VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Luminor Bank, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Luminor Bank

Atsiliepimai apie Luminor Bank, AB

Buvę Nordea ir DNB bankai

Išregistruotas: Juridiniam asmeniui pasibaigus po reorganizavimo.
Juodasis gintaras
Parašyk savo nuomonę apie Luminor Bank, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Deividas Užusienis
2022-08-04 14:47:20 IP 28mcu49c
Atsakyti
Ingrida Makauskaitė tai žmogus kurį nuoširdžiai noriu rekomenduoti tiems kurie nori lengvai ir be didesnio vargo gauti būsto paskolą, man pačiam net paraiškos nereikėjo pylditi, visada atrašo ir perskambina jei negali atsiliepti, net ir po darbo valandų.Ji tikra savo srities profesionalė, jeigu turite galimybę kreipkitės tiesiogei į ją ir nebus jokių problemų. Mano pagrindinės pajamos iš individualios veiklos, esu pavežėjas, bet gavome ir būsto kreditą ir maksimalią suma būsto įrengimui ir viskas užtruko apie vieną savaitę. Ačiū Ingridai ji tikrai kurią meną Luminor banke.
Atsakyti
Atėjus tvarkyti reikalų su trimečiu vaiku ir jam užsinorėjau šlapintis nebuvo leista nueiti į wc. Nes jie neturi klientams tokios vietos. O tai daug man pasakė apie jų požiūrį į klientus. Ačiū Dievui su jais reikalų greitai nebeturėsiu.
Atsakyti
Savaite laiko neįmanomas pinigų pervedimas i kitus bankus...
Suprasčiau diena ar dvi, o čia savaitę!
Nerekomenduoju šio banko.
Atsakyti
Tai pats nepatogiausias bankas, jų operacijos is visų naudojamų mano ir vyro bankų. Nuoširdžiai nerekomenduoju.
Atsakyti
Labai nemandagi konsultantė Karaliaus Mindaugo g.Luminor banke.Nepaklausiau vardo, bet bendravimas priminė anuos laikus, kurių mes labai kratomės.Dar labai reikia pasistengti kai kuriems, kad pasiekti Europos bendravimo lygį.
Atsakyti
Aukštaičiu g 7, vilnius. Šlykštesnio aptarnavimo neesu mačiusi šiandien.aptarnavo juodaplauke moteris. Nepatenkinta, tapatybes kortele numete kaio suniui. Norejau atsidaryt saskaita nes isvykstu i vokietija. Neejo i kalbas, ir nenorejo atidaryt saskaitos, kodel pati nezinau. Gyvenime nesirinksiu šio banko paslaugu ir kitiem nerekomenduosiu jokiu budu!!!!
Atsakyti
Komunikacijos su klientu labai prasta, konsultantai telefonu moka tik šablonïškus atsakymus pasakyt, meluoja pastoviai, kad susisieks atsakingas darbuotojas, niekada nesusiekia.Kokybės skyrius parašius blogą atsiliepimą irgi nesusiekia.
Atsakyti
Zmona gavo zinute kad jos paskyra uzblokuota.Jau trys dienos bandom prisiskambinti be sansu zodziu grybu grybas dar jie reklamuojas tapkit musu klientais ir laimekit atlyginima kurgi ne eisim i kita banka
Atsakyti
Asilu kontora. Pavedimas i JAV padarytas SKUBUS, savaite kaip nepereina pinigai, prisiskambinti neimanoma, kuomet atsiliepia, sako perskambins per para, po paros niekas neperskambina. Mokejimu skyriui kuris atsakingas už tai, neimanoma prisiskambinti nes parasyti laisko nes jie bendrauja tik per vidine sistema. Nekalbu apie imones saskaitas kuomet sugalvoja nakti isjungti internetinius mokejimus del tvarkymu, begale kartu per savaite. Akmens amžiaus bankas. Bekit kuo toliau nuo tokiu
Atsakyti
Labai bloga komunikacija (prisiskambinti neįmanoma, punktuose eilės ilgiausios), banko veikimo principas labai prastas (pavedimų reikia laukti labai ilgai), pinigus įdėti per bankomatą išvis nerekomenduoju, nes buvo atvejis, kad suryjo pinigus ir kol tai sutvarkys apie savaitė laiko praeis (o kas padengs minusus? Nes tą dieną buvo numatytas svarbus pavedimas) Sakyčiau vien minusai, šis bankas tik gyvas, nes rašosi sutartis su įmonėmis, kurios per šį banką išmoka pinigus. Negražiai pasakius, bet šiam bankui klientas "šiukšlė".
