VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Compensa Vienna Insurance Group, akcinė draudimo bendrovė

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę "Compensa Vienna Insurance Group", akcinė draudimo bendrovė

Atsiliepimai apie "Compensa Vienna Insurance Group", akcinė draudimo bendrovė

Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie "Compensa Vienna Insurance Group", akcinė draudimo bendrovė
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Pati blogiausia kompanija, turejau įvyki labai mažą ir likau nusivyles išsivarte kad nereiktų apmoketi likau vienas. Daug sutarčių turėjau visas nutrauksiu.Netikekit pasakomis
Atsakyti
Labai likau nepatenkintas.Labai prasta bendrive.Daug klientu praras.
Atsakyti
TRAGEDIJA!!! Bendravimui su situ drausimu reikalingas kitas drausimaa - medicininis….
Atsakyti
Tragiškas aptarnavimas telefonu. Paskambinus darbuotoja nesiklauso, rėkia, tiesiog pasibaisėtina. Panašu, jog darbuotojai visiškai nesupranta, kas yra mandagus klientų aptarnavimas ir nėra supažindinti su klientų kokybės aptarnavimo standartais.
Atsakyti
Labai blogas aptarnavimas telefonu, kiekvienas darbuotojas teikia skirtingą informaciją. Nutraukus draudimo sutartį, nepanaudotas likutis gražinamas tik po 16 dienų, kai sutartyje nurodytas 14 dienų terminas. Visiškai nesilaiko savo sutartinių įsipareigojimų.
Atsakyti
Nesidrauskite draudimu nuo covid, nors polise nėra jokios informacijos kokiomis sąlygomis draudžia, draudimo taisyklių taip pat nėra, bet kai kreipiesi dėl žalos pradeda siuntinėti sąlygas, kiek parų turi išbūti ligoninėje ir pan. Bando visokiais negražiais būdais išsisukti, žalistė nemandagiai bendrauja, kažkoks siaubas. Nepasimaukite ant gražių pažadų, nes Jums bus vienas polisas o pas juos kitas...
Atsakyti
Laba diena, esame apsidraudę jūsų įmonėje, taip jau atsitiko, kad įvyko auto įvykis. Buvome labai sutrikę, nes tai pirmas (ir aš labai tikiuosi paskutinis) įvykis.
Likome labai maloniai nustebę jūsų darbuotojų profesinalūmų, bendravo su mumis Agnė Balkevičiutė viską paaiškino, nuramino.
Dėkojame žalų ekspertams Daugvydui Palioniui ir Dovilėi Černaitei už profesionalų darbą ir požiūrį į klientus. Liko labai malonus prisiminimas
Sėkmės darbe.
GRAŽINA.
VŠĮ Ledo arena
2022-03-01 14:49:03 IP 2ju3kuvj
Atsakyti
Su šia įmone visai nesenai pradėjom dirbti, bet po pirmo įvykio supratom kad susidūrėme su a******ų kompanija. Po įrengimų gedimo užsakėm nepriklausomus vertintojus, kurie patvirtino žalą. Įmonė Compensa atsiuntė berniuką "ekspertą" kuris net nesusijęs su panašiais įrengimais, jis tiesiog moka fotografuoti telefonu, padarė 3 nuotraukas ir dingo. Žodžiu po "eksperto" vizito išvadą gavom tą pačią dieną, nepadėjo tikrų ekspertų išvados. Vėliau Tikras " ekspertas" Žygimantas Maškevičius atsiuntė sprendimą- nefinansuoti, tuomet išsiuntėme dar vieną eksperto išvadą ir tai nepadėjo.Labai nusivylėm šios kompanijos darbu ir nutraukėm visas sutartis, šiuo metu svarstome ar kreiptis į teismą.
Atsakyti
Dėkoju Jums už greitą ir objektyvų draudimo žalos įvertinimą ir atlyginimą.Sėkmės Jums darbe ir gyvenime. Dar kartą Jūsų kolektyvui AČIŪ.
Atsakyti
Pati blogiausia įmonė. a******ų
šaika, kitaip nepavadinsi. Žmones kurie meluoja išmoka keturgubai daugiau, o paprastam žmogui kuris turi mažas pajamas smaugia, ir nesiklauso kokio įrodymų kur jiems ant lėkštutės padėta, kad meluoja.
Atsakyti
Nenori išmokėti žalų, nesutinkant su išmoka ignoruoja.
Atsakyti
Patenkinti šita draudimo kompanija. Atsitikus nelaimingam atsitikimui, operatyviai buvo žala atlyginta. Dėkojame.
