VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Itella Logistics, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Itella logistics

Atsiliepimai apie Itella Logistics, UAB

Varle.lt Prisijunk prie Varle.lt Marketplace ir gauk net 10 000 €*
Parašyk savo nuomonę apie Itella Logistics, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Šūdo kontora. s*****i ir v***s..
Atsakyti
Siunta atėjo perplėšta ir pavogta pora daiktų iš vidaus. Nežinau kaip elgtis tokiu atvėju.
Atsakyti
Tragedija, o ne pristatymo kompanija..
Siunta iš vokietijos, daugiau nei 100 eurų vertės atiduota bet kam. Kurjieriui visai neįdomu, kad siuntos gaveja moteris, o siunta atiduota vyrui ir ne tuo adresu kuris nurodytas???? Susisiekus ir Užklausus kam atidavė siuntą ir kiek laukti atsakymo- apie 2 paras...
Atsakyti
Tragedija, o ne siuntų tarnyba. Aptarnavimas - 0 balų, niekada nepriskambinsi, į el. laiškus neatrašo. Siunta iš Vokietijos ėjo 3 savaites...
Norint gražinti siuntą, tai gali užmiršti šį reikalą, užregistruoji gražinimą, bet jokio PINK kodo į email negauni. Tik apeiti šią “siuntų tarnybą”!!!!
Atsakyti
Baisus LT paštas, bet čia dar baisiau.Siunta užsakyta su pristatymu, bet kažkodėl ją palieka paštomate. Reikia grąžinti dalį krovinio tiekėjui, nes netiko. Paštomatų laisvų nėra, jei yra tai tik maži, kurie netinkami mano siuntai. Telefono nekelia. Į laiškus neatsko. Ne kompanija, o kažkos neusipratimas. Geriau neturėti su šia logistikos bendrove jokių reikalų. Jei tik galit venkit šios š*******o kontoros. Patirtis bjauri. Pardvėjai, kurie dirba su šia kompanija, turėtų pergalvoti savo sprendimus.
Atsakyti
Я думал что это только у меня, такие проблемы с этой "компанией", но прочитав отзывы людей,
был ещё более огарчён !!! Курьер при доставке посылки, даже не спрашивает имени или фамилии,
просто отдаёт посылку кому попало...
Сколько жалоб и судебных дел на них... !!! Возникает вопрос !!!
ПОЧЕМУ ЭТИХ АФФЕРИСТОВ И ВОРОВ, НЕ ЛИШАЮТ ЛИЦЕНЗИИ !!! ???
Atsakyti
Это не компания, это афферисты и воры !!!
Пропали уже 2 посылки, последняя с трек номером отслежки !!!
Никакой ответственности, начиная с директора компании, деректора отдела посылок
и заканчивая второстепенными сотрудниками.
Звонил им раз 20, написал 6 писем на имейл, результатов 0
Пойду в полицию писать заявление о краже посылок !
Atsakyti
Ramunas 2021-04-06 19:00:54
Pirkau prekę 2021.02.22 į itekos sandėlį siūta pakliuvo 2021.03.08. Piso protą dar nėra neranda dar gal kitur kur užstrigusi. Žodžiu iteloj siunta kaip rašiau atsirado. O tik šiandien ją rado ir tai važiavau prie Gariūnų pats pasiimti. Žodžiu š*******o kontora o ne siuntų įmonė. Dar paskambinau ir Piso protą Ale adresas ne taip parašytas ir tele-no nuperis nesimato. Tai pažiūrėkit kaip tai nesimato. Ir šiandien yra 2021.04.06 kaip siunta pas juos prabuvo. Karoče š*******o kontora.
