VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Dausita, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Dausita

Atsiliepimai apie Dausita, UAB

Išregistruotas: Likviduotas juridinio asmens organų sprendimu.
Parašyk savo nuomonę apie Dausita, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Turinio rinkodara: klaidos ir kaip jų išvengti?
2019-03-28 12:23:04 IP 2nkemm86
Atsakyti
Turinio rinkodara yra tokia reklamos strategija, kurią pastaruoju metu naudoja ne tik visas pasaulis, bet ir Lietuvos rinkodaros veikėjai ir žinoma verslininkai, tiek smulkūs, tiek stambūs. Kadangi žiniasklaida šiais laikais itin brangi, tai verslininkai su savo prekės ženklais ir paslaugomis nori būti arčiau tų, kurių turinys jiems gali būti neįkandamas arba jie nemato prasmės pirkti žiniasklaidos paketų. O dar čia pat jie susidurtų ir su įvairiais apribojimais, laiko reklamavimuisi nustatymais, kurie tik apsunkina kelią iki tikslinės auditorijos.

Tačiau kintant visų žiniasklaidos kanalų situacijai, o ypač radijo ir televizijos, atrodo jog smulkūs ir stambūs prekės ženklai galiausiai gali skleisti turinį savais kanalais, kurie netgi yra populiaresni nei pastarieji paminėti. Bet didžiausias sunkumas su kuo susiduria rinkodaros specialistai ir verslininkai dar nėra kanalo paieška. Tai pats turinio kūrimas, kuris reikalauja tam tikrų taisyklių, kad būtų susisiekta su tiksliniu vartotoju. O kaip pasieti tą norimą klientą ir pateikti jam, tą „wow“ efektą? Paprastai sakant, turinio rinkodara turi būti atskleisti turinį, kuris būtų vertingas, aktualus bei lengvai suprantamas kiekvienam. Juk su kiekviena marketingo strategija norimą pasiekti pritraukti dėmesį bei jį išlaikyti, kuo ilgiau. Tad jei norite išvengti svarbiausių klaidų bei sukurti geros kokybės turinį, pateiksime jums tris faktorius, ko reiktų vengti atliekant turinio rinkodarą.

Pirma, venkite kalbėti apie tai, kas yra įdomu Jums, o kreipkite dėmesį tik į skaitytoją bei jo norus. Tai yra pati pirmoji ir beveik didžiausia klaida, kurią daro užsakovai - tai apie savo prekės ženklą kalba taip, kaip nori jog jį matytų jie patys, bet ne vartotojai. Ir jiems visiškai nesvarbu ką galvoja klientas. O verslo srityje ypač prekių ir paslaugų yra svarbiausias - vartotojas. Jeigu Jūsų įmonė parduoda oro drėkintuvą, tai ir kalbėkite apie oro priežiūrą, informuokite vartotojus apie drėgno ir sauso oro pasekmes jų organizmui. Tokia informacija pasieks tuos, kurie kenčia nuo šių bėdų. Prisiminkite, vartotojas rinksis tokį turinį, kuris bus jam naudingas.

Antra klaida, kurią daro užsakovai, tai pasirenka netinkamos formos turinį. Jeigu pastarasis yra sukurtas pasirinkus blogą šabloną, tuomet jis nepatrauks dėmesio ir visas darbas nueis veltui. Nes tikriausiai ir patys pastebėjote, kad antraštė mus veikia, o kvietimai „Geriausi būdai…“ „Kaip taisyklingai…“ „Penkios populiariausios…“ tiesiog traukia paspausti ant jų. Štai, kur atsiranda forma ir turinys. Tačiau geros ir intriguojančios formos paieška yra ne pats lengviausias darbas. Bet išmaniųjų technologijų specialistai ir žurnalistai iš užsienio yra sukūrę programą, kuri leidžia nuspėti ar turinys turės pasisekimo, ar ne. Tačiau mūsų šalyje tenkinamės liaudiška patirtimi, nes ieškant geriausios formos reikia žinoti keletą dalykų:
—reikia pradėti nuo pavadinimo. Turinys geriausias yra tuomet, kai pats pavadinimas yra kruopščiai apgalvotas. Juk jeigu pavadinimas bus patrauklus skaitytojui, o pats turinys bus niekinis ir neinformatyvus, tai vartotojas tiesiog bus piktas. Ką būtent daro šiuolaikinių portalų rašytojai. O jeigu pasirinksite pavadinimą atitinkantį turinį, skaitytojas liks sužavėtas ir tikrai įsimins jūsų turinį;
—skleiskite turinį tokių kalbos, stiliaus tonu, koks yra jūsų prekės ženklas ar paslauga. Jaunatviškai publikai patinka laisvas stilius, o inteligentams rimtas. Todėl gerai žinokite, kokią auditoriją norite pasiekti;
—Naudokite raktiniu žodžius, kurie padės vartotojui jus lengviau pasiekti. Nes paieškos sistemoje suvedus jums svarbų raktažodį gali būti, jog ten būsite aukštoje vietoje ir tikslinės auditorijos žmogus ateis būtent pas jus. Tai yra paieškos optimizavimo elementas, atvedantis klientus tiesiai pas jus, o svarbiausia yra tai, jog jie patys Jūsų ieško.
Formos yra patrauklios tol, kol jų nėra per daug, tad neapsistokite ties viena, o pasitelkite kūrybiškumą.

Trečia ir paskutinė klaida, tai kad galvojama apie kanalą, o ne pačią auditoriją kategorijoje. Per dažnai galvojama, kad jei pasirinksi populiarų kanalą, televiziją ar kokį tinklaraštį tikrai pritrauksi norimą vartotoją. Tačiau šiais laikais viskas yra kitaip, ir savo tikslinio kliento tenka ieškoti ten, kur jis dažniausiai gali būti aptinkamas. Tad šioje vietoje teks gerai pažinoti žmogų iš kurio reikalingas dėmesys.
Penki principai, kurie aptinkami efektyviose virusinės rinkodaros kampanijose
2019-03-28 12:17:05 IP 1pu062j9
Atsakyti
ritariu, jog žodžių junginys „virusinė rinkodara“ šiek tiek atgraso. Pristatykite kam nors kaip virusinės rinkodaros ekspertas ir nuo jūsų atsitrauks bei pagalbos: „Žmogau, gal dirbi farmacijos srityje?“ Tiesa ta, jog virusas nėra nei pilnai gyvas, nei miręs, o veikiau latentinėje fazėje. Tačiau tuo jis ir įdomus.

Kad ir kaip tai vadintųsi, virusinė rinkodara gali duoti didelį efektą jūsų įmonei. Virusinė rinkodara yra nematoma, bet tik iš pradžių. Vėliau, „užkrėtusi“ tam tikrą žmonių skaičių, jos nepastebėti neįmanoma. Tinkamoje aplinkoje, virusas plečiasi eksponentiškai, kaip sakoma, geometrine progresija:

Kas yra virusinė rinkodara?

Virusinė rinkodara yra strategija, kuri paskatina individus perduoti rinkodaros žinutę kitiems individams, taip sukurdama potencialą proporcingam augimui - tiek žinutės demonstravimo, tiek jos įtakos prasme. Kaip virusas, ši strategija naudojasi spartaus dauginimosi būdu - taip žinutė nusiunčiama tūkstančiams, net milijonams.

