VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Akcinė draudimo bendrovė Gjensidige

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Akcinė draudimo bendrovė „Gjensidige"

Atsiliepimai apie Akcinė draudimo bendrovė „Gjensidige"

Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Akcinė draudimo bendrovė „Gjensidige"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Konsultuojantis dėl galimo kelionės draudimo pirmiausia prašo asmens kodų, o tik po to žiūri į kelionės datą, kuri buvo parašyta pirmame krepimęsi ir tada pareiškia, kad negali drausti, nes per trumpas terminas iki kelionės.
Automobilio draudimas
2021-07-27 07:51:15 IP 2i23sh5n
Atsakyti
Antras kartas kai tenka susidurti ir nusivilti šia kompanija, niekam nerekomenduoju naudotis jų paslaugomis, dirba visiškai aplaidžiai, nesugeba išmokėti žalos, galų gale paskaičiuoti. Blogiausia draudimo kompatija Lietuvoje.
Atsakyti
Sveiki,
niekada nesu turėjęs blogesnės patirties. Tai yra visiško neprofesionalumo ir nepatikimumo pavyzdys. Nerekomenduoju ir nelinkiu turėti reikalų, siūlau šią draudimi bendrovę iškart aplenkti.
Atsakyti
Kazkas baisaus????.visa men vazinejau be draudimo, del darbuotojos Ievos Sabaliauskaites kaltes, nes ponia man ne ta data irase, o paskambinus su ja pakalbet, matai ji davo kaltes nemato....kas cia per bajeriai???sitaip su klientu????????????.
Atsakyti
Pats prasciausias draudimas koks tik yra...
Atsakyti
Gjensidige teikiamų paslaugų kokybė TRAGIŠKA!!! Visiškai negerbia klientų, visiškas šaipymasis iš klientų! Atstovas Javgenij Babincev žada perskambinti, ne tik, kad niekada neperskambina žadėtu laiku, dar ir neasiliepia. Sumą už žalą automobiliui po antro perskaičiavimo dar sumažino, žadėto pakaitinio automobilio nuvykusi į servisą palikti savojo- NĖRA!!! Ir kaip visada niekas nieko nežino, tik drįsta pasakyti, kad klaidelė gal įsivėlė, nieko čia tokio. Gera klaidelė pridavus savo automobilį remontuoti, neturėti net su kuo į darbą nuvykti! Nebesidrausiu Gjensidige ir pažįstamiem tikrai nerekomenduosiu! Esu pasibaisėjusi...
Atsakyti
Bardakas!! Paskambinus apsidraust nieko nezino pas kolege klaus, perskambint zada, po 5 kartus skambini niekas nieko nezino ir laukt dar, zodziu bardakas!!
Drausius kitur
Atsakyti
Draudžiausi sveikatos draudimą su įvairiais papildomais punktais, kad nutikus kažkam nebūtų diskomforto finansinio. Atsitikus traumai kur traumatologas diagnozėje aprašė, kad yra trauma, tai gjensidige gydytojas-"ekspertas" sausai atsakė kad nėra jų taisyklių punktuose nurodytos tokios konkrečios traumos o kalbant telefonu palygino su nubrozdinimu. Nors traumos pasekmės su vaistų leidimų gali užtrukti nuo 6 mėn iki 2 m.
Dėl tokio požiūrio nesinori turėti daugiau jokių reikalų, nes iki sutarties viskas gražu, o paskui ignoruoja net laiškus kur privalo atsakyti per 15 d.d. praėjus mėnesiui turi pats ieškotis.
Atsakyti
š***s juodas. Visad vartos ir nesamones šneka
Atsakyti
Per web draudimas turėjo būt 39€ o pagal jūsų asmeninį super pasiūlymą sumokėjau 47. Super drsudimas
Atsakyti
Kovo 2 d. kreipiausi į bendrovę sudaryti sutartį automobilio priekabos draudimui. Pervedžiau pinigus, gavau į el.p. laišką, kad laukiamas banko patvirtinimas dėl apmokėjimo ir sutarties polisą gausiu nurodytu el.p. adresu. Kovo 4 d.dar jokio laiško negavau. Mistika. Pinigai iš banko į banką pėsti vaikšto. Paskambinau. Konsultantas nustebo, kodėl aš neieškau savitarnoje. O kodėl turėčiau, jei parašyta, kad gausiu į el.pastą? Kairė nežino, ką daro dešinė... Kuo toliau nuo šitos bendrovės
Atsakyti
Sausio viduryje su auto draudimu pirkau "pagalba kelyje", vasario viduryje nuleido masinai padanga. Skambinu trumpuoju numeriu- sako nera duomenu, kad as draudziausi pas juos, nors padiktavau ir poliso nr, ir kitus duomenis. Sako atsiuskite dokumentus el.pastu, nes musu sistema nemato. Pinigus nuskaiciavo, o pagalbos nesulaukiau. Su kitom draudimo imonem tokiu bajeriu nera buve.
