VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Compensa Vienna Insurance Group, akcinė draudimo bendrovė

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę "Compensa Vienna Insurance Group", akcinė draudimo bendrovė

Atsiliepimai apie "Compensa Vienna Insurance Group", akcinė draudimo bendrovė

Dextera
Parašyk savo nuomonę apie "Compensa Vienna Insurance Group", akcinė draudimo bendrovė
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Nesulaukiau pagalbos iš, , Meisto pagalbos, , . Dirba neprofesionaliai. Nemoka užsiregistruoti paslaugą. Nepatarčiau Compensa!!!
Atsakyti
Turėjau du nemalonius įvykius. Jau po antro nusprendžiau pasidalinti savo patirtimi. Nes tai kažkoks pasityčiojimas iš žmogaus.
Pirmas įvykis prieš kokius 3-4 metus. Įvyko auto įvykis mano kalte, viską pripažinau, laukiau sprendimo iš Compensos, jokių žynių. Po poros mėnesių skambinuosi pati, klausiu kaip ir kas. O man mergina atsako, kad byla jau uždaryta, viskas baigta. Tada aš klausiu: "Kiek man reikia sumokėti žalos? Nes aš kaltininkė ir tai pripažįstu", man mergina atsako: "Jums nieko nereikia mokėti, viskas padengta". Dar karta paklausiau "Ar tikrai?". Mane nuramino, kad viskas okey, tad gyvenau toliau sau. Po metų ateina laiškas, jog jei nesumokėsiu 500 eurų žalos per ateinantį mėnesį, man pradės skaičiuoti delspinigius. Nuoširdžiai nustebau, vėl jiem skambinu, klausiu kodėl taip gavosi, kodėl mane patikino, jog viskas jau išspręsta, pasakau, akd lai pasiklauso patys skambučio įrašą, nes gi įrašinėja visus pokalbius. Atsakymas buvo: "Skambučių įrašus mes saugome tik pusmetį, niekuo negaliu padėti". Va taip va. Toks jausmas, kad prirenka tuntą mergų, kurios nesugeba jokio kito darbo dirbti, o klientams reikia su jomis dar kovoti ir aiškinti, prašyti dar kartą patikrinti ir t.t.
Antras įvykis šviežiausias.
Susitikus su nepriklausoma investicijų konsultante, paaiškėjo, kad mano antra pasirašyta anais metais sutartis yra visiškai beprasmiška (nors man pasakojo Compensos konsultantė, jog čia labai gerai, čia pensiją kaupsit). Pirmą sutartį buvau pasirašiusi daug seniau ir man tada dar pasakė, kad vėliau, kai sumažės mokesčiai įmokoms (po 3 metų), galėsiu padidinti įnešamą pingų sumą. Praėjo tie metai, pasikvietė mane jau kita konsultantė, ir pripasakojo, kad va galiu pas juos kaupti pensiją, nes iš sodros galiu jos neatgauti ateityje, jei neatitiksiu tam tikrų sąlygų ect. ect. Taip aš ir pasirašiau dar vieną sutartį. O dabar paaiškėjo, kad mano antra sutartis niekuo nesiskiria nuo pirmos, tik nėra gyvybės ir sveikatos draudimo ir aš vėl tiesiog moku padidintus mokesčius įmonei. Taigi nusprendžiau nutraukti sutartis abi ir pereiti pas kitus draudėjus. Prašimą parašiau laišku, paaiškinau kas man netiko ir laukiau, kol gausiu užpildyti blankus dėl sutarčių nutraukimo. Blankų taip ir nesulaukiau, reikėjo prašyti, kad draugas atsiųstų, kadangi po tokio fiasko ir jis nusprendė pasirinkti kitą draudėją. Bet sulaukiau skambučio iš tos merginos, su kuria pasirašinėjau tą antrą sutartį. Ištisas 15 minučių, jinai man pudrino smegenis, mat nori išsiaiškinti kas gi man nepatiko, kai atsakydavau, kad man netiko jos antra sutartis, ji pradėjo prikaišioti kitas merginas, kurias jinai kuruoja, aiškino, kad jos gerai dirba, tada aš jai aiškinau, kad man ne tos merginos užkliuvo o ji asmeniškai, su savo bergždžia sutartimi. Ji vėl klausinėjo kas man nepatiko (ir kokius dar 4 kartus vėl atsimušdavome į šį klausimą, nes akivaizdų mano atsakymas jai netiko). Bet. Kai paklausiau kodėl aš negalėjau padidinti įmokų sumą pirmos sutarties atžvilgių vietoje to, kad pasirašinėti antrą - nereikalingają, taip ir neatsakė. Kai paklausiau tai kodėl gi ji man aną kartą nepaaiškino, kad aš pati turiu susistabdyti savo pensijų kaupimą. Ji atsakė, kad nežino kaip čia taip gavosi, jog aš nesupratau (kame vėl gi klausimas: O tai ne tavo darbas yra aiškinti, taip, kad žmogus suprastų?) Bet aš tikrai pamenu, kad tokio pokalbio tada gyvai nebuvo, todėl aš nieko ir nesusistabdžiau. Kai paklausiau: "Kodėl man paskambinus bendrąja jūsų linija ir papasakojus jūsų kitai darbuotojai kas įvyko ir kodėl noriu nutraukti sutarti, ji buvo, švelniai tariant, nustebusi ir atsakė, kad puikiai supranta mane, tik tiek, akd negali atsakyti už kitų darbuotojų elgesį.". Po šio klausimo mano konsultantė visai pasiuto, pradėjo aiškinti, kad jinai visai net neatestuota ir nieko nesupranta, kad apskritai jos nebuvo tada kai mes kalbėjome ect. ect. Vėl paklausiau, kodėl ta mergina nstebo, jei tokia praktika su klientais yra visiškai normali, atsakymo negavau.
Taigi, atsiliepimas ilgas, bet tikiuosi daug kam padės, daug kas peržiūrės savo sutartis, kadangi toji mergina tikrai daugiau nei vieną klientą turi. Prieš pačią įmonę NIEKO PRIEŠ neturiu (pirmoji mano sutartis buvo puiki ir mane tenkino). Prieš darbuotojus (porą) - turiu. O kadangi įmonė nebegali man garantuoti, jog vėl nesusidursiu su tokiu darbuotoju, tiesiog nusprendžiau išeit.
Atsakyti
