VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Luminor Bank, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Luminor Bank

Atsiliepimai apie Luminor Bank, AB

Buvę Nordea ir DNB bankai

Parašyk savo nuomonę apie Luminor Bank, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
laba diena.as rasau dauguma kedainieciu nuomone.jusu banko klijentais esame daug metu. daugumas kedainieciu darbo laikas nuo 8 -17val.tad norint susitvarkyti bankinius reikaluas, turime imti puse dienos iseigine savo saskaita, -nes jusu bankas dirba iki 16, 30.labai nepatogumai.jau geriau ryta darba pradetu jusu bankas nuo 10 val, -ir dirbtu iki 18 val.teko vykti i kauna kai turejome neatideliotinu reikalu su banku.aciu, jai sureaguosite.
Atsakyti
Niekada gyvenime nesu maciusi sudetingesnes elektronines bankininkystes. Neimanoma naudotis, kazkokiu stebuklingu kodu, dar kazko prisigalvoja. Negaliu nieko pirkti online, nes mano korteleje kazkas neaktivuota (nors viska padariau) nuejus i banka paaiskina, kad nieko negali padeti. Jeigu neturetu kontrakto su valstybinemis ismokomis seniai butu suzlugusi tokia nesamone
Atsakyti
s*****i!!! Norėjau, jog atsiųstų mano kortelės pin priminimą, važiavau tris dienas į banką. Pasakė, jog nėra. O dar kartą priminti pin kodą nebeleido per jų kompiuterį, todėl pasiūlė man, jog jie PAGAMINS NEMOKAMAI naują kortelę, kadangi tai buvo banko klaida. Sutikau, pagamino naują kortelę. Nuėjau atsiimti, pasakė, jog nuskaitys 3€ nuo banko kortelės, kadangi aš kortelę atsiimu banke, o ne namuose. Kai paaiškinau situaciją, jog man sakė, kad bus nemokamai, nesileido į kalbas. Kadangi pagamint, pagamino nemokamai, o atsiimti jau reikia mokėti :). Žinoma, man negaila tų 3 eurų, bet jeigu bankas sukčiauja dėl 3 eurų, tai vargu, ar galiu jai patikėti savo visus pinigus? Nerekomenduočiau šio banko, bet kai pagalvoji, jog visi visur galvoja tik kaip apsukt, apgauti žmogų, tuomet kuo galima pasitikėti? Kam galėčiau patikėti savo pinigus? Ar geriausia grįžti į senus laikus, kai pinigus laikydavome kojnėse?
Atsakyti
Ęsu apstulbus luminoro banko servisu, kažkas nerealaus, palygint su ankstesiu banku..Vilniaus Akropolį.Ačiū bankui už nerealu aptarnavyma-administratorės, bei darbuotoju..ir kava pavaišino ir aptarnavimas liuks
Atsakyti
Panevėžio filialas siaubingai lėtai dirba, darbuotojos vaikšto, bendrauja tarpusavy, bet klientų nekviečia. O įkainiai protu nesuvokiami, už pažymą 15 eurų?! Vadovai, Jums su galva viskas gerai?
Atsakyti
Kazkoks siaubas Luminor Akropolyje. 3 langeliai dirba. Eilės juda vėžlio zingsniu.
Atsakyti
Ar esate bet kokių finansinių sunkumų? JEI TAIP! Susisiekite su "Kvithyll Finance" ir "Mortgages Limited". Suteikiama mažų ir didelių paskolų suma. Mes siūlome įvairių rūšių paskolų paslaugas, kad atitiktų jūsų finansinius poreikius: asmeninę paskolą, skolos konsolidavimo paskolą, rizikos kapitalą, verslo paskolą, paskolą už mokslą, būsto paskolą, kurios palūkanų norma yra 2%. Susisiekite su mumis šiandien elektroniniu paštu: kvithyllfinance@gmail.com Jūsų pasitenkinimas ir finansinis sėkmė yra mūsų tikslas, o jūsų bendradarbiavimas su mumis bus geros patirties. Whatsapp: +17816567138 kreditas yra atviras visiems nepriklausomai nuo pilietybės.

El. Paštas: kvithyllfinance@gmail.com
Atsakyti
Pasirūpinkite savo darbuotojų dirbančių PLC Megoje bendravimo kultūra aptarnaujant klientus.
Atsakyti
Sveiki,
Pranešame, kad Jūsų 2018-11-17 09:26:49 pasirašytas prašymas (Prašymas padengti kreditą) buvo Atmestas.
Atmetimo priežastis: Atšaukė bankas. Mielas kliente, Negalime įvykdyti jūsų prašymo padengti paskolą anksčiau numatyto termino, nes jūsų sąskaitoje trūksta lėšų apskaičiuotoms palūkanoms sumokėti. Jūsų Luminor.
O KOKIA TURI BUTI SUMA, JIE SLEPIA, MATYT DEL TO, KAD ARTEJA EILINE IMOKOS DIENA, O TADA VEL BLIAUS-MIELAS KLIENTE JUSU SASKAITOJE NEPAKANKA LESU KREDITUI PADENGTI IR PALUKANOMS.
