Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Globali siunta, UAB
Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Globali siunta
Taip pat rekomenduojame
Omniva LT
Pristatome džiaugsmą!Adresas: Perspektyvos g. 32, LT-52119 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
OMNIVA – Baltijos šalyse veikianti siuntų pristatymo bendrovių grupė, nuo 2014 m. kasdien pristatanti džiaugsmą ir Lietuvos gyventojams. Valdydama didžiausią 300 paštomatų tinklą šalyje, Lietuvos gyventojų nuomone, OMNIVA yra pirmasis pasirinkimas siųsti arba gauti siuntas per paštomatus. 2020 m. vasario mėnesį...
Nėgė
SST-Skubių siuntų tarnyba, tarptautinis gabenimasAdresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
Hres
Skubus krovinių gabenimasAdresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...
Rusko, UAB
Krovinių gabenimas Baltijos šalyseAdresas: Dariaus ir Girėno g. 42B-104, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; perkraustymas; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Jūsų krovinio saugiam ir greitam gabenimui turime pastovius ir laiko patikrintus maršrutus: Lietuva – Latvija – Estija – Lietuva. Jūsų krovinius nugabensime ypač greitai. Krovinius ir siuntas iki Rygos arba Talino nugabename per 24 val., o į likusią Latvijos ir Estijos teritoriją per 48 val. Lietuva – Lenkija –...
ExpressTrip, UAB
Lycamobile atstovaiAdresas: Vaidaugų g. 1-40, LT-95222 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
ExpressTrip, UAB - licencijuota keleivių ir krovinių pervežimo kompanija. NAUJIENA! Džiugi žinia mūsų keleiviams! Tapome oficialiais Lycamobile atstovais ir nuo šiol visiem savo keleiviams dovanojame 25 kronų vertės Lycamobile SIM kortelę su startiniu 10 kronų paketu! Daugiau informacijos telefonais Lietuvoje ir...
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Prisijungti prie katalogo
Nokia
|
4,85
|
+15,48%
|
Macy's
|
14,28
|
+10,87%
|
Western Union
|
22,71
|
+2,95%
|
Apple
|
142,92
|
+2,77%
|
Goodyear
|
11,17
|
-2,45%
|
AutoZone
|
1196,04
|
-2,54%
|
Harley-Davidson
|
39,94
|
-3,41%
|
American Express
|
121,15
|
-3,96%
|
Nafta
|
52,27
|
-1,62%
|
Sidabras
|
24,08
|
-0,62%
|
Apelsinai
|
0,65
|
+6,56%
|
Dyzelis
|
1,24
|
+7,83%
|
Varis
|
7068,91
|
+5,29%
|
Vištiena
|
1,70
|
+13,33%
|
Dujos (JAV)
|
2,61
|
+18,64%
|
Jautiena
|
4,40
|
-0,45%
|
2021-01-26 19:42:38 IP 2nom5tn8
2021-01-25 12:53:02 IP 2i250dg4
LABAI iš didziuju raidziu nerekomenduoju sitos kontoros. Pradzia buvo tokia : isikvietem kurjeri, sumokejom apie 40 eur uz siuntima, kurjeris neatvyko ir niekas siuntos nepaeme. Paskambinom (atsiliepe "aptarnavimas" is 9 karto) ir paaiskinus prasiau grazinti pinigus. Pinigu grazinimas uztruko menesi laiko, kas antra diena turejau skambint, rasyt laiskus, ir visada gaudavau ta pati atsakyma "siandien bus pervesti pinigai, skubos tvarka informavom buhaltere". taip tampemes menesi laiko, laisku rasyna N, skambuciu daryta N, jokio konkretumo ir jokios atsakomybes. Niekada neorganizuosiu siuntimo per sita imone.
Apgailėstaujame dėl susidariusios situacijos. Karantininiu laikotarpiu turėjome iššūkių suvaldyti informacijos srautus. Džiaugiamės, kad šiuo metu viską išsprendėme.
2021-01-25 12:48:32 IP 2i250dg4
O kaip dėl siuntų, kurios dingo (nebuvo pamestos, pavogtos, etc.) po lapkričio 24 dienos?
Su Jumis buvo susisiekta el. paštu, tikimės artimiausiu metu išspręsime situaciją. Po Lapkričio mėnesio 24 dienos, siuntos keliauja, dauguma siuntų sėkmingai pristatytos. Jeigu turite siuntų, kurių informacija nesimato, prašome atsakyti į Jums išsiųstą el. paštą, informaciją sutikrinsime ir išspręsime visus kilusius klausimus.