Dėkoju už greitą ir objektyvų draudimo žalos įvertinimą ir atlyginimą.
Atsakyti
Nepatarciau draustis kasko.buvo nubrauktas masinos sonas prie parduotuve, tai ekspertai paliai nuotraukas mato kad skyrtyngi yvykiai, ir kiekvienai apdadintai detaliai taiko francyze.na arba turiu pateikt irodymus (vaizdo yrasa pvz)tai kam tada kasko kad dar yrodymus turiu jieskot...nesidrausiu pats ir draugam nerekomenduosiu...
Atsakyti
EVALDAS 2021-01-20 10:09:34
Patarimas apeiti šitą draudimo bendrove.Kalba gražiai kol sudarai draudimą, o paskui gaunasi kitaip. Sumokėjau daug pinigu per 4 metus poto nutraukiau gavau tik centus, baisu neverta draustis pas juos.
Turejo jus informuoti, kad kaupimas yra ilgalaikis ir pirmus 3metus mokate didziausius mokescius todel po 4metu ta suma ir buvo “centai”. Visu pirma reiketu zinoti salygas.
Klientai apgauti
2021-03-21 11:16:59 IP 2deqv1qm
Atsakyti
Kėdainiuose neptarčiau eit jokiu būdu moteriškės konsultatės žiaurioa apgavikes, viena iš kitos atiminėja klientus ir dar apgaudinėja ant dvigubos sumos... Pas šitas daugiau niekada, neduok dieve paskambins dar su savo pasiūlymais išdėsiu į šuns dienas... Aferistės
Atsakyti
Apeikit sita draudimo kompanija.. bedoj tikrai prapulsit jei cia drausites. Patyriau tai savo kailiu.. "ekspertai" apgailetini pas juos, pingu uz zala nemoka.. zodziu kuo toliau nuo ju
Atsakyti
Galvojau, kad problemos su draudimu mitas, kol pats nesusiduriau.Nekalbu apie ismokas ar panasiai kalbu del banalios pagalbos. Sugedo automobilis, kadangi draudziau su transportavimu, draudimu bendroves pagalba kelyje, skambinu pagalbos. Atsiliepia liepia spausti viena skaiciu, ten kita, o ten 20 min. uzimta. Skambinu pirma, ten vel sako skambink kitam....priprasau, kad padetu. Perskambina ir sako, kad viskas tvarkoje, man turi paskambinti is transportavimo firmos, pagelbes.Laukiu, 1.30 val. nieko. Supratau, kad reikia ieskotis kitos pagalbos, susitariau su kita transportavimo imone. mazadaug po 2val.ka kai automobilis buvo nugabentas i autoservisa skambutis is draudimo, kur moters baksas pasiteirauja, mes radom jusu praleista skambuti....Tai gerai, kad lauke ne -20, ir netoli miesto, jeigu toliau...zodziu rimta istaiga...Pasidomejus, ar apmokes transportavima, atsake, kad nezino, tai gal ai...
Atsakyti
Klientų aptarnavimas TRAGIŠKAS.... Lauki ant "hold" moki už tai. Kai sujungia su vadybininku, nieko neperspėją padeda.. Blogiausias servisas kurį teko gauti..
Atsakyti
Patarimas apeiti šitą draudimo bendrove.Kalba gražiai kol sudarai draudimą, o paskui gaunasi kitaip. Sumokėjau daug pinigu per 4 metus poto nutraukiau gavau tik centus, baisu neverta draustis pas juos.
Atsakyti
Esu visiškai nepatenkintas compensa draudimo bendrove, po eismo įvykio automobilis patyrė šoninį smūgį, gavo per ratą. Po ivikio nustojo veikti elektrinis vairo stiprintuvas.Draudima informavau nū siųsdamas fotografijas su klaidomis, autoservisas tai pat patvirtino kad vairo stiprintuvas neveikia. Draudimas konstatuoja kad eismo įvykis nei kiek nesusijęs su vairo stiprintuvo gedimų. Nežinau kaip išspręsti šitą dilema su draudimu, nes prieš autoiviki automobilis buvo puikios techninės bukles
Atsakyti
Turiu nemalonų įvykį su šia bendrove. Labai nusivylusi ir pasipiktinusi. Sūnus per neatsargumą 2018 10 mėn. išvažiuodamas iš kiemo apgadino lengvąjį automobilį. Buvo suformintas įvykis. Aš kaip mama atsakinga už vaiko neatsargų įvykį. Kaltę mes pripažinome. 2019 12 mėn. (po daugaiu negu metų laiko) draudimo bendrovė atsiuntė pretenziją, dėl žalos atlyginimo. Peržiūrėjus dokumentus atsirado vienos detalės keitimas kuri sudaro daugiau negu 50 proc. pretenzijos sumos. Bendravau su bylą kuruojančiu darbuotoju, pateikiau raštišką prašymą peržiūrėti sprendimą. Pateikiau policijos dokumentus (automobilio nuotraukos įvykio vietoje, apžiūros protokolas, nukentėjusio asmens paaiškinimas). Sprendimas draudimo kompanijos 2020 12 mėn. paduota į teismą. Turbūt kai nėra ką pasakyti tai lengviausia kreiptis į teismą. Labai gaila, kad ši draudimo bendrovė per metus laiko nesugebėjo pateikti jokio atsakymo. Lengviausiai yra paduoti į teismą.....
Atsakyti
Draudėm automobilį pirmą kartą per intiką jų svetainėje, sumokėjome pavedimu iš Revolut banko į paysera jų sąskaitą. Mokėjimas įvyko. Bet va draudimo poliuso nėra. Iš Regitros atėjo pranešimas, kad mūsų auto sustabdytas.
Kreipėmės į draudimo bendrove, atsakymas mūsų auto yra apdraustas, bet Regitrai nepranešta. Sutvarkė per dvi valandas, gerai nors tiek, kad sutvarkė šį reikalą. Kokia esmė iš to ? Problemos tokios, kad su šią DB pirmą ir paskutinį kartą draudžiame grišime prie patikimesniu DB įmonių. Kur apdraudei ir nereikia prašyti, kad tau draudimą įjungtu
Atsakyti
Noriu padėkoti draudimo bendrovei už greitą ir malonų aptarnavimą. (Turėjome avarinį įvykį šildymo sistemoje.)
Atsakyti
Nerekomenduoji niekam su jais bendrauti, Įvertinimas žalos juokingas.Siunti nuotraukas, jie nesugeba matyti ir realiai įvertinti.Pereisiu į kitą bendrovę
Atsakyti
