VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Danbalt International, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Danbalt International

Atsiliepimai apie Danbalt International, UAB

Danija

ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie Danbalt International, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Nepatenkinta pirkeja
2021-03-01 21:06:14 IP 29kj14jq
Atsakyti
Paula 2021-03-01 09:14:03
Parduotuve, esanti Gedimino pr. labai nuvyle. Jaunos pardavejos nemoka elementaraus etiketo, nuziurineja ir vaiksto nepatenkintos. Pirkau batus, po dvieju apsiovinu nuplyso bato detale, atejus i parduotuve sake batu keisti negalima. vadove juodais trumpais plaukais pareiske, kad gal "netaisyklingai uzsidejau bata", batus autis moku, gal nekokybiski gaminiai jusu?:) ta vadove labai nemaloni, nesiskaito su klientu ir kalba izuliu tonu. Po pokalbio su ja, ji nuejo ir kazka akivaizdziai pasnibzdejo pardavejai apie mane ir nuziurejo. Ar tai yra priimtinas elgesys? Palikau batus, kad sutaisytu, nes per "mazas pazeidimas", kad butu pakeisti batai. Po 3 dienu gavau skambuti, kad sutaisyti batai, nuvaziavau, o atejus man sako "atsiprasome, ne jusu batai sutaisyti". Rimtai? Vaziavau specialiai i centre esancia parduotuve, kad pasakytu, jog apsizioplinot? Jei tokia maza detale, kad negalima sukeisti batu, tai kodel turiu laukt savaite laiko, kol sutaisys smulkmena? Vis dar laukiu, kol sutaisys. Sioje parduotuve daugiau nesilankysiu ir niekam nerekomenduosiu.
Kreipkis I vartotoju teises. Tau turi grąžinti pinigus nes tai brokuoti batai. Normalus batai neplysta per dvi dienas
Atsakyti
Parduotuve, esanti Gedimino pr. labai nuvyle. Jaunos pardavejos nemoka elementaraus etiketo, nuziurineja ir vaiksto nepatenkintos. Pirkau batus, po dvieju apsiovinu nuplyso bato detale, atejus i parduotuve sake batu keisti negalima. vadove juodais trumpais plaukais pareiske, kad gal "netaisyklingai uzsidejau bata", batus autis moku, gal nekokybiski gaminiai jusu?:) ta vadove labai nemaloni, nesiskaito su klientu ir kalba izuliu tonu. Po pokalbio su ja, ji nuejo ir kazka akivaizdziai pasnibzdejo pardavejai apie mane ir nuziurejo. Ar tai yra priimtinas elgesys? Palikau batus, kad sutaisytu, nes per "mazas pazeidimas", kad butu pakeisti batai. Po 3 dienu gavau skambuti, kad sutaisyti batai, nuvaziavau, o atejus man sako "atsiprasome, ne jusu batai sutaisyti". Rimtai? Vaziavau specialiai i centre esancia parduotuve, kad pasakytu, jog apsizioplinot? Jei tokia maza detale, kad negalima sukeisti batu, tai kodel turiu laukt savaite laiko, kol sutaisys smulkmena? Vis dar laukiu, kol sutaisys. Sioje parduotuve daugiau nesilankysiu ir niekam nerekomenduosiu.
nepatenkinta pirkeja
2021-02-22 18:18:06 IP 1asr6aug
Atsakyti
pats laikas aprasyti apie sia netikusia parduotuve ir joje dirbancius... buvo uzsakyti batai. po savaites laiko paraso el.pastu kad deja batu neliko (kas daznas reiskinys paskaicius komentarus) paprasiau dydiu mazesniu batu, nes uzsakinejau didesnius. pasake kad taip negalima. tures grazinti pinigus. o tada turesiu daryti uzsakyma is naujo jeigu noriu kitu batu. nesutikau, nes savaite laiko laukti kol supakuos ir dar kol grazins pinigus..laiko svaistymas. pasakiau jog noriu pinigu. paprase korteles duomenu. nusiunciau. pirkau is angliskos korteles, tai pinigus noriu gauti i ta pacia saskaita. (batus pirkau kaip dovana) Komercijos kurybininke pareiske kad nera tokios galimybes sistemoje kad galetu grazinti pinigus i angliska kortele. nusipirkti gali, bet tau pinigu jau grazinti negali i angliska kortele. papraso lietuviskos sakaitos. neturiu, negyvenu lietuvoje, tiesiog pirkau dovana. zada pervesti pinigus. bet jau po poros valandu gaunu dar kita el.pasta. kad pinigus pervede i to zmogaus sakaita kuriam pirkau batus dovanu. zmogus net nezinojo nieko apie batus is danijos. tiesiog nesuprato kas kur kaip, ir dave saskaitos numeri i kuri buvo pervesti pinigai (vyresnis zmogus neturi supratimo apie technologijas ir pan)
pervesti pinigus i angliska kortele jiems butu kainave papildomai. todel ieskojo kaip pervesti kitur.
kaip jums negeda? tokio lygio izulumas? tai vadinamas klientu aptarnavimas? tiek Austeja Kocyte nesugeba kalbeti su klientais, tiek jos direktorius Igoris. abu savo teorijas isvedineja. bent butumete susitare kad kalbetumete ta pati.. o dabar?? zemiausio lygio klientu aptarnavimas.
prirasiau komentaru facebook paskyroje danijos puslapyje ir instagram. tai istryne visus komentarus. poto parasiau gal dar 20 komentaru. tai facebook paskyroje nebegalima rasyti komentaru. geda? prisiimkite atsakomybe uz savo veikla!!!