2021-01-22 19:08:04 IP 2eehh3so
Oficialus laiškas iš esiuntimas.lt
Nuoširdžiai atsiprašome klientų, kurie lapkričio mėnesio viduryje naudojosi esiuntimas.lt portale Deutsche post DHL group pašto korespondensijos paslaugomis ir susidūrė su nepatogumais. Dalinamės informacija, norėdami suteikti aiškumo bei konkretumo.
Minėtu laikotarpiu apie dešimt tūkstančių siuntų buvo užstrigusios. Didžiosios dalies siuntų padėtis likviduota, t.y. siuntos pasiekė gavėjus arba buvo grąžintos siuntėjams. Apytikslus likęs pagrąžintinas kiekis yra nuo visų siuntų apie 20% (lapkričio mėn., 13-24 dienų laikotarpyje). Suprantame padėties sunkumą ir pranešame, kad visais įmanomais būdais stengiamės artimiausiu metu pagrąžinti klientams likusias siuntas. Į tai dedame visas pastangas ir tikimės Jūsų supratingumo.
Įmonė vykdo veiklą toliau ir sprendžia iškilusius klausimus. Šiuo metu vyksta sąskaitų kreditavimas, pradėtos derinti kompensacijos.
Patikiname, kad siuntos nebuvo pasisavintos, pavogtos ar pradangintos. Visi naujai pateikti užsakymai šiuo metu keliauja įprastu grafiku.
Dėl visų klausimų prašome susisiekti el. paštu: info@esiuntimas.lt
2021-01-22 19:05:55 IP 2eehh3so
Tai super įmonė, su greitu servisu ir aukšta paslaugų kokybe, plius maloniais žmonėmis. Tie kas verkia kad dingo jų keletas siuntų yra viskuo nepatenkinti verksniai, nemanau kad jos buvo brangios ar vertingos. Tai daugiau pozityvumo ir supratingumo, nes nėra lengva vežti siuntas kai COVID-19 siautėja. Tuo labiau kad įmonė nieko neslepia ir viešai paaiškina kaip buvo ir nutiko, ir dar kredituoja ir kompensuoja visų patirtus nuostolius, kas yra nuostabu, nes retas taip garbingai elgiasi šiais laikas. Linkiu esiuntimas.lt nušluostyti nosį konkurentams ir augti ne tik Lietuvoje, bet visame pasaulyje. Tiek verslui, tiek žmonėms Jūsų reikia!!! Dominykai, pirmyn!!!
2021-01-22 16:37:17 IP 28mbqocv
2021-01-21 18:34:53 IP 28mep6p7
2021-01-15 12:55:34 IP 2h85aa3i
Oficialus laiškas iš esiuntimas.lt
Nuoširdžiai atsiprašome klientų, kurie lapkričio mėnesio viduryje naudojosi esiuntimas.lt portale Deutsche post DHL group pašto korespondensijos paslaugomis ir susidūrė su nepatogumais. Dalinamės informacija, norėdami suteikti aiškumo bei konkretumo.
Minėtu laikotarpiu apie dešimt tūkstančių siuntų buvo užstrigusios. Didžiosios dalies siuntų padėtis likviduota, t.y. siuntos pasiekė gavėjus arba buvo grąžintos siuntėjams. Apytikslus likęs pagrąžintinas kiekis yra nuo visų siuntų apie 20% (lapkričio mėn., 13-24 dienų laikotarpyje). Suprantame padėties sunkumą ir pranešame, kad visais įmanomais būdais stengiamės artimiausiu metu pagrąžinti klientams likusias siuntas. Į tai dedame visas pastangas ir tikimės Jūsų supratingumo.
Įmonė vykdo veiklą toliau ir sprendžia iškilusius klausimus. Šiuo metu vyksta sąskaitų kreditavimas, pradėtos derinti kompensacijos.
Patikiname, kad siuntos nebuvo pasisavintos, pavogtos ar pradangintos. Visi naujai pateikti užsakymai šiuo metu keliauja įprastu grafiku.