Atsakyti
Sugedo automobilis, nusprendžiau jo neremontuoti, o draudimo sutartį nutraukti. Atsiuntė prašymo blanką, užpildžiau, už sutarties nutraukimo administravimą atskaitė 30% ir parašė, kad sumą gausiu po 15 dienų (gruodžio 24 d.). Praęjus 10 d. gaunu laišką, kad parašyčiau sąskaitos numerį, į kurį turėtų grąžinti pinigus. Parašiau, nors prašyme nutraukti sutartį sąskaitos Nr. įrašytas. Tada vėl gaunu laišką, kad reikia pasirašyti elektroniniu parašu!!! Matyt pagalvojo, kad sena boba E.parašo neturi. Parašiau, kad jeigu duos nuorodą, kaip pasirašyti, pasirašysiu. Tada vėl gavau laišką, kad reikalingas telefono numeris. Parašiau ir tą ir paklausiau ko dar reikia, kad atgaučiau pinigus. Gavau laiškelį, kad pinigai bus išmokėti. Šiandien jau gruodžio 29 d., pinigus turėjo grąžinti vęliausiai 27 d. (24-26 d.d. Kalėdos), tačiau pinigų dar negavau. Tikrai daugiau šioje bendrovėje nesidrausiu ir visiems patarsiu šios bendrovės vengti. Mano reikalus tvarkė Egidija Janušonytė.
Atsakyti
Dvi savaites bandau nutraukti sutartį su bendrove. Niekas nereaguoja ir nevykdo įsipareigojimų. Esu nepatenkinta.
Atsakyti
REKOMENDUOJU VENGTI AIRINGOS AKELAITYTĖS
aferisčių aferistė. Užsideda kuom trumpesnį sijonėlį kad tik vyrams įsiūlyti draudimą. Suokia melus visokius neatstoja skambinėdama vis kitu vardu apsimesdama.
Atsakyti
š*******o kontora užsakėm pagalba kelyje tai visa valanda reikejo įrodinėti kad užsakėm šita paslauga negana to atsiunte kažkoki bukagalvi tralista kuris per prievarta užtempe auto ant parkingo
Atsakyti
Net negalvokite prasidėdi su šia draudimo bendrove. Jai tiktu pavadinimas Bankas Vieni Vartai.Eilę metų draudžiausi, žalų nebuvo ir problemų nebuvo. Atsitikus įvykiui viskas apsivertė aukštyn kojom. Nors automobilio Kasko draudimo sąlygose rašoma, kad įtrūkus žibinto stiklui net išskaita netaikoma, atsakymas buvo kad įvykis nedraudiminis ir gausiu špygą. Dar dadėtos sapalionės apie savaimini žibinto susinaikinimą, rūgštinio lietaus poveikį ir visuotinį atšilimą. Žodžiu, kaip tame sename multfilme apie auksinę antilopę ir radžą - tavo pinigai susimaišė su mano pinigais, o savo pinigų aš niekam neduodu.
Atsakyti
Nerekomenduoju šio draudimo.
Buvau apsidraudusi automobilį šioje draudimo bendrovėje, padariau eismo įvykį, nukentėjusiajam vairuotojui priskaičiavo apie 800 eurų žalą. Iš šių pinigų 50 proc. reikejo grąžinti draudimui pačiai dėl pažeistų draudimo sąlygų. Parašius elektroniniu paštu laišką COMPENSA draudimo atstovei Agnei Krušaite ir paprašius atstovės nurodyti kokios apgadintos automobilio dalys buvo, atstovė pateikė, tačiau paprašius nurodyti pagal ką buvo vertinama dalių kaina, atstovė daugiau i žinutes nebeatrašė ir nebebendravo. Rūpėjo išspręsti šį klausimą del to, nes rinkoje neradau tokių dideliu sumų už nurodyto automobilio nurodtas dalis. Teko susimoketi 50 proc. ne išsiaiškinus pagal ką buvo vertinama automobilių dalių piniginė suma. Nerekomenduoju šio draudimo, kadangi ištikus problemai atsisako bendrauti ir padeti išspręsti problemą.
Atsakyti
Nekompetetingiausia draudimo bendrovė su kuria teko turėti reikalu. O ju "darbuotojas" Erikas Gaulė "puikiai" dirba atbaidydamas visus potencialius klientus su kuriais jam tenka turėti reikalu.
