VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Globali siunta, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Globali siunta

Atsiliepimai apie Globali siunta, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Globali siunta, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
yra nemokus saskaita neapmoketa nuo praitu metu 05 menesio. kabina makaronus ir vaidina verslininkus
Atsakyti
Af eri st ai E-Siungtimas - UAB Globali siunta - neršia! Dominykas atsiunte kompensacija uz prarastas siuntas! (SIUNTIMO ISLAIDOS - NEITRAUKTOS!!!!)
Atsakyti
Valerijus 2021-02-18 16:52:47
Dominyko Druskio įmonė UAB“ Globali siunta“ materialiai atsako už žalą, atsiradusią dingus Siuntai. Po pateiktos pretenzijos - kompensacija nurodyta 154.48 eurų siuntos vertė negrąžinta.
UAB “Globali siunta” sudarė man, kaip vidutiniam vartotojui, klaidinga įspūdi apie ypatingą siuntimo kaina nemokama 140 € draudimą ir siuntos saugumo pranašumą, nors ši informacija neatitinka tikrovės. Esminė informacija dėl komercinio pasiūlymo, klaidinama, pateikiama neaiškiai ir ne pilnai.
UAB “Globali siunta” prisidengiama vokiškos kompanijos DHL geru vardu, viliojo už papildoma nedideli mokesti, suteikti siuntos sekimo paslauga, tinkamai ir laiku informuoti apie siuntos buvimo vieta. Bet pagal faktą, siunta nebuvo išsiusta iš Kauno

UAB “Globali siunta” paskatino mane priimti tokį sprendimą dėl sandorio, kurio kitomis aplinkybėmis nebūtų priėmęs, pažeidė Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymą.
Prieš pateikiant Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai prašymą įvertinti Dominyko Druskio įmonė UAB „Globali siunta“ vykdomą, galimai nesąžiningą komercinę veiklą, 2020.02.17 d. aš telefonu 8 680 29 692 ir raštu pasiūliau UAB „Globali siunta“ spręsti geruoju, Pretenzija dėl siuntos praradimo pagal įstatymus, bet „atsakingas“ Dominykas Druskis už pretenzijų nagrinėjimą piktybiškai nereaguoja
gal galit atsiųsti prisegtus failus man e paštu? Renku informaciją ačiū. [email protected]
Atsakyti
Mindaugas 2021-02-16 12:29:09
Jeigu Dominyko vadovaujama įmonė nesugeba organizuoti sklandžių procesų ir rezultate gaunasi visiškas bardakas, manau reikia jam atleisti, nes jaunuolis mokosi ir tikiu kad sukurs kada nors gerą paslaugą, reikia tik suteikti jam dar kelis šansus, kad pasimokytų iš klaidų. O jeigu kaprizingi klientai reikalaus kompensacijų, tai žlugs šio jaunuolio verslas, svajonės ir noras kurti. Manau kad jis gudrus, nes sugeba organizuoti darbą per keletą įmonių Globali siunta, Neimekta ir Fartera, taip suklaidindamas godžius tiekėjus. Jam tik trūksta patirties ir matematikos žinių, tai po kelių metų įgys ir šiuos dalykus. Tai paremkite apsukrų kovotają Druskį ir neprašykite kompensacijų, gal kada nors jis už tai atsidėkos, kai taps turtingu ir įtakingu verslininku.
Nu labai fainai jaunuoliui leisti mokytis kitų žmonių ir įmonių sąskaitomis. Atleiskim ir apmokėkim visus įsiskolinimus, kad jaunuolis galėtų toliau "verslauti".
Atsakyti
Dominyko Druskio įmonė UAB“ Globali siunta“ materialiai atsako už žalą, atsiradusią dingus Siuntai. Po pateiktos pretenzijos - kompensacija nurodyta 154.48 eurų siuntos vertė negrąžinta.
UAB “Globali siunta” sudarė man, kaip vidutiniam vartotojui, klaidinga įspūdi apie ypatingą siuntimo kaina nemokama 140 € draudimą ir siuntos saugumo pranašumą, nors ši informacija neatitinka tikrovės. Esminė informacija dėl komercinio pasiūlymo, klaidinama, pateikiama neaiškiai ir ne pilnai.
UAB “Globali siunta” prisidengiama vokiškos kompanijos DHL geru vardu, viliojo už papildoma nedideli mokesti, suteikti siuntos sekimo paslauga, tinkamai ir laiku informuoti apie siuntos buvimo vieta. Bet pagal faktą, siunta nebuvo išsiusta iš Kauno