Atsakyti
Labai blogai su konsultacijomis telefonu.. Bandau jau kelinta diena prisiskambinti, net operatoriai visi uzimti. Nei pralaukus 5 minutes nei 10 minuciu, niekas taip ir nesikeicia. Gaila, kad teko su siuo banku isvis pradeti bendradarbiavima! Klientas paliktas vienas, ir visiems vienodai
Atsakyti
Laba diena
As esu Engele Petkiene.mano as kodas 45810190720.Esu Jusu banko kliente.Siuo metu gyvenu uzsienyje.
Esu nusivylusi Jusu banko konsultantu aptarnavimu.I banka skambinau 3 kartus tinkamo atsakymo negavau.
Naudojimosi interneto linija sutartis buvo sudaryta 2008.06.05. Siuo metu elektr.bankininkyste as nesinaudoju.
Man reikalinga elektronine prieiga i banka, noriu prisijungti elektronine bankininkyste, kuri reikalinga Sodrai, kad galetu pravesti man priklausancia pensija.
Mano banko saskaitos nr
LT594010049500047594
Identifikavimo kodas 619144
Buciau dekinga uz suteikta informacia
Su pagarba E.Petkiene.
Atsakyti
Mėnesį laiko bendrauju su elektronika. Nieko naujo negirdžiu, kaip su jumis susisieks atsakingas asmuo, o juk reikia tik elementaraus leidimo remontui. Nesuprantu kokio lygio paruošti darbuotojai dirba. Per mėnesį laiko jau ir siena nugriūti galėjo ir 4 karo sulaukti įmanoma. Niekam nerekomenduoju turėti reikalų su Luminor.
Atsakyti
Kodėl Luminoro bankas nesirūpina klientais rajonuose, nėra kur išsiimti grynųjų? Teks keisti banką, jei jums nerūpi klientai????
Atsakyti
Mane labai stebina, kad šis bankas dar laikosi, nes tokios tragiškos š*******o kontoros man dar neteko matyti.
Su vyru imam būsto paskolą, vyras buvęs Luminor banko klientas. Užpildžius paraišką paskolai gauti iš bankų gauname neigiamą atsakymą, nes visi bankai mato skolą luminor banke, kuri uždelsta 1000 dienų. Išsiaiškinom, kad tai sisteminė klaida. Jau mėnesis laiko Luminor bankas jos neištaiso. Laiškai ignoruojami, skambinant konsultantai vis perdavinėja kažkam informacija, vis perduoda ir perduoda, tai vienintelis jų atsakymas. Tas, kam jie perduoda informacija, vis jos negauna. Jau susisiekėme su Lietuvos banku, šis atrašo į laiškus tą pačią dieną, o Luminor to nesugeba. Lietuvos bankas mums patarė išsiimti pažymą iš Luminor banko, apie esamus įsiskolinimus. Tai pažymos negalime išsireikalauti antrą savaitę, nes priminsiu - Luminor į laiškus neatrašo. 22d. užpildėm anketą, kad užsirašyti į konsultaciją, iš banko paskambino tik šiandieną, konsultantė pasakė, kad banke dirba paprasti žmonės, tokie kaip ji ir nieks mums pažymos vizito metu neduos, todėl į vizitą ji neregistruos, kai paklausė vyras, kur kreiptis, kad gauti pažyma, ji atsakė, kad nežino. Paprašėm jos užregistruoti mus kitu klausimu, ji pasakė, kad neregistruos, nes mes vistiek ateisime šiuo klausimu.
Sakykit prašom - AR JŪS TEN TAM LUMINORE NORS VIENAS SMEGENŲ TURIT?! MES DĖL JŪSŲ NEGALIME GAUTI BŪSTO PASKOLOS NET NEBŪDAMI JŪSŲ KLIENTAIS!!!
