VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Jaukurai, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Jaukurai

Atsiliepimai apie Jaukurai, UAB

Laikrodžių centras Šveicariški laikrodžiai su Jūsų firmine atributika
Parašyk savo nuomonę apie Jaukurai, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Tomas 2020-04-29 23:21:40
Aptarnavimas geležinio vilko g. yra pats blogiausias kokį esu turėjęs. Atsakymas į tai kuo skiriasi vandens šildytuvai buvo, kad gal KAŽKAS programuojasi ir viską galima pasiskaityti internete. Paklausus apie konkretaus modelio funkcijas pasakoja apie visai apie kitą. Šnekant apie komplektaciją ir pagalbą sukomplektuoti montavimo dalis sako nepergyvenk yra paveiksliukai ir lygtais čia ne aš turėčiau tuo rūpintis ir klausinėt.
Atsiprašome už nepatogumus, tai tikrai nepriimtina mūsų įmonei ir keliamiems aptarnavimo standartams. Išsiaiškinsime šį įvykį ir imsimės priemonių. Galbūt dar galėtume Jums išspręsti kilusius klausimus, jei taip paskambinkite telefonu + 370 618 15510 ir maloniai Jums padėsime
Atsakyti
Aptarnavimas geležinio vilko g. yra pats blogiausias kokį esu turėjęs. Atsakymas į tai kuo skiriasi vandens šildytuvai buvo, kad gal KAŽKAS programuojasi ir viską galima pasiskaityti internete. Paklausus apie konkretaus modelio funkcijas pasakoja apie visai apie kitą. Šnekant apie komplektaciją ir pagalbą sukomplektuoti montavimo dalis sako nepergyvenk yra paveiksliukai ir lygtais čia ne aš turėčiau tuo rūpintis ir klausinėt.
Atsakyti
Sveiki, iš Klaipėdos Jaukurų pirkom dujinį katilą Ariston ir boilerį Ariston, pasiimant prekes jau įtartinai atrodė boilerio pakuotė, visą išdraskyta, parsivežus namo - išpakavom boilerį, o viduje senas nulamdytas, aprūdijęs, dar su pakulom ant sriegių. Paskambinus vadybininkui Aurimui, jis iškart pasiūlė pakeisti į kitą, kurį turės tik kitą savaitę, apsimetė, kad nežinojo ką pardavė. Supratus, kad Jaukurai nerimta firma, nusprendžiau viską grąžinti atgal. Pinigų grąžinimo teko laukti ilgai, vadybininkas melavo, kad pinigai pervesti ir gausit, teko skambinti jų firmos buhalterei, kuri padėjo susigrąžinti savo pinigus. Va taip dirba Jaukurai.
Atsakyti
Tai tikrai stipriausi Lietuvoje! Stipriausiai atsilaikantys ir nepripažystantys savo klaidų, jau beveik 2 metus įrodinėja, kad jų dujinis katilas ir jų pertvarkyta šildymo sistema veikia nepriekaištingai nors labai gerai supranta, kad taip nėra. Suprantu, kad pasitaiko klaidų dirbant, bet save gerbiančios įmonės jas pataiso. Tikrai nemaniau, kad garsi firma gali taip neatsakingai dirbti. Nusivyliau ne tik jais, privertė nusivilti ir savim, nes darbai buvo atlikti be sutarties, kurios aš nepareikalavau ir dėl visų problemų galiu kaltinti tik save.
Atsakyti
Artur 2019-07-18 21:42:16
2019 m. nusipirkau visa Ariston paketa (Boileri ir Katilo), viskas veikia be problemu, pritate greitai, kaina labai gera (geresne tuo momentu rasti negalejau). Nezinojau koki meistra pasirinkti (santechnika), Jaukuru vadybninkai gali padeti ir cia (man tai padejo). Pacia imone neturi santechniku deja, bet turi geru bendradarbiavimo meistru (kurie atlikineja savo darbo - profesionaliskai). Taip pat, verta pasirinkti ir sumoketi iskarto (perkant katila) uz pirma paleidima - cia atlieka darba pats Jaukurai, kur net apmokina kaip naudoti teisingai sistema ir ka reikes daryti toliau (prieziura, kaip ir kada). Visu galu meistru nebusi niekada, todel siulau ne tik pirkti is Jaukurai, bet ir pasinaudoti proga ir isigyti iskarto visas reikalingas priedas. Kaip pvz. as deja nedamokejau iskarto, tam, kad nesu visu galu meistras damokejau ir nei sekunde neapgailejau, nes cia yra mano saugumas (jusu irgi). Aciu uz demesi
Gal ir man galit rekomenduoti gera meistrą ?
Atsakyti
2019 m. nusipirkau visa Ariston paketa (Boileri ir Katilo), viskas veikia be problemu, pritate greitai, kaina labai gera (geresne tuo momentu rasti negalejau). Nezinojau koki meistra pasirinkti (santechnika), Jaukuru vadybninkai gali padeti ir cia (man tai padejo). Pacia imone neturi santechniku deja, bet turi geru bendradarbiavimo meistru (kurie atlikineja savo darbo - profesionaliskai). Taip pat, verta pasirinkti ir sumoketi iskarto (perkant katila) uz pirma paleidima - cia atlieka darba pats Jaukurai, kur net apmokina kaip naudoti teisingai sistema ir ka reikes daryti toliau (prieziura, kaip ir kada). Visu galu meistru nebusi niekada, todel siulau ne tik pirkti is Jaukurai, bet ir pasinaudoti proga ir isigyti iskarto visas reikalingas priedas. Kaip pvz. as deja nedamokejau iskarto, tam, kad nesu visu galu meistras damokejau ir nei sekunde neapgailejau, nes cia yra mano saugumas (jusu irgi). Aciu uz demesi
Atsakyti
Beveik prieš porą metų pirkau boilerį, dušo kabiną ir daug kitų daiktų. Kai ką pirkau lizingu, kai ką kortele. Pirmiausia buvo keista jog atvykęs jų rekomenduotas meistras pajungė šildytuvą, vandens šilumos reguliatorius neveikė, nustatė, kad būtų šiek tiek šiltas vanduo ir viso gero. Dabar tas boileris nebeveikia. Paskambinau į Panevėžio saloną iš kurio ir pirkau, pasirodo neturiu dokumenų įrodančių jog pirkau, nes lizingo sutartyje parašyta, jog pirkau santechnikos prekes ir jokios sąskaitos neturiu (nes jos niekas nedavė). O kur kortele buvo mokėta, sąskaita turiu tačiau nėra nurodytas šildytuvas. Nusiuntus visus dokumentus į servisą sulaukiu atsakymo jog ta sąskaita ir priklauso prie lizingo ir neturiu garantijos, mes nepirkau boilerio iš jų. Lizingas dalytas 1 mėn., sąskaita išrašyta kitą mėn., sumos skirtingos, bet jie man teigia, kad čia tas pats....turiu ieškoti dar kažkokių įrodymų jog iš jų pirktas boileris..apsurdas..dabar kai 30karščio lauke, turiu kūrenti namą jog tūrėčiau šilto vandens...NEREKOMENDUOJU NIEKAM TEN LANKYTIS!!! Nes tūrėsite įrodinėti, kad pirkote kažką..kai sugedo dušo kabina tų dokumentų užteko, kad ją sutvarkyti (sąskaitoje ji taip pat nėra įtraukta). Ir su dušo kabina buvo daug nuotykių...taip, kad nuoširdžiai NEREKOMENDUOJU šios įmonės...
Atsakyti
Jeigu noresite tureti daug VELNIU ir PROBLEMU, su NULINE aptarnavymo bei pagalbos... Pirkite cia !!!

