VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Itella Logistics, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Itella logistics

Atsiliepimai apie Itella Logistics, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Itella Logistics, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Nuolat gaunu siuntas ir Vokietijos DHL ir beveik visada problemos. Kurjeris neatvyksta, o parašo kad nerado namie. Nuolat pateikiamas melas. Turbūt pas juos situacija su kurjeriais tragiška. Jei tik galėčiau pasirinkti kitą DHL siuntų pristatymo tarnybą, siu Itella niekados neprasidėčiau ir niekam nerekomenduočiau. Nuolatinis melas, didžiulė nepagarba klientui. Blogiausia įmonė su kokia tik teko susidurti.
Atsakyti
Kaip ir daugumai - siunta iš Vokietijos DHL Premium, perėmė Itella, vis "nerasdavo" namuose (iš tiesų nebuvo atvykę, nes nepaliko jokio rašytinio pranešimo), susirašinėjau el paštu, tai tik atsakinėdavo į mano laiškus, nors žadėdavo "išsiaiškinti ir pranešti". Skambinant tiesiogiai kurjeriui atsisakė atvežti tądien (du kartus), pažadėdavo atvežti kitą rytą (atrodo, kad kurjeriai dirba daugmaž iki 10-os valandos ryto, paskui nebeveža), bet kitą dieną neatveždavo sutartu laiku. Po grasinimų skųstis DHL ir Suomijos centrui (Itella - Suomijos pašto, beje, valstybinės įmonės, dukterinė firma) bei nusakius, kaip tiksliai pasiekti butą, galų gale atvežė. Aišku, jokių atsiprašymų, kad turėjau kelias dienas darbo laiku sėdėti namie. Taip "vežė" penkias dienas. Apie tokią situaciją pranešiau siuntėjui, Vokietijos DHL (forma čia: https://www.dhl.de/en/paket/hilfe-kundenservice/sendungen-empfangen.html), Suomijos Posti (forma: https://www.posti.fi/private/feedback/feedback.html), gal dar kur reikėtų. Aišku, kad taupo ant visko (benzino, darbo valandų), bet tokio prasto prekių pristatymo dar neteko sutikti. Gal skundai kitiems padės.
Atsakyti
Kurjeriu įmonė, kuri nesugeba pristatyti siuntinio nepaisant premium siuntos klasifikacijos. Tikiuosi greičiau bankrutuosit ir jūsų vietą užims normali ir atsakinga įmonė.
Atsakyti
Jau antrą kartą reikia skambinėtis ir aiškintis kur dingęs siuntinys - teigia, kad nebuvo parašyta telefono numerio. Kurjeris net neatvyksta nurodytu adresu - pralaukiau visą dieną ir jokios info...
Atsakyti
Siaubas kažkoks, ne kompanija. Atėjo siuntinys per dhl, perdavė jiems. O kai perdavė, teigia, kad nebuvo parašyta telefono numerio, neskambina, pristatinėja ir rašo, kad nerastas klientas. Gerai, kad pasitikrinau, kada ateis, nes gal būtų atgal į Vokiečius išsiuntę, nes gavėjo neranda. O kad nepriimtų siuntinio be telefono arba gavę be telefono, klaustų, tai nedašunta.
Atsakyti
O as kaip tik noriu pagirti sia imone. Gaunu jau antra siunta is ju, pristato laiku, atnesa iki duru. Nusiskundimu jokiu neturiu, o ir bendravimas geras. Aciu jums, nes pati toki svori ilgai iki duru tempciau. :D
Atsakyti
Šiandien man paskambinęs kurjeris pasakė, kad turi siunta mano adresu. Paklauses ar jis galėtu pristatyti siuntą valandą vėliau jis pasakė atsipisk ir padėjo ragelį daugiau neatsiliepdamas. Tada siuntos sekimo puslapyje buvo parašyta, kad adresas blogas nors jis 100% buvo geras, tada siunta keliavo į kažkokį kaimą lenkijoje ir buvo pristatyta kažkokiam žmogui.
Atsakyti
Rinkitės Itella, jeigu norite, kad:
Jūsų siunta būtų nepaimta, pamiršta pristatyti, ne laiku pristatyta, apskritai nepristatyta, ne ten pristatyta, apgadinta ar pavogta, rinkitės ITELLA. Neapsigausite turėdami bėdų.
Atsakyti
Rinkitės Itella, jeigu norite, kad:
Jūsų siunta būtų nepaimta, pamiršta pristatyti, ne laiku pristatyta, apskritai nepristatyta, ne ten pristatyta, apgadinta ar pavogta, rinkitės ITELLA. Neapsigausite turėdami bėdų.
Atsakyti
Nepaisant to, kad išsigandau blogų komentarų ir, kad siuntinys vienai dienai pasimetė buvo pristatytas laiku, prieš atvykstant pasiskambino ir siuntiny pristate iki namų.
