VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Itella Logistics, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Itella logistics

Atsiliepimai apie Itella Logistics, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Itella Logistics, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Nuvilianti patirtis!
Siuntą turėjęs atvežti vairuotojas nesiteikė nė paskambinti. Pasiteiravus nurodytais telefonais žadėjo (skambinta ir žadėta 3 kartus!) priversti pasiskambinti išvežiotoją, bet visą dieną pralaukęs galiausiai sužinojau (vėl pats paskambinęs!), kad vairuotojas ale nieko nerado namie, prisiskambinti negalėjo, laukite kitos dienos vėl namie - gal teiksis privežti. Neapsikentęs nuvažiavau į sandėlį ir pasiėmiau siuntinį pats - nei atsiprašė, nei paaiškino.
Žodžiu, GĖDINGAI DIRBANTI SIUNTŲ PRISTATYMO FIRMA!!!
Atsakyti
O ho ho !!! Išskirtinė kurjerių kompanija. Niekada nepasiskambina prieš važiuodami. Niekada neturi telefono numerių. Palieka lapelį, kad nerado, bet nesugeba kontaktų ant jo užrašyti. Turi ieškoti pats kaip susisiekti. Paskambinus apšaukia, kad nesėdi namuose ir jų nelauki. Išskirtinai grubūs, nemandagūs. Tikiuosi daugiau neteks su jais susidurti. Kaip matote daug daug ne :o
Atsakyti
Siunta iš Vokietijos į Lietuvą atkeliauja greičiau, negu siuntą pristato Lietuvoje nurodytu adresu. Ne pirmas jau atvejis.
Būtina įmonei pasitempti ir imtis priemonių problemai spręsti.
Atsakyti
Venkit Itella kaip maro. Vieną kartą sutarėm kad siuntą pristatys į ofisą o ne į namus, tai rezultate dar du kart į namus pristatė ir išsiuntė atgal į Angliją. Kitą kartą jau sakiau pats pasiimsiu, nes galvoju vėl atgal išsiųs, tai bendravimas kaip kaime.bulves pardavinėjant, aplink terminalą ratą pusės km sukt kol radau kol priėjau. Privažiuoti neleidžia sargas. Atėjus ne "sveiki", ne "laba diena" o "labas" ir nepasitenkinimas kai į šitą atgal "tu" sakau. Jau geriau pėškute nešti siuntinį iš kitos šalies.
Atsakyti
Perskaitęs labai daug neigiamų atsiliepimų sudvejojau, ar tikrai gausiu siuntinį laiku ir sveiką. Tačiau jis buvo pristatytas anksčiau nei numatyta, nors kurjeris paskambino tik neradęs nieko namuose.
Toks neigiamas įmonės įvaizdis manau susidaro būtent dėl to, jog klientai rašo atsiliepimus tik tuomet, kai kyla problemos.
Atsakyti
Dekoju uz greita siuntos pristatyma. Kurjeris pries atvezant siunta paskambina ir informuoja. Uznesa siunta iki pat duru. Du kartus teko uzsakyti paslaugas, viskas buvo ivykdyta laiku. Bendravimas malonus ir mandagus. Aciu, planuoja sekanti karta naudotis sios imones paslaugomis. Sekmes.
Atsakyti
Perskaičiau daugybę blogų atsiliepimų apie šią įmonę, tačiau maniškiai atsiliepimai tik teigiami. Jų paslaugomis naudojausi jau keletą kartų ir nepaisant to, jog gyvenu Pabradėje, siuntas visuomet gaunu laiku, kurjeris visuomet paslaugus ir sukalbamas. Ačiū už paslaugas.
Atsakyti
Mano siunta iš Vokietijos atkeliavo i Lietuva lapricio 20d.Jau penkios dienos kaip siunta Lietuvoje, bet niekas man jos nepristate vis rodo, kad siunta pakeliui.Apgailetinas darbas
Atsakyti
Kai pamačiau daug neigiamų atsiliepimų pradejau nerimauti del siuntos, bet kaip ne keista, siuntą pristate keliom diemom ankščiau, ir iki pat durų, siuntą tvarkinga, kurjeris malonus, Šiam kartui esu labai patenkintas, gal man pasiseke, o gal firma daro išvadas, o gal tiesiog ne visi atlieka savo darbą blogai.
