VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Domus Lumina, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Domus Lumina

Atsiliepimai apie Domus Lumina, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Domus Lumina, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Rugilė 2019-02-20 16:03:29
Man labai patiko parduotuvė - tikrai daug pavyzdžių. Nuėjau pirkti roletų, užsisakiau užuolaidas :). Linkėjimai šauniam kolektyvui. Taip ir toliau !
Sveiki, Rugile,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir džiaugiamės, kad pasirinkote mus. Visuomet siekiame, kad klientai liktų patenkinti mūsų gaminiais ir aptarnavimu. Laimingi klientai mus įkvepia tobulėti! O naujų idėjų ir interjero patarimų visuomet rasite mūsų internetinėje svetainėje: www.domuslumina.lt, Facebook: fb.me/domuslumina.lt ar Instagram: www.instagram.com/domuslumina/.

Linkėdami geros dienos,

Domus Lumina
Atsakyti
Man labai patiko parduotuvė - tikrai daug pavyzdžių. Nuėjau pirkti roletų, užsisakiau užuolaidas :). Linkėjimai šauniam kolektyvui. Taip ir toliau !
Atsakyti
Lina 2019-02-15 15:34:18
Labai blogas ir nepriimtinas požiūris į klietus. Meistras paskambina pranešti jog atvažiuoja, ko pasekoje atsiprašai iš darbo puse dienos. Kai tik įeini per duris, gauni vadybininkės skambutį, jog mus IŠKEITĖ Į KITĄ OBJEKTĄ. Pas mus bus kitą savaitę, sėkmės belaukiant.

Didžiausia kol kas matyta nepagarba klientui, niekam nerekomenduoju, jei kas nori patikimo tiekėjo.
Lina,

nuoširdžiai atsiprašome už patirtus nepatogumus. Visada stengiamės patenkinti kiekvieno kliento poreikius, tačiau ne visada pavyksta išvengti žmogiškų klaidų. Norint, kad kylantys nesklandumai būtų išspręsti operatyviai, skatiname naudotis kokybės linija el. paštu: kokybe@domuslumina.lt arba telefonu tel. +370 646 87444. Galėsime konkrečiau aptarti Jūsų situaciją ir pasiūlyti jos sprendimo būdus.

Linkėdami geros dienos,

Domus Lumina
Atsakyti
Labai blogas ir nepriimtinas požiūris į klietus. Meistras paskambina pranešti jog atvažiuoja, ko pasekoje atsiprašai iš darbo puse dienos. Kai tik įeini per duris, gauni vadybininkės skambutį, jog mus IŠKEITĖ Į KITĄ OBJEKTĄ. Pas mus bus kitą savaitę, sėkmės belaukiant.

Didžiausia kol kas matyta nepagarba klientui, niekam nerekomenduoju, jei kas nori patikimo tiekėjo.
Atsakyti
Zilvinas 2019-01-21 12:18:24
Sveiki,

teko užsukti į jūsų saloną Ukmergės g. Vilniuje, ir mano nelaimei susidurti su vadybininke Ieva C., tokio arogantiško žmogaus senai neteko matyti, užduodi paprastus klausimus, tau atsako taip lyg pats turėtum žinoti... Toks įspūdis lyg žmogus nekenčia savo darbo... Tai ko ten dirbi tada ?

Išėjau tikrai negavęs visų atsakymų, neskaitant blogos nuotaikos.

Norėtusi manyti, kad ne visi ten tokie žmonės dirba
Žilvinai,

tiek įmonė, tiek mūsų darbuotoja Ieva labai atsiprašo už nekokybišką aptarnavimą ir Jūsų patirtus nepatogumus. Labai laukiame Jūsų sugrįžtant - tikrai pasirūpinsime, kad gautumėte ne tik reikalingus atsakymus bei kokybišką aptarnavimą, bet ir ypatingą pasiūlymą pageidaujamoms prekėms. Dėkojame, kad renkatės mus.

Linkėdami geros dienos,

Domus Lumina
Atsakyti
Sveiki,

teko užsukti į jūsų saloną Ukmergės g. Vilniuje, ir mano nelaimei susidurti su vadybininke Ieva C., tokio arogantiško žmogaus senai neteko matyti, užduodi paprastus klausimus, tau atsako taip lyg pats turėtum žinoti... Toks įspūdis lyg žmogus nekenčia savo darbo... Tai ko ten dirbi tada ?

Išėjau tikrai negavęs visų atsakymų, neskaitant blogos nuotaikos.

Norėtusi manyti, kad ne visi ten tokie žmonės dirba
Atsakyti
Renata 2018-12-13 14:36:12
Visiškai nepatikimi. Užsakymas turėjo būti padarytas iki dviejų savaičių, o jau mėnuo kaip negauname medinių žaliuzių. Nuolatiniai pasiteisinimai, jokios informacijos, kol pats neieškai. Labai skurdus požiūris į klientą.
Sveiki, Renata,

atsiprašome, už nepatogumus. Labai prašome susisiekti su mūsų kokybės vadovu, kokybės linijos telefono Nr. +370 619 44444, arba el. paštu kokybe@domuslumina.lt. Taip galėsime išsiaiškinti, kodėl kilo šie nesklandumai, bei išspręsti susidariusią situaciją.

Linkėdami geros dienos,

Domus Lumina
Atsakyti
Visiškai nepatikimi. Užsakymas turėjo būti padarytas iki dviejų savaičių, o jau mėnuo kaip negauname medinių žaliuzių. Nuolatiniai pasiteisinimai, jokios informacijos, kol pats neieškai. Labai skurdus požiūris į klientą.
Atsakyti
Daiva Salininkai 2018-12-05 00:08:17
Noriu pasakyti didžiulį AČIŪ už nuostabų aptarnavimą! Su Domus Lumina viskas paprasta. Man didelį įspūdį paliko malonus aptarnavimas ir greiti atsakymai bei paskaičiavimai. Matuoti langų atvažiavo tikrai profesionalus meistras, patarė, paaiškino su argumentais, parodė visus pavyzdžius ir rekomendavo, bet nebruko savo nuomonės. Užuolaidų specialiste Aušra iš viso likau sužavėta - tikra savo darbo fanė, išties profesionalė, su idėjom, patarimais ir gera nuotaika.
Tikrai didelis kokybiškų medžiagų pasirinkimas ir malonus aptarnavimas apsilankius salone.
Labai labai rekomenduoju!
Daiva,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Darbo įvertinimas suteikia dar daugiau motyvacijos Jums suteikti aukščiausio lygio aptarnavimą. Džiaugiamės, kad pasidalinote savo patirtimi ir savo namų puoselėjimui renkatės Domus Lumina profesionalus. Jūs įkvepiate mus tobulėti!

