VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Emtoservis, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Emtoservis

Atsiliepimai apie Emtoservis, UAB

Kauno GRŪDA
Parašyk savo nuomonę apie Emtoservis, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Šios įmonės paslaugos/aptarnavimas yra žemiausio lygio - blogesnės kokybės jau negali būti!!!
Atsakyti
Pirkau televizorių ir papildomai pirkau garantiją 3 metam. Pasireiškė gedimai; atsijungė wifi, nepasijungė hdd ir chromecast. Kreipiausi į servisą, jie televizorių paėmė taisymui. Kažkur už poros savaičių grąžino sutvarkytą tv, bet pasireiškė kiti gedimai-žiūrint televiziją per paprastą anteną, laikas nuo laiko, tv supypsi. Pypsėjimas pasireiškia kai per ausinių lizdą pajungiu garso stiprintuvą arba ausines (kai viską tą patį pajungiu prie kito tv, jokių pypsėjimų ir gedimų nėra). O žiūrint video iš usb atmintinės, ją po kurio laiko atjungia. Vėl kreipiausi į servisą. Jie paėmė vėl jį taisyt. Po kurio laiko parsiuntė tv. Darbu atlikimo akte buvo parašyta, kad gedimų nerasta. Pajungus tv gedimai vėl kartojosi. Teko vėl kreiptis į servisą. Jau trečią kartą kurjeris išvežė tv į servisą (emtoservis). Šį kartą pridėjau video medžiagą, kai tv supypsi. Laukiau televizoriaus tris savaites ir nutariau pats susisiekt su servisu. Ir man pasakė kad gedimų nerasta ir dabar turiu susimokėti 30 eurų už kurjerio paslaugas ir apžiūrą, nes kitaip negrąžins televizoriaus. Tai dabar, pasikonsultavęs su advokatu, kreipsiuosi į vartotojų teises. Žiūrėsim ką dabar jie ''giedos''.
neadekvati įmonė
2019-12-05 16:36:00 IP 2df787ns
Atsakyti
Klientas, kuris negali nei vieno varžto atsukti, kad neprasti garantijos, o pateikiamos išvados emtoservis, kad privalau išsivalyti ir atsisukti varžtus, tapati telefonu pakomentavo ir Garantijų centras, UAB Warranty, manomai siekia, kad prarasčiau garantiją. Atsargiai apgaudinėja klientus, išrašinėjami melagingo turinio defektiniai aktai.
Atsakyti
Apgailėtinas servisas, dirba nekompetentingi meistrai, aptarnavimas klaikus, atsakymai nepateikiami, defektiniai aktai melagingo turinio.
Direktorius atsakinėją į pretenziją 4 savaites.
Reiškiasi ir direktorius yra nekompetentingas, venkite šio serviso.
Inga Grigalaitienė
2019-11-27 09:06:56 IP 2dem1lng
Atsakyti
Tik patys geriausi atsiliepimai apie šią įmonę. Pataisė garantinį fotoaparatą per 4 darbo dienas. Tikrai nesitikėjau, kad taip greitai ir puikiai sutvarkys... Nereikėjo mokėti nei vieno cento...Esu labai dėkinga. Įmonei aukščiausias įvertinimas.
Atsakyti
NEKOMPETENTINGI MEISTRAI, KURIE NESUVOKIA NET KAVOS APARATU GEDIMO PRIEŽASTIS
JOKIAIS BŪDAIS NESINAUDOKITE EMTOSERVIS PASLAUGOMIS

Dėl kliento pasityčiojimo, neva klientas atvežė neišvalytą kavos apartą gautas skambutis, nes dėl tos priežasties buvo atsisakymas remontuoti (pateiktas melagingo turinio defektinis aktas)
10 kartu kartojo nepatinka išvados, kreipkitės į vartotojų apsaugos tarnybą, pasiskambinus, buvo pakonsultuotas vartotojas, JOKIU BŪDŲ NEATSUKINĖTI NEI VIENO VARŽTO
2019-11-11 d. atvykus, meistras atsuko Krups aparate esantį viršutinį varžtą ir parodė kavos aparato vidų bei liepė įsakmiai pasityčiodamas išsivalyti kavos aparatą. Kavos aparato vartotojo instrukcijoje nėra nurodyta, kad vartotojas turi teisę atsukinėti aparato varžtus ir jį ardyti norėdamas jį išvalyti. To pasėkoje, dėl jūsų veiksmų patirki materialiniai nuostoliai, kelionės išlaidos, be priežasties siuntinėjami klientai.
Ateities perspektyvoje įvertinkite savo darbuotojų nekompetenciją atlikti pavestus darbus, jūsų darbuotojas tyčiojasi iš kliento ir nevengia daug asmeniškų. Taip pat meistras surašė klaidingas išvadas, kurios neatitinka realių faktų, naudojant kavos aparatą pagal vartotojo vadovą.
Atsakyti
Nemandagiai aptarnaujami klientai, vis atidedamas prekes remontas, nesuteikia norimos informacijos apie darbu eiga, issprendzia problema padedami rageli, NEREKOMENDUOJU!
Rūta Nausėdaitė
2019-09-03 16:21:17 IP 2juf5ath
Atsakyti
Dirba nuo 9 iki 18. Pusę laiko administratorės sėdi už sienos ir klientai laukia (pvz pusvalandį). Būtų gal ir nekeista, gal pietūs, bet telefonu informuoja, kad dirba be pietų. Būtų nekeista, jei dirbų viena ir nepriima klientų dėl žmogiškų priežasčių. Bet dirba ten jų nemažai ir lankantis ne pirmą kartą vis tenka sėdėti, laukti, vėl laukti...
Atsiliepia tai gal po 15-20 min nuolatinio skambinimo.
Ok, čia gėlytės.
Vežėm Samsung TV į garantinį. Prastai veikia Smart hub.
Meistras apžiūri ir sako: ko jūs norit, viskas veikia.
Vyras tikina, kad tikrai neveikia, gal pagr. plokštė bloga.
Meistras sako: nuuuu gerai, jei nori pakeisiu plokštę.
Gaunam išvadas, kad pataisytas.
Namo parsivežam. Neveikia išvis, nors prieš tai dar kartais veikdavo.
Skambinam į Samsung aptarnavimo skyrių. Konsultantė nuotoliniu būdu atnaujima viską kas įmanoma. Veikia 2 dienas. Skmbinam vėl į Samsung. Sako vežkite atgal į servisą.
Vežam, meistras kitą dieną skambina pasipiktinęs, neva jam viskas veikia. Sako, kad antrą kartą nemokamai tikrai netaisys. Samsungo prašymu, prašau jų kad nusiųstų išvadas. Jie sako nesiuntinėjam laiškų.
Kaip aš rusiškai moku du žodžius, tai tiek pat meistras moka lietuviškų. Apšaukia, kad bardaką darau, prašau ko jis nesupranta.
Ok, sakau, sujunkite mane su administratore, sako jos nėra. Na ką padarysi, vėl nėra... meistrs sako man viskas veikia, važiuojit ir rodykit kas jum neveikia jei norit ir numera ragelį. Atvažiuojam pasiimti TV, nes kitos išeities nebėra. Vešim į kitą servisą. Nes Samsungas irgi nieko iš savo pusės negali padaryti kai negauna išvadų.