Atsakyti
Pirmąsyk naudojausi Itella, rinkausi jų partnerį -gls kurjerį, užsakiau lapkričio 13d. ir jau lapkričio 17 d.ryte gavau siuntinį / 13 kg.Lietuva-Italija.Super greitai ir pakankamai gera kaina.Atvežė ir pristatė į namus.Nors, aišku, buvo baimės ir nerimo, ypač kai paskaičiau po visko, tiek neigiamų komentarų.Bet turiu pasakyti, kad viskas gerai ir mano nuomonė teigiama.
Atsakyti
Apgailetinas servisas. Visa diena laukiau siuntos, bet vakare atsirado siuntos statusas, kad kurjeris "susitare" del kito pristatymo laiko, gavejo pageidavimu. Paskambinus nurodytu telefonau, su kurjeriu operatore susisiekti negali, nes nezino jo numerio. Bandys pristatyti siunta kita diena..Bandys..
Atsakyti
Viena neigiama atsiliepima rasiau, todel jauciuosi isipareigojus teigiamus irgi rasyti. Jau trecia karta Itella pristato siuntini labai greitai ir patikimai. Penktadieni issiunciau is Vokietijos siunta (iki 10kg) mamai o treciadieni siuntinys jau buvo pas mama namuose. Super greitai. Aciu!
Atsakyti
Letzte Aktualisierung: Freitag, 3. Nov.
09:38
Nicht zustellbar
XX
Transportdienst: DHL, Sendung #: 042931815772
Atsakyti
Jau susisiekiau su DHL ir paprašiau, jog nebendradarbiautų su šitokia melagių ir neatsakingų žmonių kontora. Nereikia tylėti, tik skelbiant ir pranešant tarnyboms šitokios kompanijos gali būti pažabotos. Nežadu nuolaidžiauti, siuntinys privalės būti pristatytas iki pat mano namų durų.
Atsakyti
Tik patys blogiausi atsiliepimai apie Itella. Man jau nebera kantrybes, nezinau kokiu pagrindu jie perima Deutsche post registruotas siuntas, nes kol nesiojo pastininkas jokiu bedu nebuvo. Istisai irasas sistemoje "nerasta namuose", nors niekas nei skambino, nei i kiema ivaziavo, nei pranesimo paliko.. Pirma kart siuntinio laukiau virs menesio, net nesiteike susisiekti, kalta likau jog tel nr nebuvo prie adreso. Dabar istisai reikia ieskoti siuntiniu nors visad nurodytas mano tel nr kuriuo niekas nesivargina skambinti. Tiesiog BAISU, jokios vadybos ir kokybes, galiu surinkti n zmoniu kurie turi tokia pat patirti.
Atsakyti
Siunta kazkokioj parduotuvej paliko, ten nuejus darbuotojai apie jokias siuntas nieko nezino, laimei siunta atradom, o deze suplesyta, matos buvo pradaryta.. Gerai kad niekas nedingo. NUOSTABUS PRISTATYMAS
Atsakyti
Itella kurjeriai nagliausi iš visų. Atveždami siuntą paskambino ir pasakė kad jiems dėžė persunki ir jie neneš nurodytu adresu ir liepė man, panelei, pasiimti didelę ir nelengvą dėžę pačiai. Kurjerių kultūra nulinė. Jie juk turi ratukus ir nešti toli niekur nereikia nes pirmas aukštas ir prie pat kelio. Už pristatymą į vietą buvo sumokėta bet mes pristatymo į vietą negavome...Nepatariu dirbti su šia kurjerių tarnyba. Pristatymas buvo Vilniuje į Buivydiškių g.
Atsakyti
Dirbau kurjeriu Itelloje. Jeigu skundziates tai bent gatve parasykit, zinos kuri vairuotoja pagydyt.
Atsakyti
Jokiais telefonais jie neatsiliepia, į laiškus neatrašo, apie siuntinį jokios informacijos... Šlykštus sukčiavimas. Reikės turbūt į teismą kreiptis dė brangaus siuntinio iš Amazono...
