VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Akcinė draudimo bendrovė Gjensidige

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Akcinė draudimo bendrovė „Gjensidige"

Atsiliepimai apie Akcinė draudimo bendrovė „Gjensidige"

Juodasis gintaras
Parašyk savo nuomonę apie Akcinė draudimo bendrovė „Gjensidige"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Apeikite ratu šitą kompaniją, nesidrauskite nuo nelaimingų atsitikimų, nes pas juos visi laimingi, traumų nėra, o konsultantai kai paklausi detaliau, pareiškia, kad negali paaiskinti, nes čia ne jų kompetencijoj ir pan. Istorija tokia, kad draudėmės visa šeima nuo nelaimingų atsitikimų ne dėl to, kad jie įvyktų ar pan.tiesiog kai trys vaikai šeimoje visko gali nutikti ir draudimas tapo įpročiu, o kaip be jo. Taigi, vieną dieną nutiko tas, mano nuomone nelaimingas atsitikimas. Sūnus griuvo nuo dviračio ir stabdžių rankenėlė sulindo į kirkšnį, žaizda 5 cm gylio, siūta, tvarstyta, beveik savaitė lovos režimas, paskui išimti siūlai, liko randas, na 5 cm nesiekė, apie 3-4 maždaug dar ir nespėjęs susiformuoti. Kreipėmės į draudimą, pateikėme reikiamus dokumentus ir kagi kagi, gauname atskymą, kad išnagrinėjus bylą jums draudimas nepriklauso, nes randas per mažas, ok dėl rando sutinku tokios taisyklės 5 cm ir ne mažiau, bet palaukit, o kaip trauma ? Ar čia ne trauma? Ir kas čia per nutikimas laimingas? Taip, laimingas, nes laimingai baigėsi. Reziumė, už tokias traumas GJSIDIGE išmokų nemoka reikia rando pgl.taisykles ir jūs k******i vargingieji, jų neskaitot, tai ką patys kalti. Sutinku ir su tuo, taip mus tiesiog teisėtai "išdūrė", tai būsime akylesni kitą kartą, taigi linkiu neužkibti ant šios bendrovės kabliuko ir bukite laimingi ir sveiki, gabūt, geriau tą įmoką kiekvienam vaikui įdėti į kojinę ar kur kt.ir kai prireiks tiesiog pasiimti sutaupysit laiko, pinigų ir kt.dalykų.
Vilius Mačernis
2022-07-22 10:42:27 IP 4ps314f9
Atsakyti
Aš esu apakęs kokie dirba nuostabūs Jūsų darbuotojai! Visada orientuoti ne į save, o tik į klientą. Paprastūs dalykus paverčia paprastais. Paskutinė mano patirtis atsitikus žalai, mano šeima nepasijuto apleista, o jautėme angelą sargą virš mūsų galvų. Sugedus šaldytuvui praėjus kelioms dienoms turime naują, kompensavo ir permontavimą. Visi produktai buvo išsaugoti ir nei vieno nereikėjo išmesti. Asmeninė padėka Jūsų žalų specialistui Mantui Stančikui, kuris klientui kaip tikras draugas, ačiū Jums labai!
Atsakyti
Baisu su ta kompanija, pasibaigs sutartis ši ir eisiu i kita draudimo bendrove, nieko daugiau nedrausiu šioje kompanijoje. Vienu žodžiu draudžiau namą, ir man konsultantė pasiūlė įsigyti turto draudima, į kurį įeina viskas kas sudūžta ar nukrenta tame name, sakė telefonai ir televizoriai ir baldai... Tačiau kai kreipiausi kad sudužo telefonas jau pasakė kad man telefonai, televizoriai, išmanieji laikrodžiai, nesiskaičiuoja, ir jie į mano draudima neįeina. Tai nesuprantu vienaip sako bet kitaip gaunasi. Melagiai iš didžiosios raidės.