Gaukite greitą finansavimą mažomis palūkanų normomis dabar
2018-10-31 21:33:51 IP 43.224.129.168
Atsakyti
Gaukite greitą finansavimą mažomis palūkanų normomis dabar

whatsapp: 00918152903749

Geriausi linkėjimai.
Atsakyti
Sveiki visi,

Aš esu privatus skolintojas, aš siūlau paskolą 2 proc. Tai yra teisėta bendrovė, turinti garbę ir skirtumą. Mes esame pasiruošę padėti jums išspręsti bet kokią finansinę problemą, kurią esame, mes siūlome visas paskolos rūšis, taigi, jei jus domina paskolos pasiūlymas Prašome susisiekti su mumis elektroniniu paštu: (anggadiman1@gmail.com)

Taip pat pateikite išsamią informaciją, kad galėtume nedelsdami pradėti paskolą.

Vardas:
Reikalinga suma:
Trukmė: a
Šalis:
Paskolos tikslas:
Mėnesinės pajamos:
Telefono numeris:

Susisiekite su mumis naudodami pirmiau pateiktą informaciją apie mūsų el. Laišką: anggadiman1@gmail.com

Pagarbiai jums visiems.
Atsakyti
Bankomatui persikrovus ir nebegrazinus mokejimo korteles skambinau MOKAMU telefono numeriu, kur konsultantas nekompetetingai aptarnavo, delse laika ir pateike netesingus atsakymus. Pranesiau jam apie gedima ir itraukta kortele, man paaiskino, kad pagamins nauja ir man tai nieko nekainuos, paklause ar noriu gauti pastu. Po savaites ateina sms, kad kortele yra banko skyriuje nors buvo tartasi kitaip. Prastas aptarnavimas. Prisijungiu prie el.banko ir ka sau manote, man nuskaiciuoti pinigai uz nauja kortele! Atsiimant kortele pareiskiau pretenijas ir man buvo paaiskinta, kad kadangi as is ju neperku kazkokios naujos papildomos paslaugos - korteles draudimo tai todel turiu susimoketi uz nauja kortele ir dar papildomai uz tai, kad kortele atsiimu skyriuje, o ne pastu! Visiskai apnagleje bankai, del ju sistemos kaltes praradus kortele dar pats ir susimoki. Tai gal jie dabar tycia vis koki bankomata perkraudines, kas dar pinigu pasidaryti ir dar priverstinai kakoki draudima kisa. Visiskai nesiskaito su klientais, kazkoks nekontroliuojamas plesikavimas vidury dienos, siaubas...
Atsakyti
Nebekelsiu kojos i sita banka is principo! Negerbia klientu visiskai, jokios tvarkos. Reikejo konsultacijos del banko paskolos. Issimusus cekiuka su eiles numeriu pralaukiau mazdaug 20 minuciu. Salej vos dvi darbuotojos. Viena keicia valiuta, kita siaip ziuri i kompa. Nuejau nesulaukus kol uzsidegs man zalia sviesa paklaust kiek dar laukt. O ta ramiai ziuri i kompa ir sako na dar kokias 15-20 min, gal pusvalandi, nes jai kompa tvarko. Supraskit nesikalbes su manim. Nu joptararai, ar tai negalejo iskart pasakyt?.. sekancia diena 11.26 val issimusu cekiuka, ta pati darbuotoja konsultuoja zmogu.galvoju ok, palauksiu. Apsidairau, pora zmogeliu laukia keist valiuta. Ok. Laukiu. 12.15! Pagaliau ji atsilaisvina.kelias sekundes laukiu kol uzsidegs mano numeriukas. Ir opa, ateina moteris, kisa darbuotojai zalia pilna kazko maiseli deda prie monitoriaus ant darbo stalo, sedas ir plepa! Nueinu, parodau savo eiles nr, sako teks palaukt.As iskart pas virsininka. Jos iskart ta maiseli kavot. Virsininkas mandagus, pasisiule pats pakonsultuot, bet jau aciu, nebereikia is principo.o kad jo darbuotoja katik kysi eme ir su kliente nesisskaite kaip ir dzin. Darbuotoja dirbanti ties 6 numeriuku pazymeta darbo vieta, Taurages luminoras. Absoliutus neatsakingumas, nesiskaitymas, nepagarba klientui. Pasitikrinkit kam reikia video kameras jei netikit. O as kaip kliente su situo banku reikalu nebenoriu turet
Atsakyti
kiek turejau su luminoru reikalu tiek keikiausi siandien paskutinis lasas- nekompetensija visiska- idomu ar pacios vadybininkes supranta ka ten dirba- bereikalingas gaisimas- prasciausias bankas Lietuvoj
Atsakyti
Gaukite gyvenimą, kurį nusipelnėte, gaukite bet kokią paskolą, kurią pasirinkote iš mūsų paskolos kompanijos už prieinamą kainą, be hassel per 24 valandas, susisiekite su mumis šiandien, naudodamiesi whatapps +19142088349 arba el. Paštu Diamoninvestments99@gmail.com
Atsakyti
AB Luminor vadovės Vilniaus akropolio skyrisus pažistamiems pasisekė, visi mirtingieji po 1-2 h laukia, o jiem nereikia net numeriuko išsimušt nereikia, būna gražiai palydėti prie langelio.
