VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Herimėjas, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Herimėjas

Atsiliepimai apie Herimėjas, UAB

Solemlux NUOLAIDOS NET IKI 80%
Parašyk savo nuomonę apie Herimėjas, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Nerekomenduojame. Turejome begale problemu su pristatymu nelaiku.. su neatvykimu susitartu laiku, apie tai net nepranesus..nors laukiame puse dienos, specialiai sededami namie. Apie santechnikos pajungima net nekalbu. Viska, absoliuciai viska teko taisyti. Stovint ir rodant pirstu kas negerai.
Linkime jums susitvarkyti su laiko pojuciu. Ir, zinoma, pasitobulinti meistru srityje. Kita karta tiesiog rinksimes kita firma. Aciu.
Atsakyti
Laba diena. Likau nepatenkintas dėl suteiktų paslaugų. Pradžia buvo gera. Vėliau prasidėjo nesusipratimai: pasiūlyme buvo nurodytos datos per kurį laiką gali įvykdyti paslaugą. Mūsų terminai netenkino. Teko ieškoti kitur. Vėliau paaiškėjo, kad visos užsakytos prekės guli sandėlyje (išskyrus dvi). Vis gi užsisakėme vonią. Apie prekės gavimą nebuvome informuoti. Sužinojome atsitiktinai. Paprašėme pristatyti prekę. Jokių galimybių. Tikrai nerekomenduosiu kitiems. Sakyčiau labai prasta vadyba.
Atsakyti
Marius 2018-08-08 22:10:31
Laba diena,
Kadangi pats buvau užsakovas šioje situacijose tai visų pirma nebuvau nepatenkintas ir tikrai jokiu nuotraukų Jums nerodžiau.
Kiekvieno kliento yra nuomonė apie įmonę iš kurių perkamos prekės ar paslaugos. Šiuo atveju tikrai nesame patenkinti Jūsų įmonę, ir tikrai niekam nerekomenduotumėm.
Pradžia tikrai buvo graži, buvo padedama išsirinkti ir panašiai. Toks yra Jūsų darbas. Taip prekės buvo užsakytos isskyrus plyteles gruodzio menesi. Bet iskart pasakem, kad sienas be Kovo menesio niekas netinkuos ir tinkuosis kai leis orai ir prekes pasiimsim kai reikes, buvo susitarta. Ir paskui jau viskas prasidejo, gavus laiska kad laikysim prekes iki tada tada, paskui teks moket, na sita susitarem vel, puiku. Toliau: pirma tai del gyvatuko, buvo uzsakytas kombinuotas, toki jau ir buvau suplanaves pirkt, paskui jau kai reikejo vos nepasiimti pasake kad gyvatuka neva as uzsisakiau elektrini ir gyvatukas elektrinis, na pamaniau gal susimaisiau ir uzsakiau ne toki, santechnikui atsakiau atvesti vandens saka, ir tada vel po savaites man pasako kad taip pas tave gyvatukas koombinuotas, jau buvo velu kazka keisti, buvo pasiulyta kainu skirtuma tiesiog padengi uz gyvatuko uzpildyma, nes uzpildymas apie 20 eur ir mazdaug susidengia. Po kiek laiko atsiverciau saskaitas ir matau kad ta dalis kainuoja apie 60-70eur, na vel issiaiskinom, pinigus grazino, gyvatuka uzpilde. Toliau kai plyteles atvaziavo ir daugiau nei puse skilusiu, jau buvo nejuokinga, darbai suplanuoti, su darbininkais sutarta, na taip, vezejai sudauze, bet tai bent patikrinkit patys pries paduodant klientui, nes nuomota ir priekaba buvo tam reikalui parsivezti. Toliau truko gyvatuko koju, santechnikai jau viska kabino, junge ir dare, tada paskambinau ir pasakiau kad truksta koju, reikia kuo greiciau ziureti, nes santechnikai dirba ir nelauks koju ilgai, reikia skubiau, toliau kas pusvalandi kelis kart skambinau pats kol galiausiai gavau atsakyma kad kojos sandeli pamirstos, pasakiau kad negaliu atvaziuoti passimti, darbas neleidzia, reikia skubiau pristatyti santechnikam i vieta kad viska sujungtu, atsakymas buvo neigiamas. Santechnikas nesulaukes ir isvaziavo, teko kviestis sekancia diena, kas vel papildomai kainavo. Vizualicijas daro visi nemokamai, brezinius duoda taip pat, ypac kai perki ne uz 1000 eur o uz daugiau, niekas cia Jusų nesmeizia, tiesiog NEREKOMENDUOJAM Jusu imones kitiems, galbut atsiras kas ir rekomenduos, tik ne mes, turejome tikrai labai nemazai nesklandumu.
