VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Gera dovana, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Gera dovana

Atsiliepimai apie Gera dovana, UAB

Laikrodžių centras Šveicariški laikrodžiai su Jūsų firmine atributika
Parašyk savo nuomonę apie Gera dovana, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Ieva 2020-07-09 13:22:51
Apsurdas, jog turit gera dovana dovanų čekį, o ne dovanų kortele - galima atsisiskaityti už paslaugas tik vieną kartą.
Deja tačiau ant dovanų čekio ar prieš įsigijant paslaugą niekur nebuvo nurodyta, kad galima tik vieną kartą panaudoti visą sumą, be abejo nurodyta jog daugiau info sąlygose ir taisyklėse... būkime sąžiningi prieš įsigijant tikrai neskaito klientai 4 psl taisyklių... Labai gaila, jog dėl šios priežasties klietas praranda daugiau nei puse sumos t.y 55 eur. Kuom sunku sukurti čekio turėtojui tokias pačias sąlygas kaip ir dovanų kortelės turėtojui... Tikrai visuomet gerai apsiliepdavau apie jusu paslaugomas, tačiau šį kartą nuvylėte. Su tokiomis sąlygomis tiesiogine prasme įvykdote vagystę iš kliento kišenės
Laba diena, Ieva

Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame, kad šį kartą teko nusivilti. Jau susisiekėme su Jumis el. paštu tikime, jog išspręsime susiklosčiusią situaciją ir rasime geriausią sprendimo būdą.

Dėkojame Jums už lojalumą ir tikimės tolimesnių malonių patirčių kartu su Gera dovana.

Pagarbiai

UAB "Gera dovana" komanda
Atsakyti
Apsurdas, jog turit gera dovana dovanų čekį, o ne dovanų kortele - galima atsisiskaityti už paslaugas tik vieną kartą.
Deja tačiau ant dovanų čekio ar prieš įsigijant paslaugą niekur nebuvo nurodyta, kad galima tik vieną kartą panaudoti visą sumą, be abejo nurodyta jog daugiau info sąlygose ir taisyklėse... būkime sąžiningi prieš įsigijant tikrai neskaito klientai 4 psl taisyklių... Labai gaila, jog dėl šios priežasties klietas praranda daugiau nei puse sumos t.y 55 eur. Kuom sunku sukurti čekio turėtojui tokias pačias sąlygas kaip ir dovanų kortelės turėtojui... Tikrai visuomet gerai apsiliepdavau apie jusu paslaugomas, tačiau šį kartą nuvylėte. Su tokiomis sąlygomis tiesiogine prasme įvykdote vagystę iš kliento kišenės
Atsakyti
Daug metų perku Geros dovanos kuponus, tačiau karantinas parodė tikrajį įmonės veidą.....toks pasinaudojimas situacija dėl karantino labai nustebino.... turiu kuponą kuris galiojo iki gegužės mėnesio į viešbutį kur liepos ir rugpjūčio menesiais yra priemoka 60 eu, prasitesus kuponą, jį pratesė trim mėnesiam (kaip ir nekarantino atveju). paskambinus pasidomėti ar pratesiama tik trim mėnessiam ir kuo skiriasi nuo pratęsimo ne dėl karantino, pasakė, kad tiesiog tuo jog ši paslauga dabar teikiama nemokamai.......mano situacijoj kai iš trijų mėn galiu pasinaudot tik viena mėnesį kuponu be priemokos tikrai stebina, kai kitas kuponų puslapis trumpiau galiojantį kupona pratęsė iki gruodžio mėn galo!!!! Manau taip yra naudojamasi susidariusia situacija negerbiant kliento.
Atsakyti
Aiste 2020-05-27 14:58:16
ATsidarius google GeraDovana raso kad dovana per 1 min i el pasta. Nusipirkau sestadieny, pinigai nuskaiciuoti, i el pasta nieko negaunu. Kreipiausi i chata del pagalbos, nukreipe kreiptis el pastu, kreipiausi el pastu, sake susisieks. Pirmadieny kreipiausi vel. Be rezultatu. Sako negavo pinigu, o mano bankas sako kad pinigai nuskaityti. Rekomendavo kreiptis i savo banka. Kreipiausi vel, siandien. sako atsiprasome pinigu negavome prasome kreiptis bendruoju el pastu :D idomu kuo sis ping pong zaidimas baigsis
Laba diena, p. Aiste

Dėkojame už Jūsų laišką. Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos susijusios su bankiniu pavedimu. Problema pašalinta. Su Jumis jau susisiekėme el. paštu bei išsiuntėme Jums užsakytus dovanų čekius.

Pagarbiai

UAB "Gera dovana" komanda
Atsakyti
ATsidarius google GeraDovana raso kad dovana per 1 min i el pasta. Nusipirkau sestadieny, pinigai nuskaiciuoti, i el pasta nieko negaunu. Kreipiausi i chata del pagalbos, nukreipe kreiptis el pastu, kreipiausi el pastu, sake susisieks. Pirmadieny kreipiausi vel. Be rezultatu. Sako negavo pinigu, o mano bankas sako kad pinigai nuskaityti. Rekomendavo kreiptis i savo banka. Kreipiausi vel, siandien. sako atsiprasome pinigu negavome prasome kreiptis bendruoju el pastu :D idomu kuo sis ping pong zaidimas baigsis
Atsakyti
Nepatariu turėti reikalų su gera dovana ir pirkti Akropolio dovanų čekius. Pelnosi iš čekių pratęsimo. Kai buvau prieš Kalėdas prasitęsti, tai jų skyriuje nebuvo kortelių, o Akropolio info centre nemokėjo pratęsti. Po švenčių pareiškė, kad ne pratęsia nes terminas praleistas. Pasipinigavimas ir tiek
Atsakyti
Nusivyliau!
Atlikau mokėjimą internetu, patikėjęs, kad bus greita ir patogu, - kad išrašys sąskaitą įmonei (kaip skelbiama tinklapyje!)
Nuspaudus "Spausdinti sąskaitą", nupirktos prekės joje... nėra !?
Teko skambinti informacijos telefonu, - ir čia staigmena :) - nieks neatsiliepė... kartą... po pertraukos - antrą... dar po pertraukos - trečią - pagaliau susisiekta.
Tik pokalbio metu sužinojome, kad sąskaitų neišrašo, o dėl jos reikės dar kreiptis į prekės tiekėją/gamintoją, - taigi turėsime gaišti laiką: sužinoti kontaktus, teikti prašymą, susirašinėti...
Galiausiai, tinklapyje skelbiama, kad čia kainos tokios pat ar mažesnės, nei pas partnerius, - tačiau pasirodo, permokėjome už tą pačią prekę (nors ir nežymiai), - reiškia reklamos pažadų nesilaikoma : (

Išvada: nėra jau taip atsakingai dirbama, kaip deklaruojama. Būkite atidūs!
Atsakyti
Diana Šabanova 2020-01-16 11:14:31
Komunikavimas su klientais prasčiausias iš visų. Susisiekti su konsultantu nepavyksta, skambinti reikia 5 kartus, kol kažkas atsiliepia. Buvo žadėta susisiekti per kelias darbo dienas. Kol nepaskambinau pati, niekas nesusiekė. Žadėtas nemokamas kupono keitimas ir pratęsimas neįjungtas, teko važinėti kelis kartus į akropolį. Vienu žodžiu siaubingai dirbanti įmonė. Protingiau pirkti paslaugas tiesiogiai iš tiekėjų.
Laba diena, p. Diana

Dėkojame už Jūsų laišką. Atsiprašome dėl susiklosčiusios situacijos. Jau susisiekėme su Jumis el. paštu, kad išspręstumėme šią problemą.

