VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Garantijų centras, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Garantijų centras

Atsiliepimai apie Garantijų centras, UAB

Warranty Expert

Columbia SMAGIAM LAIKUI LAUKE Hiatus
Parašyk savo nuomonę apie Garantijų centras, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Kontora, o ne įmonė, jau daugiau nei savaitę laukiu kol su manim susisieks specialistas, tai spėju dar ilgiau lauksiu kol atvažiuos įvertinti gedimą ir dar tiek pat kol sutaisys. Žiauriai nusivyliau šios “įmonės” paslaugomis...
Atsakyti
Pavoge telefona, pasake kad turi buti apiplesta, zodziu niekam nerekomenduoju, nera gal blogesnes draudimo kompanijos, per juos daugiau niekada nejimsiu garantijos ir kitiem rekomenduosiu neimti.
Atsakyti
Apgautas klientas 2020-11-06 16:17:06
Cia yra tokia s*******o kontora bukit budrus ir nesidrauskit.Pavoge telefona kuri buvau apsidraudes pas juos, tai jie sako jei nebuvote apiplestas ir nebuvo isibrove niekom padeti negalime :DDDDD wow, va cia yra tesiog wow draudimas.Bukit budrus su sitais zulikais
Sveiki,

Apgailestaujame, kad likote nepatenkintas mūsų paslauga. Prašome pateikti sertifikato nr., kad galėtume pateikti išsamesnę informacija.
WE komanda
Apgautas klientas
2020-11-06 16:17:06 IP 28mctdlk
Atsakyti
Cia yra tokia s*******o kontora bukit budrus ir nesidrauskit.Pavoge telefona kuri buvau apsidraudes pas juos, tai jie sako jei nebuvote apiplestas ir nebuvo isibrove niekom padeti negalime :DDDDD wow, va cia yra tesiog wow draudimas.Bukit budrus su sitais zulikais
Atsakyti
Vertinu tik neigiamai 2020-10-14 07:27:39
Niekada neprasidekit su siuo draudeju ir MTTC, kurie ignoruoja bet kokius bandymus susisiekti, tel nr kuris duodas ju puslapi yra isjungtas i rasomus mail ir zinutes ju puslapi taip pat neatsakineja, va cia tai firma tam kad neklausyti tavo skundu ar klausimu jie paprasciausiai atsijunge nuo visur ir ignoruoja, atidaviau tvarkyti telefona Huawei p30 pro pas kuri sudauzytas virsutinis kameros stikliukas, viena is foto apacioje, nusiuntus i Mttc uz poros dienu atejo laiskas jog turiu sumoketi 190, 70 paaiskinus jog yra draudimas kazkodel tai kaina nukrito uz tuos pacius darbus iki 169, 95, bet kadangi yra draudimas turiu sumoketi 33, 99.Kai pas visus kitus servisus kur taiso telefonus kameros keitimo kaina 65e.Toliau bandziau aiskintis ar tikrai reikia keisti kamera jai suduzes tik virsutinis stikliukas po kuriuo yra dar vienas ir po to tik kameros.Kadangi Mttc neatsako teko kreiptis i draudejus, pirmam paskambinus aiskino jog greiciausia vienas stikliukas nesikeicia todel turbut reiks keisti ir kamera, bet pasitikslins servise ir gausiu atsakyma jo negavus po 5d skambinu dar karta atsiliepe kitas konsultantas kuris paaiskino jog servise dyrba tikri''profesionalai'' ir siaip sau kameros nekeis, prasiau duoti Mtcc kontaktus nes neitikino, paaiskino jog ju neturi iskyrus pasta i kuri mttc atsako per 5 d, cia as buvo sokiruotas draudejas neturi savo serviso kontaktu, veliau konsultantas pridure nepatinka pasiiemi telefona ir taisai kur nori, cia buvau sokiruotas antra karta, kai pinigai uz draudima pas juos tave tiesiog siuncia velniop.Laukiu atsakymo toliau is mtcc ar reikalingas kameros keitimas, jai pasakys jog taip tiek to, bet pakeista kamera noriu atgauti atgal, kad galetu ivertinti tikri specialistai ar tikrai ja reikejo keisti, nes tai mano teise ir mano dalys, taip pat veliau kreipsiuos i atitinkamas institucijas, jog patikrintu remonto kainu skyrtuma pas jus ir pas kitus servisus ar tai yra teiseta uzsikelti remonto kaina 3 kartus, kad kuo daugiau islupti is zmoniu pinigu.Ziauriai nusivyles siom dviem imonem, stengsiuos kuo daugiau apsviesti zmoniu apie jus, kad jokiais budais nepadarytu klaidos ir nesidraustu pas jus, nors ir kaip graziai suokia konsultantai pries perkant daikta apie tuos draudimus.
Sveiki,
Nurodykite sertifikato ar žalos numerį, be šios informacijos negalime Jūsų identifikuoti ir pateikti atsakymų.
WE komanda.
Vertinu tik neigiamai
2020-10-14 07:27:39 IP 2isklbk0
Atsakyti
Niekada neprasidekit su siuo draudeju ir MTTC, kurie ignoruoja bet kokius bandymus susisiekti, tel nr kuris duodas ju puslapi yra isjungtas i rasomus mail ir zinutes ju puslapi taip pat neatsakineja, va cia tai firma tam kad neklausyti tavo skundu ar klausimu jie paprasciausiai atsijunge nuo visur ir ignoruoja, atidaviau tvarkyti telefona Huawei p30 pro pas kuri sudauzytas virsutinis kameros stikliukas, viena is foto apacioje, nusiuntus i Mttc uz poros dienu atejo laiskas jog turiu sumoketi 190, 70 paaiskinus jog yra draudimas kazkodel tai kaina nukrito uz tuos pacius darbus iki 169, 95, bet kadangi yra draudimas turiu sumoketi 33, 99.Kai pas visus kitus servisus kur taiso telefonus kameros keitimo kaina 65e.Toliau bandziau aiskintis ar tikrai reikia keisti kamera jai suduzes tik virsutinis stikliukas po kuriuo yra dar vienas ir po to tik kameros.Kadangi Mttc neatsako teko kreiptis i draudejus, pirmam paskambinus aiskino jog greiciausia vienas stikliukas nesikeicia todel turbut reiks keisti ir kamera, bet pasitikslins servise ir gausiu atsakyma jo negavus po 5d skambinu dar karta atsiliepe kitas konsultantas kuris paaiskino jog servise dyrba tikri''profesionalai'' ir siaip sau kameros nekeis, prasiau duoti Mtcc kontaktus nes neitikino, paaiskino jog ju neturi iskyrus pasta i kuri mttc atsako per 5 d, cia as buvo sokiruotas draudejas neturi savo serviso kontaktu, veliau konsultantas pridure nepatinka pasiiemi telefona ir taisai kur nori, cia buvau sokiruotas antra karta, kai pinigai uz draudima pas juos tave tiesiog siuncia velniop.Laukiu atsakymo toliau is mtcc ar reikalingas kameros keitimas, jai pasakys jog taip tiek to, bet pakeista kamera noriu atgauti atgal, kad galetu ivertinti tikri specialistai ar tikrai ja reikejo keisti, nes tai mano teise ir mano dalys, taip pat veliau kreipsiuos i atitinkamas institucijas, jog patikrintu remonto kainu skyrtuma pas jus ir pas kitus servisus ar tai yra teiseta uzsikelti remonto kaina 3 kartus, kad kuo daugiau islupti is zmoniu pinigu.Ziauriai nusivyles siom dviem imonem, stengsiuos kuo daugiau apsviesti zmoniu apie jus, kad jokiais budais nepadarytu klaidos ir nesidraustu pas jus, nors ir kaip graziai suokia konsultantai pries perkant daikta apie tuos draudimus.
Atsakyti
Rycka 2020-10-10 19:00:32
Tai kad as ji kas antra diena paskambines diktuoju ir jokio atsakymo, isskirus kad isspresit
P. Rycka,
Nurodykite čia, kad galėtume pateikti atsakymą.
WE komanda
Atsakyti
Aldona 2020-10-07 11:14:56
Sveiki, televizorių tvarko jau antrą kartą. Pirmą kartą taisė tris savaites, parvežus, parodė porą savaičių, ir vel sugedo. Po savaitės paskambinus, sako dar televizoriaus nera, nors parduotuve išsiunte rugsejo 30d.Tai įdomu, kada jis iš viso bus pataisytas, ir kiek jo reikės laukti? Jei jis nepataisomas, kiek reikes jį dar transportuoti į taisyklą?
P. Aldona,
Nurodykite sertifikato ar žalos numerį, be šios informacijos negalime Jūsų identifikuoti ir pateikti atsakymų.
WE komanda
Atsakyti
Warranty Expert 2020-09-18 10:42:19
P. Rycka,
Prašom atsiųsti žalos numerį, kad galėtume įsigilinti į pateiktą situaciją bei išspręsti šį nesusipratimą. WE komanda
Tai kad as ji kas antra diena paskambines diktuoju ir jokio atsakymo, isskirus kad isspresit
Atsakyti
Sveiki, televizorių tvarko jau antrą kartą. Pirmą kartą taisė tris savaites, parvežus, parodė porą savaičių, ir vel sugedo. Po savaitės paskambinus, sako dar televizoriaus nera, nors parduotuve išsiunte rugsejo 30d.Tai įdomu, kada jis iš viso bus pataisytas, ir kiek jo reikės laukti? Jei jis nepataisomas, kiek reikes jį dar transportuoti į taisyklą?
Atsakyti
Jolanta 2020-09-30 13:22:16
Sveiki,
Įsigijau brangų televizorių. Topo centras pataria už 10% kainos įsigyti papildomą draudimą. Parašykite kokia nauda, ar verta?
Sveiki,

