VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Itaka Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Itaka Lietuva

Atsiliepimai apie Itaka Lietuva, UAB

Su ITAKA pasaulis gražus!
Hiatus ŠILTOS STRIUKĖS Hiatus
Parašyk savo nuomonę apie Itaka Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Renata 2021-09-24 20:00:06
Atostogų savaitė Zakinto saloje buvo tobula!!! Viešbutis Cava Orient - 10 balų! Puikūs atstovai, gidai saloje Jurgita ir Kasparas. Jų organizuotos ekskursijos į Kefaloniją, aplink salą laivu ir į vėžlių salą - labai įdomios ir labai gerai organizuotos! Kelionių organizatoriaus pasirūpinta viskuo ir laiku, nuo pat pirmosios kelionių krypties pasirinkimo akimirkos iki pat grįžimo į LT, tad keliaujantiems belieka mėgautis geru laiku, įspūdžiais ir puikiomis atostogomis! Ačiū labai!
Mūsų atostogos su draugais buvo tuo pačiu metu ir tame pačiame viešbutyje. Dėl viešbučio su Jumis sutinku! Nuostabaus grožio sala. Gidė Jurgita taip pat nuostabi! Na, bet gidas Kasparas arogantiškas, pasipūtęs vyrukas! Tikrai jam ne gidu dirbt, tiesiog, , mužikas, ,. Bet nekreipiant dėmesio į jį, atostogos buvo super!
Atsakyti
Atostogų savaitė Zakinto saloje buvo tobula!!! Viešbutis Cava Orient - 10 balų! Puikūs atstovai, gidai saloje Jurgita ir Kasparas. Jų organizuotos ekskursijos į Kefaloniją, aplink salą laivu ir į vėžlių salą - labai įdomios ir labai gerai organizuotos! Kelionių organizatoriaus pasirūpinta viskuo ir laiku, nuo pat pirmosios kelionių krypties pasirinkimo akimirkos iki pat grįžimo į LT, tad keliaujantiems belieka mėgautis geru laiku, įspūdžiais ir puikiomis atostogomis! Ačiū labai!
Atsakyti
Atostogos Tasso saloje patiko.Vadove Martina viskuo pasirūpino.Sala tikrai graži, savaitė neprailgo.Tik prašymas agentūrai....Villa Natasha...gal būtų galima ilsėtis ten be vakarienės?Aš tikrai suprantu, kad ten gurmanisko maisto nereikia tikėtis, bet manau, kad bent šiltą maistą būtų įmanoma gauti. Aišku mes eidavome pavakarieniauti kitur, nes vakarienės ten švelniai tariant nevalgomos. Ar teko jums ragauti karšta patiekalą ledo šaltumo? Mėsa ir netgi bulvytės iš šaldytuvo tiesiai ant stalo, pamiršo į mikrobangų krosnelę įmesti?pats viešbutis viskas gerai, bet kam gadinti savo įvaizdį su tokiom vakarienėm???Tiesiog gal reiktų teikti pasiūlymą tik su pusryčiais.Kurie vienodi visą savaitę, bet tikrai galima išsirinkti ir pavalgyti.kartais keista, kad reikia tiek nedaug, bet gali gerokai sugadinti prisiminimus apie visą šalį.
Atsakyti
Po perskaitytų atsiliepimų noriu ir aš parašyt savo nuomonę apie Itaka. Paskutinis - Olgos atsiliepimas - labai mane nustebino, nes ji grįžo iš Kavalos liepos 26 d., o mes skridome į Kavalą liepos 26 d. Pasitiko mus Itakos atstovė Martina - labai miela, nuoširdi, maloni. Ji minėjo, kad vieninintelė Itakos atstovė Tasos saloje. Mūsų poilsiautojus laukė 4 autobusai (be priekaištų, patogūs, su oro kondicioneriais). Buvo suteikta visa informacija kaip važiuosim, kiek plauksim, kur lauks autobusai ir kt. (į Taso salą perkėla su keltu). Minėtu laiku atstovė atvažiavo į viešbutį (lygiai nustatytą valandą), atsakė į visus klausimus, išsprendė klausimus dėl automobilių nuomos, ekskursijų ir t.t. Taip pat buvo pranešta, kad atvažiuos gydytojas į viešbutį atlikti covid testą. Iš 13 mūsų poilsiautojų testų reikėjo tik 2 asmenims, bet viskas organizuota buvo sklandžiai. Registratūroje laiku atsirado informaciją apie išvyką namo, nustatytu laiku tikrai atvažiavo autobusas. Nepaisant to, kad kelionė iki oro uosto - viešbutis-keltas-oro uostas - kelto irgi nereikėjo laukti, į Kavalos oro uostą atvykome laiku ir Martina buvo su mumis kol vyko registracija į skrydį. Mes su vyru 1 kartą skridome su Itaka, bet tikrai ne paskutinį. Pakartosiu. Gera, patikima turizmo agentūra, nuostabi agentė Martina Taso saloje. Ačiū Jums už geras atostogas !!!
Atsakyti
2021-07-26 grįžom iš kelionės į Kavalą (Lucy viešbutis). Dalinuosi įspūdžiais. Deja ne labai gerais.

Pirmas nemalonumas įvyko, kai atvažiavus į viešbutį, paaiškėjo, kad kambarys viešbutyje mums neužsakytas : (, bet ačiū viešbučio darbuotojams - jie be ypatingų pastangų iš mūsų pusės, mus užregistravo ir apgyvendino.

