VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Ermitažas, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Ermitažas

Atsiliepimai apie Ermitažas, UAB

Dextera
Parašyk savo nuomonę apie Ermitažas, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Ermitažas, Raudondvario pl. aptarnavimas pats blogiausias, koks įmanomas! Niekam nerekomenduoju šios parduotuvės. Jeigu reikia konsultacijos bet kuriuo metu, vaikščiosi ratais ir nieko nėra. Jeigu pamatysi, kitos srities konsultantą, tau bus atsakyta “Ieškokis”. Jeigu pirksi kažką sunkesnio, moteriai siųlo pasikraut arba nepirkt! Čia absurdiškiausia parduotuvė Ever!!
Atsakyti
Sveiki. 2020.05, 13. Ermitaze, Villniuje pirkau el. trimeri Elem garden technic CBE5530T. Deja teko nusivilti, aptarnavimo ir eksplotacijos instrukcijos letuvu kalba NERA. Kadangi siame trimeryje pjovimo funkcija atlieka neilonine zilka, ja pailginti neieina...... Kai kreipiausi i pardavejus del grazinimo esant siems trukumams, gavau tik atsakyma-atneskit, remontuosim. Siu prietaisu grazininmas del esamu defektu pagal istatytma negalimas... Tikiuosi sulaukti greito ir aiskaus atsakymo.
Kestutis
Atsakyti
Internetinė Ermitažo prekyba- kontora be atsakomybės jausmo. Prekė buvo užsakyta prieš savaitę, gauta sąskaita. Praėjus savaitei, buvo jiems paskambinta, siekiant sužinot, kodėl neatliktas prekės pristatymas. Tik tuo metu sužinota, kad prekės nėra sandėlyje ir staigiai vėl susisiekė, neva, kad pasakytų, jog jos nėra sandėlyje. Nors visą savaitę ta pačia preke buvo prekiauta, tik jau žymiai didesne kaina. Su tokiu požiūriu į klientą, Ermitažas lieka skyle, į kurią niekada negrįšiu. Nei su viena parduotuve taip nėra buve, kaip su šita š*******o kontora.
Atsakyti
Pritariu visiems žemiau esantiems komentarams. Prekės el. prekyboje užsakytos dar prieš atidarant fizines parduotuves karantino metu, nes kito pasirinkimo tiesiog nebuvo. Padariau du atskirus užsakymus tą pačią dieną. Pirmoji siunta atėjo lygiai po 14 d. su labai stipriai brokuota pakuote ir spalvos neatitikimu aprašymui, o antroji - dar vis ne. Jau praėjo mėnesis ir savaitė - prekės negautos. Į laiškus su prašymu atšaukti ir grąžinti pinigus neatsako. Tiesa, prisiskambinti bendru telefono numeriu pavyko, atšaukiau užsakymą. Sakė kad grąžins pinigus per 14 d., tai vis dar laukiu (dar nepraėjo tas laikotarpis, tai dar vis tikiuosi)...

Niekada daugiau el. prekyboj neužsakinėsiu prekių. Absoliučiai nusivylusi.
Atsakyti
Užsakymą padariau kovo 23d. po geros savaitės paskambino ir "nudžiugino", kad pasirodo neviską gausiu, už ką jau esu sumokėjęs. Tipo nesijaudinkit pinigus gražinsim. Žodžiu likau apvogtas nes nei prekės, nei pinigų. Emailus rašyk kiek nori, skambink kiek nori, esi ignoruojamas. Kaip dar teisėsauga nesiėmė veiksmų pašalinti šitų sukčių reklamas " apsipirk internetu SAUGIAI " tam, kad nebūtų mulkinami žmonės ir paviešinti, kad kiti nenukentėtų.
Atsakyti
Visiškas bardakas, palaida bala. Toks įspūdis, kad žmonės vakar susirinkę, nusprendė pavaidint konkurentus senukams. Konsultantai nieko nežino, kai kurie sunkiai lietuviškai moka mintis dėliot. Kontaktai internete kažkokia komedija. 5 kartus iš eilės užimta, tik ne užimta - nebekelia. 10 skambučių nekelia. Vėl 5 kartus užimta ir vėl nekelia. Kurių velnių tokį numerį skelbti kontaktuose kur žmogaus niekad nėra? Kažkam su galva negerai. Per karantiną prapuola iš sukomplektuotų užsakymų daiktai kurie lyg ir buvo, tada vėl atsiranda... Mėgėjai. Apgailėtina.
Atsakyti
Vika 2020-05-10 21:14:48
20.00 parduotuve turi buti uzdaryta ir visi darbuotojai turi buti ja palike. 19.50 jus issirinkote preke, kol jums ja suruos, tarkime, 19.55 jus butumete prie kasos, 20.00 iseitumete is parduotuves. Kelinta val turi iseiti personalas jeigu apmokama iki 20.00? Personalas turi palikti parduotuve 20.00, todel be 15 minuciu 20.00 jus turejo teise net neileisti.
Darbo laikas iki 20.00, tad darbo vieta turite palikti 20.00. Jusu triusiku persimovimai ir atsisveikinimai i darbo laika nesiskaiciuoja. Darbas nuo... iki 20..00. Po 20.00 darykit ka norit, bet klientas šiuo atveju 100 proc teisus.
Atsakyti
Laba vakara!!!!!!!!
