VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Centro Poliklinika, VŠĮ

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Centro Poliklinika

Atsiliepimai apie Centro Poliklinika, VŠĮ

Parašyk savo nuomonę apie Centro Poliklinika, VŠĮ
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Po karantino atėjau tvarkytis priekinio danties kanalo pas gydytoją A.Karlonienę.Dirbo labai atmestinai ir paskubom, kažkaip sudvėjojau jos darbu, nes matėsi, kad vakare labai skuba namo ir visiškai neturi noro ir motyvacijos dirbti.Uždėjo vaistus, kitam vizitui neužrašė, nes sakė, kad nėra grafikų.Pasakė, kad dėl vaistų dantį gali skaudėti, vaistai buvo išsikišę iš danties, darbas padarytas neestetiškai.Kitą dieną dantį ne tai kad skaudėjo, bet kuteno, po ~1, 5 dienos dantį kutent baigė, bet dantis visas pamėlo.Savaitgalį man iki pat šaknies nuskilo priekinis dantis.Ar tai normalu? Gal pasakytumėte, ką dabar daryti? Man, 20 metei, statytis implantą ar protezą? Ar tokia gydytoja turi pakankamai kompetencijų dirbti savo darbą, jei negalėjo pastebėti, kad dantis gali nulūžti ar kad jis blogos būsenos? Ar gal dantis buvo normalios būsenos iki vizito, nes po jokio vizito pas dantistą man niekada nebuvo pamėlęs dantis tiesiog uždedant vaistus.Paskambinus skyriaus vedėjai Vaitkienei ir paaiškinus situaciją ji net nepaklausė mano vardo ir pavardės, kad pasižiūrėti kokie vaistai buvo uždėti ar kokia situacija buvo su tuo dančiu.Vaitkienė tik atsakė, kad „gydytoja juk stengėsi, vaistukus uždėjo“, nepasiūlė nei apžiūros, nei tyrimo.
Atsakyti
Tik blogiausi atsiliepimai. Gegužės 9 d. užsikimšo ausis, skaudėjo. Paskambinus (gegužės 11 d.) gydytoja konsultavo nuotoliniu būdu, išrašė vaistų nuo uždegimo (dėl sieros kamščio pati lašinausi vaistų, bet nepadėjo, todėl gydytoja nusprendė, kad uždegimas), po savaitės paskambinau vėl, nes nepraėjo, nejutau jokio vaistų poveikio, šį kart gydytoja dėl skausmo rekomendavo išgerti paracetamolio, o kad atsikimštų ausis - užsikimšti nosį ir pūsti. Ar Jums viskas gerai??? Man savaitę laiko užsikimšus ausis ir aš tokio būdo nebūsiu išbandžius? Jokio siuntimo pas ausų gydytoją...Neaišku kiek laiko būtų tekę laukti kitos konsultacijos. Kreipiausi į privačią kliniką, sumokėjau 90Eur ir išsprendė mano problemą, tai kam tada reikia mokėti sveikatos draudimą, jei niekas negydo? Beje, paskutinė mane konsultavo gydytoja Zita Česnulevičienė (pavardės neprisiminiau, bet esveikata.lt radau įrašus). Taip pikta, kiek reikia laukti, kad teiktųsi gydytojai suteikti pagalbą? Ar reikia laukti iki kol jau visiškai nebegirdi ir nebeįmanoma pagydyti? P.S. Registratūros darbuotojos visad nemalonios, piktos, reikia vos ne maldauti, kad užrašytų pas gydytojus. Šioje poliklinikoje gydžiausi apie 5 metus, tačiau trūko kantrybė - persirašiau į kitą. Tai paskutinis nemalonus įvykis su šios poliklinikos darbuotojais, tačiau ne vienintelis. Gal pagaliau reikia nebetylėti ir skųstis, tuomet pagerėtų paslaugų kokybė. Kartais norisi paprasto žmogiško supratingumo, o ne bandymo kuo greičiau atsikratyti pacientais. Man labai patiko šios poliklinikos ginekologė, echoskopuotoja, burnos higienistė, bet šeimos gydytojai tai kažkokie rinktiniai (blogąja prasme)!
