Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Danbalt International
Taip pat rekomenduojame
Inaigė
Didmeninė prekyba avalyne ir drabužiaisAdresas: V. Landsbergio-Žemkalnio g. 22, LT-49267 Kaunas.
Veiklos sritys: avalynė, batai; apranga, drabužiai; didmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys.
DIDMENINĖ PREKYBA VYRIŠKA, MOTERIŠKA BEI VAIKIŠKA AVALYNE UAB „Inaigė“ vykdo žinomų pasaulinių prekių ženklų avalynės, drabužių ir aksesuarų didmeninę prekybą. Turėdami 15 metų patirtį galime pasiūlyti aukštos kokybes prekių už patrauklią kainą. Turime daug tiekėjų Europoje, todėl prekes gauname iš pirmų rankų...
Greater Outdoors
HIATUS, COLUMBIA, DIDRIKSONS, JACK WOLFSKINAdresas: Ozo g. 18, LT-08243 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pramogos ir poilsis; sporto, turizmo reikmenys; vaikų prekės.
UAB „Greater Outdoors“ valdo specializuotas parduotuves „Hiatus“ ir „Hiatus Go“, kuriose prekiaujama pasaulyje gerai žinomų ir pripažintų prekės ženklų „Columbia“, „Didriksons“, „Jack Wolfskin", „Picture“, „Zo-on“, SIGG ir kt. aktyviam laisvalaikiui skirtais drabužiais, avalyne ir aksesuarais vyrams, moterims ir...
RM STOKAS
Didmeninė prekyba drabužiais, avalyne, aksesuaraisAdresas: Žalioji g. 1, Eišiškės, LT-17176 Šalčininkų r.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; eksportas; galanterija; importas; vaikų prekės.
UAB “RM Stokas” pagrindinė veikla - didmeninė prekyba vyriškais, moteriškais, vaikiškais drabužiais bei aksesuarais. Didmeninė prekyba STOCK kategorijos GEOX, DIESEL, ir MOSCHINO, ANTONY MORATO, TOMMY HILFIGER, bei RINASCIMENTO, STATE OF ART ir GANT, CAMEL, CALAMAR, JUICY COUTURE, BLUMARINE, GUESS, STEFANEL, CALVIN...
Glovė
Darbo apranga, darbinė avalynė, darbo priemonėsAdresas: Tėvo Stanislovo g. 1-2, LT-82157 Radviliškis.
Veiklos sritys: darbo apranga; apranga, drabužiai; avalynė, batai; darbo sauga; didmeninė prekyba; higienos reikmenys; interneto parduotuvės; konsultacijų paslaugos; mažmeninė prekyba; reklamos paslaugos.
MB "Glovė" - Gaston Mille, DIAN, Ox-On, ir Tranemo Textil AB atstovas Lietuvoje. MB "Glovė" didmeninė ir mažmeninė prekyba : "Lyngsøe Rainwear" - tai kokybiška apranga, sauganti nuo Lietaus, ugnies ir šalčio (Danija). Rainwear "Gaston Mille" - Aukštos kokybės specializuoti darbo batai (Prancūzija), "DIAN" - Aukštos...
Pirmas žingsnis, UAB
Ortopedijos prekėsAdresas: Vytauto pr. 37B, LT-44352 Kaunas.
Veiklos sritys: medicininė įranga; avalynė, batai; gamyba; mažmeninė prekyba; medicinos įstaigos, paslaugos; odos gaminiai; plastikas, guma, jų gaminiai.
UAB “Pirmas žingsnis” – tai profesionalus, kūrybingas kolektyvas, artimai bendradarbiaujantis su daugeliu Kauno, bei kitų Lietuvos gydymo ir reabilitacijos įstaigų bei vykdantis prevencines programas vaikų stuburo ir pėdų deformacijoms išvengti. Mūsų įstaiga “Pirmas žingsnis” yra įkurta 1993 spalio 29 dieną ir...