UAB “Globali siunta” paskatino mane priimti tokį sprendimą dėl sandorio, kurio kitomis aplinkybėmis nebūtų priėmęs, pažeidė Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymą.
Prieš pateikiant Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai prašymą įvertinti Dominyko Druskio įmonė UAB „Globali siunta“ vykdomą, galimai nesąžiningą komercinę veiklą, 2020.02.17 d. aš telefonu 8 680 29 692 ir raštu pasiūliau UAB „Globali siunta“ spręsti geruoju, Pretenzija dėl siuntos praradimo pagal įstatymus, bet „atsakingas“ Dominykas Druskis už pretenzijų nagrinėjimą piktybiškai nereaguoja
Atsakyti
Pasirinkimas siųsti siuntą per šią įmonę buvo didžiulė klaida. Siunta buvo sugadinta vėžėjo, , Itella", 2020-11-11 pretenzija buvo pateikta tarpininkui UAB, , Globali siunta", t.y. eSiuntimas.lt, nes tarpininkas yra atsakingas už sugadintos siuntos kompensavimo sprendimą. Praėjus 3-iems mėnesiams nuo pretenzijos pareiškimo šiai įmonei - kompensacija už sugadintą siuntą vis dar negrąžinta. Šiai įmonei buvo skambinta mažiausiai 20 kartų į mėnesį, rašyta n elektroninių laiškų, bet vis sakoma, jog pinigus grąžins, tačiau jie vis dar negrąžinti :) Asmuo, atsakingas už pretenzijų nagrinėjimą bei atliekantis visus su įmone susijusius sprendimus, yra Dominykas Druskis. Dominykai, susiimk į rankas, nes gali dar labiau susigadinti savo reputaciją.
Atsakyti
Mindaugas 2021-02-16 12:29:09
Jeigu Dominyko vadovaujama įmonė nesugeba organizuoti sklandžių procesų ir rezultate gaunasi visiškas bardakas, manau reikia jam atleisti, nes jaunuolis mokosi ir tikiu kad sukurs kada nors gerą paslaugą, reikia tik suteikti jam dar kelis šansus, kad pasimokytų iš klaidų. O jeigu kaprizingi klientai reikalaus kompensacijų, tai žlugs šio jaunuolio verslas, svajonės ir noras kurti. Manau kad jis gudrus, nes sugeba organizuoti darbą per keletą įmonių Globali siunta, Neimekta ir Fartera, taip suklaidindamas godžius tiekėjus. Jam tik trūksta patirties ir matematikos žinių, tai po kelių metų įgys ir šiuos dalykus. Tai paremkite apsukrų kovotają Druskį ir neprašykite kompensacijų, gal kada nors jis už tai atsidėkos, kai taps turtingu ir įtakingu verslininku.
Mindaugai, kam tie vieši pamokslai ir gynyba Dominyko Druskio, kuris yra nė velnio neprotingas jaunuolis. Čia gal ne Mindaugas, o Dominyko mama su tėčiu giną, šitą vadinama jaunuolį? Sudegino juk Dominykas ir savo Nano biznį, išsiskyrė su akcininkais - sudegins ir šitą. Dangstymasis kitomis įmonėmis ir taip mėginimas nusipirkti kurjerių paslaugų iš kitų įmonių - nėra joks verslo protingas sprendimas, tai yra ūbagavimas ir brakonieriavimas. Čia gudrumo nėra, čia yra silpnybė. Prasiskolinimas visiems kurjeriams ir partneriams irgi nėra gera biznio praktika. Kodėl nei vienas normalus nenori dirbti su Dominyku, nes nemoka jis dirbti ir nieko jis čia nepastatys su mėginimu apgauti. Taškas visiems laikams.
Atsakyti
Jeigu Dominyko vadovaujama įmonė nesugeba organizuoti sklandžių procesų ir rezultate gaunasi visiškas bardakas, manau reikia jam atleisti, nes jaunuolis mokosi ir tikiu kad sukurs kada nors gerą paslaugą, reikia tik suteikti jam dar kelis šansus, kad pasimokytų iš klaidų. O jeigu kaprizingi klientai reikalaus kompensacijų, tai žlugs šio jaunuolio verslas, svajonės ir noras kurti. Manau kad jis gudrus, nes sugeba organizuoti darbą per keletą įmonių Globali siunta, Neimekta ir Fartera, taip suklaidindamas godžius tiekėjus. Jam tik trūksta patirties ir matematikos žinių, tai po kelių metų įgys ir šiuos dalykus. Tai paremkite apsukrų kovotają Druskį ir neprašykite kompensacijų, gal kada nors jis už tai atsidėkos, kai taps turtingu ir įtakingu verslininku.
Atsakyti
A 2021-02-13 19:58:14
Tragedija.Šimtai siuntinių dingo.Versijos prieštarauja viena kitai : 1.Siuntos neišsiųstos dėl linijos gedimo (tą laišką 12.31 tubūt gavome visi, kurie naudojomės esiuntimo paslaugomis).2.Siuntos užblokuotos DE dėl esiuntimas skolų.3.Siuntos dingo, nes Itela nenuvežė iki DE sandelių (buldshit).4.Siuntos yra Kaune, nes Dominykas Druskis neturi automatizuotos linijos paskirstyti ir išsiųsti siuntas atgal siuntėjans.5.Siuntos bus grąžintos pirmadienį per Venipak (rekia nueiti į sandėlį ir pažiūrėti, ar ten yra jūsų siuntos).Gal jūs juokiatės iš mūsų ? Ar negana tyčiotis? Grąžinkite siuntas pagaliau, kiek galima meluoti ???
Kokį verdiktą e-policija parašė apie Dominyko Druskio veiklą?
Atsakyti
A 2021-02-13 19:58:14
Tragedija.Šimtai siuntinių dingo.Versijos prieštarauja viena kitai : 1.Siuntos neišsiųstos dėl linijos gedimo (tą laišką 12.31 tubūt gavome visi, kurie naudojomės esiuntimo paslaugomis).2.Siuntos užblokuotos DE dėl esiuntimas skolų.3.Siuntos dingo, nes Itela nenuvežė iki DE sandelių (buldshit).4.Siuntos yra Kaune, nes Dominykas Druskis neturi automatizuotos linijos paskirstyti ir išsiųsti siuntas atgal siuntėjans.5.Siuntos bus grąžintos pirmadienį per Venipak (rekia nueiti į sandėlį ir pažiūrėti, ar ten yra jūsų siuntos).Gal jūs juokiatės iš mūsų ? Ar negana tyčiotis? Grąžinkite siuntas pagaliau, kiek galima meluoti ???
Man vargais negalais pavyko susigrąžinti pinigus. Receptas:

1. Parašyti atsiliepimus ne tik čia, bet ir kitur internete apie šią įmonę + paminėti ir jos direktoriaus vardą bei pavardę (jis bijo viešumo, dėl to jo duomenys tiek svetainėje, tiek rekvizituose paslėpti). Jis reputaciją jau ir taip susidirbęs, bet toki atsiliepimai internete liks ilgam, dėl ko vėliau net ir atidarius kitas įmones, su juo niekas nebedirbs ir nepasitikės.
2. Pareiškimas e-policija
3. Laiškas iv.lt support'ui su pranešimu apie apgaulingą veiklą (svetainė talpinama būtent iv.lt). Gavę daugiau pranešimų jie gali netgi išjungti tą svetainę.
4. El.laiškas, asmeninė žinutė "direktoriui" per fb.
5. Jeigu buvo mokėta naudojant kortelę, susisiekti su banku dėl chargeback

Rezultatas - per 3 dienas grąžinti pinigai, kurių laukta ilgiau nei mėnesį, iki tol tik pažadai. Nors galų gale pinigai grąžinti, bet patirtis su šita kontora pati neigiamiausia ir nesuprantu, kaip šis uab dar veikia. Jeigu dingo ir siuntos, tuomet galbūt jau šaukštai po pietų...
Atsakyti
Tragedija.Šimtai siuntinių dingo.Versijos prieštarauja viena kitai : 1.Siuntos neišsiųstos dėl linijos gedimo (tą laišką 12.31 tubūt gavome visi, kurie naudojomės esiuntimo paslaugomis).2.Siuntos užblokuotos DE dėl esiuntimas skolų.3.Siuntos dingo, nes Itela nenuvežė iki DE sandelių (buldshit).4.Siuntos yra Kaune, nes Dominykas Druskis neturi automatizuotos linijos paskirstyti ir išsiųsti siuntas atgal siuntėjans.5.Siuntos bus grąžintos pirmadienį per Venipak (rekia nueiti į sandėlį ir pažiūrėti, ar ten yra jūsų siuntos).Gal jūs juokiatės iš mūsų ? Ar negana tyčiotis? Grąžinkite siuntas pagaliau, kiek galima meluoti ???
Atsakyti
D 2021-02-12 20:33:25
Galima kreiptis i vartotojų teises, bet realiausias kelias - rašyti pareiškimą į e-policiją (galima užpildyti formą internetu) - rinktis 2 punktą - vagystė/sukčiavimas.
Ar pavyko kažko pasiekti šitaip pareiškimais? Ačiū už patarimus. Negalima leisti, kad ir kiti žmonės nukentėtų. Norisi kad visi žinotų su kuo nereikia prasidėti
Atsakyti
Erika 2021-02-12 20:29:01
Ar bandėte kas iš nukentėjusių kreiptis į vartotojų teises, dėl negrąžintų pinigų? Jei yra bandžiūsių laukiu komentaro, atsakymo ir pnš el paštu
Galima kreiptis i vartotojų teises, bet realiausias kelias - rašyti pareiškimą į e-policiją (galima užpildyti formą internetu) - rinktis 2 punktą - vagystė/sukčiavimas.
Atsakyti
Ar bandėte kas iš nukentėjusių kreiptis į vartotojų teises, dėl negrąžintų pinigų? Jei yra bandžiūsių laukiu komentaro, atsakymo ir pnš el paštu
Atsakyti
Sveiki. Kai jau sumokėjau už siuntą, pamačiau įmonės pavadinimą. Pradėjau skaityti atsiliepimus. Tiesą sakant sunerimau. Tačiau galiu patikinti siunta pasiekė tikslą. Gal 2 d. vėliau...ne per 5 d. kaip žadėjo, o per 7 d. Siunta buvo pristatyta nuo durų iki durų. Tai manau paslauga įvykdyta, tikrai už priimtiną kainą.
Atsakyti
Ka reiskia zodis A****S galit paskaityti mano paskyroe Facebook Mindaugas Butkus r LinkedINN Mindaugas Butkus. Nes Rekvizitai.lt matyt palaiko A******US ir bando prailginti kaip imanoma ilgiau ju gyvavima ir padaryti taip, kad nukentetu kuo daugiau zmoniu.
Atsakyti
Kadangi pries menesi rašiau, kad ESIUNTIMAS kvepia aferismo schema, grasinantis skambutis is Dominykas Druskis, kad mane, Mindaiga Butku jau yra padave i teisma - BAUDZIAMOJi BYLA! tik patvirtina, kad Dominykas Druskis - Glbali siunta ir Esiuntimas diretkorius yra a*******s, bent jau MELAGIS tai tikrai.

