VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę EUROGLASS, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę EUROGLASS

Atsiliepimai apie EUROGLASS, UAB

Carglass

NESILANKĖTE FORUM SPORTO KLUBE?
Parašyk savo nuomonę apie EUROGLASS, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Kaune, Carglass prie akropolio.Buvau nustebus maloniu aptarnavimu, pakėle nuotaiką visai dienai
Atsakyti
Klientas 2019-05-05 20:05:27
Šios kompanijos marketingas geresnis negu teikiamos paslaugos! Atvažiavau šalinti menkos įdaužos o padarė dar didesnę. Kitą kartą ieškočiau kitos įmonės tokios paslaugoms.
Gerb., kliente,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Siekiame, kad mūsų klientai būtų patenkinti mūsų paslaugomis, todėl maloniai prašome susisiekti su mumis el. paštu kokybe@carglass.lt nurodant automobilio, kuriam buvo tvarkytas stiklas, valstybinį numerį. Tai padės identifikuoti Jūsų atvejį bei pasiūlyti galimus sprendimo variantus.

Pagarbiai
Carglass®
Atsakyti
Šios kompanijos marketingas geresnis negu teikiamos paslaugos! Atvažiavau šalinti menkos įdaužos o padarė dar didesnę. Kitą kartą ieškočiau kitos įmonės tokios paslaugoms.
Atsakyti
Pasirodo carglass bijo atsakomybės keičiant naujų automobilių stiklus su kalibravimu. Jie to pasirodo nemoka daryti, dėl to bando atsisakyti tokių automobilių stiklų keitimo ir net nesugeba nurodyti priežasties. Lietuvos draudimas apšalęs, nuo tokio klientų aptarnavimo. Labai prašau, Lietuvos draudimo su tokiais rangovais geriau nesusidėti. Saugokit savo vardą.
Atsakyti
Aptarnavimas tragiškas. Priėmėjo teko laukti, kol jį pakvietė kažkas iš techninių darbuotojų. Priėmę automobilį "pamiršo" apžiūrėti kartu stiklo žalos vietą, todėl teko vėl grįžti iš miesto į laukuose stovinti carglass-ą, kad ją parodyti. "Kompetetingi" darbininkai padarė išvada, kad tai ne akmenuko žala, nors matosi krateris ir skylimo "spinduliai", todėl nusivylę jais teks kreiptis į vartotojų teises ir "Lietuvos draudimo" ekspertus.
Kam, ne gaila naujo automobilio, galite naudotis "garažinio lygio" carglass paslaugomis, kur darbininkas nesugeba vienkartiniu sėdynės užvalkalų uždengti sėdynės nuo savo darbinių rūbų, taip pat savo smėlėtais batais, nepasitiesęs, lipa ir išbraižo slenksčio plastmasinę apdailą, klijingom rankom apteplioja bėgių rankeną ir bando pakeltu tonu parodyti, kad tu čia nulis.
Lietuvos draudimo pasirinkimas bendradarbiauti su tokia "kontora" tikrai garbės nedaro.
Atsakyti
Andrius 2019-03-20 22:53:31
Šiandien teko naudotis "Carglass" paslaugomis (Partizanų g. 63M, Kaune), naikinant nedidelę įdaužą ant priekinio automobilio stiklo.
Atvažiavau pusvalandžiu anksčiau nei buvau užsiregistravęs, bet buvau maloniai priimtas.
Laukiamajame, vartydamas ant stalo rastus žurnalus, per langą mačiau kaip dirbtuvėse nuplaunami visi mano automobilio stiklai bei išsiurbiamas salonas. Pats įdaužos remontas truko mažiau nei 30 min. Negana to, gavau naujus Bosch valytuvus dovanų (pataikiau "ant" akcijos). REKOMENDUOJU!
P. S. : tai nėra fuc*ing politinė reklama
Gerb. Andriau,

dėkojame už Jūsų vertinimą.

Pagarbiai
Carglass®
Atsakyti
Šiandien teko naudotis "Carglass" paslaugomis (Partizanų g. 63M, Kaune), naikinant nedidelę įdaužą ant priekinio automobilio stiklo.
Atvažiavau pusvalandžiu anksčiau nei buvau užsiregistravęs, bet buvau maloniai priimtas.
Laukiamajame, vartydamas ant stalo rastus žurnalus, per langą mačiau kaip dirbtuvėse nuplaunami visi mano automobilio stiklai bei išsiurbiamas salonas. Pats įdaužos remontas truko mažiau nei 30 min. Negana to, gavau naujus Bosch valytuvus dovanų (pataikiau "ant" akcijos). REKOMENDUOJU!
P. S. : tai nėra fuc*ing politinė reklama
Atsakyti
Carglass 2019-03-08 17:09:46
Gerbiamas Mariau,

dėkojame už atsiliepimą. Mums rūpi teikiamų paslaugų kokybė, todėl maloniai prašome Jūsų parašyti savo automobilio valstybinį numerį el. paštu kokybe@carglass.lt bei nurodyti miestą, kuriame buvo keistas stiklas Jūsų automobiliui. Tuomet galėsime išnagrinėti situaciją ir matysime, kuo galime padėti.

Pagarbiai
Carglass®
Gerb. Mariau,
vis dar nesulaukiame iš Jūsų jokių žinių. Primename, kad tik gavę Jūsų kontaktinius duomenis el. paštu kokybe@carglass.lt galėsime išanalizuoti situaciją.

Pagarbiai
Carglass®
Atsakyti
Marius 2019-03-04 10:01:44
Visas malonus bendravimas baigiasi vos tik grįžti dėl defekto. Nieko naujo, labai lietuviška...
Keisdami stiklą nenuiminėjo statramsčių apdailų, negailėjo klijų, ko pasekoje jas priklijavo. Šaunuoliai! : (
Gerbiamas Mariau,

dėkojame už atsiliepimą. Mums rūpi teikiamų paslaugų kokybė, todėl maloniai prašome Jūsų parašyti savo automobilio valstybinį numerį el. paštu kokybe@carglass.lt bei nurodyti miestą, kuriame buvo keistas stiklas Jūsų automobiliui. Tuomet galėsime išnagrinėti situaciją ir matysime, kuo galime padėti.

Pagarbiai
Carglass®
Atsakyti
Visas malonus bendravimas baigiasi vos tik grįžti dėl defekto. Nieko naujo, labai lietuviška...
Keisdami stiklą nenuiminėjo statramsčių apdailų, negailėjo klijų, ko pasekoje jas priklijavo. Šaunuoliai! : (
Atsakyti
Mantas 2018-09-03 13:14:06
Situacija buvo tokia, brolis pasinaudojo CARGLASS paslaugomis, buvo pakeistas automobilio priekinis stiklas. Suteikta "GARANTIJA STIKLUI". Pavažinėjęs pastebėjo vaizdo bangavimą (stiklo brokas), po mėnesio apačioje stiklo pabalo (darbo brokas). Perrašė automobilį man, kreipiausi į CARGLASS, likau apakęs - garantijos nesuteikia stiklui ir darbams, nes ale pasikeitė ant dokumento automobilio savininkas.

Mieli CARGLASS atstovai, jei jau suteikiate garantiją savo darbams ir gaminiui (sutartyje taip nurodote), tai prašau ir suteikite arpa perrašykite sitartį pridėdami punktą, kad "pasikeitus automobilio savininkui, garantija darbams ir produkcijai anuliuojasi.

