VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Deichmann avalynė, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Deichmann avalynė

Atsiliepimai apie Deichmann avalynė, UAB

Nes mes mylime batus. Deichmann
Varlė
Parašyk savo nuomonę apie Deichmann avalynė, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Sveiki, 2022-11-26 nusipirkau žieminius batus iš Deichmann parduotuvės, grįžusi namo pavaikščiojau kieme su jais ir jie man pradėjo spausti, šiandien 11-28 pasiskambinau į parduotuvę paklausti ar įmanoma grąžinti jeigu jie man spaudžia, pardavėja paklausė prieš kiek laiko pirkti, pasakiau, kad prieš pora dienų. Taigi ji pasakė, kad galima. Nuvykusi į parduotuvę padėjau batus, ir paklausiau ar galima pasikeisti, pardavėja pasakė, kad galima. Žiūrėjau ar yra kitų išmerų, bet atėjusi pardavėja pasakė, kad yra pabraižymų, todėl negalės nei pakeisti nei grąžinti sumos.tai kaip kiti grąžina mėnesį nešiotus batus??
Atsakyti
2022-11-24 labai nuvylė Klaipėdos big’o deichmann darbuotoju elgesys. Viena pardavėja liepe kitai stebeti “šita” ir išeinant išsijuoke. Labai žemo lygio aptarnavimas.
Atsakyti
Įmonė, kuri klaidina savo klientus. Facebook'e skelbia apie nuolaidas, tačiau atėjus į parduotuvę paaiškėja, kad jokių nuolaidų nėra.
Atsakyti
Labai nusivylusi, internetiniu pirkimu, prekės nesulaukiau per savaitę, nėra galimybės susisiekti..telefonu niekas neatsiliepia..niekas nieko nepranesa...visiškas bardakas...nepatikima firma
Atsakyti
Sveiki per metus gal jau pakeičiau 4 poras batu. Nu kažkoks kosmosas arba virsuj atplysta arba šone batus panešioji.men jau plyšta kur logika labai prasta kokybe. Nesinori mest pinigu i bala nerekomenduoju pirkti batu :) is ten :)
Atsakyti
2022-05-31 diena, likau labai nusivylęs Kauno akropolio deichmann parduotuvės aptarnavimu. Stamboka mergina, tamsiais plaukais, pludo žodžiais ne tik parduotuvės darbuotojas, bet ir klientus, juos vadino kaimiečiais ir sakė kaip visi ja užp*so. Praeinant išgirdau, kad kalbant telefonu ji skundėsi, kad viską dirba viena, nors atrodė visiškai atvirkščiai. Kaip toks žmogus gali dirbti aptarnavimo srityje? Kur vadovybė, kad viso to nemato?
Atsakyti
Visada pirkdavom pas Jus batus. Iki šiandien. Per 2 sav.filos avalynės dėvėjimo prasižiojo priekis ir pardavėjos sako, kad tai ne gamyklinis brokas. Kreipsiuosi į vartotojų teises.
Atsakyti
Sveiki. 2022.03.20 tiek Oze, tiek Akropoly tarp 20-21h mane aptarnavo labai mielos, mandagios merginos. Ačiū joms, daugiau tokių pardavėjų ;) vardų nemačiau, bet tieisog norėjau parašyti.
Atsakyti
Pirkau odinius batus Kaune savanoriu pr. Maxsimoj Deichmann parduotuvėj.5mėnesio nešiojimo viena puse užtrauktuko sugedo apatinė dalis, atsegus išsinerdavo užtrauktukas.Nuėjau ant garantinio sako pritaikysim GAL nuolaida remontui.Čia užsiusim aukščiau, sakau neužsiūsit o teik pakeist i nauja kokibiška užtrauktuka bet dėja pasakė garantijos neduodam tokiem dalykam nors prieš perkant sakė jai padas skils ar užyraiktukas suges, pakeisime.
Žodžiu melagių parduotuvė.Nieko jie nesuteikia jokių garantijų visokių išviniojimų paskui prisigalvoja.
Maxsimoj nusipirkus turbūt lengviau pakeistu nei jie melagiai.
Atsakyti
Parduotuve kaip parduotuve, nu bet pardaveju ikyrumas tai baisus, as suprantu, kad taip liepta bet vien del to nesinori ten eiti.
Atsakyti
Sveiki, pirkau batus 2021-08-24 d aukstakulnius, deichamnn saulės mieste, netiko prie suknelės, nuejau grąžint pasakė mergaitę gerai nunesiojot ir negrazino nei pinigu nei i kitus batus keitimo... nors bateliai tik 2 min buvo prie veidrodzio matavaus.. pridėjau foto kaip atrodo gerai nunešioti aukstakulniai.. daugiau ten nebepirksiu... melagiai a*******i..
