VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Luminor Bank, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Luminor Bank

Atsiliepimai apie Luminor Bank, AB

Buvę Nordea ir DNB bankai

Parašyk savo nuomonę apie Luminor Bank, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Sveiki,

Ar jums reikalinga teisėta 3% paskolos palūkanų norma? "Dante Paola" kooperatyvo pagalba pasiūlo paskolas asmenims ir organizacijoms. Paskola, mūsų paskolos yra gerai apdraustos ir mūsų prioritetas yra maksimalus saugumas, siūlomos paskolos.

* Asmeniniai paskolai (saugi ir neapdrausta)
* Verslo paskolos (saugi ir neapdrausta)
* Kombinuotoji paskola
* Konsolidavimo paskola ir daugelis kitų:

Jei jus domina, grįžkite pas mus su šio el. Laiško priėmimu, kad sandorį galėtumėte tęsti, galima gauti elektroniniu paštu: dantecooperativehelp@hotmail.com

Geriausiu atveju
Dante Paola,
C.E.O / generalinis konsultantas.
Whatsapp: +393511067514
Dante Paola kooperatyvo pagalba.
dantecooperativehelp@hotmail.com
Atsakyti
Na aptarnavimas tragiskas siame banke, atsakymo del finansavimo pralaukeme 2 savaites taip jo ir negavome, toks ajusmas kad priimti ir dirba visiski neismaneliai, jokio kontakto su klientais, atvirkstiniu atveju jeigu butumeme jiems skolingi tikriausiai butu paskambine 10 kartu i diena su grasinanciais pokalbiais, o kai imone kreipiasi del finansavimo tokiu atveju kaip numire, tragiskas bankas ir pats aptarnavimas
Atsakyti
V 2018-05-08 16:36:31
LUMINOR banko įkainiai nenormalūs... Banko raštas - sutikimas, kad parduotume nekilnojamą turtą (butą), kuris buvo pirktas su jų būsto paskola - 150 eur. Už vieno lapo raštą. Absurdas....
Kaip Lietuvos bankas leidžia tokius įkainius nusistatyti? : (((
Mums taip pat banko tarnautoja pasakė, jog šis sutikimas kainuos 150 eurų, o po to nuo sąskaitos nurašė 165.
O dabar dar reikalauja, jog mes patys sumokėtume už hipotekos išregistravimą. Ką kiti bankai patys atlieka.
Atsakyti
Ar jums reikia paskolos, kad pradėtumėte verslą arba sumokėtumėte savo sąskaitas ir verslo finansinę informaciją apie nekilnojamąjį turtą ir bet kokio pobūdžio verslo finansavimą (Creditplusfinance11@gmail.com arba Whatsapp +16234044993). Mes taip pat siūlome paskolas asmenims, įmonėms ir įstaigoms 3% palūkanų norma. Mes suteikiame paskolą rimtiems asmenims, norintiems gauti paskolą, jei susidomėjote, susisiekite su šiuo el. Pašto adresu: Creditplusfinance11@gmail.com arba WhatsApp +16234044993
Atsakyti
Živilė 2017-10-28 14:59:59
Nerekomenduoju šio banko paslaugų. Pasirašinėjant sutartis su švietimo įstaiga, stovėjo su būdele ir dalino “nemokamas” banko korteles studentams. Užkibo tikrai nemažai pažįstamų. Po metų ateina laiškas su skolos išieškojimu 8-10€ (kiekvienam skyrėsi). Labai gerai praradote gerą dalį ateities klientų. s*****i.
ta pati problema. Man pasake "gal nori gauti kortele visiskai nemokamai" as netgi paklausiau ar nebus jokiu menesiu mokesciu ir sake, kad ne, pagalvojau kad nepakenks pasimt dar viena kortele nors jau ir naudojau kita banka. Tos korteles man niekad neprireike tai as ir niekad ja nesinaudojau. Po metu ateina laiskas kad is kazkur atsirado 12 euru skola ir jei ju nepadengsiu jie grasina mano duomenis issiusti skolininku administravimo informacinei sistemai ar pns. kontaktuoti su jais gali tik pasiskambines i mokama numeri kur jie net neatsiliepia ir tu klausaisi muzikeles kol tavo pinigai yra nuskaiciuojami is saskaitos. Tai ka jie daro nera legalu ir jiems turetu buti iskeltas ieskinys, jie visiskai naglai apgaudineja tukstancius zmoniu.
Atsakyti
Neatpazysta korteles nei vienas UK bankomatas
Atsakyti
LUMINOR banko įkainiai nenormalūs... Banko raštas - sutikimas, kad parduotume nekilnojamą turtą (butą), kuris buvo pirktas su jų būsto paskola - 150 eur. Už vieno lapo raštą. Absurdas....
Kaip Lietuvos bankas leidžia tokius įkainius nusistatyti? : (((
Atsakyti
Ne bankas, o tragedija. Jokios pagarbos klientui, jokios pagalbos, jokio susisiekymo su darbuotojais, nors ir duoda kontaktine informacija, bet prisiskambinti neimanoma, uz tai reikia pastoviai skambinti mokamu numeriu. Teko pasiimti autolizinga, viskas suforminam, parasem prasyma del tiesioginio debeto, per metus laiko jie taip ir nesutvarke. O kai pilnai padengiau ta lizinga, trys dienas prasiau atsiusti pazyma, kad tikrai padengtas, nes skubiai reikejo pristatytu i kita banka del busto paskolos, skambinau visais numeriais, rasau i el. pasta, pasakiau, kad atsiustu i MANO pasta, kad galiu iskart persiusti i kita banka, tai ne, jie atsiunte i ofisa. Atskrydom i ofisa po 16:04, o jie dirba penktadieni iki 16:00. Labai prasem atuduoti pazyma, o tos vystos rieze, kad musu darbo laikas baigesi ir viskas. Taip norejau duoti i snuki. Zodziu, su skandalu, mes atsiimem ta pazyma.
Niekada, niekada gyvenime neejsiu i luminor kontora, ir niekam nerekomenduoju.
Atsakyti
Maždaug daugiau nei prieš metus prašėme būsto paskolos, susitikome pateikėme visus dokumentus ir tuo viskas pasibaigė, Negavome jokios informacijos apie sprendimą, jokių pranešimų nors jau praėjo daugiau nei metai. Ar tai yra profesonalu?

