Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Internet trading
Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Internet trading
Taip pat rekomenduojame
VARLE
VARLE.LTAdresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvėAdresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShopAdresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.ltAdresas: Liepyno g. 2, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Electronic Trade
BIGBOX.LTAdresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Prisijungti prie katalogo
Western Digital
|
68,07
|
+7,21%
|
Oracle
|
69,97
|
+6,65%
|
Hewlett-Packard
|
29,75
|
+5,99%
|
Manchester United
|
19,80
|
+5,15%
|
Macy's
|
15,12
|
-0,13%
|
Harley-Davidson
|
34,97
|
-0,43%
|
Goldman Sachs
|
327,37
|
-0,58%
|
Boeing
|
223,22
|
-0,66%
|
Anglis
|
86,74
|
-0,10%
|
Benzinas
|
1,76
|
+12,82%
|
Kava
|
3,66
|
+3,39%
|
Varis
|
8470,94
|
+6,26%
|
Apelsinai
|
0,58
|
-7,94%
|
Ryžiai
|
557,00
|
+2,20%
|
Dujos (JAV)
|
5,07
|
+89,89%
|
Sidabras
|
27,29
|
+5,45%
|
2021-02-27 17:01:53 IP 2g44aca1
2021-02-19 20:32:28 IP 28m9vgql
pristatė beveik laiku (gal kokią savaitę vėlavo, bet manau kad visur taip dėl padidėjusios internetinės prekybos aktyvumo)
Kokybė nenuvylė
Trūko vienos pakuotės, bet prižadėjo per 2 savaites pristatyti.
Likau maloniai nustebintas, kad trūkstamą pakuotę gavau tą pačią savaitę :)
Tik gaila, kad apie pristatymą neinformuoja, kai išsiuntinėje. Pranešimus apie pristatymą gavau tą pačią dieną ir tik iš kurjerio.
Šiaip viskas normaliai, manau ir toliau užsakinėsiu iš jų, nes kainos tikrai protingos :)
2020-11-09 14:12:54 IP 28p996kr
Siaubingas aptarnavimas. Pazadu nesilaikymas, tikrai nepatariu naudotis ju apslaugomis.
Gavau uzsakymo patvirtinima ir laukiau prekes, bet pasirodo ji isparduota. Jokio skambucio, parase laiska ir nesulaukius atsakymo net negraizno pinigu. Jau praejo virs savaites, nei pinigu, nei prekes.
Norime informuoti, kad esame internetine parduotuve, tad prekyba vyksta visa para ir kartais, kai paskutinis prekes vnt. yra parduotas nakti, negalime is karto jos pasalinti is puslapio.
Apie, tai, kad prekes negalime pateikti visada informuojame tik rastu, kad butu rastiskas susirasinejimo irodymas.
Svetimi pinigai nera mums reikalingi. Pinigus paprasete grazinti lapkricio 6 d. 18:34 val. (dirbame iki 18 val. ir tik darbo dienomis). Lapkricio 9 d. (artimiausia darbo diena) pinigus Jums pervedeme, tad jau turejote juos gauti.
2020-11-06 18:40:41 IP 4ljkk2a
Gavau uzsakymo patvirtinima ir laukiau prekes, bet pasirodo ji isparduota. Jokio skambucio, parase laiska ir nesulaukius atsakymo net negraizno pinigu. Jau praejo virs savaites, nei pinigu, nei prekes.