Atsakyti
Visi šitie neigiami komentarai yra teisingi toks vaizdas susidaro kad ten tik rankiniu būdu dirbama ir nieko nėra kompiuterizuota...bet faktas tas kad esu pasiėmęs paskola tai ten jau kompiuterizuota nakty atskaito pinigus iš sąskaitos
Atsakyti
[email protected]

Mes padarysime viską, ką galite. Greitas ir patikimas paskolos pasiūlymas. Mes turime visų jūsų finansinių problemų sprendimą. Vienas el. pašto adresas:. [email protected]
Atsakyti
Neneskite savo pinigų į ši banką, nes nuplėš tokius procentus už savų pinigų inesimą, kad maža nepasirodys.Teisingi komentarai, kad pats blogiausias bankas
Atsakyti
pats šudiniausias bankas lietuvoje. akmens amžius su pavedimais šudu š***s. Nfc funkcija atsirado visai nesenei kai jau šia funkcija naudoja daugibe banku ir jau senai. su klientais kaip su šunimis. ten reikia ar darbuotojus keist nes ahujelina labai arba vadovus nes čia banku neimanoma pavadint. Čiuhinkites ir atsigaukit nuo pigiu narkotiku.
Atsakyti
Banko konsultantai nekompetetingi, kad atsakyti į vieną klausimą, pokalbiai trunka apie 10 min ir iš jų maždaug pusę laiko banko konsultantas konsultuojasi dar su kažkuo ir klientas yra priverstas laukti kol konsultantas pasikonsultuos. Stebina, kad Bankas taip atsiribojęs nuo savo klientų, ir dėl tokio svarbaus dalyko kaip būsto paskola net nepriima banko padalinyje, o klausimus sprendžia tik telefonu ir nesudaro galimybės visoms sutarties šalims gauti bendrą konsultaciją, kad klientai vienodai suprastų pateiktą informaciją ir galėtų spręsti sutarties pakeitimo klausimus. Iškilus nesklandumams dėl aptarnavimo banko padalinyje, ir siekiant gauti informaciją iš aukštesnių vadovų, buvo atsakyta, kad visi banko vadovai tik Vilniuj. Bankas nusistatęs aptarnavimo limitus ir nesvarbu, kad paslauga truks galbūt tik 15 min., traktuoja kad atitinkama paslauga truks 45 minutes, todėl atsisako klientus priimti dabartinėje situacijoje būtent šiuo pagrindu. Mano nuomone, tai yra banko klientų teisių pažeidimas ir naudojimasis susidariusia situacija, jų nepriimant ir nesiekiant kuo greičiau ir efektyviau aptarnauti klientą ir padėti jam išspręsti iškilusius klausimus. Telefonu teikiama skirtinga informacija, negu nuėjus į banko padalinį - telefonu paaiškinama, kad dokumentus reikia pateikti padalinyje, o nuėjus į padalinį pasakoma, kad dokumentų nepriims. Tikrai nustebino šito banko bendravimas ir požiūris į klientą, nes su DNB banku tenka bendrauti jau daug metų, ir buvo puiki nuomonė apie šį banką, nepalyginama su tuo kas vyksta jame dabar.
Šią savaitę teko lankytis SEB banke ir Swedbanke, kur teko susidurti su aukšta kliento aptarnavimo kultūra, nuoširdų norą viską išaiškinti klientui ir patarti taip, kad jis tikrai suprastų ir jo klausimas būtų išspręstas efektyviausiu būdu, joks priėmimo laikas nelimituojamas ir nenustatoma, kad klausimą pvz galima išspręsti per valandą, jeigu faktiškai jį galima išspręsti per 10 min. o pabendravus su Luminor susidaro įspūdis, kad banko atsakymai formalūs ir susidariusios kliento situacijos išspręsti nesistengiama greitai ir efektyviai, kleintas turi sugaišti daug laiko kad gauti tinkamą banko konsultaciją.
Atsakyti
Tragedija, o ne bankas. Pavedimo laukiu visą dieną, negaliu net susimokėti už paslaugas internetu, nes tiesiog negauna mano pavedimo!
