VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę EUROVAISTINĖ, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę EUROVAISTINĖ

Atsiliepimai apie EUROVAISTINĖ, UAB

Dextera
Parašyk savo nuomonę apie EUROVAISTINĖ, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Audrone 2021-05-10 12:26:58
Pagal skelbiamas nuolaidas man priklausė pasirinktinai dezodorantas arba dantų pasta.Pirkau beveik už 150eur., tai aptarnavusi R.S.darbuotoja nieko nesakė, o dalį vaistų atėjusi pasiimti kitą dieną, užklausiau kodėl negavau kažkurios prekės, pasakė jog niekuo negali padėti.Kodėl toks požiūris, ir kam reikalingos tokios akcijos, nereikia tyčiotis.Nemanau, jog norėsiu užeiti į tokią vaistinę.
Gerb. Audrone,
ačiū, kad rašote. Šio puslapio mes neadministruojame, todėl būsime dėkingi, jeigu parašysite tiesiai mums el. paštu info@eurovaistine.lt, šią situaciją būtinai išsiaiškinsime. Iš anksto dėkojame.
Jūsų EUROVAISTINĖ
Atsakyti
Pagal skelbiamas nuolaidas man priklausė pasirinktinai dezodorantas arba dantų pasta.Pirkau beveik už 150eur., tai aptarnavusi R.S.darbuotoja nieko nesakė, o dalį vaistų atėjusi pasiimti kitą dieną, užklausiau kodėl negavau kažkurios prekės, pasakė jog niekuo negali padėti.Kodėl toks požiūris, ir kam reikalingos tokios akcijos, nereikia tyčiotis.Nemanau, jog norėsiu užeiti į tokią vaistinę.
Atsakyti
arnas 2021-05-07 21:31:29
šiandieną buvau visiškai nusivyles eurovaistine BIG prekybos centre Vilniuje.esu 1-grupės neįgalus, labai blogai jaučiausi, todėl atėjau į artimiausią vaistinę vaistų, žinojau tik pavadinimą.vaistinėje teko ilgokai laukti, nes dirba vienas langelis nors yra trys, sulaukiau eilės priėjau, o vaistininkė net nepakėlus akių kažką murmėjo, nesupratau ir laukiau kol galėsiu pasakyti kokių vaistų reikia, tada ji pažiūrėjo ir sako-aš pakviesiu, pasakiau kad man labai silpna ir kodėl tik vienas langelis dirba, nes žmonių nemažai laukia, na tada ir prasidėjo, ji išpūtė akis ir kad pradėjo rėkti ir dar sako ko čia nervuojatės, nors buvau ramus, bet man pasidarė dar blogiau ir jau tik ieškojau išėjimo, jaučiausi labai blogai, bet tokio aptarnavimo tikrai nesitikėjau, turiu ir judėjimo negalią ir širdies sutrikimus, todėl išėjus radau suoliuką ir ilgai sėdėjau, nes po viso šito negalėjau suvokti kodėl šiais laikais dar dirba tokie darbuotojai, ar neturėtų personalo skyrius atidžiau priimti dirbti į viešą aptarnavimą darbuotojus, gaila, bet čia buvo paskutinis apsilankymas šiame vaistinių tinkle
Gerb. Arnai,
ačiū Jums, kad pasidalinote savo patirtimi. Norėtume plačiau sužinoti apie šią situaciją, tad būtume labai dėkingi, jei parašytumėte mums tiesiai el. paštu info@eurovaistine.lt.
Jūsų EUROVAISTINĖ
Atsakyti
šiandieną buvau visiškai nusivyles eurovaistine BIG prekybos centre Vilniuje.esu 1-grupės neįgalus, labai blogai jaučiausi, todėl atėjau į artimiausią vaistinę vaistų, žinojau tik pavadinimą.vaistinėje teko ilgokai laukti, nes dirba vienas langelis nors yra trys, sulaukiau eilės priėjau, o vaistininkė net nepakėlus akių kažką murmėjo, nesupratau ir laukiau kol galėsiu pasakyti kokių vaistų reikia, tada ji pažiūrėjo ir sako-aš pakviesiu, pasakiau kad man labai silpna ir kodėl tik vienas langelis dirba, nes žmonių nemažai laukia, na tada ir prasidėjo, ji išpūtė akis ir kad pradėjo rėkti ir dar sako ko čia nervuojatės, nors buvau ramus, bet man pasidarė dar blogiau ir jau tik ieškojau išėjimo, jaučiausi labai blogai, bet tokio aptarnavimo tikrai nesitikėjau, turiu ir judėjimo negalią ir širdies sutrikimus, todėl išėjus radau suoliuką ir ilgai sėdėjau, nes po viso šito negalėjau suvokti kodėl šiais laikais dar dirba tokie darbuotojai, ar neturėtų personalo skyrius atidžiau priimti dirbti į viešą aptarnavimą darbuotojus, gaila, bet čia buvo paskutinis apsilankymas šiame vaistinių tinkle
Atsakyti
Eurovaistinė buvo viena mėgstamiausių vaistinių mano vaistinių, visada pirkdavau viską ten nuo vaistų iki kosmetikos (30-50eur per mėnesį). Tačiau labai nustebino vienas dalykas, kad užsisakius prekes internetu dabar reikia būtinai už jas sumokėti iš karto. Anksčiau buvo galima sumokėti atsiimant prekes, kas būdavo labai patogu, jeigu sąskaitoje neturiu pinigų, arba mamai/seneliui/tetai (vyresnio amžiaus) sumesti prekes internetu į krepšelį o jie nueina susimoka...
Dabar užsakymams internetu renkuosi kitas vaistines
Atsakyti
Irena 2021-05-03 15:28:00
Vilniaus Akropolio vaistinėje pirkau vyrui glicerino žvakutes.
Kai atplėšusi dėžutę perskaičiau naudojimo instrukciją, supratau, kad nusipirkau glicerino žvakutes kūdikiams, nors ant dėžutės tokio užrašo nėra. Kadangi suaugusiam žmogui žvakučių panaudoti reikia keliskart daugiau, negu kūdikiui, už tokią kainą jokiu būdu jų nebūčiau pirkusi. Todėl jaučiuosi apgauta.
Pirkimo čekį, vaisto aprašą ant dėžutės ir naudojimo instrukciją pridedu.
