VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Ecodumas, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Ecodumas

Atsiliepimai apie Ecodumas, UAB

ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie Ecodumas, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Vilnius, pasilaičiai, Gabijos g. 30. "ecodumas". darbuotojas panašus į mažametį absoliučiai ne kompetentiškai dirba savo darbą. Konsultavimas panašus į kažkokia nesąmonė, aptarinėja žmogaus (kliento) išvaizda žiūrint į pasą, kalbą su klientu iškart "Tu", o ne "jus" ir tp. Taip pat matosi kad žmogus ne išmano savo darbą. Be to yra nemalonus su klientais ir absoliučiai ne nori dirbti. Pati "ecoduma" noriu pagirti, interneto aptarnavimas yra aukščiausio lygio, svetainė dirba sklandžiai, produktas kuri parduoda visada kokybiškas.
gaila kad "ecodumas" turi ir samdo tokius darbuotojus.
Atsakyti
Kėdainių ecodume šviesus vaikinas darba baigia kada nori. Gaila, bet nuo šiol apsipirkynesiu kituose el parduotuvėse....
Atsakyti
Juste 2020-12-13 17:12:17
Siandien, skambinau i gabijos g. ecoduma, pasiteirauti. Negaliu patiketi, kad dar yra islike tokiu maloniu darbuotoju, kurie is visos sirdies aptarnauja, sugeba padeti bei pasitiksline perskambina. Labai nudziugino ir tikrai jauciuosi laiminga. Didelis tau aciu!!! Kad daugiau tokiu darbuotoju, kaip tu!!!
Sveiki, nuoširdžiai dėkoju, už atsiliepimą, klientų įvertinimas suteikia motyvacija tobulėti ir praskaidrina dieną, džiaugiuosi galėdamas padėti, iškilus klausimams su malonumu padėsiu :)
Atsakyti
Siandien, skambinau i gabijos g. ecoduma, pasiteirauti. Negaliu patiketi, kad dar yra islike tokiu maloniu darbuotoju, kurie is visos sirdies aptarnauja, sugeba padeti bei pasitiksline perskambina. Labai nudziugino ir tikrai jauciuosi laiminga. Didelis tau aciu!!! Kad daugiau tokiu darbuotoju, kaip tu!!!
Atsakyti
Kaune, V.Krėvės parduotuvėje įsiveskite daugiau tvarkos, prekę grąžinti teko per tris kartus atvykstant, nustebino tai, kad dieną prieš bendravęs darbuotojas patikino, jog keičiantis pamainai t.y sekančią dieną ateinačiam darbuotojui informuos apie esamą situaciją, kad susisiektu su savo atsakingais asmenimis ir nekiltų jokių rūpesčių. Atėjus sekančią dieną kaip nieko nebūta, niekas nieko neinformavo, nieko nežino ir vėl siunčiama laukti atsakymo. Dėja, bet pirkėjo kiekvieną kartą neturite šitaip siuntinėti - paskambinkit, parašykit, ateikit kitą dieną, kiekvieno laikas yra svarbus ir jeigu yra situacija, ją reiketų sutvarkyti efektyviai, gerbiant kliento laiką, o ne tempti laiką iki čekio pabaigos. Kitas dalykas neprošal būtų priminti darbuotojamas K.A.S. - pirmiausiai klientų aptarnavime iš darbuotojo tokių žodžių kaip “išsikalinėjat” neturi būti, bendraujant nėra jokio kokybės aptarnavimo stabilumo, užkrito už akių ir tai, kad darbo vietoje darbuotojas neturėtų vilkėti rūbų necenzūriniais žodžiais, tai yra nepagarba ne tik savo darbo vietai, bet ir klientams. Jūsų abejingumas ir efektyvumo nebuvimas šiuo atveju tikrai nepaliko teigiamų emocijų.
Atsakyti
Kauno Savanorių pr. Esančioje Maximoje dirba patys geriausi konsultantai, rekomenduoju ten apsilankyti.
Atsakyti
Ignas Buckiūnas 2020-11-27 21:48:57
Tik nemanau kad be čekio ir vienkartinėms cigaretėms tai negalioja, pirkau Kauno miesto Ecodume o gyvenu Klaipėdoj todėl man jos niekas nepakeis, o Jūs žiūrėkite kuo prekiaujate, nes pinigai į bala tikrai!
Ignai, atsakome už visų prekyboje pas mus esančių produktų kokybę, įskaitant ir vienkartines cigaretes. Tad jei vienkartinė cigaretė išpakavus neveikia, ją pakeisti galime nepriklausomai, kurioje mūsų parduotuvėje ją įsigijote ir į kurią atvyksite keitimui. Pirkimo kvitas, be abejo, kaip ir bet kurioje kitoje prekybos srityje - privalomas.
Ignas Buckiūnas
2020-11-27 21:48:57 IP 2ju3kv01
Atsakyti
Ecodumas 2020-11-27 13:45:19
Savo platinamai produkcijai suteikiame garantiją, tad jei manote, kad įrenginys buvo nekokybiškas, kviečiame užsukti pas mus, patikrinsime ir nekokybišką prietaisą pakeisime nauju arba grąžinsime pinigus.