2020-10-18 10:07:45 IP 27p49h4n
2020-06-16 13:54:31 IP 2e7r426l
2020-06-10 18:01:46 IP 28mcrk36
2020-02-29 11:35:29 IP 2g44d05t
2020-02-17 12:30:17 IP 2ivrktkh
Šiai įmonei visiškai nusispjauti į klientą, rūpi tik savo kailis. 2020.01.05 pirkau spintą "Effect", užsakant buvo pažymėta, kad prekė sandėlyje, todėl ir suviliojo kad pristatymą žadėjo jau 2020.01.17. Tačiau spinta pasirodo nebuvo jokiam sandėly ir gauta 2020.01.24. Bet ne čia blogiausia. Blogiausia, kad išpakavus ir jau bandant surinkinėti spintą supratau, kad jos bus neįmanoma surinkti, nes trūksta vienos iš pagrindinių vidinės laikančiosios plokštės. Ją prašiau man pristatyti, tačiau jiems tai nerūpi - važiuok dar kartą pasiimti. 2020.01.31 gavo jie tą plokštę, paėmiau aš ją ir surinkau spintą, bet berenkant pamačiau, kad trūksta ir jungiamojo tarpiklio tarp galinės sienos
kartono plokščių. Sumontavau be jų, nes dėl to nestabdysiu viso proceso ir taip jau užsitempė. Tai viskas tuo nesibaigė, surinkus spintą iš to kas buvo dar paaiškėjo, kad 3 lentynos netinka ir yra gerokai per plačios, tikriausiai ne nuo tos spintos įpakuota, bei apskritai nebuvo įdėtos 3 išorinių durų apdailos juostos. Parašiau vėl, kad yra dar problemų ir kad pristatytų trūkstamas dalis o neteisingas pakeistų. Jas jie gavo tik 2020.02.14 ir vėl niekas man jų nepristatė, turėjau pats važiuoti. Nors ir prašiau kompensuoti už sugaištą laiką ir kurą, tačiau jie atsisakė tai padaryti ir jiems visiškai nusispjauti. Taigi jei turėsite problemų su prekės kokybe - būkite tikri kad tai bus Jūsų problema, o ne jų. Taip pat žinokite, kad žyma "prekė sandėlyje" nieko nereiškia, tai tik apgaulė gauti užsakymą.
Dekojame, uz Jusu komentara.
Jusu uzsakytos spintos tikrai neturejome sandelyje ir savo puslapyje tokios informacijos neskelbeme. Kaip ir pats teisingai parasete, spintos pristatymo terminas buvo nurodytas kaip 2 sav. Jeigu preke turime sandelyje, tai jos pristatymo terminama norodome 1 sav.
Jusu uzsakyta spinta velavo 1 sav., del sausio men. buvusiu ne darbo dienu Lenkijoje.
Trukstamos plokstes Jums buvo pateiktos abu kartus per 1 sav. Tikrai stengemes istaisyti situacija kuo skubiau.
Del to, kad turesite atsiimti plokstes savarankiskai pastebejimu mums neturejote ir mielai sutikote atvykti i musu prekiu atsiemimo punkta abu kartus.
2020-02-14 19:10:17 IP 66gk9h99
kartono plokščių. Sumontavau be jų, nes dėl to nestabdysiu viso proceso ir taip jau užsitempė. Tai viskas tuo nesibaigė, surinkus spintą iš to kas buvo dar paaiškėjo, kad 3 lentynos netinka ir yra gerokai per plačios, tikriausiai ne nuo tos spintos įpakuota, bei apskritai nebuvo įdėtos 3 išorinių durų apdailos juostos. Parašiau vėl, kad yra dar problemų ir kad pristatytų trūkstamas dalis o neteisingas pakeistų. Jas jie gavo tik 2020.02.14 ir vėl niekas man jų nepristatė, turėjau pats važiuoti. Nors ir prašiau kompensuoti už sugaištą laiką ir kurą, tačiau jie atsisakė tai padaryti ir jiems visiškai nusispjauti. Taigi jei turėsite problemų su prekės kokybe - būkite tikri kad tai bus Jūsų problema, o ne jų. Taip pat žinokite, kad žyma "prekė sandėlyje" nieko nereiškia, tai tik apgaulė gauti užsakymą.
2020-01-13 16:05:43 IP 2ivrktkh
Sveiki, nerekomenduoju tikrai.Pirkome miegamojo komplektą, pristarė kaip ir laiku tik trūko komodos.Skambiname intensyviai nurodytu numeriu bet niekas neatsiliepiaapart autoatsakiklio ir taip kelias dienas.Parašėme el.laišką taip pat jokio atsakymo.
Dekojame uz Jusu atsiliepima. Greiciausiai, kad skambinote mums ne darbo diena, todel niekas ir neatsiliepe. Jusu vardu uzsakymo savo sistemoje nematome. Jeigu teisingai supratome is Jusu aprasytos situacijos - uzsakymas buvo darytas M. B. vardu ir i jo parasyta sausio 2 d. laiska del trukstamos komodos buvo nedelsiant atsakyta ir situacija yra sprendziama.
2020-01-03 16:19:03 IP 2i24rn2p
2019-12-16 17:37:03 IP 2ivrktkh
Nerekomenduoju. Prekės reikėjo laukti daugiau nei mėnesį, nors buvo žadėta, kad prekę gausime po 2 savaičių. Niekas nieko nepranešė, reikėjo patiems domėtis kur yra mūsų prekė. Viskas buvo meluojama, net ir pristatymo laikas.