Atsakyti
!!! PIlnas neprofesianolumas !!!. Vis dar laukiu, praejo 40 dienu, o galutinio rezultano taip ir nera. Del to kad kaz koke "EKSPERTAI" is kas kokios organizacijos per 30 dienu ne gali gauti kazkoki atsakima. Gal zmones nezino kad yra telefonu rysis ir internetas??? NEREKOMENDUOJU niekam ir pats iseisiu...
Atsakyti
Noriu padėkoti draudimo atstovei Daivai Zasčiurinskienei už malonu bendravimą ir už visus atsakytus klausimus ir net kilus nesklandumams dėl trečiųjų asmenų. Buvo draustas įmonės turtas.
Išties malonu kai aptarnauja kompetetingas, malonus specialistas.
Atsakyti
Sitai bendrovei klijentu tikrai nereikia. Menesi laukiau atsakymo - nereaguoja Nutraukiau ir Isejau kitur. Susidariau nuomone, kad net labai net labai nerimta ibendrove.
Atsakyti
Nesuprantu daukas peikia še bendrovė, bet man su turto draudimu jokių problemų, ir greitai. Per 6 mėnesius turėjau 4 nelaimės tai sutvarkydavo arba iš mokėdavo pinigus (žinoma paskaiciuodavo nusidėvėjimą) sūnus sudaužė televizorių, tai sutvarkė ir ne cento nereikėjo moketi
Atsakyti
Ingrida 2016-04-06 12:39:40
Dirba labai nekompetetinga darbuotuoja Giedrė Bučnienė, kuri nesuteikia jokios pagalbos ir neatsako į rūpimus klausimus. Iškilo daug klausimų dėl sutarties nutraukimo ir negaliu nutraukti, nes neatsako į klausimus ir neperduoda šios informacijos kitam darbuotojui.
Aš nutraukeu su jeis draudimą nuvazeves į skiriu
Atsakyti
Tikrai giencigi nerekomenduoju sutartį kaip nutauki dar jie iš tavęs kažkokį mokestį ima žmonių durinimas ir žiūri kad į jū puse pinigai eitų ipatinkai Ira vertintojai turo tai katastrofa Mantas ir da kaskoke moteris
Atsakyti
Aš pasibaisėjas jūsų darbuotoju: L.Jakimavičium.
Per para laiko nesugebėjo susisiekti telefonu ir pasitikslinti duomenų. Jeigu yra problema ar reikia dvi dienas susirašynėti elektroniniu paštu, nors esu laiškuose nurodes telefono numerį? Vakar po 8 valandų susirašynėjimo - neiškentęs paskambinau trumpuoju jūsų numeriu ir gavau tai ko norėjau... šiandien 10val sulaukiau dar vieno jūsų to paties darbuotojo laiško: "nieko nerandu"...
Tokie darbuotojai neturi kompetencijos... įtariu jis vis dar kažko ieško (nors kaip ir minėjau - po skambučio trumpuoju numeriu, kitas darbuotojas išspręndė mano problemą).
