VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Gera dovana, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Gera dovana

Atsiliepimai apie Gera dovana, UAB

ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie Gera dovana, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
IŠMOKIT SIUNTAS PAKUOTI 2021-01-24 15:48:31
išmokit siuntas pakuoti siuntas, gavau suglamžytą čekį. Ir čia ne kurjerių kaltė, o jūsų, kad nemokate siuntas pakuoti saugiai. Kaip man dabar žmogui padovanuoti suglamžytą čekį?
Laba diena, visų pirma labai atsiprašome ir apgailestaujame už šį nemalonų atsitikimą. Iš pateiktos nuotraukos, matome, kad dovanų kortelės pakuotė susilanksčiusi. Dovanų korteles pakuojame į jiems skirtus vokus, ir supakuotą bei paruoštą dovanų kortelę dedame į burbulinį voką. Įprastai situacijų, kad klientą pasiektų susilankstęs dovanos įpakavimas, nepasitaiko ir klientų skundų dėl to iki šiol nebuvome gavę. Jeigu ateityje kiltų nesusipratimų dėl transportavimo metu padarytos žalos, rekomenduojame nedelsiant kreiptis į mus telefonu (852052099), kad galėtume operatyviai reaguoti ir nedelsiant rasti sprendimo būdą.
IŠMOKIT SIUNTAS PAKUOTI
2021-01-24 15:48:31 IP 7fip438
Atsakyti
išmokit siuntas pakuoti siuntas, gavau suglamžytą čekį. Ir čia ne kurjerių kaltė, o jūsų, kad nemokate siuntas pakuoti saugiai. Kaip man dabar žmogui padovanuoti suglamžytą čekį?
Atsakyti
Odeta 2020-12-26 20:58:27
Reiktų keisti pavadinimą į, , bloga dovana". Visiški s*****i, kurie pasirenka nepatikimus partnerius. Turėjau čekį viename grožio salone pasiskambinau pasiklausti, kokių paslaugų jie turi manęs paprašė čekio numerio aš jį pasakiau pasakė taip turite čekį, galite panaudoti masažui ar depiliacijai kam norite aš pasakiau gerai aš pagalvosiu ir perskambinsiu. Paskambinau, niekas neatsiliepė, paskui susisiekiau su gera dovana pasirodo mano čekis panaudotas, mergina su kuria kalbėjau pasirodė labai nemandagi, pertraukinėjo mane, sakė kad aš panaudojau čekį ko aš dar noriu, vos ne ko aš jai čia trukdau, būtų įdomu pamatyti tą darbuotoją kurio procedūroje buvau pagal ją ir kas gi čia per stebuklinga nematoma procedūra:), man pasakė rašyt gerai dovanai į elektroninį paštą, gerai parašiau atsakymas nei kiek nenustebino, , atsiprašome, tačiau mes nieko negalime padaryti kreipkites į mūsų partnerį" tikrų sukčių atsakymas. Manau, čia ne mano kaltė, kad gera dovana dirba su sukčiais ir tokių žinučių aš neturėčiau gauti. Jeigu būčiau toliau nieko nedarius tai viskas taip ir liktų, būčiau apgauta, tačiau skambinausi toliau man pasakė vėl rašyti gerai dovanai į paštą, atsiprašau kam? Kad atrašytų mes nieko negalime padaryti, na jau ne. Sakau aiškinkites tarpusavyje, nes man niekas neatsako, labai liūdna, kad reikia eiti iki tokių dalykų. Salonas su manimi susisiekė ir pasakė gerai mes patikėsime, kad jūs nesidarėte jokios procedūros, na nemanau, kad taip reikėtų sakyti, pasijaučiau kaip v***s ar s*****s, kad čia dar kartą noriu kažką darytis. Tai štai koks kelias yra pagaliau kažką gauti iš šių sukčių, tačiau vis tiek ne iki galo s*****i ir lieka sukčiais, šį čekį galėsiu panaudoti tik sukčių salone, negalėsiu keisti į jokią kitą geros dovanos paslaugą, nors turėčiau turėti tokią teisę, kadangi taip skelbiasi gera dovana, bet pinigai jau pervesti ir kažką daryti jau neįmanoma.
Laba diena,

Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame, kad šį kartą dėl nesusipratimo teko nusivilti. Jau susisiekėme su Jumis el. paštu išsprendėme susiklosčiusią situaciją bei radome sprendimo būdą.

Tikimės tolimesnių malonių patirčių kartu su Gera dovana.

Pagarbiai

UAB "Gera dovana" komanda
Atsakyti
Reiktų keisti pavadinimą į, , bloga dovana". Visiški s*****i, kurie pasirenka nepatikimus partnerius. Turėjau čekį viename grožio salone pasiskambinau pasiklausti, kokių paslaugų jie turi manęs paprašė čekio numerio aš jį pasakiau pasakė taip turite čekį, galite panaudoti masažui ar depiliacijai kam norite aš pasakiau gerai aš pagalvosiu ir perskambinsiu. Paskambinau, niekas neatsiliepė, paskui susisiekiau su gera dovana pasirodo mano čekis panaudotas, mergina su kuria kalbėjau pasirodė labai nemandagi, pertraukinėjo mane, sakė kad aš panaudojau čekį ko aš dar noriu, vos ne ko aš jai čia trukdau, būtų įdomu pamatyti tą darbuotoją kurio procedūroje buvau pagal ją ir kas gi čia per stebuklinga nematoma procedūra:), man pasakė rašyt gerai dovanai į elektroninį paštą, gerai parašiau atsakymas nei kiek nenustebino, , atsiprašome, tačiau mes nieko negalime padaryti kreipkites į mūsų partnerį" tikrų sukčių atsakymas. Manau, čia ne mano kaltė, kad gera dovana dirba su sukčiais ir tokių žinučių aš neturėčiau gauti. Jeigu būčiau toliau nieko nedarius tai viskas taip ir liktų, būčiau apgauta, tačiau skambinausi toliau man pasakė vėl rašyti gerai dovanai į paštą, atsiprašau kam? Kad atrašytų mes nieko negalime padaryti, na jau ne. Sakau aiškinkites tarpusavyje, nes man niekas neatsako, labai liūdna, kad reikia eiti iki tokių dalykų. Salonas su manimi susisiekė ir pasakė gerai mes patikėsime, kad jūs nesidarėte jokios procedūros, na nemanau, kad taip reikėtų sakyti, pasijaučiau kaip v***s ar s*****s, kad čia dar kartą noriu kažką darytis. Tai štai koks kelias yra pagaliau kažką gauti iš šių sukčių, tačiau vis tiek ne iki galo s*****i ir lieka sukčiais, šį čekį galėsiu panaudoti tik sukčių salone, negalėsiu keisti į jokią kitą geros dovanos paslaugą, nors turėčiau turėti tokią teisę, kadangi taip skelbiasi gera dovana, bet pinigai jau pervesti ir kažką daryti jau neįmanoma.
Atsakyti
Martyna 2020-12-03 22:01:31
Gera dovana - vieta, kurioje neapsipirkinėsiu. Tai tapo man nepatikima, kliento negerbianti vieta.
Anksčiau buvau patenkinta atradusi vietą kur galiu rasti artimiesiems ir draugams dovanų. Apsipirkimas patogus, įvairus kuponų pasirinkimas.
Gavau dovanų pati - masažą. Nepatiko paslauga, masažas man atrodė nekokybiškas, o ties pabaiga nutraukiau paslaugą, nes užtepta ant veido medžiaga pradėjo deginti odą. Susisiekusi su įstaigos vadove dėl nekokybiškos paslaugos gavau mane nustebinusios informacijos apie man naudotą medžiagą, buvau informuota, kad po tokios mano procedūros darbuotoja atleista ir gavau pasiūlymą atgauti pinigus. Atsisakiau. Nusprendžiau pasidalinti savo įspūdžiais apie paslaugą, ką patyriau, tačiau mano komentarai nebuvo patalpinti.
Gavau atsakymą kodėl (ištraukos iš atsakymų) :
"Jūsų komentarai yra traktuojami labiau kaip kenksmingo pobūdžio nei realaus atsiliepimo, kuriais siekiama pakenkti salono veiklai", "bet koks atsiliepimas apie masažistę yra netekęs prasmės, nes salonas su buvusiu asmeniu nutraukė sutartį" ir kt.
Atsiliepimas netekęs prasmės, kenksmingas?
Turiu paminėti Gera dovana puslapio atsiliepimų rašymo taisykles: "draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus". Manau, kad taisyklių nepažeidžiau. Mano nuomonė buvo reikšta apie tikrai įvykusį dalyką, tikrai toje vietoje ir tikrai man.
Manau, kad Jūsų bendravimas su klientu kokį patyriau, atsiliepimų trynimas, slėpimas ir kontrolė rodo, kad tai nepatikima vieta man, negerbiate kliento. Visa tai verčia mane suabejoti paslaugų kokybės vertinimais. Mano nuomone, visi neigiami atsiliepimai yra kenksmingi Jūsų vardui, tačiau vardas nekuriamas slepiant tai, kas nemalonu, nepatinka klientams.
Šį atsiliepimą skaičiusiems, dabartiniams ir ateities klientams linkiu neprarasti budrumo. Vertinkite save atsakingai.
Laba diena, Gerb. Martyna,

