VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Elektrum Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Elektrum Lietuva

Atsiliepimai apie Elektrum Lietuva, UAB

E-zoo.lt Sutaupyk 3 Eur su kodu 3-MINUS
Sutaupyk 5 Eur su kodu 5-MINUS
Parašyk savo nuomonę apie Elektrum Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Nenustoja siuntinėti SPAM'o į emailą, nors aš nei jų klientas nei planuoju juo tapti.
Atsakyti
Bekit kuo toliau nuo tokios imones jei dar nepapuolet.
Kainas skaiciuoja pagal kaskokius savo isgalvotus vidurkius. Siaip netaip prisiskambinus ir prisipazinus, kad tai ju klaida del kainos jokio problemos sprendimo. Ju pasakymas apmokekit tai ka jie paskaiciavo o kita menesi gausit mazesne saskaita. Ne aciu as nelauksiu kito menesio ir nesiruosiu moketi to kas man nepriklauso.
Atsakyti
Visiška šaraškno kontora, siunčia dvi skirtingas sąskaitas už elektrą, nors vartotojas vienas. mokėk, kaip nori, ir kur nori, vistiek kitą mėnesį ateina skola, paskambinus, konsultantai visiškai neadekvatūs, tik kažką murma, el paštu paprašo atsiųsti pavedimų kopijas, nusiuntus, vėl tyla, o po kurio laiko ateina ne apmokėta sąskaita, jau ir antstoliais grasina, o patys visiškai nebendrauja, tik mikčioja, o į el laiškus neatsako.
Atsakyti
Įmonė nesugeba susitvarkyti su apskaita. Panašu, kad taip elgiamasi specialiai!!!
Elektrum patys deklaruoja skaitiklių rodmenis ir tvirtina, kad paskaičiuojama pagal suvartojimo vidurkį.
Kaip reikia paskaičiuoti mėnesinį vidurkį 5770 kWh, kai vidurkis yra apie 660 kWh/mėn? Sąskaita išrašoma už 750 Eur, kai mėnesinė įmoka niekada neviršijo 100 Eur.
Ir nesutinka perrašyti sąskaitos pagal realius rodiklius. Turbūt pirma įmonė Pasaulyje kuri "negali" perrašyti klaidingai išrašytos sąskaitos dėl savo kaltės.
Yra dar viena, galbūt, specialiai daroma klaida visose sąskaitose - visada prie eilutės „El. energijos persiuntimo paslauga vienos laiko zonos“ pridedama po 17 -26 ct.
10 padauginus iš 10 gaunasi ne šimtas, 10 x 10 = 100 + 0.26 = 100, 26 Eur !!!
Elektrum savo kaltės nepripažįsta ir atsisako taisyti klaidas, arba visiškai ignoruoja prašymus. Apie klaidingai paskaičiuotas eilutes negavau nei vieno atsakymo.
Matyt geras biznis nepastebimai pridėti po 17 - 26 ct prie sąskaitos. Juk ne visi perskaičiuoja kiekvieną eilutę.
Rašiau jau keturis prašymus, bet sprendimo vis dar nėra : (
Rekomenduoju vengti šių a******ų!!!
Atsakyti
Elektrum Lietuva 2021-09-21 09:45:11
Sveiki, Dainiau,
Gaila, kad susidūrėte su nesklandumais. Norėdami patikrinti situaciją detaliau, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo el.paštu: info@elektrum.lt
Gražios dienos,
Elektrum
Save ir klientus gerbiančioje įmonėje dėl įmonės klaidų nesiuntinėja klientų 6 kartą susiekti ir 6 kartą istoriją iš naujo pateikti.Ar "Elektrum Lietuva" UAB savo klaidas sprendžia tik iš 10 karto o gal iš 101 karto ?
Atsakyti
Elektrum Lietuva 2021-09-21 09:41:37
Sveiki, Ingrida,
Gaila, kad susidūrėte su nesklandumais. Norėdami patikrinti situaciją detaliau, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo el.paštu: info@elektrum.lt
Gražios dienos,
Elektrum
Jau susisiekinėjau ne vieną kartą situacija nuo to nesikeičia.
Elektrum Lietuva
2021-09-21 09:52:53 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
Vilija 2021-09-18 13:56:56
Nustokite terorizuoti.Skambinate į dieną po kelis kartus ir paleidžiate muziką.Visą savaitę terorizuojate skambučiais +370 697 44001. Jūsų tikrai nesirinksiu, nežinau ko tikitės tokiu šantažu? Jei nesiliausite, kreipsiuosi dėl persekiojimo.
Sveiki, Vilija,
Apgailestaujame dėl įvykusio nesusipratimo. Stengiamės kuo operatyviau pašalinti šią problemą.
Geros dienos,
Elektrum
Elektrum Lietuva
2021-09-21 09:48:51 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
Evaldas 2021-09-15 00:49:06
Negavome nuolaidos kaip buvo žadeta pirmai menesio SF, tos pačios nuolaidos negavome ir antram mėnesiui pasibaigus, paprasėme nutraukti sutarti su Elektrum Lietuva, tai atrašė man cituoju:

Laba diena, Evaldai,

Sutarties nutraukimo mokestis buvo apskaičiuojamas pagal formulę:

Sąskaita (GDvid.) x 1/6 x Mėnesių skaičius
· Sąskaita (GDvid.) - vidutinis vieno mėnesio mokestis už elektros energija, kuris yra paskaičiuojamas įvertinus visų praėjusių mėnesių, tačiau ne daugiau nei 12, sąskaitas;
· Mėnesių skaičius - skaičius pilnų mėnesių, skaičiuojant nuo Sutarties nutraukimo dienos iki elektros energijos pardavimo laikotarpio pabaigos.

Skaičiavimas: 112, 75 * 0, 166 * 21= 392.53 Eur Suma yra preliminari, nes tikslią sumą galėsime paskaičiuoti kada bus išrašyta paskutinė sąskaita.

50 % Jums turėjo būti pritaikyta su antra sąskaita, tačiau tuo metu gavome informaciją, jog norite nutraukti sutartį ir nuolaida pritaikyta nebuvo. Nuolaidos nepritaikėme, nes pagal sutarties sąlygas nutraukimo atveju 50 % nuolaidą reikia grąžinti.

Pridedu Jūsų sutartį, kurią rasite prisegtame dokumente.

Nors kalbantis telefonu su Elektrum Lietuva verslo sutarčių sudarymo konsultante buvo jos pasakyta, norint pereiti i kitą nepriklausomą elektros tiekeją, nebus taikoma sutarties nutraukimo mokestis. Šiuo atveju jie man priskaičiavo 392.53ct nutraukimo mokestį nukabine savo kosmines formules is padebesiu.. Mano nuomonė apie šita įmonę, tai tikrai eferistu- Šaraškinų konyora sukurta pasipelnyti iš žmonių. Jeigu esi protingas žmogus apeik šitą įmonę ir net negalvok pasirašyti sutarti.

