VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Sudaira

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Sudaira

Atsiliepimai apie UAB "Sudaira"

Figaro salonas

Melga
Parašyk savo nuomonę apie UAB "Sudaira"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Esu labai nusivylęs, nepatenkintas ir labai gailiuosi, kad pasirinkau apsikirpti Figaro salone (PC Europa). Ir tikrai daugiau niekada nei pats eisiu nei kitiems rekomenduoju. Iš sudaromo įvaizdžio, atrodo tai turėtų būti aukštesnio, kokybiškesnio lygio kirpykla, sako yra daug gerų atsiliepimų, tačiau tai eilinė kirpyklėlė, tik čia susimoki už patalpas, o specialistų lygis pagal šios dienos patirtį - visiškai neatitinka kainos.
Ilgą laiką kerpuosi kitoje vyrų kirpykloje pas tą pačią kirpėją, tačiau jai išėjus atostogauti, nusprendžiau pamėginti kitur ir, mano nelaimei, pasirinkau - Figaro Europa. Mano kirpėja kerpa atsakingai, kruopščiai, kokybiškai, kirpimas trunka 40-50min, o Figaro super specialistė "nukirpo" per 15 min. Nors nepavadinčiau to kirpimu, kažkokia tragedija, iškarpytas, šonai nelygus, "antenos" styro... ir už šį "meną" turėjau susimokėti 22€, lygiai tiek pat, kiek pas savo kirpėją, ir dabar papildomą reiks ieškoti, kas pataisys, ką pridarė... plius po kirpimo, nesugebėjo kultūringai nuimti, nupūsti nukirptų plaukų ir galiausiai didžioji dalis plaukų buvo supilta ant kelnių. Gaila žmonių, kurie pasimauna jūsų kuriamu įvaizdžiu, reklama. Tačiau sprendžiant iš to, kad užsiregistruoti nėra problemų, gali tą pačią dieną, tai gal nuolatinių klientų nelabai ir turit...
Atsakyti
Ruta 2020-08-12 10:54:44
2020 08 10 lankiausi Figaro salone Vilniuje, Vokiečių gatvėj. Paskutinį kartą salone buvau prieš keturis metus ir nusprendžiau pamaloninti save plaukų dažymu ir galiukų kirpimu. Įėjus į salono vidų, atrodė kad pataikiau ne į saloną, o į eilinę kirpyklą. Viskas atrodė pigiai ir netvarkingai. Registratūroje dirbanti moteris buvo maloni ir mane greitai nukreipė pas meistrę, kuri turėjo mane aptarnauti. Mane pasodino į kėdę, kur po kojomis visa dar buvo prieš tai kirpto žmogaus plaukai. Bandžiau neteisti dėl to ir tikėjausi, kad pats aptarnavimas bus geras, bet labai klydau. Meistrė buvo be galo grubi ir visiškai nemokėjo elgtis su ilgais plaukais. Ilgus susivėlusius plaukus, ji pradėjo šukuoti su šukom nuo VIRŠAUS, eilinis žmogus žino, kad plaukus su ŠEPEČIU reikia šukuoti NUO GALIUKŲ ir kilti aukštyn.. Tada kai kultūnas pasidarydavo tik didesnis, jinai pradėdavo išdrąskinėti jį, o labai supainiotas vietas tiesiog iškirpti, buvo baisu.. Dar nebuvo tekę eiti į saloną, kur nemokėtu šukuoti plaukų.. Prieš dažymą plaukai nebuvo suskirstyti zonomis, kad palengvintu ilgų plaukų dažymą, tai aišku jie vėl pradėdavo veltis, o jinai vėl juos drąskydavo. Plaukų dažymo technika irgi buvo labai keista ir dabar pakėlus plaukus nuo šaknų matosi gerai neuždažytos vietos. Kai atėjo metas plauti galvą, plaukus trynė grubiai, kaip kokius skalbinius ir su nagais drąskė skalpą, man jau buvo baisu pagalvoti kas bus kai reiks iššukuoti šlapius suveltus plaukus…
Bešukuojant žinoma vėl buvo išpeštas geras tuntas plaukų, kurie vis krito ant žemės. Galiukų pakirpimas buvo normalus, bet džiovinimas labai atmestinas.. Iš pradžių dar bandė su šepečiu džiovinti, bet paskui tieisog paprastai prapūtinėjo plaukus.. O ir sumokėjau kaip už labai aukšto lygio meistrę..

Prieš apsilankymą svajojau kaip išeisiu iš salono graži, su puriai išdžiovintais, sveikiau atrodančiais, plaukais, tačiau išėjau su nupeštais, prigludusiais plaukais ir skaudančiu skalpu. Dar nėra tekę turėti tokios prastos patirties, geriau jau bučiau ėjusi į paprastą kirpyklą, nes ir ten 100 kartų geriau viską atliktų. Dabar praėjus porai dienų vis dar skauda ir degina skalpą nuo pešiojimo, o kasos storis gerokai sumažėjo.
Sveiki,

Kiek as esu lankiusis siame salone, manikiuras, vyro sukuosena, taip pat ir pati kirpausi ne mazai kartu, daziausi. Neseniai esu ten buvus ir iki siol tos pacios profesionales dirba kuo puikiausiai. Nesuprantu, kaip jums dar liezuvis pasisuka taip kalbeti, kiek esu girdejus ir skaicius, tik geri atsiliepimai. Jeigu jums taip nepatiko kainos, tai taip ir informuokite zmones, o ne prie smeizto eikite. O kad jusu tokie susivele plaukai, tai pati kalta, priziureti reikia plaukus ir del to nekalti pasaliniai. Baisu skaityt tokius komentarus, kai zinai, kad zmones puikiai dirba ir gerai ismano savo darba. Geda, geriau eikite i papigias kirpyklas uz 15 eur ir apkirps jus atitinkamai uz atitinkamus atsiliepimus. Geros dienos.
Atsakyti
2020 08 10 lankiausi Figaro salone Vilniuje, Vokiečių gatvėj. Paskutinį kartą salone buvau prieš keturis metus ir nusprendžiau pamaloninti save plaukų dažymu ir galiukų kirpimu. Įėjus į salono vidų, atrodė kad pataikiau ne į saloną, o į eilinę kirpyklą. Viskas atrodė pigiai ir netvarkingai. Registratūroje dirbanti moteris buvo maloni ir mane greitai nukreipė pas meistrę, kuri turėjo mane aptarnauti. Mane pasodino į kėdę, kur po kojomis visa dar buvo prieš tai kirpto žmogaus plaukai. Bandžiau neteisti dėl to ir tikėjausi, kad pats aptarnavimas bus geras, bet labai klydau. Meistrė buvo be galo grubi ir visiškai nemokėjo elgtis su ilgais plaukais. Ilgus susivėlusius plaukus, ji pradėjo šukuoti su šukom nuo VIRŠAUS, eilinis žmogus žino, kad plaukus su ŠEPEČIU reikia šukuoti NUO GALIUKŲ ir kilti aukštyn.. Tada kai kultūnas pasidarydavo tik didesnis, jinai pradėdavo išdrąskinėti jį, o labai supainiotas vietas tiesiog iškirpti, buvo baisu.. Dar nebuvo tekę eiti į saloną, kur nemokėtu šukuoti plaukų.. Prieš dažymą plaukai nebuvo suskirstyti zonomis, kad palengvintu ilgų plaukų dažymą, tai aišku jie vėl pradėdavo veltis, o jinai vėl juos drąskydavo. Plaukų dažymo technika irgi buvo labai keista ir dabar pakėlus plaukus nuo šaknų matosi gerai neuždažytos vietos. Kai atėjo metas plauti galvą, plaukus trynė grubiai, kaip kokius skalbinius ir su nagais drąskė skalpą, man jau buvo baisu pagalvoti kas bus kai reiks iššukuoti šlapius suveltus plaukus…
Bešukuojant žinoma vėl buvo išpeštas geras tuntas plaukų, kurie vis krito ant žemės. Galiukų pakirpimas buvo normalus, bet džiovinimas labai atmestinas.. Iš pradžių dar bandė su šepečiu džiovinti, bet paskui tieisog paprastai prapūtinėjo plaukus.. O ir sumokėjau kaip už labai aukšto lygio meistrę..

