VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Itaka Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Itaka Lietuva

Atsiliepimai apie Itaka Lietuva, UAB

Su ITAKA pasaulis gražus!
ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie Itaka Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Nuo birželio negrąžina pinigų už neįvykusią kelionę. ne tiek daug - 138 eur. Įtariu nuplauks.....
Atsakyti
Arūnas 2020-10-05 15:34:24
Mum jau septintas mėnuo kaip negrąžina pinigų, į visas užklausas atsakymai vienašališki, "tikimės jūsu supratingumo, mes viską darom kad pinigai būtu grąžinti kuo greičiau". Įdomu čia kaip gaunasi, septyni mėnesiai laukimo ir nežinios čia skaitosi greitai ar kaip? Ir dar nežinia kiek reikės laukti. Man įdomu, kokiu būdu jums pavyko išsireikalauti sumokėtus pinigus?
Greitai ar negreitai nesiimu vertinti, nes nežinau įmonės įsipareigojimų dydžio ir laukiančiųjų skaičiaus. Žinoma grąžinimo terminui gal būt turėjo reikšmės ir suma, kuri buvo pervesta. Šiuo atveju, mūsų suma palyginus yra nedidelė tik avansas už kelionę, kuris sudarė šiek tiek per 300 Eur. Patikėkite manimi nieko ypatingo nedariau, tiesiog pateikiau reikalingus prasymus pinigų grąžinimui. Ir juolabiau nesipludau tomis slyksciomis emocijomis kurių čia pilna.. Mano patirtis šioje situacijoje normali, i minusą neisejome. Neduok dieve pasakysi gera žodį apie ką nors tai pačią akmenimis apmetys (as cia jums netaikau
Atsakyti
Laura 2020-09-18 18:53:08
Pagal tendenciją matau, kad būsiu apsaukta melage ar dar kuo.. Bet atsiliepimą rašau ne komentatoriams, o agentūrai. Deja pakeliauti taip ir nepavyko su šia agentūra, ko labai laukėme. Pasaulyje įsivyravo nebūta padėtis, kelionė buvo atšaukta. Priėmėme sprendimą, kad norime atgauti pinigus, o ne pasinaudoti kelionės nukelimu ar kuponu. Neneigsiu procesas užtruko, kreipiausi ne vieną kartą ir ne vienu kanalu dėl pinigų grąžinimo. Kaip bebūtų, anksčiau ar vėliau, bet visada atsakymus gaudavau. Kuriam laikui stojo visiška tyla, o vėliau ir pranešimas kad įmonė susimazino įstatinį kapitalą, kas jokio aiškumo neinese. Tačiau po ilgo ar nelabai ilgo laukimo (kiekvieno vertinimo dalykas) pinigai yra grąžinti. Neskaičiavau praėjo 90 dienų ar ne, bet rezultatas teigiamas. Dėl susiklosčiusios situacijos galima suprasti ir terminų praleidimą ir atsakymų uzdelsima. Svarbiausia tolerancija ir kantrybė. Dėkoju agentūrai ir jei nuspręsime rinktis kur atostogausime šios įmonės kaip varianto neatmesime
Mum jau septintas mėnuo kaip negrąžina pinigų, į visas užklausas atsakymai vienašališki, "tikimės jūsu supratingumo, mes viską darom kad pinigai būtu grąžinti kuo greičiau". Įdomu čia kaip gaunasi, septyni mėnesiai laukimo ir nežinios čia skaitosi greitai ar kaip? Ir dar nežinia kiek reikės laukti. Man įdomu, kokiu būdu jums pavyko išsireikalauti sumokėtus pinigus?
Atsakyti
Pagal tendenciją matau, kad būsiu apsaukta melage ar dar kuo.. Bet atsiliepimą rašau ne komentatoriams, o agentūrai. Deja pakeliauti taip ir nepavyko su šia agentūra, ko labai laukėme. Pasaulyje įsivyravo nebūta padėtis, kelionė buvo atšaukta. Priėmėme sprendimą, kad norime atgauti pinigus, o ne pasinaudoti kelionės nukelimu ar kuponu. Neneigsiu procesas užtruko, kreipiausi ne vieną kartą ir ne vienu kanalu dėl pinigų grąžinimo. Kaip bebūtų, anksčiau ar vėliau, bet visada atsakymus gaudavau. Kuriam laikui stojo visiška tyla, o vėliau ir pranešimas kad įmonė susimazino įstatinį kapitalą, kas jokio aiškumo neinese. Tačiau po ilgo ar nelabai ilgo laukimo (kiekvieno vertinimo dalykas) pinigai yra grąžinti. Neskaičiavau praėjo 90 dienų ar ne, bet rezultatas teigiamas. Dėl susiklosčiusios situacijos galima suprasti ir terminų praleidimą ir atsakymų uzdelsima. Svarbiausia tolerancija ir kantrybė. Dėkoju agentūrai ir jei nuspręsime rinktis kur atostogausime šios įmonės kaip varianto neatmesime
Atsakyti
Itaka, 90 dienų praėjo...Kur pinigai?
Atsakyti
Vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.751 str. 5 dalimi 90 dienų terminas praėjo, o pinigų už atšauktą kelionę taip ir nematyti. Požiūris į klientus žemiau "plintuso".
Atsakyti
Turėjome kelionę į Madeirą kovo pabaigoje. Aišku ji neįvyko dėl karantino.
Dabar jau rugsėjis, o ITAKA vis dar net nebando apsimesti, kad ieškos būdų grąžinti sumokėtus pinigus anksčiau nei pasibaigs pandemija.
Nepražūsiu aš ir dar pusmetį palaukęs, bet va įspūdis apie šitą įmonę kaip apie biurokratinių atsirašinėjimų kontorą, kuriai klientas tėra auksinis avinėlis, išliks tikrai ilgam.
