VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Gan bei city, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Gan bei city

Atsiliepimai apie Gan bei city, UAB

Kilobaitas
Parašyk savo nuomonę apie Gan bei city, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Sveiki, 12.01 apsilankėme Kauno Akropolio Gam Bei City restorane. Padavėja buvo visiškai išsiblaškiusi: kelis kartus turėjome pakartoti užsakymą, klausinėjo mūsų ką atnešti pirmiau ir kas ką valgys, įrankius atnešė ir padėjo belekaip. Maistas buvo tragedija. Ta prasme, didelė tragedija. Pomidorinė sriuba su jūros gėrybėmis priminė pašvinkusias kojines, jūros gėrybių tik skonis jautėsi. Sushiai ganėtinai sausi... užsisakėme taip pat ir viščiuko kepsnelius ar kažkaip taip, didelę porciją, nes norėjome valgyti dviese. Padavėja patikino, kad porcijos pakaks dviems asmenims. Ryžių užsisakėme mažą porciją su kiaušiniais. Gavome su daržovėmis... o vištienos kiekis buvo neadekvačiai mažas. Pasiteiravome padavėjos, ar tikrai čia didelė porcija. Ji pasimetė, pasitikrino savo užrašinėje ir patikino, kad taip, tai buvo didelė porcija. Mano manymu, jeigu esi padavėja, turi žinoti kuo skiriasi didelė nuo mažos :))) Taigi, pavalgėme atbulais dantimis. Kaina tikrai neatitiko nei kiekio, nei kokybės. Taigi, yra du variantai, kas galėjo nutikti: 1. Smarkiai pasikeitė porcijos dydžiai. 2. Padavėja suklydo.
Bet kuriuo atveju, šis restoranas labai nuvylė, nerekomenduoju ir pati niekada nebegrįšiu.
Atsakyti
Atsinaujines restoranas tiesiog siaubingas Kaune Akropolyje. pirmiausiai labai ilgai laukeme meniu. Padavejos kaip apsiruke vaiksciojo aplink. Gerimu sulaukeme irgi tik po pusvalandzio, uzsisake dvi sriubas, viena atnese greiciau kita po pusvalandzio, nesuprantu, kaip taip nemoketi dirbti, kad atnesti sriubas visiems kartu, maisto pralaukem valanda laiko po sriubos gavimo. ir tai viena is patiekalu atnese ne ta. klaidos nepripazino, pasiuliau atnesti vel meniu, kad parodyciau kad uzsakiau butent vistienos patiekala, o ne jautienos, nenese. beveik 2 val tusciai praleistas, nei vienas is musu karstu kartu nevalgem, visiems nese atskirai. triuksmas nuo virtuves siaubingas. Niekam nerekomeduoju ir niekada ten daugiau nei kojos nekelsim
Atsakyti
Šioje vietoje lankėmės spalio 26 d. Vilniaus Akropolije. Ilgai laukeme meniu. Atneštas meniu buvo suplešitas - kaip iš šiukšliu dezes. Užsisakėme pirmą ir antrą. Visą mūsų atneštą maistą galima priskirti tai pačiai vietai, iš kurios buvo atneštas meniu (šiukšliu deze), aišku, ne pirmo švezumo ir be skonio. Viska palikome nevalge. Nerekomenduoju.
Atsakyti
Apsilankėme 09.21Gab bei city Kauno Akropolyje ir likome labai nusivylę. Mus aptarnaujanti mergina pati pasiūlė pirmiau atnešti sušius, po to karštus patiekalus, gavosi atvirkščiau, pirmiau atnešė karštus, o paklausus, kodėl, atsakė, kad ji nieko nesiūlė, bet čia dar ne viskas, užsiskėme krevetes su šambalos padažu, tai negana to, kad krevetės buvo gal trys ar keturios, visa kita tiesiog krevečių trupiniai tešloje, padažo ant jų nebuvo nei trupučio. Norėjome atšvęsti savo šventę, bet likome sugadinta nuotaika. Labai gaila, kad taip mūsų mėgstamą restoraną, turėsime pakeisti kitu ir niekam daugiau nerekomenduosime.
Atsakyti
Sveiki. Vakar (08-26) buvau apsilakiusi Vilniaus PANORAMOS Gan Bei city restorane. Mus aptarnavo mergina dažytais blondinišais plaukais, bet vietoje vardo kortelės puikavosi užrašas "Mokinys". Pati mergina aptarnavo puikiai, nieko nepamiršo pasiteirauti, iš mano pusės jai tik pagyrimai!!! Tačiau likęs kolektyvas, mano nuomone, net negali skaitytis kolektyvu. Visi aplinkui vaikštinėja, šekučiuojasi, salėje naudojasi mobiliaisiais telefonais. Visi tik šūkavo mus aptarnaujančiai padavėjai, kad nusirinktų indus ar pan., tačiau patys vietoj to, kad prieitų ir nurinktų, tiesiog stovėjo vietoje toliau ir šnekučiavosi. AR TAI GALIMA PAVADINTI KILEKTYVU?? Iš šono mačiau ir pastebėjau, kad padavėjas su akinukais tiesiogine ta žodžio prasme NUMETĖ meniukus ant kito stalo ir nieko nepasiklausęs kliento nuskubėjo toliau stovėti ir naršyti telefone. Mano nuomone kolektyvą galima būtų pavadinti kolektyvu, jeigu visi dirba komandiškai. Deja, pirmą kartą apsilankius šiame restorane įsitikinau, kad čia yra puikus TIK interjeras. Apie maistą irgi patyliu. Keliais žodžiais, didžiulis AČIŪ mus aptarnavusiai naujokei, o likusiam kolektyvui derėtų išmokti dirbti atitinkamai :)
Atsakyti
Sveiki, esu labai nepatenkinta jūsų darbuotojų elgiasiu, kurių paprašiusi tam tikro sušio ir tiesiog pakeisti vieną ingridientą kitų buvo atsisakyta, tai padaryti, nemanau kad yra taip sunku vietoj lašišos įdėti krabų lazdelę labai nusivyliau jūsų tokiu aptarnavimu. Tuo labiau kad būčiau kainos atžvilgiu sumokėjusi tiek kiek reikia....Insidentas įvyko 2019.04.14, Kaune, megos gan bei restorane...
Atsakyti
Pirma ir paskutinį karta užsisakiau iš jūsų. Nelabai suprantu kam reikia sakyti zmogui, kad reikes pristatymo laukti nuo valandos iki pusantros, kai praėjus dviem valandom vistiek niekas tau nepaskambina. Tada skambini pats, klausi o jie sako nežinau gal dar atves. Tik dabar paime jūsų užsakymą. Tai jei jums trūksta žmonių kurie išvežioja užsakymus tai įdarbinkite daugiau darbuotoju. Nemanau, kad reikia 20 sušių daryti 2vqlandas, tuo labiau kai 4 valanda dienos nėra toks užimtumas kaip vakare. Nuotaika sugadinti. Tikiuosi į sulauksiu normalaus paaiškinimo. Liūdna, kad tokie neatsakingi esate.
Atsakyti
2019 01 28 apie 17:00 su drauge pietavome Gan Bei City restorane Akropolyje, Vilniuje. Buvome maloniai nustebinti padavejos Jelenos aptarnavimu. Maloni panele, padejo issirinkti maista, patare ka atsigerti. Aptarnavimas sklandus, be priekaistu. Aciu uz geras emocijas!
Atsakyti
2019.01.04 11:47 uzsakynejom maista i namus. Buvo pasakyta + - 1h
Praejo 2 valandos, pradejom skambinti, laukiam 5 min kol nors vienas operatorius atsilieps. Bet taip ir napavyko. Po 5 menuciu bandom vel, atsiliepia ir pasake, kad palaukti reikia dar 40min. I klausima kodel niekas nepasake ir nepranesia apie tai, kad toks velavimas, atsakymo negavom, tik, kad “cia ne musu kalte”
Aciu uz aptarnavima.
Atsakyti
Per 30 minuciu niekas taip ir ne paeme musu uzsakymo.
Tai turejo buti pirmas mano apsilankymas Gan Bei. Atvaziavome i Gan Bei GO9 lygiai 19:18. Jau prie duru, vietoje pasveikinimo gavome "laukite eilej", nors buvome uzrezervave staliuka. Meniu gavome beveik iskart, o po to mus pamirso. Niekas net nebuvo priejes, nors sedejome labai matomai ir padaveja buvo keleta kartu i mus paziurejus. Ne vandens pasiulyti, ne uzsakymo paimti, pilnas ignoravimas. 19:47 supratome, kad nepavalgysime, todel pradejome ruostis. Niekam neatkreipus i mus demesio, tsg isejome.
Is viso venkite sios imones, internetinis puslapis beveik neveikia, el pasto nera, o fb ir instagram mygtukai veda i neegzistuojanti adresa.
Niekada pries tai ten nevalgiau ir vargu ar kada nors noresiu.
Atsakyti
Baisus aptarnavimas. Kai dviese atsisėdome prie stalo kur gali sėdėti iki keturių žmonių, iškarto paprašė persėsti. Arbatos laukėme 40 min., o valgio 1, 5 val. Paprašę paskaičiuoti saskaitą, dar 30 min. teko laukti.