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Prisijungti prie katalogo
Naujausias finansines ataskaitas jau pateikė įmonių:
Intel
|
31,44
|
+4,83%
|
Manchester United
|
19,32
|
+3,43%
|
Pfizer
|
38,02
|
+2,73%
|
Humana
|
501,87
|
+1,37%
|
Macy's
|
13,59
|
-3,69%
|
Ford
|
12,00
|
-4,69%
|
NVIDIA
|
378,34
|
-5,68%
|
Hewlett-Packard
|
29,06
|
-6,05%
|
Sidabras
|
25,01
|
+13,79%
|
Apelsinai
|
1,46
|
+13,18%
|
Varis
|
8809,42
|
-0,53%
|
Nafta
|
69,46
|
-4,42%
|
Dyzelis
|
2,59
|
-5,82%
|
Kava
|
5,06
|
+3,27%
|
Ryžiai
|
501,00
|
+5,25%
|
Vištiena
|
3,37
|
+1,20%
|
2023-05-23 19:17:17 IP 2fbas12m
2023-04-26 16:16:30 IP 2lmitt8h
2023-03-07 20:10:03 IP 2der022p
2023-03-01 10:27:26 IP 5f4skq4g
2023-02-21 11:40:18 IP 5cf24g5v
2023-02-14 16:50:10 IP 2e7r4064
2023-01-31 16:56:29 IP 28men99s
2023-01-10 18:51:40 IP 28mcsje4
2022-12-16 14:39:39 IP 28mbrklk
Laba diena. Pirkau dukrai žieminius batus su kailiu 2022 01 22. Jau po savaitės padėjo praleidinėti vandenį. Bet pagal garantija nunešiau tik 2022 12 04. Plyšęs padas.bet atmetė pretenziją, nes pasirodo, kad padas plyšo nuo intensyvaus nešiojimo.Išvada-nešiojo visą vasarą kasdien. Aš ne tik NEREKOMENDUOJU šitos parduotuvės, bet ir norečiau rąsti bendaminčių, kad sutvarkyti šitą šaraškiną kontorą teisme.
2022-12-08 10:17:01 IP 2cfq7d8v
2022-09-17 11:37:23 IP 28memonc
2022-07-11 22:50:36 IP 28m805if
2022-06-25 16:32:49
2022-06-21 21:30:22
2022-03-05 15:42:20 IP 2ju3l7pa
2022-02-27 14:34:09 IP 2e7r3r6r
2022-01-17 22:27:33 IP 6a4ddrof
2021-11-29 16:55:35 IP 2i23s1hk
Apeikite šią parduotuvę, 2021-11-21 dieną pateiktas užsakymas, 2022-11-22 gauta žinutė, kad siunta išsiųsta, per 3 darbo dienas turėjau gauti batus į Klaipėdą. Deja 2021-11-24 gaunu žinutę, kad siunta Rygoje, susisiekiau su atstovu, paaiškino, kad jų žmogiška klaida, patikslino, kad reikiamos išmėros batus turi ir iškarto išsiųs nurodytu adresu. Šiandien jau 29 d. batų nėra, skambinu tai pradeda trinti, kad labai daug siuntų ir nespėja išvežioti, bet kai paklausiu ar nelaukia sugrįštančios siuntos iš Rygos ir tik tada atsiųs, man tai patvirtina konsultantas. Tai toks Danijos požiūris į klijentą.
2021-10-31 13:21:42 IP 2lm5h9ee
Jurgita Jurkutė savo Instagrame reklamavo pirkti batus iš Danija parduotuvės su 35 proc nuolaida. Pamaniau, kad visai gera proga atsinaujinti avalynę:) Pirkau dvi poras batų iš e-parduotuvės. Per DPD gavau vieną porą 36 dydžio, o 40 dydžio kažkur pasimetė (nors sandėlyje rodė atvirkščiai, kad man išsiųsti 40 dydžio avalynė, o liko 36). Išsiaiškinome (beje, telefonu aptarnaujantis vaikinas aptarnavo šauniai, viską paaškino, atsiprašė) ir toliau laukiau batų, kurių negavau. Dar nesulaukusi parašiau e-laišką ir gaunu atsakymą iš vadybininkės Emos, kad jie išsiuntė, o DPD kažkur batus pradangino, tad jie negali atsakyti už DPD darbą. Keista, nes kai sumokėjau už batus iš "Danija" gavau patvirtinimą, kad avalynę gausiu per 1-3 d.d. 11 dienų, batų vis dar negaunu. Dar po dienos gaunu atsakymą, kad man grąžins pinigus ir (kaip supratau) batų negausiu. Taip ir buvo. Bet nebūtų pikta, jei dar būčiau gavusi pinigus už tuos batus, kurių negavau, o pervedė mažesnę sumą, t.y. sumą už gautus batus (kurie kainavo 22 Eur pigiau). Ir vėl teko aiškintis ir prašyti apmokėti skirtumą. Pažadėjo, kad perves. Laukiu. Jei turite daug laiko ir kantrybės, į šią istoriją galite nekreipti dėmesio, jei taupote laiką, geriau e-parduotuvėje nepirkti, nes klientų aptarnavimas ir prekių siuntimas klientui nėra stiprioji įmonės pusė:)
2021-10-14 16:01:41 IP 28ma1l54
Pakraupusi aš kaip Hyper Maxima savanorių pr Danijos parduotuvės vadovė bendrauja su klientais. Atnešiau batus dėl grąžinimo bet neturėjau popierinio čekio tik nuotrauka ir banko išrašo nuotrauka tik gaila netiko tai mergaitė išsikvietė parduotuvės vadovę. Atėjo net nepasisveikinus ir neprisistačiusi pakeltu balsu aiškino man kad nieks čia ką rodau netinka ir kad banko išrašas reikalingas. Po to apžiūrėjusi batus puolė mane kaltinti kažkokio šaukšto naudojimu neva sugadino kažkas taip batus jau anksčiau. Batus buvau užsidėjusi tik keturis kartus o bato aulo viduje arčiau kojų pirštų pradėjo rastis įdubos, o batus pirkau rugsėjo mėnesį tik kažin ar kas galėtų įkišti kažkokį šaukštą iki pat pirštų. Banko išrašą tikrai gausiu bet su tokiu etiketo žmonėmis net nesinori daugiau reikalų turėti.
