VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Akcinė draudimo bendrovė Gjensidige

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Akcinė draudimo bendrovė „Gjensidige"

Atsiliepimai apie Akcinė draudimo bendrovė „Gjensidige"

Melga
Parašyk savo nuomonę apie Akcinė draudimo bendrovė „Gjensidige"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Saraskinu kontora totali. Draudziausi busta kol mokekjau buvo gerai bet darant renovacija nuo vibracijos suskilinejo atkosai. Spekit ar sumokejo. Pasirodo cia nedraudiminis ivykis nors sutaetyje aiskiai parasyta draudziama del trciuju asmenu padrytos zalos. Bekit kuo toliau
Atsakyti
2020-08mėn. Įvyko draudiminis automobilio įvykis, iki šios dienos draudėjai-ekspertai nesugeba susisiekti ir informuoti apie tolimesnę eigą. Kaskart paskambinus bendruoju telefonu ir pakalbėjus su konsultantu yra tikinama, kad susisieks su manimi artimiausiu metu, bet...kur tos sąlygos suteikti pakaitinį automobilį?? Kur garantijos už, kurias moku??? Turiu mažą vaiką, neturiu automobilio su kuriuo reikia važiuoti pas daktarus.. tvarkyti automobilio negaliu, nes nesulaukiu iš draudimo jokių žinių. Pastovus vilkinimas ir engimas atsakomybės prisiėmimo..
Daug metų pasitikėjau šia draudimo kompanija ir draudžiausi nesižvalgydama į kitas.. bet dabar labai esu nusivylusi ir pasipiktinusi tokiu klientų aptarnavimu.
Atsakyti
Esu patenkintas giencigie buvo atsitiks ivikis namų turtui sumukeje už patirtą žalą rekumenduoju giencidigi
Atsakyti
NESIDRAUSKITE!!!
Buvome klientai daugiau, kaip 15 metų. Buvo gerai, kol mokėdavome tik mes t.y. pinigai judėjo į jų pusę.
Atsitikus įvykiui visais galimais būdais vengia mokėti. Kompetencija - NULINĖ. Mūsų atveju pažeistas valymo įrenginys, tai nustatė aptarnaujanti įmonė. Turime apsidraudę pastatus ir namų turtą. Atvyksta žalos ekspertas įvertina žalą ir pažymi, kad ji yra, kompetetingos įmonės atsiunčia pažymą, kad įrenginys pažeistas, bet draudimui nėra argumentas.
Atsakyti
Nesidrauskite šioje bendrovėje, apdraudžiau mobilujį telefoną, o poto perskaites draudimo sąlygas, kad išmokas gausiu tik po vandalizmo su įsilaužimu, matyts ši bendrovė nesupranta vandalizmo sąvokos (Vandalizmas yra sąmoningas kultūros vertybių naikinimas.) Visi kiti atvėjai yra nedraudiminiai.
Atsakyti
Žmonės niekada nesidrauskite šitoje kompanijoje, apgaviku a*******i kitaip negaliu parašyti.......Jau pora mėnisiu negalime atgauti savo pinigu.
Atsakyti
Uz zala padaryta mano automobiliuj atsiskaite per savaite. Bendravimas buvo sklandus ir malonus.

Aciu Gjensidige!
Atsakyti
nesidraudžiam nesidraudžiam

neišmoka žalos,
Atsakyti
a*******i, bando apgauti tiesiogiai, niekam nerekomenduoju šio draudimo, o jei turite jį greičiau keiskite.
Inga Bendikienė
2020-02-19 10:53:29 IP 2e7r5a7e
Atsakyti
Sveiki,
iki paskutinio įvykio buvai visai kitos, tiksliau geros nuomonės apie bendrovę, nes be turto draudimo turiu dar ir asmens draudimą, bet šiai dienai, jei kas klaustu, tikrai sakyčiau, tik jokiais būdais nesirinkite "Gjensidige" draudimo bendrovės, nes nuostolius iš kaltininko turėsite išsireikalauti patys, tai kyla elementarus klausimas, kodėl aš turiu mokėti už draudimo polisą.
Atsakyti
Visiems nerekomenduoju naudotis šios draudimo bendrovės paslaugomis! Be to, būkite atsargūs, nes Jūsų duomenis įmonė siunčia kam papuola, o kai pasiteirauji kodėl taip daro - sulauki atsakymo "ne iš lempos gi paėmėme".
Klientų aptarnavimas tikrai prasto lygio, parašius raštu - atsakymo nesulaukiu jau virš 2 savaičių. Visiškai ignoruoja ir nesiteikia atsakyti.
