VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę DFDS Seaways, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DFDS Seaways

Atsiliepimai apie DFDS Seaways, AB

E-zoo.lt Sutaupyk 3 Eur su kodu 3-MINUS
Sutaupyk 5 Eur su kodu 5-MINUS
Parašyk savo nuomonę apie DFDS Seaways, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Rima 2021-09-07 11:57:09
Nuoširdžiausias AČIŪ visiems, padėjusiems susigrąžinti pamestus akinius.
Plaukėme keltu Athene iš Kylio į Klaipėdą ir vyras, išlipęs iš kelte priparkuotos mašinos, nepamena, kur pasidėjo akinių dėklą su vairavimo akiniais ir akiniais nuo saulės.... jau ruošėmės užsakinėti optikoje naujus akinius, bet pagalvojom užklausti DFDS komandos, gal rado kas pamestus, gal kas grąžino....vau, - sėkmė, akinius jau turime!!!
Dar kartą didelis didelis AČIŪ visai prie to prisidėjusiai komandai!!!Tikrai plaukėme, plaukiame ir dar plauksime su Jūsų keltais!!!
Laba diena, Rima,

ačiū už Jūsų malonų atsiliepimą. Džiaugiamės, kad galėjome padėti, Jūsų padėka geriausias įvertinimas. Iki pasimatymo DFDS keltuose!

Pagarbiai DFDS
Atsakyti
Aurelija 2021-09-03 17:39:26
Sveiki, vienos iš vyresnio amžiaus keleivių Ninos vardu perduodu padėką reiso Klaipėda - Kylis 08.31 darbuotojams Romanui ir Bogdanui už pagalbą ir puikų darbą. Sėkmės darbuose.
Laba diena, Aurelija,

nuoširdžiai dėkojame už Jūsų padėką. Visada esame pasiruošę padėti ir išpildyti lūkesčius. Dar kartą ačiū!

Pagarbiai DFDS
Atsakyti
Laba diena, Aurelija,

nuoširdžiai dėkojame už Jūsų padėką. Visada esame pasiruošę padėti ir išpildyti lūkesčius. Dar kartą ačiū!

Pagarbiai DFDS
Atsakyti
Arvydas 2021-08-24 09:23:15
plaukeme is svedijos i klaipeda, atvaziavus prie kelto pasitiko apsauginis kuris iskart pradejo uzgauliot vairuotoja. ivaziavus i kelta ejom link savo kajutes, kuria tvarke kambarine. kambarine tai pat pat pradejo mums akis draskyt nes buvo nespejus sutvarkyt kajutes. netrukus islindo jos kolege ir ant musu sauke jau abidvi. draugas joms paaiskino kad esam labai pavarge po keliones ir noretume istiest kojas bet jos toliau sauke. atejo mergina is registraturos kuri tai pat mus uzsipuole ir reikalavo kaukes. neturejom mes tos kaukes paklausem ar cia butinai reik ir ar turi parduot. atsove iskart piktai kaina euras uz viena. as pamates toki vaizda visa kelione praleidau kajuteje nenorejau is jos eit ir leist savo pinigus tokiame niekingame kelte. personalas tragedija. iskart pasijuto Lietuva atvykus i ta kelta. Svedijoj nieko panasaus nepamatysi kitoks bendravimas kitokia kultura o cia... nusivyles
Sveiki, Arvydai,

dėkojame už Jūsų komentarą. Maloniai, prašome susisiekite su mumis el.paštu pax.lt@dfds.com

Pagarbiai DFDS
Atsakyti
Nuoširdžiausias AČIŪ visiems, padėjusiems susigrąžinti pamestus akinius.
Plaukėme keltu Athene iš Kylio į Klaipėdą ir vyras, išlipęs iš kelte priparkuotos mašinos, nepamena, kur pasidėjo akinių dėklą su vairavimo akiniais ir akiniais nuo saulės.... jau ruošėmės užsakinėti optikoje naujus akinius, bet pagalvojom užklausti DFDS komandos, gal rado kas pamestus, gal kas grąžino....vau, - sėkmė, akinius jau turime!!!
Dar kartą didelis didelis AČIŪ visai prie to prisidėjusiai komandai!!!Tikrai plaukėme, plaukiame ir dar plauksime su Jūsų keltais!!!
Atsakyti
Sveiki, vienos iš vyresnio amžiaus keleivių Ninos vardu perduodu padėką reiso Klaipėda - Kylis 08.31 darbuotojams Romanui ir Bogdanui už pagalbą ir puikų darbą. Sėkmės darbuose.
Atsakyti
plaukeme is svedijos i klaipeda, atvaziavus prie kelto pasitiko apsauginis kuris iskart pradejo uzgauliot vairuotoja. ivaziavus i kelta ejom link savo kajutes, kuria tvarke kambarine. kambarine tai pat pat pradejo mums akis draskyt nes buvo nespejus sutvarkyt kajutes. netrukus islindo jos kolege ir ant musu sauke jau abidvi. draugas joms paaiskino kad esam labai pavarge po keliones ir noretume istiest kojas bet jos toliau sauke. atejo mergina is registraturos kuri tai pat mus uzsipuole ir reikalavo kaukes. neturejom mes tos kaukes paklausem ar cia butinai reik ir ar turi parduot. atsove iskart piktai kaina euras uz viena. as pamates toki vaizda visa kelione praleidau kajuteje nenorejau is jos eit ir leist savo pinigus tokiame niekingame kelte. personalas tragedija. iskart pasijuto Lietuva atvykus i ta kelta. Svedijoj nieko panasaus nepamatysi kitoks bendravimas kitokia kultura o cia... nusivyles
Atsakyti
Zilvinas 2021-07-10 14:55:21
Aciu uz patogia ir saugia kelionia, aptarnavimas malonus ir paslaugus.Visada teiksiu jums pirmenybe, rinkdamasis kelione, aciu.
Sveiki, Žilvinai,

nuoširdžiai dėkojame, kad galėjome išpildyti Jūsų lūkesčius. Malonu, kad esate mūsų klientas, vertiname, kad pasirinkote keliauti DFDS keltais. Jūsų padėka geriausias įvertinimas už pastangas ir siekti geriausio

