VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Deichmann avalynė, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Deichmann avalynė

Atsiliepimai apie Deichmann avalynė, UAB

Nes mes mylime batus. Deichmann
Varle.lt 10€ NUOLAIDOS KODAS ČIA
Parašyk savo nuomonę apie Deichmann avalynė, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Edita 2018-05-31 13:13:53
Molo parduotuvė! Nu siaubas negalvojau, kad tokia politika ateis ir į Deichmann. Rimtai kam verčiat pardavėjas priskresti prie pirkėjų?!! Mergina su akinukais gal 4-5 kartus kibo prie manęs renkantis batus su klausimais ar gali padėti. Kita tuo tarpu komentavo nu neišsirenkat dar? Pirkit pirkit tikrai geros nuolaidos! Tada dar kišima prie kasos. Atsisakiau tai ne, toliau įnirtingai kiša kitus dalykus... Labai nuvylė. Aksčiau kai nebuvo tokios sistemos būdavo malonu užeiti, dabar spėju teks aplenkti šią parduotuvę dėl įkyraus lindimo į akis.
Pritariu jums.Jau tas įkirumas...ir taip pastoviai.O paskutinį kartą tikrai trūko kantrybė, teko ir toną pakelt.Rinkomės, sūnui batus.Priėjo mergaitė, kaip įprasta.Paklausė ar randam ko reikia, tada ar išsirinkom, po to siūlė papildomai įsigyt vidpadžius, spec.žiemai.Kol ėjom iki kasos, dar ir kojines.O prie kasos mergina:ir vidpadžius, ir valymo priemones, ir į aparatą "įdėt", kad lengviau batai valytūsi.Stengiaus vis tvardytis, bet ant galo pakėliau balsą, ir paprašiau, kad greičiau įmuštų batų kainą.Tai čekį numetė ant prekystalio.Nemalonus rytas ir man ir jai, na bet turi būt ribos.Suprantu, kad liepe joms, visose parduotuvėse, manau liepe, na bet DEICHMANE, tai ten jau perspaudžia ir pastoviai.Vadovybėj reiktų daryt išvadas.Tikrai ten nebeeisiu.
Atsakyti
Niekam nepatariu čia pirkti batų, atnešite nenesiotus batus jie vistiek sakys kad nešioti ir pinigų ne atgausite, vingio darbuotoja labai labai atmestinai žiūri į klientus.Didžiausias nusivilimas ir bereikalingi rūpesčiai
Atsakyti
Laba diena! Nesuprantu vieno dalyko, nusipirko mama batelius atėjo pakeisti, pasakė, kad nešioti murzini.. ir niekas nekeitė.. Tai dabar taip išeina, kad užsidedi namuose batus ir atneši pasikeisti ir pasako, kad nešioti? O nusipirkom vakare 17:30.. Šventės kaip ir neturėjom tokia valandą.
Pirmas ir paskutinis pirkinys.
2020-02-02 09:41:13 IP 2ju3kr2g
Atsakyti
Esu nuėjęs dešimtys žygių, tūkstančius kilometrų. Niekada neturėjau problemų su pėdomis - jos pas mane labai ištvermingos. Bet ši kartą išbandžiau Deichmann sportinius aulinukus. Pranešiojau juos namuose. Bet žygyje nuėjus 14 kilometrų pritriniau. Pirma pūslė per 38 metus!!!
https://m.deichmann.com/LT/lt/shop/vyrams/vyrams-avalyne/vyrams-avalyne-aulinukai/00006001751869/Vyriški*sportinio*stiliaus*aulinukai.prod?&fromCategoryDetail=true&positionInList=21
Tą kas juos pagamino ir pardavė - patį įstatyti į tuos barus ir liept eiti 100 km!!!
Pūslė dydžio kaip pusė piršto!!!

Kitas dalykas, kas liečia Deichmann. Tuo pačiu apsipirkimu pirkau "pašiltintus" batus su auliuku. Ir ką? Su jais kojos stipriai šalo prie -4. O lauke buvau tik tiek kol nusigramdžiau mašinos langus.
Tuos batus taip pat išbandžiau žygyje. Trumpesniame, tik 26 km, bet jautėsi pėdos tempimas, diskomfortas. Nors batus pirkau tokius, kad gerai priglustu, bet į žygio pabaigą jautėsi labai dug laisvos vietos bato priekyje. Tikrai nenormaliai ištįso pats batas.

Žodžiu, atsikandau Deichmann "kokybės". Beprasmiškai išleisti pinigai...
Atsakyti
Laba diena.

Pirkau batus 201-10-30d., parduotuvėje Deichmann Panoramos prekybos centre, sakė, kad jie odiniai ir tikrai labai gerai nešiojasi, neturėtų dėvėtis, dėl to ir pirkau, norėjau gerų batų.

Pradėjau nešioti po įsigijimo praėjus dviems savaitėms, nuplyšo odos dalelė.

2020-01-06d., pareiškiau pretenziją dėl šio broko Vilniaus akropolio Deichmann parduotuvėje.

Gavau atsakymą 2020-01-10d., kad tai yra mechaninis pažeidimas ir pretenzija netenkinama.

Norėjau pasiklausti, ar tai yra tiesa, ar jūs neprisiimate atsakomybės už savo prekę?