Kolegoms atsiuntė SF už elektra nors statybvietė buvo uždaryta daugiau kaip mėnesį, bet elektra stebuklingai pati susivartojo. Ka galiu pasakyti kosmosas..
Sveiki, Evaldai,
Gaila, kad susidūrėte su nesklandumais. Norėdami patikrinti situaciją detaliau, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo el.paštu: info@elektrum.lt
Gražios dienos,
Elektrum
Elektrum Lietuva
2021-09-21 09:45:11 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
Dainius 2021-09-17 11:27:34
Šios įmonės reputacija ritasi žemyn ne dienom, bet valandom. 2021 kovo mėnesį mūsų įmonė įmonei "Elektrum Lietuva" UAB deklaravo suvartotą dujų kiekį už vasario mėnesį, gauname sąskaitą, o sąskaitoje paskaičiuota suma už dvigubai didesnį kiekį. Susisiekiame su "Elektrum Lietuva" UAB, jos darbuotojai pripažįsta suklydę ir žada klaidą ištaisyti. Deja pažadais viskas ir baigėsi, po to dar 5 kartus teko gaišti laiką bandant klausimą išspręsti, deja rezultatas nulinis + mūsų įmonės duomenys apie vėlavimą apmokėti fiktyvią sąskaitą, buvo perduoti UAB „Creditinfo Lietuva“ ko pasekoje patiriame įvairias žalas. Šiandien gavome grasinimą iš "Elektrum Lietuva" UAB, kad dujų tiekimas bus nutrauktas, o skola perduota išieškojimui UAB „Sergel“. Teks susisiekti su šios įmonės motinine įmone LATVENERGO AS ir paprašyti pagalbos sprendžiant "Elektrum Llietuva" UAB nekompetenciją, jei tai nepadės pasitelksim teisininkus dėl visų žalų atlyginimo.
Sveiki, Dainiau,
Gaila, kad susidūrėte su nesklandumais. Norėdami patikrinti situaciją detaliau, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo el.paštu: info@elektrum.lt
Gražios dienos,
Elektrum
Elektrum Lietuva
2021-09-21 09:43:27 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
Alfonsas 2021-09-18 15:53:44
Su visa pagarba Elektrum Lietuvai, turiu pasakyti, kad dvi savaites bandžiau pasirašyt sutartį su jais, bet dėl grandinėnės klaidų ar neskladumų (iš jų pusės) galų gale nusprendžiau nepasirašyti. Viena konsultantė, įsitikinusi, kad tarijų pasiūlymas yra tikrai vertas įtikino mane pasirinkti šį tiekėja. Bet kai reikėjo pasirašyti, tada viskas prasidėjo: negaunu sutarties, skambinu į EL ir kita konsultantė žada siųsti sutartį, bet vis tiek negavau. Skambinu dar kartą, kita konsultantė man sako, kad ta konsultantė dirba ESO (??????), ir žada spręsti problemą. Gaunu sutartį, bet joje nenurodutas teisingas el.paštas. Rašau, kad ten negerai. Pagaliau skambina man pirma konsultantė ir išsiaškinome, žada siųsti sutartį. Gaunu SMS, kad sutartis yra siųsta, bet iš tikrųjų negaunu. Bandau jos ieškoti pre EL savitarną ir, aišku, neradu. Galų gale, parašiau jiems, kad nepasirašysiu. Gaila, nes tarifų siūlymas buvo man priimtinas.
Sveiki, Alfonsai,
Gaila, kad susidūrėte su nesklandumais. Norėdami patikrinti situaciją detaliau, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo el.paštu: info@elektrum.lt
Gražios dienos,
Elektrum
Elektrum Lietuva
2021-09-21 09:41:37 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
Ingrida 2021-09-16 16:46:20
Sudariau sutartį su šita įmone ir jau pusę metų kas mėnesį aiškinosi dėl sąskaitų. O jau jų konsultantai tai turbūt "debilizmas" jų pagrindinis kriterijus priimant juos į darbą.
Sveiki, Ingrida,
Gaila, kad susidūrėte su nesklandumais. Norėdami patikrinti situaciją detaliau, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo el.paštu: info@elektrum.lt
Gražios dienos,
Elektrum
Elektrum Lietuva
2021-09-21 09:34:22 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
Vytautas 2021-09-14 12:58:15
Sutaris turėjo būti pasirašyta nuo 2021m rugpjūčio 1d. pasijungus savitarnoje sutarties nėra, sąskaitą atsiuntė su sutarties nr., bet sistemoj nei sutarties nei sąskaitos nematau. Skambinta ir rašyta buvo po keleta kartu į savaitę. Atsiustoj sąskaitoj neaišku už ką mokėti nes mokėtina suma kaip už du mėnesius. Išklotinės už ką mokėti.
Sveiki, Vytautai,
Gaila, kad susidūrėte su nesklandumais. Norėdami patikrinti situaciją detaliau, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo el.paštu: info@elektrum.lt
Gražios dienos,
Elektrum
Atsakyti
Su visa pagarba Elektrum Lietuvai, turiu pasakyti, kad dvi savaites bandžiau pasirašyt sutartį su jais, bet dėl grandinėnės klaidų ar neskladumų (iš jų pusės) galų gale nusprendžiau nepasirašyti. Viena konsultantė, įsitikinusi, kad tarijų pasiūlymas yra tikrai vertas įtikino mane pasirinkti šį tiekėja. Bet kai reikėjo pasirašyti, tada viskas prasidėjo: negaunu sutarties, skambinu į EL ir kita konsultantė žada siųsti sutartį, bet vis tiek negavau. Skambinu dar kartą, kita konsultantė man sako, kad ta konsultantė dirba ESO (??????), ir žada spręsti problemą. Gaunu sutartį, bet joje nenurodutas teisingas el.paštas. Rašau, kad ten negerai. Pagaliau skambina man pirma konsultantė ir išsiaškinome, žada siųsti sutartį. Gaunu SMS, kad sutartis yra siųsta, bet iš tikrųjų negaunu. Bandau jos ieškoti pre EL savitarną ir, aišku, neradu. Galų gale, parašiau jiems, kad nepasirašysiu. Gaila, nes tarifų siūlymas buvo man priimtinas.
Atsakyti
Nustokite terorizuoti.Skambinate į dieną po kelis kartus ir paleidžiate muziką.Visą savaitę terorizuojate skambučiais +370 697 44001. Jūsų tikrai nesirinksiu, nežinau ko tikitės tokiu šantažu? Jei nesiliausite, kreipsiuosi dėl persekiojimo.
Atsakyti
Šios įmonės reputacija ritasi žemyn ne dienom, bet valandom. 2021 kovo mėnesį mūsų įmonė įmonei "Elektrum Lietuva" UAB deklaravo suvartotą dujų kiekį už vasario mėnesį, gauname sąskaitą, o sąskaitoje paskaičiuota suma už dvigubai didesnį kiekį. Susisiekiame su "Elektrum Lietuva" UAB, jos darbuotojai pripažįsta suklydę ir žada klaidą ištaisyti. Deja pažadais viskas ir baigėsi, po to dar 5 kartus teko gaišti laiką bandant klausimą išspręsti, deja rezultatas nulinis + mūsų įmonės duomenys apie vėlavimą apmokėti fiktyvią sąskaitą, buvo perduoti UAB „Creditinfo Lietuva“ ko pasekoje patiriame įvairias žalas. Šiandien gavome grasinimą iš "Elektrum Lietuva" UAB, kad dujų tiekimas bus nutrauktas, o skola perduota išieškojimui UAB „Sergel“. Teks susisiekti su šios įmonės motinine įmone LATVENERGO AS ir paprašyti pagalbos sprendžiant "Elektrum Llietuva" UAB nekompetenciją, jei tai nepadės pasitelksim teisininkus dėl visų žalų atlyginimo.
Atsakyti
Sudariau sutartį su šita įmone ir jau pusę metų kas mėnesį aiškinosi dėl sąskaitų. O jau jų konsultantai tai turbūt "debilizmas" jų pagrindinis kriterijus priimant juos į darbą.
Atsakyti
Negavome nuolaidos kaip buvo žadeta pirmai menesio SF, tos pačios nuolaidos negavome ir antram mėnesiui pasibaigus, paprasėme nutraukti sutarti su Elektrum Lietuva, tai atrašė man cituoju:

Laba diena, Evaldai,

Sutarties nutraukimo mokestis buvo apskaičiuojamas pagal formulę:

Sąskaita (GDvid.) x 1/6 x Mėnesių skaičius
· Sąskaita (GDvid.) - vidutinis vieno mėnesio mokestis už elektros energija, kuris yra paskaičiuojamas įvertinus visų praėjusių mėnesių, tačiau ne daugiau nei 12, sąskaitas;
· Mėnesių skaičius - skaičius pilnų mėnesių, skaičiuojant nuo Sutarties nutraukimo dienos iki elektros energijos pardavimo laikotarpio pabaigos.

