VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Creditinfo Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Creditinfo Lietuva

Atsiliepimai apie Creditinfo Lietuva, UAB

Mes kuriame pasitikėjimą
Melga
Parašyk savo nuomonę apie Creditinfo Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Zodziu buvo mano credito reitingas, 0.92 uzsisakiau ataskaita gal uz 3menesiu, nes planuoju busto paskola imti. Zuriu mano reitingas 3.92 jau pasidares
Marytį Tališsuskienė
2020-08-22 12:40:49 IP 28meo9fn
Atsakyti
Turiu prašymą.Mano nuosavybės adresu neturi būti išduodami jokie kreditai asmenims deklaruotiems man priklausančiam bute be mano pačios sutikimo. Nevykdant šių mano sąlygų būsiu priversta kreiptis į Konstitucinį Teismą dėl turto prievartavimo, asmenybės žeminimo užverčiant bereikalingais laiškais.Nereikia dalinti paskolų mažas pajamas turintiems žmonėms, arba suteikti galimybę kreditus atidėti keleriems metams.Jūsų sistema gudri, jei šiandien apmokėjo paskutinę sąskaitą, o Jūs gausite ryt, vėl Žmogus sėdi skoloje, to nežimodamas.Pasiūlymas, keisti taktiką.Lauksiu atsakymo.
Atsakyti
Na sakyčiau ir algos toje įmonęję neblogos visi po 4000 eur i mėn už mūsų duomenų kaupimą :) čis ka visi tokie smalsūs ir kad sugeba po 15 eurų sumesti 5000000-10000000 eur apyvarta įspūdinga :) ar bankai moka solidų mokestį už šnipinėjimą ;)
Atsakyti
Norėjau paimti vartojimo kreditą, bet sužinojau apie tai kad turiu 7paskolas apie kurias pati nieko nežinau o kad sužinoti kainuoja 15e arba laukti visa mėnesį.. Ar jiem vis dar maža pinigų? Kreipsiusi kur nors aukščiau jai iš oro atsiranda po 7 kreditus..
Atsakyti
Šaraškinū kontora.
10.10 ataskaita identiška 11.03 djenos ataskaitai, per tą menesį niekas visiškai nepasikeotė, nei skolū, nei velavimų apsoliučiai sudėtu kredito reitingus šalia viens kito nerastum skirtumų..Bet kažkodėl buvo D 14% klasę, o 11.03 patapo E 24% klasė..Visiškai iš oro, net nežinau kokiu pagrindu jie mažina tą klasę...Kokiu principu dirba...Kaip neuždaro tokios įmonės..Sugadina viską
Atsakyti
Pati blogiausia komunikacija, kokia tik gali būti. Neatrašinėja mėnesiais, neatsakinėja į klausimus. Ima pinigus už paslaugas, bet kai reikia vykdyti tas paslaugas, dingsta, reikia gaudyti tarsi vėją laukuose.
Atsakyti
Reikėjo neseniai pasidaryti sutartį ir negalėjau, nes neva turiu įsiskolinimą ~200e, kai paskambinau aiškintis iškur čia šis įsiskolinimas, jie nurodė įmonę, kai paklausiau už ką, siūlė paskambinti jiems, paskambinau, ta įmonė tvirtino, kad įsiskolinimų jokių neturiu, kai perskambinau atgal creditinfo, siūlė pažiūrėti ataskaitą pas juos puslapyje (kurios paslaugos kainuoja 15e kas atrodo nesamonė). Skamba kaip legalūs reketininkai.
Atsakyti
Paskambinus tvirtino, kad lizingas įtakos reitingui neturi. Paklausiau kodėl mano reitingas tada žemas, pasakė siųsti laišką su tokiu klausimu. Išsiunčiau - nieko neatsakė.
Lizingą grąžinus, reitingas jau sekančią dieną pakilo. Aplodismentai.
Atsakyti
Daro ka nori, be jokios priezasties ateme is imones, , Stipriausiu Lietuvoje 2016-2018" statusa be jokio perspejimo ar paaiskinimo, el.pastu nieko neatsako, laukiame kol praeis 14dienu kad galietume kreiptis i vartotoju teises o prireikus i teisma
Atsakyti
Įmonė kuri visiškai negerbia, net ir klientų kurie moka Jiems pinigus. Paprašius paaiškinti kredito reitingo pasikeitimo aplinkybės jokio atsakymo nesulaukiu jau daugiau nei keletą savaičių.
Kaip tokia įmone gali pasitikėti kredito įstaigos?
Kaip iš vis jie gali teikti tokias paslaugas?
Atsakyti
a******u kompanija, kelia info nutylėdami, kad iššauktų daugiau sensacijos.
Pasipiktines lankytojas.
Atsakyti
š*******o kontora ir tiek. Turėjau paskolą, tai Credit reitingas buvo 2.33% (C), paskolą atidaviau greičiau ir jokių vėlavimų nebuvo. Reitingas dabar 4.99%. Paaiškinimų jokių, darom ką norim ir mums px ant jūsų visų.
