VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Ignitis, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Ignitis

Atsiliepimai apie Ignitis, UAB

Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Ignitis, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Dideles problemos su sutarciu pasirasymu, as suvartoju virs 5000 kilovatu dvejuose objektuose, pasirasiau sutarti kaip priklauso iki 2020 lapkricio men. gavau pasirasyta sutarti is Ignicio, sedziu ramiai ir staiga sulaukiu is Eso zinutes del garantines elektros, cia ir prasidejo as Ignicio sutarti turiu o jie savo pasirasytos neturi, siunciu jiems klausiu ar jusu? Sako taip bet jos pas mus nera, sakau, gerai iveskite sita i sistema bus, sako mes negalim, reikia rasytis nauja sutarti, o garantinis eina toliau, taip 4 menesius mokejau uz garantini.
Istorija Objektui Nr 2 Pasirasiau antra sutarti lygiai taip gaunu zinute is Eso del garantinio tiekimo, pradedu aiskintis pasirodo Ignicio Vunderkindai anuliuoja jau pasirasyta sutarti Objektui Nr 1 ir ja parraso!!! Galiojancia sutarti nutraukia savavaliskai, be jokio prasymo!!! Taigi obektas Nr 2 sekmingai ir toliau be sutarties ir su garantiniu tiekimu. Dar labai keistas dalykas rekvizituose nera Vadovo kontaktu, normaliuose imonese jau seniai ka nors keistu is vadovu, bet cia patogu juk elektra prekiauja!!! Gal zinote kam parasyti? Gal vartotoju teisems? Pasidalinkite patirtimi, aciu
Atsakyti
Aurelija dirbanti Ignitis konsultante ar vadybininke nepaklausiau, bet super zmogus, viska isprende labai greitai ir tiksliai. Baudziau tai atlikti su kitu asmeniu is sios imones tai nepavyko, bet po sios dienos pokabio su Aurelija tikiuosi, jo dujos bus pajungtos ir sutvarkytos operatyviai.

Dar karta dekoju darbuotojui ir prasome saugoti tokius zmones imoneje :)
Atsakyti
2021-07-12 Ignitis konsultantai neturėdami jokio teisinio pagrindo šantažuoja dujų pirkėjus: jei nepasirašysite naujos vienašališkai pakeistos dujų tiekimo sutarties, dujų tiekimas gyvenamajam būstui bus nutrauktas nuo 2022/01/01. Birželio mėnesį siųstame rašte Ignitis rašo, kad jei nepasirašysite naujos sutarties, automatiškai bus pratęsta senoji su senais įkainiais. Žodžiu Igninis atstovas prašo pasirašyti naują sutartį, nes joje bus nauji etikos principai. Labai laukiu kada vartotojų teisės pradės dirbti.
Atsakyti
Ziuriu ach...jel gaidy, per tokius gan...donus kaip tu susiktas moc..krusi, ir yra visos bedos. Garantuotai ir dirbi tokioj siknas..kilej, kaip ta. Karoce pasol na..chui debi..loide.
Atsakyti
Darijus 2021-07-09 21:58:08
O tu d*****s kuris nezino situacijos, bet vistiek kisa savo trigraši.
Tai nes tu d*****s 20 kartu skambini tuo paciu klausimu, saskaitos matai jam neduoda tai ir neduos nes jos nera. Paskui per tokius debilus ir reikia skambinti ir laukti po puse valandos nes vienas asilas 20 kartu skambineja
Atsakyti
O tu d*****s kuris nezino situacijos, bet vistiek kisa savo trigraši.
