VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Fakto autocentras

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę UAB "Fakto" autocentras

Atsiliepimai apie UAB "Fakto" autocentras

FaktoAuto

Parašyk savo nuomonę apie UAB "Fakto" autocentras
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Antoni 2018-11-26 15:48:06
Nesuprantu, kodėl Nissan servise kaskart paliekant ar atsiimant automobilį reikia laukti mažiausiai po pusvalandį? Dirba tik vienas serviso priėmėjas. Jis skiria laiko klientui tiek kiek reikia. Bet tų klientų vienu metu laukia tiesiog per daug.
Ačiū už parašytą pastabą. Visada stengiamės, kad klientai servise užtruktų kuo mažiau laiko atiduodant ir atsiimant automobilį iš serviso, tačiau kartais klientų srautai tam tikromis valandomis būna gana dideli, todėl tenka palaukti atsilaisvinusio serviso priėmėjo.
Atsakyti
Nesuprantu, kodėl Nissan servise kaskart paliekant ar atsiimant automobilį reikia laukti mažiausiai po pusvalandį? Dirba tik vienas serviso priėmėjas. Jis skiria laiko klientui tiek kiek reikia. Bet tų klientų vienu metu laukia tiesiog per daug.
Atsakyti
Rodislavas 2018-11-12 15:34:26
Faktinė situacija yra kitokia negu pateikta „Fakto“ autocentro komentare:
- e-mail atsakyme buvo nurodyta 66 eur kaina- iš "Fakto" autocentras atstovo komentaro galime daryti išvada, kad vadybininkas teisingai suprato užklausą ir nurodė teisingą kainą. Salone kaina pakilo iki 86 eur.
- su manim nebuvo susisiekęs „Fakto“ autocentras atstovas ir nesiūlė jokio šio situacijomis sprendimo.
Atisprašome už suklaidinimą dėl kainų. Pateikiame patikslintą informaciją:
2018.09.29d. gavus Jūsų užklausą dėl variklio tepalo filtro ir tepalų keitimo, detalių vadybininkas neteisingai suprato užklausą. Tikėdamasis, kad klientas (t.y. Jūs) tepalo filtrą ir tepalus planuoja keisti servise- pateikė klientui tik pilstomos alyvos kainą (66 eur už 6l), apie tai neinformuodamas kliento. 2018.11.03d. Jums atvykus pirkti tepalo alyvos (bet nesikeisti jos servise)- detalių vadybininkas pasakė 6l variklio tepalo kainą bakeliuose (88 eur), kuri buvo 22 eur didesnė.
Detalių vadybininkas mus informavo, kad susisiekė su Jumis ir 05/11/2018, ir šiandien (t.y. 11/12/2018) bei paaiškino kainų skirtumo priežastį.
Dar sykį atsiprašome už kilusius nesklandumus ir stengsimės, jog visi klientai gautų tikslią ir išsamią informaciją pirminės užklausos metu.
Atsakyti
Fakto Auto 2018-11-12 14:49:05
2018.09.29d. gavus Jūsų užklausą dėl variklio tepalo filtro ir tepalų keitimo, detalių vadybininkas neteisingai suprato užklausą. Tikėdamasis, kad klientas (t.y. Jūs) tepalo filtrą ir tepalus planuoja keisti servise- pateikė klientui tik pilstomos alyvos kainą (44eur už 6l), apie tai neinformuodamas kliento. 2018.11.03d. Jums atvykus pirkti tepalo alyvos (bet nesikeisti jos servise)- detalių vadybininkas pasakė 6l variklio tepalo kainą bakeliuose (66eur), kuri buvo 22eur didesnė. Gavus Jūsų nusiskundimą el. laišku dėl neteisingos kainos- detalių vadybininkas susisiekė su Jūmis ir pasiūlė parduoti tokią alyvą ir už tokią kainą kokią siūlė rašydamas el. laišką su mūsų tara. Tačiau mūsų žiniomis atsisakėte, kadangi alyvą nusipirkote kitur.
Faktinė situacija yra kitokia negu pateikta „Fakto“ autocentro komentare:
- e-mail atsakyme buvo nurodyta 66 eur kaina- iš "Fakto" autocentras atstovo komentaro galime daryti išvada, kad vadybininkas teisingai suprato užklausą ir nurodė teisingą kainą. Salone kaina pakilo iki 86 eur.
- su manim nebuvo susisiekęs „Fakto“ autocentras atstovas ir nesiūlė jokio šio situacijomis sprendimo.
Atsakyti
Rodislavas 2018-11-08 18:57:06
2018.10.29 e-mail nissan@faktoauto.lt kreipiausi dėl alyvos ir filtro kainos. Laiške nurodžiau automobilio markę, metus ir VIN kodą. 2018.10.30 gavau atsakymą su nurodytomis kainomis. 2018.11.03 atvykau į UAB "Fakto" autocentrą, esantį Laisvės pr.1, Vilniuje, aukščiau išvardintų medžiagų/detalių pirkimui. Autocentro atstovas, kuris priėjo prie manęs po mano registracijos klientų srautų registravimo sistemoje, paklausė poreikio ir įvardijo alyvos kaina, kuri buvo 20 eur didesnė, negu nurodyta atsakyme į mano e-mail užklausą.
