VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę DEPO DIY LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DEPO DIY LT

Atsiliepimai apie DEPO DIY LT, UAB

DEPO prekybos centras

DEPO - namams, sodui, remontui
Dextera
Parašyk savo nuomonę apie DEPO DIY LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Likus valandai iki uzdarymo parduotuveje veikia tik dvi kasos, konsultantu nera, zmoniu eiles milziniskos - eiline diena depo
Atsakyti
Neesu iš tų kurie eina lieti savo pyktį internete, bet pusę valandos ieškodamas tiesos parduotuvėje ir niekur nenuėjęs jaučiu pareigą parašyti su tikimybe, kad galbūt perskaitys kažkas kas turi galios kažką pakeisti ir padaryti parduotuvę patogesnę vartotojui, o ne tik pardavėjui. Nuo pat atsidarymo Vilniuje - apsipirkinėju Depo, labai džiaugiausi naujom prekėm ir pigiom kainom. Nepritrūkdavo nieko ir nei karto daugiau nesilankiau nei senukuose, nei ermitaže, nei kitur. Kitaip tariant Depo parūpino viską ko reikėjo. Tačiau nuo pat pradžių didžiausia rakštis buvo lauko aptarnavimo skyrius (ukmergės g. parduotuvėje). Vienintelis atsakymas kurį galima gauti iš pardavėjų - Aš ne konsultantas. Suprantu, kad Depo nėra konsultantų, bet visuomet nuėjus į kitus skyrius esu pasitinkamas su šypsena - medžio ir statybų skyriuje yra pikti veidai ir vienas atsakymas į visus klausimus - Aš ne konsultantas, čia konsultantų nėra. Mes tik pardavėjai. Pagrindine problema su tuo yra ta, kad būtent tame skyriuje visos prekės yra išdėliotos be aprašymų ar produkto specifikacijų. Jei dažų skyriuje galiu nueiti ir pažiūrėti ant pakuotės nurodytas naudojimo instrukcijas ir aibes kitų nuorydmų, medžio skyriuje nenueisiu ir nepatikrinsiu medžio rūšies ir produktų kokybės ar naudojimo specifikos. Norėjau pirkti pagalius, kurie ekspozicijoje buvo skilę ir buvo man įdomu ar jie pilnai perpus neskils - atsakymas buvo nuspėjamas "mes nekonsultantai". Norėjau pasiklausti OSB plokštės tvirtumą - "Mes nekonsultantai", kokį cementą rinktis grindų lyginimui - "Mes nekonsultantai". Norėjau paklausti kokio storio medžio lentas rinktis lauko terasos laiptams daryti - "Mes nekonsultantai". Gal aš kažko nesuprantu, bet ar tikrai Depo valdžia tikisi, kad žmonės ateis ir pirks produktus apie kuriuos nieko nežino? Ar aš turiu ateiti į medžių skyrių ir pagal kvapą ar prisilietimą ar tekstūrą suprasti kokios medienos yra vienas ar kitas baslys? Žinoti ar jis pakankamai tvirtas atlaikyti žmogų ar iš 20 skirtingų maišų suprasti kuris tiksliai yra man tinkamas vidaus darbams lyginamasis cementas? Juk ant visų parašyta cementas ir visi medžiai yra tiesiog medžiai, be jokių aprašymų prie kainos. Pirkdamas baslį noriu žinoti, kad jis neskils per pusę, pirkdamas cementą noriu žinoti, kad jis ne lauko darbams, o vidaus (pagal etiketę neina suprasti nei skirtumų nei paskirčių). Pirkdamas OSB plokštę turiu žinoti, kad ji skirta grindims, o ne luboms pagal jos storį ir pan. Jei tai parduotuvė be konsultantų pagal jos specifiką tai tuomet privalo būti aiškūs aprašymai prie kiekvieno statybinio produkto, nes jei ši parduotuvė skirta tik specialistams, kurie 20 metų dirba statybose ir gali atpažinti medį iš tekstūros ir atmintinai žino visus produktus, tai kam tiek reklamuotis visur visame mieste ant stendų, autobusų, televiziją, radiją ir t.t. ? Tiek pinigų kišama į reklamą, o klientus prarandate tik dėl to, kad nėra nei vieno žmogaus kuris žinotų ką jis pardavinėja ir galėtų klientui paaiškinti (Taip šiandien paruotuvėje ir pasakė medžio ar lauko skyriaus vadovas Arnas "Aš nedirbau 10 metų šiame skyriuje, kad galėčiau pasakyti ar skils baslys per pusę ar ne." Ties tuo ir baigiau ieškoti tiesos parduotuvėje). Taip pat jei tai parduotuvė kuri orientuota į srities "profus", kam pardavinėjate žaislus, gyvūnų prekes, net pačius gyvūnus. Atsakymą žinome visi - jūs bandote pritraukti paprastus žmonės pirktis Depo, tad nustokite su tuo pasiteisinimu "Mes nekonsultantai". Net Maximoje geriau pakonsultuoja ne konsultantai nei jūs. Paklausi kuri mėsa minkštesnė, mažiau riebi ar šviežesnė - visada atsakys nekonsultantas nesakydamas "Aš nekonsultantas". Tikiuosi bus atsižvelgta į šį momentą, nes pagal komentarus matau, kad aš ne vienas toks ir šiandien parduotuvė prarado 500 eurų pirkimą iš manęs. Gal tai niekis, bet tai 500 eurų kurie nueis jūsų konkurentams, net daugiau šiek tiek, nes pardavinėja jie tą patį šiek tiek brangiau. Būtų smagu jei atsižvelgtumėte į šį komentarą ir pataisytumėte savo nekonsultuojančių pardavėjų politiką kurios itin griežtai laikomasi ukmergės g. lauko statybų skyriuje. Itin didelė pagarba dažų skyriaus darbuotojams kurie net nežinodami skiria laiko ir dėmėsio skaityti etiketes ir aprašymus kartu su manimi, kad surasti tinkamą sprendimą.
Atsakyti
tai pati slyksciausia parduotuve NR1 konsultantai nieko neismano paklausiau konsultanto ar turi vamzdziu lenktuva atsake kad neturi nusisukes nuejau eidamas lenktuva pamaciau stovinti lentynoje nors sake kad nera ir taip nepirmas kartas kada tinkamos prekes negaunu.
Atsakyti
Ar normalu, kad tokios pustuštės ir nepapildytos lentynos? Jei dar vieną kartą taip būtų, galima suprasti, bet toks vaizdas nuolatinis. Apsipirkus pas jus, reikia važiuoti į kitą parduotuvę apsipirkti..
Atsakyti
Pagal šabloną padarė skylę kriauklei. Tai mes dar patys namuose turėjom pjauti, kad ją įstatyti.