Tik nemanau kad be čekio ir vienkartinėms cigaretėms tai negalioja, pirkau Kauno miesto Ecodume o gyvenu Klaipėdoj todėl man jos niekas nepakeis, o Jūs žiūrėkite kuo prekiaujate, nes pinigai į bala tikrai!
Atsakyti
Ieva 2020-11-27 13:49:36
Noriu labai pagirti Palangos ecodumę dirbantį vaikiną, tiesa, vardo nepaklausiau, bet vaikinas rudaakis, tamsiaplaukis. Vaikinas labai mandagus, paprašius informacijos - ją suteikia, papasakoja ir pataria. Dar nė karto nenusivyliau jo rekomendacijomis, o parduotuvėje, kai dirba tokie žmonės, kaip šis vaikinas, visada tvyrauja geros emocijos, išeinu su gera nuotaika ir plačia šypsena. Teko lankytis įvairių miestų ecodumuose, bet tarp jūsų plačios komandos dar niekada nesutikau tokio šaunaus ir komunikabilaus darbuotojo, kuriam taip rūpėtų laimingas ir patenkintas klientas! Didžiausi linkėjimai ir nuoširdūs pagyrimai Palangos ecodumę dirbančiam jaunuoliui:)
Dėkojame už komentarą, nekantriai lauksime sugrįžtant
Atsakyti
Margarita 2020-10-26 18:07:36
Sveiki, buvau Ecodume maximoj, sausio 13, apie 17:30val. Mane nustebino pardaveja, jau kiek kartu ten lankiausi pas Ja, ne pirma karta labai pyktibiskai atsakinejo, ir nuo siandienos ivykio as isvis nusivyliau. Atejau paklausti ar turi ant el. cigaretes driptipa, jinai pasake kad neturi. paklausiau tada ar kokioj kitoj parduotuvej butu, jinai pyktibiskai atsake jog niekur nebus, ir turbut niekur nerasiu. Atejau i kita parduotuve, tenai pasake kad kita diena atvez.. kad galesiu atvykti nusipirkti.. Dekui uz supratinguma.
Apgailestaujame, kad teko aplankyti dar vieną parduotuvę. Tuo metu kandiklių neturėjome nė vienoje, tačiau galėjo ir Sausio 13-osios konsultantė užsakyti jums kandiklį. Nuolat keliame savo darbuotojų kompetenciją, stengsimės užtikrinti, kad ateityje tai nepasikartotų ir rūpimus klausimus išspręstume kuo efektyviau.
Atsakyti
Noriu labai pagirti Palangos ecodumę dirbantį vaikiną, tiesa, vardo nepaklausiau, bet vaikinas rudaakis, tamsiaplaukis. Vaikinas labai mandagus, paprašius informacijos - ją suteikia, papasakoja ir pataria. Dar nė karto nenusivyliau jo rekomendacijomis, o parduotuvėje, kai dirba tokie žmonės, kaip šis vaikinas, visada tvyrauja geros emocijos, išeinu su gera nuotaika ir plačia šypsena. Teko lankytis įvairių miestų ecodumuose, bet tarp jūsų plačios komandos dar niekada nesutikau tokio šaunaus ir komunikabilaus darbuotojo, kuriam taip rūpėtų laimingas ir patenkintas klientas! Didžiausi linkėjimai ir nuoširdūs pagyrimai Palangos ecodumę dirbančiam jaunuoliui:)
Atsakyti
Rokas 2020-11-08 16:51:44
Labas vakaras. Noriu pagirti Alytaus Ecodumo mergaitę, nors ir nepaklausiau vardo. Nuoširdžiai išklauso poreikių, kiekvieną kartą vis atranda aukso viduriuką tiek su tinkamai parinktu skysčiu ar jo stiprumu. Nusprendžiau mesti rūkyti, atvažiavau į parduotuvę (veiksmas vyko šią savaitę), papasakojau situaciją ir iš karto mergaitė siūlė nusipirkti Artery Pal2, neva pati jį naudoja. Ilgai nedvejojęs ir patikintis nusipirkau. Ir ką jūs galvojat, cigaretes mečiau per savaitę laiko nors buvau užkietėjęs rūkorius visą gyvenimą prarūkęs... Pasidarė lengviau kvepuoti, nebėra dusulio. Nuoširdžiausias AČIŪ TAU! Būtinai lankysiuos vėl ir vėl.
Dėkojame už komentarą. Džiaugiamės padėję atsikratyti rūkymo. Lauksime sugrįžtant
Atsakyti
Emilija 2020-11-20 16:20:19
Kauno ecodume, Jonavos gatvėje, dirba superinė mergina, aptarnavimas aukščiausio lygio, ir pataria, ir pajuokavom, išėjom tikrai patenkinti, sugryšime dar tikrai ne kartą!☺️
Dėkojame už komentarą, maloniai lauksime sugrįžtant
Atsakyti
Ignas Buckiūnas 2020-11-24 23:15:11
Pirkau Salt vienkartine elektronine cigarete BlueBerry išsipakavau apie 5 minutes parūkiau ir nebeėjo traukti, veipinti, (rūkyti), kuri turi 450 traukimų, net fiziškai per 5 minutes neįmanoma tiek traukimų padaryti. Esu nepatenkintas jūsų tiekiamais produktais, kaip sumoki pinigus, o naudos ir kokybės nėra.
