VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę DFDS Seaways, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DFDS Seaways

Atsiliepimai apie DFDS Seaways, AB

Columbia SMAGIAM LAIKUI LAUKE Hiatus
Parašyk savo nuomonę apie DFDS Seaways, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Nerijus 2020-10-21 22:07:15
Šendien buvau neileistas į keletą! Buvo pateikšta, kad registracija pasibaigusi. Kadangi stovėti reikia bendroje eilėje į Švediją ir į Vokietiją.Gavosi taip kad pavėlavau 10 min. Ir niekas nesigilina kokia priežastis principigai pareiškė, kad šendien aš nebūsiu ileistas į keletą.Iki kelto išvykimo buvo like valanda ir dvidešimt minučių! Daugiau savo gyvenime nebesirinksiu šitos kompanijos ir visiems kitiems agituosiu kad nekeliautu su DFDS!! Siaubas tokio šaltumo ir demonstravimo kažkokios valdžios neteko matyti!
Laba diena, Nerijau,

apgailestaujame, kad pavėlavote į keltą. Registracija į keltus vykdoma uosto teritorijoje. Įvažiavimo vartai pažymėti arba eismą kontroliuoja apsaugos darbuotojas. Registracija atsakomybės reikalaujantis procesas. Laivo išvykimo laikas neturi įtakos registracijai. Registracija baigiasi 1, 5 val iki numatyto kelto išvykimo. Todėl labai svarbu laikytis griežto reikalavimo atvykti laiku.

Pagarbiai //DFDS
Atsakyti
Mindaugas 2020-10-09 21:34:35
Sveiki,
2020.10.01 dieną nupirkau draugei kelto bilietą numeriu 14092281, Karslhamn-Klaipeda. Uzsakymo patvirtinima gavome el.pastu, pinigai sumoketi, viskas atrode gerai. Reiso dieną atvykus i terminala bei suvedus uzsakymo nr., i check in self service, ekrane pasirode uzrasas "uzsakymas atsauktas/nerastas". Keleta kartu is naujo bande vest koda, taciau uzkarda vistiek nepasikele. Tuo metu susidare keletos automobiliu eile, prasidejo nemalonios replikos. Esant ir taip stresinei situacijai, drauge patrauke automobili, jog netrukdyti kitiems patekti i terminala. Tuo metu pavyko susisiekti su check in service, paaiskinau situacija, ji atsake matanti, jog sistema pati atsauke uzsakyma, ir nesupranta kodel. Tuomet ji uzsake nauja bilieta numeriu 15197681, ivaziavimas i kelta buvo patvirtintas. Per jusu sistemos klaida, drauge patyre neisvengiama stresa, neigiamus isgyvenimus bei izeidziancias replikas is kitu keleiviu, laukusiu eileje. Tinkamos reakcijos/ atsiprašymo is jusu taip ir nesulaukeme, komunikacija su klientu nuvilianti.
Laba diena Mindaugai,

dėkojame, kad išsamiai aprašėte situaciją. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė. Apgailestaujame, kad patyrėte nepatogumų išvykimo metu. Patikrinus užsakymą 14092281 nustatyta, kad bilietas atšauktas savarankiškai internetu.
Rekomenduojame susisiekti su mumis el.paštu pax.lt@dfds.com išnagrinėsime situaciją ir atsakysime į visus Jūsų klausimus.//

Pagarbiai DFDS
Atsakyti
Šendien buvau neileistas į keletą! Buvo pateikšta, kad registracija pasibaigusi. Kadangi stovėti reikia bendroje eilėje į Švediją ir į Vokietiją.Gavosi taip kad pavėlavau 10 min. Ir niekas nesigilina kokia priežastis principigai pareiškė, kad šendien aš nebūsiu ileistas į keletą.Iki kelto išvykimo buvo like valanda ir dvidešimt minučių! Daugiau savo gyvenime nebesirinksiu šitos kompanijos ir visiems kitiems agituosiu kad nekeliautu su DFDS!! Siaubas tokio šaltumo ir demonstravimo kažkokios valdžios neteko matyti!
Atsakyti
Šendien buvau neileistas į keletą! Buvo pateikšta, kad registracija pasibaigusi. Kadangi stovėti reikia bendroje eilėje į Švediją ir į Vokietiją.Gavosi taip kad pavėlavau 10 min. Ir niekas nesigilina kokia priežastis principigai pareiškė, kad šendien aš nebūsiu ileistas į keletą.Iki kelto išvykimo buvo like valanda ir dvidešimt minučių! Daugiau savo gyvenime nebesirinksiu šitos kompanijos ir visiems kitiems agituosiu kad nekeliautu su DFDS!!
Atsakyti
Sveiki,
2020.10.01 dieną nupirkau draugei kelto bilietą numeriu 14092281, Karslhamn-Klaipeda. Uzsakymo patvirtinima gavome el.pastu, pinigai sumoketi, viskas atrode gerai. Reiso dieną atvykus i terminala bei suvedus uzsakymo nr., i check in self service, ekrane pasirode uzrasas "uzsakymas atsauktas/nerastas". Keleta kartu is naujo bande vest koda, taciau uzkarda vistiek nepasikele. Tuo metu susidare keletos automobiliu eile, prasidejo nemalonios replikos. Esant ir taip stresinei situacijai, drauge patrauke automobili, jog netrukdyti kitiems patekti i terminala. Tuo metu pavyko susisiekti su check in service, paaiskinau situacija, ji atsake matanti, jog sistema pati atsauke uzsakyma, ir nesupranta kodel. Tuomet ji uzsake nauja bilieta numeriu 15197681, ivaziavimas i kelta buvo patvirtintas. Per jusu sistemos klaida, drauge patyre neisvengiama stresa, neigiamus isgyvenimus bei izeidziancias replikas is kitu keleiviu, laukusiu eileje. Tinkamos reakcijos/ atsiprašymo is jusu taip ir nesulaukeme, komunikacija su klientu nuvilianti.
Atsakyti
Artūras Vaišvilas 2020-08-25 00:03:28
Daug metų plaukiojam dfds keltais ir visuomet buvom patenkinti servisu ir aptarnavimu. Tačiau šiandien (2020 08 24) susidūrėme su baisiu darbuotojų abejingumu ir nesiskaitymu su jauno amžiaus keleiviais, ko pasekoje du jaunuoliai neišplaukė į studijas, kaip sakoma, , liko už borto” ir prarado pinigus už kelionę 512eur. Kaip motyvavo darbuotojai, kad pavėlavo 10 min, todėl neišdavė kortelės įvažiuoti į keltą. Labai apmaudu, kad žmogiškasis faktorius jau nebegalioja: (Net lėktuvai palaukia savo keleivių, nes kelionėse visko atsitinka. O skaudžiausia kai darbuotoja niekinamai pasako:, , Aš dėl jūsų čia nieko nebedarysiu!!!”
Laba diena Arūnai,

