VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę If P&C Insurance AS filialas

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę If P&C Insurance AS filialas

Atsiliepimai apie If P&C Insurance AS filialas

If draudimas

Mes tau padėsime. Viskas bus gerai.
Columbia SMAGIAM LAIKUI LAUKE Hiatus
Parašyk savo nuomonę apie If P&C Insurance AS filialas
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Rekomenduoju gyvunu draudima, tikrai viskas praejo sklandziai ir jokiu priekabiavimu, viskas vyko sklandziai nuo pirmo iki paskutinio kontakto.
Atsakyti
Tadas Remeikis 2020-10-22 18:06:44
Klientas nors ir visada teisus, bet šiuo matau daugiau priekabiavimo iš jo draudimo atžvilgiu, nei norą greitai išspręsti problemą.
Jei esate suinteresuotas draudimo kompanijos atžvilgiu tuomet spręskite klausimą.
Atsakyti
Klientas 2020-10-16 12:50:20
Venkite aferistinės draudimo kompanijos, nes pas juos dingsta įrašai, komentarai ir vieši atsiliepimai.
Paskambinus draudimui registruotoji įvykį paminima, kad skambučiais neregistruojama viskas atliekama el. formate.
Tai kam klientui yra skambinama jei viską galima atlikti el. priemonėmis, kodėl užimate klientu atžvilginu šantažavimu skambindami jiems, kai yra minima, viskas atliekama el. priemonėmis.
Užregistravus įvykį gaunamas pranešimas ką dar reikia pateikti, paskui seka skambučiai, bandant įtikinti klientą, kad čia manomai nedraudiminis įvykis, nes vanduo nesisunkia, tuo tarpu pateikiamas klausimas: ar turi sunktis, pasirodo neturi sunktis ir pan., (klaidinamas klientas nekompetentingo darbuotojo). Paskui seka teorija, kad iš nuotraukų nieko nematome ir kai pasisuka netinkama linkme draudimo kompanijai pokalbis, kai neturi ką atsakyti prasideda kliento šmeižimas (vaidina), klientui vairuojant sako ko jūs rėkiate, paminima apie vadybininkes nekompetencija ji atsako jūs mane įžeidinėjate ir pan. Visiška nekompetencija ir agresija. Nauja bendravimo teorijos, kuriamas scenarijus.
Vėliau susisiekia vadove, pamini turime įrašus viską perklausykime, dėl situacijos įvertinimo.
Vėliau prasideda žalų nekompetentingo departamento vadovo grasinimai susidorojimu, kuris negali būti žalų departamento vadovu, nes jis situacija tik blogina įmonės nenaudai, atstovaudamas įmonės vardu.
Kliento žinutė ir iš to gaunami atsakymai:
Klientas pateikė prašymą:
Prašome pateikti paaiškinimą, dėl jūsų darbuotojo išsakytų teiginių telefoninio pokalbio metu.
Kokiu būdu ir kaip kompensuosite šią nemalonią situaciją vartotojo atžvilgiu.

A. S. Lietuvos žalų departamento vadovas rašo klientui:
Cituotu, be komentarų:
...“ nepaisant Jūsų teikiamų aiškiai nepagrįstų skundų”…
Su klientais yra įrašomi ne visi pokalbiai, todėl negalime perklausyti minimo pokalbio ir pateikti jo išklotinės. Bendravome su Jūsų žalą reguliuojančia darbuotoja. Ji kategoriškai paneigė ir atmetė bet kokius Jūsų kaltinimus dėl „spontaniškų ir neapgalvotų pasisakymų“. Ji patvirtino, kad pokalbio metu ji nepasakė nieko tokio, kas galėtų įžeisti adekvačiai ir konstruktyviai besielgiantį pašnekovą. Neturime pagrindo netikėti savo darbuotoja, kadangi jos darbą su klientais labai gerai vertina tiek kolegos, tiek ir patys klientai. Tai sprendžiame iš klientų pateikiamų teigiamų atsiliepimų