Atsakyti
Gaila, jog pries uzsisakinejant preke nepaskaiciau siu komentaru apie imone... Is kurjerio visa diena skambucio nesulaukiu, pati turiu skambint i klientu informacija, kur pasako, jog patikrins ir perskambins, bet aisku to nepadaro... Sekimo sistema rodo, kad siunta vazineja pirmyn atgal is terminalo, bet manes niekaip nepasiekia. Pirmas ir paskutinis kartas, kai turiu reikalu su sia "imone"...
Atsakyti
Kažkas pas juos netvarkoj - laukiu kurjerio, visą dieną jokios info, skambinu pats į klientų aptarnavimą - kausiu, ar ir vėl paliksit savo parcel shop prisidengdami ekonomine siunta? Sako, ne, šį kartą matom, kad bus jūsų adresu pristatyta iki 17 val. Tik, sako, nėra jūsų tel. numerio nurodyto. Sakau, yra. Bet dar kartą paima, atseit kurjeriui nusiųs. Aišku, kad 17 val. kurjerio nėr. Skambinu dar kartą - sako, jūsų siunta buvo nuvežta į Parcel shop. Pala pala... Sakau, gi prieš tai teigėt, kad to nebus ir matot, kad bus pristatyta mano adresu. Ginasi, kad taip nesakė. Neįtikina, kad aš būtent dėl to ir skambinau. OK, sakau, man netinka jūsų parcel shopai, pristatykit mano adresu. Sako, ne, nebent būčiau neįgalus. Klausiu, kodėl taip susigalvojo, kad nebepristatinėja siuntų asmeniškai, nors už tai moku pinigus. Sako, pardavėjas arba DHL pažymi siuntą kaip ekonominę, todėl jie gali palikti parcel shop, jei jis yra iki 3 km nuo namų. Sakau, bet pas mane 6 km. Tada lemena, kad yra kaip yra ir jei nenoriu, jie siųs atgal. Čia XXI amžius vadinasi. Lietuviškas verslumas. Aišku pakėliau balsą, nes vedė iš kantrybės kas kelios minutės besikeičiantis melas. Galiausiai paprašiau vadovo, sakė - perskambins. Aha...
Toliau dar įdomiau. Parašau pardavėjui, kas čia per monai vyksta. Jis ten kažkur patikrina, sako, kad pažymėta, jog bandė pristatyti, bet nėra adreso, nėra kontaktų ir t.t., todėl nuvežė ten kažkur. Klausiu ar pats tiki ką skaito, nes siunčiant iš vienos didžiausių parduotuvių klijuojamas lipdukas su visa info ir nieko susijusio su ekonomine siunta. Rašo į DHL, kas čia vyksta.
Po 10 min skambutis - čia kurjeris, siuntą noriu atvežt. Nebesuprantu kas vyksta, toks jausmas, kad vieni nežino ką daro kiti ir kažką kažkur mato, kur nieko nėra. Atvažiuoja kurjeris, sakau, tai kaip čia su ta siunta, ar vežei į Parcel Shop? Sako, ne, va, yra adresas, telefonas, tai į namus pristatau. Ir taip, ant dėžės lipdukas su visa info, siunta Premium, o ne ekonominė (kaip ir praeitą kartą). Žodžiu nežinau kas Itella administracijoje ir klientų support'e vyksta, bet esat apsimelavę iki ausų, jūsų atsakymai kas kartą skiriasi ir net netikiu, kad iš tikrųjų matot kur nors kokią info, kurią sakot klientams. Kurjeris šioje situacijoje turbūt profesionaliausias buvo.
Beje, klausiau pardavėjo, ar galima pakeisti siuntų tarnybą, tai deja, turi sutartį su DHL šiam regionui ir viskas - arba nebeperki, arba gadini nervus. O vasario mėn. Parcel Shop'e (Topo centras) darbuotojas sakė, kad kažkas vyksta, nes iki to laiko buvo tik po kelias siuntas, o nuo vasario prasidėjo masinis siuntų vežimas jiems. Jei čia eurų taupymas klientų sąskaita, tai gan įdomus, nors ir tikėtinas požiūris. Žodžiu niekam nelinkiu prasidėt, bet kai kurie iš mūsų neturi galimybės pasirinkti kitus.
Atsakyti
lu 2018-03-26 14:33:36
pateikite rastiska pretenzija ju CEO rasma.saule@itella.com, CC galite ir rysiu reguliavimo tarnyba ideti. Tada tik supranta, kad tavo siuntu kazkokiose atsitiktinese lokacijose, o ne NURODYTAME GAVEJO adrese, geriau nepalikineti;)
Šiuo atveju Itellai pretenzijų negaliu reikšti, nes pasak juos pristatymas užsakytas "ekonominis", dėl to ir atsiėmimo taškuose. Jeigu tai tiesa, tai gal Itella tai, už ką DHLas sumoka, padaro ir čia gali būti DHLo kaltė (nes nesiaiškina, kokią paslaugą užsako ar žinodami užsako tokią paslaugą).

