Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Akcinė draudimo bendrovė „Gjensidige"

Atsiliepimai apie Akcinė draudimo bendrovė „Gjensidige"

Parašykite savo atsiliepimą apie Akcinė draudimo bendrovė „Gjensidige"

Jūsų įvertinimas*
0
/
10

Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!

Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.

    Saugos kodas

    Lankytojų nuomonės ir komentarai

    Vienų žodžiu pati blogiausia draudimo kompanija!! nutraukiau sutartį ir liko pas mane virš 30e likučio kuri turėjo grąžinti.. nuvykau pas juos nes per programą neleido paimt likučio kadangi ne Lietuviškas bankas pas mane, atvažiavau parašiau prašyma/nurodžiau sąskaitą kaip ir viskas ok.. pasakė kad nu skaičiuos virš 10e ir tipo liks ten 20e su viršum.. laukiu pinigų.. šiandien paskambinau o man pasakė kad nieko tu negausi nes jie nuskaičiavo už sutarties nutraukimą visa pinigų sumą!! pradėjau aiškintis kaip tai galėjo nutikt numetė ragelį!! aš šoke rimtai!!! net ne piniguose reikalas tiesiog kaip tai!! nesuprantu nieko!! važiavau į filialą kad parašyt prašymą dėl pinigų grąžinimo o gavosi kad jų nebėra!! dar ir patis skambino kad ko greičiau atvykčiau nurodyt banko sąskaita.. kas pasikeitė per 10d nežinau.. rimtai nerekomenduoju šitos šaraškinos kontoros

    Tokio klientų aptarnavimo jau seniai netus turėjusi... Išsiųstas laiškas 2023-08-30, atsakymo nėra, šiandien, t.y. 2023-09-14 skambinu į kontaktų centrą, tik po šio skambučio sugebėjo atsakingas asmuo Rolandas Sriubas atsakyti į laišką. Iš atsakymo pateikimo kilo dar klausimų, vėl skambinu į kontaktų centrą, atsiliepė mergina, kuri net neprisistatė, bet labai nemaloniai bendravo, neišklausė manęs, tiesiog vėl liepė siųsti laišką į info dėžutę. Antirekomendacija didžiausia, nes klientas čia nulio vertas.

    Mantas
    2023-03-29 21:45:02

    Nerašau šiaip atsiliepimų, bet esu Gjensidige klientas jau seniai. Nuostabus personalas dirba - visada paskambins prieš baigiantis draudimui, paskambinus visada pasiūlys sprendimą internetu (pavyzdys - kai reikia draustis dar neregistruotą automobilį savo vardu, ko negali pats padaryti online). Aš esu labai laimingas Jūsų paslaugomis ir komanda valdanti pardavimų skyrių, ir pats skyrius, yra labai profesionalus. Su žalomis susidurti neteko, bet pardavimai - superiniai. Sėkmės!

    Nuoširdžiai linkiu, kad netektų susidurt, kai jie turės išmokėt žalą.Tada norėsit atsiimt savo žodžius.

    Rašykit, žmonės, pretenzijas.Pirma jiems, jie-15d.d. turi išnagrinėt.Jei ne galit kreiptis į Lietuvos banką.Jis atsakingas iš "šitų veiklą".Ir reikalaukit raštiškų pasižadėjimų.Nieko nelaukit.Viską darykit pagal įstatymus, o jei reiks kreipkitės į teismus.Nes kitaip jie darys ką nori.Man jų klientas įvažiavo į automobilį, jau du mėnesius be automobilio.Kai prieš porą savaičių pateikiau pretenziją, valandos bėgyje susisiekė vadybinkas.Ir viską ką sakys, prašykt, kad raštiškai parašytų.Kad turėtumėt įrodymų.Ir netaisykit automobilio kol nepasirašys raštu, kad sutinka su visom nuotraukom, sąmatom, arba kol nesumokės.Nes patys apžiūrėt nevažiuoja.Užverskit juos pretenzijom, jei reiks ir teismais.Bet protingai.Patys elkitės pagal Draudimo įstatymą.Nes jie tikrai nesielgia

    Niekam nerekomenduju turėti su šita kompanija reikalų visaip stengėsi kad tik neatlyginti žalos, jei norite būti ramūs dėl savo turto tai nesusidekite su šia kompanija.

