VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Gintaro baldai, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Gintaro baldai

Atsiliepimai apie Gintaro baldai, UAB

Esame tam, kad Jūsų namai taptų jaukūs ir šilti, džiugintų ir visada kviestų sugrįžti!
Parašyk savo nuomonę apie Gintaro baldai, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Esu gana dazna Klaipedos Gintaro baldu kliente, visada maloniai aptarnauja, pataria, pakonsultuoja. Visada stengiuosi bendraut su ta pacia pardaveja. Teko vel apsilankyt, del iskilusios problemos, truko detales. Iejus pasisveikinau, bet prie kompiuterio sedejusi blondinevpardaveja net nepakele galvos. Tiek to. Apejau parduotuve ir neradau saco pardavejos. Kitos buvo uzsiemusios su klientais. Priejau ir paklausiau pas ka galiu kreiptis del trukumo, maloniai pasiule kreiptis i vedeja. Pasirodo pas ta pacia blondine. Grizau, pasisveikinau dar karta. Jokio demesio, stoviu, laukiu. Tuo metu atejo dar vienas klientas su sutartim. Supratau, kad atsiimt baldu. Jis taip pat pasisveikino. "Vedeja" kazka suburbejo, bet akiu nepakele. Stovim abu.laukiam. Kai atejo prie kasos pardaveja su klientais, "vedeja" suburbejo pardavejai- paziurek, cia kazko nori! Pasijutau nesmagiai, lyg ismaldos prasyciau. Pardaveja vertesi per galva noredama visus klientus, kuo greiciau aptarnaut, pasiule kavos. "Vedeja" isdidziai pakilo ir koja uz kojos nuejo per sale. Pardaveja atsiprase uz, tai, kad teko laukti, nors ne jos kalte. Aciu pardavejoms, kad stengiasi del klientu.
Atsakyti
Eligija 2019-08-12 09:32:06
Sveiki,
Liepos men. lankiau tevu namus, atvykome is JAV.Kilo sumanymas atnaujinti mamytei baldus, po tevuko mirties, Prasviesinti jai gyvenymą.
Apsilankiusi Gintaro Baldu parduotuvėje susiradau gražu kilimą ir puikius baldus. Atnaujinome visa kambary "nuo -iki"
Esu labai laiminga rezultatu ir mamą pradžiuginti tikrai pavyko.
Tik grįžusi į JAV, skubu Jums rašyti padėka, dėl nuostabaus, begalo rūpestingo, profesianalaus aptarnavimo Šiaulių Gintaro baldu parduotuvėje.
Uz visa šiluma ir kruopštų rupesti esu širdingai dekinga Jolantai Simanauskienei (mus aptarnavusi, kaip savo šeima pasirupinusia) pardavėja (mes viska pirkome per tris kartus, visus juos rūpinosi Jolanta, patardama ir zinodama, visas detales musu namų atnaujinimo projekto, padėjo rinktis kiekviena detale, nešiojo -rinko stalus -trumpai rašant -labai labai Esame jai dėkingi už jos dėmesinga rupesti ir gera darbą.
Tuo pačiu, taip pat nuoširdžiausiai ir profesionaliai mums padejusiam surinkti mūsų naujus baldus -Giedriui Laurinavičiui.Labai profesionalus savo darbo meistras, paslaugus, draugiškas, rimtas darbuotojas ir geras žmogus.
Mūsų patirtis, Jūsų parduotuvėje -pati geriausia, zinoma dėl gražiu, įdomesnių baldu ir dviejų šių puikiu minėtų Jūsu darbuotojų dėka.
Taip pat dėkojame -už greita pristatymą ir puiku darbuotoju parinkimą.
Širdingai Jums -Ačiū !
Pagarbiai ir dekingai
Eligija
Sveiki, Eligija,

Jolantos Simanauskienės, Giedriaus Laurinavičiaus ir visos „Gintaro baldų“ komandos vardu noretume padėkoti už tai, kad ne tik nusprendėte savo tėvų namų atnaujinimą patikėti mums, bet ir, jog skyrėte laiko šiai išties gražiai padėkai parašyti. Visuomet smagu išgirsti apie klientų patirtis po to, kai paliekate „Gintaro baldų“ parduotuvę, ir mūsų baldai tampa jūsų gyvenimo dalimi. Stengiamės užtikrinti, jog klientai ne tik įsigytų prekę, atitinkančią jų poreikius, bet ir suteikti visapusiškai pozityvią patirtį nuo Jūsų norų išklausymo iki baldo atkeliavimo į Jūsų namus. Mūsų kolektyvas nuolat mokosi ir tobulėja, o siūlomas asortimentas parenkamas taip, kad kiekvienas lietuvis galėtų atrasti tai, kas atitinka jo poreikius. Tikimės, jog Jūsų mamytė dar ilgai džiaugsis atnaujintu kambariu, o, sumaniusi įsigyti kažką naujo, vėl prisimins mus.
Atsakyti
Sveiki,
Liepos men. lankiau tevu namus, atvykome is JAV.Kilo sumanymas atnaujinti mamytei baldus, po tevuko mirties, Prasviesinti jai gyvenymą.
Apsilankiusi Gintaro Baldu parduotuvėje susiradau gražu kilimą ir puikius baldus. Atnaujinome visa kambary "nuo -iki"
Esu labai laiminga rezultatu ir mamą pradžiuginti tikrai pavyko.
Tik grįžusi į JAV, skubu Jums rašyti padėka, dėl nuostabaus, begalo rūpestingo, profesianalaus aptarnavimo Šiaulių Gintaro baldu parduotuvėje.
Uz visa šiluma ir kruopštų rupesti esu širdingai dekinga Jolantai Simanauskienei (mus aptarnavusi, kaip savo šeima pasirupinusia) pardavėja (mes viska pirkome per tris kartus, visus juos rūpinosi Jolanta, patardama ir zinodama, visas detales musu namų atnaujinimo projekto, padėjo rinktis kiekviena detale, nešiojo -rinko stalus -trumpai rašant -labai labai Esame jai dėkingi už jos dėmesinga rupesti ir gera darbą.
Tuo pačiu, taip pat nuoširdžiausiai ir profesionaliai mums padejusiam surinkti mūsų naujus baldus -Giedriui Laurinavičiui.Labai profesionalus savo darbo meistras, paslaugus, draugiškas, rimtas darbuotojas ir geras žmogus.
Mūsų patirtis, Jūsų parduotuvėje -pati geriausia, zinoma dėl gražiu, įdomesnių baldu ir dviejų šių puikiu minėtų Jūsu darbuotojų dėka.
Taip pat dėkojame -už greita pristatymą ir puiku darbuotoju parinkimą.
Širdingai Jums -Ačiū !
Pagarbiai ir dekingai
Eligija
Atsakyti
Laba diena,
Ne per daug linkusi rašyti atsiliepimus, bet šis kartas yra išimtinis, kuomet situacija susidėlioja taip kaip randi puikų personalą, kuris dirba nuoširdžiai ir su dideliu įkvėpimu dėl kliento, o ne tai, kad praleisti dar vieną dieną darbe. Bei šiuo laišku kreiptis ir į vadovybę :).