Pagarbiai DFDS
Atsakyti
Patikejau savo kelionia DFDS ir likau patenkintas savo kelione.Malonus aptarnavimas ir paslaugus personalas, aciu ir iki pasimatymo:)))
Atsakyti
Aciu uz patogia ir saugia kelionia, aptarnavimas malonus ir paslaugus.Visada teiksiu jums pirmenybe, rinkdamasis kelione, aciu.
Atsakyti
DFDS 2021-05-22 12:53:46
Laba diena, Vilija,

dėkojame už Jūsų komentarą. Maloniai, prašome, susisiekite su mumis el.paštu, atsakysime Jums.

Pagarbiai DFDS
Tik nenumirk! Užsikonservuok jei vsiko bijai!
Atsakyti
Maistas apgailėtinas. Švediškas stalas- maisto įdeda tiek kiek nori padavėjos. Paprašius įdėti daugiau, joms prasideda kažkos įsterijos priepolis. Kekviena karta vis brangesni pusryčiai-vakarienes. Jai jau kelia kainas lai dešreles bent pašildo.
Kajutėse kaip visada neveikia arba išlaužti el lizdai. Nei kompiuterio nei telefono pasikraut.
Atsakyti
Vilija Razmaite- Baguckiene 2021-05-18 20:56:54
Užsakymo numeris 22196288
Plaukta 18 gegužės 2021 m. Klaipėda- Karlshamnas.
Desk:6 cabin 6316 C
Noriu pranešti, kad pažeidžiate saugumo reikalavimus parduodant bilietus keturiems asmenims iš skirtingu ūkiu. Kajutė neužtikrina net minimalaus atstumo pandeminiu laikotarpiu.
Pareiškiu, kad skūsiuosi jei būsiu užkrėsta kelionės metu.
Prašant suteikti kita kajutę, kad būtume padalintos nors po dvi, buvo pranešta, kad neturi laisvu vietu.
Čia vyksta tiktai verslas, visiškai nekreipiant dėmesio į žmoniu sauguma pandeminiu laikotarpiu.
Prašau į tai atsižvelgti ir išnagrinėti šia situacija, kitu atveju bus kreiptasi į aukštesnes instancijas.
Laba diena, Vilija,

dėkojame už Jūsų komentarą. Maloniai, prašome, susisiekite su mumis el.paštu, atsakysime Jums.

Pagarbiai DFDS
Vilija Razmaite- Baguckiene
2021-05-18 20:56:54 IP 2k16rcvn
Atsakyti
Užsakymo numeris 22196288
Plaukta 18 gegužės 2021 m. Klaipėda- Karlshamnas.
Desk:6 cabin 6316 C
Noriu pranešti, kad pažeidžiate saugumo reikalavimus parduodant bilietus keturiems asmenims iš skirtingu ūkiu. Kajutė neužtikrina net minimalaus atstumo pandeminiu laikotarpiu.
Pareiškiu, kad skūsiuosi jei būsiu užkrėsta kelionės metu.
Prašant suteikti kita kajutę, kad būtume padalintos nors po dvi, buvo pranešta, kad neturi laisvu vietu.
Čia vyksta tiktai verslas, visiškai nekreipiant dėmesio į žmoniu sauguma pandeminiu laikotarpiu.
Prašau į tai atsižvelgti ir išnagrinėti šia situacija, kitu atveju bus kreiptasi į aukštesnes instancijas.
Atsakyti
VISI DEMESIO !!!’
DFDS yra a*******i !!!! Kodel taip teigiu? Ogi todel, kad atvykus vakcinuotam, tranzitu per Vokietija i Danija keliaujanciam zmogui, uzpildziusiam tranzito forma, nebuvo isduoti bilietai i kelta be testo, kuri priverte atlikti uz pinigus vietoje. Tai aferizmas.
Keliones data 07 05 2021, Klaipeda - Kylis.
Atsakyti
Visame kelte nėra nemokamo Wi-Fi interneto!!! Kainos kelte kaip Šveicarijoje! Esu plaukęs su įvairiais keltais, bet DFDS keltai verti pačio žemiausio įvertinimo.
Atsakyti
Kliente 2020-05-06 16:50:51
Imone suinteresuota tik parduoti bilietus. Visos kelioniu agenturos del susidarusios situacijos del Covid 19 skelbia aktualia informacija ir atnaujina susijusia su kelionemis, bet tik ne si. Bukite atsargus ir gerai pasidomekite del keliones, kad netektu patirti nuostoliu ir keisti kelioniu planus.
Pritariu, viskas gerai kol parduoda bileta, toliau jau ne ju reikalas.
Atsakyti
Nekeiskite bilietu, tik atsaukite ir uzsisakykite kita, nes po pakeitimo atsaukti ir atgauti pinigus galimybes nebus.
Atsakyti
Butu malonu jog butu isdezinfekuota sedimu vietu sale
Atsakyti
vitalijus 2021-02-19 10:24:22
Norėčiau padėkoti DFDS kelto įguloms maršrutu Klaipėda Švedija. Šiuo sunkiu laikotarpiu kai visi yra įsitempę, stebiuosi darbuotojų puikiu darbu ir atsidavimu mums žmonėms, kurie keliauja. Esu Jūsų klientas, tenka dažnai keliauti, visada renkuosi jus. Man patinka jaustis svarbiu Jums. Didelis ačiū jums visiems, sėkmės nelengvame darbe.
Vitalijau,

norėtume Jums nuoširdžiai padėkoti už šiltą ir malonų atsiliepimą. Mūsų pareiga pareiga pasirūpinti Jūsų komfortu, teikiamomis paslaugomis bei teigiamomis Jūsų emocijomis, kad DFDS teikiamos paslaugos išpildytų keliautojų lūkesčius. Iki kitų susitikimų mūsų keltuose.

