VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Luminor Bank, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Luminor Bank

Atsiliepimai apie Luminor Bank, AB

Buvę Nordea ir DNB bankai

Išregistruotas: Juridiniam asmeniui pasibaigus po reorganizavimo.
Columbia SMAGIAM LAIKUI LAUKE Hiatus
Parašyk savo nuomonę apie Luminor Bank, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
jei duodate registracijos tel. numeri, tai bukit malonus atsiliepkit, o jei po sesiu neregisruojat, tai parasykit ir nedurninkit tautos
Atsakyti
Ernesta 2020-11-13 12:06:39
Labai Ačiū Luminor Bankui!Jau senai nesinaudojau kortele ir banko paslaugomis daugeli metų.Niekas nepaskambino ir kitokiais budais nesusisiekė su manimi tik sms žinute šiandien, kurioje jau nurodo 15 d.susimoketi uz kasdienines paslaugas kitaip perduos anstoliams.47eu į ora.Ačiū!
Dar turiu pastaba su klientu aptarnavimu -ilgas ir monotoniskas laukimas.Geros dienos.
Visiškai identiška situacija, tik pas mane 64e į orą!
Atsakyti
Labai Ačiū Luminor Bankui!Jau senai nesinaudojau kortele ir banko paslaugomis daugeli metų.Niekas nepaskambino ir kitokiais budais nesusisiekė su manimi tik sms žinute šiandien, kurioje jau nurodo 15 d.susimoketi uz kasdienines paslaugas kitaip perduos anstoliams.47eu į ora.Ačiū!
Dar turiu pastaba su klientu aptarnavimu -ilgas ir monotoniskas laukimas.Geros dienos.
Atsakyti
Jau antra diena niekas ragelio nepakelia. Klausykit, aš tikrai turiu ką veikti, o ne nuo ryto iki vakaro sėdėti prie telefono. Atiduokit žmonėms pinigus ir užsidarykit tada, jeigu net konsultuoti negalit telefonu.
Atsakyti
Turiu kortele gold ir moku kas menesi uz auksini krepseli po 5, 5 eur. kortele naudoju retai, tik kaip reikia didesnes sumos. Nes galejau su sia kortele nuimti iki 15 tuks per men. nemokamai. Dabar prireike 12 tuks. tai nuskaite 240 eur. kaip paskambinau tai sako pasikeite, man nezinant ikainiai. Uz kortele mokestis nesikeite, bet uz pinigu nuemima tai pasikeite!!! siandie iskarto pereinu i kita banka. Ir kitiems patariu taip padaryti, kol dar neapgavo.
Atsakyti
Prisiskambinti pas juos, kaip į prezidentūrą, galėtum, ko gero visą dieną skambinti ir klausytis autoatsakiklio ir muzikėlės, nurodo trumpajį telefono numerį, kuriuo paskambinus galima užsiregistruoti išankstinei registracijai, vos paskambinus tuo numeriu informuoja, kad pokalbio minutės kaina 0, 11 ct, gal jūs nejuokaukite, aš dar lauksiu kokias 5 min, kol kažkas atsilieps, taip jums sumokėsiu algą už darbą, kurio neatliekate? Paspartinkite savo klientų aptarnavimo kokybę, nes šiuo metu tai aptarnavimas labai prastas pas jus
Atsakyti
Turiu notarei pateikti dokumentą iš šio banko. Nežinau kaip tą padaryti? Dvi dienas skambinu nurodytais numeriais, tačiau veltui. Paklausius 5 min muzikytę, skambutis nutraukiamas. Skambinu vėl ir vėl, situacija nesikeičia. Košmaras! Nesu šio banko klientė ir labai džiaugiuosi.
