VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę H&M BROTHERS, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę H&M BROTHERS

Atsiliepimai apie H&M BROTHERS, UAB

Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie H&M BROTHERS, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Vilniaus Panoramoje reiktų elementariausios tvarkos. Dulkių kalnai kalneliai, batai nutrinti visi apdulkę, akiniai taip pat skęsta dulkėse : (
Atsakyti
Krctina 2022-06-20 16:24:22
Pas mane užsakymas net nepasiteikė, susisiekiau su hm tai atrašė, kad mato kad pinigai gauti, bet užsakymas nepateiktas tokiu atveju pinigai grįš i sąskaita, bet praėjo jau tas laikas vis dar negavau, skambinau ir i banka nes pinigai rezervuoti bankas sako po 10dienu rezervuotos lėšos gryšta atgal automatiškai, šiandien 10diena dar negrįžo...
Man grįžo už vieną siuntą esu užsakius dar kelis kart. Tai žodžiu pinigus grąžins bet va to nesusipratimo dėl daiktų, tiek metų pirkau viskas twarkoj o dabar visi užsakymai kuriuos bandžiau daryt pinigai grįžta po 10 d. Tai žodžiu labai nusivyliau šią kompanija
Atsakyti
Natalija 2022-06-20 15:50:45
Ar gavote užsakymą, kaip išsisprendė? Pas mane tokia pat situacija dabar virš 10 d praėjo o negaunu nei patvirtinimo nei užsakymo o pinigai nuskaiciuoti
Pas mane užsakymas net nepasiteikė, susisiekiau su hm tai atrašė, kad mato kad pinigai gauti, bet užsakymas nepateiktas tokiu atveju pinigai grįš i sąskaita, bet praėjo jau tas laikas vis dar negavau, skambinau ir i banka nes pinigai rezervuoti bankas sako po 10dienu rezervuotos lėšos gryšta atgal automatiškai, šiandien 10diena dar negrįžo...
Atsakyti
Krctina 2022-06-11 21:20:23
Man tas pats sumokėjau, gražino į puslapi kur krepšelyje likusios prekės o tarp užsakymu net nerodo, kad būtų užsakinėta išvis... ar pavyko su kuo nors susisiekti, ar kaip baigėsi jums?
Ar gavote užsakymą, kaip išsisprendė? Pas mane tokia pat situacija dabar virš 10 d praėjo o negaunu nei patvirtinimo nei užsakymo o pinigai nuskaiciuoti
Atsakyti
Užsakymas buvo 06.07 d užsakymo negavau nei patvirtinimo, pinigai rezervuoti. Customer service nedirba neatraso, programėlėje išvis nerodo paskutinio užsakymo. Užsakiau dabar ir vėl ir ta pati istorija pinigai nū skaičiuoti o užsakymo patvirtinimo nėra. Kur kreiptis?
Atsakyti
Kristina 2022-05-27 19:13:35
2022.05.19 buvo nuskaičiuoti pinigai už pirkiní, patvirtinimo apie pirkiní iš el. parduotuvės negavau iki šiol.
Man tas pats sumokėjau, gražino į puslapi kur krepšelyje likusios prekės o tarp užsakymu net nerodo, kad būtų užsakinėta išvis... ar pavyko su kuo nors susisiekti, ar kaip baigėsi jums?
Atsakyti
2022.05.19 buvo nuskaičiuoti pinigai už pirkiní, patvirtinimo apie pirkiní iš el. parduotuvės negavau iki šiol.
Atsakyti
PC Oze vyras pirko treningines kelnes, kaina etiketėje buvo 29, 99 eur, kasoje pardavėja įmušė 34, 99 eur. Pastebėjusi priėjau patikslinti, kad ne tokia kaina, pardavėja pasakė, kad dabar daug kam taip buvo, nes pakilo kainos, o jie nespėjo pakeisti etikečių. Negalėjau patikėti, kad šioje parduotuvėje vyksta tokie dalykai, be jokio perspėjimo, nuskaiciuota už prekę daugiau pinigų ir dar labiau netikėtas toks paaiškinimas..
Atsakyti
Sveiki, nelabai suprantu jūsų politikos. Vilniaus Akropolį norėjau nusipirkti švarkelį būtent M dydį bet paskutis vienetas buvo ant manikenio paprašius ar galėtų nuimti gavau atsakymą kad negalima nuimineti nuo manikeniu vienodai ar nori pirkti ar ne nes savaitgalis kažkaip kitose perduotuvese nekyla tokiu problemų. Dar važiuoju į jūsų parduotuves ir lieki ne aptarnautas
Atsakyti
Sveiki. Prašyčiau Panevėžio H&M personalo išvalyti persirengimo kabinas. Pilna dulkiu, plauku. Nemalonu persirengti.
