VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Europos autobusų linijos, RAB NORMA-A filialas, ECOLINES

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Europos autobusų linijos, RAB "NORMA-A" filialas, ECOLINES

Atsiliepimai apie Europos autobusų linijos, RAB "NORMA-A" filialas, ECOLINES

Solemlux NUOLAIDOS NET IKI 80%
Parašyk savo nuomonę apie Europos autobusų linijos, RAB "NORMA-A" filialas, ECOLINES
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Spalio 6d sūnus vyko į Magdeburgą. Laukiant stotyje pamatėme jog atvažiuoja ECOLINE autobusas, bet kitas reisas, į Prahą. Laukiame savojo. Bet kažkas viduje sakė, jog reikia nueit pasiklausti. Ir palydovė rusų k. pasakė, kad taip jau atsitiko, kad jūsų autobusas bus Mariampolėje. Dabar važiuosite su mumis. Tai gerai, kad paklausėme, būtų pasilikęs kaip sakoma gale ratų. Į telefiną gavo sms žinutę
su reiso nr ir Maršrutu. Nebuvo parašyta info, kad yra pakitimų. Mariampolėje persinešė bagažą ir tęsė kelionę. Turbūt šios kompanijos sistemingai vykdoma tokia praktika, aplenkti miestą taupant kurą. Kam siųsti du vieną po kito autobusus, jei Lietuvoje jie kartojasi? Kita mintis neateina. Gerai, kad ne iki kokios Varšuvos teko važiuot, nes pasodino antrame aukšte, pirmoje eilėje virš vairuotojo, kur kojoms vietos mažai. O vyrukas 1.92m. ūgio.
Bet labiausiai nuvylė personalas. Palydovės angliškai nekalba, tik rusiškai. O sūnus rusiškai nesupranta. Bendravo grubiai, paprašius kelis kartus arbatos, jos per visą kelionę taip ir nesulaukė. Vairuotojų paklausus, vėl pykčio pliupsnis. Tikrai sakė daugiau nevažiuos su šita kompanija.
Negi vadovai neskaito atsiliepimų? Gerbkit keleivius, negi jums nesvarbus geras firmos prestižas?
Atsakyti
Važiavau reisu 8480 iš Kauno į Prahą. Kauno stotyje laukiau autobuso prie 19 platformos, kur ir buvo nurodyta, jog atvažiuos mano autobusas. Mačiau ir kitą, stovintį už kelių platformų, nuejau pasižiūrėti - gal netyčia mano, bet pamačiau kad ir numeris kitas autobuso ir maršrutas ne tas, bet po kurio laiko stiuardesė išlipo iš to autobuso ir pradėjo kažką lenkiškai šūkauti priėjus arčiau prie grupelės žmonių, kurie kaip ir aš laukė autobuso į Prahą. Visa laimė, kad tarp tos visos lenkų kalbos išgirdau žodį ''PRAHA''... pasiklausiau lietuviškai, ar čia į Prahą dabar? Pasakė kad taip, reiks persėsti Varšuvoje. Gerai.. pasodino, važiuojam.. Vairuotojų leksika ne pati gražiausia sklido per autobusą. Vienoj stotelėj moteriškėj neleido lipti į autobusą nes itarė, tik itarė kad ji išgėrusi, jos daiktus labai nepagariai paspyrė ne kartą toliau nuo autobuso ant šlapios žemės. Vairavimas.. nežinau, lėkė kaip akis išdegę lietuj lyjant, sutemus, lenkė vieną mašiną po kitos, o stabdydabo taip greit kad telefonas iš autobuso galo atsidūrė prieky ne kartą. Stiuardesė buvo pakankamai maloni, matosi kad pavargusi, tai galimėdavo suprasti už tai jog kažką pamiršta. Augustave persodino į kitą vietą kažkodėl. Balstogėj dar į kitą ir pradėjau galvot kad suklydau pirkęs bilietą pirmą kartą su šita firma, bet Varšuvoj, kai persėdau į 8480 reisą, į tą kuris ir turėjo mane paimti iš Kauno, nuomonę pakeičiau. Stiuardsė buvo labai maloni, mandagi ir paslaugi. Jokių nesklandumų nebuvo nei vykstant pirmyn nuo Varšuvos nei atgal iš Prahos į Kauną. Vairuotojai malonūs, vairavo tvarkingai, garsiai nesikeikė per visą autobusą. Dėl visų kitų niuansų, kaip kad kvapai iš tualeto ar nepatogių sėdynių tai nežinau, nėra ko skūstis, kai už tokią kainą gali pigiai pakeliaut! Bent jau šitam reise, stiuardesė beveik po kiekvieno apsilankymo tualete bėgdavo į jį šalinti blogo kvapo kuo greičiau, net pasiūlė persėsti kitur, nes yra laisvų vietų, nes sedėjome netoli tualeto pirmam aukšte. Sėdynės tikrai patogios, elektros lizdai veikia, filmų planšetėse daug, muzikos daug, šilta, gera, tik važiuok ir neburbėk! Jei būtu buvusi kelionė pirmyn ir atgal su tuo reisu, kuris paimė iš Kauno tai nežinau, ar ryžčiausi planuoti antrą kelionę, bet po 8480 reiso jau judu link kelionės dar kartą!
Atsakyti
Daug kartų važiavau iš Kauno į Varšuvos oro uostą. Viskas tiko ir patiko, tiek vairuotojai, tiek Ecoline autobusų patogumai. Važiavau ir rugpjūčio pabaigoje.Tiesioginio maršruto neliko, teko išlipti stotelėje Centralnaja, laukėm taxi, kurio paslaugos buvo nupirktos už 10eur. (kaip siūlo parduodant bilietą). Po 10min laukimo malonūs autobuso vairuotojai nuvežė mus 3asmenis į oro uostą, nes taxi nepasirodė.Gryžtant sėdom į eilinį oro uosto taxi, kad laiku pasiektume išvažiuojantį autobusą į Kauną. Išvada: sumokėta 20eur. Euroline firmai ir papildomai samdytas taxi iš oro uosto 20eur.
Atsakyti
Aidas 2019-08-07 13:27:15
Turiu pastabą dėl reiso nr 8466 stiuardesės aptarnavimo kokybės. 28.07.2019 15.15 valanda turėjau važiuoti maršrutu Vilnius-Varšuva. Atvykau į Vilniaus autobusų stotį 30 minučių prieš numatytą kelionę. Laukdamas perone autobuso pastebėjau, kaip atvažiavo Ecolines autobusas i numatytą aikštelę su maršruto lentele ant lango, nurodancia, kad autobusas važiuoja maršrutu BERLYNAS-RYGA. Kadangi mano kelione priešinga kryptimi aš prie šio autobuso nesiartinau, kad netrukdyti kekeiviams, kurių buvo nemažai, manydamas, kad mano autobusas vėluoja. Žinutės su autobuso duomenimis nebuvau gaves. Vėliau 15:21 gavau SMS žinute, kad autobusas nr 698MRD lauks 20 platformoje15:28. žinutė buvo parašyta ne mano gimtąja kalba, todėl pamaniau, kad tai žinutė apie autobuso vėlavimą, nes autobuso su mano kryptimi maršruto lentele vis dar nebuvo. Tik po kurio laiko supratau, kad tai buvo būtent mano autobusas, kai nurodytu laiku neatvažiavo kitas, o šis jau išvažiavo.