Atsakyti
Kuo toliau tuo daugiau nesusipratimų su šiuo banku. Aišku, nekaltinu darbuotojų sėdinčių prie telefonų ir mums nepasitenkinusiems klientams aiškinantys Luminor banko tvarką. Parduotuvėje prie kasos sužinau, kad mano Luminor banko debetinė kortelė "laikinai apribota". Bandau aiškintis kokia problema, nes su tai susiduriu ne pirmą kartą, kai kortelė staiga ima nebeveikti. Pirmą kartą ją banko filiale pakeitė ir patys nesupratę kas atsitiko. Tiek to nuskaitė tuos 3 eur. už pakeitimą. Elektroninė bankininkystė - 2 kartus nerado sutarties, o trečią kartą paprašė susimokėti, nors pirmą kartą ją turėjau gauti nemokamai. Dabar kantriai bandau prisiskambinti į banką.ir išsiaiškinti kas atsitiko. Po gerų 20 min, , pasiklausius muzikytės, pavyko susijungti. Pasirodo, mano kortelė tikrai "laikinai apribota", nes aš neatnaujinus savo duomenų. Bet keičiant kortelę 2019 m. visi duomenys buvo sutikslinti. Po gerų 2 val perskambino maloni darbuotoja ir ėmėme naujinti duomenis. Ir ką jūs manot, kortelė" laikinai" apribota, nes bankui reikia žinoti ar aš turiu giminių valdžios renkamose strutūrose, ar gaunu perlaidų iš užsienio, ar turiu papildomas pajamas ir t.t.. Tai dar iki šiol mąstau, ar dėl tokių klausimų banko klientams galima blokuoti korteles? O jei kam nors skubiai tuo metu reikėtų susimokėti už gyvybiškai svarbų reikalą? Sakysit gavot žinutes į telefoną dėl duomenų atnaujinimo. Bet pasitikrinkit atsiliepimus apie pateiktą numerį ir taps aišku kodėl mažai kas, ypač šiuo metu padidėjus sukčiavimo atvejų, skambina nurodytu numeriu. Dabar jau neabejoju kodėl tiek Jūsų klientų svarsto apie galimybę pereiti į kitą banką.
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju šito banko. Prisiskambint kaip visada niekada neįmanoma, daryk ką nori. Nuskaičiuojami pinigai už nežinia ką.. gėda
Atsakyti
Banko kortele buvo uzsakyta Rugsejo 20d, gavau patvirtinimo laiska, kad prasymas priimtas, Rugsejo 23d nuskaiciavo pinigus uz kortele, laukiau, nesulaukiau, siandien yra spalio 1d. Korteles negavau, pasiskambinus i banka berniukas mane "maloniai" nustebina, kad kortele nepagaminta, nes ale del sistemos klaidos neuzsisake!!!!! Tai padare uzsakyma is naujo be mokescio, sakau tai padarykit be mokescio skubos tvarka, sako ne, nes kainuoja 25 eur. Tai ar mano cia kalte, kad ta kortele neuzsisake !!!! Dabar vel laukt reikia belenkiek laiko !!!! Man kortele reikalinga cia ir dabar !!!! I ateiti pagalvoiu ar likt sio banko kliente ! Kol buvo DNB buvo kaip ir viskas gerai, dabar tragedija !
Atsakyti
Eilini kaeta savaitgali sutriko pavedimamai.Padarius 3 pavedimus staiga dingo pridijungimas.Toliau, aisku, neleido prisijungti, nes "neva klaidingai suvedete kodus 5 kartus is eiles". Prisisskambinti konsultantams beprasmiska- " visi uzimti".Siandien sekmadienis, o bankas nedirba ir jokios pagalbos, kaip kokioje tundroje! Dnb buvo viskas gerai, po to, kai tapo Luminor, visiskas nesusipratimas, o ne banko paslaugos.Niekam nerekomenduosiu sio banko ir pati uzdarysiu saskaitas.
Lilija Blaževič
2020-09-24 07:12:39 IP 28meop5r
Atsakyti
Už puiku aptarnavima ir pagalba noriu padėkoti Luminor Akropolio poskyrio darbuotoja -mokinė Gitana, sėkmės darbe ir ačiū.
Atsakyti
Sito banko nerekomenduoju niekam, aptarnavimas blogas, prisiskambint neimanoma, interneto svetaineje kainyne prirasyta neaisku ko, nu zodziu tragedija.
Atsakyti
Pradžioje kai tapau DNB kliente viskas klostėsi gerai. Dabar esu nusivylusi šiuo banku. Pervedimai iš kito banko į mano banka vyksta labai ilgai, reikia laukti vos ne 9 ar daugiau valandų. Mano darbdaviams algas perveda 10 diena, o man visada veluoja ir perveda tik sekančia diena. Išrašuose nerašo, kur išleidau savo pinigus (parašo gal tik 1 iš 10 parduotuvių, kur išleidau savo pinigus ir reikia visada galvoti, kur dingsta pinigai). Dažnai ką nors nusiperku iš karto nenuskaičiuoja pinigų, o tik po kokios savaitės ar daugiau, nes nesugeba greitai visko atlikti (ir galvoju, kad iš mano banko kažkas vogia pinigus). Esu labai pasipiktinusi ir nepatenkinta DNB darbu. Tikiuosi atsižvelgs darbuotojai ir įmonė.
Atsakyti
TRAGIŠKAS BANKAS. Ilgai negyvuosit jei ir toliau šitokį ignorą dėsit žmonėm.