Atsakyti
Įsigijau kelionės draudimą šioje įmonėje. Įmonė akivaizdžiai nenori moketi draudimo sutartyje nurodytos kompensacijos nors kelionių organizatorius pripažino savo kaltę. Kartoja nuolatos pateikti dokukentus kuriuos jau buvau siuntęs, rašo po kelis paeiliui laiškus su tais pačiais klausimais, toks vaizdas lyg vilkintų laiką. Visa tai tesiasi jau trečia savaitė. Tikrai nerekomenduoju šiai įmonei patikėti savo atostogų nuotaikos ir laiko, tikrai yra kitų įmonių kurios daug atsakingiau žiūri ir vertina savo klientus. 0/10
Nacionalinis.Liuciferis
2019-12-28 10:29:36 IP 2eehheim
Atsakyti
net 120 komentarų dauguma blogi. o aš pagirsiu nusipirkau pirmą savo automobilį su benzinu be dujų pigų seną pasivažinėti per vasarą žiemą pardaviau. kai kitos bendrovės man 1 mėnesiui taikė apie 35 ar net 50 eurų, Gjensidige tik už 20 eurų apsidraudžiau.bet per žioplą klaidą atbuliniu įvažiavau vos vos į galines dureles kitam auto man pabrango 1 mėn. jau 32 eurai. okitos taiko net apie 100 eurų mėn. metams netoli 700 eurų.va tep.
Atsakyti
puikus draudimas, visa šeima ir giminaičiai draudžiamės gyvybes, transporto priemones, būstą, turtą, visada moka atsitikus nelaimei, geri konsultantai, asmeniškai mums, pati geriausia, Alina Bartaškienė puikiai konsultuoja, mandagi, viską greitai sutvarko, išsamiai paaiškina. Nežinau kodėl kitiems nemoka atsitikus nelaimei, kiek teko kreiptis, niekuomet nenusivylėm, o vat 8 metus mokėjau Lietuvos draudimui veltui, išsisuka kaip tik gali, kad ti nemokėti, perėjus į Gjensidige, jau va 4 metus esame labai patenkinti.
Atsakyti
Nežinau, kaip pas juos su kitų rūšių draudimu, bet su kelionių draudimu nebuvo jokių bėdų. Būnant Egipte susirgo vaikas ir reikėjo lankytis pas gydytoją, kuris išrašė vaistų. Viešbutis susisiekė su draudimu ir nekilo jokių papildomų rūpesčių. Patiems nereikėjo nieko mokėti. Tokią akimirką labai svarbu, kad draudimas viskuo pasirūpintų ir nereikėtų patiems tvarkyti jokio popierizmo. Esu labai dėkinga!
Atsakyti
Pasišlykštėjęs draudimo įmone, turėjau traumą darbe, susižalojau dešinės rankos smilių, ligoninėje susiuvo žaizdą, pranešiau draudimo įmonei, gavau pranešimą, kad žaizda turi būti ne mažesnė kaip 5 cm, tipo jokios išmokos. Dešinė ranka, tai yra darbinė, pagal juos gali ir galą gaut, vistiek nemokės. Daugiau nesidrausiu pas juos.
Atsakyti
Ilgus metus naudojomės šios bendrovės sveikatos bei automobilio draudimu. Tačiau matau, kad bendravimas ir aptarnavimas labai suprastėjo. Informaciją kiekvienas darbuotojas suteikia skirtingą. Skambinu dėl iškilusios problemos- žada atskambinti-praeina 15 dienų ir vis dar jokio skambučio... Žada atsiųsti pataisytą draudimo polisą- ir vėl tik laukimas. Apsisprendžiau nebetęsti čia draudimo.
Atsakyti
Jau antrą mėnesį laukiu žalos atlyginimo. Mėnesį važiavo apžiūrėti mašinos ir jau mėnesis kaip vertina. Jokios info, parašius į el.pašta gavau atsakymą kad "įrašai priduoti daugiau nieko nematau" girdėjau masę neigiamų atsiliepimų apie šią bendrovę ir siūliau niekam neturėti reikalų.
Atsakyti
Turime namo draudima su gjensidige is po didelio lietaus uzpyle 1 kambari ir paplove fasado dekoratyvini tinka tai jau 40 dienu jokios informacijos nesuteikia ir ignoruoja I skambucius
Atsakyti
Labai suprastėjo aptarnavimas. Seniau buvo apgadintas automobilis ir viskas vyko sklandžiai. Šiais metais kreipiausi dėl turto žalos. Darbuotojui tikrai reikia mokytis bendrauti su klientais, pašaipus tonas, informacijos nesuteikimas ir jokio klausimų derinimo su klientu, reputacijos neprideda (nebent jų strategija, baidyt klientus).. Daug metų draudžiausi šioje kompanijoje, bet šie metai - paskutiniai.