Atsakyti
Prekę grąžinau prieš daugiau nei savaitę ir jokių žinių apie gautą prekę ar pinigų grąžinimą. Taip pat puslapyje, kai labiau pasikapstai rašo, kad nuo grąžinamos sumos bus nuskaityti 4e už kurjerį, kodėl tai nebuvo pranešta, prieš išsiunčiant? Kitose internetinėse drabužių parduotuvėse viskas vyksta sklandžiau, grąžinamos prekes parduotuvę pasiekia per 1-3 dienas ir iškart yra pranešama, grąžinami pinigai. O čia, lauk nelaukus nieko, į laiškus taip pat niekas neatsako.
Atsakyti
Sveiki, nerekomenduoji sakytis per H&M elektronine parduotuve.. uzsisakiau siunta lapkricio 7d iki siol jokiu ziniu apie siunta, ar uzsakymas vykdomas ar ne, o rasant i gmaila-ignoruojamos zinutes. Pinigus nuskaite, o siuntos nera.
Atsakyti
Oj daugiau, kad as pirkciau cia tai… jau kaip 4savaites esu padariusi grazinima ir niekaip negali man grazinti pinigu.. neatraso i laiskus ir pns.. labai nepatikima parduotuve, labai nerekomenduoju, vieni minusai
Atsakyti
H&M parduotuvėje esančioje Gedimino 9, mano dukterys (16 metų) jau antrą dieną susiduria su dirbančių merginų nepaslaugumu ir atsainumu. Pirmą kartą galvojau, tiek to, buvo vakaras prieš uždarymą (bet ir tai nepateisinu), bet kai šiandien nuvyko po pietų, normaliu laiku ir vėl tas pats, jau nebegražu.
Nuo kada jūsų darbuotojai neturi klientams laiko? Ką tuomet ten atėję dirba, gal mes neteisingai suprantame pardavėjų konsultantų pareigas?
O gal tai blogiau - diskriminacija pagal amžių?
Galima gi nekreipti dėmesio į kažkokias paaugles, nes darbo daug. Paprašius pažiūrėti ar yra prekė kitose parduotuvėse, mykia, kad ilgai užtruks ir neketina pagelbėti (net po to, kai savo parduotuvėje net nebando surasti reikiamų dydžių).
Mokykitės iš H&M personalo dirbančio H&M Oze, šiandien ten buvo nupirktos 2 suknelės ir sulaukta pagalbos bei puikaus aptarnavimo. Gėda jums.
Rekomenduoju nesilankyti šioje dievo apleistoje vietoje, kur trūksta elementarios pagarbos klientams.
Atsakyti
perki rubus kaip kate maiše, nuotraukose vienaip o realybėj kitaip :)
trumpai blogiausia parduotuvė Lietuvoje:)
Atsakyti
Laba diena, Vilnius Panorama, pardavėja vidutinio amžiaus, šviesių plaukų atsisveikino gal ir gražiai, bet bendravimas aptarnaujant tai labai nemalonus, jausmas, kad žmogus pamiršta, jog dirba aptarnaujantį darbą ir tikrai nemalonu stovėti mokėti pinigus ir žiūrėti į nepatenkintą veidą. Praeina noras apskritai į tokiose parduotuvėse lankytis.
Atsakyti
Sveiki, pirkau nemažai daiktų Megos parduotuvėje, tarp jų ir chalatą dukrytei už 20 eur., kurio pamatuoti galimybės neturėjau, paklausus ar galėsiu grąžinti prekes ir ar galėsiu tai padaryti kitoje HM parduotuvėje pardavėja patikino, kad galėsiu, atvykus į Vilniaus Akropolio parduotuvę su čekiu po savaitės pirkimo buvau informuota, kad šio naujo chalato negaliu grąžinti, nes tai laikoma apatiniu trikotažu, man dabar vykti į Megos HM, kad atgaučiau pinigus?
Atsakyti
Gintarė 2020-04-02 16:43:49
Ir man tas pats, o sumokėjau ne už vieną daiktą. Pirkau 03-29 vėlai vakare, iki šiandien jokių žinių, o pinigai nuskaičiuoti.
Aš irgi šiandien nusipirkau iš jų prekių... Tikiuosi neteks kreiptis kažkur. ☹️ O šiaip jų puslapyje parašyta 2-7 dd
Atsakyti
Ieva 2020-04-01 10:01:53
Sveiki, norėčiau susižinoti kokiu būdu galima su jumis susisiekti, užvakar pirkau internetu suknele, nuskaiciavote pinigus ir jokiu žinių iš jūsų nėra. Negražu taip apgaudinėti savo klientus. I skambučius nieks neatsako, pirma kart susiduriu su tokiu aptarnavimu ir esu nusivylusi jūsų parduotuve.
Ir man tas pats, o sumokėjau ne už vieną daiktą. Pirkau 03-29 vėlai vakare, iki šiandien jokių žinių, o pinigai nuskaičiuoti.
