VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Ermitažas, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Ermitažas

Atsiliepimai apie Ermitažas, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Ermitažas, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Kauno ermitaže pirkau klozetą, namuose išpakavęs radau nuskilusį kraštelį. Pretenzija nebuvo tenkinta nes tipo pats nuskėliau.Na tiek to - pats kaltas, kad nesulaukęs konsultanto prekės nepatikrinau vietoj, tik man labai įdomu ar ten perkant pavyzdžiui plyteles voniai ar kokį supakuotą baldą viską po vieną št. patikrinti arba išsipakuoti ir susimontuoti dar parduotuvėje, nes kitaip problemos garantuotos.
P.s.Į vartotojų teisių tarnybą nesikreipiau vien dėl to kad pagailo savo savo laiko ir gerų meistrų pagalba problemą išsprendžiau
Atsakyti
Priimkite i Jonavos Ermitaža daugiau konsultantu, ar normalu kad darbuotojei laksto, bet vistiek nieko nespeja?kad prieitu konsultantas, reikejo laukti daugiau nei 30min.
Atsakyti
Smalsuolis 2018-07-12 09:22:56
Sveiki Martynai. Galbut sergate ar turite rimtu regejimo sutrikimu? Butu saunu kad nezlugdytumete imoniu su savo neisprusimu ir nesupratimu kai viskas pries nosi
Sveiki Smalsuoli. Praėjo beveik para po mano komentaro, kuomet Jūs ponas sugalvojote patikrinti. puslapis seniai atnaujintas po mano pastebėjimų. Atrodo nieko nesergu, nebent dėmesio trūkumo liga, kaip ir kažkas kitas iš komentatorių :)
Atsakyti
Siandien raudondvario plente, ermitazo parduotuveje, uztrukome 50 min ieskodami tam tikros prekes. Niekas nieko nezino, paklausti nera ko, tai bent sugebejo pasakyti, kai susiradome preke, kad ji yra palei koda tame prekybos centre. Zodziu, ir atiduodant prekes kazkokia katastrofa. Galvojau kad senukuose ten sunkoka irgi viska rasti, na, bet cia tai is vis baisu. Negrisiu cia daugiau :)
Atsakyti
Martynas 2018-07-11 12:21:42
Apie internetinį puslapį. Išsirinkau prekę internetu, rašė, kad atsiimti galima tik vietoje parduotuvėse Kaune, Vilniuje, Šiauliuose ir Klaipėdoje. Ką gi, bandžiau skambinti į Kauno ermitažas pasiteirauti, ar yra prekė, prisiskambinti neįmanoma. Nusprendžiau važiuoti, pagalvojau, prekė tikrai bus, juk oficialiame interneto puslapyje aiškiai parašyta, kur atvykti. Ką gi prieš pat Kauną pagaliau atsiliepė telefonu ir pareiškė, kad tokios prekės nėra nei viename ermitaže. Nuvažiuota 100 KM, pikta, liūdna. Norėčiau paprašyti, atnaujinti internetinį puslapį, kad informacija būtų aiški ir nuodugniai pateikta, bei geresnio klientų konsultavimo, kad būtų atsiliepiama į skambučius, arba padaryti naujus etatus įsteigiant klientų aptarnavimo skyrių, visgi didelė įmonė. Ačiū už dėmesį, labai nusivylusi sistema.
Sveiki Martynai. Galbut sergate ar turite rimtu regejimo sutrikimu? Butu saunu kad nezlugdytumete imoniu su savo neisprusimu ir nesupratimu kai viskas pries nosi
Atsakyti
Apie internetinį puslapį. Išsirinkau prekę internetu, rašė, kad atsiimti galima tik vietoje parduotuvėse Kaune, Vilniuje, Šiauliuose ir Klaipėdoje. Ką gi, bandžiau skambinti į Kauno ermitažas pasiteirauti, ar yra prekė, prisiskambinti neįmanoma. Nusprendžiau važiuoti, pagalvojau, prekė tikrai bus, juk oficialiame interneto puslapyje aiškiai parašyta, kur atvykti. Ką gi prieš pat Kauną pagaliau atsiliepė telefonu ir pareiškė, kad tokios prekės nėra nei viename ermitaže. Nuvažiuota 100 KM, pikta, liūdna. Norėčiau paprašyti, atnaujinti internetinį puslapį, kad informacija būtų aiški ir nuodugniai pateikta, bei geresnio klientų konsultavimo, kad būtų atsiliepiama į skambučius, arba padaryti naujus etatus įsteigiant klientų aptarnavimo skyrių, visgi didelė įmonė. Ačiū už dėmesį, labai nusivylusi sistema.
Atsakyti
Laba ryta,

Esu labai pasipiktinusi vilniaus akropolio ermitazo konsultanto valdemaro darbu is dazu skyriaus aptarnavimu elgesys su klientais pasibaisetinas... paprasius sumaisyti dazu sienom buvom apkaltinti savo pasirinkimu, kad rinkomes dazomus tapetus, kas konsultantui turetu buti nesvarbu... jokiu pasiulymu nesulaukem, maloniai paaiskinus situacija isgirsdavom kazkokius kaltinimus arba pasakyma nezinau visiskai neprofesionalus darbuotojas, pati dirbu klientu aptarnavimo skyriui, visad pirkom ermitaze nes remontuojames buta, bet manau rinksiuos senukus nes ten konsultantai zmogiskesni
Atsakyti
Ermitazas Kaunas konsultante dirba per 3 ar 5 skyrius viena. Teko laukti 30 min jos demesio ir dar po 10 min suzinoti kad daikto esancio ekspozicijoje nera.Buvau pasiruoses isleist 500 eu.Su tokiu administravimu ir vadyba nesitikekit sugrįztancio pirkejo.Apeikit ratu šita vieta
Atsakyti
Ermitažas 2018-06-18 11:12:47
Laba diena, Giedre,

Norime su Jumis susisiekti.
Galbūt galite atsiųsti savo kontaktus. info@ermitazas.lt laiško temoje įrašę "Frozen dviratukas"