Atsakyti
Darijus 2021-07-09 21:47:24
Pasol nachren geny
Tu žioplys net nemokantis už elektra sumoket
Atsakyti
Tu 2021-07-09 21:39:48
Saskaitos niekada nebuvo ir nebus, mokek per mokejimo ruosini arba savitarna ir neieškok siknoj smegenu
Pasol nachren geny
Atsakyti
Darijus Banys 2021-07-08 15:55:21
Jus d*****i. Kas per asilai dirba pas jus. 20 karta sakau, atsiuskite susikta banko saskaita i kuria pervesti pinigus. Ar taip sunku, ar nesugebate? Siuncia idijotai tuscius laiskus, ir tuo pat metu raso, kad rytoj atjungs elektra????????, taip dvi savaites prasau kad duotu sask.nr kur pervesti €, nesiuncia. Dal..bajobai
Saskaitos niekada nebuvo ir nebus, mokek per mokejimo ruosini arba savitarna ir neieškok siknoj smegenu
Atsakyti
Jus d*****i. Kas per asilai dirba pas jus. 20 karta sakau, atsiuskite susikta banko saskaita i kuria pervesti pinigus. Ar taip sunku, ar nesugebate? Siuncia idijotai tuscius laiskus, ir tuo pat metu raso, kad rytoj atjungs elektra????????, taip dvi savaites prasau kad duotu sask.nr kur pervesti €, nesiuncia. Dal..bajobai
Atsakyti
Mano manymu imonei reiketu investuoti i konsultantu apmokymus. Mano problema buvo labai parasta, reikejo pasirinkti elektros tiekeja sodui. Esu vyresnio amziaus moteris ir kompiuteriu naudotis man yra sudetinga. Paskambinus Ignitis klientu aptarnavimui, mergina isklausiusi mane, pasake jog man reikia iregistruoti pastata sodo sklype, tik tada as galesiu sudaryti sutarti. Zinoma tai netiesa. Kita diena paskambinus, kitas konsultantas man nurode nueiti i Ignitis svetaines DUK ir paspaudus nuoroda, uzpildyti prasyma. Velgi tai visiskai neisprende mano problemos, nes as jau bandziau naudotis savitarna, deja nesekmingai. Trecia karta man labai pasiseke jog atsiliepe konsultante EMILIJA VENSKO. Viskas buvo atlikta minuciu begyje. Nepriekaistingas aptarnavimas, aciu labai. Bet noreciau paklausti, kodel klientui reikia skambinti tiek kartu, kad gauti teisinga ir neklaidinancia informacija, bei elementaru gera aptarnavima?
Atsakyti
Dalbajobų įmonė. Bandžiau prisiskambint, 10 minučių paklausiau pezalų kaip yra puiku ir greita internetu sudaryti sutartį dėl nepriklausomo tiekėjo, nors pabandžius sudaryti sutartį internetu, rodo, kad skaitiklis yra vieno tarifo, nors jau mėnuo, kaip pakeistas į dviejų tarifų. Užkniso ir buvo sudaryta sutartis su Enefit. Jokių problemų sudarant sutartį. Pasprinkit mano pinigais, Ignitis.
Atsakyti
laba ignitis tai pasipinigavimas telefonu specialiai neacilepiama tol kol truksta žmogui kantribė čia reikia kreiptis i vortotoju teisė ir tegul atidaro tyrima prieš ignitis nes kaip jie skambina dėl sutarčiu tai laikas nekainuoja o jiems tai valanda gali laukti niekas nekialia ragelio ir muša devinis euro centus čia yra atviras pasipinigavimas ir vartotuoju žeminimas tokia imone kaip ignitis neverta sudarineti sutarčiu.
Audra Šneiderytė
2021-06-30 22:31:28 IP 1pq4a3oe
Atsakyti
Tragedija!!!!!Bandymas prisiskambinti valanda ištisai!!!!Niekaip nepavyko!!Laukite, ir atsiprašome visi užimti!!!!!Kokio velnio jus ten sedit?!Nerekomenduoju ingnitis, niekam.
Gintaras Kamarūnas
2021-06-30 14:18:16 IP 2g44e59s
Atsakyti
Kažkas baisaus po 25 skambučių niekas nenori bendrauti. Tikrai keisiu šį tiekėją. Jau 2 valandas bandau.
Atsakyti
Kodėl Ignitis skelbė kad nuo liepos 1 d. kils elektros kainos bet mokant už elektrą birželio 30 d. kainos jau buvo pakilę.
Atsakyti
Kažkoks debilynas! Reikia skubios pagalbos, aišku konsultanto, kad atsilieptų sulaukti neįmanoma, skambutis žinoma mokamas 1min-9eur/ct, tai už ką ten mokėt už melodija kuri fone groja 30 minučių?
Atsakyti
Netyčia pastebėjau, kad neteisėtai iš mano sąskaitos nuskaičiavo 67, 71 EUR Igničiui, nors aš sutarties su Igničiu nebeturiu. Bandžiau išsiaiškinti kokiu pagrindu išstatomos sąskaitos iš Igničio bankui, kuris automatiškai nuskaičiavo iš mano asmeninės sąskaitos. Namas yra parduotas dar 2021.01. mėn. buvo pasirašytas priėmimo- perdavimo aktas, kurį Ignitis turi.
Taip pat yra labai apmaudu, kad IGNITIS teikiamos paslaugos teléfonu, kurios yra apmokestinamos ir ilgai reikia laukti kol sujungs, neatsako ir nepadeda vartotojui, taip pat dar ir klaidina.
