VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Ermitažas, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Ermitažas

Atsiliepimai apie Ermitažas, UAB

Varle.lt 10€ NUOLAIDOS KODAS ČIA
Parašyk savo nuomonę apie Ermitažas, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Esu labai nusivylusi šia įmone, pirkau per e.parduotuvę, tačiau vis dar laukiu skambučio su paaiškinimu kaip vis tik yra su prekių pristatymu pardavėjas teigia: "Prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8 iki 17 valandos. Prekių pristatymas vykdomas visoje Lietuvos teritorijoje, įskaitant Kuršių Neriją." Tačiau užsakant prekes vadovaujantis nurodymu, kad prekės pristatomos nuo 8 iki 17val. buvau įrašiusi 16val. ko pasekoje 9 val. ryte skambina kurjeris ir sako už 10min pristatysiu prekes, prasideda aiškinimasis (Prekių priimti negaliu, dirbu kitame mieste nei jos pristatomos). Skambinu į Lpexpress, konsultantė nurodo jog ermitažas blogą lipduką atspausdino ir jei šiandien perspausdins prekes gausiu numatytu laiku. Tą dieną žinoma niekas neįvyksta užsakytos buitinės prekės nepasiekia namų. Taip eina antra diena 9 val. ryto skambina kurjeris su tuo pačiu sakiniu. Po kelių min paskambina ermitažo darbuotoja, kuri pareiškia, kad prekės pristatomos iki 12val. Bet juk aiškiai internete parašyta nuo 8 iki 17val.? Lpexpres darbuotoja teigia, kad tik ermitažas gali sutvarkyti šią situaciją VISKAS PADAROMA. TAČIAU SUSISIEKUS SU DARBUOTOJA, JI PASIPIKTINUS PAREIŠKIA, KAD NE JOS PROBLEMA JOG NEGALIU PRIIMTI BUITINĖS TECHNIKOS BET JUK AIŠKIAI PARAŠYTAS JŲ PUSLAPYJE PREKIŲ PRISTATYMO LAIKAS Į KURĮ 8/17 ĮEINA IR 16VAL. galiausiai darbuotoja dar labiau įsiunta pasako, kad kreipsis į savo vadovus į lpexpres vadovus ir pateiks atsakymą, tačiau jau praėjo savaitė jokio atsakymo nieko nėra. Atsiuntė tik sąsk. faktūrą, tačiau vistiek domina kaip viskas turi būti kokia tvarka. Taip ir gaunasi, kad tik aplenkti ir nebepirkti telieka eiti pas konkurentus, kurie lanksčiau į viską žiūri. Nerekomenduoju šio pardavėjo, o darbuotojai reikėtų daugiau supratimo ir su bendradarbiaujančia įmone susitarimo kaip viskas vyksta, o ne vienas apie šaukštus kitas apie taukus.
Atsakyti
Mieli pirkėjai, jeigu UAB „Ermitažas“ pavėlavo atsakyti į pretenzijas dėl prekių ar paslaugų per 14 kalendorinių dienų, praneškite Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (VVTAT) www.vvtat.lt
Lapkričio mėnesį Vartotojų teisių apsaugos tarnyba yra patvirtinusi du pažeidimai dėl pretenzijų nagrinėjimo terminų nesilaikymo ir UAB „Ermitažui“ gresia bauda nuo 250 iki 2500 eur. Pažeidimus UAB „Ermitažas“ įvardino kaip žmogiškąją klaidą. Mano nuomone, tai vienas didesnių vartotojų teisių pažeidimų, tad netylėkite ir praneškite, net jei problemas ir išsprendė vėliau.
Asmeniškai po šios patirties linkiu pirkti kitur arba apsišarvuoti kantrybe sprendžiant incidentus su UAB „Ermitažas“.
Atsakyti
Eilinį kartą esu nusivylusi Ermitažo prekybos centro darbuotojais, bet šį kartą - ypatingai.
2020 11 21 d. internetu iš Ermitažo pirkau keletą prekių, mama tuo pačiu išsirinko patalynės užvalkalų komplektą. Ieškojo dydžio 150x200 cm., bet neapsižiūrėjo ir užsisakė 150x210 cm. Žinau, kad mano prašymas grąžinti nusipirktą tinkamos kokybės patalynės užvalkalų komplektą gali būti tenkinamas tik tada, kai pardavėjas sutinka ir dėl to kituose prekybos centruose nėra kilę problemų (prieš kelis metus teko grąžinti 2 patalynės reikmenų prekes). Bet Ermitaže viskas kitaip. 2020 11 27 d. apie 18.30 val. priėjus prie Kaune, Pramonės pr. 6b esančio Ermitažo prekių gražinimo langelio darbuotoja apžiūrėjo prekę (ji buvo idealios būklės, tokia, kaip pirkta, neišpakuota), padvejojo, pabumbėjo, kad dėl mūsų netyčia pasirinkto netinkamo komplekto dydžio priimti neprivalo ir pakvietė kitą darbuotoją, kaip ji sakė, konsultantę. Tos atėjusios pakviestosios personos pirmas klausimas man buvo: "Tai ką, nemokat skaityti?" Buvau priblokšta. Mandagiai paaiškinau, kad patalynę internete rinkosi vyresnio amžiaus, 70 metų amžiaus mama. Tada ta persona pasisuko į prie langelio dirbusią ją kvietusią darbuotoją ir sako: "Vyresnio amžiaus mama, cha cha, tikrai netikiu, kad moka internetu naudotis." Dar įsikišo apsaugos darbuotojas, pradėjo kišti į akis prekių grąžinimo taisykles, nesilaikė pandemijos metu būtino saugaus atstumo. Paprašiau apsaugos darbuotojo ir konsultantės prisistatyti, pasakyti savo vardus ir pavardes. Apsaugos darbuotojo pažymėjimo prisisegęs nebuvo, vadinama konsultantė savąjį slėpė po užsegtu megztiniu. Po mano prašymo apsaugos darbuotojas pasišalino, "konsultantė" tiesiog pabėgo. Likau įžeista aš ir mano mama, nuotaika ilgam sugadinta. Kultūringu bendravimu Ertimažo darbuotojai nepasižymėjo niekada, bet vakar buvo pasiekta viršūnė. Kiek tekę lankytis, konsultantai dažniausiai nemandagūs, viskuo nepatenkinti, pasiteiravus, ar galima paklausti patarimo, dažniausiai atsakoma "NE". O jeigu ir pabando konsultuoti, dažniausiai jiems tai nepavyksta, tiesiog neišmano savo darbo.
Atsakyti
Brigita 2020-11-21 11:58:36
Apsaugos bendravimas tragiškas. Suprantu Covid ir taisyklės tai paaiskink žmoniems kur eiti ir ka daryti o ne bandant užeiti kaip paaiškėjo ne pro tą puse ŗėk per visą parduotuvę KUR LENDI MARŠ Į APAČIĄ. Atsiprašau ar taip normalu bendrauti su klientu???
Skaitykite stenduose kas parašyta o neikite per kasas ir nedarykite spūsčių karantinas vyksta šalyje. Pats buvau ta diena ir tik pabandęs užeiti man paaiškino kodėl apsaugos darbuotojas. Bet jei jūs lendate tai yra labai nemandagu
Atsakyti
Apsaugos bendravimas tragiškas. Suprantu Covid ir taisyklės tai paaiskink žmoniems kur eiti ir ka daryti o ne bandant užeiti kaip paaiškėjo ne pro tą puse ŗėk per visą parduotuvę KUR LENDI MARŠ Į APAČIĄ. Atsiprašau ar taip normalu bendrauti su klientu???
Vykintas Šaknys
2020-11-21 11:40:46 IP 2g44eh1f
Atsakyti
Labai nusivyliau niekada nebepirksiu, pirkau internetu, preke gavau su atplėšta dėžute patikrinus tuščia eiga pasigirdo puftelejimas nors kampinis šlifuoklis veikia... ermitražo darbuotojai bandė klaidint kad negaliu gražint prekės nes tai elektrotechnika, vėliau pasitaisė kad tokios gražinamos tempė laika vis sakydavo kad vėliau sužinos galiausia gavau atsakyma kad turiu kreiptis i garantini ir siūst patikrinimui... Nepatariu niekam prasidėt su tokiais pardavėjais jeigu situacija neisispres tikrai kreipsiuos i spauda, esu tikras kasnors norės išspausdint mano istorija esu tikras tokiu pardavėju internete tikrai nevienas.... Būkit labai atsargus pirkdami ermitraže!!!
Atsakyti
Lina 2020-11-17 22:19:10
Klaipėdos ermitaže atvežus gražinti prekę, prieš tai paskambinus i Vilnių pasitikslinti ar galime gražinti prekę neišsaugojus dėžutės ir gavus atsakymą kad taip prekė bus primta ir gražinti pinigėliai atvykome į ermitažą, Prekę supakavome tvarkingai, tačiau prekių gražinime dirbusi pardavėja Rasa, pareiškė kad prekės nepriims, ir kad as jai gadinu nervus, atėjusi vadybininkė Lina taipogi pasakė kad prekės nepriims, nes neturi kur jos padėti ir Vilniaus darbuotojus isvadino negražiais žodžiais berods begalviais.Priėjusi maloni darbuotoja iš administracijos vardo nežinau, pasakė kad padarytų prekės gražinimą, vadybininkė tylėjo ir maniau kad viskas išsisprendė, tačiau nuėjus tai darbuotojai vadybininkė vėl pareiškė nieko nebus prekės nepriimsiu.Parduotuvėje buvo nemažai žmonių, visi klausėsi pardavėjos ir vadybininkės labai, labai keisto bendravimo.
Sveiki, Lina. Apgailestaujame dėl tokios nemalonios situacijos ir patirtų rūpesčių. Prašome susisiekti su mumis el. paštu: klientams@ermitazas.lt

