VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Emtoservis, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Emtoservis

Atsiliepimai apie Emtoservis, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Emtoservis, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Prisiskaičiau čia daug blogų atsiliepimų apie šį servisą, bet neturėjau kur detis, pagalvojau bus kaip bus. Sugedo mūsų Philips Smart (garnatinis) Tv. Kažkokia problema su Android sistema. Desperatikai googlinau servisus, visur skambinau. Viename servise pasakė kad taisys iki mėn. Kitame kad teks palaukti iki 3 sav. Ir tik "Emtoserviso" administratorė telefonu pasakė-vežkite, per kelias dienas sutvarkysime. Kadangi atsiliepimai blogi, nervas ima, bet vežu, nes laukti mėn. negaliu, Visa kaip ežiukas bendrauju su meistru, kuris pasako kad pirkimo kvitas netinka, o reikia sąskaitos faktūros, kurios neturiu. Ok, gaunu sąskaitą faktūra. Ir man jaudarosi neramu. Galvoju :OOOPA, nu papuoliau. Gal tikrai kitur reikėjo vezti, kad ir mėn.laukti Bet KOKIA NUOSTABĄ AŠ TURĖJAU kai ant kitos dienos gavau atsakyma JŪSŲ TV SUTAISYTAS..Nepatikėjau savo akim. Atsiimu visas savo neigiamas mintis po skaitytų komentarų ir sakau "EMTOSERVISUI" nuošidų Ačiū! Už operatyvumą, malonų bendravimą (nors aš juos ten dostala kaip reikiant su savo skambučiais :) Man patiko. Tikiuosi mano telikas nestreikuos, nes jie kas, nu vėl pas juos drąsiai važiuosiu. Ačiū!
Atsakyti
Sugedo Sony televizorius. Atidaviau į šį taisyklą, sumokėjau už diagnostiką 20 eur. Sake, kad SMS`u pranėš, apie TV remonto statusą. Praėjo pora savaičiu, aš jų puslapyje pažiūrėjau remonto statusą, Ten parašytą : "Prekо suremontuota arba pratestuota AK 18-2318 ".. Ir kaip čia suprasti ? TV suremontuotas ar pratestuotas ?. Ok, Palaukiau 2 dienas. Reikia išsiaškinti kokią čia nesąmonė parašytą. Parašiau jiems laiką, - tylą. 5 kartus skambinau - tylą. Pakelę tik 6 skambutį, ir sako, kad jūsų televizorius yra nepataisomas. Cool. Galėjo gi ir pranėšti, apie tai. Mano verdyktas - aptarnavimas čia tragediją. Patys blogiausi atsiliepimai.
Nepatenkintas klientas
2018-09-19 22:06:45 IP 84.240.28.8
Atsakyti
Labai prastas servisas. Atvežiau remontuoti Samsung televizorių... Atseit užsakė detalę, kurios reikėjo laukti 3 savaites. Po 3 savaičių šiaip taip prisiskambinau - pareiškė, kad dar užsakė kažkokią detalę, Dar po 2 savaičių pasakė, kad suremontavo ir galiu pasiimti. Atvažiavus - įjungė, o šviečia tik pusė ekrano - kairėje visas ekranas suskaldytas... Teko laukt dar porą savaičių. Atvažiavus atsiimt, įjungė ir parodė, kad ekranas šviečia... Pradėjo mekent, kad neturi antenos ir negali parodyt vaizdo... Tiesa, dar ir maitinimo laido negražino...
Atsakyti
Sveiki. Mano vardu buvo remontuotas mobilus telefonas Oukitel K10000. Baterijos remontas. Remontavo Valdemaras Putys. Kitą dieną baterija sprogo. Užsisakiau kitą bateriją. Reikėjo ją tiesiog instaliuoti. Remontą atliko Valdemaras Putys. Po kiek laiko telefonas sugedo. Nunešiau į kitą taisyklą. Išvada mane nustebino. Dėja, neturiu remonto kvito emtoservis taisyklos, tik vieną lipduką. Bet paieškojus pagal asmens kodą tikrai surasite. Pridedu nuotraukas.
Atsakyti
Patys blogiausi atsiliepimai.... susidūrėme kai reikėjo taisyti Samsung firmos televizorių.
Atsakyti
Blogiausias servisas i kuri man teko kreiptis, viskas atrode gerai kol nepridaviau remontuoti televeziroiaus pagal garantini del juodu plemu i ka gavau atsakyma kad televizoriuje yra dulkiu ir jie atsisako remontuot, gerai prasau parodykit man televizoriu be dulkiu tada, jie prisege fotografijas kur buvo matyti dulkes bet ju buvo ant tiek mazaj kad tai galima sakyti buvo niekas.Susisiekus tiesiai su gamintoju pavyko kazkaip surasti iseiti atsiimt ta televizoriu is ten ir suremontuoti kitur nemokamai, Nes kitaip buciau rases i Vartotoju teises apsauga skunda ant ju.atsiemus jie net varztu nesugebejo uzsukti visu o paliko juos viduje, televizorius atrode baisiai.Zmones nesiremontuokit ten, ten yra a******u kontora kurie darys viska kad tik nesuremontuot jums prekes gali net padaryt kazka kad tai butu ne garantinis atvejis ilasint vandens ar pribarstyt dulkiu
Atsakyti