malonu, kad domitės mūsų siūlomomis paslaugomis. Apsisprendimui palengvinti, rekomenduojame kreiptis nurodytais kontaktais: tel.nr.:870033300 ir vilnius@warranty.expert. Mielai pakonsultuosime ir patarsime, kokią paslaugą geriausia įsigyti.
Atsakyti
Sveiki,
Įsigijau brangų televizorių. Topo centras pataria už 10% kainos įsigyti papildomą draudimą. Parašykite kokia nauda, ar verta?
Atsakyti
Rycka 2020-09-15 11:07:25
Issiveze skalbimo masina jau beveik du menesius ir neaisku kada atgausiu, skambinu pats visalaika, nors ir sako, kad paskambys informuos apie situacija, bet nesulaukiu niekada, jokio problemu sprendimo
P. Rycka,
Prašom atsiųsti žalos numerį, kad galėtume įsigilinti į pateiktą situaciją bei išspręsti šį nesusipratimą. WE komanda
Atsakyti
Issiveze skalbimo masina jau beveik du menesius ir neaisku kada atgausiu, skambinu pats visalaika, nors ir sako, kad paskambys informuos apie situacija, bet nesulaukiu niekada, jokio problemu sprendimo
Atsakyti
Giedre 2020-09-02 22:10:17
Jus turite omeny zalos nr?
P. Giedre,
Nėra skirtumo, ką turite arčiausiai, žalos numerį arba sertifikato numerį.
WE komanda
Atsakyti
Warranty Expert 2020-09-02 17:27:14
Sveiki, ar galite nurodyti sertifikato nr., kad galėtume paanalizuoti Jūsų situaciją?
WE komanda
Jus turite omeny zalos nr?
Atsakyti
Nusivylusi jumis 2020-09-01 11:31:53
Apsidraudusi preke remonto laukiau daugiau nei menesi, zadetu skambuciu nesulaukdavau, teko paciai “judint”, reziume zadejo pakeisti preke analogiska arba brangesne esant draudimui, taciau vistiek gavau primoketi ir dar uz pristatyma susimoket. Tai kur draudimo esme??? Esu tikrai nusivylus. Be to, neatsiliepia nei telefonu, nei atraso i laiskus.
Sveiki, ar galite nurodyti sertifikato nr., kad galėtume paanalizuoti Jūsų situaciją?
WE komanda
Nusivylusi jumis
2020-09-01 11:31:53 IP 5f4sotq5
Atsakyti
Apsidraudusi preke remonto laukiau daugiau nei menesi, zadetu skambuciu nesulaukdavau, teko paciai “judint”, reziume zadejo pakeisti preke analogiska arba brangesne esant draudimui, taciau vistiek gavau primoketi ir dar uz pristatyma susimoket. Tai kur draudimo esme??? Esu tikrai nusivylus. Be to, neatsiliepia nei telefonu, nei atraso i laiskus.
Atsakyti
Povilas 2020-08-24 10:39:23
Drausdamiesi nuo vagystės, būsite "ekspertiškai" apvogti šio draudėjo nusipirkę pevertį draudimą. Vagystes kompensuos jeigu tik gavote į snukį kai jums plėšė iš rankų telefoną.
P. Povilai,
Draudimas kompensuoja vagystę kuri yra pripažinta policijos kaip vagystė, pagal LT įstatymus, vagystė laikomas veiksmas su apiplėšimo ar įsibrovimo požymiais, kitais atvejais tai laikoma įrenginio dingimu ko nekompensuoja draudimas.
WE komanda
Atsakyti
Drausdamiesi nuo vagystės, būsite "ekspertiškai" apvogti šio draudėjo nusipirkę pevertį draudimą. Vagystes kompensuos jeigu tik gavote į snukį kai jums plėšė iš rankų telefoną.
Atsakyti
Gvidas 2020-06-30 17:20:16
CE0058829 prisiskambinti neįmanoma, vos surinkus numerį, telefonas išjungiamas. Siūlote keitimui ženkliai blogesnius dulkių siurblius, prašau grąžinti pinigus, kuriuos sumokėjau už įkraunamą siurblį ir papildomą draudimą.
P. Gvidai,
Atsiprašome už kilusius nepatogumus, matome keitimas įvykdytas, tikimės esate patenkintas priimtu sprendimu.
WE komkanda
Atsakyti
CE0058829 prisiskambinti neįmanoma, vos surinkus numerį, telefonas išjungiamas. Siūlote keitimui ženkliai blogesnius dulkių siurblius, prašau grąžinti pinigus, kuriuos sumokėjau už įkraunamą siurblį ir papildomą draudimą.
Atsakyti
Donatas 2020-05-22 16:18:04
Mano atsiliepimas kaip ir daugelio, neigiamas. Draustas siurblys, paskutiniais garantijos metais jis sugedo, pridavėm šiai įmonei, 2 savaites nesulaukėm jokių žinių, 3 -ią savaitę patys skambinom. Tik tada informavo, kad nusitrinęs gamyklinis serijos numeris, kurio savo draudimo sutartyje net nėra įrašyta. Šis numeris yra dulkių siurblio apačioje, vietoje, ant kurios jis daugiausia būna, ir nieko keisto, kad jo beveik nebematyti. šiaip galėtų ir pardavėjai apie sąlygas daugiau kalbėti.Šia dingstimi atsisakė kažką daryti, o grąžino prekę mums... Į dar kartą parašytą laišką jokio atsakymo nesulaukėm... va taip jie elgiasi su klientais, gaila, jog turim dar prekę su šiuo draudimu, kurio tikiuosi, kad neprireiks.
Laba diena, p Donatai