Atsakyti
Sveiki, pirkau vakar aukštakulnius namie pamaciau kad netinka prie sunknelės, norėjau grazinti pasakė nešioti batai... nors tik prieš veidroto 2 min pastovėjau.. nepirkite iš saulės miesto deichman parduotuvės.. pasibaisėjau praradot klientę..
Atsakyti
Esu nusivylusi, pirkome batus kaina ant batu viena ant dezes kita ir imuse didziausia suma kodel apgavystes tokios vyksta....
Atsakyti
Laba diena, nusipirkau vasariškas šlepetes su mini platforma, tikrai nepigias. Viena karta pasivaikščiojau ir ju padai plyšo ir susispaudė, neatlaikė mano svorio. Kaip suprasti kas čia per kokybė? Tiek metu pirkdavau iš Deichmann perduotuves avalyne ir nebuvo problemu o dabar kazkas baisaus…
Labai pikta kai nori įsigyti gera avalyne o taip apsigauni.
Atsakyti
Parduotuve kaip parduotuve bet pardaveju lindimas i akis ir kisimas daigtu kuriu man visai nereikia tai jau virs visko. Jeigu as nrperku vadinasi man nereikia, pasiulyti galima nu bet brukti per prievarta tai nezinau...
Atsakyti
Edita 2018-05-31 13:13:53
Molo parduotuvė! Nu siaubas negalvojau, kad tokia politika ateis ir į Deichmann. Rimtai kam verčiat pardavėjas priskresti prie pirkėjų?!! Mergina su akinukais gal 4-5 kartus kibo prie manęs renkantis batus su klausimais ar gali padėti. Kita tuo tarpu komentavo nu neišsirenkat dar? Pirkit pirkit tikrai geros nuolaidos! Tada dar kišima prie kasos. Atsisakiau tai ne, toliau įnirtingai kiša kitus dalykus... Labai nuvylė. Aksčiau kai nebuvo tokios sistemos būdavo malonu užeiti, dabar spėju teks aplenkti šią parduotuvę dėl įkyraus lindimo į akis.
Pritariu jums.Jau tas įkirumas...ir taip pastoviai.O paskutinį kartą tikrai trūko kantrybė, teko ir toną pakelt.Rinkomės, sūnui batus.Priėjo mergaitė, kaip įprasta.Paklausė ar randam ko reikia, tada ar išsirinkom, po to siūlė papildomai įsigyt vidpadžius, spec.žiemai.Kol ėjom iki kasos, dar ir kojines.O prie kasos mergina:ir vidpadžius, ir valymo priemones, ir į aparatą "įdėt", kad lengviau batai valytūsi.Stengiaus vis tvardytis, bet ant galo pakėliau balsą, ir paprašiau, kad greičiau įmuštų batų kainą.Tai čekį numetė ant prekystalio.Nemalonus rytas ir man ir jai, na bet turi būt ribos.Suprantu, kad liepe joms, visose parduotuvėse, manau liepe, na bet DEICHMANE, tai ten jau perspaudžia ir pastoviai.Vadovybėj reiktų daryt išvadas.Tikrai ten nebeeisiu.
Atsakyti
Niekam nepatariu čia pirkti batų, atnešite nenesiotus batus jie vistiek sakys kad nešioti ir pinigų ne atgausite, vingio darbuotoja labai labai atmestinai žiūri į klientus.Didžiausias nusivilimas ir bereikalingi rūpesčiai
Atsakyti
Laba diena! Nesuprantu vieno dalyko, nusipirko mama batelius atėjo pakeisti, pasakė, kad nešioti murzini.. ir niekas nekeitė.. Tai dabar taip išeina, kad užsidedi namuose batus ir atneši pasikeisti ir pasako, kad nešioti? O nusipirkom vakare 17:30.. Šventės kaip ir neturėjom tokia valandą.
Pirmas ir paskutinis pirkinys.
2020-02-02 09:41:13 IP 2ju3kr2g
Atsakyti
Esu nuėjęs dešimtys žygių, tūkstančius kilometrų. Niekada neturėjau problemų su pėdomis - jos pas mane labai ištvermingos. Bet ši kartą išbandžiau Deichmann sportinius aulinukus. Pranešiojau juos namuose. Bet žygyje nuėjus 14 kilometrų pritriniau. Pirma pūslė per 38 metus!!!
https://m.deichmann.com/LT/lt/shop/vyrams/vyrams-avalyne/vyrams-avalyne-aulinukai/00006001751869/Vyriški*sportinio*stiliaus*aulinukai.prod?&fromCategoryDetail=true&positionInList=21
Tą kas juos pagamino ir pardavė - patį įstatyti į tuos barus ir liept eiti 100 km!!!
Pūslė dydžio kaip pusė piršto!!!