Atsakyti
Konstruktyviai bandysiu papasakoti, kodel nereikia draustis Gjensidige draudimu būtent “Kasko”. Mūsų įmonė apsidraudę transporto priemone Maxi (brangiausiu) kasko draudimu gjensidige, tai reiškia skaičiuojamas 0 nusidėvėjimas transporto priemonės. Taip nutiko, jog į stovinčią mašina įvažiavo kaltininke. Mes užregistravome įvykį, nuvežėm į ateitovybe, už defektacija sumokėjome 300€, kad gjensidige patiems nereikėtų sukti galvos ir bandyti defektuoti. Priskire eksperta Manta Petrauska. Jis gavo informacija su kainos defektacijos, birželio 16diena. Pažadėjo iki 23 dienos paskaičiuoti. Tada paskambinus 23birzelio, paklausiau ar paskaičiavimai vyksta, jis pranešė jog net nepradėjo. Paskambinus dar po savaites, situacija nepasikeitė. Jo darbas tai turėtų (sumažinti bmw atsovybes valandini įkainį darbu, ir detaliu nuolaida Gjensidige pritaikyti, jog galetu sumokėti mažiau nors byla yra Regresinė (kaltininkas iš BTA). Praėjus dar vienai savaitei, pasidomėjau ar paskaičiavimai jau baigti, tačiau sulaukiau atsakymo, jog Mantas Petrauskas jau pasižymės mano byla ir netrukus pradės. Kantrybei pasibaigus, gavau jo vadovo numerį, paskambinau papasakoti situacija. Vadovas pasakė, jog išsiaiškins. Praėjus dviem dienom, nei vienas nei kitas nebekelia man telefono. Nežinau kur kreiptis ???? įmonė draudžiasi apie 50 mašinų, laukiam nesulaukiam kada baigsis draudimai ir keisim draudimo bendrove. Žmones, prašau atkreipkit dėmesį
Atsakyti
Dėmėsio ! Jei turite šiek tiek savigarbos ir nenorite sau po to turėti problemų, jokių būdu nesikreipkite į Gjensidige draudimo bendrovę ! Rinkites geriau kitą draudimo bendrovę, kad nepatirtumėte problemų, kurių patyriau as pats susidūręs su Gjensidige. Niekada nesitikeėau, kad tokia garsi Gensidigie bendrovė yra žemiausio lygio ! Dabar žinau ir įspesiu kitus žmones ! Mano nuomonė, kad Gjensidige yra a******ų kontora !
Atsakyti
Apgailėtina bendrovė. Itin žemas lygis. Draudžiau automobilį Gjensidige bei papildomai mokėjau už techninę pagalbą kelyje. Sugedus automobiliui ir paskambinus į draudimą, atsiliepęs Gjensidige atstovas pareiškė, jog pagal mano draudimo sutartį pagalba kelyje nepriklauso, todėl pagalbą kelyje turėjau organizuotis pats.
Kitą dieną susisiekus su Gjensidige paaiškėjo, kad vis tik įvyko "klaida" ir techninė pagalbą kelyje priklausė. Atsiprašymo nesulaukiau, kaltų neatsirado, žalą atlyginti pasiūlė parodžius čekius už sugedusio automobilio transportavimą (Taip, tikrai automobiliui sugedus naktį vidury laukų pirmiausiai rūpėjo paprašyti išrašyti čekį).
Išvada: neprofesionalu, nemandagu.
Atsakyti
Turiu sveikatos draudimą, parašyta, kad priklauso medicininė rebilitacija, o kai jau nori pasinaudoti pasako, kad turi parą praleisti ligoninėje, tada, tik apmokės.Nors taisyklėse to parašyta nėra.Paklausus kur tai parašyta, gavau atsakymą, jad tai vidinės taisyklės.
Atsakyti
Pati blogiausia draudimo imone visoje Lietuvoje.Zmogus draustas priklauso vienkartine kritines ligos ismoka nes serga veziu, ismokos niekas moketi nesiruosia nuolat reikalauja nauju nebutu dokumentu.Nuvykus i Kaune Savanoriu pr esanti jusu padalini nebuvome priimti, pareiksta kad draudimo ivyki pildyti internetu, kaip uzpildyti zmogui kuris nieko nemoka?
Atsakyti
Dėkoju įmonei už gautas dovanas. Buvau tikrai labai nustebinta, nes, paskambinus kurjeriui, pasakiau, kad nieko neužsakinėjau, bet kai pasakė, kad tai ši bendrovė, kurioje draudžiu viską daugiau nei 20 metų, ką tik galima apdrausti, buvo staigmena, nes dovanos turinys tikrai nebuvo kuklus. Esu labai patenkinta Jūsų bendradarbiavimu, nebuvo jokių nesusipratimų, nors ir buvo vienas draudiminis įvykis, kuris praėjo sklandžiai.