Labai lauksime.
Dėkoju už operayvų nemalonios situacijos sprendimą.
Atsakyti
Giedrė 2018-06-17 10:43:44
Laba diena,
išsirinkome prekę internetu. Dviratuką mergaitei dovanų gimtadienio progra. Kaip ir pridera pagal ūgi turi būti 16'' colių ratai. Radome puikią akciją - 59, 99 eur 16'' frozen dviratukas (pridedu nuotrauką iš internetinio ermitažo katalogo). Nuvykus į Kauno parduotuvę su dviem mažamečiais vaikais pusvalandį pralaukėme konsultanto. Sulaukėme, paaiškėjo, kad dviratuko nebeturi. Patikrino likutį Vilniuje - yra 3 vnt. Paprašėme draugų, kad nuvažiuotų nupirktų. Nuvažiavus, konsultantas sako - nėra! Paskambinu į infocentrą, pasakau kodą, sako man "aš matau tris vienetus, skambinkite konsultantui", dar norėjau paaiškinti situaciją, tačiau man pasakė, kad šiuo metu turi daug klientų ir numetė ragelį - lyg aš nebūčiau klientė! Taigi, mano prekės konsultantas nerado ir draugai išvažiavo nieko nepešę. Vyras susisiekė su didmenos skyriumi (kažkuo atsakingiau žiūrinčiu į savo darbą) ko pasekoje atsirado ieškotas dviratis. Jį rezervavo mums ir vyras nuvažiavęs į Vilnių nupirko!!!! Na ir ką - parveža man dviratį, kuris yra skirtas dovanoti gimtadieniui dėžėje, kuri yra purvina ir aplaužyta. Tiek to, dėžę sutaisys dovanų popierius, bet... ant dėžės parašyta 12''.... juk išsirinkome inrernetu, kur aiškiai buvo parašyta 16''.Esame labai nepatenkinti, skyrėme savo laiką, važiavome į Vilnių ir jaučiamės labai apgauti, juo labiau dovanos mums vistiek reikia, o dviratis yra ne toks, kaip nurodyta!!!! Prašome kompensuoti patirtas išlaidas ir nepatogumus ir pakeisti dviratį į 16''. Kitu atveju kreipsimės į vartotojų teises.
Laba diena, Giedre,

Norime su Jumis susisiekti.
Galbūt galite atsiųsti savo kontaktus. info@ermitazas.lt laiško temoje įrašę "Frozen dviratukas"

