VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Akcinė draudimo bendrovė Gjensidige

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Akcinė draudimo bendrovė „Gjensidige"

Atsiliepimai apie Akcinė draudimo bendrovė „Gjensidige"

Kulik Company LT Užsisakykite ergonominių kėdžių Test-Drive nemokamai!
Parašyk savo nuomonę apie Akcinė draudimo bendrovė „Gjensidige"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Nežinau, kaip pas juos su kitų rūšių draudimu, bet su kelionių draudimu nebuvo jokių bėdų. Būnant Egipte susirgo vaikas ir reikėjo lankytis pas gydytoją, kuris išrašė vaistų. Viešbutis susisiekė su draudimu ir nekilo jokių papildomų rūpesčių. Patiems nereikėjo nieko mokėti. Tokią akimirką labai svarbu, kad draudimas viskuo pasirūpintų ir nereikėtų patiems tvarkyti jokio popierizmo. Esu labai dėkinga!
Atsakyti
Pasišlykštėjęs draudimo įmone, turėjau traumą darbe, susižalojau dešinės rankos smilių, ligoninėje susiuvo žaizdą, pranešiau draudimo įmonei, gavau pranešimą, kad žaizda turi būti ne mažesnė kaip 5 cm, tipo jokios išmokos. Dešinė ranka, tai yra darbinė, pagal juos gali ir galą gaut, vistiek nemokės. Daugiau nesidrausiu pas juos.
Atsakyti
Ilgus metus naudojomės šios bendrovės sveikatos bei automobilio draudimu. Tačiau matau, kad bendravimas ir aptarnavimas labai suprastėjo. Informaciją kiekvienas darbuotojas suteikia skirtingą. Skambinu dėl iškilusios problemos- žada atskambinti-praeina 15 dienų ir vis dar jokio skambučio... Žada atsiųsti pataisytą draudimo polisą- ir vėl tik laukimas. Apsisprendžiau nebetęsti čia draudimo.
Atsakyti
Jau antrą mėnesį laukiu žalos atlyginimo. Mėnesį važiavo apžiūrėti mašinos ir jau mėnesis kaip vertina. Jokios info, parašius į el.pašta gavau atsakymą kad "įrašai priduoti daugiau nieko nematau" girdėjau masę neigiamų atsiliepimų apie šią bendrovę ir siūliau niekam neturėti reikalų.
Atsakyti
Turime namo draudima su gjensidige is po didelio lietaus uzpyle 1 kambari ir paplove fasado dekoratyvini tinka tai jau 40 dienu jokios informacijos nesuteikia ir ignoruoja I skambucius
Atsakyti
Labai suprastėjo aptarnavimas. Seniau buvo apgadintas automobilis ir viskas vyko sklandžiai. Šiais metais kreipiausi dėl turto žalos. Darbuotojui tikrai reikia mokytis bendrauti su klientais, pašaipus tonas, informacijos nesuteikimas ir jokio klausimų derinimo su klientu, reputacijos neprideda (nebent jų strategija, baidyt klientus).. Daug metų draudžiausi šioje kompanijoje, bet šie metai - paskutiniai.
Atsakyti
Draudimo bendrovės "Gjensidige" darbuotojams trūksta įgūdžių dirbant su klientais. Esu nukentėjusi eismo įvykio metu, mano automobilis buvo apgadintas, kaltinininkas - "Gjensidige" klientas. Draudimo atsakingas asmuo su manimi susisiekė praėjus savaitei po įvykio. Per tą laiką kreipiausi ir pati el. paštu dėl elementarios informacijos apie įvykį. Su manimi susisiekęs atsakingas asmuo teigė, kad žala bus atlyginta per 3 darbo dienas. Atsakiau, kad noriu apsvarstyti jų siūlomą sumą ir atsakyti vėliau. Automobilio remonto kainų neišmanau, norėjosi pasitarti su meistru kiek galėtų kainuoti remontas. Gavau pašaipią repliką, kad jokių derybų nebus. Praėjo jau savaitė, išmokos dar nesulaukiau. Susitarimas su meistrais pradėti remontuoti automobilį vis nukeliamas. Ėmiau skaityti taisykles, jose radau visai kitą terminą - 30 darbo dienų. Būkite kompetentingi ir pateikite visą reikialą informaciją klientui. Melagingos informacijos pateikimas jums reputacijos nekelia.
Atsakyti
Dainius 2019-05-28 16:30:47
Visiškai ta pati situacija. Jau 2 savaites nesulaukiu atsakymo dėl apgadinto automobilio žalos atlyginimo. 3 kartus skambinausi į centrą, pasakė, kad susisieks sekančią dieną, niekas nesusisiekia. Davė agento tel. numerį, tuo numeriu niekas neatsako. Dabar geriausias fokusas. Man pasipiktinus, kad negaunu jokios informacijos, pasakė, kad jos ir negausiu, kol nenuvarysiu mašinos į servisą, ten tik jie nustatys žalą. Apsurdų apsurdas, man mašina reikalinga vaiką į darželį vežiot, esu dirbantis ir negaliu važinėt darbo valandom po kažkokius servisus. Nesuprantu, kam tada registruojant įvykį reikia apgadintos mašinos foto, jei jie siunčia į servisą. Kažkoks, atsiprašant b***s, tau įvažiavo ir dabar tiek problemų. Niekam nelinkiu papult į eismo įvykį su gjensidige draudimo kaltininku.