Atsakyti
Alio, kontora. Kaip galima pas jus prisiskambint. Surenki numerį, pasisveikina autoatsakiklis, prašo palaukti kol sujungs ir išjungia. Atsiuntė kažkokį el.laišką neaišku kam skirtą, nei vardo, nei pavardės, paišo kažkokią skolą...
Atsakyti
https://www.delfi.lt/veidai/zmones/3-metus-varste-teismu-duris-ir-laimejo-kaikarienes-imonei-buve-klientai-sumokejo-desimtis-tukstanciu-euru.d?id=80323281&com=1&reg=0&s=5
Atsakyti
Nesiūlau pasitikitėti šios įmonės teikiamomis paslaugomis ir informacija.Neseniai paskambino ir tikslino įmonės informaciją kuri jau prieš 11 metų buvo pasikeitusi.Taip, kad jeigu norite gauti 11 metų senumo informaciją, gal geriau reikėtų kreiptis į archyvą, o ne įmonę kuri, skelbiasi kad pateikia visą išsamią informaciją ir mokėti už tai pakankamai didelius pinigus.
Atsakyti
Norėjau parašyti ir aš, kaip man ši įmonė viską sukniso. Savo nuožiūra nusprendė, jog man reikia jų paslaugos, kad negalėčiau gauti jokio kredito... Mano nuomone, ši įmonė jau per daug pagarsėjo netinkama veikla ir būtų be galo nuostabu, jei ją uždarytų bei grąžintų tai ką žmonės per ją prarado. Ką reiškia, kaip uz 0, 15 € gali nusipirkti visus duomenis apie žmogų bei dar už jį priimti sprendimus... Apsurdas..
Atsakyti
Eugenijus 2018-08-03 14:31:29
Dėl melagingų įrašų apie mane šios įmonės duomenų bazėje, į kurią žiūrėjo bankai, vertindami mano riziką ir atitinkamai palūkanų normas, sumokėsiu apie 30 000 eur daugiau palūkanų ir šią sumą ketinu išsiieškoti būtent iš creditinfo. Manau nukentėjusių asmenų yra daugiau, galima jungtis į nukentėjusių nuo šios kontoros asociaciją ir formuoti bendrą ieškinį. Pažiūrėsime, koks jų mokumo reitingas.
Sveiki Eugenijau, ar kreipėtės į VDAI? ar yra kokių nors teigiamų žinių dėl vykstančio kokio nors teisminio proceso?
Atsakyti
Ar kas nors prisiskambino jiems? Kelias savaites jau bandau, niekaip nepavyksta, nurodo neteisinga informacija, telefonu gali skambint visa diena rysys nurtuksta. Ar jis is vis egzistuoja? Kas per sarazkino kontora? Toks jausmas kad ju tiklas gadint zmoniu gyvenima!!!!
Atsakyti
s*******o kontora cia, visos istaigos tikrina apie zmones i nfo bet jie nesugeba atnaujint duomenu.Buvo skola sumokejau o per savaite laiko nesugebejo info atnaujint, pasiteiravus vis rodo skola kad dar yra nors ji jau senai sumoketa ir bankas pats paskambinus kur buvau skoloj sako jus jau nebeskolingas o net pliuso yra.
Atsakyti
Labas visiems. Mano nuomone si kontora gal net kazkiek yra surista su banku sistema nes jei blogesnis tavo reitingas tai dar nereiskia kad negausite paskolos is banklo tiesiog jums bus taikomos kitos salygos pavyzdzui didesnes palukanos ir panasiai, tik va niekaip nesuprantu paciu banku pozicijos, kreipiantis del paskolos i banka tai paciamia pirmamia pokalbija yra pabreziama kad bus ziurimas tavo creditingumas kury ir nustato CREDIT INFO ir tai yra ko ne vienas is svarbiausiu vertinimu tai zinoma jei tamsta turite bloga reitinga teks stipriau papurtit pinigine, tai cia toje vietoje bankams kaip ir gerai nes ta kredita dazniausiai visi ima, kita situacija yra bankams ko gero labai nuostolinga -butent del CREDIT INFO veiklos bankai tiesiog praranda daugybe sandoriu kurie gali buti pelningi, tai cia toje vietoje bankai matydami, kad del minetos kontoros tiesiog praranda galimus pelnus turetu patys labai intensyviai kontroliuoti sios kontoros veikla { beja cia reiketu pamineti kad niekaip neradau kam galetu buti atskaitingas minetas UAB }, o prireikus net patys kelti ieskinius del prarastu pelnu ar sandoriu, bet cia net neisivaizduoju kam priklausytu rupintis tais reikalais. Na man paciam teko susidurti su tuo kad tiesiog viena diena gavau laiskeli kad mano reitingas sumazejo, na tiesiog eme ir sumazejo, {veliau kalbantis su banko darbuotojais paaiskejo kad tai galejo ivykti del to, kad pakeiciau