Internete rašote ir taip klaidinate klientus, meluojate, kad:

(Mes būname patenkinti tik tada, kai patenkinti yra mūsų klientai.
Svarbiausia yra tai, kad visas mūsų pastangas vainikuotų klientų džiaugsmas, įsigijus mūsų prekes. Todėl mes garantuojame nesudėtingą ir sąžiningą keitimą, jei po pirkimo turėsite pretenzijų mūsų prekėms. Tai reiškia: mes kompensuojame pirkimo kainą toje šalyje, kurioje prekė buvo pirkta.)
Pardavėja taip pat elgėsi ne taip, kaip turėtų. Man padavė lapą, kad paskaityčiau, perskaičiau, paklausiau: ką daryto toliau? Priėjo klientė su pirkiniais ir pardavėja man pasakė: palaukite, o aš pasakiau: aš atėjau pirmiau, tai kodėl dar turėčiau laukti?
Aptarnavimas, blaškymasis, nekreipimas dėmesio į klientų skundus.
Atsakyti
Norėjau įsigyti batus, bet parduotuvėje nebuvo mano dydžio, todėl pardavėja pasiūlė užsisakyti norimo dydžio aulinukus, kurie būtų pristatyti į parduotuvę Kauno Akropolyje. Daviau savo kontaktus ir laukiau, kada galėsiu įsigyti batus. Tikėjausi, kad jie atsiųs naujus batus, bet nutiko priešingai. Nuvykusi ten pamačiau, kad kairysis batas buvo su juodomis drūžėmis ir išsitampęs...Aulinukai buvo BALTI, todėl tokių defektų pati nesutvarkysiu. Todėl sugaišau savo laiką, nes turėjau vykti į parduotuvę ir taip pat likau be batų.. Jei siunčiate batus, tai pirmiausia įsitikinkite, kad jie geros būklės, o jei ne, praneškite klientui, kad jis nelauktų siuntos... Visi sutaupysime laiko.
Atsakyti
jau pridaviau kaip broką 6 poras batų, visus dėl vienodo broko - viduje, įdumba kulno sritis, tuo pat metu išorėje kulno srityje prakiūra padas. Viskas įvyksta savaitės ar dviejų bėgyje. Taip sutaupytos plastiko medžiagos, kad nelaiko žmogaus svorio. Vadybininkams, matyt, tas pats, kad masiškai veža kitaiską broką, nepanašu, kad su tiekėjais spręstų kokybės klausimus. Kelias tokias poras esu išmetęs, bet vėliau nutariau, iš principo, broką grąžinti. Nebuvo, kad nepriimtų. Panešioju, ir grąžinu. Kažkiek laiko atima, bet batai nemokami. Jei jiems taip patinka, aš ne prieš. Deichman pliusas, kad yra didelių išmierų ir pločių - kojai patogu. Jei ne tie kulno susmukimai, nebūtų jokių pretenzijų.
Atsakyti
Asta 2019-09-17 23:46:16
Čia ir mulkiui aišku, kad jokios klijuotos avalynės skalbti negalima, nes vanduo tirpdo klijus. Žinoma, išskalbsi, čia tavo atsakomybė, bet joks tinklas jau neatsakingas, kas pats batus suvarai.
Dukrai prieš mėnesį pirkau fila batus už 55€.šiai dienai ir be plovimo batai apsilupo! Atrodo kaip nešioti 10 metų!
Atsakyti
Ingrida 2019-05-26 22:03:24
Nusivyliau šia parduotuve esančia Panevėžyje. Pirkome vaikui sportinius Fila batelius. Panešiojus mėnesį, reikėjo juos plauti, nes vaikas įlipo i makliošę. Nieko negalvojus išploviau su muilu ir vandeniu, rankomis. Bedžiūnant batams pastebejau, jog atsiklijavo padas. Nunešus i parduotuvę, pardavėja-konsultantė davė pildyti pretenzijų lapą, bei pareiškė, jog jų parduodamų batų su vandeniu plauti NEGALIMA. Reikia pirkti specialias putas ir jomis valyti batus. Tai dabar laukiam atsakymo, idomu koks nuosprendis bus priimtas, ar pakeis batus ar atiduos atsiklijavusius. Tad tėveliai pagalvokite pirkdami vaikams batus iš šios parduotuvės, nes jų plauti vandeniu negalima.
Čia ir mulkiui aišku, kad jokios klijuotos avalynės skalbti negalima, nes vanduo tirpdo klijus. Žinoma, išskalbsi, čia tavo atsakomybė, bet joks tinklas jau neatsakingas, kas pats batus suvarai.
Atsakyti
Pastoviai perku šioje parduotuvėje avalynę, labai maloniai aptarnauja ir niekada nesu turėjusi jokių problemų su pakeitimu ar gražinimu.
Ačiu Vilniaus Akropolyje įsikūrusioje parduotuvėje darbuotojoms už rūpestingą ir malonų aptarnavimą.
Atsakyti
Uzsisakiau basutes internetineje parduotuveje, parasyta, kad atsiuncia per 3-4 darbo dienas, o gavau tik po savaites ir dar ne to dydzio. Nei internete, nei parduotuvese ju nebera ir taip jau nebe pirma karta, kai uzsisakai viena, o gauni kita dydi. Esu nusivylusi sia parduotuve.
Atsakyti
Pries menesi pirkau vaikui Adidas firmos kedukus, po menesio atsilupo priekis, sonuose medziagos vidus nusitryne. Kreipiausi del pinigu grazinimo, pardaveja pradejo komentuoti, Jusu vaikas per daznai devedavo siuos batus ir del to, taip gretai nusidevejo. Taip, mano vaikas juos avejo menesi laiko eidamas i mokykla, jie tam ir buvo pirkti atsakiau. Pardaveja pradejo komentuoti, kad Jus gi nezinote ka Jusu vaikas veikia mokykloje: gal su paspirtuku vazineja, gal futbola zaidzia, gal sienas spardo. Idomiausia tai, kad vienas batas kaip ir nenusidevejes viskas ok, o kitas ir priekis atsilupes ir medziaga viduje suplysusi. Tai matyt mano vaikas su viena koja aktyviai kazka veike......Grazinti pinigu nesutiko, bet pasiule pakeisti i analogiskus naujus, taciau naujiems jeigu kas nutiktu tai jau garantija nebutu taikoma. Zinau, kad daugiau ten nieko nepirksiu ir kitiems rekomenduosiu ten nepirkti
Atsakyti
Nusivyliau šia parduotuve esančia Panevėžyje. Pirkome vaikui sportinius Fila batelius. Panešiojus mėnesį, reikėjo juos plauti, nes vaikas įlipo i makliošę. Nieko negalvojus išploviau su muilu ir vandeniu, rankomis. Bedžiūnant batams pastebejau, jog atsiklijavo padas. Nunešus i parduotuvę, pardavėja-konsultantė davė pildyti pretenzijų lapą, bei pareiškė, jog jų parduodamų batų su vandeniu plauti NEGALIMA. Reikia pirkti specialias putas ir jomis valyti batus. Tai dabar laukiam atsakymo, idomu koks nuosprendis bus priimtas, ar pakeis batus ar atiduos atsiklijavusius. Tad tėveliai pagalvokite pirkdami vaikams batus iš šios parduotuvės, nes jų plauti vandeniu negalima.
Atsakyti
Esu begalo nusivylęs šia parduotuve ir daugiau šioje parduotuvėje tikrai nepirksiu iš principo.
Pirkau batus už panašiai 80 eurų, kitą dieną juos užsidėjęs ir nuėjęs gal 10 metrų supratau kad man spaudžia pirštus todėl iškarto nusiėmiau ir sukišau atgal į dėžę su ta mintimi kad grąžinsiu.
Kadangi viską turėjau, čekį, dėžė ir t.t. atvykau į parduotuvę ir paprašiau grąžinimo, bet parduotuvės darbuotoja atsisakė priimti batus nes ant batų pado pastebėjo gal 1 milimetro žymę, tipo batai jau naudoti ir nutrinti.
Nors aš net neabejoju kad tokius ir nuspirkau, nes manau ne viena dešimtis žmonių matavosi ir vaikščiojo su tais batais parduotuvėje iki kol aš juos nusipirkau.