Atsakyti
Draudimo bendrovės "Gjensidige" darbuotojams trūksta įgūdžių dirbant su klientais. Esu nukentėjusi eismo įvykio metu, mano automobilis buvo apgadintas, kaltinininkas - "Gjensidige" klientas. Draudimo atsakingas asmuo su manimi susisiekė praėjus savaitei po įvykio. Per tą laiką kreipiausi ir pati el. paštu dėl elementarios informacijos apie įvykį. Su manimi susisiekęs atsakingas asmuo teigė, kad žala bus atlyginta per 3 darbo dienas. Atsakiau, kad noriu apsvarstyti jų siūlomą sumą ir atsakyti vėliau. Automobilio remonto kainų neišmanau, norėjosi pasitarti su meistru kiek galėtų kainuoti remontas. Gavau pašaipią repliką, kad jokių derybų nebus. Praėjo jau savaitė, išmokos dar nesulaukiau. Susitarimas su meistrais pradėti remontuoti automobilį vis nukeliamas. Ėmiau skaityti taisykles, jose radau visai kitą terminą - 30 darbo dienų. Būkite kompetentingi ir pateikite visą reikialą informaciją klientui. Melagingos informacijos pateikimas jums reputacijos nekelia.
Atsakyti
Dainius 2019-05-28 16:30:47
Visiškai ta pati situacija. Jau 2 savaites nesulaukiu atsakymo dėl apgadinto automobilio žalos atlyginimo. 3 kartus skambinausi į centrą, pasakė, kad susisieks sekančią dieną, niekas nesusisiekia. Davė agento tel. numerį, tuo numeriu niekas neatsako. Dabar geriausias fokusas. Man pasipiktinus, kad negaunu jokios informacijos, pasakė, kad jos ir negausiu, kol nenuvarysiu mašinos į servisą, ten tik jie nustatys žalą. Apsurdų apsurdas, man mašina reikalinga vaiką į darželį vežiot, esu dirbantis ir negaliu važinėt darbo valandom po kažkokius servisus. Nesuprantu, kam tada registruojant įvykį reikia apgadintos mašinos foto, jei jie siunčia į servisą. Kažkoks, atsiprašant b***s, tau įvažiavo ir dabar tiek problemų. Niekam nelinkiu papult į eismo įvykį su gjensidige draudimo kaltininku.
Nesugeba, per 3 savaites susisiekti dėl KASKO žalos, vis dar laukiu
Atsakyti
Tokia absurdiška kompanija padariau auto įvykį laukiu 3savaites kol issiaiškins paskaičiuos nieko nesulaukiu ir dar sako kad tyčia padariau, nes toks apgadinimas nepanašus kad būtų susidurta su kita auto tokius darbuotojus mest lauk krč tinginiai absurdiški
Atsakyti
Kamilė 2019-05-09 10:54:18
Visiškai blogiausia draudimo bendrovė. Aptarnavimo kokybė apgailėtina. Iš pradžių sako susisieks per 3d.d. Po to po dviejų savaičių, sekantį kartą paskambinus pasiteirauti dėl padarytos automobilio žalos atlyginimo, sako susisieksim per dvi savaites, bet standartiškai tai per mėnesį :) davė eksperto numerį, kuris net nekelia ragelio. Tai tokia ta patirtis, vis dar laukiu.
Visiškai ta pati situacija. Jau 2 savaites nesulaukiu atsakymo dėl apgadinto automobilio žalos atlyginimo. 3 kartus skambinausi į centrą, pasakė, kad susisieks sekančią dieną, niekas nesusisiekia. Davė agento tel. numerį, tuo numeriu niekas neatsako. Dabar geriausias fokusas. Man pasipiktinus, kad negaunu jokios informacijos, pasakė, kad jos ir negausiu, kol nenuvarysiu mašinos į servisą, ten tik jie nustatys žalą. Apsurdų apsurdas, man mašina reikalinga vaiką į darželį vežiot, esu dirbantis ir negaliu važinėt darbo valandom po kažkokius servisus. Nesuprantu, kam tada registruojant įvykį reikia apgadintos mašinos foto, jei jie siunčia į servisą. Kažkoks, atsiprašant b***s, tau įvažiavo ir dabar tiek problemų. Niekam nelinkiu papult į eismo įvykį su gjensidige draudimo kaltininku.
Atsakyti
Vienu žodžiu a******u kompanija, apdraude vienu menėsiu ankščiau dar nepasibaigus kitam, daugiau vengsiu tokiu sukčiu.