Taigi, pasiskundžiau amazonui (gavau nemokamą siuntimą sekančiam pirkiniui), bet deja turėjau dar vieną siuntinį, kurį amazonas išskaidė į du (nes vieno reikėjo laukti). Pirmą pristatė patys DHL (be problemų), bet antrą vėl perdavė Itellai, ir vėl nusiuntė į kažkokią parduotuvę (dar 40 sugaištų minučių)... Šįkart parašiau ir amazonui (nusiskundžiau dėl antrą kartą NEPRISTATYTŲ prekių) ir DHLui (apie abu siuntinius papasakojau). Pasiskundžiau ir paklausiau ar tai yra norma, palikti siuntinius kažkur 5km atstumu nuo nurodyto adreso (maniau, kad gal tai numatyta). Amazono darbuotojai pasakė, kad bent vienas pristatymo bandymas į nurodytą adresą privalo įvykti, prieš perduodant siuntinį į atsiėmimo tašką, ir sakė, kad mato, jog niekas nebandė pristatyti į namus. Sakė, kad skųsis DHLui, kuris šiuo atveju tiesiogiai atsako už siuntinio pristatymą. Kai stambūs partneriai skundžiasi dėl neatliekamų pareigų, nemanau, kad DHLas galės tai ilgai ignoruoti, taigi manau DHLas arba primokės arba prispaus Itellą ir privers dirbti savo darbą..

Patariu visiems nukentėjusiam skųstis tiesiogiai pardavėjui ir/ar kurjeriui, kuris perdavė itellai, o jeigu itella yra priminis kurjeris (be tarpininkų) darykite, kaip LU patarė.
Atsakyti
Tik pamatęs atsiliepimų kiekį supratau su koia klaunų kompanija susidėjau. Tiksliau priverstinai susidėjau. Siuntinys iš Lenkijos buvo išsiūstas su "GSL" ir Lietuvą pasiekė 1 dieną. Čia siuntą perėmė ittela ir jiems niekaip nepavyksta pristatyti į vietą likusius 7 km. jau 6 dieną
Atsakyti
Linas 2018-03-22 11:14:50
Juokdariai... Pirmą kartą susiduriu su įmone, kuriai reikia penkių darbo dienų, kad pristatyti prekę Lietuvoje, ir dar reikia aiškinti, kad prekę reikia pristatyti, o ne palikti atsiėmimo taške (kai adresas iš anksto nurodytas)....

Siunčiausi prekes iš Amazon (nurodęs namų adresą), už ką Amazon svetainė nuolaidų tikrai nedavė. Siuntinys iš keleto vidutinio dydžio prekių, kurios bendroje sumoje sudarė didelių gabaritų (sakyčiau, kaip mažesnis mini-šaldytuvas) dėžę sveriančią apie 8-9kg. Siuntinys keliavo per DHL, bet Lietuvoje buvo perduotas Itellai. Itella siuntinį tris dienas siuntinį "ruošė" ar tiesiog laikė, o ketvirtą parašė SMSą, kuriame pasakė, kad prekes galiu atsiimti nurodytoje vietoje iki tam tikros datos.

Žiūriu jų svetainėje su tracking numeriu, siūlo nustatyti pristatymo adresą. Nuspaudžiu - klaida.... (funkcija neveikia). Skambinu vienu numeriu, niekas neatsako, skambinu kitu, nustebęs konsultantas sako "Tai jus norite, kad namo pristatytų? Gerai, perduosime vadybininkui....O kur pristatyti?"