Nesugeba, per 3 savaites susisiekti dėl KASKO žalos, vis dar laukiu
Atsakyti
Tokia absurdiška kompanija padariau auto įvykį laukiu 3savaites kol issiaiškins paskaičiuos nieko nesulaukiu ir dar sako kad tyčia padariau, nes toks apgadinimas nepanašus kad būtų susidurta su kita auto tokius darbuotojus mest lauk krč tinginiai absurdiški
Atsakyti
Kamilė 2019-05-09 10:54:18
Visiškai blogiausia draudimo bendrovė. Aptarnavimo kokybė apgailėtina. Iš pradžių sako susisieks per 3d.d. Po to po dviejų savaičių, sekantį kartą paskambinus pasiteirauti dėl padarytos automobilio žalos atlyginimo, sako susisieksim per dvi savaites, bet standartiškai tai per mėnesį :) davė eksperto numerį, kuris net nekelia ragelio. Tai tokia ta patirtis, vis dar laukiu.
Visiškai ta pati situacija. Jau 2 savaites nesulaukiu atsakymo dėl apgadinto automobilio žalos atlyginimo. 3 kartus skambinausi į centrą, pasakė, kad susisieks sekančią dieną, niekas nesusisiekia. Davė agento tel. numerį, tuo numeriu niekas neatsako. Dabar geriausias fokusas. Man pasipiktinus, kad negaunu jokios informacijos, pasakė, kad jos ir negausiu, kol nenuvarysiu mašinos į servisą, ten tik jie nustatys žalą. Apsurdų apsurdas, man mašina reikalinga vaiką į darželį vežiot, esu dirbantis ir negaliu važinėt darbo valandom po kažkokius servisus. Nesuprantu, kam tada registruojant įvykį reikia apgadintos mašinos foto, jei jie siunčia į servisą. Kažkoks, atsiprašant b***s, tau įvažiavo ir dabar tiek problemų. Niekam nelinkiu papult į eismo įvykį su gjensidige draudimo kaltininku.
Atsakyti
Vienu žodžiu a******u kompanija, apdraude vienu menėsiu ankščiau dar nepasibaigus kitam, daugiau vengsiu tokiu sukčiu.
Atsakyti
Visiškai blogiausia draudimo bendrovė. Aptarnavimo kokybė apgailėtina. Iš pradžių sako susisieks per 3d.d. Po to po dviejų savaičių, sekantį kartą paskambinus pasiteirauti dėl padarytos automobilio žalos atlyginimo, sako susisieksim per dvi savaites, bet standartiškai tai per mėnesį :) davė eksperto numerį, kuris net nekelia ragelio. Tai tokia ta patirtis, vis dar laukiu.
Atsakyti
Pats blogiausias aptarnavimas koks gali būti, visą savaitę neįmanoma gauti tikrai paprasto atsakymo, o priskirtas specialistas nesiteikia nei pakelti ragelio, nei perskambinti.
Renkantis draudimo įmonę, tikrai niekada nesirinksiu Gjensidige draudimo, kad ir kokias akcijas besiūlytų. Tikrai nerekomenduoju, nes aptarnavimo srityje profesionalumo nulis!
Atsakyti
Gjensidige turi labai saunu darbuotoja Pauliu Daupara.Norejau apdrausti savo ir vyro motociklus ir jau po valandos sokti i trasa. Internetu draudziant draudimas butu isigaliojas tik kita diena, butu sugadintas savaitgalis))) Paulius, greitai profesionaliai, mandagiai sutvarke musu draudimus, dargi su apciuopiama nuolaida!!!! Palinkejo gero kelio, savaitgalis isgelbetas, gera nuotaika visai dienai. Darydama pavedima, priveliau klaidu, paskambinau paklausti ka dabar daryti, ir net tuomet Paulius liko profesionalas, nesusierzino, liepe nesijaudinti, pats pranes teisingus duomenis buhalterijai. Aciu Jam, labai malonu susidurti su supratingu, linksmu, mandagiu darbuotoju.
Atsakyti
matyti neigiamus atsiliepimus, nes mano istorija sėkmiga :). sausio mėnesį kieme mašina nuslido galiniu šonu į tvorą. Nereikėjo nei policijos nei deklaracijos. Užteko padaryti nuotraukas ir užregistruoti įvykį jų puslapyje internetu. Jie pasiūlė išsirinkti servisą. Nuvariau auto į autorizuotą servisą, ten sutaisė. sumokėjau tik frančizę, kai visa kaina buvo 1800€. Tiesa, neprašiau pakaitinės auto, tai nežinau, kaip būtų tokiu atveju.
