Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Compensa Vienna Insurance Group, akcinė draudimo bendrovė
Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę "Compensa Vienna Insurance Group", akcinė draudimo bendrovė
Taip pat rekomenduojame
UAB "Finance Property"
Nepriklausoma žalų administravimo ir sureguliavimo įmonėAdresas: Antakalnio g. 42-40, LT-10304 Vilnius.
Veiklos sritys: draudimas; nekilnojamasis turtas; statyba; tarpininkavimas.
UAB „Finance property“ įkurta 2009 metais, teikianti kompleksines ir dalines žalų administravimo, kilnojamojo ir nekilnojamojo turto vertinimo,sugadinto turto realizavimo, statybos/remonto darbų, nekilnojamojo turto pardavimo ir kitas paslaugas. UAB „Finance property“ aukščiau išvardintus veiksmus atlieka...
Altas
Cobra Connex VodafoneAdresas: Kalniečių g. 104, LT-50184 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; buitinė technika; didmeninė prekyba; draudimas; durys, raktai, spynos; dviračiai, paspirtukai; krautuvai, keltuvai, liftai; langai; matavimo prietaisai; motociklai; vaizdo stebėjimo sistemos.
Altas oficialus Cobra Vodofone, Dignita, Mobotix, Dilax, Mobitex, Gerda, Ducati, Ligier ir k.t firmų atstovas Lietuvoje. Automobilių apsaugos, paieškos sistemos, alkoblokai, elektroniniai sprendimai viešajam transportui, didmeninė prekyba elektronikos prekėmis. Šarvuotos durys, metalinės durys, langai, - gamyba...
TS GROUP
Darbas vairuotojams užsienyjeAdresas: Radvilėnų pl. 1B, LT-50264 Kaunas.
Veiklos sritys: konsultacijų paslaugos; darbo paieška, įdarbinimas; draudimas; finansai; personalo atranka; tarpininkavimas.
UAB TS GROUP vienija prekės ženklus: Business-Link ir CE bazė. CEbaze.lt yra prekės ženklo BusinessLink, kuris vienija Europos verslus, padalinys. CEbaze.lt vykdo CE kategorijos vairuotojų įdarbinimą į atrinktas patikimas logistikos įmones Vokietijoje. Taip pat dalinasi aktualiomis naujienomis, gerais darbo...
Altas automotiveAdresas: Kalniečių g. 104, LT-50184 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; autoservisai; draudimas; motociklai; vaizdo stebėjimo sistemos.
Automobilių apsaugos sistemos, paieškos sistemos, transporto kontroles sistemos, komforto įranga automobiliams, alkoblokai.
Elektroninai sprendimai viešajam transportui. Automatinės automobilių nuomos IT sprendimai.
Draudimo paslaugos.
Prisijungti prie katalogo
Xerox
|
16,22
|
+2,72%
|
Exxon Mobil
|
89,03
|
+2,45%
|
Chevron
|
147,57
|
+1,93%
|
Humana
|
464,39
|
+1,66%
|
Nike
|
110,50
|
-2,13%
|
Amazon.com
|
113,22
|
-2,78%
|
eBay
|
44,38
|
-2,82%
|
Macy's
|
20,20
|
-3,63%
|
Dujos (JAV)
|
8,14
|
+24,66%
|
Nafta
|
107,62
|
+3,21%
|
Dyzelis
|
4,65
|
+15,10%
|
Benzinas
|
3,83
|
+20,06%
|
Vištiena
|
3,70
|
+0,82%
|
Cukrus
|
0,80
|
-1,23%
|
Anglis
|
196,95
|
+16,09%
|
Varis
|
9377,15
|
-7,72%
|
2022-06-08 00:13:00
2022-05-16 21:48:30 IP 2g5vfl5h
2022-05-11 16:02:01 IP 28m90045
2022-04-26 15:14:04 IP 2ju3l4ql
2022-03-17 11:01:49 IP 2g44dgq9
2022-03-12 16:02:13 IP 28ma02cq
2022-03-06 10:00:16 IP 2e7r404t
Likome labai maloniai nustebę jūsų darbuotojų profesinalūmų, bendravo su mumis Agnė Balkevičiutė viską paaiškino, nuramino.