darboviete vel gi reikia pasakyti kad naujoje darbovieteja atlyginimas kilo 1, 5karto ir darbovietes pakeitimas truko viena diena} reiketu pamineti kad as kaip daugelis Lietuvos pilieciu naudojousi tiek lizingo paslaugomis, tiek esu turejas vartojamu paskolu, bet taip pat reikia pamineti, kad neturejau nei vieno pavelavimo ir viskas kuo naudojausi yra grazinta anksciau nei numatyta sutartyje laiku, na gryztant prie gauto laiskelio tai mane jis paskatino susisiekti su CREDIT INFO darbuotojais ir pabandyti issiaiskinti kodel sumazejo mano reitingas toje vietoje reikia pasakyti kad jie kalbetis telefonu ipatingai nenori ir tik vis sako parasykit mums ir mes atsakysim, bet visgi sio to pavyko ispesti pasirodo jei tamsta naudojaisi kreditais ar lizingais tai yra vertinama kad jus tiesiog nesugebantis naudotis savo pajamomis, tada pakliausiau kokiais kriterijais remiantis yra nustatomas tas kreditungumo lygis cia vel gi buvo pasakyta jus parasykit ir mes atsakysime, tada dar paklausiau ar jus vertinate kiek zmogus ar imone uzdirba tai cia buvo toks atsakymas - cia jau ne musu reikalas kiek tamsta uzdirbi - kyla normalus klausimas kaip kazkas kazka gali vertinti tiesiog neturedamas informacijos apie pagrindini veiksni tai zmogaus ar imones pelna ar nuostoli imant kazkoki tai laiko tarpa, niekam nepaslaptis kad daugelis imoniu ar fiziniu asmenu kurie turi vienokia ar kitokia veikla naudojosi banku ar lizingu paslaugomis su intencija kad ju valdomas turtas dides tam ir yra bankai ir panasios paslaugos, deja musu minimai kontorai yra neidomu ar jusu kapitals dideja ar mazeja -kazkoks apsurdas apskritai kad jie gali nustatyti koki nors reitinga. Jei jau mano nuomone tai si komanda vykdo nusikalstama veikla kuriai net Lietuvoje galiojanciais istatymais galetu pritaikyti ne viena nusikalstomos veikos vykdima, kodel tai niekam neidomu cia jau kita tema. Tiesa pasakius niekaip nesuprantu kaip UAB gali gauti kad ir ne viska, bet tiek daug info apie mus visus
Atsakyti
Man isvis nekelia pasitikejimo sitas UAB -as, jo duomenu patikimumas, teisingumas ir teisetumas.
Kas nukentejo siulau kreiptis i teisma su ieskiniu surinkus irodymus.
Kaip galima remtis duomenimis kazkokios kontoros, kur algos ~2000e.Ir as noreciau tiek uzdirbt,
Kolega iš kito skyriaus
2018-08-29 08:50:44 IP 5juc0ah1
Atsakyti
Eugenijus 2018-08-03 14:31:29
Dėl melagingų įrašų apie mane šios įmonės duomenų bazėje, į kurią žiūrėjo bankai, vertindami mano riziką ir atitinkamai palūkanų normas, sumokėsiu apie 30 000 eur daugiau palūkanų ir šią sumą ketinu išsiieškoti būtent iš creditinfo. Manau nukentėjusių asmenų yra daugiau, galima jungtis į nukentėjusių nuo šios kontoros asociaciją ir formuoti bendrą ieškinį. Pažiūrėsime, koks jų mokumo reitingas.
Sveiki, galbūt kas nors turi praktikos dėl neteisingos informacijos (kredito reitingo) pateikimo ir ginčų sprendimo per VDAI? Pasidalinkite viešai, labai aktualu.
Bendro ieškinio reiškimui manau pritartų dauguma, kadangi vis dažniau išgirstu dėl neteisingo kredito reitingo formavimo Creditinfo duomenų bazėje. Ypatingas argumentas yra skolų nebuvimas ir visiškai švari kredito istorija, o kredito reitingas pateikiamas nepagrįstai blogas (C-D kategorijos). Pastebiu, kad Creditinfo atstovai neina į kontaktą, neatsako į laiškus, nekeičia reitingų skaičiavimo algoritmų ir nepataisko neteisingos informacijos, todėl pirmoji institucija ginčui spręsti turbūt turėtų būti VDAI?
Atsakyti
Dėl melagingų įrašų apie mane šios įmonės duomenų bazėje, į kurią žiūrėjo bankai, vertindami mano riziką ir atitinkamai palūkanų normas, sumokėsiu apie 30 000 eur daugiau palūkanų ir šią sumą ketinu išsiieškoti būtent iš creditinfo. Manau nukentėjusių asmenų yra daugiau, galima jungtis į nukentėjusių nuo šios kontoros asociaciją ir formuoti bendrą ieškinį. Pažiūrėsime, koks jų mokumo reitingas.