Atsakyti
Visiškai blogiausia draudimo bendrovė. Aptarnavimo kokybė apgailėtina. Iš pradžių sako susisieks per 3d.d. Po to po dviejų savaičių, sekantį kartą paskambinus pasiteirauti dėl padarytos automobilio žalos atlyginimo, sako susisieksim per dvi savaites, bet standartiškai tai per mėnesį :) davė eksperto numerį, kuris net nekelia ragelio. Tai tokia ta patirtis, vis dar laukiu.
Atsakyti
Pats blogiausias aptarnavimas koks gali būti, visą savaitę neįmanoma gauti tikrai paprasto atsakymo, o priskirtas specialistas nesiteikia nei pakelti ragelio, nei perskambinti.
Renkantis draudimo įmonę, tikrai niekada nesirinksiu Gjensidige draudimo, kad ir kokias akcijas besiūlytų. Tikrai nerekomenduoju, nes aptarnavimo srityje profesionalumo nulis!
Atsakyti
Gjensidige turi labai saunu darbuotoja Pauliu Daupara.Norejau apdrausti savo ir vyro motociklus ir jau po valandos sokti i trasa. Internetu draudziant draudimas butu isigaliojas tik kita diena, butu sugadintas savaitgalis))) Paulius, greitai profesionaliai, mandagiai sutvarke musu draudimus, dargi su apciuopiama nuolaida!!!! Palinkejo gero kelio, savaitgalis isgelbetas, gera nuotaika visai dienai. Darydama pavedima, priveliau klaidu, paskambinau paklausti ka dabar daryti, ir net tuomet Paulius liko profesionalas, nesusierzino, liepe nesijaudinti, pats pranes teisingus duomenis buhalterijai. Aciu Jam, labai malonu susidurti su supratingu, linksmu, mandagiu darbuotoju.
Atsakyti
matyti neigiamus atsiliepimus, nes mano istorija sėkmiga :). sausio mėnesį kieme mašina nuslido galiniu šonu į tvorą. Nereikėjo nei policijos nei deklaracijos. Užteko padaryti nuotraukas ir užregistruoti įvykį jų puslapyje internetu. Jie pasiūlė išsirinkti servisą. Nuvariau auto į autorizuotą servisą, ten sutaisė. sumokėjau tik frančizę, kai visa kaina buvo 1800€. Tiesa, neprašiau pakaitinės auto, tai nežinau, kaip būtų tokiu atveju.
Atsakyti
Buvau klientas mažiausiai 10 metų., per tiek metu niekad nereikejo nei mano parašo, ar kažkokio papildomo veiksmo, viskas greituku buvo sutvarkoma internetu, nes visa laika tik pirkau draudimą. Kaip tik atsitiko, kad pardaviau mašiną, ir prireikė atsiimti likutį už nepanauduota draudimą, OHO...!!! kiek reikalų atsirado, ir į skyrių reik atvyk, ir parašo reikia, ir kitu dokumentu reik... Absurdas!!!
Atsakyti
Nesirinkite sios draudimo bendroves, randa visokius budus ir teisines spragas, kad tik neiesmoketi daraudimo ismokos. Negalima pasitiketu ja nes bedoje paliks plika basa... Is mano patirties tai yra prascisia draudimo imone, jei ja taip galima pavadinti.
Atsakyti
Kai reikia drausti tai viskas super.Kai reikia skola už transporto žala sumoket, labai nepatenkinti.
Atsakyti
Daugiau niekada nebesidrausime ir kitus noriu, , paprotinti", nesidrausti šioje draudimo įmonėje. Iš savo patirties galiu pasakyti kad mūsų šeima draudėme pastatus, transportą, o taip pat asmens draudimą pirkome sūnui ir sau vykstant į keliones.Kol nieko neatsitiko, atrodė malonus bendravimas, bet kai sūnui šiais metais atsitiko trys rimtos traumos (pjautinė pėdos žaizda 5 cm. ilgio, kojos raiščio patempimas, rankos kaulo ataugos lūžis), tai pasirodo, kad čia yra ne traumos, o smulkmenos, už kurias negausime išmokų, tiesa už kojos traumą pasiūlė 30 eurų. Nebesidrausime ir kitus raginu gerai pasvarstyti kam patikime savo turto ir asmens draudimą.
Atsakyti
Esu nusivylusi darbuotoja Leokadija Simok, kuri neprofesionaliai aptarnauja, aiškiai nekalba lietuviškai, nekompetentingai atlieka savo darbą, daro daug klaidų. Dėl šios darbuotojos neatsakingo požiūrio į darbą privalėjau savo brangų laiką aukoti VĮ "Regitra".
Atsakyti
Na matau būsiu ne pirmas ir tikriausiai ne paskutinis, čia rašantis nusiskundimą dėl šios įmonės veiklos.
