VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Gera dovana, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Gera dovana

Atsiliepimai apie Gera dovana, UAB

Dovanoti gera!
Parašyk savo nuomonę apie Gera dovana, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Labai prastas aptarnavimas, paskambinus teigia, kad perskambins tačiau neperskambina ir taip tris kartus.Dovanu kupono nepakeičia, nepratesia nors paslaugos tiekėjo pramoga iš dalies yra neveikianti!!
Atsakyti
Na negraziai si imone sukciauja :) Prasitesiau dovanu ceki, po kurio laiko prisiminiau, kad ji reikia isnaudoti ir pastebejau, kad vel pasibaige galiojimas. Susisiekus telefonu su gera dovana, man paaiskino, kad viskas "puf" nebera cekio, jo pratesti nebegalima. Tai klausimas - pas ka i kisene nuseda pinigai? Taip i ora dingsta cekis ir paslauga, kuri nebuvo panaudota? :) s*****i, kitaip nepavadinsi.
Atsakyti
nerekomenduosiu 2022-06-01 15:31:44
Brangūs žmonės, nepirkite iš Geros dovanos sau ir savo artimiesiems dovanų kuponų. Su jais yra vienas vargas. Geriau kreipkitės tiesiai į tą tiekėją per kurį Gera dovana platina kuponus. Pirma nenukentės verslas mažiau gaudamas, o iš ti Gera dovana uždirbdama. Gera dovana puslapis tinkamas tik idėjai ką padovanoti, bet pirkti dovanas iš čia tragedija. Jau nekalbu apie bėdas su kupono pratęsimu. Yra žmonių kurie retai atvyksta į Lietuvą. Tad ir dovanos galiojimas automatiškai būna jau pasibaigęs. Pradėjau pats naudotis tiesioginiu kontaktavimu su kupono davėju, tai daug daugiau gavau negu per GERA Dovana. Kupono prątesimų skaičius yra ribotas, nepamirškite. Kažkiek kartų nemokamai daro, o visi kiti mokami. Gauni dovanų - turi su dovana bėdų.
Sveiki, apgailestaujame dėl nemalonios patirties. Taip pat primename, kad GERA DOVANA suteikia nemokamą dovanų keitimą, kuris leidžia pasikeisti turimą paslaugą į kitą. Jei turėtųmėte papildomų klausimų, visada kreipkitės - pasistengsime padėti.
Atsakyti
Bernardita 2023-02-22 10:25:13
Sveiki. Dar tokio darbuotojo elgesio neesu mačiusi. 2023-02-18, sekmadienis apie 16h. Apsilankiau Gera Dovana parduotuvėje esančioje Santaikos g. 34, Maxima. Iš pradžių nuėjau apsipirkti į maximą, praeidama mačiau, jog stovėjo būrelis draugų, jie garsiai juokėsi, vos ne šoko, buvo apsikabinę, lingavo. Užėjus į parduotuvę, darbuotoja buvo neblaivi darbo vietoje ir tai labai aiškiai matėsi, smirdėjo cigaretėmis, ant stalo buvo padėtas puodelis su neaišku kuo, šalia stovėjo draugų būrelis.Visi tylėjo man užėjus. Sakinio logiško nesugebėgo suregzti darbuotoja. Va čia tai aptarnavimas! Jeigu turite kamerų, būtinai atsisukite, toks elgesys manau yra netoleruotinas.
Ir kadangi jau rašau atsiliepimą, tai parašysiu viską. Ta pati mergina dirbusi minėtą sekmadienį, savo darbo vietoje prasėdi daugiausiai 5 valandas. Tai ji išėjus parūkyti, tai ji išėjus savo reikalais, tai sėdi sekančioje parduotuvėje. Laikrodukas uždėtas valandai į priekį jei nedaugiau ir taip kelis kartus per dieną. Telefonu darbiniu į išsakytą parduotuvę prisiskambinti neįmanoma. Labai negražu iš jūsų pusės, kad tokius darbuotojus priimate į darbą.
Laba diena, visų pirmiausia, norime padėkoti, kad informuojate mus apie įtarimą keliančias situacijas. Siekiame, kad klientų aptarnavimas atitiktų aukščiausius standartus, todėl reaguojame į klientų pastabas, tikriname aplinkybes ir atliekame reikalingus veiksmus, kad ateityje nemalonios situacijos nepasikartotų. Atsisžvelgiant į tai, kad komentare nurodomos aplinkybės yra šiurkštus darbo pareigų pažeidimas, ir vadovaujantis anoniminiu komentaru negalime daryti išvadų, vertinant darbuotojo elgesį darbo vietoje, maloniai prašome, Jūsų susisiekti su mumis bendruoju telefonu (8 5 205 2099) arba el. paštu [email protected] Dirbame, kad užtikrintume savo klientui tik malonius įspūdžius, bet tuo pačiu labai vertiname ir pasitikime savo darbuotojais, todėl norėtume pasitikslinti ir sutikrinti, kaip kurias Jūsų nurodytas aplinkybes. Būsime labai dėkingi, jei neliksite abejingi, ir skirsite šiek tiek savo laiko su mumis susisiekti.
Atsakyti
Sveiki. Dar tokio darbuotojo elgesio neesu mačiusi. 2023-02-18, sekmadienis apie 16h. Apsilankiau Gera Dovana parduotuvėje esančioje Santaikos g. 34, Maxima. Iš pradžių nuėjau apsipirkti į maximą, praeidama mačiau, jog stovėjo būrelis draugų, jie garsiai juokėsi, vos ne šoko, buvo apsikabinę, lingavo. Užėjus į parduotuvę, darbuotoja buvo neblaivi darbo vietoje ir tai labai aiškiai matėsi, smirdėjo cigaretėmis, ant stalo buvo padėtas puodelis su neaišku kuo, šalia stovėjo draugų būrelis.Visi tylėjo man užėjus. Sakinio logiško nesugebėgo suregzti darbuotoja. Va čia tai aptarnavimas! Jeigu turite kamerų, būtinai atsisukite, toks elgesys manau yra netoleruotinas.
Ir kadangi jau rašau atsiliepimą, tai parašysiu viską. Ta pati mergina dirbusi minėtą sekmadienį, savo darbo vietoje prasėdi daugiausiai 5 valandas. Tai ji išėjus parūkyti, tai ji išėjus savo reikalais, tai sėdi sekančioje parduotuvėje. Laikrodukas uždėtas valandai į priekį jei nedaugiau ir taip kelis kartus per dieną. Telefonu darbiniu į išsakytą parduotuvę prisiskambinti neįmanoma. Labai negražu iš jūsų pusės, kad tokius darbuotojus priimate į darbą.
Atsakyti
SImas 2022-12-21 21:42:59
Tiesiog apgailėtina "Gera dovana" dovanų kortelė, gavau 200 Eur dovanų kortelę. Bandau ją panaudoti (PIRMĄ KARTĄ) sulaukiu žinutės: Apmokėjimas pasirenkamosios vertės čekiu -13, 01Eur, galvoju kas per nesamonė, nejaugi neleis pilnos sumos padengti??? Pasirodo, ten net nebuvo 200 Eur arba kortelė jau buvo panaudota. Kraupu!
Sveiki, apgailestaujame dėl nemalonios patirties. Susisiekite su mumis telefonu 8 5 205 2099 arba el. paštu [email protected] Pasistengsime situaciją išsiaiškinti.
Atsakyti
GEROS DOVANOS APTARNAVIMAS IR POŽIŪRIS Į PIRKĖJĄ TIESIOG TRAGEDIJA. Dovanų kuponą parduoda už 25 eurus, nors pačiame salone - 18 eurų. Grožio salonas nesugeba atsiliepti į skambučius, perskambti arba iš karto atsakyti į klausimus, vis perduoda kitai registratorei. To pasekoje nepavyko užsiregistruoti laiku. Kadangi salonas mėnesį laiko susitvarkyti negalėjo, teko kreiptis į GERĄ DOVANĄ. Jų atsakymas "pratęsti šio čekio galimybės tikrai nėra. Šis dovanų čekis buvo pirktas su apribojimais, tai reiškia, kad dovanų čekis yra netęsiamas ir galioja ribotą laiką. Ši informacija yra pateikta pirkimo metu, tad klientas įsigydamas šį pasiūlymą, turi žinoti, kad juo turi pasinaudoti per nurodytą laiką.
Apgailestaujame, tačiau šioje situacijoje tikrai padėti nebegalime.". O tai kaip išspręsti problemą jeigu salonas užregistruoti negali, o jūs nelinkę spręsti problemos? Dar ir laišką išsiunčia iš trečio karto. Visiškas abejingumas ir jokio profesionalumo. TRAGEDIJA!
Atsakyti
Vitalijus 2023-01-23 14:53:45
NEREKOMENDUOČIAU. Bandant registruotis į šaudyklą "GINKLŲ KLUBAS" duotu numeriu 861000998 atsiliepė labai nemaloni moteris ir nepavyko atlikti registracijos, nes dovanų kupone rašo, jog šaudyklos paslaugos yra teikiamos darbo dienomis nuo 11 iki 19 val, tačiau pasirodo, jog šaudykla dirba tik trečiadieniais ir artimiausia data yra tik už dviejų mėnesių, kuomet kuponas jau bus pasibaigęs. NEPRASIDĖKITE, visiškas pinigų švaistymas.
Laba diena, atsisžvelgiant į Jūsų nurodytas aplinkybes, maloniai prašome kreiptis el. paštu [email protected], ir mes tikrai išspręsime problemą dėl Jūsų dovanų čekio galiojimo, kad galėtumėte pasindauoti turimu dovanų čekiu.