Ir stebėtina, jog po tiek daug blogų atsiliepimų įmonė nepadarė JOKIŲ išvadų. :)))
Dekojame uz Jusu atsiliepima. Prasome nurodyti uzsakymo numeri arba parasyti mums el.pastu, kad galetume suprasti situacija, priezastys ir duoti savo komentara.
Taip pat norime pamineti, kad niekada neprasome isankstinio apmokejimo ar avanso. Klientas gali moketi uz preke ja gavus. Tad jeigu uzsakymas veluoja ir laukti ilgiau nenorite, visada galimas jo atsaukimas.
2019-12-14 14:24:41 IP 2cfq90vk
Ir stebėtina, jog po tiek daug blogų atsiliepimų įmonė nepadarė JOKIŲ išvadų. :)))
2019-12-04 12:31:05 IP 2ivrktkh
Nuoširdžiai NEREKOMENDUOJU šios įmonės, nors pati paskaičius surizikavau, bet taip žiauriai pasigailėjau. Dirbantis žmogus prie telefono, nesiskaito su savo pirkėjais, ant visko nusispjauti. PREKĘ žada viena diena atveža po mėnesio. Taip kad kam svarbus laikas pagalvokit.
Dekojame uz Jusu atsiliepima. Prasome nurodyti uzsakymo numeri arba parasyti mums el.pastu, kad galetume suprasti situacija, priezastys ir duoti savo komentara.
2019-12-02 18:31:59 IP 2andmj87
2019-05-06 12:57:03 IP 2ivrktkh
www.ozis.lt el. parduotuvė priklausanti UAB 'Internet trading" su klientais elgiasi nepagarbiai ir mano užsakymo atveju dar ir nemažai melavo. Užsakius prekę ir suderinus pritatymo laiką (pristatymas be užnešimo dar ir papildomai kainavo) prekes atvežė stipriai vėluodami ir nuolat meluodami. Sutartas pristatymo laikas buvo 18 val, prekę atvežė 21:30. Vairuotojas kelis kartus melavo, kad bus už valandos, po to dar už valandos, galiausiai telefonu pradėjus teirautis kada prekė pagaliau bus atvežta į vietą, nes laukia žmonės turintys ją užnešti į butą, vairuotojas pagrasino, kad jei panorės prekę pristatys dar po keturių valandų - vidurnaktį. Negana to, tiek vairuotojas tiek šios parduotuvės vadyba pastoviai vardino argumentus, kad užlaikė kiti klientai, nors galiausiai atvežus prekę paaiškėjo, kad ji ir buvo numatyta pristatyti pati paskutinė...reiškias jokią sutartą 18 val sekcijos ši apsimelavusi kompanija ir nebūtų galėjusi pristatyti. GĖDA www.ozis.lt ir jo komandai, kad nepagarbiai elgiasi su klientu ir yra neprofesionali! Prekės dar nesurinkome, tikimės, kad bent prekė bus nebrokuota.
Musu imones masina isvezioja prekes po visa Lietuva ir negalime diena pries (apie pristatyma informavome Jus geguzes 2 d.) zinoti kiek laiko uztruksime kelyje ir pas kiekviena klienta. Tad kartais pasitaiko mazesniu ar didesniu velavimu ir nukrypimu nuo zadetu laiku. Klientas neprivalo laukti, jeigu jam tai yra nepatogu. Visada galime susitarti preke atvezti kita diena.
2019-05-06 11:29:43 IP 28m9uape
2019-04-17 15:57:30 IP 2cfq5ipv
Pagaliau po pusės metų "karo" su šia įmone pagaliau pavyko atgauti pinigus už nekokybišką lovą. Teko kreiptis į vartotojų teises ginančią tarnybą, be jų pagalbos susitarti nebuvo įmanoma.Dar neteko susidurti su tokiu pardavėjų elgesiu, kai prekės defektai įvardijami " kaip nepatikusio dizaino" ir visokiais kitokiais sveiku protu nesuprantamais dalykais. Daugiau niekada iš šios parduotuvės nieko nepirksiu, kaina kai kuriais atvejais, gal ir būna gera, bet sveikata brangesnė.