Linkiu Jums kuo geriausios sėkmės.!!!
Pagarbiai
UAB "Gervėčiai"
Direktorė
Rita Žiupsnienė
Atsakyti
Pikta klientė 2022-03-08 09:07:00
Visada draudem savo masinas siam draudime, kad ir kaina budavo didesne, tiesiog turejom gera draudeja siauliuose (gaila isejo i pencija). Zodziu, vakar 2022.03.07 nueinu i siauliu akropolio skyriu (aidog.8) ir ten esanti moteris akivaizdziai matesi, kad nelaukia nieko, ziurejo skersa, o kai paklausiau del draudimo, pasake: NETURIU KOMPETENJOS APDRAUSTI. Tai ziurekit ka samdot.. likau labai nusivylusi. Deja..
Kontora ten pagerinta jau 2, 5 menesio siuncia popierini draudima pries kelias dienas skambinau pasidomet tai atsiliepes konsultantas isvis pasake kad draudimas baigsis greiciau nei spes atsiusti nors draudimas baigiasi tik liepa
Atsakyti
Visada draudem savo masinas siam draudime, kad ir kaina budavo didesne, tiesiog turejom gera draudeja siauliuose (gaila isejo i pencija). Zodziu, vakar 2022.03.07 nueinu i siauliu akropolio skyriu (aidog.8) ir ten esanti moteris akivaizdziai matesi, kad nelaukia nieko, ziurejo skersa, o kai paklausiau del draudimo, pasake: NETURIU KOMPETENJOS APDRAUSTI. Tai ziurekit ka samdot.. likau labai nusivylusi. Deja..
Atsakyti
Reikia begti kuo toliau nuo tokios draudimo bendroves pries menesi buvo uzsakytas popierinis draudimo variantas zadejo per 5 darbo dienas atsiusti bet iki siol dar neatsiunte paskambinus jiems vos ne atviru tekstu pasiuncia toli toli nors kiekvienas skambutis jiems kainuoja apie 4 europietiskus silutes skyrius is vis kosmaras per menesi bandziau 6 kartus pakliuti ten ir ne karto neradau dirbacio
Marius Račkauskas
2022-02-09 12:42:43 IP 2ju3l3ru
Atsakyti
Sitoj kontoroj nedrauskit nieko! Burys a******u ir nieko daugiau sumokat pinigus o draudimas isigalios kazkada arba niekada! Lygiai taip nutiko ir man! Uzuot problema issprende taip kad draudimas isigaliotu nuo tada kai sumoketa pinigai jie nusprende kad jis isigalios uz pusvalandzio. Po poliso atsemimo ir pinigu sumokejimo uz 10min uzfiksuota neva as be draudimo vaziavau. Apart stumdymo nuo vieno prie kito konsultato ir tuscio laisku rasinejimo taip ir nesugebejo polise pakeist tiesiog minuciu. To pasekoje nutraukiau visus draudimus 4transporto priemoniu ir namu. Va toks ju poziuris i 10m bendradarbiavima
Atsakyti
Bendravimo nulis.
Skambinu savaite nekelia ragelio.
Paskambini bendruoju sako perduosim ir nieks nevyksta.
Gyvenime nebesidrausiu sitoje imoneje!
Begik nuo jos!
Atsakyti
Na galvojau čia su manim vienu taip bet pasirodo kad ne. Sutinku su visais komentarais labai prastas aptarnavimas ir s*****i, s*****i ir dar kartą s*****i. Bėkite neatsisukdami nuo šios sukčių šutvės.????????????
Atsakyti
Nesidrauskite patys ir nedrauskite jokio turto pas šiuos apgavikus! Apdraudėm naują automobilį KASKO draudimu, mokėjom virš 2500 eur per metus ir netyčia užvažiavus ant akmens, pramušus dugną ir sugadinus elektromobilio bateriją bei automobiliui visiškai nevažiuojant- draudimas aiškina, jog nemato, kad dėl tokio įvykio galėjo sugesti automobilis bei nieko nemokės! Visiški atsiprašant šiūkšlės! Nesidrauskite ir nedovanokite savo pinigų šiai žemo lygio kompanijai!