Atsakyti
Kęstutis 2017-08-23 16:42:14
Labai daug neigiamų komentarų apie šią įmonę. Kadangi aš turiu visiškai kitokią nuomonę ir patirtį apie šią įmonę, noriu sugaišti kelias minutes ir pasidalinti savo mintimis. Pačiam, , Itella Logistics'' paslaugomis teko naudotis 3 kartus ir visi jie apsiėjo be jokių nesusipratimų, prekės pristatytos buvo greitai, vairuotojai malonūs. Užsakymai pristatyti buvo Klaipėdos apskrityje. PS. Gaila, kad dažniausiai atsiliepimai rašomi tik įvykus kažkokiems nesusipratimams, juk viešai pasidalinti savo gerąja patirtimi ir padėkoti įmonei, kaip juridiniam vienetui, darbuotojams asmeniškai taip pat nėra labai sunku.
Du kartus susiduriau ir abu kartus su keiksmai reikia bendraut su jais......
Atsakyti
jie visai nekelia ragelio ir nedirba
siunta atėjo iš Vokietijos ir jie iškart grąžino ją atgal
KODEL? o gal adreso klaida???
Gal gavejas pats paskambins?

Už ką mes mokame pinigus???? tinginiai. bedarbiai.
Atsakyti
Tikrai ne kokia kontora.
Meluoja apie tai kad siunta buvo bandyta pristatyti (nepalieka informacinių lapelių, nors sistemoje DHL nurodyta kad gavėjas informuotas)
http://zinaukaip.lt/kita/top/dhl-partneris-lietuvoje-itella-nepatikimas/
Atsakyti
Chebryte vartotoju teises reikia kreiptis o ne su "tokiais gerais specialistais aiskintis".... tada jau ir itela parklups ant keliu. Patikekit manim
Atsakyti
Atsiliepimai apie sia kontora tikra tiesa. Reikalu geriau butu neturet jokiu. I atsiliepimus jai nusispjauti. Ir tai visiskai suprantama. Juk iki auksciau nedaeina. Siulau rasyti ju partneriai kaip DHL, kad ziuretu su kuo turi reiklu. Tuomet gal sureguos ir Itella.
Atsakyti
Labai daug neigiamų komentarų apie šią įmonę. Kadangi aš turiu visiškai kitokią nuomonę ir patirtį apie šią įmonę, noriu sugaišti kelias minutes ir pasidalinti savo mintimis. Pačiam, , Itella Logistics'' paslaugomis teko naudotis 3 kartus ir visi jie apsiėjo be jokių nesusipratimų, prekės pristatytos buvo greitai, vairuotojai malonūs. Užsakymai pristatyti buvo Klaipėdos apskrityje. PS. Gaila, kad dažniausiai atsiliepimai rašomi tik įvykus kažkokiems nesusipratimams, juk viešai pasidalinti savo gerąja patirtimi ir padėkoti įmonei, kaip juridiniam vienetui, darbuotojams asmeniškai taip pat nėra labai sunku.
Atsakyti
Sigitas 2017-06-14 15:09:24
Greitu laiku gausiu siuntinį sumaltą ir supiltą į maišelį.Kodėl kitos firmos neužsiima pristatymu o tik ši neprofesionalų komanda?Kelintą sykį siunčiuosi, pakuotės sudraskytos, vidui turinys deformuotas.Paskambinus vadybininkui, duoda elektroninį, žinoma neveikiantį kuriuo gali dievui į vartus rašyt laiškus ir reikšt pretenzijas.Rimta firma kelianti tik sau markę..
Jusu pazeidimas yra padarytas Lenkijoje. Juk aiskiai matosi kad lipni juosta yra ne itellos! Tai reiskia kad itella gauna jau sumaltas siuntas ir tokias pat pristato. Pretendzijas reiktu reiksti ne itellai o GLS
Atsakyti
Ištiesų likau nustebinta, prisiskaičiau čia atsiliepimų ir tikrai laukiau su didele baime ir panika. Bet! Mano situacija buvo visiškai kitokia - galiu pagirti personalo darbuotojus kurie noriai ir aiškiai teikė informaciją, kurjeris prieš atvežant pasiskambino, pristatė kaip ir žadėta laiku. Ačiū!