Atsakyti
Buvau klientas mažiausiai 10 metų., per tiek metu niekad nereikejo nei mano parašo, ar kažkokio papildomo veiksmo, viskas greituku buvo sutvarkoma internetu, nes visa laika tik pirkau draudimą. Kaip tik atsitiko, kad pardaviau mašiną, ir prireikė atsiimti likutį už nepanauduota draudimą, OHO...!!! kiek reikalų atsirado, ir į skyrių reik atvyk, ir parašo reikia, ir kitu dokumentu reik... Absurdas!!!
Atsakyti
Nesirinkite sios draudimo bendroves, randa visokius budus ir teisines spragas, kad tik neiesmoketi daraudimo ismokos. Negalima pasitiketu ja nes bedoje paliks plika basa... Is mano patirties tai yra prascisia draudimo imone, jei ja taip galima pavadinti.
Atsakyti
Kai reikia drausti tai viskas super.Kai reikia skola už transporto žala sumoket, labai nepatenkinti.
Atsakyti
Daugiau niekada nebesidrausime ir kitus noriu, , paprotinti", nesidrausti šioje draudimo įmonėje. Iš savo patirties galiu pasakyti kad mūsų šeima draudėme pastatus, transportą, o taip pat asmens draudimą pirkome sūnui ir sau vykstant į keliones.Kol nieko neatsitiko, atrodė malonus bendravimas, bet kai sūnui šiais metais atsitiko trys rimtos traumos (pjautinė pėdos žaizda 5 cm. ilgio, kojos raiščio patempimas, rankos kaulo ataugos lūžis), tai pasirodo, kad čia yra ne traumos, o smulkmenos, už kurias negausime išmokų, tiesa už kojos traumą pasiūlė 30 eurų. Nebesidrausime ir kitus raginu gerai pasvarstyti kam patikime savo turto ir asmens draudimą.
Atsakyti
Esu nusivylusi darbuotoja Leokadija Simok, kuri neprofesionaliai aptarnauja, aiškiai nekalba lietuviškai, nekompetentingai atlieka savo darbą, daro daug klaidų. Dėl šios darbuotojos neatsakingo požiūrio į darbą privalėjau savo brangų laiką aukoti VĮ "Regitra".
Atsakyti
Na matau būsiu ne pirmas ir tikriausiai ne paskutinis, čia rašantis nusiskundimą dėl šios įmonės veiklos.
Lapkričio 5d. buvo eismo įvykis kurio metu buvo apgadintas automobilis. Esu nukentėjęs. Tą pačia dieną buvo registruotas įvykis draudimo kompanijoje ir išsiųsti viai reikalingi dokumentai. Buvo pranešta jog per tris dienas su manimi bus susisiekta. Šiandien lapkričio 15d. nors buvo bendruoju telefonu skambinta ir prašoma, kad susisiektų draudimo bendrovės darbuotojas, atsakymas vienintelis: su jumis susisieks. Matau, iš čia rašančių, jog patirtis bendraujant/bendradarbiaujant su šia įmone yra neigiami. O įmonei vistiek - penkiais per vieną...
Atsakyti
2018/10/17 ~16:00 Prekybos centras BIG, Vilnius. Nusipirkau automobilį, prieš tai buvęs savininkas paliko draudimą. Pakeliui iš regitros, perregistravus auotomobilį savo vardu sustojau į artimiausią Gjensidige draudimo vietą. Konsultantė dirbanti tuo metu, mano nurodytoje vietoje man pasakė - šitą dradimą gali išmesti, jokios naudos, pirk naują. Negalioja jokie draudimo perrašymai kitiems asmenims. Man pasirodė keista, paskambinus į Gjensidige informaciją buvo suteikta visai kita informacija ir draudimas sėkmingai perrašytas mano vardu. Linkiu išsiaiškinti, apmokyti ir pamokyti mandagumo savo darbuotoją, nes man pasakius, kad atsisakau pas ją įsigyti naują draudimo polisą neišgirdau daugiau nieko, nei paprasčiausio atsisveikinimo...
Atsakyti
Turbut prasciausia draudimo imone, uz ciurnos luzi 60eu, net gydymo islaidu nepadenge tokia suma
Atsakyti
Vaida 2018-06-26 17:13:31
Sveiki, ar bent atgavote kompensaciją? Aš lygiai tokioj pačioj situacijoje esu. Šiuo metu laukiu 5d "sekančią darbo dieną susisieksime", skambinu - niekas neatsiliepia. Buvau pačiam draudime iš pradžių, nesugebėjo užregistruoti įvykio ir aiškino, kad būtina rinktis jų specialistus, kurie "sutvarkytų" mano automobilį. Pasakiau, kad jie turi teisę pasiūlyti, o aš turiu teisę atsisakyti, išjuokė mane, pasakė, kad taip nebūna, kad aš nieko nežinau ir nesuprantu :) o kad noriu gauti piniginę išmoką, tai išvis nesuprato, ką aš čia kalbu. Tikiuosi daugiau reikalų neturėti su šiuo draudimu, o visos šitos nesąmonės tikrai nepaliksiu taip. Savanorių pr. Kaune, tai tikrai nesiūlau lankytis draudime, nes turėjau per pykčius išeiti, informacijos jokios negavau, pagalbos taip pat. Darbuotojas jau pagyvenęs, matosi, kad nelabai supranta pats, ką jis veikia ir kur dirba...