Taip pat norėčiau pridurti, kad jūsų kolektyvui kompetencijos trūkumas tiek profesinėje, tiek vadybinėje srityje. Išėjus vienam atostogų - pamiršami klientai. Telefonu nurodomi klaidingi adresai ir terminai.. turėtumėte labiau pasistengti šiais konkurenciniais laikais.
Gerb., Mantai,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą.

Vilniaus servisų vadovas buvo susisiekęs su Jumis telefonu ir kvietė atvykti į mūsų pagrindinę būstinę Vilniuje, adresu Ukmergės g.427. Būtent šiame Vilniaus padalinyje centralizuotai sprendžiami garantiniai atvejai. Jūs nuvykote į Carglass® klientų aptarnavimo centą kitu adresu, Sąvanorių pr.16 / Kedrų g. 2A.

Maloniai prašome atvykti į Carglass® klientų aptarnavimo centą, esantį Ukmergės g.427 Vilniuje, su Carglass® paslaugos pirkėju ar jo įgaliojimu pakartotinai įvertinti situaciją.

Informacija telefonu dėl adreso ir kontaktinio telefono numerio buvo iškomunikuota tinkamai.
Dėkojame už supratimą.

Pagarbiai
Carglass®
Atsakyti
Situacija buvo tokia, brolis pasinaudojo CARGLASS paslaugomis, buvo pakeistas automobilio priekinis stiklas. Suteikta "GARANTIJA STIKLUI". Pavažinėjęs pastebėjo vaizdo bangavimą (stiklo brokas), po mėnesio apačioje stiklo pabalo (darbo brokas). Perrašė automobilį man, kreipiausi į CARGLASS, likau apakęs - garantijos nesuteikia stiklui ir darbams, nes ale pasikeitė ant dokumento automobilio savininkas.

Mieli CARGLASS atstovai, jei jau suteikiate garantiją savo darbams ir gaminiui (sutartyje taip nurodote), tai prašau ir suteikite arpa perrašykite sitartį pridėdami punktą, kad "pasikeitus automobilio savininkui, garantija darbams ir produkcijai anuliuojasi.

Taip pat norėčiau pridurti, kad jūsų kolektyvui kompetencijos trūkumas tiek profesinėje, tiek vadybinėje srityje. Išėjus vienam atostogų - pamiršami klientai. Telefonu nurodomi klaidingi adresai ir terminai.. turėtumėte labiau pasistengti šiais konkurenciniais laikais.
Atsakyti
Liucija 2018-07-27 14:26:17
Sveiki, turėjome stiklą su skilimu. Užsisakėm stiklą, laukti reikėjo porą dienų. Nuvykom i vietą (Ukmerges g. fil.), greitai ir maloniai aptarnavo. Palikom automobilį, sakė užtruks 3 val., užtruko trumpiau. Turėjome Kasko draudimą tai stiklą pakeitė visiškai nemokamai. Pačiai nieko nereikejo daryti. Rekomenduoju!
Gerb. Liucija,

dėkojame Jums už įvertinimą.

Pagarbiai
Carglass®
Atsakyti
Sveiki, turėjome stiklą su skilimu. Užsisakėm stiklą, laukti reikėjo porą dienų. Nuvykom i vietą (Ukmerges g. fil.), greitai ir maloniai aptarnavo. Palikom automobilį, sakė užtruks 3 val., užtruko trumpiau. Turėjome Kasko draudimą tai stiklą pakeitė visiškai nemokamai. Pačiai nieko nereikejo daryti. Rekomenduoju!
Atsakyti
Žilvinas 2018-07-11 21:56:27
Ne kartą teko lankytis Carglass Ukmergės gatvėje - tiek dėl sudaužyto priekinio stiklo keitimo, tiek dėl įdaužų sutvarkymo tiek šoninio automobilio stiklo keitimo - kažkaip nesisekė praėjusiais metais su stiklų dūžiais 3 kartai per metus vienam automobiliui daugoka:) Labai operatyviai atliko darbus. Sutvarkė visus formalumus su draudimo bendrove. Užsakius stiklą (originalus amerikietiškas turėjo atkeliauti per kelias savaites) nemokamai įdėjo laikiną stiklą kad galėčiau naudotis automobiliu. Aptarnavo puikiai! Likau patenkintas tiek darbų kokybe, tiek ir aptarnavimo bei bendravimo kultūra.
Gerb., Žilvinai,
dėkojame Jums už gerą žodį.

Pagarbiai
Carglass®
Atsakyti
Asta 2018-07-11 16:05:06
Lankiausi Ukmerges. g. Carglass padalinyje ir likau nustebinta maloniu aptarnavimu. Labai greitai ir kokybiskai pakeite priekini automobilio stikla, pries tai supazindino su visa eiga ir remonto variantais. Rekomenduoju kitems ir kilus problemai nedvejodama kreipciausi dar karta.
Miela, Asta,
dėkojame už įvertinimą.

Pagarbiai
Carglass®
Atsakyti
Ne kartą teko lankytis Carglass Ukmergės gatvėje - tiek dėl sudaužyto priekinio stiklo keitimo, tiek dėl įdaužų sutvarkymo tiek šoninio automobilio stiklo keitimo - kažkaip nesisekė praėjusiais metais su stiklų dūžiais 3 kartai per metus vienam automobiliui daugoka:) Labai operatyviai atliko darbus. Sutvarkė visus formalumus su draudimo bendrove. Užsakius stiklą (originalus amerikietiškas turėjo atkeliauti per kelias savaites) nemokamai įdėjo laikiną stiklą kad galėčiau naudotis automobiliu. Aptarnavo puikiai! Likau patenkintas tiek darbų kokybe, tiek ir aptarnavimo bei bendravimo kultūra.
Atsakyti
Lankiausi Ukmerges. g. Carglass padalinyje ir likau nustebinta maloniu aptarnavimu. Labai greitai ir kokybiskai pakeite priekini automobilio stikla, pries tai supazindino su visa eiga ir remonto variantais. Rekomenduoju kitems ir kilus problemai nedvejodama kreipciausi dar karta.
Atsakyti
Ieva 2018-06-14 09:55:33
I Carglass kreipiausi tik todel, kad maniau didele imone, duos gera servisa ir visas garantijas. Taciau toli grazu. Taip, mano masinele nera is naujuju, taciau pinigus moku tokius pacius kaip ir kiti. Atvykus i Savanoriu pr. budele palikau savo automobili, darbu eigoje sulaukiau keliu skambuciu, pirmasis buvo susijes del kapoto atidarymo, o antrasis, kad auto galima atsiimti sutartu laiku. Atejus atsiimti automobilio bei apmoketi uz paslaugas buvo pasakyta, kad del didelio kiekio rudziu garantijos nebus suteiktos. Ok, suprantu, kaip ir minejau mano auto nera naujas, taciau apie problemas kylancias darbu eigoje, kurios paskui gali tureti pasekmiu BUTINA informuoti klienta! Pasiulyti kazkokias alternatyvas ar rekomenduoti tam tikras paslaugas, kad ir uz papildoma mokesti, o tada ramia sazine, kad viskas buvo padaryta, toliau dirbti. Visi servisai del panasiu situaciju, skambina ir bendrauja su klientu, o ne pastato pries fakta kai jau nieko negali padaryti. Antra labai nemaloni situacija, nutiko po keliu dienu, kai norejau apiplauti stikla su langu skysciu. Darbuotojai keisdami stikla neprijunge zarneles atgal prie purkstuku ir visas langu skystis, kuris buvo issipyle ant variklio bei kitu detaliu po kapotu. BUKITE MALONUS, jeigu jau atjungete kazka, sujunkite viska atgal, ar man paciai reikia pasiemus masina is ''PROFESIONALU'' dar lysti po kapotu ir tikrinti ar viskas tvarkingai sujungta atgal? Reklamos daug, bet rekomendacijos is zmoniu lupu, kur kas efektyvesne reklama arba jusu atzvilgiu ANTIreklama.
Kaip ir konsultantui, kuris skambino galiu pasakyti, kad tikrai nerekomenduosiu jokiam pazistamui ar artimam zmogui.
Gerb. Ieva,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir atsiprašome už neigiamas emocijas, kurias Jums galėjo sukelti situacijos neaiškumas.