Atsakyti
Eimantas 2020-05-14 14:17:40
Įrenginėju naujos statybos dviejų aukštų namą. Kadangi statybinės medžiagose nenusimanau atvykau į DEPO Kaune. Reikėjo fasadui visų medžiagų pradedant nuo apšiltinimo kr baigiant fasado dažais. Būčiau tikrai užsisakęs prekių Nuo 2000 iki 4000 € (patys suprantat kiek medžiagų reikia naujos statybos namui). Sutikau darbuotoją dirbantį prie fasado
medžiagų kraunant betona (vyresnio amžiaus). pasakęs kvadratūra namo ir gal galėtų patarti kokias medžiagas gruntą ir t.t. išsirinkti jis atsakė, : "kad gal susižinok kokių medžiagų man reikia, ir kiekius susižinoti" o tada ji "pona trukdyti. Dar bandžiau jo kažko klausti, bet kad nenori nieko konsultuoti išėjau. Susiraukęs, nepatenkintas, nenorintis padėti ir nemalonus žmogus. Kreipiausi į kitą prekybos centrą, ir dirbantis vadybininkas buvo ne tik paslaugus, bet ir puikiai parinko ir paskaičiavo medžiagas. Jums reiktų susiimti su esančiais darbuotojais
.
Tai, kad Depo neturi konsultantų. Jau kiek metų Depo Lietuvoje, o žmonėms sunku tą suprasti, DĖL TO IR RAŠO TOKIUS KOMENTARUS. TAI YRA KITŲ ŽMONIŲ KLAIDINIMAS!
Atsakyti
Ksenija 2020-05-17 11:29:47
Gegužės 17 d. buvau Ukmergės gatvėje Depo parduotuvėje, santehnikos skyriuje paprašiau pardavėjo-konsultanto pagalbos į ką jis atsakė, kad jis nemeistras. Klausymas: kas per konsultantas, kuris negali pakonsultuoti? Kodėl aš turiu ieškoti informacijos internete? Be galo nemalomus aptarnavimas. Gėda.
DEPO konsultantų nėra!
Atsakyti
Eimantas 2020-05-17 13:21:53
Tai jei jie ne konsultantai, tai tegul nukreipia pas konsultantus arba vadybininkus. Koks čia pasakymas "nežinau", krauni prekes nežinai nieko, bukumo viršūnė.
Tai juk nei vieno ten nera ant korteles parasyta kad butu Konsultantas.Norit konsultantu vaziuokit i specializuotas parduotuves.ar ir maximoj pirkdami maista kabinates prie darbuotoju?Nulis savarankiskumo.Pries perkant kazka tokio rimtesnio bent jau as ieskau info pats arba randu zmogu is pazystamu tarpo kas supranta toje srityje.Kazka tai pas ji paklausiu nes konsultantai gali kabint makaronus juk ju uzduotys yra oarduot ir stengiasi ikist brangesni daikta kartais
Atsakyti
balthier 2020-05-17 13:03:59
Jie ne konsultantai o pardavejai tik paduoda preke neprivalo konsultuot ir zinot visu specifikaciju.jie tik papildo lentynas nukelia prekes paduoda zmonems ir viskas neprivalo konsultuot.jai ateini tai pats turi zinot ko reikia
Tai jei jie ne konsultantai, tai tegul nukreipia pas konsultantus arba vadybininkus. Koks čia pasakymas "nežinau", krauni prekes nežinai nieko, bukumo viršūnė.
Atsakyti
Ksenija 2020-05-17 11:29:47
Gegužės 17 d. buvau Ukmergės gatvėje Depo parduotuvėje, santehnikos skyriuje paprašiau pardavėjo-konsultanto pagalbos į ką jis atsakė, kad jis nemeistras. Klausymas: kas per konsultantas, kuris negali pakonsultuoti? Kodėl aš turiu ieškoti informacijos internete? Be galo nemalomus aptarnavimas. Gėda.
Jie ne konsultantai o pardavejai tik paduoda preke neprivalo konsultuot ir zinot visu specifikaciju.jie tik papildo lentynas nukelia prekes paduoda zmonems ir viskas neprivalo konsultuot.jai ateini tai pats turi zinot ko reikia
Atsakyti
Gegužės 17 d. buvau Ukmergės gatvėje Depo parduotuvėje, santehnikos skyriuje paprašiau pardavėjo-konsultanto pagalbos į ką jis atsakė, kad jis nemeistras. Klausymas: kas per konsultantas, kuris negali pakonsultuoti? Kodėl aš turiu ieškoti informacijos internete? Be galo nemalomus aptarnavimas. Gėda.
Atsakyti
Sveiki. Nuo pat DEPO parduotuvės gyvavimo pradžios, ji buvo mano pati mėgstamiausia, kurią visada norėjosi lankyti ir tikrai galiu sakyti, kad ji buvo dažniausiai lankoma, joje apsiperkama. Tačiau nežinau, kas vyksta su Panevėžio DEPO parduotuvės darbuotojais! Jau nebe pirmą kartą pasijaučiu tikrai labai nemaloniai aptarnaujama. Tiek prašant tam tikrų prekių ar norint pasiteirauti informacijos, niekada tikslios jos negaunu. Turėjau nemalonių situacijų su prekių grąžinimu, pinigai grįžo į DEPO kortelę, viskas dėl to gerai, kadangi dažnai čia apsiperku, tačiau paskutinį kartą norint atsiskaityti už prekes su DEPO kortele pasijaučiau labai nejaukiai, pamačiusi pardavėjos reakciją, nepasitenkinimą, lyg būčiau kažkuo kalta ar labai sutrugdžiusi darbuotoją, užlaikiusi eilę, nors aš joje buvau tik viena pirkėja! Tikrai nekalbu apie visus darbuotojus, tačiau tikrai ne vienas jų yra labai nemalonūs žmonės ir nemanau, kad jie galėtų dirbti būtent klientų aptarnavime!
Atsakyti
Įrenginėju naujos statybos dviejų aukštų namą. Kadangi statybinės medžiagose nenusimanau atvykau į DEPO Kaune. Reikėjo fasadui visų medžiagų pradedant nuo apšiltinimo kr baigiant fasado dažais. Būčiau tikrai užsisakęs prekių Nuo 2000 iki 4000 € (patys suprantat kiek medžiagų reikia naujos statybos namui). Sutikau darbuotoją dirbantį prie fasado
medžiagų kraunant betona (vyresnio amžiaus). pasakęs kvadratūra namo ir gal galėtų patarti kokias medžiagas gruntą ir t.t. išsirinkti jis atsakė, : "kad gal susižinok kokių medžiagų man reikia, ir kiekius susižinoti" o tada ji "pona trukdyti. Dar bandžiau jo kažko klausti, bet kad nenori nieko konsultuoti išėjau. Susiraukęs, nepatenkintas, nenorintis padėti ir nemalonus žmogus. Kreipiausi į kitą prekybos centrą, ir dirbantis vadybininkas buvo ne tik paslaugus, bet ir puikiai parinko ir paskaičiavo medžiagas. Jums reiktų susiimti su esančiais darbuotojais
.
