VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Enefit, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Enefit

Atsiliepimai apie Enefit, UAB

ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie Enefit, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Zofija 2021-01-18 12:31:38
sveiki,

niekada negalvojau, kad turėsiu problemų dėl elektros apmokėjimo. Negaliu sau atleisti, kad perėjau į Enefit. Atsiuntė kosminę sąskaitą, dėl kurios negaliu su niekuo susisiekti ir išsiaiškinti. Į emeilus niekas neatsako, telefono ragelių niekas nekelia, Skambinta n-kartų ir po 15 min klausiausi muzikos, bet niekas taip ir nepakėlė. Spalio, lapkričio mėn, kai reikėjo, kad daugiau asmenų pasirašytų sutartis, tai keldavo tel.ragelius, perskambindavo, siuntė emeilus, o dabar bedugnė.......kas gali padėti viską išsiaiškinti, neaišku
Man pavyksta prisiskambint, ypač vakare, vėliau nei 17 val. Nepavykus prisiskambint, bandykit rašyt per Fb Messenger - ten tikrai sulauksit atsakymo.
Atsakyti
Justinas 2021-01-22 12:39:15
Absoliuti tragedija. Pasirodo čia didelė dalis žmonių, kaip ir aš, pasirašę sutartis LAIKU vis tiek papuolė į garantinį tiekimą, nes kažkas Enefit kažko nesutvarkė ar nepadarė ir todėl dabar teks mokėti 25 proc brangiau. Dar gruodžio 9 d. pasirašiau sutartį telefonu, buvo užtiktrinta, kad viskas gerai. Vėliau dar kelis kartus jiems skambinau ir sakiau, kad kažkas ne taip, nes man toliau skambina ESO ir sako pasirinkite tiekėją. Paskambinęs vėl girdėjau: ponas nepergyvenkit viskas gerai čia tik techninė klaida. Galiausiai sausi gaunu is ESO kad esu garantiniame tiekime. Skambinu vėl jau su aiškiu faktu ir sako kaip ir visiems: per viena darbo diena su Jumis susisieks mūsų vadybininkas. Spėkit ar paskambino? Iki šios dienos dar ne. Parašiau laišką, sugebėjo atrašyt, kad dėl vėlyvo sutarties pasirašymo (nesuprantu kurioj vietoj pavėlavau, nes pasirašyti turėjau iki gruodžio 10 d imtinai) sutartis įsigalios tik nuo vasario 1 d. Paklausiau kas man žada kompensuoti nuostolius (nes aš į terminą suspėjau), tai atsakymas gavau su trimis pasirinkimais:
Jūs liekate įmonės Enefit tiekime nuo vasario mėnesio.
Pasirašote sutartį su kitu Nepriklausomu tiekėju ir nuo kovo mėnesio naudojatės jų teikiamomis paslaugomis.
Enefit nutraukia Jūsų sutartį ir Jums taikomi valstybinio garantinio tiekimo įkainiai.
ŽMONĖS BĖKIT KUO TOLIAU....NES TURBŪT VISAS PROBLEMAS SPRĘS TAIP PAT OPERATYVIAI IR SĄŽININGAI
Nėra ko pergyvent dėl garantinio tiekimo kainų - jos nėra tiek didesnės, kiek jūs manot. Eso.lt tinklalapyje skelbiamos garantinio tiekimo kainos vienos laiko zonos standartinam planui yra ≈0, 156 Eur/kWh, planui Namai ≈0, 140 Eur/kWh.
Daugiau kainų yra čia: https://www.eso.lt/lt/namams/elektra/tarifai-kainos-atsiskaitymas-ir-skolos/garantinio-tiekimo-kaina.html
Jos netgi mažesnės, negu dabar siūlytų Ignitis, kaip nepriklausomas tiekėjas. Svarbu kad elektra bus tiekiama, o vienas ar kitas centas daugiau - nuo to nenubiednėsim.
Atsakyti
Laba diena,
Esu Marius, kaip matau ne man vienam čia bėda su Enefit identiška.
Esu pasipiktinęs nors dar nepradėjom bendrauti su Enefit, o jau tokie dalykai vyksta:
Šį mėnesį jau iš ESO žinučių gauta kelis kart, kad esu nepasirinkęs tiekėjo. Šiendien vėl gavau žinutę, kad man už sausį bus taikomas garantinis mokėjimas.
O Jiems paskambinus aiškina, kad viskas gerai ir nėra klaidų, šiandien man vėl Jiems paskambinus, pasiūlyta rašyti šiuo adresu: skundai@enefit.lt, kad ir kaip nemalonu ir dar kiek atime laiko.
Mano sutartis sudaryta 2020-12-09 ir kai reikėjo pasirinkti tikėją tame laiko intervale aš į jį tilpau. Sutartyje rašoma: tiekimas bus Jų (Enefit) nuo 2021-01-01.
O paskambinus Jų operatorius mato ir teigia, kad man tieks tik nuo 2021-02-01.
Automatinis atsakymas gautas toks:

Sveiki,

Dėkojame už Jūsų laišką.

Norime informuoti, kad Jūsų prašymas bus išnagrinėtas ir atsakymas raštu pateiktas kaip įmanoma greičiau, tačiau ne vėliau kaip per įstatymų nustatytą terminą.

Vartotojams atsakymas raštu pateikiamas ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų, o kitiems asmenims - per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų, skaičiuojant nuo kitos dienos po skundo gavimo.

Tuo atveju, jei Pareiškėjas yra ne Vartotojas, ypatingais atvejais (skundo nagrinėjimas yra komplikuotas ar sudėtingas), skundo nagrinėjimo terminas gali būti pratęsiamas iki 45 kalendorinių dienų apie skundo nagrinėjimo termino pratęsimą, priežastis bei numatomą atsakymo pateikimo terminą iš anksto informuojant Pareiškėją.

Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas,
Žygimantas Naras
Atsakyti
Absoliuti tragedija. Pasirodo čia didelė dalis žmonių, kaip ir aš, pasirašę sutartis LAIKU vis tiek papuolė į garantinį tiekimą, nes kažkas Enefit kažko nesutvarkė ar nepadarė ir todėl dabar teks mokėti 25 proc brangiau. Dar gruodžio 9 d. pasirašiau sutartį telefonu, buvo užtiktrinta, kad viskas gerai. Vėliau dar kelis kartus jiems skambinau ir sakiau, kad kažkas ne taip, nes man toliau skambina ESO ir sako pasirinkite tiekėją. Paskambinęs vėl girdėjau: ponas nepergyvenkit viskas gerai čia tik techninė klaida. Galiausiai sausi gaunu is ESO kad esu garantiniame tiekime. Skambinu vėl jau su aiškiu faktu ir sako kaip ir visiems: per viena darbo diena su Jumis susisieks mūsų vadybininkas. Spėkit ar paskambino? Iki šios dienos dar ne. Parašiau laišką, sugebėjo atrašyt, kad dėl vėlyvo sutarties pasirašymo (nesuprantu kurioj vietoj pavėlavau, nes pasirašyti turėjau iki gruodžio 10 d imtinai) sutartis įsigalios tik nuo vasario 1 d. Paklausiau kas man žada kompensuoti nuostolius (nes aš į terminą suspėjau), tai atsakymas gavau su trimis pasirinkimais:
Jūs liekate įmonės Enefit tiekime nuo vasario mėnesio.
Pasirašote sutartį su kitu Nepriklausomu tiekėju ir nuo kovo mėnesio naudojatės jų teikiamomis paslaugomis.
Enefit nutraukia Jūsų sutartį ir Jums taikomi valstybinio garantinio tiekimo įkainiai.
ŽMONĖS BĖKIT KUO TOLIAU....NES TURBŪT VISAS PROBLEMAS SPRĘS TAIP PAT OPERATYVIAI IR SĄŽININGAI
Atsakyti
Ši kompanija nepatikima.Esu be galo nusivylusi, esu kaip vartotojas stipriai nukentejes..Gruodzio menesio 01/02 dienomis pasirasyta sutartis..deja pries kaledas gavau laiksa, kad patekom i garantini tiekima..Ir tik del sios imones kaltes..problemos nesprendziamos visiskai..paskambinus darbuotojai bendrauja graziai ir visada sako, kad atskambins..mano atveju..nuo kaledu iki nauju metu kas ryta skambinau..ir iki sios dienos..is ju nesulaukiau jokio atsakymo, kas ivyko, del kokios priezasties..o jau yra sausio 21 diena..ar tai normalu..Nesiskaitymas su klientais, argi taip galima siais laikais..Geda didziausia Enefit kompanija..Tikejausi, kad isspresite..o kad toks ignoravimas klientu..Pasirodo cia tukstanciai tokiu kaip as..Esu nukentejes vartotojas, kuris tures sausi moket 25 proc daugiau..
Atsakyti
Ramunas 2021-01-18 14:10:12
Jau kas per kontora zmones bekit nuo situ vagiu kompanijos kuo toliau atsiunte saiskaita ciut ne trigubai daugiau o paskambini aiskintis tai jie susisieks typo su jumis per dvi darbo dienas ir niekas jau gal dvi savaites niekas nieko neatsako asibodo tie vagiai
Sveiki, Ramūnai, susisiekite su mumis el.paštu skundai@enefit.lt
Atsakyti
Jau kas per kontora zmones bekit nuo situ vagiu kompanijos kuo toliau atsiunte saiskaita ciut ne trigubai daugiau o paskambini aiskintis tai jie susisieks typo su jumis per dvi darbo dienas ir niekas jau gal dvi savaites niekas nieko neatsako asibodo tie vagiai
Atsakyti
virgilijus 2021-01-15 16:14:24
Venkite sios kompanijos visais imanomais budais.
Spalio menesi pradejome kalbetis apie sutarties el.tiekimui sudaryma. Atsiunte sutarties projekta/pasiulyma. Isreiskiau savo pastabas ir paprasiau, kad sutarti p.Radvilas pataisytu. Jokios sutarties su Enefit nesudariau ir nieko nepasirasiau. Netiketai gavau saskaita uz elektros per lapkricio men. suvartojima. Bandau prisiskambinti, kad pakalbeti su atsakingu asmeniu, bet veltui. Kiekviena karta atsiliepusi mergaite mane nuramina, kad man perskambins atsakingas asmuo. Laukiu jau 3 menesiai
Sveiki, Virgilijau, susisiekite su mumis el.paštu skundai@enefit.lt. Kiekvieną kliento skundą nagrinėjame individualiai, todėl pasistengsime, kad į visus Jums kylančius klausimus būtų atsakyta kuo greičiau.
Atsakyti
Andrejus 2021-01-18 12:28:32
Nerekomenduoju šio "tiekėjo", sutartis sudaryta 2020-12-04, bes pasak ESO informacija jiems nepateikta, tai dėl jų bus taikomasgarantinis tiekimas... kam užsiima veikla, kuria atlieka nekokybiškai (mano atvejuu)...nerekomenduoju šios firmos.
Klientų aptarnavimas - visiška tragedija - nei atskambina, nei atrašo...
Sveiki, Andrejau, dėkojame už Jūsų pastabą ir apgailestaujame, jog teko susidurti su nepatogumais. Nuolat dirbame, kad užtikrintume kuo aukštesnę paslaugų kokybę. Iš šio komentaro negalime Jūsų identifikuoti, todėl maloniai kviečiame savo patirtimi pasidalinti elektroniniu paštu skundai@enefit.lt. Kiekvieną kliento skundą nagrinėjame individualiai, todėl pasistengsime, kad į visus Jums kylančius klausimus būtų atsakyta kuo greičiau.
Atsakyti
Zofija 2021-01-18 12:31:38
sveiki,

niekada negalvojau, kad turėsiu problemų dėl elektros apmokėjimo. Negaliu sau atleisti, kad perėjau į Enefit. Atsiuntė kosminę sąskaitą, dėl kurios negaliu su niekuo susisiekti ir išsiaiškinti. Į emeilus niekas neatsako, telefono ragelių niekas nekelia, Skambinta n-kartų ir po 15 min klausiausi muzikos, bet niekas taip ir nepakėlė. Spalio, lapkričio mėn, kai reikėjo, kad daugiau asmenų pasirašytų sutartis, tai keldavo tel.ragelius, perskambindavo, siuntė emeilus, o dabar bedugnė.......kas gali padėti viską išsiaiškinti, neaišku
Gerbiama Zofija, dėkojame už Jūsų pastabą ir apgailestaujame, jog teko susidurti su nepatogumais. Nuolat dirbame, kad užtikrintume kuo aukštesnę paslaugų kokybę. Iš šio komentaro negalime Jūsų identifikuoti, todėl maloniai kviečiame savo patirtimi pasidalinti elektroniniu paštu skundai@enefit.lt. Kiekvieną kliento skundą nagrinėjame individualiai, todėl pasistengsime, kad į visus Jums kylančius klausimus būtų atsakyta kuo greičiau.
Atsakyti
sveiki,