Bet virėjai paruošė nuostabią vištieną su anakardžių riešutais.
Atsakyti
Pradėsiu nuo to, kad pati esu dirbusi su klientais ilgą laiką ir žinau koks tai yra sunkus darbas, todėl niekada gyvenime neesu pykusi ant aptaurnaujančio darbuotojo dėl to nes jis pavargęs, kiek per lėtas ar padarė klaidą priimdamas užsakymą. TAČIAU šį kartą noriu parašyti atsiliepimą apie tai koks prastas yra Akropolio Gan bei city darbuotojo bendravimas su klientais.

Atvykome ten dviese 09.11.2018 vakare tarp 9-10val. Klientų buvo daug, likę tik keletas laisvų staliukų viduryje salės tiesiai prie praėjimo. Nelabai norėjome tokioje vietoje sėdėti ir pastebėjome kad yra laisvas staliukas kiek nuošaliau- matėsi kad neseniai atsilaisvinęs nes ant stalo stovėjo tuščia alaus stiklinė. Pamanėme kad jau laisvas ir kiek nuošaliau tai ten ir prisėsime. Atsisėdome ir kalbėjome, tiesiog laukėme kol gausime meniu. Po kokių 5min priėjo padavėjas ir nepatenkintu balsu išpurškė: ten yra šiaip nurinktas staliukas tai galėjot ten sėsti. (Pirma mintis:tikrai ne princesės, tuščias bokalas ant stalo netrukdo, tikrai galim palaukti kol kas nors jį paims- jokios tragedijos). Atsakiau jam: Šis staliukas atrodė jaukesnis nei tie todėl čia ir atsisėdome (tikrai mačiau kad darbuotojas pavargęs- balso nekėliau, nepykau, nieko nereikalavau, tiesiog norėjau sėdėti toje vietoje) Tada darbuotojas imdamas už tuščios taurės užkliudė sojos padažo indelį, jis nuvirto ir šiek tiek išsiliejo ant stalo. Mes su drauge toliau kalbėjome, nesureikšminome tokio dalyko, kam nebūna- nieko baisaus. Tačiau tada įvyko pats nemaloniausias dalykas. Darbuotojas atsisuko ir galima sakyti piktu balsu ištėškė: Nu sėskit ten, man reikės dabar stalą valyt- taip atrodė kad mes kaltos kad jis tą padažą išpylė. Iš tikrųjų labai sunervino norėjosi tik jam pasakyt kad duotų jis man skudurą aš pati tą stalą nuvalysiu ir tegul atsikabina, bet aišku taip nepasielgėm. Atsistojom ir išėjom į Cancan pica pavalgyt. Niekad gyvenime neesu girdėjusi kad aptarnaujantis darbuotojas taip kalbėtų su klientu. Aš dar pateisinčiau jei mes būtume kažką atkirtusios, prašiusios kad tą bokalą greičiau pasiimtų- pačios būtume nemandagios. O taip gavosi kad už nieką "gavom velnių" arba bent tikrai nesupratom už ką.

