VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Helis play, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Helis play

Atsiliepimai apie Helis play, UAB

Varlė
Parašyk savo nuomonę apie Helis play, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Sveiki visi!

Neklausykit neigiamu komentaru, platforma yra nuostabi! Lietuvoje tai yra nauja, užsienyje tai jau kuris laikas veikia, bet klausimas ar UK ar DE pasiekė tokį gera aptarnavimo lygį. 1 minusas - perkant prangesnius fizinius daiktus-naudotas prekes, turėtu būti sumažintas pirkėjo garantinis mokestis (nuo 420 prisideda 30 eur, nuo 600 eur dar daugiau (Playstation 5), kas sumažina pardavimo kiekius platformoje. O šiaip eneba veikia puikiai, labai skatinu visus pirkti per ten, be sukčiu, be melagiu, norint gauti tai ko laukiate.
Atsakyti
Neverta pasitikėjimo įmonė. Pirkau fizinį žaidimo diską ir po pusvalandžio jau gavau el. žinutę kad užsakymas anuliuotas. Pinigai bus grąžinti po 4-28 d. Kažkokis senatvinis marazmas arba apgaulė vidurį baltos dienos. Palauksiu pinigų grąžinimo jeigu negrąžins kad ir niekinga suma bet kreipsiuosi į reikiamas įstaigas. Įvertinimas neigiamas
Atsakyti
Eneba Komanda 2022-07-20 18:13:58
Sveiki, Audriau,

Dėkui jog pranešėt mums apie tai. Pasitikslinus su mūsų klientų aptarnavimo komanda, puikiai suprantame kaip ši situacija sumaištį ir bandysime paaiškinti kas gi nutiko.
Taigi, tipiškai tokio tipo nesklandumai nutinka specifiškai su Xbox konsolės skaitmeniniais produktais, o jei tiksliau bet kokiu Xbox Live paslaugomis susijusiu raktiniu kodu. Kadangi Xbox Live paslaugos nėra teikiamos Lietuvoje, tokio tipo produktai netinka aktyvacijai esant Lietuvos regione. Tuo pačiu metu, skirtingi skaitmeniniai produktai bei jų aktyvacijos žingsniai keičiasi vien tik dėl to, jog minėtos Xbox Live paslaugos nėra teikiamos esamame regione. Įskaitant ir klaidos pranešimus bandant aktyvuoti kodus. Taigi, jeigu Jūs ir gavote klaidos pranešimą jog "kodas nebeveikia", galite būti užtikrinti jog mūsų specialistai patikrino raktinio kodo integralumą jam tinkamam regione ir patvirtino jog jis yra tinkamas standartinei aktyvacijai - tik ne Lietuvoje, bei kitose šalyse kur neteikiamos Xbox Live paslaugos.
Deja, tokio tipo kodus galima aktyvuoti tik paskyrose kurių regionas atitinka raktinio kodo regionų apribojimus bei fiziškai esant toje pačio šalyje, kaip nustatyta paskyroje, ir kai šiame regione yra teikiamos Xbox Live paslaugos.
Anksčiau užtekdavo tiesiog pakeisti paskyros regioną, tačiau šiomis dienomis, Jūsų fizinė padėtis tiesiogiai daro įtaką aktyvacijai.
Tikimės jog ši informacija padės Jums suprasti kodėl nepavyko aktyvuoti savo kodo. Jei ką, drąsiai kreipkitės per https://eneba.com/support

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Ta pati problema. Kaip gali nebūti xbox live Lietuvoje, kai jis yra čia jau N metų? Kodėl iš kitur perkant nekyla tokios problemos, o tik perkant iš jūsų?
Atsakyti
Scammeriai. Visada pirkdavau viską iš jų. Kas įdomu, jog kokį game pass key bepasirinktum, visada rašo kad Lietuva yra netinkamas regionas ir nesvarbu, ar renkies Europą ar visą pasaulį (kiek žinau iš geografijos Lietuva randasi Europoje, mūsų pasaulyje, ne kur kitur :D). Nusipirkau xbox game pass ultimate key Europe (kaip ir visada) ir nustebau, kai suvedus kodą man parašė, kad jame yra netinkamų simbolių. Parašęs į supportą nustebau dar labiau, kadangi jie atrašė, kad Lietuvoj nėra xbox live išvis. Bandžiau rašyti supportui, bet gaunu tik durnus roboto atsakymus, kad pats kaltas ir kad Lietuva neturi prieigos prie xbox live, nors čia jau 100 metų tą prieiga yra. Nu žodžiu, labai nusivyliau, patariu visiems neturėti jokių reikalų su jais. š*******o kontora.
Atsakyti
Justas 2022-10-13 16:36:47
Pardavimo sistema lengva ir greitai tačiau kai tik ateina laikas išsiimti pinigus ir pervesti juos į sąskaitą prasideda sunkumai. Iš pradžių sako kad užtruks vieną dieną paskui po vienos dienos atsiranda dar 3. Rašai support bandai išspręsti situaciją ir išsiaiškinti kur yra tavo pinigai ir lieki nuviltas nes supportas neatrašo į tavo laiškus. Net neįsivaizdavau kad kompanija kurią reklamavo didžioji dalis Lietuvos gaming youtube'rių gali taip elgtis su savo klientas. Žinau tik tiek kad čia buvo pirmas ir paskutinis kartas kai naudojuosi šia platforma kažką parduoti. Labai nerekomenduoju.
Sveiki, Justai,

Dėkui už atsiliepimą. Smagu girdėti jog fizinių prekių pardavimo sistema. Na, o dėl likusių temų, su malonumu paaiškinsime visa tai. Pinigų išgryninimo operacijos laikotarpis yra nurodomas tik mūsų darbo atžvilgio pusėje, taigi, kai Jūs sėkmingai užpildote užklausą šiam procesui - mūsų mokėjimų komanda tai apdoroja laike 1 d.d. ir pinigai yra išsiunčiami. Tačiau, kadangi Jūsų Eneba pardavėjo "piniginė" bei joje esančios lėšos yra tvarkomos papildomo mokėjimo tiekėjo (Hyperwallet) - likęs procesas kurio metu jūsų išgryninti pinigai pasiekia jūsų vietinę banko sąskaitą gali užtrukti nuo 1 iki 3 darbo dienų. Visad galite susisiekti su Eneba per soc. medijos profilius, gan greitai ir paprastai paaiškinsime šiuos bei kitus paprastesnius klausimėlius.

Na, o mūsų klientų aptarnavimo komandos darbo sparta tiesiogiai priklauso nuo esamo darbo krūvio bei specifiškų aplinkybių jūsų užklausoje. Tipiškai atsakymo galite sulaukit laike 1 dienos, labiau užimtais periodais - nuo 1 iki 3 dienų, tačiau mūsų specialistai siekia optimaliai išspręsti beveik bet kokius ištikusius nesklandumus laike 14 dienų nuo pirmo pranešimo apie tai.