Atsakyti
Pas mane tai tokia situacija. Gavau SMS, kad mano siunta yra kažkioje parduotuvėje ir iš ten aš ją turiu pasiimti. Bet juk man siuntėjas įsipareigojo, o aš apmokėjau kad siunta bus pristatyta namų adresu nurodytu ant siuntos. Itellos vadybininkai aiškina, kad jie šito nedarys ir siuntą grąžins į Vokietiją. Vadovo kontaktinius duomenis atsisakė pateikti. Baisi savivalė, jiems nusispjaut į visas tarptautines teises apie siuntų pristatymą gavėjui. Kada baigsis šita savivalė ir klijentų negerbimas, juk už tai mes apmokame.
Atsakyti
Matau beveik tik neigiamus atsiliepimus. Gal man tiesiog pasisekė? Šiandien apie 12 val. gavau siuntinį iš Vokietijos. Kurjeris dar iš anksto paskambino ir pasiteiravo, ar bus kam priimti siuntą? Ir labai gerai padarė, nes susiklosčius nepalankiai aplinkybėms, nebuvau namuose. Sutarėme dėl jam ir man palankios susitikimo vietos ir siuntinį gavau tvarkingai. Kurjeris jaunas vyrukas, mandagus. Ką galiu pasakyti? Lieku dėkingas.
Atsakyti
Jau pavargau plėšti jų lipdukus nuo durų stiklų, reikės išstatyti sąskaitą už stiklų valymą.
Atsakyti
Apsurdiška įmonė! Klientų aptarnavimas niekam neįdomus. Kiekviena savaitę siunčiu krovinius ir pastovios problemos. Paskambinus pasiteirauti dėl krovinio jokios informacijos nesuteikia, tik teigia kad vairuotojas susisieks, bet ir jis nepaskambina. Tikrai nerekomenduoju šios įmonės.
Atsakyti
Siuntini is Vokietijos issiunciau pirmadieni, o ketvirtadieni buvo siunta pas gaveja! Super greitai. Labai malonu. Praeityje buvo nesusipratimu, bet jau kelinta karta viskas gerai.
Atsakyti
Kiekviena karta siunciant siuntinius is Vokietijos i Lietuva tenka nusivilti siuntu pristatymu. Siuntini issiuntus (adresas, tel.nr.nurodomi ant siuntos) gavejas informuojamas ir siunta sekame internetu. Deja..kiek siuntu jau siunteme, o jas siunciame gan daznai.Nepavyko gauti normaliai, ta diena, kai siunta irasoma pristatymui. Darbo dienos pabaigoje matosi, kad yra atzyma..nepavyko pristatyti. Zinoma ir suprantu, kad Kelmes raj.gan toli..vairuotojas taupo savo laika o gal imones kuro sanaudas. Tik pradejus ieskoti siuntos ji buna pristatyta.Ir juokingiausia, kad siunta is Vokietijos i LT atkeliauja greiciau, negu ji pristatoma jau Lietuvoje.
Mi, 19.07.17 16:46 Litauen Die Sendung wurde erfolgreich zugestellt.
Di, 18.07.17 17:35 Litauen Der Empfänger wurde nicht angetroffen.
Di, 18.07.17 09:06 Litauen Die Sendung wurde in das Zustellfahrzeug geladen.
Mo, 17.07.17 09:34 Litauen Die Sendung ist im Zielland eingetroffen.
Fr, 14.07.17 06:32 Radefeld, Deutschland Die Sendung wird ins Zielland transportiert und dort an die Zustellorganisation übergeben. (Homepage / Online Sendungsverfolgung: http://www.itella.lt/english/transport/Track-and-trace-parcels/index.html#/)
Fr, 14.07.17 06:21 Radefeld, Deutschland Die Sendung wurde im Ziel-Paketzentrum bearbeitet.
Do, 13.07.17 17:57 Bruchsal, Deutschland Die Sendung wurde im Start-Paketzentrum bearbeitet.
Do, 13.07.17 11:42 Deutschland Die Sendung wurde vom Absender in der Filiale eingeliefert.
Atsakyti
Viktorija 2017-07-17 14:16:44
Likau labai nepatenkinta aptarnavimu itella siuntu pristatimu. Gavau emaila kad šiandien turiu gauti siunta, prasedejau visa diena namuose laukdama siuntos, taip ir nesulaukiau, veliau prie damofono radau lapeli kur buvo parašyta kad "atvežame jums siunta, tačiau Jūsų namuose neradome".Visi kontaktiniai duomenys buvo nurodyti kaip ir tel. numeris.Namuose buvau visa diena, tad nežinau kaip galejo nerasti manes namuose...
