VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Eshopwedrop Baltics, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Eshopwedrop Baltics

Atsiliepimai apie Eshopwedrop Baltics, UAB

E-zoo.lt Sutaupyk 3 Eur su kodu 3-MINUS
Sutaupyk 5 Eur su kodu 5-MINUS
Parašyk savo nuomonę apie Eshopwedrop Baltics, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Esame priblokšti nekompetencija ir aplaidumu. Turėjome siuntą Italijoje. Kurjeris nesugebejo priskambinti 5 kartus ir 2 kartus fiziškai pristatyti nurodytu adresu. Pasirodo adresas nurodytas didelės logistikos bendrovės - sandėlių masyvas. Surasti vieną žmogų, kuris nekelia niekada telefono ir priimtų siuntą neįmanoma. Patyrėme ženklių finansinių nuostolių. Tikime, kad šios įžvalgos suteiks toną apie įmonės kompetenciją. Darbuotojas - Paulius Packevicius visiškai nekompetetingas atlikti logisto darbą. Su šia įmone visi verslo santykiai nutraukiami vienašališkai.
Atsakyti
isejau is cia, nes pardavejai pamate sita pristatymo adresa atsisako siusti prekes ir nutraukia sanderi. Jeigu net uzsienyje apie tai visi zino kam reikia meluoti??????
Atsakyti
Nusivylęs šia įmone, visiškai nevertina klientų, dėl dingusių siuntų neprisiima jokios atsakomybės...
Atsakyti
Venkit kuo didesniu atstumu 2021-02-26 21:04:16
Šitus balvonus, prekės brokuotos, siunčiamos iš Kinijos, Indijos ir panašių kampu
Is kokios parduotuves nusipirkote ta ir gavote, o jie tik tarpininkauja pargabenant siunta... tai kas balvonas siuo atveju..... :D
Atsakyti
Siunčiausi per juos daug daug metų, dar nuo pirkanglija.lt laikų.
Atsisiunsčiau ir šiais metais...
Paskaičiavo...
Siunčiausi iš Anglijos po naujų metų.
Prekės vertė apie 40svarų.
Prekė keliavo apie pusantro mėnesio kaip paprastai keliaudavo apie savaitę, max dvi.
Telefono niekas nekėlė. Bandžiau rašyti laiškus tai po kažkelinto laiško ir mano meilą užblokavo.
Teko sumokėti: Siuntimą. Pakuotės mokestį, muitą, pvm ir svarbiausia TARPININKAVIMO MOKESTĮ 35EUR.
Paskutinis kartais kai perku per šia firmą..
Kaina nuo 40 svarų išaugo iki 156eurų....
Plius laukiau apie du mėnesius. Gėda...
Venkit kuo didesniu atstumu
2021-02-26 21:04:16 IP 2h859kgu
Atsakyti
Šitus balvonus, prekės brokuotos, siunčiamos iš Kinijos, Indijos ir panašių kampu
Atsakyti
Klientas 2021-02-05 12:33:49
Turbūt dirbi ten, nes pagyras lieji be perstojo, o realiai situacija buvo tragiška, ne veltui žmonės dabar rašo skundus į vartotojų teises ir dalijasi info tarpusavyje, kaip geriau užpildyti formas. Aš irgi daug užsisakinėjau, bet daugiau to nebebus.
Na, nenoriu veltis į diskusijas tokias, kur prasideda manymai, kad aš diirbu ten ir pan.. Tikrai nedirbau ir nedirbu, ir manau, kad ir nedirbsiu ten. Suprasčiau tuos, kurie pirmą kartą pabandė siųstis ir iškart sunkumai buvo. Tačiau tie, kas ilgą laiką naudojasi paslaugom ir atsitikus pavieniam sunkumui tragediją padaro, tikrai kažkaip nelabai rimtai atrodo..
Atsakyti
Bertas 2021-02-05 11:20:25
Siunčiausi ir iš Lenkijos, ir iš UK paskutiniu metu. Iš Lenkijos esu per kelis metus parisiuntęs turbūt pusšimtį siuntų, o problemos pasitaikė tik šių metų sausį. Tikėtina, kad Covid tai įtakojo, tad šiuo metu gali visokių netikėtumų būti, tad nors ir nepatenkintas buvau užstrigusia Lenkijoje siunta, tačiau manau, kad tai laikinas sunkumas, su kuriais susiduria daug siuntų tarnybų ir kitų šakų įmonių.
Dėl Anglijos taip - po Brexit siiuntos keliavo itin ilgai, bet kiek teko girdėti iš kitų, bemaž panaši situacija su daugeliu siuntų tarnybų. Iki Brexito iš Anglijos siuntos keliaudavo labai tvarkingai.
Kaip pasikartosiu, esu per šią įmonę siuntęsis labai daug siuntų, turbūt susidarys keturženklis skaičius per kelis metus, tad sunkumai paskutiniai visame benframe vaizde nėra kažkokie smarkiau pastebimi - problemų pasitaiko visada ir visiems. Tik tas kas nieko nedaro ir neveikia problemų neturi
Pasikartosiu, kad visumoje labai neblogai šį sistema veikia.
Turbūt dirbi ten, nes pagyras lieji be perstojo, o realiai situacija buvo tragiška, ne veltui žmonės dabar rašo skundus į vartotojų teises ir dalijasi info tarpusavyje, kaip geriau užpildyti formas. Aš irgi daug užsisakinėjau, bet daugiau to nebebus.
Atsakyti
Klientas 2021-02-04 23:39:51
Aha, aš irgi toks buvau ir panašiai galvojau. Bet matyt neteko nieko siųstis iš Anglijos ir Lenkijos pastaruoju metu. O dabar atomazga, kad siuntiniai pagaliau atvažiavo. Laukti reikėjo mėnesį, komunikacijos visai nebuvo, 4 kartus pažadėjo, kad bus kažkurią dieną ir jau laukdavai, kad atvažiuos ir nieko... Ir, svarbiausia, jokios informacijos. Tada vėl skambini, vėl rašai, ir vėl tas pats - bus tada ir tada... ir NEBŪNA tada... Klientų vedžiojimas už nosies. Bet jau tikrai viršūnė tai, kokius mokesčius paskaičiavo... Ir aš ne apie muitą ar pvm'ą. Jie paskaičiavo milžiniškus siuntų sujungimo mokesčius, kurie anksčiau būdavo 3 kartus mažesni + dar administravimo mokestis + kilogramai. Mano siuntos jau atvažiavusios seniau nei prieš mėnesį, o šitas kainoraštis atsirado vėliau. Daugiau iš čia nebepirksiu, pastaruoju metu atsirado daug geresnių alternatyvų. Tikėjausi, kad bent jau kompensuos savo aplaidumą. Bet jie ne tik kad nekompensavo, bet ir paskaičiavo trigubą kainą... Gavosi taip, kad man galiausiai net neapsimokėjo pirkti kai kurių daiktų...