Savo platinamai produkcijai suteikiame garantiją, tad jei manote, kad įrenginys buvo nekokybiškas, kviečiame užsukti pas mus, patikrinsime ir nekokybišką prietaisą pakeisime nauju arba grąžinsime pinigus.
Atsakyti
Arvydas 2020-11-14 11:01:15
palangos ecodume, praščiausias apsilankymas koki yra teke patirti, tamsus vaikinas konsultacijos metu. Nbgulis pagarbos, nulis! paminejau konsultacijos metu.. jokios konsultacijos realiai nebuvo, ko paklausi atsako pašiepiančiai, tvarkykit savo darbuotojus, profesionaluma, ne pirma diena kaip atsidare, o ne statykit benkartus su apvaliausiu nuliu pagarbos, kita karta i nosi vienareikšmiškai, jeigu darbuotoju elgesio neprižiurite tai bent sveikata pasirupinkite kita karta, gėda ecodumui.
Peržiūrėjome vaizdo kamerų įrašus. Konsultantas atsakė į visus pateiktus klausimus kaip prideda, nepaisant koks nepagarbus pats apsilankymo metu buvote. Apgailestaujame jei to nebuvo gana
Atsakyti
Andrius 2020-11-15 11:53:16
Siuntimo greitis tragiskas. Nusipirkau moda kuris aliexpress kainuoja beveik dvigubai pigiau, del to kad reikia greitai. Jau virs savaites rodo kad preke "ruosiama issiuntimui". Buciau zinojes kad is Vilniaus I Vilniu leciau siuncia nei is Kinijos i Vilniu tikrai nebuckiau pirkes is ju.
Apgailestaujame dėl nepatogumų. Įsigyta prekė kainavo 39, 99€, jos kainos užsienyje svyruoja nuo 38$ iki 60$ + siuntimo, importo ir pridėtinės vertės mokesčiai. Siunčiame mes iš Kauno ir nuolat tobuliname savo logistikos sistemą, deja pandemija tam tikrai nepadeda, stengiamės ir darome viską, kad ateityje nevėluotume.
Atsakyti
Redas 2020-11-13 16:43:04
Apturėjau įvykį su Kėdainių bei pačiu ecodūmo viršininku. Nusipirkau modą (voopoo argus air). Po savaitės nešiau atgal į garantinį nes pastebėjau, kad modo baterija įpatingai greit išsikrauna nuo 40% ir kapsulė skystį praleidžia. Ok, pasakė jog su baterija viskas gerai ir patarė pasikeist kapsulę. Nu tvarkoj, pasikeičiau kapsulę, skysčio nebeleidžia. Porą sav. garinau aš tą moduką viskas kaip ir tvarkoj jei ne vakuuminis automatinis jungiklis (toliau visą kitą buvo tvarkoj). Nunešiau vėl į garantinį, pasakiau kaip kas ir palikau. Po 2d. Parašė ateit pasiimt modo. Man pasakė, kad garantinis nieko negali padaryt nes "atseit" modas buvo manęs ardytas (ant varžtelių matosi nusidevėjimas lyg iš tikro būtų buvęs ardytas). Ir pasakė, kad modas pilnas skysčio ir kad pasikeisčiau. Parduotuvėj bandžiau patikrint modą, įdėjau kapsulę, o pardavėja pasakė, kad jos geriau nedėčiau, nusipirkčiau kitą. Pabandžiau įjungt, neįsijungia, maniau, kad galbūt tiesiog išsikrovęs, grįžęs į mašiną įkišau kraut, rodo kad baterijoj 98%, bet jis vistiek neįsijungia. Paskambinau ecodūmo vadybininkui ar kam, pasakiau kaip kas yra ir pasakė užeit į parduotuve, kad pakeis modą. Ok galvoju pagaliau baigės kančios. Tai ne, atėjęs į parduotuvę vėl gi gavau pretenzijas iš pačio to viršininko, kad modas buvo ardytas ir, kad kito gauti negalėsiu. Viso šito pabaiga buvo tokia, kad nurašė garantinį, likau su neveikiančiu modu. Išmečiau 35e į balą kaip nieką.
Apgailestaujame dėl tokios situacijos, tačiau garantinės sąlygos nurodo, kad garantija negalioja prietaisui esant mechaniškai pažeistam, ardytam, sugadintam dėl drėgmės, purvo ar kitų netinkamų naudojimo sąlygų ir t.t.. Jūsų atveju į parduotuvę buvote pakviestas dar kartą, nes pokalbio metu nenurodėte vadybininkui situacijos iki galo, neminėjote, kad jums jau pirmos apžiūros metu jau buvo paaiškinta situacija ir užfiksuotas bandymas ardyti įrenginį ir garantija jam nebus taikoma. Deja skambutis į administraciją nesuteikia išskirtinių sąlygų ar nepanaikina garantijai atneštam prietaisui keliamų reikalavimų.