Atsakyti
Pats prasčiausias bankas. Atlikti pavedimai labai ilgai užtrunka arba apskritai neįmanoma atlikti ir dar visokių minusų....Kai tik turėsiu galimybę atsisakysiu........
Atsakyti
21 amžiuje bankas gali leisti sau neveikiančias valandą banko korteles. Reikės pereiti į kitą banką, nes čia yra žemiau nulio, degradu kontora
Atsakyti
Pervedimu reikia laukti ilgai. Tai sudaro daug nepatogumu ar net nuostolių. Tikrai prastas bankas...
Atsakyti
Pats geriausias bankas Lietuvoje. Pasiūlė pačią didžiausią paskolos sumą būstui įsigyti, mažiausias palūkanas ir nemokamą kredito sutartį! Kitiems bankams reiktų labiau pasitempti! O finansų patarėja Eva S. pati puikiausia ir mandagiausia konsultantė, kuri net savo atostogų metu aukojo laiką man ir tvarkė sutarties reikalus. El. paštu / telefonu Eva žaibiškai atsakinėdavo į visus man rūpimus klausimus ir ragino juos užduoti, jei kas neaišku. Tik geriausi atsiliepimai!
Atsakyti
pats prasčiausias bankas lietuvoje niekam nerekomenduoju.
Atsakyti
Savo naują banko kortelę užsakiau dar prieš mėnesį, kadangi jos taip ir nesulaukiau, nusprendžiau paskambinti į klientų aptarnavimo skyrių. Po tiek metų banke esu nustebusi tokiu neprofesionalumu. Kortelė išsiųsta neregistruotu paštu... Kokiu būdu ją reikėtų susekti, jei ji neatsidūrė pašto dėžutėje? Dabar jau ir baigia galioti. Toks dalykas kaip mokėjimo kortelė yra ypatingai svarbus, bet, aiškiai, ne šiam bankui. Vienintelis pasiūlymas yra važiuoti į kitą miestą jos atsiimti, o skyriaus darbo laikas - žmonių darbo metu, ką jau kalbėti apie kelionę iš kito miesto. Labai liūdna, kad klientams nesuteikiamos sąlygos patogiai sutvarkyti tokį paprastą dalyką kaip banko kortelė. Toks atmestinas požiūris į klientą verčia po daug metų pereiti į kitą banką. :)
Atsakyti
Turėjau padaryti pavedimą, bet pasirodo kad negaliu, nes pavedimai daromi pagal kažkokį mokėjimų priėmimo grafiką.Pirmą kart matau tokią nesamonę.
Atsakyti
Niekam nepatarciau naudotis tokio banko paslaugomis.nera filialo kur galima butu ispresti problema.telefonu tas pats kas net neskambinti, vienas patarimas kad turi daryti viska pats!!!!jus man paiskinkit kaip senjorams sutvarkyti ju banko reikalus.teko keisti banka, i siauliu banka.nes jie vieninteliai kur galima ateiti urbisprest problema
Atsakyti
Neįmanoma patekti į banką jau pusę metų, nepadeda jokios registracijos. Po registracijos (tik po savaitės laukimo) paskambina ir praneša kad banko skyrius dirba tik vieną dieną savaitėje ir negali priimti. Bankas naudojasi mūsų pinigais, o su mumis elgiasi kaip su išmaldos prašytojais. Ar banko valdyba žino kaip elgiamasi ? Viena išeitis, uždaryti visas šeimos sąskaitas. Bet prieš tai noriu atsakymo.
Atsakyti
Kreipėmės dėl busto paskolos, aišku pirma konsultacijai kiek galima paimti. Buvo viskas gerai, o kaip teikiame paraišką jau tada visko maža. O kiti bankai net neprisikabino prie nieko. Ir teko bendrauti su tą pačią konsultante. Tai ateityje labiau patikrinkite dokumentus. Kad klientui netektų nusivilti.