Prieš pora savaičių pirkau plyteles, Marisol raštuotas Klaipėdos Ermitaze.Puse kiekio paemiau dezemis kitas po viena susirinkau. Klijuojant pritrukau 3 plyteliu, tai man kategoriskai buvo pasakyta kad reik pirkti visa deze. Bet nematau logikos pries pora savaiciu palaidai rinkaus likucius net brokuotas siai dienai negaliu pasiimti 3 vnt.Kur deti nusipirkus kitas 9vnt.

Nejaugi jus nelanksus savo klientams.
Kainos etiketeje nurodyta kvadrato kaina, o ne dezes. Nors kur jus parduodat dezemis jus nurodot dezes kaina.
Atsakyti
Šiandien planavau apsipirkti Akropolio ermitaze. Pralaukiau beveik 1 val, tačiau konsultantas taip ir nepasirodė. Tai jis pietauja, tai kažkur isvaziavo I Maxima. Nejaugi tokiam dideliam centre nėra darbuotojų, kas gali pakeisti kolega??? Deja, daugiau nenoriu ten net eiti...
Atsakyti
Vaidas 2020-05-09 21:12:55
Prireikė kelių sieninių plytelių, tad nuvažiavau į ermitažą (Šiauliuose), buvo gal 19.40 (jis dirbo iki 20 val. kadangi buvo šeštadienis). Susiradau plyteles greitai, reikėjo tik kelių vienetų, o kai paprašiau, kad noriu imti, sako jau niekuo negalime padėti viskas jau išjungta, parduotuvė užsidaro ir panašiai. Buvo kažkur 19.50 val. tai kaip suprasti? Kaip su tuo darbo laiku? Rašo dirba iki 20.00val nors realiai jau tikriausiai viską 19.30 išjungia lauk ir net per prievartą visus prašo išeiti, kad tik anksčiau išeiti. Aš galvoju jeigu jau dirba iki 20 val. tai ir kompus išjungti turi 20val, o ne 19.45 val. Kur žiūri valdžia?
20.00 parduotuve turi buti uzdaryta ir visi darbuotojai turi buti ja palike. 19.50 jus issirinkote preke, kol jums ja suruos, tarkime, 19.55 jus butumete prie kasos, 20.00 iseitumete is parduotuves. Kelinta val turi iseiti personalas jeigu apmokama iki 20.00? Personalas turi palikti parduotuve 20.00, todel be 15 minuciu 20.00 jus turejo teise net neileisti.
Atsakyti
Kelintą kartą užeinu Jonavos skyriuje į Ermitazas ir eilinį kartą įsitikinu, kad geriau jos nebūtų apskritai. Šiandien atstovėjau valandą laiko kol patekau į vidų o ten paimiau prekes tik supakuotas, kad nereikėtų ieškoti konsultanto. Vėl atstovėjau pusvalandį dabar prie vienintelės dirbančios kasos ir gaunu atsakymą, kad negali man parduoti šią prekę, kadangi nėra barkodo užrašyta. Yra tik prekės pavadinimas ir kiekis. Pardavėja pasiūlė grįžti man į salę ir surasti konsultantą, nes jinai turi daug darbo. Taip eilėje pilna žmonių, bet ką man daryti? Prieš tai kai buvau salėje, tai konsultantės negalėjau prisiprasyti, kad padėtų prekę man nuimti nuo lentynos, tai valandą laiko atsikalbinejo, kad užimta. Tai turėdamas tokią patirtį šį kartą apsisukau ir išėjau. Už tokį servisą patarčiau parduotuvės vadovę pakeisti, jei nemoka komandos surinkti.
Atsakyti
Prireikė kelių sieninių plytelių, tad nuvažiavau į ermitažą (Šiauliuose), buvo gal 19.40 (jis dirbo iki 20 val. kadangi buvo šeštadienis). Susiradau plyteles greitai, reikėjo tik kelių vienetų, o kai paprašiau, kad noriu imti, sako jau niekuo negalime padėti viskas jau išjungta, parduotuvė užsidaro ir panašiai. Buvo kažkur 19.50 val. tai kaip suprasti? Kaip su tuo darbo laiku? Rašo dirba iki 20.00val nors realiai jau tikriausiai viską 19.30 išjungia lauk ir net per prievartą visus prašo išeiti, kad tik anksčiau išeiti. Aš galvoju jeigu jau dirba iki 20 val. tai ir kompus išjungti turi 20val, o ne 19.45 val. Kur žiūri valdžia?
Atsakyti
Užsisakiau prekes 04.04 el. parduotuvėje su pristatymu ir iki šiol prekių nėra. Ir įdomiausia tai, kad kiek rašau ar skambinu, atsakymo nesulaukiu JOKIO, o telefonu iš viso neina prisiskambinti. Neturiu ką pasakyti apie šią parduotuvę..... Tikrai rekomenduoju nesisakyti nieko iš čia. Tai buvo mano pirmas ir paskutinis kartas!!!!
