VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Itella Logistics, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Itella logistics

Atsiliepimai apie Itella Logistics, UAB

ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie Itella Logistics, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Tragedija.
Atsakyti
Likimo draugai - visi draugiškai su savo skundais kreipkitės į Ryšių Reguliavimo Tarnybą, kuri reguliuoja siuntų tarnybų veiklą. Gavusi pakankamai skundų, RRT (kiek suprantu) gali stabdyti įmonės veiklą. Taip, kad vietoj piktų komentarų nuveikime kažką naudingo. Visą tą ką rašote čia - pradubliuokite į RRT
Atsakyti
Labai nerimta kontora. Neįtikėtina mūsų laikais :/ !
Kaip suprantu iš labai prasto serviso ir begalės blogų atsiliepimų - Itella Logistics UAB šių komentų neskaito arba tiesiog "neima į plaučius".
Siunta atkeliavo iš UK per savaitę ir guli LT viršmėnesio. Ragelių niekas nekelia. Baisu...Kažin ar kas nors kreipėsi į vartotojų teisių kontorą?! Gal laikas būtų ten rašyti o ne gaišti laiko... Aš būtinai kreipsiuos.
Atsakyti
Nuo sausio 6d.is Vilniaus siunta neateina. Kas cia per s*******o kontora. Kaip dar leidziama tokiem suskiam egzistuot
Atsakyti
Dainius 2021-01-15 00:46:53
Tragiska s*******o kontora... Bet talentinga. Nes be talento taip sufakapint elementarios logistikos nesigautu :D
Siunta is Vokietijos keliauja nuo sausio 2... Zinoma dar nepristatyta! Na sventes, apkrovos, gal kiek pateisint eitu jei ne jau klasika tapes itellos issidirbinejimas: jau kelios dienos zymi siunta kad "isvezta pristatymui". Po to vel grizta i terminala. Kita diena vel "pristatineja"... Ir zinoma nei skambucio nei siuntos.
Priaiskambint jiems 3 dienas neimanoma, nei ryte nei po pietu. Pagaliau parasius laiska atrase "pateikit gavejo adresa, telefona"... Rimtai?!! Ir taip jau koks, kiek pamenu, 3 kartas per pora metu kai DHL siunta pateko pas situos kretinus ir mat negai pristatyti nes NETURI adresato?!! O tai ka ant jos vokieciu parduotuve parase? "kazkam, kaunas, lietuva"?! Baikit juokint zmones. Pries tai kai gavau siuntas, apie kurias irgi sake "neturejom jusu tel nr", gavus paketa puikiai matesi kad siuntejo atspausdinti visi reikiami duomenys: adresatas, adresas, mob. tel. nr...
Pas jus nuo sausio 2, o pas mus nuo Gruodzio 14....
Julija Vyšniauskienė
2021-01-15 13:26:45 IP 2ju3l4pi
Atsakyti
Ne įmonė, o pasityčiojimas. Kaip ir visiems klientams - neatsako į skambučius, į el.paštą, tik parašius oficialią pretenziją kažkas pajudėjo.... siuntinys pas šią įmonę stovi nuo 12.30.... nei gavome kokią sms ar skambutį, kad apskritai ši siunta pas juos (galima sakyti įvyko mūsų siuntos pasisavinimas), nei juo labiau atvykę buvo, na žodžiu.... graudu

“Aplenkite” juos 10km spinduliu jei tik galite.
