VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Danbalt International, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Danbalt International

Atsiliepimai apie Danbalt International, UAB

Danija

Parašyk savo nuomonę apie Danbalt International, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Darbuotoja 2020-08-08 10:19:44
normalu, jog parduotuve netures pinigu kasoje, jei ateinate vos durims prasiverus su skundais... o pinigai grazinami tokiu budu, kokiu mokejote ir cia nera nei trupucio pardaveju kaltes
16val neturėti pinigų kasoj... Mokėjau grynais.
Atsakyti
Ana Marija 2019-11-11 11:00:42
Pirkau batus Danijos parduotuveje ir atnešus juos grąžinti pardavejos sakė kad neturi pinigų kasoj o pavedimu negali padaryti. Pardavejos isvis nesiorientuoja savo darbo vietoje, nei įvaizdžiu nei bendravimu. Žemesnio lygio aptarnavimo nesu mačiusi nei vienoje parduotuvėje.
normalu, jog parduotuve netures pinigu kasoje, jei ateinate vos durims prasiverus su skundais... o pinigai grazinami tokiu budu, kokiu mokejote ir cia nera nei trupucio pardaveju kaltes
Atsakyti
Atsiuntė žymiai didesnius batus negu užsisakiau. Jokio atsiprašymo. Jeigu pavargote dirbti, darykite išvadas. Nusivyliau ne todėl kad pristatymas 1-4d, o gavau po 10d., bet aplaidumas, kad beleką siunčiatir gaištat laiką su grazinimais.
Atsakyti
Jurgita Jurkutė savo Instagrame reklamavo pirkti batus iš Danija parduotuvės su 35 proc nuolaida. Pamaniau, kad visai gera proga atsinaujinti avalynę:) Pirkau dvi poras batų iš e-parduotuvės. Per DPD gavau vieną porą 36 dydžio, o 40 dydžio kažkur pasimetė (nors sandėlyje rodė atvirkščiai, kad man išsiųsti 40 dydžio avalynė, o liko 36). Išsiaiškinome (beje, telefonu aptarnaujantis vaikinas aptarnavo šauniai, viską paaškino, atsiprašė) ir toliau laukiau batų, kurių negavau. Dar nesulaukusi parašiau e-laišką ir gaunu atsakymą iš vadybininkės Emos, kad jie išsiuntė, o DPD kažkur batus pradangino, tad jie negali atsakyti už DPD darbą. Keista, nes kai sumokėjau už batus iš "Danija" gavau patvirtinimą, kad avalynę gausiu per 1-3 d.d. 11 dienų, batų vis dar negaunu. Dar po dienos gaunu atsakymą, kad man grąžins pinigus ir (kaip supratau) batų negausiu. Taip ir buvo. Bet nebūtų pikta, jei dar būčiau gavusi pinigus už tuos batus, kurių negavau, o pervedė mažesnę sumą, t.y. sumą už gautus batus (kurie kainavo 22 Eur pigiau). Ir vėl teko aiškintis ir prašyti apmokėti skirtumą. Pažadėjo, kad perves. Laukiu. Jei turite daug laiko ir kantrybės, į šią istoriją galite nekreipti dėmesio, jei taupote laiką, geriau e-parduotuvėje nepirkti, nes klientų aptarnavimas ir prekių siuntimas klientui nėra stiprioji įmonės pusė:)
Atsakyti
Internetinis pirkimas "Danijoje"- katorga. Uzsisakius avalyne ir pervedus pinigus, po kurio laiko gautas atsakymas "atsiprasome, prekes nebeliko".
Pinigai grazinti tik po termino.
Uzsisakius naujus batus, gavau visiskai netinkama dydi.
Susisiekus su administratore, jokio konpromiso, jokio atsiprasymo, ir jokios optimalios iseities nebuvo net pasiulyta.
Atsakyti
Sveiki,

dar tokio lygio neteko patirti, kiek pirkau internetu. Idejo ne ta batu dydi, svarbiausia buvo issiust, o dabar grazinimu pats turi rupintis ir dar lauksi pinigu 14 dienu.