niekada negalvojau, kad turėsiu problemų dėl elektros apmokėjimo. Negaliu sau atleisti, kad perėjau į Enefit. Atsiuntė kosminę sąskaitą, dėl kurios negaliu su niekuo susisiekti ir išsiaiškinti. Į emeilus niekas neatsako, telefono ragelių niekas nekelia, Skambinta n-kartų ir po 15 min klausiausi muzikos, bet niekas taip ir nepakėlė. Spalio, lapkričio mėn, kai reikėjo, kad daugiau asmenų pasirašytų sutartis, tai keldavo tel.ragelius, perskambindavo, siuntė emeilus, o dabar bedugnė.......kas gali padėti viską išsiaiškinti, neaišku
Atsakyti
Nerekomenduoju šio "tiekėjo", sutartis sudaryta 2020-12-04, bes pasak ESO informacija jiems nepateikta, tai dėl jų bus taikomasgarantinis tiekimas... kam užsiima veikla, kuria atlieka nekokybiškai (mano atvejuu)...nerekomenduoju šios firmos.
Klientų aptarnavimas - visiška tragedija - nei atskambina, nei atrašo...
Atsakyti
Venkite sios kompanijos visais imanomais budais.
Spalio menesi pradejome kalbetis apie sutarties el.tiekimui sudaryma. Atsiunte sutarties projekta/pasiulyma. Isreiskiau savo pastabas ir paprasiau, kad sutarti p.Radvilas pataisytu. Jokios sutarties su Enefit nesudariau ir nieko nepasirasiau. Netiketai gavau saskaita uz elektros per lapkricio men. suvartojima. Bandau prisiskambinti, kad pakalbeti su atsakingu asmeniu, bet veltui. Kiekviena karta atsiliepusi mergaite mane nuramina, kad man perskambins atsakingas asmuo. Laukiu jau 3 menesiai
Atsakyti
Nerekomenduoju tikrai... Rodiklio duomenis neatitinka su eso parodytais duomenimis... Skirtumas gavosi kaip už du mėnesius.. Buvo skambinta 12-31 niekas nereaguoja.. Dabar vėl paskambinau 01-14 ir vėl laukiu skambučio iš jų kaip ir 12-31 laukiau, deja nesulaukiau.. Na ir dar konsultantas tikrai nemalonus, juokiasi iš tokių įvykių :)
Atsakyti
Violeta 2021-01-13 11:18:29
Gavau sąskaitą už gruodžio mėn. Taigi, kas buvo sutartyje dieninė - 0, 0116, o naktinė- 0, 089 plius mėnesinis mokestis, tai sąskaitoje matau taip : dieninė išeina 0, 1375, naktinė 01109. Tai dabar suvedus galus, šį mėnesį sumoku 18, 66 eur. daugiau negu buvo žadėti tarifai.
Na manau, kas skaito komentarus susimąstys. O aš pabandysiu ieškoti kito tiekėjo.
Praeitą mėnesį susiskambinau dėl tarifų, žadėjo pasiaiškinti ir perskambinti, bet galvoju kad skambino radiatoriais.
Nesinervinsiu, bet ieškosiu naujo tiekėjo.
P.S. Buvo žadėta dieninė 0, 116.
Ir dar tokia įmonė neturi klientams sukurto savitarnos portalo. Deklaruoti rodmenis reikia per eso - nesolidu.
Atsakyti
Esamas klientas 2021-01-11 22:14:32
Esu Enefit klientas jau bemaž pusmetis. Pasirašant sutartį viskas buvo aiškiai išdėstyta, ir pagrįsta kokia kaina yra ir kokia gali būti ateityje. Manyčiau, jog dauguma komentarus parašiusių šią dalį praleido... Renkantis nepriklausomą tiekėją, patikėjau Enefit dėl to, kad naudodamas elektros energiją prisidedu prie planetos išsaugojimo. Esu patenkintas, ir iš savo pusės rekomenduočiau juos savo draugui. Šaunuoliai. Sėkmės.
Ponas užtarėjau,
kodėl manote kad čia rašantys žmonės kvaili? Štai eilutė iš mano sutarties { 0, 0523 EUR/ kWh - (01.12.2020 - 28.02.2021) }
O mane apmokestino 0, 0756 EUR/ kWh.
Taigi dar kartą sakau kompanija NEPATIKIMA ir nesusitvarkanti su savo darbu.
Todėl niekam NEREKOMENDUOJU prasidėti su enefit.
Atsakyti
Gavau sąskaitą už gruodžio mėn. Taigi, kas buvo sutartyje dieninė - 0, 0116, o naktinė- 0, 089 plius mėnesinis mokestis, tai sąskaitoje matau taip : dieninė išeina 0, 1375, naktinė 01109. Tai dabar suvedus galus, šį mėnesį sumoku 18, 66 eur. daugiau negu buvo žadėti tarifai.
Na manau, kas skaito komentarus susimąstys. O aš pabandysiu ieškoti kito tiekėjo.
Praeitą mėnesį susiskambinau dėl tarifų, žadėjo pasiaiškinti ir perskambinti, bet galvoju kad skambino radiatoriais.
Nesinervinsiu, bet ieškosiu naujo tiekėjo.
Atsakyti
Norite turėti problemų su skolomissudarykite sutartį su Enifitis. Lapkričio 11d telefonu buvo sudaryta sutartis su Enefitis. Patikinta, kad bus viskas kaip Ignitis. Deja ir prasidèjo vargo vakarienė. Reikia mokėti už elektrą neaišku kam nei Ignitis nei Enifitis klientė. Paklausti nėra ko niekas nekelia ragelio. Parašius laišką tik po dviejų savaičių atsakymas mokèti ignitis. Sumokėti neina, nes nutraukta sutartis su Ignitis, o Enefitis sutartis kažkur kabo. Po 5dienų atsakymas mokèti Enifitis. Tik kažin kur nei svetainių, nei vartotojų kodo nieko. Paklausus 5kartą kur sutartis pagaliau buvo atsiųsta. Visai kita datanegu buvo sudaryta. Su neatidaromosis svetainėmis. Dar pažeidžiant visus įstatymus reikalaujant paso duomenų kur nė viena įstaiga telefonu nei internetu negali paso duomenų reikalauti. Parašius, kad neatsidaro jokios svetainės buvo siuntinėjamos toliau tos pačios tik It specialistui atvykus mažom raidytėm parašyta kad nebeveikia tokia sverainė. Tik Enefitis to nemato ir siuntinèja toliau.Rodmenys nedeklaruoti, apmokėti neina. Pagaliau po dviejų mėnesių atkeliavo sąskaita. Nei juoktis nei verkti rodmenys iš piršto laužti net neatitinka skaičiukų rodmenų jokių. Susimokėti bent tiek vėl dainelė be galo. Tik gerai kad šeimoje yra It specialistas per gerą valandą ėjo susimokėti. Tik vėl dainelė iš naujo kaiprodmenys perduoti. Niekas taip ir neatsidaro ir keliai uždaryti negali šeimos narys atvykti ir išnarplioti gordijaus mazgo. Su didžiausiu malonumu palieku niekam tikusią ENEFITIS ir grížtu pas Ignitis; kuris gerbia savo klientus; visada iškilus problemoms buvo viskas išspręsta. Pasinaudosiu visomis medijomis visus perspėti neprasidėti su Enefitis.