Šis reiškinys egzistuoja ir ne internetinėje erdvėje ir yra žinoma kaip rinkodara „iš lūpų į lūpas“ arba „tinklinė“ rinkodara. Tačiau dažniausiai šis reiškinys vyksta internete dėl puikiai išplėtotų komunikacijos tinklų. Geriausias virusinės rinkodaros pavyzdys yra nemokama el. pašto paslauga „Hotmail.com“. Štai kokia buvo jų strategija:

Nemokamai suteikti el. pašto adresą ir paslaugą;
Kiekvieno laiško pabaigoje prikabinti trumpą žinutę: „Gaukite nemokamą el. pašto adresą: www.hotmail.com“;
Netrukdyti vartotojams, kai šie siunčia el. laiškus savo draugams;
Pritraukti vartotojo draugus ir pažįstamus trumpa žinute laiško apačioje;
Paskatinti juos užregistruoti savo el. pašto dėžutės adresą bei paslaugą;
Paskatinti, jog vartotojo draugai dalintųsi šia žinute su savo draugais.
Penki virusinės rinkodaros principai

Pripažinkime faktą. Ne visos virusinės rinkodaros kampanijos sulaukia tinkamo efekto. Retas „virusas“ taip užkrečiamas kaip „Hotmail“ atveju. Tačiau žemiau išvardyti penki principai padeda pasiekti norimą efektyvumą. Virusinė rinkodara neprivalo pasižymėti visais penkiais elementais, tačiau kuo jų daugiau, tuo geriau.

[quote]Virusinė rinkodara yra strategija, kuri paskatina individus perduoti rinkodaros žinutę kitiems individams, taip sukurdama potencialą proporcingam augimui - tiek žinutės demonstravimo, tiek jos įtakos prasme. Kaip virusas, ši strategija naudojasi spartaus dauginimosi būdu - taip žinutė nusiunčiama tūkstančiams, net milijonams.[/quote]
Atiduokite vertingus produktus ir paslaugas. „Nemokamai“ - populiariausias žodis rinkodaros žodyne. Daugelis virusinių kampanijų pasižymi tuo, jog atiduoda vertę turinčias paslaugas tam, kad pritrauktų dėmesio. Nemokamos el. pašto paslaugos, nemokamas turinys ir pan. Šiandien ir rytoj gal pelno neuždirbsite, bet ateityje - tikrai!

Patobulinkite savo siunčiamą virusą. Virusas plečiasi greitai tuomet, kai jį lengva perduoti. Mediciniškai kalbant, reikia užkrėsti žmones, kurie neplauna rankų, liečia savo akis, nosį ir burną - jie nėra atsparūs virusams. Žvelgiant per rinkodaros prizmę, jūsų rinkodaros žinutė turi būti kiek įmanoma paprastesnė ir, pageidautina, trumpesnė.

Adaptuokite virusą tinkamam augimui. Paradoksas, tačiau jeigu jūsų žinutė taps masiškai populiari nuo pat pradžių, tuomet nuo to tik blogiau. Tarkim, jei „Hotmail“ būtų surinkusi dešimtis tūkstančių vartotojų per keletą dienų, bendrovės serveriai būtų tiesiog sprogę. Kitaip tariant, jei virusas pražudo žmogų dar iki jam paskleidžiant žinutę, iš to nebus jokios naudos. Privalote nepersistengti, kad galimybės ir ištekliai sutaptų.

Panaudokite prigimtines žmogaus motyvacijas. Efektyvi virusinės rinkodaros kampanija taip pat atsižvelgia į pamatines žmogaus motyvacijas bei elgseną. Ką anksčiau reiškė „MySpace“ paskyros turėjimas? Kad esate kietas! Arba, kad norite toks būti. Norite būti bendruomenės dalimi, o tai ir yra pamatinė žmogaus motyvacija. Kurdami virusą, atsižvelkite į šias ir panašias motyvacijas, nes jie veikia taip pat gerai kaip ir prieš šimtus metų.

Išnaudokite komunikacijos tinklus. Didžioji dauguma žmonių yra socialūs ir linkę bendrauti. Mokslininkai teigia, jog visi turime po 8-12 artimų žmonių ratą: šeimos narius, draugus, giminaičius. Tačiau kai kurių žmonių ratas daug platesnis ir gali siekti tūkstančius. Tarkim, rodos, padavėja neturi jokios įtakos, tačiau per dieną pabendrauja su keliais šimtais žmonių. Supraskite šių žmonių svarbą ir įtraukite juos į viruso skleidimą.
Virusinė rinkodara
2019-03-28 12:13:34 IP 1pu062j9
Atsakyti
Kiekvienas sumanus verslininkas nori kuo daugiau parduoti savo produkto, investuodamas kuo mažiau kaštų. Reklama, nors ir būtina, paprastai atsieina nemažai biudžeto pinigų. Vis dėlto, šiais laikais yra reklamos formų, kurios leidžia mažomis piniginėmis investicijomis pasiekti įspūdingų rezultatų. Norime šįkart Jus supažindinti su efektyvia, tačiau didelių finansinių investicijų nereikalaujančia reklamos forma - virusine rinkodara.

Šiuolaikinė virusinė rinkodara

Dar prieš kelis metus visas pasaulis stebėjosi šmaikščiomis ar sukrečiančiomis partizaninės reklamos idėjomis. Netradiciniai sprendimai žavi ir dabar, tačiau kuo toliau, tuo sunkiau sukurti tikrai įspūdingą, išskirtinę ir masinę reklamos kampaniją. Originalių reklamos būdų, būdingų partizaninei rinkodarai, problema yra, kad ji paprastai pasiekia labai mažą rinkos dalį, ypač jei tai yra lauko reklama, surežisuotas įvykis ar vizitinė kortelė.

Šiandien kompiuterinės technologijos ima viršų visose srityse. Nuo maisto iki mechaninės gamybos ir net kūrybos - viskas yra kompiuterizuojama. Siūlome neatsilikti. Turbūt teko matyti prodiuserio Tado Vidmanto kurtą mineralinio vandens „Vytautas" reklaminį klipą, kuris tapo virusu. Šis šmaikštus reklaminis filmukas žaibu apskriejo ne tik Lietuvą, bet ir padėjo „Vytauto" mineraliniam vandeniui užmegzti ryšius su užsienio partneriais. Pasiekti tikrai stulbinantys rezultatai ir visa tai - be lėšų įprastinėms medijoms: televizijai, spaudai, radijui. Filmukas buvo nemokamai patalpinimas svetainėje Youtube. Visa kita padarė žmonės. Ši nepaprastai smagi idėja - odė mineraliniam vandeniui - nepaliko abejingų! Žmonės patys noriai dalinosi šiuo filmuku. Norint suprasti, kaip pasiekti puikių rezultatų virusinės rinkodaros pagalba, verta įsigilinti į šią metodiką ir jos teorinius bei praktinius aspektus.

Šiek tiek istorijos

Pažvelkime, kas apie virusinę rinkodarą rašoma vadovėliuose. Žodis „virusinė" pažymi tai, jog žinutė plinta kaip virusas ir kiekvienas vartotojas yra šios žinutės ir gavėjas, ir nešėjas. Virusinė rinkodara literatūroje pirmiausia apibrėžiama kaip elektroniniu paštu perduodama virusinė žinutė vartotojams, neįskaičiuojant jokių kitų visuomenės informavimo priemonių. Virusinės rinkodaros pradžia siejama su pirmąja elektroniniu būdu išplitusia reklamine žinute, kuri paplito būtent naudojant elektroninį paštą. Staigus elektroninio pašto Hotmail išplitimas yra laikomas virusinės rinkodaros pradžia. Hotmail 1996 metais paleido nemokamo elektroninio pašto paslaugą. Ši kampanija surinko tuo metu didžiausią abonentų skaičių per trumpiausią laikotarpį ir būtent tai, jog vartotojai pirmą kartą galėjo turėti nemokamą elektroninį paštą, lėmė Hotmail sėkmę. Šiai marketingo strategijai įgyvendinti Hotmail išleido 500, 000 JAV dolerių. Per 18 mėnesių Hotmail surinko 12 milijonų vartotojų ir vėliau Microsoft perpirko šį verslą už 400 milijonų JAV dolerių.