Jau man nebeidomu, ka pasakys, arba atrasys Jaukurai - CIA !!!

Noriu pasidalynti ka as gavaum ir ka jus galesite gauti - Nusipirkau Ariston (Boilerio bei Dujos katilo)

1. Gavau visko su pavelavimo, bet cia nera didele problema, nes kai gavau irengiu, paskambino vadybinikas ir pasake, padarem klaida, pristatem ne ta irengi jums - atsiprasom... Ka man daryti su ''Atsiprasom, rytoj pakeisim'' -> As pasiimiau 1 laisva val. kur man reikes papildomai imti 1 laisva va. darbe, nes Vadyba padare klaida. PAMIRSKIT apie nuolaida, uz toki nesamone !!!

2. Jus pasakmbinsite arba susieksite su SERVICE - faktiskai, gausite NULINI aptarnavima, nei vienas MEISTRAS jums nepades, kodel? Faktiskai, lauksite 1-2 sav. priskirta meistra, KURIS jums niekada NESKAMBINS, niekada NEATRASYNES... Faktiskai, kad gauti ta SERVICE jus turesite laukti 2-4 sav. ir PASTOVIAI skambinti MEISTRUI, kad jis NEPAMIRSTU apie jus, nes jis JUMS niekada nesakys ir nerezervuos LAIKA ir DATA

Va toks yra Jaukurai - nepaprastai is 10 tasku turi tik 3 !!!

ACIU !
Atsakyti
Mindaugas Skersys 2019-03-05 13:23:36
Sveiki, Algimantai. Labai apgailestaujame dėl Jūsų blogos patirties. Per daugelį metų esame pardavę ne vieną tūkstantį šių katilų ir panašių problemų pasitaikė vienetai. Esame sunerimę dėl mūsų montavimo paslaugas teikusio asmens kompetencijų ir netrukus išsiaiškinsime visą situaciją detaliai. Džiaugiamės, kad problema išsisprendė, bet tuo pačiu, išsiaiškinę situaciją norėsime su Jumis susisiekti, kad galėtume bent kažkiek kompensuoti savo klaidas. Ačiū už komentarą, susisieksime asmeniškai.
rinkodaros vadovas
Mindaugas Skersys
Kadangi per tris mėnesius niekas nesusisiekė, tai įtariu, kad ir nebesusisieks. Apibendrinus: Jaukurai - nerekomenduoju
P.s.: kadangi Jaukurai vieninteliai tuos nibe-biawar remontuoja, tai įtariu, žiemos šildymo sezonu dar teks bendrauti, įklimpau...
Mindaugas Skersys
2019-03-05 13:23:36 IP 2i24v3eq
Atsakyti
Algimantas 2019-03-05 12:52:37
Pardavinėja katilus, kurių nesugeba paleisti. Įsigijom granulinį katilą biawar, jį sumontavo jaukurų rekomenduoti asmenys (tvarkingai, gražiai, be priekaištų), o tuomet atėjo nuotykių metas - profesionalus katilo paleidimas už 150 eurų.
Taigi - atvažiavo paleidėjas, sujungė laidus (šiaip ne taip, krito jam ir boilerio apačia, cirkuliacinio siurbliuko dangtelį užmetė, laidų su dėžute nepajėgė sujungti), užtruko apytikriai pusvalandį ir sako viskas, padaryta.
Paleido rugsėjį, senieji namo gyventojai gyveno su katilu mėnesiuką - prasuko pusę tonos granulių, sako neįmanoma būti, karšta - į termostatą nereaguoja.
Įsikraustėm lapkritį, katilas kūrena padoriai, daug, na, galvojom gal taip turi būti, staiga žiūrim, kad radiatoriai šalti, na, skambinu į servisą, sako ką pakoreguoti, pradeda šilti.
Taip dar keletą kartų nutiko, servisas nuotoliniu būdu pakonsultuoja, paspaudau panelę - susitvarko, katilas sukasi nesustodamas.
Baigėsi žiema - namie jau laikosi 24 - 25 laipsniai šilumos, nes į termostatą nereaguoja, galiausiai prisikviečiu nuostabųjį paleidėją, kad gyvai pareguliuoutų - atvažiavo, sutvarkė - po pusantros savaitės - radiatoriai šalti.
Skambinu į servisą - pasako ką daryti - perkonfigūruoju katilą - vėl naktį šalta. Atstatau į tai, kas buvo lapkričio mėnesyje - pagaliau vėl šilta, bet kūrenasi nesustojant.
Dabar kovo pradžia, atvažiavo meistras iš Panevėžio, panašu, kad sukonfigūravo gerai - ačiū jam, už tai, kad viską sutvarkė, iš kito miesto atvažiavo.

