VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Luminor Bank, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Luminor Bank

Atsiliepimai apie Luminor Bank, AB

Buvę Nordea ir DNB bankai

Išregistruotas: juridiniam asmeniui pasibaigus po reorganizavimo.
Laimėkite prizą atostogoms! DALYVAUTI ŽAIDIME
Parašyk savo nuomonę apie Luminor Bank, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Po aptarnavimo Tauragės Luminor banke likau šoke. Konsultantė vyresnio amžiaus, tarybinio sukirpimo, tikrai nepamenu, kad taip nemandagiai būčiau kur priimta. Iš to streso nespėjau nei vardo ir pavardės pažiūrėti. Jei nebėra kantrybės ir meilės darbui reikia eiti į išankstinė pensiją, o ne klientą mulkiu išvadinti.O tik pasikonsultuoti norėjau ir gauti informacijos... Kai skambina telefonu, tai pokalbiai įrašinėjami ir viskas vyksta kitaip, o, mat, gyvai gali bendrauti kaip nori... Žiauru...
Atsakyti
Laba diena norėčiau informuoti jus, kad jūsų lminor dnb bankas blogai dirba, nes darbuotojos išduoda bankines korteles negaliojančias kurios turėtų būti sunaikinamos, o ne klientams išduodamos.
Atsakyti
Egle 2019-02-15 10:54:26
Jų misija- vertę kuriantis klientų aptarnavimo menas. Tikrai nesutikčiau. Prisiskambinti sunku, galiausiai pavyksta ir norint pasikonsultuoti dėl paskolos sako, kad vadybininkas susisieks po 3 dienų, po 5 dienų nieko neįvyksta, tada vėl skambint tenka ir aiskina, kad labai uzsieme. Galiausiai praejus beveik dviems savaitems paskambina ir nors labai uzsieme jau sekancia diena turi laiko susitikimui (kas zinoma nera blogai). Vadybininkė maloni, viskas tvarkoj, sako kitą diena perskambins pasakys tikslesnę info, galiausiai parašo emeilą, kad dėl tam tikrų neatidalinimų bankas nefinansuos paskolos, i mano emeila neatraso, nei tikslesnio paaiskinimo, nei diskusijos ka galime padaryti. Tai jei cia toks klientu menas, tai labai jus sveikinu. Niekada nesirinksiu jusu banko ir niekam nerekomenduosiu
Egle, praeitą savaitę turėjau patirties su beveik identiška situacija. Ir atmetė prašymą tiesiog, po to kaip paskambinau pasiteirauti ar per savaitę yra priimtas kažkoks sprendimas. Gavau atsakymą ne jus viena laukiate atsakymo į pateiktą prašymą ir praktiškai per 5 min. gavau atsakymą su prašymo atmetimu. Jokios alternatyvos pasiūlymo, jokio net elementariai mandagaus pokalbio.
Atsakyti
Jų misija- vertę kuriantis klientų aptarnavimo menas. Tikrai nesutikčiau. Prisiskambinti sunku, galiausiai pavyksta ir norint pasikonsultuoti dėl paskolos sako, kad vadybininkas susisieks po 3 dienų, po 5 dienų nieko neįvyksta, tada vėl skambint tenka ir aiskina, kad labai uzsieme. Galiausiai praejus beveik dviems savaitems paskambina ir nors labai uzsieme jau sekancia diena turi laiko susitikimui (kas zinoma nera blogai). Vadybininkė maloni, viskas tvarkoj, sako kitą diena perskambins pasakys tikslesnę info, galiausiai parašo emeilą, kad dėl tam tikrų neatidalinimų bankas nefinansuos paskolos, i mano emeila neatraso, nei tikslesnio paaiskinimo, nei diskusijos ka galime padaryti. Tai jei cia toks klientu menas, tai labai jus sveikinu. Niekada nesirinksiu jusu banko ir niekam nerekomenduosiu
Atsakyti
Max 2019-02-11 13:23:38
Apgailėtinas, "š*******o kontrolos" verslas, o ne banko. Uždarė sąskaitą ir išrašė 12 eur už sąskaitos uždarymą. Jūs gal juokaujate, gerbiamieji? Tai Lietuva, toks požiūris į klientus pasklis žaibiškai.
Aš tikrai netruksiu pasidalinti šia info su giminėm ir draugais.
noriu atsiprašyti už savo griežtą kritiką - pasirodo problema buvo dėl netinkamos komunikacijos ir suklaidinimo. Už sąskaitos uždarymą mokėti nereikėjo.