Atsakyti
Su šia įstaiga tikrai didelės problemos. Gali būti slepiamos nuo klientų. Išmokėjome lizingą už auto liepos 22 dieną. Susisiekti pavyko tik šiandien. t.y. po dviejų savaičių!!! Lizingo atstovė kalbėjo atsainiai, net neatsiprašė. Dvi savaites negalima susisiekti su banku? Arba "visi operatoriai užimti', arba "jus užregistavome". Ir toliau niekas nesusisiekia. Manau reikia skubiai keisti banką, siūlau visiems pagalvoti. Mes tai tikrai uždarysime visas įmonės ir asmenines sąskaitas šiame banke. Kol buvo Nordea viskas buvo tikrai puiku.
Romas Keliauskas
2020-08-03 19:03:02 IP 2i582800
Atsakyti
TRAGEDIJA - O NE ŠIUOLAIKIŠKAS PASLAUGŲ TEIKIMAS. Aštuonis kartus skambinau. Atsiliepia konsultantas, nukreipia kitam konsultantui ir ragelyje:
"šiuo metu visi konsultantai užimti, paskambinkite vėliau" - ir taip gal aštuonis kartus kelių valandų laikotarpyje.
Atsakyti
Labai nusivyliau banko paslaugomis. Tai yra nežmogiška versti savo klientą laukti tris savaites savo eilės, kad pakeisti po vestuvių banko kortelėje pavardę su naujais asmens tapatybės kortelės duomenimis. 5 - 10 min. darbas po beveik mėnesio... Atleiskit, bet tai jau idiotizmas
Atsakyti
"Atsiprašome už nesklandumus" - taip luminor rašo jau antra para, neveikia prisijungimas su mobiliu parašu. Reikia daryti pavedimus, po 17:00 niekam neprisiskambinsi, į banko skyrių reikia registruotis kaip į polikliniką, ryte po valandos prisiskambinus mergaitė mandagiu balsu pasako kad gedimai šalinami ir kad bandyčiau prie banko jugtis vėliau. O gal jų serveriai rūsiuose kaip ir Registrų centro ir palijus lietui nustojo viskas veikti. Jei yra galimybė rinkitės kitą banka.
Atsakyti
Labai prastai... pastoviai veikimo sutrikimai, su SMART-ID daryti online pavedimus pastoviai trikdziai, patoviai kazkas nesuveikia.. Megsta mokestukus nei is sio nei is to nuskaiciuoti, jei netikrintum banko israso, ir nepastebetum, po to paaiskeja, kad neturejo nuskaiciuoti, arba koks nors niuansas yra ir apsuko taip, kad nuskaiciavo vistik. Paskutinis lasas - 1000 eur nuskaiciuoti is saskaitos, bankomate neisduoti... tyrimas vyksta... iki 45 dienu... informacijos jokios.. Jei tik yra pasirinkimas, rekomenduoju rinktis kita banka.
Atsakyti
Tragiskesnio banko nera buve !!! padariau pries savaitgali pavedima, pam nuskaite eu. Praejo savaitgalis nera pinigu saskaitoje kam siunciau ir israso pas mane nera, kad nuskaite juos!!! tipo rukyk db, nera irodymu kad vedej nors nuskaite man pinigus patikrinau kiek buvo ir kiek liko. jie gi megsta nueini i parde apsiperki, bet nuraso kazkada kai nori.... a*******i ne bankas !!!!!
Atsakyti
Kas per nesamone???!!! Kodel neveikia Smart-ID ??? Man reikia daryt pavedimus, o cia tokia nesamone!! Tvarkykit savo sutrikimus, nes tikrai teks keist banka.
Atsakyti
Baisus jų atsakymai. Klausiu kodėl negaunu sendien 2020 04 10diena ryte daryto pavedimo (klausiu 19.15h) o jie atsako, kad sendien yra nedarbo diena Europoje... Šiaip sendien Lietuvoje yra darbo diena ir dar kol kas Lietuva yra Europoje... Net nežinau ką daugiau pasakyti apie jų tokį apsurdiska darbą... Bėgti tik nuo jo.