Primenu, kad dabar 2019, o principas “ranka plauna ranką” vis dar gyvas. Elektromarkt garantinis servisas, dukterinė įmonė.

Suprantu, kad mano komentaras, kaip ir kitų rašiusių, jiem nerūpi, bet man negaila skirto laiko rašant šį komentarą.
Atsakyti
"Geras servisas". Elektroniu paštu informavau, kad sugedo televizorius. Parašiau, kad vaizdas pilkas (tik nepaminėjau raštu, kad jis kartais rodo kartais ne) ir tik garsas yra. Buvo užsakytas kurjeris. Pirmadienį televizorius paimtas, trečiadienį gavome skambutį su klausimu ar įdėjome pirkimo dokumentą. Paaiškinus, galiausiai jį rado, tuo pačiu meistras pasitikslino gedimą ir aš jam pasakiau, kad kartais vaizdas yra, o kartais pilkas ekranas. Penktadienį gavome sms, kad atvyktume pasiimti akto. Kadangi buvome išvykę, po savaitgalio paskambinau ir sužinojau, kad mūsų televizorius nepataisomas, nes dužęs ekranas.
Kadangi išsiųsdami televizorių į remontą, nenufotografavome jo sveiko, nesudaužyto, tai servisas net nesismulkino ir pasakė, kad jie jį gavo jau sudaužytą. Ir kad tai ne garantinis gedimas.
Servisas į Dpd nesikreipė, dėl sudaužytos siuntos, nors aiškiai matosi, kad dėžė pažeista. Ir aš paskambinus pasakiau, kad televizorius buvo tikrai nepažeistas.
Žodžiu išvados tokios, kad likom be televevizoriaus, nes servisas savo kaltės nemato, o Dpd mano skundo nenagrinėja dėl sudaužytos siuntos, nes užsakovė ne aš, o Emtoservis.
Taigi mielieji jei norite pasikeisti televizorių ar dar kažką, tai registruokit į Emtoservis remontui ir jie jums padės prarasti senajį daigtą ir būsite priversti nusipirkti naują. O jei nenorite išmesti į balą pinigų, tai fotografuokite viską, nes žodžiu niekas netiki.
Atsakyti
As noreciau irgi pasidalinti savo patirtimi del bendravimo su sia imone. Man sugedo Panasonic Tv, ieskojau kas sutaisis, visi Vilniaus servisai atsisake ir tik Emtoservis emesi diagnostikos ir remonto. Tv buvo sutaisytas per savaite, veikia puikiai, remonto kaina atdekvati, dar karta Aciu uz gera is koybiska paslauga.
Atsakyti
Puikiai dirbanti įmonė. Sutartu laiku atvažiavo, išsivežė garantinį 58 colių SAMSUNG televizorių, po trijų dienų pakvietė pasiimti pažymą dėl pinigų sugrąžinimo. "Elektromarkt"per penkias minutes grąžino pinigus, šaunu. Televizorius dirbo pusantrų metų. Gėda samsungui.
Atsakyti
Prisiskaičiau čia daug blogų atsiliepimų apie šį servisą, bet neturėjau kur detis, pagalvojau bus kaip bus. Sugedo mūsų Philips Smart (garnatinis) Tv. Kažkokia problema su Android sistema. Desperatikai googlinau servisus, visur skambinau. Viename servise pasakė kad taisys iki mėn. Kitame kad teks palaukti iki 3 sav. Ir tik "Emtoserviso" administratorė telefonu pasakė-vežkite, per kelias dienas sutvarkysime. Kadangi atsiliepimai blogi, nervas ima, bet vežu, nes laukti mėn. negaliu, Visa kaip ežiukas bendrauju su meistru, kuris pasako kad pirkimo kvitas netinka, o reikia sąskaitos faktūros, kurios neturiu. Ok, gaunu sąskaitą faktūra. Ir man jaudarosi neramu. Galvoju :OOOPA, nu papuoliau. Gal tikrai kitur reikėjo vezti, kad ir mėn.laukti Bet KOKIA NUOSTABĄ AŠ TURĖJAU kai ant kitos dienos gavau atsakyma JŪSŲ TV SUTAISYTAS..Nepatikėjau savo akim. Atsiimu visas savo neigiamas mintis po skaitytų komentarų ir sakau "EMTOSERVISUI" nuošidų Ačiū! Už operatyvumą, malonų bendravimą (nors aš juos ten dostala kaip reikiant su savo skambučiais :) Man patiko. Tikiuosi mano telikas nestreikuos, nes jie kas, nu vėl pas juos drąsiai važiuosiu. Ačiū!
Atsakyti
Sugedo Sony televizorius. Atidaviau į šį taisyklą, sumokėjau už diagnostiką 20 eur. Sake, kad SMS`u pranėš, apie TV remonto statusą. Praėjo pora savaičiu, aš jų puslapyje pažiūrėjau remonto statusą, Ten parašytą : "Prekо suremontuota arba pratestuota AK 18-2318 ".. Ir kaip čia suprasti ? TV suremontuotas ar pratestuotas ?. Ok, Palaukiau 2 dienas. Reikia išsiaškinti kokią čia nesąmonė parašytą. Parašiau jiems laiką, - tylą. 5 kartus skambinau - tylą. Pakelę tik 6 skambutį, ir sako, kad jūsų televizorius yra nepataisomas. Cool. Galėjo gi ir pranėšti, apie tai. Mano verdyktas - aptarnavimas čia tragediją. Patys blogiausi atsiliepimai.
Nepatenkintas klientas
2018-09-19 22:06:45 IP 2eehhkb8
Atsakyti
Labai prastas servisas. Atvežiau remontuoti Samsung televizorių... Atseit užsakė detalę, kurios reikėjo laukti 3 savaites. Po 3 savaičių šiaip taip prisiskambinau - pareiškė, kad dar užsakė kažkokią detalę, Dar po 2 savaičių pasakė, kad suremontavo ir galiu pasiimti. Atvažiavus - įjungė, o šviečia tik pusė ekrano - kairėje visas ekranas suskaldytas... Teko laukt dar porą savaičių. Atvažiavus atsiimt, įjungė ir parodė, kad ekranas šviečia... Pradėjo mekent, kad neturi antenos ir negali parodyt vaizdo... Tiesa, dar ir maitinimo laido negražino...
Atsakyti
Sveiki. Mano vardu buvo remontuotas mobilus telefonas Oukitel K10000. Baterijos remontas. Remontavo Valdemaras Putys. Kitą dieną baterija sprogo. Užsisakiau kitą bateriją. Reikėjo ją tiesiog instaliuoti. Remontą atliko Valdemaras Putys. Po kiek laiko telefonas sugedo. Nunešiau į kitą taisyklą. Išvada mane nustebino. Dėja, neturiu remonto kvito emtoservis taisyklos, tik vieną lipduką. Bet paieškojus pagal asmens kodą tikrai surasite. Pridedu nuotraukas.
Atsakyti
Patys blogiausi atsiliepimai.... susidūrėme kai reikėjo taisyti Samsung firmos televizorių.
Atsakyti
