VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Luminor Bank, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Luminor Bank

Atsiliepimai apie Luminor Bank, AB

Buvę Nordea ir DNB bankai

Išregistruotas: Juridiniam asmeniui pasibaigus po reorganizavimo.
Parašyk savo nuomonę apie Luminor Bank, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Tragiskesnio banko nera buve !!! padariau pries savaitgali pavedima, pam nuskaite eu. Praejo savaitgalis nera pinigu saskaitoje kam siunciau ir israso pas mane nera, kad nuskaite juos!!! tipo rukyk db, nera irodymu kad vedej nors nuskaite man pinigus patikrinau kiek buvo ir kiek liko. jie gi megsta nueini i parde apsiperki, bet nuraso kazkada kai nori.... a*******i ne bankas !!!!!
Atsakyti
Kas per nesamone???!!! Kodel neveikia Smart-ID ??? Man reikia daryt pavedimus, o cia tokia nesamone!! Tvarkykit savo sutrikimus, nes tikrai teks keist banka.
Atsakyti
Baisus jų atsakymai. Klausiu kodėl negaunu sendien 2020 04 10diena ryte daryto pavedimo (klausiu 19.15h) o jie atsako, kad sendien yra nedarbo diena Europoje... Šiaip sendien Lietuvoje yra darbo diena ir dar kol kas Lietuva yra Europoje... Net nežinau ką daugiau pasakyti apie jų tokį apsurdiska darbą... Bėgti tik nuo jo.
Atsakyti
Nerekomenduoju visiškai šio banko. Pati ketinu atsisakyti šio banko paslaugų. Nuo kiekvieno nusiėmimo grynų pinigų jų pačių bankomate nuo banko kortelės atskaičiuoja 0.40ct ir dar kortelės mokėsti 1.50€. Pavedimai tarkim iš Danijos kaip man vykdomi savaite. (Nors swedbankas tą patį pavedimą tą pačią dieną kaip man, tik aišku kitam asmeniui įvykdė jau kitą dieną.). Išlaukusi 3 dienas (tarptautiniai mokėjimai kituose bankuose ir yra įvykdomi per maždaug tiek laiko) na man pareiškė, kar vykdomi savaite, o kadangi vėlykos, na tai reikės šiektiek ilgiau palaukti nei savaite. Tad šio banko paslaugomis negalima išviso pasitikėti. Ypač jeigu turite tarptautinių pavedimų ir dažnai naudojates grynaisiais pinigais.
Atsakyti
Mūsų tikslas yra sustiprinti visų susijusių žmonių ir bendrovių finansinę bazę
vykdant pajamas teikiančią veiklą daugiausia paskolas ir mikrofinansus.
Mes stengiamės padėti jums finansiškai, kad ir kokia būtų jūsų problema
(atsakykite į jūsų norus, projektus ir kitus) tol, kol ji yra tirpi.
Mes niekam nepriverčiame veikti mūsų organizacijos. Mes nesame kvalifikuoti, tačiau tai, į ką mes kreipiamės, mes suprantame savo
nuoširdumas mūsų pasiūlyme. Patvirtinkite savo paskolos prašymą, mes jums pasiruošę. Skolinomės nuo 3 000 iki 5 000 000 eurų.
Aš palieku jums mūsų paštą,

paštas: berthiercorinne090@gmail.com

pašto adresas: berthiercorinne090@gmail.com
Atsakyti
Mūsų tikslas yra sustiprinti visų susijusių žmonių ir bendrovių finansinę bazę
vykdant pajamas teikiančią veiklą daugiausia paskolas ir mikrofinansus.
Mes stengiamės padėti jums finansiškai, kad ir kokia būtų jūsų problema
(atsakykite į jūsų norus, projektus ir kitus) tol, kol ji yra tirpi.
Mes niekam nepriverčiame veikti mūsų organizacijos. Mes nesame kvalifikuoti, tačiau tai, į ką mes kreipiamės, mes suprantame savo
nuoširdumas mūsų pasiūlyme. Patvirtinkite savo paskolos prašymą, mes jums pasiruošę. Skolinomės nuo 3 000 iki 5 000 000 eurų.
Aš palieku jums mūsų paštą,

