VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Luminor Bank, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Luminor Bank

Atsiliepimai apie Luminor Bank, AB

Buvę Nordea ir DNB bankai

Parašyk savo nuomonę apie Luminor Bank, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Mūsų įmonė atsisako turėtų reikalų su DNB ir dabar jau Luminor banku po vienos nemalonios situacijos ir keisto požiūrio į klientus. Turime seną sąskaitą DNB-Luminor banke, kuria beveik nesinaudojame. Kartas nuo karto ateina iš DNB-Luminor laiškai, jog turime padengi nedidelį minusą, kuris prisikaupia už banko paslaugų mokesčius. Tame problemos nėra, kai surandi vieną laisvą nuo darbų minutę, prisėdi ir padarai pavedimą į tą seną įmonės banko sąskaitą. Bet įvyko labai keistas dalykas. Bankas atsiuntė 3 laiškus su žinute apie tai, jog yra minusinė suma X, kurią reikia padengti. Eilinį kartą kolega atsisėdo ir padarė pavedimą. Vėliau pastebėjome, kad bankas savo laiškuose per klaidą nurodė sąskaitų numerius, kurių iš tikrųjų mes neturime (t.y. ne mūsų čia sąskaitos net buvo). Per klaidą mes apmokėjome vieną jų. Kai pranešėme apie tai bankui, mus informavo, kad čia mūsų problemos ir mūsų pačių klaidą. Į klausimą "Kodėl mes gauname oficialius laiškus iš banko su ne mūsų sąskaitų numeriais?" mums buvo pasakyta, kad sąskaitos galėjo būti užregistruoti anksčiau su šiuo emailu kitų įmonių ir kitų sąskaitų naudotojų. Kas yra labai keista, nes mūsų emailas yra unikalus bei nuo pat pirmos registravimo dienos buvo pririštas prie esamų DNB banko sąskaitų. Kitas vartotojas negalėjo juo pasinaudoti. Taigi tokie reikalai, draugai. Visi mes klysta ir visi mes darome klaidas, bet toks požiūris į klientus ir jų problemas man yra nepriimtinas. Atsisakau DNB banko paslaugų. Ir nenoriu turėti reikalų su šiuo banku kaip klientas.
Atsakyti
Aptarnavimas tikra tragedija pagrindiniame padalinyje Konstitucijos pr. minimum reikia laukti po puse valandos toks jausmas susidaro, jog banke esi nepageidaujamas. Užsakiau nauja kortele tai niekur atsiskaityti negaliu nepriima korteles jau dvi savaites mane konsultuoja banko ekspertes, bet niekaip negali problemos išspresti. Tikrai nerekomenduoju su šiuo banku turėti jokiu reikalu.
Atsakyti
Tragedija kažkokia, o ne bankas. Šio banko paslaugomis naudojasi mano tėvas, tačiau visus su juo susijusius reikalus tvarkau aš. Gavo jis žinutę, kad kortėlė baigia galioti sausį ir jei norime užsisakyti naują, tai reikia padaryti per elektroninę bankininkystę. Vargais negalais susirandu tuos kodus, prisijungiu, o ten TAN kodų prašo, kurių mes gyvenime nesame matę, nes paskutinį kartą elektronine bankininkyste naudojomės gal prieš beveik 5 metus. Skambiname į banką, klausiame ką tokiu atveju daryt, iš kur mums juos gaut, papasakojo kaip užsakyt per elektrininę bankininkystę, patikslino, kad užsakant jokių TAN kodų niekur vest nereikės (nes ir paaiškinau, kad tokio dalyko neturim). Ir ką jūs galvojat, patvirtinant užsakymą bankui TAN kodo prašo! Tada susinervinau ir parašiau bankui, vėl viską išsamiai nupasakodama, kad mes tų TAN kodų iš vis neturim ir prašau jų gal gali kažkaip į namus be tų prašymų atsiųst. Gavau išsamų atsakymą kur ir kaip internetu užsakyt, pabandau, o ten ir vėl to TAN kodo prašo. Pasiaiškinu, kad galima bandyt jungtis per elektroninį parašą, kuris būtų reikalingas tik vienam prisijungimui, kad kortelę naują aktyvuot, o už jį kiekvieną mėnesį pinigus mokėt. Tėvas taupus ir su tokiu dalyku nesutinka. Nesuprantu, kokie ten nevispročiai dirba ir kaip dar jiem beaiškint. Jautiesi kaip atsimušęs į sieną. Bėda tame, kad mūsų mieste net filialo nėra, tektų važiuot į kitą miestą. Mėšlo krūva, o ne bankas. Niekam jo nerekomenduočiau.
Atsakyti
Gavau sms žinutę apie besibaigiančią galioti kortelę ir nurodytas paskambinti telefono numeris 1608 tai bandžiau prisiskambinti, bet manęs reikalauja kažkokio prisijungimo kodo kurio aš gyvenime neturėjau. Vadinasi naujam bankui klientai visiškai nerūpi manau jei bankas nenori su manim kalbėtis, tada nėra ko jame ir sąskaitą turėti likau labai nepatenkintas naujo banko bendravimu sms žinutėmis.
Atsakyti