Jo adresas nesimato cia vienas dazniausiu pasiteisinimu, kokius 3kart jau taip buvo, nors veliau siunta atkeliauja su puikiai uzrasytu adresu. Bet va tokiu pasiteisinimu kad siunta per klaida nukeliavo i Suomija, (nors buvau uzsakes is Vokietijos), reciau pasitaiko :D, i kita miesta labai daznai pakliuva per "klaida".. kurjeriui masina sugedo irgi labai daznai, nors ju masinos 1-2m. amziaus.. karta kurjeris atidave siunta nepazystamam zmogui is mano kaimo sake perduodi man, , , gerai kad kaimas mazas greitai susiradau..Yra buve, kad kuras pasibaige, siule paciam atvykti pasiimti apie 60km..Na o dazniausias pasitesinimas buna: Palaukite susisieksime su kurjeriu, po to jums pranesime. bet deja skambucio taip ir nesulaukiu.. Cia galima knyga rasyti apie ju visus issidirbinejimus, 9/10 siuntu su problema atkeliauja....Visada mano siuntos turi premium paslauga-pristatymas iki duru. bet jeigu telpa i pastomata visada ir ikisa ten. 10km nuo namu, nieko baisaus svarbu pristato. Zinant sia kompanija dziaugiuosi kiekviena karta gaunant siunta i pastomata :D (zinoma ir ten pasitaike karta staigmena.. ale pin koda blogai suvedziau ir tik viena karta galima blogai suvesti :D uzsiblokavo.. pasirodo per nuotoli negalima atblokuoti kaip kitu pastomatu. Teko laukti savaite kol kurjeris naujas siuntas pristate ir pin koda pakeite)
Atsakyti
Emilija 2021-05-12 09:29:28
Tragiškas aptarnavimas. Laukiau siuntos iš Amazon. 05.07 gavau SMS su nuoroda, kurioje galėjau pasirinkti pristatymo būdą. Žinoma, pasirinkau pristatymą į namus, nes būnu namuose. Atėjo SMS su patvirtinimu, kad siuntą gausiu į namus. 05.10 gaunu žinutę, kad mano siunta yra paštomate, į kurį man visiškai nėra patogu nuvykti. Ir kodėl turėčiau?! Man nėra suteikta pažadėta paslauga, o aš dar turiu leisti pinigus ir laiką transportui. Automobilio nevairuoju, kelionė autobusais kainuos bent du bilietus.
Paskambinus ir paaiškinus situaciją, vaikinas, kurį labai prastai girdėjau, nežinau, gal jų biuras yra kur rūsy, pasakė, kad galimai nesuveikė jų sistema, todėl siunta buvo pristatyta į paštomatą. Buvo pažadėta, kad per 1-2 d. d. Siunta bus pristatyta į namus namus. Šiandien yra antroji diena, bet siunta yra vis dar paštomate už Vilniaus ribų ir man ateina SMS priminimas, kad paimčiau siuntą.
Tragiška. Jokios pagarbos klientams.
Ten pas juos pastoviai su komunikacija prastai. taip pritylinti microfonai kad vos girdi. neduok Dieve mergaite dar kokia silpnu balseliu pasodinta. tada visai nk negirdet ka kalba..
Meile Kretavičienė
2021-06-08 20:10:02 IP 66ika2tg
Atsakyti
Tai tokia baisi logistikos įmone, kad tikrai nebandykit naudotis jos paslaugomis. Buvau uzsakius iš Vokietijos Kordeso rožių, gyvū vazonuose ir plikomis šaknimis, ką darau kasmet, kaip ir daugelis rožių augintojų. Vokiečiai informavo, kad siuntą gausiu geg. 2 d. Taip ir nesulaukiau, aiškinosi ir Kordes firma del siuntos.
Pasirodo gyvi augalau gulejo Itellos sandeliuose nuo geg 4 d. Ir nesiteike jų normaliai pristatyti. Gavau sudžiųvusius augalus birzelio 8 d. Kaip gali tokie siuntų gabentojai imtis tokios veiklos, jei neturi jokios atsakomybes ir supratimo apie savo darbą. Niekada niekam nerekomenduoju tokių paslaugų. Pranešiu vikiečiams, kad šalintųsi tokių veikėjų
Atsakyti
sveiki. noreciau pagirti ITELLA. teko bendrauti pirma karta, ir nenuvyle siuntinys pristatytas greit nepazeistas, kurjeris malonus atveze iki duru.paskambino pris vaziuodamas ir pries budamas vistoje,
Atsakyti
Patarčiau apeiti šią siuntų kompanija. Pirma karta gavome siunta į jų paštomata, atsiunte SMS kodas kaip ir viskas OK. Kai atvažiavome pasiimti siuntos kodas netiko, durelės neatsidaro buvo bandyta N kartu įvesdineti... Susiekus su jų darbuotojais buvo užregistruotas gedimas, sake iki 6val. vakaro sutvarkys (viskas vyko penktadieni). Jokiu veiksmu nebuvo priimta jau savaitgalis (šeštadienis), jie nedirba, siunta guli jų paštomate, kurios negalime pasiimti.... JEIGU NENORITE SUGADINTI KAM NORS STAIGMENOS, TAI NESINAUDOKITE JŲ PASLAUGOMIS!!!
