VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Luminor Bank, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Luminor Bank

Atsiliepimai apie Luminor Bank, AB

Buvę Nordea ir DNB bankai

Išregistruotas: Juridiniam asmeniui pasibaigus po reorganizavimo.
Varle.lt Prisijunk prie Varle.lt Marketplace ir gauk net 10 000 €*
Parašyk savo nuomonę apie Luminor Bank, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Pavedimu turi laukt nezmoniskai ilgai. Bankas kartais tiesiog nedirba ir negali atlikti internetiniu pirkimu. Pavasario pradzioje, internetines prenumeratos atsisauke, nueinu i interneto banka, o ten lyg ir viskas tvarkoje, neparasyta, kad kortele blokuojama ar pns. Tuo tarpu parduotuveje galiu viska pirkt, pervesti pinigus i kitus bankus. Po 3 savaiciu nusprendziau paskambint i banka ir man sako, jog kortele yra uzblokuota jau gera menesi ir turejau buti informuotas, be to banko teigimu jokiu atsiskaitymu parduotuvese taip pat negalejau padaryti, nors kiekviena diena lankiausi parduotuvese ir leidau savo pinigus. Turejau pats uzsisakyt kortele is naujo ir laukt dar 2 savaites. Bandziau per visus galus ieskot kada buvau informuotas apie korteles blokavima, bet nieko rasti nepavyko. Va toks luminoro paziuris i klienta
Atsakyti
Edita 2021-06-14 18:50:46
Padarai pavedimą ir lauki belenkiek laiko. Pinigus nuskaičiuoja ir neina suprasti ar persives pinigai, ar ne. Išgryninant pinigus, mokesčiai irgi nežmoniški. Ką jau kalbėti apie nuskaičiavimus už nesuprasi už ką. Prasčiausias bankas su kuriuo susidūriau. Jei ne darbo atlyginimas, kuris įkrenta į šį banką, bėgčiau kuo toliau!
Pritariu 100%. I menesi karta, butinai neveikia nors viena- dvi dienas. Pats prasciausias bankas kokiu teko naudotis. Tikrai niekam nelinkeciau susidurti su tokiu banku. Esu labai supykusi. Uzvakar negalejau atsiskaityti degalineje, kadangi neaptarnavo korteles, bankomate taip pat issigrininti neduoda. Grazu vakara likau ant ledo mieste su 1, 5m vaiku, nors gyvenu uz miesto 25km su tusciu kuro baku, ir pinigais korteleje kuriais neimanoma pasinaudoti. Siandien pareiske, kad esa buvo duomenis pavogti todel geguzes 21d apribojo, o birzelio 7d. visiskai nustojo veikti, teigia, kad informavo zinute, zinutes iki sios dienos dar negavau. Ir jei buvo pavogti mano duomenys kaip jie teige, tai kodel kortele nebuvo blokuojama iskart, o tik po keliu savaiciu, kur logika????? Negana to, vakar vakare atlikau pavedima, kuri siandien turejo gauti zmogus, pasirodo negavo! Vel likau melages vietoje, pinigai neaisku kur. Pinigais negaliu naudotis nei kortele, pavedimai ir tie per dvi dienas nepereina, o pinigus nuskaiciavo. Tik uzdaryti toki banka!!!!!
Atsakyti
Padarai pavedimą ir lauki belenkiek laiko. Pinigus nuskaičiuoja ir neina suprasti ar persives pinigai, ar ne. Išgryninant pinigus, mokesčiai irgi nežmoniški. Ką jau kalbėti apie nuskaičiavimus už nesuprasi už ką. Prasčiausias bankas su kuriuo susidūriau. Jei ne darbo atlyginimas, kuris įkrenta į šį banką, bėgčiau kuo toliau!
Atsakyti
Končinas bankas, patariu nesinaudoti šita zalupa.
Atsakyti
Nerekomenduoju, ištisas pinigų nu skaičiavimas neaišku už ką. Nuvykus į banko skyrių buvo pasiūlyta išsiimti nauja kortele nes ši "perka į minusą" paklausus ar su nauja kortele ši problema išsispręs, buvo atsakyta - nežinom. Ties tuo ir užsidarė mano sąskaita ten.