Skaičiavimas: 112, 75 * 0, 166 * 21= 392.53 Eur Suma yra preliminari, nes tikslią sumą galėsime paskaičiuoti kada bus išrašyta paskutinė sąskaita.

50 % Jums turėjo būti pritaikyta su antra sąskaita, tačiau tuo metu gavome informaciją, jog norite nutraukti sutartį ir nuolaida pritaikyta nebuvo. Nuolaidos nepritaikėme, nes pagal sutarties sąlygas nutraukimo atveju 50 % nuolaidą reikia grąžinti.

Pridedu Jūsų sutartį, kurią rasite prisegtame dokumente.

Nors kalbantis telefonu su Elektrum Lietuva verslo sutarčių sudarymo konsultante buvo jos pasakyta, norint pereiti i kitą nepriklausomą elektros tiekeją, nebus taikoma sutarties nutraukimo mokestis. Šiuo atveju jie man priskaičiavo 392.53ct nutraukimo mokestį nukabine savo kosmines formules is padebesiu.. Mano nuomonė apie šita įmonę, tai tikrai eferistu- Šaraškinų konyora sukurta pasipelnyti iš žmonių. Jeigu esi protingas žmogus apeik šitą įmonę ir net negalvok pasirašyti sutarti.

Kolegoms atsiuntė SF už elektra nors statybvietė buvo uždaryta daugiau kaip mėnesį, bet elektra stebuklingai pati susivartojo. Ka galiu pasakyti kosmosas..
Atsakyti
Sutaris turėjo būti pasirašyta nuo 2021m rugpjūčio 1d. pasijungus savitarnoje sutarties nėra, sąskaitą atsiuntė su sutarties nr., bet sistemoj nei sutarties nei sąskaitos nematau. Skambinta ir rašyta buvo po keleta kartu į savaitę. Atsiustoj sąskaitoj neaišku už ką mokėti nes mokėtina suma kaip už du mėnesius. Išklotinės už ką mokėti.
Elektrum Lietuva
2021-09-10 09:06:16 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
Tomas 2021-09-08 21:46:16
Padariau klaidą, puslapyje www.pasirinkitetiekeja.lt nurodęs telefono numerį, kad nepriklausomi tiekėjai pateiktų siūlymus. Siūlymus pateikė, bet... Elektrum Lietuva iš numerio +370 697 44001 pradėjo skambinėti po 5-6 kartus per dieną. Kasdien. Skambina robotas - atsiliepus apie 15 sekundžių groja muzika ir padeda ragelį. Pabandžius perskambinti, atsiliepia ta pati muzika, kol netrukus vėl padedamas ragelis. Skambinėja diena iš dienos, daugiau kaip savaitę.
Jei visaip kaip besireklamuojantis nepriklausomas tiekėjas nesugeba susitvarkyti programinės įrangos ar bent jau ištrinti BUVUSIO potencialaus kliento numerį iš duomenų bazės (ką buvo paprašyti padaryti, paskambinus bendrovės pateikiamu tel. numeriu kontaktams), apie kokias dar kokybiškas paslaugas gali eiti kalba...
Būkite tokie malonūs, neerzinkite ir sutvarkykite problemą, kad netektų dėl tokios bendrovės "veiklos" rašyti skundų atsakingoms institucijoms.
Sveiki, Tomai,
šią problemą žinome ir stengiamės kuo operatyviau ją panaikinti. Atsiprašome už nesklandumus.
Gražios dienos.
Elektrum
Elektrum Lietuva
2021-09-10 08:58:17 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
Mindaugas 2021-09-09 15:20:25
Nevykėlių šaika. du mėnesius bandžiau persirašyt sutartį pasikeitus namo savininkui. Skambini - atsiliepia call centro moteriškės, info = 0. paštu rašinėja pievas kažkokias, galų gale pateikus ko prašo patys dingo kaip į vandenį- jokio atsakymo. senam savininkui tik kažkokias lempines sąskaitas siuntinėja- neaišku kokiu pagrindu ir už ką.
galų gale jų problemą išsprendė Ignitis telefonu iš pirmo skambučio, pasakė kad senas savininkas turi nutraukti sutartį, tada grįžti į visuomeninį tiekėją ir sprendi kokį toliau rinktis iš naujo (gal kažkam pravers mano šita patirtis). o niekas iš šitos š*******o kontoros nesugebėjo nei paaiškint nei tuo labiau išspręst tokio nesudėtingo klausimo.
Venkit jų kas tik galit.
Sveiki, Mindaugai,
apgailestaujame, kad susidūrėte su nesklandumais. Jei dar turėsite neaiškumų, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo el.paštu: info@elektrum.lt
Gražios dienos.
Elektrum
Atsakyti
Nevykėlių šaika. du mėnesius bandžiau persirašyt sutartį pasikeitus namo savininkui. Skambini - atsiliepia call centro moteriškės, info = 0. paštu rašinėja pievas kažkokias, galų gale pateikus ko prašo patys dingo kaip į vandenį- jokio atsakymo. senam savininkui tik kažkokias lempines sąskaitas siuntinėja- neaišku kokiu pagrindu ir už ką.
galų gale jų problemą išsprendė Ignitis telefonu iš pirmo skambučio, pasakė kad senas savininkas turi nutraukti sutartį, tada grįžti į visuomeninį tiekėją ir sprendi kokį toliau rinktis iš naujo (gal kažkam pravers mano šita patirtis). o niekas iš šitos š*******o kontoros nesugebėjo nei paaiškint nei tuo labiau išspręst tokio nesudėtingo klausimo.
Venkit jų kas tik galit.
Atsakyti
Padariau klaidą, puslapyje www.pasirinkitetiekeja.lt nurodęs telefono numerį, kad nepriklausomi tiekėjai pateiktų siūlymus. Siūlymus pateikė, bet... Elektrum Lietuva iš numerio +370 697 44001 pradėjo skambinėti po 5-6 kartus per dieną. Kasdien. Skambina robotas - atsiliepus apie 15 sekundžių groja muzika ir padeda ragelį. Pabandžius perskambinti, atsiliepia ta pati muzika, kol netrukus vėl padedamas ragelis. Skambinėja diena iš dienos, daugiau kaip savaitę.
Jei visaip kaip besireklamuojantis nepriklausomas tiekėjas nesugeba susitvarkyti programinės įrangos ar bent jau ištrinti BUVUSIO potencialaus kliento numerį iš duomenų bazės (ką buvo paprašyti padaryti, paskambinus bendrovės pateikiamu tel. numeriu kontaktams), apie kokias dar kokybiškas paslaugas gali eiti kalba...
Būkite tokie malonūs, neerzinkite ir sutvarkykite problemą, kad netektų dėl tokios bendrovės "veiklos" rašyti skundų atsakingoms institucijoms.
Elektrum Lietuva
2021-09-08 13:38:34 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
Darius Kaunelis 2021-06-29 09:49:51
Kategoriškai nerekomenduoju turėti reikalų su šia įmone. Sąskaitos milžiniškos, apsiribojant baziniais poreikiais suvartojimas siekia 1400 kwh per mėnesį, kas reikštų pastoviai, dieną naktį, naudojamą vidutiniškai apie 2 kw galingumą. Panašiai kaip lentpjūvėje, dieną naktį pjaunančioje lentas. Taip pat didžiuliai suvartojimo svyravimai, esant tam pačiam vartojimo stiliui. Peršasi prielaidos apie vienokiomis arba kitokiomis techninėmis priemonėmis įgyvendinamą apvaginėjimo sistemą.
Sveiki, Dariau,
Gaila, kad susidūrėte su nesklandumais. Norėdami patikrinti situaciją detaliau, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo el.paštu: info@elektrum.lt
Gražios dienos.
Elektrum
Elektrum Lietuva
2021-09-08 13:34:14 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
edvardas 2021-06-30 23:45:00
dabar isitikinau, kad be reikalo pasirinkau si tiekeja, priskambint neina, kaip deklaruoti skaitiklio rodmenis, jeigu neveikia svetaines puslapis. ko gero reikes moketi suvartojimo vidurki.teks keisti tiekeja, jau trecia pirmas buvo enefit.
Sveiki, Edvardai,
Gaila, kad susidūrėte su nesklandumais. Norėdami patikrinti situaciją detaliau, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo el.paštu: info@elektrum.lt
Gražios dienos
Elektrum
Elektrum Lietuva
2021-09-08 13:32:33 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
Edgaras 2021-07-01 10:11:54
jau prieš kurį laiką esu rašęs komentarą dėl situacijos kai Elektrum Lietuva siunčia sąskaitas už elektrą kurios man nebepriklauso. Galiausiai atrodė, kad situaciją išsisprendė, gavau laišką su atsiprašymo tekstu ir patvirtinimu, kad nesu nieko skolingas ir tos sąskaitos tikrai man nepriklauso. Bet jau kitą mėnesi po to gražaus laiško ir vėl gaunu sąskaitą su priskaičiuota skola, po tokio laiškelio parašau atsakymą, kad suklydo, bet nesulaukiu jokios reakcijos, galiausiai praeina mėnuo ir vėl gaunu sąskaitą su priskaičiuota skolą. Taigi situacija jau tęsiasi puse metų. Emocijos, pyktis tiesiog sproginėja, kai šita "š*******o kontora" tesugeba išsiųsti sąskaitas, bet niekaip nesprendžia problemų.