Atsakyti
Nerekomenduoju visiškai šio banko. Pati ketinu atsisakyti šio banko paslaugų. Nuo kiekvieno nusiėmimo grynų pinigų jų pačių bankomate nuo banko kortelės atskaičiuoja 0.40ct ir dar kortelės mokėsti 1.50€. Pavedimai tarkim iš Danijos kaip man vykdomi savaite. (Nors swedbankas tą patį pavedimą tą pačią dieną kaip man, tik aišku kitam asmeniui įvykdė jau kitą dieną.). Išlaukusi 3 dienas (tarptautiniai mokėjimai kituose bankuose ir yra įvykdomi per maždaug tiek laiko) na man pareiškė, kar vykdomi savaite, o kadangi vėlykos, na tai reikės šiektiek ilgiau palaukti nei savaite. Tad šio banko paslaugomis negalima išviso pasitikėti. Ypač jeigu turite tarptautinių pavedimų ir dažnai naudojates grynaisiais pinigais.
Atsakyti
Sveiki kodel negalima matiti pinigu nuoemima ar pravedima reliu laiku tik po paros laiko
Atsakyti
Esu labai nusivylusi šiuo banku. Jei atsitinka koks banko gedimas, niekada nebūni informuotas. Labai dėl to graudu, nes kai šiaip tai į el.paštus prisiunčia visokio šlamšto, o kaip dėl gedimų tai įspėti negali, nebent pats visais varpais skambini, kol išsiaiškini kas nutiko ir dėl ko negauni pavedimų.
Roma Buivydienė
2020-01-28 15:30:46 IP 2fbaphts
Atsakyti
Esu patenkinta Luminor DNB aptarnavimo skyriuje dirbančiai Ievai Bielskytei, labai malonus, supratingas aptarnavimas.Ačiū specialistei už kokybiškai suteiktą pagalbą ir aptarnavimą.
Atsakyti
Marijampolės DNB skyriuje patarė užsisakyti VISA Debit banko kortelę anksčiau, nors galiojo sena iki 2020-01-31.Taigi, užsisakiau internetu, kad atsiūstų paštu.Gavau 2019-10-14d.ir aktyvavau.Kas mėnesį pradėjo bankas nuskaičiuot ne tik kasdieninio krepšelio mokestį (1, 50eur), bet ir papildomą banko kortelės mokestį.Ir dar, atsiuntė paštu dar vieną VISA Debit banko kortelę, nors aš jos neužsakiau.Bandžiau skambint konsultantui, bet pagrojo muzika ir balsas pasakė, kad šiuo metu visi konsultantai užimti.Naujos kortelės neaktyvavau, bet nerimauju kad neatskaitytų vėl kokio papildomo mokesčio.Staigmenos tuo nesibaigė--maniau, kad be jokio mokesčio bankomate nusiimti 550eur grynųjų pinigų, pasirodo-ne, bankas nurašė dar 2, 20eur.Taigi, per mėnesį nusiskaičiavo 4, 70 eur. iš socialiai remtinos vienišos mamos.Man trūksta žodžiū, kad išsiaiškinčiau turiu važiuot į Kauną?Aišku, dar įkišo PIN generatorių už 15eur.Nežinau, kiek neš mano kantrybė.Esu labai nusivylusi, jie lobsta, o iš musų lupa 9 kailius, šlykštu.
Atsakyti
Klaipėdos filiale apgailėtinas vaizdas. Informavo, kad eilėje 84 žmonės, teks laukti apie 2 valandas. Ar čia reorganizacija atlikta vadovaujantis sveiku protu? Rekomenduoju užsidarinėti sąskatas šiame banke jei bankas sugeba uždarinėti padalinius ir taupyti klientų laiko ir kantrybės sąskaita. Liūdna....
Luminor nerekomenduoju
2020-01-19 18:04:44 IP 66g35kvr
Atsakyti
niekam nerekomenduoju, pervedimai uztrunka iki 2dienu, net per transfergo turejau laukti virs 1 dienos kol ateis pinigai. Pvz I swed per 10min ateina... graudu
Atsakyti
Bekt nuo tokio banko kuo tolyn negana to kad visa spauda apie DNB pinigu plovima skalambijo sis bankas uzskaitas daro tik kelis kart per diena tuo uzlaikydamas pinigu judejima is saskaitos i saskaita kaip kiti bankai uzskaitas darro kas dvi valandas, zodziu su siuo banku nereik tureti jokiu reikalu netik eiles dideles bet ir aptarnavimas visokeriopai prastas
Atsakyti
Im Theresa Oliver pagal vardą. bet aš gyvenu JAV, prieš keletą mėnesių buvau finansiškai įtemptas ir dėl savo nevilties buvau apgautas kelių skolintojų internete. Dėl savo profesijos, nes esu vieniša motina, turinti 2 vaikus, ir visas pasaulis atrodė, kad tai kabo ant manęs, ir aš skundžiuosi ir diskutuoju su mano draugu, gyvenančiu (LENKIJA), kuris mane nukreipė labai patikimam skolintojui, vadinamam (ponia Antonia Rowan) iš (CREDIT-SUISSE) paskolų tarnybų, ji buvo gelbėtoja, kurią Dievas siuntė gelbėti mano šeimos, pasiimant 85 000, 00 USD paskolą su 3% palūkanų norma, be jokio streso, susisiekite su savo credit-suisse147@hotmail.com
Atsakyti
Simona 2019-12-10 16:25:43
Apgailetinas bankas Vilniaus akropoli!!! Siandien buvom pralaukem valanda pajudejo tik vienas numeriukas
Zmoniu pilna, aptarnaujancios tik dvi ir tai viena pas kita klausinejo, kazkoks absurdas.. keiskit tvarka ir darbuotojus isejom nedalauke savo eiles.... Neverta !!!