Pinigu pervedimas
2021-06-01 09:45:49 IP 491nqb75
Atsakyti
Luminor banko Šiaulių skyriuje atvykome susitvarkyti paveldėjimo - į sąskaitą, pagal notaro dokumentą, turėjo būti pervesta atitinkama suma. Bankininkė paskaičiavo neteisingai (per pus mažesnę sumą). Gerai, kad pastebėjome ir paprašėme perskaičiuoti iš naujo - tačiau aptarnavusi konsultantė (2021.05.29d.) net neatsiprašė. Būtų prarasti apie 6000 eurų.
Keista banko politika - kituose bankuose naudojama automatinė skaičiuoklė notaro dokumentams, o čia konsultantė net nemoka iki galo skaityti dokumentų ir turi teisę tvarkyti palikimą..
Atsakyti
Esu pasirinkes iki 18 metu be mokesčiu, tačiau kiekviena karta man vis atskaičiuoja pinigus, pervede man 10 euru liko 3, 53e. Paskambinau i banka padiktavau duomenis, skambutis buvo mokamas 5min pratylejo ir numete rageli. Apgailetinas bankas.
Atsakyti
Net neesu klientas siame banke. Atvaziavau i banka del tevo reikalu. Pasirodo reikia uzsiregistruoti, nors kaip ir karantino ribojimai yra palengvinti bet turbut bankui tai nepritaikyta. ypac luminor. Tinklapyke del is ankstines registracijos nieko neraso, tik siulo investuoti. Gerai.. banke dvi moterys dirba, kliento nei vieno, bankas tuscias, kaip ir minejau siulo uzsiregistruot. Gerai, kada butu galima? Pasirodo tik uz savaites ir neaisku ar verkti ar cia juoktis, nes bankas tuscias ir zmoniu kaip ir jokiu. Tai negi b* sunku kelias minutes skirti ir suteikti informacija kurios reikia? Esme tame, kad praradot klienta 100% nekompetetingas bankas visiskai
Atsakyti
Aplaidi banko politika, darbuotojų nekompetencija kelia pyktį ir nusivylimą. Esu nauja klientė, pasirinkusi skolintis pinigus iš šio banko būsto paskolai, tačiau labai gailiuosi. Atėjus laikui išmokėti paskolos sumą, paskolos konsultantė tik tą pačią dieną, kada turėjo būti išmokami pinigai, davė užpildyti prašymą dėl pinigų išmokėjimo, ko pasekoje vėlavo išmoka. Na nieko tokio, visko pasitaiko. Gavau prisijungimus prie el. bankininkystės, konsultantė patikino, kad užsakė banko kortelę, kuri atsiunčiama į namus. Po savaitės, paskambinus į banką pasiteitrauti per kiek laiko atsiunčiama kortelė, išaiškėjo, kad ji išvis nėra užsakyta. Užsakius kortelę iš naujo, praėjus 10 dienų, skambinu pasiteirauti į banką, kad kortelė dar negauta, pasirodo jie nežino kur kortelė, nes siunčia neregistruojant laiško ir reikia vėl užsakyti iš naujo. Kortelė užsakoma dar kartą, kad būtų gaminama skubos tvarka (nors prieš tai, konsultantė minėjo, kad neįmanoma skubos tvarka padaryti ir nieko tokio, kad neturiu jos ir negaliu išsiimti grynųjų pinigų) ir ne tik, kad skubos tvarka jau gaminama, bet dar ir atsirado galimybė ją atsiimti banko padalinyje, kad vėl nereikėtų laukti su nežinia ar išvis sulauksi. Sekančią dieną po užsakymo, visgi gavau kortelę, skambinu į banką, kad atšauktų naujos kortelės gamybą ir atblokuotų šią, kurią gavau. Atsakymą gaunu, kad neįmonama to padaryti ir šią, kurią gavau, galiu išmesti ir turiu laukti vėl 5 dienas kol pagamins kortelę ir nuvyksiu į padalinį atsiimti. Absurdas ir tiek, jeigu yra galimybė, rinkitės kitą banką. :)
Atsakyti
Pavedimai eina neaišku kiek laiko, pervesta vos ne savaite atgal. Pats prasčiausias bankas
Atsakyti
Negaliu prisijungti, reikia atsiskaityti. Paskambinau i banka pasakia kad tian viskas gerai o technikai susiteks pe trys denos... Nesamoniu.