I namus prekes užsisakiau tikrai ne tam, kad keliauti į kažkokį atsiėmimo tašką, prekių atsiimti... Nesuprantu, kodėl DHL perdavė siuntą tokiai kompanijai.
pateikite rastiska pretenzija ju CEO rasma.saule@itella.com, CC galite ir rysiu reguliavimo tarnyba ideti. Tada tik supranta, kad tavo siuntu kazkokiose atsitiktinese lokacijose, o ne NURODYTAME GAVEJO adrese, geriau nepalikineti;)
Atsakyti
Juokdariai... Pirmą kartą susiduriu su įmone, kuriai reikia penkių darbo dienų, kad pristatyti prekę Lietuvoje, ir dar reikia aiškinti, kad prekę reikia pristatyti, o ne palikti atsiėmimo taške (kai adresas iš anksto nurodytas)....

Siunčiausi prekes iš Amazon (nurodęs namų adresą), už ką Amazon svetainė nuolaidų tikrai nedavė. Siuntinys iš keleto vidutinio dydžio prekių, kurios bendroje sumoje sudarė didelių gabaritų (sakyčiau, kaip mažesnis mini-šaldytuvas) dėžę sveriančią apie 8-9kg. Siuntinys keliavo per DHL, bet Lietuvoje buvo perduotas Itellai. Itella siuntinį tris dienas siuntinį "ruošė" ar tiesiog laikė, o ketvirtą parašė SMSą, kuriame pasakė, kad prekes galiu atsiimti nurodytoje vietoje iki tam tikros datos.

Žiūriu jų svetainėje su tracking numeriu, siūlo nustatyti pristatymo adresą. Nuspaudžiu - klaida.... (funkcija neveikia). Skambinu vienu numeriu, niekas neatsako, skambinu kitu, nustebęs konsultantas sako "Tai jus norite, kad namo pristatytų? Gerai, perduosime vadybininkui....O kur pristatyti?"