„Tikrai likau sužavėtas darbo greičiu Šiaulių akropilio banke” Dirbo 4 bankininkės o iš jų priiminėjo klientus tik 1. Kitos 3 niekur neskubėjo ir šnekučiavosi tarpusavyje. Manau teks keisti banką, nes taip įvyksta jau labai dažnai ir tenka banke pralaukti po porą valandų.
Atsakyti
Živilė 2017-10-28 14:59:59
Nerekomenduoju šio banko paslaugų. Pasirašinėjant sutartis su švietimo įstaiga, stovėjo su būdele ir dalino “nemokamas” banko korteles studentams. Užkibo tikrai nemažai pažįstamų. Po metų ateina laiškas su skolos išieškojimu 8-10€ (kiekvienam skyrėsi). Labai gerai praradote gerą dalį ateities klientų. s*****i.
Dėl šito taip pat teko užkibti man, ir keletai draugų. Įdomus bankas, kuris dėl 10 eurų, gadina savo reputaciją ir atbaido potencialius klientus.
Atsakyti
Nerekomenduoju šio banko paslaugų. Pasirašinėjant sutartis su švietimo įstaiga, stovėjo su būdele ir dalino “nemokamas” banko korteles studentams. Užkibo tikrai nemažai pažįstamų. Po metų ateina laiškas su skolos išieškojimu 8-10€ (kiekvienam skyrėsi). Labai gerai praradote gerą dalį ateities klientų. s*****i.
Atsakyti
Bankomatai grynuju nebeisdavineja. Internetine bankininkyste moketi uz paslaugas neveikia, neveikia paieskos mygtukas. s*******o kontora, o ne bankas.
Atsakyti
2017.10.20. per SEB bankomatą Vilniuje Iki parduotuvės bankomate buvo nuskaičiuota, bet neišmokėti 140.00 euro. Pusvalandžio bėgyje buvo susisiekti su Luminor. Buvo užpildyta telefonine įvykio paraiška. BVP pranešta, kad pinigai pasitvirtinus įvykiui bus gražinti per 45 darbo dienas. Pinigai buvo didesne dalis mano neįgalumo pašalpos. Esu darbinga tik 20% Kitu pajamų neturiu. Pasiskolinti iš ko pinigu taip pat neturiu. Atvirkščiai esu skolinga SB bankui už lizingu paimta preke. Sumokėti bankui negaliu. Kas man gražins tas palūkanas kurias aš liksiu skolinga bankui? Nes už likusia banko sąskaitos dalį teisgalejau nusipirkti šiek tiek maisto. O kur dar man būtini sirdininkes-astmatikes ir t.t.vaistai? El.receptu pabaiga jau čia pat. Neišgyvensiu be būtinu vaistų.
Atsakyti
Sveiki! Likau sužavėta PPC Panorama Jūsù banke dirbančiu vyruku! Visus kilusius klausimus ir problemas išsprendė labai greitai, pakonsultavo iškilusiais klausimais, patarė geriausius variantus, Ačiū ir 10 balù jam!
Atsakyti
Situ invalidu bankas nuskaiciavo 20 euru uz skubu pavedima pervedant 1 eura...darant pavedima nematyti mokescio sumos...BUKITE ATSARGUS...NESINAUDOKITE SUDINAIS BANKAIS!!!
Atsakyti
Teko šiandien labai nustebti, kai paslaugą (-as) teikianti įmonė prisigalvoja klientus atstumiančias tvarkas ir taisykles. DNB Panevėžio skyriuje norėjau nusipirkti keliasdešimt zlotų, atstovėjau eilę, viena banko darbuotoja neturėjo. Persodino pas kitą. Paprašė asmens dokumento. Padaviau vairuotojo pažymėjimą. Rodos viskas normalu, tačiau -NE! Pasirodo, kad dokumentas, kuris pripažįstamas net užsienio šalyse, kaip asmens tapatybės nustatymui, jų banke negalioja!? Būtinas arba asmens tapatybės kortelė, arba pasas. Suprantama būtų jei kalba suktųsi apie tūkstantines sumas, bet dėl 15-os eurų!? Nusipirkau kitame banke. Buvo geresnis kursas ir net jokio asmens dokumento neprašė.
Atsakyti
BAISIAU NEGU BAISU. Gavau laiska iš dėdžių Dnb, nu taip, esu skolininkas.. 6.71 eu. Pries metus išviso nustojau naudotis šiuo banku. Taip gavosi, prarijo kortelę, pamečiau elektroninės bankininkystės prisiju ngimus ir šiaip užmiršau tą banką. Taigi, suskubau padengti skolą ir iškarto padariau pavedimą. Kaip tik tuo metų buvau laisvės al. ir žinojai kad visai šalia yra bankas, juk man reikia aplamai atsisakyt jų paslaugų jei aš jų nenaudoju, kad, nebesiųstu man skolos laiškų. Banke mane mielai pasitiko ir pasakė, kad jų kompiuteris visai kitą sumą skolos rodo. Pasirodo ta skola dar didesnė.. Keista. Jie patys man prieš kelias dienas parašė laišką, nurodė skolą o aš ją padengiau..klausiau banko vadybininkės kaip taip gali būt, atsakymo nesulaukiau. Likau ir jaučiuosi apgautas.. Nes atsakymo patys banko darbuotojai net nesuformuluoja...čia nekalbamą apie skolos diduma piniginiu atžvilgiu, juk tai tebuvo 1.30eu daugiau, bet pats principas žmoniu apgavystės...
Atsakyti
paskolų pasiūlymas ir projektų finansavimas