Atsakyti
Aš apsidraudęs puse metu ir patenkintas šią bendrovę. Žinoma už telefoną kai skilo ekranas nukrito didelis nū skaičiavimas buvo nes telefonas buvo daugiau negu metu senumo, bet viskas vyksta operatyvei šiandien sūnus sudaužė televizorių, užpildžiau ir po geros valandos gavau skambutį iš taisyklos skambutį kad ryt pasiims remontui. Aš labai patenkintas ir rekomenduočiau kitiems
Atsakyti
Saraskinu kontora totali. Draudziausi busta kol mokekjau buvo gerai bet darant renovacija nuo vibracijos suskilinejo atkosai. Spekit ar sumokejo. Pasirodo cia nedraudiminis ivykis nors sutaetyje aiskiai parasyta draudziama del trciuju asmenu padrytos zalos. Bekit kuo toliau
Atsakyti
2020-08mėn. Įvyko draudiminis automobilio įvykis, iki šios dienos draudėjai-ekspertai nesugeba susisiekti ir informuoti apie tolimesnę eigą. Kaskart paskambinus bendruoju telefonu ir pakalbėjus su konsultantu yra tikinama, kad susisieks su manimi artimiausiu metu, bet...kur tos sąlygos suteikti pakaitinį automobilį?? Kur garantijos už, kurias moku??? Turiu mažą vaiką, neturiu automobilio su kuriuo reikia važiuoti pas daktarus.. tvarkyti automobilio negaliu, nes nesulaukiu iš draudimo jokių žinių. Pastovus vilkinimas ir engimas atsakomybės prisiėmimo..
Daug metų pasitikėjau šia draudimo kompanija ir draudžiausi nesižvalgydama į kitas.. bet dabar labai esu nusivylusi ir pasipiktinusi tokiu klientų aptarnavimu.
Atsakyti
Esu patenkintas giencigie buvo atsitiks ivikis namų turtui sumukeje už patirtą žalą rekumenduoju giencidigi
Atsakyti
NESIDRAUSKITE!!!
Buvome klientai daugiau, kaip 15 metų. Buvo gerai, kol mokėdavome tik mes t.y. pinigai judėjo į jų pusę.
Atsitikus įvykiui visais galimais būdais vengia mokėti. Kompetencija - NULINĖ. Mūsų atveju pažeistas valymo įrenginys, tai nustatė aptarnaujanti įmonė. Turime apsidraudę pastatus ir namų turtą. Atvyksta žalos ekspertas įvertina žalą ir pažymi, kad ji yra, kompetetingos įmonės atsiunčia pažymą, kad įrenginys pažeistas, bet draudimui nėra argumentas.
Atsakyti
Nesidrauskite šioje bendrovėje, apdraudžiau mobilujį telefoną, o poto perskaites draudimo sąlygas, kad išmokas gausiu tik po vandalizmo su įsilaužimu, matyts ši bendrovė nesupranta vandalizmo sąvokos (Vandalizmas yra sąmoningas kultūros vertybių naikinimas.) Visi kiti atvėjai yra nedraudiminiai.
Atsakyti
Žmonės niekada nesidrauskite šitoje kompanijoje, apgaviku a*******i kitaip negaliu parašyti.......Jau pora mėnisiu negalime atgauti savo pinigu.
Atsakyti
Uz zala padaryta mano automobiliuj atsiskaite per savaite. Bendravimas buvo sklandus ir malonus.

Aciu Gjensidige!
Atsakyti
nesidraudžiam nesidraudžiam

neišmoka žalos,
Atsakyti
a*******i, bando apgauti tiesiogiai, niekam nerekomenduoju šio draudimo, o jei turite jį greičiau keiskite.
Inga Bendikienė
2020-02-19 10:53:29 IP 2e7r5a7e
Atsakyti
Sveiki,
iki paskutinio įvykio buvai visai kitos, tiksliau geros nuomonės apie bendrovę, nes be turto draudimo turiu dar ir asmens draudimą, bet šiai dienai, jei kas klaustu, tikrai sakyčiau, tik jokiais būdais nesirinkite "Gjensidige" draudimo bendrovės, nes nuostolius iš kaltininko turėsite išsireikalauti patys, tai kyla elementarus klausimas, kodėl aš turiu mokėti už draudimo polisą.
Atsakyti
Visiems nerekomenduoju naudotis šios draudimo bendrovės paslaugomis! Be to, būkite atsargūs, nes Jūsų duomenis įmonė siunčia kam papuola, o kai pasiteirauji kodėl taip daro - sulauki atsakymo "ne iš lempos gi paėmėme".
Klientų aptarnavimas tikrai prasto lygio, parašius raštu - atsakymo nesulaukiu jau virš 2 savaičių. Visiškai ignoruoja ir nesiteikia atsakyti.