BUKITE ATSARGUS!!!! SILPNESNIU NERVU ZMONES AR tie, kurie su A********S susideria pirma karta - NEBIJOKITE JOKIU GRASINIMU, KAD JUS PADUOS I TEISMA UZ SMEIZTA!!!! TAI VISISKA NESAMONE! CIA JUS esate nukenteje.

KITAS DALYKAS - ZMONES _ RASYKITE PAREISKIMUS I POLICIJA - RASYKITE www.esiuntimas.lt svetaines hosting tiekejui - kad UZDARYTU SVETAINE - NES VIS DAR ZMONES KASDIEN PERVEDINEJA PINIGUS DOMINYKUI I SASKAITA - NES SVETAINE VIS DAR VEIKIA!!

NERA NURODYTA SASAJOS TARP UAB GLOBALI SIUNTA ir SVETAINES https://esiuntimas.lt/ (JIE ISTRYNE, KAD TAI YRA UAB GLOBALI SIUNTA svetaine - ir zmones nemato rekvizitai.lt parasytu komentaru!

VISUS PINIGUS KURIUOS SUMOKEATE per SVETAINE https://esiuntimas.lt/ ir PACIAS SIUNTAS - GREICIAUSIAI PRARASITE!!!! STOP STOP STOP!!!

DALINKITES!! MES JAU NUKENTEJOM ir pinigu NESUSIGRAZINSIM - BET PRASAU PLATINKIT SI PRANESIMA TIK TAM, KAD ISVENGTI BUSIMUJU AUKU.
Atsakyti
Neatlikta paslaugų už 2k eur.Siuntos paimtos išsiųsti, lapkričio mėn.bet gavėjų nepasiekė.Direktorius siuntų negrąžina, kreditinės sąskaitos neišrašo.Druskis kalba lozungais : mes dirbam ties tuo klausimu, nes sprendžiam klausimus, mes turim siuntinius Kauno sandėliuose, mes išsiųsim siuntinius pirmadienį, mus pavedė Itella, sugedo skanavimo linija Vokietijoje, ir t.t.Problema iš esmės nesprendžiama, tik tempiamas laikas.Teks kreiptis į teisėsaugą.
Atsakyti
Įmonė nusirito iki tiek, kad dangstosi kitomis įmonėmis, kad galėtų per kurjerius atlikti savo užsakymus, nes didžioji dalis kurjerių jiems nebeteikia paslaugų. Slapstosi už tokių įmonių: UAB NEIMEKTA ir UAB FARTERA. Dominykas Druskis pasiekė aukščiausią lygį machinacijų ir išsisukinėjimo. Liūdna, kad tokios įmonės Lietuvoje gyvuoja ir kad verslas suprantamas kaip žaidimas, kurį bet kada galima nutraukti ar perkelti ant kito UAB'o.
Atsakyti
Buvo padarytas uzsakymas moketa is banko kortele nuskaiciavo du kartus rasiau laiska sake grazins buhalterija praejo jau 3 menesiai toliau ignoruoja laisku ragelio ne kelia, s*****i
Atsakyti
Sukčių įmonė.Paima pinigus ir nieko neišsiunčia.Pinigų negrąžina.prisiskambinti neįmanoma, išrašo sąskaitas, kur žiūri mokesčių inspekcija.Kodėl iki šiol nesusidomėjo mokesčių vogimu?Neb8kit kvaili, jokiais būdais su jais nebendradarbiaukit.Pasimausit.Legalus sukčiavimo būdas Lietuvoje, Kaune.
Atsakyti
esiuntimas.lt 2021-01-25 12:53:02
Sveiki Tomai,

