VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Danbalt International, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Danbalt International

Atsiliepimai apie Danbalt International, UAB

Danija

Hiatus ŠILTOS STRIUKĖS Hiatus
Parašyk savo nuomonę apie Danbalt International, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Laba diena

Pakraupusi aš kaip Hyper Maxima savanorių pr Danijos parduotuvės vadovė bendrauja su klientais. Atnešiau batus dėl grąžinimo bet neturėjau popierinio čekio tik nuotrauka ir banko išrašo nuotrauka tik gaila netiko tai mergaitė išsikvietė parduotuvės vadovę. Atėjo net nepasisveikinus ir neprisistačiusi pakeltu balsu aiškino man kad nieks čia ką rodau netinka ir kad banko išrašas reikalingas. Po to apžiūrėjusi batus puolė mane kaltinti kažkokio šaukšto naudojimu neva sugadino kažkas taip batus jau anksčiau. Batus buvau užsidėjusi tik keturis kartus o bato aulo viduje arčiau kojų pirštų pradėjo rastis įdubos, o batus pirkau rugsėjo mėnesį tik kažin ar kas galėtų įkišti kažkokį šaukštą iki pat pirštų. Banko išrašą tikrai gausiu bet su tokiu etiketo žmonėmis net nesinori daugiau reikalų turėti.
Atsakyti
2021.10.13 Kauno Akropolyje nuostabios pardavėjos. Neringa, o kitos mergaitės nepastebėjau vardo. Jaučiausi kaip bendraudama su draugėmis, patarė, rekomendavo, svarbiausia, kad neįkyriai. Ir dar nuolaidą pritaikė. Super, taip ir toliau! Ačiū dar kartą!
Atsakyti
Kauno Akropolio Danijoje neatsakingos, nemalonios ir žioplos pardavėjos. Perkant batus parduotuvėje supakavo du skirtingus. Vieną lakuotą, kitą paprastą. Atvežus batus net ne pritaikė jokios nuolaidos, gi nieko čia tokio, visko būna pasakė jos. O parduotuvės vedėja nukirto kad jokių nuolaidų netaikom. Nesvarbu kad pačios žioplos nemato, kad vienas batas blizga kitas ne. Ir važinėkit jūs klientai didžiulius atstumus grąžinti prekes dėl mūsų žioplumo, mum vistiek. Daugiau tikrai nepirksiu čia ir niekam nesiūlau.
Atsakyti
Labai nemaloni pardavėja 2021-09-03 Danija parduotuvėje Vcup. Paprašius kitą dydį atsakymas buvo - kokį, suprask kaip nori, ar kokį batą matuojames ar dydį, parodžius batą atsakymas buvo-dydį klausiu, apie laba diena, kuo galiu padėt, net kalbos nebuvo, tuo labiau kai parduotuvėje bei vieno kliento, apgailėtina
Atsakyti
Užuot skelbę konkursus atrašykite klientams laiškus ir PAGALIAU spręskite jų problemas ir nesibaigiančias aptarnavimo klaidas !!!!! Batų poros negavau, ji dingusi, kur ??? Vietoje mano užsakymo įdeda kitus batus !!!! Per išpardavimus dariau 3 skirtingus užsakymus, visi su nesklandumais !!!! Apgailėtina parduotuvė. Nebus išpręstos problemos ir grąžinti pinigai už batus kurių negavau kreipsiuosi į vartotojų teises !!!
Tatjana Meskeleviciene
2021-08-28 11:44:27 IP 2g5vddvn
Atsakyti
Brokas
Atsakyti
Kas vyksta su Alytaus danija, vadove prie klientų sugeba aprekti savo darbuotojas vietoj to, kad graziai paaiskintu kaip viskas turi buti daroma, matosi, kad nauja (ne karta lankomes ir esame isimine kitas pardavejas), jauna pardaveja dar nebuvo supazindinta su reikiama informacija. Kaip toks zmogus gali vadovauti kolektyvui, jei nesugeba tramdyti savo nervu, net prie klientu. Vodove turi motyvuoti savo kolektyva, o ne atvirksciai. Kiek teke susidurti po pietu niekad nerasi jos darbo vietoje, nors kiek zinoma parduotuves vadovai dirba bent iki 17h. Niekam nerekomenduoju dirbti sioje parduotuveje, nes bijosite eiti i darba…
Atsakyti
Kažkoks košmaras, el parduove susitvarkykite viskas sumesta visi užsakymai į vieną krūvą, nėra jokių užsakymo numerių. Šiandien kurjeris atveze siuntas, vietoje mano baltu bugatti mot. batų gavau vyriškas juodas kumpes !!!!! kam daryti po velnių išpardavimus jei grybą pkaunate !!!! bet kokius batus imetate, tik vyriški koks skirtumas !!!!!! reikia dabar aiškingis, ragelio niekas nekelia
Atsakyti
Panevėžyje Ryo prekybos centre parduotuvėje Danija buvo pirktos basutės, po mėnesio laiko visas padas atplyšo..Pinigų grąžinti nenori..Kreipiausi i vartotojų teises.. Parduotuvės vedėja iš vis nemoka bendrauti su klientais, jokios pagarbos.
Atsakyti
Sveiki. 2021.05.17 Danijos parduotuvėje, esančioje RYO, Panevėžyje, buvo pirkti batai. Po kelių kartų devėjimo, nuėjo baltais ruožais, prarado savo prekinę išvaizdą. 06.30 nunešta atgal ir prašytą grąžint pinigus už prekę, tądien vyras buvo tiesiogine ta žodžio prasme aprėktas parduotuvės vadovės, kad nemoka prižiūrėti batų, chemija supilti, druskom apėję (vasara….) ir kad nieko čia tuom nepasieks su savo grąžinimo formomis. Jis vistiek užpildė prašymą. Po savaitės paskambino, pasakė, kad taip tai gamyklinis brokas, pasiūlė pakeisti į naujus, arba gražinti pinigus, vyras nepagalvojęs sutiko pasikeist į naujus, kitą dieną nuėjus pasakius, kad vis tik norime atgauti pinigus, ta pati vadovė vėl išdrąskė akis.. laukite batų, paminėjo, kad vėl nieko nepasieksime. Atkeliavo batai, vyras pateikė prašymą grąžinti, na ir atkeliauja laiškas, kad nenustatyta jokio broko, neprižiūrėti batai. Kaip!?!?! Iš pradžių nustatytas gamyklinis brokas, paskui nebe?!? Čia jie naudojas, kad žmonės tyli ar kaip? Kreipsimes į vartotojų teises, bet tik dar labai noris atkreipti dėmesį, kad parduotuvėje dirba (dar vadovės pareigas eina) žmogus, kuris visiškai nemoka skaitytis su klientais. Beje ne mūsų viena tokia situacija. Labai norėčiau, kad su manimi susisiektų iš aukščiau šios įstaigos vadovai ir pasidomėtų jų įmonėje dirbančiais darbuotojais….