pasikartosiu tai ką sakiau praeitam komentare: "Elektrum" yra kompanija kurios skelbiamos vertybės nesutampa su darbais. Siaubinga komunikacija ir jokiu pastangų spręsti susiklosčiusią padėti.
Sveiki, Edgarai,
Gaila, kad susidūrėte su nesklandumais. Norėdami patikrinti situaciją detaliau, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo el.paštu: info@elektrum.lt
Gražios dienos.
Elektrum
Elektrum Lietuva
2021-09-08 13:25:26 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
Alma 2021-07-10 14:32:42
Elektrum“ yra moderni, į klientų poreikius atsižvelgianti energetikos bendrovė, kurios tikslas - tapti paslaugų teikėju, geriausiai sugebančiu derinti energijos vartotojų poreikius su tinkamiausiais energetikos sprendimais.

Bendrovės privalumai - puikus klientų poreikių ir energetikos verslo išmanymas, gebėjimas kurti geriausius sprendimus, pritaikytus kiekvienam individualiai. Čia yra jūsų nuomonė.aptarnavimas baisus.Klijentui nepasakoma su kuo bendraują, o duomenų prašo.Skaitliuko duomenys įmami iš dangaus ir apskaičiuojama suma mokėjimui.Darbuotojai nesugeba pasiūsti elektr.paštu, kad būtų duomenys pagal skaitliukus pristatyti, o surašo savo nuožiura.Esu labai nepatenkinta.
Sveiki, alma, apgailestaujame dėl įvykusio nesusipratimo. Maloniai prašome susisiekti su mumis el. paštu info@elektrum.lt ir kartu bandysime surasti sprendimą.
Geros dienos.
Elektrum
Elektrum Lietuva
2021-09-08 13:15:50 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
Inga 2021-07-25 14:50:34
Tikras kosmosas, ateina sask kosmines, paskambinus sako viena kw kaina, paprasius issiaiskinti pasako kita, puslapyje trecia kaina. Taip ir nzn kokia 1kw kaina? KEICIAME tiekeja
Sveiki, Inga, apgailestaujame dėl įvykusio nesusipratimo. Maloniai prašome susisiekti su mumis el. paštu info@elektrum.lt ir kartu bandysime surasti sprendimą.
Geros dienos.
Elektrum
Elektrum Lietuva
2021-09-08 13:13:48 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
rita 2021-07-29 09:37:21
Absurdas. Sudariau birželio 10d. sutartį balsu, turėjo sutartis įsigalioti nuo liepos 1d.Gavau žinutes, sveikinimus prisijungus prie UAB "Elektrum Lietuva" bet kai reikia deklaruoti sistemoje nerandu sutarčių, parašius kad negaliu deklaruoti prasidėjo įdomybės. Pasirodo, kad kažkur įsivėlė klaida ir įsigalios tik nuo rugsėjo 1 d. Atsiuntė sutartį pabrėždami kad pakartotinai, bet sutartyje duomenys ne mano tik el. paštas mano,. Paskambinau, pažiūrėję po ilgos pauzės pasakė, kad viskas tvarkoje. mano sutartis nuo liepos 1 d., ir galėčiau duomenis padeklaruoti tel., jau tuo nepatikėjau, nes vis ignitis siunčia priminimus apie pasirinkimą. Paskambinau Igničiui, tai tie pasakė, jei būtų sutartis įsigaliojusi su UAB "Elektrum Lietuva", Igničio sutartis būtų automatiškai nutrūkusi, dabar turiu dar mokėti Igničiui. Rekomenduočiau neprasidėti su UAB "Elektrum Lietuva" Man teliko mąstyti iš naujo kurį tiekėją pasirinkti. Kaip taip toks neatsakingas požiūris į klientą, Reziume aš turiu kito kliento duomenis sutartyje.
Sveiki, Rita,
Gaila, kad susidūrėte su nesklandumais. Norėdami patikrinti situaciją detaliau, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo el.paštu: info@elektrum.lt
Gražios dienos
Elektrum
Elektrum Lietuva
2021-09-08 13:12:30 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
Rolandas 2021-07-29 12:47:26
Pasiraseme sutarti nuo birzelio 1d, su Elektrum, bet iki siol t.y. iki liepos 29 gauname saskaitas is eso, nes Elektrum nesugebejo informuoti eso per 2 menesiu laikotarpi apie pasirinkta musu nepriklausoma tiekeja, paskambinus elelktrum telefonu, vis atideliojo, ir galu gale siandien paskambinus gavau atsakyma, kad jie savavaliskai pakeite mano sutarties isigaliojimo data nuo rugsejo 1d. be mano sutikimo, toki atsakyma gavau is asistentes, tai kaip jums toks elktros tiekejas kuris nesugaba atsakyti uz pasirasytos sutarties salygas, o dar deklaruoja, kad pokalbiai irasinejami, noreciau suzinoti, kas juos tikrina ir kas kuruoja problemu ir dokumentu klastojima sioja imoneje
Sveiki, Rolandai,
Gaila, kad susidūrėte su nesklandumais. Norėdami patikrinti situaciją detaliau, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo el.paštu: info@elektrum.lt
Gražios dienos
Elektrum
Elektrum Lietuva
2021-09-08 13:10:32 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
Daiva 2021-08-09 15:22:07
Sudariau sutartį su šia įmone nuo 2021-01-01 ir jau 02-28 ją nutraukiau - deklaruoti suvartotą energiją buvo misija neįmanoma, skaičiavo pagal vidurkį. Taigi pilnai atsiskaičiau suderinau likučius su nauju tiekėju ir perėjau. Po sutarties nutraukimo Elektum dar buvo atsiuntę nulinę sąskaitą, kad aš nieko neskolinga. O birželio mėn. (po trijų su puse mėn, gaunu sąskaitą iš Elektum, kad aš už kažin ką dar skolinga! Pasirodo išrašė jau antrą sąskaitą už tą patį laikotarpį, už tuos pačius skaitiklio parodymus, tik dabar jau didesne dieninio tarifo kaina! Po sutarties nutraukimo! Po daugiau nei trijų mėnesių atbuline tvarka sąskaita didesne kaina!! Prasidėjo kryžiaus keliai -nes konsultantai visiškai niekuo neįgalioti spręsti situaciją - vienintelė jų funkciją - parašyti kažkam, kad perskambintų, o tas kažkas nepaskambina jau du mėnesius. Jau nežinau kur kreiptis, nes jokių kitų kontaktų jie neduoda, su atsakingais žmonėmis nesujungia, į laiškus neatsako. Jei žmogus mėgintų iš manęs neteisėtai atimti pinigus, sakyčiau - v***s. Įmonę atstovauja taip pat žmonės - taigi tie žmonės sakyčiau mėgina mane apvogti išrašydami neteisėtą sąskaitą, gaišindami mano laiką ir tikrai sukurdami didelį nervinį stresą. Gal kas patars kur toliau kreiptis?
Sveiki, Daiva,
Gaila, kad susidūrėte su nesklandumais. Norėdami patikrinti situaciją detaliau, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo el.paštu: info@elektrum.lt
Gražios dienos.
Elektrum
Elektrum Lietuva
2021-09-08 13:08:13 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
Šarūnas 2021-08-10 15:09:12