Labai lauksime.
Atsakyti
Laba diena,
išsirinkome prekę internetu. Dviratuką mergaitei dovanų gimtadienio progra. Kaip ir pridera pagal ūgi turi būti 16'' colių ratai. Radome puikią akciją - 59, 99 eur 16'' frozen dviratukas (pridedu nuotrauką iš internetinio ermitažo katalogo). Nuvykus į Kauno parduotuvę su dviem mažamečiais vaikais pusvalandį pralaukėme konsultanto. Sulaukėme, paaiškėjo, kad dviratuko nebeturi. Patikrino likutį Vilniuje - yra 3 vnt. Paprašėme draugų, kad nuvažiuotų nupirktų. Nuvažiavus, konsultantas sako - nėra! Paskambinu į infocentrą, pasakau kodą, sako man "aš matau tris vienetus, skambinkite konsultantui", dar norėjau paaiškinti situaciją, tačiau man pasakė, kad šiuo metu turi daug klientų ir numetė ragelį - lyg aš nebūčiau klientė! Taigi, mano prekės konsultantas nerado ir draugai išvažiavo nieko nepešę. Vyras susisiekė su didmenos skyriumi (kažkuo atsakingiau žiūrinčiu į savo darbą) ko pasekoje atsirado ieškotas dviratis. Jį rezervavo mums ir vyras nuvažiavęs į Vilnių nupirko!!!! Na ir ką - parveža man dviratį, kuris yra skirtas dovanoti gimtadieniui dėžėje, kuri yra purvina ir aplaužyta. Tiek to, dėžę sutaisys dovanų popierius, bet... ant dėžės parašyta 12''.... juk išsirinkome inrernetu, kur aiškiai buvo parašyta 16''.Esame labai nepatenkinti, skyrėme savo laiką, važiavome į Vilnių ir jaučiamės labai apgauti, juo labiau dovanos mums vistiek reikia, o dviratis yra ne toks, kaip nurodyta!!!! Prašome kompensuoti patirtas išlaidas ir nepatogumus ir pakeisti dviratį į 16''. Kitu atveju kreipsimės į vartotojų teises.
Atsakyti
Laba diena apsipirkinejau pries 5 dienas Vilniaus ermitaze sodo skiriui ir labai graziai aptarnavo ir issamiai isaiskino apie sodo reikmenis labai patenkinta likau pirkiniu jos liktai vardas Aneta a ciu jai saunuole
Atsakyti
laba diena, kreipiuosi i jus (pati dirbu sioje sferoje) noredama padekoti uz operatyvuma, supratinguma ir paprasta zmogiskuma, kuris nieko nekainuoja.Istorija tokia, kad 2018.05.01 Klaipedos Ermitaze nusipirkome komplekta vonios kambariui, i kuri ieina pastatoma spintele kartu su praustuve.Mes patys gyvename Mazeikiuose, parsivezem prekes namo, pradejom rinkti ir musu nuostabai-praustuvas ne is tos komplektacijos, per mazas musu isigytai spintelei.Paskambinau i parduotuve, taciau buvo sventine diena, is vadovu niekas nedirbo, tai pasiule kreiptis rytoj, darbo diena.Pasiskambinau kitos dienos ryte, bendravau su vadove Diana.Pokalbis buvo labai mandagus, siltas, vadove jau zinojo apie ivykusi nesusipratima, ir pasake, kad su manimi susisieks tiekejas, kuris pristato sias prekes i ju parduotuve.Ir is tiesu ta pacia diena, paskambino zmogus, paklause mano adreso ir sutarem kad atves man priklausanti praustuva.Taip ir nutiko, ta pacia diena praustuvais apsikeitem.Pradzioje su vyru pagalvojom, kad si istorija nezinia kada uzsibaigs, bet kai imoneje dirba tokie lojalus pirkejams darbuotojai, tikrai malonu ir pirkti ir kitiems parekomenduoti jus.Pabaigai- zinom, kad ir Mazeikiuose greitu laiku atsidarys jusu padalinys.Su tokiu poziuriu ir elgesiu tikrai nestokosit pirkeju, o ir mums vietiniams, yra proga stipriai pasitempti sitoje vietoje.Aciu jums.
Atsakyti
Esu labai nepatenkintas kauno ermitazu konsultanto prisisaukti neimanoma po valanda reikia laukti atrodo kad jie kava geria o nedyrba o kai pasikvieti jis net tusinuko neturi ir dar praso kliento negana to padaro akcijas dailylentem kurios praktiskai puse brokuotu nepatariu niekam pirkt is ten nieko
Atsakyti
Ermitaže Kaune ko paklausi to negausi! Net nesugeba informacijoje pasakyti kad iš sandelio nebus atneštos prekės! Tipo nieko nežinau savaitgalis! Sekmadienis balandžio 8
Atsakyti
skundzuosi siauliu didmenos vadibininku kuris dirba prie informacijos. Nemandagus.letas.nebendravo t.t.
prasome imtis priemoniu. del to jus prarandate klijantus. piktas klijantas
Atsakyti
Norėčiau išreikšti padėką Ermitažo (Ozo g.25, Vilnius) darbuotojui Deividui Stripeikiui už supratimą ir norą padėti. Prieš mėnesį nusipirkau Ermitaže paskutinį durų rankenų komplektą, o rėikėjo - du. Važinėjau po Vilnių, ieškojau dar vieno, ne kartą lankiausi aukščiau nurodytame Ermitaže…bet be šansų… Kažkas iš salės darbuotojų patarė kreiptis į Deividą. Ir jis padarė viską, kad padėti man - jo prašymu trūkstamą komplektą atvežė iš Ukmergės. Ačiū!
Atsakyti
Sveiki. Gyvenu visai netoli Vilniaus Ermitažo, tai dažnokai užsuku. Kažkas nuolat darosi su antru aukštu ten. Nuolatiniai pertvarkymai, po kurių parduotuvė tampa vis nepatrauklesnė pirkėjui. Toks įspūdis, kad antram aukštui ten apskritai niekas nevadovauja ir pardavėjai tiesiog sumetė prekes taip kaip jiems patogiau. Buvau nuolatinis kanceliarinių prekių ir prekių dailininkams pirkėjas. Dabar visa tai suversta ant plataus stelažo. Kažkodėl šalia kanceliarinių, ten atsirado ir dalis siūlų ir pigmentai dažams iš pirmo aukšto. Hanteliai, ir dantų pasta, kartu su skystu muilu, ir šampūnais, irgi ten pat, iš kitos to stelažo pusės. Viskas ten aukštyn kojom. Kodėl nenorite sutvarkyt visko, kad būtų aišku ir patogu. Taip buvo prieš du pertvarkymus, kai tik atsidarė ta parduotuvė. Jeigu aš ten vadovaučiau, viskas eitų kaip sviestu patepta. Kodėl jūs taip nenorit? Po kiekvieno pertvarkymo turėtų ženkliai krist apyvarta, nes pirkėjai neranda prekių jų įprastose vietose, o gaudyt ten jūsų konsultantus, ne kiekvienam gi nervų užtenka. Kaskart gi išgirsti: aš ne iš to skyriaus.
Atsakyti
O man pasisekė! Vilniaus Akropolio Ermitaže norėjau nusipirkti lubinį šviestuvą, seniai žvalgiausi. 2018-03-07 vakare skyriuje dirbęs vyriškis mane išsamiai konsultavo, padėjo apsispręsti, grįžau nusipirkusi tinkamą šviestuvą.
Skyriuje prie gėlių vazonų 2018.03.06 vakare dirbusi darbuotoja taip pat maloniai konsultavo, patarė, -išėjau su pirkiniu.
Iš tiesų taip ir turėtų būti, bet deja deja dažnai susiduriame su kitokia aptarnavimo kultūra, todėl ir norisi parašyti, kad būna ir taip, kaip reikia.
Atsakyti
Akropolis (Vilnius) "kur galima rasti atminties kortelę?" Iš sutiktų 7darbuotojų - nei vienas nesugebėjo rasti, nes nežino arba tingi.
Atsakyti
vilnius.nepirkite duru ermitaze jos kreivos.bandziau pakeisti bet jos jau pjautos pagal man reikalinga auksti, tai pasake rasyti) PRETENZIJA (ermitazo direktoriaus pavaduotojui, su foto ir t.t. Spekit kas toliau 0000000 emociju jokiu ziniu.
Tai va jeigu nusipirkai suda pas juos pats kaltas ir nieko nepadarysi
Atsakyti
Gyvenime nebeisiu i Klaipedos Ermitaza skyriuose niekad nerasi konsultanto kiek atvaziuoju tiek stovi po 20-30 min nieko neimanoma dasisaukt nieks nieko nezino kur rasti konsultantus teko isvaziuot be pirkinio
Atsakyti
Lijana 2018-01-18 13:56:14
ERMITAŽUI NE NE NE!!! Niekada daugiau ten nieko nepirksiu ir kitus perspėju. Prieš 2 mėnesius pirkau 2 virtuvines spinteles ir tik dabar pradėjau jas surinkinėti, nes namuose vyko remontas ir jos supakuotos tiesiog buvo padėtos. Viena spintelė tinkama, tačiau antra yra nekokybiška - skilusi durelių plokštė, taip pat trūksta 1 nugarinės dalies. Paskambinus į KLAIPĖDOS ERMITAŽĄ, vadybininkė pasakė, kad baldus keičia tik 2 savaičių laikotarpyje!!!! na panašiai kaip kojinės.... Teigė, kreipkis ir rašyk kur nori, niekuo padėti negalime. Paprašius direktoriaus kontaktų, jų nesuteikė. Taigi, "mielosios vadybininkės" yra va tokie įstatymai LIETUVOS RESPUBLIKOS VARTOTOJŲ TEISIŲ GYNIMO Į S T A T Y M A S (jis sako "...10. Pardavėjas atsako už daikto trūkumus, kurie išaiškėja per dvejus metus nuo daikto perdavimo, jeigu įstatymai ar sutartis nenumato ilgesnio termino. Šiame straipsnyje nustatytoms pirkėjo teisėms taikomas dvejų metų ieškinio senaties terminas.
11. Jeigu neįrodoma kitaip, daikto trūkumai, išaiškėję per 6 mėnesius nuo daikto perdavimo, laikomi buvusiais perdavimo metu, išskyrus atvejus, kai tai yra nesuderinama su daikto ar jo trūkumo pobūdžiu."
Na nebėra žmonės šiais laikai tokie tamsūs ir buki, nebent kai kurie darbuotojai.
5. Jeigu sutarties sudarymo metu pirkėjas žinojo arba negalėjo nežinoti apie tai, kad daiktas neatitinka sutarties, arba jeigu ši neatitiktis atsirado dėl pirkėjo pateiktų medžiagų, laikoma, kad daiktas buvo tinkamos kokybės.
ko tu nori dar?kad tau spintele nemokamai pakeistu?
Atsakyti
Viskas ok 2017-10-25 10:12:04
Prie ko čia permokėt? Prekės užpajamuotos teisinga kaina bet pagal blogą pavadinimą.. Tai klaidinanti prekės etiketė čia o ne kaina..
METAI !!!! laiko neteisingai užpajamuota! Va čia tai bent. O svarbiausia, kad situacija žinoma, na bet vistiek... Siaubas
Atsakyti
ERMITAŽUI NE NE NE!!! Niekada daugiau ten nieko nepirksiu ir kitus perspėju. Prieš 2 mėnesius pirkau 2 virtuvines spinteles ir tik dabar pradėjau jas surinkinėti, nes namuose vyko remontas ir jos supakuotos tiesiog buvo padėtos. Viena spintelė tinkama, tačiau antra yra nekokybiška - skilusi durelių plokštė, taip pat trūksta 1 nugarinės dalies. Paskambinus į KLAIPĖDOS ERMITAŽĄ, vadybininkė pasakė, kad baldus keičia tik 2 savaičių laikotarpyje!!!! na panašiai kaip kojinės.... Teigė, kreipkis ir rašyk kur nori, niekuo padėti negalime. Paprašius direktoriaus kontaktų, jų nesuteikė. Taigi, "mielosios vadybininkės" yra va tokie įstatymai LIETUVOS RESPUBLIKOS VARTOTOJŲ TEISIŲ GYNIMO Į S T A T Y M A S (jis sako "...10. Pardavėjas atsako už daikto trūkumus, kurie išaiškėja per dvejus metus nuo daikto perdavimo, jeigu įstatymai ar sutartis nenumato ilgesnio termino. Šiame straipsnyje nustatytoms pirkėjo teisėms taikomas dvejų metų ieškinio senaties terminas.
11. Jeigu neįrodoma kitaip, daikto trūkumai, išaiškėję per 6 mėnesius nuo daikto perdavimo, laikomi buvusiais perdavimo metu, išskyrus atvejus, kai tai yra nesuderinama su daikto ar jo trūkumo pobūdžiu."
Na nebėra žmonės šiais laikai tokie tamsūs ir buki, nebent kai kurie darbuotojai.
Atsakyti
susiduriau ir as su hamiskumu is pardaveju, sedi ozo g. 25, vilniuje. Kai ieini pirma /antra kasa nuo iejimo... buvau su vaikais ir vyru, vaikus isvadino iskoliojo o apsauginis stovi issisiepes zvengia... kur cia pagarba zmonem, Ta karta mano vaikas verke nes dantukai dyksta, tai visais imanomais budais tarpusavi koliojasi ant mano vaiku senos pirdilos (atsiveda cia issigimelius bliaunancius ir pan. as tai kaip stovejau tai net rankos kojos aptirpo nuo tokiu zodziu, buvo ir dar kietesniu, net liezuvis neapsivercia) atsisukau paklausiau ar su galva joms viskas gerai, tai dar labiau likau iskoliota, o apsauginis stovi zvengia, tai kur cia pagarba zmonems, kultura ??? GEDA TOKIAI PARDUOTUVEI n...
Atsakyti
kokia beprote pas juOs sedi ant numerio Tel. +370 37 21 47 66 ?