Kitas dalykas, kas liečia Deichmann. Tuo pačiu apsipirkimu pirkau "pašiltintus" batus su auliuku. Ir ką? Su jais kojos stipriai šalo prie -4. O lauke buvau tik tiek kol nusigramdžiau mašinos langus.
Tuos batus taip pat išbandžiau žygyje. Trumpesniame, tik 26 km, bet jautėsi pėdos tempimas, diskomfortas. Nors batus pirkau tokius, kad gerai priglustu, bet į žygio pabaigą jautėsi labai dug laisvos vietos bato priekyje. Tikrai nenormaliai ištįso pats batas.

Žodžiu, atsikandau Deichmann "kokybės". Beprasmiškai išleisti pinigai...
Atsakyti
Laba diena.

Pirkau batus 201-10-30d., parduotuvėje Deichmann Panoramos prekybos centre, sakė, kad jie odiniai ir tikrai labai gerai nešiojasi, neturėtų dėvėtis, dėl to ir pirkau, norėjau gerų batų.

Pradėjau nešioti po įsigijimo praėjus dviems savaitėms, nuplyšo odos dalelė.

2020-01-06d., pareiškiau pretenziją dėl šio broko Vilniaus akropolio Deichmann parduotuvėje.

Gavau atsakymą 2020-01-10d., kad tai yra mechaninis pažeidimas ir pretenzija netenkinama.

Norėjau pasiklausti, ar tai yra tiesa, ar jūs neprisiimate atsakomybės už savo prekę?

Internete rašote ir taip klaidinate klientus, meluojate, kad:

(Mes būname patenkinti tik tada, kai patenkinti yra mūsų klientai.
Svarbiausia yra tai, kad visas mūsų pastangas vainikuotų klientų džiaugsmas, įsigijus mūsų prekes. Todėl mes garantuojame nesudėtingą ir sąžiningą keitimą, jei po pirkimo turėsite pretenzijų mūsų prekėms. Tai reiškia: mes kompensuojame pirkimo kainą toje šalyje, kurioje prekė buvo pirkta.)
Pardavėja taip pat elgėsi ne taip, kaip turėtų. Man padavė lapą, kad paskaityčiau, perskaičiau, paklausiau: ką daryto toliau? Priėjo klientė su pirkiniais ir pardavėja man pasakė: palaukite, o aš pasakiau: aš atėjau pirmiau, tai kodėl dar turėčiau laukti?
Aptarnavimas, blaškymasis, nekreipimas dėmesio į klientų skundus.
Atsakyti
Norėjau įsigyti batus, bet parduotuvėje nebuvo mano dydžio, todėl pardavėja pasiūlė užsisakyti norimo dydžio aulinukus, kurie būtų pristatyti į parduotuvę Kauno Akropolyje. Daviau savo kontaktus ir laukiau, kada galėsiu įsigyti batus. Tikėjausi, kad jie atsiųs naujus batus, bet nutiko priešingai. Nuvykusi ten pamačiau, kad kairysis batas buvo su juodomis drūžėmis ir išsitampęs...Aulinukai buvo BALTI, todėl tokių defektų pati nesutvarkysiu. Todėl sugaišau savo laiką, nes turėjau vykti į parduotuvę ir taip pat likau be batų.. Jei siunčiate batus, tai pirmiausia įsitikinkite, kad jie geros būklės, o jei ne, praneškite klientui, kad jis nelauktų siuntos... Visi sutaupysime laiko.
Atsakyti
jau pridaviau kaip broką 6 poras batų, visus dėl vienodo broko - viduje, įdumba kulno sritis, tuo pat metu išorėje kulno srityje prakiūra padas. Viskas įvyksta savaitės ar dviejų bėgyje. Taip sutaupytos plastiko medžiagos, kad nelaiko žmogaus svorio. Vadybininkams, matyt, tas pats, kad masiškai veža kitaiską broką, nepanašu, kad su tiekėjais spręstų kokybės klausimus. Kelias tokias poras esu išmetęs, bet vėliau nutariau, iš principo, broką grąžinti. Nebuvo, kad nepriimtų. Panešioju, ir grąžinu. Kažkiek laiko atima, bet batai nemokami. Jei jiems taip patinka, aš ne prieš. Deichman pliusas, kad yra didelių išmierų ir pločių - kojai patogu. Jei ne tie kulno susmukimai, nebūtų jokių pretenzijų.
Atsakyti
Asta 2019-09-17 23:46:16
Čia ir mulkiui aišku, kad jokios klijuotos avalynės skalbti negalima, nes vanduo tirpdo klijus. Žinoma, išskalbsi, čia tavo atsakomybė, bet joks tinklas jau neatsakingas, kas pats batus suvarai.
Dukrai prieš mėnesį pirkau fila batus už 55€.šiai dienai ir be plovimo batai apsilupo! Atrodo kaip nešioti 10 metų!
Atsakyti
Ingrida 2019-05-26 22:03:24
