VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Garantijų centras, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Garantijų centras

Atsiliepimai apie Garantijų centras, UAB

Warranty Expert

Hiatus ŠILTOS STRIUKĖS Hiatus
Parašyk savo nuomonę apie Garantijų centras, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Martynas 2021-09-22 23:26:33
Pirkdamas elektroninį išmanųjį laikrodį papildomai pasiėmiau pratesta garantija, po mėn. laikrodis kažkokiu būdu sugedo (touch screen neregavo), nuvežiau taisyti pagal garantinį ir po kurio laiko sužinojau, kad laikrodis yra nepataisomas. Buvo pasiūlyta toks pats naujas laikrodis arba pinigų gražinimas. Kadangi laikrodis patiko nepaisant to, kad buvo brokuotas, užsisakiau naują. Neseniai paklausus ar pratesta garantija bus pritaikyta naujam laikrodžiui sulaukiau neigiamo atsakymo. Gaunasi, kad ta pratesta garantija kaip pinigai į balą (galbūt tai tik atsitiktinumas).
Sveiki, Justinai,

apmokėjimas už mūsų paslaugą Jūsų atveju būtų grąžinamas. Apgailestaujame, kad buvote neteisingai informuotas. Prašome pateikti sertifikato nr., kad galėtume pateikti išsamesnę informaciją arba susiekti su mumis telefonu
Atsakyti
Pirkdamas elektroninį išmanųjį laikrodį papildomai pasiėmiau pratesta garantija, po mėn. laikrodis kažkokiu būdu sugedo (touch screen neregavo), nuvežiau taisyti pagal garantinį ir po kurio laiko sužinojau, kad laikrodis yra nepataisomas. Buvo pasiūlyta toks pats naujas laikrodis arba pinigų gražinimas. Kadangi laikrodis patiko nepaisant to, kad buvo brokuotas, užsisakiau naują. Neseniai paklausus ar pratesta garantija bus pritaikyta naujam laikrodžiui sulaukiau neigiamo atsakymo. Gaunasi, kad ta pratesta garantija kaip pinigai į balą (galbūt tai tik atsitiktinumas).
Atsakyti
Warranty Expert 2021-09-13 11:49:02
Sveiki, Justinai,

Apgailestaujame, kad likote nepatenkintas paslauga ir mūsų partnerio - serviso darbu. Prašome pateikti sertifikato nr., kad galėtume pateikti išsamesnę informaciją.

WE komanda
Na ką jau 5 darbo diena kaip televizorius " sutvarkytas " tačiau mūsų jis dar nepasiekė ! Darbuotojos nesugeba duoti vadovo numerio, o su jom susišnekėti neįmanoma.
CE0069021
Atsakyti
Justinas 2021-09-09 16:31:36
Košmaras ne garantijų centras. Pasiėmė televizorių tvarkyti ir pralaikė daugiau nei mėnesį. " Survarkė " ir paveikė 5 min. Nuvežėm atgal ir atsakymo laukėm daugiau nei savaitę, nes " meistrai " nepatikrina. Po daugiau nei savaitės išgirdome atsakymą, kad televizorius veikia puikiai ir jokio gedimo nėra. Tačiau puikiai veikiančio televizoriaus jau 3 dienas nesugeba išsiųsti, o kada išsiųs irgi nežino.
Paskambinus ir vis pasiteiravus apie televizorių atsiliepia darbuotoja pas kurią lygiai 0 kompetencijos. Visda sako, , man atrodo ", , , aš manau ".... o jos manymas prasilenkia nuo realybės. Norėtųsi, kad tokioje vietoje dirbtų kompetetingas žmogus, kuris turėtų žinių ir sugebėtų atsakyti į klausimus, o ne burtų ir pasikliautų savo nuomone.
Sveiki, Justinai,

Apgailestaujame, kad likote nepatenkintas paslauga ir mūsų partnerio - serviso darbu. Prašome pateikti sertifikato nr., kad galėtume pateikti išsamesnę informaciją.

WE komanda
Atsakyti
Košmaras ne garantijų centras. Pasiėmė televizorių tvarkyti ir pralaikė daugiau nei mėnesį. " Survarkė " ir paveikė 5 min. Nuvežėm atgal ir atsakymo laukėm daugiau nei savaitę, nes " meistrai " nepatikrina. Po daugiau nei savaitės išgirdome atsakymą, kad televizorius veikia puikiai ir jokio gedimo nėra. Tačiau puikiai veikiančio televizoriaus jau 3 dienas nesugeba išsiųsti, o kada išsiųs irgi nežino.
Paskambinus ir vis pasiteiravus apie televizorių atsiliepia darbuotoja pas kurią lygiai 0 kompetencijos. Visda sako, , man atrodo ", , , aš manau ".... o jos manymas prasilenkia nuo realybės. Norėtųsi, kad tokioje vietoje dirbtų kompetetingas žmogus, kuris turėtų žinių ir sugebėtų atsakyti į klausimus, o ne burtų ir pasikliautų savo nuomone.
Atsakyti
Miglė 2021-09-02 17:30:35
Pirkau iš topocentro telefoną prieš mažiau nei metus. Papildomai sumokėjau 69 eurus už draudimą metams laiko. Gavau dokumentus, buvau informuota, kad draudimas atsako už viską, išskyrus jei pameti. Skambinu šiandien, sakau, kad šuo apkramtė telefoną, kampas įskilęs. Atsakymas: mes už gyvūnų pažeidimus neatsakom. Atsiprašau?.. Kažkaip Topo centre sakė kitaip... Persižiūrėjau popierinius dokumentus, kurių yra du lapai. JOKIOS užuominos apie tai nėra. Skambinu antrą kartą. Kalbuosi su kita konsultante, tad trumpai nupasakoju padėtį. Sako ai tai jo, čia pas jus nepilna sutartis, visa pilnoji buvo atsiųsta į el. paštą. Ten ir yra punktas apie gyvūnų pažeidimus. Atsimenu, kad kai pirkau telefoną, gavau galimybę dar gauti dokumento kopiją į el. paštą, bet tai nebuvo privaloma, tiesiog tam atvejui, jeigu popierinis variantas pasimestų. Savo el. pašte to failo neberandu. Tai kitaip tariant, esu pati kalta, kad neperskaičiau būtent į el.paštą atsiųsto dokumento, nors man buvo duota suprasti, kad ten tas pats, kas ir popieriniam variante, topo centro darbuotojai teigė, kad draudimu apsaugoma nuo visko, išskyrus pametimą, o vat draudimas jau kitokias sąlygas dėsto, tuo labiau, kad atsiuntimas į el. paštą nebuvo privalomas, tad jei žmonės atsisako, pirkdami draudimą jie NEGAUNA pilnos draudimo sutarties popieriniu variantu ir net neturi, kur jos pasižiūrėti? Esu labai nusivylusi. Mano 70 eurų išskrido pro langą dėl nieko. Daugiau gyvenime nebesidrausiu jūsų draudimu, nes jūs susigalvojat tuos mažyčius, teisine kalba, kuri dažnai nesuprantama paprastam vartotojui, punktus, juos nukišat sutartyje kuri net nėra pateikiama popieriniu variantu, o nukišama į el. paštą, klientas yra nesupažindinamas su draudimo sąlygomis, o paskui gauni atsakymą: "Ne mūsų bėdos. Mes šito nedraudžiam". Ir daryk ką nori.
Sveiki, Migle,

