VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Internetinė parduotuvė, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Internetinė parduotuvė

Atsiliepimai apie Internetinė parduotuvė, UAB

Varlė
Parašyk savo nuomonę apie Internetinė parduotuvė, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Bijau toliau užsakinėti iš Zalando dėl jų kurjerių "Itella". Baisesnės kurjerių įmonės už Itella, turbūt, su žiburiu nerasi. Ne gana to, kad neadekvačiai delsia su pristatymu, tai dar ir meluoja apie pristatymo statusą. Save gerbianti įmonė su tokiais kurjeriais nebendradarbiautų.
Atsakyti
Rekomenduoju sia parduotuve, uz greitai ir kokybiskai pristatyta preke!
Atsakyti
Na tikrai nesitikėjau, kad dar vyksta tokios prekių apgavystės.
Užsakėm Drona vadinasi- tai atsiuntė plastiko gabaliuką degtukų dėžutės dydžio :) kur jų reklama buvo tai ohoho kokybiškiausias HD ntr. daro, nedūžta, aukštai kyla na pačių pačiausias.
Tačiau pakilo leisdamsis nukrito kojos nulūžo nei HD ntr. dronas daro nei Drono su tokia kokybe. Na katen rodo apie Droną reklamą tai čia įkelta reklama iš prof. drono reklamos.
Ne veltui parduoda Kauno įmonė, kaip visada išdūrė.
Jokiu būdu neužsakinėkite nei Dronų nei kitų prekìų iš Beffino.
Tragedija Tragedija Tragedija :)

Kad Jumis Šikančius sutrauktų !!!
Atsakyti
Internetinė parduotuvė gera ir patogi naudoti, bet labai nusivyliau “išpardavimų” daromais triukais. Šią rankinę jau kelios savaitės buvau “įsidėjusi” į krepšelį ir jos kaina su nuolaida buvo 95 eur, be nuolaidos vos siekė 130 eur. Dar lyginau to paties rankinės modelio kainas internete, tad tikrai mačiau, kad jos kaina siekė max 135 eur. O štai kokį pasiūlymą randu šiandien. Pradinė kaina 200 eur, su nuolaida 159, 99. Mausto savo klientus ir tą daro labai agresyviai ir nesąžiningai : (nebepirksiu iš Zalando daugiau.
Atsakyti
Nerekomenduoju gražinus prekę pinigu jau laukiu kelis mėnesius.Visiškai nesusitvarko su klientais ir pinigu grazinimu.
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU!!! Atsiuntė prekę visiškai neatinkačią parduodamos prekės apibūdinimo/pateikimo.
Atsakyti
Nerekomenduoju vien dėl pasirinktų kurjerių. Kas liečia pristatymą, tai situacija daugiau nei apgailėtina. Save ir klientą gerbianti įmonė tikrai nebendradarbiautų su Itella.
Atsakyti
Uzsakytos prekes pries savaite order nr4855, turejo buti pristatytos sekancia diena. Prekes begautos iki siol. I skambucius meilus ir watsap imone isvis neatsako. I varyotoju teises kreipiuosi rytoj nes absurdas kaip naglai a*******i dirba. Nepeisigaukite sios imones valdomai el. Parduotuvei pulson.lt
Atsakyti
Kažkodėl 2 užsakymai. Buvo tik 1 (35, 05)
Antirekomendacija
2022-08-19 23:17:54 IP 28m962dj
Atsakyti
Prekę iš Zalando.lt gavau greitai, atlikau grąžinimą, patvirtino, kad gavo, dėl prekės neturėjo jokių nusiskundimų.
Tačiau pinigų neperveda beveik 30 dienų. Vyko susrašynėjimas, pokalbiai telefonu.
NEREKOMENDUOJU, nes turėsite išeikvoti daug energijos, kad atgauti pinigus už prekę. Iki šios dienos dar vyksta kovojimas dėl pinigų grąžinimo.