    Tikrai nerekomenduoju šitos įmonės, stengiasi iš visų jėgų apgauti žmogų. Esu apdrausta sveikatos draudimu, kai gyd. atliko tyrimą, kuris kainavo 300Eur., "žalos ekspertai" nutarė, kad tyrimas buvo nereikalingas, prirašė savo išvadas, kokius tyrimus gyd. turėjo atlikti, nes jie ale geriau žino. O gydytojo išvadas laiko niekinėmis ir atsisakė kompensuoti. Žodžiu, geriau su šita bendrove reikalų neturėti....

    ŽMUONES NE SUSIDEKIT SU ŠITA ŠARAŠKINA KONTORA. jIE GERI KOL NE PASIRAŠEI SUTARTI. ŽALOS SKIRIUS JUMS NIEKO NE SUMOKIE IR MENESI LAUKSIT KAD JUMS PASAKITU KAD NEDRADŽAMAS IVIKIS.

    Šitam draudime dirba sukčšiai.

    Taip gražei šniaka kol ne paršei su ju sutarti. NEREKOMENDJU NESUSIDEKIT.
    Aš jau papoliau. Abdraudžiau buta ir nesenai po remonto isvaziavus poilsoi, grižus namo matau sugadintas lubas.
    Aš kreipiausi i žalos skiriu maža to kad jie nagrinejo menesi laik o po menesio sake kad cia namas juda ir mes jums nemokiesim.
    Isivaizdojat kokia šaraškinta kontora.

    O dar aš pradejau aiškintis kad as ne sutinku ir nutraukiu sutarti tai jie man meta ragele ir sneka labai ne malonu,

    Nerekomenduoju. Darbuotojai visiškai negerbia savo klientus. Bendrauti normaliai nemoka...
    Vilnius. Akropolis
    Darbuotojai, pakelia balsa ir kalba vienu metu su tavimi... sako: jus ne pirma kart draudima darot ir nuolaida aš jums nedarisiu, jums atejo pasiūlymus kainos 264€
    O man nuolaidos nereikia... ir specialiaus pasiūlymo irgi... pati pildau per interneta išeina 200€ tik reikia iš karto visa suma sumokėt...

    Dukrai patyrus rankos traumą 3 savaites nešiojome gipso langetę. Du gydytojai traumatologai diagnozę patvirtino ir lūžius mato, o radiologas lūžio nepastebėjo gydytojas traumatologas informavo, kad radiologas aprašinėjantis nuotrauką lūžio gali ir nepastebėti, nes nežino paciento nusiskundimų. Gjensidige bendrovė tyčiojasi iš savo klientų reikalaudama atlikti pakartotinį rankos švietimą, nes pasak jų turbūt gydytojai diagnozes išsigalvoja. Svarbu, kad baigiantis draudimo sutartims neužmiršta atsiųsti išankstinių sąskaitų tokia ir nauda....

    Pats blogiausias draudimas. Jei i jus ivaziuos siuo draudimu apsidraudes asmuo pasiruoskite su issisukinejimu, tempimu. Vis randa pasiteisinimus, net nezinodami automobilio taisymo istorijos, net gyvai nemate automobilio prisogalvoja kad yra ar ko nera. Nerekomenduoju niekam, geriau keli eurai daugiau bet normalus draudimas

    Apgailėtina draudimo bendrovė. Į laiškus neatsako, paskambinus informacijos negausi. Nulis rekomendacijų.

    Pakliuvau į eismo įvykį kai kito žmogaus draudimas yra gjensidige, viską užpildžius kreipiausi į juos dėl žalos atlyginimo ir automobilio įvertinimo kuri man sugadino kitas asmuo.. praėjus 1.5men laikotarpiui jokių žinių, ekspertas teigė jog tai gali užtrukti iki 3mėn. Daugiau jokio atsako, belieka laukti ir tikėtis kad bent kazkas įvyks.