Ignas Buckiūnas
2020-11-24 23:15:11 IP 2ju3l7jj
Atsakyti
Pirkau Salt vienkartine elektronine cigarete BlueBerry išsipakavau apie 5 minutes parūkiau ir nebeėjo traukti, veipinti, (rūkyti), kuri turi 450 traukimų, net fiziškai per 5 minutes neįmanoma tiek traukimų padaryti. Esu nepatenkintas jūsų tiekiamais produktais, kaip sumoki pinigus, o naudos ir kokybės nėra.
Atsakyti
Kauno ecodume, Jonavos gatvėje, dirba superinė mergina, aptarnavimas aukščiausio lygio, ir pataria, ir pajuokavom, išėjom tikrai patenkinti, sugryšime dar tikrai ne kartą!☺️
Atsakyti
Siuntimo greitis tragiskas. Nusipirkau moda kuris aliexpress kainuoja beveik dvigubai pigiau, del to kad reikia greitai. Jau virs savaites rodo kad preke "ruosiama issiuntimui". Buciau zinojes kad is Vilniaus I Vilniu leciau siuncia nei is Kinijos i Vilniu tikrai nebuckiau pirkes is ju.
Atsakyti
palangos ecodume, praščiausias apsilankymas koki yra teke patirti, tamsus vaikinas konsultacijos metu. Nbgulis pagarbos, nulis! paminejau konsultacijos metu.. jokios konsultacijos realiai nebuvo, ko paklausi atsako pašiepiančiai, tvarkykit savo darbuotojus, profesionaluma, ne pirma diena kaip atsidare, o ne statykit benkartus su apvaliausiu nuliu pagarbos, kita karta i nosi vienareikšmiškai, jeigu darbuotoju elgesio neprižiurite tai bent sveikata pasirupinkite kita karta, gėda ecodumui.
Atsakyti
Apturėjau įvykį su Kėdainių bei pačiu ecodūmo viršininku. Nusipirkau modą (voopoo argus air). Po savaitės nešiau atgal į garantinį nes pastebėjau, kad modo baterija įpatingai greit išsikrauna nuo 40% ir kapsulė skystį praleidžia. Ok, pasakė jog su baterija viskas gerai ir patarė pasikeist kapsulę. Nu tvarkoj, pasikeičiau kapsulę, skysčio nebeleidžia. Porą sav. garinau aš tą moduką viskas kaip ir tvarkoj jei ne vakuuminis automatinis jungiklis (toliau visą kitą buvo tvarkoj). Nunešiau vėl į garantinį, pasakiau kaip kas ir palikau. Po 2d. Parašė ateit pasiimt modo. Man pasakė, kad garantinis nieko negali padaryt nes "atseit" modas buvo manęs ardytas (ant varžtelių matosi nusidevėjimas lyg iš tikro būtų buvęs ardytas). Ir pasakė, kad modas pilnas skysčio ir kad pasikeisčiau. Parduotuvėj bandžiau patikrint modą, įdėjau kapsulę, o pardavėja pasakė, kad jos geriau nedėčiau, nusipirkčiau kitą. Pabandžiau įjungt, neįsijungia, maniau, kad galbūt tiesiog išsikrovęs, grįžęs į mašiną įkišau kraut, rodo kad baterijoj 98%, bet jis vistiek neįsijungia. Paskambinau ecodūmo vadybininkui ar kam, pasakiau kaip kas yra ir pasakė užeit į parduotuve, kad pakeis modą. Ok galvoju pagaliau baigės kančios. Tai ne, atėjęs į parduotuvę vėl gi gavau pretenzijas iš pačio to viršininko, kad modas buvo ardytas ir, kad kito gauti negalėsiu. Viso šito pabaiga buvo tokia, kad nurašė garantinį, likau su neveikiančiu modu. Išmečiau 35e į balą kaip nieką.
Atsakyti
Labas vakaras. Noriu pagirti Alytaus Ecodumo mergaitę, nors ir nepaklausiau vardo. Nuoširdžiai išklauso poreikių, kiekvieną kartą vis atranda aukso viduriuką tiek su tinkamai parinktu skysčiu ar jo stiprumu. Nusprendžiau mesti rūkyti, atvažiavau į parduotuvę (veiksmas vyko šią savaitę), papasakojau situaciją ir iš karto mergaitė siūlė nusipirkti Artery Pal2, neva pati jį naudoja. Ilgai nedvejojęs ir patikintis nusipirkau. Ir ką jūs galvojat, cigaretes mečiau per savaitę laiko nors buvau užkietėjęs rūkorius visą gyvenimą prarūkęs... Pasidarė lengviau kvepuoti, nebėra dusulio. Nuoširdžiausias AČIŪ TAU! Būtinai lankysiuos vėl ir vėl.
Atsakyti
Sveiki, buvau Ecodume maximoj, sausio 13, apie 17:30val. Mane nustebino pardaveja, jau kiek kartu ten lankiausi pas Ja, ne pirma karta labai pyktibiskai atsakinejo, ir nuo siandienos ivykio as isvis nusivyliau. Atejau paklausti ar turi ant el. cigaretes driptipa, jinai pasake kad neturi. paklausiau tada ar kokioj kitoj parduotuvej butu, jinai pyktibiskai atsake jog niekur nebus, ir turbut niekur nerasiu. Atejau i kita parduotuve, tenai pasake kad kita diena atvez.. kad galesiu atvykti nusipirkti.. Dekui uz supratinguma.