Linkėdami geros dienos,

Domus Lumina
Atsakyti
Noriu pasakyti didžiulį AČIŪ už nuostabų aptarnavimą! Su Domus Lumina viskas paprasta. Man didelį įspūdį paliko malonus aptarnavimas ir greiti atsakymai bei paskaičiavimai. Matuoti langų atvažiavo tikrai profesionalus meistras, patarė, paaiškino su argumentais, parodė visus pavyzdžius ir rekomendavo, bet nebruko savo nuomonės. Užuolaidų specialiste Aušra iš viso likau sužavėta - tikra savo darbo fanė, išties profesionalė, su idėjom, patarimais ir gera nuotaika.
Tikrai didelis kokybiškų medžiagų pasirinkimas ir malonus aptarnavimas apsilankius salone.
Labai labai rekomenduoju!
Atsakyti
Vaida 2018-11-08 16:18:50
Mieli potencialūs klientai, jei dvejojate, ar rinktis Domus Lumina - nesirinkite. Mažiau žinomas ir pigesnis prekinis ženklas Jums tikrai nepadarys blogiau nei jie. Visame name dėjome jų žaliuzes, roletus ir tinklelius nuo uodų. Ir viskas diena iš dienos gadina nuotaiką! Jau pabodo juos kviesti taisyti. Medinės žaliuzės blogai įmontuotos, nuolat atšoka nuo vinuko (atidaromojo lango), nesilaiko ir atidarinėjant trūksta virvelės, ji per daug įtempta, galimai netinkamoje vietoje įgręžti laikikliai. Durų tinkleliai nuo uodų, vienas su magnetu, kitas ištraukiamas: ištraukiamas nuolat iškrenta iš “bėgelių” (jeigu galima juos taip pavadininti) ir vabzdžiai vis tiek patenka, na o atidaromos durys su magnetu… nuolat prilimpa, išplešia juostelę (jau 2 kartus keitė naują (beje ir perklijavo labai nekokybiškai) ir vis tiek tas pats kartojasi net šaltuoju laiku, kai nekaitina saulė. Jau nekalbu apie tai, kad kainos el.paštu buvo suderintos vienokios, atvykus staiga išssipūtė nes neva aš pamatavau neteisingai, meistras kitaip išmatavo. O kai atvyko montuoti viskas buvo pagaminta blogo dydžio, per dideli ir reikėjo laukti iš naujo. Tiesa, kaina už šią klaidą nesumažėjo… Jau nelaiko nervai kiekvieną dieną su tom prilipusiom durim ir nuolat krintančiom žaliuzėm, kurios sklandžiai nesidarinėja! LABAI NEREKOMENDUOJU.
Sveiki, Vaida,

atsiprašome, jei Jums teko susidurti su nepatogumais. Labai prašome susisiekti su mūsų kokybės vadovu, kokybės linijos telefono Nr. +370 619 44444. Taip galėsime išsiaiškinti, kodėl kilo šie techniniai nesklandumai eksploatuojant mūsų gaminius bei išspręsti susidariusią situaciją. Visi Domus Lumina klientai gali būti ramūs, kad susidūrus su gaminių eksploatavimo, remonto ar keitimų problemomis garantiniu laikotarpiu, o taip pat ir jam pasibaigus, sulauks problemų sprendimo. Tad lauksime Jūsų skambučio.

Linkėdami geros dienos,

Domus Lumina
Atsakyti
Mieli potencialūs klientai, jei dvejojate, ar rinktis Domus Lumina - nesirinkite. Mažiau žinomas ir pigesnis prekinis ženklas Jums tikrai nepadarys blogiau nei jie. Visame name dėjome jų žaliuzes, roletus ir tinklelius nuo uodų. Ir viskas diena iš dienos gadina nuotaiką! Jau pabodo juos kviesti taisyti. Medinės žaliuzės blogai įmontuotos, nuolat atšoka nuo vinuko (atidaromojo lango), nesilaiko ir atidarinėjant trūksta virvelės, ji per daug įtempta, galimai netinkamoje vietoje įgręžti laikikliai. Durų tinkleliai nuo uodų, vienas su magnetu, kitas ištraukiamas: ištraukiamas nuolat iškrenta iš “bėgelių” (jeigu galima juos taip pavadininti) ir vabzdžiai vis tiek patenka, na o atidaromos durys su magnetu… nuolat prilimpa, išplešia juostelę (jau 2 kartus keitė naują (beje ir perklijavo labai nekokybiškai) ir vis tiek tas pats kartojasi net šaltuoju laiku, kai nekaitina saulė. Jau nekalbu apie tai, kad kainos el.paštu buvo suderintos vienokios, atvykus staiga išssipūtė nes neva aš pamatavau neteisingai, meistras kitaip išmatavo. O kai atvyko montuoti viskas buvo pagaminta blogo dydžio, per dideli ir reikėjo laukti iš naujo. Tiesa, kaina už šią klaidą nesumažėjo… Jau nelaiko nervai kiekvieną dieną su tom prilipusiom durim ir nuolat krintančiom žaliuzėm, kurios sklandžiai nesidarinėja! LABAI NEREKOMENDUOJU.
Atsakyti
Darius 2018-10-30 15:18:06
Esu labai patenkintas „Domus Lumina“ paslaugomis. Užsisakėme medines žaliuzes internetu, viskas vyko profesionaliai ir be bereikalingų postringavimų. Atvyko meistras į namus sutartą dieną, išmatavo, atsivežė spalvų paletę, viską užfiksavo ir nurodė tikslų laiką kada bus. Sutartą dieną - skambutis, malonus vaikinas, savo darbo profesionalas, sudėjo gražiai, tvarkingai be priekaištų tiksliai nurodytu laiku, parodė kaip naudotis. Visais atvejais buvo labai svarbu man detalės - švara namuose, kad padarius darbą, nereiktų man plauti suverstų namų, visi turimi įrankiai, profesionalumas ir mano laiko gerbimas. Viskas išpildyta su kaupu.

Kaip laikys žaliuzės nežinau, tačiau visa kita 10/10. Dėkoju už darbą ir linkiu sėkmės darbuose.
Sveiki, Dariau,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Džiaugiamės, kad pasidalinote savo patirtimi ir savo namų puoselėjimui renkatės Domus Lumina profesionalus. Jūs įkvepiate mus tobulėti!

Linkėdami geros dienos,

Domus Lumina
Atsakyti
Esu labai patenkintas „Domus Lumina“ paslaugomis. Užsisakėme medines žaliuzes internetu, viskas vyko profesionaliai ir be bereikalingų postringavimų. Atvyko meistras į namus sutartą dieną, išmatavo, atsivežė spalvų paletę, viską užfiksavo ir nurodė tikslų laiką kada bus. Sutartą dieną - skambutis, malonus vaikinas, savo darbo profesionalas, sudėjo gražiai, tvarkingai be priekaištų tiksliai nurodytu laiku, parodė kaip naudotis. Visais atvejais buvo labai svarbu man detalės - švara namuose, kad padarius darbą, nereiktų man plauti suverstų namų, visi turimi įrankiai, profesionalumas ir mano laiko gerbimas. Viskas išpildyta su kaupu.

Kaip laikys žaliuzės nežinau, tačiau visa kita 10/10. Dėkoju už darbą ir linkiu sėkmės darbuose.
Atsakyti
Sveiki, Indre,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Džiaugiamės, kad savo namų puoselėjimui renkatės Domus Lumina profesionalus. Visuomet siekiame, kad klientai liktų patenkinti mūsų gaminiais ir aptarnavimu. Jūs įkvepiate mus tobulėti! O naujų idėjų ir interjero patarimų visuomet rasite mūsų internetinėje svetainėje: www.domuslumina.lt, Facebook: fb.me/domuslumina.lt ar Instagram: www.instagram.com/domuslumina/.

