VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Init

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Init

Atsiliepimai apie UAB "Init"

Varlė
Parašyk savo nuomonę apie UAB "Init"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Perskaičiau komentarus ir pas tas pats: internetas dingsta ir nebūna po keletą valandų. Trumpasis nr. neveikia paskambinus ilguoju numeriu pasiūlo perkrauti maršrutizatorių. Dirbu su klientais nuotoliniu būdu ir staiga dingsta internetas. Taip praradau keletą klientų. Sako trūksta greičio internetui, bet mano adresu pasiūlyti greitesnio negali, nors gyvenu Vilniuje Pašilaičiuose.
Atsakyti
Antivalstybininkas, antivakseris, pro-rusiškas vadovas ir tokia pati kontora. Uždaryti šią mėšlo krūvą. Rinkitės kitą tiekėją.
Atsakyti
Laba diena p. Valerijau,

atsiprašome už nepatogumus bei laukiame Jūsų paslaugų teikimo adreso bei kontaktinio telefono numerio el. paštu [email protected]

Susisieksime su Jumis dar kartą ir būtinai išpręsime visus nesklandumus.
Atsakyti
Sudiniausias rysys. kas menesi tenka skambinet, bendraut su technikais. taciau nesugeba sutvarkyt pas save. kartais gali tiesiog dingti be jokios priezasties. mokama linija, susisieki, pranesa kad gedimas. Ar sunku is anksto perspeti?

jokios pagarbos vartotojams. elementariausia negali google psl atidaryt. skaiciuoju valandas kada baigsit sutartis. rytoj marse gyvensim, siandien nesugebam sutvarkyt intiko. nevykeliai
Atsakyti
Didelis nusivylimas.
Nuolatiniai gedimai:
1) dažnai "streikuoja" internetas;
2) keletą dienų strigo televizija, internetas, žodžiu - viskas. Susisiekus telefonu rekomenduotas stebėjimas. Stebėjome nuo penktadienio iki pat pirmadienio kiek ir kaip dažnai "lagina" mūsų telikas :))) Ir pirmadienį gavome atsakymą, kad jokios problemos iš jų pusės nėra. Meistras malonus, paslaugus, tad situacijos spręsti neskubėjome;
3) nepraėjus nei mėnesiui, visos paslaugos "nusprogo". Susiekus telefonu, šį kartą jau buvo paaiškinta, kad gedimas fiksuotas visame rajone, tačiau jau yra išspręstas. Bekalbant telefonu, patikrinus savo įrenginius - paaiškėjo, kad visgi gedimas nesutaisytas. Tačiau atstovės teigimu, problema netrukus turėjo būti išspręsta, pasiūlyta tikrinti įrenginius. Na, ką mes ir tikrinome, juk jau daliai namo sutaisyta, nepaliks ir mūsų. Praėjus daugiau nei valandai ir susisiekus su ta pačia atstove, paaiškėjo, kad šiandieną gedimas nebus pašalintas, kada tai bus padaryta galėjo pasakyti tik tiek, kad - rytoj. Paklausus tikslesnio laiko, atsakyti negalėjo. Papriekaištavus, kad tai jau ne pirmas kartas, kuomet paslaugos nesuteikiamos kokybiškai, nesugebėjo net atsiprašyti. Mano nuomone, atlygintinai teikiama paslauga turėtų būti kokybiška. Ir taip, gali visko nutikti, gali ir meistro darbo valandos pasibaigti, bet klaidinti kliento ir jam siūlyti nuolat tikrinti įrangą - man pasirodė nei etiška, nei.kažkaip.
Atsakyti
Ieva 2022-11-18 12:20:23
Noriu labai visus įspėti dėl INIT paslaugų, tikrai nesitikėjau, kad 21 a. amžiuj dar kažkas gali taip elgtis. Sugedo jų pačių mechanizmas - routeris 21.45 val. vakare, tad paprašiau, kad atvyktų meistras kitos dienos 10 val., nes niekaip negalėsiu priimti vėliau. Meistras neatvyko nei tą dieną, nei kitą, nes tiesiog mechaniškai neveikiantį routerį taisė "nuotoliniu" būdų. Nei atsiprašau, nieko - dar pasakė, kad turėsim sumokėt už neveikiantį jų mechanizmą. Visą tai rašė administratorė Kristina. Laiškų turinys - siaubingas, žmogus visisškai nemoka elgtis su vartotojais. Paprašėm atsiųst sutartį, nes norim nutraukt, na o tada prasidėjo dar linskmesnė dalis. Pasakė, kad turėsim grąžint gautas kažkias mįslingas nuolaidas. Kokias nuolaidas - nesako. Prašom sutarties - nesiunčia. Esam realiai 3 para be interneto, o sutarties nutraukt irgi negalim. Internetą trečia para perku iš Bitės, žalą patiria vartotojas, bet tam, kad nutraukt sutartį, dar turi kažkokais mįslinags nuolaidas grąžint, nes sutartis terminuota.
Laba diena p. Ieva,

apgailestaujame dėl paslaugos teikimo sutrikimų bei atsiprašome dėl nemalonios patirties naudojantis mūsų internetu bei aptarnavimu.
Būsime nuoširdžiai dėkingi, jei el. paštu [email protected] atsiųsite savo kontaktus - tel. nr. bei paslaugų teikimo adresą. Susisieksime su Jumis, peržiūrėsime situaciją ir būtinai rasime abiejoms šalis priimtiną sprendimą.
Atsakyti
Noriu labai visus įspėti dėl INIT paslaugų, tikrai nesitikėjau, kad 21 a. amžiuj dar kažkas gali taip elgtis. Sugedo jų pačių mechanizmas - routeris 21.45 val. vakare, tad paprašiau, kad atvyktų meistras kitos dienos 10 val., nes niekaip negalėsiu priimti vėliau. Meistras neatvyko nei tą dieną, nei kitą, nes tiesiog mechaniškai neveikiantį routerį taisė "nuotoliniu" būdų. Nei atsiprašau, nieko - dar pasakė, kad turėsim sumokėt už neveikiantį jų mechanizmą. Visą tai rašė administratorė Kristina. Laiškų turinys - siaubingas, žmogus visisškai nemoka elgtis su vartotojais. Paprašėm atsiųst sutartį, nes norim nutraukt, na o tada prasidėjo dar linskmesnė dalis. Pasakė, kad turėsim grąžint gautas kažkias mįslingas nuolaidas. Kokias nuolaidas - nesako. Prašom sutarties - nesiunčia. Esam realiai 3 para be interneto, o sutarties nutraukt irgi negalim. Internetą trečia para perku iš Bitės, žalą patiria vartotojas, bet tam, kad nutraukt sutartį, dar turi kažkokais mįslinags nuolaidas grąžint, nes sutartis terminuota.
Atsakyti
Vitalijus 2022-11-05 15:43:06
blogiausia internetas per 20 metu patirties. niekam nerekomenduojama
Laba diena p. Vitalijau,