Antras nemalonumas. Didžiausias. Kai aš užsakinėjau kelionę, skambinau ir klausiau dėl Covid testo. Buvo atsakyta, kad antrą dieną po atvykimo su mumis susitiks agentūros atstovė ir paaiškins kada ir kaip bus atliktas testas. Deja, bet su mumis nieks nesusisiekė, kol patys nepaskambinom agentūros atstovei. Ji mus patikino, kad viskas bus gerai ir galime ramiai ilsėtis, kad būtinai pateiks visą informaciją apie testų atlikimą. Nesulaukę jokių žinių nei tą pačią dieną, nei dar kitą, vėl paskambinom. Atstovė vėl mus ramino, kad viskas bus gerai, kad testai bus atlikti laiku ir net paklausė mūsų kambario numerio. Iš to supratom, kad testas bus atliktas, medikams atvykus į viešbutį - kaip ir poilsiaujantiems Taso saloje, kaip nurodyta Atmintinėje (pridedama).
Kai su mumis eilinį kartą nieks nesusisiekė, penktadienį po pietų vėl patys paskambinome. Buvo atsakyta, kad čia mūsų asmeninės problemos, kad ji atstove tik Tasos saloje ir, kad patys turim ieškotis klinikų ar viešbutyje klausti kur, kaip ir kokį daryti testą.
Pasidarė labai neramu, nes sužinojom (ne iš agentūros atstovės), kad Graikijoje viskas uždaroma savaitgaliui. Klinikos dirba iki pietų. Tuo pačiu sužinojome, kad su mumis viešbutyje gyvenančiai porai irgi aktualus testo atlikimo klausimas. Šios poros žodžiais, jei mes nepaskambintume jiems, jie iki pat išvykimo net nesužinotų, kad agentūra jais nepasirūpins ir kad irgi patiems reikia rūpintis šiuo klausimu.
Taigi, iš esmės, turėjom du pasirinkimus: darytis „greitą“ antigenų testą skrydžio dieną (turint omenyje, kad skrydžio laikas 10.35, registracija prasideda 2 val. prieš skrydį, o klinika atsidaro 7.30 ir plius kažkiek dar tektų laukti testo rezultatų, neskaitant kitų formalumų ir pačios procedūros laiko, kelionę iš viešbučio iki klinikos ir nuo klinikos iki oro uosto taip pat užimtų kažkiek laiko (preliminariai apie 45 min.) arba šeštadienį atlikti PGR testą, kuris galioja 72 val. Nepaisant to, kad pastarojo rezultatai gaunami per 24 val., buvo neramu, nes žinojom, kad sekmadienį Graikijoje klinikos nedirba. Gerai, kad vėliau klinikos atstovai mus kažkiek nuramino, kad testo rezultatus su pažymėjimu tikrai gausime per 24 val. Graikai savo pažadus įvykdė.
Taigi, su viešbučio pagalba ir savarankiškai ieškojom klinikos, tarėmės, kad mus priimtų šeštadienį, patys organizavom vykimą į kliniką, ir tai darėm nemokėdami graikiškai ir turint tik kažkiek anglų kalbos žinių, kurių paprastai užtenka tik susikalbėti tavernoje, užsakant maistą.

Už ką mes sumokėjom agentūrai? Viskuo turėjom rūpintis patys, švaistėm laiką, kuris turėjo būti skirtas poilsiui, ir svarbiausia - nervus! Už kelionę sumokėta po 1000 Eur asmeniui. Ar tiek kainuoja viešbutis ir lėktuvo bilietas su taksi bei gražus firminis Itakos dėkliukas su dviem lapais: Atmintine atostogaujantiems Taso saloje, Ekskursijų programa Taso saloje, vasaros sezonas 2021 (kuris oro uoste mums buvo įteiktas maždaug su tokiais žodžiais: „Jums tai neaktualu, bet galit pasiimti“)? Agentūros paslaugos į šią kainą neįeina? Ar vis dėlto mes sumokėjome už agentūros darbą, kuri atlikome patys?

Mano nuomone, kai užsakai kelionę per agentūrą tikiesi, kad viskuo pasirūpins agentūra, o tu ramiai galėsi ilsėtis, bet šio atveju taip nebuvo.

Apie vietinę ekskursiją (Magiškoji Makedonija), kuri siūloma programoje (https://www.itaka.lt/poilsines/graikija/kavala/viesbutis-lucy, KVALUCY.html?currency=EUR&lang=lt&ofr_id=729f0931247669e6deff06f999c6f452aa4b2355a320843ebbf3d49376edfc88&adults=2&childs=0), neverta ir kalbėti. Apie tai jokios informacijos negavom, niekas jos nepasiūlė ir net nepranešė, kad ji nevyks: (: (

Finalinis nemalonumas.
Kol patys nepaskambinome agentūros atstovei, nežinojom kada ir kaip išvykimo dieną vyksim į oro uostą. Atstovė informavo, kad taksi atvyks 7.15 ir nieko keisti negalima. Kažkaip suabejojom, ar ne per anksti? Mums priklausė pusryčiai, kuriuos viešbučio restorane gali gauti nuo 7.00. Manyčiau, sudėtinga per 15 min. pusryčius užsakyti, pavalgyti, išsivalyti dantis, grįžti į kambarį pasiimti daiktų, nusileisti į recepciją ir išsiregistruoti. Tad buvome priversti užsakyti pusryčius išsinešimui - „sausą“ davinį. Pažymėtina, kad šiais išvykimo dienos pusryčiais už mus taip pat nieks nepasirūpino. Su mumis tame pačiame viešbutyje atostogavusi pora apskritai jų negavo.
Taigi, atsikėlėm anksti. Su daiktais nusileidom į viešbučio recepciją, gavom pusryčius išsinešimui, kažkiek užkandom, 7.00 prie mūsų prisijungė kita atostogavusi pora. Gal taksi atvažios anksčiau. Laukiam. 7.15...7.30... taksi nėra.
Taksi atvažiavo tik maždaug 7.50, ir tik po skambučio agentūros atstovei 7.32. Oro uoste pasirodėm šiek tiek prieš 8.30. Per šį laiką (nuo 7.00 iki 7.50 arba bent iki 7.40) tikrai galima buvo spėti pakankamai ramiai pavalgyti šilto maisto ir susitvarkyti minėtus formalumus. Klausimas: kam taip anksti reikėjo užsakyti taksi, kai net su gerokai pavėlavusiu taksi oro uoste pasirodėm iki registracijos pradžios?