Atsakyti
Noriu pagalbos, pirkau gražius ir galvojau patogius batus, bet paaiškėjo kad užkulniuose siūlės nevienodas ir viena trina koja, ką daryti?batai pirkti 02.28. ačiū
Atsakyti
Dominyka 2018-07-01 22:42:30
Nusipirktos basutes su papuošimais, net neužsidėjus! iškart vienas papuošimas nukrito. Nuvykus į parduotuvę ir paprašius grąžinti pinigus, pardavėja pradėjo teigti, jog papuošimams garantijos nėra. Tiesiog graudu. Tačiau juk basutės akivaizdžiai ir kaip vėliau paaiškėjo masiškai brokuotos. Galiausiai pinigus grąžino, tačiau klientai visiškai nevertinami, už kokybę jokios atsakomybės neprisiima.
Už prekės kokybę atsakomybę prisiimti turi tik tiekėjai ir gamintojai. Pardavėjos tik tarpininkės tarp pirkėjo ir gamintojo. Juk pardavėjos negamina batų ir nepadaro jų nekokybiškų tad visų pirma nereikia už kokybę atsakomybės užkrauti tik ant pardavėjų.
Atsakyti
Nomeda 2015-04-28 20:35:45
Laba diena, buvau nuolatinė klientė parduotuvės Danija. Bet daugiau niekada ten neužeisiu. Pirkau batelius prekybos centre Molas, parduotuvėje Danija, ir po dienos nuėjau pakeisti į dydžiu didesnius, tik namuose apsižiūrėjau, kad mažoki. Tai susidūriau su tokia "vedėja", kuri išvadino mane melage ir t.t. todėl teks kovoti. Laiko gaila. Bjauru, kai tokie žmonės vadovauja, patys būdami melagiais.
Matavimosi salėje laikas nėra ribotas. Šiuo atveju jūs pati kalta jog neapsižiūrėjote kad batai kiek mažoki dar būdama parduotuvėje.
Atsakyti
Loreta 2020-01-15 08:27:27
Labai nusivyliau Danijos parduotuvės esančios PC Panorama vadovės Agnės Tunkūnaitės kompetencija, kuri matomai nelabai nusimano apie savo darbą. Nusipirkau batus rudens pradžioje, mokėjau tikrai nemažai, panešiojau juos tik kelis mėnesius ir atsirado akivaizdus brokas- pradėjo atsiklijuoti padas. Nunešus į parduotuvę teko rašyti pretenziją, laukti 14 dienų ir atsakymas buvo jog pinigų grąžinti neketina, nes pagal vadovę, tai mažareikšmis defektas, kuris netrukdo nešioti batų... Taip pat, jos teigimu, yra normalu kad padas atsiklijuoja- čia juk odiniai batai. Tai tiesiog juokinga... Po visko, nuvykau į kitą Danijos parduotuvę, kur vadovė patikino kad tai yra akivaizdžiai matomas brokas ir grąžino pinigus.
Visa tai kainavo daug laiko ir važinėjimo. Įmonė turėtų supažindinti darbuotojus, o ypač jaunutes parduotuvių "vadoves" su prekių kokybės reikalavimais, kad kitą kartą klientui nereikėtų eikvoti savo laiko bei nervų. Daugiau į šią parduotuvę tikrai negrįšiu.
Labai Jus suprantu, pati susidūriau su šia darbuotoja, stipriai abejoju jos kompetencija. Pirkau odinius batus, už tikrai nemažą sumą, gruodžio mėnėsį ir nepraėjus nė mėnesiui, abiejų batų kulnai pradėjo girgždėti kaip seno traktoriaus, net baisu prie žemės prisiliesti su jais. Teko rašyti pretenziją, man taip pat išnagrinėjusi pateikė atsakymą, jog tai „mažareikšmis defektas, kuris netrukdo nešioti batų..“. Būtų labai smagu pažiūrėti, kaip pati ponia tokius batus nešiotų, kur akivaizdus brokas. Daugiau nei juokinga ir graudu tuo pačiu.. Daugiau į šią parduotuvę kojos nekelsiu.