būtume Jums dėkingi, jei el. paštu [email protected] parašytumėte savo paslaugų teikimo adresą, kontaktinį telefono numerį bei apibūdintumėte nesklandumus, su kuriais susiduriate naudodami mūsų paslaugomis - neabejojame, kad juos išspręsime.
Mums svarbus kiekvienas klientas.
Atsakyti
blogiausia internetas per 20 metu patirties. niekam nerekomenduojama
Atsakyti
H.G. 2022-09-08 23:07:03
Džiaugiuosi ir noriu su visais pasidalinti. Rugpjūčio pabaigoje teko lankytis Init aptarnavimo skyriuje, Laisvės al. 30a, Kaune, ir bendrauti su darbuotoja Agne. Vėliau telefonu kalbėtis su darbuotoja Lina. Šios darbuotojos super maloniai ir gražiai bendravo, išsamiai pateikė informaciją, sprendė, būtent, su mano situacija susijusį klausimą. Ne dažnai šiame laikmetyje paslaugų sferoje galime rasti taip gražiai į intetesantą reaguojančius darbuotojus. Didelis joms ačiū. Tegu tik dirba ir gyvuoja tokie darbuotojai!
SERGANTIS BUVAU NUVAZIAVES I JUSU BUSTINE.NEGALI NUTRAUKT SUTARTIES JEI TEN NEGYVENI IR NEGALI NAUDOTIS JUSU TELEVIZIJA, PASIBAISEJAU NORS NESINAUDOJA JUSU TELEVIZIJA TURI MOKET UZ SUSTABDYMA, BUVO NUOMUOJAME BUTE IRENGTA JUSU TELEVIZIJA, JAU JIS NEGYVENA VISTIEK MOKET REIKIA.BIUROKRATAI JUS BAISUS.GAL ATSIKRATYSIU KAIP NORS JUMIS
Atsakyti
H.G. 2022-09-08 23:07:03
Džiaugiuosi ir noriu su visais pasidalinti. Rugpjūčio pabaigoje teko lankytis Init aptarnavimo skyriuje, Laisvės al. 30a, Kaune, ir bendrauti su darbuotoja Agne. Vėliau telefonu kalbėtis su darbuotoja Lina. Šios darbuotojos super maloniai ir gražiai bendravo, išsamiai pateikė informaciją, sprendė, būtent, su mano situacija susijusį klausimą. Ne dažnai šiame laikmetyje paslaugų sferoje galime rasti taip gražiai į intetesantą reaguojančius darbuotojus. Didelis joms ačiū. Tegu tik dirba ir gyvuoja tokie darbuotojai!
Laba diena,

AČIŪ Jums už gražius žodžius ir mūsų darbo įvertinimą!
Agnei ir Linai Jūsų padėką būtinai perduosime.

Dėkojame, kad esate mūsų klientu.
Atsakyti
jonas karlonas 2022-09-08 14:19:59
tam bute kuri nuomavau jau negyvenu, buvau suzalotas guliu ligonineje skambino sesuo i init kad as ten negyvenu ir esu ligonineje, bet init nesutinka nutraukt sutarti turiu pats dalyvaut ateit, as negaliu atvaziuoti.koks nezmoniskumas baisu.as turiu moket uz telvizija kur negyvenu.nuomuojamas butas kiti gyvena ziuri televizija as turiu moket, prasau man paskambint ir nutraukti sutarti.kaunas alsedziu g 1butas 28
Laba diena p. Jonai,

apgailestaujame dėl Jus ištikusios nelaimės.
Jei klientas negali fiziškai atvykti pas mus, priimame pasirašytus prašymus elektroniniu bei paprastu paštu.
Deja dėl BDAR reikalavimų negalime jokios informacijos apie savo klientus teikti tretiesiems asmenims, ar leisti, neturint įgaliojimo, sudarinėti sutartis ar nutraukti jas.
Kaip matome savo apskaitos sistemoje, Jūsų prašymą jau gavome.
Atsakyti
Džiaugiuosi ir noriu su visais pasidalinti. Rugpjūčio pabaigoje teko lankytis Init aptarnavimo skyriuje, Laisvės al. 30a, Kaune, ir bendrauti su darbuotoja Agne. Vėliau telefonu kalbėtis su darbuotoja Lina. Šios darbuotojos super maloniai ir gražiai bendravo, išsamiai pateikė informaciją, sprendė, būtent, su mano situacija susijusį klausimą. Ne dažnai šiame laikmetyje paslaugų sferoje galime rasti taip gražiai į intetesantą reaguojančius darbuotojus. Didelis joms ačiū. Tegu tik dirba ir gyvuoja tokie darbuotojai!
Atsakyti
tam bute kuri nuomavau jau negyvenu, buvau suzalotas guliu ligonineje skambino sesuo i init kad as ten negyvenu ir esu ligonineje, bet init nesutinka nutraukt sutarti turiu pats dalyvaut ateit, as negaliu atvaziuoti.koks nezmoniskumas baisu.as turiu moket uz telvizija kur negyvenu.nuomuojamas butas kiti gyvena ziuri televizija as turiu moket, prasau man paskambint ir nutraukti sutarti.kaunas alsedziu g 1butas 28
Atsakyti
tam bute kuri nuomavau jau negyvenu, buvau suzalotas guliu ligonineje skambino sesuo i init kad as ten negyvenu ir esu ligonineje, bet init nesutinka nutraukt sutarti turiu pats dalyvaut ateit, as negaliu atvaziuoti.koks nezmoniskumas baisu.as turiu moket uz telvizija kur negyvenu.nuomuojamas butas kiti gyvena ziuri televizija as turiu moket, prasau man paskambint ir nutraukti sutarti.kaunas alsedziu g 1butas 28
Atsakyti
Sveiki, esu ilgaaaaaametė jūsų klientė. Viską galima suprasti - kad brangsta, kad stringa ir t.t. Bet kodėl Jūsų TV randa prieglobstį ir gauna eterį p. Janutienė ir Ko, p.Orlauskas ir pan. subjektai? Už jų ciniškus ir antivalstybinius pasisakymus tikrai nenorėčiau mokėti abonentinio mokesčio. Jų laidose pokalbiai ir vertinimai žemiau negu žemo lygio... Geriau jau rodykit Gedimino aikštės bokšto laikrodį arba leiskit muziką:) Ir dar - siaubingai nesilaikote programos - filmų transliacijos laiką pakeitėte į 21.10 - bet ir tai Jums panašu nepasiekiama.
Atsakyti
Rugile 2022-06-19 19:04:28
Televizija stringa TRAGISKAI. Neimanoma ziureti nei irasu, nei tiesiogines televizijos, dar su tokia kosmosine ir prasta televizija nesu susidurusi. Komedija.
Laba diena p. Rugile,

būsime Jums dėkingi, jei el. paštu [email protected] pasidalinsite savo paslaugų teikimo adresu bei kontaktiniu telefono numeriu. Susisiekisme su Jumis ir būtinai rasime problemos sprendimą.
Atsakyti
Televizija stringa TRAGISKAI. Neimanoma ziureti nei irasu, nei tiesiogines televizijos, dar su tokia kosmosine ir prasta televizija nesu susidurusi. Komedija.
Atsakyti
Klientė 2022-05-13 19:43:54
Pasirašėm 2 metų sutartį ir dabar be proto gailimės. Kokybė žemiau plintuso, tiek televizija, tiek internetas nuolat stringa, net atsisukant laidas strigimai vyksta. Kažkada bandžiau prisikviesti kad išsiaiškintų kame problemos. Kelis kartus vis skambinėjo, aceit žiūrėjo ar tikrai stringa srautas. Kol galiausiai po savaitės pamatė, kad tikrai stringa. O tada net nesugebėjo paaiškinti savo atvažiavimo politikos: skambina vidury dienos, sako būsim už 10min. Sakau aš darbe. Sako nu gerai tai rytoj kažkas paskambins. Taip skambinėjo su savo "už 10min būsim" gal 3 dienas, kol pasakė, kad ai čia kitiem meistram reikia perduoti jūsų kontaktus, kurie iš anksto tariasi vizitui. Gerai sakau, galėjot iškart papasakot kaip jūsų sistema veikia. Rezultate vis tiek neatvažiavo, nes vėl pradėjo svaigti, kad nemato sistemoj strigimų ir kad kalta mūsų pačių modemas (deja jis nekaltas). Jau pusmetį gyvenam su žiauriai užknisančiais strigimais, pinigai eina vėjais, o dar ir įdomius mokslo kanalus išėmė, nebėr net ką žiūrėti. Jau seniai nebeskambinam nes nėr prasmės, 2 savaites bandys suvokt kad kur čia problema ir paskui vis tiek jos nespręs.
Žodžiu nepasimaukit ir nesirinkit šito tiekėjo, sutaupysit daug nervų
Laba diena,