Pagarbiai DFDS
Atsakyti
Norėčiau padėkoti DFDS kelto įguloms maršrutu Klaipėda Švedija. Šiuo sunkiu laikotarpiu kai visi yra įsitempę, stebiuosi darbuotojų puikiu darbu ir atsidavimu mums žmonėms, kurie keliauja. Esu Jūsų klientas, tenka dažnai keliauti, visada renkuosi jus. Man patinka jaustis svarbiu Jums. Didelis ačiū jums visiems, sėkmės nelengvame darbe.
Atsakyti
Laba diena, noriu sužinoti kada išplaukė keltas 2020 12 23 d vakare iš karlshamn??
Atsakyti
!!!!Atsargiai DFDS seaways!!!!
Liečia apie kelto įgulą plaukiojančią Klaipėda-Kylis, Kylis-Klaipėda. Ketvirtadienio plaukimas.
Esu labai nusivylęs aptarnavimo kavinėje, baruose, parduotuvėje barmenais. Neįsivaizduoju kaip tokie akiplėšos gali dirbti tokiame darbe?? Kas juos kultūros, pagarbos ir aptarnavimo etiketo mokė? Visiška nepagarba ir vartotojų teisių pažeidimas. Valgykloje nuspręs jie ką už jus valgyti :D negi, , ant" jų jokios valdžios nėra? Nes laive į skundus nereaguojama. Tokia įgula pradedant barmenais baigiant apsauginiais iškart, , skristi, , iš darbo vietos turėtų.!!! Besarmačiai!!
Atsakyti
Sveiki,

dėkojame už Jūsų komentarus ir pastabas. Rekomenduojame susisiekti su mumis el. paštu. Pateiksime atsakymus į visus dominančius klausimus.

Pagarbiai DFDS
Atsakyti
Labas vakaras turiu nusiskundima.Šiandien gruodzio22d išKarlshamno i Klaipeda turejo isplaukti keltas 22 val.Taciau gavome zinute kad keltas isplauks tik gruodzio23d 4val.Del kokiu priezasciu taip nutiko?Nes turime šalti automobilyje su augintiniu.Turiu registruota vizita pas stomatologa del to nesusipratimo pas gyd pateksiu tik po švenciu.
Atsakyti
Butu idomu suzinoti, kodel keltuose yra ribojimai del saugaus atstumo, veido kaukiu o i kajutes sugrudami visai svetimi zmones?Vyras nusipirko bilieta is Vokietijos i Lietuva.Pagal kaina mane, kad kajuteje tikrai bus vienas, nes gi karantinas.Pasiekes savo kajute, joje randa dar tris visai svetimus vyrus.Ar tai tikrai normalu?Kokios cia butu taikomos rekomendacijos?Miegoti su kauke?Ar kajutes dusai dezinfekuojami kiekvienam keleiviui juo pasinaudojus?Beje, visi vyrai tikejosi buti kajutese po viena.Nes vienas is kajutes, , Draugu, , vyko su savo kolega ir jie buvo apgyvendinti atskirai.Geros dienos, laukiu atsakymo.
Atsakyti
Nerijus 2020-10-21 22:07:15
Šendien buvau neileistas į keletą! Buvo pateikšta, kad registracija pasibaigusi. Kadangi stovėti reikia bendroje eilėje į Švediją ir į Vokietiją.Gavosi taip kad pavėlavau 10 min. Ir niekas nesigilina kokia priežastis principigai pareiškė, kad šendien aš nebūsiu ileistas į keletą.Iki kelto išvykimo buvo like valanda ir dvidešimt minučių! Daugiau savo gyvenime nebesirinksiu šitos kompanijos ir visiems kitiems agituosiu kad nekeliautu su DFDS!! Siaubas tokio šaltumo ir demonstravimo kažkokios valdžios neteko matyti!
Laba diena, Nerijau,

apgailestaujame, kad pavėlavote į keltą. Registracija į keltus vykdoma uosto teritorijoje. Įvažiavimo vartai pažymėti arba eismą kontroliuoja apsaugos darbuotojas. Registracija atsakomybės reikalaujantis procesas. Laivo išvykimo laikas neturi įtakos registracijai. Registracija baigiasi 1, 5 val iki numatyto kelto išvykimo. Todėl labai svarbu laikytis griežto reikalavimo atvykti laiku.