Atsakyti
Mano didziausia svajone, jog Itella uzsidarytu, nes per juos siuntimas is vokietijos dabar ilgiau nei is kinijos, kaimo kontora, visada parasys jog nepristate, nes JIE NET NEPRISTATINEJA, PAZIUREKIT AR KADA MATET ITELLOS TRANSPORTA PRISTATINEJANT, NIEKAD, SUKA BUOZGALVIAI BIZNI KAZKOKI IR SAU I KISENE PINIGUS KRAUNAS VADOVAI, TAUPO KURA, IR NEGERINA KOKYBES, TURBUT UZ PINIGUS KURIUOS GAUNA IS DHL, PAS VADOVUS SASKAITUOSE, NES PAPRASCIAUSIAI JIE NEPRISTATINEJA SIUNTU IR PALIEKA JOG SIUSTU ATGAL ARBA PATS ATSIMTU ZMOGUS, KAIP IRODYMA, PAZIUREKIT TELEFONO ISKLOTINE TOS DIENOS AR SKAMBINO PRSITATYT, IR PATYS PAMATYSIT, PRIES 3 METUS RASE LAIKSTRASI, IR VISTIEK TA PATI DARO PO 3 METU, GALVOJA JOG ZMONES NESUPRAS JU BIZNIO, GREIT UZSIDARYS JIE GALIU GARANTUOT, DHL TURBUT APIPILTA SKUNDAIS DEL JU, TURBUT NET TAUPO POPIERIU JOG NEREIKETU PIRKT, DEL TO NEPALIKENA ZINUCIU
Atsakyti
Kai tik siunčiuosi kažką, meldžiuosi, kad neperduotų itellai, nes iš jų kiek kartų turėjau gauti siuntą, tai tekdavo ilgai laukti, kartais važiuoti per žvirkelius atsiimti pačiam (kai siuntos reikia skubiai), na ir galiausiai siuntą įdeda į terminalą, nors turi pristatyti į namus. Skambinant sako, kad nenurodyti kontaktai, nors ant dėžės užklijuoti visi teisingi rekvizitai. Nesusitvarko su savo darbais visiškai. Kiek pažįstamų yra susidūrę, lygiai ta patį betvarkė ir neatsakingumas. Stengsiuosi jų vengti kiek įmanoma.
Atsakyti
Tragiska s*******o kontora... Bet talentinga. Nes be talento taip sufakapint elementarios logistikos nesigautu :D
Siunta is Vokietijos keliauja nuo sausio 2... Zinoma dar nepristatyta! Na sventes, apkrovos, gal kiek pateisint eitu jei ne jau klasika tapes itellos issidirbinejimas: jau kelios dienos zymi siunta kad "isvezta pristatymui". Po to vel grizta i terminala. Kita diena vel "pristatineja"... Ir zinoma nei skambucio nei siuntos.
Priaiskambint jiems 3 dienas neimanoma, nei ryte nei po pietu. Pagaliau parasius laiska atrase "pateikit gavejo adresa, telefona"... Rimtai?!! Ir taip jau koks, kiek pamenu, 3 kartas per pora metu kai DHL siunta pateko pas situos kretinus ir mat negai pristatyti nes NETURI adresato?!! O tai ka ant jos vokieciu parduotuve parase? "kazkam, kaunas, lietuva"?! Baikit juokint zmones. Pries tai kai gavau siuntas, apie kurias irgi sake "neturejom jusu tel nr", gavus paketa puikiai matesi kad siuntejo atspausdinti visi reikiami duomenys: adresatas, adresas, mob. tel. nr...
Atsakyti
Nepatikima, tragiska kontora!!!!! Trys dienas skabinu, uzimta, o jei prisiskambini, tai lauki 16min, kol tekefonas neissiujungia!!!!Matomai toje kontoroje niekas nedirba.Nuo sausio 7d. negaunu siuntos.
Sudinos nuomones apie sita kontora, neatsakingai elgiasi su klientais. Niekam nerokomenduoju naudotis sitos kontoros paslauga.
Atsakyti
Kas cia atsiprasant per kontora?
Savaite laiko negaliu gauti siuntos is Vokietijos, pagal sekimo numeri Jusu tinklapy raso kad neteisingi gavejo kontaktai
ir pristatymas neimanomas. Nuo pirmadienio skambinu visais imanomais numeriais, linija arba uzimta arba nekeliat telefono, i el. laiskus neatsakote. Kaip matau ne as pirmas susiduriu su Jusu izulumu.
