VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Internet trading

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Internet trading

Atsiliepimai apie UAB "Internet trading"

OZIS.LT

Dextera
Parašyk savo nuomonę apie UAB "Internet trading"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
O mums su pristatymo terminu nevelavo, beveik per savaitę nuo užsakymo baldus atvežė. Tik tas nervina, kad kai skambini nekelia ragelio, bet po to paskambina patys. Toks vaizdas, jog dirba tik viena moteris ir nespėja. Šiaip gera parduotuvė, rekomenduoju.
Atsakyti
Andrius 2020-02-14 19:10:17
Šiai įmonei visiškai nusispjauti į klientą, rūpi tik savo kailis. 2020.01.05 pirkau spintą "Effect", užsakant buvo pažymėta, kad prekė sandėlyje, todėl ir suviliojo kad pristatymą žadėjo jau 2020.01.17. Tačiau spinta pasirodo nebuvo jokiam sandėly ir gauta 2020.01.24. Bet ne čia blogiausia. Blogiausia, kad išpakavus ir jau bandant surinkinėti spintą supratau, kad jos bus neįmanoma surinkti, nes trūksta vienos iš pagrindinių vidinės laikančiosios plokštės. Ją prašiau man pristatyti, tačiau jiems tai nerūpi - važiuok dar kartą pasiimti. 2020.01.31 gavo jie tą plokštę, paėmiau aš ją ir surinkau spintą, bet berenkant pamačiau, kad trūksta ir jungiamojo tarpiklio tarp galinės sienos
kartono plokščių. Sumontavau be jų, nes dėl to nestabdysiu viso proceso ir taip jau užsitempė. Tai viskas tuo nesibaigė, surinkus spintą iš to kas buvo dar paaiškėjo, kad 3 lentynos netinka ir yra gerokai per plačios, tikriausiai ne nuo tos spintos įpakuota, bei apskritai nebuvo įdėtos 3 išorinių durų apdailos juostos. Parašiau vėl, kad yra dar problemų ir kad pristatytų trūkstamas dalis o neteisingas pakeistų. Jas jie gavo tik 2020.02.14 ir vėl niekas man jų nepristatė, turėjau pats važiuoti. Nors ir prašiau kompensuoti už sugaištą laiką ir kurą, tačiau jie atsisakė tai padaryti ir jiems visiškai nusispjauti. Taigi jei turėsite problemų su prekės kokybe - būkite tikri kad tai bus Jūsų problema, o ne jų. Taip pat žinokite, kad žyma "prekė sandėlyje" nieko nereiškia, tai tik apgaulė gauti užsakymą.
Laba diena,

Dekojame, uz Jusu komentara.
Jusu uzsakytos spintos tikrai neturejome sandelyje ir savo puslapyje tokios informacijos neskelbeme. Kaip ir pats teisingai parasete, spintos pristatymo terminas buvo nurodytas kaip 2 sav. Jeigu preke turime sandelyje, tai jos pristatymo terminama norodome 1 sav.
Jusu uzsakyta spinta velavo 1 sav., del sausio men. buvusiu ne darbo dienu Lenkijoje.
Trukstamos plokstes Jums buvo pateiktos abu kartus per 1 sav. Tikrai stengemes istaisyti situacija kuo skubiau.
Del to, kad turesite atsiimti plokstes savarankiskai pastebejimu mums neturejote ir mielai sutikote atvykti i musu prekiu atsiemimo punkta abu kartus.
Atsakyti
Šiai įmonei visiškai nusispjauti į klientą, rūpi tik savo kailis. 2020.01.05 pirkau spintą "Effect", užsakant buvo pažymėta, kad prekė sandėlyje, todėl ir suviliojo kad pristatymą žadėjo jau 2020.01.17. Tačiau spinta pasirodo nebuvo jokiam sandėly ir gauta 2020.01.24. Bet ne čia blogiausia. Blogiausia, kad išpakavus ir jau bandant surinkinėti spintą supratau, kad jos bus neįmanoma surinkti, nes trūksta vienos iš pagrindinių vidinės laikančiosios plokštės. Ją prašiau man pristatyti, tačiau jiems tai nerūpi - važiuok dar kartą pasiimti. 2020.01.31 gavo jie tą plokštę, paėmiau aš ją ir surinkau spintą, bet berenkant pamačiau, kad trūksta ir jungiamojo tarpiklio tarp galinės sienos
kartono plokščių. Sumontavau be jų, nes dėl to nestabdysiu viso proceso ir taip jau užsitempė. Tai viskas tuo nesibaigė, surinkus spintą iš to kas buvo dar paaiškėjo, kad 3 lentynos netinka ir yra gerokai per plačios, tikriausiai ne nuo tos spintos įpakuota, bei apskritai nebuvo įdėtos 3 išorinių durų apdailos juostos. Parašiau vėl, kad yra dar problemų ir kad pristatytų trūkstamas dalis o neteisingas pakeistų. Jas jie gavo tik 2020.02.14 ir vėl niekas man jų nepristatė, turėjau pats važiuoti. Nors ir prašiau kompensuoti už sugaištą laiką ir kurą, tačiau jie atsisakė tai padaryti ir jiems visiškai nusispjauti. Taigi jei turėsite problemų su prekės kokybe - būkite tikri kad tai bus Jūsų problema, o ne jų. Taip pat žinokite, kad žyma "prekė sandėlyje" nieko nereiškia, tai tik apgaulė gauti užsakymą.
Atsakyti
Aldona Stinaitė 2020-01-03 16:19:03
Sveiki, nerekomenduoju tikrai.Pirkome miegamojo komplektą, pristarė kaip ir laiku tik trūko komodos.Skambiname intensyviai nurodytu numeriu bet niekas neatsiliepiaapart autoatsakiklio ir taip kelias dienas.Parašėme el.laišką taip pat jokio atsakymo.
Laba diena,