Atsakyti
Labai nusivyliau Danijos parduotuvės esančios PC Panorama vadovės Agnės Tunkūnaitės kompetencija, kuri matomai nelabai nusimano apie savo darbą. Nusipirkau batus rudens pradžioje, mokėjau tikrai nemažai, panešiojau juos tik kelis mėnesius ir atsirado akivaizdus brokas- pradėjo atsiklijuoti padas. Nunešus į parduotuvę teko rašyti pretenziją, laukti 14 dienų ir atsakymas buvo jog pinigų grąžinti neketina, nes pagal vadovę, tai mažareikšmis defektas, kuris netrukdo nešioti batų... Taip pat, jos teigimu, yra normalu kad padas atsiklijuoja- čia juk odiniai batai. Tai tiesiog juokinga... Po visko, nuvykau į kitą Danijos parduotuvę, kur vadovė patikino kad tai yra akivaizdžiai matomas brokas ir grąžino pinigus.
Visa tai kainavo daug laiko ir važinėjimo. Įmonė turėtų supažindinti darbuotojus, o ypač jaunutes parduotuvių "vadoves" su prekių kokybės reikalavimais, kad kitą kartą klientui nereikėtų eikvoti savo laiko bei nervų. Daugiau į šią parduotuvę tikrai negrįšiu.
Atsakyti
Didelis ačiū Danijos išparduotuvės Vilniuje Ogmios mieste Outlet parke darbuotojoms už malonų ir rūpestingą aptarnavimą ir sąžiningumą. Šiandien pirkau batus ir palikau telefoną, darbuotojos iškart susisiekė ir grąžino
Atsakyti
Pirkau batus Danijos parduotuveje ir atnešus juos grąžinti pardavejos sakė kad neturi pinigų kasoj o pavedimu negali padaryti. Pardavejos isvis nesiorientuoja savo darbo vietoje, nei įvaizdžiu nei bendravimu. Žemesnio lygio aptarnavimo nesu mačiusi nei vienoje parduotuvėje.
Atsakyti
Pastovi klientė 2019-04-11 20:21:50
Labai dažnai apsiperku Danijos avalynės parduotuvėse, bet kartais labai erzina pardavėjų atkaklumas parduoti batus. Dar nespėjus įeiti į parduotuvę jau klausia: Gal kuo padėti? Tai tiesiog "išmuša iš vėžių" ir jau tuomet nebežinau ko tai reikia, nes esi akylai stebimas, kad net baisu paimti iš lentynos batus. Jau net nekyla noras kažką matuotis. Kam tas perdėtas dėmesys? Jau du kartus taip apsisukau ir išėjau iš parduotuvės.
O jus suprantat kad toks darbuotojų darbas. Kito pasirinkimo jos neturi.
Atsakyti
Pirkau batus Danijos parduotuvėje PC Panorama, tačiau man jie netiko spalviškai.kitą rytą atvykau grąžinti. Ir negalėjau, nes parduotuvė pradeda darbą neturėdama grynųjų, kaip tai gali būti? Sakyčiau tai didelė suma, bet tai viso labo 55 Eurai. Sakau grąžinkit pavedimu, man jokio skirtumo. Jie sako ne, mes galim tik grynais, kurių neturi. Aš dabar priversta būsiu dar kartą grįžti į parduotuvę ir tikėtis, kad jie bus kažką pardavę, gal turės pinigų.kažkoks apsurdas.