Atsakyti
Laba ryta. Pries savaite buvau Klaipedos Luminor skyriuje (Akropolis), pranesiau apie korteles praradyma. Nutarem daryt nauja, man pasiule du (2) atsiemimo variantus : banke, arba pastu.Banke kaina 5 e, o pastu 4 e.As sutikau kad atsiustu i pasto dezute. Bet vakar gavau SMS kad kortele yra banke.Klausimas: "Kodel as turejau gaisti laika, lekti per vysa miesta, deginti kura, stovet eileje ir issiprasineti is darbo ir dar moket 5 e, jei buvo sutarta ir apkalbeta kad imes i pasto dezute??????? Labai ne patenkintas tokiu aptarnavimu.
Atsakyti
Apgailėtinas, "š*******o kontrolos" verslas, o ne banko. Uždarė sąskaitą ir išrašė 12 eur už sąskaitos uždarymą. Jūs gal juokaujate, gerbiamieji? Tai Lietuva, toks požiūris į klientus pasklis žaibiškai.
Aš tikrai netruksiu pasidalinti šia info su giminėm ir draugais.
110% TAIP, sutinkame su MARIUMI ir mes..., (sorry, Mariau)
2019-02-01 04:27:17 IP 90.143.71.103
Atsakyti
110% TAIP, sutinkame ir mes... 2019-02-01 04:20:37
110% TAIP, sutinkame su AMRIUMI ir mes...

... "dėl kaip kurių kvailų dalykų kurie tik šitoje nepatogioje Luminor app... Pas konkurentus 1 sek ir padarytas pirkimas būtų.." - 110% TIESA.
PAS KONKURENTUS TIKRAI PAPRASTA, PATOGU, GREITA :)
atsiprasome, KLAIDELES PATAISYMAS:

110% TAIP, sutinkame su MARIUMI ir mes...,
(sorry, Mariau)
Bet kokiu atveju: SĖKMĖS LUMINOR'ui ;) !!!!!!!!!!!
2019-02-01 04:24:50 IP 90.143.71.103
Atsakyti
Regina 2019-01-03 16:26:28
Neįmanoma susisiekti. Skambinau nuo 8 val. ryto visą dieną apie 15 kartų. "Visi konsultantai užimti', ir viskas. Dar neteko susidurti su tokiu įžūlumu. Taip ir neprisiskambinau.
taip, Regina, mums ta pati dainelė..................
Plius konsultantams kompentencijos trūksta oi ! Galbūt ne visiems, tačiau...

O dėl prisiskambinimo, tai greičiau nė nežinau kur nueitum.
Ždž. nieko gero iš LUMINOR, kaip bebūtų gaila.
Apgailėtina...

Bet kokiu atveju: SĖKMĖS LUMINOR'ui ;) !!!!!!!!!!!
110% TAIP, sutinkame ir mes...
2019-02-01 04:20:37 IP 90.143.71.103
Atsakyti
110% TAIP, sutinkame su AMRIUMI ir mes...

... "dėl kaip kurių kvailų dalykų kurie tik šitoje nepatogioje Luminor app... Pas konkurentus 1 sek ir padarytas pirkimas būtų.." - 110% TIESA.
PAS KONKURENTUS TIKRAI PAPRASTA, PATOGU, GREITA :)
Atsakyti
Po aptarnavimo Kauno akropoly likau soke. Dar taip nemandagiai nesu niekur priimta. Norejau paprasciausiai uzsisakyti nauja kortele, nesugebejo paaiskinti kodel vertetu tai daryti internetu. Nei laba diena, nei viso gero. Kai nusprendziau, jog vis delto kortele uzsisakysiu internetu, labai piktai man mete mano asmens tapatybes kortele atgal. Iskart isejus nusprendziau uzdaryti saskaita ir pasirinkti kita banka. Aptarnavimas -10 jokios pagarbos klientui.
Atsakyti
Šitokio delsimo ir atsainumo Šiaulių skyriuje seniai neteko matyti...
Atsakyti
Neįmanoma susisiekti. Skambinau nuo 8 val. ryto visą dieną apie 15 kartų. "Visi konsultantai užimti', ir viskas. Dar neteko susidurti su tokiu įžūlumu. Taip ir neprisiskambinau.
Atsakyti
Užblokavo kreditinę kortelę be įspėjimo su joje esančiomis lėšomis. Gerai, kad nedaug pinigų buvo. Jei norėsite dar naudotis jų banko paslaugomis gerai pagalvokite, nes pervedę lėšas į savo kreditinę kortelę galite sulaukti neteisėto ir nepagrįsto blokavimo be jokios priežasties. Sugadino visus atsiskaitymus ir pridarė nuostolių, nes dėl banko kaltės nebus galima laiku atsiskaityti su paslaugų teikėjais, kadangi naujajame banke naują kortelę išduos tik per savaitę. Bankas nesilaiko pasirašytų sutarčių ir tai net panašu į sukčiavimo požymius.