…kad toliau Jums tęsiant mūsų darbuotojų įžeidinėjimą, rašant akivaizdžiai nepagrįstus skundus arba nebendradarbiaujant nustatant pranešto įvykio aplinkybes, būsime priversti kreiptis į policiją dėl ikiteisminio tyrimo Jūsų asmens atžvilgiu pradėjimo ir žalos atlyginimo.
Apgailestaujame, tačiau Jūsų prašymas pateikti kitų trečiųjų asmenų atsiliepimus arba techninį paaiškinimą, kodėl pokalbis su žalą reguliavusia darbuotoja nebuvo įrašytas, yra aiškiai perteklinis, niekaip nesusijęs su Jūsų įvykio administravimu, o jį patenkinus, galimai būtų pažeistos kitų trečiųjų asmenų teisės.
Klientas nors ir visada teisus, bet šiuo matau daugiau priekabiavimo iš jo draudimo atžvilgiu, nei norą greitai išspręsti problemą.
Atsakyti
Venkite aferistinės draudimo kompanijos, nes pas juos dingsta įrašai, komentarai ir vieši atsiliepimai.
Paskambinus draudimui registruotoji įvykį paminima, kad skambučiais neregistruojama viskas atliekama el. formate.
Tai kam klientui yra skambinama jei viską galima atlikti el. priemonėmis, kodėl užimate klientu atžvilginu šantažavimu skambindami jiems, kai yra minima, viskas atliekama el. priemonėmis.
Užregistravus įvykį gaunamas pranešimas ką dar reikia pateikti, paskui seka skambučiai, bandant įtikinti klientą, kad čia manomai nedraudiminis įvykis, nes vanduo nesisunkia, tuo tarpu pateikiamas klausimas: ar turi sunktis, pasirodo neturi sunktis ir pan., (klaidinamas klientas nekompetentingo darbuotojo). Paskui seka teorija, kad iš nuotraukų nieko nematome ir kai pasisuka netinkama linkme draudimo kompanijai pokalbis, kai neturi ką atsakyti prasideda kliento šmeižimas (vaidina), klientui vairuojant sako ko jūs rėkiate, paminima apie vadybininkes nekompetencija ji atsako jūs mane įžeidinėjate ir pan. Visiška nekompetencija ir agresija. Nauja bendravimo teorijos, kuriamas scenarijus.
Vėliau susisiekia vadove, pamini turime įrašus viską perklausykime, dėl situacijos įvertinimo.
Vėliau prasideda žalų nekompetentingo departamento vadovo grasinimai susidorojimu, kuris negali būti žalų departamento vadovu, nes jis situacija tik blogina įmonės nenaudai, atstovaudamas įmonės vardu.
Kliento žinutė ir iš to gaunami atsakymai:
Klientas pateikė prašymą:
Prašome pateikti paaiškinimą, dėl jūsų darbuotojo išsakytų teiginių telefoninio pokalbio metu.
Kokiu būdu ir kaip kompensuosite šią nemalonią situaciją vartotojo atžvilgiu.

A. S. Lietuvos žalų departamento vadovas rašo klientui:
Cituotu, be komentarų:
...“ nepaisant Jūsų teikiamų aiškiai nepagrįstų skundų”…
Su klientais yra įrašomi ne visi pokalbiai, todėl negalime perklausyti minimo pokalbio ir pateikti jo išklotinės. Bendravome su Jūsų žalą reguliuojančia darbuotoja. Ji kategoriškai paneigė ir atmetė bet kokius Jūsų kaltinimus dėl „spontaniškų ir neapgalvotų pasisakymų“. Ji patvirtino, kad pokalbio metu ji nepasakė nieko tokio, kas galėtų įžeisti adekvačiai ir konstruktyviai besielgiantį pašnekovą. Neturime pagrindo netikėti savo darbuotoja, kadangi jos darbą su klientais labai gerai vertina tiek kolegos, tiek ir patys klientai. Tai sprendžiame iš klientų pateikiamų teigiamų atsiliepimų

