VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Garantijų centras, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Garantijų centras

Atsiliepimai apie Garantijų centras, UAB

Warranty Expert

Dextera
Parašyk savo nuomonę apie Garantijų centras, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Donatas 2020-05-22 16:18:04
Mano atsiliepimas kaip ir daugelio, neigiamas. Draustas siurblys, paskutiniais garantijos metais jis sugedo, pridavėm šiai įmonei, 2 savaites nesulaukėm jokių žinių, 3 -ią savaitę patys skambinom. Tik tada informavo, kad nusitrinęs gamyklinis serijos numeris, kurio savo draudimo sutartyje net nėra įrašyta. Šis numeris yra dulkių siurblio apačioje, vietoje, ant kurios jis daugiausia būna, ir nieko keisto, kad jo beveik nebematyti. šiaip galėtų ir pardavėjai apie sąlygas daugiau kalbėti.Šia dingstimi atsisakė kažką daryti, o grąžino prekę mums... Į dar kartą parašytą laišką jokio atsakymo nesulaukėm... va taip jie elgiasi su klientais, gaila, jog turim dar prekę su šiuo draudimu, kurio tikiuosi, kad neprireiks.
Laba diena, p Donatai

Apgailestaujame, kad nepavyko pasinaudoti mūsų paslaugomis, tačiau gamyklinis lipdukas yra skirtas identifikuoti prietaisą, pagal jį autorizuotas gamintojo servisas nustato ar tai yra būtent tas pats prietaisas kuris yra įsigytas parduotuvėje ir Jūsų sertifikate. Būtinai komunikuosime su pardavėjais ir priminsime, kad būtina informuoti klientą apie šias sąlygas.