Gerb. Irena,
ačiū Jums, kad rašote. Šio puslapio mes neadministruojame, todėl būsime dėkingi, jeigu parašysite tiesiai mums el. paštu info@eurovaistine.lt. Dėkojame.
Jūsų EUROVAISTINĖ
Atsakyti
Otilija 2021-05-02 21:01:30
Kodėl trinate neigiamus komentarus apie savo darbuotojus??????
Gerb. Otilija,
dėkojame už Jūsų klausimą. Norime paaiškinti, jog šio puslapio mes neadministruojame - komentarą gali ištrinti tik pats komentatorius ar puslapio administratorius. Mums labai svarbūs ir naudingi visi klientų atsiliepimai - jei turite pastebėjimų apie mūsų vaistines, nuoširdžiai kviečiame parašyti mums tiesiogiai el. paštu info@eurovaistine.lt. Būsime dėkingi.
Jūsų EUROVAISTINĖ
Atsakyti
Vilniaus Akropolio vaistinėje pirkau vyrui glicerino žvakutes.
Kai atplėšusi dėžutę perskaičiau naudojimo instrukciją, supratau, kad nusipirkau glicerino žvakutes kūdikiams, nors ant dėžutės tokio užrašo nėra. Kadangi suaugusiam žmogui žvakučių panaudoti reikia keliskart daugiau, negu kūdikiui, už tokią kainą jokiu būdu jų nebūčiau pirkusi. Todėl jaučiuosi apgauta.
Pirkimo čekį, vaisto aprašą ant dėžutės ir naudojimo instrukciją pridedu.
Atsakyti
Kodėl trinate neigiamus komentarus apie savo darbuotojus??????
Atsakyti
Dažnai užsakau vaistinės produkciją internetu ir visada ją atsiimu vaistinėje. Glumina jūsų pakuotės dydis ir naudojamų popierinių dėžių skaičius. Net vieną užsakymą pakuojate į 2 skirtingas popierines dėžes. Šiais, tvarumo ir taupumo laikais, kai esame apsivertę šiukšlynais, kai galvojame apie mūsų žemės ekologines problemas, tai tiesiog nusikalstama. Ar pristatymas į vaistinę iš viso reikalauja pakavimo? Kitose vaistinėse atsiimu prekę įdėtą tik į vaistinės maišelį. Paskutinį kartą užsakiusi produktą stiklinėje pakuotėje, radau jį sudužusį. Kitaip ir būt negalėjo, tokio dydžio dėžėje neįmanoma saugiai pristatyti, nes dūžtantis produktas vietos daužytis tikrai turėjo. Būtų labai tvaru ir protinga iš jūsų pusės svarstyti šį klausimą ir keistis, nes pakuotės ir kainuoja, gal net sumažėtų parduodamo produkto kaina?
Atsakyti
Kristina 2021-04-25 20:13:11
Vilniaus Mindaugo Maximos Eurovaistinėje dirbantis kolektyvas - nuostabus, paslaugus ir itin geranoriškas.

Sekmadienio popietę, esant dideliam srautui žmonių, vaistininkai pagelbėjo tiek išsamiom konsultacijom, tiek palydėjo nuoširdžiom šypsenom.

Didelis AČIŪ ne tik už profesionalią pagalbą, bet ir didelį nuoširdumą vaistininkui Lukui.
Gerb. Kristina,
ačiū, kad dalinatės. Smagu, kad pateisinome Jūsų lūkesčius. Lauksime sugrįžtant!
Jūsų EUROVAISTINĖ
Atsakyti
Saulė 2021-04-23 15:52:36
Užsukau į Mindaugo gatvės Euro Vaistinę Vilniuje, nes buvo pakeliui, reikėjo vieno konkretaus daikto. Užėjusi prisiminiau, kad reikėtų dar kelių dalykų, kurių vis nenusiperku, nes atsibodo nepataikyti su pasiūlymais, o pati vis neprisiruošiu prisėsti prie kompiuterio ir išsinagrinėti kas labiausiai atitiktų mano poreikius iš didžiulės parduotuvių ir vaistinių pasiūlos. Pradėjau žvalgytis, bet eilinį kartą apimė neviltis, jog greitai ir kokybiškai išsirinkti nesigaus. Prie manęs priėjo darbuotoja su klausimu ar reikia pagalbos. Nemėgstu šių klausimų, nes dažniausiai tai virsta mano laiko gaišimu, tačiau šįkart pasirodė, jog darbuotoja iš tiesų nori padėti. Palikau vaistinę prisipirkusi daug neplanuotų produktų, kuriais esu be galo patenkinta ir dar gavau mėginuką dužo želės, kuri taip patiko, kad planuoju grįžti ir nusipirkti ir ją. Atrodo, kad darbuotoja magiškai atspėjo mano odos ir plaukų tipą, ko iki šiol nėra sugebėję šimtai profesionalų, kuriems skyriau daug daugiau laiko ir pinigų bandydama paaiškinti ko man reikia. Šį kartą neplanavau ir nesitikėjau atrasti tai, ko visad ieškodavau ir pasiryžau paekspermentuoti ir įsigyti jos siūlomas prekes vien dėl jos nuoširdaus ir malonaus bendravimo. Darbuotoja tiek man, tiek mano draugui, pakėlė nuotaiką visai dienai, todėl dabar, po 3 dienų, susiradau čekį, kad galėčiau palikti atsiliepimą ir taip atsidėkoti Viktorijai Lisytei už jos nuostabią pagalbą ir stebinantį kompetentingumą.
Gerb. Saule,
ačiū, kad dalinatės. Išties smagu, kad pateisinome ir net viršijome Jūsų lūkesčius. Lauksime sugrįžtant!
Jūsų EUROVAISTINĖ
Atsakyti
Vilniaus Mindaugo Maximos Eurovaistinėje dirbantis kolektyvas - nuostabus, paslaugus ir itin geranoriškas.

Sekmadienio popietę, esant dideliam srautui žmonių, vaistininkai pagelbėjo tiek išsamiom konsultacijom, tiek palydėjo nuoširdžiom šypsenom.

Didelis AČIŪ ne tik už profesionalią pagalbą, bet ir didelį nuoširdumą vaistininkui Lukui.