Prieš apsilankymą svajojau kaip išeisiu iš salono graži, su puriai išdžiovintais, sveikiau atrodančiais, plaukais, tačiau išėjau su nupeštais, prigludusiais plaukais ir skaudančiu skalpu. Dar nėra tekę turėti tokios prastos patirties, geriau jau bučiau ėjusi į paprastą kirpyklą, nes ir ten 100 kartų geriau viską atliktų. Dabar praėjus porai dienų vis dar skauda ir degina skalpą nuo pešiojimo, o kasos storis gerokai sumažėjo.
Atsakyti
Šiandien kirpausi ozo figaro kirpykloje. Sumokejau 22 eurus
Galvos neplove o už plovima paeme pinigus 2vnt. Kirpejes vyras. Tikrai neprofisonalas taip nuskuto puse galvos paliko ilgus plaukus viršuje viska sugadino ir dar pakvepino pigeis kvepalais mano kakla.kai prašiau standartinio paprasto kirpimo.Galvojau kad Figaro atitinka aukštus reikalavimus, bet klydau turbut kur nors balbieriškyje kokia močiute geriau kerpa. 1 balas tikrai niekam nerekomenduoju
Atsakyti
Rapolas 2019-10-27 13:41:56
Šiandien (2019-10-27) lankiausi PC Panorama esančioje Figaro salone. Sumokėjau už kirpimą - kirpimu nesiskundžiu, bet dėl kainų esu nepatenkintas. Susimokėjęs pastebėjau, kad į kainą buvo įskaičiuotas šampūnas 2 vnt 0.3 Eur/vnt. Suma nėra didelė, tačiau supratau, kad mane apgavo, nes galvos man niekas neplovė. Gerai, kad atidavė tą sumą, viskas tvarkoje. Bet dabar kyla kitas klausimas kas įeina į vyrišką trumpų plaukų kirpimą ? Aš už tą sumą (19, 80 eur) sumokėjau gal ir už patį galvos plovimą ? Nes atskirai tokio punkto čekyje nerašo. Nors faktiškai to nebuvo padaryta. Kirpėja manęs dar paklausė ar galva plaunam ? Atsakiau, kad nereikia nes jau buvau tai padaręs pats.
Ankščiau į čekį daug dėmesio neatkreipdavau, nes tiesiog pasitikėdavau, tačiau dabar pasitikėjimo nebus :)
Laba diena, Rapolai,

Mūsų tikslas - ilgalaikiai ir visomis mūsų sąlygomis patenkinti klientai. Deja, bet ir kaip būtų gaila, tačiau klaidų pasitaiko. Šįkart taip nutiko ir su Jumis. Administratorė nebuvo informuota apie tai, kad Jums neplovė galvos, todėl ir buvo įskaičiuotas galvos plovimas.
Mes labai nuoširdžiai atsiprašome už klaidą ir galime patikinti, kad padarysime viską, kad ateityje tokių klaidų nepasitaikytų.
Taip pat visada mielai laukiame Jūsų komentarų: figaro@figaro.lt

Ačiū Jums, iki malonaus!
Atsakyti
Šiandien (2019-10-27) lankiausi PC Panorama esančioje Figaro salone. Sumokėjau už kirpimą - kirpimu nesiskundžiu, bet dėl kainų esu nepatenkintas. Susimokėjęs pastebėjau, kad į kainą buvo įskaičiuotas šampūnas 2 vnt 0.3 Eur/vnt. Suma nėra didelė, tačiau supratau, kad mane apgavo, nes galvos man niekas neplovė. Gerai, kad atidavė tą sumą, viskas tvarkoje. Bet dabar kyla kitas klausimas kas įeina į vyrišką trumpų plaukų kirpimą ? Aš už tą sumą (19, 80 eur) sumokėjau gal ir už patį galvos plovimą ? Nes atskirai tokio punkto čekyje nerašo. Nors faktiškai to nebuvo padaryta. Kirpėja manęs dar paklausė ar galva plaunam ? Atsakiau, kad nereikia nes jau buvau tai padaręs pats.
Ankščiau į čekį daug dėmesio neatkreipdavau, nes tiesiog pasitikėdavau, tačiau dabar pasitikėjimo nebus :)
Atsakyti
Sandra 2019-05-12 13:46:46
Vakar lankiausi PC Ozas Figaro grožio salone.
Likau labai patenkinta ir išėjau su šypsena, ačiū plaukų stilistui Artūrui už atlikta darbą, išpildė mano norą ir suprato ko aš noriu. Apsilankysiu tikrai ne karta, bet tik pas ši plaukų stilista. Ačiū labai :)
Laba diena, Sandra,

Dėkojame už gražius žodžius! :) laukiame sugrįžtant!
Atsakyti
Sandra 2019-05-12 13:46:46
Vakar lankiausi PC Ozas Figaro grožio salone.
Likau labai patenkinta ir išėjau su šypsena, ačiū plaukų stilistui Artūrui už atlikta darbą, išpildė mano norą ir suprato ko aš noriu. Apsilankysiu tikrai ne karta, bet tik pas ši plaukų stilista. Ačiū labai :)
Laba diena,

Ačiū už gražius žodžius, visada lauksime sugrįžtant! :)
Atsakyti
Julija 2019-07-02 12:07:20
Figaro Ozas, visada lankausi jame dėl vienos meistrės, jai priekaištu jokių neturi, puikiai atlieka savo darba. Tačiau administratorės tikriausiai nieko nėra girdėjusios apie bendravimo kultūra ir bendravima su klientais. Svarbiausia, kad kieviena nauja administratorė yra tokia pat nemandagi su klientais.
Laba diena, Julija,