dėkoju, kad išsamiai aprašėte situaciją. Apgailestaujame dėl Jums nutikusių nepatogumų. Labai svarbu laikytis griežto reikalavimo atvykti laiku registracijai, nepaisant visų įmanomų problemų, tokių kaip eismo kamštis, nuleista padanga ar navigacijos neatitikimai, sugedęs automobilis. Pavėlavus į registraciją, keleiviai gali būti nepriimti į keltą. Laivo išvykimo laikas neturi įtakos registracijai. Visi keleiviai bei kroviniai, kurie atvyko laiku į registraciją buvo pakrauti į laivą ir jiems tinkamai buvo suteikta vežimo paslauga.
Rekomenduojame keleiviams pasirūpinti draudimo bendrovės išduotu kelionės draudimu. Tik tokiu atveju išvengsite finansinių nuostolių atsitikus nenumatytiems įvykiams dėl kurių negalima pasinaudoti vežėjų paslaugomis. //DFDS
Atsakyti
Justinas 2020-08-28 00:26:18
Vakarieniavau uzsakomuju patiekalu restorane, viskas buvo gerai maistas geras, aptarnavimas geras, iki kol manes paprase atsiskaityti antra karta. Man papriestaravus ir parodzius applepay imoka dfds uz ta pacia suma kuri prasoma, padaveja piktai pasiule pasediti karceryje. Pasakius kad negrasintu o atsisuktu kameras ir pasiziuretu kad tikrai sumokejau, o paskui nepamirstu atsiprasyti, nes labai nemaloni situacija, ji pikta nuejo ir saukdama ant viso baro apsauginiui, pasake kad as nenoriu susimoketi. Po 15-25 min galiausiai atejusi ir patikrinusi kasos ataskaita patvirtino kad as esu apmokejas saskaita. Tada man paprasius atsiprasyti, nes situacija nemaloniausia man (klientui), ji ironiskai atsiprase ir nueidama murmejo kad ir man nemaloni situacija. Nera priekaistu tik apsauginiui kuris visa laika isliko ramus ir labai malonus, netgi atsiprase uz padaveja, kuri faktas: neturetu dirbti su zmonemis.
Laba diena Justinai,

dėkoju už Jūsų komentarą. Vertiname, kad esate mūsų klientas. Maloniai prašome susisiekite su mumis el.paštu pax.lt@dfds.com pateikdami išsamesnę informaciją dėl kurios patyrėte nepatogumų kelionės metu. Iš anskto dėkojame.//DFDS
Atsakyti
Vakarieniavau uzsakomuju patiekalu restorane, viskas buvo gerai maistas geras, aptarnavimas geras, iki kol manes paprase atsiskaityti antra karta. Man papriestaravus ir parodzius applepay imoka dfds uz ta pacia suma kuri prasoma, padaveja piktai pasiule pasediti karceryje. Pasakius kad negrasintu o atsisuktu kameras ir pasiziuretu kad tikrai sumokejau, o paskui nepamirstu atsiprasyti, nes labai nemaloni situacija, ji pikta nuejo ir saukdama ant viso baro apsauginiui, pasake kad as nenoriu susimoketi. Po 15-25 min galiausiai atejusi ir patikrinusi kasos ataskaita patvirtino kad as esu apmokejas saskaita. Tada man paprasius atsiprasyti, nes situacija nemaloniausia man (klientui), ji ironiskai atsiprase ir nueidama murmejo kad ir man nemaloni situacija. Nera priekaistu tik apsauginiui kuris visa laika isliko ramus ir labai malonus, netgi atsiprase uz padaveja, kuri faktas: neturetu dirbti su zmonemis.
Arturas Vaisvilas
2020-08-25 01:04:17 IP 2e7r3qd2
Atsakyti
P.S. Tiksliau ne į keltą pavėlavo 10 min., o į registraciją, iki išplaukimo buvo likę 1val 20 min. Dar pusvalandį prastovėjo prie kelto, bet ekipažas liepė gryžti įlaipinimo kortelių, kurių besityčiojančios dvi darbuotojos nusprendė nebeišduoti.
Artūras Vaišvilas
2020-08-25 00:03:28 IP 2e7r3qd2
Atsakyti
Daug metų plaukiojam dfds keltais ir visuomet buvom patenkinti servisu ir aptarnavimu. Tačiau šiandien (2020 08 24) susidūrėme su baisiu darbuotojų abejingumu ir nesiskaitymu su jauno amžiaus keleiviais, ko pasekoje du jaunuoliai neišplaukė į studijas, kaip sakoma, , liko už borto” ir prarado pinigus už kelionę 512eur. Kaip motyvavo darbuotojai, kad pavėlavo 10 min, todėl neišdavė kortelės įvažiuoti į keltą. Labai apmaudu, kad žmogiškasis faktorius jau nebegalioja: (Net lėktuvai palaukia savo keleivių, nes kelionėse visko atsitinka. O skaudžiausia kai darbuotoja niekinamai pasako:, , Aš dėl jūsų čia nieko nebedarysiu!!!”
Atsakyti
Rita Akinyemi 2020-05-19 20:15:45
Sveiki, Šiandien tai yra 20.05.19 atvykau su keltu Victoria Klaipeda - Kylis.Noriu širdingai padekoti.Regitraturoje Vyriškiui, kuris pasitiko su didele šypsena, restorane už puiku aptarnavima ir skanu maista, už super švara kajuteje, ir nuoširdu darbuotoju darba ir ju krupštuma, ir toliau keliausiu su Jumis.Su Pagarba Rita Akinyemi.iš Klaipedos.AČIŪ....!!!!
Laba diena Rita,

rašome Jums norėdami padėkoti už teigiamą atsiliepimą. Labai vertiname Jūsų pasitikėjimą pasirenkant mūsų įmonę ir nuoširdžiai džiaugiamės, kad likote patenkinta DFDS teikiamomis paslaugomis.
Atsakyti
Monika 2020-07-23 11:08:42
Noriu pasidžiaugti ir padėkoti, kad nusprendus atšaukti kelionę ir pakeitus savo planus, greitai buvo grąžinti pinigai, per 5 dienas! Ačiū aptarnavimo centrui, sėkmės :)
Laba diena Monika,

nuoširdžiai dėkoju už Jūsų teigiamą atsiliepimą. Džiaugiamės, kad aptarnavimas paliko Jums malonius įspūdžius. DFDS kompanijos bei joje dirbančių darbuotojų pareiga pasirūpinti Jūsų komfortu bei teigiamomis Jūsų emocijomis.
Atsakyti
Noriu pasidžiaugti ir padėkoti, kad nusprendus atšaukti kelionę ir pakeitus savo planus, greitai buvo grąžinti pinigai, per 5 dienas! Ačiū aptarnavimo centrui, sėkmės :)
Atsakyti
Elena 2020-04-15 17:34:10
Buvau maloniai nustebinta kelionės balandžio 13-14 d. Kylis-Klaipėda kelto Victoria Seaways įgulos personalo dėmesingumu ne tik mums visiems, bet ir kiekvienam atskirai dėmesiu. Šiandien gerumas, dėmesingumas - didžiulės dovanos tai įvertinantiems žmonėms. Kelionė paliko neišdildomą įspūdį, nes ir keleiviai visi iki vieno buvo draugiški, skubantys vienas kitam padėti, jeigu kas nors negerai. Ačiū už saugią kelionę, stropiai suorganizuotą mūsų patikrą. Ačiū Jums, gydytojams, policininkams, vairuotojams, pasieniečiams už gerą nuotaiką, už pagalbą. Taip pat Klaipėdos terminalo bilietų kasų darbuotojoms už operatyvumą, pasitikėjimą, skubėjimą padėti, kai to reikia. Kuo didžiausios sėkmės visiems! Visuomet išlikite tokie nuostabūs!
Laba diena Elena,