Dabar dėl būsto paskolos kreipėsi mano brolis. Situacija ta pati, jis visą mėnesį rašo laiškus, kokia situacija su jo paskola ir niekas jam neatsako, kai neapsikentęs paskambino, sako kad svarstymas bus rytoj, kitą dieną vėl tyla. Ar taip turi dirbti normalus bankas?

Taigi mano įspūdis būtų, kaip labai neprofesonalus bankas, lyginant su kitais bankais, kur informuojama dėl kiekvienos smulkmenos ir stengiamasi padėti.
Atsakyti
Labai nemaloniai nustebino pokalbio telefonu metu. Planuojame imti busto paskola ir jau radome tinkama busta, domimes galimybemis gauti paskola. Tiesa, vyras turejo darbo stazo truki ir jam truksta keliu menesiu iki 6 men testo darbo stazo. Kadangi esame jau ir turta issirinke ir planuojame duoti uzstata, normalu kad norime isivertinti galimybes skolintis is banko. Bankai konkurentai, labai maloniai prieme, pakonsultavo ir su jais bendraujame iskilus klausimais. Pasiskambinu i Luminor, paklause pajamu, ir kai pasakiau, kad vyras dar neisdirbes 6 men, pareiske, kad tokiu atveju negali musu pasikviest net I skyrius, pildyt paraiskos. Jauciausi kaip slapiu skuduru gavus....Dar karta pakartojau, kad labai noreciau uzsipildyt paraiska ir matyt realiai situacija, pasidarius ir kitas uzklausas, ne vien Sodros. Juk esu potenciali kliente. Man buvo dar karta pakartota, kad tokiais atvejais i skyrius negali pasikviesti. Panasu, kad jei siandien jiem negali duot uzdirbt, tai toks tu ir klientas. Zodziu, labai lengva ranka paleidzia potencialius klientus. Po tokio pareiskimo, vargu ar kada busiu sio banko kliente....
Atsakyti
Esu nepatenkinta banku ir svarstau galimybe keisti banka. Nusibodo negauti paslaugu ir skambinti mokamais numereis kad isiaiskinti kas dedasi nors paslaugu negaunu del banko darbuotojos kaltes. Kuri dave net savo vizitine kad jai kas negerai kreipkites o po dvieju savaiciu apsimeta kad nepazysta. Atidarius vaikui saskaita susudublevo ir jo ir mano jis mato mano saskaitas as jo ir dar visoki kiti dalykai. Tiesiog nepasitikiu banku jai mano saskaita mato kiti kas zino kas nutiks ateity.
Atsakyti
Sveiki visi,

Aš esu privatus skolintojas, aš siūlau paskolą 2 proc. Tai teisėta bendrovė, turinti garbę ir skirtumą. Mes esame pasiruošę padėti jums išspręsti bet kokią finansinę problemą, kurią esame, mes siūlome visas paskolos rūšis, taigi, jei jus domina ši paskolos pasiūlymas Prašome susisiekti su mumis elektroniniu paštu: (anggadiman1@gmail.com)

Taip pat pateikite išsamią informaciją, kad galėtume nedelsdami pradėti paskolą.

Vardas:
Reikalinga suma:
Trukmė: a
Šalis:
Paskolos tikslas:
Mėnesinės pajamos:
Telefono numeris:

Susisiekite su mumis, pateikdami anksčiau pateiktą informaciją apie mūsų el. Laišką: anggadiman1@gmail.com

Pagarbiai jums visiems..
Atsakyti
Sveiki visi,

Aš esu privatus skolintojas, aš siūlau paskolą 2 proc. Tai teisėta bendrovė, turinti garbę ir skirtumą. Mes esame pasiruošę padėti jums išspręsti bet kokią finansinę problemą, kurią esame, mes siūlome visas paskolos rūšis, taigi, jei jus domina ši paskolos pasiūlymas Prašome susisiekti su mumis elektroniniu paštu: (anggadiman1@gmail.com)

Taip pat pateikite išsamią informaciją, kad galėtume nedelsdami pradėti paskolą.

Vardas:
Reikalinga suma:
Trukmė: a
Šalis:
Paskolos tikslas:
Mėnesinės pajamos:
Telefono numeris:

Susisiekite su mumis, pateikdami anksčiau pateiktą informaciją apie mūsų el. Laišką: anggadiman1@gmail.com