Lapkričio 5d. buvo eismo įvykis kurio metu buvo apgadintas automobilis. Esu nukentėjęs. Tą pačia dieną buvo registruotas įvykis draudimo kompanijoje ir išsiųsti viai reikalingi dokumentai. Buvo pranešta jog per tris dienas su manimi bus susisiekta. Šiandien lapkričio 15d. nors buvo bendruoju telefonu skambinta ir prašoma, kad susisiektų draudimo bendrovės darbuotojas, atsakymas vienintelis: su jumis susisieks. Matau, iš čia rašančių, jog patirtis bendraujant/bendradarbiaujant su šia įmone yra neigiami. O įmonei vistiek - penkiais per vieną...
Atsakyti
2018/10/17 ~16:00 Prekybos centras BIG, Vilnius. Nusipirkau automobilį, prieš tai buvęs savininkas paliko draudimą. Pakeliui iš regitros, perregistravus auotomobilį savo vardu sustojau į artimiausią Gjensidige draudimo vietą. Konsultantė dirbanti tuo metu, mano nurodytoje vietoje man pasakė - šitą dradimą gali išmesti, jokios naudos, pirk naują. Negalioja jokie draudimo perrašymai kitiems asmenims. Man pasirodė keista, paskambinus į Gjensidige informaciją buvo suteikta visai kita informacija ir draudimas sėkmingai perrašytas mano vardu. Linkiu išsiaiškinti, apmokyti ir pamokyti mandagumo savo darbuotoją, nes man pasakius, kad atsisakau pas ją įsigyti naują draudimo polisą neišgirdau daugiau nieko, nei paprasčiausio atsisveikinimo...
Atsakyti
Turbut prasciausia draudimo imone, uz ciurnos luzi 60eu, net gydymo islaidu nepadenge tokia suma
Atsakyti
Vaida 2018-06-26 17:13:31
Sveiki, ar bent atgavote kompensaciją? Aš lygiai tokioj pačioj situacijoje esu. Šiuo metu laukiu 5d "sekančią darbo dieną susisieksime", skambinu - niekas neatsiliepia. Buvau pačiam draudime iš pradžių, nesugebėjo užregistruoti įvykio ir aiškino, kad būtina rinktis jų specialistus, kurie "sutvarkytų" mano automobilį. Pasakiau, kad jie turi teisę pasiūlyti, o aš turiu teisę atsisakyti, išjuokė mane, pasakė, kad taip nebūna, kad aš nieko nežinau ir nesuprantu :) o kad noriu gauti piniginę išmoką, tai išvis nesuprato, ką aš čia kalbu. Tikiuosi daugiau reikalų neturėti su šiuo draudimu, o visos šitos nesąmonės tikrai nepaliksiu taip. Savanorių pr. Kaune, tai tikrai nesiūlau lankytis draudime, nes turėjau per pykčius išeiti, informacijos jokios negavau, pagalbos taip pat. Darbuotojas jau pagyvenęs, matosi, kad nelabai supranta pats, ką jis veikia ir kur dirba...
Kompensaciją mes gavome - kalta pusė pasirašė deklaraciją, bet jau jautiesi tarytum pats kaltas būtum...
Atsakyti
Jurga 2018-01-11 09:12:51
Aptarnavimas šioje įmonėje tragiškas! Susisiekti su draudimo specialiste neįmanoma, į praleistus skambučius atsakyti, matyt, nėra praktikos. Žalą registravome internetu, gavome automatinį atsakymą, iki kada susisieks. Mandagiai išlaukėme keliomis dienomis daugiau. Skambinu- norint ką nors išsiaiškinti, konsultantė klausia, koks žalos numeris. O koks numeris, jei laiške nurodyta tik tiek: "įvykio numeris: išsiųsta"?! "Turėjo susisiekti, tuoj susisieks, perduosiu." Bent konsultantė maloni. "Tuoj" yra dar po poros dienų. Žalos numerio, beje, šiai dienai taip ir nežinome. Nesusidaro įspūdis, kad šiai įmonei kas nors rūpi.
Sveiki, ar bent atgavote kompensaciją? Aš lygiai tokioj pačioj situacijoje esu. Šiuo metu laukiu 5d "sekančią darbo dieną susisieksime", skambinu - niekas neatsiliepia. Buvau pačiam draudime iš pradžių, nesugebėjo užregistruoti įvykio ir aiškino, kad būtina rinktis jų specialistus, kurie "sutvarkytų" mano automobilį. Pasakiau, kad jie turi teisę pasiūlyti, o aš turiu teisę atsisakyti, išjuokė mane, pasakė, kad taip nebūna, kad aš nieko nežinau ir nesuprantu :) o kad noriu gauti piniginę išmoką, tai išvis nesuprato, ką aš čia kalbu. Tikiuosi daugiau reikalų neturėti su šiuo draudimu, o visos šitos nesąmonės tikrai nepaliksiu taip. Savanorių pr. Kaune, tai tikrai nesiūlau lankytis draudime, nes turėjau per pykčius išeiti, informacijos jokios negavau, pagalbos taip pat. Darbuotojas jau pagyvenęs, matosi, kad nelabai supranta pats, ką jis veikia ir kur dirba...