Kompensaciją mes gavome - kalta pusė pasirašė deklaraciją, bet jau jautiesi tarytum pats kaltas būtum...
Atsakyti
Jurga 2018-01-11 09:12:51
Aptarnavimas šioje įmonėje tragiškas! Susisiekti su draudimo specialiste neįmanoma, į praleistus skambučius atsakyti, matyt, nėra praktikos. Žalą registravome internetu, gavome automatinį atsakymą, iki kada susisieks. Mandagiai išlaukėme keliomis dienomis daugiau. Skambinu- norint ką nors išsiaiškinti, konsultantė klausia, koks žalos numeris. O koks numeris, jei laiške nurodyta tik tiek: "įvykio numeris: išsiųsta"?! "Turėjo susisiekti, tuoj susisieks, perduosiu." Bent konsultantė maloni. "Tuoj" yra dar po poros dienų. Žalos numerio, beje, šiai dienai taip ir nežinome. Nesusidaro įspūdis, kad šiai įmonei kas nors rūpi.
Sveiki, ar bent atgavote kompensaciją? Aš lygiai tokioj pačioj situacijoje esu. Šiuo metu laukiu 5d "sekančią darbo dieną susisieksime", skambinu - niekas neatsiliepia. Buvau pačiam draudime iš pradžių, nesugebėjo užregistruoti įvykio ir aiškino, kad būtina rinktis jų specialistus, kurie "sutvarkytų" mano automobilį. Pasakiau, kad jie turi teisę pasiūlyti, o aš turiu teisę atsisakyti, išjuokė mane, pasakė, kad taip nebūna, kad aš nieko nežinau ir nesuprantu :) o kad noriu gauti piniginę išmoką, tai išvis nesuprato, ką aš čia kalbu. Tikiuosi daugiau reikalų neturėti su šiuo draudimu, o visos šitos nesąmonės tikrai nepaliksiu taip. Savanorių pr. Kaune, tai tikrai nesiūlau lankytis draudime, nes turėjau per pykčius išeiti, informacijos jokios negavau, pagalbos taip pat. Darbuotojas jau pagyvenęs, matosi, kad nelabai supranta pats, ką jis veikia ir kur dirba...
Atsakyti
Šiandien buvau Gargždų gjensidige draudime - tai kažkoks bobų turgus, kalbu su viena draudėja o už ją visi trys atsakinėja į mano klausimus ir komentuoja kiekvieną žodį, irodineja su pakeltų tonų ir panieka balse. Kažkas baisaus!!!! Man paklausus kodėl jūs ant manęs visi puolat pasakė kad mes dirbam savo darbą! Taip ir nesupratau koks jų darbas - rūpintis savo klientais ar pulti juos visai kontorai kartu?!!!įdomu ar turi kokius tai klientų aptarnavimo standartus?
Atsakyti
Nepatariu draustis. Pirkau per pigu.lt planšetę. Suskilo ekranas. Nunešiau į MTTC Oze. Pasakė, kad ekranas brangesnis už pačią planšetę todėl išdavė lapelį, o pačią planšetę atėmė visiškai. Nors dar galėjau naudotis, viskas veikė, tik įskilimas buvo. Visi duomenys pašalinti. Tada vežiau viską į pigu.lt ir po 7 savaičių pervedė €90. Už draudimą mokėjau €45. Už planšetę 230. Viso €275, o atgal atgavau €90. Sako nusidevėjimas + frančizė. Tad verta draustis? NE.
Atsakyti
Sudauziau tv, kuri apdraudziau, tai jau virs men. laiko laukiu kompensacijos, kurios niekaip nesulaukiu, NESIDRAUSKIT SITAM SUPISTAM DRAUDIME!!!
Atsakyti
Visiskai nerekomenduoju draustis sioje bendroveje. Po atsitikimo paradiau i el. Pasta, nurodzius konkreciai kas nutiko, nes siuo metu guvenu uzsienyje. Praejus 3menesiams ir negavus atsakymo, parasiau dar karta per ju internetine svetaine, paskyroje “susisiekite su mumis”. Buvo nurodyta, kad susisieks su manimi per 48h. Praejo daugiau nei savaite-vis dar jokio atsakymo. Imone visiskai vengia zalos atlyginimo ir ignoruoja savo kliantus!!
Atsakyti
Aptarnavimas šioje įmonėje tragiškas! Susisiekti su draudimo specialiste neįmanoma, į praleistus skambučius atsakyti, matyt, nėra praktikos. Žalą registravome internetu, gavome automatinį atsakymą, iki kada susisieks. Mandagiai išlaukėme keliomis dienomis daugiau. Skambinu- norint ką nors išsiaiškinti, konsultantė klausia, koks žalos numeris. O koks numeris, jei laiške nurodyta tik tiek: "įvykio numeris: išsiųsta"?! "Turėjo susisiekti, tuoj susisieks, perduosiu." Bent konsultantė maloni. "Tuoj" yra dar po poros dienų. Žalos numerio, beje, šiai dienai taip ir nežinome. Nesusidaro įspūdis, kad šiai įmonei kas nors rūpi.