Atsakyti
Nu žinot tikrai nustebino Luminor - prašėm paskolos būstui. Nedidelės. Mūsų pajamos virš 2000 per mėn (į rankas). Dar vyksta kažkos svarstymas, bet suprantu, kad jie nesuskaičiuos nieko. Visų pirma - skambinėja kam papuola, prašinėja visko ko reikia ko nereikia, paskui atsiprašinėja, kad supainiojo tel numerius. Šiaip tai pagalvočiau, kad telefoniniai s*****i.
Paskaičiau čia esančius atsiliepimus ir supratau kur nuėjau.
Atsakyti
Na luminor tikrai nustebino... su vyru prasem paskolos 9000euru. Paskambino vadybininke, kad viskas tvarkoj, atvaziuokit pasirasykit asmeniskai banke ir be problemu suteiksime. Atvaziavom, uzpildem. Atsakymo laukem savaite, kol paskambino ir pasake, kad bankas negali suteikti paskolos, nes musu pajamos per mazos. Tai vat klausimas nuo kada ~1500euru pajamos per mazos paimti 9000euru paskola? Kai mano broliui swedbanke vienam, kurio pajamos 700euru duoda paskola bustui iki 40000 euru. Likome nustebinti tokiu argumentu.
Atsakyti
Nerekomenduoju sio banko gavau kortele uz dyka, ja uzregistravau pries pora men db skola 32euru uz ka ? Uz dyka nenaudojas nei vienos dienos. Salin tokius bankus dalina uz dyka kortetles db issimusineja is visu pinigus
Atsakyti
Ilona 2018-08-05 02:03:31
Pats blogiausias bankas ir jame dirbantys darbuotojai. Prasem paskolos 27000 bustui. Du menesius melavo, kad duos, kad viskas gerai, sake tiesiog, laukiam atsakymo kiek reiks tureti savo. Pasidarem ivertinima, surinkom dokumentus, bet kiekviena savaite vis prisimindavo, kad dar kazko reikia. Jei pati buciau neskambinus kas savaite, tai isvis gal butu pamirse. Kai paklausdavom ko dar reikia, sake pabandykit uzpildyt tai ta forma, tai kita, tai patys susiraskit.Kai siaip ne taip patys susiradom reikalinga forma ir gavom atsakyma, kad niekam neskoligi, nusiuntem musu bankininkui, parase, jusu laiskai bus perkaityti po menesio, nes iseinu atostogu !!! Sake paskambins, nei vieno karto nepaskambino. Kol galu gale pasake, kad nekredituoja, nes reikia remonto tam bustui. Tai Luminor, atsipeikekit, ar uz 27000 buna bustas su remontu, tuo labiau mes puse sumos turejom savo, o dirbam uzsieny, 11 metu Airijos
valstybinej istaigoj, su geriausiom rekomendacijom. P.S. tipo asmeninis bankininkas Linas Bubnelis Druskininkuose, neduok dieve, ar gali dirbti toks zmogus isvis neismanantis savo darbo. Kadangi nebuvom susidure su jokiom paskolom, tai nezinojom, kad pirmiausia reikia susirast vertintoja, bet musu bankininkas nepasake. Patys suzinojom is kitu zmoniu, viska susitvarkem, isivertinom, musu ale bankininkas sako, gerai, dabar tik ziuresim kiek tiksliai procentu reiks pradiniam inasui. Dar po savaites, tyla. Skambinu pati, pasake, nekredituojam. Tai kam meluot du menesius. Kreipemes i kita banka, tai viska sutvarke per dvi savaite ir nusipirko busta su paciom geriausiom salygom. Luminor, gal galit ka nors atsakyt?
Zemiau plintuso sitas bankas. Jie neturi pinigu ir niekad netures ju. Lygiai tas pats- kniso prota du menesius ir jokio razultato. Ale nekredituos, matai uzkliuvo imone kurioj dirbu (imone jau 10 metu dirba ir pelninga). Iseidamas issivesiu su savim ir kelias imones ir dar kitus ikalbesiu. Negaiskit laiko ir saugokit savo nervus.
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju LUMINOR banko, telefono programėlė nepatogi, bet blogiausia tai yra aptarnavimas, į elektroninius laiškus atsako vos kas tris dienas. Jeigu atrašo, tai neaiškiai, ir nepagarbiai. Dienos metu sunku susisiekti ir per livechat, bet kaip bebūtų mane aptarnavusi moteris renkantis adminsitracinę paslaugą "krepšelis" neįspėjo, kad mano naudojamai kortelei jis netiks, ir pasirodo man jau du metus kiekvieną kartą nuskaito mokestį dėl to, kad gryninuosi pinigus. :)
Atsakyti
labiau negerbiančio ir nevertinančio savo Klientų banko dar nebuvo atrastas. Esant galimybei, rekomenduoju nesirinkti nei verslui, nei fiziniams asmenims.