Atsakyti
2020.05.13, 18:40 val. Kauno Depo parduotuvėje Paslaugų centre, prie vidurinio kompiuterio sėdėjusi darbuotoja - arogancijos viršūnė. Sėdi viena visame paslaugų centre, į klientą nereaguoja, paklausus ar gali aptarnauti liepia laukti kitos kasininkės. Nekalbu apie pasisveikinimą, malonų toną, nieko tokio net nesitiki, kai po pirmo klausimo veidas persikreipė. Galvojau, kad aš neįtikau, bet atėjo žmogus pas raktininką (langelis "maloniai" kasininkei iš kairės), o raktininko nebuvo. Žmogus pasiklausė ar dirba raktininkas tai irgi savo super maloniu tonu liepė "skaityti kas parašyta, skambinti nurodytu numeriu". Labai Depo prastai su klientų aptarnavimu. Dėl būtent šios darbuotojos daugiau į šią parduotuvę negrįšime ir niekam nerekomenduosime. Kai turite tiek stiprių konkurentų, tokių kaip Ermitažas, Senukai, Moki-veži.. tikrai apmaudu prarasti klientus dėl darbuotojų mandrumo.
Atsakyti
Kauno Depo buvau pirkes Agro Plevele 30g visa rulona 150m, tokio storio plevele rekomenduojama braskem. Nepraejo nei dvieju menesiu o ji visiskai subirejo.
Kreipiausi i Depo atvezes nuo vienos lysves nuimta plevele.
Parduotuves vadovas kategoriskai atsisake imtis kokiu nors veiksmu be cekio, nors tai butu imanoma ivedus prekes barkoda ir surasti info.
Preke neatitinka reikalavimu arba pasenusi.
Atsakyti
Ukmergės depo prie kiek vienos "žvejo" kėdės buvo sudėtos kainos, mes paimėme už ~5€ kėdę, pasirodo ji kainavo 15€, atėjus iškarto po apsipirkimo grąžinti kėdes, vyr. Kasininė paklausė kodėl grąžinam, pasakėm, kad galvojom, jog jos pygesnės ir vyr. Kasininkės pasakymas mums buvo "tai gal nemokamai norit?" Depo, negerai su klientų aptarnavimu... vyr.kasininkė negali taip kalbėt su klientais. Likome nesupratę, ar čia negalima grąžinti prekės ar nemokamai jau mums duos tas kėdes. Siūlau tvarkytis su klientų aptarnavimu nes ne pirmas kartas toks. 2020-05-08 18val.
Laima Juzėnienė
2020-05-07 22:19:45 IP 2juafm2h
Atsakyti
Esu dėkinga Kauno Depo prekybos centro darbuotojams, geranoriškai padėjusiems grąžinti čia pirktų keliasdešimt kv. m. plytelių. Situacija buvo tikrai neeilinė - buvau pametusi čekį, sąskaitos neturėjau. Kasoje buvo surastas mano pirkinio čekis ir, nors ir reikėjo laukti beveik dvi savaites, pinigai buvo grąžinti be jokių išlygų. Labai malonios paslaugų centro darbuotojos šiltai bendravo, dėkojo už mano kantrybę laukiant. Šios darbuotojos tikrai kelia Depo prestižą.
Atsakyti
Algirdas Navickas 2020-04-17 19:36:41
Dar tokiu ciudu nesu sutikes niekur, grazinome preke, tai vienas nuo kito vaike po visa parduotuve pirnyn-atgal. Paskui, vietoje grazintu pinigus, pervede juos i depo kortele, paprasius pervesti pinigus i banko kortele liepe rasyti kazkokiuos rastus direktoriui, neturejau saskaitos numerio tai nieko nepeses isejau, bet esu laimingas nes papildziau depo korta, dabar uz tuos pinigus galesiu pirkti vel DEPO parduotuvese.SAUNUOLIAI!!!Visiems reikia taip kelti savo versla.Tik butu gerai gad kazkas is auksciau paskaitytu tokiuos bajarius ir pastatytu i vieta.
Ir man tapati situacija :) grynais negrazina o perveda i ju paciu kortele. As jau sekancia diean kreipiausi i vartotoju teises :)
Negali jie taip elgtis. :)
Atsakyti
Prekių grąžinimas tragiškas!!! Pirkau mankštos kilimėli, isvyniojus namie pamačiau dvi skylės. Po 3d. nuvykau į parduotuvę grąžinti, tai pradėjo aiskinti, blogai kad ne ta pačią dieną atvaziavau grąžinti, siuntinėjo nuo vieno darbuotojo prie kito. Visi aiškino kad parduotuvė nekalta, jog kilimėlis brokuotas. Tai aš kalta turbūt!??? Galų gale teko parašyti pretenziją ir dabar laukti 14d jų sprendimo dėl brokuotas prekės.....kažkokia nesamone ten su prekių grazinimu. Ir dar darbuotojos prie pirkėjų garsiai aptarinejo asmeninius reikalus!! Kita karta tikrai pagalvosiu ar verta pirkti Depo Kaune.
Atsakyti
Parduotuvė patinka, kaidos žemos, pasirinkimas didelis. Bet. Visalaik kažkokios problemos prie kasos Panevėžyje. Tai ne taip įvedė kodą, ar pirkiniu perdaug, tai ne tokia kaina kaip nurodyta, tai dar kas nors. Nebeatsimenu atvejo, kai apsipirkau be nuotykių. Kažkas panašaus Maximose būdavo. Tai jie buvo įvedę 2 ar 5 litų įšmoką tau, jei susiduri su panašiomis problemomis. Panašu ir Depo to reikia. Pasakysiu paslaptį, kažkada mūsų rate visišku dugnu buvo laikoma darbas maksimoje kasininke. Matyt Depo nori perspjauti maksimą kad visišku dugnu būtų darbas Depo kasininke?
Atsakyti
Šią savaitę keletą kartų lankiausi Klaipėdos Depo. Buvau maloniai nustebinta, kaip gerai organizuotas darbas karantino metu. Šaunuoliai! Ko gero, vienintelis centras, kuriame akivaizdžiai dezinfekuojami vežimėliai, pirkėjų srautai nesusikerta, ty tiek įėjimą, tiek išėjimą prižiūri darbuotojai.
Vienintelis minusas - kasoje dirbo negaluojanti moteris. Į alergiją nepanašu, tad viliuosi, jog darbuotojai tikrinami prieš pradedant darbą.