Į klausimą 2021.06.22 apie 15 val., kokiu pagrindu Ignitis išstatė sąskaitas Bankui vaikinas atsakė, kad čia ne Inigničio problemos, o Banko. Skambinu bankui, sako Ignitis išstato sąskaitas, kokiu pagrindu ne banko problemos (Dabar jau nutraukiau automatinę sutartį, bet kas galėjo pagalvoti, kad nutraukus sutartį su Igničiu jie pradės po kelių mėn. vėl siųsti sąskaitas bankui).
Labai apmaudu, kad atsako nekompetetingi darbuotojai ir siuntinėja klientą. Po pokalbio su banku, skambinu atgal Igničiui pokalbis už minute kainuoja, laukimas kol sujungs, atsako mergina ir sako niekuo negali padėti, nes mato paskutinį mokėjimą sausio mėn. Aš klausiu kokių duomenų reikia, kad ji galėtų patikrinti ir atsakyti, sako tik el. Paštu arba paštu siųsti paaiškinimą/išrašus. Nors prieš tai kalbėjęs kolega sakė, mato gautas lėšas už tą objektą Kovo, balandį, birželį kažkodėl. Tik sakė ne jų problema. Gaila, kad Ignitis negerbia klientų ir netaupo laiko. Su tokiais darbuotojais gadina savo įvaizdį.
Atsakyti
Kiekvieną mėnesį jovalas ir balaganas, jau nei deklaruot, nei sumokėt už elektra ir dujas neina. Negana to, atrado kažkokią 30 metų senumo sutartį (prieš tiek buvo parduotas butas) ir bando man priskirt, kitaip neįleidžia į savitarną. Valandą su konsultantu deklaravau ir gavau el. paštu sąskaitas. Jei toks balaganas su sąskaitom, tai baisu pagalvot kaip jie tinklų priežiūrą atlieka. Einu ieškot (ir patariu visiems) nusipirk benzininį (ar dyzelinį) elektros generatorių, kad neturėt problemų, kai vieną dieną su visam elektra dings, kad taip įvyks net neabejoju.
vita Paviloniene
2021-06-22 16:01:40 IP 2i23uv9n
Atsakyti
Norėčiau atsikratyti sutarties su šitu balaganu.Nesuprantu, kas vyksta, vieną mėn, deklaravau, bet paaiškėjo, kad nebuvo deklaruota, sąskaitos nepateikė, -neapmokėjau.Šitą mėn.rašo, kad jie man skolingi, nors pagal parodymus jau aš brendu į skolą, ko niekada nedarau.Dabar bandau deklaruoti, bet sumokėti neleidžia ir vėl liks skola, nors sąskaita jau 120eur?Gal jie bankrutavo ?Gal užsidarė?
pranas Jablonskis
2021-06-19 23:21:09 IP 5f4sod6n
Atsakyti
laba diena, as esu sumokejas uz elektra ir dujas uz 5 men.nezinau kodel negavote mano mokejimo-Pranas-kod;30871327, aciu
uz demesi.
Atsakyti
Mano kliento kodas 81702330, kiekvieną mėn tvarkingai susimoku priskaičiuotą sumą. Š, m. gegužės 13 d. per Swedbank sumokėjau 34, 02 Eur ir 28, 80 Eur. Viso 62, 82 Eur. Tačiau Jūsų išrašytoje sąskaitoje šių įšplaukų už gegužes mėn. nėra. Telefonu nepavyksta išsiaiškinti.???
Atsakyti
Gyvenu Kupiškyje. Turiu kolektyvinį sodą (sodo bendrija Silikatas), bet nesu prisijungusi prie elektros linijos. Kaimynai visi turi elektrą. Kokios yra galimybės, kad ir aš galėčiau naudotis elektra? Kokios yra gal kainos, kad ir į mano namelį patektų elektra?
Su pagarba Vigilija
Atsakyti
KATASTROFA o ne imone ! Prisikambinti NEIMANOMA - paspausk ta..poto...kita...skeka, sneka.....Skambinu direktoriui 852327700 - tokio numerio nera, sako.. ?!? Tai, gal IGNITIS aplomai neturi vadovo ?
Atsakyti
aptarnavimas tikrai tragiskas.. 30min mane meto nuo vieno pas kita konsultanta.. visi ten zali nesupranta apsoliuciai nieko... sutartis kuria atsiunte ignitis nesutampa su norima sudaryti.. vietoj optimalaus savo nuopziura surase plana minimalu ir dabar nezino kaip tai istaisyti.. tragedija
Atsakyti
Aptarnavimas katastrofa, sutarčių darbuotojai nesugeba sudaryti. Paskambino įkalbėjo sudaryti sutartį, atsiuntė el. paštu su neteisingu klianto numeriu. Kaip galima tokius darbuotojus laikyti, paskambinus dar pareiškia kad tai kliento problema kad jie nesąmonių prirašo. Neva pati turiu įsikelti sutartį į savitarną, kurios kliento kodas neatitinka.