Apgailėstaujame dėl susidariusios situacijos. Karantininiu laikotarpiu turėjome iššūkių suvaldyti informacijos srautus. Džiaugiamės, kad šiuo metu viską išsprendėme.
Viską išsprendėte? Rimtai? Kiek įmonių ir fizinių asmenų vis dar laukia kol
grįžtu lapkričio mėnesio neišsiųstos siuntos! Kiek kompensacijų neišmokėta už dingusias siuntas! Telefono nebekelia. Į laiškus neatsako.
Atsakyti
Nuo 2020 m. 12 mėn. 30 d. pateikto prašymo grąžinti pinigus už neįvykdytą siuntą, nesulaukiu pavedimo. Siuntimo dokumentas net nebuvo suformuotas dėl jų sistemos problemos, tad pinigai nepasiekė Fedex. Į laiškus neatsako jau keletą savaičių, o paskutinį kartą kalbėjus telefonu sausio 25 d., skambučiai yra ignoruojami.
Atsakyti
Lapkričio 18 dieną 13:52 buvo pirmasis mano skambutis į Esiuntimas įmonę pasiteirauti dėl siuntos įpakavimo. Tuo metu dar nebuvau užsisakiusi jų paslaugų. Konsultantė į mano užduotą klausimą - "ar galima siuntą supakuoti ne į dėžę, bet į vadinamus "turginius" maišus, atsakė, kad toks įpakavimas yra tinkamas ir svarbu, kad butų viskas uždengta/užsegta.
Lapkričio 18 dienos vakarą internetu užsakiau paslaugą užpildydama visus nurodytus laukelius ir apmokėjau siuntos mokestį: 51, 23€ ir skiltyje kada užsakyti kurjerį paimti siuntos nurodžiau datą: Lapkričio 20 dieną (5dienį).
Kurjeris lapkričio 20 dieną neatvyko, o paskambinus nurodytu klientų aptarnavimo numeriu: +37068029692 konsultantė pasakė:- taip kartais nutinka. Tad tą pačią dieną man teko skambinti 3 kartus, nes konsultantė pati nebeperskambino su nauja kurjerio iškvietimo data.
Sutarėm, kad kurjeria bus iškviestas lapkričio 23 dienai, tačiau kurjeris atvyko iš anksto nepranešęs ir nesusitaręs laiko. Tuo metu namuose nieko nebuvo todėl kurjeris tiesiog išvyko ir nurodė klaidingą informaciją, kad siunta buvo nesuruošta. Todėl lapkričio 23 dieną teko skambinti 2 kartus ir prašyti, kad perkeltų į kitą laiką. Suderinus datą (lapkričio 24 dieną) kurjeris vėl gi neatvyko. Skambinau 3 kartus į konsultantų aptanavimą ir kreipiausi elektoniniu paštu : [email protected] ir nurodžiau priežastį, kad kurjeris nemato savo sistemoje jokio užsakymo.
Tuo tarpu gaunu laišką su pašymu patikslinti kas yra siuntos viduje, nors pildant visus reikiamus duomenis internetu buvo nurodyta, kad siuntoje yra: maisto produktai ir namų apyvokos daiktai. Tą pačią dieną atsakiau į laišką ir išsiunciau delalią informaciją. Taip pat ilgą laiką nepavyko gauti siuntos lipduko su siuntos numeriu (ji gavome tik lapričio 23 dieną).
Taip pat 24 dieną gaunu laišką su prašymu atsiųsti kaip atrodo supakuota siunta. Prašymus ivykdžiau. Tą pačią dieną paskambinus galiausiai sužinau apie kažkokį netikėtą "paletės mokestį" ~180€. Kadangi konsultantė nesuteikė apie tai jokios papildomos informacijos kas čia per mokestis ir iš kur jis atsirado, palikau žinutę facebook puslapyje- messenger. Atsakymą gavau tik 27 dieną su žinia, kad mano siuntą "geranoriškai" sutiko perpakuoti ten dirbantis personalas be mano žinios ar sutikimo. Viską sužinojau tik tuomet kai pati kreipiausi, pabrėžiu, kad nei vieno skambučio iš šitos įmonės aš NESULAUKIAU NEI KARTO!
Lapkričio 25 dieną gaunu laišką su atsakymu jog įpakavimas nėra tinkamas! Į aptarnavimo centrą skabinau vėl 2 kartus aiškintis situaciją ir kaip nurodyta laiške viskas buvo apsukta ir supakuota palipdomai į plastikinę plevę. Siuntinys buvo supakuotas patvariai ir saugiai. (Buvo skambinta 2 kartus į klientų aptarnavimą). Viską išsiaiškinus gaunu laišką, kad kurjeris iškviestas lapkričio 26 dienai (1 skambutis į aptarnavimo centrą).
Lapričio 26-27 dienomis el.paštu kreipiausi dėl siuntos sekimo numerio. Per visus nurodytus el.puslapius nei vienas siuntos kodas neveikė. Lapkričio 27 dieną skambinau į aptarnavimo centrą (2 kartus).
Lapkričio 30 dieną skambinau į aptarnavimo centrą vėl sužinoti ar galiausiai siunta iškeliavo po tiek laiko ir terliojimosi ir tuomet aš esu informuota, kad siuntos sekimo numerio aš negausiu, nes sinta bus gražinama siuntėjui atgal, nes buvo pažeista! Siunta buvo perpakuota taip: uždėti keli sluoksniai juodos plastiko plevės. Nežinau ar tai galima pavadinti perpakavimu. Atgavus siuntą atgal turinys buvo apgadintas, o išorė siuntos sudraskyta.
Gruodžio 2 dieną el.paštu išsiunčiau visus reikiamus duomenis dėl pinigų gražinimo. Buvau informuota, kad duomenys perduoti buhalterijai. Iki gruodžio 21 dienos pinigų niekas negražino!
Po skambučio ir pm žinutės ponui direktoriui su pareiškimu, kad bus kreiptasi į vartotojų teises gruodžio 21 dieną netikėtai įkapsėjo pinigai. Norėčiau paminėti, kad už padarytą žalą ir sugadintą siuntą niekas nieko nekompensavo! O siunta net iš Lietuvos iškeliavus nebuvo! NIEKAM NEREKOMEDUOJU! PINIGUS PLAUNA IR MELUOJA ŽMONĖMS!
Džiaugiuosi tik dėl vieno, kad grąžino siuntą, nes butų labai gaila jei būtų tiesiog dingusi be žinios. Tiesiog apgailėtina viskas nuo pat pradžių, iki pat galo! Tikiuosi greit bankrutuos šita š*******o kontora!
Atsakyti
Mindaugas 2021-01-21 18:34:53
Tai super įmonė, su greitu servisu ir aukšta paslaugų kokybe, plius maloniais žmonėmis. Tie kas verkia kad dingo jų keletas siuntų yra viskuo nepatenkinti verksniai, nemanau kad jos buvo brangios ar vertingos. Tai daugiau pozityvumo ir supratingumo, nes nėra lengva vežti siuntas kai COVID-19 siautėja. Tuo labiau kad įmonė nieko neslepia ir viešai paaiškina kaip buvo ir nutiko, ir dar kredituoja ir kompensuoja visų patirtus nuostolius, kas yra nuostabu, nes retas taip garbingai elgiasi šiais laikas. Linkiu esiuntimas.lt nušluostyti nosį konkurentams ir augti ne tik Lietuvoje, bet visame pasaulyje. Tiek verslui, tiek žmonėms Jūsų reikia!!! Dominykai, pirmyn!!!
Ne duok tu Dieve! Linkiu bankroto šiai įmonei ir kuo greičiau!
Siaubas!!!! Nepatingėsiu ir aš prisidėsiu prie dešimtimis, o gal net šimtais nukentėjusiųsu savo istorija!
NEREKOMENDUOJU NIEKAM!!!
Atsakyti
Daumantas 2020-12-28 17:16:07
Kalbėti apie patirtį su šia įmone net nėra prasmės, tik norėjau pranešti, kad buvo pradėtas ruošti ieškinys ir visi nukentėja norintys prisidėti prašau kreiptis į mane el. paštu (net jeigu ir pavyko atgauti pinigus, tačiau patyrėte tam tikrų nuostolių) - [email protected]
Ar pavyko kažką pasiekti? Buvau siuntusi jums laišką, bet negavau atsakymo.
Atsakyti
esiuntimas.lt 2021-01-25 12:48:32
Sveiki,

Su Jumis buvo susisiekta el. paštu, tikimės artimiausiu metu išspręsime situaciją. Po Lapkričio mėnesio 24 dienos, siuntos keliauja, dauguma siuntų sėkmingai pristatytos. Jeigu turite siuntų, kurių informacija nesimato, prašome atsakyti į Jums išsiųstą el. paštą, informaciją sutikrinsime ir išspręsime visus kilusius klausimus.
Sveiki, Dominykai, susisiekėt, tai susisiekėt (tarp kitko - po mėnesio laiko nuo pretenzijos pateikimo ir po beveik dviejų nuo užsakymo pateikimo), bet atsakius į jūsų laiška, vėl - tyla. Kiek reikės laukti atsakymų, dar mėnesį?
Siunta yra vis dar dingusi, jokių atsakymų kur ji yra, sekimo nuoroda neveikia ir niekas jos nepatikslino, apie kompensaciją nieko neužsimenama.
Nerekomenduoju rizikuoti.
2021-01-28 12:05:06 IP 2detoqp9
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU rizikuoti.
Prarasta brangi siunta del tos pacios situacijos kaip ir daugumai. Kompensacija pagal ju salygas 7$ uz kg.
Kas naudojasi Deutsche Post paslaugomis naudokites SIUNTIKAS.LT arba SIUSKPIGIAU.LT, kurie irgi teikia tokias paslaugas, jeigu nenorite tureti problemu ir sugadinti savo reputacija pries klientus.