Linkėdami geros dienos,

Domus Lumina
Atsakyti
O as esu labai patenkinta Domus Lumina darbu. Matyt nesat susidure su prastu aptarnavimu, tie kurie skundziasi. Kaune Pramones pr. mus pasitiko maloni sviesiaplauke konsultante kuri labai draugiskai ir atidziai padejo issirinkti ruletus i namus. Papasakojo skirtumus tarp dienos nakties ruletu dieniniu juostu, apie kuriuos net nebutume susimaste, o vonioje parekomendavo gofruotas zaliuzes, kurias irgi artimiausiu metu uzsakysim. Atvykus pasiimti, dave detalia instrukcija kaip isideti. Pasitiko ir paleido su sypsena. Aciu uz profesionaluma ir iki kitu susitikimu
Atsakyti
Audronė Venslovienė 2018-08-23 21:23:19
Esame labai patenkinti Domus Lumina atliktu darbu: pradedant kantriu ir rūpestingu darbuotojos darbu patariant kokią medžiagą ir kokius mechanizmus rinktis pagal mūsų poreikius, profesionaliu vadybininko darbu ir baigiant puikiu meistro darbu. Taip pat sėkmingai buvo išspręsti darbų eigoje iškilę probleminiai klausimai. Dėkui visam kolektyvui!Q
Sveiki, Audrone,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir džiaugiamės, kad pasirinkote mus. Visuomet siekiame, kad klientai liktų patenkinti mūsų gaminiais ir aptarnavimu. Laimingi klientai mus įkvepia tobulėti! O naujų idėjų ir interjero patarimų visuomet rasite mūsų internetinėje svetainėje: www.domuslumina.lt, Facebook: fb.me/domuslumina.lt ar Instagram: www.instagram.com/domuslumina/.

Linkėdami geros dienos,

Domus Lumina
Atsakyti
vadas 2018-08-22 14:53:08
atvaziavo ismatavo sako pavelavom uztruks 4savaites, davem avansa. tylu ramu niekas neskambina jau 2men, man paciam pasukus ir pasakius kad jus pamirsot ir grazinkit pinigus, dave atsakingam asmeniui mano nr.
o visu pirma paskambinus 7savaite, pasirodo sistemoj nepazymetas meistras, po menesio pagaminti ir laukia kazko, nes sistemoj negalejo nieks padet kad meistras sudetu atvaziaves.
kai man pasuko teiravausi nuolaidos, nes 2men dar neturim ant dvieju langu kuriu kaina 265, kaina belenkokia ir sake nusius perskaiciuot. nenuleido ne kiek. ne cento. esam pasibaiseje sia imone. net 5 euru gaila uz ta laukima. ir kam man tie tinkliukai rudeniui.
sumontavo graziai, zmogus mandagus ir greitai viska sudejo, o vadyba ju tai patylesiu.
Sveiki,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Labai apgailestaujame dėl Jūsų patirtų nesklandumų. Norint išsiaiškinti situaciją, reikėtų konkrečios informacijos ir užsakymo numerio, kad galėtume kuo greičiau ištaisyti situaciją. Bandysime kompensuoti nesklandumus. Todėl prašome susisiekti su mūsų kokybės vadovu telefonu 8 646 87444 arba el. pašto adresu kokybe@domuslumina.lt. Iš anksto dėkojame!

Linkėdami geros dienos,

Domus Lumina
Audronė Venslovienė
2018-08-23 21:23:19 IP 94.244.107.96
Atsakyti
Esame labai patenkinti Domus Lumina atliktu darbu: pradedant kantriu ir rūpestingu darbuotojos darbu patariant kokią medžiagą ir kokius mechanizmus rinktis pagal mūsų poreikius, profesionaliu vadybininko darbu ir baigiant puikiu meistro darbu. Taip pat sėkmingai buvo išspręsti darbų eigoje iškilę probleminiai klausimai. Dėkui visam kolektyvui!Q
Atsakyti
atvaziavo ismatavo sako pavelavom uztruks 4savaites, davem avansa. tylu ramu niekas neskambina jau 2men, man paciam pasukus ir pasakius kad jus pamirsot ir grazinkit pinigus, dave atsakingam asmeniui mano nr.
o visu pirma paskambinus 7savaite, pasirodo sistemoj nepazymetas meistras, po menesio pagaminti ir laukia kazko, nes sistemoj negalejo nieks padet kad meistras sudetu atvaziaves.
kai man pasuko teiravausi nuolaidos, nes 2men dar neturim ant dvieju langu kuriu kaina 265, kaina belenkokia ir sake nusius perskaiciuot. nenuleido ne kiek. ne cento. esam pasibaiseje sia imone. net 5 euru gaila uz ta laukima. ir kam man tie tinkliukai rudeniui.
sumontavo graziai, zmogus mandagus ir greitai viska sudejo, o vadyba ju tai patylesiu.
Atsakyti
Sveiki,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir džiaugiamės, kad pasirinkote mus. Visuomet siekiame, kad klientai liktų patenkinti mūsų gaminiais ir aptarnavimu. Naujų idėjų ir interjero patarimų visuomet rasite mūsų internetinėje svetainėje: https://goo.gl/8is167, Facebook: https://goo.gl/CLtv6D ar Instagram: https://goo.gl/EF72wg.

Linkėdami geros dienos,

Domus Lumina
Atsakyti
Nepatenkintas 2018-07-24 17:33:50
Daugiau nepirkciau sioje firmoje roletus. Parduotuvei pasake kad padarys roletus per 7 dienas, kai atvaziavo meistras matuot langus, pasake kad per 3 savaites. O dare tai isvis 5 savaites. Spalva isvis kitokia nei uzsakinejau... Roletus uzmontavo per 5 minutes kazkajp kreiviai, visur isvis tarpas kazkoks, matosi tarpas tarp lango ir mehanizmo...As suprantu daug uzsakymu, bet pararyk tu su sazine..Niekam nerekomendociau sios firmos.
Sveiki,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Labai apgailestaujame dėl Jūsų patirtų nesklandumų ir, norėdami ištaisyti situaciją, prašome susisiekti su mūsų kokybės vadovu telefonu 8 646 87444 arba el. pašto adresu kokybe@domuslumina.lt. Parašykite savo užsakymo numerį ar kitą naudingą informaciją, kad galėtume išsiaiškinti visas aplinkybes bei kuo greičiau ištaisyti situaciją. Iš anksto dėkojame!

