VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Globali siunta, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Globali siunta

Atsiliepimai apie Globali siunta, UAB

eSiuntimas

ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie Globali siunta, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Viskas puiku, likau labai patenkinta šia siuntų pervežimo tarnyba, siuntinys išsiųstas labai greitai. Sėkmės!
Atsakyti
Tomas 2021-01-22 16:37:17
LABAI iš didziuju raidziu nerekomenduoju sitos kontoros. Pradzia buvo tokia : isikvietem kurjeri, sumokejom apie 40 eur uz siuntima, kurjeris neatvyko ir niekas siuntos nepaeme. Paskambinom (atsiliepe "aptarnavimas" is 9 karto) ir paaiskinus prasiau grazinti pinigus. Pinigu grazinimas uztruko menesi laiko, kas antra diena turejau skambint, rasyt laiskus, ir visada gaudavau ta pati atsakyma "siandien bus pervesti pinigai, skubos tvarka informavom buhaltere". taip tampemes menesi laiko, laisku rasyna N, skambuciu daryta N, jokio konkretumo ir jokios atsakomybes. Niekada neorganizuosiu siuntimo per sita imone.
Sveiki Tomai,

Apgailėstaujame dėl susidariusios situacijos. Karantininiu laikotarpiu turėjome iššūkių suvaldyti informacijos srautus. Džiaugiamės, kad šiuo metu viską išsprendėme.
Atsakyti
Goda 2021-01-22 19:08:04
O kaip dėl siuntų, kurios dingo (nebuvo pamestos, pavogtos, etc.) po lapkričio 24 dienos?
Sveiki,