Na tiesiog įdomumo dėliai dar karteli pasikėliau visus jūsų pasirasytus dokumentus ir peranalizavau susirašinėjimo laiškus ir tikrai nematau prasmės diskutuoti, nes gali būti be galo be krašto. Mes vadovaujamės sutartimi su užsakovais ir mes vykdome kas parašyta dokumente. Mes taip ir padarėme. Manau likime kiekvienas prie savo nuomonės. Mūsų įmonė Jums suteikė informacijos daugiau nei turėjo, kaip jūs sakote suteikti. Kadangi nenoriu išplėtoti šios temos tad užsiminsiu tik apie viena faktą kur užsakovas parašė, kad prėžinius privalo duoti kiekviena įmonė. Taip, kiekviena įmonė PRIVALO duoti užsakytų PREKIŲ brėžinius, bet ne tokius kokius mes jums surašėme iki smulkmenų santechnikui, kuriose vietose, kokiuose aukščiuose centimetrais subraižyti išvedimai visi pajungimai ir taip toliau.. Vizualizacinė schema duota buvo ne tik tam kad pasižiūrėti bendra plytelių vaizdą, bet pateikta jums brėžiniai kur nuo ko klijuojasi, kur kuri prisipjauna ir dedasi į kitą vietą taupant užsakovo pinigus. Viskas su smulkmenomis. Tad noriu padėkoti už jūsų nuomonę, kurios mes pakeisti tikrai nenorime . Mums labai svarbi kiekviena nuomonė kurią mes gerbiame, priimame tokią kokia yra, ir labai džiaugiamės, kad jos yra . Labai smagu, kad jos yra skirtingos ir labai džiaugiamės, kad jūs išreiškėte savąją. Svariausias yra pats paskutinis rezultatas. Linkėjimai 
Atsakyti
Herimejas 2018-08-08 17:10:26
Sveiki, labai norėtumėme išdėstyti savo pozicija dėl ne kompetetingumo. Kurioje vietoje pasireiškė tas ne kompetetingumas? Užsakovai M ir A pagal suderintą dokumentą sumokėjo avansini mokestį už užsakomas prekes 2017-12-12dieną. Taip, buvome sutarę, kad prekes norės pasandėliuoti kelis mėnesius. 2018-02-01 dieną susirašinėjome su užsakovu M, kad yra atvykusios visos prekės ir reikėtų informacijos dėl atsiėmimo terminų. Buvo sutarta pasandėliuoti dar kelis mėnesius, t.y. iki balandžio mėnesio. Parašius laiką balandžio 3 dieną, kad nemokamai prekes dar pasandėliuosime iki birželio 1 dienos, bet vėliau vis dar jų neatsiėmus bus taikomas sandėliavimo mokestis pagal pasirašytą sutartį. Tuomet gavau iš p.M laišką, kad pirmą kartą girdima apie sandėliavimo terminus, kad buvo minėta, kad prekių reikės apie liepos mėnesį, kad dar netinkuotos sienos ir pan. Visus su užsakovais susirašinėjimus turiu nuo pat 2017 metų galo. Prekes pasiėmėte beveik po aštuonių mėnesių nemokamo sandėliavimo. Galėčiau netgi cituoti Jūsų pačių p. M susirašinėjimo frazėmis, va čia tai jau tada būtų ne kompetetinga. Bet čia Jūsų sąžinės reikalas ir Jūsų padėka žmonėms kurie nenumeta problemas į šoną, o stengesi jas spręsti ir padėti. Jums buvo pateikti visi techniniai brėžiniai pateikti iki smulkmenų surašyta santechnikui pagal kuriuos jūs viską ir pasidarėte, išaiškintos smulkmenos montavimo ir kitais klausimais, padarytos nemokamai vizualizacijos, sudėliota kur nuo ko ir kaip daryti. Prekės atvežtos ir atiduotos kokybiškos. Dėl plytelių, tai taip, sutinkame, kad reikėjo palaukti, nes transporto kompanija sudaužė visa paletę plytelių, kurioje buvo ne tik jūsų plytelės, bet ir kitų klientų, kurios jums buvo atvežtos ir atiduotos geros ir kokybiškos, dekoras pasigražintas ir atvežtas per nauja, kad nesiskirtų spalva, nes pusė buvo sudaužytų pusė gerų. Apie nuostolius iš savo pusės mes net nekalbame. Dėl nenumatytų ir nuo mūsų nepriklausomų faktų šis terminas užtruko. Net įdėjome viena pakuotę plytelių daugiau, nei buvo užsakyta. Ir užsakovas buvo patenkintas galutiniu variantu, net rodė nuotraukas vonios kambario. Dėl gyvatuko laikiklių, tiesiog pasiliko neatiduoti pasiimant prekes, ir surastas ne po kurio