2021-10-13 18:16:36 IP 2ju3ktr6
2021-09-10 14:35:02 IP 2ju3l0v4
2021-09-03 20:25:37 IP 2i23sh5n
2021-08-30 03:06:35 IP 66hokj06
2021-08-28 11:44:27 IP 2g5vddvn
2021-08-27 19:09:36 IP 28metckr
2021-08-26 11:27:35 IP 66hokj06
2021-08-18 19:42:25 IP 2cfq5gp1
2021-08-05 09:19:44 IP 5f4soe8i
2021-07-15 18:19:39 IP 28meqc02
2021-06-26 17:51:35 IP 2ju3kv24
2021-06-19 13:46:45 IP 28m80o5m
2021-06-01 16:01:00 IP 2e7r3sbe
2021-04-02 20:44:19 IP 2eehhlal
2021-04-02 14:55:34 IP 2fc3m8u1
2021-03-01 21:06:14 IP 29kj14jq
Parduotuve, esanti Gedimino pr. labai nuvyle. Jaunos pardavejos nemoka elementaraus etiketo, nuziurineja ir vaiksto nepatenkintos. Pirkau batus, po dvieju apsiovinu nuplyso bato detale, atejus i parduotuve sake batu keisti negalima. vadove juodais trumpais plaukais pareiske, kad gal "netaisyklingai uzsidejau bata", batus autis moku, gal nekokybiski gaminiai jusu?:) ta vadove labai nemaloni, nesiskaito su klientu ir kalba izuliu tonu. Po pokalbio su ja, ji nuejo ir kazka akivaizdziai pasnibzdejo pardavejai apie mane ir nuziurejo. Ar tai yra priimtinas elgesys? Palikau batus, kad sutaisytu, nes per "mazas pazeidimas", kad butu pakeisti batai. Po 3 dienu gavau skambuti, kad sutaisyti batai, nuvaziavau, o atejus man sako "atsiprasome, ne jusu batai sutaisyti". Rimtai? Vaziavau specialiai i centre esancia parduotuve, kad pasakytu, jog apsizioplinot? Jei tokia maza detale, kad negalima sukeisti batu, tai kodel turiu laukt savaite laiko, kol sutaisys smulkmena? Vis dar laukiu, kol sutaisys. Sioje parduotuve daugiau nesilankysiu ir niekam nerekomenduosiu.
2021-03-01 09:14:03 IP 28m812tg
2021-02-22 18:18:06 IP 1asr6aug
pervesti pinigus i angliska kortele jiems butu kainave papildomai. todel ieskojo kaip pervesti kitur.
kaip jums negeda? tokio lygio izulumas? tai vadinamas klientu aptarnavimas? tiek Austeja Kocyte nesugeba kalbeti su klientais, tiek jos direktorius Igoris. abu savo teorijas isvedineja. bent butumete susitare kad kalbetumete ta pati.. o dabar?? zemiausio lygio klientu aptarnavimas.
prirasiau komentaru facebook paskyroje danijos puslapyje ir instagram. tai istryne visus komentarus. poto parasiau gal dar 20 komentaru. tai facebook paskyroje nebegalima rasyti komentaru. geda? prisiimkite atsakomybe uz savo veikla!!!
rasysiu ir toliau komentarus.