Rugsėjo mėn..nutraukiau automobilio draudimo sutartį.Paskaičiavo kokią sumą gražins.Praėjo jau du mėnesiai pinigų vis dar nėra.Kaskart dainuoja tą pačią dainą, kad pavedimas jau padarytas ir pinigai tuoj pasieks.
Atsakyti
Pas mane trauma lūžys ir išnarinimas -išmoka sumokėjo 105 eur. Nutariau nutraukti. Trauma kojos. Paprašiau atsiusti el. Paštu sutarties nutraukimo blankus. Neatsiunčia jau 4 dienas. Negaunu juokiu atsakymu. Paskambinau draudėjai padakė su sulsužyta koja privalai ateiti į ofisa. Taip ko.penda rupinasi savo klientai. Ten sako turesi pasirašyti kad gražinti 15%
!!!!!!!.dokumentai galimai apgaulingi ir nusikalstomi, nes ne siunčia el.paštu.
Atsakyti
Labai esu nepatenkinta šį draudimo kompanija. a*******i. Nė patarčiau draustis automobilį. Aptarnavimo personalas labai blogas.Klaidino kad negrąžintų sumokėtos pinigus. v***s.
Atsakyti
Issiveze skalbimo masina du menesius... Ir net neinsivaizduoju kada adgausiu, turiu apdraudes dar dvi masinas sitoi kompanijoi, paskutini karta...
Atsakyti
teko susidurti prieš metus ir laaabai keista pasirodė, kad šis uab apdraudė mano kaimynę, kuri nubėgo apsidrausti į tą pačią įmonę po mano vonios kambario užpyliko, t.y. jau po įvykio ir liksmai man pareiškė, kad dabar "Compensa" tegul aiškinasi su "Compensa". Tuo tarpu mano pranešimas apie įvykį su visom įvykio datom jau buvo paduotas "Compensa"!!!! Kaltininkė iškat po įvykio prašė, kad draudimui pameluočiau įvykio datą, t.y. nurodyčiau keliom dienom vėliau po jos buto draudimo. Su tuo nesutikau ! Man atlygino tik trečdalį padarytos sumos, už kurią galima nusipirkti tik dažų keliasdešimt kvadratų, be jokių darbų. Teko rašyti pretenzijas, po to kurių atlygino visą sumą pagal sąskaitą. Pasibaigus draudimo terminui atsisakė pretęsti buto draudimą, bet už tai apdraudė sukčiuvienę, kuri apipylė net 4 butus ir piktybiškai toliau neremontavo savo bute prakiurusio vamzdžio, o ten visą tą laiką maudėsi 4 jos nuomininkai ir visus siuntė į "Compensą" dėl žalos atlyginimo.
Atsakyti
Šiuo metu ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje plinta pavojingas virusas - covid 19, aš, norėdama nutraukti savo gyvybės draudimą, paprašiau tai padaryti elektroniniu būdu. Kategoriškai atsisakė, liepė būtinai atvažiuoti į skyrių, pasirašyti prašymą. Absurdas. Mano darbo valandos sutampa su draudiko darbo valandomis, neturiu galimybės nuvykti ir nenoriu dėl viruso. Kitą variantą pasiūlė - nutraukti sutartį per konsultantą. Mano konsultantė man sugebėjo parašyti el. laišką per karantiną, o po to į mano 3 ar 4 laiškus net nesugebėjo atsakyti. Baisu! Nerekomenduoju!
Atsakyti
Sveiki, norėčiau nuoširdžiai padėkoti draudimo įmonei Compensa. Neseniai 2020-07 men mūsų šeimoje atsitiko tragedija. O viskas buvo taip, įdėjau ir prisėgiau savo 3 mėn kūdiki Matuka ir uždariau durys, norėdama apeiti ir nuvažiuoti į parką pasivaikščiuoti. Raktas kaip tyčia liko viduje ir mašina užsiblokavo, visos spynos buvo uždarytos. iš panikos nežinodama ką daryti, bėgau į 3 aukštą ieškoti atsarginio rakto ir viską pasakojau vyrui, kuris bėgdamas į apačią skambino avarijos komandai, kad kuo greičiau atvažiuotu išlaužti durys, nes pasirodo rakto atsarginis nebuvo namie. Praėjo jau 15 min, vaikas labai rėkė, buvo viduje apie 30 laipsniu karščio, nieko nelaukdami išmūšėm patys langą ir ištraukėmė vaiką. Ačiū dievui po poros valandu vėsinimo ir nuolat duodant atsigerti, vaikelis atsigavo ir šypsojosi kaip prieš tai. Tikrai galvojome, kad įmonė nekompensuos už išdaužta langa, nes tai padarėmė patys. Tačiau Compensa įmonė neliko abiejinga ir pilnai padengė visas išlaidas. Šią pamoką labai gerai išmokau, kad atsarginis raktas turi būti visada namie, o raktus mašinoje nepalikti, nors ir pusė minutės. DIDELIS JUMS AČIŪ ;)
Atsakyti
Na aš pasakyčiau kad šią įmonę negalima pavadinti sąžininga įmonę. Pas juos galima draustis tik civilinės atsakomybės draudimu. Nes tai yra pigu. Bet jei reiktų iš jų gauti išmoką tai nulis šansų. Išmoka siekė tik 40 eurų, bet buvo gatavi perkąsti gerklę, kad tik nemokėti. Jiems neįdomu žmogiškieji faktoriai. Apart popierių jie daugiau nieko nemato, nors ir popieriuosę parašyta, kad tai trauma, jiems vistiek tai yra ne trauma. Jie, matai, yra protingesni net už gydytojus. Nepatariu su jais turėti su jais reikalų.
Atsakyti
Vagių firma. Įbrėžimai akivaizdūs, o taisyti nenori. Visiems rekomenduoju nukentėjus nuo tokį draudimą turinčių išsiblaškiusių vairuotojų kviestis policiją, kuri viską užfiksuos. Ateityje vargsite įrodinėdami net akivaizdžius įbrėžimus. O apie aptarnavimą iš viso patyliu, ponas Erikas Gaulė nesugeba darbo metu pakelti ragelio. Tris dienas skambini ir siuntinėja nuo vieno pas kitą. Tik pasakius, kad atvažiuosiu į kontrą geba susisiekti. Žmonės, be skandalų ši firmelė nemoka - tad drasiai kelkit toną, galbūt kažką pasieksite.
Atsakyti
Paskambinau sako kad imoku negrazins nes nusitrauke sutartis del imoku nemokejimo nors suma buvo nedidele (100eur) tai reiskias neatgausiu nei kiek ? niekas nebuvot susidure?
Atsakyti
VISIEMS, KAS DAR NESUSIDŪRĖTE SU ŠIA ĮMONE:

Mano patarimas būtų toks, kad dar gerai pagalvotumėte ar tikrai norite su šia įmone turėti dalykinius santykius. Priežastys:

1. Siūlant paslaugas kalba "labai gražiai", tačiau sutartyje tų punktų nelieka :)
2. Norint išsiimti pinigus, jie jums neleidžia, nors prieš tai aiškina, kad bet kuriuo metu galėsi išsiimti pinigus :) (turiu darbuotojų laiškus, kuriuose rašoma apie pinigų išsitraukimą bet kuriuo metu)
3. Jūsų neaptarnaus, nesuteiks norimos informacijos, kol nepagrasinsite vartotojų teisėmis. (su manim net nesusisiekė, kol to nepadariau)
4. Tuo labiau šiuo metu nepriima jokių klientų fiziškai, nors jau skelbiami karantino švelninimai ir yra kitų panašių imonių, kurios priima klientus fiziškai iš anksto užsiregistravus. (Ne savo noru privalau ten eiti, bet jie nesuteikia jokių paslaugų su el. parašu.)
5. Iš 3 darbuotojų su kurias bendravau informaciją suteikti galėjo tik 1 :)
6. Darbuotojų pateikti paaiškinimai telefonu kalba priešingai, negu sutarties punktai, tai net juokinga daros.