Atsakyti
Kęstutis Vilciauskas ekspertas ale šios įmonės tai patyliu. Skambini aiskintis del zalos nekelia visa deina telefono. Paskambini i firma paraso jog perdave jam viska ir paskambins lauki 2-3 dienas tyla vel skambini vel susieksim ir vel dingsta. Turejau ivyki sausio 15 d per dvi savaites vis jokiu žinių skambink kam nori visiems po..i
Atsakyti
Labai nemalonios patirtys dėl darbuotojo Jevgenij Babincev. Visiškai nenusiteikęs palaikyti kontakto žalos klausimais...
Vien dėl šio darbuotojo NIEKADA nesirinkčiau gjensidige paslaugų, nes pasitikėjimas šia įmone numuštas žemiau plintuso. Nustebino, kad užtruko daugiau kaip mėnesį laiko, kol automobilis buvo paruoštas remontui (dėl draudimo įmonės tempų).

NEREKOMENDUOJU, jei turite galimybę aplenkite šią įstaigą kuo didesniu atstumu, o ypač šį "specialistą" - nepasigailėsite.
Atsakyti
Dar tokio tragiško draudimo nemačiau. 1karta pabandžiau apsidrausti gyvenime daugiau niekam nesiūlysiu ir pats nesinaudosiu ju paslaugomis. Apsidraudėm būsta ir visus daiktus planšetes televizorius ir t.t. uz papildoma kaina. To pasakoje po kurio laiko 2metu vaikas sudauže planšetes ekrana jie ivertino 20e. Net nepaklausė ar sutinku su ju ivertintos zalos atlygintos kaina, pusvalandžio begije 20e pervedė. Ir kaip nori taip taisyk ekrana uz 20e. Gerai kad su bustu nieko neįvyko baisu pagalvoti kiek jie ivertintu ar visai butu ivertine kazka....... GERIAU BRANGIAU SUMOKETI BET NORMALIAM DRAUDIME APSIDRAUSTI.....
Atsakyti
Sukčių įmonė, nesiūlau niekam jos rinktis. Nusipirkome covid draudimą, kai covid atvejis buvo nustatytas teigiamas užsienyje, Gjensidige atsisakė mokėti už viską. Galiausiai sumoki pinigus už draudimą, o kai reikia išsireikalauti pinigų, jie gudriai pasako, kad už nieką nemokės. Mūsų kelionių agentė sakė, kad tai pirmas kartas jų istorijoje, kai draudimas atsisako savo atsakomybės.
Atsakyti
Teko susidurti su nemalonia darbuotoja Laura Kazielaite. Žmogus visiškai neišmanantis savo darbo. Taip pat reikėtų pasimokinti taktiško, mandagaus bendravimo su klientais. Dėl tokių darbuotojų norisi nebeturėti reikalų su šia draudimo kompanija.
Atsakyti
Baisu labai baisu, buvo eismo įvikis mašina drausta šitame draudime, kaltė mūsų mašinos neineigem norėjom paskambinti užregistruoti įvikį per 4valandas pavyko užregistruoti. Siaubas kažkoks kas čia per konsultantai, kad meto ragelis nuo saves bando junge vis su kažkuo ir nepavyksta pasikalbėt. Manau su sita sritimi reikia padirbėti kaip greitai ir efektyviai padėti žmonėms.
Atsakyti
Esu nusivylęs draudimo bendrove, jų klientas įvažiavo į mano automobilį, pateikiau visus reikalingus duomenis, buvo pildyta deklaracija, negana to, kad bendrovė nenori atlyginti padarytos žalos (siūlo ženkliai mažesnę draudimo sumą nei padaryta žala) su manimi nesusisiekia jau mėnesį laiko.