rasysiu ir toliau komentarus.
taip pat buvo skambinta ir direktoriui. kuris neatsiliepe ir neperskambino. matosi koks direktoriaus poziuris i klientus.
zmones, rasykite komentarus, atsiliepimus.
siulau apeiti tokia parduotuve kuri nevertina klientu
o Danijos batai tai yra zemiausio lygio klientu aptarnavimas
Atsakyti
Visiškas nesiskaitymas su klientais. Dvi savaites bandžiau susisiekti dėl grąžinimo, bet nei į e-laiškus, nei į skambučius neatsainėja. Pinigai aišku vėlavo. Kai parašiau jog dar palauksiu kelias dienas ir jei negrąžins pinigų kreipsiuos į vartotojų teisių tarnybą - įvyko stebuklas, pervedė pinigus. Bet tiesą sakant reikėjo pasistengti ir netgi gal išsireikalauti.......daugiau nepirksiu šioje internetinėj parduotuvėj. Labiausiai kas gal įžeidė, tai ne tai jog pinigai vėlavo, bet jog įmonė nekontaktuoja su klientais
Atsakyti
Labai nuvylė klientų aptarnavimo kokybė, komunikacija ir apskritai, keista, kad atsiradus daugybei nesklandumų užsisakant batus, šios parduotuvės darbuotojai/ atstovai net nesiruošia padaryti, taip, kad klientas liktų patenkintas
Atsakyti
Tik noriu pasidalinti prisiminimais :) Del kitu padaliniu nsusikundimu nera, bet zinokit darbuotojos Vilniaus centre naglos, o ir vadove juodais trumpais plaukais, save laikanti pasaulio bamba uz jas 5kartus naglesne, pasikeles, save aukstinantis narcistiskas kolektyvas, nemalonu net ieiti pro parduotuves duris, paprasius kitokiu dydziu nustoja vaidinti mandagias ir susiraukia, jog teks eiti i sandeli, nuziurineja, po to sneka tarpusavy apie klientus, zaidzia su magnetukais, matyt ego dirbti neleidzia!!
Atsakyti
2021.01.16 gavau savo užsisakytus aulinius, 17 dieną pasiėmiau iš paštomato ir pamačiau, kad batai ne tokie kuriuos užsisakiau (modelis, batų dydis, kaina). Iškarto tą pačią dieną išsiunčiau atgal batus.
Pirmadienį paskambinus jiems pasiklausiau ar man reikia per naujo savo norimo modelio batus užsisakyti ar jie patys atsiųs tinkamus, pasakė jog reikia. Nuėjus užsisakyti, mano dydžio nebebuvo, pasakambinus į tą patį klientų aptarnavimo centrą man pasakė : 'Oi labai gaila' (sarkastiškai).
Nusprendžiau palaukti tiesiog savo pinigų grąžinimo, nes nei noro nei laiko, kariauti su tokiu požiūriu į klientą.
Praėjus 14 dienų grąžinimo laikotarpiui vis dar pinigai negrįžta, VĖLUOJA. Paskambinus patikslino, jog grįš per pora dienų.
The worst customer service, kokį esu mačiusi vienareikšmiškai, dėl pinigų jau būtų galima ir kreiptis konpensacijos už vėlavimą.
Atsakyti
Čia man primena sovietmetį, kai stovėjome eilėse dėl batų ir gaudavo tik išrinktieji. Danija - turinti gerą vardą ir ilgametes tradicijas parduotuvė, tačiau paskutiniu metu vadyba šlubuoja... Nesinori pirkti, kai nežinai, ar rūpinamasi pirkėju, ar tik savo komfortu..
Atsakyti
Ieva 2020-11-18 16:54:57
Šiandien, lapkričio 18dieną, 16:40 buvau P.C. Ozas Danijoje, parduotuvė buvo tusčia nei vieno žmogaus, pardavėjos šnekučiavosi prie prekystalio, aš geras 15min kuičiausi viena tarp batų dėžių ieškodama tinkamo dydžio. Priėjus prie kasos pardavėjos paklausė ar viską radote, aš joms pasakiau, kad viena kuičiausi ir kai reikėjo pagalbos abi pardavėjos šnekėjosi, tai pardavėjos nusišypsojo ir tiek net nepasiūlė priemonių odiniams batams. Aptarnavimas baisus, kitose Danijose taip dar nebuvo.
Tikrai, ir man panašiai, sistemoje rodo, kad batelių yra ir ne vieni, o konsultantai teigia, kad jūsų dydžio nėra... Tai kuo tikėti? : (
Nusiminusi pirkėja
2020-11-27 23:25:52 IP 2ju3l4p5
Atsakyti
Kažkaip ruduo baigiasi, norisi batų, o čia dar black friday, kuri Danija skelbia su trenksmu - išsirinkome batus jau nuo pirmadienio, bus 25 proc. nuolaida. Atėjo penktadienis, jau pirmadienį išsirinkti, savaitę sekti batai užsakyti, tačiau sistema teigia, kad užsakymas atšauktas, dydžio nėra. Suprantu, kad parduotuvių daug, reikia daug funkcijų atlikti, tačiau tuomet nemaitinkite pažadais, taip ir sakykite, kad batų SISTEMA gali klysti, batų arba bus, arba nebus.
Atsakyti
Šiandien, lapkričio 18dieną, 16:40 buvau P.C. Ozas Danijoje, parduotuvė buvo tusčia nei vieno žmogaus, pardavėjos šnekučiavosi prie prekystalio, aš geras 15min kuičiausi viena tarp batų dėžių ieškodama tinkamo dydžio. Priėjus prie kasos pardavėjos paklausė ar viską radote, aš joms pasakiau, kad viena kuičiausi ir kai reikėjo pagalbos abi pardavėjos šnekėjosi, tai pardavėjos nusišypsojo ir tiek net nepasiūlė priemonių odiniams batams. Aptarnavimas baisus, kitose Danijose taip dar nebuvo.
