VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę GetJet Airlines, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę GetJet Airlines

Atsiliepimai apie GetJet Airlines, UAB

Parašyk savo nuomonę apie GetJet Airlines, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Labal norėčiau padėkoti įgulai skrydžio GW 3618, kurie 2020-03-17 parskraidino keiautojus iš Hurgados.Ačiū visai Jūsų vyriškai komandai už rūpestį, profesionalumą ir linkime visada išlikti tikrais savo darbo profesionalais
Atsakyti
Inesa 2019-07-11 21:31:32
Žmonės, kuo nuoširdžiausias patarimas jums - keliaudami nesirinkite kelionių agentūros Tez tour. Jie sudarę sutartį su labai nepatikimomis oro linijomis Getjet. Prarasto ir vėluojančio bagažo atveju jūs negausite jokios kompensacijos tiek iš Tez tour, tiek iš Getjet airlines. Jie turi nusistatę savo nuostatas, kad prarasto bagažo ir skrydžio vėlavimo atveju jie neneša atsakomybės. Prieš pirkdami kelionę agentūrose, pasidomėkite visų pirma kokiomis oro linijomis jus skraidins ir susipažinkite su tų oro linijų nuostatomis, nes galite likti ir be lagaminų, ir be kompensacijos, kaip mums nutiko su Getjet airlines.
Visos skrydžių bendrovės kurios registruotos Europos sąjungoje, arba vykdanti skrydį Europos sąjungos oro erdvėje, privalo laikytis civilinės aviacijos taisyklių, jei vėluoja atvykimas daugiau nei 3 val, kompensacija gausite, tik be oro uoste ten net neverta ieškoti. Dėl bagažo panašiai. Kaip sako "durną ir bažnyčioje muša"
Atsakyti
Katažina 2019-10-05 23:54:41
Prieš perkant kelionę, būtinai pasidomėkite su kuriomis oro linijomis skraidina. Ir neduok Dieve pasakys, kad su get jetu. Skrydis į Tenerifė velavo virš 2 valandų, atgal lygiai tas pats. Žmonems keliaujantiems po savaites skrydis buvo atidėtas 4 valandom be jokių paaiškinimų, ir kas be ko, be jokių kompensacijų.. Labai gaila, kad prieš skrydį nepasidomėjome atsiliepimais apie šias oro linijas su kurios bendradarbiauja su Tez Tour. Bet paskaičius supratau, kad iš tikrųjų žmonėm pasisekdavo su jais, , dar geriau" :D kaip ir dauguma rašė, linkiu bankrotuot kuo greičiau
Pasidometumėt tai žinotumėte kad nevien nuo skrydžių bendrovės priklauso vėlavimas, jei vėluoja 3 val ir daugiau, kompensacija priklauso, tik reik žinoti kaip. Jei pilkos masės netrūksta viskas ok. Bendrovė normali, lėktuvai tvarkingi personalas puikus. Biški nosį nuleiskit ir bus viskas ok, per aukštai uzrieciat nosį tai viskas blogai.
Atsakyti
Skridom su šia kompanija į Egiptą-Hurghadą. Tiesa pasakius kelionės laukiau su nerimu.Paklausite kodėl?Atsakysiu. Perskaičius atsiliepimus susidarė įspūdis, kad keliauti teks su pačios žemiausios klasės aviakompanija ir labai džiaugiuosi, kad šitas įspūdis net iš dalies nepasitvirtino. Skrydis į abi puses praėjo sklandžiai. Jokių velavimų, jokių incidentų su bagažu, komanda profesionali, paslaugi..stiuardesė pasitempusios, puikios nuotaikos ir su šypsenomis.Noriu padėkoti kompanijai GetJet už jos indėlį į puikias mano šeimos atostogas.Tariu Ačiū ir linkiu visokeriopos sekmės ir visada lengvo nusileidimo..AČIŪ
Atsakyti
Nežinau dėl ko tiek daug neigiamų atsiliepimų. Kai paskaičiau galvojau viskas, skrisime ant kibiro. Bet tikrai galiu teigti lėktuvai geri, yra su kuo lyginti. Visiška nesąmonė, kad blogi ir, kad blogas ekipažas. Skridome reisu 3605 tik geri atsiliepimai.Ačiū draugiškam ekipažui
O visiems linkiu gero skrydžio ir mažiau skaityti nesąmonių kurias čia rašo
Atsakyti
Su šiomis linijomis skridau pirmą kartą...nustebino stiuardesių išvaizda...susivėlę, netvarkingos ir t.t. kas čia per įmonė ir iš kurios vietos ištraukia darbuotojus?
Kur dingo mūsų Lietuvos gražuolės?