Atsakyti
Šiandien buvau Gargždų gjensidige draudime - tai kažkoks bobų turgus, kalbu su viena draudėja o už ją visi trys atsakinėja į mano klausimus ir komentuoja kiekvieną žodį, irodineja su pakeltų tonų ir panieka balse. Kažkas baisaus!!!! Man paklausus kodėl jūs ant manęs visi puolat pasakė kad mes dirbam savo darbą! Taip ir nesupratau koks jų darbas - rūpintis savo klientais ar pulti juos visai kontorai kartu?!!!įdomu ar turi kokius tai klientų aptarnavimo standartus?
Atsakyti
Nepatariu draustis. Pirkau per pigu.lt planšetę. Suskilo ekranas. Nunešiau į MTTC Oze. Pasakė, kad ekranas brangesnis už pačią planšetę todėl išdavė lapelį, o pačią planšetę atėmė visiškai. Nors dar galėjau naudotis, viskas veikė, tik įskilimas buvo. Visi duomenys pašalinti. Tada vežiau viską į pigu.lt ir po 7 savaičių pervedė €90. Už draudimą mokėjau €45. Už planšetę 230. Viso €275, o atgal atgavau €90. Sako nusidevėjimas + frančizė. Tad verta draustis? NE.
Atsakyti
Sudauziau tv, kuri apdraudziau, tai jau virs men. laiko laukiu kompensacijos, kurios niekaip nesulaukiu, NESIDRAUSKIT SITAM SUPISTAM DRAUDIME!!!
Atsakyti
Visiskai nerekomenduoju draustis sioje bendroveje. Po atsitikimo paradiau i el. Pasta, nurodzius konkreciai kas nutiko, nes siuo metu guvenu uzsienyje. Praejus 3menesiams ir negavus atsakymo, parasiau dar karta per ju internetine svetaine, paskyroje “susisiekite su mumis”. Buvo nurodyta, kad susisieks su manimi per 48h. Praejo daugiau nei savaite-vis dar jokio atsakymo. Imone visiskai vengia zalos atlyginimo ir ignoruoja savo kliantus!!
Atsakyti
Aptarnavimas šioje įmonėje tragiškas! Susisiekti su draudimo specialiste neįmanoma, į praleistus skambučius atsakyti, matyt, nėra praktikos. Žalą registravome internetu, gavome automatinį atsakymą, iki kada susisieks. Mandagiai išlaukėme keliomis dienomis daugiau. Skambinu- norint ką nors išsiaiškinti, konsultantė klausia, koks žalos numeris. O koks numeris, jei laiške nurodyta tik tiek: "įvykio numeris: išsiųsta"?! "Turėjo susisiekti, tuoj susisieks, perduosiu." Bent konsultantė maloni. "Tuoj" yra dar po poros dienų. Žalos numerio, beje, šiai dienai taip ir nežinome. Nesusidaro įspūdis, kad šiai įmonei kas nors rūpi.
Atsakyti
Apgaviku ir zuliku kompanija.
Iš kur istrauke ikainius nezinau. Nera tokiu mazu ikainiu remonto darbams. Ekspertas i sąmatą net neitrauke visu reikiamu detaliu.
Dar ir bando apgauti. Sako kad galite remontoti auto kur norite. Suderinsim sąmatą po to.
3 paros laukiau kol atsius eksperta. Net negalejau isplauti savo auto.
Gjensidige kompanija linkiu greiciau bankrotot ir neapgaudineti zmoniu.
Dabar supratau kodel zaliu lapu vairuotojai sudaro su sia kompanija draudimus.
Kaltininkas gauna pigu draudima o nukentejas žmogus neko detas gauna daug problemu ir mizirine ismoka auto remontui.
Ot gerai prasisuka....
Atsakyti
Sveiki, na kagi, noreciau tiesiog informuoti sekancius klientus kas zada drausti BILIETUS I RENGINIUS. Pirmiausia kas svarbiausia perskaitykite salygas ir taisykles, kad nepirktumete veltui. Nes jei pasikeis planai ir nebegalesite isvykti tada atsaukimas bus tikras nervu isbandymas. Tiek dokumentu siusti nereikia turbut net perkant busta, tad 50 uz bilietus ismetu i bala o draudimo kompanija bent jau kavos gal nusipirks. Niekada nerekomenduosiu sios s*******o kontoros savo artimiesiems. IDEMIAI SKAITYKITE KAS PARASYTA SMULKIU SRIFTU NES LIKSIT BE AMO :)
Atsakyti
Apgaulinga firma ir nesazininga traumos metu tyrejai istire taip kad negautumete ismoku jau antra karta tyrejai mane apgavo, mano nuomone as nerekomenduoju draustis nes yvikio metu as nebetikiu ar gautumete zalos atligy.
