VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Itella Logistics, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Itella logistics

Atsiliepimai apie Itella Logistics, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Itella Logistics, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
daznai perku is vokisko ebay.de ir labai daznai siuntas pristato per itella. siaip kokybe puse bedos tik beveik visada siunta buna istrigusi ju sandelyje ir reikia papildomai skambinti jiems ir pranesineti savo tel numeri. kai paskambini tai is karto sekancia diena pristato o jeigu neskambinsit tai siunta gali ir menesi sandelyje praguleti. vienu zodziu turit patys ieskoti savo siuntos.
ir dar labai idomi ju logistika. visos DHL siuntos kazkodel keliauja i Lt ne tiesiogiai is Vokietijos o is pradziu nuskraidina i Suomija i Turku miesta ten surusiuoja ir is ten i Kauna o jau is ten po Lt skirsto
Atsakyti
niekada nesiuskite nieko per Itella 2018-08-10 08:44:33
Jau gal "n" karta uzsisakineju is Asos prekes ir nezinau kodel kartais jas pristato DHL, kartais Itella... si karta matau, kad turejo pristatyti Itella, tai jie nepristate siuntos nurodytu adresu, o tiesiog paliko ja Omnivos pastomate, kuris man net nera pakeliui ir nepatogus... Paskambinus jie man pasake, kad cia automatinis skirstymas ir jie nieko negali padaryti, nors 15k iki tol siunta buvo pristatyta nurodytu adresu.. Tai dabar net nesinori ir uzsakineti prekiu per DHL, kadangi Itella tersia ju varda, nes jie nepristato prekiu zmones ir palieka jas pastomatuose, kur jiems patogiau, nes mat tingi pajudinti uzpakali ir pristatyti siuntas.. Skambinau Itelai, tai ju pasakymas "cia automatinis skirstymas" ir kazkaip netycia dvi mano siuntos pakliuvo i ta automatini skirstyma, kai iki tol siuntas gaudavau nurodytu adresu.. Atsiprasant "xxxx", o ne kompanija cia.. Niekada gyvenime nesiusiu nieko per juos... Ir ismokykite savo personala, kaip bendrauja su klientais, o ne mandru balsu sakyti "tai galime perkelti jusu siunta i kita pastomata, bet reikes ilgai laukti"...
surasykit oficialia pretenzija del siuntos pristatymo kitu, nei nurodyta adresu ir siuskit rasma.saule@itella.com, cc idekit rysiu reguliavimo tarnyba. Kitiems kartams suveikia;)
niekada nesiuskite nieko per Itella
2018-08-10 08:44:33 IP 78.56.250.132
Atsakyti
Jau gal "n" karta uzsisakineju is Asos prekes ir nezinau kodel kartais jas pristato DHL, kartais Itella... si karta matau, kad turejo pristatyti Itella, tai jie nepristate siuntos nurodytu adresu, o tiesiog paliko ja Omnivos pastomate, kuris man net nera pakeliui ir nepatogus... Paskambinus jie man pasake, kad cia automatinis skirstymas ir jie nieko negali padaryti, nors 15k iki tol siunta buvo pristatyta nurodytu adresu.. Tai dabar net nesinori ir uzsakineti prekiu per DHL, kadangi Itella tersia ju varda, nes jie nepristato prekiu zmones ir palieka jas pastomatuose, kur jiems patogiau, nes mat tingi pajudinti uzpakali ir pristatyti siuntas.. Skambinau Itelai, tai ju pasakymas "cia automatinis skirstymas" ir kazkaip netycia dvi mano siuntos pakliuvo i ta automatini skirstyma, kai iki tol siuntas gaudavau nurodytu adresu.. Atsiprasant "xxxx", o ne kompanija cia.. Niekada gyvenime nesiusiu nieko per juos... Ir ismokykite savo personala, kaip bendrauja su klientais, o ne mandru balsu sakyti "tai galime perkelti jusu siunta i kita pastomata, bet reikes ilgai laukti"...
Atsakyti
Niekada neteko susidurti su tokia prasta logistikos kompanija. Kam DHL pasirasius sutarti su jais as nezinau... Niekada gyvenime nesinaudosiu nei DHL nei Itella paslaugomis
Atsakyti
Nelabai samonė, kad prekę gauni į net sakyčiau mažą miesto parduotuvę, kur ateini po darbo ir tau pasako, jog vedėjos jau nėra ir niekas negali atiduoti tų siuntų. Labai gaila, kad kai kurios didelės užsienio kompanijos patiki siuntos eigą Lietuvoje būtent jiems.
Atsakyti
Sveiki, prieš savaitę užsisakinėjau prekes iš Čekijos, gavęs siuntos kodą sužinojau, kad vežėjai kurie pristatys bus Itella, Kolega iš darbo buvo minėjęs jog yra girdėjęs blogų atsiliepimų, bet jis savo siuntą susisiekęs bendraisiais tel. numeriais atsiemė pats, dėl prevencijos, ka dkur nepasimestų. Vėliau peržiūrėjęs tiek neigiamų atsiliepimų tikrai sunerimau, kad negausiu savo krovinio aliku arba jo reikės kažkur ieškot, ar pačiam važiuot į sandėlį atsiimti. Na bet galiu pasidalinti malonia patirtimi, siuntą gavau per tris darbo dienas nuo jos išsiuntimo iš Čekijos, dar diena iki pristatant su manimi buvo susisiekta, paklausta ar būsiu nurodytu adresu ir kad su manimi kita dieną telefonu dėl pristatymo laiko susisieks vairuotojas. Kita diena vairuotojas paskambino pasakė kokiu laiku bus mano nurodytu adresu atvykęs į vieta dar kartą paskambino paslaugiai perdavė krovinį. Dėžė buvo be pažeidimų, Tad mano patirtis su Itella kol kas buvo teigiama. Dėkoju už operatyviai suteiktas paslaugas.