Dėl korozijos

Mūsų bendrovė paslaugoms suteikia neriboto laiko garantiją, jei su automobilio kėbulu viskas tvarkoje.
Savo darbe susiduriame su dviems korozijos tipais: 1)paviršinės rūdys bei 2)gylios rūdys.
1) Esant paviršinėms rūdims, jos sutvarkomos neinformuojant kliento ir nors neterminuotos garantijos suteikti tokiu atveju negalime, tačiau bet kokie trumpalaikio laikotarpio įsipareigojimai priimami (trumpėja garantinis terminas).
2) Esant gylioms rūdims, mūsų darbuotojas susisiekia su klientu vos aptikęs tokias rūdis, informuoja klientą apie situaciją, klientas sprendžia dėl rūdžių sutvarkymo kėbuliniame servise.
Jūsų automobilį aptarnavęs darbuotojas įvertino koroziją kaip paviršinę, nušveitė korozijos apimtas vietas, tinkamai apdorojo bei įmontavo stiklą.

Dėl žarnelės

Stiklo keitimo metu Jūsų automobilyje žarnelės nuimti / atjungti mums nereikėjo. Tačiau kitų susijusių detalių ardymo metu galėjome žarnelę netyčia paliesti, ko pasekoje galimai galėjo atsirasti nesandarumas ir vandens pratekėjimas.
Atsiprašome dėl patirtų nepatogumų ir, jei problema egzistuoja, maloniai prašome užsukti į mūsų padalinį, būtinai tai sutvarkysime.

Pagarbiai
Carglass®
Atsakyti
I Carglass kreipiausi tik todel, kad maniau didele imone, duos gera servisa ir visas garantijas. Taciau toli grazu. Taip, mano masinele nera is naujuju, taciau pinigus moku tokius pacius kaip ir kiti. Atvykus i Savanoriu pr. budele palikau savo automobili, darbu eigoje sulaukiau keliu skambuciu, pirmasis buvo susijes del kapoto atidarymo, o antrasis, kad auto galima atsiimti sutartu laiku. Atejus atsiimti automobilio bei apmoketi uz paslaugas buvo pasakyta, kad del didelio kiekio rudziu garantijos nebus suteiktos. Ok, suprantu, kaip ir minejau mano auto nera naujas, taciau apie problemas kylancias darbu eigoje, kurios paskui gali tureti pasekmiu BUTINA informuoti klienta! Pasiulyti kazkokias alternatyvas ar rekomenduoti tam tikras paslaugas, kad ir uz papildoma mokesti, o tada ramia sazine, kad viskas buvo padaryta, toliau dirbti. Visi servisai del panasiu situaciju, skambina ir bendrauja su klientu, o ne pastato pries fakta kai jau nieko negali padaryti. Antra labai nemaloni situacija, nutiko po keliu dienu, kai norejau apiplauti stikla su langu skysciu. Darbuotojai keisdami stikla neprijunge zarneles atgal prie purkstuku ir visas langu skystis, kuris buvo issipyle ant variklio bei kitu detaliu po kapotu. BUKITE MALONUS, jeigu jau atjungete kazka, sujunkite viska atgal, ar man paciai reikia pasiemus masina is ''PROFESIONALU'' dar lysti po kapotu ir tikrinti ar viskas tvarkingai sujungta atgal? Reklamos daug, bet rekomendacijos is zmoniu lupu, kur kas efektyvesne reklama arba jusu atzvilgiu ANTIreklama.
Kaip ir konsultantui, kuris skambino galiu pasakyti, kad tikrai nerekomenduosiu jokiam pazistamui ar artimam zmogui.
Atsakyti
SM 2018-05-15 14:21:53
Paantrinsiu daugybei komentarų apie nekokybiškai ar aplaidžiai atliktus darbus Ukmergės gatvės "garažiuke".
Istorija trumpai: Kreipiausi pagal Kasko, buvau nukreiptas į Ukmergės filialą, nes tik ten "moka" kalibruoti lietaus daviklį. Stiklas pakeistas originaliu, apdaila išorėje nežymiai, bet apgadinta, lietaus daviklis veikia ne taip kaip iki stiklo keitimo (dažniausiai per lietų jis tiesiog nebeveikia).
Kreipiausi į Ukmergės "garažiuką", paaiškinau, kad veikimas kardinaliai pasikeitė, parodžiau kur apgadintą apdaila. Bendravimo tonas su manim iškart pasikeitė iš paslaugaus į paniekinamą. Man buvo pasakyta, kad lietaus daviklio jautrumas nereguliuojamas, viskas pagal juos veikia tvarkingai, o mano pirštu rodomų apdailos nutrynimų jie tiesiog nemato.

Tada teko kreiptis tiesiai pas dylerį. Kompiuterinė diagnostika nustatė, kad kalibravimas neatliktas arba atliktas netinkamai. Paminėjus, kad stiklą keitė CarGlass, dyleris šyptelėjo ir paminėjo, kad po CarGlass "kalibravimo" pas juos kreipiasi labai daug klientų.

Taigi už nemokamą stiklo keitimą teko sumokėt papildomai, sugaišti daug papildomo laiko ir dar pasijusti netiesiogiai išvadintu kvailiu. Žinoma bus pateikta pretenzija bent dėl finansinių nuostolių kompensavimo.

Ar dar kada rinksiuos CarGlass paslaugas? - Jokiu būdu.
Ar rekomenduočiau? - Jei automobilis neturi po stiklu jokių daviklių galite rizikuot, bet tiktai nesirinkite Ukmergės gatvės padalinio.