Atsakyti
Sveiki, norėčiau susižinoti kokiu būdu galima su jumis susisiekti, užvakar pirkau internetu suknele, nuskaiciavote pinigus ir jokiu žinių iš jūsų nėra. Negražu taip apgaudinėti savo klientus. I skambučius nieks neatsako, pirma kart susiduriu su tokiu aptarnavimu ir esu nusivylusi jūsų parduotuve.
Atsakyti
Sveiki, norėčiau susižinoti kokiu būdu galima su jumis susisiekti, užvakar pirkau internetu suknele, nuskaiciavote pinigus ir jokiu žinių iš jūsų nėra. Negražu taip apgaudinėti savo klientus. I skambučius nieks neatsako, pirma kart susiduriu su tokiu aptarnavimu ir esu nusivylusi jūsų parduotuve.
Atsakyti
Vieta: Kauno prekybos centras, Mega. H&m parduotuvė. Niekada gyvenime nepamiršiu, kaip siunčiau cv prieš pusę metų ir tuo metu man velniškai reikėjo darbo, ir AIŠKIAI didžiosiomis raidėmis buvau parašęs laišką prieš kandidatuodamas į konsultanto pareigas, į šią parduotuvę, netgi su įvairiausiais (skliausteliais - ir brukšniukais), kad ESU STUDENTAS ir galėčiau dirbti ne pilną darbo dieną ARBA tik popiet (ir tik tam tam tikromis dienomis/ nuo tiek iki tiek valandų/ arba savaitgaliais). Rašiau viską kuo aiškiau, kad apsidrausti, kad nekiltų nesklandumų po to. Jeigu netinku - tai netinku, tai ir neskaminbs. Vis dėlto paskambina nežinomas nr. Pakviečia mane į atrankas, kurios vykdavo anksti rytais po 1 valandą arba pusantros. Visas užduotis atlikau. Trumpai tariant, jau lyg norėjo įdarbint. Paskambina, pasveikina, visgi patikau, bla bla bla - ''nu smagu'' galvojau, džiaugiausi vistiek, maniau pagaliau galėsiu dirbti ir perėjau atrankas. Boom, galiausiai po visų trijų atrankų kviečia mane dirbt iš pačio ryto, KADA MAN VYKSTA STUDIJOS, ir kada aiškiai buvo pabrėžta nuo pat pradžių, kad negaliu dirbti pirmą dienos dalį. Tai aš realiai iki šiol likau nesupratęs ar tos personalo atrankos darbuotojos tyčiojasi ar aš kažko aiškiai neparašiau? Vien tobulos formos antakių, stilingų drabužių ir spalvingo manikiūro neužtenka užimant tokias pareigas kaip: parduotuvės vadovė - (as), ar personalo atrankos specialistė - (as), ar kt. :) dar kartais ir skaityti išmokti reikia arba apskritai naudotis smegenimis.
Atsakyti
Laba diena, Kaune Megoje [email protected] parduotuveje prie prekiu sudetos kainos, neatitinka tikroves. Isdeta kaina 4.99 eur, kasoje kaina 7, 99 eur. Pardavejos paprasius praeiti kartu ir pasiziureti - atsisakyta.
Atsakyti
H&M G9 prekybos centre, blogesniu konsultanciu neesu maciusi nei vienoje H&M parduotuveje... Kai priimat i darba darbuotojas, jus bent atkreipiat demesi ka jus priimat? Pasau apmokyti kokias pareigas turi altikti pardavejas-konsultantas.
Atsakyti
Sveiki, hm parduotuvėje Oze norėjau įsigyti man reikalingos spalvos lūpos dažus. Išsirinkau iš pavyzdžio, paprašiau pardavėjos-konsultantės sutikrinti ar tikrai tokia spalva. Pardavėja-konsultantė ilgai žiūrėjo į pakuotę, kol galiausiai pasakė, kad tikrai spalva šita kokios noriu. Nusipirkau, grįžus namo pažiūrėjau, kad spalva visai ne ta. Grižau į parduotuvę po dienos, su pirkimo čekiu, norėdama pakeisti tačiau mano norėtos spalvos jau nebuvo. Pardavėja informavo, kad kosmetikos nepriima atgal. Pradėjo sakyti, kad gal naudojau, kam bus reikalinga ši prekė. Aš nenorėjau priduoti, tik pakeisti į man reikalingą, tačiau man jokios išeities nebuvo pasiūlyta. Žinote, man nereikalinga prekė (spalva) kurios panaudoti negalėsiu, todėl palikau ir prekę ir čekį pardavėjai. Tikiuosi, kad pardavėjos-konsultantės nedarys klaidų ateitį, nes gali nukentėti bet kuris klientas. Pagarbiai Rita
Atsakyti
Labai megstu jusu parduotuve Megoje, daznai ten uzsuku, nes pasirinkimas zymiai geresnis nei Mole. Aciu, kad esate.