I namus prekes užsisakiau tikrai ne tam, kad keliauti į kažkokį atsiėmimo tašką, prekių atsiimti... Nesuprantu, kodėl DHL perdavė siuntą tokiai kompanijai.
Atsakyti
Linkiu niekam neturėti reikalų su šitais niekadėjais.
Atsakyti
Daug metų siunčiuos prekes iš interneto, bet nieko panašaus nėra atsitikę. Palaikę mano siuntinį, niekaip nesusiekę, išsiuntė atgal į Vokietiją. Teko sumokėti €22 už siuntimą ir grąžinimą. Įmonė kratosi atsakomybės, neleidžia pateikti pretenzijos. Už ką aš sumokėjau? Matau, kad aš ne viena apgauta. Siaubingas neprofesionalumas ir nepagarba klientui! Padarykit paslaugą: užsidarykit visiems laikams ir nebegadinkit nervų bei negaišinkit laiko.
Atsakyti
Visiški komikai.
Informacija telefonu - kur siunta nežinau, kada pristatys nežinau, su kurjeriu susisiekt negaliu, kurjerio numerio duot negaliu, savo pavardės nežinau, su vadovu sujungti negaliu.
Atsakyti
Su siuntom elgesi kaip su fules kamoliu
Atsakyti
Siuntinys is Vokietijos jau savaite, kai Lietuvoje.!
Raso...pristatinejamas !!!
Gal kas zino, kaip atsisakyti itellos siuntiniu peremimo is uzsienio?Jei nesugeba dirbti, kai perleidzia kitiems.
Ieskojau vadovu tel., neradau. Gal kas zinot ?
Gėda Itella !
Darysiu viska, kad nekistu pirstu prie mano siuntiniu !
Atsakyti
Tikrai visi neigiami atsiliepimai teisingi, zinot stebiuosi kaip si imone egzistuoja. Analogiska situacija kaip daugeliuiL siunta gauta is vokietijos, atsidure pas juos, rso kad skambino ir bande susiekti, o bet taciau neikas neskambino niekas nesusieke niekas neatvaziavo ta diena kai nurodyta ju info nors tikria buvau namie....baisu baisu baisu siunta rodo kad vis bando pristayti nors neikas jos nepristatineja
Atsakyti
Siuntinys atkelevo pazeistoje pakuoteje ir apgadintu turiu.ir jie neprisiema jokios atsakomybes nes pranesiau daugiau nei po savaites.o ta laikotarpi bandziau susisiekti su pardaveju del apgadinimu.kol issiaiskinau kad siuntinys draustas ir parase kad kreipciausi i siuntejus.
Atsakyti
Viskas tvarkoje, prisiskaitęs neigiamų atsiliepimų sudvejojau kad siunta nepasieks manęs. Bet gavau skambutį ir atvežė tvarkingą siuntą. :)
Atsakyti
Iš atsiliepimų atrodo, kad esu išskirtinis žmogus, kuris iš tiesų yra patenkintas šios įmonės darbu. Siuntinys išsiųstas iš Vokietijos antradienį, ketvirtadienio ryte jis jau manęs laukė omniva paštomate. Super!
Atsakyti
Zmones nebukit naivus del DHL pasiskaitykite atsiliepimus apie juos, vienas prie vieno.
Atsakyti
Visi neigiami atsiliepimai teisingi. Reti teigiami paciu melagiu darbas.
Atsakyti
Pati blogiausia siuntų pristatymo įmonė. a) Apie tai, kad pas juos atėjo mano siunta nebuvau informuota JOKIU būdu- nei žinute, nei telefonu, nei laišku. Kad pas juos mano siuntinys- turėjau išsiaiškinti pati. b) Pas juos puslapyje rašo, kad man buvo mėginta pristatyti siuntą, bet to padaryti nepavyko- APIE TAI AŠ NEŽINOJAU NIEKO, nebuvo nei skambinta, nei palikta kažkokia žinutė. c) Jau savaitę laiko mano siuntinys yra vežiojamas pirmyn-atgal po Vilnių, todėl paprašius jį pristatyti sekančią dieną- to padaryta tiesiog NEBUVO. Informuota kodėl irgi nebuvo. d) Paskambinus pasiteirauti, tai kur gi yra mano siunta ir kodėl ji nebuvo pristatyta sutartu laiku- buvo pasakyta, kad tuoj paklaus kurjerio. Tai spėkit, ar man kas nors perskambino :) Aišku ne. Vis dar laukiu savo siuntos, kuri buvo pristatyta į Vilnių prieš SAVAITĘ.
Atsakyti
Esu visiškai nusivylusi šia įmone. Prieš mėnesį siunčiau į Lietuvą 2, 3 kg siuntinį. Siuntinys adresato nepasiekė ir netgi jokia informacija apie siuntinį adresato nepasiekė. Gavo siuntą iš DHL, palaikė mėnesį ir nusiuntė atgal.
Kurjeris net nebandė atvežti.
Panaši situacija buvo prieš metus, tik tada aš pati buvau Lietuvoje ir priverčiau juos siuntą atvežti. Tai kurjeris buvo toks nekompetentingas, be navigacijos... turejau jau telefonu aiškinti visą kelią, kiekvieną posūkį. Ir tai juk ne viduramžiais gyvename. Juk tokios įmonės turėtų pasiekti bet kokį Lietuvos kampelį.
Atsakyti
1. Siunta Lietuvoje nuo 2018-02-15.
2. 3 dienas kiekvieną dieną skambinu, kiekvieną karto sako, kad atskambins. Melas.
3. Galiausiai (įkyriai skambindama, kas valandą) gavau atsakymą, kad siunta, , dingo, pasimetė, nežinom kur yra, susisieks vadybininkas".
Jau žinau, kad nesusisieks. :) Atsiliepimo iš manęs sulauks ir itella partneriai.