Atsakyti
Apgaviku ir zuliku kompanija.
Iš kur istrauke ikainius nezinau. Nera tokiu mazu ikainiu remonto darbams. Ekspertas i sąmatą net neitrauke visu reikiamu detaliu.
Dar ir bando apgauti. Sako kad galite remontoti auto kur norite. Suderinsim sąmatą po to.
3 paros laukiau kol atsius eksperta. Net negalejau isplauti savo auto.
Gjensidige kompanija linkiu greiciau bankrotot ir neapgaudineti zmoniu.
Dabar supratau kodel zaliu lapu vairuotojai sudaro su sia kompanija draudimus.
Kaltininkas gauna pigu draudima o nukentejas žmogus neko detas gauna daug problemu ir mizirine ismoka auto remontui.
Ot gerai prasisuka....
Atsakyti
Sveiki, na kagi, noreciau tiesiog informuoti sekancius klientus kas zada drausti BILIETUS I RENGINIUS. Pirmiausia kas svarbiausia perskaitykite salygas ir taisykles, kad nepirktumete veltui. Nes jei pasikeis planai ir nebegalesite isvykti tada atsaukimas bus tikras nervu isbandymas. Tiek dokumentu siusti nereikia turbut net perkant busta, tad 50 uz bilietus ismetu i bala o draudimo kompanija bent jau kavos gal nusipirks. Niekada nerekomenduosiu sios s*******o kontoros savo artimiesiems. IDEMIAI SKAITYKITE KAS PARASYTA SMULKIU SRIFTU NES LIKSIT BE AMO :)
Atsakyti
Apgaulinga firma ir nesazininga traumos metu tyrejai istire taip kad negautumete ismoku jau antra karta tyrejai mane apgavo, mano nuomone as nerekomenduoju draustis nes yvikio metu as nebetikiu ar gautumete zalos atligy.
Atsakyti
Noriu pasidalinti patirtimi... Pirkau telefoną internetu, tuo pačiu ir nusipirkau telefono draudimą. Vasarai buvau išvykęs į Ameriką, kur ir sudaužiau savo telefono ekraną. Specialiai dar žiūrėjau, kad draudimas galiotų užsienyje, nes vasaromis vis tekdavo išvažiuoti. Long story short, niekas man jo nesutvarkė.. Pasirodo, draudimas galioja visame pasaulyje, bet negali išvažiuoti ilgiau nei 30d. Bet labiausiai nustebino ne tai... Didelį įspūdį paliko darbuotojų kompetencija... Siuntinėja iš vienos įstaigos į kitą... Vyr. žalų specialistė (vardo neminėsiu) net liepė kreiptis man į parduotuvę, kurioje pirkau telefoną... ko???? iki šios dienos nesupratau nei aš, nei ji.. o kai kreipiausi į parduotuvę, nes vyr. žalų spec. liepė, mane vėl siuntė į draudimo bendrovę. Vėliau, šiaip ne taip pavyko susitvarkyti tuos reikiamus dokumentus, ir mano telefono aparatą priėmė apžiūrai... Savaitė laukimo... Parašau į mttc.lt, liepia kreiptis į draudimo bendrovę, nes jie patys iš jos atsakymo negauna. Skambinu bendruoju telefonu. Maloni panelė man duoda telefono numerį (tos pačios vyr. žalų spec.), tačiau ji tokia užimta, kad net nekelia ragelio. Laukiu... po poros valandų, parašo el paštu laišką, kuriame prašo patikslinti įvykio aplinkybes. Atrašau. Savaitė laukimo...vėl skambinu į mttc.lt, vėl ta pati situacija, ir pagaliau gaunu atsakymą, kad telefono netvarkys, nes per ilgai prabuvau užsienyje. Bet čia dar ne viskas... Netgi teko susimokėti už telefono aparato apžiūrą. Esu pasipiktinęs, ne dėl to, kad nesutvarkė, o dėl to, kad kol neskambini ir nepradedi jų judinti - jie nieko ir nedaro. Manau patys įvertinsite ar verta rinktis šitą bendrovę.
Atsakyti
Sveiki, dalinuosi savo patirtimi įvykus automobilio gedimui kelyje, kai prieš kelionę iš Gjensidige buvo įsigytas kelionės draudimas. Vykome iš Kroatijos į Lietuvą nuosavu automobiliu, kuris netoli Varšuvos sugedo (buvo tamsus paros metas).. Teko sustoti šalikelėje dviejų eismo juostų kelyje, kur leistinas greitis - 140 km/h. Tokioje, pavojingoje gyvybei aplinkoje, teko laukti 6 valandas. Skambinome į Gjensidige 10 kartų vis pasiteirauti, kada gi atvyks pagalba - tesulaukdavome atsakymo "dar palaukite ir pas mus problema - bendrovė su kuria bendradarbiaujame nekelia ir mums telefono todėl negalime padėti...".