Blogiausias servisas i kuri man teko kreiptis, viskas atrode gerai kol nepridaviau remontuoti televeziroiaus pagal garantini del juodu plemu i ka gavau atsakyma kad televizoriuje yra dulkiu ir jie atsisako remontuot, gerai prasau parodykit man televizoriu be dulkiu tada, jie prisege fotografijas kur buvo matyti dulkes bet ju buvo ant tiek mazaj kad tai galima sakyti buvo niekas.Susisiekus tiesiai su gamintoju pavyko kazkaip surasti iseiti atsiimt ta televizoriu is ten ir suremontuoti kitur nemokamai, Nes kitaip buciau rases i Vartotoju teises apsauga skunda ant ju.atsiemus jie net varztu nesugebejo uzsukti visu o paliko juos viduje, televizorius atrode baisiai.Zmones nesiremontuokit ten, ten yra a******u kontora kurie darys viska kad tik nesuremontuot jums prekes gali net padaryt kazka kad tai butu ne garantinis atvejis ilasint vandens ar pribarstyt dulkiu
Atsakyti
Buvo pristatytas ką tik nupirktas televizorius su garantija dėl ekrano defekto. Niekas defekto "nemato", nepripažįsta, kad kažkas blogai.. Sakė, kad "visi televizoriai su defektais", idealių daiktų nėra. Nors televizoriaus kaina 3000eur. Tik atvykus vartotojų teisių atstovei, šiaip netaip pradėjo grįžti regėjimas. Bet vis tiek atėjus jų vadovui, jo paaiškinimu šitas defektas yra būtinas, kad televizorius gerai rodytų, nors jokiame SONY TV vadove to toli gražu nėra paminėta. Nesuprantu iš kur tokie meisrai, kadangi neturi jokio žalio supratimo apie elektroniką. Įsidėmėkit šitą servisą ir JOKIAIS BŪDAIS TEN NEVEŽKIT TVARKYTI SAVO TECHNIKOS. Gal už melus ir nekokybiškų prekių "prastūmimą" jiems moka didesnį atlyginimą?
Atsakyti
iš vis esu pasibaisėjęs jų darbu. Pirkau televizorių už 2000 su viršum ir dar sumokėjau, už tris metus papildomą garantiją. Kai televizorius sugedo, teko vežti į šitą servisą, kuriame išlaikė apie savaitę ir paskui pranešė, kad televizoriaus neremontuos, nes jį sugadino tarakonai. Nieko tokio nebūčiau daręs, bet yra toks dalykas, kad per daugiau kaip 20 metų, namuose nėra buvę tarakonų, taigi išgirdus tokią išvadą kaip reiktų reguoti? Šito tikrai taip nepaliksiu ir jei reikės viską aiškinsiuos per teismus.
Atsakyti
Niekam nepatarčiau čia tvarkytis jokio prietaiso. Tris kartus siunčiau telefoną ir per tuos kartus nesugebėjo sutvarkyti.Galiausiai gavau atsakymą kad jie netvarkys nes nepriklauso tai garantiniui. Priežastis kuri buvo nurodyta yra ne sąmoninga.Nesuprantu kaip galėjo išpradžių nepastebėt problemos ir kaip gali būt jog išpradžių atseit telefonui nieko ner o po to jau netvarkomas garantinio. Kaina kuria parašė jei jį ten tvarkyčiau yra tiesiog juokinga nes už tiek galiu nusipirkti naują tokį pati. Nusivyliau nes telefoną turiu tik 3 mėnesius.
Atsakyti
Dirba "š*******o kontoros" principu. Prisiskambinti sunku, jei prisiskambini, dažniausias atsakymas - skambinkite rytoj, rytoj atsiųsime aktą, rytoj padarysime tą, rytoj padarysime kitą, klausi kur vadovai, nes nori pakalbėti, rytoj bus vadovai, rytoj išsiųsime televizorių, rytoj... Rytojus taip ir neateina, nes po jo laukia kitas rytojus ir taip pasaka be galo. Pažada atsiųsti išvadas kelių min bėgyje, nes jau lauki visą savaitę, neatsiunčia, paskambinus po kelių valandų sako, jog "jeigu spėsiu atsiųsiu, nes turiu labai daug darbo". Testavimai sako, kad trunka iki 3 dienų, nors paimtas daiktas daugiau nei pusantros savaitės. Nuostabu tiesiog.
Atsakyti
Nepatariu kreiptis, turėjau problemą su Samsung televizoriumi (pakibdavo), tai savaitę laikė, galiausiai pasakė kad tiesiog atnaujino sistemą, ką pats galėjau padaryti (svarbiausia prieš atiduodamas buvau atnaujinęs). Taigi gavau televizorių kuriam nieko nepadarė, tada kreipiausi į kitą servisą, tai pakeitė ir plokštę ir ekraną....
Atsakyti
Rinksiuosi ir aš kitą įmonę tvarkymams. Sulūžo kombaino indo detalė, draudimas padengė jos keitimą į naują. Gavau indą po keturių dienų tiesiog prireikė man kombaino pradėjau naudot, pastebėjau kad yra skilimas vidinėje pusėje palei rankeną. Nuvažiavau sakau, gali būt gamyklinis brokas, arba jūs kur nors numetėt jei tai įmanoma, nes aš nieko nedariau absolučiai. Tai man paaiškino, kad reikėjo matyt anksčiau ir turėjau 3d.d. skundui, pavėlavau. Žodžiu turiu vis tiek sulūžusį kombainą, panaudotą draudimą, o kažkas įsisavino pinigus. Būkite budrūs, apžiūrėkite daiktus nuodugniai, net ir netikėčiausiose vietose. malonumas kurį padengė draudimas kainavo 60 eur. O draudimas brangsta po incidentų.
Atsakyti
Grazino neistaisyta preke ir priimti atgal atsisake
Atsakyti
Chamiškai bendrauja su klientais, atsiunčiau barzdaskute Philips, kuria neskuta-sugražino su atsakymu, kad ji veikia, nors žadejo sutvarkyti reikala del pinigu gražinimo.Visapusiškai nepatikima žemo ligio šaraškina firma.
Atsakyti
Esu patenkintas šios įmonės darbu. Ne tik kad sutvarkė televizorių per tris dienas, bet ir atvažiavę paimti aparato išsivežimui į servisą davė pakeitiminį. Norėjau, kad manąjį tvarkytų namie, bet pasirodo tam nėra sąlygų.
Vienu žodžiu, televizorių parvežė, kartu su darbuotoju patikrinom - viskas tvarkoje.
Ačiū, Algirdas
Atsakyti
Šianden atsijemiau televizoriu atvažiavau namo norejau ijungti is pulto bet jis nevejkia priejau prie televizoriaus apsižiurejau, pastebejau kad ner distancinio valdimo bloko kaip jus viska tvarkot aš nežinau kas man mokes už 10 kartu važiavimo i ta servisa.Raśisiu skunda kur reikia
Atsakyti
sveiki,