Atsakyti
Žiaurus aptarnavimas!!!
Mantas klientų aptarnavime mane aptarnavo. Neduoda nieko pasakyti, rėkia, nieko nesupranta!! Žiauru!!! Gyvenu jau 7 metus Vokietijoje ir pamiršau koks servisas Lietuvoje. Gėda.
Sutartį savo sustabdau
Atsakyti
koks ten durdomas įmonėj??? Kokių ten neišmanėlių prisisamdę? Sutartį persirašyt reik savaitės laiko!?? nei keiktis, nei chujaiktis, jau nervai nelaiko... Su vienu telefonu persirašinėji sutartį, po dviejų dienų skambiną kita ir sako, matome užpildėt prašymą sutarčiai perrašyt... A jūs ten durni dirbat? ar nemokat dirbt savo darbo??? Monopolininkai prakeikti...
Atsakyti
Kas ten su Jūsų programa pasidarė. Visą laiką mokėjau ir nebuvo problemų. Dabar kaskart reikalaujama slaptažodžio: senas netinka, o nauju, kurio reikalauja - neduoda prisijungti. Tai kaip susimokėti už elektrą, gal malonėsite atsakyti
Atsakyti
Kas ten su Jūsų programa pasidarė. Visą laiką mokėjau ir nebuvo problemų. Dabar kaskart reikalaujama slaptažodžio: senas netinka, o nauju, kurio reikalauja - neduoda prisijungti. Tai kaip susimokėti už elektrą, gal malonėsite atsakyti
Atsakyti
Kas ten su Jūsų programa pasidarė. Visą laiką mokėjau ir nebuvo problemų. Dabar kaskart reikalaujama slaptažodžio: senas netinka, o nauju, kurio reikalauja - neduoda prisijungti. Tai kaip susimokėti už elektrą, gal malonėsite atsakyti
Atsakyti
Sveiki, noriu paaiškinimo gautų sąskaitų. Tiek visko prirašyta: operatoriaus detalizacija, igničio detalizacija... iš ko susidaro galutinė suma? Noriu, kad su manimi susisiektų Jūsų atstovas
Atsakyti
Labai, įdomu įmonė man elektros energiją tiekia daugiau kaip 30metu bet pabandžius sudaryti sutartį bet tokio objekto neranda registrų centras bet sąskaitas ir skaitliukas kai keičia tai randa sąskaitą ateina duotų adresų tai kaip tada galima jei žmogus tiek metų teikiama paslauga registrų centras nerandama o kai sąskaitą ir skaitliuka keisti tai randama. Visai pagarbos savo klientui pagarbos neturite. Jei žmogus paskambino pratęsti sutartį ir jo po tiek metų teikiamos paslaugos dar reikėtų tikrinti kažką panašaus jei paskambinau tai ir prateskite sutartį. Kodėl dėl telefono sutartį paskambino paklausė ar su klientu šneka asmens kodo paklausė ir viskas toliau sutartį pratęsė nei tikrino ko ar kažką. Atrodo kad jiems nereike kliento ir jo sumokamu pinigų už paslaugas. Turtinga tada įmonė kad taip klientus mėto reikės man atrodo su kita įmonė sudaryti sutartį.
Atsakyti
Profesionaliai ir išsamiai į visus klausimus atsakė konsultantė Laura. Kreipiausi ne pirmą kartą, bet pirmą kartą pajutau, kad kažkam rūpi. Ačiū jai ir sėkmės darbuose.
Atsakyti
Aldona Butkienė 2021-04-30 17:47:46
Pati baisisusia ir neatsakingiausia yra Ignitis. Visų pirmą prisiskambinti neįmanomą, o prisiskambinus šudą malą. Nieko konkretaus nepasako, tik meluoja. Niekada pas Ignitis nepereisiu ir niekam nepatariu. Kuo toliau nuo jų bėkite. Skambinausi dėl mokėjimo nes Perlo terminale rodė nulius nors aš žinau iki kiek mokėjau ir dabar, kad reikia mokėti. Atsiliepė vyrukas, sakė sutvarkys bet nieko nepadarė. Po 3 val. kita mergaitė aiškino tą pati, net kalbėjo su Perlo terminalo pardavėja. Bet viskas veltui. Nieko nemoka ir nesugeba. Pereinu į kitą tinklą. Esu labai pasipiktinusi ir nusivilusi. Niekam nepatariu turėti reikalų su Igničių. Siaubų siaubas kas darosi baisu iš tolo.a*******i ir melagiai.
laba diena turiu nusiskundima del darbuotojos vilmos.Nemokanti atlikti dsavo pareigu nes neisdesto visos reikemos informacijos kaip apmoketi saskaita kala pakeltu tonu kas man neriimtina, Ir kodel as kaip jusu klijentas esu suntinejimas kai suo nors toks neesu.