Iš čia moralas: sudeginau 5 tonas granulių ant 1000 eurų, žiemą naktį dingdavo šildymas - su kūdikiu gan nemalonu, pradinio paleidėjo humoro jausmas arba labai subtilus - arba žmogus tiesiog lengva forma tyčiojosi, laiko sugaišau belekiek.

Pasiūlymas jaukuram - nepardavinėkit daiktų, kurių nesugebat paleisti.
Sveiki, Algimantai. Labai apgailestaujame dėl Jūsų blogos patirties. Per daugelį metų esame pardavę ne vieną tūkstantį šių katilų ir panašių problemų pasitaikė vienetai. Esame sunerimę dėl mūsų montavimo paslaugas teikusio asmens kompetencijų ir netrukus išsiaiškinsime visą situaciją detaliai. Džiaugiamės, kad problema išsisprendė, bet tuo pačiu, išsiaiškinę situaciją norėsime su Jumis susisiekti, kad galėtume bent kažkiek kompensuoti savo klaidas. Ačiū už komentarą, susisieksime asmeniškai.
rinkodaros vadovas
Mindaugas Skersys
Atsakyti
Pardavinėja katilus, kurių nesugeba paleisti. Įsigijom granulinį katilą biawar, jį sumontavo jaukurų rekomenduoti asmenys (tvarkingai, gražiai, be priekaištų), o tuomet atėjo nuotykių metas - profesionalus katilo paleidimas už 150 eurų.
Taigi - atvažiavo paleidėjas, sujungė laidus (šiaip ne taip, krito jam ir boilerio apačia, cirkuliacinio siurbliuko dangtelį užmetė, laidų su dėžute nepajėgė sujungti), užtruko apytikriai pusvalandį ir sako viskas, padaryta.
Paleido rugsėjį, senieji namo gyventojai gyveno su katilu mėnesiuką - prasuko pusę tonos granulių, sako neįmanoma būti, karšta - į termostatą nereaguoja.
Įsikraustėm lapkritį, katilas kūrena padoriai, daug, na, galvojom gal taip turi būti, staiga žiūrim, kad radiatoriai šalti, na, skambinu į servisą, sako ką pakoreguoti, pradeda šilti.
Taip dar keletą kartų nutiko, servisas nuotoliniu būdu pakonsultuoja, paspaudau panelę - susitvarko, katilas sukasi nesustodamas.
Baigėsi žiema - namie jau laikosi 24 - 25 laipsniai šilumos, nes į termostatą nereaguoja, galiausiai prisikviečiu nuostabųjį paleidėją, kad gyvai pareguliuoutų - atvažiavo, sutvarkė - po pusantros savaitės - radiatoriai šalti.
Skambinu į servisą - pasako ką daryti - perkonfigūruoju katilą - vėl naktį šalta. Atstatau į tai, kas buvo lapkričio mėnesyje - pagaliau vėl šilta, bet kūrenasi nesustojant.
Dabar kovo pradžia, atvažiavo meistras iš Panevėžio, panašu, kad sukonfigūravo gerai - ačiū jam, už tai, kad viską sutvarkė, iš kito miesto atvažiavo.

Iš čia moralas: sudeginau 5 tonas granulių ant 1000 eurų, žiemą naktį dingdavo šildymas - su kūdikiu gan nemalonu, pradinio paleidėjo humoro jausmas arba labai subtilus - arba žmogus tiesiog lengva forma tyčiojosi, laiko sugaišau belekiek.