vietoj atsakymu apie prekes - nieko nera, ne pas mus, nieko neturim

klausimas buvo apie didesnio kiekio pirkima daikto 6903456090098:
http://www.ermitazas.lt/Namu-ruosa-ir-prieziura/Virtuve/Maisto-ruosimas/Maisto-ruosimo-irankiai/Kiti-maisto-ruosimo-irankiai/Medinis-kocelas-39-x-6-cm-237309.html?listtype=search&searchparam=kocelas&
Atsakyti
Atlyginimas 530 Vilniuje, save gerbiantis žmogus neis dirbti už pašalpą.
Atsakyti
Koks vadovas toks ir parduotuves lygis. Jei direktores kulturos lygis kaip pas melzeja tai nera ko ir noreti is darbuotoju. Jei vadovo tikslas ylyst y subine aukstesniai valdziai ir nusipjaut y savo pavaldinius ar net juos menkinti tiesiogine to zodzio prasme.O kaune taip ir yra.
Atsakyti
uz tokias algas kokias moka darbuotojams, jus pirkejai dziaukites, kad isvis dar atrandat tuos konsultantus... o jei dar atrandate besisypsanti ir malonu konsultanta, tai galite buti beveik tikri, kad tai naujokas, neseniai dirbantis. dirbti ir stengtis, konsultantui jokios motyvacijos. atvirksciai....nera jokios prasmes. niekam nerekomenduoju. neklausykite ka suokia darbo pokalbio metu, nes niekas nebus ivykdyta. ir jiems dzin, nes pilna durniu uz duru laukianciu... aisku, jie suprate kur papuole, greitai neria atgal.... o jiems kas, vistiek pirkejai ateina ir perka. o bardakas ir reputacija jiems matomai nesvarbu, nors su tokia darbuotoju motyvacija ir nevertinimu, vistiek toli neis. prohodnoj dvor kaip sakant
Atsakyti
Jonavoje ermitaze lankomes su vyru daznai nes darom namie remonta!Jau ne pirma karta pasiimam akcinine preke ir kasoj rodo kad nera nuolaidos!kasininke nieko nzn o sales darbuotojai niekada nepakeicia kainu!norejom pirkti laminata sisikrovem tai palikom durniu vietoj!tas pats buvo kai norejom plyteliu pjaustymo stakles pirkt!Sales darbuotojai pakeijskit kaijnas ir gilinkites i tai ka parduodat nes vyras pats pjauste gipso plokstes nes darbuotojas nesugebejo atpjaut!
Atsakyti
Kauno Ermitažo informacijoje lapkričio 03 d. dirba pasipūtę, susireikšminę darbuotojai. Siuntinėja vienas pas kitą neišsiaiškinę situacijos. Pasijutau kaltas, kad Ermitaže pardavė nekokybišką prekę.
Atsakyti
si savaitgali spalio28d, lankiausi Kauno Ermitaze Rudondvario plente.Orandzerijos skyriuja, mane pasitiko konsultante Ruta, man paprasius jos pagalbos, vazoninio augalo kalijos.ji mane aptarnavo labai malonei ir suteike man issame informacija apie augalus.palydejo mane su sypsena veide likau labai nustebinta ir visuomet bus malonu lankytis sioje parduotuveje kurioja taip malonei pasitinkami klijantai, NUOSIRDUS ACIU RUTELEI,
Atsakyti
Viskas ok 2017-10-25 10:12:04
Prie ko čia permokėt? Prekės užpajamuotos teisinga kaina bet pagal blogą pavadinimą.. Tai klaidinanti prekės etiketė čia o ne kaina..
Nesu nusiteikusi čia įrodinėti kainos teisingumo, vienodai kainuoti skirtingų matmenų prekė mano nuomone negalėtų.Pagal pakuotę galima daryti išvadą, kad tai tas pats ir tiekėjas.Tegul tas Ermitažas prekiauja kaip nori, aš tik parašiau atsiliepimą dėl susidariusios situacijos, kad pirkėjai būtų atidesni. Jeigu Jūs esate šio prekybos centro atstovas, geriau pasidomėkite šia preke, kad suprastumėte apie šios prekės kainą, nes tokie atvejai tikrai neduoda pliusų tokiems prekybos tinklams.
Atsakyti
Elvyra 2017-10-24 23:23:22
Laba diena,
Negaliu nepasidalinti situacija į kurią papuoliau Klaipėdos Ermitaže. Jaučiuosi netgi apgauta, nors jokių įrodymų žinoma neturiu. Tačiau paaiškinimas, kaip supratau skyriaus vadovės, mane pribloškė. Pirkau dvipusio lipnumo juostą, etiketėje pagal kurią mokėjau už prekę buvo nurodyta kad jos yra 50m, kadangi pakuotė buvo labai susitrynusi labai ir nesigilinau, sumokėjau 14, 99Eur. Kažkaip keistai ji greitai pasibaigė, tai nuvykom nusipirkti vėl ir gerai panagrinėjus juostos pakuotę supratome, kad ten juostos yra tik 25m.Kreipiausi į pardavėją, kad paaiškintų kodėl aš turiu mokėti už 25m juostą tokią kainą, nes etiketėje nurodyta, kad jos turi būti 50m. Tada išsiaiškinau, kad jau metai, kaip mano pirkta juosta tiesiog blogai užpajamuota, etiketės kaina priklauso platesnei 50m juostai. Pardavėja skambino greičiausiai skyriaus vadovei, paaiškino situaciją, pasiūlė sumažinti kainą. Va čia ir buvo šokas, nes skyriaus vadovės sprendimas buvo negailestingas, apie kainos mažinimą negali būti ir kalbos, turim pirkti už tokią, kokia užpajamuota, nesvarbu, kad ir neteisingai užpajamuota. Žinoma, mano principas taipogi suveikė, antrą kartą permokėti aš visai nesiruošiau. Tik susidarė tokia nuomonė, kad geriau Ermitažas išmes prekes, nes tą juostą tikrai jau laikas būtų išimti iš prekybos, nes ji nebeturi jokios prekinės išvaizdos, arba gal dar kažką pavyks apgauti netyčia. Tad visiems norėtusi palinkėti būti budriems apsiprekinant Ermitaže, etiketės kaina nebūtinai atitinka faktą, neteisingi užpajamavimai netaisomi, o kompensuojami iš pirkėjų. Gerai, kad dabar yra iš ko pasirinkti, galima apseiti ir be Ermitažo paslaugų.
Prie ko čia permokėt? Prekės užpajamuotos teisinga kaina bet pagal blogą pavadinimą.. Tai klaidinanti prekės etiketė čia o ne kaina..
Atsakyti
Laba diena,
Negaliu nepasidalinti situacija į kurią papuoliau Klaipėdos Ermitaže. Jaučiuosi netgi apgauta, nors jokių įrodymų žinoma neturiu. Tačiau paaiškinimas, kaip supratau skyriaus vadovės, mane pribloškė. Pirkau dvipusio lipnumo juostą, etiketėje pagal kurią mokėjau už prekę buvo nurodyta kad jos yra 50m, kadangi pakuotė buvo labai susitrynusi labai ir nesigilinau, sumokėjau 14, 99Eur. Kažkaip keistai ji greitai pasibaigė, tai nuvykom nusipirkti vėl ir gerai panagrinėjus juostos pakuotę supratome, kad ten juostos yra tik 25m.Kreipiausi į pardavėją, kad paaiškintų kodėl aš turiu mokėti už 25m juostą tokią kainą, nes etiketėje nurodyta, kad jos turi būti 50m. Tada išsiaiškinau, kad jau metai, kaip mano pirkta juosta tiesiog blogai užpajamuota, etiketės kaina priklauso platesnei 50m juostai. Pardavėja skambino greičiausiai skyriaus vadovei, paaiškino situaciją, pasiūlė sumažinti kainą. Va čia ir buvo šokas, nes skyriaus vadovės sprendimas buvo negailestingas, apie kainos mažinimą negali būti ir kalbos, turim pirkti už tokią, kokia užpajamuota, nesvarbu, kad ir neteisingai užpajamuota. Žinoma, mano principas taipogi suveikė, antrą kartą permokėti aš visai nesiruošiau. Tik susidarė tokia nuomonė, kad geriau Ermitažas išmes prekes, nes tą juostą tikrai jau laikas būtų išimti iš prekybos, nes ji nebeturi jokios prekinės išvaizdos, arba gal dar kažką pavyks apgauti netyčia. Tad visiems norėtusi palinkėti būti budriems apsiprekinant Ermitaže, etiketės kaina nebūtinai atitinka faktą, neteisingi užpajamavimai netaisomi, o kompensuojami iš pirkėjų. Gerai, kad dabar yra iš ko pasirinkti, galima apseiti ir be Ermitažo paslaugų.