Atsakyti
Didziausias minusas pristatinejant siuntas, kad vienintele itella neatsiuncia sms.kada bus pristatyta siunta, atsisedi ir lauki visa diena namuose arba atvaziuos arba ne, galetumet pasistengti informuoti sms. kaip ir visos kitos siuntu tarnybos.Kai pamatau, kad itella pristatys siunta zinau, kad viena diena bus isbraukta is gyvenimo, negalesiu niekur nei isvaziuoti nei iseiti lauksiu kaip durnelis nezinodamas kuria valanda atvez.
Atsakyti
Pritariu visiems rašantiems. Siunta pastoviai kitame Lietuvos gale atsiduria. Visada kaltina dėl blogo adreso užrašymo žmones kurie siunčiasi ir įmonę s kuri siunčia (kitoms siuntų tarnyboms visada aišku buna kur vežti). Pirmą kartą buvau sukambinusi 2 kartus, kad mano siunta ne tame mieste, sutarėm, kad gausiu ją kelių dienų bėgyje tinkamu adresu, bet negavus dvi savaites, pasižiūriu, kad mano siunta ne pas mane o atgal siuntėjui į Vokietiją jau keliauja...ir taip visad... Blogiau nei blogai...
Atsakyti
Nesuprantu kas per firma, , Itela"jei savaitę laiko siuntinį ir nesugeba pranešti kur tą siuntinį atsiimti.Tai jeigu žmogus dirbi nuo pirmadienio iki penktadienio ir nuo 8val iki 18val, tai nėra šansų gauti siuntinio, nes jie tipo pašte nepalieka.Dar tokių, , idiotų"nesu sutikusi.Kam tas paštas tada reikalingas jei negali jame atsiimti siuntinio?
Atsakyti
Pastoviai nesusipratimai su pristatymu su šia firma ir visada tas pats pasiteisinimas - neranda namie, adresas blogai užrašytas, domofonas, daugiabutis, nors realiai kurjeris, manau, net nesivargino su pristatymu.Firmos darbuotojai sakė, jog reikia rašyti telefono numerį kartu prie adreso.Naujiena!
Atsakyti
Tragiškas aptarnavimas, nieko neiformavę į paštomatą kitame miesto gale pristato siuntą.
Atsakyti
Tragedija, o ne įmonė. Deja nėra pasirinkimo, nes mat dhl turi sutartį su šitais klounais. Prekė 3 dienas sandėlį, operatorė sako, kad kureris susisieks, nors 2 dienas niekas neskambina. Su nerimu laukiu ar prekė nebus pažeista, nes skaitant kitų žmonių atsiliepimus, nežinau ko tikėtis. Vienareikšmiškai, jei įmanoma - venkit šitos klounų kontoros. Linkiu kuo greitesnio bankroto, geros dienos.
Atsakyti
Tragiškas aptrnavimas. Dėl ko DHL nori susigaddinti savo vardą perduodamas tokiems savas siuntas.
Pirmą dieną sakė nieko nerado namuose, nors didžiają dalį buvom namuose, jokio skambučio prieštai, pasiskambinau pats, paprašiau kad iš anksto paskambinų, tai kai kitą dieną paskambino nespejau atsiliepti, perskambinau už lygiai 3min ir pasakė kad jau negalima atssimti nei pačiam atvažiuoti nei jie kad atveš, nes jau prie terminalo :) Sakė atveš sekančia dieną, bet ir ji jau praėjo, o siuntos nėra. Reikia rašyti tiesiogiai dhl gl jie sureguos.
Atsakyti
Tomas 2018-07-04 14:18:25
Siuntos vis dar laukiu iš Vokietijos. Vokiečiai išsiuntė per kelias dienas, Itella laiko jau savaitę :)
Keista, kad DHL perduoda tokiai kaip matau iš komentarų ne visai rimtai įmonei krovinių paskirstymą.
Palyginimas kaip dirba DHL ir Itella foto :)
Mano siuntinys Lietuvoje ir vis dar item has been registered :)
Atsakyti
Labai patenkinta pristatymu (net nesitiki kad tiek daug nepatekkintu) Aciu Neringai kad padejo susisiekti su kurjeriu (vokieciai neuzrase kontaktu tai siuntini grazino i sandeli).Aciu kurjeriui paskambino, pasake kada atvaziuos Labai malonus vaikinas.SEKMES JUMS, ITELLA.
Atsakyti
Siuntos vis dar laukiu iš Vokietijos. Vokiečiai išsiuntė per kelias dienas, Itella laiko jau savaitę :)
Keista, kad DHL perduoda tokiai kaip matau iš komentarų ne visai rimtai įmonei krovinių paskirstymą.
Palyginimas kaip dirba DHL ir Itella foto :)
Atsakyti
Beviltiška imone, pastovus nesusipratimai, melavimas, apie siuntu pristatyma laiku nera net ka kalbeti.
Atsakyti
kokia beviltiska imone...visada kartojasi tas pats, kad kurjeriui nepavyko iteikti siuntos..nors gali rymot prie lango isikibes i savo telefona ir per dienas jo laukti. geda.
Atsakyti
Trūko kantrybė, maniau, kad parašysiu nors vieną blogą atsiliepimą, bet žiūriu, kad neturiu ką pridurti... :). Ta proga: mieli LiviaCorsetti.lt klientai, štai ta įmonė, dėl kurios kaltės Jūs negaunate savo siuntų nurodytu laiku. Labai gaila, kad negalime pasirinkti kitos įmonės, mat gamintojas Lenkijoje sudaręs sutartį su GLS, kurios siuntas Lietuvoje perima ši nuvargusi ir išseękusi nuo savo darbo, įmonė (Itella).
Atsakyti
Siunta pristato ne adresu kuris duotas o i degaline mano atveju. Matyt taupo €. Ne kazka...