Atsakyti
pradedant nuo gegužės kiekvieną savaitę apsilankau hm akropolyje ir visada kažką nusiperku visur ir visada imu daug drabužių ir matuojuosi o ne imu vieną pasimatuoju ir einu ieškot kito. Man atrodo tai protui suvokiama kad mergina pasiima ne vieną o kelis (iki 10 drabužių) juk vis tiek matavimosi kabinoje matuojasi 7 (nes tiek leidžiama). Aną savaitę nusipirkau megztinį bei batus (išleidau apie 50 eur), kai ėjau prie mašinos mane pasivijo du apsauginiai reikalaudami parodyti čekius ir prekes. Viską parodžiau. Paklausiau kodėl jie galvoja kad kažką pavogiau, jie sako kad darbuotojoms kilo toks įtarimas. Vakar buvau vėl hm nusipirkau 4 rūbus. Visą tą laiką kol ten buvau iš paskos vaikščiojo apsauginis. Tikrai labai negražu taip elgtis su klientais kai palieku pinigus jūsų įmonei o iš paskos vaikšto apsauginis. Jeigu jums labai įtartina kad mergina matuojasi iškart daug drabužių, nes visada taip darau, tai reiktų uždrausti imti kelis drabužius. Ir jeigu iš išvaizdos aš atrodau 18 metų tai nereiškia kad manęs nereikia gerbti kaip klientės. Tada pradėkit visas merginas kurios daug matuojasi persekiot su apsauginiais. Kam aš perku jeigu man reikia vogti? Kam reikalingi magnetukai ant drabužių? Labai esu nepatenkinta merginomis kurios taip elgiasi su manimi su nuolatine kliente, dėl šios priežasties daugiau nenoriu eiti į hm ypač akropolyje, nežinau kaip kitose parduotuvėse. Tikrai nenoriu nuėjus sekantį kartą kad taip pasikartotų trečią kartą.
Atsakyti
Sveiki,

Tenka daznai lankytis HM parduotuveje Panoramos centre. Dazniausiai tai buna per pietu pertrauka. Zmoniu srautas tikrai buna nemazas, ir tenka ilgokai stoveti eileje prie kasos. Nes dazniausiai tokiu metu 12-13 val aptarnauja viena kasininke. Nes kitos dirba saleje.. Kodel taip yra? Kodel neatsizvelgama i zmoniu srauta? Ir tai labai pykdyna, nes visi skuba. Aciu.
Atsakyti
Dovile 2018-07-17 23:07:00
S.m.liepos 16 diena, pirkau savo kudykiui vienas kelnytes, vaikas mazesnis nei 1 metai, i parduotuve atvaziavau vezimeliu, buvo labai didele eile, pries mane tikrqi koks 10 zmoniu, prie kasos dirbo tik viena mergina, buvom apie 14-15 val. As mandagiai jos pasiteiravau, gal galetu su kudykiu praleisti be eiles (tikrai labai sudetinga laukti tokia eile su neramiu vaiku) ji man pasake, kad ne, pas mus parduotuvei taip nebuna.. tiesiog tureciau eiti i eiles gala.. daugiau eileje zkoniu su leliukais nebuvo, tepirkau viena daikta.. nejau sunku buti lojeliems? Net autobuse vaziuojant su vezimu uzleidzia nusipirkti taloneli... jei buciau nescia turbut irgi parodytu pirstu o eiles gala.. norejau issikviesti parduoruves vadova ir pakalbeti, bet nesinorejo kelti skandalo ir gadintis nuotaika... dekui
Kodel kaltinate pardaveja? Atkreipkite demesi, kad tie 10 zmoniu pries jus taip pat jusu nepraleido. Nemanau, kad pardavejos darbas yra reaguliuoti žmonių eilę. Siūlyčiau nesusireikšminti.
Atsakyti
H&M parduotuvėje Megoje radau sportonius batus, kurie buvo sudėti ant pakabėlės, tvarkingai, kadangi buvau su mažu vaiku greitai pasimatavau viena bata, jis tiko, nusipirkau ir išėjau. Gryžusi namo, po keliu dienu pamačiau, kad batai skirtingi. Spalvos truputi (šviesiai rožinė), kur veriasi raišteliai, forma. Kadangi čekio neradau, tai dabar turiu skirtingu batu pora. Aišku pačios čia žioplumas, bet net i galva nešovė, kad gali būt skirtingi sumauti ant vienos pakabos. Tad noriu perspėt visada apsižiūrėti. Ir idomu ar tas kitas žmogus žino, kad nusipirko skirtingus :)
Atsakyti
18.08 tai yra šeštadienį atvykom apsipirkt į HM parduotuvę akropoly.. Pirmam aukšte atsistojau į eilę apmokėt sunaus megstinį, norėdama jam atiduot ir paleist pavalgyt kartu su dviem mažais broliukais..dirbo viena kasa, ir kai atidarė antra norejau ten sumokėt kuo greičiau. Bet mergina kuri dirbopirmoj kasoj labai nemaloniai pradėjo man aiskint kad turiu atsistot atgal- o ten eit jai mane pakvies..aš atsistojau atgal i eile, bet jos su manim diskusija kažkodėl nesibaigė tuo..ji man aiškino ir toliay kad aš turiu stovėt vietoj..kai pasakuau kad čia neparašyta kad negaliu atsistot i eile ten kur noriu labai nemaloniai buvo atsakyta, kad užtenka to, jog ji man sako.. Kai pasakiau jog ji nera labai mandagi ir vietoj to, kad ir toliau su manim diskutuot pažiūrėtų kad ten atsiskaito ne eilei stoventis žmones, ji man labai nemaloniai atrėžė, kad neprivalo čia žiūrėt ar iš eilės žmogus atsistojo ar ne.. Aš beabėjo nupirkai ta megztini..nes sunui labai patiko.. Bet dėje po tokio aptarnavimo nuejau i Zara parduotuvę ir aprengiau savo vaikus ir save ten, nors buvo drabužių kurie man patiko jūsų parduotuvėje.. Gaila, jos jaunute mergaite yra tokia principinga ir nemaloni.. Nuotaikos nebuvo puse dienos..