Atsakyti
Sandra 2020-08-16 13:10:21
Turėjome kelionę į ZAKINTĄ. Buvo pranešta, kad mūsų viešbutis nedirbs visą vasarą. Gavome įvairių kitų pasiūlymų, tačiau norėjome, kad grąžintų mums pinigus, kadangi nieko kito nenorėjome. Grąžino. Keliomis dienomis ilgiau užtruko nei buvo numatyta, bet gavome viską.
Pasakos
Atsakyti
Turėjome kelionę į ZAKINTĄ. Buvo pranešta, kad mūsų viešbutis nedirbs visą vasarą. Gavome įvairių kitų pasiūlymų, tačiau norėjome, kad grąžintų mums pinigus, kadangi nieko kito nenorėjome. Grąžino. Keliomis dienomis ilgiau užtruko nei buvo numatyta, bet gavome viską.
Atsakyti
Jonas 2020-07-15 22:15:18
Kiek pinigu gavote už toki atsiliepimą? Ar Jums pažadėjo gražinti pinigus be eilės? O gal pažadėjo gera nuolaida kelionei? Jus draugė kokio darbuotojo?
Prajuokinot! :D
Liūdna, kad tokie žmonės kaip jūs nemokate džiaugtis kitų sėkme. Aš su šeima turėjome nerealias atostogas! Jokių problemų nebuvo. Itaka tikrai puikiai suorganizavo savaitės kelionę. Geriausi linkėjimai!
Mažiau pykčio ir pavydo!
Atsakyti
Agnė 2020-07-14 14:35:23
Noriu padėkoti už nuostabią kelionę į Zakinto salą!
Kelias dienas nuomavomės automobilį, apvažiavome salą. O dvi ekskursijas pirkome iš Itaka. Stebėjome vėžlius ir vieną dieną kėlėmės į šalia esančią Kefalonijos salą. Labai patiko gido Audriaus pasakojimai, puikus, linksmas žmogus!
Rekomenduojame ITAKA!
Sėkmės kelionėse ateityje!
Kiek pinigu gavote už toki atsiliepimą? Ar Jums pažadėjo gražinti pinigus be eilės? O gal pažadėjo gera nuolaida kelionei? Jus draugė kokio darbuotojo?
Atsakyti
Noriu padėkoti už nuostabią kelionę į Zakinto salą!
Kelias dienas nuomavomės automobilį, apvažiavome salą. O dvi ekskursijas pirkome iš Itaka. Stebėjome vėžlius ir vieną dieną kėlėmės į šalia esančią Kefalonijos salą. Labai patiko gido Audriaus pasakojimai, puikus, linksmas žmogus!
Rekomenduojame ITAKA!
Sėkmės kelionėse ateityje!
Atsakyti
“Nacionalinė vartotojų konfederacija“ informuoja vartotojus, įsigijusius keliones per bet kurį kelionių organizatorių, ir dėl susiklosčiusių aplinkybių, kuomet Lietuvos Respublikos teritorijoje buvo paskelbtas karantinas, neturėjo galimybės pasinaudoti kelionių organizatorių teikiamomis paslaugomis ir išvykti į suplanuotą kelionę bei nori atgauti sumokėtas pinigines lėšas iš kelionių organizatorių, yra kviečiami jungtis prie grupės ieškinių
Atsakyti
BŪKITE ATSARGŪS! Nerekomenduojame savo kelionių rinktis su UAB "ITAKA LIETUVA" kadangi įmonė yra nemoki!!!
Galite likti be pasirinktos kelionės ir už ja sumokėtų visu pinigų. Teks kreiptis per teismus ir kitas instancijas. Geriau su jais visai neprasidėti.

Vygantas
Atsakyti
Taip ir turėjo įvykti: darbuotojus arba atleidžia arba je bėga. Matyt bankrotas labai arti. Įsiminkite tuos vardus ir pavardes, nepirkite iš tu žmonių jokiu kelionių ir neturėkite su jais jokiu reikalu. Pasprinkite mano pinigais...
Atsakyti
Neskelbk panikos ir dezinformacijos, tada ir komentarai gal nebus trinami. Nei vienas organizatorius pinigu siai dienai negrazina, turetum bent pradini teisininkes issilavinima suprastum ir lauktum karantino pabaigos bei valdzios sprendimu pagalbai tiek turizmo verslui tiek vartotojui.
Atsakyti
ITAKA kabina makaronai, negražina 1800 euru, mojuoja civiliniu kodeksu. Skaito kad aplinkui visiški d*****i. Mums gyliai nusispjauti į jūsų problemas, mes taip pat pažįstame raides ir mokam skaityti įstatymus. NETIKĖKITE ŠIAI KONTORAI IR NEPIRKITE IŠ JU JOKIU KELIONIŲ. TAI a*******i. DAR MĖNUO IR SKELBS BANKROTĄ. Kreipkitės į teismą dėl ieškojimo.

TRINA KOMENTARUS, BLOKUOJA FACKEBUKE
Atsakyti
laba, mes ruošiam ieškinį
Atsakyti
Eiliniai makaronai, negražina 1800 euru, mojuoja civiliniu kodeksu. Skaito kad aplinkui visiški d*****i. Mums gyliai nusispjauti į jūsų problemas, mes taip pat pažįstame raides ir mokam skaityti įstatymus. NETIKĖKITE ŠIAI KONTORAI IR NEPIRKITE IŠ JU JOKIU KELIONIŲ. TAI a*******i. DAR MĖNUO IR SKELBS BANKROTĄ. Kreipkitės į teismą dėl ieškojimo.
Atsakyti
Pasibjaurėtina įmonė negrazinti pinigu uz kelione.