Atsakyti
ši draudimo įmonė padarė ekspertize savo naudai. nutraukė nagrinėjima dėl kurio patirta apie 40 000 eur nuostolis. kam skirtas šis draudimas, jei jis ale apsaugo nuo žalos, o kai reikia išmokėti, po trijų mėnesių nieko nesugeba atsiųsti jokių nagrinėjimo aplinkybių, o tik nutraukima. kaip jūs dirbat man nesuvokiama. dabar realiai visų mano įmonių ir visos technikos bus nutrauktos su jumis sutartys, to pasakoje prarasite virš 30 000 eur per metus, negana to aplinkinės įmonės pasitrauks, kai pranešiu, kodėl verta palikti tokį draudimą. prarasit daug daugiau su tokiu savo elgesiu. verta jums kartais pagalvoti kiek prarandat, kai 6metus vien mano įmonės pas jus draudėsi. o dabar prarasit daug daugiau. Marius Jundulas vertėtų pamastyt kokios kompetensijos yra pas Jūsų darbuotojus, kad verta šitiek pinigų praradinėt, nes Jūsų ekspertas javgenij babincev man sugebėjo tik meluot, kad nepriklausimi ekspertai buvo atvaževe, o kai susisiekiau su tuo ekspertu, jis pasirodo buvo tik nupaveiksluot ir viskas, jokios ekspertizės jis nedarė tik padarė nuotraukas ir nusiuntė javgenijui, kuris pasirodo stengiasi, kad būtų prarandami Jūsų klientai. būtų smagu, jei kas pakrutinų šituos reikalus, ir tada bus sprendžiamos tolimesnės bendradarbiavimo sutartys, o šiuo momentu visos nutraukiamos.
Atsakyti
Atsargiai su šita kompaniją!!! jei turėsite draudiminį įvikį, už automobilio žalą imkit pinigus, nes ši kompanija dirba su pigiausiais, garažo lygio servizais, kuriem dzin kaip atlikt darbą svarbu gaut pinigus iš draudimo. O kai kreipiesi dėl nekokybiško darbo, sako pats ir aiškinkis su servizais, ne mūsų bėdos. Aš konkrečiai nukentėjau nuo servizo "Auremas" Klaipėdoje.
Atsakyti
Nukentėjau eismo įvykyje, kurio kaltininkas buvo apsidraudęs Gjensidige draudimu. Įvykį užregistravau internetu, labai greitai ir sklandžiai viskas buvo sutvarkyta, automobilis suremontuotas pasirinktame servise.
Atsakyti
Paskambinus konsultantei šeštadienį, ji sugebėjo tik pasakyti, kad neišmano kaip pakonsultuoti ir liepė skambinti pirmadienį, kad pakonsultuotų kolegos. Ir už šią nuostabią konsultaciją imamas 11 cnt. už minutę mokestis. Paprašius prisistatyti, buvo nutrauktas pokalbis. Visiška bendrovės ne kompetencija.
Atsakyti
Konsultuojantis dėl galimo kelionės draudimo pirmiausia prašo asmens kodų, o tik po to žiūri į kelionės datą, kuri buvo parašyta pirmame krepimęsi ir tada pareiškia, kad negali drausti, nes per trumpas terminas iki kelionės.
Automobilio draudimas
2021-07-27 07:51:15 IP 2i23sh5n
Atsakyti
Antras kartas kai tenka susidurti ir nusivilti šia kompanija, niekam nerekomenduoju naudotis jų paslaugomis, dirba visiškai aplaidžiai, nesugeba išmokėti žalos, galų gale paskaičiuoti. Blogiausia draudimo kompatija Lietuvoje.
Atsakyti
Sveiki,
niekada nesu turėjęs blogesnės patirties. Tai yra visiško neprofesionalumo ir nepatikimumo pavyzdys. Nerekomenduoju ir nelinkiu turėti reikalų, siūlau šią draudimi bendrovę iškart aplenkti.
Atsakyti
Kazkas baisaus????.visa men vazinejau be draudimo, del darbuotojos Ievos Sabaliauskaites kaltes, nes ponia man ne ta data irase, o paskambinus su ja pakalbet, matai ji davo kaltes nemato....kas cia per bajeriai???sitaip su klientu????????????.
Atsakyti
Pats prasciausias draudimas koks tik yra...
Atsakyti
Gjensidige teikiamų paslaugų kokybė TRAGIŠKA!!! Visiškai negerbia klientų, visiškas šaipymasis iš klientų! Atstovas Javgenij Babincev žada perskambinti, ne tik, kad niekada neperskambina žadėtu laiku, dar ir neasiliepia. Sumą už žalą automobiliui po antro perskaičiavimo dar sumažino, žadėto pakaitinio automobilio nuvykusi į servisą palikti savojo- NĖRA!!! Ir kaip visada niekas nieko nežino, tik drįsta pasakyti, kad klaidelė gal įsivėlė, nieko čia tokio. Gera klaidelė pridavus savo automobilį remontuoti, neturėti net su kuo į darbą nuvykti! Nebesidrausiu Gjensidige ir pažįstamiem tikrai nerekomenduosiu! Esu pasibaisėjusi...
