VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Edlonta, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Edlonta

Atsiliepimai apie Edlonta, UAB

Solemlux NUOLAIDOS NET IKI 80%
Parašyk savo nuomonę apie Edlonta, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Nesinaudokite ir nepirkite.Stagnacija, nesusipratimas, nemandagumas ir t.t
Atsakyti
UAB "Edlonta" konsultantas Vytenis Pulokas +37061266723, hamų hamas, net neišklausęs pašnekovo numetė tel. ragelį. Kaip tokie darbuotojai dar nesužlugdė įmonės. Nejau konsultantams suteikiama teisė nesiskaityti su ilgamečiais klientais. Norisi išgirsti vadovų nuomonę -Kodėl kliento pretenzija dėl aptarnavimo atsigrežia konsultantų agresyvumu ir hamizmu?
MB Rankdarbių Kavinė
2019-03-19 15:47:55 IP 2df6ahik
Atsakyti
Pati programa tikrai visai faina nu bet aptarnavimas tai kažkoks košmaras. Ponas Pavelas visiškai negerbia klientų tyčiojasi nemanau kad toks žmogus apskritai turėtų dirbti su klientais.
Atsakyti
Sveiki,
esu programuotojas ir esu susipažinęs su įmone bei jos produktu "Centas". Apie pačią programą galiu pasakyti, kad jai dar daaaug šlifavimo reikia. Šioje programoje pamačiau šiuos dalykus, kurie man pasirodė apgailėtini:
1) dažnai pasitaikančios programėlės klaidos, kurios nesuprantamos vartotojui. Keletą kartų esu matęs, kad klaidos langelis buvo tuščias su mygtuku "OK". Tai papraščiausiai nėra gerai ištestuota programa. Neaišku ar apskritai įmonėje kažkas testuoja programą.
2) Visiškai nėra user friendly, kai kalbama apie licenziją. Kiek girdėjau, su kiekvienu kompo sugedimu žmonės perka naujas licenzijas. Ta prasme, kas čia yra, imti ir prikabinti licenziją prie paskyros, o viena licenzija vienam kompui kaip ir anksčiau. Bet Edlonta taip kogero neplanuoja daryti, nes [priežastis rašykite čia].

Kas įdomiausia, jog problema ne programa čia visa kliba ir čiaudi, bet kad klientas blogai naudojasi ja. Jei atsižvelgiant į dabartinias kuriamas programėles, tai centas man atrodo visiškai neprofesionaliai ištestuota programa. Padaryta taip, kad ji veiktų, bet kaip ji veiks, tai jau čia nesvarbu. :)

Bet galiu pasakyti, jog pati programėlė atlieka savo funkcijas ir yra verta savo kainos. Aš labai tikiuosi, jog atsiras geresnių programėlių nei kad "Centas" ir bus maždaug tiek pat pigios.

Man Edlonta pati pasirodė kaip nepatekintas senukas. Turbūt net nesinaudoja naujausiom technologijom, kad palaikyti programėlę. Atlyginimai iš tiesų maži įmonėje atsižvelgiant į vidurkį. Man gaila ten esančių darbuotojų; būtų įdomų sužinoti koks yra amžiaus vidurkis? Ar yra ten jaunų programuotojų? Ar tie programuotojai domisi naujausiomis technologijomis? Nes matant programėlę, tai kažkaip kyla daug abejonių, jog ten programuotojai labai motyvuoti.

Apie klientų aptarnavimą, tai gal geriau patylėsiu... :)
Atsakyti
NEPIRKIT NESINAUDOKIT NEAPTARNAUS TINKAMAI PROGRAMA NIEKAM TIKUS
Atsakyti
Adminas 2018-07-03 14:55:09
Susitvarkykite gal pradžioje savo įmonėje, po to tik galėsite mokinti kitus dėl aptarnavimo....
https://rekvizitai.vz.lt/m/imone/kostrzewa_baltic/atsiliepimai/
Su buhalterine apskaitos programa "Centas" dirbu 12 metų. Puiki, aiški programa. Tiesa pirmais metais buvo nesklandumų
su kreditorinėmis skolomis, bet jau 10 metų programa dirba be priekaištų, nuolat tobulėja. Su ja dirbau prekybos, gamybos
ir paslaugų sferose. Esu įsisavinusi 6 buhalterinės apskaitos programas. Mano nuomone idealiausias variantas. Pagrindinė
problema besimokantiems dirbti šia programa - neskaito instrukcijų. Neteisingas duomenų suvedimas pasekoje sukelia problemas. Gerb. buhalteriai - instrukcijomis naudojamės perkant bet kokį buitinį prietaisą, tai kodėl manote, kad su šia
programa galite dirbti jos neperskaitę. Dauguma mokosi iš draugių, kolegų praktinių žinių - bet ar jos teisingos? Sėkmės ir didelė pagarba kūrėjams!
Atsakyti
Silvija 2018-06-26 18:50:15
Aptarnavimas iš ties klaikus. Kažkoks siaubas. Gerbiamasis Pavelai, jei Jums šis darbas nepatinka, gal pasiieškokite sau labiau tinkamo, arba pasimokykite bendravimo kultūros. Jausmas toks, jog esame kalti, kad naudojamės "Centas" programa ir Jums tenka atsakinėti į Jums nepatinkančius kausimus. Mielai pereisiu prie kitos programos ir kitus paagituosiu.
Susitvarkykite gal pradžioje savo įmonėje, po to tik galėsite mokinti kitus dėl aptarnavimo....
https://rekvizitai.vz.lt/m/imone/kostrzewa_baltic/atsiliepimai/
Atsakyti
Aptarnavimas iš ties klaikus. Kažkoks siaubas. Gerbiamasis Pavelai, jei Jums šis darbas nepatinka, gal pasiieškokite sau labiau tinkamo, arba pasimokykite bendravimo kultūros. Jausmas toks, jog esame kalti, kad naudojamės "Centas" programa ir Jums tenka atsakinėti į Jums nepatinkančius kausimus. Mielai pereisiu prie kitos programos ir kitus paagituosiu.
Atsakyti
- 2017-06-07 08:20:10
Programa pigi. Praktiškai tai vienintelis jos pliusas. Bandant suvedinėti duomenis dažnas mygtuko paspaudimas baigiasi programine klaida. Konsultavimas klausimasi, susijusiais su programos neveikimu, tragiškas. Išsamiai parašius apie problemą su ekrano nuotraukomis ir žingsniniu aprašymu kaip ją atkartoti, paprastai atrašomas atsakymas, nesusijęs su problema. Ataskaitos dažnai yra neteisingos - matematinės klaidos. Labai dažnai ataskaitas reikia perskaičiuoti, nes pasitikėti pateikiamais skaičiais negalima.
Pilnai su jumis sutinku, atsakinėja į išsamius problemos aprašymus, apsimesdami lyg nieko nesuprato, nes arba to pačio iš naujo klausia arba aplamai ne į temą atsako.
Atsakyti
2018 m. sausio 5 d. bendravau su pardavimų atstovu, paskaičiavo programos kaina su papildomomis darbo vietomis. Lyg ir sutarėm. Kadangi turime individualių reikalavimų, pardavimų vadybininkas patarė pabendrauti su programuotojais. Paskambinau, paprašė pateikti pageidavimus el.paštu. Taip ir padariau. Laukiau iki 15 d. Parašiau pakartotinai, sulaukiau
Sveiki,
Artimiausiu metu tokių patobulinimų neplanuojame.

Pagarbiai,
Andrej Kovzan
+37069949562
UAB Edlonta
www.centas.lt

El. parduotuvė
http://shop.centas.lt/
Facebook:
https://www.facebook.com/centas.lt/

Šios žinutės turinys yra išimtinai skirtas tik tam fiziniam ar juridiniam asmeniui,
kuriam ši žinutė adresuota, bei kitiems asmenims, įgaliotiems ją gauti. Žinutėje
esanti
informacija gali būti konfidenciali. Jeigu nesate numatytas šios žinutės gavėjas,
bet koks šios žinutės turinio atskleidimas, kopijavimas, platinimas ar naudojimas
yra griežtai draudžiamas ir gali būti neteisėtas. Jeigu šią žinutę gavote per
klaidą,
prašome grąžinti ją siuntėjui atsakant į gautą laišką ir nedelsiant ištrinti žinutę
iš Jūsų sistemos. UAB „Edlonta“ neprisiima atsakomybės už nuostolius ar žalą,
galinčius
atsirasti dėl šios žinutės gavimo ar kitokio naudojimo.

Nesuprantu, ar Jums taip nesvarbu pirkėjas, ar tiesiog yra nepagarba visiems: reikėjo pratemti savaitę, kad pareikšti verdiktą. Gal turite kokių pasiūlymų?