Buvome apie 1h dienos.
Atejus į istaiga per pietu pertrauką nesitikeciau greito aptarnavimo nei pašte, nei banke nei kitur. O kad patys klientai irgi visko nori, reikalų daug tai ir užtrunka. Darbuotojai manau sėdi tol kol sėdi klientai :)
Atsakyti
Akvilė 2019-12-10 13:13:09
Apgailetinas aptarnavimas, 11:59 išmuštas talonelis, laukiau 13:10 ir teko išeiti, taip letai dirbančių žmonių nesu mačiusi, o konsultantes nemandagumas, kuri muša talonelius yra virš visko. O problema tokia, kad neleidžia atsiskaityneti kortele ir nuolatos ta pati problema kartojasi. Atvyksiu kita karta ir tikrai atsisakysiu šito banko. Apgailetinas skyrius Vilniaus akropolyje.
Didelis sutapimas!:) matau, ka ir jus siandien ta pacia problema apraset! Niekad nerekomenduociau ir nerekomenduosiu sio banko! Ir palinkesiu visiem, kad rinktusi tik kita!!!
Atsakyti
Apgailetinas bankas Vilniaus akropoli!!! Siandien buvom pralaukem valanda pajudejo tik vienas numeriukas
Zmoniu pilna, aptarnaujancios tik dvi ir tai viena pas kita klausinejo, kazkoks absurdas.. keiskit tvarka ir darbuotojus isejom nedalauke savo eiles.... Neverta !!!
Buvome apie 1h dienos.
Atsakyti
Apgailetinas aptarnavimas, 11:59 išmuštas talonelis, laukiau 13:10 ir teko išeiti, taip letai dirbančių žmonių nesu mačiusi, o konsultantes nemandagumas, kuri muša talonelius yra virš visko. O problema tokia, kad neleidžia atsiskaityneti kortele ir nuolatos ta pati problema kartojasi. Atvyksiu kita karta ir tikrai atsisakysiu šito banko. Apgailetinas skyrius Vilniaus akropolyje.
Atsakyti
Neturiu zodziu apie Klaipedos vieninteli mieste filiala. Atejau 12.47. laukiu eilej jau vors valandos tan kad atsidaryt saskaita. ir vis dar laukiu. Nu kazkoks jovalas ir tikiuosi jog atsidarius saskaita neteks daugiau cia ateiti.
Atsakyti
Apgailėtinas bankas. Turiu paskolą už studijas, nurašinėja pinigus nespėjus net jų įdėti už neaišku ką. Per mėnesį du kart už paslaugas bankui, kokias jeigu aš juo nesinaudoju, kodėl du kartus? Papidomų centų už visokius kitokius dalykus.
SUsidarė skola, nors kiekvieną mėnesį pervedinėju paskolos sumą. Parašyta už draudimą. Bankas nieko nežino, perskambinėja man jau lygiai 3 val. ir vargu ar perskambins.
Pranešimą kad esu skoloje gavau po metų kai susikaupė krūva pinigų už tariamą draudimą.
NIEKADA nemėgau šio banko, visad buvo probelmos su jais, pavedimai trunka paromis, visiškai nerekomenduoju. Lygiai tą pačia paskolą turiu SWED banke, gyvenime netūrėjau problemų. Viskas aišku, svetainė tvarkinga, parašyta kiek ir už ką. dokumentai irgi aiškus kiek mokėti. Na Luminor yra **** Jokios informacijos nei internetinėje svetaine, nei iš darbuotojų nei dokumentuose.
Susimoku studijų paskolą ir išmetų šį banką visiems laikams.