Su Elektrum kažkoks chaosas nuo pat pirmo deklaravimo. Pasirašiau sutartį, įsigaliojančią nuo 2021-06-01. Planas dinamiškas. Birželio gale bandžiau deklaruoti, neleidžia, rašo, kad dar negavo likučių iš ESO. Paskambinau, tai darbuotojas pasakė, kad galima deklaruot telefonu. Deklaravau žodžiu ir dar užtikrino, kad to užtenka. Sąskaitą gavau didesnę. Klausiau iš kur gavo tokius skaičius, sako, kad žodžiu deklaruoto niekas neperdavė, tai išvedė vidurkį (?). Kaina užkelta po maždaug 0, 185 €. O reklamuojasi, kad turi būti po 0, 15846 (su PVM). Paskambinau, pažadėjo pataisyti ir grąžinti permoką. Už liepą deklaravau 92 kW, sąskaita atėjo 125 kW ir vėl po 0, 1796 €. Beje, skaitiklio rodmenis dr ir sudubliavo. Kai paskambinu konsultantam, tai nieko paaiškinti negali, tik "perduos atsakingiems darbuotojams kurie paskambins per 5 d.d.". Tai kokio velnio jie išviso atsiliepinėja jei nieko nesprendžia ir nepaaiškina, o ką pažada, nevykdoma. Sąskaitos išrašinėjamos kokios norint, neatsižvelgiant į deklaracijas ir kainos rašomos "iš lubų". Nutraukiu sutartį ir nesiruošiu mokėti užaukštintos sąskaitos.
Sveiki, Šarūnai,
Gaila, kad susidūrėte su nesklandumais. Norėdami patikrinti situaciją detaliau, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo el.paštu: info@elektrum.lt
Gražios dienos.
Elektrum
Elektrum Lietuva
2021-09-08 13:02:36 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
Rimantas 2021-08-10 15:47:34
Atsargiai, įmonė Elektrum yra s*****i. Sudariau sutartį metams. Praėjus keturiems mėnesiams, jie atsiuntė elektroninį laišką, kad automatiškai padidina kainą ir dar sutartį pratęsia DVIEM metams, be galimybės nutraukti. Prisiskaičiuoja iškarto nutraukimo baudas. Tenka kreiptis dabar į teismą, kad teisme nutraukti su šia įmonę sutartį, kurią jie patys, be mano sutikimo prasitęsė, tik įspėję elektroniniu paštu.
Sveiki, Rimantai, apgailestaujame dėl įvykusio nesusipratimo. Maloniai prašome susisiekti su mumis el. paštu info@elektrum.lt ir kartu bandysime surasti sprendimą.
Geros dienos.
Elektrum
Elektrum Lietuva
2021-09-08 12:59:43 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
Rimeika 2021-08-10 16:35:34
Nėra nieko pasaulyje žemiau, nei elekrum. Tokio €&#+@ įmonė, kad trūksta žodžių. Yra skolingi pinigų dėl neteisėtai sudarytos sutarties, tačiau pinigų negrąžina, vis prašo skirtingai užpildytų prašymų.
Įvertinčiau nuliu, ar stipriai minusiniu balu, gaila, leidžiama 1, kas šiai įmonei yra LABAI geras įvertinimas.
Sveiki,
Gaila, kad susidūrėte su nesklandumais. Norėdami patikrinti situaciją detaliau, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo el.paštu: info@elektrum.lt
Gražios dienos.
Elektrum
Elektrum Lietuva
2021-09-08 12:58:09 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
Evaldas 2021-08-17 13:56:58
Patikslinu Foto, ne tą failą prisegiau pradžioje.
Sveiki, Evaldai,
Gaila, kad susidūrėte su nesklandumais. Norėdami patikrinti situaciją detaliau, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo el.paštu: info@elektrum.lt
Gražios dienos
Elektrum
Elektrum Lietuva
2021-09-08 12:56:34 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
Antanas 2021-08-20 13:00:32
Pirmas mėnuo nuo sutarties pasirašymo, bet nesusipratimai jau prasidėjo. Deklaravau telefonu nes prisijungti prie sistemos buvo neįmanomas. Gaunu sąskaitą o ten skaitliuko parodymai turbūt iš..... 100 procentų didesnė už skaitliuko parodymus. Skambinau 4 kartus ir kiekvieną kartą skirtinga giesmelė, , Su jumis susisieks''. Manot susisiekė, aišku kad ne. NEREKOMENDUOJUUU.
Sveiki, Antanai,
Gaila, kad susidūrėte su nesklandumais. Norėdami patikrinti situaciją detaliau, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo el.paštu: info@elektrum.lt
Gražios dienos.
Elektrum
Atsakyti
Elektrum Lietuva 2021-09-07 15:54:21
Sveiki, Aušra,
Gaila, kad susidūrėte su nesklandumais. Norėdami patikrinti situaciją detaliau, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo el.paštu: info@elektrum.lt
Gražios dienos.
Elektrum
Susisiekta buvo 100 kartu, tiek telefonu tiek el.pastu. Pokalbiai visi yra irasomi, Nuolaida vis zadama, kolkas ji nera pritaikyta. Susisiekus siandiena ji vel buvo pazadeta, net juokas nebeima Todel ir noriu perspeti kad nedusidetu su melagiais.
Atsakyti
Elektrum Lietuva 2021-09-07 15:45:39
Sveiki, Vygandai, maloniai prašome susisiekti su mumis klientų aptarnavimo el.paštu: info@elektrum.lt, kad patikrintumėm ar problema išsisprendė.
Pagarbiai
Elektrum
Tai cia atsakymas, kai nera ka atsakyti. Su jusu imone jau keturis kartus bendravau telefonu, kiekviena karta buvo prizadeta istrinti mano duomenis is jusu klientu, nes su jusu imone nesu sudares jokios sutarties. Elektros tiekimo sutarti esu sudares su imone Ignitis. Tad dar karta prasau istrinkite mano duomenis - Zenonas Beinoravicius.
Atsakyti
Palikau jiems savo kontaktus, kad pateiktų pasiūlymą. Jau 6 kartus skambino robotas, kuris leidžia muzikėlę ir nieko nešneka.
Neprasidėkit su jais, jei nenorite, kad jums pastoviai darbo metu skambinėtų.
Vienąkart skambino moteris, kuriai niekaip negalėjau išaiškinti, kad neturiu laiko kalbėti telefonu ir siųstų pasiūlymus telefonu. Nes matai, el. paštu negali atsiųsti. Po daugiau nei minutės teko pokalbį nemandagiai užbaigti, nes mandagių frazių jau nebeužteko.
š*******o kontora, venkite.
Elektrum Lietuva
2021-09-07 15:54:21 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
Ausra 2021-08-22 15:40:35
Netikekite zadamomis nuolaidomis, trecias menuo niekas nesuteikia zadetos nuolaidos, paskambinus telefonu pazadama suteikti ir taip ketvirtas menuo. Buciau paskaicius komentarus niekada nebuciau susidejus. a*******i
Sveiki, Aušra,
Gaila, kad susidūrėte su nesklandumais. Norėdami patikrinti situaciją detaliau, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo el.paštu: info@elektrum.lt
Gražios dienos.
Elektrum
Elektrum Lietuva
2021-09-07 15:51:03 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
Zenonas B 2021-08-26 19:18:35
Agresyvaus marketingo imone. 2021m birzelio men., internete pasidomejus apie elektros tiekejus, man bunant parduotuveje, paskambino mergina ir pradejo malti ir girti Elektrum imone. Sutarem, kad kainu pasiulyma atsius i mano elektronini pasta, bet to nepadare ir as i savo elektronini pasta nieko negavau. 2021m liepos men, norint apmoketi Igniciui uz suvartota elektra, to padaryti negalejau, nes tipo jau priklausau ponams is Elektrum. Prisiskambinus, moteris pripazino, kad taip sutartis nesudaryta, mano sutikimo nera ir prizadejo isbraukti is klientu. Taciau vel bandant apmoketi uz elektra Igniciui, to padaryti negalima, nes Elektrum vis dar tempia guma. Vel prisiskambinus i Elektrum ir primygtinai prasant prisistatyti su kuo yra kalbama, buvo pralementa - Evaldas, nei pareigu, nei pavardes. Evaldas pradejo siulyti sutarti nutraukti nuo 2021m rugpjucio 31 d.. Bet KAIP GALIMA NUTRAUKTI SUTARTI, KURI NEBUVO SADARYTA. Kokia yra Elektrum darbuotoju kompetencija galima tik spelioti. TODEL REIKALAUJU, KAD MANO DUOMENYS IS UAB ELEKTRUM KLIENTU BUTU SKUBIAI ISBRAUKTI, NES NERA MANO SUTIKIMO JUO TAPTI, NERA JOKIOS SUDARYTOS. SUTARTIES. Priesingu atveju kreipsiuisi i Vartotoju teises.