Atsakyti
Kazkokia nesamone.Kada ant siuntinio rasomas telefono Nr..Siunta is vokietijos i lietuva atkeliavo per 2 dienas, o lietuvoje 13 dienu guli itelijoje, uz tai kad jie neturi kontaktinio nr.kaip su manim susisiekti.Jei neieskotum, tai siuntinio ir negautum.
Atsakyti
Patarčiau venkti šios įmonės. Siuntinys keliavo į Vilkaviškį (siuntė dhl, jie adresa uzrase gerai). Pati itella uzlipino kita adresa ir dar bloga. Lyg dar to butu mazai, siunta atveze nesuvokiamu budu į degalinę, teko vykti pasiimti patiems. Degalinėje darbuotojai pasąkė jog įmonė atvežė ir tiesiog numetė siuntini. ATSARGIAI!!
Atsakyti
GALBŪT LAIKAS STABDYTI ĮMONĖS VEIKLĄ IR SUSIRASTI NAUJĄ UŽSIĖMIMĄ?
NES JUMS NIEKAIP NEPAVYKSTA PRISTATYTI SIUNTŲ, SUSIDĖLIOTI KURJERIŲ GRAFIKŲ, APIE KLIENTŲ APTARNAVIMĄ IŠ VISO NEKALBU. NEŽINAU, KUO JŪS TEN UŽSIIMAT TOJE KONTOROJE, BET TIKRAI NE SIUNTŲ PRISTATYMU.
DAR NEBUVO NEI VIENO KARTO, KAD PRISTATYMAS ĮVYKTŲ SKLANDŽIAI.
TRAGEDIJA.
Atsakyti
Lietuvoje nežinau kitos prastesnės logistikos kompanijos. Jau ketvirtą siuntą DHL perduoda Itella'i. Ir visą laiką tas pats. Pardavėjas deklaruoja, kad siunta gavėją pasieks per 2-3 d.d. Paprastai taip ir būtų, jei ne Itella "greitis". Iki Kauno (kur aš ir užsakęs siuntos pristatymą) siunta atkeliauja per 1 d., o pačiame Kaune minimum 3-4 d. Aš suprantu, kad Kaunas yra pats didžiausias miestas pasaulyje (ką ten pasaulyje- GALAKTIKOJE).
Atsakyti
Siuntos, kuri turėjo būti pristatyta skubiai, ieškome trečia diena. Arba žada "šiandien bus" arba "paskambinsiu už valandos". Taip trečia para važiuoja, o mes skambinėjamės, nes nei vieno perskambinimo nesulaikėme. Norėtųsi bent jau normalaus požiūrio į klientą ir suvokimo, kad skubu tai nėra kelios paros.
Kol kas tik rekomendacijos vengti šios kompanijos.
Atsakyti
Patarimas vengti šios įmonės visais įmanomais būdais !!!. Turėjau išsiųsti brangų įrenginį, supakavau jį kiek įmanoma minksčiau, užklijavau lipdukus "handle with care" perduodamas kurjeriui paprašiau, kad netrankytų labai, o jis dar man matant atidarė autobusiuko duris ir tiesiog numetė dėžę ant grindų. Nesitikiu kad po tokio smūgio įrenginys nuvažiuos nepažeistas.
Atsakyti
Nuolat gaunu siuntas ir Vokietijos DHL ir beveik visada problemos. Kurjeris neatvyksta, o parašo kad nerado namie. Nuolat pateikiamas melas. Turbūt pas juos situacija su kurjeriais tragiška. Jei tik galėčiau pasirinkti kitą DHL siuntų pristatymo tarnybą, siu Itella niekados neprasidėčiau ir niekam nerekomenduočiau. Nuolatinis melas, didžiulė nepagarba klientui. Blogiausia įmonė su kokia tik teko susidurti.
Atsakyti
Kaip ir daugumai - siunta iš Vokietijos DHL Premium, perėmė Itella, vis "nerasdavo" namuose (iš tiesų nebuvo atvykę, nes nepaliko jokio rašytinio pranešimo), susirašinėjau el paštu, tai tik atsakinėdavo į mano laiškus, nors žadėdavo "išsiaiškinti ir pranešti". Skambinant tiesiogiai kurjeriui atsisakė atvežti tądien (du kartus), pažadėdavo atvežti kitą rytą (atrodo, kad kurjeriai dirba daugmaž iki 10-os valandos ryto, paskui nebeveža), bet kitą dieną neatveždavo sutartu laiku. Po grasinimų skųstis DHL ir Suomijos centrui (Itella - Suomijos pašto, beje, valstybinės įmonės, dukterinė firma) bei nusakius, kaip tiksliai pasiekti butą, galų gale atvežė. Aišku, jokių atsiprašymų, kad turėjau kelias dienas darbo laiku sėdėti namie. Taip "vežė" penkias dienas. Apie tokią situaciją pranešiau siuntėjui, Vokietijos DHL (forma čia: https://www.dhl.de/en/paket/hilfe-kundenservice/sendungen-empfangen.html), Suomijos Posti (forma: https://www.posti.fi/private/feedback/feedback.html), gal dar kur reikėtų. Aišku, kad taupo ant visko (benzino, darbo valandų), bet tokio prasto prekių pristatymo dar neteko sutikti. Gal skundai kitiems padės.
Atsakyti
Kurjeriu įmonė, kuri nesugeba pristatyti siuntinio nepaisant premium siuntos klasifikacijos. Tikiuosi greičiau bankrutuosit ir jūsų vietą užims normali ir atsakinga įmonė.
Atsakyti
Jau antrą kartą reikia skambinėtis ir aiškintis kur dingęs siuntinys - teigia, kad nebuvo parašyta telefono numerio. Kurjeris net neatvyksta nurodytu adresu - pralaukiau visą dieną ir jokios info...
Atsakyti
Siaubas kažkoks, ne kompanija. Atėjo siuntinys per dhl, perdavė jiems. O kai perdavė, teigia, kad nebuvo parašyta telefono numerio, neskambina, pristatinėja ir rašo, kad nerastas klientas. Gerai, kad pasitikrinau, kada ateis, nes gal būtų atgal į Vokiečius išsiuntę, nes gavėjo neranda. O kad nepriimtų siuntinio be telefono arba gavę be telefono, klaustų, tai nedašunta.
Atsakyti
O as kaip tik noriu pagirti sia imone. Gaunu jau antra siunta is ju, pristato laiku, atnesa iki duru. Nusiskundimu jokiu neturiu, o ir bendravimas geras. Aciu jums, nes pati toki svori ilgai iki duru tempciau. :D