Apgailestaujame, kad nepavyko pasinaudoti mūsų paslaugomis, tačiau gamyklinis lipdukas yra skirtas identifikuoti prietaisą, pagal jį autorizuotas gamintojo servisas nustato ar tai yra būtent tas pats prietaisas kuris yra įsigytas parduotuvėje ir Jūsų sertifikate. Būtinai komunikuosime su pardavėjais ir priminsime, kad būtina informuoti klientą apie šias sąlygas.

WE komanda
Atsakyti
Mano atsiliepimas kaip ir daugelio, neigiamas. Draustas siurblys, paskutiniais garantijos metais jis sugedo, pridavėm šiai įmonei, 2 savaites nesulaukėm jokių žinių, 3 -ią savaitę patys skambinom. Tik tada informavo, kad nusitrinęs gamyklinis serijos numeris, kurio savo draudimo sutartyje net nėra įrašyta. Šis numeris yra dulkių siurblio apačioje, vietoje, ant kurios jis daugiausia būna, ir nieko keisto, kad jo beveik nebematyti. šiaip galėtų ir pardavėjai apie sąlygas daugiau kalbėti.Šia dingstimi atsisakė kažką daryti, o grąžino prekę mums... Į dar kartą parašytą laišką jokio atsakymo nesulaukėm... va taip jie elgiasi su klientais, gaila, jog turim dar prekę su šiuo draudimu, kurio tikiuosi, kad neprireiks.
Atsakyti
Julija 2020-04-03 10:09:44
Laba diena,
Pirkau skalbimo masina, apdraudziau 3 metų papildoma garantija. Gedima uzregistravau 2020.03.12.
Skalbimo masina pasieme kovo 19d. Kovo 20 d. gavau atsakyma, kad per 5 darbo dienas su manim susisieks ir masina bus pakeista. Deja, praejo 10 d.d. Atsakymo nei is topo centro, nei is draudimo imones neturiu. Skambinau, atsakymas - laukit, tokiu daug, dabar karantinas, vedamos derybos su topo centru.
Noriu konkretaus atsakymo, ar skalbimo masina gausiu ir konkretu laika kada. Esu garbaus amziaus ir skalbti rankomis negaliu, deja, Druskininkuose skalbyklos nedirba. Draudimo sertifikatas SP 0160108
Pagarbiai julija
Laba diena, p. Julija,
Karantinas tikrai pakoregavo labai daug procesų. Apgailestaujame už ilgą laukimo laiką, susisiekėme su Topo Centru, Jūs jau gavote informaciją apie siūlomus įrenginius, lauksime Jūsų sprendimo.
WE komanda
Atsakyti
Laba diena,
Pirkau skalbimo masina, apdraudziau 3 metų papildoma garantija. Gedima uzregistravau 2020.03.12.
Skalbimo masina pasieme kovo 19d. Kovo 20 d. gavau atsakyma, kad per 5 darbo dienas su manim susisieks ir masina bus pakeista. Deja, praejo 10 d.d. Atsakymo nei is topo centro, nei is draudimo imones neturiu. Skambinau, atsakymas - laukit, tokiu daug, dabar karantinas, vedamos derybos su topo centru.
Noriu konkretaus atsakymo, ar skalbimo masina gausiu ir konkretu laika kada. Esu garbaus amziaus ir skalbti rankomis negaliu, deja, Druskininkuose skalbyklos nedirba. Draudimo sertifikatas SP 0160108
Pagarbiai julija
Atsakyti
Laba diena,
Pirkau skalbimo masina, apdraudziau 3 metų papildoma garantija. Gedima uzregistravau 2020.03.12.
Skalbimo masina pasieme kovo 19d. Kovo 20 d. gavau atsakyma, kad per 5 darbo dienas su manim susisieks ir masina bus pakeista. Deja, praejo 10 d.d. Atsakymo nei is topo centro, nei is draudimo imones neturiu. Skambinau, atsakymas - laukit, tokiu daug, dabar karantinas, vedamos derybos su topo centru.
Noriu konkretaus atsakymo, ar skalbimo masina gausiu ir konkretu laika kada. Esu garbaus amziaus ir skalbti rankomis negaliu, deja, Druskininkuose skalbyklos nedirba. Draudimo sertifikatas SP 0160108
Pagarbiai julija
Atsakyti
pasipiktinusi klienė 2020-03-25 14:43:10
Man labai gaila, kad esame išleidę pinigus ir įsigiję papildomą šios kompanijos draudimą. Prekybininkai gražiai kalbėdami iškišo papildomą buitinės technikos draudimą, kurį dabar perskaičius pasišiaušė plaukai, praktiškai šios kompanijos sąlygos sudarytos taip, kad ji išviso nieko nekompensuoja. Taip buvo ir mums. Klientai pirkdami techniką niekada neskaito sąlygų (nes tiesiog nėra tam sąlygų), o draudimo kompanija tuo naudojasi. PATARIMAS visiems: Kai drausite papildomai techniką, įsiskaitykite sąlygas ir būkite budrūs nes gali tekti nusivilti.
P. kliente,
Įsigijus sertifikatą klientas turi 30 dienų laikotarpį įsigilinti į sąlygas bei sutartį, per 30 dienų gali atsisakyti paslaugos jei netenkina sąlygos. Taip pat įsigijus sertifikatą klientui išsiunčiama/atspausdinama pilna sutartis.
Nurodykite sertifikato numerį, kad galėtume išsiaškinti Jūsų situaciją.
WE komanda
pasipiktinusi klienė
2020-03-25 14:43:10 IP 2ivro92k
Atsakyti