Pasiūlymas jaukuram - nepardavinėkit daiktų, kurių nesugebat paleisti.
Atsakyti
Neseniai turejome kuriozine situacija su sia imone. Pirkome akmens mases vonia. Paziurejome, kad vonia sveria 75 kg, o pati pakuote dar 15 kg. Issigandome, kad savu tarpe tokiu stipriu vyru neturime, todel praseme, jog jaukuru konsultante suorganizuotu mums vonios atvezima ir uznesima i trecia daugiabucio auksta. Konsultante tikrai maloniai bendraudama gana greitai viska suorganizavo. Paskambinusi pasake, jog vonia su viskuo svers apie 100 kg, todel reikalingi KETURI vyrai voniai uznesti, o tai butu atsieje apie 120 euru... Viena penktaja visos vonios kainos! Po sios naujienos akmens mases vonia pas mus atkeliavo nuosavu vw passat'u, o uzlipo i trecia auksta musu ponia nesina dvieju vyru... Po sios istorijos idomu tiesiog kokius, matyt nykstukus, Jaukurai samdo prekiu atvezimui. P.S. vonios pakuote 15 kg. Net nezinau kokia ji turejo buti, nes vonia pasiememe suvyniota tiesiog i maistine plevele;DD
Atsakyti
Pardavė dujinį katilą. Tačiau sandėlyje įdėjo ne tą kurį pirkome, jis buvo sumontuotas, reikėjo daryti pirmąjį paleidimą, tuomet paaiškėjo kad netoks katilas. Paleidimo reiks laukti visą savaitę, tačiau tai buvo Jaukurų klaida. Jokio lankstumo (problemos greito išsprendimo) kliento atžvilgiu, pardavė ir viso gero.
Atsakyti
Violeta 2018-05-26 17:45:13
Kaip negraziai Jaukurai pasielge, 2017 loterijoje laimejau dujini katila ir per savo ziopluma nepatikrinau kas dezes viduje, darbuotojai tik lipnia juosta apsuko ir gero kelio pailinkejo. Dabar ji mes pardaveme atvaziavo klientas isardeme ir pamateme kad nera atskiro valdymo skidelio kuris kabinasi prie sienos, apturejau geda ir patiriau nuostoli 150€, geda jaukurams pries dovanodami isimete ir sau pasilikote, gerbiami klientai, kai perkate is Jaukuru viska ardikyte ir ziurekyte, o tai netikrine nerasite kokios reikiamos detales, geda Jaukurams.
Sveiki, ponia Violeta,
darkart sveikiname Jus su mūsų loterijos laimėjimu, nuostabiu vertingu dujiniu katilu Ariston. Gaila, kad jis Jums netarnavo tiesiogiai šildydamas namų, bet bet kokiu atveju suteikė Jums kitų emocijų parduodant. Sensys daviklis, apie kurį Jūs šnekate nėra komplektuojamas kartu su katilu ir nėra privalomas, nes pagal galimybes ir poreikį Jūs galite įsigyti ir kitokius valdiklius. Kartais Jaukuruose vyksta akcijos, kai minėtą daviklį mes dovanojame perkant katilą, čia jau reiktų sekti reklamą ar specialius mūsų pasiūlymus tinklapyje. Žmonės, kurie iš Jūsų pirko katilą, norėjo pasipelnyti Jūsų sąskaita nusidėrėdami, kitąkart būkite dėmesingesni. Sėkmės
Mindaugas Skersys
rinkodaros vadovas
Atsakyti
Martyna 2018-07-30 12:22:48
Pries menesi nuejau i Jaukuru salona unideco issirinkti visos santechnikos naujai irengiamai voniai ir dviem wc kambariam. Issedejau su vadybininke dvi valandas kol issirinkom viska. Sake atsius issirinktos visos santechnikos kainu pasiulyma. Nesulaukiau jokio laisko iki pat siol...jau menuo praejo...parasiau tai vadybininkei laiska-priminima, bet vel gi, negavau jokio atsakymo...toks vaizdas, kad jiems pardavimu nereikia vykdyti. Taip ir netenkama klientu. Bet nieko, apsipirkom pas konkurentus. Sekmes ir toliau tingini voliot darbe
Sveiki, apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos ir sveikiname su pirkiniu. Ši situacija yra skaudi mums kaip įmonei ir visiškai neatitinka nei mūsų požiūrio į klientus, nei strategijos. Darome išvadas, kad tokie darbuotojai būtų ugdomi arba pasirinktų kitą kryptį, kur kiekvienas klientas nėra toks svarbus kaip mums. Jei dar ne viską įsigijote, susisiekite su manimi ir aptarsime, kaip galėtume ištaisyti klaidas :)
Mindaugas Skersys
rinkodaros vadovas
mindaugas.skersys@jaukurai.lt
Atsakyti
montuotojai 2018-09-14 16:23:53
apeikite visi toli visas Jaukurų parduotuves. Pardavėjų parinkta ir pasiūlyta prekių kokybė prasta. Pardavėjai parinko įrangą pagal pačių projektą. Projektuotojų ir pardavėjų žinios apsiriboja kiek yra parašyta prekės reklaminiame buklete. Ko paklausi, reikės laukti atsakymo. Klausimas ar iš viso sulauksi. Apie hidraulikos, aerodinamikos aksiomas net neverta kalbėti.

Kainą galutiniam pirkėjui pasiūlė kaip montuotojui. Montuotojas už darbą gauna Jaukurų suderintas kapeikas ir žada perspektyvų bendradarbiavimą... tik kas iš to uždirbs

Užsakymo tenka laukti vietoje 2 sav. ir mėnesį. Užsakovas baisiai piktas, o Jaukurai pretenzijų nepriima. Sako jūs montavote jūs ir aiškinkitės. Kai sakoma pinigai į priekį ir pretenzijos nepriimamos.
Lenkijoj viskas 20-40 proc. pigiau, reikia tik kiekius suorganizuoti.

Bėkite toliau nuo tokių parduotuvių, pardavėjų ir prekių. Jau geriau iš kinijos parsisiųsti už pusę ar mažesnę kainą tą patį sh...
Sveiki, ačiū už nuomonę. Rašote kaip verslo klientas, todėl jei pasitaikė nesklandumų mūsų bendradarbiavime, kviečiame Jus kreiptis asmeniškai į padalinio ar verslo klientų vadovus (tadas.gudavicius@jaukurai.lt, tadas.sargautis@jaukurai.lt) arba parašyti man. Išspręsime bendradarbiavimo problemas.
Mindaugas Skersys
rinkodaros vadovas
Atsakyti
pirkėjas 2018-10-05 15:43:19
2018.10.05 užsukau į Panevėžyje esančią Jaukurų parduotuvę Klaipėdos gatvėje nusipirkti tarpinės pardavėja net nepažiūrėjusi kokios man reikia mestelėjo, kad neturi. Pasijutau taip, kad užėjęs apskritai ją sutrukdžiau arba susidaro įspūdis kad jie prekiauja ne santechnikos prekėmis.
Sveiki,
paanalizavome šią situacija, atsiprašome, kad darbuotojų elgesys Jums pasirodė šaltas, sprendžiame tokias situacijas. Jūsų reikalingos tarpinės tikrai neturėjome nurodytoje parduotuvėje. Jei Jums dar aktuali mūsų pagalba, būtinai parašykite man asmeniškai ir pasistengsiu užtikrinti Jums aukščiausio lygio aptarnavimą.
Mindaugas Skersys
rinkodaros vadovas
Atsakyti
2018.10.05 užsukau į Panevėžyje esančią Jaukurų parduotuvę Klaipėdos gatvėje nusipirkti tarpinės pardavėja net nepažiūrėjusi kokios man reikia mestelėjo, kad neturi. Pasijutau taip, kad užėjęs apskritai ją sutrukdžiau arba susidaro įspūdis kad jie prekiauja ne santechnikos prekėmis.
Atsakyti
apeikite visi toli visas Jaukurų parduotuves. Pardavėjų parinkta ir pasiūlyta prekių kokybė prasta. Pardavėjai parinko įrangą pagal pačių projektą. Projektuotojų ir pardavėjų žinios apsiriboja kiek yra parašyta prekės reklaminiame buklete. Ko paklausi, reikės laukti atsakymo. Klausimas ar iš viso sulauksi. Apie hidraulikos, aerodinamikos aksiomas net neverta kalbėti.