Atsakyti
Įsigijau kelionės draudimą šioje įmonėje. Įmonė akivaizdžiai nenori moketi draudimo sutartyje nurodytos kompensacijos nors kelionių organizatorius pripažino savo kaltę. Kartoja nuolatos pateikti dokukentus kuriuos jau buvau siuntęs, rašo po kelis paeiliui laiškus su tais pačiais klausimais, toks vaizdas lyg vilkintų laiką. Visa tai tesiasi jau trečia savaitė. Tikrai nerekomenduoju šiai įmonei patikėti savo atostogų nuotaikos ir laiko, tikrai yra kitų įmonių kurios daug atsakingiau žiūri ir vertina savo klientus. 0/10
Nacionalinis.Liuciferis
2019-12-28 10:29:36 IP 2eehheim
Atsakyti
net 120 komentarų dauguma blogi. o aš pagirsiu nusipirkau pirmą savo automobilį su benzinu be dujų pigų seną pasivažinėti per vasarą žiemą pardaviau. kai kitos bendrovės man 1 mėnesiui taikė apie 35 ar net 50 eurų, Gjensidige tik už 20 eurų apsidraudžiau.bet per žioplą klaidą atbuliniu įvažiavau vos vos į galines dureles kitam auto man pabrango 1 mėn. jau 32 eurai. okitos taiko net apie 100 eurų mėn. metams netoli 700 eurų.va tep.
Atsakyti
puikus draudimas, visa šeima ir giminaičiai draudžiamės gyvybes, transporto priemones, būstą, turtą, visada moka atsitikus nelaimei, geri konsultantai, asmeniškai mums, pati geriausia, Alina Bartaškienė puikiai konsultuoja, mandagi, viską greitai sutvarko, išsamiai paaiškina. Nežinau kodėl kitiems nemoka atsitikus nelaimei, kiek teko kreiptis, niekuomet nenusivylėm, o vat 8 metus mokėjau Lietuvos draudimui veltui, išsisuka kaip tik gali, kad ti nemokėti, perėjus į Gjensidige, jau va 4 metus esame labai patenkinti.
Atsakyti
Nežinau, kaip pas juos su kitų rūšių draudimu, bet su kelionių draudimu nebuvo jokių bėdų. Būnant Egipte susirgo vaikas ir reikėjo lankytis pas gydytoją, kuris išrašė vaistų. Viešbutis susisiekė su draudimu ir nekilo jokių papildomų rūpesčių. Patiems nereikėjo nieko mokėti. Tokią akimirką labai svarbu, kad draudimas viskuo pasirūpintų ir nereikėtų patiems tvarkyti jokio popierizmo. Esu labai dėkinga!
Atsakyti
Pasišlykštėjęs draudimo įmone, turėjau traumą darbe, susižalojau dešinės rankos smilių, ligoninėje susiuvo žaizdą, pranešiau draudimo įmonei, gavau pranešimą, kad žaizda turi būti ne mažesnė kaip 5 cm, tipo jokios išmokos. Dešinė ranka, tai yra darbinė, pagal juos gali ir galą gaut, vistiek nemokės. Daugiau nesidrausiu pas juos.
Atsakyti
Ilgus metus naudojomės šios bendrovės sveikatos bei automobilio draudimu. Tačiau matau, kad bendravimas ir aptarnavimas labai suprastėjo. Informaciją kiekvienas darbuotojas suteikia skirtingą. Skambinu dėl iškilusios problemos- žada atskambinti-praeina 15 dienų ir vis dar jokio skambučio... Žada atsiųsti pataisytą draudimo polisą- ir vėl tik laukimas. Apsisprendžiau nebetęsti čia draudimo.
Atsakyti
Jau antrą mėnesį laukiu žalos atlyginimo. Mėnesį važiavo apžiūrėti mašinos ir jau mėnesis kaip vertina. Jokios info, parašius į el.pašta gavau atsakymą kad "įrašai priduoti daugiau nieko nematau" girdėjau masę neigiamų atsiliepimų apie šią bendrovę ir siūliau niekam neturėti reikalų.
Atsakyti
Turime namo draudima su gjensidige is po didelio lietaus uzpyle 1 kambari ir paplove fasado dekoratyvini tinka tai jau 40 dienu jokios informacijos nesuteikia ir ignoruoja I skambucius
Atsakyti
Labai suprastėjo aptarnavimas. Seniau buvo apgadintas automobilis ir viskas vyko sklandžiai. Šiais metais kreipiausi dėl turto žalos. Darbuotojui tikrai reikia mokytis bendrauti su klientais, pašaipus tonas, informacijos nesuteikimas ir jokio klausimų derinimo su klientu, reputacijos neprideda (nebent jų strategija, baidyt klientus).. Daug metų draudžiausi šioje kompanijoje, bet šie metai - paskutiniai.