Atsakyti
Bardakas!! Paskambinus apsidraust nieko nezino pas kolege klaus, perskambint zada, po 5 kartus skambini niekas nieko nezino ir laukt dar, zodziu bardakas!!
Drausius kitur
Atsakyti
Draudžiausi sveikatos draudimą su įvairiais papildomais punktais, kad nutikus kažkam nebūtų diskomforto finansinio. Atsitikus traumai kur traumatologas diagnozėje aprašė, kad yra trauma, tai gjensidige gydytojas-"ekspertas" sausai atsakė kad nėra jų taisyklių punktuose nurodytos tokios konkrečios traumos o kalbant telefonu palygino su nubrozdinimu. Nors traumos pasekmės su vaistų leidimų gali užtrukti nuo 6 mėn iki 2 m.
Dėl tokio požiūrio nesinori turėti daugiau jokių reikalų, nes iki sutarties viskas gražu, o paskui ignoruoja net laiškus kur privalo atsakyti per 15 d.d. praėjus mėnesiui turi pats ieškotis.
Atsakyti
š***s juodas. Visad vartos ir nesamones šneka
Atsakyti
Per web draudimas turėjo būt 39€ o pagal jūsų asmeninį super pasiūlymą sumokėjau 47. Super drsudimas
Atsakyti
Kovo 2 d. kreipiausi į bendrovę sudaryti sutartį automobilio priekabos draudimui. Pervedžiau pinigus, gavau į el.p. laišką, kad laukiamas banko patvirtinimas dėl apmokėjimo ir sutarties polisą gausiu nurodytu el.p. adresu. Kovo 4 d.dar jokio laiško negavau. Mistika. Pinigai iš banko į banką pėsti vaikšto. Paskambinau. Konsultantas nustebo, kodėl aš neieškau savitarnoje. O kodėl turėčiau, jei parašyta, kad gausiu į el.pastą? Kairė nežino, ką daro dešinė... Kuo toliau nuo šitos bendrovės
Atsakyti
Sausio viduryje su auto draudimu pirkau "pagalba kelyje", vasario viduryje nuleido masinai padanga. Skambinu trumpuoju numeriu- sako nera duomenu, kad as draudziausi pas juos, nors padiktavau ir poliso nr, ir kitus duomenis. Sako atsiuskite dokumentus el.pastu, nes musu sistema nemato. Pinigus nuskaiciavo, o pagalbos nesulaukiau. Su kitom draudimo imonem tokiu bajeriu nera buve.
Atsakyti
!!! PIlnas neprofesianolumas !!!. Vis dar laukiu, praejo 40 dienu, o galutinio rezultano taip ir nera. Del to kad kaz koke "EKSPERTAI" is kas kokios organizacijos per 30 dienu ne gali gauti kazkoki atsakima. Gal zmones nezino kad yra telefonu rysis ir internetas??? NEREKOMENDUOJU niekam ir pats iseisiu...
Atsakyti
Noriu padėkoti draudimo atstovei Daivai Zasčiurinskienei už malonu bendravimą ir už visus atsakytus klausimus ir net kilus nesklandumams dėl trečiųjų asmenų. Buvo draustas įmonės turtas.
Išties malonu kai aptarnauja kompetetingas, malonus specialistas.
Atsakyti
Sitai bendrovei klijentu tikrai nereikia. Menesi laukiau atsakymo - nereaguoja Nutraukiau ir Isejau kitur. Susidariau nuomone, kad net labai net labai nerimta ibendrove.