Virusinės rinkodaros privalumai

Virusinė rinkodara unikali tuo, kad sėkminga virusinė žinutė gali pasiekti didelį vartotojų kiekį per trumpą laiko tarpą. Ja yra organiškai dalinasi, o tokią sėkmę užtikrina interneto medijos teikiami privalumai

Kasdien žmogus susiduria su dideliu kiekiu jį atakuojančios informacijos ir reklamos. Žinutės pasiekia per televiziją, yra spausdinamos spaudoje, skelbimų lentose, internete ir kitur. Žmogaus smegenys yra nepajėgios priimti tiek informacijos, todėl jis tampa vis labiau apatiškas didžiuliam jį supančiam informacijos srautui. 2004 metais „Deutsche Bank" JAV atlikto tyrimo duomenimis, tik 18 procentų per televiziją reklamuojamų kampanijų uždirba teigiamas metines pajamas.

Priešingai, naujasis jungtinis marketingas (angl. Connected marketing), kuriam priklauso virusinis marketingas, yra laikomas vienu iš pagrindinių veiksmingų būdų pasiekti didelį vartotojų skaičių. Virusinio marketingo esmė yra suaktyvinti kiekvieną potencialų vartotoją, pirkėją, įtraukiant jį į dalijimąsi žinute. Tai yra jam aktualus turinys, todėl žinute yra noriai dalijamasi ir ji perduodama kitiems suinteresuotiesiems.

Virusinės rinkodaros formos ir galimybės sparčiai plečiasi

Virusinio marketingo pobūdis nuo minėto „Hotmail" kampanijos pavyzdžio buvo tobulinamas. Šiandien virusinis marketingas yra suprantamas kaip elektroninis iš lūpų į lūpas marketingas, kuris naudojasi daug platesniu virusinės žinutės dalinimosi technikų spektru, pavyzdžiui, elektroniniai laiškai, blogai, video blogai, socialiniai tinklapiai, reklaminiai žaidimai, forumai, Viki puslapiai ir kita. Atsiranda vis daugiau erdvių, kuriose galima pasiekti vartotoją.

Trumpai aptarkime kiekvieną virusinės rinkodaros priemonę. Elektroniniame pašte galima stebėti, kiek tiksliai vartotojų susidomėjo. Taip pat ši priemonė suteikia galimybę toliau palaikyti ryšį su vartotoju, pavyzdžiui, elektroniniu paštu siųsti jam reklaminius pranešimus ar naujienlaiškius.

Blogai yra puiki vartotojų įtakojimo erdvė. Visą komunikaciją bloge prižiūri vienas asmuo, o tinklaraščio skaitytojai pasitiki šio žmogaus nuomone. Priimdami pirkimo sprendimus žmonės yra linkę pasitikėti kitų žmonių rekomendacijomis, o blogas yra tūkstančius žmonių paveikianti vieno asmens „rekomendacija". Tokiu pačiu principu veikia ir video blogai. Skirtumas yra toks, kad video bloguose informacija yra įrašoma vaizdiniu formatu. Išskiriami du blogų tipai: asmeniniai ir profesionalūs. Asmeniniuose bloguose žmonės dalinasi savo nuomone, šeimos istorija, siekia susirasti draugų, bendraminčių. Profesionaliuose bloguose yra reklamuojamas savas verslas, taip pat jie yra kuriami savireklamos tikslais.

Wiki puslapiai yra dažnai per mažai išnaudojama reklaminė erdvė. Vadinamos internetinės enciklopedijos gali būti parašytos, peržiūrėtos ir keičiamos kiekvieno vartotojo. Šiuose puslapiuose žinutės gavėjas gali lengvai tapti žinutės siuntėju išreikšdamas savo nuomonę apie tam tikrą reiškinį, gali laisvai koreguoti pateiktą informaciją ar komentuoti. Tai suteikia galimybę naudoti virusinę rinkodarą pateikiant informaciją apie tam tikrus produktus, įmones ar asmenybes.

Vertinimo ir atsiliepimų puslapiuose vartotojai gali išreikšti savo nuomonę apie įvairius produktus. Taip pat perskaityti kitų vartotojų atsiliepimus. Tai yra taip pat stipri virusinio marketingo terpė, nes joje taip pat veikiama rekomendacijų principu. Šiuo būdu bendraujant su vartotojais galima juos paveikti netiesiogiai.

Internete paplitusių reklaminių žaidimų esmė - įmonių reklama. Sukuriamas interaktyvus žaidimas, kurio pagalba vartotojui komunikuojamas prekinis ženklas. Žaidimo pagalba vartotojas gali pakeisti savo nuomonę apie prekinį ženklą, yra padidinamas prekinio ženklo žinomumas, galima sudominti vartotojus prekės ženklu, supažindinti su reklamuojamo produkto savybėmis.

Socialiniai puslapiai paprastai yra suvokiami kaip paprasčiausia prekės ženklo komunikavimo virusinei rinkodarai priemonė. Tai labai patogi priemonė, nes socialiniuose puslapiuose žmonės komunikuoja tarpusavyje betarpiškai. Žmonės yra linkę pasitikėti socialiniuose puslapiuose ir tinklapiuose teikiama informacija, nes ja paprastai dalinasi pakankamai artimi žmonės, draugai ar pažįstami. Pagrindiniai šiuo metu visuomenėje paplitę socialiniai puslapiai yra šie: Twitter, MySpace, Flickr, Likedln, Bebo, Netlog, Yahoo, Pinterest, Foursquare, Stumble ir pats populiariausias Facebook, kuris 2011 metais pasiekė 845 milijonų vartotojų skaičių.

Pagrindiniai virusinių žinučių tipai

Perduodama virusinė informacija yra skirstoma į tipus.

Šurmulio rinkodara (angl. Buzz marketing) - tokio tipo žinutėse yra stengiamasi sukurti tarp vartotojų diskusiją, ginčus, pateikiant intriguojančią, kontraversišką medžiagą. Būtent tai sukelia didelį vartotojų susidomėjimą ir paskatina virusinės žinutės plitimą tarp visuomenės informavimo priemonių ir net interneto žiniasklaidos kanaluose.
Perdavimas toliau (angl. Pass-alnog) - tai grandininio laiško tipo žinutė. Vartotojas yra skatinamas persiųsti gautą žinutę kitiems vartotojams. Vartotojai dažniausiai tokio tipo žinutėse yra motyvuojami persiųsti žinutę, pabrėžiant gausimus privalumus. Taip pat yra daroma priešingai: pabrėžiami neigiami privalumai: kas gali atsitikti, jei vartotojas šios žinutės nepersiųs.
Slaptoji rinkodara (angl. Undercover marketing) - šio tipo žinutėse yra stengiamasi neužsiminti ir neparodyti, jog jos yra susijusios su komerciniais tikslais ir prekyba. Žinutėse dažniausiai informacija yra pateikiama kaip populiari, įdomi, naudinga, neįprasta, patraukliam jos pateikimui yra naudojamos vaizdinės priemonės. Tai paskatina vartotoją susidomėti žinute ir ją persiųsti. Išskirtinis tokio tipo žinučių komunikavimo aspektas yra, kad vartotojai nėra skatinami persiųsti informacijos kitiems vartotojams ar pasidalinti žinute socialiniuose puslapiuose.
Viruso skatinimas (angl. Incentivized Viral) - tokio tipo virusinėse žinutėse vartotojas yra informuojamas, kad persiuntęs žinutę gaus atlygį ir taip yra paskatinimas persiuntimo ar kito vartotojo kontaktų davimo veiksmui. Šios žinutės yra veiksmingos tik tuomet, kai pasiūlyme yra aiškiai reikalaujama vartotojo imtis konkrečių veiksmų.
Vartotojo tvarkoma duomenų bazė (angl. User - managed Database) - tai duomenų bazės, kuriose patys vartotojai kuria ir valdo kontaktus, bendrina bei dalinasi informacija, šitaip sukurdami virusines žinutes, kurias plėtoja kiti duomenų bazės vartotojai. Minimu būdu yra sukeliama grandininė reakcija ir to pasekoje užsiregistravusių vartotojų skaičius natūraliai didėja.
Virusinės rinkodaros tyrimai

Tyrimai - puiki priemonė reklamos kampanijų efektyvumo matavimui. Šiame straipsnyje apžvelgsime virusinės rinkodaros tyrimą socialiniame tinklalapyje Facebook.