Apibendrinant. Ar tikrai tiek kainuoja kelionė, kurios metu būsi paliktas likimo valiai (kai agentūros atstovai nesidomi savo klientais ir pats bandai gauti tau priklausančią informaciją), patirsi žiaurų stresą (kai tau sakoma, kad jei pats nesusirasi klinikos ir nepasidarysi testų, negalėsi laiku grįžti namo), negausi jokiu ekskursijų (negausi jokios informacijos apie tai), vietoj ramių šiltų pusryčių prieš kelionę, už kuriuos sumokėta, stovėsi 50 min. prie viešbučio durų, laukdamas taksi (o „sausą“ davinį bandysi spėti suvalgyti iki registracijos likus 5 min.), ne agentūros atstovė, o tu informuoji kitus kelionės dalyvius apie būtinybę patiems pasirūpinti testais (šalyje, kur savaitgalį nedirba klinikos), skambini jiems iš savo asmeninio telefono, eikvoji savo laiką, nervus, pinigus?
Atsakyti
Laba diena. Noriu pranešti apie labai nemalonia jusu agente vardu Monika. Buvau nusivylęs jos bendravimu. I skambučius neatsiliepia. Ko paklausi paaiškina pasiskaityk atseit ji neprivalo aiškinti. Likau pakraupes tokios jaunos merginos elgesiu. Monikos pavardės nežinau, nes turbut pavardes neturi. Sveciavausi Madeiroje. 2021.07.05
Atsakyti
Laba diena. Ilsėjomės Zakinto saloje birželio 4-18 dd., Cavo Orient viešbutyje. Iš pat pradžių nupirkome kelionę savaitei, bet paskaičiavus, kad pilnų dienų gaunasi tik šešios, papildomai nupirkome dar savaitei. Pirma savaitę turėjome junior suite, antrai savaitei pasirinkome kambarį su baseinu, nes pigiausio varianto jau nebuvo. Viešnagės metų teko pabūti ir "bomžais", kadangi iš vieno kambario turėjome išsikraustyti iki 11 val, o kitą gavome tik 15 val. Net nežinau, kodėl negalėjome antrai savaitei nusipirkti pigiausio varianto, dėl smalsumo kiekvieną dieną tikrinome kambarius (322 ir 323, kuriuose gyvenome su kaimynais iš Lietuvos), jie stovėjo tuštut tuštutėliai. Po svečiu išvykimo, kambarius pradėjo tvarkyti apie 17 val. Būtų smagu likti savo kambaryje iki 15 val, kol gavome raktus nuo kito kambario. Pirkome kelione į Kefalonijos sala, apžvalgine ekskursiją autobusu Zakinto saloje ir plaukimą laivu aplink salą. Dviem dienom nuomojomės mašiną. Jums leidus, parašysiu trūkumus, kuriuos tikiuosi pašalinsite, kad svečiai mėgautųsi pilnavertišku poilsiu. Oro uoste pasitiko mus Jurgita, labai faina mergina, bet deja ji vienintele Itaka atstove visiems atvykusiems svečiams iš Lietuvos. Pakeliui į savo viešbuti išleidome ją, teko patiems registruotis. Tarp mūsų buvo pora, kuri nemokėjo anglų kalbos. Aišku, padėjome jiems, bet jie tikėjosi atstovo pagalbos. Pirkdami keliones ir už automobilio nuomą galima buvo atsiskaityti tik grynais pinigais. Daug svečiu norėtu keliauti, bet neturėjo grynųjų, o tik korteles... Apie numerio keitimą jau rašiau, būtų neblogai sumokėjus tik už viešbuti apie 3000 eur ne būti "benamiais". Važiuojant į ekskursijas, paimdavo mus vairuotojas. Buvo ir tokiu, kuriu nesulaukdavome. Pasikartosiu, kad Jurgita viena visoje saloje, ji fiziškai nespėdavo visur būti.
Atsakyti
Esame labai nusivylę Itakos poziuriu i klientus, o konkreciau i kainų politiką.Pernai, 2020 metų kovą turejome skrist i Madeirą, bet del pandemijos teko atidet kelionę.Pinigų atsiimti nenorejom, tiesiog kelionę vis atidedavom tam laikui, kada bus galima keliaut.Buvome sumokeje visą sumą uz keliones paketą.Vis keiciant keliones datas, laukiant leidimų skrist, kelionės pasiulymai brango, tai nuo pernai metų pasiulymo, sių metų kelionė pabrango gerokai.Sių metu sausio-vasario men kelionių i Madeirą pasiulymai buvo jau gerokai pigesni, nei pernai pasiulyti mums.Paprasius kazkiek pakoreguot kainas, gavom neigiamą atsakymą, Itakos vadybininkė bendravo labai formaliai..Kelioneje kalbejomes su kitais zmonemis, kurie ilsejosi tame paciame viesbutyje, tai jiems siemet nupirkta kelione kainavo daugiau, nei 200 eur pigiau, nei mums.Gailimes, kad neatsiememe pinigų, pasitikejom bendrove.Niekam nrekomenduoju Itakos, o ir skrydziu laikai labai nesuderinti, aiskiai nuvogiama viena diena
Atsakyti
Šiandien sulaukiau grąžinamų pinigų.Galiu pasakyti, kad rekia suprast situaciją ir išlaukt, juk visiems sunku.Nemanau, kad piktybiškai yra norima pasisavinti pinigus ir įmonė taip gadintų savo reputaciją.Parašiau tik vieną kartą primindama apie negrąžintus pinigus ir be jokių nesklandumų ir išsisukinėjimų savaitės bėgyje buvo pervesti pinigai, ačiū su manim labai mandagiai bendravusiems darbuotojams.Ateityje tikrai būsiu jūsų klijentė.SĖKMĖS !!!
Atsakyti
Nuo birželio negrąžina pinigų už neįvykusią kelionę. ne tiek daug - 138 eur. Įtariu nuplauks.....
Atsakyti
Arūnas 2020-10-05 15:34:24
Mum jau septintas mėnuo kaip negrąžina pinigų, į visas užklausas atsakymai vienašališki, "tikimės jūsu supratingumo, mes viską darom kad pinigai būtu grąžinti kuo greičiau". Įdomu čia kaip gaunasi, septyni mėnesiai laukimo ir nežinios čia skaitosi greitai ar kaip? Ir dar nežinia kiek reikės laukti. Man įdomu, kokiu būdu jums pavyko išsireikalauti sumokėtus pinigus?
Greitai ar negreitai nesiimu vertinti, nes nežinau įmonės įsipareigojimų dydžio ir laukiančiųjų skaičiaus. Žinoma grąžinimo terminui gal būt turėjo reikšmės ir suma, kuri buvo pervesta. Šiuo atveju, mūsų suma palyginus yra nedidelė tik avansas už kelionę, kuris sudarė šiek tiek per 300 Eur. Patikėkite manimi nieko ypatingo nedariau, tiesiog pateikiau reikalingus prasymus pinigų grąžinimui. Ir juolabiau nesipludau tomis slyksciomis emocijomis kurių čia pilna.. Mano patirtis šioje situacijoje normali, i minusą neisejome. Neduok dieve pasakysi gera žodį apie ką nors tai pačią akmenimis apmetys (as cia jums netaikau
Atsakyti
Laura 2020-09-18 18:53:08