Atsakyti
Sveiki,
Norėjau rašyti piktą komentarą, kad jie tokie ir anokie. Bet yra bet ir dabar sudėliojau visus taškus. Pirmiausia pradėsiu nuo blogųjų:
1. Jie turi duomenis visų, kurie yra nėra įsiskolinę ir tai kelia abejonių ar juos teisėtai turi (manuoju atveju teisėtai, nes tiesiog dėl smalsumo daviau sutikimą ir tik perskaitęs sąlygas).
2. Sistema dirba ne tobulai, viskas užtrunka, duomenų jie nesistengia atnaujinti ir tie šabloniški atsakymai tikrai neparodo jų atsakingumo.
3. Klientų aptarnavimas telefonu tragedija ir jiems reikėtų patobulinti tai.

Taip, apie geruosius dalykus. Jie tikrai išsprendė problemas, pats patyriau savo kailiu. Bet jie nėra visiškai kalti, kad kreditų bendrovės apie jus nepateikia tikslių ir atnaujintų bendrovių. Tad įstaigos, kurios buvo nepateikia apie mane duomenis tinkamai iš karto pateikiau pretenzijas dėl blogai tvarkomų mano duomenų ir štai manocreditinfo viskas vėl gražu. Jų idėja ir tai ką jie daro tikrai džiugina ir tokią statistiką tikrai gražu pasižiūrėti. Skaičiavimo metodiką ar kitus veiksnius neanalizvau, bet kada ir prie to prieisiu.

Visiems patarimas, tiesiog reikia daugiau kantrybės su jais ir nepulti, o aiškintis. Būti tam užsispyrusiam ožiui ir jie tikrai viską padarys. Tiesiog ten matyt yra tinginių, kurie nesistengia dėl kliento :)

Gražio dienos.
Atsakyti
Firma Credit Info pateikete klaidingą informaciją apie mūsų firmą.Infomacija pateike kovo menesį iki 2018.06.25. nėra gautas atsakymas kas kaltas dėl klaidingosw informacijos pateikimo jų puslapyje.Kaip žinoma jų pateikiama informacija remiasi lizingo skyrius Tai mums " kainavo " lizingo neigiamą atsakymą.Rašiau daug laiškų bet negauta jokio atsakymo.Manau įmonę kuri pateikia informacija apie kitas įmones turi buti atsakinga už neteisingos informacijos pateikimą
Atsakyti
Sveiki,

Dalinuosi patirtimi ir izvalgomis.
Neturiu jokiu skolu, visa gyvenima dirbu uzdirbu legaliai pinigus. Bet kredito reitingas pas juos krenta mano.
Paskutiniu metu papuolu i prastesni reitinga negu 55% lietuvos vyru 30 metu.
Gaunu atlyginima 1300 Eur. jokiu gyvenime pradelstu skolu ir panasiai. (Ar is ties lietuvoje taip visi gerai gyvena :)
Paaiskinti del ko nesugeba, Kaip patys sako automatiskai, bet del ko nesugeba pasakyti :)
Info ir sudarinejami reitingai, mano nuomone visiskai nieko verti.
Atsakyti
Kreditorius įrašė į "Creditinfo Lietuva", kad skolingas.Turiu neskundžiama teismo nutartį kurioje parašyta, kad kreditorius neturint pagrindo reikalauja iš manęs 1000Eu. Kreipiausi i "Creditinfo Lietuva", su prisegta nutartimi, kad nesu skolingas, tai jie atrašė "Ačiū, kad domitės Mano Creditinfo paslaugomis.
Gavę Jūsų paklausimą Mano Creditinfo specialistai kreipėsi į kreditorių dėl duomenų patikslinimo. Kreditorius patvirtino, kad duomenys, esantys sistemoje, yra teisingi. Visais klausimais prašome kreiptis į kreditorių."
Parašiau, kad kreditorius meluoja ir ar skaitete teismo nutartį kurią siunčiau.
Tai parašė.: "Creditinfo nekeičia, neredaguoja, nenaikina teisingų duomenų apie finansinius įsipareigojimus bei pradelstus mokėjimus."
Parašiau, kad pagrystų kuom rementys teigiate, kad šie duomenys "teisingi", jei teismo nutartis rodo priešingai.
Sulaukiau atsakymo "Laba diena, p. Jonai,
Ačiū, kad domitės Mano Creditinfo paslaugomis.
Gavę Jūsų paklausimą Mano Creditinfo specialistai pakartotinai kreipėsi į kreditorių dėl duomenų patikslinimo.
Kreditorius patvirtino, kad duomenys, esantys sistemoje, yra teisingi.
Visais klausimais prašome kreiptis į kreditorių.
Jeigu kiltų papildomų klausimų, skambinkite 1611 (0, 43 Eur/min.) arba rašykite."

Nesuprantu, kodėl "Creditinfo Lietuva" nepašalina melagingus duomenis. Kokia turi teisę ši įmonė sklebti šmeižikiška informaciją apie mane, ignoruoti įrodančius dokumentus apie mano skolos nebuvimą.