Pirkta kaip velnias
2021-01-12 20:59:17 IP 2e7r428q
Atsakyti
Vanda 2021-01-05 06:30:34
Patariuvneprasidėti su enef UAB. Negavau nuo lapkričio mėn patvirtinančio skambučio, kad esu jų klientė nors sutartį pasirašiau ir buvo teigta, kad nebus jokių nesklandumų. Deja viskas yra po šiai dienai nesutvarkyta. Į svetaines įeiti negalima net rodmenų įrašyti, negaunu sąskaitos ir už suvartotą energiją. Ir prisiskambi negalima. Belieka kreiptis į vartotojų teises, kad per nekompetetingus darbuotojus negaliu sumokėti mokesčių. Ir nusisispjauti tokiai uab į savo klientus. Norite turėti problemų pasirašykite surartį su ENEFIT ir tokios UAB pagalba tapsite skolininku.
Va čia tai pritariu ir aš laukiu jau antras mėnesis sąskaitų jau 2 mėnesius nesusimoku tik gausiu sąskaitą spruksiu kuo greičiau nuo jiu prisiskambinti galima tik kad nauda 0%
Pikta kaip velnias
2021-01-12 20:52:46 IP 2e7r428q
Atsakyti
Pasipiktinęs 2020-10-28 10:43:00
Tragedija ne kompanija, aš jau nekalbu, kad pasiūlymai kažkokie visai neadekvatūs (kaina žymiai didesnė), bet bendravimas ir požiūris į klientą kaip gūdžiais sovietiniais laikais.
Kadangi siuntinėjo nuolat savo pasiūlymus, nors jie ir neadekvačiai brangūs, nutariau gyvai pabendrauti. Dabar galvoju, kad būtų geriau nepavykę. Konsultantas matyt už minimumą pasamdytas - visas nelaimingas, o pradėjus domėtis kodėl tokia kaina, kokios galimybės ją pakoreguoti iš ko susideda kaina ir ką gali pasiūlyti - gavosi, kad konsultantas nieko negali pasiūlyti ir nelabai išmano, kas klientui nusiųsta. Kadangi buvau įkyrus klientas ir tiesiog toliau klausinėjau - konsultantas tiesiog padėjo ragelį.
Niekam su jais nerekomenduoju prasidėti - negana, kad kaina didelė, dar ir bendravimo jokio - įsivaizduokit iškils kokia nors problema ir reiks pas juos kreiptis - tikėtinas atsakas, kad tiesiog padės ragelį....
Liūdna, kai viskas daroma atmestinai...
Jetau gailiuosi kad pasirinkau enefit verkti net norisi dirba žmonės kurie tik moka pasakyti atsiprašau už nesklandumus ir viskas naudojimosi jau 2 mėnesiai o sąskaitų negaunu jau 2 mėnesiai neatsiuncia nors tu ką o skambinu dažnai bet jie aiškina kad išsiuntė nu pasityčiojimas laukiu kol gausiu sąskaitą ir Petrošius atgal prie ignitis ten nors uzdeklaravus iškarto gali susimokėti o čia durniu laivas
Atsakyti
Šitas tiekėjas, kuriuo buvo pasitiketa, besusitvarke ir nesusitvarko su savo užduotimis. Sutartis pasirašyta nuo 2020 12 04, bet ESO informacija nepateikta. Įjungtas garantinis tiekimas. Skambučių padaryta daug, visi su pažadais susisiekti, bet deja... Negauta nei vieno skambučio! Reikia kelti problemą, spaudai pranešti, kokia situacija ir kad visi eitų lauk iš šio tiekėjo!
Atsakyti
Sutartinė kaina visiškai neatitinka su kaina, kuri nurodyta gautoje sąskaitoje. Padariau gilią analizę pagal visas dedamąsias, be to turiu visus susirašinėjimus prieš pasirenkant tiekėją. Šiuo metu bendrovė į laiškus nereaguoja, nurodytas vienintelis telefonas neatsako, todėl kreipsiuosi į vartotojų apsaugos tarnybą, bei medijas, kad kiti nepakibtų.
Atsakyti
Esu Enefit klientas jau bemaž pusmetis. Pasirašant sutartį viskas buvo aiškiai išdėstyta, ir pagrįsta kokia kaina yra ir kokia gali būti ateityje. Manyčiau, jog dauguma komentarus parašiusių šią dalį praleido... Renkantis nepriklausomą tiekėją, patikėjau Enefit dėl to, kad naudodamas elektros energiją prisidedu prie planetos išsaugojimo. Esu patenkintas, ir iš savo pusės rekomenduočiau juos savo draugui. Šaunuoliai. Sėkmės.
Atsakyti
Ir man karti patirtis su enefit. Pirma sąskaita ir iš karto apgavystė, sutartyje kainos mažesnės, sąskaitoje didesnės.
Nepatikima kompanija, sekantį mėnesį atsisakysiu tokio tiekėjo.
Atsakyti
Laikykitės per patrankos šūvį nuo ENEFIT
Atsakyti
Pasirašiau sutartį gruodžio 8 d., o lygiai po mėnesio gavau pranešimą iš ESO apie garantinį tiekimą
Atsakyti
Sveiki, dar viena iš kvailiu, patikėjusių šia įmone. Gal jau butų laikas mums susivienyti ir bendru pareiškimu kreiptis į vartoju teises, nes kažkaip neina rasti su jais bendradarbiavimo ar bent elementaraus mandagumo su klientais.
Atsakyti
Patariuvneprasidėti su enef UAB. Negavau nuo lapkričio mėn patvirtinančio skambučio, kad esu jų klientė nors sutartį pasirašiau ir buvo teigta, kad nebus jokių nesklandumų. Deja viskas yra po šiai dienai nesutvarkyta. Į svetaines įeiti negalima net rodmenų įrašyti, negaunu sąskaitos ir už suvartotą energiją. Ir prisiskambi negalima. Belieka kreiptis į vartotojų teises, kad per nekompetetingus darbuotojus negaliu sumokėti mokesčių. Ir nusisispjauti tokiai uab į savo klientus. Norite turėti problemų pasirašykite surartį su ENEFIT ir tokios UAB pagalba tapsite skolininku.
Atsakyti
Nerealus nenoras bendrauti su būsimais ir dar vis laukiančiais būmais klientais.
Būtų labai geras siužetas apie "pažadukus" Dviračio Žinioms.
Atsakyti
Gėda ne tiekėjas po šiai dienai nėra atsiųsti kodai negaliu sumokėti už elektros energiją. Kitos išeities nematau tik nitraukti sutartį. Visai kiti tarifai viskas kas deklaruojama melas. Sugadino visas šventes, nes negaliu atsiskaityti už paslaugas. Visiems pasakosiu kad nesusidètu su enefit.
Atsakyti
Kristina 2020-12-30 16:58:17
Enefit Lietuva, UAB, yra Lietuvos verslo gėda