paštas: berthiercorinne090@gmail.com

pašto adresas: berthiercorinne090@gmail.com
Atsakyti
Sveiki kodel negalima matiti pinigu nuoemima ar pravedima reliu laiku tik po paros laiko
Atsakyti
Esu labai nusivylusi šiuo banku. Jei atsitinka koks banko gedimas, niekada nebūni informuotas. Labai dėl to graudu, nes kai šiaip tai į el.paštus prisiunčia visokio šlamšto, o kaip dėl gedimų tai įspėti negali, nebent pats visais varpais skambini, kol išsiaiškini kas nutiko ir dėl ko negauni pavedimų.
Roma Buivydienė
2020-01-28 15:30:46 IP 2fbaphts
Atsakyti
Esu patenkinta Luminor DNB aptarnavimo skyriuje dirbančiai Ievai Bielskytei, labai malonus, supratingas aptarnavimas.Ačiū specialistei už kokybiškai suteiktą pagalbą ir aptarnavimą.
Atsakyti
Marijampolės DNB skyriuje patarė užsisakyti VISA Debit banko kortelę anksčiau, nors galiojo sena iki 2020-01-31.Taigi, užsisakiau internetu, kad atsiūstų paštu.Gavau 2019-10-14d.ir aktyvavau.Kas mėnesį pradėjo bankas nuskaičiuot ne tik kasdieninio krepšelio mokestį (1, 50eur), bet ir papildomą banko kortelės mokestį.Ir dar, atsiuntė paštu dar vieną VISA Debit banko kortelę, nors aš jos neužsakiau.Bandžiau skambint konsultantui, bet pagrojo muzika ir balsas pasakė, kad šiuo metu visi konsultantai užimti.Naujos kortelės neaktyvavau, bet nerimauju kad neatskaitytų vėl kokio papildomo mokesčio.Staigmenos tuo nesibaigė--maniau, kad be jokio mokesčio bankomate nusiimti 550eur grynųjų pinigų, pasirodo-ne, bankas nurašė dar 2, 20eur.Taigi, per mėnesį nusiskaičiavo 4, 70 eur. iš socialiai remtinos vienišos mamos.Man trūksta žodžiū, kad išsiaiškinčiau turiu važiuot į Kauną?Aišku, dar įkišo PIN generatorių už 15eur.Nežinau, kiek neš mano kantrybė.Esu labai nusivylusi, jie lobsta, o iš musų lupa 9 kailius, šlykštu.
Atsakyti
Klaipėdos filiale apgailėtinas vaizdas. Informavo, kad eilėje 84 žmonės, teks laukti apie 2 valandas. Ar čia reorganizacija atlikta vadovaujantis sveiku protu? Rekomenduoju užsidarinėti sąskatas šiame banke jei bankas sugeba uždarinėti padalinius ir taupyti klientų laiko ir kantrybės sąskaita. Liūdna....
Luminor nerekomenduoju
2020-01-19 18:04:44 IP 66g35kvr
Atsakyti
niekam nerekomenduoju, pervedimai uztrunka iki 2dienu, net per transfergo turejau laukti virs 1 dienos kol ateis pinigai. Pvz I swed per 10min ateina... graudu
Atsakyti
Bekt nuo tokio banko kuo tolyn negana to kad visa spauda apie DNB pinigu plovima skalambijo sis bankas uzskaitas daro tik kelis kart per diena tuo uzlaikydamas pinigu judejima is saskaitos i saskaita kaip kiti bankai uzskaitas darro kas dvi valandas, zodziu su siuo banku nereik tureti jokiu reikalu netik eiles dideles bet ir aptarnavimas visokeriopai prastas
Atsakyti
Im Theresa Oliver pagal vardą. bet aš gyvenu JAV, prieš keletą mėnesių buvau finansiškai įtemptas ir dėl savo nevilties buvau apgautas kelių skolintojų internete. Dėl savo profesijos, nes esu vieniša motina, turinti 2 vaikus, ir visas pasaulis atrodė, kad tai kabo ant manęs, ir aš skundžiuosi ir diskutuoju su mano draugu, gyvenančiu (LENKIJA), kuris mane nukreipė labai patikimam skolintojui, vadinamam (ponia Antonia Rowan) iš (CREDIT-SUISSE) paskolų tarnybų, ji buvo gelbėtoja, kurią Dievas siuntė gelbėti mano šeimos, pasiimant 85 000, 00 USD paskolą su 3% palūkanų norma, be jokio streso, susisiekite su savo credit-suisse147@hotmail.com
Atsakyti
Simona 2019-12-10 16:25:43
Apgailetinas bankas Vilniaus akropoli!!! Siandien buvom pralaukem valanda pajudejo tik vienas numeriukas
Zmoniu pilna, aptarnaujancios tik dvi ir tai viena pas kita klausinejo, kazkoks absurdas.. keiskit tvarka ir darbuotojus isejom nedalauke savo eiles.... Neverta !!!
Buvome apie 1h dienos.
Atejus į istaiga per pietu pertrauką nesitikeciau greito aptarnavimo nei pašte, nei banke nei kitur. O kad patys klientai irgi visko nori, reikalų daug tai ir užtrunka. Darbuotojai manau sėdi tol kol sėdi klientai :)
Atsakyti
Akvilė 2019-12-10 13:13:09
Apgailetinas aptarnavimas, 11:59 išmuštas talonelis, laukiau 13:10 ir teko išeiti, taip letai dirbančių žmonių nesu mačiusi, o konsultantes nemandagumas, kuri muša talonelius yra virš visko. O problema tokia, kad neleidžia atsiskaityneti kortele ir nuolatos ta pati problema kartojasi. Atvyksiu kita karta ir tikrai atsisakysiu šito banko. Apgailetinas skyrius Vilniaus akropolyje.