pasidalinsiu ir aš savo patirtį su EMTOSERVIS. Pirkau Ermitaže siurblį SAMSUNG. Panaudojau metus ir tuomet jis nustojo veikti. Kreipiausi į garantinį servisą EMTOSERVIS. Mano siurblį jie pralaikė 4 savaites, po to teikėsi atsiųsti žinutę, kad siurblys suremontuotas, atvykus atsiimti pasakė, kad jam netaikomas garantinis aptarnavimas, nes nebuvo prižiūrėtas. Todėl jei noriu, kad jis būtų suremontuotas turiu mokėti beveik siurblio kainą. Esu labai nusivylusi viso serviso darbu, neįsivaizduoju kaip dar kitaip galima siurblį prižiūrėti, juk jis reikalingas siurbti dulkėms, tai natūralu, kad jame galima rasti dulkių. Bnadysiu aiškintis toliau ir gal gausiu instrukcijas kaip teisingai valyti siurblį.
Atsakyti
Esu pasikraupus aptarnavimu ir darbu. Pirkau televizoriu ir pasirode kad buvo brokuotas. Taisymas uztruks nezinia kiek, nes tai gauna brokuota detale, tai kvita pildo, dar kaz kas po to atsiras. Siaubas!!! Zmones ismokit dirbti aptarnavimo srityj ir gerbti savo esamus ir busimus klientus
UAB "Emtoservis"
2017-01-04 09:15:07 IP 29mjplsa
Atsakyti
Egidijus 2016-12-16 14:13:13
Pirkau telefoną iš elektromarkt ir papildomai užsisakiau draudimą, t.y. planą 'garantija plius', kurį atlieka būtent ši įmonė. Sudužo egrano stiklas ir 2016-11-25 pridaviau į garantinį. Per tą laiką, atsiėmimo terminas nukeltas 3 kartus (12-09, 12-13, 'mes jums atsiųsim žinutę, kai sutvarkysim, nes nežinom patys').