    Labas gjensidige draudimo turėtojams buvau nustebęs gavęs po traumine išmoka 100 eu esu draustas 10000 eu vienkartinių mokejimu. Traumą buvo kritus stiklui ant dešinės plaštakos ir nukirtus nykscio sausgysle ytvaras pirštui mėnuo paskui rebelitacija siūlau kas nori draustis gjensidige draudime atydziai susipažint su jų taisyklėms nes buna tik 1 % nuo sumos arba būtų gerai aplenkti sy draudimą ir draustis kitur“

    Labas gjensidige draudimo turėtojams buvau nustebęs gavęs po traumine išmoka 100 eu esu draustas 10000 eu vienkartinių mokejimu. Traumą buvo kritus stiklui ant dešinės plaštakos ir nukirtus nykscio sausgysle ytvaras pirštui mėnuo paskui rebelitacija siūlau kas nori draustis gjensidige draudime atydziai susipažint su jų taisyklėms nes buna tik 1 % nuo sumos arba būtų gerai aplenkti sy draudimą ir draustis kitur“

    Ačiū, puikus aptarnavimas: užeini, ir tau iškarto duris parodo, kad netrukdytum. NESIKREIPKIT, NEPADĖS, LAIKO NETURI DARBUOTOJAI

    Nerekomenduoju turėt reikalų su šia įmone. Vilkina laika, neatlygina žalos, nesilaiko vidaus taisyklių. Liūdna tik tiek, kad tikrai maniau, jog ši įmonė yra viena iš geresnių, bet tik iki tol kol nesusidūriau asmeniškai. Mėnesis laiko praėjo, o dėl žalos atlyginimo jokių žinių. Ekspertas nesuteikia jokios konkrečios informacijos, tik teigia jok kitą savaitę sprendimas bus, nors praėjus tam laikui - tyla.

    Nepatikima, randa priezasciu nemoketi ismoku. Nusivyliau ir nutrauksiu su jais visas sutartis

    Nerašau šiaip atsiliepimų, bet esu Gjensidige klientas jau seniai. Nuostabus personalas dirba - visada paskambins prieš baigiantis draudimui, paskambinus visada pasiūlys sprendimą internetu (pavyzdys - kai reikia draustis dar neregistruotą automobilį savo vardu, ko negali pats padaryti online). Aš esu labai laimingas Jūsų paslaugomis ir komanda valdanti pardavimų skyrių, ir pats skyrius, yra labai profesionalus. Su žalomis susidurti neteko, bet pardavimai - superiniai. Sėkmės!

    TRAGEDIJA ! 2 mėnesius laukiau atsakymo ką darysim su mašina nes ekspertas Aivaras Igliukas man atrodo išvis nesupranta ką jis veikia šitam darbe, savaite laukiu dėl pakaitinės mašinos (sakė po 2d gausiu atsakymą)Sako kad paskambins, taip ir nepaskambina. Blogiausias draudimas kuri esu turėjusi!!! Tai žinokit kad su jumis niekas nesusieks, turėsite kas kartą skambinėti patys.

    Labai puikus personalas, penktadienį įvyko auto įvykis su ju apdrausta TP ir pirmadieni jau susieke viska issiaiskinom pateike pasiulyma o po savaites jau pervede zala

    Nesinaudokite šios draudimo bendrovės paslaugomis. Bendrovės darbuotoja Inga Tolkačiovienė patikino, kad galiu kreiptis pas dietologą ir nekils jokių nesklandumų, nereikės net siuntimo. Aš siuntimą pasiėmiau, bet po konsultacijos kasoje paslauga nebuvo apmokėta iš draudimo ambulatorinės dalies. Po incidento iškart parašiau minėtai darbuotojai, ji net neatsiprašė, kad suteikė klaidingą informaciją. Poto pradėjo klausinėti, kodėl ėjau pas dietologą, nes dėl mitybos ir viršvorio jie nekompensuoja. Man gydytoja yra nustačiusi ligos diagnozę ir siuntimas buvo dėl mitybos korekcijos. Esmė, kad pati darbuotoja nežino kompanijos taisyklių ir garantuoja klientams, kad viskas bus ok, o kai įvyksta incidentas net neatsiprašo. Galiausiai įmonės darbuotja pasakė, kad reikia registruoti įvykį draudimo bendrovės svetainėje. Gavau atsakymą iš kito įmonės darbuotojo, kad pagal taisykles paslauga neturėjo būti nuskaičiuota iš ambulatorinės dalies. Pasakė, kad turėjau sumokėti iš savo lėšų ir kreiptis tada. Aš neturėjau pinigų, nes tikėjau, ką sako darbuotoja, kuri užtikrino mane, kad dietologas bus kompensuotas. Dar parašė, kad turėjau iškart kreiptis po incidento. Aš iškart kreipiausi į darbuotoją su kuria bendravau iki tol. Praėjo atitinkamas laikas, kol galiausiai I.Tolkačiovienė parašė, kad situacija bus sprendžiama tik užfiksavus įvykį svetainėje. Kodėl negalėjo to padaryt iškart? Žodžiu, tai yra visiškai neprofesionali draudimo bendrovė, kuri sukels jums nemalonumų dėl darbuotojų neprofesionalumo ir nepriims atsakomybės už savo padarytas klaidas.