Atsakyti
Karina 2019-07-08 13:30:59
Skridome 2019.07.05 iš Enfidos. Esame labai pasipiktinę, nes po šio skrydžio visa mūsų šeima susirgo (3 žmonės) ir pažįstami taip pat. O gi kodėl? Todėl, kad darbuotojai nesugeba sureguliuoti kondicionieriaus. Turime ilgalaikę keliavimo patirtį su įvairiausiomis oro benrovėmis, bet su kondicionieriumi dar nebuvo niekada jokių problemų skryžio metu. Jis buvo įjugtas per stipriai visą skrydį, ko pasėkmės peršalimas. Sergame visi jau trečią dieną. O gal ne tik mes sergame? Gal visas lektuvas serga? Tikiuosi mano atsiliepimas bus perskaitymas įgulos darbuotojú ir kitá kartá kondicionieriaus stiprumas bus reguliuojamas atsakingiau. O Apie nuotalinį skrydžio vėlavimą patylėsiu, nes čia tikriausiai neatsiejamas šios oro bendrovės bruožas.
Nieko naujo.Mes spalio 3d.grįžome iš Alanijos, tas pats buvo su kondicionueriais.Taip atšaldė, kad sirgom abi su sese visą savaitę.
Atsakyti
Kad ir šiek tiek pavėluotai noriu nuoširdžiai padėkoti keleivius aptarnavusiems palydovams. Š. m. rugsėjo mėn. 22 d, reisas Vilnius Gazipašas GW3535 16, 40h. man pasidarė blogai su sveikata. Tokio nuoširdumo, rūpestingumo ir profesionalumo padedant man tikrai pavojingu momentu, aš ilgai neužmiršiu. Kitais metais tikiuosi skristi į Alaniją ir labai norėčiau Jus vėl sutikti. Dar kartą nuoširdžiai ačiū ir visokeriopos Jums sėkmės.
Skaidrė Vanagaitė
2019-10-10 14:56:54 IP 5f4sout9
Atsakyti
Labai noriu padėkoti ir pagirti getjet įgulą, kuri darbavosi lėktuve Džerba_Vilnius spalio 4 d. 19.45, man buvo bloga ir pirmą kartą lėktuve buvo suteikta profesionali pagalba.
Atsakyti
Prieš perkant kelionę, būtinai pasidomėkite su kuriomis oro linijomis skraidina. Ir neduok Dieve pasakys, kad su get jetu. Skrydis į Tenerifė velavo virš 2 valandų, atgal lygiai tas pats. Žmonems keliaujantiems po savaites skrydis buvo atidėtas 4 valandom be jokių paaiškinimų, ir kas be ko, be jokių kompensacijų.. Labai gaila, kad prieš skrydį nepasidomėjome atsiliepimais apie šias oro linijas su kurios bendradarbiauja su Tez Tour. Bet paskaičius supratau, kad iš tikrųjų žmonėm pasisekdavo su jais, , dar geriau" :D kaip ir dauguma rašė, linkiu bankrotuot kuo greičiau
Atsakyti
Na nežinau. Mums turbūt pasisekė, skridom su šia aviakompanija. Pilotas superinis buvo, palydovės šaunios, draugiškos. Nebuvo jokių bėdų ir dėl lagamino. Man asmeniškai labiau patiko su šiuo, nei kad skridom su kitos aviakompanijos (pavad nepamenu), i Vilniaus oro uostą
Atsakyti
Arvis 2019-07-22 03:07:48
Prajuokinai))) Pilotai turi kitas pareigas nei ziureti jusu lagaminus.
Kas ten per ofiso direktoriai tokie neprofesionalus kad taksi neatvaziuoja laiku :D
Noriu padekoti GETJET pristatė lagamymus sveikus kompencavo Dėkui.
Atsakyti
Darius 2019-07-12 15:08:54
ir aš buvau toje sumaištyje
Anconoje nepakrovė lagaminu visu keleiviu
kyla klausimas kur pilotai žiūrėjo.
kokio LAIPSNIO PILOTAI?
gerai kad laimingai parskraidino, bet išvadas galima daryti, jei lagaminu nera visu keleiviu,
kokie LAKŪNAI dirba GETJET ?
Laukiam lagaminu ar bus sveiki ?
Prajuokinai))) Pilotai turi kitas pareigas nei ziureti jusu lagaminus.
Kas ten per ofiso direktoriai tokie neprofesionalus kad taksi neatvaziuoja laiku :D
Atsakyti
Siaubas!! Skridome 2019-07-01 is Vilniaus i Antalija. Sugadino lagaminus!!! Ekipazas buvo nemalonus!!! Uz sugadinta lagamina nieko negavau!! Oro uoste darbuotojai atsisake kazka daryt, nagritet ar pildyt zala o parasius elektroniniu budu man buvo atsakyta jog niekas nieko nedarys, jog turejau ta oro uoste padaryt... karoce daiktai purvini, lagaminas suplesitas, kvapalu nera :))) ir dar hamai sako tipo men neprieko.