Siunčiausi ir iš Lenkijos, ir iš UK paskutiniu metu. Iš Lenkijos esu per kelis metus parisiuntęs turbūt pusšimtį siuntų, o problemos pasitaikė tik šių metų sausį. Tikėtina, kad Covid tai įtakojo, tad šiuo metu gali visokių netikėtumų būti, tad nors ir nepatenkintas buvau užstrigusia Lenkijoje siunta, tačiau manau, kad tai laikinas sunkumas, su kuriais susiduria daug siuntų tarnybų ir kitų šakų įmonių.
Dėl Anglijos taip - po Brexit siiuntos keliavo itin ilgai, bet kiek teko girdėti iš kitų, bemaž panaši situacija su daugeliu siuntų tarnybų. Iki Brexito iš Anglijos siuntos keliaudavo labai tvarkingai.
Kaip pasikartosiu, esu per šią įmonę siuntęsis labai daug siuntų, turbūt susidarys keturženklis skaičius per kelis metus, tad sunkumai paskutiniai visame benframe vaizde nėra kažkokie smarkiau pastebimi - problemų pasitaiko visada ir visiems. Tik tas kas nieko nedaro ir neveikia problemų neturi
Pasikartosiu, kad visumoje labai neblogai šį sistema veikia.
Atsakyti
Bertas 2021-01-29 17:09:34
Esu pakankamai senas EshopWedrop klientas. Per kelis metus, kiek naudojuosi šiomis paslaugomis, esu gavęs labai daug siuntinių (šimtais per metus), ir daug ką pasako faktas, kad nei vienas nebuvo prarastas ar sugadintas. Taip, kartais iškildavo įvairių sunkumų, siuntų užsilaikymų, tačiau tai buvo pavieniai atvejai ir siuntiniai visada atsirasdavo sveiki. Kaip rašoma komentaruose apačioje, kad labai blogai Eshop su komunikacija. Na, visi kartais klysta, bet iš esmės visada galima jiems pasiskambinti ar parašyti, ir visada yra gaunamas mandagus ir tvarkingas atsakymas.
Per kelis metus matėsi, kad Kompanija nestovi vietoje, nuolat tobulėja įtraukdama naujus adresus, naujindama tinklapį, turi tikrai neblogą lojalumo programą. Neretai taiko papildomas įvairias nuolaidas.
Tad tikrai drąsiai rekomenduoju visiems siuntas siųsti per EshopWedrop.
Aha, aš irgi toks buvau ir panašiai galvojau. Bet matyt neteko nieko siųstis iš Anglijos ir Lenkijos pastaruoju metu. O dabar atomazga, kad siuntiniai pagaliau atvažiavo. Laukti reikėjo mėnesį, komunikacijos visai nebuvo, 4 kartus pažadėjo, kad bus kažkurią dieną ir jau laukdavai, kad atvažiuos ir nieko... Ir, svarbiausia, jokios informacijos. Tada vėl skambini, vėl rašai, ir vėl tas pats - bus tada ir tada... ir NEBŪNA tada... Klientų vedžiojimas už nosies. Bet jau tikrai viršūnė tai, kokius mokesčius paskaičiavo... Ir aš ne apie muitą ar pvm'ą. Jie paskaičiavo milžiniškus siuntų sujungimo mokesčius, kurie anksčiau būdavo 3 kartus mažesni + dar administravimo mokestis + kilogramai. Mano siuntos jau atvažiavusios seniau nei prieš mėnesį, o šitas kainoraštis atsirado vėliau. Daugiau iš čia nebepirksiu, pastaruoju metu atsirado daug geresnių alternatyvų. Tikėjausi, kad bent jau kompensuos savo aplaidumą. Bet jie ne tik kad nekompensavo, bet ir paskaičiavo trigubą kainą... Gavosi taip, kad man galiausiai net neapsimokėjo pirkti kai kurių daiktų...
Atsakyti
Klausykite, net nebežinau, ką toliau daryti, nes kai kurios siuntos jų angliškame sandėlyje guli nuo sausio 4 d. Košmaras. Sidabrinis tu klientas, deimantinis, nusispjauti jiems ant žmonių
Atsakyti
Esu pakankamai senas EshopWedrop klientas. Per kelis metus, kiek naudojuosi šiomis paslaugomis, esu gavęs labai daug siuntinių (šimtais per metus), ir daug ką pasako faktas, kad nei vienas nebuvo prarastas ar sugadintas. Taip, kartais iškildavo įvairių sunkumų, siuntų užsilaikymų, tačiau tai buvo pavieniai atvejai ir siuntiniai visada atsirasdavo sveiki. Kaip rašoma komentaruose apačioje, kad labai blogai Eshop su komunikacija. Na, visi kartais klysta, bet iš esmės visada galima jiems pasiskambinti ar parašyti, ir visada yra gaunamas mandagus ir tvarkingas atsakymas.
Per kelis metus matėsi, kad Kompanija nestovi vietoje, nuolat tobulėja įtraukdama naujus adresus, naujindama tinklapį, turi tikrai neblogą lojalumo programą. Neretai taiko papildomas įvairias nuolaidas.
Tad tikrai drąsiai rekomenduoju visiems siuntas siųsti per EshopWedrop.
Atsakyti
Sutinku, kad komunikacija turėtų būti aiški ir skaidri tokiose situacijose. Blogiausia kai klientas paliekamas nežinant kas vyksta ir kaip bus sprendžiama. Iš kitos pusės pasižiūrėjus kaip su situacija tvarkosi visa Europa ir UK akivaizdu kad per kelis metus niekas nesugebėjo tinkamai pasiruošti Brexit, nes nebuvo neaišku kaip ruoštis. Geriausi UK ir Europos derybininkai nesugebėjo iki paskutinių dienų aiškiai pasakyti kokie sprendimai priimti ir dabar visa EU kenčia. Užtenka paskaityti straipsnius LT ir užsienyje arba pasižiūrėti kas vyksta aplinkui finansų, logistikos, buhalterijos ir panašiose veiklose. Pilno aiškumo neturi net ir pačios institucijos kurios turėtų atsakyti į klausimus. Jau metų gale matėsi kad Europos ir UK susitarime viskas bus sprendžiama paskutinę sekundę ir nusprendžiau nerizikuoti nes supratau, kad chaoso niekas neišvengs. O šiaip tokios situacijos parodo stiprias ir silpnas vietas ir panašu, kad šiuo atveju komunikacija nebuvo stiprioji pusė. Pilnai sutinku, kad blogiau yra ne pats siuntos vėlavimas ar mokesčiai, o tai, kad iš viso neaišku kas su ja vyksta ir kada ją apskritai gausi.