…kad toliau Jums tęsiant mūsų darbuotojų įžeidinėjimą, rašant akivaizdžiai nepagrįstus skundus arba nebendradarbiaujant nustatant pranešto įvykio aplinkybes, būsime priversti kreiptis į policiją dėl ikiteisminio tyrimo Jūsų asmens atžvilgiu pradėjimo ir žalos atlyginimo.
Apgailestaujame, tačiau Jūsų prašymas pateikti kitų trečiųjų asmenų atsiliepimus arba techninį paaiškinimą, kodėl pokalbis su žalą reguliavusia darbuotoja nebuvo įrašytas, yra aiškiai perteklinis, niekaip nesusijęs su Jūsų įvykio administravimu, o jį patenkinus, galimai būtų pažeistos kitų trečiųjų asmenų teisės.
Atsakyti
Sveikatos draudimas - super. Sekmadienį užpildžiau prašymą, prisegiau gydytojo siuntimą, pirmadienį per pietus jau gavau laišką, kad kompensacija pakeliui. Ačiū darbuotojai Alytei Balkuvienei.
Atsakyti
Tik prasčiausi atsiliepimai ir rekomendacijos IF, ui. Draudžiantis maksimaliu SUPERNAMAI draudimu, dėl trečiačiųjų asmenų padaytos žalos pasiūlė skambinti į policiją. O kreipiantis dėl kito įvykio, su vadovais ir konsultantais pasitikslinau prieš tai, ar vaikų apgadintos sienos tai draudiminis įvykis- užtikrino 100 proc. kad tikrai taip. O kai reikėjo atsiskaityti, sugalvojo, kad tai ne staiga ivykęs įvykis, per smulkūs apgadinimai (nors tai 30 cm gilūs įbrėžimai) Draudžiausi 5 metus, kai nutiko- supratau kokia nevykusi komanda ten dirba...
Karantinas viską pakoregavo, visais įmanomais būdais stengiasi nepadengti žalos. Siūlo kreiptis į teisininkus. Taip, kad gerbiamieji, gerai pagalvokite, kuriam draudimui mokate ir už ką. Nebent negaila savo laiko ir pinigų...
Atsakyti
Dėkoju už operatyvų žalos apmokėjimą. If draudimas geriausias ir ne brangiausias draudimas Lietuvoje. Jame drausti mašiną pradėjo tėtis, kai buvo įvestas privalomas automobilio draudimas ir nuo to laiko nei karto nepasigailėjom, kad čia draudžiamės jau daug metų. Buvo keletas smulkesnių avarijų, taip pat ir kasko draudimu pasinaudojome ir nei karto nebuvo kabinėjamasi prie smulkmenų, visada geranoriškai atsižvelgiama į kliento problemą. Visada siūlau draustis šiuo draudimu ir nesuprantu tų, kurie pasirenka brangesnius draudimus, nors ne geresnius.
Atsakyti
Dekoju IF draudimo žalų specialistei Gretai Gustaitei už suteiktą išsamią informaciją, šalinant pasekmės draudiminio įvykio (IF/PS/007803, IF/NT/0007175).
Atsakyti
Tragiskas tinklapis, ivykio uzregistravimui toks buvo 1995 metais kai atsirado pirmieji windos, didele imone o sistema tragiska
Atsakyti
Pati geriausia draudimo bendrovė ever. Niekada gyvenime neturėjau problemų su šia įmone, o draudiminių įvykių turėjau deja ne vieną. Šiandien galutinai IF mane nustebino - v***s padirbėjo ties mano mašina tiek, kad vairuoti jos nebegaliu, tai IF pasiūlė pakaitinę mašiną, kurią dar ir patys atvarys iki namų. Neturiu žodžių kaip man tai palengvino gyvenimą, ypač turint omenyje, kad šventės. Didelis dėkui operatorei registravusius įvykį, žalų specialistui Justui ir dar kažkam, kas susisiekė dėl pakaitinio automobilio. Viskas buvo sutvarkyti trumpai ir greitai. Turtą taip pat draudžiu čia. Negaila nei vieno cento sumokėto šiai bendrovei - ne vienas kartas įrodė, kad draudimo kainos ir grąžos reikalui esant santykis labai sąžiningas. Linkiu IF didžiausios sėkmės ir toliau taip šauniai dirbant!
Atsakyti
Buvau apsidraudes automobili 12men. "IF" draudimu, po 3 men. norejau susistabdyti draudima, kadangi pasake kad jie nestabdo tai uzpildziau sutarti, kad nutraukiu draudima. Ir jie pervede maziau nei puse sumos nei turejau gauti! - pasakambinau ir sutiko, kad blogai paskaiciavo. Ir likusios dalies negaunu jau beveik menesi, o zada vis perves sekancia diena kaip paskambinu. Patarimas neturet reikalu su sia draudimo kompanija.
Atsakyti