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju skrist šiom avialinijom. Nepakrovė į lėktuvą lagamino, o atskridus ir pareiškus dėl to pretenziją, buvo atsakyta, kad " pagal mūsų taisykles lagaminą atgausite iki 21 dienos ". Pasityčiojimas kažkoks! Norite susigadint atostogas-skriskit šiom avialinijom...
Atsakyti
Tragedija. Aš taip pat dalyvavau šiame absurde liepos 10 d. (Skrydis iš Ankonos). Skrydis vėlavo 2 valandas. Mano nuomone, lagaminai nebuvo kraunami į lėktuvą sąmoningai, nes tuomet padidėtų vėlavimo laikas ir reikėtų keleiviams mokėti kompensacijas.
Baisu, kaip jums negėda, lagaminų jau 4 diena neturime. Normalios oro linijos taip nesielgia! Jokių kompensacijų, jokių atsiprašymų, jokio sąmoningumo rūpinantis keleivių gerove... Tikiuosi jums viskas sugrįš bumerangu.
Atsakyti
Tragedija, ne atostogos su GetJet skrydžiai visi daugiau vėluoja nei nevėluoja... : (((tokiu atveju turi pasirūpinti maisto davinio talonais kas yra privaloma.
Šiuo atveju, jie net nesileidžua į kalbas apie kompensaciją.
Dovile, dar nesame tikri ar skrydžiui atgal į Vilnių
mes gausine lagaminus, nes labai panašu, kad ir grįžę į namus būsim be lagaminų.
Aš taip pat skridau šiuo reisu į Anconą, atostogos sugadintos. Nors tiek GetJet tiek Teztour atsakomybės kratosi, visiems siunčia tą patį sutarties punktą, kad jie neatsako už vėluojantį bagažą, laiku nepristatytą bagažą.
Aš manau, kad iš skridusių 142 keleivių gal atsiras kas susijęs su žiniasklaida, kad būtinai paviešinti šį atvejį.
Aš asmeniškai niekada nesirinksiu tokio oro vežėjo, tik reikia užsakinėti atskirai skrydis ir atskirai viešbutis.
Nes nei vienos avialinijos tokių cirkų nekrečia....
Tokiu atveju pati oro bendrovė nenorėtų nusiskundimų, kas sumažintų jų pelningumą...

Vilma
Atsakyti
Siaubingas neatsakingumas, skrydis buvo vykdomas liepos 10d. Iš Vilniaus į Ankoną su kelionių agentūra Tez Tour, skraidino Getjet oro bendrovė. Skrydis vėlavo dvi valandas. Bet tai pasirodo dar buvo nieko, atskridę lėktuvo keleiviai sužinojo, kad negaus bagažo, kad jis lyg buvo nepakrautas Vilniaus oro uoste. Visiems keleiviams tai kainavo papildomas išlaidas, juk reikėjo įsigyti iš naujo higienos priemones, drabužius ir kt. Ar tai bus kompensuota? Praėjo jau dvi dienos, su keleiviais niekas nesusisiekia, nebent skambinama asmeniškai oro bendrovei, tez tour atstovams, kur šiuo metu yra mūsų bagažas niekas nežino. Ar atgausime iki skrydžio atgal, atostogų pabaigos, niekas nežino. Manau reikalingas žiniasklaidos įsikišimas, tuo labiau, kad tai pasikartojantis atvejis, taip kaip šiuo metu išgyvena žmonės grįžę be bagažo į Vilnių?
Atsakyti
ir aš buvau toje sumaištyje
Anconoje nepakrovė lagaminu visu keleiviu
kyla klausimas kur pilotai žiūrėjo.
kokio LAIPSNIO PILOTAI?
gerai kad laimingai parskraidino, bet išvadas galima daryti, jei lagaminu nera visu keleiviu,
kokie LAKŪNAI dirba GETJET ?
Laukiam lagaminu ar bus sveiki ?
Atsakyti
Žmonės, kuo nuoširdžiausias patarimas jums - keliaudami nesirinkite kelionių agentūros Tez tour. Jie sudarę sutartį su labai nepatikimomis oro linijomis Getjet. Prarasto ir vėluojančio bagažo atveju jūs negausite jokios kompensacijos tiek iš Tez tour, tiek iš Getjet airlines. Jie turi nusistatę savo nuostatas, kad prarasto bagažo ir skrydžio vėlavimo atveju jie neneša atsakomybės. Prieš pirkdami kelionę agentūrose, pasidomėkite visų pirma kokiomis oro linijomis jus skraidins ir susipažinkite su tų oro linijų nuostatomis, nes galite likti ir be lagaminų, ir be kompensacijos, kaip mums nutiko su Getjet airlines.