Genovaitė Vyšniauskienė
2019-11-28 22:14:07 IP 28m9vcu5
Atsakyti
Labas vakaras. Šiandien lankėmės Luminor banko Ukmergės skyriuje. Buvome maloniai nustebinti labai kultūringu aptarnavimu. Labai gaila, kad nesusipratau pasižiūrėti aptarnavusios konsultantės pavardės. Tikrai labai malonus bendravimas, viską puikiai išaiškino. Jokių eilių, skubėjimo. Tik gaila, kad skyrius dirbs Ukmergėje tik iki sausio 1d.
Genovaitė Vyšniauskienė
Atsakyti
Laba diena, kažkokia nesąmonė informacijos nėra, naikina filialus nepraneša, klausi kur įnešti grynus pinigus, lauki pusę dienos.turbut gal visai gret užsidarys visur¿?
Atsakyti
Anastasija 2019-11-16 22:41:18
Akropolyje dirbančiai konsultantei (vyresnio amžiaus, šviesiais plaukais ir akinukais) reiktų bendravimo su klientais paskaitą pravesti. Pasiteiravus dėl kelionių draudimo darbuotoja negalėjo kompetentingai pakonsultuoti, o be to, kad pažėrė padriką informaciją, dar buvo nepatenkinta gautais patikslinamaisiais klausimais ir stebėjosi, kad jai pakartotinai reikia tam tikrus niuansus patikslinti. Galiausiai pasakė, kad viską galite rasti internete, nors konsultacijos tikslas ir buvo pasikonsultuoti dėl aspektų, kurie nėra aprašyti banko tinklapyje. Tikrai nemaloni darbuotoja, teko prašyti numeriuko pas kitą konsultantę ir papildomai laukti 40 min.
Patikslinimas _kalba eina apie Vilniaus Akropolį.
Atsakyti
Akropolyje dirbančiai konsultantei (vyresnio amžiaus, šviesiais plaukais ir akinukais) reiktų bendravimo su klientais paskaitą pravesti. Pasiteiravus dėl kelionių draudimo darbuotoja negalėjo kompetentingai pakonsultuoti, o be to, kad pažėrė padriką informaciją, dar buvo nepatenkinta gautais patikslinamaisiais klausimais ir stebėjosi, kad jai pakartotinai reikia tam tikrus niuansus patikslinti. Galiausiai pasakė, kad viską galite rasti internete, nors konsultacijos tikslas ir buvo pasikonsultuoti dėl aspektų, kurie nėra aprašyti banko tinklapyje. Tikrai nemaloni darbuotoja, teko prašyti numeriuko pas kitą konsultantę ir papildomai laukti 40 min.
Atsakyti
Apgailetinas bankas. Kortele negali 3 savaites pristatyti ir nejaučia jokios atsakomybes, siunčia ieškoti kortele pašte, o ten net neimanoma prisiskambinti.

Sveiki Tatjana, > > Dėkojame už laišką. > > Banko informacinėje sistemoje matome, kad mokėjimo kortelė Jums > buvo išsiųsta paštu. Rekomenduojame kreiptis į teritorinį pašto > skyrių ir pasiteirauti galbūt Jūsų vardu yra laiškas, kurio nepavyko > pristatyti į pašto dėžutę. > Kitu atveju paskambinkite mums ar atrašykite į šį laišką ir mes > iš naujo, nemokamai pagaminsime kortelę. > > Jei turėsite daugiau klausimų, paskambinkite numeriu: 1608 arba > +370 5 239 3444. > > Linkėjimai, > ______________________________________________________ > R..... > Rašytinės komunikacijos konsultantė > Nuotolinio klientų aptarnavimo departamentas > > > > Sveiki. > > Spalio 24d. gavau pranešimą : "Sveiki! Jau pagaminome jūsų > naująją VISA mokėjimo kortelę ir išsiuntėme ją paštu jūsų nurodytu > adresu. Ji atkeliaus į jūsų pašto dėžutę artimiausiomis dienomis. > Gavę kortelę, aktyvinti ją galėsite savo interneto banke. Daugiau > informacijos interneto banke" > > Šiandien jau lapkričio 12d., praejo beveik 3 savaites, bet > korteles taip negavau. > > Noriu patikslinti - vis dėl to, kada planuojate atsiusti kortelę > ?
