VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Luminor Bank, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Luminor Bank

Atsiliepimai apie Luminor Bank, AB

Buvę Nordea ir DNB bankai

Parašyk savo nuomonę apie Luminor Bank, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Ar esate bet kokių finansinių sunkumų? Ar jums reikia paskolos, kad išvalytumėte savo skolas? Ar ketinate padidinti savo finansus? Esate verslininkas, kuris nori išplėsti savo įmonę. Esate prašomi susisiekti su tikrąja didvyriu, pasitikėjimu ir veiksmingomis paskolomis suteikiančioms įmonėms. Aš gavau išsilavinimą tiek asmenims, tiek vyriausybei už didelio efektyvumo.

Paslaugos apima:
* Asmeniniai paskolai (saugi ir neapdrausta)
* Verslo paskolos (saugi ir neapdrausta)
* Namų tobulinimas
* Inventoriaus paskolos
* Auto paskolos
ir tt..

Prašome grįžti į mus, jei jus domina, per gkfinance01@gmail.com

Pagarbiai
Demetrijus Danielis
gkfinance01@gmail.com

3% paskolos pasiūlymas
Atsakyti
Na luminor tikrai nustebino... su vyru prasem paskolos 9000euru. Paskambino vadybininke, kad viskas tvarkoj, atvaziuokit pasirasykit asmeniskai banke ir be problemu suteiksime. Atvaziavom, uzpildem. Atsakymo laukem savaite, kol paskambino ir pasake, kad bankas negali suteikti paskolos, nes musu pajamos per mazos. Tai vat klausimas nuo kada ~1500euru pajamos per mazos paimti 9000euru paskola? Kai mano broliui swedbanke vienam, kurio pajamos 700euru duoda paskola bustui iki 40000 euru. Likome nustebinti tokiu argumentu.
Atsakyti
Ar jums reikia paskolos?

Mes išleidome paskolą už mažą 2% palūkanų normą. Jei jums tikrai reikia paskolos, susisiekite su mumis adresu adribay0008@gmail.com.
Atsakyti
Ar jums reikia paskolos?

Mes išleidome paskolą už mažą 2% palūkanų normą. Jei jums tikrai reikia paskolos, susisiekite su mumis adresu adribay0008@gmail.com.
Atsakyti
Nerekomenduoju sio banko gavau kortele uz dyka, ja uzregistravau pries pora men db skola 32euru uz ka ? Uz dyka nenaudojas nei vienos dienos. Salin tokius bankus dalina uz dyka kortetles db issimusineja is visu pinigus
Atsakyti
Ilona 2018-08-05 02:03:31
Pats blogiausias bankas ir jame dirbantys darbuotojai. Prasem paskolos 27000 bustui. Du menesius melavo, kad duos, kad viskas gerai, sake tiesiog, laukiam atsakymo kiek reiks tureti savo. Pasidarem ivertinima, surinkom dokumentus, bet kiekviena savaite vis prisimindavo, kad dar kazko reikia. Jei pati buciau neskambinus kas savaite, tai isvis gal butu pamirse. Kai paklausdavom ko dar reikia, sake pabandykit uzpildyt tai ta forma, tai kita, tai patys susiraskit.Kai siaip ne taip patys susiradom reikalinga forma ir gavom atsakyma, kad niekam neskoligi, nusiuntem musu bankininkui, parase, jusu laiskai bus perkaityti po menesio, nes iseinu atostogu !!! Sake paskambins, nei vieno karto nepaskambino. Kol galu gale pasake, kad nekredituoja, nes reikia remonto tam bustui. Tai Luminor, atsipeikekit, ar uz 27000 buna bustas su remontu, tuo labiau mes puse sumos turejom savo, o dirbam uzsieny, 11 metu Airijos
valstybinej istaigoj, su geriausiom rekomendacijom. P.S. tipo asmeninis bankininkas Linas Bubnelis Druskininkuose, neduok dieve, ar gali dirbti toks zmogus isvis neismanantis savo darbo. Kadangi nebuvom susidure su jokiom paskolom, tai nezinojom, kad pirmiausia reikia susirast vertintoja, bet musu bankininkas nepasake. Patys suzinojom is kitu zmoniu, viska susitvarkem, isivertinom, musu ale bankininkas sako, gerai, dabar tik ziuresim kiek tiksliai procentu reiks pradiniam inasui. Dar po savaites, tyla. Skambinu pati, pasake, nekredituojam. Tai kam meluot du menesius. Kreipemes i kita banka, tai viska sutvarke per dvi savaite ir nusipirko busta su paciom geriausiom salygom. Luminor, gal galit ka nors atsakyt?
Zemiau plintuso sitas bankas. Jie neturi pinigu ir niekad netures ju. Lygiai tas pats- kniso prota du menesius ir jokio razultato. Ale nekredituos, matai uzkliuvo imone kurioj dirbu (imone jau 10 metu dirba ir pelninga). Iseidamas issivesiu su savim ir kelias imones ir dar kitus ikalbesiu. Negaiskit laiko ir saugokit savo nervus.
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju LUMINOR banko, telefono programėlė nepatogi, bet blogiausia tai yra aptarnavimas, į elektroninius laiškus atsako vos kas tris dienas. Jeigu atrašo, tai neaiškiai, ir nepagarbiai. Dienos metu sunku susisiekti ir per livechat, bet kaip bebūtų mane aptarnavusi moteris renkantis adminsitracinę paslaugą "krepšelis" neįspėjo, kad mano naudojamai kortelei jis netiks, ir pasirodo man jau du metus kiekvieną kartą nuskaito mokestį dėl to, kad gryninuosi pinigus. :)
Atsakyti
labiau negerbiančio ir nevertinančio savo Klientų banko dar nebuvo atrastas. Esant galimybei, rekomenduoju nesirinkti nei verslui, nei fiziniams asmenims.
Atsakyti
Pats blogiausias bankas ir jame dirbantys darbuotojai. Prasem paskolos 27000 bustui. Du menesius melavo, kad duos, kad viskas gerai, sake tiesiog, laukiam atsakymo kiek reiks tureti savo. Pasidarem ivertinima, surinkom dokumentus, bet kiekviena savaite vis prisimindavo, kad dar kazko reikia. Jei pati buciau neskambinus kas savaite, tai isvis gal butu pamirse. Kai paklausdavom ko dar reikia, sake pabandykit uzpildyt tai ta forma, tai kita, tai patys susiraskit.Kai siaip ne taip patys susiradom reikalinga forma ir gavom atsakyma, kad niekam neskoligi, nusiuntem musu bankininkui, parase, jusu laiskai bus perkaityti po menesio, nes iseinu atostogu !!! Sake paskambins, nei vieno karto nepaskambino. Kol galu gale pasake, kad nekredituoja, nes reikia remonto tam bustui. Tai Luminor, atsipeikekit, ar uz 27000 buna bustas su remontu, tuo labiau mes puse sumos turejom savo, o dirbam uzsieny, 11 metu Airijos
valstybinej istaigoj, su geriausiom rekomendacijom. P.S. tipo asmeninis bankininkas Linas Bubnelis Druskininkuose, neduok dieve, ar gali dirbti toks zmogus isvis neismanantis savo darbo. Kadangi nebuvom susidure su jokiom paskolom, tai nezinojom, kad pirmiausia reikia susirast vertintoja, bet musu bankininkas nepasake. Patys suzinojom is kitu zmoniu, viska susitvarkem, isivertinom, musu ale bankininkas sako, gerai, dabar tik ziuresim kiek tiksliai procentu reiks pradiniam inasui. Dar po savaites, tyla. Skambinu pati, pasake, nekredituojam. Tai kam meluot du menesius. Kreipemes i kita banka, tai viska sutvarke per dvi savaite ir nusipirko busta su paciom geriausiom salygom. Luminor, gal galit ka nors atsakyt?
Atsakyti
Ar jums reikia paskolos konsoliduoti savo skolą 3%? Arba asmeninės paskolos * verslo paskolos ir kt. Suinteresuotosios šalys turėtų susisiekti su mumis dėl papildomos informacijos per e-mail: markcrosssloanfirm@gmail.com (markcrosssloanfirm@gmail.com)
Atsakyti
sveiki, turiu 2 saskaitas jusu banke ir kitam banke, atleskit bet tokio banko siolaikinej erdvej reikia paieskot, jokio i prieki pagal prisijungimus, reikia kuo greiciau lekt is jusu
Atsakyti
Sveiki ir Sveiki atvykę į "Apex" skolinimo namus, ar esate verslo vyras ar moteris? Ar jums reikia pinigų, kad pradėtumėte savo verslą? Ar jums reikia paskolos, kad išskaitytumėte savo skolą, sumokėtumėte savo sąskaitas ar pradėtumėte gražų verslą? Ar jums reikia pinigų savo projektui? Mes siūlome saugias ir bet kokio dydžio paskolas bet kurioje pasaulio vietoje (asmenis, įmones, nekilnojamąjį turtą ir juridinius asmenis), kurių norma yra 3% puiki.