Kaip gali būti, kad siunta pasimetė, juk ji registruota ir rodo, kad yra jūsų sandėly! Tikriausiai kažkas siuntą tiesiog sau pasiėme
Virginija Stankevičienė
2018-02-21 09:20:46 IP 78.58.1.200
Atsakyti
Klausykit Jūs, ar jūs tokie išdidūs ar jums kažkas negerai, dar tokios siuntų kompanijos neteko sutikti, kodai neteisingi, siunta nežinia kur, telefonais neatsako, kas čia per vėjai, jūsų laikas gyvavimo nuo to tik trumpėja su tokiu požiūriu į darbą, čia ne rimta kompanija, o garažo pameistrių zabigalka
Atsakyti
Nuo 16d. siuntinys kompanijoje. 19d. negavus siuntinio, paskambinome kompanijai. Pradėjo pasakoti, kaip dar tą pačią dieną gausime ir su mumis susisieks. Po valandos, skambinome per naują ir sužinojome, jog negausime siuntinio tą dieną. Susitarėme, jog kitą dieną mums paskambins prieš pristatant. Šiandien gavome skambutį po to, kai atvažiavus kurjeris nieko nerado namuose. Taip pat jis dirba iki 16h., tad negali atvežti vėliau. Tokio tipo paslaugų niekada nerekomenduočiau, kadangi kurjerinių paslaugų tarnyboms rūpi klientai.
Atsakyti
Patys nusprendė nepristatyti siuntos mano adresu, nuvežė ir paliko savo Parcel shop, su mintimi, kad pats pasiimčiau. Po skundo teigia, kad taip buvo nurodyta ant siuntinio, nors siuntėjas to nenurodo, DHL irgi. Tada parašo, kad jie gali nuspręsti kur palikti, nes kažkokia tai ekonominė siunta. Kas čia per kosmosai? Siunta tokia pati, kaip visada, iš to paties siuntėjo ir visada pristatydavo į vietą. Nuo kada kurjeris nusprendžia, kur jam patogiau siuntas palikti? Gal dabar patogiau visas palikti Topo Centre, kad nereikėtų vežioti po namus ir bandyti išvairuoti prisnigtuose kiemuose? Požiūris į klientus tikrai yra žemas
Atsakyti
Pasigedusi siuntos, sumaniau patikrinti kur ji šiuo metu yra. Suvedus kodą, rodo, kad paskutinis įrašas paskelbtas prieš kelias savaites, mat nerado manęs namuose, o susisiekti nepavyko. Visų pirma, kelis kartus patikrinau ar tikrai suvedžiau teisingus duomenis (tel. nr., adresą, pašto kodą). TIKRAI TAIP. Ar tądien buvau namie? TIKRAI TAIP. VISĄ MIELĄ DIENĄ. Ar gavau nors vieną pranešimą? NE.
Atsakyti
Jei tik yra galimybė - venkite šios kompanijos. Pranešė, kad siunta per klaidą pateko į Latviją, iš ten sugražinta į Kauną ir...prapuolė, jos neberanda. Laukiu kelinta savaitė. Toks įtarimas, kad ją tiesiog pavogė, o dabar dangsto išgalvotais pasiteisinimais.
Atsakyti
Per diena pristatoma 1000_ciai siuntu, o nepatenkintu, 1/2 kurie nenurodo tinkamu kontaktu, tad imone dirba labai gerai ir profesionaliai.
Atsakyti
Košmaras. Ne tai, kad laiku nesugeba siuntos pristatyti, dar ir meluoja. Su tokiu požiūriu į klientą toli eis.
Atsakyti
Siuntų sekimo svetainėje rodė, kad antradienį siuntinys buvo Lietuvoje, o trečiadienį per klaida atsidūrė Estijoje. Kokio velnio, ir kokio avino dėka jis ten atsidūrė. Savaitė, o siuntinys taip manęs vis dar nepasiekia... Ką jau moka, tai tik tampyt klientams nervus ir kantrybę. Jei neturite viso gyvenimo laiko laukti siuntos, su šia kompanija neprasidėkite.
Atsakyti
Dar nemaciau blogesnes siuntu pristatymo kompanijos Lietuvoje, kaip ITELLA.
Jau ne pirma karta siunciuos siuntinius is Vokietijos ir NEI VIENO KARTO nebuvo pristatyta sklandziai.
Visus kartus nesulaukes pristatymo ieskojau siuntos pats. Sis kartas lygiai toks pat: siunta Lietuvoje nuo sausio 31 d, dabar vasario 8 d. Pagal tracking rasoma, kad bandyta pristatyti, bet nepavyko ir paliktas pasto dezuteje pranesimas. Niekas i duris neskambino (tikras 100%, nes zmona su kudikiu kiaura para namuose) ir pasto dezuteje pranesimo nera. Darkart pasikartosiu-tas pats snerarijus jau kelinta karta!!!
Neisivazduoju, kaip tokios kompanijos isvis gali egzistuoti??? VENKITE IS TOLO ITELLA !!!
Atsakyti
Matydamas tiek daug negatyvių komentarų nusiteikiau pakariaut su šia kontora, jei man siuntos nepristatys. Bet teko nustebti, kai kurjeris paskambino ir paklausė ar po pusvalandžio būsiu namuose. Atvažiavęs dar kartą paskambino, kad jau prie namo. Vairuotojas mandagus.
Sėkmės visiems
