VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Internet trading

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Internet trading

Atsiliepimai apie UAB "Internet trading"

OZIS.LT

Parašyk savo nuomonę apie UAB "Internet trading"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Paskaičius komentarus pradėjau abejoti, ar užsakinėti.
Surizikavau. Užsakiau 12.29 d. Pristatymą tinklapyje žadėjo 01.11. Prekes gavome 01.25 d.
Kadangi užsakinėjome iš anksto, su rezervu, tai ir viskas OK!
Atsakyti
And 2019-01-08 15:15:01
Dar vis laukiu prekes.nors gruodzio 21d. turejo but.
Laba diena,

Atsiprasome, kad Jusu uzsakyta preke veluoja, taciau tai buvo priessventinis laikotarpis ir baldu gamintojai tikrai pailgino uzsakymo realizavimo laika. Mes kiekvienam klientui leidziame moketi uz prekes tik jas gavus. Niekada neprasome isankstinio mokejimo ar avanso, tad tikrai kiekvienas klientas yra laisvas savo pasirinkime ir visada gali atsaukti uzsakma.
Atsakyti
Dar vis laukiu prekes.nors gruodzio 21d. turejo but.
Atsakyti
Uzsisakem saldytuva zemiausia kaina. Internete tiek veliau parasius emaila pranese kad pristatys penktadieni. Atveze penktadieni inese patrauke stala o sena saldytuva ispakavo ir pastate nauja. SUPER. IR NEREIKIA SKAITYTI SITU KOMENTARU. Kas nedirba tam gal ir nenutinka. Pataupykit savus nervus. Esame patenkinti ir kaina ir paslauga. ACIU.
Atsakyti
Pati nusipezat ir neaiskinkit kas as esu jei nezinote! Paziurekite i data - tuo metu baldus tikrai gavau ketvirtadieni, nes kitoa dienos man netiko visai. Tarp kita ko, siandien (taip taip siandien yra penktadienis kaip jau turbut pastebejote) gavau antraji savo uzsakyma is sios parduotuves. Si karta laukiau ilgiau - 5 savaites. Bet pirkau prekes, kuriu nera ju tinkalapyje, tiesiog zinojau ko man reikia, o Ozis pasiule maziausia kaina.
Atsakyti
Labai neatsakinga įmonė, laiku nevykdo užsakymo, laukiame daugiau negu mėnesį, nors turėjo būti prekės pristatytos po savaitės. Įmonė net ne informuojame, kad prekės vėluos. Tikrai siūlome, neapsigauti ir rinktis kitą įmonę.
Atsakyti
Mes irgi pirkom baldus sitoi parduotuveja, ir likome patenkinti viskuom. Labai malinus vadibyninkai ir baldai labai kokybiski, mes pirkim lova ir spinta (mokejom spue 1000 eur) tai ir kokybe gera!!! Visada galma susitarti su jais, o nerasiti skundus !!!!!!
Atsakyti
Preke neatitinka tikrovės, užsisakėme vaiko baldus, tai ne tik kad vėlavo mėnesį laiko, tai ir detales per trumpos, nestabilios, linksta, ant lovos baisu atsisėsti vaikui, kad neilūžtu. Nusipirkom savo detales! Kas yra viršūnė! Skylės balduose išgręžta ne ten kur reikia, spalva taip pat neatitinka pagal nuotraukas, nuotraukose ryški, o realybėj blanki. Pardavėja, kuri atsako į skambučius be kompetencijos, kalba vėjus. Žodžiu aplenkit parduotuvę iš tolo.
Atsakyti
O as likau labai patenkinta sia internetine parduotuve. Tiesa, pries uzsakant buvo siek tiek neramu, nes neigiamu komentaru, deja, tikrai labai daug. Bet surizikavau ir ne kiek nesigailiu! Vienu kartu uzsisakinejau labai daug baldu (miegamojo komplekta, valgomojo komplekta, sekcija), kai kuriu prekiu net nebuvo ju internetiniame tinklapyje. Bet vadybininke ne tik rado man reikalingas prekes, bet dar ir pasiule pacia geriausia rinkos kaina. Del pristatymo laiko: kadangi man baldu reikejo ne taip ir skubiai, todel dar pries uzsakant pasilikau sau laiko rezerva. O baldus gavau kaip ir buvo sutarta, t.y. po 3 savaiciu ir dar man tinkama savaites diena. Esu patenkinta sia parduotuve ir kreipsiuos dar, jei kazko reikes. O busimiems pirkejams tiesiog galeciau patarti, kad veliau netrktu gadintis nuotaikos ir nervu, tiesiog tureti sau laiko rezerva. Nes juk yra galimybe moketi uz prekes tik jas gavus ;)
Atsakyti
Užsisakinejau vaikiska lovyte. Numatyta pristatymo data buvo 2017.09.08. 2017.09.07 vakare gavau sms zinute, kad mano siuntinys perduotas kurjeriui, o 2017.09.08 jau turėjau taip lauktą lovytę. Gal pasisekė, bet priekaištų tikrai neturiu. Gal įmonė turi problemų pristatant didesnes prekes.
Atsakyti
2017-08-20 ozis.lt pateikiau užsakymą. Užsakiau prieškambario komplektą Otis ir komodą D1S. Teikiant užsakymą buvo nurodyta pristatymo data rugsėjo 1 d.
2017-08-24 kreipiausi elektroniniu paštu dėl pristatymo datos, buvau informuota :"Jusu uzsakytos prekes bus Jums pristatytos iki rugsejo 1-8 d."
2017-09-01 kreipiausi telefonu +37069365525 pasiteirauti, kada bus pristatytas mano pateiktas užsakymas. Atsiliepusi mergina informavo, kad baldai bus pristatyti 2017-09-08.