Gražios dienos.
Ermitažo komanda
Atsakyti
Klaipėdos ermitaže atvežus gražinti prekę, prieš tai paskambinus i Vilnių pasitikslinti ar galime gražinti prekę neišsaugojus dėžutės ir gavus atsakymą kad taip prekė bus primta ir gražinti pinigėliai atvykome į ermitažą, Prekę supakavome tvarkingai, tačiau prekių gražinime dirbusi pardavėja Rasa, pareiškė kad prekės nepriims, ir kad as jai gadinu nervus, atėjusi vadybininkė Lina taipogi pasakė kad prekės nepriims, nes neturi kur jos padėti ir Vilniaus darbuotojus isvadino negražiais žodžiais berods begalviais.Priėjusi maloni darbuotoja iš administracijos vardo nežinau, pasakė kad padarytų prekės gražinimą, vadybininkė tylėjo ir maniau kad viskas išsisprendė, tačiau nuėjus tai darbuotojai vadybininkė vėl pareiškė nieko nebus prekės nepriimsiu.Parduotuvėje buvo nemažai žmonių, visi klausėsi pardavėjos ir vadybininkės labai, labai keisto bendravimo.
Atsakyti
Vilija 2020-11-08 09:29:02
Darbuotojai arba nemotyvuoti, arba pervargę. Konsultantų bendravimas tragiškas, nėra suinteresuoti padėti. Trūksta darbo su klientais įgūdžių. Priėjus paklaust, kur kas gali padėti vienu ar kitu klausimu, pasako nepadėsiu. Matot 24 salelę, ten ieškokit konsultanto. Gerai, radau. Bet antipatija baisi. Tokiam darbuotojui dirbt tik visuomenei naudingus darbus, kur su niekuo bendrauti nereiketų. Ačiū.
Sveiki, Vilija. Apgailestaujame dėl tokios nemalonios situacijos. Būtume dėkingi, jeigu apie tai parašytumėte mums detaliau el. paštu: klientams@ermitazas.lt

Gražaus vakaro
Ermitažo komanda
Atsakyti
Pirkėja 2020-11-09 21:38:45
E. parduotuvė puikiai išsprendė iškilusią situaciją, malonios ir kantrios darbuotojos skambinant į klientų aptarnavimą. Dėkoju Jums. Apsipirkinėjant Šiaulių Ermitaže puikus aptarnavimas, supratingi ir kompetentingi darbuotojai, visad paaiškins, patars.
Sveiki. Dėkojame Jums už tokį malonų atsiliepimą, perduosime savo kolektyvui. Stengiamės visuomet padėti klientui. Tikimės malonių įspūdžių apsiperkant Ermitaže ir ateityje.