Apgailestaujame, kad likote nepatenkintas mūsų paslauga. Prašome pateikti sertifikato nr., kad galėtume pateikti išsamesnę informacija.

WE komanda
Atsakyti
Pirkau iš topocentro telefoną prieš mažiau nei metus. Papildomai sumokėjau 69 eurus už draudimą metams laiko. Gavau dokumentus, buvau informuota, kad draudimas atsako už viską, išskyrus jei pameti. Skambinu šiandien, sakau, kad šuo apkramtė telefoną, kampas įskilęs. Atsakymas: mes už gyvūnų pažeidimus neatsakom. Atsiprašau?.. Kažkaip Topo centre sakė kitaip... Persižiūrėjau popierinius dokumentus, kurių yra du lapai. JOKIOS užuominos apie tai nėra. Skambinu antrą kartą. Kalbuosi su kita konsultante, tad trumpai nupasakoju padėtį. Sako ai tai jo, čia pas jus nepilna sutartis, visa pilnoji buvo atsiųsta į el. paštą. Ten ir yra punktas apie gyvūnų pažeidimus. Atsimenu, kad kai pirkau telefoną, gavau galimybę dar gauti dokumento kopiją į el. paštą, bet tai nebuvo privaloma, tiesiog tam atvejui, jeigu popierinis variantas pasimestų. Savo el. pašte to failo neberandu. Tai kitaip tariant, esu pati kalta, kad neperskaičiau būtent į el.paštą atsiųsto dokumento, nors man buvo duota suprasti, kad ten tas pats, kas ir popieriniam variante, topo centro darbuotojai teigė, kad draudimu apsaugoma nuo visko, išskyrus pametimą, o vat draudimas jau kitokias sąlygas dėsto, tuo labiau, kad atsiuntimas į el. paštą nebuvo privalomas, tad jei žmonės atsisako, pirkdami draudimą jie NEGAUNA pilnos draudimo sutarties popieriniu variantu ir net neturi, kur jos pasižiūrėti? Esu labai nusivylusi. Mano 70 eurų išskrido pro langą dėl nieko. Daugiau gyvenime nebesidrausiu jūsų draudimu, nes jūs susigalvojat tuos mažyčius, teisine kalba, kuri dažnai nesuprantama paprastam vartotojui, punktus, juos nukišat sutartyje kuri net nėra pateikiama popieriniu variantu, o nukišama į el. paštą, klientas yra nesupažindinamas su draudimo sąlygomis, o paskui gauni atsakymą: "Ne mūsų bėdos. Mes šito nedraudžiam". Ir daryk ką nori.
Atsakyti
VYTAUTAS 2021-08-06 13:09:18
Pirma karta teko susidurti su draudiminiu ivykiu tad susisiekus su draudimo bendrove ir informavus apie susidariusią padėtį buvo profesionaliai ir informatyviai paaiškinta ir 30min bėgyje išspręsta mano problema
Mano manymu reikalingi ne tik teigiami bet ir neigiami atsiliepimai kurie butų pagrįsti
Gero darbo ir motyvacijos dirbti Lietuvos rinkoje
Dėkojame už atsiliepimą.

WE komanda
Atsakyti
Pirma karta teko susidurti su draudiminiu ivykiu tad susisiekus su draudimo bendrove ir informavus apie susidariusią padėtį buvo profesionaliai ir informatyviai paaiškinta ir 30min bėgyje išspręsta mano problema
Mano manymu reikalingi ne tik teigiami bet ir neigiami atsiliepimai kurie butų pagrįsti
Gero darbo ir motyvacijos dirbti Lietuvos rinkoje
Atsakyti
Evelina 2021-07-12 17:49:05
Kam tas telefono nr duotas, jei neina dasiskambinti, operatorė 19s prakalba ir viskas...
Sveiki, Evelina,

apgailestaujame, kad dėl ryšio problemų nepavyko su mumis susiekti. Bet kuriuo metu galite mums rašyti el. paštu, nurodytu Jūsų įsigytame sertifikate
Atsakyti
Monika 2021-07-07 17:38:26
Pritariu neigiamiems atsiliepimams. Taipogi apturėjau karčią patirtį su šia įmone.