Pagal tendenciją matau, kad būsiu apsaukta melage ar dar kuo.. Bet atsiliepimą rašau ne komentatoriams, o agentūrai. Deja pakeliauti taip ir nepavyko su šia agentūra, ko labai laukėme. Pasaulyje įsivyravo nebūta padėtis, kelionė buvo atšaukta. Priėmėme sprendimą, kad norime atgauti pinigus, o ne pasinaudoti kelionės nukelimu ar kuponu. Neneigsiu procesas užtruko, kreipiausi ne vieną kartą ir ne vienu kanalu dėl pinigų grąžinimo. Kaip bebūtų, anksčiau ar vėliau, bet visada atsakymus gaudavau. Kuriam laikui stojo visiška tyla, o vėliau ir pranešimas kad įmonė susimazino įstatinį kapitalą, kas jokio aiškumo neinese. Tačiau po ilgo ar nelabai ilgo laukimo (kiekvieno vertinimo dalykas) pinigai yra grąžinti. Neskaičiavau praėjo 90 dienų ar ne, bet rezultatas teigiamas. Dėl susiklosčiusios situacijos galima suprasti ir terminų praleidimą ir atsakymų uzdelsima. Svarbiausia tolerancija ir kantrybė. Dėkoju agentūrai ir jei nuspręsime rinktis kur atostogausime šios įmonės kaip varianto neatmesime
Mum jau septintas mėnuo kaip negrąžina pinigų, į visas užklausas atsakymai vienašališki, "tikimės jūsu supratingumo, mes viską darom kad pinigai būtu grąžinti kuo greičiau". Įdomu čia kaip gaunasi, septyni mėnesiai laukimo ir nežinios čia skaitosi greitai ar kaip? Ir dar nežinia kiek reikės laukti. Man įdomu, kokiu būdu jums pavyko išsireikalauti sumokėtus pinigus?
Atsakyti
Pagal tendenciją matau, kad būsiu apsaukta melage ar dar kuo.. Bet atsiliepimą rašau ne komentatoriams, o agentūrai. Deja pakeliauti taip ir nepavyko su šia agentūra, ko labai laukėme. Pasaulyje įsivyravo nebūta padėtis, kelionė buvo atšaukta. Priėmėme sprendimą, kad norime atgauti pinigus, o ne pasinaudoti kelionės nukelimu ar kuponu. Neneigsiu procesas užtruko, kreipiausi ne vieną kartą ir ne vienu kanalu dėl pinigų grąžinimo. Kaip bebūtų, anksčiau ar vėliau, bet visada atsakymus gaudavau. Kuriam laikui stojo visiška tyla, o vėliau ir pranešimas kad įmonė susimazino įstatinį kapitalą, kas jokio aiškumo neinese. Tačiau po ilgo ar nelabai ilgo laukimo (kiekvieno vertinimo dalykas) pinigai yra grąžinti. Neskaičiavau praėjo 90 dienų ar ne, bet rezultatas teigiamas. Dėl susiklosčiusios situacijos galima suprasti ir terminų praleidimą ir atsakymų uzdelsima. Svarbiausia tolerancija ir kantrybė. Dėkoju agentūrai ir jei nuspręsime rinktis kur atostogausime šios įmonės kaip varianto neatmesime
Atsakyti
Itaka, 90 dienų praėjo...Kur pinigai?
Atsakyti
Vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.751 str. 5 dalimi 90 dienų terminas praėjo, o pinigų už atšauktą kelionę taip ir nematyti. Požiūris į klientus žemiau "plintuso".
Atsakyti
Turėjome kelionę į Madeirą kovo pabaigoje. Aišku ji neįvyko dėl karantino.
Dabar jau rugsėjis, o ITAKA vis dar net nebando apsimesti, kad ieškos būdų grąžinti sumokėtus pinigus anksčiau nei pasibaigs pandemija.
Nepražūsiu aš ir dar pusmetį palaukęs, bet va įspūdis apie šitą įmonę kaip apie biurokratinių atsirašinėjimų kontorą, kuriai klientas tėra auksinis avinėlis, išliks tikrai ilgam.
Atsakyti
Sandra 2020-08-16 13:10:21
Turėjome kelionę į ZAKINTĄ. Buvo pranešta, kad mūsų viešbutis nedirbs visą vasarą. Gavome įvairių kitų pasiūlymų, tačiau norėjome, kad grąžintų mums pinigus, kadangi nieko kito nenorėjome. Grąžino. Keliomis dienomis ilgiau užtruko nei buvo numatyta, bet gavome viską.
Pasakos
Atsakyti
Turėjome kelionę į ZAKINTĄ. Buvo pranešta, kad mūsų viešbutis nedirbs visą vasarą. Gavome įvairių kitų pasiūlymų, tačiau norėjome, kad grąžintų mums pinigus, kadangi nieko kito nenorėjome. Grąžino. Keliomis dienomis ilgiau užtruko nei buvo numatyta, bet gavome viską.
Atsakyti
Jonas 2020-07-15 22:15:18
Kiek pinigu gavote už toki atsiliepimą? Ar Jums pažadėjo gražinti pinigus be eilės? O gal pažadėjo gera nuolaida kelionei? Jus draugė kokio darbuotojo?
Prajuokinot! :D
Liūdna, kad tokie žmonės kaip jūs nemokate džiaugtis kitų sėkme. Aš su šeima turėjome nerealias atostogas! Jokių problemų nebuvo. Itaka tikrai puikiai suorganizavo savaitės kelionę. Geriausi linkėjimai!
Mažiau pykčio ir pavydo!
Atsakyti
Agnė 2020-07-14 14:35:23
Noriu padėkoti už nuostabią kelionę į Zakinto salą!
Kelias dienas nuomavomės automobilį, apvažiavome salą. O dvi ekskursijas pirkome iš Itaka. Stebėjome vėžlius ir vieną dieną kėlėmės į šalia esančią Kefalonijos salą. Labai patiko gido Audriaus pasakojimai, puikus, linksmas žmogus!
Rekomenduojame ITAKA!
Sėkmės kelionėse ateityje!
Kiek pinigu gavote už toki atsiliepimą? Ar Jums pažadėjo gražinti pinigus be eilės? O gal pažadėjo gera nuolaida kelionei? Jus draugė kokio darbuotojo?
Atsakyti
Noriu padėkoti už nuostabią kelionę į Zakinto salą!
Kelias dienas nuomavomės automobilį, apvažiavome salą. O dvi ekskursijas pirkome iš Itaka. Stebėjome vėžlius ir vieną dieną kėlėmės į šalia esančią Kefalonijos salą. Labai patiko gido Audriaus pasakojimai, puikus, linksmas žmogus!
Rekomenduojame ITAKA!
Sėkmės kelionėse ateityje!
Atsakyti
“Nacionalinė vartotojų konfederacija“ informuoja vartotojus, įsigijusius keliones per bet kurį kelionių organizatorių, ir dėl susiklosčiusių aplinkybių, kuomet Lietuvos Respublikos teritorijoje buvo paskelbtas karantinas, neturėjo galimybės pasinaudoti kelionių organizatorių teikiamomis paslaugomis ir išvykti į suplanuotą kelionę bei nori atgauti sumokėtas pinigines lėšas iš kelionių organizatorių, yra kviečiami jungtis prie grupės ieškinių
Atsakyti
BŪKITE ATSARGŪS! Nerekomenduojame savo kelionių rinktis su UAB "ITAKA LIETUVA" kadangi įmonė yra nemoki!!!
Galite likti be pasirinktos kelionės ir už ja sumokėtų visu pinigų. Teks kreiptis per teismus ir kitas instancijas. Geriau su jais visai neprasidėti.