Facebook tyrimas

Facebook šiuo metu yra didžiausias socialinis tinklalapis, turintis daugiau kaip 845 milijonų aktyvių vartotojų per mėnesį. Kiekvieną dieną Facebook apsilanko apytiksliai 483 milijonų nuolatinių vartotojų. Apie 80% aktyvių vartotojų yra už JAV ir Kanados ribų. Vieno vartotojo praleisto laiko trukmė Facebook tinklalapyje yra apie 20 minučių vieno apsilankymo metu. Augantis šio socialinio tinklalapio vartotojų skaičius ir populiarumas paskatina įmones ir prekinius ženklus plačiau naudoti šią erdvę savo reklaminių žinučių skelbimui ir komunikacijai su esamais ir potencialiais klientais.

Oren Gil-Or 2010 metais atliko eksperimentą, kurio metu buvo naudojamos virusinės žinutės Facebook socialiniame tinklalapyje. Buvo tiriamas grupės narių noras perduoti virusines žinutes ir bendrinti informaciją savo draugams. Taip pat matuotas virusinio efekto metu augantis naujų vartotojų skaičius. Šis eksperimentas truko vieną mėnesį. Per šį laikotarpį plintant virusinėms žinutėms Facebook grupės vartotojų skaičius išaugo 80-čia naujų vartotojų.

Šio eksperimento tikslas buvo sukurti bendruomenę - vartotojų grupę, skirtą naujai atsidariusiam restoranui, tam, kad būtų galimybė komunikuoti su esamais ir potencialiais restorano klientais. Eksperimento metu buvo sukurta nauja Facebook grupė ir žinutė apie šią naują grupę, kviečiančią prisijungti naujus vartotojus, buvo išsiųsta 20 draugų. Pirmoje žinutėje nebuvo pateikta jokių papildomų užuominų apie žinutės šaltinio autorių, todėl vartotojai to negalėjo nuspėti ir tai neturėjo įtakos jų pasirinkimui. Išsiuntus 20 žinučių prie naujos Facebook grupės prisijungė 12 naujų narių. Žinutės turinyje buvo įvardijama tik tai, jog šios grupės nariai laikas nuo laiko gaus specialius pasiūlymus. Taip pat buvo paminėta, kad vartotojai bendrintų šią žinutę ir kviestų draugus, kurie taip pat galės naudotis suteikiamomis privilegijomis.

Antroji žinutė su specialiu pasiūlymu buvo išsiųsta tiems patiems 20 vartotojų ir taip pat naujiesiems vartotojams, kuriuos sugeneravo pirmoji žinutė. Antroje žinutėje vartotojams buvo pasiūlytas specialus kuponas, kuris suteikė jiems galimybę restorane gauti tam tikras paslaugas nemokamai. Kuponas buvo naudojamas pritraukti naujus Facebook grupės narius. Šios kelios žinutės pritraukė 80 naujų grupės narių (įskaitant pirmuosius 12). Taip pat eksperimento metu buvo ištirta, jog net per 4 atskirus individualius vartotojus maksimaliai žinutė buvo perduota 7-iems vartotojams. Tai reiškia, kad virusinė žinutė buvo perduota iš vartotojo kitam vartotojui šešis kartus.

Kad geriau suprastų veiksnius, įtakojančius vartotojus prisijungti prie grupės, tyrėjai apklausė šios grupės narius, kur pirmiausia jie sužinojo apie šią grupę. Atsakydami į šį klausimą vartotojai galėjo rinktis iš trijų variantų: 1) Draugas tapo šios grupės nariu ir išsiuntė pakvietimus savo draugams; 2) Žinutė, kad draugas tapo grupės nariu buvo paskelbta ant draugo sienos; 3) Sudomino grupės logotipas, kuris pasirodė ant draugo informacinio puslapio. Pagrindiniu prisijungimo prie grupės faktoriumi tapo vartotojų žinutės skelbimas ant savo asmeninės Facebook sienos, kuomet šią žinutę gali pamatyti visi vartotojo profilio draugai.

Šis eksperimentas parodė virusinio marketingo efektyvumą viename iš virusinės rinkodaros naudojamų terpių - socialiniame tinklalapyje Facebook. Virusinės žinutės plito ir augino vartotojų skaičių ir tam nebuvo naudojama jokių kitų tradicinio marketingo būdų. Per socialinį tinklalapį Facebook vartotojams siųstos virusinio tipo žinutės natūraliai generavo vartotojų skaičių ir didino prekinio ženklo žinomumą.