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju LUMINOR. Naujos korteles nesugebejo pristatyti. Pradzioje sake atsius, po to, kad pas juos. Uzsienyje su LUMINOR problemos, perkant lektuvo bilietus dvigubai nuskaiciavo pinigus uz rezervacija, ta pati padare ir su viesbuciu. Akyse is saskaitos dingsta pinigai. Pavedimai ir visa kita tik kita darbo diena. Na grybu grybai. Keiciu banka i kita 100% net neatsisugdamas
Atsakyti
Kas jusu bankuos dirba???? saskaitos israsa gavom kad alga, bet saskaitoje jos nera, paskambinus bankui, kazkokia malalietka sako kad nera jokios algos, tai kas, gal mum vaidenas pries akis israsai? Paskui 5min ziurejo kazkur ir pamate kad yra israsas, sakom kada bus pinigai, tai ji pati nezino, kazkada bus. Laukem laukem ir sulaukem saskaitoj 0. Zodziu, ka nori jie ten daro, jie nesupranta kas mum nepatinka ir kodel mes norim pinigu, tiesiog liepe laukt, o ko, nezinom, gal stebuklo. Sudu kruva
Atsakyti
laba diena.as rasau dauguma kedainieciu nuomone.jusu banko klijentais esame daug metu. daugumas kedainieciu darbo laikas nuo 8 -17val.tad norint susitvarkyti bankinius reikaluas, turime imti puse dienos iseigine savo saskaita, -nes jusu bankas dirba iki 16, 30.labai nepatogumai.jau geriau ryta darba pradetu jusu bankas nuo 10 val, -ir dirbtu iki 18 val.teko vykti i kauna kai turejome neatideliotinu reikalu su banku.aciu, jai sureaguosite.
Atsakyti
Niekada gyvenime nesu maciusi sudetingesnes elektronines bankininkystes. Neimanoma naudotis, kazkokiu stebuklingu kodu, dar kazko prisigalvoja. Negaliu nieko pirkti online, nes mano korteleje kazkas neaktivuota (nors viska padariau) nuejus i banka paaiskina, kad nieko negali padeti. Jeigu neturetu kontrakto su valstybinemis ismokomis seniai butu suzlugusi tokia nesamone
Atsakyti
s*****i!!! Norėjau, jog atsiųstų mano kortelės pin priminimą, važiavau tris dienas į banką. Pasakė, jog nėra. O dar kartą priminti pin kodą nebeleido per jų kompiuterį, todėl pasiūlė man, jog jie PAGAMINS NEMOKAMAI naują kortelę, kadangi tai buvo banko klaida. Sutikau, pagamino naują kortelę. Nuėjau atsiimti, pasakė, jog nuskaitys 3€ nuo banko kortelės, kadangi aš kortelę atsiimu banke, o ne namuose. Kai paaiškinau situaciją, jog man sakė, kad bus nemokamai, nesileido į kalbas. Kadangi pagamint, pagamino nemokamai, o atsiimti jau reikia mokėti :). Žinoma, man negaila tų 3 eurų, bet jeigu bankas sukčiauja dėl 3 eurų, tai vargu, ar galiu jai patikėti savo visus pinigus? Nerekomenduočiau šio banko, bet kai pagalvoji, jog visi visur galvoja tik kaip apsukt, apgauti žmogų, tuomet kuo galima pasitikėti? Kam galėčiau patikėti savo pinigus? Ar geriausia grįžti į senus laikus, kai pinigus laikydavome kojnėse?
Atsakyti
Ęsu apstulbus luminoro banko servisu, kažkas nerealaus, palygint su ankstesiu banku..Vilniaus Akropolį.Ačiū bankui už nerealu aptarnavyma-administratorės, bei darbuotoju..ir kava pavaišino ir aptarnavimas liuks
Atsakyti
Panevėžio filialas siaubingai lėtai dirba, darbuotojos vaikšto, bendrauja tarpusavy, bet klientų nekviečia. O įkainiai protu nesuvokiami, už pažymą 15 eurų?! Vadovai, Jums su galva viskas gerai?
Atsakyti
Kazkoks siaubas Luminor Akropolyje. 3 langeliai dirba. Eilės juda vėžlio zingsniu.
Atsakyti
Ar esate bet kokių finansinių sunkumų? JEI TAIP! Susisiekite su "Kvithyll Finance" ir "Mortgages Limited". Suteikiama mažų ir didelių paskolų suma. Mes siūlome įvairių rūšių paskolų paslaugas, kad atitiktų jūsų finansinius poreikius: asmeninę paskolą, skolos konsolidavimo paskolą, rizikos kapitalą, verslo paskolą, paskolą už mokslą, būsto paskolą, kurios palūkanų norma yra 2%. Susisiekite su mumis šiandien elektroniniu paštu: kvithyllfinance@gmail.com Jūsų pasitenkinimas ir finansinis sėkmė yra mūsų tikslas, o jūsų bendradarbiavimas su mumis bus geros patirties. Whatsapp: +17816567138 kreditas yra atviras visiems nepriklausomai nuo pilietybės.