Mindaugui, komentaras zemiau: tame ir reikalas kad nepamatysi niekur tiek daug teigiamu atsiliepimu, nes beveik niekas ju rekvizituose nepalieka ! Matosi kad is pazistamu ir tos pacios kontoros aplinkos stengiasi pagrazinti bendra vaizda.
Atsakyti
Ar kas metėte, kad koks kitas siuntų ir laiškų brokeris gautų tiek daug pagirimų ir malonių atsiliepių. Tik esiuntimas.lt gauna daugybę teigiamų komentarų, o tai įrodymas, kad jie geriausi ir sąžiningiausi. Keletas neigiamų komentarų - tai gali būti arba konkurentų nešvarūs darbeliai iš pavydo, arba neadekvačių klientų, kurie skundžia visus ir visada dėl subjektyvių dalykų. Dar buvo keletas komentatorių, kurie rašė kad esiuntimas skolingas ir dėl to kurjeriai užlaikė klientų siuntas, bei jų neatiduoda, tai tokie komentarai ištrinti, nes komentatoriai nepateikė įrodymų. O esiuntimas.lt nesnaudžia ir tokius negražius komentarus šalina, šaunuoliai, kad protingai daro! Tai dabar šitie blogio skleidėjai susirinko Facebooke ir ten nepelnytai teršia šios garbingos įmonės vardą. Ir kaip jiems negėda!!!
Atsakyti
Siunta paimta Lapkričio mėn.30d.bet taip ir nepasiekusi Gavėjo.Nuolat buvo skambinama ir klausiama, kur galima matyti siuntos buvimo vietą.Dabar jau neatsakoma nei į užklausas elektroniniu paštu, nei telefonu.Sugadintos šventės, nuotaika ir dingusi siunta.Nerekuomenduoju niekam, labai keista, kad gali vykti tokie dalykai.NEMELUOKITE klientams ir turėkite drąsos prisiimt atsakomybę už patirtus nuostolius.
Atsakyti
Nerekomenduoju!!! Užsakiau siuntą karantino laikotarpiu, paskambino darbuotojas pasakė jog negalima tokio svorio siuntos siusti reikia jeigu įmanoma išskaidyti per puse, kad butu dvi siuntos iki 7kg į Angliją, patvirtinau jog tokiu atvėju man netinka, noriu anuliuoti siuntą. Siuntą anuliavo be jokių problemų, tik problema ta, kad pinigų pusantro mėnesio negražina, priskambinti neįmanoma į elektroninius laiškus neatsako. Tai žmonės pagalvokit ar tikrai verta veltis su tokia įmone, kuri neišgali klientui gražinti varganų 33eur. Taip pat problemų su jais pastoviai atsiranda, tai reikia laukti kurjėrio tarpininko, kuris surenka siuntas, kol paims siuntą visą savaitę, nes jie ofise susėde nesugeba užsakyti siuntos lipdukų, turi eiti pats ieškoti ką daryti, kad gautum paslaugą už kurią jau seniai esi sumokėjas pinigus. Ir tai išeina priskambinti tik is penkto karto jeigu aišku išvis išeina, nes priskambinti prezidentui lengviau, negul į jų š*******o kontorą. Buvo toks atvėjis, kad muitinei reikėjo papildomų dokumentų, tai jie siunta pirmyn atgal kurjeriui siuntinėjo pora kartų, bet manęs dokumentų nesugebejo paprašyti, kai pats pradėjau tiesiogiai kontaktuoti su fedex jie pasakė ko trūksta, o tai ta siuntą pirmyn atgal dar visą mėnesį būtų siuntinėja (visa laimė, kad su siuntom tenka dažnai dirbti, tai bent žinau mazdaug kur kreiptis ir ką daryti). Kitas atvejis: buvo išsiųstos dhl post siuntos į esiuntimo būstinę (vienoje siuntoje buvo sudetos 5 siuntos, tai jie perpakuodami nulupo lipdukus sumaise dvi siuntas gavo du žmonės ne jiem skirtas siuntas - esiuntimas sumaišė. Nuostolis apie 100eur. Klysti žmogiška, bet tai pas jų per dažnai kartojasi. Vienu žodžiu jeigu norit sutaupyti nervų ir savo brangaus laiko paieškokit nors brangiau, bet kitų alternatyvų, nes kiek buvo siųsta per juos, tai galbūt 60-70 proc siuntų be nesusipratimų... Pasidalinau kelių mėnesių patirtimi. O čia tie kas giria, kad puikus aptarnavimas ir visa kita, jūs pamėginkit bent 10 - 15 siuntų per juos per mėnesį išsiųst, suprasit kas yra kas... Asmeniškai nesuprantu kaip dar tiek laiko dirba jie. Kas gero čia ka jie gali pasiūlyti, tai tik kaina, o KOKYBE IR APTARNAVIMAS TRAGIŠKI!!! Taigi išvadas pasidarykit patys...
Atsakyti
Viskas puiku, likau labai patenkinta šia siuntų pervežimo tarnyba, siuntinys išsiųstas labai greitai. Sėkmės!
Atsakyti
Tomas 2021-01-22 16:37:17
LABAI iš didziuju raidziu nerekomenduoju sitos kontoros. Pradzia buvo tokia : isikvietem kurjeri, sumokejom apie 40 eur uz siuntima, kurjeris neatvyko ir niekas siuntos nepaeme. Paskambinom (atsiliepe "aptarnavimas" is 9 karto) ir paaiskinus prasiau grazinti pinigus. Pinigu grazinimas uztruko menesi laiko, kas antra diena turejau skambint, rasyt laiskus, ir visada gaudavau ta pati atsakyma "siandien bus pervesti pinigai, skubos tvarka informavom buhaltere". taip tampemes menesi laiko, laisku rasyna N, skambuciu daryta N, jokio konkretumo ir jokios atsakomybes. Niekada neorganizuosiu siuntimo per sita imone.
Sveiki Tomai,

Apgailėstaujame dėl susidariusios situacijos. Karantininiu laikotarpiu turėjome iššūkių suvaldyti informacijos srautus. Džiaugiamės, kad šiuo metu viską išsprendėme.
Atsakyti
Goda 2021-01-22 19:08:04
O kaip dėl siuntų, kurios dingo (nebuvo pamestos, pavogtos, etc.) po lapkričio 24 dienos?
Sveiki,