Į mano užduotą klausimą, kodėl e-mail atsakyme buvo nurodyta mažesnė kaina, atsakė - nežinau kam jus rašėte, kas atsakinėjo ir pas jį gali būti tik tokia kaina. Jis nebandė šios situacijos niekaip išspręsti, arba išsiaiškinti priežastį.
2018.09.29d. gavus Jūsų užklausą dėl variklio tepalo filtro ir tepalų keitimo, detalių vadybininkas neteisingai suprato užklausą. Tikėdamasis, kad klientas (t.y. Jūs) tepalo filtrą ir tepalus planuoja keisti servise- pateikė klientui tik pilstomos alyvos kainą (44eur už 6l), apie tai neinformuodamas kliento. 2018.11.03d. Jums atvykus pirkti tepalo alyvos (bet nesikeisti jos servise)- detalių vadybininkas pasakė 6l variklio tepalo kainą bakeliuose (66eur), kuri buvo 22eur didesnė. Gavus Jūsų nusiskundimą el. laišku dėl neteisingos kainos- detalių vadybininkas susisiekė su Jūmis ir pasiūlė parduoti tokią alyvą ir už tokią kainą kokią siūlė rašydamas el. laišką su mūsų tara. Tačiau mūsų žiniomis atsisakėte, kadangi alyvą nusipirkote kitur.
Atsakyti
2018.10.29 e-mail nissan@faktoauto.lt kreipiausi dėl alyvos ir filtro kainos. Laiške nurodžiau automobilio markę, metus ir VIN kodą. 2018.10.30 gavau atsakymą su nurodytomis kainomis. 2018.11.03 atvykau į UAB "Fakto" autocentrą, esantį Laisvės pr.1, Vilniuje, aukščiau išvardintų medžiagų/detalių pirkimui. Autocentro atstovas, kuris priėjo prie manęs po mano registracijos klientų srautų registravimo sistemoje, paklausė poreikio ir įvardijo alyvos kaina, kuri buvo 20 eur didesnė, negu nurodyta atsakyme į mano e-mail užklausą.
Į mano užduotą klausimą, kodėl e-mail atsakyme buvo nurodyta mažesnė kaina, atsakė - nežinau kam jus rašėte, kas atsakinėjo ir pas jį gali būti tik tokia kaina. Jis nebandė šios situacijos niekaip išspręsti, arba išsiaiškinti priežastį.
Atsakyti
Maloniai aptarnavo Hyundai servise, likau patenkinta darbais. Suteikė pakaitinį automobilį kai to labai reikėjo.
Atsakyti
Dėkoju vadybininkui Vidui Valkavičiui už profesionalumą, malonų bendravimą ir kokybišką aptarnavimą. Linkiu įmonei daugiau tokių darbuotojų. Sėkmės Jums ir gerų rezultatų.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Anglų ir rusų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su galimybe gauti iki 80% išlaidų kompensaciją
Anglų ir rusų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su galimybe gauti iki 80% išlaidų kompensaciją 03-18 12:40
Užsienio kalbos žinios - įmonės sėkmės kriterijus Niekas nenuginčys fakto, kad anglų kalba jau daugiau kaip keli dešimtmečiai yra tapusi universalia verslo kalba, kuri vartojama beveik...
Lazerinis sezonas atidarytas
Lazerinis sezonas atidarytas 03-18 09:53
Išsiplėtę kojų kapiliarai vargina daugelį žmonių, ypač moteris. Tikriausiai kas antra moteris pastebi keletą, keliolika ar kelis šimtus išsiplėtusių kapiliarų kojų odoje...
Kampanija "Išsinuomok suomį" turistams atskleis suomiškos laimės paslaptį
Kampanija "Išsinuomok suomį" turistams atskleis suomiškos laimės paslaptį 03-23 19:18
Laimingiausia pasaulio šalimi neseniai pripažintos Suomijos turizmo skatinimo agentūra "Visit Finland" pakvietė žmones iš viso pasaulio dalyvauti naujojoje kampanijoje "Išsinuomok suomį" ("Rent a...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kuris kandidatas gautų Jūsų balsą, jei Prezidento rinkimai vyktų rytoj?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Avon 3,06 +10,07%
Twitter 33,02 +1,26%
PepsiCo 120,72 +1,07%
Coca-Cola 45,93 +0,92%
Xerox 31,07 -5,59%
Nokia 5,88 -6,07%
Western Digital 48,39 -6,55%
Nike 82,19 -6,61%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 408,00 -0,49%
Jautiena 4,28 +0,94%
Kava 2,83 0,00%
Apelsinai 0,63 -1,56%
Dujos (JAV) 2,72 -11,69%
Auksas 1320,07 +2,19%
Anglis 95,42 -3,19%
Dyzelis 1,96 +5,95%