norėtume Jums padėkoti už palaikančius bei gražius žodžius. Tik visi kartu, galime daugiau nei galime. Ačiū. //DFDS
Atsakyti
Igor 2020-05-03 09:47:25
Keliavau keltu Viktorija is Kiel į Klaipėdą pirma karta 2020.05.01.
Mes su zmona kelemes su automobilių, personalas buvo malonus kruopščiai prainstruktavo ir malonus patiko, del koronos buvo daug kas uzdaryta, bet butu smagu dar pakeliaut tokiu budu, be jokiu apribojimu.
Taigi kas nepatiko turiu nusiskundima tik, del plaukiančių kartu zmoniu kurie vos tik ilipe i laiva prisigeria ir už poros valandu stovi smirdantis prie baro apsimyže. Gerai kad buvo savi izoliacija kajutėse nes kitaip kraupus vaizdai jei keliauji sedimose vietose. Noriu paklaust DFDS atstovo ka tokiu atveju daryt jei keliauji su vaikais arba sedimoi vietoi ir siaip paciam baugoka tokius vaizdus matyt ?
Laba diena Igor,

Patikinu Jus, imamės griežtų veiksmų dėl neblaivių keliaujančių žmonių. Kilus įtarimui, kad keleivis galimai pavartojęs alkoholio ar yra apsvaigęs nuo kitų psichiką veikiančių preparatų į keltą nėra įleidžiamas, neregistruojamas. Mums visada pirmiausia rūpi keleivių bei įgulos saugumas ir patogumas.
Prekyba alkoholiu laive vyksta kaip ir krante esančiuose baruose ar restoranuose. Neretai alkoholio keleiviai su savimi turi lagaminuose.

Kajutėse alkoholį vartoti draudžiama, leidžiama vartoti tik baruose ir restoranuose, tačiau vidaus taisyklės aiškiai pasako, kad jei yra keliamas pavojus keleiviams, turtui, toks asmuo gali būti izoliuotas. Yra apsaugos darbuotojas, kuris perspėja ir, jei neklausoma, palydi iki kajutės. Jei toliau nerimsta - keleivis izoliuojamas. Laivai kaip ir lėktuvai yra padidintos apsaugos zonos, privalome izoliuoti tokį žmogų, jei kelia pavojų kitų saugumui, savo taip pat.
Kontroliuoti kiekvieno keleivio išgeriamo alkoholio kiekį sudėtinga.
DFDS keltuose galima įsigyti 2-vietę ar 4- vietę kajutę, priklausomai nuo keliaujančių skaičiaus. Tuomet tikslą pasieksite patogiai ir pailsėję.
DFDS kompanija negali mėginti pakeisti žmonių kultūrines vertybes, papročius, įpročius ir diegti naujus.

Kultūra yra procesas, kurio metu žmonės, kontaktuodami vieni su kitais betarpiškai įgyja žinias, papročius, sentimentus, tikėjimą, požiūrį, elgesį viešose vietose.
Prekybos alkoholiu apribojimas keltuose turėtų teigiamos įtakos saugumui, tačiau tam reikalingi teisės aktų pakeitimai ir šis klausimas turėtų būti svarstomas įtraukiant kompetentingas valstybės institucijas, kontroliuojančias alkoholio apyvartą bei privataus sektoriaus atstovus.//DFDS
Atsakyti
Eivydas Leonavičius 2020-06-03 16:32:11
Likau nustebintas, kad taip rūpinatės ir taip svarbūs Jums Jūsų klientai! Kovo 30-ąja prasidėjus COVID-19 laikotarpiui, buvo skambinta net kelis kartus klientų aptarnavimo centrui ir klausta ar yra galimybė atgauti pinigus už kelto bilietus, man buvo nurodyta tik viena sąlyga, kad gali mano bilietus paversti į kreditus, už kuriuos galėsiu įsigyti bilietus. Tačiau buvo dar viena sąlyga, kurios man klientų aptarnavimo centras nepaminėjo- jei kelionę atšaukia DFDS galima kreiptis el. paštu dėl pinigų. Todėl mielieji žmonės nepatingėkit patys pasiskaityti taisykles kelis kartus prieš priimant sprendimą, kadangi DFDS klientų aptarnavimo centras nepateikia visos informacijos telefonu. Šiuo klientų aptarnavimo centru visiškai negalima pasitikėti. O dabar turiu savo brangų laiką gaišinti rašydamas laiškus ir kreipdamasis į vartotojų teises.

I was truely surprised how you care about your clients and how important we‘re to you! On 30th of May when all this COVID-19 started to begin, I made few calls to DFDS customer support center and asked them is there a possibility to refund money back from ferry tickets. There was only one condition from them that I can exchange to credits which I can buy tickets again. However there were second condition which they haven’t told to me - if the trip is canceled by DFDS you can contact them by email for money refund. Therefore, dear people don’t be lazy to read the rules by yourself several times before making a decision, as the DFDS customer service center does not provide all the information over the phone. This customer service center is completely untrustworthy. And now I have to waste my precious time writing letters and addressing consumer rights.
Laba diena Eivydai,

dėkojame už Jūsų pateiktą informaciją. Situacija išnagrinėta, Jums atsakėme el.paštu. //DFDS
Eivydas Leonavičius
2020-06-03 16:32:11 IP 1b2akm33
Atsakyti
Likau nustebintas, kad taip rūpinatės ir taip svarbūs Jums Jūsų klientai! Kovo 30-ąja prasidėjus COVID-19 laikotarpiui, buvo skambinta net kelis kartus klientų aptarnavimo centrui ir klausta ar yra galimybė atgauti pinigus už kelto bilietus, man buvo nurodyta tik viena sąlyga, kad gali mano bilietus paversti į kreditus, už kuriuos galėsiu įsigyti bilietus. Tačiau buvo dar viena sąlyga, kurios man klientų aptarnavimo centras nepaminėjo- jei kelionę atšaukia DFDS galima kreiptis el. paštu dėl pinigų. Todėl mielieji žmonės nepatingėkit patys pasiskaityti taisykles kelis kartus prieš priimant sprendimą, kadangi DFDS klientų aptarnavimo centras nepateikia visos informacijos telefonu. Šiuo klientų aptarnavimo centru visiškai negalima pasitikėti. O dabar turiu savo brangų laiką gaišinti rašydamas laiškus ir kreipdamasis į vartotojų teises.