Atsakymą buvusiai pardavėjai
2020-10-17 00:17:06 IP 66gka5qb
Atsakyti
Buvusi darbuotoja 2020-10-13 23:57:17
Jeigu jūs padirbtumėte tokioje parduotuvėje, kur VIENAM ŽMOGUI tuo pačiu metu reikia aptarnauti 3 pirkėjus, daryti perdavimus batų į kitas parduotuves, sutvarkyti sandėlį, pasipildyti salę ir dar daryti internetinius užsakymus, kai fiziškai tiesiog sunku spėti tuo pačiu metu padaryti 10 darbų, pati pamatytumėt, kaip yra sudėtinga kartais tiesiog spėti netgi tokį paprastą dalyką: paskambinti pirkėjui, šiuo atveju jums dėl to, kad pranešti ar bus galima padaryti grąžinimą kitą dieną ar tiesiog dėl kažko informuoti. Darbuotojos nėra robotai, kad sugebėtų vienu metu padaryti daugybę funkcijų, darbuotojos irgi yra žmonės, o neretai patys pirkėjai žiūri į pardavėjus kaip į paskutines atmatas ar vergus. Jūs pirkėjai labai mėgstat būti dėmesio centre ir tuo metu jums daugiau niekas nesvarbu, nes galvojat kad tik jūsų problema yra svarbiausia pasaulyje, tačiau pamirštat kad labai dažnai šalia pardavėjos stovi dar 5 žmonės su tokiom pačiom mintim kaip jūsų ir su tokiom pačiom problemom, kurias tikisi kad labai greitai išspręs pardavėja į kurią žiūrit kaip į fėją su burtų lazdele, neva pardavėja pamos ta lazdele ir viskas išsispręs: ne, taip ne visada būna. Tiesiog kartais pabandykit suprasti, kad pardavėjos irgi yra žmonės, kad net ir kompiuteriai genda su laiku. Aišku, jūs sakysit, jeigu nesugebat dirbti tokio darbo nedirbkit, bet sakau, jeigu pamėgintumėt bent vieną dieną 8 valandas pastovėti ant kojų salėje ir padirbėti tikrai tikrai IŠ PETIES, kai milijonas darbų tuo pačiu metu laukia, kai tuo pačiu metu reikalauja to dėmesio 5 žmonės su savo skirtingom problemom suprastumėt gal tada kaip yra kartais sudėtinga nepamiršti atrodo iš šalies tokių paprastų dalykų: kaip kad tiesiog paskambinti ir informuoti pirkėjus. Atsiprašau už savo grubią nuomonę, tačiau tiesiog negalvokit, kad viskas taip paprasta pardavėjoms ir kad jos tiesiog tarsi šiaip sau ima ir nepaskambina ar kažko nepadaro. Patikėkit, pardavėjos išties bent jau dauguma daro viską nuoširdžiai, kad tik pirkėjai būtų patenkinti, bet ne visada pavyksta viskas sklandžiai
Net neskaičiau jūsų viso aukos teksto. Nesugebi dirbti-nedirbi. Aš pati esu pardavėja, todėl neverkit čia didžiosiomis raidėmis.
Atsakymą buvusiai pardavėjai
2020-10-17 00:16:46 IP 66gka5qb
Atsakyti
Buvusi darbuotoja 2020-10-13 23:57:17
Jeigu jūs padirbtumėte tokioje parduotuvėje, kur VIENAM ŽMOGUI tuo pačiu metu reikia aptarnauti 3 pirkėjus, daryti perdavimus batų į kitas parduotuves, sutvarkyti sandėlį, pasipildyti salę ir dar daryti internetinius užsakymus, kai fiziškai tiesiog sunku spėti tuo pačiu metu padaryti 10 darbų, pati pamatytumėt, kaip yra sudėtinga kartais tiesiog spėti netgi tokį paprastą dalyką: paskambinti pirkėjui, šiuo atveju jums dėl to, kad pranešti ar bus galima padaryti grąžinimą kitą dieną ar tiesiog dėl kažko informuoti. Darbuotojos nėra robotai, kad sugebėtų vienu metu padaryti daugybę funkcijų, darbuotojos irgi yra žmonės, o neretai patys pirkėjai žiūri į pardavėjus kaip į paskutines atmatas ar vergus. Jūs pirkėjai labai mėgstat būti dėmesio centre ir tuo metu jums daugiau niekas nesvarbu, nes galvojat kad tik jūsų problema yra svarbiausia pasaulyje, tačiau pamirštat kad labai dažnai šalia pardavėjos stovi dar 5 žmonės su tokiom pačiom mintim kaip jūsų ir su tokiom pačiom problemom, kurias tikisi kad labai greitai išspręs pardavėja į kurią žiūrit kaip į fėją su burtų lazdele, neva pardavėja pamos ta lazdele ir viskas išsispręs: ne, taip ne visada būna. Tiesiog kartais pabandykit suprasti, kad pardavėjos irgi yra žmonės, kad net ir kompiuteriai genda su laiku. Aišku, jūs sakysit, jeigu nesugebat dirbti tokio darbo nedirbkit, bet sakau, jeigu pamėgintumėt bent vieną dieną 8 valandas pastovėti ant kojų salėje ir padirbėti tikrai tikrai IŠ PETIES, kai milijonas darbų tuo pačiu metu laukia, kai tuo pačiu metu reikalauja to dėmesio 5 žmonės su savo skirtingom problemom suprastumėt gal tada kaip yra kartais sudėtinga nepamiršti atrodo iš šalies tokių paprastų dalykų: kaip kad tiesiog paskambinti ir informuoti pirkėjus. Atsiprašau už savo grubią nuomonę, tačiau tiesiog negalvokit, kad viskas taip paprasta pardavėjoms ir kad jos tiesiog tarsi šiaip sau ima ir nepaskambina ar kažko nepadaro. Patikėkit, pardavėjos išties bent jau dauguma daro viską nuoširdžiai, kad tik pirkėjai būtų patenkinti, bet ne visada pavyksta viskas sklandžiai
Net neskaičiau jūsų viso aukos teksto. Nesugebi dirbti-nedirbi. Aš pati esu pardavėja, todėl neverkit čia didžiosiomis raidėmis.