Atsakyti
esu labai dekingas Aurimui Barkauskui is Vilniaus ermitazo kuris man ir mano seimai padejo rasti prekes reikiamas labai greitai ir esame labai patenkinti tokiu aptarnavimu nors esame pirma karta sioje parduotuveje bet apsilankysim vel butinai del tokiu dabuotoju
isejo laimingi ir patenkinti
Atsakyti
Sveiki, esu be galo dėkinga Vilniaus Akropolyje esančio Ermitažo darbuotojui Aivarui iš dažų maišymo skyriaus!!!!! Aptarnavimas vertas aukščiausių balų.
Atsakyti
Sveiki, sis apsilankymas Ermitaze Kaune raudondvario plente buvo kosmariskas. Rinkomes plintusus. Juos kaip ir radom tada ieskojome isoriniu ir vidiniu kampeliu. Ju pagal koda neradome, papraseme koncultanto padeti jis pasake kad visose 4 lwntynose kur kampu apie 1000 yra 24 vienetai ir pasake kad ieskotumemes patys. Ieskojome 30min ju neradome. Koncultantas niekuo padeti negalejo. Kosmaras sugaisome valanda laiko ir isejome nieko nepirke nes niekas nesugebejo mums padeti. Darbuotojai tikrai nieko nezinantys, prekea visos ismetytos, pagal barkodus. prarasite tikrai ne viena klienta su tokiais darbuotojais ir betvarke.
Atsakyti
žodžiu pirkome kaitlente ir jau per pusmeti užlinko antra karta pirma syki atvažiavo taisyti per tris dienas dabar sakė bus gal po savaites žodžiu sukis kaip nori, matai ERMITAŽO atstovaujantis UAB Boltik contenact (lygtai toks) užsivertes darbais.Tai peršasi mintis koksai Š-DAS YRA PARDAVINĖJIMAS IR SERVISAS KARTU. DAUGIAU Į JOKĮ nei kauno, nei kitoki kojos net nekelsiu
Atsakyti
pasipiktinus 2017-08-14 22:24:23
pakraupus ermitazo darbuotoju elgesiu.daugiau ten kojos nebekelsiu!
Kokiam mieste ir koks darbuotuojas?
Atsakyti
pakraupus ermitazo darbuotoju elgesiu.daugiau ten kojos nebekelsiu!
Atsakyti
Haha. Netycia uzmaciau atsiliepimus beskaitant straipsnius ir ka galiu bepridurt. Pagrinde ir raso kiauliukai viskuom nusivyle, viskuom nepatenkinti, ypac kurie tikisi karalisko aptarnavimo vietoj patys pajudine uzpakaliukus, visa prekiu informacija yra puslapyje, raso ir likucius tad ko gi verksliant negavus info? Nieko keisto, gi niekas savo brangaus laiko nesvaistys kad paliktu teigiama, malonu komentara, nes ir yra priimtina tiketis malonaus aptarnavimo, todel tokia prasta situacija ir atrodo zemiau paskaicius komentarus. As asmeniskai patenkintas tiek aptarnavimu tiek kokybe prekiu, nors kainos ir didokos. Jeigu jus apsimyzeliai ateinat ir tikites kad per 5 minutes jum vienas skyriaus darbuotojas viska parupins, mes pries tai atejusius klientus kad tik jusu koja palaizytu tai klystat. Bukit supratingi ir nusileiskit ant zemes. As atejau, pamaciau kad eiles, palaukiau 15 minuciu ir draugiskai priejo pardaveja, aptarnavo ir suteike reikiama informacija. Jie irgi zmones, irgi pavargsta tad jeigu kazkas nepatinka ir norite keisti, girdejau kaip tik jiems truksta darbuotoju tad eikit i ju puslapi ir siuskit savo CV, parodykite pavizdi koks turi buti profesionalus darbuotojas kuris moka viska uz minimuma. :). Gana kriukseti nes tik juokas ima beskaitant ;)
Atsakyti
Klaipėdos ermitaže tokio nemokšiško darbo dar nemačiau, skambinu į informaciją, dėl reikiamos prekės, iš 3 kartų taip ir nesujungė su reikiamu skyriumi, vis atsiliepia kitas darbuotojas ir sako skambinti kitu numeriu. skambinu tuo numeriu, kurį nurodo, o jis iš vis neveikia. atvažiuoju į parduotuvę nusipirktį grindinių lentų, nueinu į skyrių, ten darbuotoja mane nukreipia į drive (įvažiuoji, susimoki ir pasiemi prekes), ten darbuotojas sako: jums reikia nueiti į skyrių ir išsirašyti sąskaitą, o tada atvažiuoti ir pasiimti. nueinu į informaciją, paaiškinu visą situacija, o iš ten mane siunčia vėl į tą patį drive skyrių. sakau, aš jau ten buvau, tai tada eikite į prekių skyrių (prie grindinių lentų), ten išrašys sąskaitą, apsimokėsite kasoje ir tada galėsite pasiimti prekes iš to drive. kažkoks durnynas, siuntinėja iš skyriaus į skyrių, patys nežino ką daryti. paskutinis kartas kai įkėliau koją į tą ermitažą!!!
Atsakyti
Indre 2017-08-10 20:32:05
Tai ir keikit d*****i komercijos skyriu ir tuos kur tvarko internetini tinklapi, o ne konsultantus, kuriuos grauzia ateje visokie pridurkai su idiotiskais klausimais ir nesugebancio pirstu parodzius ir nuvedus net nuo lentynos pasiimti kokio nors sudniekio ar reikalaujancio kone aptarnavimo kaip kokiam Dolce Gabana salone!!!!!!Gal zmones pabuskit viena karta ir nusileiskit ant zemes ir nebukit kiaules dergencios visur aplink save, kaip kad darot ermitaze net matant kitiems (nekalbu kai nieks nemato.Tada viskas plesoma, metoma, kavos puodeliai visur, kramtoskes, prekes specialiai gadinamos, nuplesomi barkodai, kainos, etiketes ir t.t.Galeciau vardinti ir vardinti apie Ermitazo "klientus kiaules ir padugnes", kuriu ten kas antras!!!!)Pasiziurekit viena karta i save!!!!!Matot, kai vienad pirstas rodo i kita, keturi rodo atgal:))))))))
Jūs klaidingai lyginate Ermitažą su Maxima, lyginkitės su Senukais, Moki veži ar Jisk kur konsultantai ateina paduoda parodo ir patare, o skirtumas tas, kad pas Jus tų konsultantų net NĖRA ir jeigu jį net pavyksta surasti reikia laukti laukti laukti laukti, poto jau kaip laukia tokų pačių penki, tai paimi ir išeini nieko nesulaukias.....