Atsakyti
Labai nusivyliau danijos parduotuveje Panevėžyje aptarnavimu. Pirkau batus otre, užsidėjus vis du kartus, atlipo visas vieno bato kulnas, ir tiko bato padas. Akivaizdus gamyklinis brokas. Paprašiau pakeisti naujais. Nesutiko. Pasiūlė suklijuoti. O gal pardavėja norėtų nupirkti iš manęs batus suplysusius už 100 e, o aš jai suklijuosiu po 2 dienų avėjimo. Tai kas is tos avalynės liks po sezono? Pagal įstatymus privalo pakeisti naujais arba grąžinti pinigus! Teko pirki naujus batus, tik jau nebe is Danijos parduotuvės. Apleksiu šita parduotuvę, ir visiem informuosiu, koki šlamštą susidėjo i lentynas, o po to net neketina brokuotos avalynės pakeisti. Siūlo suklijuoti! Ir dar pareiškė Otre ne Vegabondai kad gerai nešioti. Vegabond tai pasaulinis brendas. O otre nu ka padarysi! Mielos pardavejos, prieš parduodant pasakykit šitą reikalą! Nepirksim.
Atsakyti
Nesiruošiau pirkti tą dieną batų.Tačiau užsukusi į "Danijos" batų parduotuvę Panoramos prekybos centre Vilniuje buvau taip maloniai aptarnauta pardavėjos Veronikos Mažuto, kad nusipirkau netgi dvi poras ir esu labai patenkinta ir dėkiga pardavėjai už patarimus gerą nuotaiką ir kvalifikuotą pagalbą.Ačiū.Daugiau tokių puikių pardavėjų!! Violeta Palčinskaitė
Pastovi klientė
2019-04-11 20:21:50 IP 2ju3l6o4
Atsakyti
Labai dažnai apsiperku Danijos avalynės parduotuvėse, bet kartais labai erzina pardavėjų atkaklumas parduoti batus. Dar nespėjus įeiti į parduotuvę jau klausia: Gal kuo padėti? Tai tiesiog "išmuša iš vėžių" ir jau tuomet nebežinau ko tai reikia, nes esi akylai stebimas, kad net baisu paimti iš lentynos batus. Jau net nekyla noras kažką matuotis. Kam tas perdėtas dėmesys? Jau du kartus taip apsisukau ir išėjau iš parduotuvės.
Atsakyti
Labai graudu darosi, kad tokio masto parduotuve, negali sau leisti pasisamdyti darbuotojus, kurie bent galetu ir sugebetu mandagiai bendrauti su klientais, kurie atnesa parduotuvei pajamas ir generuoja jiems atlyginima. Tuo tarpu Danijos parduotuveje PC Panoramoje susiduriau su nemandaugiu ir izuliu elgesiu pardavejos Dominikos. Kuri nekompetitingai ivertino susidariusia situacija, nepasiule problemos sprendimo budu ir pamirso apie savo funkcijas, bet visaip bande irodyti savo pranasuma.
Atskirai reikia pamineti batu kokybe, buvo nupirkti kedai, kuriems po menesio nesiojimo nutruko batraistis. Sio batraiscio nepavyko isigyti, nera Danijos parduotuvese, nei vienoj, tvirtino kad pas juos liko tik likuciai, buvo ieskota apie puse metu. Nusprendus grazinti batus, susiduriau su tuo, kad pasirodo keduose batraisciai atlieka tik aksesuaro funkcija, o ne bato laikimo funkcija. Betraisciai yra skirti groziui ir be batraiscio pasirodo Danijos parduotuve, kokybes specialiste ir darbuotojai isivaizduoja ju nesiojima ir atitikima ju batu funkcijai.
Atsakyti
Liucija 2015-09-10 16:56:22
Laba diena, pirkau batelius Danijos parduotuveje Vilniaus Akropolyje.Deja, labai nusivyliau.Antra karta uzsidejus, islindo puse pedos, t.y.visas bato priekis "issiziojo".Labai gaila, cekio neradau, nebeirodysiu.Daugiau ten nieko nepirksiu.
Čekį būtinai išlaikykit kitą sykį
Atsakyti
pretenzija 2015-07-13 20:13:05
Laba diena. Norėjau paklausti, kiek ilgai dar, nepaisant skundų dėl akivaizdaus vadovės įžūlumo, nemandagumo, turėsime aplenkti, mums patogioje vietoje, PC "Molas" įsikūrusią "Danijos" parduotuvę. Turime prieš savo norą vykti į kitas "Danijos" parduotuves, vien dėl šios priežasties.