Geras draugas (-ai)
Mes esame privačių investuotojų asociacija; Mes esame
prieinama visiems, maksimali trukmė grąžinama 15 metų ir daugiau, mūsų metinė palūkanų norma yra 3%. Kreditas suteikiamas kiekvienam, kas uždirba fiksuotą mėnesio pajamų. Norėdami gauti daugiau informacijos apie paskolos pasiūlymą, prašau parašyti adresu Émail:
celyalegria007@gmail.com

NB: rimtai susilaikyti
Atsakyti
Nerekomenduoju DNB banko niekam, aš atsisakysiu visai, lupikai kitip nepavadinsi, vos už nuemimą pinigų 2 eurus nuskaičiuoja o galbut jie butini, patariu i swedbanka visiem bet ne į vagių banką
Atsakyti
Bankas DNB tiesiogine to žodžio prasme lupikauja. Be to visiškai nevertina savo klientų laiko. Kreipiausi į jbanką dėl pažymos apie turimą atsiskaitomąją sąskaitą, atvykau su savo pažyma kurio forma reglamentuota vienos iš valstybės vardu veikiančių agentūrų. Banko darbuotojai dirbantys Saltoniškių skyriuje dėl mano paruoštos pažymos pasirašymo sprendimo priimti patys negalejo, o atsakymo iš nei vieno DnB teisininko per daugiau nei pusantros valandos gauti nepavyko. Buvau priverstas užsakyti 6 eur kainuojančią banko ruoštą pažymą. Dabar teks laukti keletą dienų kol ji bus paruošta ir gaišti laiką dar kartą ją atsiimant. Banko darbuotojus informavau, kad uždarysiu dvieju įmonių DnB sąskaitas iki 2018 m. Tą planuoju ir atlikti, sėkmės Jums prarandant klientus!
Atsakyti
Sveiki,

