VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Init

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Init

Atsiliepimai apie UAB "Init"

Columbia SMAGIAM LAIKUI LAUKE Hiatus
Parašyk savo nuomonę apie UAB "Init"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Moralės įmonėje nerasta: 78-ių metų močiutei, kuri nemoka internetu naudotis, neturi televizoriaus išmaniai televizijai, ir iš viso nesuprato su kuo šneka ir ką perka - pardavė ne Pagrindinį, ne Midi, o MAXI planą 24 mėnesiams išmaniai televizijai, net atvedė internetą į namus, nes kaip veiks išmani televizija be interneto. Apgavystė prieš pensininkus, skambinant jiems į duris ir parduodant tai, kuo jie net negali naudotis - neturi nei vieno įrenginio kuris jungtųsi prie interneto. Plano nutraukimas - 270 eurų, Init atsisako kalbėtis. Mūsų pensijinio amžiaus žmonės neturi tokių pinigų, todėl jiems tenka mokėti tuos 12, 80e kiekvieną mėnesį dvejus metus. Apginkite savo senelius, pasakykite jiems kad Init - tai tas pats kas v***s ir negalima jų leisti į namus.
Atsakyti
Vėl Pilaitėje nėra interneto. Vakar 2020 11 22 d. Nebuvo apie 1h. Dabar jau laikiam pusvalandį. Kaip dirbti?
Atsakyti
Daiva 2020-11-19 14:25:08
Laba diena p. Audriau,
Aš tos darbuotojos tikrai nekaltinu, ką ji mergina gali žinoti, aš taip ir supratau, kad ji nesenai dirba, kadangi nelabai išmano apie įrangą ir kas kaip turi būti. Ji dirbo tik savo darbą, ir tikrino viską kas buvo parašyta sutartyje. Bet faktas tas, kad to kompaktinio disko dėžutėje net nebuvo arba meistras jungiant man televiziją pasiėmė sau. Bet kaip mergina sako gal jus kur pasidejote ir pamiršote, juk ne prieš kelis metus buvau užsisakiusi jūsų paslaugas, kad pamirsciau labai nejaukiai pasijaučiau atrodo, kad aš tą diską būčiau pavogusi. Klausiau merginos kaip jis atrodo ir kam jis reikalingas tas diskas ji net nemokėjo paaiškinti. Suprantama juk nesenai dirba, bet juk nereikia sakyti, gal aš kur padėjau ir pamiršau nors šimtą kartų buvo jei sakyta, kad aš jo net akyse nesu regejusi. O dėl bateriju tai jos buvo ir įrašytos į sutartį kuri ji atsivežė, kad jas atiduoti, tai čia ne jos kaltė. Tikrai juokinga dėl tu bateriju aš jas buvau išėmusi, nes kaip nenaudojamas daiktas jame negalima laikyti bateriju. Tai kaip pasakė, kad įdėti kitas jeigu anu jau nebeturiu, net žada praradau. Tai suradau kitas idejau, tada sako kokias įdėjote sakau optimos linijos tikrai ne durasel
Ačiū už Jūsų atsakymą, p. Daiva.
Būtent dėl tos priežasties, kad darbuotoja tokio pobūdžio darbą dirba labai nesenai, ir kilo šie nesusipratimai, nes tokių smulkmenų kaip baterijų ar kompaktinio disko, paprastai tikrai neprašome grąžinti.
Dar kartą prašome Jūsų el. paštu atsiųsti savo kontaktus, peržiūrėsime, ar kur daugiau nesuklydome.
Atsakyti
Init 2020-11-19 13:48:25
Laba diena p. Daiva,
atsiprašome už nesusipratimus, kilusius su UAB "Init" darbuotoja, atvykusia paimti įrangos.
Ši darbuotoja tik pirmą savaitę atlieka tokius darbus, todėl dar nėra pilnai susipažinusi su grąžinamos įrangos specifika ir kitais niuansais.
Parašykite savo buvusį paslaugų teikimo adresą ir telefono numerį el. paštu audrius.gedgaudas@init.lt, viską peržiūrėsime ir galėsime Jums patvirtinti, kad jokių neaiškumų neliko.

Dėkojame, kad buvote mūsų kliente.
Laba diena p. Audriau,
Aš tos darbuotojos tikrai nekaltinu, ką ji mergina gali žinoti, aš taip ir supratau, kad ji nesenai dirba, kadangi nelabai išmano apie įrangą ir kas kaip turi būti. Ji dirbo tik savo darbą, ir tikrino viską kas buvo parašyta sutartyje. Bet faktas tas, kad to kompaktinio disko dėžutėje net nebuvo arba meistras jungiant man televiziją pasiėmė sau. Bet kaip mergina sako gal jus kur pasidejote ir pamiršote, juk ne prieš kelis metus buvau užsisakiusi jūsų paslaugas, kad pamirsciau labai nejaukiai pasijaučiau atrodo, kad aš tą diską būčiau pavogusi. Klausiau merginos kaip jis atrodo ir kam jis reikalingas tas diskas ji net nemokėjo paaiškinti. Suprantama juk nesenai dirba, bet juk nereikia sakyti, gal aš kur padėjau ir pamiršau nors šimtą kartų buvo jei sakyta, kad aš jo net akyse nesu regejusi. O dėl bateriju tai jos buvo ir įrašytos į sutartį kuri ji atsivežė, kad jas atiduoti, tai čia ne jos kaltė. Tikrai juokinga dėl tu bateriju aš jas buvau išėmusi, nes kaip nenaudojamas daiktas jame negalima laikyti bateriju. Tai kaip pasakė, kad įdėti kitas jeigu anu jau nebeturiu, net žada praradau. Tai suradau kitas idejau, tada sako kokias įdėjote sakau optimos linijos tikrai ne durasel
Atsakyti
Daiva 2020-11-17 18:59:14
Šiandien atvažiavo mergina paimti įrangos, nes jie nutraukė sutartį. Viską atidaviau kas buvo, sako kur kompaktas, buvau šokiruota koks kompaktas jo net nebuvo, pirmą kartą išgirdau, kad komplekte turėjo būti kažkoks kompaktas. Sakau man meistras atvežė visą iranga ir prijungė, paliko tuščias dezes su instrukcijomis. Sako gal jus kur nors padejote ir pamiršote, kaip galėjau padėti jei jo net nebuvo. Net nežinau nei kaip jis atrodo ir kam jis reikalingas. Juk man viską meistras pajunge. Tai mergina susisiekė su vadovybe ir pasakė kad nėra kompakto, tai sutartyje parašė, kad su vadovybe dėl nuostolių sutarta, kad nereiktų mokėti už kompaktą 3 euru. Bus matyti kaip ateis sąskaitą už lapkričio 9 dienas. Tikėkimės neprides tu trijų eurų. Dar niekada nebuvo su jokiais tiekėjais jokių nesusipratimų, bet su Init buvau šokiruota kaip pasakė, kad reikia atiduoti ir baterijas kur į pultą dedasi, sakau jos jau senai išmestos nes nebeveike mes įdėjome kitas. Tai sako anu jau neturite sakau aišku, kad ne kas neveikiančias baterijas laiko namie. Tai liepė įdėti kitas baterijas nu žinot visiškai nesuvokiama. Dabar pasimokiau ir jungiant kita imterneta ir televiziją viską apziuresiu, kad vėl ko nors netrūktų. Iš kur galima žinoti kad ten turi būti kažkoks kompaktas kurio net nebuvo juk turėjo pasakyti meistras kas turi būti ir ką palieka.
Laba diena p. Daiva,
atsiprašome už nesusipratimus, kilusius su UAB "Init" darbuotoja, atvykusia paimti įrangos.
Ši darbuotoja tik pirmą savaitę atlieka tokius darbus, todėl dar nėra pilnai susipažinusi su grąžinamos įrangos specifika ir kitais niuansais.
Parašykite savo buvusį paslaugų teikimo adresą ir telefono numerį el. paštu audrius.gedgaudas@init.lt, viską peržiūrėsime ir galėsime Jums patvirtinti, kad jokių neaiškumų neliko.