2017-09-08 pirmiau minėtu telefonu kreipiausi, norėdama sužinoti kelintą valandą bus pristatyti užsakyti baldai. Atsiliepusi mergina informavo, kad informacijos apie užsakymą pateikti negali ir pažadėjo paskambinti gavusi informaciją. Po pusvalandžio paskambino ta pati mergina ir informavo, kad baldų negavo ir juos pristatys 2017-09-15. Man pasipiktinus dėl vėlavimo, paprašiau įvardinti su kuo kalbu, ji atsisakė prisistatyti, o paprašius vadovo kontaktinių duomenų liepė susirasti internete.

Po valandos vėl paskambinau pirmiau minėtu telefonu ir paprašiau vadovo kontaktų, ji liepė kreiptis bendru elektroniniu paštu. Pasiteiravus, kada vis dėlto planuojama pristatyti mano užsakymą, ji man atsakė: "kam jums iš mūsų pirkti, jei mes tokie blogi". Savo klausimą kartojau mažiausiai penkis kartus, mergina vis kartojo tą patį savo klausimą. Pasiteiravus ar ji tyčiojasi ir priminus apie mano pažeistas vartotojo teises, pareiškus pretenzija, kad apie vėluojantį užsakymą aš nebuvau informuota, o pati turėjau ieškoti informacijos apie užsakymą ir dar kartą paklausus kada bus pristatyti baldai, ji pareiškė, kad gal iš vis užsakymo nepristatyts, nes įmonė man "bloga" ir aš keliu "skandalus". Paprašiau pristatyti užsakymą kitą savaitę t. y. 2017-09-15 ar bent jau anksčiau atvežti užsakytą komodą, ji atvirai pradėjo tyčiotis siūlė užsisakinėti kitose interneto svetainėse ir dar kartą pasiūlė atšaukti užsakymą arba ji turi teisę man baldų nevežti.

Po tokių merginos žodžių, deja, užsakymą atšaukiau.
Atsakyti
Na ka, teko patirti ir man sios imones profesionaluma. Kaip ir dauguma cia jau rase, NESITIKEKIT, kad preke bus pristatyta laiku. Mano atveju - velavo 2 savaites. Jokios informacijos apie uzsakymo/apmokejimo busena, velavimus, tikslia pristatymo data negavau nei i el pasta, nei i telefona. Del visko reikejo skambineti paciam ir klausyti melagingu pazadu.
Verciau pirkit is patikimu parduotuviu.
Atsakyti
Niekad nesu rasiusi, bet esu isiutusi!!!! Jusu "imone" pasibaisetina, o joje dirbanti mergina/moteris turi tiek izulumo, kad truksta zodziu. Uzsisakiau spinta, kuria man turejo pristatyti liepos 28diena. Liepos 23d as paskambinau nuostabiai darbuotojai, ir paklausiau ar spinta mane pasieks 28diena, jos atsakytymas buvo TAIP. PENTADIENI t, y 07.28 as laukiu, o man spintos nera paskambinau i "super imone" OZIS ir klausiu kur mano spinta. Ji atsako negavome, klientus informuojame ketvirtadieni kad siuntos nebus, bet as nesulaukiau informacijos kad mano uzsakymo nebus, ji man atsake taip gavosi :D Bus kita pentadieni, 08.04 bet ir vel nesulaukiu, galiausiai atejo sis PENKTADIENIS spinta gauta pas juos, bet jie labai vertina transporta ir spinta man pasiule gauti kita PENKTADIENI. Po velniu kiek PENKTADIENIU reikia laukti??? Jus gal medi auginate is kurio galesite pagaminti spinta???? Zmones kurie vertinate savo laika ir sveikata NIEKADA neuzsisakyte is OZIS.LT
Atsakyti
Iš šios parduotuvės pirkome spintą su veidrodžiu. Na taip jau atsitiko kad tik išpakavus savo spintą pamatėme, kad veidrodis yra sudaužytas. Labai susinervinau, nes perskaičiusi šiuos atsiliepimus maniau, kad parduotuvė bandys išvengti sugadintų dalių pakeitimo naujomis. Taigi, parašiau apie pažeistą pirkinį ir man be jokių atsikalbinėjimų pažadėjo, kad atveš naujas spintos duris su veidrodžiu. Ir po kelių savaičių sulaukiau kurjerio skambučio, kad atvežė man naujas spintos duris. Ačiū už malonų bendradarbiavimą bei pažadų ištesėjimą.
Atsakyti
Viska perku iš interneto ir niekad nebuvau nebuvo kad pačiam reiktu ieškot, rašyt laiškus, skambinėt ar bus pristatyta preke ar nea nors žino jie, kad nepristatys, to nepraneš kol pats nepaskambinsi, turbūt taupo ant telefono sąskaitos, nepirkit iš čia nors ir kainos geros yra bet apie laiku prekės gavimą pamirškit ir patys rūpinsitės ar gauti preke ar nea...
Atsakyti
Labai neprofesionali įmonė!
Kiap ir dauguma čia rašomų komentarų, kovo 23 d. užsisakėm lovą. Internetiniame puslapyje buvo nurodyta konkreti data, kad lovą gausime balandžio pradžioje.
Nesulaukus lovos balandžio mėn, patys susisiekėm su pardavėju. Atsakymas labai paprastas ir abejingas - lova bus po mėnesio (t.y. gegužės pradžioj), jei nenorit laukti galime gražinti pinigus....
OK, nusprendėm laukti dar mėnesiuką ir pamiegoti ant čiužinio be lovos.