Geros dienos

Pagarbiai
Atsakyti
IT Support 2017-10-25 16:54:29
Problemos su programos centas aktyvavimu. Jei pvz kompiuteris ar kietasis diskas sugedo, o gal tiesiog nebeuzsikrauna windows, turesite bedos. Naujai instaliavus windows, arba suremontavus kompiuteri edlontos konsultantai aktyvacjos kodo neduos, nes programa nebuvo isregistruota pries remonta.. Kaip galima isregistruoti programa jei sugedo kompiuteris ?
Konsultantams tai nerupi. Jei norite prikite licencija is naujo, jei ne, nesinaudokite visai. Demokratija.
Problemų nėra, jeigu daromos rezervinės kopijos ir saugomos kitoje laikmenoje, kaip jau rašė kažkas žemiau- problema išsisprendė per pusvalandį. Bet jeigu IT Support nežino, kad kompiuteriai kartais genda ir reikia imtis tam tikrų apsisaugojimo priemonių- kam reikalingas toks IT Support?
Atsakyti
Problemos su programos centas aktyvavimu. Jei pvz kompiuteris ar kietasis diskas sugedo, o gal tiesiog nebeuzsikrauna windows, turesite bedos. Naujai instaliavus windows, arba suremontavus kompiuteri edlontos konsultantai aktyvacjos kodo neduos, nes programa nebuvo isregistruota pries remonta.. Kaip galima isregistruoti programa jei sugedo kompiuteris ?
Konsultantams tai nerupi. Jei norite prikite licencija is naujo, jei ne, nesinaudokite visai. Demokratija.
Atsakyti
Programa pigi. Praktiškai tai vienintelis jos pliusas. Bandant suvedinėti duomenis dažnas mygtuko paspaudimas baigiasi programine klaida. Konsultavimas klausimasi, susijusiais su programos neveikimu, tragiškas. Išsamiai parašius apie problemą su ekrano nuotraukomis ir žingsniniu aprašymu kaip ją atkartoti, paprastai atrašomas atsakymas, nesusijęs su problema. Ataskaitos dažnai yra neteisingos - matematinės klaidos. Labai dažnai ataskaitas reikia perskaičiuoti, nes pasitikėti pateikiamais skaičiais negalima.
Atsakyti
Tikrai ne pati geriausia programa, bet puse bedos. Jei darbuotojai bendrautu ir pagelbetu noriau - butu dar geresne programa.
Apie pona Pavela Nepasakysiu nei vieno zodzio gero, kazkoks gyvenimu pastoviai nepatenkintas, ir saukiantis. Kai tuo tarpu as su juo bendrauju ramiai, graziai, mandagiai. Ir neisterikuoju kad jis nesuteikia man Informacijos del programos. Dar ir grasina uzblomuosiantis + neatsakinejantis i zinutes...

Priesingai - labai labai noriai padeda andzej. Kiek ko klausta - visad mandagiai ir iskart gaunamas atsakymas. Didelis aciu. Taip pat pagalbos sulaukiau ir is anzelos. Tai du zmones, kurie turi po pliusiuka ir kur galima ideti vilties, kad busi neaprektas..
Atsakyti
Kazkoks kosmosas pas juos, nera kam pranesti apie gedima, daro ka nors..nedaro..niekas neaisku.
Atsakyti
Kur gedimų registracijos telefono numeris? ką daryti, jei Cento programa neveikia keliose darbo vietose naudojant serverį ir niekur prisiskambinti neįmanoma? Kiek laiko neveiks, jei mėnesį ar du nutrauksim sutartį.
Atsakyti
Kodėl visi...kaip čia pavadinti?...ligoniai dažniausiai rašo " Kai aš pradėjau dirbti su Centu prieš 6 (8, 9) metus..." ?
Edlontai - ačiū, kad esate.
Sekmės Jums!
P.S. vos neparašiau, pradėjau dirbti su "Cento" programa prieš... :)))
Atsakyti
Apie šią įmonę tik geri atsiliepimai.Sugedo kompas ir reikėjo perregistruot programą.Paskambinus tikrai maloniai paaiškino, ką daryt ir kokius duomenis atsiųst, kad gaučiau naują kodą.Padarius ko prašoma, naują kodą gavau per pusvalandį.O mažai įmonei tikrai gera ir suprantama programa.Ačiū visai komandai.
Atsakyti
Jolanta 2016-01-06 15:33:00
Pritariu Sauliui visu 150 %.Situacija Edlontoje bloga.Jei būtų gera, nesispjaudytų, o tyliai išspręstų problemas, visiems būtų geriau, jau ieškau kitos programos.Kai pirkau, ji buvo labai pigi ir labai paprastiems vartotojams.Dabar jau du metai po atnaujinimų nebegaliu dirbti ir esu kalta.
Pritariu pilnai, - programa visiškas nesusipratimas ir visi darbuotojai kažkokie chamai, neįmanoma susišnekėti. Į klausimą gauni atsakymus dar su pretenzijomis.
Atsakyti
Esu labai nemaloniai nustebinta nemandagiu šios įmonės AIDO SAVICKO bendravimu ir tik dėl jo manau, kad teks labai rimtai apsvarstyti ar verta toliau bendradarbiauti su Edlonta. Pritariu visiems kurie pasipiktinę programos CENTAS veikimu ir šios įmonės bendravimu bei servisu.
Atsakyti
Sveiki,
negaliu nepasidalinti su galimai naujais pirkejais, UAB Edlontos techniko paaiskinimu kodel cento tinkline versija veikia taip letai kad prie jos galima arba uzmigti arba pasenti belaukiant kol parodis ataskaita. Pasirodo anot jo zodziu tam kad Centas greitai veiktu reikalingas interneto greitis - upload (tai duomu issiuntimo is jusu kompiuterio) 2megabitai. Tai reiskia - kad man turint standartini interneto greiti 6 Bega Bitai, dazniausiai jis skirstomas i Download greiti ir Uploud greiti, kuri visi interneto tiekejai paskirsto i mazdaug 5Mb download ir 1 Mb upload. man neuztenka kad nusiusti i Centas programa paklausima PARODYK SKOLININKU SARASA :) :), tokio apsurdo dar nesu girdejas, nes programiskai siunciama paprasta tekstine komanda.
Pasikartosiu busimiems Buhalterines programos pirkejams -TIK NEPIRKIT CENTO, tai normaliai neveikianti programa ir normalaus serviso is UAB Edlonta man bent jau nepavyko gauti net ir sumokejus pinigus. Musu atveju ju technikai nedaro darbu, programa veikia siaubingai letai, o ju technikai sneka visiskas nesamones, kurios gal gali buti tinkamais paaiskinimais "bobutems" nieko nesuprantanciom apie IT.
Atsakyti
Esant galimybei, nuosirdziai siulyciau nesirinkti Centas programos, mes padarem sia klaida. :), tai ne programa o didelis nesusipratimas, geriausiu atveju tinkantis dirbti viename kompiuteryje. nes tinkline versija veikia tokiu greiciu, kad geriau ranka suvedineti visa buhalterija ant popieriaus. Prie viso to prisideda UAB Edlontos darbuotoju atmestinas poziuris i klientus ir nusipirke programa, atsiduriate situacijoje, kad atsiradus daugiau duomenu, ji normaliai neveikia, o su Edlonta susisneketi neimanoma :) ir tada neaisku ar pervedineti visus duomenis i nauja programa ar kankintis su nesamoningu Centu...
Atsakyti
Saulius 2015-01-14 16:01:41
Kad ir labai protingai parašėte, bet esmės taip ir nesupratote. O gal geriau jos ir nesuprasti.
Jeigu gerai suprantu tai visi nurodyti el. pašto adresai randasi gretimai. tai išlaukus 48 darbo valandas gal galima ir perduoti tą problemą kolegai, o ne siuntinėti nuo vieno prie kito.
Problemos ne mūsų, o Jūsų, nes jos atsiranda po versijų atnaujinimų.
Pateikiate produktą su klaidomis ir vietoje to, kad pasakyti ačiū už rasta problemą ar klaidą Jūs siuntinėjate nuo vieno prie kito.
Dėl pirkimo, kai pirkome (o tai buvo prieš 5-6 metus) tokių problemų nebuvo ir tikrai požiūris į klientą buvo kardinaliai priešingas. Situacija į blogąją pusę pasikeiti tik paskutiniais metais.
Jūs labai drąsiai siūlote migruoti kitur, bet puikiai suprantate, kad tai nėra paprasta.
Pritariu Sauliui visu 150 %.Situacija Edlontoje bloga.Jei būtų gera, nesispjaudytų, o tyliai išspręstų problemas, visiems būtų geriau, jau ieškau kitos programos.Kai pirkau, ji buvo labai pigi ir labai paprastiems vartotojams.Dabar jau du metai po atnaujinimų nebegaliu dirbti ir esu kalta.
Atsakyti
Laba diena visiems.

Anna noreciau paklaust jusu, gal galetumete man padet su ta cento programa susitvarkyt pakonsultuot trup. Labai buciau dekinga, parasykit cia ar i el pasta jei matysit, susitarsim del visko tada.