Labai apgailestaujame už Jūsų neigiamas emocijas, kurias patyrėte. Taip pat norime pažymėti, kad Gera dovana, vertindama savo klientus, Jūsų atsiliepimą perdavė paslaugos teikėjui, siekiant išsiaiškinti situaciją. Jums buvo pasiūlyta kompensaciją bei pinigų grąžinimas už dovanų čekį. Be kita ko, paslaugos teikėjas atidžiai išanalizavo nurodytą situaciją, ko pasėkoje, siekiant, kad klientams būtų suteiktos tik aukščiausios kokybės paslaugos, masažo solanas atsisakė Jums masažą teikusio specialisto paslaugų.
Atsižvelgiant į tai, manome, kad Gera dovana ir jos partneriai maksimaliai rūpinasi savo klientais, reaguoja į jų pastabas ir veikia, kad kuo skubiau pašalinti visas priežastis, kurios gali suteikti klientui neigiamas emocijas ar nusivylimą paslaugomis. Vertiname Jūsų atsiliepimus, į juos visada reaguojame bei esame už juos dėkingi, kadangi tai skatina tobulėti, kad klientai būtų patenkinti Gera dovana bei mūsų partnerių teikiamomis paslaugomis.

Pagarbiai

UAB Gera dovana komanda
Atsakyti
Gera dovana - vieta, kurioje neapsipirkinėsiu. Tai tapo man nepatikima, kliento negerbianti vieta.
Anksčiau buvau patenkinta atradusi vietą kur galiu rasti artimiesiems ir draugams dovanų. Apsipirkimas patogus, įvairus kuponų pasirinkimas.
Gavau dovanų pati - masažą. Nepatiko paslauga, masažas man atrodė nekokybiškas, o ties pabaiga nutraukiau paslaugą, nes užtepta ant veido medžiaga pradėjo deginti odą. Susisiekusi su įstaigos vadove dėl nekokybiškos paslaugos gavau mane nustebinusios informacijos apie man naudotą medžiagą, buvau informuota, kad po tokios mano procedūros darbuotoja atleista ir gavau pasiūlymą atgauti pinigus. Atsisakiau. Nusprendžiau pasidalinti savo įspūdžiais apie paslaugą, ką patyriau, tačiau mano komentarai nebuvo patalpinti.
Gavau atsakymą kodėl (ištraukos iš atsakymų) :
"Jūsų komentarai yra traktuojami labiau kaip kenksmingo pobūdžio nei realaus atsiliepimo, kuriais siekiama pakenkti salono veiklai", "bet koks atsiliepimas apie masažistę yra netekęs prasmės, nes salonas su buvusiu asmeniu nutraukė sutartį" ir kt.
Atsiliepimas netekęs prasmės, kenksmingas?
Turiu paminėti Gera dovana puslapio atsiliepimų rašymo taisykles: "draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus". Manau, kad taisyklių nepažeidžiau. Mano nuomonė buvo reikšta apie tikrai įvykusį dalyką, tikrai toje vietoje ir tikrai man.
Manau, kad Jūsų bendravimas su klientu kokį patyriau, atsiliepimų trynimas, slėpimas ir kontrolė rodo, kad tai nepatikima vieta man, negerbiate kliento. Visa tai verčia mane suabejoti paslaugų kokybės vertinimais. Mano nuomone, visi neigiami atsiliepimai yra kenksmingi Jūsų vardui, tačiau vardas nekuriamas slepiant tai, kas nemalonu, nepatinka klientams.
Šį atsiliepimą skaičiusiems, dabartiniams ir ateities klientams linkiu neprarasti budrumo. Vertinkite save atsakingai.
Atsakyti
Daina 2020-10-26 15:26:31
Sveiki, pirkau dovanų čekį vaikams dovanų Kalėdoms. Po karantino norėjome pasinaudoti dovana. Ji dar galioja iki 2020m gruodžio 24d. Bet nuvykus nurodytu adresu Ozo g. Vilniuje. Tos pramogos nė kvapo??? Kaip suprasti? Mes norėtume išnaudoti dovaną. Jeigu persikėlėte prašau parašyti kur ir kada galime atvykti.NR8399259

Ačiū
Laba diena, apgailestaujame už susiklosčiusią situaciją. Turimą dovanų čekį tikrai galite panaudoti bei smagiai praleisti laiką. Ši pramoga neteikiame tik Ozo prekybos centre. Visais kitai adresais, nurodytais dovanų čekyje, pramogos yra teikiamos. Jeigu aktualu Vilniaus miestas, dovanų čekiu pasinaudoti galite adresu: Ozo g. 25, Vilnius, prekybos ir pramogų centre Akropolis.
Linkime smagaus laiko ir gerų įspūdžių :)
Atsakyti
Sveiki, pirkau dovanų čekį vaikams dovanų Kalėdoms. Po karantino norėjome pasinaudoti dovana. Ji dar galioja iki 2020m gruodžio 24d. Bet nuvykus nurodytu adresu Ozo g. Vilniuje. Tos pramogos nė kvapo??? Kaip suprasti? Mes norėtume išnaudoti dovaną. Jeigu persikėlėte prašau parašyti kur ir kada galime atvykti.NR8399259

Ačiū
Atsakyti
Jonas 2020-09-25 16:06:08
Sveiki, labai liudna pranesti, bet neverta rinktis dovanos cai. Norint pakeisti paslauga to nepavyks, kontaktai neteisingi, niekas neatsako, o galiausiai suzinai kad kuponas negalioja ir pratesti ar pakeisti neina. NEREKOMENDUOJU
Laba diena, Gerb. Jonai,