WE komanda
Atsakyti
Mano atsiliepimas kaip ir daugelio, neigiamas. Draustas siurblys, paskutiniais garantijos metais jis sugedo, pridavėm šiai įmonei, 2 savaites nesulaukėm jokių žinių, 3 -ią savaitę patys skambinom. Tik tada informavo, kad nusitrinęs gamyklinis serijos numeris, kurio savo draudimo sutartyje net nėra įrašyta. Šis numeris yra dulkių siurblio apačioje, vietoje, ant kurios jis daugiausia būna, ir nieko keisto, kad jo beveik nebematyti. šiaip galėtų ir pardavėjai apie sąlygas daugiau kalbėti.Šia dingstimi atsisakė kažką daryti, o grąžino prekę mums... Į dar kartą parašytą laišką jokio atsakymo nesulaukėm... va taip jie elgiasi su klientais, gaila, jog turim dar prekę su šiuo draudimu, kurio tikiuosi, kad neprireiks.
Atsakyti
Julija 2020-04-03 10:09:44
Laba diena,
Pirkau skalbimo masina, apdraudziau 3 metų papildoma garantija. Gedima uzregistravau 2020.03.12.
Skalbimo masina pasieme kovo 19d. Kovo 20 d. gavau atsakyma, kad per 5 darbo dienas su manim susisieks ir masina bus pakeista. Deja, praejo 10 d.d. Atsakymo nei is topo centro, nei is draudimo imones neturiu. Skambinau, atsakymas - laukit, tokiu daug, dabar karantinas, vedamos derybos su topo centru.
Noriu konkretaus atsakymo, ar skalbimo masina gausiu ir konkretu laika kada. Esu garbaus amziaus ir skalbti rankomis negaliu, deja, Druskininkuose skalbyklos nedirba. Draudimo sertifikatas SP 0160108
Pagarbiai julija
Laba diena, p. Julija,
Karantinas tikrai pakoregavo labai daug procesų. Apgailestaujame už ilgą laukimo laiką, susisiekėme su Topo Centru, Jūs jau gavote informaciją apie siūlomus įrenginius, lauksime Jūsų sprendimo.
WE komanda
Atsakyti
Laba diena,
Pirkau skalbimo masina, apdraudziau 3 metų papildoma garantija. Gedima uzregistravau 2020.03.12.
Skalbimo masina pasieme kovo 19d. Kovo 20 d. gavau atsakyma, kad per 5 darbo dienas su manim susisieks ir masina bus pakeista. Deja, praejo 10 d.d. Atsakymo nei is topo centro, nei is draudimo imones neturiu. Skambinau, atsakymas - laukit, tokiu daug, dabar karantinas, vedamos derybos su topo centru.
Noriu konkretaus atsakymo, ar skalbimo masina gausiu ir konkretu laika kada. Esu garbaus amziaus ir skalbti rankomis negaliu, deja, Druskininkuose skalbyklos nedirba. Draudimo sertifikatas SP 0160108
Pagarbiai julija
Atsakyti
Laba diena,
Pirkau skalbimo masina, apdraudziau 3 metų papildoma garantija. Gedima uzregistravau 2020.03.12.
Skalbimo masina pasieme kovo 19d. Kovo 20 d. gavau atsakyma, kad per 5 darbo dienas su manim susisieks ir masina bus pakeista. Deja, praejo 10 d.d. Atsakymo nei is topo centro, nei is draudimo imones neturiu. Skambinau, atsakymas - laukit, tokiu daug, dabar karantinas, vedamos derybos su topo centru.
Noriu konkretaus atsakymo, ar skalbimo masina gausiu ir konkretu laika kada. Esu garbaus amziaus ir skalbti rankomis negaliu, deja, Druskininkuose skalbyklos nedirba. Draudimo sertifikatas SP 0160108
Pagarbiai julija
Atsakyti
pasipiktinusi klienė 2020-03-25 14:43:10
Man labai gaila, kad esame išleidę pinigus ir įsigiję papildomą šios kompanijos draudimą. Prekybininkai gražiai kalbėdami iškišo papildomą buitinės technikos draudimą, kurį dabar perskaičius pasišiaušė plaukai, praktiškai šios kompanijos sąlygos sudarytos taip, kad ji išviso nieko nekompensuoja. Taip buvo ir mums. Klientai pirkdami techniką niekada neskaito sąlygų (nes tiesiog nėra tam sąlygų), o draudimo kompanija tuo naudojasi. PATARIMAS visiems: Kai drausite papildomai techniką, įsiskaitykite sąlygas ir būkite budrūs nes gali tekti nusivilti.
P. kliente,
Įsigijus sertifikatą klientas turi 30 dienų laikotarpį įsigilinti į sąlygas bei sutartį, per 30 dienų gali atsisakyti paslaugos jei netenkina sąlygos. Taip pat įsigijus sertifikatą klientui išsiunčiama/atspausdinama pilna sutartis.
Nurodykite sertifikato numerį, kad galėtume išsiaškinti Jūsų situaciją.
WE komanda
pasipiktinusi klienė
2020-03-25 14:43:10 IP 2ivro92k
Atsakyti
Man labai gaila, kad esame išleidę pinigus ir įsigiję papildomą šios kompanijos draudimą. Prekybininkai gražiai kalbėdami iškišo papildomą buitinės technikos draudimą, kurį dabar perskaičius pasišiaušė plaukai, praktiškai šios kompanijos sąlygos sudarytos taip, kad ji išviso nieko nekompensuoja. Taip buvo ir mums. Klientai pirkdami techniką niekada neskaito sąlygų (nes tiesiog nėra tam sąlygų), o draudimo kompanija tuo naudojasi. PATARIMAS visiems: Kai drausite papildomai techniką, įsiskaitykite sąlygas ir būkite budrūs nes gali tekti nusivilti.
Atsakyti
Pavardenis 2020-02-28 21:21:40
Po 3 mėnesių vis dar tvarko televizorių.
Nėra tikslo pratęsti garantijos, nes vis tiek turėjome pirkti naują televizorių.
Prašome nurodyti sertifikato arba žalos numerį, kad galėtume Jus identifikuoti ir pakomentuoti susiklosčiusią situaciją. WE komanda
Atsakyti
Po 3 mėnesių vis dar tvarko televizorių.
Nėra tikslo pratęsti garantijos, nes vis tiek turėjome pirkti naują televizorių.
Atsakyti
Silvia 2020-02-22 09:25:00
Tragedija, o ne firma, kuri neatlieka iki galo, , savo namų darbų".
Geeeda! Niekam nerekomenduoju.
P. Silvija,
Prašau nurodyti savo sertifikato numerį, kad galėtume su Jumis susisiekti?
WE komanda
Atsakyti
Tragedija, o ne firma, kuri neatlieka iki galo, , savo namų darbų".
Geeeda! Niekam nerekomenduoju.
neadekvati įmonė
2019-12-05 16:35:10 IP 2df787ns
Atsakyti
Klientas kuris negali nei vieno varžto atsukti, kad neprasti garantijos, o pateikiamos išvados emtoservis, kad privalau išsivalyti ir atsisukti varžtus, tapatį telefonu pakomentavo ir Garantijų centras, UAB - Warranty, manomai siekia, kad prarasčiau garantiją. Atsargiai apgaudinėja klientus, išrašinėjami melagingo turinio defektiniai aktai.
neadekvati įmonė
2019-12-05 16:19:40 IP 2df787ns
Atsakyti
Warranty Expert 2019-12-05 16:02:38
P. Kliente,
Mums rūpi klientai dėl to atsakome į visus klientams kylančius klausimus, Jūs nesate išimtis.
Kai įsigijote įrenginį už jį buvo atsakingas prekės pardavėjas. Pas mus Jūs turite įrenginio pratęstą garantiją (pasibaigus gamintojo garantijai įrenginys tvarkomas pagal pratęstos garantijos draudimo planą) pagal kurią ir buvo vykdomas nemokamas remontas du kartus, o šis, trečias gedimas (mums žinomas) nėra tvarkomas, nes gedimas įvyko dėl nepriežiūros. Jei tai buvo akivaizdus brokas, gamintojas būtų pakeitęs įrenginį per gamintojo garantiją.
Kas keičia broką LIETUVOJE, faktines aplinkybes pateikite, kad pagrįstumėte jūs ką rašote, kodėl įrenginys nuo pirkimo dienos pastoviai remontuojamas, ir per keturis metus negaliu juo naudotis? PENKIS KARTUS REMONTUOTAS. Kodėl keistas malūnėlis ir įrenginio plokšte ir kiti mazgai? Kodėl viskas jau pakeista ir neveikia? Youtube pažiūrėkite veikimo principą esamo kavos aparato, nes jūs save žeminate tiek ir klientą savo nepagrįstais teiginiais, nėra Lietuvoje gero serviso - -APGAILETINA ĮMONĖ Warranty Expert nes rašote nesąmones. Tai ką sutvarkė praeitą kartą ar nutvarkė, kad kaltinti klientą po aparato neva sutvarkymo. PATEIKITE EXPERTŲ IŠVADAS.
Atsakyti
Klientas 2019-12-05 13:28:30
Visiems rekomenduoju nesusigundyti papildoma garantija, melas, geriau normalų namų draudimą turėti, kuris irgi taikomas iki penkių metu senumo įrenginiams. Vis tiek daiktą netvarkys Warranty Expert.
Įrenginys tvarkomas nuo 2016 metų, jei nesugebate sutvarkyti kavos aparato nuo pirkimo dienos, kartojuosi - viskas pakeistas, tai kodėl jūs kaltinate klientą neva nemoku naudotis, (mygtukų kombinacija prašyta instrukcijoje), jei esate teisūs, kam atsakinėjate, akivaizdus brokas nuo pirkimo dienos, tai kam reikalinga papildoma garantija daiktui? Kavos aparatas skirtas naudotis, o ne žiūrėti į jį.
P. Kliente,
Mums rūpi klientai dėl to atsakome į visus klientams kylančius klausimus, Jūs nesate išimtis.
Kai įsigijote įrenginį už jį buvo atsakingas prekės pardavėjas. Pas mus Jūs turite įrenginio pratęstą garantiją (pasibaigus gamintojo garantijai įrenginys tvarkomas pagal pratęstos garantijos draudimo planą) pagal kurią ir buvo vykdomas nemokamas remontas du kartus, o šis, trečias gedimas (mums žinomas) nėra tvarkomas, nes gedimas įvyko dėl nepriežiūros. Jei tai buvo akivaizdus brokas, gamintojas būtų pakeitęs įrenginį per gamintojo garantiją.
Atsakyti
Warranty Expert 2019-12-05 09:34:38
P. liudininke,

Kaip Jūs buvote informuotas, Jūsų aparatas buvo tvarkomas tris kartus, apgailestaijame jog neišgirdote atsakymų į visus Jums kilusius klausimus.