Linkėdami geros dienos,

Domus Lumina
Atsakyti
Vis dar laukiantis roleto 2018-07-26 12:20:43
Išsikvietėm vadybininką prieš du mėnesius - sakom štai turim roletus "diena-naktis", bet jie neužtamsina kambario, reikia kažkokio sprendimo, kad galima būtų užtamsinti (vaiko kambaryje, kad migdyti vaiką (naujagimį) net ir dieną tamsoje). Vadybininkas pasiūlė šviesai nepralaidžios medžiagos roletą, o kad būtų garžiau, kambario pusėje atspausdinti bet kokį pasirinktą paveikslėlį iš katalogo. Kitaip sakant foto roletas gaunasi. Išmatavo langą, paskaičiavo kainą, paėmė 100eur avansą. Pažadėjo, kad padarys per tris savaites... Jau praėjo 8 savaitės, roleto vis dar nėra. Toliau migdom vaiką sieninėje spintoje, nes tai vienintelė vieta kur dieną yra tamsu (nėra lango). Girdėjom daugybę pasiaiškinimų, kodėl to roleto vis dar nėra - tai dažai išsiliejo, tai spausdintuvas sugedo, tai roleto išmatavimai per dideli, jie patys tokio dydžio foto roleto padaryti negali, tai gamyba pamiršo įdėti prie atvežto krovinio ir t.t. ir t.t. Geriausias pasakymas "antradienį 100% roletas jau bus ir ketvirtadienį montuosim". Šią frazčę išgirstu nuolat paskambinęs ir paklausęs ar atvežate montuoti, kaip žadėjote. Žodžiu, kada bus roletas neaišku, kol kas vis dar laukiu "kito antradienio". Didesnio nesugebėjimo įvykdyti užsakymą bei nesugebėjimo tinkamai sukominukuoti su klientu, kurio lūkesčių nepatenkini kaip žadėjęs, nesu regėjęs.
Sveiki,

nuoširdžiai atsiprašome už patirtus nepatogumus. Visada stengiamės patenkinti kiekvieno kliento poreikius, tačiau ne visada pavyksta išvengti žmogiškų klaidų. Norint, kad kylantys nesklandumai būtų išspręsti operatyviai, skatiname naudotis kokybės linija el. paštu: kokybe@domuslumina.lt arba telefonu tel. +370 646 87444. Galėsime konkrečiau aptarti Jūsų situaciją ir pasiūlyti jos sprendimo būdus.

Linkėdami geros dienos,

Domus Lumina
Vis dar laukiantis roleto
2018-07-26 12:20:43 IP 78.61.156.32
Atsakyti
Išsikvietėm vadybininką prieš du mėnesius - sakom štai turim roletus "diena-naktis", bet jie neužtamsina kambario, reikia kažkokio sprendimo, kad galima būtų užtamsinti (vaiko kambaryje, kad migdyti vaiką (naujagimį) net ir dieną tamsoje). Vadybininkas pasiūlė šviesai nepralaidžios medžiagos roletą, o kad būtų garžiau, kambario pusėje atspausdinti bet kokį pasirinktą paveikslėlį iš katalogo. Kitaip sakant foto roletas gaunasi. Išmatavo langą, paskaičiavo kainą, paėmė 100eur avansą. Pažadėjo, kad padarys per tris savaites... Jau praėjo 8 savaitės, roleto vis dar nėra. Toliau migdom vaiką sieninėje spintoje, nes tai vienintelė vieta kur dieną yra tamsu (nėra lango). Girdėjom daugybę pasiaiškinimų, kodėl to roleto vis dar nėra - tai dažai išsiliejo, tai spausdintuvas sugedo, tai roleto išmatavimai per dideli, jie patys tokio dydžio foto roleto padaryti negali, tai gamyba pamiršo įdėti prie atvežto krovinio ir t.t. ir t.t. Geriausias pasakymas "antradienį 100% roletas jau bus ir ketvirtadienį montuosim". Šią frazčę išgirstu nuolat paskambinęs ir paklausęs ar atvežate montuoti, kaip žadėjote. Žodžiu, kada bus roletas neaišku, kol kas vis dar laukiu "kito antradienio". Didesnio nesugebėjimo įvykdyti užsakymą bei nesugebėjimo tinkamai sukominukuoti su klientu, kurio lūkesčių nepatenkini kaip žadėjęs, nesu regėjęs.
Atsakyti
Daugiau nepirkciau sioje firmoje roletus. Parduotuvei pasake kad padarys roletus per 7 dienas, kai atvaziavo meistras matuot langus, pasake kad per 3 savaites. O dare tai isvis 5 savaites. Spalva isvis kitokia nei uzsakinejau... Roletus uzmontavo per 5 minutes kazkajp kreiviai, visur isvis tarpas kazkoks, matosi tarpas tarp lango ir mehanizmo...As suprantu daug uzsakymu, bet pararyk tu su sazine..Niekam nerekomendociau sios firmos.
Atsakyti
Klientas 2018-06-16 21:57:34
Užsakymas buvo padarytas antroje balandžio pusėje ir dar ligi šiol neturime roletų. Iš pradžių pagamino roletus, kuriuos sumontavus, buvo pastebėta brokas. Atvykęs meistras, paėmė brokuotą ir užsakė naują roletą. Pagaliau pagaminus ir sumontavus naują roletą, pastebėta, kad nesutampa atspalviai, kadangi buvo užsakinėta 2 langams. Vadybininkas net nesugebėjo tinkamai sukomunikuoti, atsiprašyti ir operatyviai išspręsti situaciją...2mėnesiai, o roletų kaip nėr, taip nėr. Nesuprantu, kodėl nėra procesų kokybės valdymo ir kodėl nėra vertinamas klientas.
Sveiki,

dėkojame, kad renkatės mūsų gaminius ir atsiprašome, kad Jums teko susidurti su nesklandumais. Visuomet siekiame, kad klientai liktų patenkinti mūsų gaminiais ir aptarnavimu, todėl prašome Jūsų parašyti mums daugiau informacijos apie savo užsakymą el. pašto adresu kokybe@domuslumina.lt. Taip galėsime išsiaiškinti visas detales ir išspręsti šią situaciją. Dėkojame.

Linkėdami geros dienos,

Domus Lumina
Atsakyti
Ruta 2018-06-15 08:34:31
Pradesiu zodziu GEDA. Uzsisakem roletus nuo uodu. Sumokejom visa suma iskart tai buvo geguzes 9 d. Pries dvi sav kai pradejau ieskoti ir daug kartu skambint, nes pazada perskambint ir to nepadaro, gavau atsakyma kad ketvirtadieni pas jus atvaziuoja t.y. geguzes 31 d. Taip nieko ir nebuvo....snd birzelio 15, tai darbu vadovas nei vakar kele nei snd....
Kur musu uzsakymas??? AMB 972 ? Ar jums tokie klientai nereikalingi kurie iskart susimoka visa inasa ir tikisi kokybisko ir greito darbo? Tikiuosi turesit sazines nuolaida pritaikyt.... ir tikiuos kas nors susisieks su manim ir pranes kad snd atvaziuojat sumontuot.
Va tau ir pagaminsime per 3 savaites.....
Laba diena,

atsiprašome, kad Jums teko susidurti su nesklandumais. Dėkojame Jums, kad informavote ir nurodėte užsakymo numerį. Šį atvejį perdavėme įmonės kokybės vadovui ir džiaugiamės, jog ši situacija jau išspręsta. Dėl įtempto darbų grafiko ir užsakymų gausos kartais gali pasitaikyti žmogiškų klaidų. Kad susidūrus su nepatogumais netektų laukti, raginame klientus naudotis mūsų kokybės linija ir susisiekti tiesiogiai el. paštu: kokybe@domuslumina.lt.