Darbuotojai nesugeba nei normaliai bendraut nei aptarnaut, taip daugiau niekur nerasi kaip pas Jus.
BETVARKĖ
Atsakyti
Nu Kauno, Raudondvario pl. Ermitažo aptarnavimas tai tragiškas. Visiška tragedija Kiek neateisi jau 2 - 3 žmonės prie informacijos stovi ir rašo skundus (neymanoma cigarečių nusiopirkt :D) o Jiems p x, parašo apsisuka nueina, o informacijoi jau panos kikena....
Apsoliuti betvarkė, visur spūstys darbuotojų nėra, jeigu pamatai kokį salei tai jau 10 žmonių kaip žasiukai sekioja ir prašo pagalbos, o jų 10 min taisyklė tai reiškia ATSIKABINK, nesvarbu kiek valandų ir už kokį atlyginimą jūs ten dirbate, jug ne per prievartą jums ten liepia dirbt, o toks pasiteisinimas kaip darbo valandos, atlyginimas, žmonės kvaili, yra nieko vertas.... kodėl taip nėra maximoi senukuose ar moki veži ? Net norfa su minimaliausiom išlaidom Lietuvoje aptarnauja, bent jau dvigubai geriau. Ir kodėl taip yra ?Jų atlyginimas didesnis, ar mažiau valandų dirba ? Ne jų organizuotumas yra nepalyginamai geresnis.