Istorija prasidėjo nuo to, kad po virtuvės remonto į naują virtuvę reikia naujų baldų. Nuvykus į Marijampolę, Kauno gatvėje pastebėjome baldų parduotuvę "Baldai visiems" užlipę į antrą aukštą iš esamo asortimento nieko neradome kas mums tiktų, bet darbuotoja pasiūlė išsirinkti reikiamus baldus iš katalogo, taip ir padarėme, pažadėjo, kad reikės laukti maždaug iki trijų savaičių, bet ne ilgiau. Rezultatas gavosi nei po trijų nei po šešių savaičių užsakymas nebuvo įvykdytas, buvo pasakyta, kad dar galbūt turėtumėte palaukti 2-4 savaites, galbūt po tokio termino ir bus įvykdytas Jūsų užsakymas. Kaip ir kiekvienas klientas likome nepatenkinti tokiu operatyvumu ir paprašėme gražinti avansą. Ir vėl paieškos.... išsišnekėjusi su broliu sužinojau, kad toje pačioje vietoje, tik I aukšte yra "Gintaro baldai". Pasiteiravo brolis - ar ten nebuvau užsukusi. Atsakiau, kad pirmame aukšte jokios baldų parduotuvės nėra, tik pro parduotuvės stiklus matėsi automobilių kažkokios detalės, kadangi automobilių detalių nereikėjo, tai pro duris ir neužėjome. Teko tai padaryti vėliau...

neišsiplečiant kreipiuosi į vadovybę, pagelbstint ir dirbančiam personalui, nes dažniausiai dėl mažų ar vidutinių pardavimų kenčia personalas, nes vadovybės traktuojamas kaip nesugebantis parduoti ar dar kitokie išsakomi priekaištai dėl apyvartos.

Miela vadovybe, susidėkite ryškesnius ženklus, kaip skiriamąsias kokias geltonas rodyklėles, ar kokia atributiką, kad Jūsų parduotuvė būtų labiau pastebima ir taip tokiu būdu neprarastumėte klientų. Nes kol rinkausi baldus bei kol tvarkė pirkimo dokumentus Jūsų mielas personalas, tai be vaikštinėjant į mašiną ir atgal, net keturias žmonių grupeles nukreipiau į Jūsų parduotuvę, pasiūlydama apsilankyti "Gintaro baldų" parduotuvėje. Iš 4 grupelių žmonių, 2 žmonės padėkojo, nes tiesiog jie taip pat būtų praėję ir neapsilankę parduotuvėje. O iš tų žmonių gal išsirinko sau tinkamus baldus ir taip pat liko patenkinti taip kaip aš....