Atsakyti
Užsukau į Mindaugo gatvės Euro Vaistinę Vilniuje, nes buvo pakeliui, reikėjo vieno konkretaus daikto. Užėjusi prisiminiau, kad reikėtų dar kelių dalykų, kurių vis nenusiperku, nes atsibodo nepataikyti su pasiūlymais, o pati vis neprisiruošiu prisėsti prie kompiuterio ir išsinagrinėti kas labiausiai atitiktų mano poreikius iš didžiulės parduotuvių ir vaistinių pasiūlos. Pradėjau žvalgytis, bet eilinį kartą apimė neviltis, jog greitai ir kokybiškai išsirinkti nesigaus. Prie manęs priėjo darbuotoja su klausimu ar reikia pagalbos. Nemėgstu šių klausimų, nes dažniausiai tai virsta mano laiko gaišimu, tačiau šįkart pasirodė, jog darbuotoja iš tiesų nori padėti. Palikau vaistinę prisipirkusi daug neplanuotų produktų, kuriais esu be galo patenkinta ir dar gavau mėginuką dužo želės, kuri taip patiko, kad planuoju grįžti ir nusipirkti ir ją. Atrodo, kad darbuotoja magiškai atspėjo mano odos ir plaukų tipą, ko iki šiol nėra sugebėję šimtai profesionalų, kuriems skyriau daug daugiau laiko ir pinigų bandydama paaiškinti ko man reikia. Šį kartą neplanavau ir nesitikėjau atrasti tai, ko visad ieškodavau ir pasiryžau paekspermentuoti ir įsigyti jos siūlomas prekes vien dėl jos nuoširdaus ir malonaus bendravimo. Darbuotoja tiek man, tiek mano draugui, pakėlė nuotaiką visai dienai, todėl dabar, po 3 dienų, susiradau čekį, kad galėčiau palikti atsiliepimą ir taip atsidėkoti Viktorijai Lisytei už jos nuostabią pagalbą ir stebinantį kompetentingumą.
Atsakyti
Jaarem Ermind 2021-04-22 08:38:18
Labai nemaloniai stebinanti situacija Eurovaistinėje Savanorių 255. Vakar apie pietus atėjau pirkti kūdikių pūdros. Vaistinė didelė, perku pirmą kartą, nerandu. Ko paklausiu su vaistinės uniforma tai man net neleidžia pabaigti sakinio ir atkerta, kad nepriklauso padėti. Galvoju gerai, gal tik prekes dėlioti pareigos. Na ir aišku aš toliau sau ieškau tos kūdikio pūdros, stoviu, žiūriu, bet netrukus pajaučiu kaip kažkas pro mane grubiai prasibrauna. Apsidairau aplinkui mane pilna vietos, bet kažkam jos vistiek pritrūko ir pamatau kaip ilgų palaidų garbanotų plaukų mergina toliau nueina, bet ne į eilę, o į darbuotojų zoną. Man nepavykus rasti pūdros stovint eilėje pamatau ją jau išeinant iš ten, bet pasirodo su Eurovaistinės uniforma. Mat nepasitraukiau aš jai iš kelio pustuštėje vaistinėje? Jauni dažnai būna be kultūros, bet dar turi šansų jos išmokt. Bet to rašyti man gal ir nebūtų norėjęsi, jei ne tamsus vaistininkas vyras su užienietišku vardu manęs nebūtų bandęs apmulkinti. Pasisveikinau. Paprašiau pūdros vaikeliui. Atnešė už 8.99. Kortelės nepaprašė. Nepasidomėjo ar dar ko reiktų man. Matau kainą ir apstulbstu ir netikiu, kad nebuvo pasirinkimo nors jis man ir neleido pasirinkti. Atsisakau prekės ir išeinu toliau į parduotuvę. Grįžtant pro šalį netyčiom pamatau vaikų kosmetikos lentyną ir staiga randu, kad pasirinkimas yra ir tik už 2.99 ir tai nuslepiant jis įkišo man brangesnę. Pasijutau mulkinimo objektu. Taigi net trys iš eilės jauni darbuotojai. Kadangi jauni tikiuosi pasitaisys jei kas pamokins, kaip elgtis oficialioj įstaigoj. Taip dar tikrai nebuvo.
Gerb. Jaarem,
dėkojame Jums, kad pasidalinote savo patirtimi, ir nuoširdžiai atsiprašome dėl patirtų nepatogumų. Situaciją jau aiškinamės ir į Jūsų atsiliepimą būtinai sureaguosime.
Jūsų EUROVAISTINĖ
Atsakyti
Labai nemaloniai stebinanti situacija Eurovaistinėje Savanorių 255. Vakar apie pietus atėjau pirkti kūdikių pūdros. Vaistinė didelė, perku pirmą kartą, nerandu. Ko paklausiu su vaistinės uniforma tai man net neleidžia pabaigti sakinio ir atkerta, kad nepriklauso padėti. Galvoju gerai, gal tik prekes dėlioti pareigos. Na ir aišku aš toliau sau ieškau tos kūdikio pūdros, stoviu, žiūriu, bet netrukus pajaučiu kaip kažkas pro mane grubiai prasibrauna. Apsidairau aplinkui mane pilna vietos, bet kažkam jos vistiek pritrūko ir pamatau kaip ilgų palaidų garbanotų plaukų mergina toliau nueina, bet ne į eilę, o į darbuotojų zoną. Man nepavykus rasti pūdros stovint eilėje pamatau ją jau išeinant iš ten, bet pasirodo su Eurovaistinės uniforma. Mat nepasitraukiau aš jai iš kelio pustuštėje vaistinėje? Jauni dažnai būna be kultūros, bet dar turi šansų jos išmokt. Bet to rašyti man gal ir nebūtų norėjęsi, jei ne tamsus vaistininkas vyras su užienietišku vardu manęs nebūtų bandęs apmulkinti. Pasisveikinau. Paprašiau pūdros vaikeliui. Atnešė už 8.99. Kortelės nepaprašė. Nepasidomėjo ar dar ko reiktų man. Matau kainą ir apstulbstu ir netikiu, kad nebuvo pasirinkimo nors jis man ir neleido pasirinkti. Atsisakau prekės ir išeinu toliau į parduotuvę. Grįžtant pro šalį netyčiom pamatau vaikų kosmetikos lentyną ir staiga randu, kad pasirinkimas yra ir tik už 2.99 ir tai nuslepiant jis įkišo man brangesnę. Pasijutau mulkinimo objektu. Taigi net trys iš eilės jauni darbuotojai. Kadangi jauni tikiuosi pasitaisys jei kas pamokins, kaip elgtis oficialioj įstaigoj. Taip dar tikrai nebuvo.