2019-04-17 15:21:15 IP 2ivrktkh
Pagaliau po pusės metų "karo" su šia įmone pagaliau pavyko atgauti pinigus už nekokybišką lovą. Teko kreiptis į vartotojų teises ginančią tarnybą, be jų pagalbos susitarti nebuvo įmanoma.Dar neteko susidurti su tokiu pardavėjų elgesiu, kai prekės defektai įvardijami " kaip nepatikusio dizaino" ir visokiais kitokiais sveiku protu nesuprantamais dalykais. Daugiau niekada iš šios parduotuvės nieko nepirksiu, kaina kai kuriais atvejais, gal ir būna gera, bet sveikata brangesnė.
2019-04-16 21:18:59 IP 2i251jm3
2019-02-01 18:27:09 IP 28p8ceoj
Surizikavau. Užsakiau 12.29 d. Pristatymą tinklapyje žadėjo 01.11. Prekes gavome 01.25 d.
Kadangi užsakinėjome iš anksto, su rezervu, tai ir viskas OK!
2019-01-11 11:49:01 IP 2e8omj7c
Dar vis laukiu prekes.nors gruodzio 21d. turejo but.
Atsiprasome, kad Jusu uzsakyta preke veluoja, taciau tai buvo priessventinis laikotarpis ir baldu gamintojai tikrai pailgino uzsakymo realizavimo laika. Mes kiekvienam klientui leidziame moketi uz prekes tik jas gavus. Niekada neprasome isankstinio mokejimo ar avanso, tad tikrai kiekvienas klientas yra laisvas savo pasirinkime ir visada gali atsaukti uzsakma.
2019-01-08 15:15:01 IP 5f4sop3n
2018-12-01 09:28:10 IP 5f4soo5t
2018-08-31 19:17:07 IP 2cfutqmv
2018-01-12 22:42:44 IP 6a7fhu66
2017-12-30 15:08:27 IP 28m85cf7
2017-12-29 17:25:55 IP 2derpr8i
2017-10-10 14:49:29 IP 2ivskpvt
2017-09-12 10:07:21 IP 29maa5qr
2017-09-08 12:13:17 IP 506g69h2
2017-08-24 kreipiausi elektroniniu paštu dėl pristatymo datos, buvau informuota :"Jusu uzsakytos prekes bus Jums pristatytos iki rugsejo 1-8 d."
2017-09-01 kreipiausi telefonu +37069365525 pasiteirauti, kada bus pristatytas mano pateiktas užsakymas. Atsiliepusi mergina informavo, kad baldai bus pristatyti 2017-09-08.
2017-09-08 pirmiau minėtu telefonu kreipiausi, norėdama sužinoti kelintą valandą bus pristatyti užsakyti baldai. Atsiliepusi mergina informavo, kad informacijos apie užsakymą pateikti negali ir pažadėjo paskambinti gavusi informaciją. Po pusvalandžio paskambino ta pati mergina ir informavo, kad baldų negavo ir juos pristatys 2017-09-15. Man pasipiktinus dėl vėlavimo, paprašiau įvardinti su kuo kalbu, ji atsisakė prisistatyti, o paprašius vadovo kontaktinių duomenų liepė susirasti internete.
Po valandos vėl paskambinau pirmiau minėtu telefonu ir paprašiau vadovo kontaktų, ji liepė kreiptis bendru elektroniniu paštu. Pasiteiravus, kada vis dėlto planuojama pristatyti mano užsakymą, ji man atsakė: "kam jums iš mūsų pirkti, jei mes tokie blogi". Savo klausimą kartojau mažiausiai penkis kartus, mergina vis kartojo tą patį savo klausimą. Pasiteiravus ar ji tyčiojasi ir priminus apie mano pažeistas vartotojo teises, pareiškus pretenzija, kad apie vėluojantį užsakymą aš nebuvau informuota, o pati turėjau ieškoti informacijos apie užsakymą ir dar kartą paklausus kada bus pristatyti baldai, ji pareiškė, kad gal iš vis užsakymo nepristatyts, nes įmonė man "bloga" ir aš keliu "skandalus". Paprašiau pristatyti užsakymą kitą savaitę t. y. 2017-09-15 ar bent jau anksčiau atvežti užsakytą komodą, ji atvirai pradėjo tyčiotis siūlė užsisakinėti kitose interneto svetainėse ir dar kartą pasiūlė atšaukti užsakymą arba ji turi teisę man baldų nevežti.
Po tokių merginos žodžių, deja, užsakymą atšaukiau.