Atsakyti
S.m. vasario 23d keliavome su Itaka i Kuba.
Lektuvas - Blu Panorama- kuriuo Itaka skraidina tolimais skrydziais- daugiau negu baisus!!!!! Antisanitarines salygos, apluzusios kedes, siaubingas maistas!!!! Tikrai nesitikejom ypatingo maisto ekonominej klasej- bet pusryciam : kava- saliamio dezute...
Niekada daugiau nesinaudosim Itakos paslaugom!!!
Laime, kad nors grizom pries karantina.
Atsakyti
Mums avansas, sumokėtas kelionei balandžio viduriui į Jordaniją, buvo grąžintas. Noriu padėkot ITAKAI, jog agentūros įsipareigojimai buvo įvykdyti, nors iš pradžių jau rodėsi, kad visaip čia gali būti. Bet čia turbūt reikia suprasti, jog įvedus karantiną bei stojant visai turizmo industrijai, suvaldyti vien informacijos srautus su klientais yra rimtas iššūkis. Kaip ten bebūtų, nuoširdžiai linkiu, kad visiems taip pasisektų. Ir kad neilgai trukus galėtume vėl leistis į keliones.
Atsakyti
Ik 2020-03-15 17:09:56
Atšaukė kelione 2020.03.31, tipo tai ne mes o vyriausybė, siūlo kažkokius kuponus už 1800 euru metams arba gražina 50 procentų. Taip supratome kad pinigu geruoju gražinti ne nori. Dažniausiai taip būna prieš bankrotą. Advokatai rašo ieškinini į teismą. Ne pirkite jokių kelionių pas šita kontora...
Laba diena, mes irgi lygiai taip pat pirkome kelione ir ja atšaukė, gal galėtumėte parekomenduoti advokatą, nes norėčiau jei tai įmanoma atgauti pinigus.
Atsakyti
Po Covid19 karantino labai tikėtina, kad šis turizmo organizatorius bankrutuos ir didelė dalis neiškeliavusių turistų liks ir be pinigų ir be kelionių... Aš, kaip pareigingas pilietis, 2020-03-10 sumokėjau virš 2000 Eurų įmokos likutį už dar žiemą užsakytą kelionę, po valandos skambina atstovė ragindama greičiau sumokėti, nes terminas 2020-03-12 ir dar nemato apmokėjimo. Mokėjau, nors beveik nebebuvo vilčių, kad kelionė neįvyks, bet griežtai vykdžiau sutartį. Po 3 dienų rašo, kad kelionė neįvyks ir siūlo pasikeisti į nežinia ką ir nežinia kada. Pareikalavus pinigų, informavo neturintys galimybių, geriausiu atveju siūlo pačiam nutraukti sutartį ir jiems sumokėti 30 % netesybų. Visaip vilkina laiką, dangstosi VVTAT rekomendacijomis, nutylėdami tų pačių rekomendacijų pabaigą, kad nepavykus rasti kompromiso, privalo būti grąžinami visi pinigai. Abejonių taip pat kelia jų pačių svetainėje patalpinti jau pasibaigę įsipareigojimų užtikrinimo draudimų polisai, tikriausiai galiojančių net nebeturi...
Atsakyti
Atšaukė kelione 2020.03.31, tipo tai ne mes o vyriausybė, siūlo kažkokius kuponus už 1800 euru metams arba gražina 50 procentų. Taip supratome kad pinigu geruoju gražinti ne nori. Dažniausiai taip būna prieš bankrotą. Advokatai rašo ieškinini į teismą. Ne pirkite jokių kelionių pas šita kontora...
Atsakyti
Tikra tiesa, kad Įtaka nesirūpina savo klientais. Siaučiant corona virusui niekaip neišprašome, kad kelionę nukeltų (kad ir į rudenį), nes turime skristi į Madeirą kovo 24d, kai Lietuvoje viskas uždaroma, bet kokie skrydžiai nerekomenduotini...deja, Įtaka neatkelia į kitą datą ir pinigų, kiek supratau, nesiruošia grąžinti. Kovosime, bandysim boikotuoti šią agentūrą, jei reikės - bylinėsimės. Jau kreipėmės į užsienio reikalų ministeriją, jei reikės - kreipsimės ir į aukštesnias instancijas, bet, tikiuosi, savo atgausime. O daugiau nieko nepirksime iš šios agentūros ir niekam nesiūlysime. Juk yra daugybė kelionių organizatorių, kuriems rūpi klientas.
Atsakyti
Keliauju daug, o su Itaka pirmą ir paskutinį kartą. Į Egiptą Tabos kurortą vykome 2020-02-19 - 02- 26 d.d., šešiese.Kelionė pirkome prieš 6 mėn., tikėjomės nupirkti pigiau. Skrydis poilsiautojams Ivėlai vakare, o atvykstama jau kitą rytą pusryčiams, išvykstama vos gavus pusryčius, realiai Tabos kurorte buvome 5 dienos. Baisiai permokejome, nes nesurinkus pilno lėktuvo įmonė pardavinėjo net 200 eurų kelionės pigiau. Tabos kurortas puikus, tačiau Itakos monopoliją gadina viską. Viešbučių administracija baisiai pasipiktinusi jų įžūlumu, nes poilsiautojams ekskursijos parduodamos neadekvačiomis kainomis, o su kitomis ekskursijų organizatoriais išvykti sudaromos kliūtis. Vykome į vieną Itakos organizuotą ekskursiją į Dahab miestelį. Sumokėjome po 65 EUR, plius 10 EUR teko patiems sumokėti už liemenės ir akinių ir vamzdelio nardymui priemonės. Išvykome 9 ryto o grižome apie 16 val. Kelionė - nieko įspūdingo, neverta šių pinigų, ir pietauti turėjome už savo pinigus, nors apie pietus turėjo pasirūpinti Įtaką. Kelionės metu buvo kalbama vien apie nardymą, (atstovo Mindaugo aistros tiema) apie šalį mažai info. Visos kitos ekskursijos siūlomos taip pat padidintomis kainomis. Atskridus į kurortą susirinkimas vyko 1.5 val., vietoj ir taip trumpo laiko kurorte turėjome klausitys apie Mindaugo asmeninį gyvenimą ir buvo brukamos kelionės. Visa tai paliko bloga įspūdį, nes visa tai yra keliautojų apiplėšimas, baisiai Itaka nuvylė.