Paslaugos teikiamos pagal draudimo sertifikate nurodytas taisykles, bet įrenginio naudotojas taip pat turi rūpintis įrenginiu ir naudotis juo pagal gamintojo rekomendacijas. Mūsų žiniomis Jūs naudojotės įrenginiu 5 mėn iki dabar ivykusio užregistruoto gedimo.
Visiems rekomenduoju nesusigundyti papildoma garantija, melas, geriau normalų namų draudimą turėti, kuris irgi taikomas iki penkių metu senumo įrenginiams. Vis tiek daiktą netvarkys Warranty Expert.
Įrenginys tvarkomas nuo 2016 metų, jei nesugebate sutvarkyti kavos aparato nuo pirkimo dienos, kartojuosi - viskas pakeistas, tai kodėl jūs kaltinate klientą neva nemoku naudotis, (mygtukų kombinacija prašyta instrukcijoje), jei esate teisūs, kam atsakinėjate, akivaizdus brokas nuo pirkimo dienos, tai kam reikalinga papildoma garantija daiktui? Kavos aparatas skirtas naudotis, o ne žiūrėti į jį.
Atsakyti
liudininkas 2019-12-04 19:48:56
Per 40 minučių nesugebėjo padiktuoti įmonės el. Pašto, kuris nėra nurodytas jų internetiniame puslapyje. Negalėjo atsakyti nei į vieną užduotą klausimą darbuotoja, vadinasi bandė.

Atsisakykite jų paslaugų, paslaugos neteikiamos, o tik bandoma išvengti atsakomybės.

Jūs ekspertai? Tai kodėl penktą kartą tvarkomas kavos aparatas? Buvo keista pagrindinė plokšte, malūnėlis, klientas kaltas ar jūs su jūsų garantiniais servisais kalti, kurie nesugeba sutvarkyti nuo pirkimo dienos kavos aparato, manomai nutvarkė -sugadino.?
Jau metus laiko negaliu naudotis kavos aparatu, čia vadinasi papildoma garantija.
P. liudininke,

Kaip Jūs buvote informuotas, Jūsų aparatas buvo tvarkomas tris kartus, apgailestaijame jog neišgirdote atsakymų į visus Jums kilusius klausimus.

Paslaugos teikiamos pagal draudimo sertifikate nurodytas taisykles, bet įrenginio naudotojas taip pat turi rūpintis įrenginiu ir naudotis juo pagal gamintojo rekomendacijas. Mūsų žiniomis Jūs naudojotės įrenginiu 5 mėn iki dabar ivykusio užregistruoto gedimo.
Atsakyti
Warranty Expert 2019-12-04 17:57:58
P. Kliente,
Jūsų įrenginys sugedo dėl nepriežiūros, rastas pelėsis, o ne dėl savaiminio gedimo nuo ko dengia Jūsų turimas draudimo planas. Diagnostiką atliko Jūsų turimo įrenginio gamintojo autorizuotas servisas, neturime pagrindo abejoti šio serviso pateiktomis išvadomis.
Per 40 min pokalbį telefonu mėginome atsakyti į visus Jums kylančius klausimus, apgailestaujame, kad vis tiek iškyla neaiškumų.
Per 40 minučių nesugebėjo padiktuoti įmonės el. Pašto, kuris nėra nurodytas jų internetiniame puslapyje. Negalėjo atsakyti nei į vieną užduotą klausimą darbuotoja, vadinasi bandė.

Atsisakykite jų paslaugų, paslaugos neteikiamos, o tik bandoma išvengti atsakomybės.

Jūs ekspertai? Tai kodėl penktą kartą tvarkomas kavos aparatas? Buvo keista pagrindinė plokšte, malūnėlis, klientas kaltas ar jūs su jūsų garantiniais servisais kalti, kurie nesugeba sutvarkyti nuo pirkimo dienos kavos aparato, manomai nutvarkė -sugadino.?
Jau metus laiko negaliu naudotis kavos aparatu, čia vadinasi papildoma garantija.
Atsakyti
Klientas 2019-12-04 15:47:28
Venkite šios įmonės:

Kam pratęsinėti garantija, jei turimas daugelių namų draudimas, kuris viską apima ir techniką, kam mokėti papildomai manomai (mano asmeninė nuomonė) aferistinei įmonei.

Apgailėtina įmonė, kuri remiasi melagingais serviso defektiniais aktais, dirba nekompetentingi darbuotojai, visais įmanomais būdais atsisako suteikti paslaugas, pagal partęsta garantiją.
Aptarnavimas klaikus neišklausius kliento vienašališkai pabaigiamas pokalbis, atsakymai nepateikiami, defektiniai aktai melagingo turinio, tikriausia bendru susitarimu su Emtoservis, kuris pateikinėja melagintus defektinius aktus. Venkite ir šios įmonės.
P. Kliente,
Jūsų įrenginys sugedo dėl nepriežiūros, rastas pelėsis, o ne dėl savaiminio gedimo nuo ko dengia Jūsų turimas draudimo planas. Diagnostiką atliko Jūsų turimo įrenginio gamintojo autorizuotas servisas, neturime pagrindo abejoti šio serviso pateiktomis išvadomis.
Per 40 min pokalbį telefonu mėginome atsakyti į visus Jums kylančius klausimus, apgailestaujame, kad vis tiek iškyla neaiškumų.
Atsakyti
Venkite šios įmonės:

Kam pratęsinėti garantija, jei turimas daugelių namų draudimas, kuris viską apima ir techniką, kam mokėti papildomai manomai (mano asmeninė nuomonė) aferistinei įmonei.