Aldona Butkienė
2021-04-30 17:47:46 IP 2ju3l7ks
Atsakyti
Pati baisisusia ir neatsakingiausia yra Ignitis. Visų pirmą prisiskambinti neįmanomą, o prisiskambinus šudą malą. Nieko konkretaus nepasako, tik meluoja. Niekada pas Ignitis nepereisiu ir niekam nepatariu. Kuo toliau nuo jų bėkite. Skambinausi dėl mokėjimo nes Perlo terminale rodė nulius nors aš žinau iki kiek mokėjau ir dabar, kad reikia mokėti. Atsiliepė vyrukas, sakė sutvarkys bet nieko nepadarė. Po 3 val. kita mergaitė aiškino tą pati, net kalbėjo su Perlo terminalo pardavėja. Bet viskas veltui. Nieko nemoka ir nesugeba. Pereinu į kitą tinklą. Esu labai pasipiktinusi ir nusivilusi. Niekam nepatariu turėti reikalų su Igničių. Siaubų siaubas kas darosi baisu iš tolo.a*******i ir melagiai.
Atsakyti
Virginija Gaižauskaitė puikiai išdėstė informaciją apie saulės elektrines.
Atsakyti
Laba diena Užblokuota svetaine
Stasė Bagdonienė
2021-04-20 20:10:39 IP 28m94amb
Atsakyti
Laba diena,
Kreipiausi į jus dėl neteisingo apskaičiavimo, pažadėjote perskaičiuoti ir atsiųsti naują sąskaitą, bet nesulaukiu. Mano mokėtojo kodas: 55051343 adresas, Pasvalys Vilties 14-12
Elektros skaitliukas dabar rodo 0006051, 2
Laukiu teisingos sąskaitos.
Pagarbiai Stasė Bagdonienė
Atsakyti
Jeigu norite sudaryti su IGNITIS sutarti internetu, atkreipkite demesi, kad ju programa internete siulo jums plana pagal tai, koks skaitiklis pas jus sumontuotas. Pas mane yra vienos laiko zonos. O norejau dvieju laiko zonu elektros apskaitos plano. Ju sistema sudarant sutarti internetu neleidzia rinktis tokios opcijos. o gal tik man nepavuko. Pasiskambinau ir sudariau sutarti telefonu.Bet kuriuo atveju atkreipkite i tai demesi. ATMINKITE: pasirinkus dvieju zonu elektros apskaitos plana, IGNITIS savo saskaita Jums turi pakeisti skaitikli is vienos laiko zonos apskaitos, i dvieju laiko zonu diena/naktis apskaita.
Atsakyti
Sumokejau per savitarna imoka jie man ja pervede atgal. Paskambinau konsultantam bet jie nieko apie nieka nesupranta. Sumokejau is naujo vel jie man atgal pervede pinigus, dabar parase laiska kodel as nemoku..... Tai kaip man sumoket. dar telefonu kaltina mane kad liks skola....
Atsakyti
Visiškai nesugebantys dirbi savo darbo konsultantai kitame telefono gale. Trūkus kantrybei ir pradėjus skambinti kasdien po kelis kartus ir klausinėti to paties. Tik 1 konsultantė iš 10 prieš tai buvusių, sugebėjo paaiškinti ko klausiama, ir suprasti kas rodoma jos kompiuteryje ir mano savitarnoje. O kitiems turi aiškinti ir vis tiek nieko nesupranta ir negali atsakyti į klausimą, net nuėję pasitarti ir paleidę tą "malonią" tradicinę melodiją. Ir vis tiek nieko nesuprasdavo jie. Kaltas likdavau aš, nes iš kažkur atsirasdavo mistinės skolos. Matyt teksto suvokimas ir kliento išklausymas yra nepaprastai sunki užduotis. Nors klausimas daugiau negu paprastas ir aiškiai savitarnoje matomas. O viena nuostabi konsultantė, nuoširdus jai Ačiū! Sugebėjo iš karto atsakyti į klausimą, viską paaiškinti, ir paaiškėjo tai ką įtariau. Kad prieš tai atsiliepę konsultantai baigę tik pradinę mokyklą, o į penktą klasę jų niekaip neperkėlė. Dėl to ir kompiuteris jų darbe nors įrankis kasdieninis, bet labai jiems svetimas. Siūlau pasisamdyti daugiau mokančių ir norinčių dirbti konsultantų. Nes tai visgi reprezentuoja jūsų įmonę. Ir, kad ir kaip pažiūrėsi, jie jūsų įmonės veidas. Ir jeigu jie dirba gerai, tai ir klientai patenkinti ir šita skiltis būtų tuščia.