Nusivyliau šia parduotuve esančia Panevėžyje. Pirkome vaikui sportinius Fila batelius. Panešiojus mėnesį, reikėjo juos plauti, nes vaikas įlipo i makliošę. Nieko negalvojus išploviau su muilu ir vandeniu, rankomis. Bedžiūnant batams pastebejau, jog atsiklijavo padas. Nunešus i parduotuvę, pardavėja-konsultantė davė pildyti pretenzijų lapą, bei pareiškė, jog jų parduodamų batų su vandeniu plauti NEGALIMA. Reikia pirkti specialias putas ir jomis valyti batus. Tai dabar laukiam atsakymo, idomu koks nuosprendis bus priimtas, ar pakeis batus ar atiduos atsiklijavusius. Tad tėveliai pagalvokite pirkdami vaikams batus iš šios parduotuvės, nes jų plauti vandeniu negalima.
Čia ir mulkiui aišku, kad jokios klijuotos avalynės skalbti negalima, nes vanduo tirpdo klijus. Žinoma, išskalbsi, čia tavo atsakomybė, bet joks tinklas jau neatsakingas, kas pats batus suvarai.
Atsakyti
Pastoviai perku šioje parduotuvėje avalynę, labai maloniai aptarnauja ir niekada nesu turėjusi jokių problemų su pakeitimu ar gražinimu.
Ačiu Vilniaus Akropolyje įsikūrusioje parduotuvėje darbuotojoms už rūpestingą ir malonų aptarnavimą.
Atsakyti
Uzsisakiau basutes internetineje parduotuveje, parasyta, kad atsiuncia per 3-4 darbo dienas, o gavau tik po savaites ir dar ne to dydzio. Nei internete, nei parduotuvese ju nebera ir taip jau nebe pirma karta, kai uzsisakai viena, o gauni kita dydi. Esu nusivylusi sia parduotuve.
Atsakyti
Pries menesi pirkau vaikui Adidas firmos kedukus, po menesio atsilupo priekis, sonuose medziagos vidus nusitryne. Kreipiausi del pinigu grazinimo, pardaveja pradejo komentuoti, Jusu vaikas per daznai devedavo siuos batus ir del to, taip gretai nusidevejo. Taip, mano vaikas juos avejo menesi laiko eidamas i mokykla, jie tam ir buvo pirkti atsakiau. Pardaveja pradejo komentuoti, kad Jus gi nezinote ka Jusu vaikas veikia mokykloje: gal su paspirtuku vazineja, gal futbola zaidzia, gal sienas spardo. Idomiausia tai, kad vienas batas kaip ir nenusidevejes viskas ok, o kitas ir priekis atsilupes ir medziaga viduje suplysusi. Tai matyt mano vaikas su viena koja aktyviai kazka veike......Grazinti pinigu nesutiko, bet pasiule pakeisti i analogiskus naujus, taciau naujiems jeigu kas nutiktu tai jau garantija nebutu taikoma. Zinau, kad daugiau ten nieko nepirksiu ir kitiems rekomenduosiu ten nepirkti
Atsakyti
Nusivyliau šia parduotuve esančia Panevėžyje. Pirkome vaikui sportinius Fila batelius. Panešiojus mėnesį, reikėjo juos plauti, nes vaikas įlipo i makliošę. Nieko negalvojus išploviau su muilu ir vandeniu, rankomis. Bedžiūnant batams pastebejau, jog atsiklijavo padas. Nunešus i parduotuvę, pardavėja-konsultantė davė pildyti pretenzijų lapą, bei pareiškė, jog jų parduodamų batų su vandeniu plauti NEGALIMA. Reikia pirkti specialias putas ir jomis valyti batus. Tai dabar laukiam atsakymo, idomu koks nuosprendis bus priimtas, ar pakeis batus ar atiduos atsiklijavusius. Tad tėveliai pagalvokite pirkdami vaikams batus iš šios parduotuvės, nes jų plauti vandeniu negalima.
Atsakyti
Esu begalo nusivylęs šia parduotuve ir daugiau šioje parduotuvėje tikrai nepirksiu iš principo.
Pirkau batus už panašiai 80 eurų, kitą dieną juos užsidėjęs ir nuėjęs gal 10 metrų supratau kad man spaudžia pirštus todėl iškarto nusiėmiau ir sukišau atgal į dėžę su ta mintimi kad grąžinsiu.
Kadangi viską turėjau, čekį, dėžė ir t.t. atvykau į parduotuvę ir paprašiau grąžinimo, bet parduotuvės darbuotoja atsisakė priimti batus nes ant batų pado pastebėjo gal 1 milimetro žymę, tipo batai jau naudoti ir nutrinti.
Nors aš net neabejoju kad tokius ir nuspirkau, nes manau ne viena dešimtis žmonių matavosi ir vaikščiojo su tais batais parduotuvėje iki kol aš juos nusipirkau.