    Nerekomenduoju niekam šitos bendroves, plovykla smegenų ir pinigų..

    Iseinu is sitos kompanijos ir niekam nerekomenduoju moketi jiems pinigus.
    Uzregistravau ivyki namie, zadejo sukontaktuoti per para. Taip niekas ir nepaskambino. Pati pradejau skambineti. Tada greiciau atsiunte laiska, jog ivykis nedraudiminis ir jokia kompensacija neismokama. Net neatejus, net nepaskambinus ir neivertinus. Sukciu ir apgaviku kompanija. Jei pas tave beda namie, lieki vienas su ja ir tai tik tavo problemos. Kai sutarti sudaryti ir jiems moketi uz polisa tai is visu jegu stengiasi, kai padeti nesvarbu kas beatsitiktu, tai niekad nebuna draudiminiai atvejai

    Man belieka pasakyti VENKITE šios draudimo kompanijos. Jaučiuosi apgautas... dingo pasitikėjimas šia ne draudimo kompanija, bet pelno siekiančia organizacija... Turbūt įmonės šūkis turėtu nuskambėti taip RAGAS GARANTUOTAS. Istorija tokia... Apsidraudžiau nekilnojamą turtą, tiksliau gyvenamą namą. Viskas nuostabu ir gražu, draudimo poliusas sulakstė elektroniniu paštu akimirksniu, aptarnavimas pasakiškas, brokeris nėrėsi iš kailio siūlydamas draudimo įvairias paslaugas, draudimus nuo to ano ir dar velniai žino ko, žodžiu pinigai į priekį ir gyvenimas kartu su GJENSIDIGE bus toks saugus kol į duris pasibels bėda, o jau tuomet sėkmės... O buvo taip... Kaip žinom bėda viena nevaikšto, pastebėjau naujos statybos name jog gipso kartono lubose atsirado nemaža drėgmės dėmė. Plaukai piestu pasistojo, kas čia ar stogas kiauras ar kažkoks vandens kondencatas iššaukė tokius padarinius laksčiau ant stogo, po stogu, su stogu, už stogo, nieko blogo nepastebėjau ir prisiminiau jog turiu draudimą, jame parašyta nuo vandens, gamtinių stichijų, užliejimo sugadinimo ir t.t.. va galvoju bėda ne bėda, bet draudimas padės, kreipiausi užpildžiau visus dokumentus nusiunčiau nuotraukas ir ramia sąžinę laukiu atsakymo... ATĖJO atsakymas čia ne draudimo įvykis pats kaltas, kad atsirado drėgmės dėmė, nes mes atsakom tik už vandentiekio, KANALIZACIJOS vamzdžio sprogimą, trūkimą, užliejimą ir t.t... bet, dienos ar dviejų laikotarpyje įvyko kanalizacijos, nuotekų avarija, buvo sulaužytas po žemėmis esantis vamzdis, panikos pilnos kelnės... sekmadienis niekas nedirba, nieko neprisišauksi, teko raitotis kelnes ir gelbėti savo turtą su dėme lubose nuo baisių padarinių. Užpildžiau vėl visą dokumentaciją su nuotraukom aprašu ir t.t... Susisiekė draudimo žalų agentas, atvažiavo į vietą, fotografavo žiūrėjo, pasakė būk ramus viskas čia gerai, čia tikrai draudiminis įvykis ir viską kompensuos draudimas. Galvoju parodysiu prie to pačio dėmę lubose, pažiūrėjo ir nustatė, jog taip pat draudimas turi kompensuoti patirtus nuostolius... Pasiūlė atsiusti visą medžiagą, išvadas dėl lubų ir kanalizacijos ir Jis viską sutvarkys. Pagalvojau va čia tai ŽMOGUS prieš kurį lenkiu galvą žemai. Po dviejų savaičių ateina atsakymas, gruntas susėdo ir sutraiškė vamzdį todėl traktuojam, kad tai ne draudžiamas įvykis. Galima daryti išvadas. Mokėk pinigus, drauskis, bet jei kažkas atsitiko tai tavo reikalas. Jei toks požiūris į klientą aš tikrai nerekomenduosiu draustis šioje kompanijoje. Draudimo liudijime aiškiai parašyta nuo ko draudžiama. NUO vandens, gamtinių reiškinių, ugnies...