Atsakyti
NEREKOMENDUOČIAU. Bandant registruotis į šaudyklą "GINKLŲ KLUBAS" duotu numeriu 861000998 atsiliepė labai nemaloni moteris ir nepavyko atlikti registracijos, nes dovanų kupone rašo, jog šaudyklos paslaugos yra teikiamos darbo dienomis nuo 11 iki 19 val, tačiau pasirodo, jog šaudykla dirba tik trečiadieniais ir artimiausia data yra tik už dviejų mėnesių, kuomet kuponas jau bus pasibaigęs. NEPRASIDĖKITE, visiškas pinigų švaistymas.
Atsakyti
UAB Gera dovana 2022-12-29 16:17:53
Sveiki, Aurelija, mūsų produkcija galioja 12 mėn. ir kartais nutinka taip, kad partneris keičia savo paslaugų sudėtį ar dėl nenumatytų aplinkybių nebepavyksta jų suteikti. Partneris, užregistravęs jus paslaugai, prisiima visą atsakomybę dėl pakitimų. Naujausią informaciją apie rinkinyje teikiamas paslaugas ir pakitimus galima pasitikrinti www.geradovana.lt. Taip, pinigai už dovanų rinkinį negrąžinami, tačiau jį galite pasikeisti į kitą norimą paslaugą iš „Geros dovanos“ asortimento nemokamai. Šiuo metu asortimente turime daugiau nei 3 000 pramogų.
Partneris tai yra Tulpės sanatorija, sakė kreiptis į Jus, tai yra gera dovana. Kaip galima keisti sąlygas likus 3 dienoms iki sanatorijos? Užsakyta buvo rugsėji turėjome atvykti gruodi, šitiek laiko pralaukėme, o keičiate 3 dienoms likus. Mes su vyru pasieme atostogas viska suplanavome, o Jus keičiate sąlygas 3 dienoms likus.Niekam nerekomduosiu tokių paslaugu ir draugus perspėsiu.
Atsakyti
Aurelija 2022-12-14 16:58:41
Nerekomenduoju. Užsisakėme sanatorija rugsėjo mėn. gruodžio 16d. 2 nakvynė, dviems. Likus trims dienoms, paskambino ir pranešė, kad šitos paslaugos negali teikti jos nebėra. "Gera dovana" nesusipratimus išsprendė taip. Tokius žodžius pasakė vadybininkė ir jie yra parašyti, knygeles gale.Dovanų rinkinį nėra grąžinami. "Gera dovana" pasilieka teisę keisti rinkinio pasiūlymus ir jų turinį.Šitiek laiko laukėme, knygelės galiojimas ir eina į pabaiga.Paskambinau į sanatoriją pasirodo jei atvykstame reikėtu dar susimokėti 150 eurų knygelės vertė 129 eurai.Pasibaisėjau tokiomis paslaugomis.
Sveiki, Aurelija, mūsų produkcija galioja 12 mėn. ir kartais nutinka taip, kad partneris keičia savo paslaugų sudėtį ar dėl nenumatytų aplinkybių nebepavyksta jų suteikti. Partneris, užregistravęs jus paslaugai, prisiima visą atsakomybę dėl pakitimų. Naujausią informaciją apie rinkinyje teikiamas paslaugas ir pakitimus galima pasitikrinti www.geradovana.lt. Taip, pinigai už dovanų rinkinį negrąžinami, tačiau jį galite pasikeisti į kitą norimą paslaugą iš „Geros dovanos“ asortimento nemokamai. Šiuo metu asortimente turime daugiau nei 3 000 pramogų.
Atsakyti
SImas 2022-12-21 21:42:59
Tiesiog apgailėtina "Gera dovana" dovanų kortelė, gavau 200 Eur dovanų kortelę. Bandau ją panaudoti (PIRMĄ KARTĄ) sulaukiu žinutės: Apmokėjimas pasirenkamosios vertės čekiu -13, 01Eur, galvoju kas per nesamonė, nejaugi neleis pilnos sumos padengti??? Pasirodo, ten net nebuvo 200 Eur arba kortelė jau buvo panaudota. Kraupu!
Sveiki, prašau, susisiekite su mumis telefonu 8 5 205 2099 arba el. paštu [email protected] Pasistengsime situaciją išsiaiškinti.
Dovanos Gavėjas
2022-12-29 14:50:27 IP 66gk9ha3
Atsakyti
Neapsigaukite, dovanų kupono panaudojimas gali būti neįmanomas. Gavome dovanų kuponą į kino teatrą, bet negalime jo panaudoti, nes jis nebuvo aktyvuotas. Nors kupone nurodyta, kad kuponas bus iškeistas į bilietus kasoje, bet to neatliko nes kuponas neaktyvuotas. Gera dovana atrašė, kad reikalingas dovanos pirkimo įrodymas arba informacija kur ir kada jis buvo pirktas. Buvome priversti ieškoti dovanotojo, o po to ištardyti jį kur jis pirko dovaną. Viskas vyko prieš pusę metų ir jis nepamena kur pirko. Gera dovana - www.geradovana.lt pasiūlė patikrinti banko išrašus, bet tai visiška nesąmonė, nes išrašuose nenurodomos prekės, nurodoma tik bendra suma. Nerekomenduoju pirkti ką nors iš šios kompanijos. Geriau kreiptis tiesiai į paslaugos pardavėją.
Atsakyti
Tiesiog apgailėtina "Gera dovana" dovanų kortelė, gavau 200 Eur dovanų kortelę. Bandau ją panaudoti (PIRMĄ KARTĄ) sulaukiu žinutės: Apmokėjimas pasirenkamosios vertės čekiu -13, 01Eur, galvoju kas per nesamonė, nejaugi neleis pilnos sumos padengti??? Pasirodo, ten net nebuvo 200 Eur arba kortelė jau buvo panaudota. Kraupu!
Atsakyti
Nerekomenduoju. Užsisakėme sanatorija rugsėjo mėn. gruodžio 16d. 2 nakvynė, dviems. Likus trims dienoms, paskambino ir pranešė, kad šitos paslaugos negali teikti jos nebėra. "Gera dovana" nesusipratimus išsprendė taip. Tokius žodžius pasakė vadybininkė ir jie yra parašyti, knygeles gale.Dovanų rinkinį nėra grąžinami. "Gera dovana" pasilieka teisę keisti rinkinio pasiūlymus ir jų turinį.Šitiek laiko laukėme, knygelės galiojimas ir eina į pabaiga.Paskambinau į sanatoriją pasirodo jei atvykstame reikėtu dar susimokėti 150 eurų knygelės vertė 129 eurai.Pasibaisėjau tokiomis paslaugomis.
Atsakyti
Nerekomenduoju pirkti is gera dovana. Norėdama panaudoti čekį, si menesi turi baigtis, man jie sako kad cekis neaktyvus, ir prašo nesąmoningų čekių, pavedimu, kai cekis yra gautas dovanų. Pateikus adresa kur pirkta ir apitiksle data, reikalauja tikslios datos, kurios faktas po metu laiko niekas neprisimins. Tikrai nerekomenduoju ir daugiau nepirks nors buvom dažni ju klientai.
Atsakyti
Visiems rekomenduoju GERA DOVANĄ visu 110%, net ir susidūrus su problema vadovė Ieva labai greitai ir profesionaliai išsprendė visus klausimus. Malonus aptarnavimas ir greita reakcija klientui yra labai svarbūs, todėl drąsiai rekomenduoju rinktis Gerą dovaną ir tikrai nenusivilsite nei dovanomis, nei aptarnavimu. Labai vertinu, kad Gera dovana visada paruošia puikių pasiūlymų su geromis nuolaidomis, tad išsirinkti galima iš labai plataus asortimento.
Atsakyti
Užsiregistravau jų puslapyje ir prisijungus prie lojalumo programos, gavau papildomai 5 EUR nuolaidą apsipirkimui. Norint nusipirkti dovanų čekį, nenukreipė į mokėjimo puslapį, tad teko išjungti ir mėginti įvykdyti pirkimą antrą kartą. Deja, 5 EUR nuolaida jau buvo dingusi, nors pirmasis užsakymas nebuvo įvykdytas dėl sistemos klaidos, o ne kliento. Paskambinus klientų aptarnavimui ir paaiškinus situaciją, gavau atsakymą "tokia naujoji sistema, nieko padaryti negalime, grįš po 7 dienų jūsų 5 EUR". Nors tos nuolaidos man būtent šiandien ir reikėjo, o ne po savaitės. Labai "puikus" požiūris ir pagalba klientui :)
Atsakyti
Sveiki, Nerekomenduoju????
Atsakyti
Gavau dovanų kuponą, , vairuok pats FERRARI trasoje". Maždaug du mėnesiai iki galiojimo pabaigos paskambinau duotu numeriu, kad užsiregistruoti važiavimui. Atsiliepė, , nelabai maloni" moteris, kuri liepė registriotis pačiam, nes cituoju, , nėra skirtumo ar aš ar jūs viską užpildysit".
Dar perspėjau, kad kuponas baiginėjasi galioti, sakė jog nesvarbu, vistiek kviesime kai bus surinkta grupė.
Na užėjau į nurodytą puslapį lambooo.lt, užsiregistravau pats, laukiau skambučio, nesulaukęs dar kartą bandžiau registruotis, tai vis dar laukiu jau 7 mėnesiai, kupono galiojimas pasibaigė, pinigai į balą, esu labai nusivylęs.
Atsakyti
Susidūriau su problema kai norint užsiregistruoti paslaugai salonas yra uždarytas ir jokio grįžtamojo ryšio nesuteikia. Susiekus su geradovana, pavyko viską efektyviai išspręsti. Ačiū Jums! Rekomenduoju