Dėl visų klausimų prašome susisiekti el. paštu: info@esiuntimas.lt
2021-01-15 00:25:11 IP 2ju3kt2j
Nuoširdžiai atsiprašome klientų, kurie lapkričio mėnesio viduryje naudojosi esiuntimas.lt portale Deutsche post DHL group pašto korespondensijos paslaugomis ir susidūrė su nepatogumais. Dalinamės informacija, norėdami suteikti aiškumo bei konkretumo.
Minėtu laikotarpiu apie dešimt tūkstančių siuntų buvo užstrigusios. Didžiosios dalies siuntų padėtis likviduota, t.y. siuntos pasiekė gavėjus arba buvo grąžintos siuntėjams. Apytikslus likęs pagrąžintinas kiekis yra nuo visų siuntų apie 20% (lapkričio mėn., 13-24 dienų laikotarpyje). Suprantame padėties sunkumą ir pranešame, kad visais įmanomais būdais stengiamės artimiausiu metu pagrąžinti klientams likusias siuntas. Į tai dedame visas pastangas ir tikimės Jūsų supratingumo.
Įmonė vykdo veiklą toliau ir sprendžia iškilusius klausimus. Šiuo metu vyksta sąskaitų kreditavimas, pradėtos derinti kompensacijos.
Patikiname, kad siuntos nebuvo pasisavintos, pavogtos ar pradangintos. Visi naujai pateikti užsakymai šiuo metu keliauja įprastu grafiku.
Dėl visų klausimų prašome susisiekti el. paštu: info@esiuntimas.lt
2021-01-14 13:37:07 IP 2h85aa3i
pateiksiu įspūdžius iš savo pusės. Naudojamės paslaugomis nuo praėjusios vasaros, dalis express, dalis DHL Global mail. Iš esmės rinkomės, nes kainos buvo palyginus žemiausios prieš konkurentus. Express siuntoms gavome papildomą 14% nuolaidą paskyrai, tad kainos kaip ir tiko. Viskas buvo gerai, bet lapkritį vienu metu strigo global pašto siuntiniai. Gruodžio antroje pusėje surizikavome, siuntos keliauja vėl įprastai. Reziume, gavome informacijos, kad lapkričio dalis siuntų grįžo atgal iš Vokietijos, kadangi nepavyko nuskanuoti, informavo, kad toks atvejis vienetinis. Tačiau nepaisant visko džiugu, kad išsprendė visą situaciją. Tikiu, kad kiekvienam verslui gali pasitaikyti iššūkių. Toliau bendraujam ir siunčiam siuntas. Ir pagal komentarus matosi, kad nors ir įmonė egzistuoja 2 metus, bet visi komentarai suplaukė į paskutinius mėn. Anksčiau siuntė ir visiems gerai, toliau dabar vėl siunčia ir taip pat gerai. Tad galiu patikinti, kad ne koks scamas.
2021-01-13 15:03:15 IP 2h85aa3i
2021-01-12 22:17:10 IP 2ju7j340
pateiksiu įspūdžius iš savo pusės. Naudojamės paslaugomis nuo praėjusios vasaros, dalis express, dalis DHL Global mail. Iš esmės rinkomės, nes kainos buvo palyginus žemiausios prieš konkurentus. Express siuntoms gavome papildomą 14% nuolaidą paskyrai, tad kainos kaip ir tiko. Viskas buvo gerai, bet lapkritį vienu metu strigo global pašto siuntiniai. Gruodžio antroje pusėje surizikavome, siuntos keliauja vėl įprastai. Reziume, gavome informacijos, kad lapkričio dalis siuntų grįžo atgal iš Vokietijos, kadangi nepavyko nuskanuoti, informavo, kad toks atvejis vienetinis. Tačiau nepaisant visko džiugu, kad išsprendė visą situaciją. Tikiu, kad kiekvienam verslui gali pasitaikyti iššūkių. Toliau bendraujam ir siunčiam siuntas. Ir pagal komentarus matosi, kad nors ir įmonė egzistuoja 2 metus, bet visi komentarai suplaukė į paskutinius mėn. Anksčiau siuntė ir visiems gerai, toliau dabar vėl siunčia ir taip pat gerai. Tad galiu patikinti, kad ne koks scamas.
2021-01-12 22:11:37 IP 2ju7j340
galiu patikinti, kad ši įmonė tikrai neišsprendė situacijos. Bijau, kad šis komentaras tik bando pataisyti nebepataisomai sugadintą įmonės reputaciją. Lapkričio mėnesį neišsiųstos siuntos nebuvo grąžintos, taip pat ir nebuvo
pristatytos klientams, kompensacijos neišmokėtos, kur jos šiuo metu - niekas neatsako. Kadangi atsakingi asmenys nekomunikuoja, tai galima net ir prie ‘scam’o’ priskirti.