Atsakyti
Šią kompaniją reikia kuo skubiau panaikinti ir perleisti ryšio paslaugas Lietuvos paštui. Siuntėjai nemažus pinigus, mano Vokietija, moka, registruoja siunta, bet jos negauni, pats turi samdyti mašina važiuoti į kaimus per furas juos ieškoti ir n ežinjia ar rasi. LIetuvos ryšių reguliavimos tarnybos reikia prašyti skubgios pagalbos Itellija panaikinimui ir perduoti darbą Lietuvos paštui.
Atsakyti
Visuomet vėluoja pristatymai. Pastaruoju metu nuolat pristato į paštomatą, net nepaskambina. Gėda.
Atsakyti
Antrą sykį pavogiate siuntą. Pirmą sykį numojau ranka, nes siunta nebuvo brangi 10-20€ šį sykį siunta kainavo žymiai brangiau tikrai to taip nepaliksiu nepatingėsiu bendrausim per teisėsauga ir kitas įstaigas.
Atsakyti
v***s! Siuntas iš Amazon užsakytas vagiate. Užsakytas siuntinys ir pardavėjas informavo kad Lietuvoje jau užsakymas o iš kurjerių jokių žinių. Pavogiat vieną kartą, tada pardavėjas pakartotinai išsiunčia siunta ir vėl informuoja kad Lietuvoje ir vėl siuntos nėra. Jau 2 mėnesiai laukiu savo siuntos.
Kaip dar gali tokia įmonė egzistuoti Lietuvoje?
Darysiu kaip ir siūlė pardavėjas- kreipsiuosi į policiją. Kitos išeities nelieka.
Atsakyti
Susidūriau iš aš su labai nemalonia patirtimi. Gavau žinutę 04 22, jog siunta pakeliui į Lietuvą, nurodytas mano adresas. Žinoma, buvo pasiūlyra pasirinkti pristatymą į paštomatą, kuriuo nepasinaudojau. Praėjus kone dviems savaitėms sugalvoju, jog reiktų pasitikrinti siuntos tracking informaciją. Ir ką gi matau - neva siunta pristatyta 04 24 d., šeštaidenį. Visą dieną buvome namuose ir siuntos tikrai negavome. Skambinau į Itella 4 kartus, rašiau paklausimą raštu, į jį niekas nereagavo. Paskambinus dar po 4 dienų vaikinas paaiškino, jog buvo tikrintas maršrutas, vaizdo registratorius rodo, jog siunta pristatyta. Ir kaip dabar turėčiau įrodyti, kad siunta man nebuvo pristatyta. Ar tikrai vargčiau ir skambinėčiau 4 kartus, dėl prekės, kuri tėra knyga, jei tikrai būčiau ją gavusi? Bet už ją, kaip ir už pristatymo paslaugą, vis dėlto yra sumokėti pinigai.
Atsakyti
Tragiškas aptarnavimas. Laukiau siuntos iš Amazon. 05.07 gavau SMS su nuoroda, kurioje galėjau pasirinkti pristatymo būdą. Žinoma, pasirinkau pristatymą į namus, nes būnu namuose. Atėjo SMS su patvirtinimu, kad siuntą gausiu į namus. 05.10 gaunu žinutę, kad mano siunta yra paštomate, į kurį man visiškai nėra patogu nuvykti. Ir kodėl turėčiau?! Man nėra suteikta pažadėta paslauga, o aš dar turiu leisti pinigus ir laiką transportui. Automobilio nevairuoju, kelionė autobusais kainuos bent du bilietus.
Paskambinus ir paaiškinus situaciją, vaikinas, kurį labai prastai girdėjau, nežinau, gal jų biuras yra kur rūsy, pasakė, kad galimai nesuveikė jų sistema, todėl siunta buvo pristatyta į paštomatą. Buvo pažadėta, kad per 1-2 d. d. Siunta bus pristatyta į namus namus. Šiandien yra antroji diena, bet siunta yra vis dar paštomate už Vilniaus ribų ir man ateina SMS priminimas, kad paimčiau siuntą.
Tragiška. Jokios pagarbos klientams.
Atsakyti
Tiesiog tragiška kompanija. Kuo toliau tuo blogiau.Su Lietuvos paštu net nelyginama. Paskambinus vienas operatorius sako, kad siunta vežama, kitas kad bus vežama tik ryt. Finale siunta į Lt atkeliavo gegužės 1 dieną, iki gegužės 10 dienos vežama ir neaišku kada atvež. Praeitą kartą nuvežė į Vilniaus autobusų stotyje esanti terminalą 20 kg siuntinuką. Vieta tikrai "patogi", automobiu neprivažiuosi pasiimt.Bet matau, kad kitiems dar labiau 'pasisekė' _ paliko siuntą už 40 km :)

Nesuvokiama kaip DHL galėjo pasirinkti tokį partnerį Lietuvoje.