Nuoširdžiausias ačiū Marijampolės "Gintaro baldų" kolektyvui dirbusiam šių metų rugpjūčio 3 d. pamainoje, Jūs puikūs bei linkiu Jums sėkmės darbe.
Atsakyti
Kostas 2019-08-06 19:56:44
Pirkome sofa Tauragės skyriuje, išsirinkto modelio sandėlyje nebuvo, todėl buvo pasiūlyta sofa iš ekspozicijos. Jokių nuolaidų negavome, nors įprastai ekspozicinėms prekėms būna taikomos nuolaidos. Parsivežę sofą pastebėjome, jog sofos kojos nubraižytos, o atgal vežti, kai vos per duris įspraudėme ir kitos tokios pat sofos reikėtų laukti apie porą mėnesių irgi jau nesinorėjo. Žodžiu, likome nusivylę.
Sveiki, Kostai,
Labai smagu girdėti, jog viena iš „Gintaro baldų“ sofų jums taip patiko, jog nusprendėte nelaukti naujos baldų siuntos. Ekspozicinės prekės dažniausiai jau būna nukainotos ir parduodamos pigiau, kadangi tai baldai, kurie visą kolekcijos eksponavimo laiką rodomi pirkėjams tam, kad jie galėtų juos laisvai išbandyti, todėl neretai nebėra fabrikinės kokybės. Įsipareigojant pirkti tokią prekę, derėtų įdėmiai dar salėje apžiūrėti baldą ir įsitikinti, jog esate visiškai tikri, kad norite įsigyti prekę būtent tokios kokybės, kokią matote salone, kadangi tai baldas, kuris ir pateks į jūsų namus be jokios grąžinimo galimybės. Ekspoziciniams baldams taikomos nuolaidos būtent todėl, kad dėl didelio pirkėjų srauto salonuose baldai šiek tiek nusidėvi ir tai būtina įvertinti.
Atsakyti
Ingrida B 2019-08-06 13:27:05
Uzsakytas baldu komplektas Angel internetu mane pasieke po 2m ir 2 sav..Tai yra baisu kiek reikejo laukti.Baldai kaip popieriniai baldine plokste trupa besukant tvirtinimo detales....Kazkoks pinigu metimas i bala.. Be to sinta betveriant paaiskejo kad neturi vienu duru.ju tiesiog nera...zodziu skusiesiu vartotoju teisem nes baldu kokybe neatitinka ju kainos....Tai zaisliniai baldai...Baisu.
Sveiki, Ingrida,
„Gintaro baldai“ stengiasi visuomet pasiūlyti platų asortimentą prieinamomis kainomis, todėl tik patys populiariausi baldai yra sandėliuojami ir juos galima įsigyti iškart. Renkantis prekę būtina atkreipti dėmesį į pristatymo terminą. Priklausomai nuo baldų rūšies ir gamintojo jis gali būti iki 45 arba 65 d. d.. Įskaitant savaitgalius ir švenčių dienas tikriausiai ir būtų 2 mėn. ir 2 sav., kurias minėjote. Pristatymo terminas visuomet yra pažymimas salono konsultantų arba aiškiai parašytas papildomoje eilutėje, jei perkate internetu. Suprantame, jog įsirengiant namus, o ypač - vaiko kambarį - visuomet apima nekantrumas, tačiau, siekdami išlaikyti draugiškas kainas, daugeliui didelių baldų greitesnio pristatymo pasiūlyti negalime.
Labai atsiprašome dėl trūkstamų durelių. Visa „Gintaro baldų“ komanda dirba klientų labui, tačiau kartais pasitaiko ir žmogiškų klaidų. Prašome susisiekti su specialistu kokybe@gintarobaldai.lt, kuris pasirūpins, jog trūkstamos durelės būtų kuo greičiau išsiųstos, o taip pat įvertins baldo kokybę, bei pasiūlys atitinkamus tolimesnius veiksmus.
Atsakyti
Pirkome sofa Tauragės skyriuje, išsirinkto modelio sandėlyje nebuvo, todėl buvo pasiūlyta sofa iš ekspozicijos. Jokių nuolaidų negavome, nors įprastai ekspozicinėms prekėms būna taikomos nuolaidos. Parsivežę sofą pastebėjome, jog sofos kojos nubraižytos, o atgal vežti, kai vos per duris įspraudėme ir kitos tokios pat sofos reikėtų laukti apie porą mėnesių irgi jau nesinorėjo. Žodžiu, likome nusivylę.
Atsakyti
Uzsakytas baldu komplektas Angel internetu mane pasieke po 2m ir 2 sav..Tai yra baisu kiek reikejo laukti.Baldai kaip popieriniai baldine plokste trupa besukant tvirtinimo detales....Kazkoks pinigu metimas i bala.. Be to sinta betveriant paaiskejo kad neturi vienu duru.ju tiesiog nera...zodziu skusiesiu vartotoju teisem nes baldu kokybe neatitinka ju kainos....Tai zaisliniai baldai...Baisu.
Atsakyti
Edgaras 2019-07-31 20:20:03
Baldai labai nekokybiški, o dėl garantinio vilkiną laiką ir nenori gražinti pinigų, ieško prie ko prisikabinti. Nusipirkau lovą sofą, po mėnesio paralonas išsikraipė, kažkas viduje pradėjo keisti formą, atlošas pradėjo lūžti. 2 mėnesius bandžiau susisiekti su garantiniu, skambinau, rašiau laiškus. po 2 mėn šiaip ne taip pavyko susisiekti. Norėjau pinigų gražinimo, jie nesutiko, siūlė taisyti lovą 3 savaites, kas yra visiškai nelogiška, nes tai reikštų, kad turėsiu miegoti ant žemės arba laikinai nusipirkti naują lovą. Kol sulaukiau iš jų atsakymo, lovos atlošas visiškai nulūžo. Turėjau kviesti meistrą ir sutvarkyti lovą, kad galėčiau miegoti. Kai jiems tai pranešiau, jie pasakė kad garantinis nebegalioja, nes lova jau tvarkė meistras be jų žinios, nors jie patys buvo pripažinę, kad lova nekokybiška.
Su jais net neina susisiekti, ignoruoja, vilkiną laiką. (Net neįsivaizduojate kokią nekokybišką lovą nusipirkau)
Laba diena, Edgarai,
“Gintaro balduose” vertiname kiekvieną klientą, todėl siūlome nemokamą klientų aptarnavimo liniją, veikiančią nuo 8 iki 17 val darbo dienomis, ir stengiamės užtikrinti kuo kokybiškesnę paslaugą. Labai atsiprašome, jei buvo sudėtinga su mumis susiekti. Kartais dėl didelio klientų skaičiaus konsultantai negali pakelti ragelio iškart, ir gali tekti paskambinti dar kartą. Atsakomybės tikrai nevengiame, nes kaip ir kiekvienas tiekėjas, esame įsipareigoję įstatymiškai sureaguoti ir ištaisyti prekių kokybės trūkumus: jei prekė pagaminta Lietuvoje - per 30 darbo dienų, jei kitose šalyse - per 60 darbo dienų.
Visos “Gintaro baldai” komandos vardu atsiprašome dėl nekokybiško produkto, tačiau garantinės sąlygos taikytos jums yra tokios pačios kaip ir visų kitų parduotuvių Lietuvoje: jei produktą ėmėtės remontuoti pats, tampa sunku nustatyti, kiek produktas buvo pažeistas dar prieš remontą, ir garantinis aptarnavimas nebegalioja.
Atsakyti
Baldai labai nekokybiški, o dėl garantinio vilkiną laiką ir nenori gražinti pinigų, ieško prie ko prisikabinti. Nusipirkau lovą sofą, po mėnesio paralonas išsikraipė, kažkas viduje pradėjo keisti formą, atlošas pradėjo lūžti. 2 mėnesius bandžiau susisiekti su garantiniu, skambinau, rašiau laiškus. po 2 mėn šiaip ne taip pavyko susisiekti. Norėjau pinigų gražinimo, jie nesutiko, siūlė taisyti lovą 3 savaites, kas yra visiškai nelogiška, nes tai reikštų, kad turėsiu miegoti ant žemės arba laikinai nusipirkti naują lovą. Kol sulaukiau iš jų atsakymo, lovos atlošas visiškai nulūžo. Turėjau kviesti meistrą ir sutvarkyti lovą, kad galėčiau miegoti. Kai jiems tai pranešiau, jie pasakė kad garantinis nebegalioja, nes lova jau tvarkė meistras be jų žinios, nors jie patys buvo pripažinę, kad lova nekokybiška.
Su jais net neina susisiekti, ignoruoja, vilkiną laiką. (Net neįsivaizduojate kokią nekokybišką lovą nusipirkau)
Atsakyti
Rimas 2019-07-17 18:46:52
Skaitau.ir girdziu tik tai.
Atsiprasome.mes neatsakome.galioja garantija.24men
Musu darbuotojai visada teisus.!!!
O jus klijantai visi d*****i.!!!!
Tas kas ten rasai.ar paciam juokas neima.
Linkeciau ir tau palaukti kelis menesius baldu ar kitos prekes.ir tave kad durnium laikytu pardavejas
Sveiki, Rimai,
Apgailestaujame, jei turėjote neigiamą patirtį dėl užtrukusio baldų pristatymo. Klientų pasitenkinimas mūsų siūlomais produktais bei aptarnavimu yra mūsų verslo variklis, tad stengiamės nuolat tobulėti ir šalinti trūkumus. Nepaisant to, kartais susiduriame su keblumais, kurių dėl žmogiškojo faktoriaus nepajėgiame pašalinti iškart. Užtikriname, jog visa „Gintaro baldų“ komanda yra suinteresuota kuo uoliau patenkinti visus klientų poreikius bei užtikrinti pozityvią patirtį tiek mūsų salonuose, tiek apsiperkant internetu. Kasdien pristatome baldus daugybei šeimų visoje Lietuvoje, tad jei nelauktai patekote į nedidelį skaičių užsakymų, susidūrusių su vėlavimu, maloniai prašome susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi telefonu ar elektroniniu paštu pagalba@gintarobaldai.lt kur bus patikslintas jūsų užsakymo statusas ir pristatymo data.
Atsakyti
Skaitau.ir girdziu tik tai.
Atsiprasome.mes neatsakome.galioja garantija.24men
Musu darbuotojai visada teisus.!!!
O jus klijantai visi d*****i.!!!!
Tas kas ten rasai.ar paciam juokas neima.
Linkeciau ir tau palaukti kelis menesius baldu ar kitos prekes.ir tave kad durnium laikytu pardavejas
Atsakyti
Svetlana 2019-07-16 18:20:54