Atsakyti
S.m.liepos 16 diena, pirkau savo kudykiui vienas kelnytes, vaikas mazesnis nei 1 metai, i parduotuve atvaziavau vezimeliu, buvo labai didele eile, pries mane tikrqi koks 10 zmoniu, prie kasos dirbo tik viena mergina, buvom apie 14-15 val. As mandagiai jos pasiteiravau, gal galetu su kudykiu praleisti be eiles (tikrai labai sudetinga laukti tokia eile su neramiu vaiku) ji man pasake, kad ne, pas mus parduotuvei taip nebuna.. tiesiog tureciau eiti i eiles gala.. daugiau eileje zkoniu su leliukais nebuvo, tepirkau viena daikta.. nejau sunku buti lojeliems? Net autobuse vaziuojant su vezimu uzleidzia nusipirkti taloneli... jei buciau nescia turbut irgi parodytu pirstu o eiles gala.. norejau issikviesti parduoruves vadova ir pakalbeti, bet nesinorejo kelti skandalo ir gadintis nuotaika... dekui
Akvilė Bartkutė
2018-06-22 20:07:16 IP 2fbaslig
Atsakyti
Birželio 22d. apsipirkome H&M Gedimino 9 prekybos centre, buvau nustebinta fantastišku aptarnavimu kasoje dirbusios merginos vardu Brigita. Daugelis aptarnavimo srityje dirbančių žmonių galėtų pasimokyti šios merginos profesionalumo ir aukštos bendravimo kultūros. Sutiko su šypsena, buvo labai maloni, paaiškino neaiškumus dėl prekės, nespėjus paklausti. Informavo, kad apatinis trikotažas kaip kiti rūbai yra negražinamas. Išlydėjo su šypsena, viskas labai operatyviai, greitai, aiškiai. Džiugu, kad darbuotojams kiekvienas pirkėjas yra svarbus.
Atsakyti
Šiaulių Akropolio H&M pirkau moteriškas pėdutes (7, 99 eu.) kūno ir juodos spalvos (supakuotos kartu), namie pamačiau, kad juodos spalvos tik viena pėdutė, nes pasirodo supakuotos taip, kad pasistengus galima "pasiskolinti" vieną. Prie kasos pardavėja garsiai pareiškė, kad kojinės negražinamos ir nekeičiamos (gal sutapimas ir ji visiems taip sako) aš nesiruošiu jų gražinti pasakiau. Aišku čia smulkmena, bet gal reikėtu jas supakuoti taip, kad nebūtų įmanoma jas pavogti. Arba bent prie kasos pardavėjos atidžiau turėtu apžiūrėti, nes manau aš ne vienintelė taip apsigavusi.
Atsakyti
Nemanau, kad kas nors skaitys ar reaguos į šį laišką, bet pasijutau šlykščiai, todėl parašysiu. Šeštadienį, gegužės 18 d. apie 17 val. KAUNO MEGOJE buvau H&M skyriuje.Išsirinkau pasimatuoti rūbų.Išėjus iš matavimosi kabinų apkūnus konsultantas (gaila nepamenu vardo, kuriuo į jį kolegės kreipėsi, surišta "maišo" šukuosena) užriko, kad turiu ne ten padėti pasimatuotus daiktus. Jį neva tai "sugėdino" kolegės.Kolektyvas smaginosi, nes žmonių buvo daug, šeštadienis ir jūsų darbuotojai užsiknisę. Esu (tiksliau buvau) jūsų parduotuvės klientė, bet tikrai nebebūsiu. Ir draugams skleisiu žinią.