Buvusi darbuotoja
2020-10-13 23:57:17 IP 5cg1fl03
Atsakyti
Ana Marija 2020-09-03 10:45:28
Pardavėja nebuvo apšaukta. Visko buvo klausta ir paklausta. Dvi dienas nesugebėjo paskambinti.
Jeigu jūs padirbtumėte tokioje parduotuvėje, kur VIENAM ŽMOGUI tuo pačiu metu reikia aptarnauti 3 pirkėjus, daryti perdavimus batų į kitas parduotuves, sutvarkyti sandėlį, pasipildyti salę ir dar daryti internetinius užsakymus, kai fiziškai tiesiog sunku spėti tuo pačiu metu padaryti 10 darbų, pati pamatytumėt, kaip yra sudėtinga kartais tiesiog spėti netgi tokį paprastą dalyką: paskambinti pirkėjui, šiuo atveju jums dėl to, kad pranešti ar bus galima padaryti grąžinimą kitą dieną ar tiesiog dėl kažko informuoti. Darbuotojos nėra robotai, kad sugebėtų vienu metu padaryti daugybę funkcijų, darbuotojos irgi yra žmonės, o neretai patys pirkėjai žiūri į pardavėjus kaip į paskutines atmatas ar vergus. Jūs pirkėjai labai mėgstat būti dėmesio centre ir tuo metu jums daugiau niekas nesvarbu, nes galvojat kad tik jūsų problema yra svarbiausia pasaulyje, tačiau pamirštat kad labai dažnai šalia pardavėjos stovi dar 5 žmonės su tokiom pačiom mintim kaip jūsų ir su tokiom pačiom problemom, kurias tikisi kad labai greitai išspręs pardavėja į kurią žiūrit kaip į fėją su burtų lazdele, neva pardavėja pamos ta lazdele ir viskas išsispręs: ne, taip ne visada būna. Tiesiog kartais pabandykit suprasti, kad pardavėjos irgi yra žmonės, kad net ir kompiuteriai genda su laiku. Aišku, jūs sakysit, jeigu nesugebat dirbti tokio darbo nedirbkit, bet sakau, jeigu pamėgintumėt bent vieną dieną 8 valandas pastovėti ant kojų salėje ir padirbėti tikrai tikrai IŠ PETIES, kai milijonas darbų tuo pačiu metu laukia, kai tuo pačiu metu reikalauja to dėmesio 5 žmonės su savo skirtingom problemom suprastumėt gal tada kaip yra kartais sudėtinga nepamiršti atrodo iš šalies tokių paprastų dalykų: kaip kad tiesiog paskambinti ir informuoti pirkėjus. Atsiprašau už savo grubią nuomonę, tačiau tiesiog negalvokit, kad viskas taip paprasta pardavėjoms ir kad jos tiesiog tarsi šiaip sau ima ir nepaskambina ar kažko nepadaro. Patikėkit, pardavėjos išties bent jau dauguma daro viską nuoširdžiai, kad tik pirkėjai būtų patenkinti, bet ne visada pavyksta viskas sklandžiai
Buvusi darbuotoja
2020-10-13 23:46:53 IP 5cg1fl03
Atsakyti
Anonimas 2020-08-14 20:46:48
Draugas pirko iš Danijos batus už 50 eurų (čia su nuolaida) gražiai progai. Ir užteko vieną kartą apsiauti ir nubluko priekis, po pusė bato. Padarėme klaidą, kad iš karto neimpregnavome, o užsidėjo. Be to, padas labai nusidėvėjo, o išėjome 3 valandoms. Nunešėme grąžinimui, kadangi nesitikėjome, kad odiniai batai po vieno nešiojimo gali taip stipriai nublukti ir susidėvėti.
Pinigų negrąžino ir atrašė laišką, kad tai mūsų kaltė, o batai nebuvo valyti, kad taip spalva nubluko, spalva nubluko jau grįžus namo, dar dėvint lauke. O padas koks - patys matote. Tad paaiškėjo, ir 50 eurų už batus - jau keltų abejonių ateityje.
Na, jūs nepykite, tačiau čia Danijoje ir daugumoje parduotuvių susijusių su apranga, yra tokios vidaus taisyklės, kad kai jūs nusiperkate prekę ir ją panešiojate nebe namuose (šiuo atveju, buvote su tais batukais išėję laukan), parduotuvė negali padaryti grąžinimo, nes iš kur darbuotojoms žinoti ar tikrai jūs patys nesudėvėjote tų batų tiesiog specialiai tam, kad pasipelnyti. Parduotuvėje ar namuose panešiojimui nėra ribotas laikas, jeigu norite galite matuotis batus tiek pačioje parduotuvėje, tiek namuose kiek tik širdelė geidžia. Patikėkite, tokiu atveju, jeigu tiesiog namuose panešiojus batus pastebėsite gamybinį trūkumą - jums pinigai išties bus grąžinti tą pačią akimirką
Atsakyti
paskaičius atsiliepimus net keista. Kiek užsakinėjau internetu (7-8 k.) Iš šios parduotuvės niekada neturėjau problemų nei su batų kokybe, nei su pristatymu ir net su grąžinimu (nuvežiau tiesiai į parduotuvę) Mano patirtis su šia įmone visai gera. Ačiū.
Atsakyti
Pardavėja 2020-09-03 01:14:08
Patikėkite, kartais buna dienų, kai pirkėjai moka tik kortelę. Bet ne vietoj to, kad tiesiog pasiklausti ar kita tokia pati parduotuvė turės kasoje pinigu, arba tiesiog palikti savo telefono numerį (kad paskambinti dėl gražinimo) jus apšaukiate pardavėjus, nors ne jie kalti, kad pvz kasoje nėra pinigu, arba gražinimas negali būti padarytas.
Pardavėja nebuvo apšaukta. Visko buvo klausta ir paklausta. Dvi dienas nesugebėjo paskambinti.
Atsakyti
Ana Marija 2020-08-09 11:54:15
16val neturėti pinigų kasoj... Mokėjau grynais.