Patekome i auto ivyki kuriuo ketu kaltininkas buvo apdraustas Compensa. Priskaučiuota suma dvigubai mažesne nei reali automobilio remonto. Aiškiai atsakyma pateikem rastu, kad suma netenkina ir kreipsimes i savo Kasko draudima, kad darytu pagal Kasko automobili, o už remonta Kasko reikalaus sumoketi kaltininko bendroves (standartine situacija). Kol Kasko draudimas pora dienu formino dokumentus, ponas Gaulė vienašaliskai nusprendė uždaryti byla neperspėjes apie jokius terminus ir nieko kito bei pervesti netenkinama suma. Darbo dienom iki jo prisiskambinti prieš visus "sprendimus" neimanoma, o i laiskus del perskambinimo ar klausimus neatsako. Puiki nekompetetingiausio ir blogiausios bendravimo su klientais kulturos pavyzdys is Eriko Gaulės, kuri ateityje padės apeiti visus draudimo klausimus, kaip iš kliento pusės su Compensa bendrove. Idomu dar bus pamatyti, kaip spres situacija del tokio vienašališko sprendimo ir aptarnavimo Vartotoju teises, nes Gaulė net istatymu susijusiu su savo darbu neišmano
Atsakyti
Niekam ir niemada nerekomenduosiu sitos draudimo imones, vien pinigu plovimas. Jokios pagalbos, visos sutartys bus su jais nutrauktos. Venkite ju
Atsakyti
Nerekomenduoju
Apsidraudėm automobilį papildomai paėmėm mini kasko, sakė atlygins bet kokia žala. Mūsų žala buvo nedidelė, tai nieko ir negausime, pasirodo automobilis po įvykio turi būti nevažiuojantys, jie tik tada svarstys ar mokėti draudima.... daugiau niekada čia nesidrausim.
Atsakyti
Maniau kad niekada nepatyrsiu traumos. Bet deja patyriau.
Laimei turejau apsaugas Compensa Life. Ismoka gavau po dokumentu pateikimo labai greitai
Plius jau sukauptas nemazas kapitalas
Atsakyti
Šioje draudimo kompanijoje kaupiau beveik 10 metų o nusprendus nutraukti gavau 1856€ jei bučiau dėjusi į banką turečiau 5000 € jums spresti mielieji ar verta draustis šioje kompanijoje????????????????
Atsakyti
Nukentėjau eismo įvykyje, kurio kaltininkas buvo apsidraudęs Compensa draudimu. Įvykį užregistravau internetu, labai greitai ir sklandžiai viskas buvo sutvarkyta, automobilio remonto metu buvo suteiktas pakaitinis automobilis, tai jokių didesnių nepatogumų nepatyriau. Nepasisekė tik pasirinkti autoserviso kuriame remontavau automobilį, kelis kartus pakartotinai tvarkė nekokybiškai sutvarkytą automobilį. Nepavykus galutinai susitarti su autoservisu kreipiausi į Compensą, viską išklausė, nors suprantu tai ne jų atsakomybė, bet tarpininkavo su servisu, domėjosi remonto eiga ir nors remontas labai užtruko, bet galutinis rezultatas geras. Ačiū
Aldona Stripeikiene
2021-05-13 11:50:39 IP 28mct10c
Atsakyti
Dėkojame Compensa žalų ekspertui Igoriui už profesionalų darbą ir požiūrį į klientą. Malonus, išlaikytas bendravimas nuramina ir užgesina beįsiplieskiančias nesutarimo kibirkštis. Ačiū labai. Liko malonus prisiminimas. Sėkmės darbe ir gyvenime. Automobilį puikiai suremontavo ir autoservisas "ARRA SERVIS" Utenoje. Gavome išvalytą, švarų, tvarkingą. Rimantas S.
Atsakyti
Nesulaukiau pagalbos iš, , Meisto pagalbos, , . Dirba neprofesionaliai. Nemoka užsiregistruoti paslaugą. Nepatarčiau Compensa!!!
Atsakyti
Turėjau du nemalonius įvykius. Jau po antro nusprendžiau pasidalinti savo patirtimi. Nes tai kažkoks pasityčiojimas iš žmogaus.
Pirmas įvykis prieš kokius 3-4 metus. Įvyko auto įvykis mano kalte, viską pripažinau, laukiau sprendimo iš Compensos, jokių žynių. Po poros mėnesių skambinuosi pati, klausiu kaip ir kas. O man mergina atsako, kad byla jau uždaryta, viskas baigta. Tada aš klausiu: "Kiek man reikia sumokėti žalos? Nes aš kaltininkė ir tai pripažįstu", man mergina atsako: "Jums nieko nereikia mokėti, viskas padengta". Dar karta paklausiau "Ar tikrai?". Mane nuramino, kad viskas okey, tad gyvenau toliau sau. Po metų ateina laiškas, jog jei nesumokėsiu 500 eurų žalos per ateinantį mėnesį, man pradės skaičiuoti delspinigius. Nuoširdžiai nustebau, vėl jiem skambinu, klausiu kodėl taip gavosi, kodėl mane patikino, jog viskas jau išspręsta, pasakau, akd lai pasiklauso patys skambučio įrašą, nes gi įrašinėja visus pokalbius. Atsakymas buvo: "Skambučių įrašus mes saugome tik pusmetį, niekuo negaliu padėti". Va taip va. Toks jausmas, kad prirenka tuntą mergų, kurios nesugeba jokio kito darbo dirbti, o klientams reikia su jomis dar kovoti ir aiškinti, prašyti dar kartą patikrinti ir t.t.