Siūlyčiau peržiūrėti savo darbo sistemą, nes kol kas apsurdas, o ne parduotuvė.

Daugiau nesilankysiu pas Jus....
PS. ilgai taip netempsit :)
Atsakyti
Gerbiamieji siaip jau Ermitaze kaip ir Maximoj savitarna!!!Kodel Maximoj nereikalaujat paduoti nuo lentynos prekes ar pabuciuoti i rankyte:))))?Maximoj neteikalaujat padaryti kainos kokia radot, nes jeigu akcija baigesi, tai vadinasi baigesi!!!!Nustokit viena karta i*****i ieskoti siknoj smegenu!!!!Kas smegenu turi ir sugeba orientuotis skaiciuose ir kas parasyta ant paprasciausiu nuorodu net su numeriukais kaip kad"dle osobina tupych"tai tikrai susiras ko reikia!Bet ateina i parduotuve vieni besmegeniai, kurie net nesugeba paskaiciuoti kiek bus is 10 ar is 100 euru atimti 30 procentu!!!Ka tai pasako?!Be zodziu....Ir deja tokiu kas antras!!!!Nekalbu apie visiskus nachalus, kurie tingi net pajudinti sikna ir nueiti uz kampo pas konsultante (kartais ju buna net dvi ar trys!!!!o prieje aiskina kodel nieko nera....)Nebutu lietuviai svolaciu ir nachalu tauta!Arba nachalai skambineja ir klausineja prekiu, nes patys nesugeba net siknos pajudint ir patiems susirasti ko reikia!!!!Galu gale pasiurekit internete!Konsultantai ne vergai ir ne tarnai jums debiloidai!!!!Jie dirba po 12 val.ir uz minimuma!!!!O debiloidu ateina simtai!!!Psichika po tokiu pareina!Uztenka vieno tokio"kliento vampyro"kad susiktu visa diena ir nuotaika.
Atsakyti
Alma 2017-07-17 13:31:16
Kainos internete ir parduotuvėje (kalbu apie Vilnių) skiriasi ženkliai. Konsultantam parodžiau internetine kaina durų varčios tai tik nusijuokė ir teigė, kad tokios kainos niekad nebuvo, nuėjus į informaciją kasininkė-pardavėja susisiekė su tuo pačiu skyriaus konsultantu, kadangi likutį ir kaina rodo jai kaip internete, konsultantas pasakė, kad ispardave nors tokios pat durys prekybos salėje yra.
Tai ir keikit d*****i komercijos skyriu ir tuos kur tvarko internetini tinklapi, o ne konsultantus, kuriuos grauzia ateje visokie pridurkai su idiotiskais klausimais ir nesugebancio pirstu parodzius ir nuvedus net nuo lentynos pasiimti kokio nors sudniekio ar reikalaujancio kone aptarnavimo kaip kokiam Dolce Gabana salone!!!!!!Gal zmones pabuskit viena karta ir nusileiskit ant zemes ir nebukit kiaules dergencios visur aplink save, kaip kad darot ermitaze net matant kitiems (nekalbu kai nieks nemato.Tada viskas plesoma, metoma, kavos puodeliai visur, kramtoskes, prekes specialiai gadinamos, nuplesomi barkodai, kainos, etiketes ir t.t.Galeciau vardinti ir vardinti apie Ermitazo "klientus kiaules ir padugnes", kuriu ten kas antras!!!!)Pasiziurekit viena karta i save!!!!!Matot, kai vienad pirstas rodo i kita, keturi rodo atgal:))))))))
Atsakyti
Ana 2016-11-07 10:03:41
Sveiki, norėčiau išreikšti savo pasipiktinimą Ermitažo darbo organizavimu ir darbuotojų kompetencija. Buvome Ermitaže, Akropolyje, Vilnius. Norėjome įsigyti kriauklę, kaip tik buvo akcija. Bet pasirodo viena konsultantė aptarnavo visą didelį skyrių, žmonių begalė, nes sekmadienis + daug akcijų. Reikėjo ilgai laukti kol jos sulaukėme. Konsultantės konpetencija irgi labai abejotina. Parodžiau dominančią kriauklę, bet norėjau kitos spalvos, klausiu pas ją - kokia spalva yra beige? ji mane nusiuntė šalimais pasižiūrėti visų spalvų paletę. Išsirinkus spalvą užsakiau ją pas konsultantę, ji pareiškė, kad tokios spalvos kriauklės jau nėra, tada pasirinkau kitą splavą irgi sako nežinau ar yra. Tuomet jos paklausiau -tai kokios spalvos yra? ji parodė į šalimais kabančią kriauklę, spalva man tokia tiko, tai ir pasakiau, kad tinka. Dar ji ten apie 10 min sukiojosi, ieškojo tos kriauklės. Galiausiai rado, bet ji labai aukštai buvo. Mes apie 40 min laukėme kol ji suras, kas nuims tą kriauklę ir kai surado pasirodo ten visiškai kita kriauklė nei mes išsirinkome. Mes jai rodėme maža kriauklę, o jis mums bruko dvigubai didesnę, tą kuria ji parodė dėl spalvos. Visa valanda sugadinta bei nuotaika...ir galiausiai nusipirkome kriauklę pas Jūsų konkurentus. Beje, matėme daug pasipiktinusių žmonių, nes mažo to, kad viena konsultatė dar ir nelabai malonių bendravimo įgudžių turinti. Turėkite omenyje, kad žmonės neša Jums pelną, tad psistenkite labiau...Sėkmės.
klausyk zmogeli atsipeikek mes dirbantys Ermitaze jokio pelno negaunam!!!!!Gal tu nusileisk ant zemes ka?!Mes dirbam uz minimuma!!!!Pelna gauna maximos "chebra", kurie slepiasi net nuo visuomenes anglijoj, kad ju parazitu nenudetu ar ju seimos nariu.Gales patys tuoj visokie Numaviciai deti prekes i lentynas, nes nerasit bent jau Vilniaus Ermitazo 2 aukste nei vieno darbuotojo!!!!!!O tada va bus labai linksma ir ju pelnas tik dar labiau kris, musu negasdinkit!Mes tikrai nieko neprarandam ir netenkam jei ko neparduodam:))))))))
Atsakyti
Pritariu visiems po paskutinio apsipirkimo Ermitaže Klaipėdoje, tikrai geriau važiuosiu į Senukus ar Depo, Ikea parduotuves, tokių kaip jie dar reikia paieškoti!! Nusiperki praustuvą, o jis pasirodo yra įtrūkęs, nori jį pasikeisti ir deja niekas nekeičia, , , gerbiama vadybininkė" pasako čia tas pats lyg pirktum šviestuvą..... ir jie nieko nekeis, nieko negrąžins. Na, dar tokios nesamonės nebuvau girdėjusi, su tokiu aptarnavimu, , toli" nueisite!!!
Tikrai nuvylė toks abejingumas, nebežadu į šią parduotuvę kada vėl atvykti.

