VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Ermitažas, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Ermitažas

Atsiliepimai apie Ermitažas, UAB

Dextera
Parašyk savo nuomonę apie Ermitažas, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Pirkau suktuka makita, jau trečią kart tvarko jungiklį! Paskutinį kart įdaviau garantiniam remontui 04.17 ir iki šiol niekaip negrąžina! Net niekas nepaaiškina kur jis, kiek dar laiko "tvarkys"? Vienu žodžiu daugiau iš ten nepirksiu nieko ir kitiem žmonėms nepatariu, nes ten durniu slėnis!
Atsakyti
Kainos neatitinka.pirkau profilius gipso kartono karkasui, kaina buvo 1.39 ir 2.19 kasoj parode ju kaina 1.59 ir 2.39 pirkau gan nemazai.vakare vadybininku nebera, pardavejas kainu keisti koreguoti negali, gali paskambint vadybininkui kuris per atstuma nieko padaryt negali, tai belieka pirkt uz didesne kaina arba eikvot laika ir kura kad nusipirk uz pateikta kaina. Susiziurekit kainas kad atitiktu
Atsakyti
UAB „Ermitažui“ skirta 400 eur bauda (2021-04-29) byloje dėl pareigos nevykdymo atsakyti į pirkėjų pretenzijas per 14 d. ir pirkėjų reikalavimų netenkinimo. Jei jums taip pat nesiteikė atsakyti į pretenziją (pateiktą raštu arba el. paštu), rašykite skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (VVTAT) su prašymu skirti baudą. Manau, nuo šiol bauda už tokio pobūdžio pažeidimą bus skiriama tik didesnė. Be je, skundą VVTAT galite pateikti vienų metų bėgyje nuo pretenzijos pateikimo. Toliau vykdau konsultacijas su teisininkais rengdamas pranešimą žiniasklaidai dėl man nutikusių incidentų. Tik visi kartu galime padėti šiai įmonei išmokti gerbti klientus ir laikytis LR vartotojų teisių apsaugos įstatymo.
Atsakyti
2021-04-29 iš Ermitažo užsisakiau prekes per 2 užsakymus, sumokėjau, pasirinkau prekių atsiėmimą iš UAB Ermitažo siūlomo laiko - sekančios dienos vakare. Sekančios dienos pavakarę (17 val.) gavau žinutę su informacija, jog mano abu užsakymai pradėti vykdyti. Tačiau apie 9 val. vakaro man buvo paskambinta pranešti, jog mano užsakytų prekių jau nebėra, kad jos išpirktos, nors jos ir toliau yra Ermitažo tinklapyje ir, vadinasi, jas gali užsakinėti kitas pirkėjas. Dėl kito užsakymo kol kas jokio aiškumo nėra, nes jis tebevykdomas.
Tai ne pirma ir tikrai ne antra tokia situacija su užsakymais. Užsisakai, sumoki pinigus, po to tau paskambina pranešti, kad prekių jau nėra ir už jas grąžins pinigus. Nei viename kitame tinklapyje neteko susidurti su panašia situacija, kai klaidinamas pirkėjas. Iš šių komentarų supratau, kad esu ne tik aš klaidinama, todėl norėčiau gauti Ermitažo atsakymus raštu (kad susipažintų ir kiti pirkėjai) į klausimus:
1. kodėl nerezervuojamos pirkėjo užsakytos ir apmokėtos prekės;
2. kodėl tinklapyje vis dar galima užsisakyti ir apmokėti už prekes, kurių jau nėra prekyboje;
3. kokių priemonių bus imamasi, jog būtų užkirstas kelias, kad besikartojanti aprašyta situacija nepasikartotų ir užsisakęs bei apmokėjęs už prekes pirkėjas būtų garantuotas, jog prekes gaus.
Atsakyti
Pirkau komoda internetu, pervedžiau pinigus, pažymėjau kurią dieną, kurią valanda atsiimsiu. Kaip ir viskas tvarkoje, bet po kelių dienų skambina ir praneša, kad prekės jau nebeturime. Tai kam jūs tada leidžiate užsisakyti, pervesti pinigus, o po to žmogų ant ledo paliekate!
Atsakyti
Sveiki, patyrėme ir mes su vyru Jūsų logistikos ir IT sistemos netobulumo problemas. Prieš 2 savaites užsisakėme 5 komplektus akmens masės plytelių Vilniuje. Parašyta, kad turite sandelyje. Laukėm savaitę, atvažiavom į atsiemimo punktą Ozo g. nurodytu laiku. Pralaukėm ilgai kol konsultantas išėjo ir pasakė, kad turi tik 4 komplektus ir gali išduoti. O iš kitų Jūsų parduotuvių jus žinoma nesiunčiat. Gerai, perplanavome su vyru kokiom plytelėm pakeisti tą trūkstamą vieną komplektą, nes laiko jau neturime. Grįžome į atsiemimo punktą po pusvalandžio, prieš tai pranešėme, kad tiek to, imame tuos 4 komplektus, vėl pralaukėme pusvalandį eilėje. Išeina konsultantas ir sako: "Mes dabar turime tik 3 komplektus. Atsiprašome".
Jus ką, gerbiamieji, tyčiojatės iš mūsų?
Konsultantas pažadėjo tai išspręsti ir nutarėme, kad jus kitą savaitę pristatysite 5 komplektus plytelių mūsų adresu. Pažadėjote, kad parduotuvėje bus plytelių papildymas. Laukėme, jokių žinių. Paskambinome jums. Konsultantas nieko nežino, laukite skambučio, patikrins sandėlyje.
Gerbiamieji, jeigu jūsų el.prekyboje visiška betvarkė, kam prekiaujate ir klaidinate žmones? Mes seniai būtume nupirkę plyteles kituose parduotuvėse.
Atsakyti
Nežinau, kaip jie dirba ir kaip taip išvis įmanoma, bet daugiau iš jų nepirksiu!!! 23 d. buvo užsakytos internetu baldų prekės (4vnt), o dėlioti užsakymą jie pradėjo tik paskutinę atsiėmimo dieną (28 d.). Skambina man jų darbuotoja ir sako, kad nei vienos prekės nebėra pas juos! Paklausiau, kaip taip įmanoma?? Ar yra tikimybė, kad per tą laiką nuo užsakymo pradžios iki atsiėmimo dienos galėjo kažkas kitas nupirkti tas prekes? - pasirodo, gali, nes niekas tų prekių nerezervavo nors pinigai buvo sumokėti! ABSURDAS! Kreipsiuosi į vartotojų teises!!!