Pagarbiai

UAB "Gera dovana" komanda
Atsakyti
Komunikavimas su klientais prasčiausias iš visų. Susisiekti su konsultantu nepavyksta, skambinti reikia 5 kartus, kol kažkas atsiliepia. Buvo žadėta susisiekti per kelias darbo dienas. Kol nepaskambinau pati, niekas nesusiekė. Žadėtas nemokamas kupono keitimas ir pratęsimas neįjungtas, teko važinėti kelis kartus į akropolį. Vienu žodžiu siaubingai dirbanti įmonė. Protingiau pirkti paslaugas tiesiogiai iš tiekėjų.
Atsakyti
Rūnė 2020-01-16 00:41:53
Gavau 50 eurų vertės čekį dovanų. Galėjau pasirinkt ką noriu iš siūlomų paslaugų. Nusprendžiau užsirezervuot viešbutį su spa kurio kaina nakčiai buvo 66 eurai. Tai teko 16 eurų sumokėti papildomai. Jau suvedžiau viską į sistemą, nuskaitė dovanų čekį ir liko padaryti 16 eurų pavedimą, tačiau kai pavedimą turėjau patvirtinti kodu, staiga viskas išsijungė nespėjus patvirtinti įmokos. Pabandžius grįžti ir pratęsti kur sustojau, tačiau to padaryti man jau nebeleido. Tuomet pabandžiau atlikti viską iš naujo, bet čekis jau buvo nuskaičiuotas, juo pasinaudoti nebeleido. Nuvykau į gerą dovana parduotuve, nuskaitė mano čekį ir pasakė kad jis yra išnaudotas, bet jie dėl to negali nieko padaryti. Tuomet skambinau į centrinį biurą, bet niekaip nepavyko susisiekti, kartą pakėlė ragelį gera dovana parduotuvės darbuotoja kuriai buvo persiųstas mano skambutis, pasakė tą patį ką jau girdėjau prieš tai, kad yra nuskaičiuotas ir ji niekuo padėti negali, nes yra paprasta parduotuvės darbuotoja. Taip, suprantu ją, tačiau ne su šias pareigas užimančių žmogumi norėjau kalbėtis. Taipogi parašiau el. laišką į gerą dovana gmaila. Bet tuo tarpu vietoj laukdama kol man atrašys bandžiau pakalbėti su pačiu viešbučiu, galbūt pavyktų atvykus į vietą su sumokėt likusius pinigus ar galbūt gali kaip nors atsiųsti sąskaitą kur pabaigčiau mokėjimą, vistiek sistemoj rodo kad didžioji dalis yra apmokėta. Pavyko susisiekti, tačiau susidariau vaizdą, jog kalbėjau su žmogumi kuris visiškai nieko nesupranta apie gera dovana teikiamas paslaugas, pokalbio gale pasakė kad turiu kreiptis į gerą dovana, nes ji niekuo negali padėti. Gavau atsakymą į mano el. laiska, jog dėl saugumo sumetimų negali grąžinti pinigų, parašiau dar du šios situacijos sprendimo būdus, kaip susimokejimas vietoj arba atsiuntimas jiem tų 16 eurų. Tačiau jau praėjo savaitė nuo laiško išsiuntimo, tačiau atsakymo vis dar negavau. Ir nemanau kad gausiu, paskaičius žmonių atsiliepimus drąsiai galima susidaryti nuomonę, kad aptarnavimas ir problemų sprendimas yra vykdomas atgrąsiai. Neradau nei vieno teigiamo komentaro, o tiek daug neigiamų, ką jau galima pasakyti apie tolimesnį verslo vystymąsi. Dar neteko susidurti su tokiu prastu aptarnavimu, net stebiuosi kaip galima būti tokiu nesąžiningu kitų atžvilgiu.
Laba diena, p. Rūne

Dėkojame už Jūsų laišką. Kadangi buvo pateiktas klaidingas turimo dovanų čekio numeris situacijai išsiaiškinti todėl ir įvyko šis nemalonus nesusipratimas. Su Jumis jau susisiekėme, išsiaiškinome ir problemą išsprendėme.

Tikimės tolimesnių malonių patirčių kartu su Gera dovana.