Atsakyti
Noriu pasidalinti patirtimi... Pirkau telefoną internetu, tuo pačiu ir nusipirkau telefono draudimą. Vasarai buvau išvykęs į Ameriką, kur ir sudaužiau savo telefono ekraną. Specialiai dar žiūrėjau, kad draudimas galiotų užsienyje, nes vasaromis vis tekdavo išvažiuoti. Long story short, niekas man jo nesutvarkė.. Pasirodo, draudimas galioja visame pasaulyje, bet negali išvažiuoti ilgiau nei 30d. Bet labiausiai nustebino ne tai... Didelį įspūdį paliko darbuotojų kompetencija... Siuntinėja iš vienos įstaigos į kitą... Vyr. žalų specialistė (vardo neminėsiu) net liepė kreiptis man į parduotuvę, kurioje pirkau telefoną... ko???? iki šios dienos nesupratau nei aš, nei ji.. o kai kreipiausi į parduotuvę, nes vyr. žalų spec. liepė, mane vėl siuntė į draudimo bendrovę. Vėliau, šiaip ne taip pavyko susitvarkyti tuos reikiamus dokumentus, ir mano telefono aparatą priėmė apžiūrai... Savaitė laukimo... Parašau į mttc.lt, liepia kreiptis į draudimo bendrovę, nes jie patys iš jos atsakymo negauna. Skambinu bendruoju telefonu. Maloni panelė man duoda telefono numerį (tos pačios vyr. žalų spec.), tačiau ji tokia užimta, kad net nekelia ragelio. Laukiu... po poros valandų, parašo el paštu laišką, kuriame prašo patikslinti įvykio aplinkybes. Atrašau. Savaitė laukimo...vėl skambinu į mttc.lt, vėl ta pati situacija, ir pagaliau gaunu atsakymą, kad telefono netvarkys, nes per ilgai prabuvau užsienyje. Bet čia dar ne viskas... Netgi teko susimokėti už telefono aparato apžiūrą. Esu pasipiktinęs, ne dėl to, kad nesutvarkė, o dėl to, kad kol neskambini ir nepradedi jų judinti - jie nieko ir nedaro. Manau patys įvertinsite ar verta rinktis šitą bendrovę.
Atsakyti
Sveiki, dalinuosi savo patirtimi įvykus automobilio gedimui kelyje, kai prieš kelionę iš Gjensidige buvo įsigytas kelionės draudimas. Vykome iš Kroatijos į Lietuvą nuosavu automobiliu, kuris netoli Varšuvos sugedo (buvo tamsus paros metas).. Teko sustoti šalikelėje dviejų eismo juostų kelyje, kur leistinas greitis - 140 km/h. Tokioje, pavojingoje gyvybei aplinkoje, teko laukti 6 valandas. Skambinome į Gjensidige 10 kartų vis pasiteirauti, kada gi atvyks pagalba - tesulaukdavome atsakymo "dar palaukite ir pas mus problema - bendrovė su kuria bendradarbiaujame nekelia ir mums telefono todėl negalime padėti...".

Esu labai nepatenkinta, kaip klientė įsigijusi paslaugą iš Gjensidige. Rizikuojant savo gyvybe ir laukiant automagisralės šalikelėjė tamsiu paros metu atvykstant pagalbai NET 6 VALANDAS, galėjo atsitikti bet kas...
Atsakyti
Nerekomenduoju, tik ne sia imone. Baisu!! Buvau apdraudus telefono ekrana.. tai su draudimu brangiau, nei paprastoj taisykloje be draudimo... neapsigaukit zmones!!!

Taip pat rekomenduojame

EDRAUDA, UADBB
DRAUDIMAS INTERNETU

Adresas: Šeimyniškių g. 21, LT-09236 Vilnius.
Veiklos sritys: draudimas.
Draudimo brokerių įmonė EDRAUDA įkurta 2009 m. ir skirta šiandieniniam Lietuvos vartotojui, kuriam ypač svarbus tapo laiko ir kokybės santykis. Čia skirtingos draudimo bendrovės konkuruoja dėl jūsų dėmesio. O kur konkurencija, ten skaidrumas ir žemiausios kainos. Pagrindinis mūsų tikslas - suteikti klientui...