Dekojame uz Jusu atsiliepima. Greiciausiai, kad skambinote mums ne darbo diena, todel niekas ir neatsiliepe. Jusu vardu uzsakymo savo sistemoje nematome. Jeigu teisingai supratome is Jusu aprasytos situacijos - uzsakymas buvo darytas M. B. vardu ir i jo parasyta sausio 2 d. laiska del trukstamos komodos buvo nedelsiant atsakyta ir situacija yra sprendziama.
Aldona Stinaitė
2020-01-03 16:19:03 IP 2i24rn2p
Atsakyti
Sveiki, nerekomenduoju tikrai.Pirkome miegamojo komplektą, pristarė kaip ir laiku tik trūko komodos.Skambiname intensyviai nurodytu numeriu bet niekas neatsiliepiaapart autoatsakiklio ir taip kelias dienas.Parašėme el.laišką taip pat jokio atsakymo.
Atsakyti
Pirkėjas 2019-12-14 14:24:41
Nerekomenduoju. Prekės reikėjo laukti daugiau nei mėnesį, nors buvo žadėta, kad prekę gausime po 2 savaičių. Niekas nieko nepranešė, reikėjo patiems domėtis kur yra mūsų prekė. Viskas buvo meluojama, net ir pristatymo laikas.
Ir stebėtina, jog po tiek daug blogų atsiliepimų įmonė nepadarė JOKIŲ išvadų. :)))
Laba diena,

Dekojame uz Jusu atsiliepima. Prasome nurodyti uzsakymo numeri arba parasyti mums el.pastu, kad galetume suprasti situacija, priezastys ir duoti savo komentara.
Taip pat norime pamineti, kad niekada neprasome isankstinio apmokejimo ar avanso. Klientas gali moketi uz preke ja gavus. Tad jeigu uzsakymas veluoja ir laukti ilgiau nenorite, visada galimas jo atsaukimas.
Atsakyti
Nerekomenduoju. Prekės reikėjo laukti daugiau nei mėnesį, nors buvo žadėta, kad prekę gausime po 2 savaičių. Niekas nieko nepranešė, reikėjo patiems domėtis kur yra mūsų prekė. Viskas buvo meluojama, net ir pristatymo laikas.
Ir stebėtina, jog po tiek daug blogų atsiliepimų įmonė nepadarė JOKIŲ išvadų. :)))
Atsakyti
As 2019-12-02 18:31:59
Nuoširdžiai NEREKOMENDUOJU šios įmonės, nors pati paskaičius surizikavau, bet taip žiauriai pasigailėjau. Dirbantis žmogus prie telefono, nesiskaito su savo pirkėjais, ant visko nusispjauti. PREKĘ žada viena diena atveža po mėnesio. Taip kad kam svarbus laikas pagalvokit.
Laba diena,

