VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Helis play, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Helis play

Atsiliepimai apie Helis play, UAB

Hiatus ŠILTOS STRIUKĖS Hiatus
Parašyk savo nuomonę apie Helis play, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Nedas 2021-10-13 22:51:26
Pirkau maitinimo bloka iš žmogaus ir jūs buvo sugedęs o enebai panašiai buvo dzin kas čia vyksta gerai kad buvo keli eurai bet niekada nebepirksiu iš enebos kažką
Sveiki Nedai,

Suprantu, kad pirkote mūsų puslapyję maitinimo bloką. Kadangi susidūrėte su problema ir produktas neveikia, mūsų pagalbos komanda jums gali padėti. Taip pat, prieš patvirtinant pirkimą ir produkto būklę, kad jis veikia, jūs turite laiko pranešti mūsų komanda apie defektą, tada galite produktą grąžinti ir atgauti savo pinigus. Kadangi jums iškilo tokia situacija, aš esu įsitikinęs, kad mes sugebėsime šiuo klausimu jums pagelbėti, susisiekite su mumis eneba.com/support arba el. paštu support@eneba.com ir paaiškinkite situaciją. Ačiū, už jūsų kantrybę, lauksime jūsų žinutės.

Pagarbiai,
Enebos Komanda
Atsakyti
Pirkau maitinimo bloka iš žmogaus ir jūs buvo sugedęs o enebai panašiai buvo dzin kas čia vyksta gerai kad buvo keli eurai bet niekada nebepirksiu iš enebos kažką
Atsakyti
Arnoldas 2021-10-02 15:43:22
Pirkau pries pora dienu ant Xbox One zaidima digital kopija. Perku nepirma karta, jokiu problemu neturejau. Si karta suvedus koda, buvo parasyta kad jis jau panaudotas. WTF? Pinigai nuskaiciuoti, cekis yra, kodas atsiustas, bet beda jog kazkas pirmenis ji panaudojo ir sugalvojo parduot :)) Parasiau el pasta, netgi uzpildziau forma ju puslapi, iki siol nesulaukiu atsakymo. Gaila jog taip reklamuojama parduotuve apgavineja zmones. Nieko, vartotoju teises pajudins. Jie ismano savo darba. O del tu 25 svaru uz zaidima tai neprabiedniesiu.
Sveiki Arnoldai,

Apgailestaujame, kad teko susidurti su šita problema. Norėčiau paminėti, kad mes patys raktų neparduodame ir negaminame, tik siūlome savo pardavėjams vietą, kur jie gali saugiai ir greitai parduoti savo prekes.
Retais atvejais pasitaiko, kad pardavėjai susimaišo ir atsiranda problemų, kaip ši. Susidūrus su tokiais atvejais turime Klientų aptarnavimo komandą, kuri pasiruošusi Jums padėti išspręsti iškilusius nesklandumus.
Labai džiugu girdėti jog jau susisiekėte su mūsų specialistais dėl to - artimuoju metu viską išspręsime kartu!

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Pirkau pries pora dienu ant Xbox One zaidima digital kopija. Perku nepirma karta, jokiu problemu neturejau. Si karta suvedus koda, buvo parasyta kad jis jau panaudotas. WTF? Pinigai nuskaiciuoti, cekis yra, kodas atsiustas, bet beda jog kazkas pirmenis ji panaudojo ir sugalvojo parduot :)) Parasiau el pasta, netgi uzpildziau forma ju puslapi, iki siol nesulaukiu atsakymo. Gaila jog taip reklamuojama parduotuve apgavineja zmones. Nieko, vartotoju teises pajudins. Jie ismano savo darba. O del tu 25 svaru uz zaidima tai neprabiedniesiu.
Atsakyti
Deivis 2021-09-21 06:13:10
Patvirtinimas gavau kad sumokėta. Tai kur tas raktas. Ar cia maustote zmones.
Sveiki dar kartą,

Leiskite paaiškiti situaciją plačiau. Kaip jau minėjome prieš tai, kai kurie mokėjimo metodai, ypač grynųjų pinigų operacijos, užtrunka ilgiau negu kiti. Apmokėdami užsakymą per Maxima parduotuvę, Jūsų pinigai yra persiunčiami papildomam mokėjimo tiekėjui - PaySera - na, o jie tuomet persiunčia visa tai mums. Tai dažniausiai neužtrunka ilgiau pusvalandžio, tačiau priklausant tiek nuo Maxima darbo krūvio, tiek nuo PaySera, tai gali užsitęsti iki kelių darbo dienų. Geriausias būdas visa tai išspręsti būtų susisiekti su mūsų specialistais per pagalbos užklausą mūsų nurodytu adresu paskutiniame komentare. Taip pat, jeigu kiltų daugiau klausimų, drąsiai kreipkitės į mūsų soc. medijos paskyras.

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Helis Play, UAB 2021-09-21 02:41:05
Sveiki Deivi,

Dėkojame, kad informavote mus apie tai. Kai kurie mokėjimo paslaugų tiekėjai, kaip Maxima, kartais užtrunka ilgiau kol patvirtiną pinigų pervedimą ir tuo atveju, taip pat kodo atsiuntimas gali trukti kiek ilgiau nei įprastai.
Šis procesas kartais gali užtrukti iki 48 valandų, tad jei per 48 valandas negausite savo kodo, būtinai susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda sukurdami bilietą čia: Eneba.com/support arba el. paštu support@eneba.com ir mūsų komanda jums mielai padės išsiaiškinti kas galėjo nutikti!

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Patvirtinimas gavau kad sumokėta. Tai kur tas raktas. Ar cia maustote zmones.
Atsakyti
Deivis 2021-09-20 09:08:55
Pirkau per maksima zaidima o rakto negavau
Sveiki Deivi,

Dėkojame, kad informavote mus apie tai. Kai kurie mokėjimo paslaugų tiekėjai, kaip Maxima, kartais užtrunka ilgiau kol patvirtiną pinigų pervedimą ir tuo atveju, taip pat kodo atsiuntimas gali trukti kiek ilgiau nei įprastai.
Šis procesas kartais gali užtrukti iki 48 valandų, tad jei per 48 valandas negausite savo kodo, būtinai susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda sukurdami bilietą čia: Eneba.com/support arba el. paštu support@eneba.com ir mūsų komanda jums mielai padės išsiaiškinti kas galėjo nutikti!