Atsakyti
Sveiki, Gina. Pas mus lygiai tokia pati situacija. Grįžome tą pačią dieną iš Anconos į Vilnių su tuo pačiu lėktuvu, ir taip pat be lagaminų. Sakė, kad planuoja parvežti lagaminus sekmadienį. Tai ir jūs, manau, gausite juos ne anksčiau. Užjaučiu dėl sugadintos kelionės. Beje, kreipiausi į Getjet oro linijas ir į Teztour agentūrą, tačiau abu kratosi atsakomybės ir apie jokias kompensacijas nėra nei kalbos. Getjet atsiuntė straipsnio kopiją, kurioje parašyta, kad jie neatsako už tai. Bet šito mes taip pat nepaliksime, eisime iki galo. Parsivežėme pilnus lagaminus gendančių itališkų maisto produktų lauktuvėms, kuriuos teks išmesti kai atgausime lagaminus, turėjome susipirkti naujus tel.pakrovėjus ir kitus būtinus daiktus, buvo žmonių, kurie negali įeiti į savo namus, nes raktai lagamine. Taip pat buvo žmonių iš kitų miestų ir miestelių, kuriem teko naktį praleisti Vilniaus oro uoste, nes dėl milžiniškos eilės prie prarasto bagažo skyriaus žmonės nespėjo į paskutinius autobusų reisus į savo miestus. Mums reikia vienytis ir siekti teisingumo. Inesa
Atsakyti
Skridome 2019.07.05 iš Enfidos. Esame labai pasipiktinę, nes po šio skrydžio visa mūsų šeima susirgo (3 žmonės) ir pažįstami taip pat. O gi kodėl? Todėl, kad darbuotojai nesugeba sureguliuoti kondicionieriaus. Turime ilgalaikę keliavimo patirtį su įvairiausiomis oro benrovėmis, bet su kondicionieriumi dar nebuvo niekada jokių problemų skryžio metu. Jis buvo įjugtas per stipriai visą skrydį, ko pasėkmės peršalimas. Sergame visi jau trečią dieną. O gal ne tik mes sergame? Gal visas lektuvas serga? Tikiuosi mano atsiliepimas bus perskaitymas įgulos darbuotojú ir kitá kartá kondicionieriaus stiprumas bus reguliuojamas atsakingiau. O Apie nuotalinį skrydžio vėlavimą patylėsiu, nes čia tikriausiai neatsiejamas šios oro bendrovės bruožas.
Atsakyti
Pritariu- aptarnavimas labai prastas. Merginos, kurios atlieka registraciją, darbuotojų įlaipinimą akivaizdžiai nesusikoncentravusios darbui, nes visą laik telefone. Manau prieš klientus tai neigiamas įvaizdis. Skrydis vėlavo, niekas neinformavo. Registracija atliekama šeimai iš anksto, bet atrodo speceliai parinktos vietos sėdėti atskirai (o gal mergaicių telefone išsiblaškymas?). Pagaliau prasidėjus įsodinimui teko laukti lauke ant vėjo kol leis lipti į lėktuvą. Daug skraidyta, daug oro linijų išbandyta, bet čia atostogų pradžia buvo nemaloni.
Tikiuosi tai tik viena bloga skrydžio patirtis.
Atsakyti
Labai triukšmingas skrydis, šiurpinantys garsai skrydžio metu, atrodo tuoj viskas subirės : (Nesuprantantiems tie garsai nepatogumų, galbūt, nesukelia.
Nusileidus Corfu pasiėmiau ne lagaminą, o ledo gabalą su šerkšnu!!! : (
Įsivaizduokit, koks lėktuvo sandarumas!!! : (
Skrydžio palydovai be priekaištų atliko savo darbą.
Skrydis vyko be nukripimų nuo grafiko.
Atsakyti
Košmariškas skrydis 2019-06-22/23 d. iš Barselonos į Vilnių! Vėlavimas 2 val.!
Atsakyti
Labai prastas aptarnavimas su tokiais darbuotojais greit istiks small planet likimas na gal ir gerai gal ateis normalus vezejas i Lietuva teko skristi i Barselona 06, 08 ir 06, 15 teko grizti i Vilniu is Barselonos velavo ir i Barselona apie 30 min. o atgal net 55 minutes ir niekas net nusileidus nesugebejo pasakyti zodzio atsiprasau uz nepatogumus be to pasikvietus ir paprasius atsigert taip ir nesulaukiau atsigerti kol lektuvas nesileido Vilniaus oro uoste gerai kad salone buvo geras kaimynas ir dave buteliuka vandens o stiuardese tik pasikvietus pasake kad duos atsigerti tik lektuvui pakilus i tinkama auksti ko gero taip ir nepakilo iki reikiamo aukscio iki Vilniaus nes atsigert taip ir nesulaukiau.