Pristatėme virusinės rinkodaros principus, tipus, pateikėme pavyzdžių. Tikimės, jog ši informacija padės Jums organizuojant Jūsų verslo reklamą.
10 efektyvios rinkodaros principų
2019-03-28 12:06:48 IP 1pu062j9
Atsakyti
Nėra jokios magiškos formulės, kuria remiantis būtų galima sukurti efektyvią rinkodaros kampaniją. Tačiau yra tam tikri principai, kurių reikia laikytis norint pasiekti gerų rezultatų. Didžiosios Britanijos agentūros „adam&eve DDB” efektyvumo vadovas, ekonometrijos ekspertas Les Binet savo veiklos principus užsibrėžė išnagrinėjęs duomenis apie 1000 reklamos kampanijų ir ieškojęs ryšių tarp strategijos ir efektyvumo. Savo įžvalgomis L. Binet dalinosi su konferencijos „Rinkodaros avangardas“, kurią minėdama dešimties metų sukaktį organizavo žiniasklaidos planavimo agentūra „Inspired UM“, dalyviais. Ekspertas išnagrinėjo 1000 kampanijų duomenis, kurios apėmė 700 prekės ženklų 83 kategorijose. Kai kurios iš šių kampanijų buvo itin originalios, susilaukė daug atgarsių visuomenėje ir žiniasklaidoje, tačiau L. Binet susikoncentravo į svarbiausią aspektą - kampanijų efektyvumą. Savo pastebėjimus jis apibendrino kaip 10 efektyvių kampanijų principų.
1. Apjunkite prekės ženklo įtvirtinimą ir raginimą veikti. Supaprastinant rinkodaros veiklą galima suskirstyti į orientuotą į ateitį ir skatinančią veiksmus čia ir dabar. Pirmasis būdas reiškia, kad imamasi veiksmų tam, kad žmonės ateityje pirktų tavo produktus, kuriamos asociacijos, susijusios su prekės ženklu. Reikia nepamiršti, kad tai yra ilgalaikis procesas: norint, kad prekės ženklas būtų atpažįstamas, reikia nuolat kalbėti su žmonėmis ir apie save pasakoti. Antroji dalis, raginimas veikti, skatina žmones pirkti čia ir dabar, arba labai netolimoje ateityje. Tokiu atveju vartotojams reikia pateikti įtikinamas priežastis, kodėl jie turėtų pirkti, ir padėti jiems tai kuo lengviau padaryti, pavyzdžiui, parodyti nuorodą, kur užtenka vieno paspaudimo ir pan. Būtent tam tarnauja tokie įrankiai kaip mokama paieška internete, „Google“ reklamos, programatinis reklamos pirkimas. Tokiu atveju vartotojai nusiperka produktą, bet prekės ženklo žinutės ilgam neįsimena. Trumpuoju laikotarpiu verslui itin svarbūs pardavimai, kuriuos ir atneša raginimas pirkti, bet galvojant apie ilgalaikę perspektyvą, rinkos dalį sukuria būtent gerai įtvirtintas prekės ženklas. Taigi skirtingos priemonės pasiekia skirtingus tikslus, o rinkodarininkui reikia galvoti, kaip jas suderinti, kad jos veiktų kartu. 2. Mąstykite plačiai. Dabar madinga kalbėti apie tai, kad reikia kuo tiksliau nusitaikyti į rinką, nusistatyti konkrečius segmentus ir į juos fokusuotis. Tačiau į tai irgi reikia žiūrėti plačiau. Pavyzdžiui, fokusuodamiesi tik į tuos, kurie jau domisi jūsų veikla, galite prarasti galimybę sudominti tuos, kurie dar nėra jūsų klientai. Šioms grupėms reikalingi skirtingi veiksmai. Pavyzdžiui, tie, kurie jau žino ir mėgsta jūsų prekės ženklą, visai kitaip sureaguos į elektroniniu paštu gautą žinutę, nei tie, kuriems jūsų vardas nieko nesako. Tai puikiai išnaudoja labdaros organizacijos: jei kartą paaukojote, netrukus tikrai sulauksite prašymų paaukoti dar - tačiau tai nedidina jų vartotojų bazės. Todėl reikia kalbėti tiek su vartotojais, tiek su ne vartotojais, ir gerai apmąstyti, kaip tai daryti. Be to, reikia naudoti kuo daugiau žiniasklaidos priemonių, nes taip gaunamas platesnis pasiekiamumas. Jei galvojate apie ilgalaikę perspektyvą, paruošti žmones pirkti tam tikrą prekės ženklą prireikia maždaug dviejų metų. 3. Siekite maksimaliai padidinti prioritetą savo prekės ženklui vartotojų sąmonėje. Galbūt kažkam ir nepatiks tai girdėti, bet ką tu sakai reiškia kur kas mažiau nei faktas, kad tu apskritai kalbi. Žmonėms reikia priminti, kad tavo prekės ženklas apskritai egzistuoja, nes kai ateina laikas pirkti, jie pirmiausia pagalvoja apie tai, ką jau pirko, arba apie ką neseniai girdėjo. Rinkodarininko darbas yra įdėti prekės ženklą vartotojams į galvas ir ten jį nuolat išlaikyti. Psichologai sako, kad mes mieliau rinksimės tai, ką pažįstame. Taip, ko nepažįstame mums irgi gali būti įdomu, bet tuo atveju būsime atsargūs. Prekės ženklas turi siekti šlovės, kas reiškia, kad aš žinau šį prekės ženklą, tu žinai, ir aš esu tikras, kad visi jį žinome, dėl to apie jį kalbame. Tada rinkodaros efektas stiprėja, nes verda diskusijos žiniasklaidoje, socialiniuose tinkluose ar tiesiog žmonėms kalbantis. 4. Derinkite mokamas ir nemokamas medijas. Prieš kelerius metus kalbant apie rinkodarą buvo labai madinga sakyti, kad mes sukursime kokią nors virusinę reklamą, kuria patys žmonės pradės dalintis. Bet taip beveik niekada neatsitinka. Ne be reikalo sakoma, kad nemokamų pietų nebūna: reikia derinti nemokamus, savo ir mokamus medijų kanalus. Tyrimai rodo, kad turint savo medijos kanalą, pavyzdžiui, tinklapį, rinkodaros efektyvumą galima padidinti 13 proc., bet pridėjus kitus medijų kanalus, šis skaičius išauga iki 26 proc. 5. Kurkite prekės ženklus, kurie žadina emocijas. Stiprūs prekės ženklai sukelia emocijas. Nagrinėjant efektyvumo skalę, kuo labiau judi nuo racionalių argumentų prie emocijų sužadinimo, tuo matai didesnį efektyvumą. Klasikinė planuotojo svajonė - pateikti ir racionalius argumentus, ir emocingą istoriją. Bet dažniausiai reklama taip neveikia. Dažniausiai reklama veikia per gryną istoriją, kurią žmonės laiko įdomia, emocinga ir į ją pozityviai reaguoja. Tokiu būdu žmonės lyg treniruojami pamatę tavo prekės ženklą pajausti teigiamas emocijas. Kaip minėjau, reikia ilgai kalbėti, kol įtikini žmones pirkti. Žmonėms visai neįdomus tavo prekės ženklas ir ką tu nori pasiūlyti, bet jiems įdomūs šuniukai, vaikai, dar kažkas, kas juos pralinksmina - turi jiems tai pasiūlyti. Pavyzdžiui, išnagrinėję duomenis matome, kad apie 30 proc. iš reklamos televizijoje ateinančių pardavimų priklauso nuo tinkamai parinktos muzikos. 6. Sugebėkite laiku atsirasti prie vartotojo ir pranešti savo pasiūlymą. Jei jūs pardavinėjate automobilius ir matote, kad vartotojas šiuo metu internete ieško apie juos informacijos - pats laikas pateikti savo pasiūlymą. Dvejus metus dirbate tam, kad žmonės pamėgtų jūsų prekės ženklą, o tuomet paleidžiate motyvuojančias žinutes, kviečiančias atlikti veiksmą - taip turėtų būti derinami rinkodaros veiksmai. 7. Padidinkite efektyvumą kūrybiškumu. Kūrybiškumas rinkodaroje nėra prabanga - tai yra būtinybė. Žmonių emocijas apskritai nelengva sužadinti, bet reklamoje tai dar sudėtingiau, nes reikia ne tik priversti žmones reaguoti, bet ir papasakoti apie savo prekės ženklą. Vėlgi, reikia nepamiršti, kad vien kūrybiškos reklamos savaime nieko nereiškia - reklamos apdovanojimus susišlavusios reklamos dažnai yra kur kas mažiau efektyvios nei nieko nelaimėjusios. Tad kūrybiškumą reikia pasitelkti ne dėl savaiminio tikslo, o galvojant, kokią grąžą jis duos. 8. Įsitikinkite, kad turite pakankamą biudžetą. Pastebime labai paprastą taisyklę: jei prekės ženklo pastebimumas (angl. Share of voice) yra didesnis už prekės ženklo rinkos dalį (angl. Share of market), prekės ženklas yra linkęs augti. Jei atvirkščiai - prekės ženklas traukiasi. Be to, pastarąjį dešimtmetį pastebime tendenciją, kad internete vykdoma rinkodara didina ir kitų rinkodaros priemonių efektą. Taip pat ir priešingai, kiekvienas į offline investuotas euras dvigubai dirba online. Taigi, biudžetas yra tikrai labai svarbus. 9. Subalansuokite prekės ženklo įtvirtinimą ir raginimą veikti. Labai paprastai taisyklė: 60 proc. veiklos turi būti skirta prekės ženklo įtvirtinimui ir 40 proc. raginimui veikti. Ši proporcija jau daug metų nesikeičia ir sėkmingai veikia. 10. Kiekvienai užduočiai pasirinkite tinkamus medijų kanalus. Skirtingoms užduotims labai retai tinka tas pats medijų kanalas. Pavyzdžiui, jei į prekės ženklo stiprinimui skirtą reklamą įdėsite daug informacijos apie produktą, dings emocija ir reklama vartotojams bus nebeįdomi. Todėl kai kalbame apie prekės ženklo stiprinimą, pats galingiausias įrankis vis dar yra vaizdo reklamos. Netiesa, kad žmonės nebežiūri televizijos - tikrai žiūri, be to, kalba, ką per ją matė. Taip pat stiprėja ir skaitmeninių sprendimų įtaka. Tai daug kam buvo netikėta, bet įsigalėję „YouTube“ ar „Facebook“ neišstūmė tradicinės masinės medijos, bet padarė ją dar efektyvesne.
Pardavimo proceso etapai
2019-03-28 12:00:11 IP 1pu062j9
Atsakyti
Pardavimo objektas yra prekė- tai visų rūšių paslaugos, darbai, gaminiai, skirti parduoti. Pardavimu laikomas prekės perleidimas pagal pirkimo-pardavimo, tiekimo, rangos sutartis ar kitus sandorius, t.y. prekės patekimas pas vartotoją per rinką. Pardavimas įvyksta, kai pardavėjas susitaria su pirkėju dėl kainos.