Ačiū, Guodai! ????
Atsakyti
UAB Gera dovana 2022-01-06 17:47:25
Laba diena, Gerb. Roberta,
Informuojame, kad įsigyjant Gera dovana kortelę, pirkėjas yra supažindinamas su pirkimo taisyklėmis, kuriose yra nurodyta, kad dovanų kortele negalima atsiskaityti už prekybos centrų dovanų čekius. Atsiskaityti už parduotuvių dovanų čekius, Jūs galite, nebent dovanų gavote "Thermo Fisher Scientific" projekto dovanų kortelę. Tačiau, jeigu turite standartinę pasirenkamos vertės Gera dovana kortelę, atsidarius nuorodą https://www.geradovana.lt/parduotuviu-dovanu-cekiai, rasite visų praduotuvių dovanų čekius, kuriuos galite įsigyti su Gera dovana kortele.
Apgailestaujame, kad nusivylėte, tačiau rekomenduojame peržiūrėti pasiūlymus www.geradovana.lt, kurių yra virš 2700, tad rinktis tikrai yra iš ko. Už išsirinktą pasiūlymą galite atsiskaityti su turima kortele tiek internetu, suvedus atsiskaitymo internetu kodą, tiek fizinėse Gera dovana prekybos vietose.
Žmogus reprezentuojantis įmonę ir atsakantis į žmonių kritiką/klausimus - įmonės veidas.