El. Paštas: kvithyllfinance@gmail.com
Atsakyti
Pasirūpinkite savo darbuotojų dirbančių PLC Megoje bendravimo kultūra aptarnaujant klientus.
Atsakyti
Sveiki,
Pranešame, kad Jūsų 2018-11-17 09:26:49 pasirašytas prašymas (Prašymas padengti kreditą) buvo Atmestas.
Atmetimo priežastis: Atšaukė bankas. Mielas kliente, Negalime įvykdyti jūsų prašymo padengti paskolą anksčiau numatyto termino, nes jūsų sąskaitoje trūksta lėšų apskaičiuotoms palūkanoms sumokėti. Jūsų Luminor.
O KOKIA TURI BUTI SUMA, JIE SLEPIA, MATYT DEL TO, KAD ARTEJA EILINE IMOKOS DIENA, O TADA VEL BLIAUS-MIELAS KLIENTE JUSU SASKAITOJE NEPAKANKA LESU KREDITUI PADENGTI IR PALUKANOMS.
Gaukite greitą finansavimą mažomis palūkanų normomis dabar
2018-10-31 21:33:51 IP 43.224.129.168
Atsakyti
Gaukite greitą finansavimą mažomis palūkanų normomis dabar

whatsapp: 00918152903749

Geriausi linkėjimai.
Atsakyti
Bankomatui persikrovus ir nebegrazinus mokejimo korteles skambinau MOKAMU telefono numeriu, kur konsultantas nekompetetingai aptarnavo, delse laika ir pateike netesingus atsakymus. Pranesiau jam apie gedima ir itraukta kortele, man paaiskino, kad pagamins nauja ir man tai nieko nekainuos, paklause ar noriu gauti pastu. Po savaites ateina sms, kad kortele yra banko skyriuje nors buvo tartasi kitaip. Prastas aptarnavimas. Prisijungiu prie el.banko ir ka sau manote, man nuskaiciuoti pinigai uz nauja kortele! Atsiimant kortele pareiskiau pretenijas ir man buvo paaiskinta, kad kadangi as is ju neperku kazkokios naujos papildomos paslaugos - korteles draudimo tai todel turiu susimoketi uz nauja kortele ir dar papildomai uz tai, kad kortele atsiimu skyriuje, o ne pastu! Visiskai apnagleje bankai, del ju sistemos kaltes praradus kortele dar pats ir susimoki. Tai gal jie dabar tycia vis koki bankomata perkraudines, kas dar pinigu pasidaryti ir dar priverstinai kakoki draudima kisa. Visiskai nesiskaito su klientais, kazkoks nekontroliuojamas plesikavimas vidury dienos, siaubas...
Atsakyti
Nebekelsiu kojos i sita banka is principo! Negerbia klientu visiskai, jokios tvarkos. Reikejo konsultacijos del banko paskolos. Issimusus cekiuka su eiles numeriu pralaukiau mazdaug 20 minuciu. Salej vos dvi darbuotojos. Viena keicia valiuta, kita siaip ziuri i kompa. Nuejau nesulaukus kol uzsidegs man zalia sviesa paklaust kiek dar laukt. O ta ramiai ziuri i kompa ir sako na dar kokias 15-20 min, gal pusvalandi, nes jai kompa tvarko. Supraskit nesikalbes su manim. Nu joptararai, ar tai negalejo iskart pasakyt?.. sekancia diena 11.26 val issimusu cekiuka, ta pati darbuotoja konsultuoja zmogu.galvoju ok, palauksiu. Apsidairau, pora zmogeliu laukia keist valiuta. Ok. Laukiu. 12.15! Pagaliau ji atsilaisvina.kelias sekundes laukiu kol uzsidegs mano numeriukas. Ir opa, ateina moteris, kisa darbuotojai zalia pilna kazko maiseli deda prie monitoriaus ant darbo stalo, sedas ir plepa! Nueinu, parodau savo eiles nr, sako teks palaukt.As iskart pas virsininka. Jos iskart ta maiseli kavot. Virsininkas mandagus, pasisiule pats pakonsultuot, bet jau aciu, nebereikia is principo.o kad jo darbuotoja katik kysi eme ir su kliente nesisskaite kaip ir dzin. Darbuotoja dirbanti ties 6 numeriuku pazymeta darbo vieta, Taurages luminoras. Absoliutus neatsakingumas, nesiskaitymas, nepagarba klientui. Pasitikrinkit kam reikia video kameras jei netikit. O as kaip kliente su situo banku reikalu nebenoriu turet
Atsakyti
kiek turejau su luminoru reikalu tiek keikiausi siandien paskutinis lasas- nekompetensija visiska- idomu ar pacios vadybininkes supranta ka ten dirba- bereikalingas gaisimas- prasciausias bankas Lietuvoj
Atsakyti
AB Luminor vadovės Vilniaus akropolio skyrisus pažistamiems pasisekė, visi mirtingieji po 1-2 h laukia, o jiem nereikia net numeriuko išsimušt nereikia, būna gražiai palydėti prie langelio.