Atsakyti
Jau praėjo mėnuo kaip negavome nei prekės, nei pinigų. Prieš pusantro mėnesio užsisakėme tris prekių pozicijas. Pradėjus skambinti ir raginti, kodėl negauname atsakymų pavyko “sugalvoti”, kad neturi vienos pozicijos, apie kurią patys pranešti negalėjo, bet sutikome jos atsisakyti ir atgauti pinigus. Likusio užsakymo dviejų pozicijų patvirtinimas atėjo už keletos dienų, kad galime atsiimti. Poros savaičių eigoje viskas ok, už vieną skambučiu informuotą poziciją atgavome pinigus. Nuvykstame atsiimti suruošto užsakymo, taip pat pralaukiame keletą valandų eilėj, kadangi į vidų nieks neįleido tuo metu. Sulaukus ir susisiekus, kad laukiame prekių prie pick up vietos, gauname informaciją, kad nebeturi dar vienos pozicijos, tad iškart supildome dokumentą, kad prekė negauta ir atgauti pinigus. Pasidarė kiek pikta tada kaip užsakymas vadinamas”surinktu”, bet viską supildėme ir sutikome atgauti pinigus (tą dieną dar nebuvome atgavę pinigų už pirmą poziciją). Praėjo keletas savaičių, nieks nesikreipė, pinigų neatgauname, vėl išsiuntėme užklausą kada bus imtasi veiksmų. Dar po savaitės susisiekė ermitažo atstovė pareikšdama, kad jau atgavome savo pinigus. Pasiūlėme atsiųsti skenuotą dokumentų kopiją kokios sumos ir už kokias prekes negavome, taip pat banko išrašą tik su ermitažo įplaukomis už laikotarpį kaip įrodymą, kad gavome tik už vieną poziciją. Moteris davė savo paštą, nusiuntėme informaciją tačiau visa savaitė vėl sulaukiame ignoravimo ir nei gauname pinigus, nei atsakymus kokie veiksmai toliau bus atliekami...
Atsakyti
2020 05 02, veiksmas Raudondvario pl.parduotuvėje, buvo reikalingas potinkinis Bidė rėmas, kuris guli lentynoje, kopėčiomis naudotis klientams draudżiama. Paprašiau konsultanto padėti, kai pasidarys einamą užsakymą, DINGO konsultantas. Paprašius kito pagalbos, sakė suras kas padės.po 70 min. Laukimo teko nusižengti taisyklėm ir pasinaudoti tom nelemtom kopėčiom. Personalui dėkoti man nereikia, kad sutaupiau lygiai minutę jų darbo laiko...
Atsakyti
Kaune, Pramones pr. esancioj parduotuveje, grindu dangos skyriuje tedirba viens vaikinukas, issirinkus preke tenka laukti apie viena valanda, nes susidaro didele eilute, kol nukelia, atveza prekes su krautuvu, paskaiciuoja kaina, pakartosiu, vienas ir tas pats darbuotojas. Nusipirkau tik treciu vizitu, kai eile buvo maziausia, “ tik“ 1 valandos. Zmones, aplenkit sita vieta, pataupykit savo laika ir nervus ;)
Atsakyti
Kaunas! Užsisakius prekes internetu, atsiimti galima tik stovint lauke, automobiliuose, eilės kosminės! Valandą laiko stovėjom ir nesulaukėm, esam iš kito miesto, važiuosim dar kartą. Eilė juda po 2 automobilius per valandą, žmonės pikti, skėsčioja rankomis. Niekam neįdomu, tu su vaiku ar automobilyje nėšcioji. Darbuotojai tik šypsosi ir liepia eiti į eilės galą. Neskuba, nesinervuoja, flegmatiškai bendrauja, kas juos taip mokino!?! Labai pikta! Pilnas sandėlys daiktų, pilna automobilių laukiančių, trys išsišiepę darbuotojai stovi, parūko, papliurpia. Norėjosi verkti!!! Nerekomenduodu ermitažo, visko visur būna, bet čia absurdas!!!
Atsakyti
Va 2020-04-29 16:41:14
Pakelk šikna ir nueik į parduotuve
Į tokį komentarą nereikėtų atsakyti, bet tiek jau to. Pirma prekės buvo užsakinėjamos, kai parduotuvės dar nedirbo. Antra, kam tada reikalingos elektroninės parduotuvės? Jeigu jos skelbiasi internete, jos turi dirbti normaliai, atsakydamos už savo darbą.
Atsakyti
Vida 2020-04-29 09:16:58
Tokios elektroninės parduotuvės tikrai neteko matyti. Bandžio mėn 5 d. buvo duotas užsakymas. Po paklausimo i klientų aptarnavimą ir skambučio balandžio 22 d. užsakymą atvežė, bet ne visą.Trūko plytęlių. Jokio laiško, atsiprašymo ar pranešimo, kad negali įvykdyti viso užsakymo nebuvo. Pinigų grąžinimo taip pat nėra. Susisiekti tel. neįmanoma. Parašius į grąžinimus, po 2 d.gautas atsakymas, kad bus susiekta. Bet praėjo jau 5 d. ir jokio atsakymo.Su kiniečiais tokių nesusipratimų nėra, kaip su tokia elektronine parduotuve Ermitažas. Tokio nesiskaitymo su klientais dar neteko matyti. Viskas verčiama karantinui ir Corona virusui. Ponai nemokate, nesusitvarkote geriau iš vis neprekiaukite ir negadinkite žmonėms nervų.
Pakelk šikna ir nueik į parduotuve
Atsakyti
Tokios elektroninės parduotuvės tikrai neteko matyti. Bandžio mėn 5 d. buvo duotas užsakymas. Po paklausimo i klientų aptarnavimą ir skambučio balandžio 22 d. užsakymą atvežė, bet ne visą.Trūko plytęlių. Jokio laiško, atsiprašymo ar pranešimo, kad negali įvykdyti viso užsakymo nebuvo. Pinigų grąžinimo taip pat nėra. Susisiekti tel. neįmanoma. Parašius į grąžinimus, po 2 d.gautas atsakymas, kad bus susiekta. Bet praėjo jau 5 d. ir jokio atsakymo.Su kiniečiais tokių nesusipratimų nėra, kaip su tokia elektronine parduotuve Ermitažas. Tokio nesiskaitymo su klientais dar neteko matyti. Viskas verčiama karantinui ir Corona virusui. Ponai nemokate, nesusitvarkote geriau iš vis neprekiaukite ir negadinkite žmonėms nervų.