Atsakyti
Justina Kazlauskienė 2020-10-23 15:21:31
Sveiki, kiek einu apsipirkti į ukmergės maximos Ecodumą, tiek uždėtos pertraukos visą gerą valandą, pralaukusi tiek tą valandą, darbdavys savo darbo vietoje nepasirodo. (šiandien buvo lygiai tas pats). Būtų malonu, jog tai daugiau nepasikartotų, nes laiko gaišti nesinori kelintą kartą. Dėkui už supratingumą.
Apgailestaujame dėl nesusipratimo. Mūsų pardavėjai taip pat žmonės, kuriems reikia pavalgyti, pailsėti, nueiti į tualetą, šiuo metu prisideda ir patalpų vėdinimas, paviršių dezinfekavimas. Esant laisvesniam momentui jiems suteikiama 30-45min pertrauka šiems poreikiams patenkinti. Konkrečiu atveju patikrinome ir jūsų minėtomis dienomis pertraukos truko 30-40min. Puikiai suprantame jus, laukti tikrai nėra smagu, tačiau jei labai skubate ir neturite kada laukti, kol pertraukėlė baigsis, rekomenduojame prieš atvykstant susisiekti su padaliniu mūsų puslapyje nurodytais kontaktais. Taip išsiaiškinsite kada numatyta pertrauka, galėsite sutarti, kad ją atidėtų, jei laikas jums nepatogus ar pan.
Atsakyti
Deividas 2020-10-22 10:16:00
Laba diena,

Aš vakar atidirbęs 13 valandų sunkaus fizinio darbo, po sunkios darbo dienos važiavau valandą laiko iki vinco kudirkos aikštes ekodumo kad nusipirkti elektroninių cigarėčiu skyščio apie 19h kai atėjau pamačiau pardavėja valganti ne per pietu laiką, ir viskas buvo uždaryta bei viduje buvo pora žkoniu be pardavėjo. Norėčiau gauti kažkokį atsakymą dėl ivykusios situacijos, bei imtis veiksmų. Ačiū
Apgailestaujame dėl nesusipratimo, tačiau mūsų duomenimis parduotuvė spalio 21 dieną apie 19 val. dirbo įprastai, sistemoje nepastebėjome ilgesnio nei 15min laiko tarpo tarp aptarnautų klientų. Mūsų pardavėjai taip pat žmonės, kuriems reikia pavalgyti, pailsėti, nueiti į tualetą, šiuo metu prisideda ir patalpų vėdinimas, paviršių dezinfekavimas. Jus taip pat puikiai suprantame, jei labai skubate ir neturite kelių minučių laukimui, kol pertraukėlė baigsis, rekomenduojame prieš atvykstant susisiekti su padaliniu mūsų puslapyje nurodytais kontaktais. Taip išsiaiškinsite kada numatyta pertrauka, galėsite sutarti, kad ją atidėtų, jei laikas jums nepatogus ar pan.
Justina Kazlauskienė
2020-10-23 15:21:31 IP 2e7r422v
Atsakyti
Sveiki, kiek einu apsipirkti į ukmergės maximos Ecodumą, tiek uždėtos pertraukos visą gerą valandą, pralaukusi tiek tą valandą, darbdavys savo darbo vietoje nepasirodo. (šiandien buvo lygiai tas pats). Būtų malonu, jog tai daugiau nepasikartotų, nes laiko gaišti nesinori kelintą kartą. Dėkui už supratingumą.
Atsakyti
Gaila, kad Alytuje yra tik viena ecodūmas parduotuvė. Nes kitu atveju aplenkčiau maximoje įsikūrusią per didžiausią atstumą.
Teko susidurti su dvejomis pardavėjomis, abi susiraukę, pasakius laba diena, o atsiėmus prekę ačiū, net nesivargina atsakyti atgal, tik piktu žvilgsniu nulydi. Mergaitės, jeigu taip nekenčiate savo darbo, tiesiog nedirbkite. Visi suprantame, koks yra sunkus darbas su žmonėmis, bet visada stengiuosi atėjusi mandagiai pasisveikinti ir nusišypsoti, tačiau gavus tokias perverstas akis atgal, nu tai sorry...
Atsakyti
Laba diena,

Aš vakar atidirbęs 13 valandų sunkaus fizinio darbo, po sunkios darbo dienos važiavau valandą laiko iki vinco kudirkos aikštes ekodumo kad nusipirkti elektroninių cigarėčiu skyščio apie 19h kai atėjau pamačiau pardavėja valganti ne per pietu laiką, ir viskas buvo uždaryta bei viduje buvo pora žkoniu be pardavėjo. Norėčiau gauti kažkokį atsakymą dėl ivykusios situacijos, bei imtis veiksmų. Ačiū
Atsakyti
Justinas Savanevicius 2020-09-25 20:46:33
Norėjau padėkoti Tomui Navickui už operatyviai išpręstą problemą, aparatas pakeistas neužduodant jokių klausimų. Keista matyti tiek neigiamų atsiliepimų, rekomenduoju kreiptis tiesiai šį žmogų ir tikiu, jog jis išspręs visus nesklandumus.