Atsakyti
Nu žinot tikrai nustebino Luminor - prašėm paskolos būstui. Nedidelės. Mūsų pajamos virš 2000 per mėn (į rankas). Dar vyksta kažkos svarstymas, bet suprantu, kad jie nesuskaičiuos nieko. Visų pirma - skambinėja kam papuola, prašinėja visko ko reikia ko nereikia, paskui atsiprašinėja, kad supainiojo tel numerius. Šiaip tai pagalvočiau, kad telefoniniai s*****i.
Paskaičiau čia esančius atsiliepimus ir supratau kur nuėjau.
Atsakyti
Na luminor tikrai nustebino... su vyru prasem paskolos 9000euru. Paskambino vadybininke, kad viskas tvarkoj, atvaziuokit pasirasykit asmeniskai banke ir be problemu suteiksime. Atvaziavom, uzpildem. Atsakymo laukem savaite, kol paskambino ir pasake, kad bankas negali suteikti paskolos, nes musu pajamos per mazos. Tai vat klausimas nuo kada ~1500euru pajamos per mazos paimti 9000euru paskola? Kai mano broliui swedbanke vienam, kurio pajamos 700euru duoda paskola bustui iki 40000 euru. Likome nustebinti tokiu argumentu.
Atsakyti
Nerekomenduoju sio banko gavau kortele uz dyka, ja uzregistravau pries pora men db skola 32euru uz ka ? Uz dyka nenaudojas nei vienos dienos. Salin tokius bankus dalina uz dyka kortetles db issimusineja is visu pinigus
Atsakyti
Ilona 2018-08-05 02:03:31
Pats blogiausias bankas ir jame dirbantys darbuotojai. Prasem paskolos 27000 bustui. Du menesius melavo, kad duos, kad viskas gerai, sake tiesiog, laukiam atsakymo kiek reiks tureti savo. Pasidarem ivertinima, surinkom dokumentus, bet kiekviena savaite vis prisimindavo, kad dar kazko reikia. Jei pati buciau neskambinus kas savaite, tai isvis gal butu pamirse. Kai paklausdavom ko dar reikia, sake pabandykit uzpildyt tai ta forma, tai kita, tai patys susiraskit.Kai siaip ne taip patys susiradom reikalinga forma ir gavom atsakyma, kad niekam neskoligi, nusiuntem musu bankininkui, parase, jusu laiskai bus perkaityti po menesio, nes iseinu atostogu !!! Sake paskambins, nei vieno karto nepaskambino. Kol galu gale pasake, kad nekredituoja, nes reikia remonto tam bustui. Tai Luminor, atsipeikekit, ar uz 27000 buna bustas su remontu, tuo labiau mes puse sumos turejom savo, o dirbam uzsieny, 11 metu Airijos
valstybinej istaigoj, su geriausiom rekomendacijom. P.S. tipo asmeninis bankininkas Linas Bubnelis Druskininkuose, neduok dieve, ar gali dirbti toks zmogus isvis neismanantis savo darbo. Kadangi nebuvom susidure su jokiom paskolom, tai nezinojom, kad pirmiausia reikia susirast vertintoja, bet musu bankininkas nepasake. Patys suzinojom is kitu zmoniu, viska susitvarkem, isivertinom, musu ale bankininkas sako, gerai, dabar tik ziuresim kiek tiksliai procentu reiks pradiniam inasui. Dar po savaites, tyla. Skambinu pati, pasake, nekredituojam. Tai kam meluot du menesius. Kreipemes i kita banka, tai viska sutvarke per dvi savaite ir nusipirko busta su paciom geriausiom salygom. Luminor, gal galit ka nors atsakyt?
Zemiau plintuso sitas bankas. Jie neturi pinigu ir niekad netures ju. Lygiai tas pats- kniso prota du menesius ir jokio razultato. Ale nekredituos, matai uzkliuvo imone kurioj dirbu (imone jau 10 metu dirba ir pelninga). Iseidamas issivesiu su savim ir kelias imones ir dar kitus ikalbesiu. Negaiskit laiko ir saugokit savo nervus.