Atsakyti
Pats blogiausias bankas ir jame dirbantys darbuotojai. Prasem paskolos 27000 bustui. Du menesius melavo, kad duos, kad viskas gerai, sake tiesiog, laukiam atsakymo kiek reiks tureti savo. Pasidarem ivertinima, surinkom dokumentus, bet kiekviena savaite vis prisimindavo, kad dar kazko reikia. Jei pati buciau neskambinus kas savaite, tai isvis gal butu pamirse. Kai paklausdavom ko dar reikia, sake pabandykit uzpildyt tai ta forma, tai kita, tai patys susiraskit.Kai siaip ne taip patys susiradom reikalinga forma ir gavom atsakyma, kad niekam neskoligi, nusiuntem musu bankininkui, parase, jusu laiskai bus perkaityti po menesio, nes iseinu atostogu !!! Sake paskambins, nei vieno karto nepaskambino. Kol galu gale pasake, kad nekredituoja, nes reikia remonto tam bustui. Tai Luminor, atsipeikekit, ar uz 27000 buna bustas su remontu, tuo labiau mes puse sumos turejom savo, o dirbam uzsieny, 11 metu Airijos
valstybinej istaigoj, su geriausiom rekomendacijom. P.S. tipo asmeninis bankininkas Linas Bubnelis Druskininkuose, neduok dieve, ar gali dirbti toks zmogus isvis neismanantis savo darbo. Kadangi nebuvom susidure su jokiom paskolom, tai nezinojom, kad pirmiausia reikia susirast vertintoja, bet musu bankininkas nepasake. Patys suzinojom is kitu zmoniu, viska susitvarkem, isivertinom, musu ale bankininkas sako, gerai, dabar tik ziuresim kiek tiksliai procentu reiks pradiniam inasui. Dar po savaites, tyla. Skambinu pati, pasake, nekredituojam. Tai kam meluot du menesius. Kreipemes i kita banka, tai viska sutvarke per dvi savaite ir nusipirko busta su paciom geriausiom salygom. Luminor, gal galit ka nors atsakyt?
Atsakyti
sveiki, turiu 2 saskaitas jusu banke ir kitam banke, atleskit bet tokio banko siolaikinej erdvej reikia paieskot, jokio i prieki pagal prisijungimus, reikia kuo greiciau lekt is jusu
Atsakyti
Banko klientas esu 10 metų.Kelis sykius ėmiausi paskolą iki 1, 5 tkst.eurų.Grąžinau be problemų.Bet iškaulyti tokią sumą-vargo keliai!Jaučiausi tarsi nuogas valkata, nors dirbu ir gaunu algą neblogą.Buvo periodai, kai teko nenumatytoms išlaidoms skolintis greituosiuose kredituose.Visada laiku grąžindavau, nusiskundimų (raginimų)nėra.Kredito reitingas žalioje zonoje, bet prireikus 200 eurų, bankas privertė mane rašyti pasiaiškinimus, kodėl aš skolinausi iš greitújų kreditų prieš 4-8 metus!Tai juk bankas neduoda 30-100 eu.O ką daryti, kai reikia pinigų?Kam taip tyčiotis iš žmogaus?!Nebenoriu daugiau turėti reikalų su šia bendrove, nes reikalui esant tikrai nepagelbės.Viktoras.
Atsakyti
Raimundas Stanišauskas, LUMINOR būstas NT konsultantas. Gyvenantis Belgų g., Kalnėnuose (Vilnius), užsisako paslaugas statomam / įrenginėjamam namui (sklypui) ir vengia atsiskaitymo. Įmonės teikiančios tokias paslaugas kaip; baldų projektavimas, šildymo sistemos įrengimas, gyvenamųjų namų sklypų aptvėrimas ir t.t., būkite atsargūs bendraudami su šiuo asmeniu. P.S. tam tikroms valstybinėms instancijoms apie jį pranešta.
Atsakyti
Labai daug metų visa šeima esame DNB klientai, bet labai svarbioje situacijoje bankas parodė visišką abejingumą...
Sūnus išvyko vasarai į JAV, atlyginimas už darbą bus mokamas po 3 sav., todėl reikia pinigų pragyvenimui. Pirmomis dienomis banko kortelė veikė ir viskas buvo ok, trečią savaitę be jokios priežasties kortelė ir bankomatuose, ir visose pardavimo vietose buvo atmetama. Kai aš paskambinau į banką, man jokia informacija nebuvo teikiama, suprantama, dėl asmens duomenų apsaugos, nors sūnus yra studentas ir visi jo kortelės pinigai yra mūsų. Liepė paskambinti pačiam. Skambutis iš JAV- 3 eur už min., paskambino, banko darbuotoja pareiškė, kad kortelė neužblokuota ir viskas turi veikti. Niekas nepasikeitė... tada kita banko darbuotoja paskambino 4 val ryto, kad pasakytų tą patį.Galvojome, gal išsimagnetino ar pažeista, bet ji rodo pinigų likutį, tik neleidžia pinigų išgryninti ar atlikti mokėjimo. Žodžiu, šiuolaikinių technologijų dėka žmogus pasaulio pakrašty sėdi be pinigų maistui ir transportui...Tai taip dirba Luminor...