Buvo pristatytas ką tik nupirktas televizorius su garantija dėl ekrano defekto. Niekas defekto "nemato", nepripažįsta, kad kažkas blogai.. Sakė, kad "visi televizoriai su defektais", idealių daiktų nėra. Nors televizoriaus kaina 3000eur. Tik atvykus vartotojų teisių atstovei, šiaip netaip pradėjo grįžti regėjimas. Bet vis tiek atėjus jų vadovui, jo paaiškinimu šitas defektas yra būtinas, kad televizorius gerai rodytų, nors jokiame SONY TV vadove to toli gražu nėra paminėta. Nesuprantu iš kur tokie meisrai, kadangi neturi jokio žalio supratimo apie elektroniką. Įsidėmėkit šitą servisą ir JOKIAIS BŪDAIS TEN NEVEŽKIT TVARKYTI SAVO TECHNIKOS. Gal už melus ir nekokybiškų prekių "prastūmimą" jiems moka didesnį atlyginimą?
Atsakyti
iš vis esu pasibaisėjęs jų darbu. Pirkau televizorių už 2000 su viršum ir dar sumokėjau, už tris metus papildomą garantiją. Kai televizorius sugedo, teko vežti į šitą servisą, kuriame išlaikė apie savaitę ir paskui pranešė, kad televizoriaus neremontuos, nes jį sugadino tarakonai. Nieko tokio nebūčiau daręs, bet yra toks dalykas, kad per daugiau kaip 20 metų, namuose nėra buvę tarakonų, taigi išgirdus tokią išvadą kaip reiktų reguoti? Šito tikrai taip nepaliksiu ir jei reikės viską aiškinsiuos per teismus.
Atsakyti
Niekam nepatarčiau čia tvarkytis jokio prietaiso. Tris kartus siunčiau telefoną ir per tuos kartus nesugebėjo sutvarkyti.Galiausiai gavau atsakymą kad jie netvarkys nes nepriklauso tai garantiniui. Priežastis kuri buvo nurodyta yra ne sąmoninga.Nesuprantu kaip galėjo išpradžių nepastebėt problemos ir kaip gali būt jog išpradžių atseit telefonui nieko ner o po to jau netvarkomas garantinio. Kaina kuria parašė jei jį ten tvarkyčiau yra tiesiog juokinga nes už tiek galiu nusipirkti naują tokį pati. Nusivyliau nes telefoną turiu tik 3 mėnesius.
Atsakyti
Dirba "š*******o kontoros" principu. Prisiskambinti sunku, jei prisiskambini, dažniausias atsakymas - skambinkite rytoj, rytoj atsiųsime aktą, rytoj padarysime tą, rytoj padarysime kitą, klausi kur vadovai, nes nori pakalbėti, rytoj bus vadovai, rytoj išsiųsime televizorių, rytoj... Rytojus taip ir neateina, nes po jo laukia kitas rytojus ir taip pasaka be galo. Pažada atsiųsti išvadas kelių min bėgyje, nes jau lauki visą savaitę, neatsiunčia, paskambinus po kelių valandų sako, jog "jeigu spėsiu atsiųsiu, nes turiu labai daug darbo". Testavimai sako, kad trunka iki 3 dienų, nors paimtas daiktas daugiau nei pusantros savaitės. Nuostabu tiesiog.
Atsakyti
Nepatariu kreiptis, turėjau problemą su Samsung televizoriumi (pakibdavo), tai savaitę laikė, galiausiai pasakė kad tiesiog atnaujino sistemą, ką pats galėjau padaryti (svarbiausia prieš atiduodamas buvau atnaujinęs). Taigi gavau televizorių kuriam nieko nepadarė, tada kreipiausi į kitą servisą, tai pakeitė ir plokštę ir ekraną....
Atsakyti
Rinksiuosi ir aš kitą įmonę tvarkymams. Sulūžo kombaino indo detalė, draudimas padengė jos keitimą į naują. Gavau indą po keturių dienų tiesiog prireikė man kombaino pradėjau naudot, pastebėjau kad yra skilimas vidinėje pusėje palei rankeną. Nuvažiavau sakau, gali būt gamyklinis brokas, arba jūs kur nors numetėt jei tai įmanoma, nes aš nieko nedariau absolučiai. Tai man paaiškino, kad reikėjo matyt anksčiau ir turėjau 3d.d. skundui, pavėlavau. Žodžiu turiu vis tiek sulūžusį kombainą, panaudotą draudimą, o kažkas įsisavino pinigus. Būkite budrūs, apžiūrėkite daiktus nuodugniai, net ir netikėčiausiose vietose. malonumas kurį padengė draudimas kainavo 60 eur. O draudimas brangsta po incidentų.
Atsakyti
Grazino neistaisyta preke ir priimti atgal atsisake
Atsakyti
Chamiškai bendrauja su klientais, atsiunčiau barzdaskute Philips, kuria neskuta-sugražino su atsakymu, kad ji veikia, nors žadejo sutvarkyti reikala del pinigu gražinimo.Visapusiškai nepatikima žemo ligio šaraškina firma.
Atsakyti
Esu patenkintas šios įmonės darbu. Ne tik kad sutvarkė televizorių per tris dienas, bet ir atvažiavę paimti aparato išsivežimui į servisą davė pakeitiminį. Norėjau, kad manąjį tvarkytų namie, bet pasirodo tam nėra sąlygų.
Vienu žodžiu, televizorių parvežė, kartu su darbuotoju patikrinom - viskas tvarkoje.
Ačiū, Algirdas
Atsakyti
Šianden atsijemiau televizoriu atvažiavau namo norejau ijungti is pulto bet jis nevejkia priejau prie televizoriaus apsižiurejau, pastebejau kad ner distancinio valdimo bloko kaip jus viska tvarkot aš nežinau kas man mokes už 10 kartu važiavimo i ta servisa.Raśisiu skunda kur reikia
Atsakyti
sveiki,