Tikiuos mano informacija jums padės
Atsakyti
Labai greit pervede lesas uz patirtas medicinines islaidas kelioneje, rekomenduoju!
Atsakyti
Gruodžio 5d. Buvo skambinta pasidomėti kiek kainuotų automobilio draudimas mėnesiui, kadangi pas konkurentus kaina buvo 36eurai, o compensoje 58eurai, buvo padėkota ir atsisakyta.
Sausio 28d. Atėjo laiškas (kurį turėjau pasiimti iš pašto) jog esu nesumokėjusi už draudimo sutartį. Paskambinus 19111 davė draudimo sutartį sudariusios konsultantės numerį (864295922). Paskambinus Nadieždai, ji pasakė, jog sutartį sudarinėjau su Lina, kolege, kuri man perskambins. Na po 6valandų vėl skambinu pati Nadieždai, ar paskambins man ta kolegė ar ne. Sakė paskambins, tuoj baigs pokalbį su kitu klientu, mano sutartis anuliuota. Ir tiek žinių. Nei prašau nei atsiprašau. O laikas mano sugaištas.
Plius dėl kainos mano vardu domėjosi draugas, vadinasi galima svetimo žmogaus vardu, bet žmogaus žinios sudaryti sutartį ir užkabinti skolą.
Išvada - neskambinti net pasidomėti kainos, ir jūsų vadu gali bet kas apsidrausti savo automobilį, bet mokėjimo lapelis ateis jums, o tada patys ieškokite galų
Atsakyti
Aplenkit šią įmonę kilometru, a*******i konkretūs. Daro su įmokomis ką nori, nesvarbu, įmoka, kad įmoka už nurodytą mėnesį, užskaito kaip už papildomą įmoką ir nutraukus sutartį dar akis drasko, jog nebuvo mokėta laiku įmokos, nors patys klaidų privėlė ir nenori pripažinti savo klaidos.
Atsakyti
Bėkit toliau nuo šitos bendrovės, niekam nesiūlai, draudimo imoka mažesnė, bet kai atsitinka įvikis centus gauni
Kelionės draudimas
2020-01-09 14:23:01 IP 28m84k64
Atsakyti
Draudimas DRAUdimas DRAUDIMAS!!!! Nebūkite tokie tikri, kad tikrai esate apdrausti kai keliaujate su Telia.
**************************************
Dėmesio tiems, kurie NAUDOJASI TELIA ir kuriems "labai patogiai' tik išvykus už Lietuvos ribų būna automatiškai aktyvuota draudimo paslauga ir jaučiatės TOKIE LABAI JAU SAUGŪS... Žinokit, kad įvykus paprasčiausiam įvykiui jie stengsis nusiplauti motyvuodami bet kokiu išgalvotu "pagal taisyklių punkto bla bla bla bla"...
Pats kelionių draudimas juk skamba gražiai, ten įeina begalė dalykų už mažą kainą, o draudžiami ne tik daiktai bet ir žmonės, keliaujantys kartu.. įeina ir bagažas.
Taigi, BAGAŽAS... skrydžio metu visiškai naujas slidžių dėklas buvo ne tik kad nebeatstatomai sutepliotas neaiškiu skysčiu bet ir suplėšytas taip stipriai, kad grįžti atgal nebebuvo įmanoma neįsukus dėklo į plėvelę už kuklius 20EUR. į ploną plėvelę.. už 20 Eur :) bet ne apie tai..
Grįžęs kreipiesi į draudimą ir jie tau pasako - bagažas apdraustas, bet tas dalykas kuriame yra bagažas - NE. Sorry, bet už sugadintą dėklą negali kompensuoti nes tai nėra bagažas. O tai bagažas nėra visas bagažas? Ar jie turi atskirą sąvoką BAGAŽO BAGAŽAS?
Tai va, brangieji, DRAUDIMAS vadinas...
Atsakyti
2018.02.27 sudaryta investicinio fondo sutartis su vienkartine 15000 eur įmoka. Sutartyje nurodyta, kad administracinis mokestis 2 proc. Sutarties valdymo mokestis 0, 05 proc. GPM lengvata nesinaudojau.
2019 m. Rugsejo mėnesį susisiekiau su Compensa vadybininke ir pranešiau, kad noriu nutraukti sutartį ir atgauti savo padėtą indėlį.
2019.10.07 Buvo išmokėta 14027 EUR.Šiai dienai C-quadrat Bondo fondas turėjo man atnešti 5, 2 proc. gražą. Kaip galite paaiškinti šią situaciją?
Kur likusi pinigų suma iš 15000 EUR?
Likau nusivylusi šios firmos paslaugomis.
Niekam NEREKOMENDUOJU susidurti!!
Liksite ne tik apgauti, bet ir apvogti.
Atsakyti
Nesusidėkit su šita šaraškinų kontora! Melagiai!Buvo apdraustas butas nuo visų rizikų.Namas dviejų aukštų aštuonbutis.Mes gyvename pirmame aukšte.Antrame aukšte kaimynas darė buto rekonstrukcija.Išgriovė sienas bei nušlavė visą perdangą.Lubos medinės.To pasekoje pas mus trūko kambario siena.Išsikvietėm draudimo ekspertą, viska apžiūrėjo, sufotografavo ir surašė.Po savaitės gavom laišką, kad jie COMPENSA mums jokios žalos neatlygins! Tipo mes patys turim išsireikalauti iš to kuris viską griovė, kad mums atlygintų žąlą.COMPENSA kiek žmonių jūs apgavę? ŽMONĖS JOKIAIS BŪDAIS NESIDRAUSKIT COMPENSA DRAUDIME, IŠMUILINS IR LIKSIT PRIE SUSKILUSIOS GELDOS!!!