Tai išvada tokia- Akropolyje tikrai neisiu nes nebenoriu pas tą patį darbuotoją papulti jokiais būdais, pats blogiausias bendravimas su klientu kokį esu mačiusi. Lankysiuosi Panoramoje- ten dar nenuvylė niekad.
Klaikus aptarnavimas
2018-10-31 14:32:26 IP 2be6c5fu
Atsakyti
Užsakymas į darbovietę po labai ilgų paieškų atvyko po 2 valandų nuo sutarto laiko. Maistas neskanus. Nerekomenduojame
Atsakyti
Vakar planavome pavalgyti Gan Bejuje (GO9). Norėjome atsisėsti lauke, tačiau užėjus į jų lauko teritorija, nespėjus prisėsti, priėjo šviesiaplaukė padavėja ir net nepaklaususi ar atėjom pavalgyti į Gan Bejų ar pereit į gastro barą, mus tiesiog išvarė. Tai taip ir praėjo mūsų vakarienė Gan Bejuje. Linkiu pamokyti padavėjus gerų manierų, nes taip profito neužsidirbsite.
Atsakyti
Sveiki, valgėm sushi megoj. Tai nuosirdziai linkiu pasitempti. Nes is 6 rusiu sushiu nei vieno nebuvo skanaus. Pora buvo normaliu. ta prasme normaliu bet ne skaniu. Tai mes kaip megstantys sushi ir zinantys kur skaniai galima pavalgyt pas jus nenoresime lankytis. Taisykit padeti nes prarasit klientus. Toks musu signalizuojantis ivertinimas. Is 10 balu gaunat 5. Tai bet saskaita reikejo visa apmoket o norejosi tik puse. Nes tiek jus verti.
Atsakyti
Laba diena. Teko pirmą kartą apsilankyti Jūsų restorane esančiame panoramoje, Interjeras super, viena gražiausių vietų, tačiau gaila, bet tai buvo vienintelis dalykas man patikęs šioje vietoje. Iš restorano išėjume subjurusia nuotaika, tad pradėjau mastyt kas man taip ten nepatiko, tad siekdama gero restoranui apibūdinsiu trumpai vakaro detales. Tad pradedant nuo pradžių, atėjome, išsirinkome staliuką, priėjo nepatenkinta padavėja paklausia keliese busime, pasakėme, kad 4 (poros draugu dar laukėme), po to atnešė be žodžių uždėjo ženklą prieš nosį ant staliuko Rezervuota, nieko nepakomentavo, tai nežinau, pasirodė, lyg turėtume susiprast pakeist staliuką ar ką.Po to atnešė pora meniu, už keliatos minučių pasirodė draugai, kurie nesulaukė meniu, nu nieko pasidalinome. Rankšluostėlių rankoms nusivalyti prieš maistą negavome, pasijaučiau lyg laikoma antrarūše kliente. Tada atnešė visiems sriubas, visų sriubos lėkštė padėta ant kitos lėkštutės, mano be papildomos lėkštutės, kurią man paduoda į ranką (nes padėt ant stalo reiktu poros žingsnių daugiau), (lėkštutės apačia varvanti šlapia ir ranką susipurvinti sriiuba visai nemolonu ypač kuomet ant stalo 2 servetėlės). Vėlgi pasijaučiu antrarūše, turbūt tokia ir buvau, nes pasirinkau pigiausia sriuba ar kaip suprast? Maistas man asmeniškai pakliuvo labai prastas, bet nežinau, galbūt išsirinkau netinkamai, nes draugų maistas buvo normalus. O savo sushi įtarinėjau patiektą tiesiai iš rimi, skonis gražino į studijų laikus. Apibendrinant, padavėja susiraukus, nerūpestnga ir nemandagi, nei skanaus, nei ar buvo skanu? Nei atsisveikino išeinant (vienintelė iš viso kolektyvo turbūt). Galėčiau pasilaikyti tai sau, bet gaila, kuomet prasiblaškymo išvyka i restoraną sugadina tokie dalykai, kurių lengvai būtų galima išvengti, sakau tam, kad padavėja išgirstų ir susimąstytų, kad jos darbas turi didesnę poveikį žmonėms ir restoranui, negu ji įsivaizduoja. Sėkmės, padavėjai Karinai, linkiu, kad nors kiek pamiltu savo darbą, arba pakeistų jį. P. S. Lankėmės panoramoje 2018-02-04, tarp 18h-19.30h
Atsakyti
Sveiki.buvom siandien Akropoly.pavalgyti.ka galiu pasakyti.maistas labai prastas.persudytas.susiai.baisiau nei maximoje.visada valgydavome Panoramoje (gan bei city).tai visada buvom patenkinti maistu.Apie akropolio (gan bei city)nieko gero pasakyg negaliu.nerekomenduoju.ps.siulyciau keist vireja.
Atsakyti
nu zinokit baisu. pries pusantros valandos uzsakytas maistas internetu, su mumis nesugebejo susisiekt net praejus 2h nuo uzsakymo pateikimo. telefonu dasiskambinti beprasmiska, operatoriai uzimti. skambinama non stop, neimanoma susisiekt.
Atsakyti
Sveiki, esu lb pasipiktinusi Jūsų maisto pristatymo vairuotoju, kuris šiandien 17.31 val. važiavo Justiniškėse ir padarė avarine situaciją išpradžiu išlėkė į priešingą juostą norėdamas aplenkti kelio atkarpoje kurioje blogas matomumas nerodydamas jokiu posukių atsiradus priešais važiuojančiai mašinai staigiai grįžo į savo juostą man prieš nosį kur vietos tikrai nebuvo tokiu būdu sukėles avarinį stabdymą, nejaugi toks pavojingas ir neadekvatus elgesys kelyje yra norma? Ar pristatymas maisto į namus yra svarbesnis už žmonių gyvybes kelyje?
Atsakyti
sveiki. Siandien buvome Vilniaus akropoly. Pradzioj aptarnavo greitai. Buvo smagu ir jauku. Taciau sushiai au omletu kinitiški buvo siaubingi, nes buvo isukti i dumbliu ta lapa kurio neimanoma buvo sukramtyti. Valgai ir nejauti skonio nes visas dumblis kaip guma burnoj baisu nuryt, o tai nesusivirakins. daznai imu tuoa sushi paa jus, zinau kad ne tokie turi but. kokybes ner. 3valanda nebera ir kolos.
Laukeme 20min persikeipe kad 5dirbantys padavejai prieitu. mate mus taciau nieko. Dainavo, pletkavojo, prie baro tarpusavy. zmoniu buvo 6staliukai uzimti tik. tad darbo ner, nereiskia kas kitu nereikia klientu neziuret.Pagaliau kita padaveja atejo. Nieko neklause, neaiteiravo tik eme musu nesuvalgytus sushi. paprasius ideti issinesimui 1karta namie pasigedau sojos, lazdeliu, net serveteles neidejo. o sushi sumesta betkaop. valgoau ne kaip kiaule o graziai o imete lyg buciau kose jai palikus.... vasabis visaa isitrynes i sushi uzmestas. nora aameniskai nelabai megatu ji ir nelabai skrandis priima astriai... teko ismest.... labai nusivyliau jumis. Visada rekomenduodavau jus, taciau kai mama lauke su draugemis panoramoj padavejos 45min saskaita kol atnea ir dabar... baisu. neisiu daugiau, nebent arbatos.
Atsakyti
Maistas siaubingas. Senuose riebaluose ir krakmolu pramirkes, persudytas maistas. Pavalgius ilgai skaudejo pilva, nors tikrai skrandzio problemu neturiu. Kainos didziules. NIEKADA daugiau gyvenime nesugrisiu.
P.S. Per visa gyvenima cia blogiausias maistas koki teko ragauti. Sorry bet ziauru.
Airida Jarašūnaitė
2017-07-11 20:19:53 IP 2ju6krcu
Atsakyti
Megoje esančiame restorane aptarnavimas visai malonus, tačiau jums reikėtų pasirūpinti tokiais elementariais dalykais kaip kad žmonės galėtų užsisakyti iš meniu ką nori ir tai gauti, o ne kad ateitų padavėja ir pasakytų "šio produkto užsisakyti negalite, nes neturime produktų".
Atsakyti
Lankomės Gan bei city PC "Akropolis" nuo pat atidarymo, daug kartu lankemės su svečiais iš užsienio, bet 2017 06 11 padavėjo Dominyko dėka, noras lankyti šį restorano gano sumažėjo, mažai, kad "gerbiamas" Dominykas neaiškiai kalba, tai mums reikėjo pastoviai jį ieškoti, panaudotus indus nenurinko nekarto, tam kad atsiskaityti laukiame 25 min, grąžos gal aplamai nesulauktume, kai priėjau paprašyti grąžos prie padavėjo, jis piktai paklausė ko aš noriu, Klientai prie gretimo staliuko irgi buvo labai nepatenkinti, nes kaip aš mačiau vien valgiaraščio jie laukia apie 20 min. Pasidalinome su kalminais įspūdžiais, priėjome bendros nuomonės, kad aptarnavimas tiesiog "nuostabus". Seniai rekomendavau pažįstamams Can bei city, dabar tikrai nerekomenduosiu.
Atsakyti
Sveiki noreciau pranesto apie siaubinga aptarnavima issinesimui. Valgiau jusu restorane ir nepabaigus maisto paprasiau ji supakuoti issinesimui. Valgiau tikrai tvarkingai, nesu kiaule, tad kaip atnese taip ir atidaviau puse porcijos maziau. Maistas graziai tvarkingai padetas, kitam gale imbieras, ridikai ir vasabis. Gryzus tiesiog issigandau supakavimu. Geriau butu atnese dezute paciai susikrauti. Gal as nesiau maista likusi i svecius, gal jaunesniam broliukui mazam kuros nevalgo vasabio ar yra jam aleriskas???? Vasabis kuros buvo sone lekstele atsidure ant visu suhiu kaip itrintas. Na atsiprasau bet negana kad siaip sedint visa laika gavom ignoravima nuo padavejos AGNES. Tai dar ir maista parsinesem kaip is kiaulides. Tikrai pavalgokit apoe notmalius sudejimus kaip paduoda taip ideti. Apie kitu zmoniu nenumatytas alergijas bei tiesiog paduoti zmonems dezute kad patys isidetu ko nori ko nenori nei padaryt tokia nesaamone.pridegu net nuotrauka.iki.
Atsakyti
Vakar (04.19) švenčiau gimtadienio šventę Kauno Akropolio Gan bei city restorane. Noriu padėkoti už puikų maistą, tobulą aptarnavimą padavėjui vaikinukui. Likome labai patenkinti ir maloniai nustebinti restorano dovanele. Ačiū dar kartą. Norisi čia grįžti vėl ir vėl.
Atsakyti
Sveiki. Vakar su vaikinu lankiausi jusu restorane panoramoje. Begalo myliu jusu sushi, tad ejau ir eisiu pas jus. Taciau aptarnavimas ten ne visada mielas. Vakar atsisedome 1saleje ant sofuciu. Padavejos slankiojo aplinkui, bet prieiti negalejo nei viena. Po 15min atejus kitiems klientams, kuriems iskart nunese meniu ejome patys paprasyti. Taciau mergina taisesi savo plunksnines blakstienas ir atkirto vyresnejai kad nunestu meniu, nors ji mate mus 20kartu kokiu... priemus uzsakymus priejo jaunas vaikinukas, kuris visa laika aptarnavo musi staliuka, net pasiklause ar prie vistienos nenorime ryziu ar kazko ir aptarnavo super. Rupestis, pasiulymai ir viskas- belekaip gerai !! Net nustebau. Mergina ta jau kelinta karta atejus su seima. Draugais nedrysta prieiti tik praeidineja. Jos staliukas ar ne, meniu galima atnest ir pranest kieno staliukas kad zmones atejo. O ne piktinti klientus kai zmoniu is 100staliuku (mazdaug kaip pvz nes nezinau kiek ten) 13tik uzimtu... (maistas greit atnestas ir super irgi).jei esi studentas ar panasaus amziaus jau cia nelygis, per mazai arbatpinigiu, geda ar nusispjaut ar kodel neimanoma prieiti o proe atejusoi kitu zmoniu vyresniu iskart prieina?
Taip pat stebekite ir klientus kai jie pavalgo. Mama kazkada pasakojo kad kai buvo su draugemis teko jums net skambinti restorana kad ateitumete saskaita atbesti nes lauke 40min bet nepasirodete.aciu.
Marija Kaladinskaite
2017-04-12 16:07:12 IP 5f4soc9a
Atsakyti
2017m. Balandžio 11d. Buvau Gan bei city su šeima PC "Akropolis", labai gaila, kad tenka rašyt jau antrą atsiliepimą apie šį "restoraną", nors labai mėgau šią vietą.
1. Aptarnavimas klaikus, jau nekalbu apie tai, kad nėra jokios aptarnavimo kultūros, tai padavėjas įžulus, akiplėša.. aptarnavo (atnešė maistą greit, bet kaip pasirodė bereikalo) greit, bet poto prisišaukt, sulaukt buvo neįmanoma, nors dar sakėm, kad pagalvosim apie gėrimus..
2. Maistas buvo nevalgomas, ty 511 kiaulienoje buvo plaukas, kalmarai su kmynais buvo persūdyti, apie ryžius išvis trūksta žodžių.. buvo ryžiai ne su kiaušiniu ir žirneliais, o omletas su žirneliais ir keliais ryžiais, ko anksčiau nebuvo.. vienintelis kas buvo skanu, Naruti (o gal ir ne toks pavadinimas) sushi:)
3. Kai PATI nuėjo pasikviest padavėjo, kuris vaikštinėjo prieš tai už restorano ribų, pagaliau atėjo povas-padavėjas, kuris man liejo nuoskaudas, kodėl aš su juo taip kalbu.. pareiškus pretenzijas dėl maisto, jis man atkirto:"aš maisto negaminu", dirbu šioje srityje nuo 2009m. ir net iš kolegų neesu girdėjus tokių situacijų.. nueidamas nuo staliuko, nes paprašiau pakviest administratorę, staliuką palydėdo mimikuodamas veidu, tyčiodamasi.. į tolimesnes smulkmeas nesiplėsiu. Tik viena: pas jus nebeeisiu, kol neišgirsiu, kad Gan Bei city pasitaisė kokybe, taip pat neleisiu eit draugams, artimiesiems.. susiimkit.
Atsakyti
kainos primena niujorko ir dubajaus restoranus. niekur lietuvoj bent jau nemačiau kad kava 2€ butu
Atsakyti
Vakar vakare iš Panoramos užsisakėme pekino antienos su vyru vakarienei išsinešimui. Atsidarius namuose pasibaisėjau, daržovės sudėtos visiški pasenusios, agurkai sudžiūvę, panašu jog pjaustyti prieš keletą dienų, svogūnų laiškų pasitaikė net papuvusių, antis irgi nebuvo šviežia tik naujai padažu užpilta - kurio ryškiai per daug. - o už patiekalą imate 18, 5 EUR! Baisu, jau kelis kartus atkreipėme dėmesį, į augančias kainas ir prastėjančią kokybę, bet čia tai viršūnė buvo - jei imama išsinešimui senas atliekas sudeda... Tad patarimas, jei imsite išsinešimui - atsidarykite dėžutę ir patikrinkite maistą. Vadovybe, esame labai nusivylę klientai.
Atsakyti
Prastas restoranas, jei jį taip galima būtų pavadinti!
Nudevėti baltai, mažos porcijos už neproporcingai didelę kainą. Skonis įprastas, kaip pigiam kinų restorane, daug glutamato!
Atsakyti
Gal pries 5metus ir buvo geras, na bet dabar as nesuprantu uz ka moketi reikia tiek, nei kokybes, nei maistas skanus, paruostas buna tikriausiai ryte ar net neaisku kada, o po to tik pasildomas manau... O mesos kokybe, na tiksliau kokybes jokios, atrodo kad gyva guvuli burnoje turetum, seniai jau cia nepatiko, bet drauge norejo apsilankyti, taciau niekas cia tikrai nepagerejo, po sito apsilankymo ir pamaniau kad vertetu ir savo nuomone pasidalinti :) p.s buvau panoramos gan bei
Atsakyti
Lankiausi pirma ir paskutini karta Gan bei city Kaune Akropoly. Aptarnavo mus padaveja Gitana, aptarnavimas tiesiog tragiskas. Stalo irankius ne padejo o tiesiog NUMETE, taip pat numete ir meniu su ranksluosciais.. likome ziauriai nustebe.. aptarnavimas ir valgyklose turbut geresnis buna.. Lankemes ketvirtadieni apie 5 vakaro, zmoniu tikrai nebuvo daug, bet gerimu laukem apie 15min, nors matem kaip padavejai tiesiog sustoje snekuciavosi su barmenais.. Taip pat noredami pakartoti savo gerimus turejom laukti vel apie 15min, ir pagaliau nesulauke savo padavejos papraseme kitos merginos mus aptarnauti.. per visa savo vakariene padaveja Gitana mateme net kelis kartus su savo paltu praeinancia.. turbut del to jos ir nejo prisikviest.. daugiau ten niekada neisiu !!!!
Atsakyti
Paskutinis mano vizitas čia. Kauno Akropolyje nežinau ką jie stebuklingo deda į sušius, bet vos tik grįžtu namo, viską išvemiu. Ir taip kiekvieną kartą, kuris jau buvo tikrai paskutinis. Šiandien dar ir soja buvo gerokai pastovėjusi, surūgusi. Apie koldūnus irgi, kebabinėj geriau padarytų, negu jie padaro, net nesupratau ką lėkštėj atnešė, buvo visi prisigėrę vandens, apie skonį net nekalbu. Prestižinis restoranas, kainos kosminės, bet realybės neatitinka. Nuo jokių kitur pirktų sušių nesu apsinuodijusi.
Atsakyti
Vilniaus Panoramoje restorane vaikui atnese prarugusias sultys, administratore tiesiog paklause ka JAI dabar daryti... gal greitaja vaikui iskviesti... vienu zodziu daugiau nebesu ju kliente
Atsakyti
Sveiki,
Gan Bei mano megstamiausias restoranas, buvo Iki sio vakaro. Lankausi ten daznai, bet paskutiniu metu viskas tik i blogaja puse.