Buvau labai nustebintas tokio įžulumo, esu gal 150 batų porų nusipirkęs iš šios parduotuvės ir daugiau nepirksiu niekada.
Visiems rekomenduoju apžiūrėti batus prieš perkant iki milimetrų ir jei rasite nors mažiausią vos vos matomą įbrėžimą ar nubraukymą ar panašiai nepirkite nes grąžinti jeigu ką negalėsite.

Čia citata iš DEICHMAN internetinio puslapio kuri absoliučiai yra melaginga ir neatitinka tiesos.
''Nors ir akivaizdu, tačiau mes nuolatos pabrėžiame: visų mūsų veiklų pagrindinis tikslas yra užtikrinti, kad klientai būtų patenkinti. ''
Sėkmės jums toliau mulkinant žmones.
Atsakyti
Noriu palikti labai neigiamą atsiliepimą apie pardavėjas dirbančias Alytus, Santaikos g. 34 Deichman parduotuvėje. Iš pat pradžių apgaudinėja dėl kainos. O kai susiruoši atsiimti atvežtą prekę tada jau pritaiko kitą kainą ir dar išvadina negražiais žodžiais. Mes patys aceit išsigalvojome kainą kurią matėme didelėmis raidėmis užrašytą stende reklamos, kai rinkomės batus. O ji mus tikina gal jum vaidenasi, ar prisigalvojat, nes pardavėja nieko nežino kas ir ką jums žadėjo ir kokia kaina buvo... žodžiu įžūlios ir nemalonios pardavėjos ten dirba.
Atsakyti
Po poros mėnesių sulūžo sportinių bateliu toks permatomas kulnas. Nunešus atgal Klaipėdos akropolyje maloniai pasiūlė išsirinkti kitus arba grąžinti pinigus. Ilgai rinkomės ir niekas įkyriai nieko nesiūlė. Pakeitė į kitus.Malonus aptarnavimas.
Atsakyti
Ne apie batus. Apie pardavėja dirbančią Eveliną Molo prek.centro Deichmann parduotuvėje. Puikiai dirbanti savo darbą mergina: kompetetinga, greita, aiškiai suprantanti, ko reikia ir mokanti parduoti :) dėkoju
Atsakyti
Molo parduotuvė! Nu siaubas negalvojau, kad tokia politika ateis ir į Deichmann. Rimtai kam verčiat pardavėjas priskresti prie pirkėjų?!! Mergina su akinukais gal 4-5 kartus kibo prie manęs renkantis batus su klausimais ar gali padėti. Kita tuo tarpu komentavo nu neišsirenkat dar? Pirkit pirkit tikrai geros nuolaidos! Tada dar kišima prie kasos. Atsisakiau tai ne, toliau įnirtingai kiša kitus dalykus... Labai nuvylė. Aksčiau kai nebuvo tokios sistemos būdavo malonu užeiti, dabar spėju teks aplenkti šią parduotuvę dėl įkyraus lindimo į akis.
Atsakyti
Mindaugas 2018-03-06 23:55:38
Gal nebesmaukit tų savo pardavėjų tiek, kad listu i akis ir persekiotu po parduotuve. Neimanoma Mole ieiti i parduotuve prasideda siulymai patarti padeti ir persekiojimas po parduituve ko reikia kokiu reikia. As pats zinau ko man reikia it kai reikes paklausiu. Negali net sustoti prie batu pasiziuteti nes tuoj prisitato su savo pagalba. Debilizmad kazkoks. Rinksiuosi kita parduotuve is principo, nes nebemalonu net uzeiti apsidairyti.
Visiškai pritariu. Pardavėjos niekaip negali atstoti. Ypatingai nemaloni yra parduotuvės vedėja, lakstanti po visą salę ir kelianti sąmyšį. Blogiausia, kad kaip gerą pavyzdį ją priima ir kitos pardavėjos, kurios pradeda elgtis taip pat. Perdėtas dėmesys ir familiarus bendravimas atgraso eiti į šią parduotuvę.
Atsakyti
Mindaugas 2018-03-06 23:55:38
Gal nebesmaukit tų savo pardavėjų tiek, kad listu i akis ir persekiotu po parduotuve. Neimanoma Mole ieiti i parduotuve prasideda siulymai patarti padeti ir persekiojimas po parduituve ko reikia kokiu reikia. As pats zinau ko man reikia it kai reikes paklausiu. Negali net sustoti prie batu pasiziuteti nes tuoj prisitato su savo pagalba. Debilizmad kazkoks. Rinksiuosi kita parduotuve is principo, nes nebemalonu net uzeiti apsidairyti.
Man šiandien nutiko lygiai tas pats. Dar svarsčiau ar skelbti savo nuomonę, bet dabar matau, kad ne man vienai taip atrodo. Taip pat tam pačiam mole atsiskaitant už prekes man siūlė įsigyti papildomų produktų priežiūrai. Mandagiai atsisakiau, siūlė dar, taip pat atsisakiau, o tada buvo sukritikuotas mano pasirinkimas atsisakyti. Jų darbas pasiūlyti tačiau aš turiu teisę atsisakyti. Žeidžia net ne žodžiai o paniekinanti intonacija, kuri apkartino visą dieną. Ir mane aptarnavo iš pažiūros ne paprasta konsultantė, o kokia nors jų vadovė.
Atsakyti
Pirkau elektronineje parduotuveje, nuskaiciavo pinigus. Gavau patvirtinima, kad issiustas siuntinys. Po 2 d jokiu zinuciu negavimo skambinu. Tai niekas normaliai nepaiskino kur siuntinys. Pasake skambinti i dpd. DPD pasake, kad fiziskai negavo siuntinio. Esme, kad man reikejo tu batu sventei. Vel skambinau i deichman mergaite vis zadejo perskambinti (kaltino DPD) ir mane informuoti, bet deja nei viena diena, nei antra, nei trecia skambucio nesulaukiau. Turedavau visa laika pati perskambinti ir klausti apie situacija...Galu gale 4 darbo diena gavau laiska, kad veluos mano siunta. Poziuris i klienta tragiskas. Daugiau nepirksiu ir niekam nerekomenduoju!