Atsakyti
Karolis 2021-03-17 08:14:03
Kaip matosi iš komentarų - jeigu gaunama žinutė pasirinkti į namus ar į paštomatą, reikia rinkti patogiausią Smartpost paštomatą, nes kitu atvėju numes kur jiems patogiau. Užsakyta pristatyti į namus prie Ozo, pristatė į VCUP.
Jums gerai. Aš gyvenu Joniškėlyje (Pasvalio r.), šitie veikėjai sugebėjo įmest siuntą į paštomatą Panevežyje, nors smartpostas yra ir Pasvaly. Dabar turiu trenktis 40 km į vieną pusę siuntinio pasiimt.ž
Atsakyti
Daug nedaugžodžiaujant siuntos numeris CI253298520DE.
Pirmą siuntą pavogėte, su antra norit padaryti tą patį, bet tuo užsiims teisėsauga šį kartą. Visi buvot visais kanalais informuoti, bet eilinį kartą parodėt savo tikrą veidą ir savo 17 metų patirtį. Nebent vogimo. Sekasi turbūt neblogai užsiimant siuntų užgrobimu iš Deutche Post.
ir iš savo puslapio išsitrinkit klaidinančią informaciją. <Jūsų siuntos yra pristatomos ateinančią darbo dieną po atvykimo į Lietuvą.>, nes siunta pasiekė Lietuvą 08-13, po kelių valandų Jums buvo suteikta visa reikalinga informacija kas susiję su siuntos pristatymu.
Šiandien turime 08-17 13:30 toliau iš Jūsų nieko nėra.
Per tokius nevykėlius ir v***s Lietuva nebevertinama kaip valstybė.
Ačiū už sugadintą savaitgalį, už sugadintą maratoną (nes pagal Jūsų paliepimą visą dieną laukiau siuntos 08-14 dieną, bet jūs kiaulės snukiais būdami, nesiteikėt net informuoti).
Viskas gryžta bumerangu, o Jums jis bus vieną dieną bankroto pavidalu. Per visas įmanomas medias informuosiu žmones apie savo patirtį.
Atsakyti
Kai atrodo, kad už Lietuvos Paštą nieko blogiau būti nebegali, visus įmanomus šūdiniausios logistikos ir siuntų pristatymo dugnus pramuša UAB Itella Logistics su savo Smartpost Lietuva.
Jeigu lyginti Lietuvos Paštą su Smartpost tai būtų lyg du broliai, kurių vienas groja muzikinėje grupėje, o kitas fotkina žmones gatvėje.
Trumpai tariant, šita šaraškinų kontora jau keturias savaites nesugeba pristatyti siuntos į namus. Mielai ją pasiimčiau iš jų paštomato, bet kad nuvežė siuntą molėtų kryptimi...
Supportas maloniai 4 kart prižadėjo viską sutvarkyti per 48 val ir siuntą pristatyti į namus, deja, "žodžio žmonės" daug pastangų tam neskyrė.
Na ir finale, po 4 savaičių supporto maldavimo ir siuntos laukimo namuose, ją paliko artimesniame paštomate, bet nesugeba išsiųsti durelių PIN kodo.
Taip kad jeigu Jums rūpi Jūsų klientai, įmonės reputacija ar tiesiog norite gauti savo siuntas - venkite bet kokio kontakto su pizdabolais Smartpost Lietuva ir Itella Logistics.
P.S Tai mano asmeninė nuomonės, bet pažiūrėjus į atsiliepimus pasidaro dar liūdniau
Atsakyti
Saraskinu kontora. Siuntinys nukeliavo i toli esanti pastomata, per menesi laiko sugebejo persiusti siunta i artimesni pastomata bet dabar nesugeba atsiusti pin kodo. Nerekomenduoju
Atsakyti
Nors visa laika buvau nurodytu adresu, pazymejo kad "siuntos nepavyko pristatyti". Turejau reikalu su jais pries pora metu, tai matau niekas nepasikeite
Atsakyti
Šiandien paskambino kurjeris ir klausia ar busiu namuose po 30 min. nes turi man siuntinį. Ok. Laukiu, jau praėjo 3 valandos.Labai neatsakingi!