Atsakyti
Draudimo bendrovės "Gjensidige" darbuotojams trūksta įgūdžių dirbant su klientais. Esu nukentėjusi eismo įvykio metu, mano automobilis buvo apgadintas, kaltinininkas - "Gjensidige" klientas. Draudimo atsakingas asmuo su manimi susisiekė praėjus savaitei po įvykio. Per tą laiką kreipiausi ir pati el. paštu dėl elementarios informacijos apie įvykį. Su manimi susisiekęs atsakingas asmuo teigė, kad žala bus atlyginta per 3 darbo dienas. Atsakiau, kad noriu apsvarstyti jų siūlomą sumą ir atsakyti vėliau. Automobilio remonto kainų neišmanau, norėjosi pasitarti su meistru kiek galėtų kainuoti remontas. Gavau pašaipią repliką, kad jokių derybų nebus. Praėjo jau savaitė, išmokos dar nesulaukiau. Susitarimas su meistrais pradėti remontuoti automobilį vis nukeliamas. Ėmiau skaityti taisykles, jose radau visai kitą terminą - 30 darbo dienų. Būkite kompetentingi ir pateikite visą reikialą informaciją klientui. Melagingos informacijos pateikimas jums reputacijos nekelia.
Atsakyti
Dainius 2019-05-28 16:30:47
Visiškai ta pati situacija. Jau 2 savaites nesulaukiu atsakymo dėl apgadinto automobilio žalos atlyginimo. 3 kartus skambinausi į centrą, pasakė, kad susisieks sekančią dieną, niekas nesusisiekia. Davė agento tel. numerį, tuo numeriu niekas neatsako. Dabar geriausias fokusas. Man pasipiktinus, kad negaunu jokios informacijos, pasakė, kad jos ir negausiu, kol nenuvarysiu mašinos į servisą, ten tik jie nustatys žalą. Apsurdų apsurdas, man mašina reikalinga vaiką į darželį vežiot, esu dirbantis ir negaliu važinėt darbo valandom po kažkokius servisus. Nesuprantu, kam tada registruojant įvykį reikia apgadintos mašinos foto, jei jie siunčia į servisą. Kažkoks, atsiprašant b***s, tau įvažiavo ir dabar tiek problemų. Niekam nelinkiu papult į eismo įvykį su gjensidige draudimo kaltininku.
Nesugeba, per 3 savaites susisiekti dėl KASKO žalos, vis dar laukiu
Atsakyti
Tokia absurdiška kompanija padariau auto įvykį laukiu 3savaites kol issiaiškins paskaičiuos nieko nesulaukiu ir dar sako kad tyčia padariau, nes toks apgadinimas nepanašus kad būtų susidurta su kita auto tokius darbuotojus mest lauk krč tinginiai absurdiški
Atsakyti
Kamilė 2019-05-09 10:54:18
Visiškai blogiausia draudimo bendrovė. Aptarnavimo kokybė apgailėtina. Iš pradžių sako susisieks per 3d.d. Po to po dviejų savaičių, sekantį kartą paskambinus pasiteirauti dėl padarytos automobilio žalos atlyginimo, sako susisieksim per dvi savaites, bet standartiškai tai per mėnesį :) davė eksperto numerį, kuris net nekelia ragelio. Tai tokia ta patirtis, vis dar laukiu.
Visiškai ta pati situacija. Jau 2 savaites nesulaukiu atsakymo dėl apgadinto automobilio žalos atlyginimo. 3 kartus skambinausi į centrą, pasakė, kad susisieks sekančią dieną, niekas nesusisiekia. Davė agento tel. numerį, tuo numeriu niekas neatsako. Dabar geriausias fokusas. Man pasipiktinus, kad negaunu jokios informacijos, pasakė, kad jos ir negausiu, kol nenuvarysiu mašinos į servisą, ten tik jie nustatys žalą. Apsurdų apsurdas, man mašina reikalinga vaiką į darželį vežiot, esu dirbantis ir negaliu važinėt darbo valandom po kažkokius servisus. Nesuprantu, kam tada registruojant įvykį reikia apgadintos mašinos foto, jei jie siunčia į servisą. Kažkoks, atsiprašant b***s, tau įvažiavo ir dabar tiek problemų. Niekam nelinkiu papult į eismo įvykį su gjensidige draudimo kaltininku.