Dekui
Atsakyti
Anna 2015-07-28 11:16:05
Kiek neigiamu atsiliepimu apie Edlontos darba !! Visur, pilnas internetas...... Gerbiamieji Edlontos programuotojai, ar jums ne atrodo, kad atejo laikas kaz ka keisti savo darbe ir susimastyti, kodel klientai masiskai skundziasi ? Kodel tarp jusu ir klientais vyksta karas, ar mes visi tokie jau d*****i ? Kai as pradejau dirbti su Centu pries 6 metus, Edlontoje dirbo Anzela. Aciu dievui, man dar pasisieke, nuosirdaziai dekoju jai uz pagalba ir konsultacijas. Dabar to nera. Bendravimas su klientais- kiauliskas.
Gerbiamoji Anna! Apie ką jūsų „kurinis“? Apie tai, kad jus 6 metus dirbat su CENTU? Arba apie tai, kad jums patinka Edlontos konsultante Anžela? Ar apie tai, kad jūs naršote kažkokiame Internete, kur „pilna“ neigiamu atsiliepimu apie Edlonta? Tai čia jūsų problemos...
Lankytojai užeina i ši puslapi, kad gauti informacijos apie įmonę ir juos veikla - ir ką je čia randa? Jūsų beprasmius „kiauliškus“ kurinius be faktūros ir prasmes... Galių tik užjausti Edlontos konsultantams, kad jūs iki šiol esate jų kliente... O man apgailėtina, kad tenka gaišti laika atsakymui i jūsų „kurini“ - bet aš bendrauju su Edlonta jau virš 10 metu ir galių tvirtai pareikšti, kad ten dirba kvalifikuoti, mandagus (kiek jiems leidžia jų klientai) ir patyrė darbuotojai, parduodantis pigiausia ir mano manymu - daugiausia pritaikyta prie mažu ir vidutinių įmonių buhalterine programa CENTAS.
Atsakyti
Kiek neigiamu atsiliepimu apie Edlontos darba !! Visur, pilnas internetas...... Gerbiamieji Edlontos programuotojai, ar jums ne atrodo, kad atejo laikas kaz ka keisti savo darbe ir susimastyti, kodel klientai masiskai skundziasi ? Kodel tarp jusu ir klientais vyksta karas, ar mes visi tokie jau d*****i ? Kai as pradejau dirbti su Centu pries 6 metus, Edlontoje dirbo Anzela. Aciu dievui, man dar pasisieke, nuosirdaziai dekoju jai uz pagalba ir konsultacijas. Dabar to nera. Bendravimas su klientais- kiauliskas.
Atsakyti
Vien iš to, kad jus net specialisto pavarde nesugebat teisingai parašyti, o taip pat tvarkingai ir taisyklingai rašyti pastabas - galima įsivaizduoti, kokius jus klausimus uždavinėjate žmogui, kuris aptarnauja kelis tūkstančius CENTO vartotoju - čia jokios kantrybes neužteks...Kiek man teko bendrauti su Vyteniu - tai labai mandagus ir žinantis specialistas - visada sugebantis išspręsti iškilusia problema!
Atsakyti
Grindukas 2015-02-11 11:13:18
Nelabai supratau apie maximą ir degtukus, vairuotojų pas mane nėra ir prie ko čia jie žino ar ne eismo taisykles. Bandyta atrodyti labai protingu.
Taip taip aš nieko nepirkau bet aš buvau pasiryžęs pirkti buhalterinę programą, bet blogai padariau kad bandžiau paskambinti nurodytais te. nr. (naaišku kodėl reikėjo juos nurodyti) nes pasirodo jeigu yra nurodyti tel. nr. tai reikia susirašinėti, aš tik vienas toks d*****s nesupratau šios rokiruotės. Viskas eisiu y seimą nes su manim niekas nekalba o tik susirašinėja ir neskiria dėmesio, graudu. Graudu kai neskiria dėmesio tokia faina kompanija kaip Edlonta.
Aš kaip maišau cementą ir tą ką randu po kojom parduodu net ir tiems kas paskambina.
Na jeigu Edlontai nereikia papildomai vieno kito tūkstančio eurų ir jie bando pasivyti tokia politika maximos savininką, tada labai atsiprašau kad neparašiau ir negavau dėmesio.
Kaip sakoma aš negavau dėmesio o Edlonta negavo tūkstančio :)). Aš praradau žymiai daugiau ko negalima pamatuoti pinigais.
Dabar eilė pakomentuoti ir pasirodyti teisiais Edlontos atstovams.
Būtų juokinga jegu nebūtų graudu.
Tai čia Jūs buvote tas mandagus biznierius, kuris vairavo Jūsų automobilį?
" 2014-02-26 08:32:42 Šiandiena 8:25 val. susidūriai su negražių UAB Grindukas įmonės legesiu.
Įmonės vairuotojas, kuris turėtų žinoti kelių taisykles, neleidžia parvažiuoti gatve įvažiavęs į priešingą eismo juostą, įžeidinėja ir šaiposi iš vairuotojų ir pažeidinėja kelių taisyklės. Pagal vairuotojus galima spręsti apie visą įmonės požiūrį į aplinką. Kokybės ir kulturos stoka bus visur. Turėsite problemų, jei Grindukas tvarkys jūsų aplinką, kokie darbuotojai tokia ir vadovybė." http://rekvizitai.vz.lt/imone/grindukas_r_malevskio_imone/atsiliepimai/
Jeigu vairuotojų neturit- reiškia Jūs. Tada mes BŪTINAI atsižvelgsim į visas Jūsų pastabas ir pasitempsim siekdami naujų aukštumų keliant aptarnavimo kultūrą.

Reikia pastebėti, kad dauguma skundų tiek čia, tiek Edlontos adresais, gaunami iš visiškai neraštingų žmonių, kurie nesidrovi telefonu pastūgauti ir pademonstruoti gan turtingą rusiškų keiksmažodžių bagažą. Todėl jie ir čia kaip taisyklė įdeda gautą atsakymą, o savąją dialogo dalį linkę nuslėpti. Mums įstatymai draudžia viešinti jų šedevrus, bet mes bet kuriuo metu galim kreiptis į atitinkamus organus, dėl konfidencialios informacijos paviešinimo, kuriį leidžia sau šie išimtinai mandagūs, santūrūs, dalykiški ir labai išprusę žmonės.
Atsakyti
Grindukas 2015-02-11 11:13:18
Nelabai supratau apie maximą ir degtukus, vairuotojų pas mane nėra ir prie ko čia jie žino ar ne eismo taisykles. Bandyta atrodyti labai protingu.
Taip taip aš nieko nepirkau bet aš buvau pasiryžęs pirkti buhalterinę programą, bet blogai padariau kad bandžiau paskambinti nurodytais te. nr. (naaišku kodėl reikėjo juos nurodyti) nes pasirodo jeigu yra nurodyti tel. nr. tai reikia susirašinėti, aš tik vienas toks d*****s nesupratau šios rokiruotės. Viskas eisiu y seimą nes su manim niekas nekalba o tik susirašinėja ir neskiria dėmesio, graudu. Graudu kai neskiria dėmesio tokia faina kompanija kaip Edlonta.
Aš kaip maišau cementą ir tą ką randu po kojom parduodu net ir tiems kas paskambina.
Na jeigu Edlontai nereikia papildomai vieno kito tūkstančio eurų ir jie bando pasivyti tokia politika maximos savininką, tada labai atsiprašau kad neparašiau ir negavau dėmesio.
Kaip sakoma aš negavau dėmesio o Edlonta negavo tūkstančio :)). Aš praradau žymiai daugiau ko negalima pamatuoti pinigais.
Dabar eilė pakomentuoti ir pasirodyti teisiais Edlontos atstovams.
Būtų juokinga jegu nebūtų graudu.
Buvot pasiryžęs pirkti programą net už tūkstantį kitą eurų, bet kadangi jų neturėjote...
Edlonta visu kolektyvu gedi netekusi tokio "kliento", kuris dar po keliu mėnesių ar metų derybų ketino sumokėti kelis kartus didesnę kainą, nei jam buvo pasiūlyta. Kitą vertus, kadangi, net ir tokiam dosniam "klientui" negalim užtikrinti galimybės turėti personalinį konsultantą, su atskira telefono linija, kad turėtų su kuo pasikalbėti, kai jam nuobodu, o tai, kad į visus klausimus buvo išsamiai atsakyta raštu, "kliento" netenkina (nors jeigu "klientas taip rašo, tai matyt ir skaityti jam sekasi ne ką geriau), tai gal mums ir pasisekė. Tikiuosi "klientas" eis kovoti su nuoboduliu kur nors kitur, kitaip tikrai būsime priversti kreiptis į atitinkamus organus, dėl minėtų kodeksų straipsnių pažeidimo.

P.S. " vairuotojų pas mane nėra ir prie ko čia jie žino ar ne eismo taisykles"- tai Jūs apie savo įmone atsiliepimų neskaitot, tik kitus mokinat "biznį" daryti? Kažkodėl nesistebiu.
Atsakyti
Nelabai supratau apie maximą ir degtukus, vairuotojų pas mane nėra ir prie ko čia jie žino ar ne eismo taisykles. Bandyta atrodyti labai protingu.
Taip taip aš nieko nepirkau bet aš buvau pasiryžęs pirkti buhalterinę programą, bet blogai padariau kad bandžiau paskambinti nurodytais te. nr. (naaišku kodėl reikėjo juos nurodyti) nes pasirodo jeigu yra nurodyti tel. nr. tai reikia susirašinėti, aš tik vienas toks d*****s nesupratau šios rokiruotės. Viskas eisiu y seimą nes su manim niekas nekalba o tik susirašinėja ir neskiria dėmesio, graudu. Graudu kai neskiria dėmesio tokia faina kompanija kaip Edlonta.
Aš kaip maišau cementą ir tą ką randu po kojom parduodu net ir tiems kas paskambina.
Na jeigu Edlontai nereikia papildomai vieno kito tūkstančio eurų ir jie bando pasivyti tokia politika maximos savininką, tada labai atsiprašau kad neparašiau ir negavau dėmesio.
Kaip sakoma aš negavau dėmesio o Edlonta negavo tūkstančio :)). Aš praradau žymiai daugiau ko negalima pamatuoti pinigais.
Dabar eilė pakomentuoti ir pasirodyti teisiais Edlontos atstovams.
Būtų juokinga jegu nebūtų graudu.
Atsakyti
as 2015-02-10 18:17:34
Grinduk, nepasiduok! Kiekvienas lietuvis, nupirkes maksimoj degtuku dezute turi teise, ne- prievole!, pamokyti maksimos savininka, kaip reikia daryti bizni! ir visiskai nesvarbu, kad jis turtingiausias lietuvos zmogus, o tavo biznis maisyt cementa, su tuo, ka randi po kojomis ir pardavineti, ir tavo vairuotojai nezino keliu eismo taisykliu, bet jis praturtejo vien tik del to, kad tu nupirkai ta degtuku dezute!)))))
Tai kad jis nieko nepirko. Pusę metų vyksta susirašinėjimas, su periodišku paisterikavimu, dėl to, kad niekas nenori kalbėti su juo telefonu. Matomai tiesiog žmogui dėmesio trūksta iš aplinkinių, arba "biznis" toks, kad reikia metų norint sutaupyti kelis šimtus eurų. Bet vistiek išdidžiai vadina save klientu.
Atsakyti
Grindukas 2015-02-10 13:52:43
Ča galite pskaityti kaip žmgus daro biznį, ligonis kuris serga PARANOJA. Tik nesugalvokite ko nors iš šios įm. ka nors pirkti, nes kaip mat atsidursite durnio vietoje.
Su Patricija ir manim tas pats HAMAS aidas bendravo, kuris turi problemu su bendravimu