Su Jumis buvo susisiekta el. paštu, tikimės artimiausiu metu išspręsime situaciją. Po Lapkričio mėnesio 24 dienos, siuntos keliauja, dauguma siuntų sėkmingai pristatytos. Jeigu turite siuntų, kurių informacija nesimato, prašome atsakyti į Jums išsiųstą el. paštą, informaciją sutikrinsime ir išspręsime visus kilusius klausimus.
Atsakyti
esiuntimas.lt 2021-01-15 00:25:11
Oficialus laiškas iš esiuntimas.lt
Nuoširdžiai atsiprašome klientų, kurie lapkričio mėnesio viduryje naudojosi esiuntimas.lt portale Deutsche post DHL group pašto korespondensijos paslaugomis ir susidūrė su nepatogumais. Dalinamės informacija, norėdami suteikti aiškumo bei konkretumo.
Minėtu laikotarpiu apie dešimt tūkstančių siuntų buvo užstrigusios. Didžiosios dalies siuntų padėtis likviduota, t.y. siuntos pasiekė gavėjus arba buvo grąžintos siuntėjams. Apytikslus likęs pagrąžintinas kiekis yra nuo visų siuntų apie 20% (lapkričio mėn., 13-24 dienų laikotarpyje). Suprantame padėties sunkumą ir pranešame, kad visais įmanomais būdais stengiamės artimiausiu metu pagrąžinti klientams likusias siuntas. Į tai dedame visas pastangas ir tikimės Jūsų supratingumo.
Įmonė vykdo veiklą toliau ir sprendžia iškilusius klausimus. Šiuo metu vyksta sąskaitų kreditavimas, pradėtos derinti kompensacijos.
Patikiname, kad siuntos nebuvo pasisavintos, pavogtos ar pradangintos. Visi naujai pateikti užsakymai šiuo metu keliauja įprastu grafiku.
Dėl visų klausimų prašome susisiekti el. paštu: [email protected]
O kaip dėl siuntų, kurios dingo (nebuvo pamestos, pavogtos, etc.) po lapkričio 24 dienos?
Atsakyti
Mindaugas 2021-01-21 18:34:53
Tai super įmonė, su greitu servisu ir aukšta paslaugų kokybe, plius maloniais žmonėmis. Tie kas verkia kad dingo jų keletas siuntų yra viskuo nepatenkinti verksniai, nemanau kad jos buvo brangios ar vertingos. Tai daugiau pozityvumo ir supratingumo, nes nėra lengva vežti siuntas kai COVID-19 siautėja. Tuo labiau kad įmonė nieko neslepia ir viešai paaiškina kaip buvo ir nutiko, ir dar kredituoja ir kompensuoja visų patirtus nuostolius, kas yra nuostabu, nes retas taip garbingai elgiasi šiais laikas. Linkiu esiuntimas.lt nušluostyti nosį konkurentams ir augti ne tik Lietuvoje, bet visame pasaulyje. Tiek verslui, tiek žmonėms Jūsų reikia!!! Dominykai, pirmyn!!!
Kredituoja ir kompensuoja? :D Juokauji. Įmonė dingusi, į laiškus ir emailus neatsakinėja, taip kad tik nereikia. Ir ne tau spręsti, kas kažkam vertinga, o kas ne. Iš principo - kodėl kažkas gali pelnytis iš kitų žmonių patiriamų nuostolių?
Atsakyti
LABAI iš didziuju raidziu nerekomenduoju sitos kontoros. Pradzia buvo tokia : isikvietem kurjeri, sumokejom apie 40 eur uz siuntima, kurjeris neatvyko ir niekas siuntos nepaeme. Paskambinom (atsiliepe "aptarnavimas" is 9 karto) ir paaiskinus prasiau grazinti pinigus. Pinigu grazinimas uztruko menesi laiko, kas antra diena turejau skambint, rasyt laiskus, ir visada gaudavau ta pati atsakyma "siandien bus pervesti pinigai, skubos tvarka informavom buhaltere". taip tampemes menesi laiko, laisku rasyna N, skambuciu daryta N, jokio konkretumo ir jokios atsakomybes. Niekada neorganizuosiu siuntimo per sita imone.
Atsakyti
Tai super įmonė, su greitu servisu ir aukšta paslaugų kokybe, plius maloniais žmonėmis. Tie kas verkia kad dingo jų keletas siuntų yra viskuo nepatenkinti verksniai, nemanau kad jos buvo brangios ar vertingos. Tai daugiau pozityvumo ir supratingumo, nes nėra lengva vežti siuntas kai COVID-19 siautėja. Tuo labiau kad įmonė nieko neslepia ir viešai paaiškina kaip buvo ir nutiko, ir dar kredituoja ir kompensuoja visų patirtus nuostolius, kas yra nuostabu, nes retas taip garbingai elgiasi šiais laikas. Linkiu esiuntimas.lt nušluostyti nosį konkurentams ir augti ne tik Lietuvoje, bet visame pasaulyje. Tiek verslui, tiek žmonėms Jūsų reikia!!! Dominykai, pirmyn!!!
Atsakyti
esiuntimas.lt 2021-01-15 00:25:11
Oficialus laiškas iš esiuntimas.lt
Nuoširdžiai atsiprašome klientų, kurie lapkričio mėnesio viduryje naudojosi esiuntimas.lt portale Deutsche post DHL group pašto korespondensijos paslaugomis ir susidūrė su nepatogumais. Dalinamės informacija, norėdami suteikti aiškumo bei konkretumo.
Minėtu laikotarpiu apie dešimt tūkstančių siuntų buvo užstrigusios. Didžiosios dalies siuntų padėtis likviduota, t.y. siuntos pasiekė gavėjus arba buvo grąžintos siuntėjams. Apytikslus likęs pagrąžintinas kiekis yra nuo visų siuntų apie 20% (lapkričio mėn., 13-24 dienų laikotarpyje). Suprantame padėties sunkumą ir pranešame, kad visais įmanomais būdais stengiamės artimiausiu metu pagrąžinti klientams likusias siuntas. Į tai dedame visas pastangas ir tikimės Jūsų supratingumo.
Įmonė vykdo veiklą toliau ir sprendžia iškilusius klausimus. Šiuo metu vyksta sąskaitų kreditavimas, pradėtos derinti kompensacijos.
Patikiname, kad siuntos nebuvo pasisavintos, pavogtos ar pradangintos. Visi naujai pateikti užsakymai šiuo metu keliauja įprastu grafiku.
Dėl visų klausimų prašome susisiekti el. paštu: [email protected]
Norisi tikėti, kad rašote tiesą ir prisiimsite atsakomybę. Nuoširdžiai linkiu viską išspręsti su klientais atsakingai ir taikiai, nes iki šios "juodosios skylės", kuomet dingo siuntos, lyg ir neblogai viskas ėjosi su DP, siuntos keliavo... Stiprybės.
Atsakyti
Oficialus laiškas iš esiuntimas.lt
Nuoširdžiai atsiprašome klientų, kurie lapkričio mėnesio viduryje naudojosi esiuntimas.lt portale Deutsche post DHL group pašto korespondensijos paslaugomis ir susidūrė su nepatogumais. Dalinamės informacija, norėdami suteikti aiškumo bei konkretumo.
Minėtu laikotarpiu apie dešimt tūkstančių siuntų buvo užstrigusios. Didžiosios dalies siuntų padėtis likviduota, t.y. siuntos pasiekė gavėjus arba buvo grąžintos siuntėjams. Apytikslus likęs pagrąžintinas kiekis yra nuo visų siuntų apie 20% (lapkričio mėn., 13-24 dienų laikotarpyje). Suprantame padėties sunkumą ir pranešame, kad visais įmanomais būdais stengiamės artimiausiu metu pagrąžinti klientams likusias siuntas. Į tai dedame visas pastangas ir tikimės Jūsų supratingumo.
Įmonė vykdo veiklą toliau ir sprendžia iškilusius klausimus. Šiuo metu vyksta sąskaitų kreditavimas, pradėtos derinti kompensacijos.
Patikiname, kad siuntos nebuvo pasisavintos, pavogtos ar pradangintos. Visi naujai pateikti užsakymai šiuo metu keliauja įprastu grafiku.
Dėl visų klausimų prašome susisiekti el. paštu: [email protected]
Atsakyti
Liutauras 2020-12-30 22:38:12
pateiksiu įspūdžius iš savo pusės. Naudojamės paslaugomis nuo praėjusios vasaros, dalis express, dalis DHL Global mail. Iš esmės rinkomės, nes kainos buvo palyginus žemiausios prieš konkurentus. Express siuntoms gavome papildomą 14% nuolaidą paskyrai, tad kainos kaip ir tiko. Viskas buvo gerai, bet lapkritį vienu metu strigo global pašto siuntiniai. Gruodžio antroje pusėje surizikavome, siuntos keliauja vėl įprastai. Reziume, gavome informacijos, kad lapkričio dalis siuntų grįžo atgal iš Vokietijos, kadangi nepavyko nuskanuoti, informavo, kad toks atvejis vienetinis. Tačiau nepaisant visko džiugu, kad išsprendė visą situaciją. Tikiu, kad kiekvienam verslui gali pasitaikyti iššūkių. Toliau bendraujam ir siunčiam siuntas. Ir pagal komentarus matosi, kad nors ir įmonė egzistuoja 2 metus, bet visi komentarai suplaukė į paskutinius mėn. Anksčiau siuntė ir visiems gerai, toliau dabar vėl siunčia ir taip pat gerai. Tad galiu patikinti, kad ne koks scamas.
Sutinku, kad pasitaiko visko - siuntos gali vėluoti ar pasimesti, bet didžiausia problema yra ta, kad įmonė visiškai nesprendžia iškilusių problemų, nekomunikuoja, išsisukinėja ir dar meluoja.. Susidūrė su problemomis - siuntos užstrigo Vokietijos terminale - tai iš karto ir reikėjo klientams sakyti, kad taip atsitiko, ieškoti bendrų sprendimų, o ne tempti gumą ir išsisukinėti. Nuo lapkričio pabaigos niekas neišspręsta, į laiškus nebeatrašo, net iš interneto svetainės ištrynė kontaktinį tel. numerį.
Atsakyti
Apgailėtina, kai klientai situaciją apie dingusias / neišsiųstas siuntas sužino iš forumų ir kitų taip pat nukentėjusių žmonių, nes ši š*******o kontora neteikia jokios informacijos ir MELUOJA klientams. Beveik 2 mėnesiai praėjo nuo to laiko, kai siuntos dingo kaip į vandenį - nei tracking'ų, nei siuntų, nei kompensacijų, niekas nieko nežino. Prisiskambinti neįmanoma, į laiškus irgi nebeatsako..
Atsakyti
Liutauras 2020-12-30 22:38:12
pateiksiu įspūdžius iš savo pusės. Naudojamės paslaugomis nuo praėjusios vasaros, dalis express, dalis DHL Global mail. Iš esmės rinkomės, nes kainos buvo palyginus žemiausios prieš konkurentus. Express siuntoms gavome papildomą 14% nuolaidą paskyrai, tad kainos kaip ir tiko. Viskas buvo gerai, bet lapkritį vienu metu strigo global pašto siuntiniai. Gruodžio antroje pusėje surizikavome, siuntos keliauja vėl įprastai. Reziume, gavome informacijos, kad lapkričio dalis siuntų grįžo atgal iš Vokietijos, kadangi nepavyko nuskanuoti, informavo, kad toks atvejis vienetinis. Tačiau nepaisant visko džiugu, kad išsprendė visą situaciją. Tikiu, kad kiekvienam verslui gali pasitaikyti iššūkių. Toliau bendraujam ir siunčiam siuntas. Ir pagal komentarus matosi, kad nors ir įmonė egzistuoja 2 metus, bet visi komentarai suplaukė į paskutinius mėn. Anksčiau siuntė ir visiems gerai, toliau dabar vėl siunčia ir taip pat gerai. Tad galiu patikinti, kad ne koks scamas.
Nepasakok pasaku, nuolaidas jis gavo, retas atvejis kada kazkas ateina i rekvizitus palikti gera atsilepima, cia ateina tik del blogu atsilepimu zmones ateina.
Atsakyti
Aiste 2021-01-10 20:17:34
galiu patikinti, kad ši įmonė tikrai neišsprendė situacijos. Bijau, kad šis komentaras tik bando pataisyti nebepataisomai sugadintą įmonės reputaciją. Lapkričio mėnesį neišsiųstos siuntos nebuvo grąžintos, taip pat ir nebuvo
pristatytos klientams, kompensacijos neišmokėtos, kur jos šiuo metu - niekas neatsako. Kadangi atsakingi asmenys nekomunikuoja, tai galima net ir prie ‘scam’o’ priskirti.
Faktas kad cia is savu kazkas komentuoja, pas mane ta pati situacija, lapkriti siusta siunta kaip sake grizo atgal ir issiunte antra karta. Bet ne pirma, ne antra karta siunta taip niekur ir nepasirode ir niekas negali atsakyti kur ji yra.
Atsakyti
Liutauras 2020-12-30 22:38:12
pateiksiu įspūdžius iš savo pusės. Naudojamės paslaugomis nuo praėjusios vasaros, dalis express, dalis DHL Global mail. Iš esmės rinkomės, nes kainos buvo palyginus žemiausios prieš konkurentus. Express siuntoms gavome papildomą 14% nuolaidą paskyrai, tad kainos kaip ir tiko. Viskas buvo gerai, bet lapkritį vienu metu strigo global pašto siuntiniai. Gruodžio antroje pusėje surizikavome, siuntos keliauja vėl įprastai. Reziume, gavome informacijos, kad lapkričio dalis siuntų grįžo atgal iš Vokietijos, kadangi nepavyko nuskanuoti, informavo, kad toks atvejis vienetinis. Tačiau nepaisant visko džiugu, kad išsprendė visą situaciją. Tikiu, kad kiekvienam verslui gali pasitaikyti iššūkių. Toliau bendraujam ir siunčiam siuntas. Ir pagal komentarus matosi, kad nors ir įmonė egzistuoja 2 metus, bet visi komentarai suplaukė į paskutinius mėn. Anksčiau siuntė ir visiems gerai, toliau dabar vėl siunčia ir taip pat gerai. Tad galiu patikinti, kad ne koks scamas.
galiu patikinti, kad ši įmonė tikrai neišsprendė situacijos. Bijau, kad šis komentaras tik bando pataisyti nebepataisomai sugadintą įmonės reputaciją. Lapkričio mėnesį neišsiųstos siuntos nebuvo grąžintos, taip pat ir nebuvo
pristatytos klientams, kompensacijos neišmokėtos, kur jos šiuo metu - niekas neatsako. Kadangi atsakingi asmenys nekomunikuoja, tai galima net ir prie ‘scam’o’ priskirti.
Atsakyti
Norite turėti problemų siųskite su šia kontorą. Viskas prasideda tik užsisakius paslaugą, o tiksliau tai reikia damokėti už tai kad kurjeris atvyktu arba, kad jų nuožiūra reikia pakeisti operatorių. Jei reikia grąžinti pinigus tai visai kita istorija. Nėra buve, kad siunta būtų nuėjus nurodytu laiku. Paskambinus net išsižioti neduoda ir porina savo teisybę, o teisybe tokia kad gavėjas 2mėn. negauna siuntos ir siunta prapuola. Žodžiu norite turėti problemų siųskite. Arba nebandykite laimės su šia kontora, aš sau nutariau geriau sumokėsiu 5eur brangiau jų konkurentams, ir ramiai miegosiu.
Atsakyti
Sveiki,