Apgailestaujame, kad nepavyko pasinaudoti įsigyta ar gauta dovana. Žinoma, kiekviena situacija yra individuali ir skirtinga, tačiau atkreipiame Jūsų dėmesį, kad, vadovaujantis bendrosiomis Gera dovana pirkimo taisyklėmis, galiojantį dovanų čekį tikrai galima pakeisti į kitą pasirinktą pasiūlymą iš www.geradovana.lt. Taip pat, ir dovanų čekio pratęsimas galimas, jeigu nuo jo galiojimo pabaigos nepraėjo daugiau kaip trys mėnesiai. Maloniai siūlome kreiptis į mus el. paštu - info@geradovana.lt, kad galėtume peržiūrėti Jūsų situaciją, ir esant galimybei rasti sprendimą.
Atsakyti
Marius 2020-10-03 21:30:15
Gavau dovanų pasivažinėjima Ferrariu po Nemuno zieda. Užsiregistravus jokio patvirtinimo, paskambinus nieko konkretaus negalėjo lasakyti, pažadėjo perskambinti, aišku niekas neskambino. Ir taip jau 3men laukiu savo pasivažinėjimo.
Dovana ne is pigiuju ir tikrai gaila prarasti tokia suma. Teks į vartotojų teises kreiptis, nes kitaip šitas cirkas nesibaigs
Laba diena,

Atsiprašome, kad dėl partnerio užimtumo, susidūrėte su sunkumais, siekiant pasinaudoti dovana, Maloniai prašome, susisiekti su mumis el. paštu - info@geradovana.lt ir mes padėsime išspręsti šią situaciją, kad be kliūčių galėtumėte pasinaudoti turima dovana.
Atsakyti
Gavau dovanų pasivažinėjima Ferrariu po Nemuno zieda. Užsiregistravus jokio patvirtinimo, paskambinus nieko konkretaus negalėjo lasakyti, pažadėjo perskambinti, aišku niekas neskambino. Ir taip jau 3men laukiu savo pasivažinėjimo.
Dovana ne is pigiuju ir tikrai gaila prarasti tokia suma. Teks į vartotojų teises kreiptis, nes kitaip šitas cirkas nesibaigs
Atsakyti
Sveiki, labai liudna pranesti, bet neverta rinktis dovanos cai. Norint pakeisti paslauga to nepavyks, kontaktai neteisingi, niekas neatsako, o galiausiai suzinai kad kuponas negalioja ir pratesti ar pakeisti neina. NEREKOMENDUOJU
Atsakyti
Gavome dovanu kupona - apsilankyma Karpybeje, esancioje Raseiniu raj. Kuponas 45 euru vertes - iki 9 kg zuvies, 2 kg paruosia pagal musu pageidavima, zuvienes degustacija 2 asm., meskeres uz papildoma 3 euru mokesti. Nuvykus buvo pasakyta, kad jei pavyks pasigauti, tada ir pavalgyti bus. Kitaip tariant kibimo nebuvo, tad vakarienes ir negavome. 45 eurai uz zvejyba? Kodel nenurodoma, kad nepagavus zuvies, restoranas pats nepasiulo? Rukrai labai pasipiktinome, daugiau nei kupinu nepirktume, nei i Karpyne nevyktume. Be to ir musu draugai tikrai ne tokia paslauga mums dovanojo.
Atsakyti
Irena 2020-09-09 14:27:58
Labai gaila kad naudojatės karantino susiklosčiusia situacija ir kupono čekis nėra pratęsiamas kas ir taip suprantama turėtų būti aišku nes jo išnaudoti buvo neįmanoma... 8 €rimtai... Maniau galit ir geriau... Mažai tikėtina kad ateityje nauduosimės jūsų paslaugomis.
Sveiki, p. Irena

Labai džiaugiamės, kad kreipėtės ir esame tikri, kad gavę daugiau informacijos apie Jūsų turimą dovanų čekį galėsime Jums padėti, jau susisiekėme su Jumis el. paštu.

Viskas bus gerai
Atsakyti
Labai gaila kad naudojatės karantino susiklosčiusia situacija ir kupono čekis nėra pratęsiamas kas ir taip suprantama turėtų būti aišku nes jo išnaudoti buvo neįmanoma... 8 €rimtai... Maniau galit ir geriau... Mažai tikėtina kad ateityje nauduosimės jūsų paslaugomis.
Atsakyti
Miroslav 2020-09-03 13:55:49
Nerekomenduoju pirkti Gera dovana parduotuveje, nes neeina i pagalba klientui, net jei klientas sutinka primoketi, kad butu pratestas galiojimas kupono, neva tokios taisykles.
Sveiki, p. Miroslav

Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Turite unikalią dovaną - "Pakilimą į TV bokšto atvirą apžvalgos aikštelę" esančią 180 m aukštyje su kvapą gniaužiančiu vaizdu į rudenėjantį Vilnių bei apsilankymą bokšto restorane, sveikiname! Ši paslauga priskirta dovanų kategorijai su apribojimais. Kategorija ypatinga dėl labai patrauklių kainų, bei nuolat pildomo asortimento išskirtiniais ir dėmesio vertais pasiūlymais.

Jūsų turima paslauga išsiskiria ir tuo, kad paslaugos teikėjas ją gali suteikti tik tinkamomis ir palankiomis oro sąlygomis, kurios tiesiogiai įtakoja lankytojų saugumą apsilankymo atviroje apžvalgos aikštelėje metu, todėl paslaugos teikimas turi ribotą laikotarpį, kurio metu klientų saugumas užtikrinamas maksimaliai.

Paslaugą partneris teiks iki š.m. rugsėjo mėn. 30 d., todėl trokšdami Jūsų nenuvilti, čekio galiojimą savo iniciatyvą ir nemokamai jau esame Jums pratęsę iki minėtos paslaugos teikimo datos pabaigos, kad spėtumėte pasigrožėti kvapą gniaužiančiais vaizdais bei praleisti malonų laiką restorane.

Pasibaigus paslaugos teikimo terminui, TV bokštas numato apžvalgos aikštelės renovacijos darbus, kad kitais metais, svečius pasitiktų dar įspūdingiau ir saugiau.

Su nuoširdžiausiais linkėjimais ir nepamirštamų įspūdžių linkėdama,

Jūsų "Gera dovana"
Atsakyti
Nerekomenduoju pirkti Gera dovana parduotuveje, nes neeina i pagalba klientui, net jei klientas sutinka primoketi, kad butu pratestas galiojimas kupono, neva tokios taisykles.
Atsakyti
Regina 2020-08-21 11:08:10
laba diena turine keturias dovanu korteles ir norime pratesti galiojimo laika nes del susiklosciusiu dabartiniu salygu neturime galimybes gryzti i lietuva ir pasinaudoti tomis dovanomis.ACIU
Laba

Smagu, kad kreipėtės, dar smagiau pranešti, kad būtinai padėsime Jums neprarasti galimybės pasinaudoti turimomis dovanų kortelėmis :)

Susisiekime, su nekantrumu lauksime Jūsų turimų dovanų kortelių numerių sąrašo el. paštu info@geradovana.lt ir informuosime apie pratęsimo galimybes.