Atsakyti
Nusipirkau liepos 5 d. juodas basutes Žemaitijos g. 20, Mažeikiuose. Sekančią dieną su basutėmis nuėjau iki parduotuvės, pasirodo mano kojai nepatogios ir dažančios ne tik padus, bet ir kojų viršų. Liepos 7d. kreipiausi į parduotuvės darbuotojus, kad man sugrąžintų pinigus už nekokybišką prekę. Gavau atsakymą, kad mano basutės po vieno apsiavimo prarado prekinę išvaizdą. Tai galime susidaryti nuomonę, kad batai yra nekokybiški. Prašiau pakeisti į baltos spalvos basutes, bet man buvo atsakyta, kad negalima. Nerekomenduoju prekintis šioje parduotuvėje. Kreipsiuosi į vartotojų teises.
Atsakyti
nusipirkau batus centrinėje Danijoje (gedimino prospektas), po mėnesio nešiojimo padas pradėjo atplyšinėti nuo viršutinės dalies, iš karto nustojau nešioti. Nunešus ir paprašius gražinti pinigus liepė palikti skundą ir batus, po dviejų savaičių gavau atsakymą, kad pinigų negražins. Pasakaičius komentarus suprantu, kad parduotuvė naudojasi tuo, kad žmonės užimti ir nenori gadintis nervų su vardotojų teisėmis. Esu tiesiog šokiruota.
Atsakyti
PLC PANORAMA parduotuvės vadovė Agnė Tunkūnaitė maloniai bendrauja ir konsultuoja visais rūpimais klausimais. Tikrai rekomenduoju!
Atsakyti
Dirbau šioje parduotuvėje, valdžia ir vadovės nesiskaito su darbuotojais, atlyginimai nėra laiku mokami, darbo daug, atlygis neatitinka darbo kiekio. Reikia “arti”, o iš to nieko gero nebūna. Reikalavimai labai aukštai keliami, tačiau į tai niekas neatsižvelgia.
Atsakyti
Keista kai tokia didelė parduotuvė, tinklas o asortimentas kažkoks liūdnas ir atsilikęs nuo mados ir spalvų, tiesiog neIdomūs modeliai na tiesiog pasenę ir pilki, nuobodūs....J1ūs tampant nepopuliarus, neįdomus ir atsilikę..... internete daug idomesnių pasiūlymų ir kainos geresnės.....
Atsakyti
Labai idomiai dirba. Susisiekti telefonu neimanoma, padaryta apie 20 skambuciu, vis tas pats robotes balsas...uzsakyti batai su papildoma nuolaida, ateina zinute, jog tokio dydzio nera. Neuzilgo uzsakau tuos pacius jau be papildomos nuolaidos ir opa-yra. Taip suprantu tokia parduotuves politika. Papildomos nuolaidos tik butaforija.
Nepatenkinta pirkeja
2021-03-01 21:06:14 IP 29kj14jq
Atsakyti
Paula 2021-03-01 09:14:03
Parduotuve, esanti Gedimino pr. labai nuvyle. Jaunos pardavejos nemoka elementaraus etiketo, nuziurineja ir vaiksto nepatenkintos. Pirkau batus, po dvieju apsiovinu nuplyso bato detale, atejus i parduotuve sake batu keisti negalima. vadove juodais trumpais plaukais pareiske, kad gal "netaisyklingai uzsidejau bata", batus autis moku, gal nekokybiski gaminiai jusu?:) ta vadove labai nemaloni, nesiskaito su klientu ir kalba izuliu tonu. Po pokalbio su ja, ji nuejo ir kazka akivaizdziai pasnibzdejo pardavejai apie mane ir nuziurejo. Ar tai yra priimtinas elgesys? Palikau batus, kad sutaisytu, nes per "mazas pazeidimas", kad butu pakeisti batai. Po 3 dienu gavau skambuti, kad sutaisyti batai, nuvaziavau, o atejus man sako "atsiprasome, ne jusu batai sutaisyti". Rimtai? Vaziavau specialiai i centre esancia parduotuve, kad pasakytu, jog apsizioplinot? Jei tokia maza detale, kad negalima sukeisti batu, tai kodel turiu laukt savaite laiko, kol sutaisys smulkmena? Vis dar laukiu, kol sutaisys. Sioje parduotuve daugiau nesilankysiu ir niekam nerekomenduosiu.
Kreipkis I vartotoju teises. Tau turi grąžinti pinigus nes tai brokuoti batai. Normalus batai neplysta per dvi dienas
Atsakyti
Parduotuve, esanti Gedimino pr. labai nuvyle. Jaunos pardavejos nemoka elementaraus etiketo, nuziurineja ir vaiksto nepatenkintos. Pirkau batus, po dvieju apsiovinu nuplyso bato detale, atejus i parduotuve sake batu keisti negalima. vadove juodais trumpais plaukais pareiske, kad gal "netaisyklingai uzsidejau bata", batus autis moku, gal nekokybiski gaminiai jusu?:) ta vadove labai nemaloni, nesiskaito su klientu ir kalba izuliu tonu. Po pokalbio su ja, ji nuejo ir kazka akivaizdziai pasnibzdejo pardavejai apie mane ir nuziurejo. Ar tai yra priimtinas elgesys? Palikau batus, kad sutaisytu, nes per "mazas pazeidimas", kad butu pakeisti batai. Po 3 dienu gavau skambuti, kad sutaisyti batai, nuvaziavau, o atejus man sako "atsiprasome, ne jusu batai sutaisyti". Rimtai? Vaziavau specialiai i centre esancia parduotuve, kad pasakytu, jog apsizioplinot? Jei tokia maza detale, kad negalima sukeisti batu, tai kodel turiu laukt savaite laiko, kol sutaisys smulkmena? Vis dar laukiu, kol sutaisys. Sioje parduotuve daugiau nesilankysiu ir niekam nerekomenduosiu.