Su Jumis buvo susisiekta el. paštu, tikimės artimiausiu metu išspręsime situaciją. Po Lapkričio mėnesio 24 dienos, siuntos keliauja, dauguma siuntų sėkmingai pristatytos. Jeigu turite siuntų, kurių informacija nesimato, prašome atsakyti į Jums išsiųstą el. paštą, informaciją sutikrinsime ir išspręsime visus kilusius klausimus.
Atsakyti
esiuntimas.lt 2021-01-15 00:25:11
Oficialus laiškas iš esiuntimas.lt
Nuoširdžiai atsiprašome klientų, kurie lapkričio mėnesio viduryje naudojosi esiuntimas.lt portale Deutsche post DHL group pašto korespondensijos paslaugomis ir susidūrė su nepatogumais. Dalinamės informacija, norėdami suteikti aiškumo bei konkretumo.
Minėtu laikotarpiu apie dešimt tūkstančių siuntų buvo užstrigusios. Didžiosios dalies siuntų padėtis likviduota, t.y. siuntos pasiekė gavėjus arba buvo grąžintos siuntėjams. Apytikslus likęs pagrąžintinas kiekis yra nuo visų siuntų apie 20% (lapkričio mėn., 13-24 dienų laikotarpyje). Suprantame padėties sunkumą ir pranešame, kad visais įmanomais būdais stengiamės artimiausiu metu pagrąžinti klientams likusias siuntas. Į tai dedame visas pastangas ir tikimės Jūsų supratingumo.
Įmonė vykdo veiklą toliau ir sprendžia iškilusius klausimus. Šiuo metu vyksta sąskaitų kreditavimas, pradėtos derinti kompensacijos.
Patikiname, kad siuntos nebuvo pasisavintos, pavogtos ar pradangintos. Visi naujai pateikti užsakymai šiuo metu keliauja įprastu grafiku.
Dėl visų klausimų prašome susisiekti el. paštu: info@esiuntimas.lt
O kaip dėl siuntų, kurios dingo (nebuvo pamestos, pavogtos, etc.) po lapkričio 24 dienos?
Atsakyti
Mindaugas 2021-01-21 18:34:53
Tai super įmonė, su greitu servisu ir aukšta paslaugų kokybe, plius maloniais žmonėmis. Tie kas verkia kad dingo jų keletas siuntų yra viskuo nepatenkinti verksniai, nemanau kad jos buvo brangios ar vertingos. Tai daugiau pozityvumo ir supratingumo, nes nėra lengva vežti siuntas kai COVID-19 siautėja. Tuo labiau kad įmonė nieko neslepia ir viešai paaiškina kaip buvo ir nutiko, ir dar kredituoja ir kompensuoja visų patirtus nuostolius, kas yra nuostabu, nes retas taip garbingai elgiasi šiais laikas. Linkiu esiuntimas.lt nušluostyti nosį konkurentams ir augti ne tik Lietuvoje, bet visame pasaulyje. Tiek verslui, tiek žmonėms Jūsų reikia!!! Dominykai, pirmyn!!!
Kredituoja ir kompensuoja? :D Juokauji. Įmonė dingusi, į laiškus ir emailus neatsakinėja, taip kad tik nereikia. Ir ne tau spręsti, kas kažkam vertinga, o kas ne. Iš principo - kodėl kažkas gali pelnytis iš kitų žmonių patiriamų nuostolių?
Atsakyti
LABAI iš didziuju raidziu nerekomenduoju sitos kontoros. Pradzia buvo tokia : isikvietem kurjeri, sumokejom apie 40 eur uz siuntima, kurjeris neatvyko ir niekas siuntos nepaeme. Paskambinom (atsiliepe "aptarnavimas" is 9 karto) ir paaiskinus prasiau grazinti pinigus. Pinigu grazinimas uztruko menesi laiko, kas antra diena turejau skambint, rasyt laiskus, ir visada gaudavau ta pati atsakyma "siandien bus pervesti pinigai, skubos tvarka informavom buhaltere". taip tampemes menesi laiko, laisku rasyna N, skambuciu daryta N, jokio konkretumo ir jokios atsakomybes. Niekada neorganizuosiu siuntimo per sita imone.
Atsakyti
Tai super įmonė, su greitu servisu ir aukšta paslaugų kokybe, plius maloniais žmonėmis. Tie kas verkia kad dingo jų keletas siuntų yra viskuo nepatenkinti verksniai, nemanau kad jos buvo brangios ar vertingos. Tai daugiau pozityvumo ir supratingumo, nes nėra lengva vežti siuntas kai COVID-19 siautėja. Tuo labiau kad įmonė nieko neslepia ir viešai paaiškina kaip buvo ir nutiko, ir dar kredituoja ir kompensuoja visų patirtus nuostolius, kas yra nuostabu, nes retas taip garbingai elgiasi šiais laikas. Linkiu esiuntimas.lt nušluostyti nosį konkurentams ir augti ne tik Lietuvoje, bet visame pasaulyje. Tiek verslui, tiek žmonėms Jūsų reikia!!! Dominykai, pirmyn!!!
Atsakyti
esiuntimas.lt 2021-01-15 00:25:11
Oficialus laiškas iš esiuntimas.lt
Nuoširdžiai atsiprašome klientų, kurie lapkričio mėnesio viduryje naudojosi esiuntimas.lt portale Deutsche post DHL group pašto korespondensijos paslaugomis ir susidūrė su nepatogumais. Dalinamės informacija, norėdami suteikti aiškumo bei konkretumo.
Minėtu laikotarpiu apie dešimt tūkstančių siuntų buvo užstrigusios. Didžiosios dalies siuntų padėtis likviduota, t.y. siuntos pasiekė gavėjus arba buvo grąžintos siuntėjams. Apytikslus likęs pagrąžintinas kiekis yra nuo visų siuntų apie 20% (lapkričio mėn., 13-24 dienų laikotarpyje). Suprantame padėties sunkumą ir pranešame, kad visais įmanomais būdais stengiamės artimiausiu metu pagrąžinti klientams likusias siuntas. Į tai dedame visas pastangas ir tikimės Jūsų supratingumo.
Įmonė vykdo veiklą toliau ir sprendžia iškilusius klausimus. Šiuo metu vyksta sąskaitų kreditavimas, pradėtos derinti kompensacijos.
Patikiname, kad siuntos nebuvo pasisavintos, pavogtos ar pradangintos. Visi naujai pateikti užsakymai šiuo metu keliauja įprastu grafiku.
Dėl visų klausimų prašome susisiekti el. paštu: info@esiuntimas.lt
Norisi tikėti, kad rašote tiesą ir prisiimsite atsakomybę. Nuoširdžiai linkiu viską išspręsti su klientais atsakingai ir taikiai, nes iki šios "juodosios skylės", kuomet dingo siuntos, lyg ir neblogai viskas ėjosi su DP, siuntos keliavo... Stiprybės.
Atsakyti
Oficialus laiškas iš esiuntimas.lt
Nuoširdžiai atsiprašome klientų, kurie lapkričio mėnesio viduryje naudojosi esiuntimas.lt portale Deutsche post DHL group pašto korespondensijos paslaugomis ir susidūrė su nepatogumais. Dalinamės informacija, norėdami suteikti aiškumo bei konkretumo.
Minėtu laikotarpiu apie dešimt tūkstančių siuntų buvo užstrigusios. Didžiosios dalies siuntų padėtis likviduota, t.y. siuntos pasiekė gavėjus arba buvo grąžintos siuntėjams. Apytikslus likęs pagrąžintinas kiekis yra nuo visų siuntų apie 20% (lapkričio mėn., 13-24 dienų laikotarpyje). Suprantame padėties sunkumą ir pranešame, kad visais įmanomais būdais stengiamės artimiausiu metu pagrąžinti klientams likusias siuntas. Į tai dedame visas pastangas ir tikimės Jūsų supratingumo.
Įmonė vykdo veiklą toliau ir sprendžia iškilusius klausimus. Šiuo metu vyksta sąskaitų kreditavimas, pradėtos derinti kompensacijos.
Patikiname, kad siuntos nebuvo pasisavintos, pavogtos ar pradangintos. Visi naujai pateikti užsakymai šiuo metu keliauja įprastu grafiku.
Dėl visų klausimų prašome susisiekti el. paštu: info@esiuntimas.lt
Atsakyti
Liutauras 2020-12-30 22:38:12
pateiksiu įspūdžius iš savo pusės. Naudojamės paslaugomis nuo praėjusios vasaros, dalis express, dalis DHL Global mail. Iš esmės rinkomės, nes kainos buvo palyginus žemiausios prieš konkurentus. Express siuntoms gavome papildomą 14% nuolaidą paskyrai, tad kainos kaip ir tiko. Viskas buvo gerai, bet lapkritį vienu metu strigo global pašto siuntiniai. Gruodžio antroje pusėje surizikavome, siuntos keliauja vėl įprastai. Reziume, gavome informacijos, kad lapkričio dalis siuntų grįžo atgal iš Vokietijos, kadangi nepavyko nuskanuoti, informavo, kad toks atvejis vienetinis. Tačiau nepaisant visko džiugu, kad išsprendė visą situaciją. Tikiu, kad kiekvienam verslui gali pasitaikyti iššūkių. Toliau bendraujam ir siunčiam siuntas. Ir pagal komentarus matosi, kad nors ir įmonė egzistuoja 2 metus, bet visi komentarai suplaukė į paskutinius mėn. Anksčiau siuntė ir visiems gerai, toliau dabar vėl siunčia ir taip pat gerai. Tad galiu patikinti, kad ne koks scamas.
Sutinku, kad pasitaiko visko - siuntos gali vėluoti ar pasimesti, bet didžiausia problema yra ta, kad įmonė visiškai nesprendžia iškilusių problemų, nekomunikuoja, išsisukinėja ir dar meluoja.. Susidūrė su problemomis - siuntos užstrigo Vokietijos terminale - tai iš karto ir reikėjo klientams sakyti, kad taip atsitiko, ieškoti bendrų sprendimų, o ne tempti gumą ir išsisukinėti. Nuo lapkričio pabaigos niekas neišspręsta, į laiškus nebeatrašo, net iš interneto svetainės ištrynė kontaktinį tel. numerį.
Atsakyti
Apgailėtina, kai klientai situaciją apie dingusias / neišsiųstas siuntas sužino iš forumų ir kitų taip pat nukentėjusių žmonių, nes ši š*******o kontora neteikia jokios informacijos ir MELUOJA klientams. Beveik 2 mėnesiai praėjo nuo to laiko, kai siuntos dingo kaip į vandenį - nei tracking'ų, nei siuntų, nei kompensacijų, niekas nieko nežino. Prisiskambinti neįmanoma, į laiškus irgi nebeatsako..
Atsakyti
Liutauras 2020-12-30 22:38:12
pateiksiu įspūdžius iš savo pusės. Naudojamės paslaugomis nuo praėjusios vasaros, dalis express, dalis DHL Global mail. Iš esmės rinkomės, nes kainos buvo palyginus žemiausios prieš konkurentus. Express siuntoms gavome papildomą 14% nuolaidą paskyrai, tad kainos kaip ir tiko. Viskas buvo gerai, bet lapkritį vienu metu strigo global pašto siuntiniai. Gruodžio antroje pusėje surizikavome, siuntos keliauja vėl įprastai. Reziume, gavome informacijos, kad lapkričio dalis siuntų grįžo atgal iš Vokietijos, kadangi nepavyko nuskanuoti, informavo, kad toks atvejis vienetinis. Tačiau nepaisant visko džiugu, kad išsprendė visą situaciją. Tikiu, kad kiekvienam verslui gali pasitaikyti iššūkių. Toliau bendraujam ir siunčiam siuntas. Ir pagal komentarus matosi, kad nors ir įmonė egzistuoja 2 metus, bet visi komentarai suplaukė į paskutinius mėn. Anksčiau siuntė ir visiems gerai, toliau dabar vėl siunčia ir taip pat gerai. Tad galiu patikinti, kad ne koks scamas.
Nepasakok pasaku, nuolaidas jis gavo, retas atvejis kada kazkas ateina i rekvizitus palikti gera atsilepima, cia ateina tik del blogu atsilepimu zmones ateina.
Atsakyti
Aiste 2021-01-10 20:17:34
galiu patikinti, kad ši įmonė tikrai neišsprendė situacijos. Bijau, kad šis komentaras tik bando pataisyti nebepataisomai sugadintą įmonės reputaciją. Lapkričio mėnesį neišsiųstos siuntos nebuvo grąžintos, taip pat ir nebuvo
pristatytos klientams, kompensacijos neišmokėtos, kur jos šiuo metu - niekas neatsako. Kadangi atsakingi asmenys nekomunikuoja, tai galima net ir prie ‘scam’o’ priskirti.
Faktas kad cia is savu kazkas komentuoja, pas mane ta pati situacija, lapkriti siusta siunta kaip sake grizo atgal ir issiunte antra karta. Bet ne pirma, ne antra karta siunta taip niekur ir nepasirode ir niekas negali atsakyti kur ji yra.
Atsakyti
Liutauras 2020-12-30 22:38:12
pateiksiu įspūdžius iš savo pusės. Naudojamės paslaugomis nuo praėjusios vasaros, dalis express, dalis DHL Global mail. Iš esmės rinkomės, nes kainos buvo palyginus žemiausios prieš konkurentus. Express siuntoms gavome papildomą 14% nuolaidą paskyrai, tad kainos kaip ir tiko. Viskas buvo gerai, bet lapkritį vienu metu strigo global pašto siuntiniai. Gruodžio antroje pusėje surizikavome, siuntos keliauja vėl įprastai. Reziume, gavome informacijos, kad lapkričio dalis siuntų grįžo atgal iš Vokietijos, kadangi nepavyko nuskanuoti, informavo, kad toks atvejis vienetinis. Tačiau nepaisant visko džiugu, kad išsprendė visą situaciją. Tikiu, kad kiekvienam verslui gali pasitaikyti iššūkių. Toliau bendraujam ir siunčiam siuntas. Ir pagal komentarus matosi, kad nors ir įmonė egzistuoja 2 metus, bet visi komentarai suplaukė į paskutinius mėn. Anksčiau siuntė ir visiems gerai, toliau dabar vėl siunčia ir taip pat gerai. Tad galiu patikinti, kad ne koks scamas.
galiu patikinti, kad ši įmonė tikrai neišsprendė situacijos. Bijau, kad šis komentaras tik bando pataisyti nebepataisomai sugadintą įmonės reputaciją. Lapkričio mėnesį neišsiųstos siuntos nebuvo grąžintos, taip pat ir nebuvo
pristatytos klientams, kompensacijos neišmokėtos, kur jos šiuo metu - niekas neatsako. Kadangi atsakingi asmenys nekomunikuoja, tai galima net ir prie ‘scam’o’ priskirti.
Atsakyti
Norite turėti problemų siųskite su šia kontorą. Viskas prasideda tik užsisakius paslaugą, o tiksliau tai reikia damokėti už tai kad kurjeris atvyktu arba, kad jų nuožiūra reikia pakeisti operatorių. Jei reikia grąžinti pinigus tai visai kita istorija. Nėra buve, kad siunta būtų nuėjus nurodytu laiku. Paskambinus net išsižioti neduoda ir porina savo teisybę, o teisybe tokia kad gavėjas 2mėn. negauna siuntos ir siunta prapuola. Žodžiu norite turėti problemų siųskite. Arba nebandykite laimės su šia kontora, aš sau nutariau geriau sumokėsiu 5eur brangiau jų konkurentams, ir ramiai miegosiu.
Atsakyti
Sveiki,