Atsakyti
Šaraškinų ir apgavikų kontora.!!!Informacija visiškai neatitinka tikrovės.Duomenys iškraipyti, nerealus!!Susisiekti su jais neįmanoma, nei telefonu, nei elektroniniu paštu.Kodėl jų dar neuždarė.?!Kad gauti vartojamą kreditą ar pan paslauga, tenka bėgti į bankus ir rinkti mokumo
Įrodančias pažymas.Banke darbuotojai pakraupe nuo šios įmonės savivaliavimo!!!Kiek ilgai dar tęsis šis apsurdas!!!
Atsakyti
Turbūt niekur europoje nėra tokios š*******o kontoros, ko paklausi to negausi.
Atsakyti
As isvis nesuprantu kaip gali UAB kaupti tavo asmeninius duomenis ir gali pasiziureti nemokamai tik viena kart i metus savo kredito istorija jei nori stebeti mokek pinigus uzdaryt reiktu tokia imone siais laikais ziuriu jokio privatumo nebeliko.Ir plius kaip kazkas minejo irgi pas mane kabejo nuo senu laiku 1lt skola nors viskas buvo sumoketa. O vat po tokios s*******o kontoros dauguma zmoniu negali paimt busto kredito. Net ir telefono gali negaut per tokia imone.
Atsakyti
Liūdnas vaizdas su šituo UAB....kitų komentarams pritariu.....norėjau greitos paskolos, 200, trumpam....nedavė, ale skolinga kažkam virš 400. Dėka perlo terminalo sužinojau, kvitas rankose, kad" kreditų biuro mokėjimų istorijoje aktyvių skolų neregistruota", nors kažkokia ten....informavo, kad esu skoloj.....gerai, kad nervai mano dar geri....grįžusi į pay post gavau ko norėjau, tik jau iš kt kreditų davėjo....nesupratau iki šiol... kas kam dirba....tai buvo sausio 31 diena......kuo tikėti, pasitikėti.....
Atsakyti
Nesuprantu kas cia per istaiga. Isties supykde, jei jau teikiate duomenis imonem pagal ka jos vertina ar suteikti zmogui paskola ar ne, tai bent duomensi lai buna teisingi. Dabar kaip ir kasmet sumasciau patikrinti kaip gi atrodo mano ta ataskaita ir se tau siurprizas, paskola kuri jau padengta seniausai vis dar rodo aktyvia, kreditingumas zinoma krites zemiau juros lygio. Ok skambino i paskolos davejus gal jie ko nepateike, jie mielai patikina, kad duomenys jau ne karta yra siusti. Ok. Bandau skambintis ir Crediitnfo tai negana to kad per 2 val istisinio tel skambinimo nieks taip ir nepakelia ragleio uz kuri dar tureciau moketi 0.43 ct uz min, kad isiaiskinti si nesusipratima. Bet kai pasuki imonem skirtu telefonu su tavimo mielai suokia. Atleiskit nesuprantu sitos bertvarkes. Kitu kreiditingumsu ir atsakomybes vertinant, isivertinkit savo, blogiau nei blogai net i VMI lengviau prisiskambinti.
Atsakyti
Žinanti kad mus apgauna 2017-02-07 11:52:24
Ši įmonė labai gerai užsidirba ant jūsų garbės troškimo. Už jūsų didelius pinigus jie išduoda maždaug 7 EUR savikainos rėmelį su kompiuteriniu būdu suprojektuotu ir atspausdintu ant spalvoto (aukso) popieriaus neva svarbius "sertifikatus" "STIPRIAUSI LIETUVOJE 2016" IR "STIPRIAUSI LIETUVOJE VADOVAI 2016". Jokių žinių nei duomenų apie jūsų įmonę jiems nereikia - tik sumokėk apie 350 EURų už nieką - ir jauskis stipriausias. Veikia kaip visi kiti pinigų išviliotojai. Gražiai kalba ir daug naudos žada, bet be jokio pagrindo. Niekam tie rėmeliai neįdomūs nei reikalingi - jie parodo, kad jus lengva apgauti.

JEIGU JŪS ESATE STIPRIAUSI, KODĖL ATIDUODATE PINIGUS UŽ NIEKO NEVERTUS POPIERIUKUS RĖMELIUOSE
KAIP PASKUTINIAI SILPNUOLIAI?
Sveiki, man irgi kilo klausimas kaip vykdomi rinkimai 'stipriausi Lietuvoje'. Kokie kriterijai yra esminiai o kuriuos galima ignoruoti? Gal rimtai galima nusipirkti tokį titulą? Turiu konfliktą su uab'u, statybinė paslaugų ir prekybinė įmonė. Rašiau atsiliepimą šiame puslapyje, informavau VMI apie atliekamas shemas. O pasirodo šita įmonė yra 'stipriausiųjų' sąraše. Įdomu už kokius pasiekimus? Paklausiau Creditinfo bet deje atsakymo negavau. Gal jie su fiziniais asmenimis nebendrauja? Juokingai atrodo šukis - Mes kuriame pasitikėjimą. pasitikiu...