Prieš porą metų mūsų šeima susidūrė su šia vadove, bandant išspręsti nekokybiškų batų problemą. Vakar "Mole" bandžiau pakeisti, užsakant iš kito miesto, kitoje parduotuvėje įsigytų batų dydį (perkant abejojau ir pardavėja patikino, kad be problemų keitimą atliksiu bet kokioje kitoje strategiškai patogioje "Danijos" parduotuvėje). Pardavėja, matomai naujai priimta dirbti, to padaryti nemokėjo, tad pasiūlė atvykti, kai bus vadovė. Aš paprašiau, kad užsirašytų batų kodą ir mano kontaktinį tel. ir atliktų užsakymą. Šiandien, nesulaukusi skambučio, paskambinau pati, pasitikslinti dėl užsakymo. Vadovės darbo vietoje nebuvo, bet pardavėja informavo, kad vadovės įsakymu, jie užsakymus atlieka, kai suma viršija 60 eurų. Paklausus vadovės vardo, pavardės, paaiškėjo, kad ji vis dar ta pati.
Paieškojus atsiliepimų apie šią vadovę, akivaizdu, kad ne tik mūsų šeima turi pretenzijų dėl jos elgesio.
Atsižvelkite, kiek klientų, o galimai ir darbuotojų, dėl netinkamai parinkto vadovo, praranda jūsų įmonė.
Nepamirškite, kad tai lietuviško kapitalo UAB'as...
Atsakyti
Marius 2018-03-07 21:26:28
Graudu darosi, kai perki batus už 130€ ir kasoje tau pasako maišelis kainuoja 21centą. Tai gal dar susimokam už batų dėžutes? Nešiaus iki mašinos batų dėžę rankose, nes neleido sąžinė mokėt už maišelį, kuris tau priklauso nemokamai.
Management made in Lithuania....
Atsakyti
Žieminius batus pirkau Fam club parduotuvėj, Oze. Kaina-56 eur.
Po 2 mėn. plyšo vienas batas per visą kulno siūlę.
Atvežus batus į krautuvę, iš karto pinigų negrąžino, pagal jų tvarką turėsiu laukti 14 dienų, kol "ekspertai" įvertins batų nekokybę...
Senai su tokiu nelygiu susidūriau, tipiškas lietuviškos vadybos pavyzdys ir gobšumo išraiška.

Nu ką, parekomenduosiu visam savo ratui ir dar per face booką, koks čia pas Danbaltą homosovieticus marketingas..

Dar pagalavojau, gal ir už batus galima mokėti po 14 dienų?? O ne iš karto prie kasos.

Informuoju pirkėjus apie Danbalt parduouves, kad žinotų:

Fam club
Wawa
Este
Danija
Atsakyti
Labai idomiai zaidzia kainu zaisma. Nors parduotuveje Siauliuose Saules mieste totalinis ispardavimas, bet viena savaite botai
Tommy Hilfiger kainuoja 69, 99, atvaziavus sia savaite pirkti, jau kaina 79, 99.Is principo nepirkau.Paklausus pardavejos, kaip suprasti kainas ir totalini ispardavima, pasake, kad daugumai prekiu kainas pakele, o ne sumazino.
Atsakyti
Nusipirktos basutes su papuošimais, net neužsidėjus! iškart vienas papuošimas nukrito. Nuvykus į parduotuvę ir paprašius grąžinti pinigus, pardavėja pradėjo teigti, jog papuošimams garantijos nėra. Tiesiog graudu. Tačiau juk basutės akivaizdžiai ir kaip vėliau paaiškėjo masiškai brokuotos. Galiausiai pinigus grąžino, tačiau klientai visiškai nevertinami, už kokybę jokios atsakomybės neprisiima.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi parduotuve Danija. Prieš kelias dienas Oze esančioje Danijos parduotuvėje pirkau basutes su papuošimais. Deja, po trečio avėjimo papuošimai pradėjo byrėti. Suprantu, kad jie ne amžini, tačiau nemaniau, kad po tokio trumpo laiko jie nukris. Susisiekus su atstove ji man pasakė, kad garantijos papuošimams neteikia. Susidarė nuomonė, kad tiesiog yra vengiama atsakomybės. Taip pat parduotuvė skleidžia klaidingą žinutę kliantams, kurioje teigia, kad pardavinėja kokybišką avalynę. Po šio įvykio esu įsitikinusi, kad kokybės čia nėra.