2021-01-10 20:17:34 IP 28ma3rjr
pateiksiu įspūdžius iš savo pusės. Naudojamės paslaugomis nuo praėjusios vasaros, dalis express, dalis DHL Global mail. Iš esmės rinkomės, nes kainos buvo palyginus žemiausios prieš konkurentus. Express siuntoms gavome papildomą 14% nuolaidą paskyrai, tad kainos kaip ir tiko. Viskas buvo gerai, bet lapkritį vienu metu strigo global pašto siuntiniai. Gruodžio antroje pusėje surizikavome, siuntos keliauja vėl įprastai. Reziume, gavome informacijos, kad lapkričio dalis siuntų grįžo atgal iš Vokietijos, kadangi nepavyko nuskanuoti, informavo, kad toks atvejis vienetinis. Tačiau nepaisant visko džiugu, kad išsprendė visą situaciją. Tikiu, kad kiekvienam verslui gali pasitaikyti iššūkių. Toliau bendraujam ir siunčiam siuntas. Ir pagal komentarus matosi, kad nors ir įmonė egzistuoja 2 metus, bet visi komentarai suplaukė į paskutinius mėn. Anksčiau siuntė ir visiems gerai, toliau dabar vėl siunčia ir taip pat gerai. Tad galiu patikinti, kad ne koks scamas.
pristatytos klientams, kompensacijos neišmokėtos, kur jos šiuo metu - niekas neatsako. Kadangi atsakingi asmenys nekomunikuoja, tai galima net ir prie ‘scam’o’ priskirti.
2021-01-08 13:18:58 IP 5f4sma1g
2021-01-07 09:41:20 IP 2juc6jm5
vežame kartais ju siuntas i vakaru Eurpa. Imone jau kuris laikas neatsiskaito uz suteiktas paslaugas, i raginimus nereaguoja. Nesinaudokite ju paslaugomi, jei nenorite tureti rupesciu.
2021-01-05 21:01:52 IP 2eehh3so
Pradėkim nuo to, kad jie yra tik tarpininkai, tai yra, patys siuntų nesiunčia. Tad reiks susimokėti ne tik už siuntos siuntimą, bet ir už jos paėmimą iš namų ir nuvežimą iki šios įmonės buveinės.
Mano siunta (į Olandiją) turėjo būti nusiųsta per 4-8 d.d. (sumokėtas priority mokestis). Po to, kai siuntą paėmė kurjeris ir pristatė į UAB Globali siunta sandėlį, siunta 5 darbo dienas tiesiog prabuvo sandėly ir tik tada buvo išsiųsta į Olandiją. Tai kaip ir beprasmiška mokėti už priotity ar ne? Nepaisant visko ir negavus atsakymo, kodėl siunta nebuvo išsiųsta iškart, po siuntos išsiuntimo praėjo jau 25 dienos. Žinių, kur yra siunta, - nerasta, sekimo kodas neveikia. Parašius pretenziją, gavau atsakymą, jog, , daug siuntų dingusios, laukite" ir dar pasiūlymą 7$ kompensacijai, kai vien siuntimas kainavo 15eur + siuntos vertė.
Neprofesionalių a******ų įmonių, kurios visomis išgalėmis rekomenduoju vengti, nes viskas, kas gali nutikti blogai, tikrai nutiks. Mano atveju - ne tik prarasta siunta, bet ir dar išmesti į balą pinigai, skirti siuntimui, ir aišku, sugaištas laikas (labai daug jo).
2021-01-05 16:54:00 IP 2i583nrg
2021-01-05 09:11:14 IP 28mesj9m
2020-12-30 22:38:12 IP 2ju3l3s2
2020-12-30 17:36:29 IP 28mauuqf
2020-12-28 17:16:07 IP 2g71qvr0
2020-12-28 11:21:14 IP 28ma3rjr
Sveiki Aiste,
Labai apgailėstaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Deutsche post siuntoms pretenzijas nagrinėti yra numatyti 2 mėnesiai. Taip pat yra laukiamas patvirtinimas iš Deutsche post vežėjo dėl susiklosčiusios situacijos. Su Jumis buvo susisiekta.