    Tik neigiami atsiliepimai, prisiskambinti pavyksta iš trečio karto, dėl žalos sprendimo reikia laukti tris savaites, automobilį nei tvarkyti, nei parduoti negaliu

    bendreve elgiasi slyksciai negalima apdrausti automobilio jeigu tavo bankas nepapuola i bendroves numyletu banku sarasa.tai yra zmoniu diskriminacija ir tam tikru banku protegavimas.tiesiog slykstu

    2022-12-30 buvo užregistruotas eismo įvykis, priskirtas žalos numeris. Šiandiena yra 2023 01 11 iki ŠIOS MINUTĖS DAR NEI VIENAS DRAUDIMO ĮMONĖS ATSTOVAS NESUSISIEKĖ DĖL UŽREGISTRUOTO EISMO ĮVYKIO....

    Nepatariu šios draudimo kompanijos, ilūžo nuo sniego garažo stogas gavau atsakymą, kad reikėjo nusikasti kaip gali nusikast jei naktį prisnigo o ryte jau viskas.

    draudžiausi kas mėnesį, spalį, lapkritį mokėjau 8, 4eur gruodį jau 19.4eur. eismo įvykio nebuvo tai čia dėl elektros ar godumo ?
    kitose bendrovėse kaina liko ta pati

    Esu nukentėjusi nuo šio draudimo apdrausto automobilio, ivykęs ismo įvykis, kaltininkas kalte pripažino, viskas kaip ir tvarkoje. Kreipiausi į gjensidige ir prasidėjo. Apskaičiavo žalą vienas tyrėjas (suma nuostoliams nežinau ar išeis padengti) sutikus su išmoka prasidėjo tyrimas, nuo vieno tyrėjo prie kito tyrėjo, atsiuntė žalų eksperta, nepriklausoma, nežinau tik kodèl savo neatsiuntè. Siunčia kažkokias nesamoningas anketas su penkiais lapais klausimų kurie nesusiję su realybe, apie pakaitinį automobilį tikriausiai galiu tik pasvajot nes jie šį mano prašyma ignoruoja, į tel. skambučius jei atsiliepia labai vengia kalbėti, nežinau kiek teks dar laukti išmokos, bet manau rašysiu skundą, nes neįmanoma kitaip. Niekam NIEKADA nerekomenduočiau šios draudimo įmonės. Tokios nekompetencijos ir nekvalifikuotumo reikėtų gerai dar paieškoti. Mielieji, venkite šios draudimo kompanijos. ????

    Siūlau nesidrausti šitoje kompanijoje. Labai nepatikima bendrovė..

    UAB Julianus Inkaso

    Blogiausia iš blogiausių. Worst of the worst.

    Apgailėtinas klientų aptarnavimas. Laukiau labai ilgai, ko atsiliepė, o patikslinti informacijos nesugebėjo. Taip pat konsultantai nemoka tinkamai pasisveikinti ar atsisveikinti su klientu.

    Tokios nekompetencijos dar nesu matęs.

    Vakar t.y. 2022 11 24 teko bendrauti su įmonės konsultantais telefonu dėl automobilio privalomojo draudimo sutarties pasirašymo bei nutraukimo. Konsultantai visiškai nesuteikia jokio atgalinio ryšio bei patys net nesiima spręsti problemų, dėl jų sistemos trikdžių. Likau labai nusivylęs... Dalis darbuotojų tikrai yra nekompetentingi...

    Po eismo įvykio skabinausi į GJENSIDIGE draudimo kompanija, nes norėjau pasikonsultuoti, 2 kartus buvo padėtas ragelis. 3 kartus teko vėl viską iš naujo pasakot, nes atsiliepdavo kitas konsultantas.
    Neseniai vėl teko bendrauti su GJENSIDIGE konsultantais. Nėra žodžiu, Apskritai nesu tūrėjus geros patirties bendraujant su šią draudimo bendrovė. Konsultantai pertrakinėja, kelia balsą..Nepalyginsi su Lietuvos draudimu. Bendravimas tiesiog nuostabus. O man labai svarbu ir bendravimas. Gal derėtų investuoti, skirti laiko konsultantam kaip bendrauti su klientais, kaip susitvarkyti su bloga nuotaika ir turint kažkokių problemų vistiek išlikti mandagiems.