Mėginau paskambinti telefonu is kurio gavau zinutę, bet niekas nekėlė ragelio (tel +37126655142) telefonui, kuris nurodyras biliete buvo atjungra skambučių priėmimo funkcija. Kai po kelių bandymų prisiskambinau ir paaiškinau, kad del klaidinančios maršruto lentelės nepriėjau prie autobuso gavai pasityčiojimą, kad va 50 keleivių tai nesuklaidino, o tave suklaidino… Kadangi keliavau į darbą paklausiau, ar galiu privažiuoti į Marijampolės autobusų stotį, kad tesciau kelionę. Gavau atsakyma, kad tai neymanoma, nes bilietas anuliuotas ir jokių sprendimų nėra. Kai paklausiau kodėl anuliuotas vėl, pašiepiančia intonacija, gavau tik klausima, , o jus pirkdami bilietą ką taisyklių neskaitot?..." Bendravimo tonas buvo grubus, pasišaipant iš mano padarytos klaidos, kad as nepriėjau ir nepaklausiau.
Apmastes kaip pasiekti reikiamą kelionės tikslą dar kartą paskambinau ir paklausiau ar galėčiau nusipirkti naują bilietą autobuse, kad pasiekti kelionės tikslą gavau atsakymą, kad taip galiu, bet negalėjo garantuoti, kad bilietų bus. Taigi pasirinkau kitą vežeją, nes dėl tokio bendravimo nebenorėjau važiuoti Jūsų įmonės transportu.
Tikiuosi, kad apie šią pastabą bus informuota stiuardesė ir ateityje išmoks bendrauti su keliaiviais stresinėse situacijose ir Jūs daugiau klijentu neprarasite. Aš, nors buvau patenkintas paslaugomis, po šio insidento vengsiu Ecolines ir rinksiuosi kitus vežejus.
Geros dienos. Beje atsakymo dar negavau ar jau pranešta stiuardesei. Negi tam reikia butinai visas 30 dienų tempti su atsakymu...?
O taip!Ecolines darbuotojai tiek vairuotuojai, tiek stiuardeses daro kaip jiems patogiau, o ne keleiviams.Neaiskus sustojimai 45 min kur net nera WC.Bet uztai yra parduotuves kur ecolines personalui ko gero reikia apsiprekinti.Kai vyksta sustojimai tam skirtose vietose su WC, tam buna skiriama dazniausiai 15 min.Vykstu i Vilniu, Marijampoleje persedimas.Dar 1 val 30 min iki Marijampoles paprasiau stiuardeses kavos, i tai man buvo atsakyta, kad bufetas jau neveikia.Zodziu kelione reisu 8474, ir vel labai nemaloni.
Atsakyti
Turiu pastabą dėl reiso nr 8466 stiuardesės aptarnavimo kokybės. 28.07.2019 15.15 valanda turėjau važiuoti maršrutu Vilnius-Varšuva. Atvykau į Vilniaus autobusų stotį 30 minučių prieš numatytą kelionę. Laukdamas perone autobuso pastebėjau, kaip atvažiavo Ecolines autobusas i numatytą aikštelę su maršruto lentele ant lango, nurodancia, kad autobusas važiuoja maršrutu BERLYNAS-RYGA. Kadangi mano kelione priešinga kryptimi aš prie šio autobuso nesiartinau, kad netrukdyti kekeiviams, kurių buvo nemažai, manydamas, kad mano autobusas vėluoja. Žinutės su autobuso duomenimis nebuvau gaves. Vėliau 15:21 gavau SMS žinute, kad autobusas nr 698MRD lauks 20 platformoje15:28. žinutė buvo parašyta ne mano gimtąja kalba, todėl pamaniau, kad tai žinutė apie autobuso vėlavimą, nes autobuso su mano kryptimi maršruto lentele vis dar nebuvo. Tik po kurio laiko supratau, kad tai buvo būtent mano autobusas, kai nurodytu laiku neatvažiavo kitas, o šis jau išvažiavo.
Mėginau paskambinti telefonu is kurio gavau zinutę, bet niekas nekėlė ragelio (tel +37126655142) telefonui, kuris nurodyras biliete buvo atjungra skambučių priėmimo funkcija. Kai po kelių bandymų prisiskambinau ir paaiškinau, kad del klaidinančios maršruto lentelės nepriėjau prie autobuso gavai pasityčiojimą, kad va 50 keleivių tai nesuklaidino, o tave suklaidino… Kadangi keliavau į darbą paklausiau, ar galiu privažiuoti į Marijampolės autobusų stotį, kad tesciau kelionę. Gavau atsakyma, kad tai neymanoma, nes bilietas anuliuotas ir jokių sprendimų nėra. Kai paklausiau kodėl anuliuotas vėl, pašiepiančia intonacija, gavau tik klausima, , o jus pirkdami bilietą ką taisyklių neskaitot?..." Bendravimo tonas buvo grubus, pasišaipant iš mano padarytos klaidos, kad as nepriėjau ir nepaklausiau.
Apmastes kaip pasiekti reikiamą kelionės tikslą dar kartą paskambinau ir paklausiau ar galėčiau nusipirkti naują bilietą autobuse, kad pasiekti kelionės tikslą gavau atsakymą, kad taip galiu, bet negalėjo garantuoti, kad bilietų bus. Taigi pasirinkau kitą vežeją, nes dėl tokio bendravimo nebenorėjau važiuoti Jūsų įmonės transportu.
Tikiuosi, kad apie šią pastabą bus informuota stiuardesė ir ateityje išmoks bendrauti su keliaiviais stresinėse situacijose ir Jūs daugiau klijentu neprarasite. Aš, nors buvau patenkintas paslaugomis, po šio insidento vengsiu Ecolines ir rinksiuosi kitus vežejus.
Geros dienos. Beje atsakymo dar negavau ar jau pranešta stiuardesei. Negi tam reikia butinai visas 30 dienų tempti su atsakymu...?
Atsakyti
Keleiviams nerekomenduotina transporto bendrovė.
Pirkau e-bilietus kelionei Augustaw-Kaunas (tarpinės stotelės maršrute Paris-Riga). Autobusas neužsuko į Augustaw. Operatorė, susisiekusi su vairuotoju patvirtino, kad tiesiog nevažiavo į Augustaw.
Pardavė bilietus, o paslaugos nesuteikė. Kai parašiau pretenziją pinigų grąžinimui už tnesuteiktą paslaugą, Ecolines Vilnius tiesiog pasakė, jog persiuntė SKUNDĄ (taip, čia skundas, o ne reikalavimas grąžinti pinigus, pasirodo) į Rygos ofisą. per 30d išnagrinės...
Fantastiškas požiūris į kientą bei jo pinigus.
Atsakyti
Košmaras o ne kelionė! Toks jausmas kad veža ne žmonės o vergus.... Vykstu šiandien maršrutu Vilnius - Kijevas. Ecolines visai nesirūpina savo keleiviais. Kelionė ilgą....jokių sustojimų kad trumpai pasivaikščioti. 7valandos iki Ukrainos sienos be sustojimo. Kavos ar kitų gėrimų nėra. Toletas smirda per atstumą. Visiems vienodai kaip jaučiasi keleiviai. Nėra net ką kalbėti apie elementarią higieną. Tai pirmas ir paskutinis kartas kai rinkausi šią nekokybišką kompaniją!!! NESiRINKITE ECOLINES !!!JEI NORITE KAD KELIONĖ NEBŪTŲ SUGADINTA!!!