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU. Įsigijus prekes viskas buvo ok, tačiau grąžinant prasidėjo visiškos nesąmonės. Nesusitvarko jie. Užklausus jau po gero mėnesio, kur pinigai, jie "pametė" grąžinamą prekę, nemato sistemoje, kad ji buvo apmokėta (atsiskaitant kurjeriui kortele), gerai, kad buvau išsaugojus čekį. Ir susirašius su kokiais penkiais konsultantais, grąžino tik pusę sumos. Ką gi, sekantis žingsnis bus vartotojų teisių apsaugos tarnyba...
Atsakyti
iš ABOUT YOU užsisakau ne pirmą kartą, šiaip viskas tikrai puiku, tik pastaruoju metu pradėjo labai stipriai erzinti tas faktas, jog užsisakius prekes PASTOVIAI ko nors negali pristatyti, nes tos prekės nebėra sandėlyje. užsisakai 9 prekes - gauni 1 ir t.t. ir pan., nors apmokėjimo metu yra rodoma, kad visos prekės yra. manau, jog reiktų susitvarkyti sistemą. arba rezervuoti prekes esančias krepšelyje. nes užsisakai daug, gauni mažai, ir po to lauki savo pinigų :D kai tai vyksta pastoviai, tikrai pradeda kilti mintys, kad geriau iš šios parduotuvės užsisakinėti nebereikia.
Atsakyti
Marija 2022-08-02 17:14:14
Užsisakiau pirma ir paskutini karta. Prekes pristate greit, viskas ok. Bet gaila dydis netiko, grazinau.. Ir prasidejo visos nesamones,. Ju puslapi parasyta jog pinigu grazinimas trunka iki 14 d., bet dazniausiai kiek tekdavo grazinti kitur, tai pinigus grazina visu greit. Praejo 13 dienu ir nusprendziau pasidometi, kur mano pinigai. Konsultante patikslino, kad iki 14 dienu uztrunka ir pasitikslins su finansu skyriumi ir mane informuos, bet zinoma nieks neinformavo… Kreipiausi pakartotinai, tai konsultantai informavo, kad greitu metu atgausiu savo
pinigus, kad tik atsikabinciau. Ejo 19 diena, kai jie grazinta preke gavo, o pinigai vis dar negrazinti ir toliau apgailestauja ir atsipraso, nes Jiems
nepavyksta susisiekti su finansu skyrium. TRAGEDIJA.
Pas mane analogiška situacija. Kreipsiuosi į Vartotojų teises ir į banką. Visiškai ignoruoja mano grąžinimą. Jokios komunikacijos.
Atsakyti
Užsisakiau pirma ir paskutini karta. Prekes pristate greit, viskas ok. Bet gaila dydis netiko, grazinau.. Ir prasidejo visos nesamones,. Ju puslapi parasyta jog pinigu grazinimas trunka iki 14 d., bet dazniausiai kiek tekdavo grazinti kitur, tai pinigus grazina visu greit. Praejo 13 dienu ir nusprendziau pasidometi, kur mano pinigai. Konsultante patikslino, kad iki 14 dienu uztrunka ir pasitikslins su finansu skyriumi ir mane informuos, bet zinoma nieks neinformavo… Kreipiausi pakartotinai, tai konsultantai informavo, kad greitu metu atgausiu savo
pinigus, kad tik atsikabinciau. Ejo 19 diena, kai jie grazinta preke gavo, o pinigai vis dar negrazinti ir toliau apgailestauja ir atsipraso, nes Jiems
nepavyksta susisiekti su finansu skyrium. TRAGEDIJA.
Atsakyti
Labai gera patirtis. Esu naujas klientas. Užsisakiau skirtingų dydžių prekes, netinkamas grąžinau. Prekes ir pinigus už grąžintas prekes gavau labai greit, man atrodo, per 2 dienas. Super! Esu maloniai nustebęs. O kas įdomiausia, tai vienuose marškinėliuose buvo gamyklinis audinio brokas - 2 skylutės, kurių laiku nepastebėjau, ir prekės negrąžinau, nukirpau prisiūtas gaminio etiketes - prekė tikrai nebetinkama grąžinimui. Kreipiausi su pretenzija per jų psl., nors daiktas nebrangus ir pinigų nesitikėjau atgauti, o jie atrašė e.paštu ir nedelsiant grąžino pinigus į kortelę. Šaunuoliai. Visos jų prekės labai geros kokybės, asmeniškai tikrai rekomenduoju
Atsakyti
Kazkokia tragedija jie, keista net kad lyg vokisko kapitalo ymone, vokieciai lyg atsakingi zmones, o cia...