Aciu daugiau nei 2 menesius stumde venas nuo kito tai mes jau patys susitvarkem ir su Gintaro baldai jokiu dabar reikalu neturesim kai paskambinau apsauke dar
Svetlana, labai maža tikimybė, jog jūs galėjote būti apšaukta. Jei esate tuo tikra, būtinai atsiųskite daugiau informacijos apie netinkamą darbuotojų elgesį el. paštu info@gintarobaldai.lt
Atsakyti
Gintaro baldai 2019-07-16 11:27:39
Sveiki, Svetlana. Dėkojame už nuomonę ir apgailestaujame už nemalonią patirtį su "Gintaro baldais". Norime pabrėžti, jog jei yra tikrai gamyklinis brokas, mes prisiimame atsakomybę ir baldą sutvarkome arba pakeičiame nauju. Jei tai buvo mechaninis pažeidimas, garantija tam nėra taikoma.
Aciu daugiau nei 2 menesius stumde venas nuo kito tai mes jau patys susitvarkem ir su Gintaro baldai jokiu dabar reikalu neturesim kai paskambinau apsauke dar
Atsakyti
Pasipiktinęs klientas 2019-07-09 17:18:00
Patariu apeiti šią įmonę. Užsisakėme kampą, su paslauga, kad atveš naują ir išveš seną kampą. Negana to, kad jau salone buvo nekompetetingi darbuotojai, kurie tryse šiaip ne taip sugebėjo užpildyti užsakymą (adresą suprato tik iš 4 karto) tai dar ir apsimelavo. Atvežė naują kampą, o seno nenorėjo imti, nes jau po darbo valandų, tai kažkokiam pažįstamui paskambino vairuotojas, sutarė, kad leis palaikyt sandely pas tą pažįstamą ir už tai dar paėmė 50 eurų, su komentaru, kad jie tai daro iš "malonės", nors nesvarbu, kad jau salone buvo sutarta ši paslauga. Cirkas ir absurdas yra labai švelniai tariant šioje situacijoje.
Laba diena,
Dėkojame už informaciją, baldų pristatymo paslaugoms samdome kitas įmones, todėl apie susidariusią situaciją norėtume gauti daugiau informacijos, susisiekite el. paštu info@gintarobaldai.lt
Atsakyti
Svetlana 2019-06-13 18:02:47
Stai tokiu stiprumu gaminami baldai esam visiskai psipiktine nes mum sake kad stipri ir duoda 2 metus garantijos zmones netikekit tokia fanera kaip sake negalima sulauzit bet ant sito foteliuko miegojo 9 metu vaikas ten ne fanera o paprastas kartonas
Sveiki, Svetlana.
Norime pabrėžti, kad Jūsų nurodytose nuotraukose esantys pažeidimai nėra panašūs į tokius, kaip vaiko miegojimo pasekmė. Tačiau brokų pasitaiko, mes to neslepiame, tam yra numatyta procedūra. Pirmiausia kreipkitės su prekės pirkimo dokumentais į kokybės skyrių kokybe@gintarobaldai.lt ir Jums bus pradėta pažeidimo įvertinimo procedūra, kurios metu bus aiškinamasi, ar tai mechaninis pažeidimas ar gamyklinis brokas. Po rezultatų klientui yra pateikiamas atsakymas ir jei nustatoma, kad tai gamyklinis brokas, klientas siūlomos baldo tvarkymo sprendimai.
Atsakyti
Monika 2019-06-05 10:44:54
2 mėnesius reikia laukti komodos.. pirmą kartą susiduriu su taip uždelstais darbais.. pasiteiravus ir gavus atsakymą, kad prekė jau gauta, bet vistiek kažkodėl sugebės pristyti tik po savaitės.. tikrai niekam nerekomenduočiau, baldai kaip ir visų važiuoja iš Lenkijos, tik kitos įmonės juos sugeba pristatyti kur kas operatyviau...
Sveiki, Monika,
Nuoširdžiai apgailestaujame už vėlavimą.
Taip pat dėkojame už atsiliepimą, kuris skatina mus tobulėti vienoje ar kitoje srityje, šiuo atveju, stengsimės pagreitinti baldo pristatymo kelią.
Atsakyti
Svetlana 2019-06-01 15:11:13
Nepatariu pirkt is Gintaro baldu isvis nieko pirkom Vinco miegamaji bei Evo 2 foteliukus su Vinco iskart prasidejo problemos brakota atveze bet pataise viskas gerai o dabar su Evo foteliuku problemos kur galva kaip gultis suluzo laukem pagal garantija kas tvazios pasiziuret net visa menesi kol ne nuejau aiskintis kada kas nors atvazios ta pacia diena atvaziavo vairuotojai paziurejo ir i garantini pasake kad sokineta bet tikrai nekas nesokinejo.Tai siulo uz savo pinigus tvarkytis.Aciu susitvarkisim patis bet kam tada reikejo tiek laukt ir kas savaite meluot kad atvazios specialistas ir pasiziuret, esu visiskai nusiviliusi sia parduotuve.
Sveiki, Svetlana. Dėkojame už nuomonę ir apgailestaujame už nemalonią patirtį su "Gintaro baldais". Norime pabrėžti, jog jei yra tikrai gamyklinis brokas, mes prisiimame atsakomybę ir baldą sutvarkome arba pakeičiame nauju. Jei tai buvo mechaninis pažeidimas, garantija tam nėra taikoma.
Atsakyti
Aurelijus 2019-05-31 23:30:06
Ziauru.Laukiu sekcijos jau 4 menesius, is parduotuves nei vieno skambucio.per tiek laiko pats is medzio galejau isidrozti
Sveiki, Aurelijau.
Pirmiausia, apgailestaujame už nemalonią patirtį apsiperkant "Gintaro baldai".
Jei domina užsakymo būklė, pirmiausia reikia kreiptis ten, kur užsakėte, arba į konkretų saloną, arba į internetinę parduotuvę. Taip pat mus galite pasiekti soc. tinkluose. Kontakto būdų yra įvairių, tačiau norime pabrėžti, jog daugelį užsakymų pateikiame laiku. Tačiau tikrai būna, jog pasitaiko vėlavimo, dėl to visada deriname su klientu individualiai
Atsakyti
Niekam tikusi įmonė 2019-05-29 16:46:25
Apgailėtina įmonė ir apgailėtina jos kokybės vadovė Ilona Vaičiutė. Visiškai nesiskaito su klientais, meluoja, vėluoja su terminais. Nepatariu niekam pirkti šioje įmonėje.
Laba diena.
Dėkojame už Jūsų nuomonę, tačiau labai skaudu girdėti blogus atsiliepimus apie mūsų darbuotojais.
Galime užtikrinti, jog visi mūsų darbuotojai yra suinteresuoti išspręsti klausimus taikiai ir visada derinamės ir ieškome kompromisų. Jei Jūsų skundas buvo nepagrįstas ar nepatenkintas, dar nereiškia, kad galite šmeižti mūsų darbuotojus.
Atsakyti
Saulė 2019-05-28 10:46:39
Baldų kainos puikios. Aptarnavimas Malonus. Patogus parkingas.
Sveiki, Saule, dėkojame už Jūsų atsiliepimą!
Pasipiktinęs klientas
2019-07-09 17:18:00 IP 2e7r3raq
Atsakyti
Patariu apeiti šią įmonę. Užsisakėme kampą, su paslauga, kad atveš naują ir išveš seną kampą. Negana to, kad jau salone buvo nekompetetingi darbuotojai, kurie tryse šiaip ne taip sugebėjo užpildyti užsakymą (adresą suprato tik iš 4 karto) tai dar ir apsimelavo. Atvežė naują kampą, o seno nenorėjo imti, nes jau po darbo valandų, tai kažkokiam pažįstamui paskambino vairuotojas, sutarė, kad leis palaikyt sandely pas tą pažįstamą ir už tai dar paėmė 50 eurų, su komentaru, kad jie tai daro iš "malonės", nors nesvarbu, kad jau salone buvo sutarta ši paslauga. Cirkas ir absurdas yra labai švelniai tariant šioje situacijoje.
Atsakyti
Stai tokiu stiprumu gaminami baldai esam visiskai psipiktine nes mum sake kad stipri ir duoda 2 metus garantijos zmones netikekit tokia fanera kaip sake negalima sulauzit bet ant sito foteliuko miegojo 9 metu vaikas ten ne fanera o paprastas kartonas
Atsakyti
2 mėnesius reikia laukti komodos.. pirmą kartą susiduriu su taip uždelstais darbais.. pasiteiravus ir gavus atsakymą, kad prekė jau gauta, bet vistiek kažkodėl sugebės pristyti tik po savaitės.. tikrai niekam nerekomenduočiau, baldai kaip ir visų važiuoja iš Lenkijos, tik kitos įmonės juos sugeba pristatyti kur kas operatyviau...
Atsakyti
Nepatariu pirkt is Gintaro baldu isvis nieko pirkom Vinco miegamaji bei Evo 2 foteliukus su Vinco iskart prasidejo problemos brakota atveze bet pataise viskas gerai o dabar su Evo foteliuku problemos kur galva kaip gultis suluzo laukem pagal garantija kas tvazios pasiziuret net visa menesi kol ne nuejau aiskintis kada kas nors atvazios ta pacia diena atvaziavo vairuotojai paziurejo ir i garantini pasake kad sokineta bet tikrai nekas nesokinejo.Tai siulo uz savo pinigus tvarkytis.Aciu susitvarkisim patis bet kam tada reikejo tiek laukt ir kas savaite meluot kad atvazios specialistas ir pasiziuret, esu visiskai nusiviliusi sia parduotuve.
Atsakyti
Ziauru.Laukiu sekcijos jau 4 menesius, is parduotuves nei vieno skambucio.per tiek laiko pats is medzio galejau isidrozti
Niekam tikusi įmonė
2019-05-29 16:46:25 IP 2g5vg4mj
Atsakyti
Apgailėtina įmonė ir apgailėtina jos kokybės vadovė Ilona Vaičiutė. Visiškai nesiskaito su klientais, meluoja, vėluoja su terminais. Nepatariu niekam pirkti šioje įmonėje.
Atsakyti
Baldų kainos puikios. Aptarnavimas Malonus. Patogus parkingas.
Atsakyti
Rita 2018-06-20 15:16:11
Teko bendraut su vadovu Giedrium. Pasirode toks nekompetetingas. Kalba daug, bet nieko aiskaus. Sprendimo nera jokio.
Pirkau kampa pries 2 metus. Issisedejo po puses metu.
Remontavo, pakeite vidu. Dabar vel taspats
Tik deja garantinis baigiasi. Kainavo netoli 800eur.
Nepatariu pirkti. Remontuoja. Problema kartojasi...bet valdzia sprendimo neturi.
Sveiki, Rita,