Patikėkite, kartais buna dienų, kai pirkėjai moka tik kortelę. Bet ne vietoj to, kad tiesiog pasiklausti ar kita tokia pati parduotuvė turės kasoje pinigu, arba tiesiog palikti savo telefono numerį (kad paskambinti dėl gražinimo) jus apšaukiate pardavėjus, nors ne jie kalti, kad pvz kasoje nėra pinigu, arba gražinimas negali būti padarytas.
Atsakyti
Gaila, kad neperskaičiau anksčiau komentarų. Užsakiau basutes, gavau sandalus. Padariau grąžinimą, gaunu basutes abi ant kairės kojos. Nu juokas pro ašaras. DPD kurjerio nesulaukiu kelios dienos... Tikrai daugiau niekada neužsakinėsiu, jeigu šitaip atmestinai žiūrima į darbą ir jokios pagarbos pirkėjui.
Atsakyti
Draugas pirko iš Danijos batus už 50 eurų (čia su nuolaida) gražiai progai. Ir užteko vieną kartą apsiauti ir nubluko priekis, po pusė bato. Padarėme klaidą, kad iš karto neimpregnavome, o užsidėjo. Be to, padas labai nusidėvėjo, o išėjome 3 valandoms. Nunešėme grąžinimui, kadangi nesitikėjome, kad odiniai batai po vieno nešiojimo gali taip stipriai nublukti ir susidėvėti.
Pinigų negrąžino ir atrašė laišką, kad tai mūsų kaltė, o batai nebuvo valyti, kad taip spalva nubluko, spalva nubluko jau grįžus namo, dar dėvint lauke. O padas koks - patys matote. Tad paaiškėjo, ir 50 eurų už batus - jau keltų abejonių ateityje.
Atsakyti
Nepatariu užsisakyti internetu. Užsisakinejau neperskaičiusi atsiliepimų ir padariau klaidą, nes užsakiau batus šventei, nesulaukus daugiau nei savaitę prisiskambinau is dešimto karto, ir man tik tada pasakė, kad mano užsakymas atšauktas ir jie laukia patvirtinimo, pinigų grąžinimui, grąžins pinigus neaišku kada. Niekada nebeužsisakinesiu iš jų internetu.Jeigu tiek daug neigiamų patirčių žmonėms, tai maža tikimybė, kad ir kitų žmonių užsakymai bus įvykdyti kaip priklauso.
Atsakyti
Darbuotoja 2020-08-08 10:19:44
normalu, jog parduotuve netures pinigu kasoje, jei ateinate vos durims prasiverus su skundais... o pinigai grazinami tokiu budu, kokiu mokejote ir cia nera nei trupucio pardaveju kaltes
16val neturėti pinigų kasoj... Mokėjau grynais.
Atsakyti
Ana Marija 2019-11-11 11:00:42
Pirkau batus Danijos parduotuveje ir atnešus juos grąžinti pardavejos sakė kad neturi pinigų kasoj o pavedimu negali padaryti. Pardavejos isvis nesiorientuoja savo darbo vietoje, nei įvaizdžiu nei bendravimu. Žemesnio lygio aptarnavimo nesu mačiusi nei vienoje parduotuvėje.
normalu, jog parduotuve netures pinigu kasoje, jei ateinate vos durims prasiverus su skundais... o pinigai grazinami tokiu budu, kokiu mokejote ir cia nera nei trupucio pardaveju kaltes
Atsakyti
Atsiuntė žymiai didesnius batus negu užsisakiau. Jokio atsiprašymo. Jeigu pavargote dirbti, darykite išvadas. Nusivyliau ne todėl kad pristatymas 1-4d, o gavau po 10d., bet aplaidumas, kad beleką siunčiatir gaištat laiką su grazinimais.
Atsakyti
Jurgita Jurkutė savo Instagrame reklamavo pirkti batus iš Danija parduotuvės su 35 proc nuolaida. Pamaniau, kad visai gera proga atsinaujinti avalynę:) Pirkau dvi poras batų iš e-parduotuvės. Per DPD gavau vieną porą 36 dydžio, o 40 dydžio kažkur pasimetė (nors sandėlyje rodė atvirkščiai, kad man išsiųsti 40 dydžio avalynė, o liko 36). Išsiaiškinome (beje, telefonu aptarnaujantis vaikinas aptarnavo šauniai, viską paaškino, atsiprašė) ir toliau laukiau batų, kurių negavau. Dar nesulaukusi parašiau e-laišką ir gaunu atsakymą iš vadybininkės Emos, kad jie išsiuntė, o DPD kažkur batus pradangino, tad jie negali atsakyti už DPD darbą. Keista, nes kai sumokėjau už batus iš "Danija" gavau patvirtinimą, kad avalynę gausiu per 1-3 d.d. 11 dienų, batų vis dar negaunu. Dar po dienos gaunu atsakymą, kad man grąžins pinigus ir (kaip supratau) batų negausiu. Taip ir buvo. Bet nebūtų pikta, jei dar būčiau gavusi pinigus už tuos batus, kurių negavau, o pervedė mažesnę sumą, t.y. sumą už gautus batus (kurie kainavo 22 Eur pigiau). Ir vėl teko aiškintis ir prašyti apmokėti skirtumą. Pažadėjo, kad perves. Laukiu. Jei turite daug laiko ir kantrybės, į šią istoriją galite nekreipti dėmesio, jei taupote laiką, geriau e-parduotuvėje nepirkti, nes klientų aptarnavimas ir prekių siuntimas klientui nėra stiprioji įmonės pusė:)
Atsakyti
Internetinis pirkimas "Danijoje"- katorga. Uzsisakius avalyne ir pervedus pinigus, po kurio laiko gautas atsakymas "atsiprasome, prekes nebeliko".
Pinigai grazinti tik po termino.
Uzsisakius naujus batus, gavau visiskai netinkama dydi.
Susisiekus su administratore, jokio konpromiso, jokio atsiprasymo, ir jokios optimalios iseities nebuvo net pasiulyta.
Atsakyti
Sveiki,