pasidalinsiu ir aš savo patirtį su EMTOSERVIS. Pirkau Ermitaže siurblį SAMSUNG. Panaudojau metus ir tuomet jis nustojo veikti. Kreipiausi į garantinį servisą EMTOSERVIS. Mano siurblį jie pralaikė 4 savaites, po to teikėsi atsiųsti žinutę, kad siurblys suremontuotas, atvykus atsiimti pasakė, kad jam netaikomas garantinis aptarnavimas, nes nebuvo prižiūrėtas. Todėl jei noriu, kad jis būtų suremontuotas turiu mokėti beveik siurblio kainą. Esu labai nusivylusi viso serviso darbu, neįsivaizduoju kaip dar kitaip galima siurblį prižiūrėti, juk jis reikalingas siurbti dulkėms, tai natūralu, kad jame galima rasti dulkių. Bnadysiu aiškintis toliau ir gal gausiu instrukcijas kaip teisingai valyti siurblį.
Atsakyti
Esu pasikraupus aptarnavimu ir darbu. Pirkau televizoriu ir pasirode kad buvo brokuotas. Taisymas uztruks nezinia kiek, nes tai gauna brokuota detale, tai kvita pildo, dar kaz kas po to atsiras. Siaubas!!! Zmones ismokit dirbti aptarnavimo srityj ir gerbti savo esamus ir busimus klientus
Atsakyti
Egidijus 2016-12-16 14:13:13
Pirkau telefoną iš elektromarkt ir papildomai užsisakiau draudimą, t.y. planą 'garantija plius', kurį atlieka būtent ši įmonė. Sudužo egrano stiklas ir 2016-11-25 pridaviau į garantinį. Per tą laiką, atsiėmimo terminas nukeltas 3 kartus (12-09, 12-13, 'mes jums atsiųsim žinutę, kai sutvarkysim, nes nežinom patys').

Rezultatas - papildoma garantija kainavo 60€, telefono stiklą keičia jau 3 savaites ir neaišku kada bus pakeistas.
To paties telefono stiklo keitimas servise kainuoja apie 70€ ir tai atliekama tą pačią dieną. Aišku, nėra tikslinga lygint įkainius, nes draudimas apima platesnį spektrą galimų gedimų, bet esminis faktorius yra darbo atlikimo terminas, dėl kurio kitąkart perkant kažką, praplėstos garantijos, kurią teikia emtoservis, nebesirinksiu.
Laba diena, P. Egidijau,

norime pažymėti, jog mūsų įmonė prekėms pratęstos garantijos arba draudimo paslaugų neteikia, tik remontuojame pagal sutartis su bendrovėmis, kurios teikia šias paslaugas.
Remontuojant aparatus pagal draudimą, pratęstą garantiją arba aparatus, kurie neturi nei garantijos nei draudimo, deja, detalių gavimas yra ilgesnis nei būtų remontuojama pagal gamintojo garantiją. Taip pat, detalių gavimo terminų įmonė neįtakoja, tai priklauso nuo detalės tiekėjo.
Apgailestaujame dėl patirtų nesklandumų, tačiau mūsų įmonė atliko visus įsipareigojimus - aparatas buvo apžiūrėtas tą pačią dieną ir derinta kaina su Jums draudimą suteikusia įmone. Sulaukus jų atsakymo, buvo iš karto užsakyta detalė. Ją gavus - aparatas suremontuotas kitą darbo dieną.
Atsiprašome, jei darbuotojai nepaaiškino visa tai žodžiu, tikimės, jog tokių nesusipratimų nebebus.

Pagarbiai,
Projektų vadovė Rūta
Atsakyti
Laba diena, pas jus buvo pristatytas is Senuku Islandijos 32, mano kavos aparatas, SAECO HD8917, kuri jus suremontavote, kaip matau parasyta 2016.12.29 Siandiena sulaukiau skambucio is Senuku, kad aparata galiu pasiimti.Aparatas baisus, is musu reikalauja pristatyti svaru ir panasiai.Gavau apipilta kava, net nesugebeta nuvalyti ir dar sulauzytas snapelis kuris reguliuojasi pagal puodelio auksti.Tikrai pasibaisejau tokiu remontu, neturiu zodziu, man sulauzytas aparas nereikalingas, ir tikrai nelauksiu vel men.kol suremontuosite snapeli ir nuvalysite kavos tirsiu likucius, nes ju pilna net dezeje.Aciu uz supratinguma, nes tikrai taip negalima egtis su zmonemis
Atsakyti
Norėčiau labai padėkoti ir pasidžiaugti puikiu „Emtoservis“ darbu. Reikėjo keisti „blenderio“ detalę, todėl užsakiau ją šioje firmoje. Buvo labai patogu, nes visą užsakymą įvykdžiau internetu ir nereikėjo eiti iki garantinio aptarnavimo centro. Detalę atsiuntė labai greitai. Gavusi ją pamačiau, kad aparatas vis dėl neveikia ir reikia keisti dar vieną detalę. Norėjau ją užsakyti, bet gamintojas „Philips“ jos nebeturi prekyboje. Taigi, beveik nusiminiau, kad be reikalo užsakiau pirmąją detalę, nes „blenderis“ taip ir neveikė. Bet į pagalbą atėjo „Emtoservis“ darbuotoja Rūta ir padovanojo trūkstamą detalę nuo kito „blenderio“. Labai džiaugiuosi šios firmos operatyviu darbu, inovatyvumu ir pagalba. „Blenderis“ puikiai veikia, naudojuosi juo dažnai ir dar kartą dėkoju „Emtoservis“ už pagalbą ir puikų darbą!
Atsakyti
Pirkau telefoną iš elektromarkt ir papildomai užsisakiau draudimą, t.y. planą 'garantija plius', kurį atlieka būtent ši įmonė. Sudužo egrano stiklas ir 2016-11-25 pridaviau į garantinį. Per tą laiką, atsiėmimo terminas nukeltas 3 kartus (12-09, 12-13, 'mes jums atsiųsim žinutę, kai sutvarkysim, nes nežinom patys').