Garantinja baldui galioja 24 mėn. nuo pirkimo datos. Kiekvienas sprendimas yra derinamas su klientu atskirai, dėkojame Jums už Jūsų išsakytą nuomonę.
Atsakyti
Rima 2018-06-18 10:02:52
Užsisakiau minksta kampa laukiu 3 men dar neatveže skambinau jau gal 10 kartu sako kad pakeliui jau neapsigaukit nepirkit nervai ne geležiniai tikrai neverta !!!!!!!!!!!!
Laba diena, Rima,
Virtuvės komplektų pristatymas gali užtrukti nuo 45 d.d. iki 60 d.d. - priklauso, kokią komplektaciją užsisakėte.
Kviečiame susisiekti el. paštu pagalba@gintarobaldai.lt arba nemokamu informacijos telefonu +37080020015, patikslinsime užsakymo atvykimo datą:
Pagarbiai,
Gintaro Baldai administracija
Atsakyti
Teko bendraut su vadovu Giedrium. Pasirode toks nekompetetingas. Kalba daug, bet nieko aiskaus. Sprendimo nera jokio.
Pirkau kampa pries 2 metus. Issisedejo po puses metu.
Remontavo, pakeite vidu. Dabar vel taspats
Tik deja garantinis baigiasi. Kainavo netoli 800eur.
Nepatariu pirkti. Remontuoja. Problema kartojasi...bet valdzia sprendimo neturi.
Atsakyti
Užsisakiau minksta kampa laukiu 3 men dar neatveže skambinau jau gal 10 kartu sako kad pakeliui jau neapsigaukit nepirkit nervai ne geležiniai tikrai neverta !!!!!!!!!!!!
Atsakyti
Lidija 2018-06-01 22:08:13
Prieš du metus pirkau mi kštus baldus 3-2-1 miegamą dalį ištraukus sunkiai susideda reikia vargti kol užkeli su rankom kad susistatytų į sėdimą dalį.Jus remontuojat
Laba diena, Lidija,