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Pirkau per maksima zaidima o rakto negavau
Atsakyti
Vaidas 2021-09-07 09:03:47
Nesinaudokite šita a******u parduotuve vaikas pirko 4 xbox one gold live menesiui iš kuriu nei vienas raktas neveikė tai eneba už šiuos 4 šiaip ne taip atidavė pinigus, po to nusipirko pusei metu apie kuri rašė, kad galioja visoje Europoje bet kodas neveikia ir eneba neprisiima atsakomybės už savo prekes ir rašo supraskit musu pozicija!!!!! Gaila kaip tokiu puslapių iš viso neuždaro.VAIKUS APGAVINĖJA IR DAR TOKIEMS LEIDŽIAMA DIRBTI !!!!!!
Sveikas Vaidai,

Apgailestaujame jog nesate patenkinti mūsų platformos teikiamų paslaugų bei klientų aptarnavimo. Prašau, turėkite omeny jog Eneba, patys nepublikuoja bei neparduoda jokių žaidimų ar prenumeratų. Mes tiesiog suteikiame platformą savo pardavėjams kurie ir teikia Jums šiuos pasiūlymus.
Retais atvejais pasitaiko, kad pardavėjai susimaišo ir atsiranda problemų, kaip Jūsų minėtais atvejais. Susidūrus su tokiais atvejais turime Klientų aptarnavimo komandą, kuri pasiruošusi Jums padėti išspręsti iškilusius nesklandumus.
Džiaugiamės jog mūsų specialistai galėjo Jums padėti su praeities nesklandumais. Deja, šio atsiliepimo mums nepakanka jog surastume jūsų užsakymus bei pagalbos užklausas. Jeigu pateiktumėte užsakymo numerį arba susisiektume su mumis per soc. medijos paskyras, skubiai pasitikslintume su mūsų klientų aptarnavimo komanda dėl to.

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Nesinaudokite šita a******u parduotuve vaikas pirko 4 xbox one gold live menesiui iš kuriu nei vienas raktas neveikė tai eneba už šiuos 4 šiaip ne taip atidavė pinigus, po to nusipirko pusei metu apie kuri rašė, kad galioja visoje Europoje bet kodas neveikia ir eneba neprisiima atsakomybės už savo prekes ir rašo supraskit musu pozicija!!!!! Gaila kaip tokiu puslapių iš viso neuždaro.VAIKUS APGAVINĖJA IR DAR TOKIEMS LEIDŽIAMA DIRBTI !!!!!!
Atsakyti
rolandas 2021-08-31 19:30:42
Siulau nesinaudoti sia parduotuve, nes jie pardavineja "kazkokiu pardaveju" prekes, ir uz ju neveikima Neatsako! atsiustas elektroninis raktas buvo negaliojantis, prasant grazinti pinigus, kreipesi i prekes pardaveja, kuris pranese, kad raktas buvo galiojantis, nors ivedus rakta pamateme uzrasa, kad raktas jau buvo panaudotas, taip ir negrazino pinigu uz neveikianti koda.
Nenorintiems prarasti pinigu, siulau nepirkti is sios parduotuves!
Sveikas Rolandai,

Dėkui už pasidalintą informaciją. Jūsų žodžiuose tikrai yra tiesos - Eneba patys negamina ir neparduoda jokiu žaidimų ar prenumeratų paslaugų kodų. Mes tiesiog suteikiame platformą savo patvirtintiems pardavėjams kurie suteikia Jums produktų raktų pasiūlymus. Na, o tuo atveju, kai yra keblumai su raktiniais kodais, mes privalome iškelti ginčą su minėtais pardavėjais dėl to. Kiekvieno pardavėjo atsakomybė yra pristatyti jums produkto raktinį kodą, kuris yra veikiantis, galiojantis bei nepanaudotas iki tol, kol Jūs - pirkėjas, neperžiūrite kodo. Mūsų pardavėjai teikia šiuos raktinių kodų išteklius per oficialius tiekėjus su kuriais jie gali pasitikslinti apie kodų būseną bei aktyvacijos laiką ir datą. Turint visa tai omeny - jeigu kodas yra panaudojamas po to kai jis jau yra peržiūrėtas - šis ginčas automatiškai nusilenkia į pardavėjo naudą. Apgailestaujame už nepatogumus. Jeigu turite daugiau klausimų, prašau drąsiai kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo komandą per https://eneba.com/lt/support arba el. paštu: support@eneba.com

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Siulau nesinaudoti sia parduotuve, nes jie pardavineja "kazkokiu pardaveju" prekes, ir uz ju neveikima Neatsako! atsiustas elektroninis raktas buvo negaliojantis, prasant grazinti pinigus, kreipesi i prekes pardaveja, kuris pranese, kad raktas buvo galiojantis, nors ivedus rakta pamateme uzrasa, kad raktas jau buvo panaudotas, taip ir negrazino pinigu uz neveikianti koda.
Nenorintiems prarasti pinigu, siulau nepirkti is sios parduotuves!
Atsakyti
Sveiki Egidijau,

Dėkui jog pranešėte mums apie tai. Apgailestaujame, kad teko susidurti su šita problema. Norėčiau paminėti, kad mes patys raktų neparduodame ir negaminame, tik siūlome savo platformos pardavėjams vietą, kur jie gali saugiai ir greitai parduoti savo prekes.
Retais atvejais pasitaiko, kad pardavėjai susimaišo ir atsiranda problemų, kaip ši. Susidūrus su tokiais atvejais turime Klientų aptarnavimo komandą, kuri pasiruošusi Jums padėti išspręsti iškilusius nesklandumus.
Jeigu dar to nepadarėte, sukurkite užklausą dėl šios problemos ir vienas iš mūsų aptarnavimo specialistų padės jums išspręsti ši nesklandumą bei atsakys į visus Jūsų klausimus.

Susikurti užklausą galite čia:
https://www.eneba.com/lt/resolution-center

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Klientas 2021-08-20 15:07:01
Nerekomenduoju...
Buvo pirkti skaitmeniniai kodai. Vieną kartą vietoj 14 d. veikė 48 val. O kitą kartą iš viso neleido aktyvuoti. Pinigus atsisako grąžinti, nors pateikti įrodymai. 50 eu išmesta į balą... a*******i.
Sveiki,

Suprantu, kad iš mūsų nusipirkote raktą ir jis neveikė, o kitu atveju gavote netinkamą produktą. Kartais mūsų klientam pasitaiko tokios situacijos ir per klaidą papuola neveikiantis ar kitoks raktas, negu kurį pirko. Tokios bėdos gali būti išsprendžiamos susisiekus su mūsų klientų aptarnavimo komanda, tai galite padaryti atidarius šį puslapį, https://eneba.com/lt/support. Esu įsitikinęs, kad jei buvo klaida komunikacijoje, mūsų komanda tai sugebės išspręsti. Ačiū, už jūsų kantrybę.