Atsakyti
Bandėme lizinguotis mašina ne naują. Atlikome visas reikiamas procedūras ir kai atėjo paskutinis momentas del patvirtinimo LUMINOR atsisakė lizinguoti mašiną nes kažkada buvo daužta. Kodėl iškart negalėjo pasakyt kad daužtų nelizinguoja lieka neaišku. Mus aptarnavo vadybininkė Rita Žilinskaitė. Sugaišta daug laiko dėl nieko
Atsakyti
Klientu aptarnavimas siaubingas. Kreipemes i busto paskolos vadybininke Inga Ivanovskyte, prasydami suteikti informacijos apie kredita, taciau ji nebuvo suinteresuota to daryti. Susitikimo metu issakyti teiginiai apie banko galimybes suteikti paskola buvo nekonkretus ir netikslus. Bandat paaiskinti ko mums reikia ir suzinoti galimybes ji net nebande musu isklausyti, tiesiog visad sake zodzius negalima ir grazino mums musu turto vertinima, nesuteikus informacijos apie marzas, tai padare tik mum paprasius. Visas pokalbis truko vos 10min., tai daug pasako... Likome nustebinti tokiu aptarnavimu, todel susiekeme su kita Luminor banko vadybininke telefonu. Gavome visa reikalinga ir tikslinga informacija, kad yra galimybe suderinti viska ko mums reikia.
Atsakyti
Labai nusivyliau šituo banku, tenka atsisakyti paslaugų, dėl blogų vykdomų paslaugų, lėtas pinigų suvaikščiojimas ir dažni techniniai nesklandumai...
Atsakyti
Na aptarnavimas tragiskas siame banke, atsakymo del finansavimo pralaukeme 2 savaites taip jo ir negavome, toks ajusmas kad priimti ir dirba visiski neismaneliai, jokio kontakto su klientais, atvirkstiniu atveju jeigu butumeme jiems skolingi tikriausiai butu paskambine 10 kartu i diena su grasinanciais pokalbiais, o kai imone kreipiasi del finansavimo tokiu atveju kaip numire, tragiskas bankas ir pats aptarnavimas
Atsakyti
V 2018-05-08 16:36:31
LUMINOR banko įkainiai nenormalūs... Banko raštas - sutikimas, kad parduotume nekilnojamą turtą (butą), kuris buvo pirktas su jų būsto paskola - 150 eur. Už vieno lapo raštą. Absurdas....
Kaip Lietuvos bankas leidžia tokius įkainius nusistatyti? : (((
Mums taip pat banko tarnautoja pasakė, jog šis sutikimas kainuos 150 eurų, o po to nuo sąskaitos nurašė 165.
O dabar dar reikalauja, jog mes patys sumokėtume už hipotekos išregistravimą. Ką kiti bankai patys atlieka.
Atsakyti
Živilė 2017-10-28 14:59:59
Nerekomenduoju šio banko paslaugų. Pasirašinėjant sutartis su švietimo įstaiga, stovėjo su būdele ir dalino “nemokamas” banko korteles studentams. Užkibo tikrai nemažai pažįstamų. Po metų ateina laiškas su skolos išieškojimu 8-10€ (kiekvienam skyrėsi). Labai gerai praradote gerą dalį ateities klientų. s*****i.
ta pati problema. Man pasake "gal nori gauti kortele visiskai nemokamai" as netgi paklausiau ar nebus jokiu menesiu mokesciu ir sake, kad ne, pagalvojau kad nepakenks pasimt dar viena kortele nors jau ir naudojau kita banka. Tos korteles man niekad neprireike tai as ir niekad ja nesinaudojau. Po metu ateina laiskas kad is kazkur atsirado 12 euru skola ir jei ju nepadengsiu jie grasina mano duomenis issiusti skolininku administravimo informacinei sistemai ar pns. kontaktuoti su jais gali tik pasiskambines i mokama numeri kur jie net neatsiliepia ir tu klausaisi muzikeles kol tavo pinigai yra nuskaiciuojami is saskaitos. Tai ka jie daro nera legalu ir jiems turetu buti iskeltas ieskinys, jie visiskai naglai apgaudineja tukstancius zmoniu.
Atsakyti
Neatpazysta korteles nei vienas UK bankomatas
Atsakyti
LUMINOR banko įkainiai nenormalūs... Banko raštas - sutikimas, kad parduotume nekilnojamą turtą (butą), kuris buvo pirktas su jų būsto paskola - 150 eur. Už vieno lapo raštą. Absurdas....
Kaip Lietuvos bankas leidžia tokius įkainius nusistatyti? : (((
Atsakyti
Ne bankas, o tragedija. Jokios pagarbos klientui, jokios pagalbos, jokio susisiekymo su darbuotojais, nors ir duoda kontaktine informacija, bet prisiskambinti neimanoma, uz tai reikia pastoviai skambinti mokamu numeriu. Teko pasiimti autolizinga, viskas suforminam, parasem prasyma del tiesioginio debeto, per metus laiko jie taip ir nesutvarke. O kai pilnai padengiau ta lizinga, trys dienas prasiau atsiusti pazyma, kad tikrai padengtas, nes skubiai reikejo pristatytu i kita banka del busto paskolos, skambinau visais numeriais, rasau i el. pasta, pasakiau, kad atsiustu i MANO pasta, kad galiu iskart persiusti i kita banka, tai ne, jie atsiunte i ofisa. Atskrydom i ofisa po 16:04, o jie dirba penktadieni iki 16:00. Labai prasem atuduoti pazyma, o tos vystos rieze, kad musu darbo laikas baigesi ir viskas. Taip norejau duoti i snuki. Zodziu, su skandalu, mes atsiimem ta pazyma.
Niekada, niekada gyvenime neejsiu i luminor kontora, ir niekam nerekomenduoju.