Rezultatas - papildoma garantija kainavo 60€, telefono stiklą keičia jau 3 savaites ir neaišku kada bus pakeistas.
To paties telefono stiklo keitimas servise kainuoja apie 70€ ir tai atliekama tą pačią dieną. Aišku, nėra tikslinga lygint įkainius, nes draudimas apima platesnį spektrą galimų gedimų, bet esminis faktorius yra darbo atlikimo terminas, dėl kurio kitąkart perkant kažką, praplėstos garantijos, kurią teikia emtoservis, nebesirinksiu.
Laba diena, P. Egidijau,

norime pažymėti, jog mūsų įmonė prekėms pratęstos garantijos arba draudimo paslaugų neteikia, tik remontuojame pagal sutartis su bendrovėmis, kurios teikia šias paslaugas.
Remontuojant aparatus pagal draudimą, pratęstą garantiją arba aparatus, kurie neturi nei garantijos nei draudimo, deja, detalių gavimas yra ilgesnis nei būtų remontuojama pagal gamintojo garantiją. Taip pat, detalių gavimo terminų įmonė neįtakoja, tai priklauso nuo detalės tiekėjo.
Apgailestaujame dėl patirtų nesklandumų, tačiau mūsų įmonė atliko visus įsipareigojimus - aparatas buvo apžiūrėtas tą pačią dieną ir derinta kaina su Jums draudimą suteikusia įmone. Sulaukus jų atsakymo, buvo iš karto užsakyta detalė. Ją gavus - aparatas suremontuotas kitą darbo dieną.
Atsiprašome, jei darbuotojai nepaaiškino visa tai žodžiu, tikimės, jog tokių nesusipratimų nebebus.

Pagarbiai,
Projektų vadovė Rūta
Atsakyti
Laba diena, pas jus buvo pristatytas is Senuku Islandijos 32, mano kavos aparatas, SAECO HD8917, kuri jus suremontavote, kaip matau parasyta 2016.12.29 Siandiena sulaukiau skambucio is Senuku, kad aparata galiu pasiimti.Aparatas baisus, is musu reikalauja pristatyti svaru ir panasiai.Gavau apipilta kava, net nesugebeta nuvalyti ir dar sulauzytas snapelis kuris reguliuojasi pagal puodelio auksti.Tikrai pasibaisejau tokiu remontu, neturiu zodziu, man sulauzytas aparas nereikalingas, ir tikrai nelauksiu vel men.kol suremontuosite snapeli ir nuvalysite kavos tirsiu likucius, nes ju pilna net dezeje.Aciu uz supratinguma, nes tikrai taip negalima egtis su zmonemis
Atsakyti
Norėčiau labai padėkoti ir pasidžiaugti puikiu „Emtoservis“ darbu. Reikėjo keisti „blenderio“ detalę, todėl užsakiau ją šioje firmoje. Buvo labai patogu, nes visą užsakymą įvykdžiau internetu ir nereikėjo eiti iki garantinio aptarnavimo centro. Detalę atsiuntė labai greitai. Gavusi ją pamačiau, kad aparatas vis dėl neveikia ir reikia keisti dar vieną detalę. Norėjau ją užsakyti, bet gamintojas „Philips“ jos nebeturi prekyboje. Taigi, beveik nusiminiau, kad be reikalo užsakiau pirmąją detalę, nes „blenderis“ taip ir neveikė. Bet į pagalbą atėjo „Emtoservis“ darbuotoja Rūta ir padovanojo trūkstamą detalę nuo kito „blenderio“. Labai džiaugiuosi šios firmos operatyviu darbu, inovatyvumu ir pagalba. „Blenderis“ puikiai veikia, naudojuosi juo dažnai ir dar kartą dėkoju „Emtoservis“ už pagalbą ir puikų darbą!
Atsakyti
Pirkau telefoną iš elektromarkt ir papildomai užsisakiau draudimą, t.y. planą 'garantija plius', kurį atlieka būtent ši įmonė. Sudužo egrano stiklas ir 2016-11-25 pridaviau į garantinį. Per tą laiką, atsiėmimo terminas nukeltas 3 kartus (12-09, 12-13, 'mes jums atsiųsim žinutę, kai sutvarkysim, nes nežinom patys').