Vygantas
Atsakyti
Taip ir turėjo įvykti: darbuotojus arba atleidžia arba je bėga. Matyt bankrotas labai arti. Įsiminkite tuos vardus ir pavardes, nepirkite iš tu žmonių jokiu kelionių ir neturėkite su jais jokiu reikalu. Pasprinkite mano pinigais...
Atsakyti
Neskelbk panikos ir dezinformacijos, tada ir komentarai gal nebus trinami. Nei vienas organizatorius pinigu siai dienai negrazina, turetum bent pradini teisininkes issilavinima suprastum ir lauktum karantino pabaigos bei valdzios sprendimu pagalbai tiek turizmo verslui tiek vartotojui.
Atsakyti
ITAKA kabina makaronai, negražina 1800 euru, mojuoja civiliniu kodeksu. Skaito kad aplinkui visiški d*****i. Mums gyliai nusispjauti į jūsų problemas, mes taip pat pažįstame raides ir mokam skaityti įstatymus. NETIKĖKITE ŠIAI KONTORAI IR NEPIRKITE IŠ JU JOKIU KELIONIŲ. TAI a*******i. DAR MĖNUO IR SKELBS BANKROTĄ. Kreipkitės į teismą dėl ieškojimo.

TRINA KOMENTARUS, BLOKUOJA FACKEBUKE
Atsakyti
laba, mes ruošiam ieškinį
Atsakyti
Eiliniai makaronai, negražina 1800 euru, mojuoja civiliniu kodeksu. Skaito kad aplinkui visiški d*****i. Mums gyliai nusispjauti į jūsų problemas, mes taip pat pažįstame raides ir mokam skaityti įstatymus. NETIKĖKITE ŠIAI KONTORAI IR NEPIRKITE IŠ JU JOKIU KELIONIŲ. TAI a*******i. DAR MĖNUO IR SKELBS BANKROTĄ. Kreipkitės į teismą dėl ieškojimo.
Atsakyti
Pasibjaurėtina įmonė negrazinti pinigu uz kelione.
Atsakyti
S.m. vasario 23d keliavome su Itaka i Kuba.
Lektuvas - Blu Panorama- kuriuo Itaka skraidina tolimais skrydziais- daugiau negu baisus!!!!! Antisanitarines salygos, apluzusios kedes, siaubingas maistas!!!! Tikrai nesitikejom ypatingo maisto ekonominej klasej- bet pusryciam : kava- saliamio dezute...
Niekada daugiau nesinaudosim Itakos paslaugom!!!
Laime, kad nors grizom pries karantina.
Atsakyti
Mums avansas, sumokėtas kelionei balandžio viduriui į Jordaniją, buvo grąžintas. Noriu padėkot ITAKAI, jog agentūros įsipareigojimai buvo įvykdyti, nors iš pradžių jau rodėsi, kad visaip čia gali būti. Bet čia turbūt reikia suprasti, jog įvedus karantiną bei stojant visai turizmo industrijai, suvaldyti vien informacijos srautus su klientais yra rimtas iššūkis. Kaip ten bebūtų, nuoširdžiai linkiu, kad visiems taip pasisektų. Ir kad neilgai trukus galėtume vėl leistis į keliones.
Atsakyti
Ik 2020-03-15 17:09:56
Atšaukė kelione 2020.03.31, tipo tai ne mes o vyriausybė, siūlo kažkokius kuponus už 1800 euru metams arba gražina 50 procentų. Taip supratome kad pinigu geruoju gražinti ne nori. Dažniausiai taip būna prieš bankrotą. Advokatai rašo ieškinini į teismą. Ne pirkite jokių kelionių pas šita kontora...
Laba diena, mes irgi lygiai taip pat pirkome kelione ir ja atšaukė, gal galėtumėte parekomenduoti advokatą, nes norėčiau jei tai įmanoma atgauti pinigus.
Atsakyti
Po Covid19 karantino labai tikėtina, kad šis turizmo organizatorius bankrutuos ir didelė dalis neiškeliavusių turistų liks ir be pinigų ir be kelionių... Aš, kaip pareigingas pilietis, 2020-03-10 sumokėjau virš 2000 Eurų įmokos likutį už dar žiemą užsakytą kelionę, po valandos skambina atstovė ragindama greičiau sumokėti, nes terminas 2020-03-12 ir dar nemato apmokėjimo. Mokėjau, nors beveik nebebuvo vilčių, kad kelionė neįvyks, bet griežtai vykdžiau sutartį. Po 3 dienų rašo, kad kelionė neįvyks ir siūlo pasikeisti į nežinia ką ir nežinia kada. Pareikalavus pinigų, informavo neturintys galimybių, geriausiu atveju siūlo pačiam nutraukti sutartį ir jiems sumokėti 30 % netesybų. Visaip vilkina laiką, dangstosi VVTAT rekomendacijomis, nutylėdami tų pačių rekomendacijų pabaigą, kad nepavykus rasti kompromiso, privalo būti grąžinami visi pinigai. Abejonių taip pat kelia jų pačių svetainėje patalpinti jau pasibaigę įsipareigojimų užtikrinimo draudimų polisai, tikriausiai galiojančių net nebeturi...
Atsakyti
Atšaukė kelione 2020.03.31, tipo tai ne mes o vyriausybė, siūlo kažkokius kuponus už 1800 euru metams arba gražina 50 procentų. Taip supratome kad pinigu geruoju gražinti ne nori. Dažniausiai taip būna prieš bankrotą. Advokatai rašo ieškinini į teismą. Ne pirkite jokių kelionių pas šita kontora...
Atsakyti
Tikra tiesa, kad Įtaka nesirūpina savo klientais. Siaučiant corona virusui niekaip neišprašome, kad kelionę nukeltų (kad ir į rudenį), nes turime skristi į Madeirą kovo 24d, kai Lietuvoje viskas uždaroma, bet kokie skrydžiai nerekomenduotini...deja, Įtaka neatkelia į kitą datą ir pinigų, kiek supratau, nesiruošia grąžinti. Kovosime, bandysim boikotuoti šią agentūrą, jei reikės - bylinėsimės. Jau kreipėmės į užsienio reikalų ministeriją, jei reikės - kreipsimės ir į aukštesnias instancijas, bet, tikiuosi, savo atgausime. O daugiau nieko nepirksime iš šios agentūros ir niekam nesiūlysime. Juk yra daugybė kelionių organizatorių, kuriems rūpi klientas.
Atsakyti