Atsakyti
Apgailėtina įmonė. Tokių neorganizuotų žmonių dar nesu mačius. Siuntos nepristato 3 savaites (nors siuntimas apmokėtas toks, kad pristatytų per 7 dienas). Susisiekus darbuotoja vos lemena. Kai pagaliau susitarta dėl siuntos pristatymo, kuria jie kažkodėl laikė, , saugoma”, kurjeris paskambina tik viena kartą, VIENĄ, 8 ryto, kai miegu ir dabar siuntos vėl reiks laukti virš savaitės. Puslapyje nurodyta, kad vėl reikia susisiekti su jais, nes gavėjas neprieinamas. Atsiuskit greičiau siuntą ir bankrutuokit, nes tokių nevykėlių Lietuvos logistikai tikrai nereikia, gėdos nedarykit
Atsakyti
Visiškai nepatikima įmonė! Siunta turėjo būti pristatyta į namus, bet kažkodėl atsidūrė terminale! Kontaktinis TELEFONAS IŠJUNGTAS, į el. laiškus NEREAGUOJAMA. Pagal informaciją tinklapyje, į pretenziją turėtų būti atsakyta per kelias dienas, bet jau 2 savaitės kaip jokios reakcijos! Gal jie BANKRUTUOJA arba šiaip SLEPIASI nuo atsakomybės...?
Atsakyti
Visiškai neina prisiskambinti, beveik 12 min lauki ir atmeta.Siuntos veluoja. Ankščiau tokių problemų nebuvo.
Atsakyti
Visada gls atsiusdavo sekancia diena sekimo numeri. Parduotuve gls jau perdavus preke seniai. El pastu man neatsiuncia sekimo numerio. Duomenys mano teisingi. Kreipiausi el pastu ir gavau atsakyma kad gls pasto dezute pilna. Kreipiausi i lietuvos skyriu. Taigi gls kas vyksta?
Atsakyti
Negaunu iš užsienio siuntos. Siunta Lietuvoje Itelloje daugiau kaip mėnesį. Keturis kartus teiravausi el. paštu, bet negavau jokio atsakymo. Šiandien (2021-01-12) skambinau visais rastais internete telefono numeriais, taip pat niekas neatsiliepia. Iki šiol iš užsienio be problemų gaudavau vieną iš keturių siuntų, bet šį kartą iš viso negaunu siuntos!
Atsakyti
Siūlau kreiptis į: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba
(Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, tel. (85) 262 6751, el. p. tarnyba@vvtat.lt, www.vvtat.lt).
Ginčai tokiose vartotojų teisių apsaugos srityse kaip nesąžiningos sutarčių sąlygos, nesąžininga komercinė veikla, ne maisto produktų ir paslaugų sritys, nepriskirtos aukščiau išvardintų institucijų kompetencijai.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba yra įsteigusi regioninius skyrius Vilniuje, Kaune, Panevėžyje, Klaipėdoje, Tauragėje, Šiauliuose, Telšiuose, Alytuje, Marijampolėje ir Utenoje. http://www.vartotojai.lt/index.php?id=10968
Atsakyti
Na ka, tas pats kaip ir visiems. Groudzio 29 diena gavau sms, kad pasirinkciau ae pristatymas i namus ar i atsiemimo punkta. Kadangi reikejo 10 dienu karantinuotis pasirinkau i namus. Pirma kart manes nerado 31d. Ir tai tesesi iki sausio 5 kol susinervines parasiau email uzklausdamas kaip jie manes neranda jei as nebuvau palikes namu jau 8 dienas. Kas labai keista jie man atrase ir paprase patikslinti adresą ir tel numeri, tai padarius pranese jog bus pristatyta per 2 dienas. Po 2 dienu siuntinys kazkaip atsidure atsiemimo dezuteje nors prasiau i namus. Bet problema tame, jog jie man neatsiunte kodo... Amazon jau raso, kad siu tinys pristatytas ir nieko nebegaliu padaryti, o itellos tracking vis raso, jog reikia atsiimti gavus pranesima, kurio vis dar neturiu. Zinoma prisiskambinti nulis sansu, o email nebeatraso... As nesuprantu kaip siai organizacijai leidziama dirbti...