Atsakyti
rasa 2019-05-23 16:07:32
Košmariškos 4, 5 val iš Egipto. Kaip stotyj "ant suolo".Kėdės neatsilenkia. Net aš su savo 60 kg kaip į kaladę įsprausta, tai ką daro apkūnesni?
Simonui, keistas atsakymas Small Planet bendrove turejo 16 metu senumo lektuvus ir aptarnavo Teztour ir Novaturas keleivius, po 30 metu niekas negarantuoja kas bus su lektyvu metalas fiziskai mirsta ir gali isbireti ore, keista kad jus neskiriat charterinius reisus nuo paprastu pigiu sumokant uz kelione 1200 euru cia skaitosi pigu? lowkosterio wizair bilietai kainuoja po 15 euru o lektuvai 5 metu metu senumo netrasko nebrasko, veikia kondensavimo sistema, nesmirdi salone. Jus panasus i bota is Anglijos. Jus nezinot kaip buvo ekspluotojamas lektuvas, kiek valandu skrido kokioj Afrikoj
Atsakyti
Twix 2019-05-23 15:22:44
Dziugu girdeti, kad jus skridot 20 metu senumo lektuvu o ne 30 metu, bet jokio supratinimo neturit kaip skristi su naujeteliu lektuvu, koks tai jausmas. Paskaitykit atsiliepimus uzsienieciu kai padoda pakaitinini lektuva is getjet kompanijos 1989 metu gamybos o uz lango 2019 metai, ir prie ko cia oro uostas ir privati kompanija biznerio is Rusijos. Novaturas ir Tezturas tikrai elgiasi ne graziai ne saziningai pasirasus sutarti su sita bendrove, kadangi keliautojai liko be jokio pasirinkimo.
Su Didžiausia pagarba, bet aš nieko nerašiau apie lėktuvo senumą. Džiugu girdėti, kad skridote nauju lėktuvu. Wow! Osom! Galite nusiimti triusikus ir nuogu pimpalu palakstyti prieš vėją! Su šypsena veide! Ir pasigirti. Lėktuvas nėra bandelė į kurį reikia žiūrėti kaip - "šviežias" naujas ir t.t. Prie jo dirba aukštos kvalifikacijos mechanikai (ko gero aukštesnės nei visus čia sudėjusius žmones). Na taip tenka pripažinti, jog nauji lėktuvai yra tylesni, bet nereikia pamiršti, kad čia yra pigių skrydžių bendrovė. Voila! nuostabus verslo planas, skraidinti keleivius iki 4 valandų ilgumo užtrunkačią kelionę su kelių metų senumo lėktuvu! (Nors turbūt ir tas jau per senas :D) Aš rašiau apie lėktuvu įgulos darbą. Pasikartosiu - 10/10.
Atsakyti
Košmariškos 4, 5 val iš Egipto. Kaip stotyj "ant suolo".Kėdės neatsilenkia. Net aš su savo 60 kg kaip į kaladę įsprausta, tai ką daro apkūnesni?
Atsakyti
Simonas 2019-05-20 08:20:35
Super kompanija! Įgulos ir pilotų darbas mano manimu tarptautiniu mastu 10/10. Norėčiau paminėti, jog vaiko vežimėlio nereikėjo pakuoti, saugoti, jis atvyko švarus ir tikrai be jokių įbrėžimų. O "Vienas Denyni TDYNO" fanams aš palinkėčiau sekmės ir daugiau pamatyti pasaulio, paskraidyti su daugiau kompanijų, kad sudaryti kažkokią nuomonę. Nei oro uostas nei aviacijos kompanijos nėra kaltos dėl blogo oro "Jūsų" atostogose! Get->Jet see ya!
Dziugu girdeti, kad jus skridot 20 metu senumo lektuvu o ne 30 metu, bet jokio supratinimo neturit kaip skristi su naujeteliu lektuvu, koks tai jausmas. Paskaitykit atsiliepimus uzsienieciu kai padoda pakaitinini lektuva is getjet kompanijos 1989 metu gamybos o uz lango 2019 metai, ir prie ko cia oro uostas ir privati kompanija biznerio is Rusijos. Novaturas ir Tezturas tikrai elgiasi ne graziai ne saziningai pasirasus sutarti su sita bendrove, kadangi keliautojai liko be jokio pasirinkimo.
Atsakyti
Super kompanija! Įgulos ir pilotų darbas mano manimu tarptautiniu mastu 10/10. Norėčiau paminėti, jog vaiko vežimėlio nereikėjo pakuoti, saugoti, jis atvyko švarus ir tikrai be jokių įbrėžimų. O "Vienas Denyni TDYNO" fanams aš palinkėčiau sekmės ir daugiau pamatyti pasaulio, paskraidyti su daugiau kompanijų, kad sudaryti kažkokią nuomonę. Nei oro uostas nei aviacijos kompanijos nėra kaltos dėl blogo oro "Jūsų" atostogose! Get->Jet see ya!