Dėkojame, kad buvote mūsų kliente.
Atsakyti
Šiandien atvažiavo mergina paimti įrangos, nes jie nutraukė sutartį. Viską atidaviau kas buvo, sako kur kompaktas, buvau šokiruota koks kompaktas jo net nebuvo, pirmą kartą išgirdau, kad komplekte turėjo būti kažkoks kompaktas. Sakau man meistras atvežė visą iranga ir prijungė, paliko tuščias dezes su instrukcijomis. Sako gal jus kur nors padejote ir pamiršote, kaip galėjau padėti jei jo net nebuvo. Net nežinau nei kaip jis atrodo ir kam jis reikalingas. Juk man viską meistras pajunge. Tai mergina susisiekė su vadovybe ir pasakė kad nėra kompakto, tai sutartyje parašė, kad su vadovybe dėl nuostolių sutarta, kad nereiktų mokėti už kompaktą 3 euru. Bus matyti kaip ateis sąskaitą už lapkričio 9 dienas. Tikėkimės neprides tu trijų eurų. Dar niekada nebuvo su jokiais tiekėjais jokių nesusipratimų, bet su Init buvau šokiruota kaip pasakė, kad reikia atiduoti ir baterijas kur į pultą dedasi, sakau jos jau senai išmestos nes nebeveike mes įdėjome kitas. Tai sako anu jau neturite sakau aišku, kad ne kas neveikiančias baterijas laiko namie. Tai liepė įdėti kitas baterijas nu žinot visiškai nesuvokiama. Dabar pasimokiau ir jungiant kita imterneta ir televiziją viską apziuresiu, kad vėl ko nors netrūktų. Iš kur galima žinoti kad ten turi būti kažkoks kompaktas kurio net nebuvo juk turėjo pasakyti meistras kas turi būti ir ką palieka.
Atsakyti
Vilma 2020-11-14 18:53:28
Naudojam init televizija šią savaitę arba lietuviški kanalai dingsta arba paketo kanalai. Kasdien yurim atnaujinti kanalus. Kas vyksta?
p. Vilma,

susisiekit su mumis telefonu 19123 arba savo kontaktinius duomenis (paslaugų teikimo adresą, tel. nr.) atsiųskite el. paštu audrius.gedgaudas@init.lt. Susitikrinsim ir būtinai išspręsim problemą.
Atsakyti
Naudojam init televizija šią savaitę arba lietuviški kanalai dingsta arba paketo kanalai. Kasdien yurim atnaujinti kanalus. Kas vyksta?
Atsakyti
INIT paslaugomis naudojamės daug metų. Nuo 2015 metų pabaigos, ar 2016 pradžios užsisakėm ir skaitmeninės televizijos paketą. Pradžioje buvome patenkinti. Na, bet paskutinieji metai tragiški. HD kanalai rodo kvadračiukais ir cypsi. Kiek skambinom, niekas nesikeičia. Sakyčiau, net blogėja. Dabar jau net ir kiti kanalai rodo prastai. Nusprendėm atsisakyti paslaugų, nes sutartis seniai pasibaigusi. Vyras paskambino į INIT dėl paslaugų atsisakymo ir sužinojo, kad turime terminuotą sutartį baziniam paketui iki 2021-08-25. Nieko nepasirašinėjome nuo 2015 metų 11 mėn. Iš kur įsipareigojimai? Pasirodo, 2019 metų rugpjūčio mėn. paskambino INIT darbuotoja ir pasiūlė pasikeisti paketą. Vyrui patiko, jis sutiko, mokestis sumažėjo nuo 10, 83 Eur iki 9, 89 Eur, t.y. 0, 94 Eur. Ar būtume sutikę su tokiu "pasiūlymu", jei žinotume, kad INIT telefonu "prakišinėja" terminuotas sutartis? Ir klausimas, ar tai teisėta?
Atsakyti
Tomas 2020-11-11 21:11:48
Gaidynas Init internetas tragiškas, TV taipat, nelekem nutraukti sutarty dėl tiekėjo kaltės tai priskaičiavo padengti suma tokia kokios buvo nuolaidos pritaikytos:))))pizdiec ant kiek z*****i, nagliau visko!!!!Visiškai niekam nerekomenduoju ir net nemastykit užsisakyti jų paslaugu
Laba diena p. Tomai,

parašykite savo buvusį paslaugų teikimo adresą bei telefono nr., įdėmiai peržiūrėsime Jūsų situaciją, ir jei buvome neteisūs, pasitaisysime.
Atsakyti
Tomas 2020-11-11 21:11:48
Gaidynas Init internetas tragiškas, TV taipat, nelekem nutraukti sutarty dėl tiekėjo kaltės tai priskaičiavo padengti suma tokia kokios buvo nuolaidos pritaikytos:))))pizdiec ant kiek z*****i, nagliau visko!!!!Visiškai niekam nerekomenduoju ir net nemastykit užsisakyti jų paslaugu
Viaiškai pritariu, prieš kelias dienas nutraukė sutartį dėl "trečiųjų šalių" kaltės, likau visiškai be paslaugų, parą laiko "taisė", kol sulaukiau info el paštu!!! kad jie nutraukia sutartį! Paskambinus konsultantai kaip iš kosmoso, paprašė įrangą grąžinti ir dar susimokėti už teiktas paslaugas. Kai tu nutrauki sutartį, tai turi susimokėti, kai jie - "tai ne mūsų kaltė"?! Kas atlygins patirtus nuostolius?...
Atsakyti
Gaidynas Init internetas tragiškas, TV taipat, nelekem nutraukti sutarty dėl tiekėjo kaltės tai priskaičiavo padengti suma tokia kokios buvo nuolaidos pritaikytos:))))pizdiec ant kiek z*****i, nagliau visko!!!!Visiškai niekam nerekomenduoju ir net nemastykit užsisakyti jų paslaugu
Atsakyti
Lorenas 2020-10-31 21:26:20
Vargu ar pavadinsi patikimu interneto tiekėju, internetas dingęs jau 3 dienos, ir greičiausiai nebus dar dvi artmiausias dienas. Apie paslaugos neveikimą pranešta iškart, kai pastbėtas gedimas. Paskambinus kartojama tik viena frazė kad gedimas yra šalinamas, nors sutartyje įsipareigojate šalinti gedimus per 24h ir užtikrinti paslaugos veikimą ne mažiau 95% per mėnesį. Negana to dar pranešdamas apie Jūsų tinklo gedimus turiu mokėti už skambutį.
Laba diena p. Lorenai,

atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Norime pabrėžti, kad skambučius trumpuoju numeriu 19123 apmokestiname ne mes, o Jūsų telefono ryšio operatorius. Su mumis galima susisiekti ir ilguoju numeriu 8 37 221 221.
Būsime Jums dėkingi, jei el. paštu audrius.gedgaudas@init.lt atsiųsite savo paslaugų teikimo adresą, būtinai išsiaiškinsime, kodėl sutrikimo šalinimas truko taip ilgai.

Iš anksto dėkojame!
Atsakyti
Evelina 2020-10-27 20:42:11
Nežinau uz ka moku pinigus, nuolatiniai trikdziai, neimanoma vakarais isijungti norimos programos, nes paprasciausiai nerodo, jau du kart buvo kviestas meistras. Nezinau kaip atliekamas darbas.. nusivylusi labai.
Laba diena p. Evelina,

atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
Atsiųskite savo paslaugų teikimo adresą bei kontaktinį telefono numerį el. paštu audrius.gedgaudas@init.lt, dar kartą įdėmiai peržiūrėsime situaciją ir būtinai rasime sprendimą.
Atsakyti
Vargu ar pavadinsi patikimu interneto tiekėju, internetas dingęs jau 3 dienos, ir greičiausiai nebus dar dvi artmiausias dienas. Apie paslaugos neveikimą pranešta iškart, kai pastbėtas gedimas. Paskambinus kartojama tik viena frazė kad gedimas yra šalinamas, nors sutartyje įsipareigojate šalinti gedimus per 24h ir užtikrinti paslaugos veikimą ne mažiau 95% per mėnesį. Negana to dar pranešdamas apie Jūsų tinklo gedimus turiu mokėti už skambutį.
Atsakyti
Nežinau uz ka moku pinigus, nuolatiniai trikdziai, neimanoma vakarais isijungti norimos programos, nes paprasciausiai nerodo, jau du kart buvo kviestas meistras. Nezinau kaip atliekamas darbas.. nusivylusi labai.
Atsakyti
O aš be galo džiaugiuosi Init internetu, kainos ir kokybės santykis optimalus.
Sutartis skaityti reikia kaip ir visur, bet nieko super paslėpto neradau. Ką žada tą ir duoda.
Atsakyti
Virginija 2020-10-13 13:54:28
Paskambinau ir aš šiandien šiai įmonei - mama nori nutraukti sutartį, t.y. kuri jau baigiasi už poros dienų. Atsiliepusi mergina su arogancija nusistebėjo, kad mums kažkas gali pigiau pasiūlyti ir kad renkamės kitą įmonę. Manau, čia mūsų teisė rinktis ir mes paprasčiausiai norim nutraukti sutartį. Liepė atvažiuoti į įmonės centrinį biurą Laisvės al. Bandžiau paaiškinti, kad mama po sunkios ligos ir niekur neina iš namų dėl visoje šalyje esamos situacijos, nes ji priklauso rizikos grupei. Tuomet liepė ranka užpildyti prašymą ir siųsti paprastu paštu. BET IR Į PAŠTĄ mama neina. Ar tikrai ši įmonė teikianti interneto it TV paslaugas, šiais visuotinės komunikacijos laikais negali priimti el. paštu atsiųsto prašymo nutraukti sutartį, o paskambinę mamai telefonu nustatyti jos tapatybės ir gauti patvirtinimą, kad ji tikrai nori nutraukti sutartį??????
Laba diena p. Virginija,

pirmiausia norime paklausti, ar mamai pavyko išspręsti paslaugų nutraukimo klausimą. Jei ne - parašykite mamos paslaugų teikimo adresą bei kontaktinį telefono numerį el. paštu audrius.gedgaudas@init.lt - rasime priimtiną sprendimą.
Jei konsultantės tonas pasirodė arogantiškas - atsiprašome.
Iš kitos pusės, sutarčių pasirašymo ir nutraukimo tvarką įtakoja civilinis kodeksas ir mūsų veiklą prižiūrinti LR Ryšių reguliavimo tarnyba. Jei sutartis buvo pasirašyta raštu, ji gali būti nutraukta taip pat raštišku būdu asmens, sudariusio sutartį ar asmens, turinčio įgaliojimą.
Atsižveldami į kliento patogumą, prašymą galima atsiųsti ir el. paštu, tik jis turi būti pasirašytas kliento ir nuskanuotas ar nufotografuotas ar pasirašytas el. parašu.

Atsiprašome Jūsų mamos už sukeltus nepatogumus!
Atsakyti
Paskambinau ir aš šiandien šiai įmonei - mama nori nutraukti sutartį, t.y. kuri jau baigiasi už poros dienų. Atsiliepusi mergina su arogancija nusistebėjo, kad mums kažkas gali pigiau pasiūlyti ir kad renkamės kitą įmonę. Manau, čia mūsų teisė rinktis ir mes paprasčiausiai norim nutraukti sutartį. Liepė atvažiuoti į įmonės centrinį biurą Laisvės al. Bandžiau paaiškinti, kad mama po sunkios ligos ir niekur neina iš namų dėl visoje šalyje esamos situacijos, nes ji priklauso rizikos grupei. Tuomet liepė ranka užpildyti prašymą ir siųsti paprastu paštu. BET IR Į PAŠTĄ mama neina. Ar tikrai ši įmonė teikianti interneto it TV paslaugas, šiais visuotinės komunikacijos laikais negali priimti el. paštu atsiųsto prašymo nutraukti sutartį, o paskambinę mamai telefonu nustatyti jos tapatybės ir gauti patvirtinimą, kad ji tikrai nori nutraukti sutartį??????
Atsakyti
Mindaugas 2020-10-12 10:29:59
Jonavos filiale aptarnavimas tragiškas. Arogancija per kraštus liejasi, jo teisios ir protingos, o klientas kvailys. Gal jos ir teisios, bet galima bendrauti žmoniškai, o ne iš padebesų žvelgiant į klientą. Vien dėl aptarnavimo nebesinori nei sutarties tęsti.
Laba diena p. Mindaugai,