Atsakyti
Iš Vokietijos siunta nepristatoma nuo Gruodžio 5 dienos (šiandien Sausio 12), į telefonus neatsako, į email kelis irgi nulis komunikacijos. Buvusių klientų aptarnavimo vietų neivienos nebėra, nors kontaktuose ir google maps jos dar yra. Nesuvokiama kaip jūs dar nebankrutavote. Tikiuosi jusu nebeliks.
Atsakyti
Neitiketai sudina kontora. Analogiska situacija kaip ir visiems klientams. Siunta LT, bet niekas jos nesiruosia pristatyti.
Atsakyti
Tragedija!!! Išsiųsta 08.12, pas juos rodo kad guli nuo 18.12, iki dabar nepristato, tai šią, tai kita savaite, 1-2 d.d ir taip meluoja ištisai.
Atsakyti
, , Kryžiaus keliai dėl siuntų” Su šia įmone jau ne vienus metus tenka susidurti ir jų paslaugos per tą laiką negerėjo, o kuo tolyn, tuo didesnis cirkas. Siunčiamės siuntas iš Vokietijos, kurios eina per DHL ir kurios atsiduria Itelloje. Ant siuntų visada nurodytas telefono numeris bei adresas, bet iš Itellos visada tylu apie gautas siuntas. Tada tenka patiems ieškoti kur yra siunta. Pasiskambinus į nurodyta Itellos informacinį numerį (kurių darbo valandos nurodytos 08:00-17:00, bet nuo 08:00 iki 10:00 valandos niekada niekas nekelia, tai jau patikrinta per kelis metus, o jei bandysite prisiskambinti 16:50-17:00 niekas nebandys pakelti ragelio, o dienos metu turėsite tikrai ne minute ir ne dvi kol kažkas atsilieps) beveik kas kartą atsiliepia pridusiąs konsultantas ir teigia, kad jūsų siunta bandyta pristatyti, bet nieko nebuvo namuose (kiekvieną kartą tas pats melas), o kurjeris neskambino arba negavote pranešimo, nes per mažai skaičių telefono numeryje (ta pati dainelė, kiekvieną kartą paskambinus. Per tiek laiko kiekvienas konsultantas išmokęs tą pačią frazę parodo, jog jau darbinantis buvo pasakyta, kad neapsikraunant darbais, tą patį kartoti) nors numeryje visi skaičiai. Išvada viena, ta pati dainelė dėl skaičių numeryje ir kurjerio neatvykimas net iki kiemo, tai įmonė Itella taupo kurjerių kurą, kad nereiktų su klientais susisiekti ir vežioti siuntų. Net jeigu pavyksta susitarti, kad kurjeris įdėtų į atsiemimo terminalą tenka laukti kelias dienas ir dar kelis kartus paskambinti priminti, nes konsultantai nevisada nukreipia siuntas. O ir pačias siuntas kartais tenka gauti jau ir pradarytas...
Atsakyti
Labai prastas aptarnavimas. Siunta yra Lietuvoje nuo gruodžio 20 dienos. Kurjeris blaškosi su siunta, nepaskambina gavėjui, vėl veža atgal nors gavėjas yra namie tuo metu. Iki šiol siunta nepristatyta, jau skambinau 4 kartus dėl jos. Net su Lietuvos Paštu panašių nesamonių nebūdavo.
Atsakyti
Apgavikų ir "š*******o" kontora, kuri nesiteikia pristatyti siuntos, kol pats nepradedi atvažiavęs į sandėlius ieškoti. Nesiteikia nei susisiekti telefonu, nei atveža nurodytu adresu. Telefono numeris duotas visai Lietuvai vienas, prisiskambinti neįmanoma, į laiškus nesiteikia atsakyti. Keista, kad šiais laikais, kai karaliauja internetinė prekyba, vis dar gyvuoja tokios siuntų tarnybos.