vežame kartais ju siuntas i vakaru Eurpa. Imone jau kuris laikas neatsiskaito uz suteiktas paslaugas, i raginimus nereaguoja. Nesinaudokite ju paslaugomi, jei nenorite tureti rupesciu.
Atsakyti
Pritariu daugumai pasisakymų - aptarnavimas tragiškas. Neatsakoma, darbuotojos nieko nežino, išjungia susirašinėjimus.
Pradėkim nuo to, kad jie yra tik tarpininkai, tai yra, patys siuntų nesiunčia. Tad reiks susimokėti ne tik už siuntos siuntimą, bet ir už jos paėmimą iš namų ir nuvežimą iki šios įmonės buveinės.
Mano siunta (į Olandiją) turėjo būti nusiųsta per 4-8 d.d. (sumokėtas priority mokestis). Po to, kai siuntą paėmė kurjeris ir pristatė į UAB Globali siunta sandėlį, siunta 5 darbo dienas tiesiog prabuvo sandėly ir tik tada buvo išsiųsta į Olandiją. Tai kaip ir beprasmiška mokėti už priotity ar ne? Nepaisant visko ir negavus atsakymo, kodėl siunta nebuvo išsiųsta iškart, po siuntos išsiuntimo praėjo jau 25 dienos. Žinių, kur yra siunta, - nerasta, sekimo kodas neveikia. Parašius pretenziją, gavau atsakymą, jog, , daug siuntų dingusios, laukite" ir dar pasiūlymą 7$ kompensacijai, kai vien siuntimas kainavo 15eur + siuntos vertė.
Neprofesionalių a******ų įmonių, kurios visomis išgalėmis rekomenduoju vengti, nes viskas, kas gali nutikti blogai, tikrai nutiks. Mano atveju - ne tik prarasta siunta, bet ir dar išmesti į balą pinigai, skirti siuntimui, ir aišku, sugaištas laikas (labai daug jo).
Aferistai ATSARGIAI
2021-01-05 16:54:00 IP 2i583nrg
Atsakyti
ISPEJU, PAPUOLIAU KAIP IR VISI, pinigai turejo but grazinti dar praeitais metais nes nesugebejo ivykdyti savo isipareigojimu, bet iki siol nera, skambuciai email jau neatsako, panasu kad susirinko pinigus ir jau laukia bankroto, kol yra galimybe vaziuokite ir asmeniskai atsiimkite pinigus.
Atsakyti
Beveik prieš mėnesį paskaičiau atsiliepimus apie šią "kontorą" ir galvojau surizikuosiu ir papuoliau.Istorija tokia pati kaip ir daugumos - užsakymas priimtas ir nuskaityti pinigai labai greitai, o tada ir prasidėjo - lipduko nesulaukėm, nors laiške rašo jog bus 20 minučių laikotarpyje, teko skambinti.Kaip visada kažkokios problemos su sistema.Skambina vadybininkas ir siūlo siuntą pristatyti už dvigubai didesnę kainą nei užsakyta.Aišku atsisakome, nes kaina jau nekonkurentabili.Paprašome gražinti pinigus, pareiškia jog pagal jų įmonės įstatus pinigus gražins per 10 dienų.Šiandiena jau 16 diena, į laiškus neatsakinėja, absoliučiai ignoruoja.Bėkit nuo šitos "š*******o" kontoros, nes labaiau panašu ne į įmonę, o sukčių pinkles.Ir tik nereikia kaltinti esančios situacijos, nes pas kitus tiekėjus tokių pastovių problemų nėra.NERIZIKUOKIT savo pinigais ir nervais.
Atsakyti
pateiksiu įspūdžius iš savo pusės. Naudojamės paslaugomis nuo praėjusios vasaros, dalis express, dalis DHL Global mail. Iš esmės rinkomės, nes kainos buvo palyginus žemiausios prieš konkurentus. Express siuntoms gavome papildomą 14% nuolaidą paskyrai, tad kainos kaip ir tiko. Viskas buvo gerai, bet lapkritį vienu metu strigo global pašto siuntiniai. Gruodžio antroje pusėje surizikavome, siuntos keliauja vėl įprastai. Reziume, gavome informacijos, kad lapkričio dalis siuntų grįžo atgal iš Vokietijos, kadangi nepavyko nuskanuoti, informavo, kad toks atvejis vienetinis. Tačiau nepaisant visko džiugu, kad išsprendė visą situaciją. Tikiu, kad kiekvienam verslui gali pasitaikyti iššūkių. Toliau bendraujam ir siunčiam siuntas. Ir pagal komentarus matosi, kad nors ir įmonė egzistuoja 2 metus, bet visi komentarai suplaukė į paskutinius mėn. Anksčiau siuntė ir visiems gerai, toliau dabar vėl siunčia ir taip pat gerai. Tad galiu patikinti, kad ne koks scamas.
Atsakyti
They are already non-existant - sey good buy to your parcels, your money and your clients!
Atsakyti
Kalbėti apie patirtį su šia įmone net nėra prasmės, tik norėjau pranešti, kad buvo pradėtas ruošti ieškinys ir visi nukentėja norintys prisidėti prašau kreiptis į mane el. paštu (net jeigu ir pavyko atgauti pinigus, tačiau patyrėte tam tikrų nuostolių) - daumantas.ver@gmail.com
Atsakyti
esiuntimas.lt 2020-12-28 11:08:22
Sveiki Aiste,