Esu Dnb banko kliente ir turiu Visa Classic kortele be kredito limito, kuria naudoju viesbuciu ir bilietu uzsakymams. Siandien banke man pasake, kad privalau paimti kredita, kitu atveju mano kortele nebegalios. Taciau as nenoriu imti kredito - jis man nereikalingas, kitas dalykas, esu studente ir neturiu nuolatiniu pajamu, del sios priezasties nenoriu imti jokio kredito. Esu labai nepatenkinta, kad jusu bankas per prievarta vercia imti kreditus, manau, tai tra neteisinga, nes Visa kortele man yra reikalinga.
Ieskosiu kitos galimybes gauti kreditine kortele be kredito is kitu banku, nes jokio kredito tureti nei noriu, nei galiu!
Linkejimai,
Kamilė Makarenkaitė
2017-08-29 17:12:14 IP 83.181.80.130
Atsakyti
Sveiki,
Šiandien (2017.08.29), buvau DNB banke, liepkalnio g. Maximoj.
Sėdėjo moteris piktu veidu, kažką rašė į kompiuterį, aš gražiai pasisveikinau ir pasiteiravau, kurį mygtuką reikia spausti, norint vėliau prieiti ir sužinoti slaptažodį nuo elektroninės bankininkystės.
Man atsiprašant chamiškai buvo atsakyta, jog nejaugi nemoku skaityti, kas parašyta, parašyta juk lietuviškai.
Po tokio atsakymo aš apsisukau, pasakiau ačiū ir išėjau.
Suprantu, jog kiekvienas žmogus yra pavargęs darbo pabaigoje, ir nusibosta atsakinėti į atsiprašant galbūt kiek kvailus klausimus, tačiau aš irgi dirbu, ir manau, jog bendravimas su klientais galėtų būti kiek malonesnis.
Atsakyti
Noriu išreikšti didelį nepasitenkinimą šiuo banku. Š. m. rugpjūčio mėn. pradžioje atsitiktinai užėjusi į šio banko padalinį Kaune pasikeisti valiutos, sužinojau, kad aš esu skolinga bankui beveik 10 eurų. Darbuotoja man pareiškė, kad skola susidarė dėl to, kad nuo 2116 m.lapkričio mėn. bankas pradėjo skaičiuoti sąskaitos aptarnavimo mokestį po 80 centų kas mėnesi. Internetine bankininkyste šiame banke nebesinaudoju nuo 2013 metų. (Tais metais paskutinį kartą buvau prisijungusi prie banko). Darbovietę pakeičiau, atlyginimo čia nebereikėjo pervesti, kortelės galiojimo laikas pasibaigė. Liko tik nedidelis terminuotas indėlis, už kurį bankas nemokėjo jokių palūkanų. Sužinojus, kad bankas man kas mėnesį priskaičiuoja po 80 centų skolos, mane įštiko šokas. Kodėl šio banko darbuotojai apie naują mokestį manęs neinformavo asmeniškai? Banko dokumentuose yra mano ir elektroninio pašto adresas, ir telefono numeris ir buvo sudaryta naudojimosi SMS linija sutartis. Parašiau bankui pretenziją, darbuotoja pažadėjo kad atsakymą gausiu per 2 dienas. Atsakymą gavau tik po 2 savaičių!!! Jame buvo parašyta, kad apie naują mokestį buvau informuota 2016m. rugsėjo mėn.interneto banke, kuriuo aš NEBESINAUDOJU NUO 2013 METŲ !!! Ir čia banko darbuotojai apsimelavo.Man interneto banke nebuvo jokių žinučių
Mieli žmonės, bėkite iš šio banko kuo greičiau ir kuo toliau. Tai visiškas nesiskaitymas su klientais, aplaidus darbas ir nepagarba žmogui. Jeigu nebūčiau visai atsitiktinai užėjusi į banką pasikeisti valiutos, mano "skola" sėkmingai augtų kas mėnesį po 80 centų, kol iš terminuoto indėlio liktų 0. Taip šis bankas sėkmingai pelnosi neteisėtai nusavindamas klientų pinigus. Norėčiau sulaukti atsakymo asmeniškai iš šio banko vadovo apie šį atvejį. Neteisėtai nusavinti pinigai turi būti sugrąžinti, jeigu bankas nori išsaugoti savo gerą vardą.
Atsakyti
Laba diena,
Esu jūsų kliente jau daug metų, bet šiandien apsilankymas jūsų banke esančiame Dvaro gatvėje mane šokiravo, išsispaudus taloneli 16:26 laikui teko pralaukti iki 17:00 ir atlaukusi iki to laiko jūsu darbuotoja iš 3-čios kabinos pasako, kad viskas nebespėsime jūsų atleisti, tik keiščiausia tas, kad dirbo tik 2 darbuotojos, žmonių buvo keli, tikrai nusivyliau tokiu aptarnavimu, kad per puse valandos tenka laukti kol aptarnaus 3 žmones??? Siaubas kažkoks nors jiems tik korteles reikia atiduoti ir dar tokiu jūsu darbuotojos įžulumu.
Atsakyti
Apgailetinas aptarnavimas kedainiu basanaviciaus skyrius..Vieninteliai buvom banke ir laukem 10min kol pakeis mums valiuta, bet ir tai deja neivyko, nes baigesi kantrybe ir isejom i swedbank kur ten aptarnavo greit ir zmoniskai. 2 bezdiones dnb dirbancios snekejos tarpusavyje ir telefonus minke, o mes sedim ir nesuprantam kodel musu niekad taip ilgai vienintelius laukiancius neaptarnauja. Uz ka joms ten moka..
Atsakyti
Laura 2017-07-07 12:41:14
Jūsų DNB banko skyrius Panevėžyje yra kažkas baisaus. Žmonės pikti ir visi turi ilgiausiai laukti. Planuoti suspeti įnešti pinigus per pietų pertrauką yra neįmanoma. Begalo trūksta operatyvumo!!!!
Tragedija per valanda aptarnauja 3-4 zmones panevezyje
Atsakyti