Pagarbiai jums visiems.
Atsakyti
Pinigų paskolos savo namuose, jūsų verslui, automobilių pirkimo, pirkti motociklą, sukurti savo gera kompanija, jūsų asmeninius poreikius.Mes teikiame asmeninės paskolos svyruoja nuo 2.000€ 900 000 eur€ su nominalioji palūkanų norma 3%. Prašome rašyti mumis dėl jūsų asmeninės paskolos :
El. paštas: herofinance90@gmail.com
Atsakyti
Baisu, jei nesinaudoji banko paslaugomis apmokestinta sąskaitą kadangi turi mokėti paskolą, mokestį įvedė nuo lapkričio mėn. Darbuotojai akiplesos nemoka bendrauti su klientais... baisu
Atsakyti
Esu nusivyles siauliu aptarnavimu, baisus 3 sedi laisvos o zmoniu pilna. Visada cia ilgai kol klientą priima.
Atsakyti
Kliente 2018-02-03 12:00:36
Iki siol labai buvau patenkina dnb (dabar luminor) banko darbuotoju aptarnavimu. Na bet siandien (vasario 3)Kaune akropolyje kas per darbuotojos dirba tai truksta zodziu. Dvi dirbo, viena tamsi dirbo, kita sviesi. Kol laukiau stebejau kaip jos bendrauja su klientais- kazkas baisaus. Jau tokia zema bendravimo kultura kad tokios nelabai ir is pacias zemiausias pareigas uzimanciu zmoniu sulauksi, pasibaisejau tikrai. Nors esu tikrai maloni ir mandagi, mane sviesioji darbuotoja V.Tamosiuniene aptarnavo zinoma ne kitaip nei pries tai buvusius pas ja. Labai grubiai arogantiskai bendravo ir panasu labai pyko kad negalejo isiulyti tam tikru paslaugu kurios manes nedomina nes atejau su konkreciu reikalu ir zinojau konkreciai ka noriu padaryt. Bet jai kazkodel pasirode kad ji turi didesne teise nuspresti ka man su savo pinigais daryti :) tonas bendravimo baisus, atrode kad ji labai pikta kad ja isvis kazkas trukdo. Kazkodel net sukele abejones ar nereiketu man banko pakeisti jei siame viskas taip prasteja. O Luminor siulyciau tiesiog susimastyti ka pastatote i tokias pareigas, nes tos darbuotojos kuria ivaizdi apie visa banka, jos yra kaip banko veidas. Nuliudino, aisku siek tiek nuotaika sugadino kuri buvo pries tai puiki, ir nezinau ar dar kils noras kada ten sugrizti.
Tai ten banko paslaugų pardavėjai dažniausiai dirba :) Ko norėt, net dauguma, neturi finansinio išprusimo :) Apie kokią bendravimo bei paslaugų kokybę galima kalbet...
Atsakyti
Iki siol labai buvau patenkina dnb (dabar luminor) banko darbuotoju aptarnavimu. Na bet siandien (vasario 3)Kaune akropolyje kas per darbuotojos dirba tai truksta zodziu. Dvi dirbo, viena tamsi dirbo, kita sviesi. Kol laukiau stebejau kaip jos bendrauja su klientais- kazkas baisaus. Jau tokia zema bendravimo kultura kad tokios nelabai ir is pacias zemiausias pareigas uzimanciu zmoniu sulauksi, pasibaisejau tikrai. Nors esu tikrai maloni ir mandagi, mane sviesioji darbuotoja V.Tamosiuniene aptarnavo zinoma ne kitaip nei pries tai buvusius pas ja. Labai grubiai arogantiskai bendravo ir panasu labai pyko kad negalejo isiulyti tam tikru paslaugu kurios manes nedomina nes atejau su konkreciu reikalu ir zinojau konkreciai ka noriu padaryt. Bet jai kazkodel pasirode kad ji turi didesne teise nuspresti ka man su savo pinigais daryti :) tonas bendravimo baisus, atrode kad ji labai pikta kad ja isvis kazkas trukdo. Kazkodel net sukele abejones ar nereiketu man banko pakeisti jei siame viskas taip prasteja. O Luminor siulyciau tiesiog susimastyti ka pastatote i tokias pareigas, nes tos darbuotojos kuria ivaizdi apie visa banka, jos yra kaip banko veidas. Nuliudino, aisku siek tiek nuotaika sugadino kuri buvo pries tai puiki, ir nezinau ar dar kils noras kada ten sugrizti.
Atsakyti
Esu nusivylus tikrai siemet ipatingai. Del banko mokesciu
Atsakyti
Sveiki.Is kur atsirado papildoma 0.60 ct isskaita, jeigu nurodyta jog senjoro krepselio aptarnavimo mokestis tik 0, 80 ct., one 1.40 eur.kaip dabar isskaitoma i gaunamos pensijos
Atsakyti
Komentuoju už juridinį asmenį. Nebeįmanoma dirbti su ex dnb. Šiandien pasirašiau sutartį su Citadelę, akys atsivėrė. Jau viena tai, kad N kartų derėtasi dėl gryninimo mokesčio, kuris yra 2proc nuo sumos (dabar turiu kaip tarp kitko 0, 5proc). Nekalbu apie kitus įkainius, planų pasirinkimus (kortelės mokesčiai, nemokamų pavedimų skaičius ir pan). Banką pakeisti ir pelenus nuo dnb nusipurtyti privertė konkreti situacija. Fizinis asmuo iš UK atliko pavedimą fiziniam asmeniui į LT sąskaitą dnb banke. Suma nedidelė- iki 1000eur. Po keletos dienų pavedimas į UK grįžo, deja, trūko 70 eurų. dnb sąskaitos išraše pavedimas neatsispindėjo, banko paklausus, kas čia nutiko (IBAN nurodytas teisingai), man buvo paaiškinta- BANKUI NETIKO MOKĖJIMO PASKIRTIS, NES NEBUVO NURODYTAS DOKUMENTO NUMERIS, TODĖL BANKAS ATMETĖ PAVEDIMĄ, O 70 EURŲ YRA ADMINISTRAVIMO MOKESTIS. Kadangi tai buvo fizinis asmuo, banko tokio paaiškinimo užtenka, iškart keliaujam pas vartotojų teises, nes po absurdiškų teiginių konstruktyvios diskusijos būti negali. Nekaltinu vagyste, bet aliuzija stipri, ar ne? Na bent jau savivalė. Tokiems įkainiams aš parašo tikrai niekur nedėjau.