Siandien buvo ribos!
Atvaziavome i vilniaus Panorama. Gan bei beweik tuscias. Mus maloniai pasitiko, prisedome 21.45 ir iskart gavome meniu.
Issirinkome mintyse maisto laukiam padavejos (meniu uzdarytas guli sone)...
22.00 -mes viska suprantame, tuoj prie musu prieis
22.15 jau mes zvalgomes, nes zinom, kad dirba iki 23.
22.25 pakvieciam padaveja, tuoj prieis!
22.35 priejo, mano pirmas klausimas - ar mes spesime pavalgyti? - taip, zinoma, (nepatenkinta)
22.45 atnesa mano draugei patiekala o man sako astiprasom siandien susiu jau nebus. Nu sakau super!
22.50 visgi mano susiai atsirado. Matomai suprato, kad as pikta.
Visa laika buvo nemaloni ir nepatenkinta, atrode lygtais ko cia sedi as jau noriu eiti namo.
Atnese ceki... pareikalavau skundu knygos.
Aisku jos nera. Pasiule internetu:D
Kita karta pagalvosiu kur man eiti valgyti.
Nes kita karta Rimi apacioj maloniau aptarnauja.
P.s. ranksluosteliu karatu aisku nebuvo.
O gerimu uzsakyti negalima buvo nes jau nedirbo barmenas.
Atsiprasau, ar as buvau tikrai Gan bejui?
Cekiuka pridedu, gal administracija pagalvos kam moka pinigelius. Ir uz ka?!
O 23 val apsauga pareikalavo musu iseiti:)
Atsakyti
Markas 2015-06-01 08:24:13
Laba diena, gegužės šeštadienį per JAMAM dienas pietavome Kauno Akropolio GAN BEI CITY restorane. Nesuprantu, kaip šis restoranas gali sau leisti tokio lygio aptarnavimą ir netgi pasakyčiau aferizmą...