laiko, o valandos bėgyje ir atvežtas į užsakovo sutartą vietą tą pačią dieną. Padavėme ir žodiškai atsiprašėme už susidariusius nepatogumus. Ir dėl šių dviejų faktorių: laikiklių palikimo ir dūžių pakeitimo termino užtrukimo mes esam nekompetentingi, nemalonūs ir visi kokie tik galime būti blogi?? Nepaisant visų kitų faktorių ir gerų dalykų suteiktų Jums? Turiu jūsų susirašinėjimus ir drąsiai galiu atsakyti i jūsų nepagrysta apšmeižimą: dėl dviejų mėnesių termino, nors pasiėmėte beveik po aštuonių mėnesių; dėl nekokybiškų prekių (kurios prekės buvo nekokybiškos ir kodėl nesikreipta iki šiol jai jos yra nekokybiškos? Juk yra garantinis laikotarpis); dėl terminų nesilaikymo  (jai jas sandėliuoji daugiau nei septynis mėnesius apie koki terminų nesilaikymą kalbama?. Mes visada esame kliento pusėje ir stengemės kas mūsų jėgom atstovauti kliento pusę, tačiau žmonių piktumui nėra ribų ir tokių žmonių tik daugėja. Ir po tokių nepagristų komentarų ir apšmeižimo nusvyra rankos, atsisėdi ir galvoji ar tikrai kitą kartą verta stengtis. Bet žinokit, tikrai verta, ir kiekvienas suprantame kodėl. Tik skirtingu laiku. Sėkmės Jums. 
Laba diena,
Kadangi pats buvau užsakovas šioje situacijose tai visų pirma nebuvau nepatenkintas ir tikrai jokiu nuotraukų Jums nerodžiau.
Kiekvieno kliento yra nuomonė apie įmonę iš kurių perkamos prekės ar paslaugos. Šiuo atveju tikrai nesame patenkinti Jūsų įmonę, ir tikrai niekam nerekomenduotumėm.
Pradžia tikrai buvo graži, buvo padedama išsirinkti ir panašiai. Toks yra Jūsų darbas. Taip prekės buvo užsakytos isskyrus plyteles gruodzio menesi. Bet iskart pasakem, kad sienas be Kovo menesio niekas netinkuos ir tinkuosis kai leis orai ir prekes pasiimsim kai reikes, buvo susitarta. Ir paskui jau viskas prasidejo, gavus laiska kad laikysim prekes iki tada tada, paskui teks moket, na sita susitarem vel, puiku. Toliau: pirma tai del gyvatuko, buvo uzsakytas kombinuotas, toki jau ir buvau suplanaves pirkt, paskui jau kai reikejo vos nepasiimti pasake kad gyvatuka neva as uzsisakiau elektrini ir gyvatukas elektrinis, na pamaniau gal susimaisiau ir uzsakiau ne toki, santechnikui atsakiau atvesti vandens saka, ir tada vel po savaites man pasako kad taip pas tave gyvatukas koombinuotas, jau buvo velu kazka keisti, buvo pasiulyta kainu skirtuma tiesiog padengi uz gyvatuko uzpildyma, nes uzpildymas apie 20 eur ir mazdaug susidengia. Po kiek laiko atsiverciau saskaitas ir matau kad ta dalis kainuoja apie 60-70eur, na vel issiaiskinom, pinigus grazino, gyvatuka uzpilde. Toliau kai plyteles atvaziavo ir daugiau nei puse skilusiu, jau buvo nejuokinga, darbai suplanuoti, su darbininkais sutarta, na taip, vezejai sudauze, bet tai bent patikrinkit patys pries paduodant klientui, nes nuomota ir priekaba buvo tam reikalui parsivezti. Toliau truko gyvatuko koju, santechnikai jau viska kabino, junge ir dare, tada paskambinau ir pasakiau kad truksta koju, reikia kuo greiciau ziureti, nes santechnikai dirba ir nelauks koju ilgai, reikia skubiau, toliau kas pusvalandi kelis kart skambinau pats kol galiausiai gavau atsakyma kad kojos sandeli pamirstos, pasakiau kad negaliu atvaziuoti passimti, darbas neleidzia, reikia skubiau pristatyti santechnikam i vieta kad viska sujungtu, atsakymas buvo neigiamas. Santechnikas nesulaukes ir isvaziavo, teko kviestis sekancia diena, kas vel papildomai kainavo. Vizualicijas daro visi nemokamai, brezinius duoda taip pat, ypac kai perki ne uz 1000 eur o uz daugiau, niekas cia Jusų nesmeizia, tiesiog NEREKOMENDUOJAM Jusu imones kitiems, galbut atsiras kas ir rekomenduos, tik ne mes, turejome tikrai labai nemazai nesklandumu.