Pagarbiai,
Enebos Komanda
Atsakyti
Nerekomenduoju...
Buvo pirkti skaitmeniniai kodai. Vieną kartą vietoj 14 d. veikė 48 val. O kitą kartą iš viso neleido aktyvuoti. Pinigus atsisako grąžinti, nors pateikti įrodymai. 50 eu išmesta į balą... a*******i.
Atsakyti
Marius 2021-08-16 19:58:04
Sveiki. Rekomenduoju, keisti savo pristatymo partnerius iš Omniva į bet kokį kitą. Pirmą kartą pernai pirkau iš jūsų žaidimą, laukiau virš savaitės. Galvojau šiemet bus geriau.
Praeitą savaitę užsisakiau ps5 žaidimą iš jūsų, ir jis vis dar nepajudėjo iš Vilniaus į Kauną!. Žaidimas buvo reikalingas klientui kuris nuomojasi konsolę.. klientas laukė 3 paras.. ir atšaukė nuomą o aš vis dar laukiu žaidimo. Tas man jau padarė nuostolių.
Jei imate tarpininkavimo mokestį iš kliento tai ir užtikrinkite gerą servisą, nes net žaidimą išsiuntęs asmuo susirado mane facebooke ir skundėsi, kad kol negavau žaidimo jis negali gauti pinigų už žaidimą...
Tiesiog kol nebus daugiau būdų kaip siųsti fizines pakuotes jūsų paslaugomis nesinaudosiu.
Sveiki Mariau,

Dėkui jog pranešėte mums apie tai. Situacija su kuria susidūrėte tikrai apmaudi ir mes atsiprašome už Omniva siuntų tarnybos sukeltų nepatogumų. Jie su mumis jau dirba virš pusės metų ir iki šiol pasitaiko šiokių tokių nesklandumų, tačiau turime be galo daug atvejų kai jie pristato prekę vienos darbo dienos metu, net ir tarpmiestiniais atstumais. Deja, Omniva yra pašalinė tarnyba, taigi mes negalime tiesiogiai paspartinti jų darbo greičio. Puikiai suprantame ir po truputį judame link naujų siuntų tarnybų paslaugų galimybių.
Jeigu turite daugiau klausimų, patarimų ar neaiškių temų, drąsiai galite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda čia: https://eneba.com/lt/support arba parašydami mums į vieną iš mūsų socialinių medijų platformų paskyras.

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Sveiki. Rekomenduoju, keisti savo pristatymo partnerius iš Omniva į bet kokį kitą. Pirmą kartą pernai pirkau iš jūsų žaidimą, laukiau virš savaitės. Galvojau šiemet bus geriau.
Praeitą savaitę užsisakiau ps5 žaidimą iš jūsų, ir jis vis dar nepajudėjo iš Vilniaus į Kauną!. Žaidimas buvo reikalingas klientui kuris nuomojasi konsolę.. klientas laukė 3 paras.. ir atšaukė nuomą o aš vis dar laukiu žaidimo. Tas man jau padarė nuostolių.
Jei imate tarpininkavimo mokestį iš kliento tai ir užtikrinkite gerą servisą, nes net žaidimą išsiuntęs asmuo susirado mane facebooke ir skundėsi, kad kol negavau žaidimo jis negali gauti pinigų už žaidimą...
Tiesiog kol nebus daugiau būdų kaip siųsti fizines pakuotes jūsų paslaugomis nesinaudosiu.
Atsakyti
Deividas 2021-07-07 16:03:52
Pirmą kart matau Lietuvoje, kad būtų neleidžiama klientui pirkti, dėl kilusio konflikto :), dažniausiai praktika tokia, kad pasiūlai klientui nuolaida ar kitokia nauda sekančiam pirkimui ir taip išlieka klientas toliau perka. Jums viskas gerai? aš vėliau dar 2 žaidimus pirkau tiesiog be registracijos, nes buvote užblokavę user. Bet jeigu jums klientų nereikia tai ok, nebepirksim, kad jau Jūs taip išdidžiai "nebeleidžate atlikti pirkinių" ir renkatės klientus, kuriems leisti pirkit, kuriems ne. Apgailėtinas sprendimas. Gėda.
Sveiki Deividai,

Labai apgailestaujame dėl susidariusios situacijos, bet kadangi tai yra mūsų galutinis sprendimas dėl kilusio ginčo, mes negalėsime pakeisti savo sprendimo. Kadangi kaip minėjome tai buvo su techniniais elementais susijusi situacija kurią jūs pateikėte aiškintis per PayPal ir negalėjote jos pateisinti, jūsų atveju buvo priimtas toks sprendimas nebeleisti jums pirkti. Visada galite parašyti mūsų klientų aptarnavimo specialistams išspręsti tokias problemas. Taip pat, mes visada savo produkto puslapiuose parašome produktų limitacijas ir technines savybes kurių reikia norint naudotis savo produktą. Tikiuosi suprantate mūsų poziciją šiuo atveju.

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Helis Play, UAB 2021-07-06 00:19:35
Sveiki Deividai,

Patikrinus jūsų minėta situaciją, panašu jog žaidimo problema buvo ne su kodu, kurį įsigijote mūsų parduotuvėje, bet su žaidimo techninėmis problemomis, kurios buvo plačiai aprašytos internete ir vienas iš mūsų klientų aptarnavimo agentų jums taip pat buvo pateikęs nuorodą į straipsnį, kur buvo pateikti keli būdai kaip šias problemas sutvarkyti. Kaip minėjo mūsų agentas, Eneba nėra šių žaidimų kūrėjai - mes teikiame platformą pardavėjams pardavinėti žaidimų raktus ir neturime prieigos ar paaiškinimų iš žaidimų kūrėjų kaip tiesiogiai sutvarkyti įvairias technines problemas. Jūsų įsigytas raktas suveikė ir davė prieigą prie įsigyto žaidimo; jei jis būtų visiškai neveikęs, tuomet mūsų komanda jums galėtų pateikti papildomus sprendimus.
Taip pat mes tikrai neblokuojame klientų dėl bandymo kontaktuoti: kadangi buvo atliktas tiesioginis ginčas per PayPal dėl techninės problemos, nesusijusios su žaidimo raktu, kurio jums nepavyko pateisinti ir PayPal komandai, buvo atliktas sprendimas neleisti tolimesnių pirkinių su Eneba. Jei vis dar turite savo paskyroje lėšų, galite susisiekti su mūsų komanda dar kartą ir ieškoti sprendimo kaip šiuos pinigus galėtumėte atgauti.