dėkojame už Jūsų komentarą bei pastabas, atsiprašome dėl nekokybiško aptarnavimo.
Atsiųskite el. paštu [email protected] savo paslaugų teikimo adresą bei kontaktinį telefono numerį - susisieksime su Jumis dar kartą ir būtinai išspręsime iškilusias problemas.
Atsakyti
Pasirašėm 2 metų sutartį ir dabar be proto gailimės. Kokybė žemiau plintuso, tiek televizija, tiek internetas nuolat stringa, net atsisukant laidas strigimai vyksta. Kažkada bandžiau prisikviesti kad išsiaiškintų kame problemos. Kelis kartus vis skambinėjo, aceit žiūrėjo ar tikrai stringa srautas. Kol galiausiai po savaitės pamatė, kad tikrai stringa. O tada net nesugebėjo paaiškinti savo atvažiavimo politikos: skambina vidury dienos, sako būsim už 10min. Sakau aš darbe. Sako nu gerai tai rytoj kažkas paskambins. Taip skambinėjo su savo "už 10min būsim" gal 3 dienas, kol pasakė, kad ai čia kitiem meistram reikia perduoti jūsų kontaktus, kurie iš anksto tariasi vizitui. Gerai sakau, galėjot iškart papasakot kaip jūsų sistema veikia. Rezultate vis tiek neatvažiavo, nes vėl pradėjo svaigti, kad nemato sistemoj strigimų ir kad kalta mūsų pačių modemas (deja jis nekaltas). Jau pusmetį gyvenam su žiauriai užknisančiais strigimais, pinigai eina vėjais, o dar ir įdomius mokslo kanalus išėmė, nebėr net ką žiūrėti. Jau seniai nebeskambinam nes nėr prasmės, 2 savaites bandys suvokt kad kur čia problema ir paskui vis tiek jos nespręs.
Žodžiu nepasimaukit ir nesirinkit šito tiekėjo, sutaupysit daug nervų
Atsakyti
Bruh 2022-04-25 19:03:51
Packet loss ir latency spikes bread&butter ant kiekvieno vakaro, aisku sako susisiekt, bet nu ka pakeisi kai kas trecias skundas ant to paties, internally turit fixint.
Sveiki Bruh,

o vis dėlto susisiekite.
Kiekvienas atvejis labai individualus, priklauso nuo miesto, technologijos, tikslaus adreso, kliento galinės įrangos ir t.t.
Atsakyti
Sutartis visam gyvenimui! jei nori pabegti - reikalauja pries 10 metu paliktos irangos originalios pakuotes, o jos nepateikus - chargina pinigus. Pastebejau kad grazinama iranga taip pat yra ivertinta "atstatomaja verte". Ne ta verte kuri buvo perdavimo diena ir dar litais, o ju isgalvota verte, su klientu nesuderinus pakeitimu. Chebra, ar girdejot apie nusidevejima? Jie 10 metu senumo iranga vertina kaip nauja. NIEKAS pasaulyje jums nekompensuotu pilnos sumos uz tokio senumo iranga. Imone kaip is akmens amziaus, sutartys ne skaitmenizuotos. Uz sutarties istraukima reikalauja 3eur. As nemaciau, kad butu pateiktas kainininkas tokioms "paslaugoms", gal tai yra nemokama, bet manes is principo paprase? Sita firmele apiekit 10km spinduliu. Jie neturi orumo ir elgiasi kaip chamai jei nusprendi pakeisti tiekeja.
Atsakyti
Interneto specialistas 2022-03-21 21:24:07
Matau, kad nieko nėra ko daugiau čia ir bepridurti, taip sakant apie įmonę puikiai kalba atsiliepimai. Net 846 ir praktiškai visi "geri". Įdomu, ar kompanijos direktorius juos skaito, ar pastato nekaltą mergaitę kuri turi atrašinet ir atsiliepinėt visiems?

Pradėsiu nuo to, kaip ir daugelis - interneto ryšys šūdų krūva. Absoliučiai nekompetentingi specialistai, su nuo lūpų nenudžiuvusiu pienu aiškina, jog viskas OK, ir bando galvot, kad aš durnelis, o jie protingi :) Na matyt 10 metų interneto sistemose tikrai nedavė patirties, tokius trintukus suprast iš pirmo sakinio.

Kaip ir daugeliui - nesibaigiančios problemos, absoliučiai šūdinai veikiantis ryšys, pastovūs latency bėdos ir šokinėjantys ping'ai. Ir ne mielieji - tiek laidu tiek Wi-Fi tos pačios problemos.

Negana to, kad prasikankinta dirbant iš namų per pandemiją, ogi pasirodo, jog sutartis yra terminuota, o tada stebuklingai tampa neterminuota kai jos nepratesi ir aiškiai pasakai - sutartis metams, ne nepratesiu.

Šitie bambukai vistiek sugeba priskaičiuoti paslaugas už neegzistuojančias paslaugas, į negyvenamą butą, nes, matai, per pandemija negalėjom atvykti į ofisą jų nutraukti :D

Ir kuo toks verslas skiriasi nuo Putlerio valdomu verslų, paremtu terorų, psichologiniu spaudimu? Kuo? :)))

Noriu žinot, kad tai net ne apgailėtina, tai žemiau visų lyigų. Per visus 30 gyvenimo metų, absoliučiai į pirmą vietą pačių bjauriausių kontorų sąraša drąsiai dedu INIT. Atrodo žmonės su ilga patirtim, bet viskas atvirkščiai.

Mano vienintelė svajonė, kad kokia Telia ar CGATES nupirktų šitą kontorą ir parodytų visiems ten dirbantiems kaip reik sąžiningai ir profesionaliai dirbti.

Gaila, kad direktorius slepia savo email-ą' būtų labai įdomu pakontaktuoti, aišku supportas irgi "praleidžia pro akis" toki prašymą :)) Gal ir jūs ten įbauginti sėdit?

Žodžiu - myliom aplenkit šitą kontorą. Dabar galvoju, būčiau mokėjęs 10x daugiau konkurentam nei ėjęs pas šitus svolačius, vien. Aišku, gyveni ir klysti, visko pasitaiko, reikia būt atidžiam, bet tokios kontoros vistiek gyvuos vien dėl savo verslo principų, čiulpti kiekvieną centą, terorizuoti klientus.

Jūs patys paskaitykit komentarus darbuotojai ir pagalvokit kokioje toksiškojė vietoje dirbat.

Didžiausia užuojauta visiems klientams, bėkit kol dar galit, neapsisukit, pasakykit mamai, močiutei, seneliui ir pažįstamam kad apeitu ratu šitą kontorą. Praneškit draugams, parašykit feisbuke ir tviteryje, lai visa Lietuva žino, ant ko geriau "neužsiraut".
Packet loss ir latency spikes bread&butter ant kiekvieno vakaro, aisku sako susisiekt, bet nu ka pakeisi kai kas trecias skundas ant to paties, internally turit fixint.
Atsakyti
Dalia 2022-04-14 10:21:06
Norejau padėkoti UAB Init vadybininkei Andželikai Levinai uz malonų bendravimą ir profesionaliai atliktą darba. Tokie darbuotojai yra imones veidas. Kas kart lankantis Init padaliniuose, džiugina darbuotojų geranoriškumas, paslaugumas. Labai Jums ačiū.
Laba diena p. Dalia,

ačiū Jums už gražius žodžius, jie mus įkvepia dirbti dar geriau, siekant klientų aptarnavimą pakylėti į dar didesnes aukštumas.

Jūsų padėką Anželikai būtinai perduosime!
Atsakyti
Karolis 2022-04-08 14:46:38
Init pakeičia sutarties sąlygas, tiesiog padidina abonentinį mokestį, o norint nutraukti sutartį, reikalauja sumokėti netesybas. Sukčių kontora.
Laba diena p. Karoli,
atsiprašome Jūsų dėl susidariusios situacijos.
Šis sprendimas ir mums nebuvo lengvas. Mes labai vertiname savo klientus ir ilgą laiką stengėmės išlaikyti nekintančią kainą. Bet drąstiškai pakilus kaštams, tiesiog nebegalėjome palikti esamų kainų ir pakėlėme jas išties mažiausia galima suma.