Atėjus gegužės mėnesiui, vėl jokios informacijos iš ozis.lt, vėl PATYS kontaktuojames ir klausiame - KUR LOVĄ?!?!
Ozis.lt atsakymas, cituoju: "Gamintojas pateiks mums keleta Aspen lovu iki geguzes men. pabaigos. Isimties tvarka viena is ju perleisime Jums."
Skaitau ir netikiu savo akim, ką, IŠIMTIES TVARKA?!?!? PERLEISIME?!?!?! Kas čia per pokštai?!?! Parašau griežtesnį el. laišką, po jo, skambina moteris, ir užduoda kvailų klausimų - o kas blogai, ko jus norite iš mūsų, mes juk nekalti kad gamintojas nepateikia mums prekių. Ir eilinis, ir sakyčiau ciniškas, pasakymas - GALIME GRĄŽINTI PINIGUS!

Mielas Ozis.lt juk čia jus esate suinteresuoti parduoti! Kodėl pirkėjas turi kontaktuotis ir pats ieškoti savo prekės. Juk viską būtų išprendęs atsakingesnis požiūris į klientą ir paprastas el. laiškas/skambutis su paaiškinimu kodėl vėluojam...
Ir baikit su tuos atsakymu - GALIME GRAŽINTI PINIGUS!!!! Juk klientas pasiruošęs išleisti pinigus, jam reikia prekės, o ne begėdiško atsakymo!
Atsakyti
Vytenis 2017-05-10 16:40:42
Užsakėme Lovą su pristatymu per 2 sav. pagal interneto skelbimą Ozis.lt puslapyje.
Gavome užsakymą patvirtinantį numerį. Atėjus pristatymo datai, patys paskambinome į parduotuvę ir sužinojome, kad pristatymas galimas tik už 6-7 sav.
Paklausiau, kodėl skelbia klaidinantį reklaminį skelbimą apie 2 sav. pristatymą ir kodėl jis vis dar kaba nepakeistas. Į šį klausimą atsakymo nepateikė. Kuomet yra nepavienis klaidinančio skelbimo atvejis, patartina kreiptis į VTAT su prašymu įvertinti kokia dalis siūlomų prekių yra pateikiamos su klaidinančia info.
Laba diena,