Tokia pati pati istorija ir man nutiko.. neskaičiau komantarų iki dabar, bet akivaizdu ne vienetai žmonių taip išdurti.
Ir mums tokia pati dovanele buvo. Geda tikrai! Mes jau nebelaukiame skambučio, nes niekas nesusisieke su mumis. Todel pranešeme, kad renkames kita tiekeją. Bet per tokia imone mes dabar turesime moketi sausi padidinta tarifa! Tokias imones tik uzdaryti! NEs mes patyreme nuostolius!
Atsakyti
Vardenis Pavardenis 2020-12-28 18:20:28
... ir vadybininkas jums paskambins

Su šiuo UABu susidūriau rinkdamasis elektros tiekėją ir turiu konstatuoti, kad tokios pribloškiančios nekompetencijos ir ciniškos paniekos savo klientui dar nebuvau patyręs. Taigi, pasak Ievos Simonaitytės, o buvo taip...
Spalio pabaigoje su Enefit‘o vadybininku telefonu sutariau, kad su jais sudarysiu elektros tiekimo sutartį ir pateikiau reikalingus duomenis. Lapkričio viduryje mano duomenys jau buvo įkelti į Enefit‘o savitarnos svetainę, o kad joje buvo rašoma, jog sutartis dar nesudaryta, pernelyg nesijaudinau, nes gruodžio 10 dar toli. Prasidėjo gruodis, sutarties vis dar nėra, Enefit‘as tyli, tad pradedu skambinti klientų aptarnavimo telefonu ir teirautis, kodėl vis dar nėra sutarties ir kada ji bus. Kalbu su skirtingais darbuotojais, tačiau visų 6 pokalbių turinys vienodas: mes labai atsiprašome, palikite savo duomenis, vadybininkas jums paskambins. Vadybininkas, žinoma, neskambina, todėl gruodžio 7 skambinu aš ir remiu personalą prie sienos: ar sudarysite sutartį iki 10 dienos, jei ne, susitarsiu su kitu tiekėju. Čia atsakymas jau keičiasi: mes labai labai atsiprašome, su kitu tiekėju tartis nereikia, nes... sutartis jau sudaryta (valiooooo, bingooooo), tik dar nepatalpinta savitarnos svetainėje, juk pats suprantate, paskutinės dienos, didžiulis duomenų srautas, tiesiog fiziškai nespėjame viską tinkamai sutvarkyti, palaukite kelias dienas ir viskas bus OK ir... dėl viso pikto palikite savo duomenis, vadybininkas jums paskambins. Na, jei sutartis sudaryta, tai ponas vadybininkas gali ir neskambinti, negaišti savo brangaus laiko, pamaniau sau. Gruodžio 11, 12, 13,.... Savitarnos svetainė atkakliai teigia, kad tiekimo sutartis nesudaryta, Jo Didenybė šv. Vadybininkas neskambina ir niekaip kitaip neapsireiškia, tačiau aš ramus kaip belgas, nes sutartis juk sudaryta?! Kalėdos - stebuklų metas, savojo stebuklo sulaukiau ir aš žinutės iš Igničio pavidalu. Ignitis mane maloniai informavo, kad man, kaip nepasirinkusiam nepriklausomo elektros tiekėjo pirmajame rinkos liberalizavimo etape, nuo sausio 1 bus taikomas garantinis elektros tiekimas. Tad, skubėdamas pasidalinti Gerąja naujiena, gruodžio 22 du kartus (ryte ir popiet) bendrauju su klientų aptarnavimu: ak, kaip čia taip galėjo atsitikti, mes labai, labai, labai, labai atsiprašome, palikite savo duomenis, vadybininkas jums paskambins. Tiesa, antro pokalbio metu dar buvo paslaptingai užsiminta, kad gal reikės informuoti vadovybę. Na, reikės tai reikės, prieš valdžią, kaip žinia, nepapūsi, o ar skambino vadybininkas palieku spėti jums. Tačiau vyšnaitė ant torto manęs dar laukė ateityje: praėjus dviems valandoms po paskutinio pokalbio gaunu Enefit’o mail’ą, iš kurio sužinau, kad nesugebėjau laiku pasirinkti tiekėjo, todėl Enefit’as tiesia pagalbos ranką - siūlo sudaryti elektros tiekimo sutartį, kad ateityje mokėčiau mažiau, nei mokėsiu garantiniame tiekime. Atsakydamas į mail’ą paklausiau, ar jie tokiu būdu mane trolina ir, rinkdamas žodžius, parašiau, ką apie juos galvoju. Atsakymo, kaip patys suprantate, nesulaukiau.

Taigi išvada: mano nuomone Enefit Lietuva, UAB, yra Lietuvos verslo gėda, visomis išgalėmis venkite turėti su jais reikalų.

P.s. Nuoširdžiausi sveikinimai neprilygstamai ir nepramušamai Enefit’o komandai, sugebėjusiai nuraškyti absoliučias klientų aptarnavimo meno viršūnes bei kurioje kairė nežino ir nenori žinoti, ką daro dešinė. Ir draugiškas patarimas: jei kada rasite laiko, susimąstykite, ar tikrai dirbate darbą, kurį mėgstate ir/ar gebate atlikti.
P.p.s. Jei manote, kad tai eilinė Kalėdinė pasakėlė ar juodos klastingų konkurentų intrigos, manykite iš naujo - neturiu tiek fantazijos, kad tokią istoriją laužčiau iš piršto.
Enefit Lietuva, UAB, yra Lietuvos verslo gėda