Man labai gaila, kad esame išleidę pinigus ir įsigiję papildomą šios kompanijos draudimą. Prekybininkai gražiai kalbėdami iškišo papildomą buitinės technikos draudimą, kurį dabar perskaičius pasišiaušė plaukai, praktiškai šios kompanijos sąlygos sudarytos taip, kad ji išviso nieko nekompensuoja. Taip buvo ir mums. Klientai pirkdami techniką niekada neskaito sąlygų (nes tiesiog nėra tam sąlygų), o draudimo kompanija tuo naudojasi. PATARIMAS visiems: Kai drausite papildomai techniką, įsiskaitykite sąlygas ir būkite budrūs nes gali tekti nusivilti.
Atsakyti
Pavardenis 2020-02-28 21:21:40
Po 3 mėnesių vis dar tvarko televizorių.
Nėra tikslo pratęsti garantijos, nes vis tiek turėjome pirkti naują televizorių.
Prašome nurodyti sertifikato arba žalos numerį, kad galėtume Jus identifikuoti ir pakomentuoti susiklosčiusią situaciją. WE komanda
Atsakyti
Po 3 mėnesių vis dar tvarko televizorių.
Nėra tikslo pratęsti garantijos, nes vis tiek turėjome pirkti naują televizorių.
Atsakyti
Silvia 2020-02-22 09:25:00
Tragedija, o ne firma, kuri neatlieka iki galo, , savo namų darbų".
Geeeda! Niekam nerekomenduoju.
P. Silvija,
Prašau nurodyti savo sertifikato numerį, kad galėtume su Jumis susisiekti?
WE komanda
Atsakyti
Tragedija, o ne firma, kuri neatlieka iki galo, , savo namų darbų".
Geeeda! Niekam nerekomenduoju.
neadekvati įmonė
2019-12-05 16:35:10 IP 2df787ns
Atsakyti
Klientas kuris negali nei vieno varžto atsukti, kad neprasti garantijos, o pateikiamos išvados emtoservis, kad privalau išsivalyti ir atsisukti varžtus, tapatį telefonu pakomentavo ir Garantijų centras, UAB - Warranty, manomai siekia, kad prarasčiau garantiją. Atsargiai apgaudinėja klientus, išrašinėjami melagingo turinio defektiniai aktai.
neadekvati įmonė
2019-12-05 16:19:40 IP 2df787ns
Atsakyti
Warranty Expert 2019-12-05 16:02:38
P. Kliente,
Mums rūpi klientai dėl to atsakome į visus klientams kylančius klausimus, Jūs nesate išimtis.
Kai įsigijote įrenginį už jį buvo atsakingas prekės pardavėjas. Pas mus Jūs turite įrenginio pratęstą garantiją (pasibaigus gamintojo garantijai įrenginys tvarkomas pagal pratęstos garantijos draudimo planą) pagal kurią ir buvo vykdomas nemokamas remontas du kartus, o šis, trečias gedimas (mums žinomas) nėra tvarkomas, nes gedimas įvyko dėl nepriežiūros. Jei tai buvo akivaizdus brokas, gamintojas būtų pakeitęs įrenginį per gamintojo garantiją.
Kas keičia broką LIETUVOJE, faktines aplinkybes pateikite, kad pagrįstumėte jūs ką rašote, kodėl įrenginys nuo pirkimo dienos pastoviai remontuojamas, ir per keturis metus negaliu juo naudotis? PENKIS KARTUS REMONTUOTAS. Kodėl keistas malūnėlis ir įrenginio plokšte ir kiti mazgai? Kodėl viskas jau pakeista ir neveikia? Youtube pažiūrėkite veikimo principą esamo kavos aparato, nes jūs save žeminate tiek ir klientą savo nepagrįstais teiginiais, nėra Lietuvoje gero serviso - -APGAILETINA ĮMONĖ Warranty Expert nes rašote nesąmones. Tai ką sutvarkė praeitą kartą ar nutvarkė, kad kaltinti klientą po aparato neva sutvarkymo. PATEIKITE EXPERTŲ IŠVADAS.
Atsakyti
Klientas 2019-12-05 13:28:30
Visiems rekomenduoju nesusigundyti papildoma garantija, melas, geriau normalų namų draudimą turėti, kuris irgi taikomas iki penkių metu senumo įrenginiams. Vis tiek daiktą netvarkys Warranty Expert.
Įrenginys tvarkomas nuo 2016 metų, jei nesugebate sutvarkyti kavos aparato nuo pirkimo dienos, kartojuosi - viskas pakeistas, tai kodėl jūs kaltinate klientą neva nemoku naudotis, (mygtukų kombinacija prašyta instrukcijoje), jei esate teisūs, kam atsakinėjate, akivaizdus brokas nuo pirkimo dienos, tai kam reikalinga papildoma garantija daiktui? Kavos aparatas skirtas naudotis, o ne žiūrėti į jį.
P. Kliente,
Mums rūpi klientai dėl to atsakome į visus klientams kylančius klausimus, Jūs nesate išimtis.
Kai įsigijote įrenginį už jį buvo atsakingas prekės pardavėjas. Pas mus Jūs turite įrenginio pratęstą garantiją (pasibaigus gamintojo garantijai įrenginys tvarkomas pagal pratęstos garantijos draudimo planą) pagal kurią ir buvo vykdomas nemokamas remontas du kartus, o šis, trečias gedimas (mums žinomas) nėra tvarkomas, nes gedimas įvyko dėl nepriežiūros. Jei tai buvo akivaizdus brokas, gamintojas būtų pakeitęs įrenginį per gamintojo garantiją.
Atsakyti
Warranty Expert 2019-12-05 09:34:38
P. liudininke,