Atsakyti
Vis dėlto labai nusivyliau Eshopwedrop, daug pralaukęs prisiverčiau parašyti skundą. Viskas iki šiol būdavo tikrai gana gerai, vienas kitas nežymus vėlavimas ar pasimetusi siunta, kurią surasdavo. Susisiekti taip pat pavykdavo, į laiškus atsakinėjo. Buvo gana malonūs ir, nors buvo lepsusų, buvo justi geranoriškumas. Tačiau po Brexit viskas subyrėjo. Komunikacija su klientais visiškai nevyksta, siuntos tris savaites neatkeliauja, nors pagal sutarties įsipareigojimus turi atkeliauti per 2-3 d.d. Visos sutarčių sąlygos yra pažeistos, visi mokesčiai bus taikomi praėjusia data, nes apie kažkokius pvm ir tarpininkavimo mokesčius pradėta kalbėti apskritai tik 01.12 d., kai daug kam siuntos atkeliavusios anksčiau ir tuo metu galiojo kitos sutarties sąlygos. Jokio konkretumo nebuvo nuo pat Naujųjų metų. 01.12d. internete buvo įmanoma susirasti, kad kažkas keičiasi su mokesčiais, o 01.15d. gavome laišką, kad siuntos išvyko iš JK. Pagaliau! Tačiau neilgai trukus vėl sulaukėme laiško - niekas tų siuntų iš tikrųjų neišsiuntė. Laiškas buvo klaida. Reikės sumokėti mokesčius. Niekas tiksliai nežino kiek ir už ką, be to, teisiniu atžvilgiu, jų išvis nepriklauso mokėti, nes sutarties sąlygos pasikeitė vėliau nei buvo gautos siuntos (sutartis automatiškai sudaroma priėmus siuntas į sandėlį, taigi nuo pristatymo datos). Vadinasi, visas iki tol atkeliavusias siuntas, įmonė įsipareigojo pristatyti senomis sutarties sąlygomis - be mokesčių, be pvm, be tarpininkavimo mokesčio, per 2-3 d.d. antradienį arba penktadienį. Ir šito nepadarė. Tai, kad jie laiku nepakeitė sutarties pagal pasikeitusius įstatymus, yra pačios įmonės atsakomybė, nepanaikinanti įsipareigojimo prieš klientus, kurių, beje, įmonė visiškai neinformavo. Jei į visa tai gerų ketinimų vedami nekreiptume dėmesio, 01.15 d. iš įmonės pasirodė kažkiek konkretumo ir buvo pasakyta, kad reikės susimokėti. Pirmadienį, t. y. 01.18 d. apie pietus, esą bus paleista apmokėjimo sistema, tada suspaudžiosime mygtukus ir pagaliau mūsų siuntos pajudės. Ir ką galvojate... Niekas tą 01.18 d. neįvyko. Dabar jau sausio 19d. popietė, ir vis dar nieko nėra... Tik užrašas "Pirmadienį 01.18 d." pasikeitė į "Pirmadienį 01.19 d." (sausio 19d. yra antradienis, o šis menkutis nereikšmingas pavyzdys tik rodo, kiek dėmesio skiriama klientų informavimui...) Niekas neveikia, jokios informacijos. Nei pranešimo, kad nesuspėjo, nei pranešimo, kas bus, nei pranešimo apie mūsų siuntas. Aš daug ką pirkau iš eBay arba angliško Amazono - tai dabar jeigu mane apgavo ir įdėjo ne tą daiktą, arba jeigu daiktas neveikia, net negalėsiu jo grąžinti, nes bus praėjęs grąžinimo terminas... Išvis neaišku, ar siuntų sulauksime ir kada. Neaišku, kur ir kaip jos laikomos ir ar per tiek laiko nepasikeis prekių savybės. O jeigu siuntoje daiktai turėtų galiojimą - tarkime, maistas ir pan.? Kaip tada? Juk turėjote pristatyti per max. savaitę, o jau praėjo 3 savaitės... Įmonė turi svetainę, soc. tinklų paskyras, bet visiškai nieko neiškomunikuoja. Vartotojai palikti kaip gūdžiam sovietmetyje - padarysim taip, kaip išeis, tada, kada išeis, mes, supraskit, bandom. Tai bent parašykit, kad bandot, bent siųskit nuolatinius atnaujinimus, kas vyksta, kas padaryta, kas toliau daroma, kokie terminai, laikykitės tų terminų, laikykitės savo pažadų. "Padarysim, kada išeis" XXI a. žmonėms netinka. Yra aiškios sutartys, kur apibrėžti jūsų įsipareigojimai. Jūs jų nevykdote ir net nebendraujate su klientais. Mes supratingi ir galime kažkiek palaukti ar įvertinti pastangas, bet tam reikia su mumis tartis, o ne palikti nežinioje.
Atsakyti
Už šitas nesąmones, kurios vyksta su JK, kai jau trečia savaitė siuntiniai neateina ir visa info apie mokesčius ateina po laiko, kaip minimum turėtumėt padovanot po nemokamą siuntimą. Jau tiek čia košės privirėt, kad jūsų reputacijai labai stipriai gali kirsti...
Atsakyti
Keista matyti komentarus apie Shipzee, kai čia turėtų būti komentarai apie Eshopwedrop.lt, visai kitą firmą :) Tai va, Eshopwedrop visiškai patenkintas. Ne vienas siuntinys atėjo iš ne vienos šalies - jokių trūkumų, labai viskas sklandu. Labai patiko, kad gavęs siuntinį į užsienio sandėlį gali matyti siuntinio dėžės foto. Terminai ir kainos - vieni geriausių matytų, pavyko ne kartą sutaupyti perkant per juos. Žodžiu nuoširdžiai ačiū ir linkiu bendrovei sėkmės!
Atsakyti
Per shipzee spėjau užsisakyti jau keletą siuntinių ir išbandyti abi jų teikiamas paslaugas: pirkimo bei persiuntimo. Su pirkimo paslauga pasitaiko bėdų kai pasikeičia prekės kaina, o shipzee nespėja tos kainos atnaujinti (t.y. dirba per lėtai). Už pirkinį jau sumokėti pinigai, tikiesi, jog tavo prekė jau nupirkta ir keliauja į shipzee sandėlį ir tuomet jie atsiunčia laišką su informacija, jog už tavo pirkinį dar reikia primokėti. "Matai, kol mes sugebėjome tavo prekę nupirkti - pasikeitė kaina". Absurdas.
Tuomet paprašiau, jog už pervestą pinigų sumą užsakytų prekę, kuri įkelta į shipzee parduotuvę (kaina 180 €). Tačiau prekė man asmeniškai kaina pabrango iki 200 €. Patys negalėjo paaiškinti, kodėl jų parduotuvėje kainuoja viena kaina, o man nori parduoti už kitą. Faktas, jog ten dirba kvailų žmonių.