UAB "Gera dovana" komanda
Atsakyti
Gavau 50 eurų vertės čekį dovanų. Galėjau pasirinkt ką noriu iš siūlomų paslaugų. Nusprendžiau užsirezervuot viešbutį su spa kurio kaina nakčiai buvo 66 eurai. Tai teko 16 eurų sumokėti papildomai. Jau suvedžiau viską į sistemą, nuskaitė dovanų čekį ir liko padaryti 16 eurų pavedimą, tačiau kai pavedimą turėjau patvirtinti kodu, staiga viskas išsijungė nespėjus patvirtinti įmokos. Pabandžius grįžti ir pratęsti kur sustojau, tačiau to padaryti man jau nebeleido. Tuomet pabandžiau atlikti viską iš naujo, bet čekis jau buvo nuskaičiuotas, juo pasinaudoti nebeleido. Nuvykau į gerą dovana parduotuve, nuskaitė mano čekį ir pasakė kad jis yra išnaudotas, bet jie dėl to negali nieko padaryti. Tuomet skambinau į centrinį biurą, bet niekaip nepavyko susisiekti, kartą pakėlė ragelį gera dovana parduotuvės darbuotoja kuriai buvo persiųstas mano skambutis, pasakė tą patį ką jau girdėjau prieš tai, kad yra nuskaičiuotas ir ji niekuo padėti negali, nes yra paprasta parduotuvės darbuotoja. Taip, suprantu ją, tačiau ne su šias pareigas užimančių žmogumi norėjau kalbėtis. Taipogi parašiau el. laišką į gerą dovana gmaila. Bet tuo tarpu vietoj laukdama kol man atrašys bandžiau pakalbėti su pačiu viešbučiu, galbūt pavyktų atvykus į vietą su sumokėt likusius pinigus ar galbūt gali kaip nors atsiųsti sąskaitą kur pabaigčiau mokėjimą, vistiek sistemoj rodo kad didžioji dalis yra apmokėta. Pavyko susisiekti, tačiau susidariau vaizdą, jog kalbėjau su žmogumi kuris visiškai nieko nesupranta apie gera dovana teikiamas paslaugas, pokalbio gale pasakė kad turiu kreiptis į gerą dovana, nes ji niekuo negali padėti. Gavau atsakymą į mano el. laiska, jog dėl saugumo sumetimų negali grąžinti pinigų, parašiau dar du šios situacijos sprendimo būdus, kaip susimokejimas vietoj arba atsiuntimas jiem tų 16 eurų. Tačiau jau praėjo savaitė nuo laiško išsiuntimo, tačiau atsakymo vis dar negavau. Ir nemanau kad gausiu, paskaičius žmonių atsiliepimus drąsiai galima susidaryti nuomonę, kad aptarnavimas ir problemų sprendimas yra vykdomas atgrąsiai. Neradau nei vieno teigiamo komentaro, o tiek daug neigiamų, ką jau galima pasakyti apie tolimesnį verslo vystymąsi. Dar neteko susidurti su tokiu prastu aptarnavimu, net stebiuosi kaip galima būti tokiu nesąžiningu kitų atžvilgiu.
Atsakyti
Uz nepristatytas prekes neimanoma atgauti pinigu, 3 kartus jau manes praso vis nurodyti saskaita, terminu ismaldauti kada bus grazinti pinigai irgi nepavyko. Bendravimas labai vangus. Ir viso to buvo galima isvengti tinkamai dirbant savo darba nuo pat pradziu ir atsiunciat viska, kas buvo uzsakyta ir apmoketa. Nerekomenduoju...
Atsakyti
Klientė 2019-12-23 12:30:25
Laba diena,

Kadangi klientų aptarnavimo sistema pas jus neveikia, kreipiuosi laišku.

Telefonu negaliu prisiskambinti jau dvi dienas, atvykus į "Panorama" prekybos centre esančia jūsų salelę konsultantės informacijos neteikia.
Vakar grąžinau įsigytą dovaną, merginos padavė užpildyti kažkokį lapą, kuriame ranka reikėjo įrašyti savo banko sąskaitą (labai neprofesionalu), viskas pildoma ranka, bet kas gali pakeisti skaičius ar net išbraukti ir įrašyti kitą sąskaitą. Jokios garantijos, kad pinigai man bus grąžinti negavau, man tik atsainiai pareiškė, kad pinigus gausiu pavedimu, nes jos nedirba su grąžinimais. Pagal kokius jus įstatymus dirbate?
Prašau, kuo greičiau informuoti kada ir kaip atgausiu savo sumokėtą sumą. Kitu atvėju būtinai kreipsiuosi į VVTAT.
Laba diena

Dėkojame už Jūsų laišką. Norime atkreipti Jūsų dėmesį ir maloniai priminti, kad pagal UAB "Gera dovana" pirkimo taisyklių ir dovanų čekio keitimo, grąžinimo sąlygas bei tvarką šiose taisyklėse numatytais išimtinais atvejais, dovanų čekius bendrovei pirkėjai gali grąžinti visose firminėse bendrovės parduotuvėse arba bendrovės biure. Nuotoliniu būdu pinigų grąžinimas gali būti atliktas užpildant nustatytos formos prašymą dėl pinigų grąžinimo. Pinigai ne vėliau kaip per dvi savaites nuo prašymo pateikimo bendrovei dienos grąžinami į pirkėjo banko sąskaitą.

Pagarbiai

UAB "Gera dovana" komanda
Atsakyti
Daugiau niekada gyvenime nieko nepirksime is geradovana.lt. Perkant kaledine dovana (kupona i kina) buvo pasiulyta nusipirkti ir vokeli, pardavejai padavus vokeli, tai logiska turetu buti, kad kuponas turejo buti idetas viduje, niekur jis iskristi negalejo, buvo iki svenciu kuprineje, atejus Kaledu dienai iteikiau zmogui tuscia voka, turbut labai apsidziauge zmogus:)) 20 euru i ora ir labai nemaloni situacija pries zmogu, kuris gavo DOVANELE :)) pardaveja mums pardave tuscia voka, o atejus ir paklausus ar galime atgauti kazkaip tai paziurejo kaip i durnelius kokius ir viskas :))
Jokiu reikalu daugiau su sia imone, aciu uz jusu apdairuma ir visiskai sugadinta sventine nuotaika :))
Atsakyti
Klientė 2019-12-23 12:30:25
Laba diena,

Kadangi klientų aptarnavimo sistema pas jus neveikia, kreipiuosi laišku.

Telefonu negaliu prisiskambinti jau dvi dienas, atvykus į "Panorama" prekybos centre esančia jūsų salelę konsultantės informacijos neteikia.
Vakar grąžinau įsigytą dovaną, merginos padavė užpildyti kažkokį lapą, kuriame ranka reikėjo įrašyti savo banko sąskaitą (labai neprofesionalu), viskas pildoma ranka, bet kas gali pakeisti skaičius ar net išbraukti ir įrašyti kitą sąskaitą. Jokios garantijos, kad pinigai man bus grąžinti negavau, man tik atsainiai pareiškė, kad pinigus gausiu pavedimu, nes jos nedirba su grąžinimais. Pagal kokius jus įstatymus dirbate?
Prašau, kuo greičiau informuoti kada ir kaip atgausiu savo sumokėtą sumą. Kitu atvėju būtinai kreipsiuosi į VVTAT.
Kažkur darbinantis, juk irgi banko sąskaita rašoma ranka. Tik ieškote prie ko prikibt.
Atsakyti
Laba diena,

Kadangi klientų aptarnavimo sistema pas jus neveikia, kreipiuosi laišku.