Apgailėtina įmonė, kuri remiasi melagingais serviso defektiniais aktais, dirba nekompetentingi darbuotojai, visais įmanomais būdais atsisako suteikti paslaugas, pagal partęsta garantiją.
Aptarnavimas klaikus neišklausius kliento vienašališkai pabaigiamas pokalbis, atsakymai nepateikiami, defektiniai aktai melagingo turinio, tikriausia bendru susitarimu su Emtoservis, kuris pateikinėja melagintus defektinius aktus. Venkite ir šios įmonės.
Atsakyti
Antanas Gediminas Kurpavičius 2019-10-24 12:38:48
Laba diena, Gerbiami Ponai,
2019.10.08 televizoriaus SAMSUNG garantinaiam laikui pratęsti į Jūsų sąskaitą pavedžiau 50 eurų. Iki šiol jokio dokumento apie garantijos patęsimą negavau. Kur dingo mano, vargšo pensin inko, pinigėliai?
Mano adresas Žirmūnų g. 97-76 Vilnius
Laba diena, p. Antanai Gediminai,
Kaip kalbėjome telefonu, atsiprašome už ilgą atsakymo laukimą, greičiausiai išsiųsto sertifikato nepastebėjote, bet kaip aptarėme, persiuntėme Jums sertifikatą.
Antanas Gediminas Kurpavičius
2019-10-24 12:38:48 IP 28meo2o9
Atsakyti
Laba diena, Gerbiami Ponai,
2019.10.08 televizoriaus SAMSUNG garantinaiam laikui pratęsti į Jūsų sąskaitą pavedžiau 50 eurų. Iki šiol jokio dokumento apie garantijos patęsimą negavau. Kur dingo mano, vargšo pensin inko, pinigėliai?
Mano adresas Žirmūnų g. 97-76 Vilnius
Atsakyti
Sveiki. Ir aš noriu pasidalinti apie patirtas neigiamas emocijas del sios kompanijos teikiamu paslaugu. Per papildoma draudimini laikotarpi sugedus skalbimo masinai buvo uzregistruotas skalbikles gedimas. Gedimas nepataisomas, todel buvo pasiulyta pakeisti produkta I nauja pakaitala. SMS ziniute si kompanija atsiunte pasiulyma issirinkti viena is triju ju siulomu variantu. Issirinkus viena is ju paaiskejo, kad uz pakaitala reikia papildomai primoketi primoketi, kadangi parduotuveje kaina yra 40 Eur didesne negu tos pacios parduotuves kaina internetineje parduotuveje. Be to, konsultantai pranese, kad keisti pakaitala galima tik toje parduotuveje kur pries tai buvo isigyta preke, nors pagal informacija pateikta ju internetineje svetaineje si kompanija bendradarbiauja ir su kitais partneriais, Kure siulo prekes tik internetineje erdveje. Ir kaip bebutu keista, ju partneriu internetijene erdveje kaina prekes isigijimo kaina yra 40 Eur pigesne, negu kaina, uz kuria kompanija keicia su priemoka. Nesuvokiamas dalykas. O ju atsakymas "mes negalime pakeisti pakaitala uz electronines parduotuves kaina ". Esu nusiteikusi kovoti iki galo ir reikalauti preke pakeisti uz atitinkama ir ju partneriu siuloma El.parduotuvese kaina.
Atsakyti
Jonas 2018-12-14 17:49:56
Pritariu visiems šiame puslapyje surašytiems blogiems komentarams. Keista kaip tokias kompanijas pasirenka iDeal'as. Neturi hebra gėdos jausmo, atrašinėja net čia trindami savo litanijas ir gaišindami klientų laiką.

Bėkite kuo toliau nuo jų.
Labas vakaras, p. Jonai,
Dėkojame už komentarą. Apgailestaujame, kad mūsų paslauga nepatenkino Jūsų lūkesčių.
Atsakyti
Pritariu visiems šiame puslapyje surašytiems blogiems komentarams. Keista kaip tokias kompanijas pasirenka iDeal'as. Neturi hebra gėdos jausmo, atrašinėja net čia trindami savo litanijas ir gaišindami klientų laiką.

Bėkite kuo toliau nuo jų.
Atsakyti
vytenis 2018-11-20 11:49:09
Siųlyčiau nesinaudoti šio draudėjo paslaugomis. Apdraudžiau mob. telefoną ir atsitikus įvykiui nesugebėjo pataisyti ir pakeitė kitu, bet pasirodo nuo tada kai gavau nauja telefona garantiją nebegalioja. Siulyciau niekada nesutikti su nauju aparatu o reikalauti remontuoti!
P. Vyteni,
Pakeistam įrenginiui suteikiama 24 mėn. garantija. Jūsų atveju įvyko antra žala ir įrenginio remontas nebuvo galimas, ko pasekoje Jums buvo pakeistas įrenginys į visiškai naują.
Pakeitus įrenginį nauju, draudikas išmoka visas draudimines sumas taip pat nebelieka apdraustojo įrenginio. Dėl šios priežasties nutrūksta senojo įrenginio draudimas.
Atsakyti
Siųlyčiau nesinaudoti šio draudėjo paslaugomis. Apdraudžiau mob. telefoną ir atsitikus įvykiui nesugebėjo pataisyti ir pakeitė kitu, bet pasirodo nuo tada kai gavau nauja telefona garantiją nebegalioja. Siulyciau niekada nesutikti su nauju aparatu o reikalauti remontuoti!
Atsakyti
Pirkejas 2018-11-13 08:42:09
Visu pirma ne jus suradote kita pardaveja, kuris dar prekiauja tokias telefonais, o as gaisdama savo laika. Jus tiesiog sudarote tokius variantus kur jums finansiskai butu parankesti, neatsizvelgdami i kliento norus, poreikius, apdrausto irenginio kaina. Visu antra tik savo atkaklumo deka issireikalavau to kas man priklauso sugaisdama daug brangaus laiko ir nervu. Skundas tikrai yra pagristas ir teisingas
Laba diena,
Ačiū už Jūsų pastabas, džiugu, kad radome bendrą sprendimą, gero naudojimosi nauju įrenginiu.
Atsakyti
Warranty Expert 2018-10-31 10:41:16
Laba diena,
Atsižvelgiant į Jūsų išreikštą nepasitenkinimą bei reikalavimą keisti į tokį patį įrenginį susisiekėme su pardavėju kuris dar turėjo tokių įrenginių ir susitarėme kaip galime Jums pakeisti į tokį patį įrenginį. Siūlomi įrenginiai pagal techninius parametrus, ne pagal kainą, bet atsižvelgiant į Jūsų išreikštą nepasitenkinimą dėl kainos, buvo priskirtas vienas analogas pagal kainą (bet ne visus techninius parametrus), antras pasiūlytas įrenginys yra Jūsų turėto įrenginio analogas.
Prašau patikslinti šio skundo priežastį, kadangi atsižvelgėme į Jūsų norus siūlant analogus ir tolimesnėje esančioje komunikacijoje.
Visu pirma ne jus suradote kita pardaveja, kuris dar prekiauja tokias telefonais, o as gaisdama savo laika. Jus tiesiog sudarote tokius variantus kur jums finansiskai butu parankesti, neatsizvelgdami i kliento norus, poreikius, apdrausto irenginio kaina. Visu antra tik savo atkaklumo deka issireikalavau to kas man priklauso sugaisdama daug brangaus laiko ir nervu. Skundas tikrai yra pagristas ir teisingas
Atsakyti
Pirkejas 2018-10-26 09:56:45
Kuo is toliau apeikite siuos draudikus. Sugedus nebepataisomai telefonui, buvo nuspresta keisti nauju. Pasiule du variantus, nors prekyboje tokio pat modelio telefonu pardavime dar yra, pasiteisinimas buvo, kad ju partneriai tokiu jau nebepardavineja (sutartyje apie partnerius ir butent is kokio tinklo pardauotuves bus keiciami neminima). O ju siulomi variantai apie 30proc.rinkoje pigesni nei apdraustas telefonas buvo, vieno is pasiulytu variantu net prastesti techniniai duomenys. I mano norus visai neatsizvelgiama
Laba diena,
Atsižvelgiant į Jūsų išreikštą nepasitenkinimą bei reikalavimą keisti į tokį patį įrenginį susisiekėme su pardavėju kuris dar turėjo tokių įrenginių ir susitarėme kaip galime Jums pakeisti į tokį patį įrenginį. Siūlomi įrenginiai pagal techninius parametrus, ne pagal kainą, bet atsižvelgiant į Jūsų išreikštą nepasitenkinimą dėl kainos, buvo priskirtas vienas analogas pagal kainą (bet ne visus techninius parametrus), antras pasiūlytas įrenginys yra Jūsų turėto įrenginio analogas.
Prašau patikslinti šio skundo priežastį, kadangi atsižvelgėme į Jūsų norus siūlant analogus ir tolimesnėje esančioje komunikacijoje.
Atsakyti
Kuo is toliau apeikite siuos draudikus. Sugedus nebepataisomai telefonui, buvo nuspresta keisti nauju. Pasiule du variantus, nors prekyboje tokio pat modelio telefonu pardavime dar yra, pasiteisinimas buvo, kad ju partneriai tokiu jau nebepardavineja (sutartyje apie partnerius ir butent is kokio tinklo pardauotuves bus keiciami neminima). O ju siulomi variantai apie 30proc.rinkoje pigesni nei apdraustas telefonas buvo, vieno is pasiulytu variantu net prastesti techniniai duomenys. I mano norus visai neatsizvelgiama
Atsakyti
Reda 2018-08-17 16:51:12
Apgavo ir mane, nusivyliau siais draudikais, nepakliukite i ju spastus. Sugedus nepataisomai mano telefonui pasiule 2 telefonus analogiskai turetam, ju pasiulymas manes netenkina, tokio koki turejau duoti negali, nes tokiu jau nera o kurio as noriu su priemoka neduoda. Nors tureto, siulomu ir norimo telefonu parametrai beveik vienodi, kai pasakiau, jog parametrai tokie pat, tuomet jie ziuri i rinkos kaina, mano turetas telefonas brangesnis o man siulo pigesnius, su priemoka brangesnio neduoda, uz tureto telefono kaina kito ir neduoda, turiu rinktis is ju pasiulytu, zmogaus nuomone lygi nuliui.
Kaip matau, visi klientai nukencia nuo sios draudimo firmos, kodel tam tikros instancijos neatkreipia i tai demesio, neisklauso skundu. Direktoriui, vadovams nera galimybes paskambinti, nes niekas neteikia telefonu.
As parasiau jiems pretenzija, i ja net nesiteike atsakyti per 15 darbo dienu. Be telefono esu jau 1, 5 men. dabar rasau kreipimasi i lietuvos banko prieziuros tarnyba, jeigu reikes rasysiu ir jieskini, tik tada jau prasysiu kompensuoti ir patirta moraline zala ne tik advokato islaidas. Kaip paziuriu i komentarus ar cia ar fb visur ta pati nuomone, kad jie apgaudineja ir siekia sau naudos. Neimanoma susisiekti, konsultantai saiposi, parasysiu absoliuciai visur apie ju veikla, pradedant nuo cia ir fb, kur perziuri tukstanciai zmoniu, kad visi kas imanoma apie juos suzinotu, su tokiu naglumu dar nesu susidurusi, jie zaidzia tuo, kad zmones nezino savo teisiu. Paziuresim ka po to snekes.
Atsakyti
Warranty Expert 2016-11-08 15:11:33
Laba diena, p.Vilija,