Atsakyti
Geriau nepirkti internetu su pristatymu. Antrą mėnesį nei prekės, nei pinigų.
Atsakyti
Gaila, kad Klaipėdos Ermitaže, konsultantus rasti misija neįmanoma, bent jau plytelių skyriuje. Bet manau, bėda ne juose o įmonės vadovuose, kurie taupo ne ten kur reikia. Savaitgaliais dėl pirkėjų srautų reguliavimo prie kasų, nelabai kam rūpi.
Atsakyti
Kuo toliau, tuo labiau tenka nusivilti Ermitažo parduotuve. Jau vien tai, kad konsultantų ieškot po visą parduotuvę reikia, tai dar nepatenkinti atsakinėja į kliento klausimus ir kuo greičiau jau nori lėkti. Dievaži, aptarnavimo kokybė siaubinga ir nereikia visko nurašyti karantinui. Vakar buvo dar gražiau, kad apsaugos darbuotoja reklama. Kad žmones pasitrauktų ir laikytųsi atstumo eilėje, tai pati nesilaikydama atstumo priėjusi prie mano vaiko pakeltu tonu ir nepasakius priežasties, klausė kiek metų!!!! Kas čia dabar per klausimas? Gal dar pareikalausite įrodymų? Visiškas durnizmas! Kokią aplamai teisę turi klausti ir kaip tai susiję su mūsų apsipirkimu parduotuvėje? Kaip tokia asmenybė priimama į tokias pareigas? Apibendrinus visą situaciją, aptarnavimo kokybė lygi NULIUI, konsultantai neatlieka savo pareigų ir grubūs, ir dar po visą parduotuvę ieškotis reikia Jau nekalbu apie apsipirkimą internetu. NEREKOMENDUOJU visiškai apsipirkinėti Ermitažo parduotuvėj Ozo g. Vilniuje, nes klientas čia kaip “šiukšlė”.
Atsakyti
Po 04, 24 apsilankymo Pramonės Drive in-e susidariau nuomone, kad ši kontora tuojau užsilenks arba laikosi taip puikiai, kad klientas jiems vertas skuduro kojas pasivalyti. Įvažiavai - jokios galimybės aplenkti, o žmonės perka skirtingų gabaritų prekes ir kai pačiam be pagalbos reikia susirasti, pasikarauti gipsokartono, ar osb plokštės lapus, kai kurie užtrunka ir komplektuojasi daugiau prekių natūralu užtrunka ilgiau. Viena moteriškė kasoje ir apsauginis... Nei ko paklausti nei kam pasiskusti...
Jūsų nuolaidos nieko vertos, kai klientas pats turi susirasti, pasikrauti, surasti barkodus, padėti sutikrinti ir sugaišti tokiam apsipirkimui tris valandas... Gal ačių, nereikia jūsų nuolaidų, susitvarkykit nes taip dirbti negalima.
Atsakyti
Nesuprantu kodėl leidžia užsakyti prekes internetu ir padaryti pavedimą, jei po to tų pačių apmokėtų prekių likučius sėkmingai parduoda fizinėje parduotuvėje. Taip išeina, kad tą patį prekės vienetą parduoda kelis kartus, o po to nebegali įvykdyti apmokėto užsakymo. Telefonu pasiteiravus Vilniaus Ermitažo darbuotojos dėl pinigų grąžinimo, gavau nemalonų atsakymą, kad jai netrukdyčiau dirbti. Tikrai po tokio nesiskaitymo su pirkėjais, teks apeiti šią parduotuvę.
Atsakyti
Absoliutus chaosas atsiimant internetu užsakytas prekes: jokiu nuorodu, niekas nežino kur sustoti su mašina, kur laukti atsiėmimo, į skambučius neatsiliepia. Šviesmečiais atsiliekama nuo Senuku ir kitu prekybos centru. Paskutinis sodo-daržo prekiu apsipirkimas šiame atsilikusiame prekybos centre.
Atsakyti
Norėjome įsigyti plyteles ermitažo parduotuvėje Vilniuje. Nuėjome, apžiūrėjome ir ieškojome konsultanto, kuris mums galėtų pasakyti likutį ir išrašyti sąskaitą. Konsultantas matydamas kad laukiame ir dar su kūdikiu vistiek išvažiavo į sandėlį nuvežti plyteles, kurias turėjo tiesiog ten padėti. Laukėme pakankamai ilgai, atėjus buvo nemandagus ir tikrai nepagarbus. Parodžius plyteles, nė nepatinrinęs pasakė, kad nebus kiek mums reikia.
Dėl tokio aptarnavimo nusprendėme daugiau nei klausti dėl kitų plytelių. Išėjus iš parduotuvės nutarėm pažiūrėti internete tas pačias plyteles. ir ką jūs manote, būtent Vilniuje ozo g. 25 tų plytelių kurių norėjome ir prašėme likutis 47 kv. o mums reikėjo 4 kv.
Taip išeina, kad jei norim sužinoti likutį reikia ieškoti patiems Interneto parduotuvėje ir netikėti konsultantais kurie turėtų dirbti savo darbą, o ne tingėti bent pažiūrėti į kompiuterį.
Atsakyti
2021-01-12 dieną prekės pirktos internetu, buvo pristatyta 01-25 bet ne visos, pinigų už negauta prekę dar vis ieškau. 2021-03-24 pirkta prekė internetu, gražinta ta pačią dieną, pinigai dar vis negrąžinti. Rašau el laiškus vis paaiškina, kad perduos išsiaiškinti, jokio konkretaus atsakymo. Skambinau, mandagiai atsiprašė, paaiškino, kad čia klaida ir viską išsiaiškins.
Į klausimus vienas atsakymas : perduosim atsakingam skyriui. Ar gi žmogui įdomu kam kas perduos, reikalingas konkretus atsakymas.
Atsakyti
Daugiau niekada nepirksiu internetu..užsisakiau prekę..po 5dienų skambina kad negausiu savo užsakytos prekės jog gražins pinigus.ir net nebandė kalbėtis ieškoti kompromiso.bardakas..sistemoje rodo kad yra prekė ir ne viena,..tai pala kodėl iškart nerodė arba kodėl nebuvau įspėta ankščiau..tiek laiko pralaukus..viską pasiruošiau būtent tai prekei o dabar še tau..vėl viskas iš naujo ir dar reiks ieškoti kažko panašaus nes kitaip netiks pagal spalvų gama..baisu..tvarkos nėra..o dar ir akcija paskelbta tai prekei