Telefonu negaliu prisiskambinti jau dvi dienas, atvykus į "Panorama" prekybos centre esančia jūsų salelę konsultantės informacijos neteikia.
Vakar grąžinau įsigytą dovaną, merginos padavė užpildyti kažkokį lapą, kuriame ranka reikėjo įrašyti savo banko sąskaitą (labai neprofesionalu), viskas pildoma ranka, bet kas gali pakeisti skaičius ar net išbraukti ir įrašyti kitą sąskaitą. Jokios garantijos, kad pinigai man bus grąžinti negavau, man tik atsainiai pareiškė, kad pinigus gausiu pavedimu, nes jos nedirba su grąžinimais. Pagal kokius jus įstatymus dirbate?
Prašau, kuo greičiau informuoti kada ir kaip atgausiu savo sumokėtą sumą. Kitu atvėju būtinai kreipsiuosi į VVTAT.
Atsakyti
Patikslinu, kad rašiau apie, , paslaugą” Kaune.
Atsakyti
Apie šaudymo dovanų kuponą. Rekomenduoju tikrai nepirkti.Visiškai negauni tų paslaugų, kurios nurodytos kupone. Situacija ta pati kaip kitų, skaičiau. Neatsiliepia nurodytu telefonu, kai pagaliau prisiskambini, tai užregistruoja ir atsiunčia instruktoriaus numerį, kuriuo nieks neatsiliepia. Pagaliau neapsikentus ir vėl paskambinus į gera davana nr. nurodo dieną, kada vyks šaudymas su kuponais. Nuvykus gauni paslaugą gal 10 min. Jokio pasirinkimo, duoda pistoletą, sušaudai 5 šūvius, paduoda vėl tą patį pistoletą užtaisytą 5 šūviams. Sušaudai, parodo taikinį ir visa paslauga.
Atsakyti
Laima Albavičienė 2019-11-14 11:01:51
Lapkričio 13d.parduotuvėje KidZone pirkau prekes, ir pateikus dovanų čekį, pardavėja pasakė kad jis jau panaudotas, (pridedu čekio foto)
Kadangi turėjau du čekius, daviau kitą, kurį taip pat nuskanavo.
Informacijoj išsiaiškinom, kad ji nuskanavo mano abu čekius po 50€.
Nors pirkau prekes tik už 53.98€ iš kurių 3, 98 mokėjau grynais. (pridedu čekį).Prašau išsiaiškinti ir padėti man susigražinti 50€
Laba diena, Laima

Išsprendėme Jūsų problemą. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.

Tikimės tolimesnių malonių patirčių kartu su Gera dovana.

UAB "Gera dovana" komanda
Atsakyti
Lina 2019-11-25 17:51:46
Su dovanų čekiu Akropolio tragedija, programa neveikia, atsiskaityt negali, paskui aiškina, kad panaudotas. Taip pinigai ir nuplaukia.
Laba diena,

Laba diena,

ačiū už Jūsų žinutę. Visuomet maloniai prašome kreipkitės mūsų el. paštu info@geradovana.lt arba telefonu 8 5 205 2099 ir operatyviai atsakysime į visus Jūsų klausimus arba kilusius nesklandumus.

Pagarbiai

UAB "Gera dovana" komanda
Atsakyti
Su dovanų čekiu Akropolio tragedija, programa neveikia, atsiskaityt negali, paskui aiškina, kad panaudotas. Taip pinigai ir nuplaukia.
Laima Albavičienė
2019-11-14 11:01:51 IP 2i2gbdns
Atsakyti
Lapkričio 13d.parduotuvėje KidZone pirkau prekes, ir pateikus dovanų čekį, pardavėja pasakė kad jis jau panaudotas, (pridedu čekio foto)
Kadangi turėjau du čekius, daviau kitą, kurį taip pat nuskanavo.
Informacijoj išsiaiškinom, kad ji nuskanavo mano abu čekius po 50€.
Nors pirkau prekes tik už 53.98€ iš kurių 3, 98 mokėjau grynais. (pridedu čekį).Prašau išsiaiškinti ir padėti man susigražinti 50€
UAB Bloga Dovana
2019-10-30 16:22:50 IP 28m9usb7
Atsakyti
UAB Gera dovana 2019-03-20 11:49:56
UAB Gera Dovana gerbia teisingumą ir jau yra sumokėjusi p. Pikeliui teismo priteistą nuostolių sumą. UAB Gera Dovana nuomone, byloje nebuvo įrodymų apie tai, kad derybų metu buvo sužinota konfidenciali, viešai nežinoma informacija ir kad ši informacija buvo vėliau panaudota UAB Gera Dovana veikloje. UAB Gera Dovana negavo komercinės naudos iš p. Pikelio pristatyto projekto “stebink.lt”.
Nuomonę galima turėti kokią tik nori, tai nieko nereiškia. Tačiau fakto, kad idėja buvo pavogta ir tai įrodyta nepaneigsi.
Atsakyti
Gaila, bet aptarnavimo kokybė labai jau prastoka. Nuvykus į padalinį sužinai, kad darbuotojas negali pagelbėti (naujai dirba, viskas suprantama). Skambini kontaktiniu telefonu (prisiskambini, tik iš trečio karto), ragelį pakelia žmogus ir neišsprendęs problemos pasako, kad jau turi baigti pokalbį... Gerai kol gerai, bet jeigu iškyla problema, darbuotojai abejingai žiūri į savo atliekamas pareigas. Tai kur tada kreiptis?
Atsakyti
Austėja 2019-08-28 17:29:16
ka gi, nudegeme ir mes nuo “gera dovana”. buvo pirkti 3 skrydziai oro balionais. skambinomes, registravomes, prasem, klausemes pazadu kaip jau greitai pakilsim. 4 menesius. ir nieko nesulaukem. sulaukem tik pasityciojimo is ju partneriu. buvo kreiptasi ir prasyta grazinti pinigus. atsisake. pasiule pasikeisti kuponus arba pratesti galiojimo laika. aciu dievui, kad bent dabar paskaiteme atsiliepimus ir matome, kad neverta pasikeisti, nes daug zmoniu prarado pinigus nesulauke pramogu. labai nusivyleme sita bendrove. isgarsino savo varda, taciau pasisiukslino daugeliui. puikiai suprantame, kad skrydziui oro balionais, turi buti palankios oro salygos, taciau per tuos 4 menesius buvo daug dienu, kurios tiko pakilimui. deja. laiko derinti su ju partneriais neimanoma, jiem vienodai sviecia, zada paskambinti. bet taip ir nepaskambino per kelis menesius. sumoketa 267€, dabar sitie pinigai kaip i bala. suprasciau, kad mes atsisakytume skristi, tada tegul negrazina, butu kaip ir musu kalte. bet kai mes pastoviai turime skambinti ir tartis del laiko, sulaukiam pasityciojimu, niekaip nepakylam, tai manau, kad tikrai turetu grazinti musu pinigus, nes del ju partneriu kaltes neimanoma pakilti balionu niekaip. geda sitai imonei “gera dovana”. apmaudu, kad jus pasieme pinigus uz pramogas, savo partneriam taip leidziate elgtis su savo klientais. pirkau kuponus pirma ir paskutini karta is jusu. su laiku manau daugeli klientu prarasite, kaip matau, ne mes vieni susidureme su tokia situacija, kurios jus, deja net nesprendziate.
Sveiki, Austėja. Yra tokia institucija kaip VVTAT. Manau, padės atgauti pinigus.
Atsakyti
Sergejus 2019-09-27 18:32:05
Gegužės mėn aš gavau dovana "skrydis oro balionų", nuo to laiko aš niekaip negaliu užsiregistruoti. Ar tai normalų? Jai aš gavau dovaną ir negalių pasinaudoti jų paslaugomis.
Laba diena, Sergejau

Apgailestaujame dėl susidariusių aplinkybių neleidžiančių pasinaudoti dovana. Susisiekime, tikime jog išspręsime susiklosčiusią situaciją ir rasime geriausią sprendimo būdą.