susidariusias problemas, stengiamės išspręsti kliento naudai, tačiau turime pripažinti, jog kai kurie atvejai būna nedraudiminiai. Kadangi pirkinio draudimas apsaugo nuo mechaninių gedimų aprašytų draudimo sutartyje, šiuos gedimus ir šaliname. Tik retais atvejais įrenginio remontas pripažįstamas nedraudiminiu (gali būti susijęs su gamintojo garantija ar kt.). Labai atsiprašome už susidariusius nepatogumus. Daugiau galime komentuoti žinodami konkretų atvejų. Jei Jus domina detalesnė informacija, kviečiame susisiekti skambučių centro numeriu - 8 700 33 300.
Kam meluoja ir apgaudineja, kliento naudai sprendziamos problemos..? Klientas jiems niekas, jis reikalingas tik pradzioje, kol isiulomas ju draudimas
Atsakyti
Apgavo ir mane, nusivyliau siais draudikais, nepakliukite i ju spastus. Sugedus nepataisomai mano telefonui pasiule 2 telefonus analogiskai turetam, ju pasiulymas manes netenkina, tokio koki turejau duoti negali, nes tokiu jau nera o kurio as noriu su priemoka neduoda. Nors tureto, siulomu ir norimo telefonu parametrai beveik vienodi, kai pasakiau, jog parametrai tokie pat, tuomet jie ziuri i rinkos kaina, mano turetas telefonas brangesnis o man siulo pigesnius, su priemoka brangesnio neduoda, uz tureto telefono kaina kito ir neduoda, turiu rinktis is ju pasiulytu, zmogaus nuomone lygi nuliui.
Kaip matau, visi klientai nukencia nuo sios draudimo firmos, kodel tam tikros instancijos neatkreipia i tai demesio, neisklauso skundu. Direktoriui, vadovams nera galimybes paskambinti, nes niekas neteikia telefonu.
Atsakyti
Laba diena, p. Renata,
Kaip išsiaiškinome, parinktas analogas buvo siunčiamas į parduotuvę kurioje pirkote įrenginį. Netrukus parduotuvė Jus pasikvies atsiimti įrenginio. Labai atsiprašome už kilusius nepatogumus.
Atsakyti
Warranty Expert 2018-08-16 17:54:10
Laba diena, p. Roberta,
Prašau parašyti savo sertifikato ar žalos numerį. Labai atsiprašome už kylančius nepatogumus, bet gali būti, kad iš vienos parduotuvės į Jums artimiausią parduotuvę įrenginys ilgai keliavo. Prašau pateikti šią informaciją, kad galėtume daugiau pakomentuoti kas atsitiko.
As net negavau pasiulymo del telefono modelio, nes abejoju, kad toki turite. Vis dar jokios informacijos negave, tuomet vel savaitgalis ir tada dar savaite laukti? Jus gal tyciojtes? Dar kai as patvirtinsiu, kad man tinka modelis tel, jis keliaus dvi savaites. Cia absurdas, as rengiuosi jums pateikti rastiska pretenzija ir teisiskai pagrista reikalavima ismoketi pinigus uz tel, nes jus vengiate vykdyti savo isipareigojimus ir nepagristai tempiate laika, del ko man susidaro papildomos sanaudos, nes viso to nera sutartyje. Telefonas ne taisomas, as tiesiog laukiu dvi savaites kol darbuotojas mytuka paspaus. Cia laiko komentuoti turite, o klientu aptarnavimui jum ko truksta, kad dvi savaites nepateikiate jokio sprendimo? Plius as cia nurodziau tel nr, kad galetumete susisiekti, bet jums vistiek reikia, kad parasyciau zalos nr? :D ok. CA0040340
Atsakyti
Roberta 2018-08-14 15:01:02
Sudauziau telefono ekrana. 08-03 pristaciau i MTTC centra tvarkymui. MTTC isvada 08-03 ta pacia diena, kad reikia keisti ekrana ir laukiama info is draudimo. Laukiu laukiu, galiausiai 08-09 paskambinu pati i Warranty experts. Sako netaisysime telefono, laukite sms'u info kokius modelius siulom. Ok, laukiu... laukiu...laukiu...truksta kantrybe, 08-13 skambinu vel, nu tai kur pasiulymas, sako oi, tai dar negavot? ne. nu tai laukit. Tai laukiu. Nezinau gal menesio reikia apsisprest??? Nes as be tel jau beveik dvi savaites ir nepanasu, kad dar per artimiausias dienas cia kazkas pajudes. Nesidrausiu daugiau, niekam nerekomenduosiu ir pasistengsiu visus informuoti, kad neturetu reikalu. Kaip teigia marketingo specialistai, vienas teigiamas atsiliepimas pasiekia 5 vartotojus, o vienas neigiamas 50. Tai sekmes jum.
Laba diena, p. Roberta,
Prašau parašyti savo sertifikato ar žalos numerį. Labai atsiprašome už kylančius nepatogumus, bet gali būti, kad iš vienos parduotuvės į Jums artimiausią parduotuvę įrenginys ilgai keliavo. Prašau pateikti šią informaciją, kad galėtume daugiau pakomentuoti kas atsitiko.
Atsakyti
Sudauziau telefono ekrana. 08-03 pristaciau i MTTC centra tvarkymui. MTTC isvada 08-03 ta pacia diena, kad reikia keisti ekrana ir laukiama info is draudimo. Laukiu laukiu, galiausiai 08-09 paskambinu pati i Warranty experts. Sako netaisysime telefono, laukite sms'u info kokius modelius siulom. Ok, laukiu... laukiu...laukiu...truksta kantrybe, 08-13 skambinu vel, nu tai kur pasiulymas, sako oi, tai dar negavot? ne. nu tai laukit. Tai laukiu. Nezinau gal menesio reikia apsisprest??? Nes as be tel jau beveik dvi savaites ir nepanasu, kad dar per artimiausias dienas cia kazkas pajudes. Nesidrausiu daugiau, niekam nerekomenduosiu ir pasistengsiu visus informuoti, kad neturetu reikalu. Kaip teigia marketingo specialistai, vienas teigiamas atsiliepimas pasiekia 5 vartotojus, o vienas neigiamas 50. Tai sekmes jum.