Sušlapus telefonui kreipiausi į šią draudimo įmonę, kadangi telefonas pradėjo veikti netinkamai. Nunešus į patikrą paaiškėjo, kad taisyti telefoną nėra ekonomiška ir šis bus pakeistas kitu. Pakeis į kitą modelio telefoną, nes šiuo metu tokio, kaip mano senojo, rinkoje nėra. Viskas buvo kaip ir gerai - operatyvu, mandagu. Taip buvo tol, kol nepradėjo siūlyti „panašių“ parametrų telefonus. Iš keturių pasiūlytų panašių parametrų telefonų buvo tik vienas, kuris parametrais priminė manąjį. Visi kiti telefonų modeliai prastesni - mažesnė vidinė atmintis, mažiau operatyviosios atminties (ir į kokius, kažin, parametrus šį įmonė žiūri?). Atkreipiau dėmesį ir į tai, kad siūlomų telefonų kainos buvo tikrai mažesnės nei manojo telefono draudimo suma. Vienas iš telefonų buvo Huawei, kuris, kaip konsultantas pripažino, tikrai nelabai lyginamas su manuoju telefonu. Konsultantai primygtinai siūlė imti būtent tą, panašiausią parametrais, telefoną pateikdami tokias priežastis: „visi Redmi telefonai sudėlioti iš tų pačių dalių, jokio skirtumo“, „mes atsižvelgiam į parametrus, o ne į tai, ar jums tinkamas tas telefonas, ar ne“.

Taip pat, pasikonsultavus su Topo centro pardavėjais, pasirodo, kad dauguma pirkėjų, kurie buvo apsidraude šiuo draudimu, su savo priemoka atsinaujino telefoną į geresnį. Visgi po dviejų metų keičiasi ir klientų poreikiai, o ir telefonų galimybės nebėra tokios, kokių reikia. Warranty Expert konsultantai teigia, kad jie yra visiškai prieš tokią praktiką, kad klientas atsinaujina telefoną į geresnį (puikiai matosi, siūlo tikrai prastesnius telefonus). Kai pasiūliau šį variantą konsultantei, ši man tik atsakė, kad pažiūrės, ką dar gali pasiūlyti... „Suteikė galimybę“ rinktis iš dar dviejų telefonų modelių: tą patį, kurį įpiršinėjo prieš tai ir į kitą. Siūliau su savo priemoka pasiimti norimą telefoną, kuris buvo 30 eurų brangesnis nei pasiūlytas - konsultantė jokiais būdais nesutinka, anot jos čia būtų atsinaujinimas draudimo sąskaita (siūlomas telefonas yra naujesnis už tą, kurio noriu, o parametrai labai panašūs). Daugiau nei savaitė laiko esu be telefono (senąjį pasiėmė taisykla) ir niekas nebeaišku:)

Taigi, nepasimaukite. Pataupykite pinigus skirtus šiam draudimui, pirkdami naują telefoną sutaupysite ne tik pinigų, bet ir laiko atžvilgiu.
Sveiki, Monika,

Apgailestaujame, kad likote nepatenkintas mūsų paslauga. Prašome pateikti sertifikato nr., kad galėtume pateikti išsamesnę informaciją.

WE komanda
Atsakyti
Kam tas telefono nr duotas, jei neina dasiskambinti, operatorė 19s prakalba ir viskas...
Atsakyti
Pritariu neigiamiems atsiliepimams. Taipogi apturėjau karčią patirtį su šia įmone.

Sušlapus telefonui kreipiausi į šią draudimo įmonę, kadangi telefonas pradėjo veikti netinkamai. Nunešus į patikrą paaiškėjo, kad taisyti telefoną nėra ekonomiška ir šis bus pakeistas kitu. Pakeis į kitą modelio telefoną, nes šiuo metu tokio, kaip mano senojo, rinkoje nėra. Viskas buvo kaip ir gerai - operatyvu, mandagu. Taip buvo tol, kol nepradėjo siūlyti „panašių“ parametrų telefonus. Iš keturių pasiūlytų panašių parametrų telefonų buvo tik vienas, kuris parametrais priminė manąjį. Visi kiti telefonų modeliai prastesni - mažesnė vidinė atmintis, mažiau operatyviosios atminties (ir į kokius, kažin, parametrus šį įmonė žiūri?). Atkreipiau dėmesį ir į tai, kad siūlomų telefonų kainos buvo tikrai mažesnės nei manojo telefono draudimo suma. Vienas iš telefonų buvo Huawei, kuris, kaip konsultantas pripažino, tikrai nelabai lyginamas su manuoju telefonu. Konsultantai primygtinai siūlė imti būtent tą, panašiausią parametrais, telefoną pateikdami tokias priežastis: „visi Redmi telefonai sudėlioti iš tų pačių dalių, jokio skirtumo“, „mes atsižvelgiam į parametrus, o ne į tai, ar jums tinkamas tas telefonas, ar ne“.