Tai va jums ir veidas - beraštis :) Sakiniai pradedami žodžiu "tačiau". Blogiausia, kad net nesugeba atsakyti normaliai. Pats sau prieštarauja kalbėdamas apie dovanų korteles. Komedija.

Ačiū dievui, antroj komentaro dalyje copy-paste pastraipą įklijuoja, tai bent be klaidų. Gaila, niekas dar nepasakė, kad "pasirinkimas ypatingai didelis" skamba geriau už "rinktis tikrai yra iš ko".

O tik atėjau parašyti, kad pirkimas čia dovanų tai tikras pragaras. Registracija siaubinga ir nepatogi, nuolat kyla problemų. Nepirkit ir nesinaudokit šiomis paslaugomis.
Nusivylusi klientė
2022-09-13 11:42:50 IP op
Atsakyti
Pritariu visiems neigiamiems atsiliepimams.

Gavau kuponą pakilimui į TV bokštą + vakarienė. Kai nuėjome, TV bokšte rodė, kad kuponas negalioja. Paskambinus Gerai Dovanai atsiųstas naujas kuponas, kuris, pasirodė, buvo panaudotas. Paskambinus vėl, Gera Dovana patarė paskambinti į jų ofisą. Paskambinus, nurodė parašyti į bendrinį paštą, kuris nukreipė kalbėtis su TV bokštu. Ir taip pasaka be galo.
Nera gera dovana
2022-09-09 10:57:22 IP 65eej8u3
Atsakyti
Didelis galvos skausmas kur isleisti i beverti popieriu paversti pinigai, daug paprasciau ateiti is vokelio isitraukti pinigus ir atsiskaityti uz paslaugas. Negu skambinti, eiti sklausineti skanuoti ceki, uzsiregistruoti, rezervuoti laika kad pasinaudoti priverstine paslauga... NESAMONINGA DOVANA graiciausia jums pasibaigs galiojimas cekio arba noresite perdovanoti tam paciam zmogui kuris padovanojo ;) skambindamas ieskodamas idomios paslaugos ir pratesdamas ceki praleisi daugiau laiko.
Atsakyti
Gauni dovanu kupona ir ant jo uzrasyta - NEMOKAMAS PRATESIMAS....
Spekit ar tikrai Gera Dovana pratesia nemokaimai..... Nepatariu su jais prasideti....
Nepatenkinta klientė
2022-08-21 14:57:31 IP 2ju3l4qu
Atsakyti
Likome nusivylę Geros dovanos pasiūlymu - pasivažinėjimas dviviečiu kartingu Šiauliuose. Nes paprasčiausiai jie jo neturi, yra tik vienviečiai. Kaip jus pardavinėjate pramogas, kurių net nėra?
Atsakyti
Ernesta 2022-08-11 12:51:57
Išmokykit savo dažnai besikeičiančius, ir to pasekoje neapankamai kompetetingus, salelių darbuotojus, aktyvuoti dovanų korteles, jas parduodant.
Ne klientas turi rūpintis perkamos paslaugos aktyvavimu, jo pareiga - susimokėti ir nepražiopsoti termino. Paslaugų teikėjui pretenzijų neturime, jis atsiskaitymo metu informavo apie pirkimo metu neaktyvuotą kortelę, bet darbuotoja, pardavusi kuponą galėjo prisegti čekį, jei apsižioplino.
Prašysime artimųjų daugiau nieko panašaus nedovanoti. Seniau gal ir buvo patogu, bet dabar, kai negalite užtikrinti darbuotojų kompetencijos, tai velniop tokias paslaugas. Problemos sprendimas irgi medinis : "sorry, neturit čekio - negalim padėti". Kas jums saugos tą čekį, kai kuponas galioja 12mėn ir daugiau.
Laba diena, Gerb. Ernesta, atsiprašome už galimai techninę klaidą, kurios metu nesiaktyvavo dovanų čekis. Mokėjimo dokumentų paprašėme, nes tai būtų greičiausias būdas išspręsti situaciją, tačiau jeigu jų neturite, konsultantai visada paprašo papildomos informacijos, kuri padėtų identifikuoti situaciją ir išspręsti ją, kaip galima greičiau ir sklandžiau. Jeigu konsultavotės tik telefonu, rekomenduojame kreiptis el. paštu [email protected] ir Jūsų bus paprašyta papildomos informacijos, kurią pateikus, neabejojame, kad situacija bus išsiaiškinta.
Atsakyti
Nerekomenduoju: prastas dovanų parinkimas, o kokybe nesirūpinama. Neužkibkite ant "Karpynės" pasiūlymo - pažvejojus keletą valandų, nė vieno kibimo, ir alkanas važiuoju namo. Čia jums ne upėtakių žvejybą, kur laimikis garantuotas. Didelė gėda "Gerai dovanai" už tokius čekius.
Atsakyti
Nerekomenduoju imt 2 ratų Nemuno žiede su lambo/ferrari. Pavaras liepia perjungti anksti todėl visiškai nepasijaučia automobilio galios. Pirmą ratą važiuoji lėtai, nes supažindina su trasa, todėl lieka 1 ratas už 100+ Eurų. Mažiausiai reikėtų 5 ratų, kad būtų kažkas smagaus. Pasirodo, kad auto neturi draudimo trasoje todėl liepia pasirašyti dokumentus prisiimant atsakomybę už automobilį. Visa pramoga jaučiasi kaip 5 minučių trial versiją už kurią sumoki 100 eurų, o pabaigoje siūlo pirkti papildomus ratus žiede.
Atsakyti
Nusivyliau "Gera dovana" organizacija, susigadinau visą dieną ir patyriau nuostolių. Norėjau išnaudoti kuponą 'Pasivažinėjimas F2 su instruktoriumi'. Dvis dienos prieš pasiskambinai nurodytu telefonu dėl rezervacijos. Atsiliepusi registratorė patarė nuvykti į Kupiškį F2 varžybas ir sakė, jog bus gyva eilė. Važiavimai vyks nuo 10h per pertraukas. Tad galima atvykti bet kada nuo 10h. Atvykau 10:30. 'Gera dovana' palapinės darbuotojas patikino, jog viskas tvarkoje, bus galima važinėt, tik reikia palaukt iki 12h. 12h sakė, jog leis važiuot 15h. 15h sakė, jog važiuot bus galima nuo 19h. 19h sakė, jog nebežino ar iš vis bus galima vaziuot. Liepė laukti. 20h, jokios varžybos nebevyksta, važiuot vis tiek negalima... Jokio atsiprašymo, kompensacijos, nieko. Specialiai važiavau 250km, pirkau bilietą į F2 varžybas (kitaip dovanų gauto kupono išnaudot taip ir nepavyko).
Atsakyti
Išmokykit savo dažnai besikeičiančius, ir to pasekoje neapankamai kompetetingus, salelių darbuotojus, aktyvuoti dovanų korteles, jas parduodant.