dar tokio lygio neteko patirti, kiek pirkau internetu. Idejo ne ta batu dydi, svarbiausia buvo issiust, o dabar grazinimu pats turi rupintis ir dar lauksi pinigu 14 dienu.
Atsakyti
Noriu pagalbos, pirkau gražius ir galvojau patogius batus, bet paaiškėjo kad užkulniuose siūlės nevienodas ir viena trina koja, ką daryti?batai pirkti 02.28. ačiū
Atsakyti
Dominyka 2018-07-01 22:42:30
Nusipirktos basutes su papuošimais, net neužsidėjus! iškart vienas papuošimas nukrito. Nuvykus į parduotuvę ir paprašius grąžinti pinigus, pardavėja pradėjo teigti, jog papuošimams garantijos nėra. Tiesiog graudu. Tačiau juk basutės akivaizdžiai ir kaip vėliau paaiškėjo masiškai brokuotos. Galiausiai pinigus grąžino, tačiau klientai visiškai nevertinami, už kokybę jokios atsakomybės neprisiima.
Už prekės kokybę atsakomybę prisiimti turi tik tiekėjai ir gamintojai. Pardavėjos tik tarpininkės tarp pirkėjo ir gamintojo. Juk pardavėjos negamina batų ir nepadaro jų nekokybiškų tad visų pirma nereikia už kokybę atsakomybės užkrauti tik ant pardavėjų.
Atsakyti
Nomeda 2015-04-28 20:35:45
Laba diena, buvau nuolatinė klientė parduotuvės Danija. Bet daugiau niekada ten neužeisiu. Pirkau batelius prekybos centre Molas, parduotuvėje Danija, ir po dienos nuėjau pakeisti į dydžiu didesnius, tik namuose apsižiūrėjau, kad mažoki. Tai susidūriau su tokia "vedėja", kuri išvadino mane melage ir t.t. todėl teks kovoti. Laiko gaila. Bjauru, kai tokie žmonės vadovauja, patys būdami melagiais.
Matavimosi salėje laikas nėra ribotas. Šiuo atveju jūs pati kalta jog neapsižiūrėjote kad batai kiek mažoki dar būdama parduotuvėje.
Atsakyti
Loreta 2020-01-15 08:27:27
Labai nusivyliau Danijos parduotuvės esančios PC Panorama vadovės Agnės Tunkūnaitės kompetencija, kuri matomai nelabai nusimano apie savo darbą. Nusipirkau batus rudens pradžioje, mokėjau tikrai nemažai, panešiojau juos tik kelis mėnesius ir atsirado akivaizdus brokas- pradėjo atsiklijuoti padas. Nunešus į parduotuvę teko rašyti pretenziją, laukti 14 dienų ir atsakymas buvo jog pinigų grąžinti neketina, nes pagal vadovę, tai mažareikšmis defektas, kuris netrukdo nešioti batų... Taip pat, jos teigimu, yra normalu kad padas atsiklijuoja- čia juk odiniai batai. Tai tiesiog juokinga... Po visko, nuvykau į kitą Danijos parduotuvę, kur vadovė patikino kad tai yra akivaizdžiai matomas brokas ir grąžino pinigus.
Visa tai kainavo daug laiko ir važinėjimo. Įmonė turėtų supažindinti darbuotojus, o ypač jaunutes parduotuvių "vadoves" su prekių kokybės reikalavimais, kad kitą kartą klientui nereikėtų eikvoti savo laiko bei nervų. Daugiau į šią parduotuvę tikrai negrįšiu.
Labai Jus suprantu, pati susidūriau su šia darbuotoja, stipriai abejoju jos kompetencija. Pirkau odinius batus, už tikrai nemažą sumą, gruodžio mėnėsį ir nepraėjus nė mėnesiui, abiejų batų kulnai pradėjo girgždėti kaip seno traktoriaus, net baisu prie žemės prisiliesti su jais. Teko rašyti pretenziją, man taip pat išnagrinėjusi pateikė atsakymą, jog tai „mažareikšmis defektas, kuris netrukdo nešioti batų..“. Būtų labai smagu pažiūrėti, kaip pati ponia tokius batus nešiotų, kur akivaizdus brokas. Daugiau nei juokinga ir graudu tuo pačiu.. Daugiau į šią parduotuvę kojos nekelsiu.
Atsakyti
Labai nusivyliau Danijos parduotuvės esančios PC Panorama vadovės Agnės Tunkūnaitės kompetencija, kuri matomai nelabai nusimano apie savo darbą. Nusipirkau batus rudens pradžioje, mokėjau tikrai nemažai, panešiojau juos tik kelis mėnesius ir atsirado akivaizdus brokas- pradėjo atsiklijuoti padas. Nunešus į parduotuvę teko rašyti pretenziją, laukti 14 dienų ir atsakymas buvo jog pinigų grąžinti neketina, nes pagal vadovę, tai mažareikšmis defektas, kuris netrukdo nešioti batų... Taip pat, jos teigimu, yra normalu kad padas atsiklijuoja- čia juk odiniai batai. Tai tiesiog juokinga... Po visko, nuvykau į kitą Danijos parduotuvę, kur vadovė patikino kad tai yra akivaizdžiai matomas brokas ir grąžino pinigus.
Visa tai kainavo daug laiko ir važinėjimo. Įmonė turėtų supažindinti darbuotojus, o ypač jaunutes parduotuvių "vadoves" su prekių kokybės reikalavimais, kad kitą kartą klientui nereikėtų eikvoti savo laiko bei nervų. Daugiau į šią parduotuvę tikrai negrįšiu.
Atsakyti
Didelis ačiū Danijos išparduotuvės Vilniuje Ogmios mieste Outlet parke darbuotojoms už malonų ir rūpestingą aptarnavimą ir sąžiningumą. Šiandien pirkau batus ir palikau telefoną, darbuotojos iškart susisiekė ir grąžino
Atsakyti
Pirkau batus Danijos parduotuveje ir atnešus juos grąžinti pardavejos sakė kad neturi pinigų kasoj o pavedimu negali padaryti. Pardavejos isvis nesiorientuoja savo darbo vietoje, nei įvaizdžiu nei bendravimu. Žemesnio lygio aptarnavimo nesu mačiusi nei vienoje parduotuvėje.
Atsakyti
Pastovi klientė 2019-04-11 20:21:50
Labai dažnai apsiperku Danijos avalynės parduotuvėse, bet kartais labai erzina pardavėjų atkaklumas parduoti batus. Dar nespėjus įeiti į parduotuvę jau klausia: Gal kuo padėti? Tai tiesiog "išmuša iš vėžių" ir jau tuomet nebežinau ko tai reikia, nes esi akylai stebimas, kad net baisu paimti iš lentynos batus. Jau net nekyla noras kažką matuotis. Kam tas perdėtas dėmesys? Jau du kartus taip apsisukau ir išėjau iš parduotuvės.
O jus suprantat kad toks darbuotojų darbas. Kito pasirinkimo jos neturi.
Atsakyti