Antras įvykis šviežiausias.
Susitikus su nepriklausoma investicijų konsultante, paaiškėjo, kad mano antra pasirašyta anais metais sutartis yra visiškai beprasmiška (nors man pasakojo Compensos konsultantė, jog čia labai gerai, čia pensiją kaupsit). Pirmą sutartį buvau pasirašiusi daug seniau ir man tada dar pasakė, kad vėliau, kai sumažės mokesčiai įmokoms (po 3 metų), galėsiu padidinti įnešamą pingų sumą. Praėjo tie metai, pasikvietė mane jau kita konsultantė, ir pripasakojo, kad va galiu pas juos kaupti pensiją, nes iš sodros galiu jos neatgauti ateityje, jei neatitiksiu tam tikrų sąlygų ect. ect. Taip aš ir pasirašiau dar vieną sutartį. O dabar paaiškėjo, kad mano antra sutartis niekuo nesiskiria nuo pirmos, tik nėra gyvybės ir sveikatos draudimo ir aš vėl tiesiog moku padidintus mokesčius įmonei. Taigi nusprendžiau nutraukti sutartis abi ir pereiti pas kitus draudėjus. Prašimą parašiau laišku, paaiškinau kas man netiko ir laukiau, kol gausiu užpildyti blankus dėl sutarčių nutraukimo. Blankų taip ir nesulaukiau, reikėjo prašyti, kad draugas atsiųstų, kadangi po tokio fiasko ir jis nusprendė pasirinkti kitą draudėją. Bet sulaukiau skambučio iš tos merginos, su kuria pasirašinėjau tą antrą sutartį. Ištisas 15 minučių, jinai man pudrino smegenis, mat nori išsiaiškinti kas gi man nepatiko, kai atsakydavau, kad man netiko jos antra sutartis, ji pradėjo prikaišioti kitas merginas, kurias jinai kuruoja, aiškino, kad jos gerai dirba, tada aš jai aiškinau, kad man ne tos merginos užkliuvo o ji asmeniškai, su savo bergždžia sutartimi. Ji vėl klausinėjo kas man nepatiko (ir kokius dar 4 kartus vėl atsimušdavome į šį klausimą, nes akivaizdų mano atsakymas jai netiko). Bet. Kai paklausiau kodėl aš negalėjau padidinti įmokų sumą pirmos sutarties atžvilgių vietoje to, kad pasirašinėti antrą - nereikalingają, taip ir neatsakė. Kai paklausiau tai kodėl gi ji man aną kartą nepaaiškino, kad aš pati turiu susistabdyti savo pensijų kaupimą. Ji atsakė, kad nežino kaip čia taip gavosi, jog aš nesupratau (kame vėl gi klausimas: O tai ne tavo darbas yra aiškinti, taip, kad žmogus suprastų?) Bet aš tikrai pamenu, kad tokio pokalbio tada gyvai nebuvo, todėl aš nieko ir nesusistabdžiau. Kai paklausiau: "Kodėl man paskambinus bendrąja jūsų linija ir papasakojus jūsų kitai darbuotojai kas įvyko ir kodėl noriu nutraukti sutarti, ji buvo, švelniai tariant, nustebusi ir atsakė, kad puikiai supranta mane, tik tiek, akd negali atsakyti už kitų darbuotojų elgesį.". Po šio klausimo mano konsultantė visai pasiuto, pradėjo aiškinti, kad jinai visai net neatestuota ir nieko nesupranta, kad apskritai jos nebuvo tada kai mes kalbėjome ect. ect. Vėl paklausiau, kodėl ta mergina nstebo, jei tokia praktika su klientais yra visiškai normali, atsakymo negavau.