taip pat buvo skambinta ir direktoriui. kuris neatsiliepe ir neperskambino. matosi koks direktoriaus poziuris i klientus.
zmones, rasykite komentarus, atsiliepimus.
siulau apeiti tokia parduotuve kuri nevertina klientu
o Danijos batai tai yra zemiausio lygio klientu aptarnavimas
2021-02-07 21:24:16 IP 28mc0b6o
2021-02-04 22:46:47 IP 2df6baun
2021-02-03 15:24:29 IP 2ju3ktv6
2021-02-02 09:41:36 IP 28m95399
Pirmadienį paskambinus jiems pasiklausiau ar man reikia per naujo savo norimo modelio batus užsisakyti ar jie patys atsiųs tinkamus, pasakė jog reikia. Nuėjus užsisakyti, mano dydžio nebebuvo, pasakambinus į tą patį klientų aptarnavimo centrą man pasakė : 'Oi labai gaila' (sarkastiškai).
Nusprendžiau palaukti tiesiog savo pinigų grąžinimo, nes nei noro nei laiko, kariauti su tokiu požiūriu į klientą.
Praėjus 14 dienų grąžinimo laikotarpiui vis dar pinigai negrįžta, VĖLUOJA. Paskambinus patikslino, jog grįš per pora dienų.
The worst customer service, kokį esu mačiusi vienareikšmiškai, dėl pinigų jau būtų galima ir kreiptis konpensacijos už vėlavimą.
2020-11-29 10:52:16 IP 28m81o9n
2020-11-28 15:07:31 IP 28m81o9n
Šiandien, lapkričio 18dieną, 16:40 buvau P.C. Ozas Danijoje, parduotuvė buvo tusčia nei vieno žmogaus, pardavėjos šnekučiavosi prie prekystalio, aš geras 15min kuičiausi viena tarp batų dėžių ieškodama tinkamo dydžio. Priėjus prie kasos pardavėjos paklausė ar viską radote, aš joms pasakiau, kad viena kuičiausi ir kai reikėjo pagalbos abi pardavėjos šnekėjosi, tai pardavėjos nusišypsojo ir tiek net nepasiūlė priemonių odiniams batams. Aptarnavimas baisus, kitose Danijose taip dar nebuvo.
2020-11-27 23:25:52 IP 2ju3l4p5
2020-11-18 16:54:57 IP 5f4sobem
2020-10-17 00:17:06 IP 66gka5qb
Jeigu jūs padirbtumėte tokioje parduotuvėje, kur VIENAM ŽMOGUI tuo pačiu metu reikia aptarnauti 3 pirkėjus, daryti perdavimus batų į kitas parduotuves, sutvarkyti sandėlį, pasipildyti salę ir dar daryti internetinius užsakymus, kai fiziškai tiesiog sunku spėti tuo pačiu metu padaryti 10 darbų, pati pamatytumėt, kaip yra sudėtinga kartais tiesiog spėti netgi tokį paprastą dalyką: paskambinti pirkėjui, šiuo atveju jums dėl to, kad pranešti ar bus galima padaryti grąžinimą kitą dieną ar tiesiog dėl kažko informuoti. Darbuotojos nėra robotai, kad sugebėtų vienu metu padaryti daugybę funkcijų, darbuotojos irgi yra žmonės, o neretai patys pirkėjai žiūri į pardavėjus kaip į paskutines atmatas ar vergus. Jūs pirkėjai labai mėgstat būti dėmesio centre ir tuo metu jums daugiau niekas nesvarbu, nes galvojat kad tik jūsų problema yra svarbiausia pasaulyje, tačiau pamirštat kad labai dažnai šalia pardavėjos stovi dar 5 žmonės su tokiom pačiom mintim kaip jūsų ir su tokiom pačiom problemom, kurias tikisi kad labai greitai išspręs pardavėja į kurią žiūrit kaip į fėją su burtų lazdele, neva pardavėja pamos ta lazdele ir viskas išsispręs: ne, taip ne visada būna. Tiesiog kartais pabandykit suprasti, kad pardavėjos irgi yra žmonės, kad net ir kompiuteriai genda su laiku. Aišku, jūs sakysit, jeigu nesugebat dirbti tokio darbo nedirbkit, bet sakau, jeigu pamėgintumėt bent vieną dieną 8 valandas pastovėti ant kojų salėje ir padirbėti tikrai tikrai IŠ PETIES, kai milijonas darbų tuo pačiu metu laukia, kai tuo pačiu metu reikalauja to dėmesio 5 žmonės su savo skirtingom problemom suprastumėt gal tada kaip yra kartais sudėtinga nepamiršti atrodo iš šalies tokių paprastų dalykų: kaip kad tiesiog paskambinti ir informuoti pirkėjus. Atsiprašau už savo grubią nuomonę, tačiau tiesiog negalvokit, kad viskas taip paprasta pardavėjoms ir kad jos tiesiog tarsi šiaip sau ima ir nepaskambina ar kažko nepadaro. Patikėkit, pardavėjos išties bent jau dauguma daro viską nuoširdžiai, kad tik pirkėjai būtų patenkinti, bet ne visada pavyksta viskas sklandžiai