Atsakyti
ŽMONĖS BŪKITE BUDRŪS!!!

Jeigu mokate už dujas per https://e.ignitis.lt/deklaravimas, tai būtinai mokėkite paskutinėmis mėnesio dienomis. Pvz. mokėkite kovo 31 dieną, o ne balandžio 1 dieną. Nes jie užskaitys tą mėnesį kurį sumokėjote t.y. balandį, o ne kovą. Bet čia maža bėda. Įdomumas prasideda vėliau, kai tau pasako, kad turi pernai metų gegužės mėnesio skolą.
Aš taip pernai sumokėjau 2020-04-29 ir 2020-06-30. Tiesiog pamiršau gegužės mėnesio paskutinėmis dienomis susimokėti ir galvoju, kad ai, birželį sumokėsiu už viską. Taigi turėjau mokėti 1.12€ abonentinį dujų mokestį už du mėnesius. Ir aš jį sumokėjau mokėdamas bendrai už viską per ignitis deklaravimo sistemą. Spaudžiau "Deklaruoti ir mokėti" ir apmokėjau. Matosi viskas deklaravimo sistemoje, pdf sąskaitos failuose ir pan. O dabar man rodo 1.12€ mokėti vėl. Pasidomėjus, kodėl ne 56ct, o 1.12€. Tai pasirodo turiu skolą už pernai metų gegužės mėnesį t.y. 2020-05. Jie savitarnoje nemato mano mokėjimo. Nors aš joje viską matau ir abonentinis dujų mokestis sumokėtas už tuos du mėnesius. Lygiai 1.12€. Ir visur viskas parašyta „Apmokėta“. Ir visose PDF sąskaitose matosi, kad apmokėta. Tik viskas užrašyta po bendra gudria eilute „Sąskaita už dujas“, ir tas mokestis nėra išskirtas atskirai, ir nėra parašyta, kad būtent „Dujų abonentinis mokestis - 56ct“. Matyt dėl to konsultantai ir nemato to, nes viskas labai gudriai paslėpta. Kad ir ką sakai, jie mato skolą ir nors tu ką nori daryk. Įsivaizduojat kokia nekompetencija, jeigu konsultantai nesugeba suprasti ką reikia žiūrėti ir kaip spręsti problemą? Beje, iki šiol visada rodydavo 56ct už einamą mėnesį. O už šį iš kažkur ištraukė skolą už praeitų metų gegužės mėnesį. Nors toje pačioje savitarnoje yra visi įrodymai, kad viskas yra sąžiningai apmokėta. Bet jie to nemato. O, kad jų pačių suformuotose sąskaitose rašoma jog viskas sumokėta jie to pamatyti ir suprasti negali. Lauksime kitų metų ir žiūrėsime ar už kovą bus skola, ar nebus. Mes turtingi žmonės, tai susimokėsime nors ir po 10 kartų tą patį, juk Lietuvoje tai įprasta. Dėkingas jiems, kad anstoliams neperdavė už tokią labai „didelę ir rimtą“ skolą.
Taip pat pastebėjau, kad jie gudriai paslėpę abonentinio dujų mokesčio eilutė. Ankščiau rodydavo „Mėnesinis dujų abonentinis mokestis - 56ct“. Dabar tokios eilutės deklaravimo sistemoje jau nėra. Klausimas lieka, kodėl? Ar, kad galėtų, bet kada ją pakelti ir žmogus nepamatytų? Ar tiesiog per daug vietos serveryje užima ir į hardą netelpa? Čia jau paliksiu kiekvieno fantazijai spręsti šitai.
Atsakyti
Nusivyliau pasibaisejau a*******i tik ateina saskaita po dvieju dienu vel siuncia tipo mokek ta pacia suma viskas daroma specialiai klaidinami siaubingai zmones, gal nuotoliniu budu neblaivus dirba nes nieko nezino nemato tai ko jie ten visi ora gadina!!!jau ignitis tampa pajuokos objektu prarastas pasitikejimas visiskai labai itariu daug neskaidrumu nera isklotiniu jokiu zmogus nemato kiek Kada mokejo uz sausi, vasari, kova tik siule vos ne pirso likti Su Igniciu visiskai nepatikima istaiga paradisi pasitikejima.... gera covido metu dirbt nuotoliniu budu prisiskambinti pusdieni nesigauna ir jei stai kalba-blaivumo nepatikrinsi.... na vaikai dirba tam tikrose institucijose - tikrai uzsiims nes mokek jiems kasdien- vistiek atsius kad skoloje.... kuo greiciau begti reikia padariau klaida didziausia likdama su Ignitis bet kai tik situacija pageres ten laikas uzsiimt ir FNTT nes labai vyksta slykstus dalykai.... tai yra rimta ir tikrai nebejuokinga..... jie kas bebaimiai galima uzsiimt ir tikrai laikas pastatyti juos I vieta, tiesiog apgailetinas bendravimas su zmonemis, tokie darbuotojai neatsakingi neturi ten dirbti....