Dekojame uz Jusu atsiliepima. Prasome nurodyti uzsakymo numeri arba parasyti mums el.pastu, kad galetume suprasti situacija, priezastys ir duoti savo komentara.
Atsakyti
Nuoširdžiai NEREKOMENDUOJU šios įmonės, nors pati paskaičius surizikavau, bet taip žiauriai pasigailėjau. Dirbantis žmogus prie telefono, nesiskaito su savo pirkėjais, ant visko nusispjauti. PREKĘ žada viena diena atveža po mėnesio. Taip kad kam svarbus laikas pagalvokit.
Atsakyti
Jolanta 2019-05-06 11:29:43
www.ozis.lt el. parduotuvė priklausanti UAB 'Internet trading" su klientais elgiasi nepagarbiai ir mano užsakymo atveju dar ir nemažai melavo. Užsakius prekę ir suderinus pritatymo laiką (pristatymas be užnešimo dar ir papildomai kainavo) prekes atvežė stipriai vėluodami ir nuolat meluodami. Sutartas pristatymo laikas buvo 18 val, prekę atvežė 21:30. Vairuotojas kelis kartus melavo, kad bus už valandos, po to dar už valandos, galiausiai telefonu pradėjus teirautis kada prekė pagaliau bus atvežta į vietą, nes laukia žmonės turintys ją užnešti į butą, vairuotojas pagrasino, kad jei panorės prekę pristatys dar po keturių valandų - vidurnaktį. Negana to, tiek vairuotojas tiek šios parduotuvės vadyba pastoviai vardino argumentus, kad užlaikė kiti klientai, nors galiausiai atvežus prekę paaiškėjo, kad ji ir buvo numatyta pristatyti pati paskutinė...reiškias jokią sutartą 18 val sekcijos ši apsimelavusi kompanija ir nebūtų galėjusi pristatyti. GĖDA www.ozis.lt ir jo komandai, kad nepagarbiai elgiasi su klientu ir yra neprofesionali! Prekės dar nesurinkome, tikimės, kad bent prekė bus nebrokuota.
Dekojame, uz Jusu nuomone. Is savo puses norime pamineti, kad Jusu uzsakyta sekcija vietoj zadetu triju savaiciu, buvo Jums pristatyta per 1 sav. Stengemes itikti, taciau likome apkaltinti. Sekcija buvo Jums pristatyta 21 val. (ne 21.30 val.). Vairuotojas Jus informavo, kad atvyks velai, kadangi masina uztruko kelyje ir siule sekcija atvezti kita diena, taciau Jus primigtinai reikalavote ja atvezti butent geguzes 3 d.
Musu imones masina isvezioja prekes po visa Lietuva ir negalime diena pries (apie pristatyma informavome Jus geguzes 2 d.) zinoti kiek laiko uztruksime kelyje ir pas kiekviena klienta. Tad kartais pasitaiko mazesniu ar didesniu velavimu ir nukrypimu nuo zadetu laiku. Klientas neprivalo laukti, jeigu jam tai yra nepatogu. Visada galime susitarti preke atvezti kita diena.
Atsakyti
www.ozis.lt el. parduotuvė priklausanti UAB 'Internet trading" su klientais elgiasi nepagarbiai ir mano užsakymo atveju dar ir nemažai melavo. Užsakius prekę ir suderinus pritatymo laiką (pristatymas be užnešimo dar ir papildomai kainavo) prekes atvežė stipriai vėluodami ir nuolat meluodami. Sutartas pristatymo laikas buvo 18 val, prekę atvežė 21:30. Vairuotojas kelis kartus melavo, kad bus už valandos, po to dar už valandos, galiausiai telefonu pradėjus teirautis kada prekė pagaliau bus atvežta į vietą, nes laukia žmonės turintys ją užnešti į butą, vairuotojas pagrasino, kad jei panorės prekę pristatys dar po keturių valandų - vidurnaktį. Negana to, tiek vairuotojas tiek šios parduotuvės vadyba pastoviai vardino argumentus, kad užlaikė kiti klientai, nors galiausiai atvežus prekę paaiškėjo, kad ji ir buvo numatyta pristatyti pati paskutinė...reiškias jokią sutartą 18 val sekcijos ši apsimelavusi kompanija ir nebūtų galėjusi pristatyti. GĖDA www.ozis.lt ir jo komandai, kad nepagarbiai elgiasi su klientu ir yra neprofesionali! Prekės dar nesurinkome, tikimės, kad bent prekė bus nebrokuota.
Atsakyti
Loreta 2019-04-16 21:18:59
Pagaliau po pusės metų "karo" su šia įmone pagaliau pavyko atgauti pinigus už nekokybišką lovą. Teko kreiptis į vartotojų teises ginančią tarnybą, be jų pagalbos susitarti nebuvo įmanoma.Dar neteko susidurti su tokiu pardavėjų elgesiu, kai prekės defektai įvardijami " kaip nepatikusio dizaino" ir visokiais kitokiais sveiku protu nesuprantamais dalykais. Daugiau niekada iš šios parduotuvės nieko nepirksiu, kaina kai kuriais atvejais, gal ir būna gera, bet sveikata brangesnė.
Pdėką už nuomonę priimu, tačiau neklaidinkite pirkėjų iškreiptai komentuodami buvusią siutuaciją. Kadangi pardavę nekokybišką prekę jūs stengėtės išsisukti nuo atsakomybės, ko pasekoje buvo būtina kreiptis į VTAT, o problema buvo sprendžiamą pusę metų. Jeigu būtumėte atsakingas pardavėjas šią situaciją būtumėte išsprendę tiesiogiai ir nedelsiant.
Atsakyti
Loreta 2019-04-16 21:18:59
Pagaliau po pusės metų "karo" su šia įmone pagaliau pavyko atgauti pinigus už nekokybišką lovą. Teko kreiptis į vartotojų teises ginančią tarnybą, be jų pagalbos susitarti nebuvo įmanoma.Dar neteko susidurti su tokiu pardavėjų elgesiu, kai prekės defektai įvardijami " kaip nepatikusio dizaino" ir visokiais kitokiais sveiku protu nesuprantamais dalykais. Daugiau niekada iš šios parduotuvės nieko nepirksiu, kaina kai kuriais atvejais, gal ir būna gera, bet sveikata brangesnė.
Dėkojame už jūsų nuomonę. Mūsų manymu, jokio "karo" nebuvo, mes nesame baldų gamintojas, esame baldų pardavėjai, visi mūsų parduodami baldai yra kokybiški, gamintojai kruopščiai atrinkti ir visiems baldams yra suteikiama 24 mėn. garantija. Jus įsigijote is mūsų lovą, ją pilnai surinkote ir pastebėjote vizualinius trūkumus, kuriuos gamintojas pasiūlė pataisyti atsiųsdamas naujas detales. Gamintojo siūlomas variantas Jūsų netenkino, tad ginčą spręsti perėmė VVTAT. Jie ir reguliavo prekės grąžinimo procesą bei terminą. Mes is savo pusės atsakinėjome į jų laiškus per jų nurodytą laiką, tad užsitęsęs prekės grąžinimo procesas nėra mūsų kaltė. Kaip matome, pinigai už lovą Jums yra grąžinti.
Atsakyti
Pagaliau po pusės metų "karo" su šia įmone pagaliau pavyko atgauti pinigus už nekokybišką lovą. Teko kreiptis į vartotojų teises ginančią tarnybą, be jų pagalbos susitarti nebuvo įmanoma.Dar neteko susidurti su tokiu pardavėjų elgesiu, kai prekės defektai įvardijami " kaip nepatikusio dizaino" ir visokiais kitokiais sveiku protu nesuprantamais dalykais. Daugiau niekada iš šios parduotuvės nieko nepirksiu, kaina kai kuriais atvejais, gal ir būna gera, bet sveikata brangesnė.
Atsakyti
Paskaičius komentarus pradėjau abejoti, ar užsakinėti.
Surizikavau. Užsakiau 12.29 d. Pristatymą tinklapyje žadėjo 01.11. Prekes gavome 01.25 d.
Kadangi užsakinėjome iš anksto, su rezervu, tai ir viskas OK!
Atsakyti
And 2019-01-08 15:15:01
Dar vis laukiu prekes.nors gruodzio 21d. turejo but.
Laba diena,