Taip pat su savo klientais likome sąžiningi - jei šie kainos pokyčiai pasirodė nepriimtini, visi klientai per 30 dienų galėjo nutraukti terminuotas paslaugų teikimo sutartis be netesybų, apie tai klientus informavome dar sausio 10 dieną el. paštu, o jei jo neturėjome - popieriniu laišku.
Atsakyti
Karolis 2022-04-07 08:23:22
Sukčių, apgavikų kontora, papuoliau ir jų apgaulingą akcija. Pasirašėme sutartį, puse metų puse abonentinio mokesčio, vėliau po 7.5€. O dabar init sugalvojo tiesiog pakelti abonentinį mokestį iki 8.3€, nors sutartis buvo pasirašyta 24 mėn. Ir nuo pasirašymo datos praėjo 9 mėnesiai.
LABAI NEREKOMENDUOJU, Kolegą taip pat apgavo, taip pat pakėlė abonentą nors sutartis pasirašyta mažesniam abonentiniam mokesčiui.
Laba diena p. Karoli,
atsiprašome Jūsų dėl susidariusios situacijos.
Šis sprendimas ir mums nebuvo lengvas. Mes labai vertiname savo klientus ir ilgą laiką stengėmės išlaikyti nekintančią kainą. Bet drąstiškai pakilus kaštams, tiesiog nebegalėjome palikti esamų kainų ir pakėlėme jas išties mažiausia galima suma.

Taip pat su savo klientais likome sąžiningi - jei šie kainos pokyčiai pasirodė nepriimtini, visi klientai per 30 dienų galėjo nutraukti terminuotas paslaugų teikimo sutartis be netesybų.
Atsakyti
Vilius 2022-03-04 08:22:25
Sveiki,
Per krepšinio rungtynes Barcelona - Monaco prieš pat rungtynes komandoms pagerbiant Ukrainos įvykius buvo išjungta transliacija. Baigiant pagerbimą, transliacija buvo įjungta. Tai INIT palaiko agresiją prieš Ukrainą?
Laba diena p. Viliau,

gal galite pakomentuoti, ar parašyti privačiai el. paštu [email protected], apie kokį kanalą ir transliaciją kalbate?
UAB "Init" tikrai nepaliko agresijos ir karo, taip pat norime pabrėžti, kad tai darome ne tik žodžiais. Ukrainos karo pabėgėliams teikiame interneto paslaugas nemokamai, šiuo metu tokiu būdu padedame jaur daugiau nei šimtui nuo karo baisumų bėgančių žmonių.
Atsakyti
Interneto specialistas 2022-03-21 21:24:07
Matau, kad nieko nėra ko daugiau čia ir bepridurti, taip sakant apie įmonę puikiai kalba atsiliepimai. Net 846 ir praktiškai visi "geri". Įdomu, ar kompanijos direktorius juos skaito, ar pastato nekaltą mergaitę kuri turi atrašinet ir atsiliepinėt visiems?

Pradėsiu nuo to, kaip ir daugelis - interneto ryšys šūdų krūva. Absoliučiai nekompetentingi specialistai, su nuo lūpų nenudžiuvusiu pienu aiškina, jog viskas OK, ir bando galvot, kad aš durnelis, o jie protingi :) Na matyt 10 metų interneto sistemose tikrai nedavė patirties, tokius trintukus suprast iš pirmo sakinio.

Kaip ir daugeliui - nesibaigiančios problemos, absoliučiai šūdinai veikiantis ryšys, pastovūs latency bėdos ir šokinėjantys ping'ai. Ir ne mielieji - tiek laidu tiek Wi-Fi tos pačios problemos.

Negana to, kad prasikankinta dirbant iš namų per pandemiją, ogi pasirodo, jog sutartis yra terminuota, o tada stebuklingai tampa neterminuota kai jos nepratesi ir aiškiai pasakai - sutartis metams, ne nepratesiu.

Šitie bambukai vistiek sugeba priskaičiuoti paslaugas už neegzistuojančias paslaugas, į negyvenamą butą, nes, matai, per pandemija negalėjom atvykti į ofisą jų nutraukti :D

Ir kuo toks verslas skiriasi nuo Putlerio valdomu verslų, paremtu terorų, psichologiniu spaudimu? Kuo? :)))

Noriu žinot, kad tai net ne apgailėtina, tai žemiau visų lyigų. Per visus 30 gyvenimo metų, absoliučiai į pirmą vietą pačių bjauriausių kontorų sąraša drąsiai dedu INIT. Atrodo žmonės su ilga patirtim, bet viskas atvirkščiai.

Mano vienintelė svajonė, kad kokia Telia ar CGATES nupirktų šitą kontorą ir parodytų visiems ten dirbantiems kaip reik sąžiningai ir profesionaliai dirbti.

Gaila, kad direktorius slepia savo email-ą' būtų labai įdomu pakontaktuoti, aišku supportas irgi "praleidžia pro akis" toki prašymą :)) Gal ir jūs ten įbauginti sėdit?

Žodžiu - myliom aplenkit šitą kontorą. Dabar galvoju, būčiau mokėjęs 10x daugiau konkurentam nei ėjęs pas šitus svolačius, vien. Aišku, gyveni ir klysti, visko pasitaiko, reikia būt atidžiam, bet tokios kontoros vistiek gyvuos vien dėl savo verslo principų, čiulpti kiekvieną centą, terorizuoti klientus.

Jūs patys paskaitykit komentarus darbuotojai ir pagalvokit kokioje toksiškojė vietoje dirbat.

Didžiausia užuojauta visiems klientams, bėkit kol dar galit, neapsisukit, pasakykit mamai, močiutei, seneliui ir pažįstamam kad apeitu ratu šitą kontorą. Praneškit draugams, parašykit feisbuke ir tviteryje, lai visa Lietuva žino, ant ko geriau "neužsiraut".
Laba diena,

dėkojame už Jūsų išsamų ir emocionalų komentarą.
Negalime išsamiai pakomentuoti Jūsų situacijos, todėl prašome patikslinti savo kontaktus el. paštu [email protected]
Bendrais bruožais, taip pasibaigus sutarties minimaliam galiojimo terminui, ji tampa neterminuota. Tai numatyta sutarties sąlygose. Neterminuotą sutartį galima nutraukti bet kuriuo metu, atvykus ar atsiuntus pasirašyytą prašymą, jokios netęsybos nėra skaičiuojamos. Dėl paslaugų kokybės - laukiame paslaugų teikimo adreso. Sutrikimų žinoma pasitaiko, tačiau visuomet stengiamės ir juos šaliname bene operatyviausiai iš visų paslaugų teikėjų, dirbame savaitgaliais ir švenčių dienomis!
Atsakyti
Norejau padėkoti UAB Init vadybininkei Andželikai Levinai uz malonų bendravimą ir profesionaliai atliktą darba. Tokie darbuotojai yra imones veidas. Kas kart lankantis Init padaliniuose, džiugina darbuotojų geranoriškumas, paslaugumas. Labai Jums ačiū.
Atsakyti
Init pakeičia sutarties sąlygas, tiesiog padidina abonentinį mokestį, o norint nutraukti sutartį, reikalauja sumokėti netesybas. Sukčių kontora.
Atsakyti
Sukčių, apgavikų kontora, papuoliau ir jų apgaulingą akcija. Pasirašėme sutartį, puse metų puse abonentinio mokesčio, vėliau po 7.5€. O dabar init sugalvojo tiesiog pakelti abonentinį mokestį iki 8.3€, nors sutartis buvo pasirašyta 24 mėn. Ir nuo pasirašymo datos praėjo 9 mėnesiai.
LABAI NEREKOMENDUOJU, Kolegą taip pat apgavo, taip pat pakėlė abonentą nors sutartis pasirašyta mažesniam abonentiniam mokesčiui.
Interneto specialistas
2022-03-21 21:24:07 IP 28mcpuaj
Atsakyti
Matau, kad nieko nėra ko daugiau čia ir bepridurti, taip sakant apie įmonę puikiai kalba atsiliepimai. Net 846 ir praktiškai visi "geri". Įdomu, ar kompanijos direktorius juos skaito, ar pastato nekaltą mergaitę kuri turi atrašinet ir atsiliepinėt visiems?