Dėkojame už komentarą, būtinai į jį atsižvelgsime.
Galbūt galite patikslinti kada paskutinį kartą lankėtės, kad galėtumėme žinoti kas tądien dirbo?
Lauksime patikslinto komentaro: rinkodara@figaro.lt
Atsakyti
Figaro Ozas, visada lankausi jame dėl vienos meistrės, jai priekaištu jokių neturi, puikiai atlieka savo darba. Tačiau administratorės tikriausiai nieko nėra girdėjusios apie bendravimo kultūra ir bendravima su klientais. Svarbiausia, kad kieviena nauja administratorė yra tokia pat nemandagi su klientais.
Atsakyti
Noriu visus ispeti - Figaro Ozas- labai suprasteje meistrai. Naujos kirpejas prilyginčiau zemiausio lygio meistrems..Vienintelė mums plauku stiliu islaikanti kirpeja - Irina. Kitur pakliut nerekomenduoju- dirba kirpejos, kurios net seno kirpimo vaikui atnaujint nemoka...Ka jau kalbet, kad net nezino naujausiu vaiku kirpimo tendenciju.... Posakis -“ parodykit nuotrauka “ isviso užmuša... Figaro ženklas ritasi žemyn... Išejom iš Figaro ir po 2 dienu eisim persikirpt...liudnas vaizdas...
Atsakyti
Laba diena,

Jau keletą metų lankausi "Barbershope", bet mano meistrė, pas kurią pastoviai kerpuosi, tuo metu atostogavo. Buvau gerokai "apaugęs" ir nebegalėjau laukti, todėl tam kartui pasirinkau kitą vietą, o konkrečiai "Figaro" Panoramoje.
Salonas deklaruoja, kad atlieka ir barzdos modeliavimą, todėl surizikavau ir laaabai pasigailėjau.
Plaukus nukirpo ypač nekokybiškai, o "barzdos modeliavimas"... (keli brūkštelėjimai mašinele ir viskas, trūksta žodžių!!!). Gerai prisimenu meistrės vardą, bet nenoriu jos kompromituoti, tad neminėsiu, nors turėčiau, todėl kad pasižymi ne tik bloga kompetencija, bet ir prasta bendravimo kultūra. Tinklapyje beje rašoma, kad yra labai patyrusi, turinti daug apdovanojimų, kruopšti ir t.t.
Sumokėjau taip pat daugiau negu savo pamėgtame "barbershope", o ten paslaugos toli gražu nėra pigiausios.
Tikiuosi, kad tai yra tik pavienis atvejis, bet pats ten tikrai daugiau niekada nesilankysiu.
Atsakyti
Vakar lankiausi PC Ozas Figaro grožio salone.
Likau labai patenkinta ir išėjau su šypsena, ačiū plaukų stilistui Artūrui už atlikta darbą, išpildė mano norą ir suprato ko aš noriu. Apsilankysiu tikrai ne karta, bet tik pas ši plaukų stilista. Ačiū labai :)
Atsakyti
Norėčiau išpeikti kirpėją Eriką už nepaisymą klientės norų. Nemokėjo taikyti kirpimo plonai plauko struktūrai, juolab, kad plaukai ne tik ploni, bet ir garbanoti. Juos visus nušiurino, nors sakiau, kad ŠIEK TIEK pakirptų plaukus bei be mano pageidavimo pradėjo juos tiesinti. Kai namuose išploviau galvą, atrodžiau klaikiai. Ji visiškai neverta meistrės vardo.
Atsakyti
Vakar 9.30 gedimino 52 paprasiau, kad pakirptu galiukus pagal tokia pat forma, kokia buvo, istiesinus su TIESINTUVU, o ne su fenu. Kirpeja buvo vyresne, su baltais plaukais. Viso kirpimo metu pyko, kad atseit neismanau kirpimo, jei tokia “nesamone” susigalvojau- matai, niekas taip nepraso kirpti, neva su fenu issitiesina taip pat kaip su tiesintuvu, kas yra netiesa. Buvo akivaizdu, kad vyresnioji tingejo ir norejo kuo greiciau baigti, kad jai butu kuo lengviau. Tingejusi kirpeja tikeljosi, kad uz galvos isplovima, isdziovinima dziovintuvu ir 1 cm galiuku pakirkipima ji gaus 28eur, kas kelia man juoka. Pirma karta taip nukirpo neprasius kaip tik profesionali kirpeja is Expert ir as nuo to laiko prasau to paties. Ta senoji kirpeja uzbaigus kirpima man palinkejo pasiskaityti apie kirpimus pries prasant apsikirpti. Daugiau i figaro neisiu, pasiskaiciau ir kitus atsiliepimus cia. Iki expert arba sugiharos aptarnavimo jiems toli. Daviau arbatpinigiu, bet tik todel, kad visada duodu.
Atsakyti
Noriu labai padėkoti, kosmetologei Augustei, kuri dirba PC Panorama. Esu nepaprastai patenkinta jos darbu.Niekada nesu turėjusi taip sutvarkytų antakių. Gerb.Augustė itin kruopščiai parinko man tinkančią antakių formą bei chna dažų spalvą. O kosmetologės bendravimas bei dėmesys mane privertė pasijusti tiesiog karaliene. Eidama pas šią kosmetologę, žinau kad puikiai praleisiu laiką bei esu užtikrinta, kad patenku į profesionalės rankas.
Ačiū Jums labai ir linkiu sėkmės.
Atsakyti