Atsakyti
Raminta 2021-04-21 14:24:48
Absurdiška sistema. Dėjausi 2h prekių krepšelį internetu, galvojau pasirinksiu atsiskaityti vaistinėje ir išnaudosiu turimus dovanų kuponus, pasirodo dėl neaiškių priežasčiu dabar atsiimant vaistinėj reikia sumokėti iš anksto. Tai gaištu savo laiką ir kurą važiuodama į vaistinę kur vis tiek negaliu atsiskaityti. Dovanų čekiais aišku kad negali internetu atsiskaityti, tik fizinėj parduotuvėj. Esu 8 mėn nėščia mažai noro turiu važinėti į fizines vaistines ir rinktis krepšelį ką buvau išsirinkus. Nu tiek to, parašau online konsultantams pasiteiraut dėl prekių likučių vaistinėse, nukreipia el paštu arba skambinti. 16 prekių, sunkoka su skambinimu. Parašau į emailą, gaunu atsakymą kas vaistinėj yra tik 4 prekės iš mano norimų. Ok, klausiu gal didesnėj vaistinėj yra daugiau, žinoma - ten 5 prekės, o kitos visos tik internete. Rašau toliau, gal galima parsivežt tą penktą prekę iš kitos vaistinės, vis geriau būtų, gaunu atsakymą kad reikia skambinti konkrečiai į vaistinę. Skambinu konkrečiai į vaistinę, gaunu atsakymą, kad telefonu negalima prekių persivežimo užsisakyt, tik kad atvykus į fizinę parduotuvę. AR JŪS JUOKAUJAT? Viskam keliantis į internetą puiku kad turit tą online konsultantą, bet tas online konsultantas vis tiek kreipia į el paštą, el paštu parašius kreipia skambinti, paskambinus prašo atvykti. Nu nevažiuosiu tikrai specialiai į vaistinę kad užsisakyčiau prekę ir paskui dae kartą reiks važiuot pasiimti. Dėl tokių nesąmonių išvis atšoko noras kažką pirkti euro vaistinėj, kitiems irgi nerekomenduoju.
Gerb. Raminta,
dėkojame Jums, kad kreipėtės į mus ir tiesiogiai. Atsiprašome dėl nepatogumų, išsamiai atsakysime Jums el. paštu.
Jūsų EUROVAISTINĖ
Atsakyti
Absurdiška sistema. Dėjausi 2h prekių krepšelį internetu, galvojau pasirinksiu atsiskaityti vaistinėje ir išnaudosiu turimus dovanų kuponus, pasirodo dėl neaiškių priežasčiu dabar atsiimant vaistinėj reikia sumokėti iš anksto. Tai gaištu savo laiką ir kurą važiuodama į vaistinę kur vis tiek negaliu atsiskaityti. Dovanų čekiais aišku kad negali internetu atsiskaityti, tik fizinėj parduotuvėj. Esu 8 mėn nėščia mažai noro turiu važinėti į fizines vaistines ir rinktis krepšelį ką buvau išsirinkus. Nu tiek to, parašau online konsultantams pasiteiraut dėl prekių likučių vaistinėse, nukreipia el paštu arba skambinti. 16 prekių, sunkoka su skambinimu. Parašau į emailą, gaunu atsakymą kas vaistinėj yra tik 4 prekės iš mano norimų. Ok, klausiu gal didesnėj vaistinėj yra daugiau, žinoma - ten 5 prekės, o kitos visos tik internete. Rašau toliau, gal galima parsivežt tą penktą prekę iš kitos vaistinės, vis geriau būtų, gaunu atsakymą kad reikia skambinti konkrečiai į vaistinę. Skambinu konkrečiai į vaistinę, gaunu atsakymą, kad telefonu negalima prekių persivežimo užsisakyt, tik kad atvykus į fizinę parduotuvę. AR JŪS JUOKAUJAT? Viskam keliantis į internetą puiku kad turit tą online konsultantą, bet tas online konsultantas vis tiek kreipia į el paštą, el paštu parašius kreipia skambinti, paskambinus prašo atvykti. Nu nevažiuosiu tikrai specialiai į vaistinę kad užsisakyčiau prekę ir paskui dae kartą reiks važiuot pasiimti. Dėl tokių nesąmonių išvis atšoko noras kažką pirkti euro vaistinėj, kitiems irgi nerekomenduoju.
Atsakyti
Lina 2021-04-20 23:34:09
Esu maloniai nustebinta Klaipėdos PC Akropolis Eurovaistinės konsultantės Dianos kompetetingu ir profesionaliu aptarnavimu. Labai malonu, kai vaistinėje dirba tokie savo srities žinovai, profesionalai. Gavau išsamią konsultaciją apie plaukus ir odą poselėjančias priemones, patarimus ir daug naudingos informacijos apie jų naudojimą. Ačiū už tokį rūpestingą ir atsakingą požiūrį, tikrai sugryšiu čia dar ne kartą! Sėkmingų Jums darbų
Gerb. Lina,
ačiū Jums, kad dalinatės. Išties smagu, kad pateisinome Jūsų lūkesčius. Lauksime sugrįžtant!
Jūsų EUROVAISTINĖ
Atsakyti
Esu maloniai nustebinta Klaipėdos PC Akropolis Eurovaistinės konsultantės Dianos kompetetingu ir profesionaliu aptarnavimu. Labai malonu, kai vaistinėje dirba tokie savo srities žinovai, profesionalai. Gavau išsamią konsultaciją apie plaukus ir odą poselėjančias priemones, patarimus ir daug naudingos informacijos apie jų naudojimą. Ačiū už tokį rūpestingą ir atsakingą požiūrį, tikrai sugryšiu čia dar ne kartą! Sėkmingų Jums darbų
Atsakyti
Irena 2021-04-18 13:53:30
Laba diena labai noriu padėkoti ir pagirti Gabijos g.30, dirbusį vyrą formacininką už profesonalumą, norą padėti, netingėjimą tai daryti. Ačiū jam labai. Jei ir visi taip dirbtų tikrai nereikėtų taip dažnai eiti į poliklinikas.