Atsakyti
Nesuprantu daukas peikia še bendrovė, bet man su turto draudimu jokių problemų, ir greitai. Per 6 mėnesius turėjau 4 nelaimės tai sutvarkydavo arba iš mokėdavo pinigus (žinoma paskaiciuodavo nusidėvėjimą) sūnus sudaužė televizorių, tai sutvarkė ir ne cento nereikėjo moketi
Atsakyti
Ingrida 2016-04-06 12:39:40
Dirba labai nekompetetinga darbuotuoja Giedrė Bučnienė, kuri nesuteikia jokios pagalbos ir neatsako į rūpimus klausimus. Iškilo daug klausimų dėl sutarties nutraukimo ir negaliu nutraukti, nes neatsako į klausimus ir neperduoda šios informacijos kitam darbuotojui.
Aš nutraukeu su jeis draudimą nuvazeves į skiriu
Atsakyti
Tikrai giencigi nerekomenduoju sutartį kaip nutauki dar jie iš tavęs kažkokį mokestį ima žmonių durinimas ir žiūri kad į jū puse pinigai eitų ipatinkai Ira vertintojai turo tai katastrofa Mantas ir da kaskoke moteris
Atsakyti
Aš pasibaisėjas jūsų darbuotoju: L.Jakimavičium.
Per para laiko nesugebėjo susisiekti telefonu ir pasitikslinti duomenų. Jeigu yra problema ar reikia dvi dienas susirašynėti elektroniniu paštu, nors esu laiškuose nurodes telefono numerį? Vakar po 8 valandų susirašynėjimo - neiškentęs paskambinau trumpuoju jūsų numeriu ir gavau tai ko norėjau... šiandien 10val sulaukiau dar vieno jūsų to paties darbuotojo laiško: "nieko nerandu"...
Tokie darbuotojai neturi kompetencijos... įtariu jis vis dar kažko ieško (nors kaip ir minėjau - po skambučio trumpuoju numeriu, kitas darbuotojas išspręndė mano problemą).
Atsakyti
Aš apsidraudęs puse metu ir patenkintas šią bendrovę. Žinoma už telefoną kai skilo ekranas nukrito didelis nū skaičiavimas buvo nes telefonas buvo daugiau negu metu senumo, bet viskas vyksta operatyvei šiandien sūnus sudaužė televizorių, užpildžiau ir po geros valandos gavau skambutį iš taisyklos skambutį kad ryt pasiims remontui. Aš labai patenkintas ir rekomenduočiau kitiems
Atsakyti
Saraskinu kontora totali. Draudziausi busta kol mokekjau buvo gerai bet darant renovacija nuo vibracijos suskilinejo atkosai. Spekit ar sumokejo. Pasirodo cia nedraudiminis ivykis nors sutaetyje aiskiai parasyta draudziama del trciuju asmenu padrytos zalos. Bekit kuo toliau
Atsakyti
2020-08mėn. Įvyko draudiminis automobilio įvykis, iki šios dienos draudėjai-ekspertai nesugeba susisiekti ir informuoti apie tolimesnę eigą. Kaskart paskambinus bendruoju telefonu ir pakalbėjus su konsultantu yra tikinama, kad susisieks su manimi artimiausiu metu, bet...kur tos sąlygos suteikti pakaitinį automobilį?? Kur garantijos už, kurias moku??? Turiu mažą vaiką, neturiu automobilio su kuriuo reikia važiuoti pas daktarus.. tvarkyti automobilio negaliu, nes nesulaukiu iš draudimo jokių žinių. Pastovus vilkinimas ir engimas atsakomybės prisiėmimo..
Daug metų pasitikėjau šia draudimo kompanija ir draudžiausi nesižvalgydama į kitas.. bet dabar labai esu nusivylusi ir pasipiktinusi tokiu klientų aptarnavimu.
Atsakyti
Esu patenkintas giencigie buvo atsitiks ivikis namų turtui sumukeje už patirtą žalą rekumenduoju giencidigi

Taip pat rekomenduojame

UAB "Finance Property"
Nepriklausoma žalų administravimo ir sureguliavimo įmonė

Adresas: Antakalnio g. 42-40, LT-10304 Vilnius.
Veiklos sritys: draudimas; nekilnojamasis turtas; statyba; tarpininkavimas.
UAB „Finance property“ įkurta 2009 metais, teikianti kompleksines ir dalines žalų administravimo, kilnojamojo ir nekilnojamojo turto vertinimo,sugadinto turto realizavimo, statybos/remonto darbų, nekilnojamojo turto pardavimo ir kitas paslaugas. UAB „Finance property“ aukščiau išvardintus veiksmus atlieka...