Atsakyti
Vienu žodžiu a******u kompanija, apdraude vienu menėsiu ankščiau dar nepasibaigus kitam, daugiau vengsiu tokiu sukčiu.
Atsakyti
Visiškai blogiausia draudimo bendrovė. Aptarnavimo kokybė apgailėtina. Iš pradžių sako susisieks per 3d.d. Po to po dviejų savaičių, sekantį kartą paskambinus pasiteirauti dėl padarytos automobilio žalos atlyginimo, sako susisieksim per dvi savaites, bet standartiškai tai per mėnesį :) davė eksperto numerį, kuris net nekelia ragelio. Tai tokia ta patirtis, vis dar laukiu.
Atsakyti
Pats blogiausias aptarnavimas koks gali būti, visą savaitę neįmanoma gauti tikrai paprasto atsakymo, o priskirtas specialistas nesiteikia nei pakelti ragelio, nei perskambinti.
Renkantis draudimo įmonę, tikrai niekada nesirinksiu Gjensidige draudimo, kad ir kokias akcijas besiūlytų. Tikrai nerekomenduoju, nes aptarnavimo srityje profesionalumo nulis!
Atsakyti
Gjensidige turi labai saunu darbuotoja Pauliu Daupara.Norejau apdrausti savo ir vyro motociklus ir jau po valandos sokti i trasa. Internetu draudziant draudimas butu isigaliojas tik kita diena, butu sugadintas savaitgalis))) Paulius, greitai profesionaliai, mandagiai sutvarke musu draudimus, dargi su apciuopiama nuolaida!!!! Palinkejo gero kelio, savaitgalis isgelbetas, gera nuotaika visai dienai. Darydama pavedima, priveliau klaidu, paskambinau paklausti ka dabar daryti, ir net tuomet Paulius liko profesionalas, nesusierzino, liepe nesijaudinti, pats pranes teisingus duomenis buhalterijai. Aciu Jam, labai malonu susidurti su supratingu, linksmu, mandagiu darbuotoju.
Atsakyti
matyti neigiamus atsiliepimus, nes mano istorija sėkmiga :). sausio mėnesį kieme mašina nuslido galiniu šonu į tvorą. Nereikėjo nei policijos nei deklaracijos. Užteko padaryti nuotraukas ir užregistruoti įvykį jų puslapyje internetu. Jie pasiūlė išsirinkti servisą. Nuvariau auto į autorizuotą servisą, ten sutaisė. sumokėjau tik frančizę, kai visa kaina buvo 1800€. Tiesa, neprašiau pakaitinės auto, tai nežinau, kaip būtų tokiu atveju.
Atsakyti
Buvau klientas mažiausiai 10 metų., per tiek metu niekad nereikejo nei mano parašo, ar kažkokio papildomo veiksmo, viskas greituku buvo sutvarkoma internetu, nes visa laika tik pirkau draudimą. Kaip tik atsitiko, kad pardaviau mašiną, ir prireikė atsiimti likutį už nepanauduota draudimą, OHO...!!! kiek reikalų atsirado, ir į skyrių reik atvyk, ir parašo reikia, ir kitu dokumentu reik... Absurdas!!!

Taip pat rekomenduojame

EDRAUDA, UADBB
DRAUDIMAS INTERNETU

Adresas: Šeimyniškių g. 21, LT-09236 Vilnius.
Veiklos sritys: draudimas.
Draudimo brokerių įmonė EDRAUDA įkurta 2009 m. ir skirta šiandieniniam Lietuvos vartotojui, kuriam ypač svarbus tapo laiko ir kokybės santykis. Čia skirtingos draudimo bendrovės konkuruoja dėl jūsų dėmesio. O kur konkurencija, ten skaidrumas ir žemiausios kainos. Pagrindinis mūsų tikslas - suteikti klientui...
UAB "Finance Property"
Nepriklausoma žalų administravimo ir sureguliavimo įmonė

Adresas: Antakalnio g. 42-40, LT-10304 Vilnius.
Veiklos sritys: draudimas; nekilnojamasis turtas; statyba; tarpininkavimas.