Taigi, atsiliepimas ilgas, bet tikiuosi daug kam padės, daug kas peržiūrės savo sutartis, kadangi toji mergina tikrai daugiau nei vieną klientą turi. Prieš pačią įmonę NIEKO PRIEŠ neturiu (pirmoji mano sutartis buvo puiki ir mane tenkino). Prieš darbuotojus (porą) - turiu. O kadangi įmonė nebegali man garantuoti, jog vėl nesusidursiu su tokiu darbuotoju, tiesiog nusprendžiau išeit.
Atsakyti
Dėkoju už greitą ir objektyvų draudimo žalos įvertinimą ir atlyginimą.
Atsakyti
Nepatarciau draustis kasko.buvo nubrauktas masinos sonas prie parduotuve, tai ekspertai paliai nuotraukas mato kad skyrtyngi yvykiai, ir kiekvienai apdadintai detaliai taiko francyze.na arba turiu pateikt irodymus (vaizdo yrasa pvz)tai kam tada kasko kad dar yrodymus turiu jieskot...nesidrausiu pats ir draugam nerekomenduosiu...
Atsakyti
EVALDAS 2021-01-20 10:09:34
Patarimas apeiti šitą draudimo bendrove.Kalba gražiai kol sudarai draudimą, o paskui gaunasi kitaip. Sumokėjau daug pinigu per 4 metus poto nutraukiau gavau tik centus, baisu neverta draustis pas juos.
Turejo jus informuoti, kad kaupimas yra ilgalaikis ir pirmus 3metus mokate didziausius mokescius todel po 4metu ta suma ir buvo “centai”. Visu pirma reiketu zinoti salygas.
Klientai apgauti
2021-03-21 11:16:59 IP 2deqv1qm
Atsakyti
Kėdainiuose neptarčiau eit jokiu būdu moteriškės konsultatės žiaurioa apgavikes, viena iš kitos atiminėja klientus ir dar apgaudinėja ant dvigubos sumos... Pas šitas daugiau niekada, neduok dieve paskambins dar su savo pasiūlymais išdėsiu į šuns dienas... Aferistės
Atsakyti
Apeikit sita draudimo kompanija.. bedoj tikrai prapulsit jei cia drausites. Patyriau tai savo kailiu.. "ekspertai" apgailetini pas juos, pingu uz zala nemoka.. zodziu kuo toliau nuo ju
Atsakyti
Galvojau, kad problemos su draudimu mitas, kol pats nesusiduriau.Nekalbu apie ismokas ar panasiai kalbu del banalios pagalbos. Sugedo automobilis, kadangi draudziau su transportavimu, draudimu bendroves pagalba kelyje, skambinu pagalbos. Atsiliepia liepia spausti viena skaiciu, ten kita, o ten 20 min. uzimta. Skambinu pirma, ten vel sako skambink kitam....priprasau, kad padetu. Perskambina ir sako, kad viskas tvarkoje, man turi paskambinti is transportavimo firmos, pagelbes.Laukiu, 1.30 val. nieko. Supratau, kad reikia ieskotis kitos pagalbos, susitariau su kita transportavimo imone. mazadaug po 2val.ka kai automobilis buvo nugabentas i autoservisa skambutis is draudimo, kur moters baksas pasiteirauja, mes radom jusu praleista skambuti....Tai gerai, kad lauke ne -20, ir netoli miesto, jeigu toliau...zodziu rimta istaiga...Pasidomejus, ar apmokes transportavima, atsake, kad nezino, tai gal ai...
Atsakyti
Klientų aptarnavimas TRAGIŠKAS.... Lauki ant "hold" moki už tai. Kai sujungia su vadybininku, nieko neperspėją padeda.. Blogiausias servisas kurį teko gauti..
Atsakyti
Patarimas apeiti šitą draudimo bendrove.Kalba gražiai kol sudarai draudimą, o paskui gaunasi kitaip. Sumokėjau daug pinigu per 4 metus poto nutraukiau gavau tik centus, baisu neverta draustis pas juos.