Kaip Jūs buvote informuotas, Jūsų aparatas buvo tvarkomas tris kartus, apgailestaijame jog neišgirdote atsakymų į visus Jums kilusius klausimus.

Paslaugos teikiamos pagal draudimo sertifikate nurodytas taisykles, bet įrenginio naudotojas taip pat turi rūpintis įrenginiu ir naudotis juo pagal gamintojo rekomendacijas. Mūsų žiniomis Jūs naudojotės įrenginiu 5 mėn iki dabar ivykusio užregistruoto gedimo.
Visiems rekomenduoju nesusigundyti papildoma garantija, melas, geriau normalų namų draudimą turėti, kuris irgi taikomas iki penkių metu senumo įrenginiams. Vis tiek daiktą netvarkys Warranty Expert.
Įrenginys tvarkomas nuo 2016 metų, jei nesugebate sutvarkyti kavos aparato nuo pirkimo dienos, kartojuosi - viskas pakeistas, tai kodėl jūs kaltinate klientą neva nemoku naudotis, (mygtukų kombinacija prašyta instrukcijoje), jei esate teisūs, kam atsakinėjate, akivaizdus brokas nuo pirkimo dienos, tai kam reikalinga papildoma garantija daiktui? Kavos aparatas skirtas naudotis, o ne žiūrėti į jį.
Atsakyti
liudininkas 2019-12-04 19:48:56
Per 40 minučių nesugebėjo padiktuoti įmonės el. Pašto, kuris nėra nurodytas jų internetiniame puslapyje. Negalėjo atsakyti nei į vieną užduotą klausimą darbuotoja, vadinasi bandė.