Atsakyti
Modestas 2021-01-09 02:28:52
Manes irgi namuose "nerado", nors buvau visas paskutines dvi dienas, jokios info nei telefonu, nei el. pastu. Paziuresiu kaip baigsis, reikes turbut i kolegas zurnalustus kreiptis...
Tikėtina, kad arba stebuklingai kažkur pradings, arba išzyzus vadybininkams ausis, įmes į arčiau Jūsų esantį paštomatą
Atsakyti
Apgaviku kompanija. Gavom zinute kad siuntinys itellos pastomate. Nuvykus ir surinkus koda nurodytoje spinteleje pasigirdo tik pyptelejimas bet dureles neatsidare. Veliau vakare nuvykus analogiska situacija. Prisiskambinti neimanoma. Parasius jiems atsiliepima gavome automatini atsakyma kad su mumis susisieks. Niekas nesusisieke. Parasius antra karta vel gautas atsakymas kad susisieks taciau vel niekas nesusisieke. Paskambinus veliau darbo diena tarp 17ir 18val (nes visa diena rode uzimta), pagaliau atsiliepe vadybininke ir pasake kad siuntinys gryzo pas juos i sandelius, sake issius is naujo, laukti standartines sms zinutes. Po pusantros savaites negvaus zinites vel skambinome. Kita vadybininke atsiliepusi atsiprase uz kolege ir pasake kad mato jog siu tinus atsiimtas. Sakau kas ir kaip galejo atsiimti. Sake nezinanti ir apsiule kreiptis i siunteja del kompensacijos uz siuntini. Dabar dar aiskinames su aliexpresu. Jie nenori grazinti pinigu nes tai logistikos kompanijos klaida. Tai net nebezinau kur kreiptis. Idomu ar vartotoju teisiu apsauga padetu siuo klausimu?
Atsakyti
Manes irgi namuose "nerado", nors buvau visas paskutines dvi dienas, jokios info nei telefonu, nei el. pastu. Paziuresiu kaip baigsis, reikes turbut i kolegas zurnalustus kreiptis...
Atsakyti
Ugnė 2021-01-06 16:09:44
Aš Jums pritariu! Siuntos laukiu nuo 28d. 30 d. Parašė, kad manęs nepavyko rasti, nors visą dieną buvau namuose. 31 d. Skambinau 2 kartus ir abu pasakė, kad siuntą pristatys pirmadienį. Nuo pirmadienio prisiskambinti nebeįmanoma. Draugai Italijoj skambino į italų padalinį, lietuviai pareiškė, kad būtinai atveš sekančią dieną
mano siunta iš Vokietijos Lietuvoje nuo Gruodžio 7 dienos kažkur blaškėsi pas juos, ir pavyko ją gauti lygiai po mėnesio - Sausio 7:)
Atsakyti
Kreipiuosi į "Itellą", kito būdo jau neberandu. Į duotą užklausą atsakymo nesulaukiu, telefonu prisiskambinti neįmanoma, nuolat rodo užėmimą.Siunta eilinį kartą palikta atsiėmimo punkte, neinformuojant manęs apie tai.Įrašas, padarytas 20 minučių prieš paliekant siuntą, "Pristatymo laikas sutartas su gavėju" byloja apie tai, kad reikalingus kontaktinius duomenis turit (kaip kitaip galėjot sutarti?) Su manimi, tiesa sakant, niekas nieko nesutarė.Siunta palikta adresu Savanorių pr.21A (tai gyvenamas namas). Apačioj yra prierašas Iki rausvė.Bet Rausvė yra maždaug už 4 visuom. tr-to sustojimų nuo mano namų.Vairuojančių šiuo metu namuose nėra, reiškia reikės belstis troleibusu ir vilkti atgal nemažą poką, arba ieškoti "kurjerio" pažįstamų tarpe, kad pabaigtų jūsų apsiimtą atlikti darbą.Nesiimu vertinti jūsų atliekamų darbų kokybės, manau tai ir taip visiems aišku. Dabar mano tikslas "išmušti " iš jūsų savo daiktus, todėl prašau duoti atsakymą į el.pašto adresą ar telefonu ir nurodyti reikalingus duomenis siuntos atsiėmimui.Tikrai nebeišmanau, kaip kitaip atgauti savo daiktus.Osvaldas
Atsakyti
Katastrofa cia o ne siuntu pristatymo imone... milijonai pasiteisinimu...siuntos greiciau pasieka Lietuva negu is lietuvos i galutini taska. Mergaite pasodinta prie telefono vos girdimu balseliu kartoja tuos pacius pasiteisinimus..Daug labai siuntu tenka per sia imone gauti.. ir beveik kiekviena siunta veluoja savaite su kvailais pasiteisinimais..