2020-12-28 11:14:32 IP 28ma3rjr
Nežinau, man asmeniškai lūkesčius atitinkanti įmonė, didelis kurjerių pasirinkimas, aptarnavimas kiek teko bendrauti nenuvylė, o jeigu kalbant apie economy variantą siuntimo DHL Deutsche post, tai manau patiems turi būti aišku, kad tai yra ekonominis variantas ir nebus pristatymas kaip express ar kokybė maksimali. Jeigu norite siųsti max kokybe, galite taip pat pas juos užsisakyti šias express paslaugas, sumoki kiek brangiau, bet visos asmeninės siuntos pristatytos greitai ir be vėlavimų. Vienam pristatė ne laiku ir jau putos drimba. Lietuviškas mentalitetas greitai išlenda.
2020-12-28 11:08:22 IP 2i250dg4
Įmonės viduje visiška suirutė. Nedažnai tenka susidurti su oficialia įmone, kuri klientui meluoja, bet ši būtent tokia. Prieš beveik 3savaites telefonu buvo patvirtinta, kad bus grąžinimas už 3 prarastas siunta, tačiau grąžinimas nebuvo atliktas. Su manimi vadovas turėjo susisiekti jau 3 kartus. Aišku nieko negirdėti. Į skundą atsakymo negaunama, liko 3 dienos ir bus kreipiamasi į Valstybinę Vartotojų teisių apsaugos tarnybą, gavus jų išvadas judėsim toliau. Jaučiuosi su šia įmone tarsi patekusi į scam’ą. Taip pat, paskutinės išsiųstos siuntos prieš 3 savaites buvo su sekimo numeriais, o sistemoje rašo, kad tokios siuntos ‘not found’. Kur jos, nieks nežino...
Labai apgailėstaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Deutsche post siuntoms pretenzijas nagrinėti yra numatyti 2 mėnesiai. Taip pat yra laukiamas patvirtinimas iš Deutsche post vežėjo dėl susiklosčiusios situacijos. Su Jumis buvo susisiekta.
2020-12-24 18:36:54 IP 2ju3l7mi
2020-12-23 00:54:37 IP 2ju7ifhb
Nežinau, man asmeniškai lūkesčius atitinkanti įmonė, didelis kurjerių pasirinkimas, aptarnavimas kiek teko bendrauti nenuvylė, o jeigu kalbant apie economy variantą siuntimo DHL Deutsche post, tai manau patiems turi būti aišku, kad tai yra ekonominis variantas ir nebus pristatymas kaip express ar kokybė maksimali. Jeigu norite siųsti max kokybe, galite taip pat pas juos užsisakyti šias express paslaugas, sumoki kiek brangiau, bet visos asmeninės siuntos pristatytos greitai ir be vėlavimų. Vienam pristatė ne laiku ir jau putos drimba. Lietuviškas mentalitetas greitai išlenda.
Del deutsche post, yra smulkios siuntos kurias neadekvatu siusti expresu, kaip pavyzdis dabar Lietuvos pastu i JAV siuntos keliauja apie 2 savaites, i Kanada apie 3 sav., Australija 3 sav., netgi dabar covido metu. O PER JUOS JAU MENUO LAIKO NESUGEBA IKI VOKIETIJOS nusiust.
Tai paaiskint kokiu budu reikia siusti netgi ECONOMY, kad iki vokietijos uztruktu virs menesio.
Nuo Vilniaus iki Berlino google maps pesciom rodo 184 val. (cia aisku be sustojimu).
Tai kad nereikia cia apie putas, kad tu siaip klientas ir tave super afigenai aptarnauja, nes daugiau tokiu kaip tu cia nelabai is atsilepimu matau.
2020-12-22 20:08:26 IP 2ju7ifhb
Nežinau, man asmeniškai lūkesčius atitinkanti įmonė, didelis kurjerių pasirinkimas, aptarnavimas kiek teko bendrauti nenuvylė, o jeigu kalbant apie economy variantą siuntimo DHL Deutsche post, tai manau patiems turi būti aišku, kad tai yra ekonominis variantas ir nebus pristatymas kaip express ar kokybė maksimali. Jeigu norite siųsti max kokybe, galite taip pat pas juos užsisakyti šias express paslaugas, sumoki kiek brangiau, bet visos asmeninės siuntos pristatytos greitai ir be vėlavimų. Vienam pristatė ne laiku ir jau putos drimba. Lietuviškas mentalitetas greitai išlenda.