Saugios ir pilnos gerų įspūdžių kelionės atgal į Lietuvą! :)

Jūsų „Gera dovana“
Atsakyti
laba diena turine keturias dovanu korteles ir norime pratesti galiojimo laika nes del susiklosciusiu dabartiniu salygu neturime galimybes gryzti i lietuva ir pasinaudoti tomis dovanomis.ACIU
Atsakyti
Laura 2020-07-14 05:12:02
Labai gaila, kas tai vyksta... Jau beveik metai turiu skrydį oro balionu, rugsėjį baigiasi galiojimas... jokių žinių iš nieko... skambučių padaryta labai daug... skrydis buvo pirktas ryte bet negauname nei ryte nei vakare.. reiks ieškoti kur kreiptis kad atgauti pinigus jei neįmanona gauti paslaugos... Tokie pinigai nesimėto.. labai gaila....
Laba diena, Laura

Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame dėl susidariusių aplinkybių neleidžiančių pasinaudoti dovana. Susisiekime, tikime jog išspręsime susiklosčiusią situaciją ir rasime geriausią sprendimo būdą.

Maloniai prašome kreiptis el. paštu info@geradovana.lt, lauksime Jūsų kontaktų, kad galėtume susisiekti.

Pagarbiai

UAB Gera dovana komanda
Atsakyti
Labai gaila, kas tai vyksta... Jau beveik metai turiu skrydį oro balionu, rugsėjį baigiasi galiojimas... jokių žinių iš nieko... skambučių padaryta labai daug... skrydis buvo pirktas ryte bet negauname nei ryte nei vakare.. reiks ieškoti kur kreiptis kad atgauti pinigus jei neįmanona gauti paslaugos... Tokie pinigai nesimėto.. labai gaila....
Atsakyti
Ieva 2020-07-09 13:22:51
Apsurdas, jog turit gera dovana dovanų čekį, o ne dovanų kortele - galima atsisiskaityti už paslaugas tik vieną kartą.
Deja tačiau ant dovanų čekio ar prieš įsigijant paslaugą niekur nebuvo nurodyta, kad galima tik vieną kartą panaudoti visą sumą, be abejo nurodyta jog daugiau info sąlygose ir taisyklėse... būkime sąžiningi prieš įsigijant tikrai neskaito klientai 4 psl taisyklių... Labai gaila, jog dėl šios priežasties klietas praranda daugiau nei puse sumos t.y 55 eur. Kuom sunku sukurti čekio turėtojui tokias pačias sąlygas kaip ir dovanų kortelės turėtojui... Tikrai visuomet gerai apsiliepdavau apie jusu paslaugomas, tačiau šį kartą nuvylėte. Su tokiomis sąlygomis tiesiogine prasme įvykdote vagystę iš kliento kišenės
Laba diena, Ieva

Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame, kad šį kartą teko nusivilti. Jau susisiekėme su Jumis el. paštu tikime, jog išspręsime susiklosčiusią situaciją ir rasime geriausią sprendimo būdą.

Dėkojame Jums už lojalumą ir tikimės tolimesnių malonių patirčių kartu su Gera dovana.

Pagarbiai

UAB "Gera dovana" komanda
Atsakyti
Apsurdas, jog turit gera dovana dovanų čekį, o ne dovanų kortele - galima atsisiskaityti už paslaugas tik vieną kartą.
Deja tačiau ant dovanų čekio ar prieš įsigijant paslaugą niekur nebuvo nurodyta, kad galima tik vieną kartą panaudoti visą sumą, be abejo nurodyta jog daugiau info sąlygose ir taisyklėse... būkime sąžiningi prieš įsigijant tikrai neskaito klientai 4 psl taisyklių... Labai gaila, jog dėl šios priežasties klietas praranda daugiau nei puse sumos t.y 55 eur. Kuom sunku sukurti čekio turėtojui tokias pačias sąlygas kaip ir dovanų kortelės turėtojui... Tikrai visuomet gerai apsiliepdavau apie jusu paslaugomas, tačiau šį kartą nuvylėte. Su tokiomis sąlygomis tiesiogine prasme įvykdote vagystę iš kliento kišenės
Atsakyti
Daug metų perku Geros dovanos kuponus, tačiau karantinas parodė tikrajį įmonės veidą.....toks pasinaudojimas situacija dėl karantino labai nustebino.... turiu kuponą kuris galiojo iki gegužės mėnesio į viešbutį kur liepos ir rugpjūčio menesiais yra priemoka 60 eu, prasitesus kuponą, jį pratesė trim mėnesiam (kaip ir nekarantino atveju). paskambinus pasidomėti ar pratesiama tik trim mėnessiam ir kuo skiriasi nuo pratęsimo ne dėl karantino, pasakė, kad tiesiog tuo jog ši paslauga dabar teikiama nemokamai.......mano situacijoj kai iš trijų mėn galiu pasinaudot tik viena mėnesį kuponu be priemokos tikrai stebina, kai kitas kuponų puslapis trumpiau galiojantį kupona pratęsė iki gruodžio mėn galo!!!! Manau taip yra naudojamasi susidariusia situacija negerbiant kliento.
Atsakyti
Aiste 2020-05-27 14:58:16
ATsidarius google GeraDovana raso kad dovana per 1 min i el pasta. Nusipirkau sestadieny, pinigai nuskaiciuoti, i el pasta nieko negaunu. Kreipiausi i chata del pagalbos, nukreipe kreiptis el pastu, kreipiausi el pastu, sake susisieks. Pirmadieny kreipiausi vel. Be rezultatu. Sako negavo pinigu, o mano bankas sako kad pinigai nuskaityti. Rekomendavo kreiptis i savo banka. Kreipiausi vel, siandien. sako atsiprasome pinigu negavome prasome kreiptis bendruoju el pastu :D idomu kuo sis ping pong zaidimas baigsis
Laba diena, p. Aiste

Dėkojame už Jūsų laišką. Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos susijusios su bankiniu pavedimu. Problema pašalinta. Su Jumis jau susisiekėme el. paštu bei išsiuntėme Jums užsakytus dovanų čekius.

Pagarbiai

UAB "Gera dovana" komanda
Atsakyti
ATsidarius google GeraDovana raso kad dovana per 1 min i el pasta. Nusipirkau sestadieny, pinigai nuskaiciuoti, i el pasta nieko negaunu. Kreipiausi i chata del pagalbos, nukreipe kreiptis el pastu, kreipiausi el pastu, sake susisieks. Pirmadieny kreipiausi vel. Be rezultatu. Sako negavo pinigu, o mano bankas sako kad pinigai nuskaityti. Rekomendavo kreiptis i savo banka. Kreipiausi vel, siandien. sako atsiprasome pinigu negavome prasome kreiptis bendruoju el pastu :D idomu kuo sis ping pong zaidimas baigsis
Atsakyti
Nepatariu turėti reikalų su gera dovana ir pirkti Akropolio dovanų čekius. Pelnosi iš čekių pratęsimo. Kai buvau prieš Kalėdas prasitęsti, tai jų skyriuje nebuvo kortelių, o Akropolio info centre nemokėjo pratęsti. Po švenčių pareiškė, kad ne pratęsia nes terminas praleistas. Pasipinigavimas ir tiek
Atsakyti
Nusivyliau!
Atlikau mokėjimą internetu, patikėjęs, kad bus greita ir patogu, - kad išrašys sąskaitą įmonei (kaip skelbiama tinklapyje!)
Nuspaudus "Spausdinti sąskaitą", nupirktos prekės joje... nėra !?
Teko skambinti informacijos telefonu, - ir čia staigmena :) - nieks neatsiliepė... kartą... po pertraukos - antrą... dar po pertraukos - trečią - pagaliau susisiekta.
Tik pokalbio metu sužinojome, kad sąskaitų neišrašo, o dėl jos reikės dar kreiptis į prekės tiekėją/gamintoją, - taigi turėsime gaišti laiką: sužinoti kontaktus, teikti prašymą, susirašinėti...
Galiausiai, tinklapyje skelbiama, kad čia kainos tokios pat ar mažesnės, nei pas partnerius, - tačiau pasirodo, permokėjome už tą pačią prekę (nors ir nežymiai), - reiškia reklamos pažadų nesilaikoma : (