Maloniai prašome kreiptis el. paštu info@geradovana.lt arba bendruoju telefonu 85 205 2099.

Pagarbiai

UAB Gera dovana komanda
Atsakyti
Justina 2019-10-08 11:44:27
Gavau dovanų kuponą - "Šaudymas iš kovinių ginklų". Skambinausi tris kartus registruotis, pirmą kart birželio mėn., atsiliepusi moteriškė nepaklausus nei vardo nei pav., nei miesto pasakė, kad užregistruos, visa kita derintis su instruktoriumi ir padėjo ragelį (taip ir liko neaišku ar instruktorius pats turi paskambinti ar kažkur ieškoti numerio - teko laukti), laukiau iki rugpjūčio, niekas nesusisiekė, nurodytame internetiniame puslapyje kontaktai tik LADA asociacijos direktoriaus, instruktorių kontaktų nėra. Paskambinus rugpjūtį - istorija kartojasi pasako, kad užregistruos, kita derint su instruktoriumi ir deda ragelį net nespėjus paklaust kur to instruktoriaus ieškoti? Trečią kartą skambinu spalio mėn. - istorija kartojasi. Kupono galiojimas baigėsi, paslauga taip ir nepasinaudojau, gaila žinoma, bet ką padarysi.
Laba diena, Justina

Apgailestaujame dėl susidariusių aplinkybių neleidžiančių pasinaudoti dovana. Susisiekime, užtikriname, jog išspręsime susiklosčiusią situaciją ir pasiūlysime tinkamiausią sprendimo būdą.

Maloniai prašome kreiptis el. paštu info@geradovana.lt arba bendruoju telefonu 85 205 2099.

Pagarbiai

UAB Gera dovana komanda
Atsakyti
Nusižengimai 2019-10-11 15:37:58
Nekreipia dėmesio į GDPR. Nors niekur nežymi, kad būtų siunčiami naujienlaiškiai. Vistiek siunčia. Vakar registravausi, kad galėčiau pratęsti kupono galiojimo trukmę, specialiai visur perskaičiau, kad nebūtų naujienlaiškių siuntimo. Ir ką jūs manot, jau kitą dieną ateina laiškas su reklamomis.
Laba diena,

ačiū už Jūsų žinutę. Visuomet maloniai prašome kreipkitės mūsų el. paštu info@geradovana.lt arba telefonu 8 5 205 2099 ir operatyviai atsakysime į visus Jūsų klausimus arba kilusius nesklandumus.