Daugiau sužinoti galite paskaityti čia: https://www.eneba.com/lt/terms-and-conditions

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Pardavimo sistema lengva ir greitai tačiau kai tik ateina laikas išsiimti pinigus ir pervesti juos į sąskaitą prasideda sunkumai. Iš pradžių sako kad užtruks vieną dieną paskui po vienos dienos atsiranda dar 3. Rašai support bandai išspręsti situaciją ir išsiaiškinti kur yra tavo pinigai ir lieki nuviltas nes supportas neatrašo į tavo laiškus. Net neįsivaizdavau kad kompanija kurią reklamavo didžioji dalis Lietuvos gaming youtube'rių gali taip elgtis su savo klientas. Žinau tik tiek kad čia buvo pirmas ir paskutinis kartas kai naudojuosi šia platforma kažką parduoti. Labai nerekomenduoju.
Atsakyti
Lukas 2022-09-26 18:09:04
Dave visiem influancerems kurie nesugeba nusipirkti zaidimu kad pareklamuotu situos aviganius, norint atsiskaityti arbe parsivesti turi sumoketi mokesti dar apgailetina viskas taip o tik isreklamuota nesinaudosiu gyvenime, o jumis apeisiu kad susisisiekes su zmogum jam tiesiogiai imesiu pinigus kad nereiktu jums dar moket ubageliai jus
Sveiki, Lukai,

Dėkui jog pranešei mums apie savo patirtį su Eneba platforma. Apmaudu išgirsti jog likai nepatenkintas besinaudodamas Eneba paslaugomis. Vis gi, mes patys neprekiaujame raktiniais produktų kodais, o tik suteikiame savo šaunią platformą savo išoriniams pardavėjams bei vartotojams. Taigi, už platformos vartojamas paslaugas yra pridedamas aptarnavimo mokestis. Dėkui už supratingumą.

Jei kiltų daugiau klausimų, drąsiai kreipkitės https://eneba.com/lt/support

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Dave visiem influancerems kurie nesugeba nusipirkti zaidimu kad pareklamuotu situos aviganius, norint atsiskaityti arbe parsivesti turi sumoketi mokesti dar apgailetina viskas taip o tik isreklamuota nesinaudosiu gyvenime, o jumis apeisiu kad susisisiekes su zmogum jam tiesiogiai imesiu pinigus kad nereiktu jums dar moket ubageliai jus
Atsakyti
vytautas 2022-09-01 09:35:03
nesklandumai išspręsti su pardavėju patirtis teigiama
Sveiki, Vytautai,

Dėkui jog pasidalinote savo Eneba patirtimi. Labai džiugu girdėti jog pavyko išspręsti kilusius keblumus! Visad atsiminkite, jog mūsų klientų aptarnavimo komanda nuolatos pasiruošę Jums padėti. Su jais susisiekti labai paprasta, galite sukurti pagalbos užklausą per https://eneba.com/lt/support arba tiesiog nusiųsti laišką el. paštu [email protected]

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
vytautas 2022-08-31 16:59:07
pirkau per eneba daiktą, bet pardavėjas Kaledos apgavo, bet likau apgautas gavau su užleptais defektais, stipriai nusivyliau.
nesklandumai išspręsti su pardavėju patirtis teigiama
Atsakyti
pirkau per eneba daiktą, bet pardavėjas Kaledos apgavo, bet likau apgautas gavau su užleptais defektais, stipriai nusivyliau.
Atsakyti
apgailėtina, trina neigiamus komentarus apie pardavėjus, lupa krūva mokesčiu už nieką,
Atsakyti
Arnas 2022-08-13 21:15:09
Apgailėtina įmonė. Nori pirkti žaidimo raktą ir paskutiniame žingsyje gauni žinute "product price has changed', o pinigai nuo banko sąskaitos nuskaičiuojami. Ir nieko, jokių žinių iš jų. 50e kaip į orą. a*******i, melagiai ir niekšai dirba šioje kontoroje.
Sveiki, Arnai!

Dėkui jog pranešėt mums apie Jums iškilusius keblumus. Tikrai nėra ko nerimauti, techniniai nesklandumai įvyksta gan retai, o mūsų klientų aptarnavimo komanda su malonumu padės tau visa tai išspręsti ir atgauti pinigus arba užbaigti užsakymą sėkmingai!
Jeigu dar nesusisiekėte su jais, prašau pateikti pagalbos užklausą per https://eneba.com/lt/support - praneškite jiems jog nutiko klaida ir aprašykit situaciją.
Šiuo metu įeinančių pagalbos užklausų skaičiai gan žemi, taigi atsakymą gausi laike kelių valandų.

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Apgailėtina įmonė. Nori pirkti žaidimo raktą ir paskutiniame žingsyje gauni žinute "product price has changed', o pinigai nuo banko sąskaitos nuskaičiuojami. Ir nieko, jokių žinių iš jų. 50e kaip į orą. a*******i, melagiai ir niekšai dirba šioje kontoroje.
Atsakyti
Audrius 2022-07-20 11:01:55
Pirkau aktyvacijos kodą pagal savo regioną ir konsolę. Jis neveikiantis. Klaidos kodas aiškus- This code no longer works. Buvo susisiekta su pardavėjo, paaiškino, kad pinigų negražins nes netinkamas regionas, nors klaidos aprašyme aiškiai parašyta, kad kodas neveikia ne dėl regiono. Su tokia kokybę toli neeisit.
Sveiki, Audriau,

Dėkui jog pranešėt mums apie tai. Pasitikslinus su mūsų klientų aptarnavimo komanda, puikiai suprantame kaip ši situacija sumaištį ir bandysime paaiškinti kas gi nutiko.
Taigi, tipiškai tokio tipo nesklandumai nutinka specifiškai su Xbox konsolės skaitmeniniais produktais, o jei tiksliau bet kokiu Xbox Live paslaugomis susijusiu raktiniu kodu. Kadangi Xbox Live paslaugos nėra teikiamos Lietuvoje, tokio tipo produktai netinka aktyvacijai esant Lietuvos regione. Tuo pačiu metu, skirtingi skaitmeniniai produktai bei jų aktyvacijos žingsniai keičiasi vien tik dėl to, jog minėtos Xbox Live paslaugos nėra teikiamos esamame regione. Įskaitant ir klaidos pranešimus bandant aktyvuoti kodus. Taigi, jeigu Jūs ir gavote klaidos pranešimą jog "kodas nebeveikia", galite būti užtikrinti jog mūsų specialistai patikrino raktinio kodo integralumą jam tinkamam regione ir patvirtino jog jis yra tinkamas standartinei aktyvacijai - tik ne Lietuvoje, bei kitose šalyse kur neteikiamos Xbox Live paslaugos.
Deja, tokio tipo kodus galima aktyvuoti tik paskyrose kurių regionas atitinka raktinio kodo regionų apribojimus bei fiziškai esant toje pačio šalyje, kaip nustatyta paskyroje, ir kai šiame regione yra teikiamos Xbox Live paslaugos.
Anksčiau užtekdavo tiesiog pakeisti paskyros regioną, tačiau šiomis dienomis, Jūsų fizinė padėtis tiesiogiai daro įtaką aktyvacijai.
Tikimės jog ši informacija padės Jums suprasti kodėl nepavyko aktyvuoti savo kodo. Jei ką, drąsiai kreipkitės per https://eneba.com/support

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Pirkau aktyvacijos kodą pagal savo regioną ir konsolę. Jis neveikiantis. Klaidos kodas aiškus- This code no longer works. Buvo susisiekta su pardavėjo, paaiškino, kad pinigų negražins nes netinkamas regionas, nors klaidos aprašyme aiškiai parašyta, kad kodas neveikia ne dėl regiono. Su tokia kokybę toli neeisit.
Atsakyti
Ovidijus 2022-07-12 19:19:28
Pirkti vienas vakar kodas šiendien kita nei vieno nenori aktivoti nors pirkta ne karta ir taip pat daryta prrki per kompa vedi per xbox. Xbox konsolė registrota jungtinėja karalystėje ankščiau viskas gerai būdo aktivodoavi o dabar nenori aktivuoti
Labas Valentinai,

Kartais taip nutinka, kad mūsų tiekėjai įdeda raktus, kurie gali turėti regiono blokavimą. Esu įsitikinęs, kad mūsų komanda galės tau padėti šiuo klausimu. Ir patars, kaip aktyvuoti tavo raktą, ar jei yra realus regiono blokas, grąžinti už jį pinigus.