Prekes pirktos pries kelias savaites, pirkimo metu nurodytas pristatymo adresas, iki siol voliojasi po pastomatus, nieks nepristate nurodytu adresu, nesukontaktavo. Sukontaktavus, zada pristatyt keliu dienu begy, bet nepristato, paprasius susigrazint prekes i ju sandeli, jei jie nesugeba ivykdit isipareigojimu, ir pristatyt nurodytu adresu, ir grazint pinigus, sako jie to negali padaryt, maza to negali pasakyt kada prekes gryz i sandeli, gal ryt, gal po metu.
Jau gal 10 metu laiks nuo laiko perkames internetinese parduotuvese, daugumoj lietuviskose, bet tokio cirko nebuvo.
NIEKAM. NEREKOMENDUOJU !
Atsakyti
Banditų ir žulikų kontora. Prekę pristatė nepilnoje komplektacijoje, į pranešimą apie tai atrašė auto atsakiklis, neva reikia on-line formas užpildyti, tada atsiųs instrukcijas kaip grąžinti prekę ir susigrąžinti pinigus. Dvi savaitės praėjo, jokio atsakymo. Į pakartotinus paklausimus nereaguoja, pilnas ignoravimas.
Tikrai nerekomenduoju turėti reikalų su šiais A********S, teisybės nerasite, o prekė bus blogos kokybės.
Nepalyginsi su Aliexpress, rodos ir Kinai, bet ir kokybė tenkina ir griežta priežiūra dėl skundų.
Atsakyti
Akvile 2022-03-30 20:14:19
Neįmanoma pinigų negražina jau 9 savaites vis tik rašo, kad gražins, bet pirma nesuveikė automatinis gražinimas, gražins rankiniu būdų per 14 dienų, praeina šis reminas tikina kad šiandien pavedimas bus atliks kurį gausi per 2 dienas praeina ir šis terminas nesu turėjusi tiek problemų nei su viena parduotuve
As tai net prekes negaunu, o ka kalbet apie pinigu grazinima... kur jus dar kreipetes ar tik su jais el pastu susirasinejot?
Atsakyti
Aš pirmą ir paskuitini kartą perku, neatitiko didis, Gražinau pręke, bet pinigus negražina, prašo kažkokį paskirties kodą. Nusiunčiau iš banko išrašą, tai rašo kad nieko jus mums neatsiuntėt.
Atsakyti
Labai daug blogu atsiliepimu, labai keista.Jau tikrai daug kartu esu pirkusi is ju ir kol kas jokiu bedu.Prekes ipakuotos atskiruose maisiukuose.Grazinti neteko, nes viskas tinka, dydziai atitinka.Siuntino terminai tikrai labai ilgi, uzsakau ir kantriai laukiu, panasiai nuo uzsakymo padarymo trunka apie 10 d.d. kol atsiuncia.As renkuosi visada apmokejima po pristatymo, tai jei atsauktu uzsakyma, nebutu bedu.Kol kas nera buve jog atsauktu uzsakyma.Pagaudzius nuolaidas labai geru prekiu esu nupirkusi.
Atsakyti
Pirmą kartą pirkau prekes iš šios parduotuvės, galiu pasakyti antro karto nebus. Kelnes gavau su broku šniureliai visi iširę, kadangi skubėjau išskristi nežaidžiau su grąžinimais bet tikrai žinau kad čia daugiau nepirksiu.
NEREKUOMENDUOJU....TAUPYKIT SAVO LAIKĄ IR NERVUS.