Atsakyti
Šiandien man paskambinęs kurjeris pasakė, kad turi siunta mano adresu. Paklauses ar jis galėtu pristatyti siuntą valandą vėliau jis pasakė atsipisk ir padėjo ragelį daugiau neatsiliepdamas. Tada siuntos sekimo puslapyje buvo parašyta, kad adresas blogas nors jis 100% buvo geras, tada siunta keliavo į kažkokį kaimą lenkijoje ir buvo pristatyta kažkokiam žmogui.
Atsakyti
Rinkitės Itella, jeigu norite, kad:
Jūsų siunta būtų nepaimta, pamiršta pristatyti, ne laiku pristatyta, apskritai nepristatyta, ne ten pristatyta, apgadinta ar pavogta, rinkitės ITELLA. Neapsigausite turėdami bėdų.
Atsakyti
Nepaisant to, kad išsigandau blogų komentarų ir, kad siuntinys vienai dienai pasimetė buvo pristatytas laiku, prieš atvykstant pasiskambino ir siuntiny pristate iki namų.
Atsakyti
Gaila, jog pries uzsisakinejant preke nepaskaiciau siu komentaru apie imone... Is kurjerio visa diena skambucio nesulaukiu, pati turiu skambint i klientu informacija, kur pasako, jog patikrins ir perskambins, bet aisku to nepadaro... Sekimo sistema rodo, kad siunta vazineja pirmyn atgal is terminalo, bet manes niekaip nepasiekia. Pirmas ir paskutinis kartas, kai turiu reikalu su sia "imone"...
Atsakyti
Kažkas pas juos netvarkoj - laukiu kurjerio, visą dieną jokios info, skambinu pats į klientų aptarnavimą - kausiu, ar ir vėl paliksit savo parcel shop prisidengdami ekonomine siunta? Sako, ne, šį kartą matom, kad bus jūsų adresu pristatyta iki 17 val. Tik, sako, nėra jūsų tel. numerio nurodyto. Sakau, yra. Bet dar kartą paima, atseit kurjeriui nusiųs. Aišku, kad 17 val. kurjerio nėr. Skambinu dar kartą - sako, jūsų siunta buvo nuvežta į Parcel shop. Pala pala... Sakau, gi prieš tai teigėt, kad to nebus ir matot, kad bus pristatyta mano adresu. Ginasi, kad taip nesakė. Neįtikina, kad aš būtent dėl to ir skambinau. OK, sakau, man netinka jūsų parcel shopai, pristatykit mano adresu. Sako, ne, nebent būčiau neįgalus. Klausiu, kodėl taip susigalvojo, kad nebepristatinėja siuntų asmeniškai, nors už tai moku pinigus. Sako, pardavėjas arba DHL pažymi siuntą kaip ekonominę, todėl jie gali palikti parcel shop, jei jis yra iki 3 km nuo namų. Sakau, bet pas mane 6 km. Tada lemena, kad yra kaip yra ir jei nenoriu, jie siųs atgal. Čia XXI amžius vadinasi. Lietuviškas verslumas. Aišku pakėliau balsą, nes vedė iš kantrybės kas kelios minutės besikeičiantis melas. Galiausiai paprašiau vadovo, sakė - perskambins. Aha...
Toliau dar įdomiau. Parašau pardavėjui, kas čia per monai vyksta. Jis ten kažkur patikrina, sako, kad pažymėta, jog bandė pristatyti, bet nėra adreso, nėra kontaktų ir t.t., todėl nuvežė ten kažkur. Klausiu ar pats tiki ką skaito, nes siunčiant iš vienos didžiausių parduotuvių klijuojamas lipdukas su visa info ir nieko susijusio su ekonomine siunta. Rašo į DHL, kas čia vyksta.
Po 10 min skambutis - čia kurjeris, siuntą noriu atvežt. Nebesuprantu kas vyksta, toks jausmas, kad vieni nežino ką daro kiti ir kažką kažkur mato, kur nieko nėra. Atvažiuoja kurjeris, sakau, tai kaip čia su ta siunta, ar vežei į Parcel Shop? Sako, ne, va, yra adresas, telefonas, tai į namus pristatau. Ir taip, ant dėžės lipdukas su visa info, siunta Premium, o ne ekonominė (kaip ir praeitą kartą). Žodžiu nežinau kas Itella administracijoje ir klientų support'e vyksta, bet esat apsimelavę iki ausų, jūsų atsakymai kas kartą skiriasi ir net netikiu, kad iš tikrųjų matot kur nors kokią info, kurią sakot klientams. Kurjeris šioje situacijoje turbūt profesionaliausias buvo.
Beje, klausiau pardavėjo, ar galima pakeisti siuntų tarnybą, tai deja, turi sutartį su DHL šiam regionui ir viskas - arba nebeperki, arba gadini nervus. O vasario mėn. Parcel Shop'e (Topo centras) darbuotojas sakė, kad kažkas vyksta, nes iki to laiko buvo tik po kelias siuntas, o nuo vasario prasidėjo masinis siuntų vežimas jiems. Jei čia eurų taupymas klientų sąskaita, tai gan įdomus, nors ir tikėtinas požiūris. Žodžiu niekam nelinkiu prasidėt, bet kai kurie iš mūsų neturi galimybės pasirinkti kitus.
Atsakyti
lu 2018-03-26 14:33:36
pateikite rastiska pretenzija ju CEO rasma.saule@itella.com, CC galite ir rysiu reguliavimo tarnyba ideti. Tada tik supranta, kad tavo siuntu kazkokiose atsitiktinese lokacijose, o ne NURODYTAME GAVEJO adrese, geriau nepalikineti;)
Šiuo atveju Itellai pretenzijų negaliu reikšti, nes pasak juos pristatymas užsakytas "ekonominis", dėl to ir atsiėmimo taškuose. Jeigu tai tiesa, tai gal Itella tai, už ką DHLas sumoka, padaro ir čia gali būti DHLo kaltė (nes nesiaiškina, kokią paslaugą užsako ar žinodami užsako tokią paslaugą).