Atsakyti
Daugiau NIEKADA nesilankysime Ermitaže, paveda ne pirma karta. Galutinis taškas buvo vakar kai pirkome vandens šildytuvą. Pardavė brokuotą, pakeisti į kitą net nesiteikia, grąžinti pinigų taipat. Vienintelė išeitis pasak jų yra tvarkyti įsigytą prekę, arba nusipirkti antrą boilerį už savo pinigus.Visas namas yra elektros sistemoje, be boilerio neturime nei šalto, nei šilto vandens. Dabar penktadienis, savaitgali niekas jo nežada tvarkyti, jusu nuostabios imones dėka visa šeima tures gyventi be vandens. Ir tai ne pirmas kartas kai kažkas su jais negerai.
Koks tavo reikalas
2021-04-06 09:54:19 IP 2ju3l7ob
Atsakyti
Vagiu v***s, net kazkokia kasininke nesugeba iskviest vadybininkęs, arba jos ten dirba ranka rankon, teisybes is kazkokio kompromiso abiem pusem rast neimanoma, elgiasi kai neadekvatus zmones, slykstu (Klaipedos Ermitazas Palangos plentas)
Atsakyti
Augustinas 2021-03-26 22:36:21
Sveiki. Pirkau akumuliatorini perforatoriu MAKITA DHR202Z. Pasikeitus aplinkybemis, prireike galingesnio. Ta pacia diena atnesus grazinti, kasininke paraeiske, kad tokiu prekiu atgal nepriema. Tik L A B A I graziai paprasius iranki prieme atgal. Elgesi taip, kad daro man diziule paslauga. Gerbemieji, kur jusu 14d. garzinimo terminas dingo?
Garantinėm prekėm 14dienų gražinimas negalioja.tai garantinė prekė
Atsakyti
Aš asmeniskai nesuprantu kvailu žmonių skundu pagrindo, juk aiskiai parašyta jog krovos darbu neatlieka, tai kodel atvažiavus kokia poniute nori išnaudoti darbuotojus, aš visada renkuosi Ermitažą Šiauliuose ir esu patenkintas, mandagus, paslaugus darbuotojai, sėkmės jums ir mažiau kreipkitės dėmesį į amžinai nepatenkinancius žmones ✌️
Saigūnas Adomaitis
2021-04-04 14:48:27 IP 28mbtm66
Atsakyti
Sveiki, turiu nusiskundimų dėl aptarnavimo kokybės Šiaulių ermitaže. 2021.03.31 internetu pirkau 3 vnt. osb plokštės. Atvažiavus pasiimti apsaugos darbuotoja parodė kur prekė, paklausus ar padės kas pakrauti, atsakymas kraukis kaip nori, plokštė 2, 5×1, 25 m.
Atsakyti
Edita 2021-01-20 10:28:43
Sausio 2 d. Pirkta prekė internetu. Sausio 20 d. Prekė nepristatyta, niekas problemos nesprendžia nei el paštu nei telefonu. Nėra jokių paaiškinimų ir jokiu atsakymų, apart mes situacija aiškinamės. Tragedija ne parduotuvė. Du kartus pirkau internetu, ir su abiem patirtis tokia pati. Trečio tikrai nebus.
Laba diena Edita, jei UAB "Ermitažas" neatsakė į Jūsų pretenziją per 14 d. kuo skubiau informuokite Valstybinę vartotojų apsaugos tarnybą (VVTAT). Šiuo metu vyksta procesas VVTAT, dėl pažeidimų, vengiant atsakyti per 14 d. į vartotojų pretenzijas. Tai šiurkštus vartotojų teisių pažeidimas.
Atsakyti
Aš patį didžiausią AČIŪ galiu pasakyti žmogui, kuris su manimi turėjo kantrybės bendrauti ir atsakinėti į mano klausimus. Jūs nuostabus, manau čia lankytis pradėsiu ir dažniau. Kauno ermitažas raudondvario pl.
Atsakyti
Kažkoks košmaras. Pirkau Šiaulių ermitaže 10 maišų smėlio, nuvažiavau atsiimti iš kiemo pusės (prekių atsiėmimo vietoje) Tai tuos 10 maišų vilkėdama švarius rūbus turėjau pati susikrauti į mašiną. Net pirštinių nepasiūlė. Dar niekur nėra taip buvę.
Atsakyti
Sveiki. Pirkau akumuliatorini perforatoriu MAKITA DHR202Z. Pasikeitus aplinkybemis, prireike galingesnio. Ta pacia diena atnesus grazinti, kasininke paraeiske, kad tokiu prekiu atgal nepriema. Tik L A B A I graziai paprasius iranki prieme atgal. Elgesi taip, kad daro man diziule paslauga. Gerbemieji, kur jusu 14d. garzinimo terminas dingo?
Atsakyti
Tragedija, o ne parduotuvė, kažkodėl kasininkė su apsaugos darbuotoja nusprendė, kad aš dirbu pas juos parduotuvėje. Atsineši preke iki kasos pasirodo nėra barkodo, tai pasiūlo nueiti užsiklijuoti barkodą lyg aš dirbčiau pas juos. Skylė, o ne prekybos centras, Ką padariau tik išėjas iš parduotuvės tai iškarto sukarpiau savo nuolaidų kortelę, kad nekiltų daugiau noro ten kojos kelti. Dėkui geriau investuosim savo pinigus į Senukus
Atsakyti
Aptarnavimo kokybė baisi, konsultantu nėra, turi ieškoti pusvalandį kol randi. Tuomet dar turi laukti kol suras prekės įpakavimą pusvalandį. Prekės išmėtytos, be kainos be įpakavimų.. Esu nusivylusi ir jau nebepirmas kartas.
Atsakyti
Migla 2021-02-24 15:37:16
Dėl nesuprantamų priežasčių, nėra galimybės nusipirkti daiktą, jei jo nėra Kauno parduotuvėje, nebent norėčiau nuvykti i Šiauliu parduotuvę, nes pristatymas "negalimas". Buciau oro drekintuva pirkusi pas jus, bet į Šiaulius is Kauno kažkaip nesinorejo važiuoti. Pasirinkau kitą tiekėją...
Laba diena.
Atsiprašome už nepatogumus. Tačiau šiuo metu prekių tarp parduotuvių nepervežame. Pristatomos yra tik tos prekės, kurių likutis yra Raudondvario pl. 131, Kaunas ERMITAŽAS parduotuvėje.