Rezultatas - papildoma garantija kainavo 60€, telefono stiklą keičia jau 3 savaites ir neaišku kada bus pakeistas.
To paties telefono stiklo keitimas servise kainuoja apie 70€ ir tai atliekama tą pačią dieną. Aišku, nėra tikslinga lygint įkainius, nes draudimas apima platesnį spektrą galimų gedimų, bet esminis faktorius yra darbo atlikimo terminas, dėl kurio kitąkart perkant kažką, praplėstos garantijos, kurią teikia emtoservis, nebesirinksiu.
UAB "Emtoservis"
2016-10-04 14:23:34 IP 29mjplsa
Atsakyti
Dėkojame už Jūsų nuomonę ir pastebėjimus. Apgailestaujame, jei dėl tam tikrų niuansų susidarėte neigiamą nuomonę apie mūsų įmonę. Į Jūsų atsiliepimus reaguojame ir dedame pastangas, jog problemos nepasikartotų.
Jeigu kyla nesusipratimų ar iškilo problema, kviečiu kreiptis el.paštu ruta@emtoservis.lt. Mielai Jūsų išklausysiu ir esant galimybei problemą pašalinsime.

Projektų vadovė Rūta
Atsakyti
Pridaviau garantiniam taisymui LG televizoriu, vairuotojas vaziavo atsiimt dvi dienas, neva sugedo masina pakeliui, atsiimti teko paciam, nuvales namuose pirstu antspaudus ir apziurejas atidziau televizoriu atradau daugybe ibrezimu, televizoriu pataise, bendravo maloniai ir viskas vyko gan operatyviai, turiu tik viena pretenzija del klientu aplaidziai saugomu daiktu.
Atsakyti
Įmonė, kuri šluojasi pinigus už neva atliekamą garantinį remontą (kalba apie sugedusį šaldytuvą, kai lauke karščiai ir namie 3 mėnesių kūdikis, kurio maistas genda), bet visais įmanomais būdais vengia jį atlikti. Pirmiausia tenka ilgai ir nuobodžiai aiškinti, matyt, paprastai administratorei kas sugedo, kaip sugedo ir kada sugedo. Tada neva per 2 dienas turi paskambinti meistras, kuris taip ir nepaskambina, tada galų gale išreikalauji pats meistro tel. nr. ir pradedi bendravimą su pačiu meistru (ties šia vieta prasideda linksmybės). Meistras pradžiai nekelia ragelio, tada pagaliau atsiliepęs sako perskambins, bet taip ir neperskambina. Galiausiai perskambini pats, bet meistras konkrečiai nesutaria atvykimo laiko, o telefonu bando išsiaškinti, kad nevykt jam pačiam, apie gedimą. Tada neva užsakys detalę, o tik tada atvyks, nes nėra jam tikslo šiaip sau važinėti. Aišku savaitgaliais jie nedirba, todėl remontas vis atsideda kitai darbo dienai. Atėjus darbo dienai vėl skambini meistrui ir jis jau sako, kad atvažiuos, bet neatvažiuoja. Kitą dieną sako, kad jau vyksta pas tave, bet paaiškėja, kad jis suklydo ir nuvyko į visai kitą Lietuvos galą ir dėl to atvažiuos dar kitą dieną, nors darbo diena dar net neįpusėjus. Galiausiai tu vėl skambini į ofisą, bet ir ten numeta ragelį, neva eina informacijos sužinot, bet vėliau taip ir negauni atsakymo. JOKIO ATSAKINGUMO, JOKIOS PAGARBOS KLIENTUI, matyt ir meistrai ne meistrai.
Atsakyti
Šios įmonės veikla esu tragiškai nepatenkintas. Prieš savaitę į garantinį nuvežiau kavos aparatą Saeco. Pasakė, kad iki penktadienio bus pataisyta ir pranešta SMS žinute. Antradienį skambinu pats paklausti, kaip vyksta remontai, sako viskas jau pataisyta, kartais būna, kad klientai žinutės negauna. Tai ar sunku paskambinti pasakyti? Kitas dalykas, atvykus pasiimti daikto, pasikvietus meistrą, šis bendravo labai grubiai, neatsakė į klausimus kas nutiko ir kodėl ir tiesiog liepė skaityti instrukciją. Pats paskutinis dalykas, tai yra kad parsivežus daiktą namo jis vistiek neveikia. Nors ir buvo remontuotas. 0 balų iš 10.
Atsakyti
Visiškas netaktiškas bendravimas. Adminitratorė likus valandai iki darbo pabaigos net neatsisiveikinusi pasakė, kad jos laikas baigėsi ir padėjo ragelį. Meistras kaip jie sako turi paskambinti per 5 darbo dienas, bet nei per tas penkias dienas, nei šeštąją nieks nei nesiteikė paskambinti. Vasaros metu kai lauke yra +32C sėdime namie be šaldytuvo ir laukiame neva to meistro...
Visiškai mandagumo ir žmogiškumo neturinti įmonė!!! Baisu!
Atsakyti
Neimanoma ju darbo vietoje pagauti, savo paciu darbo grafiku nesilaiko.

10 min iki darbo pabaigos - nieko nera, ragelio niekas nekelia.

2016-02-15 servisas visai nedirbo, apie tai niekur informacijos nebuvo.

Dirba kaip Gariunu kioske...nori dirba, nori - ne...

Jau 3 savaite teliko priduoti negaliu.