Atsakyti
Siaubas gyvenime neteko susidurti su tokia kontora !!! Tik pinigus mokek, o zmogus -0 !!! Nuzmogejimas baisus kojas valosi I zmogu netikejau gyvenime kad visai dienai sugadins sitaip sveikata !!!! Kreipsiuos I Vartotoju teises, zurnalistus issikviesiu ir tegul FNTT pasidomi sia veikla!!!! Apgailetina kontora viskas labai neskaidru kaip gunde tik likti tik moketi!!!! Baisiau dar nebuvo kojas valosi I zmogu jiems viskas dzin!!!!
Ilona Šilauskienė
2021-04-11 20:04:19 IP 2e7r431j
Atsakyti
Sveiki. Labai nepatenkinta jūsų įmonės darbu. Kad sudaryti sutartis tai per 2 minutes sudarote. O kad nutraukti sutartis negalima net per kelis mėnesius. Nors pažada kad nutraukę sutartį o sąskatas atsiunčia. Nors gyvena ir elektra naudojasi kiti. Kodėl turim mokėti svetimų žmonių saslatas?
Atsakyti
Živilė 2021-03-19 10:14:40
KOŠMARAS. Sudariau sutartį dėl vieno objekto gruodžio 9. Sutartį gavau. Bet ESO iki šiol siunčią info, kan sutarties nesudariau. Skambinau 8 kartus, rašiau. Pažada susisiekti ir išspręsti problemą. Susisiekė, išklausė ir vėl pažadėjo susisiekti...Net nežinau ką daryt. Mokėjimai ateina dideli, kalp nesudarytos sutarties. Jokių kitų kontaktų nėra. Manau pats alikas Viešai kreiptis į žiniasklaidą ir viešinti absurdą...

.
Žiniasklaida nepadės. Kreipkitės tiesiai į vartotojų teises. Aš tai jau padariau.https://www.vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431
Atsakyti
Niekam nepatariu ir nebepatarsiu sudaryti sutarties su "IGNITIS". Išsisprendus labai nemaloniam klausimui, žadu nutraukti sutartį su šita "kontora".... Žmogus - klientas viliojamas gražiais pažadais, bet realybė visai negraži. Prisiskambinti - minimum15 minučių, išsiaiškinti iškilusias problemas - minimum 30 minučių, apmokėti sąskaitą - vargas, nes įmokos po kelių dienų grįžta.... O svarbiausia kad dėl visos šitos betvarkės kalčiausias lieka pats klientas, arba dėl COVID-19 susiklosčiusi situacija.
Atsakyti
15kartu skanbinau i igniti.kad išrašytu pažyma apie nutraukta tiekima ir elektros nevartojima.atsiuntė pažyma apie apmokėta elektros energija.kurios neprašiau.skanbinau vėl sakė reikia kreiptis i eso.kreipiausi.atvyko iš eso apžiurėjo sutvarkė dokumentus kad ignitis matytu kad viskas yra kaip priklauso.skanbinau vėl i igniti.operatoriai vėl viska išaiškinau ko noriu.sakė negalinti nes vienas skaitiklis.galėčiau testi ir testi.tačiau noriu pasakyti kad aš tos pažymos iki šiol negaunu.

Taip pat rekomenduojame

Saurida
SAURIDA Group

Adresas: Montuotojų g. 8, LT-89101 Mažeikiai.
Veiklos sritys: dujos, dujų įranga; didmeninė prekyba; kuras, naftos produktai, degalinės; malkos, kuras šildymui; mažmeninė prekyba; nekilnojamasis turtas; šildymas, įrenginiai; transporto paslaugos.
SAURIDA GROUP – pažangios gamybos technologijos, inovacijos, malonus aptarnavimas ir lankstumas, nedarant kompromisų dėl aukščiausios kokybės. Kasdien tobulėdami, siekiame patenkinti savo klientų poreikius ir lūkesčius, kaskart siūlome inovatyvius ir praktiškus sprendimus. Įmonė daugiau nei 20 metų dirba ir...
Para
Adresas: Ūdrijos g. 38, LT-62175 Alytus.