Atsakyti
Demesio!
Kas vykstat su Itaka i Taba, zinokit, kad keliones po Egipta imanomos tik su Itaka ir triguba kaina!!! Nes ten dirba Mindaugas ir Laura (sutuoktiniai) kurie ikure monopoli ir ne jie mums paslaugas teikua, o mes jiems!!! Labai apgailetina, nemalonu ir šimta kartu geriau rinktis kita Egipto regiona.
Atsakyti
2020/01/22 su drauge skridome į Įtakos organizuotą kelionę į Tabą viešbutyje Strand Taba Heights Beach & Golf Resort.
Kelionė suorganizuota labai gerai, viskas mums patiko.
Skrendant namo palikome piniginę viešbučio kambaryje stalčiuje.
Nuoširdžiai noriu padėkoti Jūsų atstovams LAURAI IR MINDAUGUI už greitą ir nuoširdų rūpestį susigrąžinant piniginę.
Labai malonu, kad yra tokių žmonių taip sąžiningai ir nuoširdžiai atliekant savo darbą.
Atsakyti
2020 01 08d. vykome į Itakos organizuotą Tabos kurortą. Jei nuvylė šaltas oras, tai nuoširdumu, informatyvumu, intelektu, pakantumu ir dėmesiu kiekvienam ekskursijų dalyviui sužavėjo mūsų nuostabus gidas- Mindaugas Tamašauskas. Jo dėka jautėmės saugūs ir laimingi. Nuoširdus ačiū Mindaugui!!!
Atsakyti
Sveiki,
Man patinka Itaka, tik va.....
Gruodžio 18-25 su drauge skridom į Tabą. Viskas buvo puiku, neskaitant prarastos dienos, nes išskridom 18 d. 19.15, buvom naktį. Išvykti teko 9.40, nors 25 d. Dar įskaičiuota. Lėktuve turėjo duoti pietus, bet....
Svarbiausia, kad atstovas nepasirūpino, jog visi lagaminai saugiai keliautų į uostą. Patikintos, kad viską sudės į autobuso bagažą, ramiai važiavome į uostą. Ten ir prasidėjo. Draugės lagaminas dingo. Machmudas, Itakos atstovas, atseit ieškojo, nerado, tada apkaltino draugę, kad nepasirūpino pati. Tuomet, kai pasakiau, kad jis atsakingas ir aš rašysiu pretenziją, jis rado lagaminą viešbutyje. Pasakė, kad reikės 40 dolerių ir taksi atveš į uostą. Itaka neapmokės, nors turėjo užtikrinti saugumą...Draugė sumokėjo, taksi atvežė, į lėktuvą spėjo. Žinoma, pasisavino telefono pakrovėją, sugadino nervus....
Jaučiu, rašysiu pretenziją. O gal taip turi būti. Gal ten taip įprasta? Kas grąžins 40 eurų ir gerą Itakos darbuotojų vardą.
Ačiū, jei atsakysite
Buvus Itakos gerbėja
Atsakyti
Su įmonės Itaka pagalbą pirmą kartą atostogavau Tenerifėje 2019m.lapkričio mėn. pabaigoje.
Geriausios rekomendacijos !!! Likau viskuo patenkinta nuo kelialapio pirkimo iki kelionės pabaigos.Konsultantė Brigita suteikė visą reikalingą (naudinga) informaciją. Itakos atstovė Marina sutiko- apgyvendino-padėjo apsispręsti su ekskursijomis-palydėjo.H10 tinklo viešbutis atitiko 4 žvaigždžiu lygiui, patiko kambarys, maistas, vieta, aptarnavimas.Tikrai puikus aptarnaujantis personalas.
Superinis gidas Gediminas pakerėjo savo žiniomis, profesionalumu, aukštu išsilavinimo lygiu ir kultūra. Jeigu teks važiuoti į ugnikalnį Teide - tikrai patarčiau pasinaudoti Gedimino paslaugomis. Fantastiškai praėjo kelione į La Gomeros salą, kurios gidė buvo Monika.Ekskursija buvo lenkų kalba, bet nežiūrint į tai, kad iš Lietuvos buvome tik dviese profesionaliai dirbo su mumis ne mažiau kaip su savo tautiečiais :)
Atostogas praleidau puikiai ir turiningai, visos paslaugos suteiktos kokybiškai, operatyviai ir sklandžiai. Ačiū Itakos kolektyvui ir sekmės darbuose! Tikiuosi pasinaudoti Jūsų paslaugomis ir kitais metais. Linkiu visam kolektyvui Gražių artėjančių Švenčių ir laimingų Naujųjų Metų !!!
Pagarbiai,
Anželika
Atsakyti
Keliavau į Itakos organizuojamą pažintinę kelionę į Turkiją "Rytų ekspresas" 2019.09.35-2019.10.02.
Labai patiko maršrutas, Vadovų Vadovas Margiris, kuris vaizdinga lietuvių kalba pateikė galybę įdomiausios informacijos, Itakos atstovybės Vilniuje darbuotojos, geras autobusas, puikus specialistas vairuotojas Nazmi, maistas,...