Didelis sutapimas!:) matau, ka ir jus siandien ta pacia problema apraset! Niekad nerekomenduociau ir nerekomenduosiu sio banko! Ir palinkesiu visiem, kad rinktusi tik kita!!!
Atsakyti
Apgailetinas bankas Vilniaus akropoli!!! Siandien buvom pralaukem valanda pajudejo tik vienas numeriukas
Zmoniu pilna, aptarnaujancios tik dvi ir tai viena pas kita klausinejo, kazkoks absurdas.. keiskit tvarka ir darbuotojus isejom nedalauke savo eiles.... Neverta !!!
Buvome apie 1h dienos.
Atsakyti
Apgailetinas aptarnavimas, 11:59 išmuštas talonelis, laukiau 13:10 ir teko išeiti, taip letai dirbančių žmonių nesu mačiusi, o konsultantes nemandagumas, kuri muša talonelius yra virš visko. O problema tokia, kad neleidžia atsiskaityneti kortele ir nuolatos ta pati problema kartojasi. Atvyksiu kita karta ir tikrai atsisakysiu šito banko. Apgailetinas skyrius Vilniaus akropolyje.
Atsakyti
Neturiu zodziu apie Klaipedos vieninteli mieste filiala. Atejau 12.47. laukiu eilej jau vors valandos tan kad atsidaryt saskaita. ir vis dar laukiu. Nu kazkoks jovalas ir tikiuosi jog atsidarius saskaita neteks daugiau cia ateiti.
Atsakyti
Apgailėtinas bankas. Turiu paskolą už studijas, nurašinėja pinigus nespėjus net jų įdėti už neaišku ką. Per mėnesį du kart už paslaugas bankui, kokias jeigu aš juo nesinaudoju, kodėl du kartus? Papidomų centų už visokius kitokius dalykus.
SUsidarė skola, nors kiekvieną mėnesį pervedinėju paskolos sumą. Parašyta už draudimą. Bankas nieko nežino, perskambinėja man jau lygiai 3 val. ir vargu ar perskambins.
Pranešimą kad esu skoloje gavau po metų kai susikaupė krūva pinigų už tariamą draudimą.
NIEKADA nemėgau šio banko, visad buvo probelmos su jais, pavedimai trunka paromis, visiškai nerekomenduoju. Lygiai tą pačia paskolą turiu SWED banke, gyvenime netūrėjau problemų. Viskas aišku, svetainė tvarkinga, parašyta kiek ir už ką. dokumentai irgi aiškus kiek mokėti. Na Luminor yra **** Jokios informacijos nei internetinėje svetaine, nei iš darbuotojų nei dokumentuose.
Susimoku studijų paskolą ir išmetų šį banką visiems laikams.
Genovaitė Vyšniauskienė
2019-11-28 22:14:07 IP 28m9vcu5
Atsakyti
Labas vakaras. Šiandien lankėmės Luminor banko Ukmergės skyriuje. Buvome maloniai nustebinti labai kultūringu aptarnavimu. Labai gaila, kad nesusipratau pasižiūrėti aptarnavusios konsultantės pavardės. Tikrai labai malonus bendravimas, viską puikiai išaiškino. Jokių eilių, skubėjimo. Tik gaila, kad skyrius dirbs Ukmergėje tik iki sausio 1d.
Genovaitė Vyšniauskienė
Atsakyti
Laba diena, kažkokia nesąmonė informacijos nėra, naikina filialus nepraneša, klausi kur įnešti grynus pinigus, lauki pusę dienos.turbut gal visai gret užsidarys visur¿?
Atsakyti
Anastasija 2019-11-16 22:41:18
Akropolyje dirbančiai konsultantei (vyresnio amžiaus, šviesiais plaukais ir akinukais) reiktų bendravimo su klientais paskaitą pravesti. Pasiteiravus dėl kelionių draudimo darbuotoja negalėjo kompetentingai pakonsultuoti, o be to, kad pažėrė padriką informaciją, dar buvo nepatenkinta gautais patikslinamaisiais klausimais ir stebėjosi, kad jai pakartotinai reikia tam tikrus niuansus patikslinti. Galiausiai pasakė, kad viską galite rasti internete, nors konsultacijos tikslas ir buvo pasikonsultuoti dėl aspektų, kurie nėra aprašyti banko tinklapyje. Tikrai nemaloni darbuotoja, teko prašyti numeriuko pas kitą konsultantę ir papildomai laukti 40 min.
Patikslinimas _kalba eina apie Vilniaus Akropolį.
Atsakyti
Akropolyje dirbančiai konsultantei (vyresnio amžiaus, šviesiais plaukais ir akinukais) reiktų bendravimo su klientais paskaitą pravesti. Pasiteiravus dėl kelionių draudimo darbuotoja negalėjo kompetentingai pakonsultuoti, o be to, kad pažėrė padriką informaciją, dar buvo nepatenkinta gautais patikslinamaisiais klausimais ir stebėjosi, kad jai pakartotinai reikia tam tikrus niuansus patikslinti. Galiausiai pasakė, kad viską galite rasti internete, nors konsultacijos tikslas ir buvo pasikonsultuoti dėl aspektų, kurie nėra aprašyti banko tinklapyje. Tikrai nemaloni darbuotoja, teko prašyti numeriuko pas kitą konsultantę ir papildomai laukti 40 min.
Atsakyti
Apgailetinas bankas. Kortele negali 3 savaites pristatyti ir nejaučia jokios atsakomybes, siunčia ieškoti kortele pašte, o ten net neimanoma prisiskambinti.