Atsiprasome, kad Jusu uzsakyta preke veluoja, taciau tai buvo priessventinis laikotarpis ir baldu gamintojai tikrai pailgino uzsakymo realizavimo laika. Mes kiekvienam klientui leidziame moketi uz prekes tik jas gavus. Niekada neprasome isankstinio mokejimo ar avanso, tad tikrai kiekvienas klientas yra laisvas savo pasirinkime ir visada gali atsaukti uzsakma.
Atsakyti
Dar vis laukiu prekes.nors gruodzio 21d. turejo but.
Atsakyti
Uzsisakem saldytuva zemiausia kaina. Internete tiek veliau parasius emaila pranese kad pristatys penktadieni. Atveze penktadieni inese patrauke stala o sena saldytuva ispakavo ir pastate nauja. SUPER. IR NEREIKIA SKAITYTI SITU KOMENTARU. Kas nedirba tam gal ir nenutinka. Pataupykit savus nervus. Esame patenkinti ir kaina ir paslauga. ACIU.
Atsakyti
Pati nusipezat ir neaiskinkit kas as esu jei nezinote! Paziurekite i data - tuo metu baldus tikrai gavau ketvirtadieni, nes kitoa dienos man netiko visai. Tarp kita ko, siandien (taip taip siandien yra penktadienis kaip jau turbut pastebejote) gavau antraji savo uzsakyma is sios parduotuves. Si karta laukiau ilgiau - 5 savaites. Bet pirkau prekes, kuriu nera ju tinkalapyje, tiesiog zinojau ko man reikia, o Ozis pasiule maziausia kaina.
Atsakyti
Labai neatsakinga įmonė, laiku nevykdo užsakymo, laukiame daugiau negu mėnesį, nors turėjo būti prekės pristatytos po savaitės. Įmonė net ne informuojame, kad prekės vėluos. Tikrai siūlome, neapsigauti ir rinktis kitą įmonę.
Atsakyti
Mes irgi pirkom baldus sitoi parduotuveja, ir likome patenkinti viskuom. Labai malinus vadibyninkai ir baldai labai kokybiski, mes pirkim lova ir spinta (mokejom spue 1000 eur) tai ir kokybe gera!!! Visada galma susitarti su jais, o nerasiti skundus !!!!!!
Atsakyti
Preke neatitinka tikrovės, užsisakėme vaiko baldus, tai ne tik kad vėlavo mėnesį laiko, tai ir detales per trumpos, nestabilios, linksta, ant lovos baisu atsisėsti vaikui, kad neilūžtu. Nusipirkom savo detales! Kas yra viršūnė! Skylės balduose išgręžta ne ten kur reikia, spalva taip pat neatitinka pagal nuotraukas, nuotraukose ryški, o realybėj blanki. Pardavėja, kuri atsako į skambučius be kompetencijos, kalba vėjus. Žodžiu aplenkit parduotuvę iš tolo.
Atsakyti
O as likau labai patenkinta sia internetine parduotuve. Tiesa, pries uzsakant buvo siek tiek neramu, nes neigiamu komentaru, deja, tikrai labai daug. Bet surizikavau ir ne kiek nesigailiu! Vienu kartu uzsisakinejau labai daug baldu (miegamojo komplekta, valgomojo komplekta, sekcija), kai kuriu prekiu net nebuvo ju internetiniame tinklapyje. Bet vadybininke ne tik rado man reikalingas prekes, bet dar ir pasiule pacia geriausia rinkos kaina. Del pristatymo laiko: kadangi man baldu reikejo ne taip ir skubiai, todel dar pries uzsakant pasilikau sau laiko rezerva. O baldus gavau kaip ir buvo sutarta, t.y. po 3 savaiciu ir dar man tinkama savaites diena. Esu patenkinta sia parduotuve ir kreipsiuos dar, jei kazko reikes. O busimiems pirkejams tiesiog galeciau patarti, kad veliau netrktu gadintis nuotaikos ir nervu, tiesiog tureti sau laiko rezerva. Nes juk yra galimybe moketi uz prekes tik jas gavus ;)
Atsakyti
Užsisakinejau vaikiska lovyte. Numatyta pristatymo data buvo 2017.09.08. 2017.09.07 vakare gavau sms zinute, kad mano siuntinys perduotas kurjeriui, o 2017.09.08 jau turėjau taip lauktą lovytę. Gal pasisekė, bet priekaištų tikrai neturiu. Gal įmonė turi problemų pristatant didesnes prekes.
Atsakyti
2017-08-20 ozis.lt pateikiau užsakymą. Užsakiau prieškambario komplektą Otis ir komodą D1S. Teikiant užsakymą buvo nurodyta pristatymo data rugsėjo 1 d.
2017-08-24 kreipiausi elektroniniu paštu dėl pristatymo datos, buvau informuota :"Jusu uzsakytos prekes bus Jums pristatytos iki rugsejo 1-8 d."
2017-09-01 kreipiausi telefonu +37069365525 pasiteirauti, kada bus pristatytas mano pateiktas užsakymas. Atsiliepusi mergina informavo, kad baldai bus pristatyti 2017-09-08.

2017-09-08 pirmiau minėtu telefonu kreipiausi, norėdama sužinoti kelintą valandą bus pristatyti užsakyti baldai. Atsiliepusi mergina informavo, kad informacijos apie užsakymą pateikti negali ir pažadėjo paskambinti gavusi informaciją. Po pusvalandžio paskambino ta pati mergina ir informavo, kad baldų negavo ir juos pristatys 2017-09-15. Man pasipiktinus dėl vėlavimo, paprašiau įvardinti su kuo kalbu, ji atsisakė prisistatyti, o paprašius vadovo kontaktinių duomenų liepė susirasti internete.

Po valandos vėl paskambinau pirmiau minėtu telefonu ir paprašiau vadovo kontaktų, ji liepė kreiptis bendru elektroniniu paštu. Pasiteiravus, kada vis dėlto planuojama pristatyti mano užsakymą, ji man atsakė: "kam jums iš mūsų pirkti, jei mes tokie blogi". Savo klausimą kartojau mažiausiai penkis kartus, mergina vis kartojo tą patį savo klausimą. Pasiteiravus ar ji tyčiojasi ir priminus apie mano pažeistas vartotojo teises, pareiškus pretenzija, kad apie vėluojantį užsakymą aš nebuvau informuota, o pati turėjau ieškoti informacijos apie užsakymą ir dar kartą paklausus kada bus pristatyti baldai, ji pareiškė, kad gal iš vis užsakymo nepristatyts, nes įmonė man "bloga" ir aš keliu "skandalus". Paprašiau pristatyti užsakymą kitą savaitę t. y. 2017-09-15 ar bent jau anksčiau atvežti užsakytą komodą, ji atvirai pradėjo tyčiotis siūlė užsisakinėti kitose interneto svetainėse ir dar kartą pasiūlė atšaukti užsakymą arba ji turi teisę man baldų nevežti.