Atsakyti
Vadim 2017-12-17 20:57:07
Visiskai pritariu!!! Ir pritariu kad klaidinga informacina ten!!! Esu pasiurpes kaip tokia kontora gali egzistuoti!!!
Ir dar jai kas bandysit kovot su jais mielai prisijungsiu su irodymais. El.paštas: vadimde88@gmail.com
Atsakyti
Esu 2017-11-08 10:31:25
Labas visiems, man beskaitant komentarus supratau, kad daugybe zmoniu ir imoniu susidure su sita, , kontora" ir su jos melagingai teikiamais duomenimis. Nezinau, bet nejaugi nera galimybiu tokia imone uzdaryti uz jos tokia veikla???Arba kas perimtu jos valdyma, nes kaip suprantu tas kas ja dabar valdo apskritai nesugeba to daryti...Manau, kad reiketu visiems susitelkti ir siekti, kad butu panaikinta tokia imone...
Visiskai pritariu!!! Ir pritariu kad klaidinga informacina ten!!! Esu pasiurpes kaip tokia kontora gali egzistuoti!!!
Atsakyti
Labas visiems, man beskaitant komentarus supratau, kad daugybe zmoniu ir imoniu susidure su sita, , kontora" ir su jos melagingai teikiamais duomenimis. Nezinau, bet nejaugi nera galimybiu tokia imone uzdaryti uz jos tokia veikla???Arba kas perimtu jos valdyma, nes kaip suprantu tas kas ja dabar valdo apskritai nesugeba to daryti...Manau, kad reiketu visiems susitelkti ir siekti, kad butu panaikinta tokia imone...
Atsakyti
Sauliukas 2017-03-09 16:39:45
Labas visiems, isivaizduokit ijungiau netycia apsauga nuo duomenu tikrinimo-na pagalvojau kad ner cia ko visokiems rinkodarams listi, o gavosi kad uzsibaninau visiems! ta supratau tik kai prireike lizingo-po kokiu 3menesiu, maza to jie nenuima-be jokiu ishlygu ir asaru ta bana dar 3men, ty negali nieko paimt lizingu is savo pinigu niekaip.Cia skaitosi privati imone, kuri tvarko asmenu duomenys privacias, ne valstybine-kerta visus, prisiskambinau is kokio 4 karto, sujungimas vienas 43ct, vienu zodziu kai pakliuni tai rukyk, anstoliai tik men uzdaro saskaita o cia 3men uz JU taisykles rukai, pabegt issiregisruot is JU negali, kazkoks koshmaras, beprotiste, ar gali but dar kazko geriau, ar kas is teliko gali tai paaiskint ar jie gali taip carauti, na suprasciau trumpiau bet kas cia per draudimai kaip nori, cia ziauriau uz greitukus-forma tai labai panasi, as nieko ne sakau kad pats lopas nepatikejau kad galiu ivaryt sau toki hemoroju, bet atrodo kai zmogu nuzudziau-gerai kad dar ko ne prigalvotu, daba iki vasaros ramu, nors su galva i siena.
Man atsitiko lygiai tas pats. Panaikinau tas varneles, bet laukti kol galėsiu pasiimti prekes lizingu reikia 90 dienų. Parašiau jiems, kad tokiu atvėju noriu išvis išsiregistruoti. Ir įsivaizduokit, niekas nuo to nesikeičia, tik savo įmonę prigyrė, kiek ji gero duoda, kaip man labai reikia žinoti savo kredito istoriją (neįsivaizduoju kam?) ir net panaikinus paskyrą, paskolų negalėsiu imti 90 dienų. ?Tad situacija tokia, man reikia kompiuterio mokslams, kurie prasideda rugsėjo mėnesį, o kompiuterį lizingu galėsiu paimti tik gruodį. Gerai ar ne?
Atsakyti
Tragedija, skaitau komentarus, ir nesuprantu, kaip apskritai tokia kontora gali veikti. Tai juk izulus zmoniu apgaudinejimas, akivaizdus plesymas. Skambini su padidintu tarifu, turi laukt, kad prisiskambint, veliau dar ir kalbant negali atsakyt i elementarius klausymus, perleidynedami atsakomybe jau kreditoriams ir t.t As nesuprantu, visiems cia priburta, as nebeskolingas jau 3 metus, ir visa ta laika skola buvo, ir jau kreditingumo balas tragiskas. Nesuvokiu paskirties tokiu kontoru. Kokia nauda teikia si imone ?
Algimantas Andruška
2017-07-12 16:46:43 IP 2e8omv0h
Atsakyti
paskaiciiau atsiliepimus, tikrai debilų kontora...prisijungus prie manokredit info - klaidinga informacija.... matosi tai, ko senai neturi būti, bet nesimato, kas turi būti... š*******o kontora...
Atsakyti
Tikrai veikia neoperatyviai. Paklausus telefonu arba mailu, atsako trafaretiniu atsakymu.paraso tai, kas yra jų puslapyje.pasitkrinus informaciją LB sistemoje matai kitus duomenis.kam tokia sistema reikalinga?