Arturas Aleinikovas
2021-03-18 23:29:30 IP 28m9tbg8
Atsakyti
Antrą kartą teko pirkit automobilį lizingu ir buvau labai maloniai nustebęs kaip greitai buvo sureaguota po užpildytos užklausos. Su manim susisiekė vadybininkė Sonata ir galiu rekomenduoti visiems kreiptis tik į ją, tikrai super profesionali vadybininkė, puikiai išmano savo darbo, tikrai labai pasistengė abu kartus kai kreipiausi. Tokius žmones siūlyčiau dar labiau skatinti ir saugoti!
Atsakyti
Negaliu pasijungti, reikia atsiskaityti, o nieko negaliu turi kompensuoti nepatogumus!
Atsakyti
Negaliu prisijungti prie internetines svetaines https://ib.dnb.lt/ appsas neveikia, telefono niekas nekeliai, kazkokie viduramziai... padariau pavedima i kita banka, niekaip nenukeliauja, kiek reiks laukt savaite? kodel tokios prastos paslaugos?
Atsakyti
rasykite skundus del banku i lietuvos banka jie nagrineja skundus bankui nemotais kad jus cia skundziates man atrodo kad jie cia neskaito jeigu skaitytu senai kazkas pasikestu
Nemokantis dirbti
2021-03-03 17:08:32 IP 28m86nj5
Atsakyti
Labai nusivyliau Luminor banku bei ju darbuotojais. Susisiekus telefonu visi operatoriai i ta pati klausima atsako skirtingai....ir nezinai kuom tiketi...cia Jusu darbuotojai tokie issimoksline....rezervacijoj pinigu sustabdyti negali, pavedima pasakius nedaryti-padare....uzdavus kelis klausimus laisku atsako copy paste ta pati net neisiskaite i mano uzduota klausima. Labai liudna, kad negaliu pakeisti banko, bei kad dirba pas jus tokie neispruse darbuotojai....NIEKAM LUMINOR BANKO nerekomenduoju.....NIEKAM....
Atsakyti
Dariausi banko kortelę, laukiau 3 savaites kol atvyks, teko važiuoti į paštus, skambinti į banką ir pasirodo kažkokia gluša darbuotoja blogai adresą užrašė, kurį pusę tuzino kartų teko kartoti, o pats jo parašyti negali.Tai kortelė į svetimą adresą nukeliavo. Durnių laivas.
Atsakyti
Pervedimai vyksta labai lėtai. Ne pirmą kartą susiduriu su ta problema, kai žmogui greitai reikia pinigų, bet pervedus net ir darbo dieną, pinigai adresatą pasiekia geriausiu atveju kitos dienos viduryje, net jei bankas ir tas pats. Pervedus penktadienį vakare, adresatas gauna pinigus tik pirmadienį. Dėl šios priežasties kai tik turėsiu galimybę, net nesudvejojusi pasirinksiu kitą banką.
Atsakyti
Bankas visiškai nepaiso SEPA pavedimų laikų, nei įskaitymų, nei pervedimų. Paprašius paaiškint, prašo pavedimo swift kopijos, kad matyti pavedimo laiką, nes tavimi netiki kai parašai laiką (paprasta pavedimo kopija netinka, nes nėra laiko).Kiti bankai net juokiasi su jais susiekus ir paklausus kaip gauti swift kopiją ir paaiškinus sitaciją :)))Iš po Nordea nelabai kas pasikeitė veikia tai pat šūdinai ir lėtai, pavedimai nevaikšto net tarp Luminor sąskaitų. Toks jausmas, kad Luminore visi dirba iki 16:00 čia įskaitant ir elektroninę bankinkystę, nes ji tieisog sustoja po 16:00. Parašius laišką bendrauja lakoniškai, bando išvengti pripažinti savo sistemos neveikimą.
Atsakyti
Sveiki, nusivylimas pavedimais ir jų greičiu -"baisuminis".
Pavedimai į kitus bankus trunka amžinybę, net banko viduje negauna žmogus naktį ar sekmadienį, wtf?
Grįžtam 10-15 metų atgal su pavedimu greičiu.
Apgailėtina, jog atlikęs pavedimą į kitą banką, negali net išrašo žmogui nusiųsti, nes jis atsiranda tik darbo dieną, darbo valandomis, nerodo jog išvis darei pavedimą visą savaitgalį.