Pagarbiai //DFDS
Atsakyti
Mindaugas 2020-10-09 21:34:35
Sveiki,
2020.10.01 dieną nupirkau draugei kelto bilietą numeriu 14092281, Karslhamn-Klaipeda. Uzsakymo patvirtinima gavome el.pastu, pinigai sumoketi, viskas atrode gerai. Reiso dieną atvykus i terminala bei suvedus uzsakymo nr., i check in self service, ekrane pasirode uzrasas "uzsakymas atsauktas/nerastas". Keleta kartu is naujo bande vest koda, taciau uzkarda vistiek nepasikele. Tuo metu susidare keletos automobiliu eile, prasidejo nemalonios replikos. Esant ir taip stresinei situacijai, drauge patrauke automobili, jog netrukdyti kitiems patekti i terminala. Tuo metu pavyko susisiekti su check in service, paaiskinau situacija, ji atsake matanti, jog sistema pati atsauke uzsakyma, ir nesupranta kodel. Tuomet ji uzsake nauja bilieta numeriu 15197681, ivaziavimas i kelta buvo patvirtintas. Per jusu sistemos klaida, drauge patyre neisvengiama stresa, neigiamus isgyvenimus bei izeidziancias replikas is kitu keleiviu, laukusiu eileje. Tinkamos reakcijos/ atsiprašymo is jusu taip ir nesulaukeme, komunikacija su klientu nuvilianti.
Laba diena Mindaugai,

dėkojame, kad išsamiai aprašėte situaciją. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė. Apgailestaujame, kad patyrėte nepatogumų išvykimo metu. Patikrinus užsakymą 14092281 nustatyta, kad bilietas atšauktas savarankiškai internetu.
Rekomenduojame susisiekti su mumis el.paštu pax.lt@dfds.com išnagrinėsime situaciją ir atsakysime į visus Jūsų klausimus.//

Pagarbiai DFDS
Atsakyti
Šendien buvau neileistas į keletą! Buvo pateikšta, kad registracija pasibaigusi. Kadangi stovėti reikia bendroje eilėje į Švediją ir į Vokietiją.Gavosi taip kad pavėlavau 10 min. Ir niekas nesigilina kokia priežastis principigai pareiškė, kad šendien aš nebūsiu ileistas į keletą.Iki kelto išvykimo buvo like valanda ir dvidešimt minučių! Daugiau savo gyvenime nebesirinksiu šitos kompanijos ir visiems kitiems agituosiu kad nekeliautu su DFDS!! Siaubas tokio šaltumo ir demonstravimo kažkokios valdžios neteko matyti!
Atsakyti
Šendien buvau neileistas į keletą! Buvo pateikšta, kad registracija pasibaigusi. Kadangi stovėti reikia bendroje eilėje į Švediją ir į Vokietiją.Gavosi taip kad pavėlavau 10 min. Ir niekas nesigilina kokia priežastis principigai pareiškė, kad šendien aš nebūsiu ileistas į keletą.Iki kelto išvykimo buvo like valanda ir dvidešimt minučių! Daugiau savo gyvenime nebesirinksiu šitos kompanijos ir visiems kitiems agituosiu kad nekeliautu su DFDS!!
Atsakyti
Sveiki,
2020.10.01 dieną nupirkau draugei kelto bilietą numeriu 14092281, Karslhamn-Klaipeda. Uzsakymo patvirtinima gavome el.pastu, pinigai sumoketi, viskas atrode gerai. Reiso dieną atvykus i terminala bei suvedus uzsakymo nr., i check in self service, ekrane pasirode uzrasas "uzsakymas atsauktas/nerastas". Keleta kartu is naujo bande vest koda, taciau uzkarda vistiek nepasikele. Tuo metu susidare keletos automobiliu eile, prasidejo nemalonios replikos. Esant ir taip stresinei situacijai, drauge patrauke automobili, jog netrukdyti kitiems patekti i terminala. Tuo metu pavyko susisiekti su check in service, paaiskinau situacija, ji atsake matanti, jog sistema pati atsauke uzsakyma, ir nesupranta kodel. Tuomet ji uzsake nauja bilieta numeriu 15197681, ivaziavimas i kelta buvo patvirtintas. Per jusu sistemos klaida, drauge patyre neisvengiama stresa, neigiamus isgyvenimus bei izeidziancias replikas is kitu keleiviu, laukusiu eileje. Tinkamos reakcijos/ atsiprašymo is jusu taip ir nesulaukeme, komunikacija su klientu nuvilianti.
Atsakyti
Artūras Vaišvilas 2020-08-25 00:03:28
Daug metų plaukiojam dfds keltais ir visuomet buvom patenkinti servisu ir aptarnavimu. Tačiau šiandien (2020 08 24) susidūrėme su baisiu darbuotojų abejingumu ir nesiskaitymu su jauno amžiaus keleiviais, ko pasekoje du jaunuoliai neišplaukė į studijas, kaip sakoma, , liko už borto” ir prarado pinigus už kelionę 512eur. Kaip motyvavo darbuotojai, kad pavėlavo 10 min, todėl neišdavė kortelės įvažiuoti į keltą. Labai apmaudu, kad žmogiškasis faktorius jau nebegalioja: (Net lėktuvai palaukia savo keleivių, nes kelionėse visko atsitinka. O skaudžiausia kai darbuotoja niekinamai pasako:, , Aš dėl jūsų čia nieko nebedarysiu!!!”
Laba diena Arūnai,