Keliauju daug, o su Itaka pirmą ir paskutinį kartą. Į Egiptą Tabos kurortą vykome 2020-02-19 - 02- 26 d.d., šešiese.Kelionė pirkome prieš 6 mėn., tikėjomės nupirkti pigiau. Skrydis poilsiautojams Ivėlai vakare, o atvykstama jau kitą rytą pusryčiams, išvykstama vos gavus pusryčius, realiai Tabos kurorte buvome 5 dienos. Baisiai permokejome, nes nesurinkus pilno lėktuvo įmonė pardavinėjo net 200 eurų kelionės pigiau. Tabos kurortas puikus, tačiau Itakos monopoliją gadina viską. Viešbučių administracija baisiai pasipiktinusi jų įžūlumu, nes poilsiautojams ekskursijos parduodamos neadekvačiomis kainomis, o su kitomis ekskursijų organizatoriais išvykti sudaromos kliūtis. Vykome į vieną Itakos organizuotą ekskursiją į Dahab miestelį. Sumokėjome po 65 EUR, plius 10 EUR teko patiems sumokėti už liemenės ir akinių ir vamzdelio nardymui priemonės. Išvykome 9 ryto o grižome apie 16 val. Kelionė - nieko įspūdingo, neverta šių pinigų, ir pietauti turėjome už savo pinigus, nors apie pietus turėjo pasirūpinti Įtaką. Kelionės metu buvo kalbama vien apie nardymą, (atstovo Mindaugo aistros tiema) apie šalį mažai info. Visos kitos ekskursijos siūlomos taip pat padidintomis kainomis. Atskridus į kurortą susirinkimas vyko 1.5 val., vietoj ir taip trumpo laiko kurorte turėjome klausitys apie Mindaugo asmeninį gyvenimą ir buvo brukamos kelionės. Visa tai paliko bloga įspūdį, nes visa tai yra keliautojų apiplėšimas, baisiai Itaka nuvylė.
Atsakyti
Demesio!
Kas vykstat su Itaka i Taba, zinokit, kad keliones po Egipta imanomos tik su Itaka ir triguba kaina!!! Nes ten dirba Mindaugas ir Laura (sutuoktiniai) kurie ikure monopoli ir ne jie mums paslaugas teikua, o mes jiems!!! Labai apgailetina, nemalonu ir šimta kartu geriau rinktis kita Egipto regiona.
Atsakyti
2020/01/22 su drauge skridome į Įtakos organizuotą kelionę į Tabą viešbutyje Strand Taba Heights Beach & Golf Resort.
Kelionė suorganizuota labai gerai, viskas mums patiko.
Skrendant namo palikome piniginę viešbučio kambaryje stalčiuje.
Nuoširdžiai noriu padėkoti Jūsų atstovams LAURAI IR MINDAUGUI už greitą ir nuoširdų rūpestį susigrąžinant piniginę.
Labai malonu, kad yra tokių žmonių taip sąžiningai ir nuoširdžiai atliekant savo darbą.
Atsakyti
2020 01 08d. vykome į Itakos organizuotą Tabos kurortą. Jei nuvylė šaltas oras, tai nuoširdumu, informatyvumu, intelektu, pakantumu ir dėmesiu kiekvienam ekskursijų dalyviui sužavėjo mūsų nuostabus gidas- Mindaugas Tamašauskas. Jo dėka jautėmės saugūs ir laimingi. Nuoširdus ačiū Mindaugui!!!
Atsakyti
Sveiki,
Man patinka Itaka, tik va.....
Gruodžio 18-25 su drauge skridom į Tabą. Viskas buvo puiku, neskaitant prarastos dienos, nes išskridom 18 d. 19.15, buvom naktį. Išvykti teko 9.40, nors 25 d. Dar įskaičiuota. Lėktuve turėjo duoti pietus, bet....
Svarbiausia, kad atstovas nepasirūpino, jog visi lagaminai saugiai keliautų į uostą. Patikintos, kad viską sudės į autobuso bagažą, ramiai važiavome į uostą. Ten ir prasidėjo. Draugės lagaminas dingo. Machmudas, Itakos atstovas, atseit ieškojo, nerado, tada apkaltino draugę, kad nepasirūpino pati. Tuomet, kai pasakiau, kad jis atsakingas ir aš rašysiu pretenziją, jis rado lagaminą viešbutyje. Pasakė, kad reikės 40 dolerių ir taksi atveš į uostą. Itaka neapmokės, nors turėjo užtikrinti saugumą...Draugė sumokėjo, taksi atvežė, į lėktuvą spėjo. Žinoma, pasisavino telefono pakrovėją, sugadino nervus....
Jaučiu, rašysiu pretenziją. O gal taip turi būti. Gal ten taip įprasta? Kas grąžins 40 eurų ir gerą Itakos darbuotojų vardą.
Ačiū, jei atsakysite
Buvus Itakos gerbėja
Atsakyti
Su įmonės Itaka pagalbą pirmą kartą atostogavau Tenerifėje 2019m.lapkričio mėn. pabaigoje.
Geriausios rekomendacijos !!! Likau viskuo patenkinta nuo kelialapio pirkimo iki kelionės pabaigos.Konsultantė Brigita suteikė visą reikalingą (naudinga) informaciją. Itakos atstovė Marina sutiko- apgyvendino-padėjo apsispręsti su ekskursijomis-palydėjo.H10 tinklo viešbutis atitiko 4 žvaigždžiu lygiui, patiko kambarys, maistas, vieta, aptarnavimas.Tikrai puikus aptarnaujantis personalas.
Superinis gidas Gediminas pakerėjo savo žiniomis, profesionalumu, aukštu išsilavinimo lygiu ir kultūra. Jeigu teks važiuoti į ugnikalnį Teide - tikrai patarčiau pasinaudoti Gedimino paslaugomis. Fantastiškai praėjo kelione į La Gomeros salą, kurios gidė buvo Monika.Ekskursija buvo lenkų kalba, bet nežiūrint į tai, kad iš Lietuvos buvome tik dviese profesionaliai dirbo su mumis ne mažiau kaip su savo tautiečiais :)
Atostogas praleidau puikiai ir turiningai, visos paslaugos suteiktos kokybiškai, operatyviai ir sklandžiai. Ačiū Itakos kolektyvui ir sekmės darbuose! Tikiuosi pasinaudoti Jūsų paslaugomis ir kitais metais. Linkiu visam kolektyvui Gražių artėjančių Švenčių ir laimingų Naujųjų Metų !!!
Pagarbiai,
Anželika
Atsakyti
Keliavau į Itakos organizuojamą pažintinę kelionę į Turkiją "Rytų ekspresas" 2019.09.35-2019.10.02.
Labai patiko maršrutas, Vadovų Vadovas Margiris, kuris vaizdinga lietuvių kalba pateikė galybę įdomiausios informacijos, Itakos atstovybės Vilniuje darbuotojos, geras autobusas, puikus specialistas vairuotojas Nazmi, maistas,...
Vienintelis keistas dalykas, kad 8 dienų kelionė truko nepilnas 7 paras.
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU, ir 100procentų pritariu ponios REGINOS nuomonei apie 2019-11-06 įvykusiai kelionei į TABĄ Viskas buvo kaip aprašyta, ir pabandžius aiškintis agentūroje išėjo taip kad pati kalta, nes yra sutartis pasirašyta ir jokių pretenzijų reikšti neturiu teisės.Su ITAKA vykome jau trečią kartą. Pirmas nuotykis Madeiros sala- vykome 2019-03-05 viežbutis keturių žvaigž. tai iki tų 4 toli toli.Nuvykome taip pat ryte na maniau ne taip supratau, kažko nedaskaičiau, 2019-06-18 antras nuotykis skrydis į Albaniją, turėjom išskristi 21val30 min išskridom 2019-06-19 pirmą val naktį taip vienos dienos jau ir nėra....Įdomu ar ilgai ši agentūra tyčiosis iš keliautojų kurie neatkreipia dėmesio i tokius apgaulingus pasiūlymus, kodėl visų kelionių skrydžiai vykdomi tik paskutinėmis paros minutėmis o skaitoma kad tavo kelionės diena jau praėjo.Labai gaila kad taip negerbiami žmonės o gal ir dėl to kad esame lietuviai.....