Linkėdami geros dienos,

Domus Lumina
Atsakyti
Užsakymas buvo padarytas antroje balandžio pusėje ir dar ligi šiol neturime roletų. Iš pradžių pagamino roletus, kuriuos sumontavus, buvo pastebėta brokas. Atvykęs meistras, paėmė brokuotą ir užsakė naują roletą. Pagaliau pagaminus ir sumontavus naują roletą, pastebėta, kad nesutampa atspalviai, kadangi buvo užsakinėta 2 langams. Vadybininkas net nesugebėjo tinkamai sukomunikuoti, atsiprašyti ir operatyviai išspręsti situaciją...2mėnesiai, o roletų kaip nėr, taip nėr. Nesuprantu, kodėl nėra procesų kokybės valdymo ir kodėl nėra vertinamas klientas.
Atsakyti
Pradesiu zodziu GEDA. Uzsisakem roletus nuo uodu. Sumokejom visa suma iskart tai buvo geguzes 9 d. Pries dvi sav kai pradejau ieskoti ir daug kartu skambint, nes pazada perskambint ir to nepadaro, gavau atsakyma kad ketvirtadieni pas jus atvaziuoja t.y. geguzes 31 d. Taip nieko ir nebuvo....snd birzelio 15, tai darbu vadovas nei vakar kele nei snd....
Kur musu uzsakymas??? AMB 972 ? Ar jums tokie klientai nereikalingi kurie iskart susimoka visa inasa ir tikisi kokybisko ir greito darbo? Tikiuosi turesit sazines nuolaida pritaikyt.... ir tikiuos kas nors susisieks su manim ir pranes kad snd atvaziuojat sumontuot.
Va tau ir pagaminsime per 3 savaites.....
Atsakyti
Buves klientas 2018-06-06 16:45:37
Nusiuntėme išmatavimus paskaičiavo kainą, suderinome ir sukirtome rankomis. Viskas lyg ir gerai. Atvyko meistras, pasišaipė, jog nemokam skaičiuoti, perskaičiavo kainą. Daug nesispardėme, pripažinome savo klaidą ir sutikome :) BET.... Atvyko meistras sudėti tinkleliu, o jie perisodo PER DIDELI! Paprasti žmonės skaičiuoja centimetrus geriau, nei Domus Lumina profesionalai... negana to, susikrovę rėmelius į mašiną ir patyliukais pabruko uodegą (juokinga, nes per langą puikiai matėsi jų fustracija veiduose). :) Pamažino, "pripjovė" (o kas klausė ar man pripjauti tinka?), atvyko sudėti, o paklausus ar kaina nesikeis - NE NESIKEIS :) PORA CM nieko nereiškia. Nei atsiprašymo, nei problemos sprendimo. Nusivylėme tiek vadyba, tiek administracija, tiek meistrais. Jei norit turėti geresnę kaina 1 EUR, bet 0 pagarbos ar supratimo - pats tas :)
Sveiki,

Nuoširdžiai atsiprašome už patirtus nepatogumus. Visada stengiamės patenkinti kiekvieno kliento poreikius, tačiau ne visada pavyksta išvengti žmogiškų klaidų. Dėkojame, kad informuojate apie kylančias problemas. Siekdami išvengti panašių nesusipratimų, klientų patogumui turime veikiančią kokybės liniją. Todėl, kad galėtumėme su Jumis susisiekti ir išsprėsti individualiai Jums iškilusias problemas, parašykite mums savo užsakymo numerį ir kitas detales el. paštu: kokybe@domuslumina.lt.

Linkėdami geros dienos,

Domus Lumina
Atsakyti
Nusiuntėme išmatavimus paskaičiavo kainą, suderinome ir sukirtome rankomis. Viskas lyg ir gerai. Atvyko meistras, pasišaipė, jog nemokam skaičiuoti, perskaičiavo kainą. Daug nesispardėme, pripažinome savo klaidą ir sutikome :) BET.... Atvyko meistras sudėti tinkleliu, o jie perisodo PER DIDELI! Paprasti žmonės skaičiuoja centimetrus geriau, nei Domus Lumina profesionalai... negana to, susikrovę rėmelius į mašiną ir patyliukais pabruko uodegą (juokinga, nes per langą puikiai matėsi jų fustracija veiduose). :) Pamažino, "pripjovė" (o kas klausė ar man pripjauti tinka?), atvyko sudėti, o paklausus ar kaina nesikeis - NE NESIKEIS :) PORA CM nieko nereiškia. Nei atsiprašymo, nei problemos sprendimo. Nusivylėme tiek vadyba, tiek administracija, tiek meistrais. Jei norit turėti geresnę kaina 1 EUR, bet 0 pagarbos ar supratimo - pats tas :)
Atsakyti
DoDo 2018-05-13 08:43:58
Padarius uzsakyma sitoje imoneje-ivyko nesusipratimas. Imone Domus Lumina pripazino savo klaida ir per 2 dienas issprende problema. Suklysti gali kiekvienas, tai yra naturalus zmogaus faktorius. labai malonu, kad darbuotojai nusiteike sprest problema operatyviai. Klientes is Eitminu gatves
Sveiki,

dėkojame už atsiliepimą ir dar kartą apgailestaujame dėl Jūsų patirtų nepatogumų. Džiugu, jog galėjome operatyviai išspręsti Jūsų problemą ir leisti Jums mėgautis naujais gaminiais. Kiekvieno kliento nuomonė ir mūsų darbuotojų įvertinimas mums yra itin svarbūs.

Linkėdami geros dienos,

Domus Lumina
Atsakyti
Padarius uzsakyma sitoje imoneje-ivyko nesusipratimas. Imone Domus Lumina pripazino savo klaida ir per 2 dienas issprende problema. Suklysti gali kiekvienas, tai yra naturalus zmogaus faktorius. labai malonu, kad darbuotojai nusiteike sprest problema operatyviai. Klientes is Eitminu gatves
Atsakyti
Chunky Donut 2017-11-13 23:45:50
Uzsakyti roletai, aisku, velavo. Kai paskambinau pasiteirauti per kiek laiko pagaminami konkretus roletai, pasake ta pati termina kaip ir uzsisakant, t.y. Iki 2 sav. Klausiu kodel tada musu uzsakyti roletai dar nepagaminti, nors praejo daugiau nei trys savaites? O man sako: as kaip tik ruosiausi Jums skambinti- Jusu roletai jau yra.... Mmm....Puiku! Sumontavo greitai, bet.... uzklijavo tiesiai ant buvusiu roletu kliju likuciu, kas laaaabai! krito i akis! O kode, klausiu, nenuvalete ar bent neperspejote, kad taip atrodys. Meistras atsako: tai su whitespiritu nusivalysit....Ane? Nu, okey... Nesu priekabi, tipo, pati kalta-nepagalvojau... Taigi, kadangi roletas dvigubas, t.y. vienas audinys plonesnis, kitas standus, nepraleidziantis sviesos, metalizuotas...bla bla bla... Griztu po keliu dienu namo, zvilgteliu i savo langa...oho! audinys tai susiraukslejes ir atrodo kaip skuduras kazkoks.Skambinu- atvaziavo kazkada meistras-konstatavo gamybos (ne montavimo) broka ir sako reikes nuimti ir vezti taisyti, tai uztruks savaite (pagal juos), pagal mane kaip minimum dvi...No no no, sakau, netinka... Sekancias proceduras praleidziu...Pavyko susitarti (aisku, nebevisai graziuoju), kad nuims antrad., o uzdes sutvarkytus ketvrtd. Tai pasirode tik penktadieni ir uzdejo. Beveik hallelujah!... Bet ne, nepatinka man jie ir viskas. Nebenoriu as roletu is Dominus Lumina! Pabaiga.
Sveiki,