nepatenkinta pirkeja
2021-02-22 18:18:06 IP 1asr6aug
Atsakyti
pats laikas aprasyti apie sia netikusia parduotuve ir joje dirbancius... buvo uzsakyti batai. po savaites laiko paraso el.pastu kad deja batu neliko (kas daznas reiskinys paskaicius komentarus) paprasiau dydiu mazesniu batu, nes uzsakinejau didesnius. pasake kad taip negalima. tures grazinti pinigus. o tada turesiu daryti uzsakyma is naujo jeigu noriu kitu batu. nesutikau, nes savaite laiko laukti kol supakuos ir dar kol grazins pinigus..laiko svaistymas. pasakiau jog noriu pinigu. paprase korteles duomenu. nusiunciau. pirkau is angliskos korteles, tai pinigus noriu gauti i ta pacia saskaita. (batus pirkau kaip dovana) Komercijos kurybininke pareiske kad nera tokios galimybes sistemoje kad galetu grazinti pinigus i angliska kortele. nusipirkti gali, bet tau pinigu jau grazinti negali i angliska kortele. papraso lietuviskos sakaitos. neturiu, negyvenu lietuvoje, tiesiog pirkau dovana. zada pervesti pinigus. bet jau po poros valandu gaunu dar kita el.pasta. kad pinigus pervede i to zmogaus sakaita kuriam pirkau batus dovanu. zmogus net nezinojo nieko apie batus is danijos. tiesiog nesuprato kas kur kaip, ir dave saskaitos numeri i kuri buvo pervesti pinigai (vyresnis zmogus neturi supratimo apie technologijas ir pan)
pervesti pinigus i angliska kortele jiems butu kainave papildomai. todel ieskojo kaip pervesti kitur.
kaip jums negeda? tokio lygio izulumas? tai vadinamas klientu aptarnavimas? tiek Austeja Kocyte nesugeba kalbeti su klientais, tiek jos direktorius Igoris. abu savo teorijas isvedineja. bent butumete susitare kad kalbetumete ta pati.. o dabar?? zemiausio lygio klientu aptarnavimas.
prirasiau komentaru facebook paskyroje danijos puslapyje ir instagram. tai istryne visus komentarus. poto parasiau gal dar 20 komentaru. tai facebook paskyroje nebegalima rasyti komentaru. geda? prisiimkite atsakomybe uz savo veikla!!!
rasysiu ir toliau komentarus.
taip pat buvo skambinta ir direktoriui. kuris neatsiliepe ir neperskambino. matosi koks direktoriaus poziuris i klientus.
zmones, rasykite komentarus, atsiliepimus.
siulau apeiti tokia parduotuve kuri nevertina klientu
o Danijos batai tai yra zemiausio lygio klientu aptarnavimas
Atsakyti
Visiškas nesiskaitymas su klientais. Dvi savaites bandžiau susisiekti dėl grąžinimo, bet nei į e-laiškus, nei į skambučius neatsainėja. Pinigai aišku vėlavo. Kai parašiau jog dar palauksiu kelias dienas ir jei negrąžins pinigų kreipsiuos į vartotojų teisių tarnybą - įvyko stebuklas, pervedė pinigus. Bet tiesą sakant reikėjo pasistengti ir netgi gal išsireikalauti.......daugiau nepirksiu šioje internetinėj parduotuvėj. Labiausiai kas gal įžeidė, tai ne tai jog pinigai vėlavo, bet jog įmonė nekontaktuoja su klientais
Atsakyti
Labai nuvylė klientų aptarnavimo kokybė, komunikacija ir apskritai, keista, kad atsiradus daugybei nesklandumų užsisakant batus, šios parduotuvės darbuotojai/ atstovai net nesiruošia padaryti, taip, kad klientas liktų patenkintas
Atsakyti
Tik noriu pasidalinti prisiminimais :) Del kitu padaliniu nsusikundimu nera, bet zinokit darbuotojos Vilniaus centre naglos, o ir vadove juodais trumpais plaukais, save laikanti pasaulio bamba uz jas 5kartus naglesne, pasikeles, save aukstinantis narcistiskas kolektyvas, nemalonu net ieiti pro parduotuves duris, paprasius kitokiu dydziu nustoja vaidinti mandagias ir susiraukia, jog teks eiti i sandeli, nuziurineja, po to sneka tarpusavy apie klientus, zaidzia su magnetukais, matyt ego dirbti neleidzia!!
Atsakyti
2021.01.16 gavau savo užsisakytus aulinius, 17 dieną pasiėmiau iš paštomato ir pamačiau, kad batai ne tokie kuriuos užsisakiau (modelis, batų dydis, kaina). Iškarto tą pačią dieną išsiunčiau atgal batus.
Pirmadienį paskambinus jiems pasiklausiau ar man reikia per naujo savo norimo modelio batus užsisakyti ar jie patys atsiųs tinkamus, pasakė jog reikia. Nuėjus užsisakyti, mano dydžio nebebuvo, pasakambinus į tą patį klientų aptarnavimo centrą man pasakė : 'Oi labai gaila' (sarkastiškai).
Nusprendžiau palaukti tiesiog savo pinigų grąžinimo, nes nei noro nei laiko, kariauti su tokiu požiūriu į klientą.
Praėjus 14 dienų grąžinimo laikotarpiui vis dar pinigai negrįžta, VĖLUOJA. Paskambinus patikslino, jog grįš per pora dienų.
The worst customer service, kokį esu mačiusi vienareikšmiškai, dėl pinigų jau būtų galima ir kreiptis konpensacijos už vėlavimą.
Atsakyti
Čia man primena sovietmetį, kai stovėjome eilėse dėl batų ir gaudavo tik išrinktieji. Danija - turinti gerą vardą ir ilgametes tradicijas parduotuvė, tačiau paskutiniu metu vadyba šlubuoja... Nesinori pirkti, kai nežinai, ar rūpinamasi pirkėju, ar tik savo komfortu..
Atsakyti
Ieva 2020-11-18 16:54:57
Šiandien, lapkričio 18dieną, 16:40 buvau P.C. Ozas Danijoje, parduotuvė buvo tusčia nei vieno žmogaus, pardavėjos šnekučiavosi prie prekystalio, aš geras 15min kuičiausi viena tarp batų dėžių ieškodama tinkamo dydžio. Priėjus prie kasos pardavėjos paklausė ar viską radote, aš joms pasakiau, kad viena kuičiausi ir kai reikėjo pagalbos abi pardavėjos šnekėjosi, tai pardavėjos nusišypsojo ir tiek net nepasiūlė priemonių odiniams batams. Aptarnavimas baisus, kitose Danijose taip dar nebuvo.