Gali drąsiai kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo komanda per https://eneba.com/lt/support ir jie išspręs tavo problemą, arba bent duos patarimą.

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Pirkti vienas vakar kodas šiendien kita nei vieno nenori aktivoti nors pirkta ne karta ir taip pat daryta prrki per kompa vedi per xbox. Xbox konsolė registrota jungtinėja karalystėje ankščiau viskas gerai būdo aktivodoavi o dabar nenori aktivuoti
Eneba Komanda
2022-06-27 12:26:40
Atsakyti
Valentinas 2022-06-15 09:35:07
Sveiki ne suprantu ar čia taip yra ar ne, bet buvau lygioje vietoje apgautas pirkau Eneboje Playstation 5 konsole viska suprantu neveikianti daikta nusipirkau viskas OK, bet jug kai perki iš Enebos jug galima grąžinti prekę jei ji tavęs netenkina ?
Gavosi taip pateikiau ginčą pardavėjui kad bent pusę sumos gražintų šunįs nemtę, bet jisai dėl to nesutinka ir Eneba palaiko tai kad negrąžintų pinigų. O taisyklėse juodai ant balto parašytą kad galima gražinti prekę ir pinigus. Ir taip atsitinka ne pirmą kartą aš maniau kad yra rimta įmonė. Tai taip išeina kad Eneba palaiko sukčiavima.
Sveik Valentinai,

Dėkojame jog pasidalinote savo Eneba patirtimi. Mes puikiai suprantame kaip šios sąlygos sukėlė Jums nepalankią situaciją.
Mes pasitikslinome su mūsų fizinių prekių skyriaus klientų aptarnavimo specialistais dėl Jums kilusių užsakymo nesklandumų. Mūsų specialistai patvirtino jog Jūsų iškelto užsakymo ginčo metu, visa reikiama informacija, tiek apie įsigytos prekės būseną, tiek apie neveiksnumo aprašymą - buvo pateikta skelbime prieš Jums atlikus užsakymą.
Na, o dėl galimybės grąžinti prekę ar atgauti pinigus - tai galioja tik tuomet jeigu prekė neatitinka skelbimo arba pardavėjas geranoriškai sutinka susigrąžinti prekę. Šiuo atveju, kadangi skelbimas atitinką Jūsų įsigytą prekę, prekės grąžinimas nėra galimas.
Jeigu reikėtų papildomo situacijos patikslinimo, galite drąsiai kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo komanda per https://eneba.com/lt/support

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Bandžiau įsigyti PS4 naują pultelį, tačiau yra limitas kiek galima persivesti į Eneba paskyrą (maksimali vieno pavedimo suma 50 eur, už kurią papildomai imamasdar ir komisinos mokestis nuo vedamos sumos). Kadangi prekė brangesnė negu 50 eur reikėjo daryti du pavedimus, padarius primą antro daryti nebeleido. iškarto paraįiau Eneba aptarnavimui tai buvo 06.16 iki šiol sprendimo nėra kaip sutvarkyti šį reikalą. Per tą laiką prekės nebeliko, o įneštos dalis pinigų nesutinka grąžinti..
Kaip jie gali negražinti įneštų pinigu jeigu dėl jų sistemos kaltės nebuvo leidžiama pasiekti reikiamos sumos įsigyti prekei ir jokio sprendimo nepasiūlino iki šio momento?
Su klientų aptarnavimu labai bloga situacja, jokio numerio kuriuo galėtum pasikambinti išvis nepateikta. Atsakymo konkretaus nėra.
Patarimas - būkit atsargūs ir įsivertinkit ar verta ką nors iš jų pirkti
Valentinas
2022-06-15 09:35:07
Atsakyti
Sveiki ne suprantu ar čia taip yra ar ne, bet buvau lygioje vietoje apgautas pirkau Eneboje Playstation 5 konsole viska suprantu neveikianti daikta nusipirkau viskas OK, bet jug kai perki iš Enebos jug galima grąžinti prekę jei ji tavęs netenkina ?
Gavosi taip pateikiau ginčą pardavėjui kad bent pusę sumos gražintų šunįs nemtę, bet jisai dėl to nesutinka ir Eneba palaiko tai kad negrąžintų pinigų. O taisyklėse juodai ant balto parašytą kad galima gražinti prekę ir pinigus. Ir taip atsitinka ne pirmą kartą aš maniau kad yra rimta įmonė. Tai taip išeina kad Eneba palaiko sukčiavima.
Atsakyti
Sveikas Gvidai,

Mes su malonumu padėsime Jums išspręsti šį nesklandumą. Prašau, turėkite omeny jog mūsų klientų aptarnavimo skyrius dirba beveik visomis paros valandomis išskyrus labai ankstyvas ryto valandas, tačiau savaitgaliais veiksmingumas sumažintas dėl mažesnio kiekio darbuotojų, taigi gan natūralu jog tenka palaukti šiek tiek kol mūsų specialistai jums atsakys.
Smagu girdėti jog jau esate susisiekęs su mūsų specialistais. Kadangi jie doroja pagalbos užklausas pagal jų pateikimo datą, nuo seniausios iki naujausios - galite būti užtikrintas jog tikrai sulauksite atsako šios darbo dienos bėgyje.

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Klientų aptarnavimo nerasta. Pirkau aktyvacijos kodą pagal savo regioną ir konsolę. Jis neveikiantis. Į laiškus niekas neatsako, naujo kodo nesiteikia duoti. Teikiant tokias paslaugas klientų aptarnavimas 24/7 yra būtinas!
Atsakyti
Tadas 2022-05-18 08:27:26
Ketvirtadienį pirkau du kodus, abu kodai buvo panaudoti, tad negalėjau aktyvuoti. Parašius į pagalbą gavau atsakymą tik kitą dieną, o po savaitgalio komunikacija visiškai nutrūko ir negavau nė vieno atsakymo. Esu pasipiktinęs dėl tokio aptarnavimo. Žmonės naudojasi jūsų paslaugom, o jūs ne tik, kad parduodate panaudotas prekes, bet ir nesiteikiate spręsti problemas. Negavus iki ryt atsakymo, kreipsiuos į vartotojų teises.
Sveiki, Tadai,

Dėkojame, kad pranešei mums apie tai! Prašau turėkite omeny, jog Eneba patys neparduoda jokių žaidimų, prenumeratų ar išorinių skaitmeninių piniginių papildymų raktinių kodų. Mes tiesiog suteikiame prekyvietės platformą mūsų pardavėjams. Retais atvejais, pardavėjo pusėje įvykęs sąmyšis sukelia tokias situacijas, tačiau tikrai nėra ko jaudintis - padėsime išspręsti šią problemą. Užpildyk užklausą eneba.com/lt/support ir mūsų klientų aptarnavimo komanda su tavimi susisieks! Jei užklausą jau užpildei, pasidalink jos numeriu ir užsakymo numeriu su mumis (užsakymo numeris prasideda o-*****), kad galėtume rasti ją greičiau ir pasirūpinti jog mūsų specialistai į ją atsakytų.