Klausimas ir jų mokesčių vengimas. Faktas, kad jų "taupymo būdai" yra PVM bei muito apėjimas.
Atsakyti
Evelina Semenkovaitė 2020-11-14 13:36:04
Nerekomenduoju,

užsakiau prekes iš Shipzee išparduotuvės, jas apmokėjau, po kurio laiko pasirodo dar turėjau primokėti už prekes, nes pasikeitė nurodytos kainos po užsakymo patvirtinimo.

Galiausiai, likau be prekės ir gimtadienio dovanos.Kas turi laiko, gali užsiimt! Pati daugiau nebeužsisakinėsiu!
Daug besiskundžiančių apie Shipzee, nors aiškiai parašyta kad čia apie Eshopwedrop. Naudojuosi abiem, Eshopwedrop krūva siuntinių jau puikiai praėjo (tik jau tenka užrišti dėl Brexit iš UK), Shipzee (nors ir ne vietoj rašau) mažiau tesiunčiau bet jų servisas išvis superinis, gaila kad tik iš US tesiunčia. O nesėkmių visur pasitaiko, ir matosi jų labai labai nedaug pagal atsiliepimų kiekį. Ne tai kaip vietinėj Varlėj kur pirma nusipirkau o po to pažaliavau paskaitęs, ir savo kailiu (jokio siurprizo) patyriau jų "servisą".
Atsakyti
Na kažkoks košmaras, užsisakiau telefoną Spalio 26d iki šiol dar neparėjo ir net ne išsiųstas y Lietuva. Nerekomenduoju shipzee niekam ir pats daugiau gyvenimę nieko nepirksiu per juos. Sako, kad neduoda ihone 12 pro telefonu, dėl didelės paklausos. Tai nesąmonė, telefonu net Lietuvoje kiek nori. Ir ten.
Atsakyti
Evelina Semenkovaitė 2020-11-14 13:36:04
Nerekomenduoju,

užsakiau prekes iš Shipzee išparduotuvės, jas apmokėjau, po kurio laiko pasirodo dar turėjau primokėti už prekes, nes pasikeitė nurodytos kainos po užsakymo patvirtinimo.

Galiausiai, likau be prekės ir gimtadienio dovanos.Kas turi laiko, gali užsiimt! Pati daugiau nebeužsisakinėsiu!
Sveiki,

Noriu pasakyti, kad Eshopwedrop ir Shipzee Inc yra atskiros kompanijos. Šis atsiliepimas yra ne apie šią įmonę. Prašome jį pašalinti
Evelina Semenkovaitė
2020-11-14 13:36:04 IP 2ju3l0si
Atsakyti
Nerekomenduoju,

užsakiau prekes iš Shipzee išparduotuvės, jas apmokėjau, po kurio laiko pasirodo dar turėjau primokėti už prekes, nes pasikeitė nurodytos kainos po užsakymo patvirtinimo.