Kainą galutiniam pirkėjui pasiūlė kaip montuotojui. Montuotojas už darbą gauna Jaukurų suderintas kapeikas ir žada perspektyvų bendradarbiavimą... tik kas iš to uždirbs

Užsakymo tenka laukti vietoje 2 sav. ir mėnesį. Užsakovas baisiai piktas, o Jaukurai pretenzijų nepriima. Sako jūs montavote jūs ir aiškinkitės. Kai sakoma pinigai į priekį ir pretenzijos nepriimamos.
Lenkijoj viskas 20-40 proc. pigiau, reikia tik kiekius suorganizuoti.

Bėkite toliau nuo tokių parduotuvių, pardavėjų ir prekių. Jau geriau iš kinijos parsisiųsti už pusę ar mažesnę kainą tą patį sh...
Atsakyti
Pries menesi nuejau i Jaukuru salona unideco issirinkti visos santechnikos naujai irengiamai voniai ir dviem wc kambariam. Issedejau su vadybininke dvi valandas kol issirinkom viska. Sake atsius issirinktos visos santechnikos kainu pasiulyma. Nesulaukiau jokio laisko iki pat siol...jau menuo praejo...parasiau tai vadybininkei laiska-priminima, bet vel gi, negavau jokio atsakymo...toks vaizdas, kad jiems pardavimu nereikia vykdyti. Taip ir netenkama klientu. Bet nieko, apsipirkom pas konkurentus. Sekmes ir toliau tingini voliot darbe
Atsakyti
Jai ka Jaukuru vadybininkai turejo tai mane infornuoti, kad nera valdymo skidelio atskirai, jie tepasake pilna komplektacija viskas tvarkoje.
Atsakyti
Kaip negraziai Jaukurai pasielge, 2017 loterijoje laimejau dujini katila ir per savo ziopluma nepatikrinau kas dezes viduje, darbuotojai tik lipnia juosta apsuko ir gero kelio pailinkejo. Dabar ji mes pardaveme atvaziavo klientas isardeme ir pamateme kad nera atskiro valdymo skidelio kuris kabinasi prie sienos, apturejau geda ir patiriau nuostoli 150€, geda jaukurams pries dovanodami isimete ir sau pasilikote, gerbiami klientai, kai perkate is Jaukuru viska ardikyte ir ziurekyte, o tai netikrine nerasite kokios reikiamos detales, geda Jaukurams.
Atsakyti
Vakar lankiausi TO-TO salone, del dziovintuvo vonioje.Dvi grazuoles sedejo ir plepejosi.Buvau viena pirkeja.I klausimus atsake nei si nei ta.Sutrukdziau.Kai pasisukau eiti, bjauriai abi pasisaipe man uz nugaros.Grizau ir padekojau uz gebejima apisaugoti nuo pirkeju.
Atsakyti
Iš Jūsų nusipirkome granulinį katilą, kurio vertė nemaža, su akcija kainavo 2500 Eur. Jau po pirmo mėnesio veikimo prasidėjo katilo gedimai, t.y. išsijunginėjimai, kimšimasis, įvairių detalių, valdymo ekrano gedimai ir t.t. Niekas iš Jūsų įmonės garantinių gedimų taisyti neplanuoja, štai pavyzdžiui katilo dureles veža jau 7 mėnesius. (per tokį laiko tarpą jau pėsčiomis galima buvo jas atsigabenti).Taigi sumokėjome pinigus nemažus, tačiau katilas neveikia mūsų name. Labai smagu žiemą kai katilas neveikia ir temperatūra namuose nesiekia 10 laipsnių šilumos, o meistras atmetinėja skambučius. Buvo ne vieną kartą kartą skambinta ir vadybinkui, ir garantinio serviso vadovui, apie patį meistra išvis net neverta rašyti kiek kartų buvo skambinta, tačiau visi siūlo dar palaukti, ir nemato bėdos dėl netinkamos prekės ir paslaugų teikimo. Todėl visiems prieš perkant ką nors iš šios įmonės, prieš tai pasidomėti alternatyvomis ir pamastyti, ar galite skirti nemažus pinigus "išmetimui į balą" už neveikiantį daiktą kurio jie ir netvarkys. Jeigu nespėjate su gedimais, apmastykite apie papildomą darbo jėgą, nes dabar tik gadinate savo vardą, taip pat yra pažeidžiamos vartotojų teisės.
Atsakyti
Vakar teko apsilankyti "Jaukuruose" Panevėžyje. Likau sužavėta tobulu aptarnavimu ir aukščiausio lygio žmogiškumu, kai per kelias minutes buvo išspręsti mano asmeniniai rūpesčiai! Išėjau su šypsena ir pakilios nuotaikos. Nuoširdus ačiū Vaidotui ir Matui. Sėkmės Jums!
Atsakyti