Bankas be atsakingumo, klientai nulio vietoj, darbuotojai dirba atmestinai, konsultantai žino tik kelis esminius dalykus, nieko papildomai atsakyti negali, mala viena per ta pati š*da, ką žino ir nieko daugiau. Atsiuntė kortele kurios nepriima nei vienas bankomatas iš Liepu g. 10, Klaipėda., jos teko laukti 2 savaites, nuvažiavus aiškintis į Lietuvininkų g. 37, Šilutė, aktyvavo kortele (teko išaiškinti, kad neturiu jokiu kodu nes kortele gauta paštu ir aš čia dėl to ir esu, tai užtruko gal apie 10min, kol suprato kuriuos mygtukus prie kompo sumaigyti) tada pabandžius pasinaudoti DNB bankomatu, kortele buvo neaptarnaujama arba nepriimama bankomato (išbandėm tuo pačiu visus bankomatus greta esančius), grįžom atgal į banką teko laukti kol baigsis šnekučiuotis su kolega ir galu gale aptarnaus (tuo metu nebuvo nei pietų pertraukos, nei žmonių). Galu gale aptarnavo ir pasakė, kad reiks laukti dar savaite kol atsius nauja kortele. Kadangi mes esam tokie menki asmenys neturintys ką veikti, nedirbantys ir nemokamai važinėjantys iš toliau, dėl jų klaidos turim toliau šokinėti palei jų užgaidas, aukoti savo brangu laiką ir pinigus taisydami jų klaidas. Bankas sukėlė daug pasipiktinimu, blogos nuotaikos, nuostoliu (dėl bereikšmių važinėjimosi) keblumų dėl pinigų išėmimo. Ateity tikrai neplanuojam naudotis banko paslaugomis ir nesiūlom kitiems, mieliau rinksimės kitą banką. :)
Atsakyti
Evaldas 2017-04-14 09:42:21
Bėkite nuo šito banko, a*******i, apgavo, kad sąskaitą nemokama bus (jaunimo) ir ėjo per mokyklas, daug žmonių pasidarė sąskaitą ir dabar tyliai pakeitė kainininka ir pažiūrėjau, kad skolingas jiems esu, o atsidarė sąskaitą pas juos labai daug moksleivių, tai dabar s*****i prisirinks pinigų iš jaunimo. Gėda
Pritariu pati taip atsidariau. Nieko nepranešė ir pradėjo nuskaitinėti mėnesi mokestį. Tai ačiū dievui baigiasi kortelės galiojimas tai eisiu atsisakyti
Atsakyti
2017 07 13 vakare buvau DNB Vilniaus akropolio skyriuje. Vėl teko nusivilti aptarnavimo lygiu. Tai yra laukiant su talonėlių savo eilėje, per valandą du kartus žmonės priėjo be eilės ir abu kartus buvo aptarnauti, nors buvo laukiančių ir senjorų ir tėvų su kelių savaičių naujagimiu. Naujagymio mama priėjus paklaust kodėl užleidžiat be eilės kai yra laukiančių su kūdiais, tai buvo atsakyta, kad trumpam. Tas trumpam truko, virš 20min.O kita mergina be eilės užėjus pasirodė, kad draugė atėjus pasišnekučiuoti apie pensijos kaupimus savo tėvams.
Kita istorija, ieškant būsto paskolos, po prašymo gauti, teko ieškot pačiam pasiūlymo. Pasirodo aptarnavusi bankininkė buvo mokinė ir išvažiavus į mokymus niekam neperdavė savo darbų.
Atsakyti
Jūsų DNB banko skyrius Panevėžyje yra kažkas baisaus. Žmonės pikti ir visi turi ilgiausiai laukti. Planuoti suspeti įnešti pinigus per pietų pertrauką yra neįmanoma. Begalo trūksta operatyvumo!!!!
Atsakyti
Laba diena, ar šiuolaikinis bankas gali turėti tokią pavedimų paieškos sistemą, net "tuparikui" reikėtų paieškos pagal pavadinimą...Kalbantis su konsultantais telefonu, jokios problemos nepavyks išspręsti klientui palankiai, nebus ieškoma alternatyvų..
Atsakyti
duodami pin/tan kodu sarasai greitai duplikuojasi todel jeigu kamnors pasitaiko galima pamirsti apie prisijungima prie banko saskaitos. galeciau pamineti ir tai, jog jie nesusirise su paypal;'u ir kiekviena karta pabandzius prisijungti su lietuviska banko saskaita i paypal mes klaida-neuzregistruotas (neaktyvuotas) vartotojas-banko saskaita arba blokuos tokio tipo leidimus. atsiprasant, gyvename europos sajungoje o ne caro laikuose.dar tas erzina, kad neimanoma naudotis uzsienietisku puslapiu mokejimo budais, matot "lietuviski standartai" geriau nei tas kas tarptautiniu budu yra isbandyta.
p.s. visos nesamones prasidejo kai DNB eme keist politika niekas normaliai nebeveike poto.
Atsakyti
Tokio nekompetetingo banko dar neteko sutikti... mudu su vyru uzpildem paraiska gauti paskolai ketvirtadieni 9000 euru, viskas buvo OK. penktadieni atvykom pasirasyti sutarties, mum pasake kad norint gauti tuos 9000 €, reikia padengti turima lizinga ir viskas bus ok. Na ka, paemem paskutinius pinigus ir sumokejome. Likom be pinigu, bet tikejomes atsiimti is tos paskolos, kad galetume pragyventi iki menesio galo, susimoketi mokescius. Tai va, po 30min, kai sumokejom lizingo likutine dali, vel paskambino is banko ir pasake, kad kazkoks puskvaisis isvykes ir negali patvirtinti sutarties, laukite pirmadienio. Atsaukem susitikima su pardaveju ir nukelem i pirmadieni... po to vel sulaukem skambucio is banko. Mum buvo pasakyta, kad padaryta bankininkes klaida, ir mes negalim gauti 9000€, galim gauti MAX 6600€... pasitarem ir nusprendem kad uzteks ir tu pinigu, nes jie buvo itin reikalingi...nu ka, atejo pirmadienis, nuvykom i banka ir mum buvo pasakyta kad dar reikia laukti, nes kazka derina... praejus beveik 3 val, nesulaukem skambucio, tai vel nuvykome i banka ir mum pasake kad suma dar labiau sumazino. 6100 - 200 draudimas - 100 banko mokesciai ir - 70 isgryninimas... Kosmaras kazkoks... tai jau gaunas stipriai per mazai, negu buvo sutarta ir pirkinys nebeiseina. Pravargom 3 pragariskas dienas, kadangi gyvenam uzmiesti, per banka pravazinejome beveik 200km, 2 dienas abudu atsipraseme is darbu, atidavem lizingui paskutinius pinigus ir REZULTATAS? Paskolos negavom, kura isvazinejom, uz laisvas dienas atlyginimo kita menesi negausime, pinigu per banka nebeturim... tai ka belieka kalbeti apie si banka? Atejom nusipirkti pinigu, o patyreme mazdqug 400€ nuostolius. Vienas vienintelis geras dalykas gavosi is sio reikalo, issimokejome lizinga... tokiam bankui ne vieta ant sios zemeles.