Prašome, jei jus domina, pasitarkite su mumis per šį el. Pašto adresą: (apexlendinghouse@gmail.com)

Mes siūlome įvairią paskolą
* Asmeninės paskolos (užtikrintos ir neužtikrintos)
* Verslo paskolos (užtikrintos ir neužtikrintos)
* Departamento konsolidavimas

Turite 100% garantiją, kad gausite paskolą pasibaigus šiam paskolos sandoriui.

Norėdami gauti daugiau informacijos, susisiekite su mumis per šį el. Laišką žemiau, kad pradėtumėte paskolos operaciją.
El. Paštas: apexlendinghouse@gmail.com

Ačiū
Atsakyti
Sveiki ir Sveiki atvykę į "Apex" skolinimo namus, ar esate verslo vyras ar moteris? Ar jums reikia pinigų, kad pradėtumėte savo verslą? Ar jums reikia paskolos, kad išskaitytumėte savo skolą, sumokėtumėte savo sąskaitas ar pradėtumėte gražų verslą? Ar jums reikia pinigų savo projektui? Mes siūlome saugias ir bet kokio dydžio paskolas bet kurioje pasaulio vietoje (asmenis, įmones, nekilnojamąjį turtą ir juridinius asmenis), kurių norma yra 3% puiki.

Prašome, jei jus domina, pasitarkite su mumis per šį el. Pašto adresą: (apexlendinghouse@gmail.com)

Mes siūlome įvairią paskolą
* Asmeninės paskolos (užtikrintos ir neužtikrintos)
* Verslo paskolos (užtikrintos ir neužtikrintos)
* Departamento konsolidavimas

Turite 100% garantiją, kad gausite paskolą pasibaigus šiam paskolos sandoriui.