I was truely surprised how you care about your clients and how important we‘re to you! On 30th of May when all this COVID-19 started to begin, I made few calls to DFDS customer support center and asked them is there a possibility to refund money back from ferry tickets. There was only one condition from them that I can exchange to credits which I can buy tickets again. However there were second condition which they haven’t told to me - if the trip is canceled by DFDS you can contact them by email for money refund. Therefore, dear people don’t be lazy to read the rules by yourself several times before making a decision, as the DFDS customer service center does not provide all the information over the phone. This customer service center is completely untrustworthy. And now I have to waste my precious time writing letters and addressing consumer rights.
Atsakyti
Sveiki, Šiandien tai yra 20.05.19 atvykau su keltu Victoria Klaipeda - Kylis.Noriu širdingai padekoti.Regitraturoje Vyriškiui, kuris pasitiko su didele šypsena, restorane už puiku aptarnavima ir skanu maista, už super švara kajuteje, ir nuoširdu darbuotoju darba ir ju krupštuma, ir toliau keliausiu su Jumis.Su Pagarba Rita Akinyemi.iš Klaipedos.AČIŪ....!!!!
Atsakyti
Melisa 2020-04-04 12:37:00
Kylis- Klaipėda 2020.04.01. Darbuotoja buvo labai nemaloni mums su šuniu. Šuo tvarkingas, su pavadėliu ir antsnukiu, pavadėlis labai trumpas. Darbuotojos komentaras susirinkine šuni ir eikite n****i. Nes šuo ją išsąsdino.!! Turiu nuotrauka tos darbuotojos. Labai norėčiau, kad pakomentuotumete šia situacija. Šuo buvo drauguškas, bet darbuotoja buvo nedraugiška, ir labai negražiai kalbėjo.
Laba diena, Melisa. Gal galetumet paviesinti zmogaus nuotrauka, kuris Jus pasiunte n*x su suniu? Aciu.
Atsakyti
Imone suinteresuota tik parduoti bilietus. Visos kelioniu agenturos del susidarusios situacijos del Covid 19 skelbia aktualia informacija ir atnaujina susijusia su kelionemis, bet tik ne si. Bukite atsargus ir gerai pasidomekite del keliones, kad netektu patirti nuostoliu ir keisti kelioniu planus.
Laima Mickeviciene
2020-05-06 10:23:28 IP 5f4soc9a
Atsakyti
Labadiena. Vyro nepraleido į laivą. Praseme pakeisti bilietą. Bandė kirsti siena per Lazdijų tačiau jis ne kirto jos. Ne perspėjo kad 14 dienų karantinas todėl jo į laivą neileido
Atsakyti
Keliavau keltu Viktorija is Kiel į Klaipėdą pirma karta 2020.05.01.
Mes su zmona kelemes su automobilių, personalas buvo malonus kruopščiai prainstruktavo ir malonus patiko, del koronos buvo daug kas uzdaryta, bet butu smagu dar pakeliaut tokiu budu, be jokiu apribojimu.
Taigi kas nepatiko turiu nusiskundima tik, del plaukiančių kartu zmoniu kurie vos tik ilipe i laiva prisigeria ir už poros valandu stovi smirdantis prie baro apsimyže. Gerai kad buvo savi izoliacija kajutėse nes kitaip kraupus vaizdai jei keliauji sedimose vietose. Noriu paklaust DFDS atstovo ka tokiu atveju daryt jei keliauji su vaikais arba sedimoi vietoi ir siaip paciam baugoka tokius vaizdus matyt ?
Atsakyti
Atenes administratorius yra nemandagus, kaltina negerenti zmogu girtuokliavimu, nors zmogus negeria, bet jautesi blogsi
Atsakyti
Melisa 2020-04-04 12:37:00
Kylis- Klaipėda 2020.04.01. Darbuotoja buvo labai nemaloni mums su šuniu. Šuo tvarkingas, su pavadėliu ir antsnukiu, pavadėlis labai trumpas. Darbuotojos komentaras susirinkine šuni ir eikite n****i. Nes šuo ją išsąsdino.!! Turiu nuotrauka tos darbuotojos. Labai norėčiau, kad pakomentuotumete šia situacija. Šuo buvo drauguškas, bet darbuotoja buvo nedraugiška, ir labai negražiai kalbėjo.
Sunis reiketu is viso i laiva uzdrausti.
Atsakyti
Buvau maloniai nustebinta kelionės balandžio 13-14 d. Kylis-Klaipėda kelto Victoria Seaways įgulos personalo dėmesingumu ne tik mums visiems, bet ir kiekvienam atskirai dėmesiu. Šiandien gerumas, dėmesingumas - didžiulės dovanos tai įvertinantiems žmonėms. Kelionė paliko neišdildomą įspūdį, nes ir keleiviai visi iki vieno buvo draugiški, skubantys vienas kitam padėti, jeigu kas nors negerai. Ačiū už saugią kelionę, stropiai suorganizuotą mūsų patikrą. Ačiū Jums, gydytojams, policininkams, vairuotojams, pasieniečiams už gerą nuotaiką, už pagalbą. Taip pat Klaipėdos terminalo bilietų kasų darbuotojoms už operatyvumą, pasitikėjimą, skubėjimą padėti, kai to reikia. Kuo didžiausios sėkmės visiems! Visuomet išlikite tokie nuostabūs!
Atsakyti
Kylis- Klaipėda 2020.04.01. Darbuotoja buvo labai nemaloni mums su šuniu. Šuo tvarkingas, su pavadėliu ir antsnukiu, pavadėlis labai trumpas. Darbuotojos komentaras susirinkine šuni ir eikite n****i. Nes šuo ją išsąsdino.!! Turiu nuotrauka tos darbuotojos. Labai norėčiau, kad pakomentuotumete šia situacija. Šuo buvo drauguškas, bet darbuotoja buvo nedraugiška, ir labai negražiai kalbėjo.
Gabriele Sudeike
2020-03-21 20:12:21 IP 2e7r424r
Atsakyti
2020/03/21Sveiki, katik iejome i kelto kajute ir esu pasibaisejus. Kur prieziura kambariu??? Ypac dabar kai “corona “ aplinkui. Mokejome didesne kaina uz kelto kajute, tam kad turetumeme patoguma, smagu, erdves daug. Bet...
Gal tiesiog paliksiu jums nuotraukas. Iejus i dusa issigandau visur plaukai atsiprasant “kusiai” aplinkui. Ant zemes po toleto dangciu, ranksluosciai murzini, visur murzina atrodo niekas nevalyta ir netvarkyta. Noreciau atgauti pinigus uz kajute, ir tai bus paskutinis kartas ir tikrai geru rekomendaciju nesulauks is mano lupu. Lauksiu skambucio. Nuotrauku turiu daugiau bet neina ikelti.
Atsakyti
Zilvinas 2020-01-30 19:07:43
Comodore delux Liverpool kajutėje baisi netvarka. Į pastaba registratūroje sureagavo vangiai ir net nesugebėjo atsiprašyti. Šaldytuvas prilietas kažkokio raudono skysčio, kajutėje pilna dulkių, trupiniai ant spintelių ir ant grindų, TV pultas apaugęs neaiškiomis medžiagomis gal niekada nebuvo valytas. Pagal kainą turėtų būti atitinkamas komfortas. Kituose DFDS keltuose daug tvarkingiau paprastose kajutėse.
P.Žilvinai,