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Pirmą kart matau Lietuvoje, kad būtų neleidžiama klientui pirkti, dėl kilusio konflikto :), dažniausiai praktika tokia, kad pasiūlai klientui nuolaida ar kitokia nauda sekančiam pirkimui ir taip išlieka klientas toliau perka. Jums viskas gerai? aš vėliau dar 2 žaidimus pirkau tiesiog be registracijos, nes buvote užblokavę user. Bet jeigu jums klientų nereikia tai ok, nebepirksim, kad jau Jūs taip išdidžiai "nebeleidžate atlikti pirkinių" ir renkatės klientus, kuriems leisti pirkit, kuriems ne. Apgailėtinas sprendimas. Gėda.
Atsakyti
Andrius 2021-07-01 10:11:28
Pirkau psn papildymo kodą.Kodas jau buvo panaudotas.Parduotuvėje būčiau sumokėjęs dviem eurais daugiau.Nerizikuokit ten, nes prarasit pinigus
Sveiki Andriau,

Dėkojame, kad pranešėte mums apie tai bei apgailestaujame už tai jog susidūrėte su šia situacija. Nors labai retai tai įvyksta, vis gi mūsų pardavėjai taip pat žmonės, taigi gali būti jog jums buvo paskirtas neveikiantis raktinis kodas. Tokius keblumus lengvai sprendžia mūsų klientų aptarnavimo komanda, tad jei vis dar su ja nesusisiekėte, būtinai tai padarykite apsilankęs šioje nuorodoje: eneba.com/lt/support

Mūsų komanda Jums mielai padės išspręsti visas iškilusias problemas ir išsiaiškinti kas galėjo nutikti!

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Deividas 2021-06-22 12:49:16
Klientu aptarnavimas žemiausiam lygyje. Kilo bėdų su nupirktu žaidimo kodu, supportas kaip robotai šablonai atsakinėja, nulis pagalbos, meta nuorodas, patys neskaito, ką siunčia, nuorodos visai ne į temą. Kadangi bandžiau savo teises ginti per paypal, prašydamas bent išdalies kompensuoti žaidimą kuriuo negaliu naudotis ENEBA (paypal neišsprendė ginčo) mane užblokavo, mano paskyra užblokuota visam laikui su ten likusiais pinigais nepanaudotais. Teigia kad mano paskyrą užblokavo norėdami ale mane apsaugoti :)))
požiūris į klientą: pasiima pinigus paskui nerūpi kliento problemos, o jeigu klientas bando kontaktuoti tiesiog užblokuoja paskyrą. Labai panašu į SCAM.
Sveiki Deividai,

Patikrinus jūsų minėta situaciją, panašu jog žaidimo problema buvo ne su kodu, kurį įsigijote mūsų parduotuvėje, bet su žaidimo techninėmis problemomis, kurios buvo plačiai aprašytos internete ir vienas iš mūsų klientų aptarnavimo agentų jums taip pat buvo pateikęs nuorodą į straipsnį, kur buvo pateikti keli būdai kaip šias problemas sutvarkyti. Kaip minėjo mūsų agentas, Eneba nėra šių žaidimų kūrėjai - mes teikiame platformą pardavėjams pardavinėti žaidimų raktus ir neturime prieigos ar paaiškinimų iš žaidimų kūrėjų kaip tiesiogiai sutvarkyti įvairias technines problemas. Jūsų įsigytas raktas suveikė ir davė prieigą prie įsigyto žaidimo; jei jis būtų visiškai neveikęs, tuomet mūsų komanda jums galėtų pateikti papildomus sprendimus.
Taip pat mes tikrai neblokuojame klientų dėl bandymo kontaktuoti: kadangi buvo atliktas tiesioginis ginčas per PayPal dėl techninės problemos, nesusijusios su žaidimo raktu, kurio jums nepavyko pateisinti ir PayPal komandai, buvo atliktas sprendimas neleisti tolimesnių pirkinių su Eneba. Jei vis dar turite savo paskyroje lėšų, galite susisiekti su mūsų komanda dar kartą ir ieškoti sprendimo kaip šiuos pinigus galėtumėte atgauti.

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Pirkau psn papildymo kodą.Kodas jau buvo panaudotas.Parduotuvėje būčiau sumokėjęs dviem eurais daugiau.Nerizikuokit ten, nes prarasit pinigus
Atsakyti
Klientu aptarnavimas žemiausiam lygyje. Kilo bėdų su nupirktu žaidimo kodu, supportas kaip robotai šablonai atsakinėja, nulis pagalbos, meta nuorodas, patys neskaito, ką siunčia, nuorodos visai ne į temą. Kadangi bandžiau savo teises ginti per paypal, prašydamas bent išdalies kompensuoti žaidimą kuriuo negaliu naudotis ENEBA (paypal neišsprendė ginčo) mane užblokavo, mano paskyra užblokuota visam laikui su ten likusiais pinigais nepanaudotais. Teigia kad mano paskyrą užblokavo norėdami ale mane apsaugoti :)))
požiūris į klientą: pasiima pinigus paskui nerūpi kliento problemos, o jeigu klientas bando kontaktuoti tiesiog užblokuoja paskyrą. Labai panašu į SCAM.
Atsakyti
Eneba Komanda 2021-06-11 11:32:13
Sveiki Žygimantai,

Dėkui jog pranešėte mums apie tai. Noriu jus informuoti jog mūsų fizinių prekių pardavimų komanda tikrina kiekvieną skelbimą prieš patalpinant juos mūsų kataloge ir neleidžia parduoti daiktų, pažeidžiančių intelektinės nuosavybės teises.

Fizinių produktų pardavimas, naudojimas ar laikymas nepažeidžia jokių trečiųjų šalių teisių (įskaitant bet kokias trečiųjų šalių turimas intelektinės nuosavybės teises); ir nepažeidžia jokių taikomų vietos, nacionalinių ar tarptautinių įstatymų ar kitų teisės aktų.

Jei abejojate produkto originalumu, turėtumėte susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda, ir paprašyti jog jie susisiektu su pardavėju dėl to. Yra tikimybė, kad jie patys to net nežino jog jų siūloma prekė nėra originali. Jei pardavėjas negali įrodyti originalumo ir (arba) žino, kad prekė nėra autentiška, tada galėsime paprašyti atnaujinti sąrašo aprašą, kad būtų pateikta informacija, jog produktas yra jo kopija.
Norint susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda, drąsiai kreipkitės sukurdami užklausą per https://eneba.com/lt/support arba el. paštu support@eneba.com

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Sveiki, baikit, neapsimetinejam, klientu aptarnavimas pas jus, prasčiausias kokį tik esu matęs, vien tik dėl jo, nesinori naudotis jūsų paslaugomis, kreipiausi dėl to kad gavau neorginalu daikta, taciau negali nustatyt ar tai orginalas ar ne, paziurejau komentarus po pardaveju 10 zmoniu sako jog nusipirko neorginalu daikta. Customer Support pas jus 1/10. Kaip jūs tikrinat kiekviena skelbimą, jeigu parašyta jog tai neorginalas ir kopija. Pardavinėti kopijas Lietuvoje uždrausta, tačiau pas jus toleruojama. Taipogi kas pas jus per nesamone su pinigu grazinimais? Jeigu pardavejas neissiuncia laiku prekes ir pirkai ta daikta per eneba pinigine tu grazintu pinigu nebegali issimti, tik pirkti kazka pas jus. Vienintelis pliusas pas jus tai jog grazinima apmoka eneba.
Atsakyti
Laimonas 2021-06-10 13:34:35
pirkau zaidimo skaitmenine kopija laukiau pirkimo patvirtinimo jis deja nepavyko, o pinigai is saskaitos nuimti, susisiekiau su suportu raso kad gausi pinigus atgal per 2-28d. kagi pirmasis pirkimas ir paskutinis, pasimokiau jai nori steam zaidimo manau geriau moketi siek tiek brangiau ir pikrti is steam.
Sveiki Laimonai,