Rezultatas - papildoma garantija kainavo 60€, telefono stiklą keičia jau 3 savaites ir neaišku kada bus pakeistas.
To paties telefono stiklo keitimas servise kainuoja apie 70€ ir tai atliekama tą pačią dieną. Aišku, nėra tikslinga lygint įkainius, nes draudimas apima platesnį spektrą galimų gedimų, bet esminis faktorius yra darbo atlikimo terminas, dėl kurio kitąkart perkant kažką, praplėstos garantijos, kurią teikia emtoservis, nebesirinksiu.
Atsakyti
Dėkojame už Jūsų nuomonę ir pastebėjimus. Apgailestaujame, jei dėl tam tikrų niuansų susidarėte neigiamą nuomonę apie mūsų įmonę. Į Jūsų atsiliepimus reaguojame ir dedame pastangas, jog problemos nepasikartotų.
Jeigu kyla nesusipratimų ar iškilo problema, kviečiu kreiptis el.paštu ruta@emtoservis.lt. Mielai Jūsų išklausysiu ir esant galimybei problemą pašalinsime.

Projektų vadovė Rūta
Atsakyti
Pridaviau garantiniam taisymui LG televizoriu, vairuotojas vaziavo atsiimt dvi dienas, neva sugedo masina pakeliui, atsiimti teko paciam, nuvales namuose pirstu antspaudus ir apziurejas atidziau televizoriu atradau daugybe ibrezimu, televizoriu pataise, bendravo maloniai ir viskas vyko gan operatyviai, turiu tik viena pretenzija del klientu aplaidziai saugomu daiktu.
Atsakyti
Įmonė, kuri šluojasi pinigus už neva atliekamą garantinį remontą (kalba apie sugedusį šaldytuvą, kai lauke karščiai ir namie 3 mėnesių kūdikis, kurio maistas genda), bet visais įmanomais būdais vengia jį atlikti. Pirmiausia tenka ilgai ir nuobodžiai aiškinti, matyt, paprastai administratorei kas sugedo, kaip sugedo ir kada sugedo. Tada neva per 2 dienas turi paskambinti meistras, kuris taip ir nepaskambina, tada galų gale išreikalauji pats meistro tel. nr. ir pradedi bendravimą su pačiu meistru (ties šia vieta prasideda linksmybės). Meistras pradžiai nekelia ragelio, tada pagaliau atsiliepęs sako perskambins, bet taip ir neperskambina. Galiausiai perskambini pats, bet meistras konkrečiai nesutaria atvykimo laiko, o telefonu bando išsiaškinti, kad nevykt jam pačiam, apie gedimą. Tada neva užsakys detalę, o tik tada atvyks, nes nėra jam tikslo šiaip sau važinėti. Aišku savaitgaliais jie nedirba, todėl remontas vis atsideda kitai darbo dienai. Atėjus darbo dienai vėl skambini meistrui ir jis jau sako, kad atvažiuos, bet neatvažiuoja. Kitą dieną sako, kad jau vyksta pas tave, bet paaiškėja, kad jis suklydo ir nuvyko į visai kitą Lietuvos galą ir dėl to atvažiuos dar kitą dieną, nors darbo diena dar net neįpusėjus. Galiausiai tu vėl skambini į ofisą, bet ir ten numeta ragelį, neva eina informacijos sužinot, bet vėliau taip ir negauni atsakymo. JOKIO ATSAKINGUMO, JOKIOS PAGARBOS KLIENTUI, matyt ir meistrai ne meistrai.
Atsakyti
Šios įmonės veikla esu tragiškai nepatenkintas. Prieš savaitę į garantinį nuvežiau kavos aparatą Saeco. Pasakė, kad iki penktadienio bus pataisyta ir pranešta SMS žinute. Antradienį skambinu pats paklausti, kaip vyksta remontai, sako viskas jau pataisyta, kartais būna, kad klientai žinutės negauna. Tai ar sunku paskambinti pasakyti? Kitas dalykas, atvykus pasiimti daikto, pasikvietus meistrą, šis bendravo labai grubiai, neatsakė į klausimus kas nutiko ir kodėl ir tiesiog liepė skaityti instrukciją. Pats paskutinis dalykas, tai yra kad parsivežus daiktą namo jis vistiek neveikia. Nors ir buvo remontuotas. 0 balų iš 10.
Atsakyti
Visiškas netaktiškas bendravimas. Adminitratorė likus valandai iki darbo pabaigos net neatsisiveikinusi pasakė, kad jos laikas baigėsi ir padėjo ragelį. Meistras kaip jie sako turi paskambinti per 5 darbo dienas, bet nei per tas penkias dienas, nei šeštąją nieks nei nesiteikė paskambinti. Vasaros metu kai lauke yra +32C sėdime namie be šaldytuvo ir laukiame neva to meistro...
Visiškai mandagumo ir žmogiškumo neturinti įmonė!!! Baisu!
Atsakyti
Neimanoma ju darbo vietoje pagauti, savo paciu darbo grafiku nesilaiko.