Atsakyti
Noriu PADĖKOTI klientų aptarnavimo konsultantei INESAI, kuri iš tikro daro viską ką gali ir gal būt netgi daugiau nei privalėtų. Nesvarbu, kad Itelloje yra totalus bordelis, bet kai kurie žmonės vis tik kelia reputaciją šiai įmonei.
Įmonės vadovai imkite pavyzdį iš žemiausios grandies, kuriems jūs dėl savo nekompetencijos permetate savo sukurtas problemas.
Atsakyti
Tragedija!!! Siuntos stovi Vilniaus sandėlyje ir niekas jų nepristato!!! Vieną vakar "bandė" pristatyti. Rodė, kad vežama pristatymui, bet taip niekas ir neatveze. Šiandien tas pats rašoma, irgi nieko negavau. Prisiskambinti neįmanoma. Čiulba, kad visi darbuotojai užimti ir galiausiai numeta ragelį. El paštu niekas išvis neatraso. FB atraso kas kelias dienas. baisu!!!!! Teks kreiptis į žiniasklaidą.
Atsakyti
likau nepatenkintas paslaugom, susisiekti neimanoma jokiais kontaktais, dvi savaites siuntos gauti neimanoma, raso neteisingas telefono numeris, nors 100% teisingas parasytas, niekam nesiulyciau su sita imone tureti reikalu.
Atsakyti
Apgailėtini. Man skirta siunta jau nuo 12-20 d. stovi pas utarus.Einu kelt bylą į paypal, gaila vokiečio, jam manau dhl grąžins pinigus už prarastą siuntą, įdomu, kaip iš šitų atsiims.
Atsakyti
Tokiame pačiame šūde ir aš esu. O spauda:https://www.delfi.lt/verslas/verslas/klaida-ar-apgavyste-visa-diena-lauke-siuntos-bet-kurjeris-namie-nieko-nerado.d?id=78502005
Tiesiog itellai nusispjauti.
Atsakyti
Juozas 2021-01-06 14:03:22
Reikėtų kreiptis į spaudą ir viešinti šią įmonę.
Aš Jums pritariu! Siuntos laukiu nuo 28d. 30 d. Parašė, kad manęs nepavyko rasti, nors visą dieną buvau namuose. 31 d. Skambinau 2 kartus ir abu pasakė, kad siuntą pristatys pirmadienį. Nuo pirmadienio prisiskambinti nebeįmanoma. Draugai Italijoj skambino į italų padalinį, lietuviai pareiškė, kad būtinai atveš sekančią dieną
Atsakyti
Reikėtų kreiptis į spaudą ir viešinti šią įmonę.
Atsakyti
Tragedija, o ne kompanija. Siuntą kažkur marinuoja, o prisiskambinti į aptarnavimo skyrių neįmanoma
Atsakyti
Siunta i itella atkeliavo Gruodzio 22d. turejo pristatyt iki kaled, nepristate, parasiau jiems, psitikslino informacija atrase, kad per 3-5 darbo dienas atsius, praejo 6 darbo dienos siunta neatkeliavo, rasiau ir skambinau, bet jie mane ignoruoja. Manau imone ne ta sriti pasirinko, tokiem geriaus siuksles veziot, o ne siuntinius.