    Nesidrauskit!!!!!!! a*******i!!!!

    Labai nepatikima bendrove kolegos vairuotojai nesidrauskit CIA kasko

    Rekomenduoju nesidrausti šioje bendrovėje. Joje dirba nekvalifikuoti, melagiai ir grubūs darbuotojai. Suvadovybe susisiekti neleidžia. Atsainiai vykdo savo pareigas, vaiko neįgalius pensininkus. Labai nusivyliau šia bendrove.

    Paskambinus i biura meluoja kad draudimas iki sio menesio o is tikruju iki lapkricio 1 d draudimas buvo sudarytas kito asmens vardu. Nesidrauskite sitoi kompanijoi nes virtiat kaip nori

    Atmestas paskolos draudimo įvykis, nes pasirodo yra 60d. laukimo periodas nuo tos dienos kai yra sudaroma sutartis, apie tai aišku niekur informacijos nėra arba yra taip, kad durnas klientas nematytų. Gaunasi taip, kad jiems minimum 2 menesius mokėsite už nieką ir jei būsite atleistas nepraėjus 60d, jūsų prašymas bus atmestas. Gjensidige yra šiukšlių šiukšlės.

    Apeikite ratu šitą kompaniją, nesidrauskite nuo nelaimingų atsitikimų, nes pas juos visi laimingi, traumų nėra, o konsultantai kai paklausi detaliau, pareiškia, kad negali paaiskinti, nes čia ne jų kompetencijoj ir pan. Istorija tokia, kad draudėmės visa šeima nuo nelaimingų atsitikimų ne dėl to, kad jie įvyktų ar pan.tiesiog kai trys vaikai šeimoje visko gali nutikti ir draudimas tapo įpročiu, o kaip be jo. Taigi, vieną dieną nutiko tas, mano nuomone nelaimingas atsitikimas. Sūnus griuvo nuo dviračio ir stabdžių rankenėlė sulindo į kirkšnį, žaizda 5 cm gylio, siūta, tvarstyta, beveik savaitė lovos režimas, paskui išimti siūlai, liko randas, na 5 cm nesiekė, apie 3-4 maždaug dar ir nespėjęs susiformuoti. Kreipėmės į draudimą, pateikėme reikiamus dokumentus ir kagi kagi, gauname atskymą, kad išnagrinėjus bylą jums draudimas nepriklauso, nes randas per mažas, ok dėl rando sutinku tokios taisyklės 5 cm ir ne mažiau, bet palaukit, o kaip trauma ? Ar čia ne trauma? Ir kas čia per nutikimas laimingas? Taip, laimingas, nes laimingai baigėsi. Reziumė, už tokias traumas GJSIDIGE išmokų nemoka reikia rando pgl.taisykles ir jūs k******i vargingieji, jų neskaitot, tai ką patys kalti. Sutinku ir su tuo, taip mus tiesiog teisėtai "išdūrė", tai būsime akylesni kitą kartą, taigi linkiu neužkibti ant šios bendrovės kabliuko ir bukite laimingi ir sveiki, gabūt, geriau tą įmoką kiekvienam vaikui įdėti į kojinę ar kur kt.ir kai prireiks tiesiog pasiimti sutaupysit laiko, pinigų ir kt.dalykų.

    Vilius Mačernis

    Aš esu apakęs kokie dirba nuostabūs Jūsų darbuotojai! Visada orientuoti ne į save, o tik į klientą. Paprastūs dalykus paverčia paprastais. Paskutinė mano patirtis atsitikus žalai, mano šeima nepasijuto apleista, o jautėme angelą sargą virš mūsų galvų. Sugedus šaldytuvui praėjus kelioms dienoms turime naują, kompensavo ir permontavimą. Visi produktai buvo išsaugoti ir nei vieno nereikėjo išmesti. Asmeninė padėka Jūsų žalų specialistui Mantui Stančikui, kuris klientui kaip tikras draugas, ačiū Jums labai!