Atsakyti
Sveiki, esu labai nusivylusi Itakos politika. Buvome užsisakę kelionę į Madeirą gruodžio 24 dienai, prieš kelias dienas paskambino ir pasakė, kad kelionė yra atšauktą, kad nesusirinko reikiamas kiekis žmonių (nors iki skrydžio dar visas mėnuo). Nesulaukiau jokio atsiprašymo, tam laikotarpiui pasiūlė keliones į Egiptą. Kai paklausiau apie kokią nors nuolaidą, tai gavau atsakymą, kad Itaka niekam nuolaidos nedaro, nei agentūroms, nei fiziniam asmeniui. Labai malonu, kai tu atšauki kelionę, tai prarandi avansą, kai kelionė atšaukta ne dėl tavo kaltės, tai tau sugadintos atostogos. Visai nevertina savo kliento, liūdna, kad taip yra. Labai laukiu Itakos atsakymo.
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU keliauti su ITAKA. Pirkome kelionę į Tabą 7 n. Skrydis Vilnius-Taba 2019-11-06 22.30 val. išskrydom po 23.00 val., viešbutyje buvome ryte 2019-11-07 06.00 val., atgal Taba-Vilnius 2019-11-13 17.15 val. išskrydom 16.00 val., iš viešbučio išvežė 12.00 val. atstovas žadėjo, kad ankščiau bus atidarytas restoranas ir galėsime papietauti. Deja, gavome porą bulkučių, pomidorą, agurką ir pirmyn. Oro uoste prasėdėjome 3 val. Ekskursijos užsakymo dieną pabrango, organizavimas blogas. 5 žvaigž. viešbučio restoranas tikrai ne kažką. Vienas kavos aparatas, kuris veikia arba neveikia, nešvaru.Daug žmonių apsinuodijo maistu. Paplūdimyje per mažai gultų, nemažai sulaužytų, čiužiniai apipelyję. Jei nepaliksite pinigėlių kambario netvarkys. Viešbutis Strand Beach & Golf Resort Taba Heights, Taba. Viešbutis labai didelis, graži ir sutvarkyta teritorija, erdvūs kambariai, manau vertas 3 o ne 5 žvaigž., nes minusiukų nemažai.
Atsakyti
Esu neieškanti žodžių “kišenėje”, tačiau rašant atsiliepimą apie Itaką, tiksliau apie gidą Margirį, turiu pagalvoti. Tai daugiau nei GiDAs, tai žmogus, kuris ne tik supažindino su Egiptu, jo istorija, architektūra, stengdamasis kuo išsamiau papasakoti, atsakyti į visus iškilusius klausimus ir atliepti kiekvienam. Jis visada pasiteiraudavo ar viskas gerai, jis neprašytas prieidavo ir padėdavo derėtis su vietiniais, dalinosi patarimais ir savo neįkainojama patirtimi. Tai žmogus su geru humoro jausmu, protingas, patariantis ir t.p. O svarbiausia, kad šis žmogus, įkvėpė mane domėtis, pažinti, norą atrasti ir sužinoti.
O jeigu trumpiau, tai savo srities specialistas! Geriausios rekomendacijos
Atsakyti
Regina 2019-10-10 14:46:26
Nupirkome kelialapi i Madeira dar liepos men. Buvo planuojama skristi i Madeira lapkricio men. rytiniu skrydziu. Tai skrydi pakeite i naktini. t.y viesbutyje busime apgyvendinti tik apie 2.30 nakties, o Lietuvos laiku netgi 4.30 ir tai anot Itakos darbuotoju jau skaiciuoja kaip pilnaverte nakvyne! Maza to, kad pavoge poilsio diena, tai dar ir beveik visa nakti.
Jie jokios problemos nemato! Zmones nepirkite Itakoje, nes busite apgauti! Turesite ne tik sugadinta nuotaika bet ir atostogas! O gal ir liksite visai be ju!!! Idomu, ar Turizmo Departamentas zino apie tokia situacija?
Mes taip pat skrendame į Madeirą 2019-11-05. Labai nustebome, kad viešbutyje busime taip vėlai ir vietoje normalių 7-ių dienų poilsio lieka vos 6-ios. Tai tikrai nenormalu !
Atsakyti
Arvydas 2019-09-02 13:34:02
Negadinkite savo reputacijos ir nesiūlykite savo klientams tvarto pavadinimu "Silver beach" Corfu. Baisesnės "skylės" neteko matyti.
Visiškai sutinku, mums šis viešbutis buvo žiauriau nei žiauru, netvarkinga, maistas nevalgomas ir t.t.
o kaina asmeniui kaip už 4*. Labai nusivylėm kainos ir kokybės santykliu, pasijutom Itakos apgautos.
O ką dar kalbėti, kad atvykimas į viešbutį apie 3 val ryto, visa diena sutrumpėjo atostogos,
bet panašu, kad Itakai tai normalu.
Atsakyti
Nupirkome kelialapi i Madeira dar liepos men. Buvo planuojama skristi i Madeira lapkricio men. rytiniu skrydziu. Tai skrydi pakeite i naktini. t.y viesbutyje busime apgyvendinti tik apie 2.30 nakties, o Lietuvos laiku netgi 4.30 ir tai anot Itakos darbuotoju jau skaiciuoja kaip pilnaverte nakvyne! Maza to, kad pavoge poilsio diena, tai dar ir beveik visa nakti.
Jie jokios problemos nemato! Zmones nepirkite Itakoje, nes busite apgauti! Turesite ne tik sugadinta nuotaika bet ir atostogas! O gal ir liksite visai be ju!!! Idomu, ar Turizmo Departamentas zino apie tokia situacija?
Atsakyti
užsiskaėme kelionę į Egiptą Itokoje liepos mėnesį spalio 29-ai dienai, apie skrydžio laiką niekas neinformavo, tik sakė, kad praneš vėliau, o kai jau apmokėjome pilną kelionės kainą iš karto informavo, kad skrydis iš Vilniaus bus 18, 30 val. o atvyksime apie vidurnaktį, skrendame su mažais vaikais, tokiu metu beveik visi bus su vaikais, niekam neįdomu, kad reikės su jais tampytis nakti autobusais, į viešbuti busime apgyvendinti tikrai ne anksčiau negu 30 diena, o atgal lapkričio 5 iš karto po pusryčių į oro uostą, labai fainai gaunasi, vietoj 8-ių dienų poilsio net 6-ių normalių neišeis, dėl tokios situacijos Itakos darbuotojai aiškina, kad mes pasirašėme sutartį ir sutinkame su visomis sąlygomis, net nenori kalbėti, pinigų aišku negrąžina, atostogos dar neprasidėjo, o nuotaika jau sugadinta. Kiek teko ansčiau keliauti su patikimais organizatoriais visadas spėdavom net papusryčiauti viešbutyje, o dabar net į vakariėnę nespėsime, taip sutaupėme kelis eurus, o gavosi atvirkščiai,