Atsakyti
Arturas 2018-08-10 17:28:35
Galiu tik pritarti, kad tai neWarranty ekspertai, o akių dūmimo ekspertai, visais įmanomais būdais ieško kaip atsikratyti atsakomybės ir kaip tik nemokėti... labai liūdna, kad jais pasitikėjau kai draudžiausi. Pasistengsiu visais įmanomais būdais išviešinti šią kontorą, kad jai nemokėtų veltui...
Laba diena, p. Artūrai,
Prašau nurodyti sertifikato ar žalos numerį, kad galėtume išsiaiškinti kas atsitiko? Noriu patikinti, atsakomybės niekada nesikratome, stengiamės, kad klientai liktų laimingi pasinaudoję mūsų paslaugomis.
WE komanda
Atsakyti
Audrius 2018-08-10 15:07:49
Viena blogiausių ir nekompetentingiausių draudimo bendrovių su kuria teko turėti reikalų. Jei yra galimybė rinktis alternatyvų tiekėja jį ir pasirinkite.
Visų pirma pasiūlymą įmonė ruošė beveik dvi savaites. Na, kaip ir suprantama - gal darbo krūvis, gal darbuotojų stoka. Taigi sutartis ir pasiūlymas buvo pateiktas. Aš ją patvirtinau ir apmokėjau po savaitės laiko. Deja įmone jos nepriėmė, nes nepatvirtinau ir neapmokėjau tą pačią dieną (pasiūlymas atsiustas 17:54).Patikslinu nei draudimo sutartyje, nei išankstinėje sąskaitoje terminas nėra nurodytas (tik administratores e-meil turinyje). Sutarties perrašyti nauja data, nesutiko argumentuodami, kad negali to padaryti nes prieš tai siusto pasiūlymo nepatvirtinau ta pačią dieną. Sutinku, kad įmonė gali pati spręsti kada sudarinėti sutartis, o kada ne, bet situacija ir jos sprendimo būdas išties absurdiška ir beprasmiška.
Dabar aš jau nesistebiu visais tais neigiamais atsiliepimais apie šią įmonę.
Laba diena, p. Anrdiau,
Pasiūlymas buvo išsiųstas liepos 25-tą dieną ir kaip minėjote, sumokėjimo terminas buvo ta pati diena, Jūs įmoką atlikote rugpjūčio 10d. Dar kartą atsiprašome už kilusius nepatogumus.
Atsakyti
Galiu tik pritarti, kad tai neWarranty ekspertai, o akių dūmimo ekspertai, visais įmanomais būdais ieško kaip atsikratyti atsakomybės ir kaip tik nemokėti... labai liūdna, kad jais pasitikėjau kai draudžiausi. Pasistengsiu visais įmanomais būdais išviešinti šią kontorą, kad jai nemokėtų veltui...
Atsakyti
Viena blogiausių ir nekompetentingiausių draudimo bendrovių su kuria teko turėti reikalų. Jei yra galimybė rinktis alternatyvų tiekėja jį ir pasirinkite.
Visų pirma pasiūlymą įmonė ruošė beveik dvi savaites. Na, kaip ir suprantama - gal darbo krūvis, gal darbuotojų stoka. Taigi sutartis ir pasiūlymas buvo pateiktas. Aš ją patvirtinau ir apmokėjau po savaitės laiko. Deja įmone jos nepriėmė, nes nepatvirtinau ir neapmokėjau tą pačią dieną (pasiūlymas atsiustas 17:54).Patikslinu nei draudimo sutartyje, nei išankstinėje sąskaitoje terminas nėra nurodytas (tik administratores e-meil turinyje). Sutarties perrašyti nauja data, nesutiko argumentuodami, kad negali to padaryti nes prieš tai siusto pasiūlymo nepatvirtinau ta pačią dieną. Sutinku, kad įmonė gali pati spręsti kada sudarinėti sutartis, o kada ne, bet situacija ir jos sprendimo būdas išties absurdiška ir beprasmiška.
Dabar aš jau nesistebiu visais tais neigiamais atsiliepimais apie šią įmonę.
Atsakyti
Ilona 2018-07-30 13:33:48
Tikriausiai prezidentui greičiau gali priskambint nei tai įmonei. Kažkokia nesąmonė, jiems tik, kad pinigus su mokėk, o paskui, kai reik taisyt, be šansų susisiekt, noeofe bendra linija ir viskas, o kur pačio vadovo kontakatai?????????????!?
Laba diena, p. Ilona,
Atleiskite už kilusius nepatogumus, greičiausiai skambinote intensyviausiu periodu. Jei nėra galimybės prisiskambinti prašome užpildyti internetinę užklausą svetainėje https://warranty.expert/lithuania/ atsilaisvinęs konsultantas susisieks su Jumis ir suteiks reikiamą informaciją.
Atsakyti
Tikriausiai prezidentui greičiau gali priskambint nei tai įmonei. Kažkokia nesąmonė, jiems tik, kad pinigus su mokėk, o paskui, kai reik taisyt, be šansų susisiekt, noeofe bendra linija ir viskas, o kur pačio vadovo kontakatai?????????????!?
Atsakyti
Giedrius 2018-05-20 11:05:12
Katastrofa tikra...jokios atsakomybes...
Registravau saldytuva draudiminiam taisymui pirmadieni. Gavau sms kad susisieks per 5 dienas, skambinu ketvirtadieni...atsakymas susisieks. Prabego visas terminas ir jokio skambucio.....
Isvada viena...negali teikti laiku garantinio aptarnavimo, nesiimkit teikti tokiu paslaugu...
Laba diena, p. Giedriau,