dėkoju, kad pasidalinote savo pastebėjimais. Atžilvelgsime į Jūsų pastabas. //DFDS
Atsakyti
Emilis 2020-02-23 09:02:09
Klausimas kodel 2020.02.22. Keltas Klaipeda -Kiel veluoja išplaukt del audros, viskas suprantama, esam Klaipediečiai kodėl mes turime čia papildomai laukti išplaukimo puse paros ar para? Prieš atvykstant skambinome i dfds klientu aptarnavimo skyriu buvo užduotas klausimas ar negalime atvykt i kelta 02.23d nurodytu laiku? Oro prognozės matomos vistiek kokios bus, mergina atsakydama pati sudvejojo, kažkieno paklausė ir atsake kad negalime.
Laba diena Emili,
dėkojame už Jūsų komentarą. Atkreiptinas dėmesys, kad uosto darbą bei laivybą reguliuoja Klaipėdos uosto taryba. Blogos oro sąlygos yra nenumatyta ir nenugalima jėgos aplinkybė, kurios negalime išvengti. 2020 vasario 22 dieną buvo nepalankios oro sąlygos, kurios trikdė Klaipėdos uosto darbą. Atžilvelgiant į oro sąlygas, DFDS kelto išvykimas buvo atidėtas. Esant nepalankiai situacijai, sekamos prognozės. Jei audra jūroje rimsta, kai bangavimas jūroje nekelia pavojaus keleiviams bei kelto įgulai, laivui leidžiama išvykti iš uosto.Dėl šios priežasties keleiviai užregistruojami numatytu laiku ir laukiamas išvykimas kelte. Keleivių įlaipinimas, kelto pakrovimas yra labai svarbus, koordinuotas bei atsakingas procesas. Į registraciją būtina atvykti nustatytu laiku, nepriklausomai nuo kelto išvykimo laiko. Laivas pasiruošia išvykimui.
Gavus leidimą iš atsakingų institucijų, kai laivyba uoste atnaujinama, keltas išvyksta.
Kai keltai nukrypsta nuo tvarkaraščio dėl oro sąlygų, informacija dėl išvykimo laiko gali keisti.
DFDS klientų aptarnavimo specialistai suteikia patvirtintą informaciją klientams, kuri tuo metu yra žinoma.
Dėl išsamesnės informacijos, maloniai, prašome kreiptis į DFDS klientų aptarnavimo centrą.//DFDS
Atsakyti
Liudmila 2020-02-29 16:10:29
2020 02 26 keliavome iš Kylio į Klaipėdą keltų "Athenai", vežėme traumuota žmogų.Kelte darbuotojai labai malonus, paslaugus, stengiasi padėti.Norime nuoširdžiai padėkoti visai komandai už supratingumą, pagalbą ir rūpestį.AČIŪ
Laba diena, Liudmila, norėtume Jums padėkoti už teigiamą ir nuoširdų atsiliepimą. Jūsų padėką perduosime kelto įgulai. DFDS kompanija bei jos darbuotojai, džiaugiasi galėję suteikti visą reikiamą pagalbą kelionės metu.Iki kitų susitikimų mūsų keltuose. //DFDS
Atsakyti
2020 02 26 keliavome iš Kylio į Klaipėdą keltų "Athenai", vežėme traumuota žmogų.Kelte darbuotojai labai malonus, paslaugus, stengiasi padėti.Norime nuoširdžiai padėkoti visai komandai už supratingumą, pagalbą ir rūpestį.AČIŪ
Atsakyti
Klausimas kodel 2020.02.22. Keltas Klaipeda -Kiel veluoja išplaukt del audros, viskas suprantama, esam Klaipediečiai kodėl mes turime čia papildomai laukti išplaukimo puse paros ar para? Prieš atvykstant skambinome i dfds klientu aptarnavimo skyriu buvo užduotas klausimas ar negalime atvykt i kelta 02.23d nurodytu laiku? Oro prognozės matomos vistiek kokios bus, mergina atsakydama pati sudvejojo, kažkieno paklausė ir atsake kad negalime.
Atsakyti
Comodore delux Liverpool kajutėje baisi netvarka. Į pastaba registratūroje sureagavo vangiai ir net nesugebėjo atsiprašyti. Šaldytuvas prilietas kažkokio raudono skysčio, kajutėje pilna dulkių, trupiniai ant spintelių ir ant grindų, TV pultas apaugęs neaiškiomis medžiagomis gal niekada nebuvo valytas. Pagal kainą turėtų būti atitinkamas komfortas. Kituose DFDS keltuose daug tvarkingiau paprastose kajutėse.
Atsakyti
Istorija labai paprasta keliavau is anglijos i lietuva ir is ten atgal, nusprendziau po daug metu pertraukos pasinaudoti dfds paslaugomis ir keltis is kiel i klaipeda, taigi uzejes online radau bilietus buvo kelios kategorijos automobiliu todel tuoi perzvelgiau dokumentus kad pasirinkciau tinkama, negana to ismatavau papildomai auksti bei ilgi, pasirinkau kategorija sunkus automobilis nors gal buciau su visu kroviniu tilpes ir i vidutini bet kaip sakant niekam problemu nereikia, taigi perku bilieta 7m ilgis 2.7m aukstis ir iki 3.5 tonos. Mano skaiciai gerokai mazesni netgi su kroviniu.atvykus i kiel uosta gaunu bilietus prie vartu mane ismatuoja palinki geros keliones ir as kelte. Keliones kokybes man aprasyt nebutina nes kas keliavo tas zino kas nezino gsli paskaityt kitu zmoniu komentarus.as del to problemu niekada neturiu nes esu gyvenime mates visko. Ateina metas keliauti namo? Atvykstu prie kelto anksciau iz visus laukiu eileje, po kokio pusvalandzio prie manes priena du dfds darbuotojai, is intonacijos suprantu kad ne kokios nuotaikos ir papraso bilieto, bilietas identiskas su kokiu atvykau i lietuva, bet man pasakoma kad jis netinka nes as turiu keliauti kaip krovininis transportas, liepiama eit susimoketi papildomai, atejus i registratura man uzduodami klausimai koks svoris ilgis ir panasiai, pirmas nustebines dalykas tai kad 950kg yra pagal dfds darbuotojus 1tona, as patikslinu kad tai 950kg bet manes niekas negirdi, toliau gaunu saskaita 300 euru uz krovinio gabenima, patikslinu tai yra automobilis 950 kg paklausiu darbuotojos kas per nesamone mano auto kuri gali sverti 3.5 tonos kainuoja 90 euru o krovinys kuri sveria 950kg dar extra 300? Atsakymas buvo kazkoks pamurmejimas tipo as pats kaltas. Issikvieciu pamanos virsininke kuri neistengia net prisistatyti pasako taip cituoju"as taves i kelta neileisiu" pareikalavus grazint pinigus uz nesuteiktas paslaugas, buvo pasakyta kad pinigu jie negrazina taciau imti gali.kadangi turiu bilietus per lamanco sasiauri privalau vaziuoti savo eiga moketi lenkijoi mokescius uz kelius moketi uz kura ir t.t keliavau su dfds per lamanco sasiauri su tuo paciu auto ir kroviniu jokiu problemu taip pst is kiel i klaipeda, taciau is klaipedos uosto buvau isspirtas, klientu aptarnavomas pasibjauretinas
Atsakyti
Likome pasibaisėję Klaipėdos personalu... atsiradus problemai su automobiliu.. Klaipėdoje gruodžio 9d. buvome ištempti iš laivo (labai ačiū), o toliau palikti likimo valiai ir visi darbuotojai atsisakė mums padėti, tad pagal darbuotojus su vyru dviese turėjome stumti mašiną nuo laivo iki muitinės? Ir kurioje vietoje čia žmogiškumas? Mano vyras ne REMBO, o aš moteris taip pat neturiu jėgų stumti pakrautą mašiną, kai tuo tarpu sandėlio darbuotojai stovi ir rodydami pirštais juokiasi. Stumėme kiek leido jėgos...
Ar tikrai už pagalbą į bėdą patekusiems žmonėms personalas gauna 80 eurų baudą? Nes mums sandėlyje sėdėjusi prie kompiuterio moteris atsakė būtent tai.
Ačiū Dievui paskui prisimaldavome pagalbos ir buvome ištemti, argumentais, kad dabar jie susimokės 80 eurų baudą savo vadovams.
Gaila man tų, kurie Klaipėdoje susiduria su mašinos gedimu, nes jau žinau ką tie vargšai žmonės išgyvena.
Atsakyti
Na, jei nepatinka DFDS - pavaikščiokite po turgų - paieškokite kitų kelto bilietų :)
Dar vienas dalykas - vežėjas lieka vežėju - o žiūrint dar kur tuos kelto bilietus perkate. Dažnai plaukioju keltu Klaipėda - Karlshamnas. Kažkaip įpratau - dėl kelto bilietų paskambinu į Tahelę - visada papasakoja ir pataria. Pvz vėluos, nebus, audra ar pan.. - gal geriau kelto bilietus pirkti iš Rygos, ar plaukti rytoj.. ir t.t. Arba "palauk kitos savaitės - paleis kelto bilietų akciją"..
Tai ir pareklamuosiu :)