Atsakyti
Sveiki, problemos su banku prasidėjo kai buvo panaikintos internetinės bankininkystės kortelės.Konkrečios aiškios informacijos kaip reikės prisijungti po to tikrai trūko.Parsisiunčiau visur reklamuotą smart id programelę, kuri pasirodo nėra smart id!Taip man paaiškino galų gale susisiekus per mesenger (nes telefonu neįmanoma prisiskambint).Pasirodo smart id programėlę reikėjo aktyvuoti, ko irgi nepamenu, kad būčiau girdėjusi.Dabar negaliu pavedimų jokių padaryti.Banko mano mieste jau pora metų nebėra, per pietų pertraukėlę nenubėgsi.Išsiprašiau iš darbo, nuvykau į artimiausią banką (50km), o ten viena darbuotoja ir apie 10 laukiančių!Šiaip ne taip atsiuntė kodų generatorių.Dar reikia aktyvuoti.Tikiuosi po to pavyks prisijungti, nes kantrybė senka..Čia tik trumpai apibūdinau situaciją.Esame dirbantys, turintys šeimas, užimti žmonės, gryžtame pavargę, o gilintis į visas taisykles, sąlygas nebėra nei laiko nei jėgų.
Atsakyti
Labiausiai nervina, kai zmoniu belekiek laukianciu, o dirbantis persionalas tikrai nemazas ir laksto su kavos puodeliais. O tuo tarpu aptarnauja tik viena. Nors galetu aptarnauti 2. Tiesiog gaila sugaisto laiko
.
Atsakyti
Jie tempia laiką, vilkina, žmonės eina lauk iš šito bako nes yra baisus bankas, kaip Edgaras minėjo apačioje čia yra pilną nesklandumų, ypatingai man įstrigo tas kad tu apsiprekini ir po to eini kažkur ir pažiūri sąskaitoj kiek pinigų yra likę ir pamatai, kad dar nenažai jų likę ir eini iš to jausmo perki daugiau. O pasirodo pas juos ta informacija nesuvaikšto sistemoje tam tikrą laiką ir tu negali pasižiūrėti kiek iš tikro yra pinigų. Jei būčiau žinojęs kad pas mane sąskaitoje tų pinigų mažiau negu kad jūs man rodėte, aštai tų prekių gal būčiau net nepirkęs ir sutaupęs, o dabar jaučiuosi lyg patyręs žalą. Koks tai bankas ir kokias jūs paslaugas vykdote, už ką imate pinigus kas mėnesį jei efektingai nesugebat net sąskaitosikučio parodyti. Jau nekalbu apie tai, kad man net į skolą leido prekintis, o man kai nuėjau į banką sugebėjo tik atrėžti, deja įvyko techniniai nesklandumai. Tačiau kai man įvyksta techniai nesklandumai gyvenime ar kitiems žmonėms, mes turime mokėti už tai, tad manau reikia pranešti Lietuvos bankui ar kažkam, kad bankas nesugeba užtikrinti sklandaus operacijų darbo dėl ko kenčia kitų žmonių sunkiai aukojamas laikas bei pinigai.
Atsakyti
Debiliškas bankas priešui nelinkiečiau isigyti luminor banko saskaita. 1.) Norint prisijungti prie el bankininkystes reikia nešiotis kodu generatoriu 2.)Norint inešti grinuosius i kortele reikia važiuoti per visa miesta 20km nes tu aparutu yra vienetai. 3.)Atsiskaitan bekontakte kortele apie nujimtas lešas praneša tik po keliu dienu taprasme turi pvz 40€ apsiperki uz 20€ tau lieka 20€ bet rodo per programele kad likutis yra 40€. 4.) Alga ateina 2-3dienomis veliau neigu i kitus bankus. 5.) Labai mažas kiekis luminor aparatu. Bet turi viena pliusa pabriešiu (VIENA) pliusa ir 5 ir daugiau minusu. Pliusas yra tas kad kai randi luminor bankomata niekada nebuna eiles tikriausiai delto kad šitu banku nieks nesinaudoja
Atsakyti
Sveiki. Stovėjau eilėje 25 minutes kol prie manęs lriėjo moteris ir paklausė - ko laukiat? Nei laba diena, nei viso gero. Labai malonus pasitikimas. Pasakius, kad noriu sužinoti savo užmirštą pin kodą ir atsisakyti kortelės, man buvo pasakyta, kad šiandien jie jau baigia darbą ir manęs neaptarnaus. Buvo likusios 25 minutės darbo laiko. Prieš mane buvo viena mergina. Jūs rimtai taip elgiatės su savo klientais? Nesmagu.. Jeigu nemėgstat ponios savo darbo, eikit dirbt kur patinka, nors abėjoju, kad padės. Labai nemalonus aptarnavimas.
Atsakyti
Poliklynika, filialų mažėja, klaipedoj įėjau į banką eilė dviem dienom į priekį. Sėdžiu laukiu, pasiimkit ką veikt, internetas yra bet puslapių ne užkrauna. Belaugdamas gali megztinį nusimezgti. Skambinau iras, po penkių minučių išjungė ir mane
Atsakyti
Kiek skambinu į DNB banką, tiek tempia laiką ir po penkių min. pasako, visi operatoriai užimti, paskambinkite vėliau. Kad atsilieptų neįmanomas dalykas. Tai su kuo tie operatoriai kalbasi telefonu jei niekada niekam neatsiliepia?