Taigi, pasiskundžiau amazonui (gavau nemokamą siuntimą sekančiam pirkiniui), bet deja turėjau dar vieną siuntinį, kurį amazonas išskaidė į du (nes vieno reikėjo laukti). Pirmą pristatė patys DHL (be problemų), bet antrą vėl perdavė Itellai, ir vėl nusiuntė į kažkokią parduotuvę (dar 40 sugaištų minučių)... Šįkart parašiau ir amazonui (nusiskundžiau dėl antrą kartą NEPRISTATYTŲ prekių) ir DHLui (apie abu siuntinius papasakojau). Pasiskundžiau ir paklausiau ar tai yra norma, palikti siuntinius kažkur 5km atstumu nuo nurodyto adreso (maniau, kad gal tai numatyta). Amazono darbuotojai pasakė, kad bent vienas pristatymo bandymas į nurodytą adresą privalo įvykti, prieš perduodant siuntinį į atsiėmimo tašką, ir sakė, kad mato, jog niekas nebandė pristatyti į namus. Sakė, kad skųsis DHLui, kuris šiuo atveju tiesiogiai atsako už siuntinio pristatymą. Kai stambūs partneriai skundžiasi dėl neatliekamų pareigų, nemanau, kad DHLas galės tai ilgai ignoruoti, taigi manau DHLas arba primokės arba prispaus Itellą ir privers dirbti savo darbą..