atsiprašome už patirtas nemalonias emocijas. Klientų aptarnavimo kokybė ir žmogiškas požiūris į klientą - aukščiausias mūsų darbo prioritetas, todėl būsime Jums labai dėkingi, jei atsiųsite el. paštu audrius.gedgaudas@init.lt savo paslaugų teikimo adresą ir kontaktinį telefono numerį. Susisieksime su Jumis, išnagrinėsime nekokybiško aptarnavimo atvejį ir užtikrinsime, kad panašios situacijos nesikartotų.
Laukiame Jūsų laiško!
Atsakyti
Deimantas 2020-10-11 16:14:30
Stringa tiek internetas tiek televizija, greiciau sutartis baigtus... nebeimanoma
Laba diena p. Deimantai,

atsiprašome už patirtus nepatogumus.
Parašykite savo paslaugų teikimo adresą el. paštu audrius.gedgaudas@init.lt, būtinai išspręsime visas problemas!
Atsakyti
Jonavos filiale aptarnavimas tragiškas. Arogancija per kraštus liejasi, jo teisios ir protingos, o klientas kvailys. Gal jos ir teisios, bet galima bendrauti žmoniškai, o ne iš padebesų žvelgiant į klientą. Vien dėl aptarnavimo nebesinori nei sutarties tęsti.
Atsakyti
Stringa tiek internetas tiek televizija, greiciau sutartis baigtus... nebeimanoma
Atsakyti
Sabina 2020-10-02 22:23:07
Internetas geras negaliu skustis, bet pastebejom kai sutartis į pabaiga tai dingineti pradeda kokiai 1-20s. Per 2 metus pirma karta naktį dingo, o prisiskambinti nera kaip, nera budinčio, nors kai tokias paslaugas teikianti įmonė turetu tureti. Taip tai neturejom problemų didelių.
Laba diena p. Sabina,

po darbo valandų visada galite palikti pranešimą balso pašte, ryte jį išklausysime ir susitikrinsime. Taip pat norime Jūsų paprašyti - į el. paštą audrius.gedgaudas@init.lt atsiųskite savo paslaugų teikimo adresą ir kontaktinį telefono numerį. Susisieksime su Jumis ir išsiaiškinsime sutrikimų priežastis.
Atsakyti
Internetas geras negaliu skustis, bet pastebejom kai sutartis į pabaiga tai dingineti pradeda kokiai 1-20s. Per 2 metus pirma karta naktį dingo, o prisiskambinti nera kaip, nera budinčio, nors kai tokias paslaugas teikianti įmonė turetu tureti. Taip tai neturejom problemų didelių.
Atsakyti
Arturas 2020-09-29 22:54:51
paskaičiau komentarus, galvojau atsisakyt pereit pas juos. Perskambino, įkalbėjo. Jau 3 mėn pas juos. Turiu pasakyt, labiausiai bijojau, kad internetas bus prastenis, bet kokybė gera, nenusileidžia telia. Kaina beveik 2x mažesnė. Problemų, dingimo, nebuvo. Aptarnavo maloni jauna mergina. Žodžiu, būsiu nepopuliarus, bet mano patirtis gera.
p. Artūrai,

ačiū už pasitikėjimą!
Atsakyti
paskaičiau komentarus, galvojau atsisakyt pereit pas juos. Perskambino, įkalbėjo. Jau 3 mėn pas juos. Turiu pasakyt, labiausiai bijojau, kad internetas bus prastenis, bet kokybė gera, nenusileidžia telia. Kaina beveik 2x mažesnė. Problemų, dingimo, nebuvo. Aptarnavo maloni jauna mergina. Žodžiu, būsiu nepopuliarus, bet mano patirtis gera.
Atsakyti
Arina 2020-09-07 11:00:08
Prastesnio aptarnavimo nesu macius! Kai su jais kalbėjome apie sutartį tai kaip angelai, bendravimas aptarnavimas super buvo. 3menesiai nemokamas internetas, pajungimas nemokamas. 3 kartus skambinom klausėm ar nebus papildomų mokesčių už kabelius ar dar kazka, patikino kad nebus nieko. Atvažiavo meistrai pajungti, baisiai skubėjo, skubino ir mus, laiptinėje pažeidė betoną kuris dabar sutrukęs ir tiesiog ranka luitą betono galima išimti, atmatavo laido ilgi ir uzdejo didžiausia antgalį, nors sakem kad turim parsivesti per sienas todėl niekaip netilps (poto susisiekus su init pranešė, kad galim nupjauti, parsivesti ir tada išsikviesti meistrus kad uzdetu nauja antgalį, bet turėsim mokėti). Nepaaiškino doriai kaip televizija naudotis ir įrašinėti kanalų turinį, iki šiol nezinom kaip tai padaryti. Tada paduoda sutartį ir papildomi už 19euru prirasyti, klausiam už ką, tai už kabelį, dar kažką... Šiandien ateina pirma faktura suma dar išaugusi. Skambinam aiškintis, tai paaiškėja kad ir pajungimas mokamas ir suvedimas ir dar maišelis. Nejuokauju, maišelis kurio nei aš prašiau nei man reikėjo nei manęs kas klausė ar noriu! Esame labai nusivylę, gailimes, kad sudarėme sutartį su šia kompanija. Klientas jiems svarbus tik kol pasirašo sutartį o tada jokio bendradarbiavimo ir tik pinigų melzimas. Taip 2 metus teks naudotis jų paslaugomis, bet nėra nė menkiausio šanso kad su jais pratęsim sutartį poto ir ne tik, kad ne rekomenduosime kitiems bet net labai rimta anti-reklama suteiksime. Init, apsiimkite personalo apmokymų, nes jums visiems trūksta žinių apie bendravimą su klientu, kad be klientų jūsų isvis nebutu ir svarbiausia elementarią informacija apie kas mokama, o kas ne. Ir būkite geri praneškite iš anksto už ką reikės mokėti ir už ką ne, nes atimate teisę iš kliento rinktis ar noriu aš už maišelį mokėti ar ne.
Laba diena p. Arina,