Taip pat, pasikonsultavus su Topo centro pardavėjais, pasirodo, kad dauguma pirkėjų, kurie buvo apsidraude šiuo draudimu, su savo priemoka atsinaujino telefoną į geresnį. Visgi po dviejų metų keičiasi ir klientų poreikiai, o ir telefonų galimybės nebėra tokios, kokių reikia. Warranty Expert konsultantai teigia, kad jie yra visiškai prieš tokią praktiką, kad klientas atsinaujina telefoną į geresnį (puikiai matosi, siūlo tikrai prastesnius telefonus). Kai pasiūliau šį variantą konsultantei, ši man tik atsakė, kad pažiūrės, ką dar gali pasiūlyti... „Suteikė galimybę“ rinktis iš dar dviejų telefonų modelių: tą patį, kurį įpiršinėjo prieš tai ir į kitą. Siūliau su savo priemoka pasiimti norimą telefoną, kuris buvo 30 eurų brangesnis nei pasiūlytas - konsultantė jokiais būdais nesutinka, anot jos čia būtų atsinaujinimas draudimo sąskaita (siūlomas telefonas yra naujesnis už tą, kurio noriu, o parametrai labai panašūs). Daugiau nei savaitė laiko esu be telefono (senąjį pasiėmė taisykla) ir niekas nebeaišku:)

Taigi, nepasimaukite. Pataupykite pinigus skirtus šiam draudimui, pirkdami naują telefoną sutaupysite ne tik pinigų, bet ir laiko atžvilgiu.
Atsakyti
Indrė 2021-06-28 11:03:09
Tik blogiausi atsiliepimai apie šią draudimo įmonę. Tikrai nerekomenduoju. Tiek bendravimas, tiek jūsų sąlygos.
Sveiki, Indre,

Apgailestaujame, kad likote nepatenkintas mūsų paslauga. Prašome pateikti sertifikato nr., kad galėtume pateikti išsamesnę informaciją.

WE komanda
Atsakyti
Tik blogiausi atsiliepimai apie šią draudimo įmonę. Tikrai nerekomenduoju. Tiek bendravimas, tiek jūsų sąlygos.
Atsakyti
Evelina 2021-06-09 09:13:34
Puiki įmonė. Nusiunčiau mažai skilusį telefoną galvojau bus pakeistas tik ekranas, tačiau gavau naują įrenginį ir vos per 3 darbo dienas. Ačiū!
Dėkojame už atsiliepimą.

WE komanda
Atsakyti
Puiki įmonė. Nusiunčiau mažai skilusį telefoną galvojau bus pakeistas tik ekranas, tačiau gavau naują įrenginį ir vos per 3 darbo dienas. Ačiū!
Atsakyti
Diana 2021-04-15 16:57:35
Labai dėkoju už operatyvų ir kokybišką šios įmonės meistro Alexander Galkin darbą. Puikus specialistas, mandagus, viską paaiškino ir greit pašalino skalbyklės problemą. Pakeitus detalę, po kelių dienų sulaukiau pasiteiravimo ar viskas puikiai veikia. 10 balų!!!! Ačiū.
Dėkojame už atsiliepimą.

WE komanda
Atsakyti
Labai dėkoju už operatyvų ir kokybišką šios įmonės meistro Alexander Galkin darbą. Puikus specialistas, mandagus, viską paaiškino ir greit pašalino skalbyklės problemą. Pakeitus detalę, po kelių dienų sulaukiau pasiteiravimo ar viskas puikiai veikia. 10 balų!!!! Ačiū.
Atsakyti
Evelina 2021-03-20 17:00:41
Ačiū labai, Už greita ir malonu aptarnavima.sugedo PC pakeite nauju greit ir be problemų.
Dėkojame už atsiliepimą.

WE komanda
Atsakyti
Ačiū labai, Už greita ir malonu aptarnavima.sugedo PC pakeite nauju greit ir be problemų.
Atsakyti
Marius 2021-02-03 09:50:28
Sugedo konsolės pultelis, paskambinau užregistruoti žalą, tai pasakė kad visa įranga turi būti supakuota ir kurjeris atvažiuos paimti...visa veikiančią konsolę supakuoti ir atiduoti kurjeriui, kad veždamas trankytų veikiantį daiktą, juk ten ir hdd yra kuriems yra žąlingi visokie kratymai ir daužymai, kas per absurdiška tvarka?! Juk pultelis lengvai prijungiamas prie kito įrenginio be jokių problemų.Čia specialiai daroma ir išlošiama, nes daugelis žmonių atsisako tokių paslaugų, lygiai taip pat ir aš atsisakiau, dar skambino siūlė prasitęsti, kažkodėl sertifikate nėra niekur rašoma, kad įranga turi būti pristatoma visa nepriklausomai kas yra sugedę, būčiau žinojęs bučiau tikrai atsisakęs papildomos garantijos.
Sveiki, Mariau,

Apgailestaujame, kad likote nepatenkintas mūsų paslauga. Prašome pateikti sertifikato nr., kad galėtume pateikti išsamesnę informacija.
WE komanda
Atsakyti
Mantas 2020-12-22 14:33:53
a*******i ir v***s. Pagal garantiją buvo buvo sutaisytas fotoaparatas, laukiau beveik 2 mėnesius, buvo pateikta man sąskaita 34 eurai, neva taisymas kainavo 170 eurų. Atsiimant fotoaparatą gavau kvitą iš serviso, kad taisymas viso kainavo tik 20 eurų. Noriu susigrąžinti permoką 30 eurų, man sutinka grąžinti tik 8 eurus. Niekada nesudarinėkit jokių sutarčių su šitais A********S.
Sveiki, Mantai,

Apgailestaujame, kad iškilo nesklandumų. Jiems išspręsti, maloniai prašome pateikti sertifikato ar žalos nr., kad galėtume pateikti išsamesnę informaciją.
Atsakyti
Sugedo konsolės pultelis, paskambinau užregistruoti žalą, tai pasakė kad visa įranga turi būti supakuota ir kurjeris atvažiuos paimti...visa veikiančią konsolę supakuoti ir atiduoti kurjeriui, kad veždamas trankytų veikiantį daiktą, juk ten ir hdd yra kuriems yra žąlingi visokie kratymai ir daužymai, kas per absurdiška tvarka?! Juk pultelis lengvai prijungiamas prie kito įrenginio be jokių problemų.Čia specialiai daroma ir išlošiama, nes daugelis žmonių atsisako tokių paslaugų, lygiai taip pat ir aš atsisakiau, dar skambino siūlė prasitęsti, kažkodėl sertifikate nėra niekur rašoma, kad įranga turi būti pristatoma visa nepriklausomai kas yra sugedę, būčiau žinojęs bučiau tikrai atsisakęs papildomos garantijos.
Atsakyti
Vytautas 2020-12-15 21:26:18
Pirkau du telefonus sumokejau 1000 su draudimu kartu iskrito nebeveikia ekranas vienam nuveziau y mtc pasirodo kad neokonomiskas remontas pasirodo kad neberemontuos pasiule kita tai ok sake virs 10kainuos pakaitinis nuvaziavau pasake 80 likau nesuprates dabar nei telefono grazina ir nei ka daryk ka nori dar man uz telefonus reikia moket lizingui :D
Sveiki, Vytautai,