Taip pat rekomenduojame

Kredito garantas
Adresas: Vėžių g. 10-1, LT-00186 Palanga.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; bankai, bankinės operacijos; finansai; nekilnojamasis turtas.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Kalvarijų g. 14, Vilnius Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome finansavimo...
Noviti
Su valstybės parama paskola verslui 0,35-7% metams

Adresas: Konstitucijos pr. 26, Forum Palace, LT-08106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; konsultacijų paslaugos.
„Noviti finance“ skolina verslui, kuriam pinigų reikia apyvartinėms lėšoms arba verslo plėtrai. Kai pateiksite paraišką, sprendimą dėl paskolos gausite per vieną darbo dieną. Su valstybės parama dabar verslo paskola už ne daugiau nei 7% palūkanų per metus. GAUKITE FINANSAVIMĄ BE ŽVAIGŽDUČIŲ. Atveriame galimybes...
GF bankas
Vartojimo paskolos iki 25 000 €, indėliai

Adresas: Ukmergės g. 322, LT-12106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos.
Prieš 14 metų veiklą pradėję kaip lietuviškas aukštos kokybės finansinių paslaugų – vartojimo paskolų – startuolis „General Financing”, gegužės 18-ąją tapome Lietuvos bankinio sektoriaus dalimi GENERAL FINANCING BANKU. Ir toliau teiksime aukštos kokybės paslaugas, tik jau banko statusu, o esamiems ir būsimiems...
Paskolų brokeris
Adresas: Kniaudiškių g. 46-2, LT-37122 Panevėžys.
Veiklos sritys: konsultacijų paslaugos; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; tarpininkavimas.
Padedame gauti finansavimą (paskolas, lizingą ir pan.) įmonėms ir ūkininkams, tarpininkaujame bankuose ir kredito unijose, rengiame verslo planus, investicinius projektus, taip pat paraiškas ES paramai gauti. Dirbame Vilniuje ir visoje Lietuvoje!
Kredito unija "Litas"
LITAS - būsto bei verslo paskolos

Adresas: Taikos pr. 21B, LT-50210 Kaunas.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; tarpininkavimas.
Kredito unija LITAS (iki 2018.12.21 pavadinimas Gyventojų ir smulkaus verslo kredito unija), tai kooperatiniais pagrindais sukurta finansinė institucija, teikianti paslaugas tik savo nariams. 2010 m. kovo 10 d. Lietuvos bankas Gyventojų ir smulkaus verslo kredito unijai suteikė licenciją, kurios Nr. 72. Unijos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

KPMG tyrimas: kalėdinės prekybos laikotarpis rodys permainas
KPMG tyrimas: kalėdinės prekybos laikotarpis rodys permainas 11-29 08:46
Pokyčiai, prasidėję pirmojo karantino metu, mažmeninės prekybos sektoriuje ypač išryškės kalėdiniu periodu – dovanų bus ieškoma kitaip nei paprastai, vis daugiau pirkėjų atsigręš į internetines...
Vilniuje ir Kaune įžiebtos kalėdinės eglės
Vilniuje ir Kaune įžiebtos kalėdinės eglės 11-28 19:38
Vilniaus Katedros bei Kauno Rotušės aikštėse šeštadienio vakarą įžiebtos Kalėdų eglės.
JAV – rekordinis juodasis penktadienis internete
JAV – rekordinis juodasis penktadienis internete 11-28 17:37
Šiemet amerikiečiai juodojo penktadienio metu privengė parduotuvių ir prekybininkams internetu sunešė rekordinius 9 mlrd. USD. Tačiau tikimasi, kad netrukus prasidėsiantis kibernetinis pirmadienis...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Karantino metu Jūs:

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Pfizer 37,23 +1,92%
eBay 51,34 +1,76%
Adobe Systems 477,03 +1,48%
Macy's 10,85 -1,36%
Exxon Mobil 40,19 -1,52%
ConocoPhillips 42,78 -1,95%
Manchester United 15,79 -2,53%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 471,00 -7,10%
Kava 3,35 -8,72%
Dujos (JAV) 2,17 +13,02%
Varis 6713,81 +0,13%
Nafta 44,91 +4,30%
Benzinas 1,20 -2,44%
Sidabras 24,23 -5,87%
Cukrus 0,61 +3,39%