Buvau labai nustebintas tokio įžulumo, esu gal 150 batų porų nusipirkęs iš šios parduotuvės ir daugiau nepirksiu niekada.
Visiems rekomenduoju apžiūrėti batus prieš perkant iki milimetrų ir jei rasite nors mažiausią vos vos matomą įbrėžimą ar nubraukymą ar panašiai nepirkite nes grąžinti jeigu ką negalėsite.

Čia citata iš DEICHMAN internetinio puslapio kuri absoliučiai yra melaginga ir neatitinka tiesos.
''Nors ir akivaizdu, tačiau mes nuolatos pabrėžiame: visų mūsų veiklų pagrindinis tikslas yra užtikrinti, kad klientai būtų patenkinti. ''
Sėkmės jums toliau mulkinant žmones.
Atsakyti
Noriu palikti labai neigiamą atsiliepimą apie pardavėjas dirbančias Alytus, Santaikos g. 34 Deichman parduotuvėje. Iš pat pradžių apgaudinėja dėl kainos. O kai susiruoši atsiimti atvežtą prekę tada jau pritaiko kitą kainą ir dar išvadina negražiais žodžiais. Mes patys aceit išsigalvojome kainą kurią matėme didelėmis raidėmis užrašytą stende reklamos, kai rinkomės batus. O ji mus tikina gal jum vaidenasi, ar prisigalvojat, nes pardavėja nieko nežino kas ir ką jums žadėjo ir kokia kaina buvo... žodžiu įžūlios ir nemalonios pardavėjos ten dirba.
Atsakyti
Po poros mėnesių sulūžo sportinių bateliu toks permatomas kulnas. Nunešus atgal Klaipėdos akropolyje maloniai pasiūlė išsirinkti kitus arba grąžinti pinigus. Ilgai rinkomės ir niekas įkyriai nieko nesiūlė. Pakeitė į kitus.Malonus aptarnavimas.
Atsakyti
Ne apie batus. Apie pardavėja dirbančią Eveliną Molo prek.centro Deichmann parduotuvėje. Puikiai dirbanti savo darbą mergina: kompetetinga, greita, aiškiai suprantanti, ko reikia ir mokanti parduoti :) dėkoju
Atsakyti
Molo parduotuvė! Nu siaubas negalvojau, kad tokia politika ateis ir į Deichmann. Rimtai kam verčiat pardavėjas priskresti prie pirkėjų?!! Mergina su akinukais gal 4-5 kartus kibo prie manęs renkantis batus su klausimais ar gali padėti. Kita tuo tarpu komentavo nu neišsirenkat dar? Pirkit pirkit tikrai geros nuolaidos! Tada dar kišima prie kasos. Atsisakiau tai ne, toliau įnirtingai kiša kitus dalykus... Labai nuvylė. Aksčiau kai nebuvo tokios sistemos būdavo malonu užeiti, dabar spėju teks aplenkti šią parduotuvę dėl įkyraus lindimo į akis.
Atsakyti
Mindaugas 2018-03-06 23:55:38
Gal nebesmaukit tų savo pardavėjų tiek, kad listu i akis ir persekiotu po parduotuve. Neimanoma Mole ieiti i parduotuve prasideda siulymai patarti padeti ir persekiojimas po parduituve ko reikia kokiu reikia. As pats zinau ko man reikia it kai reikes paklausiu. Negali net sustoti prie batu pasiziuteti nes tuoj prisitato su savo pagalba. Debilizmad kazkoks. Rinksiuosi kita parduotuve is principo, nes nebemalonu net uzeiti apsidairyti.
Visiškai pritariu. Pardavėjos niekaip negali atstoti. Ypatingai nemaloni yra parduotuvės vedėja, lakstanti po visą salę ir kelianti sąmyšį. Blogiausia, kad kaip gerą pavyzdį ją priima ir kitos pardavėjos, kurios pradeda elgtis taip pat. Perdėtas dėmesys ir familiarus bendravimas atgraso eiti į šią parduotuvę.
Atsakyti
Mindaugas 2018-03-06 23:55:38
Gal nebesmaukit tų savo pardavėjų tiek, kad listu i akis ir persekiotu po parduotuve. Neimanoma Mole ieiti i parduotuve prasideda siulymai patarti padeti ir persekiojimas po parduituve ko reikia kokiu reikia. As pats zinau ko man reikia it kai reikes paklausiu. Negali net sustoti prie batu pasiziuteti nes tuoj prisitato su savo pagalba. Debilizmad kazkoks. Rinksiuosi kita parduotuve is principo, nes nebemalonu net uzeiti apsidairyti.
Man šiandien nutiko lygiai tas pats. Dar svarsčiau ar skelbti savo nuomonę, bet dabar matau, kad ne man vienai taip atrodo. Taip pat tam pačiam mole atsiskaitant už prekes man siūlė įsigyti papildomų produktų priežiūrai. Mandagiai atsisakiau, siūlė dar, taip pat atsisakiau, o tada buvo sukritikuotas mano pasirinkimas atsisakyti. Jų darbas pasiūlyti tačiau aš turiu teisę atsisakyti. Žeidžia net ne žodžiai o paniekinanti intonacija, kuri apkartino visą dieną. Ir mane aptarnavo iš pažiūros ne paprasta konsultantė, o kokia nors jų vadovė.
Atsakyti
Pirkau elektronineje parduotuveje, nuskaiciavo pinigus. Gavau patvirtinima, kad issiustas siuntinys. Po 2 d jokiu zinuciu negavimo skambinu. Tai niekas normaliai nepaiskino kur siuntinys. Pasake skambinti i dpd. DPD pasake, kad fiziskai negavo siuntinio. Esme, kad man reikejo tu batu sventei. Vel skambinau i deichman mergaite vis zadejo perskambinti (kaltino DPD) ir mane informuoti, bet deja nei viena diena, nei antra, nei trecia skambucio nesulaukiau. Turedavau visa laika pati perskambinti ir klausti apie situacija...Galu gale 4 darbo diena gavau laiska, kad veluos mano siunta. Poziuris i klienta tragiskas. Daugiau nepirksiu ir niekam nerekomenduoju!