Šiandien išėjo vieną pelningai dirbanti įmonė, netrukus keliaus kita ir keletas susijusių fizinių asmenų.
Beje, ką pastebėjau, kad didžiosios įmonės, sulaukusios neigiamų atsiliepimų internete, aktyviai komunikuoja ir bando spręsti konkrečias situacijas, perskaitęs komentarus čia, banko atgalinio ryšio pasigedau, manote sutapimas? Nerūpit gerbiamieji jūs bankui.
Atsakyti
Mūsų įmonė atsisako turėtų reikalų su DNB ir dabar jau Luminor banku po vienos nemalonios situacijos ir keisto požiūrio į klientus. Turime seną sąskaitą DNB-Luminor banke, kuria beveik nesinaudojame. Kartas nuo karto ateina iš DNB-Luminor laiškai, jog turime padengi nedidelį minusą, kuris prisikaupia už banko paslaugų mokesčius. Tame problemos nėra, kai surandi vieną laisvą nuo darbų minutę, prisėdi ir padarai pavedimą į tą seną įmonės banko sąskaitą. Bet įvyko labai keistas dalykas. Bankas atsiuntė 3 laiškus su žinute apie tai, jog yra minusinė suma X, kurią reikia padengti. Eilinį kartą kolega atsisėdo ir padarė pavedimą. Vėliau pastebėjome, kad bankas savo laiškuose per klaidą nurodė sąskaitų numerius, kurių iš tikrųjų mes neturime (t.y. ne mūsų čia sąskaitos net buvo). Per klaidą mes apmokėjome vieną jų. Kai pranešėme apie tai bankui, mus informavo, kad čia mūsų problemos ir mūsų pačių klaidą. Į klausimą "Kodėl mes gauname oficialius laiškus iš banko su ne mūsų sąskaitų numeriais?" mums buvo pasakyta, kad sąskaitos galėjo būti užregistruoti anksčiau su šiuo emailu kitų įmonių ir kitų sąskaitų naudotojų. Kas yra labai keista, nes mūsų emailas yra unikalus bei nuo pat pirmos registravimo dienos buvo pririštas prie esamų DNB banko sąskaitų. Kitas vartotojas negalėjo juo pasinaudoti. Taigi tokie reikalai, draugai. Visi mes klysta ir visi mes darome klaidas, bet toks požiūris į klientus ir jų problemas man yra nepriimtinas. Atsisakau DNB banko paslaugų. Ir nenoriu turėti reikalų su šiuo banku kaip klientas.
Atsakyti
Aptarnavimas tikra tragedija pagrindiniame padalinyje Konstitucijos pr. minimum reikia laukti po puse valandos toks jausmas susidaro, jog banke esi nepageidaujamas. Užsakiau nauja kortele tai niekur atsiskaityti negaliu nepriima korteles jau dvi savaites mane konsultuoja banko ekspertes, bet niekaip negali problemos išspresti. Tikrai nerekomenduoju su šiuo banku turėti jokiu reikalu.
Atsakyti
Tragedija kažkokia, o ne bankas. Šio banko paslaugomis naudojasi mano tėvas, tačiau visus su juo susijusius reikalus tvarkau aš. Gavo jis žinutę, kad kortėlė baigia galioti sausį ir jei norime užsisakyti naują, tai reikia padaryti per elektroninę bankininkystę. Vargais negalais susirandu tuos kodus, prisijungiu, o ten TAN kodų prašo, kurių mes gyvenime nesame matę, nes paskutinį kartą elektronine bankininkyste naudojomės gal prieš beveik 5 metus. Skambiname į banką, klausiame ką tokiu atveju daryt, iš kur mums juos gaut, papasakojo kaip užsakyt per elektrininę bankininkystę, patikslino, kad užsakant jokių TAN kodų niekur vest nereikės (nes ir paaiškinau, kad tokio dalyko neturim). Ir ką jūs galvojat, patvirtinant užsakymą bankui TAN kodo prašo! Tada susinervinau ir parašiau bankui, vėl viską išsamiai nupasakodama, kad mes tų TAN kodų iš vis neturim ir prašau jų gal gali kažkaip į namus be tų prašymų atsiųst. Gavau išsamų atsakymą kur ir kaip internetu užsakyt, pabandau, o ten ir vėl to TAN kodo prašo. Pasiaiškinu, kad galima bandyt jungtis per elektroninį parašą, kuris būtų reikalingas tik vienam prisijungimui, kad kortelę naują aktyvuot, o už jį kiekvieną mėnesį pinigus mokėt. Tėvas taupus ir su tokiu dalyku nesutinka. Nesuprantu, kokie ten nevispročiai dirba ir kaip dar jiem beaiškint. Jautiesi kaip atsimušęs į sieną. Bėda tame, kad mūsų mieste net filialo nėra, tektų važiuot į kitą miestą. Mėšlo krūva, o ne bankas. Niekam jo nerekomenduočiau.
Atsakyti