Atsakyti
Laukiam siuntos nuo Gruodžio 22d., jau du kartus buvo užregistruotas, tačiau toliau nejuda. Žadėjo pristatyti po Kalėdų, bet jau ir Nauji praėjo ir tikriausiai Trys Karaliai praeis. Labai prastas aptarnavinas. Aišku į skambučius daugiau nebeatsako...
Audrius babilonas
2021-01-05 12:43:04 IP 2ju3l1p1
Atsakyti
Jau nepirma karta siuntiniai neatkeliauja, grizta pas siuntejus, klientu linija pastoviai nekelia, verslo klientu tai pat, i el pastus neatsasko, meluja kad nieko nebuvo, nors pastoviai bunam, baisu, nezinau kaip jie gyvuoja...
Atsakyti
Vaikų darželio logistika. Galėtumėt jūs sąskaitas taip vežti kaip siuntas. Klientų aptarnavimo linija užimta arba nekelia, verslo klientų linija nekelia, bendras tel nr nekelia, į el. laišką tik auto atsakymas, siunta kažkur, kitą kartą suradau, kad pas juos, nusiunčiau gavėjo tel. nr., vietoj pristatymo į dėžutę įkišo.. Gal jūs jau nebenuodykit žmonėm gyvenimo, susivyniokit ir dinkit, tai kaip jūs dirbat kenkia.
Atsakyti
Siunta gruodzio 28d buvo uzregistruota.pasake jog per dvi darbo dienas pristatys. Skambinom siandien kur yra siunta ogi dingusi
Atsakyti
Per savaitę nesugeba pristatyti!!! I skambučius neatsako.Apgailėtina įmonė. Atsakomybės neprisiima jokios.
Visi rašykiteDHLl:
https://www.dhl.de/de/privatkunden/hilfe-kundenservice/sendungsverfolgung/formular-selbstverzollung.html
Atsakyti
Melagių kompanija-be jokio įspėjimo ne va tais bandė pristatyti. Susiskambinus, vadybininkė pasakė, kad bus rytoj. Po paros paskambinus, kita vadybininkė pasakė, kad bus iki sav pabaigos. Po dar vieno skambučio, trečias vadybininkas pasakė, kad aiškinsis kur siuntinys, nes nežino kur jis..Tuoj bus mėn kaip nesugeba pristatyti siuntinio iš Vokietijos. Jau nekalbant, kad prisiskambint tik per didžiausius vargus išeina, į laiškus neatsakinėja. Gėda
Atsakyti
Norėčiau atgauti savo siuntą, CY47977796 DE, kuri išsiųsta iš Vokietijos 7.12, deja prisiskambinti ir pasiteirauti neįmanoma, mano siuntą pas jus nuo 27.12, o 29.12 pranešė melagingą nuoroda, kad nebuvau namie, esu nepatenkinta tokių aptarnavimu
Atsakyti
Itella paskutiniai melagiai. Apsiima vežti ko nesugeba. Meluoja per akis, tipo nerado namie ar pan. I skambučius neatsako. Siunta stovi pas juos nuo 12-20
Atsakyti
Visiškai neįgalūs nusmurgėliai - nerado mat namie, tai siuntinius išsiuntė atgal į Vokietiją.
Kam imtis veiklų, kurių nemokat, nesugebat ir nesigauna? Palikit profesionalams ir negadinkit rinkos.
Atsakyti
Ačiū, siunta jau gauta, kaip žadėjo iki naujų metų. Labai kultūringai ir kantrūs telefonu atsiliepė darbuotojai ir malonūs kurjeris pristatęs siuntą į namus. Ačiū darbuotojams.!