Gerb. Irena,
ačiū Jums, kad dalinatės. Tikrai džiaugiamės savo tarpe turėdami tokių kolegų kaip šioje vaistinėje dirbantis vaistininkas Paulius ir stengiamės visi lygiuotis į taip įvertinamus bendradarbius.
Jūsų EUROVAISTINĖ
Atsakyti
Simona 2021-04-17 11:10:42
Skelbiate, kad neturint lojalumo kortelės - bus pritaikyta nuolaida, suvedus kliento duomenis atsiskaitant. Deja, yra vaistinių, kurios sako, kad be kortelės nepritaikys. Ir kad kitokių galimynių nėra. Tai gal neapmokyti dar per tiek laiko visi, kaip surasti pagal pavardę?
Gerb. Simona,
išties tokią galimybę turime visose mūsų vaistinėse, jei kliento duomenys yra tvarkingai užpildyti sistemoje. Norėtume plačiau sužinoti, kur ir kada Jums nepavyko pasinaudoti lojalumo kortelės nuolaida, tad prašytume susisiekti su mumis tiesiogiai nemokamu informacijos telefonu 8 800 50005 (d.d. 9-18 val.) ar el. paštu info@eurovaistine.lt. Iš anksto dėkojame.
Jūsų EUROVAISTINĖ
Atsakyti
Laba diena labai noriu padėkoti ir pagirti Gabijos g.30, dirbusį vyrą formacininką už profesonalumą, norą padėti, netingėjimą tai daryti. Ačiū jam labai. Jei ir visi taip dirbtų tikrai nereikėtų taip dažnai eiti į poliklinikas.
Atsakyti
Laba diena. Noriu žinoti, kodėl perkant internetu, atsiimant prekes vaistinėje, nebeleidžiate atsiskaityti grynaisiais arba kortele??? Suformavus užsakymą ir apmokant per el. bankininkystę, nesuformuojamas atsiskaitymas! Tai sukelia daug nepatogumų - turi jungtis, vest Jūsų įmonę, sumą ir t.t. Ačiū už sunkumus, nebesinaudosiu Jūsų vaistinės el. parduotuve, ieškosiu prekių kt. vaistinėse... Pagarbiai.
Atsakyti
Skelbiate, kad neturint lojalumo kortelės - bus pritaikyta nuolaida, suvedus kliento duomenis atsiskaitant. Deja, yra vaistinių, kurios sako, kad be kortelės nepritaikys. Ir kad kitokių galimynių nėra. Tai gal neapmokyti dar per tiek laiko visi, kaip surasti pagal pavardę?
Atsakyti
Violeta 2021-04-15 14:45:19
Noriu LABAI padėkoti vaistinės darbuotojui Airidui, dirbančiam Šeškinės vaistinėje, Vilniuje, kurio bendravimas su klientais yra tikras pavyzdys. Skambino kelis kartus, aiškinosi dėl vaistų, buvo tiesiog labai mandagus ir labai žmogiškas. Didelis ačiū jam. Visiems rekomenduoju aplankyti būtent šią vaistinę.
Gerb. Violeta,
ačiū, kad dalinatės. Galime Jums tik paantrinti - išties džiaugiamės turėdami tokių darbuotojų kaip kolega Airidas.
Jūsų EUROVAISTINĖ
Atsakyti
Noriu LABAI padėkoti vaistinės darbuotojui Airidui, dirbančiam Šeškinės vaistinėje, Vilniuje, kurio bendravimas su klientais yra tikras pavyzdys. Skambino kelis kartus, aiškinosi dėl vaistų, buvo tiesiog labai mandagus ir labai žmogiškas. Didelis ačiū jam. Visiems rekomenduoju aplankyti būtent šią vaistinę.
Atsakyti
Del darbuotojams privalomoju sveikatos patikrinimo del Covid-19 ligos
Atsakyti
Client 2021-03-24 13:28:51
Pirkau Eurovaistinės el. parduotuvėje praeityje ne vieną kartą. Tačiau, nebeliko pasirinkimo atsiimti vaistinėje ir apmokėti vietoje (grynais arba kortele). Karantinai ne priežastis atsisakyti apmokėjimo atsiimant - juk galima palikti tik atsiskaitymą kortele, ar net tik bekontaktį atsiskaitymą kortele - žinot, kai pridedi kortelę prie skaitytuvo, jis supypsi ir jau apmokėta?
Taip pat, mokant el. bankininkyste, mokama jau nebe Eurovaistinei, o kažkokiai AZETA VAISTINĖ, kuri šio portalo duomenimis buvo registruota 2020-09-21. Kadangi perkuosi Eurovaistinėje, norėčiau matyti banke, kad darau pavedimą Eurovaistinei, ne kažkokiai Azeta - tikiuosi, suprantate, kad skirtingi pavadinimai apmokant sąskaitą atrodo ne tik nesolidžiai, bet ir šiek tiek įtartinai - ar nebus tinklapio nulaužę kokie programišiai? Kelia klausimų, sukelia nepasitikėjimo.
Nebeliko atsiskaitymo atsiimant vaistinėje, ir dar mokėjimas kažkokiam keistam gavėjui - tiesiog nemalonu.
Atsakyti
Aurelija 2021-04-07 08:57:34
Sveiki. Norėjau pasidžiaugti kad Marijampolėje Kudirkos g 3. Eurovaistinėje dirba nuostabios konsultantės Jurgita ir Violeta. (jos man atrodo nuoširdžiausiai).
Visada patars, padės išsirinkti pagal mano galimybes, labai malonios. Visada su šypsena. Ačiū kad esat.
Gerb. Aurelija,
ačiū, kad dalinatės. Išties džiugu, kad esate patenkinta mūsų kolegių darbu.
Jūsų EUROVAISTINĖ
Atsakyti
Olga 2021-04-02 21:13:47
Klaipedos Akropolio Eurovaistineje dirba jaunas vaistininkas vardu Audrius. Jau ne pirmą kartą pasitaiko pirkti vaistus prie jo langelio. Visada malonus, mandagus, puikiai išmanantys savo darbą. Kruopščiai išklausinėja visą informaciją, suranda problemos esmę ir rūpestingai pataria kaip ir kokius vaistus geriau vartoti. Dėmesingai skiria žmogui laiko tiek kiek reikia, visada atsako į visus klausimus. Tikrai patariu kreiptis į šitą vaistinė.