Atsakyti
Tokio apsipirkimo internetu dar neturėjau! Kantriai laukiau 14 d. Kol mano užsakymas bus pagaliau paruoštas, tada kantriai laukiau kol iš klientų informavimo centro gausiu atsakymą apie savo užsakymą! Tada galų gale neištvėrus pasiskambinau į kliektų aptarnavimą, kur pagaliau sužinojau, kad mano užsakymas yra anuliuotas, nors į el paštą gavau žintutę, kad užsakymas patvirtintas ir ruošiamas! Kažkoks košmaras, jei nemokat prekiaut internetu, tai to ir nedarykit! Dabar veltui laukiau šitiek laiko daiktų kurių taip ir nesulaukiau ir kurie buvo išties reikalingi buičiai!
Atsakyti
Dešimt metų naudojuosi internetinės prekybos paslaugomis, bet pirmą kartą susidūriau su tokia nemalonia situacija. Užsakiau prekę, sumokėjau pinigus, bet, akivaizdu, sistema padarė klaidą ir neužfiksavo pirkimo, neinformavo manęs, kad užsakymas priimtas. Suprasdama, jog karantino metu dirbama ekstremaliu krūviu, laukiau dešimt dienų, tada kreipiausi raštu, prašydama patikslinti mano užsakymą. Dar dešimt dienų tęsėsi susirašinėjimas ir "problemos sprendimo perdavimas specialistams". Prisiskambinti telefonu nepavyko.Taigi po 20 dienų pinigai grąžinti be jokios informacijos ir atsiprašymo. Akivaizdu, "Ermitažas" nesusitvarko su prekyba internetu, negerbia ir nevertina savo klientų.
Atsakyti
Ermitažo aptarnavimas itin prastas. Paprasčiausio užsakymo teko laukti 13 dienų. Atsiėmimo dieną buvo paskambinta ir informuota, kad vienos iš užsakytų prekių jie sandėlyje neturi. Buvo žadėta pinigus grąžinti per valandą, bet per žadėtą laiką jie neatkeliavo. Be to, atvykus atsiimti prekių, dviejų pakelių varžtų reikėjo laukti daugiau nei valandą, nors darbuotojams skambinta tris kartus. Darbuotojai neatsakingi, apie tarpusavio komunikaciją geriau visai nekalbėti. Nuoširdžiai, pats blogiausias aptarnavimas, kurį teko patirti.
Atsakyti
Mažeikių ermitažo konsultatantai. Vaikų darželis. Slapstosi nuo klientu. Kad tik nereiktu atsakyt į rūpimus klauaimus. O ir pasigavus. Informacijos nulis
Atsakyti
Vakar 2020.04.25 apie 17.30 Klaipėdos Ermitaže norėjau grąžinti atlikusias prekes.Pieš tris savaites skambinau į info, o prieš dvi dienas fiziškai nuvykau (pasitikslinti) dėl grąžinimo (patikino abiem kartais kad jokių problemų nebus), tačiau šeštadienį pasišaipė, kad terminai jau praėję.Pridūrus kad prekė ir šiaip niekalas, gavau atsakymą "jūsų teisė buvo nepirkti" ir palinkėjo "geros dienos", tipo-pokalbis nutraukiamas, eikit lauk.Pakėlus balso toną pradejo grąsinti apsauga, policija.Šalia buvo kita pirkėjų pora su analogišku noru-bet manau jiems irgi buvo parodytos durys..
Ponai vadovai, jei gerbiate savo klientus, laukiame situacijos pakomentavimo (kvitai palikti info ant stalo)
Atsakyti
Daug metų perkam Ermitaže ir tikrai buvome patenkinti, tačiau šiandien susidūrėme su tokiais Ermitažo darbuotojais, su kuriais tikrai daugiau susidurti nenorėtume. Prieš karantiną, iš likučių, kurie buvo sudėti ne dėžėse, pirkome plyteles. Darbuotojas paskaičiavo, padavė, sumokėjome ir nusipirkome. Klijuojant suskilo, todėl reikėjo nupirkti 2 vienetus. Atvykus nekilo jokių sunkumų. Šiandien atvykome vėl 2 tokių pačių plytelių. Įprasta procedūra: paprašėme, gavome, paskaičiavo tik pasižiūrėję į sumą nesupratome, kodėl 2 plytelės pabrango 1 euru. Pradėjome skaičiuoti patys ir paaiškėjo, kad šešiakampės plytelės, kurios įstrižainė 33cm, statmuo 28cm plotas skaičiuojamas kaip, , padidinto'' stačiakampio: 0, 191m2., nors t.b. 0, 1881m2. Pradėjus aiškintis, konsultantas Vidmantas pasakė, kad aš pati paskaičiuočiau, o kai parodžiau skaičiavimą, tada pasakė, kad jie skaičiuoja kaip stačiakampes, dar parodė, kad parduodama tik pakuotėmis (kurių jau nėra) ir turim džiaugtis, kad išvis parduoda. Tada pas jo kolegą, stebėjusį mūsų pokalbį paklausėme, ar yra plytelės 276614, net nepatikrinus likučių gavome atsakymą - nėra, nors patikrinus internetinėje parduotuvėje atsiimant Vilniuje, Ozo 25, jų įsigyti galima. Labai liūdna, kad šaukštas deguto sugadino statinę medaus. Tuo pačiu noriu duoti nemokamą patarimą Ermitažo kadrų skyriui: kai priimate darbuotojus į darbą - patikrinkite ne tik dokumentus, o duokite atlikti praktines užduotis.