Dar kartą atsiprašome už sukeltus nepatogumus.

Gražios dienos.
Ermitažo komanda.
Atsakyti
Ana 2021-02-24 11:54:15
Užsakiau šviestuvą. Maža to, kad laukiau ilgiau negu žadėjo atvėžti, tai dar ir su pakuotė kurį buvo su lipnia juosta. Viduję trūko stiklinės dalies. Paskambinau į ermitažą, moterys pasakę parašyti laišką į klientams@ermitazas.lt, pasakę turi pakeisti prekę arba gražinti pinigus.Parašiau į paštą, Prašiau ištaisyti klaidą. Susisiekimas buvo email. Rytę parašę : Atsiprašome už šiuos nesklandumus, patikrinsime dėl prekės pakeitimo ir su jumis susisieksime.
Aš parašiau, kad Jusų prekėsman jau nebereikia. O jie po 2 val. Išsiunčiame jums trūkstamą dalį. Gausite rytoj arba poryt. Aš pradėjau skambinti, sakau aš atsisakiau prekės rytę ir prašiau gražinti pinigus, prieš tai, kai jus savavališkai trūkstamą dalį man išsiųntėt. Moterys, pradėjo aiškinti, kad Jus neparašėt, kad reikia pinigus gražinti, nors rytę rašiau, kad prekės man ne bereikia ir, kad gražintu pinigus. Moterys juokėsi iš manęs, pradėjo ginčitis, atseit Jusų kaltę, kad Jums negražina pinigus. Dabar žiurėsiu, kaip bus. Dar istorija nepasibaigę. Reikalauju, kad gražintu pinigus. Daugiau ermitažo paslaugom nesinaudosiu. Klientų aptarnavimas.... Nepadėti žmogui, o pasijuokti, kad nervuojasi žmogus.
Laba diena, Ana.
Atsiprašome už tokia nemalonią patirtį. Pasistengsime kuo greičiau išspręsti Jūsų problemą. Be to, norėdami gerinti aptarnavimo kokybę, prašome atsiųsti mums el. paštu klientams@ermitazas.lt laišką su nurodytu klientų aptarnavimo specialisto vardu, kuris Jus aptarnavo arba preliminarų susisiekimo su specialistu laiką. Informacija bus perduota administracijai.

Dar kartą atsiprašome už nesklandumus.