Atsakyti
Geguźes 9 skridau i Gazipaśa, tragedija ! Lektuvas tarškantis, braśkantis, aibė papildomu śvilpimu.Ne lektuvas, o vinių prikrautas kibiras.Rekomenduoju rinktis kitą kelionių organizatorių, gerbianti savo klientus.
Atsakyti
zilvinas 2018-12-28 10:04:46
Gryzau is Hurghados 23 vakare.....sedejau lektuvo gale...skrydis trunka 4.30 min.... vienintelis vezimelis su vandeniu kava ir maistu atriediejo praejus 3 valandom !!! Geriau buciau aerouoste nusipirkes atsigert ir kitko...O linksmiausia dalis kad kiti klientai neturejo grynu, o mokejimo korteliu aparatas buvo jos pasakymu issikroves jau lektuvo vidury! Gale sedejanti mergina neturejo grynu, tai paemiau arbatos jai... Aciu uz nuostabu aptarnavima ir linkiu su tokiu aptarnavimu kuo greiciau bankrutuot...su smalplanet ar rynairu ar ukrainos avialinijom nu neturejau broblemu..
Gryzaum is Hurgados tik sianakt 2019.04.29 keliavom keturiese is vilniaus, i prieki skrendant dar puse velnio tik kojas ner kur det ypac jai kaimynas kede pavercia, tada nezinai kur detis. Skrendant atgal nusprendem valgyt lektuve, nes greit skrydis o oro uoste plesikai, visi alkani, pirma maista pasiule po 2 valandu, idomiausia kad ka be pasirinkciau nieko neturejo tik 7days bandeliu, ubagai. Ta kart kaimynui neleidau nuleist kedes iremes kelius, kitaip neimanoma vos kenti tas 4 val. Keliavom i Maldyvus su turkais 24h jokiu problemu. Jai novaturas toliau skraidins su sia kompanija, mes atsisakom
Atsakyti
Skridau i antalija balandzio pradzioi nu man patiko aptarnavimas linksmos stiuardeses pilotas taip pat isskalbingas tiek pyrmyn tiek atgal. Jokiu tokiu bedu nebuvo kaip jus cia rasot. Man viskas tiko plius laiku viskas buvo kaip numatyta skrydziai. Net 10 min anksciau nusileidom.
Atsakyti
Teko jau ne kartą naudotis GetJet orlaiviais. Deja, patirtis leidžia konstatuoti, kad gana senuose orlaiviuose sisitemingai kažkas neveikia: dalinai ar pilnai WC vandens sistema, sulūžusios- nesaugios kėdės ar pan. Svarbiausia, nėra aišku ar netvarkinguose lėktuvuose tinkamai prižiūrimos esminės siistemos ir mazgai. Kontroliuojančios institucijos visuomenei neteikia informacijos, o žmonės, dėl konkurencijos nebuvimo, priversti naudotis abejotinos kokybės paslaugomis.
Atsakyti
Venkit sitos oro linijos, skridome i sharm el shei egiptas. Vidury skrydzio pilotas pasake jog turime nusileisti del techniniu kliuciu stambule (turkija) apie sekanti skrydi kada bus jokios informacijos, zmones palikti nezinioje, bagazas nezinia kur prapuoles, oro uosto darbuotojai jokios informacijos neteikia. (venkite sitos oro linijos su pasenuse technika)
"Teztour" ir "Novaturas" keliautojai
2019-02-08 11:10:24 IP 5mnp1igj
Atsakyti
2019 m. vasario 7 d. "Novaturas" ir "Teztour" keliautojai buvo skraidinami bendrovės "Get Jet airlines" 26 m. senumo lėktuvu Airbus A320 (Nr. LY - SPC). Pasirodo, 2019 m. sausio 30 d. šis, 26 m. senumo lėktuvas, taip pat, skrido į Šarm aš Šeichą ir atgal. Rašome šį atsiliepimą kadangi esame labai nepatenkinti tokiu elgesiu. 