Norėdami gauti daugiau informacijos, susisiekite su mumis per šį el. Laišką žemiau, kad pradėtumėte paskolos operaciją.
El. Paštas: apexlendinghouse@gmail.com

Ačiū
Atsakyti
Banko klientas esu 10 metų.Kelis sykius ėmiausi paskolą iki 1, 5 tkst.eurų.Grąžinau be problemų.Bet iškaulyti tokią sumą-vargo keliai!Jaučiausi tarsi nuogas valkata, nors dirbu ir gaunu algą neblogą.Buvo periodai, kai teko nenumatytoms išlaidoms skolintis greituosiuose kredituose.Visada laiku grąžindavau, nusiskundimų (raginimų)nėra.Kredito reitingas žalioje zonoje, bet prireikus 200 eurų, bankas privertė mane rašyti pasiaiškinimus, kodėl aš skolinausi iš greitújų kreditų prieš 4-8 metus!Tai juk bankas neduoda 30-100 eu.O ką daryti, kai reikia pinigų?Kam taip tyčiotis iš žmogaus?!Nebenoriu daugiau turėti reikalų su šia bendrove, nes reikalui esant tikrai nepagelbės.Viktoras.
Atsakyti
Ar jums reikia paskolos, kad pradėtumėte verslą arba sumokėtumėte savo sąskaitas ir verslo finansinę informaciją apie nekilnojamąjį turtą ir bet kokio pobūdžio verslo finansavimą (creditplusfinance11@gmail.com arba Whatsapp +16234044993). Mes taip pat siūlome paskolas asmenims, įmonėms ir įstaigoms 3% palūkanų norma. Mes suteikiame paskolą rimtiems asmenims, norintiems gauti paskolą, jei susidomėjote, susisiekite su šiuo el. Pašto adresu: Creditplusfinance11@gmail.com arba WhatsApp +16234044993
Atsakyti
Raimundas Stanišauskas, LUMINOR būstas NT konsultantas. Gyvenantis Belgų g., Kalnėnuose (Vilnius), užsisako paslaugas statomam / įrenginėjamam namui (sklypui) ir vengia atsiskaitymo. Įmonės teikiančios tokias paslaugas kaip; baldų projektavimas, šildymo sistemos įrengimas, gyvenamųjų namų sklypų aptvėrimas ir t.t., būkite atsargūs bendraudami su šiuo asmeniu. P.S. tam tikroms valstybinėms instancijoms apie jį pranešta.
Atsakyti
Labai daug metų visa šeima esame DNB klientai, bet labai svarbioje situacijoje bankas parodė visišką abejingumą...
Sūnus išvyko vasarai į JAV, atlyginimas už darbą bus mokamas po 3 sav., todėl reikia pinigų pragyvenimui. Pirmomis dienomis banko kortelė veikė ir viskas buvo ok, trečią savaitę be jokios priežasties kortelė ir bankomatuose, ir visose pardavimo vietose buvo atmetama. Kai aš paskambinau į banką, man jokia informacija nebuvo teikiama, suprantama, dėl asmens duomenų apsaugos, nors sūnus yra studentas ir visi jo kortelės pinigai yra mūsų. Liepė paskambinti pačiam. Skambutis iš JAV- 3 eur už min., paskambino, banko darbuotoja pareiškė, kad kortelė neužblokuota ir viskas turi veikti. Niekas nepasikeitė... tada kita banko darbuotoja paskambino 4 val ryto, kad pasakytų tą patį.Galvojome, gal išsimagnetino ar pažeista, bet ji rodo pinigų likutį, tik neleidžia pinigų išgryninti ar atlikti mokėjimo. Žodžiu, šiuolaikinių technologijų dėka žmogus pasaulio pakrašty sėdi be pinigų maistui ir transportui...Tai taip dirba Luminor...
Atsakyti
"UNITED FINANCIO COMPANIA" Bendrovė turi tik akcinį kapitalą. Siūlome visų rūšių paskolas ir finansines paslaugas. Mūsų paskolos skiriasi nuo įmonės iki asmeninės paskolos arba trumpalaikės arba ilgalaikės paskolos, o palankesnės palūkanų normos (2%). Mūsų paskolos procesas yra labai greitas ir patikimas su garantija. Norėdami gauti daugiau informacijos apie mūsų paslaugas, apsilankykite mūsų el. Pašto adresu; UNITED.FINANCIO@GMAIL.COM
Atsakyti
Sveiki,
Ar jums reikia skubios paskolos? susisiekite su "Europa" finansinės ekonomikos augimo kompanija ir paskolinsite nuo 1000 iki 100 milijonų JAV dolerių asmenims, įmonėms ir bendradarbiaujančioms organizacijoms, kuriems reikalinga finansinė parama mažesne pagrįsta palūkanų norma yra 2%. Prašome susisiekti su mumis, jei norėtumėte gauti greitą ir lengvą paskolą per el. paštu Europafinancialgrowth@gmail.com.
Atsakyti
Sveiki, ar jums labai reikia paskolos? ar jums reikia skubios paskolos? Dinaminio skolinimo klubas padės jums greitai gauti pinigus, kad išspręstumėte savo finansines problemas

Mes siūlome visas paskolas, nesvarbu, ar tai medicinos sąskaitas, mokestį už mokestį, avansą iki išmokėjimo avansu, verslo paskolą, asmeninę paskolą ar netikėtą grynųjų pinigų problemą e.t.c. Mūsų paslauga yra greita, saugi, patikima ir nebereikia laukimo ar stresinių bankų vizitų. Mūsų paslauga teikiama 24 valandas per parą - 7 dienas - galite gauti paskolą ir atlikti visus sandorius, kai tik ir kur jums reikia

Jūs gaunate galimybę pasirinkti grąžinimo datą, kas savaitę, mėnesį ar kasmet 1-30 metų laikotarpiui.

Už klausimus / skundus / klausimus? Mes teikiame 24 valandų pasaulinės klasės palaikymą - išsiųskite el. Laišką (dynamic_lendingclub5050@hotmail.com) arba (dynamiclendingclub5050@gmail.com) ir gaukite atsakymą per keletą minučių.