Dalinuosi savo nemalonia patirtimi, o rinktis ir spręsti Jums.
Ačiū.
Gerb. kliente,

apgailėstaujame dėl susidariusios situacijos ir tarpusavio nesusikalbėjimo. Jūsų grįžtamojo ryšio dėka įžvelgiame taisytinas vietas mūsų veikloje.
Jūsų automobilis buvo nukreiptas į Ukmergės gatvės aptarnavimo centrą dėl to, kad čia atliekamas vaizdo kameros, integruotos į priekinį stiklą, kalibravimas.
Lietaus daviklių įprastai nekalibruojame, kadangi dirbame išskirtinai su originalių gamintojų standartus atitinkančiais stiklais, medžiagomis ir įranga (OEM).
Lietaus daviklių kalibravimas būtų reikalingas, jei lietaus daviklis būtų keičiamas nauju, jei lietaus daviklio gelinė tarpinė neatitiktų gamintojo reikalavimus arba montavimui naudojamas stiklas būtų nekokybiškas (lietaus daviklio vietoje storesnis, plonesnis, kitoks skaidrumas ir panašiai).
Jūsų pageidavimu buvo sumontuotas originalus stiklas su geline lietaus daviklio tarpine, nupirktas iš įgalioto "Mercedes Benz" atstovo. Jokių papildomų medžiagų, susijusių su lietaus davikliu, nenaudojome. Abejonės dėl lietaus daviklio reagavimo į drėgmę tiek prieš darbus, tiek po stiklo montavimo darbų nėra, kadangi laikantis Carglass® standartų buvo atlikta patikra.
Tačiau dėl tam tikrų stiklo ar gelinės tarpinės nuokrypių galėjo susilpnėti lietaus daviklio jautrumas, kas būtų paaiškėję atlikus kompiuterinę diagnostiką.
Apgailėstaujame, kad nebuvo atlikta lietaus daviklio kompiuterinė diagnostika ir atsiprašome už patirtus laiko bei finansinius nuostolius.
Jūsų pretenzija yra sprendžiama su draudimo bendrove, klausimas bus išspręstas artimiausiu metu.
Pilnai atsakome už savo veiksmus ir visuomet siekiame aukščiausios teikiamų paslaugų kokybės.

Pagarbiai
Carglass®
Atsakyti
Paantrinsiu daugybei komentarų apie nekokybiškai ar aplaidžiai atliktus darbus Ukmergės gatvės "garažiuke".
Istorija trumpai: Kreipiausi pagal Kasko, buvau nukreiptas į Ukmergės filialą, nes tik ten "moka" kalibruoti lietaus daviklį. Stiklas pakeistas originaliu, apdaila išorėje nežymiai, bet apgadinta, lietaus daviklis veikia ne taip kaip iki stiklo keitimo (dažniausiai per lietų jis tiesiog nebeveikia).
Kreipiausi į Ukmergės "garažiuką", paaiškinau, kad veikimas kardinaliai pasikeitė, parodžiau kur apgadintą apdaila. Bendravimo tonas su manim iškart pasikeitė iš paslaugaus į paniekinamą. Man buvo pasakyta, kad lietaus daviklio jautrumas nereguliuojamas, viskas pagal juos veikia tvarkingai, o mano pirštu rodomų apdailos nutrynimų jie tiesiog nemato.

Tada teko kreiptis tiesiai pas dylerį. Kompiuterinė diagnostika nustatė, kad kalibravimas neatliktas arba atliktas netinkamai. Paminėjus, kad stiklą keitė CarGlass, dyleris šyptelėjo ir paminėjo, kad po CarGlass "kalibravimo" pas juos kreipiasi labai daug klientų.

Taigi už nemokamą stiklo keitimą teko sumokėt papildomai, sugaišti daug papildomo laiko ir dar pasijusti netiesiogiai išvadintu kvailiu. Žinoma bus pateikta pretenzija bent dėl finansinių nuostolių kompensavimo.

Ar dar kada rinksiuos CarGlass paslaugas? - Jokiu būdu.
Ar rekomenduočiau? - Jei automobilis neturi po stiklu jokių daviklių galite rizikuot, bet tiktai nesirinkite Ukmergės gatvės padalinio.

Dalinuosi savo nemalonia patirtimi, o rinktis ir spręsti Jums.
Ačiū.
Atsakyti
Gintaras 2018-04-25 07:52:21
Taip garsiai reklamuojas Carglass, kad atrodo tik ten ir vaziuok pasikeisti stiklus.Taciau is tikruju ten visai kitaip.Vakar pakeite priekini automobilio stikla, nors ten dvigubai brangiau nei kitur (ten keiciau nes draudimas ten pasiule).Pasiemes automobili su pakeistu nauju stiklu, dar nespejus isvaziuoti is teritorijos, pastebejau, kad naujas stiklas itrukes.Pasikvietus administratore paaiskono, kad cia nieko blogo, vairuoti netrukdo.Iskvietus vadova, jis pasake ta pati.Po ilgi diskusiju (konflikto) pasake, cia gamybinis brokas, mes jums paskambinsime kita savaite, pakeisime.Bendravimas tikrai buvo nemalonus. Jokio atsiprasymo, jokios pagarbos klientui. Paklausus, kaip galejo ideti brokuota stikla, atsake, kad blogas apsvietimas ir darbuotojai nepastebejo.Klausimas, tai kaip darbuotojai dirba, jei nepakankamas apsvietimas ir nepastebi?Manau klijuojant stikla butina apziureti ar jos nepazeistas.Perkank lekste ir ta pardaveja apziuri paduoda klientui.
Gerb. Gintarai,

Dėkojame už grįžtamąjį ryšį bei nuoširdžiai atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
Kadangi defektas buvo aptiktas atlikus montavimo darbus, stiklo iš karto pakeisti negalėjome. Pagal Carglass® kokybės standartus kitą stiklų keitimą galėjome atlikti greičiausiai po 3 parų nuo pirmo keitimo. Dėl vidinio klijų sluoksnio teplumo rizikos rekomenduotina išlaikyti tarpą tarp keitimų nuo 3 iki 7 parų. Sprendėme šį klausimą skubos tvarka. Tikimės, kad naujai sumontuotas stiklas Jus tenkina.

Pagarbiai
Carglass®
Atsakyti
Taip garsiai reklamuojas Carglass, kad atrodo tik ten ir vaziuok pasikeisti stiklus.Taciau is tikruju ten visai kitaip.Vakar pakeite priekini automobilio stikla, nors ten dvigubai brangiau nei kitur (ten keiciau nes draudimas ten pasiule).Pasiemes automobili su pakeistu nauju stiklu, dar nespejus isvaziuoti is teritorijos, pastebejau, kad naujas stiklas itrukes.Pasikvietus administratore paaiskono, kad cia nieko blogo, vairuoti netrukdo.Iskvietus vadova, jis pasake ta pati.Po ilgi diskusiju (konflikto) pasake, cia gamybinis brokas, mes jums paskambinsime kita savaite, pakeisime.Bendravimas tikrai buvo nemalonus. Jokio atsiprasymo, jokios pagarbos klientui. Paklausus, kaip galejo ideti brokuota stikla, atsake, kad blogas apsvietimas ir darbuotojai nepastebejo.Klausimas, tai kaip darbuotojai dirba, jei nepakankamas apsvietimas ir nepastebi?Manau klijuojant stikla butina apziureti ar jos nepazeistas.Perkank lekste ir ta pardaveja apziuri paduoda klientui.
Atsakyti
Sandra 2018-02-19 17:00:39
Istorija liūdna.

Pasikeitėme priekinį stiklą, kaip ir tvarkoje, stiklo laukėme dvi sav.

po 2 savaičių po pakeitimo iskilo stiklas. Paskambinus telefonu jau pasakė, kad pataikė akmenukas (nuotrauku nesiunčiau) matyt ekstrasensas?

Pradėjo siuntinėti mane po visus carglassus :) Savanoriai, ukmergės pl. elgėsi tragiškai.