Na jei radote lapelį prie domofono, tai matyt tikrai negalėjo įeiti. Nes suprasčiau, kad gaunate sms ar kažką, bet neatveža, o čia gi buvo atvažiavę.
Atsakyti
Likau labai nepatenkinta aptarnavimu itella siuntu pristatimu. Gavau emaila kad šiandien turiu gauti siunta, prasedejau visa diena namuose laukdama siuntos, taip ir nesulaukiau, veliau prie damofono radau lapeli kur buvo parašyta kad "atvežame jums siunta, tačiau Jūsų namuose neradome".Visi kontaktiniai duomenys buvo nurodyti kaip ir tel. numeris.Namuose buvau visa diena, tad nežinau kaip galejo nerasti manes namuose...
Atsakyti
algis 2017-01-31 23:03:47
sveiki, "ponai" o ar jusu siuntejas viska padare kad siunta pasiektu jus?visu pirma ar nurode kontaktini nr?pvz laiptines koda ir tt.nes gyvenat "ponai"visi kaip "nubai" kodiniu spinu prisistate ir bijot savo tikra kontakta palikt...pirmiausia pries teisdami savo pareiga tinkamai atlikit o ne "sikit" neziuredami kur "sikat"...
Gal tu nebesvaik, ok? Kontorai nurodyti buvo 3 numeriai, kuriais gali susisiekti bet kuriuo paros metu, adresas pilnas, vieta tokia, kur kurjeris net su navigacija nerastu, VENIPAK, DPD ir kitos kontoros visada skambina ir paaiškinu kur atvažiuoti, o šitie s*****i net nepasistengė paskambinti, o kai parašiau el. laišką, pasakė, jog kurjeris buvo atvažiavęs, bet nieko nebuvo namuose, nors visu pirma, kurjeris net nerastu gyvenvietės nepaskambinęs, kitas dalykas, namuose jau dvi savaites kiaura parą sėdi 3 žmonės su budėjimo rėžimu prie langų, tad nereikia nusišnekėti, prisiskaičiau pakankamai, kad kol nepradedi žadėti laužyti kojas ir rankas, kurjeriai net nepasistengia atlikti savo darbo ir pristatyti siuntos. Gėda.
Atsakyti
Pranesu, jog ne tik, kad nepristate siuntos, bet ir net nepranese, nepaskambino, ir jokiu kitu budu nepranese apie siuntos pristatyma. Tai jau antras kartas, todel sprendziu, jog Itellia, nepatikima.
Atsakyti
Perkant internetu, pardavėjas Vokietijoje siuntinį Lietuvos Pašto virtualiu adresu (nukreipimas į paštomatą) gabenti nukreipė į DHL. Iš šios kompanijos, pagal sekimą, Lietuvoje siuntinys pateko į Itellą. Pastarosios sekimas rodo, kad siuntinys nedelsiant buvo pristatomas adresatui (priminsiu, adresas virtualus, faktiškai LP skirstymo punktas). Tačiau jiems "niekas neatidarė durų", ir veiksmas nutrūko. Ant siuntinio buvo nurodytas gavėjo telefono numeris, tačiau jokių bandymų susisiekti dėl nepristatyto siuntinio nebuvo. Po savaitės pats el. paštu susisiekiau su šia bendrove. Atsakė tuojau pat, tačiau "pradžiugino", jog "su Lietuvos paštu nebendradarbiaujame, siunta per klaidą pateko mums, bus grąžinta į Vokietiją kur buvo neteisingai nukreipta". Parašiau griežčiau, nurodžiau savo tikrą adresą. Susitarėme dėl pristatymo, siuntinys greitai ir tvarkingai buvo gautas.
Manau bendrovė nemaža, dirba daug žmonių. Kai kuriems kaip ir neturiu neturiu priekaištų (su kuriais susirašinėjau, kurjeris kuris pristatė, siuntos sekimas internetu). Tačiau matyt yra ir atmestinai žiūrinčių į savo pareigas ir klientą darbuotojų, dėl kurių pačiam gavėjui tenka sukti galvą...