dėkoju, kad išsamiai aprašėte situaciją. Apgailestaujame dėl Jums nutikusių nepatogumų. Labai svarbu laikytis griežto reikalavimo atvykti laiku registracijai, nepaisant visų įmanomų problemų, tokių kaip eismo kamštis, nuleista padanga ar navigacijos neatitikimai, sugedęs automobilis. Pavėlavus į registraciją, keleiviai gali būti nepriimti į keltą. Laivo išvykimo laikas neturi įtakos registracijai. Visi keleiviai bei kroviniai, kurie atvyko laiku į registraciją buvo pakrauti į laivą ir jiems tinkamai buvo suteikta vežimo paslauga.
Rekomenduojame keleiviams pasirūpinti draudimo bendrovės išduotu kelionės draudimu. Tik tokiu atveju išvengsite finansinių nuostolių atsitikus nenumatytiems įvykiams dėl kurių negalima pasinaudoti vežėjų paslaugomis. //DFDS
Atsakyti
Justinas 2020-08-28 00:26:18
Vakarieniavau uzsakomuju patiekalu restorane, viskas buvo gerai maistas geras, aptarnavimas geras, iki kol manes paprase atsiskaityti antra karta. Man papriestaravus ir parodzius applepay imoka dfds uz ta pacia suma kuri prasoma, padaveja piktai pasiule pasediti karceryje. Pasakius kad negrasintu o atsisuktu kameras ir pasiziuretu kad tikrai sumokejau, o paskui nepamirstu atsiprasyti, nes labai nemaloni situacija, ji pikta nuejo ir saukdama ant viso baro apsauginiui, pasake kad as nenoriu susimoketi. Po 15-25 min galiausiai atejusi ir patikrinusi kasos ataskaita patvirtino kad as esu apmokejas saskaita. Tada man paprasius atsiprasyti, nes situacija nemaloniausia man (klientui), ji ironiskai atsiprase ir nueidama murmejo kad ir man nemaloni situacija. Nera priekaistu tik apsauginiui kuris visa laika isliko ramus ir labai malonus, netgi atsiprase uz padaveja, kuri faktas: neturetu dirbti su zmonemis.
Laba diena Justinai,

dėkoju už Jūsų komentarą. Vertiname, kad esate mūsų klientas. Maloniai prašome susisiekite su mumis el.paštu pax.lt@dfds.com pateikdami išsamesnę informaciją dėl kurios patyrėte nepatogumų kelionės metu. Iš anskto dėkojame.//DFDS
Atsakyti
Vakarieniavau uzsakomuju patiekalu restorane, viskas buvo gerai maistas geras, aptarnavimas geras, iki kol manes paprase atsiskaityti antra karta. Man papriestaravus ir parodzius applepay imoka dfds uz ta pacia suma kuri prasoma, padaveja piktai pasiule pasediti karceryje. Pasakius kad negrasintu o atsisuktu kameras ir pasiziuretu kad tikrai sumokejau, o paskui nepamirstu atsiprasyti, nes labai nemaloni situacija, ji pikta nuejo ir saukdama ant viso baro apsauginiui, pasake kad as nenoriu susimoketi. Po 15-25 min galiausiai atejusi ir patikrinusi kasos ataskaita patvirtino kad as esu apmokejas saskaita. Tada man paprasius atsiprasyti, nes situacija nemaloniausia man (klientui), ji ironiskai atsiprase ir nueidama murmejo kad ir man nemaloni situacija. Nera priekaistu tik apsauginiui kuris visa laika isliko ramus ir labai malonus, netgi atsiprase uz padaveja, kuri faktas: neturetu dirbti su zmonemis.
Arturas Vaisvilas
2020-08-25 01:04:17 IP 2e7r3qd2
Atsakyti
P.S. Tiksliau ne į keltą pavėlavo 10 min., o į registraciją, iki išplaukimo buvo likę 1val 20 min. Dar pusvalandį prastovėjo prie kelto, bet ekipažas liepė gryžti įlaipinimo kortelių, kurių besityčiojančios dvi darbuotojos nusprendė nebeišduoti.
Artūras Vaišvilas
2020-08-25 00:03:28 IP 2e7r3qd2
Atsakyti
Daug metų plaukiojam dfds keltais ir visuomet buvom patenkinti servisu ir aptarnavimu. Tačiau šiandien (2020 08 24) susidūrėme su baisiu darbuotojų abejingumu ir nesiskaitymu su jauno amžiaus keleiviais, ko pasekoje du jaunuoliai neišplaukė į studijas, kaip sakoma, , liko už borto” ir prarado pinigus už kelionę 512eur. Kaip motyvavo darbuotojai, kad pavėlavo 10 min, todėl neišdavė kortelės įvažiuoti į keltą. Labai apmaudu, kad žmogiškasis faktorius jau nebegalioja: (Net lėktuvai palaukia savo keleivių, nes kelionėse visko atsitinka. O skaudžiausia kai darbuotoja niekinamai pasako:, , Aš dėl jūsų čia nieko nebedarysiu!!!”
Atsakyti
Rita Akinyemi 2020-05-19 20:15:45
Sveiki, Šiandien tai yra 20.05.19 atvykau su keltu Victoria Klaipeda - Kylis.Noriu širdingai padekoti.Regitraturoje Vyriškiui, kuris pasitiko su didele šypsena, restorane už puiku aptarnavima ir skanu maista, už super švara kajuteje, ir nuoširdu darbuotoju darba ir ju krupštuma, ir toliau keliausiu su Jumis.Su Pagarba Rita Akinyemi.iš Klaipedos.AČIŪ....!!!!
Laba diena Rita,

rašome Jums norėdami padėkoti už teigiamą atsiliepimą. Labai vertiname Jūsų pasitikėjimą pasirenkant mūsų įmonę ir nuoširdžiai džiaugiamės, kad likote patenkinta DFDS teikiamomis paslaugomis.
Atsakyti
Monika 2020-07-23 11:08:42
Noriu pasidžiaugti ir padėkoti, kad nusprendus atšaukti kelionę ir pakeitus savo planus, greitai buvo grąžinti pinigai, per 5 dienas! Ačiū aptarnavimo centrui, sėkmės :)
Laba diena Monika,