Sveiki Tatjana, > > Dėkojame už laišką. > > Banko informacinėje sistemoje matome, kad mokėjimo kortelė Jums > buvo išsiųsta paštu. Rekomenduojame kreiptis į teritorinį pašto > skyrių ir pasiteirauti galbūt Jūsų vardu yra laiškas, kurio nepavyko > pristatyti į pašto dėžutę. > Kitu atveju paskambinkite mums ar atrašykite į šį laišką ir mes > iš naujo, nemokamai pagaminsime kortelę. > > Jei turėsite daugiau klausimų, paskambinkite numeriu: 1608 arba > +370 5 239 3444. > > Linkėjimai, > ______________________________________________________ > R..... > Rašytinės komunikacijos konsultantė > Nuotolinio klientų aptarnavimo departamentas > > > > Sveiki. > > Spalio 24d. gavau pranešimą : "Sveiki! Jau pagaminome jūsų > naująją VISA mokėjimo kortelę ir išsiuntėme ją paštu jūsų nurodytu > adresu. Ji atkeliaus į jūsų pašto dėžutę artimiausiomis dienomis. > Gavę kortelę, aktyvinti ją galėsite savo interneto banke. Daugiau > informacijos interneto banke" > > Šiandien jau lapkričio 12d., praejo beveik 3 savaites, bet > korteles taip negavau. > > Noriu patikslinti - vis dėl to, kada planuojate atsiusti kortelę > ?
Atsakyti
Sveiki, problemos su banku prasidėjo kai buvo panaikintos internetinės bankininkystės kortelės.Konkrečios aiškios informacijos kaip reikės prisijungti po to tikrai trūko.Parsisiunčiau visur reklamuotą smart id programelę, kuri pasirodo nėra smart id!Taip man paaiškino galų gale susisiekus per mesenger (nes telefonu neįmanoma prisiskambint).Pasirodo smart id programėlę reikėjo aktyvuoti, ko irgi nepamenu, kad būčiau girdėjusi.Dabar negaliu pavedimų jokių padaryti.Banko mano mieste jau pora metų nebėra, per pietų pertraukėlę nenubėgsi.Išsiprašiau iš darbo, nuvykau į artimiausią banką (50km), o ten viena darbuotoja ir apie 10 laukiančių!Šiaip ne taip atsiuntė kodų generatorių.Dar reikia aktyvuoti.Tikiuosi po to pavyks prisijungti, nes kantrybė senka..Čia tik trumpai apibūdinau situaciją.Esame dirbantys, turintys šeimas, užimti žmonės, gryžtame pavargę, o gilintis į visas taisykles, sąlygas nebėra nei laiko nei jėgų.
Atsakyti
Sveiki, esu labai nusivylusi jūsų bankų, nes seniau esu girdėjusi vien gerus atsiliepimus, bet kai teko susidurti pačiai daugiau niekam jūsų nerokomenduosiu. Prašiau vartojamos paskolos 3000eur 3 metam. Man paskaičiavo, kad apie 100eur įmoka gersi galiu sau tai leisti. Sulaukiau skambučio iš jūsų darbuotojos kuri pareiškė, kad esu per jauno amžiaus, turiu mažai stažo, neturiu nuosavo turto. Galėčiau imti paskolą tik su žmogumi kuris su manimi veda bendra ūkį, bet jei jo nėra tai paraiškos teikti net neverta. Na tai kas, kad esu tik 27metu, bet visada dirbu ir niekada neturėjau tokiu skolų kurių būčiau ne atidavus, bute kuriame gyvenu ir esu registruota yra tėvų vardu, nes jis bus man paliktas. Turiu išsilavinimą ir dirbu pagal specialybę ir visad ta pati darbą. Jūsų darbuotojos žodžiuose galėjau suprasti tik tai, kad bankas tiesiog neturi ko iš manęs atimti. Nes esu dirbanti ir moki. Bet daugiau niekam jūsų nerokomenduosiu.
Atsakyti
Labiausiai nervina, kai zmoniu belekiek laukianciu, o dirbantis persionalas tikrai nemazas ir laksto su kavos puodeliais. O tuo tarpu aptarnauja tik viena. Nors galetu aptarnauti 2. Tiesiog gaila sugaisto laiko
.
Atsakyti