Atsakyti
Noriu padekoti uz labai malonu ir kokybiska aptarnavima, pardavejai Martynai, Danijos batu parduotuveje, esancioje Siauliuose Saules mieste.
Atsakyti
Kėdainiuose Danijos parduotuvej nėra pirkti dovanų čekių, pardavėjos teigia kad bus po savaitgalio.jeigu mato, kad jie baigias, gal visgi reiktų užsisakyti ankščiau, o nelaukti paskutinės dienos. Nematau suinteresavimo didinti prekybą jei nėra tokio elementaraus dalyko. Neveltui kaimas.
Atsakyti
Graudu darosi, kai perki batus už 130€ ir kasoje tau pasako maišelis kainuoja 21centą. Tai gal dar susimokam už batų dėžutes? Nešiaus iki mašinos batų dėžę rankose, nes neleido sąžinė mokėt už maišelį, kuris tau priklauso nemokamai.
Atsakyti
Pirkau odinius batus Akropolio Danijoje ir pradėjusi nešioti pamačiau, kad kairės kojos bato liežuvis vos apsiavus batus nuslenka žemyn ir ten tiesiog guli, kiek kartų bebandyčiau jį pastatyti ir nustatyti, kad būtų per bato vidurį, ten kur dabar tuščias tarpas. Nunešusi į parduotuvę batus dėl broko gavau atsakymą iš pardavėjos, kad jos visiems batams taip. Tai buvo jos argumentas, kad čia ne brokas. Leido susiprasti, kad mano kojos irgi kreivos, tai ko aš dar noriu. Na žinot, kai nusipirkus už 120 batus, tai norėčiau, kad jie nebūtų kreivi, o su tokiais argumentais, kad "Man su visais batais taip žinokit, tai čia ne brokas" tai galima pas babą ant pečiaus aiškintis. AČIŪ, Danija, žinosiu, kur nebeiti ir draugams pasakysiu, kad neitų kreivakojai..
Atsakyti
Laba diena. Noreciau padekoti imonei Danbalt, o ypac elektrenu filialui, kad turi nuostabiu darbuotoju, Kurios yra labai malonios tai Gintare Geneviciene ir Jurate Norvaisiene. Jos savo darbu tikrai padeda kelti jusu imones ivaizdi. Aciu
Atsakyti
Labai neatsakinga įmonė. Dukra nusipirko batus, porą dienų panešiojo, pradėjo plyšt pamušalas, avikailis. Nuėjo į Panoramą, jog pakeistų, sako nedidelis trūkumas.Koks skirtumas didelis, nedideli trūkumas, bet tai juk brokas. Sorry, 60eur, plyšta po poros dienų vidus, tai ko laukt, kol bus didelis trūkumas. Žiūrėsim, ką pasakys inspekcija.
Atsakyti
Laba diena, pirkau batelius Danijos parduotuveje Vilniaus Akropolyje.Deja, labai nusivyliau.Antra karta uzsidejus, islindo puse pedos, t.y.visas bato priekis "issiziojo".Labai gaila, cekio neradau, nebeirodysiu.Daugiau ten nieko nepirksiu.
Atsakyti
Nomeda 2015-04-28 20:35:45
Laba diena, buvau nuolatinė klientė parduotuvės Danija. Bet daugiau niekada ten neužeisiu. Pirkau batelius prekybos centre Molas, parduotuvėje Danija, ir po dienos nuėjau pakeisti į dydžiu didesnius, tik namuose apsižiūrėjau, kad mažoki. Tai susidūriau su tokia "vedėja", kuri išvadino mane melage ir t.t. todėl teks kovoti. Laiko gaila. Bjauru, kai tokie žmonės vadovauja, patys būdami melagiais.