pasidalinkite savo kontaktiniu telefono numeriu ir paslaugų teikimo adresu el. paštu audrius.gedgaudas@init.lt, peržiūrėsime situaciją ir būtinai rasime sprendimą, o jei kažkur suklydome - pasitaisysime!
Atsakyti
Siaubinga imone, siulyciau vengti.
Problemos su kurioms susiduriau per 3 metus
1 Buvau kelis kartus praleides imoka, tai gauni pranesima kad negauta imoka kelios dienos pries saskaitos pateikima uz sekanti menesi. Tai sumokejus lieka neaisku ar sekancio menesio ataskaitoje tie pinigai iskaityti ar ne.
2 Kaskada tiesiog gavau emaila kad turiu skola, ir nepateike nei kokia skolos suma nei ka.
3 Kaskada buvo pradeja skaiciuoti skola, nors jos nebuvo kaska buvo prisimaise su apskaita, ir kiekviena menesi rase vis didejancia skola, nors poto atsimaise.
4 Siais metais pradejo spaminti I mail'a kad automatiskai nepavyko priskirti mokejimo, ir instrukcijos kaip tai padaryti per lietuviskus bankus. As naudoju revolut ir jiem ta bandziau paaiskinti o jie man tai gal turite kita banka, is kurio galetumet moketi...
5 Siemet metu pradzioje pratesiau sutarti, kadangi kiekviena karta reikia isnaujo persirasyti sutarti kad gautum "irengimo"/naudojimo nuolaidas. Realiai tos "nuolaidos" skirtos tave priristi prie sio nekamtikusio ISP. Sekanti menesi mano nuominikas nebenori nomuoti busto kuriame apsistojes. Tai INIT reikalauja sumokeit visas suteiktas nuolaidas uz siuos metus kas gaunas 50+ eu, ps uz interneta moku po 9.90eu, tai gaunas norint nutraukti sutarti turiu sumoketi uz papildomus 5menesius... Man 50eu uz nieka atiduoti gan daug, kai netesybos vygdomos del ne mano kaltes. Tai norejau susitarti kad galetu netaikyti/sumazinti netesybu mokescio bet jie neina i kalbas.

Taip pat tureciau pamineti kad netesybu mokestis (kad reikes susimoketi visas suteiktas nuolaidas) itrauktas i bendraja sutarties dali (atskiras failas) ir taip ji daug sunkiau pastebeti, ka manau butu galima vertinti kaip pasleptus mokescius.
Atsakyti
Prastesnio aptarnavimo nesu macius! Kai su jais kalbėjome apie sutartį tai kaip angelai, bendravimas aptarnavimas super buvo. 3menesiai nemokamas internetas, pajungimas nemokamas. 3 kartus skambinom klausėm ar nebus papildomų mokesčių už kabelius ar dar kazka, patikino kad nebus nieko. Atvažiavo meistrai pajungti, baisiai skubėjo, skubino ir mus, laiptinėje pažeidė betoną kuris dabar sutrukęs ir tiesiog ranka luitą betono galima išimti, atmatavo laido ilgi ir uzdejo didžiausia antgalį, nors sakem kad turim parsivesti per sienas todėl niekaip netilps (poto susisiekus su init pranešė, kad galim nupjauti, parsivesti ir tada išsikviesti meistrus kad uzdetu nauja antgalį, bet turėsim mokėti). Nepaaiškino doriai kaip televizija naudotis ir įrašinėti kanalų turinį, iki šiol nezinom kaip tai padaryti. Tada paduoda sutartį ir papildomi už 19euru prirasyti, klausiam už ką, tai už kabelį, dar kažką... Šiandien ateina pirma faktura suma dar išaugusi. Skambinam aiškintis, tai paaiškėja kad ir pajungimas mokamas ir suvedimas ir dar maišelis. Nejuokauju, maišelis kurio nei aš prašiau nei man reikėjo nei manęs kas klausė ar noriu! Esame labai nusivylę, gailimes, kad sudarėme sutartį su šia kompanija. Klientas jiems svarbus tik kol pasirašo sutartį o tada jokio bendradarbiavimo ir tik pinigų melzimas. Taip 2 metus teks naudotis jų paslaugomis, bet nėra nė menkiausio šanso kad su jais pratęsim sutartį poto ir ne tik, kad ne rekomenduosime kitiems bet net labai rimta anti-reklama suteiksime. Init, apsiimkite personalo apmokymų, nes jums visiems trūksta žinių apie bendravimą su klientu, kad be klientų jūsų isvis nebutu ir svarbiausia elementarią informacija apie kas mokama, o kas ne. Ir būkite geri praneškite iš anksto už ką reikės mokėti ir už ką ne, nes atimate teisę iš kliento rinktis ar noriu aš už maišelį mokėti ar ne.
Atsakyti
Jūratė 2020-08-29 21:14:51
Man užkliuvo init požiūris į klientus, bando pasipelnyti iš klientų ant kiekvieno kampo. Už įrengimą, t.y užsimetę 300% antkainį už medžiagas paima ko pasekoje neadekvati suma gaunasi įrengimo. Kaip pavyzdį, pažiūrėjau medžiagų kaina pas konkurentus, jie už medžiagas paiima savikaina. Init, bus komentaras is jūsų? Gal jūsų medžiagos stebuklingos, kad jos tiek vertos? Nemalonu, kai tokia santykių pradžia.
Jūrate,

susisiekite su mumis el. paštu audrius.gedgaudas@init.lt. Patikslinus Jūsų nusiskundimo priežastis, atsakysime į visus Jums iškilusius klausimus.
Atsakyti
Augustė 2020-08-28 14:24:49
Šiandien, t.y 2020-08-28 14h teko skambintis į init, norėjome konsultacijos apie pasiūlymus ir keitimus paketo, teko kalbėtis su tokia nemalonia konsultantę, kad po tokių pokalbių daugiau naudotis jūsų paslaugomis mažiausiai norisi. Su tokiais darbuotojais tik atstumiate savo senus klientus :)
Laba diena Auguste,

būsime Jums dėkingi, jei suteiksite mums daugiau informacijos apie nekokybišką aptarnavimą el. paštu audrius.gedgaudas@init.lt. Kokybiškas aptarnavimas ir paslaugų teikimas - mūsų aukščiausi prioritetai. Turėdami daugiau informacijos, Jūsų pokalbį su konsultante perklausysime ir imsimės priemonių, kad panašūs atvejai nesikartotų
Atsakyti
Man užkliuvo init požiūris į klientus, bando pasipelnyti iš klientų ant kiekvieno kampo. Už įrengimą, t.y užsimetę 300% antkainį už medžiagas paima ko pasekoje neadekvati suma gaunasi įrengimo. Kaip pavyzdį, pažiūrėjau medžiagų kaina pas konkurentus, jie už medžiagas paiima savikaina. Init, bus komentaras is jūsų? Gal jūsų medžiagos stebuklingos, kad jos tiek vertos? Nemalonu, kai tokia santykių pradžia.
Atsakyti
Šiandien, t.y 2020-08-28 14h teko skambintis į init, norėjome konsultacijos apie pasiūlymus ir keitimus paketo, teko kalbėtis su tokia nemalonia konsultantę, kad po tokių pokalbių daugiau naudotis jūsų paslaugomis mažiausiai norisi. Su tokiais darbuotojais tik atstumiate savo senus klientus :)
Atsakyti
Jonas 2020-08-23 21:47:09
Neveikia pagrindiniai kanalai tokie kaip tv3, lnk, btv, meta viduryje užrašą "koduota"
Laba dienai p. Jonai,