Atsakyti
Siaubas kas darosi su šitom el. parduotuvėm...lyg būtume mes kokia trečiojo pasaulio šalimi. Tai atkeliauja kažkokia aplamdyta prekė, tai purvina pakuotė, tai praneša po kelių dienų kad užsakytos prekės nėra, nes jie nesugeba realiu laiku parodyti koks yra likutis. Tai kam iš viso tokia parduotuvė? Gaiši tik laiką ir nervus gadiniesi. Kol nebuvo to Brexito pirkdavau iš Anglijos el. parduotuvių. Nors ir ne visos itin kokybiškos prekės, bet jie bent jau tvarkingai supakuodavo ir problemų atsisiųsti beveik neturėjau apart kokio vieno ar dviejų kartų. O čia iš trumpesnių atstumų siunčia ir nėra jokios tvarkos. 2022 metai ir vis tiek perki katę maiše internetu. Fainai... Kažkas minėjo Zalando, tai kad ten tas pats, ir dar siunčia prekes per Itella kur niekada nepristato į nurodytą adresą.
Atsakyti
Akvile 2022-03-30 20:14:19
Neįmanoma pinigų negražina jau 9 savaites vis tik rašo, kad gražins, bet pirma nesuveikė automatinis gražinimas, gražins rankiniu būdų per 14 dienų, praeina šis reminas tikina kad šiandien pavedimas bus atliks kurį gausi per 2 dienas praeina ir šis terminas nesu turėjusi tiek problemų nei su viena parduotuve
Pinigų negrąžina už gražintą prekę. Tikri s*****i. Saugokites.
Atsakyti
Užsisakiau prekę kovo 25d. Gavau balandžio 1 d. Kaip ir neblogai, prekės kokybė gera, tačiau netiko dydis. Gražinau tą pačią dieną, bet pinigų neatgaunu iki šiol, o suma nemaža- 215 € Paskyrije buvo parašyta, kad grąžins balandžio 11d. Dabar jau 14 dieną….O iš atsiliepimų matyti, kad ir ilgiau galiu nesulaukti (labai tikiuosi, kad bent jau atgausiu ????)…Žodžiu, nerekomenduoju.
Atsakyti
Neįmanoma pinigų negražina jau 9 savaites vis tik rašo, kad gražins, bet pirma nesuveikė automatinis gražinimas, gražins rankiniu būdų per 14 dienų, praeina šis reminas tikina kad šiandien pavedimas bus atliks kurį gausi per 2 dienas praeina ir šis terminas nesu turėjusi tiek problemų nei su viena parduotuve
Atsakyti
Maždaug prieš metus buvo normali parduotuvė, bet šiuo metu pablogėjo viskas. Pristatymo terminų nebesilaiko, amžinai painioja azijietiškus ir EU dydžius, kainas kelia. Jeigu randi ir apmoki tinkančią prekę, tai už savaitės atsiunčia pranešimą, kad apmokėtos prekės nebėra. Vienu žodžiu - visiškas degradavimas kažkada buvusios normalios sistemos.
Rekomenduočiau rinktis "Zalando" - visais parametrais geresnis variantas, o "About You" - tik nervų gadinimas, kurį reikėtų užmiršti.
Atsakyti
INGA 2021-07-13 16:26:10
Perskaičiau neigiamus komentarus ir vis tiek surizikavau užsisakyti. Prekė pristatyta pakankamai greitai, t.y., per 5 dienas, įskaitant ir savaitgalį. Pirmą kartą netiko dydis, pinigai grąžinti per 3 dienas. Antras užsakymas atėjo taip pat greitai ir sklandžiai. Rekomenduoju.
Jums pasisekė, o man negrąžina pinigų jau antra savaitė!
Atsakyti
Eglė 2022-02-16 12:38:30
Kuo toliau, tuo blogiau. Užsisakius prekes 01 31 išsiunčia pusę prekių 02 16. Kai rašo internetinėje svetainėje, kad prekių pristatymas trunka 3-5 dienas. Sutartį atšaukti esą galima per 14 dienų, tačiau kokiais penkiais el.laiškais informavus, kad užsakymo nebereikia, nes jis vėluoja, jokių veiksmų įmonė nesiėmė. Nepatikimi, meluojantys ir išsisukinėjantys. Gyvenime neužsakinėsiu ir niekam nerekomenduoju. Pilna panašaus profilio el.parduotuvių, kur prekes galima gauti per savaitę ir visas, o ne po trupinį.