Dėkoju už atsiliepimą, Justinai. Visada malonu, kai klientai čia užsuka pasidalinti savo patirtimi, o dar maloniau kai ta patirtis byloja, kad savo misiją įvykdėme :)
Justinas Savanevicius
2020-09-25 20:46:33 IP 2h5ovb91
Atsakyti
Norėjau padėkoti Tomui Navickui už operatyviai išpręstą problemą, aparatas pakeistas neužduodant jokių klausimų. Keista matyti tiek neigiamų atsiliepimų, rekomenduoju kreiptis tiesiai šį žmogų ir tikiu, jog jis išspręs visus nesklandumus.
Atsakyti
Nord 2 2020-08-09 19:58:23
Vilniaus Pilaitės Ecodūme prieš mėnesį nusipirkau SMOK Nord 2 įrenginį. Viskas ėjo sklandžiai, aptarnavimas visai malonus, problemų nekilo. Prieš savaitę prietaisas pradėjo po truputį gesti, kol galų gale, prieš porą dienų nunešiau į pirkimo vietą su garantija rankose. Šiandieną man buvo pranešta, kad prietaisas puikiai veikia, todėl nuvažiavau jo atsiimti. Užėjęs į parduotuvę aš buvau šokiruotas - prietaisas nebuvo liestas, viskas buvo ten pat kur ir palikau. Darbuotoja tikino, jog tech supportas patvirtino, kad veipas veikia. Prieš akis darbuotojai parodęs, kad kapsulės neaptinka, ji tiesiog pasakė, kad prietaisas veikia kaip turėtų. 30 eurų šuniui ant uodegos :)
Tai ką rašote yra paprasčiausiai neįmanoma. Jei prietaisas tikrai akivaizdžia neveikė negalėjome to tiesiog ignoruoti. Kilus nesklandumams ar klausimams dėl garantinio aptarnavimo, derėtų kreiptis tiesiogiai į administraciją. Padėsime išspręsti kilusį nesusipratimą jei susisieksite su mumis pagalba@ecodumas.lt arba +37063808185
Atsakyti
Neišsiunčiamos prekės 2020-09-15 13:39:29
Ir vėl internetu pirktu prekių negali išsiųsti dienom, pristatymas į paštomatą, apmokėjimas atsiimant. Kiekvieną kartą perkant dienos tik ilgėja. Ar dar pirksiu iš čia, klausimas..
Labai atsiprašome jei jūsų užsakymas truko ilgiau nei buvo tikėtasi. Užsakymus ruošiame ir siunčiame darbo dienomis, o klientus jie pasiekia per 1-2 darbo dienas. Konkrečiau pakomentuoti galėtume jei susisiektumėte su mumis pagalba@ecodumas.lt arba +37063808185
Atsakyti
Exceed 2020-08-28 23:38:13
Labai nusivyliau Alytaus ecodumas darbuotoja. Atėjus ir paklausus nuomones apie exceed ji man kiso visai kita varijanta kurio as nenorejau. Neisiklauso ko prasau, nepadejo nei su galvučių parinkimu nei su paciu pirmu naudojimu nors buvo klausta kaip elgtis.
Apgailestaujame jei nesuteikėme visos reikiamos informacijos, stengiamės savo klientams viską paaiškinti ir parodyti jei tik klientas to pageidauja. Padarysime viską, kad tokia situacija daugiau nepasikartotų.
Atsakyti
Nadežda 2020-08-03 16:21:58
Šendien Big 2 parduotuvėje norejau apsipirkti
Susidūriau su nahaliskumo ir jokio supratimo kaip reikia aptarnauti klientą
Aš nieko negaliu pasakyti kad yra momentai kai sunku suprasti ko nori klientas ir privalomo prašyti parodyti dokumentą
Na bet tai kas buvo aš šokę
Reikėjo batareiju į moda
Tau neduoda užbaigti sakyni
Kiša bent kokius baterijos ir eik lauk
Kada man davė baterijos kurie na tikrai netiks didžium (be to iškart įmušė į čekį)
Aš ramiai pasakiau kad jie per maži ir man netiks
Paprašus pakeisti į ilgesnius ir kad man netinka tuokius
Man pasake kad išvis duokit dokumentą ir apsispręskite ko norite iš manęs
Jus paciupinejot turit pirkti nes lesti negalima kadangi karantinas
Tai buvo moterį su švesais plaukais
Paaiškinkite savo darbotojai apie elementari etika
Ačiū na bet į bigo 2 tikrai neeisiu ir kitiems ne pasiūlysiu
Labai atsiprašome dėl nesusipratimo, padarysime viską ką galime, kad tai nepasikartotų.
Neišsiunčiamos prekės
2020-09-15 13:39:29 IP 2ju3l4s1
Atsakyti
Ir vėl internetu pirktu prekių negali išsiųsti dienom, pristatymas į paštomatą, apmokėjimas atsiimant. Kiekvieną kartą perkant dienos tik ilgėja. Ar dar pirksiu iš čia, klausimas..