Atsakyti
Ši bendrovė siuntinėja laiškus nieko dėtiems automobilių savininkams ir reikalauja dokumentų apie autoįvykius, kuriuose jų automobiliai nedalyvavo. Po to, kai paaiškėja, kad klaida, net neatsiprašo...
Mano sūnui taip buvo, tai prisinervinom dėl nieko.
Atsakyti
Po įvykio paskaičiuota viena suma apgadinimu, mane kaip ir tenkino paėmus bendrai viskas kaip ir susitvarkytu, po mėnesio išsikviete dar karta apžiurai, per kuria buvo sumažinta suma gal 5 kartus, ir tai tikrai nebuvo tenkinta suma kai remonto dažymo darbų kaina viršija 4kartus klausimas kaip buvo skaičiuojama žala antra karta plius per mėnesi nesusitvarko po eksperto prašo vėl nuotrauku patikslinimui.
Atsakyti
Pati prasčiausia įmonė su kuria teko susidurti dėl žalos atligynimo, per mėnesi nesugeba susitvarkyti, plius tai kad nemato žalos pilnai, bamperis atšoko po įvykio jie to nemato, ekspertas apžiurėjas to nesupranta sako nesusijęs, kaip gali būti nesusijės jei priekis automobilio niekada nebuvo daužtas? o dabar atšokes, skaičiuoja sumas ne pagal originalias dalis ar dažymus o bele kaina paprastų dažytoju ne pagal automobilio atstovus, kad būtu įdentiškai taip kaip buvo, labai norečiau daugiau su šiuo draudimu nesusidurti ir bėgti nuo jo, jei nemoka darbuotojai dirbt tai kam tokius priimt į darbus? už ką žmonės čia draudžiasi, pats naudojuosi Lietuvos draudimu, ten tokiu problemu nėra, paskaičiuojamos sumos atitinka originalams, kiek tenko susidirti.
Atsakyti
Kol kas draudziuosi tik privalomuoju automobilio draudimu jau kelis metus ir turejes tik atvejus kada reikejo pasinaudoti pagalba kelyje kelis kartus ir viskas buvo super. Neradau kur palikti atsiliepima apie darbuotojus, bet noreciau pagirti Misevic Andrej kuris puikiai atlieka savo darba ir bendraujant jautiesi lyg su senu pazistamu, greitas atsakymas i klausimus, bei platus atsakymai i klausimus, nesabloniskom frazem, o ten kur matosi, kad zmogus raso idejes pastangas, kad viskas butu aisku is pirmo karto. Spaudziu ranka. Smagu, kad parasius ir po pusmecio i ta pati e-pasta, gaunu atsakyma is tuo pacio darbotojo, branginkit tokius darbuotojus.
Šaraškinų kontora
2019-08-13 15:04:56 IP 2i250j7b
Atsakyti
Visiška šaraškinų kontora. Kasko draudimas jiems reikalingas tik surinkti pinigams, tai yra pasipinigauti. Kai reikia mokėti draudimo išmoką, tada bando išsisukinėti, kaip tik įmanoma, nedraudiminis įvykis ir panašiai. Daugiau niekada nesusidėsiu su šia kontora. Nerekomenduočiau ir jums.
Atsakyti
Per dvi savaite nesugeba pastu atsiusti zalia korta, turejau skubiai kreiptis i lietuvos draudimo, uz Ka ima pinigu nieks nezino
Atsakyti
Draudimo bendrovėje dirbantys vadybininkai nesuteikia reikiamos informacijos, ko pasekoje gaištamas laikas tvarkant draudimo dokumentus. Gaila, kad tiek pati bendrovė, tiek joje dirbantys specialistai nėra suinteresuoti padėti klientui.
Atsakyti
mano sunui jettai sulankste duris, kompanija skyre 700eur, zala padaryta uz zymiai didesne suma. teko primoketi. kas cia per issigimeliska kompanija ir is kur ji atsirado tokia?gal koks atstovas paskambins ir paaiskins?
Atsakyti
Esame stipriai nusivyle šia draudimo bendrove. Tiek detalių, tiek darbo kainą paskaičiavo neadekvačiai. Gaila, kad esame nekalti, bet teko dengti net ~35% taisymo išlaidų iš savo kišenės...
Atsakyti
Edmondas Riauka 2019-03-13 17:51:28
Zmones gerieji-bekit tolyn nuo tos draudimo kompanijos-viskas grazu kol neatsitiko beda.O kai atsitiko beda-vargu ar ka gausite jie pritaikys jums tokias taisykles pagal kurias jums nieko nepriklauso.Tai patyriau savo kailiu, jei kas norite detalesnes informacijos skambinkite tel. 868298297 pasidalinsiu savo beda.Patarimas draustis reikia bet tik NE compensoje
Tikrai taip dar tokios tragisko imones ir ju tragisku paslaugu neteko matyti.
a*******i
Atsakyti