Apgailestaujame, kad iškilo nesklandumų. Jiems išspręsti, maloniai prašome pateikti sertifikato ar žalos nr., kad galėtume pateikti išsamesnę informaciją.

WE komanda
Atsakyti
a*******i ir v***s. Pagal garantiją buvo buvo sutaisytas fotoaparatas, laukiau beveik 2 mėnesius, buvo pateikta man sąskaita 34 eurai, neva taisymas kainavo 170 eurų. Atsiimant fotoaparatą gavau kvitą iš serviso, kad taisymas viso kainavo tik 20 eurų. Noriu susigrąžinti permoką 30 eurų, man sutinka grąžinti tik 8 eurus. Niekada nesudarinėkit jokių sutarčių su šitais A********S.
Atsakyti
Pirkau du telefonus sumokejau 1000 su draudimu kartu iskrito nebeveikia ekranas vienam nuveziau y mtc pasirodo kad neokonomiskas remontas pasirodo kad neberemontuos pasiule kita tai ok sake virs 10kainuos pakaitinis nuvaziavau pasake 80 likau nesuprates dabar nei telefono grazina ir nei ka daryk ka nori dar man uz telefonus reikia moket lizingui :D
Atsakyti
Rolandas 2020-12-07 21:33:44
Pirkau du televizorius viena garso priedėlį konsultantas įkalbėjo pratęsti garantija 5 metams sutikau visiems trims daiktams du draudimai po 50 kitas mažas televizorius 40eur.kai man netiko pastarojo tel tvirtinimas ayveziau ji pakeisti į kitą manęs skirtumą 40eur grąžino o ką. Buvau sumokėjęs už draudimą po šiai dienai laukiu nesidrauskite nes paprasčiausiai jiems nusispjaut čia eilinė oferistu kontora... Svarbu apsidrausti nurauti pinigus o toliau kaip bus
Sveiki, Rolandai,

Apgailestaujame, kad likote nepatenkintas mūsų paslauga. Prašome pateikti sertifikato nr., kad galėtume pateikti išsamesnę informacija.
WE komanda
Atsakyti
Viktorija 2020-11-25 18:12:12
Kontora, o ne įmonė, jau daugiau nei savaitę laukiu kol su manim susisieks specialistas, tai spėju dar ilgiau lauksiu kol atvažiuos įvertinti gedimą ir dar tiek pat kol sutaisys. Žiauriai nusivyliau šios “įmonės” paslaugomis...
Sveiki, Viktorija,

Apgailestaujame, kad likote nepatenkintas mūsų paslauga. Prašome pateikti sertifikato nr., kad galėtume išsiaiškinti bei pateikti išsamesnę informacija.
WE komanda
Atsakyti
Edvinas 2020-11-22 01:44:31
Pavoge telefona, pasake kad turi buti apiplesta, zodziu niekam nerekomenduoju, nera gal blogesnes draudimo kompanijos, per juos daugiau niekada nejimsiu garantijos ir kitiem rekomenduosiu neimti.
Sveiki, Edvinai,

Apgailestaujame, kad likote nepatenkintas mūsų paslauga. Prašome pateikti sertifikato nr., kad galėtume pateikti išsamesnę informacija.
WE komanda
Atsakyti
Pirkau du televizorius viena garso priedėlį konsultantas įkalbėjo pratęsti garantija 5 metams sutikau visiems trims daiktams du draudimai po 50 kitas mažas televizorius 40eur.kai man netiko pastarojo tel tvirtinimas ayveziau ji pakeisti į kitą manęs skirtumą 40eur grąžino o ką. Buvau sumokėjęs už draudimą po šiai dienai laukiu nesidrauskite nes paprasčiausiai jiems nusispjaut čia eilinė oferistu kontora... Svarbu apsidrausti nurauti pinigus o toliau kaip bus
Atsakyti
Kontora, o ne įmonė, jau daugiau nei savaitę laukiu kol su manim susisieks specialistas, tai spėju dar ilgiau lauksiu kol atvažiuos įvertinti gedimą ir dar tiek pat kol sutaisys. Žiauriai nusivyliau šios “įmonės” paslaugomis...
Atsakyti
Pavoge telefona, pasake kad turi buti apiplesta, zodziu niekam nerekomenduoju, nera gal blogesnes draudimo kompanijos, per juos daugiau niekada nejimsiu garantijos ir kitiem rekomenduosiu neimti.
Atsakyti
Apgautas klientas 2020-11-06 16:17:06
Cia yra tokia s*******o kontora bukit budrus ir nesidrauskit.Pavoge telefona kuri buvau apsidraudes pas juos, tai jie sako jei nebuvote apiplestas ir nebuvo isibrove niekom padeti negalime :DDDDD wow, va cia yra tesiog wow draudimas.Bukit budrus su sitais zulikais
Sveiki,