Atsakyti
Motina tik ka susiktame DNB bankomate nueme 100 euru, jai uz pinigu isemimo mokesti nurase 3 eurus, kas per plesikavimas be perspejimo?, po to veliau nuejo i bankomata nusieme 30 euru ir ka jus manote? vel nurase 3 eurus uz pinigu isemimo mokesti, gal banko darbuotojai pasiaiskins kas cia per savivaliavimas?ar reikes kreiptis i aukstesnes instancijas?
Atsakyti
klientas 2017-04-19 15:12:04
Isvis stebiuos nuo naglumo, pazeide visus zmogaus teises nes sedi teisininke savo nuoziura nurasineja pinigus anstoliam, grynu pinigu neisduoda, ir dar va deklaracijos belaukiant sau ramiai, paeme uzdare be jokio perspejimo saskaita. NAGLUMAS !!!!! susitiksim teisme
na tegul busiu ir glusa ir durna, nors ir baznycioj buvau, bet nemuse, taciau nejau taip suinteresuotas bankas savo klientais patingejo parasyti zinute i elektronine bankininkyste??? gal as tuo periodu buvau labai uzsiemusi ir nesidomejau jokia info, isskyrus banku suteikiama informacija. nezinau kur jus ta protingasis radot, bet nei vienoj mano skaitomoj knygoj to nebuvo parasyta. tuo metu as buvau isvykusi ir tikrai nei tv nei radijo nesiklausiau. Tai privalo buti mano asmeninej info. kazkodel paraso zinute apie nieka, o kas reikia - ne
Atsakyti
Silva 2017-04-15 16:09:19
nusivyliau ir as ziauriai siuo bankuj, nors jis man niekad ir nebepatiko, bet pakeitusi darboviete, privalejau cia atsidaryti saskaita. Kadangi mano visos operacijos Swedbanke tai 14d balandzio is nordo ryte pervedziau piknigus i swedbanko saskaita, deja, siandien 15 pavakare, pinigu nera. avat ikr svesk sventes, kai pinigai kazkur pakibe. nesugebejo pervest iki 15 val??? Zikauru.
O neteko girdėti per visus įmanomus informavimo kanalus, kad nuo balandžio 14 iki 18 nebus vykdomi tarpbankiniai pavedimai nei viename iš ES bankų? Durną, glušą ir bažnyčioj muša, tik bėda, kad savo glušumo jis dėl to nekaltina..
Atsakyti
Isvis stebiuos nuo naglumo, pazeide visus zmogaus teises nes sedi teisininke savo nuoziura nurasineja pinigus anstoliam, grynu pinigu neisduoda, ir dar va deklaracijos belaukiant sau ramiai, paeme uzdare be jokio perspejimo saskaita. NAGLUMAS !!!!! susitiksim teisme
Atsakyti
El. bankininkystė nesąmoninga. Susikurt prašo skaptažodį su skaičių kombinacija, ir tu jo paprasčiaiusiai negali atsiminti. Lyg ir atsimenu, bet vedu - NETEISINGAS. Jau kelis kartus taip užsiblokavau. Spaudi atblokuoti - prašo tel. numerio. Vedi - netinka. Numeriu naudojuosi 10 metų, tikrai būtent JĮ nurodžiau banke ir visur kitur, o čia - NETINKA. Nesąmonė ne bankas.
Skambinu, kad atblokuotų - nedirba. Dabar laukt antradienio savo pinigų.
Dėjau, blokuosiu, ir nebenoriu su jumis turėti jokių reikalų, puspročiai.
Atsakyti
nusivyliau ir as ziauriai siuo bankuj, nors jis man niekad ir nebepatiko, bet pakeitusi darboviete, privalejau cia atsidaryti saskaita. Kadangi mano visos operacijos Swedbanke tai 14d balandzio is nordo ryte pervedziau piknigus i swedbanko saskaita, deja, siandien 15 pavakare, pinigu nera. avat ikr svesk sventes, kai pinigai kazkur pakibe. nesugebejo pervest iki 15 val??? Zikauru.
Atsakyti
Bėkite nuo šito banko, a*******i, apgavo, kad sąskaitą nemokama bus (jaunimo) ir ėjo per mokyklas, daug žmonių pasidarė sąskaitą ir dabar tyliai pakeitė kainininka ir pažiūrėjau, kad skolingas jiems esu, o atsidarė sąskaitą pas juos labai daug moksleivių, tai dabar s*****i prisirinks pinigų iš jaunimo. Gėda
Atsakyti
į DnB padalinį Oze atėjau 14:53, jame dirbo 3 darbuotojos, eilėje buvo 1žmogus. priėmė 15:32
Atsakyti
Pasipiktinus Plungeje esanciu DNB banko darbuotojais. Toks jausmas kad darbuotoju nebutu, pirmenybes teikiamos pazystamiems. Apgailetinas bankas...
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju šio banko. Prieš 8 m su vyru sudarėme ilgalaikę būsto paskolą. Į sąskaitą pervedu pinigėlius-nusiskaičiuoja bankas. Atrodo kaip ir viskas gerai butų. Imant paskolą privalėjom atsidaryt ir kortelinę sąskaitą-ją po kelių mėn uždarėm-nereikalinga mums. Bet po 8 metų sužinau, kad banke papildomai yra mano vardu dar viena sąskaita. Sužinojau gavus sms iš bano, kad sąskaitoje trūksta pinigų banko paslaugoms. Kiek kartų teko atnaujint duomenis apie save-nė vienas banko darbuotojas neužsiminė. Dabar sumokėt privalau sąskaitos aptarnavimo mokesčius..ir uždarau tą nelemtą sąskaitą.... vos baigsiu mokėt paskolą-bėgsiu nuo šio banko kuo toliau neatsigręždama...
Atsakyti