Atsakyti
Ir aš nusivyliau el.parduotuve.Kažkoks košmaras, užsisakiau prekės po 2 savaičių gaunu laišką kad dabar pradeda dar tik ruošti užsakymą į el. laiškus nereaguoja į aptarnavimo skiriu gali skambinti kiek nori neks neatsileps, maža to kelių prekių nebuvo už kurias sumokėta. Pasakė kad pinigus grąžins bet kai paskaičius komentarus tai pradėjau abejoti kad išvis juos atgausiu.
Atsakyti
Labai keista, kas pas jus Utenoje per vadovybe dirba? Paklausus elementaraus klausimo apie prekes, ir ivykus gincui to pasekoje klientas lieka izeistas, neteisus ir vejamas kitu zmoniu akivaizdoje ! Ponia pavaduotoja, jei skaitote tai noreciau jusu paklausti, jus cia ka dirbate? Jus gal zinote kad dirbate prekyboje o ne turguje? Darbo neismanymas, kulturos stoka, parduotuves veidas krito akise vien susidurus su jumis :) as net neabejoju tai ne jusu sritis dirbti, ir kazkam sedeti po uzpakaliu pasislepus ;)
Atsakyti
nepaskaicius komentaru as ir iklimpau i ta pati s.laukiu bet vis nepavyksta sulaukt jau2savaites bet manau teks dar palaukt.
Atsakyti
Pasibaisėtina, užsakytų prekių už kurias sumokėjome laukiame 3 savaites, ir tai ne pristatymui prekės o atsiėmimui iš parduotuvės! Jokios informacijos apie prekes, ką galima ruošti 3 savaites?????? Nurodytu telefonu niekas neatsiliepia, į laišką neatrašoma! Šitaip tikrai nepaliksime šios situacijos.
Atsakyti
Ermitazas elgiasi su pirkėjais pasibaisėtinai. Vakar buvau jų parduotuvėje Vilniuje. Tiesiog siuntinio taip ir nesulaukiau. Pirkau dažus ir juos tonavau, dar keletą prekių. Dirba tik viena kasininkė!!!!!!!!! Nuėjau į savitarną, nuskanavau dažus, prekes ir tą popiergalį, kurį davė darbuotojas, kuris tonavo dažus, kur buvo surašyti pigmentai. Kasoje blokavo ir buvo parašyta, kad kasininkas privalo patikrinti. Priėjo darbuotojas, kuris aptarnauja savitarną, patikrino, apsimokėjau ir išėjusi iš parduotuvės pagalvojau, kad sumokėjau labai daug. Patikrinau čekį.pasirodo, kad už pačius dažus sumokėjau du kartus, nes ir aš pati nuskanavau ir dar tie patys dažai buvo įtraukti ir į tą popiergalį su pigmentais. Darbuotojo, kuris tikrino net nekaltinu, ten tokia betvarkė, chaosas, kad dirbant vienam ir lakstant nuo vieno pirkėjo prie kito, bet kam gali galva susisukti. Labai gaila, bet parduotuvės apsauga manęs nebeįleido pakartotinai į parduotuvę, kad galėtų darbuotojai ištaisyti klaidą ir grąžinti man pinigus. Apsauginiai motyvavo, kad parduotuvėje ir taip labai daug žmonių. Skambinau nurodytu ant čekio Ermitažo kokybės telefonu, išklausiau ilgą tekstą apie tai, kad turėsiu atskleisti visus savo duomenis, net darbovietę ir galų gale paaiškėjo, kad informacinis telefonas net nedirba. Paprašė po signalo nurodyti miestą iš kurio skambinu. Tai jau pasityčiojimas iš žmonių. Degradacija.Šitiek darbuotojų be darbo, o parduotuvė net kasininkų nebepriima, kad būtų galima nusipirkti. Žmonėms pačioje parduotuvėje nėra kur stovėti, vietos nėra, eilės, dar su esama tvarka, kad turim stovėti per atstumą aplamai nėra galimybės suformuoti. Žmonės su vežimėliais neturi kur apsisukti.
Atsakyti
Kuo puikiausiai susitvarke, laiku pristate, viska teisingai sukomplektavo. Viso uztruko 14 dienu kaip ir zadejo. Aciu Ermitazui.
Atsakyti
Pirkejai, atsargiai su Ermitazu. Neskubekite ten uzsakineti, nes pateksite i tiki pragara, kad baisu. Ten nera atsakingu. Ermitazas pazeidineja pirkeju teises gauti laiku prekes ir vadovai neima i galva.
Mes patekome i toki kosmara, kad priesui nelinkeciau. Namuose atjungtas vanduo, nera nei tualeto, ne virtuves, zmogus-invalidas sedi 2 menesius be jokiu salygu, bute gyventi neimanoma, o cia Ermitazas sprendzia ar atiduoti tau uzsakytas ir apmoketas prekes po 16 dienu ar dar tempti guma! Bausti reikia ERmitaza ir jo vadovus, nes visiskai nesiskaito su zmonemis.