Labai apgailėstaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Deutsche post siuntoms pretenzijas nagrinėti yra numatyti 2 mėnesiai. Taip pat yra laukiamas patvirtinimas iš Deutsche post vežėjo dėl susiklosčiusios situacijos. Su Jumis buvo susisiekta.
viešai meluojate. Pretenzija dėl Rugsėjo mėnesio dingusių siuntų iki šiol yra neišnagrinėta, kompensacija už dingusias siuntas nepervesta. Valstybinė Vartotojų teisių tarnyba informuota.
Atsakyti
Paulius 2020-12-21 22:18:57
Nežinau, man asmeniškai lūkesčius atitinkanti įmonė, didelis kurjerių pasirinkimas, aptarnavimas kiek teko bendrauti nenuvylė, o jeigu kalbant apie economy variantą siuntimo DHL Deutsche post, tai manau patiems turi būti aišku, kad tai yra ekonominis variantas ir nebus pristatymas kaip express ar kokybė maksimali. Jeigu norite siųsti max kokybe, galite taip pat pas juos užsisakyti šias express paslaugas, sumoki kiek brangiau, bet visos asmeninės siuntos pristatytos greitai ir be vėlavimų. Vienam pristatė ne laiku ir jau putos drimba. Lietuviškas mentalitetas greitai išlenda.
to Paulius. vienam nepristatė laiku? tai, kad esiuntimas atsiųstame faile buvo nepristatyta 2600 siuntų ir dar dalis neaišku kur dingusios nuo lapkričio mėnesio. Pagal pasirodžiusius teigiamus komentarus galima įtarti, kad jau įmonės darbuotojai užprašytu meluoti ir bent kiek pataisyti visiškai susigadintą reputaciją.
Atsakyti
Aiste 2020-12-08 08:31:39
Įmonės viduje visiška suirutė. Nedažnai tenka susidurti su oficialia įmone, kuri klientui meluoja, bet ši būtent tokia. Prieš beveik 3savaites telefonu buvo patvirtinta, kad bus grąžinimas už 3 prarastas siunta, tačiau grąžinimas nebuvo atliktas. Su manimi vadovas turėjo susisiekti jau 3 kartus. Aišku nieko negirdėti. Į skundą atsakymo negaunama, liko 3 dienos ir bus kreipiamasi į Valstybinę Vartotojų teisių apsaugos tarnybą, gavus jų išvadas judėsim toliau. Jaučiuosi su šia įmone tarsi patekusi į scam’ą. Taip pat, paskutinės išsiųstos siuntos prieš 3 savaites buvo su sekimo numeriais, o sistemoje rašo, kad tokios siuntos ‘not found’. Kur jos, nieks nežino...
Sveiki Aiste,