Atsakyti
Esu visiškai nepatenkintas compensa draudimo bendrove, po eismo įvykio automobilis patyrė šoninį smūgį, gavo per ratą. Po ivikio nustojo veikti elektrinis vairo stiprintuvas.Draudima informavau nū siųsdamas fotografijas su klaidomis, autoservisas tai pat patvirtino kad vairo stiprintuvas neveikia. Draudimas konstatuoja kad eismo įvykis nei kiek nesusijęs su vairo stiprintuvo gedimų. Nežinau kaip išspręsti šitą dilema su draudimu, nes prieš autoiviki automobilis buvo puikios techninės bukles
Atsakyti
Turiu nemalonų įvykį su šia bendrove. Labai nusivylusi ir pasipiktinusi. Sūnus per neatsargumą 2018 10 mėn. išvažiuodamas iš kiemo apgadino lengvąjį automobilį. Buvo suformintas įvykis. Aš kaip mama atsakinga už vaiko neatsargų įvykį. Kaltę mes pripažinome. 2019 12 mėn. (po daugaiu negu metų laiko) draudimo bendrovė atsiuntė pretenziją, dėl žalos atlyginimo. Peržiūrėjus dokumentus atsirado vienos detalės keitimas kuri sudaro daugiau negu 50 proc. pretenzijos sumos. Bendravau su bylą kuruojančiu darbuotoju, pateikiau raštišką prašymą peržiūrėti sprendimą. Pateikiau policijos dokumentus (automobilio nuotraukos įvykio vietoje, apžiūros protokolas, nukentėjusio asmens paaiškinimas). Sprendimas draudimo kompanijos 2020 12 mėn. paduota į teismą. Turbūt kai nėra ką pasakyti tai lengviausia kreiptis į teismą. Labai gaila, kad ši draudimo bendrovė per metus laiko nesugebėjo pateikti jokio atsakymo. Lengviausiai yra paduoti į teismą.....
Atsakyti
Draudėm automobilį pirmą kartą per intiką jų svetainėje, sumokėjome pavedimu iš Revolut banko į paysera jų sąskaitą. Mokėjimas įvyko. Bet va draudimo poliuso nėra. Iš Regitros atėjo pranešimas, kad mūsų auto sustabdytas.
Kreipėmės į draudimo bendrove, atsakymas mūsų auto yra apdraustas, bet Regitrai nepranešta. Sutvarkė per dvi valandas, gerai nors tiek, kad sutvarkė šį reikalą. Kokia esmė iš to ? Problemos tokios, kad su šią DB pirmą ir paskutinį kartą draudžiame grišime prie patikimesniu DB įmonių. Kur apdraudei ir nereikia prašyti, kad tau draudimą įjungtu
Atsakyti
Noriu padėkoti draudimo bendrovei už greitą ir malonų aptarnavimą. (Turėjome avarinį įvykį šildymo sistemoje.)
Atsakyti
Nerekomenduoji niekam su jais bendrauti, Įvertinimas žalos juokingas.Siunti nuotraukas, jie nesugeba matyti ir realiai įvertinti.Pereisiu į kitą bendrovę
Atsakyti
Rugsėjo mėn..nutraukiau automobilio draudimo sutartį.Paskaičiavo kokią sumą gražins.Praėjo jau du mėnesiai pinigų vis dar nėra.Kaskart dainuoja tą pačią dainą, kad pavedimas jau padarytas ir pinigai tuoj pasieks.
Atsakyti
Pas mane trauma lūžys ir išnarinimas -išmoka sumokėjo 105 eur. Nutariau nutraukti. Trauma kojos. Paprašiau atsiusti el. Paštu sutarties nutraukimo blankus. Neatsiunčia jau 4 dienas. Negaunu juokiu atsakymu. Paskambinau draudėjai padakė su sulsužyta koja privalai ateiti į ofisa. Taip ko.penda rupinasi savo klientai. Ten sako turesi pasirašyti kad gražinti 15%
!!!!!!!.dokumentai galimai apgaulingi ir nusikalstomi, nes ne siunčia el.paštu.
Atsakyti
Labai esu nepatenkinta šį draudimo kompanija. a*******i. Nė patarčiau draustis automobilį. Aptarnavimo personalas labai blogas.Klaidino kad negrąžintų sumokėtos pinigus. v***s.
Atsakyti
Issiveze skalbimo masina du menesius... Ir net neinsivaizduoju kada adgausiu, turiu apdraudes dar dvi masinas sitoi kompanijoi, paskutini karta...
Atsakyti
teko susidurti prieš metus ir laaabai keista pasirodė, kad šis uab apdraudė mano kaimynę, kuri nubėgo apsidrausti į tą pačią įmonę po mano vonios kambario užpyliko, t.y. jau po įvykio ir liksmai man pareiškė, kad dabar "Compensa" tegul aiškinasi su "Compensa". Tuo tarpu mano pranešimas apie įvykį su visom įvykio datom jau buvo paduotas "Compensa"!!!! Kaltininkė iškat po įvykio prašė, kad draudimui pameluočiau įvykio datą, t.y. nurodyčiau keliom dienom vėliau po jos buto draudimo. Su tuo nesutikau ! Man atlygino tik trečdalį padarytos sumos, už kurią galima nusipirkti tik dažų keliasdešimt kvadratų, be jokių darbų. Teko rašyti pretenzijas, po to kurių atlygino visą sumą pagal sąskaitą. Pasibaigus draudimo terminui atsisakė pretęsti buto draudimą, bet už tai apdraudė sukčiuvienę, kuri apipylė net 4 butus ir piktybiškai toliau neremontavo savo bute prakiurusio vamzdžio, o ten visą tą laiką maudėsi 4 jos nuomininkai ir visus siuntė į "Compensą" dėl žalos atlyginimo.