Atsakyti
Nuo 18 dienos iki dabar nesugeba krovinio is Vilniaus pristatyt. Meluoja, ryt, poryt.. Neperskambina.. Turesim problemu per juos : (..

Taip pat rekomenduojame

Omniva LT
Pristatome džiaugsmą!

Adresas: Perspektyvos g. 32, LT-52119 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
OMNIVA – Baltijos šalyse veikianti siuntų pristatymo bendrovių grupė, nuo 2014 m. kasdien pristatanti džiaugsmą ir Lietuvos gyventojams. Valdydama didžiausią 300 paštomatų tinklą šalyje, Lietuvos gyventojų nuomone, OMNIVA yra pirmasis pasirinkimas siųsti arba gauti siuntas per paštomatus. 2020 m. vasario mėnesį...
Nėgė
SST-Skubių siuntų tarnyba, tarptautinis gabenimas

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...
Rusko, UAB
Krovinių gabenimas Baltijos šalyse

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 42B-104, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; perkraustymas; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Jūsų krovinio saugiam ir greitam gabenimui turime pastovius ir laiko patikrintus maršrutus: Lietuva – Latvija – Estija – Lietuva. Jūsų krovinius nugabensime ypač greitai. Krovinius ir siuntas iki Rygos arba Talino nugabename per 24 val., o į likusią Latvijos ir Estijos teritoriją per 48 val. Lietuva – Lenkija –...
ExpressTrip, UAB
Lycamobile atstovai

Adresas: Vaidaugų g. 1-40, LT-95222 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
ExpressTrip, UAB - licencijuota keleivių ir krovinių pervežimo kompanija. NAUJIENA! Džiugi žinia mūsų keleiviams! Tapome oficialiais Lycamobile atstovais ir nuo šiol visiem savo keleiviams dovanojame 25 kronų vertės Lycamobile SIM kortelę su startiniu 10 kronų paketu! Daugiau informacijos telefonais Lietuvoje ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Teleodontologija – rūpinkitės sveikata nuotoliniu būdu
Teleodontologija – rūpinkitės sveikata nuotoliniu būdu 01-13 11:15
Didžiausias Lietuvoje odontologijos klinikų tinklas siūlo pacientams konsultuotis virtualiai. CLINIC|DPC marketingo vadovė Paulina Šlėvė sako, jog nuotolinis konsultavimo būdas leidžia...
Labiausiai augusių 2020 metais įmonių sąrašas
Labiausiai augusių 2020 metais įmonių sąrašas 01-11 09:32
Rekvizitai.lt skelbia labiausiai augusių įmonių (AB, UAB, MB, IĮ) sąrašą. Skaičiuojamas 2020.01.01 - 2020.12.31 darbuotojų skaičiaus prieaugis. 1. UAB "Barbora" +795 2. UAB "Biuro" +487 3...
Italijos premjeras laimėjo balsavimą dėl pasitikėjimo
Italijos premjeras laimėjo balsavimą dėl pasitikėjimo 01-20 08:11
Italijos ministras pirmininkas Giuseppe Conte antradienį laimėjo balsavimą dėl pasitikėjimo aukštuosiuose parlamento rūmuose, bet jam teks vadovauti susilpnėjusiai – mažumos vyriausybei.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar norėtumėte pasiskiepyti nuo COVID-19?

Akcijų kainos

Facebook 261,10 +3,87%
American Express 126,75 +3,77%
Harley-Davidson 42,04 +3,50%
Google 1790,86 +3,15%
Manchester United 16,03 -1,54%
Goldman Sachs 294,20 -2,26%
Macy's 12,59 -3,23%
Xerox 21,09 -6,22%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 3,31 -1,19%
Benzinas 1,19 -0,83%
Varis 7068,91 +5,29%
Auksas 1866,30 -1,79%
Anglis 62,82 +7,57%
Cukrus 0,65 +6,56%
Vištiena 1,70 +13,33%
Sidabras 24,08 -0,62%