Susirenkame visi nuskriaustieji ir paduodame Ermitaza i teisma, gal tada prades vadovai galvoti????????Parduotuve turi buti uzdaryta, nes ji nesilaiko jokiu isipareigojimu, jokiu standartu, jokios aptarnavimo kulturos, jokiu kompromisu!Svarbu paimti pinigus is zmoniu, o toliau jus d*****i!
Atsakyti
Kažkoks kosmosas o ne aptarnavimas. Užsakymo kol suruoš lauki ilgiau nei dvi savaites, tada po dviejų savaičių paskambina pasako kad ne viską turime iš jūsų prekių, o atvykęs atsiimt dar dvi valandas praluki nes ragelio 20min nieks nekelia, mat tik viena linija pas juos... kosmosas. Senukai jau sekančia diena suruošia užsakymą.
Atsakyti
Blogesnio aptarnavimo nesu mates. Užsakytos prekės internetu, sumokėri pinigai, gaitas pranešimas, kad galiu atsiimtiprekes. Štai čia prasideda košmaras..
Atsakyti
Uzsakem tris stalo kojas. Kurjeris pristate tik po 3 savaiciu. Vietoj uzsakytu 3 gavom tik 2, viena is ju sutrupejusi. Susisiekti jokiais nurodytais kontaktais neimanoma, jokios galimybes nei gauti tai, uz ka sumokejom, nei atgauti pinigu. NEPATARIU NIEKAM pirkti ERMITAZAS elektronineje parduotuveje!!!!!!
Atsakyti
Siaubingas aptarnavimas. Užsisakiau prekę iš el. Parduotuvės. Maža to, kad pristatymo laukiau apie mėnesį laiko, nors buvo pažadėta prekę pristatyti per 5-8 darbo dienas, prekė atėjo sutraiškyta. Ir iš įpakavimo sprendžiant atrodo, kad jau sutraiškytą supakavo ir išsiuntė. Ir nepasiūlo jokio problemos sprendimo.
Atsakyti
Siaubingas aptarnavimas. Dar pernai Kauno Pramonės Ermitaže atvažiavus į drive in darbuotojai, švelniai tariant, buvo nepatenkini, kad atvažiavom apsipirkti ir sutrukdėm jiems savo apsilankymu parduotuvėj, bet tuomet į tai pažiūrėjau pro pirštus ir nekreipiau dėmesio. Įtariu, kad tai įdinga patirtis, kuri visom spalvom atsiskleidė būtent dabar, tokiu keistu visiems laikotarpiu. Prekes internetu užsisakiau prieš 14 dienų su galimybe atsiimti iš to pačio Kauno Ermitažo (mačiau įspėjimus, kad srautai padidėję ir kantriai laukiau savo užsakymo), ir pagaliau mano užsakymas jau surinktas (po12 dienų nuo užsakymo gavau patvirtinimą). Kadangi šeštadienį gavau patvirtinimą, bet užsakymo paimti nuvyko vyras po darbo pirmadienį (t.y.šiandien, tad atsiliepimas dar labai karštas) ten ir prasidėjo įdomybės. Mašinų eilė didžiulė, per tas 2, 5 valandos, kurias pralaukė vyras tų mašinų išsivažinėjo per pusę, ir ką galvojat, tiek laiko pralaukus ir likus keletui mašinų apsaugos darbuotojas pranešė, jog darbo laikas baigėsi ir užsakymų nebeatiduos likusiems žmonėms, kurie pralaukė labai ilgai, nors darbuotojai susirašė automobilių numerius, kad pagal tai atiduotų prekes. Buvo pradėta kalbėti ir aiškinti, jog jie turi auto numerius ir atykus kitą dieną galimai prekių nieks nebeatiduos ir t.t. ilgai buvo ginčijamasi ir aiškinamasi kol kažkas telefonu kitam darbuotojui patarė atiduoti užsakymus tiems keliems laukusiems, nes apsauginis kažkur tiesiog išėjo, prekės buvo atiduotos. Man atrodo, kad labai stipriai trūksta darbuotojų organizuotumo ir laiko planavimo bei supratingumo ir tiesiog žmogiškumo. Tai linkiu tobulėti ir kuo greičiau, nes dabar jūsų parduotuves aplenksiu dideliu ratu, tikiu, kad ne aš viena. Sėkmės tobulėjant!
Atsakyti
Baisu ir darkart baisu. Šitokia įmonė, metinė apyvarta 50-100mln, o nesugeba normalios sandėlių valdymo sistemos įsidiegti užsakymų srautui suvaldyti. Jau trečia savaitė prasidėjo, o 5-ių pozicijų užsakymas neparuoštas. Prisidedu prie visų neigiamus atsiliepimus parašiusių žmonių. Apsipirkinėsiu tik pas konkurentus. Gėda
Atsakyti
Kazkoks kosmaras. 50 min renka rozeciu komplekta, kuris turejo buti surinktas, nes gavau apie tai pranesanti laišką. Tokie dalykai vykti neturetu. Kas kompensuos mums uz laika kuris kainuoja???
Atsakyti
Užsisakiau prekes iš el. parduotuvės. Teko laukti užsakymo virš dviejų savaičių. Negana to, prekės kurios buvo užsakytos neatitiko. Sumaišyti armavimo klijai. Plytelių dėžutė sudraskyta, to pasekoje trūko vieneto. Kai parašėme dėl prekių el. paštu, nurodė telefono numerį, kuiuo prisiskambinti nėra galimybės, visą dieną niekas nekelia ragelio. Tikrai nerekomenduoju šios parduotuvės ir ateityje iš jos daugiau nieko nepirksiu. Visiškas nesiskaitymas su klientais.