Ne klientas turi rūpintis perkamos paslaugos aktyvavimu, jo pareiga - susimokėti ir nepražiopsoti termino. Paslaugų teikėjui pretenzijų neturime, jis atsiskaitymo metu informavo apie pirkimo metu neaktyvuotą kortelę, bet darbuotoja, pardavusi kuponą galėjo prisegti čekį, jei apsižioplino.
Prašysime artimųjų daugiau nieko panašaus nedovanoti. Seniau gal ir buvo patogu, bet dabar, kai negalite užtikrinti darbuotojų kompetencijos, tai velniop tokias paslaugas. Problemos sprendimas irgi medinis : "sorry, neturit čekio - negalim padėti". Kas jums saugos tą čekį, kai kuponas galioja 12mėn ir daugiau.
Atsakyti
Anerol 2022-06-28 11:17:04
Iš anksto užsisakėme vieta poilsiui, kadangi neturėjo laisvų standartiniu kambariu, pasiėmėme, , mini lux'' su 30 eurų priemoka +8eurai žmogui miesto mokestis. Atvyke i vieta pralaukėme 1 valanda eilėje kol mus priregistruos kaip atvykusius. Nuėje i mūsų paskirta, , mini lux'' kambarį pakraupome pamatę antisanitarines patalpas kurias jie skiria atvykusiems žmonėms išsigyditi sveikatą ! Nedelsdami išsiregistravome iš viešbučio ir nepasinaudojome nei dovanu čekiu nei paslaugomis., , Tulpės Sanatorijos'' nerekomenduojame niekam!! (Nuotrauku turime daug daugiau kuriose matosi antisanitarinės patalpos)
Taip pat susisiekėme su Gera Dovana dėl pinigų grąžinimo. Kadangi sanatorijoje buvome informuoti, kad Gera dovana turi grąžinti pinigus, tačiau Gera Dovana, net nekomunikuoja su mumis.
Atsakyti
Iš anksto užsisakėme vieta poilsiui, kadangi neturėjo laisvų standartiniu kambariu, pasiėmėme, , mini lux'' su 30 eurų priemoka +8eurai žmogui miesto mokestis. Atvyke i vieta pralaukėme 1 valanda eilėje kol mus priregistruos kaip atvykusius. Nuėje i mūsų paskirta, , mini lux'' kambarį pakraupome pamatę antisanitarines patalpas kurias jie skiria atvykusiems žmonėms išsigyditi sveikatą ! Nedelsdami išsiregistravome iš viešbučio ir nepasinaudojome nei dovanu čekiu nei paslaugomis., , Tulpės Sanatorijos'' nerekomenduojame niekam!! (Nuotrauku turime daug daugiau kuriose matosi antisanitarinės patalpos)
Atsakyti
Piktybiškai ignoruojama užklausa, kurioje pranešiau apie chamiškai aptarnavusią verkių g padalinio padavėją. Buvot visai pasitaisę, bet dabar tai fui, reiks apeiti, nes nežinau, gal ir paskui nuėjus teks išgirsti klausimą, o ko aš čia atėjau? :) O dar užklausą uždariusi konsultantė G., tiesiog pasakiusi, kad situacija bus išsiaiškinta, irgi verta atskiro paminėjimo. Aiškinkitės ką tik norite, bet man iš to jokios naudos. Vis dar viliuosi, kad susiprasit susisiekti.
Atsakyti
Nusipirkom kupona “super automobilis” registravomes praitais metais 2021rugsejo menesi vaziavimui, nepaskambino.
Susisiekeme nurodytu tel. nr pasake uzsiregistruokite, pasakiau kad kad jau uzsiragistrave, pasake pasiskambinsim jums tai tik iki jusu daeisim… Nepaskambino iki siol.
Tada jau siais metais pildem vel anketa vaziavimui, jau menesis kaip niekas neskambina. Kuponas baigia galioti uz 3men… pinigai ismesti i bala… Gera dovana, nusivylem, parduodate kuponus, o paslaugu nesuteikiate…
UAB Gera dovana
2022-06-01 17:02:25
Atsakyti
nerekomenduosiu 2022-06-01 15:31:44
Brangūs žmonės, nepirkite iš Geros dovanos sau ir savo artimiesiems dovanų kuponų. Su jais yra vienas vargas. Geriau kreipkitės tiesiai į tą tiekėją per kurį Gera dovana platina kuponus. Pirma nenukentės verslas mažiau gaudamas, o iš ti Gera dovana uždirbdama. Gera dovana puslapis tinkamas tik idėjai ką padovanoti, bet pirkti dovanas iš čia tragedija. Jau nekalbu apie bėdas su kupono pratęsimu. Yra žmonių kurie retai atvyksta į Lietuvą. Tad ir dovanos galiojimas automatiškai būna jau pasibaigęs. Pradėjau pats naudotis tiesioginiu kontaktavimu su kupono davėju, tai daug daugiau gavau negu per GERA Dovana. Kupono prątesimų skaičius yra ribotas, nepamirškite. Kažkiek kartų nemokamai daro, o visi kiti mokami. Gauni dovanų - turi su dovana bėdų.
Laba diena, Gerb. kliente,
Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad pirkėjas, pirkimo metu, yra supažindinamas su dovanų čekio galiojimo informacija ir jam yra žinoma iki kada dovanų čekis galios. Atsižvelgiant į tai, kad gali nutikti taip, jog klientas nespės pasindauoti paslaugomis yra galimas dovanų čekio pratęsimas. O taip pat ir viso karantino metu dovanų čekiai buvo tęsiami nemokamai ilgam laikui, kad sudaryti visas sąlygas klientams pasinaudoti paslaugomis. Pažymėtina, kad visi dovanų čekiai turi galiojimo laiką ir neriboto galiojimo dovanų čekių tiesiog niekur nėra, nepriklausomai ar perkama tiesiogiai ar ne. Keičiasi paslaugų kainos, paslaugų teikėjų asortimentas ir kt., todėl nei Gera dovana nei paslaugos teikėjas negalėtų garantuoti, kad vis dar teiks tas pačias paslaugas už tas pačias kainas po 2 ar 3 metų, todėl standartiškai čekiai galioja 12 mėn. ir pratęsimo galimybė yra, tačiau ji nėra neribota.