Rado "akmenuką" po valytuvais ir žemiau kapoto lygyje - aš moteris, bet man visi fizikos dėsniai priešinasi šiai jų pasiteisinimo teorijai.

Liepė susirasti nepriklausomą ekspertą..

Baisiausia tai, kad jokios pagarbos UKMERGĖS CARGLASS'e nežinau kas ten vadovas, bet ne tik kaip darbuotojas bet kaip vyras elgėsi tragiškai.
Gerb. Sandra,

Dėkojame už Jūsų atsiliepimą bei nuoširdžiai atsiprašome už patirtus nepatogumus.

Išnagrinėjome Jūsų aprašytą atvejį.

Apžiūrėjus automobilio stiklą buvo nustatyta akivaizdi skilimo priežastis, todėl tai negali būti traktuojama kaip garantinis atvejis. Dažniausiai stiklo pažeidimo priežastimi tampa iš po kito automobilio ratų atskriejęs akmenukas. Deja, kartais taip nutinka ir automobiliui su naujai sumontuotu stiklu.

Pagarbiai
Carglass
Atsakyti
Erikas 2018-02-22 16:37:00
Įmonė, kuri pradeda kabinti makaronus nuo pirmos pokalbio minutės. Is pradžių mergaitė kitame telefono gale užtikrintai pareiškia, kad pas juos visi stiklai originalūs. Nuvažiavus į servisą, meistras autoritetingai pareiškia, kad visi stiklai tikrai NEORIGINALŪS. Kadangi pagal draudimo polisą galėjome dėti originalų stiklą, prižadėjo užsakyti ir įdėti originalą. Pasak Carglass, originalaus stiklo atvežimo terminas - 2 savaitės. Kai patys pasiskambinome į autorizuotą servisą - atsakė, kad stiklas bus atvežtas per 1-2 dienas. Paklausus Carglass, kodėl tada jiems reikia 2 savaičių, gavome atsakymą, kad ok, gaus per 2 dienas. Užsiregistravome keitimui į Savanorių pr. Po dienos gavome atsakymą, kad negalima į Savanorių pr., reikia vykti į Ukmergės g., bet tik kitą savaitę. Atvykus į servisą, stiklą radome išpakuotą. Paprašius parodyti pakuotę, tam kad įsitikinti, kad stiklas tikrai originalus - atsakė, kad pakuotė išmesta, bet jie pateiks įsigijmo sąskaitą, kai atvyksime atsiimti automobilio. Atvykus jokios sąskaitos išsireikalauti jau žinoma nebepavyko. Žodžiu, pastovus makaronų kabinimas, kaip kokiam garažiuke. Na bet gavome pamoką, kad niekada neverta prasidėti su Carglass, o darbus patikėti tik autorizuotiems servisams:) Nes užsakę pas Carglass, negausite jokių garantijų, kad bus įdėtas originalus stiklas.
Gerb. Erikai,

Visuose Carglass klientų aptarnavimo centruose yra naudojami tik originalios įrangos gamintojo (OEM) standartus atitinkantys stiklai.

Jūsų pageidavimu automobilyje buvo sumontuotas stiklas, užsakytas iš autorizuoto serviso. Tai įrodantys dokumentai pateikti Jūsų draudimo bendrovei. Geriausias įrodymas, kad detalė originali, yra gamintojo markiruotė matoma ant stiklo.

Pagarbiai
Carglass®
Atsakyti
Įmonė, kuri pradeda kabinti makaronus nuo pirmos pokalbio minutės. Is pradžių mergaitė kitame telefono gale užtikrintai pareiškia, kad pas juos visi stiklai originalūs. Nuvažiavus į servisą, meistras autoritetingai pareiškia, kad visi stiklai tikrai NEORIGINALŪS. Kadangi pagal draudimo polisą galėjome dėti originalų stiklą, prižadėjo užsakyti ir įdėti originalą. Pasak Carglass, originalaus stiklo atvežimo terminas - 2 savaitės. Kai patys pasiskambinome į autorizuotą servisą - atsakė, kad stiklas bus atvežtas per 1-2 dienas. Paklausus Carglass, kodėl tada jiems reikia 2 savaičių, gavome atsakymą, kad ok, gaus per 2 dienas. Užsiregistravome keitimui į Savanorių pr. Po dienos gavome atsakymą, kad negalima į Savanorių pr., reikia vykti į Ukmergės g., bet tik kitą savaitę. Atvykus į servisą, stiklą radome išpakuotą. Paprašius parodyti pakuotę, tam kad įsitikinti, kad stiklas tikrai originalus - atsakė, kad pakuotė išmesta, bet jie pateiks įsigijmo sąskaitą, kai atvyksime atsiimti automobilio. Atvykus jokios sąskaitos išsireikalauti jau žinoma nebepavyko. Žodžiu, pastovus makaronų kabinimas, kaip kokiam garažiuke. Na bet gavome pamoką, kad niekada neverta prasidėti su Carglass, o darbus patikėti tik autorizuotiems servisams:) Nes užsakę pas Carglass, negausite jokių garantijų, kad bus įdėtas originalus stiklas.
Atsakyti
Istorija liūdna.

Pasikeitėme priekinį stiklą, kaip ir tvarkoje, stiklo laukėme dvi sav.

po 2 savaičių po pakeitimo iskilo stiklas. Paskambinus telefonu jau pasakė, kad pataikė akmenukas (nuotrauku nesiunčiau) matyt ekstrasensas?

Pradėjo siuntinėti mane po visus carglassus :) Savanoriai, ukmergės pl. elgėsi tragiškai.

Rado "akmenuką" po valytuvais ir žemiau kapoto lygyje - aš moteris, bet man visi fizikos dėsniai priešinasi šiai jų pasiteisinimo teorijai.

Liepė susirasti nepriklausomą ekspertą..

Baisiausia tai, kad jokios pagarbos UKMERGĖS CARGLASS'e nežinau kas ten vadovas, bet ne tik kaip darbuotojas bet kaip vyras elgėsi tragiškai.
Atsakyti
Praejusia savaite keite stikla pagal kasko. Pakeitus apziuros metu apziurejau kad apdailos plastmases apacioje fiksatorius nulauztas. Pasikvieciau.''meisteri'' kuris pildo dokus. Kvailu veidu paaiskino kad taip ir buvo. Suprask stovejo originalas stiklas
tai kazkas plasmases laupe is isores gal is
smalsumo.
Atgrubnagiai. Lauzo ir nepripazysta savo
broko. Vietoj to kad sakytu sorry netyc nuluzo ka darom. Butu profai ir senai problemai butu pries ardant paskambine ir ispeje ar pasitiksline kad yra toks gedimas. Dabar slepe galvojo praslys. Tikrai nerekomenduoju niekam su jais prasidet.Veiksmas Kaune partizanu carglas.
Atsakyti
Nuvaziavau y jusu firma esancia Partizanu gt.Kaune, del ytrukimo pasalinimo. Apziurejus nustate kad reikia keist stikla nes buvo per didelis ytrukimas. (apie 15cm). Ydomumo deliai kreipiausi y kita firma, kuri pasalino ytrukima BE PROBLEMU!! ISVADA: Kad, KAUNE yra geresniu meistru kurie labiau stengiasi kad klijantas butu patenkintas ir kainuos KUO PIGIAU..
Atsakyti
Nerekomenduoju.