nuoširdžiai dėkoju už Jūsų teigiamą atsiliepimą. Džiaugiamės, kad aptarnavimas paliko Jums malonius įspūdžius. DFDS kompanijos bei joje dirbančių darbuotojų pareiga pasirūpinti Jūsų komfortu bei teigiamomis Jūsų emocijomis.
Atsakyti
Noriu pasidžiaugti ir padėkoti, kad nusprendus atšaukti kelionę ir pakeitus savo planus, greitai buvo grąžinti pinigai, per 5 dienas! Ačiū aptarnavimo centrui, sėkmės :)
Atsakyti
Elena 2020-04-15 17:34:10
Buvau maloniai nustebinta kelionės balandžio 13-14 d. Kylis-Klaipėda kelto Victoria Seaways įgulos personalo dėmesingumu ne tik mums visiems, bet ir kiekvienam atskirai dėmesiu. Šiandien gerumas, dėmesingumas - didžiulės dovanos tai įvertinantiems žmonėms. Kelionė paliko neišdildomą įspūdį, nes ir keleiviai visi iki vieno buvo draugiški, skubantys vienas kitam padėti, jeigu kas nors negerai. Ačiū už saugią kelionę, stropiai suorganizuotą mūsų patikrą. Ačiū Jums, gydytojams, policininkams, vairuotojams, pasieniečiams už gerą nuotaiką, už pagalbą. Taip pat Klaipėdos terminalo bilietų kasų darbuotojoms už operatyvumą, pasitikėjimą, skubėjimą padėti, kai to reikia. Kuo didžiausios sėkmės visiems! Visuomet išlikite tokie nuostabūs!
Laba diena Elena,

norėtume Jums padėkoti už palaikančius bei gražius žodžius. Tik visi kartu, galime daugiau nei galime. Ačiū. //DFDS
Atsakyti
Igor 2020-05-03 09:47:25
Keliavau keltu Viktorija is Kiel į Klaipėdą pirma karta 2020.05.01.
Mes su zmona kelemes su automobilių, personalas buvo malonus kruopščiai prainstruktavo ir malonus patiko, del koronos buvo daug kas uzdaryta, bet butu smagu dar pakeliaut tokiu budu, be jokiu apribojimu.
Taigi kas nepatiko turiu nusiskundima tik, del plaukiančių kartu zmoniu kurie vos tik ilipe i laiva prisigeria ir už poros valandu stovi smirdantis prie baro apsimyže. Gerai kad buvo savi izoliacija kajutėse nes kitaip kraupus vaizdai jei keliauji sedimose vietose. Noriu paklaust DFDS atstovo ka tokiu atveju daryt jei keliauji su vaikais arba sedimoi vietoi ir siaip paciam baugoka tokius vaizdus matyt ?
Laba diena Igor,

Patikinu Jus, imamės griežtų veiksmų dėl neblaivių keliaujančių žmonių. Kilus įtarimui, kad keleivis galimai pavartojęs alkoholio ar yra apsvaigęs nuo kitų psichiką veikiančių preparatų į keltą nėra įleidžiamas, neregistruojamas. Mums visada pirmiausia rūpi keleivių bei įgulos saugumas ir patogumas.
Prekyba alkoholiu laive vyksta kaip ir krante esančiuose baruose ar restoranuose. Neretai alkoholio keleiviai su savimi turi lagaminuose.

Kajutėse alkoholį vartoti draudžiama, leidžiama vartoti tik baruose ir restoranuose, tačiau vidaus taisyklės aiškiai pasako, kad jei yra keliamas pavojus keleiviams, turtui, toks asmuo gali būti izoliuotas. Yra apsaugos darbuotojas, kuris perspėja ir, jei neklausoma, palydi iki kajutės. Jei toliau nerimsta - keleivis izoliuojamas. Laivai kaip ir lėktuvai yra padidintos apsaugos zonos, privalome izoliuoti tokį žmogų, jei kelia pavojų kitų saugumui, savo taip pat.
Kontroliuoti kiekvieno keleivio išgeriamo alkoholio kiekį sudėtinga.
DFDS keltuose galima įsigyti 2-vietę ar 4- vietę kajutę, priklausomai nuo keliaujančių skaičiaus. Tuomet tikslą pasieksite patogiai ir pailsėję.
DFDS kompanija negali mėginti pakeisti žmonių kultūrines vertybes, papročius, įpročius ir diegti naujus.

Kultūra yra procesas, kurio metu žmonės, kontaktuodami vieni su kitais betarpiškai įgyja žinias, papročius, sentimentus, tikėjimą, požiūrį, elgesį viešose vietose.
Prekybos alkoholiu apribojimas keltuose turėtų teigiamos įtakos saugumui, tačiau tam reikalingi teisės aktų pakeitimai ir šis klausimas turėtų būti svarstomas įtraukiant kompetentingas valstybės institucijas, kontroliuojančias alkoholio apyvartą bei privataus sektoriaus atstovus.//DFDS
Atsakyti
Eivydas Leonavičius 2020-06-03 16:32:11
Likau nustebintas, kad taip rūpinatės ir taip svarbūs Jums Jūsų klientai! Kovo 30-ąja prasidėjus COVID-19 laikotarpiui, buvo skambinta net kelis kartus klientų aptarnavimo centrui ir klausta ar yra galimybė atgauti pinigus už kelto bilietus, man buvo nurodyta tik viena sąlyga, kad gali mano bilietus paversti į kreditus, už kuriuos galėsiu įsigyti bilietus. Tačiau buvo dar viena sąlyga, kurios man klientų aptarnavimo centras nepaminėjo- jei kelionę atšaukia DFDS galima kreiptis el. paštu dėl pinigų. Todėl mielieji žmonės nepatingėkit patys pasiskaityti taisykles kelis kartus prieš priimant sprendimą, kadangi DFDS klientų aptarnavimo centras nepateikia visos informacijos telefonu. Šiuo klientų aptarnavimo centru visiškai negalima pasitikėti. O dabar turiu savo brangų laiką gaišinti rašydamas laiškus ir kreipdamasis į vartotojų teises.