Atsakyti
Maždaug daugiau nei prieš metus prašėme būsto paskolos, susitikome pateikėme visus dokumentus ir tuo viskas pasibaigė, Negavome jokios informacijos apie sprendimą, jokių pranešimų nors jau praėjo daugiau nei metai. Ar tai yra profesonalu?

Dabar dėl būsto paskolos kreipėsi mano brolis. Situacija ta pati, jis visą mėnesį rašo laiškus, kokia situacija su jo paskola ir niekas jam neatsako, kai neapsikentęs paskambino, sako kad svarstymas bus rytoj, kitą dieną vėl tyla. Ar taip turi dirbti normalus bankas?

Taigi mano įspūdis būtų, kaip labai neprofesonalus bankas, lyginant su kitais bankais, kur informuojama dėl kiekvienos smulkmenos ir stengiamasi padėti.
Atsakyti
Labai nemaloniai nustebino pokalbio telefonu metu. Planuojame imti busto paskola ir jau radome tinkama busta, domimes galimybemis gauti paskola. Tiesa, vyras turejo darbo stazo truki ir jam truksta keliu menesiu iki 6 men testo darbo stazo. Kadangi esame jau ir turta issirinke ir planuojame duoti uzstata, normalu kad norime isivertinti galimybes skolintis is banko. Bankai konkurentai, labai maloniai prieme, pakonsultavo ir su jais bendraujame iskilus klausimais. Pasiskambinu i Luminor, paklause pajamu, ir kai pasakiau, kad vyras dar neisdirbes 6 men, pareiske, kad tokiu atveju negali musu pasikviest net I skyrius, pildyt paraiskos. Jauciausi kaip slapiu skuduru gavus....Dar karta pakartojau, kad labai noreciau uzsipildyt paraiska ir matyt realiai situacija, pasidarius ir kitas uzklausas, ne vien Sodros. Juk esu potenciali kliente. Man buvo dar karta pakartota, kad tokiais atvejais i skyrius negali pasikviesti. Panasu, kad jei siandien jiem negali duot uzdirbt, tai toks tu ir klientas. Zodziu, labai lengva ranka paleidzia potencialius klientus. Po tokio pareiskimo, vargu ar kada busiu sio banko kliente....
Atsakyti
Esu nepatenkinta banku ir svarstau galimybe keisti banka. Nusibodo negauti paslaugu ir skambinti mokamais numereis kad isiaiskinti kas dedasi nors paslaugu negaunu del banko darbuotojos kaltes. Kuri dave net savo vizitine kad jai kas negerai kreipkites o po dvieju savaiciu apsimeta kad nepazysta. Atidarius vaikui saskaita susudublevo ir jo ir mano jis mato mano saskaitas as jo ir dar visoki kiti dalykai. Tiesiog nepasitikiu banku jai mano saskaita mato kiti kas zino kas nutiks ateity.
Atsakyti
Baisu, jei nesinaudoji banko paslaugomis apmokestinta sąskaitą kadangi turi mokėti paskolą, mokestį įvedė nuo lapkričio mėn. Darbuotojai akiplesos nemoka bendrauti su klientais... baisu
Atsakyti
Esu nusivyles siauliu aptarnavimu, baisus 3 sedi laisvos o zmoniu pilna. Visada cia ilgai kol klientą priima.
Atsakyti
Kliente 2018-02-03 12:00:36
Iki siol labai buvau patenkina dnb (dabar luminor) banko darbuotoju aptarnavimu. Na bet siandien (vasario 3)Kaune akropolyje kas per darbuotojos dirba tai truksta zodziu. Dvi dirbo, viena tamsi dirbo, kita sviesi. Kol laukiau stebejau kaip jos bendrauja su klientais- kazkas baisaus. Jau tokia zema bendravimo kultura kad tokios nelabai ir is pacias zemiausias pareigas uzimanciu zmoniu sulauksi, pasibaisejau tikrai. Nors esu tikrai maloni ir mandagi, mane sviesioji darbuotoja V.Tamosiuniene aptarnavo zinoma ne kitaip nei pries tai buvusius pas ja. Labai grubiai arogantiskai bendravo ir panasu labai pyko kad negalejo isiulyti tam tikru paslaugu kurios manes nedomina nes atejau su konkreciu reikalu ir zinojau konkreciai ka noriu padaryt. Bet jai kazkodel pasirode kad ji turi didesne teise nuspresti ka man su savo pinigais daryti :) tonas bendravimo baisus, atrode kad ji labai pikta kad ja isvis kazkas trukdo. Kazkodel net sukele abejones ar nereiketu man banko pakeisti jei siame viskas taip prasteja. O Luminor siulyciau tiesiog susimastyti ka pastatote i tokias pareigas, nes tos darbuotojos kuria ivaizdi apie visa banka, jos yra kaip banko veidas. Nuliudino, aisku siek tiek nuotaika sugadino kuri buvo pries tai puiki, ir nezinau ar dar kils noras kada ten sugrizti.
Tai ten banko paslaugų pardavėjai dažniausiai dirba :) Ko norėt, net dauguma, neturi finansinio išprusimo :) Apie kokią bendravimo bei paslaugų kokybę galima kalbet...