Nuoširdžiai apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Išsiaiškinome Jūsų užsakymo aplinkybes ir, deja, turime pripažinti, kad šiuo atveju įtakos turėjo nepalankios aplinkybės - dėl perpildyto montavimo grafiko, gaminys buvo sumontuotas vėliau, nei planuota. Be abejo, meistras turėjo kruopščiai paruošti vietą gaminio montavimui, dėl to atsiprašome. Apie šią situaciją informuotas kokybės bei įmonės vadovai.

Su Jumis susisieksime ir, tikime, atrasime Jus tenkinantį sprendimą. Kiekvieno kliento nuomonė ir pasitenkinimas mūsų gaminiais mums yra itin svarbūs, o komentarai ir atsiliepimai labai laukiami kokybe@domuslumina.lt.
Dar kartą atsiprašome už Jūsų patirtus nepatogumus.

Linkėdami geros dienos,

Domus Lumina
Atsakyti
Uzsakyti roletai, aisku, velavo. Kai paskambinau pasiteirauti per kiek laiko pagaminami konkretus roletai, pasake ta pati termina kaip ir uzsisakant, t.y. Iki 2 sav. Klausiu kodel tada musu uzsakyti roletai dar nepagaminti, nors praejo daugiau nei trys savaites? O man sako: as kaip tik ruosiausi Jums skambinti- Jusu roletai jau yra.... Mmm....Puiku! Sumontavo greitai, bet.... uzklijavo tiesiai ant buvusiu roletu kliju likuciu, kas laaaabai! krito i akis! O kode, klausiu, nenuvalete ar bent neperspejote, kad taip atrodys. Meistras atsako: tai su whitespiritu nusivalysit....Ane? Nu, okey... Nesu priekabi, tipo, pati kalta-nepagalvojau... Taigi, kadangi roletas dvigubas, t.y. vienas audinys plonesnis, kitas standus, nepraleidziantis sviesos, metalizuotas...bla bla bla... Griztu po keliu dienu namo, zvilgteliu i savo langa...oho! audinys tai susiraukslejes ir atrodo kaip skuduras kazkoks.Skambinu- atvaziavo kazkada meistras-konstatavo gamybos (ne montavimo) broka ir sako reikes nuimti ir vezti taisyti, tai uztruks savaite (pagal juos), pagal mane kaip minimum dvi...No no no, sakau, netinka... Sekancias proceduras praleidziu...Pavyko susitarti (aisku, nebevisai graziuoju), kad nuims antrad., o uzdes sutvarkytus ketvrtd. Tai pasirode tik penktadieni ir uzdejo. Beveik hallelujah!... Bet ne, nepatinka man jie ir viskas. Nebenoriu as roletu is Dominus Lumina! Pabaiga.
Atsakyti
Juoda kava 2017-09-28 16:21:09
Su vyru užsakėme roletus "Diena-naktis". Spalvų ir medžiagų pasirinkimas tikrai didelis, personalas profesionalus ir malonus. Ko tikėjomės, tą ir gavome.
Sveiki,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Džiaugiamės, kad savo namų puoselėjimui renkatės Domus Lumina profesionalus.
Linkėdami geros dienos,

Domus Lumina
Atsakyti
Su vyru užsakėme roletus "Diena-naktis". Spalvų ir medžiagų pasirinkimas tikrai didelis, personalas profesionalus ir malonus. Ko tikėjomės, tą ir gavome.
Atsakyti
Pirkėjas 2017-09-06 20:25:54
Nepatariu su šia įmone turėti reikalų. Mano užsakymo iki galo nesugebėjo atlikti net per 6 mėn. - vienas žaliuzes pagamino ne tos spalvos, kitos ne tos konstrukcijos - užsakyme buvo nurodyta viena pagaminta kita - pažadėjo per savaitę pataisyti ir dingo kaip į vandenį. Paskambinus po savaitės - pasakė, kad reikia dar palaukti. Ilgai netruko - po 6 mėn. paskambino pasiteirauti kada galima atvažiuoti - ar kas kažkokių žaliuzių gali laukti tiek laiko? "Atplyšusi" kažkokia firma - atvažiavo po 6 mėn taisyti savo broko ir vėl nieko nepadarė paėmė netinkamas žaliuzes, išsivežė ir pažadėjo sugrįžti (be termino - Karlsono variantas) - tik prieš išvažiuojant dar bandė likusius pinigus gauti už neatliktą užsakymą. Jei ne man būtų tai nutikę, nepatikėčiau. Savo interneto puslapyje dar deklaruoja, kad namo langus plėvelėmis "niaukia", tačiau pasirodo tai irgi blefas - nors prižadėjo rasti subrangovus, tačiau taip ir liko pažadai. Kas netiki - pabandykite turėti su jais reikalų. Aš per vėlai perskaičiau atsiliepimus apie juos, kitaip nebūčiau susidėjęs. Kiek teko susidurti su tokiais atvejais, tai jei atsiliepimai ne kokie, tai į tą pusę geriau ir nežiūrėti - blogų atsiliepimų be reikalo nerašo - dažniausiai geriems laiko pritrūksta.
Labai atsiprašome Jūsų už patirtus nepatogumus! Visada stengiamės patenkinti kiekvieno kliento poreikius, tačiau ne visada pavyksta išvengti žmogiškų klaidų. Dėkojame, kad informuojate apie kylančias problemas. Kad jos būtų išspręstos operatyviai, turime kokybės liniją. Susisiekus ja, galime greitai atsakyti į klausimus ir išvengti delsimo, su kuriuo Jums, deja, teko susidurti. Šį konkretų atvejį perduosime įmonės kokybės vadovui - labai prašome susisiekti su juo el. paštu kokybe@domuslumina.lt, , ir būtinai rasime Jus tenkinantį sprendimą.
Visada stengiamės gerinti aptarnavimo kokybę savo įmonėje, tad nuoširdžiai tikime, jog ateityje Jums neteks susidurti su panašiais nesklandumais.
Linkėdami geros dienos,