Atsakyti
SVEIKI, 218-04-14, Šiauliu akropolyje deichman parduotuvėje, kol rinkausi batus buvau apvogta, dingo 200e, pareiškima parašiau, bet situacija nemaloni, parduotuvė nesirūpina pirkeju saugumu nėra spinteliu pasidėti daiktaros kameros filmuoja ne visur ir anot personalo senos, žmoniu buvo daug, o mergaitės sakė mes 2 nespėjamė, aišku savo daiktus saugo pats žmogus, bet linkiu tnvestuoti bent i geras vaizdo kameras, nes likau ir be batu ir be puse algos.
Atsakyti
Iki šiol taip pat maniau, kad Deichmann yra gera parduotuvė, kurioje gali apsipirkti be baimės, kad apgaus, kol nesusidūriau su bandymu GRĄŽINTI nepatogios avalynės ir įsitikinau, kad tai NEĮMANOMA. Kai perki turguje tai bent žinai, kad nieko čia jau negrąžinsi ir labai atidžiai renkiesi, bet čia garsaus vardo parduotuvė....Nusipirkau pigius (40 eur) nekokybiškus Deichmann batus (Kauno akropolis). Batai buvo dažytu padu (apačia), kurių dažai apsitrynė vaikščiojant namie (vaikščiojau apie 30 min.). Tiesiog galvojau koja apsipras ir bus viskas gerai, bet taip nebuvo....Man buvo paaiškinta, kad esu suaugęs žmogus ir turiu jau parduotuvėje suprasti ar jie patogūs. Paaiškinus, kad jie man per siauri dar kartą pakartojo, kad esu suaugęs žmogus ir pasiūlė parduoti internete. Perskaičiau komentarus ir supratau kodėl ten pirkėjų stipriai sumažėją. Kainos žemos, o pirkėjų nėra...Manau visi jau suprato, kad batus, kurie suplyš už dviejų mėnesių neverta pirkti net pigiai... Paskutinis kartas kai mano šeima ten pirko batus
Atsakyti
Esu labai nepatenkinta Deichmann batų kokybe... Pirkau vaikui basutes, kurios buvo skirtos nesioti tik mokykloje. Pirkau galvodama, jog tai yra gera firma, kuri skelbiasi, kad jų batai kokybiški.... Bet labai nusivyliau. Vaiko kojos baisiausiai prakaitavo, kojines amzinai budavo slapios, o kvapas tai neturiu zodziu...... Tokiu problemu su batais niekuomet neturejome, nors pirkdavome ir lenkiskus ir pigesnius ir visokius. Net su kedais taip kojos neprakaituodavo kaip su siomis basutemis. Viena diena man truko kantrybe ir nusprendziau sias basutes grazinti, taciau ju neprieme ir pinigu man negrazino, nes cia ne brokas.... Labai nuvyle... MIELI, DEICHMANN, BENT JAU NESISKELBKITE, KAD PREKIAUJATE KOKYBISKA VAIKISKA AVALYNE!!!!!!!!!!!!
Atsakyti
Gal nebesmaukit tų savo pardavėjų tiek, kad listu i akis ir persekiotu po parduotuve. Neimanoma Mole ieiti i parduotuve prasideda siulymai patarti padeti ir persekiojimas po parduituve ko reikia kokiu reikia. As pats zinau ko man reikia it kai reikes paklausiu. Negali net sustoti prie batu pasiziuteti nes tuoj prisitato su savo pagalba. Debilizmad kazkoks. Rinksiuosi kita parduotuve is principo, nes nebemalonu net uzeiti apsidairyti.
Atsakyti
Vasario 15d. 2018m nupirkau batus, bet pasirodo, kad jie man per siauri, norėjau grąžinti, bet pasakė, kad per daug sunesioti kulnai, kad tokių batų į prekybą grąžinti negali, o su defektais avalynę pardavinėti galima, pvz subraižytas kulnas arba kas kita netinkama pardavėja kalbėjo grubiai, kartais galima grąžinti avalynę, net jei spalva neatitiko, yra tiek avalynės kurią nurašo, po tokios situacijos net nesinori daugiau eiti ir pirkti toje parduotuvėje, Liepkalnio g. 112
Atsakyti
Pirkom zieminius batus, po menesio ne kas dienio nesiojimo luzo padai abiem. Prieme atgal be jokiu kalbu. Vilniaus akropolyje. Tiesa niekur ant cekio nebuvo uzrashytas garantinis terminas, internete ju e-shopo pirkimo taisyklese radau kad 2 metai, o parduotuveje paklausus pasake kad 6 menesiai...
Atsakyti
Man patinka Deichman parduotuvės. Ten gana geras asortimentas. Vaikams ir sau esu pirkusi batus.Labai patenkinta. Tave maloniai aptarnauja su šypsena.
Atsakyti
Sveiki visi. 2017 m. rugsėjo 5 dieną vakare nusipirkau batus iš Deichmann, jau kitą dieną norėjau pakeisti į kitą porą su žemesniu kulnu, nes pastarieji buvo laaaabai nepatogūs. Ir ką Jūs manot? Žinoma, kad nepateikė. Pasakė, kad lauke nešiojau, nors tikrai nenešiojau. Paskambinau į informacijos centrą, ten pasakė, kad pardavėjos savo darbą išmano ir turbūt batai tikrai buvo nešioti todėl ir nepakeitė. Taigi išvada tokia: NIEKADA NEPIRKSIU ŠIOJE PARDUOTUVĖJE BATŲ NEI AŠ NEI MANO ŠEIMOS NARIAI. Patarčiau ir kitiems neapsišauti ir netaupyti, geriau batus nupirkti kitur, nes tokios prastos kokybės ir blogo aptarnavimo dar reikia paieškoti.
Atsakyti
Antrą kartą įsigijau deichmane batus ir nenusivyliau. Nuostabi parduotuvė, batai ir darbuotojai.
Atsakyti
Jei trins batai negalesit grazint bet kokiu atveju, jei nesiojot batus bent viena diena. Pagalvokit pries perkant.
Atsakyti
Laba diena,