ATIMTI IS JUSU REIKIA PARTNERYSTE IR VEIKLOS
Atsakyti
SVEIKI, del teleko, skambinau, apie 20 evr., ne buvo kalbos, ispleset, reikes jus paskundit I vartuotoju teises, ir gamintojam, gero plesikavimo!
Atsakyti
garantinis tv nuveze pralaike 2sav.tipo nieko nera, parveze tas pats pats issijungia pats isijungia tipo ''testavo''
Atsakyti
Mazdaug pries menesi nunesiau plancete garantine neìsijungia.Sake lauksit 2-3savaites bandziau susisiekti niekas nekelia ragelio. Parduotuve kuri prieme preke irgi jokios informacijos neteikia sako laukit skambucio.Zodziu didele didele s*******o kontora. Ir tegu darbuotojai cia maziau raso gerus komentarus apie savo firma. Apsurdas
Atsakyti
Laba diena Ponia Zita,
noretumeme isnagrineti Jusu pamineta atveji, gal galetumete atsiusti savo kontaktus el. pastu andzej.kozlovski@emtoservis.lt, kad galeciau su Jumis susisiekti. Jeigu Jusu pateikti faktai pasitvirtins, mes Jums kompensuosime visas remonto islaidas.

Aciu
Atsakyti
Norėčiau pasakyti, jog ši įmonė išties yra puiki, ne kartą esu nešęs elektroniką ir į kitus servisus tačiau šis aptarnavo greičiausiai ir kokybė dėl greičio visai nenukentėjo. Esu dėkingas, mano TV buvo sutvarkytas per 3 dienas ir kuo puikiausiai dabar veikia. Dėkoju jums labai. Taip ir toliau!
Atsakyti
Visada šia įmone aplenskiu ratu ir nieko ten nenešiu tvarkyti ar konsultuotis. Nunešęs fotoaparatą, paminėjau, kad yra išmetama klaida E95 ir paminėjau, kad neveikia GPS imtuvas. Kitą dieną pasiteiravau ar nustatė fotoaparato defektus. Ir džiugu: juos nustatė, tačiau realiai daugiau nei pusę fotoaparato komplektuojančių dalių pasiūlė pakeisti naujomis detalėmis ir tai būtų apie 730 Lt be darbų. Išgirdęs kainą sunerimau. Fotoaparato kaina prieš 5 metus buvo 1200 Lt. Pasiteiravau, ką nurodė klaida E95, tačiau jie nieko konkretaus neatsakė. "Jei nurodytas detales apkeisime, turėtu šios klaidos nerodyti" Tai sukėlė man didelę abejonę dėl jų kompetencijos. Dar kartą paklausius ka nurodo konkrečiai indentifikuota klaida atsakymo nebuvo. Atsiakiau jų paslaugų. Fotoaparatą nunešiau į kitą taisyklą. Jie operatyviai nustatė ką nurodo paminėta E95 klaida.Sutvarkė fotoaparate GPS imtuvą. Man tai kainavo 120 Lt. plius pamačiau ir isitikinau savo kailiu Emtoservis visiška nekompetenciją ir norą apgauti savo klijentus.
Atsakyti
Visada šia įmone aplenskiu ratu ir nieko ten nenešiu tvarkyti ar konsultuotis. Nunešęs fotoaparatą, paminėjau, kad yra išmetama klaida E95 ir paminėjau, kad neveikia GPS imtuvas. Kitą dieną pasiteiravau ar nustatė fotoaparato defektus. Ir džiugu: juos nustatė, tačiau realiai daugiau nei pusę fotoaparato komplektuojančių dalių pasiūlė pakeisti naujomis detalėmis ir tai būtų apie 730 Lt be darbų. Išgirdęs kainą sunerimau. Fotoaparato kaina prieš 5 metus buvo 1200 Lt. Pasiteiravau, ką nurodė klaida E95, tačiau jie nieko konkretaus neatsakė. "Jei nurodytas detales apkeisime, turėtu šios klaidos nerodyti" Tai sukėlė man didelę abejonę dėl jų kompetencijos. Dar kartą paklausius ka nurodo konkrečiai indentifikuota klaida atsakymo nebuvo. Atsiakiau jų paslaugų. Fotoaparatą nunešiau į kitą taisyklą. Jie operatyviai nustatė ką nurodo paminėta E95 klaida.Sutvarkė fotoaparate GPS imtuvą. Man tai kainavo 120 Lt. plius pamačiau ir isitikinau savo kailiu Emtoservis visiška nekompetenciją ir norą apgauti savo klijentus.
Atsakyti
Visada šia įmone aplenskiu ratu ir nieko ten nenešiu tvarkyti ar konsultuotis. Nunešęs fotoaparatą, paminėjau, kad yra išmetama klaida E95 ir paminėjau, kad neveikia GPS imtuvas. Kitą dieną pasiteiravau ar nustatė fotoaparato defektus. Ir džiugu: juos nustatė, tačiau realiai daugiau nei pusę fotoaparato komplektuojančių dalių pasiūlė pakeisti naujomis detalėmis ir tai būtų apie 730 Lt be darbų. Išgirdęs kainą sunerimau. Fotoaparato kaina prieš 5 metus buvo 1200 Lt. Pasiteiravau, ką nurodė klaida E95, tačiau jie nieko konkretaus neatsakė. "Jei nurodytas detales apkeisime, turėtu šios klaidos nerodyti" Tai sukėlė man didelę abejonę dėl jų kompetencijos. Dar kartą paklausius ka nurodo konkrečiai indentifikuota klaida atsakymo nebuvo. Atsiakiau jų paslaugų. Fotoaparatą nunešiau į kitą taisyklą. Jie operatyviai nustatė ką nurodo paminėta E95 klaida.Sutvarkė fotoaparate GPS imtuvą. Man tai kainavo 120 Lt. plius pamačiau ir isitikinau savo kailiu Emtoservis visiška nekompetenciją ir norą apgauti savo klijentus.
Atsakyti
Čia visada gaunu gerą kvalifikuotą atsakymą, tik reikia užduoti tinkamą klausimą, o nesitikėti, kad darbuotojas atspės ko man reikia. Ateikite į servisą su gera nuotaika ir išeisite su gera.
Atsakyti
Vertinant šią įmonę, kuri teikia technikos tvarkymo paslaugas, pats vertinimas būtų 1 balas iš 10 galimų.
Aprašysiu savo situaciją, gal prieis patys prie kokių nors išvadų.
Visų pirma norėjau susitvarkyti namų kiną negarantiniu remontu, jų puslapyje teigiama, kad tvarkymas labai greitas ir kokybiškas, bet viską gavau priešingai. Namų kino diagnostiką darė apie mėnesį, prisiskambinti neįmanoma, visada tas pats "ATSIPRAŠOME VISOS OPERATORES UŽIMTOS", taigi nuvažiavau pats atsiimti ir pasižiūrėti kokia situacija. Žodžiu diagnostika atlikta, neina ale sutvarkyti nes neturi detalių, bet išrašo negavau pasiūlė ateiti po kelių dienų atsiimti.
Nu gerai dar čia nieko baisaus, pagalvojau, nunešiu kitur, grįžtu namo, bandau įsideti USB flesha, bet jis po ponų diagnostikos taip pat neveikia, HDMI OUT Taip pat pradejo rodyti labai neryškų vaizdą.