Keičiau per vagystę išdaužtą šoninį stiklą Savanorių pr. servise. Po 3 mėn jis uždarinėjant langą tiesiogine prasme sprogo į šukes ant šalia sėdinčio žmogaus. Nuvažiavus pasiaiškint dėl ko taip įvyko, Savanorių serviso "vadovas" nesiteikė nieko net apžiūrėt. Man kvailu veidu buvo paaiškinta, kad "taip nebūna" ir "stiklą išsidaužėt patys". Apie jokią apžiūrą, pakeitima ar pan. nebuvo net kalbos, iškart buvo pasiūlyta "susirasti nepriklausomą ekspertą, kuris įrodytų jų kaltę", tik tada teiksis šnekėti toliau. Šlykštus aptarnavimas. Už savo darbų kokybę atsakantys žmonės nepuola taip gintis be jokio situacijos pasiaiškinimo.

Veltis į nesąmoningus ginčus neturėjau laiko, nes automobilio be lango niekur palikti negalėjau, stiklą tą pačią dieną pasikeičiau Stiklitoj, beje 40% pigiau negu prieš tai Carglass. Paaiškėjo ir sudužimo priežastis - sudėti netinkami naudoti (galbūt tie patys seni po išdaužimo) laikikliai, kurie laiko klausimas kada būtų sulužę.
Atsakyti
Marius 2017-08-22 11:13:19
2017 m. rugpjūčio 11 d. mano automobiliui "Carglass" keitė priekinį stiklą pagal kasko draudimą. Pakeista buvo greitai ir kokybiškai - dėl to pretenzijų neturiu, galima tik pagirti, jog darbai atlikti netgi greičiau, nei buvo žadėta. Atvykęs paimti automobilio pamačiau, jog galinio vaizdo veidrodis ant stiklo priklijuotas kur kas aukščiau, nei buvo ant originalo ir sureguliavus veidrodį per pusę jo mačiau tik automobilio "lubas" (tiksliau - akinių dėklo stalčiuką). Paprašiau, kad perklijuotų veidrodį žemiau. Netrukus meistras ėmė ir perklijavo (šis vyrukas dirbo itin sparčiai), tačiau vėlgi paliko daug aukščiau, nei reikėjo - kiek traukti žemyn, manęs atsiklausta nebuvo. Paprašiau, kad patrauktų dar gerokai žemiau, kadangi matau vis dar tą patį vaizdą (o ir šiaip - buvau nusifotografavęs ir išsimatavęs, kurioje vietoje anksčiau buvo veidrodis), gavau atsakymą, kad daugiau kaitinti jau negalima, nes gali trūkti stiklas (ok, sutinku) ir kad atvykčiau VĖLIAU, KITĄ DIENĄ, BET KURIUO METU, kai stiklas bus pilnai atvėsęs ir darbai bus atlikti (primenu, jog tai buvo penktadienio darbo pabaiga, dėl to neabejojau, jog "vėliau", tai tikrai ne "šiandien").
Atvykus jų minėtu "bet kuriuo metu", o tiksliau rugpjūčio 21 d. (anksčiau iki to neturėjau galimybės atvykti, kadangi gyvenu ne Vilniuje) visai kito asmens, priimančio administratoriaus, buvau griežtu tonu informuotas, kad jokie darbai nebus atliekami, nes tai neįmanoma (kažką neaiškiai sumurmėjo, jog reikėjo atvažiuoti tą pačią dieną, ar pan.). Veidrodis taip ir liko rodyti "lubas", o aš netiesiogiai, bet grubiu tonu buvau išprašytas nieko nepešęs...
Taigi, peršasi išvada, jog "Carglass" aptarnaujantis personalas neatsako už savo darbuotojų veiksmus, neprisiima atsakomybės už kolegų duotus pažadus, o paprasčiausiai tai turėtų skambėti - kairė nežino, ką daro dešinė...

P.S. Nors prieš tai turėto automobilio stiklo įdaužos remontas šioje įmonėje buvo atliktas visiškai kokybiškai greitai ir pretenzijų jiems neturėjau, galėjau tik pasidžiaugti.
Gerb. Mariau,
Dėkoju už Jūsų pastabą, panašu, kad dar yra kur tobulėti :) Kadangi iš komentaro negaliu identifikuoti Jūsų kontaktų, prašyčiau susisiekti su Carglass numeriu 870080080 arba elektroniniu paštu info@carglass.lt. Norėčiau suprasti situaciją ir pasirūpinti, kad darbas būtų tinkamai atliktas.

Klientų kontaktų centro vadovas
Karolis Joneliūnas
Atsakyti
2017 m. rugpjūčio 11 d. mano automobiliui "Carglass" keitė priekinį stiklą pagal kasko draudimą. Pakeista buvo greitai ir kokybiškai - dėl to pretenzijų neturiu, galima tik pagirti, jog darbai atlikti netgi greičiau, nei buvo žadėta. Atvykęs paimti automobilio pamačiau, jog galinio vaizdo veidrodis ant stiklo priklijuotas kur kas aukščiau, nei buvo ant originalo ir sureguliavus veidrodį per pusę jo mačiau tik automobilio "lubas" (tiksliau - akinių dėklo stalčiuką). Paprašiau, kad perklijuotų veidrodį žemiau. Netrukus meistras ėmė ir perklijavo (šis vyrukas dirbo itin sparčiai), tačiau vėlgi paliko daug aukščiau, nei reikėjo - kiek traukti žemyn, manęs atsiklausta nebuvo. Paprašiau, kad patrauktų dar gerokai žemiau, kadangi matau vis dar tą patį vaizdą (o ir šiaip - buvau nusifotografavęs ir išsimatavęs, kurioje vietoje anksčiau buvo veidrodis), gavau atsakymą, kad daugiau kaitinti jau negalima, nes gali trūkti stiklas (ok, sutinku) ir kad atvykčiau VĖLIAU, KITĄ DIENĄ, BET KURIUO METU, kai stiklas bus pilnai atvėsęs ir darbai bus atlikti (primenu, jog tai buvo penktadienio darbo pabaiga, dėl to neabejojau, jog "vėliau", tai tikrai ne "šiandien").
Atvykus jų minėtu "bet kuriuo metu", o tiksliau rugpjūčio 21 d. (anksčiau iki to neturėjau galimybės atvykti, kadangi gyvenu ne Vilniuje) visai kito asmens, priimančio administratoriaus, buvau griežtu tonu informuotas, kad jokie darbai nebus atliekami, nes tai neįmanoma (kažką neaiškiai sumurmėjo, jog reikėjo atvažiuoti tą pačią dieną, ar pan.). Veidrodis taip ir liko rodyti "lubas", o aš netiesiogiai, bet grubiu tonu buvau išprašytas nieko nepešęs...
Taigi, peršasi išvada, jog "Carglass" aptarnaujantis personalas neatsako už savo darbuotojų veiksmus, neprisiima atsakomybės už kolegų duotus pažadus, o paprasčiausiai tai turėtų skambėti - kairė nežino, ką daro dešinė...