Atsisakykite jų paslaugų, paslaugos neteikiamos, o tik bandoma išvengti atsakomybės.

Jūs ekspertai? Tai kodėl penktą kartą tvarkomas kavos aparatas? Buvo keista pagrindinė plokšte, malūnėlis, klientas kaltas ar jūs su jūsų garantiniais servisais kalti, kurie nesugeba sutvarkyti nuo pirkimo dienos kavos aparato, manomai nutvarkė -sugadino.?
Jau metus laiko negaliu naudotis kavos aparatu, čia vadinasi papildoma garantija.
P. liudininke,

Kaip Jūs buvote informuotas, Jūsų aparatas buvo tvarkomas tris kartus, apgailestaijame jog neišgirdote atsakymų į visus Jums kilusius klausimus.

Paslaugos teikiamos pagal draudimo sertifikate nurodytas taisykles, bet įrenginio naudotojas taip pat turi rūpintis įrenginiu ir naudotis juo pagal gamintojo rekomendacijas. Mūsų žiniomis Jūs naudojotės įrenginiu 5 mėn iki dabar ivykusio užregistruoto gedimo.
Atsakyti
Warranty Expert 2019-12-04 17:57:58
P. Kliente,
Jūsų įrenginys sugedo dėl nepriežiūros, rastas pelėsis, o ne dėl savaiminio gedimo nuo ko dengia Jūsų turimas draudimo planas. Diagnostiką atliko Jūsų turimo įrenginio gamintojo autorizuotas servisas, neturime pagrindo abejoti šio serviso pateiktomis išvadomis.
Per 40 min pokalbį telefonu mėginome atsakyti į visus Jums kylančius klausimus, apgailestaujame, kad vis tiek iškyla neaiškumų.
Per 40 minučių nesugebėjo padiktuoti įmonės el. Pašto, kuris nėra nurodytas jų internetiniame puslapyje. Negalėjo atsakyti nei į vieną užduotą klausimą darbuotoja, vadinasi bandė.

Atsisakykite jų paslaugų, paslaugos neteikiamos, o tik bandoma išvengti atsakomybės.

Jūs ekspertai? Tai kodėl penktą kartą tvarkomas kavos aparatas? Buvo keista pagrindinė plokšte, malūnėlis, klientas kaltas ar jūs su jūsų garantiniais servisais kalti, kurie nesugeba sutvarkyti nuo pirkimo dienos kavos aparato, manomai nutvarkė -sugadino.?
Jau metus laiko negaliu naudotis kavos aparatu, čia vadinasi papildoma garantija.
Atsakyti
Klientas 2019-12-04 15:47:28
Venkite šios įmonės:

Kam pratęsinėti garantija, jei turimas daugelių namų draudimas, kuris viską apima ir techniką, kam mokėti papildomai manomai (mano asmeninė nuomonė) aferistinei įmonei.

Apgailėtina įmonė, kuri remiasi melagingais serviso defektiniais aktais, dirba nekompetentingi darbuotojai, visais įmanomais būdais atsisako suteikti paslaugas, pagal partęsta garantiją.
Aptarnavimas klaikus neišklausius kliento vienašališkai pabaigiamas pokalbis, atsakymai nepateikiami, defektiniai aktai melagingo turinio, tikriausia bendru susitarimu su Emtoservis, kuris pateikinėja melagintus defektinius aktus. Venkite ir šios įmonės.
P. Kliente,
Jūsų įrenginys sugedo dėl nepriežiūros, rastas pelėsis, o ne dėl savaiminio gedimo nuo ko dengia Jūsų turimas draudimo planas. Diagnostiką atliko Jūsų turimo įrenginio gamintojo autorizuotas servisas, neturime pagrindo abejoti šio serviso pateiktomis išvadomis.
Per 40 min pokalbį telefonu mėginome atsakyti į visus Jums kylančius klausimus, apgailestaujame, kad vis tiek iškyla neaiškumų.
Atsakyti
Venkite šios įmonės:

Kam pratęsinėti garantija, jei turimas daugelių namų draudimas, kuris viską apima ir techniką, kam mokėti papildomai manomai (mano asmeninė nuomonė) aferistinei įmonei.