Esu labai nepatenkinta, kaip klientė įsigijusi paslaugą iš Gjensidige. Rizikuojant savo gyvybe ir laukiant automagisralės šalikelėjė tamsiu paros metu atvykstant pagalbai NET 6 VALANDAS, galėjo atsitikti bet kas...
Atsakyti
Nerekomenduoju, tik ne sia imone. Baisu!! Buvau apdraudus telefono ekrana.. tai su draudimu brangiau, nei paprastoj taisykloje be draudimo... neapsigaukit zmones!!!
Atsakyti
Katastrofa kažkokia su šita kompanija.. Turėjo atlyginti žalą, kadangi metalo supirkimo aikštelėje darbuotojas, keldamas krovinį su savo M-B 617, užmetė jį ant mūsų mašinos stogo. Deformavosi kėbulas, subyrėjo galinis stiklas. Pasirodė, kad tai nedraudiminis įvykis.. Teks ieškoti žalos atlyginimo teismo keliu.
Atsakyti
Uz nutraukta blauzdos raumenį, sumokėjo 45 EUR (6 savaitės gipse). Gėda. Nieko nedraudžiu šioje kontorje nuo šiol.
Atsakyti
Niekas nesidrauskit toje a******u kompanijoje, ten viskas gerai, kol moki pinigus ir nesikreipi del zalos, del menkiausios zalos jie tave itraukia i nepageidaujamu sarasa, kainas sukelia tiek, kad sveiku protu nesuvokiama....
Atsakyti
Ramūnas 2017-07-15 16:49:15
Esu apdraudęs automobili internetu privalomos civilinės atsakomybės draudimu, dėl to neturėjau žalio lapo (draudimo keliauti užsienyje).Taip gavosi, kad skubiai turėjau išvykti sekmadienį. Paskambinus šeštadienį bendruoju informaciniu telefonu, informavo, kad dokumentą turi išduoti vienoje iš "Gjensidige" atstovybių. Kreipiausi dėl lapo išdavimo Lentvario g., kur paaiškino, kad jie neišduoda, reikia kreiptis pirmadienį į centrinį ofisą. Tuomet bendrasis telefonas pakomentavo, kad draudimo poliusą galima gauti perlo terminale. Perlo terminale vėl neišdavė, nes draudimas pirktas internetu, o ne per perlo terminalą. "Gjensidige" pasirodo didžiausia problema, nors kitose įmonėse, pvz. "Ergo" tokių problemų nėra, važiuosiu skolinta mašina.
Tai žalia korta ne bendrovės problema o perlo ar interneto per kur pirkot draudimą, koks skirtumas ergo, bta ar gjensidige jei pirkai internetu tai ir prašyk interneto nes gal pigiau sumokėjai.
Atsakyti
Esu apdraudęs automobili internetu privalomos civilinės atsakomybės draudimu, dėl to neturėjau žalio lapo (draudimo keliauti užsienyje).Taip gavosi, kad skubiai turėjau išvykti sekmadienį. Paskambinus šeštadienį bendruoju informaciniu telefonu, informavo, kad dokumentą turi išduoti vienoje iš "Gjensidige" atstovybių. Kreipiausi dėl lapo išdavimo Lentvario g., kur paaiškino, kad jie neišduoda, reikia kreiptis pirmadienį į centrinį ofisą. Tuomet bendrasis telefonas pakomentavo, kad draudimo poliusą galima gauti perlo terminale. Perlo terminale vėl neišdavė, nes draudimas pirktas internetu, o ne per perlo terminalą. "Gjensidige" pasirodo didžiausia problema, nors kitose įmonėse, pvz. "Ergo" tokių problemų nėra, važiuosiu skolinta mašina.
Atsakyti
Gerb. LT piliečiai, nesidrauskite šioje bendrovėje, nes ji nesilaiko savo žodžio ir visaip išsidirbinėja. Ruošiamės keliauti į Kanadą, pas dukrą. Su mumis taip pat keliaus mama (dukros močiutė), kuriai 76m. Nė viena bendrovė neapsiėmė drausti (suprantama, žmogus amžiuje), tik ši. Mėnesio kelionės kainą pasiųlė 243Eu. Viskas tvarkoje. Po kiek laiko, pareikalavo pristatyti pažymą iš šeimos gydytojo, kad šiuo metu jai su sveikata viskas tvarkoje. Pristatėme.. Tada pradėjo šnekėti, kad ilgiau, nei 2 savaitės negali drausti, nors mes vykstame 1 mėn. Ir pakilo kaina. Paprašė 563 Eu už mėn. Dukra, Kanadoje, sutvarkė močiutės draudimą, be jokių pažymų ir išsidirbinėjimų. Visa tai kainavo 267 Eu. Nereikia Jums pinigų, melžkit d*****s. Galvojat, kad neturit konkurentų, tai galit išsidirbinėti. Sėkmės.
Atsakyti
a******u kompanija. Kas be atsitiktu, pas ju viskas nedraudiminis atvejis. Netikekit niekas jais.
Atsakyti
Patekau į eismo įvykį, "Gjensidige" draudimas turėjo apmokėti patirtą žalą. Bendravimas su klientais BAISUS, turiu rašyti po 3 laiškus kol bus atrašyta.
Atsakyti