Pats blogiauses bankas su kokiu teko susidurti. Pamirsus pin koda turi laukti naujos korteles kelias dienas internete yra funkcija priminti pin kodui bet ir ji neveikia. Paskambinus klientu aptarnavimui skambutis mokamas konsultantai nezino ka daro turi laukti ilga laika, o galiausiai pasako "atsiprasau nieko negalim padeti" kito zodzio isskyrus atsiprasau jie turbut nemoka. Tikrai niekam nerekomenduoju tureti reikalu su siuo banku neapsigaukite.
Atsakyti
Labai prastas bankas tikrai galvoju atsisakyti šio banko paslaugų, užėjus į ozo prekybos centre dnb banko atstovybe, darbuotojas kuris dirba su verslo klientais buvo išėjusi kokiam pusvalandžiui ir taip niekas neaptarnavo, kai pagaliau atėjo eilė pasakiau, kad noriu padaryti pavedima, bet su grynaisiais pinigai, man pasakė, šitas skyrius dirba be grynųjų pinigų, paklausęs kur tai užrašyta, darbuotoja apsidairė ir pasakė: kažkada buvo, dabar kaip matau nėra, ir pasiūlė eiti į medicinos banką. Tai manau, kad taip teks ir padaryti eiti iš šito banko.
Atsakyti
Gavau nauja visa debit kortele, kuria, kaip konsultante sake, isgyre pristatyme, taciau su ja niekur negaliu atsiskaityt: nei lietuvoj nei kitose salyse sios korteles neskaito parduotuvese. kiek problemu buvo prancuzijos parduotuvej apsipirkus uz 200 euru ir be galimybes sumoket kortele, kai bankomato salia nebuvo...
lietuvoje ta pati situacija. bankomatai nuskaito visur, o parduotuves bei kitos istaigos, kuriose galima atsiskaitinet kortele - nepavyksta. tenka siust lesas i kito banko kortele arba nusiimt is bankomato...
konsultantai banke sake niekuo negaly padet. reiskia teks nauja kortele imt?
Atsakyti
Beviltiška sistema! Šiuo metu esu užsienyje, bet noriu sumokėti komunalinius mokesčius..Bet tai padaryti neįmanoma, nes į užsienyje registruotą telefoną neateina jokie kodai. Kai bandau pakeisti telefono numerį į lietuvišką, kodus gaunu elektroniniu paštu, bet praeina kelios minutės, kol kodai išsiunčiami, o tuo tarpu esu atjungiama nuo sistemos. Ir vėl galiu viską pradėti iš naujo... jau kokius 15 tan kodų sueikvojau tokiu būdu.
Atsakyti
Vilniaus Akropolio skyriuje iš 6 darbuotojų dirba 2.Idiotizmas, dėl pažymos turėjome laukti daugiau kaip vieną valandą.Ir tai yra pastovus cirkas.
Atsakyti
Sveiki, prieš keletą metų po nežmoniško bendravimo su Jūsų banko darbuotojais, pavyko man nutraukti visas sąsajas su DnB banku. Praėjus keletui metų, darbdaviui pareikalavus, turėjau atnaujinti jau pamirštą, kaip nemaloniausio banko įvaizdį ie vėl naudotis Jūsų kukliomis paslaugomis (tik pervesti darbo užmokesčiui). Ir dabar vėl - dėl elementarios pažymos apie mano banko sąskaitos balansą, kuri reikalinga dėl studijų Amerikoje mano dukrai, vėl klaikiausi nesusipratimai, nesusikalbėjimai, jokio geranoriškumo, jokio supratingumo iš Jūsų banko darbuotojų! Toks vaizdas, kad visus tuos kartus bendravau tiesiog su automatiniu atsakikliu. Tai sunkiai suvokiama! Niekam nelinkiu susidurti su Jūsų banko darbuotojų "paslaugumu". Tuo tarpu, tokią pačią pažymą iš SEB ir NORDEA bankų gavau per porą darbo dienų!
Pasilieku galimybę skleisti pačią blogiausią žinią apie DnB banką.
Atsakyti
Noriu padėkoti vadybininkei Linai Papinigytei iš Vilniaus Ozo skyriaus už malonų aptarnavimą ir aiškiai pateikta informacija. Nors sutartį ir nepasirašiau (dėl kitu priežaščių) bet vistiek buvau patenkintas aptarnavimu.
Atsakyti
Jurijus 2017-01-23 12:33:18
Blogiausias bankas su kuriuo turėjau reikalų, teko atidaryti pas juos sąskaita (darbdavio reikalavimas). E bankas nepatogus, daugybė kodų, nuskaičiuoja už viską, neleidžia paprastai atsisakyti visokių mokamų mokėjimo krepšelių, kuriuos patys įperša automatiškai, informacijos telefonas apmokestintas ir po minutės bendravimo su robotu gavau atsakymą, kad klientų aptarnavimo specialistų šiuo metų nėra (11 val. dienos kreiptasi), banko skyriuose be paso neaptarnauja, vairuotojo pažymėjimas netinka, negalėjau nei papildomų mokėsčių atsisakyti, nei sąskaitos uždaryti. Labai nusivilęs šiuo banku.
Tikrai taip
Aptarnavimas siaubingas, už sąskaitos aptarnavimą, kurią patys įperša prie terminuoto įndelio įmamas mokestis kas mėnesį, nors sąskaitoje visada buvo nulis. Kažkokia įteisinta vagystė
Atsakyti
Blogiausias bankas su kuriuo turėjau reikalų, teko atidaryti pas juos sąskaita (darbdavio reikalavimas). E bankas nepatogus, daugybė kodų, nuskaičiuoja už viską, neleidžia paprastai atsisakyti visokių mokamų mokėjimo krepšelių, kuriuos patys įperša automatiškai, informacijos telefonas apmokestintas ir po minutės bendravimo su robotu gavau atsakymą, kad klientų aptarnavimo specialistų šiuo metų nėra (11 val. dienos kreiptasi), banko skyriuose be paso neaptarnauja, vairuotojo pažymėjimas netinka, negalėjau nei papildomų mokėsčių atsisakyti, nei sąskaitos uždaryti. Labai nusivilęs šiuo banku.
Atsakyti
Neseniai konsultantė konsultavo.