(Klientas rašo)
Matot as su Jumis susiduriu pirma karta ir nezinau kad viska darote internetu, bet skelbiate telefonus. As matau tel. Nr. ir skambinu turbut tai normalu. Ateinu y McDonalda ir matau kas yra meniu to ir prasau to kas yra. Alaus ir barsciu Jus galite uzsisakyti internetu nes jau matau nebemokate bendrauti. Atvaziuoju y kuro kolonele ir piluosi kura o neprasau sulciu vietoj kuro. Ir dar as jokiu personaliniu programu neprasau nes man ju nereikia nes as ir nebuvau uzsimines tuo labiau apie kaina.

Jums laikas pailseti be programeliu be kompiteriu o su knyga ir prie juros butu gerai kad su telefonu.

Sekmes.

(Edlonta rašo)
A, tai Jūs iš tų, kurie McDonald'e reikalauja barščių, kiaušiniėnės ir alaus?

Visas palaikymas vykdomas internetu- atnaujinimai, konsultacijos. Nuotolinė pagalba, nors ji ir neįeina į palaikymą, bet irgi vykdoma internetu. Todėl ir kainą galime pasiūlyti kelis kartus mažesnę nei kiti- nes nereikia kiekvienam klientui (kurių pas mus keliolika tūkstančių) samdyti po telefonistę. Gal jau laikas dvidešimt pirmame amžiuje susipažinti su interneto fenomenu? Jei manote, kad Jums dar ne laikas, prašom, programų pasirinkimas didelis, ir kuo brangesnė programa, tuo mieliau su Jumis kalbėsis telefonu už Jūsų pinigus. Už kuklius 80 000 per metus net personalinį konsultantą kaikurios įmonės paskiria. O už kelis šimtus tūkstančių, net programą gali sukurti Jums personaline.
Net padėsiu Jums susirasti, nes matau nelabai žinote, kaip internetu rasti informaciją (čia iš pigesnių variantų, sprendžiant iš to, kad kreipėtės į mus, personalinė programa Jums dar ko gero irgi per anksti):

(Klientas rašo)
As taip suprantu kad telefono nr. parasytas kad zmones skambintu, gal as klystu. Nes as irgi turiu telefona bet man skambina o neraso.
Tai turbut nera prasmes Jusu paslaugos prasyti, nes Jus isdidus.
Tik nesuprantu koks palaikymas vykdomas internetu jeigu as naujas klientas

Geros dienos susirasinejant.
Grinduk, nepasiduok! Kiekvienas lietuvis, nupirkes maksimoj degtuku dezute turi teise, ne- prievole!, pamokyti maksimos savininka, kaip reikia daryti bizni! ir visiskai nesvarbu, kad jis turtingiausias lietuvos zmogus, o tavo biznis maisyt cementa, su tuo, ka randi po kojomis ir pardavineti, ir tavo vairuotojai nezino keliu eismo taisykliu, bet jis praturtejo vien tik del to, kad tu nupirkai ta degtuku dezute!)))))
Atsakyti
Gerbiamas Grinduk,
Kodėl praleidote savo isteriją dėl to, kad su Jumis niekas nekalba telefonu, kuri prasidėjo rugsėjo 16 dieną ir nepaleidžia Jūsų iki šiol, su paūmėjimais kas mėnesį- pusantro? Ar tai kaip nors susiję su pilnatimi?
Ką aš galiu atsakyti, "Centas"- protingas pasirinkimas, protingiems žmonėms. Geras darbo įrankis už labai gerą kainą. Ačiū Dievui tokių dauguma, kitaip tikrai nepajėgtume aptarnauti tūkstančių vartotojų po visą šalį. Na, o, kas liečia tuos, kurie nenori/nemoka/negali skaityti ir dėstyti savo minčių raštu, dėl tų aš su Jumis visiškai sutinku- nepirkite Edlontoje. Jos produktai ir aptarnavimo, bei palaikymo sistema nėra pritaikyti žmonėms su negalia, ar ypatingais poreikiais. Mes neturime ir nežadame suteikti Jums personalinio konsultanto su atskira telefono linija, ar žmogaus, kuris Jums skaitytų mūsų laiškus, jeigu Jūs to patys nesugebate padaryti, kaip pvz Patricija. Tiesiog skaitykite "meniu" ir spręskite tinka jis Jums ar ne, prieš perkant. Nereikia mums piršti savo požiūrio į tai, koks jis turėtų būti. Pirkite ten, kur Jums gali pasiūlyti tai, ko Jums reikia ir patenkinti Jūsų specifinius poreikius.
Taip pat nereikia mokinti mūsų verslo- kol kas tikrai negalim skųstis. Jei galite geriau- darykite geriau. Mes esam privati bendrovė ir patys nustatome ką ir kaip darysime ir ko nedarysime, ir visą informaciją atvirai ir viešai skelbiame savo tinklapyje. Jeigu klientas perka produktą, o ne įmonės akcijas, jis gali naudotis produktu ir papildomos paslaugom, iš mūsų siūlomų sąrašo, ir laikantis mūsų skelbiamų sąlygų, bei ekspluatacijos instrukcijų, o ne diktuoti savo sąlygas ir įvedinėt savo tvarką svetimoje įmonėje. Ypač, jeigu apskritai neesat nieko pirkę.

P.S. Suprantu, Grinduk, kad čia kalbėjo Jūsų emocijos, cituojant viena žymų animacinį filmuką- "mūsų carui špygą parodė", bet vis gi primenu, kad tai, ką Jūs čia prirašėte, reglamentuoja Lietuvos Respublikos baudžiamasis kodeksas 154 straipsnis (Tas, kas paskleidė apie kitą žmogų tikrovės neatitinkančią informaciją, galinčią paniekinti ar pažeminti tą asmenį arba pakirsti pasitikėjimą juo, baudžiamas bauda arba laisvės apribojimu, arba areštu, arba laisvės atėmimu iki vienerių metų), ir Civilinis kodeksas Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 1.116, 2.23, 2.24 str.
Na bet Jūsų įmonė kiek matau iš teismų neišlenda, tai Jums pratintis nereiks. Tačiau, čia matome tokią tendenciją, kad jeigu mums staiga nustotų sektis verslas, galėtume prisidūrti iš tokių, kaip Jūs su Patricija. Kurie patys nepaiso įstatymų, bet mokina gyventi bei dirbti aplinkinius.
Atsakyti
Ča galite pskaityti kaip žmgus daro biznį, ligonis kuris serga PARANOJA. Tik nesugalvokite ko nors iš šios įm. ka nors pirkti, nes kaip mat atsidursite durnio vietoje.
Su Patricija ir manim tas pats HAMAS aidas bendravo, kuris turi problemu su bendravimu

(Klientas rašo)
Matot as su Jumis susiduriu pirma karta ir nezinau kad viska darote internetu, bet skelbiate telefonus. As matau tel. Nr. ir skambinu turbut tai normalu. Ateinu y McDonalda ir matau kas yra meniu to ir prasau to kas yra. Alaus ir barsciu Jus galite uzsisakyti internetu nes jau matau nebemokate bendrauti. Atvaziuoju y kuro kolonele ir piluosi kura o neprasau sulciu vietoj kuro. Ir dar as jokiu personaliniu programu neprasau nes man ju nereikia nes as ir nebuvau uzsimines tuo labiau apie kaina.

Jums laikas pailseti be programeliu be kompiteriu o su knyga ir prie juros butu gerai kad su telefonu.

Sekmes.

(Edlonta rašo)
A, tai Jūs iš tų, kurie McDonald'e reikalauja barščių, kiaušiniėnės ir alaus?