Blemba, jau pradedu manyti kad Jūs teisi!
Atsakyti
Kuo toliau, tuo blogiau. Užsisakius prekes 01 31 išsiunčia pusę prekių 02 16. Kai rašo internetinėje svetainėje, kad prekių pristatymas trunka 3-5 dienas. Sutartį atšaukti esą galima per 14 dienų, tačiau kokiais penkiais el.laiškais informavus, kad užsakymo nebereikia, nes jis vėluoja, jokių veiksmų įmonė nesiėmė. Nepatikimi, meluojantys ir išsisukinėjantys. Gyvenime neužsakinėsiu ir niekam nerekomenduoju. Pilna panašaus profilio el.parduotuvių, kur prekes galima gauti per savaitę ir visas, o ne po trupinį.
Atsakyti
Uzsakymas padarytas sausio 21 d., bet iki siol nera net issiustas. Susisiekus, pasake, kad siunta jau buvo issiusta ir per 3-5 darbo dienas pasieks mane. Suvedus siuntos koda, matau, kad tik issaugoti siuntos duomenys, bet siunta dar nera issiusta. Nesuprantu kam meluoti? Deja, tai bus paskutinis uzsakymas.
Atsakyti
Pateikiau uzsakyma 01.30, ji suruose 01.31 dabar yra 02.06 bet jo vis dar nesugebejo issiusti. Kam ji laikyti tiek laiko supakuota? O gal jau pasimete siunta? Ar per mazai uzdirbat ir nesugebat kurjeriam sumoket? Kiek uzsisakau tiek veluoja, imeta 20%off koduka kitam apsipirkimui ir tikisi kad ir toliau pirksimes. Ne pirmas kartas - geda. Yra ir geresniu puslapiu kur per 2-3dienas pristato o ne savaitem veluoja
Atsakyti
Uzsisakineju is ju jau pora metu. Labai viskas gerai, ne karto neteko nieko grazinti. Tiesiog reikia labai gerai issistudijuoti portaluose firmos dydzius. Taciau paskutiniu metu pradeda nuvilti, tenka prekiu laukti po kelias savaites. Manau teks uzsisakineti pas konkurentus, pas kuriuos prekes buna po dienos ar dvieju.
Atsakyti
Užsisakiau prekes vaikams su gera nuolaida, vienos neliko po savaites-anuliavo, o kitas anuliavo už 2 savaičių, vis nukėlinėdami pristatymo terminus, finale išvis atšaukė, nes mano prekių nėra, ir taip net su trimis užsakymais iš eiles, o užsakant tai nebuvo paskutiniai vienetai… nieko gero, rimtai geriau pirkti kitur sumokant šiek tiek brangiau, bet nors norima daiktą įsigysi. Per išpardavimus gali ir kitur gerų deal rasti, bet čia vilkina laiką, finale išvis atšaukia užsakymus po keletos savaičių, kai tuo tarpu ir kitur nebelieka reikiamų dydžių… neberizikuočiau daugiau.
Atsakyti
Pirmą kartą užsisakiau drabužius iš About You, ir kai siunta jau turejo atvykti, sugalvojau paskaityti atsiliepimus, nes pirkiniu suma buvo apie 90 eurų (Nike sportine apranga), pradėjau skaityti atsiliepimus ir išsigandau, jau norėjau atšaukti prekę, bet ją jau turėjo atsiųsti, todėl pagalvojau „Vieną kartą gyvenam, o gal ne viskas taip blogai“, kai atsiėmiau prekes buvau gerai nudžiuginta.Daiktai buvo gražiau užpakuoti, visur buvo etiketės.Prieš savaite sugalvojau nupirkti dar kažką iš šios svetainės, bet prisiminiau apie blogus komentarus, vėl pradėjau nervintis, nes pirkau jau kitą produkcija (Buffalo), atsiemiau prieš pora dienų, labai patinka.