Atsakyti
Labai nusivyliau Alytaus ecodumas darbuotoja. Atėjus ir paklausus nuomones apie exceed ji man kiso visai kita varijanta kurio as nenorejau. Neisiklauso ko prasau, nepadejo nei su galvučių parinkimu nei su paciu pirmu naudojimu nors buvo klausta kaip elgtis.
Atsakyti
Vilniaus Pilaitės Ecodūme prieš mėnesį nusipirkau SMOK Nord 2 įrenginį. Viskas ėjo sklandžiai, aptarnavimas visai malonus, problemų nekilo. Prieš savaitę prietaisas pradėjo po truputį gesti, kol galų gale, prieš porą dienų nunešiau į pirkimo vietą su garantija rankose. Šiandieną man buvo pranešta, kad prietaisas puikiai veikia, todėl nuvažiavau jo atsiimti. Užėjęs į parduotuvę aš buvau šokiruotas - prietaisas nebuvo liestas, viskas buvo ten pat kur ir palikau. Darbuotoja tikino, jog tech supportas patvirtino, kad veipas veikia. Prieš akis darbuotojai parodęs, kad kapsulės neaptinka, ji tiesiog pasakė, kad prietaisas veikia kaip turėtų. 30 eurų šuniui ant uodegos :)
Atsakyti
Šendien Big 2 parduotuvėje norejau apsipirkti
Susidūriau su nahaliskumo ir jokio supratimo kaip reikia aptarnauti klientą
Aš nieko negaliu pasakyti kad yra momentai kai sunku suprasti ko nori klientas ir privalomo prašyti parodyti dokumentą
Na bet tai kas buvo aš šokę
Reikėjo batareiju į moda
Tau neduoda užbaigti sakyni
Kiša bent kokius baterijos ir eik lauk
Kada man davė baterijos kurie na tikrai netiks didžium (be to iškart įmušė į čekį)
Aš ramiai pasakiau kad jie per maži ir man netiks
Paprašus pakeisti į ilgesnius ir kad man netinka tuokius
Man pasake kad išvis duokit dokumentą ir apsispręskite ko norite iš manęs
Jus paciupinejot turit pirkti nes lesti negalima kadangi karantinas
Tai buvo moterį su švesais plaukais
Paaiškinkite savo darbotojai apie elementari etika
Ačiū na bet į bigo 2 tikrai neeisiu ir kitiems ne pasiūlysiu
Atsakyti
Dovydas 2020-06-02 15:54:10
Teko apsilankyti urmo bazes ecodumas parduotuveje ir pirkti prietaisa kai pastebejome kad rpeitaisas visiskai netvarkingas pastoviai praleidzia skyscius naudojant premmium clases aromatus nuvykome atgal ir paprasius pakeisti prietaisa ar grazinti pinigus pardaveja tiesiog pasake kad taip prietaosas padarytas ir jis yfa po kiekvieno rukimo valomas ir nieko negali padeti. Nors praejo tik 11d. Nuo prietaiso pirkimo ir internete rasoma kad pinigus grazinate ir po 14 dienu. Pardaveja visiskai su tuo nesutiko ir teigia kad negali nieko padaryti ir atsisake net siusti i garantini patikrinima nes jos teigimu prietaisas gali leisti skysti jo negarinant ir tai yra noemalu. Daugiau sioje parduotuveje nebezadu lankytis...
Dovydai, prašome susisiekti su mumis dėl šios situacijos tiesiogiai, manau išspręsime kilusią problemą, jei ji susijusi su netinkamu prietaiso veikimu,
pagalba@eocudmas.lt +37063808185
Atsakyti
Greta 2020-05-11 12:54:12
Labai norėčiau pagirti Alytaus Ecodumas darbuotoją Aušrinę, kad visada pasitinka su šypsena, pasisveikina ir pataria bei išklauso. Priešingai nei jos kolegė... Daugiau tokių darbuotojų!!
Dėkojame už gražius žodžius, pagyrimą perduosime regiono vadovui
Atsakyti
Gytis 2020-04-16 17:54:47
Teko nusivilt šį kartą Ecodumas. Užsisakiau prekių ir buvo įdėtas ne tas aromatas. Užsakyta buvo Amazing Mos Grape, o atsiuntė Amazing Mos Grapefruit, kuris man visiškai neskanus.
Labai atsiprašome. Karantino metu darbo tempai sandėlyje buvo iš ties sunkūs, tad stengdamiesi, kad neišėjus iš namų savo siuntinį gautumėte kuo greičiau, netyčia įdėjome ne tą aromatą, kurį užsakėte. Tokias bėdas visada išsprendžiame su savo klientais, bet dėl įvykusios klaidos reikėtų su mumis susisiekti tiesiogiai
Atsakyti
Evaldas 2020-04-15 11:29:23
Nusivylęs siuntimu, ir nusivyles pasirinkta kompanija kaip Omniva (atsiliepimus galit pasiskaityti apie juos) siaubas.
Darbo reikalais naudoju lp express siunta yra pristatoma per para i kita miesta (galiu net siuntos istorija prikabinti)
Apgailestaujame, kad teko laukti ilgiau nei tikėjotės, tačiau sunkiausiu karantino laikotarpio metu kurjerių tarnybos patyrė rekordiškai dideles apkrovas ir visoje Lietuvoje, visų įmonių siuntos vėlavo, ne tik mūsų. Apie LP Express taip pat yra ne kokių atsiliepimų, tačiau siuntėjo niekada nedrįstume kaltinti dėl kurjerių tarnybos klaidų.