Tikrai, ir man panašiai, sistemoje rodo, kad batelių yra ir ne vieni, o konsultantai teigia, kad jūsų dydžio nėra... Tai kuo tikėti? : (
Nusiminusi pirkėja
2020-11-27 23:25:52 IP 2ju3l4p5
Atsakyti
Kažkaip ruduo baigiasi, norisi batų, o čia dar black friday, kuri Danija skelbia su trenksmu - išsirinkome batus jau nuo pirmadienio, bus 25 proc. nuolaida. Atėjo penktadienis, jau pirmadienį išsirinkti, savaitę sekti batai užsakyti, tačiau sistema teigia, kad užsakymas atšauktas, dydžio nėra. Suprantu, kad parduotuvių daug, reikia daug funkcijų atlikti, tačiau tuomet nemaitinkite pažadais, taip ir sakykite, kad batų SISTEMA gali klysti, batų arba bus, arba nebus.
Atsakyti
Šiandien, lapkričio 18dieną, 16:40 buvau P.C. Ozas Danijoje, parduotuvė buvo tusčia nei vieno žmogaus, pardavėjos šnekučiavosi prie prekystalio, aš geras 15min kuičiausi viena tarp batų dėžių ieškodama tinkamo dydžio. Priėjus prie kasos pardavėjos paklausė ar viską radote, aš joms pasakiau, kad viena kuičiausi ir kai reikėjo pagalbos abi pardavėjos šnekėjosi, tai pardavėjos nusišypsojo ir tiek net nepasiūlė priemonių odiniams batams. Aptarnavimas baisus, kitose Danijose taip dar nebuvo.
Atsakymą buvusiai pardavėjai
2020-10-17 00:17:06 IP 66gka5qb
Atsakyti
Buvusi darbuotoja 2020-10-13 23:57:17
Jeigu jūs padirbtumėte tokioje parduotuvėje, kur VIENAM ŽMOGUI tuo pačiu metu reikia aptarnauti 3 pirkėjus, daryti perdavimus batų į kitas parduotuves, sutvarkyti sandėlį, pasipildyti salę ir dar daryti internetinius užsakymus, kai fiziškai tiesiog sunku spėti tuo pačiu metu padaryti 10 darbų, pati pamatytumėt, kaip yra sudėtinga kartais tiesiog spėti netgi tokį paprastą dalyką: paskambinti pirkėjui, šiuo atveju jums dėl to, kad pranešti ar bus galima padaryti grąžinimą kitą dieną ar tiesiog dėl kažko informuoti. Darbuotojos nėra robotai, kad sugebėtų vienu metu padaryti daugybę funkcijų, darbuotojos irgi yra žmonės, o neretai patys pirkėjai žiūri į pardavėjus kaip į paskutines atmatas ar vergus. Jūs pirkėjai labai mėgstat būti dėmesio centre ir tuo metu jums daugiau niekas nesvarbu, nes galvojat kad tik jūsų problema yra svarbiausia pasaulyje, tačiau pamirštat kad labai dažnai šalia pardavėjos stovi dar 5 žmonės su tokiom pačiom mintim kaip jūsų ir su tokiom pačiom problemom, kurias tikisi kad labai greitai išspręs pardavėja į kurią žiūrit kaip į fėją su burtų lazdele, neva pardavėja pamos ta lazdele ir viskas išsispręs: ne, taip ne visada būna. Tiesiog kartais pabandykit suprasti, kad pardavėjos irgi yra žmonės, kad net ir kompiuteriai genda su laiku. Aišku, jūs sakysit, jeigu nesugebat dirbti tokio darbo nedirbkit, bet sakau, jeigu pamėgintumėt bent vieną dieną 8 valandas pastovėti ant kojų salėje ir padirbėti tikrai tikrai IŠ PETIES, kai milijonas darbų tuo pačiu metu laukia, kai tuo pačiu metu reikalauja to dėmesio 5 žmonės su savo skirtingom problemom suprastumėt gal tada kaip yra kartais sudėtinga nepamiršti atrodo iš šalies tokių paprastų dalykų: kaip kad tiesiog paskambinti ir informuoti pirkėjus. Atsiprašau už savo grubią nuomonę, tačiau tiesiog negalvokit, kad viskas taip paprasta pardavėjoms ir kad jos tiesiog tarsi šiaip sau ima ir nepaskambina ar kažko nepadaro. Patikėkit, pardavėjos išties bent jau dauguma daro viską nuoširdžiai, kad tik pirkėjai būtų patenkinti, bet ne visada pavyksta viskas sklandžiai
Net neskaičiau jūsų viso aukos teksto. Nesugebi dirbti-nedirbi. Aš pati esu pardavėja, todėl neverkit čia didžiosiomis raidėmis.