Atsakyti
Agne 2018-07-14 19:15:13
Nerekomenduoju sitos imones. Nekompetetingi patys savininkai. Nesilaiko terminu, prekes buvo nekokybiskos, plyteles vonei suskilusios atejo laukem kol uzsakys naujas, musu darbai sustojo del ju kaltes.
Pradzioj uzsisakant prekes neinformavo, kad sandeliavimas yra mokamas po kurio laiko paskambina ir pranesa pasiimkit prekes nes kitaip reikes susimoketi uz laikyma. (sandeliavima). Nors perkant pasakem kad mes pradesim remontus po keliu men. Taip pat gavome gyvatuka be laikiklio paskambinus pranesus kad jo nera buvo surastas po kurio laiko (tuo metu taip pat meistras dirbo tai negalejo pabaigti iki galo nes truko detaliu). Atveze dali bet is imones puses nesulaukem net atsiprasymo! Todel nerekomenduoju niekam jai nenorit turet bedu tiek su kokybe tiek su darbu sustojusiu.
Sveiki, labai norėtumėme išdėstyti savo pozicija dėl ne kompetetingumo. Kurioje vietoje pasireiškė tas ne kompetetingumas? Užsakovai M ir A pagal suderintą dokumentą sumokėjo avansini mokestį už užsakomas prekes 2017-12-12dieną. Taip, buvome sutarę, kad prekes norės pasandėliuoti kelis mėnesius. 2018-02-01 dieną susirašinėjome su užsakovu M, kad yra atvykusios visos prekės ir reikėtų informacijos dėl atsiėmimo terminų. Buvo sutarta pasandėliuoti dar kelis mėnesius, t.y. iki balandžio mėnesio. Parašius laiką balandžio 3 dieną, kad nemokamai prekes dar pasandėliuosime iki birželio 1 dienos, bet vėliau vis dar jų neatsiėmus bus taikomas sandėliavimo mokestis pagal pasirašytą sutartį. Tuomet gavau iš p.M laišką, kad pirmą kartą girdima apie sandėliavimo terminus, kad buvo minėta, kad prekių reikės apie liepos mėnesį, kad dar netinkuotos sienos ir pan. Visus su užsakovais susirašinėjimus turiu nuo pat 2017 metų galo. Prekes pasiėmėte beveik po aštuonių mėnesių nemokamo sandėliavimo. Galėčiau netgi cituoti Jūsų pačių p. M susirašinėjimo frazėmis, va čia tai jau tada būtų ne kompetetinga. Bet čia Jūsų sąžinės reikalas ir Jūsų padėka žmonėms kurie nenumeta problemas į šoną, o stengesi jas spręsti ir padėti. Jums buvo pateikti visi techniniai brėžiniai pateikti iki smulkmenų surašyta santechnikui pagal kuriuos jūs viską ir pasidarėte, išaiškintos smulkmenos montavimo ir kitais klausimais, padarytos nemokamai vizualizacijos, sudėliota kur nuo ko ir kaip daryti. Prekės atvežtos ir atiduotos kokybiškos. Dėl plytelių, tai taip, sutinkame, kad reikėjo palaukti, nes transporto kompanija sudaužė visa paletę plytelių, kurioje buvo ne tik jūsų plytelės, bet ir kitų klientų, kurios jums buvo atvežtos ir atiduotos geros ir kokybiškos, dekoras pasigražintas ir atvežtas per nauja, kad nesiskirtų spalva, nes pusė buvo sudaužytų pusė gerų. Apie nuostolius iš savo pusės mes net nekalbame. Dėl nenumatytų ir nuo mūsų nepriklausomų faktų šis terminas užtruko. Net įdėjome viena pakuotę plytelių daugiau, nei buvo užsakyta. Ir užsakovas buvo patenkintas galutiniu variantu, net rodė nuotraukas vonios kambario. Dėl gyvatuko laikiklių, tiesiog pasiliko neatiduoti pasiimant prekes, ir surastas ne po kurio laiko, o valandos bėgyje ir atvežtas į užsakovo sutartą vietą tą pačią dieną. Padavėme ir žodiškai atsiprašėme už susidariusius nepatogumus. Ir