Gražaus vakaro.
Ermitažo komanda
Atsakyti
Arvydas 2020-11-06 15:56:48
Sveiki pirkau laminuotas grindis ir sugadinau ar prituko nera reikšmes dvi lenteles nuvykus i parduotuve pardavejas koncultantas paaiškino, kad dvieju lenteliu neparduoda tik pokais ar tai tiesa ? Jei taip kodel rašot kaina kvadrato o ne poko ?
Sveiki, Arvydai. Laminatą parduodame išties tik pakuotėmis. Internetiniame puslapyje kaina nurodyta m2, tačiau parduodama pakuotėmis ir nurodoma m2 kiekis pakuotėje. Atsiprašome, jeigu informacija Jums pasirodė klaidinanti. Jeigu turėsite daugiau klausimų, galite parašyti mums el. paštu: klientams@ermitazas.lt.

Gražaus vakaro.
Ermitažo komanda
Atsakyti
E. parduotuvė puikiai išsprendė iškilusią situaciją, malonios ir kantrios darbuotojos skambinant į klientų aptarnavimą. Dėkoju Jums. Apsipirkinėjant Šiaulių Ermitaže puikus aptarnavimas, supratingi ir kompetentingi darbuotojai, visad paaiškins, patars.
Atsakyti
Darbuotojai arba nemotyvuoti, arba pervargę. Konsultantų bendravimas tragiškas, nėra suinteresuoti padėti. Trūksta darbo su klientais įgūdžių. Priėjus paklaust, kur kas gali padėti vienu ar kitu klausimu, pasako nepadėsiu. Matot 24 salelę, ten ieškokit konsultanto. Gerai, radau. Bet antipatija baisi. Tokiam darbuotojui dirbt tik visuomenei naudingus darbus, kur su niekuo bendrauti nereiketų. Ačiū.
Atsakyti
Sveiki pirkau laminuotas grindis ir sugadinau ar prituko nera reikšmes dvi lenteles nuvykus i parduotuve pardavejas koncultantas paaiškino, kad dvieju lenteliu neparduoda tik pokais ar tai tiesa ? Jei taip kodel rašot kaina kvadrato o ne poko ?
Atsakyti
Kažkas yra baisaus su Ermitažo parduotuve. Kavos aparatas nupirktas 09.18 d. brokuotas pasirodo, du kartus vežtas tvarkyti ir vėl bėga vanduo. Tai ką reikia daryti, kad būtų grąžinti pinigai, kiek galima tvarkyti ir siuntinėti pirmyn atgal.
Atsakyti
Saulius 2020-10-19 21:51:41
Nepasimaukit ant ju nuolaidu.Skelbia ermitazas, kad iki spalio 20 ten daug prekiu akcijos visokios.Taciau realiai visoms prekems uzdetos netikros, siaubingai uzkeltos pradines kainos, o tada nuolaida. Va pas juos perforatorius nuolaida nuo 189 euru iki 99 euru, atrodo puiku, bet ivedi modeli i kainos.lt ar kaida24.lt ir ismeta, kad realiai visose kitose parduotuvese kainos tos pacios, kai kur net mazesnes bejokiu nuolaidu. Pasiziurejau dar kokiau 20 prekiu, 19 is 20 tas pats. Gaila, kad nera istatymu pries tokias nesamones, nes siaip reiktu milijonines baudas jiems israsyt uz toki zmoniu mulkinimima. Vienas is daugybes pvz. norint isitikinti ju tinklalapi paieskokite perforatoriaus Makita HR140DZ (nuo 189 iki 99) ir taip pat iveskite i kainos.lt ir palyginkite kainas.
Gyvename laisvoje rinkoje, todėl pardavėjas gali dėti tokią kainą, kokią jis nusistato. Jūsų reikalas pirkti arba nepirkti. Nesuprantu kodėl jūs piktinatės? Nepatinka kaina - einate pirkti kitur. Savo komentaru parodėte, kad esate mažvaikis.
Atsakyti
Tragedija. Rodo, kad prekes likutis 60 vnt+. Uzsakius po keliu dienu pranesa, kad neturi. Pinigu grazinti neskuba. Labai nepatikima, nerekomenduoju.
Atsakyti
Dale 2020-10-20 18:37:23
Laba diena,
Norėjau pasiteirauti ir pareikšti labai didelį nepasitenkinimą Šiauliu m Ermitažo parduotuve, o konkrečiai informacijos skyrius. Su mama pirkome kavos kapsulinį aparatą, kuris kitą dieną jau pradėjo leisti vandenį. Kadangi gyvename Radviliškyje tai turėjome vykti į Šiaulius, kad grąžinti ar bent jau pakeisti prekę. Nuvykus pasakė, kad prekė bus vežama tvarkyti ir bus susisiekta kada sutvarkis ir pristatis vėl į Ermitažą. Po dviejų savaičiu kavos aparatas kaip mums pranešė buvo sutvarkytas ir atvykti pasiimti. Važiuojame vėl į Šiaulius po darbų pasiimti sutvarkyto aparato ir kitą dieną pasitaisius kavos vėl tas pats bėga vanduo. Trečia syki važiuojame į Ermiražą jau su ta mintim, kad tikrai už nekokybišką prekė bus grąžinti pinigai ir ką vėl išgirstame, kad vėl bus vežamas tvarkyti, kai sutvarkis susisieks. Kažkas yra baisaus kai aparato vertė 50 eur ir tiek reikia vargti dėl pinigų grąžinimo. Visose parduotuvėse nekokybišką prekę priima be problemu ir grąžina pinigus.
Laba diena,
Atsiprašome dėl patirtų rūpesčių. Prašome dėl šios situacijos parašyti mums el. paštu: klientams@ermitazas.lt. Tikimės rasti geriausią sprendimą Jums.