Altas
Cobra Connex Vodafone

Adresas: Kalniečių g. 104, LT-50184 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; buitinė technika; didmeninė prekyba; draudimas; durys, raktai, spynos; dviračiai, paspirtukai; krautuvai, keltuvai, liftai; langai; matavimo prietaisai; motociklai; vaizdo stebėjimo sistemos.
Altas oficialus Cobra Vodofone, Dignita, Mobotix, Dilax, Mobitex, Gerda, Ducati, Ligier ir k.t firmų atstovas Lietuvoje. Automobilių apsaugos, paieškos sistemos, alkoblokai, elektroniniai sprendimai viešajam transportui, didmeninė prekyba elektronikos prekėmis. Šarvuotos durys, metalinės durys, langai, - gamyba...
TS GROUP
Darbas vairuotojams užsienyje

Adresas: Jovarų g. 2A, LT-47193 Kaunas.
Veiklos sritys: konsultacijų paslaugos; darbo paieška, įdarbinimas; draudimas; finansai; personalo atranka; tarpininkavimas.
UAB TS GROUP vienija prekės ženklus: Business-Link ir CE bazė. CEbaze.lt yra prekės ženklo BusinessLink, kuris vienija Europos verslus, padalinys. CEbaze.lt vykdo CE kategorijos vairuotojų įdarbinimą į atrinktas patikimas logistikos įmones Vokietijoje. Taip pat dalinasi aktualiomis naujienomis, gerais darbo...
UADBB "Altas draudimo brokeris"
Adresas: Kalniečių g. 104, LT-50184 Kaunas.
Veiklos sritys: draudimas.
Draudimo paslaugos.
Altas automotive
Adresas: Kalniečių g. 104, LT-50184 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; autoservisai; draudimas; motociklai; vaizdo stebėjimo sistemos.
Automobilių apsaugos sistemos, paieškos sistemos, transporto kontroles sistemos, komforto įranga automobiliams, alkoblokai. Elektroninai sprendimai viešajam transportui. Automatinės automobilių nuomos IT sprendimai. Draudimo paslaugos.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kliūtys dalyvauti viešajame pirkime: kada kvalifikacijos reikalavimai yra neteisėti?
Kliūtys dalyvauti viešajame pirkime: kada kvalifikacijos reikalavimai yra neteisėti? 08-09 07:20
Perkančiosios organizacijos viešųjų pirkimų sąlygose gali numatyti tik tokius kvalifikacinius reikalavimus, kurie yra susiję su tiekėjo tinkamumu verstis profesine veikla, ekonominiu ir finansiniu...
Kaip atostogauti, kad norėtųsi grįžti į darbą?
Kaip atostogauti, kad norėtųsi grįžti į darbą? 08-09 07:15
Atostogos – vienas labiausiai laukiamų mūsų metų įvykių. Į jį sudedame daug lūkesčių ir planų pailsėti, patirti naujų įspūdžių, pamatyti naujų kraštų arba tiesiog pasimėgauti ramybe. Kaip leisime...
"Aston Martin" pradeda naują erą: keičia prekės ženklą ir pristato naują ikoniškąjį logotipą
"Aston Martin" pradeda naują erą: keičia prekės ženklą ir pristato naują ikoniškąjį logotipą 08-09 07:10
Ikoniškasis "Aston Martin" ženklas kelia sparnus į naują įspūdingą erą. Itin prabangių britiškų automobilių gamintojas pristatė naują ir drąsią kūrybinę strategiją kartu pasauliniu rinkodaros...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dėl infliacijos teko apriboti savo išlaidas?

Akcijų kainos

Macy's 18,78 +5,27%
Ford 15,78 +3,14%
Goodyear 13,60 +2,80%
Harley-Davidson 38,22 +2,55%
Bank of America 33,49 -1,38%
AT&T 18,00 -1,91%
FedEx 229,02 -2,50%
NVIDIA 177,93 -6,30%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 89,01 +0,53%
Varis 9024,46 -3,76%
Benzinas 4,08 +6,53%
Ryžiai 444,00 -4,31%
Kava 6,03 +5,05%
Dyzelis 4,36 -6,24%
Anglis 196,95 +16,09%
Dujos (JAV) 7,67 -5,77%