Pradėsiu nuo to, kaip ir daugelis - interneto ryšys šūdų krūva. Absoliučiai nekompetentingi specialistai, su nuo lūpų nenudžiuvusiu pienu aiškina, jog viskas OK, ir bando galvot, kad aš durnelis, o jie protingi :) Na matyt 10 metų interneto sistemose tikrai nedavė patirties, tokius trintukus suprast iš pirmo sakinio.

Kaip ir daugeliui - nesibaigiančios problemos, absoliučiai šūdinai veikiantis ryšys, pastovūs latency bėdos ir šokinėjantys ping'ai. Ir ne mielieji - tiek laidu tiek Wi-Fi tos pačios problemos.

Negana to, kad prasikankinta dirbant iš namų per pandemiją, ogi pasirodo, jog sutartis yra terminuota, o tada stebuklingai tampa neterminuota kai jos nepratesi ir aiškiai pasakai - sutartis metams, ne nepratesiu.

Šitie bambukai vistiek sugeba priskaičiuoti paslaugas už neegzistuojančias paslaugas, į negyvenamą butą, nes, matai, per pandemija negalėjom atvykti į ofisą jų nutraukti :D

Ir kuo toks verslas skiriasi nuo Putlerio valdomu verslų, paremtu terorų, psichologiniu spaudimu? Kuo? :)))

Noriu žinot, kad tai net ne apgailėtina, tai žemiau visų lyigų. Per visus 30 gyvenimo metų, absoliučiai į pirmą vietą pačių bjauriausių kontorų sąraša drąsiai dedu INIT. Atrodo žmonės su ilga patirtim, bet viskas atvirkščiai.

Mano vienintelė svajonė, kad kokia Telia ar CGATES nupirktų šitą kontorą ir parodytų visiems ten dirbantiems kaip reik sąžiningai ir profesionaliai dirbti.

Gaila, kad direktorius slepia savo email-ą' būtų labai įdomu pakontaktuoti, aišku supportas irgi "praleidžia pro akis" toki prašymą :)) Gal ir jūs ten įbauginti sėdit?

Žodžiu - myliom aplenkit šitą kontorą. Dabar galvoju, būčiau mokėjęs 10x daugiau konkurentam nei ėjęs pas šitus svolačius, vien. Aišku, gyveni ir klysti, visko pasitaiko, reikia būt atidžiam, bet tokios kontoros vistiek gyvuos vien dėl savo verslo principų, čiulpti kiekvieną centą, terorizuoti klientus.

Jūs patys paskaitykit komentarus darbuotojai ir pagalvokit kokioje toksiškojė vietoje dirbat.

Didžiausia užuojauta visiems klientams, bėkit kol dar galit, neapsisukit, pasakykit mamai, močiutei, seneliui ir pažįstamam kad apeitu ratu šitą kontorą. Praneškit draugams, parašykit feisbuke ir tviteryje, lai visa Lietuva žino, ant ko geriau "neužsiraut".
Atsakyti
Aleksanda 2022-03-14 20:08:09
Laba diena, tarp atjungtų kanalų yra ir 2 už atskirą primokėjimą.....viskas tylu-ramu....kas turi kelti klausymą, kiek mokėsime ir ką gausime, jeigu liko dar kas nors už ką verta dar moketi...? Mes visi pakliuvome į šią situaciją, bet atlikite, prašau sąvo darbą sąžiningai, apie viską informuokite žiūrovą, ačiu.
Laba diena p. Aleksandra,

už kanalus, kurie yra atjungti ir kurie buvo užsakyti papildomai, mokestis nebus skaičiuojamas nuo atjungimo dienos.
Atsiprašome, jei šį informacija Jūsų nepasiekė.
Atsakyti
Laba diena, tarp atjungtų kanalų yra ir 2 už atskirą primokėjimą.....viskas tylu-ramu....kas turi kelti klausymą, kiek mokėsime ir ką gausime, jeigu liko dar kas nors už ką verta dar moketi...? Mes visi pakliuvome į šią situaciją, bet atlikite, prašau sąvo darbą sąžiningai, apie viską informuokite žiūrovą, ačiu.
Atsakyti
Visishki shiu-k-shles
Atsakyti
Sveiki,
Per krepšinio rungtynes Barcelona - Monaco prieš pat rungtynes komandoms pagerbiant Ukrainos įvykius buvo išjungta transliacija. Baigiant pagerbimą, transliacija buvo įjungta. Tai INIT palaiko agresiją prieš Ukrainą?
Atsakyti
pasirasius sutarti po menesio vienasaliskai pakelia jos kaina - kam ta sutartis jei ja tiesiog email pakeist gali …..negana to dar po kurio laiko dingsta kanalai ir jie to nezinojo kai sutarti pasirasinejom ……a*******i visiski - sutartis bus nutraukta su prasymu kompensuot visa sutarties verte uz patirtus nepatogumus. Tikrai zinojot kad bus keliamas mokestis ir kad galimai nebetransliuosit kanalu - bet to nesaket, nuslepet kad tik butu pasirasyta sutartis. Taip -nesidaro.
Atsakyti
Irena 2022-02-17 12:42:01
Skaitau komentarus ir negaliu nepritarti dėl vykdomo psichologinio jų ofise Kaune. Tikrai gražią priešventinę dieną (vasario 15d) sugadino nežmoniškas ten dirbusių darbuotojų elgesys. Negaliu sakyti, kad patyriau pažeminimą ar patyčias paprašiusi nutraukti sutartį. Bet grąžinant įrangą iš manęs buvo pasityčiota aukščiausiu lygiu. Savo nelaimei, atnešusi įrangą, pamačiau, kad pamiršau įdėti distancinio valdymo pultelį nuo pateikto priedėlio. Teko nedelsiant vykti namo ir atvažiuoti dar kartą. Nieko blogo neįtardama išsimušu 406 talonėlį, o prieš tai man tekęs buvo 404. Reiškia per tą laiką buvo tik vienas žmogus buvo atnešęs įrangą. Iš anksto išsiėmiau tą pultelį ir įsižiebus lentoje mano 406-ajam numeriui, drąsiai sėduosi prie 1-o langelio. Tik dar nespėjus net atsisėsti, išgirstu klyksmą: nedėkite ant stalo! Neimsiu ! Čia ne mūsų!!! Jau visai įsismarkavusi šaukia ta, kuri mane turėjo aptarnauti, manau, mandagiai? Be klyksmo, be riksmų, manau... Ir vis tiek dedu ant stalo jau žiauriai drebančiom rankom savo, kad ir labai seniai iš jų gautą, bet labai gerai išsilaikiusį pultelį. Lyg to dar būtų maža, ta, kuri mane turėjo aptarnauti, manau, mandagiai, griebia į rankas pultelį ir iškėlusi šaukia: žiūrėkit- ne mūsų?! Ne mūsų- atitaria garbi ponia sėdinti gale salės. Ji matomai tyčia ten pasodinta, kad matytų ir drausmintų tokius potencialius "nusikaltėlius" kaip aš?
Ir joms visai nė motais, kaip jaučiuosi aš, atnešusi grąžinti, kaip ir priklauso, jų įmonės pultelį. O aš nežinodama ko griebtis, nes situacija neeilinė, sakau, kad kviečiu policiją nes tikrai nesiruošiau paklusti tos, kuri, manau, turėjo mane aptarnauti mandagiai, neteisėtiems reikalavimams. Nežadu neštis atgal jų pultelio ir po to mokėti 16 eurų už neatiduotą pultelį. Matydama, kad nežadu išeiti, o drebančiom rankom ieškau telefono, ji čiumpa mano pultelį ir kažkur išbėga. Gal kviesti apsaugos, juk aš jos akyse nusikaltėlė, kurią reikia matomai sulaikyti. O aš tuo metu prisimenu netoliese automobilyje manęs laukiantį sūnų ir paskambinu jam, kad kuo greičiau ateitų, nes dėl nesuvokiamos priežasties nepriima pultelio. Bet dar nespėjus ateiti sūnui, sugrįžta ta, kuri, manau, turėjo aptarnauti mane mandagiai. Ir lyg niekur nieko: paimsiu...
Ir jokio "atsiprašau" neišgirdau. "Atsiprašau" neišgirdo ir ten atėjęs sūnus. Taip ir kyla pagrįstas klausimas, gal ten specialiai Inito darbuotojos apmokamos elgtis žiauriai, kad pasimetęs eilinis žmogelis užmirštų ko atėjęs ir jie bent jau už beviltiškai pasenusią įrangą priverstų susimokėti kaip už naują?
Ir dar: patarimas einant į Inito ofisą Kaune, nepamiršti pasiimti vaistų. Dėl viso pikto. Nes man grįžus į namus po apsilankymo jų ofise kraujospūdis jau buvo pasiekęs aukštumas. Iki didelės nelaimės jau buvo vos žingsnis....
P.s. Inite aš nuo 2015 metų patekusi į jų firmą iš UAB "Dokeda'. Taip sakant: ilgalaikė jų klientė su MAKSI paketu.
Laba diena p. Irena,