Atsakyti
Justina 2021-04-08 12:09:22
Paslaugų kokybė apgailėtina. Užsisakius pristatymą į namus siunta nukeliauja į paštomatą be jokio papildomo pranešimo.
Niekam nerekomneduoju Itellos paslaugų.
Gerai sakote. Mamai išsiunčiau paketą iš Vokietijos į Lietuvą. Jie jei neskambino ir įkišo paketą į automatą. Mano mamai labai sunkiai vaikšto. O paketą įkišo nuo jos 30 km. Labai gaila kad taip dirba. Aš galvojau kad jį į namus pristatys.
Atsakyti
Įdėjo pradarytą pakuotė į paštomatą, prekė buvo ne tą kuria užsakynėjau, pristatyti su kurieriu net nebandė. Viskas buvo filmuota iš karto kai siunta buvo gauta. Parašius skundą ir paprašius pažymą atsakė kreiptis pas pardavėja. Nuostolis 260 EUR, jokios pažymos pateikti negali, į el. laškus neatsako. Pardavėjas prašo pažymos kad kompensuoti nuostolius, Itella siunčia atgal pas pardavėją, jokios pažymos pateikti negali. Siuntos svoris buvo mažesnis nei nurodytas tai telefonu atsakė kad svorį nekontroliuoja. Nesuprantu kaip kurjeris gali dėti atydarytą pakuotė į paštomatą, mano manymu turi būti užpildyta kažkokia pažymą arba imtasi kitokių veiksmų. Greičiausiai dėl to kad pakuotė buvo pradaryta net nebandė susisiekti ir įmetė į paštomatą. Jokio grižtamo ryšio ir pagalbos.
Atsakyti
Sveiki,
ITELLA = BLOGA - PASLAUGA!
Deja, užsakant e-prekes logistikos įmonę parenka prekių pardavėjas. Mano atveju pardavėjas dažnai siunčia per Posti, kuri Lietuvoje dirba per ITELLA.
Taigi, ITELLA dirba taip:
1. atsiunčia sms, kad atvyksta siunta ir siūlo pasirinkti pristatymas į namus ar atsiėmimas paštomate. Renkuosi į namus.
2. atsiunčia sms, kad siunta paštomate!, nors tiek pardavėjas siunčia, tiek pats nurodau siuntimą namų adresu.
3. vieną ir tą pačią dieną dvi ITELLA pristatomos siuntos pateikiamos į du skirtingus paštomatus...: (
4. Tokie nesusipratimai pastovūs, tad rašau email skundą dėl tokios netvarkos. Atskymo jokio... Skambinu, atsiliepęs asmuo paaiškina, jog tokia negera praktika, deja, dažna jų įmonėje, o sprendimą kur gabenti priima kurjeris/vairuotojas...
Pridedu, kaip pavyzdį, prekės įvykius, kurie atitinka mano aprašytas situacijas.
Atsakyti
Bekit nuo tokios "imones". Visa diena laukiau, paskambines is pat ryto, kad skubiai reikia siuntos. Prizadejo buti, bet kurjeris nesivargino atvaziuoti ir parase, kad nerado namuose.PDX
Atsakyti
Imone - tragedija. Siunta veza ilgiausiai ir dar nepriveze, rasau laiskus, skambinu ir vis melagingas naujienas duoda, kad jau veza, kad paime is sandelio ir vis nepriveza. Toks jausmas, kad siunta dingo ar pavogta ar sugadinta ir suka uodega. Kurjeris pazymejo, kad bande pristatyt i namus ir nerado namie, nors dabar karantino metu puse zmoniu dirba is namu ir buvome namie visa diena. Melagiai, s*****i ir visiskai blogas customer service. Kaip dar isvis tokios imones gali dirbt, ka vartotoju teises veikia?
Atsakyti
Nesinaudokit tokios tipo "logistikos kompanijos" paslaugomis. Siuntą gražino siuntėjui, priežastis adresatas nerastas, su manimi niekas nebandė net susisiekti, esu labai piktas ir nusivylęs!!!!
Atsakyti
Labai nepatiko šiandieninis aptarnavimas Šiauliuose. Vairuotojas Saulius visiškai nelankstus, nemandagus ir grubiai kalbantis. Siuntos neatvežė į namus, nes gatvėje, kurioje gyvenu - vienpusis eismas!!! Jam nepatogu važiuoti, kiemas blogas ir t. t. Todėl turėjo sūnėnas eiti iš namų, į gatvę, kur vairuotojui būtų patogu ir atsiimti gan sunkią siuntą. Bet juk aš moku už pristatymą į namus!!! Nerekomeduoju šios įmonės. Labai prastą įspūdį paliko.