Atėjo eilinis kartas drausti savo automobilį TPVCA privalomuoju draudimu. Kadangi dažnai ir ilgam laikui išvykstu dirbti į užsienį, tai žinau, kad nuo 2014 07 01 dienos, įsigaliojo LR saugaus eismo automobilių keliais įstatymo nuostatos pakeitimas - transporto priemonei neturint techninės apžiūros ir/arba privalomojo TPVCA draudimo ilgiau kaip 180 dienų, transporto priemonė išregistruojama automatiškai. Dėl šių pakeitimų atsirado galimybė sustabdyti privalomąjį TPVCA draudimą draudėjo iniciatyva, jeigu transporto priemonė nenaudojama. Draudimo bendrovė, kurioje savo automobilį draudžiausi 7 metus draudžiantis internetu parodė 53 eurų kaina. Rinkausi draudimą be Žaliosios kortelės, nes pagal Europos Sąjungos Teisingumo Teismas (ESTT) išaiškino, kad draudimo bendrovė negali taikyti skirtingą draudimo įmoką priklausomai nuo to, kokioje teritorijoje naudojama transporto priemonė: sumokėjus vienkartinę įmoką, visą sutarties terminą turi būti suteikta draudiminė apsauga, galiojanti visoje ES teritorijoje, tad susisiekęs su savo draudimo bendrove gavau patikinimą, kad Žalioji kortelė man bus išduota nemokamai. Taip pat pasiteiravau, kokiu būdu ir kokiomis sąlygomis yra laikinai sustabdomas TPVCA draudimas. Gavau tiksliu, aisku atsakyma, atsiunte prašymo - pasižadėjimo forma, atsakė į visus mano klausimus.
Vėliau, pasidomėjęs pamačiau, kad IF draudimas TPVCA draudimą ddraudžiantis internetu pasiūlė už 43, 57 eurus. Žinodamas įstatymus rinkausi draudimą be Žaliosios kortelės, nes ji privaloma bet kokiu atveju išduoti. Tada užklausiau per Online pokalbius If draudimo konsultantės ar jie išduos man Žaliają kortelę, jei aš drausdamasis per internetą pažymėsiu, kad man ji nereikalinga. Konsultantė atsakė, kad neišduos. Tada aš If draudimui parašiau paklausimą, kodėl jie nesilaiko Europos Sąjungos Teisingumo Teismo (ESTT) išaiškinimo, kad draudimo bendrovė negali taikyti skirtingą draudimo įmoką priklausomai nuo to, kokioje teritorijoje naudojama transporto priemonė: sumokėjus vienkartinę įmoką, visą sutarties terminą turi būti suteikta draudiminė apsauga, galiojanti visoje ES teritorijoje. Ir tik tada, kai įrodžiau, kad jie neišduodami Žaliosios kortelės pažeidžia įstatymus, gavau atsakymą, kad jie išduos nemokamai Žaliąją kortelę. Paklausus jų, kaip, kokiu būdų, kokiomis sąlygomis galėsiu laikinai sustabdyti TPVCA draudimą gavau tokius atsakymus, kad daugiausiai sustabdyti draudimą galima iki 3 mėnesių, tai padaryti galima tik atvykę pas mus į biurą arba galima nutraukti sutartį ir likutį panaudoti, kai norėsite sudaryti sutartį iš naujo. Aš žinodamas LR TPVCA privalomojo draudimo įstatymą, jį galima pasižiūrėti šią nuorodą http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=298309&p_query=&p_tr2= Taip pat žinodamas LR transporto priemonių draudikų biuro tarybos posėdyje patvirtinta įforminimo tvarkos aprašą 2013 m. kovo mėn. 20 d., protokolo Nr. 10. vėl paklausiau, kodėl If draudimas bendrovėje galima draudimą laikinai sustabdyti tik 3 mėnesius, kai kituose Lietuvos draudimų bendraovėse galima laikinai sustabdyti nuo 1 mėnesio iki 1 metų. Gavau atsakymą, kad visgi galima sutartį sustabdyti nuo 1 mėnesio iki 180 dienų. Tai galima padaryti atvykus pas mus į biurą arba regitroje. Neapdrausta transporto priemonė gali būti nedrausta iki 180 dienų, kitaip išregistruos. Žodžiu, likau apstulbęs ir nustebęs. Šiais atsakymais buvo parodytas savo darbo neišmanymas, nesupratimas, nesuvokimas, neprofesionalumas, nežinojimas įstatymų, nesugebėjimas tiksliai ir aiškiai atsakyti.
Pirmą kartą buvo neteisūs man atsakę, kad TPVCA draudimą galima laikinai sustabdyti iki 3 mėnesiu, pasiūlė finansiškai blogiausia variantą nutraukti draudimo sutartį ir likutį panaudoti, kai bus norimą sutartį sudaryti iš naujo.
Kam visa ta nesąmonė?
Antrą kartą vėl buvo neteisūs man atsakę, kad TPVCA draudimą galima laikinai sustabdyti iki 6 mėnesiu, kad tai galima padaryti Regitroje. Bet palaukite, prie ko ta Regitra?
Jų atsakymai rodo visiška neišmanymą ir nesupratimą, nes yra LR TPVCA privalomojo draudimo įstatymas, pasižiūrėkite http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=298309&p_query=&p_tr2=
Taip pat yra Lietuvos Respublikos transporto priemonių draudikų biuro tarybos posėdyje patvirtinta įforminimo tvarkos aprašas 2013 m. kovo mėn. 20 d., protokolo Nr. 10.
Tad pagal tai turi būti bent jau taip:
1. Sustabdymo terminai:
1.1. Apsauga gali būti stabdoma ne trumpesniam nei 1 mėnesio laikotarpiui, todėl likus mažiau nei 1 mėn. laikotarpiui iki sutarties pabaigos, prašymas nebus tenkinamas.
1.2. Stabdymo laikotarpio pradžia negali būti ankstesnė, kaip kita diena nuo pašymo pateikimo dienos.
1.3. Stabdymo laikotarpio pabaiga negali būti vėlesnė, nei draudimo sutarties galiojimo pabaiga.
1.4. Galimybės atnaujinti draudimo apsaugą anksčiau nei praėjus vienam mėnesiui nuo sustabdymo - nėra (galimas tik sutarties nutraukimas / performinimas).
2. Kitos sąlygos:
2.1. Jei buvo išduota Žalioji Kortelė - ją privaloma grąžinti, priešingu atveju prašymas nebus tenkinamas.
2.2. Pasibaigus draudimo sutarčiai apsaugos galiojimas prasitęs automatiškai be papildomo pranešimo, tokiam laikotarpiui, kokiam buvo stabdoma draudimo apsauga. Dėl papildomo draudimo liudijimo išdavimo prašome kreiptis į Jus aptarnaujanti draudimo atstovą.
2.3. Papildomai išduotas apsaugos pratęsimą patvirtinantis Liudijimas nestabdomas.
Yra draudėjo atleidimo nuo draudimo įmokų mokėjimo prašymo forma. Tai yra ir pasižadėjimas, kad draudėjas nenaudos ir kitiems neduos naudoti transporto priemonės.
Tad išvados: TPVCA privalomąjį draudimą galima sustabdyti ne mažiaus 1 mėnesiui ir neilgiau, kaip 12 mėnesių, sustabdymo metu draudimas galioja, Regitra neišregistruoja transporto priemonės, bet draudiminė apsauga negalioja, atnaujinti draudimą galima praėjus 1 mėnesiui bet kurią dieną, už jo atnaujinimą ir draudimo poliso performinimą papildomai mokėti nereikia, atnaujinus sustabdyti nebegalima sustabdyti draudimą galima atsiuntus prašymo - pasižadėjimo forma el. paštu ar paprastu paštu ar atnešus į bet kurį draudiko filialą, skyrių, jei buvo išduota Žalioji kortelę, tai ją reikia gražinti.
Šį draudimo bendrovė nemoka bendrauti su klientu, neatsako į jo paprastus klausimus, jiems svarbiausia matyt yra parduoti, o kaip ten toliau bus, tai nesvarbu ir nerūpi, darbuotojai nežino ir neišmano savo darbo. Kodėl kitos draudimo bendrovės tvarkingai, aiškiai, greitai atsako, paaiškina, todėl, kad jos gerbia klientą, supranta savo srities darbą.
Atsakyti
Šioje draudimo bendrovėje draudžiausi 2008 metais, turėjau keletą sutarčių ir viską buvau apmokėjus, bet kažkaip buhalterijoj dingo apmokėjimai ir dabar po 6 metų nori atgauti skolą, kurios ištikro nėra. Siūlau nemokėti grynais pinigais nes orderiai pas juos dingsta. Kadangi apmokėjimo dokumentų nesaugojau tiek metų tai ir neturiu kaip įrodyti, kad viską sumokėjau.
Atsakyti
Draudžiausi šioje bendrovėje turto draudimu. Gavau polisą, sąskaitą apmokėjimui ir iškart apsimokėjau. Po savaičių poros man pradėjo siųsti sms ir el.paštu su žinutemis, kad esu nesusimokėjusi įmokos ir dar net sumą neteisingai nurodydami. Kol nenusiunčiau visų popierių, tol nesuprato patys, ką svo sistemose susivedę turi, o rezultate nei pasaaiškino kodėl kilo toks nesusipratimas, nei atsiprašė.
Atsakyti
Darius 2013-01-07 17:36:28
Sveiki nežinau kaip jūs reaguojat į klientų skundus bet aš susidūriau su nemalonia situacija. Mano automobilis draustas kasko draudimu pas jus bendrovėje. 2012 12 24 turėjau avarija, kuri užregistruota policijoje. Norėdamas gauti išmoka pinigais nuėjau pas nepriklausomą ekspertą kuris vertina automobilius, jis paskaičiavo automobilio remonto kaštus su visais detaliu nusidevėjimais nenusižengdamas nei vienam įstatymui, tačiau jūsų Klaipėdos padalinio atstovas Raimondas Butkus man teigia kad šis vertinimas yra negaliojantis ir jis nepaisydamas ir neklausydamas manes teigia kad jis perves tiek kiek jis paskaičiuos (tai yra kaip jis teigia "devėtomis dalymis" įdomu kaip tai skaičiuojama ir nuo kada...) žinoma aš su tokiu sprendimu nesutiksiu ir konsultuosiuos su advokatu. Bet jei jum bent kiek rūpi mano kaip draudiko nuomonė aš esu labai nepatenkintas ir tikrai daugiau nei pats,nei įmonė kurioje dirbu nesidrausime šiame draudime, ir visų savo artimųjų bei pažystamų ratą stengsiuos įtakoti kaip jie taip pat rinktusi kito draudimo paslaugas.