Pagrindinis pardavimo tikslas yra maksimalios pardavimo apimties užtikrinimas, siekiant patenkinti vartotojų poreikius ir gauti didžiausią pelną. Svarbu - keturi pagrindiniai su rinkodara susiję dalykai: produktas, kaina, reklama ir vieta. Sėkmės garantas - tinkamiems klientams pasiūlytas tinkamas produktas ar paslauga už tinkamą kainą ir tinkamoje vietoje.

Nuo ko pradėti?

Atsakykite į šiuos klausimus:

1. Kam parduoti?

Neužtenka turėti ką parduoti, būtina žinoti ir kam, t. y. kokiems klientams yra skirtos Jūsų prekės (ar tai yra pirmo būtinumo, kasdieninės prekės, ar tai prestižo/prabangos prekės, ar tai specialios paskirties prekės ir pan.). Suradus tikslinę grupę, būtina jai teikti informaciją apie Jūsų produktą.

2. Kokia kaina parduoti?

Kaina turi leisti uždirbti norimo dydžio pelną, būti konkurencinga rinkoje, kainos - kokybės santykis turi būti optimalus. Siekiant racionaliai įvertinti savo produkto kainos - kokybės santykį, dera pasidomėti tos pačios prekių grupės konkurentų nusistatytomis kainomis.

3. Kur ir kaip parduoti?

Tai yra vietos ir pardavimo būdų pasirinkimas. Nuo vietos pasirinkimo priklauso, ar bus pakankami pirkėjų srautai, ar bus pasiekti tie klientai, į kuriuos Jūsų prekė yra orientuota, kiek kainuos prekybos vietos išlaikymas, ar Jūsų pasirinkta vieta yra klientų matoma (atkreipia dėmesį).

Pardavimo būdų pasirinkimas leidžia apibrėžti kokie pardavimo kanalai bus naudojami (pardavimai per tarpininkus, asmeniniai pardavimai, tiesioginiai pardavimai ir pan.).

Kodėl būtina pasiruošti?

Pasiruošimas pardavimų pradžiai būtinas, nes:

Pardavimas - tai esminis įmonės išgyvenimo veiksnys, jo reikšmė įmonės veiklai ir plėtrai yra lemiama.
Pardavimų tikslas - ne tik gauti pelną, bet ir suteikti naudą klientui, o finansiškai pajėgi įmonė turi geresnes galimybes užtikrinti geresnes paslaugas sukurti malonesnę aplinką, pasiūlyti įvairias papildomas galimybes ir paslaugas.
Reikia numatyti galimas kliūtis ir jas laiku pašalinti.
Pasiruošimas sudaro prielaidas sėkmingai veiklos pradžiai.
Kryptingas pardavimų planavimas leidžia konkuruoti ir užimti didesnę rinkos dalį.
Efektyvūs pardavimai

Nauja verslo idėja atneš finansinę naudą tik tuo atveju, jei šios idėjos teikiamą naudą pamatys klientai. Pardavimai ir yra ta verslo sritis, kuri perduoda klientui idėjos naudą, o rinkodaros priemonės priverčia klientą ją pamatyti.

Dažnai pardavimo sėkmė priklauso nuo:

Pardavėjo asmeninių įgūdžių.
Komunikacijos kanalų skaičiaus.
Prekės naudos klientui parodymo.
Prekės/paslaugos matomumo.
Tinkamai paskirstytų įmonės pajėgumų.
Rinkodaros planas
2019-03-28 11:58:13 IP 1pu062j9
Atsakyti
Įmonė, norinti išsilaikyti rinkoje ir pasiekti gerų rezultatų, turėtų sukurti nuoseklią rinkodaros priemonių taikymo sistemą.

Rinkodaros planas - tai sudėtinė įmonės strateginio plano dalis. Jis parodo, kaip ir kur bus parduoti produktai, kokių veiksmų bus imtasi, esant tam tikrai situacijai rinkoje.

Marketingo planas numato, kaip įeiti į rinkas ir naudoti marketingo programas, kurios padėtų pasiekti iškeltus tikslus. Tinkamas rinkodaros planas skatina sisteminį Jūsų įmonės veikimą ir konkurencinį pranašumą.

Rinkodaros planavimo etapai:

ANALIZĖ
Rinkodaros planavimą reikia pradėti nuo Jūsų įmonės išsamios padėties rinkoje nustatymo. Ištirkite ne tik įmonės privalumus ir trūkumus, bet ir mikro bei makro aplinką, kurioje veikiate.

2. PLANAVIMAS

Strateginis rinkodaros planas. Strateginis planas įprastai apima ilgesnį laikotarpį. Jame turėtų būti apgalvoti tokie dalykai kaip:

Esamos rinkos ir parduodamo produkto aprašas
Bendras kuriamas įvaizdis
Prekės ženklo/įmonės pozicionavimas
Kainodara
Konkurencinių pranašumų išgryninimas
Rinkos ir SSGG analizė
Tikslinės pirkėjų grupės identifikavimas ir aprašymas
Marketingo priemonių auditas ir pan.
Taktinis veiksmų planas (sudaromas pagal strateginio plano tikslus), kuris yra trumpesnio laikotarpio ir turėtų apimti tokias sritis: reklama, pardavimų skatinimas, soc. komunikacija, lojalumo programų įgyvendinimas, viešieji ryšiai ir pan. Šiame plane turi atsispindėti konkretus piniginis biudžetas pagal laikotarpį.

3. STEBĖSENA: peržiūrėkite savo planą bent kas pusę metų. Tokiu būdu galėsite nuspręsti, ar gaunate norimus rezultatus. Galite lengvai stebėti savo progresą naudodami IT įrankius (pvz. skaičiuokles), kurie padės apskaičiuoti rinkodaros išlaidas ir lyginti jas su pardavimais.
Taip pat turėtumėte reguliariai naujinti planą, kad jis atitiktų kintančias rinkos sąlygas.

Rekomenduojama rinkodaros plano kūrimo seka:

Tikslų aprašymas. Aprašykite tikslus bei užduotis.
Išorės ir vidaus aplinkos tyrimai: rinkos talpumas, užimama rinkos dalis, tendencijos ir prognozės, rinkos segmentavimas, konkurencingumo nustatymas, įmonės SSGG, produkto/paslaugos SSGG.
Rinkodaros strategijos nustatymas, t.y., kokius kelius pasirenkate pasiekti klientą.
Marketingo programų kūrimas, t.y. kokiomis priemonėmis pasieksime tikslus: kainodaros/reklamos/produktų asortimento/serviso/pardavimo kanalų programa.
Rinkodaros biudžeto sudarymas, t.y. reklamos ir rinkodaros akcijų biudžetas, lėšos techninėms priemonėms įsigyti.
Rinkodaros plano patikrinimas: įvardinkite plano stipriąsias ir silpnąsias puses, įvertinkite veiksmų ir priemonių kokybę.
Atsakyti
Norint sėkmingai dirbti rinkoje, kurioje vyksta visi sandoriai, prekių/paslaugų pirkimas - pardavimas, investavimas ir kt., reikia tą rinką pažinti. O tam, kad pažinti, ją reikia ištirti. Apibūdinant situaciją rinkoje svarbu nustatyti jos esamą būklę, kokie aplinkos veiksniai ją įtakoja, atlikti rinkos kitimo tendencijų ir potencialo analizę, panagrinėti ankstesnes tendencijas ir pardavimų prognozes keletui metų į priekį. Reikia išnagrinėti svarbiausius verslo aplinkos teisinius, politinius, vyriausybinio reguliavimo, technologinius, ekonominius, socialinius, kultūrinius ir net etninius veiksnius ir pateikti numatomas jų kitimo tendencijas, kurios gali būti svarbios siekiant numatytų tikslų.