Baldams suteikiame 2 metų garantiją, jei dar Jums galioja garantinis aptarnavimas, kviečiame susisiekti su kokybės skyriumi el. paštu kokybe@gintarobaldai.lt

Pagarbiai,
Gintaro baldai administracija
Atsakyti
Prieš du metus pirkau mi kštus baldus 3-2-1 miegamą dalį ištraukus sunkiai susideda reikia vargti kol užkeli su rankom kad susistatytų į sėdimą dalį.Jus remontuojat
Atsakyti
Antanas 2018-06-01 12:39:25
Rašau tik tam, kad kiti baldų pirkėjai gerokai pagalvotų prieš pirkdami baldus iš ''Gintaro baldų'', nes mes esame labai nusivylę. Rinkomės baldus iš šios įmonės tik todėl, kad mums tiko žadėtas pristatymo terminas iki, pabrėžiu IKI 12 d.d., tad ir tikėjomės gauti baldus iki, bet gavosi taip, kad esame maitinami pažadais, kaip ir daugelis klientų. Baldus užsakėme 2018 05 08, tad paskaičiuoti nesunku, jie turėjo mus pasiekti IKI 05 24, bet pasiteiravus, kodėl jų negauname, buvo žadėta, kad šią savaitę tikrai gausime, bet šiandien paskutinė darbo diena, tad vėl mes likome apgauti. Nesuprantu, kodėl užsakymai priimami labai operatyviai, bet jų vykdymas vilkinamas, tad gal prailginkit jų pristatymo laiką, bet turbūt bijote, kad sumažės klientų, na ir kas, kad žmonės negali planuoti savo laiko, nes laukia baldų gyvendami apsivertę daiktais, kurių neturi, kur susidėti, siūlau patiems pabandyti su šeima pagyventi tokiuose namuose, kur virtuvėje nėra baldų, net kriauklės negalima pasijungti, nes nėra spintelės.
Laba diena, Antanai,
Suprantame Jūsų nusivylimą, dėl ne laiku įvykdyto užsakymo. Tačiau pagal Jūsų vardą ir užsakymo datą mums sunku surasti Jūsų užsakymą. Kviečiame susisiekti el. paštu pagalba@gintarobaldai.lt ir nurodykite savo užsakymo numerį arba vardą ir pavardę, kieno vardu buvo šis užsakymas padarytas. Tokiu atveju pasižadame Jums pateikti visą informaciją, susijusią su Jūsų užsakymu.
Pagarbiai,
UAB "Gintaro baldai" administracija
Atsakyti
Rašau tik tam, kad kiti baldų pirkėjai gerokai pagalvotų prieš pirkdami baldus iš ''Gintaro baldų'', nes mes esame labai nusivylę. Rinkomės baldus iš šios įmonės tik todėl, kad mums tiko žadėtas pristatymo terminas iki, pabrėžiu IKI 12 d.d., tad ir tikėjomės gauti baldus iki, bet gavosi taip, kad esame maitinami pažadais, kaip ir daugelis klientų. Baldus užsakėme 2018 05 08, tad paskaičiuoti nesunku, jie turėjo mus pasiekti IKI 05 24, bet pasiteiravus, kodėl jų negauname, buvo žadėta, kad šią savaitę tikrai gausime, bet šiandien paskutinė darbo diena, tad vėl mes likome apgauti. Nesuprantu, kodėl užsakymai priimami labai operatyviai, bet jų vykdymas vilkinamas, tad gal prailginkit jų pristatymo laiką, bet turbūt bijote, kad sumažės klientų, na ir kas, kad žmonės negali planuoti savo laiko, nes laukia baldų gyvendami apsivertę daiktais, kurių neturi, kur susidėti, siūlau patiems pabandyti su šeima pagyventi tokiuose namuose, kur virtuvėje nėra baldų, net kriauklės negalima pasijungti, nes nėra spintelės.
Atsakyti
Svajune 2018-05-25 10:37:17
Pirkom sekcija ispakavus iskart pastebejom jog vienos lentos sonas atplises toliau ja dedant pastebejom kad spintos duris ispaustos ir negana to viena is pagrindiniu laikanciu sieneliu neta ideta netinka neta puse, is lentu pjuvenos bira na darbo kokibe labai prasta nerekomenduosiu savo pazistamiems tikrai.labai nuvile.
Laba diena, Svajune,
Dėkojame, jog kreipėtės. Gamybos brokų pasitaiko, tačiau esant tokiam atvejui, suteikiame 24 mėn. garantiją pas mus pirktiems baldams. Maloniai kviečiame susisiekti el. paštu kokybe@gintarobaldai.lt nurodykite pirkimo dokumentus ir tikslų broką ar neatitiktį. Kokybės vadybininkai su Jumis susisieks ir pasiūlys garantinį baldo tvarkymą arba detalių keitimą.
Atsakyti
Pirkom sekcija ispakavus iskart pastebejom jog vienos lentos sonas atplises toliau ja dedant pastebejom kad spintos duris ispaustos ir negana to viena is pagrindiniu laikanciu sieneliu neta ideta netinka neta puse, is lentu pjuvenos bira na darbo kokibe labai prasta nerekomenduosiu savo pazistamiems tikrai.labai nuvile.
Atsakyti
Tadeuš Kundzinovič 2018-05-06 13:32:55
Užsakinėjau lovą ir komodą. Vietoj pagaminimo ir pristatymo iki 45dienų. Lova atkeliavo praktiškai per du su puse mėnesio. Maža to, prastame įpakavime ir pagadinti. Lovos galinės sieneles lenta atlužusi, tačiau nekrenta į akis, taip kaip i sienos pusę nukreipta. O komoda... nežinau kur ja laikė ar kokiam garaže darė. Išpakuoji ir pilna medžio dulkių, pirmą kartą taip. Baisi netvarka. Maža to, kiekviena komodos detalė turėjo ir turi ibrėžimų. Intrukcija kaip surinkti ukrainiečiu kalba, tai kaip suprantu gamino tikriausiai tie patys.. Būčiau žinojas, kad tokia prasta kokybė ir toks ilgas pristatymas būčiau neužsakinėjęs. Nesuprantu už ką mokėjau 800eurų. Kai tokia kaina maniau, viskas bus idealiai.. Deja. Nerekuomenduoju.
Laba diena Tadeuš,

Dėkojame už atsiliepimą. Baldų pristatymo laikas yra nurodomas 45 darbo dienos, tad tai ir yra ~ 2.5 mėnesio. Brokų ar neatitikčių net geriausiems gamintojams pasitaiko, todėl ir suteikiame 24 mėnesių garantiją visiems "Gintaro balduose" pirktiems baldams. Kviečiame Jus susisiekti su mumis privačiai elektroniniu paštu kokybe@gintarobaldai.lt ir nurodyti kilusius nesklandumus bei Jūsų užsakymo detales - kur, kada ir kokiu vardu buvo padarytas užsakymas. Taip pat galite pridėti ir darytas nuotraukas. Lauksime Jūsų laiško. Tikimės, jog rasime abiem pusėms tinkamą sprendimą.