Dėkojame žalų ekspertams Daugvydui Palioniui ir Dovilėi Černaitei už profesionalų darbą ir požiūrį į klientus. Liko labai malonus prisiminimas
Sėkmės darbe.
GRAŽINA.
2022-03-01 14:49:03 IP 2ju3kuvj
2022-02-08 15:53:31 IP 28mc1ha5
2022-01-13 13:39:14 IP 28mcrbdr
šaika, kitaip nepavadinsi. Žmones kurie meluoja išmoka keturgubai daugiau, o paprastam žmogui kuris turi mažas pajamas smaugia, ir nesiklauso kokio įrodymų kur jiems ant lėkštutės padėta, kad meluoja.
2022-01-12 15:23:03 IP 2bef3bv6
2022-01-06 19:07:49 IP 28m8v0o8
2021-12-29 19:30:52 IP 2i5750e6
2021-10-28 16:37:22 IP 2e7r3mf2
2021-10-21 12:30:46 IP 6a7fhv7r
aferisčių aferistė. Užsideda kuom trumpesnį sijonėlį kad tik vyrams įsiūlyti draudimą. Suokia melus visokius neatstoja skambinėdama vis kitu vardu apsimesdama.
2021-10-17 22:22:19 IP 2deto79a
2021-10-12 16:24:02 IP 2i24rt1p
2021-10-11 14:39:07 IP 2e7r3r86
Buvau apsidraudusi automobilį šioje draudimo bendrovėje, padariau eismo įvykį, nukentėjusiajam vairuotojui priskaičiavo apie 800 eurų žalą. Iš šių pinigų 50 proc. reikejo grąžinti draudimui pačiai dėl pažeistų draudimo sąlygų. Parašius elektroniniu paštu laišką COMPENSA draudimo atstovei Agnei Krušaite ir paprašius atstovės nurodyti kokios apgadintos automobilio dalys buvo, atstovė pateikė, tačiau paprašius nurodyti pagal ką buvo vertinama dalių kaina, atstovė daugiau i žinutes nebeatrašė ir nebebendravo. Rūpėjo išspręsti šį klausimą del to, nes rinkoje neradau tokių dideliu sumų už nurodyto automobilio nurodtas dalis. Teko susimoketi 50 proc. ne išsiaiškinus pagal ką buvo vertinama automobilių dalių piniginė suma. Nerekomenduoju šio draudimo, kadangi ištikus problemai atsisako bendrauti ir padeti išspręsti problemą.
2021-10-03 14:24:56 IP 2ju3l3sf
Patekome i auto ivyki kuriuo ketu kaltininkas buvo apdraustas Compensa. Priskaučiuota suma dvigubai mažesne nei reali automobilio remonto. Aiškiai atsakyma pateikem rastu, kad suma netenkina ir kreipsimes i savo Kasko draudima, kad darytu pagal Kasko automobili, o už remonta Kasko reikalaus sumoketi kaltininko bendroves (standartine situacija). Kol Kasko draudimas pora dienu formino dokumentus, ponas Gaulė vienašaliskai nusprendė uždaryti byla neperspėjes apie jokius terminus ir nieko kito bei pervesti netenkinama suma. Darbo dienom iki jo prisiskambinti prieš visus "sprendimus" neimanoma, o i laiskus del perskambinimo ar klausimus neatsako. Puiki nekompetetingiausio ir blogiausios bendravimo su klientais kulturos pavyzdys is Eriko Gaulės, kuri ateityje padės apeiti visus draudimo klausimus, kaip iš kliento pusės su Compensa bendrove. Idomu dar bus pamatyti, kaip spres situacija del tokio vienašališko sprendimo ir aptarnavimo Vartotoju teises, nes Gaulė net istatymu susijusiu su savo darbu neišmano
2021-10-01 15:36:17 IP 2i51fri7
2021-09-08 09:54:05 IP 5f4soqtf
Apsidraudėm automobilį papildomai paėmėm mini kasko, sakė atlygins bet kokia žala. Mūsų žala buvo nedidelė, tai nieko ir negausime, pasirodo automobilis po įvykio turi būti nevažiuojantys, jie tik tada svarstys ar mokėti draudima.... daugiau niekada čia nesidrausim.