Taip pat derėtų paanalizuoti, kaip naujo produkto atėjimas į rinką paveiks visos rinkos pardavimų apimtis, kainas, kaštus, pelną. Labai svarbu nustatyti, kokios ir kur yra potencialios naujo produkto rinkos. Vertinant paklausą rinkoje, reikia išsiaiškinti, kas yra pagrindiniai analogiškos produkcijos pirkėjai, koks jų pageidaujamas pirkti kiekis ir už kokią kainą, kada jie perka ir kaip atsiskaito, ar patenkinami vartotojų poreikiai ir ar tie vartotojai pasiryžę už tai mokėti. Atlikdami rinkos analizę, Jūs turite atsakyti į kelis esminius klausimus:

Kas yra jūsų vartotojai?

Ar tai visi asmenys nepriklausomai nuo lyties, amžiaus, pajamų, išsilavinimo, užsiėmimo, gyvenamosios vietos ar būdo. Ar pasirinkimą riboja tik asmeniniai žmonių poreikiai, pomėgiai, sveikatos būklė ir, žinoma, pasiūla. Norint išsiaiškinti, ar įmonės gaminiai turės paklausą, reikia išanalizuoti jų paklausą įtakojančius veiksnius. Norėdami sužinoti ar reikalinga tokia prekė/ paslauga, galite apklausti savo miestelio gyventojus.

Kas ir kokie yra jūsų konkurentai?

Objektyviai išanalizuokite konkurentų stipriąsias ir silpnąsias puses, dydį, plėtrą ir pelningumą, įvaizdį rinkoje ir pozicionavimo strategiją, esamą bei buvusias strategijas, įmonės organizacinę kultūrą.

Įmonės aplinkos tyrimo sritys:

Aplinkos dinamikos analizė. Įvertinkite, kiek aplinka dinamiška ir stabili.
PEST analizė: Politiniai (tarptautinė ir vidinė šalies situacija) veiksniai, Ekonominiai (ekonominis augimas, infliacija, užimtumas, palūkanų normos, valiutų kursų svyravimai, investicijų klimatas) veiksniai, Socialiniai ir Kultūriniai (gyventojų vartojimo pokyčiai, švietimas, sveikatos apsauga) veiksniai, Technologiniai (naujos technologinės galimybės) veiksniai, Teisiniai (šalies ir Europos teisiniai reguliavimai) veiksniai, Ekologiniai (klimato kitimas, šalies ar region ekologiniai pokyčiai) veiksniai.
Svarbiausi sėkmės veiksniai. Tai veiksniai, kurie nulemia įmonės sėkmę rinkoje: darbo sąnaudos, paskirstymo kanalai, “priėjimas” prie klientų arba geografinė padėtis, “priėjimas” prie žaliavų ir kitų išteklių, finansinis pajėgumas, žinomumas, prestižas.
Penkių jėgų modelis. Apima esamus ir naujus konkurentus, klientų bei tiekėjų derėjimosi galią ir Jūsų sukurto produkto/paslaugos pakaitalų grėsmę.
Rinkos sąlygų analizė.
Konkurentų analizė.
Klientų analizė.
Įmonės strategija
2019-03-28 11:50:35 IP 5cfvktrm
Atsakyti
Tai sprendimų visuma, apibrėžianti įmonės svarbiausius ateities tikslus ir veiksmus bei priemones tiems tikslams pasiekti.

Pagrindiniai strategijos principai:

Suprantamumas. Būtina sąlyga tam, kad ir tūkstančiai žmonių didelėse korporacijose, ir keli žmonės pradedančiojoje įmonėje judėtų viena kryptimi. Visi turi suprasti įmonės strategiją.
Veiksmų išskirtinumas. Strategija apibrėžia pasirinktą kompleksą veiksmų, kurie skiriasi nuo konkurentų ir kuriuos įgyvendindama įmonė siekia įgyti konkurencinį pranašumą rinkoje.
Pastovumas. Strateginis kursas nekaitaliojamas.
Analitika. Būtinas konceptualus ir analitinis mąstymas.
Strategijų tipai:

Bendrosios konkurencinės strategijos
Vertikalios integracijos strategijos
Apsijungimų ir įgijimų strategijos
Bendradarbiavimo strategijos
Puolimo ir gynybos strategijos
Rinkos lyderio strategijos
Verslo sėkmės „CHECK-LIST“:

Strategija: parengta verslo strategija, atsižvelgiant į konkurencinius faktorius ir aplinkos tendencijas
Strategijos komunikavimas: strategija iškomunikuota visiems darbuotojams taip, kad jie supranta savo tikslus, ir siekia jų įgyvendinimo taip, kad būtų pasiektas bendras tikslas
Rodikliai: nustatyti aiškūs kriterijai (rodikliai), leidžiantys pamatuoti, kaip sėkmingai įgyvendinami tikslai, ir, jei reikia, patikslinti strategines kryptis
Procesai: įmonės veiklos procesai orientuoti į strateginius tikslus
Struktūra: įmonės struktūra optimizuota efektyviam procesų valdymui
Kompetencija: darbuotojai turi reikiamas žinias ir įgūdžius, reikalingus veiklos vykdymui
Priemonės: darbuotojai turi reikiamas priemones (ypač IT sistemas) ir gauna reikiamą informaciją savo veiklos vykdymui ir valdymui
Motyvacija: darbuotojai motyvuoti taip, kad jų pastangos būtų tinkamai nukreiptos bendrų tikslų įgyvendinimui
Nuoseklumas: nuolat peržiūrima ir tobulinama įmonės veikla.
Atsakyti
Rinkodara - Priemonių sistema, apimanti prekės ar paslaugos kelią nuo jos idėjos iki vartotojo. Tradiciškai laikoma, kad rinkodara susideda iš keturių elementų - prekės ar paslaugos idėja, jos išvystymas, kainos nustatymas bei paskirstymas ir pardavimo skatinimo veiksmų sumanymas ir vykdymas. Visi keturi veiksniai yra svarbūs vykdant rinkodaros veiklas.

Prekė ar paslauga - Paslauga ar prekė yra pagrindinis sėkmės bei pardavimų elementas. Prekė turi būti naudinga, patraukli klientui, kokybiška bei reikalinga rinkai. Prekė ar paslauga turi išsiskirti iš kitų rinkoje esančių sprendimų, o jos teikėjas turi suprasti ir identifikuoti savo potencialų pirkėją bei atsižvelgti į jo poreikius.

Kaina - Produkto ar paslaugos kaina atspindi produkto vertę. Kainos pasirinkimas priklauso ir nuo klientų - atsižvelkite į potencialių klientų pajamas ir galimybes. Reikia atkreipti dėmesį į tai, jog nepaisant teikiamų paslaugų kainos, įmonė turi uždirbti pelną, dėl to svarbu apskaičiuoti kokia yra vienos suteiktos paslaugos ar prekės savikaina, įskaičiuojant medžiagas, darbo jėgą, komunalinius mokesčius bei kitas veiklos išlaidas.

Paskirstymas/Vieta - Paskirstymas arba prekybos vietų pasirinkimas, svarbus norint pasiekti savo tikslinę auditoriją, jei neturite savo nuosavos parduotuvės. Identifikuokite, kuriose pardavimo vietose lankosi Jūsų klientai, kokio tipo tai parduotuvės (prekybos centras, specializuota parduotuvė), kokio kainų lygio pardavimų vieta Jums labiausiai tinka, kokioje teritorijoje norite pardavinėti savo prekes (vietovės, šalies, tarptautiniu mastu). Jei planuojate turėti savo nuosavas patalpas paslaugoms teikti, svarbu suprasti Jus supančią aplinką, išsirinkti vietą, kurioje Jūsų paslaugos būtų paklausios.