Dėkui jog informavote mus apie tai ir prisegėte pakankamai informacijos su kuria galėjome surasti jūsų užsakymą. Pasiteiravus su mūsų klientų aptarnavimo komanda, sužinojome ir norime Jums pranešti jog mes vis dėl to gavome jūsų apmokėjimą tačiau pavėluotai, taigi užsakymas buvo sustabdytas. Mes jau perdavėme situaciją mūsų specialistams ir artimuoju metu su Jumis bus susisiekta dėl tolimesnės eigos ir tuojau pat išspręsime šia situaciją!

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Žygimantas 2021-06-08 18:06:53
Turbūt nematęs panašaus tipo svetainėse jog tiek pardavinėtu neorginaliu prekiu ir tai leistu pati svetaine, tarkim ps4 pultelio Eneboj geriau net nepirkt nes net nezinai ka gausi, ka ten veikia moderatoriai nezinau, jei aprasymuose zmones paraso kai kurie jog tai neorginali prekė ir stovi puslapio virsuj
Sveiki Žygimantai,

Dėkui jog pranešėte mums apie tai. Noriu jus informuoti jog mūsų fizinių prekių pardavimų komanda tikrina kiekvieną skelbimą prieš patalpinant juos mūsų kataloge ir neleidžia parduoti daiktų, pažeidžiančių intelektinės nuosavybės teises.

Fizinių produktų pardavimas, naudojimas ar laikymas nepažeidžia jokių trečiųjų šalių teisių (įskaitant bet kokias trečiųjų šalių turimas intelektinės nuosavybės teises); ir nepažeidžia jokių taikomų vietos, nacionalinių ar tarptautinių įstatymų ar kitų teisės aktų.

Jei abejojate produkto originalumu, turėtumėte susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda, ir paprašyti jog jie susisiektu su pardavėju dėl to. Yra tikimybė, kad jie patys to net nežino jog jų siūloma prekė nėra originali. Jei pardavėjas negali įrodyti originalumo ir (arba) žino, kad prekė nėra autentiška, tada galėsime paprašyti atnaujinti sąrašo aprašą, kad būtų pateikta informacija, jog produktas yra jo kopija.
Norint susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda, drąsiai kreipkitės sukurdami užklausą per https://eneba.com/lt/support arba el. paštu support@eneba.com

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
pirkau zaidimo skaitmenine kopija laukiau pirkimo patvirtinimo jis deja nepavyko, o pinigai is saskaitos nuimti, susisiekiau su suportu raso kad gausi pinigus atgal per 2-28d. kagi pirmasis pirkimas ir paskutinis, pasimokiau jai nori steam zaidimo manau geriau moketi siek tiek brangiau ir pikrti is steam.
Atsakyti
Turbūt nematęs panašaus tipo svetainėse jog tiek pardavinėtu neorginaliu prekiu ir tai leistu pati svetaine, tarkim ps4 pultelio Eneboj geriau net nepirkt nes net nezinai ka gausi, ka ten veikia moderatoriai nezinau, jei aprasymuose zmones paraso kai kurie jog tai neorginali prekė ir stovi puslapio virsuj
Atsakyti
Vaidas 2021-05-22 12:02:32
Negaliu patikėti, prasiunciau pinigus į eneba sąskaita, norima preke nupirko, tenka pirkti 8 eurais brangiau, gerai reikia parsisiųsti daugiau pinigų, ir viskas nuo to prasidėjo, niekaip neįmanoma papildyti sąskaitos, nors prieš tai viskas buvo gerai, pinigų pasiimti iš enebos sąskaitos taip pat negaliu kuriuos ten nusiunčiau, Absurdas
Sveiki Vaidai,

Dėkui, jog informavote mus apie tai. Labai apgailestaujame dėl nepatogumų kuriuos patyrėte bandydami apsipirkti pas mus. Tokio tipo techninius keblumus geriausiai sprendžia mūsų klientų aptarnavimo specialistai, su kuriais galite susisiekti pateikdami užklausą per https://enebe.com/lt/support arba tiesiog el. paštu: support@eneba.com Jeigu dar nesate susisiekę su jais, rekomenduočiau jog tai atliktumėte. Jie su malonumu Jums padės išspręsti šia situaciją.

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Negaliu patikėti, prasiunciau pinigus į eneba sąskaita, norima preke nupirko, tenka pirkti 8 eurais brangiau, gerai reikia parsisiųsti daugiau pinigų, ir viskas nuo to prasidėjo, niekaip neįmanoma papildyti sąskaitos, nors prieš tai viskas buvo gerai, pinigų pasiimti iš enebos sąskaitos taip pat negaliu kuriuos ten nusiunčiau, Absurdas
Atsakyti
Deividas 2021-05-04 07:11:28
Pirkau žaidimą, rašė, kad kodas panaudotas arba netinkamas. Nusiunčiau foto, komentarus, tai žadėjo grąžinti pinigus, bet jau daugiau nei mėnuo praėjo ir nieko...
Sveikas Deividai,

Dėkojame, kad pranešėte mums apie tai bei apgailestaujame už tai jog susidūrėte su šia situacija. Nors labai retai tai įvyksta, vis gi mūsų pardavėjai taip pat žmonės, taigi gali būti jog jums buvo paskirtas neveikiantis raktinis kodas. Tokius keblumus lengvai sprendžia mūsų klientų aptarnavimo komanda. Retkarčiais mūsų klientų aptarnavimo komanda taip pat būna užplūsta su pagalbos prašymais, taigi tenka luktelti šiek tiek ilgiau, tačiau stengiamės laike savaitės viską sutvarkyti. Mes norime padėti Jums išspręsti šį keblumą, malonėkite sukurti nauja užklausą per https://eneba.com/lt/support, taip pat, jeigu Jums patogiau, galite susisiekti su mūsų gyvo-pokalbio (live-chat) specialistais būdami mūsų e-parduotuvės puslapyje, paspaudę "chat" mygtuką esantį apatiniame dešiniajame kampe. Sutvarkykime tai kartu!