Informuojame, kad jokios klaidinančios informacijos savo svetainėje neskelbiame. Taip pat neprašome išankstinių apmokėjimų, tad visada galite būti ramūs. Jus taip pat pasirinkote apmokėjimą prekės pristatymo metų. Jūsų užsakyta lova vėlavo 5 d.d. dėl kaimyninės šalies nedarbo dienų gegužės mėn. pradžioje. Lovą planavome Jums pristatyti gegužės 11-12 d., tačiau Jus atsisakėte siuntinio ir tai yra Jūsų teisė.
Atsakyti
Užsakėme Lovą su pristatymu per 2 sav. pagal interneto skelbimą Ozis.lt puslapyje.
Gavome užsakymą patvirtinantį numerį. Atėjus pristatymo datai, patys paskambinome į parduotuvę ir sužinojome, kad pristatymas galimas tik už 6-7 sav.
Paklausiau, kodėl skelbia klaidinantį reklaminį skelbimą apie 2 sav. pristatymą ir kodėl jis vis dar kaba nepakeistas. Į šį klausimą atsakymo nepateikė. Kuomet yra nepavienis klaidinančio skelbimo atvejis, patartina kreiptis į VTAT su prašymu įvertinti kokia dalis siūlomų prekių yra pateikiamos su klaidinančia info.
Atsakyti
Pirkeja 2017-03-01 22:00:21
Nuo siol apleksiu sia parduotuve dideliu vingiu. Uzsisake sedmaisi gave ir ispakave pamateme kad jis ipjautas ir pabiro uzpildas po namus. Kreipusis i imone su nuotraukom. buvo atsakyta kad tai musu beda nes mes ja jau priemem. Vienu zodziu nusikratimas visko nuo saves ir 0 problemos sprendimo. Svarbiausia gauni pinigus o kokia preke pasieks klienta nesvarbu. Buciau pasiskaicius apie sia kontora buciau net nepirkus ir siuo metu kitiems nerekomenduoju!!!!
Laba diena,
Mes išsiuntėme Jums sėdmaišį be pažeidimų ir tinkamos kokybės. Pakuotė yra skaidri ir tokie trūkumai yra lengvai pastebimi, todėl pristatymo metu galėjote matyti pakuotės ir sėdmaišio būklę. Šiuo atveju akivaizdu, jog pažeidimas atsirado po pristatymo. Pretenzijos ar pastabų kurjeriams dėl sėdmaišio pažeidimo ar pakuotės nepalikote.
Atsakyti
Nuo siol apleksiu sia parduotuve dideliu vingiu. Uzsisake sedmaisi gave ir ispakave pamateme kad jis ipjautas ir pabiro uzpildas po namus. Kreipusis i imone su nuotraukom. buvo atsakyta kad tai musu beda nes mes ja jau priemem. Vienu zodziu nusikratimas visko nuo saves ir 0 problemos sprendimo. Svarbiausia gauni pinigus o kokia preke pasieks klienta nesvarbu. Buciau pasiskaicius apie sia kontora buciau net nepirkus ir siuo metu kitiems nerekomenduoju!!!!
Atsakyti
Tadas 2016-12-20 15:30:36
Tikrai nerekomenduoju pirkti iš šios svetainės, kaip ir žemiau parašytuose komentaruose "neaiški kontora" ir požiūris į klientą nuviliantis.
Išsirinkau prekę iš šios svetainės ir paskambinau paklausti per kiek laiko pristatys (man svarbiausia, kad iki Kalėdų spėtų), tai sakė "Oi žinoma tikrai spėsime". Tada pasitariau su drauge ir nuspredžiau pirkti dovaną Kalėdoms. Prieš perkant dar kartą paskambinau ir pasitikslinau ar tikrai spės, tai vėl man atšovė "Blogiausiu atveju gruodžio 23 pristatyts". Na ir patikėjau bei užsisakiau.
Dabar prieš pat Kalėdas man skambina ir sako, kad tiekėjas patikslino ir nespės. Didžiausią pyktį kelia ne tai. kad nespės, bet požiūris į pirkėją. Aš vadybininkei sakau "Ką man dabar daryti? Iš kur man gauti norimą prekę Kalėdoms?", ji ramiu balsu "Niekuo žinokite padėti negaliu". Nevilties apimtas aš jei sakau "Tikrai paliksiu neigiamą atsiliepimą apie jūsų įmonę", o ji vėl ramiu balsu "Palikite, ačiū."

Yra begalė internetinių parduotuvių ir dažniausiai pasitikrinu atsiliepimus. Gaila, kad šį kartą to nedariau, nes tikrai būčiau nepirkęs.
Laba diena,

Atsiprašome, jog negalėjome įvykdyti Jūsų užsakymo. Pilnai suprantame Jūsų nusivylimą. Mes jus informavome iškart vos gavome informaciją iš gamintojo. Kiekvieną užsakymą stengiamės įvykdyti laiku. Kartais ne viskas priklauso nuo mūsų. Mes Jums siūlėme kitą sėdmaišį, bet jums netiko kaina...
Atsakyti
Tikrai nerekomenduoju pirkti iš šios svetainės, kaip ir žemiau parašytuose komentaruose "neaiški kontora" ir požiūris į klientą nuviliantis.
Išsirinkau prekę iš šios svetainės ir paskambinau paklausti per kiek laiko pristatys (man svarbiausia, kad iki Kalėdų spėtų), tai sakė "Oi žinoma tikrai spėsime". Tada pasitariau su drauge ir nuspredžiau pirkti dovaną Kalėdoms. Prieš perkant dar kartą paskambinau ir pasitikslinau ar tikrai spės, tai vėl man atšovė "Blogiausiu atveju gruodžio 23 pristatyts". Na ir patikėjau bei užsisakiau.
Dabar prieš pat Kalėdas man skambina ir sako, kad tiekėjas patikslino ir nespės. Didžiausią pyktį kelia ne tai. kad nespės, bet požiūris į pirkėją. Aš vadybininkei sakau "Ką man dabar daryti? Iš kur man gauti norimą prekę Kalėdoms?", ji ramiu balsu "Niekuo žinokite padėti negaliu". Nevilties apimtas aš jei sakau "Tikrai paliksiu neigiamą atsiliepimą apie jūsų įmonę", o ji vėl ramiu balsu "Palikite, ačiū."