Atsakyti
Užsisakiau prekes iš ermitažo, tą pačią dieną, kiek vėliau, iš senukų. Senukai jau dienos pabaigoje parašė, kad prekes paruoštos, ermitažo tebelaukiu. Kadangi važiuoti kelio gabalas, maniau pasiimsiu prekes vienu metu. Blogiausia, kad sumokėjau iš anksto. O tos eilės prie atsiėmimo, tai kažkoks siaubas. Šiauliuose ermitaže teta elgėsi taip, lyg pavogt atvažiavom, atrodė kaip pasaulio valdovė, tipo mes žemai lenkiamės, kad jūs mums parduodat. Ar nuo to viruso kai kuriems žmonėms stogas
nuvažiavo.
Atsakyti
Esu visiškai nepatenkinta el. parduotuvės aptarnavimu. Plytelių laukiu jau beveik mėnesį, ir vis dar plytelių neturiu, pinigai buvo pervesti, niekas nereaguoja į mano elektroninius laiškus, tuo labiau į skambučius. Ši parduotuvė visiškai tyčiojasi iš žmonių, NIEKADA tokioje parduotuvėje neapsipirkinėsiu, tuo labiau niekam nerekomenduosiu.
Atsakyti
El. parduotuvėje uzsisakytu prekių atsiėmimas Vilniuje prie Ermitazo vyksta visiškai neorganizuotai. Visur skelbiama, kad išdavimas pradedamas nuo 9:00, tačiau šiandien darbuotojas nusirasineti prekių atvaziavusiu pasiimti automobilių numerius išėjo 9:17 val ir iki 9:40 val vis dar neatiduotas nei vienas užsakymas laukiantiems.
Atsakyti
Tikrai taip, reklamuojasi ir tt. o prekių laukti reikia ilgai. Bet aš priešingai nei visi pasidžiaugsiu, kad užsakiau prekes su pristatymu, ir pagaliau gavau laišką, kad užsakymas vykdomas. Neaišku kiek dar lauksiu, gal pora sav. bet bent eilėse nereiks stovėti. Man tai nuostolis, nes statybininkai sėdi ir laukia, o mokėti jiems už nieko neveikimą reikia.. taip kad ermitažas susimovėt. Senukai pristatė prekes per 4 dienas..
Nusivylęs klientas
2020-04-17 20:35:47 IP 66jd4nju
Atsakyti
Užsakymo teko laukti dvi savaites, į nei vieną laišką neatsakė. Kai pagaliau gavau pranešimą, kad užsakymą galima atsiimti, valandą laukiau mašinų eilėje, kol priėjo darbuotojas ir pasakė, kad galiu nelaukti, nespės atiduoti. Kažkoks nesusipratimas ir nesiskaitymas su klientais. Procesai visiškai nesureguliuoti. Klientai ir stambių statybinių medžiagų ir papraščiausių skalbiklių laukia toje pačioje eilėje... Jūs gal juokaujat? Labai nemaloni patirtis, ateityje vengsiu šios parduotuvės.
Atsakyti
Tai yra kažkas baisaus 2020 m. Stovėti mašinų eilėje prie prekių atsiėmimo 4 valandas. Visiška tragedija, o ne parduotuvė, manau pats laikas Jums užsidaryti.
Atsakyti
Ermitažas tyčiojasi iš savo klientų: internetinį užsakymą prekėms, kurias nurodė turintys parduotuvėje, vykdo per 2 savaites, telefonu neatsiliepia, užsakymo atsiėmimo eilė 2.5 val. Naujasis įmonės vadovas ir kiti atsakingi turi būti atleisti už gėdingą nesusitvarkymo lygį.
Atsakyti
Pirkau internetu. Nesikeikiant čia sunku pasakyti savo nuomonę: tokia didžiulė parduotuvė ir nesugeba susitvarkyti prekių išdavimo. Tokio pažeminimo niekada nesu patyręs pirkdamas internetu. Vaikšto du apduję prekių išdavėjai - juos suprasti galima, kilometražas per dieną nemažas... Bet kas per DARBO ORGANIZAVIMAS. Dabar ilgai iš čia nieko nepirksiu, eikit jūs velniop su tokia paslaugų kokybe, konkurentai tiesiog žvengia ir trina rankomis. Neveltui sakoma, kad krizės vienus nuskandina, o kitus iškelia į viršų. (Vilnius, Ozo prekybos centras)
Atsakyti
Sutinku, jog šiuo metu yra sudėtinga suvaldyti didelį užsakymų kiekį. Su tuo galima susitaikyti, tačiau su prekių atsiėmimu NE. Tai yra visiškas apsurdas. Laukti 4 val, kai eilė nėra jau tokia ilga, visiškas pasityčiojimas iš žmonių. Tikrai nebūčiau pirkęs, žinojęs jog teks tiek laukti.
Ozo g.

Taip pat rekomenduojame

UAB "Aruodas"
HOUSING.LT

Adresas: Verkių g. 48, LT-44499 Kaunas.
Veiklos sritys: fasadas, fasado apdaila; importas; interjero apdailos medžiagos; mažmeninė prekyba; sienos, lubos; statyba; statybinės medžiagos; stogų dangos, paslaugos; šiltinimas, renovacija.