Laba diena. Norėjau paklausti, kiek ilgai dar, nepaisant skundų dėl akivaizdaus vadovės įžūlumo, nemandagumo, turėsime aplenkti, mums patogioje vietoje, PC "Molas" įsikūrusią "Danijos" parduotuvę. Turime prieš savo norą vykti į kitas "Danijos" parduotuves, vien dėl šios priežasties.
Prieš porą metų mūsų šeima susidūrė su šia vadove, bandant išspręsti nekokybiškų batų problemą. Vakar "Mole" bandžiau pakeisti, užsakant iš kito miesto, kitoje parduotuvėje įsigytų batų dydį (perkant abejojau ir pardavėja patikino, kad be problemų keitimą atliksiu bet kokioje kitoje strategiškai patogioje "Danijos" parduotuvėje). Pardavėja, matomai naujai priimta dirbti, to padaryti nemokėjo, tad pasiūlė atvykti, kai bus vadovė. Aš paprašiau, kad užsirašytų batų kodą ir mano kontaktinį tel. ir atliktų užsakymą. Šiandien, nesulaukusi skambučio, paskambinau pati, pasitikslinti dėl užsakymo. Vadovės darbo vietoje nebuvo, bet pardavėja informavo, kad vadovės įsakymu, jie užsakymus atlieka, kai suma viršija 60 eurų. Paklausus vadovės vardo, pavardės, paaiškėjo, kad ji vis dar ta pati.
Paieškojus atsiliepimų apie šią vadovę, akivaizdu, kad ne tik mūsų šeima turi pretenzijų dėl jos elgesio.
Atsižvelkite, kiek klientų, o galimai ir darbuotojų, dėl netinkamai parinkto vadovo, praranda jūsų įmonė.
Atsakyti
Laba diena, buvau nuolatinė klientė parduotuvės Danija. Bet daugiau niekada ten neužeisiu. Pirkau batelius prekybos centre Molas, parduotuvėje Danija, ir po dienos nuėjau pakeisti į dydžiu didesnius, tik namuose apsižiūrėjau, kad mažoki. Tai susidūriau su tokia "vedėja", kuri išvadino mane melage ir t.t. todėl teks kovoti. Laiko gaila. Bjauru, kai tokie žmonės vadovauja, patys būdami melagiais.
Atsakyti
Laba diena, esu jūsų klientė. Nutariau pas jus nusipirkti batelius viskas buvo gerai kol man jų neprireikė dėvėti. Tik tada pamačiau kad jų visas priekis "išsižiojęs". Turėdama čekį nunešu į parduotuvę (Savanorių 346, Kaunas) o jos man batsiuvį pasiūlo... Man batų reikia čia ir dabar... Tai kam tas užrašas kad keisti ar grąžinti galite per 14d. Likau nepatenkinta darbuotojų neišmanumu, ir jūsų kaip firmos apgaudinėjimu. Laukiu atsakymo ir kokybiškų batų...
Ačiū

Taip pat rekomenduojame

Inaigė
Didmeninė prekyba avalyne ir drabužiais

Adresas: Vilniaus g. 37, Karmėlava, LT-54449 Kauno r.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys.
DIDMENINĖ PREKYBA VYRIŠKA, MOTERIŠKA BEI VAIKIŠKA AVALYNE UAB „Inaigė“ vykdo žinomų pasaulinių prekių ženklų avalynės, drabužių ir aksesuarų didmeninę prekybą. Turėdami 15 metų patirtį galime pasiūlyti aukštos kokybes prekių už patrauklią kainą. Turime daug tiekėjų Europoje, todėl prekes gauname iš pirmų rankų...
Greater Outdoors
HIATUS, COLUMBIA, DIDRIKSONS, JACK WOLFSKIN

Adresas: Ozo g. 18, LT-08243 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pramogos ir poilsis; sporto, turizmo reikmenys; vaikų prekės.