Atsakyti
SVEIKI, 218-04-14, Šiauliu akropolyje deichman parduotuvėje, kol rinkausi batus buvau apvogta, dingo 200e, pareiškima parašiau, bet situacija nemaloni, parduotuvė nesirūpina pirkeju saugumu nėra spinteliu pasidėti daiktaros kameros filmuoja ne visur ir anot personalo senos, žmoniu buvo daug, o mergaitės sakė mes 2 nespėjamė, aišku savo daiktus saugo pats žmogus, bet linkiu tnvestuoti bent i geras vaizdo kameras, nes likau ir be batu ir be puse algos.
Atsakyti
Iki šiol taip pat maniau, kad Deichmann yra gera parduotuvė, kurioje gali apsipirkti be baimės, kad apgaus, kol nesusidūriau su bandymu GRĄŽINTI nepatogios avalynės ir įsitikinau, kad tai NEĮMANOMA. Kai perki turguje tai bent žinai, kad nieko čia jau negrąžinsi ir labai atidžiai renkiesi, bet čia garsaus vardo parduotuvė....Nusipirkau pigius (40 eur) nekokybiškus Deichmann batus (Kauno akropolis). Batai buvo dažytu padu (apačia), kurių dažai apsitrynė vaikščiojant namie (vaikščiojau apie 30 min.). Tiesiog galvojau koja apsipras ir bus viskas gerai, bet taip nebuvo....Man buvo paaiškinta, kad esu suaugęs žmogus ir turiu jau parduotuvėje suprasti ar jie patogūs. Paaiškinus, kad jie man per siauri dar kartą pakartojo, kad esu suaugęs žmogus ir pasiūlė parduoti internete. Perskaičiau komentarus ir supratau kodėl ten pirkėjų stipriai sumažėją. Kainos žemos, o pirkėjų nėra...Manau visi jau suprato, kad batus, kurie suplyš už dviejų mėnesių neverta pirkti net pigiai... Paskutinis kartas kai mano šeima ten pirko batus
Atsakyti
Esu labai nepatenkinta Deichmann batų kokybe... Pirkau vaikui basutes, kurios buvo skirtos nesioti tik mokykloje. Pirkau galvodama, jog tai yra gera firma, kuri skelbiasi, kad jų batai kokybiški.... Bet labai nusivyliau. Vaiko kojos baisiausiai prakaitavo, kojines amzinai budavo slapios, o kvapas tai neturiu zodziu...... Tokiu problemu su batais niekuomet neturejome, nors pirkdavome ir lenkiskus ir pigesnius ir visokius. Net su kedais taip kojos neprakaituodavo kaip su siomis basutemis. Viena diena man truko kantrybe ir nusprendziau sias basutes grazinti, taciau ju neprieme ir pinigu man negrazino, nes cia ne brokas.... Labai nuvyle... MIELI, DEICHMANN, BENT JAU NESISKELBKITE, KAD PREKIAUJATE KOKYBISKA VAIKISKA AVALYNE!!!!!!!!!!!!
Atsakyti
Gal nebesmaukit tų savo pardavėjų tiek, kad listu i akis ir persekiotu po parduotuve. Neimanoma Mole ieiti i parduotuve prasideda siulymai patarti padeti ir persekiojimas po parduituve ko reikia kokiu reikia. As pats zinau ko man reikia it kai reikes paklausiu. Negali net sustoti prie batu pasiziuteti nes tuoj prisitato su savo pagalba. Debilizmad kazkoks. Rinksiuosi kita parduotuve is principo, nes nebemalonu net uzeiti apsidairyti.
Atsakyti
Vasario 15d. 2018m nupirkau batus, bet pasirodo, kad jie man per siauri, norėjau grąžinti, bet pasakė, kad per daug sunesioti kulnai, kad tokių batų į prekybą grąžinti negali, o su defektais avalynę pardavinėti galima, pvz subraižytas kulnas arba kas kita netinkama pardavėja kalbėjo grubiai, kartais galima grąžinti avalynę, net jei spalva neatitiko, yra tiek avalynės kurią nurašo, po tokios situacijos net nesinori daugiau eiti ir pirkti toje parduotuvėje, Liepkalnio g. 112
Atsakyti
Pirkom zieminius batus, po menesio ne kas dienio nesiojimo luzo padai abiem. Prieme atgal be jokiu kalbu. Vilniaus akropolyje. Tiesa niekur ant cekio nebuvo uzrashytas garantinis terminas, internete ju e-shopo pirkimo taisyklese radau kad 2 metai, o parduotuveje paklausus pasake kad 6 menesiai...
Atsakyti
Man patinka Deichman parduotuvės. Ten gana geras asortimentas. Vaikams ir sau esu pirkusi batus.Labai patenkinta. Tave maloniai aptarnauja su šypsena.
Atsakyti
Sveiki visi. 2017 m. rugsėjo 5 dieną vakare nusipirkau batus iš Deichmann, jau kitą dieną norėjau pakeisti į kitą porą su žemesniu kulnu, nes pastarieji buvo laaaabai nepatogūs. Ir ką Jūs manot? Žinoma, kad nepateikė. Pasakė, kad lauke nešiojau, nors tikrai nenešiojau. Paskambinau į informacijos centrą, ten pasakė, kad pardavėjos savo darbą išmano ir turbūt batai tikrai buvo nešioti todėl ir nepakeitė. Taigi išvada tokia: NIEKADA NEPIRKSIU ŠIOJE PARDUOTUVĖJE BATŲ NEI AŠ NEI MANO ŠEIMOS NARIAI. Patarčiau ir kitiems neapsišauti ir netaupyti, geriau batus nupirkti kitur, nes tokios prastos kokybės ir blogo aptarnavimo dar reikia paieškoti.
Atsakyti
Antrą kartą įsigijau deichmane batus ir nenusivyliau. Nuostabi parduotuvė, batai ir darbuotojai.
Atsakyti
Jei trins batai negalesit grazint bet kokiu atveju, jei nesiojot batus bent viena diena. Pagalvokit pries perkant.
Atsakyti
Laba diena,