Apie DHL Deuttsche Post, cia ir buvo ju pliusas kodel naudojomes ju paslaugomis, cia nera jokia economy paslauga, o tesiog vokiskas Lietuvos pasto analogas, jie kaip tarpininkai veza siuntas i voketija ir tesiog is ten yra siunciama po pasauli, kaip butu ir Lietuvos pasto atveju is Lietuvos.
Kas parduoda ir siuncia po pasauli sita paslauga buvo kaip pliusas siunciant i Kanada, Australija nes Lietuvos paste pagal sekimo numeri nerode jokios info i tas salis, o per Deutshe post galima buvo matyti, aisku sita paslauga neteko prasmes kada neperseniausiai musu pastas irgi pradejo siulyti tokia paslauga su sekimu.
Taip anksciau buvo viskas kaip ir gerai, bet dabar mano siustos siuntos kurios keliauja per deutsche post per menesi laiko dar neatvyko iki vokietijos, per menesi pastininkas jau savo kojom galeju tas siuntas nunesti iki vokietijos.
Man irgi taip atrodo kad greiciausiai jie yra skolose savo vezejams ar kaip vienam komentare kazkas rase kurjeriams ir tie nevykdo ju paslaugu.
Tai kad Pauliau, nereikia cia pasakot PASAKU kaip ten viskas gerai, arba jus esat su jais susije, arba siuntet kokia viena siunta ir tesiog pasiseke ir visai neisivaizduoju kokiu buku reikia buti kad pasirinkti ju kurjeriu paslaugas su tokiu kainu skirtumu paliginus su kitais, nes kas naudojosi ju paslaugom pastoviai, manau zino kas tai yra per kontora.
2020-12-21 22:18:57 IP 2ju3l3pk
2020-12-19 14:45:50 IP 1b2akm39
Patarciau vengti sios imones, uz neivygditas paslaugas pinigu negrazina. Siuncia savo netvarkingos buhalterijos suderinimo aktus, akte pilna neatitikimu, siunciame jiems laiskus su banko israsais uz atliktu smokejimus. Susidaro ispudis, kad buhalterija tvarko 1 kurso studente, visiskas chaosas,.. mokejimai neuzsakityti. susikalbet neimanoma.
esiuntimasskundai@gmail.com
Mano siuntoms po apmokėjimo buvo suteikti sekimo numeriai, bet siuntos niekur neiškeliavo. Jos dingo.
Esiuntimas vos nesužlugdė mano verslo ir aš pasiruošęs jiems atsakyti adekvačiomis priemonėmis. Tokiai neatsakingai įmonei negalima leisti toliau dirbti ir apgaudinėti klientus.
2020-12-18 23:36:58 IP 28m95608
2020-12-17 14:39:41 IP 2ju3ks1n
2020-12-14 21:26:25 IP 2cfuv8mb
2020-12-09 13:12:28 IP 2fbaug0l
2020-12-08 08:31:39 IP 28ma3rjr
2020-11-17 16:25:55 IP 2juab6dg
Sveiki,
Apgailėstaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Dėl didelio klientų srauto visi konsultantai kartais gali būti užimti. Dedame visas pastangas gerindami paslaugų kokybę ir tikimės greitu metu neteks laukti informacijos ilgesnį laiką. Kurjeriai surenka siuntas kiekvieną darbo dieną, esant vėlyvam užsakymui, siuntos surinkimai keliami kitai darbo dienai. Pastebime, kad kartais klientai neatsiliepia kurjeriams arba kurjeriai neranda siuntėjų nurodytais adresais. Tokiu atveju reikalingas pakartotinis kurjerio iškvietimas.
2020-11-17 10:39:35 IP 2i2503ki
Sveiki,
kada, pagaliau, bus grąžinti pinigai už neįvykdytą paslaugą?! Gaunu tik pažadus, kurie yra tušti, o pastaruoju metu ir visai niekas nesiteikia ką nors atsakyti...
Apgailėstaujame, kad teko laukti, tačiau kartais procedūra gali užtrukti ilgiau dėl trūkstamų dokumentų ar papildomos informacijos laukimo iš vežėjo. Pinigai į Jūsų sąskaitą buvo grąžinti sėkmingai.
2020-11-17 10:34:13 IP 2i2503ki
NEREKOMENDUOJU.