Atsakyti
Sveiki, Si imone Itella.lt informavo mane apie registruotos siuntos dingyma, tuo metu, kai asmeniskai atvykau atsiimti siuntos i ju Kauno terminala.I mano prasyma susirasti siunta vietoje, darbuotojai grubia forma atsake: "Paaiskinkite zmogui, nes jis nesupranta (matyt ju trumpos kalbos)".Siuntos internetinis status rodo, kad siunta uzregistruota Lietuvoje ir 'Gauta Gabenti".Gaunasi, kad siuntos "dingsta" paciame terminale?Siuntos taip ir negavau.
Atsakyti
Antra karta per sia kompanija man siunciamas siuntinys ir antra karta niekaip negaliu to siuntinio atgauti. Nuolat meluojama, kad namie nieko nerado, nurodytu telefonu niekas neatsiliepa, siuntinio neranda nes ant pranesimo nurodytas klaidingas jo numeris. Galiausiai prisiskambinus internete nurodytu telefonu zada pristatyti kita diena, bet jau savaite kaip negaunu. Kai paklausiu kur galiu atsiimti, negali atsakyti, galiausiai nusiuncia i sandeli. Tada paaiskeja kad to siuntinio ten nera, nes jis pas kurjeri. Kada pagaliau tai baigsis?????
Atsakyti
Greitu laiku gausiu siuntinį sumaltą ir supiltą į maišelį.Kodėl kitos firmos neužsiima pristatymu o tik ši neprofesionalų komanda?Kelintą sykį siunčiuosi, pakuotės sudraskytos, vidui turinys deformuotas.Paskambinus vadybininkui, duoda elektroninį, žinoma neveikiantį kuriuo gali dievui į vartus rašyt laiškus ir reikšt pretenzijas.Rimta firma kelianti tik sau markę..
Atsakyti
Kažkokia mistinė kompanija. Išsiunčia iš vokietijos kaip per DHL, čia papuola i stebūklingą melagių kontorą. Kelinta siuntinį sužinome, kad "neranda nanuose", "neatidaro laiptinės durų", "neatsiliepiame į pranešimus", kurių nebūna.Susisiekėme su jais, susitarareme dėl pristatymo, tai jau trys dienos kaip važiuoja skubi siunta ir niekaip nepasiekia mūsų ir neskambina mūsu tel. 21 amžiaus stebuklas. Negi nera būdų kažkaip pažaboti tokią savivalę.
Atsakyti
Jau kelintą kartą iš eilės negaunu siuntinių. Siuntų sekimas rašo kad "neįmanoma pristatyti" " nėra namie". Tai melas. Namie visada kažkas yra. Nurodytu tel numeriu niekas neskambino. Siunta taip ir nepristatoma jei neskambinėji jiems, o beje prisiskambinti yra rimtas iššūkis.

Niekaip nesuprantu kaip DHL perduoda užsienio siuntas tokiems šaraškinams pristatymui Lietuvoje.
Atsakyti
Nu bet ir ystaiga lietuvoj atsirado, jie galvoja ne kaip greiciau pristatyti siuntini, o ka cia pamelavus, kodel neatveze, man jau savaite meluoja, lauksiu ne ilgiau kaip iki kitos savaites pradzios, nes cia nesamone tokios ystaigos neturi egzistuoti, kreipsiuos i visas imanomas tarnybas jei reikes ir i televizija. Gaila kad DHL uzsiima su tokeis, reikes ir i juos kteiptis kad nutrauktu sutartis su tokiom firmom nes ziuriu ce daug klijentu nepatenkintu, jie gal nera girdeje, kad jai NEapzioji tiek siuntiniu tai nereikia apsiimti! Anksciau is vokieciu siusdavausi jokiu bedu nebudavo, o dabar sitie apsieme tai bardakas konkretus! Dazniausiai tokios situacijos buna kai firmoj vidiniu bedu yra, pvz darbuotojai su valdzia nesutaria, gal atlyginimai prasti, arba zmones ant tiek nuzmogejo kad galvoja kad zmones ilgai tokias paslaugas pakes. Tokios paslaugos vertos tik bankroto maziausei!!!