Esu įmonės, prekiaujančios AB "AUDIMAS" sportiniais ir laisvalaikio drabužiais direktorė.
Greta pagrindinio brendo prekiaujame sportine ir laisvalaikio avalyne.
Apsilankiau Jūsų internetiniame puslapyje.
Klausimas:Ar būtų galima su Jumis bendradarbiauti, perkant didmenine kaina (jei tokia taikoma).PIRKČIAU IR LIKUSIAS POZICIJŲ PORAS: PVZ LIKĘ 37, 39, 40. Pirkčiau patikusių modelių.
Atsakyti
Esu pastovi Deichmann kliente, esu nustebinta, nes visose Deichmann Kauno parduotuvese visad maloniai aptarnauja. Pardavejos visad is tolo pasisveikina ir padeda issirinkti. Aciu, kad gerbiat savo klientus!
Atsakyti
Pirkau batus Kaune Akropolyje Deichmann avalynė, pusmečio ne pralaikė lūžo bato padas. Batai rudeniniai 63 eurai. Jeigu nenorės gražiai išspręsti problemos Deichmann avalynė, kreipsiuosi į VNMPI. Čia buvo antras kartas kaip pas juos pirkau, prieš tai pirktais (rudeniniai 75 eurai) tai pat turėjau problemų su padu "drėko" vienas batas, bet nesikreipiau. Išvada viena Deichmann avalynė pardavinėja nekokybiška avalyne.
Atsakyti
Sveiki, pirkėjai, netikėkit Deichmann pažadais ir gerais norais, TAIP NĖRA!
O buvo taip - atvykome į Deichmann parduotuvę Kauno Mole apie 11 val.. Ieškojome mamai šiltesnių batų ypač plačiai kojai. Pardavėja maloniai pasiūlė vienus, kitus. Kadangi neįsivaizdavome tiks ar ne pardavėja pasiūlė pirkit jei netiks gražinsit, į bet kuria Deichmann parduotuvę. Sutarėm, kad valandos - dviejų viskas paaiškės, jei netiks gražinsim. Gražinsim būtent į šią parduotuvę. Pasiteiravau ar dirbs ši pardavėja šiandien iki vakaro, garantavo jog taip. Batus nupirkau ramus ir patenkintas.
Bet deja batai netiko. Pažadas šventas dalykas - skubu, lekiu per visą Kauną, kad spėčiau kaip susitarėme. Grįžus paaiškėjo jog "pažadukės" jau nėra, nes ji parduotuvės vedėja. Priimti batų ir gražinti pinigų negali, nes neveikia kasa. Pasiteiravus vedėjos pavardės pardavėja kaip Marytė Melnikaitė neišdavė. Parduoti batus gali, pinigus priimti gali, o gražinti ne. Paaiškinus jog negaliu kelis kartus važinėti, gaišti laiko, o ir kuro sąnaudų Deichmann nekompensuos. Pardavėja, kuri taip pat neprisistatė, tepasakė - kasą suremontuos ateinančią savaitę, bet aš nenusiteikęs suteikti be procentinę paskolą Deichmann. Buvo pasiūlyta priduoti kitoje parduotuvėje, bet ar ten veikia kasa pinigams gražinti pardavėja nežino. Ačiū už maloniai suteiktus rūpesčius.
Atsakyti
Iš Deichmann esu pirkęs 3-jas batų pora: žieminius, odinius AM aulinius, Fila sportinius kedus, ir zomšinius Nike SB batelius. Auliniai atitarnavo vieną žiemą atrodo puikiai. Fila naudojau kokius 3 metus treniruotėse, apsitrynė bet išliko labai komfortiski tebeturiu juos. O apie Nike batelius galiu pasakyti, kad tai vieni gražiausių ir patogiausiu batų kokius esu turėjas, 3 metai jau jiem suėjo, pradedu nešiot atšilus orams pavasarį, baigiu rudens gale ar žiemos pradžioj, tai kasdieniniai mano batai, dabar atrodo panašiai taip pat, kai juos pirkau, gal šiek tiek pašviesėjo spalva, žinoma juos prižiurėt nepasivarginu. Dabar planuoju įsygyti Nike SB antrą porą tokių batelių, tik kitokios spalvos. PS. Batai pirkti Kauno akropolio ir pc molo parduotuvėse. Dėl aptarnavimo nusiskundimų taip pat neturiu.
Atsakyti
Visada buvau patenkinta deichmann parduotuves pasirinkimu ir aptarnavimu iki tos dienos kaip apgavo ir darbuotoja pareiske kad pati kalta as. Nupirkus vyrui dovana su mokejus uz ja kortele du kartus nuskaite pinigus pastebejau tik namie vel teko vaziuot i parduotuve aiskintis pardaveja kurios nera korteles vardo buvo nemandagi ir izuli. Paprasiau vadoves numerio telefono nesiteike duot. Negana to kad paklausus ar turi vaikisku batuku platesnej kojytei ji pasake nezinau atsivesk vaika tik jeigu jis neverks ir nereks pamatuosi. Sitas jos pasakymas buvo man ir mano vyruj paskutinis lasas kantrybes. Siuo atveju kreipsiuos i vadove o jei nepades ir auksciau.
Atsakyti