Pirkau batus Danijos parduotuvėje PC Panorama, tačiau man jie netiko spalviškai.kitą rytą atvykau grąžinti. Ir negalėjau, nes parduotuvė pradeda darbą neturėdama grynųjų, kaip tai gali būti? Sakyčiau tai didelė suma, bet tai viso labo 55 Eurai. Sakau grąžinkit pavedimu, man jokio skirtumo. Jie sako ne, mes galim tik grynais, kurių neturi. Aš dabar priversta būsiu dar kartą grįžti į parduotuvę ir tikėtis, kad jie bus kažką pardavę, gal turės pinigų.kažkoks apsurdas.
Atsakyti
Labai nusivyliau danijos parduotuveje Panevėžyje aptarnavimu. Pirkau batus otre, užsidėjus vis du kartus, atlipo visas vieno bato kulnas, ir tiko bato padas. Akivaizdus gamyklinis brokas. Paprašiau pakeisti naujais. Nesutiko. Pasiūlė suklijuoti. O gal pardavėja norėtų nupirkti iš manęs batus suplysusius už 100 e, o aš jai suklijuosiu po 2 dienų avėjimo. Tai kas is tos avalynės liks po sezono? Pagal įstatymus privalo pakeisti naujais arba grąžinti pinigus! Teko pirki naujus batus, tik jau nebe is Danijos parduotuvės. Apleksiu šita parduotuvę, ir visiem informuosiu, koki šlamštą susidėjo i lentynas, o po to net neketina brokuotos avalynės pakeisti. Siūlo suklijuoti! Ir dar pareiškė Otre ne Vegabondai kad gerai nešioti. Vegabond tai pasaulinis brendas. O otre nu ka padarysi! Mielos pardavejos, prieš parduodant pasakykit šitą reikalą! Nepirksim.
Atsakyti
Nesiruošiau pirkti tą dieną batų.Tačiau užsukusi į "Danijos" batų parduotuvę Panoramos prekybos centre Vilniuje buvau taip maloniai aptarnauta pardavėjos Veronikos Mažuto, kad nusipirkau netgi dvi poras ir esu labai patenkinta ir dėkiga pardavėjai už patarimus gerą nuotaiką ir kvalifikuotą pagalbą.Ačiū.Daugiau tokių puikių pardavėjų!! Violeta Palčinskaitė
Pastovi klientė
2019-04-11 20:21:50 IP 2ju3l6o4
Atsakyti
Labai dažnai apsiperku Danijos avalynės parduotuvėse, bet kartais labai erzina pardavėjų atkaklumas parduoti batus. Dar nespėjus įeiti į parduotuvę jau klausia: Gal kuo padėti? Tai tiesiog "išmuša iš vėžių" ir jau tuomet nebežinau ko tai reikia, nes esi akylai stebimas, kad net baisu paimti iš lentynos batus. Jau net nekyla noras kažką matuotis. Kam tas perdėtas dėmesys? Jau du kartus taip apsisukau ir išėjau iš parduotuvės.
Atsakyti
Labai graudu darosi, kad tokio masto parduotuve, negali sau leisti pasisamdyti darbuotojus, kurie bent galetu ir sugebetu mandagiai bendrauti su klientais, kurie atnesa parduotuvei pajamas ir generuoja jiems atlyginima. Tuo tarpu Danijos parduotuveje PC Panoramoje susiduriau su nemandaugiu ir izuliu elgesiu pardavejos Dominikos. Kuri nekompetitingai ivertino susidariusia situacija, nepasiule problemos sprendimo budu ir pamirso apie savo funkcijas, bet visaip bande irodyti savo pranasuma.
Atskirai reikia pamineti batu kokybe, buvo nupirkti kedai, kuriems po menesio nesiojimo nutruko batraistis. Sio batraiscio nepavyko isigyti, nera Danijos parduotuvese, nei vienoj, tvirtino kad pas juos liko tik likuciai, buvo ieskota apie puse metu. Nusprendus grazinti batus, susiduriau su tuo, kad pasirodo keduose batraisciai atlieka tik aksesuaro funkcija, o ne bato laikimo funkcija. Betraisciai yra skirti groziui ir be batraiscio pasirodo Danijos parduotuve, kokybes specialiste ir darbuotojai isivaizduoja ju nesiojima ir atitikima ju batu funkcijai.
Atsakyti
Liucija 2015-09-10 16:56:22
Laba diena, pirkau batelius Danijos parduotuveje Vilniaus Akropolyje.Deja, labai nusivyliau.Antra karta uzsidejus, islindo puse pedos, t.y.visas bato priekis "issiziojo".Labai gaila, cekio neradau, nebeirodysiu.Daugiau ten nieko nepirksiu.
Čekį būtinai išlaikykit kitą sykį
Atsakyti
pretenzija 2015-07-13 20:13:05
Laba diena. Norėjau paklausti, kiek ilgai dar, nepaisant skundų dėl akivaizdaus vadovės įžūlumo, nemandagumo, turėsime aplenkti, mums patogioje vietoje, PC "Molas" įsikūrusią "Danijos" parduotuvę. Turime prieš savo norą vykti į kitas "Danijos" parduotuves, vien dėl šios priežasties.
Prieš porą metų mūsų šeima susidūrė su šia vadove, bandant išspręsti nekokybiškų batų problemą. Vakar "Mole" bandžiau pakeisti, užsakant iš kito miesto, kitoje parduotuvėje įsigytų batų dydį (perkant abejojau ir pardavėja patikino, kad be problemų keitimą atliksiu bet kokioje kitoje strategiškai patogioje "Danijos" parduotuvėje). Pardavėja, matomai naujai priimta dirbti, to padaryti nemokėjo, tad pasiūlė atvykti, kai bus vadovė. Aš paprašiau, kad užsirašytų batų kodą ir mano kontaktinį tel. ir atliktų užsakymą. Šiandien, nesulaukusi skambučio, paskambinau pati, pasitikslinti dėl užsakymo. Vadovės darbo vietoje nebuvo, bet pardavėja informavo, kad vadovės įsakymu, jie užsakymus atlieka, kai suma viršija 60 eurų. Paklausus vadovės vardo, pavardės, paaiškėjo, kad ji vis dar ta pati.
Paieškojus atsiliepimų apie šią vadovę, akivaizdu, kad ne tik mūsų šeima turi pretenzijų dėl jos elgesio.
Atsižvelkite, kiek klientų, o galimai ir darbuotojų, dėl netinkamai parinkto vadovo, praranda jūsų įmonė.
Nepamirškite, kad tai lietuviško kapitalo UAB'as...
Atsakyti
Marius 2018-03-07 21:26:28
Graudu darosi, kai perki batus už 130€ ir kasoje tau pasako maišelis kainuoja 21centą. Tai gal dar susimokam už batų dėžutes? Nešiaus iki mašinos batų dėžę rankose, nes neleido sąžinė mokėt už maišelį, kuris tau priklauso nemokamai.
Management made in Lithuania....
Atsakyti
Žieminius batus pirkau Fam club parduotuvėj, Oze. Kaina-56 eur.
Po 2 mėn. plyšo vienas batas per visą kulno siūlę.
Atvežus batus į krautuvę, iš karto pinigų negrąžino, pagal jų tvarką turėsiu laukti 14 dienų, kol "ekspertai" įvertins batų nekokybę...
Senai su tokiu nelygiu susidūriau, tipiškas lietuviškos vadybos pavyzdys ir gobšumo išraiška.

