Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Inida, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Noriu pagirti šią įmonę dėl visų jų darbuotojų požiūrio į klientą. Jau ne vieną kartą jie pagelbsti su kompiuterio gedimais. Tiesiog, jie visi, pradedant nuo telefonu atsiliepiančios administratorės, nuoširdžiai atlieka savo darbą. Visuomet malonu bendrauti. Ypatingi!
Labai Jums dėkojame už tokius gražius žodžius, Rima. Visuomet stengiamės ir toliau stengsimės, kad mūsų klientams būtų gera sugrįžti!
Tris kartus buvo siustas kompiuteris remontui is Vilniaus, griždavo su naujais defektais ir darbuotoju atsikalbinėjimais, kad čia ne ju kaltė ir iš savo pusės jie nieko padėt negali. Rezultatas : gedimai liko, laikas sugaištas, + nauju gedimu pridarė. Jei turit galimybe rinktis, rinkites kitą pardavėją.
Apgailestaujame dėl susidariusiu nepatogumų. Jūsų registruoti kompiuterio gedimai visada buvo siejami su negerai veikiančiu žaidimu ir atvykus kompiuteriui į servisą jų nei karto nepavyko nustatyti. Mes jums viską detaliai atsakėme raštu bei kompensavome kompiuterio siuntimo išlaidas, nors gedimai ir nebuvo nustatyti. Vienintelis mechaninis gedimas, kuris įvyko dėl kompiuterio transportavimo į serviso centrą metu, buvo suremontuotas.
Kadangi kompiuteris į UAB „Inida“ kompiuterių servisą visais atvejais buvo pristatytas be legalios programinės įrangos patvirtinimo dokumentų, su ištrintu žaidimu, kuris blogai veikia, ir su naujai įdiegta operacine sistema, todėl nebuvo galimybės patikrinti, ar nurodytų sutrikimų neįtakoja naudojama programinė įranga. 2016-10-25 raštu prašėme Jūsų, atsiradus kompiuterio gedimui, jį pristatyti į UAB „Inida“ kompiuterių servisą, su pilna darbo metu šiame kompiuteryje naudojama programine įranga ir gedimo aprašymu, tačiau jokio atsakymo į šį prašymą iš...
Apsirikot, yra nedirbantys usb po Jusu serviso ir suglamzyta sonine sienele, galit bandyt kiek sau norit islaikyt savo varda, bet kad plius ir meluojat tai jau tikrai nesinaudosiu nei pats nei siulysiu kitiems Jusu paslaugu. O kad pas Jus nera galimybes patikrint gedimu tai kila klausimas del jusu kompetencijos ir pardavinejamu prekiu kokybes arba nenoro taisyt garantiniu prekiu. Del kazkokios kompensacijos tai nusisnekat kadangi man nieko nekompesavot, o Jusu santykiai su kurjeriais tai ne mano reikalas ir jokios naudos is to neturiu. Istorijos galas toks, kad noredami isbalint savo varda griebiates net melo, kas yra mano manymu apgailetina.
Taip pat rekomenduojame
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
"ASUS Expert P" serija: išmaniam bendradarbiavimui bei patikimam MVĮ augimui
"Expert P" serijos asortimentas, kuriame yra nešiojamieji kompiuteriai "ExpertBook P5" ir P3 bei kitos kartos viskas viename "ExpertCenter P400 AiO", siūlo patikimus, dirbtiniu intelektu (DI)...

"Forest Math" įkūrėjai: užsienio investuotojai Lietuvos miškais tiki labiau nei vietiniai
Galimybių langas. Taip šiandieninę situaciją Lietuvos miškų sektoriuje apibūdina tiek vietos ekspertai, tiek tarptautinės grupės, besidominčios investavimu į Lietuvos miškus. Miško investicijų...

"Glimstedt" stiprina komandą ir plečia partnerių ratą: jungiasi patyręs advokatas dr. Linas Belevičius
Daugiau nei 25 metų patirtį turintis baudžiamosios teisės ekspertas dr. Linas Belevičius prisijungia prie advokatų kontoros "Glimstedt" partnerių.
Komentaro savininko el. paštu bus išssiųsta nuoroda, kurioje galėsite ištrinti savo komentarą.
Jūsų komentaras
Daugiau skaitykite Rekvizitai.lt taisyklės.
Nuoroda išssiųsta el. paštu
Nepavyko išsiųsti laiško
Pasitikrinkite savo el. paštą. Jei laiško nerandate pasitikrinkite šlamšto katalogą.