Apgailestaujame, kad likote nepatenkintas mūsų paslauga. Prašome pateikti sertifikato nr., kad galėtume pateikti išsamesnę informacija.
WE komanda
Apgautas klientas
2020-11-06 16:17:06 IP 28mctdlk
Atsakyti
Cia yra tokia s*******o kontora bukit budrus ir nesidrauskit.Pavoge telefona kuri buvau apsidraudes pas juos, tai jie sako jei nebuvote apiplestas ir nebuvo isibrove niekom padeti negalime :DDDDD wow, va cia yra tesiog wow draudimas.Bukit budrus su sitais zulikais
Atsakyti
Vertinu tik neigiamai 2020-10-14 07:27:39
Niekada neprasidekit su siuo draudeju ir MTTC, kurie ignoruoja bet kokius bandymus susisiekti, tel nr kuris duodas ju puslapi yra isjungtas i rasomus mail ir zinutes ju puslapi taip pat neatsakineja, va cia tai firma tam kad neklausyti tavo skundu ar klausimu jie paprasciausiai atsijunge nuo visur ir ignoruoja, atidaviau tvarkyti telefona Huawei p30 pro pas kuri sudauzytas virsutinis kameros stikliukas, viena is foto apacioje, nusiuntus i Mttc uz poros dienu atejo laiskas jog turiu sumoketi 190, 70 paaiskinus jog yra draudimas kazkodel tai kaina nukrito uz tuos pacius darbus iki 169, 95, bet kadangi yra draudimas turiu sumoketi 33, 99.Kai pas visus kitus servisus kur taiso telefonus kameros keitimo kaina 65e.Toliau bandziau aiskintis ar tikrai reikia keisti kamera jai suduzes tik virsutinis stikliukas po kuriuo yra dar vienas ir po to tik kameros.Kadangi Mttc neatsako teko kreiptis i draudejus, pirmam paskambinus aiskino jog greiciausia vienas stikliukas nesikeicia todel turbut reiks keisti ir kamera, bet pasitikslins servise ir gausiu atsakyma jo negavus po 5d skambinu dar karta atsiliepe kitas konsultantas kuris paaiskino jog servise dyrba tikri''profesionalai'' ir siaip sau kameros nekeis, prasiau duoti Mtcc kontaktus nes neitikino, paaiskino jog ju neturi iskyrus pasta i kuri mttc atsako per 5 d, cia as buvo sokiruotas draudejas neturi savo serviso kontaktu, veliau konsultantas pridure nepatinka pasiiemi telefona ir taisai kur nori, cia buvau sokiruotas antra karta, kai pinigai uz draudima pas juos tave tiesiog siuncia velniop.Laukiu atsakymo toliau is mtcc ar reikalingas kameros keitimas, jai pasakys jog taip tiek to, bet pakeista kamera noriu atgauti atgal, kad galetu ivertinti tikri specialistai ar tikrai ja reikejo keisti, nes tai mano teise ir mano dalys, taip pat veliau kreipsiuos i atitinkamas institucijas, jog patikrintu remonto kainu skyrtuma pas jus ir pas kitus servisus ar tai yra teiseta uzsikelti remonto kaina 3 kartus, kad kuo daugiau islupti is zmoniu pinigu.Ziauriai nusivyles siom dviem imonem, stengsiuos kuo daugiau apsviesti zmoniu apie jus, kad jokiais budais nepadarytu klaidos ir nesidraustu pas jus, nors ir kaip graziai suokia konsultantai pries perkant daikta apie tuos draudimus.
Sveiki,
Nurodykite sertifikato ar žalos numerį, be šios informacijos negalime Jūsų identifikuoti ir pateikti atsakymų.
WE komanda.
Vertinu tik neigiamai
2020-10-14 07:27:39 IP 2isklbk0
Atsakyti
Niekada neprasidekit su siuo draudeju ir MTTC, kurie ignoruoja bet kokius bandymus susisiekti, tel nr kuris duodas ju puslapi yra isjungtas i rasomus mail ir zinutes ju puslapi taip pat neatsakineja, va cia tai firma tam kad neklausyti tavo skundu ar klausimu jie paprasciausiai atsijunge nuo visur ir ignoruoja, atidaviau tvarkyti telefona Huawei p30 pro pas kuri sudauzytas virsutinis kameros stikliukas, viena is foto apacioje, nusiuntus i Mttc uz poros dienu atejo laiskas jog turiu sumoketi 190, 70 paaiskinus jog yra draudimas kazkodel tai kaina nukrito uz tuos pacius darbus iki 169, 95, bet kadangi yra draudimas turiu sumoketi 33, 99.Kai pas visus kitus servisus kur taiso telefonus kameros keitimo kaina 65e.Toliau bandziau aiskintis ar tikrai reikia keisti kamera jai suduzes tik virsutinis stikliukas po kuriuo yra dar vienas ir po to tik kameros.Kadangi Mttc neatsako teko kreiptis i draudejus, pirmam paskambinus aiskino jog greiciausia vienas stikliukas nesikeicia todel turbut reiks keisti ir kamera, bet pasitikslins servise ir gausiu atsakyma jo negavus po 5d skambinu dar karta atsiliepe kitas konsultantas kuris paaiskino jog servise dyrba tikri''profesionalai'' ir siaip sau kameros nekeis, prasiau duoti Mtcc kontaktus nes neitikino, paaiskino jog ju neturi iskyrus pasta i kuri mttc atsako per 5 d, cia as buvo sokiruotas draudejas neturi savo serviso kontaktu, veliau konsultantas pridure nepatinka pasiiemi telefona ir taisai kur nori, cia buvau sokiruotas antra karta, kai pinigai uz draudima pas juos tave tiesiog siuncia velniop.Laukiu atsakymo toliau is mtcc ar reikalingas kameros keitimas, jai pasakys jog taip tiek to, bet pakeista kamera noriu atgauti atgal, kad galetu ivertinti tikri specialistai ar tikrai ja reikejo keisti, nes tai mano teise ir mano dalys, taip pat veliau kreipsiuos i atitinkamas institucijas, jog patikrintu remonto kainu skyrtuma pas jus ir pas kitus servisus ar tai yra teiseta uzsikelti remonto kaina 3 kartus, kad kuo daugiau islupti is zmoniu pinigu.Ziauriai nusivyles siom dviem imonem, stengsiuos kuo daugiau apsviesti zmoniu apie jus, kad jokiais budais nepadarytu klaidos ir nesidraustu pas jus, nors ir kaip graziai suokia konsultantai pries perkant daikta apie tuos draudimus.
Atsakyti
Rycka 2020-10-10 19:00:32
Tai kad as ji kas antra diena paskambines diktuoju ir jokio atsakymo, isskirus kad isspresit
P. Rycka,
Nurodykite čia, kad galėtume pateikti atsakymą.
WE komanda
Atsakyti
Aldona 2020-10-07 11:14:56
Sveiki, televizorių tvarko jau antrą kartą. Pirmą kartą taisė tris savaites, parvežus, parodė porą savaičių, ir vel sugedo. Po savaitės paskambinus, sako dar televizoriaus nera, nors parduotuve išsiunte rugsejo 30d.Tai įdomu, kada jis iš viso bus pataisytas, ir kiek jo reikės laukti? Jei jis nepataisomas, kiek reikes jį dar transportuoti į taisyklą?
P. Aldona,
Nurodykite sertifikato ar žalos numerį, be šios informacijos negalime Jūsų identifikuoti ir pateikti atsakymų.
WE komanda
Atsakyti
Warranty Expert 2020-09-18 10:42:19
P. Rycka,
Prašom atsiųsti žalos numerį, kad galėtume įsigilinti į pateiktą situaciją bei išspręsti šį nesusipratimą. WE komanda
Tai kad as ji kas antra diena paskambines diktuoju ir jokio atsakymo, isskirus kad isspresit
Atsakyti
Sveiki, televizorių tvarko jau antrą kartą. Pirmą kartą taisė tris savaites, parvežus, parodė porą savaičių, ir vel sugedo. Po savaitės paskambinus, sako dar televizoriaus nera, nors parduotuve išsiunte rugsejo 30d.Tai įdomu, kada jis iš viso bus pataisytas, ir kiek jo reikės laukti? Jei jis nepataisomas, kiek reikes jį dar transportuoti į taisyklą?
Atsakyti
Jolanta 2020-09-30 13:22:16
Sveiki,
Įsigijau brangų televizorių. Topo centras pataria už 10% kainos įsigyti papildomą draudimą. Parašykite kokia nauda, ar verta?
Sveiki,