2020-10-17 00:16:46 IP 66gka5qb
Jeigu jūs padirbtumėte tokioje parduotuvėje, kur VIENAM ŽMOGUI tuo pačiu metu reikia aptarnauti 3 pirkėjus, daryti perdavimus batų į kitas parduotuves, sutvarkyti sandėlį, pasipildyti salę ir dar daryti internetinius užsakymus, kai fiziškai tiesiog sunku spėti tuo pačiu metu padaryti 10 darbų, pati pamatytumėt, kaip yra sudėtinga kartais tiesiog spėti netgi tokį paprastą dalyką: paskambinti pirkėjui, šiuo atveju jums dėl to, kad pranešti ar bus galima padaryti grąžinimą kitą dieną ar tiesiog dėl kažko informuoti. Darbuotojos nėra robotai, kad sugebėtų vienu metu padaryti daugybę funkcijų, darbuotojos irgi yra žmonės, o neretai patys pirkėjai žiūri į pardavėjus kaip į paskutines atmatas ar vergus. Jūs pirkėjai labai mėgstat būti dėmesio centre ir tuo metu jums daugiau niekas nesvarbu, nes galvojat kad tik jūsų problema yra svarbiausia pasaulyje, tačiau pamirštat kad labai dažnai šalia pardavėjos stovi dar 5 žmonės su tokiom pačiom mintim kaip jūsų ir su tokiom pačiom problemom, kurias tikisi kad labai greitai išspręs pardavėja į kurią žiūrit kaip į fėją su burtų lazdele, neva pardavėja pamos ta lazdele ir viskas išsispręs: ne, taip ne visada būna. Tiesiog kartais pabandykit suprasti, kad pardavėjos irgi yra žmonės, kad net ir kompiuteriai genda su laiku. Aišku, jūs sakysit, jeigu nesugebat dirbti tokio darbo nedirbkit, bet sakau, jeigu pamėgintumėt bent vieną dieną 8 valandas pastovėti ant kojų salėje ir padirbėti tikrai tikrai IŠ PETIES, kai milijonas darbų tuo pačiu metu laukia, kai tuo pačiu metu reikalauja to dėmesio 5 žmonės su savo skirtingom problemom suprastumėt gal tada kaip yra kartais sudėtinga nepamiršti atrodo iš šalies tokių paprastų dalykų: kaip kad tiesiog paskambinti ir informuoti pirkėjus. Atsiprašau už savo grubią nuomonę, tačiau tiesiog negalvokit, kad viskas taip paprasta pardavėjoms ir kad jos tiesiog tarsi šiaip sau ima ir nepaskambina ar kažko nepadaro. Patikėkit, pardavėjos išties bent jau dauguma daro viską nuoširdžiai, kad tik pirkėjai būtų patenkinti, bet ne visada pavyksta viskas sklandžiai
2020-10-13 23:57:17 IP 5cg1fl03
Pardavėja nebuvo apšaukta. Visko buvo klausta ir paklausta. Dvi dienas nesugebėjo paskambinti.
2020-10-13 23:46:53 IP 5cg1fl03
Draugas pirko iš Danijos batus už 50 eurų (čia su nuolaida) gražiai progai. Ir užteko vieną kartą apsiauti ir nubluko priekis, po pusė bato. Padarėme klaidą, kad iš karto neimpregnavome, o užsidėjo. Be to, padas labai nusidėvėjo, o išėjome 3 valandoms. Nunešėme grąžinimui, kadangi nesitikėjome, kad odiniai batai po vieno nešiojimo gali taip stipriai nublukti ir susidėvėti.
Pinigų negrąžino ir atrašė laišką, kad tai mūsų kaltė, o batai nebuvo valyti, kad taip spalva nubluko, spalva nubluko jau grįžus namo, dar dėvint lauke. O padas koks - patys matote. Tad paaiškėjo, ir 50 eurų už batus - jau keltų abejonių ateityje.