Išvada: nėra jau taip atsakingai dirbama, kaip deklaruojama. Būkite atidūs!
Atsakyti
Diana Šabanova 2020-01-16 11:14:31
Komunikavimas su klientais prasčiausias iš visų. Susisiekti su konsultantu nepavyksta, skambinti reikia 5 kartus, kol kažkas atsiliepia. Buvo žadėta susisiekti per kelias darbo dienas. Kol nepaskambinau pati, niekas nesusiekė. Žadėtas nemokamas kupono keitimas ir pratęsimas neįjungtas, teko važinėti kelis kartus į akropolį. Vienu žodžiu siaubingai dirbanti įmonė. Protingiau pirkti paslaugas tiesiogiai iš tiekėjų.
Laba diena, p. Diana

Dėkojame už Jūsų laišką. Atsiprašome dėl susiklosčiusios situacijos. Jau susisiekėme su Jumis el. paštu, kad išspręstumėme šią problemą.

Pagarbiai

UAB "Gera dovana" komanda
Atsakyti
Komunikavimas su klientais prasčiausias iš visų. Susisiekti su konsultantu nepavyksta, skambinti reikia 5 kartus, kol kažkas atsiliepia. Buvo žadėta susisiekti per kelias darbo dienas. Kol nepaskambinau pati, niekas nesusiekė. Žadėtas nemokamas kupono keitimas ir pratęsimas neįjungtas, teko važinėti kelis kartus į akropolį. Vienu žodžiu siaubingai dirbanti įmonė. Protingiau pirkti paslaugas tiesiogiai iš tiekėjų.
Atsakyti
Rūnė 2020-01-16 00:41:53
Gavau 50 eurų vertės čekį dovanų. Galėjau pasirinkt ką noriu iš siūlomų paslaugų. Nusprendžiau užsirezervuot viešbutį su spa kurio kaina nakčiai buvo 66 eurai. Tai teko 16 eurų sumokėti papildomai. Jau suvedžiau viską į sistemą, nuskaitė dovanų čekį ir liko padaryti 16 eurų pavedimą, tačiau kai pavedimą turėjau patvirtinti kodu, staiga viskas išsijungė nespėjus patvirtinti įmokos. Pabandžius grįžti ir pratęsti kur sustojau, tačiau to padaryti man jau nebeleido. Tuomet pabandžiau atlikti viską iš naujo, bet čekis jau buvo nuskaičiuotas, juo pasinaudoti nebeleido. Nuvykau į gerą dovana parduotuve, nuskaitė mano čekį ir pasakė kad jis yra išnaudotas, bet jie dėl to negali nieko padaryti. Tuomet skambinau į centrinį biurą, bet niekaip nepavyko susisiekti, kartą pakėlė ragelį gera dovana parduotuvės darbuotoja kuriai buvo persiųstas mano skambutis, pasakė tą patį ką jau girdėjau prieš tai, kad yra nuskaičiuotas ir ji niekuo padėti negali, nes yra paprasta parduotuvės darbuotoja. Taip, suprantu ją, tačiau ne su šias pareigas užimančių žmogumi norėjau kalbėtis. Taipogi parašiau el. laišką į gerą dovana gmaila. Bet tuo tarpu vietoj laukdama kol man atrašys bandžiau pakalbėti su pačiu viešbučiu, galbūt pavyktų atvykus į vietą su sumokėt likusius pinigus ar galbūt gali kaip nors atsiųsti sąskaitą kur pabaigčiau mokėjimą, vistiek sistemoj rodo kad didžioji dalis yra apmokėta. Pavyko susisiekti, tačiau susidariau vaizdą, jog kalbėjau su žmogumi kuris visiškai nieko nesupranta apie gera dovana teikiamas paslaugas, pokalbio gale pasakė kad turiu kreiptis į gerą dovana, nes ji niekuo negali padėti. Gavau atsakymą į mano el. laiska, jog dėl saugumo sumetimų negali grąžinti pinigų, parašiau dar du šios situacijos sprendimo būdus, kaip susimokejimas vietoj arba atsiuntimas jiem tų 16 eurų. Tačiau jau praėjo savaitė nuo laiško išsiuntimo, tačiau atsakymo vis dar negavau. Ir nemanau kad gausiu, paskaičius žmonių atsiliepimus drąsiai galima susidaryti nuomonę, kad aptarnavimas ir problemų sprendimas yra vykdomas atgrąsiai. Neradau nei vieno teigiamo komentaro, o tiek daug neigiamų, ką jau galima pasakyti apie tolimesnį verslo vystymąsi. Dar neteko susidurti su tokiu prastu aptarnavimu, net stebiuosi kaip galima būti tokiu nesąžiningu kitų atžvilgiu.
Laba diena, p. Rūne

Dėkojame už Jūsų laišką. Kadangi buvo pateiktas klaidingas turimo dovanų čekio numeris situacijai išsiaiškinti todėl ir įvyko šis nemalonus nesusipratimas. Su Jumis jau susisiekėme, išsiaiškinome ir problemą išsprendėme.

Tikimės tolimesnių malonių patirčių kartu su Gera dovana.