Atsakyti
Šiuo metu ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje plinta pavojingas virusas - covid 19, aš, norėdama nutraukti savo gyvybės draudimą, paprašiau tai padaryti elektroniniu būdu. Kategoriškai atsisakė, liepė būtinai atvažiuoti į skyrių, pasirašyti prašymą. Absurdas. Mano darbo valandos sutampa su draudiko darbo valandomis, neturiu galimybės nuvykti ir nenoriu dėl viruso. Kitą variantą pasiūlė - nutraukti sutartį per konsultantą. Mano konsultantė man sugebėjo parašyti el. laišką per karantiną, o po to į mano 3 ar 4 laiškus net nesugebėjo atsakyti. Baisu! Nerekomenduoju!
Atsakyti
Sveiki, norėčiau nuoširdžiai padėkoti draudimo įmonei Compensa. Neseniai 2020-07 men mūsų šeimoje atsitiko tragedija. O viskas buvo taip, įdėjau ir prisėgiau savo 3 mėn kūdiki Matuka ir uždariau durys, norėdama apeiti ir nuvažiuoti į parką pasivaikščiuoti. Raktas kaip tyčia liko viduje ir mašina užsiblokavo, visos spynos buvo uždarytos. iš panikos nežinodama ką daryti, bėgau į 3 aukštą ieškoti atsarginio rakto ir viską pasakojau vyrui, kuris bėgdamas į apačią skambino avarijos komandai, kad kuo greičiau atvažiuotu išlaužti durys, nes pasirodo rakto atsarginis nebuvo namie. Praėjo jau 15 min, vaikas labai rėkė, buvo viduje apie 30 laipsniu karščio, nieko nelaukdami išmūšėm patys langą ir ištraukėmė vaiką. Ačiū dievui po poros valandu vėsinimo ir nuolat duodant atsigerti, vaikelis atsigavo ir šypsojosi kaip prieš tai. Tikrai galvojome, kad įmonė nekompensuos už išdaužta langa, nes tai padarėmė patys. Tačiau Compensa įmonė neliko abiejinga ir pilnai padengė visas išlaidas. Šią pamoką labai gerai išmokau, kad atsarginis raktas turi būti visada namie, o raktus mašinoje nepalikti, nors ir pusė minutės. DIDELIS JUMS AČIŪ ;)
Atsakyti
Na aš pasakyčiau kad šią įmonę negalima pavadinti sąžininga įmonę. Pas juos galima draustis tik civilinės atsakomybės draudimu. Nes tai yra pigu. Bet jei reiktų iš jų gauti išmoką tai nulis šansų. Išmoka siekė tik 40 eurų, bet buvo gatavi perkąsti gerklę, kad tik nemokėti. Jiems neįdomu žmogiškieji faktoriai. Apart popierių jie daugiau nieko nemato, nors ir popieriuosę parašyta, kad tai trauma, jiems vistiek tai yra ne trauma. Jie, matai, yra protingesni net už gydytojus. Nepatariu su jais turėti su jais reikalų.
Atsakyti
Vagių firma. Įbrėžimai akivaizdūs, o taisyti nenori. Visiems rekomenduoju nukentėjus nuo tokį draudimą turinčių išsiblaškiusių vairuotojų kviestis policiją, kuri viską užfiksuos. Ateityje vargsite įrodinėdami net akivaizdžius įbrėžimus. O apie aptarnavimą iš viso patyliu, ponas Erikas Gaulė nesugeba darbo metu pakelti ragelio. Tris dienas skambini ir siuntinėja nuo vieno pas kitą. Tik pasakius, kad atvažiuosiu į kontrą geba susisiekti. Žmonės, be skandalų ši firmelė nemoka - tad drasiai kelkit toną, galbūt kažką pasieksite.
Atsakyti
Paskambinau sako kad imoku negrazins nes nusitrauke sutartis del imoku nemokejimo nors suma buvo nedidele (100eur) tai reiskias neatgausiu nei kiek ? niekas nebuvot susidure?

Taip pat rekomenduojame

UAB "Finance Property"
Nepriklausoma žalų administravimo ir sureguliavimo įmonė

Adresas: Antakalnio g. 42-40, LT-10304 Vilnius.