Atsakyti
Miroslavas 2018-01-25 18:25:00
Blogiausias siuntinių pristatymas... 3 kartus vežė ir visada neranda adresato ir nepalieka pranešimų. Jeigu neturite siuntos sekimo numerio, tai siuntos tikrai negausite...
Nesusidėkite su šia kompanija. Katastrofa....
Atsakyti
Dar tokios kompanijos nemačiau. Praneša prieš 5min kad jie atvažiuoja, jei nepakelsi telefono ragelio viskas tavo siunta bus pristatyta rytoj. Išmokite pranešti ankščiau ne paskutine minute. Paskambinus pasakius kad pasiimsiu pati iš sandelio, pareiškė kad sandelyje nieko nėra nors buvo 15h o darbo laikas iki 17h. Tai kaip jus dirbate? Sekanti karta vel neskalndumai. Pasakiau kad atveztu kitu adresu, jie pareiske kad namuose nieko nera nors namuose buvo zmogus ir lauke kol ateis kurjeris.
Atsakyti
Blogiausias siuntinių pristatymas... 3 kartus vežė ir visada neranda adresato ir nepalieka pranešimų. Jeigu neturite siuntos sekimo numerio, tai siuntos tikrai negausite...
Atsakyti
Sveiki. Siunčiausi siuntinį iš Vokietijos. Išsikrovė Kaune. Kitą dieną jau buvo įdėtas siuntinys į įmonės autobusiuką ir atvežtas į Vilnių. Sekimas internetu buvo nepriekaištingas. Iš karto atsinaujindavo informacija, detqliai parašyta procedūra ir siuntinio buvimo vieta. Kurjeriai malonūs, paskambino pranešė, kad atvyks. Jokių problemų nekilo. Greitas ir malonus aptarnavimas
Atsakyti
Kaip ir daugelis siunciau paketa is vokietijos i kauna, paketas strigo itella firmoje paciame kaune, ir 3 savaites nesugeba pristatyti gavejui kuris gyvena apie 6km nuo ju?!???!?!
Bus oficialiai susisiekta su DHL kad jie pasidometu itella darbo pobudziu, bendradarbiauja jie.. idomu kiek ilgai jei tokia situacija ir tiek neigiamu atsiliepimu.
Atsakyti
Laba diena.Mano siuntinys lapkricio 19d buvo issiustas is Vokietijos i Kauna.Cia vyko ilga istorija ir nenoriu jos visos pasakoti, tik reikalas tas, kad cia yra nepatikima firma ir siulau niekam su ja netureti jokiu reikalu.Mano siunta i Kauna buvo pristatyta lapkricio 23d, 24d buvo parasytas melagingas pranesimas, po to siunta prastovejo Kaune nejudinama iki gruodzio 19d. ir buvo issiusta atgal i Vokietija.Man iskilo klausimas kas atsakingas uz si darba.Kodel taip ziurima pro pirstus i zmoniu jausmus, buvo sugadinta ir mano sventine nuotaika ir mano anukes nesulauke dovaneliu.Laukiu issamaus paaiskinimo kodel taip ivyko?Sio reikalo as tikrai nepaliksiu ramybeje, nes as patyriau ir financiniu nuostoliu, o taip pat ir moraline zala yra neikainuojama.
Atsakyti
Siuntinys iš Vokietijos Kaune buvo 2017-12-23, bet iki šiol aš jo negavau. Nesusidėkite su šia kompanija. Jie nebendrauja su klijentais
Atsakyti
Nieko gero negaliu pasakyti apie šią įmonę. Rašo, kad 20 dieną bandė pristatyti siuntinį, tačiau nieko nebuvo namuose. Kažkaip visi buvome namuose ir tikrai niekas nebuvo atvežę jokio siuntinio. Kada pradėjom ieškoti ir skambinėti, siuntinį šiandien gavom. Paklausus kurjerio kaip čia taip vyksta jis atsakė, kad Alytuje jis vienas išvežioja ir tikrai mūsų adresu 20 dieną jokio siuntinio nevežė. Taip, kad labai "didelis AČIŪ" šiai įmonei už vaikams sugadintas kalėdas. Tikiuosi ilgai neegzistuos šita jūsų kontora
Atsakyti
Internetas pilnas nuo Itella blogo darbo, o aš kaip tik noriu pasakyti, kad didelių problemų neturėjau, kartais pasitaiko kurjeriai išsiblaškę, bet iš principo viskas gerai ir laiku, tai ačiū Itella, o visiem linkiu kantrybės!
Atsakyti
Siunta išsiųsta iš Vokietijos per DHL, tačiau pateko į šios įmonės, , rankas", siuntos sekime rašo, kad nepavyko įteikti, nebuvo namuose, tačiau buvome namuose, bet niekas nieko neatvežė. Šiandien paskambinus, pasakė, jog siunta perduota OMNIVA firmai, paskambinus logistikos vadybininkui, pasakė, jog siunta išsiųsta atgal į Kauną, paskambinus vėl į itellą, praneša, jog siunta yra Šiauliuose, tam tikru adresu, nors tuo adresu esančios firmos visiškai nesusijusios su siuntomis, vėliau paskambinus praneša jog yra siunta Vilniuje :D na.. neaišku ar siuntinį gausim kuris buvo skirtas Kalėdoms :) NEREKOMENDUOJU!!!