ar veikia televizijos paslauga?
Jokio bendro paslaugų sutrikimo vakar nebuvo...
Atsakyti
Neveikia pagrindiniai kanalai tokie kaip tv3, lnk, btv, meta viduryje užrašą "koduota"
Atsakyti
Klientas 2020-08-17 14:30:33
Sveiki, esmė yra tame, jog jokie maišeliai iš jūsų nebuvo perkami, nebent el. sąskaitos prieš susigeneruodamos sistemoje dar save susipakuoja į maišelius ir už tai apsimokestina. Tačiau toks veiksmas atrodytų mažų mažiausiai keistai, sutinkate?
Laba diena,

būtinai susisiekite su mumis el. paštu audrius.gedgaudas@init.lt, išsiaiškinsime, ir jei įvyko klaida, būtinai ją ištaisysime!
Atsakyti
Init 2020-08-17 14:21:26
Laba diena,

dėl galimai nekokybiško paslaugų teikimo prašome atsiųsti savo kontaktus el. paštu audrius.gedgaudas@init.lt. Susisieksime su Jumis ir išsiaiškinsime priežastis.
Dėl plastikinių maišelio apmokestinimo - deja neatlygintinai plastikinių maišelių, kurių storis viršija 15 mikronų, neatlygintinai negalima dalinti nuo 2019 01 01, už tokius veiksmus juridiniams klientams yra numatytos baudos. Įstatyme taip pat numatyta, kad maišelio kaina negali būti mažesnė nei savikaina, todėl maišelio parduoti už simbolinį pvz. 1ct. negalima.
Apgailestaujame, tačiau plastikinis maišelis buvo apmokestintas laikanti LR teisės aktų.
Sveiki, esmė yra tame, jog jokie maišeliai iš jūsų nebuvo perkami, nebent el. sąskaitos prieš susigeneruodamos sistemoje dar save susipakuoja į maišelius ir už tai apsimokestina. Tačiau toks veiksmas atrodytų mažų mažiausiai keistai, sutinkate?
Atsakyti
Klientas 2020-08-16 18:58:13
Per karantiną dirbant iš namų pastoviai teko galvoti darbdaviams pasiaiškinimus, kodėl negali dalyvauti konferencinuose pokalbiuose, kas reiškė, jog "nedirbi", kai kankino pastovūs interneto trikdžiai dienos metu. Vieną mėnesį nei iš šio, nei iš to sąskaitos eilutėje atsiranda 20ct mokestis už plastikinį maišelį. Init tikriausiai būtų paskutinė vieta, iš kurios pradėčiau užsisakinėti plastikinius maišelius. Įdomu, už ką teks mokėti kitą mėnesį :D
Laba diena,

dėl galimai nekokybiško paslaugų teikimo prašome atsiųsti savo kontaktus el. paštu audrius.gedgaudas@init.lt. Susisieksime su Jumis ir išsiaiškinsime priežastis.
Dėl plastikinių maišelio apmokestinimo - deja neatlygintinai plastikinių maišelių, kurių storis viršija 15 mikronų, neatlygintinai negalima dalinti nuo 2019 01 01, už tokius veiksmus juridiniams klientams yra numatytos baudos. Įstatyme taip pat numatyta, kad maišelio kaina negali būti mažesnė nei savikaina, todėl maišelio parduoti už simbolinį pvz. 1ct. negalima.
Apgailestaujame, tačiau plastikinis maišelis buvo apmokestintas laikanti LR teisės aktų.
Atsakyti
Kainos kyla, kokybė prastėja. Per tris metus jau nuo pat pradžių tenka susidurti su nuolat dingstančiu internetu, kuris paprastai patenkinamai veikia atsisėdus tik prie pat routerio (beje, pirktu iš pačių INIT, nes meistrai sakė - manasis prastas), o kitų kambarių dažniausiai nepasiekia. Paskambinus į informacijos liniją girdimi vis tie patys pasiteisinimai, tas pats neveiksmingas problemų sprendimas, net pasiūlyta vietoj meistrų iškvietimo pačiai susijungti 2 routerius skirtinguose kambariuose - nes neva taip bus pigiau ir interneto kokybė pagerės. Taip ir padariau, bet problemos tas nepašalino. Galbūt dar bus pasiūlyta kambario sienas nusigriauti, kad signalas geresnis būtų? Iš tiesų, jau vargina sukinėjimas aplink pirštą, ir atsiradus problemai tiesiog nebesikreipiu telefonu (gaila be reikalo ir pinigėlius papildomai už skambutį mokėti), laukiu kol baigsis sutartis ir ieškosiu kitos alternatyvos. O tiekėjams siūlau paieškoti problemos sprendimo giliau ir investuoti į teikiamos paslaugos tobulinimą.
Atsakyti
Per karantiną dirbant iš namų pastoviai teko galvoti darbdaviams pasiaiškinimus, kodėl negali dalyvauti konferencinuose pokalbiuose, kas reiškė, jog "nedirbi", kai kankino pastovūs interneto trikdžiai dienos metu. Vieną mėnesį nei iš šio, nei iš to sąskaitos eilutėje atsiranda 20ct mokestis už plastikinį maišelį. Init tikriausiai būtų paskutinė vieta, iš kurios pradėčiau užsisakinėti plastikinius maišelius. Įdomu, už ką teks mokėti kitą mėnesį :D
Atsakyti
Vytautas 2020-08-13 14:05:11
Kaip tik galite, taip venkite šios kontoros.Vakarais interneto greitis beveik nulinis.Neįsijungia, net greičio matuoklis.Nupirktas ir kitas gigabitinis routeris, bet niekas nepasikeitė.Tiesa, pabandžius įjungti greičio matuoklį, po kurio laiko interneto greitis kažkodėl padidėja.
Nutraukti besibaigiančią sutartį, be asmens, kurio vardu ji buvo sudaryta, neįmanoma.Kaip pavyzdys pvz. tas asmuo numirė.Jis negali parašyti registruoto laiško, ar atvykti, nes Šv. Petras neleidžia.
Arba asmuo emigravęs pvz į Australiją.Kaip jam parašyti registruotą laišką lietuvių kalba?

Mano atveju, buvo sudaryta sutartis sūnaus vardu.Sūnus dirba gyvena kitame mieste.Dirba ilgai ir ne "valdiškai".Kad nutaukti sutartį, jis turėtų išvykti iš darbo.Darbas labai atsakingas ir nėra jame kuo jo pakeisti.
Tai negi mes tapome init vergais?
Laba diena p. Vytautai,

siekiant objektyvumo privalome pateikti išsamesnę informaciją apie situaciją.
Jums skundžiantis interneto paslauga ir esant įtarimams, kad interneto paslauga veikia nekorektiškai ne dėl Init kaltės, Jums buvo pasiūlytas meistro atvykimas. Jūs buvote informuotas, kad meistro atvykimas bus mokamas tik tuom atveju, jei paaiškės, kad interneto sutrikimai yra ne dėl INIT kaltės. Meistro atvykimo Jūs atsisakėte, todėl objektyviai nustatyti sutrikimo priežasties buvo neįmanoma, Jūsų teiginys apie nekokybiškas Init paslaugas Jūsų atveju nėra pagrįstas.