Labai apgailėstaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Deutsche post siuntoms pretenzijas nagrinėti yra numatyti 2 mėnesiai. Taip pat yra laukiamas patvirtinimas iš Deutsche post vežėjo dėl susiklosčiusios situacijos. Su Jumis buvo susisiekta.
Atsakyti
O aš rekomenduoju. Pasiskaičius komentarus žiūrėjau labai skeptiškai, tačiau galvojau surizikuosiu ir žinokit esu labI patenkinta. Viskas sklandžiai, siunta paiimta, pristatyta. O jei ir būtų paveluota, viskas suptantama, nes dabar toks laikas, jog tokios įmonės, kurios darbuojasis su siuntomus yra labai apkrautos. Tad žmonės ramybės ir kantrybės! O esiuntimui esu labai dėkinga! Ačiū Jums už viską. Paslaugomis dar tikrai naudosimės! Nes kainos atžvilgiu ir kokybės viskas super!
Atsakyti
Paulius 2020-12-21 22:18:57
Nežinau, man asmeniškai lūkesčius atitinkanti įmonė, didelis kurjerių pasirinkimas, aptarnavimas kiek teko bendrauti nenuvylė, o jeigu kalbant apie economy variantą siuntimo DHL Deutsche post, tai manau patiems turi būti aišku, kad tai yra ekonominis variantas ir nebus pristatymas kaip express ar kokybė maksimali. Jeigu norite siųsti max kokybe, galite taip pat pas juos užsisakyti šias express paslaugas, sumoki kiek brangiau, bet visos asmeninės siuntos pristatytos greitai ir be vėlavimų. Vienam pristatė ne laiku ir jau putos drimba. Lietuviškas mentalitetas greitai išlenda.
Pauliau, idemiau paskaityk apie ka yra kalbama, prekiaujame internetu, siunciame kiekviena diena daugeliu budu, naudojame express paslaugomis irgi, turime sutarti tesiogiai su kurjeriais, siunciame viskas OK, nera problemu. Del Express jeigu neturi sutarciu ir siunti nedaug pavyzdziui siusk24.lt geresnes kainos i amerikos puse, siuskpigiau.lt geresnes kainos po europa. Cia kalba jeigu siunti mazai ir neturi sutarties tesiogiai. Tai paaiskink man, kiek reikia tureti proto siusti per juos ir moketi daug brangiau uz ta pacia paslauga. Rasai apie putas, o pats esi arba aklas ir nieko daugiau nematai, arba kaip rasiau anksciau esi su jais susijes, kad del ju taip pradedi putuotis.
Del deutsche post, yra smulkios siuntos kurias neadekvatu siusti expresu, kaip pavyzdis dabar Lietuvos pastu i JAV siuntos keliauja apie 2 savaites, i Kanada apie 3 sav., Australija 3 sav., netgi dabar covido metu. O PER JUOS JAU MENUO LAIKO NESUGEBA IKI VOKIETIJOS nusiust.
Tai paaiskint kokiu budu reikia siusti netgi ECONOMY, kad iki vokietijos uztruktu virs menesio.
Nuo Vilniaus iki Berlino google maps pesciom rodo 184 val. (cia aisku be sustojimu).
Tai kad nereikia cia apie putas, kad tu siaip klientas ir tave super afigenai aptarnauja, nes daugiau tokiu kaip tu cia nelabai is atsilepimu matau.
Atsakyti
Paulius 2020-12-21 22:18:57
Nežinau, man asmeniškai lūkesčius atitinkanti įmonė, didelis kurjerių pasirinkimas, aptarnavimas kiek teko bendrauti nenuvylė, o jeigu kalbant apie economy variantą siuntimo DHL Deutsche post, tai manau patiems turi būti aišku, kad tai yra ekonominis variantas ir nebus pristatymas kaip express ar kokybė maksimali. Jeigu norite siųsti max kokybe, galite taip pat pas juos užsisakyti šias express paslaugas, sumoki kiek brangiau, bet visos asmeninės siuntos pristatytos greitai ir be vėlavimų. Vienam pristatė ne laiku ir jau putos drimba. Lietuviškas mentalitetas greitai išlenda.
Nezinau Pauliau kokiom ju paslaugom jus naudojates, visi ju siulomi express kurjeriai yra gerokai brangesni uz konkurentu, ir ne keliais eurais uz siunta o desimtim euru, ta nesunku paliginti is googlo pasirinkus keleta kitu ir matysit kainu skirtuma, ir nereikia sakyt kad ju aptarnavimas ar kazkas geriau, visi kaip tarpininkai naudojasi tom paciom kurjeriu bendrovem.
Apie DHL Deuttsche Post, cia ir buvo ju pliusas kodel naudojomes ju paslaugomis, cia nera jokia economy paslauga, o tesiog vokiskas Lietuvos pasto analogas, jie kaip tarpininkai veza siuntas i voketija ir tesiog is ten yra siunciama po pasauli, kaip butu ir Lietuvos pasto atveju is Lietuvos.
Kas parduoda ir siuncia po pasauli sita paslauga buvo kaip pliusas siunciant i Kanada, Australija nes Lietuvos paste pagal sekimo numeri nerode jokios info i tas salis, o per Deutshe post galima buvo matyti, aisku sita paslauga neteko prasmes kada neperseniausiai musu pastas irgi pradejo siulyti tokia paslauga su sekimu.
Taip anksciau buvo viskas kaip ir gerai, bet dabar mano siustos siuntos kurios keliauja per deutsche post per menesi laiko dar neatvyko iki vokietijos, per menesi pastininkas jau savo kojom galeju tas siuntas nunesti iki vokietijos.
Man irgi taip atrodo kad greiciausiai jie yra skolose savo vezejams ar kaip vienam komentare kazkas rase kurjeriams ir tie nevykdo ju paslaugu.
Tai kad Pauliau, nereikia cia pasakot PASAKU kaip ten viskas gerai, arba jus esat su jais susije, arba siuntet kokia viena siunta ir tesiog pasiseke ir visai neisivaizduoju kokiu buku reikia buti kad pasirinkti ju kurjeriu paslaugas su tokiu kainu skirtumu paliginus su kitais, nes kas naudojosi ju paslaugom pastoviai, manau zino kas tai yra per kontora.
Atsakyti
Nežinau, man asmeniškai lūkesčius atitinkanti įmonė, didelis kurjerių pasirinkimas, aptarnavimas kiek teko bendrauti nenuvylė, o jeigu kalbant apie economy variantą siuntimo DHL Deutsche post, tai manau patiems turi būti aišku, kad tai yra ekonominis variantas ir nebus pristatymas kaip express ar kokybė maksimali. Jeigu norite siųsti max kokybe, galite taip pat pas juos užsisakyti šias express paslaugas, sumoki kiek brangiau, bet visos asmeninės siuntos pristatytos greitai ir be vėlavimų. Vienam pristatė ne laiku ir jau putos drimba. Lietuviškas mentalitetas greitai išlenda.
Atsakyti
Irmantas 2020-12-14 21:26:25
Patarciau vengti sios imones, uz neivygditas paslaugas pinigu negrazina. Siuncia savo netvarkingos buhalterijos suderinimo aktus, akte pilna neatitikimu, siunciame jiems laiskus su banko israsais uz atliktu smokejimus. Susidaro ispudis, kad buhalterija tvarko 1 kurso studente, visiskas chaosas,.. mokejimai neuzsakityti. susikalbet neimanoma.
Laikas uždaryti šią kontorą. Aš kreipsiuos į visas galimas instancijas, kad juos prigriebtų. Jei turite problemų su šia įmone parašykite nurodyti el. paštu.
esiuntimasskundai@gmail.com
Mano siuntoms po apmokėjimo buvo suteikti sekimo numeriai, bet siuntos niekur neiškeliavo. Jos dingo.
Esiuntimas vos nesužlugdė mano verslo ir aš pasiruošęs jiems atsakyti adekvačiomis priemonėmis. Tokiai neatsakingai įmonei negalima leisti toliau dirbti ir apgaudinėti klientus.
Atsakyti
Nerekomenduoju! Paimą siuntą, ji pasivažinėja dvi dienas ir galiausiai grąžinama atgal! Paaiškinimas net ne iš jų pačių, o iš pervežimo įmonės: iš jūsų pinigus paima, o mums nesumoka, nie užblokuoti ir jų paslaugų nebevykdome. Paskambinus į kompaniją paklausti kame čia reikalas konsultantė atsako: nežinau. Prašau mieli žmonės, jei norite, kad jūsų siunta pasiektų tikslą, nepasikliaukite šia kompanija! Sutaupysite savo brangų laiką, nervus ir pinigus!
Atsakyti
Siuntų nesurenka, bet pinigus surenka labai greitai. Tačiau juos reiktų grąžinti už neįvykdytą paslaugą, nemanote? pinigai taip ir negrąžinti už sumokėtas paslaugas. Kurjeriai nesurenka tą pačią dieną. Vieną kartą teko laukti 4 dienas :)) visiškas chaosas ir nesakykite, kad viso to priežastis yra “covid”. Visiškas nusivylimas jūsų paslaugomis, kaip ir klientų aptarnavimo darbuotojai nemandagūs ir nekonkretūs ypač Viktorija. Manau tokias įmones turi ypač kontroliuoti institucijos.
Atsakyti
Patarciau vengti sios imones, uz neivygditas paslaugas pinigu negrazina. Siuncia savo netvarkingos buhalterijos suderinimo aktus, akte pilna neatitikimu, siunciame jiems laiskus su banko israsais uz atliktu smokejimus. Susidaro ispudis, kad buhalterija tvarko 1 kurso studente, visiskas chaosas,.. mokejimai neuzsakityti. susikalbet neimanoma.
Atsakyti
Teko susidurti ir labai teko nusivilti dėl paslaugų neatlikimo ir nekompetencijos, pavyko atgauti siuntą tik už mėnesio laiko ir tik nuolat kreipiantis emailais.Buvo siuntinys į Kanada ir pasiūlė siusti su DHL per 3-5 d.žadejo, as pateikiau siuntinio turinį.Kreipiausi 11.17, atsakė corona ir t.t suprantu laukiu.Gruodzio 2-4 vėl klausiu kur?Po dešimčių emailų jie atsako kad saldainiai ir šokoladas yra maisto produktai ir jie negali atlikti užsakymo ir gražins atgal.Tai kur gulėjo siuntinys mėnesįš laiko ir kaip vykdomi darbai lieka paslaptis.Pinigus žadejo gražint per 10d.Tai ir pasidalinu info.
Atsakyti
Įmonės viduje visiška suirutė. Nedažnai tenka susidurti su oficialia įmone, kuri klientui meluoja, bet ši būtent tokia. Prieš beveik 3savaites telefonu buvo patvirtinta, kad bus grąžinimas už 3 prarastas siunta, tačiau grąžinimas nebuvo atliktas. Su manimi vadovas turėjo susisiekti jau 3 kartus. Aišku nieko negirdėti. Į skundą atsakymo negaunama, liko 3 dienos ir bus kreipiamasi į Valstybinę Vartotojų teisių apsaugos tarnybą, gavus jų išvadas judėsim toliau. Jaučiuosi su šia įmone tarsi patekusi į scam’ą. Taip pat, paskutinės išsiųstos siuntos prieš 3 savaites buvo su sekimo numeriais, o sistemoje rašo, kad tokios siuntos ‘not found’. Kur jos, nieks nežino...
Atsakyti
esiuntimas.lt 2020-11-09 12:54:44
Sveiki,

Apgailėstaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Dėl didelio klientų srauto visi konsultantai kartais gali būti užimti. Dedame visas pastangas gerindami paslaugų kokybę ir tikimės greitu metu neteks laukti informacijos ilgesnį laiką. Kurjeriai surenka siuntas kiekvieną darbo dieną, esant vėlyvam užsakymui, siuntos surinkimai keliami kitai darbo dienai. Pastebime, kad kartais klientai neatsiliepia kurjeriams arba kurjeriai neranda siuntėjų nurodytais adresais. Tokiu atveju reikalingas pakartotinis kurjerio iškvietimas.
Jau praėjo 10 darbo dienų, bet pinigai taip ir negrąžinti už sumokėtas paslaugas, kurios buvo neįvykdytos! Kurjeriai nesurenka tą pačią dieną, kaip ir jūsų įmonė juos pakeičia. Jūsų įmonėje visiškas chaosas ir nesakykite, kad viso to priežastis yra “pandemija”. Visiškas nusivylimas jūsų paslaugomis, kaip ir klientų aptarnavimo skyriumi.
Atsakyti
UAB GaproMedica 2020-11-10 13:42:16
Sveiki,

kada, pagaliau, bus grąžinti pinigai už neįvykdytą paslaugą?! Gaunu tik pažadus, kurie yra tušti, o pastaruoju metu ir visai niekas nesiteikia ką nors atsakyti...
Sveiki,

Apgailėstaujame, kad teko laukti, tačiau kartais procedūra gali užtrukti ilgiau dėl trūkstamų dokumentų ar papildomos informacijos laukimo iš vežėjo. Pinigai į Jūsų sąskaitą buvo grąžinti sėkmingai.
Atsakyti
Gytis 2020-11-16 18:02:38
NEREKOMENDUOJU.
Tragiškas klientų aptarnavimas. I gyvo pokalbio žinutes atrašo kas 20 min po žodį ir neatsako esminių klausimų, paskambinus sako, kad palaukt, kol atrašys chate. Išjunginėjamas susirašinėjimas neatsakius visų klausimų, meluojama, kad eilėje daug klientų nors iš naujo įjungus susirašinėjimą būni pirmas eilėje. Paprašius prisistatyti su kuo bendraujama, klausimas ignoruojamas arba išvis neatrašoma.
Taip pat, atidžiai atsižvelgite į kurjerį per kurį siunčiate, naudojausi Deutch Post DHL (DHL didžiausiom raidėm parašyta), kuris pasirodo su DHL neturi nieko bendro ir neaišku kas ten pristatinėjo tą siuntą, taip pat po apmokėjimo reikėjo papildomai susimokėt už kurjerio iškvietimą su kuo irgi susidūriau pirmą kartą, kiek teko siųsti siuntas per kitas įmones.
Nors siunta ir pasiekė gavėją šiandien, tačiau Esiuntimas paslaugomis daugiau nebesinauduosiu vien dėl tokio tragiško klientų aptarnavimo.
Sveiki Gyti,

Apgailėstaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Gyvame pokalbyje Jūs nematysite eilės, administracija gali bendrauti vienu metu su keliais dešimtimis klientų. Tačiau atkreipiame dėmesį į Jūsų pastabas ir greitu metu bus pajungti papildomi darbuotojai administravimui. Deutsche post (Vokietijos paštas) yra DHL nuosavybė ir informacija pateikta kur galima užsakyti express siuntimą, kur galima užsakyti pašto korespondenciją. Logotipai, pristatymo terminas, kainos yra skirtingos.
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU.
Tragiškas klientų aptarnavimas. I gyvo pokalbio žinutes atrašo kas 20 min po žodį ir neatsako esminių klausimų, paskambinus sako, kad palaukt, kol atrašys chate. Išjunginėjamas susirašinėjimas neatsakius visų klausimų, meluojama, kad eilėje daug klientų nors iš naujo įjungus susirašinėjimą būni pirmas eilėje. Paprašius prisistatyti su kuo bendraujama, klausimas ignoruojamas arba išvis neatrašoma.
Taip pat, atidžiai atsižvelgite į kurjerį per kurį siunčiate, naudojausi Deutch Post DHL (DHL didžiausiom raidėm parašyta), kuris pasirodo su DHL neturi nieko bendro ir neaišku kas ten pristatinėjo tą siuntą, taip pat po apmokėjimo reikėjo papildomai susimokėt už kurjerio iškvietimą su kuo irgi susidūriau pirmą kartą, kiek teko siųsti siuntas per kitas įmones.
Nors siunta ir pasiekė gavėją šiandien, tačiau Esiuntimas paslaugomis daugiau nebesinauduosiu vien dėl tokio tragiško klientų aptarnavimo.
Atsakyti
Mindaugas 2020-11-07 17:53:37
SKOLINGI MAN 9, 46EUR IR JAU BEVEIK 2 MĖNESIAI KAIP NEGRAZINA. SIUNCIAU SIUNTA, KURJERIS NEATVYKO, TODEL SIUNTA ANULIAVO. PINIGU DAR VIS NEGRAZINO.
nu va pagaliau grazino pinigus. Bent jau tas gerai
Atsakyti
Sveiki,

kada, pagaliau, bus grąžinti pinigai už neįvykdytą paslaugą?! Gaunu tik pažadus, kurie yra tušti, o pastaruoju metu ir visai niekas nesiteikia ką nors atsakyti...
Atsakyti
Jau ne pirmą kartą siunčiame siuntas į Švediją per šią įmonę ir nei karto neteko nusivilti nei aptarnavimu, nei pristatymu. Viskas sklandžiai, greitai, geros kainos. Rekomenduojame!
Atsakyti
Erikas 2020-11-04 15:42:43
Jeigu norite tureti vargo ir sutaupyti pora euru, dirbkite su esiuntimas. Prisikambinti neimanoma i diena 30 skambuciu i 2 atsiliepia. Siuntos nesugeba paimti kurjeris po savaite reikia laukti, keleta dienu gamina lipdukus, naglai meluoja ir sako kad viska padarys bet galiausiai tenka laukti keleta dienu. Profesionalumo nulis. Darbo supratimo taip pat. Nesusidekite ir nesigadinkite sau nervu
NEREKOMENDUOJU.
Sveiki Erikai,

Apgailėstaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Lipdukai gali būti nesugeneruoti dėl kelių priežasčių: 1. COVID-19 apriboti siuntų keliavimo tipai. 2. Taikomi papildomi nenumatyti mokesčiai. 3. Blogai pateikta informacija (adresai, pašto kodai ir kt.). Mūsų konsultantai stengiasi kaip įmanydami reaguoti greitai, tačiau kartais procesai gali užtrukti, tenka laukti informacijos tiesiogiai iš vežėjų. Dar karta atsiprašome už nesklandumus.
Atsakyti
Leonardas 2020-11-03 11:33:09
Kas čia per aptarnavimas pas jus įmonėje? Visą paskutinę savaitę klientai ignoruojami nei į skambučius nei į laiškus atsakymų negauna. Anksčiau bent aptarnavimas geresnio lygio buvo nei paskutinę savaitę. Kur Jūsų darbuotojai miega ar nedirba? Susiimkite, nes toks aptarnavimas mūsų kaip klientų netenkina.
Sveiki Leonardai,

Apgailėstaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Šiuo metu turime didžiulį klientų srautą, todėl dedame visas pastangas gerindami klientų aptarnavimą, tad greitu metu grįšime į "įprastas vėžes". Dar kartą atsiprašome už nesklandumus.
Atsakyti
R. 2020-11-02 16:37:37
NEREKOMENDUOJU!!! SUSIRASKITE KITĄ ĮMONĘ!!!
Buvo užsakyta paslauga, dieną prieš, su šia kontora, kaip ir buvo pažymėta, kad kurjeris atvyktų į namus jos paimti. Tad kurjeris turėjo atvyktą kitą dieną tarp 9 val ir 17 val. Deja, kurjerio nė kvapo, o pinigai jau nuskaičiuoti. Skambinant nurodytu telefonu 680 29692 - "visi konsultantai užimti, prašome palaukti", o paskui "šiuo metu su adresatu nėra galimybės susisiekti". Pabandžius susisiketi su kitu nurodytu numeriu 655 08977 - iš vis atmetamas skambutis. Superinė "kontora"! Mano rekomendacija - apeikite kuo didesniu lanku!
Sveiki,

Apgailėstaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Dėl didelio klientų srauto visi konsultantai kartais gali būti užimti. Dedame visas pastangas gerindami paslaugų kokybę ir tikimės greitu metu neteks laukti informacijos ilgesnį laiką. Kurjeriai surenka siuntas kiekvieną darbo dieną, esant vėlyvam užsakymui, siuntos surinkimai keliami kitai darbo dienai. Pastebime, kad kartais klientai neatsiliepia kurjeriams arba kurjeriai neranda siuntėjų nurodytais adresais. Tokiu atveju reikalingas pakartotinis kurjerio iškvietimas.
Atsakyti
Ruta 2020-11-04 12:25:03
Tragiškai blogo serviso pavyzdys. Pradedant užsakymo sistema, baigiant klientų aptarnavimo skyriumi, iš kurio atsakymų nesulauksite paromis arba nesulauksite išviso.Siuntos sekimo sistema tai pat neveikia. Kur randasi siunta sistemoje nesimato jau 6 dienas, klientų aptarnavimas į šį klausimą neatsako.Nesinaudočiau jų paslaugomis antrą karta net jei ir patys už tai damokėtų. Šiai kontorai rekomenduoju susitvarkyti nesklandumus arba tiesiog užsidaryti, mažiau laiko švaistymo klientui.
Sveiki,

Apgailėstaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Jūsų atveju matome, kad užsakėte siuntos siuntimo paslaugą be "sekimo numerio", tad siuntos keliavimo nematysime. Su Jumis buvo susisiekta ir pranešta. Tikimės siunta saugiai pasieks gavėją.
Atsakyti
Mindaugas 2020-11-07 17:53:37
SKOLINGI MAN 9, 46EUR IR JAU BEVEIK 2 MĖNESIAI KAIP NEGRAZINA. SIUNCIAU SIUNTA, KURJERIS NEATVYKO, TODEL SIUNTA ANULIAVO. PINIGU DAR VIS NEGRAZINO.
Sveiki,

Apgailėstaujame dėl susiklosčiuosios situacijos. Pinigai yra grąžinami per 10d.d. nuo paslaugos atšaukimo. Labai maloniai prašome susisiekti su klientų aptarnavimo centru. Jūsų atveju gali būti nepateikta informacija ar neužpildyta forma, todėl buhalterija nemato sąskaitos pavedimui atlikti.
Atsakyti
SKOLINGI MAN 9, 46EUR IR JAU BEVEIK 2 MĖNESIAI KAIP NEGRAZINA. SIUNCIAU SIUNTA, KURJERIS NEATVYKO, TODEL SIUNTA ANULIAVO. PINIGU DAR VIS NEGRAZINO.
Atsakyti
Jeigu norite tureti vargo ir sutaupyti pora euru, dirbkite su esiuntimas. Prisikambinti neimanoma i diena 30 skambuciu i 2 atsiliepia. Siuntos nesugeba paimti kurjeris po savaite reikia laukti, keleta dienu gamina lipdukus, naglai meluoja ir sako kad viska padarys bet galiausiai tenka laukti keleta dienu. Profesionalumo nulis. Darbo supratimo taip pat. Nesusidekite ir nesigadinkite sau nervu
NEREKOMENDUOJU.
Atsakyti
Tragiškai blogo serviso pavyzdys. Pradedant užsakymo sistema, baigiant klientų aptarnavimo skyriumi, iš kurio atsakymų nesulauksite paromis arba nesulauksite išviso.Siuntos sekimo sistema tai pat neveikia. Kur randasi siunta sistemoje nesimato jau 6 dienas, klientų aptarnavimas į šį klausimą neatsako.Nesinaudočiau jų paslaugomis antrą karta net jei ir patys už tai damokėtų. Šiai kontorai rekomenduoju susitvarkyti nesklandumus arba tiesiog užsidaryti, mažiau laiko švaistymo klientui.

Taip pat rekomenduojame

Omniva LT
Pristatome džiaugsmą!

Adresas: Perspektyvos g. 32, LT-52119 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
OMNIVA – Baltijos šalyse veikianti siuntų pristatymo bendrovių grupė, nuo 2014 m. kasdien pristatanti džiaugsmą ir Lietuvos gyventojams. Valdydama didžiausią 300 paštomatų tinklą šalyje, Lietuvos gyventojų nuomone, OMNIVA yra pirmasis pasirinkimas siųsti arba gauti siuntas per paštomatus. 2020 m. vasario mėnesį...
Nėgė
SST-Skubių siuntų tarnyba, tarptautinis gabenimas

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...
Rusko, UAB
Krovinių gabenimas Baltijos šalyse

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 42B-104, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; perkraustymas; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Jūsų krovinio saugiam ir greitam gabenimui turime pastovius ir laiko patikrintus maršrutus: Lietuva – Latvija – Estija – Lietuva. Jūsų krovinius nugabensime ypač greitai. Krovinius ir siuntas iki Rygos arba Talino nugabename per 24 val., o į likusią Latvijos ir Estijos teritoriją per 48 val. Lietuva – Lenkija –...
ExpressTrip, UAB
Lycamobile atstovai

Adresas: Vaidaugų g. 1-40, LT-95222 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
ExpressTrip, UAB - licencijuota keleivių ir krovinių pervežimo kompanija. NAUJIENA! Džiugi žinia mūsų keleiviams! Tapome oficialiais Lycamobile atstovais ir nuo šiol visiem savo keleiviams dovanojame 25 kronų vertės Lycamobile SIM kortelę su startiniu 10 kronų paketu! Daugiau informacijos telefonais Lietuvoje ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

J. Bidenas pasikalbėjo su V. Putinu: išreiškė paramą Ukrainos suverenitetui ir susirūpinimą dėl A. Navalno
J. Bidenas pasikalbėjo su V. Putinu: išreiškė paramą Ukrainos suverenitetui ir susirūpinimą dėl A. Navalno 01-26 21:53
Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas ir Jungtinių Valstijų prezidentas Joe Bidenas pasikalbėjo telefonu, antradienio vakarą pranešė Kremliaus spaudos tarnyba ir Baltieji rūmai.
Kauno savivaldybė siekia perimti Linkuvos dvaro teritoriją
Kauno savivaldybė siekia perimti Linkuvos dvaro teritoriją 01-26 20:22
Kauno miesto savivaldybė rengiasi perimti Šilainių mikrorajone miesto pakraštyje esančio Linkuvos dvaro teritoriją – tokį sprendimo projektą ruošiamasi teikti Kauno savivaldybės tarybai.
JAV Senatas patvirtino A. Blinkeną valstybės sekretoriumi
JAV Senatas patvirtino A. Blinkeną valstybės sekretoriumi 01-26 20:14
JAV Senatas antradienį lengvai patvirtino Anthony Blinkeną valstybės sekretoriumi, jo kandidatūrą parėmus ir įtakingiems respublikonams.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar norėtumėte pasiskiepyti nuo COVID-19?

Akcijų kainos

Nokia 4,85 +15,48%
Macy's 14,28 +10,87%
Western Union 22,71 +2,95%
Apple 142,92 +2,77%
Goodyear 11,17 -2,45%
AutoZone 1196,04 -2,54%
Harley-Davidson 39,94 -3,41%
American Express 121,15 -3,96%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 52,27 -1,62%
Sidabras 24,08 -0,62%
Apelsinai 0,65 +6,56%
Dyzelis 1,24 +7,83%
Varis 7068,91 +5,29%
Vištiena 1,70 +13,33%
Dujos (JAV) 2,61 +18,64%
Jautiena 4,40 -0,45%