Taikė 50proc nuolaidą patiekalams, tačiau manau kokybė ir aptarnavimas dėl to nukentėti neturėtų, nes gali būti pakenkta restorano prestižui. Šią nuolaidą suvokčiau kaip reklaminę priemonę ir puikią galimybę naujiems potencialiems klientams susipažinti su Japnų bei Kinų virtuve ir puikiai praleisti laiką už prieinamą kainą.

Kas buvo negerai?
1) Pasitikimas. Kadangi klientų buvo pilnas restoranas, tačiau tikrai negalėčiau įvardinti, kad aptarnaujančio personalo buvo per mažai, teko palaukti minimalioje eilėje.
Kaip sutinka savo klientus GAN BEI? Administratorė į juos net nežiūri, stovėdama dairosi i palubius, apatiškai kartkartėm pažiūri į klientus. Jokio pasisveikinimo, paaiškinimo apie eilę, paprašymo palaukti ir kad kai bus įmanoma klientai bus palydėti prie staliukų. Aiškinomės patys klausdami kitų eilėje stovėjusių klientų.
Mums išeinant iš restorano atėjo juodaodžių porelė, pastovėjo, jau norėjo išeiti, nes į juos absoliučiai niekas nekreipė dėmesio. Aš pasakiau angliškai, kad jie truputėlį lukteltų ir vietų tikrai atsiras. Jie eilėje buvo pirmi. Žmonės mandagiai padėkojo.

2) Jokių mums įprastų drėgnų šiltų rankšluostėlių rankoms nusivalyti prieš valgant, kas jau yra mums įprasta. O tokią pirkinių dieną to išties ypatingai reikėjo.

3) Paklausus galbūt užkandžiams sušiai būtų greičiau nei pagrindinis patiekalas, sulaukėme neigiamo atsakymo, nors patys vėliau pamatėme, kad sušius gerokai vėliau atėjusiems klientams atnešė išties greitai. Gaila, jų paragauti neteko.

4) Užsisakius Grimbergen alus, jis atkeliavo gana negreit, nors barmenai turėjo aibę laiko stiklinėms valyti, padavėjos taip pat šnekučiuodavosi vis prie užsakymų terminalo, niekas niekur neskubėjo.

5) Porcijų dydis mus nustebino neigiama prasme. Žinote, jeigu 50 Lt kainuojančios didelės patiekalo porcijos + ryžiai, negali absoliučiai sočiai pavalgyti 55kg sverianti liekna moteris... na atsiprašau, o ka kalbėti apie vyrus? Porcijos kiek matėm pagal kitus klientus skyrėsi gana ženkliai, buvo gana įvairios, keista... Mūsų mėgstamo patiekalo galvojome, kad gavome mažą porciją ir galbūt tai klaida ir čekyje tai atsispindės, deja... Galbūt mes tiesiog buvome labai alkani? Galbūt... Tik galbūt.
Kitas patiekalas turėjęs būti su Indiškais riešutais neturėjo aplamai nei vieno riešutėlio, taigi nebuvo ir jo skonio. Keista žinote, maxima tikrai netoliese susiklosčius tokiai situacijai...

6) Dar bevalgant prasidėjo indų atiminėjimo maratonas, bet taip, kad jautėmės neįprastai nejaukiai, tarsi atims net tuos, iš kurių valgome arba kuriuose dar yra maisto. Servetėlės kurias naudojau išnešė taip pat, na teko pasiimti žmonos, nes ant stalo daugiau jų nebuvo... Tačiau man dar nebaigus valgyti atėmė ir paskutinę servetėlę, na žinote jau virš visko, teko jų ieškoti žmonos rankinėje.

Ar aš kalbu apie GAN BEI CITY? Žinote, aš pats nepatikėčiau jeigu kas papasakotų, bet deja TAIP.