Pigūs keltų bilietai, keltų maršrutai
https://tahele.lt/
Atsakyti
Noriu palikti teigiamą atsiliepimą, nes daugumai viskas blogai. DFDS keltai į Kylį puikūs, keliavome su šeima likome patenkinti. Pradedant bilietų užsakymų. tiesiog paskambinau, netrukus surado geriausią ir pigiausią variantą sutaupėme laiko pigių bilietų paieškoms, net į Heide parką gavome nuolaidą. Aptarnavimas malonus, draugiška konsultantė, kelte darbuotojai paslaugūs visaip stengiasi padėti. Aš jaučiausi ypatingai kai dėmesį restorane skyrė mano vaikų poreikiam. Baigėsi košė, tačiau darbuotojai maloniai pasiūlė palaukti, tuoj bus.
Aš nesuprantu žmonių, kurie nuolat skundžiasi, tikėtina maža dėmesio arba nori kažkokios naudos. Varo ant tų vairuotojų, mano vyras irgi vairuotojas, yra šeimą išlaikantis vyras! Tai ką dabar visi vairuotojai lyg "raupsietieji" dėlto, kad yra geriančių vairuotojų.! Kaži ar tie kurie vartoja baruose, klubuose visi "nurašyti" :-D Ponai, kuriems ne lygis DFDS keltai, skraidykite privat lėktuvais :-D Įdomu būtų pamatyti, kie tų ponų atsirastų :-D Sėkmės DFDS ir jų darbuotojams, šaunuoliai.
Atsakyti
Skaitau ir negaliu patikėti, kad tai rašo pilno proto žmonės...Su DFDS Seaways plaukiojam 8 gal net daugiau metu i mėnesi po kelis kartus, sūnus su šeima, dukryte su žentu jau daug metu Švedijoj per tiek metu vaikai, aš su vyru nei karto nebuvo jokiu nemalonumu visada kajutes tvarkingos personalas malonus valgykloj maistelis šiltas skanus....Žmonės iš kur tiek blogio?????O JUMS DFDS Seaways SĖKMĖS ir AČIŪ kad Jūs esate!!!JŪS SUPER !!!plaukiau plauksiu ir draugams pažįstamiems patariu plaukti tik su DFDS......
Atsakyti
Tomas 2019-08-23 20:56:20
Plaukiau iš Klaipedos i Kyli, po keliones savo taseja neberadau diržo. Nes ji PAVOGE!
Laba diena Tomai, dėkojame už komentarą. Maloniai, prašome, susisiekite su mumis el.paštu, gavę oficialią pretenziją raštu, situaciją nagrinėsime. Iš anksto dėkojame.
Atsakyti
Plaukiau iš Klaipedos i Kyli, po keliones savo taseja neberadau diržo. Nes ji PAVOGE!
Atsakyti
sigita 2019-08-19 19:50:28
Victoria Seaways kada nustosite mulkinti žmones? Kodėl prieš ilipant į kelta sakoma, kad nėra kajučiu ir laivas perpildytas registratūroje vėlai vakare vyksta kajućiu prekyba! Tipo jūs nieko nežinote??? Ka veikia apsaugos darbuotojas už registratūros stalo? Kodėl į tarnybimes patalpas vedžiojasi pašalinius asmenis???. Kodėl nesiimate jokių veiksmų! Nerijus kramto kramtomaja guma. Labai nemalonus tipelis kuris ir pardavinėja kajutes ir žinau po kiek. Vairuotojai kalba vairuotojai žino... kainos prasideda nuo 20 euru ir į kosmosa. Matyti pasižiūri kaip atrodai ir kiek gali susimokėti. Bus ruošiamas laiškas savininkams jai rwikės bus kreiptasi ir į televizija, bet tiems darbuotojams ne vieta dirbti aptarnavimo sferoje. Tokie kaip jie gadina kompanijos vardą. Tokiu ir dar daugiau istoriju papasakos žmonės kurie plaukioja su šiuo keltu kas savaite ir viską puikiai žino!!! Mes dvivairis šeimyninis ekipažas. Ir tik Victoria mums kyla problemu. Ćia buvo pakištas raštas, kad aš sutinku eiti į vieną kajute su vyrais nakvynei. Žinoma aš atsisakiau ir pareikalavau, kad mane apgyvendintu kajutėje su moterimis. Taip mes su vyru miegoti ėjome atskirai, nes tipo nebuvo laisvų kajučiu. Visą vakarą sedėjau prie registratūros kur sudėtos knygos. Mačiau kaip vyko kajučiu prekyba ir drąsiai galiu teigti nelegali. Laimi DFDS apdovanojimus, o jūs šikat ant savo klientu. Tai mūsų dėka jūs turite darbo. Jai atsisakytu fyrmos plugdyti savo sunkvežimius ir priekabas jūsų linija žlugtu. Kiekvieną kartą plaukiant su Victoria tas pats. Kol dirbs tokie registratūroje niekas nepasikeis. Kiek plaukiojom po skandinavija ir ne tik. Nėra buvę, kad mus su vyru išskirtu į atskiras kajutes ar kitokių nesamoniu. Reikia šia problemėlę sutvarkyti...
Dėkoju už išsamiai aprašytą situaciją. Atkreipiame dėmesį į pastabas. Informacija perduodama atsakingiems asmenims. Mūsų kompanijai svarbus kiekvienas klientas, nagrinėjame nusiskundimus. Mūsų pareiga pasirūpinti Jumis. Maloniai, prašome, susisiekite su mumis el.paštu, gavę oficialią pretenziją raštu, pradėsime vidinį tyrimą. Iš anksto dėkoju.
Atsakyti
Victoria Seaways kada nustosite mulkinti žmones? Kodėl prieš ilipant į kelta sakoma, kad nėra kajučiu ir laivas perpildytas registratūroje vėlai vakare vyksta kajućiu prekyba! Tipo jūs nieko nežinote??? Ka veikia apsaugos darbuotojas už registratūros stalo? Kodėl į tarnybimes patalpas vedžiojasi pašalinius asmenis???. Kodėl nesiimate jokių veiksmų! Nerijus kramto kramtomaja guma. Labai nemalonus tipelis kuris ir pardavinėja kajutes ir žinau po kiek. Vairuotojai kalba vairuotojai žino... kainos prasideda nuo 20 euru ir į kosmosa. Matyti pasižiūri kaip atrodai ir kiek gali susimokėti. Bus ruošiamas laiškas savininkams jai rwikės bus kreiptasi ir į televizija, bet tiems darbuotojams ne vieta dirbti aptarnavimo sferoje. Tokie kaip jie gadina kompanijos vardą. Tokiu ir dar daugiau istoriju papasakos žmonės kurie plaukioja su šiuo keltu kas savaite ir viską puikiai žino!!! Mes dvivairis šeimyninis ekipažas. Ir tik Victoria mums kyla problemu. Ćia buvo pakištas raštas, kad aš sutinku eiti į vieną kajute su vyrais nakvynei. Žinoma aš atsisakiau ir pareikalavau, kad mane apgyvendintu kajutėje su moterimis. Taip mes su vyru miegoti ėjome atskirai, nes tipo nebuvo laisvų kajučiu. Visą vakarą sedėjau prie registratūros kur sudėtos knygos. Mačiau kaip vyko kajučiu prekyba ir drąsiai galiu teigti nelegali. Laimi DFDS apdovanojimus, o jūs šikat ant savo klientu. Tai mūsų dėka jūs turite darbo. Jai atsisakytu fyrmos plugdyti savo sunkvežimius ir priekabas jūsų linija žlugtu. Kiekvieną kartą plaukiant su Victoria tas pats. Kol dirbs tokie registratūroje niekas nepasikeis. Kiek plaukiojom po skandinavija ir ne tik. Nėra buvę, kad mus su vyru išskirtu į atskiras kajutes ar kitokių nesamoniu. Reikia šia problemėlę sutvarkyti...
Atsakyti
Alfredas Puodžiūnas 2019-04-18 19:18:59
Balandžio 13 plaukiau iš Kylio i Klaipeda. Patiko įgulos draugiškas, tvarkingas kolektyvas.Ačiū keltui Viktorija už puikią kelionę!
Sveiki,