Ir dar ačiū už tai, jog pas jus galima įsigyti labai geros kokybės vaismedžių sodinukų!
Atsakyti
Šiandien buvau Kauno depo, esu labai nusivylusi darbuotojais. Visų pirma, įeinant tik į parduotuvę pradėjo rėkti, jog reikia pasiimti vežimėlį, gerai, pasiėmėm jį, tada nuėjome apžiūrėti kepsninių, norėjome susirasti darbuotoją, kuris dirba tame skyriuje, tačiau neradome. Nuėjome į kitą skyrių, ten piktai atsakė, jog ne mano skyrius man neįdomu, na suprantama, vistiek žmogus ne tame skyriuje dirba, tai nežino gal.. Nuėjus paklausti prie informacijos centro, pasakė eikite susirasti darbuotoją, na esmė tame, kad pralaukėme valandą laiko, kol mums atsiuntė darbuotoją (nesame tikri ar ji tikrai žino savo darbo skyrių), paklausus kas priklauso prie prekės atsako nežinau.. Nega to, kad kaina buvo vienokia, priskaičiavo kitokią.. Taigi, esu labai nusivylusi Jūsų darbuotojais, kurie yra abejingi, nenorintys suteikti pagalbos (iš dalies suprantu kodėl nenori suteikti pagalbos, nes nežino kaip reikia dirbti savo skyriuje).
Atsakyti
Kątik lankėmės Gariūnų DEPO Vilniuje. Prie įėjimo vyrukas nemandagiai privertė paimti "dezinfekuotą" pirkinių vežimėlį (nors reikėjo visai smulkaus daikčiuko). Ok, vežimėlį paėmėm.
Devėjau vienkartines pirštines, tad palikus vežimą, buvo akivaizdu, kaip tas vežimėlis buvo dezinfekuotas/valomas (rankom nieko neliečiau, tik stūmiau vežimėlį).☹ Tad jei jau taip verčiat paimt vežimą, tai nors išvalykit/dezinfekuokit padoriai!
Atsakyti
Pigi ir geru kainu parduotuve tik kai reikia sumoketi moketi privalai daugiau nei kainuoja nes kaina nurodyta lentynoje perkant didziausia kieki neatitinka ir tavo krepselis paprangsta 16% kai kadoj paklausiu kas gali pasakyti kodel taip yra tai rodo i kompa o klausiu kodel nepakeista juk preke pati nekalba ir taip nuolatos o zmones naivus net netikrina realiai kiek moka. Taip nutiko ir snd ir pries puse metu. Bet sendien dar nufotografavau kaina pries ir kai pasake eiti aiskintis i skyriu ten kaina jau buvo isimta ir man parode nauja naujai atspausdinta tai kai pasakiau turiu foto sako gerai kad turit jie deda ant zmoniu. Lyg butu mazai antkainiai 300% !
Atsakyti
Ateini i parduotuve depo (gariunu depo) ir ka isgirsti toki sauksma kur vaiko kauke nors vaikui niera dvieju metu ir dar su tokiu piktumu sneka visiskas bardakas ten biski padrausmintu kaikuruos darbuotojus
Atsakyti
04-19 Atvykus priduoti brokuotą prekę priėjusi Rasa K. pranešė, kad turiu rašyti pretenzija, (nors į juos buvo kreiptasi el. paštu). Paklausius, kada pateiksite atsakymą, ji nutylėjo atsakymą, (nes atsakymai pas juo pateikiami po 4-5 mėnesių), nors pagal įstatymą 14 d.d.
Tačiau pakomentavo galite dabar kreiptis į vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Va čia tai aukščiausio lygio apstartavimas Rasos K. parašius pretenziją šalia buvo administracijos darbuotojas, kuris minėjo už brokuotą prekę pinigus negrąžins ir jūs iš vis esate ne šiame skyriuje, nors niekur nėra pažymėta ir nurodyta rodyklėmis kur yra garantinis apdarbavimas. Pasirodo ne visi darbuotojai žino ir ypatingai Rasa K.
Jie net nenori keistis, jiems patinka žeminti klientus iš jų tyčiotis (stilius pastovus). Atsakingai įvertinu situaciją ir siūlau būtinai aplenkti Gariūnų Depo. Mes klientai esame nelaukiami. Šiandien 04-21 pasiteiravus, kur yra glaisto tinkliukas, pakomentavo neturi, bet turi kempines TEN, pasirodo laaaabaaaiii sunku parodyti kur kempinės TEN, teko susirasti pačiam. Dėkui nusipirkau Senukuose.
Atsakyti
Atejom paklausti del virtuves, atsakingo uz virtuves skiriju nebuvo, kol jo ieskojo kiti darbuotojai pralaukem puse valandos poto atejo kazkoks kitas darbuotojas ir pasake jog dabar virtuviu nepardavineja. Cia gariunu depo. Bendrai buvo sugaista apie valanda tam kad suzinot jog virtuviu jie dabar nepardavineja. Iseinant pamatem virtuviu pardaveja tai jos tesiog kalbejo telefonu.
Atsakyti
Labai noreciau padekoti kaune depe dirbanciai informacijos darbuotojai Brigitai man sugedo vandens siurblys ir skubiai reikejo naujo nes likau be vandens paskambinus ju telefonu atsiliepe labai maloniai bendravo pasakiau visa situacija ji pasake uzsakykite internetu ir kazka pasitenksime padaryti greiciau padariau uzsakyma paskambinus dar karta atsiliepe vel ji ir suorganizavo labai
greit man uzsakyma ir pusvalandzio begyje galejau jau pasiimti uzsakyma. Labai sauni ir malonu pardaveja. Dar karta labai aciu jai.
Algirdas Navickas
2020-04-17 19:36:41 IP 28meqtdu
Atsakyti
Dar tokiu ciudu nesu sutikes niekur, grazinome preke, tai vienas nuo kito vaike po visa parduotuve pirnyn-atgal. Paskui, vietoje grazintu pinigus, pervede juos i depo kortele, paprasius pervesti pinigus i banko kortele liepe rasyti kazkokiuos rastus direktoriui, neturejau saskaitos numerio tai nieko nepeses isejau, bet esu laimingas nes papildziau depo korta, dabar uz tuos pinigus galesiu pirkti vel DEPO parduotuvese.SAUNUOLIAI!!!Visiems reikia taip kelti savo versla.Tik butu gerai gad kazkas is auksciau paskaitytu tokiuos bajarius ir pastatytu i vieta.