Sveiki, buvom Akropolyje Vilniuje Deichmann parduotuveje isigyjome reikiama preke ir uzsisakem batus vyriskus ir deja negavome iki siol jokio pranesimo, nors zadejo kad ateis sms zinute, bet pasiskambinus paklausus pasake, kad ju parduotuveje tokio uzsakymo net nebuvo, nors konsultante uzsirase duomenys, paskambinus pasake kad jau net tokio modelio nera prekyboje.Tikrai nerasytumem, bet pazadejus.kad yra kitoi parduotuvei ir reiks palaukti kol atves, bet nesulaukem nei batu nei kokiu ziniu, deja nesitikejome darbuotoju neatsakingumo.
Atsakyti
Skaičiau daug komentarų, visokių yra:) Bet mano atveju viskas labai gerai!Alytui šios parduotuves pardavejos labai malonios ir paslaugios:) Avalynes visokios pasitaike bet pakeite arba pinigus gražino be problemų. Musų visa šeima čia apsiperka:) Ir toliau pirksime šioi parduotuvei. Ačiū :)))
Atsakyti
Baitai už 70 euru per tris dienas taip nusinešiojo padas kad nudegino kojas. Jie AIŠKINA KAD ČIA NE KOKYBĖS PROBLEMA toks padas...pinigu negražina net sutaisyti nenori.be žodžių
Atsakyti
Kiekvienas žmogus, taip pat ir aš, puikiai jaučiamės atvažiavę į pačius didžiausius miesto prekybos centrus. Gal todėl, jog esame stebimi vaizdo kameromis ir niekada nepagalvojame, jog kažkas gali atsitikti. Visada galvojau vien teigiamai, kol nesusidūriau su vagystę vidury baltos dienos. Buvau apvogta DEICHMANN batų parduotuvėje, pavogta visą piniginė su visais dokumentais ir pinigais. Kreipiausi į apsaugos darbuotojus, jie net man pasiūlė nerašyti pareiškimo ir nekviesti pareigūnų... Policija buvo kviečiama, atvažiavus pareigūnui, sužinojau, jog DEICHMANN parduotuvėje net nėra kamerų, kurios filmuotų, filmuojama tik kasa ir vienas pagrindinis, , perejimas" kuris skiria vyrišką ir moterišką avalynę. Iš parduotuvės darbuotojų sužinojau, jog dažnai šioje parduotuvėje apvogiami žmonės, darbuotojos net žino kaip atrodo vagilės. Tai kam tos kameros? Jei jokios naudos nėra, jog padėti žmogui kurį apvogė? Kodėl pačios darbuotojos pamačiusios vagiles nekviečia apsaugos? Kodėl kai iš parduotuvės yra pavogiami daiktai, tas žmogus pakankamai greitai randamas... O kai žmogus apvogiamas, niekam neįdomi jo situacija. APGAILĖTINA!!!
Atsakyti
Batai vienkartiniai... Bandai nunešti į parduotuvę dėl broko, tai pareiškia, kad tai yra "natūralus batų susidėvėjimas" per 2 mėn... Niekaip nesuprantu aš jūsų... Klientus prarandat ne dienom, o valandom... Laukiu tos dienos kai bankrutuosit su savo tokia politika.
Atsakyti
Noriu padėkoti Deichmann parduotuvės esančios Baršausko gatvėje, Kaune, darbuotojoms. Esu vyresnio amžiaus, todėl savo kojoms ieškau patogių, plačiai pėdai skirtų batų.O ir pėdos dydis 42. Tik šio tinklo parduotuvėse randu didesnį batų pasirinkimą.Šių metų vasario mėnesį, baigiantis žiemai sumaniau pasirūpinti šiltais batais kitam šaltam sezonui. Lankiausi įvairiose avalynės parduotuvėse. Tai tinkamo dydžio, tai patinkančio modelio batų neradau.Tik Molo prekybos centre įsikūrusioje Deichmann parduotuvėje dirbančios mergaitės labai dėmesingai išklausė, kokių batų ieškau. Prinešė matuotis kokias aštuonias poras, bet vis kas nors netiko. Nesu labai išranki, bet su amžiumi iššoko kojų kauliukai ir jie yra skausmingi, todėl galiu avėti tik plačiai pėdai, nespaudžiančią jautrių kauliukų avalynę. Paprastai darbuotojos pasiūlo pačiai pasiieškoti lentynose. Dar priduria, kad 42, tai neinamas dydis, todėl šio dydžio sunkiau rasti. Manau, kad nemažai moterų ir merginų nešioja šio dydžio avalynę. Šios parduotuvės darbuotojos siūlė pasimatuoti vis kito modelio batus. Niekas netiko. Pagaliau radau patinkančio modelio batus, tik man tinkamo dydžio parduotuvėje nebuvo. Labai nustebau, kai pasiūlė atsiųsti reikiamo dydžio iš kitos parduotuvės, esančios kitame mieste. Darbuotoja pasižiūrėjo kompiuteryje ir pasakė, kad to pačio tinklo Klaipėdos ir Alytaus parduotuvės turi reikiamo dydžio ir mano norimo modelio batus.Tai buvo didelė staigmena, kad parduotuvė gali suteikti tokią paslaugą. Palikau savo telefono numerį. Ir po savaitės gavau žinutę, kad mano norimi batai jau yra parduotuvėje. Atvažiavau, pasimatavau, tiko, nusipirkau. Labai dėkinga už malonų aptarnavimą, paslaugumą ir dėmesį. Ačiū mergaitėms. Linkiu ir toliau išlaikyti tokio aukšto lygio aptarnavimo kokybę. Buvau maloniai nustebinta.
Atsakyti
Laba diena,