Vienintelis keistas dalykas, kad 8 dienų kelionė truko nepilnas 7 paras.
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU, ir 100procentų pritariu ponios REGINOS nuomonei apie 2019-11-06 įvykusiai kelionei į TABĄ Viskas buvo kaip aprašyta, ir pabandžius aiškintis agentūroje išėjo taip kad pati kalta, nes yra sutartis pasirašyta ir jokių pretenzijų reikšti neturiu teisės.Su ITAKA vykome jau trečią kartą. Pirmas nuotykis Madeiros sala- vykome 2019-03-05 viežbutis keturių žvaigž. tai iki tų 4 toli toli.Nuvykome taip pat ryte na maniau ne taip supratau, kažko nedaskaičiau, 2019-06-18 antras nuotykis skrydis į Albaniją, turėjom išskristi 21val30 min išskridom 2019-06-19 pirmą val naktį taip vienos dienos jau ir nėra....Įdomu ar ilgai ši agentūra tyčiosis iš keliautojų kurie neatkreipia dėmesio i tokius apgaulingus pasiūlymus, kodėl visų kelionių skrydžiai vykdomi tik paskutinėmis paros minutėmis o skaitoma kad tavo kelionės diena jau praėjo.Labai gaila kad taip negerbiami žmonės o gal ir dėl to kad esame lietuviai.....
Atsakyti
Sveiki, esu labai nusivylusi Itakos politika. Buvome užsisakę kelionę į Madeirą gruodžio 24 dienai, prieš kelias dienas paskambino ir pasakė, kad kelionė yra atšauktą, kad nesusirinko reikiamas kiekis žmonių (nors iki skrydžio dar visas mėnuo). Nesulaukiau jokio atsiprašymo, tam laikotarpiui pasiūlė keliones į Egiptą. Kai paklausiau apie kokią nors nuolaidą, tai gavau atsakymą, kad Itaka niekam nuolaidos nedaro, nei agentūroms, nei fiziniam asmeniui. Labai malonu, kai tu atšauki kelionę, tai prarandi avansą, kai kelionė atšaukta ne dėl tavo kaltės, tai tau sugadintos atostogos. Visai nevertina savo kliento, liūdna, kad taip yra. Labai laukiu Itakos atsakymo.
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU keliauti su ITAKA. Pirkome kelionę į Tabą 7 n. Skrydis Vilnius-Taba 2019-11-06 22.30 val. išskrydom po 23.00 val., viešbutyje buvome ryte 2019-11-07 06.00 val., atgal Taba-Vilnius 2019-11-13 17.15 val. išskrydom 16.00 val., iš viešbučio išvežė 12.00 val. atstovas žadėjo, kad ankščiau bus atidarytas restoranas ir galėsime papietauti. Deja, gavome porą bulkučių, pomidorą, agurką ir pirmyn. Oro uoste prasėdėjome 3 val. Ekskursijos užsakymo dieną pabrango, organizavimas blogas. 5 žvaigž. viešbučio restoranas tikrai ne kažką. Vienas kavos aparatas, kuris veikia arba neveikia, nešvaru.Daug žmonių apsinuodijo maistu. Paplūdimyje per mažai gultų, nemažai sulaužytų, čiužiniai apipelyję. Jei nepaliksite pinigėlių kambario netvarkys. Viešbutis Strand Beach & Golf Resort Taba Heights, Taba. Viešbutis labai didelis, graži ir sutvarkyta teritorija, erdvūs kambariai, manau vertas 3 o ne 5 žvaigž., nes minusiukų nemažai.
Atsakyti
Esu neieškanti žodžių “kišenėje”, tačiau rašant atsiliepimą apie Itaką, tiksliau apie gidą Margirį, turiu pagalvoti. Tai daugiau nei GiDAs, tai žmogus, kuris ne tik supažindino su Egiptu, jo istorija, architektūra, stengdamasis kuo išsamiau papasakoti, atsakyti į visus iškilusius klausimus ir atliepti kiekvienam. Jis visada pasiteiraudavo ar viskas gerai, jis neprašytas prieidavo ir padėdavo derėtis su vietiniais, dalinosi patarimais ir savo neįkainojama patirtimi. Tai žmogus su geru humoro jausmu, protingas, patariantis ir t.p. O svarbiausia, kad šis žmogus, įkvėpė mane domėtis, pažinti, norą atrasti ir sužinoti.
O jeigu trumpiau, tai savo srities specialistas! Geriausios rekomendacijos
Atsakyti
Regina 2019-10-10 14:46:26
Nupirkome kelialapi i Madeira dar liepos men. Buvo planuojama skristi i Madeira lapkricio men. rytiniu skrydziu. Tai skrydi pakeite i naktini. t.y viesbutyje busime apgyvendinti tik apie 2.30 nakties, o Lietuvos laiku netgi 4.30 ir tai anot Itakos darbuotoju jau skaiciuoja kaip pilnaverte nakvyne! Maza to, kad pavoge poilsio diena, tai dar ir beveik visa nakti.
Jie jokios problemos nemato! Zmones nepirkite Itakoje, nes busite apgauti! Turesite ne tik sugadinta nuotaika bet ir atostogas! O gal ir liksite visai be ju!!! Idomu, ar Turizmo Departamentas zino apie tokia situacija?
Mes taip pat skrendame į Madeirą 2019-11-05. Labai nustebome, kad viešbutyje busime taip vėlai ir vietoje normalių 7-ių dienų poilsio lieka vos 6-ios. Tai tikrai nenormalu !
Atsakyti
Arvydas 2019-09-02 13:34:02
Negadinkite savo reputacijos ir nesiūlykite savo klientams tvarto pavadinimu "Silver beach" Corfu. Baisesnės "skylės" neteko matyti.