    Baisu su ta kompanija, pasibaigs sutartis ši ir eisiu i kita draudimo bendrove, nieko daugiau nedrausiu šioje kompanijoje. Vienu žodžiu draudžiau namą, ir man konsultantė pasiūlė įsigyti turto draudima, į kurį įeina viskas kas sudūžta ar nukrenta tame name, sakė telefonai ir televizoriai ir baldai... Tačiau kai kreipiausi kad sudužo telefonas jau pasakė kad man telefonai, televizoriai, išmanieji laikrodžiai, nesiskaičiuoja, ir jie į mano draudima neįeina. Tai nesuprantu vienaip sako bet kitaip gaunasi. Melagiai iš didžiosios raidės.

    Konstruktyviai bandysiu papasakoti, kodel nereikia draustis Gjensidige draudimu būtent “Kasko”. Mūsų įmonė apsidraudę transporto priemone Maxi (brangiausiu) kasko draudimu gjensidige, tai reiškia skaičiuojamas 0 nusidėvėjimas transporto priemonės. Taip nutiko, jog į stovinčią mašina įvažiavo kaltininke. Mes užregistravome įvykį, nuvežėm į ateitovybe, už defektacija sumokėjome 300€, kad gjensidige patiems nereikėtų sukti galvos ir bandyti defektuoti. Priskire eksperta Manta Petrauska. Jis gavo informacija su kainos defektacijos, birželio 16diena. Pažadėjo iki 23 dienos paskaičiuoti. Tada paskambinus 23birzelio, paklausiau ar paskaičiavimai vyksta, jis pranešė jog net nepradėjo. Paskambinus dar po savaites, situacija nepasikeitė. Jo darbas tai turėtų (sumažinti bmw atsovybes valandini įkainį darbu, ir detaliu nuolaida Gjensidige pritaikyti, jog galetu sumokėti mažiau nors byla yra Regresinė (kaltininkas iš BTA). Praėjus dar vienai savaitei, pasidomėjau ar paskaičiavimai jau baigti, tačiau sulaukiau atsakymo, jog Mantas Petrauskas jau pasižymės mano byla ir netrukus pradės. Kantrybei pasibaigus, gavau jo vadovo numerį, paskambinau papasakoti situacija. Vadovas pasakė, jog išsiaiškins. Praėjus dviem dienom, nei vienas nei kitas nebekelia man telefono. Nežinau kur kreiptis ???? įmonė draudžiasi apie 50 mašinų, laukiam nesulaukiam kada baigsis draudimai ir keisim draudimo bendrove. Žmones, prašau atkreipkit dėmesį

    Dėmėsio ! Jei turite šiek tiek savigarbos ir nenorite sau po to turėti problemų, jokių būdu nesikreipkite į Gjensidige draudimo bendrovę ! Rinkites geriau kitą draudimo bendrovę, kad nepatirtumėte problemų, kurių patyriau as pats susidūręs su Gjensidige. Niekada nesitikeėau, kad tokia garsi Gensidigie bendrovė yra žemiausio lygio ! Dabar žinau ir įspesiu kitus žmones ! Mano nuomonė, kad Gjensidige yra a******ų kontora !

    Apgailėtina bendrovė. Itin žemas lygis. Draudžiau automobilį Gjensidige bei papildomai mokėjau už techninę pagalbą kelyje. Sugedus automobiliui ir paskambinus į draudimą, atsiliepęs Gjensidige atstovas pareiškė, jog pagal mano draudimo sutartį pagalba kelyje nepriklauso, todėl pagalbą kelyje turėjau organizuotis pats.
    Kitą dieną susisiekus su Gjensidige paaiškėjo, kad vis tik įvyko "klaida" ir techninė pagalbą kelyje priklausė. Atsiprašymo nesulaukiau, kaltų neatsirado, žalą atlyginti pasiūlė parodžius čekius už sugedusio automobilio transportavimą (Taip, tikrai automobiliui sugedus naktį vidury laukų pirmiausiai rūpėjo paprašyti išrašyti čekį).
    Išvada: neprofesionalu, nemandagu.

    Turiu sveikatos draudimą, parašyta, kad priklauso medicininė rebilitacija, o kai jau nori pasinaudoti pasako, kad turi parą praleisti ligoninėje, tada, tik apmokės.Nors taisyklėse to parašyta nėra.Paklausus kur tai parašyta, gavau atsakymą, jad tai vidinės taisyklės.

    Pati blogiausia draudimo imone visoje Lietuvoje.Zmogus draustas priklauso vienkartine kritines ligos ismoka nes serga veziu, ismokos niekas moketi nesiruosia nuolat reikalauja nauju nebutu dokumentu.Nuvykus i Kaune Savanoriu pr esanti jusu padalini nebuvome priimti, pareiksta kad draudimo ivyki pildyti internetu, kaip uzpildyti zmogui kuris nieko nemoka?