Yra begalė internetinių parduotuvių ir dažniausiai pasitikrinu atsiliepimus. Gaila, kad šį kartą to nedariau, nes tikrai būčiau nepirkęs.
Atsakyti
Pirkau spalio 14 d. sekcija. Zadejo atvezti spalio 28 d. Taciau galejau ka atsiimti jau spalio 21 d. Likau patenkintas. Rekomenduoju ir pats tikrai dar pirksiu.
Atsakyti
Teko ir man čia pirkti. Nesklandumų nebuvo. Pirkau vieną kartą orkaitę pristatė šiektiek anksčiau negu buvo nurodytas terminas, sumokėjau kurjeriui. Kitą kartą užsisakiau spintą, prašiau nuolaidos, kaip esamai pirkėjai, pritaikė nemokamą pristatymą, o spinta atvyko laiku. Esu patenkinta, rekomenduoju.
Atsakyti
Vadimas 2016-10-19 08:59:30
Gavau atsakymą į mano skundą iš nuostabios Ozis.lt komandos netekau žado....
Nerekomenduoju pirkti iš šios svetainės.
Laiškas iš Ozis.lt:

Laba diena,

Informuojame, kad Jusu uzsakymas yra anuliuotas. Jeigu Jusu manymu esame neaiski kontora, prasome pirkti prekes kitur.
------------------------------------------
Pagarbiai,
Internetinė parduotuvė Ozis.lt
UAB, , Internet trading''
Mob. +37069365525
Laba diena,
Vadimai, kaip minėjome Jums buvo pasiūlyti kiti modeliai, kurie atvyktų greičiau, Jūsų atsakymo negavome. Sulaukėme atsiliepimo ir nepasitenkinimo, jog esame „nerimta kontora“. Savaime suprantama jog Jūs nenorite naudotis mūsų paslaugomis. Todėl papildomai informavome dėl užsakymo anuliavimo.
Atsakyti
Gavau atsakymą į mano skundą iš nuostabios Ozis.lt komandos netekau žado....
Nerekomenduoju pirkti iš šios svetainės.
Laiškas iš Ozis.lt:

Laba diena,

Informuojame, kad Jusu uzsakymas yra anuliuotas. Jeigu Jusu manymu esame neaiski kontora, prasome pirkti prekes kitur.
------------------------------------------
Pagarbiai,
Internetinė parduotuvė Ozis.lt
UAB, , Internet trading''
Mob. +37069365525
Atsakyti
Rimas 2016-10-14 14:19:19
Keista kontora... Išsirinkau prekę, susimokėjau antradienį, žadėjo atvežt penktadienį... Šiandien jau lygiai dvi savaitės kaip turėjau naudotis nauju daiktu, bet vis dar laukiu...
Pasiskambinus į ozis.lt - niekas nežino kada gausiu užsakytas prekes...
Laba diena,
Rimai, atsiprašome už vėlavimus. Jeigu Jūs skambinote ir teiravotės, dėl pristatymo, Jums turėjo būti pranešta dėl pasikeitusio pristatymo termino. Jeigu Jums pristatymo terminas nėra tinkamas, visada galima grąžinti pinigus, pinigai yra grąžinami per 1 d.d.
Atsakyti
Vadimas 2016-10-14 12:16:21
Labai neaiškūs veikėjai... Užsakėme dvigulę lovą. Puslapyje rašė, jog mūsų lova bus pristatyta spalio 7d.. Paskambinus spalio 7d. mums paaiškino, jog lovos nėra ir jie tiksliai nežino kada bus. Patikslino, jog gali būti pristatyta kitą savaitę. Sutikome palaukti. Praėjus savaitei skambiname vėl su tuo pačių klausimų - lovos nėra. Dabar sužinojome, jog mūsų užsakyta lova, kuri turėjo atvykti spalio 7d., bus pristatyta neanksčiau kaip lapkričio 10d. Pasijautėme apgauti... Gerai, kad nesumokėjome pinigų iš anksto... Konsultantė tik kaltino gamintojus ir niekaip neįžvelgė jokių nesklandumų mūsų užsakyme. Tada supratome, jog tai kasdienybė Ozis.lt. Paaiškino, jog jeigu mums kažkas nepatinka ji gali tiesiog atšaukti užsakymą (tiesiog superinis problemos sprendimo būdas). Jeigu kažką planuojate užsakinėti - Jokiais būdais NEMOKĖKITE IŠANKSTO. KONTORA LABAI NEAIŠKI.
Laba diena,
Vadimai, atsiprašome už nesklandumus. Kartais baldų pristatymas vėluoja iš gamintojo. Mes pateikiame tokius terminus, kurie yra pateikiami gamintojo. Mūsų įmonė niekada nereikalauja užsakomosioms prekėms jokių avansinių mokėjimų ar užstatų. Tai yra kliento pasirinkimas kokiu jam patogiu būdu atsiskaityti už prekes. Jums buvo pasiūlyti kiti lovų modeliai, kurie galėtų greičiau atvykti.
Atsakyti
Keista kontora... Išsirinkau prekę, susimokėjau antradienį, žadėjo atvežt penktadienį... Šiandien jau lygiai dvi savaitės kaip turėjau naudotis nauju daiktu, bet vis dar laukiu...
Pasiskambinus į ozis.lt - niekas nežino kada gausiu užsakytas prekes...
Atsakyti
Labai neaiškūs veikėjai... Užsakėme dvigulę lovą. Puslapyje rašė, jog mūsų lova bus pristatyta spalio 7d.. Paskambinus spalio 7d. mums paaiškino, jog lovos nėra ir jie tiksliai nežino kada bus. Patikslino, jog gali būti pristatyta kitą savaitę. Sutikome palaukti. Praėjus savaitei skambiname vėl su tuo pačių klausimų - lovos nėra. Dabar sužinojome, jog mūsų užsakyta lova, kuri turėjo atvykti spalio 7d., bus pristatyta neanksčiau kaip lapkričio 10d. Pasijautėme apgauti... Gerai, kad nesumokėjome pinigų iš anksto... Konsultantė tik kaltino gamintojus ir niekaip neįžvelgė jokių nesklandumų mūsų užsakyme. Tada supratome, jog tai kasdienybė Ozis.lt. Paaiškino, jog jeigu mums kažkas nepatinka ji gali tiesiog atšaukti užsakymą (tiesiog superinis problemos sprendimo būdas). Jeigu kažką planuojate užsakinėti - Jokiais būdais NEMOKĖKITE IŠANKSTO. KONTORA LABAI NEAIŠKI.
Atsakyti
valdas 2016-06-02 12:16:28
Sveiki gerbiami pirkėjai, nupirkom dvirati sūnui iš OZIS.LT, apsidžiaugem, bet džiaugsmas truko neilgai, kai uždejom ratus prasidejo problemeles, padangos sleivos i rema netelpa susisekem su pardaveju nusiuntem filmuka kaip graziai sukasi ratai, to buvo maža nes pardavejai nepatikejo ir nusiunte mus pas kazkokius meistriukus labai nerimtus nors salia yra labai rimti dviraciu meistrai, buvo atsiustos naujos padangos ir visas dviratis buvo sutvarkytas uz pinigus (blogos padangos išsiustos, lauksiu pasiaiškinimo), po apziuros rimto meistro ---- dviratis jau buvo rinktas deletanto, ir matyt buvo grazintas pardavejui, perpakuotas ir vel parduotas. taip nusprende meistrai
Su tokiu poziuriu i darba greitai ozis liks be kelniu, nes galima buvo paprasiti notaro surasiti akta ir pradeti krauti pardavejui ir gamintojui problemas, bet buvo pagaileta sunaus nes ir taip buvo sugadinta svente ir sventinis savaitgalis.manau kad vistiek jus kazkas ismokins dirbti.
Valdai,
Atsiprašome už iškilusius nesklandumus dėl brokuotų padangų, tai priklauso nuo gamintojo. Likęs pasakojimas neatitinka tikrovės. Mūsų parduodami dviračiai yra nauji ir klientam pristatomi nesurinkti gamintojo dėžėse, tuo pats asmeniškai įsitikinote. Gavęs dviratį Jūs prie vairuotojo išpakavote ir jokių trūkumų ar pažeidimų nepastebėjote. Jūs galėjote dviratį grąžinti ir atgauti pinigus, bet Jūs to nenorėjote padaryti. Jog ši situacija išsispręstų greičiau ir efektyviau, oficialus šių dviračių distributorius nukreipė pas savo partnerius, jog Jums būtų pakeistos padangos. Šios paslaugos taip pat atsisakėte ir pareiškėte jog Jums reikalingos tik padangos. Į šią problemą buvo sureaguota ir per kelias min. priimtas sprendimas, o naujas padangas gavote per 2 darbo dienas.
Atsakyti
Sveiki gerbiami pirkėjai, nupirkom dvirati sūnui iš OZIS.LT, apsidžiaugem, bet džiaugsmas truko neilgai, kai uždejom ratus prasidejo problemeles, padangos sleivos i rema netelpa susisekem su pardaveju nusiuntem filmuka kaip graziai sukasi ratai, to buvo maža nes pardavejai nepatikejo ir nusiunte mus pas kazkokius meistriukus labai nerimtus nors salia yra labai rimti dviraciu meistrai, buvo atsiustos naujos padangos ir visas dviratis buvo sutvarkytas uz pinigus (blogos padangos išsiustos, lauksiu pasiaiškinimo), po apziuros rimto meistro ---- dviratis jau buvo rinktas deletanto, ir matyt buvo grazintas pardavejui, perpakuotas ir vel parduotas. taip nusprende meistrai
Su tokiu poziuriu i darba greitai ozis liks be kelniu, nes galima buvo paprasiti notaro surasiti akta ir pradeti krauti pardavejui ir gamintojui problemas, bet buvo pagaileta sunaus nes ir taip buvo sugadinta svente ir sventinis savaitgalis.manau kad vistiek jus kazkas ismokins dirbti.
Atsakyti
Mes pirkome sekciją, kurią pristatė per kelias darbo denas, tačiau gavę užsakymą jo atidžiai nepatikrinome. Praėjus beveik dviems mėnesiams susirinkome pirktą sekciją, kuri turėjo būti iš trijų dalių pastebėjome, kad trūksta vienos dalies. Kreipėmės į pardavėją ir po dviejų savaičių sulaukėme trūkstamos dalies. Labai dėkojame pardavėjui, kad jis be jokių ginčų ir be jokių papildomų įmokų išsprendė šį nesusipratimą.
Atsakyti
Sveiki.
Mes pirkom is Ozis dvieju aukstu lova. Is pradziu apsidziaugem, kad per dvi savaites pagamina, bet po dvieju svaiciu jokios lovos negavom, tai paskambinom ir pasake, kad uztruks apie menesi laiko max. Zodziu gavom mes ta lova lygiai po menesio, tiesa velai atveze apie 21.00 vakare, bet tai nieko baisaus. Mes prie kurjerio ispakavom, apziurejom, o tada tik atsiskaitem. O lovos visos detles graziai padazytos, (p.s. uzsakinejom dazyta pusi), visos atskirai supakuotos plevele ir parolonu. O pats medis geros kokybes. Taigi rekomenduoju tikrai sia parduotuve. Aciu.
Atsakyti
Sveiki,