Atsakyti
Noriu nuoširdžiai padėkoti darbuotojai dirbančiai Depo šalia Gariunu.2020-04-17 apie 10.30h apsipirkinejau šiame PC. Ieškojau smelio į vaiko smėliadėze apejau visą lauko prekyba ir neradau, tad nusprendžiau pasiteirauti darbuotojos gal ji galėtų patarti kurgi jo ieškoti.. Taigi ten dirbanti konsultantė ne tik patarė, bet ir padėjo surasti kurioje vietoje padėtas, bei net įkelti į vezimuka sunkius smėlio maišus, nurodė ir kaina kurios nebuvo prie prekės, bei geros dienos palinkejo..Dažnai apsipirkinejame šiame prekybos centre, tačiau taip maloniai bei paslaugiai aptarnaujancia darbuotoja sutikau pirmą kartą. Tariu didelį ir nuoširdų Ačiū šiai darbuotojai dirbusiai lauko skyriuje
Atsakyti
Šiandien 2020-04-17 pirkome absolut 0, 7 kurio kaina buvo nurodyta 11.89 eur. Priejus prie kasos, ruošiantis apmokėt pastebėjome kad kaina didesnė paklausus kasininkės kodėl? Ji mus patikino kad negali būti kaina tikrai tokia kokia rodo nuėjau pasižiūrėt ir dar karta įsitikinau kad kasoje kaina didesnė euru ! Parodžius nuotrauka kasininkė išsikvietė moterį (matyt vyr kasininke) tai atėjus, paspaudeliojus kasoje visus mygtukus iš eilės, pralaukus mums 15 min ji mum rėžė ! Nieko nebus ! Nei atsiprašome kad įvyko klaida, nei pasiaiškinimo kodėl žmonės yra mulkinami, nieko nebus ir viskas... bandėme klausti kodėl taip yra ir kainos skiriasi, atsakymo nesulaukėme ir išėjome... sugaišome nemažai laiko... STEBĖKITE KAINAS!!!!!!
Atsakyti
Šiandien ryte (apie 9 ryto) atvykau į Vilniaus, Ukmergės g. Depo. Norėjau nusipirkti 20 maišų cemento. Įvažiavau su mašina au priekaba, ir pradėjau ieškoti, kas galėtų tuos maišus pakrauti į priekabėlę. Kreipiausi į tris darbuotojus, paaiškinau, kad aš ne tinginys, kad negaliu krauti (net parodžiau neįgaliojo pažymėjimą), viskas veltui. Atsakymai buvo "aš ne iš šito skyriaus", "krautume, jei pirktumėte visą padėklą", "čia turėtų ateiti toks apkūnus pagyvenęs vyras, tai jo paklauskite", "aš apskritai nieko nežinau". Pasijutau kaip apspjautas, sėdau į mašiną, ir nuvažiavau į "Senukus". Ten be kalbų pakrovė. Gyvenime daugiau mano kojos "Depe" nebebus.
Atsakyti
Sveiki. Si ryta nuvykau i Panevezio Depo parduotuve. Jau is draugu buvau girdejusi, kad ileidzia apsipirkti su vezimeliu. Ne vienas is ju nepaaiskino kodel reikalingi tie vezimeliai. Kadangi man reikejo tik keliu lempuciu, zinonau kur juos pasiimti- nuejau tiesiai i ta skyriu. Atsistojau eileje ten kur atzymeta. Prie manes priejo Depo darbuotoja ir papriekaistavo, kod be vezimelio. Paaiskinau, kad neemiau del to, kad zinonau ko reikia... Tik is jos suzinojau, kad vezimelis butinas islaikyti atstumus tarp kitu pirkeju.... nors atstuma su vezimeliu zmones “laikosi” tik eileje... o visur kitur “trinasi” nesilaikydami atstumu... Dar izeide patdavejos pareiskimas, kad manes neaptarnaus.... Senukuose kuo puikiausiai nusipirkau tas lemputes laikydamasi visu rekomendaciju.
Jei prie iejimo butu is kart paaiskine kam tie vezimeliai, nebutu ivyke tas kas mane ipykde, nekalbant apie laiko sugaisinima stovint eileje...
Atsakyti
Nebekledėkit.
Onlaine prekyba puiki.!!!!!
Pirkau Depo daug, 4kartus per 2 sav, ir Ermitaže 1kart
Ermitažas 70 šamotinių plytų ruošia 3sav. ir nieko negaunu.
Depo puikiai tvarkosi per karantina....Ačiū
Atsakyti
Online prekyba tragiška, atsiimti prekes jau surinktas reikia laukti nežmonišką laiką. Šiandien paskambino atstovė paklausti apie užsakymą, pakalbėjom, užsiminiau kad yra dar keli mano užsakymai, sakė sujungs visus užsakymus be problemu. Po pusvalandžio skambina kita darbuotoja, sako jokių užsakymų mes nejungiam, kadangi užsakėt sodo žemes atvažiuokit į vietos prekybą ir pasiimkit, o kitą prekę, kuri buvo užsakyme (plytelių klijai) atvešime prie sodo prekių. Atvažiavęs į vietą išgirdau kad nieko jie nevežioja, reikia pačiam apeiti aplink pastatą ir vėl stovėti eilėje, kad gaučiau plytelių klijus. Negana to, Depo buvo skolingi man pinigų, nes praeitą kartą idėjo ne tą prekę, bet atsiuntė kodą, su kuriuo galiu išminusuoti tą sumą iš kito pirkimo, tai spėkit ar kasoje ką nors iš vis apie tai žinojo. Skola vis dar liko. Tragiškesnio aptarnavimo niekur nemačiau, pirkit iš ten tik jei tikrai tikrai tikrai reikia...
Atsakyti
Tokios prastos sitemos kaio depo online nesu mates nei prekes galima rasti paciam nei paskambinos nieko pasakyti negali nes nezino barkodo tada padarius uzsakyma su pakeidaujamom prekem per dvi paras jokio atsakimo.. Geda tesiog kad toks PLC neturi internetines sitemos ir zmones net nezino ka parduoda ir kiek kainuoja prekes..
Atsakyti
Aptarnavimas aukščiausio lėtumo ir nekoordinuotumo, užsakytą prekę pasiimti galima mažiausiai per valandą ir ilgiau. Seniau buvau užsisakius terasinių lentų atvežimą ir užnešimą, tai atvežęs žmogus lentas pareiškė, kad jo amžius per didelis, kad nešiotų tokį kiekį lentų...nors už darbą buvo sumokėta..nusiviliu ne pirmą kartą
Atsakyti
Labai džiaugiuosi jūsų parduotuvės kainomis ir pasirinkimu, tačiau šiuo laikotarpiu pas jus neįmanoma apsipirkti padoriai.