„Hiatus“ – „Columbia“, „Sorel“, „Didriksons“ ir „Jack Wolfskin“ prekių ženklų drabužiai Lietuvoje. Esame pirmoji ir vienintelė specializuota parduotuvė Baltijos šalyse, prekiaujanti išimtinai „Columbia“, „Sorel“, „Didriksons“ ir „Jack Wolfskin“ prekių ženklų drabužiais, avalyne ir aksesuarais. Šie amerikiečių...
RM STOKAS
Didmeninė prekyba drabužiais, avalyne, aksesuarais

Adresas: Žalioji g. 1, Eišiškės, LT-17176 Šalčininkų r.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; eksportas; galanterija; importas; vaikų prekės.
UAB “RM Stokas” pagrindinė veikla - didmeninė prekyba vyriškais, moteriškais, vaikiškais drabužiais bei aksesuarais. Didmeninė prekyba GEOX, DIESEL, LIUYJO, ir MOSCHINO, ANTONY MORATO, TOMMY HILFIGER, bei BORSALINO, RINASCIMENTO, STATE OF ART naujais drabužiais, avalyne, rankinėmis bei kitais aksesuarais. Nauji...
Pirmas žingsnis, UAB
Ortopedijos prekės

Adresas: Vytauto pr. 37B, LT-44352 Kaunas.
Veiklos sritys: avalynė, batai; gamyba; mažmeninė prekyba; medicininė įranga; medicinos įstaigos, paslaugos; odos gaminiai; plastikas, guma, jų gaminiai.
UAB “Pirmas žingsnis” – tai profesionalus, kūrybingas kolektyvas, artimai bendradarbiaujantis su daugeliu Kauno, bei kitų Lietuvos gydymo ir reabilitacijos įstaigų bei vykdantis prevencines programas vaikų stuburo ir pėdų deformacijoms išvengti. Mūsų įstaiga “Pirmas žingsnis” yra įkurta 1993 spalio 29 dieną ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Vengrija ir JAV pasirašė "visų laikų didžiausią" karinį sandorį abiejų šalių istorijoje
Vengrija ir JAV pasirašė "visų laikų didžiausią" karinį sandorį abiejų šalių istorijoje 08-12 21:51
Vengrija trečiadienį įsipareigojo įsigyti iš JAV 1 mlrd. USD (850 mln. Eur) vertės "oras – oras" tipo raketų, o Vašingtono ambasadorius Budapešte pavadino šį karinį sandorį didžiausiu abiejų šalių...
Paskelbė daugiausiai 2020-aisiais uždirbusių aktorių sąrašą
Paskelbė daugiausiai 2020-aisiais uždirbusių aktorių sąrašą 08-12 20:58
Žurnalo "Forbes" kasmet sudaromo daugiausiai uždirbančių aktorių (vyrų) sąrašo pirmojoje vietoje šįmet yra Dwayne‘as Johnsonas "Uola" (angl. The Rock). Anot žurnalo, kino pramonę sustabdžius...
In memoriam Aurelijus Katkevičius
In memoriam Aurelijus Katkevičius 08-12 20:29
Mirė žurnalistas, dienraščio "Verslo žinios" leidžiamo žurnalo "Verslo klasė" redaktorius, vertėjas, Raštininkas Aurelijus Katkevičius.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate Sausio 13-ąją skelbti nedarbo diena?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
JPMorgan 103,82 +3,16%
Wells Fargo 25,32 +2,51%
Harley-Davidson 27,88 +2,35%
Microsoft 203,38 -2,34%
Facebook 256,13 -2,61%
NVIDIA 434,00 -2,82%
Apple 437,50 -2,97%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 1,74 +7,41%
Vištiena 1,51 -3,82%
Sidabras 20,65 +16,60%
Kava 3,24 +3,85%
Auksas 1846,51 +6,60%
Dyzelis 1,24 +10,71%
Ryžiai 480,00 -7,69%
Jautiena 4,70 -7,84%