Jie tempia laiką, vilkina, žmonės eina lauk iš šito bako nes yra baisus bankas, kaip Edgaras minėjo apačioje čia yra pilną nesklandumų, ypatingai man įstrigo tas kad tu apsiprekini ir po to eini kažkur ir pažiūri sąskaitoj kiek pinigų yra likę ir pamatai, kad dar nenažai jų likę ir eini iš to jausmo perki daugiau. O pasirodo pas juos ta informacija nesuvaikšto sistemoje tam tikrą laiką ir tu negali pasižiūrėti kiek iš tikro yra pinigų. Jei būčiau žinojęs kad pas mane sąskaitoje tų pinigų mažiau negu kad jūs man rodėte, aštai tų prekių gal būčiau net nepirkęs ir sutaupęs, o dabar jaučiuosi lyg patyręs žalą. Koks tai bankas ir kokias jūs paslaugas vykdote, už ką imate pinigus kas mėnesį jei efektingai nesugebat net sąskaitosikučio parodyti. Jau nekalbu apie tai, kad man net į skolą leido prekintis, o man kai nuėjau į banką sugebėjo tik atrėžti, deja įvyko techniniai nesklandumai. Tačiau kai man įvyksta techniai nesklandumai gyvenime ar kitiems žmonėms, mes turime mokėti už tai, tad manau reikia pranešti Lietuvos bankui ar kažkam, kad bankas nesugeba užtikrinti sklandaus operacijų darbo dėl ko kenčia kitų žmonių sunkiai aukojamas laikas bei pinigai.
Atsakyti
Debiliškas bankas priešui nelinkiečiau isigyti luminor banko saskaita. 1.) Norint prisijungti prie el bankininkystes reikia nešiotis kodu generatoriu 2.)Norint inešti grinuosius i kortele reikia važiuoti per visa miesta 20km nes tu aparutu yra vienetai. 3.)Atsiskaitan bekontakte kortele apie nujimtas lešas praneša tik po keliu dienu taprasme turi pvz 40€ apsiperki uz 20€ tau lieka 20€ bet rodo per programele kad likutis yra 40€. 4.) Alga ateina 2-3dienomis veliau neigu i kitus bankus. 5.) Labai mažas kiekis luminor aparatu. Bet turi viena pliusa pabriešiu (VIENA) pliusa ir 5 ir daugiau minusu. Pliusas yra tas kad kai randi luminor bankomata niekada nebuna eiles tikriausiai delto kad šitu banku nieks nesinaudoja
Atsakyti
Sveiki. Stovėjau eilėje 25 minutes kol prie manęs lriėjo moteris ir paklausė - ko laukiat? Nei laba diena, nei viso gero. Labai malonus pasitikimas. Pasakius, kad noriu sužinoti savo užmirštą pin kodą ir atsisakyti kortelės, man buvo pasakyta, kad šiandien jie jau baigia darbą ir manęs neaptarnaus. Buvo likusios 25 minutės darbo laiko. Prieš mane buvo viena mergina. Jūs rimtai taip elgiatės su savo klientais? Nesmagu.. Jeigu nemėgstat ponios savo darbo, eikit dirbt kur patinka, nors abėjoju, kad padės. Labai nemalonus aptarnavimas.
Atsakyti
Poliklynika, filialų mažėja, klaipedoj įėjau į banką eilė dviem dienom į priekį. Sėdžiu laukiu, pasiimkit ką veikt, internetas yra bet puslapių ne užkrauna. Belaugdamas gali megztinį nusimezgti. Skambinau iras, po penkių minučių išjungė ir mane
Atsakyti
Kiek skambinu į DNB banką, tiek tempia laiką ir po penkių min. pasako, visi operatoriai užimti, paskambinkite vėliau. Kad atsilieptų neįmanomas dalykas. Tai su kuo tie operatoriai kalbasi telefonu jei niekada niekam neatsiliepia?
Atsakyti
Kiek galima laukti eilėse? Jau jeigu matote, kad savaitgaliais būna didesnis kiekis žmonių, tai galbūt pamastykite apie didesnį kiekį darbuotojų? (mega)
Atsakyti
Paskambinu i banka, praeina kelios minutes kol suspaudi iki reikiamos info gauti, veliau isklausai LUMINOR reklama, pagroja muzika, ir tuomet sako: atsiprasome siuo metu musu visi konsultantai uzimti ir nutraukia besikartojanti skambuti
Atsakyti
Akropolio skyriuje esantis centras yra turbūt vienas prasčiausiai bei lėčiausiai aptarnaujamas apskritai. Turiu atsidarius sąskaitą swedbanke, bet koncultacijos centro niekuomet nepalieku tokia susinervinusi kaip iš šio... Nesibaigiančios problemos taipogi
Atsakyti
Pritariu, kad šio banko reutacija krito msno akimis. Labiausiai, kad neina prisiskambinti telefonu. Reikėjo labai skubiai prisiskambinti, skambinau valandą, tačiau visi konsultantai buvo užimti. Ar taip galima apgaudinėti žmones... Sąskaitą telefono pridėjo 10 eurų tie skambučiai. Apiplėšinėjimas ir apgaudinėjimas žmonių.
Vytautas Jonaitis
2019-08-16 20:47:49 IP 12em5k3k
Atsakyti