Patariu visiems nukentėjusiam skųstis tiesiogiai pardavėjui ir/ar kurjeriui, kuris perdavė itellai, o jeigu itella yra priminis kurjeris (be tarpininkų) darykite, kaip LU patarė.
Atsakyti
Tik pamatęs atsiliepimų kiekį supratau su koia klaunų kompanija susidėjau. Tiksliau priverstinai susidėjau. Siuntinys iš Lenkijos buvo išsiūstas su "GSL" ir Lietuvą pasiekė 1 dieną. Čia siuntą perėmė ittela ir jiems niekaip nepavyksta pristatyti į vietą likusius 7 km. jau 6 dieną
Atsakyti
Linas 2018-03-22 11:14:50
Juokdariai... Pirmą kartą susiduriu su įmone, kuriai reikia penkių darbo dienų, kad pristatyti prekę Lietuvoje, ir dar reikia aiškinti, kad prekę reikia pristatyti, o ne palikti atsiėmimo taške (kai adresas iš anksto nurodytas)....

Siunčiausi prekes iš Amazon (nurodęs namų adresą), už ką Amazon svetainė nuolaidų tikrai nedavė. Siuntinys iš keleto vidutinio dydžio prekių, kurios bendroje sumoje sudarė didelių gabaritų (sakyčiau, kaip mažesnis mini-šaldytuvas) dėžę sveriančią apie 8-9kg. Siuntinys keliavo per DHL, bet Lietuvoje buvo perduotas Itellai. Itella siuntinį tris dienas siuntinį "ruošė" ar tiesiog laikė, o ketvirtą parašė SMSą, kuriame pasakė, kad prekes galiu atsiimti nurodytoje vietoje iki tam tikros datos.