Nu žodžiu trumpai ir aiškiai, norėjau susitvarkyti, hdmi in, radija, bet po tvarkymo nieko nesutvarkė, o sugadino dar USB ir HDMI OUT, taip pat sumokėjau 30 LT už "DIAGNOSTIKA" ir mėnesį pralaukiau kaip žioplys laukdamas skambučio, nes prisiskambinti savaite nejo.
Ir aplamai jei toks negarantinis aptarnavimas, tai kas su garantiniu tai iš vis užuojauta.
Atsakyti
Užsukau čia parašyti teigiamą komentarą apie Emtoservis ir likau nustebęs išvydęs tiek neigiamų atsiliepimų. O gi mano patirtis su šia įmone yra labai teigiama. Manau, jog ne įmonę reikia vertinti, o toje įmonėje dirbančius žmones, nes būtent jie kuria įmonės įvaizdį. Štai aš turėjau reikalų su tokiu darbuotoju vardu Karolis. Gavau iš jo visą reikiamą pagalbą. Žmogus tikrai atsakingas ir matosi, jog sąžiningas. Likau patenkintas ir išreiškiu jam savo didelį ačiū.

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Daneka
Virtuvės ir vonios kambario buitinė technika

Adresas: Pramonės pr. 8E, LT-51223 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; restoranų, kavinių, barų įranga.
Daneka, UAB - didmeninė prekyba buitine technika bei mažmeninė prekyba buitine technika Kaune, prekyba virtuvės įranga ir kitomis elektros prekėmis virtuvei ir buitinė technika voniai. Naudota buitinė technika ir buitinė technika su defektais prekyba Kaune bei įmontuojama buitinė technika Daneka, UAB virtuvės ir...
Serviso kontraktų centras
Pratęstos garantijos paslaugos

Adresas: Savanorių pr. 1, LT-03116 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Serviso kontraktų centras“ sėkmingai veikia nuo 2003 m. Pagrindinė įmonės veiklos kryptis – Pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikatų pardavimas ir administravimas. UAB „Serviso kontraktų centras“ tikslas – teikti aukštos kokybės buitinės technikos, kompiuterinės įrangos, sodo/daržo technikos, įrankių...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Žalgirio g. 114, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

SEB pelną padidino 14%
SEB pelną padidino 14% 01-29 09:21
Švedijos bankas SEB Lietuvoje pernai uždirbo 117,7 mln. Eur neaudituoto grynojo pelno – 14% daugiau nei 2018 m., kai jis buvo 103,5 mln. Eur.
"Telia Lietuva" pernai uždirbo beveik 55 mln. Eur pelno
"Telia Lietuva" pernai uždirbo beveik 55 mln. Eur pelno 01-29 08:59
Bendrovės "Telia Lietuva" 2019 metais uždirbtas neaudituotas pelnas sudarė 54,7 mln. Eur ir buvo beveik toks pat kaip prieš metus.
Geidžiamiausių darbdavių mokėtos algų medianos gruodį
Geidžiamiausių darbdavių mokėtos algų medianos gruodį 01-29 08:29
Naujausi "Sodros" duomenys rodo, kokias algų medianas mokėjo geidžiamiausi šalies darbdaviai.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar šilta žiema naudinga Jūsų verslui?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Xerox 36,78 +4,94%
CBS 40,77 +3,63%
NVIDIA 247,97 +3,23%
Macy's 16,87 +2,99%
Avon 5,60 -0,88%
Harley-Davidson 33,79 -3,01%
Pfizer 38,14 -5,03%
3M 165,58 -5,72%

Žaliavų kainos pasaulyje

Auksas 1479,13 +0,57%
Kava 3,45 +10,93%
Dujos (JAV) 2,24 -15,47%
Dyzelis 1,99 +3,11%
Sidabras 17,14 -0,17%
Cukrus 0,57 -5,00%
Nafta 53,14 -1,94%
Apelsinai 0,52 -1,89%