I was truely surprised how you care about your clients and how important we‘re to you! On 30th of May when all this COVID-19 started to begin, I made few calls to DFDS customer support center and asked them is there a possibility to refund money back from ferry tickets. There was only one condition from them that I can exchange to credits which I can buy tickets again. However there were second condition which they haven’t told to me - if the trip is canceled by DFDS you can contact them by email for money refund. Therefore, dear people don’t be lazy to read the rules by yourself several times before making a decision, as the DFDS customer service center does not provide all the information over the phone. This customer service center is completely untrustworthy. And now I have to waste my precious time writing letters and addressing consumer rights.
Laba diena Eivydai,

dėkojame už Jūsų pateiktą informaciją. Situacija išnagrinėta, Jums atsakėme el.paštu. //DFDS
Eivydas Leonavičius
2020-06-03 16:32:11 IP 1b2akm33
Atsakyti
Likau nustebintas, kad taip rūpinatės ir taip svarbūs Jums Jūsų klientai! Kovo 30-ąja prasidėjus COVID-19 laikotarpiui, buvo skambinta net kelis kartus klientų aptarnavimo centrui ir klausta ar yra galimybė atgauti pinigus už kelto bilietus, man buvo nurodyta tik viena sąlyga, kad gali mano bilietus paversti į kreditus, už kuriuos galėsiu įsigyti bilietus. Tačiau buvo dar viena sąlyga, kurios man klientų aptarnavimo centras nepaminėjo- jei kelionę atšaukia DFDS galima kreiptis el. paštu dėl pinigų. Todėl mielieji žmonės nepatingėkit patys pasiskaityti taisykles kelis kartus prieš priimant sprendimą, kadangi DFDS klientų aptarnavimo centras nepateikia visos informacijos telefonu. Šiuo klientų aptarnavimo centru visiškai negalima pasitikėti. O dabar turiu savo brangų laiką gaišinti rašydamas laiškus ir kreipdamasis į vartotojų teises.

I was truely surprised how you care about your clients and how important we‘re to you! On 30th of May when all this COVID-19 started to begin, I made few calls to DFDS customer support center and asked them is there a possibility to refund money back from ferry tickets. There was only one condition from them that I can exchange to credits which I can buy tickets again. However there were second condition which they haven’t told to me - if the trip is canceled by DFDS you can contact them by email for money refund. Therefore, dear people don’t be lazy to read the rules by yourself several times before making a decision, as the DFDS customer service center does not provide all the information over the phone. This customer service center is completely untrustworthy. And now I have to waste my precious time writing letters and addressing consumer rights.
Atsakyti
Sveiki, Šiandien tai yra 20.05.19 atvykau su keltu Victoria Klaipeda - Kylis.Noriu širdingai padekoti.Regitraturoje Vyriškiui, kuris pasitiko su didele šypsena, restorane už puiku aptarnavima ir skanu maista, už super švara kajuteje, ir nuoširdu darbuotoju darba ir ju krupštuma, ir toliau keliausiu su Jumis.Su Pagarba Rita Akinyemi.iš Klaipedos.AČIŪ....!!!!
Atsakyti
Melisa 2020-04-04 12:37:00
Kylis- Klaipėda 2020.04.01. Darbuotoja buvo labai nemaloni mums su šuniu. Šuo tvarkingas, su pavadėliu ir antsnukiu, pavadėlis labai trumpas. Darbuotojos komentaras susirinkine šuni ir eikite n****i. Nes šuo ją išsąsdino.!! Turiu nuotrauka tos darbuotojos. Labai norėčiau, kad pakomentuotumete šia situacija. Šuo buvo drauguškas, bet darbuotoja buvo nedraugiška, ir labai negražiai kalbėjo.
Laba diena, Melisa. Gal galetumet paviesinti zmogaus nuotrauka, kuris Jus pasiunte n*x su suniu? Aciu.
Atsakyti
Imone suinteresuota tik parduoti bilietus. Visos kelioniu agenturos del susidarusios situacijos del Covid 19 skelbia aktualia informacija ir atnaujina susijusia su kelionemis, bet tik ne si. Bukite atsargus ir gerai pasidomekite del keliones, kad netektu patirti nuostoliu ir keisti kelioniu planus.
Laima Mickeviciene
2020-05-06 10:23:28 IP 5f4soc9a
Atsakyti
Labadiena. Vyro nepraleido į laivą. Praseme pakeisti bilietą. Bandė kirsti siena per Lazdijų tačiau jis ne kirto jos. Ne perspėjo kad 14 dienų karantinas todėl jo į laivą neileido
Atsakyti
Keliavau keltu Viktorija is Kiel į Klaipėdą pirma karta 2020.05.01.
Mes su zmona kelemes su automobilių, personalas buvo malonus kruopščiai prainstruktavo ir malonus patiko, del koronos buvo daug kas uzdaryta, bet butu smagu dar pakeliaut tokiu budu, be jokiu apribojimu.
Taigi kas nepatiko turiu nusiskundima tik, del plaukiančių kartu zmoniu kurie vos tik ilipe i laiva prisigeria ir už poros valandu stovi smirdantis prie baro apsimyže. Gerai kad buvo savi izoliacija kajutėse nes kitaip kraupus vaizdai jei keliauji sedimose vietose. Noriu paklaust DFDS atstovo ka tokiu atveju daryt jei keliauji su vaikais arba sedimoi vietoi ir siaip paciam baugoka tokius vaizdus matyt ?
Atsakyti
Atenes administratorius yra nemandagus, kaltina negerenti zmogu girtuokliavimu, nors zmogus negeria, bet jautesi blogsi
Atsakyti
Melisa 2020-04-04 12:37:00
Kylis- Klaipėda 2020.04.01. Darbuotoja buvo labai nemaloni mums su šuniu. Šuo tvarkingas, su pavadėliu ir antsnukiu, pavadėlis labai trumpas. Darbuotojos komentaras susirinkine šuni ir eikite n****i. Nes šuo ją išsąsdino.!! Turiu nuotrauka tos darbuotojos. Labai norėčiau, kad pakomentuotumete šia situacija. Šuo buvo drauguškas, bet darbuotoja buvo nedraugiška, ir labai negražiai kalbėjo.
Sunis reiketu is viso i laiva uzdrausti.