Atsakyti
Simonas 2020-04-05 15:53:30
Nusivylęs siuntimu, nes rašė jog siunta ateis per 1-3 dienas, jau laukiu 6 dienas ir vis dar jokių žinių.
Apgailestaujame, kad teko laukti ilgiau nei tikėjotės, tačiau sunkiausiu karantino laikotarpio metu kurjerių tarnybos patyrė rekordiškai dideles apkrovas ir visoje Lietuvoje, visų įmonių siuntos vėlavo, ne tik mūsų.
Atsakyti
Teko apsilankyti urmo bazes ecodumas parduotuveje ir pirkti prietaisa kai pastebejome kad rpeitaisas visiskai netvarkingas pastoviai praleidzia skyscius naudojant premmium clases aromatus nuvykome atgal ir paprasius pakeisti prietaisa ar grazinti pinigus pardaveja tiesiog pasake kad taip prietaosas padarytas ir jis yfa po kiekvieno rukimo valomas ir nieko negali padeti. Nors praejo tik 11d. Nuo prietaiso pirkimo ir internete rasoma kad pinigus grazinate ir po 14 dienu. Pardaveja visiskai su tuo nesutiko ir teigia kad negali nieko padaryti ir atsisake net siusti i garantini patikrinima nes jos teigimu prietaisas gali leisti skysti jo negarinant ir tai yra noemalu. Daugiau sioje parduotuveje nebezadu lankytis...
Atsakyti
Labai norėčiau pagirti Alytaus Ecodumas darbuotoją Aušrinę, kad visada pasitinka su šypsena, pasisveikina ir pataria bei išklauso. Priešingai nei jos kolegė... Daugiau tokių darbuotojų!!
Atsakyti
Teko nusivilt šį kartą Ecodumas. Užsisakiau prekių ir buvo įdėtas ne tas aromatas. Užsakyta buvo Amazing Mos Grape, o atsiuntė Amazing Mos Grapefruit, kuris man visiškai neskanus.
Atsakyti
Nusivylęs siuntimu, ir nusivyles pasirinkta kompanija kaip Omniva (atsiliepimus galit pasiskaityti apie juos) siaubas.
Darbo reikalais naudoju lp express siunta yra pristatoma per para i kita miesta (galiu net siuntos istorija prikabinti)
Atsakyti
Nusivylęs siuntimu, nes rašė jog siunta ateis per 1-3 dienas, jau laukiu 6 dienas ir vis dar jokių žinių.
Atsakyti
Tomas Navickas 2020-03-06 14:07:58
Apgailestaujame, kad teko nusivilti aptarnavimu. Nuolat ruošiame savo darbuotojus sutikti klientą šiltai ir suteikti jam visą reikiamą informaciją. Kuriame padalinyje ir kada Jus aptarnavo nemandagiai?
Kėdainiuose. Pikta mergina, nuolatos kažko paklausus ima šaukti, visuomet kažko paprašius parodyti sako "palauk" (nors kitų klientų nebūna). Ypač įžūli su jaunesniais klientais (18/24 metų amžiaus)

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Teleodontologija – rūpinkitės sveikata nuotoliniu būdu
Teleodontologija – rūpinkitės sveikata nuotoliniu būdu 01-13 11:15
Didžiausias Lietuvoje odontologijos klinikų tinklas siūlo pacientams konsultuotis virtualiai. CLINIC|DPC marketingo vadovė Paulina Šlėvė sako, jog nuotolinis konsultavimo būdas leidžia...
Labiausiai augusių 2020 metais įmonių sąrašas
Labiausiai augusių 2020 metais įmonių sąrašas 01-11 09:32
Rekvizitai.lt skelbia labiausiai augusių įmonių (AB, UAB, MB, IĮ) sąrašą. Skaičiuojamas 2020.01.01 - 2020.12.31 darbuotojų skaičiaus prieaugis. 1. UAB "Barbora" +795 2. UAB "Biuro" +487 3...
A. Navalnas sulaikytas oro uoste
A. Navalnas sulaikytas oro uoste 01-17 20:19
Kremliaus kritikas Aleksejus Navalnas sekmadienio vakarą grįžo į Maskvą iš Vokietijos. Oro uoste jį išsivedė teisėsaugos pareigūnai.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar norėtumėte pasiskiepyti nuo COVID-19?

Akcijų kainos

Facebook 251,36 +2,33%
Western Digital 51,21 +1,67%
Western Union 21,93 +1,25%
Keurig Dr Pepper 31,86 +1,01%
ConocoPhillips 45,12 -5,74%
Macy's 13,01 -6,13%
Citigroup 64,23 -6,93%
Wells Fargo 32,04 -7,80%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 1,24 +7,83%
Nafta 52,36 -2,26%
Sidabras 24,08 -0,62%
Anglis 62,82 +7,57%
Dujos (JAV) 2,61 +18,64%
Ryžiai 489,00 +3,82%
Kava 3,31 -1,19%
Vištiena 1,70 +13,33%