1. Atveža ne visas prekes, o paskui susisiekti nebeįmanoma nes niekas neatrašo Klaipėdoje.
2. Kur dingusi vadovybė šiuo laikotarpiu. Nes prekių išdavimo procesas tai kažkoks košmaras. Rašo, kad atvykite atsiimti prekes o tada turi lauke laukti apie pusę valandos kol tau jas išduos. Na tikrai ne taip turi būti. Pasižiūrėkite pas konkurentus, kaip jie daro ir imkite pavyzdį.
Atsakyti
ž*****i ne kitaip.
Aš atvažiavęs galvojau aikštelė dar neparuošta iki galo - nebuvo šlagbaumų.
Jų nėra ir dabar.
O gi čia kitokio tipo aikštelė kur viskas kontroliuojama kameromis.
Na ir praėjus porai savaičių gavau - 30eurų baudą už stovėjimą.
Pats žioplys jog padariau tokią prielaidą.
Viskas nuo šiol DEPO - niekada.
Aš palieku ten pinigus, o jie dar mane už tai skalpuoja. Nuo šiol tik senukai arba ermitažas.
Atsakyti
Uzsakymo atsiemimas vyksta 1.5val., kai jis jau surinktas? Jūs rimtai? Per tiek laiko galima surinkt uzsakyma. Jei taip ir toliau, bus liūdna..
Atsakyti
Užsisakiau internetu, praėjo daugiau negu para. Niekas ne susisiekė. Pasiskambinau pasiteraut per kiek laiko gausiu užsakyma, tai skambinti teko pora valandų kol atsiliepė, o pasakius, kad praėjo 40h, tiesiog padėjo ragelį sakydami laukit dviejų parų. Galu gale, nieko nepasiklausiau, padėjo rageli. Jokio mandagumo
Atsakyti
Žodžiu DEPO pradeda šiokią tokią prekybą internetu, tai matau, kad nusimato ilga vargo vakarienė. Nusiunčiau pabandymui užsakymą ir atėjo žinutė, jog vėliausiai per 24val. kas nors susisieks pasitikslinti užsakymą. Deja, per 24val. taip niekas ir nesusisiekė... ir nebandykit kas nors sakyti, kad niekas neatsiliepė :D
Atsakyti
Labai nuvylė. Sukėlė didelių nepatogumu, kai pirkom vonia užgaišom visa diena, o galu gale ne tas detales idejo instrukcija irgi bloga ideta pardavejai santechnikos akyriuje visiškai neatsakingai dirba kaune, komunikabilumas prastas, kazko paklausi nieko nezino, paskambinam y aptarnavimo centra visi konsultantai kalba skirtingai, reziume atidavem ta galvos skausma, nes betkokiu atveju reiktu dalies laukti iki puse metu o be jos vonia nesusides. Labai nusivyleme, visada pasiziurekit ka perkat ir ar viskas atirinka, nes kai paklausem ar cia visos tinkamos dalys ir ar viskas tinka atsake kad taip viskas tinka. Sugaisom visa diena ir vaziavom daug kartu pirmyn atgal.
Atsakyti
2020-03-14 15:40 Kreipiuosi į sveiko proto Lietuvos žmones ir prekybininkus.

Viskas žmonės, parduotuvių ir masinio apsipirkimo laikai baigėsi. Prekybininkams neįdomu ar jūs mėgstate riestainius su razinomis ar riestainius su saulėgrąžomis. PREKYBININKAI (tiksliau personalas, salės darbuotojai, kasininkai) - tiesiog nenori susirgti. Gerbkite ir saugokite jų gyvybes. Nors ir viską valdo pinigai, bet dabar juos padedam į seifą jie tikrai bus ten saugūs. ir žiūrime jau ne į pinigus.
Apsiperkate kas būtina, apsipirkimus darote retai, vengiate kontakto, parduotuvėje perkate kuo mažiau rūšių, perkate kas būtina, ir 10 minučių nestovite prie lentynų galvodami ar kečupą pirkti su žolelėmis ar su prieskoniais ar klasikinį ar švelniai švelnų ar nešvelniai švelnų. Šitą galėsite daryti birželio mėnesį. o dabar atėjo laikas kai turime saugoti ne tik savo bet ir visų kitų gyvybes.

1. Turi būti uždaryti visi nebūtini prekybos centrų skyriai.
2. Maisto prekių parduotuvėse prekybininkai turi parduoti tik tai kas būtina. Prekių lentynų pildymas kojinėmis - nėra skubos prekė. Atidedam geresniem laikams. Per mėnesį laiko nebūsit stiliovai apsikirpę - tai bus proga sunešioti ir nestilingas, namie esančias senas kojines.
3. Mintis prekybininkams: Sudaryti pirkinių krepšelį kurį sudaro 1 pakuotė. Joje (30 kiaušinių, 2 kgryžių, wc pop, aliejus, makaronai 5 bananai nu ir panašiai) - mintį supratot. Jei visgi nesupratot nes esat atsilikėliai - aiškinu : Tikslas - kad pirkėjas parduotuvėje kuo trumpiau užtruktų.
4. Maisto prekių parduotuvės turi dirbti 4 valandas per dieną. Didesnių prekybos centrų atsisakome. Mažesnės parduotuvės - gali dirbti visą parą - nes jose visi ras to kas būtina. Dėl mažo lankytojų srauto manyčiau tikrai nereikia laikyti xxx parduotuvės vien dėl to kad per valandą ateis keli žmonės nusipirkti kečupo.
5. Tie, kas esate nepatenkinti trumpu prekybininkų darbo laiku - visada paliekama galimybė patiems įsidarbinti. Internetinių prekių parduotuvė, parduodanti maisto prekes šiuo metu labai stipriai ieško komandos narių. Tad prašom, galit patys be kaukių, parduotuvės salėje dirbti, ir būti visą dieną ten, kur lankytojų srautas yra, žmonės keičiasi. Jeigu esate bebaimiai - tai puiki galimybė užsidirbti pinigų.
6. Moksleiviai sustabdyto švietimo metu turi skirti dėmesį susitvarkyti spintą, padaryti internetinį projektą. Pakalbėti su savo tėvais, paskambinti močiutei, kurios nelankė 5 metus.
7. Turtingi tėveliai vaikų būrelių lankymą - atideda. Nuo to, kad Jūsų vaikas 1 mėnesį pabus be būrelio - nuo to degradu tikrai netaps. Suprantu, kad būrelių lankymas yra noras pasipuikuoti prieš gimines ir kaimynus - bet tą galėsite padaryti vėliau. Tikri talentai nemiršta.