Taip pat rekomenduojame

RM CARGO BALTIC
JŪRA ORU ŽEME

Adresas: Smolensko g. 6, LT-03201 Vilnius.
Veiklos sritys: oro transportas, aviacija; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „RM Cargo Baltic“ – krovinių gabenimo paslaugas teikianti įmonė, kuri specializuojasi pervežimuose oro, jūros bei žemės transportu. Profesionali komanda, klientų pasitikėjimas bei platus partnerių tinklas užsienyje ir Lietuvoje leidžia efektyviai aptarnauti mums patikėtus krovinius bet kuriame pasaulio taške...
Serenika
Hobio centras - laivyba, medžioklė, ginklai

Adresas: Dubysos g. 25A, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: vandens transportas; didmeninė prekyba; ginklai, savisaugos priemonės; interneto parduotuvės; laivų remontas, statyba; mažmeninė prekyba; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; žūklės ir medžioklės reikmenys, paslaugos.
Hobio centras - vandens transportas, ginklai, savisaugos priemonės, medžioklės reikmenys, turizmo prekės, fejerverkai, kepsninės, biologiniai nuotekų valymo įrenginiai. LAIVYBA Jachtos Galeon Greenline Hybrid Kateriai Plastikiniai kateriai Aliuminiai kateriai Naudoti kateriai Valtys Pripučiamos valtys Aliuminės...
Aurida Logistics Solutions
Kompleksiniai logistikos sprendimai

Adresas: Laisvės pr. 60-1107, LT-05120 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Per 1 dieną pasiulysime sprendimą FTL/LTL/Air/Sea/Rail transportavimui; Projektinių / Negabaritinių krovinių sprendimų pateikimas nuo 3 iki 10 dienų; E-komercijos tiekimo grandinės sprendimai. 2018m. savo veiklą pradėjusi UAB "Aurida Logistics Solutions" specializuojasi pilnų, dalinių ir nestandartinių krovinių...
MTM LT
Stambių, dalinių ir smulkių krovinių pervežimas

Adresas: Kareivių g. 6, LT-09117 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; vandens transportas.
UAB „MTM LT“- tai profesionali komanda, kasdien pasiruošusi nuvažiuoti daugybę kilometrų tam, kad pristatytume Jūsų produktus į tikslinę vietą ir užtikrintume sklandų tiekimą. Esame patikimas partneris daugybei kompanijų Lietuvoje ir kitose valstybėse. TEIKIAMOS PASLAUGOS Stambių, dalinių ir smulkių krovinių...
Baltic transline
Krovinių gabenimas kelių, vandens, oro transportu

Adresas: R. Kalantos g. 49, LT-52303 Kaunas.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; sandėliavimas; tarpininkavimas; vandens transportas.
UAB „Baltic transline“ - tarptautinių krovinių gabenimo kompanija, priklausanti „BTL Group“ įmonių grupei. Per daugiau nei 21 veiklos metus įmonė sulaukė pripažinimo ir tapo ne tik viena sėkmingiausiai dirbančių, bet ir sparčiausiai besivystančių bendrovių Lietuvoje. Įmonių grupėje dirba daugiau nei 1725 savo...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Roko grupė "Genesis" savo istoriją užbaigia paskutiniu turu
Roko grupė "Genesis" savo istoriją užbaigia paskutiniu turu 09-20 20:44
Rugsėjo 20-ąją koncertu Birmingeme, Jungtinėje Karalystėje (JK), viena iš populiariausių visų laikų roko grupių "Genesis" pradeda savo trijų mėnesių koncertų turą po Jungtinę Karalystę, JAV ir...
EK pirmininkė: elgesys su Prancūzija "nepriimtinas"
EK pirmininkė: elgesys su Prancūzija "nepriimtinas" 09-20 20:39
Su Prancūzija pasielgta "nepriimtinai", kai Australija, Jungtinė Karalystė ir JAV slapta susiderėjo dėl gynybos aljanso, atšaukiančio jos sutartį tiekti povandeninius laivus Kanberai, pirmadienį...
JAV atveria sienas keliautojams iš užsienio
JAV atveria sienas keliautojams iš užsienio 09-20 19:15
Jungtinės Valstijos atšauks pusantrų metų galiojusį kelionių draudimą ir į šalį įsileis visus nuo COVID-19 pasiskiepijusius, testuotus asmenis.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate pasiskiepijęs nuo gripo?

Akcijų kainos

Humana 407,79 +2,16%
Manchester United 17,99 +2,10%
Ford 13,55 +1,12%
Goodyear 16,98 +1,01%
Nokia 5,50 -2,14%
Facebook 364,72 -2,24%
Western Union 20,80 -2,30%
Moody's 370,00 -2,72%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 23,99 -6,58%
Cukrus 0,76 -5,00%
Anglis 168,75 +11,04%
Varis 9370,14 -0,85%
Benzinas 2,24 -0,88%
Jautiena 5,61 +0,36%
Dujos (JAV) 4,05 +6,86%
Nafta 72,61 0,00%