Atsakyti
Iki siol labai buvau patenkina dnb (dabar luminor) banko darbuotoju aptarnavimu. Na bet siandien (vasario 3)Kaune akropolyje kas per darbuotojos dirba tai truksta zodziu. Dvi dirbo, viena tamsi dirbo, kita sviesi. Kol laukiau stebejau kaip jos bendrauja su klientais- kazkas baisaus. Jau tokia zema bendravimo kultura kad tokios nelabai ir is pacias zemiausias pareigas uzimanciu zmoniu sulauksi, pasibaisejau tikrai. Nors esu tikrai maloni ir mandagi, mane sviesioji darbuotoja V.Tamosiuniene aptarnavo zinoma ne kitaip nei pries tai buvusius pas ja. Labai grubiai arogantiskai bendravo ir panasu labai pyko kad negalejo isiulyti tam tikru paslaugu kurios manes nedomina nes atejau su konkreciu reikalu ir zinojau konkreciai ka noriu padaryt. Bet jai kazkodel pasirode kad ji turi didesne teise nuspresti ka man su savo pinigais daryti :) tonas bendravimo baisus, atrode kad ji labai pikta kad ja isvis kazkas trukdo. Kazkodel net sukele abejones ar nereiketu man banko pakeisti jei siame viskas taip prasteja. O Luminor siulyciau tiesiog susimastyti ka pastatote i tokias pareigas, nes tos darbuotojos kuria ivaizdi apie visa banka, jos yra kaip banko veidas. Nuliudino, aisku siek tiek nuotaika sugadino kuri buvo pries tai puiki, ir nezinau ar dar kils noras kada ten sugrizti.
Atsakyti
Esu nusivylus tikrai siemet ipatingai. Del banko mokesciu
Atsakyti
Sveiki.Is kur atsirado papildoma 0.60 ct isskaita, jeigu nurodyta jog senjoro krepselio aptarnavimo mokestis tik 0, 80 ct., one 1.40 eur.kaip dabar isskaitoma i gaunamos pensijos
Atsakyti
Komentuoju už juridinį asmenį. Nebeįmanoma dirbti su ex dnb. Šiandien pasirašiau sutartį su Citadelę, akys atsivėrė. Jau viena tai, kad N kartų derėtasi dėl gryninimo mokesčio, kuris yra 2proc nuo sumos (dabar turiu kaip tarp kitko 0, 5proc). Nekalbu apie kitus įkainius, planų pasirinkimus (kortelės mokesčiai, nemokamų pavedimų skaičius ir pan). Banką pakeisti ir pelenus nuo dnb nusipurtyti privertė konkreti situacija. Fizinis asmuo iš UK atliko pavedimą fiziniam asmeniui į LT sąskaitą dnb banke. Suma nedidelė- iki 1000eur. Po keletos dienų pavedimas į UK grįžo, deja, trūko 70 eurų. dnb sąskaitos išraše pavedimas neatsispindėjo, banko paklausus, kas čia nutiko (IBAN nurodytas teisingai), man buvo paaiškinta- BANKUI NETIKO MOKĖJIMO PASKIRTIS, NES NEBUVO NURODYTAS DOKUMENTO NUMERIS, TODĖL BANKAS ATMETĖ PAVEDIMĄ, O 70 EURŲ YRA ADMINISTRAVIMO MOKESTIS. Kadangi tai buvo fizinis asmuo, banko tokio paaiškinimo užtenka, iškart keliaujam pas vartotojų teises, nes po absurdiškų teiginių konstruktyvios diskusijos būti negali. Nekaltinu vagyste, bet aliuzija stipri, ar ne? Na bent jau savivalė. Tokiems įkainiams aš parašo tikrai niekur nedėjau.
Šiandien išėjo vieną pelningai dirbanti įmonė, netrukus keliaus kita ir keletas susijusių fizinių asmenų.
Beje, ką pastebėjau, kad didžiosios įmonės, sulaukusios neigiamų atsiliepimų internete, aktyviai komunikuoja ir bando spręsti konkrečias situacijas, perskaitęs komentarus čia, banko atgalinio ryšio pasigedau, manote sutapimas? Nerūpit gerbiamieji jūs bankui.
Atsakyti
Mūsų įmonė atsisako turėtų reikalų su DNB ir dabar jau Luminor banku po vienos nemalonios situacijos ir keisto požiūrio į klientus. Turime seną sąskaitą DNB-Luminor banke, kuria beveik nesinaudojame. Kartas nuo karto ateina iš DNB-Luminor laiškai, jog turime padengi nedidelį minusą, kuris prisikaupia už banko paslaugų mokesčius. Tame problemos nėra, kai surandi vieną laisvą nuo darbų minutę, prisėdi ir padarai pavedimą į tą seną įmonės banko sąskaitą. Bet įvyko labai keistas dalykas. Bankas atsiuntė 3 laiškus su žinute apie tai, jog yra minusinė suma X, kurią reikia padengti. Eilinį kartą kolega atsisėdo ir padarė pavedimą. Vėliau pastebėjome, kad bankas savo laiškuose per klaidą nurodė sąskaitų numerius, kurių iš tikrųjų mes neturime (t.y. ne mūsų čia sąskaitos net buvo). Per klaidą mes apmokėjome vieną jų. Kai pranešėme apie tai bankui, mus informavo, kad čia mūsų problemos ir mūsų pačių klaidą. Į klausimą "Kodėl mes gauname oficialius laiškus iš banko su ne mūsų sąskaitų numeriais?" mums buvo pasakyta, kad sąskaitos galėjo būti užregistruoti anksčiau su šiuo emailu kitų įmonių ir kitų sąskaitų naudotojų. Kas yra labai keista, nes mūsų emailas yra unikalus bei nuo pat pirmos registravimo dienos buvo pririštas prie esamų DNB banko sąskaitų. Kitas vartotojas negalėjo juo pasinaudoti. Taigi tokie reikalai, draugai. Visi mes klysta ir visi mes darome klaidas, bet toks požiūris į klientus ir jų problemas man yra nepriimtinas. Atsisakau DNB banko paslaugų. Ir nenoriu turėti reikalų su šiuo banku kaip klientas.