pirmiausia, atsiprašome Jūsų dėl netinkamo aptarnavimo ir sukeltų neigiamų emocijų.
Šią situaciją jau aptarėme ir išsiaškinome įmonės viduje su Jus aptarnavusiais darbuotojais. Jums suteiktas televizijos priedėlis ir pultelis buvo pakankamai reto modelio, todėl aptarnavusios darbuotojos jo ir "nepažino",
Darbuotojoms pasikonsultavus su didesnę patirtį turinčiomis kolegėmis, šis pultelis buvo priimtas iš Jūsų.
Irena, nuolatos geriname savo klientų aptarnavimo kokybę, gerbiame kiekvieną savo esamą ar buvusį klientą, todėl esame Jums dėkingi už šį atsiliepimą - jis padės mums panašių klaidų nekartoti ateityje.
Dėkojame, kad buvote mūsų Kliente!
Atsakyti
Donatas 2022-02-21 10:32:31
Laba diena, Atjungus 5 kanalus pajungiamas vienas uz ta pacia kaina ir savaite veliau. ???? Alternatyva klientams turi buti suteikiama iskart atjungus kanalus o ne vis dar ziurint kuo pakeisti…
Donatai,

papildome, nuo 2022 02 14 vietoje kanalo TLC pradėjome retransliuoti kanalą Domašnij, vietoje kanalo Discovery - DocuBox, nuo 2022 02 18 vietoje Eurosport - TV3 Sport Open.

Artimiausiu metu informuosime, kokias naujais kanalais pakeisime likusius.
Bendras kanalų skaičius tikrai nepamažės, atvirkščiai, planuojame jį didinti.
Atsakyti
Linas 2022-02-14 09:37:24
Tuo pačiu metu pakelti sutarčių kainas ir radikaliai suprastinti paslaugų kokybę, išimant populiariausių kanalų transliacijas gali tik labai ciniškas ir sadistiškas verslas. Tikrai smūgis klientams šlapiu skuduru kaip kažkas rašė...
Laba diena p. Linai,

sutinkame, kad šiuo metu įmonėje vyko nemažai pokyčių, tačiau jie niekaip nėra tarpusavyję susiję.
Visi šie sprendimai ir mums nebuvo lengvi. Mes labai vertiname savo klientus ir ilgą laiką stengėmės išlaikyti nekintančią kainą. Bet dabar, kai drąstiškai pakilo kaštai, mes tiesiog nebegalėjome palikti esamų kainų ir pakėlėme jas išties mažiausia galima suma.
Taip pat su savo klientais likome sąžiningi - jei šie kainos pokyčiai pasirodė nepriimtini, visi klientai per 30 dienų galėjo nutraukti terminuotas paslaugų teikimo sutartis be netesybų.
Pasibaigus sutarties su Discovery grupės (šiai grupei priklauso ir Eurosport) kanalų transliuotoju terminui, vyko ilgos derybos, tačiau greitai nepavyko prieiti bendro abiem pusėms tinkamo sprendimo ir Eurosport atstovai priėmė sprendimą kanalų signalą atjungti nedelsiant, nors UAB "Init" pusė prašė neatlikti tokių veiksmų bent iki 2022 03 01 dienos.
Nuo 2022 02 14 vietoje Discovery kanalo pradėjome retransliuoti kanalą DocuBox, nuo 2022 02 18 vietoje Eurosport pradėjome retransliuoti naują lietuvišką sporto kanalą TV3 Sport Open.
Atsakyti
Init 2022-02-21 10:16:24
Laba diena p. Donatai,

pasibaigus sutarties su Discovery grupės (šiai grupei priklauso ir Eurosport) kanalų transliuotoju terminui, vyko ilgos derybos, tačiau greitai nepavyko prieiti bendro abiem pusėms tinkamo sprendimo ir Eurosport atstovai priėmė sprendimą kanalų signalą atjungti nedelsiant, nors UAB "Init" pusė prašė neatlikti tokių veiksmų bent iki 2022 03 01 dienos.

Bet kokiu atveju visada stengiamės dėl savo klientų, tad ieškome kanalų, kuriais galėtume pakeisti šiuos kanalus ir nudžiuginti savo klientus atsinaujinusiu turiniu.

Nuo 2022 02 18 vietoje Eurosport pradėjome retransliuoti naują lietuvišką sporto kanalą TV3 Sport Open.
Laba diena, Atjungus 5 kanalus pajungiamas vienas uz ta pacia kaina ir savaite veliau. ???? Alternatyva klientams turi buti suteikiama iskart atjungus kanalus o ne vis dar ziurint kuo pakeisti…
Atsakyti
Donatas 2022-02-12 12:53:58
Init pačiame olimpiados įkarštyje atjungti du eurosporto kanalus ir dar nieko nepranešus išanksto. Čia kaip per veidą su šlapiu skuduru pasielgėte su savais klientais. Atjungėte TNT kanalus jau buvo katastrofa. Dabar dar eurosport. Kuo pakeisite sporto kanalus? Paleisite niekieno nežiūrimus kanalus kaip su DUO grupe. Apgailėtina.
Laba diena p. Donatai,

pasibaigus sutarties su Discovery grupės (šiai grupei priklauso ir Eurosport) kanalų transliuotoju terminui, vyko ilgos derybos, tačiau greitai nepavyko prieiti bendro abiem pusėms tinkamo sprendimo ir Eurosport atstovai priėmė sprendimą kanalų signalą atjungti nedelsiant, nors UAB "Init" pusė prašė neatlikti tokių veiksmų bent iki 2022 03 01 dienos.

Bet kokiu atveju visada stengiamės dėl savo klientų, tad ieškome kanalų, kuriais galėtume pakeisti šiuos kanalus ir nudžiuginti savo klientus atsinaujinusiu turiniu.

Nuo 2022 02 18 vietoje Eurosport pradėjome retransliuoti naują lietuvišką sporto kanalą TV3 Sport Open.
Atsakyti
Mindaugas 2022-02-12 07:59:48
Init ką jūs kiaulės darote atjungti abu eurosport kanalus per olimpines žaidynes to jau per daug.
Laba diena p. Mindaugai,

pasibaigus sutarties su Discovery grupės kanalų transliuotoju terminui, vyko ilgos derybos, tačiau greitai nepavyko prieiti bendro abiem pusėms tinkamo sprendimo ir Eurosport atstovai priėmė sprendimą kanalų signalą atjungti nedelsiant, nors UAB "Init" pusė prašė neatlikti tokių veiksmų bent iki 2022 03 01 dienos.