UAB "Gera dovana" komanda
Atsakyti
Gavau 50 eurų vertės čekį dovanų. Galėjau pasirinkt ką noriu iš siūlomų paslaugų. Nusprendžiau užsirezervuot viešbutį su spa kurio kaina nakčiai buvo 66 eurai. Tai teko 16 eurų sumokėti papildomai. Jau suvedžiau viską į sistemą, nuskaitė dovanų čekį ir liko padaryti 16 eurų pavedimą, tačiau kai pavedimą turėjau patvirtinti kodu, staiga viskas išsijungė nespėjus patvirtinti įmokos. Pabandžius grįžti ir pratęsti kur sustojau, tačiau to padaryti man jau nebeleido. Tuomet pabandžiau atlikti viską iš naujo, bet čekis jau buvo nuskaičiuotas, juo pasinaudoti nebeleido. Nuvykau į gerą dovana parduotuve, nuskaitė mano čekį ir pasakė kad jis yra išnaudotas, bet jie dėl to negali nieko padaryti. Tuomet skambinau į centrinį biurą, bet niekaip nepavyko susisiekti, kartą pakėlė ragelį gera dovana parduotuvės darbuotoja kuriai buvo persiųstas mano skambutis, pasakė tą patį ką jau girdėjau prieš tai, kad yra nuskaičiuotas ir ji niekuo padėti negali, nes yra paprasta parduotuvės darbuotoja. Taip, suprantu ją, tačiau ne su šias pareigas užimančių žmogumi norėjau kalbėtis. Taipogi parašiau el. laišką į gerą dovana gmaila. Bet tuo tarpu vietoj laukdama kol man atrašys bandžiau pakalbėti su pačiu viešbučiu, galbūt pavyktų atvykus į vietą su sumokėt likusius pinigus ar galbūt gali kaip nors atsiųsti sąskaitą kur pabaigčiau mokėjimą, vistiek sistemoj rodo kad didžioji dalis yra apmokėta. Pavyko susisiekti, tačiau susidariau vaizdą, jog kalbėjau su žmogumi kuris visiškai nieko nesupranta apie gera dovana teikiamas paslaugas, pokalbio gale pasakė kad turiu kreiptis į gerą dovana, nes ji niekuo negali padėti. Gavau atsakymą į mano el. laiska, jog dėl saugumo sumetimų negali grąžinti pinigų, parašiau dar du šios situacijos sprendimo būdus, kaip susimokejimas vietoj arba atsiuntimas jiem tų 16 eurų. Tačiau jau praėjo savaitė nuo laiško išsiuntimo, tačiau atsakymo vis dar negavau. Ir nemanau kad gausiu, paskaičius žmonių atsiliepimus drąsiai galima susidaryti nuomonę, kad aptarnavimas ir problemų sprendimas yra vykdomas atgrąsiai. Neradau nei vieno teigiamo komentaro, o tiek daug neigiamų, ką jau galima pasakyti apie tolimesnį verslo vystymąsi. Dar neteko susidurti su tokiu prastu aptarnavimu, net stebiuosi kaip galima būti tokiu nesąžiningu kitų atžvilgiu.
Atsakyti
Uz nepristatytas prekes neimanoma atgauti pinigu, 3 kartus jau manes praso vis nurodyti saskaita, terminu ismaldauti kada bus grazinti pinigai irgi nepavyko. Bendravimas labai vangus. Ir viso to buvo galima isvengti tinkamai dirbant savo darba nuo pat pradziu ir atsiunciat viska, kas buvo uzsakyta ir apmoketa. Nerekomenduoju...
Atsakyti
Klientė 2019-12-23 12:30:25
Laba diena,

Kadangi klientų aptarnavimo sistema pas jus neveikia, kreipiuosi laišku.

Telefonu negaliu prisiskambinti jau dvi dienas, atvykus į "Panorama" prekybos centre esančia jūsų salelę konsultantės informacijos neteikia.
Vakar grąžinau įsigytą dovaną, merginos padavė užpildyti kažkokį lapą, kuriame ranka reikėjo įrašyti savo banko sąskaitą (labai neprofesionalu), viskas pildoma ranka, bet kas gali pakeisti skaičius ar net išbraukti ir įrašyti kitą sąskaitą. Jokios garantijos, kad pinigai man bus grąžinti negavau, man tik atsainiai pareiškė, kad pinigus gausiu pavedimu, nes jos nedirba su grąžinimais. Pagal kokius jus įstatymus dirbate?
Prašau, kuo greičiau informuoti kada ir kaip atgausiu savo sumokėtą sumą. Kitu atvėju būtinai kreipsiuosi į VVTAT.
Laba diena

Dėkojame už Jūsų laišką. Norime atkreipti Jūsų dėmesį ir maloniai priminti, kad pagal UAB "Gera dovana" pirkimo taisyklių ir dovanų čekio keitimo, grąžinimo sąlygas bei tvarką šiose taisyklėse numatytais išimtinais atvejais, dovanų čekius bendrovei pirkėjai gali grąžinti visose firminėse bendrovės parduotuvėse arba bendrovės biure. Nuotoliniu būdu pinigų grąžinimas gali būti atliktas užpildant nustatytos formos prašymą dėl pinigų grąžinimo. Pinigai ne vėliau kaip per dvi savaites nuo prašymo pateikimo bendrovei dienos grąžinami į pirkėjo banko sąskaitą.

Pagarbiai

UAB "Gera dovana" komanda
Atsakyti
Daugiau niekada gyvenime nieko nepirksime is geradovana.lt. Perkant kaledine dovana (kupona i kina) buvo pasiulyta nusipirkti ir vokeli, pardavejai padavus vokeli, tai logiska turetu buti, kad kuponas turejo buti idetas viduje, niekur jis iskristi negalejo, buvo iki svenciu kuprineje, atejus Kaledu dienai iteikiau zmogui tuscia voka, turbut labai apsidziauge zmogus:)) 20 euru i ora ir labai nemaloni situacija pries zmogu, kuris gavo DOVANELE :)) pardaveja mums pardave tuscia voka, o atejus ir paklausus ar galime atgauti kazkaip tai paziurejo kaip i durnelius kokius ir viskas :))
Jokiu reikalu daugiau su sia imone, aciu uz jusu apdairuma ir visiskai sugadinta sventine nuotaika :))
Atsakyti
Klientė 2019-12-23 12:30:25
Laba diena,

Kadangi klientų aptarnavimo sistema pas jus neveikia, kreipiuosi laišku.

Telefonu negaliu prisiskambinti jau dvi dienas, atvykus į "Panorama" prekybos centre esančia jūsų salelę konsultantės informacijos neteikia.
Vakar grąžinau įsigytą dovaną, merginos padavė užpildyti kažkokį lapą, kuriame ranka reikėjo įrašyti savo banko sąskaitą (labai neprofesionalu), viskas pildoma ranka, bet kas gali pakeisti skaičius ar net išbraukti ir įrašyti kitą sąskaitą. Jokios garantijos, kad pinigai man bus grąžinti negavau, man tik atsainiai pareiškė, kad pinigus gausiu pavedimu, nes jos nedirba su grąžinimais. Pagal kokius jus įstatymus dirbate?
Prašau, kuo greičiau informuoti kada ir kaip atgausiu savo sumokėtą sumą. Kitu atvėju būtinai kreipsiuosi į VVTAT.
Kažkur darbinantis, juk irgi banko sąskaita rašoma ranka. Tik ieškote prie ko prikibt.
Atsakyti
Laba diena,

Kadangi klientų aptarnavimo sistema pas jus neveikia, kreipiuosi laišku.

Telefonu negaliu prisiskambinti jau dvi dienas, atvykus į "Panorama" prekybos centre esančia jūsų salelę konsultantės informacijos neteikia.
Vakar grąžinau įsigytą dovaną, merginos padavė užpildyti kažkokį lapą, kuriame ranka reikėjo įrašyti savo banko sąskaitą (labai neprofesionalu), viskas pildoma ranka, bet kas gali pakeisti skaičius ar net išbraukti ir įrašyti kitą sąskaitą. Jokios garantijos, kad pinigai man bus grąžinti negavau, man tik atsainiai pareiškė, kad pinigus gausiu pavedimu, nes jos nedirba su grąžinimais. Pagal kokius jus įstatymus dirbate?
Prašau, kuo greičiau informuoti kada ir kaip atgausiu savo sumokėtą sumą. Kitu atvėju būtinai kreipsiuosi į VVTAT.
Atsakyti
Patikslinu, kad rašiau apie, , paslaugą” Kaune.
Atsakyti
Apie šaudymo dovanų kuponą. Rekomenduoju tikrai nepirkti.Visiškai negauni tų paslaugų, kurios nurodytos kupone. Situacija ta pati kaip kitų, skaičiau. Neatsiliepia nurodytu telefonu, kai pagaliau prisiskambini, tai užregistruoja ir atsiunčia instruktoriaus numerį, kuriuo nieks neatsiliepia. Pagaliau neapsikentus ir vėl paskambinus į gera davana nr. nurodo dieną, kada vyks šaudymas su kuponais. Nuvykus gauni paslaugą gal 10 min. Jokio pasirinkimo, duoda pistoletą, sušaudai 5 šūvius, paduoda vėl tą patį pistoletą užtaisytą 5 šūviams. Sušaudai, parodo taikinį ir visa paslauga.
Atsakyti
Laima Albavičienė 2019-11-14 11:01:51
Lapkričio 13d.parduotuvėje KidZone pirkau prekes, ir pateikus dovanų čekį, pardavėja pasakė kad jis jau panaudotas, (pridedu čekio foto)
Kadangi turėjau du čekius, daviau kitą, kurį taip pat nuskanavo.
Informacijoj išsiaiškinom, kad ji nuskanavo mano abu čekius po 50€.
Nors pirkau prekes tik už 53.98€ iš kurių 3, 98 mokėjau grynais. (pridedu čekį).Prašau išsiaiškinti ir padėti man susigražinti 50€
Laba diena, Laima

Išsprendėme Jūsų problemą. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.