Žiūriu jų svetainėje su tracking numeriu, siūlo nustatyti pristatymo adresą. Nuspaudžiu - klaida.... (funkcija neveikia). Skambinu vienu numeriu, niekas neatsako, skambinu kitu, nustebęs konsultantas sako "Tai jus norite, kad namo pristatytų? Gerai, perduosime vadybininkui....O kur pristatyti?"

I namus prekes užsisakiau tikrai ne tam, kad keliauti į kažkokį atsiėmimo tašką, prekių atsiimti... Nesuprantu, kodėl DHL perdavė siuntą tokiai kompanijai.
pateikite rastiska pretenzija ju CEO rasma.saule@itella.com, CC galite ir rysiu reguliavimo tarnyba ideti. Tada tik supranta, kad tavo siuntu kazkokiose atsitiktinese lokacijose, o ne NURODYTAME GAVEJO adrese, geriau nepalikineti;)
Atsakyti
Juokdariai... Pirmą kartą susiduriu su įmone, kuriai reikia penkių darbo dienų, kad pristatyti prekę Lietuvoje, ir dar reikia aiškinti, kad prekę reikia pristatyti, o ne palikti atsiėmimo taške (kai adresas iš anksto nurodytas)....

Siunčiausi prekes iš Amazon (nurodęs namų adresą), už ką Amazon svetainė nuolaidų tikrai nedavė. Siuntinys iš keleto vidutinio dydžio prekių, kurios bendroje sumoje sudarė didelių gabaritų (sakyčiau, kaip mažesnis mini-šaldytuvas) dėžę sveriančią apie 8-9kg. Siuntinys keliavo per DHL, bet Lietuvoje buvo perduotas Itellai. Itella siuntinį tris dienas siuntinį "ruošė" ar tiesiog laikė, o ketvirtą parašė SMSą, kuriame pasakė, kad prekes galiu atsiimti nurodytoje vietoje iki tam tikros datos.

Žiūriu jų svetainėje su tracking numeriu, siūlo nustatyti pristatymo adresą. Nuspaudžiu - klaida.... (funkcija neveikia). Skambinu vienu numeriu, niekas neatsako, skambinu kitu, nustebęs konsultantas sako "Tai jus norite, kad namo pristatytų? Gerai, perduosime vadybininkui....O kur pristatyti?"

I namus prekes užsisakiau tikrai ne tam, kad keliauti į kažkokį atsiėmimo tašką, prekių atsiimti... Nesuprantu, kodėl DHL perdavė siuntą tokiai kompanijai.
Atsakyti
Linkiu niekam neturėti reikalų su šitais niekadėjais.
Atsakyti
Daug metų siunčiuos prekes iš interneto, bet nieko panašaus nėra atsitikę. Palaikę mano siuntinį, niekaip nesusiekę, išsiuntė atgal į Vokietiją. Teko sumokėti €22 už siuntimą ir grąžinimą. Įmonė kratosi atsakomybės, neleidžia pateikti pretenzijos. Už ką aš sumokėjau? Matau, kad aš ne viena apgauta. Siaubingas neprofesionalumas ir nepagarba klientui! Padarykit paslaugą: užsidarykit visiems laikams ir nebegadinkit nervų bei negaišinkit laiko.
Atsakyti
Visiški komikai.
Informacija telefonu - kur siunta nežinau, kada pristatys nežinau, su kurjeriu susisiekt negaliu, kurjerio numerio duot negaliu, savo pavardės nežinau, su vadovu sujungti negaliu.
Atsakyti
Su siuntom elgesi kaip su fules kamoliu
Atsakyti
Siuntinys is Vokietijos jau savaite, kai Lietuvoje.!
Raso...pristatinejamas !!!
Gal kas zino, kaip atsisakyti itellos siuntiniu peremimo is uzsienio?Jei nesugeba dirbti, kai perleidzia kitiems.
Ieskojau vadovu tel., neradau. Gal kas zinot ?
Gėda Itella !
Darysiu viska, kad nekistu pirstu prie mano siuntiniu !
Atsakyti
Tikrai visi neigiami atsiliepimai teisingi, zinot stebiuosi kaip si imone egzistuoja. Analogiska situacija kaip daugeliuiL siunta gauta is vokietijos, atsidure pas juos, rso kad skambino ir bande susiekti, o bet taciau neikas neskambino niekas nesusieke niekas neatvaziavo ta diena kai nurodyta ju info nors tikria buvau namie....baisu baisu baisu siunta rodo kad vis bando pristayti nors neikas jos nepristatineja
Atsakyti
Siuntinys atkelevo pazeistoje pakuoteje ir apgadintu turiu.ir jie neprisiema jokios atsakomybes nes pranesiau daugiau nei po savaites.o ta laikotarpi bandziau susisiekti su pardaveju del apgadinimu.kol issiaiskinau kad siuntinys draustas ir parase kad kreipciausi i siuntejus.
Atsakyti
Viskas tvarkoje, prisiskaitęs neigiamų atsiliepimų sudvejojau kad siunta nepasieks manęs. Bet gavau skambutį ir atvežė tvarkingą siuntą. :)
Atsakyti
Iš atsiliepimų atrodo, kad esu išskirtinis žmogus, kuris iš tiesų yra patenkintas šios įmonės darbu. Siuntinys išsiųstas iš Vokietijos antradienį, ketvirtadienio ryte jis jau manęs laukė omniva paštomate. Super!