Tikrai rekomenduoju☺️????
Atsakyti
Is pradziu viskas patiko, ir siuntos neveluodavo, taciau o deja. Vasara gautos basutes suplyso per pada po keliu dienu, sikart sportines timpos pairo vos po poros valandu devejimo, taip pat padarius uzsakyma, kuris buvo patvirtintas, po savaites staiga is krepselio dingo viena sportine palaidine, nors nebuvo rasoma, kad paskutiniai vienetai. ????????????
Atsakyti
Dažnai užsisakau. Viskas labai gerai. Nepatinka-grąžinu, jokių problemų. Grąžinimo lipdukai pridedami, jokių rūpesčių. Pinigus perveda tvarkingai. Tikiuosi taip bus ir toliau.
Atsakyti
Nėra nieko blogiau, nei su pristatymu nei su prekėmis,. Užsakiau diesel batus ir kartu Nike.Užsakymą padariau laukiau savaitę laiko, po kurio laiko gaunu email, kad diesel batų nėra ir užsakymas atšauktas.
Atsakyti
Uzsisakiau prekes lapkricio 16d. Black Friday nuolaidomis. Aisku, po uzsakymo gaunu laiska, kad siunta veluos del didelio kruvio. Viskas lyg ir suprantama. Po 3sav gaunu laiska, kad atsiprasoma ir gaunu nuolaidos koda, ir pranesima, kad siunta bus gruodzio 7-8d.
Siuntos nera. Gruodzio 9d parasiau laiska, su uzklausa, kur siunta. Vel atsakymas, kad didelis srautas atsakys kuo greiciau. Nesulaukiu. Gruodzio 11d skambinu, vyrukas pasako, kad siunta issiusta gruodzio 2d. ir daugiau jis nieko nezino. Pataria palaukti iki 16d ir tada daugiau nebelaukti. Jus rimtai???
Arba sako, padarykit nauja uzsakyma. Gal greiciau gausite. Ta prasme, kaip?!? Ir as aiskinu jam, kad nebera visu prekiu. O jis pasako, kad jis nieko pasakyt negali.

Nusivylimas didziulis. Tai kiek pries reikia uzsisakineti, kad gautum prekes sventems??
Koks jau skirtumas
2021-12-06 10:44:17 IP 2edl1hu2
Atsakyti
Esu užsisakius ne viena karta iš about you elektroninės parduotuvės prekių sklandžiai greitai ateina kai nera didelis siuntu srautas. Dažniausiai perku per išpardavimus kai yra -20% -50% arba jau kai -70% ar su kokiu nuolaidos kodu. Bet siuntos nevėluoja, o atkeliauja į nurodyta paštomatą. Dabar per Black Friday užsisakiau tiesiog tapkes, nes buvo gera akcija ir vertos tokiu pinigėliu. Aisku nebuvo mano dydžio kad 100% bučiau rami kad tiks, bet pasiemiau mašinta na jos tik šlepetės kad ten truputi atrodys mažesnės kaip norėtusi nieko neatsitiks vis gi jos kaip ir sau dovana Kalėdom ???? Okey pagalvoju imu. Užsisakiau, auvedžiau adresa ne paštomata, nes tai galima daryti, galvoju iš vis fainai atneš gal į namus ????✌️ “Žinoma atnešė” ???? Pradedant nuo to, kad užsakyme nurodytas tik adresas joks telefono numeris pagal viska turėtu neišsiusti taip siuntos jeigu nenurodytas telefono numeris, o užsakymą vėl turėjau koreguoti ir man turėjo pranešti. Matosi, kad super dirba “About You”???? Negana to nenuėjo kurjeris į adresa tai tiesiog artimiausiam Omnivos paštomate įdėjo siunta ir uždarė dureles. Ale omniva atsiunte man sms zinute ir išsiunte el pastu durelių koda. ???????????????????????????? Noriu pamatyti į koki telefono nr išsiuntė ir visai