Atsakyti
Blogiau dirbančios siuntas pristatinėjančios įmonės nesu matęs gyvenime. Panašu, kad įmonė pūvanti iš vidaus, mano atveju smartposto deze sugedo ir jau 5ta para dar nesugebejo atidaryt 26os dezutes nors skambinu 2 syk y diena ir gadinu nervus
Atsakyti
jau antra karta susiduriu su itella.pirma karta siuntinys mane pasiekė po 2men., nors iš vokietijos iki ju atkeliavo per 5 dienas.dabar siuntinys vel per kelias dienas atkeliavo pas juos, ir vel pastriges jau savaite.viena diena pasižiuriu, rašo kad siuntinys išsiustas atidavimui, po pietu atsirado irašas kad nepavyko perduoti.pradejus aiškintis aplinkybes, prizadejo atvezti kita diena, bet taip ir dinge vel
Atsakyti
Tragiškas aptarnavimo lygis.

Visą dieną buvau namuose - kurjeris pažmėjo, kad manęs namie nebuvo. Skambinau du kartus pasitikslinti, kada bus bandoma vėl pristatyti siuntą, du kartus užtikrino kad sekančią arba dar sekančią dieną. Šiuo metu praėjo dvi savaitės ir jie mano siuntos vis dar nepristatė. Net Lietuvos paštas geriau dirba.
Atsakyti
Noriu pagirti kurjeriu tarnyba. Uzsakinejau 3 siuntas kuriu bendras svoris buvo apie ~60-70kg kurjeris paskambino pasiklaust ar bus kas padetu, bet poto pats uznese, nepraneses, kad atvaziavo. Net gaila vaikinuko pasidare ir nepatogu :/ aciu jums ir sekmes kurjeriui
Atsakyti
Siuntą siuntė iš Lenkijos. Siunta buvo pristatyta laiku, bet nepilna. Ji susidėjo iš dviejų dalių, gavau tik vieną. Pranešiau, kad trūksta. Žadėjo išsiaiškinti ir pranešti. Nepranešė. Nutariau pati dar kartą pasiteirauti. Nieko negalėjo padėti. Antra dalis nerasta ir viskas tuom baigta. Registruota siunta 20 kg, o gauta tik 4 kg ir niekam registruojant nekilo klausimo, kodėl svoriai ir siuntos dydis neatitinka. Ir jokios pagalbos, jokios paieškos. Jokio pasitikėjimo nekelenti kompanija ir ne suteikianti jokios informacijos bei pagalbos.
Atsakyti
Paslaugų kokybė apgailėtina. Užsisakius pristatymą į namus siunta nukeliauja į paštomatą be jokio papildomo pranešimo.
Niekam nerekomneduoju Itellos paslaugų.
Atsakyti
Pirkau prekę 2021.02.22 į itekos sandėlį siūta pakliuvo 2021.03.08. Piso protą dar nėra neranda dar gal kitur kur užstrigusi. Žodžiu iteloj siunta kaip rašiau atsirado. O tik šiandien ją rado ir tai važiavau prie Gariūnų pats pasiimti. Žodžiu š*******o kontora o ne siuntų įmonė. Dar paskambinau ir Piso protą Ale adresas ne taip parašytas ir tele-no nuperis nesimato. Tai pažiūrėkit kaip tai nesimato. Ir šiandien yra 2021.04.06 kaip siunta pas juos prabuvo. Karoče š*******o kontora.
Atsakyti
Baisiau negu baisu. Apgailėtina paslaugų kokybė. Užsakai pristatymą į namus - pristato į paštomatą. Susisiekus meluoja, kad kurjeris skambino, bet niekas nekėlė ragelio, todėl, neva, kad siunta būtų pristatyta kuo greičiau, idėjo į paštomatą. Įdomumo dėlei iš operatoriaus išsiėmiau įeinančių skambučių išklotinę ir niekas tokiu metu, kokį sakė skambučių centro darbuotoja kad skambino, neskambino. Siūlau visiems rašyti į ryšių reguliavimo tarnybą bei būtų gerai į POSTI OYJ, nes tai jų dukterinė įmonė. Gal papurtys šituos nevykėlius
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju šios kompanijos paslaugų. Kurjeriai iš anksto apie atvykimą neinformuoja. Apie siuntos pristatymą praneša būdami prie namo durų.