Pagarbiai,
UAB "Gintaro baldai" komanda
Tadeuš Kundzinovič
2018-05-06 13:32:55 IP 2g44egue
Atsakyti
Užsakinėjau lovą ir komodą. Vietoj pagaminimo ir pristatymo iki 45dienų. Lova atkeliavo praktiškai per du su puse mėnesio. Maža to, prastame įpakavime ir pagadinti. Lovos galinės sieneles lenta atlužusi, tačiau nekrenta į akis, taip kaip i sienos pusę nukreipta. O komoda... nežinau kur ja laikė ar kokiam garaže darė. Išpakuoji ir pilna medžio dulkių, pirmą kartą taip. Baisi netvarka. Maža to, kiekviena komodos detalė turėjo ir turi ibrėžimų. Intrukcija kaip surinkti ukrainiečiu kalba, tai kaip suprantu gamino tikriausiai tie patys.. Būčiau žinojas, kad tokia prasta kokybė ir toks ilgas pristatymas būčiau neužsakinėjęs. Nesuprantu už ką mokėjau 800eurų. Kai tokia kaina maniau, viskas bus idealiai.. Deja. Nerekuomenduoju.
Atsakyti
Darius 2018-04-23 18:47:49
Esu labai patenkintas užsakytu miegamojo baldų komplektu iš Gintaro baldų. Gera kokybė už patrauklią kainą. Baldus pristatė greičiau nei buvo nurodyta užsakymo patvirtinime. Ačiū už operatyvumą!
Laba diena, Dariau,
Dėkojame už gerą atsiliepimą ir įvertinimą. Stengiamės tobulėti bei atitikti kiekvieno kliento poreikius.
Lauksime Jūsų sugrįžtant į mūsų elektroninę parduotuvę arba Gintaro baldai salonus visoje Lietuvoje!

Pagarbiai,
Gintaro baldai administracija
Atsakyti
Esu labai patenkintas užsakytu miegamojo baldų komplektu iš Gintaro baldų. Gera kokybė už patrauklią kainą. Baldus pristatė greičiau nei buvo nurodyta užsakymo patvirtinime. Ačiū už operatyvumą!
Atsakyti
Indrė 2018-04-20 10:07:54
Esu labai pasipiktinusi šios įmonės darbų. Užsakiau komodą 01-21. Ir ją jūs galvojęs kai skambinu vis nukelia data kada bus pristatyta. Šiandien yra paskutinė diena mano nervam, ir jei jos šiandien negausiu. Tai tikrai aš parašysiu skundą apie visą įmonę. Nes žmogų apgaudinėti negalima, ir juokingiausia tai, jog kas kart sako kita savaitę :D jau ta savaitę mėnesį tęsiasi. Ir patarimas įmonės vadovybei, , parašykite kad prekė atkeliaus iki 45 dienų, jei to negalite įvykdyti. Ačiū.
Sveiki Indre,

Dėkojame už atsiliepimą ir apgailestaujame dėl susidarusios situacijos. Suprantame Jus ir darome viską, kad įsigyta prekė Jus pasiektu kaip galima greičiau. Šiandien komoda yra perduota DPD kurjeriams. Artimiausiu metu sulauksite kujerio skambučio dėl pristatymo laiko suderinimo. Už patirtus nepatogumus, Jus taip pat pasieks dovana nuo mūsų įmonės.

Pagarbiai,
Gintaro baldai
Atsakyti
Esu labai pasipiktinusi šios įmonės darbų. Užsakiau komodą 01-21. Ir ją jūs galvojęs kai skambinu vis nukelia data kada bus pristatyta. Šiandien yra paskutinė diena mano nervam, ir jei jos šiandien negausiu. Tai tikrai aš parašysiu skundą apie visą įmonę. Nes žmogų apgaudinėti negalima, ir juokingiausia tai, jog kas kart sako kita savaitę :D jau ta savaitę mėnesį tęsiasi. Ir patarimas įmonės vadovybei, , parašykite kad prekė atkeliaus iki 45 dienų, jei to negalite įvykdyti. Ačiū.
Atsakyti
ala 2018-03-27 22:50:56
sekcija buvo pirkta rugsejo menesi dureles buvo brokuotos, buvo sneketa apie dureliu pakeitima. jau praejo puse metu iki siol jokiu ziniu. nuvykus i parduotuve suokiama kad kaip tik bus susirinkimas ir bus aptarta. jokiu ziniu viskas vilkinama iki siol.
Sveiki Ala,

Dėkojame už atsiliepimą ir apgailestaujame dėl susidariusios situacijos. Visiems mūsų parduodamiems baldams yra taikoma 24 mėnesių garantija. Prašome Jūsų susisiekti su mumis elektroniniu paštu kokybe@gintarobaldai.lt, nurodykite savo vardą, pavardę, kokį baldą ir kokioje parduotuvėje įsigijote bei savo konktaktinius duomenis. Informuosime apie šią situaciją atsakingus asmenis bei susisieksime su Jumis, kad galėtume išspręsti šią problemą kaip galima greičiau.

Pagarbiai,
UAB "Gintaro baldai" komanda
Atsakyti
sekcija buvo pirkta rugsejo menesi dureles buvo brokuotos, buvo sneketa apie dureliu pakeitima. jau praejo puse metu iki siol jokiu ziniu. nuvykus i parduotuve suokiama kad kaip tik bus susirinkimas ir bus aptarta. jokiu ziniu viskas vilkinama iki siol.
Atsakyti
Aurimas Varzinskas 2018-03-20 08:43:24
Prasti baldai. Spinteles nesurenkamos ir sudauzytos, varztai neisukami, lovai renkant kampai nuluzinejo sukant varztus i galvos atrama. Isleidom virs 1000€ o gavom prasciausius baldus. Tik ciuzinys geras. Spinteles be kazkokiu tai specialiu irankiu tikrai nesurinksiu, net nera parodyta kaip isvis pritvirtinti stalcius kurie prisukus begelius greiciausiai neatsidarys nes begeliai uz kampo. Kokybe neatitinka kainos. Truksta daliu. Patarimas perkantiems. Neismeskit pakuotes, ispakave viska suskaiciuokit ir apziurekit ar nieko netruksta
Sveiki Aurimai,

Dėkojame už atsileipimą. Brokų ar neatitikčių net geriausiems gamintojams pasitaiko, todėl ir suteikiame 24 mėnesių garantiją visiems "Gintaro balduose" pirktiems baldams. Kviečiame Jus susisiekti su mumis privačiai elektroniniu paštu kokybe@gintarobaldai.lt ir nurodyti kilusius nesklandumus bei Jūsų užsakymo detales - kur, kada ir kokiu vardu buvo padarytas užsakymas. Taip pat galite pridėti ir darytas nuotraukas. Lauksime Jūsų laiško. Tikimės, jog rasime abiem pusėms tinkamą sprendimą.