norėčiau pamatyti į kokį pašta išsiuntė pakartotiną durelių kodą.???????????????? Juokas juokais galvoju susisieksiu ???????????????????? su omniva ????????????o cia dar linksmiau nei paskambinsi nei i fb parasysi kompai dirba ir papusk i uodega ????????Noriu susisiekti su about you net neleidzia ju telefonas gal išjungtas o gal taip belekoks parasytas kad neva galite susisiekti. Kur tik jiems nerasiau ir el pastu ir fb tai bendraujame po geru kelių dienų nervukų per fb ir vėl gi mano siunta yra Lietuvoje jau pora sav kažkokiam terminale, o parduotuvė negali susisiekti su omniva padaryti normalu įdėjimą su durelių kodų. Tiesiog raso zinutes apgailestavimo ir apie pinigu gražinimą. Bla bla bla pasakysiu kas man is to jeigu negausiu savo prekes su gera nuolaida aisku gal ir nebutu tikusios man tos tapkes bet po namus i pleža ar atostogu butu geros. Ne i miesta eiti su jom bet principas toka kad ne mano kaltė kad taip neatsakingai dirba. Reklamas siusti pirmi bet su klientu susisiekti paskutinėj eilėj arba iš vis tokia politika pas ju nebendrauti ir taisyti klaidas, o nurašyti (ups soriukas grąžinsim pinigelius ir galesit is naujo užsisakyti) Mhm never ????????Nzn kurie turi kantrybes su tokiom kompanijom prašom bandykit, bet ne per didžiulius srautus ir po lb daug ir brangias prekes, nes paskui bus gaila prarasti laiko ir pinigėlių.
Atsakyti
Esu patenkinta ir kokybe, ir kaina.Taip pristatymas dažnai vėluoja, tai man nekelia problemų, neperku būtent kažkuriai datai, grąžinti neteko, supakuota visada idealiai.Tikiuosi ir ateityje pirkti, perku labai dažnai, teko lyginti kainas su kitom el.parduotuvėm, tai tikrai tos nuolaidos pritaikytos.
Atsakyti
Nesuprantu, kaip taip nesusitvarko su grąžinimais. Virš mėnesio laiko yra grąžinami pinigai, kiek rašyta, klausta, vis naujas "klientų aptarnavimo" asmuo prašo kažkokių tai papildomų duomenų, kad pinigus grąžins rankiniu būdu.
Tai ne tik prekė brokuota, bet ir pinigai laiku negrąžinami.
Siūlyčiau susitvarkyti komunikacinius dalykus kompanijos viduje, bei susižiūrėti terminus kažkokius, nes šiai dienai kažkoks "bardakas".
Atsakyti
Jei norit pinigus net atsiskaitę išankstiniu pavedimu atgauti nežinia kada, tai galit nudotis šios įmonės paslaugomis. Sako, kad pavedimas atliktas prieš 5d, tai nežinau kokiais pašto karveliais siunčia. Ir kokius 4k yra pvz vietoj džinsu idėje šortus, o dar geriau - vaikiškus sportbačius. Daugiau niekada nebesinaudosiu.
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU, PREKIŲ REIKIA LAUKTI TIKRAI DAUG DAUGIAU NEI NURODYTA 5 DARBO DIENOS. UZSISAKIAU PRIES SAVAITE DAR PREKE TIK RUOSIAMA IR NEISSIUSTA. NIEKADA DAUGIAU NESISAKYSIU IS CIA.
Atsakyti
nezinau, kas sioje firmoje siuncia prekes, ar is tiesioginiu lenku, ar, is vokieciu, bet aptarnavimu, tikrai neiskundziu, prekes siaip sau, orginalu netikkiu...
Atsakyti
Esu nusivylusi, visada būna kažkas ne taip, tai prekė ne ta, tai brokuota, dabar išvis vėluoja. Nusivylimas.