Visas palaikymas vykdomas internetu- atnaujinimai, konsultacijos. Nuotolinė pagalba, nors ji ir neįeina į palaikymą, bet irgi vykdoma internetu. Todėl ir kainą galime pasiūlyti kelis kartus mažesnę nei kiti- nes nereikia kiekvienam klientui (kurių pas mus keliolika tūkstančių) samdyti po telefonistę. Gal jau laikas dvidešimt pirmame amžiuje susipažinti su interneto fenomenu? Jei manote, kad Jums dar ne laikas, prašom, programų pasirinkimas didelis, ir kuo brangesnė programa, tuo mieliau su Jumis kalbėsis telefonu už Jūsų pinigus. Už kuklius 80 000 per metus net personalinį konsultantą kaikurios įmonės paskiria. O už kelis šimtus tūkstančių, net programą gali sukurti Jums personaline.
Net padėsiu Jums susirasti, nes matau nelabai žinote, kaip internetu rasti informaciją (čia iš pigesnių variantų, sprendžiant iš to, kad kreipėtės į mus, personalinė programa Jums dar ko gero irgi per anksti):

(Klientas rašo)
As taip suprantu kad telefono nr. parasytas kad zmones skambintu, gal as klystu. Nes as irgi turiu telefona bet man skambina o neraso.
Tai turbut nera prasmes Jusu paslaugos prasyti, nes Jus isdidus.
Tik nesuprantu koks palaikymas vykdomas internetu jeigu as naujas klientas