Po tokių merginos žodžių, deja, užsakymą atšaukiau.
Atsakyti
Na ka, teko patirti ir man sios imones profesionaluma. Kaip ir dauguma cia jau rase, NESITIKEKIT, kad preke bus pristatyta laiku. Mano atveju - velavo 2 savaites. Jokios informacijos apie uzsakymo/apmokejimo busena, velavimus, tikslia pristatymo data negavau nei i el pasta, nei i telefona. Del visko reikejo skambineti paciam ir klausyti melagingu pazadu.
Verciau pirkit is patikimu parduotuviu.
Atsakyti
Niekad nesu rasiusi, bet esu isiutusi!!!! Jusu "imone" pasibaisetina, o joje dirbanti mergina/moteris turi tiek izulumo, kad truksta zodziu. Uzsisakiau spinta, kuria man turejo pristatyti liepos 28diena. Liepos 23d as paskambinau nuostabiai darbuotojai, ir paklausiau ar spinta mane pasieks 28diena, jos atsakytymas buvo TAIP. PENTADIENI t, y 07.28 as laukiu, o man spintos nera paskambinau i "super imone" OZIS ir klausiu kur mano spinta. Ji atsako negavome, klientus informuojame ketvirtadieni kad siuntos nebus, bet as nesulaukiau informacijos kad mano uzsakymo nebus, ji man atsake taip gavosi :D Bus kita pentadieni, 08.04 bet ir vel nesulaukiu, galiausiai atejo sis PENKTADIENIS spinta gauta pas juos, bet jie labai vertina transporta ir spinta man pasiule gauti kita PENKTADIENI. Po velniu kiek PENKTADIENIU reikia laukti??? Jus gal medi auginate is kurio galesite pagaminti spinta???? Zmones kurie vertinate savo laika ir sveikata NIEKADA neuzsisakyte is OZIS.LT
Atsakyti
Iš šios parduotuvės pirkome spintą su veidrodžiu. Na taip jau atsitiko kad tik išpakavus savo spintą pamatėme, kad veidrodis yra sudaužytas. Labai susinervinau, nes perskaičiusi šiuos atsiliepimus maniau, kad parduotuvė bandys išvengti sugadintų dalių pakeitimo naujomis. Taigi, parašiau apie pažeistą pirkinį ir man be jokių atsikalbinėjimų pažadėjo, kad atveš naujas spintos duris su veidrodžiu. Ir po kelių savaičių sulaukiau kurjerio skambučio, kad atvežė man naujas spintos duris. Ačiū už malonų bendradarbiavimą bei pažadų ištesėjimą.
Atsakyti
Viska perku iš interneto ir niekad nebuvau nebuvo kad pačiam reiktu ieškot, rašyt laiškus, skambinėt ar bus pristatyta preke ar nea nors žino jie, kad nepristatys, to nepraneš kol pats nepaskambinsi, turbūt taupo ant telefono sąskaitos, nepirkit iš čia nors ir kainos geros yra bet apie laiku prekės gavimą pamirškit ir patys rūpinsitės ar gauti preke ar nea...
Atsakyti
Labai neprofesionali įmonė!
Kiap ir dauguma čia rašomų komentarų, kovo 23 d. užsisakėm lovą. Internetiniame puslapyje buvo nurodyta konkreti data, kad lovą gausime balandžio pradžioje.
Nesulaukus lovos balandžio mėn, patys susisiekėm su pardavėju. Atsakymas labai paprastas ir abejingas - lova bus po mėnesio (t.y. gegužės pradžioj), jei nenorit laukti galime gražinti pinigus....
OK, nusprendėm laukti dar mėnesiuką ir pamiegoti ant čiužinio be lovos.

Atėjus gegužės mėnesiui, vėl jokios informacijos iš ozis.lt, vėl PATYS kontaktuojames ir klausiame - KUR LOVĄ?!?!
Ozis.lt atsakymas, cituoju: "Gamintojas pateiks mums keleta Aspen lovu iki geguzes men. pabaigos. Isimties tvarka viena is ju perleisime Jums."
Skaitau ir netikiu savo akim, ką, IŠIMTIES TVARKA?!?!? PERLEISIME?!?!?! Kas čia per pokštai?!?! Parašau griežtesnį el. laišką, po jo, skambina moteris, ir užduoda kvailų klausimų - o kas blogai, ko jus norite iš mūsų, mes juk nekalti kad gamintojas nepateikia mums prekių. Ir eilinis, ir sakyčiau ciniškas, pasakymas - GALIME GRĄŽINTI PINIGUS!

Mielas Ozis.lt juk čia jus esate suinteresuoti parduoti! Kodėl pirkėjas turi kontaktuotis ir pats ieškoti savo prekės. Juk viską būtų išprendęs atsakingesnis požiūris į klientą ir paprastas el. laiškas/skambutis su paaiškinimu kodėl vėluojam...
Ir baikit su tuos atsakymu - GALIME GRAŽINTI PINIGUS!!!! Juk klientas pasiruošęs išleisti pinigus, jam reikia prekės, o ne begėdiško atsakymo!
Atsakyti
Vytenis 2017-05-10 16:40:42
Užsakėme Lovą su pristatymu per 2 sav. pagal interneto skelbimą Ozis.lt puslapyje.
Gavome užsakymą patvirtinantį numerį. Atėjus pristatymo datai, patys paskambinome į parduotuvę ir sužinojome, kad pristatymas galimas tik už 6-7 sav.
Paklausiau, kodėl skelbia klaidinantį reklaminį skelbimą apie 2 sav. pristatymą ir kodėl jis vis dar kaba nepakeistas. Į šį klausimą atsakymo nepateikė. Kuomet yra nepavienis klaidinančio skelbimo atvejis, patartina kreiptis į VTAT su prašymu įvertinti kokia dalis siūlomų prekių yra pateikiamos su klaidinančia info.
Laba diena,