Pagarbiai

UAB "Gera dovana" komanda
Atsakyti
Nekreipia dėmesio į GDPR. Nors niekur nežymi, kad būtų siunčiami naujienlaiškiai. Vistiek siunčia. Vakar registravausi, kad galėčiau pratęsti kupono galiojimo trukmę, specialiai visur perskaičiau, kad nebūtų naujienlaiškių siuntimo. Ir ką jūs manot, jau kitą dieną ateina laiškas su reklamomis.
Atsakyti
Gavau dovanų kuponą - "Šaudymas iš kovinių ginklų". Skambinausi tris kartus registruotis, pirmą kart birželio mėn., atsiliepusi moteriškė nepaklausus nei vardo nei pav., nei miesto pasakė, kad užregistruos, visa kita derintis su instruktoriumi ir padėjo ragelį (taip ir liko neaišku ar instruktorius pats turi paskambinti ar kažkur ieškoti numerio - teko laukti), laukiau iki rugpjūčio, niekas nesusisiekė, nurodytame internetiniame puslapyje kontaktai tik LADA asociacijos direktoriaus, instruktorių kontaktų nėra. Paskambinus rugpjūtį - istorija kartojasi pasako, kad užregistruos, kita derint su instruktoriumi ir deda ragelį net nespėjus paklaust kur to instruktoriaus ieškoti? Trečią kartą skambinu spalio mėn. - istorija kartojasi. Kupono galiojimas baigėsi, paslauga taip ir nepasinaudojau, gaila žinoma, bet ką padarysi.
Atsakyti
Gegužės mėn aš gavau dovana "skrydis oro balionų", nuo to laiko aš niekaip negaliu užsiregistruoti. Ar tai normalų? Jai aš gavau dovaną ir negalių pasinaudoti jų paslaugomis.
Atsakyti
Nusipirkome kuponą geliniam lakavimui per gera dovana.lt.Tai atsiliepusi panele davė užsirašymui laiko tik po mėnesio.gerai palaukeme mėnesį paskambina vėl meistre negali priimti pateko į avariją.Vėl davė laiką po 3 savaičių.visiškas nesiskaitymas su klientu paslaugos suteikimo reik laukti 3 mėnesius.Tai sakau jei nebus suteikta paslauga kreipsiuos į policiją dėl pinigų sugrąžinimo.Nepasitikekit gera dovana.lt eiliniai s*****i
Atsakyti
Gavome Akropolio dovanų čekį, su juo vakar 2019-09-04 vykome specialiai į Akropolį išleisti jį, nueiname atsiskaityti o čia bam sako jog čekis nerastas, greitai mubėgame į geradovana.lt ten dirbanti moteris pažiūrėjo sako, čekis tikrai nerastas, čia klaida to žmogaus kuris pardavė čekį, nes jis sau pasiliko galiojantį, o man įklijavo panaudotą čekį. Taigi moteris liepė parašyti į el.paštą. Parašiau Jiems, o jie man atsiunčia žinutę, kurioje rašo jog mano čekiu atsiskaityta 2019-08-01, kažkiokioje batų parduotuvėje. Tai vtf.. Mažiau apgaudinėkit žmones, patys nepralobsit iš žmonių pinigų, karma yra karma. Linkiu, kad Jūsų verslas žlugtų.!! Ačiū už sugadintą gimtadienio dovaną.
Atsakyti
ka gi, nudegeme ir mes nuo “gera dovana”. buvo pirkti 3 skrydziai oro balionais. skambinomes, registravomes, prasem, klausemes pazadu kaip jau greitai pakilsim. 4 menesius. ir nieko nesulaukem. sulaukem tik pasityciojimo is ju partneriu. buvo kreiptasi ir prasyta grazinti pinigus. atsisake. pasiule pasikeisti kuponus arba pratesti galiojimo laika. aciu dievui, kad bent dabar paskaiteme atsiliepimus ir matome, kad neverta pasikeisti, nes daug zmoniu prarado pinigus nesulauke pramogu. labai nusivyleme sita bendrove. isgarsino savo varda, taciau pasisiukslino daugeliui. puikiai suprantame, kad skrydziui oro balionais, turi buti palankios oro salygos, taciau per tuos 4 menesius buvo daug dienu, kurios tiko pakilimui. deja. laiko derinti su ju partneriais neimanoma, jiem vienodai sviecia, zada paskambinti. bet taip ir nepaskambino per kelis menesius. sumoketa 267€, dabar sitie pinigai kaip i bala. suprasciau, kad mes atsisakytume skristi, tada tegul negrazina, butu kaip ir musu kalte. bet kai mes pastoviai turime skambinti ir tartis del laiko, sulaukiam pasityciojimu, niekaip nepakylam, tai manau, kad tikrai turetu grazinti musu pinigus, nes del ju partneriu kaltes neimanoma pakilti balionu niekaip. geda sitai imonei “gera dovana”. apmaudu, kad jus pasieme pinigus uz pramogas, savo partneriam taip leidziate elgtis su savo klientais. pirkau kuponus pirma ir paskutini karta is jusu. su laiku manau daugeli klientu prarasite, kaip matau, ne mes vieni susidureme su tokia situacija, kurios jus, deja net nesprendziate.
Atsakyti
Pirkau dovanai skridi oro balionu. Atidelioja, baigesi galiojimas, o ju skrydis neivyksta ir neivyksta. Pratandam pinigus. Geda
Atsakyti
Vytautas 2019-04-10 13:35:17
Laba diena,
Gimtadienio proga gavau Geros dovanos dovanų rinkinį "Bon apetit". Kai norėjau užsisakyti restoraną Bunte Gans Vilniuje, mane informavo, kad sutartis nutraukta ir Geros dovanos klientų neaptarnauja. Apie pramogos pašalinimą turėjau būti informuotas. Susisiekti su UAB "Gera dovana" taip ir nepavyko. Esu labai nusivylęs paslaugų kokybe. Patariu nepirkti dovanų kuponų ir nenorėčiau, kad man kas dovanotų, nes tenka pastoviai nusivilti šiomis paslaugomis.
Laba diena, ta pati nemaloni situacija, kuomet iš dovanų čekyje nurodytų restoranų 2-jų nėra galimybės pasirinkti (Bunte Gans - nes nutraukta sutartis su Gera dovana ir Kaune esantis Le Rouge jau uždarytas). Na kokia "gera dovana":)
Atsakyti
Gvidas 2019-07-10 20:20:07
Antra syki perku, antra syki nesusipratimas ir tenka nusivilti. Pirmaji karta pirkau gerus pora metu atgal, sakiau sau - daugiau nekisiu nagu i sita reikala, bet pries geras pora savaiciu pasakiau gal pabandysiu, galbut bus pasitaise, o gal but busiu laimingasis kuriam viskas bus ok ir kaip tycia - vel nesamones. Buvo isigytas dovanu kuponas dviems asmenims sveikatinimo centre palangoje Gradialis, paskambinus uzsisakyti naktis pagal kupona, man administracijoje pareiske, kad jie negali priimti sio dovanu kupono ir kreiptis i jos tiekeja. Na labai nemalonu, kai dovanos gavejai tai isgirsta per telefona ir nesugebama visko sukoordinuoti tinkamai be nesklandumu.
Finalas dar nera aiskus, laiskas issiustas, taciau vien tas, kad nusipirkes is ju dovanu ceki niekada negali buti ramus, kad viskas bus sklandu - yra faktas. Jei yra galimybe, siulyciau apeiti ir negaisti savo laiko ir neaukoti artimuju nuotaiku, nes organizuotumas tikrai prastas.
Dar tikrai nera aisku kaip baigsis si situacija, nujauciu, jog bus pasiulyta primoketi arba pakeisti pasirinkima - cia butu virsuniu virsune. Apie pabaiga butinai paliksiu cia komentara ir paieskosiu kur dar galeciau pranesti busimiems pirkejams.
Laba diena, Gvidai

Atsiprašome dėl susidariusių aplinkybių neleidusių pasinaudoti paslauga. Su Jumis jau susisiekėme el. paštu, problemą išsiaiškinome ir pašalinome, maloniai laukiame Jūsų atvykstant pas partnerį.

Tikimės, kad ateityje panašių situacijų nepasikartos ir linkime dar daug gerų įspūdžių kartu su Gera dovana!

Pagarbiai

UAB "Gera dovana" komanda
Atsakyti
Antra syki perku, antra syki nesusipratimas ir tenka nusivilti. Pirmaji karta pirkau gerus pora metu atgal, sakiau sau - daugiau nekisiu nagu i sita reikala, bet pries geras pora savaiciu pasakiau gal pabandysiu, galbut bus pasitaise, o gal but busiu laimingasis kuriam viskas bus ok ir kaip tycia - vel nesamones. Buvo isigytas dovanu kuponas dviems asmenims sveikatinimo centre palangoje Gradialis, paskambinus uzsisakyti naktis pagal kupona, man administracijoje pareiske, kad jie negali priimti sio dovanu kupono ir kreiptis i jos tiekeja. Na labai nemalonu, kai dovanos gavejai tai isgirsta per telefona ir nesugebama visko sukoordinuoti tinkamai be nesklandumu.
Finalas dar nera aiskus, laiskas issiustas, taciau vien tas, kad nusipirkes is ju dovanu ceki niekada negali buti ramus, kad viskas bus sklandu - yra faktas. Jei yra galimybe, siulyciau apeiti ir negaisti savo laiko ir neaukoti artimuju nuotaiku, nes organizuotumas tikrai prastas.
Dar tikrai nera aisku kaip baigsis si situacija, nujauciu, jog bus pasiulyta primoketi arba pakeisti pasirinkima - cia butu virsuniu virsune. Apie pabaiga butinai paliksiu cia komentara ir paieskosiu kur dar galeciau pranesti busimiems pirkejams.
Atsakyti
Žiauriai nusivyliau šiais "paslaugų tiekėjais", kai už dovanų čekio galiojimo pratęsimą paprašė sumokėti 8eur. Dovanų čekio vertė tebuvo 15eur.
Jei tai būtų buvęs dovanų čekis tiesiai iš parduotuvės, pratęsimas būtų buvęs nemokamas.
Tiesiog lupikavimas!
Atsakyti
Rokas 2019-06-11 13:30:05
Labai nepatenkintas. Nesirupina savo klientais, jau du kartus po 20min laukiu, niekas nekelia. Partnerius prastai apmoko, poto problemos kurios permetamos ant kitų.
Pirkau dovanas apie 30kart, na o kai gavau, pats pasinaudoti pabandziau ir sugaisiau 1h savo brangaus laiko.
Laba diena, Rokai

Išsprendėme Jūsų problemą. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.