Taip pat rekomenduojame

Baltic Marine Spedition
Logistikos paslaugos

Adresas: Šilutės pl. 2-513, LT-91111 Klaipėda.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Teikiame pilnų ir dalinių krovinių pervežimo įvairių tipų sunkvežimiais paslaugas Europos Sąjungos teritorijoje, Rusijoje, Baltarusijoje, Ukrainoje, Kazachstane ir Uzbekistane. Tik patikimi ir laiko patikrinti vairuotojai saugiai pristatys jūsų krovinį į reikiamą vietą. UAB „Baltic Marine Spedition“ teikiamos...
Didneriai
Logistikos paslaugos

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „Didneriai“ įkurta 1993 metais. Nuo pirmųjų gyvavimo dienų įmonė ypatingą dėmesį skyrė darbuotojų kvalifikacijos kėlimui ir nuolatiniam tobulėjimui, todėl šiandien gali pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas, atitinkančias išrankiausių klientų lūkesčius. Bendrovė specializuojasi transporto ir logistikos...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
Hegelmann transporte
Individualūs logistikos sprendimai

Adresas: Agronomijos g. 55, LT-47480 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; sandėliavimas; transporto paslaugos.
Vokiečių kapitalo krovinių pervežimo bei logistikos bendrovė Hegelmann Transporte Lietuvoje veikia nuo 2004 metų. Įmonė įsikūrusi Kaune, turi filialus Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Turėdami ilgametę praktiką ir reikalingą įrangą, savo klientams teikia standartinių, specialiųjų ir greitųjų (be sustojimų)...
Rusko, UAB
Krovinių gabenimas Baltijos šalyse

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 42B-104, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; perkraustymas; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Jūsų krovinio saugiam ir greitam gabenimui turime pastovius ir laiko patikrintus maršrutus: Lietuva – Latvija – Estija – Lietuva. Jūsų krovinius nugabensime ypač greitai. Krovinius ir siuntas iki Rygos arba Talino nugabename per 24 val., o į likusią Latvijos ir Estijos teritoriją per 48 val. Lietuva – Lenkija –...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Anglų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su 80% išlaidų kompensacija
Anglų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su 80% išlaidų kompensacija 05-15 15:59
Užsienio kalbos kompetencijos - įmonės sėkmės garantas Niekas nenuginčys fakto, kad anglų kalba jau keli dešimtmečiai yra tapusi universalia verslo kalba, kuri vartojama beveik visame...
Išankstinės apklausos rodo, kad airiai pasisakė už abortų liberalizavimą
Išankstinės apklausos rodo, kad airiai pasisakė už abortų liberalizavimą 05-26 09:42
Vakar Airijoje vykusio referendumo balsai dar skaičiuojami, bet pirminės apklausos duomenimis, airiai pasisako už konstitucijos pakeitimą, kuris panaikintų abortų draudimus.
Tarnyba aiškinasi, ar į Lietuvą nepateko puviniu užkrėstos bulvės
Tarnyba aiškinasi, ar į Lietuvą nepateko puviniu užkrėstos bulvės 05-25 22:39
Augalininkystės tarnyba aiškinasi, ar į Lietuvą galėjo patekti bulvių ruduoju puviniu užkrėstos bulvės.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Sutikimas su interneto svetainėse pateikiamomis "Slapukų" taisyklėmis Jums:

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Colgate-Palmolive 63,75 +2,02%
Intel 55,44 +1,26%
Kraft Heinz Co 57,77 +1,24%
Manchester United 21,05 +1,20%
Exxon Mobil 78,71 -1,94%
Avon 1,85 -2,12%
Chevron 122,19 -3,49%
ConocoPhillips 65,47 -4,35%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 451,00 +4,88%
Benzinas 2,00 +9,29%
Anglis 94,21 -1,54%
Cukrus 0,55 0,00%
Jautiena 4,21 -1,41%
Auksas 1334,76 +0,76%
Dyzelis 2,08 +7,77%
Dujos (JAV) 3,76 +39,78%