Albinas Laimutis VEIVERYS
2017-04-25 14:25:35 IP 84.15.179.253
Atsakyti
Agne 2017-04-13 14:54:55
Visiskas nesiskaitymas su klientu. Savo nuoziura pristatineja siuntas i Omniva pastomatus, nors tyrety pristatyti i namu adresa. Tokiu budu bando sutaupyti tuos varganus kastus. Klientu aptarnavime sedi zalios mergaites, kurios tiesiog siulo kreiptis i generaline. Tad iskilus bedoms skambinkit tiesiai
Ačiu. Skambinau Jūsų čia skelbtu tel. Nr. numeriu ir... atsiliepė pirmu bandymu. Numeris, kaip matai jau ištrintas, nes gal tai buvo asmeninis? Lauksiu man naudingo sprendimo, nes gal bent dabar bus kas nors daroma. Jeigu ne, skundžiu RRT, nes iš Suomijos tik patvirtino tai, ką aš ir taip žinau... Sulaukiu atsakymo ir... bus matyti kas toliau. Gal viskas išsispręs, o gal teks kreiptis į LR Teismą?
Šiaip, šioje firmoje aš jau pastebėjau kažką naujo. Penktadienį prie namo durų mačiau priklijuotą informaciją, su tel. Nr. ir t.t., bet deja, tai buvo skirta ne man.
Atsakyti
Visiskas nesiskaitymas su klientu. Savo nuoziura pristatineja siuntas i Omniva pastomatus, nors tyrety pristatyti i namu adresa. Tokiu budu bando sutaupyti tuos varganus kastus. Klientu aptarnavime sedi zalios mergaites, kurios tiesiog siulo kreiptis i generaline. Tad iskilus bedoms skambinkit tiesiai
Atsakyti
Rašiau atsiliepimą anais metais gruodį ir jis buvo labai neigiamas, bet šį kartą turiu pagirti firmą Itella. Antradienį išsiunčiau siuntinį iš Vokietijos į Lietuvą, o pirmadienį siuntinys jau buvo pas gavėją: labai greitai ir be jokių problemų. Ačiū už tai.
Atsakyti
Tikrai įtartina kontora, rašo, kad siuntą jau pristatė, o aš jos neturiu. Visą dieną kas nors buvo namie, nesulaukėm jokio skambučio. Bandysiu rytoj kariaut, šiandien niekas nebekelia ragelio
Atsakyti
Užsisakiau prekę iš vokiečių Amazon. Duomenų sistemoje matoma, kad prekė Lietuvoje buvo dvidešimtą dieną. Dvidešimt pirmą dieną įrašas, kad siuntos nepavyko įteikti. Tikrai buvau namie. Šiandien jau kovo pirmoji - niekas nesusisiekė ir siuntos dar negavau. Absurdiška darbo kokybė. Niekam nerekomenduoju.
Atsakyti
Sveiki,
Pasidalinti norėčiau savo patirtimi, siunčiausi prekes iš Lenkijos per ITELLA LOGISTICS, prieš siųsdamas nepaskaičiau jokių komentarų, kada prekes jau buvo kelyje, sugalvojau pasiskaityti atsiliepimus, turbūt niekada nesu matęs tiek daug neigiamų atsiliepimų apie siuntas... Išsigandau, galvojau dabar tai bus bėdos...
Prieš atvykdamas kurjeris paskambino, pasiteiravo ar būsiu tikrai namie, pasakiau, kad nebūsiu, bet kaimynas kurio durys prie pat mano bus namie ir jam gali palikti siuntą, pasakiau laiptinės kodą bekalbant telefonu ir kelintam aukšte butas.
Prekės buvo paliktos kaimynui, jokių problemų nebuvo, prekes pristatytos buvo per 5 darbo dienas.
Minusas, tik kad mano dėžė buvo pažeista (skylę kažkas išmušė, bet kroviniui pačiam nebuvo padaryta jokios žalos).
Išvados: Problemų jokių nebuvo, manau čia visi su neigiamais komentarais tai arba nurodėt savo adresus neteisingai arba kontaktinio numerio nepalikot.
Naudočiausi antrą kartą Itella Logstics, tikrai viskas buvo gerai :)
Kaunietis.