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Ketvirtadienį pirkau du kodus, abu kodai buvo panaudoti, tad negalėjau aktyvuoti. Parašius į pagalbą gavau atsakymą tik kitą dieną, o po savaitgalio komunikacija visiškai nutrūko ir negavau nė vieno atsakymo. Esu pasipiktinęs dėl tokio aptarnavimo. Žmonės naudojasi jūsų paslaugom, o jūs ne tik, kad parduodate panaudotas prekes, bet ir nesiteikiate spręsti problemas. Negavus iki ryt atsakymo, kreipsiuos į vartotojų teises.
Atsakyti
Audrius 2022-04-28 09:31:06
Pries puse valandos nusipirkau top up ir bandai ji vest, jis jau panaudotas. Kaip galit pardavinet kodus, kurie jau buvo panaudoti? Ir kaip imone, dirbanti su pardavimais, gali netureti kontaktiniu numeriu, bei versti zmones laukti atdakymu, pildant kazkokias formas. Prasau susisiekti telefonu ir paaiskinti, nes kitu atveju, galesit aiskintis su teisininkais.
Sveiki, Audriau,

Dėkojame jog pranešėte mums apie tai. Apmaudu jog susidūrėte su šiuo keblumu, tačiau tikrai nėra ko nerimauti - mūsų klientų aptarnavimo komanda su malonumu padės Jums tai išspręsti. Deja, Eneba, neteikia jokių paslaugų telefonu, taigi visa komunikacija liks teksto formoje.
Kiek suprantame, jau esate pateikęs pagalbos užklausą, malonėkite sulaukti kol mūsų specialistai atsakys į ją. Taipogi, norėtume paminėti, jog iš Jūsų pateiktos informacijos prisegtose ekrano kopijose, matosi jog klaidos pranešimas indikuoją neteisingai įvestą arba tiesiog negaliojantį kodą, o ne panaudotą. Bet kuriuo atveju, sulauksite pagalbos iš mūsų specialistų, iš Jūsų prašome tik šiek tiek kantrybės.

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Pries puse valandos nusipirkau top up ir bandai ji vest, jis jau panaudotas. Kaip galit pardavinet kodus, kurie jau buvo panaudoti? Ir kaip imone, dirbanti su pardavimais, gali netureti kontaktiniu numeriu, bei versti zmones laukti atdakymu, pildant kazkokias formas. Prasau susisiekti telefonu ir paaiskinti, nes kitu atveju, galesit aiskintis su teisininkais.
Atsakyti
Labai geras klientų aptarnavimas. Turėjau bėda su parduotu kompiuteriu. Patyriau nuostolį dėl pirkėjo kaltės. Nors ir užtruko mėnesį, bet Eneba pati susisiekė vaizdo skambučiu ir iš savo kišenes padengė visus nuostolius ir galimą sakyt dar daugiau. Suma xxx vertės. Ačiū Eneba. Tikrai profesionalu.
Atsakyti
Stasys 2022-03-28 17:12:08
Aptarnavimas, tai tragiskas. Turejau beda, prisiskambint neina niekam. Pildyt paraiskas kazkokias zodziu labai sudetinga, seip netaip uzpildziau paraiska (lietuviskai), atraso man po kurio laiko angliskai kas ce per nesamones ???
Sveiki,

Dėkui jog pranešėt mums apie tai. Deja, Eneba, niekad neteikė ir vis dar neteikia jokių paslaugų telefonu, taigi, neturėsite galimybės pasiskambinti dėl kilusių nesklandumų. Mūsų klientų aptarnavimo komanda turi atstovų kurie gali Jus aptarnauti tiek Lietuviškai, tiek Angliškai bei net Ispaniškai. Atsiprašome jeigu jūsų susisiekimo metu, jus aptarnaujantis agentas sutrikdė bendravimą atrašydamas Anglų kalba. Jei vis dar sprendžiate tą patį nesklandumą, drąsiai galite paprašyti Jų, jog kontaktuotu su Jumis Lietuviškai. Ateičiai, taip pat prisiminkite, jog norint pagalbos Lietuviškai, užklausą reikėtų pateikti būtent per https://eneba.com/lt/support nes tai yra specifiškai Lietuviškas domenas, kur sukūrę užklausą - ji bus automatiškai grupuojama su Lietuvių kalba aptarnaujančiais specialistais.

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Aptarnavimas, tai tragiskas. Turejau beda, prisiskambint neina niekam. Pildyt paraiskas kazkokias zodziu labai sudetinga, seip netaip uzpildziau paraiska (lietuviskai), atraso man po kurio laiko angliskai kas ce per nesamones ???
Atsakyti
Tomas 2022-03-09 10:01:11
Sveiki. Galvojau niekada nepasimausiu ant scamo kaip bobutės, bet būna pirmas kartas. Noriu informuoti, kad eneba platformoje siaučia s*****i. Apie tai buvau girdėjęs, ir prieš parduodant konsolę padariau, vaizdo įrašą bei nuotraukas kaip įrodymą jog viskas veikia.. bet dėja tai nepadėjo. O sukčiavimas toks. Parduodi žaidimą arba konsolę, ir pareina dispute iš pirkėjo. Visada tokie patys (Sulužūs dėžutė, arba neveikianti konsolė, jau net su taisymo kainomis pirmasis laiškas būna ????, nu ir sako, nuleisk remontui +- 70€-100€. Mano atveju buvo, kad pardaviau visiškai veikiančią konsolę su visais žaidimais, ir tik pirkėjui atsiemus konsole gaunu dispute, konsolė neveikia, eilinė internete jau aprašyta schema. Pranešu support, jog konsolė veikia, pridedu įrodymus viską. Support atrašo po savaitės jog nors konsolė veikia man, bet pirkėjui ji gali neveikti nes jis jos nemoka tinkamai pasijungti todėl rekomenduoja pirkėjui grąžinti man konsolę arba rasti kitą kompromisą (suprask eneba pirkėjas visada teisus) su tuo nesutinku, tad ilgiau nei mėnesį neturiu nei konsolės nei pinigų, nes s*****i žino, jog pardavėjas anksčiau ar vėliau turės nusileisti, norint gauti pinigus kurie įšaldyti eneba sąskaitoje. Paskaičius atsiliepimus radau ne vieną tokią sukčių reketo istorija, kaip parduodami ps4/ps5 o paskui reikalaujamos sumos už neva reikalingą remontą (aišku galimą tartis jog pirkėjas siųstų atgal konsolę, bet patys pagalvokit isiunte savo prižiūrėta ir mylima daiktą atgal gausite gal būt neveikiančią kosnole su kuria nežinią kas bus darytą mėnesį ir ilgiau. Tad siūlau brangių daiktų per Eneba nebeparduoti nes jokie pardavėjo įrodymai, jų support netiks.
Sveiki

Dar kartą nuoširdžiai atsiprašome dėl susidariusios situacijos. Mūsų misija - suteikti Enebos naudotojams saugiausią pardavimo bei pirkimo patirtį. Deja, šiuo konkrečiu atveju to pasiekti nepavyko. Esate teisus - pirkėjo žodis nebūtinai turi būti paskutinis, kiekvienoje situacijoje stengiamės surasti balansą. Tiek pardavėjas, tiek pirkėjas turi teisę į saugų pirkimą.

Savo ruožtu šią situaciją darkart detaliai išnagrinėsime, į jūsų patirtį atsižvelgsime ir imsimės saugumo bei aptarnavimo kokybės stiprinimo sprendimų.