Atsirado poreikis nusipirkti ir atsinaujinti buitinę techniką, tad pradėjau internete paieškas. Geriausia kaina buvo ozis.lt, tačiau buvo neramu perkant, kadangi apie šią įmonę nieko nebuvau girdėjęs. Užsisakiau ne tik prekes, kurios buvo jų internetiniame puslapyje, tačiau ir tokias kurių nebuvo, kadangi buitinės technikos modelių yra daug, o man reikėjo būtent konkretaus modelio. Prekės atvyko, kaip ir buvo žadėta po savaitės, buvau informuotas, jog jau galiu atsiimti. Likau labai patenkintas įmonės paslaugomis ir tai kad pavyko sutaupyti nemažai pinigų. Rekomenduoju.
Atsakyti
Laba diena.
Mes taip pat pirkome prekes OZIS.LT internetinėje parduotuvėje. Pirkome sekciją ir prieškambario baldus.
Pradžiai šiek tiek bijojome nes parduotuvė mums buvo negirdėta, o atsiliepimai internete nelabai nudžiugino.
BET kai ši parduotuvė mums prekes pristatė (na jos šiek tiek vėlavo (pristatymas užtruko mėnesį), bet kai buvome informuoti jog prekių pristatymo terminas tėra dvi savaitės BALDAMS buvome nustebę...) jos buvo geros būklės, viskas taip kaip ir norėjome.
Tikrai nenuvylė parduotuvė OZIS.LT. Darbuotojai mandagūs, bei kilus klausimams jie maloniai juos atsakė.