Apgailėtina įmonė, kuri remiasi melagingais serviso defektiniais aktais, dirba nekompetentingi darbuotojai, visais įmanomais būdais atsisako suteikti paslaugas, pagal partęsta garantiją.
Aptarnavimas klaikus neišklausius kliento vienašališkai pabaigiamas pokalbis, atsakymai nepateikiami, defektiniai aktai melagingo turinio, tikriausia bendru susitarimu su Emtoservis, kuris pateikinėja melagintus defektinius aktus. Venkite ir šios įmonės.
Atsakyti
Antanas Gediminas Kurpavičius 2019-10-24 12:38:48
Laba diena, Gerbiami Ponai,
2019.10.08 televizoriaus SAMSUNG garantinaiam laikui pratęsti į Jūsų sąskaitą pavedžiau 50 eurų. Iki šiol jokio dokumento apie garantijos patęsimą negavau. Kur dingo mano, vargšo pensin inko, pinigėliai?
Mano adresas Žirmūnų g. 97-76 Vilnius
Laba diena, p. Antanai Gediminai,
Kaip kalbėjome telefonu, atsiprašome už ilgą atsakymo laukimą, greičiausiai išsiųsto sertifikato nepastebėjote, bet kaip aptarėme, persiuntėme Jums sertifikatą.
Antanas Gediminas Kurpavičius
2019-10-24 12:38:48 IP 28meo2o9
Atsakyti
Laba diena, Gerbiami Ponai,
2019.10.08 televizoriaus SAMSUNG garantinaiam laikui pratęsti į Jūsų sąskaitą pavedžiau 50 eurų. Iki šiol jokio dokumento apie garantijos patęsimą negavau. Kur dingo mano, vargšo pensin inko, pinigėliai?
Mano adresas Žirmūnų g. 97-76 Vilnius
Atsakyti
Sveiki. Ir aš noriu pasidalinti apie patirtas neigiamas emocijas del sios kompanijos teikiamu paslaugu. Per papildoma draudimini laikotarpi sugedus skalbimo masinai buvo uzregistruotas skalbikles gedimas. Gedimas nepataisomas, todel buvo pasiulyta pakeisti produkta I nauja pakaitala. SMS ziniute si kompanija atsiunte pasiulyma issirinkti viena is triju ju siulomu variantu. Issirinkus viena is ju paaiskejo, kad uz pakaitala reikia papildomai primoketi primoketi, kadangi parduotuveje kaina yra 40 Eur didesne negu tos pacios parduotuves kaina internetineje parduotuveje. Be to, konsultantai pranese, kad keisti pakaitala galima tik toje parduotuveje kur pries tai buvo isigyta preke, nors pagal informacija pateikta ju internetineje svetaineje si kompanija bendradarbiauja ir su kitais partneriais, Kure siulo prekes tik internetineje erdveje. Ir kaip bebutu keista, ju partneriu internetijene erdveje kaina prekes isigijimo kaina yra 40 Eur pigesne, negu kaina, uz kuria kompanija keicia su priemoka. Nesuvokiamas dalykas. O ju atsakymas "mes negalime pakeisti pakaitala uz electronines parduotuves kaina ". Esu nusiteikusi kovoti iki galo ir reikalauti preke pakeisti uz atitinkama ir ju partneriu siuloma El.parduotuvese kaina.
Atsakyti
Jonas 2018-12-14 17:49:56
Pritariu visiems šiame puslapyje surašytiems blogiems komentarams. Keista kaip tokias kompanijas pasirenka iDeal'as. Neturi hebra gėdos jausmo, atrašinėja net čia trindami savo litanijas ir gaišindami klientų laiką.

Bėkite kuo toliau nuo jų.
Labas vakaras, p. Jonai,
Dėkojame už komentarą. Apgailestaujame, kad mūsų paslauga nepatenkino Jūsų lūkesčių.
Atsakyti
Pritariu visiems šiame puslapyje surašytiems blogiems komentarams. Keista kaip tokias kompanijas pasirenka iDeal'as. Neturi hebra gėdos jausmo, atrašinėja net čia trindami savo litanijas ir gaišindami klientų laiką.

Bėkite kuo toliau nuo jų.
Atsakyti
vytenis 2018-11-20 11:49:09
Siųlyčiau nesinaudoti šio draudėjo paslaugomis. Apdraudžiau mob. telefoną ir atsitikus įvykiui nesugebėjo pataisyti ir pakeitė kitu, bet pasirodo nuo tada kai gavau nauja telefona garantiją nebegalioja. Siulyciau niekada nesutikti su nauju aparatu o reikalauti remontuoti!
P. Vyteni,
Pakeistam įrenginiui suteikiama 24 mėn. garantija. Jūsų atveju įvyko antra žala ir įrenginio remontas nebuvo galimas, ko pasekoje Jums buvo pakeistas įrenginys į visiškai naują.
Pakeitus įrenginį nauju, draudikas išmoka visas draudimines sumas taip pat nebelieka apdraustojo įrenginio. Dėl šios priežasties nutrūksta senojo įrenginio draudimas.
Atsakyti
Siųlyčiau nesinaudoti šio draudėjo paslaugomis. Apdraudžiau mob. telefoną ir atsitikus įvykiui nesugebėjo pataisyti ir pakeitė kitu, bet pasirodo nuo tada kai gavau nauja telefona garantiją nebegalioja. Siulyciau niekada nesutikti su nauju aparatu o reikalauti remontuoti!
Atsakyti
Pirkejas 2018-11-13 08:42:09
Visu pirma ne jus suradote kita pardaveja, kuris dar prekiauja tokias telefonais, o as gaisdama savo laika. Jus tiesiog sudarote tokius variantus kur jums finansiskai butu parankesti, neatsizvelgdami i kliento norus, poreikius, apdrausto irenginio kaina. Visu antra tik savo atkaklumo deka issireikalavau to kas man priklauso sugaisdama daug brangaus laiko ir nervu. Skundas tikrai yra pagristas ir teisingas
Laba diena,
Ačiū už Jūsų pastabas, džiugu, kad radome bendrą sprendimą, gero naudojimosi nauju įrenginiu.
Atsakyti
Warranty Expert 2018-10-31 10:41:16
Laba diena,
Atsižvelgiant į Jūsų išreikštą nepasitenkinimą bei reikalavimą keisti į tokį patį įrenginį susisiekėme su pardavėju kuris dar turėjo tokių įrenginių ir susitarėme kaip galime Jums pakeisti į tokį patį įrenginį. Siūlomi įrenginiai pagal techninius parametrus, ne pagal kainą, bet atsižvelgiant į Jūsų išreikštą nepasitenkinimą dėl kainos, buvo priskirtas vienas analogas pagal kainą (bet ne visus techninius parametrus), antras pasiūlytas įrenginys yra Jūsų turėto įrenginio analogas.
Prašau patikslinti šio skundo priežastį, kadangi atsižvelgėme į Jūsų norus siūlant analogus ir tolimesnėje esančioje komunikacijoje.
Visu pirma ne jus suradote kita pardaveja, kuris dar prekiauja tokias telefonais, o as gaisdama savo laika. Jus tiesiog sudarote tokius variantus kur jums finansiskai butu parankesti, neatsizvelgdami i kliento norus, poreikius, apdrausto irenginio kaina. Visu antra tik savo atkaklumo deka issireikalavau to kas man priklauso sugaisdama daug brangaus laiko ir nervu. Skundas tikrai yra pagristas ir teisingas