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Klientas 2022-03-09 09:58:31
Pardaviau savo veikiančia konsolę su priedais ir žaidimais.
*Gaunu iškarto dispute (neveikia hdmi jungtis)
Įkeliu video kurį padariau prieš parduodant konsolę, kuriame matosi veikianti konsolė, esantys priedai, meniu su instaliuotais žaidimais, nes apie tą hdmi scam kur nori numušt konsolės kainą ar už dyką pažaist skaičiau iš anksto.
*Video nusiunčiu eneba support ir pirkėjui ir tikėdamasis gauti pinigus, pamirštu.
*Už beveik savaitės: support patenkina pirkėjo dispute, ir parašo (perfeazuoju sutrumpinamas) Jo iš matome video, kad konsolė veikia, bet gal pirkėjui neveikia nes konsolė nesuderinama su jo monitoriumi, o gal hdmi laidas neveikia, todėl pirkėjas gali grąžinti konsolę atgal.
*Liepiu pirkėjui padaryti diagnostika ir atsiųsti išvadas (didelė klaida švogerių ir draugų krašte) atsiunčia lapą jog jau ne hdmi neveikia kaip rašė iš pradžių o konsolė neveikia nepataisomai (meistras tai nustato be ardymo, tiesiog vizualiai)
*Po beveik 3 savaičių chatu gaunu konsolę atgal.
*Nunešu konsolę meistrui savo mieste. Leidžiu viską ardyti. Konsolė galimai perkaitinta tyčia (galimai rašau nes meistras nenorėjo dalyvauti jokiuose tolimesniuose ginčuose), pasitelkiant kažką kas padėjo apgauti apsaugą nuo perkaitimo. Kosnolė nepataisoma.
Pinigai grįžę pirkėjui. O aš turiu neveikiančią konsolę kuri iki pat išsiuntimo dienos veikė idealiai. Tad rekomenduoju ten brangius daiktus pardavinėti ypač atsargiai, nes pardaveju teisės neginamos.
Sveiki,

Atsiprašome dėl susidariusios situacijos. Mūsų misija - suteikti Enebos naudotojams saugiausią pardavimo bei pirkimo patirtį. Deja, šiuo konkrečiu atveju to pasiekti nepavyko. Esate teisus - pirkėjo žodis nebūtinai turi būti paskutinis, kiekvienoje situacijoje stengiamės surasti balansą. Tiek pardavėjas, tiek pirkėjas turi teisę į saugų pirkimą.

Savo ruožtu šią situaciją darkart detaliai išnagrinėsime, į jūsų patirtį atsižvelgsime ir imsimės saugumo bei aptarnavimo kokybės stiprinimo sprendimų.

Pagarbiai
Eneba Komanda
Atsakyti
Sveiki. Galvojau niekada nepasimausiu ant scamo kaip bobutės, bet būna pirmas kartas. Noriu informuoti, kad eneba platformoje siaučia s*****i. Apie tai buvau girdėjęs, ir prieš parduodant konsolę padariau, vaizdo įrašą bei nuotraukas kaip įrodymą jog viskas veikia.. bet dėja tai nepadėjo. O sukčiavimas toks. Parduodi žaidimą arba konsolę, ir pareina dispute iš pirkėjo. Visada tokie patys (Sulužūs dėžutė, arba neveikianti konsolė, jau net su taisymo kainomis pirmasis laiškas būna ????, nu ir sako, nuleisk remontui +- 70€-100€. Mano atveju buvo, kad pardaviau visiškai veikiančią konsolę su visais žaidimais, ir tik pirkėjui atsiemus konsole gaunu dispute, konsolė neveikia, eilinė internete jau aprašyta schema. Pranešu support, jog konsolė veikia, pridedu įrodymus viską. Support atrašo po savaitės jog nors konsolė veikia man, bet pirkėjui ji gali neveikti nes jis jos nemoka tinkamai pasijungti todėl rekomenduoja pirkėjui grąžinti man konsolę arba rasti kitą kompromisą (suprask eneba pirkėjas visada teisus) su tuo nesutinku, tad ilgiau nei mėnesį neturiu nei konsolės nei pinigų, nes s*****i žino, jog pardavėjas anksčiau ar vėliau turės nusileisti, norint gauti pinigus kurie įšaldyti eneba sąskaitoje. Paskaičius atsiliepimus radau ne vieną tokią sukčių reketo istorija, kaip parduodami ps4/ps5 o paskui reikalaujamos sumos už neva reikalingą remontą (aišku galimą tartis jog pirkėjas siųstų atgal konsolę, bet patys pagalvokit isiunte savo prižiūrėta ir mylima daiktą atgal gausite gal būt neveikiančią kosnole su kuria nežinią kas bus darytą mėnesį ir ilgiau. Tad siūlau brangių daiktų per Eneba nebeparduoti nes jokie pardavėjo įrodymai, jų support netiks.
Atsakyti
Pardaviau savo veikiančia konsolę su priedais ir žaidimais.
*Gaunu iškarto dispute (neveikia hdmi jungtis)
Įkeliu video kurį padariau prieš parduodant konsolę, kuriame matosi veikianti konsolė, esantys priedai, meniu su instaliuotais žaidimais, nes apie tą hdmi scam kur nori numušt konsolės kainą ar už dyką pažaist skaičiau iš anksto.
*Video nusiunčiu eneba support ir pirkėjui ir tikėdamasis gauti pinigus, pamirštu.
*Už beveik savaitės: support patenkina pirkėjo dispute, ir parašo (perfeazuoju sutrumpinamas) Jo iš matome video, kad konsolė veikia, bet gal pirkėjui neveikia nes konsolė nesuderinama su jo monitoriumi, o gal hdmi laidas neveikia, todėl pirkėjas gali grąžinti konsolę atgal.
*Liepiu pirkėjui padaryti diagnostika ir atsiųsti išvadas (didelė klaida švogerių ir draugų krašte) atsiunčia lapą jog jau ne hdmi neveikia kaip rašė iš pradžių o konsolė neveikia nepataisomai (meistras tai nustato be ardymo, tiesiog vizualiai)
*Po beveik 3 savaičių chatu gaunu konsolę atgal.
*Nunešu konsolę meistrui savo mieste. Leidžiu viską ardyti. Konsolė galimai perkaitinta tyčia (galimai rašau nes meistras nenorėjo dalyvauti jokiuose tolimesniuose ginčuose), pasitelkiant kažką kas padėjo apgauti apsaugą nuo perkaitimo. Kosnolė nepataisoma.
Pinigai grįžę pirkėjui. O aš turiu neveikiančią konsolę kuri iki pat išsiuntimo dienos veikė idealiai. Tad rekomenduoju ten brangius daiktus pardavinėti ypač atsargiai, nes pardaveju teisės neginamos.
Atsakyti
Lukas 2022-02-23 02:20:13
Sveiki, naudojuosi ENEBA jau metai ir man labai patinka sita platforma. Viskas labai paprasta ir saugu. Visada buvo viena siuntimo bendrove Omniva ir nebuvo jokiu problemu.

Bet pries kokias dvi savaites atsirado siuntimo paslaugas teikianti dpd bendrove ir lpexpress. Su lpexpress viskas gerai neturiu pretenziju jokiu.

Nu bet DPD, per 10 dienu por kart ne ten idejo siunta, kai sakau ne ten, tai reiskia visai i kita miesta idejo.
Ir jau tris kart nutiko dalykas kuris isvis negalimas ir man nesuprantamas.

As issiunciu preke, pirkejas ja gauna, pasiima daikta, ir sistema dar grazina jam pinigus kazkodel. Tai ir daikta turi ir pinigai grizta jam.Tai gerai, kad as laimingas ir pasiseka susisiekti su zmonemis ir jie grazina pinigus, geranoriskai.