2017-08-11 13:24:16 IP 2i24s8mu
Verciau pirkit is patikimu parduotuviu.
2017-08-09 18:38:29 IP 2ju3kh4r
2017-08-07 16:45:24 IP 2e7r3dlf
2017-06-02 11:20:16 IP 2i24upjs
2017-05-16 13:13:13 IP 29mjptji
Kiap ir dauguma čia rašomų komentarų, kovo 23 d. užsisakėm lovą. Internetiniame puslapyje buvo nurodyta konkreti data, kad lovą gausime balandžio pradžioje.
Nesulaukus lovos balandžio mėn, patys susisiekėm su pardavėju. Atsakymas labai paprastas ir abejingas - lova bus po mėnesio (t.y. gegužės pradžioj), jei nenorit laukti galime gražinti pinigus....
OK, nusprendėm laukti dar mėnesiuką ir pamiegoti ant čiužinio be lovos.
Atėjus gegužės mėnesiui, vėl jokios informacijos iš ozis.lt, vėl PATYS kontaktuojames ir klausiame - KUR LOVĄ?!?!
Ozis.lt atsakymas, cituoju: "Gamintojas pateiks mums keleta Aspen lovu iki geguzes men. pabaigos. Isimties tvarka viena is ju perleisime Jums."
Skaitau ir netikiu savo akim, ką, IŠIMTIES TVARKA?!?!? PERLEISIME?!?!?! Kas čia per pokštai?!?! Parašau griežtesnį el. laišką, po jo, skambina moteris, ir užduoda kvailų klausimų - o kas blogai, ko jus norite iš mūsų, mes juk nekalti kad gamintojas nepateikia mums prekių. Ir eilinis, ir sakyčiau ciniškas, pasakymas - GALIME GRĄŽINTI PINIGUS!
Mielas Ozis.lt juk čia jus esate suinteresuoti parduoti! Kodėl pirkėjas turi kontaktuotis ir pats ieškoti savo prekės. Juk viską būtų išprendęs atsakingesnis požiūris į klientą ir paprastas el. laiškas/skambutis su paaiškinimu kodėl vėluojam...
Ir baikit su tuos atsakymu - GALIME GRAŽINTI PINIGUS!!!! Juk klientas pasiruošęs išleisti pinigus, jam reikia prekės, o ne begėdiško atsakymo!
2017-05-11 16:56:32 IP 2e8omj7c
Užsakėme Lovą su pristatymu per 2 sav. pagal interneto skelbimą Ozis.lt puslapyje.
Gavome užsakymą patvirtinantį numerį. Atėjus pristatymo datai, patys paskambinome į parduotuvę ir sužinojome, kad pristatymas galimas tik už 6-7 sav.
Paklausiau, kodėl skelbia klaidinantį reklaminį skelbimą apie 2 sav. pristatymą ir kodėl jis vis dar kaba nepakeistas. Į šį klausimą atsakymo nepateikė. Kuomet yra nepavienis klaidinančio skelbimo atvejis, patartina kreiptis į VTAT su prašymu įvertinti kokia dalis siūlomų prekių yra pateikiamos su klaidinančia info.
Informuojame, kad jokios klaidinančios informacijos savo svetainėje neskelbiame. Taip pat neprašome išankstinių apmokėjimų, tad visada galite būti ramūs. Jus taip pat pasirinkote apmokėjimą prekės pristatymo metų. Jūsų užsakyta lova vėlavo 5 d.d. dėl kaimyninės šalies nedarbo dienų gegužės mėn. pradžioje. Lovą planavome Jums pristatyti gegužės 11-12 d., tačiau Jus atsisakėte siuntinio ir tai yra Jūsų teisė.
2017-05-10 16:40:42 IP 5jsi1uhl
Gavome užsakymą patvirtinantį numerį. Atėjus pristatymo datai, patys paskambinome į parduotuvę ir sužinojome, kad pristatymas galimas tik už 6-7 sav.
Paklausiau, kodėl skelbia klaidinantį reklaminį skelbimą apie 2 sav. pristatymą ir kodėl jis vis dar kaba nepakeistas. Į šį klausimą atsakymo nepateikė. Kuomet yra nepavienis klaidinančio skelbimo atvejis, patartina kreiptis į VTAT su prašymu įvertinti kokia dalis siūlomų prekių yra pateikiamos su klaidinančia info.