Gavau sms žinutę apie besibaigiančią galioti kortelę ir nurodytas paskambinti telefono numeris 1608 tai bandžiau prisiskambinti, bet manęs reikalauja kažkokio prisijungimo kodo kurio aš gyvenime neturėjau. Vadinasi naujam bankui klientai visiškai nerūpi manau jei bankas nenori su manim kalbėtis, tada nėra ko jame ir sąskaitą turėti likau labai nepatenkintas naujo banko bendravimu sms žinutėmis.
Atsakyti
„Tikrai likau sužavėtas darbo greičiu Šiaulių akropilio banke” Dirbo 4 bankininkės o iš jų priiminėjo klientus tik 1. Kitos 3 niekur neskubėjo ir šnekučiavosi tarpusavyje. Manau teks keisti banką, nes taip įvyksta jau labai dažnai ir tenka banke pralaukti po porą valandų.
Atsakyti
Živilė 2017-10-28 14:59:59
Nerekomenduoju šio banko paslaugų. Pasirašinėjant sutartis su švietimo įstaiga, stovėjo su būdele ir dalino “nemokamas” banko korteles studentams. Užkibo tikrai nemažai pažįstamų. Po metų ateina laiškas su skolos išieškojimu 8-10€ (kiekvienam skyrėsi). Labai gerai praradote gerą dalį ateities klientų. s*****i.
Dėl šito taip pat teko užkibti man, ir keletai draugų. Įdomus bankas, kuris dėl 10 eurų, gadina savo reputaciją ir atbaido potencialius klientus.
Atsakyti
Nerekomenduoju šio banko paslaugų. Pasirašinėjant sutartis su švietimo įstaiga, stovėjo su būdele ir dalino “nemokamas” banko korteles studentams. Užkibo tikrai nemažai pažįstamų. Po metų ateina laiškas su skolos išieškojimu 8-10€ (kiekvienam skyrėsi). Labai gerai praradote gerą dalį ateities klientų. s*****i.
Atsakyti
Bankomatai grynuju nebeisdavineja. Internetine bankininkyste moketi uz paslaugas neveikia, neveikia paieskos mygtukas. s*******o kontora, o ne bankas.
Atsakyti
2017.10.20. per SEB bankomatą Vilniuje Iki parduotuvės bankomate buvo nuskaičiuota, bet neišmokėti 140.00 euro. Pusvalandžio bėgyje buvo susisiekti su Luminor. Buvo užpildyta telefonine įvykio paraiška. BVP pranešta, kad pinigai pasitvirtinus įvykiui bus gražinti per 45 darbo dienas. Pinigai buvo didesne dalis mano neįgalumo pašalpos. Esu darbinga tik 20% Kitu pajamų neturiu. Pasiskolinti iš ko pinigu taip pat neturiu. Atvirkščiai esu skolinga SB bankui už lizingu paimta preke. Sumokėti bankui negaliu. Kas man gražins tas palūkanas kurias aš liksiu skolinga bankui? Nes už likusia banko sąskaitos dalį teisgalejau nusipirkti šiek tiek maisto. O kur dar man būtini sirdininkes-astmatikes ir t.t.vaistai? El.receptu pabaiga jau čia pat. Neišgyvensiu be būtinu vaistų.
Atsakyti
Sveiki! Likau sužavėta PPC Panorama Jūsù banke dirbančiu vyruku! Visus kilusius klausimus ir problemas išsprendė labai greitai, pakonsultavo iškilusiais klausimais, patarė geriausius variantus, Ačiū ir 10 balù jam!
Atsakyti
Situ invalidu bankas nuskaiciavo 20 euru uz skubu pavedima pervedant 1 eura...darant pavedima nematyti mokescio sumos...BUKITE ATSARGUS...NESINAUDOKITE SUDINAIS BANKAIS!!!
Atsakyti
Teko šiandien labai nustebti, kai paslaugą (-as) teikianti įmonė prisigalvoja klientus atstumiančias tvarkas ir taisykles. DNB Panevėžio skyriuje norėjau nusipirkti keliasdešimt zlotų, atstovėjau eilę, viena banko darbuotoja neturėjo. Persodino pas kitą. Paprašė asmens dokumento. Padaviau vairuotojo pažymėjimą. Rodos viskas normalu, tačiau -NE! Pasirodo, kad dokumentas, kuris pripažįstamas net užsienio šalyse, kaip asmens tapatybės nustatymui, jų banke negalioja!? Būtinas arba asmens tapatybės kortelė, arba pasas. Suprantama būtų jei kalba suktųsi apie tūkstantines sumas, bet dėl 15-os eurų!? Nusipirkau kitame banke. Buvo geresnis kursas ir net jokio asmens dokumento neprašė.
Atsakyti
BAISIAU NEGU BAISU. Gavau laiska iš dėdžių Dnb, nu taip, esu skolininkas.. 6.71 eu. Pries metus išviso nustojau naudotis šiuo banku. Taip gavosi, prarijo kortelę, pamečiau elektroninės bankininkystės prisiju ngimus ir šiaip užmiršau tą banką. Taigi, suskubau padengti skolą ir iškarto padariau pavedimą. Kaip tik tuo metų buvau laisvės al. ir žinojai kad visai šalia yra bankas, juk man reikia aplamai atsisakyt jų paslaugų jei aš jų nenaudoju, kad, nebesiųstu man skolos laiškų. Banke mane mielai pasitiko ir pasakė, kad jų kompiuteris visai kitą sumą skolos rodo. Pasirodo ta skola dar didesnė.. Keista. Jie patys man prieš kelias dienas parašė laišką, nurodė skolą o aš ją padengiau..klausiau banko vadybininkės kaip taip gali būt, atsakymo nesulaukiau. Likau ir jaučiuosi apgautas.. Nes atsakymo patys banko darbuotojai net nesuformuluoja...čia nekalbamą apie skolos diduma piniginiu atžvilgiu, juk tai tebuvo 1.30eu daugiau, bet pats principas žmoniu apgavystės...
Atsakyti
paskolų pasiūlymas ir projektų finansavimas