Sveiki, Zenonai, apgailestaujame dėl įvykusio nesusipratimo. Maloniai prašome susisiekti su mumis el. paštu info@elektrum.lt ir kartu bandysime surasti sprendimą.
Geros dienos.
Elektrum
Elektrum Lietuva
2021-09-07 15:45:39 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
VYGANDAS 2021-08-29 23:11:23
Taigi, jeigu nepriklausomu elektros energijos tiekėju nusprendėte pasirinkti "Elektrum Lietuva" - nepatingėkite perskaityti mano patirtį su ja: Su baisesne kompanija dar nebuvau susidūręs! Gegužės pabaigoje paskambinusi moteris įkalbėjo nuo birželio mėnesio pasirinkti Elektrum Lietuva nepriklausomą elektros energijos tiekėją. Pirmą mėnesį viskas vyko beveik sklandžiai, nors apmokėjęs pirmą sąskaitą (9, 67eur) sudariau e-sąskaitos sutartį, kad ateityje nebūtų nepatogumų su atsiskaitymu. Nepaisant to, kad sąskaita buvo jau apmokėta, jie be jokios sąžinės graužaties nurašė dar kartą. Tiek to, permoka visada minusuojama apmokant kito mėnesio sąskaitą. Atėjo liepos mėnuo. Gavęs liepos sąskaitą patyriau šoką!!! Suma apmokėjimui buvo pateikta 1610, 68 Eur!!! Tada prasidėjo skambučių ir laiškų maratonas, kurių metu išaiškėjo, kad įmonėje dirba absoliučiai nekompetetingi darbuotojai, puikiai įvaldę tik "copy-paste" veiksmą. Ginčo esmė ta, kad ESO atstovas, atvykęs prie skaitiklio nurašė rodmenis, padidinęs juos tik... 10000 kwh!!! Nufotografavau skaitiklį su realiais duomenimis ir nusiunčiau nuotrauką. Darbuotojams užteko nuovokos suprasti, kad šioje situacijoje kažkas netvarkoje ir jie dar kartą iškvietė ESO darbuotoją patikrinti skaitiklio. Gavau tokį ESO laišką: "Mielas Kliente,
Jūsų prašymu patikrinome elektros skaitiklio veikimą ir nurašėme jo rodmenis. Patikrinus elektros skaitiklį nustatėme, kad jis atitinka visus techninius reikalavimus ir gali būti toliau naudojamas". Atsidusau, tikėdamasis, kad tuo viskas ir baigsis. Tačiau klydau. Liepos mėnesio sąskaita iki šiol pateikta 1610, 68 Eur sumai. Parašiau piktą laišką klausdamas kada bus panaikinta ši niekinė sąskaita. Mano didelei nuostabai gavau tokį darbuotojos Ugnės Šapalaitės atsakymą: "Laba diena, dėkojame, kad kreipėtės.
Matome, kad pas Jus buvo atvykę ESO darbuotojai ir nurašė skaitiklius. Liepos mėnesio sąskaita yra tikslinga.
Laukiame apmokėjimo. Jei turėsite klausimų, būtinai kreipkitės.
Gražios Jums dienos"
Daugiau neberašysiu. Spręskite patys ar verta rinktis šią kompaniją. Esu įsitikinęs, kad problema bus išspręsta ir tada dingsiu kuo toliau nuo šitos uabėlės!!!
Sveiki, Vygandai, maloniai prašome susisiekti su mumis klientų aptarnavimo el.paštu: info@elektrum.lt, kad patikrintumėm ar problema išsisprendė.
Pagarbiai
Elektrum
Elektrum Lietuva
2021-09-07 15:40:15 IP 2ddkpgrm
Atsakyti
Šarūnas 2021-09-06 13:31:50
Nežinau, kaip Elektrum pavadinti - s*****i, melagiai, ar a*******i. Telefonais atsiliepinėja VISIŠKAI nekompetetingi "darbuotojai". Už elektrum sudubliuotus skaitiklių rodmenis ir padidintą "suvartotą" kiekį niekas neatsako. Šiaip, iš 26000 atėmus 25750 yra 250 kW, tačiau pas Elektrum yra 286 kW. Apie užkeltas kainas, ką pripažino ir "konsultantai", tai jau net kalbėt nenoriu. Per, maždaug mėnesį skambinau gal 8 kartus ir vis žada perduoti "atsakingiems darbuotojams", kurie susisieks su manimi per 5 d.d. Iki šiol NIEKAS net nesiruošia susisiekti.
Žmonės, venkite šio tiekėjo, kaip velnias kryžiaus, nes tik turėsit bėdų.
Sveiki, Šarūnai,
Gaila, kad susidūrėte su nesklandumais. Norėdami patikrinti situaciją detaliau, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo el.paštu: info@elektrum.lt
Gražios dienos
Elektrum
Atsakyti
Nežinau, kaip Elektrum pavadinti - s*****i, melagiai, ar a*******i. Telefonais atsiliepinėja VISIŠKAI nekompetetingi "darbuotojai". Už elektrum sudubliuotus skaitiklių rodmenis ir padidintą "suvartotą" kiekį niekas neatsako. Šiaip, iš 26000 atėmus 25750 yra 250 kW, tačiau pas Elektrum yra 286 kW. Apie užkeltas kainas, ką pripažino ir "konsultantai", tai jau net kalbėt nenoriu. Per, maždaug mėnesį skambinau gal 8 kartus ir vis žada perduoti "atsakingiems darbuotojams", kurie susisieks su manimi per 5 d.d. Iki šiol NIEKAS net nesiruošia susisiekti.
Žmonės, venkite šio tiekėjo, kaip velnias kryžiaus, nes tik turėsit bėdų.
Atsakyti
Taigi, jeigu nepriklausomu elektros energijos tiekėju nusprendėte pasirinkti "Elektrum Lietuva" - nepatingėkite perskaityti mano patirtį su ja: Su baisesne kompanija dar nebuvau susidūręs! Gegužės pabaigoje paskambinusi moteris įkalbėjo nuo birželio mėnesio pasirinkti Elektrum Lietuva nepriklausomą elektros energijos tiekėją. Pirmą mėnesį viskas vyko beveik sklandžiai, nors apmokėjęs pirmą sąskaitą (9, 67eur) sudariau e-sąskaitos sutartį, kad ateityje nebūtų nepatogumų su atsiskaitymu. Nepaisant to, kad sąskaita buvo jau apmokėta, jie be jokios sąžinės graužaties nurašė dar kartą. Tiek to, permoka visada minusuojama apmokant kito mėnesio sąskaitą. Atėjo liepos mėnuo. Gavęs liepos sąskaitą patyriau šoką!!! Suma apmokėjimui buvo pateikta 1610, 68 Eur!!! Tada prasidėjo skambučių ir laiškų maratonas, kurių metu išaiškėjo, kad įmonėje dirba absoliučiai nekompetetingi darbuotojai, puikiai įvaldę tik "copy-paste" veiksmą. Ginčo esmė ta, kad ESO atstovas, atvykęs prie skaitiklio nurašė rodmenis, padidinęs juos tik... 10000 kwh!!! Nufotografavau skaitiklį su realiais duomenimis ir nusiunčiau nuotrauką. Darbuotojams užteko nuovokos suprasti, kad šioje situacijoje kažkas netvarkoje ir jie dar kartą iškvietė ESO darbuotoją patikrinti skaitiklio. Gavau tokį ESO laišką: "Mielas Kliente,