Taip pat rekomenduojame

UAB "Aruodas"
HOUSING.LT

Adresas: Raudondvario pl. 141, LT-47192 Kaunas.
Veiklos sritys: fasadas, fasado apdaila; importas; interjero apdailos medžiagos; mažmeninė prekyba; sienos, lubos; statyba; statybinės medžiagos; stogų dangos, paslaugos; šiltinimas, renovacija.
Mes jau septyneri metai dirbame šiltinimo medžiagų pardavimo srityje ir esame sukaupę nemažą patirtį, užsitarnavę pagarbą ir pasitikėjimą tarp klientų ir partnerių. Todėl galime tapti patikimais partneriais. Remdamiesi savo patirtimi, pakonsultuosime, patarsime, atliksime detalius medžiagų ir kainų paskaičiavimus...
Bauen
Statybinės medžiagos

Adresas: Vandžiogalos g. 90, LT-47468 Kaunas.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; eksportas; fasadas, fasado apdaila; importas; interjero apdailos medžiagos; sienos, lubos; statybinės medžiagos; stogų dangos, paslaugos; šiltinimas, renovacija; šviesos sistemos, šviestuvai.
UAB „BAUEN“ – viena didžiausių įmonių Lietuvoje, užsiimanti mažmenine ir didmenine prekyba statybinėmis medžiagomis, sėkmingai dirbanti nuo 2009 metų. Mūsų klientai, tai stambios, vidutinės bei smulkios statybinės ir prekybinės įmonės bei organizacijos, taip pat darbų vykdytojai, privatūs asmenys, statantys –...
Klinkeris visiems
GERARD

Adresas: Lakūnų g. 3, LT-09108 Vilnius.
Veiklos sritys: akmens gaminiai; betonas ir betono gaminiai; keramikos gaminiai; statybinės medžiagos; stogų dangos, paslaugos.
UAB „Klinkeris visiems“ oficialus „Gerard“ stogų dangų atstovas Lietuvoje vykdo mažmeninę ir didmeninę prekybą namų apdailos bei renovavimo medžiagomis visoje Lietuvoje: • stogų dangomis ir visomis kompletuojančiomis medžiagomis; • lietaus nuvedimo sistemomis; • klinkerinėmis plytelėmis, klinkerinėmis plytomis; •...
Namams
Viskasnamams.lt

Adresas: Žalgirio g. 108, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: betonas ir betono gaminiai; didmeninė prekyba; inžineriniai tinklai ir sistemos; mažmeninė prekyba; santechnika; statybinės medžiagos; šildymas, įrenginiai; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; ventiliacija, kondicionavimas.
VISKASNAMAMS.LT - tai šiuolaikiška elektroninė prekybos sistema statantiems namus, norintiems greitai susirasti norimą produkciją. Planuojate statyti namą? Mes jau trys metai dirbame šiltinimo medžiagų pardavimo srityje ir esame sukaupę nemažą patirtį, užsitarnavę pagarbą ir pasitikėjimą tarp klientų ir partnerių...
Lemora
Statybinės medžiagos

Adresas: Technikos g. 8A, LT-51212 Kaunas.
Veiklos sritys: betonas ir betono gaminiai; dažai, lakai; didmeninė prekyba; fasadas, fasado apdaila; grindys, grindų dangos; sienos, lubos; statybinės medžiagos; stogų dangos, paslaugos; šiltinimas, renovacija; tvirtinimo detalės, elementai.
Viskas statyboms ir remontui! Platus statybinių medžiagų asortimentas, žinomi gamintojai, patrauklios kainos, profesionalios konsultacijos. Pristatymas visoje Lietuvoje. Prekybos salonai 5 miestuose, o užsakymai priimami ir internetu! UAB Lemora - viena didžiausių statybinių medžiagų prekybos įmonių Lietuvoje...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Naujieji Hyster XT serijos šakiniai krautuvai – technika, keičianti požiūrį į darbą!
Naujieji Hyster XT serijos šakiniai krautuvai – technika, keičianti požiūrį į darbą! 06-18 17:25
Naujieji HYSTER® XT serijos šakiniai krautuvai - tai išskirtinis galios, greičio, komforto, mažų sąnaudų ir efektyvumo derinys. Esminis XT serijos bruožas - galimybė pritaikyti...
100 metų nuo caro mirties: paskutinės Nikolajaus II šeimos valandos
100 metų nuo caro mirties: paskutinės Nikolajaus II šeimos valandos 07-21 02:55
Revoliucijos vadas Vladimiras Leninas nori, kad nuverstasis Rusijos imperatorius ir caras Nikolajus II už nusikaltimus liaudžiai atsakytų teisme. Tačiau didelė monarchą palaikanti kariuomenė...
Darbo laiko organizavimas: darbuotojai vidutiniškai išsiblaško kas 6 minutes
Darbo laiko organizavimas: darbuotojai vidutiniškai išsiblaško kas 6 minutes 07-21 02:53
Daugiau nei pusė darbuotojų negali išbūti nepertraukiamai susikaupę ilgiau nei 6 minutes, rodo tyrimas, kuriame dalyvavo 50.000 žmonių.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate progresiniams gyventojų pajamų mokesčiams?

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Philip Morris 84,31 +4,22%
Microsoft 106,27 +1,79%
Moody's 185,42 +1,68%
Bank of America 30,13 +1,55%
IBM 146,35 -1,94%
Ford 10,56 -2,40%
Avon 1,42 -3,40%
General Electric 13,12 -4,44%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 70,33 -0,07%
Dujos (JAV) 4,76 +26,60%
Varis 6825,27 -0,38%
Ryžiai 451,00 0,00%
Jautiena 4,15 -1,43%
Benzinas 2,13 +6,50%
Kiauliena 82,05 +20,22%
Bananai 1,15 -0,86%