Kątik su žmona buvome jų klientais. Mus puikiausiai pakonsultavo ir aptarnavo, padėjo išsirinkti mums tinkamiausią sprendimą. Esame labai patenkinti, o ir prekės atvyko laiku. Nutariau parašyti atsiliepimą, nes mūsų patirtis priešinga kitiems komentatoriams. Drąsiai rekomenduočiau Panevėžio parduotuvės komandą ir ypatingas ačiū Gitanai ir Vaidotui!
REALYBE IR TIESA
2017-02-03 18:22:11 IP 28mepsbs
Atsakyti
Praeitais metais, 2016 metais, gruodzio pradzioje telefonu ir el. pastu buvo kreiptasi i tris zinomiausius ir didziausius Lietuvoje sildymo sistemu pardavejus (UAB Jaukurai, UAB Vilpra ir UAB Celsis) su prasymu naujai pastatytam, nuosavam, gyvenamajam namui padaryti komercini pasiulyma del dujinio kondensacinio katilo, sildymo talpos ir visos valdymo irangos (valdikliu, jutikliu, termostatu, termopavaru ir t.t.) 12-oje patalpu. Buvo pateikta visa turima technine informacija apie nama, jo planai, patalpu plotai ir t.t. Pagal gautus komercinius pasiulymus butu pasirinktas pardavejas ir isigytos reikalinga ir norima iranga namui. Is UAB Jaukurai iki siol nesulaukta pasiulymo ir jo nebebus tokiais atvejais sulaukta. Tai parodo ir irodo, kad si imone nevertina potencialiu klientu, jai nereikia realiai galimu pirkeju, kurie neperka uz kelis euros, o kalba eina uz kelerius tukstanciu euru pirkima. Gaunasi situacija, kad pats pirkejas ateina pas pardaveja, nori pirkti, bet pardavejas nenori parduoti, nerodo jokios pardavimo norejimo iniciatyvos. Tai mazu maziausiai parodo, kad imonei nusispjauti ant pirkejo.
Atsakyti
Laba diena.Geriau su įmone, , Jaukurai, , neturėti jokių reikalų.Mūsų tokia istorija.Sausio 17 d.pirkome dujinę kolonelę uz 199 eurus.Pardavejas nedavė garantinio talono, Atvykus namo paskambinome į parduotuvę dėl talono negavimo, mums buvo atsakyta, kad pirkimo čekis ir yra garantija.Pardavejas pasiūlė santechniką, kuris nors ir buvo nekompetentingas, dirbo netvarkingai bet visdelto šiap ne taip kolonelę sumontavo, už darbą sumokejome 70euru.Garantinį taloną radome savarankiškai, jis buvo priklijuotas prie kolonėlės dėžės.Pasirodo, kad garantinį taloną turi užpildyti ne kolonėlės montuotojas, bet kitas žmogus, kuris dirba, , Jaukuruose, , ir užgarantinio talono užpildymą [kelis žodžius ir štampuką] reikia mokėti dar 50 euru.Kuo vadovaujantis reikia mokėt 50 euru darbuotojas nesugebejo paaiškinti.Kreipėmės raštu į UAB, , Jaukurai, , Direktorių, bet gavome nekonkretų atsakymą, bet atsirašymą.Padarėme išvadą.kad UAB, , Jaukurai, , dirba nesąžiningi ir nekompetetingi darbuotojai.Susidarė tokia nuomonė.kad žuvis pūva nuo galvos.Būkite budrūs ir atsargūs bendraudami su UAB, , JAUKURAI, ,
Atsakyti
Laba diena visiems. Pirkome granulinį katilą iš ekspozicijos. Maloniai atarnavo viskas gerai, bet visas grožis pasirodė kai reikėjo jį paleisti.Pasirodo daug detaliu išlupta ir meistras labai daug laiko gaišo kol jas surinko.Patarimas jei pirksite iš ekspozicijos sudarykite kokia nors sutarti per kurį laikai pradės tas daiktas veikti, o tada pinigine išraiška už visus nesusipratimus kuriu ne vienas.
Atsakyti
Laba diena, p. Pauliau

Esame asmeniškai pateikę atsakymą į jūsų laišką dėl skirtingų radiatoriaus kainų. Jūsų laiške pridėtos pasiūlymų kopijos nėra apskaitos arba pinigų mokėjimo dokumentai. Patiksliname, kad mūsų įmonė neteikia santechnikos montavimo paslaugų ir neturi darbutojų atliekančių šias paslaugas, todėl negalime pakomentuoti jūsų susitarimų su trečiąja šalimi t.y. santechniku ir su juo susijusių jūsų atsiskaitymų bei susitartų kainų. Nors ir nesant mūsų tiesioginės atsakomybės esame pateikę jums pasiūlymą kompensuoti patirtus nuostolius.