Darius Ignatjevas
Taip zinomas a*******s bei sukcius.
Atsakyti
Sveiki nežinau kaip jūs reaguojat į klientų skundus bet aš susidūriau su nemalonia situacija. Mano automobilis draustas kasko draudimu pas jus bendrovėje. 2012 12 24 turėjau avarija, kuri užregistruota policijoje. Norėdamas gauti išmoka pinigais nuėjau pas nepriklausomą ekspertą kuris vertina automobilius, jis paskaičiavo automobilio remonto kaštus su visais detaliu nusidevėjimais nenusižengdamas nei vienam įstatymui, tačiau jūsų Klaipėdos padalinio atstovas Raimondas Butkus man teigia kad šis vertinimas yra negaliojantis ir jis nepaisydamas ir neklausydamas manes teigia kad jis perves tiek kiek jis paskaičiuos (tai yra kaip jis teigia "devėtomis dalymis" įdomu kaip tai skaičiuojama ir nuo kada...) žinoma aš su tokiu sprendimu nesutiksiu ir konsultuosiuos su advokatu. Bet jei jum bent kiek rūpi mano kaip draudiko nuomonė aš esu labai nepatenkintas ir tikrai daugiau nei pats, nei įmonė kurioje dirbu nesidrausime šiame draudime, ir visų savo artimųjų bei pažystamų ratą stengsiuos įtakoti kaip jie taip pat rinktusi kito draudimo paslaugas.