Neringa
Atsakyti
Dingo mano siuntinys, pirktas lapkricio 26. HM sistema rodo, kad siuntinys gautas DPD. DPD sako, kad neturi to siuntinio ir neva as turiu uz juos dirbti ju darba is aiskintis, kur tas siuntinys ir kodel jie atsispausdino pristatymo etikete gruodzio 6d, bet neturi mano daiktu. HM neatsako per email. Telefono skundams neturiu. Net HM gedimino 9 negalejo suteikti nei vieno kontakto pasiteiravimui.

GEDA del prarastu pinigu. Blogas aptarnavimas, jokio atsakymo is HM
Atsakyti
Po šiandienos incidento HM paliko ne kokį yspūdį...tiksliau pardavėja. Kuri akivaizdžiai neišmano savo darbo.neturi kompetencijos...tokios akiplėšos neteko sutikti. Pasijutau kaip kokia ubagė.nes nebuvo pritaikyta nuolaida, kuri reklamoje yra skelbiama... 3perki moki už 2...gerai kad kitos pardavėjos greit viską išsprendė!!!
Atsakyti
Nepriema Akropolio dovanu čekio !
Atsakyti
Sveiki. Gruodžio 16 dienos pavakary, apie 18val., lankiausi Jūsų parduotuvėje esančioje Ozo prekybos centre. Pirkau vaikišką džemperį, tad atsiskaityti nuėjau į antrame aukšte esančias kasas. Stovėjau eilėje. Prie kasos pamačiau vaikiškas mėlynas gertuves. Priėjau pasižūrėti, pačiūpinėti, nes galvojau pirkti. Kasininkė akimirksniu pradėjo ant manęs rėkti, kad visus priima pagal eilę. Galvoju "okey" (nors net nebuvo minties užlįsti) ir grįžau į eilę padėjus gertuvę atgal praradus norą ją pirkti. Pardavėjos tonas buvo labai nemalonus. Netrukus priėjau savo eilę prie berniuko kasininko dirbusio šalia. Jis iškart į mane žiūrėjo su pašaipa. Nuskanavo prekę, susimokėjau už savo vaikišką džemperiuką ir gavus čekį išgirdau iš pardavėjo pašiepiančią frazę "lauksim sugrįžtant" (akivaizdžiai norėjo savo kolegei taškuotu megztiniu paantrinti, kad atseit ji labai šauniai su manim perdėtai griežtai ir nemandagiai kalbėjo). Aš atsakiau, kad ko gero nebegrįšiu. (Kodėl? Nes aptarnavimas tragiškas.) Jisai taip smagiai ir besijuokdamas atsakė - "o gaila", kad iškart su savo kolege pradėjo garsiai kvatotis. Tiesą sakant apstulbau. Tokio neprofesionalaus ir žeminančio aptarnavimo dar neteko patirti. Priėjau prie kasininkės merginos ir paklausiau jos vardo. Ji įtartinai ilgai pagalvojus atsakė, kad Greta. Nežinau ar tai tikras jos vardas, bet galų gale tai nesvarbu, nes turint grafikus lengva atsekti kas tuo metu dirbo. Pati kažkada seniai esu dirbus šitoje srityje, lankiau aptarnavimo standarto kursus ir tikrai žinau, kad tai žemiausias galimas lygis. Galiausiai, galiu pasakyti, kad daugiau nei aš, nei mano artimi draugai Jūsų parduotuvėse nesilankys. Tobulėkit, brangieji, linkiu sėkmės!
Atsakyti
na jusu reklama tai juoka sukelia, gedos turetumete rodyti per telika, mergaitei nors pazastis apskuskit, vis ziurim ir juokiames.H&M
Atsakyti
ieskojau sau kelniu vasarai PC panorama, po ilgo ieskojimo suradau kaska H&M. Nuejus pasimatuot, mane sutiko didziule eile prie matavimosi kabinu, dar didesne eile prie kasos, pagalvoaju tiek to... nebegaisiu savo laiko ir esiu kitur. Tada prasidejo smagumai, - prisistate apsauga ir maloniai paprase su jais prasieit, mat gavo skunda, kad vaiksto itartinas vaikinas su new yorker maiseliu. :D nieko, daugiau kojos nekelsiu. Tikrai nemalonu.
p.s. apsauga buvo tikrai maloni, jie gi nekalti.
Atsakyti
Vakar buvau labai nusivylusi paslaugu nesuteikimu, kurios įprastai rūbų parduotuvėse yra suteikiamos. Buvau pasiemusi suknelę, kuri man labai patiko, tačiau rastas dydis man buvo per mažas. Palaukusi eilėje prie kasos paklausiau ar tuo metu prie kasos dirbanti mergina galėtų pažiūrėti ar kituose padaliniuose galėčiau rasti kitą dydį atsakė, kad aksijoje dalyvaujančių prekių patikrinti negali. Pati važiuoti per visus padalinius ir ieškoti jos laiko neturiu.
Atsakyti
Apgailėtina. Buvau palikusi naujas Apple ausines, kitą dieną atėjus man pakišo senas, pigesnes. Atsirinkite žmones kolektyve. Dėl šio įvykio kojos nežengsiu į parduotuvę.