Atsakyti
Labai stebekit sesutes, liepe atvykt pasidaryt skiepus 2 men kudikiui karantino metu. Iejus pro paradines duris pasitinka sesute, pasirašant dokumentus stovi šalia ji, nesilaiko atstumo, kauke nuleista žemiau nosies......
Patalpos nevedinamos...
Darant kudikiui skiepa sesute net pirstiniu nepakeite...su kokiom buvo su tom ir dare skiepa...... filialas prie halės turgaus.

Labai žiurekit.
Atsakyti
Ačiū dietologei Eugenijai Repšienei. Suteikė aukšto lygio konsultaciją, gavau daug vertingų, profesionalių patarimų. Jau po dviejų savaičių disciplinos, pagal sudarytą planą, ženkliai pagerėjo savijauta.
Roma Rasimavičienė
2020-03-21 14:29:18 IP 4ljhbi5
Atsakyti
Laba diena, labai malonu, kad mūsų poliklinikoje bandoma atsiktatyti žmonėmis netgi be COVIT-19 viruso. 2020 03 20 būvau registruota Vytenio g. 59, pas gydytoją Janulionienę, nuo 8.00-9.00. 2020 03 19 d. sulaukiau skambučio 09.38 val., kad pas gydytoją nepakliūsiu ir kokios pas mane problemos, darbuotoją su manimi kalbėjo kaip su narkomane, kad nuo vaistu kurie man tinka SEDUXEN 5 mg aš tapsiu priklausoma, aš šituos vaistus naudoju virš 30 m. ir ne kiekvieną dieną vietoje kasdieninės duonos, darbuotojai paaiškinau, kad jeigu aš jų neturiu jaučiu tikrai stresą, man darosi blogą, Manau šį darbuotoją iš manęs pasityčiojo, išrašė specialiai vaistus ne tuos kurie man nepadėtų, , BRONEZEPAMĄ''. Kur ir kada aš galėčiau gauti pagalbą.
Atsakyti
Gerb. gydytoja Danute Bivainiene, kaip jus paaiskinsit kad is zmoniu imat po 20€ uz nedarbinguma?
Bet dar ir imate atsakingai. Is vieno imat duodama biliuteni menesiuj o kita isvarot is kabineto darydama ispudi gerbiancio savo darba asmens, su pacientais bendraujat labai saltakraujiskai, nepaaiskindama visko tinkamai ir supratingai, turbut is kuriu imat pinigus jiems esat malonesne. Tikriausiai jau pavargot nuo sio sunkaus darbo, ir kaip pati minejos net susirgusi (kosedama) einat i darba. PRASAU ATKREIPTI DEMESI I TAI KAD SI GYDYTOJA yra absurdo virsune. Leiskit jai pailset, duokit sveziu ir kompetingesniu gydytoju i istaiga. Ne korupcijai!!!!
Atsakyti
Ačiū Kalinausko filialo darbščiosioms registratūros darbuotojoms, susirgus, visada padeda kaip įmanoma greičiau užsiregistruoti į konsultacijas.
Atsakyti
Kokia prasme registruoti internetu savaite laukti? Jeigu atejus turi laukti velnias zino kiek laiko! Uz parkinga susimoki apskaiciavus laika kiek uztruksi, kas bauda mokes? AS
Atsakyti
Dėkoju gydytojui Rolandui Sausdravui ir gydytojo asistentei už dėmesį, kokybę, greitį, nuoširdų norą padėti man išgyti.
Atsakyti
Dėkoju Mangirdui Kazačenko už kineziterapiją be skausmo, moralinį palaikymą sunkiausiomis akimirkomis ir asmeninę iniciatyvą eiti, veikti, sveikti.