Taip pat rekomenduojame

Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128-1, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: kelionės; autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB „Guliverio kelionės“ - sėkmingai dirbantis nuo 1997 m. ir vienas didžiausių Lietuvoje kelionių organizatorius. Pagrindinė UAB „Guliverio kelionės“ veikla – pažintinių, pažintinių-poilsinių kelionių organizavimas autobusu ir lėktuvu. Siūlome edukacines keliones pedagogams, keliones po Lietuvą, dalykines ir...
Kelionių akademija
Adresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; autobusų, mikroautobusų nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...
Baltic Tours Group
Skrendu.lt, Lektuvubilietai.lt, Aero.lv

Adresas: Vašingtono a. 1-66, LT-01108 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; konsultacijų paslaugos; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Baltic Tours Group, UAB – kelionių organizatorius ir lėktuvo bilietų platintojas, sėkmingai veikiantis nuo 1991 m. ir tęsiantis veiklą pandeminėmis aplinkybėmis. Įmonei priklauso registruoti prekės ženklai: poilsinių ir pažintinių kelionių rezervavimo sistema Baltictours.lt, atvykstamojo turizmo kelionių...
American English School
AMES kalbų mokykla

Adresas: Naugarduko g. 4-4, LT-01309 Vilnius.
Veiklos sritys: kalbų kursai; aukštesniojo ir profesinio mokymo įstaigos; aukštosios mokyklos, universitetai; institutai, moksliniai tyrimai; kelionės; mokyklos, bendrojo lavinimo; mokymo kursai; pramogos ir poilsis.
ANGLŲ KALBOS MOKYMAI ĮMONIŲ DARBUOTOJAMS American English School tikslas – išmokyti Jus anglų kalbos taip, kad bendraudami užsienio kalbomis mėgautumėtės pačiu bendravimu. Todėl didžiausią dėmesį skiriame kalbos mokymo kokybei. Tai patikrinta ir pasiteisina – 95 % mūsų klientų grįžta tęsti studijų AMES anglų kalbos...
ExpressTrip, UAB
Lycamobile atstovai

Adresas: Vaidaugų g. 1-40, LT-95222 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
ExpressTrip, UAB - licencijuota keleivių ir krovinių pervežimo kompanija. NAUJIENA! Džiugi žinia mūsų keleiviams! Tapome oficialiais Lycamobile atstovais ir nuo šiol visiem savo keleiviams dovanojame 25 kronų vertės Lycamobile SIM kortelę su startiniu 10 kronų paketu! Daugiau informacijos telefonais Lietuvoje ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Prezidentas Gitanas Nausėda apie Rekvizitai.lt tvaraus ir atsakingo verslo įvertinimą "TOP Įmonės" 2021
Prezidentas Gitanas Nausėda apie Rekvizitai.lt tvaraus ir atsakingo verslo įvertinimą "TOP Įmonės" 2021 10-08 13:42
Nors šiuo pandemijos laikotarpiu ne viena įmonė patyrė įvairiausių iššūkių, nemažai jų sugebėjo augti, kartais netgi rekordiškai. Rekvizitai.lt kiekvienais metais...
Į organizaciją sugrįžę darbuotojai būna dar labiau įsitraukę
Į organizaciją sugrįžę darbuotojai būna dar labiau įsitraukę 10-23 20:38
Ne vienas darbdavys, darbuotojui išėjus, deda tašką. Visgi personalo ekspertai pataria palaikyti ryšį ir palikti praviras duris.
Ukraina siūlo tiekti Europai daugiau gamtinių dujų
Ukraina siūlo tiekti Europai daugiau gamtinių dujų 10-23 18:36
Ukraina penktadienį pareiškė pasiruošusi tiekti papildomus 55 mlrd. kubinių metrų gamtinių dujų Europai, o prezidentas Volodymyras Zelenskis apkaltino Maskvą tyčia kurstant energetikos krizę.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reiktų taikyti PVM lengvatą energijai?

Akcijų kainos

eBay 80,59 +5,75%
American Express 187,08 +5,41%
Oracle 98,25 +2,02%
Goldman Sachs 414,32 +1,65%
Hasbro 89,50 -3,20%
Twitter 62,24 -4,83%
Facebook 324,61 -5,05%
Intel 49,46 -11,68%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 5,61 +0,36%
Kava 4,77 +6,00%
Apelsinai 0,72 +4,35%
Nafta 83,87 +1,10%
Varis 9370,14 -0,85%
Vištiena 2,38 0,00%
Ryžiai 403,00 -2,66%
Dyzelis 2,07 -2,82%