Domus Lumina
Atsakyti
Nepatariu su šia įmone turėti reikalų. Mano užsakymo iki galo nesugebėjo atlikti net per 6 mėn. - vienas žaliuzes pagamino ne tos spalvos, kitos ne tos konstrukcijos - užsakyme buvo nurodyta viena pagaminta kita - pažadėjo per savaitę pataisyti ir dingo kaip į vandenį. Paskambinus po savaitės - pasakė, kad reikia dar palaukti. Ilgai netruko - po 6 mėn. paskambino pasiteirauti kada galima atvažiuoti - ar kas kažkokių žaliuzių gali laukti tiek laiko? "Atplyšusi" kažkokia firma - atvažiavo po 6 mėn taisyti savo broko ir vėl nieko nepadarė paėmė netinkamas žaliuzes, išsivežė ir pažadėjo sugrįžti (be termino - Karlsono variantas) - tik prieš išvažiuojant dar bandė likusius pinigus gauti už neatliktą užsakymą. Jei ne man būtų tai nutikę, nepatikėčiau. Savo interneto puslapyje dar deklaruoja, kad namo langus plėvelėmis "niaukia", tačiau pasirodo tai irgi blefas - nors prižadėjo rasti subrangovus, tačiau taip ir liko pažadai. Kas netiki - pabandykite turėti su jais reikalų. Aš per vėlai perskaičiau atsiliepimus apie juos, kitaip nebūčiau susidėjęs. Kiek teko susidurti su tokiais atvejais, tai jei atsiliepimai ne kokie, tai į tą pusę geriau ir nežiūrėti - blogų atsiliepimų be reikalo nerašo - dažniausiai geriems laiko pritrūksta.
Atsakyti
NUOSTABI ĮMONĖ! GAILA TŲ ŽMONIŲ, KURIE ČIA VERKŠLENA - TURBŪT NEBUVO SUSIDŪRĘ SU KONKURENTŲ PRASTU APTARNAVIMU IR GAMINIŲ KOKYBĘ.
LUMINĄ RENKUOSI VISUOMET, NES ASORTIMENTAS TIKRAI LIETUVOJE DIDŽIAUSIAS, VISUOMET PATARIA, O SVARBIAUSIA - SPRENDŽIA PROBLEMAS!
O DĖL TERMINŲ AŠ TAI KAŽKAIP NEPERGYVENU, NES VISOKIŲ SEZONO MĖNESIŲ BŪNA, TAD VADOVAUJUOSIU TAISYKLE, JOG, JEIGU ĮVYKDO KOKIA š*******o KONTRA UŽSAKYMĄ PER DVI DIENAS REIŠKIAS, KAD TA ĮMONĖ IŠVIS NETURI KLIENTŲ IR NUO TOKIŲ ĮMINIŲ REIKIA BĖGTI. VISIEMS SĖKMĖS RENKANTIS, KUR ĮSIGYTI LAINGŲ UŽDENGIMUS.
Atsakyti
Nesvarbu 2017-06-21 14:35:27
Nesilaiko planų, turėjo atvykti, bet neatvyko, nepaskambino sutartu laiku. Todėl matavimus vėl nukėlė savaitei, nors tai jų kaltė.
Laba diena,

Dekojame už Jūsų atsiliepimą, mums itin svarbi Jūsų nuomonė. Kiekviena situacija yra individuali, todėl jos priežastis išsiaiškinti galime gavus daugiau informacijos. Prašome Jūsų susisiekti su Domus Lumina kokybės vadovu kokybe@domuslumina.lt arba telefonu tel. +370 646 87444. Galėsime konkrečiau aptarti Jūsų situaciją ir pasiūlyti jos sprendimo būdus. Gražios dienos!

Domus Lumina
Atsakyti
Nesilaiko planų, turėjo atvykti, bet neatvyko, nepaskambino sutartu laiku. Todėl matavimus vėl nukėlė savaitei, nors tai jų kaltė.
Atsakyti
DOMUS LUMINA nepatikima įmonė. Užsakiau plisuotas žaliuzes. Pagamino per 14 dienų. Kai atėjo laikas montuoti pasirodo kad įdėjo ne tuos laikiklius, buvo trumpesnės žaliuzės. Parašiau pretenziją. Tada pasiūlė kad atvažiuos meistras ir sumontuos. Sumontavo ją taip kad pats mechanizmas išsilenkė. Pasakė kad gal išsitampys. Parašiau vėl pretenziją. Tai visą kaltę suvertė ant darbuotojos. Ir dabar ji turėtu mums sumokėti iš savo pinigų už blogai parinktą mechnizmą. Daugiau niekada nesusidėsiu su šita įmone ir kitiems nesiūlau.
Atsakyti
Labai noriu pasidziaugti ir padekoti, begalo darbsciam, supratingam ir labai maloniam Klaipedos, , Banginio, , darbuotojams...Likau suzaveta kokie puikus, paslaugus ir kantrus specialistai ten dirba..Ipatinga aciu noriu pasakyti Rasai Kvekšaitei ir Monikai Antkauskaitei sitos mergaites savo sryties specelistes - labai malonios ir paslaugios !!! (Daug kantrybes turejusios dirbdamos su manimi nuotoliniu budu ir padejusios puikiai iruosti buta, Birutes g :) Taip pat Profesonaliai, mandagiai ir greitai atliko darbus Aurelijus. Tikrai rekomenduosiu ir pati visad rinksiuso tik Jus ;)
Atsakyti
Ieškau darbo paskambino moteriškė 22 val vakaro paklausė ar dar reikia darbo sakau reikia tai jinai sako atvažiuokit ryt viską parodysim apmokys mane dar be to jie randasi už Aleksoto kažkokiam kaime tai sakau labai toli randatės toli reikės važinėt tai sako suorganizuosim gerai. Kitos dienos rytas šiaip ne taip radom firmą atvažiavom šlagbaumas apsauga du žmonės nežinau ką jie ten saugo nesvarbu žodžiu. Ateinu į personalą sakau dėl darbo nuvedė pas ta pačią moteriškę kur kalbėjom sako palauk truputį ateis gamybos vadovas. Jis atėjo sako dirbęs kur nors sakau ne ir jis išėjo dar sako užsirašykit numerį ir viskas važiavau dėl 10 sekundžių pokalbio. Taip ir įsivaizdavau, kad paskambins.
Atsakyti
Užsisakiau ruletus. Paskaičiavo 109 eurai be montavimo.
Pagamino gal per dvi savaites, o kaina kažkaip gavosi 129, be montavimo..
Atsakyti
Nuvykome į Domus Lumina ir užsisakėme roletą. Vadybininkė patikino, kad savaitės bėgyje jau gausime savo užsakymą, tačiau praėjus savaitei reikėjo pačiai skambinti ir aiškintis dėl mūsų užsakymo. Tuomet pasakė, kad jau rytoj bus. Tačiau kaip ir buvo galima tikėtis, roleto vis tik jie dar neparuošė. Pakartotinai susiskambinus, vadybininkė pranešė, kad bus dar po savaitės. Jau praėjo dvi savaitės, kol kas prekės neturime. Įdomu, kiek dar savaičių reikės laukti. Netikėkite, ką ši firma sako! Reikalaukite, kad visi terminai būtų parašyti prie užsakymo sąskaitos.
Atsakyti
Nepykit ponai, bet jūsų konkurentai (neminėsiu dexteros dėl laiko stokos), pasiūlė geresnius terminus, ir atvažiuojančių meistrų sulaukiau kitą dieną, o ne už 3 kaip pas jus Kauno Savanorių pr. man pasiūlė. Gal pas jus tuo metu daugiau darbo buvo, bet man svarbiau kas pirmesnis ir greitesnis.
Atsakyti
"Domus Lumina" Vilniuje, Antakalnyje, puikiai aptarnavo: reikėjo roletų penkiems langams ir užuolaidėlių šešiems stoglangiams. Buvo puikus pilnas aptarnavimas - patarė ir parinko roletų ir užuolaidėlių spalvas, kad derėtų prie sienų spalvos, išaiškino visas naudojimosi technologijas, tiksliai ir laiku atvyko meistras, viską puikiai sumontavo, pritaikė labai gerą nuolaidą, praktiškai beveik "padovanojo" teleskopinę lazdą aukštai esančiam stoglangiui uždaryti-atidaryti. Negalime atsidžiaugti kainos ir kokybės santykiu. AČIŪ!
Domus Lumina kokybės vadovas Mantas Kelpšas
2015-08-18 16:24:44 IP 94.232.121.69
Atsakyti
ir vėl Kaunas! 2015-05-28 13:50:17
Dėja, teko nusivilti Kauno salono aptarnavimu. Ten rezultate yra svarbiausia iškišti prekę, visa kita antraeiliai dalykai. Gaminio kokybė pusė velnio, tačiau pateikimui skiriu stiprų 1 iš 5
Laba diena,