Tokia pati pati istorija ir man nutiko.. neskaičiau komantarų iki dabar, bet akivaizdu ne vienetai žmonių taip išdurti.
Atsakyti
Gintaras 2020-12-30 16:22:17
Tragedija, ne tiekėjas ! Sutartį telefonu sudarėme gruodžio 7 d. Lyg viskas gerai. Pasirodo, kad sutarties nėra, ESO perkelia mane i garantini tiekimą. Nuo gruodžio 23 bandau susisiekti, ir gauti paaiškinimą, kas su sutartimi. Kaip i sieną. Vis aiškina, kad laukite su jumis susisieks. Jau gruodžio 30. Skambi au 6 kartus skirtingom dienom. Jokio atsakymo, niekas nesusisiekia. Tragedija.
Man tas pats nutiko. Niekas nesiteikia nei atiliepti, nei atskambinti, nei nei el paštu atsakyti!
Atsakyti
Tragedija, ne tiekėjas ! Sutartį telefonu sudarėme gruodžio 7 d. Lyg viskas gerai. Pasirodo, kad sutarties nėra, ESO perkelia mane i garantini tiekimą. Nuo gruodžio 23 bandau susisiekti, ir gauti paaiškinimą, kas su sutartimi. Kaip i sieną. Vis aiškina, kad laukite su jumis susisieks. Jau gruodžio 30. Skambi au 6 kartus skirtingom dienom. Jokio atsakymo, niekas nesusisiekia. Tragedija.
Atsakyti
Sutartį sudariau lapkričio 11 d., pokalbio metu fiksavom tarifus, fiksuota kaina 24 mėn. Lapkričio 13 d. gavau sveikinimą-patvirtinimą į paštą. Gruodžio 13 d. pagaliau gaunu prisijungimus į savitarną ir randu visai ne tuos tarifus, kurie buvo lapkritį patvirtinti. T.y. didesnius. Toliau buvo, kaip ir dauguma čia rašė nuolatinis "atsakingas asmuo jums paskambins". Galutis jų atsakymas, techniškai taip gaunasi, kad, kadangi sutartis į sistemą įvesta gruodžio 13 d., galioja didesni tarifai ir apgailestauja, jie nieko negali padaryti. Pasitikrinkite, kas pasirašėte, kokius tarifus gavote, ar tikrai tie, kuriuos fiksavote pasirašant sutartį.Parašiau skundą į Valstybinę energetikos reguliavimo tarybą. Persiunčiau visus susirašinėjimus su jais. Kolkas atsakymo negavau. Tikrai nepaliksiu aš jų ramybėj.
Atsakyti
Enrikas 2020-12-29 13:06:10
Laba diena
Tai kaip matau situacija ta pati kaip ir daugumos. Sutartį neva telefonu sudareme dar lapkricio men ir pazadejo svetaineje sutartį ikelti ir ją matysiu veliau gruodzio men na ir kagi ogi sutarties sudarytos nera ir jau gavau zinute apie garantini elektros tiekima. Buvau susisiekes su vadybininku tai zadejo susisiekti veliau viska issiaiskine, taciau skambucio nesulaukiau, o dabar jiems prisiskambinti nepavyksta tik pauksciuku ciulbejimas ciru viru, o nuo sios dienos 2020 12 29 jau ir isjungtas ju bendrasis ir vienintelis susiekimo telefono numeris. Gal kas atsitiko negero jiems. Cia gal jau reikia kreiptis i vartotoju gynimo tarrnyba. KOŠMARAS
man tas pats atsitiko, tik pavyko prisiskambinti (14min laukiau). Tai jie dabar žada iš naujo sutartį nusiųsti ESO. Klausiu - kas kompensuos nuostolius, nes garantinis tiekimas 25proc brangesnis? Jie sako, kad po to du mėn pritaikys nuolaidą - neims savo mėn, mokesčio t.y 2, 99. Sakau - netinka, nes aš už sausį 15€ daugiau sumokėsiu, o kompensuos 6 €.
Atsakyti
Laba diena
Tai kaip matau situacija ta pati kaip ir daugumos. Sutartį neva telefonu sudareme dar lapkricio men ir pazadejo svetaineje sutartį ikelti ir ją matysiu veliau gruodzio men na ir kagi ogi sutarties sudarytos nera ir jau gavau zinute apie garantini elektros tiekima. Buvau susisiekes su vadybininku tai zadejo susisiekti veliau viska issiaiskine, taciau skambucio nesulaukiau, o dabar jiems prisiskambinti nepavyksta tik pauksciuku ciulbejimas ciru viru, o nuo sios dienos 2020 12 29 jau ir isjungtas ju bendrasis ir vienintelis susiekimo telefono numeris. Gal kas atsitiko negero jiems. Cia gal jau reikia kreiptis i vartotoju gynimo tarrnyba. KOŠMARAS
Vardenis Pavardenis
2020-12-28 18:20:28 IP 28m82ik7
Atsakyti
... ir vadybininkas jums paskambins

Su šiuo UABu susidūriau rinkdamasis elektros tiekėją ir turiu konstatuoti, kad tokios pribloškiančios nekompetencijos ir ciniškos paniekos savo klientui dar nebuvau patyręs. Taigi, pasak Ievos Simonaitytės, o buvo taip...
Spalio pabaigoje su Enefit‘o vadybininku telefonu sutariau, kad su jais sudarysiu elektros tiekimo sutartį ir pateikiau reikalingus duomenis. Lapkričio viduryje mano duomenys jau buvo įkelti į Enefit‘o savitarnos svetainę, o kad joje buvo rašoma, jog sutartis dar nesudaryta, pernelyg nesijaudinau, nes gruodžio 10 dar toli. Prasidėjo gruodis, sutarties vis dar nėra, Enefit‘as tyli, tad pradedu skambinti klientų aptarnavimo telefonu ir teirautis, kodėl vis dar nėra sutarties ir kada ji bus. Kalbu su skirtingais darbuotojais, tačiau visų 6 pokalbių turinys vienodas: mes labai atsiprašome, palikite savo duomenis, vadybininkas jums paskambins. Vadybininkas, žinoma, neskambina, todėl gruodžio 7 skambinu aš ir remiu personalą prie sienos: ar sudarysite sutartį iki 10 dienos, jei ne, susitarsiu su kitu tiekėju. Čia atsakymas jau keičiasi: mes labai labai atsiprašome, su kitu tiekėju tartis nereikia, nes... sutartis jau sudaryta (valiooooo, bingooooo), tik dar nepatalpinta savitarnos svetainėje, juk pats suprantate, paskutinės dienos, didžiulis duomenų srautas, tiesiog fiziškai nespėjame viską tinkamai sutvarkyti, palaukite kelias dienas ir viskas bus OK ir... dėl viso pikto palikite savo duomenis, vadybininkas jums paskambins. Na, jei sutartis sudaryta, tai ponas vadybininkas gali ir neskambinti, negaišti savo brangaus laiko, pamaniau sau. Gruodžio 11, 12, 13,.... Savitarnos svetainė atkakliai teigia, kad tiekimo sutartis nesudaryta, Jo Didenybė šv. Vadybininkas neskambina ir niekaip kitaip neapsireiškia, tačiau aš ramus kaip belgas, nes sutartis juk sudaryta?! Kalėdos - stebuklų metas, savojo stebuklo sulaukiau ir aš žinutės iš Igničio pavidalu. Ignitis mane maloniai informavo, kad man, kaip nepasirinkusiam nepriklausomo elektros tiekėjo pirmajame rinkos liberalizavimo etape, nuo sausio 1 bus taikomas garantinis elektros tiekimas. Tad, skubėdamas pasidalinti Gerąja naujiena, gruodžio 22 du kartus (ryte ir popiet) bendrauju su klientų aptarnavimu: ak, kaip čia taip galėjo atsitikti, mes labai, labai, labai, labai atsiprašome, palikite savo duomenis, vadybininkas jums paskambins. Tiesa, antro pokalbio metu dar buvo paslaptingai užsiminta, kad gal reikės informuoti vadovybę. Na, reikės tai reikės, prieš valdžią, kaip žinia, nepapūsi, o ar skambino vadybininkas palieku spėti jums. Tačiau vyšnaitė ant torto manęs dar laukė ateityje: praėjus dviems valandoms po paskutinio pokalbio gaunu Enefit’o mail’ą, iš kurio sužinau, kad nesugebėjau laiku pasirinkti tiekėjo, todėl Enefit’as tiesia pagalbos ranką - siūlo sudaryti elektros tiekimo sutartį, kad ateityje mokėčiau mažiau, nei mokėsiu garantiniame tiekime. Atsakydamas į mail’ą paklausiau, ar jie tokiu būdu mane trolina ir, rinkdamas žodžius, parašiau, ką apie juos galvoju. Atsakymo, kaip patys suprantate, nesulaukiau.