Nu ką, parekomenduosiu visam savo ratui ir dar per face booką, koks čia pas Danbaltą homosovieticus marketingas..

Dar pagalavojau, gal ir už batus galima mokėti po 14 dienų?? O ne iš karto prie kasos.

Informuoju pirkėjus apie Danbalt parduouves, kad žinotų:

Fam club
Wawa
Este
Danija
Atsakyti
Labai idomiai zaidzia kainu zaisma. Nors parduotuveje Siauliuose Saules mieste totalinis ispardavimas, bet viena savaite botai
Tommy Hilfiger kainuoja 69, 99, atvaziavus sia savaite pirkti, jau kaina 79, 99.Is principo nepirkau.Paklausus pardavejos, kaip suprasti kainas ir totalini ispardavima, pasake, kad daugumai prekiu kainas pakele, o ne sumazino.
Atsakyti
Nusipirktos basutes su papuošimais, net neužsidėjus! iškart vienas papuošimas nukrito. Nuvykus į parduotuvę ir paprašius grąžinti pinigus, pardavėja pradėjo teigti, jog papuošimams garantijos nėra. Tiesiog graudu. Tačiau juk basutės akivaizdžiai ir kaip vėliau paaiškėjo masiškai brokuotos. Galiausiai pinigus grąžino, tačiau klientai visiškai nevertinami, už kokybę jokios atsakomybės neprisiima.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi parduotuve Danija. Prieš kelias dienas Oze esančioje Danijos parduotuvėje pirkau basutes su papuošimais. Deja, po trečio avėjimo papuošimai pradėjo byrėti. Suprantu, kad jie ne amžini, tačiau nemaniau, kad po tokio trumpo laiko jie nukris. Susisiekus su atstove ji man pasakė, kad garantijos papuošimams neteikia. Susidarė nuomonė, kad tiesiog yra vengiama atsakomybės. Taip pat parduotuvė skleidžia klaidingą žinutę kliantams, kurioje teigia, kad pardavinėja kokybišką avalynę. Po šio įvykio esu įsitikinusi, kad kokybės čia nėra.
Atsakyti
Noriu padekoti uz labai malonu ir kokybiska aptarnavima, pardavejai Martynai, Danijos batu parduotuveje, esancioje Siauliuose Saules mieste.
Atsakyti
Kėdainiuose Danijos parduotuvej nėra pirkti dovanų čekių, pardavėjos teigia kad bus po savaitgalio.jeigu mato, kad jie baigias, gal visgi reiktų užsisakyti ankščiau, o nelaukti paskutinės dienos. Nematau suinteresavimo didinti prekybą jei nėra tokio elementaraus dalyko. Neveltui kaimas.
Atsakyti
Graudu darosi, kai perki batus už 130€ ir kasoje tau pasako maišelis kainuoja 21centą. Tai gal dar susimokam už batų dėžutes? Nešiaus iki mašinos batų dėžę rankose, nes neleido sąžinė mokėt už maišelį, kuris tau priklauso nemokamai.

Taip pat rekomenduojame

Inaigė
Didmeninė prekyba avalyne ir drabužiais

Adresas: V. Landsbergio-Žemkalnio g. 22, LT-49267 Kaunas.
Veiklos sritys: avalynė, batai; apranga, drabužiai; didmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys.
DIDMENINĖ PREKYBA VYRIŠKA, MOTERIŠKA BEI VAIKIŠKA AVALYNE UAB „Inaigė“ vykdo žinomų pasaulinių prekių ženklų avalynės, drabužių ir aksesuarų didmeninę prekybą. Turėdami 15 metų patirtį galime pasiūlyti aukštos kokybes prekių už patrauklią kainą. Turime daug tiekėjų Europoje, todėl prekes gauname iš pirmų rankų...
Greater Outdoors
HIATUS, COLUMBIA, DIDRIKSONS, JACK WOLFSKIN

Adresas: Ozo g. 18, LT-08243 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pramogos ir poilsis; sporto, turizmo reikmenys; vaikų prekės.
UAB „Greater Outdoors“ valdo specializuotas parduotuves „Hiatus“ ir „Hiatus Go“, kuriose prekiaujama pasaulyje gerai žinomų ir pripažintų prekės ženklų „Columbia“, „Didriksons“, „Jack Wolfskin", „Picture“, „Zo-on“, SIGG ir kt. aktyviam laisvalaikiui skirtais drabužiais, avalyne ir aksesuarais vyrams, moterims ir...
RM STOKAS
Didmeninė prekyba drabužiais, avalyne, aksesuarais

Adresas: Žalioji g. 1, Eišiškės, LT-17176 Šalčininkų r.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; eksportas; galanterija; importas; vaikų prekės.
UAB “RM Stokas” pagrindinė veikla - didmeninė prekyba vyriškais, moteriškais, vaikiškais drabužiais bei aksesuarais. Didmeninė prekyba STOCK kategorijos GEOX, DIESEL, ir MOSCHINO, ANTONY MORATO, TOMMY HILFIGER, bei RINASCIMENTO, STATE OF ART ir GANT, CAMEL, CALAMAR, JUICY COUTURE, BLUMARINE, GUESS, STEFANEL, CALVIN...
Pirmas žingsnis, UAB
Ortopedijos prekės

Adresas: Vytauto pr. 37B, LT-44352 Kaunas.
Veiklos sritys: medicininė įranga; avalynė, batai; gamyba; mažmeninė prekyba; medicinos įstaigos, paslaugos; odos gaminiai; plastikas, guma, jų gaminiai.
UAB “Pirmas žingsnis” – tai profesionalus, kūrybingas kolektyvas, artimai bendradarbiaujantis su daugeliu Kauno, bei kitų Lietuvos gydymo ir reabilitacijos įstaigų bei vykdantis prevencines programas vaikų stuburo ir pėdų deformacijoms išvengti. Mūsų įstaiga “Pirmas žingsnis” yra įkurta 1993 spalio 29 dieną ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Airijos ekonomika 2020-aisiais augo, nepaisant pandemijos
Airijos ekonomika 2020-aisiais augo, nepaisant pandemijos 03-05 18:20
Airijos ekonomika, nepaisant koronaviruso protrūkio, pernai paaugo 3,4%, kadangi pandemija paskatino farmacijos produktų ir informacinių technologijų eksportą, penktadienį pranešė finansų...
"Darnu Group" nepavyksta nutraukti sklypo Vilniuje sandorio su Telecentru
"Darnu Group" nepavyksta nutraukti sklypo Vilniuje sandorio su Telecentru 03-05 17:34
Nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovei "Darnu Group" nepavyksta nutraukti sklypo sostinės Viršuliškėse sandorio su Lietuvos radijo ir televizijos centru (Telecentru).
Teismas: Lietuvos bankas turi sumokėti K. Ramonui 35.000 Eur
Teismas: Lietuvos bankas turi sumokėti K. Ramonui 35.000 Eur 03-05 17:18
Lietuvos bankas (LB) turi sumokėti 34.900 Eur kompensaciją 2011-aisiais atleistam Kredito įstaigų priežiūros departamento direktoriui Kazimierui Ramonui, nusprendė teismas.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kur planuojate atostogauti šiais metais?

Akcijų kainos

Exxon Mobil 58,71 +3,87%
ConocoPhillips 55,62 +3,65%
Humana 388,56 +1,56%
Google 2049,09 +1,10%
Macy's 15,14 -4,54%
Twitter 66,75 -5,80%
Hewlett-Packard 28,07 -5,87%
Western Digital 63,49 -8,87%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 2,66 +4,31%
Nafta 61,28 +2,56%
Kava 3,54 +1,72%
Anglis 86,83 +4,58%
Sidabras 25,88 +3,64%
Cukrus 0,63 0,00%
Apelsinai 0,63 -1,56%
Ryžiai 545,00 +4,81%