Informuojame, kad jokios klaidinančios informacijos savo svetainėje neskelbiame. Taip pat neprašome išankstinių apmokėjimų, tad visada galite būti ramūs. Jus taip pat pasirinkote apmokėjimą prekės pristatymo metų. Jūsų užsakyta lova vėlavo 5 d.d. dėl kaimyninės šalies nedarbo dienų gegužės mėn. pradžioje. Lovą planavome Jums pristatyti gegužės 11-12 d., tačiau Jus atsisakėte siuntinio ir tai yra Jūsų teisė.
Atsakyti
Užsakėme Lovą su pristatymu per 2 sav. pagal interneto skelbimą Ozis.lt puslapyje.
Gavome užsakymą patvirtinantį numerį. Atėjus pristatymo datai, patys paskambinome į parduotuvę ir sužinojome, kad pristatymas galimas tik už 6-7 sav.
Paklausiau, kodėl skelbia klaidinantį reklaminį skelbimą apie 2 sav. pristatymą ir kodėl jis vis dar kaba nepakeistas. Į šį klausimą atsakymo nepateikė. Kuomet yra nepavienis klaidinančio skelbimo atvejis, patartina kreiptis į VTAT su prašymu įvertinti kokia dalis siūlomų prekių yra pateikiamos su klaidinančia info.
Atsakyti
Pirkeja 2017-03-01 22:00:21
Nuo siol apleksiu sia parduotuve dideliu vingiu. Uzsisake sedmaisi gave ir ispakave pamateme kad jis ipjautas ir pabiro uzpildas po namus. Kreipusis i imone su nuotraukom. buvo atsakyta kad tai musu beda nes mes ja jau priemem. Vienu zodziu nusikratimas visko nuo saves ir 0 problemos sprendimo. Svarbiausia gauni pinigus o kokia preke pasieks klienta nesvarbu. Buciau pasiskaicius apie sia kontora buciau net nepirkus ir siuo metu kitiems nerekomenduoju!!!!
Laba diena,
Mes išsiuntėme Jums sėdmaišį be pažeidimų ir tinkamos kokybės. Pakuotė yra skaidri ir tokie trūkumai yra lengvai pastebimi, todėl pristatymo metu galėjote matyti pakuotės ir sėdmaišio būklę. Šiuo atveju akivaizdu, jog pažeidimas atsirado po pristatymo. Pretenzijos ar pastabų kurjeriams dėl sėdmaišio pažeidimo ar pakuotės nepalikote.
Atsakyti
Nuo siol apleksiu sia parduotuve dideliu vingiu. Uzsisake sedmaisi gave ir ispakave pamateme kad jis ipjautas ir pabiro uzpildas po namus. Kreipusis i imone su nuotraukom. buvo atsakyta kad tai musu beda nes mes ja jau priemem. Vienu zodziu nusikratimas visko nuo saves ir 0 problemos sprendimo. Svarbiausia gauni pinigus o kokia preke pasieks klienta nesvarbu. Buciau pasiskaicius apie sia kontora buciau net nepirkus ir siuo metu kitiems nerekomenduoju!!!!
Atsakyti
Tadas 2016-12-20 15:30:36
Tikrai nerekomenduoju pirkti iš šios svetainės, kaip ir žemiau parašytuose komentaruose "neaiški kontora" ir požiūris į klientą nuviliantis.
Išsirinkau prekę iš šios svetainės ir paskambinau paklausti per kiek laiko pristatys (man svarbiausia, kad iki Kalėdų spėtų), tai sakė "Oi žinoma tikrai spėsime". Tada pasitariau su drauge ir nuspredžiau pirkti dovaną Kalėdoms. Prieš perkant dar kartą paskambinau ir pasitikslinau ar tikrai spės, tai vėl man atšovė "Blogiausiu atveju gruodžio 23 pristatyts". Na ir patikėjau bei užsisakiau.
Dabar prieš pat Kalėdas man skambina ir sako, kad tiekėjas patikslino ir nespės. Didžiausią pyktį kelia ne tai. kad nespės, bet požiūris į pirkėją. Aš vadybininkei sakau "Ką man dabar daryti? Iš kur man gauti norimą prekę Kalėdoms?", ji ramiu balsu "Niekuo žinokite padėti negaliu". Nevilties apimtas aš jei sakau "Tikrai paliksiu neigiamą atsiliepimą apie jūsų įmonę", o ji vėl ramiu balsu "Palikite, ačiū."

Yra begalė internetinių parduotuvių ir dažniausiai pasitikrinu atsiliepimus. Gaila, kad šį kartą to nedariau, nes tikrai būčiau nepirkęs.
Laba diena,

Atsiprašome, jog negalėjome įvykdyti Jūsų užsakymo. Pilnai suprantame Jūsų nusivylimą. Mes jus informavome iškart vos gavome informaciją iš gamintojo. Kiekvieną užsakymą stengiamės įvykdyti laiku. Kartais ne viskas priklauso nuo mūsų. Mes Jums siūlėme kitą sėdmaišį, bet jums netiko kaina...
Atsakyti
Tikrai nerekomenduoju pirkti iš šios svetainės, kaip ir žemiau parašytuose komentaruose "neaiški kontora" ir požiūris į klientą nuviliantis.
Išsirinkau prekę iš šios svetainės ir paskambinau paklausti per kiek laiko pristatys (man svarbiausia, kad iki Kalėdų spėtų), tai sakė "Oi žinoma tikrai spėsime". Tada pasitariau su drauge ir nuspredžiau pirkti dovaną Kalėdoms. Prieš perkant dar kartą paskambinau ir pasitikslinau ar tikrai spės, tai vėl man atšovė "Blogiausiu atveju gruodžio 23 pristatyts". Na ir patikėjau bei užsisakiau.
Dabar prieš pat Kalėdas man skambina ir sako, kad tiekėjas patikslino ir nespės. Didžiausią pyktį kelia ne tai. kad nespės, bet požiūris į pirkėją. Aš vadybininkei sakau "Ką man dabar daryti? Iš kur man gauti norimą prekę Kalėdoms?", ji ramiu balsu "Niekuo žinokite padėti negaliu". Nevilties apimtas aš jei sakau "Tikrai paliksiu neigiamą atsiliepimą apie jūsų įmonę", o ji vėl ramiu balsu "Palikite, ačiū."

Yra begalė internetinių parduotuvių ir dažniausiai pasitikrinu atsiliepimus. Gaila, kad šį kartą to nedariau, nes tikrai būčiau nepirkęs.
Atsakyti
Pirkau spalio 14 d. sekcija. Zadejo atvezti spalio 28 d. Taciau galejau ka atsiimti jau spalio 21 d. Likau patenkintas. Rekomenduoju ir pats tikrai dar pirksiu.
Atsakyti
Teko ir man čia pirkti. Nesklandumų nebuvo. Pirkau vieną kartą orkaitę pristatė šiektiek anksčiau negu buvo nurodytas terminas, sumokėjau kurjeriui. Kitą kartą užsisakiau spintą, prašiau nuolaidos, kaip esamai pirkėjai, pritaikė nemokamą pristatymą, o spinta atvyko laiku. Esu patenkinta, rekomenduoju.
Atsakyti
Vadimas 2016-10-19 08:59:30
Gavau atsakymą į mano skundą iš nuostabios Ozis.lt komandos netekau žado....
Nerekomenduoju pirkti iš šios svetainės.
Laiškas iš Ozis.lt:

Laba diena,

Informuojame, kad Jusu uzsakymas yra anuliuotas. Jeigu Jusu manymu esame neaiski kontora, prasome pirkti prekes kitur.
------------------------------------------
Pagarbiai,
Internetinė parduotuvė Ozis.lt
UAB, , Internet trading''
Mob. +37069365525
Laba diena,
Vadimai, kaip minėjome Jums buvo pasiūlyti kiti modeliai, kurie atvyktų greičiau, Jūsų atsakymo negavome. Sulaukėme atsiliepimo ir nepasitenkinimo, jog esame „nerimta kontora“. Savaime suprantama jog Jūs nenorite naudotis mūsų paslaugomis. Todėl papildomai informavome dėl užsakymo anuliavimo.
Atsakyti
Gavau atsakymą į mano skundą iš nuostabios Ozis.lt komandos netekau žado....
Nerekomenduoju pirkti iš šios svetainės.
Laiškas iš Ozis.lt:

Laba diena,

Informuojame, kad Jusu uzsakymas yra anuliuotas. Jeigu Jusu manymu esame neaiski kontora, prasome pirkti prekes kitur.
------------------------------------------
Pagarbiai,
Internetinė parduotuvė Ozis.lt
UAB, , Internet trading''
Mob. +37069365525
Atsakyti
Rimas 2016-10-14 14:19:19
Keista kontora... Išsirinkau prekę, susimokėjau antradienį, žadėjo atvežt penktadienį... Šiandien jau lygiai dvi savaitės kaip turėjau naudotis nauju daiktu, bet vis dar laukiu...
Pasiskambinus į ozis.lt - niekas nežino kada gausiu užsakytas prekes...
Laba diena,
Rimai, atsiprašome už vėlavimus. Jeigu Jūs skambinote ir teiravotės, dėl pristatymo, Jums turėjo būti pranešta dėl pasikeitusio pristatymo termino. Jeigu Jums pristatymo terminas nėra tinkamas, visada galima grąžinti pinigus, pinigai yra grąžinami per 1 d.d.
Atsakyti
Vadimas 2016-10-14 12:16:21
Labai neaiškūs veikėjai... Užsakėme dvigulę lovą. Puslapyje rašė, jog mūsų lova bus pristatyta spalio 7d.. Paskambinus spalio 7d. mums paaiškino, jog lovos nėra ir jie tiksliai nežino kada bus. Patikslino, jog gali būti pristatyta kitą savaitę. Sutikome palaukti. Praėjus savaitei skambiname vėl su tuo pačių klausimų - lovos nėra. Dabar sužinojome, jog mūsų užsakyta lova, kuri turėjo atvykti spalio 7d., bus pristatyta neanksčiau kaip lapkričio 10d. Pasijautėme apgauti... Gerai, kad nesumokėjome pinigų iš anksto... Konsultantė tik kaltino gamintojus ir niekaip neįžvelgė jokių nesklandumų mūsų užsakyme. Tada supratome, jog tai kasdienybė Ozis.lt. Paaiškino, jog jeigu mums kažkas nepatinka ji gali tiesiog atšaukti užsakymą (tiesiog superinis problemos sprendimo būdas). Jeigu kažką planuojate užsakinėti - Jokiais būdais NEMOKĖKITE IŠANKSTO. KONTORA LABAI NEAIŠKI.
Laba diena,
Vadimai, atsiprašome už nesklandumus. Kartais baldų pristatymas vėluoja iš gamintojo. Mes pateikiame tokius terminus, kurie yra pateikiami gamintojo. Mūsų įmonė niekada nereikalauja užsakomosioms prekėms jokių avansinių mokėjimų ar užstatų. Tai yra kliento pasirinkimas kokiu jam patogiu būdu atsiskaityti už prekes. Jums buvo pasiūlyti kiti lovų modeliai, kurie galėtų greičiau atvykti.
Atsakyti
Keista kontora... Išsirinkau prekę, susimokėjau antradienį, žadėjo atvežt penktadienį... Šiandien jau lygiai dvi savaitės kaip turėjau naudotis nauju daiktu, bet vis dar laukiu...
Pasiskambinus į ozis.lt - niekas nežino kada gausiu užsakytas prekes...
Atsakyti
Labai neaiškūs veikėjai... Užsakėme dvigulę lovą. Puslapyje rašė, jog mūsų lova bus pristatyta spalio 7d.. Paskambinus spalio 7d. mums paaiškino, jog lovos nėra ir jie tiksliai nežino kada bus. Patikslino, jog gali būti pristatyta kitą savaitę. Sutikome palaukti. Praėjus savaitei skambiname vėl su tuo pačių klausimų - lovos nėra. Dabar sužinojome, jog mūsų užsakyta lova, kuri turėjo atvykti spalio 7d., bus pristatyta neanksčiau kaip lapkričio 10d. Pasijautėme apgauti... Gerai, kad nesumokėjome pinigų iš anksto... Konsultantė tik kaltino gamintojus ir niekaip neįžvelgė jokių nesklandumų mūsų užsakyme. Tada supratome, jog tai kasdienybė Ozis.lt. Paaiškino, jog jeigu mums kažkas nepatinka ji gali tiesiog atšaukti užsakymą (tiesiog superinis problemos sprendimo būdas). Jeigu kažką planuojate užsakinėti - Jokiais būdais NEMOKĖKITE IŠANKSTO. KONTORA LABAI NEAIŠKI.
Atsakyti
valdas 2016-06-02 12:16:28
Sveiki gerbiami pirkėjai, nupirkom dvirati sūnui iš OZIS.LT, apsidžiaugem, bet džiaugsmas truko neilgai, kai uždejom ratus prasidejo problemeles, padangos sleivos i rema netelpa susisekem su pardaveju nusiuntem filmuka kaip graziai sukasi ratai, to buvo maža nes pardavejai nepatikejo ir nusiunte mus pas kazkokius meistriukus labai nerimtus nors salia yra labai rimti dviraciu meistrai, buvo atsiustos naujos padangos ir visas dviratis buvo sutvarkytas uz pinigus (blogos padangos išsiustos, lauksiu pasiaiškinimo), po apziuros rimto meistro ---- dviratis jau buvo rinktas deletanto, ir matyt buvo grazintas pardavejui, perpakuotas ir vel parduotas. taip nusprende meistrai
Su tokiu poziuriu i darba greitai ozis liks be kelniu, nes galima buvo paprasiti notaro surasiti akta ir pradeti krauti pardavejui ir gamintojui problemas, bet buvo pagaileta sunaus nes ir taip buvo sugadinta svente ir sventinis savaitgalis.manau kad vistiek jus kazkas ismokins dirbti.
Valdai,
Atsiprašome už iškilusius nesklandumus dėl brokuotų padangų, tai priklauso nuo gamintojo. Likęs pasakojimas neatitinka tikrovės. Mūsų parduodami dviračiai yra nauji ir klientam pristatomi nesurinkti gamintojo dėžėse, tuo pats asmeniškai įsitikinote. Gavęs dviratį Jūs prie vairuotojo išpakavote ir jokių trūkumų ar pažeidimų nepastebėjote. Jūs galėjote dviratį grąžinti ir atgauti pinigus, bet Jūs to nenorėjote padaryti. Jog ši situacija išsispręstų greičiau ir efektyviau, oficialus šių dviračių distributorius nukreipė pas savo partnerius, jog Jums būtų pakeistos padangos. Šios paslaugos taip pat atsisakėte ir pareiškėte jog Jums reikalingos tik padangos. Į šią problemą buvo sureaguota ir per kelias min. priimtas sprendimas, o naujas padangas gavote per 2 darbo dienas.
Atsakyti
Sveiki gerbiami pirkėjai, nupirkom dvirati sūnui iš OZIS.LT, apsidžiaugem, bet džiaugsmas truko neilgai, kai uždejom ratus prasidejo problemeles, padangos sleivos i rema netelpa susisekem su pardaveju nusiuntem filmuka kaip graziai sukasi ratai, to buvo maža nes pardavejai nepatikejo ir nusiunte mus pas kazkokius meistriukus labai nerimtus nors salia yra labai rimti dviraciu meistrai, buvo atsiustos naujos padangos ir visas dviratis buvo sutvarkytas uz pinigus (blogos padangos išsiustos, lauksiu pasiaiškinimo), po apziuros rimto meistro ---- dviratis jau buvo rinktas deletanto, ir matyt buvo grazintas pardavejui, perpakuotas ir vel parduotas. taip nusprende meistrai
Su tokiu poziuriu i darba greitai ozis liks be kelniu, nes galima buvo paprasiti notaro surasiti akta ir pradeti krauti pardavejui ir gamintojui problemas, bet buvo pagaileta sunaus nes ir taip buvo sugadinta svente ir sventinis savaitgalis.manau kad vistiek jus kazkas ismokins dirbti.
Atsakyti
Mes pirkome sekciją, kurią pristatė per kelias darbo denas, tačiau gavę užsakymą jo atidžiai nepatikrinome. Praėjus beveik dviems mėnesiams susirinkome pirktą sekciją, kuri turėjo būti iš trijų dalių pastebėjome, kad trūksta vienos dalies. Kreipėmės į pardavėją ir po dviejų savaičių sulaukėme trūkstamos dalies. Labai dėkojame pardavėjui, kad jis be jokių ginčų ir be jokių papildomų įmokų išsprendė šį nesusipratimą.
Atsakyti
Sveiki.
Mes pirkom is Ozis dvieju aukstu lova. Is pradziu apsidziaugem, kad per dvi savaites pagamina, bet po dvieju svaiciu jokios lovos negavom, tai paskambinom ir pasake, kad uztruks apie menesi laiko max. Zodziu gavom mes ta lova lygiai po menesio, tiesa velai atveze apie 21.00 vakare, bet tai nieko baisaus. Mes prie kurjerio ispakavom, apziurejom, o tada tik atsiskaitem. O lovos visos detles graziai padazytos, (p.s. uzsakinejom dazyta pusi), visos atskirai supakuotos plevele ir parolonu. O pats medis geros kokybes. Taigi rekomenduoju tikrai sia parduotuve. Aciu.
Atsakyti
Sveiki,