Gerb. Olga,
ačiū, kad dalinatės. Smagu, jog pateisiname Jūsų lūkesčius.
Jūsų EUROVAISTINĖ
Atsakyti
Sveiki. Norėjau pasidžiaugti kad Marijampolėje Kudirkos g 3. Eurovaistinėje dirba nuostabios konsultantės Jurgita ir Violeta. (jos man atrodo nuoširdžiausiai).
Visada patars, padės išsirinkti pagal mano galimybes, labai malonios. Visada su šypsena. Ačiū kad esat.
Atsakyti
Klaipedos Akropolio Eurovaistineje dirba jaunas vaistininkas vardu Audrius. Jau ne pirmą kartą pasitaiko pirkti vaistus prie jo langelio. Visada malonus, mandagus, puikiai išmanantys savo darbą. Kruopščiai išklausinėja visą informaciją, suranda problemos esmę ir rūpestingai pataria kaip ir kokius vaistus geriau vartoti. Dėmesingai skiria žmogui laiko tiek kiek reikia, visada atsako į visus klausimus. Tikrai patariu kreiptis į šitą vaistinė.
Atsakyti
Tomas 2021-03-24 14:16:49
Mindaugas Andrulis pats arogantiškiausias, be kompetencijos, pasipūtęs vaistininkas.Neimanoma pasikonsultuoti pardavė ne tuos vaistus skirtus vaikui i akis lašinti.Gerai kad nespėjome sumažinti, butu gal ir apakęs.
Gerb. Tomai,
siekiame kuo skubiau objektyviai išsiaiškinti šią situaciją, tačiau tam mums trūksta keleto detalių. Prašome susisiekti su mumis tiesiogiai nemokamu informacijos telefonu 8 800 50005 (d.d. 9-18 val.) ar el. paštu info@eurovaistine.lt, būtinai šį klausimą išspręsime.
Jūsų EUROVAISTINĖ
Atsakyti
Mindaugas Andrulis pats arogantiškiausias, be kompetencijos, pasipūtęs vaistininkas.Neimanoma pasikonsultuoti pardavė ne tuos vaistus skirtus vaikui i akis lašinti.Gerai kad nespėjome sumažinti, butu gal ir apakęs.
Atsakyti
Pirkau Eurovaistinės el. parduotuvėje praeityje ne vieną kartą. Tačiau, nebeliko pasirinkimo atsiimti vaistinėje ir apmokėti vietoje (grynais arba kortele). Karantinai ne priežastis atsisakyti apmokėjimo atsiimant - juk galima palikti tik atsiskaitymą kortele, ar net tik bekontaktį atsiskaitymą kortele - žinot, kai pridedi kortelę prie skaitytuvo, jis supypsi ir jau apmokėta?
Taip pat, mokant el. bankininkyste, mokama jau nebe Eurovaistinei, o kažkokiai AZETA VAISTINĖ, kuri šio portalo duomenimis buvo registruota 2020-09-21. Kadangi perkuosi Eurovaistinėje, norėčiau matyti banke, kad darau pavedimą Eurovaistinei, ne kažkokiai Azeta - tikiuosi, suprantate, kad skirtingi pavadinimai apmokant sąskaitą atrodo ne tik nesolidžiai, bet ir šiek tiek įtartinai - ar nebus tinklapio nulaužę kokie programišiai? Kelia klausimų, sukelia nepasitikėjimo.
Nebeliko atsiskaitymo atsiimant vaistinėje, ir dar mokėjimas kažkokiam keistam gavėjui - tiesiog nemalonu.
Atsakyti
Tomas 2021-03-23 17:05:54
Balsiuoses zaliuju ezeru g 207 esanti vaistine- niekur pabrėžius NIEKUR TIEK GYVENIME NETEKĘ LAUKT EILĖSE KAIP ČIA- PUSIAU MIRUS VAISTININKĖ!! EINU APSIPIRKT TRECIA KARTA LAUKIU PO 20MINUCIU?!!! AR CIA NORMALU KAI VIENAS KLIENTAS APTARNAUJAMAS 20MINUCIU!! KAD KOJOS CIA NEKELSIU TAI FAKTAS O JUS IR TOLIAU TAIP DIRBKIT PUSIAU MIRE SEKMES!!!
Gerb. Tomai,
nuoširdžiai atsiprašome, kad teko ilgiau palaukti eilėje. Norime paaiškinti, jog klientui skiriamas laikas labai priklauso nuo konkrečios situacijos, tad kartais vienam klientui tenka skirti ir daugiau negu 20 minučių. Jei klientui nereikia išsamesnės konsultacijos, visuomet aptarnaujame žymiai greičiau.
Jūsų EUROVAISTINĖ
Atsakyti
Balsiuoses zaliuju ezeru g 207 esanti vaistine- niekur pabrėžius NIEKUR TIEK GYVENIME NETEKĘ LAUKT EILĖSE KAIP ČIA- PUSIAU MIRUS VAISTININKĖ!! EINU APSIPIRKT TRECIA KARTA LAUKIU PO 20MINUCIU?!!! AR CIA NORMALU KAI VIENAS KLIENTAS APTARNAUJAMAS 20MINUCIU!! KAD KOJOS CIA NEKELSIU TAI FAKTAS O JUS IR TOLIAU TAIP DIRBKIT PUSIAU MIRE SEKMES!!!
Atsakyti
Albinas 2021-03-16 15:26:48
Noriu paklausti kada pradės savo darbuotojams mokėti narmalias algas? Nes farmotecnikui gauti minimalų atlyginimą po mokslų yra juokinga
Gerb. Albinai,
dėkojame, kad rašote. Šio puslapio mes neadministruojame, todėl būsime dėkingi, jeigu parašysite tiesiai mums el. paštu info@eurovaistine.lt. Ačiū Jums iš anksto.