Atsakymą buvusiai pardavėjai
2020-10-17 00:16:46 IP 66gka5qb
Atsakyti
Buvusi darbuotoja 2020-10-13 23:57:17
Jeigu jūs padirbtumėte tokioje parduotuvėje, kur VIENAM ŽMOGUI tuo pačiu metu reikia aptarnauti 3 pirkėjus, daryti perdavimus batų į kitas parduotuves, sutvarkyti sandėlį, pasipildyti salę ir dar daryti internetinius užsakymus, kai fiziškai tiesiog sunku spėti tuo pačiu metu padaryti 10 darbų, pati pamatytumėt, kaip yra sudėtinga kartais tiesiog spėti netgi tokį paprastą dalyką: paskambinti pirkėjui, šiuo atveju jums dėl to, kad pranešti ar bus galima padaryti grąžinimą kitą dieną ar tiesiog dėl kažko informuoti. Darbuotojos nėra robotai, kad sugebėtų vienu metu padaryti daugybę funkcijų, darbuotojos irgi yra žmonės, o neretai patys pirkėjai žiūri į pardavėjus kaip į paskutines atmatas ar vergus. Jūs pirkėjai labai mėgstat būti dėmesio centre ir tuo metu jums daugiau niekas nesvarbu, nes galvojat kad tik jūsų problema yra svarbiausia pasaulyje, tačiau pamirštat kad labai dažnai šalia pardavėjos stovi dar 5 žmonės su tokiom pačiom mintim kaip jūsų ir su tokiom pačiom problemom, kurias tikisi kad labai greitai išspręs pardavėja į kurią žiūrit kaip į fėją su burtų lazdele, neva pardavėja pamos ta lazdele ir viskas išsispręs: ne, taip ne visada būna. Tiesiog kartais pabandykit suprasti, kad pardavėjos irgi yra žmonės, kad net ir kompiuteriai genda su laiku. Aišku, jūs sakysit, jeigu nesugebat dirbti tokio darbo nedirbkit, bet sakau, jeigu pamėgintumėt bent vieną dieną 8 valandas pastovėti ant kojų salėje ir padirbėti tikrai tikrai IŠ PETIES, kai milijonas darbų tuo pačiu metu laukia, kai tuo pačiu metu reikalauja to dėmesio 5 žmonės su savo skirtingom problemom suprastumėt gal tada kaip yra kartais sudėtinga nepamiršti atrodo iš šalies tokių paprastų dalykų: kaip kad tiesiog paskambinti ir informuoti pirkėjus. Atsiprašau už savo grubią nuomonę, tačiau tiesiog negalvokit, kad viskas taip paprasta pardavėjoms ir kad jos tiesiog tarsi šiaip sau ima ir nepaskambina ar kažko nepadaro. Patikėkit, pardavėjos išties bent jau dauguma daro viską nuoširdžiai, kad tik pirkėjai būtų patenkinti, bet ne visada pavyksta viskas sklandžiai
Net neskaičiau jūsų viso aukos teksto. Nesugebi dirbti-nedirbi. Aš pati esu pardavėja, todėl neverkit čia didžiosiomis raidėmis.
Buvusi darbuotoja
2020-10-13 23:57:17 IP 5cg1fl03
Atsakyti
Ana Marija 2020-09-03 10:45:28
Pardavėja nebuvo apšaukta. Visko buvo klausta ir paklausta. Dvi dienas nesugebėjo paskambinti.
Jeigu jūs padirbtumėte tokioje parduotuvėje, kur VIENAM ŽMOGUI tuo pačiu metu reikia aptarnauti 3 pirkėjus, daryti perdavimus batų į kitas parduotuves, sutvarkyti sandėlį, pasipildyti salę ir dar daryti internetinius užsakymus, kai fiziškai tiesiog sunku spėti tuo pačiu metu padaryti 10 darbų, pati pamatytumėt, kaip yra sudėtinga kartais tiesiog spėti netgi tokį paprastą dalyką: paskambinti pirkėjui, šiuo atveju jums dėl to, kad pranešti ar bus galima padaryti grąžinimą kitą dieną ar tiesiog dėl kažko informuoti. Darbuotojos nėra robotai, kad sugebėtų vienu metu padaryti daugybę funkcijų, darbuotojos irgi yra žmonės, o neretai patys pirkėjai žiūri į pardavėjus kaip į paskutines atmatas ar vergus. Jūs pirkėjai labai mėgstat būti dėmesio centre ir tuo metu jums daugiau niekas nesvarbu, nes galvojat kad tik jūsų problema yra svarbiausia pasaulyje, tačiau pamirštat kad labai dažnai šalia pardavėjos stovi dar 5 žmonės su tokiom pačiom mintim kaip jūsų ir su tokiom pačiom problemom, kurias tikisi kad labai greitai išspręs pardavėja į kurią žiūrit kaip į fėją su burtų lazdele, neva pardavėja pamos ta lazdele ir viskas išsispręs: ne, taip ne visada būna. Tiesiog kartais pabandykit suprasti, kad pardavėjos irgi yra žmonės, kad net ir kompiuteriai genda su laiku. Aišku, jūs sakysit, jeigu nesugebat dirbti tokio darbo nedirbkit, bet sakau, jeigu pamėgintumėt bent vieną dieną 8 valandas pastovėti ant kojų salėje ir padirbėti tikrai tikrai IŠ PETIES, kai milijonas darbų tuo pačiu metu laukia, kai tuo pačiu metu reikalauja to dėmesio 5 žmonės su savo skirtingom problemom suprastumėt gal tada kaip yra kartais sudėtinga nepamiršti atrodo iš šalies tokių paprastų dalykų: kaip kad tiesiog paskambinti ir informuoti pirkėjus. Atsiprašau už savo grubią nuomonę, tačiau tiesiog negalvokit, kad viskas taip paprasta pardavėjoms ir kad jos tiesiog tarsi šiaip sau ima ir nepaskambina ar kažko nepadaro. Patikėkit, pardavėjos išties bent jau dauguma daro viską nuoširdžiai, kad tik pirkėjai būtų patenkinti, bet ne visada pavyksta viskas sklandžiai
Buvusi darbuotoja
2020-10-13 23:46:53 IP 5cg1fl03
Atsakyti
Anonimas 2020-08-14 20:46:48
Draugas pirko iš Danijos batus už 50 eurų (čia su nuolaida) gražiai progai. Ir užteko vieną kartą apsiauti ir nubluko priekis, po pusė bato. Padarėme klaidą, kad iš karto neimpregnavome, o užsidėjo. Be to, padas labai nusidėvėjo, o išėjome 3 valandoms. Nunešėme grąžinimui, kadangi nesitikėjome, kad odiniai batai po vieno nešiojimo gali taip stipriai nublukti ir susidėvėti.
Pinigų negrąžino ir atrašė laišką, kad tai mūsų kaltė, o batai nebuvo valyti, kad taip spalva nubluko, spalva nubluko jau grįžus namo, dar dėvint lauke. O padas koks - patys matote. Tad paaiškėjo, ir 50 eurų už batus - jau keltų abejonių ateityje.
Na, jūs nepykite, tačiau čia Danijoje ir daugumoje parduotuvių susijusių su apranga, yra tokios vidaus taisyklės, kad kai jūs nusiperkate prekę ir ją panešiojate nebe namuose (šiuo atveju, buvote su tais batukais išėję laukan), parduotuvė negali padaryti grąžinimo, nes iš kur darbuotojoms žinoti ar tikrai jūs patys nesudėvėjote tų batų tiesiog specialiai tam, kad pasipelnyti. Parduotuvėje ar namuose panešiojimui nėra ribotas laikas, jeigu norite galite matuotis batus tiek pačioje parduotuvėje, tiek namuose kiek tik širdelė geidžia. Patikėkite, tokiu atveju, jeigu tiesiog namuose panešiojus batus pastebėsite gamybinį trūkumą - jums pinigai išties bus grąžinti tą pačią akimirką
Atsakyti
paskaičius atsiliepimus net keista. Kiek užsakinėjau internetu (7-8 k.) Iš šios parduotuvės niekada neturėjau problemų nei su batų kokybe, nei su pristatymu ir net su grąžinimu (nuvežiau tiesiai į parduotuvę) Mano patirtis su šia įmone visai gera. Ačiū.