Rašau šį skundą norėdama atkreipti Figaro lankytojų dėmesį, jog būtų ypač budrūs lankydamiesi Figaro salone PC Panoramoje. Po kirpėjos Vaivos atlikto plaukų šaknų šviesinimo ir neteisingai sumaišytų dažų, atsidūriau skubios pagalbos skyriuje. Kirpėja ir visas personalas vizito metu elgėsi atsainiai. Kirpėjos turėjau eiti ieškoti ir prašyti, jog nuplautų plaukų dažus, o sukilus alerginei reakcijai, po kurios išbėrė visą kūną, trūko oro ir atrodė, jog tuoj nualpsiu, niekas iš personalo net nesiruošė padėti ar iškviesti greitosios pagalbos. NIEKAM NEREKOMENDUOJU papulti į tokių “specialistų“ rankas.
Atsakyti
Likau nemaloniai nustebinta Panoramoje dirbančiu Figaro salono kolektyvu. Administratorės buvo nemalonios, neišspaudė nei menkos šypsenos, o kalbėdama su jomis jaučiausi lyg joms trukdyčiau. Kirpėja (Tatjana Arbekova) vėlavo daugiau nei 10min, pasitiko mane su kasniu burnoje ir net neatsiprašė, kad teko laukti. Po plaukų šaknų dažymo (rezultatas gaila, bet buvo prastesnis nei galėjau tikėtis iš patyrusios specialistės, kuriai smulkiai apibudinau, kokio rezultato norėčiau), už paslaugą įvardinta kaina buvo 11 Eur brangesnė, nei parašyti intervalai internete. Paklausus ar daro nuolaidas su Daily Card, pasakė, kad nuolaida jau pritaikyta, kai pasitikslinau ir pasakiau, kad dar net neparodžiau kortelės, kaina staigiai pavirto 10% mažesnė ir mane apdovanojo plačia šypsena.
Blogiausia, kad šio salono įvaizdis sudarytas aukščiausio lygio. Bet čia ne tik negerbiama klientų, bet dar ir kiekviename žingsnyje apgaudinėjama.
Būkite budrūs..
Atsakyti
oze blondinas kirpejas tiesiog baisus niekam nerekomenduoju pakliut pas ji. paluku sukomis tiesiog dauzosi paprasai kad labiau patrumpintu tai sako negalima trumpint cia sukuosena ir siaip labai nem nemandagus visad susiraukes. apie galvos plovima isvis tyliu... tad linkiu pas ji nepakliut !!
Atsakyti
Baisiau nebuna.Patariu niekam neiti i Savanoriu Figaro.Tiesiog i bala ismesti pinigai!Nesugeba ale kirpeja ne tik, kad apkirpti kaip prasai, bet pati net nezino kaip kirpti isvis ir metosi, net grifkos is sono nemoka!Klaiku kaip tokioms duroms isvis leidziama kirpti?!Jos suns nemoketu apkirpti.Ka jau ten zmogu!Aiskinau aiskinau pavargau ka galima nemoksai isaiskinti?Normali kirpeja isvis is puses zodzio turetu suprasti ir matyti kas tinka klientui ir kaip mazdaug nori.Siaubas viska padare atvirksciai plauku galiuku net neiskarpe kaip prasiau, o grifka tiesiog styrojo piestu!Matesi akivaizdziai, kad baisu, prasiau, kad pataisytu, bet ne tik, kad nieko netaise, bet dar pareiske, kad laukia kliente ir prasom iseiti!Visiska nepagarba klientui!Elgiasi kaip su kokiu suniu!Gyvenime to neteko patirti!O kitai priesais dar kavos pasiule man matant, o man ne!Pazeminimas totalus!Vizijoje salia ir tai uz 6 eur zymiai pabreziu net tenais zymiai geriau apkerpa!Turejau yaisyti grifka, nes atrode taip lyg las butu ant kersto paemes ir kuoksta bele kaip plauku iskirpes.Visiska katastrofa.Tokios prastos kirpejos gyvenime dar tikrai neteko sutikti.
Atsakyti
Mano dukra iki šiol verkia nors jau 2 savaitės praėjo. Toks verslas lietuviškas - imi pinigus, bet kirpti nemoki.
Atsakyti
Nenorite sumokėti dizaineriui, Jūsų rinkodaros biudžetas lygus nuliui? Ne bėda! Lengvai gausite viską nemokamai, o už šią suteiktą galimybę Jums dar ir nuotraukų pripirks. Tam tereikia paskelbti rinkodaros atranką. Pamatę kvalifikaciją ir portfolio, drąsiai sakykite, kad viskas melas ir tai reikia įrodyti tikrais darbais. Toliau priklauso nuo poreikių - jeigu reikalingas katalogas - sakote, įdarbinsim kai padarysite katalogą, o kai reikia daug maketų - sakote įdarbinsime terminuotam darbui, tik reikia paimti biuletenį ir dirbti iš namų. Iš namų iki ryto bus po 4 maketus į dieną, tad vėliau galėsite drąsiai samdyti "mergaitę" ir atiduoti jai failus, kuriuos ji galės keisti. Dėl prikolo visų maketų reikalaukite iki ryto - pasityčioti galėsite nemokamai juk už biuletenį pinigų mokėti nereikės, o tai, kad nuotraukos bus nesuderintos - nesvarbu - vergas pats pripirks naujų. Kur gi dar bus toks šansas - pranašumai akivaizdus - už suteiktą galimybę padirbėti nemokamai ir kažkam kažką įrodyti dar gi leidžia ir nuosavus pinigus sumokėti - nuotraukas nupirkti. Ką dar galima padaryti - o gi rėkti kaip viskas blogai - būtinai viską panaudokite ir paskui galėsite sakyti, kokias gi netinkamas nuotraukas Jums vergas savo sąskaita pripirko.