    Dėkoju įmonei už gautas dovanas. Buvau tikrai labai nustebinta, nes, paskambinus kurjeriui, pasakiau, kad nieko neužsakinėjau, bet kai pasakė, kad tai ši bendrovė, kurioje draudžiu viską daugiau nei 20 metų, ką tik galima apdrausti, buvo staigmena, nes dovanos turinys tikrai nebuvo kuklus. Esu labai patenkinta Jūsų bendradarbiavimu, nebuvo jokių nesusipratimų, nors ir buvo vienas draudiminis įvykis, kuris praėjo sklandžiai.
    Linkiu Jums kuo geriausios sėkmės.!!!
    Pagarbiai
    UAB "Gervėčiai"
    Direktorė
    Rita Žiupsnienė

    Pikta klientė
    2022-03-08 09:07:00

    Visada draudem savo masinas siam draudime, kad ir kaina budavo didesne, tiesiog turejom gera draudeja siauliuose (gaila isejo i pencija). Zodziu, vakar 2022.03.07 nueinu i siauliu akropolio skyriu (aidog.8) ir ten esanti moteris akivaizdziai matesi, kad nelaukia nieko, ziurejo skersa, o kai paklausiau del draudimo, pasake: NETURIU KOMPETENJOS APDRAUSTI. Tai ziurekit ka samdot.. likau labai nusivylusi. Deja..

    Kontora ten pagerinta jau 2, 5 menesio siuncia popierini draudima pries kelias dienas skambinau pasidomet tai atsiliepes konsultantas isvis pasake kad draudimas baigsis greiciau nei spes atsiusti nors draudimas baigiasi tik liepa

    Taip pat rekomenduojame

    Antakalnio g. 42-40, LT-10304 Vilnius.
    Veiklos sritys: draudimas; nekilnojamasis turtas; statyba; tarpininkavimas.
    UAB „Finance property“ įkurta 2009 metais, teikianti kompleksines ir dalines žalų administravimo, kilnojamojo ir nekilnojamojo turto vertinimo,sugadinto turto realizavimo, statybos/remonto darbų, nekilnojamojo turto pardavimo ir kitas paslaugas. UAB „Finance property“ aukščiau išvardintus veiksmus atlieka...
    Kalniečių g. 104, LT-50184 Kaunas.
    Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; automobilių prekyba; draudimas; durys, raktai, spynos; dviračiai, paspirtukai; langai; matavimo prietaisai; motociklai; nekilnojamasis turtas.
    Altas oficialus Cobra Vodofone, Dignita, Mobotix, Dilax, Mobitex, Gerda, Ducati, Ligier ir k.t firmų atstovas Lietuvoje. Automobilių apsaugos, paieškos sistemos, alkoblokai, elektroniniai sprendimai viešajam transportui, didmeninė prekyba elektronikos prekėmis. Šarvuotos durys, metalinės durys, langai, - gamyba...
    Jovarų g. 2A, LT-47193 Kaunas.
    Veiklos sritys: konsultacijų paslaugos; darbo paieška, įdarbinimas; draudimas; finansai; personalo atranka; tarpininkavimas.
    UAB TS GROUP vienija prekės ženklus: Business-Link ir CE bazė. CEbaze.lt yra prekės ženklo BusinessLink, kuris vienija Europos verslus, padalinys. CEbaze.lt vykdo CE kategorijos vairuotojų įdarbinimą į atrinktas patikimas logistikos įmones Vokietijoje. Taip pat dalinasi aktualiomis naujienomis, gerais darbo...
    Ukmergės g. 280, LT-06115 Vilnius.
    Veiklos sritys: draudimas.
    „Compensa Vienna Insurance Group“ – Lietuvoje registruota ir nuo 2016 m. veikianti draudimo bendrovė, priklausanti tarptautiniam „Vienna Insurance Group“ tinklui, kurį sudaro daugiau nei 50 įmonių, veikiančių 30-yje šalių Austrijoje, Vidurio bei Rytų Europoje. Įvairių rinkų pažinimas, kiekvieno darbuotojo...
    Kalniečių g. 104, LT-50184 Kaunas.
    Veiklos sritys: draudimas.
    Draudimo paslaugos.