dėl šių dviejų faktorių: laikiklių palikimo ir dūžių pakeitimo termino užtrukimo mes esam nekompetentingi, nemalonūs ir visi kokie tik galime būti blogi?? Nepaisant visų kitų faktorių ir gerų dalykų suteiktų Jums? Turiu jūsų susirašinėjimus ir drąsiai galiu atsakyti i jūsų nepagrysta apšmeižimą: dėl dviejų mėnesių termino, nors pasiėmėte beveik po aštuonių mėnesių; dėl nekokybiškų prekių (kurios prekės buvo nekokybiškos ir kodėl nesikreipta iki šiol jai jos yra nekokybiškos? Juk yra garantinis laikotarpis); dėl terminų nesilaikymo  (jai jas sandėliuoji daugiau nei septynis mėnesius apie koki terminų nesilaikymą kalbama?. Mes visada esame kliento pusėje ir stengemės kas mūsų jėgom atstovauti kliento pusę, tačiau žmonių piktumui nėra ribų ir tokių žmonių tik daugėja. Ir po tokių nepagristų komentarų ir apšmeižimo nusvyra rankos, atsisėdi ir galvoji ar tikrai kitą kartą verta stengtis. Bet žinokit, tikrai verta, ir kiekvienas suprantame kodėl. Tik skirtingu laiku. Sėkmės Jums. 
Atsakyti
Nerekomenduoju sitos imones. Nekompetetingi patys savininkai. Nesilaiko terminu, prekes buvo nekokybiskos, plyteles vonei suskilusios atejo laukem kol uzsakys naujas, musu darbai sustojo del ju kaltes.
Pradzioj uzsisakant prekes neinformavo, kad sandeliavimas yra mokamas po kurio laiko paskambina ir pranesa pasiimkit prekes nes kitaip reikes susimoketi uz laikyma. (sandeliavima). Nors perkant pasakem kad mes pradesim remontus po keliu men. Taip pat gavome gyvatuka be laikiklio paskambinus pranesus kad jo nera buvo surastas po kurio laiko (tuo metu taip pat meistras dirbo tai negalejo pabaigti iki galo nes truko detaliu). Atveze dali bet is imones puses nesulaukem net atsiprasymo! Todel nerekomenduoju niekam jai nenorit turet bedu tiek su kokybe tiek su darbu sustojusiu.

Taip pat rekomenduojame

Gerunda
Santechnika | Šildymas | Vandentiekis

Adresas: Kalvarijos g. 7, LT-46349 Kaunas.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; inžineriniai tinklai ir sistemos; kompresoriai, siurbliai; matavimo prietaisai; mažmeninė prekyba; santechnika; statybinės medžiagos; šildymas, įrenginiai; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; židiniai, krosnys.
Didmeninė ir mažmeninė prekyba santechnikos prekėmis, šildymo prekėmis, vandentiekio prekėmis, kanalizacijos sistemų ir nuotekų šalinimo prekėmis. Tiekiame platų kokybiškų santechnikos prekių asortimentą tiesiai iš gamintojų: APE, Ravani, ITAP, Officine Rigamonti, Good Work, Akwedukt, Manomer ir daugelio kitų...
Dahlgera
Didmeninė prekyba santechnine,priešgaisrine įranga

Adresas: Savanorių pr. 180B-101, LT-03154 Vilnius.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; inžineriniai tinklai ir sistemos; įrankiai; kompresoriai, siurbliai; mažmeninė prekyba; santechnika; statybinės medžiagos; šildymas, įrenginiai; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB „Dahlgera“ yra DAHL koncerno (didmeninė prekyba santechnine įranga) dukterinė įmonė Lietuvoje. DAHL tai Saint-Gobain įmonių grupės prekybinis koncernas Skandinavijoje. Šiuo metu DAHL koncernui priklauso bendrovės, kurios dirba Švedijoje, Norvegijoje, Suomijoje, Lenkijoje, Danijoje, Estijoje, Latvijoje ir...