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Pirkau žaidimą, rašė, kad kodas panaudotas arba netinkamas. Nusiunčiau foto, komentarus, tai žadėjo grąžinti pinigus, bet jau daugiau nei mėnuo praėjo ir nieko...
Atsakyti
edita 2021-03-11 10:51:02
Perki paketą kuriame rašo kad galioja Europoje. Tik Nusipirkus pamatai kad Lietuvoje negalios. Tada rašai laišką, dėl grąžinimo ar pakeitimo. O jie atrašo kad kodas jau panaudotas ir negalės grąžinti. Kur aš tą kodą panaudojau????? Common, a*******i, reikėjo pasiskaitinėti čia prieš perkant, nes kaip supratau bai bai mano 23 eur...................
Sveiki Edita,

Apgailestaujame dėl Jūsų situacijos. Mes suprantame Jūsų keblumą, visi padarome klaidų, ypač skubėdami kažką nusipirkti.
Jeigu manote, jog turite daugiau informacijos, kurios nepateikėte pirminės klientų aptarnavimo užklausos metu arba, jog įvyko nesusipratimas komunikuojant su mūsų specialistais, mielai galite pateikti dar vieną užklausą per eneba.com/support arba tiesiog susisiekti su mūsų soc. medijos paskyromis, per Facebook, Instagram, Twitter arba Discord platformas.

Pagarbiai,
Eneba komanda
Atsakyti
Perki paketą kuriame rašo kad galioja Europoje. Tik Nusipirkus pamatai kad Lietuvoje negalios. Tada rašai laišką, dėl grąžinimo ar pakeitimo. O jie atrašo kad kodas jau panaudotas ir negalės grąžinti. Kur aš tą kodą panaudojau????? Common, a*******i, reikėjo pasiskaitinėti čia prieš perkant, nes kaip supratau bai bai mano 23 eur...................
Atsakyti
Aaa 2021-02-19 20:34:41
Pirmas ir paskutinis kartas kada naudojomes eneba pardavimo platforma. Pardavėme žaidimą kaip naują, pirkėjas bandė apgauti, kad atsiunteme ne tą. Kiek nervų kainavo įrodant ir ginčijantis, kol ne pradėjome grasinti policija tam pirkėjui už bandymą sukčiauti ir apgaudinėti. Laimei uždarė ginčą ir gavome pinigus. Bet kiek nervų sugadinta, nerekomenduosime niekam po tokios patirties. Taip klientai dažnai būna teisūs, bet pardavėjų jūs tikrai neapginat ir ši platforma nėra saugi kaip teigiate.
Sveiki,

Apgailestaujame, kad jūsų Eneba patirtis nebuvo optimali ir teko susidurti su užsakymo ginču, jie tikrai atliekami, gan retokai tarp mūsų fizinių prekių skelbimų, tačiau retkarčiais taip jau įvyksta ir reikia su jais susidoroti. Kadangi mes, patys nedalyvaujame pardavime, mes neapsiimame viena konkrečia ginčo puse - tiesiog stengiamės padėti išspręsti ginčą kaip įmanoma optimaliau. Džiaugiamės jog pavyko išspręsti situaciją be papildomų komplikacijų. Puikiai suprantame, jeigu toliau nebenorėsit pardavinėti savo fizinių konsolių, jų aksesuarų ar žaidimų, dėl šios situacijos sukelto streso, tačiau - persigalvojus, mielai bendradarbiausime su jumis vėl.

Visada galite pasiteirauti su mūsų klientų aptarnavimo komanda, sukurdami užklausą per eneba.com/lt/support

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Pirmas ir paskutinis kartas kada naudojomes eneba pardavimo platforma. Pardavėme žaidimą kaip naują, pirkėjas bandė apgauti, kad atsiunteme ne tą. Kiek nervų kainavo įrodant ir ginčijantis, kol ne pradėjome grasinti policija tam pirkėjui už bandymą sukčiauti ir apgaudinėti. Laimei uždarė ginčą ir gavome pinigus. Bet kiek nervų sugadinta, nerekomenduosime niekam po tokios patirties. Taip klientai dažnai būna teisūs, bet pardavėjų jūs tikrai neapginat ir ši platforma nėra saugi kaip teigiate.
Atsakyti
Jolita 2021-01-26 18:40:20
O gal galite kas nors paaiškinti man, kaip išsiųsti prekę? Kurioj vietoj terminale rašyti gautą kodą?
Sveiki Jolita,

Fizinių prekių pardavimo sistema gan paprasta. Įkėlus skelbimą ir gavus pranešimą, kad jūsų prekę parduota - gausite siuntos numerį. Supakavus prekę, nueikite iki artimiausio Omniva paštomato ir suveskite gautą numerį norėdami išsiųsti prekę. Gausite lipduką, kurį turėsite užklijuoti ant siuntos prieš įdėdami į paštomatą. Visa kita bus atlikta automatiškai su Omniva pagalba.

Jeigu turite daugiau klausimų, prašau susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda sukurdami užklausą per eneba.com/lt/support.

Pagarbiai,
Eneba komanda
Atsakyti
Pirkejas 2020-12-28 17:52:14
a*******i ! Pirkau zaidimo koda ps4, prekes aprasomajame paveiksliuke didziausiomis raidemis parasyta, kad palaiko visas platformas ps4, xbox, pc ir t.t. bet pasirodo kad veikia tik su PC, kreipiausi i juos, sako, kad paveikslelis tik informacinis ir turejau kaip visada kazkur apacioje mazom raidem isskaityti, kad galioja tik su PC. Kodo nepakeicia, pinigu negrazina, servisas siaubingas! Eiliniai s*****i bandantys suktybem, gudrybem isviliot pinigu!
Laba diena,

Labai apgailėstaujame dėl jūsų nemalonios patirties. Tačiau norime paminėti jog mūsų produktų puslapiuose visos prekės yra aprašomos ir visos platformos kurias palaiko tam tikras produktas yra detaliai paminėtos. Tad kai klientas perka produktą tai yra jų atsakomybė įsitikinti jog jų perkamas produktas atitiks visus jų išsikeltus reikalavimus ir platformos sutaps su ta kokią klientas nori.Taip pat, noriu atkreipti jūsų dėmesį į tai jog negalime grąžinti pinigų produktams kurių raktai jau buvo peržiūrėti. Dar kartą labai apgailėstaujame ir tikimės jog ateityje nekils jums tokios problemos.

Pagarbiai,
Eneba komanda
Atsakyti
O gal galite kas nors paaiškinti man, kaip išsiųsti prekę? Kurioj vietoj terminale rašyti gautą kodą?
Atsakyti
pirkėjas EB 2021-01-12 17:13:02
šiandiena gavome savo prekę t.y. xbox one gta 5 cd žaidimą. cd dėklas sulaužytas. Kas užtai turi atsakyti jus ar omniva. Kaip man vaikui paaiškinti, kodėl jo norimas daiktas sugadintas. Skelbime buvo nurodyta jog prekė kaip nauja.
Laba diena,

Apgailestauju už šią nemalonią ir nerimą keliančia situaciją, tačiau, kiekvieno fizinio užsakymo metu, vos tik atsiėmus prekę, pirkėjas turi papildomą 48 valandų laiko tarpą, kurio metu vis dar gali ginčytis dėl prekės kokybės ir panašių neaiškumų. Labai tikiuosi, kad sugebėjote susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda bei pardavėju dėl šios situacijos. Jeigu to nepadarėte, prašome sukurti užklausą eneba.com/lt/support. Mūsų klientų aptarnavimo komanda mielai jums padės.