Nepasikeitus, bei nepagreitejus banko pavedimo darbui iki kovo 1 d, teks keisti banką, net Citadelė ir Šiaulių bankas, dirba žymiai greičiau, nei jūs dar kolkas turėdami klientų.
Vidmantas Jucius
2021-01-08 16:13:15 IP 2g4485qd
Atsakyti
Laba diena esu ilgamzis Jusu klijantas ankscau paslaugu suteikiamiai ir pervedimai, budavo gerikti, db jau veluojat pervesti kur jusu paslaugu kokybe, nepagerincit savo darbo atsisakysiu jusu paslaugu.Tik paslaugos blogeja.
Atsakyti
Sveiki, esu nusivylusi visiškai šitu banku, absurdas, man padare pavedimą iš Olandijos 12.17 d. šiandien yra 12.21, praėjo visas savaitgalis pinigų nėra, ir nesuprasi ką daryt? kur kreiptis ?kada bus? niekas neaišku, neįmanoma prisiskambint, visa diena gali klausyt to muzikėlės, o atsakymo jokio....
Atsakyti
Uždarė skyrių Utenoje, tai dabar, norint susitvarkyt paveldėjimą mirus artimam žmogui, turi trenktis 100 km į Vilnių. Šiais technologijų laikais kitaip neįmanoma? Pasityčiojimas.
Atsakyti
Noriu informuoti banką 2020-12-05 aukštaičių 7a 13.40 buvau užsiregistravęs atsiimti kaip naujas banko klientas kortele banko, aptarnavimas 10baliu sistemoje 0, kalba su klijientų kaip turguje, informacijos suteikimas iš 10-1balas.As daugiau į užduotis klausimus sulaukiau nežinos, nei atsakymų.Suličiau personalą atrinkti pagal išsilavinimą, ir kompetenciją, o ne pagal pažįstamus kurie siūlo savo giminaičius.
Natalija Jablonskiene
2020-12-03 11:53:23 IP 2i583c4f
Atsakyti
Esu visiškai nusivylusi šiuo banku. Sistema sukurta tokia sudėtinga, kad paprasčiausias pavardės pakeitimas internetinėje bankininkystėje yra tiesiog neįmanomas! Atsiųsta instrukcija kaip tai padaryti sudaro net 3 lapai!!! Tikrai dar ne visi yra visiškai kompiuteriskai raštingi, jei jaunas žmogus turintis supratimo, nesugebėjo įvykdyti visų sąlygų, tai ką daryti vyresniam žmogui??? Atvykti į skyrių??? Iš kito miesto??? Juokaujate? Teises pasikeisti nuotoliniu būdu yra paprasčiau nei pas jus pakeisti pavarde.
Keisiu banką būtinai!
Atsakyti
Šen lankiausi okropolio luminor banke tokio bjauraus negatyvo iš darbuotojos pusės dar nemačius tiesiog susimastau net išeit iš šio banko dėl tokiu bjauriu dirbančių darbuotojų
Atsakyti
jei duodate registracijos tel. numeri, tai bukit malonus atsiliepkit, o jei po sesiu neregisruojat, tai parasykit ir nedurninkit tautos
Atsakyti
Ernesta 2020-11-13 12:06:39
Labai Ačiū Luminor Bankui!Jau senai nesinaudojau kortele ir banko paslaugomis daugeli metų.Niekas nepaskambino ir kitokiais budais nesusisiekė su manimi tik sms žinute šiandien, kurioje jau nurodo 15 d.susimoketi uz kasdienines paslaugas kitaip perduos anstoliams.47eu į ora.Ačiū!
Dar turiu pastaba su klientu aptarnavimu -ilgas ir monotoniskas laukimas.Geros dienos.
Visiškai identiška situacija, tik pas mane 64e į orą!
Atsakyti
Labai Ačiū Luminor Bankui!Jau senai nesinaudojau kortele ir banko paslaugomis daugeli metų.Niekas nepaskambino ir kitokiais budais nesusisiekė su manimi tik sms žinute šiandien, kurioje jau nurodo 15 d.susimoketi uz kasdienines paslaugas kitaip perduos anstoliams.47eu į ora.Ačiū!
Dar turiu pastaba su klientu aptarnavimu -ilgas ir monotoniskas laukimas.Geros dienos.