Pats pirkėjas gali geriausiai įsivertinti, ar dovanos gavėjas spės pasinaudoti paslauga per 12 mėn. - 15 mėn., ypatingai, jeigu dovanos gavėjas gyvena ne Lietuvoje, o paslaugos teikiamos Lietuvoje, ir kaip minėta, įsigydamas dovanų čekį, sutinka su nurodytu dovanų čekio galiojimu. Be kita, ko Gera dovana sudaro sąlygas ir nemokamai pasikeisti dovanų čekį į kitą pasirinktą pasiūlymą, kuris atsižvelgiant į dovanos gavėjo asmenines aplinkybes, būtų lengvai panaudojamas net nuotoliniu būdu. Įvertinus paminėtas aplinkybes, ir tai, kad ir Jūsų čekis ne kartą buvo tęsiamas nemokamai, o po to sudarėme galimybes už mokestį pratęsti galiojimą dar kartą, manome, kad Gera dovana, iš savo pusės, darė viską, kad galėtumėte dovanų čekiu pasinaudoti.
nerekomenduosiu
2022-06-01 15:31:44
Atsakyti
Brangūs žmonės, nepirkite iš Geros dovanos sau ir savo artimiesiems dovanų kuponų. Su jais yra vienas vargas. Geriau kreipkitės tiesiai į tą tiekėją per kurį Gera dovana platina kuponus. Pirma nenukentės verslas mažiau gaudamas, o iš ti Gera dovana uždirbdama. Gera dovana puslapis tinkamas tik idėjai ką padovanoti, bet pirkti dovanas iš čia tragedija. Jau nekalbu apie bėdas su kupono pratęsimu. Yra žmonių kurie retai atvyksta į Lietuvą. Tad ir dovanos galiojimas automatiškai būna jau pasibaigęs. Pradėjau pats naudotis tiesioginiu kontaktavimu su kupono davėju, tai daug daugiau gavau negu per GERA Dovana. Kupono prątesimų skaičius yra ribotas, nepamirškite. Kažkiek kartų nemokamai daro, o visi kiti mokami. Gauni dovanų - turi su dovana bėdų.
Atsakyti
Klientė 2022-05-31 17:04:35
Žmonės, apeikite ratu, , Gerą dovaną, ,. Klientas š.... vietoje. Kreipiausi, turėdama dovanų kuponą, kad pakeistų paslaugos tiekėją, nes su esama nesusikalbu. Kategoriškai atsisakė ir pasiūlė rašyti pretenziją. Parašiau pretenziją ir kas iš to? Su manimi niekas taip ir nesusisiekė! Įmonės vadovai, čia jūsų toks požiūris į klientą???
Laba diena, Gerb. kliente,
Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad ant Jūsų dovanų čekio buvo nurodyta, kad apie neatvykimą būtina pranešti 24val. prieš rezervuotą paslaugos teikimo laiką, kitaip čekis bus laikomas panaudotu. Deja, Jūs apie neatvykimą pranešėte vizito rytą. Pažymėtina, kad tai yra dažnai sutinkama ir standartinė paslaugų teikimo sąlyga daugelyje salonų, ir šiuo atveju Gera dovana savavališkai negali nepaisyti paslaugų teikėjo taisyklių, su kuriomis dovanų čekio pirkėjas yra supažindinimas iš anksto. Minėtu atveju masažo perkėlimas į kitą dieną priklauso tik nuo paslaugos teikėjo valios.
Atsakyti
Žmonės, apeikite ratu, , Gerą dovaną, ,. Klientas š.... vietoje. Kreipiausi, turėdama dovanų kuponą, kad pakeistų paslaugos tiekėją, nes su esama nesusikalbu. Kategoriškai atsisakė ir pasiūlė rašyti pretenziją. Parašiau pretenziją ir kas iš to? Su manimi niekas taip ir nesusisiekė! Įmonės vadovai, čia jūsų toks požiūris į klientą???
Atsakyti
Kliente 2022-05-25 11:17:24
a*******i, paslauga jie mat padare savo geru noru pratesdami cekio galiojima kai buvo ivesti apribojimai del pandemijos, nors niekas nedirbo. Ne ju matai problema kad ivestas karantinas. Kai apribojo kontaktines paslaugas neskiepytiems - mano kalte kad nesiskepiju ir negaliu gauti paslaugu. Absurdas kazkoks!!!! Nepirkite niekas nieko is tu a******u, geriau tiesiai kreiptis i paslaugu imone.
Laba diena, Gerb. Kliente,
Apgailestaujame dėl Jūsų nusivylimo. Visos paslaugos pilna apimti yra teikiamos nuo 2021 m. vasaros pradžios. Paslaugos buvo ir yra teikiamas, vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais, o dėl pandemijos dovanų čekiai labai ilgą laiką buvo pratęsiami ir keičiami nemokamai. Šalyje jau kuris laikas nebėra ekstremali situacija ir jau ilgą laiką paslaugos teikiamos kaip įprastą, todėl ir dovanų čekių galiojimo sąlygoms jau pradedamos taikyti standartinės taisyklės, galiojusios ir iki ekstremalios situacijos paskelbimo šalyje. Be kita ko, į situaciją buvo žiūrima lanksčiai, ir Jūsų dovanų čekis buvo pratęstas, todėl manome, kad Jūsų, kaip kliento lūkesčiai yra pateisinti, ir Gera Dovana padarė viską, kad galėtumėte pasinaudoti turimu dovanų čekiu.
Atsakyti
a*******i, paslauga jie mat padare savo geru noru pratesdami cekio galiojima kai buvo ivesti apribojimai del pandemijos, nors niekas nedirbo. Ne ju matai problema kad ivestas karantinas. Kai apribojo kontaktines paslaugas neskiepytiems - mano kalte kad nesiskepiju ir negaliu gauti paslaugu. Absurdas kazkoks!!!! Nepirkite niekas nieko is tu a******u, geriau tiesiai kreiptis i paslaugu imone.
Atsakyti
Nepirkit niekas šitų kuponu tiesiai susisiekite su pasaugą teikiančia įmone ir mokėkite pinigus. Jei klientas nepasinaudojo laiku kuponu pinigai negražinami pratesiama max 2 savaitėms kas yra gan sunku per tiek laiko kai kur užsiregistruoti. Nepirkit kaip Dieva myliu šlamštas paskutinis. v***s ne kitaip.
Atsakyti
Daugiau nepirksiu
Atsakyti
Labai ačiū vaikinukui iš vilniaus outlet, už puikų aptarnavimą. Viskas puikiai, likome labai laimingi su ypatingiems norams rinkiniu, profesionalus aptarnavimas, labai malonus. Tikrai rekomenduočiau apsipirkti šioje kompanijoje.
Atsakyti
Pati blogiausia dovana, kokią tik galima gauti.
Kiekvienas čekis = išmesti pinigai.
Keitimas sudėtingas su daug sąlygų.
Galiojimas nepratęsiamas, nors paslaugos teikėjas nedirbo visus metus.
Atsakyti
Paslauga nėra patikima.