Pagarbiai,
Pardavimų privatiems klientams vadovė
Asta Miliauskaitė
Atsakyti
Juozas 2016-08-04 14:26:33
Nepatikima kontora. Paima išankstinį apmokėjimą, o prekių neatveža, kai prašo sumokėti, sako kad greit atveš, o kai sumoki pinigus terminai atsikelia 2mėnesiams...
Jei galite neprasidėti, neprasidėkite.
Laba diena, p. Juozai,

Mūsų įmonėje mokant avansinį mokėjimą už pasirinktas prekes su klientu yra pasirašoma užsakymo sutartis, kurioje nurodomas prekių pristatymo terminas. Išimtinais atvejais pasitaiko, kad prekės vėluoja. Tokios situacijos su klientu sprendžiamos individualiai - gali būti prekė keičiama kita preke, grąžinamas avansinis mokėjimas ar kiti susitariami kiti šalims priimtini variantai. Taip pat sutartyje yra numatyta kaip mūsų įmonė kompensuoja kliento patirtus nepatogumus.
Nuo 2014 m. UAB “Synopticom” atlieka nuolatinius mūsų klientų nuomonės tyrimus. Džiaugiamės, kad iš apklaustų beveik 1400 klientų 90 proc. mūsų įmonės darbą įvertina gerai arba puikiai. Tai patvirtina, kad savo darbą atliekame atsakingai.
Apgailestauju, kad jūsų patyrimas mūsų įmonėje yra toks blogas. Asmeniškai noriu įsigilinti į jūsų problemą ir ją išspręsti.
Prašau jūsų susisiekti su manimi telefonu 8 630 07677 arba el.paštu asta.miliauskaite@jaukurai.lt.

Pagarbiai,
Pardavimų privatiems klientams vadovė
Asta Miliauskaitė
Atsakyti
Baisenis 2014-12-15 16:37:07
Jaukurų šūkis - "Mes stipriausi" jau tikrai per daug ironiškas. Aptarnavimas baisus! užsisakėme prekę, žadėjo per 3 sav. pristatyti, dabar jau praėjo 2 mėn, bet niekas nežino kur ta prekė randasi. Nors iš pradžių pasakytų teisybę, o dabar vis žada perskambinti. Per tuos 2 mėn pačioje parduotuvėje buvome 3k. aiškintis. Atsakymą gauname tik tokį, kad prekė užsakyta ir reikia laukti. Avansas paimtas, bet prekė keliauja vėžlio žingsniu iš lenkijos. Jei nebūtų graudu, būtų juokinga!
Čia kaip supratau įprastas jų darbo stilius. Geriau ten nieko neužsakinėti, nes tik nervus sugadinsite ir pinigus išleisite.
Atsakyti
MABA 2016-03-20 15:51:29
Stipri, inovatyvi įmonė, pasiekusi puikių rezultatų, tam pavyzdys Vilniaus padalinio kolektyvo ir jo vadovės darbas,
geros kloties...!
Savigyra geras dalykas. Deja, apgailėtina įmonė, nesilaikanti įsipareigojimų ir meluojanti, balansuojanti ant sukčiavimo ribos.
Atsakyti
Nepatikima kontora. Paima išankstinį apmokėjimą, o prekių neatveža, kai prašo sumokėti, sako kad greit atveš, o kai sumoki pinigus terminai atsikelia 2mėnesiams...
Jei galite neprasidėti, neprasidėkite.
Atsakyti
Stipri, inovatyvi įmonė, pasiekusi puikių rezultatų, tam pavyzdys Vilniaus padalinio kolektyvo ir jo vadovės darbas,
geros kloties...!
Atsakyti
Nekompetetingi ir nesąžiningi darbuotojai.
UAB JAUKURAI Kauno skyriuje Drtaugystės g. pirkome Franke kriauklę su santechnine įranga. Vadybininkai pasiūlė brangesnę santechninę įrangą, kurią montuojant reikėjo kriauklėje išmušti dvi skyles, tačiau mums to nepasakė. Išmušė pagal mūsų pasirinktą pusę vieną skylę, įmontavome kriauklę, o išsikvietus santechniką, paaiškėjo, kad reikia dviejų skylių. Susisiekęs su įmone, paaiškinau problemą, jie man pasiūlė išsimušti pačiam. Nesutikus, ir paaiškinus, kad nupirkta brangesnė įranga dabar negali atlikti visų funkcijų, pareikalavau pripažinti klaidą ir ją ištaisyti. Pradžioje, pažadėjo pasitarti ir susisiekti. Tačiau nesusisiekė. Teko priminti vėl apie problemą, tačiau gavau atsakymą, kad jie apgailestauja, jog niekuo negali padėti, nes kriauklė įmontuota. Supratau, kad jie nesupranta ką pardavinėja. Daugiau ten niekada negrįšiu ir kietiem pasakysiu.
Atsakyti
Tragėdija su aptarnavimu, geriau rašykite mes turime per daug klientų ir skubantys mums nereikalingi. Jei galite praleisti parduotuvėje 2-3val. Jaukurai kaip tik Jums
Atsakyti
Jaukurų šūkis - "Mes stipriausi" jau tikrai per daug ironiškas. Aptarnavimas baisus! užsisakėme prekę, žadėjo per 3 sav. pristatyti, dabar jau praėjo 2 mėn, bet niekas nežino kur ta prekė randasi. Nors iš pradžių pasakytų teisybę, o dabar vis žada perskambinti. Per tuos 2 mėn pačioje parduotuvėje buvome 3k. aiškintis. Atsakymą gauname tik tokį, kad prekė užsakyta ir reikia laukti. Avansas paimtas, bet prekė keliauja vėžlio žingsniu iš lenkijos. Jei nebūtų graudu, būtų juokinga!
Atsakyti
vilnius 2013-11-28 08:35:47
Vilniuje neįmanoma prisiskambinti, atvažiavus dirba vienas žmogus ir tas su draugeliu apie žvejybą kalbasi, stovi žmonių eilė - visi nervuojasi; daug kas išeina... kam tada tokios reklamos marketingas, geriau rašykite mes turime per daug klientų ir skubantys mums nereikalingi. Jei galite praleisti parduotuvėje 2-3val. Jaukurai kaip tik Jums
Taiklus komentaras
Atsakyti
vilnius 2013-11-28 08:35:47
Vilniuje neįmanoma prisiskambinti, atvažiavus dirba vienas žmogus ir tas su draugeliu apie žvejybą kalbasi, stovi žmonių eilė - visi nervuojasi; daug kas išeina... kam tada tokios reklamos marketingas, geriau rašykite mes turime per daug klientų ir skubantys mums nereikalingi. Jei galite praleisti parduotuvėje 2-3val. Jaukurai kaip tik Jums
Taiklus komentaras
Atsakyti
Vilniuje neįmanoma prisiskambinti, atvažiavus dirba vienas žmogus ir tas su draugeliu apie žvejybą kalbasi, stovi žmonių eilė - visi nervuojasi; daug kas išeina... kam tada tokios reklamos marketingas, geriau rašykite mes turime per daug klientų ir skubantys mums nereikalingi. Jei galite praleisti parduotuvėje 2-3val. Jaukurai kaip tik Jums