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju LUMINOR banko, telefono programėlė nepatogi, bet blogiausia tai yra aptarnavimas, į elektroninius laiškus atsako vos kas tris dienas. Jeigu atrašo, tai neaiškiai, ir nepagarbiai. Dienos metu sunku susisiekti ir per livechat, bet kaip bebūtų mane aptarnavusi moteris renkantis adminsitracinę paslaugą "krepšelis" neįspėjo, kad mano naudojamai kortelei jis netiks, ir pasirodo man jau du metus kiekvieną kartą nuskaito mokestį dėl to, kad gryninuosi pinigus. :)
Atsakyti
labiau negerbiančio ir nevertinančio savo Klientų banko dar nebuvo atrastas. Esant galimybei, rekomenduoju nesirinkti nei verslui, nei fiziniams asmenims.
Atsakyti
Pats blogiausias bankas ir jame dirbantys darbuotojai. Prasem paskolos 27000 bustui. Du menesius melavo, kad duos, kad viskas gerai, sake tiesiog, laukiam atsakymo kiek reiks tureti savo. Pasidarem ivertinima, surinkom dokumentus, bet kiekviena savaite vis prisimindavo, kad dar kazko reikia. Jei pati buciau neskambinus kas savaite, tai isvis gal butu pamirse. Kai paklausdavom ko dar reikia, sake pabandykit uzpildyt tai ta forma, tai kita, tai patys susiraskit.Kai siaip ne taip patys susiradom reikalinga forma ir gavom atsakyma, kad niekam neskoligi, nusiuntem musu bankininkui, parase, jusu laiskai bus perkaityti po menesio, nes iseinu atostogu !!! Sake paskambins, nei vieno karto nepaskambino. Kol galu gale pasake, kad nekredituoja, nes reikia remonto tam bustui. Tai Luminor, atsipeikekit, ar uz 27000 buna bustas su remontu, tuo labiau mes puse sumos turejom savo, o dirbam uzsieny, 11 metu Airijos
valstybinej istaigoj, su geriausiom rekomendacijom. P.S. tipo asmeninis bankininkas Linas Bubnelis Druskininkuose, neduok dieve, ar gali dirbti toks zmogus isvis neismanantis savo darbo. Kadangi nebuvom susidure su jokiom paskolom, tai nezinojom, kad pirmiausia reikia susirast vertintoja, bet musu bankininkas nepasake. Patys suzinojom is kitu zmoniu, viska susitvarkem, isivertinom, musu ale bankininkas sako, gerai, dabar tik ziuresim kiek tiksliai procentu reiks pradiniam inasui. Dar po savaites, tyla. Skambinu pati, pasake, nekredituojam. Tai kam meluot du menesius. Kreipemes i kita banka, tai viska sutvarke per dvi savaite ir nusipirko busta su paciom geriausiom salygom. Luminor, gal galit ka nors atsakyt?
Atsakyti
sveiki, turiu 2 saskaitas jusu banke ir kitam banke, atleskit bet tokio banko siolaikinej erdvej reikia paieskot, jokio i prieki pagal prisijungimus, reikia kuo greiciau lekt is jusu
Atsakyti
Banko klientas esu 10 metų.Kelis sykius ėmiausi paskolą iki 1, 5 tkst.eurų.Grąžinau be problemų.Bet iškaulyti tokią sumą-vargo keliai!Jaučiausi tarsi nuogas valkata, nors dirbu ir gaunu algą neblogą.Buvo periodai, kai teko nenumatytoms išlaidoms skolintis greituosiuose kredituose.Visada laiku grąžindavau, nusiskundimų (raginimų)nėra.Kredito reitingas žalioje zonoje, bet prireikus 200 eurų, bankas privertė mane rašyti pasiaiškinimus, kodėl aš skolinausi iš greitújų kreditų prieš 4-8 metus!Tai juk bankas neduoda 30-100 eu.O ką daryti, kai reikia pinigų?Kam taip tyčiotis iš žmogaus?!Nebenoriu daugiau turėti reikalų su šia bendrove, nes reikalui esant tikrai nepagelbės.Viktoras.
Atsakyti
Raimundas Stanišauskas, LUMINOR būstas NT konsultantas. Gyvenantis Belgų g., Kalnėnuose (Vilnius), užsisako paslaugas statomam / įrenginėjamam namui (sklypui) ir vengia atsiskaitymo. Įmonės teikiančios tokias paslaugas kaip; baldų projektavimas, šildymo sistemos įrengimas, gyvenamųjų namų sklypų aptvėrimas ir t.t., būkite atsargūs bendraudami su šiuo asmeniu. P.S. tam tikroms valstybinėms instancijoms apie jį pranešta.
Atsakyti
Labai daug metų visa šeima esame DNB klientai, bet labai svarbioje situacijoje bankas parodė visišką abejingumą...