Matosi, kad įmonė taupo klientų, darbuotojų, paslaugų kokybės sąskaita.
Atsakyti
Iš Itella jau kelinti metai tikiuosi blogiausio, bet jie vistiek sugeba nustebinti. Nuo 17 d. siunta, skambinu kasdien, sako neranda siuntos mano, nežino kur ji. Tuomet randa ir žada pristatyti rytoj (jau po kelių dienų). Žinoma, kad nepristato. Tada žada vėl ir vėl, kol galiausiai pasikeičia tracking'as į "in delivery", bet atvažiuoja kurjeris, pristato kažką kaimynams ir išvažiuoja. Skambinu itella, duoda kurjerio numerį, tai pasiskambinu ir sako, kad jis nebuvo mano gyvenvietėje. Dugnas pramuštas.
Atsakyti
Tu paskutinius 3 menesius turejau 2 siuntas kurios keliavo per Itella (Nuo pradziu keliavo per kita pristatimo kompanija). Su pristatymo greiciu buvo viskas gerai kol siunta neatsidurdavo Itellos sandelyje:
1-a siunta is Kauno i Vilniu keliavo 10 kalendoriniu dienu
2-a siunta is Kauno i Vilniu keliavo 13 kalendoriniu dienu (jei nuo pat pradziu siunta keliavo 3 dienas iz Nyderlandu i Kauna)
Jai paskambint i Itellos privaciu klientu palaikimo skyriu, ten pasako, kad normaliai uzima 2-3 darbo dienas.
Apgailetina kompanija, kuriai laikas pasitrauk is rinkos ;)
Atsakyti
Visas siuntas gavau sklandžiai ir laiku. Su pristatymu jokių problemų nebuvo. Kurjeriai dirba puikiai, aptarnavimas ir informavimas - puikus.
Atsakyti
Siunta jau beveik savaitę mieste, kuriame gyvenu, bet nieko apie tai nežinojau kol nepaskambinau įmonei. Prisiskambinau tik iš dešimto karto (kaskart skambinant reikia laukti apie 4 min.) ir pasakė, kad siunta dar nepristatyta, kadangi jie neturi nei mano tel. numerio, nei adreso. Siunta verta 250 EUR, originalus tiekėjas prižadėjo, kad siunta bus atsiųsta per max. keturias dienas - taip ir buvo padaryta iki kol ji nepasiekė ITELLA. Šioj įmonėj ir jų sandėly siunta prakiurksojo dar savaitę. Perkant prekę, kurią siutė, buvo nurodytas adresas, vardas, pavardė, tel. numeris, tad panašu, kad kažkas Itelloje atlieka ypatingai prastą darbą ir pagal kompetitingumą, turėtų eiti šluoti gatvių, valyti viešųjų tualetų.
Klientas ne savo noru
2021-03-22 14:41:11 IP 28ma2ii5
Atsakyti
Nesugeba atlikti savo darbo nei laiku nei tvarkyngai. Siunta atvykusi, nesugeba atsiusti patvirtinimo kodo kad atsiimtumeme preke.
Atsakyti
Siunta nukišta, į skambučius, email’us neatsiliepia :) Matėsi vairuotojas siuntos ieškojo tačiau jos nebuvo, galvojau su kitomis ateis, bet ne. Apie kitus siuntinius - pasirenki pristatymą į namus, pristato į artimiausią atsiėmimo punktą. Nu, ką žinau, gal geriau tegu jie užsidaro...
Atsakyti
11.12.2020 iš Vokietijos buvo išsiūsta siunta, pagal sekimo numerį CB920395063DE rodo, kad siunta pristatyta gavėjui 23.12.2020.
Siunta gavėjui nepristatyta. Nuo 23.12.2020 skambiname, rašome emailus, užpildome pretenziją internete. Iki šios dienos jokio atsakymo. Telefonu paaiškina, kad bandys išsiaiškinti.
Nepatariu niekam bendradarbiauti.
https://itella.lt/en/private-customer/track-shipment/
Atsakyti
Tai prasčiausiai klientus aptarnaujanti įmonė. Susisiekti telefonu neįmanoma, į elektroninius laiškus neatsakinėja. Mano siunta Kaune užstrigusi jau 21 dieną ir jokių perspektyvų.
Atsakyti
Tai prasčiausiai klientus aptarnaujanti įmonė. Susisiekti telefonu neįmanoma, į elektroninius laiškus neatsakinėja. Mano siunta Kaune užstrigusi jau 21 dieną ir jokių perspektyvų.