Taip pat rekomenduojame

Saurida
SAURIDA Group

Adresas: Montuotojų g. 8, LT-89101 Mažeikiai.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; dujos, dujų įranga; kuras, naftos produktai, degalinės; malkos, kuras šildymui; mažmeninė prekyba; nekilnojamasis turtas; šildymas, įrenginiai; transporto paslaugos.
SAURIDA GROUP – pažangios gamybos technologijos, inovacijos, malonus aptarnavimas ir lankstumas, nedarant kompromisų dėl aukščiausios kokybės. Kasdien tobulėdami, siekiame patenkinti savo klientų poreikius ir lūkesčius, kaskart siūlome inovatyvius ir praktiškus sprendimus. Įmonė daugiau nei 20 metų dirba ir...
Langė
Oras vanduo šildymas, langai, durys

Adresas: Laižuvos g. 18, LT-89213 Mažeikiai.
Veiklos sritys: šildymas, įrenginiai; durys, raktai, spynos; langai.
Mūsų komanda tiekia ir montuoja šilumos siurblius oras vanduo visoje Lietuvoje bei užsienio šalyse. Įmonė sukaupusi daugiau nei 15 metų darbo patirtį, todėl gali pasiūlyti praktiškų ir optimalių sprendimų Šilumos siurbliai oras – vanduo tai vienas iš efektyviausių ir ekonomiškiausiu modernaus šildymo būdų. Šis...
20 plus
boileriai.lt

Adresas: Mykolo Sleževičiaus g. 7, LT-06326 Vilnius.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; inžineriniai tinklai ir sistemos; mažmeninė prekyba; santechnika; šildymas, įrenginiai; ventiliacija, kondicionavimas.
Nuo 2005 metų esame vieninteliai „GORENJE“ šildymo įrangos atstovai Lietuvoje. Specializuojamės didmeninėje prekyboje, tačiau esame lankstūs – priimame individualius užsakymus, išklausome kainos pasiūlymą, randame sprendimus. Konsultuojame tiek potencialius, tiek esamus klientus. Taip pat atliekame garantinį ir...
Tenko Baltic
Alpha innotec, Brink Climate Systems

Adresas: Žirmūnų g. 139A, LT-09120 Vilnius.
Veiklos sritys: santechnika; šildymas, įrenginiai; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB „TENKO Baltic“ prekybinė-inžinerinė kompanija, dirbanti atsinaujinančių energijos išteklių, bei kitų inžinerinių sistemų srityje. Įmonės specializacija: individualūs ir kompleksiniai pastatų inžinierių sistemų sprendimai, geoterminis šildymas – vėsinimas, rekuperatoriai ir vėdinimas, kapiliarinių kilimėlių...
Baltic Master
Mūsų nauja el. parduotuvė! www.e-gastro.lt

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 175, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: šaldymo įrenginiai; baldai (gamyba); baldai (prekyba); maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; metalas, apdirbimas, gaminiai; pardavimo automatai; pramonės įrengimai; prekybos įranga; projektavimas; restoranų, kavinių, barų įranga; statyba; šildymas, įrenginiai; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB „Baltic Master“ veiklą pradėjo 1993 metais. Solidus kompanijos specialistų žinių bagažas, išplėtota logistikos sistema, platus tiekėjų ratas, 26 metų darbo patirtis, leido kompanijai tapti pripažintu Partneriu daugeliui Lietuvos ir užsienio įmonių, dirbančių prekybos, gamybos, pramonės, restoranų verslo...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Konstitucinis Teismas atsisakė priimti individualų skundą dėl karantino
Konstitucinis Teismas atsisakė priimti individualų skundą dėl karantino 07-05 18:07
Konstitucinis Teismas atsisakė nagrinėti individualų skundą dėl Vyriausybės įvestų judėjimo apribojimų karantino metu.
Paryžiaus Luvras vėl atveria duris
Paryžiaus Luvras vėl atveria duris 07-05 12:33
Paryžiaus Luvras – gausiausiai lankomas pasaulio muziejus – pirmadienį vėl atvers duris, tačiau dėl koronaviruso galios tam tikri apribojimai, o ir kai kurios komplekso dalys bus uždarytos...
Per parą patvirtinti penki nauji koronaviruso atvejai
Per parą patvirtinti penki nauji koronaviruso atvejai 07-05 11:22
Per praėjusią parą patvirtinti penki nauji koronaviruso atvejai, bendras skaičius išaugo iki 1.836, sekmadienį pranešė Nacionalinis visuomenės sveikatos centras.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dar jaučiate karantino pasekmes?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Xerox 15,73 +3,83%
CBS 40,77 +3,63%
Macy's 6,80 +3,34%
Manchester United 16,22 +2,98%
FedEx 155,48 -0,75%
Avon 5,60 -0,88%
Cisco 45,63 -0,93%
Facebook 233,42 -1,74%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 0,88 +49,15%
Auksas 1715,91 +1,95%
Anglis 52,49 -10,35%
Varis 5239,83 +3,60%
Dujos (JAV) 1,75 +0,57%
Ryžiai 510,00 -9,57%
Apelsinai 0,65 +12,07%
Sidabras 16,26 +7,90%