10 min iki darbo pabaigos - nieko nera, ragelio niekas nekelia.

2016-02-15 servisas visai nedirbo, apie tai niekur informacijos nebuvo.

Dirba kaip Gariunu kioske...nori dirba, nori - ne...

Jau 3 savaite teliko priduoti negaliu.

ATIMTI IS JUSU REIKIA PARTNERYSTE IR VEIKLOS
Atsakyti
SVEIKI, del teleko, skambinau, apie 20 evr., ne buvo kalbos, ispleset, reikes jus paskundit I vartuotoju teises, ir gamintojam, gero plesikavimo!
Atsakyti
garantinis tv nuveze pralaike 2sav.tipo nieko nera, parveze tas pats pats issijungia pats isijungia tipo ''testavo''
Atsakyti
Mazdaug pries menesi nunesiau plancete garantine neìsijungia.Sake lauksit 2-3savaites bandziau susisiekti niekas nekelia ragelio. Parduotuve kuri prieme preke irgi jokios informacijos neteikia sako laukit skambucio.Zodziu didele didele s*******o kontora. Ir tegu darbuotojai cia maziau raso gerus komentarus apie savo firma. Apsurdas
Atsakyti
Laba diena Ponia Zita,
noretumeme isnagrineti Jusu pamineta atveji, gal galetumete atsiusti savo kontaktus el. pastu andzej.kozlovski@emtoservis.lt, kad galeciau su Jumis susisiekti. Jeigu Jusu pateikti faktai pasitvirtins, mes Jums kompensuosime visas remonto islaidas.

Aciu
Atsakyti
Norėčiau pasakyti, jog ši įmonė išties yra puiki, ne kartą esu nešęs elektroniką ir į kitus servisus tačiau šis aptarnavo greičiausiai ir kokybė dėl greičio visai nenukentėjo. Esu dėkingas, mano TV buvo sutvarkytas per 3 dienas ir kuo puikiausiai dabar veikia. Dėkoju jums labai. Taip ir toliau!
Atsakyti
Visada šia įmone aplenskiu ratu ir nieko ten nenešiu tvarkyti ar konsultuotis. Nunešęs fotoaparatą, paminėjau, kad yra išmetama klaida E95 ir paminėjau, kad neveikia GPS imtuvas. Kitą dieną pasiteiravau ar nustatė fotoaparato defektus. Ir džiugu: juos nustatė, tačiau realiai daugiau nei pusę fotoaparato komplektuojančių dalių pasiūlė pakeisti naujomis detalėmis ir tai būtų apie 730 Lt be darbų. Išgirdęs kainą sunerimau. Fotoaparato kaina prieš 5 metus buvo 1200 Lt. Pasiteiravau, ką nurodė klaida E95, tačiau jie nieko konkretaus neatsakė. "Jei nurodytas detales apkeisime, turėtu šios klaidos nerodyti" Tai sukėlė man didelę abejonę dėl jų kompetencijos. Dar kartą paklausius ka nurodo konkrečiai indentifikuota klaida atsakymo nebuvo. Atsiakiau jų paslaugų. Fotoaparatą nunešiau į kitą taisyklą. Jie operatyviai nustatė ką nurodo paminėta E95 klaida.Sutvarkė fotoaparate GPS imtuvą. Man tai kainavo 120 Lt. plius pamačiau ir isitikinau savo kailiu Emtoservis visiška nekompetenciją ir norą apgauti savo klijentus.
Atsakyti
Visada šia įmone aplenskiu ratu ir nieko ten nenešiu tvarkyti ar konsultuotis. Nunešęs fotoaparatą, paminėjau, kad yra išmetama klaida E95 ir paminėjau, kad neveikia GPS imtuvas. Kitą dieną pasiteiravau ar nustatė fotoaparato defektus. Ir džiugu: juos nustatė, tačiau realiai daugiau nei pusę fotoaparato komplektuojančių dalių pasiūlė pakeisti naujomis detalėmis ir tai būtų apie 730 Lt be darbų. Išgirdęs kainą sunerimau. Fotoaparato kaina prieš 5 metus buvo 1200 Lt. Pasiteiravau, ką nurodė klaida E95, tačiau jie nieko konkretaus neatsakė. "Jei nurodytas detales apkeisime, turėtu šios klaidos nerodyti" Tai sukėlė man didelę abejonę dėl jų kompetencijos. Dar kartą paklausius ka nurodo konkrečiai indentifikuota klaida atsakymo nebuvo. Atsiakiau jų paslaugų. Fotoaparatą nunešiau į kitą taisyklą. Jie operatyviai nustatė ką nurodo paminėta E95 klaida.Sutvarkė fotoaparate GPS imtuvą. Man tai kainavo 120 Lt. plius pamačiau ir isitikinau savo kailiu Emtoservis visiška nekompetenciją ir norą apgauti savo klijentus.
Atsakyti
Visada šia įmone aplenskiu ratu ir nieko ten nenešiu tvarkyti ar konsultuotis. Nunešęs fotoaparatą, paminėjau, kad yra išmetama klaida E95 ir paminėjau, kad neveikia GPS imtuvas. Kitą dieną pasiteiravau ar nustatė fotoaparato defektus. Ir džiugu: juos nustatė, tačiau realiai daugiau nei pusę fotoaparato komplektuojančių dalių pasiūlė pakeisti naujomis detalėmis ir tai būtų apie 730 Lt be darbų. Išgirdęs kainą sunerimau. Fotoaparato kaina prieš 5 metus buvo 1200 Lt. Pasiteiravau, ką nurodė klaida E95, tačiau jie nieko konkretaus neatsakė. "Jei nurodytas detales apkeisime, turėtu šios klaidos nerodyti" Tai sukėlė man didelę abejonę dėl jų kompetencijos. Dar kartą paklausius ka nurodo konkrečiai indentifikuota klaida atsakymo nebuvo. Atsiakiau jų paslaugų. Fotoaparatą nunešiau į kitą taisyklą. Jie operatyviai nustatė ką nurodo paminėta E95 klaida.Sutvarkė fotoaparate GPS imtuvą. Man tai kainavo 120 Lt. plius pamačiau ir isitikinau savo kailiu Emtoservis visiška nekompetenciją ir norą apgauti savo klijentus.
Atsakyti
Čia visada gaunu gerą kvalifikuotą atsakymą, tik reikia užduoti tinkamą klausimą, o nesitikėti, kad darbuotojas atspės ko man reikia. Ateikite į servisą su gera nuotaika ir išeisite su gera.
Atsakyti
Vertinant šią įmonę, kuri teikia technikos tvarkymo paslaugas, pats vertinimas būtų 1 balas iš 10 galimų.
Aprašysiu savo situaciją, gal prieis patys prie kokių nors išvadų.
Visų pirma norėjau susitvarkyti namų kiną negarantiniu remontu, jų puslapyje teigiama, kad tvarkymas labai greitas ir kokybiškas, bet viską gavau priešingai. Namų kino diagnostiką darė apie mėnesį, prisiskambinti neįmanoma, visada tas pats "ATSIPRAŠOME VISOS OPERATORES UŽIMTOS", taigi nuvažiavau pats atsiimti ir pasižiūrėti kokia situacija. Žodžiu diagnostika atlikta, neina ale sutvarkyti nes neturi detalių, bet išrašo negavau pasiūlė ateiti po kelių dienų atsiimti.
Nu gerai dar čia nieko baisaus, pagalvojau, nunešiu kitur, grįžtu namo, bandau įsideti USB flesha, bet jis po ponų diagnostikos taip pat neveikia, HDMI OUT Taip pat pradejo rodyti labai neryškų vaizdą.