Ermitažas
Atsakyti
Dale 2020-10-20 18:37:23
Laba diena,
Norėjau pasiteirauti ir pareikšti labai didelį nepasitenkinimą Šiauliu m Ermitažo parduotuve, o konkrečiai informacijos skyrius. Su mama pirkome kavos kapsulinį aparatą, kuris kitą dieną jau pradėjo leisti vandenį. Kadangi gyvename Radviliškyje tai turėjome vykti į Šiaulius, kad grąžinti ar bent jau pakeisti prekę. Nuvykus pasakė, kad prekė bus vežama tvarkyti ir bus susisiekta kada sutvarkis ir pristatis vėl į Ermitažą. Po dviejų savaičiu kavos aparatas kaip mums pranešė buvo sutvarkytas ir atvykti pasiimti. Važiuojame vėl į Šiaulius po darbų pasiimti sutvarkyto aparato ir kitą dieną pasitaisius kavos vėl tas pats bėga vanduo. Trečia syki važiuojame į Ermiražą jau su ta mintim, kad tikrai už nekokybišką prekė bus grąžinti pinigai ir ką vėl išgirstame, kad vėl bus vežamas tvarkyti, kai sutvarkis susisieks. Kažkas yra baisaus kai aparato vertė 50 eur ir tiek reikia vargti dėl pinigų grąžinimo. Visose parduotuvėse nekokybišką prekę priima be problemu ir grąžina pinigus.
Laba diena. Apgailestaujame dėl patirtų rūpesčių. Prašome dėl šios situacijos parašyti mums el. paštu: klientams@ermitazas.lt. Pasistengsime rasti geriausią sprendimą.

Gražios dienos
Ermitažo komanda
Atsakyti
Laba diena,
Norėjau pasiteirauti ir pareikšti labai didelį nepasitenkinimą Šiauliu m Ermitažo parduotuve, o konkrečiai informacijos skyrius. Su mama pirkome kavos kapsulinį aparatą, kuris kitą dieną jau pradėjo leisti vandenį. Kadangi gyvename Radviliškyje tai turėjome vykti į Šiaulius, kad grąžinti ar bent jau pakeisti prekę. Nuvykus pasakė, kad prekė bus vežama tvarkyti ir bus susisiekta kada sutvarkis ir pristatis vėl į Ermitažą. Po dviejų savaičiu kavos aparatas kaip mums pranešė buvo sutvarkytas ir atvykti pasiimti. Važiuojame vėl į Šiaulius po darbų pasiimti sutvarkyto aparato ir kitą dieną pasitaisius kavos vėl tas pats bėga vanduo. Trečia syki važiuojame į Ermiražą jau su ta mintim, kad tikrai už nekokybišką prekė bus grąžinti pinigai ir ką vėl išgirstame, kad vėl bus vežamas tvarkyti, kai sutvarkis susisieks. Kažkas yra baisaus kai aparato vertė 50 eur ir tiek reikia vargti dėl pinigų grąžinimo. Visose parduotuvėse nekokybišką prekę priima be problemu ir grąžina pinigus.
Atsakyti
Nepasimaukit ant ju nuolaidu.Skelbia ermitazas, kad iki spalio 20 ten daug prekiu akcijos visokios.Taciau realiai visoms prekems uzdetos netikros, siaubingai uzkeltos pradines kainos, o tada nuolaida. Va pas juos perforatorius nuolaida nuo 189 euru iki 99 euru, atrodo puiku, bet ivedi modeli i kainos.lt ar kaida24.lt ir ismeta, kad realiai visose kitose parduotuvese kainos tos pacios, kai kur net mazesnes bejokiu nuolaidu. Pasiziurejau dar kokiau 20 prekiu, 19 is 20 tas pats. Gaila, kad nera istatymu pries tokias nesamones, nes siaip reiktu milijonines baudas jiems israsyt uz toki zmoniu mulkinimima. Vienas is daugybes pvz. norint isitikinti ju tinklalapi paieskokite perforatoriaus Makita HR140DZ (nuo 189 iki 99) ir taip pat iveskite i kainos.lt ir palyginkite kainas.
Atsakyti
Rita Marozienė 2020-10-16 19:44:32
Spalio 15 d. Kaune, Raudondvario plento ermitaže kasininkė 40087 3 neteisingai suskaičiavo mokėstį už keramines sienų plyteles MOSAIC SQUARE GRIS, 20×60 cm, kaina 7, 19 € už kv.m. 13 dėžučių po 0.96m2 man kainavo 100, 95 €. Deja, apsižiūrėjau, kai grįžau namo. Mane apvogė. Gal norite nors į ermitažo nuolaidų kortelę pervesti mano pinigus 11, 2 €?
Sveiki, Rita. Jeigu susidūrėte su kainų neatitikimu, prašome susisiekti su mumis el. paštu: klientams@ermitazas.lt

Ermitažo komanda
Atsakyti
Hm 2020-10-19 08:49:56
Pasitikrinkite kiek pagal fakta dezuteje plyteliu - nesutampa logiskai skaiciai.

Jeigu pakuoteje 9 vnt tai kvadratura bus 1.08m2
Jeigu pakuotėje 8 vnt tai dezeje 0.96 m2
Ačiū, supratau.
Atsakyti
Rita 2020-10-17 17:36:08
Taip
Pasitikrinkite kiek pagal fakta dezuteje plyteliu - nesutampa logiskai skaiciai.

Jeigu pakuoteje 9 vnt tai kvadratura bus 1.08m2
Jeigu pakuotėje 8 vnt tai dezeje 0.96 m2
Atsakyti
Lukas 2020-10-17 16:45:06
Ar tikrai dėžutė 0.96m2
Taip
Atsakyti
Rita Marozienė 2020-10-16 19:44:32
Spalio 15 d. Kaune, Raudondvario plento ermitaže kasininkė 40087 3 neteisingai suskaičiavo mokėstį už keramines sienų plyteles MOSAIC SQUARE GRIS, 20×60 cm, kaina 7, 19 € už kv.m. 13 dėžučių po 0.96m2 man kainavo 100, 95 €. Deja, apsižiūrėjau, kai grįžau namo. Mane apvogė. Gal norite nors į ermitažo nuolaidų kortelę pervesti mano pinigus 11, 2 €?
Ar tikrai dėžutė 0.96m2
Atsakyti
Spalio 15 d. Kaune, Raudondvario plento ermitaže kasininkė 40087 3 neteisingai suskaičiavo mokėstį už keramines sienų plyteles MOSAIC SQUARE GRIS, 20×60 cm, kaina 7, 19 € už kv.m. 13 dėžučių po 0.96m2 man kainavo 100, 95 €. Deja, apsižiūrėjau, kai grįžau namo. Mane apvogė. Gal norite nors į ermitažo nuolaidų kortelę pervesti mano pinigus 11, 2 €?
Ermitažo komanda
2020-10-12 11:34:47 IP 66hok8a6
Atsakyti
Man 2020-10-12 11:01:58
Nors ir man nelabai malonu bet nusprendziau pranesti apie Jusu darbuotoja Violeta, todel kad gal but nezinot kad dirba tarp Jusu tokia nemandagi darbuotoja, kuri dirba kasoj antram aukste Ermitaze, prasau atkreipti demesi i jos darba i bendravima su klientais. Pranesu Jums del to, kad cia buvo ne pirmas kartas. I nuo pirmo karto nekas nepasikeite.Deja.
Laba diena,
Perduosime parduotuvės atsakingiems asmenims, kad daugiau tokia situacija nepasikartotų. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.