Gražios dienos.
Ermitažo komanda.
Atsakyti
Donatas 2021-02-20 22:20:57
Nepirkit Ermitaze nes tai yra zemiausia aptarnavimo kokybe. Blogiausia patirtis ever. Nusipirkau batus online, atveziau grazinti kaip parasyta interneto puslapyje. Visu pirma surasti punkto kur prekes grazinamos nepavyko, teko bent per pora skirtingu vietu klausineti. Suradus teko atsakineti i klausima kodel grazinu, kur klausimo tonas nurode potekste kaip as dristu is viso prekes grazinti. Aptarnavo (jei tai galima pavadinti aptarnavimu) nemaloni darbuotoja Marina. Sako ne pas mus pirkote, pakartojau kad pirkau internetu ir seku instrukcijas kurios nurodytos puslapyje- atvaziuoti su preke ir faktura. Skaitosi jeigu man prekes pristate kurjeris, tai jam ir tureciau vel grazinti. Kas apmoketu kurjerio islaidas, i koki kurjeri ir kaip kreiptis, kokie barcodai ar kiti niuansai nebuvo paasikinti, Marina mat sako pats zinokis. Argumentas, kad jau esu pas juos ir turiu viska ko reikia grazinimui neitikino ir teko tenkintis uztrenktomis durimis.
Laba diena, Donatai.
Apgailėstaujame dėl patirtų rūpesčių ir nemalonumų. Norėdami pagerinti aptarnavimo kokybę, prašome dėl šios situacijos parašyti mums detaliau el. paštu: klientams@ermitazas.lt.Informaciją perduosime parduotuvės administracijai ir dėsime pastangas, kad daugiau tokia situacija nesikartotu.

Geros dienos.
Ermitažo komanda.
Atsakyti
Arunas 2021-02-14 15:52:35
Pirkau beržo pjuvenų breiketus EKO Premium Vilniaus Ermitaže. Atsiėmimas labai komplikuotas - siuntinėjo nuo prekių išdavimo rampos prie lauko palapinės ir atgal. Galiausiai pasakė, kad nupirkto kiekio nėra, bet dar paieškos. Rado galiausiai. Paskutinius. Bet pardavė ne beržo pjuvenų briketus, o pušies. Jie turėtų būti pigesni ir apskritai tokiu būdu yra apgaudinėjamas klientas. Deja, reikia kūrent, o atsisakyti ir laukti, gal kada atveš beržo briketų pasirodė prabanga.
Laba diena.
Labai atsiprašome už tokią nemalonią situaciją. Dėsime pastangas, kad daugiau tokia situacija nesikartotu.

Gražios dienos.
Ermitažo komanda.
Atsakyti
Dėl nesuprantamų priežasčių, nėra galimybės nusipirkti daiktą, jei jo nėra Kauno parduotuvėje, nebent norėčiau nuvykti i Šiauliu parduotuvę, nes pristatymas "negalimas". Buciau oro drekintuva pirkusi pas jus, bet į Šiaulius is Kauno kažkaip nesinorejo važiuoti. Pasirinkau kitą tiekėją...
Atsakyti
Užsakiau šviestuvą. Maža to, kad laukiau ilgiau negu žadėjo atvėžti, tai dar ir su pakuotė kurį buvo su lipnia juosta. Viduję trūko stiklinės dalies. Paskambinau į ermitažą, moterys pasakę parašyti laišką į klientams@ermitazas.lt, pasakę turi pakeisti prekę arba gražinti pinigus.Parašiau į paštą, Prašiau ištaisyti klaidą. Susisiekimas buvo email. Rytę parašę : Atsiprašome už šiuos nesklandumus, patikrinsime dėl prekės pakeitimo ir su jumis susisieksime.
Aš parašiau, kad Jusų prekėsman jau nebereikia. O jie po 2 val. Išsiunčiame jums trūkstamą dalį. Gausite rytoj arba poryt. Aš pradėjau skambinti, sakau aš atsisakiau prekės rytę ir prašiau gražinti pinigus, prieš tai, kai jus savavališkai trūkstamą dalį man išsiųntėt. Moterys, pradėjo aiškinti, kad Jus neparašėt, kad reikia pinigus gražinti, nors rytę rašiau, kad prekės man ne bereikia ir, kad gražintu pinigus. Moterys juokėsi iš manęs, pradėjo ginčitis, atseit Jusų kaltę, kad Jums negražina pinigus. Dabar žiurėsiu, kaip bus. Dar istorija nepasibaigę. Reikalauju, kad gražintu pinigus. Daugiau ermitažo paslaugom nesinaudosiu. Klientų aptarnavimas.... Nepadėti žmogui, o pasijuokti, kad nervuojasi žmogus.
Atsakyti
Nepirkit Ermitaze nes tai yra zemiausia aptarnavimo kokybe. Blogiausia patirtis ever. Nusipirkau batus online, atveziau grazinti kaip parasyta interneto puslapyje. Visu pirma surasti punkto kur prekes grazinamos nepavyko, teko bent per pora skirtingu vietu klausineti. Suradus teko atsakineti i klausima kodel grazinu, kur klausimo tonas nurode potekste kaip as dristu is viso prekes grazinti. Aptarnavo (jei tai galima pavadinti aptarnavimu) nemaloni darbuotoja Marina. Sako ne pas mus pirkote, pakartojau kad pirkau internetu ir seku instrukcijas kurios nurodytos puslapyje- atvaziuoti su preke ir faktura. Skaitosi jeigu man prekes pristate kurjeris, tai jam ir tureciau vel grazinti. Kas apmoketu kurjerio islaidas, i koki kurjeri ir kaip kreiptis, kokie barcodai ar kiti niuansai nebuvo paasikinti, Marina mat sako pats zinokis. Argumentas, kad jau esu pas juos ir turiu viska ko reikia grazinimui neitikino ir teko tenkintis uztrenktomis durimis.
Atsakyti
Pirkau beržo pjuvenų breiketus EKO Premium Vilniaus Ermitaže. Atsiėmimas labai komplikuotas - siuntinėjo nuo prekių išdavimo rampos prie lauko palapinės ir atgal. Galiausiai pasakė, kad nupirkto kiekio nėra, bet dar paieškos. Rado galiausiai. Paskutinius. Bet pardavė ne beržo pjuvenų briketus, o pušies. Jie turėtų būti pigesni ir apskritai tokiu būdu yra apgaudinėjamas klientas. Deja, reikia kūrent, o atsisakyti ir laukti, gal kada atveš beržo briketų pasirodė prabanga.
Atsakyti
Rasa 2021-02-01 18:53:43
Sveiki, labai norim padekot Viktorui dirbanciam prekiu atsiemimo punkte Vilniuje. Jaunuolis mums patare ir padejo. Aciu. Rasa ir Audrius
Laba diena, Rasa.
Dėkojame Jums už malonius žodžius! Būtinai informuosime darbuotoją bei parduotuvės administraciją apie Jūsų atsiliepimą.