Atsakyti
Nėra taip baisu, kaip čia rašoma :) Taip, nepalyginsi su Lux Express, bet kai bilietą pirkau su 80 proc., tai skųstis negaliu. Autobusai, aišku, ne patys naujausi, bet vietos pakankamai erdvios, planšetės veikė, filmų naujausių prirašyta - kelionė net su vaiku tikrai neprailgo. Palydovės pasitaikė tokios tarybinės, tačiau anglų kalba puikiai susikalba. Kava šlykšti, atgal važiuodama stoty kavos nusipirkau. Bilietas pilna kaina neatitinka kainos/kokybės santykio, bet su nuolaida galima drąsiai važiuot.
Atsakyti
Tikrai nerekomenduoju. Kiek teko vazineti, tai baisu - vairuotojai bjaurus, personalas nezino ka daro. VENKIT ZMONES SITU PIGIU IR NEKOKYBISKU PASLAUGU!!
Atsakyti
Diana 2019-03-29 16:18:26
Aciu, labai prasmingas atsiliepimas:DDD
Pilno komentaro kazkodel nepateike. Sudas o ne paslaugos.
Atsakyti
Aciu, labai prasmingas atsiliepimas:DDD
Atsakyti
Katastrofa, o ne paslaugos. Sumokėjau už bilietą internetu. Ju negavau. Kadangi buvo apmokėjimo laiškas, galvojau vairuotojas galbūt kažkaip man padėt gali, bet vietoj to apstaugė ir išvarė iš autobuso. Niekas neatsako į mano žinutes, skambint bandžiau, sakė internetu viską aiškintis. Vis dar neatsiuntė bilietų į paštą, o pinigai į balą, nes niekas neatsako...
Atsakyti
Sveiki turiu nusiskundima apie autobusa kuris is panevezevio turejo isvazuoti 13.20 bet velavo atvazevo 14.00 valanda ir pasake jog negali sustoti Seduvoja nes jis veluoja ir taip ir nesukynes aplink ratus.. 2019.01.12 ir kaip taip galim elgtis
Atsakyti
Sveiki keliavau is hamburgo į marijampele, autobusas velavo valanda laiko, ir nuejau pas stiuordese pasiklaust ka reikės daryt, o ji trenke ranka į stalą ir pradejo rėkt ant manes, nors kalbejau labai mandagiai ir maloniai, o ji tik rėkavo, nemanau, kad tokiem darbuotojam tokioje firmoje reikėtų dirbti... Jos vardas Liene Kadike
Atsakyti
Tragedija. Sedejome prie duru, visa kelia vejas tiesiog kose pro duris, sildymas ijungtas nebuvo. Teko sedeti su striuke, kas nelabai gelbejo.
Atsakyti
Ačiū stiuardesei Viktorijai už kokybišką darbą, puikią atmosferą, šiltą ir labai nuoširdų ir jaukų bendravimą.
Atsakyti
Nežinau, ar Jums priklauso Ecolines.net ar Jūs ten neturite jokio žodžio prieš įmonės generalinius vadovus ir bijote prieš juos pasakyti bet kokį žodelį, tačiau:
1. Ecolines.net yra baisiai nepatogi svetainė. Kiekvieną bilietą reikia daryti atskiru pirkimu ir atskiru banko apmokėjimu. Viename pirkime niekaip negalima dviejų bilietų įsidėti.
2. Amžinai akcijinius bilietus susigeneruoti ir surasti ir prisitaikyti nuolaidas taip sunku, kad ne vieną pirkimą reikia padaryti kol išmes akcijoje skelbtą kainą. Nors laisvų vietų tikrai yra ir akcijinių bilietų skaičius tikrai nėra pasibaigęs.
3. Su lojalumo vartotojais kažkas irgi negerai. Persiregistravau kelis kartus... Veikia, paskui jau neveikia, niekaip manęs neprilogina. Paspaudžiau atsisiųsti slaptažodį e-mailu, tai rašo tokio el. pašto nėra. Na bėdos pasibaigė tik tada kai susikūriau naują vartotoją. Sename likusių taškų ar kelionių istorijos jau negaliu pasiekti. Gal ir gerai, nes su Ecolines vis rečiau ir rečiau važiuoju.
4. Kelionių palydovės labai įkyrios su tais kavos siūlymais. Aš seniau rinkdavausi Ecolines nes norėdavau komfortiškos kelionės.... Bet paskutiniu metu man vis pasitaikydavo tos palydovės kurios siūlo ir siūlo... Tai gal kavutės... Tai gal ne kavutės.. Tai gal vandenuko.... Visa laimė, kad autobuse buvo kitų žmonių ir pasikuklinau išsakyti savo tikruosius norus.
5. Kainų kalendoriuje, prie pasirinkto maršruto dažnai rodo akcijinę kainą, bet per paiešką tų kainų surasti retai pavyksta.
6. Kainu kalendoriuose neduoda pereiti į dar sekantį (ateinantį, kitą) mėnesį.
7. Tvarkykit svetainę. Geriausiai sukurkite naują. Sėkmės darbuose.
Atsakyti
Važiavom su Ecoline 08.03 iš panevėžio į Bratislavą, o paskui ir atgal su tuo pačiu autobusu.Vėlavo beveik 2 val.Jokio paaiškinimo.Sustojimų buvo mažai.Ir i wc nevisada leido eiti.Tikrai nebevažiuočiau su Ecoline.
Atsakyti
Važiavau iš Marijampolės į Kijevą 06-15 ir gryžau 06-23 pirmą kartą. Autobusas buvo pustuščias, bet pasak virno furisto ukrainiečio, pats prasčiausias kuriuo važiavo...... Avarija, nes vaituotojas užsižioplines įvarė lenkui į golfą, pabraižė kapotą, laukėme policijos.... Reziume Kieve buvome vėluodami 2 su puse valandos. O atgal gtyžtant vietoj suplanuotų 24 valandų, 27 valandos. Autobusas pilnas, tas pats kuriuo važiavau iš Lietuvos į Ukrainą, tas pats ekipažas. Autobuso sėdynės skirtos važiavimui nuo kaimo iki kaimo, o ne tolimams vežimams, kondicionavimo sistema blogai veikia, paryčiais įjungė pečiuką, tai priminė man vaikystės tarybinius laikus kai bloga darydavosi. Patogumas autobuso ir pats važiavimo komfortas ir pojūčiai prastesni negu skerdant lėktuvu ekonominės klasės. Kava užplikoma, maistas taip pat tiesiog šiukšlių maišams. Jei norite "malonių" kelionės įspūdžių, tai važiuokite šituo autobusu. Išbrauktos dvi dienos iš mano gyvenimo. Kitą kart geriau dviračiu važiuoti bus greičiau ir maloniau.
Atsakyti
Niekada gyvenime nesirinkčiau šios kompanijos.
Siaubingas aptarnavimas, prastos kokybės atubusas, važiavau į Varšuvą, pakeliui sugedo autobusas, pakaitinio autobuso reikėjo laukti daugiau nei 5 valandas. Apie internetą kelionėje galit net nesvajoti....
Atsakyti
Niekada gyvenime nesirinkčiau šios kompanijos.