Paslaugų teikimo sutartis yra sudaryta Jūsų sūnaus vardu, kuris yra pilnametis, todėl priėmus sprendimą nutraukti paslaugų teikimo sutartį, reikalingas Jūsų sūnaus prašymas, kurį pasirašytą Jūsų sūnus gali atsiųsti el. paštu.
Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, neturint įgaliojimo, už kitą asmenį sutarties negalima nei pasirašyti, nei nutraukti.

Taip pat norime pabrėžti, kad skambučio metu situaciją aptarėme ir radome priimtiną sprendimą.
Atsakyti
Kaip tik galite, taip venkite šios kontoros.Vakarais interneto greitis beveik nulinis.Neįsijungia, net greičio matuoklis.Nupirktas ir kitas gigabitinis routeris, bet niekas nepasikeitė.Tiesa, pabandžius įjungti greičio matuoklį, po kurio laiko interneto greitis kažkodėl padidėja.
Nutraukti besibaigiančią sutartį, be asmens, kurio vardu ji buvo sudaryta, neįmanoma.Kaip pavyzdys pvz. tas asmuo numirė.Jis negali parašyti registruoto laiško, ar atvykti, nes Šv. Petras neleidžia.
Arba asmuo emigravęs pvz į Australiją.Kaip jam parašyti registruotą laišką lietuvių kalba?

Mano atveju, buvo sudaryta sutartis sūnaus vardu.Sūnus dirba gyvena kitame mieste.Dirba ilgai ir ne "valdiškai".Kad nutaukti sutartį, jis turėtų išvykti iš darbo.Darbas labai atsakingas ir nėra jame kuo jo pakeisti.
Tai negi mes tapome init vergais?
Atsakyti
Init 2020-07-27 12:18:21
Laba diena p. Božena,

būsime Jums dėkingi, jei el. paštu audrius.gedgaudas@init.lt atsiųsite savo paslaugų teikimo adresą bei telefono numerį. Būtinai susisieksime su Jumis, išsiaiškinsime detales ir būtinai rasime visoms pusėms priimtiną sprendimą.
Laba diena p. Božena,

dėkojame už Jūsų laišką ir laiką, skirtą pokalbiui. Pokalbio metu mes aptarėme situaciją, kad terminuota sutartis yra sudaroma tam tikrą laiko tarpą teikti paslaugas tam tikru adresu. Paslaugų perkėlimas yra galimas esant techninėms galimybėms paslaugas teikti naujame adrese, kaip ir Jūsų atveju, tai yra akcentuojama kiekvieną kartą, jei klientas teiraujasi apie paslaugų perkėlimo galimybę.
Deja Jūsų naujuoju adresu teikti paslaugas techninių galimybių neturime.
Pokalbio metu, laikydamiesi taisyklės, kad kiekvienas esamas, būsimas ar buvęs klientams mums yra svarbus, geranoriškai sutikome peržiūrėti grąžintinų nuolaidų sumą, sutikome ją sumažinti daugiau nei dvigubai.

Dėkojame, kad buvote mūsų kliente!
Atsakyti
Jurgita 2020-08-04 18:38:08
Gailiuosi, kad pakeiciau K-sistemas i Init interneta. Nu toks atsiprasant š... Kodel reik moket uz meistro issikvietima, jei del ju kaltes neveikia internetas. Neapsigaukite, kai siulo akcijas. Pats prasciausias internetas koki aplamai turejau. Amziais dingsta.
Laba diena p. Jurgita,

parašykite savo kontaktinį telefono numerį ir paslaugų teikimo adresą el. paštu audrius.gedgaudas@init.lt
Peržiūrėsime situaciją, paslaugų sutrikimo priežastis ir jei buvome neteisūs ar suklydome, klaidą būtinai ištaisysime.
Norime pabrėžti, kad meistro atvykimas yra mokamas tik tuom atveju, jei paslaugų sutrikimas yra ne dėl Init kaltės.
Atsakyti
Gailiuosi, kad pakeiciau K-sistemas i Init interneta. Nu toks atsiprasant š... Kodel reik moket uz meistro issikvietima, jei del ju kaltes neveikia internetas. Neapsigaukite, kai siulo akcijas. Pats prasciausias internetas koki aplamai turejau. Amziais dingsta.
Atsakyti
Grybų grybai. Skelbia Akciją 30-ojo gimtadienio proga, 3 mėn. nemokamai. Tai pasirodo, jei pats nepaprašysi, kad pritaikytų tą Akciją, tai tų 3 mėn. ir nebus. Jie sako: "tipo neprašei" :D :D :D Ot, juokdariai. Reiks varyt į Vartotojų teises.
Atsakyti
Božena 2020-07-22 08:01:15
Sveiki visi, neapsigaukite su INIT pasirašant sutartį 2 metams, nuomojant butą. Aš nuomavausi butą ir naudojausi INIT interneto paslaugomis. Pasirašiau sutartį su sąlygą, kad išsikraustant galiu paimti internetą su savimi į naują butą. Atėjo tą dieną kada reikia kraustytis, kreipiuosi į INIT, kad noriu pernešti su savimi internetą. Jie sako, kad naujos statybos name, dar neteikiamos paslaugos ir kol kas jie neplanuoja pervesti ten interneto. Nors šalia esančiam name yra INIT internetas. Kadangi neteikia paslaugų, reikia nutraukti sutartį. Nutraukiant sutartį prašo sumokėti apie 100 eur netesybų, todėl kad sutartis dar nepasibaigus 8 mėn. Buvau INIT kliente 5 metus, nei vieno mokėjimo pavėlavimo, nei vieno nusiskundimo ir dabar va kaip išeina. Dėl INIT problemos turiu mokėti pinigus, nors atsisakau ne aš jų, o jie neteikia paslaugų. Jeigu jie suteiktų tas paslaugas sutarties nutraukimo net nebūtų. Parašiau prašymą direktoriui, pasižiūrėsim kaip baigsis :/
Laba diena p. Božena,

būsime Jums dėkingi, jei el. paštu audrius.gedgaudas@init.lt atsiųsite savo paslaugų teikimo adresą bei telefono numerį. Būtinai susisieksime su Jumis, išsiaiškinsime detales ir būtinai rasime visoms pusėms priimtiną sprendimą.
Atsakyti
Lina 2020-07-20 23:14:50
Sveiki, kodel Init taip apsidirbo? Buvo Meganet, buvo superinis interneteas, o cia kosmaras!!! Kaina pakele ale namui, nors laidai nuo meganet laiku yra ir visada buvo butas, o Init ponams namu patapo? Internetas strigineja pastoviai, ypac vakarais, nuo 23 val. Kas darosi, ar apgrobet tiek klientu, o interneto nepajegus sutvarkyti, ar geri specai is jusu pabego del mazo atlyginimo ? Jau nervas ima paskutinius 6 men, darbas is namu, vaikams mokykla buvo, o dabar vasara ir tai nieko gero? Kada pagaliau sutvarkysit? Visa kalte ant klientu peciu, ale ruteris senas ar dar kas nors. Pastoviems klientams jokiu nuolaidu! Kiaulinykas, o ne imone darosi! Is kurio adreso rasau galit patys matyti ir pataisyti rysi. Manau dar tiek sugebesit? Sekmes darbuose !
Laba diena p. Lina,