Tikimės tolimesnių malonių patirčių kartu su Gera dovana.

UAB "Gera dovana" komanda
Atsakyti
Lina 2019-11-25 17:51:46
Su dovanų čekiu Akropolio tragedija, programa neveikia, atsiskaityt negali, paskui aiškina, kad panaudotas. Taip pinigai ir nuplaukia.
Laba diena,

Laba diena,

ačiū už Jūsų žinutę. Visuomet maloniai prašome kreipkitės mūsų el. paštu info@geradovana.lt arba telefonu 8 5 205 2099 ir operatyviai atsakysime į visus Jūsų klausimus arba kilusius nesklandumus.

Pagarbiai

UAB "Gera dovana" komanda
Atsakyti
Su dovanų čekiu Akropolio tragedija, programa neveikia, atsiskaityt negali, paskui aiškina, kad panaudotas. Taip pinigai ir nuplaukia.
Laima Albavičienė
2019-11-14 11:01:51 IP 2i2gbdns
Atsakyti
Lapkričio 13d.parduotuvėje KidZone pirkau prekes, ir pateikus dovanų čekį, pardavėja pasakė kad jis jau panaudotas, (pridedu čekio foto)
Kadangi turėjau du čekius, daviau kitą, kurį taip pat nuskanavo.
Informacijoj išsiaiškinom, kad ji nuskanavo mano abu čekius po 50€.
Nors pirkau prekes tik už 53.98€ iš kurių 3, 98 mokėjau grynais. (pridedu čekį).Prašau išsiaiškinti ir padėti man susigražinti 50€
UAB Bloga Dovana
2019-10-30 16:22:50 IP 28m9usb7
Atsakyti
UAB Gera dovana 2019-03-20 11:49:56
UAB Gera Dovana gerbia teisingumą ir jau yra sumokėjusi p. Pikeliui teismo priteistą nuostolių sumą. UAB Gera Dovana nuomone, byloje nebuvo įrodymų apie tai, kad derybų metu buvo sužinota konfidenciali, viešai nežinoma informacija ir kad ši informacija buvo vėliau panaudota UAB Gera Dovana veikloje. UAB Gera Dovana negavo komercinės naudos iš p. Pikelio pristatyto projekto “stebink.lt”.
Nuomonę galima turėti kokią tik nori, tai nieko nereiškia. Tačiau fakto, kad idėja buvo pavogta ir tai įrodyta nepaneigsi.
Atsakyti
Gaila, bet aptarnavimo kokybė labai jau prastoka. Nuvykus į padalinį sužinai, kad darbuotojas negali pagelbėti (naujai dirba, viskas suprantama). Skambini kontaktiniu telefonu (prisiskambini, tik iš trečio karto), ragelį pakelia žmogus ir neišsprendęs problemos pasako, kad jau turi baigti pokalbį... Gerai kol gerai, bet jeigu iškyla problema, darbuotojai abejingai žiūri į savo atliekamas pareigas. Tai kur tada kreiptis?
Atsakyti
Austėja 2019-08-28 17:29:16
ka gi, nudegeme ir mes nuo “gera dovana”. buvo pirkti 3 skrydziai oro balionais. skambinomes, registravomes, prasem, klausemes pazadu kaip jau greitai pakilsim. 4 menesius. ir nieko nesulaukem. sulaukem tik pasityciojimo is ju partneriu. buvo kreiptasi ir prasyta grazinti pinigus. atsisake. pasiule pasikeisti kuponus arba pratesti galiojimo laika. aciu dievui, kad bent dabar paskaiteme atsiliepimus ir matome, kad neverta pasikeisti, nes daug zmoniu prarado pinigus nesulauke pramogu. labai nusivyleme sita bendrove. isgarsino savo varda, taciau pasisiukslino daugeliui. puikiai suprantame, kad skrydziui oro balionais, turi buti palankios oro salygos, taciau per tuos 4 menesius buvo daug dienu, kurios tiko pakilimui. deja. laiko derinti su ju partneriais neimanoma, jiem vienodai sviecia, zada paskambinti. bet taip ir nepaskambino per kelis menesius. sumoketa 267€, dabar sitie pinigai kaip i bala. suprasciau, kad mes atsisakytume skristi, tada tegul negrazina, butu kaip ir musu kalte. bet kai mes pastoviai turime skambinti ir tartis del laiko, sulaukiam pasityciojimu, niekaip nepakylam, tai manau, kad tikrai turetu grazinti musu pinigus, nes del ju partneriu kaltes neimanoma pakilti balionu niekaip. geda sitai imonei “gera dovana”. apmaudu, kad jus pasieme pinigus uz pramogas, savo partneriam taip leidziate elgtis su savo klientais. pirkau kuponus pirma ir paskutini karta is jusu. su laiku manau daugeli klientu prarasite, kaip matau, ne mes vieni susidureme su tokia situacija, kurios jus, deja net nesprendziate.
Sveiki, Austėja. Yra tokia institucija kaip VVTAT. Manau, padės atgauti pinigus.
Atsakyti
Sergejus 2019-09-27 18:32:05
Gegužės mėn aš gavau dovana "skrydis oro balionų", nuo to laiko aš niekaip negaliu užsiregistruoti. Ar tai normalų? Jai aš gavau dovaną ir negalių pasinaudoti jų paslaugomis.
Laba diena, Sergejau

Apgailestaujame dėl susidariusių aplinkybių neleidžiančių pasinaudoti dovana. Susisiekime, tikime jog išspręsime susiklosčiusią situaciją ir rasime geriausią sprendimo būdą.

Maloniai prašome kreiptis el. paštu info@geradovana.lt arba bendruoju telefonu 85 205 2099.

Pagarbiai

UAB Gera dovana komanda
Atsakyti
Justina 2019-10-08 11:44:27
Gavau dovanų kuponą - "Šaudymas iš kovinių ginklų". Skambinausi tris kartus registruotis, pirmą kart birželio mėn., atsiliepusi moteriškė nepaklausus nei vardo nei pav., nei miesto pasakė, kad užregistruos, visa kita derintis su instruktoriumi ir padėjo ragelį (taip ir liko neaišku ar instruktorius pats turi paskambinti ar kažkur ieškoti numerio - teko laukti), laukiau iki rugpjūčio, niekas nesusisiekė, nurodytame internetiniame puslapyje kontaktai tik LADA asociacijos direktoriaus, instruktorių kontaktų nėra. Paskambinus rugpjūtį - istorija kartojasi pasako, kad užregistruos, kita derint su instruktoriumi ir deda ragelį net nespėjus paklaust kur to instruktoriaus ieškoti? Trečią kartą skambinu spalio mėn. - istorija kartojasi. Kupono galiojimas baigėsi, paslauga taip ir nepasinaudojau, gaila žinoma, bet ką padarysi.
Laba diena, Justina

Apgailestaujame dėl susidariusių aplinkybių neleidžiančių pasinaudoti dovana. Susisiekime, užtikriname, jog išspręsime susiklosčiusią situaciją ir pasiūlysime tinkamiausią sprendimo būdą.