Noriu su visais pasidalinti savo patirtimi. Gjensidige draudimo bendrovė mane apkaltino dėl 2014 m. vasario 23 d. įvykusio įvykio per kurį purvu aptiško kaimyno siena. Nesąžiningas kaimynas pateikė suklastotą 3595, 73 Lt sąmatą ir pagal ją 2014 m. kovo 30 d. Gjensidige draudimo bendrovės darbuotojas išmokėjo pinigėlius. Visus 1834, 12 Lt (sumažino nuo fiktyvios sąmatos net 1761, 61 Lt). Dokumentuose pasirašė vienas ir tas pats Gjensidige draudimo bendrovės darbuotojas, ir kaip draudimo žalos ekspertas ir kaip padalinio vadovas ir kaip darbuotojas darantis išmoką. Problema ta kad žala kokia yra teigiama nėra padaryta. Tai patvirtino ir nepriklausomi ekspertai. Po beveik trijų metų 2017 m. vasario 13 d. Gjensidige padavė mane į teismą 531, 20 Eur.Nepateikdami jokių kaltės įrodymų ir tik kaltindami mane. Kadangi kaimynas yra susijęs su teismo darbuotojais kurie užima aukštas pareigas neturiu kitos išeities kaip paviešinti tokį sukčiavimą. Pridedu tikrą foto nuotrauką ir leisiu visiems spręsti kokia iš ties yra padaryta žala. Komentuokite ir dalinkitės. Žmonių nuomonė padės man priimti sprendimus kaip toliau elgtis šioje situacijoje.
Atsakyti
Nerekomenduoju jokiu būdu. Draudžiamės kelintus metus šioje įmonėje maksimaliu turto draudimu. Gerai, kol viskas gerai. Atsitikus draudiminiam įvykiui, pasirodo, tas maksimalus nei tam negalioja, nei anam negalioja, net juokas ima, kaip kratosi įsipareigojimų. Priskaičiavę minimalią žalą, juokingą sumą pinigų, kurią turėjo sumokėti "greitu metu" (taip parašyta jų rašte. Pagal info nurodytą jų pačių taisykles terminas yra ne ilgiau kaip per 30 dienų) tačiau jau antras mėnuo nesugeba išmokėti apgailėtinos sumos. Na, ne kas su įmone. Pereisime į kitą iškart, kai tik viskas pasibaigs.
Atsakyti
Noriu pranesti, kad draudimas Gjensidege yra nepatikimas ir nesidrautumete pas juos. Labai nemaloniai ir negraziai kalba A. N. numetineja rageli ir atmetineja skambucius. Įvykis įvykes kovo 24 diena, o dar išmoka neišmoketa, nes A. N. įvertino ir nusprende, kad išmokos negausim už padaryta žala. Apsurdas visiškai su šiuo draudimu....
Atsakyti
Anton 2017-05-23 21:12:55
Kur tu cia tokius skaicius pamatei? Kelintas finansines ataskaitos puslapis? Del ko tau liudna?
7 ataskaitos psl. Finansinis rezultatas 14 mln nuostolio. Sudetinis rodiklis 122 proc. Liudna, nes labai prastas rezultatas. Nuostolingumas 75 proc. yra baisus. Jau 60 proc yra riba, kuria virsijus yra labai blogai. Ka tai reiskia ? tai reiskia, kad 2015-2016 m. vykes kainu karas rezultatu nedave, rinkos dalis nepadidejo, sugeneruoti dideli nuostoliai. Draudejai dziaugesi, bet dziaugsmui atejo pabaiga, nes draudikas turi atsiimti tai kas prarasta ir pradedi uzdirbti. Taigi logiska, kad kainos kyla. ps. Privalomojo draudimo nuostolingumas apie 90 proc., o sudetinis rodiklis pridejus veiklos sanaudas bus apie 130.
Atsakyti
Kestas 2017-05-23 20:53:20
Tai, kad Gjensidige CR uz metus 122 proc. nuostolis 14 mln eur. Koki tu cia pelna matai ? Liudni rezultatai siaip jau.
Kur tu cia tokius skaicius pamatei? Kelintas finansines ataskaitos puslapis? Del ko tau liudna?
Atsakyti
Anton 2017-05-10 17:45:15
Gerbiami tautieciai ir saziningi musu salies gyventojai. Prasau atkreipkit demesi i tai, kaip naglai mus durina draudimo imones su privalomuoju draudimu. Kaip jie bando pasipelniti daugiau ir daugiau musu saskaita, keldami kainas be jokio pagrindo i tai. 2016 metais mano automobilio draudimas kainavo 47 eurus metams. dabar gavau lojalaus klijento pasiulima apsidrausti pas ju uz simbolinius 137 eurus uz metus.
Buvau priverstas pasidometi kodel draudimas pabrango trigubai. Atsakyma gavau toki:
"Visoje rinkoje sparčiai auga draudimo išmokos. Įmokų dydis jau
nebeatitinka išmokų dydžio.
Brangsta remonto paslaugos.
Žmonės automobilius vairuoja dažniau, nuvažiuoja toliau, daugėja
eismo įvykių (2016 m. 8, 1% daugiau).
Draudimo kaina darosi vis labiau individualizuota. Stengiamės,
kad kiekvienas klientas mokėtų tiek, kiek draudikas prisiima rizikos.
Turime labai daug kriterijų, kad kainą suskaičiuotume kuo tikslesnę.