Samdykitės mano anūkus.

Tokio nemokėjimo dirbti aš retai sutinku.

Dar kartelį taip pakonsultuos eisiu iš jūsų lauk ir kitam patarsiu.

Pagarbiai B. Vaičius
Atsakyti
Justina 2016-08-12 16:14:16
Talona issimusau 15.09 ir iki dabar vis dar laukiu 16.10 yra 5 darbuotojos, klientus aptarnauja 2 darbuotojos. Viska darau internetu, bet del kurios paslaugos laukiu, ji atliekama tik bank padaliny. Niekada jokiame banke tiek lsukti neteko, beja sitame banke esu pirma karta ir turbut paskutini, noreciau iseiti jau, bet jau tiek laukiu... visa tai vyksta Siauliu akropolio dnb banke.
Eiti į Šiaulių padalinį, esantį Akropolyje, - savižudybė. DNB bankui klientas nerūpi, nusiš*kti jiems.

Taip pat rekomenduojame

Kredito garantas
Adresas: Naujojo Sodo g. 1A, 18 aukštas, LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; finansai; greitieji kreditai, paskolos; nekilnojamasis turtas.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Kalvarijų g. 14, Vilnius Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Savanorių pr. 363-209 2aukštas, Kaunas Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome finansavimo...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Baltarusija vietos aprangos gaminiams kuria specialių parduotuvių tinklą
Baltarusija vietos aprangos gaminiams kuria specialių parduotuvių tinklą 01-23 18:27
Vietos aprangos ir tekstilės gaminiams bus sukurtas parduotuvių tinklas, tokį sprendimą pasitarime priėmė Baltarusijos gamybos ir prekybos verslo atstovai. Tikimasi, kad regionuose atidarytos...
Daugiausiai "Oskarų" nominacijų susišlavė "Vandens forma"
Daugiausiai "Oskarų" nominacijų susišlavė "Vandens forma" 01-23 18:21
Los Anžele paskelbtos 90-ųjų Kino akademijos "Oskaro" apdovanojimų nominacijos. Į daugiausia jų – 13, pretenduoja Guillermo del Toro’s drama "Vandens forma" ("The Shape of Water"). Šių metų...
"INVL Asset Management" žengia į alternatyvaus finansavimo rinką
"INVL Asset Management" žengia į alternatyvaus finansavimo rinką 01-23 17:23
Investicijų valdymo įmonė "INVL Asset Management" perka 51,01% turto valdymo įmonės "Mundus" akcijų.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kiek valandų per dieną dirbate?

Partneriai

SANO
Veiksmingesnė buitinė chemija. Kokybė iš Izraelio.

Akcijų kainos

eBay 39,58 +2,99%
Xerox 32,64 +2,64%
Amazon.com 1327,31 +2,53%
Facebook 185,37 +2,25%
Nike 66,39 -1,22%
Twitter 23,32 -1,44%
Hasbro 90,86 -1,84%
Symantec 26,54 -3,35%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,77 -10,47%
Nafta 63,37 -0,91%
Ryžiai 406,00 +1,00%
Dujos (JAV) 2,76 -7,69%
Dyzelis 1,92 +6,67%
Anglis 102,16 +5,72%
Benzinas 1,83 +6,40%
Sidabras 16,17 -4,77%