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Pirkejas Mr.T 2021-01-18 20:57:40
Jokiais budais nepirkit nieko! Eiline kontora, kuriu apstu buvo pries 10metu, kazka kaip ir parduoda, bet jei kas neveikia tavo problemos, kaip ir pabandyk irodyt, jog jie kalti, neirodysi? Tada ok, pats kaltas. Pirkau game pass’a kurio kodas jau aktyvuotas, po pirkino iskarto nesuvedziau, tai gavosi, kad turejau visaip irodynet, jog rakto nepanaudojau, bet likau vistiek kaltas, niekas nieko grazint nesiruosia... s*****i ir tiek...
Sveiki,

Suprantame jog situacija kelia nerimą, tačiau, prašau suprasti, kad mūsų įmonė nepublikuoja ir nepardavinėja jokių kodų asmeniškai (išskyrus Eneba Gift Card), mes veikiame atviros rinkos pagrindu, suteikdami platformą savo tiekėjams, kurie pardavinėja raktinius kodus. Retais atvejais, įvyksta klaida, ir mūsų tiekėjas gali sumaišyti kodus, tuo atveju pirkėjui atitenka neteisingas, arba kaip jūsų atveju, panaudotas kodas.
Tokiais atvejais, mūsų klientų aptarnavimo komanda mielai jums padės, jeigu pateiksite reikalingą informaciją, kurią mes naudosime tyrime dėl jūsų nusipirkto produkto kartu su tiekėju, iš kurio pirkote. Tai yra standartinė procedūra, taigi tikimės jūsų bendradarbiavimo. Jeigu visą reikalingą informaciją pateikiate, mes būtinai išsiaiškinsim kokia situacija ir jums pranešime.

Pagarbiai,
Eneba Komanda
Atsakyti
Jokiais budais nepirkit nieko! Eiline kontora, kuriu apstu buvo pries 10metu, kazka kaip ir parduoda, bet jei kas neveikia tavo problemos, kaip ir pabandyk irodyt, jog jie kalti, neirodysi? Tada ok, pats kaltas. Pirkau game pass’a kurio kodas jau aktyvuotas, po pirkino iskarto nesuvedziau, tai gavosi, kad turejau visaip irodynet, jog rakto nepanaudojau, bet likau vistiek kaltas, niekas nieko grazint nesiruosia... s*****i ir tiek...
Atsakyti
šiandiena gavome savo prekę t.y. xbox one gta 5 cd žaidimą. cd dėklas sulaužytas. Kas užtai turi atsakyti jus ar omniva. Kaip man vaikui paaiškinti, kodėl jo norimas daiktas sugadintas. Skelbime buvo nurodyta jog prekė kaip nauja.
Atsakyti
a*******i ! Pirkau zaidimo koda ps4, prekes aprasomajame paveiksliuke didziausiomis raidemis parasyta, kad palaiko visas platformas ps4, xbox, pc ir t.t. bet pasirodo kad veikia tik su PC, kreipiausi i juos, sako, kad paveikslelis tik informacinis ir turejau kaip visada kazkur apacioje mazom raidem isskaityti, kad galioja tik su PC. Kodo nepakeicia, pinigu negrazina, servisas siaubingas! Eiliniai s*****i bandantys suktybem, gudrybem isviliot pinigu!
Atsakyti
Šarūnas 2020-07-09 10:55:03
Customer support'as - at the highest level...... NOT.

Ta prasme ar taip sudėtinga atsekti parduotus kodus ir dar nepanadotus? Begalė žmonių susiduria su ta pačia problema ir per tiek laiko neradot sprendimo? Tempiat gumą dėl 14eur. Jau šimtas metų kaip tokių kontorų Lietuvoj nereikia.

Jei darot klaidas, tai bent jau sudebėkit taisyti jas taip, kad klientas ir po jų pas jus norėtų grįžti, o ne turėtų eiti į visus įmanomus galus ir palikt prastą atsiliepimą. Norit daugiau info apie Customer supportą? Kreipkitės, padėsiu.
Labas vakaras, Šarūnai,

Turėkite omenyje, kad mes esame tik platforma, kuroje tiekėjai gali parduoti produktus, kadangi mes patys jų nepardavinėjame. Būtent todėl gali retais atvejais pasitaikyti problema su pirkiniu, ir nors ir siekiame apmažinti tokius atvejus, jų pilnai išvengti yra didelis iššūkis. Kai gauname nusiskundimą apie gautą prekę, paprašome daugiau informacijos iš pirkėjo ir pranešame pardvėjui apie iškilusią bėda.Jiems patvirtinus, grąžiname pinigus už pirkinį arba suteikiame naują raktą.
Kas liečia jūsų minėtą situaciją, ji jau buvo išspręsta ir pinigai buvo grąžinti už patvirtintą problemą. Jei turėsite dar klausimų ar nusiskundimų, prašome susisiekti su mumis: https://www.eneba.com/resolution-center

Pagarbiai,
Eneba komanda
Atsakyti
Lukas 2020-10-01 19:27:42
Pirkau žaidimo kodą, pasirodo ne tą versiją. Kodo nepanaudojau, greitai grąžino pinigus ir nusipirkau teisingą versiją. Ačiū už gerą aptarnavimą.
Laba diena, Lukai,

Džiugu girdėti, kad likote patenkintas mūsų komandos aptarnavimu. Visada stengiamės padėti pirkėjams su iškilusiomis problemomis ir jas išspręsti kuo greičiau. Jei turėsite dar klausimų ar iškils bet kokia problema, būtinai kreipkitės: https://www.eneba.com/resolution-center

Pagarbiai,
Eneba komanda
Atsakyti
UAB Mijorus 2020-07-13 12:44:27
Pirkom kortele itunes uz 100d tai atsiunte tuscia koda ir paprasius kad grazintu negrazina ir neduoda naujo, daro kazkokias mahinacijas, po pirkimo atsiuntem visa info apie tai kad tuscia kortele taciau atsakymai ateina kad reikia vienos info reikia kitos info viska siunti ir vistiek negrazina ir neduoda naujo kodo. Labai nusivyliau sia imone, norisi palaikyti lietuviskas, taciau perkam is kitu imoniu ir jokiu promlemu nekyla. O si imone visada randa pasiteisinimus, kad nemoketi.
Laba diena,