Tai mano asmeninė patirtis. Nėra ir kalbos, kad jeigu reikia dirbti iš namų, reikalauti imti biuletenį negalima, o tiesiog leidžiama dirbti iš namų. Jeigu reikia nuotraukų, tai jas atleiskite reikia pirkti už pinigus ir pas jokį darbuotoją, kuris dar nieko negavo ir negaus dirbdamas per biuletenį jokių skolų ar pareigų Jums nieko pirkti nėra. Jokių paskolų pas jus neėmiau, tai kaip pas mane skola gali atsirasti ir kodėl turiu kažką Jums pirkti? Jeigu turiu naudotis telefonu, tai jus jį nupirkite ir nedalinkite laikino darbuotojo nuosavo numerio. Jus nesumokėjote už svetimo telefono naudojimą, tai kodėl naudojatės tuo kas jums nepriklauso? Ar dėl to, kad kažkas nemokamai dirba ir dar nuotraukas perka? Reikia ryšio darbui - sumokėkite. Bėgti reikėjo pamačius mergaitę ir išgirdus apie AM - standartinis nemokamų darbų, failų ir mergaičių bajeris.
Atsakyti
Be galo nusivyliau. Buvau užsirašiusi plaukų dažymui Vilniuje, PC Europa pas kirpėją Eriką Bechter. Kadangi kainos Figaro tikrai nemažos, tikėjausi profesionalios kokybės, ypač kai neplanavau kardinalių pokyčių. Prieš dažydama parodžiau vieną konkrečia nuotrauką kaip tikiuosi atrodyti, galvojau bus kur kas aiškiau, nei pasakoti ko tikiuosi. Dažymas turėjo būti daromas šviesinant plaukus sruogomis nuo maždaug vidurio ilgio, šaknis paliekant natūralios spalvos ir bent jau kaip tikėjausi ir buvau parodžiusi iš nuotraukos, spalvos labai švelnio ir tik keliais atspalviais turėjo skirtis nuo mano natūralios. Kirpėja nepasirodė maloni ir atrodė, kad stengiasi viską padaryti kuo greičiau (neskaitant to, kad mano dažymo metu atėjo moteris "pasikonsultuoti" dėl dažymo ir prašnekėjo apie 5 min mane palikusi), bet nereagavau į tokį elgesį, nes man svarbiausias buvo rezultatas. Kirpėja visai nepasakojo ką planuoja daryti ir kokia technika, bet pasitikėjau profesionalu. Iš pradžių pradėjus dažyti, paklausiau ar iš karto dažoma ar bus nuimama spalva pirmiausia, kadangi plaukus reikėjo pašviesinti. Bedažant pastebėjau, kad labai priartėjo prie šaknų, bet nieko nesakiau, nes galvojau vis tiek uždažys ant viršaus, gal tik kiek pašviesins. Kai reikėjo plauti plaukus, tikėjausi, kad bus pereinama prie dažymo ir spalvų rinkimo, tačiau buvo išplauta galva ir nieko neklausus daugiau apie atspalvius, pradėta dažyti. Iš pradžių nesupratau ar čia tikrai dažymo procesas ar tepamos kokios kaukės. Nors norėjau kelių atspalvių, buvau mozojama su tais pačiais dažais kelis kartus net nematydama rezultato. Kai pamačiau save veidrodyje ir pradėjo džiovinti, išsigandau, bet galvojau bus dažoma, nes prie šaknų ir apskritai ant visos galvos buvo geltonos (nubalintos) suogos, kurios ypatingai kontrastavo su mano natūralia spalva, ko labiausiai bijojau. Kai paklausiau ar bus dažoma toliau, nes čia visiškai ne tai, ko tikėjausi, man buvo atrėžta, kad nudažyta labai gražiai ir 'visos merginos taip dažosi ir visom labai gražu'. Nors pasakiau, kad čia skonio reikalas ir prašiau visai ne to, kirpėja su nepasitenkinimu pasakė, kad bandys nutamsinti šaknis, kad neliktų kontrasto tokio. Supratau, kad nieko nebus, bet tikėjausi, kad bent kiek pagerės. Kai pradėjo vėl dažyti, prasidėjo komentarai, kad 'gal man išvis mesti darbą' ir tikrai jaučiausi nemaloniai, nes profesionalai taip nesielgia ir stengiausi nekelti konflikto tylėdama. Kai buvo baigtas dažymas, spalva liko tokia, kaip ir buvo, šviesios sruogos nelabai ir nusišviesino. Tada kirpėja pasakė, kad jei man nepatiks ir nepriprasiu, užsirašyti pas ją dar kartą persidažymui. Po tokios paslaugos net arti kojos kelti nesinori ir žinojau, kad iškart išėjus pulsiu į parduotuvę pirkti dažų ir tamsinti tas geltonas sruogas. Tikėjausi, jog mokant jos nebus, tačiau palydėjo mane "paskaičiuoti" už paslaugą ir paprašė 101.00 EUR. Atsisakiau mokėti tokią sumą už visiškai sugadintus plaukus ir turėjau dar aiškintis administratorei, kodėl paslauga manęs netenkina, kol po konflikto užsakymą anuliavo. Iš pagarbos darbui norėjau duoti bent 30 EUR, bet pamačius kaip kirpėja elgiasi ir drasko akis ir nepripažįsta savo klaidos nusprendžiau nemokėti. Būčiau reagavus kitaip, jei kirpėja būtų jauna ir be patirties, ar bent jau pripažinus, kad nudažė tikrai ne taip, kaip buvo prašyta. Žemiausias lygis, net namų sąlygomis būčiau nusidažius gražiau.
Atsakyti
Nusivyliau šiuo salonu. Paskambinau užsiregistruoti į Panoramą ir besiregistruodama keleta kartų pakartojau, jog noriu antakių dažymo, korekcijos ir blakstienų dažymo, viso to kaina kainorašty buvo nurodyta 13€. Pokalbio gale pasitikslinau dar, ar tai kainuos 13€ ir man buvo atsakyta taip. Atėjau, viską pasidariau ir prie kasos gaunu 46€ kvitą. Paklausiau, kame problema ir man buvo atsakyta “tiesiog įvyko nesusipratimas” ir teko mokėti tuos 46€. Likau labai nusivylusi.
Atsakyti
N 2017-12-24 23:03:10
Nuolatos dažausi antakius bei darausi korekciją panoramoje esančiame Figaro salone, kiek kartų dariausi buvo gerai, bet po paskutinio apsilankymo gerai pagalvosiu ar dar kartą ten eisiu. Atėjau pas meistrė, kurią mačiau pirmą kartą, tikrai buvo maloni bei bendraujanti, tačiau savo darbą atliko neprofesionaliai. Atėjo nudažė antakius ir išėjo, galvojau gerai kol laikosi dažai viskas suprantama, grįžus ji man turėjo sutvarkyti antakius padaryti formą ir panašiai. Kadangi pešiojuosi kartais pati tai norėjau kad normaliai sutvarkytų kad būtų vienodi, tai ji pasiėmus pincetą man ištraukė kelis plaukelius ir sako viskas, negana to po procedūros kai grįžau namo pamačiau kad pilna plaukelių liko net neištrauktų, kitas dalykas administratorei buvo minėta, kad noriu jog su vašku nuimtų plaukelius. Pykstu, nes tik gerai nudaže bet korekcija tiesiogine ta žodžio prasme siaubinga, o pinigus paėmė kaip už viską. O galiausiai susimokėjau, o čekio net nedavė pinigų i kasą vadinasi neįmušė. Gėda, niekada negalvojau kad taip nuvilsit.
Laba diena, Neringa,
Ačiū už informaciją ir skirtą laiką situacijos aiškinimui. Susisiekėme su Jumis asmeniškai tikimės išspręsime šią situaciją.
Atsakyti
Nuolatos dažausi antakius bei darausi korekciją panoramoje esančiame Figaro salone, kiek kartų dariausi buvo gerai, bet po paskutinio apsilankymo gerai pagalvosiu ar dar kartą ten eisiu. Atėjau pas meistrė, kurią mačiau pirmą kartą, tikrai buvo maloni bei bendraujanti, tačiau savo darbą atliko neprofesionaliai. Atėjo nudažė antakius ir išėjo, galvojau gerai kol laikosi dažai viskas suprantama, grįžus ji man turėjo sutvarkyti antakius padaryti formą ir panašiai. Kadangi pešiojuosi kartais pati tai norėjau kad normaliai sutvarkytų kad būtų vienodi, tai ji pasiėmus pincetą man ištraukė kelis plaukelius ir sako viskas, negana to po procedūros kai grįžau namo pamačiau kad pilna plaukelių liko net neištrauktų, kitas dalykas administratorei buvo minėta, kad noriu jog su vašku nuimtų plaukelius. Pykstu, nes tik gerai nudaže bet korekcija tiesiogine ta žodžio prasme siaubinga, o pinigus paėmė kaip už viską. O galiausiai susimokėjau, o čekio net nedavė pinigų i kasą vadinasi neįmušė. Gėda, niekada negalvojau kad taip nuvilsit.
Atsakyti
Mieli Figaro grožio salonų tinklo klientai. Mūsų tikslas - laimingas ir patenkintas klientas. Apgailestaujame jeigu neatitikome Jūsų lūkesčių. Prašome atkreipti dėmesį, kad visada skatiname visas iškilusias problemas spręsti salone.