Atsakyti
Jau antra diena niekas ragelio nepakelia. Klausykit, aš tikrai turiu ką veikti, o ne nuo ryto iki vakaro sėdėti prie telefono. Atiduokit žmonėms pinigus ir užsidarykit tada, jeigu net konsultuoti negalit telefonu.
Atsakyti
Turiu kortele gold ir moku kas menesi uz auksini krepseli po 5, 5 eur. kortele naudoju retai, tik kaip reikia didesnes sumos. Nes galejau su sia kortele nuimti iki 15 tuks per men. nemokamai. Dabar prireike 12 tuks. tai nuskaite 240 eur. kaip paskambinau tai sako pasikeite, man nezinant ikainiai. Uz kortele mokestis nesikeite, bet uz pinigu nuemima tai pasikeite!!! siandie iskarto pereinu i kita banka. Ir kitiems patariu taip padaryti, kol dar neapgavo.
Atsakyti
Prisiskambinti pas juos, kaip į prezidentūrą, galėtum, ko gero visą dieną skambinti ir klausytis autoatsakiklio ir muzikėlės, nurodo trumpajį telefono numerį, kuriuo paskambinus galima užsiregistruoti išankstinei registracijai, vos paskambinus tuo numeriu informuoja, kad pokalbio minutės kaina 0, 11 ct, gal jūs nejuokaukite, aš dar lauksiu kokias 5 min, kol kažkas atsilieps, taip jums sumokėsiu algą už darbą, kurio neatliekate? Paspartinkite savo klientų aptarnavimo kokybę, nes šiuo metu tai aptarnavimas labai prastas pas jus
Atsakyti
Turiu notarei pateikti dokumentą iš šio banko. Nežinau kaip tą padaryti? Dvi dienas skambinu nurodytais numeriais, tačiau veltui. Paklausius 5 min muzikytę, skambutis nutraukiamas. Skambinu vėl ir vėl, situacija nesikeičia. Košmaras! Nesu šio banko klientė ir labai džiaugiuosi.
Atsakyti
Kuo toliau tuo daugiau nesusipratimų su šiuo banku. Aišku, nekaltinu darbuotojų sėdinčių prie telefonų ir mums nepasitenkinusiems klientams aiškinantys Luminor banko tvarką. Parduotuvėje prie kasos sužinau, kad mano Luminor banko debetinė kortelė "laikinai apribota". Bandau aiškintis kokia problema, nes su tai susiduriu ne pirmą kartą, kai kortelė staiga ima nebeveikti. Pirmą kartą ją banko filiale pakeitė ir patys nesupratę kas atsitiko. Tiek to nuskaitė tuos 3 eur. už pakeitimą. Elektroninė bankininkystė - 2 kartus nerado sutarties, o trečią kartą paprašė susimokėti, nors pirmą kartą ją turėjau gauti nemokamai. Dabar kantriai bandau prisiskambinti į banką.ir išsiaiškinti kas atsitiko. Po gerų 20 min, , pasiklausius muzikytės, pavyko susijungti. Pasirodo, mano kortelė tikrai "laikinai apribota", nes aš neatnaujinus savo duomenų. Bet keičiant kortelę 2019 m. visi duomenys buvo sutikslinti. Po gerų 2 val perskambino maloni darbuotoja ir ėmėme naujinti duomenis. Ir ką jūs manot, kortelė" laikinai" apribota, nes bankui reikia žinoti ar aš turiu giminių valdžios renkamose strutūrose, ar gaunu perlaidų iš užsienio, ar turiu papildomas pajamas ir t.t.. Tai dar iki šiol mąstau, ar dėl tokių klausimų banko klientams galima blokuoti korteles? O jei kam nors skubiai tuo metu reikėtų susimokėti už gyvybiškai svarbų reikalą? Sakysit gavot žinutes į telefoną dėl duomenų atnaujinimo. Bet pasitikrinkit atsiliepimus apie pateiktą numerį ir taps aišku kodėl mažai kas, ypač šiuo metu padidėjus sukčiavimo atvejų, skambina nurodytu numeriu. Dabar jau neabejoju kodėl tiek Jūsų klientų svarsto apie galimybę pereiti į kitą banką.