Jūsų šeima, draugai ir kolegos nereikia žinoti, kad esate mažai grynaisiais. Tiesiog tiesiog parašykite mums ir gausite paskolą.

Jūsų finansinė laisvė yra jūsų rankose!

SUSISIEKITE SU MUMIS

Mes visada malonu išgirsti iš tavęs! Jei turite kokių nors atsiliepimų, klausimų ar rūpesčių, prašome mums el. Paštu
(dynamic_lendingclub5050@hotmail.com)
(dynamiclendingclub5050@gmail.com)
Atsakyti
Bandėme lizinguotis mašina ne naują. Atlikome visas reikiamas procedūras ir kai atėjo paskutinis momentas del patvirtinimo LUMINOR atsisakė lizinguoti mašiną nes kažkada buvo daužta. Kodėl iškart negalėjo pasakyt kad daužtų nelizinguoja lieka neaišku. Mus aptarnavo vadybininkė Rita Žilinskaitė. Sugaišta daug laiko dėl nieko
Atsakyti
Ar jums reikia skubios paskolos, kad pradėtumėte verslą arba sumokėtumėte savo skolą? mes siūlome visų rūšių paskolas už prieinamą kainą 2%
Susisiekite su mumis el. Paštu: hobelmanfinance@gmail.com Whatsapp: +17816567138

Svetainė: https://hobelmanfinance346789211.wordpress.com/
Atsakyti
Pats siaubingiausias bankas! Ir brangininkas. Uz viska mokek - uz kiekviena iplauka, isplauka, o patys paslaugu normaliai nesuteikia. Pildziau pries tris menesius du kartus paraiska internetu del busto paskolos, lyg siol negavau atsakymo! O kliente esu jau 10 metu! Sistema neprotinga su pavedimais, pastoviai baiginejasi TAN kodai, o kai esu uzsienyje ir skubiai reikia atlikti pavedima- daryk ka nori, mat naujus TAN kodus galima atsiimti banko skyriuje arba uzsisakyti pastu, taip, kad sedek ir lauk. Teks keisti banka. Su tokiais ikainiais ir tokiu poziuriu i klienta linkiu prarasti daugybe klientu.
Atsakyti
Klientu aptarnavimas siaubingas. Kreipemes i busto paskolos vadybininke Inga Ivanovskyte, prasydami suteikti informacijos apie kredita, taciau ji nebuvo suinteresuota to daryti. Susitikimo metu issakyti teiginiai apie banko galimybes suteikti paskola buvo nekonkretus ir netikslus. Bandat paaiskinti ko mums reikia ir suzinoti galimybes ji net nebande musu isklausyti, tiesiog visad sake zodzius negalima ir grazino mums musu turto vertinima, nesuteikus informacijos apie marzas, tai padare tik mum paprasius. Visas pokalbis truko vos 10min., tai daug pasako... Likome nustebinti tokiu aptarnavimu, todel susiekeme su kita Luminor banko vadybininke telefonu. Gavome visa reikalinga ir tikslinga informacija, kad yra galimybe suderinti viska ko mums reikia.
cashloanaccess@gmail.com
2018-06-07 00:11:23 IP 129.205.96.146
Atsakyti
Gera diena,

Jums reikia skubios paskolos, kad išvalytumėte savo skolas, ar jums reikia nuosavo kapitalo paskolos, kad pagerintumėte savo verslą? Ar jus bankai ir kitos finansinės institucijos atmetė? Jums reikia konsolidavimo paskolos ar hipotekos? Nebereikės ieškoti anketoje, nes esame čia, kad visi jūsų finansiniai rūpesčiai būtų praeityje. Prašome grąžinti mums, jei norite, elektroniniu paštu gauti paskolą: cashloanaccess@gmail.com

Tai paprasta paskolos bendrovė. Mes siūlome paskolas, suinteresuotas pagrįstą 3% palūkanų normą. Asortimentas svyruoja nuo 5 000 eurų iki daugiausiai 100 000 000 eurų.

Mūsų paskolos yra gerai apdraustos, nes mūsų prioritetas yra maksimalus saugumas.

Prašome susisiekti su mumis elektroniniu paštu: cashloanaccess@gmail.com

Pagarbiai
P. Micheal Smith.
Atsakyti
Labai nusivyliau šituo banku, tenka atsisakyti paslaugų, dėl blogų vykdomų paslaugų, lėtas pinigų suvaikščiojimas ir dažni techniniai nesklandumai...
Atsakyti
Sveiki,

Ar jums reikalinga teisėta 3% paskolos palūkanų norma? "Dante Paola" kooperatyvo pagalba pasiūlo paskolas asmenims ir organizacijoms. Paskola, mūsų paskolos yra gerai apdraustos ir mūsų prioritetas yra maksimalus saugumas, siūlomos paskolos.