Jeigu esate nepatenkinti paslaugų kokybe arba aptarnavimu kviečiame palikti atsiliepimą el. paštu - figaro@figaro.lt. Jame prašome nurodyti datą ir laiką kada buvo Jūsų apsilankymas bei išsamų komentarą apie Jūsų patirtį Figaro grožio salonų tinkle.

Gaudami Jūsų pastabą tiesiogiai galime reaguoti greičiau ir pasiūlyti situacijos sprendimo variantą. Dėkojame.
Atsakyti
D 2017-07-25 15:45:23
Lankiausi 5 kartus Gedimino pr. esančioje kirpykloje, viskas patinka :)
Ačiū už gerus žodžius.
Atsakyti
Ana 2017-07-28 18:05:11
Laba diena, noreciau parasyti neigiama atsiliepima apie administracijos darbo kokybe PC Europa. Jau antra karta uzsirasius pries daugiau nei savaite atvykus i salona savo laiku, reikalauja laukt iki 40min eiles ir pries tai neperspejus apie velavima. Tikrai nesupykciau jei pranestu, tiesiog labai skubejau ir laikas buvo suplanuotas. Ar administacijije dirbantys zmones begali perspeti apie velavima bent pries 30min? Labai nemalonu kai taip elgiates su pastoviu klientu (virs 5metu).
Laba diena, Atsiprašome, kad neišpildėme Jūsų lūkesčių ir, kad tik dabar reaguojame į Jūsų pastabą. Visų komentarų apie paslaugų kokybę laukiame el. paštu: figaro@figaro.lt
Atsakyti
Laba diena, noreciau parasyti neigiama atsiliepima apie administracijos darbo kokybe PC Europa. Jau antra karta uzsirasius pries daugiau nei savaite atvykus i salona savo laiku, reikalauja laukt iki 40min eiles ir pries tai neperspejus apie velavima. Tikrai nesupykciau jei pranestu, tiesiog labai skubejau ir laikas buvo suplanuotas. Ar administacijije dirbantys zmones begali perspeti apie velavima bent pries 30min? Labai nemalonu kai taip elgiates su pastoviu klientu (virs 5metu).
Atsakyti
Lankiausi 5 kartus Gedimino pr. esančioje kirpykloje, viskas patinka :)
Atsakyti
Šiandien apsilankiau Figaro salone Panoramoje. Lankausi čia jau 5 metus, bet to ką patyriau šiandien, neužmiršiu niekada. Atėjau darytis higieninio manikiūro, gerai nusiteikusi, kaip ir kiekvieną savaitgalį prieš darbą. Pradėjusi daryti manikiūrą mergaitė vardu ERIKA pradėjo reikšti nepasitenkinimą nuo pat pirmos minutės, tarytum aš būčiau jai nusikaltusi, kad atėjau: kodėl pastoviai naudoju nagų stipriklį, paklausius kodėl, atsakė, jog pati turėčiau suvokti ir pasidomėti, tylėjau, pamačiusi mano rankas, pradėjo moralizuoti kokie baisūs nagai, nudraskytos odelės, kaip jai baisu į juos žiūrėti. Pasakiua, jog jei jai nemalonu, gali toliau nebedaryti, vis tiek iš anksto buvau užsimokėjusi, galiu išeiti. Bet ji vis nesustojo: koks Jūsų darbas, ką čia darote, kad taip baisiai atrodo Jūsų nagai. Tačiau aš dirbu su pirįtinėmis visą darbo dieną, pastoviai darbe nauduju dezinfektantus, nes esu gydytoja. Šiaip jau su medicinos daktaro laipsniu, o ši mergaičiukė, turinti sec. išsilavinimą, jaunesnė už mane beveik 30 metų, kuri tinka man į dukras vis nesiliovė. Aš paklausiau, tai ką tada daryti, pavyzdžiui, mano dukrai, kuri serga vėžiu ir nuo chemoterapijos nagai visai pageltę ir atšokę, gal nuspjauti pirštus, kad jos kaip manikiūrininkės nesuerzintų. Vis galvoju; juk Lietuvoje paslaugų sfera pati brangiausia sritis, pastoviai paliekami arbatpinigiai, o išėjusi, vietoj pasitenkinimo, jog susitvarkiau prieš darbą nagus, dėl užgauliojimų pradėjau verkti. Ar jau taip nusigyvenome, kad nebeturime specialistų, kurie suteiktų paslaugą už kurią susimokėjai, o neįžeidinėtų ir nekomentuotų ? O gal toks elgesys priimtinas Figaro darbuotojoms? Esu pakraupusi. Pagarbiai, Agnė.
Atsakyti
labai nekokybiškas darbas, kurį atliko viena iš Figaro „Europa“ salone dirbanti kirpėja. Labai šiurkšti su plaukais, peša, visiškai nekalba su kliente, nepasiūlė nei vandens nei kavos, skubėjo priimti dar vieną klientą.Ir administratorės turėtų daugiau šypsotis ar paklausti, ar esate patenkinti rezultatu?kadangi, jos mato, kad kai kas vos ne su ašaromis išeina iš salono ir sumoka salonui pinigus už paslaugas, už kurias reikėjo kentėti.
Atsakyti
Labai nusivyliau Figaro salono oze kirpejos darbu. Visiskai nesupranta kuo skiriasi balayage ir ombre. Visiskai nesigilina ko pageidauja klientas. Isejau su borsiniu virsugalviu ir pilkai plauku galiukais. Finale dar susimokejau 120€. Daugiau niekada negrysiu ir niekam nerekomenduosiu ten lankytis.
Atsakyti
Šiandien apsilankiau Figaro salone Panoramoje. Išėjau beveik su ašaromis. Su savim atsinešiau nuotrauką su norimu kirpimu, kirpėja (deja vardo nežinau) patikino, kad padarys būtent taip, kirpimo metu dar klausiau ar tikrai bus taip, nes kylo įtarimų, kad nesusišnekėjom, dar žiūrėjome nuotrauką... Rezultatas: apkirpo labai trumpai ir visai ne taip, kaip tarėmės. Dar atėjusi namo aptikau, kad iš vieno šono plaukai ilgesni. Norėjau grįžti į saloną ir parodyti, bet supratau, kad į šį saloną ir apskritai ta tinklą daugiau neisiu. Nežinia ant kokio dar "profesionalo" užsirausiu. Dabar teks ilgai auginti plaukus, kad galėčiau turėti norimą kirpimą.
Atsakyti
Apsilankiusi "Figaro" grožio salone Vokiečių gatvėje likau nusivylusi. Antrą kartą čia nebeapsilankyčiau. Kiekvienas klientas turėtų išeiti patenkintas, o gavosi atvirkščiai. Nepatiko aptarnavimas, kainos neatitinka kokybės. Už paprastą pedikiūrą, manikiūrą ir antakių korekciją/dažymą iš manęs paėmė 52Eur. Jums spręsti.
Atsakyti
Galvojau kad " Figaro" salone tikrai dirba profai. Klydau, išėjau labai nepatenkinta plius sugadino nuotaika. Atėjau su labai paprastu ir elementariu noru, nusidažyti baltai ne geltonai. Rezultatas, ryža spalva, be to aš blondine ir taip, tiesiog norėjau dar šviesesnio atspalvio. Paskutini karta lankiausi šiame " salone".
Atsakyti
Puikus salonas! Cia jau kerpuosi daug metu ir vis rekomenduoju savo draugems.
Labai keista, kad keletas klientu pareiske skundus, bet manau, kad kaip ir kiekvienas restoranas kartais uztrunka ilgiau pagaminti pietus, taip pat kaip ir profesionalus krepsininkas kartais neimeta budos, taip ir figaro salonas, galbut nepatenkino klientu pageidavimu.
Jauki, moderni ir stilinga aplinka, aptarnavimas, kainos ir stilingos sukuosenos manes dar niekada nenuvyle. Dariausi sukuosenas vestuvems, krikstynoms ir jubiliejams, aplinkiniai isgyre. Rekomenduoju.
Atsakyti
Sveiki,
vykdomas tyrimas apie grožio saloną "Figaro".
maloniai kviečiu Jus užpildyti šią nesunkią anketą. Taip ne tik išreikšite savo nuomonę apie grožio saloną, bet ir prisidėsite prie tolimesnio mokslinio tyrimo. Ačiū!