P.S. Nors prieš tai turėto automobilio stiklo įdaužos remontas šioje įmonėje buvo atliktas visiškai kokybiškai greitai ir pretenzijų jiems neturėjau, galėjau tik pasidžiaugti.
Atsakyti
Stiklistas 2017-08-14 18:11:06
Fiksuota įdaužos kaina - 55 eurai. Nežinau, kaip ir kokiais būdais iš Jūsų norėjo paimti daugiau.
Telefonu buvo sutarta sutvarkyti įdaužą už 55€, tačiau atvykus į vietą buvo pasakyta, kad tvarkys už 83€, nes surado antrą įdaužą, kurios aš tvarkyti neprašiau. Be to, nepatenkintas darbuotojas dar patarė važinėt, kol stiklą reiks visai keisti. Man paprašius sutvarkyti tik vieną įdaužą, buvo pasalyta arba tvarko abi, arba nė vienos. Dar pridūrė, kad taupo mano pinigus. Jei aš užsiregistravau vienai įdaužai, tai ir noriu, kad viena ir būtų sutvarkyta. Keista, kad paslaugas teikiantys asmenys, visiškai negirdi, ko reikia klientui.
Atsakyti
Sigita 2017-08-14 11:14:13
Nesivarginkite važiuoti į Carglass tvarkytis stiklo įdaužos, jei neturite KASKO draudimo, nes šios įmonės darbuotojai žiūri, kaip kuo daugiau paimti pinigų. Visiškai nesiklauso ko prašo klientas.
Fiksuota įdaužos kaina - 55 eurai. Nežinau, kaip ir kokiais būdais iš Jūsų norėjo paimti daugiau.
Atsakyti
Nesivarginkite važiuoti į Carglass tvarkytis stiklo įdaužos, jei neturite KASKO draudimo, nes šios įmonės darbuotojai žiūri, kaip kuo daugiau paimti pinigų. Visiškai nesiklauso ko prašo klientas.
Atsakyti
Malonus ir greitas aptarnavimas. Keičiau priekinį Volvo XC 90 stiklą. Viskas buvo padaryta kokybiškai, per porą valandų.
Atsakyti
Virginija 2017-05-26 11:02:25
Važiuojant greitkeliu, pagavau akmenuką, tai pradėjo skilti stiklas, nuvažiavau į Carglas Kaune, išbėgo mergaičiukė, pasižiūrėjo ir sako nieko negalim padėt, aš sakau, kad reikia sustabdyti skilimą, nors ir žinau, kad ateityje reikės keist stiklą. Atsisakė ir nubėgo. Padariau išvadą- tos firmos tik graži reklama. Paskambinau į Evelką, priėmė, sutvarkė.
Siaip tai tvarkomos tik idauzos o skilimo uzgrezimas tik pinigu ismetimas, del to carglass ir nedare:)
Atsakyti
eimantas 2017-06-08 21:14:59
teko ir man nusivilti tvarkiau idauza. kol taise laukiau vietoje ir maciau kaip su zieptuveliu kaitino stikla ne su tam skirtais instrumentais ir baigus darba jokio skirtumo o reklamuoja kad nieko nesimato nuvaziavau i kita servisa tai is manes issijuoke sako kad mane tiesiok apvoge nes pinigus teko sumoket 60euru.sake ten kazkoks nemoksa dirbo nes nieko nepadare maciau kaip dar didesnes idauzas padaro tai nepalyginsi nieko nesimato man nepasiseke kad pasirinkau CARGLASS. taise SAVANORIU pr.16 PRIE RIMI PC.
Ponas Eimantai, kaitinama Jūsų naudai, kad geriau užeitų derva ir įdauža būtų kokybiškiau suremontuota ir mažiau matoma. Yra kiti faktoriai, kaip pati įdauža, laiko tarpas tarp jos pasigavimo ir remonto, drėgmės, purvo kiekis įdaužoje. Jei įdaužos sutvarkyti nepavyksta, pinigų nieks neima.
Atsakyti
eimantas 2017-06-08 21:14:59
teko ir man nusivilti tvarkiau idauza. kol taise laukiau vietoje ir maciau kaip su zieptuveliu kaitino stikla ne su tam skirtais instrumentais ir baigus darba jokio skirtumo o reklamuoja kad nieko nesimato nuvaziavau i kita servisa tai is manes issijuoke sako kad mane tiesiok apvoge nes pinigus teko sumoket 60euru.sake ten kazkoks nemoksa dirbo nes nieko nepadare maciau kaip dar didesnes idauzas padaro tai nepalyginsi nieko nesimato man nepasiseke kad pasirinkau CARGLASS. taise SAVANORIU pr.16 PRIE RIMI PC.
teko ir man nusivilti tvarkiau idauza. kol taise laukiau vietoje ir maciau kaip su zieptuveliu kaitino stikla ne su tam skirtais instrumentais ir baigus darba jokio skirtumo o reklamuoja kad nieko nesimato nuvaziavau i kita servisa tai is manes issijuoke sako kad mane tiesiok apvoge nes pinigus teko sumoket 60euru.sake ten kazkoks nemoksa dirbo nes nieko nepadare maciau kaip dar didesnes idauzas padaro tai nepalyginsi nieko nesimato man nepasiseke kad pasirinkau CARGLASS. taise SAVANORIU pr.16 PRIE RIMI PC. Ir tas meistras jei ji taip galima pavadint labai nepatenkintas buvo tipo ko cia atvazevai
Atsakyti
teko ir man nusivilti tvarkiau idauza. kol taise laukiau vietoje ir maciau kaip su zieptuveliu kaitino stikla ne su tam skirtais instrumentais ir baigus darba jokio skirtumo o reklamuoja kad nieko nesimato nuvaziavau i kita servisa tai is manes issijuoke sako kad mane tiesiok apvoge nes pinigus teko sumoket 60euru.sake ten kazkoks nemoksa dirbo nes nieko nepadare maciau kaip dar didesnes idauzas padaro tai nepalyginsi nieko nesimato man nepasiseke kad pasirinkau CARGLASS. taise SAVANORIU pr.16 PRIE RIMI PC.
Atsakyti
Važiuojant greitkeliu, pagavau akmenuką, tai pradėjo skilti stiklas, nuvažiavau į Carglas Kaune, išbėgo mergaičiukė, pasižiūrėjo ir sako nieko negalim padėt, aš sakau, kad reikia sustabdyti skilimą, nors ir žinau, kad ateityje reikės keist stiklą. Atsisakė ir nubėgo. Padariau išvadą- tos firmos tik graži reklama. Paskambinau į Evelką, priėmė, sutvarkė.
Atsakyti
labai prastastas aptarnavimas trys dienas keite stikla autobuso Vilniaus ukmerges gv.
nors buvo suderinta laikas ir draudima
jokios informacijos, pats turi skambinti,
Atsakyti
Internetu buvau užsisakęs stiklo remontą carglass'e. Kai sužinojau, kad už 1 cento dydžio įdaužą (žvaigždutę) reikės mokėti virš 50 eur - net išsižiojau. Kituose servisuose toks remontas kainuoja perpus pigiau. Tai štai kodėl tokiems servisams- plėšikams reikia agresyvios reklamos, nes tokį pat remontą už protingą kainą atliekantiems servisams geriausia reklama yra darbo kokybė ir prieinama kaina.Nepatariu niekam turėti reikalų su šiuo servisu.
Atsakyti
Turejau akmenuko iskelta stikla. Paprasiau Carglass'e Vilniuje, kad suremontuotu. Atliko remonta, pinigu neeme, leido pavazinet pora savaiciu. Patiko tai susimokejau. Atvazinejau gal metus ir visgi skilo stiklas. Vel nuvaziavau i ta pati servisa. Pasirodo garantija galioja neterminuotai. Tai idejo nauja stikla, o uz remonta pinigus sugrazino. Aptarnavimas be zodziu. Kaip karalius pasijauciau :) Zodziu is savo patirties galiu pasakyti - 10 balu. Ir mergaite grazi priemime :)
Atsakyti
Sveiki, pasikieiciau priekini stikla pas save pries savaite ir likau labai patenkintas, darbas atliktas kokybiskai, suteikta garantija jei kas ne taip ar vandeni lieistu tai sutvarkytu, ir normali kaina, padaryta tai kokybiskai kaip gamykloi kad net nesimato kad stiklas keistas, dziaugiuos kad pasirinkau sia imone o ypac didelis aciu darbuotojui Dariui.
Atsakyti
Keitė automobilio priekinį stiklą. Iklijavo taip, kad kiaurai bėga vanduo i vidų. Jokių duotų garantijų ši įmone nesilaiko. Niekam ne rekomenduočiau šita įmone, gerai jei viskas gerai. Ši įmone nelinkusi spręsti ir prisiimti atsakomybe už savo padarytas klaidas. Darbai toli gražu neatitinka reklamos.
Atsakyti
Nesiūlau, iš išorės atrodo viskas gražu, faina, tačiau viduje... Kaip saldainis, popieriukas labai gražus, gražiai išreklamuotas, o kai atidarai ir suvalgai, pasirodo, kad tas saldainis visai neskanus.
Nusivylęs klientas
2016-05-19 21:26:31 IP 78.56.217.60
Atsakyti
Nusivylėme šia įmone- paskaitę atsiliepimus nusprendėme dėl stiklo pakeitimo kreiptis pas juos. Paskambinome, pakalbėjome, žadėjo sužinoti per kiek laiko jie gaus stiklą ir paskambinti mums. Jau dvi savaitės praėjo, tačiau niekas nesiteikė paskambinti. Įdomu, kas tada rašo gerus atsiliepimus apie šios įmonės darbą, jei jiems nusispjaut ant savo klientų?
Pagalvokite prieš kreipdamiesi į šią įmonę, jei jums reikia skubios paslaugos ir neturite laiko laukti
Atsakyti
Laba diena, šiandiena keičiau priekinį automobilio stiklą Savanorių 16. Likau labai patenkintas, dirba profesionalai, išmano savo darbą, rekomenduočiau visiems, tikrai atsakingai vyrai žiūri į darbą.