Atsakyti
Paskambinau siuo telefonu i h&m parduotuve +370 (5) 219 0754, labai svarbiu extra atveju. atsiliepe konsultante vardu Greta. Labai maloni moteris, atsake i visus rupimus klausimus ir visapusiskai padejo apsipresti. Labai aciu jai! Nuosidziai ACIU tau Greta!
Atsakyti
Pradėsiu nuo to, kad kiek esu lankiusis šioje parduotuvėje (Gedimino pr. 9) - visada nusivildavau pardavėju darbu, bet... Šiandien buvau kaip niekada maloniai nustebinta! Nieko nesuprasdama apie kūdikiu/vaiku drabužėlius atėjau pas jus pirkti dovanos. Ir paprašiau konsultantės (kaip vėliau paaiškėjo jos vardas Lena) pagalbos. Ji patarė nuo A iki Ž (ilgai tektu rašyti kiek gavau patarimu, informacijos ir pan.)!!! Konsultantė nuostabiai atliko savo darba (prdedant pagalba su dydžiais ir baigiant maloniu bendravimu)!!! Išejau su plačia šypsena iš jūsu!:)
Atsakyti
Esu- arba tiksliau buvau nuolatinė šios parduotuvės klientė ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, tačiau po vieno pirkinio ir bendravimo su skyriaus vedėja supratau, kad daugiau nebenoriu nieko čia pirkti. Rugsėjo 30d. Vilniuje Oze esančioje HM pirkome sūnui vyrišką žieminę striukę. nepraėjus mėnesiui, striukės audinys ėmė blizgėti. Dar po kelių savaičių vidinės rankovių siūlės nuėjo skylėmis. Nunešus į parduotuvę skyriaus vedėja pareiškė, kad pinigų man negrąžins, nes tai yra natūralus defektas- audinio blizgesys ir skylės atsirado nuo natūralaus lietimosi su ???Taip ir nesupratau, su kuo. Vadinasi, sūnus turėjo trintis rankom, nugara ir pilvu į viską, kas tik įmanomą? perkant striukę niekas mūsų apie tai neįspėjo... Parašiau pretenziją, palikau striukę ir dabar laukiam 10 dienų (pagal įstatymą), nes žinau, kad anksčiau iš principo niekas nepraneš. O tai, kad lauke šalta ir kažkuo apsirengti reikia, niekam neįdomu. Ir manau, kad be vartotojų teisių komisijos neapseisim, nes netikiu, kad HM striukę vertins komisija, kaip sakė pardavėja. Manau, tai bus ta pati vedėja... Esu visiškai nusivylusi tiek aptarnavimu, tiek kokybe. Suprantu, kad aš tik lašas jūroj, bet daugiau šioj parduotuvėj nebepirksim nieko...
Atsakyti
Esu pasibaisejus H&M PC Panorama darbuotojomis. Norejau isigyti suknele, ant pakabu buvo likusios tik 40 ir 44 dydziai, o ant manekeno parduotuveje (net ne vitrinoje) buvo 38 dydis, kuris butent man ir reikalingas. Labai mandagiai paprasius nurengti manekena ir kad nusipirksiu net sukneles nepasimatavus, nuskambejo sie zodziai - mes siandien jau 2 kartus nerenginejome si manekena, daugiau nebegalime. Tokia parduotuves politika! Ir pasiule vaziuoti ieskoti i kitus prekybos centrus!!!! Ta prasme rimtai???? Zmones neturi ka veikti kaip tik vazinetis ir ieskotis kur kitur kai butent sioje parduotuveje reikiamas dydis yra??? Tai buvo paskutinis kartas kai apsilankiau H&M.
Atsakyti
Sveiki,
Esu LABAI nusivylusi PC Ozas, PC Akropolis H&M parduotuvių aptarnavimu. Šiose parduotuvėse buvo pirktos darbo aprangos, todėl man turėjo būti išrašytos sąskaitos faktūros, kadangi reikėjo laukti 30min pasakiau, kad atvyksiu kelių dienų laikotarpyje (prieš tai pasiteiravau kiek laiko faktūros bus saugomos). Atvykusi į PC Akropolis parduotuvę po kelių dienų pralaukiau dar valandą, nes faktūros nebuvo. Iškart po to vykau į PC Ozas, ten irgi reikėjo laukti, o kai pralaukiau tam tikrą laiką (apie 20min), darbuotoja nueidama pasakė, kad faktūros nėra. Kai pasakiau, kad man reikalingas nors čekis pakvietė vadybininkę. Kaip vėliau paaiškėjo mano čekis buvo rastas po stalu ir faktūros žinoma taip pat nebuvo. Visas šis džiaugsmas kainavo man apie 2 valandas.
PC Panoramos aptarnavimas puikus.