Tikimės tolimesnių malonių patirčių kartu su Gera dovana.

UAB "Gera dovana" komanda
Atsakyti
Labai nepatenkintas. Nesirupina savo klientais, jau du kartus po 20min laukiu, niekas nekelia. Partnerius prastai apmoko, poto problemos kurios permetamos ant kitų.
Pirkau dovanas apie 30kart, na o kai gavau, pats pasinaudoti pabandziau ir sugaisiau 1h savo brangaus laiko.
Atsakyti
Labai nepatenkintas. Nesirupina savo klientais, jau du kartus po 20min laukiu, niekas nekelia. Partnerius prastai apmoko, poto problemos kurios permetamos ant kitų.
Pirkau dovanas apie 30kart, na o kai gavau, pats pasinaudoti pabandziau ir sugaisiau 1h savo brangaus laiko.
Atsakyti
Laba diena, Elena

Apgailestaujame dėl susidariusių aplinkybių neleidusių pasinaudoti dovonų čekiu. Susisiekime, esame įsitikinę, jog patikrinę Jūsų turimo dovanų čekio pirkimo informaciją išsiaiškinsime susiklosčiusią situaciją.

Maloniai prašome kreiptis el. paštu info@geradovana.lt arba bendruoju telefonu 85 205 2099.

Pagarbiai

UAB "Gera dovana" komanda
Atsakyti
Laba diena, Inesa

dėkojame už Jūsų žinutę. Apgailestaujame dėl Jūsų nemalonios patirties susijusios su šia paslauga. Visuomet kreipiame dėmesį į klientų išsakomus pastebėjimus bei patarimus ir esame dėkingi už postūmį nuolat tobulėti.

Susisiekėme su Jumis el. paštu bei pasiūlėme sprendimo būdą. Tikimės, kad šį kartą paslauga pavyko pasinaudoti sklandžiai.

Tikimės tolimesnių malonių patirčių kartu su Gera dovana ir ateityje.

Pagarbiai

UAB "Gera dovana" komanda
Atsakyti
Laba diena,

ačiū už Jūsų žinutę. Visuomet kreipkitės mūsų el. paštu info@geradovana.lt arba telefonu 8 5 205 2099 ir operatyviai atsakysime į visus Jūsų klausimus arba kilusius nesklandumus.

Pagarbiai

UAB "Gera dovana" komanda
Atsakyti
Natalija 2019-04-12 13:28:27
Dar tokiu nesamoniu nemaciau..siulo kuponus o stomatologe, dekretinese.ir kaip galima tiketi jusu pasiulymais
Laba diena, Natalija

Apgailestaujame dėl susidariusių aplinkybių neleidžiančių pasinaudoti dovana. Susisiekime, tikime jog išspręsime susiklosčiusią situaciją ir rasime geriausią sprendimo būdą.

Maloniai prašome kreiptis el. paštu info@geradovana.lt arba bendruoju telefonu 85 205 2099.

Pagarbiai

UAB Gera dovana komanda
Atsakyti
Dar tokiu nesamoniu nemaciau..siulo kuponus o stomatologe, dekretinese.ir kaip galima tiketi jusu pasiulymais
Atsakyti
Vytautas 2019-04-10 13:35:17
Laba diena,
Gimtadienio proga gavau Geros dovanos dovanų rinkinį "Bon apetit". Kai norėjau užsisakyti restoraną Bunte Gans Vilniuje, mane informavo, kad sutartis nutraukta ir Geros dovanos klientų neaptarnauja. Apie pramogos pašalinimą turėjau būti informuotas. Susisiekti su UAB "Gera dovana" taip ir nepavyko. Esu labai nusivylęs paslaugų kokybe. Patariu nepirkti dovanų kuponų ir nenorėčiau, kad man kas dovanotų, nes tenka pastoviai nusivilti šiomis paslaugomis.
Laba diena, Vytautai

Apgailestaujame, kad dėl pasikeitusių aplinkybių negalite pasinaudoti išsirinkta dovana. „Gera dovana“ pasilieka teisę keisti rinkinio pasiūlymus ir jų turinį. Ši informacija publikuojama ant rinkinio ir jo įpakavimo. Dovanų rinkinio taisykles ir aktualią informaciją, susijusią su rinkinio pasiūlymais, visada galite rasti www.geradovana.lt.

Dovanų gavėjų duomenų nekaupiame, todėl neturime galimybės informuoti apie pasikeitimus. Visa aktuali informacija yra pateikiama minėtu svetainės adresu aukščiau. Taip pat maloniai kviečiame kreiptis telefonu (8 5) 205 2099 arba el. p. info@geradovana.lt - atsakysime į visus Jūsų klausimus.

Gražios dienos!
UAB „Gera dovana“ komanda
Atsakyti
Laba diena,
Gimtadienio proga gavau Geros dovanos dovanų rinkinį "Bon apetit". Kai norėjau užsisakyti restoraną Bunte Gans Vilniuje, mane informavo, kad sutartis nutraukta ir Geros dovanos klientų neaptarnauja. Apie pramogos pašalinimą turėjau būti informuotas. Susisiekti su UAB "Gera dovana" taip ir nepavyko. Esu labai nusivylęs paslaugų kokybe. Patariu nepirkti dovanų kuponų ir nenorėčiau, kad man kas dovanotų, nes tenka pastoviai nusivilti šiomis paslaugomis.
Atsakyti
Tomas 2019-03-20 16:23:17
2018-04 mėn, savo gimtadienio proga gavau Geros Dovanos dovanų rinkinį "Pramogos". Dar nesibaigus dovanoto rinkinio galiojimo terminui išsirinkau pramogą sau, tačiau sužinojau, kad rinkinio galiojimo metu pasikeitė mano išsirinktos pramogos kaina ir ji buvo pašalinta iš sąrašo. Tai sužinojau paskambinęs rezervuoti laiką pramogai. Susisiekęs su "Gera Dovana" sulaukiau tokio paaiškinimo, kad jie neatsako už jų partnerių padarytus pakeitimus. Man maloniai buvo pasiūlyta išsirinkti iš visų pasiūlymų kažką kito (be mano išsirinkto jie pašalino dar 14 pramogų iš viso 50 esančių) arba sumokėti 2 eurus - kupono keitimo mokestį ir + 20 eurų kurie išlygina dabartinę mano išrinktos pramogos kainą.