Gansta
Šiluminių punktų gamyba 861233700

Adresas: Darbo g. 26, LT-52102 Kaunas.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; inžineriniai tinklai ir sistemos; įrankiai; mažmeninė prekyba; priešgaisrinė sauga, sistemos; santechnika; statybinės medžiagos; šildymas, įrenginiai; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; ventiliacija, kondicionavimas.
Gansta, uab- tai specializuota didmeninės prekybos įmonė. Įmonės asortimentas yra suskirstytas i pagrindines produktų grupes tokias kaip: -Priešgaisrinė įranga; -Santechninė įranga; -Šildymo įranga; -Techninė izoliacija; Dėl per ilgus metus sukauptos personalo patirties UAB Gansta siūlo sprendimus tiek...
Vandens ratas
Prekyba santechnikos prekėmis

Adresas: Kalvarijų g. 125, LT-08221 Vilnius.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; inžineriniai tinklai ir sistemos; kompresoriai, siurbliai; matavimo prietaisai; mažmeninė prekyba; santechnika; statybinės medžiagos; šildymas, įrenginiai; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; židiniai, krosnys.
Vandentiekio, šildymo, santechnikos prekės - gamybinėms, prekybinėms bei montavimo įmonėms, jūsų namams, sodyboms bei ūkiams. Platus asortimentas parduotuvėse Vilniuje: Kalvarijų g. 125, Savanorių 176 (PC Norfa bazė), taip pat mūsų el. parduotuvėse: vandensratas.lt, geraskatilas.lt ir voniajums.lt. UAB “Vandens...
Baltic system
Adresas: Žalgirio g. 88A, LT-09303 Vilnius.
Veiklos sritys: santechnika; šildymas, įrenginiai; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB "Baltic System" savo veiklą pradėjo 2010 m. Siūlome vėdinimo, oro kondicionavimo, šildymo, vandentiekio, nuotekų sistemų projektavimo, montavimo paslaugas. Taip pat atliekame jų eksploatacinę priežiūrą, sistemų derinimą. Mūsų paslaugų spektrą taip pat apima: santechnikos darbai, santechnikos montavimas...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Apie agentūrą “Kelionių laikas”
Apie agentūrą “Kelionių laikas” 10-18 16:20
"Kelionių laikas" įkurtas 2002 metais, šiandien yra viena ilgiausiai savo veiklą vykdančių kelionių organizatorių įmonių, kelerių metų "Gazelės" apdovanojimų laimėtoja bei "Nacionalinės...
Šildymas dujų balionais arba kodėl dujinis šildymas vėl madingas?
Šildymas dujų balionais arba kodėl dujinis šildymas vėl madingas? 10-14 14:04
Šaltuoju metu opiausia apkalbų tema tampa - šildymo sąskaitos. Ir tai galioja tiek gyvenantiems butuose, kas mėnesį mokantiems pateiktą sumą, tiek gyvenantiems nuosavuose namuose...
G. Varnas: alkoholio butelių surinkimas taromatuose gali nepasiteisinti
G. Varnas: alkoholio butelių surinkimas taromatuose gali nepasiteisinti 10-21 15:23
Viešosios įstaigos Užstato sistemos administratorius (USAD) vadovas Gintaras Varnas neprieštarauja stipriojo alkoholio butelių surinkimui į taromatus, tačiau abejoja, ar pasiteisins tokia sistemos...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate Prezidento pasiūlytiems mokesčių pakeitimams?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Ford 9,29 +1,98%
Coca-Cola 54,78 +1,84%
AT&T 38,47 +1,75%
Humana 289,26 +1,32%
Western Digital 58,13 -2,50%
CBS 36,75 -2,73%
Macy's 15,12 -4,18%
Boeing 344,00 -6,79%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 5759,25 +0,87%
Benzinas 1,73 +2,37%
Dyzelis 1,94 +6,59%
Vištiena 1,85 -2,63%
Cukrus 0,57 0,00%
Auksas 1510,58 +0,68%
Ryžiai 427,00 -0,70%
Jautiena 4,65 +1,09%