Taip pat rekomenduojame

Autofortas
Pilnas automobilio atstatymas po autoįvykio

Adresas: 9-ojo Forto g. 63, LT-48101 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių prekyba; automobilių stiklai; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje; tepalai, alyvos.
AUTOFORTAS - viena didžiausių transporto priemonių remonto įmonių Lietuvoje. Trumpai apie mus Jau daugiau nei 20 metų automobilių remonto srityje dirbanti įmonė teikia visas autoserviso paslaugas. Šiai dienai AUTOFORTAS remontui turi virš 3900 kv.m. plotą ir surinkusi profesionalią virš 40 kvalifikuotų darbuotojų...
UAB "Stiklų Ekspertai"
Transporto priemonių stiklai

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 20, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių dalys; automobilių stiklai; autoservisai; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas.
Viena pagrindinių mūsų veiklų, kurią išmanome labai gerai, yra autobusų stiklų ir stiklo paketų remontas bei restauravimas. Daugelis autobusų kompanijų susiduria su tokia problema kaip priekinių autobusų stiklų skilimas, šoninių stiklo paketų rasojimas ar kalkėjimas dėl išsisandarinimo, todėl mes siūlome visą...
Apertura
LLUMAR plėvelės

Adresas: J. Kubiliaus g. 23, LT-09108 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių dalys; automobilių stiklai; interjero apdailos medžiagos; stiklas ir jo gaminiai.
LLUMAR( LUMAR) atstovas Lietuvoje. LLUMAR(LUMAR) - amerikietiška plėvelė - prekyba, klijavimas. Plėvelė stiklui, stiklams, langams - prekyba, klijavimas. Stiklų tamsinimas, tonavimas ( amerikietiška plėvelė ), automobilių stiklų tonavimas. Apsauginė plėvelė stiklui - prekyba, klijavimas. Apsauginė plėvelė nuo...
Papilio kibirkštis
FIN GLASS

Adresas: Rožių g. 2, Papilys, LT-41225 Biržų r.
Veiklos sritys: automobilių stiklai; gamyba; laivų remontas, statyba; statyba; stiklas ir jo gaminiai; žemės ūkio technika.
Papilio kibirkštis, UAB prekinis ženklas “FIN GLASS” pagrindinės veiklos kryptys: transporto priemonių stiklų gamyba, architektūrinis stiklas. UAB „Papilio kibiršktis“ – FIN GLASS įkurta 1989 m. Šiuo metu tai viena didžiausių transporto stiklų gamykla Lietuvoje, turinti didžiausią firminių ir originalių traktorių...
ELANIS
PLĖVELĖ STIKLAMS

Adresas: Draugystės g. 15M, LT-51227 Kaunas.
Veiklos sritys: baldai (gamyba); gamyba; reklamos paslaugos; stiklas ir jo gaminiai.
UAB ELANIS specializuojasi pastatų plėvelių nuo saulės, apsauginių plėvelių nuo įsilaužimo, dekoravimo, matinimo, foto plėvelių klijavimo srityje. Taip pat tamsina automobilių stiklus, laminuoja automobilių kėbulus plėvele, siūlo automobilio detalių "stailingą", interjero detalių "tiuningą", panoraminio stogo...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Lietuvos įmonės stebi situaciją dėl "Huawei"
Lietuvos įmonės stebi situaciją dėl "Huawei" 05-21 12:16
JAV interneto milžinei "Google" pareiškus apie nutraukiamus ryšius su Kinijos technologijų milžine "Huawei", kurią Vašingtonas laiko grėsme nacionaliniam saugumui, Lietuvos telekomunikacijos...
Pernai mažėjo "Alkestos" pajamos ir nuostolis
Pernai mažėjo "Alkestos" pajamos ir nuostolis 05-21 11:38
Alytuje registruota kelių ir tiltų tiesmo UAB "Alkesta" pernai veikė nuostolingai, šiemet planuoja 15% mažesnes pajamas.
Mirė legendinis "Formulės 1" čempionas Nikis Lauda
Mirė legendinis "Formulės 1" čempionas Nikis Lauda 05-21 11:30
Mirė legendinis "Formulės 1" lenktynių čempionas Nikis Lauda.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Už ką balsuosite artėjančiuose prezidento rinkimuose?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Nokia 5,08 +2,83%
Avon 3,14 +1,29%
AT&T 32,19 +1,23%
Symantec 20,05 +1,06%
Intel 43,56 -2,96%
NVIDIA 151,75 -3,05%
Apple 183,09 -3,13%
Western Digital 41,95 -6,00%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 2,65 -9,86%
Sidabras 15,06 -1,57%
Benzinas 2,04 +12,71%
Ryžiai 413,00 +1,72%
Dyzelis 2,06 +3,52%
Auksas 1285,91 -1,15%
Varis 6438,36 -0,02%
Nafta 63,10 +0,54%