Geras draugas (-ai)
Mes esame privačių investuotojų asociacija; Mes esame
prieinama visiems, maksimali trukmė grąžinama 15 metų ir daugiau, mūsų metinė palūkanų norma yra 3%. Kreditas suteikiamas kiekvienam, kas uždirba fiksuotą mėnesio pajamų. Norėdami gauti daugiau informacijos apie paskolos pasiūlymą, prašau parašyti adresu Émail:
celyalegria007@gmail.com

NB: rimtai susilaikyti
Atsakyti
Nerekomenduoju DNB banko niekam, aš atsisakysiu visai, lupikai kitip nepavadinsi, vos už nuemimą pinigų 2 eurus nuskaičiuoja o galbut jie butini, patariu i swedbanka visiem bet ne į vagių banką
Atsakyti
Bankas DNB tiesiogine to žodžio prasme lupikauja. Be to visiškai nevertina savo klientų laiko. Kreipiausi į jbanką dėl pažymos apie turimą atsiskaitomąją sąskaitą, atvykau su savo pažyma kurio forma reglamentuota vienos iš valstybės vardu veikiančių agentūrų. Banko darbuotojai dirbantys Saltoniškių skyriuje dėl mano paruoštos pažymos pasirašymo sprendimo priimti patys negalejo, o atsakymo iš nei vieno DnB teisininko per daugiau nei pusantros valandos gauti nepavyko. Buvau priverstas užsakyti 6 eur kainuojančią banko ruoštą pažymą. Dabar teks laukti keletą dienų kol ji bus paruošta ir gaišti laiką dar kartą ją atsiimant. Banko darbuotojus informavau, kad uždarysiu dvieju įmonių DnB sąskaitas iki 2018 m. Tą planuoju ir atlikti, sėkmės Jums prarandant klientus!
Atsakyti
Sveiki,