Visiškai sutinku, mums šis viešbutis buvo žiauriau nei žiauru, netvarkinga, maistas nevalgomas ir t.t.
o kaina asmeniui kaip už 4*. Labai nusivylėm kainos ir kokybės santykliu, pasijutom Itakos apgautos.
O ką dar kalbėti, kad atvykimas į viešbutį apie 3 val ryto, visa diena sutrumpėjo atostogos,
bet panašu, kad Itakai tai normalu.
Atsakyti
Nupirkome kelialapi i Madeira dar liepos men. Buvo planuojama skristi i Madeira lapkricio men. rytiniu skrydziu. Tai skrydi pakeite i naktini. t.y viesbutyje busime apgyvendinti tik apie 2.30 nakties, o Lietuvos laiku netgi 4.30 ir tai anot Itakos darbuotoju jau skaiciuoja kaip pilnaverte nakvyne! Maza to, kad pavoge poilsio diena, tai dar ir beveik visa nakti.
Jie jokios problemos nemato! Zmones nepirkite Itakoje, nes busite apgauti! Turesite ne tik sugadinta nuotaika bet ir atostogas! O gal ir liksite visai be ju!!! Idomu, ar Turizmo Departamentas zino apie tokia situacija?
Atsakyti
užsiskaėme kelionę į Egiptą Itokoje liepos mėnesį spalio 29-ai dienai, apie skrydžio laiką niekas neinformavo, tik sakė, kad praneš vėliau, o kai jau apmokėjome pilną kelionės kainą iš karto informavo, kad skrydis iš Vilniaus bus 18, 30 val. o atvyksime apie vidurnaktį, skrendame su mažais vaikais, tokiu metu beveik visi bus su vaikais, niekam neįdomu, kad reikės su jais tampytis nakti autobusais, į viešbuti busime apgyvendinti tikrai ne anksčiau negu 30 diena, o atgal lapkričio 5 iš karto po pusryčių į oro uostą, labai fainai gaunasi, vietoj 8-ių dienų poilsio net 6-ių normalių neišeis, dėl tokios situacijos Itakos darbuotojai aiškina, kad mes pasirašėme sutartį ir sutinkame su visomis sąlygomis, net nenori kalbėti, pinigų aišku negrąžina, atostogos dar neprasidėjo, o nuotaika jau sugadinta. Kiek teko ansčiau keliauti su patikimais organizatoriais visadas spėdavom net papusryčiauti viešbutyje, o dabar net į vakariėnę nespėsime, taip sutaupėme kelis eurus, o gavosi atvirkščiai,
Atsakyti
Igne, gal galima būtų susisiekti su Jumis? Mes tokie pat įkaitai kelionės į ZANZIBAR kaip ir jūs! Mūsų agentė Vaida. Negana to, kad sugadino atostogas, tai dar ITAKA BANDO NET NEGRĄŽINTI AVANSINIO MOKESČIO argumentuodami, kad pasiūlė KRATYTIS autobusu iki Lenkijos, kaip ir jums!!! Pasibaisėtina! Jei geranoriškai nespręs problemos tikrai viešinsime ir norime padėti kitiems žmonėms!
Atsakyti
Pirmas ir paskutinis bandymas keliauti su Itaka. Daugiau sitos klaidos nedarysime ir kitiems NEREKOMENDUOJAME.
Nusipirkome kelionę iš Vilniaus į Zanzibarą. Likus pusantro mėnesio iki kelionės gavome pranešimą, kad skrydis atšauktas (natūralu, per dideles ambicijas turėjo suorganizuoti keturias datas iš Vilniaus, nesugebėjo parduoti). Bandytume suprasti, bet tuomet susidūrėme su tokiu darbuotojos Olgos neprofesionalumu ir kelionių organizatoriaus nelankstumu, kad net sunku patikėti, jog žmonės taip dirba einant 2019 m. Mums buvo pasiūlyta už tą pačią kainą (jokios nuolaidos) keliauti iš Varšuvos. Skrydžių laikai tokie, kad kelionė sutrumpėja 2d., iki Varšuvos buvo pasiūlyta kratytis autobusu. Žinoma, mes nepanorome 9val kratytis autobuse ir po to dar 12val lėktuvu. Ir jei būtų padaryta nors minimali 7% nuolaida, būtume tikrai nusipirkę bilietus iki Varšuvos ir vykę į suplanuotą kelionę. Negana to, sumokėto avanso grąžinimo laukiame jau beveik dvi savaites.
Gerbiamieji, išmokite bendrauti su klientu, spręsti iškilusias problemas, atsakyti už klaidas ir klientui sukeltus nepatogumus. “O kas jums čia netinka? Kitiems tai tiko” ne argumentas...
Ačiū Dievui, yra dar Lietuvoje kitų patikimų agentūrų ir profesionalių agentų, kurių dėka nelikome be lauktos kelionės.
Atsakyti
Noreciau palikti savo atsilepima apie agentura Itaka, ir jos servisa. Nusipirkome su drauge kelione i Turkija 7n. Sumokejome 599 euru i 5* viesbuti Sensitive premium Resort & Spa Beleke. Viskas ultra iskaiciuota. Atskride nakti 00.05 i Antalija musu agente Vaida pranese mums, kad musu viesbutis buvo isdauzytas ir jie negali mus ten ikelti, ir kad dabar mus vez i kita viesbuti Lakes and Rivers. Mes buvome soke, kaip cia ir kas per nesamones. Atvyke i ta viesbuti mes buvome soke, is ryto pamatem, kad viesbutis neatitinka 5* statuso, kambariai purvini, patalines nera, tualetas sulauzytas, maistas labai prastas, iki juros 2 km reikia vaziuoti autobusu, i kuri reikia dar ilipti, nes gali nebuti vietu.Mes nedelsiant pradejome skambinti ir rasyti Vaidai, kuri mums atrase, kad jinai negali nieko padaryti ir pranes apie musu nusiskundymus ofisui. Mes skambinom i Vilniu i Itaka ofisa, kur mums atsake, kad jie negali mums padeti, ir kad mes turime kreiptis i agente Turkijoje. Mes jau supratome, kad musu atostogos yra sugadintos, nuotaikos nebuvo, nieko mes nenorejome daryti ir vaziuoti prie juros taip pat.