Atsakyti
Pavedimu turi laukt nezmoniskai ilgai. Bankas kartais tiesiog nedirba ir negali atlikti internetiniu pirkimu. Pavasario pradzioje, internetines prenumeratos atsisauke, nueinu i interneto banka, o ten lyg ir viskas tvarkoje, neparasyta, kad kortele blokuojama ar pns. Tuo tarpu parduotuveje galiu viska pirkt, pervesti pinigus i kitus bankus. Po 3 savaiciu nusprendziau paskambint i banka ir man sako, jog kortele yra uzblokuota jau gera menesi ir turejau buti informuotas, be to banko teigimu jokiu atsiskaitymu parduotuvese taip pat negalejau padaryti, nors kiekviena diena lankiausi parduotuvese ir leidau savo pinigus. Turejau pats uzsisakyt kortele is naujo ir laukt dar 2 savaites. Bandziau per visus galus ieskot kada buvau informuotas apie korteles blokavima, bet nieko rasti nepavyko. Va toks luminoro paziuris i klienta
Atsakyti
Edita 2021-06-14 18:50:46
Padarai pavedimą ir lauki belenkiek laiko. Pinigus nuskaičiuoja ir neina suprasti ar persives pinigai, ar ne. Išgryninant pinigus, mokesčiai irgi nežmoniški. Ką jau kalbėti apie nuskaičiavimus už nesuprasi už ką. Prasčiausias bankas su kuriuo susidūriau. Jei ne darbo atlyginimas, kuris įkrenta į šį banką, bėgčiau kuo toliau!
Pritariu 100%. I menesi karta, butinai neveikia nors viena- dvi dienas. Pats prasciausias bankas kokiu teko naudotis. Tikrai niekam nelinkeciau susidurti su tokiu banku. Esu labai supykusi. Uzvakar negalejau atsiskaityti degalineje, kadangi neaptarnavo korteles, bankomate taip pat issigrininti neduoda. Grazu vakara likau ant ledo mieste su 1, 5m vaiku, nors gyvenu uz miesto 25km su tusciu kuro baku, ir pinigais korteleje kuriais neimanoma pasinaudoti. Siandien pareiske, kad esa buvo duomenis pavogti todel geguzes 21d apribojo, o birzelio 7d. visiskai nustojo veikti, teigia, kad informavo zinute, zinutes iki sios dienos dar negavau. Ir jei buvo pavogti mano duomenys kaip jie teige, tai kodel kortele nebuvo blokuojama iskart, o tik po keliu savaiciu, kur logika????? Negana to, vakar vakare atlikau pavedima, kuri siandien turejo gauti zmogus, pasirodo negavo! Vel likau melages vietoje, pinigai neaisku kur. Pinigais negaliu naudotis nei kortele, pavedimai ir tie per dvi dienas nepereina, o pinigus nuskaiciavo. Tik uzdaryti toki banka!!!!!
Atsakyti
Padarai pavedimą ir lauki belenkiek laiko. Pinigus nuskaičiuoja ir neina suprasti ar persives pinigai, ar ne. Išgryninant pinigus, mokesčiai irgi nežmoniški. Ką jau kalbėti apie nuskaičiavimus už nesuprasi už ką. Prasčiausias bankas su kuriuo susidūriau. Jei ne darbo atlyginimas, kuris įkrenta į šį banką, bėgčiau kuo toliau!
Atsakyti
Končinas bankas, patariu nesinaudoti šita zalupa.
Atsakyti
Nerekomenduoju, ištisas pinigų nu skaičiavimas neaišku už ką. Nuvykus į banko skyrių buvo pasiūlyta išsiimti nauja kortele nes ši "perka į minusą" paklausus ar su nauja kortele ši problema išsispręs, buvo atsakyta - nežinom. Ties tuo ir užsidarė mano sąskaita ten.
Pinigu pervedimas
2021-06-01 09:45:49 IP 491nqb75
Atsakyti
Luminor banko Šiaulių skyriuje atvykome susitvarkyti paveldėjimo - į sąskaitą, pagal notaro dokumentą, turėjo būti pervesta atitinkama suma. Bankininkė paskaičiavo neteisingai (per pus mažesnę sumą). Gerai, kad pastebėjome ir paprašėme perskaičiuoti iš naujo - tačiau aptarnavusi konsultantė (2021.05.29d.) net neatsiprašė. Būtų prarasti apie 6000 eurų.