Atsakyti
Sveiki, teko lankytis Centro poliklinikoje pas kardiologe gyd.Velickaite.Noriu padekoti siai nuostabiai daktarei ir slaugytojai (nezinau vardo) Gyd, Velickaite yra kvalifikuota, konkreti, rupestinga. Viska kantriai paaiskino. Dar karta dekui ir linkiu siam kolektyvui sekmes ir kantrybes tokiam darbe.
..
Atsakyti
Esu pasipiktinusi centro p-kos gyd. Našlėniene. Šiandien dukra pasijutus blogai kreipėsi į polikliniką, temp. 37.00, taip nereikšminga, tačiau savijauta tokia kad vos galėjo nuvykti. Gyd. suregavo taip lyg ji ligų ieškotu, atsisakė skirti tyrimus, bendravo nepagarbiai.
Esmė yra ta, kad dukros kolegė prieš dieną grįžo iš Italijos...tai tokia gyd. atsakomybė, nemažus mokesčius mokame, o pagalbos tiesiog neturime.
Atsakyti
Sveiki, 2020.02.16 atvykau i skubi pagalba, esu nescia, tai manes neprieme, tik del to kad cia ne mano poliklinika, tai kam internete rasyt tada kad cia yra skubi pagalba. Pasake galim priimti mokamai tik.. nesamone kazkokia. Ir sesele sedejo su ausinem darbo metu ir siusksciai atsake kad ne mes jus neprijimsim vaziokit kitur.... Gyvenime nesikreipsiu i centro poliklinika.
Atsakyti
Visiškas absurdas, buvau registruotas pas gyd. Kardiologą V.Izotova 2020.02.12 19:30 atvykau pusvalandžiu anksčiau (kaip įprasta, kad spėti) atsiprašiau iš darbo, teko net su tarnybine uniforma atvykti, kad spėčiau, sumokėjau už stovėjimą 2 eurus ir staiga po pusvalandžio seselė prieina ir pareiškia, kad manęs nepriims, nes nespės, registruosim kitą dieną. Normalu sakyčiau, pralaukiu tiek laiko, gaišinu savo laiką, laukiu mėnesį eilėje, kad išgirsčiau, kad nepriims. Tai kam iš viso tada registruoti tokiu laiku? Visiškas absurdas.
Atsakyti
Laba diena. 2020-02-03, K. Kalinausko g. 4, labai nusivylem odontologes is 409 kab. 'LILIJA ŽEBELOVIČ' bendravimu. Bendravo nepagarbiai, nemandagiai, izeidzianciai bei arogantiskai, nekreipdama demesio i pastabas bei prasyma.Paliko nacionalistes ispudi. Skundas jau parasytas.Tikimes, kad i sia pastaba bus reaguojama. Aciu
Darius Česnulis
2020-01-29 19:00:16 IP 28ma4b2a
Atsakyti
Sveiki. Šiandien atėjau pas lorą į konsultaciją pas daktarę Kišonienę. Man labai rekomendavo mano šeimos daktarė. Tačiau atėjus man pareiškė:, jog manęs nepriims ir negydis, tik užrašė pas tą kurią jau buvau. Tai negi mano laikas nieko nevertas, kad galiu važinėti šeip, o ir mano sveikata niekam nerūpi.
Tai kaip suprasti tokį daktaro elgesį, tai jis reiškia gali ringtis ką gydyti, o ko ne. Jei aš po ilgo laukimo pagaliau gavau talonelį vizitui ir rekomendacijas, tai po šio vizito net nežinau ką be manyti. Aš pakraupęs...
Tokie daktarai negali dirbti su žmonėmis, nes tikras daktaras ir gatvėje padės susmukusiam žmogui, o ne siųs jo pas šeimos daktarą.