Laikas ejo naujienu mes neturejome, skambindavom ir rasem tai Vaidai, kuri nenorei norejo su mumis bendrauti ir padeti isspresti musu situacija. Vakare ji parase, kad nieko padeti ji negali, tipo nesuranda viesbucio, kur mus ikelti. Kita diena apie 16.45 ji pagaliau atvyko kad su mumis susitikti, kai as paklausiau kad ji duotu man Turkijos ofiso numeri, direktoriaus, ji pasake, kad jinai juo neturi, kad susiseka per kazkoki trumpa numeri. Mes labai nuliudome, jautiemes, kaip butume papuolusios i kazkokius spastus. Kai as pasakiau, kai grysime paduosime juos i teisma, po 5 minuciu ji atsake, kad jie surado mums viesbuti Alanijoje Q Premium ir mus kita diena perkels i kita viesbuti. Mes jau sutikome. Kita diena, cia jau 3d. Musu atostogu, 12 val atvaziavo autobusas ilaipino mus su mumis dar atsidure pora is Lietuvos, viso mes buvom 4 zmones, su kuriais jie padare tokia nesamone. Atvyke i Q Premium, turejome laukti iki 14 val, kad mus ikeltu i numeri. Galim sakyti 3 dienas mes jau praradome, visi buvome ant nervu. Q Premium nera wifi numeryje, turejome moketi po 4 eurus i para uz wifi. Mes pradejome rasyti Vaidai, ir prasyti kompensacijos uz musu sugadintas atostogas, 3 d. Is musu 7 d, jau buvo atimtos. Ji pasake, kad pranes savo ofisui musu pageidavimus. Vakare mes gauname laiska, kuri atnese kurjeris, kur buvo parasyta, kad mums niekas neprates musu atostogas o kompanija gali pasiulyti mus nemokama trumpa ekskursija. Mes jautiemes pazemintos ir beviltiskai nusiminusios. Niekada gyvenime nevaziuosime i jokias keliones su turistine agentura Itaka, zmones bukyte labai atsargus su sita kompanija. Mano advokatas tikrai reikalaus kompensacijos uz moralini pazeminima ir apgavima. Tikrai parasysime i spauda ir visur kur imanoma, kaip apgaudyneja musu Lietuvos pilieciu sita kompanija ir kaip su mumis elgesi. Manau sitai kompanijai ne vieta musu rinkoje, jeigu jue negali uztikrinti gera servisa.
Atsakyti
Kaip aš TIEK metų nugyvenau ir nežinojau, kad yra TOOOKIA firma "ITAKA", su kuria keliavom "Rytų ekspresu"...Kelionė puikiai organizuota, viskas pramastyta nuo A iki Z..Buvo neramu, kaip reiks pravažiuoti per dieną 500km, bet, patikėkit, su tokiu nepakartojamu gidu kaip MARGIRIS, tai vien tik malonumas.Gido erudicija, profesionalumas, kultūringumas, jumoro jausmas, neįkyrumas, ir dar daug gerų savybių. Vadovai turėtų gerbti TOOKĮ gidą kaip Margiris, kad neperviliotų kiti... O mes jau ruošiamės Kelionei i MAROKĄ - būtinai su MARGIRIU. SĖKMĖS ir iki...
Atsakyti
Rugsėjo 18 d. baigėme pažintinė kelionė po Turkija. Aplankėme Antalija, Bursa, Stambula, Kapadokija, Pamukale ir kt. miestus, miestelius. Kelionė buvo yspudinga, labai daug pamatėme ir sužinojome visa Turkų istorija nuo viduramžių iki šių dienų. Nuo žmogaus uzgimimo iki mirties. Praeito ir šio amžiaus žmonių gyvenimo subtilybes jų virtuve. Aišku reikėjo keltis kiekvieną dieną 6 ryto ir visa diena išbūti ant "judesio". Bet visas nuovargis uzsimirsdavo išgirdus gido Margirio pasakojimus. Esam sužavėti Gidu Iš didžiosios raidės Margiriu. Tik šio gido dėka tiek pamatėme ir sužinojome. Dar kartą Dėkui Margiriui už meilę savo darbui. Už malonias staigmenas, nuoširdumą, supratimą, vidine ramybė, pakantumą. Smagu sutikti toky Žmogų, kuris tikrai ne iš pareigos ar šiaip va sau dirba darbą, Jis gyvena savo darbu. ACIU tik Margiriui už šią kelione
Atsakyti
Esu daug keliavus, ir Graikijoje ne pirma karta, bet tokio viesbučio kaip "Silver beach" dar nebuvau maciusi
Atsakyti
Negadinkite savo reputacijos ir nesiūlykite savo klientams tvarto pavadinimu "Silver beach" Corfu. Baisesnės "skylės" neteko matyti.