Esu įmonės, prekiaujančios AB "AUDIMAS" sportiniais ir laisvalaikio drabužiais direktorė.
Greta pagrindinio brendo prekiaujame sportine ir laisvalaikio avalyne.
Apsilankiau Jūsų internetiniame puslapyje.
Klausimas:Ar būtų galima su Jumis bendradarbiauti, perkant didmenine kaina (jei tokia taikoma).PIRKČIAU IR LIKUSIAS POZICIJŲ PORAS: PVZ LIKĘ 37, 39, 40. Pirkčiau patikusių modelių.
Atsakyti
Esu pastovi Deichmann kliente, esu nustebinta, nes visose Deichmann Kauno parduotuvese visad maloniai aptarnauja. Pardavejos visad is tolo pasisveikina ir padeda issirinkti. Aciu, kad gerbiat savo klientus!
Atsakyti
Pirkau batus Kaune Akropolyje Deichmann avalynė, pusmečio ne pralaikė lūžo bato padas. Batai rudeniniai 63 eurai. Jeigu nenorės gražiai išspręsti problemos Deichmann avalynė, kreipsiuosi į VNMPI. Čia buvo antras kartas kaip pas juos pirkau, prieš tai pirktais (rudeniniai 75 eurai) tai pat turėjau problemų su padu "drėko" vienas batas, bet nesikreipiau. Išvada viena Deichmann avalynė pardavinėja nekokybiška avalyne.
Atsakyti
Sveiki, pirkėjai, netikėkit Deichmann pažadais ir gerais norais, TAIP NĖRA!
O buvo taip - atvykome į Deichmann parduotuvę Kauno Mole apie 11 val.. Ieškojome mamai šiltesnių batų ypač plačiai kojai. Pardavėja maloniai pasiūlė vienus, kitus. Kadangi neįsivaizdavome tiks ar ne pardavėja pasiūlė pirkit jei netiks gražinsit, į bet kuria Deichmann parduotuvę. Sutarėm, kad valandos - dviejų viskas paaiškės, jei netiks gražinsim. Gražinsim būtent į šią parduotuvę. Pasiteiravau ar dirbs ši pardavėja šiandien iki vakaro, garantavo jog taip. Batus nupirkau ramus ir patenkintas.
Bet deja batai netiko. Pažadas šventas dalykas - skubu, lekiu per visą Kauną, kad spėčiau kaip susitarėme. Grįžus paaiškėjo jog "pažadukės" jau nėra, nes ji parduotuvės vedėja. Priimti batų ir gražinti pinigų negali, nes neveikia kasa. Pasiteiravus vedėjos pavardės pardavėja kaip Marytė Melnikaitė neišdavė. Parduoti batus gali, pinigus priimti gali, o gražinti ne. Paaiškinus jog negaliu kelis kartus važinėti, gaišti laiko, o ir kuro sąnaudų Deichmann nekompensuos. Pardavėja, kuri taip pat neprisistatė, tepasakė - kasą suremontuos ateinančią savaitę, bet aš nenusiteikęs suteikti be procentinę paskolą Deichmann. Buvo pasiūlyta priduoti kitoje parduotuvėje, bet ar ten veikia kasa pinigams gražinti pardavėja nežino. Ačiū už maloniai suteiktus rūpesčius.