8. Viešuoju transporto naudojamės tik tada, kai tai būtina. jei mūsų kelionė 2 - 5 stotelės - bandome paeiti pėsčiomis.
9. Pradedame darbo vietoje (maisto prekių parduotuvėse) devėti kaukes (ar kitas apsaugos priemones). Net jei vadovui tai nepatiks - būsite pirmasis Lietuvoje pavyzdys - kuris rodys, kad kaukės (ar kažkas kitko) yra svarbu ir sveikata - didžiausias mūsų turtas. Jei dėl to skyriaus vadovas Jus bars - nekreipkite dėmesio. Vadovas Jūsų neišmes, nes tada nebus kam dirbti.
10. Kieti ir krūti bahūrai keliones į cafeina ir silkių pavėžinimus su bmw atidedam - suprantu kad pavasaris, ir norisi užsiversti kokią silkę, ant galinės sėdynės, bet šitą atidedam. Nes ta silkė gali būti korona - pati to nežinodama.
11. Šiandien į prekybos centrą su 4, 2 varikliu nevažiuojame tam, kas nusipirktume 2 dešreles. Galvojame apie ateitį, ir į parduotuvę važiuojame tik kas 2 - 3 dienas.
12. Masinio pirkimo dideliais kiekiais idėjai nepritariu. Būtinų maisto prekių visada rasite. O kol kas valgykite iš virtuvės spintelių tai, kas yra užsistovėję ir neaišku kada pirkta - bus puiki proga sunaudoti ir persižiūrėti likučius.
13. Taupome pinigus, nes panašu, kad atvejų tik daugės. Darbai stos. IR po savaitės Jūs būsite atleisti iš darbo.
14. Internete žmonės juokauja, kad oj ko čia pergyvename... Lietuvoje tik 5 - 9 - 10 - 15 sergančių. Tai Jums sakau, Jūs dar palaukit.... Dar kiek užkrėstų yra... Tuoj pradės jiems ryškėti ligos simptomai - va tada jų didės ir didės. Po savaitės turėsime 200 sergančių. Po mėnesio 1000,
15. Uždarome visas LT sienas. Visus oro uostus. Tie, kas yra išvykę ir dar nenori grįžti - turi suvokti, kad jeigu nenori į Lietuvą - tai turės mėnesiui ir pasilikti toje savo šalyje, už kurią sumokėjo. Jeigu nenori grįžti viendėl to kad sumokėjo už 3 zvaigzdučių viešbutį - tai tegul ten ir sėdi. Ir tegul negrįžta, nes niekams jiems individualaus lėktuvo neskirs.
16. Autobusų parkams siūlau daryti savaitgalio maršrutus visomis dienomis, nes keleivių tikrai yra mažai.
17. Kodėl teikiu pasiūlymus? Todėl matau, kad dauguma žmonių į tai nežiūri rimtai.
18. Trumpuoju numeriu 1808 pradeda veikti koronaviruso karštoji linija. Skambinti į liniją galima visoje Lietuvoje visą parą nemokamai iš visų tinklų. Numerio 112 nenaudojame.

Skaitytojas 2020-03-14 15:40
Atsakyti
Aukse 2020-02-25 11:03:48
2020 02 25 d. 10.40 val kaune, apsilankymas depo buvo nezmogiskas. Kabiliu laidu skyriuja vyras krove laidus paprasius konsultacijos pareiske nieko 'ezinau nieko. Paklausus kur galima rast konsultanta nors jis tame skyriuje dyrbo jis pareiske CIA KONSULTANTU NERA GALI NEIESKOT. Nu nei mandagumo nei nieko tai kokio velnio pas jus tiek darbuotoju ir ismokinkit draugiskumo darbuotojus nes pirkejei alga moka. Labai nusivyleme. Noreciau gauti atsakyma ar pas jus dyrba konsultantai ar tik krovejei noreciau but informuoya asmeniskai. Su darbuotoju buvo kalbama pagarbei bet tam vyrui atrode kad dyrba per prievarta kam tokius priemat kur su klientais nepagarbei elgiasi.
Depo konsultantu nera, gi pasake, kas neaisku? Ten ne senukai, visi skaitosi pardavejai ne konsultantai, preke paduoda/parduoda, ne konsultuoja, nors yra jei zmogus zinantis daugiau tai gali kazka ir patarti, taciau neprivalo. Be to, ant korteliu parasyta “pardavejas” ar neiskaitot? Lengviausia uzsipult, kad konsultuotu, reik ir paciam pirkejui susivokt ko jis iesko
ir ko nori.
Atsakyti
Kovo 6 d. vakarop užsukome į Depo parduotuvę esančią Ukmergės g. Vilniuje. Norėjome papildyti akvariumą žuvyte - papūga. Paprašėme pardavėjos ją mums pagauti. Pasirodo, tai nebuvo taip paprasta. Mergina, kurios vardą vėliau sužinojome, kad tai Renata, gal kokias 15 minučių įnirtingai ir kantriai mojavo tinkleliu po akvariumą, bandydama sugauti mums patinkančią ir taip nuoširdžiai juokėsi, kad ta gera emocija persidavė ne tik mums, bet ir pro šalį einantiems pirkėjams. Darbo diena jai ėjo į pabaigą, bet pozityvumas ir kantrybė paliko gerą įspūdį. Nuėję prie kasos irgi buvome aptarnauti jaukiai ir maloniai kasininkės. Todėl palikę pirkinius automobilyje grįžome ir nusipirkome bukmedį, nors neplanavome to daryti.
Atsakyti
Sveiki virai nepirkit siom dienom geles gepo nes vakar nupirkau siandien ismetem parduods senas geles
Atsakyti
NEPIRKITE GYVŪNŲ IŠ DEPO. Vasario 23d įsigijome jūrų kiaulytę, kuri vos po 1 sav sunegalavo. Gyvūną įsigijome užsikrėtusį plaukagraužiais. Rinkomės iš 3 kiaulyčių, skyriaus darbuotoja kartu su veterinarijos gydytoja, kuri kaip tik pirkimo metu apžiūtinėjo visus gyvūnus, teigė, kad 2 kiaulytės yra sveikos, o 3ios rinktis neleido, nors ir nepaaiškino kodėl. Jos neįspėjo, kad ir mūsų išrinktas gyvūnas taip pat gali būti apkrėstas. Gyvūnėlis turėjęs džiuginti šeimą, dabar kainuoja krūvą pinigų gydymui ir baisias kančias pačiam gyvūnui.