Geros dienos susirasinejant.
Atsakyti
Patricija, turiu du klausimus:
1- kodėl savo teksto nepateikiat? Gėda?
2- kiek suprantu, taip ir neįstengėte perskaityti laiško iki galo? Paprašykite ko nors mokančio skaityti, kad perskaitytų ir papasakotų Jums, apie atsakomybę už konfidencialios informacijos paviešinimą, apie kurią Jūs buvote perspėta raštu, kol Jums neišaiškino oficialūs asmenys. Na ir ruoškitės.
Atsakyti
"neraštinga" buhalterė 2015-01-14 22:33:45
Vienžo....Išvada viena: klientai, kuriems reikia pagalbos, kvaili, buki, neadekvatus, nesubrendę, kurie nežino ir nemoka elementarių dalykų, patys sau klaidas daro, duobes kasa, jiems reikia į darželį, polilkliniką, ligoninę ir t.t.....Bet Edlontos darbuotojai genijai, dirba papigiai, operatyviai, o darbo laaaaaabai daug, bet visgi spėja dar statistinius vidurkius išvest. Cento vartotojai ir Edlontos darbuotojai turi būti kaip viena komanda, kaip seniau ir buvo. O paskutiniu metu karas vyksta....
Spykulį, auksiniai Jūsų žodžiai : "Gerbkime vieni kitus, blaiviai vertinkim realybę, ir nebus problemų kurias patys sukeliam neatsakingu požiūriu ir elgesiu." Tai gal ir pradėkim žmoniškai bendrauti.....
Gerbiamoji, nesitikiu, kad Jūs suprasite, jau supratau, kad Jūs visada teisi, ir jokie argumentai Jums ne argumentai. Pabandysiu paaiškinti bent tiems, kas pajėgus suprasti:
Mes kasdien padedam šimtams klientų, o pastarosiomis dienomis- tūkstančiams. Tačiau, taip jau yra, kad jei kažkas spjaudamas į taisykles ir sveiką protą, nekeičia padangų iki kol iškrenta sniegas, arba važiuoja prieš eismą, kamščiuose atsiduria visi- tiek raštingi, tiek neraštingi. Taisyklės tam ir kuriamos, kad išvengti avarijų, bei tokių situacijų. Tam, kad eismas apskritai būtų įmanomas.
Edlontoj, skirtingai nei vienoje humoristinėje laidoje, buhalteris, programuotojas ir techninis specialistas, nesedi prie vieno telefono lošdami kortom ir laukdami, kol kas nors paskambins. Ir "universalių karių" Edlontoje nėra. Pas mus kiekvienas dirba savo darbą ir kiekvienas turi savo adresą. Asmeniškai aš į visus gautus laiškus atsakau paros bėgyje, bet jeigu Jūs rašote man, programuotojo (kuris laiškų gauna daugiau, atsakinėja į juos tiktai pusę dienos, nes kitą pusę programuoja), tai Jūs galite gauti atsakymą ir po savaitės. O jeigu į mano patikslinantį klausymą atsakysite ne man, o vėl persiųsite atsakymą programuotojui (norite tikėkite, norite- ne, bet tai vyksta ir labai dažnai. Todėl mes vengiam persiuntinėti laiškus, o atsakom, kad suklydote adresu), tai Jūsų problemos sprendimas gali trukti ir mėnesį.
Aš beje tik dabar supratau, kam buvo sukurtas bendras pagalbos telefonas, maniau, kad taupumo sumetimais, bet panašu, kad tiesiog buvo daug žmonių, kurie gavę širdies smūgį skambino į gaisrinę, o degant namui į greitąją pagalbą.
Aš nežinau, kaip padėti tokiems žmonėms. Paišyti programoje morkytes, bananus ir pomidorus kaip vaikams? Tipo- "jei norite atsinaujinti programą, spauskite morkyte, jeigu programa rodo klaidos pranešimą, skambinkite zuikučiui, jeigu nesueina skaičiai- rašykite voveraitei..."? Jeigu didelėmis raudonomis raidėmis parašyta "DĖMESIO, TAI NE ATNAUJINIMAI, NUTRAUKITE INSTALIACIJĄ!!!", ir vistiek kiekvieną dieną atsiranda žmonių, kurie atsinaujina programą instaliuodami ne atnaujinimus, o demonstracinę versiją.
O gal reikėtų mini testą įvesti norintiems pirkti programą? Maždaug reikia atsakyti į kelis moksleivio lygio klausimus ir nusiųsti laišką reikiamu adresu. Nesugebėjai atsakyti ir nusiųsti, arba parašyti savo vardą, pavardę ir atstovaujamą įmonę- eik pirk programą iš tų, kas pajėgus paskirti tau personalinę auklytę. Gal bent taip pavyktų apsaugoti raštingus klientus nuo avarijų ir kamščių?
Atsakyti
"neraštinga" buhalterė 2015-01-14 22:33:45
Vienžo....Išvada viena: klientai, kuriems reikia pagalbos, kvaili, buki, neadekvatus, nesubrendę, kurie nežino ir nemoka elementarių dalykų, patys sau klaidas daro, duobes kasa, jiems reikia į darželį, polilkliniką, ligoninę ir t.t.....Bet Edlontos darbuotojai genijai, dirba papigiai, operatyviai, o darbo laaaaaabai daug, bet visgi spėja dar statistinius vidurkius išvest. Cento vartotojai ir Edlontos darbuotojai turi būti kaip viena komanda, kaip seniau ir buvo. O paskutiniu metu karas vyksta....
Spykulį, auksiniai Jūsų žodžiai : "Gerbkime vieni kitus, blaiviai vertinkim realybę, ir nebus problemų kurias patys sukeliam neatsakingu požiūriu ir elgesiu." Tai gal ir pradėkim žmoniškai bendrauti.....
man tai patinka- "as galiu elgtis kaip idijotas, nesiskaityti su kitais, daryt biliaka, bet kazkas turi, ne- PRIVALO prisiimti atsakomybe uz mano problemas, pasalint is kelio visus akmenis ir duobes, ir bet kokiomis aplinkybemis but su manim pagarbus, net jei as spjaudau ant visu...")))))))))))
ploju stovedamas!!!))))))
"neraštinga" buhalterė
2015-01-14 22:33:45 IP 28mbr51h
Atsakyti
Vienžo....Išvada viena: klientai, kuriems reikia pagalbos, kvaili, buki, neadekvatus, nesubrendę, kurie nežino ir nemoka elementarių dalykų, patys sau klaidas daro, duobes kasa, jiems reikia į darželį, polilkliniką, ligoninę ir t.t.....Bet Edlontos darbuotojai genijai, dirba papigiai, operatyviai, o darbo laaaaaabai daug, bet visgi spėja dar statistinius vidurkius išvest. Cento vartotojai ir Edlontos darbuotojai turi būti kaip viena komanda, kaip seniau ir buvo. O paskutiniu metu karas vyksta....
Spykulį, auksiniai Jūsų žodžiai : "Gerbkime vieni kitus, blaiviai vertinkim realybę, ir nebus problemų kurias patys sukeliam neatsakingu požiūriu ir elgesiu." Tai gal ir pradėkim žmoniškai bendrauti.....
Atsakyti
OHO! 2015-01-14 18:47:59
Tai ta prasme žmogus parašęs "biliakur", turi atsidurti ten, kur reikia, be eilės, apeinant visus parašiusius ten kur reikia? Na tokiu atveju, Sauliau, visų Jūsų problemų ištakos suprantamos, galima būtų ir netęsti, bet labai norisi užduot Jums du klausimus:
1- Jūs dirbate buhalteriu ir Jums kažkas patikėjo įmonės apskaitą?
2- Jeigu Jūs turite darbą, privalomąją medicininę apžiūrą Jūs praėjote korupcijos būdu? Nes jeigu Jums reikia pas terapiautą, o Jūs atlaukėte eilėje pas okulistą, tai nesuteikia Jums teisės pas terapiautą pakliūt be eilės.
Ko gero Jums tikrai reiktų grįžti prie kaladėlių, ar domino, kad susipažintumėte su loginio nuoseklumo principu, su kuriuo, kiek suprantu iki šiol susidurt Jums neteko.
Nors bendrai kam aš klausinėju- daugumą čia esančių atsiliepimų galima reziumuoti būtent taip:
"Jeigu aš sumokėjau 30 litų (ne, nesvarbu kiek- aš juk PINIGUS sumokėjau) už medicininę apžiūrą, man neturi rūpėti, kas parašyta ant kabinetų durų- poliklinika juk ta pati. Ir eilių jokių negali būti, net jeigu gripo epidemija. Ir apskritai visa komisija turi atvažiuoti pas mane į darbovietę ir išduoti man pažymą, kad šiam darbui tinku, net jeigu aš nepakaltinamas ir nežiūrint į tai, kad pusę psd mokesčio nuslepiu- aš juk 30 pinigų sumokėjau, reiškia aš klientas!"
Nors šiuo atveju labiau tiktų "pacientas'...
Atsakyti
Saulius 2015-01-14 16:01:41
Kad ir labai protingai parašėte, bet esmės taip ir nesupratote. O gal geriau jos ir nesuprasti.
Jeigu gerai suprantu tai visi nurodyti el. pašto adresai randasi gretimai. tai išlaukus 48 darbo valandas gal galima ir perduoti tą problemą kolegai, o ne siuntinėti nuo vieno prie kito.
Problemos ne mūsų, o Jūsų, nes jos atsiranda po versijų atnaujinimų.
Pateikiate produktą su klaidomis ir vietoje to, kad pasakyti ačiū už rasta problemą ar klaidą Jūs siuntinėjate nuo vieno prie kito.
Dėl pirkimo, kai pirkome (o tai buvo prieš 5-6 metus) tokių problemų nebuvo ir tikrai požiūris į klientą buvo kardinaliai priešingas. Situacija į blogąją pusę pasikeiti tik paskutiniais metais.
Jūs labai drąsiai siūlote migruoti kitur, bet puikiai suprantate, kad tai nėra paprasta.
Tai ta prasme žmogus parašęs "biliakur", turi atsidurti ten, kur reikia, be eilės, apeinant visus parašiusius ten kur reikia? Na tokiu atveju, Sauliau, visų Jūsų problemų ištakos suprantamos, galima būtų ir netęsti, bet labai norisi užduot Jums du klausimus:
1- Jūs dirbate buhalteriu ir Jums kažkas patikėjo įmonės apskaitą?
2- Jeigu Jūs turite darbą, privalomąją medicininę apžiūrą Jūs praėjote korupcijos būdu? Nes jeigu Jums reikia pas terapiautą, o Jūs atlaukėte eilėje pas okulistą, tai nesuteikia Jums teisės pas terapiautą pakliūt be eilės.
Ko gero Jums tikrai reiktų grįžti prie kaladėlių, ar domino, kad susipažintumėte su loginio nuoseklumo principu, su kuriuo, kiek suprantu iki šiol susidurt Jums neteko.
Atsakyti
Nusprendžiau ir aš įkišt savo trigrašį. Visko neskaičiau- per daug pasikartojimų, bet įspūdis toks, lygtai čia pora "trolių" tarpusavy susirašinėja. Varžybas surengė.
Jei ne, tai kažkas akivaizdžiai per anksti nusipirko buhalterinę programą. Reikėjo pradėt nuo tokio žaidimo kūdikiams- ten lenta su geometrinių figūrų išpjovom ir reikia atitinkamas figūras į tas išpjovas įtaikyt. Vysto logikos užuomazgas.
Ten pradžioj kažkas siūlė kreiptis į vartotojų teises- labai rekomenduoju tai padaryti. Sužinosite pagaliau, kad vartotojas turi ne tik teises, bet ir prievoles. Pavyzdžiui laikytis sutarties sąlygų, ar ekspluatacijos taisyklių. Nes man jau kartais pradeda atrodyti, kad atsidūriau kažkokiam vaikų darželyje, nors aplink vien suaugę, bet toks įspūdis, kad girdžiu "pamokų neruošiu, šiukšlių nenešiu, kambario netvarkysiu- tam yra vaikų teisės". Gal jau laikas suaugt ir subręsti? O tas posakis "klientas visada teisus", man asmeniškai jau skamba kaip diagnozė- "aš nepakaltinamas ir pažymą turiu!". Įmesti laišką į pašto dėžutę neužrašius adreso, ir skųstis pašto darbu, tikrai "brandaus" verslininko požiūris. Na, kokie verslininkai, tokį ir personalą matyt samdo. Toks ir verslas, tokia ir ekonomika. Gal jau laikas pradėt nuo savęs jungiant kritiką? Nuo klausimo- "ar viską padariau, kad mano problema būtų išspręsta?"... Ar taip ir stumdysime visą atsakomybę kitiems? Nepabodo būti "bananų respublika"? Va jau ketvirtadalis tautos išemigravo. Liks greit vieni debilėliai apsiseilėję, kaltinantys vieni kitus, kad jiems niekas nesigauna... Graudu.
Atsakyti
spykulis 2015-01-14 15:33:25
Edlontos tinklapyje, kainininke ir licencinėje sutartyje parašyta ką būtent Jūs perkate. Jeigu Jums tai netinka, kokia prasmė pirkti, o po to skųstis?
Matematikoj yra tokia savoka- "statistinis vidurkis". Pagal įstatymą Lietuvoje yra nustatyta norma (bent jau buvo) greitajai medicinos pagalbai atvykti per 15 minučių. Tai nereiškia, kad į visus iškvietimus ji atvyksta per penkiolika minučių- 90% per 5 minutes, 0, 0002 % per 45, na ir likę procentai nuo 5 iki 45. Bet stočių išsidėstymas ir budinčių komandų kiekis formuojamas apskaičiuojant būtent tokiam statistiniam vidurkiui. Jei būtų įmanoma, jis būtų mažesnis. Tokia yra objektyvi gyvenimo realybė, jos nepakeisi- neuždirbam kol kas mes malūnsparniams ir teleportai dar neišrasti.
Statistiškai Edlontoje dauguma laiškų atsakoma kelių minučių bėgyje, bet visada atsiranda žmonių, kurie nekeičia padangų, kol ne iškrenta sniegas, o po to skundžiasi, kad daug avarijų, blogos eismo sąlygos, visur didelės eilės padangas pasikeisti. Patys sukeliat problemas ir sau, ir kitiems.
Edlontoj jokių paslėptų sąlygų nėra, visa informacija viešai pateikiama. Jeigu renkatės ne tai, ko Jums reikia skųsdamiesi savo pasirinkimu, Jūs skundžiatės tiktai savo nesugebėjimu pasirinkti. Jeigu aš parduodu padangas, kad ir labai geras ir už labai gerą kainą, nusipirkus skųstis, kad Jums reikėjo ne padangų, o variklio... Su tokiais nusiskundimais ko gero į medikus reikia kreiptis, o ne čia.
Aš jau daug kartų rašiau, kad ir šimtus kartų brangesnėse programose, kai kurių sprendimų tenka laukti po pusę metų, bet matyt jei žmogui reikia pateisinti savo klaidas, jo jokiais argumentais nepraimsi, jis vistiek ras kaltų tarp kitų. Jeigu Jūsų darbo specifika neleidžia Jums laukti 48 valanda (o mes atvirai ir sąžiningai perspėjam, kad kai kuriose situacijose gali tekti tiek laukti)- samdykitės savo programuotojus kompiuteristus, mokėkit jiems atlyginimus ir kelkit jiems savo reikalavimus bei sąlygas, prie ko čia Edlonta? Na o jeigu norit už pačią mažiausia kainą turėti tai, ko nesugeba net gi brangiausi užtikrinti, tai čia jau pateikta daug pasiūlymų, ką Jums daryt tokiu atveju.
Kad ir labai protingai parašėte, bet esmės taip ir nesupratote. O gal geriau jos ir nesuprasti.
Jeigu gerai suprantu tai visi nurodyti el. pašto adresai randasi gretimai. tai išlaukus 48 darbo valandas gal galima ir perduoti tą problemą kolegai, o ne siuntinėti nuo vieno prie kito.