Keista banko politika - kituose bankuose naudojama automatinė skaičiuoklė notaro dokumentams, o čia konsultantė net nemoka iki galo skaityti dokumentų ir turi teisę tvarkyti palikimą..
Atsakyti
Esu pasirinkes iki 18 metu be mokesčiu, tačiau kiekviena karta man vis atskaičiuoja pinigus, pervede man 10 euru liko 3, 53e. Paskambinau i banka padiktavau duomenis, skambutis buvo mokamas 5min pratylejo ir numete rageli. Apgailetinas bankas.
Atsakyti
Net neesu klientas siame banke. Atvaziavau i banka del tevo reikalu. Pasirodo reikia uzsiregistruoti, nors kaip ir karantino ribojimai yra palengvinti bet turbut bankui tai nepritaikyta. ypac luminor. Tinklapyke del is ankstines registracijos nieko neraso, tik siulo investuoti. Gerai.. banke dvi moterys dirba, kliento nei vieno, bankas tuscias, kaip ir minejau siulo uzsiregistruot. Gerai, kada butu galima? Pasirodo tik uz savaites ir neaisku ar verkti ar cia juoktis, nes bankas tuscias ir zmoniu kaip ir jokiu. Tai negi b* sunku kelias minutes skirti ir suteikti informacija kurios reikia? Esme tame, kad praradot klienta 100% nekompetetingas bankas visiskai
Atsakyti
Aplaidi banko politika, darbuotojų nekompetencija kelia pyktį ir nusivylimą. Esu nauja klientė, pasirinkusi skolintis pinigus iš šio banko būsto paskolai, tačiau labai gailiuosi. Atėjus laikui išmokėti paskolos sumą, paskolos konsultantė tik tą pačią dieną, kada turėjo būti išmokami pinigai, davė užpildyti prašymą dėl pinigų išmokėjimo, ko pasekoje vėlavo išmoka. Na nieko tokio, visko pasitaiko. Gavau prisijungimus prie el. bankininkystės, konsultantė patikino, kad užsakė banko kortelę, kuri atsiunčiama į namus. Po savaitės, paskambinus į banką pasiteitrauti per kiek laiko atsiunčiama kortelė, išaiškėjo, kad ji išvis nėra užsakyta. Užsakius kortelę iš naujo, praėjus 10 dienų, skambinu pasiteirauti į banką, kad kortelė dar negauta, pasirodo jie nežino kur kortelė, nes siunčia neregistruojant laiško ir reikia vėl užsakyti iš naujo. Kortelė užsakoma dar kartą, kad būtų gaminama skubos tvarka (nors prieš tai, konsultantė minėjo, kad neįmanoma skubos tvarka padaryti ir nieko tokio, kad neturiu jos ir negaliu išsiimti grynųjų pinigų) ir ne tik, kad skubos tvarka jau gaminama, bet dar ir atsirado galimybė ją atsiimti banko padalinyje, kad vėl nereikėtų laukti su nežinia ar išvis sulauksi. Sekančią dieną po užsakymo, visgi gavau kortelę, skambinu į banką, kad atšauktų naujos kortelės gamybą ir atblokuotų šią, kurią gavau. Atsakymą gaunu, kad neįmonama to padaryti ir šią, kurią gavau, galiu išmesti ir turiu laukti vėl 5 dienas kol pagamins kortelę ir nuvyksiu į padalinį atsiimti. Absurdas ir tiek, jeigu yra galimybė, rinkitės kitą banką. :)
Atsakyti
Pavedimai eina neaišku kiek laiko, pervesta vos ne savaite atgal. Pats prasčiausias bankas
Atsakyti
Negaliu prisijungti, reikia atsiskaityti. Paskambinau i banka pasakia kad tian viskas gerai o technikai susiteks pe trys denos... Nesamoniu.