Atsakyti
Dėja, bet aš ir nusivyliau šia poliklinika. Šiandien man vizitas 7 h ryto pas gydytoja vaiko, kuriai 3 mėnesiai ir turėjom skiepytis. Atvažiuojame, kabinetas užrakintas, jau po 7 h, galvoju gal reikia paskambinti, gal veluos. Skambinu, atsiliepia, sakau mums vizitas pas Jus 7 h, sako mes siandien dirbame nuo 12h, tai sakau o pranešti nereikia, kad pas Jus darbo laikas keičiasi, ji man pradėjo siulyti atvažiuoti vėliau ir laukti arba važiuoti i kita filiala, nes pas Juos daug skiepijasi žmoniu. Tai sakau aš nelakstysiu po filialus su 3 mėnesiu vaiku, man reikia tikslios rezervacijos kur ir kada, o ne su abejonem, galit ten, galit tada atvažiuoti. Juolab, kad vaika užrašė prieš mėnesį, tada nebuvo problemų, nes kas mėnesį skiepijamės. Bet pasipiktinus, kad aš jai skambinu, nors pati juk užrašė vizitacijai. Tai perkėlė i pirmadieni vizitacija. Ir apskritai, kam registruoja jai darbo metu gydytojos nėra, dėl darbo laiko keitimo niekas nieko nepraneša. Ir dar sako skiepykit vaikus ir patys skiepykitės, kad bardakas vyksta.
Atsakyti
Paskambino iš centro poliklinikos ir pranešė, kad man priklauso tyrimai pagal programą-labai šaunu, apsidžiaugiau.Bet, tam, kad mane užrašytų mamogramai ir duotų siuntimą (ir indelį !) kakai, aš privalau atvykti i centro polikliniką.Dar bandžiau kartą skambinti ir prašyti, kad mane įrašytų telefonu, kad nereiktų atvykti, bet man buvo pasakyta, kad negalima, dar ir atvykti privalau nevalgius ir negėrus, nes darys tyrimus.Ką gi, atvykau nevalgius ir negėrus, atsiprašiusi iš darbo.Man davė lapelį, kur užrašytas laikas mamogramai ir siuntimą su indeliu kakai.Kam sugalvota tokia tvarka, tikriausiai tam, kad žmonės nedarytų tyrimų, kad valstybė sutaupytų, nežinau
Atsakyti
Centro pylimo p-ka. Kas ten vyksta su registratorėmis, tokių nelaimingų, piktų ir arogantiškų moteriškių senokai neteko sutikti. Gal administracija galėtų sureaguoti?
Atsakyti
Lietuviu kalba 2019-10-11 19:06:17
Laba diena neadekvatus Centro poliklinikos vadovai,
Ar LIETUVIŠKAI suprantat?!?!?
Rekomenduoju pasitikrinti lietuvių kalbos žinias Parko gatvėje!
Yra laisvų vietų kalbos pamokėlėms.
Ar vieni kitus supratome?!?!
Na, pastarasis komentaras be jokių argumentų ir logikos, bet agresyviai įžeidus, todėl kyla įtarimas, kad toks komentatorius/-ė guli Psi dispanseryje: KUO PATS KVEP, TUO KITĄ TEP :)
Pardon :)
Atsakyti
Laba diena neadekvatus Centro poliklinikos vadovai,
Ar LIETUVIŠKAI suprantat?!?!?
Rekomenduoju pasitikrinti lietuvių kalbos žinias Parko gatvėje!
Yra laisvų vietų kalbos pamokėlėms.
Ar vieni kitus supratome?!?!
Atsakyti
Apgailetinas klientu aptarnavimas!! Skambini puse dienos ir niekas nekelia... Kita diena pasiskambinau ir norejau uzsirasyt pas pasichologe tai pakele rageli ir sudiktavo numeri skubedama, net nespejau uzsirasyti ir numete rageli!
Atsakyti
Neįmanoma susišnekėti su CP personalu. Visi be išimties nemandagūs, nemalonūs, nepatenkinti, vos įmanoma kažko priprašyti.

Kiekvieną kartą, kai reikia skambinti į CP ruošiesi nemaloniam pokalbiui. Jeigu apskritai pavyksta prisiskambinti. Nežinau kitos tokios įstaigos, su kuria turėti reikalų yra TAIP nemalonu. O juk turėtų būti atvirkščiai - turėtų žmogų priimti mažų mažiausiai pagarbiai, noriai jam padėti, nes juk eina kalba apie savrbiausią dalyką - sveikatą.