Trumpai apie istoriją:
Rinkomės kelionę autobusu su mažu vaiku, todėl svarbu buvo komfortas ir autobuso parko paslaugų aprašymas. Keliavome į Odesą, kelionės trukmė apie 22 valandas.
Pardavėjas teigia, kad jų autobusuose yra įrengti planšetiniai kompiuteriai, vaikams miego metu išduodami pledai, kelionės metu aptarnauja stiuardesės, galima nusipirkti gėrimų ir užkandžių.

Pirmasis autobusas neturėjo absoliučiai nieko kas išvardintą, tik wi-fi, kuris buvo labai prastas. Likę autobusai turėjo planšetinius (veikė ne visuose), labai prastą wi-fi ryšį ir nemokamos kavos aparatus, kurie veikė ne visur. Jokių pledų, jokių užkandžių, gėrimų ir šilto maisto, kurį galima būtų nusipirkti.

Kaip ir minėjau, mes keliavome su mažu vaiku, todėl šią kompaniją pasirinkome tik dėl paslaugų aprašymo, kurio negavome.
Atsakyti
Pirmąkart važiavau su Ecolines. Ir paskutinį- greičiausiai, paskutinį tikrąja to žodžio prasme. Nes nebesitikiu gyva pasiekti namus. Maršrutas Lvovas-Ryga (išvyko gegužės 3 d. Iš Lvovo.) Du latviai vairuotojai, panašu, kad jau perkopę 60. Bet vieno iš jų protas, matyt, sustojo ant 15. Pradžioj vairavo nuo Lvovo iki pasienio, dabar Lenkijos antrą pusę maršruto lekia... Visi žino, kokie Lenkijos keliai ir kiek juose eismo, o čia autobusas su 50 keleivių visą kelią lenkia visus iš eilės - furas, taksistus, kitus autobusus ir lengvąsias, nepaisydamas iš priekio lekiančio transporto... Vairuoju virš 20 metų, bet šitokio chuliganiško važiavimo dar neteko susidurti. Važiuotų vienas, vienas ir užsimuštų, bet čia 50 "įkaitų" gabenasi... Jau ko verta buvo avarinė situacija su taksistu netoli už Augustavo! ŠĮ ŽMOGŲ REIKIA SKUBIAI IŠGRŪSTI Į PENSIJĄ, KOL KO NORS NENUŽUDĖ!!! Beje, tas pats ekipažas vežė ir iš Vilniaus į Lvovą balandžio 28-29 d. Lygiai ta pati situacija buvo: vos tik vairą perima šitas "šumacheris", keleiviams piestu stojasi plaukai. Firmai vertėtų įtaisyti autobusuose vaizdo registratorius, pamatytų vaizdų, kokių gyvenime nematė.
Atsakyti
Pirmas ir paskutinis kartas kai važiavau su šia kompanija. Maršrutas Ryga - Vilnius. Autobuso vairuotojas neatsakingai lenkė fūras via baltica kelyje, buvo momentu kai važiavome tarp fūrų, kai vairuotojas lenkė priekyje esančias ir nespėjo grįžti į savo juostą kai iš priekio atlėkė kitos fūros, siaubinga patirtis, galvojau žūsime. Atkreipkite dėmesį kokie vairuotojai pas jus, ar galima tokiems vežti žmonės? niekada daugiau nepatikėsiu savo gyvybės tokiems neatsakingėms žmonėms ir nesirinksiu ecolines, kad ir kokie pigūs bilietai be būtų, gyvybė yra neįkainojama.
Atsakyti
Važiavau pirmą kartą su šia firma ir, turbūt, paskutinį. Paskaičius atsiliepimus supratau, kad niekas čia nesikeičia. Išvykimo dieną gavau sms, kad vėluos 80 minučių. Vėlavo dvi valandas, sušalom nelaukdami. Paklausus palydovės, ši burbtelėjo, kad buvo kamščiai. Vieta buvo užimta, persodino kitur, kavą atnešė paprastą su tirščiais- 1, 5 EUR. paprašė. Wi-Fi tikra tragedija, galima sakyti - nėra. Žodžiu, nekas... Galėtų imti pavyzdį iš Lux express, tiek dėl aptarnavimo kultūros, tiek dėl kokybės.
Atsakyti
Pries savaite vaziavau is Rigos i Sankt-Peterburga, taip vadinamu Tarptautiniu Autobusu Ecoline, pirma ir paskutini karta.Paliko mane viduri nakties Rusijoje, teko vaziuot vietiniu marsrutiniu transportu.Apie kokia kokybe palaugu galima kalbet, jej ten dirba tokie konduktoriai kaip Siomuskina..
Aisku taip pigiasias variantas zmonem keliauti ir sitie visi skundai ir atsiliepimai Ecolainui neidomus.Biauru!
Atsakyti
Vazineju sia firma jau 7 metai, viskas butu kaip ir nieko, bet vairuotojai visiskai prarade zmogiskuma, o ka jau kalbeti apie elementaru mandaguma.Visai nesiskaito su keleviais, pritariu visiems rasiusiems apie keiksmus, riksmus ir visiska nepagarba zmonems.Jei taip ir toliau tesis teks ieskoti kitu budu keliauti.
Atsakyti
Maršrutas Kaunas-Varšuva sėkmingas, nepaisant vėlavimo. Tačiau kelionė atgal tapo tikra tragedija, ją sugadino keli jaunuoliai visą naktį kėlę chaosą, alkocholio vartojimas, keiksmažodžiai, asmeninės erdvės negerbimas, o svarbiausia personalo nemokėjimas susitvarkyti su situacija, paskatino dar neramesnio vakaro eigą. Tokius keleivius pageidautina išmesti, o ne kurstyti jų savimeilę.
Atsakyti
2016-07-27 Vaziavom su drage ir vaikų is Varsuvos I Vilniu, autobusas vietoj isvaziot 6.15 isvaziavo 6.50, pakeliui mus sustabde Policija, stovejom dar apie 30 minuciu.Balystoko stoties isejom I tualeta, ir autobusas isvaziavo be musu, tesiog mus paliko.Begdami jam is paskos jisai netgi ne sustojo.Mus pamate kitas tos firmos autobusas ir atvaziavo.Panele stiuardese paskambino stiuardesei musu autobuso ir paprase grizt musu, i ka jisai pasake kad negris ir paims mus tiktai Marijampolyje.Mes likom be daiktu, vaziavom be dokumentu nes viskas liko tame autobuso.Neturedami nieko vaziamom iki Suwalku su kitu autobusu.Ir vietoj atsiprasimo gavom tiktai stiuardeses pasipiktinima.Cia buvo mums didelis stresas likt avetimoj saly be nieko.
Atsakyti
Liepos 23d. Marsrutas vilnius -riga. JD-5720. Isvykimo laikas 7:30val., atvaziavo 8:00val.
Nevelavime problema, o tai kad niekas nesuteike informacijos del velavimo. Paskambinti nera kam, nes exolines sestadieniais pradeda dirbti nuo 9val. Vilniaus stotis nieko nezino.
Tragiska/apgailetina situacija.
Atsakyti
Sveiki,
Keliavau Ecolines autobusu is Kauno i Rezekne.Atvykome tiksliai pagal grafika, buvo sustojimu kada galima iseiti pajudeti, autobuse buvo kondicionierius, wi-fi ir multimedinis ekranas, vairuotojai ir aptarnaujantis personalas- malonus.Jusu firma keliauvau pirma syki ir esu labai patenkinta:)
Atsakyti
Su drauge vaziavome maršrutu Vilnius- Varšuva, autobusas šiek tiek vėlavo, bet tai ne didžiausia problema. Atvažiavus autobusui pasitiko stiuardesė Diana, kuri net pasisveikint nesugebėjo, o vietoj to, grubiu tonu paklausė ar aš neišgėręs, nors alkoholio nevartoju visiškai. Pasijutau tikrai nemaloniai, ir prieš drauge ir kitus žmones. Negana to ji savo nuožiura persodino į kitas vietas, kur nebuvo monitoriaus, nors kai pirkau bilietus buvo žadėta. Į elementarius klausimus stiuardesė konkrečiai net negalėjo atsakyt, kažką panosėj piktai sumurmedavo ir tiek, pasijutau net kaltas dėl to jog važiuoju šiuo autobusu. Panašiai bendravo ir su kitais keleiviais kiek mačiau. Galu galė stiuardesė nuėjo miegot. Likau labai nemaloniai nustebintas aptarnavimo kokybę. Jūsų kompanijos autobusais važiavau pirma ir paskutinį karta, už tai galit padėkot Dianai. Darbuotojas yra įmonės veidas, tad kita kart rinkitės kulturingesnius darbuotojus jei norit, kad jusu įmonė atrodytu reprezentatyviai
Atsakyti