Atsakyti
Aptarnavimas tikra tragedija pagrindiniame padalinyje Konstitucijos pr. minimum reikia laukti po puse valandos toks jausmas susidaro, jog banke esi nepageidaujamas. Užsakiau nauja kortele tai niekur atsiskaityti negaliu nepriima korteles jau dvi savaites mane konsultuoja banko ekspertes, bet niekaip negali problemos išspresti. Tikrai nerekomenduoju su šiuo banku turėti jokiu reikalu.
Atsakyti
Tragedija kažkokia, o ne bankas. Šio banko paslaugomis naudojasi mano tėvas, tačiau visus su juo susijusius reikalus tvarkau aš. Gavo jis žinutę, kad kortėlė baigia galioti sausį ir jei norime užsisakyti naują, tai reikia padaryti per elektroninę bankininkystę. Vargais negalais susirandu tuos kodus, prisijungiu, o ten TAN kodų prašo, kurių mes gyvenime nesame matę, nes paskutinį kartą elektronine bankininkyste naudojomės gal prieš beveik 5 metus. Skambiname į banką, klausiame ką tokiu atveju daryt, iš kur mums juos gaut, papasakojo kaip užsakyt per elektrininę bankininkystę, patikslino, kad užsakant jokių TAN kodų niekur vest nereikės (nes ir paaiškinau, kad tokio dalyko neturim). Ir ką jūs galvojat, patvirtinant užsakymą bankui TAN kodo prašo! Tada susinervinau ir parašiau bankui, vėl viską išsamiai nupasakodama, kad mes tų TAN kodų iš vis neturim ir prašau jų gal gali kažkaip į namus be tų prašymų atsiųst. Gavau išsamų atsakymą kur ir kaip internetu užsakyt, pabandau, o ten ir vėl to TAN kodo prašo. Pasiaiškinu, kad galima bandyt jungtis per elektroninį parašą, kuris būtų reikalingas tik vienam prisijungimui, kad kortelę naują aktyvuot, o už jį kiekvieną mėnesį pinigus mokėt. Tėvas taupus ir su tokiu dalyku nesutinka. Nesuprantu, kokie ten nevispročiai dirba ir kaip dar jiem beaiškint. Jautiesi kaip atsimušęs į sieną. Bėda tame, kad mūsų mieste net filialo nėra, tektų važiuot į kitą miestą. Mėšlo krūva, o ne bankas. Niekam jo nerekomenduočiau.
Atsakyti
Gavau sms žinutę apie besibaigiančią galioti kortelę ir nurodytas paskambinti telefono numeris 1608 tai bandžiau prisiskambinti, bet manęs reikalauja kažkokio prisijungimo kodo kurio aš gyvenime neturėjau. Vadinasi naujam bankui klientai visiškai nerūpi manau jei bankas nenori su manim kalbėtis, tada nėra ko jame ir sąskaitą turėti likau labai nepatenkintas naujo banko bendravimu sms žinutėmis.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Paskelbtas "Eco-inovacijos LT+" kvietimas
Paskelbtas "Eco-inovacijos LT+" kvietimas 12-12 13:37
Paskelbtas trečias priemonės "Eco-inovacijos LT+" kvietimas – kvietimo suma siekia 32 mln. Eur.
"Orion Securities" derasi dėl banko įsigijimo
"Orion Securities" derasi dėl banko įsigijimo 12-12 13:21
Lietuvos finansų įmonė "Orion Securities" derasi dėl vieno Vakarų Europos banko įsigijimo.
Atsargiai – ir smulkios donavos gali virsti intersų konfliktais
Atsargiai – ir smulkios donavos gali virsti intersų konfliktais 12-12 13:16
Priimant dovanas gali kilti interesų konfliktai. Jų galima išvengti deklaruojant dovanas viešai.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Jūs esate..

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Manchester United 18,14 +5,16%
Twitter 34,45 +3,05%
Nokia 5,84 +2,82%
Colgate-Palmolive 64,55 +1,59%
NVIDIA 148,19 -2,42%
General Electric 6,76 -2,45%
AIG 36,59 -2,45%
CBS 48,24 -3,05%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 2,05 -12,02%
Cukrus 0,55 -1,79%
Anglis 100,73 -7,36%
Dujos (JAV) 4,14 +25,84%
Sidabras 14,35 -1,71%
Benzinas 1,63 -19,70%
Apelsinai 0,73 -2,67%
Nafta 51,00 -3,06%