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju šito banko. Prisiskambint kaip visada niekada neįmanoma, daryk ką nori. Nuskaičiuojami pinigai už nežinia ką.. gėda
Atsakyti
Banko kortele buvo uzsakyta Rugsejo 20d, gavau patvirtinimo laiska, kad prasymas priimtas, Rugsejo 23d nuskaiciavo pinigus uz kortele, laukiau, nesulaukiau, siandien yra spalio 1d. Korteles negavau, pasiskambinus i banka berniukas mane "maloniai" nustebina, kad kortele nepagaminta, nes ale del sistemos klaidos neuzsisake!!!!! Tai padare uzsakyma is naujo be mokescio, sakau tai padarykit be mokescio skubos tvarka, sako ne, nes kainuoja 25 eur. Tai ar mano cia kalte, kad ta kortele neuzsisake !!!! Dabar vel laukt reikia belenkiek laiko !!!! Man kortele reikalinga cia ir dabar !!!! I ateiti pagalvoiu ar likt sio banko kliente ! Kol buvo DNB buvo kaip ir viskas gerai, dabar tragedija !
Atsakyti
Eilini kaeta savaitgali sutriko pavedimamai.Padarius 3 pavedimus staiga dingo pridijungimas.Toliau, aisku, neleido prisijungti, nes "neva klaidingai suvedete kodus 5 kartus is eiles". Prisisskambinti konsultantams beprasmiska- " visi uzimti".Siandien sekmadienis, o bankas nedirba ir jokios pagalbos, kaip kokioje tundroje! Dnb buvo viskas gerai, po to, kai tapo Luminor, visiskas nesusipratimas, o ne banko paslaugos.Niekam nerekomenduosiu sio banko ir pati uzdarysiu saskaitas.
Lilija Blaževič
2020-09-24 07:12:39 IP 28meop5r
Atsakyti
Už puiku aptarnavima ir pagalba noriu padėkoti Luminor Akropolio poskyrio darbuotoja -mokinė Gitana, sėkmės darbe ir ačiū.
Atsakyti
Sito banko nerekomenduoju niekam, aptarnavimas blogas, prisiskambint neimanoma, interneto svetaineje kainyne prirasyta neaisku ko, nu zodziu tragedija.
Atsakyti
Pradžioje kai tapau DNB kliente viskas klostėsi gerai. Dabar esu nusivylusi šiuo banku. Pervedimai iš kito banko į mano banka vyksta labai ilgai, reikia laukti vos ne 9 ar daugiau valandų. Mano darbdaviams algas perveda 10 diena, o man visada veluoja ir perveda tik sekančia diena. Išrašuose nerašo, kur išleidau savo pinigus (parašo gal tik 1 iš 10 parduotuvių, kur išleidau savo pinigus ir reikia visada galvoti, kur dingsta pinigai). Dažnai ką nors nusiperku iš karto nenuskaičiuoja pinigų, o tik po kokios savaitės ar daugiau, nes nesugeba greitai visko atlikti (ir galvoju, kad iš mano banko kažkas vogia pinigus). Esu labai pasipiktinusi ir nepatenkinta DNB darbu. Tikiuosi atsižvelgs darbuotojai ir įmonė.
Atsakyti
TRAGIŠKAS BANKAS. Ilgai negyvuosit jei ir toliau šitokį ignorą dėsit žmonėm.
Atsakyti
Su šia įstaiga tikrai didelės problemos. Gali būti slepiamos nuo klientų. Išmokėjome lizingą už auto liepos 22 dieną. Susisiekti pavyko tik šiandien. t.y. po dviejų savaičių!!! Lizingo atstovė kalbėjo atsainiai, net neatsiprašė. Dvi savaites negalima susisiekti su banku? Arba "visi operatoriai užimti', arba "jus užregistavome". Ir toliau niekas nesusisiekia. Manau reikia skubiai keisti banką, siūlau visiems pagalvoti. Mes tai tikrai uždarysime visas įmonės ir asmenines sąskaitas šiame banke. Kol buvo Nordea viskas buvo tikrai puiku.
Romas Keliauskas
2020-08-03 19:03:02 IP 2i582800
Atsakyti
TRAGEDIJA - O NE ŠIUOLAIKIŠKAS PASLAUGŲ TEIKIMAS. Aštuonis kartus skambinau. Atsiliepia konsultantas, nukreipia kitam konsultantui ir ragelyje:
"šiuo metu visi konsultantai užimti, paskambinkite vėliau" - ir taip gal aštuonis kartus kelių valandų laikotarpyje.