Dekojame už Jūsų išsakytas pastabas. Deja, dirbant išvengti klaidų ne visada pavyksta. Tačiau, siekdami išvengti panašių nesusipratimų, klientų patogumui turime veikiančią kokybės liniją. Todėl būtumėm labai dėkingi, jei paskambintumėte ar parašytumėte mums ir mes galėtumėm individuliai išspręsti Jums iškilusias problemas.

Pagarbiai,
Kokybės vadovas MANTAS KELPŠAS
kokybe@domuslumina.lt
Tel. +370 646 87444

Taip pat rekomenduojame

MEGRAME
Šilti ir ilgaamžiai langai

Adresas: Žirmūnų g. 68, LT-09124 Vilnius.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; durys, raktai, spynos; eksportas; langai; mediena, jos gaminiai; stiklas ir jo gaminiai; žaliuzės, užuolaidos, roletai.
MEGRAME bendrovė – didžiausia plastikinių, medinių, aliuminio langų ir durų gamintoja Lietuvoje, sėkmingai veikianti daugiau nei dvidešimt penkerius metus. MEGRAME vardas Lietuvos ir užsienio rinkose žinomas nuo 1992 m. Bendrovė pirmoji Lietuvoje pradėjo gaminti plastikinius langus. Įmonės produkcija net 7 kartus...
ALDASA
Langų ir šarvuotų durų centras

Adresas: Šnipiškių g. 2, LT-09309 Vilnius.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; durys, raktai, spynos; eksportas; fasadas, fasado apdaila; interjero apdailos medžiagos; langai; mažmeninė prekyba; mediena, jos gaminiai; metalas, apdirbimas, gaminiai; statybinės medžiagos; stiklas ir jo gaminiai; vartai; žaliuzės, užuolaidos, roletai.
Plastikinių ir aliuminio langų, stumdomų sistemų, šarvuotų ir vidaus durų gamintoja "UAB ALDASA" sėkmingai veikianti jau daugiau nei 19 metų, pirmoji Lietuvoje sertifikavo aukščiausios 6-os saugumo klasės šarvuotas duris. Modernios gamybos technologijos ir naudojamos tik aukštos kokybės sertifikuotos medžiagos...
Edvardas Baltexport
Millenium | Aluplast

Adresas: Verslo g. 15, Kumpiai, LT-54311 Kauno r.
Veiklos sritys: durys, raktai, spynos; fasadas, fasado apdaila; langai; perkraustymas; statybos technika, įranga, nuoma; stiklas ir jo gaminiai; transporto paslaugos; žaliuzės, užuolaidos, roletai.
UAB “EDVARDAS BALTEXPORT” GAMYBĄ IR DIDMENINĖ PREKYBĄ VYKDO "MILLENIUM" PREKINIU ŽENKLU Plastikinių ir aliuminių langų, durų, stiklo paketų, vidaus ir lauko palangių gamyba bei didmeninė prekyba, įmonės ,,Edvardas Baltexport" pagrindinės veiklos. Vykdome, gerai žinomų prekinių ženklų PENOSIL bei MAKROFLEX montavimo...
Asmodas
Durys, langai

Adresas: Dubysos g. 23, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; durys, raktai, spynos; eksportas; gamyba; langai; metalas, apdirbimas, gaminiai; žaliuzės, užuolaidos, roletai.
UAB „Asmodas” savo veiklą vykdo jau daugiau nei 15 metų. Per šį laiką sukaupė daug patirties ir kasdien rūpinasi, kad Jūs grįžtumėte į saugius namus. Pagrindinė įmonės veiklos sritis – šarvuotos durys. Tačiau UAB „Asmodas” jomis ne tik prekiauja, bet ir gamina. Įvairių rūšių, spalvų bei skirtingai dekoruoti...
Eirigita
Ekolangai

Adresas: Savanorių pr. 298-18, LT-49454 Kaunas.
Veiklos sritys: durys, raktai, spynos; fasadas, fasado apdaila; langai; stiklas ir jo gaminiai; žaliuzės, užuolaidos, roletai.
Eirigita, UAB prekinis ženklas "Ekolangai" pagrindinės veiklos kryptys: langai, durys, vartai, berėmio stiklo konstrukcijos, roletai, žaliuzės, tinkleliai jų pardavimas ir montavimas. „Ekolangai“ prekybos ir paslaugų bendrovė sėkmingai dirba nuo 2001 m. Per tą laiką, nepaisant ekonomikos svyravimų, nuolat augo...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Anglų ir rusų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su galimybe gauti iki 80% išlaidų kompensaciją
Anglų ir rusų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su galimybe gauti iki 80% išlaidų kompensaciją 03-18 12:40
Užsienio kalbos žinios - įmonės sėkmės kriterijus Niekas nenuginčys fakto, kad anglų kalba jau daugiau kaip keli dešimtmečiai yra tapusi universalia verslo kalba, kuri vartojama beveik...
Lazerinis sezonas atidarytas
Lazerinis sezonas atidarytas 03-18 09:53
Išsiplėtę kojų kapiliarai vargina daugelį žmonių, ypač moteris. Tikriausiai kas antra moteris pastebi keletą, keliolika ar kelis šimtus išsiplėtusių kapiliarų kojų odoje...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kuris kandidatas gautų Jūsų balsą, jei Prezidento rinkimai vyktų rytoj?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

FedEx 182,40 +2,48%
General Electric 10,20 +2,41%
Goldman Sachs 202,47 +2,12%
Wells Fargo 51,73 +2,11%
Colgate-Palmolive 66,29 -1,35%
Walt Disney 113,12 -1,60%
Boeing 372,28 -1,77%
Facebook 160,47 -3,32%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 58,52 -0,15%
Auksas 1320,07 +2,19%
Jautiena 4,28 +0,94%
Kava 2,83 0,00%
Sidabras 15,82 +1,28%
Benzinas 1,57 +9,79%
Ryžiai 408,00 -0,49%
Anglis 95,42 -3,19%