Nu žodžiu trumpai ir aiškiai, norėjau susitvarkyti, hdmi in, radija, bet po tvarkymo nieko nesutvarkė, o sugadino dar USB ir HDMI OUT, taip pat sumokėjau 30 LT už "DIAGNOSTIKA" ir mėnesį pralaukiau kaip žioplys laukdamas skambučio, nes prisiskambinti savaite nejo.
Ir aplamai jei toks negarantinis aptarnavimas, tai kas su garantiniu tai iš vis užuojauta.
Atsakyti
Užsukau čia parašyti teigiamą komentarą apie Emtoservis ir likau nustebęs išvydęs tiek neigiamų atsiliepimų. O gi mano patirtis su šia įmone yra labai teigiama. Manau, jog ne įmonę reikia vertinti, o toje įmonėje dirbančius žmones, nes būtent jie kuria įmonės įvaizdį. Štai aš turėjau reikalų su tokiu darbuotoju vardu Karolis. Gavau iš jo visą reikiamą pagalbą. Žmogus tikrai atsakingas ir matosi, jog sąžiningas. Likau patenkintas ir išreiškiu jam savo didelį ačiū.
Atsakyti
Ačiū už gerą ir greitą aptarnavimą. Jūsų kompanija išties galima pasitikėti, apie tai papasakosiu savo draugams. Net nustebau, kad taip greitai buvo pristatyta detalė. Dar kartą ačiū.
Atsakyti
Arunas 2013-06-10 10:23:28
Noriu atkreipti potencialiu klientu demesi - blogiau organizuotos tarnybos neteko sutikti. Po nepavykusio pokalbio su Emtoserviso operatoriais nusprendziau paviesinti skalbimo masinos remonto istorija - gal tada Emtoservisas padarys isvadas.
Pradejus uzti skalbimo masinos bugno guoliui, paskambinau i Emto servisa. Pavyko prisikviesti tik po beveik savaites. Atvaziaves meistras paziurejo, pasake kad reikia keisti guoli, bet nearde ir paliko masina - buvo paskutines dienos pries Geguzes sventes. sako gali dar veikti, o po svenciu jis paskambins, pasakys kiek kainuoja ir paims bugna guolio pakeitimui. Deja, savaite - antra skambucio nesulaukem. Vel skambinam. Registruoja iskvietima is naujo. Atvaziuoja meistras (vel penktadieni, beveik po savaites po antro skambucio. ir po menesio po pirmo pasikreipimo), pasiima bugna ir dar kelias dalis - daug kalkiu, isvalys, pirmadieni - antradieni atves istatys. Labai gerai, malonu bendrauti su tokiais zmonemis. Taciau - nei pirmadieni, nei antradieni, nei visa savaite jokiu ziniu - penktadieni (po savaites kai bugnas paimtas), vel skambinam i Emtoservisa. Cia isvis fokusai - operatore po penkiolikos minuciu kazkaip sugeba identifikuoti iskvietima, absoliuciai nesigaudo kas ir kaip, snekasi su kazkuo salia telefono, galiausiai pareiskia kad detale gauta ir kad gali uzregistruoti meistra kitos savaites treciadieniui. I jokius prasymus paskubinti (seima su mazu vaiku gyvena jau pusantros savaites be skalbimo masinos) nereaguojama - visi ankstesni meistru vizitu laikai uzimti. Galiausiai pavyksta ispesti pazada "atvykti greiciau". Bet pirmadieni pakartotinai paskambinus pasirodo jokiu "greiciau" neuzregistruota - meistras atvaziuos treciadieni. Laukiu su baime - ar isvis besutaisys, ar neisbarste kur paimtu detaliu?
Atsiliepima po sito vizito tikrai parasysiu.
Tiesiog Jūsų pasakojimo kopija parašiau..tikra tiesa...
Atsakyti
Skaitau ir netikiu kad iš tikro tokia kaip emtoservis yra, baisu galvojau nerašyti bet negaliu nepasidalinti, skalbimo mašiną taiso 6 savaites.Atvyko apžiurėjo reikia keisti visą būgną guolius, kada tai bus na pasakė kad po 2 savaičių reikia užsakinėti, nes mes tokių detalių neturime, gerai laukiu 2 sav.eina ir 3 bet niekas nesiteikia paskambinti.Susisiekėm, gal administratorė, meistras atvyks penktadienį, kadangi su vyru negalėjome dėl darbų būti namie atvyko brolis padėti, laukė meistro, bet meistras net nesiteikė paskambinti, kad neatvyks jokių žinių, dėl užimtumo nepavyko susisiekti ir kitą savaitę, pagaliau sako atvažiuosiu penktadienį. Atvyko ARDĖ 3 val.na ir sako pone žinokite negaliu atsukti būgno kažkokio "bumbulo" varžto, nežinau reikia man pirti galvute kažkaip per savaitgalį atsuksiu, atvažiuosiu pirmadienį ir galėsite skalbti, susitarėm kad atvyks iš ryto nes po pietų turiu išvykti į darbą, laukiu 8.9 12val. niekas neskambina na 13 val.skambinu na ir prasidėjo litanija negaliu, aš neatsukau TO varžto nežinau ar ryt ir pavyks.Įsiutau prigrasinau visom vartotojų teisėm, skalbimo mašina geros firmos kurią apskelbti būtų jai nepatogu..galų gale susižinojau, moteris būdama, kad jo kolega turi TĄ galvutę atsukti "bumbulą".Paskambinau ir jam viską išsakiau, Galiu pasakyti MEISTRAS MELAGIS. Per visus "maldavimus"kad yra vaikai maži kad negaliu atlikti buities darbų.ATVAŽIUOS SU ĮŽYMIA GALVUTE ATSUKTI "BUMBULO"Mašina stovi tik su skardom..Laukiu..
Atsakyti
Sveiki, nezinau ka cia raso kiti zmones bet mano atveju viskas buvo labai gerai. Mano samsung TV sutaise per 4 dienas, ir tam laikui pasiule dar pakaitimini kad nelikciau be TV. Taigi kiek zmoniu tiek nuomoniu.