Tragiškas klientų aptarnavimas. I gyvo pokalbio žinutes atrašo kas 20 min po žodį ir neatsako esminių klausimų, paskambinus sako, kad palaukt, kol atrašys chate. Išjunginėjamas susirašinėjimas neatsakius visų klausimų, meluojama, kad eilėje daug klientų nors iš naujo įjungus susirašinėjimą būni pirmas eilėje. Paprašius prisistatyti su kuo bendraujama, klausimas ignoruojamas arba išvis neatrašoma.
Taip pat, atidžiai atsižvelgite į kurjerį per kurį siunčiate, naudojausi Deutch Post DHL (DHL didžiausiom raidėm parašyta), kuris pasirodo su DHL neturi nieko bendro ir neaišku kas ten pristatinėjo tą siuntą, taip pat po apmokėjimo reikėjo papildomai susimokėt už kurjerio iškvietimą su kuo irgi susidūriau pirmą kartą, kiek teko siųsti siuntas per kitas įmones.
Nors siunta ir pasiekė gavėją šiandien, tačiau Esiuntimas paslaugomis daugiau nebesinauduosiu vien dėl tokio tragiško klientų aptarnavimo.
Apgailėstaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Gyvame pokalbyje Jūs nematysite eilės, administracija gali bendrauti vienu metu su keliais dešimtimis klientų. Tačiau atkreipiame dėmesį į Jūsų pastabas ir greitu metu bus pajungti papildomi darbuotojai administravimui. Deutsche post (Vokietijos paštas) yra DHL nuosavybė ir informacija pateikta kur galima užsakyti express siuntimą, kur galima užsakyti pašto korespondenciją. Logotipai, pristatymo terminas, kainos yra skirtingos.
2020-11-16 18:02:38 IP 2h85avma
Tragiškas klientų aptarnavimas. I gyvo pokalbio žinutes atrašo kas 20 min po žodį ir neatsako esminių klausimų, paskambinus sako, kad palaukt, kol atrašys chate. Išjunginėjamas susirašinėjimas neatsakius visų klausimų, meluojama, kad eilėje daug klientų nors iš naujo įjungus susirašinėjimą būni pirmas eilėje. Paprašius prisistatyti su kuo bendraujama, klausimas ignoruojamas arba išvis neatrašoma.
Taip pat, atidžiai atsižvelgite į kurjerį per kurį siunčiate, naudojausi Deutch Post DHL (DHL didžiausiom raidėm parašyta), kuris pasirodo su DHL neturi nieko bendro ir neaišku kas ten pristatinėjo tą siuntą, taip pat po apmokėjimo reikėjo papildomai susimokėt už kurjerio iškvietimą su kuo irgi susidūriau pirmą kartą, kiek teko siųsti siuntas per kitas įmones.
Nors siunta ir pasiekė gavėją šiandien, tačiau Esiuntimas paslaugomis daugiau nebesinauduosiu vien dėl tokio tragiško klientų aptarnavimo.
2020-11-12 17:24:59 IP 2e914itj
SKOLINGI MAN 9, 46EUR IR JAU BEVEIK 2 MĖNESIAI KAIP NEGRAZINA. SIUNCIAU SIUNTA, KURJERIS NEATVYKO, TODEL SIUNTA ANULIAVO. PINIGU DAR VIS NEGRAZINO.
2020-11-10 13:42:16 IP 28m83a2c
kada, pagaliau, bus grąžinti pinigai už neįvykdytą paslaugą?! Gaunu tik pažadus, kurie yra tušti, o pastaruoju metu ir visai niekas nesiteikia ką nors atsakyti...
2020-11-09 15:49:54 IP 2i2503ki
2020-11-09 13:05:19 IP 2i2503ki
Jeigu norite tureti vargo ir sutaupyti pora euru, dirbkite su esiuntimas. Prisikambinti neimanoma i diena 30 skambuciu i 2 atsiliepia. Siuntos nesugeba paimti kurjeris po savaite reikia laukti, keleta dienu gamina lipdukus, naglai meluoja ir sako kad viska padarys bet galiausiai tenka laukti keleta dienu. Profesionalumo nulis. Darbo supratimo taip pat. Nesusidekite ir nesigadinkite sau nervu
NEREKOMENDUOJU.
Apgailėstaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Lipdukai gali būti nesugeneruoti dėl kelių priežasčių: 1. COVID-19 apriboti siuntų keliavimo tipai. 2. Taikomi papildomi nenumatyti mokesčiai. 3. Blogai pateikta informacija (adresai, pašto kodai ir kt.). Mūsų konsultantai stengiasi kaip įmanydami reaguoti greitai, tačiau kartais procesai gali užtrukti, tenka laukti informacijos tiesiogiai iš vežėjų. Dar karta atsiprašome už nesklandumus.
2020-11-09 12:58:17 IP 2i2503ki
Kas čia per aptarnavimas pas jus įmonėje? Visą paskutinę savaitę klientai ignoruojami nei į skambučius nei į laiškus atsakymų negauna. Anksčiau bent aptarnavimas geresnio lygio buvo nei paskutinę savaitę. Kur Jūsų darbuotojai miega ar nedirba? Susiimkite, nes toks aptarnavimas mūsų kaip klientų netenkina.
Apgailėstaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Šiuo metu turime didžiulį klientų srautą, todėl dedame visas pastangas gerindami klientų aptarnavimą, tad greitu metu grįšime į "įprastas vėžes". Dar kartą atsiprašome už nesklandumus.
2020-11-09 12:54:44 IP 2i2503ki
NEREKOMENDUOJU!!! SUSIRASKITE KITĄ ĮMONĘ!!!
Buvo užsakyta paslauga, dieną prieš, su šia kontora, kaip ir buvo pažymėta, kad kurjeris atvyktų į namus jos paimti. Tad kurjeris turėjo atvyktą kitą dieną tarp 9 val ir 17 val. Deja, kurjerio nė kvapo, o pinigai jau nuskaičiuoti. Skambinant nurodytu telefonu 680 29692 - "visi konsultantai užimti, prašome palaukti", o paskui "šiuo metu su adresatu nėra galimybės susisiekti". Pabandžius susisiketi su kitu nurodytu numeriu 655 08977 - iš vis atmetamas skambutis. Superinė "kontora"! Mano rekomendacija - apeikite kuo didesniu lanku!
Apgailėstaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Dėl didelio klientų srauto visi konsultantai kartais gali būti užimti. Dedame visas pastangas gerindami paslaugų kokybę ir tikimės greitu metu neteks laukti informacijos ilgesnį laiką. Kurjeriai surenka siuntas kiekvieną darbo dieną, esant vėlyvam užsakymui, siuntos surinkimai keliami kitai darbo dienai. Pastebime, kad kartais klientai neatsiliepia kurjeriams arba kurjeriai neranda siuntėjų nurodytais adresais. Tokiu atveju reikalingas pakartotinis kurjerio iškvietimas.
2020-11-09 12:28:56 IP 2i2503ki
Tragiškai blogo serviso pavyzdys. Pradedant užsakymo sistema, baigiant klientų aptarnavimo skyriumi, iš kurio atsakymų nesulauksite paromis arba nesulauksite išviso.Siuntos sekimo sistema tai pat neveikia. Kur randasi siunta sistemoje nesimato jau 6 dienas, klientų aptarnavimas į šį klausimą neatsako.Nesinaudočiau jų paslaugomis antrą karta net jei ir patys už tai damokėtų. Šiai kontorai rekomenduoju susitvarkyti nesklandumus arba tiesiog užsidaryti, mažiau laiko švaistymo klientui.
Apgailėstaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Jūsų atveju matome, kad užsakėte siuntos siuntimo paslaugą be "sekimo numerio", tad siuntos keliavimo nematysime. Su Jumis buvo susisiekta ir pranešta. Tikimės siunta saugiai pasieks gavėją.
2020-11-09 12:24:00 IP 2i2503ki
SKOLINGI MAN 9, 46EUR IR JAU BEVEIK 2 MĖNESIAI KAIP NEGRAZINA. SIUNCIAU SIUNTA, KURJERIS NEATVYKO, TODEL SIUNTA ANULIAVO. PINIGU DAR VIS NEGRAZINO.
Apgailėstaujame dėl susiklosčiuosios situacijos. Pinigai yra grąžinami per 10d.d. nuo paslaugos atšaukimo. Labai maloniai prašome susisiekti su klientų aptarnavimo centru. Jūsų atveju gali būti nepateikta informacija ar neužpildyta forma, todėl buhalterija nemato sąskaitos pavedimui atlikti.
2020-11-07 17:53:37 IP 2e914itj
2020-11-04 15:42:43 IP 2ju3kttd
NEREKOMENDUOJU.
2020-11-04 12:25:03 IP 28meo1o4