Taigi išvada: mano nuomone Enefit Lietuva, UAB, yra Lietuvos verslo gėda, visomis išgalėmis venkite turėti su jais reikalų.

P.s. Nuoširdžiausi sveikinimai neprilygstamai ir nepramušamai Enefit’o komandai, sugebėjusiai nuraškyti absoliučias klientų aptarnavimo meno viršūnes bei kurioje kairė nežino ir nenori žinoti, ką daro dešinė. Ir draugiškas patarimas: jei kada rasite laiko, susimąstykite, ar tikrai dirbate darbą, kurį mėgstate ir/ar gebate atlikti.
P.p.s. Jei manote, kad tai eilinė Kalėdinė pasakėlė ar juodos klastingų konkurentų intrigos, manykite iš naujo - neturiu tiek fantazijos, kad tokią istoriją laužčiau iš piršto.
Atsakyti
LABA DIENA. Š. m. lapkričio 23 d. paskambinau UAB Enefit telefonu 852619141, atsiliepė vyrukas, maloniai aptarėm elektros pirkimo sąlygas, sutarėme, kad neužilgo gausiu sutartį. Praėjo daugiau kaip mėnuo, skambinau kelis kartus, niekas neatsiliepia, sutarties nėra, metai baigiasi, jokio aiškumo.
Darau išvadą, kad šios įmonės vadovai ir darbuotojai visiški liurbiai ar ž*****i. Taip elgtis su klijientais negalima. Todėl su Enefit nenoriu turėti jokių reikalų.
Atsakyti
Antras mėnesis kaip esu šios įmonės klientas. Ir mėnesis laiko kaip įmonė niekaip nesugeba paaiškinti apie sąskaitos neaiškumus. Kreipiausi tris kartus ir visus kartus prižada, kad kažkas susisieks ir paaiškins. Žodžiu nesuprantama įmonės politika.
Atsakyti
vidas 2020-12-12 09:46:48
Apie profesionalumą` kuriuo jie giriasi, net iš minties reikia išmesti. Debilų- d*****i.Kas nori susigadinti nervus-sudarykit su jais sutartį.
palauk, palauk.Pažiūrėsim kai reikės gauti sąskaitą po deklaravimo.
Atsakyti
Marius 2020-09-13 20:52:14
Man regis, nevisai sakai tiesą. Nes gavau pasiūlymus iš kitų tiekėjų, kurie irgi nurodo konkretų terminą, kaip ir Enefit, tas terminas gana trumpas. Kainos visų panašios, ar Enefit ar Ignitis, mažesnė buvo Enefit mano atveju.
Priešingai nei Igntis (Ignitis nedaro jokių nuolaidų, nors derinta ne vienas, ne du mėnesiai), o pasirinkus Enefit jokių problemų nebuvo. Sutartys pasirašytos kelių dienų bėgyje. Atsiunčia nuorodas kaip ir kur deklaruoti, pasižiūrėti sutartis, prisijungimas prie ESO (dėkoju ir ESO vadybininkams bendravimas puikus ir etiškas, paaiškinimai iš karto).Jokių delsimų. Buvau susisiekusi ir su kitais tiekėjais, geresnių sąlygų už Enefit niekas nepasiūlė. Tiek blogų atsiliepimų..., o kol kas parašyti blogai apie šią įmonę negalėčiau, bendravimas greitas čia ir dabar.
Atsakyti
Apie profesionalumą` kuriuo jie giriasi, net iš minties reikia išmesti. Debilų- d*****i.Kas nori susigadinti nervus-sudarykit su jais sutartį.
Atsakyti
Sveiki. Šiandien padariau sūtartį su ENEFIT, kokios kainos man mokėti už lapkritį mėn. Lauksiu pranešimą
Atsikratyk Ig ni tis su k či ų
2020-12-07 10:30:54 IP 1pq4a3qd
Atsakyti
Genė 2020-12-04 10:47:28
Šį įmonė didžiausi a*******i, niekas nedarykit sutarčių nes jie nesudaro. Lapkričio 13d telefonu sudariau sutartį. Negavau jokių pranešimų. Gruodžio 4d skambinu pasiaiškinti, sako jūsų sutartis ne sudaryta toks telefonas visai mums neskambino. Aš turiu telefone sąrašą kur skambinau ir rodo, kad kalbėjau 13min 21 sek. Aš neįsivaizduoju kaip tokios įmonės egzistuoja baisiau nebegali būti, tik ne tikėkit šią įmonę, bėkit iš jos. Gėda aš taip nepaliksiu eisiu į teismą.
Bet Ignitis kokie afe ris tai už klaidas savo sąskaitose paduoda anstolams dėl 3 eurų skolos anstolis išieško 300 Eu..
Atsakyti
Puse dienos aiškinosi, niekas negali pažiūrėti ar sudaryta sutartis. Sako reikia daryti iš naujo. Kainos pasikeitę, jos padidėjusios. Aš neturiu žodžių dėl šios įmonės. Mano siūlymas visiems kas negavo sutarčių greit skubėti daryti kitose įmonėse, nes paskui lygsit ant ledo, kaip ir aš. Labai blogai dirba įmonė. Aš netikėjau kad dar tokiu įmonių yra.
Atsakyti
Šį įmonė didžiausi a*******i, niekas nedarykit sutarčių nes jie nesudaro. Lapkričio 13d telefonu sudariau sutartį. Negavau jokių pranešimų. Gruodžio 4d skambinu pasiaiškinti, sako jūsų sutartis ne sudaryta toks telefonas visai mums neskambino. Aš turiu telefone sąrašą kur skambinau ir rodo, kad kalbėjau 13min 21 sek. Aš neįsivaizduoju kaip tokios įmonės egzistuoja baisiau nebegali būti, tik ne tikėkit šią įmonę, bėkit iš jos. Gėda aš taip nepaliksiu eisiu į teismą.
Atsakyti
Marius 2020-09-13 20:52:14
Man regis, nevisai sakai tiesą. Nes gavau pasiūlymus iš kitų tiekėjų, kurie irgi nurodo konkretų terminą, kaip ir Enefit, tas terminas gana trumpas. Kainos visų panašios, ar Enefit ar Ignitis, mažesnė buvo Enefit mano atveju.
Kainos tikrai skiriasi, ir skaičiuojama paslaugos marža - ar į elektros įkainius, ar kaip abonementinis mokestis. Ir ne visi pritaikė teisingą reguliuojamos dalies įkainį. O labiausiai žeidžia "tujinami" ir "terminuoti" rinkodariniai pasiūlymai. Tikiuosi, kad www.regula.lt ir Energetikos ministerija domisi sukelta erzelyne ir paskubom įgyvendinama kainų "liberalizacija". Gal pasimokys ir pasistengs su kitų etapų įgyvendimu. Turi būti prižiūrimas nepriklausomų elektros perpardavinėtojų steigimasis ir bent mininalus paslaugų kokybės lygio užtikrinimas.
Atsakyti
Bandau pasirasyti sutarti jau virs menesio, dar lapricio pradzioj pasake kad sutartis pasirasyta ir atsius ja i email. Nei sutarties, nei ju paciu, prisiskambint neimanoma, i emaila neatraso... o pasirasyt ja reik iki gruodzio 10....
Atsakyti
sutarti telefonu sudareme apie spalio10 d., bet jos taip ir negavau. Susisiekti neimanoma. siandien turiu deklaruoti rodmenis o nera kaip.