Gražios dienos.
Ermitažo komanda.
Atsakyti
Anonimas 2021-01-31 12:02:55
Klaipėda. Vairuotojas su autokaru atsitrenkė galu į automobilį ir nuvažiavo. Pradėjo slpstytis įtikinėti, kad nekaltas. Įmonės vadyba labi nemandagus, pradėjo kaltinti, kad norim tik pinigų iš jų. Kvietėm policiją, nes neįmanoma susikalbėti. Nepagarba.
Laba diena.
Labai atsiprašome ir apgailėstaujame dėl tokios nemalonios situacijos ir patirtų rūpesčių. Būtinai pranešime apie šią situaciją įmonės administracijai ir dėsime pastangas, kad tai daugiau nepasikartotu.

Gražios dienos.
Ermitažo komanda.
Atsakyti
Sveiki, labai norim padekot Viktorui dirbanciam prekiu atsiemimo punkte Vilniuje. Jaunuolis mums patare ir padejo. Aciu. Rasa ir Audrius
Atsakyti
Klaipėda. Vairuotojas su autokaru atsitrenkė galu į automobilį ir nuvažiavo. Pradėjo slpstytis įtikinėti, kad nekaltas. Įmonės vadyba labi nemandagus, pradėjo kaltinti, kad norim tik pinigų iš jų. Kvietėm policiją, nes neįmanoma susikalbėti. Nepagarba.
Atsakyti
Ermitažas 2021-01-25 10:01:14
Laba diena, Inga.
Labai atsiprašome už tokią patirtį. Prašome dėl šios situacijos parašyti mums el. paštu: klientams@ermitazas.lt.

Gražios dienos.
Ermitažo komanda.
Jums parašyta jau ne vieną kartą ir ne du. Vis dar nėra jokio atsakymo iš jūsų. Nei pinigus grąžinate, nei prekės atsiunčiate, nei informacijos suteikiate. El. Paštu nieko neatsakote.
Atsakyti
Inga s 2021-01-23 00:07:21
Pirkome du kartus gipso suluzes, pirkom plyteles sudaužytos, nemalonu..
Laba diena, Inga.
Labai atsiprašome už tokią patirtį. Prašome dėl šios situacijos parašyti mums el. paštu: klientams@ermitazas.lt.

Gražios dienos.
Ermitažo komanda.
Atsakyti
Pirkome du kartus gipso suluzes, pirkom plyteles sudaužytos, nemalonu..
Atsakyti
Ernesta 2021-01-21 19:09:00
Sveiki, pirkau plyteles internetu šiandien 01-21d., atvykau atsiimti į punktą Šiauliuose. Spalva nuotraukoje internete buvo tamsiai pilka beveik juoda, o atnešė baltas beveik. Sakau man netinka spalva ji netokia. Darbuotojos buvo labai nemandagios, net išstūmė mane laukti lauke, tikrai tiesiog išstūmė, kai žmonės pasako kad prašome palaukti lauke kol ateis kitas žmogus dėl grąžinimo ir panašiai. Buvau šokiruota, vėliau šiaip ne taip užpildžiau mašinoje grąžinimą ir atidaviau su prekėmis. Bet daugiau tikrai nebesisakysiu ir nevažiuosiu atsiimti ten prekių
Laba diena, Ernesta.
Labai atsiprašome už tokią nemalonią situaciją. Būtume dėkingi, jeigu apie tai parašytumėte mums el. paštu: klientams@ermitazas.lt. Informacija bus perduota parduotuvės administracijai. Dėsime pastangas, kad tai daugiau nepasikartotu.