Bet pasikalbejes su zmonemis, pasirodo daug kas turi nusiskundimu ir problemu au DPD bendroves paslaugomis.

Spreskite sita dalyka, nes nebesinori siusti per dpd siuntimo bendrove.
Sveiki,

Suprantu, kad tai gali būti erzinanti situacija. Kadangi tai kurjerio, ir siuntų paslaugos tiekėjo bėda, rekomenduoju susisiekti su jų klientu aptarnavimo komanda ir pabandyti išsiaiškinti, kodėl taip vyksta. Manau, kad jie jums sugebės padėti ir, kad daugiau tai nepasikartos. Taip pat patariu pasitikrinti, ar teisingai suvedate adresą, kadangi, kai kurie miestai turi panašius gatvių pavadinimus ir tai gali sukelti tam tikrų sunkumų. O tuo tarpu kviečiu pabandyti naudotis kitų kurjerių paslaugomis, jei bėda vis kartojas.

Pagarbiai,
Enebos Komanda
Atsakyti
Sveiki, naudojuosi ENEBA jau metai ir man labai patinka sita platforma. Viskas labai paprasta ir saugu. Visada buvo viena siuntimo bendrove Omniva ir nebuvo jokiu problemu.

Bet pries kokias dvi savaites atsirado siuntimo paslaugas teikianti dpd bendrove ir lpexpress. Su lpexpress viskas gerai neturiu pretenziju jokiu.

Nu bet DPD, per 10 dienu por kart ne ten idejo siunta, kai sakau ne ten, tai reiskia visai i kita miesta idejo.
Ir jau tris kart nutiko dalykas kuris isvis negalimas ir man nesuprantamas.

As issiunciu preke, pirkejas ja gauna, pasiima daikta, ir sistema dar grazina jam pinigus kazkodel. Tai ir daikta turi ir pinigai grizta jam.Tai gerai, kad as laimingas ir pasiseka susisiekti su zmonemis ir jie grazina pinigus, geranoriskai.

Bet pasikalbejes su zmonemis, pasirodo daug kas turi nusiskundimu ir problemu au DPD bendroves paslaugomis.

Spreskite sita dalyka, nes nebesinori siusti per dpd siuntimo bendrove.
Atsakyti
Aušra 2022-02-21 13:33:21
Sveiki, vakar pirkome žaidimą, bet rašo, kad raktas jau panaudotas, vaikas labai nusivylė. Prašau išspręsti šią situaciją.
Sveiki Aušra.

Dėkojame, kad paskyrėte savo laiką mus informuoti apie iškilusią situaciją. Noriu paminėti, kad Eneboje esantys žaidimai yra kurti ne Enebos, ir taip pat mes patys nepardavinėjame žaidimų ar kodų kuriuos matote mūsų internetinėje parduotuvėje. Mes suteikiame platformą kitiems pardavėjams publikuoti savo produktų raktus.
Retais atvejais, gali nutikti taip, kad suteikiamas kodas iš mūsų pardavėjų, kuris gali neveikti. Bet tokiais atvejais nereikėtų baimintis, kadangi mūsų klientų klientų aptarnavimo specialistai mielai jums padės išspręsti šią problemą! Jeigu dar su jais nesusisiekėte, prašau tai padaryti sukurdama bilietą čia:

https://eneba.com/support

Tuomet beliks tik palaukti, kol mūsų agentai pasieks jūsų bilietą ir problema tikrai bus išspręsta!

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Helis play, UAB 2022-02-06 00:18:27
Sveiki Edvinai,

Ačiū, kad pranešėte apie šią bėda. Taip kartais nutinka, kad mūsų tiekėjai negali laiku patalpinti žaidimų raktų, kurie yra naujai išleisti, bet galiu užtikrinti, kad nerimauti nėra dėl ko. Tokiais atvejais mūsų komanda visada yra pasiruošusi jums padėti. Su jais galite susiekti per šią nuorodą https://www.eneba.com/support. Tikiuos, kad mes galėsime jums duoti jūsų raktą, kad galėtumėte mėgautis žaidimu, ar grąžinti už jį pinigus. Susimatykime mūsų sveitainėje! Ačiū, už jūsų kantrybę, linkiu jums geros dienos!

Pagarbiai,
Enebos Komanda
Sveiki, vakar pirkome žaidimą, bet rašo, kad raktas jau panaudotas, vaikas labai nusivylė. Prašau išspręsti šią situaciją.
Atsakyti
Edvinas 2022-02-04 20:54:50
Sveiki, pirkau iš jūsų eneba tinklalapio žaidimą, parašyta, kad po pavedimo žaidimo kodas bus atsiųstas tą pačią dieną kai tik bus išleistas, bet deja taip nėra. Labai nuvylėte jūsų teikiamomis paslaugomis.
Sveiki Edvinai,

Ačiū, kad pranešėte apie šią bėda. Taip kartais nutinka, kad mūsų tiekėjai negali laiku patalpinti žaidimų raktų, kurie yra naujai išleisti, bet galiu užtikrinti, kad nerimauti nėra dėl ko. Tokiais atvejais mūsų komanda visada yra pasiruošusi jums padėti. Su jais galite susiekti per šią nuorodą https://www.eneba.com/support. Tikiuos, kad mes galėsime jums duoti jūsų raktą, kad galėtumėte mėgautis žaidimu, ar grąžinti už jį pinigus. Susimatykime mūsų sveitainėje! Ačiū, už jūsų kantrybę, linkiu jums geros dienos!

Pagarbiai,
Enebos Komanda
Atsakyti
Sveiki, pirkau iš jūsų eneba tinklalapio žaidimą, parašyta, kad po pavedimo žaidimo kodas bus atsiųstas tą pačią dieną kai tik bus išleistas, bet deja taip nėra. Labai nuvylėte jūsų teikiamomis paslaugomis.
Atsakyti
deividas ceinoris 2022-01-26 18:03:28
Pirma karta pabandziau parduoti naudota preke per eneba platforma.
Preke parduoti pavyko be problemu.
Gauti pinigus is eneba saskaitos, jau misija sunkesne.
Kad negauti pinigai i saskaita, pagalba net paprase mano saskaitos israso.
Eneba puslapyje rodoma, kad pinigai turi buti pervesti iki 1 d.d., pagalba sneka 'palaukite, dar, gal pinigai atsiras"
I paskutini laiska isvis nebeatsake.
Nerekomenduociau pardavineti prekes, nes sistema sujurta tam, kad Jusu pinigai liktu eneba saskaitoje, o ne Jusi
Sveiki, Deividai,

Dėkojame jog radote laiko pranešti mums apie savo Eneba patirtį - džiugu girdėti jog pardavimai įvyko sklandžiai! Leiskite mums paaiškinti kaip tiksliau veikia mūsų fizinių prekių pardavimų uždirbtų išgryninimas.
Kaip jau turėtumėt žinoti, vien tik išsiųsti prekės nepakanka - reikia jog pirkėjas ją atsiimtų bei patvirtintų užsakymo pabaigą per 48 valandas nuo atsiėmimo (laikmačiui pasibaigus - pasitvirtina automatiškai, pirkėjui to nepadarius). Na, o patvirtinus užsakymo pabaigą, uždarbio pinigai yra suteikiami Jums, į Jūsų Eneba pardavėjo sąskaitą, iš kurios galėsite juos perkelti arba į savo Eneba Piniginę ir naudoti platformoje atsiskaitant už užsakymus, arba pervesti į asmeninę banko sąskaitą užpildant išgryninimo prašymą. Laike 1 d.d. mūsų klientų aptarnavimo specialistai pasirūpins jog ši operacija būtų apdorota iš mūsų pusės, tačiau laikas, per kurį pinigai pasieks Jūsų sąskaitą yra nuo 1 iki 3 darbo dienų, nes šis pavedimas yra tvarkomas papildomo mokėjimo tiekėjo "HyperWallet". Taigi jeigu pateikėte išgryninimo prašymą praeitą penktadienio vakare arba savaitgalio metu - teks luktelti bent iki trečiadienio popietės.
Žinoma, jeigu turite daugiau klausimų, visad galite kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo skyrių - su malonumu padėsime jums viską išsiaiškinti.