Taip pat rekomenduojame

ARGO ENERGIJA
Saulės energetika | Saulės elektrinės

Adresas: M. K. Paco g. 4, LT-10309 Vilnius.
Veiklos sritys: energetika; elektros dalys ir įranga; elektros instaliacijos darbai; elektros montavimo medžiagos; projektavimas; statyba; šildymas, įrenginiai.
ARGO ENERGIJA, UAB – Saulės elektrinės ir saulės elektrinių parkai: projektuojame, įrengiame, priduodame VEI, teikiame garantinio ir pogarantinio aptarnavimo paslaugas. Dirbame jau 15 metų, esame Lietuvos Saulės energetikos asociacijos nariai ir šios asociacijos rekomenduojami saulės elektrinių montuotojai...
ENERGUS
Adresas: Savanorių pr. 176C, LT-03154 Vilnius.
Veiklos sritys: elektros instaliacijos darbai; apsaugos sistemos patalpoms; automatizavimas, automatika; elektros dalys ir įranga; elektros montavimo medžiagos; energetika; inžineriniai tinklai ir sistemos; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; priešgaisrinė sauga, sistemos; projektavimas; vaizdo stebėjimo sistemos; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB „Energus" yra viena didžiausių inžinerinių sistemų (elektrotechnikos, silpnų srovių, procesų valdymo ir automatizavimo) rangos įmonių Lietuvoje kurią vienija bendra vizija - kurti inovatyvesnį, tvaresnį ir patikimesnį rytojų, todėl siekiame tapti lyderiaujančia įmone Lietuvos energetikos ir statybos srityse...
EV Sprendimai
Adresas: Taikos g. 4-1, LT-89166 Mažeikiai.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; elektros instaliacijos darbai; energetika; kompresoriai, siurbliai; mažmeninė prekyba; santechnika; šildymas, įrenginiai; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas.
UAB „EV sprendimai“ – 2009 m. įsikūrusi įmonė, savo prioritetu pasirinkusi atsinaujinančią energetiką. Mūsų tikslas - atsinaujinančių energijos šaltinių rinkoje pirmaujanti, patikima, visuomenės gerbiama kompanija. Atsinaujinanti energija yra itin svarbi žmonijos gerovei – ji gali sumažinti aplinkos degradavimą...
Jukata
Technologinė galios įranga, montavimas, derinimas

Adresas: Piliakalnio g. 3, LT-46224 Kaunas.
Veiklos sritys: elektros instaliacijos darbai; automatizavimas, automatika; energetika; maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; matavimo prietaisai; pramonės įrengimai; projektavimas.
Jukata, UAB šiuo metu ieško darbuotojų: reikalingas elektromontuotojas! Skambinti tel. 8 644 05449 UAB „Jukata“ PASLAUGOS: Technologinės galios įrangos montavimas, technologinės galios įrangos derinimas ir technologinės galios įrangos paleidimas Kaune, Kauno regione Automatikos ir valdymo skydų surinkimas...
Elektra LT
Elektros prekių didmeninė ir internetinė prekyba

Adresas: Ateities pl. 31D, LT-52167 Kaunas.
Veiklos sritys: elektros dalys ir įranga; didmeninė prekyba; elektros montavimo medžiagos; energetika; statybinės medžiagos; šviesos sistemos, šviestuvai.
Didmeninė prekyba elektros komponentais, instaliacijos medžiagomis, dalimis ir įranga - pagrindinė Elektra LT, UAB veikla. Elektra LT, UAB yra: V-TAC oficialūs atstovai Lietuvoje Energokomplekt oficialūs atstovai Lietuvoje Elettrocanali oficialūs atstovai Lietuvoje Zext oficialūs atstovai Lietuvoje Tibox oficialūs...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Rygoje atidarytas 55 mln. Eur kainavęs "Lidl" logistikos centras
Rygoje atidarytas 55 mln. Eur kainavęs "Lidl" logistikos centras 01-26 09:29
Vokietijos kapitalo mažų kainų prekybos tinklas "Lidl" pirmadienį atidarė 55 mln. Eur kainavusi logistikos centrą Rygoje, per kurį prekės bus skirstomos į parduotuves Latvijoje ir Estijoje.
Vakcinų tiekimo sutrikimai Lietuvos plano nekeičia
Vakcinų tiekimo sutrikimai Lietuvos plano nekeičia 01-26 09:15
Lietuvos prezidentas Gitanas Nausėda pirmadienio vakarą vakcinų nuo koronaviruso tiekimo Europos Sąjungai reikalus aptarė su Europos Komisijos pirmininke Ursula von der Leyen.
Dėl ribojimų įsigyti mišką Lietuvai gresia ES sankcijos
Dėl ribojimų įsigyti mišką Lietuvai gresia ES sankcijos 01-26 08:23
Aplinkos ministerija antradienį perspėjo, kad Europos Komisija gali pradėti pažeidimo procedūrą prieš Lietuvą, jei Seimas nepanaikins ankstesnės kadencijos metu įvesto draudimo vienam asmeniui...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar norėtumėte pasiskiepyti nuo COVID-19?

Akcijų kainos

Nokia 4,85 +15,48%
Macy's 14,28 +10,87%
Western Union 22,71 +2,95%
Apple 142,92 +2,77%
Goodyear 11,17 -2,45%
AutoZone 1196,04 -2,54%
Harley-Davidson 39,94 -3,41%
American Express 121,15 -3,96%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 3,31 -1,19%
Benzinas 1,19 -0,83%
Anglis 62,82 +7,57%
Dujos (JAV) 2,61 +18,64%
Vištiena 1,70 +13,33%
Sidabras 24,08 -0,62%
Apelsinai 0,65 +6,56%
Varis 7068,91 +5,29%