Kaune Pramonės pr.29 siaubingas aptarnavimas, dirba paslaptingi darbuotojai, kurie bijo prisistatyti, matomai paieškomi policijos :) Nunečiau grąžinti nekokybiškus batus, kurie po pirmo pasivaikščiojimo nutrynė kojas. Keisti atsisakė, nes dėvėti, vedėja net nepažiūrėjus į batus pareiškė, kad batai kokybiški, pardavėja iš vis pasimetus ir net savo vardo neprisiminė, vedėja taip pat.
Nepameskite čekių, nes batams garantija turi būti 24mėn, per ne maisto inspekciją viską galima sutvarkyti, žinoma užtrunka, bet gali duoti į teismą dėl moralinės žalos atlyginimo. Svarbiausia skirti tam laiko kad ir kaip nesinori. Dar geriau būtų nebepirkti iš tokių parduotuvių, kurie klientus laiko durneliais ir žiūri tik kaip prakišti prekę, o už kokybę neatsako.
Atsakyti
Sveiki,

norėčiau paprieštarauti ankstesniems atsiliepimams ir pagirti "Deichmann" parduotuvių aptarnaujantį personalą. Pardavėjai labai malonūs ir paslaugūs, visada padeda ir pataria. Ne kaip kitose Lietuvos parduotuvėse. Be to, tokio plataus batų asortimento Lietuvoje niekur nesu radusi iki šiol. Žinodama, jog perku batus už 69 litus aš nesitikiu, jog aš juos nešiosiu 10 metų. Galbūt dar iš Tarybų Lietuvos likęs požiūris, jog batai turi tiek atlaikyti, kad, liaudiškai tariant, "iki grabo lentos". Natūralu, juk tais laikais visko būdavo sunku gauti. Pabaigai norėčiau pasakyti - už dyka niekas, nieko, niekam neduoda. Todėl už kokybę reikia visada brangiau mokėti. Gera taisyklė - pigiai ir gerai nebūna nieko. Jei kažkas nepatinka visada galite patys pigiau pasisiūti, pasigaminti ir pan.
Kolkas Lietuvoje nematau nieko geriau. Ačiū, kad esate :)
Atsakyti
Sveiki, mes pirkom aukstakulnius su platforma 1karta tai net 1men. neatnesiojom prasitryne ant kulno padas ir plyso jo pasones ir atejom be problemu pakeitem. Antra karta pirkom panasius irgi su platforma kazkur 2men atnesiojo ir vel prasitryne padas, nunesem, tai pardaveja sake ''cia nieko tokio gali per 1 diena prasitrint, eikit pas batsiuvi ir padarykit. Ir ant pado nera jokios grantijos" nors patiem batam 2metu grantija suteikiama. Tai dabar paeme 5 dienu begije, ir sake paskambins, bet pasake su pasisaipysku balsu, jog "atsakymas bus tas pats ka ir as jums pasakiau.." tik dabar nesuprantu kam tada duodama tokia didele garantija, padarytu puse metu ir viskas..
Atsakyti
Batu kokybe prasta, vienus atnesiojau mazdaug 3 men, kitus ir 2 men neatnesiojau, pirmus batus pakeite be problemu o del antru turbut nustatines priezasti, sake po 3 d paskambins, na ziuresim kaip ten bus ar grazins pinigus ar ne :)
Atsakyti
avalynė nekokybiška! Nėra jokios garantijos! Nemandagus aptarnavimas.
Atsakyti
Sveiki. Esu labai nepatenkinta Megoje esancioje jusu parduotuveje aptarnavimu.Labai nemaloni pardaveja sviesiais plaukais ta diena dirbo su mini sijonu.Paklausta ar yra antras batas, kuris lentynoje buvo padetas vienas, o mano pacios pastangom rasti nepavyko, pradejo dezem trankytis ir sakyti kad nera to bato, nuejo i kita parduotuves gala, atnese vel ta paty bata ir sako nera, ir vel padejo atgal i ta pacia vieta. As vel pasiemiau ta paty bata, nes juk kito nera bandziau prasyti kitos pardavejos kad surastu, tai si vel mums sako palaukite nors jau laukeme apie 30min., kaip taip tai vaiksto ir klausia ka pagelbeti ar surasti o kaip jau reikia tai neranda nieko ir dar pyksta, as tikrai norejau tuos batus nusipirkti ir visiskai nesvarbu kokia ju kaina. Manau kad jums kiekvienas pirkejas yra svarbus.Noreciau gauti atsakyma.!!!!!!!
Atsakyti
labai prastos batai greitai plisasi po 2 menesiu nuo ju nieko nelenka o kajnuoja120lt....cia apie vyrisku rasau batu