malonu, kad domitės mūsų siūlomomis paslaugomis. Apsisprendimui palengvinti, rekomenduojame kreiptis nurodytais kontaktais: tel.nr.:870033300 ir vilnius@warranty.expert. Mielai pakonsultuosime ir patarsime, kokią paslaugą geriausia įsigyti.
Atsakyti
Sveiki,
Įsigijau brangų televizorių. Topo centras pataria už 10% kainos įsigyti papildomą draudimą. Parašykite kokia nauda, ar verta?
Atsakyti
Rycka 2020-09-15 11:07:25
Issiveze skalbimo masina jau beveik du menesius ir neaisku kada atgausiu, skambinu pats visalaika, nors ir sako, kad paskambys informuos apie situacija, bet nesulaukiu niekada, jokio problemu sprendimo
P. Rycka,
Prašom atsiųsti žalos numerį, kad galėtume įsigilinti į pateiktą situaciją bei išspręsti šį nesusipratimą. WE komanda
Atsakyti
Issiveze skalbimo masina jau beveik du menesius ir neaisku kada atgausiu, skambinu pats visalaika, nors ir sako, kad paskambys informuos apie situacija, bet nesulaukiu niekada, jokio problemu sprendimo
Atsakyti
Giedre 2020-09-02 22:10:17
Jus turite omeny zalos nr?
P. Giedre,
Nėra skirtumo, ką turite arčiausiai, žalos numerį arba sertifikato numerį.
WE komanda
Atsakyti
Warranty Expert 2020-09-02 17:27:14
Sveiki, ar galite nurodyti sertifikato nr., kad galėtume paanalizuoti Jūsų situaciją?
WE komanda
Jus turite omeny zalos nr?
Atsakyti
Nusivylusi jumis 2020-09-01 11:31:53
Apsidraudusi preke remonto laukiau daugiau nei menesi, zadetu skambuciu nesulaukdavau, teko paciai “judint”, reziume zadejo pakeisti preke analogiska arba brangesne esant draudimui, taciau vistiek gavau primoketi ir dar uz pristatyma susimoket. Tai kur draudimo esme??? Esu tikrai nusivylus. Be to, neatsiliepia nei telefonu, nei atraso i laiskus.
Sveiki, ar galite nurodyti sertifikato nr., kad galėtume paanalizuoti Jūsų situaciją?
WE komanda
Nusivylusi jumis
2020-09-01 11:31:53 IP 5f4sotq5
Atsakyti
Apsidraudusi preke remonto laukiau daugiau nei menesi, zadetu skambuciu nesulaukdavau, teko paciai “judint”, reziume zadejo pakeisti preke analogiska arba brangesne esant draudimui, taciau vistiek gavau primoketi ir dar uz pristatyma susimoket. Tai kur draudimo esme??? Esu tikrai nusivylus. Be to, neatsiliepia nei telefonu, nei atraso i laiskus.
Atsakyti
Povilas 2020-08-24 10:39:23
Drausdamiesi nuo vagystės, būsite "ekspertiškai" apvogti šio draudėjo nusipirkę pevertį draudimą. Vagystes kompensuos jeigu tik gavote į snukį kai jums plėšė iš rankų telefoną.
P. Povilai,
Draudimas kompensuoja vagystę kuri yra pripažinta policijos kaip vagystė, pagal LT įstatymus, vagystė laikomas veiksmas su apiplėšimo ar įsibrovimo požymiais, kitais atvejais tai laikoma įrenginio dingimu ko nekompensuoja draudimas.
WE komanda