Taip pat rekomenduojame

Baltic Marine Spedition
Logistikos paslaugos

Adresas: Šilutės pl. 2-513, LT-91111 Klaipėda.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Teikiame pilnų ir dalinių krovinių pervežimo įvairių tipų sunkvežimiais paslaugas Europos Sąjungos teritorijoje, Rusijoje, Baltarusijoje, Ukrainoje, Kazachstane ir Uzbekistane. Tik patikimi ir laiko patikrinti vairuotojai saugiai pristatys jūsų krovinį į reikiamą vietą. UAB „Baltic Marine Spedition“ teikiamos...
Didneriai
Logistikos paslaugos

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „Didneriai“ įkurta 1993 metais. Nuo pirmųjų gyvavimo dienų įmonė ypatingą dėmesį skyrė darbuotojų kvalifikacijos kėlimui ir nuolatiniam tobulėjimui, todėl šiandien gali pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas, atitinkančias išrankiausių klientų lūkesčius. Bendrovė specializuojasi transporto ir logistikos...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
Hegelmann transporte
Individualūs logistikos sprendimai

Adresas: Agronomijos g. 55, LT-47480 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; sandėliavimas; transporto paslaugos.
Vokiečių kapitalo krovinių pervežimo bei logistikos bendrovė Hegelmann Transporte Lietuvoje veikia nuo 2004 metų. Įmonė įsikūrusi Kaune, turi filialus Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Turėdami ilgametę praktiką ir reikalingą įrangą, savo klientams teikia standartinių, specialiųjų ir greitųjų (be sustojimų)...
Rusko, UAB
Krovinių gabenimas Baltijos šalyse

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 42B-104, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; perkraustymas; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Jūsų krovinio saugiam ir greitam gabenimui turime pastovius ir laiko patikrintus maršrutus:Lietuva – Latvija – Estija – Lietuva. Jūsų krovinius nugabensime ypač greitai. Krovinius ir siuntas iki Rygosarba Talino nugabename per 24 val., o į likusią Latvijos ir Estijos teritoriją per 48 val.Lietuva – Lenkija –...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

KTU pradėjo rektoriaus paieškas
KTU pradėjo rektoriaus paieškas 12-11 20:18
Kauno technologijos universitetas (KTU) skelbia konkursą rektoriaus pareigoms užimti. Naujojo vadovo ieškoma po to, kai buvęs rektorius Petras Baršauskas dėl plagijavimo skandalo pasitraukė iš...
"Saxo Bank": bitkoinas pabrangs iki 60.000, bet atpigs iki 1.000 USD
"Saxo Bank": bitkoinas pabrangs iki 60.000, bet atpigs iki 1.000 USD 12-11 19:18
Danijos bankas "Saxo Bank", besikoncentruojantis į investicinių paslaugų teikimą, prognozuoja, kad populiariausios pasaulio kriptovaliutos kaina 2018 m. pakils iki 60.000 USD, tačiau vėliau leisis...
Šalys, kuriose Y kartos atstovai nusiteikę optimistiškiausiai
Šalys, kuriose Y kartos atstovai nusiteikę optimistiškiausiai 12-11 19:17
Y kartos atstovų adresu nevengiama leisti kritikos strėlių. Esą jie išlaidūnai, negalvojantys apie ateitį, o tik apie dabarties malonumus. Atliktas tyrimas rodo, kad šios kartos atstovai...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kaip vertinate naujai išrinkto Seimo pirmuosius darbo metus?

Partneriai

SANO
Veiksmingesnė buitine chemija. Kokybė iš Izraelio.

Akcijų kainos

Western Digital 81,47 +3,98%
AutoZone 721,89 +2,78%
Oracle 49,60 +2,23%
eBay 37,65 +2,17%
3M 238,13 -0,90%
Walt Disney 104,23 -0,98%
Coca-Cola 45,31 -1,03%
Kraft Heinz Co 78,48 -1,11%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 1,83 +6,40%
Kava 3,11 +0,32%
Anglis 96,63 -0,53%
Varis 6826,55 +0,28%
Apelsinai 0,86 +4,88%
Ryžiai 402,00 +2,03%
Auksas 1281,90 +0,19%
Mediena 697,44 -1,00%