Veiklos sritys: dujos, dujų įranga; projektavimas; santechnika; šaldymo įrenginiai; šildymas, įrenginiai.
UAB „PARA“ – tai specializuota vidaus ir lauko dujotiekio, vandentiekio, nuotekų, šildymo sistemų montavimo bei projektavimo įmonė. Įrengiame bei prižiūrime suskystintų dujų sistemas ir rezervuarus. Veiklą vykdome nuo 1991 m. ir iki šiol sėkmingai dirbdami įgyvendiname naujus veiklos projektus net tik Alytuje, bet...
DNV Lithuania
Adresas: K. Donelaičio g. 62-501, LT-44248 Kaunas.
Veiklos sritys: sertifikavimo paslaugos; dujos, dujų įranga; energetika; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos; kuras, naftos produktai, degalinės; laivų remontas, statyba; maisto gamyba; maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; mokymo kursai; pramonės įrengimai; tyrimai, ekspertizės.
Business Assurance - tai pasaulyje pirmaujanti sertifikavimo įstaiga. Mes bendradarbiaujame su bendrovėmis, siekdami užtikrinti jų organizacijos, produktų, darbuotojų, įrenginių ir tiekimo grandinių veiksmingumą, pasitelkiant sertifikavimo, vertinimo ir mokymų paslaugas. Priklausydami DNV GL Group, 2 000 Business...
Inpro LT
Inžineriniai projektai

Adresas: Vilkpėdės g. 22, LT-03151 Vilnius.
Veiklos sritys: projektavimas; dujos, dujų įranga; energetika; inžineriniai tinklai ir sistemos; konsultacijų paslaugos; šildymas, įrenginiai; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas.
Pagrindinė įmonės veikla: Inžinerinių sistemų projektavimas: Dujotiekio tinklai; Vandentiekio ir nuotekų šalinimo tinklai. Konsultacijos inžinerinių sistemų projektavimo ir įrengimo klausimais; Statybos techninė priežiūra. Pagrindinis įmonės tikslas – parinkti optimaliausią ir ekonomiškai naudingiausią inžinerinių...
Gontas
Adresas: Lakūnų pl. 71, LT-46294 Kaunas.
Veiklos sritys: dujos, dujų įranga; inžineriniai tinklai ir sistemos; šildymas, įrenginiai; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas.
DUJOS, DUJŲ ĮRANGA dujotiekių darbai, projektavimas, statyba, rekonstrukcija, priežiura gamtinių dujų lauko ir vidaus dujotiekių montavimas gamtinių dujų reguliavimo punktų montavimas gamtinių ir suskystintų dujų tiekimo sistemų vidaus dujotiekių remontas bei techninės priežiūros darbai suskystintu dujų rezervuarai...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

„Magrės baldams“ 25-eri. Ką reiškia augti kartu su Lietuva?
„Magrės baldams“ 25-eri. Ką reiškia augti kartu su Lietuva? 07-14 11:11
Šįmet „Magrės baldai" mini 25-erių metų jubiliejų - įmonė jau ketvirtį amžiaus auga kartu su vis modernesne Lietuva. Tai įdomių atradimų kupina kelionė, simboliškai atspindinti...
Japonijos bendrovė pradeda vaistų COVID-19 klinikinius tyrimus
Japonijos bendrovė pradeda vaistų COVID-19 klinikinius tyrimus 07-25 19:10
Japonijos farmacijos bendrovė "Shionogi" pradeda vaistų nuo koronavirusinės infekcijos sukeliamos COVID-19 ligos klinikinius tyrimus, sekmadienį skelbia JAV leidinys "The Wall Street Journal".
Teismo dėl sukčiavimo išvakarėse Vatikanas atskleidė informaciją apie valdomą NT
Teismo dėl sukčiavimo išvakarėse Vatikanas atskleidė informaciją apie valdomą NT 07-25 17:12
Likus kelioms dienoms iki didelio atgarsio sulaukusio teismo proceso dėl investicijos Londone, Vatikanas šeštadienį pirmą kartą paviešino metinį savo turto ir investicijų valdymo departamento...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Facebook 369,79 +5,30%
Google 2756,32 +3,37%
Twitter 71,69 +3,05%
Starbucks 125,97 +2,72%
Macy's 16,66 -1,77%
ConocoPhillips 55,34 -2,35%
Oracle 87,69 -3,31%
Intel 53,00 -5,29%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,73 +2,82%
Jautiena 5,68 +3,65%
Kava 4,24 +3,16%
Auksas 1834,57 -0,85%
Nafta 66,42 -7,51%
Anglis 129,97 +21,42%
Varis 9631,50 -5,22%
Apelsinai 0,64 +4,92%