Galiausiai, likau be prekės ir gimtadienio dovanos.Kas turi laiko, gali užsiimt! Pati daugiau nebeužsisakinėsiu!
Atsakyti
Apgaudineja zmones čia faktas, sutaupo tik patys sau, įdomu ar sumoka tas sumas kur rašo sąskaitoj 'kliento vardu sumokėti mokęsčiai' siunčiau du kartus iš usa ir visiškai nieko nesutaupiau, tas pats kas čia pačiam susimokėt viską.
Atsakyti
Na man nelabai suprantama, padarius apmokėjimą, ir iškart norint atšaukti užsakymą, ne kita diena ne po dviejų dienų, gražinant nuskaiciuoja 10usd, arba 5proc. nuo sumos. Tai yra nuostatose, taip, bet niekas neįvyko, aš tiesiog persigalvoju dėl užsakymo, tai iškarto nuskaičiuoja mokesčius. Rasau tam kad kiti galbut pamatytu ir zinotu, nes tokio laukelio perspejimo pries mokejima tikrai nera, yra kazkur nuostatose, tai aisku visi suzinom post faktum. Susiduriau pirma karta, dazniausiai visame pasaulyje uzsakymo atsaukimo galimybe yra, nenuskaitant jokiu mokesciu, jeigu persigalvojama netrukus. Tai tiesiog tikrai neigiamos emcijos.
Atsakyti
Siaip viskas ok.su siuntom, kolkas visas gavau, nei vienos nepamete, nesugadino. Bet ziauriai letai dirba Lietuvoj is uzsienio greiciau grizta, nei Lietuvoj issiuncia. Kap pvz. grizta siunta treciadieni, stengiesi sumoketi kuo greiciau, ir tikiesi, kad issius kita diena ir gausi penktadieni, deje dabar kita diena jie nesivargina issiusti, o issiuncia penktadieni, tai lauki iki pirmadienio siuntos ir tai labai labai nervina, nes is Vokietijos siuntos siuntimas uztrunka kaip is Amerikos. Galetu labiau pasistengt, kad savo gera varda uzsitarnautu.
Atsakyti
Naudojausi sios imones paslaugomis nuo 2014 metu - dar kai vadinosi pirkanglijoje.lt. Buvau labai labai patenkintas ju teikiamoms paslaugom. Kainor ir / greicio santykis buvo superinis. Dabar reguliariai turiu po 2-5 siuntas is UK per savaite - ir esu labai labai nusivyles. Paskutiniu puse metu - siuntos UK sandelyje prabuna po savaite nuo atvykimo ir tik tada issiunciamos i LT. Tokio dalyko kaip UK isvykimas penktadienio -> LT antradieni tiesiog nebera. Kainos auga kaip ant meliu - valevimai reguliarus, bunant platininiu klientu su tavimi niekas nesiskaito - nebando spresti problems. Vienu zodziu - TRAGEDIJA. Nerekomenduoju.
Gal_jau_ex_klientas
2020-08-04 11:53:55 IP 28mdohve
Atsakyti
sag 2020-04-12 16:12:13
Tiktai nukopijavau, pritariu 100 % ir dar 100 % nuo manes
2 kartus pagavau sukciaujant - perpakavimo mokestis, kompensavo tai ka priskaiciavo uz nieka

2017-03-21 15:23:37 IP 66gk9ssq
Atsakyti
Buvau ilgametis patenkintas Pirkanglijoje.lt klientas. Dabar jau galiu pasakyti, kad susijungimas su Eshopwedrop.lt nuvyle.
Kainos zenkliai padidejo. Ivertinti sunku, nes Eshopwedrop nesivargina publikuoti kainu savo tinklapyje.
Pakuotes formavimo mokestis isaugo 3 kartus. Nuo 0.30Eur iki 0.90Eur. uz kiekviena papildoma siunta.
Svoriai suapvalinti i didziaja puse. Pvz. Amazon nurode siuntos svori 2, 5kg, EshopWedrop- 4kg!

Pirkiniams is Vokietijos pradejau naudoti Pirkde.lt, o del siuntiniu is Anglijos keisiu tiekeja kai tik atsiras galimybe.
Kelis kart suabejojau praeityje dėl nurodyto svorio, tačiau netikrindavau, o paskutines gautas siuntas patikrinau, ir tikrai viena Amazon siunta svėrė 1, 1 kg, o Eshopwedrop 2, 8 kg! Parašiau įmonei, atsakė, kad greičiausiai supainiojo lipduką nuo kitos mano siuntos, tačiau ką ten supainioti, jei kita Amazon siunta 1, 2 kg... Nusivyliau, nesiruošiau nei savo nei jų laiko gaišinti dėl 2 Eur, tikėjausi, kad jiems bus garbės reikalas pasiaiškinti, tačiau panašu, kad reputacija ne pirmoje vietoje pas šiuos verslininkus
Atsakyti
nesamone shipzee norejau pirkt motociklui detales bendra kaina su muitu importu siuntimu 485 usd
shipzee pasiulymas 470.
nemanau ar verta del keletos doleriu siustis per juos
Atsakyti
Vilioja naujus klientus 100% nuolaida pirmam siuntiniui, o po to kai reikia issiust klientui siuntini nuolaida atima.. neva mano paskyra kazkuo susisijusi su draugo paskyra kuris ir rekomendavo pasinaudot siomis paslaugomis.
Atsakyti
Nusivyliau, dvi iš eilės siuntos iš Italijos atkeliavo nepilnos, prekės kažkur kažkaip "pasimetė"...
Atsakyti
Tiktai nukopijavau, pritariu 100 % ir dar 100 % nuo manes
2 kartus pagavau sukciaujant - perpakavimo mokestis, kompensavo tai ka priskaiciavo uz nieka

2017-03-21 15:23:37 IP 66gk9ssq
Atsakyti
Buvau ilgametis patenkintas Pirkanglijoje.lt klientas. Dabar jau galiu pasakyti, kad susijungimas su Eshopwedrop.lt nuvyle.
Kainos zenkliai padidejo. Ivertinti sunku, nes Eshopwedrop nesivargina publikuoti kainu savo tinklapyje.
Pakuotes formavimo mokestis isaugo 3 kartus. Nuo 0.30Eur iki 0.90Eur. uz kiekviena papildoma siunta.
Svoriai suapvalinti i didziaja puse. Pvz. Amazon nurode siuntos svori 2, 5kg, EshopWedrop- 4kg!