UAB „Finance property“ įkurta 2009 metais, teikianti kompleksines ir dalines žalų administravimo, kilnojamojo ir nekilnojamojo turto vertinimo,sugadinto turto realizavimo, statybos/remonto darbų, nekilnojamojo turto pardavimo ir kitas paslaugas. UAB „Finance property“ aukščiau išvardintus veiksmus atlieka...
Altas
Cobra Connex Vodafone

Adresas: Kalniečių g. 104, LT-50184 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; buitinė technika; didmeninė prekyba; draudimas; durys, raktai, spynos; krautuvai, keltuvai, liftai; langai; motociklai; vaizdo stebėjimo sistemos.
Altas oficialus Cobra Vodofone, Blaupunkt, Clarion, Parrot, Manta ,Modecom, Mobotix, Dilax, Mobitex, Gerda ir k.t firmų atstovas Lietuvoje. Automobilių apsaugos sistemos, paieškos sistemos, transporto kontrolės sistemos, elektroniniai sprendimai viešajam transportui, didmeninė prekyba elektronikos prekėmis...
TS GROUP
Darbas vairuotojams užsienyje

Adresas: Radvilėnų pl. 1B, LT-50264 Kaunas.
Veiklos sritys: konsultacijų paslaugos; darbo paieška, įdarbinimas; draudimas; finansai; personalo atranka.
DARBO PASIŪLYMAI VAIRUOTOJAMS, DARBAS UŽSIENYJE Darbas vairuotojams užsienyje Galite dirbti per mus arba tiesiogiai Business Link nėra įdarbinimo agentūra. Mums svarbūs bendradarbiavimo, pagarbos ir tęstinumo principai, todėl tikimės, kad Jūs esate savo srities specialistas ir atsakingai žiūrite į darbą bei...
Lutora, UAB
AUTOBAZĖ

Adresas: Tilžės g. 156, LT-76351 Šiauliai.
Veiklos sritys: autoservisai; akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių prekyba; automobilių techninė apžiūra; draudimas; tarpininkavimas; tepalai, alyvos.
„Autobazė“ - sparčiai besiplečiantis, proaktyvus prekės ženklas teikiantis platų spektrą paslaugų automobilių srityje: 1. Automobilių stovėjimo/pardavimo aikštelė. Čia galite pirkti/parduoti/pastatyti savo automobilį. Paros stovėjimo kaina TIK 0,60 Eur., į kainą įskaičiuoti nemokami skelbimai www.autobaze.lt...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kaip išsirinkti tinkamiausią echoskopijos įrangą?
Kaip išsirinkti tinkamiausią echoskopijos įrangą? 07-27 12:01
Echoskopija arba ultragarso tyrimas yra vienas populiariausių neinvazinių tyrimų metodų, kuris registruoja įvairių audinių struktūrinius pakitimus. Tyrimo metu greitai, be jokio skausmo ir...
Antradienį sulaikytas 171 migrantas – daugiausiai per parą šiemet
Antradienį sulaikytas 171 migrantas – daugiausiai per parą šiemet 07-28 09:19
Per parą sulaikytas 171 migrantas, neteisėtai kirtęs Lietuvos-Baltarusijos sieną, trečiadienį pranešė Valstybės sienos apsaugos tarnyba (VSAT).
"Hanner" taikiai susitarė su NŽT, imsis 50 mln. Eur vertės projekto Naujamiestyje
"Hanner" taikiai susitarė su NŽT, imsis 50 mln. Eur vertės projekto Naujamiestyje 07-28 09:03
Nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė "Hanner" pranešė taikiai susitarusi su Nacionaline žemės tarnyba (NŽT), todėl pradėsianti 50 mln. Eur vertės projekto sostinės Naujamiestyje plėtrą.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Xerox 24,81 +5,04%
General Electric 13,08 +1,24%
McDonald's 246,35 +0,97%
Philip Morris 99,84 +0,81%
Harley-Davidson 39,62 -2,94%
Western Digital 62,36 -2,97%
Goodyear 15,44 -3,14%
FedEx 282,63 -5,00%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 2,38 +0,42%
Anglis 129,97 +21,42%
Varis 9631,50 -5,22%
Cukrus 0,73 +2,82%
Apelsinai 0,64 +4,92%
Ryžiai 466,00 -5,48%
Dujos (JAV) 3,23 +11,76%
Sidabras 27,00 -1,82%