Gražios dienos
Ermitažo komanda
Atsakyti
Nors ir man nelabai malonu bet nusprendziau pranesti apie Jusu darbuotoja Violeta, todel kad gal but nezinot kad dirba tarp Jusu tokia nemandagi darbuotoja, kuri dirba kasoj antram aukste Ermitaze, prasau atkreipti demesi i jos darba i bendravima su klientais. Pranesu Jums del to, kad cia buvo ne pirmas kartas. I nuo pirmo karto nekas nepasikeite.Deja.
Atsakyti
Jonavos ermitaze norejau nusipirkti maisa cemento ir nepasiemiau vėzimėlio, galvojau pasiimsiu per prekiu atidavimo vartus. Konsultantas isgirdes, kad reikia vieno maiso pasiule nusinesti ji iki kasu rankose, nes jis nesivargins israsynet vieno maiso ir neatidarynes vartu, kad pasikraut ji tiesiai i masina. Esu galutinai nusivyles sitos parduotuves konsultantais...Arba ju amziais nera, o jeigu randi tai matos, kad pas zmones visiskai nera noro dirbti ir kompetencijos padeti. Manau Jusu parduotuves aptarnavimas yra prasciausias Jonavoje.
Atsakyti
Rasa 2020-10-07 23:44:58
Esu labai nusivylusi internetine Ermitažo prekyba! Nusižiūrėjome šaldytuvą su akcija, o pasirodo, tos prekės net neįmanoma įsidėti į pirkinių krepšelį. Paskambinus ir paklausus, kaip nusipirkti prekę-atsakymas buvo, jog negalima. Tai kodėl išvis tada įdėta prekė su nuolaida galiojančia tik internetu, jei jos neįmanoma įsigyti?!
Laba diena,
Gaila, kad susidūrėte su nesklandumais, šiuo metu ši problema yra sprendžiama. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.

Gražios dienos
Ermitažo komanda
Atsakyti
Esu labai nusivylusi internetine Ermitažo prekyba! Nusižiūrėjome šaldytuvą su akcija, o pasirodo, tos prekės net neįmanoma įsidėti į pirkinių krepšelį. Paskambinus ir paklausus, kaip nusipirkti prekę-atsakymas buvo, jog negalima. Tai kodėl išvis tada įdėta prekė su nuolaida galiojančia tik internetu, jei jos neįmanoma įsigyti?!
Atsakyti
Siais laikais skaityt kas parasyta muset yra prabanga.. :)
Atsakyti
Vida 2020-10-01 18:35:44
Nesupratau, kam skelbiama, kad galima gauti pranešimą apie gautą pageidaujamą prekę, jeigu niekas nesiruošia pranešti.Pritrūko grindų laminato, kurį buvau pirkusi Klaipėdos Ermitažo parduotuvėje, bet tuo metu laikinai nebebuvo prekyboje.Parašiau el.laišką, kad noriu gauti pranešimą, kai tik atsiras prekė.Gavau malonų atsakymą, kad iškart bus pranešta.Tai gerai, kad pati stebėjau intenetu.Laminatas jau nupirktas ir sudėtas, bet pranešimo taip ir negavau.
Laba diena, Vida
Gaila, kad susidūrėte su nesklandumais. Kartais Ermitažo laiškai gali nepasiekti Jūsų pašto dėžutės dėl reklaminių laiškų blokavimo. Atsiprašome jei tai sukėlė Jums nepatogumų.

Gražios dienos
Ermitažo komanda
Atsakyti
Ermitažas, UAB 2020-10-01 10:47:25
Sveiki, Modestai
Apgailestaujame, kad susidūrėte su nesklandumais. Maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo el.paštu: klientams@ermitazas.lt

Gražios dienos
Ermitažo komanda
Tai gal pasivarginkit jus susisiekti vietoj autimatiniu zinuciu siuntinejimo. Vadybos direktoriui nuimciau atlygima uz toki sudo malima. Bet aisku apyvartos skaiciai svarbiau, nei nepatenkinti klientai.
Atsakyti
Nesupratau, kam skelbiama, kad galima gauti pranešimą apie gautą pageidaujamą prekę, jeigu niekas nesiruošia pranešti.Pritrūko grindų laminato, kurį buvau pirkusi Klaipėdos Ermitažo parduotuvėje, bet tuo metu laikinai nebebuvo prekyboje.Parašiau el.laišką, kad noriu gauti pranešimą, kai tik atsiras prekė.Gavau malonų atsakymą, kad iškart bus pranešta.Tai gerai, kad pati stebėjau intenetu.Laminatas jau nupirktas ir sudėtas, bet pranešimo taip ir negavau.
Atsakyti
Modestas 2020-10-01 10:13:32
Kad imonei info telefonas kuriuos 2 valandad negalima priskambinti? Lankstumo 0. Prekes nerezervuoja atsiskaitant grynais.
Sveiki, Modestai
Apgailestaujame, kad susidūrėte su nesklandumais. Maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo el.paštu: klientams@ermitazas.lt

Gražios dienos
Ermitažo komanda
Atsakyti
Kad imonei info telefonas kuriuos 2 valandad negalima priskambinti? Lankstumo 0. Prekes nerezervuoja atsiskaitant grynais.
Atsakyti
Pranciškus Šmukšta 2020-09-30 10:48:14
Nekompetetingi dažų maišymo skyriaus darbuotojai, pagamino dažus pagal tą patį kodą skirtingų spalvų, nes pasirodo vienas dirba su vienu aparatu kitas su kitu, ko pasėkoje patyriau nemažai nuostolių dėl naujų dažų pirkimo ir perdažymo
Maloniai prašome susisiekti su mumis el.paštu klientams@ermitazas.lt ir kartu bandysime surasti sprendimą.