Atsakyti
Ir žinoma, neįmanoma jiems išsiųsti laiško, bandžiau gal 10 kartų https://m.aboutyou.lt/
Atsakyti
Tikriausiai prekiauja dėvėtais drabužiais? Nors sumokėjau kaip už naują. Pirmą kartą pirkau iš jų ir esu šoke!
Lietpaltį išėmus iš pakuotės kvapas rūkalų, apveltas gyvūno plaukais, siūlai išlindę, apykaklė purvina. Foto prisegu.
Atsakyti
Užsakiau dukrai džemperį.
Norodyta buvo 65 proc. medivilnės 35 proc. sintetika.
Gavau, 100 proc. sintetika, net braška, visas suglamžytas, dydis ne M, o atitinka S mažintą.
Atsiuntimas 5 eur, norint grąžinti turiu dar 5 eur susimokėti.
Labai gailiuosi, kad paskubėjau ir nepaskaičiau komentarų apie šią parduotuvę.
Skubančių apgaudinėjimas.
Atsakyti
Perskaičiau neigiamus komentarus ir vis tiek surizikavau užsisakyti. Prekė pristatyta pakankamai greitai, t.y., per 5 dienas, įskaitant ir savaitgalį. Pirmą kartą netiko dydis, pinigai grąžinti per 3 dienas. Antras užsakymas atėjo taip pat greitai ir sklandžiai. Rekomenduoju.
Atsakyti
Nei atrašo, nei kelia telefoną. Prekės tiesiog negavau. Tai jei nenorite padovanoti pinigų, apeikit dideliu lanku šitą š*******o kontorą.

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Laisvės pr. 75, LT-06144 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Pirmoji e-parduotuvė „Pigu.lt“ atidaryta 2008 m., 2011 m. veikla išplėsta Latvijoje įsigijus e-parduotuvę „220.lv“, Estijoje - 2013 m., įsigijus e-parduotuvę „dlb.ee“ (dabar žinoma kaip „kaup24.ee“). 2021 m. „Pigu“ susijungė su Suomijos e-prekybos milžine „Hobby Hall“ ir...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Mokesčių simuliacijos įrankis – Statistikos departamento rankose
Mokesčių simuliacijos įrankis – Statistikos departamento rankose
Pasaulio banko ekspertai perdavė Lietuvos statistikos departamentui mikrosimuliacijos įrankius, kurie padės kuriant teisingesnę ir į verslo augimą orientuotą mokesčių sistemą.
Vadovo akistata su savimi: ko nenori pamatyti lyderis?
Vadovo akistata su savimi: ko nenori pamatyti lyderis?
Vadovams kalbėti apie organizacijos sveikatą ir jos rodiklius atrodo įprastas ir savaime suprantamas dalykas. Tačiau apie poreikį rūpintis savimi ir savo lyderyste sau ir kitiems garsiai...
Inovacijos keičia požiūrį į pakuotes: sukurtas atsparus drėgmei popierius, iki 25 kartų perdirbamas kartonas
Inovacijos keičia požiūrį į pakuotes: sukurtas atsparus drėgmei popierius, iki 25 kartų perdirbamas kartonas
Jau ne pirmus metus kalbama apie būtinybę įgyvendinti žiedinės ekonomikos principus šalyje bei Europos Sąjungoje. Lietuvos ekonomika pagal šį rodiklį vis dar gerokai atsilieka nuo ES vidurkio, kur...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar ketinate pradėti investuoti?

Akcijų kainos

Xerox 15,80 +3,07%
Macy's 22,96 +1,91%
3M 126,35 +1,42%
Kraft Heinz Co 39,89 +1,19%
Hewlett-Packard 27,83 -1,70%
Wells Fargo 42,45 -2,19%
Google 95,15 -2,22%
Nasdaq 64,84 -3,24%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 74,25 -3,48%
Jautiena 5,65 -1,05%
Apelsinai 0,93 0,00%
Cukrus 0,77 -1,28%
Dujos (JAV) 7,76 -11,72%
Benzinas 2,64 -12,87%
Vištiena 3,31 -0,30%
Anglis 196,95 +16,09%