nuoširdžiai dėkojame už padėką.

Iki kitų susitikimų DFDS keltuose!
Atsakyti
Vilma Gimzauskiene 2019-07-22 14:06:00
Laba diena,
Pirmą kartą kėlėmės iš Klaipėdos į Karlshamn.
Likome nusivylę šuns transpirtavimu : (mokestį už gyvūno transportavimą nuskaičiavo (40 eur), bet šunį teko palikti mašinoje. Buvo skirtas tik 1 lankymas pamaitinimui ir pavedžiojimui.
Už ką reikia mokėti pinigus???
Dabar mokestis tas pats tiek kajutėje tiek bagažinėje? Kur logika?

Tikiuosi ateityje, bus atkreiptas dėmesys į šią problemą.
Sveiki,
Keliavimas su gyvūnais DFDS laivų kompanijoje yra priimtinas, tačiau naminiai gyvūnai gali būti pervežami tik specialiai gyvūnų pervežimui skirtose kajutėse. Tokių kajučių keltuose skaičius ribotas, jei nėra specialiai gyvūnų pervežimui paskirtų kajučių, suteikiama galimybė keliautojams vykstantiems su automobiliu, palikti savo augintinį transporto priemonėje su galimybe aplankyti kelionės metu. Šeimininkams reikėtų labai atsakingai įvertinti gyvūno sveikatą ir galimybę keliauti automobilių denyje, transporto priemonėje. Tiek stresas, tiek temperatūra gali paveikti gyvūnus neigiamai.
Gyvūnų gabenimas yra mokamas, transportavimo mokestis 40, 00 EUR.
Planuojant keliones laivu, rekomenduojame pasidomėti apie reikalavimus, kuriuos taiko vežėjai žmonėms su savo augintiniais.
Atsakyti
V. 2019-08-02 19:53:01
Per didelė kaina, nes kokybės kelionės metu nulis. Kasmet plaukdavome jūsų keltais, tačiau paskutinė kelionė pasibaisėtina. Kelte baisu net vaikščioti, vien neblaivūs asmenys, jau nekalbu ką turi matyti šeimos keliaujančios su vaikais.
Taip pat nesuprantu kodėl tokia kaina sėdimai vietai, nes ja naudotis neįmanoma, aplink vien girtuokliai, pilantys savo skrandžio turinį visur kur papuola, šlykštu. Teko miegoti kelto bare, taigi už ką sumokama???
Sveiki,
Patikinu Jus, kad DFDS kompanijos darbuotojai imasi griežtų veiksmų dėl neblaivių keliaujančių žmonių. Kilus įtarimui, kad keleivis galimai pavartojęs alkoholio ar yra apsvaigęs nuo kitų psichiką veikiančių preparatų į keltą nėra įleidžiamas, neregistruojamas. Mums visada pirmiausia rūpi keleivių bei įgulos saugumas ir patogumas.
Prekyba alkoholiu laive vyksta kaip ir krante esančiuose baruose ar restoranuose. Neretai alkoholio keleiviai su savimi turi lagaminuose.
Kajutėse alkoholį vartoti draudžiama, leidžiama vartoti tik baruose ir restoranuose.Kontroliuoti kiekvieno keleivio išgeriamo alkoholio kiekį sudėtinga. DFDS kompanija negali mėginti pakeisti žmonių kultūrines vertybes, papročius, įpročius ir diegti naujus.
Atsakyti
Siaubas uz ka pinigai sumoketa visa diena sugadino kazkokia benamiu irstva 4 toletai ant 100 zmoniu wi fi nera sedima vieta tai nzn kaip policijos kpz...darbuotojai kai kurie matosi kazkuom nepatenkinti vietoi suteiktos paslaugos nukreipia kitur klaipeda karlshamnas kas cia per ivaziavimas isvaziavima bardakas kazkoks...miegojau bare nors sumokejau apie 65e uz kazka...paskutini karta daugiau nkd neplauksiu su sita gelda siulau rinktis kita vezeja, buciau zinojas tai plaukciau nuo rygos o td nuo stokholmo davaziuciuociau iki kur man reikia gautusi kaina ta pati, pavaziuot reiketu bet zmogum jausciuos.
Atsakyti
Per didelė kaina, nes kokybės kelionės metu nulis. Kasmet plaukdavome jūsų keltais, tačiau paskutinė kelionė pasibaisėtina. Kelte baisu net vaikščioti, vien neblaivūs asmenys, jau nekalbu ką turi matyti šeimos keliaujančios su vaikais.
Taip pat nesuprantu kodėl tokia kaina sėdimai vietai, nes ja naudotis neįmanoma, aplink vien girtuokliai, pilantys savo skrandžio turinį visur kur papuola, šlykštu. Teko miegoti kelto bare, taigi už ką sumokama???
Vilma Gimzauskiene
2019-07-22 14:06:00 IP 1pp1smof
Atsakyti
Laba diena,
Pirmą kartą kėlėmės iš Klaipėdos į Karlshamn.
Likome nusivylę šuns transpirtavimu : (mokestį už gyvūno transportavimą nuskaičiavo (40 eur), bet šunį teko palikti mašinoje. Buvo skirtas tik 1 lankymas pamaitinimui ir pavedžiojimui.