Esu Dnb banko kliente ir turiu Visa Classic kortele be kredito limito, kuria naudoju viesbuciu ir bilietu uzsakymams. Siandien banke man pasake, kad privalau paimti kredita, kitu atveju mano kortele nebegalios. Taciau as nenoriu imti kredito - jis man nereikalingas, kitas dalykas, esu studente ir neturiu nuolatiniu pajamu, del sios priezasties nenoriu imti jokio kredito. Esu labai nepatenkinta, kad jusu bankas per prievarta vercia imti kreditus, manau, tai tra neteisinga, nes Visa kortele man yra reikalinga.
Ieskosiu kitos galimybes gauti kreditine kortele be kredito is kitu banku, nes jokio kredito tureti nei noriu, nei galiu!
Linkejimai,
Kamilė Makarenkaitė
2017-08-29 17:12:14 IP 83.181.80.130
Atsakyti
Sveiki,
Šiandien (2017.08.29), buvau DNB banke, liepkalnio g. Maximoj.
Sėdėjo moteris piktu veidu, kažką rašė į kompiuterį, aš gražiai pasisveikinau ir pasiteiravau, kurį mygtuką reikia spausti, norint vėliau prieiti ir sužinoti slaptažodį nuo elektroninės bankininkystės.
Man atsiprašant chamiškai buvo atsakyta, jog nejaugi nemoku skaityti, kas parašyta, parašyta juk lietuviškai.
Po tokio atsakymo aš apsisukau, pasakiau ačiū ir išėjau.
Suprantu, jog kiekvienas žmogus yra pavargęs darbo pabaigoje, ir nusibosta atsakinėti į atsiprašant galbūt kiek kvailus klausimus, tačiau aš irgi dirbu, ir manau, jog bendravimas su klientais galėtų būti kiek malonesnis.
Atsakyti
Noriu išreikšti didelį nepasitenkinimą šiuo banku. Š. m. rugpjūčio mėn. pradžioje atsitiktinai užėjusi į šio banko padalinį Kaune pasikeisti valiutos, sužinojau, kad aš esu skolinga bankui beveik 10 eurų. Darbuotoja man pareiškė, kad skola susidarė dėl to, kad nuo 2116 m.lapkričio mėn. bankas pradėjo skaičiuoti sąskaitos aptarnavimo mokestį po 80 centų kas mėnesi. Internetine bankininkyste šiame banke nebesinaudoju nuo 2013 metų. (Tais metais paskutinį kartą buvau prisijungusi prie banko). Darbovietę pakeičiau, atlyginimo čia nebereikėjo pervesti, kortelės galiojimo laikas pasibaigė. Liko tik nedidelis terminuotas indėlis, už kurį bankas nemokėjo jokių palūkanų. Sužinojus, kad bankas man kas mėnesį priskaičiuoja po 80 centų skolos, mane įštiko šokas. Kodėl šio banko darbuotojai apie naują mokestį manęs neinformavo asmeniškai? Banko dokumentuose yra mano ir elektroninio pašto adresas, ir telefono numeris ir buvo sudaryta naudojimosi SMS linija sutartis. Parašiau bankui pretenziją, darbuotoja pažadėjo kad atsakymą gausiu per 2 dienas. Atsakymą gavau tik po 2 savaičių!!! Jame buvo parašyta, kad apie naują mokestį buvau informuota 2016m. rugsėjo mėn.interneto banke, kuriuo aš NEBESINAUDOJU NUO 2013 METŲ !!! Ir čia banko darbuotojai apsimelavo.Man interneto banke nebuvo jokių žinučių
Mieli žmonės, bėkite iš šio banko kuo greičiau ir kuo toliau. Tai visiškas nesiskaitymas su klientais, aplaidus darbas ir nepagarba žmogui. Jeigu nebūčiau visai atsitiktinai užėjusi į banką pasikeisti valiutos, mano "skola" sėkmingai augtų kas mėnesį po 80 centų, kol iš terminuoto indėlio liktų 0. Taip šis bankas sėkmingai pelnosi neteisėtai nusavindamas klientų pinigus. Norėčiau sulaukti atsakymo asmeniškai iš šio banko vadovo apie šį atvejį. Neteisėtai nusavinti pinigai turi būti sugrąžinti, jeigu bankas nori išsaugoti savo gerą vardą.
Atsakyti
Laba diena,
Esu jūsų kliente jau daug metų, bet šiandien apsilankymas jūsų banke esančiame Dvaro gatvėje mane šokiravo, išsispaudus taloneli 16:26 laikui teko pralaukti iki 17:00 ir atlaukusi iki to laiko jūsu darbuotoja iš 3-čios kabinos pasako, kad viskas nebespėsime jūsų atleisti, tik keiščiausia tas, kad dirbo tik 2 darbuotojos, žmonių buvo keli, tikrai nusivyliau tokiu aptarnavimu, kad per puse valandos tenka laukti kol aptarnaus 3 žmones??? Siaubas kažkoks nors jiems tik korteles reikia atiduoti ir dar tokiu jūsu darbuotojos įžulumu.
Atsakyti
Apgailetinas aptarnavimas kedainiu basanaviciaus skyrius..Vieninteliai buvom banke ir laukem 10min kol pakeis mums valiuta, bet ir tai deja neivyko, nes baigesi kantrybe ir isejom i swedbank kur ten aptarnavo greit ir zmoniskai. 2 bezdiones dnb dirbancios snekejos tarpusavyje ir telefonus minke, o mes sedim ir nesuprantam kodel musu niekad taip ilgai vienintelius laukiancius neaptarnauja. Uz ka joms ten moka..
Atsakyti
Laura 2017-07-07 12:41:14
Jūsų DNB banko skyrius Panevėžyje yra kažkas baisaus. Žmonės pikti ir visi turi ilgiausiai laukti. Planuoti suspeti įnešti pinigus per pietų pertrauką yra neįmanoma. Begalo trūksta operatyvumo!!!!
Tragedija per valanda aptarnauja 3-4 zmones panevezyje
Atsakyti
Bankas be atsakingumo, klientai nulio vietoj, darbuotojai dirba atmestinai, konsultantai žino tik kelis esminius dalykus, nieko papildomai atsakyti negali, mala viena per ta pati š*da, ką žino ir nieko daugiau. Atsiuntė kortele kurios nepriima nei vienas bankomatas iš Liepu g. 10, Klaipėda., jos teko laukti 2 savaites, nuvažiavus aiškintis į Lietuvininkų g. 37, Šilutė, aktyvavo kortele (teko išaiškinti, kad neturiu jokiu kodu nes kortele gauta paštu ir aš čia dėl to ir esu, tai užtruko gal apie 10min, kol suprato kuriuos mygtukus prie kompo sumaigyti) tada pabandžius pasinaudoti DNB bankomatu, kortele buvo neaptarnaujama arba nepriimama bankomato (išbandėm tuo pačiu visus bankomatus greta esančius), grįžom atgal į banką teko laukti kol baigsis šnekučiuotis su kolega ir galu gale aptarnaus (tuo metu nebuvo nei pietų pertraukos, nei žmonių). Galu gale aptarnavo ir pasakė, kad reiks laukti dar savaite kol atsius nauja kortele. Kadangi mes esam tokie menki asmenys neturintys ką veikti, nedirbantys ir nemokamai važinėjantys iš toliau, dėl jų klaidos turim toliau šokinėti palei jų užgaidas, aukoti savo brangu laiką ir pinigus taisydami jų klaidas. Bankas sukėlė daug pasipiktinimu, blogos nuotaikos, nuostoliu (dėl bereikšmių važinėjimosi) keblumų dėl pinigų išėmimo. Ateity tikrai neplanuojam naudotis banko paslaugomis ir nesiūlom kitiems, mieliau rinksimės kitą banką. :)
Atsakyti
Evaldas 2017-04-14 09:42:21