Sūnus išvyko vasarai į JAV, atlyginimas už darbą bus mokamas po 3 sav., todėl reikia pinigų pragyvenimui. Pirmomis dienomis banko kortelė veikė ir viskas buvo ok, trečią savaitę be jokios priežasties kortelė ir bankomatuose, ir visose pardavimo vietose buvo atmetama. Kai aš paskambinau į banką, man jokia informacija nebuvo teikiama, suprantama, dėl asmens duomenų apsaugos, nors sūnus yra studentas ir visi jo kortelės pinigai yra mūsų. Liepė paskambinti pačiam. Skambutis iš JAV- 3 eur už min., paskambino, banko darbuotoja pareiškė, kad kortelė neužblokuota ir viskas turi veikti. Niekas nepasikeitė... tada kita banko darbuotoja paskambino 4 val ryto, kad pasakytų tą patį.Galvojome, gal išsimagnetino ar pažeista, bet ji rodo pinigų likutį, tik neleidžia pinigų išgryninti ar atlikti mokėjimo. Žodžiu, šiuolaikinių technologijų dėka žmogus pasaulio pakrašty sėdi be pinigų maistui ir transportui...Tai taip dirba Luminor...
Atsakyti
Bandėme lizinguotis mašina ne naują. Atlikome visas reikiamas procedūras ir kai atėjo paskutinis momentas del patvirtinimo LUMINOR atsisakė lizinguoti mašiną nes kažkada buvo daužta. Kodėl iškart negalėjo pasakyt kad daužtų nelizinguoja lieka neaišku. Mus aptarnavo vadybininkė Rita Žilinskaitė. Sugaišta daug laiko dėl nieko
Atsakyti
Klientu aptarnavimas siaubingas. Kreipemes i busto paskolos vadybininke Inga Ivanovskyte, prasydami suteikti informacijos apie kredita, taciau ji nebuvo suinteresuota to daryti. Susitikimo metu issakyti teiginiai apie banko galimybes suteikti paskola buvo nekonkretus ir netikslus. Bandat paaiskinti ko mums reikia ir suzinoti galimybes ji net nebande musu isklausyti, tiesiog visad sake zodzius negalima ir grazino mums musu turto vertinima, nesuteikus informacijos apie marzas, tai padare tik mum paprasius. Visas pokalbis truko vos 10min., tai daug pasako... Likome nustebinti tokiu aptarnavimu, todel susiekeme su kita Luminor banko vadybininke telefonu. Gavome visa reikalinga ir tikslinga informacija, kad yra galimybe suderinti viska ko mums reikia.
Atsakyti
Labai nusivyliau šituo banku, tenka atsisakyti paslaugų, dėl blogų vykdomų paslaugų, lėtas pinigų suvaikščiojimas ir dažni techniniai nesklandumai...
Atsakyti
Na aptarnavimas tragiskas siame banke, atsakymo del finansavimo pralaukeme 2 savaites taip jo ir negavome, toks ajusmas kad priimti ir dirba visiski neismaneliai, jokio kontakto su klientais, atvirkstiniu atveju jeigu butumeme jiems skolingi tikriausiai butu paskambine 10 kartu i diena su grasinanciais pokalbiais, o kai imone kreipiasi del finansavimo tokiu atveju kaip numire, tragiskas bankas ir pats aptarnavimas
Atsakyti
V 2018-05-08 16:36:31
LUMINOR banko įkainiai nenormalūs... Banko raštas - sutikimas, kad parduotume nekilnojamą turtą (butą), kuris buvo pirktas su jų būsto paskola - 150 eur. Už vieno lapo raštą. Absurdas....
Kaip Lietuvos bankas leidžia tokius įkainius nusistatyti? : (((
Mums taip pat banko tarnautoja pasakė, jog šis sutikimas kainuos 150 eurų, o po to nuo sąskaitos nurašė 165.
O dabar dar reikalauja, jog mes patys sumokėtume už hipotekos išregistravimą. Ką kiti bankai patys atlieka.
Atsakyti
Živilė 2017-10-28 14:59:59
Nerekomenduoju šio banko paslaugų. Pasirašinėjant sutartis su švietimo įstaiga, stovėjo su būdele ir dalino “nemokamas” banko korteles studentams. Užkibo tikrai nemažai pažįstamų. Po metų ateina laiškas su skolos išieškojimu 8-10€ (kiekvienam skyrėsi). Labai gerai praradote gerą dalį ateities klientų. s*****i.
ta pati problema. Man pasake "gal nori gauti kortele visiskai nemokamai" as netgi paklausiau ar nebus jokiu menesiu mokesciu ir sake, kad ne, pagalvojau kad nepakenks pasimt dar viena kortele nors jau ir naudojau kita banka. Tos korteles man niekad neprireike tai as ir niekad ja nesinaudojau. Po metu ateina laiskas kad is kazkur atsirado 12 euru skola ir jei ju nepadengsiu jie grasina mano duomenis issiusti skolininku administravimo informacinei sistemai ar pns. kontaktuoti su jais gali tik pasiskambines i mokama numeri kur jie net neatsiliepia ir tu klausaisi muzikeles kol tavo pinigai yra nuskaiciuojami is saskaitos. Tai ka jie daro nera legalu ir jiems turetu buti iskeltas ieskinys, jie visiskai naglai apgaudineja tukstancius zmoniu.