Geros dienos
Ermitažo komanda
Pranciškus Šmukšta
2020-09-30 10:48:14 IP 5f4sp6nq
Atsakyti
Nekompetetingi dažų maišymo skyriaus darbuotojai, pagamino dažus pagal tą patį kodą skirtingų spalvų, nes pasirodo vienas dirba su vienu aparatu kitas su kitu, ko pasėkoje patyriau nemažai nuostolių dėl naujų dažų pirkimo ir perdažymo
Atsakyti
Diana 2020-09-29 12:06:29
Laba diena
Rugsėjo 26d. lankėmės "Ermitaže" Kaune Raudondvario pl. 131. Likom labai patenkinti maloniu aptarnavimu,
Visą išsamę informaciją, pasiūlymus ir patarimus mums suteikė konsultantas Edgaras. Visiems rekomenduoju šį konsultantą, puikiai išmanantis savo sritį tai: dažai, grindys, tapetai. Didelis AČIŪ Edgarui.
Visas transportavimo problemas maloniai suderino ir išsprendė vadovė Giedrė. Didelis jai AČIŪ.
Informacijos skyriuje dirbantis konsultantas Egidijus suteikė visą informaciją apie prekių pristatymą.
Iš viso šaunaus kolektyvo išskirtau tik 2 darbuotojus tai:
Neringa pardavėja-konsultantė kuri informacijos skyriuje stovi visa pasipūtus ir nepatenkinta ir prie "durų" dirbantis pagyvenęs su akiniais vyras kuris visiškai nekreipia dėmesio ir tik iš 3 karto atsako" NETURIU LAIKO".
VISAM ŠAUNIAM KOLEKTYVUI SAKOM AČIŪ IR SĖKMĖS JŪSŲ SUNKIAM DARBE.
Laba diena, Diana. Dėkojame Jums už tokį gražų atsiliepimą! Būtinai perduosime Kauno Raudondvario pl. Ermitažo parduotuvės darbuotojams. Lauksime Jūsų apsiperkant pas mus ir ateityje.

Ermitažo komanda
Atsakyti
Laba diena
Rugsėjo 26d. lankėmės "Ermitaže" Kaune Raudondvario pl. 131. Likom labai patenkinti maloniu aptarnavimu,
Visą išsamę informaciją, pasiūlymus ir patarimus mums suteikė konsultantas Edgaras. Visiems rekomenduoju šį konsultantą, puikiai išmanantis savo sritį tai: dažai, grindys, tapetai. Didelis AČIŪ Edgarui.
Visas transportavimo problemas maloniai suderino ir išsprendė vadovė Giedrė. Didelis jai AČIŪ.
Informacijos skyriuje dirbantis konsultantas Egidijus suteikė visą informaciją apie prekių pristatymą.
Iš viso šaunaus kolektyvo išskirtau tik 2 darbuotojus tai:
Neringa pardavėja-konsultantė kuri informacijos skyriuje stovi visa pasipūtus ir nepatenkinta ir prie "durų" dirbantis pagyvenęs su akiniais vyras kuris visiškai nekreipia dėmesio ir tik iš 3 karto atsako" NETURIU LAIKO".
VISAM ŠAUNIAM KOLEKTYVUI SAKOM AČIŪ IR SĖKMĖS JŪSŲ SUNKIAM DARBE.
Atsakyti
Laura Urbonienė 2020-09-26 16:40:31
Laba diena.
Rugsėjo 25d. apie 11:00 lankėmės Kauno Pramonės pr. Ermitaže. Ieškojome diena-naktis roletų, tačiau paklausus konsultantė nurodė tik 3 rūšis. Esame pirkę ir ankščiau, taigi pagal prekės kodą reikiamą prekę radome patys, t.y. roletą diena-naktis, kuris anot konsultantės buvo vienasluoksnis roletas. To pasekoje, praleidome apie 1 valandą "Googlindami" apie Jūsų roletų pasiūlą, ir tas vienasluoksnis roletas pasirodo buvo mums reikiamas diena-naktis.
Nesistebime dėl roletų pasiūlos stokos, dėl klaidingos informacijos kurią suteikė konsultantė. Manau daug daugiau žmonių pirktų roletus diena -naktis, jei žinotų kad tokių iš tiesų yra.
Apgailestaujame, kad susidūrėte su nesklandumais apsiperkant Mūsų parduotuvėje. Jūsų pastabas būtinai perduosime atsakingiems asmenims. Maloniai prašome susisiekti su mumis el.paštu klientams@ermitazas.lt ir kartu bandysime surasti sprendimą.