Bet kokiu atveju visada stengiamės dėl savo klientų, tad ieškome kanalų, kuriais galėtume pakeisti šiuos kanalus ir nudžiuginti savo klientus atsinaujinusiu turiniu, todėl nuo 2022 02 18 vietoje Eurosport pradėjome retransliuoti naują lietuvišką sporto kanalą TV3 Sport Open.
Atsakyti
Laurynas 2022-02-11 12:48:38
Pasišaipimas iš klientų, internetas turėtu būti 30mbps bet vos pasiekia 5mbps, kita karta nepasiekia net 1. Interneta gali naudoti tik 1 žmogus arba pinai atsijungs nors routeris padarytas keliems, nuolat atsijungia, routeris prisijungias prie kompiuterio bet iš inito nėra jokio signalo, taisykite savo interneta ir duokite žmonėms toki greitį už kokį jie moka.
Laba diena p. Laurynai,

laukiame Jūsų kontaktinės informacijos - paslaugų teikimo adreso bei telefono numerio el. paštu [email protected]
Susisieksime su Jumis ir būtinai rasime problemos sprensimą.
Atsakyti
Gintautas 2022-02-11 18:00:56
Šaiposi INIT iš klientų per olimpines žaidynęs nutraukęs EUROSPORT1 ir EUROSPORT 2 programas
Laba diena p. Gintautai,

pasibaigus sutarties su Discovery grupės kanalų transliuotoju terminui, vyko ilgos derybos, tačiau greitai nepavyko prieiti bendro abiem pusėms tinkamo sprendimo ir Eurosport atstovai priėmė sprendimą kanalų signalą atjungti nedelsiant, nors UAB "Init" pusė prašė neatlikti tokių veiksmų bent iki 2022 03 01 dienos.

Bet kokiu atveju visada stengiamės dėl savo klientų, tad ieškome kanalų, kuriais galėtume pakeisti šiuos kanalus ir nudžiuginti savo klientus atsinaujinusiu turiniu.

Nuo 2022 02 18 vietoje Eurosport pradėjome retransliuoti naują lietuvišką sporto kanalą TV3 Sport Open.
Atsakyti
Stasys Aleksandravičius 2022-02-07 19:23:22
Atsisakius pratęsti televizijos paslaugų sutartį UAB Init ėmėsi vykdyti psichologinį terorą.
Laba diena p. Stasy,

atsiprašome už galimai netinkamą aptarnavimą.
Mums tikrai svarbus kiekvienas esamas, būsimas ar buvęs klientas.

Dėkojame, kad buvote mūsų Klientu!
Atsakyti
Kodel isjunget Eurosport, ir kada galima atsijungti nuo jusu?
Atsakyti
Janina Ručinskienė 2022-02-04 11:48:38
Tokio pasityčiojimo iš savo klientų (priminsiu ilgaamžių klientų, kurie buvo ištikimi Jūsų įmonei nuo jos įkūrimo dienos) dar neteko sutikti.
1.Panorėjus nutraukti sutartį pasirodo reikalingas prašymas pasirašytas el.parašu arba būtina atvykti į ofisą (šiandien gavau paaiškinimą, kad galiu atsiųsti skanuotą prašymą, bet būtinai pasirašytą), prašymas atsiųstas el.paštu negalioja.. Mielieji paslaugų tiekėjai, o kodėl aš sutarties dėl paslaugų tiekimo nepasirašau, viskas įvyksta greitai telefoninio pokalbio metu. nereikalingas nei el.parašas, nei skanuotas prašymas.
2. Grąžinti įrangą privalai kitą dieną po paslaugų nutraukimo asmeniškai į ofisą (šiandien man paaiškino, jeigu negaliu pristatyti įrangos pati, galiu išsikviesti įmonės darbuotoją, kuris priims įrangą. Vizito kaina 10 Eur.). Vėlgi pasikartosiu kai man buvo reikalinga įranga ją įmonė pristatė nemokamai, pati. Mielieji, ar labai daug prarasite, jeigu Jūsų darbuotojas atjungdamas paslaugas pasibels man į duris ir paprašys grąžinti įrangą. Aš tikrai nenubiednėsiu sumokėjusi 10 Eur, bet Jūs tikrai neprabagotėsite, o tik patys tokiais veiksmais žeminate įmonės autoritetą.
Sėkmės, tyčiokitės ir toliau iš savo dabar jau buvusių klientų, jeigu manote, kad nuo to Jums kils reitingai
Laba diena p. Janina,

suprantame Jus, tačiau nutraukiant sutartį, kaip ir ją sudarant tikrai reikalingas Jūsų parašas.
Pasirašytos pirminės sutarties pratęsimai galimi telefoninio pokalbio metu, prieš tai identifikavus klientą.
Įrangą savo klientų prašome grąžinti per 30 dienų nuo sutarties nutraukimo datos. Jei klientas negali pristatyti įrangos pats, kaip Jums ir buvo siūlyta, įrangą gali atvykti ir priimti mūsų darbuotojas.
Sutikite, 10 Eur mokestis, kuris yra taikomas tokiu atveju, tik dalinai padengia įmonės kaštus - darbuotojo atlyginimą, kurą ir t.t.
Nuoširdžiai atsiprašome Jūsų, jei sutarties nutraukimo procedūros Jums sukėlė tiek daug emocijų ir dėkojame, kad buvote mūsų kliente.
Atsakyti
Karolis Povilaitis 2022-02-01 08:51:02
Sudarai 24 mėn paslaugų sutartį su Init. Kitą mėnesį gauni laišką, kad viskas brangsta, infliacija, todėl pabranginame Jūsų TERMINUOTĄ sutartį 1, 3€ per mėnesį. Tada dėl tokio neatsakingo įmonės elgesio keliauji į Init nutraukti sutaries (telefonu negalima). Darbuotojai prisaikdinti naudoti spaudimą, kad tik neišeitum: siūlomi papildomi nemokami paketai, lyginamos konkurentų kainos, kartojama, kad tai tik 1, 3€, darbuotojai vaidina stipriai įsižeidusius ir piktus, kelia balsą, elgiasi šiurkščiai. Labiausiai gaila, kad taip bendrauja ir su niekuo dėtais senjorais. Klientai šniūrais traukia į Init dėl tokio neatsakingo įmonės elgesio. Pagaliau nutrauki sutartį, bet sužinau, kad ji dar veiks septynias dienas, už kurias turėsi papildomai mokėti, nors jau pridavei Tv blokelį. Daugiau niekada gyvenime, kol nepasikeis Init politika. Init politika labai pasimato iš to kas yra transliuojama per Init tv kanalą ir Init žinias: Janutienės, Orlausko ir panašių veikėju laidos ir tokio pat lygio žinių reportažai. Tikiuosi Jūsų naujieji, , draugai” padės Jums išsilaikyti, nes bent jau man būnant Jūsų ofise, žmonės masiškai atsisakinėjo paslaugų dėl sulaužytų sutarties sąlygų. Kaip sakoma, pasakyk kas Tavo draugai, pasakysiu kas Tu. Viso gero.
Laba diena p. Karoli,