Atsakyti
Neatpazysta korteles nei vienas UK bankomatas
Atsakyti
LUMINOR banko įkainiai nenormalūs... Banko raštas - sutikimas, kad parduotume nekilnojamą turtą (butą), kuris buvo pirktas su jų būsto paskola - 150 eur. Už vieno lapo raštą. Absurdas....
Kaip Lietuvos bankas leidžia tokius įkainius nusistatyti? : (((
Atsakyti
Ne bankas, o tragedija. Jokios pagarbos klientui, jokios pagalbos, jokio susisiekymo su darbuotojais, nors ir duoda kontaktine informacija, bet prisiskambinti neimanoma, uz tai reikia pastoviai skambinti mokamu numeriu. Teko pasiimti autolizinga, viskas suforminam, parasem prasyma del tiesioginio debeto, per metus laiko jie taip ir nesutvarke. O kai pilnai padengiau ta lizinga, trys dienas prasiau atsiusti pazyma, kad tikrai padengtas, nes skubiai reikejo pristatytu i kita banka del busto paskolos, skambinau visais numeriais, rasau i el. pasta, pasakiau, kad atsiustu i MANO pasta, kad galiu iskart persiusti i kita banka, tai ne, jie atsiunte i ofisa. Atskrydom i ofisa po 16:04, o jie dirba penktadieni iki 16:00. Labai prasem atuduoti pazyma, o tos vystos rieze, kad musu darbo laikas baigesi ir viskas. Taip norejau duoti i snuki. Zodziu, su skandalu, mes atsiimem ta pazyma.
Niekada, niekada gyvenime neejsiu i luminor kontora, ir niekam nerekomenduoju.

Taip pat rekomenduojame

Kredito garantas
Adresas: Naujojo Sodo g. 1A, 18 aukštas, LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; finansai; greitieji kreditai, paskolos; nekilnojamasis turtas.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Kalvarijų g. 14, Vilnius Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome finansavimo...
Paskolų brokeris
Adresas: Kniaudiškių g. 46-2, LT-37122 Panevėžys.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; konsultacijų paslaugos; tarpininkavimas.
Padedame gauti finansavimą (paskolas, lizingą ir pan.) įmonėms ir ūkininkams, tarpininkaujame bankuose ir kredito unijose, rengiame verslo planus, investicinius projektus, taip pat paraiškas ES paramai gauti. Dirbame Vilniuje ir visoje Lietuvoje!

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Senukai", "Maxima" ir "Tavo noras" gavo baudas už nesaugius žaislus
"Senukai", "Maxima" ir "Tavo noras" gavo baudas už nesaugius žaislus 04-26 17:18
Statybos, remonto ir buities prekių tinklą Baltijos šalyse valdanti bendrovė "Kesko Senukai Lithuania", mažmeninės prekybos bendrovė "Maxima LT" bei žaislų ir tekstilės prekybos įmonė "Tavo noras"...
"Smiltynės perkėla" pernai didino pajamas, bet pelnas sumažėjo
"Smiltynės perkėla" pernai didino pajamas, bet pelnas sumažėjo 04-26 16:41
AB "Smiltynės perkėla" praneša praėjusiais metais pasiekusi rekordinį perkėlimų skaičių.
"Gelsva" į "RC Cola" gamybą investavo 0,5 mln. Eur
"Gelsva" į "RC Cola" gamybą investavo 0,5 mln. Eur 04-26 16:28
Vandenį "Žalia giria" tiekianti UAB "Gelsva" gavo licenciją ir pradeda gaminti vieną iš seniausių kolų "RC Cola". Pradinės investicijos į gamybą siekia 0,5 mln. Eur, rinkodarai skirta 0,2 mln. Eur.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate privalomų skiepų įvedimui?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Facebook 193,26 +5,85%
Avon 3,06 +3,38%
Microsoft 129,15 +3,31%
Boeing 382,80 +1,95%
Xerox 32,21 -4,39%
FedEx 188,87 -4,54%
Nokia 5,30 -8,46%
3M 190,72 -12,95%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,65 +3,17%
Kava 2,73 -3,53%
Benzinas 1,81 +15,29%
Nafta 65,89 -0,62%
Auksas 1300,90 -1,45%
Ryžiai 406,00 -0,49%
Sidabras 15,30 -3,29%
Dyzelis 1,99 +1,53%