Su seserimi važiavome į Berlyną ir atgal su akcijiniais bilietais (kovo 10-12). Viskas puiku - stiuardesės tiek pirmyn, tiek atgal labai malonios, visada pasiteirauja, ar nieko netrūksta, pasiūlo pledų, kalba keliomis kalbomis, Nepatiko tik tai, jog kovo 13 d. Marijampolėje vietoj žadėtų 15 min. sustojimo stovėjome gal 45 min. Tiesa - nemokami gėrimai, kaip surantu, galioja tik comfort+ autobusuose (važiuojant į Taliną gėrimai buvo nemokami (stovėjo jų aparatas), o kelionėje iš Berlyno arbatą atnešė stiuardesė, kuri kainavo 70 centų).
Atsakyti
Važiavau Vilnius-Varšuva-Vilnius, stiuardesės tiek kelyje pirmyn, tiek atgal buvo malonios, visiems siūlė karštus gėrimus bei apklotus, kalbėjo keliomis kalbomis, vairuotojas nei keikėsi, nei mėtė kokius nors daiktus, autobuso sėdynės buvo patogios, rozetė, bent po mūsų sėdyne, buvo ir veikė. Esu labai patenkintas, tikiusi, jog kita kelionė nenuvils!
Atsakyti
ruošiausi vėl vykti I OLANDIJA bet kai prisimini 2012 m rugsėjo mėn kelione ten ir atgal, galvoji apie kita varianta tik ne ECOLINES, pirmyn lyg nepastebi trūkumus aptarnavimo, bet kai sulygini su OLANDU aptarnavinu transporte skirasi kaip žeme ir dangus, , ir pataikyk taip atgal vykti, su ta pačia pamaina ir stiuardese, neduok buvo aptarnavimas lyg keleivis patektu i CCCP laikus..jokio nepagarba buvo keleivui stiuardeses pusės, viskas būvo draudžiama keleivui, visa kelia, viena rozete visam autobuse ir tai virtuveles reikmes, stiurdeses, nes buvo tef, sedo, + kamera irgi nusedo o norejos pafilmuoti kelione, buvo griežtas NE ir mano kamera nukeliavo i šiukšliu dėže be jokio gailesčio jos rankomis..tada supratau kad grižo CCCP laikas šiame ECOLINES vežėjus.kreipaus skundu i vadovybe, email taip ir nesulaukiau atsako...vėliau vėl kreipiaus jau kitu klausiu del DND banko aptarnavimo internetu..ir ka jau keli metai ta pati dainele vyksta derybos..ka taip sunku susitarti, teko savo reikalais buti pačiam banke tvarkyti, paklausiau del problemos sake jokiu kliučiu nera iš ju puses..tik ju noras reikalingas, tvarkoma greitai tai, , tai ka galvoja vadovas ECOLINES?galvojama kodel tiek laiko praėjo nutare parašyti? tam matau liko senos bėdos šioje imonei, ir seni autobusai bei aptarnavimas CCCP laiku, kur keleivis ir aptarnavimas paskutinei vietoj..
Atsakyti
Isgirdus, kad kazkas iseina is tualeto, o tai buvo vairuotojas, pabandziau ir as nueiti, bet durys buvo uzrakintos. Dar karta patraukus duris isitikinti, kad tikrai uzrakinta, vairuotojas pradejo rekti ant manes rusiskai. Pasakiau, kad deja rusiskai nesuprantu ir kodel yra rekiama ant manes, jis vistiek tese savo monologa kita kalba, nors zodi "nesuprantu" pakartojo pasityciodamas. Atsisedau i savo vieta nesupratusi. Keliauju Vilnius- Berlynas, 2015.09.17-18, autobuso numeris GTF-170.
Atsakyti
Klientų aptarnavimas šioje įmonėje nieko nevertas. Važiavau 8772 maršrutu Bratislava - Kaunas rugpjūčio 30 d. Vairuotojas Oleg sau leidžia rėkti ant klientų, mėtyti jų daiktus, nepagarbiai komentuoti, švaistyti bilietus po kojomis ir netgi keleivius vadina 'idiotais' bei keikiasi.
Esu pasibaisėjusi, kaip tokiems 'žmonėms' iš viso leidžiama bendrauti su klientais. Jeigu nepatinka, tegu geriau sėdi autobuse prie vairo ir iš viso niekam nesirodo. Aš pinigus moku už kelionę, o ne tam kad mane įžeidinėtų rusų kalba.
Negana to kad šis maršrutas kaskart vėluoja po 2 valandas, jis perpildytas, o oro kondicionierius neveikia, tai viduje visą dieną virš 30 laipsnių.
Venkite naudotis šios įmonės paslaugomis, nes tas pačias bulves turbūt geresnėse salygose pervežinėja.
Atsakyti
ECOLINES maršrutu tenka važiuoti kasmet.
2015-08-05 Marijampolė - Praha. Estiškas autobusas (valt.Nr. 723 MJX). Stiuardese ALINA. Sėdėjome netoli stiuardeses, todėl teko pastebėti kaip kruopščiai, nuosekliai, tvarkingai ir mandagiai dirba ši mergina. Autobusas pastebimai naujas, patogios- ergonomiškos sėdinės, puiki kondicionavimo sistema. (keliones metu laike buvo vakare +30, naktį +27, autobuse buvo vėsu). SUPER.
*
2015-08-16 Praha - Marijampolė. Latviškas autobusas (valst.Nr. KB 3593). Pirmiausia susiduriame su netinkamų vietų išsidėstymų: kadangi važiavome su vaikais, kruopščiai rinkomės sėdimų vietų išsidėstymą. Turėdami ECOLINES važiavimo patirti vietas išsirinkome, taip kad visi 4 būtume kartu vienoje vietoje. š***s - šiame autobuse mūsų vietos buvo skirtingose pusėse, vienos 1 aukšte nešinyje priekyje, kitos 1a. kairėje prie WC t.y. gale!!! Vėliau susiduriame su stiuardese latve mergaite XXXXXX, ji malonumu nepasižymėjo, buvo pavargusi ir irzli dar kelionei neprasidėjus. Į klausimą ar iš tualeto visą kelią smirdęs, gavome atsakymą, kad čia visai nesmirda, būna ir blogiau... . Į prašymą man su vaiku gauti 2 pledukus, gavau atsakymą, kad pleduku tik 35 vnt. (keleiviu virs 70), jie bus dalinami tik vaikams ir moterims. Aš - moteris su vaiku gavome tik viena . Pats autobusas senas, sėdimos vietos siauros, nepatogios, iš tualeto smirdėjo visa kelia, autobuse labai silpna kondicionavimo sistema. Vieta prie tualeto Nr. 61 (prie lango) iš galo esančios patalpos (WC) visa kelia pute KARSTAS oras. Šiame autobuse vietos pirmame aukšte prasideda nuo 59, vietoje įprastų nuo 57. SIAUBAS VIENU ŽODŽIU.
Atsakyti
07.08.2015 autobuso numeris HR 8179 Marijampole-Berlynas sviesiaplauke stiuardese, be atpazinimo zenklu, tik is jos informacijos suzinojau, kad vardu Inga, taip vikriai ruose kava ir kartu vale tualeta, kad autobusuose, jos gerti daugiau nenoresiu (ir kitiems nepatarsiu). Apie jos aptarnavimo kultura nerasysiu.Beje, tiesos ir sios, nelabai vykusios firmos labui, pazymesiu ir kita reisa.Tai 18.08.15 reisas Berlynas-Marijampole (berods reiso Nr 735 MJX, nors tiksliai neatsimenu).Cia aptarnaujanti stiuardese Alina, savo mandagumu, demesiu visiems, tiesiog nustebino, net pagalvojau, kad per klaida papuoliau ne pas Ecolines.Jei visos tokios butu, manau, kad firma dirbtu, daug sekmingiau, o siaip, anksciau ar veliau, jai teks susitaikinti su uzsitarnautoms pasekmems, vos tik atsiras stipresni konkurentai.
Atsakyti
My and my friend had the best trip form Warszawa to Vilnius. The temperature in the bus was great, free drinks, polite staff, driver was extremely careful with our bags, the toilet was no stinky at all it actually was clean and had a pleasant odor (that was a first). There were Ipads with games, music and films. We had an 8 h. trip but it felt as if we were having a 4 h ride. Comfortable seats and lots of space for legs. There were a couple of stops (2 or 3 i don't recall the exact amount of stops now) to have a cigarette and to stretch our legs after some hours of sitting.
Atsakyti
2015.07.26 22:00 vykau maršrutu Warszawa 01 (Zachodnia) - Vilnius.
Suprantu, kad autobusai kartais vėluoja ir tenka vytis grafiką ir daryti mažiau sustojimų bet šie dalykai piktina žiauriai:

1) vairuotojai sustoja 5-ioms minutėms vidurį autostrados, kad išeitų parūkyt, o keleivių neišleidžia. Ir jiems nerūpi nei kad kelionė jau tęsiasi 4h nei kad vidurį autostrados sustot negalima nei kad ten tūliko nėra.

2) sekantis sustojimas buvo degalinėje. Keleivių taip pat neišleido.

3) autobusas buvo pilnas (būna, pasitaiko), bet vairuotojo daiktai užima 2 keleivių vietas ir trukdo normaliai atsisėsti (2x2 sėdynės viena priešais kitą su staliuku tarpe), nors pats vairuotojas tenai nesėdi. Vairuotojas nepatraukė savo daiktų netgi paprašytas (lagaminu, kuris trukdė labiausiai jis taip ir nesinaudojo - kodėl nepadėjo jo į bagažą tarp keleivių lagaminų?)
Atsakyti
Šiandien 2015.07.14 dieną išleidau dukrytę (11m) pirmą kartą vieną į Praha pas giminaičius.Buvo jauduliuko (daugiau man), autobusas Vilnius-Marijampolėje persedimas-Praha.Na iki Marijampolės vežė estai
Marijampolėje persėdo į kitą autobusą, pasikeitė ir palydovė.Žinau tik vardą EDITA ir noriu labai padėkoti, kad savo darbą atlieka daugiau nei gerai ir yra maloni žmogiškąja prasme, Skambinausi su dukrele, sako, kad teta palydovė Edita vis kartas nuo karto prieina ir pasiteirauja, ar viskas gerai, ar nieko netrūksta.Gal tai ir įeina į jos pareigas, bet man tai yra labai daug.Ačiū tau Edita ir kuo geriausios kloties. Vakar apturėjome priešingą atvejį su kitu vežėju (Lux exspress) prieš perkant bilietą į tą pačią Prahą susiskambinau su kąsomis, pasiteiravau, ar nekils kėblumų, kad 11m.vaikas keliaus vienas, mane patikino, kad nekils-viskas gerai, nupirkau bilietą 07.13 d.vakar dienai, tas autobusas Simple pasirodė geriau, nes be persėdimų.Tačiau...atvykstam, pasidedam lagaminą, einam pas vairuotoją registruotis, o jis...mano praktikoje toks pirmas atvejis, turiu susikambinti turbūt su savo ofisu (EST), ten jam pasako, kad vaikas vienas vykti negali, reikia notaro patvirtinimo, tėvų abiejų sutikimo.Atsisuku į dukrą (jau kelios dienos gyveno būsima kelione) ir matau, kaip ašaros kaip pupos rieda upeliu.Tad tikrai Ačiū Ecolines, kad Jūs kitokie, ne tik, kad vežate bet dar ir pasirūpinate, bei padedate išsipildyti vaikiškoms svajonėms.Galiu miegoti ramiau, žinau, kad vaikas saugus (turiu juk abiejų vairuotojų telefono Nr), bilieto kopijoje :-) Gero kelio!
Atsakyti
KD 2014-11-04 23:17:37
Siulyciau arba vaistu nuo jautrumo arba sestis autobuso viduryje :P
klausyk imones vadove ko cia verki ar imone bankrutavo kad su busais vazineji tiesio manau esi paprastas kaimietukas tad uzciaup savo isivaizduojamo savininko gerkle
Atsakyti
As esu Argentinos piliete, turiu vykti i Varsuvoje esancia Argentinos ambasada.S.m birzelio 25d.kreipiausi i Marijampoles esancia Ecoline.Kasoje buvo moteris ir vyras.Ar is Varsuvos yra daugiau sugriztanciu autobusu.As is Marijampoles isvykstu 23.45, Varsuvoje bunu apie 5.00val., dokumentu tvarkymas uztruka apie3.00val.ir veliau laisva.todel norejau suzinoti ar yra kiti autobusai kurie griztai i Marijampole anksciau.Paklausiau moters, bet ji lyg mano klausimo nesuprato, o veliau pakeltu tonu atsake atsake, kad is Varsuvos isvyksta 8.00 ryte, jeigu Ambasada atidaro 9.00.Man atrodo juokingas pasakymas ir vis pakeltu tonu.Esantis vyriskis dar bande ieskoti i Kauna grizimu, bet nemandagioji ji perreke.Geriausiai man iseinant pasake, kad nusipirkciau masina.
As noreciau paklausti ar tokie zmones gali dirbti.
Labai malonus susitikimai su Lietuvos zmonemis, parvesiu geru prisiminimu is Lietuvos..