http://manoapklausa.lt/apklausa/757855607/
Atsakyti
Šiandien lankiausi "Figaro" salone Vokiečių gatvėje. Registravausi depiliacijai. Atvykus paaiškėjo, kad meistrės keičiasi, ir depiliacija cukrumi laikinai nebedaroma (tai sužinojau tik kabinete)...Na tiek to, sutikau ir vašku..
Dar daugiau nustebino po procedūros atsiskaitymo kaina...Ji kažkodėl nuo paskutinės (artimos minimaliai pagal kainininką), mokėtos praėjusiais kartais tapo maksimalia (beje žirklės 30-45, kas nustato kuo skiriasi procedūros ?) kodėl ir kuo skyrėsi, kai galėjau vykdyti procedūra norima forma, taip ir nesupratau... Daugiau kojos nebekelsiu į "Figaro"
Atsakyti
Sveiki, teko po metu pertraukos apsilankyti Vilniuje, pries metus lankiausi Panoramoje, si karta uzsukau i Figaro salona Europos P.C., zodziu siaubas.., dabar praejus 10 dienu, negaliu atsigauti, atsargiai su tokiu vyru kirpeju Ženia, nes kai pakirpo, tai ieskau kas pakoreguos, nors prasiau sonus sumasinele tik nukirpti ir su perejimu, bet po savaites jau nebuvo matyti to kirpimo ir teko ieskoti kirpejo. Kai uzkele i virsu ir nutrumpino, kazkoks kosmaras, nejaucia visiskai formu ir kirpimo stiliaus, gerai kad yra normaliu kirpeju ir tenka lankytis Palangoje, PRIE AMBERTON viesbucio pas normalu kirpeja, tikiuosi pakirps man plaukus ir nereikes po savaites ieskoti kas apkirps is naujo... Siaubas, kokiakokybe ir meistrai kabutese dirba Figaro salone...
Atsakyti
Vakar apsilankiau Figaro Europoje, pas Eriką. Dar prieš užsirašydama perspėjau administratoę, kad norėsiu dažytis plaukų šaknis Naturalmente dažais, bet kažkodėl buvau užsrašyta pas meistrę, kuri su tais dažais nedirba. Kadangi ši kosmetika yra pakankamai įnoringa, o meistrė pati pasakė, kad su šia kosmetika paprastai dirba kita jos kolegė, nenuostabu, kad norimos spalvos išgauti nepavyko. Bet tai dar ne blogiausia. Važiuodama namo pajutau kad graužia galvos odą, prie kaklo nugaros pusėje. Grįžusi namo pakeliu plaukus (plaukai ilgi, todėl tiesiog pažiūrėjus nieko nesimatė), ir randu "staigmeną" - visą plotą neišplautų dažų! Baisu. Šito tikrai nesitikėjau iš salono, turinčio tiek filialų Vilniuje ir pakankamai gerą vardą bei aukštas pasalaugų kainas. Suprantu, kartais galima nepastebėti ir neišplauti iki galo, bet kirpėja plaukus džiovino, tiesino, ji juos buvo gale sukėlusi, vadinasi, tikrai turėjo matyti, kad dažai neišplauti. Tikrai nusivyliau - pradedant tuo, kad buvau urašyta pas meistrę, kuri nedirba su mano pageidauta kosmetika, baigiant tuo, kad sumokėjusi 60 eu už paslaugas grįžusi namo turėjau iš naujo plauti galvą. Grįžti tikrai nesinorės.
Atsakyti
Jolita 2014-09-12 17:01:06
„Figaro“ salone lankiausi kelis metus, tačiau paslaugų kokybė ilgainiui mane labai nuvylė. Akivaizdu, kad kai kurioms specialistėms tiesiog trūksta praktikos, o dažnai ir fantazijos. Kadangi nemėgstu ir neturiu laiko ieškoti naujų vietų, galiausiai išsirinkau iš tos krūvelės kelias specialistes, kurių darbas mane tenkino, bet čia kildavo bėdų su administracija, nes mane tiesiog kelis kartus, neįspėjus, nusiųsdavo pas visai kitą meistę, dažniausiai tai būdavo naujokės... Be to, su punktualumu irgi prastoka. Esu kelis kartus labai nukentėjusi. Jei užsirašai 10 val. paprastam galiukų pakirpimui išeisi kaip min. po 2 val. kai kurios kirpėjos ne tik kad lėtai dirba, bet dar ir vėluoti į darbą linkusios, nesuprantu, kodėl atėjusi į man paskirtą vizitą laiku turiu dar 20 min. laukti ir keisti savo planus dėl to, kad kažkokia gražuolė nesugeba ateiti į darbą laiku (tai, beje, pasikartojo kelis kartus). Kažkaip turėtumėte labiau gerbti savo klientų laiką ir pageidavimus, o galų gale ir patys save. Kurį laiką bandžiau nekreipti į tai dėmesio, bet toks neprofesionalumas tiesiog pradėjo erzinti, taigi, ko gero figaro paslaugų tiesiog atsisakysiu, nes tai yra tas atvejis, kai kaina neatitinka kokybės.
Dėkojame už pastabas! Mums svarbūs Jūsų atsiliepimai ir nuomonės - tai padeda tobulėti!
P. Jolita apgailestaujame dėl nepatogumų, kuriuos patyrėte, tačiau gal galite patikslinti, kuriame iš "Figaro" salonų Jūs lankėtės.
Atsakyti
„Figaro“ salone lankiausi kelis metus, tačiau paslaugų kokybė ilgainiui mane labai nuvylė. Akivaizdu, kad kai kurioms specialistėms tiesiog trūksta praktikos, o dažnai ir fantazijos. Kadangi nemėgstu ir neturiu laiko ieškoti naujų vietų, galiausiai išsirinkau iš tos krūvelės kelias specialistes, kurių darbas mane tenkino, bet čia kildavo bėdų su administracija, nes mane tiesiog kelis kartus, neįspėjus, nusiųsdavo pas visai kitą meistę, dažniausiai tai būdavo naujokės... Be to, su punktualumu irgi prastoka. Esu kelis kartus labai nukentėjusi. Jei užsirašai 10 val. paprastam galiukų pakirpimui išeisi kaip min. po 2 val. kai kurios kirpėjos ne tik kad lėtai dirba, bet dar ir vėluoti į darbą linkusios, nesuprantu, kodėl atėjusi į man paskirtą vizitą laiku turiu dar 20 min. laukti ir keisti savo planus dėl to, kad kažkokia gražuolė nesugeba ateiti į darbą laiku (tai, beje, pasikartojo kelis kartus). Kažkaip turėtumėte labiau gerbti savo klientų laiką ir pageidavimus, o galų gale ir patys save. Kurį laiką bandžiau nekreipti į tai dėmesio, bet toks neprofesionalumas tiesiog pradėjo erzinti, taigi, ko gero figaro paslaugų tiesiog atsisakysiu, nes tai yra tas atvejis, kai kaina neatitinka kokybės.
Atsakyti
Figaro nesitikejau tokio prasto aptarnavimo ir darbo atlikimo; nebuvo atsižvelgta į klientės pageidavimą nudažyti norima spalva, įsiūlytas patogiausias variantas, kad nereikėtų vargti su sruogelėmis ir pan.; be to, darbą atliko net vargu ar kirpėja, nes kitiems dažė antakius, o paprašius sudėtingesnio plaukų dažymo, jo tiesiog nesugebėjo atlikti ir pradėjo neadekvačius įtikinėjimus neva klietei tai netinkama. Vyko kone terorizmas, nebuvo atsižvelgiama į klientes norus. Sugadino plaukus, viršugalvį nudažė ryžai, galus - rusvai ir aiškina, kad čia gal ne tą atspalvį parinko, ir apšvietimas taip kažkokią netiesą rodo.
Saugokitės pusamžės moteriškės tamsiais plaukais, dirbančios Panoramos figaro. Likau nepatenkinta paslauga ir su negrąžinama žala plaukams.
Atsakyti
Siandien daziausi plaukus pas Zenia (Jis dirba ir Oze ir Europoje) "Figaro" salone (PC Europa). Labai patiko, esu labai patenkinta.Tikrai rekomenduoju. Aciu.