Dovanų kortelės pardavėjas neužtikrina patikimo atsiskaitymo nurodytose parduotuvėse. Kortelę turi, bet nesi garantuotas, kad ją priims.
Nurodytos parduotuvės dažnai nepriima dovanų kortelės, o vėliau pinigai nėra išgryninami pagal pateiktą čekį apsipirkus, konkrečioje parduotuvėje.
Kai kreipiesi pagalbos į "Gera dovana" personalą, problema nebūna išspręsta. "Gera dovana" kaltina parduotuvę, o parduotuvė kaltina "Gera dovana", problema neišspręsta ir galiausiai klientas pats kaltas, kad įsigijo dovanų kortelę.

Geriausia pirkti prekes ir paslaugas iš parduotuvių tiesiogiai o ne su dovanų kortele, kuri neužtikrina 100% patikimumo.
Atsakyti
UAB Gera dovana 2022-01-24 15:39:06
Sveiki, apgailestaujame, jeigu Jums tai sukėlė nepatogumų, tačiau jeigu įsidėjote prekę į krepšelį, ir jos po keletos dienų nebuvo Jūsų krepšelyje, Jums tereiktų pasirinktą prekę į krepšelį įdėti iš naujo. Pažymime, kad tikrai neatsisakome parduoti prekės, kurios klientas neįsigijo iškart. Tačiau jeigu į krepšelį buvote įdėjęs pasiūlymą, kuris per tas dienas buvo išjungtas ir juo nebeprekiaujama, tuomet rekomenduojame išsirinkti kitą paslaugą, nes parduoti pasiūlymo, kuris buvo išjungtas iš prekybos, negalime, net jei į krepšelį įdėjote prieš porą dienų, kai pasiūlymas dar galiojo.
Problema, kad jus panaikinot ta pasiulyma, nors as preke buvau isidejas i krepseli, bet del banko serrveriu, kurie yra Latvijoje neuzsiskaite pirkimas, sita buvau informaves imone, dabar rasysiu skunda i Konkurencijos tarnyba, del nesaziningos komercines veiklos, puikiai galejote ta pasiulyma man parduoti kuris buvo, einata ant principu su savo klientais, beabejo eisiu ir as. Darysiu viska, kad jums butu skirta maximali bauda, gal tada pradesi gerbti pirkejus... nes dabar mane tiesiog NIEKINAT ir ZEMINAT...
Atsakyti
Labai dėkoju geradovana.lt už pratęsta dovanų kortelės galiojimą.Nuoširdus ačiū Editai Kildanavičiūtei už profesionalumą, už suteiktą informaciją ir pagalbą išsprendžiant problemą.Ačiū!
Atsakyti
Lina 2022-01-24 15:23:27
Internetu pirkau dovanų rinkinį „Jai“, kurį dovanojau draugei. Nuvykus savaitgalį į Aušros SPA Kaune, paaiškėjo, kad rinkinys neaktyvuotas ir nieko padaryti negalima. Skambinant į „Gera dovana“ niekas neatsiliepė. Šiandien kreipiausi dėl susiklosčiusios situacijos į „Gera dovana“. Paaiškėjo, kad buvo atsiųsta ne ta rinkinio knygelė. Gerai, kad pirkau internetu ir turėjau mokėjimo kopiją, nes skaitant atsiliepimus, matau, kad situacija kartojasi ir žmonės, kurie perka grynais ir čekių nebeturi, praranda galimybę pasinaudoti paslauga.
Rinkinį aktyvavo, ačiū už tai, bet buvo labai nemalonu, kad žmogus gavęs dovaną, turėjo susimokėti už paslaugą, nes „Gera dovana“ perkant iš jų pačių internetinės parduotuvės neatliko darbo iki galo.
Laba diena, norime paaiškinti, kad įvyko klaida, ir užsakymo suruošimo metu, rinkinys nebuvo aktyvuotas. Jei užsakymas yra atliekamas internetu, pirkimą identifikuoti galime ir pagal el. pašto adresą, kuris buvo naudojamas pirkimo metu. Tad situaciją tikrai būtume išsprendę ir neturint mokėjimo pavedimo kopijos. Labai atsiprašome už šią nemalonią situaciją, ir susisieksime su Jumis atskiru el. laišku.
Atsakyti
Vitaminas D 2022-01-21 18:09:54
Nesamoniu muziejus, as isidejau preke i krepseli, taciau neturejau galimybes apmoketi is karto, prisijungus po keletos dienu mano prekes is krepselio dingo... jau tipo as negaliu ju nusipirkti, konsultante nelabai norejo man padeti. Sake skambinti kitu nr. vos ne is maldos prasyti ir panasiai, na totalus cirkas. Isidedi preke i krepseli, bet poto tau ja atsisako parduoti :))
Sveiki, apgailestaujame, jeigu Jums tai sukėlė nepatogumų, tačiau jeigu įsidėjote prekę į krepšelį, ir jos po keletos dienų nebuvo Jūsų krepšelyje, Jums tereiktų pasirinktą prekę į krepšelį įdėti iš naujo. Pažymime, kad tikrai neatsisakome parduoti prekės, kurios klientas neįsigijo iškart. Tačiau jeigu į krepšelį buvote įdėjęs pasiūlymą, kuris per tas dienas buvo išjungtas ir juo nebeprekiaujama, tuomet rekomenduojame išsirinkti kitą paslaugą, nes parduoti pasiūlymo, kuris buvo išjungtas iš prekybos, negalime, net jei į krepšelį įdėjote prieš porą dienų, kai pasiūlymas dar galiojo.