Atsakyti
Labai nusivyliau banko paslaugomis. Tai yra nežmogiška versti savo klientą laukti tris savaites savo eilės, kad pakeisti po vestuvių banko kortelėje pavardę su naujais asmens tapatybės kortelės duomenimis. 5 - 10 min. darbas po beveik mėnesio... Atleiskit, bet tai jau idiotizmas
Atsakyti
"Atsiprašome už nesklandumus" - taip luminor rašo jau antra para, neveikia prisijungimas su mobiliu parašu. Reikia daryti pavedimus, po 17:00 niekam neprisiskambinsi, į banko skyrių reikia registruotis kaip į polikliniką, ryte po valandos prisiskambinus mergaitė mandagiu balsu pasako kad gedimai šalinami ir kad bandyčiau prie banko jugtis vėliau. O gal jų serveriai rūsiuose kaip ir Registrų centro ir palijus lietui nustojo viskas veikti. Jei yra galimybė rinkitės kitą banka.
Atsakyti
Labai prastai... pastoviai veikimo sutrikimai, su SMART-ID daryti online pavedimus pastoviai trikdziai, patoviai kazkas nesuveikia.. Megsta mokestukus nei is sio nei is to nuskaiciuoti, jei netikrintum banko israso, ir nepastebetum, po to paaiskeja, kad neturejo nuskaiciuoti, arba koks nors niuansas yra ir apsuko taip, kad nuskaiciavo vistik. Paskutinis lasas - 1000 eur nuskaiciuoti is saskaitos, bankomate neisduoti... tyrimas vyksta... iki 45 dienu... informacijos jokios.. Jei tik yra pasirinkimas, rekomenduoju rinktis kita banka.
Atsakyti
Tragiskesnio banko nera buve !!! padariau pries savaitgali pavedima, pam nuskaite eu. Praejo savaitgalis nera pinigu saskaitoje kam siunciau ir israso pas mane nera, kad nuskaite juos!!! tipo rukyk db, nera irodymu kad vedej nors nuskaite man pinigus patikrinau kiek buvo ir kiek liko. jie gi megsta nueini i parde apsiperki, bet nuraso kazkada kai nori.... a*******i ne bankas !!!!!
Atsakyti
Kas per nesamone???!!! Kodel neveikia Smart-ID ??? Man reikia daryt pavedimus, o cia tokia nesamone!! Tvarkykit savo sutrikimus, nes tikrai teks keist banka.
Atsakyti
Baisus jų atsakymai. Klausiu kodėl negaunu sendien 2020 04 10diena ryte daryto pavedimo (klausiu 19.15h) o jie atsako, kad sendien yra nedarbo diena Europoje... Šiaip sendien Lietuvoje yra darbo diena ir dar kol kas Lietuva yra Europoje... Net nežinau ką daugiau pasakyti apie jų tokį apsurdiska darbą... Bėgti tik nuo jo.
Atsakyti
Nerekomenduoju visiškai šio banko. Pati ketinu atsisakyti šio banko paslaugų. Nuo kiekvieno nusiėmimo grynų pinigų jų pačių bankomate nuo banko kortelės atskaičiuoja 0.40ct ir dar kortelės mokėsti 1.50€. Pavedimai tarkim iš Danijos kaip man vykdomi savaite. (Nors swedbankas tą patį pavedimą tą pačią dieną kaip man, tik aišku kitam asmeniui įvykdė jau kitą dieną.). Išlaukusi 3 dienas (tarptautiniai mokėjimai kituose bankuose ir yra įvykdomi per maždaug tiek laiko) na man pareiškė, kar vykdomi savaite, o kadangi vėlykos, na tai reikės šiektiek ilgiau palaukti nei savaite. Tad šio banko paslaugomis negalima išviso pasitikėti. Ypač jeigu turite tarptautinių pavedimų ir dažnai naudojates grynaisiais pinigais.

Taip pat rekomenduojame

Kredito garantas
Adresas: Naujojo Sodo g. 1A, 18 aukštas, LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; bankai, bankinės operacijos; finansai.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Vito Gerulaičio gatvė 1, Vilnius (I aukštas) Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome...
Noviti
Su valstybės parama paskola verslui 0,35-7% metams

Adresas: Konstitucijos pr. 26, Forum Palace, LT-08106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; konsultacijų paslaugos.