REKOMENDUOJU šią internetinę parduotuvę ir kitiems!
to Potenciali pirkeja
2014-11-21 09:12:26 IP 213.197.145.54
Atsakyti
Potenciali pirkeja 2014-04-03 15:29:44
Issirinkau sioje parduotuveje buitine technika, gerai, kad pries uzsakant dar spejau pasitarti su protingesniais zmonemis del garantiju. Patare is karto paklausti kaip yra su garantijom. Tai jie teige, kad garantija yra ju israsoma saskaita-faktrura, na man is karto pasidare keista, nes esu ne karta pirkus ivairia technika ir zinau, kad buna garantiniai pasai, o jie tiesiog kartojo, kad dabar nebeduoda jokiu garantiniu pasu ir kad uztenka bendradarbiavimo sutarties. Na tuomet pasiskambinau i Whirlpool atstovybe ir paklausiau kaip yra is tikruju. Tai pasirodo, kad norint gauti galiojancia garantija yra BUTINAS garantinis pasas, patvirtintas Whirlpool (nuo tokio paso yra atleistos dvi parduodutes: Senukai ir Topo cebtras). Atstovybeje dar manes paklause butent kokioje parduotuveje esu nusiziurejus prekes, patikrino sarase ir pasake, kad su sia parduotuve jie tikrai nebendradarbiauja, kad kai kuriu prekiu kainos yra net mazesnes uz Whirlpool distributoriaus savikaina, todel prekes patrdavinejamos sioje parduotuveje yra neaiskios kilmes ir joms TIKRAI NEBUS suteikta whirlpool garantija!!! Todel zmones bukite atsargesni. Jei jau kazka is cia issirinkote, pasidomekite ar ozis.lt bendradarbiauja su Jusu isirinktos prekes gamintojais ir ar bus suteiktos visos garantines prieziuros salygos, nes tai ka kalba patys ozas.lt atstovai akivaizdu yra melas ;)
Taip, Whirlpool atstovybė Lietuvoje išduoda Garantijos Knygeles savo parduodamai Whirlpool technikai. Prietaisus šiuo atveju taiso įgaliotos Whirlpool serviso įmonės.
Atsakyti
Labai patiko aptarnavimas OZIS.LT.
Užsisakiau treniruoklį. Tą pačią dieną man paskambino ir pranešė, kad užsakymas priimtas ir po 3 d.d. prekė bus pristatyta. Po 3 d.d. aš jau turėjau treniruoklį. Po mėnesio treniruoklis pradėjo girgždėti, paskambinau, ir jau kitą dieną ryte pas mane buvo meistrai. Pasirodo, kad buvo nedasuktas vienas veržtas.
Didelis ačiū OZIS.LT darbuotojams.
Atsakyti
Issirinkau sioje parduotuveje buitine technika, gerai, kad pries uzsakant dar spejau pasitarti su protingesniais zmonemis del garantiju. Patare is karto paklausti kaip yra su garantijom. Tai jie teige, kad garantija yra ju israsoma saskaita-faktrura, na man is karto pasidare keista, nes esu ne karta pirkus ivairia technika ir zinau, kad buna garantiniai pasai, o jie tiesiog kartojo, kad dabar nebeduoda jokiu garantiniu pasu ir kad uztenka bendradarbiavimo sutarties. Na tuomet pasiskambinau i Whirlpool atstovybe ir paklausiau kaip yra is tikruju. Tai pasirodo, kad norint gauti galiojancia garantija yra BUTINAS garantinis pasas, patvirtintas Whirlpool (nuo tokio paso yra atleistos dvi parduodutes: Senukai ir Topo cebtras). Atstovybeje dar manes paklause butent kokioje parduotuveje esu nusiziurejus prekes, patikrino sarase ir pasake, kad su sia parduotuve jie tikrai nebendradarbiauja, kad kai kuriu prekiu kainos yra net mazesnes uz Whirlpool distributoriaus savikaina, todel prekes patrdavinejamos sioje parduotuveje yra neaiskios kilmes ir joms TIKRAI NEBUS suteikta whirlpool garantija!!! Todel zmones bukite atsargesni. Jei jau kazka is cia issirinkote, pasidomekite ar ozis.lt bendradarbiauja su Jusu isirinktos prekes gamintojais ir ar bus suteiktos visos garantines prieziuros salygos, nes tai ka kalba patys ozas.lt atstovai akivaizdu yra melas ;)
Atsakyti
Man panasiai gaiso laika ir melavo kol galiausiai ne anuliavo uzsakymo.
Atsakyti
Nekonkreti parduotuve. Uzsisakiau skalbimo masina, sake atves 5dieni, tada parase, kad veluoja krovinys ir gausiu 3dieni. Pasiskambinus telefonu pasako, kad preke issiusta ir siandiena as ja gausiu. Tuomet paskambina po keliu valandu ir pareiskia, jog gauta partija defektuotu skalbimo masinu ir daugiau ju nebetures. Tai kam pardavinet daikta kurio neturi ir meluot, kad jinai jau issiusta jei jos net neturi...

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Kubiliaus g. 21, LT-09108 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Dėl studijų negalintys apsispręsti moksleiviai jas gali „pasimatuoti“
Dėl studijų negalintys apsispręsti moksleiviai jas gali „pasimatuoti“ 03-25 10:25
Atėjus pavasariui, dalyje šeimų kyla nerimo banga - ar vaikas gerai išlaikys egzaminus, ar jis tinkamai pasiruošęs, koks universitetas pakvies studijuoti ir į kokią...
Mirė Afganistano karo veteranas, knygų autorius Z. Stankus
Mirė Afganistano karo veteranas, knygų autorius Z. Stankus 03-25 22:42
Klaipėdos universitetinėje ligoninėje po sunkios ligos pirmadienį mirė Afganistano karo veteranas, memuarinių knygų "Kaip tampama albinosais" ir "Miražas" autorius Zigmas Stankus.
Atleistam A. Vaitkui – beveik 20.000 Eur premija už gerus darbo rezultatus
Atleistam A. Vaitkui – beveik 20.000 Eur premija už gerus darbo rezultatus 03-25 22:38
Iš Klaipėdos uosto vadovo pareigų pirmadienį atleistam Arvydui Vaitkui susisiekimo ministras Rokas Masiulis skyrė beveik 20 tūkst. eurų premiją už gerus darbo rezultatus 2018 metais.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate privalomų skiepų įvedimui?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Avon 3,06 +10,07%
Twitter 33,02 +1,26%
PepsiCo 120,72 +1,07%
Coca-Cola 45,93 +0,92%
Xerox 31,07 -5,59%
Nokia 5,88 -6,07%
Western Digital 48,39 -6,55%
Nike 82,19 -6,61%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,57 +1,79%
Benzinas 1,57 +9,79%
Anglis 95,42 -3,19%
Dujos (JAV) 2,72 -11,69%
Jautiena 4,28 +0,94%
Sidabras 15,82 +1,28%
Nafta 59,98 +0,25%
Apelsinai 0,63 -1,56%