Sveiki, gerai kad paskaičiau atsiliepimus, šiandien galvojau keisti draudimo bendrovę į kitą kuri yra pigesnė, bet kaip ir atsiliepimuose rašo, pigesnė tai nereiškia geresnė, vien bėdos. Taip pat noriu drausti automobilį, liko kelios dienos, ieškau kur pigiau, neturiu nei vieno įvykio per 9 metus. Draudimo kainos tikrai išaugo, bet perėjas per BTA, Compensa ir kitus suprantu, geriau truputi brangiau, bet jokių problemų. Swedbanko nebeišsižadėsiu, draudžiu būsta ten apie ~4 metus, buvo 2 įvykiai ir 1 įvykis su mobiliuoju įrenginiu, visas išmokas gavome mažiau nei per savaitę nuo turto vertintojo patikros, o už mobilųjį įrenginį gavau išmoką vos išsiuntus sąmatą po ~2-3 d.d. Gaila, Swedbankas nedraudžia automobilių, turbūt ten jį taip pat apsidrausčiau, ačiū už pagalba apsiprendžiant, lieku ties tuo ką iki šiol i turėjau. :) Taip pat linkiu Compensai ir kitom bendrovėm, nesuklupti ir nepasiduoti, bei pasitempti. Manau tikrai galima viską atlikti kokybiškiau ir geriau, kad ir kainas pakėlus keliais eurais, bet patenkintas klientas reiškia kompanijos sėkmę, žinoma visiems neįtiksi. Bet daugumai galima :)
Atsakyti
Zmones gerieji-bekit tolyn nuo tos draudimo kompanijos-viskas grazu kol neatsitiko beda.O kai atsitiko beda-vargu ar ka gausite jie pritaikys jums tokias taisykles pagal kurias jums nieko nepriklauso.Tai patyriau savo kailiu, jei kas norite detalesnes informacijos skambinkite tel. 868298297 pasidalinsiu savo beda.Patarimas draustis reikia bet tik NE compensoje
Atsakyti
Bukite atidus su sia imone, ypac nekilnojamo turto draudimo paslaugu, pigiausia tai reiskia nera kokybiskiausia, sudarius sutartis/poliusus nemoka patirtų žalų
Atsakyti
Bukite atsargus su compensa nekilnojamo ar kilnojamo turto draudimo vertinimu, a*******i, nemoka jokiu ismoku, a*******i ir v***s, nutraukite kuo skubiau su tokia imone sutartis.
Atsakyti
Nežinojau kur rašyti, tai parašysiu čia. Kauno filialo skyriaus vadovė Ernesta G. itin nemaloni moteris. Sudarant investicinio draudimo c quadrat sutartį buvo labai maloni, (beveik) viską išaiškino, taip įkalbėjo, kad tikrai patiki, jog geras čia dalykas ir pasirašai tą sutartį (ar jum daug yra 1 euras per dieną? ne? tai kas mėnesį nuskaičiuosime iš jūsų 30 eurų). Dėja, atsitikus tokioms aplinkybėms, kai tiesiog nebegali kaupti, nes efektyviau panaudotum tuos, kad ir nedidelius pinigus dabar, paprašėm abu su draugu jos nutraukti sutartį. Vadovė iš karto "mandru" balsu, pradėjo pulti mus, kad mes pasigailėsime, kad būtina čia taupyti, mums pasakius, kad čia bus tada ant mūsų sąžinės jau ir ką darysi, kažkaip išgyvensiu, toliau tiesiogine ta žodžio prasme užsipuolė. Draugą užsipuolė už tai, kokį darbą jis dirba ir nurodinėjo, kad jam reikėtų keisti darbą argumentuodama darželinuko lygio argumentu ("gal aš irgi noriu būti prezidentė, bet nesu"). Atsiprašau, nu bet čia tikrai ne jos nosiai spręsti, nei mama, nei žmona, nei geriausia draugė. Įžūliai įrodinėjo, kaip mum būtina pasilikti ir bruko savo nuomonę net ir man ketvirtą kartą pasakius ne. Labai lindo į asmeniškumus, melavo. Nemanau, kad norint, jog klientas pasiliktų pas tave derėtų taip elgtis. Kai suprato, kad atsakymas vis tiek išlieka "ne", susinervinusi išėjo ir sutarties nutraukimo dokumentus užleido tvarkyti administratorei (turbūt?). Dėja nežinau jos vardo, bet priešingai nei "vadovė", ji buvo labai maloni, atsakė į visus klausimus, įkyriai perkalbėti nebandė, sekundę net sudvejojau, gal pasilikti.
Dėl tokių žmonių, kaip ši vadovė, pasilikti ar sugrįžti net nelabai yra noro.
Atsakyti
Po auto įvykio pakankamai greitai sutvarkė visus formalumus. Su visais žmonėmis, kuriais teko susipažinti procesu metu, buvo malonūs ir supratingi. Automobilis buvo nurašytas, su ekspertu buvo galima derėtis dėl išmokos ir išmoka mane tenkino. Neturiu nusiskundimų.
Atsakyti
Dėl automobilių draudimo tai negaliu diskutuoti, bet kas susiją su gyvybės draudimu tai pirmoj vietoj. Be jokiu klausimų ar sunkumų buvo greitai išmokėtos gan geros sumos. Dukrai buvo išmokėta net už nusideginima su arbata (buvo stiprokas nudegimas).
Taigi nieko blogo dėl to pasakyt negaliu. Tik pasidžiaugt:)