Už ką reikia mokėti pinigus???
Dabar mokestis tas pats tiek kajutėje tiek bagažinėje? Kur logika?

Tikiuosi ateityje, bus atkreiptas dėmesys į šią problemą.
Atsakyti
Nusiperki bilieta, o atvaziavus pareiskia nera vietu. Supuve monopolininkai, kad jie nuskestu greiciau.
Alfredas Puodžiūnas
2019-04-18 19:18:59 IP 2g5vgt4k
Atsakyti
Balandžio 13 plaukiau iš Kylio i Klaipeda. Patiko įgulos draugiškas, tvarkingas kolektyvas.Ačiū keltui Viktorija už puikią kelionę!

Taip pat rekomenduojame

RM CARGO BALTIC
JŪRA ORU ŽEME

Adresas: Smolensko g. 6, LT-03201 Vilnius.
Veiklos sritys: oro transportas, aviacija; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „RM Cargo Baltic“ – krovinių gabenimo paslaugas teikianti įmonė, kuri specializuojasi pervežimuose oro, jūros bei žemės transportu. Profesionali komanda, klientų pasitikėjimas bei platus partnerių tinklas užsienyje ir Lietuvoje leidžia efektyviai aptarnauti mums patikėtus krovinius bet kuriame pasaulio taške...
Didneriai
Logistikos paslaugos

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „Didneriai“ įkurta 1993 metais. Nuo pirmųjų gyvavimo dienų įmonė ypatingą dėmesį skyrė darbuotojų kvalifikacijos kėlimui ir nuolatiniam tobulėjimui, todėl šiandien gali pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas, atitinkančias išrankiausių klientų lūkesčius. Bendrovė specializuojasi transporto ir logistikos...
Baltic Marine Spedition
Logistikos paslaugos

Adresas: Baltijos pr. 12A, LT-94108 Klaipėda.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Teikiame pilnų ir dalinių krovinių pervežimo įvairių tipų sunkvežimiais paslaugas Europos Sąjungos teritorijoje, Rusijoje, Baltarusijoje, Ukrainoje, Kazachstane ir Uzbekistane. Tik patikimi ir laiko patikrinti vairuotojai saugiai pristatys jūsų krovinį į reikiamą vietą. UAB „Baltic Marine Spedition“ teikiamos...
Baltic transline
Krovinių gabenimas kelių, vandens, oro transportu

Adresas: R. Kalantos g. 49, LT-52303 Kaunas.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; sandėliavimas; tarpininkavimas; vandens transportas.
UAB „Baltic transline“ - tarptautinių krovinių gabenimo kompanija, priklausanti „BTL Group“ įmonių grupei. Per daugiau nei 20 veiklos metų įmonė sulaukė pripažinimo ir tapo ne tik viena sėkmingiausiai dirbančių, bet ir sparčiausiai besivystančių bendrovių Lietuvoje. Įmonių grupėje dirba daugiau nei 1587 savo...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

I. Šimonytė pasikalbėjo su EK pirmininke apie vakcinų ir ekonomikos problemas
I. Šimonytė pasikalbėjo su EK pirmininke apie vakcinų ir ekonomikos problemas 11-25 22:11
Europos Komisijos (EK) pirmininkė Ursula von der Leyen su paskirtąja Lietuvos premjere Ingrida Šimonyte telefonu aptarė situaciją dėl vakcinų nuo koronaviruso bei Europos gaivinimo fondą.
Irane kalinta mokslininkė išmainyta į tris iraniečius
Irane kalinta mokslininkė išmainyta į tris iraniečius 11-25 21:07
Britų ir australų akademikė, Melburno universiteto dėstytoja Kylie Moore-Gilbert paleista į laisvę, mainais į tris iraniečius, skalbia Irano žiniasklaida.
A. Merkel parinko Vokietijai rinkimų datą
A. Merkel parinko Vokietijai rinkimų datą 11-25 20:23
Vokietijos kanclerė Angela Merkel siūlo parlamento rinkimus surengti kitų metų rugsėjo 26 d.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Karantino metu Jūs:

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Wells Fargo 28,61 +8,78%
Citigroup 57,06 +7,05%
Ford 9,45 +6,66%
Exxon Mobil 41,98 +6,66%
Procter & Gamble 138,31 -0,32%
Hasbro 92,10 -0,56%
Avon 5,60 -0,88%
NVIDIA 518,31 -1,39%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 44,91 +4,30%
Vištiena 1,50 +2,04%
Dujos (JAV) 2,17 +13,02%
Apelsinai 0,61 0,00%
Ryžiai 471,00 -7,10%
Jautiena 4,42 -3,91%
Cukrus 0,61 +3,39%
Varis 6713,81 +0,13%