Su valstybės parama dabar verslo paskola tik nuo 0,35 % palūkanų per metus. Ką svarbu žinoti apie lengvatinę verslo paskolą? Paskolos suma iki 200 000 EUR, terminas iki 5 metų. Metinės palūkanos - 7 %. Pasinaudoję INVEGOS palūkanų kompensavimo priemone, metines palūkanas susimažinsite nuo 7 % iki 0,35 %. Sutarties...
GF bankas
Vartojimo paskolos iki 25 000 €, indėliai

Adresas: Ukmergės g. 322, LT-12106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos.
2005 m. pradėjome veiklą kaip lietuviškas finansinis startuolis. 2008 m. tapome Prancūzijos banko „Societe Generale“ grupės dalimi, o nuo 2013 m. priklausome Švedijos finansų grupės bendrovei „Marginalen AB“. 2020 m. gegužės 18 d. tapome GENERAL FINANCING BANKU. Ir toliau teiksime aukštos kokybės paslaugas, tik jau...
NORDSTREET
Adresas: Konstitucijos pr. 26, LT-08106 Vilnius.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; bankai, bankinės operacijos; finansai; investicinė veikla; konsultacijų paslaugos; nekilnojamasis turtas; statyba; tarpininkavimas.
NORDSTREET – tai sutelktinio finansavimo platforma. Sutelktinis finansavimas (angl. crowdfunding) – tai pinigų investavimo ir lėšų rinkimo modelis, kuomet investicijas skiria daug pavienių žmonių. Pasyvios pajamos investuojant į apsaugotas paskolas Įdarbinkite savo pinigus - investuokite į verslo paskolas su...
SME Finance
Naujos kartos verslo finansavimas. Internetu.

Adresas: Antano Tumėno g. 4-15, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; tarpininkavimas.
SME Finance – 10 metų patirtį finansų sektoriuje turinčių profesionalų komanda, kurios tikslas padėti verslui augti. Per pirmus įmonės veiklos metus tapome lyderiais Baltijos šalyse, galinčiais pasiūlyti platų spektrą paslaugų – paskolą, faktoringą, lizingą, paskolą su NT įkeitimu – bei suteikti finansavimą iki 5...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

FED palūkanų kėlimas artėja ir spartėja, prognozuojama aukštesnė infliacija
FED palūkanų kėlimas artėja ir spartėja, prognozuojama aukštesnė infliacija 06-16 21:33
FED, kaip ir tikėtasi, trečiadienį nepakeitė palūkanų ir turto supirkimo programos tempo, tačiau prognozėse regima aukštesnė infliacija ir poreikis kelti palūkanas anksčiau – 2023 m. ir bent dukart.
Po incidento viešbutyje Vokietija atšaukia 30 karių iš Lietuvos
Po incidento viešbutyje Vokietija atšaukia 30 karių iš Lietuvos 06-16 21:25
Po pavasarį įvykusio incidento Vokietija į šalį susigrąžina apie 30 karių, tarnavusių tarptautiniame NATO batalione Lietuvoje, trečiadienį pranešė Vokietijos kariuomenė.
Lietuvos geležinkeliai: spręsti Nemuno taršos problemą Kaune turi visi sklypų savininkai
Lietuvos geležinkeliai: spręsti Nemuno taršos problemą Kaune turi visi sklypų savininkai 06-16 20:42
Aplinkosaugininkams raginant Kauno savivaldybę skelbti ekstremaliąją situaciją dėl teršalų, patenkančių į Nemuno upę iš gretimų teritorijų, "Lietuvos geležinkeliai" sako, kad problemą turi spręsti...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Goodyear 18,97 +3,77%
Exxon Mobil 64,33 +3,64%
Humana 424,66 +2,30%
Chevron 110,30 +2,16%
Adobe Systems 548,46 -1,52%
Citigroup 73,82 -1,78%
Macy's 18,44 -1,86%
Nokia 5,29 -2,94%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 2,12 +6,53%
Apelsinai 0,61 +3,39%
Dujos (JAV) 2,89 +10,31%
Nafta 70,88 -0,04%
Jautiena 5,48 +6,00%
Ryžiai 493,00 -0,40%
Dyzelis 2,02 +8,60%
Kava 4,11 +10,48%