2017-03-06 14:44:16 IP 2ivrpg2r
Nuo siol apleksiu sia parduotuve dideliu vingiu. Uzsisake sedmaisi gave ir ispakave pamateme kad jis ipjautas ir pabiro uzpildas po namus. Kreipusis i imone su nuotraukom. buvo atsakyta kad tai musu beda nes mes ja jau priemem. Vienu zodziu nusikratimas visko nuo saves ir 0 problemos sprendimo. Svarbiausia gauni pinigus o kokia preke pasieks klienta nesvarbu. Buciau pasiskaicius apie sia kontora buciau net nepirkus ir siuo metu kitiems nerekomenduoju!!!!
Mes išsiuntėme Jums sėdmaišį be pažeidimų ir tinkamos kokybės. Pakuotė yra skaidri ir tokie trūkumai yra lengvai pastebimi, todėl pristatymo metu galėjote matyti pakuotės ir sėdmaišio būklę. Šiuo atveju akivaizdu, jog pažeidimas atsirado po pristatymo. Pretenzijos ar pastabų kurjeriams dėl sėdmaišio pažeidimo ar pakuotės nepalikote.
2017-03-01 22:00:21 IP 2g5vc4sf
2016-12-20 17:28:51 IP 2e8omfah
Tikrai nerekomenduoju pirkti iš šios svetainės, kaip ir žemiau parašytuose komentaruose "neaiški kontora" ir požiūris į klientą nuviliantis.
Išsirinkau prekę iš šios svetainės ir paskambinau paklausti per kiek laiko pristatys (man svarbiausia, kad iki Kalėdų spėtų), tai sakė "Oi žinoma tikrai spėsime". Tada pasitariau su drauge ir nuspredžiau pirkti dovaną Kalėdoms. Prieš perkant dar kartą paskambinau ir pasitikslinau ar tikrai spės, tai vėl man atšovė "Blogiausiu atveju gruodžio 23 pristatyts". Na ir patikėjau bei užsisakiau.
Dabar prieš pat Kalėdas man skambina ir sako, kad tiekėjas patikslino ir nespės. Didžiausią pyktį kelia ne tai. kad nespės, bet požiūris į pirkėją. Aš vadybininkei sakau "Ką man dabar daryti? Iš kur man gauti norimą prekę Kalėdoms?", ji ramiu balsu "Niekuo žinokite padėti negaliu". Nevilties apimtas aš jei sakau "Tikrai paliksiu neigiamą atsiliepimą apie jūsų įmonę", o ji vėl ramiu balsu "Palikite, ačiū."
Yra begalė internetinių parduotuvių ir dažniausiai pasitikrinu atsiliepimus. Gaila, kad šį kartą to nedariau, nes tikrai būčiau nepirkęs.
Atsiprašome, jog negalėjome įvykdyti Jūsų užsakymo. Pilnai suprantame Jūsų nusivylimą. Mes jus informavome iškart vos gavome informaciją iš gamintojo. Kiekvieną užsakymą stengiamės įvykdyti laiku. Kartais ne viskas priklauso nuo mūsų. Mes Jums siūlėme kitą sėdmaišį, bet jums netiko kaina...
2016-12-20 15:30:36 IP 2cfq5gth
Išsirinkau prekę iš šios svetainės ir paskambinau paklausti per kiek laiko pristatys (man svarbiausia, kad iki Kalėdų spėtų), tai sakė "Oi žinoma tikrai spėsime". Tada pasitariau su drauge ir nuspredžiau pirkti dovaną Kalėdoms. Prieš perkant dar kartą paskambinau ir pasitikslinau ar tikrai spės, tai vėl man atšovė "Blogiausiu atveju gruodžio 23 pristatyts". Na ir patikėjau bei užsisakiau.
Dabar prieš pat Kalėdas man skambina ir sako, kad tiekėjas patikslino ir nespės. Didžiausią pyktį kelia ne tai. kad nespės, bet požiūris į pirkėją. Aš vadybininkei sakau "Ką man dabar daryti? Iš kur man gauti norimą prekę Kalėdoms?", ji ramiu balsu "Niekuo žinokite padėti negaliu". Nevilties apimtas aš jei sakau "Tikrai paliksiu neigiamą atsiliepimą apie jūsų įmonę", o ji vėl ramiu balsu "Palikite, ačiū."