2018 m. lapkričio 30 d. "Delfi" publikuotame staripsnyje, kuriame į klausimus atsakinėjo "Get Jet airlines" direktorius Darius Viltrakis, buvo nurodyta, kad skrydžiai bus vykdomi 2003 ir 2001 m. gamybos orlaiviais Airbus A320 ir Next Gen (naujesnio tipo) Boeing B737. Papildomai paminėta jog tai yra numatyta ir sutartyje su kelionių organizatoriumi. Be to, pačių kelionių organizatorių, lėktuvuose platinamame leidinyje "Small Planet asmeninis kelionių palydovas", 2018 m. Nr. 10, yra straipsnis kuriame, tinkamumo skraidyti užtikrinimo departamento vadovas, Vidmantas Plėta nurodo jog dažniausiai gedimai yra susije su orlaivių amžiumi. Įvardina, jog "Lufthansa" orlaivių parko amžius yra 12 m., "Brussels Airlines" - 14 m., "SAS" - 10 m. Verta paminėti, jog 2019 m. vasario 4 bei vasario 7 dienomis "Novaturas" bei "Teztour" skrydžiai į Hurgadą buvo vykdomi, taip pat, senesniu nei 2003 ar 2001 m. lėktuvu. Skrydžius vykdė 20 m. senumo orlaivis (Nr. OM - GTF). Mūsų duomenimis, šiuo lėktuvu keliautojai buvo skraidinami ir į Tenerifę. Kiek anksčiau skrydžiai į Hurgadą buvo vykdomi orlaiviu, kurio Nr. OM - GTE. Jis yra šiek tiek naujesnis. Gal pasikeitus "Novaturas" ir "Teztour" oro vežėjui, tik iš pradžių skrydžiai buvo vykdomi 2001 bei 2003 m. orlaiviais, kad keliautojai būtų ramūs, o vėliau niekur garsiai neskelbiant bandoma juos pakeisti senesniais? Be to, labai nežymiai keičiant oro transporto priemonės numerius iš OM - GTE į OM - GTF. Greičiausiai, taip galėjo būti taupymo sumetimais. Tik mums kyla klausimas: - Ar galima taupyti tokia sąskaita? Įsivaizduokite, jog sugenda pagrindinis kompiuteris 26 m. autobuse kuris veža 50 keleivių. Greičiausiai, autobusas tiesiog sustoja. O kas būtų jeigu pagrindinis kompiuteris sugestų 26 m. senumo lėktuve kuris skristų 10 000 metrų aukštyje ir skraidintų apie 200 poilsiautojų? Ar orlaivis galėtų bent trumpam sustoti tarp debesų??? Kaip žinome, elektros įrengimai nuo senumo genda, todėl, labai prašome kelionių organizatorių "Teztour" ir "Novaturas", bei skrydžių bendrovės "Get Jet airlines" vykdyti skrydžius tik tokiais orlaiviais kurie buvo nurodyti "Delfi" publikuotame straipsnyje, arba naujesniais, nepriklausomai ar tai būtų skrydžiui numatytas, ar pakaitinis lėktuvas.
Simona ir Audrius
2019-01-21 16:53:14 IP 5ccmp07u
Atsakyti
zilvinas 2018-12-28 10:04:46
Gryzau is Hurghados 23 vakare.....sedejau lektuvo gale...skrydis trunka 4.30 min.... vienintelis vezimelis su vandeniu kava ir maistu atriediejo praejus 3 valandom !!! Geriau buciau aerouoste nusipirkes atsigert ir kitko...O linksmiausia dalis kad kiti klientai neturejo grynu, o mokejimo korteliu aparatas buvo jos pasakymu issikroves jau lektuvo vidury! Gale sedejanti mergina neturejo grynu, tai paemiau arbatos jai... Aciu uz nuostabu aptarnavima ir linkiu su tokiu aptarnavimu kuo greiciau bankrutuot...su smalplanet ar rynairu ar ukrainos avialinijom nu neturejau broblemu..
Pritariam Žilvinui, tikrai Small Planet geresnis aptarnavimas ir lėktuvo įgulos linksmesnės.Vakar grįžom iš Dubajaus, skridom 6 val. 30 min. Pradžioje aptarnavo tik 1 vežimėlis ir laaaabai ilgai dirbo.Darbavosi tik lietuvis vaikinukas, o kitoj pusėj vežimėlio stebėjo jo darbą susiraukusi ir tik angliškai kalbanti vyr. stiuardesė, ir dar neestetiška išvaizda (turbūt pamiršo išsiplauti galvą), o daug vėliau išriedėjo ir kitas vežimėlis.Žodžiu, aptarnavo mus po 3 val.
Na lėktuvo salonas "gerai padrožtas", daug matęs :).
Kai skridom į priekį, skrydis buvo 4 val.ryto tai negavome nei apsikloti, nei pagalvėlių, nei ledinukų, kuriuos Small Planet stiuardesės dalindavo prieš nusileidžinat. Na, žodžiu reikia pasitempti...