* Asmeniniai paskolai (saugi ir neapdrausta)
* Verslo paskolos (saugi ir neapdrausta)
* Kombinuotoji paskola
* Konsolidavimo paskola ir daugelis kitų:

Jei jus domina, grįžkite pas mus su šio el. Laiško priėmimu, kad sandorį galėtumėte tęsti, galima gauti elektroniniu paštu: dantecooperativehelp@hotmail.com

Geriausiu atveju
Dante Paola,
C.E.O / generalinis konsultantas.
Whatsapp: +393511067514
Dante Paola kooperatyvo pagalba.
dantecooperativehelp@hotmail.com
Atsakyti
Na aptarnavimas tragiskas siame banke, atsakymo del finansavimo pralaukeme 2 savaites taip jo ir negavome, toks ajusmas kad priimti ir dirba visiski neismaneliai, jokio kontakto su klientais, atvirkstiniu atveju jeigu butumeme jiems skolingi tikriausiai butu paskambine 10 kartu i diena su grasinanciais pokalbiais, o kai imone kreipiasi del finansavimo tokiu atveju kaip numire, tragiskas bankas ir pats aptarnavimas
Atsakyti
V 2018-05-08 16:36:31
LUMINOR banko įkainiai nenormalūs... Banko raštas - sutikimas, kad parduotume nekilnojamą turtą (butą), kuris buvo pirktas su jų būsto paskola - 150 eur. Už vieno lapo raštą. Absurdas....
Kaip Lietuvos bankas leidžia tokius įkainius nusistatyti? : (((
Mums taip pat banko tarnautoja pasakė, jog šis sutikimas kainuos 150 eurų, o po to nuo sąskaitos nurašė 165.
O dabar dar reikalauja, jog mes patys sumokėtume už hipotekos išregistravimą. Ką kiti bankai patys atlieka.
Atsakyti
Ar jums reikia paskolos, kad pradėtumėte verslą arba sumokėtumėte savo sąskaitas ir verslo finansinę informaciją apie nekilnojamąjį turtą ir bet kokio pobūdžio verslo finansavimą (Creditplusfinance11@gmail.com arba Whatsapp +16234044993). Mes taip pat siūlome paskolas asmenims, įmonėms ir įstaigoms 3% palūkanų norma. Mes suteikiame paskolą rimtiems asmenims, norintiems gauti paskolą, jei susidomėjote, susisiekite su šiuo el. Pašto adresu: Creditplusfinance11@gmail.com arba WhatsApp +16234044993
Atsakyti
Živilė 2017-10-28 14:59:59
Nerekomenduoju šio banko paslaugų. Pasirašinėjant sutartis su švietimo įstaiga, stovėjo su būdele ir dalino “nemokamas” banko korteles studentams. Užkibo tikrai nemažai pažįstamų. Po metų ateina laiškas su skolos išieškojimu 8-10€ (kiekvienam skyrėsi). Labai gerai praradote gerą dalį ateities klientų. s*****i.
ta pati problema. Man pasake "gal nori gauti kortele visiskai nemokamai" as netgi paklausiau ar nebus jokiu menesiu mokesciu ir sake, kad ne, pagalvojau kad nepakenks pasimt dar viena kortele nors jau ir naudojau kita banka. Tos korteles man niekad neprireike tai as ir niekad ja nesinaudojau. Po metu ateina laiskas kad is kazkur atsirado 12 euru skola ir jei ju nepadengsiu jie grasina mano duomenis issiusti skolininku administravimo informacinei sistemai ar pns. kontaktuoti su jais gali tik pasiskambines i mokama numeri kur jie net neatsiliepia ir tu klausaisi muzikeles kol tavo pinigai yra nuskaiciuojami is saskaitos. Tai ka jie daro nera legalu ir jiems turetu buti iskeltas ieskinys, jie visiskai naglai apgaudineja tukstancius zmoniu.
Atsakyti
Neatpazysta korteles nei vienas UK bankomatas
Atsakyti
LUMINOR banko įkainiai nenormalūs... Banko raštas - sutikimas, kad parduotume nekilnojamą turtą (butą), kuris buvo pirktas su jų būsto paskola - 150 eur. Už vieno lapo raštą. Absurdas....
Kaip Lietuvos bankas leidžia tokius įkainius nusistatyti? : (((
Atsakyti
Ne bankas, o tragedija. Jokios pagarbos klientui, jokios pagalbos, jokio susisiekymo su darbuotojais, nors ir duoda kontaktine informacija, bet prisiskambinti neimanoma, uz tai reikia pastoviai skambinti mokamu numeriu. Teko pasiimti autolizinga, viskas suforminam, parasem prasyma del tiesioginio debeto, per metus laiko jie taip ir nesutvarke. O kai pilnai padengiau ta lizinga, trys dienas prasiau atsiusti pazyma, kad tikrai padengtas, nes skubiai reikejo pristatytu i kita banka del busto paskolos, skambinau visais numeriais, rasau i el. pasta, pasakiau, kad atsiustu i MANO pasta, kad galiu iskart persiusti i kita banka, tai ne, jie atsiunte i ofisa. Atskrydom i ofisa po 16:04, o jie dirba penktadieni iki 16:00. Labai prasem atuduoti pazyma, o tos vystos rieze, kad musu darbo laikas baigesi ir viskas. Taip norejau duoti i snuki. Zodziu, su skandalu, mes atsiimem ta pazyma.
Niekada, niekada gyvenime neejsiu i luminor kontora, ir niekam nerekomenduoju.
Atsakyti
Maždaug daugiau nei prieš metus prašėme būsto paskolos, susitikome pateikėme visus dokumentus ir tuo viskas pasibaigė, Negavome jokios informacijos apie sprendimą, jokių pranešimų nors jau praėjo daugiau nei metai. Ar tai yra profesonalu?

Dabar dėl būsto paskolos kreipėsi mano brolis. Situacija ta pati, jis visą mėnesį rašo laiškus, kokia situacija su jo paskola ir niekas jam neatsako, kai neapsikentęs paskambino, sako kad svarstymas bus rytoj, kitą dieną vėl tyla. Ar taip turi dirbti normalus bankas?