vežame kartais ju siuntas i vakaru Eurpa. Imone jau kuris laikas neatsiskaito uz suteiktas paslaugas, i raginimus nereaguoja. Nesinaudokite ju paslaugomi, jei nenorite tureti rupesciu.
Atsakyti
Pritariu daugumai pasisakymų - aptarnavimas tragiškas. Neatsakoma, darbuotojos nieko nežino, išjungia susirašinėjimus.
Pradėkim nuo to, kad jie yra tik tarpininkai, tai yra, patys siuntų nesiunčia. Tad reiks susimokėti ne tik už siuntos siuntimą, bet ir už jos paėmimą iš namų ir nuvežimą iki šios įmonės buveinės.
Mano siunta (į Olandiją) turėjo būti nusiųsta per 4-8 d.d. (sumokėtas priority mokestis). Po to, kai siuntą paėmė kurjeris ir pristatė į UAB Globali siunta sandėlį, siunta 5 darbo dienas tiesiog prabuvo sandėly ir tik tada buvo išsiųsta į Olandiją. Tai kaip ir beprasmiška mokėti už priotity ar ne? Nepaisant visko ir negavus atsakymo, kodėl siunta nebuvo išsiųsta iškart, po siuntos išsiuntimo praėjo jau 25 dienos. Žinių, kur yra siunta, - nerasta, sekimo kodas neveikia. Parašius pretenziją, gavau atsakymą, jog, , daug siuntų dingusios, laukite" ir dar pasiūlymą 7$ kompensacijai, kai vien siuntimas kainavo 15eur + siuntos vertė.
Neprofesionalių a******ų įmonių, kurios visomis išgalėmis rekomenduoju vengti, nes viskas, kas gali nutikti blogai, tikrai nutiks. Mano atveju - ne tik prarasta siunta, bet ir dar išmesti į balą pinigai, skirti siuntimui, ir aišku, sugaištas laikas (labai daug jo).
Aferistai ATSARGIAI
2021-01-05 16:54:00 IP 2i583nrg
Atsakyti
ISPEJU, PAPUOLIAU KAIP IR VISI, pinigai turejo but grazinti dar praeitais metais nes nesugebejo ivykdyti savo isipareigojimu, bet iki siol nera, skambuciai email jau neatsako, panasu kad susirinko pinigus ir jau laukia bankroto, kol yra galimybe vaziuokite ir asmeniskai atsiimkite pinigus.
Atsakyti
Beveik prieš mėnesį paskaičiau atsiliepimus apie šią "kontorą" ir galvojau surizikuosiu ir papuoliau.Istorija tokia pati kaip ir daugumos - užsakymas priimtas ir nuskaityti pinigai labai greitai, o tada ir prasidėjo - lipduko nesulaukėm, nors laiške rašo jog bus 20 minučių laikotarpyje, teko skambinti.Kaip visada kažkokios problemos su sistema.Skambina vadybininkas ir siūlo siuntą pristatyti už dvigubai didesnę kainą nei užsakyta.Aišku atsisakome, nes kaina jau nekonkurentabili.Paprašome gražinti pinigus, pareiškia jog pagal jų įmonės įstatus pinigus gražins per 10 dienų.Šiandiena jau 16 diena, į laiškus neatsakinėja, absoliučiai ignoruoja.Bėkit nuo šitos "š*******o" kontoros, nes labaiau panašu ne į įmonę, o sukčių pinkles.Ir tik nereikia kaltinti esančios situacijos, nes pas kitus tiekėjus tokių pastovių problemų nėra.NERIZIKUOKIT savo pinigais ir nervais.