Pagarbiai,
Eneba komanda
deividas ceinoris
2022-01-26 18:03:28 IP 5f4soqvv
Atsakyti
Pirma karta pabandziau parduoti naudota preke per eneba platforma.
Preke parduoti pavyko be problemu.
Gauti pinigus is eneba saskaitos, jau misija sunkesne.
Kad negauti pinigai i saskaita, pagalba net paprase mano saskaitos israso.
Eneba puslapyje rodoma, kad pinigai turi buti pervesti iki 1 d.d., pagalba sneka 'palaukite, dar, gal pinigai atsiras"
I paskutini laiska isvis nebeatsake.
Nerekomenduociau pardavineti prekes, nes sistema sujurta tam, kad Jusu pinigai liktu eneba saskaitoje, o ne Jusi
Atsakyti
Karolis 2022-01-15 08:46:22
Pardaviau zaidima per eneba platforma. Nusprendziau pinigus issigryninti. Buvo pazymeta, jog tai gali uztrukti iki 3 dienu. Praejus trims dienoms ir negavus pinigu, aplikacijoje ieskojau informacijos kas atsitiko ir tada staigiai gaunu laiska, jog pinigai grazinti atgal i plotforma is banko, nes truksta duomenu! Vel uzpildziau viska. Jau penkta diena, kai laukiu ikrentant pinigu. Daug paprasciau is ranku i rankas parduoti.
Sveikas, Karoli,

Dėkui jog pranešėte mums apie tai. Tipiškai mūsų fizinių prekių pardavimų sistema gan paprasta ir patogi, o jeigu kada kiltų klausimų, drąsiai galite pasitikslinti su mumis tiesiog parašę mums į bet kurią mūsų soc. medijos paskyrą arba susisiekę su mūsų klientų aptarnavimo komanda pateikę užklausą (https://eneba.com/support), ypač jeigu susidūrėte su nesklandumais.

Pagarbiai,
Eneba komanda
Atsakyti
Pardaviau zaidima per eneba platforma. Nusprendziau pinigus issigryninti. Buvo pazymeta, jog tai gali uztrukti iki 3 dienu. Praejus trims dienoms ir negavus pinigu, aplikacijoje ieskojau informacijos kas atsitiko ir tada staigiai gaunu laiska, jog pinigai grazinti atgal i plotforma is banko, nes truksta duomenu! Vel uzpildziau viska. Jau penkta diena, kai laukiu ikrentant pinigu. Daug paprasciau is ranku i rankas parduoti.
Atsakyti
Žaidėjas 2021-12-14 09:23:19
Naudojuosi Enebos paslaugomis jau gerą pusmetį - vien pliusai, neturiu jokių priekaištų. Suportas aukščiausio lygio, visada gretai ir maloniai išprendžia smulkias problemas. Man tik klausimas - kodėl žmogus, pirkdamas kelis fizinius žaidimus iš to paties pardavėjo, turi mokėti už kiekvieno siuntimą atskirai ? Kam maitinti Omnivą ir skriausti savo klientą, o tuo pačiu ir save (nes perkama mažiau, kai siuntimas toks brangus gaunasi).
Sveiki,

Dėkui už šiltus žodžius, vertiname jūsų atvirumą bei pagyrimus. Na, o dėl dėl nepatogumų su fizinių prekių užsakymais, deja, tai tiesiogiai priklauso nuo to, kaip pardavėjai įkelia savo skelbimus. Galima pardavinėti prekes pavieniui bei paketais, jeigu prekės parduodamos pavienės - už kiekvieną reikės mokėti siuntos mokestį. O jeigu kaip paketas - visos paketo prekės bus siunčiamos vienoje siuntoje ir bus tik vienas siuntos mokestis. Mes skatiname savo pardavėjus siūlyti prekes paketais būtent, kad pirkėjai galėtų išvengti papildomų išlaidų, tačiau galutinis pasirinkimas lieka jiems.

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Naudojuosi Enebos paslaugomis jau gerą pusmetį - vien pliusai, neturiu jokių priekaištų. Suportas aukščiausio lygio, visada gretai ir maloniai išprendžia smulkias problemas. Man tik klausimas - kodėl žmogus, pirkdamas kelis fizinius žaidimus iš to paties pardavėjo, turi mokėti už kiekvieno siuntimą atskirai ? Kam maitinti Omnivą ir skriausti savo klientą, o tuo pačiu ir save (nes perkama mažiau, kai siuntimas toks brangus gaunasi).
Atsakyti
UAB "Helis play" veikia kitų asmenų vardų ir privalo nešti už juos mokestinę ir kitą atsakomybę. Susisiekus buvo atsakyta, kad helis play pardavimų nevykdo. Susisiekus su Paysera Lt, UAB buvo atsakyta kad paysera renka mokesčius jų vardu, bet laikosi tam tikro susitarimo su helis play. Iš viso to aišku, visais atvejais galutinis naudos gavėjas yra UAB "Helis play". Manau Helis play turėtų rasti laiko ir išspręsti juridinius klausimus ir veiklą pakoreguoti taip, kad atitiktu Lietuvoje galiojančių teisės aktų. Tikimes tai pavyks....
Atsakyti
Jolita 2021-11-19 09:14:55
Pritariu, kad reikėtų apeiti šitą parduotuvę, nes ja naudojasi ir s*****i, kurie apsipirkinėja kitų žmonių sąskaita. Asmeniškai pati nuo jų nukentėjau iki to laiko nesu nei girdėjusi nei susidūrusi su Eneba. Bandžiau susisiekti su jais tą pačią dieną kai pinigai buvo nuskaityti iš mano sąskaitos. Išsiuntus 3 laiškus nei į vieną nebuvo atsakyta praėjus beveik savaitei. Buvo tik atrašyta Messenger žmogaus kalbančio lietuviškai, kadatsiprašom už nepatogumus, bet reikia laukti kol su manim susisieks jų “agentai”.
Labai keista, kad šis tinklas toleruoja tokius dalykus ir nereaguoja į pranešimus apie vykdomas neleistinas veiklas, kurios yra susijusios su mokėjimais pas juos. Matomai ir jiems tas yra pelninga bei patogu kai pajamos plaukia į jų sąskaitas, kurios yra pavogtos iš kitų!
Sveiki,

Ačiū, kad pranešėte apie šią problemą. Paskutinių metu susiduriame su didesniu nei įprasta užklausų kiekiu, tad laikas, per kurį atsakome į žinutes, gali šiek tiek užsitęsti. Taip pat, galiu jus nuraminti, mūsų puslapis neatlieka neleistinų veiklų. Suprantu, kaip jaučiatės, kada laukiate atsakymo ir niekas neatsako, tikiuos, kad greitu metu mūsų komanda sugebės atsakyti į jūsų žinutes ir išspręsti jūsų bėdą. Dėkoju už jūsų kantrybę.