Taip pat rekomenduojame

EDRAUDA, UADBB
DRAUDIMAS INTERNETU

Adresas: Šeimyniškių g. 21, LT-09236 Vilnius.
Veiklos sritys: draudimas.
Draudimo brokerių įmonė EDRAUDA įkurta 2009 m. ir skirta šiandieniniam Lietuvos vartotojui, kuriam ypač svarbus tapo laiko ir kokybės santykis. Čia skirtingos draudimo bendrovės konkuruoja dėl jūsų dėmesio. O kur konkurencija, ten skaidrumas ir žemiausios kainos. Pagrindinis mūsų tikslas - suteikti klientui...
UAB "Finance Property"
Nepriklausoma žalų administravimo ir sureguliavimo įmonė

Adresas: Antakalnio g. 42-40, LT-10304 Vilnius.
Veiklos sritys: draudimas; nekilnojamasis turtas; statyba; tarpininkavimas.
UAB „Finance property“ įkurta 2009 metais, teikianti kompleksines ir dalines žalų administravimo, kilnojamojo ir nekilnojamojo turto vertinimo,sugadinto turto realizavimo, statybos/remonto darbų, nekilnojamojo turto pardavimo ir kitas paslaugas. UAB „Finance property“ aukščiau išvardintus veiksmus atlieka...
Altas
Cobra Connex Vodafone

Adresas: Kalniečių g. 104, LT-50184 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; buitinė technika; didmeninė prekyba; draudimas; durys, raktai, spynos; krautuvai, keltuvai, liftai; langai; motociklai; vaizdo stebėjimo sistemos.
Altas oficialus Cobra Vodofone, Blaupunkt, Clarion, Parrot, Manta ,Modecom, Mobotix, Dilax, Mobitex, Gerda ir k.t firmų atstovas Lietuvoje. Automobilių apsaugos sistemos, paieškos sistemos, transporto kontrolės sistemos, elektroniniai sprendimai viešajam transportui, didmeninė prekyba elektronikos prekėmis...
Riaturas plius
Adresas: Vytenio g. 6, LT-03113 Vilnius.
Veiklos sritys: draudimas; keleivių pervežimas; kelionės; poilsio namai, sanatorijos; pramogos ir poilsis.
Kelionių organizatorius „Riaturas Plius“ siūlo Jums poilsines keliones į populiariausius kurortus Turkijoje, Graikijoje, Bulgarijoje ir kitose šalyse. Taip pat siūlome pažintines keliones į gražiausius Europos miestus autobusu, lėktuvu bei keltu. Įmonės „Riaturas Plius“ darbuotojai patikimai ir laiku padės...
TS GROUP
Darbas vairuotojams užsienyje

Adresas: Radvilėnų pl. 1B, LT-50264 Kaunas.
Veiklos sritys: konsultacijų paslaugos; darbo paieška, įdarbinimas; draudimas; finansai; personalo atranka.
DARBO PASIŪLYMAI VAIRUOTOJAMS, DARBAS UŽSIENYJE Darbas vairuotojams užsienyje Galite dirbti per mus arba tiesiogiai Business Link nėra įdarbinimo agentūra. Mums svarbūs bendradarbiavimo, pagarbos ir tęstinumo principai, todėl tikimės, kad Jūs esate savo srities specialistas ir atsakingai žiūrite į darbą bei...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

JK pareiškė, kad liko tik maždaug savaitė pasiekti susitarimą dėl prekybos po "Brexito"
JK pareiškė, kad liko tik maždaug savaitė pasiekti susitarimą dėl prekybos po "Brexito" 11-29 18:27
Jungtinės Karalystės užsienio reikalų sekretorius sekmadienį pareiškė, kad jo šaliai ir Europos Sąjungai liko maždaug savaitė pasiekti susitarimą dėl prekybos po "Brexit", o didžiausia kliūtis...
Epidemiologai sako su pasibaisėjimu stebintys masinius susibūrimus prie eglučių
Epidemiologai sako su pasibaisėjimu stebintys masinius susibūrimus prie eglučių 11-29 16:55
Epidemiologai sako su pasibaisėjimu stebintys masinius gyventojų susibūrimus prie šeštadienį įžiebtų kalėdinių eglių didmiesčiuose ir perspėja, kad tai netrukus gali dar padidinti užsikrėtusiųjų...
"Panevėžio ketus" senas lydymo krosnis paliks kaip muziejinę vertybę
"Panevėžio ketus" senas lydymo krosnis paliks kaip muziejinę vertybę 11-29 16:10
Nuo praėjusių metų lapkričio ketaus liejinių gamybos UAB "Panevėžio ketus" nutraukė senų koksu kūrenamų ketaus lydymo krosnių eksploatavimą. Tačiau senosios dėl išliekamosios muziejinės vertės...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Karantino metu Jūs:

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Pfizer 37,23 +1,92%
eBay 51,34 +1,76%
Adobe Systems 477,03 +1,48%
Macy's 10,85 -1,36%
Exxon Mobil 40,19 -1,52%
ConocoPhillips 42,78 -1,95%
Manchester United 15,79 -2,53%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 24,23 -5,87%
Dujos (JAV) 2,17 +13,02%
Vištiena 1,50 +2,04%
Cukrus 0,61 +3,39%
Apelsinai 0,61 0,00%
Dyzelis 1,15 +2,68%
Benzinas 1,20 -2,44%
Anglis 58,40 +6,96%