Pagalbiai.
UAB "Gintaro baldai" komanda
Aurimas Varzinskas
2018-03-20 08:43:24 IP 5f4sor15
Atsakyti
Prasti baldai. Spinteles nesurenkamos ir sudauzytos, varztai neisukami, lovai renkant kampai nuluzinejo sukant varztus i galvos atrama. Isleidom virs 1000€ o gavom prasciausius baldus. Tik ciuzinys geras. Spinteles be kazkokiu tai specialiu irankiu tikrai nesurinksiu, net nera parodyta kaip isvis pritvirtinti stalcius kurie prisukus begelius greiciausiai neatsidarys nes begeliai uz kampo. Kokybe neatitinka kainos. Truksta daliu. Patarimas perkantiems. Neismeskit pakuotes, ispakave viska suskaiciuokit ir apziurekit ar nieko netruksta
Atsakyti
Giedrė 2018-02-21 14:23:34
Tai aš dėl dviejų pufikų, sofos laukt irgi turėsiu 30 d.d. nors prie jos aiškiai terminas parašytas - 12 d.d.? Suprantat, kad 30 d.d yra 6 savaitės? Per tiek laiko baldus rankomis pagamina. Ir man kai kreipiausi sakė, kad šią savaitę pristatys. Dabar jau sako kovo pradžioje. Neįtikėtina tiesiog.
Sveiki, Giedre dar kartą.
Su Jumis susiekėme asmeniškai ir suderinsime visus Jums iškilusius klausimus.
Atsakyti
Gintaro baldai 2018-02-21 13:29:12
Sveiki, Giedre,
Dėkojame už atsiliepimą,
Norime paaiškinti, jog Jūs užsisakėte prekes, kurioms galioja pristatymas iki 30 darbo dienų, todėl terminas dar tebesitęsia.
Gintaro baldai salonuose bei internete rasite įvairių baldų - tiek su greitu, tiek su lėtesniu užsakymo terminu, pasirinkimas - Jūsų teisė. Jei norite konkrečiai išsiaiškinti Jūsų užsakymo būklę, galite pateikti užklausą el. paštu pagalba@gintarobaldai.lt arba telefonu +37080020015. Nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio. Kai gausime Jūsų užsakytus baldus, atsakingi asmenys su Jumis susisieks ir suderins pristatymą. Tikimės, jog ir toliau sklandžiai bendradarbiausime ateityje.
Tai aš dėl dviejų pufikų, sofos laukt irgi turėsiu 30 d.d. nors prie jos aiškiai terminas parašytas - 12 d.d.? Suprantat, kad 30 d.d yra 6 savaitės? Per tiek laiko baldus rankomis pagamina. Ir man kai kreipiausi sakė, kad šią savaitę pristatys. Dabar jau sako kovo pradžioje. Neįtikėtina tiesiog.

Taip pat rekomenduojame

ZBIGA
Magrės baldai

Adresas: Beržų g. 2B, Riešė, LT-14266 Vilniaus r.
Veiklos sritys: baldai (gamyba); baldai (prekyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; eksportas; gamyba; interneto parduotuvės.
BALDAI KURIANTIEMS ŠEIMĄ „Magrės baldų“ apskritai nebūtų, jei Lietuvoje nebūtų tvirtų, modernių, savo namus mylinčių šeimų. Tačiau lygiai taip pat neįsivaizduojame, kad tvirta šeima apskritai įmanoma be tvirtų, modernių ir namus puošiančių minkštųjų baldų! Kitaip tariant, galima sakyti, kad kokybiški „Magrės...
Plungės baldai
Minkštų baldų gamyba

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 38, LT-90118 Plungė.
Veiklos sritys: architektai; baldai (gamyba); baldai (prekyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; didmeninė prekyba; eksportas; gamyba; grafika, dizainas; interjero apdailos medžiagos; mažmeninė prekyba; projektavimas.
UAB „Plungės baldai“ pagrindinė veikla minkštų baldų gamyba, mažmeninė ir didmeninė prekyba visoje Lietuvoje, minkštų baldų eksportas, importas. Įmonė turi nuosavas 3500 m2 gamybines patalpas, kur investavo į naujus įrenginius, renovavo gamybines ir sandėliavimo patalpas. Šiais metais planuojamas naujas gamybos...
Dusėtai
Baldai namams

Adresas: Savanorių pr. 192B, LT-44151 Kaunas.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); interjero apdailos medžiagos; kita veikla; mažmeninė prekyba; projektavimas; šviesos sistemos, šviestuvai.
Baldai Namams atstovauja daugiau nei 60 skirtingų Italijos baldų gamintojų. Daugiau kaip 20 metų Lietuvoje bei už jos ribų veikiantis baldų salonų tinklas prekiauja baldais iš Italijos, Vokietijos ir Lenkijos. Visi baldai gali būti tiek modernaus, tiek klasikinio stiliaus. Atstovaujamų gamintojų asortimentas...
Baltic Master
Mūsų nauja el. parduotuvė! www.e-gastro.lt

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 175, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: baldai (gamyba); baldai (prekyba); maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; metalas, apdirbimas, gaminiai; pardavimo automatai; pramonės įrengimai; prekybos įranga; projektavimas; restoranų, kavinių, barų įranga; statyba; šaldymo įrenginiai; šildymas, įrenginiai; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB "Baltic Master" veiklą pradėjo 1993 metais. Solidus kompanijos specialistų žinių bagažas, išplėtota logistikos sistema, platus tiekėjų ratas, 26 metų darbo patirtis, leido kompanijai tapti pripažintu Partneriu daugeliui Lietuvos ir užsienio įmonių, dirbančių prekybos, gamybos, pramonės, restoranų verslo...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Į ką atkreipti dėmesį perkant oro kondicionierių? BALTIC MASTER ekspertai padės Jums išsirinkti geriausią variantą!
Į ką atkreipti dėmesį perkant oro kondicionierių? BALTIC MASTER ekspertai padės Jums išsirinkti geriausią variantą! 08-13 11:10
Vasaros metu Jūs dažniausiai esate nualintas nepaprastai didelių karščių, o šaltą žiemą radiatoriai nesuteikia pakankamai šilumos? Geriausias sprendimas šioms...
Dantų implantai – saugūs, inovatyvūs ir ilgaamžiai
Dantų implantai – saugūs, inovatyvūs ir ilgaamžiai 08-09 14:44
Dantų netekimas turi įtakos ne tik burnos sveikatai, bet ir bendrai organizmo būklei bei psichologinei gerovei - sunkiau sukramtyti maistą, padaugėja odontologinių problemų, ima silpti visas...
G. Nausėda: Lietuva tikisi daugiau Indijos investicijų
G. Nausėda: Lietuva tikisi daugiau Indijos investicijų 08-17 21:15
Prezidentas Gitanas Nausėda, šeštadienį Vilniuje susitikęs su Indijos viceprezidentu Venkaiah Naidu, pažymėjo, kad Lietuva laukia tolesnių šios Azijos šalies investicijų.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar Lietuva turėtų mažinti akcizus alkoholiui?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

General Electric 8,79 +9,74%
NVIDIA 159,56 +7,25%
Goodyear 11,71 +5,40%
Citigroup 63,48 +3,52%
Red Hat 187,71 0,00%
Chevron 115,81 -0,97%
Macy's 15,98 -1,11%
Avon 4,16 -1,89%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 2,86 +7,52%
Apelsinai 0,54 +3,85%
Sidabras 15,04 +2,59%
Vištiena 2,07 -0,96%
Varis 5882,23 -2,25%
Auksas 1359,04 +5,87%
Cukrus 0,58 0,00%
Dyzelis 1,85 -8,87%