Atsakyti
Pardavėja 2020-09-03 01:14:08
Patikėkite, kartais buna dienų, kai pirkėjai moka tik kortelę. Bet ne vietoj to, kad tiesiog pasiklausti ar kita tokia pati parduotuvė turės kasoje pinigu, arba tiesiog palikti savo telefono numerį (kad paskambinti dėl gražinimo) jus apšaukiate pardavėjus, nors ne jie kalti, kad pvz kasoje nėra pinigu, arba gražinimas negali būti padarytas.
Pardavėja nebuvo apšaukta. Visko buvo klausta ir paklausta. Dvi dienas nesugebėjo paskambinti.
Atsakyti
Ana Marija 2020-08-09 11:54:15
16val neturėti pinigų kasoj... Mokėjau grynais.
Patikėkite, kartais buna dienų, kai pirkėjai moka tik kortelę. Bet ne vietoj to, kad tiesiog pasiklausti ar kita tokia pati parduotuvė turės kasoje pinigu, arba tiesiog palikti savo telefono numerį (kad paskambinti dėl gražinimo) jus apšaukiate pardavėjus, nors ne jie kalti, kad pvz kasoje nėra pinigu, arba gražinimas negali būti padarytas.
Atsakyti
Gaila, kad neperskaičiau anksčiau komentarų. Užsakiau basutes, gavau sandalus. Padariau grąžinimą, gaunu basutes abi ant kairės kojos. Nu juokas pro ašaras. DPD kurjerio nesulaukiu kelios dienos... Tikrai daugiau niekada neužsakinėsiu, jeigu šitaip atmestinai žiūrima į darbą ir jokios pagarbos pirkėjui.
Atsakyti
Draugas pirko iš Danijos batus už 50 eurų (čia su nuolaida) gražiai progai. Ir užteko vieną kartą apsiauti ir nubluko priekis, po pusė bato. Padarėme klaidą, kad iš karto neimpregnavome, o užsidėjo. Be to, padas labai nusidėvėjo, o išėjome 3 valandoms. Nunešėme grąžinimui, kadangi nesitikėjome, kad odiniai batai po vieno nešiojimo gali taip stipriai nublukti ir susidėvėti.
Pinigų negrąžino ir atrašė laišką, kad tai mūsų kaltė, o batai nebuvo valyti, kad taip spalva nubluko, spalva nubluko jau grįžus namo, dar dėvint lauke. O padas koks - patys matote. Tad paaiškėjo, ir 50 eurų už batus - jau keltų abejonių ateityje.
Atsakyti
Nepatariu užsisakyti internetu. Užsisakinejau neperskaičiusi atsiliepimų ir padariau klaidą, nes užsakiau batus šventei, nesulaukus daugiau nei savaitę prisiskambinau is dešimto karto, ir man tik tada pasakė, kad mano užsakymas atšauktas ir jie laukia patvirtinimo, pinigų grąžinimui, grąžins pinigus neaišku kada. Niekada nebeužsisakinesiu iš jų internetu.Jeigu tiek daug neigiamų patirčių žmonėms, tai maža tikimybė, kad ir kitų žmonių užsakymai bus įvykdyti kaip priklauso.
Atsakyti
Darbuotoja 2020-08-08 10:19:44
normalu, jog parduotuve netures pinigu kasoje, jei ateinate vos durims prasiverus su skundais... o pinigai grazinami tokiu budu, kokiu mokejote ir cia nera nei trupucio pardaveju kaltes
16val neturėti pinigų kasoj... Mokėjau grynais.
Atsakyti
Ana Marija 2019-11-11 11:00:42
Pirkau batus Danijos parduotuveje ir atnešus juos grąžinti pardavejos sakė kad neturi pinigų kasoj o pavedimu negali padaryti. Pardavejos isvis nesiorientuoja savo darbo vietoje, nei įvaizdžiu nei bendravimu. Žemesnio lygio aptarnavimo nesu mačiusi nei vienoje parduotuvėje.
normalu, jog parduotuve netures pinigu kasoje, jei ateinate vos durims prasiverus su skundais... o pinigai grazinami tokiu budu, kokiu mokejote ir cia nera nei trupucio pardaveju kaltes
Atsakyti
Atsiuntė žymiai didesnius batus negu užsisakiau. Jokio atsiprašymo. Jeigu pavargote dirbti, darykite išvadas. Nusivyliau ne todėl kad pristatymas 1-4d, o gavau po 10d., bet aplaidumas, kad beleką siunčiatir gaištat laiką su grazinimais.
Atsakyti
Jurgita Jurkutė savo Instagrame reklamavo pirkti batus iš Danija parduotuvės su 35 proc nuolaida. Pamaniau, kad visai gera proga atsinaujinti avalynę:) Pirkau dvi poras batų iš e-parduotuvės. Per DPD gavau vieną porą 36 dydžio, o 40 dydžio kažkur pasimetė (nors sandėlyje rodė atvirkščiai, kad man išsiųsti 40 dydžio avalynė, o liko 36). Išsiaiškinome (beje, telefonu aptarnaujantis vaikinas aptarnavo šauniai, viską paaškino, atsiprašė) ir toliau laukiau batų, kurių negavau. Dar nesulaukusi parašiau e-laišką ir gaunu atsakymą iš vadybininkės Emos, kad jie išsiuntė, o DPD kažkur batus pradangino, tad jie negali atsakyti už DPD darbą. Keista, nes kai sumokėjau už batus iš "Danija" gavau patvirtinimą, kad avalynę gausiu per 1-3 d.d. 11 dienų, batų vis dar negaunu. Dar po dienos gaunu atsakymą, kad man grąžins pinigus ir (kaip supratau) batų negausiu. Taip ir buvo. Bet nebūtų pikta, jei dar būčiau gavusi pinigus už tuos batus, kurių negavau, o pervedė mažesnę sumą, t.y. sumą už gautus batus (kurie kainavo 22 Eur pigiau). Ir vėl teko aiškintis ir prašyti apmokėti skirtumą. Pažadėjo, kad perves. Laukiu. Jei turite daug laiko ir kantrybės, į šią istoriją galite nekreipti dėmesio, jei taupote laiką, geriau e-parduotuvėje nepirkti, nes klientų aptarnavimas ir prekių siuntimas klientui nėra stiprioji įmonės pusė:)
Atsakyti
Internetinis pirkimas "Danijoje"- katorga. Uzsisakius avalyne ir pervedus pinigus, po kurio laiko gautas atsakymas "atsiprasome, prekes nebeliko".