Taigi mano įspūdis būtų, kaip labai neprofesonalus bankas, lyginant su kitais bankais, kur informuojama dėl kiekvienos smulkmenos ir stengiamasi padėti.
Atsakyti
Labai nemaloniai nustebino pokalbio telefonu metu. Planuojame imti busto paskola ir jau radome tinkama busta, domimes galimybemis gauti paskola. Tiesa, vyras turejo darbo stazo truki ir jam truksta keliu menesiu iki 6 men testo darbo stazo. Kadangi esame jau ir turta issirinke ir planuojame duoti uzstata, normalu kad norime isivertinti galimybes skolintis is banko. Bankai konkurentai, labai maloniai prieme, pakonsultavo ir su jais bendraujame iskilus klausimais. Pasiskambinu i Luminor, paklause pajamu, ir kai pasakiau, kad vyras dar neisdirbes 6 men, pareiske, kad tokiu atveju negali musu pasikviest net I skyrius, pildyt paraiskos. Jauciausi kaip slapiu skuduru gavus....Dar karta pakartojau, kad labai noreciau uzsipildyt paraiska ir matyt realiai situacija, pasidarius ir kitas uzklausas, ne vien Sodros. Juk esu potenciali kliente. Man buvo dar karta pakartota, kad tokiais atvejais i skyrius negali pasikviesti. Panasu, kad jei siandien jiem negali duot uzdirbt, tai toks tu ir klientas. Zodziu, labai lengva ranka paleidzia potencialius klientus. Po tokio pareiskimo, vargu ar kada busiu sio banko kliente....
Atsakyti
Esu nepatenkinta banku ir svarstau galimybe keisti banka. Nusibodo negauti paslaugu ir skambinti mokamais numereis kad isiaiskinti kas dedasi nors paslaugu negaunu del banko darbuotojos kaltes. Kuri dave net savo vizitine kad jai kas negerai kreipkites o po dvieju savaiciu apsimeta kad nepazysta. Atidarius vaikui saskaita susudublevo ir jo ir mano jis mato mano saskaitas as jo ir dar visoki kiti dalykai. Tiesiog nepasitikiu banku jai mano saskaita mato kiti kas zino kas nutiks ateity.
Atsakyti
Sveiki visi,

Aš esu privatus skolintojas, aš siūlau paskolą 2 proc. Tai teisėta bendrovė, turinti garbę ir skirtumą. Mes esame pasiruošę padėti jums išspręsti bet kokią finansinę problemą, kurią esame, mes siūlome visas paskolos rūšis, taigi, jei jus domina ši paskolos pasiūlymas Prašome susisiekti su mumis elektroniniu paštu: (anggadiman1@gmail.com)

Taip pat pateikite išsamią informaciją, kad galėtume nedelsdami pradėti paskolą.

Vardas:
Reikalinga suma:
Trukmė: a
Šalis:
Paskolos tikslas:
Mėnesinės pajamos:
Telefono numeris:

Susisiekite su mumis, pateikdami anksčiau pateiktą informaciją apie mūsų el. Laišką: anggadiman1@gmail.com

Pagarbiai jums visiems..
Atsakyti
Sveiki visi,

Aš esu privatus skolintojas, aš siūlau paskolą 2 proc. Tai teisėta bendrovė, turinti garbę ir skirtumą. Mes esame pasiruošę padėti jums išspręsti bet kokią finansinę problemą, kurią esame, mes siūlome visas paskolos rūšis, taigi, jei jus domina ši paskolos pasiūlymas Prašome susisiekti su mumis elektroniniu paštu: (anggadiman1@gmail.com)

Taip pat pateikite išsamią informaciją, kad galėtume nedelsdami pradėti paskolą.

Vardas:
Reikalinga suma:
Trukmė: a
Šalis:
Paskolos tikslas:
Mėnesinės pajamos:
Telefono numeris:

Susisiekite su mumis, pateikdami anksčiau pateiktą informaciją apie mūsų el. Laišką: anggadiman1@gmail.com