Pardavimų skatinimas - Pardavimus gali skatinti tokios veiklos kaip: reklama televizijoje, internete, brošiūros, plakatai, įvairios akcijos pardavimo vietose, socialiniuose tinkluose, akcijos viešose vietose ir kt. Pardavimų skatinimui yra svarbu ne tik pritraukti naujų prekės ar paslaugos pirkėjų, bet ir išlaikyti jau esamus klientus - ilguoju laikotarpiu jie gali tapti nuolatiniais Jūsų klientais, pritraukiančiais naujus klientus iš savo aplinkos.
Atsakyti
Pardavinėja specifinės grupės žmonių kontaktines duomenų bazes.. Pavyzdį rodo vieną, kuris kaip ir tinkamas, tačiau kai sumoki pinigus atsiunčia visiškai nepanaudojamą duomenų kratinį ištrauktą iš rekvizitai/įmonės web ar pan. Na ir standartiškai dingsta kaip į vandenį. Nieko iš jo nepirkite ir nesusidėkite.

Jei tikru vardu prisistato Mantas Jankūnas ir kontora Dausita a*******i/s*****i.
Atsakyti
Spaminimas vėl atsinaujino...
Pagal turinį darosi aišku, kad ruošiasi spaminti ir SMS žinutėmis, apeinant telefono operatorių tinklus...

Visiškas suįžulėjimas!!!

----------------------------------------------------------------
From: UAB DAUSITA [mailto:uabdausita@gmail.com]
Sent: 2017 m. sausio 29 d. 10:39
To: undisclosed-recipients:
Subject: Dėl programos, ieškome

Sveiki,

Gal žinote kas turi ar gali sukurti sms siuntimo programą.
Reikia, kad sms siųstusi ne per telefono operatorių tinklus, o per serverį.
Ar galite ką nors pasiūlyti ?
Lauksiu atsakymo
----------------------------------------------------------------
Atsakyti
Spamerių kontora, kuri net nesugeba atsakyti už savo veiksmus.
Atsakyti
Spamintojai neatsibodo siuntinėti spamų ? Ar kreiptis reik į institucijas ?

Taip pat rekomenduojame

IDEO LT
Sparti Reklama

Adresas: Laisvės pr. 125, LT-06118 Vilnius.
Veiklos sritys: dovanos; gamyba; grafika, dizainas; reklamos paslaugos; spaustuvės, leidyba.
Mes esame darbšti, profesionali ir aktyvi reklamos kūrybos ir gamybos komanda! Kas gi yra toji reklama? Daugelis autorių šį lotynų kalbos žodį (reclamo - rėkiu) aiškina kaip informacijos apie prekes, jų vartojamąsias savybes, apie teikiamas paslaugas priemonių sistemą. Kiti reklamą supranta kaip visumą, kuriomis...
White Line Styling
ADGO Reklama

Adresas: Baltijos g. 79-57, LT-47134 Kaunas.
Veiklos sritys: reklamos paslaugos; baldai (gamyba); grafika, dizainas; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; plastikas, guma, jų gaminiai; spaustuvės, leidyba.
ADGO Reklama - reklamos gamyba tai mūsų aistra. Būdami jauni ir ambicingi dirbame Jums su energija ir atsidavimu. Jūsų reklamos sprendimams reikia geriausio rezultato, todėl garantuojame greitį ir kokybę, o mūsų techninės galimybės leidžia įgyvendinti inovatyvias ir nestandartines idėjas. Tikime, kad įsiklausymas...
Taka reklama, T. Kasakausko individuali veikla
Adresas: Šilutės pl. 27, LT-91107 Klaipėda.
Veiklos sritys: grafika, dizainas; reklamos paslaugos; spaustuvės, leidyba.
"TAKA reklama“ reklamos agentūra įkūrta 2006 metais. Per šį laikotarpį įmonė nuolat tobulėjo ir tobulėja toliau siekdama, kad kliento vizijos ir norai taptų realiais darbais. Šis požiūris garantavo sėkmę, pelnė klientų pasitikėjimą , kurie nuolat kreipiasi į mus siekiant rasti geriausius sprendimus. Šiandien ,,TAKA...
LT Advert
Lauko reklamos sprendimai

Adresas: Panerių g. 51, LT-03160 Vilnius.
Veiklos sritys: reklamos paslaugos; grafika, dizainas; projektavimas; spaustuvės, leidyba.
LT ADVERT, UAB Plačiausias lauko reklamos tinklas, dengiantis net 60 Lietuvos miestų. Profesionalūs sprendimai - patyrusi profesionalų komanda pasirūpins Jūsų reklamos kampanija nuo A iki Z. Konkurencinga ir prieinama kaina. Naudinga dirbti su LT Advert, nes: Viskas iš vienų rankų - plačiausias lauko reklamos...
Impleta
Galinga reklama

Adresas: Sandraugos g. 18, LT-52100 Kaunas.
Veiklos sritys: reklamos paslaugos; dovanos; grafika, dizainas; plastikas, guma, jų gaminiai.
Reklamos studija „GALINGA REKLAMA“ – tai beveik 15 patirties metų įgyvendinant įvairius reklamos projektus. Šiandien mes siekiame būti geriausiais vizualinės reklamos gamyboje, todėl siūlome platų šios srities paslaugų spektrą: Automobilių apklijavimas Vitrinų apipavidalinimas Tūrinių raidžių, šviesdėžių...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Šią savaitę COVID-19 tyrimai intensyviau bus vykdomi 11-oje didelės rizikos savivaldybių
Šią savaitę COVID-19 tyrimai intensyviau bus vykdomi 11-oje didelės rizikos savivaldybių 08-10 10:24
Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) praneša, kad šią savaitę, nuo rugpjūčio 10 d. iki rugpjūčio 16 d. imtinai, Ignalinos, Prienų, Šalčininkų, Molėtų, Kupiškio, Kauno, Panevėžio ir Vilniaus...
PST dalį gamybai reikiamos elektros gamins nuosavose saulės jėgainėse
PST dalį gamybai reikiamos elektros gamins nuosavose saulės jėgainėse 08-10 09:56
Viena didžiausių Lietuvos statybos įmonių grupių AB Panevėžio statybos trestas (PST) dalį gamybos procesuose sunaudojamos elektros energijos generuos nuosavose saulės jėgainėse. 200 kW galingumo...
Jimmy Lai – Honkongo verslininkas ir aktyvistas – areštuotas pagal naująjį saugumo įstatymą
Jimmy Lai – Honkongo verslininkas ir aktyvistas – areštuotas pagal naująjį saugumo įstatymą 08-10 09:25
Honkongo milijardierius Jimmy Lai, palaikęs protestus prieš naująjį nacionalinio saugumo įstatymą, buvo areštuotas. Jam pateikti įtarimai dėl sąmokslo prieš Kiniją, neva rezgamo su užsienio...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate Sausio 13-ąją skelbti nedarbo diena?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

FedEx 183,53 +6,55%
Macy's 6,62 +6,09%
AIG 30,66 +4,57%
CBS 40,77 +3,63%
Amazon.com 3167,46 -1,78%
Microsoft 212,48 -1,79%
Apple 444,45 -2,45%
Adobe Systems 449,57 -3,13%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,66 +1,54%
Anglis 51,56 -1,24%
Sidabras 20,65 +16,60%
Auksas 1846,51 +6,60%
Nafta 41,95 -0,57%
Ryžiai 480,00 -7,69%
Benzinas 1,22 +8,93%
Dujos (JAV) 1,74 +7,41%