Atsirado poreikis nusipirkti ir atsinaujinti buitinę techniką, tad pradėjau internete paieškas. Geriausia kaina buvo ozis.lt, tačiau buvo neramu perkant, kadangi apie šią įmonę nieko nebuvau girdėjęs. Užsisakiau ne tik prekes, kurios buvo jų internetiniame puslapyje, tačiau ir tokias kurių nebuvo, kadangi buitinės technikos modelių yra daug, o man reikėjo būtent konkretaus modelio. Prekės atvyko, kaip ir buvo žadėta po savaitės, buvau informuotas, jog jau galiu atsiimti. Likau labai patenkintas įmonės paslaugomis ir tai kad pavyko sutaupyti nemažai pinigų. Rekomenduoju.
Atsakyti
Laba diena.
Mes taip pat pirkome prekes OZIS.LT internetinėje parduotuvėje. Pirkome sekciją ir prieškambario baldus.
Pradžiai šiek tiek bijojome nes parduotuvė mums buvo negirdėta, o atsiliepimai internete nelabai nudžiugino.
BET kai ši parduotuvė mums prekes pristatė (na jos šiek tiek vėlavo (pristatymas užtruko mėnesį), bet kai buvome informuoti jog prekių pristatymo terminas tėra dvi savaitės BALDAMS buvome nustebę...) jos buvo geros būklės, viskas taip kaip ir norėjome.
Tikrai nenuvylė parduotuvė OZIS.LT. Darbuotojai mandagūs, bei kilus klausimams jie maloniai juos atsakė.

REKOMENDUOJU šią internetinę parduotuvę ir kitiems!

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Žalgirio g. 114, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

A. Veryga savo sukurtais medaliais pagerbs dirbusius koronaviruso židiniuose
A. Veryga savo sukurtais medaliais pagerbs dirbusius koronaviruso židiniuose 05-26 19:05
Sveikatos apsaugos ministro Aurelijaus Verygos sukurti nauji apdovanojimai bus teikiami ne vien medikams, bet ir jiems padėjusiems, kitiems koronaviruso židiniuose dirbusiems asmenims.
Griežto karantino neskelbusi Švedija ekonomikos kritimo neišvengė
Griežto karantino neskelbusi Švedija ekonomikos kritimo neišvengė 05-26 18:51
Nepaisant atsisakymo įvesti griežtus apribojimus kovojant su koronavirusu, Švedija neišvengė didelio ekonominio nuosmukio ir nedarbo šuolio, skelbia "Bloomberg".
VMI ir "Sodra" nuo birželio klientams atveria skyrius
VMI ir "Sodra" nuo birželio klientams atveria skyrius 05-26 18:26
Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) ir "Sodra" pranešė, kad švelninant šalyje paskelbto karantino sąlygas, nuo birželio 1 d. atveriami gyventojų aptarnavimo padaliniai visoje Lietuvoje.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar gavote valstybės paramą karantino metu?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Harley-Davidson 24,38 +3,39%
NVIDIA 361,05 +2,86%
eBay 43,45 +2,31%
Chevron 90,28 -1,91%
Citigroup 44,10 -2,00%
Macy's 5,21 -2,98%
Hasbro 66,69 -3,07%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 15,07 +1,28%
Apelsinai 0,58 +5,45%
Dyzelis 0,88 -26,05%
Kava 3,41 +4,28%
Ryžiai 564,00 +14,17%
Varis 5057,97 -2,41%
Nafta 33,92 +1,28%
Jautiena 4,45 -0,45%