Geros dienos
Ermitažo komanda
Laura Urbonienė
2020-09-26 16:43:59 IP 7fip43a
Atsakyti
Laura Urbonienė 2020-09-26 16:40:31
Laba diena.
Rugsėjo 25d. apie 11:00 lankėmės Kauno Pramonės pr. Ermitaže. Ieškojome diena-naktis roletų, tačiau paklausus konsultantė nurodė tik 3 rūšis. Esame pirkę ir ankščiau, taigi pagal prekės kodą reikiamą prekę radome patys, t.y. roletą diena-naktis, kuris anot konsultantės buvo vienasluoksnis roletas. To pasekoje, praleidome apie 1 valandą "Googlindami" apie Jūsų roletų pasiūlą, ir tas vienasluoksnis roletas pasirodo buvo mums reikiamas diena-naktis.
Nesistebime dėl roletų pasiūlos stokos, dėl klaidingos informacijos kurią suteikė konsultantė. Manau daug daugiau žmonių pirktų roletus diena -naktis, jei žinotų kad tokių iš tiesų yra.
plius, jie ekspozicijoje įmontuoti klaidinančiai, vienu sluoksniu.
Laura Urbonienė
2020-09-26 16:40:31 IP 7fip43a
Atsakyti
Laba diena.
Rugsėjo 25d. apie 11:00 lankėmės Kauno Pramonės pr. Ermitaže. Ieškojome diena-naktis roletų, tačiau paklausus konsultantė nurodė tik 3 rūšis. Esame pirkę ir ankščiau, taigi pagal prekės kodą reikiamą prekę radome patys, t.y. roletą diena-naktis, kuris anot konsultantės buvo vienasluoksnis roletas. To pasekoje, praleidome apie 1 valandą "Googlindami" apie Jūsų roletų pasiūlą, ir tas vienasluoksnis roletas pasirodo buvo mums reikiamas diena-naktis.
Nesistebime dėl roletų pasiūlos stokos, dėl klaidingos informacijos kurią suteikė konsultantė. Manau daug daugiau žmonių pirktų roletus diena -naktis, jei žinotų kad tokių iš tiesų yra.
Atsakyti
Saulius 2020-09-21 15:26:00
Laba diena. Norėčiau paklausti, kada bus tvarka Kauno Pramonės pr. Ermitaže. Vadybininkai neatlieka pareigų: krautuvės prekės neatitinka prekių pateiktų internetiniame puslapyje (tikrinant likučius parduotuvėje). Atvykus pirkti, jų ir su žiburiu nesurasi. Konsultantų salėje kaip ir nėra. Vien pagalbiniai arba tik vienas mokinys visai salei, kuris nelabai dar gaudosi. Jeigu pagauni konsultantą, tai atsimušinėja istorijomis, kad pasijunti kvailiu iš dykumos, kuris nesupranta esminių dalykų. Tokiu darbu ir atsinešimu į klientus jūs išvarote juos pas konkurentus šalimais. Gėda taip dirbti.
Sveiki, Sauliau. Apgailestaujame, kad teko susidurti su tokiais nesklandumais. Maloniai prašome susisiekti su mumis el.paštu klientams@ermitazas.lt, kad galėtume detaliau išsiaiškinti šią situaciją.

Ermitažo komanda
Atsakyti
Laba diena. Norėčiau paklausti, kada bus tvarka Kauno Pramonės pr. Ermitaže. Vadybininkai neatlieka pareigų: krautuvės prekės neatitinka prekių pateiktų internetiniame puslapyje (tikrinant likučius parduotuvėje). Atvykus pirkti, jų ir su žiburiu nesurasi. Konsultantų salėje kaip ir nėra. Vien pagalbiniai arba tik vienas mokinys visai salei, kuris nelabai dar gaudosi. Jeigu pagauni konsultantą, tai atsimušinėja istorijomis, kad pasijunti kvailiu iš dykumos, kuris nesupranta esminių dalykų. Tokiu darbu ir atsinešimu į klientus jūs išvarote juos pas konkurentus šalimais. Gėda taip dirbti.
Atsakyti
Tomas 2020-09-19 14:14:55
Negana to, kad siuntineja po visas parduotuves nor prekiu likuti parduotuvej rodo, tai dar konsultantai pasiulo preke susirast paciam. Radus preke, kuri yra brokuota ir grazinta uz kaina 32.99 (aisku geriau butu rast gera nes ju likutis yra), pasiulo padaryt kaina 40 euru tai auksciau uz akiplesiskuma... Ir ka isvazineji visa Kauna ir lieki be prekes... O likutis parduotuvej yra... Sustvarkykit sistema, kad nereiktu varkt klientam.
Sveiki, Tomai, Apgailestaujame, kad teko susidurti su tokiais nesklandumais. Maloniai prašome susisiekti su mumis el.paštu klientams@ermitazas.lt, kad galėtume detaliau išsiaiškinti šią situaciją.

Geros dienos
Ermitažo komanda
Atsakyti
Ernesta 2020-09-20 09:26:56
Sveiki, nusivylusi ir aš Ermitažo aptarnavimu.
Pirkau tokią lentyną, bet išardžius pakuotę pastebėjom kad nėra jokių varžtelių skirtų sutvirtinimui. Susisiekiau su aptarnavimo skyriumi. Atsiuntė tel nr. ir pasiūlė pasiskambinti tiesiai į rampa kurioje išduodamos prekės. Prisiskambinti pavyko iš 4 karto, bet atsiliepusi moteriškė man nespėjus paaiškinti esamos situacijos gražiai pasiuntė...
Vėl parašiau elektroninį laišką, su manim susisiekė vyr. pardavimų direktorė ar kažkas, jau ledai atrodo kad pajudėjo, sutarėm kad trūkstamos detalės bus išsiųstos kurjerio pagalba, bet palaukus savaitę, trūko kantrybė, nes nieko taip ir nesulaukiau. Žodžiu parašiau vėl elektronini laišką, kad užkniso, ir kad lai pasilieka tuos mokėtus pinigus už tą lentyną, kuri pas mane stovi paremta į sieną plokščių pavidalu, nes surinkti jos negaliu be varžtų.Žodžiu niekam nerekomenduoju pirkti Ermitažo parduotuvėje nei internetu nei gyvai.
Sveiki, Ernesta. Apgailestaujame, kad teko susidurti su tokiais nesklandumais. Maloniai prašome susisiekti su mumis el.paštu klientams@ermitazas.lt, kad galėtume detaliau išsiaiškinti šią situaciją.

Geros dienos
Ermitažo komanda
Atsakyti
Sveiki, nusivylusi ir aš Ermitažo aptarnavimu.
Pirkau tokią lentyną, bet išardžius pakuotę pastebėjom kad nėra jokių varžtelių skirtų sutvirtinimui. Susisiekiau su aptarnavimo skyriumi. Atsiuntė tel nr. ir pasiūlė pasiskambinti tiesiai į rampa kurioje išduodamos prekės. Prisiskambinti pavyko iš 4 karto, bet atsiliepusi moteriškė man nespėjus paaiškinti esamos situacijos gražiai pasiuntė...
Vėl parašiau elektroninį laišką, su manim susisiekė vyr. pardavimų direktorė ar kažkas, jau ledai atrodo kad pajudėjo, sutarėm kad trūkstamos detalės bus išsiųstos kurjerio pagalba, bet palaukus savaitę, trūko kantrybė, nes nieko taip ir nesulaukiau. Žodžiu parašiau vėl elektronini laišką, kad užkniso, ir kad lai pasilieka tuos mokėtus pinigus už tą lentyną, kuri pas mane stovi paremta į sieną plokščių pavidalu, nes surinkti jos negaliu be varžtų.Žodžiu niekam nerekomenduoju pirkti Ermitažo parduotuvėje nei internetu nei gyvai.