Atsakyti
Ka tik bandziau paimti greita paskola 100€, sako jusu pateikti duomenis nesutampa su gautais is creditinfo.skambinu jiem ir stai ka man pasake:
Su asmens dokumentu atvaziuoti i ju ofisa, taip kaip jau neturiu nemokamos vienkartines paslaugos as turesiu susimoketi i banka uz tai kad creditinfo paziures mano duomenis ir pasakys man kiek ir kam as pagal ju informacija esu skolingas (tipo bl as pats nezinau)o mano duomenis pateikti bet kam jie turi teise nes tai leidzia LR istatymas bet nesako koks, paciam reikia surasti.zjbs vis del to gyventi Lietuvoi kur esi skolingas ir pats to nezinai, o noresi suzinoti kam ir kiek tai mokek babkes kazkokiai levai firmackai kuri net nezino pagal koki istatyma dirba.
Atsakyti
As 2017-04-25 16:54:43
Itrauktas i D grupe.jus gal grybu privalge?uz ka?uz jusu tas nesamones kurias nurodot zmones turi problemu.darot visiskai nereikalinga darba.
Lygiai tas pats ir man yra :) jokių skolų nepadengtu ar vėlavimų atsiskaityti su kreditoriais, o reitingas 8%. Po menesio laiko stebuklingai soktelėjo iki 13%. Pasikartosiu, menesio bėgyje jokiu pakitimu i blogaja puse neatsirado, o reitingas sekmingai smunka.
Atsakyti
Nurodo neteisingus duomenis, tuo kenkdami imones veiklai. Skambinau - taciau klausimo neisprendzia. Kazkokia nerimta kontora, gaila kad yra kas naudojasi ju paslaugomis....
Atsakyti
Itrauktas i D grupe.jus gal grybu privalge?uz ka?uz jusu tas nesamones kurias nurodot zmones turi problemu.darot visiskai nereikalinga darba.
Atsakyti
Sveiki,

debilu kontora, kitaip negaliu pasakyti. Operatore kaip autoatsakiklis atsakineja tipines atsakymus:"... neva jusu uzklausymas perduotas kazkokiems specialistams", tik kazkodel nieko jie nedaro jau visa menesi. Skambineju kiekviena diena kad atnaujintu mano asmeninius duomenis kad esu padengusi vartojimai kredita anksciau laiko. Noriu paimti is banko paskola tik del ju man bankas atsisako duoti paskola kadangi jusu duomenu bazeje as vis dar skolinga kredito bendrovei. Lietuvos banko sistemuose jau info atnaujinta seniausia, tik sita šudkontorė su debilišku personalu nieko nedaro. Kaskart siulo tikrinti savo duomenis ir gauti ataskaita uz 11, 95eur, uz kak as turiu moketi kada sitie "u****i" nieko nedaro o pinigus ima. Parasytas skundas Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai ir Lietuvos bankui del ju veiklos ir klaidinancios asmns informacijos.
Atsakyti
Labas visiems, isivaizduokit ijungiau netycia apsauga nuo duomenu tikrinimo-na pagalvojau kad ner cia ko visokiems rinkodarams listi, o gavosi kad uzsibaninau visiems! ta supratau tik kai prireike lizingo-po kokiu 3menesiu, maza to jie nenuima-be jokiu ishlygu ir asaru ta bana dar 3men, ty negali nieko paimt lizingu is savo pinigu niekaip.Cia skaitosi privati imone, kuri tvarko asmenu duomenys privacias, ne valstybine-kerta visus, prisiskambinau is kokio 4 karto, sujungimas vienas 43ct, vienu zodziu kai pakliuni tai rukyk, anstoliai tik men uzdaro saskaita o cia 3men uz JU taisykles rukai, pabegt issiregisruot is JU negali, kazkoks koshmaras, beprotiste, ar gali but dar kazko geriau, ar kas is teliko gali tai paaiskint ar jie gali taip carauti, na suprasciau trumpiau bet kas cia per draudimai kaip nori, cia ziauriau uz greitukus-forma tai labai panasi, as nieko ne sakau kad pats lopas nepatikejau kad galiu ivaryt sau toki hemoroju, bet atrodo kai zmogu nuzudziau-gerai kad dar ko ne prigalvotu, daba iki vasaros ramu, nors su galva i siena.
Atsakyti
Liutauras 2015-10-04 09:05:05
Man labai nemalonu sužinoti, kai pažiūrėjęs savo reitingą sužinojau kad jis D, nors peržiūrėjęs kredito istoriją radau savo paskolų ir lizingu sąrašą kuriame nėra jokių įsiskolinimų ir nė viena dieną nepradelsta.Tai po galais pagal kokius kavos tirscius šis reitingas sudarinėjamos.Tai gryniausias šmeižtas!!! Juolab kad UAB Mokilizingas bendrovėje esu reitinguojami kaip Vip klientas.