Taip pat rekomenduojame

EDRAUDA, UADBB
DRAUDIMAS INTERNETU

Adresas: Šeimyniškių g. 21, LT-09236 Vilnius.
Veiklos sritys: draudimas.
Draudimo brokerių įmonė EDRAUDA įkurta 2009 m. ir skirta šiandieniniam Lietuvos vartotojui, kuriam ypač svarbus tapo laiko ir kokybės santykis. Čia skirtingos draudimo bendrovės konkuruoja dėl jūsų dėmesio. O kur konkurencija, ten skaidrumas ir žemiausios kainos. Pagrindinis mūsų tikslas - suteikti klientui...
UAB "Finance Property"
Nepriklausoma žalų administravimo ir sureguliavimo įmonė

Adresas: Antakalnio g. 42-40, LT-10304 Vilnius.
Veiklos sritys: draudimas; nekilnojamasis turtas; statyba; tarpininkavimas.
UAB „Finance property“ įkurta 2009 metais, teikianti kompleksines ir dalines žalų administravimo, kilnojamojo ir nekilnojamojo turto vertinimo,sugadinto turto realizavimo, statybos/remonto darbų, nekilnojamojo turto pardavimo ir kitas paslaugas. UAB „Finance property“ aukščiau išvardintus veiksmus atlieka...
Altas
Cobra Connex Vodafone

Adresas: Kalniečių g. 104, LT-50184 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; buitinė technika; didmeninė prekyba; draudimas; durys, raktai, spynos; krautuvai, keltuvai, liftai; langai; motociklai; vaizdo stebėjimo sistemos.
Altas oficialus Cobra Vodofone, Blaupunkt, Clarion, Parrot, Manta ,Modecom, Mobotix, Dilax, Mobitex, Gerda ir k.t firmų atstovas Lietuvoje. Automobilių apsaugos sistemos, paieškos sistemos, transporto kontrolės sistemos, elektroniniai sprendimai viešajam transportui, didmeninė prekyba elektronikos prekėmis...
TS GROUP
Darbas vairuotojams užsienyje

Adresas: Radvilėnų pl. 1B, LT-50264 Kaunas.
Veiklos sritys: konsultacijų paslaugos; darbo paieška, įdarbinimas; draudimas; finansai; personalo atranka.
DARBO PASIŪLYMAI VAIRUOTOJAMS, DARBAS UŽSIENYJE Darbas vairuotojams užsienyje Galite dirbti per mus arba tiesiogiai Business Link nėra įdarbinimo agentūra. Mums svarbūs bendradarbiavimo, pagarbos ir tęstinumo principai, todėl tikimės, kad Jūs esate savo srities specialistas ir atsakingai žiūrite į darbą bei...
Lutora, UAB
AUTOBAZĖ

Adresas: Tilžės g. 156, LT-76351 Šiauliai.
Veiklos sritys: autoservisai; akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių prekyba; automobilių techninė apžiūra; draudimas; tarpininkavimas; tepalai, alyvos.
„Autobazė“ - sparčiai besiplečiantis, proaktyvus prekės ženklas teikiantis platų spektrą paslaugų automobilių srityje: 1. Automobilių stovėjimo/pardavimo aikštelė. Čia galite pirkti/parduoti/pastatyti savo automobilį. Paros stovėjimo kaina TIK 0,60 Eur., į kainą įskaičiuoti nemokami skelbimai www.autobaze.lt...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Vilnius gyva eile išdalino 100 likusių vakcinos dozių
Vilnius gyva eile išdalino 100 likusių vakcinos dozių 05-08 20:23
Vilniaus miesto savivaldybė išdalino apie 100 "Astra Zeneca" vakcinos dozių "gyvos eilės" principu – visiems pilnamečiams miesto gyventojams.
Vokietijos kanclerė paragino JAV eksportuoti vakcinas nuo COVID-19
Vokietijos kanclerė paragino JAV eksportuoti vakcinas nuo COVID-19 05-08 19:45
Vokietijos kanclerė Angela Merkel šeštadienį atmetė Vašingtono raginimą panaikinti vakcinų nuo COVID-19 patentinę apsaugą ir paragino amerikiečius eksportuoti Jungtinėse Valstijose pagamintus skiepus.
Vilniuje pagerbtos Antrojo pasaulinio karo aukos
Vilniuje pagerbtos Antrojo pasaulinio karo aukos 05-08 18:00
Minint Antrojo pasaulinio karo pabaigos Europoje 76-ąsias metines gegužės 8 d. Vilniuje surengtos pagerbimo ir gėlių padėjimo ceremonijos aikštėje prie Krašto apsaugos ministerijos, Panerių...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate patenkinti savo atlyginimu?

Akcijų kainos

Nokia 5,10 +4,72%
Nike 137,81 +3,24%
Western Digital 71,65 +2,93%
ConocoPhillips 57,10 +2,51%
Walmart 140,20 -0,60%
Western Union 25,11 -0,67%
AT&T 32,16 -0,77%
IBM 145,46 -1,99%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 1,81 0,00%
Cukrus 0,66 +4,76%
Dyzelis 1,79 +13,29%
Apelsinai 0,58 -7,94%
Kava 3,66 +3,39%
Nafta 64,71 -1,40%
Ryžiai 557,00 +2,20%
Anglis 86,74 -0,10%