Taip pat rekomenduojame

Baltic Marine Spedition
Logistikos paslaugos

Adresas: Šilutės pl. 2-513, LT-91111 Klaipėda.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Teikiame pilnų ir dalinių krovinių pervežimo įvairių tipų sunkvežimiais paslaugas Europos Sąjungos teritorijoje, Rusijoje, Baltarusijoje, Ukrainoje, Kazachstane ir Uzbekistane. Tik patikimi ir laiko patikrinti vairuotojai saugiai pristatys jūsų krovinį į reikiamą vietą. UAB „Baltic Marine Spedition“ teikiamos...
Didneriai
Logistikos paslaugos

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „Didneriai“ įkurta 1993 metais. Nuo pirmųjų gyvavimo dienų įmonė ypatingą dėmesį skyrė darbuotojų kvalifikacijos kėlimui ir nuolatiniam tobulėjimui, todėl šiandien gali pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas, atitinkančias išrankiausių klientų lūkesčius. Bendrovė specializuojasi transporto ir logistikos...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
Hegelmann transporte
Individualūs logistikos sprendimai

Adresas: Agronomijos g. 55, LT-47480 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; sandėliavimas; transporto paslaugos.
Vokiečių kapitalo krovinių pervežimo bei logistikos bendrovė Hegelmann Transporte Lietuvoje veikia nuo 2004 metų. Įmonė įsikūrusi Kaune, turi filialus Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Turėdami ilgametę praktiką ir reikalingą įrangą, savo klientams teikia standartinių, specialiųjų ir greitųjų (be sustojimų)...
Rusko, UAB
Krovinių gabenimas Baltijos šalyse

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 42B-104, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; perkraustymas; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Jūsų krovinio saugiam ir greitam gabenimui turime pastovius ir laiko patikrintus maršrutus: Lietuva – Latvija – Estija – Lietuva. Jūsų krovinius nugabensime ypač greitai. Krovinius ir siuntas iki Rygos arba Talino nugabename per 24 val., o į likusią Latvijos ir Estijos teritoriją per 48 val. Lietuva – Lenkija –...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Estų skirstomieji tinklai iš valstybės nupirko nuostolingą elektromobilių stotelių tinklą
Estų skirstomieji tinklai iš valstybės nupirko nuostolingą elektromobilių stotelių tinklą 08-20 07:33
Estijos valstybės lėšomis įrengtas 168 elektromobilių įkrovos stotelių tinklas aukcione buvo parduotas 16 kartų pigiau nei kainavo jo statybos. Stoteles įsigijusi skirstomųjų tinklų bendrovė...
Atnaujinta dar viena sostinės Geležinio Vilko gatvės atkarpa
Atnaujinta dar viena sostinės Geležinio Vilko gatvės atkarpa 08-20 06:47
Vilniuje suremontuota Geležinio Vilko gatvės atkarpa nuo Noragiškių iki Didlaukio gatvės. Jos remontui sostinės savivaldybė skyrė 423.000 Eur.
"Tablein" naują veiklos modelį išbandys Lietuvoje
"Tablein" naują veiklos modelį išbandys Lietuvoje 08-19 22:08
Kauno bendrovė "Internet Marketing Solutions", prieš kelerius metus pasiūliusi staliukų rezervavimo ir svečių valdymo sistemą "Tablein", didelio maitintojų dėmesio Lietuvoje nesulaukė, todėl savo...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Primenybe teikiate..

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Manchester United 23,65 +4,42%
Harley-Davidson 42,26 +2,80%
Caterpillar 139,34 +2,26%
Apple 217,58 +2,00%
Walmart 97,85 -0,80%
Adobe Systems 245,70 -1,28%
Humana 324,62 -1,65%
NVIDIA 244,82 -4,90%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 2,62 +11,49%
Jautiena 4,15 -1,43%
Auksas 1303,45 -2,35%
Kiauliena 82,05 +20,22%
Ryžiai 451,00 0,00%
Sidabras 16,49 -0,96%
Dujos (JAV) 4,76 +26,60%
Dyzelis 2,23 +7,21%