Pagarbiai jums visiems.
Atsakyti
Pinigų paskolos savo namuose, jūsų verslui, automobilių pirkimo, pirkti motociklą, sukurti savo gera kompanija, jūsų asmeninius poreikius.Mes teikiame asmeninės paskolos svyruoja nuo 2.000€ 900 000 eur€ su nominalioji palūkanų norma 3%. Prašome rašyti mumis dėl jūsų asmeninės paskolos :
El. paštas: herofinance90@gmail.com
Atsakyti
Baisu, jei nesinaudoji banko paslaugomis apmokestinta sąskaitą kadangi turi mokėti paskolą, mokestį įvedė nuo lapkričio mėn. Darbuotojai akiplesos nemoka bendrauti su klientais... baisu
Atsakyti
Esu nusivyles siauliu aptarnavimu, baisus 3 sedi laisvos o zmoniu pilna. Visada cia ilgai kol klientą priima.
Atsakyti
Kliente 2018-02-03 12:00:36
Iki siol labai buvau patenkina dnb (dabar luminor) banko darbuotoju aptarnavimu. Na bet siandien (vasario 3)Kaune akropolyje kas per darbuotojos dirba tai truksta zodziu. Dvi dirbo, viena tamsi dirbo, kita sviesi. Kol laukiau stebejau kaip jos bendrauja su klientais- kazkas baisaus. Jau tokia zema bendravimo kultura kad tokios nelabai ir is pacias zemiausias pareigas uzimanciu zmoniu sulauksi, pasibaisejau tikrai. Nors esu tikrai maloni ir mandagi, mane sviesioji darbuotoja V.Tamosiuniene aptarnavo zinoma ne kitaip nei pries tai buvusius pas ja. Labai grubiai arogantiskai bendravo ir panasu labai pyko kad negalejo isiulyti tam tikru paslaugu kurios manes nedomina nes atejau su konkreciu reikalu ir zinojau konkreciai ka noriu padaryt. Bet jai kazkodel pasirode kad ji turi didesne teise nuspresti ka man su savo pinigais daryti :) tonas bendravimo baisus, atrode kad ji labai pikta kad ja isvis kazkas trukdo. Kazkodel net sukele abejones ar nereiketu man banko pakeisti jei siame viskas taip prasteja. O Luminor siulyciau tiesiog susimastyti ka pastatote i tokias pareigas, nes tos darbuotojos kuria ivaizdi apie visa banka, jos yra kaip banko veidas. Nuliudino, aisku siek tiek nuotaika sugadino kuri buvo pries tai puiki, ir nezinau ar dar kils noras kada ten sugrizti.
Tai ten banko paslaugų pardavėjai dažniausiai dirba :) Ko norėt, net dauguma, neturi finansinio išprusimo :) Apie kokią bendravimo bei paslaugų kokybę galima kalbet...
Atsakyti
Iki siol labai buvau patenkina dnb (dabar luminor) banko darbuotoju aptarnavimu. Na bet siandien (vasario 3)Kaune akropolyje kas per darbuotojos dirba tai truksta zodziu. Dvi dirbo, viena tamsi dirbo, kita sviesi. Kol laukiau stebejau kaip jos bendrauja su klientais- kazkas baisaus. Jau tokia zema bendravimo kultura kad tokios nelabai ir is pacias zemiausias pareigas uzimanciu zmoniu sulauksi, pasibaisejau tikrai. Nors esu tikrai maloni ir mandagi, mane sviesioji darbuotoja V.Tamosiuniene aptarnavo zinoma ne kitaip nei pries tai buvusius pas ja. Labai grubiai arogantiskai bendravo ir panasu labai pyko kad negalejo isiulyti tam tikru paslaugu kurios manes nedomina nes atejau su konkreciu reikalu ir zinojau konkreciai ka noriu padaryt. Bet jai kazkodel pasirode kad ji turi didesne teise nuspresti ka man su savo pinigais daryti :) tonas bendravimo baisus, atrode kad ji labai pikta kad ja isvis kazkas trukdo. Kazkodel net sukele abejones ar nereiketu man banko pakeisti jei siame viskas taip prasteja. O Luminor siulyciau tiesiog susimastyti ka pastatote i tokias pareigas, nes tos darbuotojos kuria ivaizdi apie visa banka, jos yra kaip banko veidas. Nuliudino, aisku siek tiek nuotaika sugadino kuri buvo pries tai puiki, ir nezinau ar dar kils noras kada ten sugrizti.
Atsakyti
Esu nusivylus tikrai siemet ipatingai. Del banko mokesciu
Atsakyti
Sveiki.Is kur atsirado papildoma 0.60 ct isskaita, jeigu nurodyta jog senjoro krepselio aptarnavimo mokestis tik 0, 80 ct., one 1.40 eur.kaip dabar isskaitoma i gaunamos pensijos
Atsakyti
Komentuoju už juridinį asmenį. Nebeįmanoma dirbti su ex dnb. Šiandien pasirašiau sutartį su Citadelę, akys atsivėrė. Jau viena tai, kad N kartų derėtasi dėl gryninimo mokesčio, kuris yra 2proc nuo sumos (dabar turiu kaip tarp kitko 0, 5proc). Nekalbu apie kitus įkainius, planų pasirinkimus (kortelės mokesčiai, nemokamų pavedimų skaičius ir pan). Banką pakeisti ir pelenus nuo dnb nusipurtyti privertė konkreti situacija. Fizinis asmuo iš UK atliko pavedimą fiziniam asmeniui į LT sąskaitą dnb banke. Suma nedidelė- iki 1000eur. Po keletos dienų pavedimas į UK grįžo, deja, trūko 70 eurų. dnb sąskaitos išraše pavedimas neatsispindėjo, banko paklausus, kas čia nutiko (IBAN nurodytas teisingai), man buvo paaiškinta- BANKUI NETIKO MOKĖJIMO PASKIRTIS, NES NEBUVO NURODYTAS DOKUMENTO NUMERIS, TODĖL BANKAS ATMETĖ PAVEDIMĄ, O 70 EURŲ YRA ADMINISTRAVIMO MOKESTIS. Kadangi tai buvo fizinis asmuo, banko tokio paaiškinimo užtenka, iškart keliaujam pas vartotojų teises, nes po absurdiškų teiginių konstruktyvios diskusijos būti negali. Nekaltinu vagyste, bet aliuzija stipri, ar ne? Na bent jau savivalė. Tokiems įkainiams aš parašo tikrai niekur nedėjau.
Šiandien išėjo vieną pelningai dirbanti įmonė, netrukus keliaus kita ir keletas susijusių fizinių asmenų.