PATEIKUS PASTABAS ADMINISTRACIJAI ELEKTRONINIU PAŠTU, REAKCIJOS JOKIOS PER DAUGIAU NEI SAVAITĘ. VISAPUSIŠKAI PUIKUS POŽIŪRIS Į KLIENTĄ :)

GĖDA!!! GĖDA!!! GĖDA!!!

GANBEI CITY klientas
Prieš mane rašančiam komentarui - ar ne naivu tikėtis, jog per tokį anšlangą viskas bus gerai ir gražu? :)
1) Eilė yra akivaizdus dalykas, parodantis jog vietų nėra ir nemanau, kad administratorė privalo tokį dalyką dar aiškinti kiekvienam atėjusiam.
2) Rankšluostėlių kiekis nėra neribotas, juos reikia išskalbti, suvynioti ir išdėlioti į šildytuvus. Pagalbinis personalas/plovėjos galėjo nespėti išskalbti, padavėjos vos išėjus vienam stalui ir atėjus kitam taip pat turi ką veikti ir rankšluostėliai greičiausiai lieka paskutine problema. Rankšluostėlių taip pat labai naivu tikėtis per zavalą. Be to Ganbei turi savo tualetą svečiams - jei jau labai rūpinatės higiena - labai patogi išeitis rankas nusiplauti ten.
3) Padavėjos ne visuomet žino per kiek laiko pagamins tą ar aną.
4) Labai abejoju, na bet jūs geriau matot kas dirba ar nedirba.
5) Taip, porcijos labai sumažėjo. Jei norit padoraus kainos ir kokybės santykio - nuoširdžiai patariu lankytis kitur.
6) Vėlgi - ko jūs tikėjotės tokią dieną :))
Atsakyti
Laba diena, gegužės šeštadienį per JAMAM dienas pietavome Kauno Akropolio GAN BEI CITY restorane. Nesuprantu, kaip šis restoranas gali sau leisti tokio lygio aptarnavimą ir netgi pasakyčiau aferizmą...

Taikė 50proc nuolaidą patiekalams, tačiau manau kokybė ir aptarnavimas dėl to nukentėti neturėtų, nes gali būti pakenkta restorano prestižui. Šią nuolaidą suvokčiau kaip reklaminę priemonę ir puikią galimybę naujiems potencialiems klientams susipažinti su Japnų bei Kinų virtuve ir puikiai praleisti laiką už prieinamą kainą.

Kas buvo negerai?
1) Pasitikimas. Kadangi klientų buvo pilnas restoranas, tačiau tikrai negalėčiau įvardinti, kad aptarnaujančio personalo buvo per mažai, teko palaukti minimalioje eilėje.
Kaip sutinka savo klientus GAN BEI? Administratorė į juos net nežiūri, stovėdama dairosi i palubius, apatiškai kartkartėm pažiūri į klientus. Jokio pasisveikinimo, paaiškinimo apie eilę, paprašymo palaukti ir kad kai bus įmanoma klientai bus palydėti prie staliukų. Aiškinomės patys klausdami kitų eilėje stovėjusių klientų.
Mums išeinant iš restorano atėjo juodaodžių porelė, pastovėjo, jau norėjo išeiti, nes į juos absoliučiai niekas nekreipė dėmesio. Aš pasakiau angliškai, kad jie truputėlį lukteltų ir vietų tikrai atsiras. Jie eilėje buvo pirmi. Žmonės mandagiai padėkojo.

2) Jokių mums įprastų drėgnų šiltų rankšluostėlių rankoms nusivalyti prieš valgant, kas jau yra mums įprasta. O tokią pirkinių dieną to išties ypatingai reikėjo.

3) Paklausus galbūt užkandžiams sušiai būtų greičiau nei pagrindinis patiekalas, sulaukėme neigiamo atsakymo, nors patys vėliau pamatėme, kad sušius gerokai vėliau atėjusiems klientams atnešė išties greitai. Gaila, jų paragauti neteko.

4) Užsisakius Grimbergen alus, jis atkeliavo gana negreit, nors barmenai turėjo aibę laiko stiklinėms valyti, padavėjos taip pat šnekučiuodavosi vis prie užsakymų terminalo, niekas niekur neskubėjo.

5) Porcijų dydis mus nustebino neigiama prasme. Žinote, jeigu 50 Lt kainuojančios didelės patiekalo porcijos + ryžiai, negali absoliučiai sočiai pavalgyti 55kg sverianti liekna moteris... na atsiprašau, o ka kalbėti apie vyrus? Porcijos kiek matėm pagal kitus klientus skyrėsi gana ženkliai, buvo gana įvairios, keista... Mūsų mėgstamo patiekalo galvojome, kad gavome mažą porciją ir galbūt tai klaida ir čekyje tai atsispindės, deja... Galbūt mes tiesiog buvome labai alkani? Galbūt... Tik galbūt.
Kitas patiekalas turėjęs būti su Indiškais riešutais neturėjo aplamai nei vieno riešutėlio, taigi nebuvo ir jo skonio. Keista žinote, maxima tikrai netoliese susiklosčius tokiai situacijai...

6) Dar bevalgant prasidėjo indų atiminėjimo maratonas, bet taip, kad jautėmės neįprastai nejaukiai, tarsi atims net tuos, iš kurių valgome arba kuriuose dar yra maisto. Servetėlės kurias naudojau išnešė taip pat, na teko pasiimti žmonos, nes ant stalo daugiau jų nebuvo... Tačiau man dar nebaigus valgyti atėmė ir paskutinę servetėlę, na žinote jau virš visko, teko jų ieškoti žmonos rankinėje.

Ar aš kalbu apie GAN BEI CITY? Žinote, aš pats nepatikėčiau jeigu kas papasakotų, bet deja TAIP.

PATEIKUS PASTABAS ADMINISTRACIJAI ELEKTRONINIU PAŠTU, REAKCIJOS JOKIOS PER DAUGIAU NEI SAVAITĘ. VISAPUSIŠKAI PUIKUS POŽIŪRIS Į KLIENTĄ :)

GĖDA!!! GĖDA!!! GĖDA!!!