Arturas Aleinikovas
2021-03-18 23:29:30 IP 28m9tbg8
Atsakyti
Antrą kartą teko pirkit automobilį lizingu ir buvau labai maloniai nustebęs kaip greitai buvo sureaguota po užpildytos užklausos. Su manim susisiekė vadybininkė Sonata ir galiu rekomenduoti visiems kreiptis tik į ją, tikrai super profesionali vadybininkė, puikiai išmano savo darbo, tikrai labai pasistengė abu kartus kai kreipiausi. Tokius žmones siūlyčiau dar labiau skatinti ir saugoti!
Atsakyti
Negaliu pasijungti, reikia atsiskaityti, o nieko negaliu turi kompensuoti nepatogumus!
Atsakyti
Negaliu prisijungti prie internetines svetaines https://ib.dnb.lt/ appsas neveikia, telefono niekas nekeliai, kazkokie viduramziai... padariau pavedima i kita banka, niekaip nenukeliauja, kiek reiks laukt savaite? kodel tokios prastos paslaugos?
Atsakyti
rasykite skundus del banku i lietuvos banka jie nagrineja skundus bankui nemotais kad jus cia skundziates man atrodo kad jie cia neskaito jeigu skaitytu senai kazkas pasikestu
Nemokantis dirbti
2021-03-03 17:08:32 IP 28m86nj5
Atsakyti
Labai nusivyliau Luminor banku bei ju darbuotojais. Susisiekus telefonu visi operatoriai i ta pati klausima atsako skirtingai....ir nezinai kuom tiketi...cia Jusu darbuotojai tokie issimoksline....rezervacijoj pinigu sustabdyti negali, pavedima pasakius nedaryti-padare....uzdavus kelis klausimus laisku atsako copy paste ta pati net neisiskaite i mano uzduota klausima. Labai liudna, kad negaliu pakeisti banko, bei kad dirba pas jus tokie neispruse darbuotojai....NIEKAM LUMINOR BANKO nerekomenduoju.....NIEKAM....
Atsakyti
Dariausi banko kortelę, laukiau 3 savaites kol atvyks, teko važiuoti į paštus, skambinti į banką ir pasirodo kažkokia gluša darbuotoja blogai adresą užrašė, kurį pusę tuzino kartų teko kartoti, o pats jo parašyti negali.Tai kortelė į svetimą adresą nukeliavo. Durnių laivas.
Atsakyti
Pervedimai vyksta labai lėtai. Ne pirmą kartą susiduriu su ta problema, kai žmogui greitai reikia pinigų, bet pervedus net ir darbo dieną, pinigai adresatą pasiekia geriausiu atveju kitos dienos viduryje, net jei bankas ir tas pats. Pervedus penktadienį vakare, adresatas gauna pinigus tik pirmadienį. Dėl šios priežasties kai tik turėsiu galimybę, net nesudvejojusi pasirinksiu kitą banką.
Atsakyti
Bankas visiškai nepaiso SEPA pavedimų laikų, nei įskaitymų, nei pervedimų. Paprašius paaiškint, prašo pavedimo swift kopijos, kad matyti pavedimo laiką, nes tavimi netiki kai parašai laiką (paprasta pavedimo kopija netinka, nes nėra laiko).Kiti bankai net juokiasi su jais susiekus ir paklausus kaip gauti swift kopiją ir paaiškinus sitaciją :)))Iš po Nordea nelabai kas pasikeitė veikia tai pat šūdinai ir lėtai, pavedimai nevaikšto net tarp Luminor sąskaitų. Toks jausmas, kad Luminore visi dirba iki 16:00 čia įskaitant ir elektroninę bankinkystę, nes ji tieisog sustoja po 16:00. Parašius laišką bendrauja lakoniškai, bando išvengti pripažinti savo sistemos neveikimą.

Taip pat rekomenduojame

Kredito garantas
Adresas: Naujojo Sodo g. 1A, 18 aukštas, LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; bankai, bankinės operacijos; finansai.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Vito Gerulaičio gatvė 1, Vilnius (I aukštas) Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome...
GF bankas
GENERAL FINANCING BANKAS

Adresas: Ukmergės g. 322, LT-12106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos.