Taip pat rekomenduojame

Bendra Lietuvos-Čekijos įmonė UAB "ARX"
ŠKODA Vilnius

Adresas: Geležinio Vilko g. 53, LT-08217 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių prekyba; akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
ŠKODA ATSTOVYBĖ LIETUVOJE. Naujų ir naudotų Škoda automobilių pardavimas, garantinis aptarnavimas, originalios autodalys, servisas. ŠKODA modeliai: Škoda Octavia, Škoda Rapid, Škoda Karoq, Škoda Kodiaq, Škoda Yeti, Škoda Superb, Škoda Fabia, Škoda Roomster, Škoda Praktik. ARX aukštos kokybės paslaugos ne tik...
TOKVILA
TOYOTA automobilių centras

Adresas: Žalgirio g. 122, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių prekyba; automobilių dalys; automobilių nuoma; automobilių techninė apžiūra; autoservisai.
„Tokvila“ centre suteikiamas visas kompleksas paslaugų, reikalingų TOYOTA automobilių įsigijimui ir jų eksploatacijai: nauji ir naudoti TOYOTA automobiliai; automobilių registravimas; kvalifikuotas automobilių techninis aptarnavimas ir remontas; automobilių kėbulų remontas; techninė pagalba kelyje; automobilių...
Autojuta
VOLKSWAGEN | AUDI | SEAT

Adresas: Chemijos g. 8, LT-51344 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių prekyba; akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
UAB “Autojuta” - oficialus VOLKSWAGEN, AUDI ir SEAT atstovas Lietuvoje. Prekyba naujais ir naudotais VOLKSWAGEN, AUDI ir SEAT automobiliais, originalios dalys ir aksesuarai, automobilių diagnostika, priežiūra ir servisas, garantinis ir pogarantinis aptarnavimas. VOLKSWAGEN komercinis transportas – prekyba...
CV Group
carVertical - automobilio patikra pagal VIN numerį

Adresas: Aukštaičių g. 7, LT-11341 Vilnius.
Veiklos sritys: informacijos teikimas; automobilių prekyba.
Kiekvieną sekundę pasaulyje vidutiniškai trys žmonės nusiperka naudotą automobilį, o dar kelis kartus daugiau pirkėjų tą pačią akimirką dairosi būsimos transporto priemonės. Visi nori gauti kuo daugiau informacijos apie dominančius automobilius ir jų istoriją, bet nežino, kaip gauti išsamiausių ir patikimiausių...
Altas
Cobra Connex Vodafone

Adresas: Kalniečių g. 104, LT-50184 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; buitinė technika; didmeninė prekyba; draudimas; durys, raktai, spynos; dviračiai, paspirtukai; krautuvai, keltuvai, liftai; langai; matavimo prietaisai; motociklai; vaizdo stebėjimo sistemos.
Altas oficialus Cobra Vodofone, Dignita, Mobotix, Dilax, Mobitex, Gerda, Ducati, Ligier ir k.t firmų atstovas Lietuvoje. Automobilių apsaugos, paieškos sistemos, alkoblokai, elektroniniai sprendimai viešajam transportui, didmeninė prekyba elektronikos prekėmis. Šarvuotos durys, metalinės durys, langai, - gamyba...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Ilgą laiką medicinoje naudota trombocitais papildyta plazma (PRP) buvo vienintelis trombocitų kilmės produktas, skirtas audiniams gydyti. 2013 m. prancūzų profesorius anesteziologijos gydytojas ir...
D. Libeskindo sukurtame "Artery" net ir dideli vasaros karščiai nevargins žmonių
D. Libeskindo sukurtame "Artery" net ir dideli vasaros karščiai nevargins žmonių 06-30 01:04
Nors dėmesį paprastai pirmiausiai atkreipia pastatų architektūra, jų eksterjero ir interjero sprendimai, verslo centrų vertė slypi ne tik juose. Ne mažiau svarbu ir tai, kas lieka nematoma, tačiau...
EPD – nauda ir gamintojui ir jo klientui
EPD – nauda ir gamintojui ir jo klientui 06-30 01:01
Poveikio aplinkai deklaravimas verslui tampa reputacijos reikalu, o galiausiai taps ir privalomu dalyku. EPD yra vienas iš būdų skaidriai parodyti kokį poveikį aplinkai turi produktas per visą...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kokiu kuru varomas Jūsų automobilis?

Akcijų kainos

McDonald's 247,74 +2,02%
PepsiCo 166,73 +1,66%
AT&T 20,95 +1,65%
Microsoft 260,26 +1,47%
General Electric 63,69 -3,32%
Exxon Mobil 88,12 -3,69%
ConocoPhillips 91,46 -3,95%
Xerox 15,07 -4,74%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 4,65 +15,10%
Nafta 109,78 -1,77%
Vištiena 3,70 +0,82%
Cukrus 0,80 -1,23%
Dujos (JAV) 8,14 +24,66%
Jautiena 6,08 -0,82%
Kava 5,74 -1,88%
Benzinas 3,83 +20,06%