Maloniai prašome kreiptis el. paštu info@geradovana.lt arba bendruoju telefonu 85 205 2099.

Pagarbiai

UAB Gera dovana komanda
Atsakyti
Nusižengimai 2019-10-11 15:37:58
Nekreipia dėmesio į GDPR. Nors niekur nežymi, kad būtų siunčiami naujienlaiškiai. Vistiek siunčia. Vakar registravausi, kad galėčiau pratęsti kupono galiojimo trukmę, specialiai visur perskaičiau, kad nebūtų naujienlaiškių siuntimo. Ir ką jūs manot, jau kitą dieną ateina laiškas su reklamomis.
Laba diena,

ačiū už Jūsų žinutę. Visuomet maloniai prašome kreipkitės mūsų el. paštu info@geradovana.lt arba telefonu 8 5 205 2099 ir operatyviai atsakysime į visus Jūsų klausimus arba kilusius nesklandumus.

Pagarbiai

UAB "Gera dovana" komanda
Atsakyti
Nekreipia dėmesio į GDPR. Nors niekur nežymi, kad būtų siunčiami naujienlaiškiai. Vistiek siunčia. Vakar registravausi, kad galėčiau pratęsti kupono galiojimo trukmę, specialiai visur perskaičiau, kad nebūtų naujienlaiškių siuntimo. Ir ką jūs manot, jau kitą dieną ateina laiškas su reklamomis.

Taip pat rekomenduojame

APUNTA
REKLAMINIAI SALDAINIAI | VERSLO DOVANOS

Adresas: J. Jasinskio g. 10, LT-01112 Vilnius.
Veiklos sritys: reklamos paslaugos; didmeninė prekyba; dovanos; eksportas; grafika, dizainas; konditerija, saldumynai; renginių organizavimas; spaustuvės, leidyba; tara, pakuotės.
„Saldi reklama“ — originalios verslo dovanos ir saldūs reklaminiai suvenyrai, proginiai sveikinimai. Didžiausia saldžių verslo suvenyrų kolekcija Lietuvoje. Leidyklėlė „Šokoladukai ir vaizdai“ — unikalus produktas „Šokoladinė mozaika“. Tai naujas požiūris į leidinį, reklamą, šokoladą ir įmonės pristatymą. Leidžiame...
Aola
Reklamos sprendimai

Adresas: Skroblų g. 19, LT-03141 Vilnius.
Veiklos sritys: reklamos paslaugos; dovanos; grafika, dizainas; popierius, jo gaminiai; spaustuvės, leidyba.
AOLA - visos reklaminės galimybės Jūsų verslui. Mūsų filosofija paprasta - kiekvienas daiktas gali tapti reklaminiu sprendimu. Dirbame jau 17 metų, šiandien didžiuojamės, galėdami Jums pasiūlyti neribotas reklamines galimybes. STIKLO IR KERAMIKOS DEKORAVIMAS Naudojame technologiją, leidžiančią spausdinti neribotą...
Pin Pin
PIN PIN

Adresas: Architektų g. 41-66, LT-04106 Vilnius.
Veiklos sritys: dovanos; didmeninė prekyba; fejerverkai, pirotechnika; mažmeninė prekyba; meno salonai ir galerijos, dirbiniai; pramogos ir poilsis; vaikų prekės.
Pin Pin - viskas Jūsų Šventei! Mes suteiksime gerą nuotaiką Jūsų šventei. Siūlome didžiulį pasirinkimą įvairių spalvų, dydžių ir figūrų balionų. Sukursime išskirtines dekoracijas, papuošimus pagal Jūsų norus, supakuosime dovanas. Pasiūlysime skirtingų formų ir įvairių spalvų dangaus žibintų, fejerverkų. Turime itin...
GIFTIKA
VERSLO DOVANŲ GIDAS

Adresas: Pramonės g. 15, LT-78137 Šiauliai.
Veiklos sritys: dovanos; apranga, drabužiai; keramikos gaminiai; reklamos paslaugos; spaustuvės, leidyba.
Kalėdinių verslo dovanų katalogų ir teiraukitės giftika@giftika.lt Atnaujintas verslo dovanų asortimentas www.giftika.com
Namų tekstilė
Natūralaus pluošto tekstilės gaminiai

Adresas: Fabriko g. 48, LT-55111 Jonava.
Veiklos sritys: audiniai, patalynė; apranga, drabužiai; didmeninė prekyba; dovanos; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pirtys ir baseinai; siuvimas, medžiagos; vaikų prekės.
UAB “Namų tekstilė” pradėjo savo veiklą nuo 2003m. spalio mėn. Pagrindinis mūsų įmonės tikslas – įvairių tekstilės gaminių, kurių pagrindą sudaro natūralus pluoštas (pvz.: natūrali avies vilna, linas ar medvilnė) gamyba. 60 % visų UAB “Namų tekstilė” klientų sudaro viešbučiai, ligoninės, darželiai ir kitos įmonės...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Coinbase" tarp rizikų kriptovaliutoms mato ir bitkoino kūrėją
"Coinbase" tarp rizikų kriptovaliutoms mato ir bitkoino kūrėją 02-26 15:05
Kriptovaliutų birža "Coinbase" ruošiasi tiesioginiam listingavimui "Nasdaq" Niujorko biržoje. JAV Vertybinių popierių ir biržų komisijoje (SEC) užregistruotame prospekte įvardijamos rizikos...
"Oro navigacija" pradėjo naudoti naują skrydžių valdymo sistemą
"Oro navigacija" pradėjo naudoti naują skrydžių valdymo sistemą 02-26 14:43
VĮ "Oro navigacija" pradėjo naudotis nauja valdymo sistema. 13,5 mln. Eur kainavusią sistemą diegė Ispanijos informacinių technologijų ir gynybos sistemų įmonė "Indra Sistemas".
Dėl polaidžio ribojamas sunkiojo transporto eismas
Dėl polaidžio ribojamas sunkiojo transporto eismas 02-26 14:41
Dėl prasidėjusio polaidžio dalyje kelių ribojamas sunkiasvorių transporto priemonių eismas, penktadienį pranešė Lietuvos automobilių kelių direkcija.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar karantino laikotarpiu perkate internetu dažniau?

Akcijų kainos

Twitter 74,59 +3,71%
Macy's 15,72 +2,75%
Hasbro 91,84 +1,02%
Oracle 65,30 +0,93%
Texas Instruments 170,53 -4,94%
Harley-Davidson 35,50 -5,18%
Boeing 216,45 -5,62%
NVIDIA 532,30 -8,22%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 1,81 0,00%
Ryžiai 545,00 +4,81%
Jautiena 4,46 +1,36%
Sidabras 25,88 +3,64%
Dujos (JAV) 2,66 +4,31%
Anglis 86,83 +4,58%
Kava 3,54 +1,72%
Varis 7972,15 +2,57%