Taip pat rekomenduojame

Omniva LT
Pristatome džiaugsmą!

Adresas: Perspektyvos g. 32, LT-52119 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
OMNIVA – Baltijos šalyse veikianti siuntų pristatymo bendrovių grupė, nuo 2014 m. kasdien pristatanti džiaugsmą ir Lietuvos gyventojams. Valdydama didžiausią 300 paštomatų tinklą šalyje, Lietuvos gyventojų nuomone, OMNIVA yra pirmasis pasirinkimas siųsti arba gauti siuntas per paštomatus. 2020 m. vasario mėnesį...
Globali siunta
Siuntų, krovinių siuntimas

Adresas: A. Sabaliausko g. 2, LT-46499 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; eksportas; importas; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
Siųskite siuntas saugiai, greitai, patogiai ir už optimalią kainą! Mes siūlome aukštos reputacijos, pripažintus tarptautinius vežėjus, kurie sudės visas pastangas Jūsų “siuntinių pasaulio” norams įgyvendinti. Teikiamos siuntų paslaugos: Siunčiame siuntas ir krovinius nuo durų iki durų į daugiau nei 230 pasaulio...
Visas transportas
Siųsk24

Adresas: Vaidilutės g. 79, LT-10100 Vilnius.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; eksportas; importas; logistikos paslaugos.
Siųsk24 - viena didžiausių siuntų paslaugų platformų Lietuvoje, kurioje galite rasti platų siuntų siuntimo paslaugų pasirinkimą vienoje vietoje. Bendradarbiaudami su populiariausiomis siuntų gabenimo įmonėmis – kurjeriais, tokiais kaip FEDEX, TNT, UPS, DHL, DPD, OMNIVA, GLS, siūlome greitą, patikimą ir nebrangų...
Nėgė
SST-Skubių siuntų tarnyba, tarptautinis gabenimas

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
MTM LT
Stambių, dalinių ir smulkių krovinių pervežimas

Adresas: Kareivių g. 6, LT-09117 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; vandens transportas.
UAB „MTM LT“- tai profesionali komanda, kasdien pasiruošusi nuvažiuoti daugybę kilometrų tam, kad pristatytume Jūsų produktus į tikslinę vietą ir užtikrintume sklandų tiekimą. Esame patikimas partneris daugybei kompanijų Lietuvoje ir kitose valstybėse. TEIKIAMOS PASLAUGOS Stambių, dalinių ir smulkių krovinių...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Partnerystės įstatymą parėmęs "valstietis" T. Tomilinas šalinamas iš partinių postų
Partnerystės įstatymą parėmęs "valstietis" T. Tomilinas šalinamas iš partinių postų 06-16 19:13
Opozicinė Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga (LVŽS) imasi šalinti parlamentarą Tomą Tomiliną iš partinių postų.
Vienas C. Ronaldo gestas nuo "Coca-Cola" rinkos vertės nubraukė milijardus
Vienas C. Ronaldo gestas nuo "Coca-Cola" rinkos vertės nubraukė milijardus 06-16 18:49
"Coca-Cola" sulaukė antireklamos iš futbolo žvaigždės Cristiano Ronaldo. Portugalijos žaidėjui per spaudos konferenciją demonstratyviai atsisakius šio gėrimo, jo gamintojos akcijų kaina ėmė kristi...
"Aldi" įšaldė prekybos vietų Lietuvoje paiešką
"Aldi" įšaldė prekybos vietų Lietuvoje paiešką 06-16 18:23
Vokietijos žemų kainų prekybos tinklas "Aldi" sustabdė NT paieškas Lietuvoje bent iki rugpjūčio ir neatlieka jokių tolimesnių veiksmų, skelbia portalas delfi.lt, remdamasis šaltinių informacija.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Goodyear 18,97 +3,77%
Exxon Mobil 64,33 +3,64%
Humana 424,66 +2,30%
Chevron 110,30 +2,16%
Adobe Systems 548,46 -1,52%
Citigroup 73,82 -1,78%
Macy's 18,44 -1,86%
Nokia 5,29 -2,94%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 10161,97 +8,98%
Dyzelis 2,02 +8,60%
Kava 4,11 +10,48%
Cukrus 0,71 +2,90%
Jautiena 5,48 +6,00%
Vištiena 2,37 +4,87%
Auksas 1850,26 +5,13%
Ryžiai 493,00 -0,40%