Su pagarba.

Susana Marta Dapkevicius
Atsakyti
2014 06 11 - 2014 06 12 Maskva - Vilnius
Iskart sakau, kad personalu autobusu nusiskundimu neturiu, pareigingi ir kantrus personalas.
O apie pacia imone, jos planavimu ir transporto priemonemis esu nusivilus ir daugiau sios imones paslaugomis nesinaudosiu.
Pirma. Turejo isvaziuoti 3 autobusai, isvaziavo 2 pilnut pilnutelei. Turejau isvaziuoti 19.30, bet isvaziavau 20 (apie tai buvau perspeta, dvi dienas pries). Nespejome isvaziuoti is Maskvos, kai is padangu pradejo eiti dumai. Sustojam, vairuotojai uzgesina apsiziuri ir pasako, kad reik keisti stabdziu kaladeles, nors jos pakeistos pries reisa buvo, pasak personalo. Pavaziuojam atsargiai iki koloneles. Vairuotojai per dvi valandas sutvarko viska, su baime, bet sedam ir vaziuojam. Vairuotojai atsakingai, nevirsydami greicio ir kartais sustodami apziureti autobusa vaziuoja link Vilniaus. Likus 200 km iki sienos Rusija_ Latvija, sutinkame pries mus Ecoline autobusa, kuris vaziavo is LT i Maskva, sugedo, stovi nuo 12 nakties, mes prie ju buvome 5-6 ryto. Suzinojome, kad pamaininio autobuso Rusijoje Ecoline neturi, taupo... Dar pavaziavome ir sutinkame dar viena autobusa Ecoline.... sugedes.
Musu autobusas vaziavo ir stojo stoteles, kur islaipino ir ilaipino zmones. Esme, kad jie turejo surinkti visus zmones, kurie laukia neisvaziavusio autobuso, kai kurie lauke po 3-4 val.
Galiausia sustojome Utenoje ir autobusas uzluzo, reikejo isleisti vandeny, pasake, kad uztruks apei valanda.
Vargsas personalas. O is visu zmoniu pasityciojimas yra. Mano kelione uztruko beveik para laiko.
Negi autobusas neturi praeiti patikra, pries tokia kelione. Aisku atsakytu, kad pereina.
O ir autobusas nepritaikytas tokiai kelionei, sedeti net nepatogu, o ka kalbeti apei miegojima. Viskas traska braska kieta ir t...
Tirkai bus oficialus rastas pateiktas siai kompanijai. Nes tai yra personlo ir zmoniu pasityciojimas
Atsakyti
Dažnai tenka keliauti su ecolines autobusais, tačiau prieš pat šias Kalėdas, turėjau pačia baisiausią kelionę savo gyvenime. Taigi, atėjus į stotį, pamačiau du lietuvius vairuotojus, kurie šioje stotelėje pasikeitė. Buvo klaiku klausytis, kiekviename sakinyje, marijampolietišku akcentu vieno iš jų keiksmažodžių. Vienas iš jų man pasakė, kad turėsiu apmokėti už bagažą, kadangi mano lagaminas per didelis, dėl to nesiginčijau. Įsėdus į autobusą sėdėjau antrajame aukšte, virš vairuotojų, tai vieno iš jų, , švarios'' lietuvių kalbos teko klausytis visą kelią. Sėdėjau su vaikinu iš Kaliningrado, Varšuvoje jam išlipus, pastebėjau, kad jis paliko telefoną, atidaviau jį stiuardesei, su prašymu grąžinti, stiuardesė padėkojo ir sutiko. Marijampolėje keičiant autobusą, vairuotojas manęs paprašė pinigų už bagažą, paklausus ar galiu mokėti litais, kadangi litai vis dar Lietuvos valiuta jis nebuvo itin patenkintas, tačiau sutiko, paklausu kiek, jis pasakė 30 litų, sakydamas, jog nenoriu tavęs nuskriausti.
Grįžtant atgal, po dviejų savaičių sutikau tą patį vaikiną iš Kaliningrado, papasakojus, jog radau, jo telefoną, ir perdaviau stiuardesei ir paklausus, ar ji jam grąžino, ar bandė susisiekti, jis patvirtino, kad ne, o galiausiai telefonas buvo išjungtas. Paskutinieji mūsų pokalbio žodžiai buvo:jai jau ką nors rasi, niekam neatiduok, vildamasi, jog kažkas grąžins tikrajam savininkui ;)
Atsakyti
Nupirkau 4 asmenims bilietus iš Kauno į Varšuvą prieš 4 mėnesius. Norėjome visi 4 sėdėti kartu prie staliuko. Bilietų plane pasirinkau tokias vietas, dar prieš pirkdama pasiskambinau į info centrą, ar tikrai reikiamus numerius pasirinkau, patvirtino, kad taip.
Atėjus kelionės dienai, automusas vėlavo 20min, bet mes ištroškę įspūdžių nekreipėme dėmesio. Beeet..kai priėjome stiurdą bilietų patikrinimui, jis pasakė, kad vietos pakeistos, bet kodėl ir kaip, jokio paaiškinimo. pasakiau, kad mes norime sėdėti kartu, sako, paskui pažiūrėsime, ką bus galima padaryti. Naujos veitos buvo, kad dviese sėdėjome apačioje, dviese antrame aukšte, o priminus, kad mes norėjome keturiese prie staliuko, buvo paaiškinta, jog nežino, kodėl tokius bilietus iš vis pardavinėja, nes ji skirta tik įgulai (8 vietos!!!). Paskui tik išvarius kitą kelevį (na, mums gerai, bet jam nelabai smagu, mus perkėlę į galą, kad sėdėtume 4se.
Kelionėje atgal pasirodė, jog vis tik tos vietos nėra skirtos įgulai, nes žmonės sėdėjo, bet ne mes, nes vėl kitaip susodino. Draugai sėdėjo kartu su stiuadrdese, o jiems po kojomis buvo jos nežmoniško dydžio lagaminas, ir jie net neturėjo kur normaliai kojų padėti, kol patys jo nepatraukė (nes sakymai nepadėjo).
Atsakyti
Keliauju su Ecolines jau dvejus metus, kas du-tris mėnesius. Niekada neturėjau jokių didesnių problemų (neskaitant nedidelio vėlavimo, pakeistos sėdėjimo vietos ar nemandagios stiuardesės). Tačiau mano paskutinė kelionė 2014 12 29 maršrutu Šiauliai-Stuttgart sumokėjus pinigus ir turint rankoje bilietą neįvyko!
Stiuardas (vyras) tikrindamas mano bilietą pasakė, kad su juo yra kažkokių problemų, paskambino į Ecolines atstovybę ir jam buvo pranešta, kad mano bilietas yra anuliuotas, kad aš vietos autobuse neturiu. Kad ir kaip bandžiau aiškinti, kad čia įsivėlusi klaida, kad už bilietą sumokėjau net prieš mėnesį, nieko pakeisti nebuvo galima. Stiuardas, aišku, mandagiai atsiprašė ir autobusas išvyko be manęs.
Grįžusi namo skambinau į Ecolines atstovybę Kaune, man pasakė tą patį - bilietas buvo anuliuotas, tačiau kodėl ir kieno anuliuotas - neaišku. Skambinau į atstovybę Latvijoje, mane sujungė su buhalterija (nes merginos dirbančios atstovybėje taip pat neturėjo jokių paaiškinimų) ir tuoj pat buvo atrastas mano mokėjimas už bilietą, tačiau kažkas buvo "pražiūrėta" ir vieta autobuse neužsakyta. Pinigus, aišku, atgavau tą pačią minutę, tačiau faktas, kad praleidau planuotą ir lauktą kelionę labai nuliūdino.
Mieli keleiviai, jeigu ir turite kelionės bilietą, tai nereiškia, kad turite vietą autobuse, po pirkimo rekomenduoju skambinti į atstovybę ir klausti ar jūsų vieta tikrai jums rezervuota.
Atsakyti
Sveikučiai.Dažnai tenka važiuot į Miuncheną ir patikėkit neturiu jokių nusiskundimų.Žinoma gal ir būna kažkokių smulkių nesusipratimų, bet kai ramiai viską apgalvoji - rodos ir vargo nebuvo. (Nusispjaunu tris kartus per kairį petį, nes šeštadienį vėl važiuoju)
Atsakyti
Važiavau iš Marijampolės į Vilnių.. Vairuotojas per mikrafona kalbėjo tik rusiškai, lietuviškai net pasisveikint nesugebėjo... Be to iškart pranešė, kad atvaziuosim vėliau, nei parašyta ant bilieto (kam tada reikalingas tas atvykimo laikas, jei iš anksto žinoma, kad tokiu laiku neatvyks?), o galu gale atvažiavom dar vėliau, nei vairuotojas sakė (nekalbant apie tai, kas jau parašyta biliete)... Jei iš Marijampolės į Vilnių vėluojama 40 min., ir ne žodžio "atsiprašau", tai kas gali planuot savo laiką važiuodamas su jumis? Parašiau jum e maila, bet nesiteikete nei atsakyt kodėl jūsų vairuotojai kalba ne valstybinė kalba su visais keleiviais važinėdami šalies viduje, nei atsiprašau, kad veluojate.. Važiavau paskutinį kartą jūsų ekolines, - toks požiūris į klientus yra apgailėtinas!
Atsakyti
Pasiskaičius man visų klientų komentarus, susidariau nuomonę, kad 70% stiuardesių net neturi vidurinio išsilavinimo šioje kompanijoje, o ką jau kalbėti apie etiketą ir kultūringumą.AŠ ESU BE ŽODŽIŲ.