Šiandiena užsukau Klaipėdos akropolį luminor banko skyrių ir mane šokas ištiko.Banko kaip nebūta.Jokios informacijos kur išsikėlė.Šiaip siuntinėja visokias nesamones į el. Paštą, o čia jokios informacijos.Man pakvipo šio banko griūtis ir manau.kadreikia kuo greičiau bėgti iš šio banko, tuo labiau, kad paskutiniu metu paslaugų kainas kelia.
Atsakyti
Irmantas 2019-06-11 11:24:52
Į banką kreipiausi dėl būsto paskolos 2019-06-06 Vilniuje Žirmūnų g. 64, mane priėmė būsto paskolos konsultantė Eglė M. Esu dėkingas tik už greitą atsakymą. Jau būnant banke su manimi šnekėjo atmestinai, nenoriai, turėjau žodį traukt. 06-11 gavau atsakymą, kad paskolos bankas neišduos nes name yra krosninis šildymas. Platesnių paaiškinimų negavau, kad ir kaip jų prašiau. Nekompetetingi darbuotojai ir jų atsainus bendravimas, tai pat išeičių neieškojimas sukuria įvaizdį, kad tai yra merdintis bankas. Nerekomenduoju
As tai pat turejau "nuostabia patirti" su ta pacia Egle tam paciam Luminor Zirmunu 64. Tik isgirdus, kad mano partneris ne lietuvis, pakeite israiska ir pradejo pasakoti, kaip cia mums reikes moketi 30proc pradini irasa net uz naujos statybos buta. Paklausus, kodel ir kas cia per taisykle (partneris yra Svedijos pilietis, turintis leidima gyventi ir dirbti Lietuvoje - ka sekmingai jau daro 5erius metus), ji atsake, kad jis gi bet kada gali dingti atgal i Svedija :D Kai paklausem, ar tai nera diskriminacija, nes realiai jokiu tokiu taisykliu niekur nera, ji atreze, kad ji geriau cia viska zino, nes dirba 10 metu ir atstokit :D Parasem skunda i Luminor, tai gavom sablonini atsaka, kad prasome kreiptis i banko skyriu. Absociuliai negerbia klientu ir daro, ka nori.
Atsakyti
Reikia bėgti iš tokio banko... Kažkoks nesusipratimas - prisiskambinti neįmanoma, - 5 min atsakiklis aiškina apie įvairias paslaugas, po to praneša kad konsultantai užimti ir pasiųlo paskambinti vėliau. Jei parašai į jų info - ateina pranešimas kad turiu skambinti - kažkoks uždaras ratas. Pervedžiau lėšas iš SEB į Luminor - para laukiu kol suveiks Jų SEPA sistema ir pinigai bus užskaityti???? Paslaugos apgailėtinos, bet neužmiršta pranešti, kad nuo spalio 01 d. vėl brangs Jų paslaugos
Į Vokietiją mokėjimai nueina greičiau negu į Luminor.
Atsakyti
Prireikė sav.laiko, kad užblokuoti kortelę, nes ji kažkur buvo užstrigus, bet tuoj atsirado ir dabar aš negaliu jos atblokuoti?!, nors
žodžiu ir raštu kreipiausi į banką, perduodamas visus skaičius, kurie bankui buvo reikalingi, yra garso įrašai, nes duomenis perdavinėjau iš Sodros Rok.mst.filialo ir į jokius didmiesčius aš nevažinėsiu, nes esu invalidas, todėl tvarkykite mano prašymą!
Atsakyti
Nerekomenduoju sito banko. Atsinaujinus pasa, norint gauti pasibaigus terminui debito kortelei, gyvenant uzsienyje, turi skristi i Lietuva ir pateikti atnaujinta pasa. Kazkoks absurdas sitame technologijos amziuje. Bankas neturi programos, kuri sutektu galimybe, patvirtinti pasa internetu.
Atsakyti
blogiausias bankas, uzblokavo kortele, nors neturiu juokiu skolu, esu olandijoje, ir nezinau ka daryti, zmones bekyt muo syto sukcio,
Atsakyti
Abejotinos reputacijos pusbankis. Buvo pagaminta kortele, bet nenuvykau jos atsiimti iki nurodyto termino. Uzsisakiau nauja kortele poskyryje, kiaune konsultante sugebejo nepamineti, kad atsiimant banke kortele, uz tai reikes sumoketi 10 euru. Pasiule atsiimti banke, nes kurjerio paslaugos kainuotu. As sutikau. Po savaites atsiemiau nauja kortele. Joje buvo 20 euru, tai 4 eurus nuskaite uz korteles pagaminima, 10 uz atsiemima poskyryje:) linkiu paties blogiausio sitam bankui, nei vienas zmogus ar bendrove ilgai neisgyveno is zmogaus