Jūsų EUROVAISTINĖ
Atsakyti
Laurita 2021-02-13 15:43:01
Sveiki, turiu pastebejimu del vaistininku kompetencijos. Visu pirma, kad ne viena karta yra parduodami patys brangiausi receptiniai vaistai, nes mat nera pigesniu, nezinau gal cia jusu imones politika tokia kisti klientui pati brangiausia vaista :) buvo israsytas kolekalciferolis, buvo parduotas brangiausias boncel 25000tv geriamasis tirpalas, paklausus ar neturi pigesniu atsakymas zinoma kad ne :)
Visu antra del kompetencijos, teiravausi del tepalouko kudikiui, nes atsirado alerginis berimas smulkus spuogeliai. Buvo parduotas Bioderma Atoderm Intensive baume kremas emolientas sausai ir atopiskai odai, kuris nieko bendro neturi su alergijomis. Gryzau po 5minuciu grazinti kremo nes perskaiciau jo informacini lapeli internete, vaistininke pareiske kad kremo negalima grazinti, pareiskiu kad ji pardave ne tai ko man reikia, vistiek negalima grazinti :) parduoti klientui ne tai ko reikia uz brangiai, idomi politika ir “tinkama” vaistininku kompetencija :) Vaistine Pilaites pr. 31, Vilnius, vaistininke Justa Rimkutė. 2021-02-13, 14:59, kvito nr. 454301/76
Todėl taip yra nes yra jiems sudaryti planai, kuriuos turi vykdyti jeigu nori gauti priedus prie algos, yra jų prekės kurias jie turi siūlyti pirmiausiai yra klientų, nes jeigu jie planų neįgyvendinta nieko jie ir neuždirba, o jei ir įgyvendina ir tai po mokesčių atrodo juokingai tokia realybė
Atsakyti
Noriu paklausti kada pradės savo darbuotojams mokėti narmalias algas? Nes farmotecnikui gauti minimalų atlyginimą po mokslų yra juokinga
Atsakyti
Agnė 2021-03-12 15:49:16
Laba diena,
Jūsų įmonei reikėtų rimtai pamastytį ar Vilniuje Gelvonų g. dirbanti Genutė vis dar tinka šiam darbui. Ji yra tikrai geras ir savo darbą suprantantis ir mandagus žmogus, bet ji šiam darbui yra per lėta. Žmonės laukia lauke ir šąlą po 30 min kartais net ilgiau. Ji vienam klientui skiria po 10-15 min. Jei jau norima ją palikt darbe, tuomet šalia reikia dar vieno dirbančio žmogaus. Ir matau, kad skundų šiuo klausimų yra ir daugiau. Tikrai kol kas rinksiuosi kitą vaistinę, nors ir toliau nuo namų.
Gerb. Agne,
dėkojame Jums, kad šiuo klausimu paskambinote ir mūsų nemokamu telefonu. Dar kartą atsiprašome, kad teko ilgiau palaukti eilėje.
Vaistininko darbas yra labai atsakingas, tad išties kai kuriais atvejais tenka vienam klientui skirti ir daugiau nei 15 minučių, tai priklauso nuo konkrečios situacijos. Jei žiūrėtume vien į aptarnavimo greitį - patikrinę klientų srautą galime drąsiai teigti, kad vien penktadienį šioje vaistinėje lankėsi net keliolika klientų, kuriems nereikėjo skirti daugiau nei po 2 minutes, ir visus juos aptarnavo Jūsų paminėta kolegė.
Visuomet stengiamės, kad mūsų vaistinėse dirbtų kuo daugiau farmacijos specialistų ir būtų kuo mažesnės klientų eilės, tačiau deja ne visada tai galime užtikrinti dėl riboto specialistų skaičiaus.
Atsakyti
Nesvarbu 2020-12-19 13:28:58
Jus gal keiskite darbuotoja gelvonu g-Genute, bent karantino metu. Su zmogum po 40min. Manau kalbėt galima apie bet ka Bet kai zmoniu eile -galetu greiciau.
Pritariu Jums, vieno žmogaus aptarnavimo laikas tikrai per ilgas.
Atsakyti
Laba diena,
Jūsų įmonei reikėtų rimtai pamastytį ar Vilniuje Gelvonų g. dirbanti Genutė vis dar tinka šiam darbui. Ji yra tikrai geras ir savo darbą suprantantis ir mandagus žmogus, bet ji šiam darbui yra per lėta. Žmonės laukia lauke ir šąlą po 30 min kartais net ilgiau. Ji vienam klientui skiria po 10-15 min. Jei jau norima ją palikt darbe, tuomet šalia reikia dar vieno dirbančio žmogaus. Ir matau, kad skundų šiuo klausimų yra ir daugiau. Tikrai kol kas rinksiuosi kitą vaistinę, nors ir toliau nuo namų.
Atsakyti
Dowi 2021-03-10 21:01:43
Laba. Esu šokiruota
Gerb. Kliente,
labai lauktume iš Jūsų informacijos, kas nutiko, el. paštu info@eurovaistine.lt.
Jūsų EUROVAISTINĖ
Atsakyti
Laba. Esu šokiruota
Atsakyti
Gintarė 2021-03-08 22:44:43
2020-03-07 lankiausi Kauno hyper maximos Euro vaistinėje likau šokiruota kai paprašius vaistų likau aprėkta! Išmokinkit savo darbuotojas mandagaus elgesio su klientais, o ne kalbet, kaip atsiprašant "Turgaus boboms"... Jokioje kitoje vaistinėje taip nėra buve, o šioje dėje bet jau ne pirma kartą.
Gerb. Gintare,
siekiame kuo skubiau objektyviai išsiaiškinti šią situaciją, tačiau tam mums trūksta keleto detalių - prašome su mumis susisiekti tiesiogiai el. paštu info@eurovaistine.lt arba nemokamu informacijos telefonu 880050005 (d.d. 9-18 val.).
Jūsų EUROVAISTINĖ
Atsakyti
2020-03-07 lankiausi Kauno hyper maximos Euro vaistinėje likau šokiruota kai paprašius vaistų likau aprėkta! Išmokinkit savo darbuotojas mandagaus elgesio su klientais, o ne kalbet, kaip atsiprašant "Turgaus boboms"... Jokioje kitoje vaistinėje taip nėra buve, o šioje dėje bet jau ne pirma kartą.