Problemos ne mūsų, o Jūsų, nes jos atsiranda po versijų atnaujinimų.
Pateikiate produktą su klaidomis ir vietoje to, kad pasakyti ačiū už rasta problemą ar klaidą Jūs siuntinėjate nuo vieno prie kito.
Dėl pirkimo, kai pirkome (o tai buvo prieš 5-6 metus) tokių problemų nebuvo ir tikrai požiūris į klientą buvo kardinaliai priešingas. Situacija į blogąją pusę pasikeiti tik paskutiniais metais.
Jūs labai drąsiai siūlote migruoti kitur, bet puikiai suprantate, kad tai nėra paprasta.
Atsakyti
spykulis 2015-01-14 15:33:25
Edlontos tinklapyje, kainininke ir licencinėje sutartyje parašyta ką būtent Jūs perkate. Jeigu Jums tai netinka, kokia prasmė pirkti, o po to skųstis?
Matematikoj yra tokia savoka- "statistinis vidurkis". Pagal įstatymą Lietuvoje yra nustatyta norma (bent jau buvo) greitajai medicinos pagalbai atvykti per 15 minučių. Tai nereiškia, kad į visus iškvietimus ji atvyksta per penkiolika minučių- 90% per 5 minutes, 0, 0002 % per 45, na ir likę procentai nuo 5 iki 45. Bet stočių išsidėstymas ir budinčių komandų kiekis formuojamas apskaičiuojant būtent tokiam statistiniam vidurkiui. Jei būtų įmanoma, jis būtų mažesnis. Tokia yra objektyvi gyvenimo realybė, jos nepakeisi- neuždirbam kol kas mes malūnsparniams ir teleportai dar neišrasti.
Statistiškai Edlontoje dauguma laiškų atsakoma kelių minučių bėgyje, bet visada atsiranda žmonių, kurie nekeičia padangų, kol ne iškrenta sniegas, o po to skundžiasi, kad daug avarijų, blogos eismo sąlygos, visur didelės eilės padangas pasikeisti. Patys sukeliat problemas ir sau, ir kitiems.
Edlontoj jokių paslėptų sąlygų nėra, visa informacija viešai pateikiama. Jeigu renkatės ne tai, ko Jums reikia skųsdamiesi savo pasirinkimu, Jūs skundžiatės tiktai savo nesugebėjimu pasirinkti. Jeigu aš parduodu padangas, kad ir labai geras ir už labai gerą kainą, nusipirkus skųstis, kad Jums reikėjo ne padangų, o variklio... Su tokiais nusiskundimais ko gero į medikus reikia kreiptis, o ne čia.
Aš jau daug kartų rašiau, kad ir šimtus kartų brangesnėse programose, kai kurių sprendimų tenka laukti po pusę metų, bet matyt jei žmogui reikia pateisinti savo klaidas, jo jokiais argumentais nepraimsi, jis vistiek ras kaltų tarp kitų. Jeigu Jūsų darbo specifika neleidžia Jums laukti 48 valanda (o mes atvirai ir sąžiningai perspėjam, kad kai kuriose situacijose gali tekti tiek laukti)- samdykitės savo programuotojus kompiuteristus, mokėkit jiems atlyginimus ir kelkit jiems savo reikalavimus bei sąlygas, prie ko čia Edlonta? Na o jeigu norit už pačią mažiausia kainą turėti tai, ko nesugeba net gi brangiausi užtikrinti, tai čia jau pateikta daug pasiūlymų, ką Jums daryt tokiu atveju.
Ir dar- Edlontos tinklapyje parašyta kokiais klausimais, kokiu adresu kreiptis. Jeigu Jūs rašot bet kokiu, skaičiuokite patys- kol darbuotojas eilės tvarka prieis prie Jūsų laiško, persiųs kitam darbuotojui, kol tas prieis, štai Jums ir 48 valandos. O jei problemos esmė neaprašyta, laiškai tipo "negaliu suinstaliuoti/atnaujinti" programos, tai tos 48 valandos virsta 6iom darbo dienom. Tas pats liečia ir anoniminius laiškus- anoniminiai užklausimai neaptarnaujami. Žodžiu tokie "rašytojai" patys sau priešai.
Ir tuo labiau nesiųskite laiško iškarto visais adresais- paklius į "spam" filtrą, išviso atsakymo nesulauksite.
Gerbkime vieni kitus, blaiviai vertinkim realybę, ir nebus problemų kurias patys sukeliam neatsakingu požiūriu ir elgesiu.
Atsakyti
Saulius 2015-01-14 13:45:24
Sveiki, ir mes susidūrėme su šios kompanijos " operatyviu klientų aptarnavimu".Jie skelbia, reaguoja per 48 darbo valandas, tai sudaro 6 darbo dienas. Tai jeigu kreipėtės su savo problema, tai sureaguoti (bet nesutvarkyti) gali po savaitės.
Kreipėmės į pagalba@edlonta.lt. Praėjus 6 dienoms - atsakymas, atsiųskite DB ir kreipkitės info@edlonta.lt. Bazė didesnė nei 5MB, negalima išsiųsti. Klausiam, kaip persiųsti, po 4 dienų atsakymas, kreipkitės į pc@edlonta.lt, o problemos niekas nesprendžia. Kreipėmės į pc@edlonta, po 5 dienų atsakymas, sukūrėme prisijungimą prie ftp serverio.Taigi, kol viską išsiuntėme praėjo 15 dienų.Dabar dar laukiame savaite, kol nurodys kur dar nusiųsti. Tai labai operatyvus greitas ir kokybiškas klientų aptarnavimas, vieno klausimo atsakymą tikimės gauti per mėnesį, na blogiausiu atveju per du mėnesius. Džiaugėmės, kad esame tokios puikios kompanijos klientai!!!!!!!
Edlontos tinklapyje, kainininke ir licencinėje sutartyje parašyta ką būtent Jūs perkate. Jeigu Jums tai netinka, kokia prasmė pirkti, o po to skųstis?
Matematikoj yra tokia savoka- "statistinis vidurkis". Pagal įstatymą Lietuvoje yra nustatyta norma (bent jau buvo) greitajai medicinos pagalbai atvykti per 15 minučių. Tai nereiškia, kad į visus iškvietimus ji atvyksta per penkiolika minučių- 90% per 5 minutes, 0, 0002 % per 45, na ir likę procentai nuo 5 iki 45. Bet stočių išsidėstymas ir budinčių komandų kiekis formuojamas apskaičiuojant būtent tokiam statistiniam vidurkiui. Jei būtų įmanoma, jis būtų mažesnis. Tokia yra objektyvi gyvenimo realybė, jos nepakeisi- neuždirbam kol kas mes malūnsparniams ir teleportai dar neišrasti.
Statistiškai Edlontoje dauguma laiškų atsakoma kelių minučių bėgyje, bet visada atsiranda žmonių, kurie nekeičia padangų, kol ne iškrenta sniegas, o po to skundžiasi, kad daug avarijų, blogos eismo sąlygos, visur didelės eilės padangas pasikeisti. Patys sukeliat problemas ir sau, ir kitiems.
Edlontoj jokių paslėptų sąlygų nėra, visa informacija viešai pateikiama. Jeigu renkatės ne tai, ko Jums reikia skųsdamiesi savo pasirinkimu, Jūs skundžiatės tiktai savo nesugebėjimu pasirinkti. Jeigu aš parduodu padangas, kad ir labai geras ir už labai gerą kainą, nusipirkus skųstis, kad Jums reikėjo ne padangų, o variklio... Su tokiais nusiskundimais ko gero į medikus reikia kreiptis, o ne čia.
Aš jau daug kartų rašiau, kad ir šimtus kartų brangesnėse programose, kai kurių sprendimų tenka laukti po pusę metų, bet matyt jei žmogui reikia pateisinti savo klaidas, jo jokiais argumentais nepraimsi, jis vistiek ras kaltų tarp kitų. Jeigu Jūsų darbo specifika neleidžia Jums laukti 48 valanda (o mes atvirai ir sąžiningai perspėjam, kad kai kuriose situacijose gali tekti tiek laukti)- samdykitės savo programuotojus kompiuteristus, mokėkit jiems atlyginimus ir kelkit jiems savo reikalavimus bei sąlygas, prie ko čia Edlonta? Na o jeigu norit už pačią mažiausia kainą turėti tai, ko nesugeba net gi brangiausi užtikrinti, tai čia jau pateikta daug pasiūlymų, ką Jums daryt tokiu atveju.
Atsakyti
Sveiki, ir mes susidūrėme su šios kompanijos " operatyviu klientų aptarnavimu".Jie skelbia, reaguoja per 48 darbo valandas, tai sudaro 6 darbo dienas. Tai jeigu kreipėtės su savo problema, tai sureaguoti (bet nesutvarkyti) gali po savaitės.
Kreipėmės į pagalba@edlonta.lt. Praėjus 6 dienoms - atsakymas, atsiųskite DB ir kreipkitės info@edlonta.lt. Bazė didesnė nei 5MB, negalima išsiųsti. Klausiam, kaip persiųsti, po 4 dienų atsakymas, kreipkitės į pc@edlonta.lt, o problemos niekas nesprendžia. Kreipėmės į pc@edlonta, po 5 dienų atsakymas, sukūrėme prisijungimą prie ftp serverio.Taigi, kol viską išsiuntėme praėjo 15 dienų.Dabar dar laukiame savaite, kol nurodys kur dar nusiųsti. Tai labai operatyvus greitas ir kokybiškas klientų aptarnavimas, vieno klausimo atsakymą tikimės gauti per mėnesį, na blogiausiu atveju per du mėnesius. Džiaugėmės, kad esame tokios puikios kompanijos klientai!!!!!!!
Atsakyti
Gal geriau uzpatentuokit savo koncepcija "duokit pinigus, o as ka noresiu, ta ir duosiu uz juos". Toks vaizdas, kad per prievarta Jums kisa pinigus, apkrauna darbais. O Jus tik del to, kad esat labai geri zmones, kartais labai nemaloniai pakonsultuojat zmones.
Atsakyti
Klientas 2015-01-07 10:58:50
Aptarnavimas daugiau, nei baisus. Mazyte imone, bet arogancijos daugiau, nei pas Microsofta. Edlonta turetu buti kaip ir verslo partneris, bet sakyciau panasiau i "verslo priesa". Nera kitos imones Lietuvoje, su kuria butu taip sunku susisiekti, o susisiekus, po keletos dienu intensyviu bandymu, susigadini nuotaika ir prarandi vilti, kad programos problemos bus issprestos laiku. Kazkada klaidos bus panaikintos, bet ka daryti iki to laiko?! Rezultatas - sumoketi pinigai uz programa, uz palaikyma, bet nei produkto, nei paslaugos negauni. Tai savotiskas apiplesimas. O ju argumentas, kad kainos per mazos, todel negali normaliai aptarnauti... Net truksta zodziu tokiems argumentams pakomentuoti.
Spykuli, Lietuva laisva. Nepatinka darbas, nedirbk. Eik dirbti i zoologijos soda. Ten su zmonem galesi nebendrauti. Klientu pavardziu viesinimas, butu nedovanotina klaida. Net toks Jusu pamastymas, rodo, kad i prieki visiskai negalvojate.
Gerbiamasis, ar gerbiamoji (atsiprasau- neprisistatet), tai genialus, nepakartojamas isradimas! Jums leidus as ji rytoj uzpatentuosiu visos Lietuvos vardu! Kokioj dar pasaulio saly galejo gimti tokia koncepcija- "as ne klausiu jusu, ka jus parduodat, as sakau jums ka as is jusu nupirkau! ir kaina ia isviso ne prie ko!".
Tai kvepia shnobilio premija! As sugraudintas iki asaru savo tautos genialumu! Tik kazkodel bunant uzsienyje su lietuvisku pasu ir lietuviska pavarde (pavardes panasios kaikurios) saugiau prisistatyti graiku. Jie irgi sumanus a*******i, bet kazkodel musu ten kur kas labiau nemegsta. kazi del ko?
Atsakyti
Dieve, Dieve, skaitau ir ašaroju. Na ko Jūs, žmonės, taip kankinatės, su ta edlonta, jeigu ten viskas taip blogai? Jūsų problemoms yra labai paprastas sprendimas! Ateikit pas mus, į "Alga Intelegence", ir mes tokią pačią, bet geresnę programą, sukursime už kuklius... Na, pigiau, nei daugumos Jūsų vadovų automobilis (sprendžiant iš ambicijų nuo 25 000 eurų). Ir už šiek tiek didesnę sumą, nei Jūsų vadovas per metus išleidžia savo automobiliui, Jūs turėsite labai inteligentišką aptarnavimą ir žaibišką reagavimą (48 valandų bėgyje). Galėsite prisiskambinti bet kuriuo paros metu (nuo 8:00 iki 17:00), kiekvieną dieną (išskyrus nedarbo dienas). Už kuklius 215 eurų +PVM, aš net atvažiuosiu pas Jus kaskart, kai norėsite išsikalbėti.
Įmonės savininkas- buvęs ministras, todėl visi Jūsų nusiskundimai (kuriuos galėsite pateikti sutarties ir LR įstatymų numatyta tvarka) bus nagrinėjami pačiame aukščiausiame lygmenyje, atitinkančiame Jūsų lūkesčius.
Ir svarbiausia- pasakę, kad atėjote nuo Adolfo- gausite net 1, 5% nuolaidą!
Atsakyti
"neraštinga" buhalterė 2015-01-13 14:50:04
Jus pasiskaitykite, ką pats rašote. Čia jus peršate savo teigiamą nuomonę, kaip čia taip......Nejaugi kitas žmogus negali turėt kitokios nuomonės? Aš išsakiau savo nuomonę (šis puslapis, beje, tam ir skirtas). Savo nuomonę išsakėt ir jus. Jums tinka, man NE. Ir viskas. BAIGTA. Tik jums kažkodėl nepatinka mano neigiamas komentaras. Aš neklausiu jūsų, kodėl jūs patenkintas įmonės darbuotojų darbų, nes man neįdomu. O jus tuo pačiu, rašot apie grybavimą, kažkokias klaidas, duobės, grieblius :-), kad aš reikalauju, kad edlonta mano klaidas taisytų, nesamonė visiška. Kaip čia gali kažkam nepatikti, jei jums viskas tinka, "net keista". Jums nepatinka mano nuomonė, tad ir neskaitykite, ir nekurkite nesamonių. Beje, kodėl čia tik 1 teigiamas komentaras, jūsų antras.....Nes žmonės rašo tiesą....DISKUSIJA BAIGTA.
Ponia ar panelė "neraštinga" buhalterė, jums dar ir suskaičiais blogai, nes mano "teigiamas" komentaras bent 5as ar 6as....
Atsakyti
"neraštinga" buhalterė 2015-01-13 10:45:47
na jei "sunku kažką sakyt, nežinant tiksliai kas ten pas mane buvo", tai gal tada ir nesakykit. Jau supratau, kad Jūsų atsiliepimai apie Edlonta teigiami. Aš neprašau ir nereikaluju jūsų keisti savo nuomones.O mano atsiliepimai tik NEIGIAMI.......ir ne tik mano vienos, o paskutiniu metu daugelio vartotojų........ ir vis apie bjaurų bendravimą ir chamiškumą. Jei turėčiau galmybę, tikrai pakeisčiau buh. programą į kitą.... O ateičiai, tikrai žinau, jog neleisiu būti įžeidinėjama.
"ir ne tik mano vienos, o paskutiniu metu daugelio vartotojų"- "Centas" turi keliolika tūkstančių vartotojų, čia yra keliolikos žmonių neigiami atsiliepimai. Tai išeina dešimtosios procento dalys. Tuo tarpu bet kurioje visuomenėje yra keli procentai neadekvačių žmonių, kurie visada kuo nors, arba viskuo nepatenkinti. Kitą vertus, jeigu žmogui viskas gerai, jis nepuola apie tai visur rašyti. Nors, ką aš matau facebooke?! "3.849 žmonių mėgsta Buhalterinės apskaitos programa CENTAS." Ups...
Bet kokiu atveju labai dėkojam už Jūsų taip emocingai išsakytą nuomonę. Gal tik nevertėtų prisiimti "tautos balso" vaidmens, ir kalbėti už daugumą. Ačiū.