Galiu užtikrinti, kad mūsų tikslas nėra atidėlioti problemos sprendimą ir siekiame, kad kiekviena situacija būtų išspręsta, kuo efektyviau. Kas liečia tam tikros informacijos prašymą, mūsų komanda jos prašo, kadangi produkto pardavėjas turi griežtus reikalavimus, kiek ir kokios informacijos reikia pateikti, kad išspręsti situaciją.
Jei turite dar neaiškumų, galite drąsiai susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo specialistų komanda ir jie atsakys į visus jūsų klausimus ir rūpesčius: https://www.eneba.com/resolution-center

Pagarbiai,
Eneba komanda
Atsakyti
Vytukas 2020-08-12 23:42:26
Pirkau UK Psn kodą, gavau iškart ir veikė kaip priklauso. Ačiū
Laba diena,

Džiugu girdėti, kad visas pirkimo procesas sklandžiai praėjo! Jei turėsite dar klausimų, būtinai praneškite: https://www.eneba.com/resolution-center

Pagarbiai,
Eneba komanda
Atsakyti
Pirkau žaidimo kodą, pasirodo ne tą versiją. Kodo nepanaudojau, greitai grąžino pinigus ir nusipirkau teisingą versiją. Ačiū už gerą aptarnavimą.
Atsakyti
Pirkau UK Psn kodą, gavau iškart ir veikė kaip priklauso. Ačiū

Taip pat rekomenduojame

Edrana Baltic
Verslo valdymo sistemos

Adresas: Ateities g. 10, LT-08303 Vilnius.
Veiklos sritys: kompiuterių programinės įrangos kūrimas; apskaita; interneto paslaugos; kita veikla; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos.
UAB „Edrana Baltic“ – tai viena didžiausių programinės įrangos kūrėjų Baltijos šalyse. Įmonė specializuojasi sudėtingų verslo ir veiklos valdymo sistemų, panaudojant pažangias IT technologijas, kūrime ir diegime, atlieka jų autorinę bei techninę priežiūrą, teikia konsultacijas ir aptarnavimą, vykdo vartotojų mokymų...
CZAR Intelligence
Caesar7 - unikalios elektroninės parduotuvės

Adresas: Vinco Kudirkos g. 5A, LT-03105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto svetainių kūrimas, talpinimas; grafika, dizainas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; konsultacijų paslaugos.
CZAR Intelligence paslaugos Unikalių elektroninių parduotuvių kūrimas Unikalių programėlių kūrimas (Android, iOS) Unikalių programų kūrimas (Windows, macOS, Linux) Bendros programavimo paslaugos (Python, PHP, Front-end) Sudėtingesnių, unikalių internetinių svetainių kūrimas Unikalaus dizaino kūrimas el...
ENERGUS
Adresas: Savanorių pr. 176C, LT-03154 Vilnius.
Veiklos sritys: elektros instaliacijos darbai; apsaugos sistemos patalpoms; automatizavimas, automatika; elektros dalys ir įranga; elektros montavimo medžiagos; energetika; inžineriniai tinklai ir sistemos; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; priešgaisrinė sauga, sistemos; projektavimas; vaizdo stebėjimo sistemos; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB „Energus" yra viena didžiausių inžinerinių sistemų (elektrotechnikos, silpnų srovių, procesų valdymo ir automatizavimo) rangos įmonių Lietuvoje kurią vienija bendra vizija - kurti inovatyvesnį, tvaresnį ir patikimesnį rytojų, todėl siekiame tapti lyderiaujančia įmone Lietuvos energetikos ir statybos srityse...
Rivilė
Buhalterinės apskaitos, finansų ir verslo valdymo sistema

Adresas: Geležinio Vilko g. 5-48, LT-03131 Vilnius.
Veiklos sritys: kompiuteriai ir programinė įranga; apskaita; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos; mokymo kursai.
Rivile - patikimas partneris augti norinčiam verslui! Jau tris dešimtmečius veikianti UAB „Rivilė“ - viena populiariausių verslo valdymo ir apskaitos sistemų Lietuvoje. Programos funkcionalumas, lankstumas ir patikimumas lėmė, kad su Rivile GAMA vedama beveik kas trečios Lietuvos įmonės apskaita ir/ar valdomas...
Seohelis
What about

Adresas: Laisvės al. 59, LT-44305 Kaunas.
Veiklos sritys: seo paslaugos; reklamos paslaugos.
Skaitmeninės rinkodaros agentūra, sertifikuota „Google“ partnerė Lietuvoje „What about“ (UAB „SEOHelis“) užtikrina veiksmingos internetinės reklamos paslaugų teikimą partneriams Lietuvoje ir už jos ribų (pvz. Baltijos ir Skandinavijos šalyse, Lenkijoje, Jungtinėje Karalystėje, JAV ir kitose). Integruotos arba...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Prezidentas Gitanas Nausėda apie Rekvizitai.lt tvaraus ir atsakingo verslo įvertinimą "TOP Įmonės" 2021
Prezidentas Gitanas Nausėda apie Rekvizitai.lt tvaraus ir atsakingo verslo įvertinimą "TOP Įmonės" 2021 10-08 13:42
Nors šiuo pandemijos laikotarpiu ne viena įmonė patyrė įvairiausių iššūkių, nemažai jų sugebėjo augti, kartais netgi rekordiškai. Rekvizitai.lt kiekvienais metais...
Į organizaciją sugrįžę darbuotojai būna dar labiau įsitraukę
Į organizaciją sugrįžę darbuotojai būna dar labiau įsitraukę 10-23 20:38
Ne vienas darbdavys, darbuotojui išėjus, deda tašką. Visgi personalo ekspertai pataria palaikyti ryšį ir palikti praviras duris.
Ukraina siūlo tiekti Europai daugiau gamtinių dujų
Ukraina siūlo tiekti Europai daugiau gamtinių dujų 10-23 18:36
Ukraina penktadienį pareiškė pasiruošusi tiekti papildomus 55 mlrd. kubinių metrų gamtinių dujų Europai, o prezidentas Volodymyras Zelenskis apkaltino Maskvą tyčia kurstant energetikos krizę.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reiktų taikyti PVM lengvatą energijai?

Akcijų kainos

eBay 80,59 +5,75%
American Express 187,08 +5,41%
Oracle 98,25 +2,02%
Goldman Sachs 414,32 +1,65%
Hasbro 89,50 -3,20%
Twitter 62,24 -4,83%
Facebook 324,61 -5,05%
Intel 49,46 -11,68%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 5,61 +0,36%
Kava 4,77 +6,00%
Apelsinai 0,72 +4,35%
Nafta 83,87 +1,10%
Varis 9370,14 -0,85%
Vištiena 2,38 0,00%
Ryžiai 403,00 -2,66%
Dyzelis 2,07 -2,82%