Su geriausiais linkėjimais,
Živilė Pociūtė"

Tada teko nusiusi jai prasyma pakomentuoti 2016m Gjensidige finansine ataskaita kuria pridejau kaip pdf faila, kurioja aiskiai matosi ant kiek isaugo grinasis pelnas liginant su 2015. Taip pat nusiunciau nuoroda apie kitos draudimo bendroves rezultatus:

http://www.vz.lt/bankai-draudimas/2017/03/31/lietuvos-draudimo-grynasis-pelnas-augo-trecdaliu

Apsimelavusi, neturejo ka atsakyti i tai, tai pasake kad rasysiau i bendra Gjensidige emaila, kad gauciau atsakyma i savo klausymus.

Tai va, turedami virs pusantro simto milijonu euru pelna, jie nusprende patrigubinti kainas kad atitinkamai 2017 padidetu ju pelnas.

Teks tiesos ieskoti teismose!!!
Tai, kad Gjensidige CR uz metus 122 proc. nuostolis 14 mln eur. Koki tu cia pelna matai ? Liudni rezultatai siaip jau.

Taip pat rekomenduojame

EDRAUDA, UADBB
DRAUDIMAS INTERNETU

Adresas: Šeimyniškių g. 21, LT-03110 Vilnius.
Veiklos sritys: draudimas.
Draudimo brokerių įmonė EDRAUDA įkurta 2009 m. ir skirta šiuolaikiškam Lietuvos vartotojui, kuriam ypač svarbus tapo laiko ir kokybės santykis. Pagrindinis mūsų tikslas - suteikti klientui galimybę apsidrausti internetu greitai, paprastai ir pigiau. UADBB EDRAUDA bendradarbiauja su visomis Lietuvoje veikiančiomis...
Altas
Cobra Connex Vodafone

Adresas: Kalniečių g. 104, LT-50184 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; buitinė technika; didmeninė prekyba; draudimas; durys, raktai, spynos; langai; motociklai; vaizdo stebėjimo sistemos.
Altas oficialus Cobra Vodofone, Blaupunkt, Clarion, Parrot, Manta ,Modecom, Mobotix, Dilax, Mobitex, Gerda ir k.t firmų atstovas Lietuvoje. Automobilių apsaugos sistemos, paieškos sistemos, transporto kontrolės sistemos, elektroniniai sprendimai viešajam transportui, didmeninė prekyba elektronikos prekėmis...
FRIDMIS
Viza, vizos i užsienio šalis. Kelionės

Adresas: Vytenio g. 10-87, LT-03112 Vilnius.
Veiklos sritys: draudimas; kelionės; pramogos ir poilsis.
Fridmis, UAB – kelionių organizatorius, sėkmingai veikiantis nuo 1999 m. Kai keliaujate su FRIDMIS, Jums nebūtina apsiriboti standartiniais kelionių paketais. Mes prisiderinsime prie Jūsų poreikių! Kelionių organizatorius FRIDMIS savo veiklą plėtoja šiose srityse: VIZOS: Pagrindinė mūsų įmonės vykdoma veikla yra...
Poilsis ir Mes
STOVYKLOS VAIKAMS

Adresas: A. Goštauto g. 8-248; 249, LT-01108 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; draudimas; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis; renginių organizavimas.
Kelionių organizatorius. Stovyklos vaikams Kelionių organizatorius „Poilsis ir Mes" įkurta 1997 m., tad jau galime pasigirti stabilumą užtikrinančia 20 metų patirtimi kelionių organizavimo srityje. Kelionės kolektyvams savaitgalinės, pažintinės, lėktuvu ir po Lietuvą Kelionės moksleiviams į pramogų ir mokslo...
Riaturas plius
Adresas: Vytenio g. 6-106, LT-03113 Vilnius.
Veiklos sritys: draudimas; keleivių pervežimas; kelionės; poilsio namai, sanatorijos; pramogos ir poilsis.
Kelionių organizatorius „Riaturas Plius“ siūlo Jums poilsines keliones į populiariausius kurortus Turkijoje, Graikijoje, Bulgarijoje ir kitose šalyse. Taip pat siūlome pažintines keliones į gražiausius Europos miestus autobusu, lėktuvu bei keltu. Įmonės „Riaturas Plius“ darbuotojai patikimai ir laiku padės...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

„Skrendu.lt“ paskelbė TOP 15 lietuvių mėgstamiausių skrydžių krypčių
„Skrendu.lt“ paskelbė TOP 15 lietuvių mėgstamiausių skrydžių krypčių 11-11 15:17
Nepaisant nusistovėjusių tarp Lietuvos žmonių pamėgtų krypčių, lėktuvu lankomos šalys kasmet keičiasi. Pigių skrydžių paieškos ir pardavimo sistema „Skrendu.lt" suskaičiavo 15...
Trys interneto ir mobiliųjų sprendimų tiesos verslui pagal iMAS
Trys interneto ir mobiliųjų sprendimų tiesos verslui pagal iMAS 11-05 15:29
Verslo aplinka nuolat kinta, bet laiko patikrintos tiesos išlieka. Penktus metus skaičiuojanti internetinių ir mobiliųjų sprendimų įmonė iMAS dalijasi trejomis įžvalgomis, kaip neklystant...
Į Lietuvą atėjo "Burger King" restoranai
Į Lietuvą atėjo "Burger King" restoranai 11-12 15:07
Tarptautinio greitojo maisto restoranų "Burger King" franšizės valdytoja, didžiausia Estijos laivininkystės bendrovė "Tallink Grupp" įsteigė įmonę Lietuvoje.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reikia apmokestinti bankus papildomai?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Boeing 366,96 +4,55%
CBS 39,18 +2,81%
Nasdaq 102,53 +1,86%
Symantec 23,75 +1,45%
Goldman Sachs 219,03 -1,74%
3M 170,11 -1,76%
Western Union 27,36 -1,83%
Harley-Davidson 38,52 -2,21%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 1,94 0,00%
Nafta 57,24 +0,16%
Apelsinai 0,52 -1,89%
Dujos (JAV) 2,33 -9,69%
Auksas 1494,81 -1,04%
Cukrus 0,57 0,00%
Jautiena 4,86 +4,52%
Vištiena 1,85 0,00%