Gražios dienos.
Ermitažo komanda.
Atsakyti
Sveiki, pirkau plyteles internetu šiandien 01-21d., atvykau atsiimti į punktą Šiauliuose. Spalva nuotraukoje internete buvo tamsiai pilka beveik juoda, o atnešė baltas beveik. Sakau man netinka spalva ji netokia. Darbuotojos buvo labai nemandagios, net išstūmė mane laukti lauke, tikrai tiesiog išstūmė, kai žmonės pasako kad prašome palaukti lauke kol ateis kitas žmogus dėl grąžinimo ir panašiai. Buvau šokiruota, vėliau šiaip ne taip užpildžiau mašinoje grąžinimą ir atidaviau su prekėmis. Bet daugiau tikrai nebesisakysiu ir nevažiuosiu atsiimti ten prekių
Atsakyti
Edita 2021-01-20 10:28:43
Sausio 2 d. Pirkta prekė internetu. Sausio 20 d. Prekė nepristatyta, niekas problemos nesprendžia nei el paštu nei telefonu. Nėra jokių paaiškinimų ir jokiu atsakymų, apart mes situacija aiškinamės. Tragedija ne parduotuvė. Du kartus pirkau internetu, ir su abiem patirtis tokia pati. Trečio tikrai nebus.
Laba diena, Edita,
Labai atsiprašome ir apgailėstaujame dėl tokios nemalonios situacijos. Stengiamės kuo greičiau išspręsti Jūsų problemą, dėkojame Jums už kantrybę.

Gražios dienos.
Ermitažo komanda.
Atsakyti
Sausio 2 d. Pirkta prekė internetu. Sausio 20 d. Prekė nepristatyta, niekas problemos nesprendžia nei el paštu nei telefonu. Nėra jokių paaiškinimų ir jokiu atsakymų, apart mes situacija aiškinamės. Tragedija ne parduotuvė. Du kartus pirkau internetu, ir su abiem patirtis tokia pati. Trečio tikrai nebus.
Atsakyti
Tomas 2021-01-18 17:15:00
Sveiki turiu nusiskundima nors žinau kad nieku tai ne nueis i dangu bet pasakysiu atvažiavau pagal sms gauta i ermitaža kad užsakymas patvirtintas ir galit atsiimti. Ok pralaukiau nes atvažiavau be mašinos dar be to kad eilej prastovėjau kai toks šaltis tai dar ir pasake kad ivyko klaida ir jie tos prekes neturi nu čia viršune pasakiau kad ateitu kazkas kas atsakingas už personala nei atėjo nei kas žodžiu linkiu visiems ko geriausio bet taip daryti yra žema. Atgavau pinigus už užsakyma tai ir rašau. Bet esme kad jau labai dažnai nuvile mane ermitažas iš vis galėtu ten buti kita parduotuve nes čia jau 10m ir daugiau nevilties taškas ir paskaičius komentarus baisu.
Kiek turejau patirties tai iš viso personalo išskirčiau tris dalykus apsauga už darba 7, parduotuves darbuotojai 5, o atsakingi asmenis parduotuves tai 3 balai nes ju niekada nematai kai matau darbuotojas supranta kad tai ne jo valioje kazka čia pasakyti
Laba diena, Tomai.
Apgailėstaujame dėl patirtų rūpesčių ir nemalonumų. Prašome dėl šios situacijos parašyti mums detaliau el. paštu: klientams@ermitazas.lt.

Gražios dienos.
Ermitažo komanda.
Atsakyti
Sveiki turiu nusiskundima nors žinau kad nieku tai ne nueis i dangu bet pasakysiu atvažiavau pagal sms gauta i ermitaža kad užsakymas patvirtintas ir galit atsiimti. Ok pralaukiau nes atvažiavau be mašinos dar be to kad eilej prastovėjau kai toks šaltis tai dar ir pasake kad ivyko klaida ir jie tos prekes neturi nu čia viršune pasakiau kad ateitu kazkas kas atsakingas už personala nei atėjo nei kas žodžiu linkiu visiems ko geriausio bet taip daryti yra žema. Atgavau pinigus už užsakyma tai ir rašau. Bet esme kad jau labai dažnai nuvile mane ermitažas iš vis galėtu ten buti kita parduotuve nes čia jau 10m ir daugiau nevilties taškas ir paskaičius komentarus baisu.
Kiek turejau patirties tai iš viso personalo išskirčiau tris dalykus apsauga už darba 7, parduotuves darbuotojai 5, o atsakingi asmenis parduotuves tai 3 balai nes ju niekada nematai kai matau darbuotojas supranta kad tai ne jo valioje kazka čia pasakyti
Atsakyti
Laba diena, Janai.
Apgailėstaujame dėl patirtų rūpesčių ir nemalonumų. Prašome dėl šios situacijos parašyti mums detaliau el. paštu: klientams@ermitazas.lt. Dėsime pastangas, kad daugiau tokia situacija nesikartotu.

Gražios dienos.
Ermitažo komanda.
Atsakyti
Rimas 2021-01-16 09:49:11
Noriu padekoti Ermitazo Kaune Raudondvario pl esančios parduotuves darbuotojams už greita prekiu surinkima ir atidavima
Laba diena, Rimai.
Dėkojame Jums už malonų atsiliepimą! Tikimės gerų įspūdžių apsiperkant ERMITAŽO parduotuvėje ir ateityje.

Gražios dienos.
Ermitažo komanda.