Taip pat rekomenduojame

Gelvorasergel
Skolų išieškojimas

Adresas: Švitrigailos g. 11H, LT-03228 Vilnius.
Veiklos sritys: skolų išieškojimas; finansai; teisinės paslaugos.
Esame viena didžiausių mokėjimų ir skolų valdymo bendrovių Lietuvoje, turinti daugiau nei 20-ies metų patirtį rinkoje. Savo pozicijas dar labiau sustiprinome 2022 kovą susijungus UAB Gelvora ir UAB Sergel ir Lietuvai pristačius Baltijos šalyse jau pažįstamą prekės ženklą „GelvoraSergel“. Gelvora Sergel...
EASY DEBT SERVICE
Skolų pirkimas. Skolų išieškojimas.

Adresas: Antano Tumėno g. 4-1101, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: skolų išieškojimas; finansai; konsultacijų paslaugos; teisinės paslaugos.
SKOLŲ PIRKIMAS Galime nupirkti Jūsų skolas į Lietuvos ir užsienio bendroves, juridinius ir fizinius asmenis. Įmonės ekspertai turi daugiau kaip 8 metų patirtį perkant skolų portfelius. Galime sudaryti tiek vienkartinius, tiek periodinius sandorius. Jeigu nusprendėte parduoti susikaupusias skolas, susisiekite su...
Juridicon, UAB
Adresas: Totorių g. 5-7, LT-01121 Vilnius.
Veiklos sritys: teisinės paslaugos; konsultacijų paslaugos; skolų išieškojimas; tarpininkavimas.
„Teisės departamentas kaip paslauga Allaw“ ir „Duomenų apsaugos pareigūnas Allaw“ tradiciniuose Lietuvos verslo konfederacijos organizuojamuose prestižiniuose „Metų paslauga 2019“ ir „Metų paslauga 2020“apdovanojimuose laimėjo nominaciją „Metų teisės paslauga“! Teikiamos paslaugos už fiksuotą prenumeratos mokestį:...
Antstolio Valdo Zubino kontora
Antstolio paslaugos Kaune ir Kauno rajone

Adresas: A. Mickevičiaus g. 50, LT-44244 Kaunas.
Veiklos sritys: antstoliai; skolų išieškojimas; teisinės paslaugos.
Antstolio Valdo Zubino kontora Kaune, antstolių kontoros (antstolis), antstolių paslaugos. Tarpininkavimas vykdant turtines prievoles, priverstinis skolų išieškojimas, ikiteisminis skolų išieškojimas, atsiskaitymų administravimas. Profesionalus procesinių ir kitų dokumentų įteikimas. Teisinės paslaugos bei faktinių...
Skola ir teisė
Skolų išieškojimas Lietuvoje ir Europoje

Adresas: Gedimino g. 5-7, LT-44332 Kaunas.
Veiklos sritys: skolų išieškojimas; finansai; informacijos teikimas; kita veikla; konsultacijų paslaugos; kontrolės tarnybos; tarpininkavimas; teisinės paslaugos; tyrimai, ekspertizės.
MB „Skola ir teisė“ siūlo pilną kreditų valdymo paslaugų paketą: Skolų išieškojimas Lietuvoje Skolų išieškojimas užsienyje Kreditų rizikos vertinimas Prevencija Skolų administravimas Teisinės priežiūros paslaugos Dokumentų teismui rengimas MB „Skola ir teisė“ specialistai konsultuoja ir suteikia įmonėms informaciją...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Darbuotojų medžioklės sezonas atidarytas: kaip pasinaudoti krize
Darbuotojų medžioklės sezonas atidarytas: kaip pasinaudoti krize 09-29 11:06
Šiandien darbdavys nebėra darbo jėgos pirkėjas, jis tapo darbo vietos pardavėju. Pardavinėti darbo vietą turi ne personalo vadovas, o rinkodaros specialistas, ir pradėti tai daryti reikia ne...
Aludariai apie energetikos krizę: užteks skųstis, turime susitelkti ir patys ieškoti sprendimų
Aludariai apie energetikos krizę: užteks skųstis, turime susitelkti ir patys ieškoti sprendimų 09-28 20:09
Didėjant spaudimui dėl subsidijų verslui už elektrą ir dujas, Lietuvos aludariai atkreipia dėmesį, kad buvo galimybių pasirengti smūgiui, kurį šiandien patiria verslas, ir investuoti į...
Statybas iškeitė į programavimą ir atgal nebesidairo
Statybas iškeitė į programavimą ir atgal nebesidairo 09-28 20:01
Statybų inžineriją baigęs Mantvydas Buzas pagal specialybę dirbo vos kelerius metus, bet paauglystės norai ir svajonės ėmė blankti paragavus tikro gyvenimo bei pradėjus kurti šeimą. Darbas iš kur...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar per šiuos metus dalyvavote mokymuose/konferencijose?

Akcijų kainos

Meta 141,61 +5,36%
Boeing 133,44 +4,65%
Macy's 16,53 +4,49%
ConocoPhillips 103,00 +4,29%
General Electric 64,46 -0,02%
Hasbro 69,38 -0,09%
Manchester United 12,70 -0,78%
Apple 149,84 -1,27%

Žaliavų kainos pasaulyje

Auksas 1732,74 -5,65%
Dyzelis 3,70 -15,14%
Jautiena 5,84 -2,34%
Vištiena 3,54 -3,54%
Anglis 196,95 +16,09%
Sidabras 19,08 -11,50%
Benzinas 3,48 -14,71%
Ryžiai 418,00 -5,86%