apgaudinejimo.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi šiuo banku,
Atsakyti
Esu apstulbusi del aptarnavimo kokybes. Daugiau tikrai neisiu i Luminor jokiu reikalu tvarkyti. Susiduriau su tuo Kauno Megos filiale 2019.07.12d. Norejau padaryti grynu pinigu pavedima. Kadangi bankuose lankausi retai, tikrai nezinojau, kad nuo liepos 1d tokiu paslaugu neteikia. Tai man taip "graziai" tai paaiskino, kad isejau tokia apstulbus, kad net pavardes nepaziurejau. Akis tik uzverte i virsu, atseit tai ar as nematau, ar as nezinau, kad neteikia paslaugu.
Bankui tikrai reiketu padirbeti ties aptarnavimo kokybe, nes dar taip nesu susidurusi. Aciu
Atsakyti
Labai sukelia daug nepatogumų tai, jog norint įješti į kortelę tam tikrą sumą, galima būtent tik Vilniaus akropolyje, arčiau namų esančiuose mikrorajonuose nėra galimybės.
Atsakyti
Nuo 2019-06-01 iki šiol negalime atlikti pavedimų, nepavyksta autorizuotis. Konsultantai nelabai kompetentingi spręsti iškilusias problemas. Problema neišspręsta iki šiol, todėl teks užsidaryti sąskaitą.
Atsakyti
Iškraustėt banko skyrius iš mažesnių regionų, telefonu visi konsultantai visada užimti, programėlės dažnai stringa!
Nervų gadinimas, o ne patogumas!
Atsakyti
Į banką kreipiausi dėl būsto paskolos 2019-06-06 Vilniuje Žirmūnų g. 64, mane priėmė būsto paskolos konsultantė Eglė M. Esu dėkingas tik už greitą atsakymą. Jau būnant banke su manimi šnekėjo atmestinai, nenoriai, turėjau žodį traukt. 06-11 gavau atsakymą, kad paskolos bankas neišduos nes name yra krosninis šildymas. Platesnių paaiškinimų negavau, kad ir kaip jų prašiau. Nekompetetingi darbuotojai ir jų atsainus bendravimas, tai pat išeičių neieškojimas sukuria įvaizdį, kad tai yra merdintis bankas. Nerekomenduoju