pirmiausia, atsiprašome, jei mūsų darbuotojai Jus netinkamai aptarnavo. Suprantame Jus, šie sprendimai ir mums nebuvo lengvi. Mes labai vertiname savo klientus ir ilgą laiką stengėmės išlaikyti nekintančią kainą. Bet dabar, kada drąstiškai pakilo kaštai, mes tiesiog nebegalėjome palikti esamų kainų ir pakėlėme jas išties mažiausia galima suma.
Taip pat su savo klientais likome sąžiningi - jei šie kainos pokyčiai pasirodė nepriimtini, visi klientai per 30 dienų galėjo nutraukti terminuotas paslaugų teikimo sutartis be netesybų.
Dėkojame už Jūsų pastabas ir už tai, kad buvote mūsų klientu.
Atsakyti
Skaitau komentarus ir negaliu nepritarti dėl vykdomo psichologinio jų ofise Kaune. Tikrai gražią priešventinę dieną (vasario 15d) sugadino nežmoniškas ten dirbusių darbuotojų elgesys. Negaliu sakyti, kad patyriau pažeminimą ar patyčias paprašiusi nutraukti sutartį. Bet grąžinant įrangą iš manęs buvo pasityčiota aukščiausiu lygiu. Savo nelaimei, atnešusi įrangą, pamačiau, kad pamiršau įdėti distancinio valdymo pultelį nuo pateikto priedėlio. Teko nedelsiant vykti namo ir atvažiuoti dar kartą. Nieko blogo neįtardama išsimušu 406 talonėlį, o prieš tai man tekęs buvo 404. Reiškia per tą laiką buvo tik vienas žmogus buvo atnešęs įrangą. Iš anksto išsiėmiau tą pultelį ir įsižiebus lentoje mano 406-ajam numeriui, drąsiai sėduosi prie 1-o langelio. Tik dar nespėjus net atsisėsti, išgirstu klyksmą: nedėkite ant stalo! Neimsiu ! Čia ne mūsų!!! Jau visai įsismarkavusi šaukia ta, kuri mane turėjo aptarnauti, manau, mandagiai? Be klyksmo, be riksmų, manau... Ir vis tiek dedu ant stalo jau žiauriai drebančiom rankom savo, kad ir labai seniai iš jų gautą, bet labai gerai išsilaikiusį pultelį. Lyg to dar būtų maža, ta, kuri mane turėjo aptarnauti, manau, mandagiai, griebia į rankas pultelį ir iškėlusi šaukia: žiūrėkit- ne mūsų?! Ne mūsų- atitaria garbi ponia sėdinti gale salės. Ji matomai tyčia ten pasodinta, kad matytų ir drausmintų tokius potencialius "nusikaltėlius" kaip aš?
Ir joms visai nė motais, kaip jaučiuosi aš, atnešusi grąžinti, kaip ir priklauso, jų įmonės pultelį. O aš nežinodama ko griebtis, nes situacija neeilinė, sakau, kad kviečiu policiją nes tikrai nesiruošiau paklusti tos, kuri, manau, turėjo mane aptarnauti mandagiai, neteisėtiems reikalavimams. Nežadu neštis atgal jų pultelio ir po to mokėti 16 eurų už neatiduotą pultelį. Matydama, kad nežadu išeiti, o drebančiom rankom ieškau telefono, ji čiumpa mano pultelį ir kažkur išbėga. Gal kviesti apsaugos, juk aš jos akyse nusikaltėlė, kurią reikia matomai sulaikyti. O aš tuo metu prisimenu netoliese automobilyje manęs laukiantį sūnų ir paskambinu jam, kad kuo greičiau ateitų, nes dėl nesuvokiamos priežasties nepriima pultelio. Bet dar nespėjus ateiti sūnui, sugrįžta ta, kuri, manau, turėjo aptarnauti mane mandagiai. Ir lyg niekur nieko: paimsiu...
Ir jokio "atsiprašau" neišgirdau. "Atsiprašau" neišgirdo ir ten atėjęs sūnus. Taip ir kyla pagrįstas klausimas, gal ten specialiai Inito darbuotojos apmokamos elgtis žiauriai, kad pasimetęs eilinis žmogelis užmirštų ko atėjęs ir jie bent jau už beviltiškai pasenusią įrangą priverstų susimokėti kaip už naują?
Ir dar: patarimas einant į Inito ofisą Kaune, nepamiršti pasiimti vaistų. Dėl viso pikto. Nes man grįžus į namus po apsilankymo jų ofise kraujospūdis jau buvo pasiekęs aukštumas. Iki didelės nelaimės jau buvo vos žingsnis....
P.s. Inite aš nuo 2015 metų patekusi į jų firmą iš UAB "Dokeda'. Taip sakant: ilgalaikė jų klientė su MAKSI paketu.

Taip pat rekomenduojame

Consilium optimum
Fastlink | Internetas, televizija

Adresas: L. Giros g. 50, LT-06325 Vilnius.
Veiklos sritys: televizija ir radijas; interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Fastlink – sparčiai besiplečianti interneto, išmaniosios televizijos, vaizdo stebėjimo ir kitas inovatyvias IT paslaugas, PRIVATIEMS ir VERSLO klientams, teikianti bendrovė, kuri Lietuvos rinkoje veikia virš 20 metų. Fastlink yra pirmasis paslaugų tiekėjas Lietuvoje, siūlantis savo klientams 4K (ULTRA HD) išmaniąją...
Berklis
SEO mokymai (SEO akademija)

Adresas: Pušų g. 4, Pamaišupys, LT-53301 Kauno r.
Veiklos sritys: reklamos paslaugos; interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; konsultacijų paslaugos; mokymo kursai; seo paslaugos.
UAB Berklis veiklos sritys: SEO mokymai, įvairių komercinių tekstų rašymo mokymai, savirealizacijos mokymai, saviugdos mokymai, SEO (SEO angl. Search Engine Optimization, liet.k. paieškos sistemų optimizavimas) paslaugos, tradicinio marketingo paslaugos, interneto rinkodaros strategija, interneto svetainių kūrimas...
Cgates
Internetas | Televizija | Namų telefonas

Adresas: Ukmergės g. 120, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; televizija ir radijas.
„Cgates“ – tai vienas didžiausių interneto ir televizijos tiekėjų Lietuvoje, teikiantis naujos kartos televizijos, šviesolaidinio interneto bei fiksuoto namų telefono ryšio paslaugas. Kodėl verta rinktis „Cgates“: Neriboto žalio šviesolaidinio interneto planai – rinkitės norimą greitį, nuo startinio 200 Mb/s iki...
VERSLO IDĖJŲ PARTNERIAI
Google

Adresas: Kareivių g. 6-402, LT-09117 Vilnius.
Veiklos sritys: seo paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; reklamos paslaugos.
GOOGLE ADS REKLAMA Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle. Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas. SEO PASLAUGOS IR OPTIMIZAVIMAS Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas. SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra. GOOGLE ANALYTICS IR TAG MANAGER Google...
CZAR Intelligence
Caesar7 - unikalios elektroninės parduotuvės

Adresas: Švitrigailos g. 11K-109, LT-03228 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto svetainių kūrimas, talpinimas; grafika, dizainas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; konsultacijų paslaugos.
CZAR Intelligence paslaugos Pagrindinės CZAR Intelligence paslaugos Unikalių elektroninių parduotuvių kūrimas Unikalių programėlių kūrimas (Android, iOS, Windows, macOS, Linux) Užsakymų valdymo, gamybos valdymo, sandėlio valdymo sprendimų kūrimas Informacija potencialiems verslo partneriams Reprezentacinių...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Lietuvoje pristatytas naujasis "Bentley" flagmanas "Bentayga EWB"
Lietuvoje pristatytas naujasis "Bentley" flagmanas "Bentayga EWB"
"Mulsanne" limuzino prabanga ir absoliučiai nauji horizontai. Tokiais epitetais "Bentley" prieš keletą mėnesių pristatė naująjį savo flagmaną – "Bentayga EWB" su 18 centimetrų ilgesne baze. Gruodį...
Ignalinos atominė elektrinė: elektros negamina, bet darbuotojams iššūkių nestinga
Ignalinos atominė elektrinė: elektros negamina, bet darbuotojams iššūkių nestinga
Šių metų pabaigoje sukanka 13 m., kai VĮ Ignalinos atominė elektrinė (IAE) nustojo gaminti elektros energiją. Tačiau ir šiandien įmonėje dirba per 1.600 žmonių. Kas vyksta elektrinėje, kokius...
"Švyturio" naujovė skatins tvaresnį pakuočių naudojimą
"Švyturio" naujovė skatins tvaresnį pakuočių naudojimą
Augančios energetikos kainos, pakuočių žaliavų trūkumas ir Europos Sąjungos tikslai tvarumo srityje duoda postūmį šalies gamintojams ieškoti pakuočių alternatyvų. Didžiausias Lietuvos aludaris...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar ketinate pradėti investuoti?

Akcijų kainos

NVIDIA 171,69 +6,51%
Western Digital 35,23 +3,19%
Pfizer 51,78 +3,07%
Nike 111,36 +2,80%
Google 93,95 -1,26%
Manchester United 21,85 -1,27%
General Electric 83,63 -1,61%
ConocoPhillips 112,60 -1,98%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,77 -1,28%
Ryžiai 439,00 +1,86%
Kava 5,91 -0,17%
Anglis 196,95 +16,09%
Benzinas 2,64 -12,87%
Apelsinai 0,93 0,00%
Nafta 71,46 -0,76%
Dyzelis 3,44 -4,44%