Atsakyti
Vasario 1 diena teko lankytis Kaune esancioje Depo parduotuveje (vakarinis aplinkelis 8). Rinkomes fototapetus, bet prireikus konsultacijos nusprendeme kreiptis i salia esancia konsultante, bet jos atsakymas buvo, kad nieko nesakys, nes baigiasi jos minutes. Likom labai nustebe ir pasimete, nes pasirodo buvo sunku suteikti informacija, nes jos minutes baigiasi, bet nieko, pradejome ieskoti kito konsultanto, kai radome sake tuoj prieis, bet laukeme 10 minuciu, niekas prie musu nepriejo, galiausiai neapsikentusi nuejau i kita skyriu ir paklausiau ar galite ka nors pakviesti ar pati mums padeti, nes mums reikia konsultacijos, tai galiausiai kai buvo pakeltas tonas su manimi ruosesi kazkas kalbeti, nes pries tai visiems buvo vienodai. Pirma ir paskutini karta ten lankiausi, vien del tokiu konsultantu ir ju aptarnavimo nesinori ten grizti. Aplamai nesuprantu kaip gali dirbti konsultantu zmones, kurie neturi nei kulturos nei mandagumo, ir ka ju valdzia kalba apie aptarnavimo standartus, nes ten ju nerasta.
Atsakyti
Algis 2020-02-26 10:55:39
Laukiame prekybos centro DEPO Šiauliuose statybų pradžios. DEPO vertinu tik teigiamai, socialiai atsakingo verslo pavyzdys.
Depo Blogiausia prekybos vieta Lietuvoje klientu atvžvilgiu.

Taip pat rekomenduojame

UAB "Aruodas"
HOUSING.LT

Adresas: Verkių g. 48, LT-44499 Kaunas.
Veiklos sritys: fasadas, fasado apdaila; importas; interjero apdailos medžiagos; mažmeninė prekyba; sienos, lubos; statyba; statybinės medžiagos; stogų dangos, paslaugos; šiltinimas, renovacija.
Mes jau 8 metai dirbame šiltinimo medžiagų pardavimo srityje ir esame sukaupę nemažą patirtį, užsitarnavę pagarbą ir pasitikėjimą tarp klientų ir partnerių. Todėl galime tapti patikimais partneriais. Remdamiesi savo patirtimi, pakonsultuosime, patarsime, atliksime detalius medžiagų ir kainų paskaičiavimus...
Serfas
Adresas: Technikos g. 7c, LT-51209 Kaunas.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; eksportas; mažmeninė prekyba; metalas, apdirbimas, gaminiai; metalų pardavimas, supirkimas; plastikas, guma, jų gaminiai; statybinės medžiagos.
UAB"Serfas" veikia jau daugiau nei 25 metus ir teikia profesionalias konsultacijas, pirminio metalo produkcijos paruošimo, komplektavimo bei pristatymo paslaugas statybos ir gamybos profesionalams. Didmeninė ir mažmeninė prekyba: Statybinės medžiagos pastato konstruktyvui. Plieno gaminiai – sijos, vamzdžiai...
Bauen
Statybinės medžiagos

Adresas: Vandžiogalos pl. 90, LT-47468 Kaunas.
Veiklos sritys: statybinės medžiagos; didmeninė prekyba; eksportas; fasadas, fasado apdaila; importas; interjero apdailos medžiagos; sienos, lubos; stogų dangos, paslaugos; šiltinimas, renovacija; šviesos sistemos, šviestuvai.
UAB „BAUEN“ – viena didžiausių įmonių Lietuvoje, užsiimanti mažmenine ir didmenine prekyba statybinėmis medžiagomis, sėkmingai dirbanti nuo 2009 metų. Mūsų klientai, tai stambios, vidutinės bei smulkios statybinės ir prekybinės įmonės bei organizacijos, taip pat darbų vykdytojai, privatūs asmenys, statantys –...
Medakus
Viskas Jūsų namo statybai!

Adresas: Kalvarijos g. 7, LT-46349 Kaunas.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; elektros montavimo medžiagos; fasadas, fasado apdaila; interjero apdailos medžiagos; įrankiai; mažmeninė prekyba; santechnika; sienos, lubos; statybinės medžiagos; stogų dangos, paslaugos; tvirtinimo detalės, elementai.
UAB “Medakus” veiklą vykdo nuo 2002 metų. Vykdome didmeninę ir mažmeninę statybinių medžiagų, santechnikos, elektros prekių, šiltinimo medžiagų prekybą, taipogi prekes parduodame internetu. Nuo įmonės įkūrimo esame sukaupę didžiulę patirtį, tad galime ne tik parduoti ir pristatyti Jūsų prekes, bet ir patarti Jus...
Daisera
Didmeninė ir internetinė prekyba statybinėmis medžiagomis!

Adresas: Pavasario g. 2, LT-68111 Marijampolė.
Veiklos sritys: dažai, lakai; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; statybinės medžiagos.
MŪSŲ KONTAKTAI MB „Daisera“ Įmonės kodas: 304722476 PVM kodas: LT100011314910 Registracijos adresas: Vyturio g. 13, Domeikava, LT-54348 Kauno r. Įmonės adresas: Veiverių 153, Kaunas Mob. tel. +370 61652001; +370 67717833 El. paštas: info@daisera.lt www.daisera.lt ; www.latonitas.lt www.fiberdeck.lt Pagrindinė MB...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Ignitis grupės" pajamos pirmąjį ketvirtį mažėjo, pelnas augo
"Ignitis grupės" pajamos pirmąjį ketvirtį mažėjo, pelnas augo 05-29 20:54
Tarptautinės energetikos įmonės "Ignitis grupė" koreguotas pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (koreguota EBITDA) šių metų pirmąjį ketvirtį, lyginant su tuo pačiu...
"Auga group" valdomos įmonės įgijo "Grybai LT" kontrolę
"Auga group" valdomos įmonės įgijo "Grybai LT" kontrolę 05-29 20:22
AB "Auga group" valdomos įmonės – kooperatinės bendrovės "AgroMilk", "Juodmargėlis" ir "Šventosios pievos" – ketvirtadienį su buvusiais pajininkais pasirašė pajų pirkimo-pardavimo sutartis dėl...
Švedijos ekonomika pirmąjį ketvirtį augo – priešingai nei tikėtasi
Švedijos ekonomika pirmąjį ketvirtį augo – priešingai nei tikėtasi 05-29 20:08
Švedijos statistikos tarnybos patikslintais duomenimis, per pirmąjį šių metų ketvirtį šalis sukūrė 0,1% solidesnį nei ankstesnį laikotarpį bendrąjį vidaus produktą.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar gavote valstybės paramą karantino metu?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Cisco 47,82 +4,87%
NVIDIA 355,02 +4,58%
CBS 40,77 +3,63%
eBay 45,54 +2,96%
AIG 30,06 -3,41%
Xerox 15,88 -5,53%
Macy's 6,36 -6,88%
Harley-Davidson 21,34 -9,00%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 0,59 -33,71%
Auksas 1683,17 +5,73%
Ryžiai 564,00 +14,17%
Kava 3,41 +4,28%
Apelsinai 0,58 +5,45%
Jautiena 4,45 -0,45%
Nafta 33,71 +2,74%
Sidabras 15,07 +1,28%