UAB "Finance Property"
Nepriklausoma žalų administravimo ir sureguliavimo įmonė

Adresas: Antakalnio g. 42-40, LT-10304 Vilnius.
Veiklos sritys: draudimas; nekilnojamasis turtas; statyba; tarpininkavimas.
UAB „Finance property“ įkurta 2009 metais, teikianti kompleksines ir dalines žalų administravimo, kilnojamojo ir nekilnojamojo turto vertinimo,sugadinto turto realizavimo, statybos/remonto darbų, nekilnojamojo turto pardavimo ir kitas paslaugas. UAB „Finance property“ aukščiau išvardintus veiksmus atlieka...
Altas
Cobra Connex Vodafone

Adresas: Kalniečių g. 104, LT-50184 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; buitinė technika; didmeninė prekyba; draudimas; durys, raktai, spynos; krautuvai, keltuvai, liftai; langai; motociklai; vaizdo stebėjimo sistemos.
Altas oficialus Cobra Vodofone, Blaupunkt, Clarion, Parrot, Manta ,Modecom, Mobotix, Dilax, Mobitex, Gerda ir k.t firmų atstovas Lietuvoje. Automobilių apsaugos sistemos, paieškos sistemos, transporto kontrolės sistemos, elektroniniai sprendimai viešajam transportui, didmeninė prekyba elektronikos prekėmis...
Riaturas plius
Adresas: Vytenio g. 6, LT-03113 Vilnius.
Veiklos sritys: draudimas; keleivių pervežimas; kelionės; poilsio namai, sanatorijos; pramogos ir poilsis.
Kelionių organizatorius „Riaturas Plius“ siūlo Jums poilsines keliones į populiariausius kurortus Turkijoje, Graikijoje, Bulgarijoje ir kitose šalyse. Taip pat siūlome pažintines keliones į gražiausius Europos miestus autobusu, lėktuvu bei keltu. Įmonės „Riaturas Plius“ darbuotojai patikimai ir laiku padės...
TS GROUP
Darbas vairuotojams užsienyje

Adresas: Radvilėnų pl. 1B, LT-50264 Kaunas.
Veiklos sritys: darbo paieška, įdarbinimas; draudimas; finansai; konsultacijų paslaugos; personalo atranka.
DARBO PASIŪLYMAI VAIRUOTOJAMS, DARBAS UŽSIENYJE Darbas vairuotojams užsienyje Galite dirbti per mus arba tiesiogiai Business Link nėra įdarbinimo agentūra. Mums svarbūs bendradarbiavimo, pagarbos ir tęstinumo principai, todėl tikimės, kad Jūs esate savo srities specialistas ir atsakingai žiūrite į darbą bei...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

ES ir Britanija įvedė sankcijas Rusijai už kibernetines atakas prieš Vokietijos parlamentą
ES ir Britanija įvedė sankcijas Rusijai už kibernetines atakas prieš Vokietijos parlamentą 10-22 21:14
Europos Sąjunga ir Jungtinė Karalystė ketvirtadienį įvedė sankcijas dviem Rusijos karinės žvalgybos tarnybos GRU aukšto rango pareigūnams už jų numanomą vaidmenį 2015 metais organizuojant...
Lenkija pasirašė Danijos gamtinių dujų importo sutartį
Lenkija pasirašė Danijos gamtinių dujų importo sutartį 10-22 19:35
Lenkijos valstybės kontroliuojama naftos ir dujų įmonė "Polskie Gornictwo Naftowe i Gazownictwo" (PGNiG) pasirašė sutartį dėl gamtinių dujų importo iš Danijos, pasibaigus galioti sutarčiai su...
EP atmetė siūlymus dėl tiesioginių išmokų suvienodinimo
EP atmetė siūlymus dėl tiesioginių išmokų suvienodinimo 10-22 19:34
Europos Parlamentas trečiadienį atmetė siūlymus dėl Europos Sąjungos šalių žemdirbiams mokamų tiesioginių išmokų suvienodinimo.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Už kurią partiją balsuosite antrame rinkimų ture?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Manchester United 14,56 +9,31%
Twitter 50,24 +8,39%
Facebook 278,73 +4,17%
CBS 40,77 +3,63%
eBay 52,82 -2,55%
Moody's 277,16 -2,88%
Texas Instruments 146,13 -3,12%
ConocoPhillips 30,64 -5,95%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 6498,94 +1,98%
Apelsinai 0,62 -6,06%
Benzinas 1,25 +2,46%
Auksas 1968,63 +6,61%
Dujos (JAV) 2,29 +33,14%
Nafta 41,46 +1,54%
Cukrus 0,60 +1,69%
Ryžiai 505,00 +5,21%