Taip pat rekomenduojame

UAB "Aruodas"
HOUSING.LT

Adresas: V. Krėvės pr. 13A, LT-49488 Kaunas.
Veiklos sritys: statybinės medžiagos; fasadas, fasado apdaila; importas; interjero apdailos medžiagos; mažmeninė prekyba; sienos, lubos; statyba; stogų dangos, paslaugos; šiltinimas, renovacija.
Mes jau 8 metai dirbame šiltinimo medžiagų pardavimo srityje ir esame sukaupę nemažą patirtį, užsitarnavę pagarbą ir pasitikėjimą tarp klientų ir partnerių. Todėl galime tapti patikimais partneriais. Remdamiesi savo patirtimi, pakonsultuosime, patarsime, atliksime detalius medžiagų ir kainų paskaičiavimus...
Serfas
Adresas: Technikos g. 7C, LT-51209 Kaunas.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; eksportas; mažmeninė prekyba; metalas, apdirbimas, gaminiai; metalų pardavimas, supirkimas; plastikas, guma, jų gaminiai; statybinės medžiagos.
UAB"Serfas" veikia jau daugiau nei 25 metus ir teikia profesionalias konsultacijas, pirminio metalo produkcijos paruošimo, komplektavimo bei pristatymo paslaugas statybos ir gamybos profesionalams. Didmeninė ir mažmeninė prekyba: Statybinės medžiagos pastato konstruktyvui. Plieno gaminiai – sijos, vamzdžiai...
Bauen
Statybinės medžiagos

Adresas: Vandžiogalos pl. 90, LT-47468 Kaunas.
Veiklos sritys: statybinės medžiagos; didmeninė prekyba; eksportas; fasadas, fasado apdaila; importas; interjero apdailos medžiagos; sienos, lubos; stogų dangos, paslaugos; šiltinimas, renovacija; šviesos sistemos, šviestuvai.
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/bauen_statybines_medziagos/ Filialai: Kauno padalinys (Vandžiogalos pl. 90, LT-47468, Kaunas) Vilniaus padalinys (Šaltupio g. 7B, LT-02300, Vilnius) Šiaulių padalinys (Metalistų g. 3, LT-78109, Šiauliai) Dažų centras parduotuvė (Kauno g. 33, LT-54361, Domeikava, Kauno raj.) UAB...
Medakus
Viskas Jūsų namo statybai!

Adresas: Kalvarijos g. 7, LT-46349 Kaunas.
Veiklos sritys: statybinės medžiagos; didmeninė prekyba; elektros montavimo medžiagos; fasadas, fasado apdaila; interjero apdailos medžiagos; įrankiai; mažmeninė prekyba; santechnika; sienos, lubos; stogų dangos, paslaugos; tvirtinimo detalės, elementai.
UAB “Medakus” veiklą vykdo nuo 2002 metų. Vykdome didmeninę ir mažmeninę statybinių medžiagų, santechnikos, elektros prekių, šiltinimo medžiagų prekybą, taipogi prekes parduodame internetu. Nuo įmonės įkūrimo esame sukaupę didžiulę patirtį, tad galime ne tik parduoti ir pristatyti Jūsų prekes, bet ir patarti Jus...
Prestėja
Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: statybinės medžiagos; betonas ir betono gaminiai; didmeninė prekyba; fasadas, fasado apdaila; interjero apdailos medžiagos; mažmeninė prekyba; sienos, lubos; stogų dangos, paslaugos; šiltinimas, renovacija.
UAB "Prestėja" veiklos istorija skaičiuojama nuo 1999 metų. Įmonės pagrindinė veiklos kryptis – prekyba statybinėmis ir apdailos medžiagomis. Blokeliai - KERAPOR, POROTHERM, KERATERM, LODE, SILIBLOKAS, ARKO, PORITAS, AEROC, YTONG, TEXOBLOCK, FIBO, klinkerio plytos - KNABE, HEYLEN-BRICKS, TERCA, LODE, klinkerio...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Novaturas" susitarė su VMI dėl 0,9 mln. Eur mokesčių atidėjimo
"Novaturas" susitarė su VMI dėl 0,9 mln. Eur mokesčių atidėjimo 12-01 18:14
Vienas didžiausių Lietuvos kelionių organizatorių "Novaturas" susitarė su Valstybine mokesčių inspekcija (VMI) dėl 940.000 Eur mokesčių atidėjimo.
G. Nausėda siūlo ES sutarti dėl mokesčio taršiems importuotojams
G. Nausėda siūlo ES sutarti dėl mokesčio taršiems importuotojams 12-01 18:09
Prezidentas Gitanas Nausėda ragina Europos Sąjungą (ES) susitarti dėl pasienio taršos mokesčio importuojamai produkcijai, kurios gamintojai nesilaiko ES aplinkos ir branduolinės saugos...
Analitikai: praėjus metams ES vadovų tandemui dar stinga politinio svorio
Analitikai: praėjus metams ES vadovų tandemui dar stinga politinio svorio 12-01 17:46
Vadovauti Europos Sąjungai (ES) nėra paprasta. Prie 27 labai skirtingų valstybių Bendrijos vairo stovinčiam tandemui tenka pridėti daug pastangų, kad jų balsai būtų girdimi.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Karantino metu Jūs:

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Pfizer 38,31 +2,90%
Apple 119,05 +2,11%
Intel 48,35 +1,90%
Exxon Mobil 38,13 -5,13%
Xerox 21,89 -5,73%
Macy's 10,21 -5,90%
ConocoPhillips 39,56 -7,53%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 58,40 +6,96%
Jautiena 4,42 -3,91%
Cukrus 0,61 +3,39%
Vištiena 1,50 +2,04%
Ryžiai 471,00 -7,10%
Dyzelis 1,15 +2,68%
Nafta 45,53 -0,39%
Sidabras 24,23 -5,87%