Taip pat rekomenduojame

Baltic Marine Spedition
Logistikos paslaugos

Adresas: Šilutės pl. 2-513, LT-91111 Klaipėda.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Teikiame pilnų ir dalinių krovinių pervežimo įvairių tipų sunkvežimiais paslaugas Europos Sąjungos teritorijoje, Rusijoje, Baltarusijoje, Ukrainoje, Kazachstane ir Uzbekistane. Tik patikimi ir laiko patikrinti vairuotojai saugiai pristatys jūsų krovinį į reikiamą vietą. UAB „Baltic Marine Spedition“ teikiamos...
Didneriai
Logistikos paslaugos

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „Didneriai“ įkurta 1993 metais. Nuo pirmųjų gyvavimo dienų įmonė ypatingą dėmesį skyrė darbuotojų kvalifikacijos kėlimui ir nuolatiniam tobulėjimui, todėl šiandien gali pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas, atitinkančias išrankiausių klientų lūkesčius. Bendrovė specializuojasi transporto ir logistikos...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
Hegelmann transporte
Individualūs logistikos sprendimai

Adresas: Agronomijos g. 55, LT-47480 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių pervežimas; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; sandėliavimas; transporto paslaugos.
2004 m. Lietuvoje savo veiklą pradėjo vokiečių kapitalo UAB „Hegelmann Transporte“, kuri priklauso Hegelmann įmonių grupei. Šiandien įmonė įsikūrusi Kaune taip pat turi filialus Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Hegelmann paslaugos Hegelmann Transporte sujungia pervežimą keliais, geležinkeliu, vandeniu ir oru...
Rusko, UAB
Krovinių gabenimas Baltijos šalyse

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 42B-104, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; perkraustymas; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Jūsų krovinio saugiam ir greitam gabenimui turime pastovius ir laiko patikrintus maršrutus: Lietuva – Latvija – Estija – Lietuva. Jūsų krovinius nugabensime ypač greitai. Krovinius ir siuntas iki Rygos arba Talino nugabename per 24 val., o į likusią Latvijos ir Estijos teritoriją per 48 val. Lietuva – Lenkija –...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Švietimo ministerija kuria mokiniams ir mokytojams skirtą "Patyčių dėžutę"
Švietimo ministerija kuria mokiniams ir mokytojams skirtą "Patyčių dėžutę" 10-13 20:47
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija (ŠMSM) inicijuoja naują priemonę kovai su patyčiomis mokyklose – elektroninę platformą "Patyčių dėžutė".
M. Statulevičius: mokančiųjų NT mokestį ateityje daugės
M. Statulevičius: mokančiųjų NT mokestį ateityje daugės 10-13 20:01
Valdžiai ketinant išplėsti nekomercinio nekilnojamojo turto (NT) apmokestinimo bazę, Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos (LNTPA) direktorius Mindaugas Statulevičius sako, kad...
Ką skaito pasaulio milijardieriai
Ką skaito pasaulio milijardieriai 10-13 19:11
Elonas Muskas, inovacijų kūrėjas ir inžinierius, "Tesla" ir "SpaceX" įkūrėjas, į klausimą, kaip jis išmoko konstruoti raketas, atsakė paprastai – "Aš skaitau knygas". Tinklalapis "CEO World"...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Pasaulinis atšilimas..

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Goodyear 14,36 +5,36%
Caterpillar 128,40 +4,65%
General Electric 8,80 +4,14%
Harley-Davidson 35,10 +3,85%
Coca-Cola 53,30 -0,67%
Procter & Gamble 121,09 -0,70%
Avon 4,19 -0,71%
McDonald's 209,02 -1,29%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 2,22 -5,93%
Auksas 1500,41 +6,19%
Cukrus 0,57 0,00%
Vištiena 1,90 -4,52%
Benzinas 1,69 -10,58%
Varis 5709,44 -3,90%
Jautiena 4,60 -0,65%
Anglis 65,55 -9,06%