2021-06-29 11:32:47 IP 2i24t42d
Laimei turejau apsaugas Compensa Life. Ismoka gavau po dokumentu pateikimo labai greitai
Plius jau sukauptas nemazas kapitalas
2021-06-18 15:02:08 IP 2ju7frg9
2021-05-31 21:59:28 IP 55p9ajvg
2021-05-13 11:50:39 IP 28mct10c
2021-04-21 10:21:53 IP 2i23u3u9
2021-04-09 14:21:50 IP 28m81p6t
Pirmas įvykis prieš kokius 3-4 metus. Įvyko auto įvykis mano kalte, viską pripažinau, laukiau sprendimo iš Compensos, jokių žynių. Po poros mėnesių skambinuosi pati, klausiu kaip ir kas. O man mergina atsako, kad byla jau uždaryta, viskas baigta. Tada aš klausiu: "Kiek man reikia sumokėti žalos? Nes aš kaltininkė ir tai pripažįstu", man mergina atsako: "Jums nieko nereikia mokėti, viskas padengta". Dar karta paklausiau "Ar tikrai?". Mane nuramino, kad viskas okey, tad gyvenau toliau sau. Po metų ateina laiškas, jog jei nesumokėsiu 500 eurų žalos per ateinantį mėnesį, man pradės skaičiuoti delspinigius. Nuoširdžiai nustebau, vėl jiem skambinu, klausiu kodėl taip gavosi, kodėl mane patikino, jog viskas jau išspręsta, pasakau, akd lai pasiklauso patys skambučio įrašą, nes gi įrašinėja visus pokalbius. Atsakymas buvo: "Skambučių įrašus mes saugome tik pusmetį, niekuo negaliu padėti". Va taip va. Toks jausmas, kad prirenka tuntą mergų, kurios nesugeba jokio kito darbo dirbti, o klientams reikia su jomis dar kovoti ir aiškinti, prašyti dar kartą patikrinti ir t.t.
Antras įvykis šviežiausias.
Susitikus su nepriklausoma investicijų konsultante, paaiškėjo, kad mano antra pasirašyta anais metais sutartis yra visiškai beprasmiška (nors man pasakojo Compensos konsultantė, jog čia labai gerai, čia pensiją kaupsit). Pirmą sutartį buvau pasirašiusi daug seniau ir man tada dar pasakė, kad vėliau, kai sumažės mokesčiai įmokoms (po 3 metų), galėsiu padidinti įnešamą pingų sumą. Praėjo tie metai, pasikvietė mane jau kita konsultantė, ir pripasakojo, kad va galiu pas juos kaupti pensiją, nes iš sodros galiu jos neatgauti ateityje, jei neatitiksiu tam tikrų sąlygų ect. ect. Taip aš ir pasirašiau dar vieną sutartį. O dabar paaiškėjo, kad mano antra sutartis niekuo nesiskiria nuo pirmos, tik nėra gyvybės ir sveikatos draudimo ir aš vėl tiesiog moku padidintus mokesčius įmonei. Taigi nusprendžiau nutraukti sutartis abi ir pereiti pas kitus draudėjus. Prašimą parašiau laišku, paaiškinau kas man netiko ir laukiau, kol gausiu užpildyti blankus dėl sutarčių nutraukimo. Blankų taip ir nesulaukiau, reikėjo prašyti, kad draugas atsiųstų, kadangi po tokio fiasko ir jis nusprendė pasirinkti kitą draudėją. Bet sulaukiau skambučio iš tos merginos, su kuria pasirašinėjau tą antrą sutartį. Ištisas 15 minučių, jinai man pudrino smegenis, mat nori išsiaiškinti kas gi man nepatiko, kai atsakydavau, kad man netiko jos antra sutartis, ji pradėjo prikaišioti kitas merginas, kurias jinai kuruoja, aiškino, kad jos gerai dirba, tada aš jai aiškinau, kad man ne tos merginos užkliuvo o ji asmeniškai, su savo bergždžia sutartimi. Ji vėl