Atsakyti
Ona 2021-02-26 20:55:32
Esu Rumšiškių gyventoja ir dažna Eurovaistinės, esančios Lekavičiaus g.32, klientė. Žaviuosi Jūsų darbuotojomis- Diana Pakulniene ir Ieva Bieliauskiene - jos geba visą darbo pamainą išlikti elegantiškos ir paslaugios, dėmesingos ir pareigingos, o svarbiausia - profesionalios, gebančios savo žiniomis ir įžvalga padėti senam, jaunam, ligotam, apatiškam, negebančiam susikaupti arba netgi labai skubančiam... Kartais žmonės laukdami kalbasi savitarpyje: "...na ir davė Dievas joms energijos...", "...ačiū Dievui, kad jos čia dirba..." ir pan. Taigi, ačiū Dievui ir Eurovaistinės vadovams, kad jos abi dirba Rumšiškių žemėje ir Rumšiškių žmonėms...
pagarbiai Ona
Gerb. Ona,
malonu, kad esate patenkinta mūsų kolegių darbu, ir išties džiaugiamės savo gretose turėdami tokių farmacijos specialisčių. Jūsų atsiliepimu būtinai pasidalinsime su kolegėmis.
Jūsų EUROVAISTINĖ

Taip pat rekomenduojame

Natural Pharmaceuticals
Adresas: K. Donelaičio g. 62-1, LT-44248 Kaunas.
Veiklos sritys: vaistai, medicininės medžiagos.
UAB “ Natural Pharmaceuticals “ buvo įsteigta Lietuvoje 2013 m., daugiausia dėmesio skiriant Norvegiškų Omega-3 maisto papildų tiesioginiam platinimui. Nuo tada mūsų produktų pasiūla išaugo ir šiuo metu apima maisto papildus sąnariams, daugybę vitaminų (įskaitant vitaminą K2) ir mineralų. Visi mūsų produktai yra...
Ruvera
Didmeninė prekyba ir gamyba

Adresas: Žemaitės g. 145, LT-76139 Šiauliai.
Veiklos sritys: vaistai, medicininės medžiagos; chemijos pramonė, gaminiai; didmeninė prekyba; eksportas; gamyba; gyvuliai, žvėrys, paukščiai ir jų veisimas; higienos reikmenys; importas; kosmetika, parfumerija; veterinarija.
UAB „Ruvera“ – lietuviško kapitalo įmonė sėkmingai dirbanti jau nuo 1994 metų. Įmonės veikla yra didmeninė prekyba pašarais (pašarų papildais, pieno pakaitalais ir kt.), veterinariniais vaistais, dezinfekciniais ir apsaugos preparatais, gyvūnų priežiūros ir kenkėjų kontrolės priemonėmis. Viena pagrindinių įmonės...
Teida
Medicinos ir sporto įranga www.teida.lt

Adresas: Puodžių g. 4-1, LT-44288 Kaunas.
Veiklos sritys: medicininė įranga; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; vaistai, medicininės medžiagos.
UAB TEIDA įkurta 1994 m. Kaune. Šiuo metu įmonės filialai-parduotuvės veikia visuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose bei Druskininkuose. Įmonė bendradarbiauja su specializuotos medicinos bei sporto įrangos gamintojais, mokslo įstaigomis ir savo klientams siūlo aukščiausios kokybės gaminius, atitinkančius ES...
Tekasta
Farmaciniu atlieku tvarkymas

Adresas: A. Juozapavičiaus pr. 7F-1, LT-45251 Kaunas.
Veiklos sritys: atliekų tvarkymas; antrinės žaliavos; patalpų nuoma; vaistai, medicininės medžiagos.
FARMACINIŲ ATLIEKŲ TVARKYMAS Teikiame farmacinių atliekų bei pavojingų atliekų tvarkymo paslaugas visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje. Mūsų specialistai atvyksta į bet kurią Jūsų nurodytą vietą - vaistinę, ligoninę ar kitą gydymo įstaigą, atlieka pakavimo, ženklinimo ir išvežimo paslaugas, surenka ir paruošia...
Medicinos įranga
NAUJA MEDICINOS ĮRANGA

Adresas: Žalgirio g. 20-1, Ringaudų k., LT-53331 Kauno r.
Veiklos sritys: medicininė įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; konsultacijų paslaugos; mažmeninė prekyba; vaistai, medicininės medžiagos.
UAB “Medicinos įranga” yra specializuotos paskirties prekybos bei serviso įmonė, skirta medicinos srities profesionalams, kurie orientuojasi į diagnostinius sprendimus. Atstovaujame šiuos gamintojus: SonosScape – diagnostinės ultragarso tyrimų, endoskopinės bei echo endoskopinės sistemos. DRGEM – nešiojamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kūrybiškumo festivalis "ADC*LT" skelbia startą
Kūrybiškumo festivalis "ADC*LT" skelbia startą 05-16 18:59
Lietuvos dizaino asociacija antrąjį kartą rengia kūrybiškumo festivalį "ADC*LT". Geriausių praėjusių metų kūrybos darbų apdovanojimai, konferencija, jaunųjų talentų programa ir kūrybinės dirbtuvės...
IBM vadovas: lustų trūks dar dvejus metus
IBM vadovas: lustų trūks dar dvejus metus 05-16 18:59
JAV technologijų milžinės IBM prezidentas Jimas Whitehurstas pareiškė, kad pasaulinis lustų trūkumas gali būti juntamas dar dvejus metus.
Socialinių tinklų vartotojai grįžta prie "tradicinių" temų
Socialinių tinklų vartotojai grįžta prie "tradicinių" temų 05-16 18:45
Socialiniuose tinkluose daugiau nei metus vyraujant su koronavirusu susijusiai tematikai, gyventojų dėmesys šiai informacijai ima slopti. Vis daugiau socialinių tinklų vartotojų grįžta prie...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate patenkinti savo atlyginimu?

Akcijų kainos

Macy's 18,08 +14,00%
Western Digital 71,87 +8,29%
Xerox 24,21 +4,49%
NVIDIA 569,72 +4,23%
Kraft Heinz Co 43,73 -0,21%
AutoZone 1527,58 -0,40%
Humana 452,75 -0,70%
Walt Disney 173,70 -2,60%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 1,99 0,00%
Nafta 63,82 -3,42%
Cukrus 0,69 +2,99%
Kava 3,71 +0,82%
Sidabras 25,69 +0,16%
Dyzelis 1,86 +0,54%
Anglis 92,22 -2,84%
Varis 9324,82 +3,74%