Taip pat rekomenduojame

APUNTA
REKLAMINIAI SALDAINIAI | VERSLO DOVANOS

Adresas: J. Jasinskio g. 10, LT-01112 Vilnius.
Veiklos sritys: reklamos paslaugos; didmeninė prekyba; dovanos; eksportas; grafika, dizainas; konditerija, saldumynai; renginių organizavimas; spaustuvės, leidyba; tara, pakuotės.
SALDI REKLAMA. Verslo dovanos, kurios įsimena. Reklaminiai saldainiai, saldžios verslo dovanos ir šokoladas su reklamine pakuote. Kuriame ir gaminame firmines dovanas ir saldžius firminius suvenyrus su logotipu sėkmingai Jūsų įmonės komunikacijai. Šokoladukai su logotipu ir saldžios verslo dovanėlės skirtos...
Aola
Reklamos sprendimai

Adresas: Skroblų g. 19, LT-03141 Vilnius.
Veiklos sritys: reklamos paslaugos; dovanos; grafika, dizainas; popierius, jo gaminiai; spaustuvės, leidyba.
AOLA - reklamos profesionalai. Pasirinkę mus, pasirenkate geriausią partnerį. Siūlome visas reklamos paslaugas, per 20 metų esame užsitarnavę klientų pasitikėjimą, su daugeliu įmonių bendradarbiavimas yra ilgametis. VERSLO DOVANOS IR DOVANINĖ PAKUOTĖ - kuriame nepamirštamas dovanas, kurios sukelia emocijas...
Displėjaus sistemos
Adresas: Vilkpėdės g. 20A, LT-03151 Vilnius.
Veiklos sritys: prekybos įranga; dovanos; grafika, dizainas; reklamos paslaugos; spaustuvės, leidyba.
Viskas iš vienų rankų Ieškote tik kainų juostų mažai specializuotai parduotuvei? Ar norite sukurti unikalią apsipirkimo sistemą dideliame prekybos centre? O gal jūsų prekės ženklui reikia nestadartinio reklamos stendo? Kreipkitės į mus bet kuriuo atveju. Mes žinome, ir kaip efektyviai sutvarkyti prekybos vietą, ir...
Admen Baltic
Reklamos gamyba, projektavimas. Užsakymai priimami R. Kalantos g. 49, Kaunas

Adresas: R. Kalantos g. 49k, LT-52303 Kaunas.
Veiklos sritys: reklamos paslaugos; eksportas; grafika, dizainas; plastikas, guma, jų gaminiai.
UAB „Admen Baltic“ reklamos projektavimo, gamybos ir aptarnavimo rinkoje veikia jau nuo 1992 m. Per šį laiką tapome didžiausia reklamos gamybos kompanija Baltijos šalyse, kurioje dirba apie 160 profesionalų. Generuojame maždaug 11 mln. eurų metinę apyvartą. Turime didžiausią ir moderniausią gamybos bazę, pritaikytą...
Namų tekstilė
Natūralaus pluošto tekstilės gaminiai

Adresas: Fabriko g. 48, LT-55111 Jonava.
Veiklos sritys: audiniai, patalynė; apranga, drabužiai; didmeninė prekyba; dovanos; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pirtys ir baseinai; siuvimas, medžiagos; vaikų prekės.
UAB “Namų tekstilė” pradėjo savo veiklą nuo 2003m. spalio mėn. Pagrindinis mūsų įmonės tikslas – įvairių tekstilės gaminių, kurių pagrindą sudaro natūralus pluoštas (pvz.: natūrali avies vilna, linas ar medvilnė) gamyba. 60 % visų UAB “Namų tekstilė” klientų sudaro viešbučiai, ligoninės, darželiai ir kitos įmonės...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Informacijos saugumas tampa kritinis: net 84% įmonių patyrė informacijos saugos pažeidimų
Informacijos saugumas tampa kritinis: net 84% įmonių patyrė informacijos saugos pažeidimų
Sparčiai vystantis technologijoms, grėsmės organizacijos informacijos saugumui taip pat nuolat auga: daugėja pažeidimų ir įsibrovimų, didėja jų daroma žala. Informacijos saugos spragos...
Nealkoholinis "Švyturio Ekstra" ketina skinti tarptautinių apdovanojimų laurus
Nealkoholinis "Švyturio Ekstra" ketina skinti tarptautinių apdovanojimų laurus
"Švyturio" aludariai buvo pirmieji šalyje pristatę nealkoholinių alaus skonių paletę. Nors rinką užsiaugino greitai, nealkoholinio "Švyturio Ekstra" kūrėjai šiam gėrimui turi dar daug lūkesčių ir...
Kibernetinis saugumas – tai daugiau nei apsauga nuo atakų
Kibernetinis saugumas – tai daugiau nei apsauga nuo atakų
Kibernetinio saugumo užtikrinimas apima ne tik atakų pastebėjimą bei užkardymą, bet ir prevencinius veiksmus, leidžiančius suvaldyti saugumo grėsmes ir sėkmingų atakų pasekmes. Su šiais etapais...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate patenkinti savo atlyginimu?

Akcijų kainos

Humana 502,43 +2,26%
Keurig Dr Pepper 34,87 +2,23%
Colgate-Palmolive 73,42 +2,21%
Procter & Gamble 146,72 +2,04%
NVIDIA 267,79 -1,52%
JPMorgan 124,91 -1,52%
Walt Disney 94,08 -1,83%
American Express 159,78 -1,83%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 3,31 0,00%
Cukrus 0,81 +2,53%
Anglis 379,23 +10,83%
Sidabras 23,33 +10,99%
Auksas 1797,55 +4,20%
Apelsinai 1,10 +0,92%
Benzinas 2,37 -16,84%
Dujos (JAV) 5,50 +4,17%