Taip pat rekomenduojame

Inaigė
Didmeninė prekyba avalyne ir drabužiais

Adresas: Vilniaus g. 37, Karmėlava, LT-54449 Kauno r.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys.
DIDMENINĖ PREKYBA VYRIŠKA, MOTERIŠKA BEI VAIKIŠKA AVALYNE UAB „Inaigė“ vykdo žinomų pasaulinių prekių ženklų avalynės, drabužių ir aksesuarų didmeninę prekybą. Turėdami 15 metų patirtį galime pasiūlyti aukštos kokybes prekių už patrauklią kainą. Turime daug tiekėjų Europoje, todėl prekes gauname iš pirmų rankų...
Greater Outdoors
HIATUS, COLUMBIA, DIDRIKSONS, JACK WOLFSKIN

Adresas: Ozo g. 18, LT-08243 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pramogos ir poilsis; sporto, turizmo reikmenys; vaikų prekės.
„Hiatus“ – „Columbia“, „Sorel“, „Didriksons“ ir „Jack Wolfskin“ prekių ženklų drabužiai Lietuvoje. Esame pirmoji ir vienintelė specializuota parduotuvė Baltijos šalyse, prekiaujanti išimtinai „Columbia“, „Sorel“, „Didriksons“ ir „Jack Wolfskin“ prekių ženklų drabužiais, avalyne ir aksesuarais. Šie amerikiečių...
RM STOKAS
Didmeninė prekyba drabužiais, avalyne, aksesuarais

Adresas: Žalioji g. 1, Eišiškės, LT-17176 Šalčininkų r.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; eksportas; galanterija; importas; vaikų prekės.
UAB “RM Stokas” pagrindinė veikla - didmeninė prekyba vyriškais, moteriškais, vaikiškais drabužiais bei aksesuarais. Didmeninė prekyba GEOX, DIESEL, LIUYJO, ir MOSCHINO, ANTONY MORATO, TOMMY HILFIGER, bei BORSALINO, RINASCIMENTO, STATE OF ART naujais drabužiais, avalyne, rankinėmis bei kitais aksesuarais. Nauji...
Pirmas žingsnis, UAB
Ortopedijos prekės

Adresas: Vytauto pr. 37B, LT-44352 Kaunas.
Veiklos sritys: medicininė įranga; avalynė, batai; gamyba; mažmeninė prekyba; medicinos įstaigos, paslaugos; odos gaminiai; plastikas, guma, jų gaminiai.
UAB “Pirmas žingsnis” – tai profesionalus, kūrybingas kolektyvas, artimai bendradarbiaujantis su daugeliu Kauno, bei kitų Lietuvos gydymo ir reabilitacijos įstaigų bei vykdantis prevencines programas vaikų stuburo ir pėdų deformacijoms išvengti. Mūsų įstaiga “Pirmas žingsnis” yra įkurta 1993 spalio 29 dieną ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

M. Majauskas ir A. Veryga nesutaria dėl vakcinų finansavimo
M. Majauskas ir A. Veryga nesutaria dėl vakcinų finansavimo 11-30 20:45
COVID-19 vakcinai įsigyti 2021 metų biudžete lėšų nenumatyta, skelbia Mykolas Majauskas, Seimo Biudžeto ir finansų komiteto (BFK) pirmininkas. Ministras Aurelijus Veryga teigia, kad tokios lėšos...
SGD terminalo dedamoji didėja 0,7%
SGD terminalo dedamoji didėja 0,7% 11-30 20:22
Klaipėdos suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalo saugumo dedamoji, kurią moka visi dujų vartotojai, nuo kitų metų didėja 0,7%.
NVSPL džiaugiasi sutaupiusi "patobulintu" neskelbiamų derybų būdu
NVSPL džiaugiasi sutaupiusi "patobulintu" neskelbiamų derybų būdu 11-30 20:22
Nacionalinės visuomenės sveikatos priežiūros laboratorijos (NVSPL) vadovas Danas Bakša sako, kad pirmadienį "patobulintų" neskelbiamų derybų būdu vykusio pirkimo metu COVID-19 tyrimams reikalingas...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Karantino metu Jūs:

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Pfizer 37,23 +1,92%
eBay 51,34 +1,76%
Adobe Systems 477,03 +1,48%
Macy's 10,85 -1,36%
Exxon Mobil 40,19 -1,52%
ConocoPhillips 42,78 -1,95%
Manchester United 15,79 -2,53%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,61 0,00%
Anglis 58,40 +6,96%
Jautiena 4,42 -3,91%
Ryžiai 471,00 -7,10%
Dyzelis 1,15 +2,68%
Dujos (JAV) 2,17 +13,02%
Benzinas 1,20 -2,44%
Auksas 1900,27 -1,13%