Taip pat rekomenduojame

EDRAUDA, UADBB
DRAUDIMAS INTERNETU

Adresas: Šeimyniškių g. 21, LT-09236 Vilnius.
Veiklos sritys: draudimas.
Draudimo brokerių įmonė EDRAUDA įkurta 2009 m. ir skirta šiandieniniam Lietuvos vartotojui, kuriam ypač svarbus tapo laiko ir kokybės santykis. Čia skirtingos draudimo bendrovės konkuruoja dėl jūsų dėmesio. O kur konkurencija, ten skaidrumas ir žemiausios kainos. Pagrindinis mūsų tikslas - suteikti klientui...
UAB "Finance Property"
Nepriklausoma žalų administravimo ir sureguliavimo įmonė

Adresas: Antakalnio g. 42-40, LT-10304 Vilnius.
Veiklos sritys: draudimas; nekilnojamasis turtas; statyba; tarpininkavimas.
UAB „Finance property“ įkurta 2009 metais, teikianti kompleksines ir dalines žalų administravimo, kilnojamojo ir nekilnojamojo turto vertinimo,sugadinto turto realizavimo, statybos/remonto darbų, nekilnojamojo turto pardavimo ir kitas paslaugas. UAB „Finance property“ aukščiau išvardintus veiksmus atlieka...
Altas
Cobra Connex Vodafone

Adresas: Kalniečių g. 104, LT-50184 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; buitinė technika; didmeninė prekyba; draudimas; durys, raktai, spynos; krautuvai, keltuvai, liftai; langai; motociklai; vaizdo stebėjimo sistemos.
Altas oficialus Cobra Vodofone, Blaupunkt, Clarion, Parrot, Manta ,Modecom, Mobotix, Dilax, Mobitex, Gerda ir k.t firmų atstovas Lietuvoje. Automobilių apsaugos sistemos, paieškos sistemos, transporto kontrolės sistemos, elektroniniai sprendimai viešajam transportui, didmeninė prekyba elektronikos prekėmis...
TS GROUP
Darbas vairuotojams užsienyje

Adresas: Radvilėnų pl. 1B, LT-50264 Kaunas.
Veiklos sritys: konsultacijų paslaugos; darbo paieška, įdarbinimas; draudimas; finansai; personalo atranka.
DARBO PASIŪLYMAI VAIRUOTOJAMS, DARBAS UŽSIENYJE Darbas vairuotojams užsienyje Galite dirbti per mus arba tiesiogiai Business Link nėra įdarbinimo agentūra. Mums svarbūs bendradarbiavimo, pagarbos ir tęstinumo principai, todėl tikimės, kad Jūs esate savo srities specialistas ir atsakingai žiūrite į darbą bei...
Lutora, UAB
AUTOBAZĖ

Adresas: Tilžės g. 156, LT-76351 Šiauliai.
Veiklos sritys: autoservisai; akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių prekyba; automobilių techninė apžiūra; draudimas; tarpininkavimas; tepalai, alyvos.
„Autobazė“ - sparčiai besiplečiantis, proaktyvus prekės ženklas teikiantis platų spektrą paslaugų automobilių srityje: 1. Automobilių stovėjimo/pardavimo aikštelė. Čia galite pirkti/parduoti/pastatyti savo automobilį. Paros stovėjimo kaina TIK 0,60 Eur., į kainą įskaičiuoti nemokami skelbimai www.autobaze.lt...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Prezidentas Gitanas Nausėda apie Rekvizitai.lt tvaraus ir atsakingo verslo įvertinimą "TOP Įmonės" 2021
Prezidentas Gitanas Nausėda apie Rekvizitai.lt tvaraus ir atsakingo verslo įvertinimą "TOP Įmonės" 2021 10-08 13:42
Nors šiuo pandemijos laikotarpiu ne viena įmonė patyrė įvairiausių iššūkių, nemažai jų sugebėjo augti, kartais netgi rekordiškai. Rekvizitai.lt kiekvienais metais...
Į organizaciją sugrįžę darbuotojai būna dar labiau įsitraukę
Į organizaciją sugrįžę darbuotojai būna dar labiau įsitraukę 10-23 20:38
Ne vienas darbdavys, darbuotojui išėjus, deda tašką. Visgi personalo ekspertai pataria palaikyti ryšį ir palikti praviras duris.
Ukraina siūlo tiekti Europai daugiau gamtinių dujų
Ukraina siūlo tiekti Europai daugiau gamtinių dujų 10-23 18:36
Ukraina penktadienį pareiškė pasiruošusi tiekti papildomus 55 mlrd. kubinių metrų gamtinių dujų Europai, o prezidentas Volodymyras Zelenskis apkaltino Maskvą tyčia kurstant energetikos krizę.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reiktų taikyti PVM lengvatą energijai?

Akcijų kainos

eBay 80,59 +5,75%
American Express 187,08 +5,41%
Oracle 98,25 +2,02%
Goldman Sachs 414,32 +1,65%
Hasbro 89,50 -3,20%
Twitter 62,24 -4,83%
Facebook 324,61 -5,05%
Intel 49,46 -11,68%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,72 +4,35%
Varis 9370,14 -0,85%
Vištiena 2,38 0,00%
Kava 4,77 +6,00%
Dujos (JAV) 4,05 +6,86%
Anglis 168,75 +11,04%
Cukrus 0,76 -5,00%
Sidabras 23,99 -6,58%