Taip pat rekomenduojame

UAB "Aruodas"
HOUSING.LT

Adresas: V. Krėvės pr. 13A, LT-49488 Kaunas.
Veiklos sritys: statybinės medžiagos; fasadas, fasado apdaila; importas; interjero apdailos medžiagos; mažmeninė prekyba; sienos, lubos; statyba; stogų dangos, paslaugos; šiltinimas, renovacija.
Mes jau 8 metai dirbame šiltinimo medžiagų pardavimo srityje ir esame sukaupę nemažą patirtį, užsitarnavę pagarbą ir pasitikėjimą tarp klientų ir partnerių. Todėl galime tapti patikimais partneriais. Remdamiesi savo patirtimi, pakonsultuosime, patarsime, atliksime detalius medžiagų ir kainų paskaičiavimus...
Serfas
Adresas: Technikos g. 7C, LT-51209 Kaunas.
Veiklos sritys: metalas, apdirbimas, gaminiai; didmeninė prekyba; eksportas; mažmeninė prekyba; metalų pardavimas, supirkimas; plastikas, guma, jų gaminiai; statybinės medžiagos.
UAB"Serfas" teikia profesionalias statybinių medžiagų panaudojimo konsultacijas, pirminio metalo produkcijos paruošimo, komplektavimo bei pristatymo paslaugas statybos ir gamybos profesionalams. Didmeninė ir mažmeninė prekyba: Statybinės medžiagos pastato konstruktyvui. Plieno gaminiai – sijos, vamzdžiai, lakštai...
BAUEN
Statybinės medžiagos

Adresas: Vandžiogalos pl. 90, LT-47468 Kaunas.
Veiklos sritys: statybinės medžiagos; didmeninė prekyba; eksportas; fasadas, fasado apdaila; importas; interjero apdailos medžiagos; sienos, lubos; stogų dangos, paslaugos; šiltinimas, renovacija; šviesos sistemos, šviestuvai.
INSTAGRAM: bauen statybines medziagos Filialai: Kauno padalinys (Vandžiogalos pl. 90, LT-47468, Kaunas) Vilniaus padalinys (Šaltupio g. 7B, LT-02300, Vilnius) Šiaulių padalinys (Metalistų g. 3, LT-78109, Šiauliai) Dažų centras parduotuvė (Kauno g. 33, LT-54361, Domeikava, Kauno raj.) UAB BAUEN – viena didžiausių...
Medakus
Viskas Jūsų namo statybai!

Adresas: Kalvarijos g. 7, LT-46349 Kaunas.
Veiklos sritys: statybinės medžiagos; didmeninė prekyba; elektros montavimo medžiagos; fasadas, fasado apdaila; interjero apdailos medžiagos; įrankiai; mažmeninė prekyba; santechnika; sienos, lubos; stogų dangos, paslaugos; tvirtinimo detalės, elementai.
UAB “Medakus” veiklą vykdo nuo 2002 metų. Vykdome didmeninę ir mažmeninę statybinių medžiagų, santechnikos, elektros prekių, šiltinimo medžiagų prekybą, taipogi prekes parduodame internetu. Nuo įmonės įkūrimo esame sukaupę didžiulę patirtį, tad galime ne tik parduoti ir pristatyti Jūsų prekes, bet ir patarti Jus...
Prestėja
Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: statybinės medžiagos; betonas ir betono gaminiai; didmeninė prekyba; fasadas, fasado apdaila; interjero apdailos medžiagos; mažmeninė prekyba; sienos, lubos; stogų dangos, paslaugos; šiltinimas, renovacija.
UAB "Prestėja" veiklos istorija skaičiuojama nuo 1999 metų. Įmonės pagrindinė veiklos kryptis – prekyba statybinėmis ir apdailos medžiagomis. Blokeliai - KERAPOR, POROTHERM, KERATERM, LODE, SILIBLOKAS, ARKO, PORITAS, AEROC, YTONG, TEXOBLOCK, FIBO, klinkerio plytos - KNABE, HEYLEN-BRICKS, TERCA, LODE, klinkerio...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Seime – ginčai dėl Prabavimo rūmų iškėlimo iš Druskininkų
Seime – ginčai dėl Prabavimo rūmų iškėlimo iš Druskininkų 05-14 20:23
Seime skinasi kelią draudimas iš Druskininkų į Vilnių iškelti Prabavimo rūmus. Taip parlamentarai siekia nesutrikdyti tauriųjų metalų rinkos priežiūros.
Italija nebereikalaus keliautojų iš ES, JK ir Izraelio laikytis karantino
Italija nebereikalaus keliautojų iš ES, JK ir Izraelio laikytis karantino 05-14 20:07
Turistus susigrąžinti siekianti Italija penktadienį paskelbė atšaukianti reikalavimą karantinuotis lankytojams iš Europos Sąjungos, Jungtinės Karalystės ir Izraelio, turintiems neigiamą COVID-19...
Rusijos paskelbtame oficialiame nedraugiškų šalių sąraše – tik JAV ir Čekija
Rusijos paskelbtame oficialiame nedraugiškų šalių sąraše – tik JAV ir Čekija 05-14 19:19
Rusija penktadienį oficialiai paskelbė Jungtines Valstijas ir Čekiją "nedraugiškomis valstybėmis", išliekant didelei įtampai tarp Maskvos ir Vakarų šalių.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate patenkinti savo atlyginimu?

Akcijų kainos

Goodyear 19,37 +4,31%
Western Digital 66,37 +3,09%
Moody's 328,84 +2,85%
Harley-Davidson 46,25 +2,60%
Twitter 50,11 -1,16%
Exxon Mobil 59,30 -1,23%
ConocoPhillips 54,24 -2,60%
Macy's 15,86 -3,23%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 66,08 +1,23%
Kava 3,71 +0,82%
Benzinas 1,99 0,00%
Ryžiai 495,00 -5,71%
Apelsinai 0,59 -1,67%
Auksas 1760,04 +2,43%
Anglis 92,22 -2,84%
Cukrus 0,69 +2,99%