Pinigai grazinti tik po termino.
Uzsisakius naujus batus, gavau visiskai netinkama dydi.
Susisiekus su administratore, jokio konpromiso, jokio atsiprasymo, ir jokios optimalios iseities nebuvo net pasiulyta.
Atsakyti
Sveiki,

dar tokio lygio neteko patirti, kiek pirkau internetu. Idejo ne ta batu dydi, svarbiausia buvo issiust, o dabar grazinimu pats turi rupintis ir dar lauksi pinigu 14 dienu.
Atsakyti
Noriu pagalbos, pirkau gražius ir galvojau patogius batus, bet paaiškėjo kad užkulniuose siūlės nevienodas ir viena trina koja, ką daryti?batai pirkti 02.28. ačiū
Atsakyti
Dominyka 2018-07-01 22:42:30
Nusipirktos basutes su papuošimais, net neužsidėjus! iškart vienas papuošimas nukrito. Nuvykus į parduotuvę ir paprašius grąžinti pinigus, pardavėja pradėjo teigti, jog papuošimams garantijos nėra. Tiesiog graudu. Tačiau juk basutės akivaizdžiai ir kaip vėliau paaiškėjo masiškai brokuotos. Galiausiai pinigus grąžino, tačiau klientai visiškai nevertinami, už kokybę jokios atsakomybės neprisiima.
Už prekės kokybę atsakomybę prisiimti turi tik tiekėjai ir gamintojai. Pardavėjos tik tarpininkės tarp pirkėjo ir gamintojo. Juk pardavėjos negamina batų ir nepadaro jų nekokybiškų tad visų pirma nereikia už kokybę atsakomybės užkrauti tik ant pardavėjų.
Atsakyti
Nomeda 2015-04-28 20:35:45
Laba diena, buvau nuolatinė klientė parduotuvės Danija. Bet daugiau niekada ten neužeisiu. Pirkau batelius prekybos centre Molas, parduotuvėje Danija, ir po dienos nuėjau pakeisti į dydžiu didesnius, tik namuose apsižiūrėjau, kad mažoki. Tai susidūriau su tokia "vedėja", kuri išvadino mane melage ir t.t. todėl teks kovoti. Laiko gaila. Bjauru, kai tokie žmonės vadovauja, patys būdami melagiais.
Matavimosi salėje laikas nėra ribotas. Šiuo atveju jūs pati kalta jog neapsižiūrėjote kad batai kiek mažoki dar būdama parduotuvėje.
Atsakyti
Loreta 2020-01-15 08:27:27
Labai nusivyliau Danijos parduotuvės esančios PC Panorama vadovės Agnės Tunkūnaitės kompetencija, kuri matomai nelabai nusimano apie savo darbą. Nusipirkau batus rudens pradžioje, mokėjau tikrai nemažai, panešiojau juos tik kelis mėnesius ir atsirado akivaizdus brokas- pradėjo atsiklijuoti padas. Nunešus į parduotuvę teko rašyti pretenziją, laukti 14 dienų ir atsakymas buvo jog pinigų grąžinti neketina, nes pagal vadovę, tai mažareikšmis defektas, kuris netrukdo nešioti batų... Taip pat, jos teigimu, yra normalu kad padas atsiklijuoja- čia juk odiniai batai. Tai tiesiog juokinga... Po visko, nuvykau į kitą Danijos parduotuvę, kur vadovė patikino kad tai yra akivaizdžiai matomas brokas ir grąžino pinigus.
Visa tai kainavo daug laiko ir važinėjimo. Įmonė turėtų supažindinti darbuotojus, o ypač jaunutes parduotuvių "vadoves" su prekių kokybės reikalavimais, kad kitą kartą klientui nereikėtų eikvoti savo laiko bei nervų. Daugiau į šią parduotuvę tikrai negrįšiu.
Labai Jus suprantu, pati susidūriau su šia darbuotoja, stipriai abejoju jos kompetencija. Pirkau odinius batus, už tikrai nemažą sumą, gruodžio mėnėsį ir nepraėjus nė mėnesiui, abiejų batų kulnai pradėjo girgždėti kaip seno traktoriaus, net baisu prie žemės prisiliesti su jais. Teko rašyti pretenziją, man taip pat išnagrinėjusi pateikė atsakymą, jog tai „mažareikšmis defektas, kuris netrukdo nešioti batų..“. Būtų labai smagu pažiūrėti, kaip pati ponia tokius batus nešiotų, kur akivaizdus brokas. Daugiau nei juokinga ir graudu tuo pačiu.. Daugiau į šią parduotuvę kojos nekelsiu.
Atsakyti
Labai nusivyliau Danijos parduotuvės esančios PC Panorama vadovės Agnės Tunkūnaitės kompetencija, kuri matomai nelabai nusimano apie savo darbą. Nusipirkau batus rudens pradžioje, mokėjau tikrai nemažai, panešiojau juos tik kelis mėnesius ir atsirado akivaizdus brokas- pradėjo atsiklijuoti padas. Nunešus į parduotuvę teko rašyti pretenziją, laukti 14 dienų ir atsakymas buvo jog pinigų grąžinti neketina, nes pagal vadovę, tai mažareikšmis defektas, kuris netrukdo nešioti batų... Taip pat, jos teigimu, yra normalu kad padas atsiklijuoja- čia juk odiniai batai. Tai tiesiog juokinga... Po visko, nuvykau į kitą Danijos parduotuvę, kur vadovė patikino kad tai yra akivaizdžiai matomas brokas ir grąžino pinigus.
Visa tai kainavo daug laiko ir važinėjimo. Įmonė turėtų supažindinti darbuotojus, o ypač jaunutes parduotuvių "vadoves" su prekių kokybės reikalavimais, kad kitą kartą klientui nereikėtų eikvoti savo laiko bei nervų. Daugiau į šią parduotuvę tikrai negrįšiu.