Pirkiniams is Vokietijos pradejau naudoti Pirkde.lt, o del siuntiniu is Anglijos keisiu tiekeja kai tik atsiras galimybe.
Atsakyti
Viskas teisingai veikia net per karantiną! Šaunuoliai!
Atsakyti
Naudojuos jų paslaugomis nuo 2013 metų, niekad problemų nebuvosu siuntomis, laiškus atsako greitai
Atsakyti
Ar kas nors pastaruoju metu naudojosi naujuoju USA sandėlio adresu? Pirkau nemažai daiktų iš Ebay.com ir nurodžiau naująjį USA adresą, siuntos pristatyos jau prieš savaitę pagal tracking number, bet vis sistemoje nieko nerodo, vadybininkai sako, kad vėluoja. Ar jums yra panašių problemų su jais?
Atsakyti
Sveiki,
Prekinausi ir aš per šią kontorą. Pastaruoju metu darosi visiškas bardakas. Nuolat pametami mano siuntiniai. Su manimin nebendraujama ir man nepranešama kur jie yra ir kada atsiras. Net nuvykus į jų ofisą niekas nesiteikia nieko paaiškinti. Apie kompensacijas už prarastus ar sugadintus siuntinius nesileidžia į kalbas. Sako, kad jie tik perveža prekes kurios buvo gautos į jų sandėlį Anglijoje ir jie jų negalėjo sugadinti. Sugadintos prekės anot jų jau buvo atėjusios į sandėlį Anglijoje todėl aš turėčiau aiškintis su kurjeriu kuris pristatė mano prekes į jų Anglišką sandėlį. O kodėl man tai yra pranešama ne iš karto kai būna gauta apgadinta prekė dar jų sandelyje Anglijoje o man jau atėjus jų atsiimti? Pagal mane čia slypi kažkokia klasta. Esu labai nusivylusi paslaugų kokybe.

Beto: Taip pat norime Jus informuoti, kad nuo 2019 metų rugsėjo 2 dienos keičiasi EshopWedrop paslaugų kainoraštis.

Taip... Ir vėl brangsta... Teks pamiršti šią kontorą...
Atsakyti
Gavę siuntinį sako kad jo neranda. Laukiu jau mėnesį kol kažkas kažką pasakys, kolkas - nieko. 0 Atsakomybės, 0 komunikacijos, Apie kompensaciją už prarastą siuntinį nieko negirdėt. Atsiliepimą atnaujinsiu kai sitaciją išspręs.
Atsakyti
pirkau is ebay, nepavyko pristatyti prekes, o ju webe apie tai nieko neraso. nusivyliau labai, teks naudotis konkurentu paslaugomis.
Atsakyti
Jonas 2019-08-04 11:51:27
Nuolat dingsta prekės arba ateina sudaužytos. Kompensacijos už patirtą žalą nesiūlo jokios. Gražinti prekių atgal neįmanoma, sako kad jas sugadino jau UK esantys kurjeriai tai į juos ir kreipkites. Nors ir deklaruoja kad prekės iš uk sandėlio lietuvą pasiekia per savaite, bet tenka laukti kur kas ilgiau. Kiek skambini į jų ofisą pasiklausti kur yra mano prekės tai niekas nuolat telefono nekelia. O užsukus gyvai tai stambusis vaikinukas gūščioja pečiais ir sako kad gal kitą savaitę bus reikalingos prekės. Kainos nuolat auga. Jau darosi brangu siųstis prekes per šitą firmą. Kai buvo pirk anglijoje buvo tvarka ir pigu o darbar kažkokia š*******o kontora. Gerai kad jau yra ir daugiau firmų teikiančių tą pačią paslaugą ir už gerokai pigiau.
"Gerai kad jau yra ir daugiau firmų teikiančių tą pačią paslaugą ir už gerokai pigiau." Tai kokios to kitos imones?
pirkeu brangiau ir jie nesaziningai PVM skaiciuoja, vieniems uzsakymams prideda kitiems ne. Is pradziu man kainos buvo kaip svetaineje, paskui dar prie ju PVM pridejo. Niekur neraso pas save kad ju kainos be PVM, reiskia su.
Atsakyti
Nuolat dingsta prekės arba ateina sudaužytos. Kompensacijos už patirtą žalą nesiūlo jokios. Gražinti prekių atgal neįmanoma, sako kad jas sugadino jau UK esantys kurjeriai tai į juos ir kreipkites. Nors ir deklaruoja kad prekės iš uk sandėlio lietuvą pasiekia per savaite, bet tenka laukti kur kas ilgiau. Kiek skambini į jų ofisą pasiklausti kur yra mano prekės tai niekas nuolat telefono nekelia. O užsukus gyvai tai stambusis vaikinukas gūščioja pečiais ir sako kad gal kitą savaitę bus reikalingos prekės. Kainos nuolat auga. Jau darosi brangu siųstis prekes per šitą firmą. Kai buvo pirk anglijoje buvo tvarka ir pigu o darbar kažkokia š*******o kontora. Gerai kad jau yra ir daugiau firmų teikiančių tą pačią paslaugą ir už gerokai pigiau.
Atsakyti
Susidūriau su prekių grąžinimo paslauga.. Kai prekę atsisiunti, tai susimoki, o kai reikia grąžinti, tai sako, kad grąžinimų nepriima.Grąžinti galima tik i Angliją. Patyriau per šią bendrovę nuostolių.Kadangi prekę pristato per tarpininikus, tai ir grąžinti galima tik per juos. Tad, jeigu atsisiųstos prekės netinka dydis, nėra galimybės grąžinti nei prekės, nei pinigų!Kaip altermatyvą pasiūlė iki 2kg grąžint prekę už 25€. Manau šį įmonė dirba nesąžiningai, nhjekam nerekomdnduočiau!
Atsakyti
Siunta į naują Anglijos sandėlį gauta ketvirtadienį -neišsiųsta nei penktadienį, nei sekantį antradienį - vis dar "ruošiamas siuntimui"
Kita siunta į tą patį sandėlį gauta ir užregistruota pirmadienį anksti ryte. Iš Anglijos naujo sandėlio antradienį neišsiųsta - vis dar "ruošiamas siuntimui"
Siaubas ima nuo eschop darbo
Čia viskas vyko praeitą ir užpraeitą savaitę
Atsakyti
Labai nepatikimi siuntėjai. Siuntos dingsta, niekas už jas neatsako. Telefonu atsiliepęs vaikinukas aiškina, kad čia vežėjai (tipo, fūristai) pradangino siuntinius, kažkur pas juos paklydo. Ir jie (eshopwedrop) nieko padaryti negali ir už nieką neatsako. Ir iš viso jie čia ne prie ko.