Taip, pritariu. Credit info yra visiskai netikusi, teisiskai neisprususi bendrove. Reitinga ji mazina ne pagal isiskolinimu dydi, bet pagal kreditavimosi daznuma :D as, pvz buvau netoli A 0.6 berods. Turejau busto paskola ir lizingine auto. Susimokejau liuto dali busto paskolos, 20 metu susitrumpinau laikotarpi. Bet per metus pasiemiau du nedudelius beprocentinius lizingus per 10 men. Zodziu, menesio isipareigojimai sumazejo euru israiska vienu trecdaliu, bet galiojanciu sutarciu turiu 4 vietoj 2. Velavimo-nei vieno. Ir ka? Sita gero zodzio neverta bendrove mano reitinga sumazino iki 1.9, ir permete i C lygi. Dabar susirasineju su buka darbuotoja, kuri negeba atsakyti nei i viena klausima, tlf atmeta. Nesuvokia ir nesupranta, kad turi pareiga pateikti pagrystus, o ne standartinius atsakymus asmeniui, kurio duomenis tvarko. Tikiu, kad teismas pades prareget.
Atsakyti
Labai nekoks įspūdis, nieko verta įmonė......
Suteikia kreditus kam tik nori, ir kas tik nori..........
Visiškai nepasidomi žmonių pajamomis, o po to reikalauja nežmoniškų pinigų...

Per mėnesį palūkanos yra didesnės, nei kredito mokama suma, apie ką kalbėt, sukčių komanda, neturiu žodžių.
Žinanti kad mus apgauna
2017-02-07 11:52:24 IP 28mculrq
Atsakyti
Ši įmonė labai gerai užsidirba ant jūsų garbės troškimo. Už jūsų didelius pinigus jie išduoda maždaug 7 EUR savikainos rėmelį su kompiuteriniu būdu suprojektuotu ir atspausdintu ant spalvoto (aukso) popieriaus neva svarbius "sertifikatus" "STIPRIAUSI LIETUVOJE 2016" IR "STIPRIAUSI LIETUVOJE VADOVAI 2016". Jokių žinių nei duomenų apie jūsų įmonę jiems nereikia - tik sumokėk apie 350 EURų už nieką - ir jauskis stipriausias. Veikia kaip visi kiti pinigų išviliotojai. Gražiai kalba ir daug naudos žada, bet be jokio pagrindo. Niekam tie rėmeliai neįdomūs nei reikalingi - jie parodo, kad jus lengva apgauti.

JEIGU JŪS ESATE STIPRIAUSI, KODĖL ATIDUODATE PINIGUS UŽ NIEKO NEVERTUS POPIERIUKUS RĖMELIUOSE
KAIP PASKUTINIAI SILPNUOLIAI?
Atsakyti
Sita kontora, netgi sugeba pateikti klaidinga asmens kredito istorija, neatitinkancia realybes :D

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

LLRA-KŠS teismui skundžia Panerių-Grigiškių apygardos rezultatus
LLRA-KŠS teismui skundžia Panerių-Grigiškių apygardos rezultatus 10-21 17:49
Lietuvos lenkų rinkimų akcija-Krikščioniškų šeimų sąjunga (LLRA-KŠS) trečiadienį pranešė Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui pateikusi skundą, kuriuo prašoma pripažinti negaliojančiais...
"Orlen Lietuva": 3 darbuotojai susirgo, 6 – saviizoliacijoje
"Orlen Lietuva": 3 darbuotojai susirgo, 6 – saviizoliacijoje 10-21 17:23
Mažeikių naftos perdirbimo bendrovėje AB "Orlen Lietuva" trims darbuotojams patvirtinus užsikrėtimą COVID-19, iš viso 6 bendrovės darbuotojai yra saviizoliacijoje, kadangi turėjo tiesioginį...
Vilniaus naktinis aljansas dėl naujų ribojimų svarsto kreiptis į teismą
Vilniaus naktinis aljansas dėl naujų ribojimų svarsto kreiptis į teismą 10-21 17:15
Vyriausybei trečiadienį nutarus restoranų, barų ir naktinių klubų darbą nuo kitos savaitės apriboti iki vidurnakčio, sostinės naktinio pasilinksminimo vietoms atstovaujantis Vilniaus naktinis...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Už kurią partiją balsuosite antrame rinkimų ture?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Macy's 6,34 +3,93%
CBS 40,77 +3,63%
Harley-Davidson 28,96 +2,70%
Facebook 267,56 +2,36%
Manchester United 13,32 -1,19%
Intel 53,43 -2,11%
Philip Morris 73,33 -5,79%
IBM 117,37 -6,49%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 3,60 +11,11%
Dyzelis 1,23 -0,81%
Sidabras 27,00 +30,75%
Jautiena 4,63 -1,49%
Auksas 1968,63 +6,61%
Varis 6498,94 +1,98%
Ryžiai 505,00 +5,21%
Dujos (JAV) 2,29 +33,14%