Mes jau 8 metai dirbame šiltinimo medžiagų pardavimo srityje ir esame sukaupę nemažą patirtį, užsitarnavę pagarbą ir pasitikėjimą tarp klientų ir partnerių. Todėl galime tapti patikimais partneriais. Remdamiesi savo patirtimi, pakonsultuosime, patarsime, atliksime detalius medžiagų ir kainų paskaičiavimus...
Serfas
Adresas: Technikos g. 7c, LT-51209 Kaunas.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; eksportas; mažmeninė prekyba; metalas, apdirbimas, gaminiai; metalų pardavimas, supirkimas; plastikas, guma, jų gaminiai; statybinės medžiagos.
UAB"Serfas" veikia jau daugiau nei 25 metus ir teikia profesionalias konsultacijas, pirminio metalo produkcijos paruošimo, komplektavimo bei pristatymo paslaugas statybos ir gamybos profesionalams. Didmeninė ir mažmeninė prekyba: Statybinės medžiagos pastato konstruktyvui. Plieno gaminiai – sijos, vamzdžiai...
Bauen
Statybinės medžiagos

Adresas: Vandžiogalos pl. 90, LT-47468 Kaunas.
Veiklos sritys: statybinės medžiagos; didmeninė prekyba; eksportas; fasadas, fasado apdaila; importas; interjero apdailos medžiagos; sienos, lubos; stogų dangos, paslaugos; šiltinimas, renovacija; šviesos sistemos, šviestuvai.
UAB „BAUEN“ – viena didžiausių įmonių Lietuvoje, užsiimanti mažmenine ir didmenine prekyba statybinėmis medžiagomis, sėkmingai dirbanti nuo 2009 metų. Mūsų klientai, tai stambios, vidutinės bei smulkios statybinės ir prekybinės įmonės bei organizacijos, taip pat darbų vykdytojai, privatūs asmenys, statantys –...
Medakus
Viskas Jūsų namo statybai!

Adresas: Kalvarijos g. 7, LT-46349 Kaunas.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; elektros montavimo medžiagos; fasadas, fasado apdaila; interjero apdailos medžiagos; įrankiai; mažmeninė prekyba; santechnika; sienos, lubos; statybinės medžiagos; stogų dangos, paslaugos; tvirtinimo detalės, elementai.
UAB “Medakus” veiklą vykdo nuo 2002 metų. Vykdome didmeninę ir mažmeninę statybinių medžiagų, santechnikos, elektros prekių, šiltinimo medžiagų prekybą, taipogi prekes parduodame internetu. Nuo įmonės įkūrimo esame sukaupę didžiulę patirtį, tad galime ne tik parduoti ir pristatyti Jūsų prekes, bet ir patarti Jus...
Daisera
Didmeninė ir internetinė prekyba statybinėmis medžiagomis!

Adresas: Pavasario g. 2, LT-68111 Marijampolė.
Veiklos sritys: dažai, lakai; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; statybinės medžiagos.
MŪSŲ KONTAKTAI MB „Daisera“ Įmonės kodas: 304722476 PVM kodas: LT100011314910 Registracijos adresas: Vyturio g. 13, Domeikava, LT-54348 Kauno r. Įmonės adresas: Veiverių 153, Kaunas Mob. tel. +370 61652001; +370 67717833 El. paštas: info@daisera.lt www.daisera.lt ; www.latonitas.lt www.fiberdeck.lt Pagrindinė MB...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kelionių pardavėjai įspėti dėl susitarimų
Kelionių pardavėjai įspėti dėl susitarimų 05-25 15:17
Kai kurioms kelionių agentūroms reikalaujant kelionių organizatorių, kad jie sutartyse draustų agentūroms taikyti papildomas nuolaidas nuo jų komisinių atlyginimų, Konkurencijos taryba sako, kad...
ES diplomatijos vadovas pasisako už ryžtingesnę strategiją Kinijos atžvilgiu
ES diplomatijos vadovas pasisako už ryžtingesnę strategiją Kinijos atžvilgiu 05-25 15:01
Europos Sąjungos (ES) diplomatijos vadovas Josepas Borrellis paragino Bendriją laikytis "ryžtingesnės strategijos" Kinijos atžvilgiu, ryškėjant ženklams, kad Azija išstumia Jungtines Valstijas iš...
"McDonald’s" ženklo plėtotoja pernai uždirbo 28 mln. Eur ikimokestinio pelno
"McDonald’s" ženklo plėtotoja pernai uždirbo 28 mln. Eur ikimokestinio pelno 05-25 14:52
"Premier Capital plc", licencijuota "McDonald’s" prekės ženklo plėtotoja šešiose Europos rinkose, paskelbė 2019 m. uždirbusi 28 mln. Eur ikimokestinio pelno – 21% daugiau nei 2018 m., kai buvo...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar gavote valstybės paramą karantino metu?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Harley-Davidson 24,38 +3,39%
NVIDIA 361,05 +2,86%
eBay 43,45 +2,31%
Chevron 90,28 -1,91%
Citigroup 44,10 -2,00%
Macy's 5,21 -2,98%
Hasbro 66,69 -3,07%

Žaliavų kainos pasaulyje

Auksas 1683,17 +5,73%
Cukrus 0,57 -5,00%
Vištiena 1,27 -29,44%
Jautiena 4,45 -0,45%
Dyzelis 0,88 -26,05%
Apelsinai 0,58 +5,45%
Sidabras 15,07 +1,28%
Nafta 33,92 +1,28%