Taip pat rekomenduojame

ESTETUS KLINIKA
LAZERINĖS IR ESTETINĖS DERMATOLOGIJOS KLINIKA

Adresas: Europos pr. 122, LT-46351 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos; grožio salonai ir kirpyklos; kosmetika, parfumerija.
Estetus Klinika atidaryta 2010 m rugpjūčio mėn. Kaune, Plastinės chirurgijos centre. Po dvejų metų atvėrė duris ir Vilniaus širdyje. Tai privati medicinos, estetikos ir grožio įstaiga, kur Jūsų laukia profesionali komanda, pasiruošusi padėti ir patarti. Estetus klinikos specialistai ne tik pritaiko savo daugiametę...
SAULIAUS VIKŠRAIČIO PLASTINĖS CHIRURGIJOS CENTRAS
PLASTINĖ, REKONSTRUKCINĖ CHIRURGIJA

Adresas: Savanorių pr. 75, LT-44208 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos.
SV plastinės chirurgijos centras – tai iškirtinai specializuotas plastinės ir estetinės chirurgijos centras, kur Jūsų laukia profesionali komanda, teikianti įvairiapusišką pagalbą sveikatos ir estetikos bei grožio klausimais. Per metus SV plastinės chirurgijos centre atliekama apie 1000 plastinių operacijų ir...
Vikspana
Saulėja Spa masažai, grožio procedūros

Adresas: K. Donelaičio g. 60-40, LT-44248 Kaunas.
Veiklos sritys: grožio salonai ir kirpyklos; kosmetika, parfumerija; pirtys ir baseinai; pramogos ir poilsis; spa centrai.
„SAULĖJA SPA“ MASAŽAI KAUNE Masažai būsimoms mamytėms Kaune Holistinis kūno masažas nėštumo metu Kaune Limfodrenažinis masažas „Lengvos kojos“ Kaune Ajurvedinis masažas prieš gimdymą ir po gimdymo Kaune Klasikiniai masažai Kaune Pėdų masažasKaune Express – Antistress Birmos galvos masažas Kaune Express nugaros...
Granata
SALONAMS.EU, Grožio salonų įranga ir baldai

Adresas: Europos pr. 122, LT-46351 Kaunas.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); baldai (gamyba); grožio salonai ir kirpyklos; medicininė įranga; pramonės įrengimai; prekybos įranga; spa centrai.
Parduotuvė Vilniuje: V. Pietario g. 8, Vilnius LT-03125 Parduotuvė Kaune: A.Mickevičiaus g. 27, Kaunas LT-44245 UAB “Granata” - tai profesionalų komanda, kuri gali pasiūlyti grožio meistrams Lietuvoje alternatyvias bei pigesnes kainas įrankiams bei baldams Jūsų grožio salonams, kosmetologijos kabinetams...
Akvatechnika [kirpykloms.lt]
DIVA Professional Styling, Carin Haircosmetics

Adresas: Dunojaus g. 20, LT-02104 Vilnius.
Veiklos sritys: baldai (gamyba); baldai (prekyba); grožio salonai ir kirpyklos; prekybos įranga; spa centrai.
Kirpykloms.lt rasite viską, kas skirta profesionaliam plaukų meistrui – Belgijos kompanijos „Carin Haircosmetics“ profesionalią kosmetiką, kirpykloms skirtus modernius bei išskirtinio dizaino baldus, anglų įmonės profesionalius įrankius „Diva Professional“ ir platų aksesuarų asortimentą. Prekės yra aukštos kokybės...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"EstateGuru" Lietuvoje NT projektams šiemet sutelkė 18,9 mln. Eur
"EstateGuru" Lietuvoje NT projektams šiemet sutelkė 18,9 mln. Eur 10-25 10:58
Per šių metų tris ketvirčius sutelktinio finansavimo platformoje "EstateGuru" 104 nekilnojamojo turto (NT) projektams Lietuvoje sutelkta 18,9 mln. Eur.
Per tris valandas balsavo 6% rinkėjų
Per tris valandas balsavo 6% rinkėjų 10-25 10:44
Per pirmąsias tris balsavimo valandas Seimo rinkimų antrajame ture savo valią išreiškė 6% procentai rinkėjų – panašus aktyvumas tokiu pat metu buvo ir pirmajame ture prieš dvi savaites, rodo...
Nuo koronaviruso skiepytųsi tik kas antras lietuvis
Nuo koronaviruso skiepytųsi tik kas antras lietuvis 10-25 09:39
Atsiradus vakcinai, nuo koronaviruso skiepytųsi kas antras Lietuvos gyventojas, tiek pat lietuvių vakcinos atsisakytų.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar Jums kelia nerimą Covid-19 skaičiaus didėjimas?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Goodyear 11,00 +5,16%
CBS 40,77 +3,63%
Macy's 7,23 +3,14%
eBay 53,79 +2,87%
Exxon Mobil 34,16 -2,01%
Western Digital 41,72 -2,84%
American Express 100,98 -3,64%
Intel 48,20 -10,58%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 2,29 +33,14%
Vištiena 1,50 -1,32%
Nafta 40,64 +1,52%
Anglis 50,34 -2,37%
Benzinas 1,25 +2,46%
Kava 3,60 +11,11%
Sidabras 27,00 +30,75%
Apelsinai 0,62 -6,06%