Atsakyti
Didelis ačiū Danijos išparduotuvės Vilniuje Ogmios mieste Outlet parke darbuotojoms už malonų ir rūpestingą aptarnavimą ir sąžiningumą. Šiandien pirkau batus ir palikau telefoną, darbuotojos iškart susisiekė ir grąžino
Atsakyti
Pirkau batus Danijos parduotuveje ir atnešus juos grąžinti pardavejos sakė kad neturi pinigų kasoj o pavedimu negali padaryti. Pardavejos isvis nesiorientuoja savo darbo vietoje, nei įvaizdžiu nei bendravimu. Žemesnio lygio aptarnavimo nesu mačiusi nei vienoje parduotuvėje.

Taip pat rekomenduojame

Inaigė
Didmeninė prekyba avalyne ir drabužiais

Adresas: Pusiasalio g. 29, Virbališkiai, LT-53458 Kauno r.
Veiklos sritys: avalynė, batai; apranga, drabužiai; didmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys.
DIDMENINĖ PREKYBA VYRIŠKA, MOTERIŠKA BEI VAIKIŠKA AVALYNE UAB „Inaigė“ vykdo žinomų pasaulinių prekių ženklų avalynės, drabužių ir aksesuarų didmeninę prekybą. Turėdami 15 metų patirtį galime pasiūlyti aukštos kokybes prekių už patrauklią kainą. Turime daug tiekėjų Europoje, todėl prekes gauname iš pirmų rankų...
Greater Outdoors
HIATUS, COLUMBIA, DIDRIKSONS, JACK WOLFSKIN

Adresas: Ozo g. 18, LT-08243 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pramogos ir poilsis; sporto, turizmo reikmenys; vaikų prekės.
UAB „Greater Outdoors“ valdo specializuotas parduotuves „Hiatus“ ir „Hiatus Go“, kuriose prekiaujama pasaulyje gerai žinomų ir pripažintų prekės ženklų „Columbia“, „Didriksons“, „Jack Wolfskin", „Picture“, „Zo-on“, SIGG ir kt. aktyviam laisvalaikiui skirtais drabužiais, avalyne ir aksesuarais vyrams, moterims ir...
RM STOKAS
Didmeninė prekyba drabužiais, avalyne, aksesuarais

Adresas: Žalioji g. 1, Eišiškės, LT-17176 Šalčininkų r.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; eksportas; galanterija; importas; vaikų prekės.
UAB “RM Stokas” pagrindinė veikla - didmeninė prekyba vyriškais, moteriškais, vaikiškais drabužiais bei aksesuarais. Didmeninė prekyba STOCK kategorijos GEOX, DIESEL, ir MOSCHINO, ANTONY MORATO, TOMMY HILFIGER, bei RINASCIMENTO, STATE OF ART ir GANT, CAMEL, CALAMAR, JUICY COUTURE, BLUMARINE, GUESS, STEFANEL, CALVIN...
DSP Plius
Darbo saugos priemonės

Adresas: Kalvarijų g. 124, LT-08211 Vilnius.
Veiklos sritys: darbo apranga; apranga, drabužiai; avalynė, batai; darbo sauga; didmeninė prekyba; higienos reikmenys; konsultacijų paslaugos; mažmeninė prekyba; priešgaisrinė sauga, sistemos; švaros, valymo paslaugos.
UAB "DSP Plius" - 2007 m. Sausio 19 d. įkurta šeimos įmonė, skatinanti teisingai pasirinkti ir dėvėti darbo saugos priemones, prekiaujanti sertifikuotomis ir legaliomis priemonėmis, puoselėjanti šiltą bendravimą: tiek pačios komandos, tiek su klientais ar verslo partneriais. Tai yra pažangi įmonė, viena iš darbo...
Pirmas žingsnis, UAB
Ortopedijos prekės

Adresas: Vytauto pr. 37B, LT-44352 Kaunas.
Veiklos sritys: medicininė įranga; avalynė, batai; gamyba; mažmeninė prekyba; medicinos įstaigos, paslaugos; odos gaminiai; plastikas, guma, jų gaminiai.
UAB “Pirmas žingsnis” – tai profesionalus, kūrybingas kolektyvas, artimai bendradarbiaujantis su daugeliu Kauno, bei kitų Lietuvos gydymo ir reabilitacijos įstaigų bei vykdantis prevencines programas vaikų stuburo ir pėdų deformacijoms išvengti. Mūsų įstaiga “Pirmas žingsnis” yra įkurta 1993 spalio 29 dieną ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Prezidentas Gitanas Nausėda apie Rekvizitai.lt tvaraus ir atsakingo verslo įvertinimą "TOP Įmonės" 2021
Prezidentas Gitanas Nausėda apie Rekvizitai.lt tvaraus ir atsakingo verslo įvertinimą "TOP Įmonės" 2021 10-08 13:42
Nors šiuo pandemijos laikotarpiu ne viena įmonė patyrė įvairiausių iššūkių, nemažai jų sugebėjo augti, kartais netgi rekordiškai. Rekvizitai.lt kiekvienais metais...
Į organizaciją sugrįžę darbuotojai būna dar labiau įsitraukę
Į organizaciją sugrįžę darbuotojai būna dar labiau įsitraukę 10-23 20:38
Ne vienas darbdavys, darbuotojui išėjus, deda tašką. Visgi personalo ekspertai pataria palaikyti ryšį ir palikti praviras duris.
Ukraina siūlo tiekti Europai daugiau gamtinių dujų
Ukraina siūlo tiekti Europai daugiau gamtinių dujų 10-23 18:36
Ukraina penktadienį pareiškė pasiruošusi tiekti papildomus 55 mlrd. kubinių metrų gamtinių dujų Europai, o prezidentas Volodymyras Zelenskis apkaltino Maskvą tyčia kurstant energetikos krizę.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reiktų taikyti PVM lengvatą energijai?

Akcijų kainos

eBay 80,59 +5,75%
American Express 187,08 +5,41%
Oracle 98,25 +2,02%
Goldman Sachs 414,32 +1,65%
Hasbro 89,50 -3,20%
Twitter 62,24 -4,83%
Facebook 324,61 -5,05%
Intel 49,46 -11,68%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 5,61 +0,36%
Kava 4,77 +6,00%
Apelsinai 0,72 +4,35%
Nafta 83,87 +1,10%
Varis 9370,14 -0,85%
Vištiena 2,38 0,00%
Ryžiai 403,00 -2,66%
Dyzelis 2,07 -2,82%