GANBEI CITY klientas
Atsakyti
Sveiki, Algirdui iškylo klausimas kodėl suprastėjo maisto kokybė ir aptarnavimas. Viskas labai paprasta. Gan Bei prieš naujus metus latvijoje labai prispaudė mokeščių inspekcija. Įmonė gavo didelė bauda, už atlyginimų mokėjimą vokeliuose. Neoficialiai atlyginymas buvo mokamas nuo pat Gan Bei atsiradimo Lietuvoje. Dabar baudą reikia kažkaip padengt. Nuo Vasario pradėjo mokėt viską oficialiai, dėl to atlyginimai sumažejo beveik per puse, įšėjo daug darbuotojų.
Maisto kokybė suprastėjo dėl to kad restoranas pradėjo užsakinėti nekokybiškus ir pigiausius produktus, taupyti praktiškai ant visko.Darbuotojai irgi dirba nenoriai ir nesistengia. Meniu kainos pakylo bet maisto kokybė suprastėjo, vat taip yra apgaudinėjami žmonės, mokat kaip už gera o gaunat kaip išeina. Sekmes ten lankantis.
Atsakyti
Laba diena.
Nusprendžiau parašyti pretenziją - trūko kantrybė.
Jau keletas metų lankomės Gan Bei restorane Kauno Akropolyje. Visada viskas būdavo puiku. Deja, šiais metais kažkas įvyko ir ne į gerąją pusę: patiekalai aiškiai suprastėjo, kartais suabejoji ar pateikė tą ką užsisakei; patiekalų išvaizda prasta, salotos apvytusios, sausos; skonis prastas (lyginant su tuo kas buvo). Pavyzdžiui, patiekalas Singapuro vištiena su daržovėmis neatpažystamas: vištiena neskani, netraški, daržovių beveik nėra, patiekalas kažkoks blyškus, beveik nekaramelizuotas, sriubos prastos.
Turiu pažymėti, kad Megos restorane anksčiau buvo tikrai prastoka lyginant su Akropoliu, o dabar atvirkščiai - ten skaniau. Todel lankausi Megoje - ypač skanios sriubos. Deja, ten nuvykstu su šeima ar draugais kur kas rečiau nes nėra patogu.
Paskutinį kartą pietavau Akropolyje balandžio 14 d., pasikviečiau verslo draugus. Baimindamasis, kad vėl nuvils patiekalai padavėjos paprašiau, kad pagamintu pagal technologines korteles - likau nesuprastas... Singapuro vištiena su daržovėmis - košmariška. Ryžiai neskanus.
Apie patiekalų kokybės nebuvimą Akropolyje jau girdžiu iš daugelio draugų.
Ačių, kad perskaitėt. Linkiu sėkmės.
Bandysiu laime ir ateinančią savaitę vėl užsuksiu - gal bus skanu :)

Algirdas Radvila
Atsakyti
Is po paskutiniu poros apsilankymu Gan Bei PC Mega nuo karsto maisto vemiau. Akropolyje tai net nebesilankau del bjauraus administratores Astos elgesio su manim - buvusia sio restorano kliente.
Atsakyti
Užsisakau jau daug metu į namus vilniuje, bet tokio prasto aptarnavimo kaip paskutiniuoju metu niekada nebuvo, laukti reikia apie 2 val ir daugiau, vairuotojai skambina ir pastoviai klausia kaip iki manes davažiuot, nors užsisakau pakankamai dažnai ir negyvenu kažkur miško gludumoj, dar pradėjo tampyti kažkokius aparatus, negana to kad reikia maisto laukti 2 valandas bet dar jam atvažiavus turi stovėt laukt kol jis bando atspausdint čeki kuris man visiskai nereikalingas. Nežinau kas ten pas jus darosi bet niekada tokiu nesamoniu nebuvo, yra konkurentu kurie žymiai geriau dirba už jus, o mane skaitykit jau praradot.
Atsakyti
Itin dažnai valgau Akropolyje esančiame restorane ir dar dažniau užsisakinėju į namus. Bet tikriausiai į namus daugiau nebeužsisakinėsiu kai taip ilgai reikia laukti. Nė karto nėra atvežę greičiau nei per 2h 15 min ir ne kartą yra tekę laukti kur kas ilgiau nors užsisakant būna pasakyta pusantros arba dviejų valandų bėgyje, o gyvenu pačiame Vilniaus centre. Ir aš nekalbu vien tik apie savaitgalius, bet ir darbo dienom yra tekę laukti pustrečios valandos, sumokėti didelius pinigus ir valgyti visiškai šaltą maistą.
Atsakyti
Sveiki,
Buvau tikriausiai geriausia Jusu pristatymo i namus kliente, uzsakinejau tikrai uz nemazas sumas ir vis susidurdavau su nuotaikos pradingimu :) Zinokit, kai nusprendziau is Jusu nebeuzsakineti net palengvejo :))) telefonu merginos malonios, bet megsta pameluoti, tai normalu, gelbeja restorano reputacija, bet as nuo Jusu atsisakau del banalios problemos: Jusu vezejo, personalas kuris pristato i namus. Ir ne visi o vienas isskirtinis, paklausiau ne karta jo varda bet vel pamirsau (arjan, arijan....) vardas nelietuviskas ir berniukas toks tamsus, bet laaaabai nemandagus, net kraupu. Jis Jums sustabdo nemazai biznio, paskutni karta man teko laukti Jusu uzsakymo daugiau negu 2val ir nieko tokio, bet kai bandziau kazka pasakyti berniukui jis te pasake :tai imate ar man isvaziuoti" :)))) Na tada atleiskite, atsisakiau nuo keturiu savo didziausiu uzsakymo maisu ir nusprendziau baigti gadintis sau nuotaika :))) Noriu dar tik pridurti, kad nemazai ir mano pazystamu nuo jo "naglumo" nukentejo. Sorry< nezinau ar atsizvelgsite, bet man palengvejo, teks ieskotis nauju alternatyvu. Sekmes!
Atsakyti
Vasarą apsilankius "Gan Bei" Kauno Akropolyje teko išeiti net neparagavus užsisakytų suši, kadangi nebuvo imanoma jų sugraibyti... viskas biro. Nusprendus po pusės metų vėl apsilankyti šiame restorane, antrą kartą teko nusiminti, kadangi sušiai be skonio, maži. Geriausi atsiminimai apie šį restoraną išliko kai lankydavaus prieš 2-3 metus, kai suši būdavo dideli, skanūs, šviežūs ir nebiro, žavėjo sterili aplinka, tačiau daugiau čia nebeisiu, nes nusivyliau... labai gaila, teks ieškoti kito patikimo restorano sušiams.
Atsakyti
vakar uzsukome pavalgyti i Gan Bei Kauno Akropolyje. Valgiau NR.109 salotas. Atnese sudziuvusia mesa ir keisto skonio, akivaizdziai nesviezias. Paprasiau pakeisti, pakeite. Taciau visvien puse sekancios nakties praviduriavau ir pravemiau. Never ever again...
Atsakyti
Man paskutinis komentas buvo skirtas Sushi City, ne Gan Bei City
Atsakyti
Pirmąkart apsilankęs šiame restorane likau labai patenkintas sushi roll’ais todėl grįžau vėl ten pat papietauti. Tačiau antrąkart atėjau gerokai ankščiau, apie 11 valandą ir patiekti sushi buvo akivaizdžiai ne šviežiai gaminti. Ryžiai sushi ritinėlių šonuose buvo sudžiuvę, kieti. Padariau prielaidą, kad darbo pradžiai išparduodami nuo vakar likę gaminiai. Tad jų teiginys „siūlo visada tik šviežius patiekalus“ nėra teisingas. Tad rekomenduoju šį restoraną aplenkti arba ateiti gerokai po 13:00 valandos, kada jau bus išparduoti seni gaminiai ankstyviems lankytojams
Atsakyti
Jau keletas metu su vyru pavalgyti einame vien i si restorana Kaune Megoj ir Akropolyje.Dar niekada neteko nusivilti. Tik geriausi atsiliepimai tiek maisto, tiek aptarnavimo atzvilgiu.
Atsakyti
Pastebėjimas: truputį suerzino tai, kad užsisakius dvejas skirtingas suši porcijas, jos buvo atneštos viename padėkle.
Tai sukėlė sumaišties...
Atsakyti
Norečiau išreikšti savo nepasitenkinimą KAuno Akropolio Gan bei city. Maistas neskanus, sudžiūvęs, neaišku kiek dienų stovėjęs, ką galima valgyti tai sushi, nes garantuotai skanu. APtarnavimas tragiškas, kaskart apsilankius vis kas nors nepatenkinamo. Rankšluostukai smirdantys pelėsiu ar kuo, neaišku kiek laiko stovėjo šlapi. PAdavėjai šnekūs iki tol kol reikia maistą nešti, atrodo patys nežino kur koks patiekalas ką neša, tik sudeda sudeda ant stalo tyloje ir bėga. LAbai nemaloni situacija buvo, kuomet su verslo klientu pasikvietus jį papietauti, jam užsisakius kiaulienos, o man žuvies, (oponentas alergiškas žuviai, maistas išoriškai atrodo identiškai, sunku skirti kur kas), įpusėjus patiekalams supratome, kad valgome ne savo patiekalus. Žodžiu bėda tiek su maistu tiek su nešnekiais padavėjais. Turiu nusiskundimą ir administratorėmis, teko lankytis praėjusią savaitę, pasirodė arogantiška, pasikėlusi, berods Asta vardu. Akivaizdi betvarkė restorane, daug žmonių visi blaškosi kitaip tariuant bardakas, administratorė nesusitvarko su savo darbu absoliučiai, o dar prie visa to, man priėjus užsisakyti maisto išsinešimui dar ir aš buvau "durnelės" vietoje palikta. Nežinau, gal žmogus augęs nekultūringoje šeimoje ar tiesiog turi didelių bėdų, bet žmogui nemokančiam bendrauti ir juolab nekultūringam ir nemandagiam, tokiame darbe dirbti negalima. LAbai likau nusivylusi ir daugiau į šią vietą kojos nekelsiu.