Prašau nurodyti žalos ar sertifikato numerį. Labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus, įprastai technikas susisiekia greičiau nei per 5kias dienas. Atsiųskite prašytus duomenis, norime įsigilinti į susiklosčiusią situaciją.
Atsakyti
Katastrofa tikra...jokios atsakomybes...
Registravau saldytuva draudiminiam taisymui pirmadieni. Gavau sms kad susisieks per 5 dienas, skambinu ketvirtadieni...atsakymas susisieks. Prabego visas terminas ir jokio skambucio.....
Isvada viena...negali teikti laiku garantinio aptarnavimo, nesiimkit teikti tokiu paslaugu...
Atsakyti
Raminta 2018-01-24 17:22:35
Kuomet perkant telefoną įkyriai siūlo draudimą, sako, jūs tik sumokėkit draudimo įmoką ir telefonui sušlapus ar dužus ekranui, draudimas kompensuos visas išlaidas.
Vos matomai skilus ekranui, neši telefoną taisyklon, nes galvoji, kad tau tai nieko nekainuos, o poto gauni laiškelį, susimokėk 20 proc, negavus mokėjimo netaisysim.
Po velnių, nebūčiau aš taisius vos matomo skilimo, jei būtų iškart apie papildomus mokėjimus pranešę, o laukus rimto gedimo.
Arba išvis nepirkus draudimo.
Tikiesi žmogiško aptarnavimo, o ne dūmimo į akis, galiausiai lieki kaltas, kad pasitikėjai konsultantu ir neperskaitei kiekvieno sutarties punkto, kurio ko gero ir taip nesuprasi. Konsultantas tam ir yra, kad visa tai paaiškintų.
Ačiū, daugiau Jūsų paslaugomis nesinaudosiu.
Noriu padėkot konsultantei, galėtų ji už mane dabar tuos 20 proc sumokėt.
Laba diena, p. Raminta,
Labai atsiprašome už konsultantę kuri suteikė tokią informaciją, jei galėtumėte nurodyti sertifikato ar žalos numerį, galėtume patikrinti kas Jums pardavė sertifikatą ir imtis atitinkamų veiksmų, kad mūsų klientai nebūtų klaidinami.
Atsakyti
Kuomet perkant telefoną įkyriai siūlo draudimą, sako, jūs tik sumokėkit draudimo įmoką ir telefonui sušlapus ar dužus ekranui, draudimas kompensuos visas išlaidas.
Vos matomai skilus ekranui, neši telefoną taisyklon, nes galvoji, kad tau tai nieko nekainuos, o poto gauni laiškelį, susimokėk 20 proc, negavus mokėjimo netaisysim.
Po velnių, nebūčiau aš taisius vos matomo skilimo, jei būtų iškart apie papildomus mokėjimus pranešę, o laukus rimto gedimo.
Arba išvis nepirkus draudimo.
Tikiesi žmogiško aptarnavimo, o ne dūmimo į akis, galiausiai lieki kaltas, kad pasitikėjai konsultantu ir neperskaitei kiekvieno sutarties punkto, kurio ko gero ir taip nesuprasi. Konsultantas tam ir yra, kad visa tai paaiškintų.
Ačiū, daugiau Jūsų paslaugomis nesinaudosiu.
Noriu padėkot konsultantei, galėtų ji už mane dabar tuos 20 proc sumokėt.
Atsakyti
Šarūnas 2017-12-11 20:02:10
NEPATRIU DRAUSTIS PAS JUOS!!! IŠMESITE PINIGUS I BALA IR JOKIOS NAUDOS IŠ JU. SUMOKĖJA UŽ DRAUDIMA TADA REMONTO FRANČIZE 20% IR GALU GALE BUSITE PERMOKĖJA UŽ REMONTA BETKURIAME KITAME AUTORIZUOTAME SERVISE. PLIUS KEIČIA DALIS KURIU NEREIKIA IR IŠPUČIA I KOSMINE REMONTO KAINA KURIOS PASAKOJE PATS PRIVALAI IR SUMOKETI.
Laba diena, p. Šarūnai,
Prašome nurodyti sertifikato arba žalos numerį, kad galėtume įsigilinti į pateiktą situaciją. Informacija apie frančizę yra nurodyta sertifikato pirmame lape, taipogi sertifikato pirkimo metu esate supažindintas su taisyklėmis, greičiausiai tokį planą pasirinkote kur yra 20% frančizė.
Atsakyti
NEPATRIU DRAUSTIS PAS JUOS!!! IŠMESITE PINIGUS I BALA IR JOKIOS NAUDOS IŠ JU. SUMOKĖJA UŽ DRAUDIMA TADA REMONTO FRANČIZE 20% IR GALU GALE BUSITE PERMOKĖJA UŽ REMONTA BETKURIAME KITAME AUTORIZUOTAME SERVISE. PLIUS KEIČIA DALIS KURIU NEREIKIA IR IŠPUČIA I KOSMINE REMONTO KAINA KURIOS PASAKOJE PATS PRIVALAI IR SUMOKETI.
Atsakyti
Giedrius 2017-11-09 20:19:14
Tragedija o ne imone rekia ja nubausti pasisamdysiu advokata tegul jis man kainuos daugiau nei nuostoliai bet cia jau pricipo reikalas
Laba diena, p. Giedriau, laukėme informacijos iš Jūsų kaip galima būtų identifikuoti Jus, kadangi daugiau informacijos nepateikėte, prašau nurodyti sertifikato ar žalos numerį, kad galėtume įsigilinti į susiklosčiusią situaciją bei pateikti sprendimo būdus?