Bėkite nuo šito banko, a*******i, apgavo, kad sąskaitą nemokama bus (jaunimo) ir ėjo per mokyklas, daug žmonių pasidarė sąskaitą ir dabar tyliai pakeitė kainininka ir pažiūrėjau, kad skolingas jiems esu, o atsidarė sąskaitą pas juos labai daug moksleivių, tai dabar s*****i prisirinks pinigų iš jaunimo. Gėda
Pritariu pati taip atsidariau. Nieko nepranešė ir pradėjo nuskaitinėti mėnesi mokestį. Tai ačiū dievui baigiasi kortelės galiojimas tai eisiu atsisakyti
Atsakyti
2017 07 13 vakare buvau DNB Vilniaus akropolio skyriuje. Vėl teko nusivilti aptarnavimo lygiu. Tai yra laukiant su talonėlių savo eilėje, per valandą du kartus žmonės priėjo be eilės ir abu kartus buvo aptarnauti, nors buvo laukiančių ir senjorų ir tėvų su kelių savaičių naujagimiu. Naujagymio mama priėjus paklaust kodėl užleidžiat be eilės kai yra laukiančių su kūdiais, tai buvo atsakyta, kad trumpam. Tas trumpam truko, virš 20min.O kita mergina be eilės užėjus pasirodė, kad draugė atėjus pasišnekučiuoti apie pensijos kaupimus savo tėvams.
Kita istorija, ieškant būsto paskolos, po prašymo gauti, teko ieškot pačiam pasiūlymo. Pasirodo aptarnavusi bankininkė buvo mokinė ir išvažiavus į mokymus niekam neperdavė savo darbų.
Atsakyti
Jūsų DNB banko skyrius Panevėžyje yra kažkas baisaus. Žmonės pikti ir visi turi ilgiausiai laukti. Planuoti suspeti įnešti pinigus per pietų pertrauką yra neįmanoma. Begalo trūksta operatyvumo!!!!
Atsakyti
Laba diena, ar šiuolaikinis bankas gali turėti tokią pavedimų paieškos sistemą, net "tuparikui" reikėtų paieškos pagal pavadinimą...Kalbantis su konsultantais telefonu, jokios problemos nepavyks išspręsti klientui palankiai, nebus ieškoma alternatyvų..
Atsakyti
duodami pin/tan kodu sarasai greitai duplikuojasi todel jeigu kamnors pasitaiko galima pamirsti apie prisijungima prie banko saskaitos. galeciau pamineti ir tai, jog jie nesusirise su paypal;'u ir kiekviena karta pabandzius prisijungti su lietuviska banko saskaita i paypal mes klaida-neuzregistruotas (neaktyvuotas) vartotojas-banko saskaita arba blokuos tokio tipo leidimus. atsiprasant, gyvename europos sajungoje o ne caro laikuose.dar tas erzina, kad neimanoma naudotis uzsienietisku puslapiu mokejimo budais, matot "lietuviski standartai" geriau nei tas kas tarptautiniu budu yra isbandyta.
p.s. visos nesamones prasidejo kai DNB eme keist politika niekas normaliai nebeveike poto.
Atsakyti
Tokio nekompetetingo banko dar neteko sutikti... mudu su vyru uzpildem paraiska gauti paskolai ketvirtadieni 9000 euru, viskas buvo OK. penktadieni atvykom pasirasyti sutarties, mum pasake kad norint gauti tuos 9000 €, reikia padengti turima lizinga ir viskas bus ok. Na ka, paemem paskutinius pinigus ir sumokejome. Likom be pinigu, bet tikejomes atsiimti is tos paskolos, kad galetume pragyventi iki menesio galo, susimoketi mokescius. Tai va, po 30min, kai sumokejom lizingo likutine dali, vel paskambino is banko ir pasake, kad kazkoks puskvaisis isvykes ir negali patvirtinti sutarties, laukite pirmadienio. Atsaukem susitikima su pardaveju ir nukelem i pirmadieni... po to vel sulaukem skambucio is banko. Mum buvo pasakyta, kad padaryta bankininkes klaida, ir mes negalim gauti 9000€, galim gauti MAX 6600€... pasitarem ir nusprendem kad uzteks ir tu pinigu, nes jie buvo itin reikalingi...nu ka, atejo pirmadienis, nuvykom i banka ir mum buvo pasakyta kad dar reikia laukti, nes kazka derina... praejus beveik 3 val, nesulaukem skambucio, tai vel nuvykome i banka ir mum pasake kad suma dar labiau sumazino. 6100 - 200 draudimas - 100 banko mokesciai ir - 70 isgryninimas... Kosmaras kazkoks... tai jau gaunas stipriai per mazai, negu buvo sutarta ir pirkinys nebeiseina. Pravargom 3 pragariskas dienas, kadangi gyvenam uzmiesti, per banka pravazinejome beveik 200km, 2 dienas abudu atsipraseme is darbu, atidavem lizingui paskutinius pinigus ir REZULTATAS? Paskolos negavom, kura isvazinejom, uz laisvas dienas atlyginimo kita menesi negausime, pinigu per banka nebeturim... tai ka belieka kalbeti apie si banka? Atejom nusipirkti pinigu, o patyreme mazdqug 400€ nuostolius. Vienas vienintelis geras dalykas gavosi is sio reikalo, issimokejome lizinga... tokiam bankui ne vieta ant sios zemeles.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Anglų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su 80% išlaidų kompensacija
Anglų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su 80% išlaidų kompensacija 05-15 15:59
Užsienio kalbos kompetencijos - įmonės sėkmės garantas Niekas nenuginčys fakto, kad anglų kalba jau keli dešimtmečiai yra tapusi universalia verslo kalba, kuri vartojama beveik visame...
BBC: Už P. Porošenkos susitikimą su D. Trumpu šio advokatui sumokėta 400.000 USD
BBC: Už P. Porošenkos susitikimą su D. Trumpu šio advokatui sumokėta 400.000 USD 05-23 20:43
Michaelui Cohenui, asmeniniam JAV prezidento advokatui, buvo sumokėta mažiausiai 400.000 USD, kad būtų surengtas Donaldo Trumpo susitikimas su Ukrainos prezidentu Petro Porošenka, rašo BBC.
"Cisco" įspėja, kad Ukrainoje gresia dar viena didelė kibernetinė ataka
"Cisco" įspėja, kad Ukrainoje gresia dar viena didelė kibernetinė ataka 05-23 19:11
JAV tinklo įrangos gamintoja "Cisco Systems" užfiksavo, kad 54 pasaulio šalyse nežinoma, bet labai rafinuota kenkėjiška programine įranga užkrėsta mažiausiai 0,5 mln. maršrutizatorių ir duomenų...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Sutikimas su interneto svetainėse pateikiamomis "Slapukų" taisyklėmis Jums:

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Western Digital 87,87 +1,55%
Wells Fargo 55,26 +1,32%
Bank of America 30,89 +1,11%
Citigroup 71,08 +0,92%
Twitter 32,86 -2,29%
Boeing 355,02 -2,45%
Macy's 33,12 -4,31%
AutoZone 602,00 -9,49%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,76 +2,70%
Bananai 1,16 0,00%
Varis 6851,51 +0,77%
Sidabras 16,65 +1,09%
Cukrus 0,55 0,00%
Anglis 94,21 -1,54%
Dujos (JAV) 3,76 +39,78%
Vištiena 2,34 +7,83%