klausinėjo kas man nepatiko (ir kokius dar 4 kartus vėl atsimušdavome į šį klausimą, nes akivaizdų mano atsakymas jai netiko). Bet. Kai paklausiau kodėl aš negalėjau padidinti įmokų sumą pirmos sutarties atžvilgių vietoje to, kad pasirašinėti antrą - nereikalingają, taip ir neatsakė. Kai paklausiau tai kodėl gi ji man aną kartą nepaaiškino, kad aš pati turiu susistabdyti savo pensijų kaupimą. Ji atsakė, kad nežino kaip čia taip gavosi, jog aš nesupratau (kame vėl gi klausimas: O tai ne tavo darbas yra aiškinti, taip, kad žmogus suprastų?) Bet aš tikrai pamenu, kad tokio pokalbio tada gyvai nebuvo, todėl aš nieko ir nesusistabdžiau. Kai paklausiau: "Kodėl man paskambinus bendrąja jūsų linija ir papasakojus jūsų kitai darbuotojai kas įvyko ir kodėl noriu nutraukti sutarti, ji buvo, švelniai tariant, nustebusi ir atsakė, kad puikiai supranta mane, tik tiek, akd negali atsakyti už kitų darbuotojų elgesį.". Po šio klausimo mano konsultantė visai pasiuto, pradėjo aiškinti, kad jinai visai net neatestuota ir nieko nesupranta, kad apskritai jos nebuvo tada kai mes kalbėjome ect. ect. Vėl paklausiau, kodėl ta mergina nstebo, jei tokia praktika su klientais yra visiškai normali, atsakymo negavau.
Taigi, atsiliepimas ilgas, bet tikiuosi daug kam padės, daug kas peržiūrės savo sutartis, kadangi toji mergina tikrai daugiau nei vieną klientą turi. Prieš pačią įmonę NIEKO PRIEŠ neturiu (pirmoji mano sutartis buvo puiki ir mane tenkino). Prieš darbuotojus (porą) - turiu. O kadangi įmonė nebegali man garantuoti, jog vėl nesusidursiu su tokiu darbuotoju, tiesiog nusprendžiau išeit.
2021-04-05 21:03:14 IP 28mds53n
2021-03-31 14:36:03 IP 2ju3kq0v
2021-03-27 16:14:39 IP 1b2akm32
Patarimas apeiti šitą draudimo bendrove.Kalba gražiai kol sudarai draudimą, o paskui gaunasi kitaip. Sumokėjau daug pinigu per 4 metus poto nutraukiau gavau tik centus, baisu neverta draustis pas juos.
2021-03-21 11:16:59 IP 2deqv1qm
2021-02-25 16:24:26 IP 2e7r3oej
2021-02-22 17:10:42 IP 2ivrnemh
2021-01-22 14:25:49 IP 2ju3l2uo
2021-01-20 10:09:34 IP 2detpg8o
2021-01-15 16:56:07 IP 2e7r443l
2020-12-13 14:10:01 IP 4ljffrq
2020-12-10 12:54:54 IP 28m8v8m0
Kreipėmės į draudimo bendrove, atsakymas mūsų auto yra apdraustas, bet Regitrai nepranešta. Sutvarkė per dvi valandas, gerai nors tiek, kad sutvarkė šį reikalą. Kokia esmė iš to ? Problemos tokios, kad su šią DB pirmą ir paskutinį kartą draudžiame grišime prie patikimesniu DB įmonių. Kur apdraudei ir nereikia prašyti, kad tau draudimą įjungtu
2020-12-07 14:50:55 IP 2ivrorgm
2020-11-12 15:18:41 IP 2detnkqn
2020-11-09 19:22:52 IP 2g44emqd
2020-10-05 08:23:54 IP 2ju3kusm
!!!!!!!.dokumentai galimai apgaulingi ir nusikalstomi, nes ne siunčia el.paštu.
2020-09-29 14:36:58 IP 2i577s8h
2020-09-15 10:39:47 IP 2ju3l4rq
2020-09-02 17:48:18 IP 27pu60v0
2020-08-21 10:01:00 IP 2i24uqkb
2020-08-18 16:24:32 IP 2nom5pst
2020-08-10 15:29:58 IP 28meop5s
2020-07-08 12:02:52 IP 2be6c8dl
2020-04-27 16:02:23 IP 28mdubf1