Yra begalė internetinių parduotuvių ir dažniausiai pasitikrinu atsiliepimus. Gaila, kad šį kartą to nedariau, nes tikrai būčiau nepirkęs.
2016-10-23 14:33:18 IP 2eehi7t7
2016-10-21 22:04:07 IP 27t9u5nj
2016-10-19 11:08:20 IP 2e8omfah
Gavau atsakymą į mano skundą iš nuostabios Ozis.lt komandos netekau žado....
Nerekomenduoju pirkti iš šios svetainės.
Laiškas iš Ozis.lt:
Laba diena,
Informuojame, kad Jusu uzsakymas yra anuliuotas. Jeigu Jusu manymu esame neaiski kontora, prasome pirkti prekes kitur.
------------------------------------------
Pagarbiai,
Internetinė parduotuvė Ozis.lt
UAB, , Internet trading''
Mob. +37069365525
Vadimai, kaip minėjome Jums buvo pasiūlyti kiti modeliai, kurie atvyktų greičiau, Jūsų atsakymo negavome. Sulaukėme atsiliepimo ir nepasitenkinimo, jog esame „nerimta kontora“. Savaime suprantama jog Jūs nenorite naudotis mūsų paslaugomis. Todėl papildomai informavome dėl užsakymo anuliavimo.
2016-10-19 08:59:30 IP 2jue93nc
Nerekomenduoju pirkti iš šios svetainės.
Laiškas iš Ozis.lt:
Laba diena,
Informuojame, kad Jusu uzsakymas yra anuliuotas. Jeigu Jusu manymu esame neaiski kontora, prasome pirkti prekes kitur.
------------------------------------------
Pagarbiai,
Internetinė parduotuvė Ozis.lt
UAB, , Internet trading''
Mob. +37069365525
2016-10-17 11:39:48 IP 2e8omfah
Keista kontora... Išsirinkau prekę, susimokėjau antradienį, žadėjo atvežt penktadienį... Šiandien jau lygiai dvi savaitės kaip turėjau naudotis nauju daiktu, bet vis dar laukiu...
Pasiskambinus į ozis.lt - niekas nežino kada gausiu užsakytas prekes...
Rimai, atsiprašome už vėlavimus. Jeigu Jūs skambinote ir teiravotės, dėl pristatymo, Jums turėjo būti pranešta dėl pasikeitusio pristatymo termino. Jeigu Jums pristatymo terminas nėra tinkamas, visada galima grąžinti pinigus, pinigai yra grąžinami per 1 d.d.
2016-10-17 11:38:12 IP 2e8omfah
Labai neaiškūs veikėjai... Užsakėme dvigulę lovą. Puslapyje rašė, jog mūsų lova bus pristatyta spalio 7d.. Paskambinus spalio 7d. mums paaiškino, jog lovos nėra ir jie tiksliai nežino kada bus. Patikslino, jog gali būti pristatyta kitą savaitę. Sutikome palaukti. Praėjus savaitei skambiname vėl su tuo pačių klausimų - lovos nėra. Dabar sužinojome, jog mūsų užsakyta lova, kuri turėjo atvykti spalio 7d., bus pristatyta neanksčiau kaip lapkričio 10d. Pasijautėme apgauti... Gerai, kad nesumokėjome pinigų iš anksto... Konsultantė tik kaltino gamintojus ir niekaip neįžvelgė jokių nesklandumų mūsų užsakyme. Tada supratome, jog tai kasdienybė Ozis.lt. Paaiškino, jog jeigu mums kažkas nepatinka ji gali tiesiog atšaukti užsakymą (tiesiog superinis problemos sprendimo būdas). Jeigu kažką planuojate užsakinėti - Jokiais būdais NEMOKĖKITE IŠANKSTO. KONTORA LABAI NEAIŠKI.
Vadimai, atsiprašome už nesklandumus. Kartais baldų pristatymas vėluoja iš gamintojo. Mes pateikiame tokius terminus, kurie yra pateikiami gamintojo. Mūsų įmonė niekada nereikalauja užsakomosioms prekėms jokių avansinių mokėjimų ar užstatų. Tai yra kliento pasirinkimas kokiu jam patogiu būdu atsiskaityti už prekes. Jums buvo pasiūlyti kiti lovų modeliai, kurie galėtų greičiau atvykti.
2016-10-14 14:19:19 IP 2cfq7cbm
Pasiskambinus į ozis.lt - niekas nežino kada gausiu užsakytas prekes...