Beje, ką pastebėjau, kad didžiosios įmonės, sulaukusios neigiamų atsiliepimų internete, aktyviai komunikuoja ir bando spręsti konkrečias situacijas, perskaitęs komentarus čia, banko atgalinio ryšio pasigedau, manote sutapimas? Nerūpit gerbiamieji jūs bankui.
Atsakyti
Mūsų įmonė atsisako turėtų reikalų su DNB ir dabar jau Luminor banku po vienos nemalonios situacijos ir keisto požiūrio į klientus. Turime seną sąskaitą DNB-Luminor banke, kuria beveik nesinaudojame. Kartas nuo karto ateina iš DNB-Luminor laiškai, jog turime padengi nedidelį minusą, kuris prisikaupia už banko paslaugų mokesčius. Tame problemos nėra, kai surandi vieną laisvą nuo darbų minutę, prisėdi ir padarai pavedimą į tą seną įmonės banko sąskaitą. Bet įvyko labai keistas dalykas. Bankas atsiuntė 3 laiškus su žinute apie tai, jog yra minusinė suma X, kurią reikia padengti. Eilinį kartą kolega atsisėdo ir padarė pavedimą. Vėliau pastebėjome, kad bankas savo laiškuose per klaidą nurodė sąskaitų numerius, kurių iš tikrųjų mes neturime (t.y. ne mūsų čia sąskaitos net buvo). Per klaidą mes apmokėjome vieną jų. Kai pranešėme apie tai bankui, mus informavo, kad čia mūsų problemos ir mūsų pačių klaidą. Į klausimą "Kodėl mes gauname oficialius laiškus iš banko su ne mūsų sąskaitų numeriais?" mums buvo pasakyta, kad sąskaitos galėjo būti užregistruoti anksčiau su šiuo emailu kitų įmonių ir kitų sąskaitų naudotojų. Kas yra labai keista, nes mūsų emailas yra unikalus bei nuo pat pirmos registravimo dienos buvo pririštas prie esamų DNB banko sąskaitų. Kitas vartotojas negalėjo juo pasinaudoti. Taigi tokie reikalai, draugai. Visi mes klysta ir visi mes darome klaidas, bet toks požiūris į klientus ir jų problemas man yra nepriimtinas. Atsisakau DNB banko paslaugų. Ir nenoriu turėti reikalų su šiuo banku kaip klientas.
Atsakyti
Aptarnavimas tikra tragedija pagrindiniame padalinyje Konstitucijos pr. minimum reikia laukti po puse valandos toks jausmas susidaro, jog banke esi nepageidaujamas. Užsakiau nauja kortele tai niekur atsiskaityti negaliu nepriima korteles jau dvi savaites mane konsultuoja banko ekspertes, bet niekaip negali problemos išspresti. Tikrai nerekomenduoju su šiuo banku turėti jokiu reikalu.
Atsakyti
Tragedija kažkokia, o ne bankas. Šio banko paslaugomis naudojasi mano tėvas, tačiau visus su juo susijusius reikalus tvarkau aš. Gavo jis žinutę, kad kortėlė baigia galioti sausį ir jei norime užsisakyti naują, tai reikia padaryti per elektroninę bankininkystę. Vargais negalais susirandu tuos kodus, prisijungiu, o ten TAN kodų prašo, kurių mes gyvenime nesame matę, nes paskutinį kartą elektronine bankininkyste naudojomės gal prieš beveik 5 metus. Skambiname į banką, klausiame ką tokiu atveju daryt, iš kur mums juos gaut, papasakojo kaip užsakyt per elektrininę bankininkystę, patikslino, kad užsakant jokių TAN kodų niekur vest nereikės (nes ir paaiškinau, kad tokio dalyko neturim). Ir ką jūs galvojat, patvirtinant užsakymą bankui TAN kodo prašo! Tada susinervinau ir parašiau bankui, vėl viską išsamiai nupasakodama, kad mes tų TAN kodų iš vis neturim ir prašau jų gal gali kažkaip į namus be tų prašymų atsiųst. Gavau išsamų atsakymą kur ir kaip internetu užsakyt, pabandau, o ten ir vėl to TAN kodo prašo. Pasiaiškinu, kad galima bandyt jungtis per elektroninį parašą, kuris būtų reikalingas tik vienam prisijungimui, kad kortelę naują aktyvuot, o už jį kiekvieną mėnesį pinigus mokėt. Tėvas taupus ir su tokiu dalyku nesutinka. Nesuprantu, kokie ten nevispročiai dirba ir kaip dar jiem beaiškint. Jautiesi kaip atsimušęs į sieną. Bėda tame, kad mūsų mieste net filialo nėra, tektų važiuot į kitą miestą. Mėšlo krūva, o ne bankas. Niekam jo nerekomenduočiau.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Lietuvos transporto pusmetis augino visų šakų veiklos apimtis
Lietuvos transporto pusmetis augino visų šakų veiklos apimtis 08-21 17:55
Šių metų I pusmečio rezultatai rodo sėkmingą Lietuvos transporto sektoriaus augimą – daugėjo geležinkelių ir oro transportu vykstančių keleivių, didėjo krovinių vežimas visomis transporto rūšimis...
VRK sprendimą dėl "Naisių vasaros" teismui skundžia ir "valstiečiai"
VRK sprendimą dėl "Naisių vasaros" teismui skundžia ir "valstiečiai" 08-21 17:44
Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga (LVŽS) teismui apskundė Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK) sprendimą pripažinti atskirus televizijos serialo "Naisių vasara" epizodus "valstiečių" ir jų...
"Telia" ir "Bitė" skundžia "Tele2" reklamas
"Telia" ir "Bitė" skundžia "Tele2" reklamas 08-21 17:32
Panašu, kad ruduo į telekomunikacijų sektorių grįžta su trenksmu – bendrovės aštriai sukryžiavo ietis savo reklamose. Telekomunikacijų bendrovė "Telia Lietuva" pateikė skundą Konkurencijos tarybai...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Primenybe teikiate..

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Macy's 38,21 +6,05%
Nike 82,18 +3,05%
Goodyear 24,44 +1,79%
Ford 9,72 +1,78%
Western Digital 64,02 -0,94%
Apple 215,46 -0,97%
Intel 46,50 -1,27%
Walmart 96,00 -1,89%

Žaliavų kainos pasaulyje

Bananai 1,15 -0,86%
Ryžiai 451,00 0,00%
Kava 2,99 +1,01%
Cukrus 0,54 -1,82%
Kiauliena 82,05 +20,22%
Anglis 105,45 +11,93%
Sidabras 16,49 -0,96%
Dyzelis 2,23 +7,21%