Taip pat rekomenduojame

Seohelis
"SEO ir Google AdWords paslaugos"

Adresas: Laisvės al. 59, LT-44305 Kaunas.
Veiklos sritys: interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; reklamos paslaugos; seo paslaugos.
Sertifikuota Google partnerė Lietuvoje UAB “SEOHelis” turi vieną tikslą – užtikrinti profesionalių internetinės reklamos paslaugų teikimą savo klientams Lietuvoje ir už jos ribų (pvz. Baltijos ir Skandinavijos šalyse, Lenkijoje, Jungtinėje Karalystėje, JAV ir kitose). Aukšti įmonės standartai lemia, kad ypatingas...
Sales partners
TEXUS | Interneto svetainių kūrimas

Adresas: Užupio g. 30, LT-01203 Vilnius.
Veiklos sritys: grafika, dizainas; interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; reklamos paslaugos; seo paslaugos.
Šiuolaikiškų interneto svetainių kūrimas Dirbame nuo 2007m., turime ~1000 klientų. Interneto svetaines kuriame pagal šiuolaikinių svetainių standartus, orientuojamės, kad jos būtų patogios, tinkamai reprezentuotų Jūsų įmonę, būtų tvarkingai suprogramuotos. Labai svarbu ne tik pati interneto svetainė, bet ir jos...
DNV GL Lietuva
DNV GL - Business Assurance Lietuva

Adresas: K. Donelaičio g. 62-501, LT-44248 Kaunas.
Veiklos sritys: dujos, dujų įranga; energetika; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos; kuras, naftos produktai, degalinės; laivų remontas, statyba; maisto gamyba; maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; mokymo kursai; pramonės įrengimai; sertifikavimo paslaugos; tyrimai, ekspertizės.
Business Assurance - tai pasaulyje pirmaujanti sertifikavimo įstaiga. Mes bendradarbiaujame su bendrovėmis, siekdami užtikrinti jų organizacijos, produktų, darbuotojų, įrenginių ir tiekimo grandinių veiksmingumą, pasitelkiant sertifikavimo, vertinimo ir mokymų paslaugas. Priklausydami DNV GL Group, 2 000 Business...
Imas ir Ko
iMAS

Adresas: Jasinskio g. 14A-2, LT-01112 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuterių programinės įrangos kūrimas.
Internetinių projektų kūrimas. Mobiliųjų aplikacijų kūrimas. Internetinių svetainių kūrimas. CRM programavimas. Verslo valdymo sistemų programavimas Konsultacinės paslaugos. SMS siuntimo paslaugos. Viber žinučių siuntimo paslaugos. www.imas.lt www.mobilusmarketingas.lt
Starflix Vilnius
Getspace

Adresas: Jogailos g. 11-4a, LT-01116 Vilnius.
Veiklos sritys: grafika, dizainas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; reklamos paslaugos; seo paslaugos.
Apie getspace Nematantys ribų. Mes žvelgiame toliau nei kiti. Ir tam įrodyti mums nereikėjo išrasti raketos – užteko sukurti Getspace – platformą, kuri akimirksniu pakeičia vartotojo patirtį. Į pažangesnę, patogesnę, priimtinesnę. Kaip? Leidžiant derinti skirtingas paslaugas ir gauti būtent tai, ko jau seniai...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Apie agentūrą “Kelionių laikas”
Apie agentūrą “Kelionių laikas” 10-18 16:20
"Kelionių laikas" įkurtas 2002 metais, šiandien yra viena ilgiausiai savo veiklą vykdančių kelionių organizatorių įmonių, kelerių metų "Gazelės" apdovanojimų laimėtoja bei "Nacionalinės...
JK parlamentas atmetė dar vieną B. Johnsono "Brexit" planą
JK parlamentas atmetė dar vieną B. Johnsono "Brexit" planą 10-22 22:11
Jungtinės Karalystės parlamentas atmetė Boriso Johnsono planą per tris dienas pritarti su ES suderėtam "Brexit" susitarimui, kuris leistų britams išstoti iš Bendrijos spalio 31 d. ir išvengti...
Kibernetinis saugumas ant bangos: amerikiečiai už "Sophos" siūlo 4 mlrd. USD
Kibernetinis saugumas ant bangos: amerikiečiai už "Sophos" siūlo 4 mlrd. USD 10-22 19:42
JAV privataus kapitalo kompanija "Thoma Bravo" nori įsigyti Jungtinės Karalystės (JK) kibernetinio saugumo bendrovę "Sophos", ir už ją siūlo 3,9 mlrd. USD (7,4 USD už akciją).
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate Prezidento pasiūlytiems mokesčių pakeitimams?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

ConocoPhillips 55,96 +3,73%
Citigroup 71,81 +2,97%
NVIDIA 196,01 +2,90%
Twitter 40,09 +2,82%
Hasbro 120,16 -1,48%
General Electric 8,79 -1,90%
Ford 9,03 -2,80%
Boeing 331,06 -3,76%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 65,75 +0,31%
Nafta 53,78 -0,28%
Kava 2,84 +2,16%
Auksas 1510,58 +0,68%
Dujos (JAV) 2,58 +16,22%
Ryžiai 427,00 -0,70%
Vištiena 1,85 -2,63%
Cukrus 0,57 0,00%