Lenkite kuo didesniu atstumu šituos Eshopwedrop, nes labai didelė tikimybė prarasti savo siuntinius. Ir už juos niekas neatsakys.
Atsakyti
Butu malonu suzinoti kas sugalvojo va taip paimti ir palikti ant ledo savo klientus ivede "tapatybes patvirtinima" kuris ryskiai nesuveiks kadangi imones bankiniai atributai neperduoda vardo ir pavardes, o uzsakovas yra imone.

Sestadieni teko lekti 150 kilometru iki jusu sandelio kad speti iki uzdarymo ir pateikti pasa norint atsiimti siuntinius kurie jau guli vietoje, ir suzinoti kad "ju iteikti negali nes nepraejot tapatybes patviritnimo".... Ir siaip "mes uzsidarom, viso gero"....

Mes su jumis nuo jusu pradzios, bet tokios kiaules nesitikejom. Taisykites!
Atsakyti
Mano siuntiniai guli UK sandėlyje nuo 2019.04.04. Jau buvo du vežimai į Lietuvą - 04.05 ir 04.09. Siuntiniai į Lietuvą neišsiųsti. Prie jų vis dar užrašas "ruošiams siuntimui". Kai parašiau paklausimai kodėl neišsiųsta - atsakė"išsiųsime penktadienį atvyks pirmadienį". Paklausiau ar tai jie mano kad tai normalu? Jokio atsakymo.
Parašiau neigiamą atsiliepimą jų tinklapyje. Atsiliepimo nepaskelbė, o tiesiog jį paslėpė. Bijo paskelbti visiems nes matysite kad chrienovai jie dirba.
Jau anksčiau yra pradanginę mano prekę kurios vetė virš 120€.
NEREOKOMENDUOJU SIŲSTIS PER JUOS. Jei turit galimybę - siųskitės per kitas firmas. eshopwedrop už nieką neatsako ir jiems klientas yra tik būdas išsiurbt pinigų.
Atsakyti
Iš JAV siunta turėjo būti gauta sausio pradžioje, o iki šiol dar nepristatyta. Labai nemalonu, kai reikia ieškoti, skambinti, rašyti, priminti, ir kaskart žadama "kitą savaitę planuojama pristatyti", tačiau po to seka dar savaitė, ir t.t. Didžiulė netvarka, nesutvarkytos procedūros bei schemos siuntimui iš JAV šioje įmonėje. Nesuteikia jokių garantijų dėl pristatymo termino, neprisiima atsakomybės po raštiškos pretenzijos pateikimo. Jokiu būdu daugiau per juos nesiųsim ir kitiems nerekomenduojam tokio "serviso". O dabar dar teks per Vartotojų teisių apsaugos tarnybą teisybės ieškoti ir atgauti pinigus, nes siuntos vertė 90 USD. Nesuvokiama, kad šiais laikais įmonė gali taip elgtis ir rizikuoti savo reputacija!
Atsakyti
Tokia pati beda kaip Kestucio. Siuntos Vokietijoj istrigo, ir tylu. jokio informavimo kas kaip, Kaledos praejo, vaikams kitas dovanas teko pirkt. atsakomybes 0. paskutinis kartas kai naudojuosi jusu paslaugomis.
Atsakyti
Prekės įsigytos dar iki jūsų siųstos žinutės apie įmonės problemas Vokietijoje. Dvi siuntos negautos, o alternatyvos bei kažkokių sprendimų nėra. Prarasit nemažą dalį klientų dėl tokio apsileidimo. Kartą jau keitėte adresą Vokietijoje, o dabar jo išvis nebeliko. Tai buvo paskutinis kartas kai naudojausi jūsų paslaugomis. Pereinu pas PirkEU ir kitiems rekomenduoju!
Atsakyti
Nusipirkau prekę iš Ebay parduotuvės Vokietijoje. Gavau informaciją, kad niekaip pristatyti kurjeris negali. Nueinu į paskyrą ir pamatau, kad sandėlys Vokietijoje uždarytas. Trūksta žodžių...
Atsakyti
Naudojausi jais dar kai buvo pirkanglijoje. Dabar eshopwedrop yra tragedija. Siunčia, siuntos dingsta, aiškina, kad žmogiški faktoriai, bet pastoviai kartojasi. Keliauja siuntos palyginus, po to kol išskirsto, tikrai gaila, kaip susigadino paslauga, kurios nenoriu niekam rekomenduoti. Naudojuosi dabar daugiau nei pusę metų pirkeu.lt ir viskas labai gerai. Turėtumėt iš jų imti pavyzdį kaip reikia dirbti.
Atsakyti
GB sandelyje pasimete siunta. Parduotuve patvirtino kad buvo issiusta nurodytu adresu, kurjeriu trackingas rodo, kad pristatyta. El.sistemoj neatsirado. Tai kad bukite atsargus. Kai suzinojo, kad paraso ir priemusiojo vardo nera (nurodyta kad siunta palikta reception), iskart atsisake svarstyti pretenzija. Ir nieko neirodysi, parduotuve tvirtina kad issiusta ir pristatyta nurodytu adresu, eshop nieko negavo:) tai gi mano auskariukus nesioja kazkas kitas!:). Siunciau daznai per sita sandeli, bet tai tikrai buvo paskutinis kartas, tik negerai, kad toks brangus.
Atsakyti
Naujos kainos kyla. Lojalumo jokio.. Pakuotės mokestis tyliu (1.49EUR už kiekvieną pakuote) jeigu siunti 20-30 siuntinių tai bilietas in UK išeina :) Vieno 1kg kaina vid. 4EUR