Taip pat rekomenduojame

EDRAUDA, UADBB
DRAUDIMAS INTERNETU

Adresas: Šeimyniškių g. 21, LT-09236 Vilnius.
Veiklos sritys: draudimas.
Draudimo brokerių įmonė EDRAUDA įkurta 2009 m. ir skirta šiuolaikiškam Lietuvos vartotojui, kuriam ypač svarbus tapo laiko ir kokybės santykis. Pagrindinis mūsų tikslas - suteikti klientui galimybę apsidrausti internetu greitai, paprastai ir pigiau. UADBB EDRAUDA bendradarbiauja su visomis Lietuvoje veikiančiomis...
Altas
Cobra Connex Vodafone

Adresas: Kalniečių g. 104, LT-50184 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; buitinė technika; didmeninė prekyba; draudimas; durys, raktai, spynos; langai; motociklai; vaizdo stebėjimo sistemos.
Altas oficialus Cobra Vodofone, Blaupunkt, Clarion, Parrot, Manta ,Modecom, Mobotix, Dilax, Mobitex, Gerda ir k.t firmų atstovas Lietuvoje. Automobilių apsaugos sistemos, paieškos sistemos, transporto kontrolės sistemos, elektroniniai sprendimai viešajam transportui, didmeninė prekyba elektronikos prekėmis...
FRIDMIS
Viza, vizos i užsienio šalis. Kelionės

Adresas: Vytenio g. 10-87, LT-03112 Vilnius.
Veiklos sritys: draudimas; kelionės; pramogos ir poilsis.
Fridmis, UAB – kelionių organizatorius, sėkmingai veikiantis nuo 1999 m. Kai keliaujate su FRIDMIS, Jums nebūtina apsiriboti standartiniais kelionių paketais. Mes prisiderinsime prie Jūsų poreikių! Kelionių organizatorius FRIDMIS savo veiklą plėtoja šiose srityse: VIZOS: Pagrindinė mūsų įmonės vykdoma veikla yra...
Poilsis ir Mes
STOVYKLOS VAIKAMS

Adresas: A. Goštauto g. 8-248; 249, LT-01108 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; draudimas; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis; renginių organizavimas.
Kelionių organizatorius. Stovyklos vaikams Kelionių organizatorius „Poilsis ir Mes" įkurta 1997 m., tad jau galime pasigirti stabilumą užtikrinančia 20 metų patirtimi kelionių organizavimo srityje. Kelionės kolektyvams savaitgalinės, pažintinės, lėktuvu ir po Lietuvą Kelionės moksleiviams į pramogų ir mokslo...
Riaturas plius
Adresas: Vytenio g. 6, LT-03113 Vilnius.
Veiklos sritys: draudimas; keleivių pervežimas; kelionės; poilsio namai, sanatorijos; pramogos ir poilsis.
Kelionių organizatorius „Riaturas Plius“ siūlo Jums poilsines keliones į populiariausius kurortus Turkijoje, Graikijoje, Bulgarijoje ir kitose šalyse. Taip pat siūlome pažintines keliones į gražiausius Europos miestus autobusu, lėktuvu bei keltu. Įmonės „Riaturas Plius“ darbuotojai patikimai ir laiku padės...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

E. prekybos sprogimas: prekes pristatančios įmonės investuoja
E. prekybos sprogimas: prekes pristatančios įmonės investuoja 05-27 00:36
Karantino metu daugeliui įmonių užvėrus fizines parduotuves, e. prekybos skaičiai stipriai šoktelėjo į viršų. Su net kelis kartus išaugusiomis veiklos apimtimis prekių pristatymu užsiimančios...
Energetikos sektoriaus pokyčius žymi ir žaliosios energijos gamyba, ir nauji sprendimai vartotojams
Energetikos sektoriaus pokyčius žymi ir žaliosios energijos gamyba, ir nauji sprendimai vartotojams 05-27 00:13
Siekis mažinti žmogaus veiklos įtaką klimatui ir tobulėjančios bei pingančios atsinaujinančios energetikos technologijos skatina reikšmingus pokyčius pasauliniame energetikos sektoriuje...
Kodėl paramos didinimas besivystančioms šalims naudingas verslui ir valstybei ?
Kodėl paramos didinimas besivystančioms šalims naudingas verslui ir valstybei ? 05-27 00:03
Prieš 15 metų tapusi ES nare Lietuva gavo ne tik Bendrijos privilegijas, bet ir prisiėmė tarptautinius įsipareigojimus teikti pagalbą besivystančioms šalims ir tokiu būdu prisidėti prie atotrūkio...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar gavote valstybės paramą karantino metu?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Harley-Davidson 24,38 +3,39%
NVIDIA 361,05 +2,86%
eBay 43,45 +2,31%
Chevron 90,28 -1,91%
Citigroup 44,10 -2,00%
Macy's 5,21 -2,98%
Hasbro 66,69 -3,07%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 33,92 +1,28%
Varis 5057,97 -2,41%
Ryžiai 564,00 +14,17%
Vištiena 1,27 -29,44%
Cukrus 0,57 -5,00%
Anglis 58,55 -12,27%
Dyzelis 0,88 -26,05%
Apelsinai 0,58 +5,45%