dėl asmens duomenų apsaugos įstatymo Jūsų Ip adresas nėra rodomas viešai.
Būsime Jums dėkingi, jei el. paštu audrius.gedgaudas@init.lt atsiųsite savo paslaugų teikimo adresą bei telefono numerį. Būtinai susisieksime su Jumis, išsiaiškinsime situaciją ir būtinai rasime sprendimą!
Atsakyti
Lina 2020-07-20 23:14:50
Sveiki, kodel Init taip apsidirbo? Buvo Meganet, buvo superinis interneteas, o cia kosmaras!!! Kaina pakele ale namui, nors laidai nuo meganet laiku yra ir visada buvo butas, o Init ponams namu patapo? Internetas strigineja pastoviai, ypac vakarais, nuo 23 val. Kas darosi, ar apgrobet tiek klientu, o interneto nepajegus sutvarkyti, ar geri specai is jusu pabego del mazo atlyginimo ? Jau nervas ima paskutinius 6 men, darbas is namu, vaikams mokykla buvo, o dabar vasara ir tai nieko gero? Kada pagaliau sutvarkysit? Visa kalte ant klientu peciu, ale ruteris senas ar dar kas nors. Pastoviems klientams jokiu nuolaidu! Kiaulinykas, o ne imone darosi! Is kurio adreso rasau galit patys matyti ir pataisyti rysi. Manau dar tiek sugebesit? Sekmes darbuose !
Tikrai pritariu, internetas pastoviai stringa.O kaina taip pat didelė, jokių nuolaidų seniems klientams.

Taip pat rekomenduojame

Cgates
Internetas | Televizija | Namų telefonas

Adresas: Ukmergės g. 120, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; televizija ir radijas.
„Cgates“ – tai vienas didžiausių interneto ir televizijos tiekėjų Lietuvoje, teikiantis sumanios skaitmeninės, šviesolaidinio interneto bei fiksuoto namų telefono ryšio paslaugas. Kodėl verta rinktis „Cgates“: Neriboto šviesolaidinio interneto planai – rinkitės norimą greitį, nuo standartinio 100 Mb/s iki ypač...
CZAR Intelligence
Caesar7 - unikalios el. parduotuvės, programėlės

Adresas: Vinco Kudirkos g. 5A, LT-03105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto svetainių kūrimas, talpinimas; grafika, dizainas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; konsultacijų paslaugos.
CZAR Intelligence paslaugos Unikalių elektroninių parduotuvių kūrimas Unikalių programėlių kūrimas (Android, iOS) Unikalių programų kūrimas (Windows, macOS, Linux) Bendros programavimo paslaugos (Python, PHP, Front-end) Sudėtingesnių, unikalių internetinių svetainių kūrimas Unikalaus dizaino kūrimas el...
Starflix Vilnius
Getspace

Adresas: Trinapolio g. 11D-53, LT-08338 Vilnius.
Veiklos sritys: grafika, dizainas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; reklamos paslaugos; seo paslaugos.
Apie getspace Nematantys ribų. Mes žvelgiame toliau nei kiti. Ir tam įrodyti mums nereikėjo išrasti raketos – užteko sukurti Getspace – platformą, kuri akimirksniu pakeičia vartotojo patirtį. Į pažangesnę, patogesnę, priimtinesnę. Kaip? Leidžiant derinti skirtingas paslaugas ir gauti būtent tai, ko jau seniai...
BSS IT
BSS ERP

Adresas: V. Krėvės pr. 26A-1, LT-50412 Kaunas.
Veiklos sritys: kompiuterių programinės įrangos kūrimas; apskaita; automatizavimas, automatika; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos.
UAB BSS IT - verslo informacinių sistemų kūrėjai. Mūsų sukurta BSS ERP verslo valdymo sistema apima šias sritis: - Dokumentų valdymas - Buhalterinė apskaita - Personalas valdymas - Prekybos valdymas - Nekilnojamo turto valdymas Dokumentų valdymo sistema - skirta centralizuotai kaupti visus įmonės sukuriamus bei...
Misija - verslas
Meevly.com | Kokybiški internetiniai sprendimai

Adresas: Vytauto g. 55-16, LT-59123 Prienai.
Veiklos sritys: informacijos teikimas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos.
Misija - verslas komanda puikiai išmano savo darbą ir specializuojasi Reprezentacinės svetainės. Kokybiškų, išskirtinių, unikalaus dizaino ir didelės greitaveikos interneto tinklalapių kūrimas, talpinimas, priežiūra Elektroninės parduotuvės Programavimo paslaugos Nestandartiniai sprendimai - sistemų integracijos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Vilniuje ir Kaune įžiebtos kalėdinės eglės
Vilniuje ir Kaune įžiebtos kalėdinės eglės 11-28 19:38
Vilniaus Katedros bei Kauno Rotušės aikštėse šeštadienio vakarą įžiebtos Kalėdų eglės.
JAV – rekordinis juodasis penktadienis internete
JAV – rekordinis juodasis penktadienis internete 11-28 17:37
Šiemet amerikiečiai juodojo penktadienio metu privengė parduotuvių ir prekybininkams internetu sunešė rekordinius 9 mlrd. USD. Tačiau tikimasi, kad netrukus prasidėsiantis kibernetinis pirmadienis...
Dėl karantino sostinės senamiestyje įprasto šurmulio nelikę
Dėl karantino sostinės senamiestyje įprasto šurmulio nelikę 11-28 17:13
Sostinės senamiestis dėl karantino neteko jam įprasto šurmulio. Nemaža dalis kavinių ir restoranų nepasinaudojo proga tiekti maisto išsineštinai, todėl veiklą, bent laikinai, sustabdė. Visgi...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Karantino metu Jūs:

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Pfizer 37,23 +1,92%
eBay 51,34 +1,76%
Adobe Systems 477,03 +1,48%
Macy's 10,85 -1,36%
Exxon Mobil 40,19 -1,52%
ConocoPhillips 42,78 -1,95%
Manchester United 15,79 -2,53%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 4,42 -3,91%
Cukrus 0,61 +3,39%
Nafta 44,91 +4,30%
Sidabras 24,23 -5,87%
Varis 6713,81 +0,13%
Dyzelis 1,15 +2,68%
Anglis 58,40 +6,96%
Auksas 1900,27 -1,13%