Geros dienos visiems.
Atsakyti
Всем доброго времени суток, хочу поделиться своей историей по поводу обслуживание в EMTO SERVISE шарагина контора!!!!!! У меня телевизор samsung plazma (43") спустя год пользования телевизор начал долго включаться (парою было около 8мин) я позвонил в EMTO SERVIS рассказал все как есть, сказали все хорошо привозите починим, привез я телевизор отдал на ремонт сказали в течении двух недель будет починено (через две недели мол позвоните перед приездом) звоню через две недели говорят мол деталь долго шла к нам но мы ее поменяли и не помогло, заказали другую деталь ждем ее, еще неделю, звоню опять через неделю, говорят мол и эту деталь поменяли и не помогло, уже говорят будут делать компенсацию, я вообщем еще неделю подождал, уже был пройден месяц, и поехал к ним в сервис (Savanoriu.pr 1 Vilnius) там поговорил с ними на высоких тонах, после чего все стали очень понятливыми и добренькими, и телевизор был ПОЧИНЕН за 20 минут, а не компенсирован как говорили, сказали типа мастеру все-таки удалось починить... Вообщем такая вот история! Советую всем у кого такая же история (или похожая) произошла ехать непосредственно к ним в сервис и дать им там шороху, иначе ждать своего товара придется долго...
Atsakyti
Siaubas, o ne paslaugų tiekėjas tokias firmas reikia audituoti ir uždaryti kaip diskredituojančias paslaugų tiekimą tai greičiau ne kaip atlikti garantinį remontą, o kaip tai jo nedaryti. Ne paslaugos, o kažkoks siuntinėjimas nuo Eidošiaus pas Keipošių. Siūlyčiau "SENUKŲ" prekybos centrams nutraukti sutartis su minėta firma, bet kokį bendradarbiavimą.
Atsakyti
tikrai sutinku, kad sios imones darbutojai patys blogiausi, su kuriais teko susidurti. pirkom elektromarkte plansetini kompiuteri su draudimu. atsitikus draudiminiam ivykiui, pridavem nuo rugpjucio men jiems remontuoti. kai praejo menuo, pradejom ieskoti, vis aiskino, kad uzsakytos detales ir t.t. dar po men tas kompiuteris tiesiog dingo, tai vietoj atsiprasymo dar turim kovoti kad israsytu pazyma paimti naujam. iki siol laukiam. vienu zodziu bardakas, jokios kulturos ir etikos.linkim greicia uzsidaryti ir nebegadinti zmonems nervu
Atsakyti
Teko ne kartą pasinaudoti teikiamomis šios įmonės paslaugomis. Esu patenkintas ir aptarnavimu ir suteikta informacija. Ačiū vyrukams, kurie prie savo užimtumo atrado laiko padėti atgabenti į taisymo vietą televizorių, bei greitai išspręsti susijusias problemas.
Ačiū - ačiū - ačiū.
Atsakyti
Tai yra pati blogiausia firma, kurią tik žinau. Niekas nieko nedaro, meistrai ir vadovai nedirba ir slepiasi nuo žmonių. Kas žino. kur kreiptis, kad iš jų atimtu teisę verstis ta veikla (garantinis remontas).
Atsakyti
Esu labai nusivylusi šiuo servisu. Nesuprantu kaip čia žmonės dirba ir išvis kaip juos įdarbino...Turėjo atvykti pas mane meistras, visą dieną pralaukiau ir niekas neatvyko, tikino mane, kad vėluos, o galiausiai išvis nepasirodė. Tada žadėjo paskambinti susitarti dėl kito laiko taip ir nesulaukiau jokio skambučio, o paskambinus į patį servisą, atsiliepusi informatorė tiesiog pasakė" O ką aš galiu padaryti?" Čia jau viršūne visko!!! Patariu niekam nesikreipti čia, kokybės ir rūpinimosi klientais 0!
Atsakyti
pirkau saldytuva elektromarkte, praejus 3 dienoms po naudojimo jis sugedo, preke garantine, emtoservis ji tvarko jau 2 menesius, elektromarktas spjauna i viska ir sako, kad emtoservis prisiima visa garantini aptarnavima. truko kantrybe, kreipsiuos i valstybine vartotoju teisiu apsaugos tarnyba del garantinio isipareigojimo nevykdymo