Jūsų prašymu patikrinome elektros skaitiklio veikimą ir nurašėme jo rodmenis. Patikrinus elektros skaitiklį nustatėme, kad jis atitinka visus techninius reikalavimus ir gali būti toliau naudojamas". Atsidusau, tikėdamasis, kad tuo viskas ir baigsis. Tačiau klydau. Liepos mėnesio sąskaita iki šiol pateikta 1610, 68 Eur sumai. Parašiau piktą laišką klausdamas kada bus panaikinta ši niekinė sąskaita. Mano didelei nuostabai gavau tokį darbuotojos Ugnės Šapalaitės atsakymą: "Laba diena, dėkojame, kad kreipėtės.
Matome, kad pas Jus buvo atvykę ESO darbuotojai ir nurašė skaitiklius. Liepos mėnesio sąskaita yra tikslinga.
Laukiame apmokėjimo. Jei turėsite klausimų, būtinai kreipkitės.
Gražios Jums dienos"
Daugiau neberašysiu. Spręskite patys ar verta rinktis šią kompaniją. Esu įsitikinęs, kad problema bus išspręsta ir tada dingsiu kuo toliau nuo šitos uabėlės!!!
Atsakyti
Agresyvaus marketingo imone. 2021m birzelio men., internete pasidomejus apie elektros tiekejus, man bunant parduotuveje, paskambino mergina ir pradejo malti ir girti Elektrum imone. Sutarem, kad kainu pasiulyma atsius i mano elektronini pasta, bet to nepadare ir as i savo elektronini pasta nieko negavau. 2021m liepos men, norint apmoketi Igniciui uz suvartota elektra, to padaryti negalejau, nes tipo jau priklausau ponams is Elektrum. Prisiskambinus, moteris pripazino, kad taip sutartis nesudaryta, mano sutikimo nera ir prizadejo isbraukti is klientu. Taciau vel bandant apmoketi uz elektra Igniciui, to padaryti negalima, nes Elektrum vis dar tempia guma. Vel prisiskambinus i Elektrum ir primygtinai prasant prisistatyti su kuo yra kalbama, buvo pralementa - Evaldas, nei pareigu, nei pavardes. Evaldas pradejo siulyti sutarti nutraukti nuo 2021m rugpjucio 31 d.. Bet KAIP GALIMA NUTRAUKTI SUTARTI, KURI NEBUVO SADARYTA. Kokia yra Elektrum darbuotoju kompetencija galima tik spelioti. TODEL REIKALAUJU, KAD MANO DUOMENYS IS UAB ELEKTRUM KLIENTU BUTU SKUBIAI ISBRAUKTI, NES NERA MANO SUTIKIMO JUO TAPTI, NERA JOKIOS SUDARYTOS. SUTARTIES. Priesingu atveju kreipsiuisi i Vartotoju teises.
Atsakyti
Netikekite zadamomis nuolaidomis, trecias menuo niekas nesuteikia zadetos nuolaidos, paskambinus telefonu pazadama suteikti ir taip ketvirtas menuo. Buciau paskaicius komentarus niekada nebuciau susidejus. a*******i
Atsakyti
Pirmas mėnuo nuo sutarties pasirašymo, bet nesusipratimai jau prasidėjo. Deklaravau telefonu nes prisijungti prie sistemos buvo neįmanomas. Gaunu sąskaitą o ten skaitliuko parodymai turbūt iš..... 100 procentų didesnė už skaitliuko parodymus. Skambinau 4 kartus ir kiekvieną kartą skirtinga giesmelė, , Su jumis susisieks''. Manot susisiekė, aišku kad ne. NEREKOMENDUOJUUU.
Atsakyti
Evaldas 2021-08-17 13:51:07
Iš karto rašau- NEREKOMENDUOJU !!!!!!!! turėti reikalų su tokia kompanija. Ir tuoj paaiškinsiu, kodėl. Po ilgų jų įkalbinėjimų, kokia tai naujoviška kompanija, kaip ten viskas gerai ir gražu, sudarau sutartį patikėjęs visais privalumais. Ir.... prasidėjo.
Gaunu pirmą sąskaitą- klaida skaičiavimuose (žiūrėti foto), gaunu antrą sąskaitą vėl klaida skačiavimuose! Ir dar pirmą kartą matau, kad įmonė taip bukuoju-kvailuoju principu bando galimai apgauti vartotoją !!! sąskaitoje rašo kilovatvalandes, šalia kainą už 1 kW- sudaugina du skaičius ir gauna klaidingą skaičių. Ir be abejo klaidingas skaičius- jų naudai. Principe sąskaitoje neatitikimas ant 10 ct. Po to prasidėjo didesni nesklandumai: jų svetainėje deklaruoju duomenis ir jų savitarnoje darau pervedimą už paslaugas. Išmetė klaidą, atseit nepavyko atlikti operacijos ir ji nutraukta. Dar du kartus darau tą patį veiksmą- vėl tas pats. Tada numojau ranka ir tiesiai per banką padariau pervedimą. Ant kitos dienos žiūriu banko išrašą- trys kartai kurie nepavyko operacija, nuskaityti pinigai iš mano sąskaitos. Negaliu pasakyti kiek kartų skambinau ir sakiau grąžinkit pinigus, ta praėjo beveik mėnesis, kol jie sugebėjo grąžinti man permoką ! Neapsikentęs tokio darbo iš jų pusės - nutraukiu sutartį. Ir šitoje vietoje - karūnuojantis jų išsišokimas- jie atseit nemato mano paskutinio rodmens deklaravimo ir paskaičiuoja suvartojimą pagal praeitų metų vidurkį ! Nors jų sistemoje mėnesio pabaigoje rodmenis deklaravau! Tokio šarlatanizmo dar gyvenime nebuvau matęs !
Viską pasakoju iš savo patirties. Po šių jų veiksmų, kreipiausi į atitinkamas institucijas.
Patikslinu Foto, ne tą failą prisegiau pradžioje.
Atsakyti
Iš karto rašau- NEREKOMENDUOJU !!!!!!!! turėti reikalų su tokia kompanija. Ir tuoj paaiškinsiu, kodėl. Po ilgų jų įkalbinėjimų, kokia tai naujoviška kompanija, kaip ten viskas gerai ir gražu, sudarau sutartį patikėjęs visais privalumais. Ir.... prasidėjo.
Gaunu pirmą sąskaitą- klaida skaičiavimuose (žiūrėti foto), gaunu antrą sąskaitą vėl klaida skačiavimuose! Ir dar pirmą kartą matau, kad įmonė taip bukuoju-kvailuoju principu bando galimai apgauti vartotoją !!! sąskaitoje rašo kilovatvalandes, šalia kainą už 1 kW- sudaugina du skaičius ir gauna klaidingą skaičių. Ir be abejo klaidingas skaičius- jų naudai. Principe sąskaitoje neatitikimas ant 10 ct. Po to prasidėjo didesni nesklandumai: jų svetainėje deklaruoju duomenis ir jų savitarnoje darau pervedimą už paslaugas. Išmetė klaidą, atseit nepavyko atlikti operacijos ir ji nutraukta. Dar du kartus darau tą patį veiksmą- vėl tas pats. Tada numojau ranka ir tiesiai per banką padariau pervedimą. Ant kitos dienos žiūriu banko išrašą- trys kartai kurie nepavyko operacija, nuskaityti pinigai iš mano sąskaitos. Negaliu pasakyti kiek kartų skambinau ir sakiau grąžinkit pinigus, ta praėjo beveik mėnesis, kol jie sugebėjo grąžinti man permoką ! Neapsikentęs tokio darbo iš jų pusės - nutraukiu sutartį. Ir šitoje vietoje - karūnuojantis jų išsišokimas- jie atseit nemato mano paskutinio rodmens deklaravimo ir paskaičiuoja suvartojimą pagal praeitų metų vidurkį ! Nors jų sistemoje mėnesio pabaigoje rodmenis deklaravau! Tokio šarlatanizmo dar gyvenime nebuvau matęs !
Viską pasakoju iš savo patirties. Po šių jų veiksmų, kreipiausi į atitinkamas institucijas.
Atsakyti
Nėra nieko pasaulyje žemiau, nei elekrum. Tokio €&#+@ įmonė, kad trūksta žodžių. Yra skolingi pinigų dėl neteisėtai sudarytos sutarties, tačiau pinigų negrąžina, vis prašo skirtingai užpildytų prašymų.
Įvertinčiau nuliu, ar stipriai minusiniu balu, gaila, leidžiama 1, kas šiai įmonei yra LABAI geras įvertinimas.