Darius Ignatjevas

Taip pat rekomenduojame

EDRAUDA, UADBB
DRAUDIMAS INTERNETU

Adresas: Šeimyniškių g. 21, LT-09236 Vilnius.
Veiklos sritys: draudimas.
Draudimo brokerių įmonė EDRAUDA įkurta 2009 m. ir skirta šiandieniniam Lietuvos vartotojui, kuriam ypač svarbus tapo laiko ir kokybės santykis. Čia skirtingos draudimo bendrovės konkuruoja dėl jūsų dėmesio. O kur konkurencija, ten skaidrumas ir žemiausios kainos. Pagrindinis mūsų tikslas - suteikti klientui...
UAB "Finance Property"
Nepriklausoma žalų administravimo ir sureguliavimo įmonė

Adresas: Antakalnio g. 42-40, LT-10304 Vilnius.
Veiklos sritys: draudimas; nekilnojamasis turtas; statyba; tarpininkavimas.
UAB „Finance property“ įkurta 2009 metais, teikianti kompleksines ir dalines žalų administravimo, kilnojamojo ir nekilnojamojo turto vertinimo,sugadinto turto realizavimo, statybos/remonto darbų, nekilnojamojo turto pardavimo ir kitas paslaugas. UAB „Finance property“ aukščiau išvardintus veiksmus atlieka...
Altas
Cobra Connex Vodafone

Adresas: Kalniečių g. 104, LT-50184 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; buitinė technika; didmeninė prekyba; draudimas; durys, raktai, spynos; krautuvai, keltuvai, liftai; langai; motociklai; vaizdo stebėjimo sistemos.
Altas oficialus Cobra Vodofone, Blaupunkt, Clarion, Parrot, Manta ,Modecom, Mobotix, Dilax, Mobitex, Gerda ir k.t firmų atstovas Lietuvoje. Automobilių apsaugos sistemos, paieškos sistemos, transporto kontrolės sistemos, elektroniniai sprendimai viešajam transportui, didmeninė prekyba elektronikos prekėmis...
Riaturas plius
Adresas: Vytenio g. 6, LT-03113 Vilnius.
Veiklos sritys: draudimas; keleivių pervežimas; kelionės; poilsio namai, sanatorijos; pramogos ir poilsis.
Kelionių organizatorius „Riaturas Plius“ siūlo Jums poilsines keliones į populiariausius kurortus Turkijoje, Graikijoje, Bulgarijoje ir kitose šalyse. Taip pat siūlome pažintines keliones į gražiausius Europos miestus autobusu, lėktuvu bei keltu. Įmonės „Riaturas Plius“ darbuotojai patikimai ir laiku padės...
TS GROUP
Darbas vairuotojams užsienyje

Adresas: Radvilėnų pl. 1B, LT-50264 Kaunas.
Veiklos sritys: konsultacijų paslaugos; darbo paieška, įdarbinimas; draudimas; finansai; personalo atranka.
DARBO PASIŪLYMAI VAIRUOTOJAMS, DARBAS UŽSIENYJE Darbas vairuotojams užsienyje Galite dirbti per mus arba tiesiogiai Business Link nėra įdarbinimo agentūra. Mums svarbūs bendradarbiavimo, pagarbos ir tęstinumo principai, todėl tikimės, kad Jūs esate savo srities specialistas ir atsakingai žiūrite į darbą bei...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Dėl koronaviruso trijuose miestuose Kinija testuoja milijonus žmonių
Dėl koronaviruso trijuose miestuose Kinija testuoja milijonus žmonių 11-23 20:26
Kinijos pareigūnai atlieka koronaviruso testus milijonams žmonių, įveda karantinus ir uždaro mokyklas, praėjusią savaitę trijuose šalies miestuose nustačius neįvežtinių užsikrėtimo atvejų.
J. Bideno administracijos kovai su klimato kaita vadovaus J. Kerry
J. Bideno administracijos kovai su klimato kaita vadovaus J. Kerry 11-23 20:20
Išrinktasis JAV prezidentas Joe Bidenas toliau skiria žmones į savo nacionalinio saugumo ir užsienio politikos komandas.
Šiltnamio efektą sukeliančių dujų koncentracija, nepaisant karantino, – rekordinė
Šiltnamio efektą sukeliančių dujų koncentracija, nepaisant karantino, – rekordinė 11-23 20:11
Šiltnamio efektą sukeliančios dujos atmosferoje – pagrindinis klimato kaitos veiksnys – pernai pasiekė rekordinę koncentraciją, kuri šiemet toliau didėjo, nepaisant pandemijos stabdymo priemonių...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Karantino metu Jūs:

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Twitter 44,68 +2,43%
Nokia 3,95 +1,54%
Symantec 23,75 +1,45%
Manchester United 15,12 -2,70%
Western Union 20,90 -2,93%
Boeing 199,62 -2,94%
Goodyear 10,36 -3,72%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 1,20 -2,44%
Kava 3,35 -8,72%
Cukrus 0,61 +3,39%
Sidabras 24,23 -5,87%
Dyzelis 1,15 +2,68%
Jautiena 4,42 -3,91%
Ryžiai 471,00 -7,10%
Dujos (JAV) 2,17 +13,02%