Pagarbiai,
Enebos Komanda
Atsakyti
Arūnas 2021-11-18 16:42:14
Sveiki,
Pirkau Xbox game passe galiojimą 2 mėnesiams. Atsiuntė, tačiau kodas suvedus negalioja. Parašius, kad neveikia, atrašo atsakiklis, kad kodas, , Aktyvus''. Įdomi sakyčiau įmonė.
Sveiki,

Ačiū, kad pranešėte apie šią problemą. Kartais, per klaidą, mūsų tiekėjai įdeda raktus kurie jau yra panaudoti ar neveikiantys, kitame gale taip pat dirba žmonės, kurie daro klaidas, bet mūsų komanda yra visada pasiruošusi išspręsti šias problemas. Paskutinių metu susiduriame su didesniu nei įprasta užklausų kiekiu, tad laikas, per kurį atsakome į žinutes, gali šiek tiek užsitęsti. Dėkoju už jūsų kantrybę, tikiuos, kad greitu metu mūsų komanda sugebės atsakyti į jūsų žinutes ir išspręsti jūsų bėdą.

Pagarbiai,
Enebos Komanda
Atsakyti
Pritariu, kad reikėtų apeiti šitą parduotuvę, nes ja naudojasi ir s*****i, kurie apsipirkinėja kitų žmonių sąskaita. Asmeniškai pati nuo jų nukentėjau iki to laiko nesu nei girdėjusi nei susidūrusi su Eneba. Bandžiau susisiekti su jais tą pačią dieną kai pinigai buvo nuskaityti iš mano sąskaitos. Išsiuntus 3 laiškus nei į vieną nebuvo atsakyta praėjus beveik savaitei. Buvo tik atrašyta Messenger žmogaus kalbančio lietuviškai, kadatsiprašom už nepatogumus, bet reikia laukti kol su manim susisieks jų “agentai”.
Labai keista, kad šis tinklas toleruoja tokius dalykus ir nereaguoja į pranešimus apie vykdomas neleistinas veiklas, kurios yra susijusios su mokėjimais pas juos. Matomai ir jiems tas yra pelninga bei patogu kai pajamos plaukia į jų sąskaitas, kurios yra pavogtos iš kitų!

Taip pat rekomenduojame

Auriga Baltics
Adresas: Juozo Balčikonio g. 3, LT-08247 Vilnius.
Veiklos sritys: kompiuterių programinės įrangos kūrimas; automatizavimas, automatika; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; konsultacijų paslaugos; medicininė įranga.
„Auriga Baltics“ apima visus užsakomųjų programinės įrangos inžinerijos paslaugų aspektus ir daug dėmesio skiria įterptosioms sistemoms, medicinos prietaisų programinei įrangai, pramonės automatizavimui, IoT ir Big Data sprendimams. Sužinok daugiau apie karjeros galimybes: https://auriga.com/eu/vacancies/
Edrana Baltic
Verslo valdymo sistemos

Adresas: Baltupio g. 71A, LT-08303 Vilnius.
Veiklos sritys: kompiuterių programinės įrangos kūrimas; apskaita; interneto paslaugos; kita veikla; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos.
UAB „Edrana Baltic“ – tai viena didžiausių programinės įrangos kūrėjų Baltijos šalyse. Įmonė specializuojasi sudėtingų verslo ir veiklos valdymo sistemų, panaudojant pažangias IT technologijas, kūrime ir diegime, atlieka jų autorinę bei techninę priežiūrą, teikia konsultacijas ir aptarnavimą, vykdo vartotojų mokymų...
CZAR Intelligence
Caesar7 - unikalios elektroninės parduotuvės

Adresas: Švitrigailos g. 11K-109, LT-03228 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto svetainių kūrimas, talpinimas; grafika, dizainas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; konsultacijų paslaugos.
CZAR Intelligence paslaugos Pagrindinės CZAR Intelligence paslaugos Unikalių elektroninių parduotuvių kūrimas Unikalių programėlių kūrimas (Android, iOS, Windows, macOS, Linux) Užsakymų valdymo, gamybos valdymo, sandėlio valdymo sprendimų kūrimas Informacija potencialiems verslo partneriams Reprezentacinių...
Rivilė
Buhalterinės apskaitos, finansų ir verslo valdymo sistema

Adresas: Geležinio Vilko g. 5-48, LT-03131 Vilnius.
Veiklos sritys: kompiuteriai ir programinė įranga; apskaita; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos; mokymo kursai.
Rivile - patikimas partneris augti norinčiam verslui! Jau tris dešimtmečius veikianti UAB „Rivilė“ - viena populiariausių verslo valdymo ir apskaitos sistemų Lietuvoje. Programos funkcionalumas, lankstumas ir patikimumas lėmė, kad su Rivile GAMA vedama beveik kas trečios Lietuvos įmonės apskaita ir/ar valdomas...
iLotus
ZWCAD

Adresas: Lukiškių g. 3-406, LT-02161 Vilnius.
Veiklos sritys: architektai; eksportas; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; mokymo kursai; projektavimas; statyba.
Kompanija Mūsų įmonė siūlo įsigyti programinę įrangą nuo 2006 metų. Mes turime atstovybes Baltijos šalyse (Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje) taip pat ir Švedijoje. Mūsų programinė įranga skirta architektams, inžineriams, statybų projektuotojams, gamybininkams, komunalių paslaugų tiekėjams ir kitiems specialistams...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Ofšorinis verslo veikimas: privalumai ir trūkumai
Ofšorinis verslo veikimas: privalumai ir trūkumai
Luxlex LAW Firm Direktorė ir teisininkė Goda Avižienė: Sąvoka „Offshore" pirmą kartą buvo paminėta 1950 m. Jungtinių Amerikos Valstijų (toliau - JAV) Rytų pakrantės laikraštyje...
Saugumo rizikų mažinimas 2023 metais: debesijai teks kertinis vaidmuo
Saugumo rizikų mažinimas 2023 metais: debesijai teks kertinis vaidmuo
Besibaigiantys 2022 metai nepagailėjo saugumo iššūkių tiek stambioms įmonėms, tiek smulkiam ir vidutiniam verslui (SVV), dar sykį paskatindami ieškoti sprendimų informacijos saugumui didinti...
Kad energijos kainos netaptų iššūkiu: VIPA finansuoja organizacijų investicijas į energijos vartojimo efektyvumą
Kad energijos kainos netaptų iššūkiu: VIPA finansuoja organizacijų investicijas į energijos vartojimo efektyvumą
Pastaruoju metu ženkliai išaugus energijos išteklių kainoms, vis daugiau organizacijų skiria itin didelį dėmesį energijos vartojimo efektyvumo didinimui. Tai leidžia ne tik kontroliuoti ir mažinti...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar ketinate pradėti investuoti?

Akcijų kainos

Manchester United 21,21 +12,82%
Boeing 178,36 +2,01%
AutoZone 2562,12 +1,81%
Goodyear 11,44 +1,33%
Intel 29,34 -1,11%
Google 97,60 -1,23%
NVIDIA 162,70 -1,51%
Apple 148,11 -1,96%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 7,76 -11,72%
Kava 5,91 -0,17%
Cukrus 0,77 -1,28%
Nafta 76,28 -2,13%
Anglis 196,95 +16,09%
Ryžiai 439,00 +1,86%
Varis 7749,00 -2,92%
Sidabras 18,94 -3,96%