Taip pat rekomenduojame

Inaigė
Didmeninė prekyba avalyne ir drabužiais

Adresas: V. Landsbergio-Žemkalnio g. 22, LT-49267 Kaunas.
Veiklos sritys: avalynė, batai; apranga, drabužiai; didmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys.
DIDMENINĖ PREKYBA VYRIŠKA, MOTERIŠKA BEI VAIKIŠKA AVALYNE UAB „Inaigė“ vykdo žinomų pasaulinių prekių ženklų avalynės, drabužių ir aksesuarų didmeninę prekybą. Turėdami 15 metų patirtį galime pasiūlyti aukštos kokybes prekių už patrauklią kainą. Turime daug tiekėjų Europoje, todėl prekes gauname iš pirmų rankų...
Greater Outdoors
HIATUS, COLUMBIA, DIDRIKSONS, JACK WOLFSKIN

Adresas: Ozo g. 18, LT-08243 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pramogos ir poilsis; sporto, turizmo reikmenys; vaikų prekės.
UAB „Greater Outdoors“ valdo specializuotas parduotuves „Hiatus“ ir „Hiatus Go“, kuriose prekiaujama pasaulyje gerai žinomų ir pripažintų prekės ženklų „Columbia“, „Didriksons“, „Jack Wolfskin", „Picture“, „Zo-on“, SIGG ir kt. aktyviam laisvalaikiui skirtais drabužiais, avalyne ir aksesuarais vyrams, moterims ir...
RM STOKAS
Didmeninė prekyba drabužiais, avalyne, aksesuarais

Adresas: Žalioji g. 1, Eišiškės, LT-17176 Šalčininkų r.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; eksportas; galanterija; importas; vaikų prekės.
UAB “RM Stokas” pagrindinė veikla - didmeninė prekyba vyriškais, moteriškais, vaikiškais drabužiais bei aksesuarais. Didmeninė prekyba STOCK kategorijos GEOX, DIESEL, ir MOSCHINO, ANTONY MORATO, TOMMY HILFIGER, bei RINASCIMENTO, STATE OF ART ir GANT, CAMEL, CALAMAR, JUICY COUTURE, BLUMARINE, GUESS, STEFANEL, CALVIN...
DSP Plius
Darbo saugos priemonės

Adresas: Kalvarijų g. 124, LT-08211 Vilnius.
Veiklos sritys: darbo apranga; apranga, drabužiai; avalynė, batai; darbo sauga; didmeninė prekyba; higienos reikmenys; konsultacijų paslaugos; mažmeninė prekyba; priešgaisrinė sauga, sistemos; švaros, valymo paslaugos.
UAB "DSP Plius" - 2007 m. Sausio 19 d. įkurta šeimos įmonė, skatinanti teisingai pasirinkti ir dėvėti darbo saugos priemones, prekiaujanti sertifikuotomis ir legaliomis priemonėmis, puoselėjanti šiltą bendravimą: tiek pačios komandos, tiek su klientais ar verslo partneriais. Tai yra pažangi įmonė, viena iš darbo...
Glovė
Darbo apranga, darbinė avalynė, darbo priemonės

Adresas: Tėvo Stanislovo g. 1-2, LT-82157 Radviliškis.
Veiklos sritys: darbo apranga; apranga, drabužiai; avalynė, batai; darbo sauga; didmeninė prekyba; higienos reikmenys; interneto parduotuvės; konsultacijų paslaugos; mažmeninė prekyba; reklamos paslaugos.
MB "Glovė" - Gaston Mille, DIAN, Ox-On, ir Tranemo Textil AB atstovas Lietuvoje. MB "Glovė" didmeninė ir mažmeninė prekyba : "Lyngsøe Rainwear" - tai kokybiška apranga, sauganti nuo Lietaus, ugnies ir šalčio (Danija). Rainwear "Gaston Mille" - Aukštos kokybės specializuoti darbo batai (Prancūzija), "DIAN" - Aukštos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Mokesčių simuliacijos įrankis – Statistikos departamento rankose
Mokesčių simuliacijos įrankis – Statistikos departamento rankose
Pasaulio banko ekspertai perdavė Lietuvos statistikos departamentui mikrosimuliacijos įrankius, kurie padės kuriant teisingesnę ir į verslo augimą orientuotą mokesčių sistemą.
Vadovo akistata su savimi: ko nenori pamatyti lyderis?
Vadovo akistata su savimi: ko nenori pamatyti lyderis?
Vadovams kalbėti apie organizacijos sveikatą ir jos rodiklius atrodo įprastas ir savaime suprantamas dalykas. Tačiau apie poreikį rūpintis savimi ir savo lyderyste sau ir kitiems garsiai...
Inovacijos keičia požiūrį į pakuotes: sukurtas atsparus drėgmei popierius, iki 25 kartų perdirbamas kartonas
Inovacijos keičia požiūrį į pakuotes: sukurtas atsparus drėgmei popierius, iki 25 kartų perdirbamas kartonas
Jau ne pirmus metus kalbama apie būtinybę įgyvendinti žiedinės ekonomikos principus šalyje bei Europos Sąjungoje. Lietuvos ekonomika pagal šį rodiklį vis dar gerokai atsilieka nuo ES vidurkio, kur...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar ketinate pradėti investuoti?

Akcijų kainos

Xerox 15,80 +3,07%
Macy's 22,96 +1,91%
3M 126,35 +1,42%
Kraft Heinz Co 39,89 +1,19%
Hewlett-Packard 27,83 -1,70%
Wells Fargo 42,45 -2,19%
Google 95,15 -2,22%
Nasdaq 64,84 -3,24%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 74,25 -3,48%
Jautiena 5,65 -1,05%
Apelsinai 0,93 0,00%
Cukrus 0,77 -1,28%
Dujos (JAV) 7,76 -11,72%
Benzinas 2,64 -12,87%
Vištiena 3,31 -0,30%
Anglis 196,95 +16,09%