Taip pat rekomenduojame

Jordano Kenstavičiaus IV
Kaimo turizmo sodyba “Karpynė”

Adresas: Karpynės g. 2, Gabšių k., LT-60192 Raseinių r.
Veiklos sritys: kaimo turizmas; kavinės, klubai, barai, restoranai; pramogos ir poilsis; renginių organizavimas; spa centrai; viešbučiai, moteliai; žūklės ir medžioklės reikmenys, paslaugos; žuvininkystė, žuvies produktai.
Vidury Lietuvos įsikūrusi kaimo turizmo sodyba "KARPYNĖ" leis atsipalaiduoti įvairų poilsį mėgstantiems žmonėms. Norintys pramogų čia galės žaisti boulingą, pūlą. Žvajams čia taip pat rojus, kadangi aplink esančiuose tvenkiniuose galima pagauti karpių, lydekų ir kitų žuvų. Išalkę apsilankykite restoranuose...
Vidginta
Restoranas PILIALAUKIS, Aludė ALAUS NAMAI

Adresas: A. Goštauto g. 8, LT-01108 Vilnius.
Veiklos sritys: gėrimai (alkoholiniai); kavinės, klubai, barai, restoranai; pramogos ir poilsis; renginių organizavimas.
Erdvus ir vis dar augantis RESTORANAS PILIALAUKIS kviečia organizuoti asmenines šventes, įmonių vakarus, konferencijas, mokymus, sąskrydžius, pramoginius, kultūrinius bei kitus renginius, suburiančius iki 1000 Jūsų svečių ! Restoranas PILIALAUKIS įsikūręs tarp Vilniaus ir Trakų. Vos 20 minučių kelio nuo sostinės...
Gražinos Starkuvienės firma
kavinė KURŠIS Nidoje

Adresas: Naglių g. 29, LT-93123 Neringa.
Veiklos sritys: kavinės, klubai, barai, restoranai; konditerija, saldumynai; maistas į namus, biurą; maisto gamyba; renginių organizavimas.
Pageidaujate skaniai pavalgyti Nidoje? Jus nuolat erzina per didelės kainos ir per mažos porcijos? Neturite kur sutalpinti svečių? Nenusiminkite! Mes padėsime Jums išspręsti visas šias problemas. Pačiame Nidos miestelio centre įsikūrusi kavinė – baras „Kuršis“ savo lankytojus aptarnauja jau 15 metų. Per šį laiką...
Atostogų parkas
SPA, BASEINAI, APGYVENDINIMAS, GINTARO PIRTIS

Adresas: Venecijos aklg. 2, Žibininkų k., LT-97231 Kretingos r.
Veiklos sritys: kaimo turizmas; kavinės, klubai, barai, restoranai; poilsio namai, sanatorijos; pramogos ir poilsis; spa centrai; viešbučiai, moteliai.
„ATOSTOGŲ PARKAS“ – tai didžiausias poilsio ir sveikatinimo kompleksas Vakarų Lietuvoje, kuriame – 15 baseinų Jūsų poilsiui ir sveikatai. Kompleksas įsikūręs Palangos pakraštyje, Žibininkuose. Tai – strategiškai puikioje vietoje esantis gamtos prieglobstis, nuo Baltijos jūros ir Palangos kurorto nutolęs 6 km, nuo...
Jazz Villa
Sodyba Trakų rajone

Adresas: Senojo Tarpupio k., Senųjų Trakų sen., LT-21148 Trakų r.
Veiklos sritys: individuali veikla; kaimo turizmas; pramogos ir poilsis; renginių organizavimas; viešbučiai, moteliai.
Apie Jazz Villa Konferencijų ir pokylių centras Jazz Villa yra 30 min. važiavimo atstumu nuo Vilniaus centro, šalia kelio Vilnius-Druskininkai, 24-ame km. Villa ir salės įvairioms progoms Turite galimybė organizuoti savo šventę ar susitikimą pasirinkdami vieną ar kelias renginių sales iš karto: Villa, Panoraminę...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

VIVA LANGAI stiklinės vidaus pertvaros: nauda ir galimybės
VIVA LANGAI stiklinės vidaus pertvaros: nauda ir galimybės 12-06 15:49
Stiklinės pertvaros - tai vienas tų įprastų dalykų į kuriuos nekreipiame dėmesio, nors matome kasdien. Biure, parduotuvėje ar sporto klube - stiklinės pertvaros naudojamos visur. Kodėl mus supa...
Veiklą pradeda "Barclays" darbuotojus perėmusios "HCL Technologies" paslaugų centrai
Veiklą pradeda "Barclays" darbuotojus perėmusios "HCL Technologies" paslaugų centrai 12-10 09:55
Trečiadienį Lietuvoje oficialiai veiklą pradeda "Barclays" darbuotojus perėmusios Indijos bendrovės "HCL Technologies" paslaugų centrai.
"Hidrostatybai" iškelta restruktūrizavimo byla
"Hidrostatybai" iškelta restruktūrizavimo byla 12-10 09:47
Teismas pirmadienį iškėlė restruktūrizavimo bylą Gargždų statybos bendrovei "Hidrostatyba".
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate mokesčių didinimui individualiai dirbantiems?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Kraft Heinz Co 31,93 +2,70%
Macy's 15,48 +2,18%
Symantec 23,75 +1,45%
Avon 4,82 -1,63%
Humana 342,28 -1,68%
Nokia 3,42 -1,72%
Western Digital 48,06 -2,08%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 424,00 -0,70%
Dujos (JAV) 2,33 -9,69%
Cukrus 0,57 0,00%
Kava 2,80 -1,41%
Auksas 1494,81 -1,04%
Apelsinai 0,52 -1,89%
Vištiena 1,85 0,00%
Anglis 68,92 +4,50%