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Serviso kontraktų centras
Pratęstos garantijos paslaugos

Adresas: Savanorių pr. 1, LT-03116 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Serviso kontraktų centras“ sėkmingai veikia nuo 2003 m. Pagrindinė įmonės veiklos kryptis – Pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikatų pardavimas ir administravimas. UAB „Serviso kontraktų centras“ tikslas – teikti aukštos kokybės buitinės technikos, kompiuterinės įrangos, sodo/daržo technikos, įrankių...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Sirenitas
Elektronikos prekės, buitinės technikos dalys

Adresas: Ukmergės g. 13, LT-35177 Panevėžys.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; buitinė technika; elektros dalys ir įranga; elektros montavimo medžiagos; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; matavimo prietaisai; šviesos sistemos, šviestuvai; telekomunikacijos, ryšio priemonės; tvirtinimo detalės, elementai; vaizdo stebėjimo sistemos.
„Sirenitas“- įkurtas 1990 m. Didmeninė ir mažmeninė prekyba elektronikos komponentais, nuotolinio valdymo pultais, buitinės technikos atsarginėmis dalimis bei jų priedais, elementais, akumuliatoriais, maitinimo šaltiniais, įrankiais ir medžiagomis, garso ir šviesos technika, automobiliniais ir buitiniais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Orion Securities" derasi dėl banko įsigijimo
"Orion Securities" derasi dėl banko įsigijimo 12-12 13:21
Lietuvos finansų įmonė "Orion Securities" derasi dėl vieno Vakarų Europos banko įsigijimo.
Atsargiai – ir smulkios donavos gali virsti intersų konfliktais
Atsargiai – ir smulkios donavos gali virsti intersų konfliktais 12-12 13:16
Priimant dovanas gali kilti interesų konfliktai. Jų galima išvengti deklaruojant dovanas viešai.
"Tonbo Imaging" užmojis – inovacinė autonominė transporto sistema
"Tonbo Imaging" užmojis – inovacinė autonominė transporto sistema 12-12 13:10
Indijos "Tonbo Imaging", Lietuvoje įsteigusi antrinę įmonę UAB "Tonbo Imaging", pasirašė su Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) sutartį pagal ES priemonę "Smart FDI". Projektui "Inovacinės...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Jūs esate..

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Manchester United 18,14 +5,16%
Twitter 34,45 +3,05%
Nokia 5,84 +2,82%
Colgate-Palmolive 64,55 +1,59%
NVIDIA 148,19 -2,42%
General Electric 6,76 -2,45%
AIG 36,59 -2,45%
CBS 48,24 -3,05%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 1,63 -19,70%
Anglis 100,73 -7,36%
Auksas 1220,65 +0,43%
Dujos (JAV) 4,14 +25,84%
Varis 6195,92 -0,38%
Kava 3,02 -0,33%
Ryžiai 401,00 -1,96%
Vištiena 2,03 0,00%