Atsakyti
08.17-08.24 keliavome į Corfu salą, Porto Demo Boutique viešbutį. Įvertintas 4+*, tačiau atitinka tik 3 *. Minusai: rankšluoščių trūkumas, jie nėra keičiami kiekvieną dieną, kambariai nėra kruopščiai valomi, dauguma vonios kambarių skęsta kai maudaisi, kadangi blogai įdėtos dušų durys. Buvo ir taip, kad iš vis įškrito, o personalas nesiteikė įdėti. Gultų mažai ir leidžia užsiimti visai dienai, nors žmogaus ir nėra. Pliusai: Maistas tikrai skanus, tačiau nėra didelio pasirinkimo, labai graži vieta.
Gidė Monika - superinė ! Tikrai labai nuoširdus žmogus. Teko keliauti ir su Jurgita, tačiau labiau įspūdį kaip gidė paliko Monika. Keliavome į Albaniją ir po Corfu salą. Tikrai rekomenduojame šias dvi keliones !
Atsakyti
Su Itaka keliavome pirmą kartą ir paliko labai gerą nuomonę apie visą darbuotojų kolektyvą, sklandus ir operatyvus darbas, greitai gaunama informacija. Keliavome į Bulgariją 08.13-20d. viešbutis Atlas labai geras kainos ir kokybės santykis. Sėkmės Jums.

Taip pat rekomenduojame

Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128-1, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: kelionės; autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB „Guliverio kelionės“ - sėkmingai dirbantis nuo 1997 m. ir vienas didžiausių Lietuvoje kelionių organizatorius. Pagrindinė UAB „Guliverio kelionės“ veikla – pažintinių, pažintinių-poilsinių kelionių organizavimas autobusu ir lėktuvu. Siūlome edukacines keliones pedagogams, keliones po Lietuvą, dalykines ir...
Kelionių akademija
Adresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; autobusų, mikroautobusų nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...
Baltic Tours Group
Skrendu.lt, Lektuvubilietai.lt, Aero.lv

Adresas: Vašingtono a. 1-66, LT-01108 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; konsultacijų paslaugos; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Informacija keleiviams dėl Covid-19, popandeminės turizmo fazės kelionių planavimas ir viešas laiškas dėl grąžinamų įmokų už neįvykusias keliones" Skaitykite čia: bit.ly/viešas-laiškas Baltic Tours Group, UAB – kelionių organizatorius, sėkmingai veikiantis nuo 1991 m. Įmonei priklauso registruoti prekės ženklai:...
American English School
AMES kalbų mokykla

Adresas: Naugarduko g. 4-4, LT-01309 Vilnius.
Veiklos sritys: kalbų kursai; aukštesniojo ir profesinio mokymo įstaigos; aukštosios mokyklos, universitetai; institutai, moksliniai tyrimai; kelionės; mokyklos, bendrojo lavinimo; mokymo kursai; pramogos ir poilsis.
ANGLŲ KALBOS MOKYMAI ĮMONIŲ DARBUOTOJAMS VILNIUJE SU 80% KOMPENSACIJA American English School tikslas – išmokyti Jus anglų kalbos taip, kad bendraudami užsienio kalbomis mėgautumėtės pačiu bendravimu. Todėl didžiausią dėmesį skiriame kalbos mokymo kokybei. Tai patikrinta ir pasiteisina – 95 % mūsų klientų grįžta...
ExpressTrip, UAB
Lycamobile atstovai

Adresas: Vaidaugų g. 1-40, LT-95222 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
ExpressTrip, UAB - licencijuota keleivių ir krovinių pervežimo kompanija. NAUJIENA! Džiugi žinia mūsų keleiviams! Tapome oficialiais Lycamobile atstovais ir nuo šiol visiem savo keleiviams dovanojame 25 kronų vertės Lycamobile SIM kortelę su startiniu 10 kronų paketu! Daugiau informacijos telefonais Lietuvoje ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Smulkieji persikraustė į internetą ir šių durų jau nebeužvers
Smulkieji persikraustė į internetą ir šių durų jau nebeužvers 02-27 20:19
Ypač skaudžiai nuo pandemijos nekentėjo smulkieji – atšauktos mugės, ribojamas turgaviečių darbas. Alternatyva tapo e. prekyba, kuri turi trūkumų, tačiau buvo neišvengiama. Tačiau net ir...
G. Makuševas. Įmonių finansinėse ataskaitose pilna klaidų, bet Finansų ministerijai profesionalai nereikalingi
G. Makuševas. Įmonių finansinėse ataskaitose pilna klaidų, bet Finansų ministerijai profesionalai nereikalingi 02-27 19:36
Kaip parodė pastarųjų 5 metų Audito, apskaitos, turto vertinimo ir nemokumo valdymo tarnybos (AVNT) vykdomos verslo subjektų finansinių ataskaitų kokybės peržiūros, daugiau kaip 40% patikrintų...
Europoje kaupiasi nepanaudotos "AstraZeneca" vakcinos dozės
Europoje kaupiasi nepanaudotos "AstraZeneca" vakcinos dozės 02-27 18:18
Nors ES pastaruoju metu kovoja su "AstraZeneca", kad ši laiku pristatytų pažadėtus vakcinos dozių kiekius, ES šalys vis dar nepanaudojo didelės dalies jau gautų dozių, visuomenėse iškilus abejonių...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar karantino laikotarpiu perkate internetu dažniau?

Akcijų kainos

Manchester United 18,87 +7,28%
Starbucks 108,03 +4,41%
Twitter 77,06 +3,31%
NVIDIA 548,58 +3,06%
Nokia 3,92 -3,21%
Macy's 15,21 -3,24%
Bank of America 34,71 -3,40%
Wells Fargo 36,17 -3,70%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 1,81 0,00%
Varis 7972,15 +2,57%
Nafta 63,53 +0,49%
Sidabras 25,88 +3,64%
Anglis 86,83 +4,58%
Kava 3,54 +1,72%
Ryžiai 545,00 +4,81%
Dyzelis 1,58 +9,72%