Taip pat rekomenduojame

Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...
TIROLA
Pilnų ir dalinių krovinių gabenimas

Adresas: Žalgirio g. 112A, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; ekspedijavimas; sandėliavimas; transporto paslaugos.
PASLAUGOS Krovinių pervežimas standartinėmis 13,6 m ilgio puspriekabėmis, refrižeratoriais ir autotraukiniais (didžiakūbėmis); Pilnų ir dalinių krovinių gabenimas iš Rusijos į Europos Sąjungos šalis, taip pat į Norvegiją, Serbiją, Turkiją; Pilnų ir dalinių krovinių gabenimas iš Europos Sąjungos valstybių į Rusiją...
LINĖJA transport
Krovinių gabenimas – ekspedijavimas

Adresas: Didžioji g. 38, LT-57257 Kėdainiai.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas.
KROVINIŲ PERVEŽIMAI Pilni kroviniai Daliniai kroviniai Negabaritiniai kroviniai Birūs kroviniai Temperatūrinių krovinių pervežimas Pabaltijo šalyse PAGRINDINĖS KROVINIŲ KRYPTYS LT – LT Baltijos šalys – PL – Baltijos šalys LT – Baltijos šalys – LT Baltijos šalys – Vakarų Europa – Baltijos šalys TRANSPORTO...
Daroda
Transporto paslaugos | Statybų darbai

Adresas: Raudondvario pl. 150, LT-47174 Kaunas.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; ekspedijavimas; eksportas; fasadas, fasado apdaila; logistikos paslaugos; sienos, lubos; statyba.
UAB „Daroda“- tai profesionali komanda, kasdien pasiruošusi nuvažiuoti daugybę kilometrų tam, kad pristatytume Jūsų produktus į tikslinę vietą ir užtikrintume sklandų tiekimą. Savo veiklą pervežimų srityje vykdome jau ne vienerius metus, o šiandien esame patikimas partneris daugybei kompanijų Lietuvoje ir kitose...
Hegelmann transporte
Individualūs logistikos sprendimai

Adresas: Agronomijos g. 55, LT-47480 Kaunas.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; automobilių pervežimas; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; sandėliavimas.
2004 m. Lietuvoje savo veiklą pradėjo vokiečių kapitalo UAB „Hegelmann Transporte“, kuri priklauso Hegelmann įmonių grupei. Šiandien įmonė įsikūrusi Kaune taip pat turi filialus Vilniuje, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Alytuje. Hegelmann paslaugos Hegelmann Transporte sujungia pervežimą keliais, geležinkeliu, vandeniu...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Roko grupė "Genesis" savo istoriją užbaigia paskutiniu turu
Roko grupė "Genesis" savo istoriją užbaigia paskutiniu turu 09-20 20:44
Rugsėjo 20-ąją koncertu Birmingeme, Jungtinėje Karalystėje (JK), viena iš populiariausių visų laikų roko grupių "Genesis" pradeda savo trijų mėnesių koncertų turą po Jungtinę Karalystę, JAV ir...
EK pirmininkė: elgesys su Prancūzija "nepriimtinas"
EK pirmininkė: elgesys su Prancūzija "nepriimtinas" 09-20 20:39
Su Prancūzija pasielgta "nepriimtinai", kai Australija, Jungtinė Karalystė ir JAV slapta susiderėjo dėl gynybos aljanso, atšaukiančio jos sutartį tiekti povandeninius laivus Kanberai, pirmadienį...
JAV atveria sienas keliautojams iš užsienio
JAV atveria sienas keliautojams iš užsienio 09-20 19:15
Jungtinės Valstijos atšauks pusantrų metų galiojusį kelionių draudimą ir į šalį įsileis visus nuo COVID-19 pasiskiepijusius, testuotus asmenis.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate pasiskiepijęs nuo gripo?

Akcijų kainos

Humana 407,79 +2,16%
Manchester United 17,99 +2,10%
Ford 13,55 +1,12%
Goodyear 16,98 +1,01%
Nokia 5,50 -2,14%
Facebook 364,72 -2,24%
Western Union 20,80 -2,30%
Moody's 370,00 -2,72%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 168,75 +11,04%
Dujos (JAV) 4,05 +6,86%
Kava 4,77 +6,00%
Benzinas 2,24 -0,88%
Auksas 1785,28 -1,25%
Nafta 72,61 0,00%
Jautiena 5,61 +0,36%
Ryžiai 403,00 -2,66%