Atsakyti
Gryzau is Hurghados 23 vakare.....sedejau lektuvo gale...skrydis trunka 4.30 min.... vienintelis vezimelis su vandeniu kava ir maistu atriediejo praejus 3 valandom !!! Geriau buciau aerouoste nusipirkes atsigert ir kitko...O linksmiausia dalis kad kiti klientai neturejo grynu, o mokejimo korteliu aparatas buvo jos pasakymu issikroves jau lektuvo vidury! Gale sedejanti mergina neturejo grynu, tai paemiau arbatos jai... Aciu uz nuostabu aptarnavima ir linkiu su tokiu aptarnavimu kuo greiciau bankrutuot...su smalplanet ar rynairu ar ukrainos avialinijom nu neturejau broblemu..

Taip pat rekomenduojame

AVIAZON TRAVEL GROUP
aviazon.com - pigūs skrydžiai

Adresas: Konstitucijos pr. 18, LT-09308 Vilnius.
Veiklos sritys: oro transportas, aviacija; keleivių pervežimas; kelionės.
Tarptautinės kompanijos grupės dalis teikianti plataus pigių skrydžių bendrovių asortimentą. Reguliarių ir užsakomujų skrydžių pasirinkimas suteikiantis galimybę gauti gerus skrydžių pasiūlymus. Ilgametę patirtį turintys agentai Naudodami naujausios technologijos, leidžiančios tinkamai ir profesionaliai aptarnauti...
RM CARGO BALTIC
JŪRA ORU ŽEME

Adresas: Smolensko g. 6, LT-03201 Vilnius.
Veiklos sritys: oro transportas, aviacija; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „RM Cargo Baltic“ – krovinių gabenimo paslaugas teikianti įmonė, kuri specializuojasi pervežimuose oro, jūros bei žemės transportu. Profesionali komanda, klientų pasitikėjimas bei platus partnerių tinklas užsienyje ir Lietuvoje leidžia efektyviai aptarnauti mums patikėtus krovinius bet kuriame pasaulio taške...
Didneriai
Logistikos paslaugos

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „Didneriai“ įkurta 1993 metais. Nuo pirmųjų gyvavimo dienų įmonė ypatingą dėmesį skyrė darbuotojų kvalifikacijos kėlimui ir nuolatiniam tobulėjimui, todėl šiandien gali pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas, atitinkančias išrankiausių klientų lūkesčius. Bendrovė specializuojasi transporto ir logistikos...
Baltic Tours Group
Skrendu.lt, Lektuvubilietai.lt, Aero.lv

Adresas: Vašingtono a. 1-66, LT-01108 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; konsultacijų paslaugos; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Informacija keleiviams dėl Covid-19, popandeminės turizmo fazės kelionių planavimas ir viešas laiškas dėl grąžinamų įmokų už neįvykusias keliones" Skaitykite čia: bit.ly/viešas-laiškas Baltic Tours Group, UAB – kelionių organizatorius, sėkmingai veikiantis nuo 1991 m. Įmonei priklauso registruoti prekės ženklai:...
Kelionių akademija
Adresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; autobusų, mikroautobusų nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

JAV teiks JT rezoliucijos projektą dėl ginklų embargo Iranui pratęsimo
JAV teiks JT rezoliucijos projektą dėl ginklų embargo Iranui pratęsimo 08-06 21:35
Jungtinės Valstijos ateinančią savaitę pateiks Jungtinių Tautų Saugumo Tarybai rezoliucijos projektą, kuriuo numatoma pratęsti ginkluotės pardavimo Iranui embargą, nors tokiam žingsniui nepritaria...
Kaune atidarytas 175 kambarių viešbutis "Moxy"
Kaune atidarytas 175 kambarių viešbutis "Moxy" 08-06 19:40
Kauno centre atidarytas pirmasis Baltijos šalyse tarptautiniam tinklui "Marriott" priklausančio ženklo "Moxy" viešbutis.
Lietuva oficialiai informuota apie kuro pakrovimą į Astravo AE
Lietuva oficialiai informuota apie kuro pakrovimą į Astravo AE 08-06 19:32
Lietuva ketvirtadienį gavo oficialų patvirtinimą, kad į Astravo atominės elektrinės (AE) pirmojo bloko reaktorių pradedamas vežti branduolinis kuras, pranešė Valstybinė atominės energetikos saugos...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate Sausio 13-ąją skelbti nedarbo diena?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Walt Disney 127,61 +8,80%
Boeing 174,28 +5,58%
Macy's 6,40 +4,40%
General Electric 6,40 +4,23%
AutoZone 1192,61 -1,11%
Walmart 129,81 -1,39%
Nokia 5,00 -1,96%
Western Union 22,88 -5,42%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 1,61 -8,00%
Varis 5754,60 +9,82%
Ryžiai 520,00 +1,96%
Dyzelis 1,12 +25,84%
Nafta 41,70 +1,68%
Vištiena 1,57 +3,29%
Jautiena 5,10 +0,39%
Kava 3,12 -5,45%