Veiklos sritys: draudimas; nekilnojamasis turtas; statyba; tarpininkavimas.
UAB „Finance property“ įkurta 2009 metais, teikianti kompleksines ir dalines žalų administravimo, kilnojamojo ir nekilnojamojo turto vertinimo,sugadinto turto realizavimo, statybos/remonto darbų, nekilnojamojo turto pardavimo ir kitas paslaugas. UAB „Finance property“ aukščiau išvardintus veiksmus atlieka...
Altas
Cobra Connex Vodafone

Adresas: Kalniečių g. 104, LT-50184 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; buitinė technika; didmeninė prekyba; draudimas; durys, raktai, spynos; dviračiai, paspirtukai; krautuvai, keltuvai, liftai; langai; matavimo prietaisai; motociklai; vaizdo stebėjimo sistemos.
Altas oficialus Cobra Vodofone, Dignita, Mobotix, Dilax, Mobitex, Gerda, Ducati, Ligier ir k.t firmų atstovas Lietuvoje. Automobilių apsaugos, paieškos sistemos, alkoblokai, elektroniniai sprendimai viešajam transportui, didmeninė prekyba elektronikos prekėmis. Šarvuotos durys, metalinės durys, langai, - gamyba...
TS GROUP
Darbas vairuotojams užsienyje

Adresas: Radvilėnų pl. 1B, LT-50264 Kaunas.
Veiklos sritys: konsultacijų paslaugos; darbo paieška, įdarbinimas; draudimas; finansai; personalo atranka; tarpininkavimas.
UAB TS GROUP vienija prekės ženklus: Business-Link ir CE bazė. CEbaze.lt yra prekės ženklo BusinessLink, kuris vienija Europos verslus, padalinys. CEbaze.lt vykdo CE kategorijos vairuotojų įdarbinimą į atrinktas patikimas logistikos įmones Vokietijoje. Taip pat dalinasi aktualiomis naujienomis, gerais darbo...
UADBB "Altas draudimo brokeris"
Adresas: Kalniečių g. 104, LT-50184 Kaunas.
Veiklos sritys: draudimas.
Draudimo paslaugos.
Altas automotive
Adresas: Kalniečių g. 104, LT-50184 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; autoservisai; draudimas; motociklai; vaizdo stebėjimo sistemos.
Automobilių apsaugos sistemos, paieškos sistemos, transporto kontroles sistemos, komforto įranga automobiliams, alkoblokai. Elektroninai sprendimai viešajam transportui. Automatinės automobilių nuomos IT sprendimai. Draudimo paslaugos.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Ilgą laiką medicinoje naudota trombocitais papildyta plazma (PRP) buvo vienintelis trombocitų kilmės produktas, skirtas audiniams gydyti. 2013 m. prancūzų profesorius anesteziologijos gydytojas ir...
Poilsio ir pramogų tandemas "NoriuNoriuNoriu" bei "Laisvalaikio dovanos" – jau ir "Ozo" prekybos centre
Poilsio ir pramogų tandemas "NoriuNoriuNoriu" bei "Laisvalaikio dovanos" – jau ir "Ozo" prekybos centre 06-28 15:11
Poilsio ir pramogų elektroninė parduotuvė "NoriuNoriuNoriu" žengia į didžiuosius prekybos centrus. Nuo šiol platų poilsio, viešbučių, pramogų ir kelionių pasiūlymų pasirinkimą bus galima įsigyti...
Aukštos kvalifikacijos specialistų migracija į Lietuvą: finansinės paskatos darbdaviams ir darbuotojams
Aukštos kvalifikacijos specialistų migracija į Lietuvą: finansinės paskatos darbdaviams ir darbuotojams 06-28 10:47
Nuo 2022 m. liepos 1 d. įsigalioja Užimtumo įstatymo pakeitimai, padedantys Lietuvos Respublikos darbdaviams pritraukti trūkstamus aukštos kvalifikacijos specialistus iš užsienio, įskaitant nuo...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar kainų augimas koreguoja Jūsų planus?

Akcijų kainos

Xerox 16,22 +2,72%
Exxon Mobil 89,03 +2,45%
Chevron 147,57 +1,93%
Humana 464,39 +1,66%
Nike 110,50 -2,13%
Amazon.com 113,22 -2,78%
eBay 44,38 -2,82%
Macy's 20,20 -3,63%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 8,14 +24,66%
Nafta 107,62 +3,21%
Dyzelis 4,65 +15,10%
Benzinas 3,83 +20,06%
Vištiena 3,70 +0,82%
Cukrus 0,80 -1,23%
Anglis 196,95 +16,09%
Varis 9377,15 -7,72%