2005 m. pradėjome veiklą kaip lietuviškas finansinis startuolis. 2008 m. tapome Prancūzijos banko „Societe Generale“ grupės dalimi, o nuo 2013 m. priklausome Švedijos finansų grupės bendrovei „Marginalen AB“. 2020 m. gegužės 18 d. tapome GENERAL FINANCING BANKU. Ir toliau teiksime aukštos kokybės paslaugas, tik jau...
SME Finance
Išmanus finansavimas verslui

Adresas: Antano Tumėno g. 4-15, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; tarpininkavimas.
„SME Finance“ kuriame naujus finansavimo sprendimus smulkioms ir vidutinėms įmonėms bei AI pagrįstą finansinių technologijų platformą, kuri priima labai greitus skolinimo sprendimus. Mes reaguojame į situaciją, kuri yra šiandien ir kuriame įrankį, kuriuo naudotis užtenka kompiuterio ar išmaniojo telefono. Kai...
Factris LT1
Adresas: Vokiečių g. 26, LT-01130 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; apskaita; bankai, bankinės operacijos; konsultacijų paslaugos.
Factris - tai nebankinis alternatyvus finansavimas Lietuvos bei užsienio rinkoms – sąskaitų finansavimas - faktoringas ir kredito linijos verslui. Mūsų sukurtas Factris sąskaitų finansavimo produktas suteikia galimybę klientams atlaisvinti ilguose apmokėjimo terminuose užšaldytas apyvartines lėšas, kurios yra itin...
Neris
Adresas: Jogailos g. 4, LT-01116 Vilnius.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; finansai; greitieji kreditai, paskolos; tarpininkavimas.
Kredito unija „Neris“ yra Lietuvos Centrinės Kredito Unijų (LCKU) grupės narė ir veikia pagal Lietuvos Banko licenciją. Esame kooperatinė bendrovė, teikianti konkurencingas, aktualias ir kokybiškas finansines paslaugas savo nariams. Pagrindiniai mūsų nariai ir klientai – gyventojai ir smulkus verslas.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Lėtai įsibėgėjusi vasara tapo atradimų metu: Baltijos šalių pakrantės aktyvaus laisvalaikio mėgėjus užbūrė savo grožiu
Lėtai įsibėgėjusi vasara tapo atradimų metu: Baltijos šalių pakrantės aktyvaus laisvalaikio mėgėjus užbūrė savo grožiu 08-04 07:27
Gerokai lėčiau nei pernai ar užpernai įsibėgėjęs šiltasis metų sezonas privertė nerimauti kurortų verslininkus ar pajūryje atostogas suplanavusius šalies gyventojus. Pasirinkusius poilsiauti...
"Bentley" skelbia finansinius 2022 metų pirmojo pusmečio rezultatus
"Bentley" skelbia finansinius 2022 metų pirmojo pusmečio rezultatus 08-03 14:48
Nepaisant šiuo metu visoje pasaulio rinkoje tvyrančio neužtikrintumo, "Bentley Motors" šiandien paskelbė optimistiškus finansinius 2022 metų pirmojo pusmečio rezultatus. Kol kas sunku prognozuoti...
Mažiau yra daugiau: ar šis posakis galioja renkantis IT tiekėją?
Mažiau yra daugiau: ar šis posakis galioja renkantis IT tiekėją? 08-02 18:37
Dešimt skirtingų tiekėjų – dešimt skirtingų nuomonių. Kai kurie iš mūsų susiduria su panašia situacija remontuodami savo namus: kiekvienas meistras turi savo know-how ir skuba nurodyti ankstesnių...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dėl infliacijos teko apriboti savo išlaidas?

Akcijų kainos

Goodyear 13,23 +5,25%
Twitter 42,52 +3,56%
ConocoPhillips 92,85 +3,30%
JPMorgan 115,76 +3,03%
Starbucks 85,73 -1,32%
Walt Disney 106,63 -1,38%
Meta 167,11 -2,03%
Western Digital 47,09 -5,65%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 3,67 -0,81%
Dyzelis 4,36 -6,24%
Kava 6,03 +5,05%
Nafta 88,54 -2,34%
Sidabras 21,56 -1,60%
Varis 9024,46 -3,76%
Anglis 196,95 +16,09%
Auksas 1836,57 -0,65%