Taip pat rekomenduojame

Secure Nordic Payments
Mistertango

Adresas: Perkūnkiemio g. 2, LT-12126 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos.
Mistertango – patogus ir patikimas finansinių paslaugų partneris Jūsų verslui ir asmeniniams poreikiams. Mūsų sąskaitą galite atsidaryti nuotoliniu būdu, ją valdyti naudojantis patogia svetaine ir mobiliąja programėle, kad ir kur bebūtumėte. Maksimaliai išnaudokite SEPA mokėjimus su Mistertango!
Kredito garantas
Adresas: Turgaus g. 33-4, LT-91249 Klaipėda.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; bankai, bankinės operacijos; finansai; nekilnojamasis turtas.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Kalvarijų g. 14, Vilnius Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome finansavimo...
GF bankas
Vartojimo paskolos iki 25 000 €, indėliai

Adresas: Ukmergės g. 322, LT-12106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos.
Prieš 14 metų veiklą pradėję kaip lietuviškas aukštos kokybės finansinių paslaugų – vartojimo paskolų – startuolis „General Financing”, gegužės 18-ąją tapome Lietuvos bankinio sektoriaus dalimi GENERAL FINANCING BANKU. Ir toliau teiksime aukštos kokybės paslaugas, tik jau banko statusu, o esamiems ir būsimiems...
Factris LT1
Factris (buvęs DEBIFO)

Adresas: Vokiečių g. 26, LT-01130 Vilnius.
Veiklos sritys: apskaita; bankai, bankinės operacijos; finansai; konsultacijų paslaugos; teisinės paslaugos.
Factris - tai ne bankinis alternatyvus finansavimas Lietuvos bei užsienio rinkoms – sąskaitų finansavimas - faktoringas. Mūsų sukurtas Factris sąskaitų finansavimo produktas suteikia galimybę klientams atlaisvinti ilguose apmokėjimo terminuose užšaldytas apyvartines lėšas, kurios yra itin svarbios verslo plėtrai...
Noviti
Lengvatinė verslo paskola už 0,1% metinių palūkanų

Adresas: Konstitucijos pr. 26, "Forum palace", LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; konsultacijų paslaugos.
Paskolos be užstato su minimaliomis 0,1% metinėmis palūkanomis Jeigu jūsų įmonės veikla paskelbus karantiną buvo sustabdyta arba apyvarta krito daugiau kaip 30 proc., teikite paraišką lengvatinei verslo paskolai gauti. Paskola be užstato ir su minimaliomis palūkanomis skirta verslui, nukentėjusiam nuo COVID-19...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

PSO sako norinti toliau bendradarbiauti su JAV
PSO sako norinti toliau bendradarbiauti su JAV 06-01 21:08
Pasaulio sveikatos organizacija (PSO) pirmadienį pareiškė norinti ir toliau bendradarbiauti su Jungtinėmis Valstijomis, nepaisant amerikiečių prezidento Donaldo Trumpo sprendimo nutraukti ryšius...
Ispanijoje pirmąkart nuo kovo neužregistruota naujų mirčių nuo COVID-19
Ispanijoje pirmąkart nuo kovo neužregistruota naujų mirčių nuo COVID-19 06-01 20:26
Ispanijoje pirmąkart nuo kovo nebuvo užfiksuota naujų mirties nuo koronavirusinės infekcijos COVID-19 atvejų, pirmadienį pranešė Sveikatos apsaugos ministerija.
Kino projektams paskirstyta beveik 400.000 Eur, skirtų kovai su koronaviruso krize
Kino projektams paskirstyta beveik 400.000 Eur, skirtų kovai su koronaviruso krize 06-01 19:51
26 kino projektams paskirstyti 394.000 Eur, skirtų sektoriui spręsti koronaviruso sukeltas problemas, pirmadienį informavo Lietuvos kino centras (LKC).
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar gavote valstybės paramą karantino metu?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Cisco 47,82 +4,87%
NVIDIA 355,02 +4,58%
CBS 40,77 +3,63%
eBay 45,54 +2,96%
AIG 30,06 -3,41%
Xerox 15,88 -5,53%
Macy's 6,36 -6,88%
Harley-Davidson 21,34 -9,00%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,58 +5,45%
Dyzelis 0,88 -26,05%
Sidabras 15,07 +1,28%
Varis 5057,97 -2,41%
Dujos (JAV) 1,74 -2,79%
Jautiena 4,45 -0,45%
Auksas 1683,17 +5,73%
Vištiena 1,27 -29,44%