TAI AR NE MANO KAIP VARTOTOJO TEISĖ YRA RINKTIS IŠ VISŲ SIŪLOMŲ VARIANTŲ VISUS METUS, NES TIEK GALIOJA JŲ PARDUODAMAS PRODUKTAS, IR RAMIAI TIKĖTIS, KAD BŪSIU PRIIMTAS VISUR KUR TIK PANORĖČIAU. AR NE TOKIA YRA KUPONO ESMĖ??

LABAI KEISTA, KAD NEGALI TOKIA ĮMONĖ UŽTIKRINTI TOKIŲ PAPRASTŲ DALYKŲ KAIP: KĄ PERKI - TĄ GAUNI.
JUK IŠIMTA PRAMOGA BUVO NE DĖL FORCE MAJEURE?
Laba diena, Tomai

Apgailestaujame dėl susidariusių aplinkybių neleidžiančių pasinaudoti dovana. Susisiekime, tikime jog išspręsime susiklosčiusią situaciją ir rasime geriausią sprendimo būdą.

Maloniai prašome kreiptis el. paštu info@geradovana.lt arba bendruoju telefonu 85 205 2099.

Pagarbiai

UAB Gera dovana komanda

Taip pat rekomenduojame

APUNTA
REKLAMINIAI SALDAINIAI | VERSLO DOVANOS

Adresas: J. Jasinskio g. 10, LT-01112 Vilnius.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; dovanos; eksportas; grafika, dizainas; konditerija, saldumynai; reklamos paslaugos; renginių organizavimas; spaustuvės, leidyba; tara, pakuotės.
„Saldi reklama“ — originalios verslo dovanos ir saldūs reklaminiai suvenyrai, proginiai sveikinimai. Didžiausia saldžių verslo suvenyrų kolekcija Lietuvoje. Leidyklėlė „Šokoladukai ir vaizdai“ — unikalus produktas „Šokoladinė mozaika“. Tai naujas požiūris į leidinį, reklamą, šokoladą ir įmonės pristatymą. Leidžiame...
Aola
Reklamos sprendimai

Adresas: Malonioji g. 13-1, LT-08122 Vilnius.
Veiklos sritys: reklamos paslaugos; dovanos; grafika, dizainas; popierius, jo gaminiai; spaustuvės, leidyba.
AOLA - visos reklaminės galimybės Jūsų verslui. Mūsų filosofija paprasta - kiekvienas daiktas gali tapti reklaminiu sprendimu. Dirbame jau 17 metų, šiandien didžiuojamės, galėdami Jums pasiūlyti neribotas reklamines galimybes. STIKLO IR KERAMIKOS DEKORAVIMAS Naudojame technologiją, leidžiančią spausdinti neribotą...
Pin Pin
PIN PIN

Adresas: Architektų g. 41-66, LT-04106 Vilnius.
Veiklos sritys: dovanos; didmeninė prekyba; fejerverkai, pirotechnika; mažmeninė prekyba; meno salonai ir galerijos, dirbiniai; pramogos ir poilsis; vaikų prekės.
Pin Pin - viskas Jūsų Šventei! Mes suteiksime gerą nuotaiką Jūsų šventei. Siūlome didžiulį pasirinkimą įvairių spalvų, dydžių ir figūrų balionų. Sukursime išskirtines dekoracijas, papuošimus pagal Jūsų norus, supakuosime dovanas. Pasiūlysime skirtingų formų ir įvairių spalvų dangaus žibintų, fejerverkų. Turime itin...
GIFTIKA
VERSLO DOVANŲ GIDAS

Adresas: Pramonės g. 15, LT-78137 Šiauliai.
Veiklos sritys: dovanos; apranga, drabužiai; keramikos gaminiai; reklamos paslaugos; spaustuvės, leidyba.
Nereikia būti vyriausiam, kad suprastum šiuolaikines tendencijas. Bet negali būti ką tik gimęs, norėdamas atrodyti patikimas! 15 metų švenčianti GIFTIKA atnaujino verslo dovanų ir reklaminės tekstilės asortimentą. Naujų 2020 metų katalogų teiraukitės giftika@giftika.lt
Namų tekstilė
Natūralaus pluošto tekstilės gaminiai

Adresas: Fabriko g. 48, LT-55111 Jonava.
Veiklos sritys: audiniai, patalynė; apranga, drabužiai; didmeninė prekyba; dovanos; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pirtys ir baseinai; siuvimas, medžiagos; vaikų prekės.
UAB “Namų tekstilė” pradėjo savo veiklą nuo 2003m. spalio mėn. Pagrindinis mūsų įmonės tikslas – įvairių tekstilės gaminių, kurių pagrindą sudaro natūralus pluoštas (pvz.: natūrali avies vilna, linas ar medvilnė) gamyba. 60 % visų UAB “Namų tekstilė” klientų sudaro viešbučiai, ligoninės, darželiai ir kitos įmonės...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

DEXTERA pergola pavėsinės – tobula erdvė jums ir jūsų svečiams!
DEXTERA pergola pavėsinės – tobula erdvė jums ir jūsų svečiams! 07-08 13:25
Įsirengdami terasą svajojame apie tingius lėtus pusryčius, šurmulį per pietus ir šiltus jaukius vakarus. Šiuolaikiškos pergola pavėsinės leis jums kurti naujas...
JAV Floridos valstijoje fiksuojamas rekordinis naujų COVID-19 užsikrėtusiųjų skaičius
JAV Floridos valstijoje fiksuojamas rekordinis naujų COVID-19 užsikrėtusiųjų skaičius 07-12 20:18
JAV niekaip nesiseka suvaldyti COVID-19 protrūkio. Floridos valstija sekmadienį paskelbė, kad per pastarąsias 24 valandas buvo užfiksuota daugiau nei 15.000 naujų COVID-19 atvejų.
Už įvažiavimą į Neringą per pusmetį surinkta 145 tūkst. eurų mažiau nei planuota
Už įvažiavimą į Neringą per pusmetį surinkta 145 tūkst. eurų mažiau nei planuota 07-12 18:35
Už įvažiavimą į Neringą mokamo ekologinio mokesčio per pirmąjį šių metų pusmetį surinkta 145 tūkst. eurų mažiau nei planuota, informavo savivaldybė.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dar jaučiate karantino pasekmes?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Goodyear 9,26 +8,30%
AIG 30,10 +7,50%
Citigroup 52,65 +6,47%
Wells Fargo 25,47 +5,95%
Manchester United 15,02 -0,53%
Avon 5,60 -0,88%
Twitter 35,40 -0,90%
Nokia 4,12 -1,20%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 0,89 +1,14%
Jautiena 5,08 +14,16%
Cukrus 0,57 0,00%
Benzinas 0,88 +49,15%
Nafta 39,62 -3,13%
Kava 3,30 -3,23%
Anglis 52,49 -10,35%
Varis 5239,83 +3,60%