Taip pat rekomenduojame

ARGO ENERGIJA
Saulės energetika | Saulės elektrinės

Adresas: M. K. Paco g. 4, LT-10309 Vilnius.
Veiklos sritys: energetika; elektros dalys ir įranga; elektros instaliacijos darbai; elektros montavimo medžiagos; projektavimas; statyba; šildymas, įrenginiai.
ARGO ENERGIJA, UAB – Saulės elektrinės ir saulės elektrinių parkai: projektuojame, įrengiame, priduodame VEI, teikiame garantinio ir pogarantinio aptarnavimo paslaugas. Dirbame jau 15 metų, esame Lietuvos Saulės energetikos asociacijos nariai ir šios asociacijos rekomenduojami saulės elektrinių montuotojai...
ENERGUS
Adresas: Savanorių pr. 176C, LT-03154 Vilnius.
Veiklos sritys: elektros instaliacijos darbai; apsaugos sistemos patalpoms; automatizavimas, automatika; elektros dalys ir įranga; elektros montavimo medžiagos; energetika; inžineriniai tinklai ir sistemos; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; priešgaisrinė sauga, sistemos; projektavimas; vaizdo stebėjimo sistemos; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB „Energus" yra viena didžiausių inžinerinių sistemų (elektrotechnikos, silpnų srovių, procesų valdymo ir automatizavimo) rangos įmonių Lietuvoje kurią vienija bendra vizija - kurti inovatyvesnį, tvaresnį ir patikimesnį rytojų, todėl siekiame tapti lyderiaujančia įmone Lietuvos energetikos ir statybos srityse...
Enefit
Lietuviška Žalioji Energija

Adresas: Vito Gerulaičio g. 10-101, LT-08200 Vilnius.
Veiklos sritys: energetika.
Enefit UAB yra didžiausios Baltijos šalyse Eesti Energia elektros energijos dukterinė įmonė, laisvoje Lietuvos rinkoje veikianti nuo 2007 metų. Eesti Energia – didžiausia Baltijos šalyse energijos gamintoja, vienintelė kontroliuojanti visą energijos gamybos vertės grandinę ir nepriklausanti nuo išorinių energijos...
Jukata
Technologinė galios įranga, montavimas, derinimas

Adresas: Piliakalnio g. 3, LT-46224 Kaunas.
Veiklos sritys: elektros instaliacijos darbai; automatizavimas, automatika; energetika; maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; matavimo prietaisai; pramonės įrengimai; projektavimas.
Jukata, UAB šiuo metu ieško darbuotojų: reikalingas elektromontuotojas! Skambinti tel. 8 644 05449 UAB „Jukata“ PASLAUGOS: Technologinės galios įrangos montavimas, technologinės galios įrangos derinimas ir technologinės galios įrangos paleidimas Kaune, Kauno regione Automatikos ir valdymo skydų surinkimas...
Elektra LT
Elektros prekių didmeninė ir internetinė prekyba

Adresas: Ateities pl. 31D, LT-52167 Kaunas.
Veiklos sritys: elektros dalys ir įranga; didmeninė prekyba; elektros montavimo medžiagos; energetika; statybinės medžiagos; šviesos sistemos, šviestuvai.
Didmeninė prekyba elektros komponentais, instaliacijos medžiagomis, dalimis ir įranga - pagrindinė Elektra LT, UAB veikla. Elektra LT, UAB yra: V-TAC oficialūs atstovai Lietuvoje Energokomplekt oficialūs atstovai Lietuvoje Elettrocanali oficialūs atstovai Lietuvoje Zext oficialūs atstovai Lietuvoje Tibox oficialūs...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Dėl bitkoinų kasimo pasaulyje kasmet susidaro tūkstančiai tonų elektronikos atliekų
Dėl bitkoinų kasimo pasaulyje kasmet susidaro tūkstančiai tonų elektronikos atliekų 09-26 16:19
Bitkoinų kasėjai kasmet generuoja maždaug tokį pat kiekį elektronikos atliekų, kaip visų Nyderlandų gyventojų nedidelių įrenginių elektronikos atliekos – apie 30.700 tonų, arba vidutiniškai 272 g...
Islandijos parlamente – moterų dauguma
Islandijos parlamente – moterų dauguma 09-26 14:57
Islandija tampa pirmąja Europos šalimi, kurioje daugiau nei pusę vietų parlamente užims moterys, rodo sekmadienį paskelbti galutiniai šeštadienį įvykusių šalies parlamento rinkimų rezultatai.
Jungtinė Karalystė išduos 10.500 vizų, pirmiausia – vairuotojams
Jungtinė Karalystė išduos 10.500 vizų, pirmiausia – vairuotojams 09-26 14:30
Jungtinė Karalystė išduos apie 10.500 laikinų darbo vizų sunkvežimių vairuotojams ir paukštininkystės sektoriaus darbuotojams, po "Brexit" susidūrusi su didžiule darbo jėgos trūkumo problema.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ką reiktų daryti su Vilniaus oro uostu?

Akcijų kainos

Manchester United 19,97 +3,04%
Goodyear 17,97 +2,80%
Macy's 23,70 +2,29%
ConocoPhillips 65,02 +2,06%
Keurig Dr Pepper 33,87 -1,25%
Adobe Systems 622,71 -1,29%
NVIDIA 220,81 -1,78%
Nike 149,59 -6,26%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 168,75 +11,04%
Kava 4,77 +6,00%
Dyzelis 2,07 -2,82%
Dujos (JAV) 4,05 +6,86%
Auksas 1785,28 -1,25%
Vištiena 2,38 0,00%
Sidabras 23,99 -6,58%
Benzinas 2,24 -0,88%