Keiskite politiką, darbuotojams reikia praeiti elementaraus bendravimo kursus (prieš įsidarbinant).
Vladislava Naprusiene
2019-09-20 16:52:37 IP 2i241hab
Atsakyti
Vakar 15val 40min buvau uzsiregistravus pas kardiologe D.Vaitoskiene.kad gauciau siuntima pas 3 ligio kardiologus.16.10vai isejo slauge su siuntimu.Paklausus kodel manes gydytoja neapziurejo (tada gydytoja isejo i kolidoriu pilna burna banano) papriekaistavo kodel as nepatenkintair pareiske kad jau pas ja baigiasi darbo valandos ir pasiule jei man bloga kviesti greitaja pagalba.Man daznai sutrinka sirdies ritmas (kadangi is vakaro buvo sutrikes) turejau gydytojai keleta klausymu, bet deja nespejau uzduoti pries nosi buvo uztrenktos duris..As dabar turiu vel eiti pas seimos gydytoja siuntimo pas D.Vaitoskiene pakliusiu ne anksciau kaip po 2 men.Del ko ir susidaro eiles matyt gydytojai tai naudinga, o paskui stebisi kodel ligoniai iiseje is poliklinikos mirsta.Butu labai idomu isgirsti vadovo nuomone kaip jis ivertintu gyd.D.Vaitoskienes darba
Atsakyti
Laba diena, tik ką bandžiau užsiregistruoti lelefonu pas gydytoją, tačiau nepavyko - registratorė numetė ragelį. Neleidžia pasakyti nė žodžio, pyškina savo tekstą, kaip žirnius į sieną ir jai visai neįdomu ką aš sakau. Kai daviau pastabą, kad ji manęs visai negirdi ir neklauso - ji numetė ragelį. Taip atsitinka jau ne pirmą kartą. Manau, kad darbuotojos žino kad nebus nubaustos ar atleistos iš darbo už nekompetenciją, ar nemandagų elgesį, piktybišką nenorą padėti ar net pašaipų elgesį (toks jausmas, kad jos yra visagalės - nori užrašo pas gydytoją, nenori nerašo...nori kalba, nenori, nekalba), nes trūksta darbuotojų. Prieš pradedant pokalbį esame informuojami, kad pokalbiai yra įrašomo.. ar kas jų pasiklauso, kaip dirba ponios registratorės? Kažkas protu nesuvokiama. Ar kada bandėte paskambinti į polikliniką? Muzikos atklausai tiek, lyg kelių dalių koncerte pabuvai...Pati esu mačiusi poliklinikoje, kai telefonas skamba nesustodamas, o ponios registratorės toliau dalijasi savo asmeniniais įspūdžiais o į vargšą telefoną niekas net dėmesio nekreipia. Gerbiami vadovai, gal susimąstykite kas vyksta Jūsų vadovaujamoje įstaigoje. Gėda. Ir tai Jūs - žmonės baltais chalatais davę priesaikas!

Pagarbiai

Violeta
Atsakyti
Deja ir man teko nusivilti šios poliklinikos personalu o būtent skambučiu centro registratorėmis. Skambinau į registratūrą 7 ryto dėl papildomos registracijos pas vaiko gydytoją, nurodžiau, kad dėl tos pačios priežasties kreipiuosi jau antrą kartą, kadangi po pirmojo vizito savijauta pablogėjo, vaikas serga jau 7tą dieną, temperatūra virš 38, svaigsta galva ir vargina sausas ūmus kosulys, dar pridūriau, kad šeimoje buvo pneumonijos atvejis ir vaikas galimai gali būti užsikrėtęs, registratorė pasiūlė vizito pas gydytoją laiką 15.45, užsiregistravome, tačiau nusprendėme nedelsti ir kreipėmes į kitą gydymo įstaigą, susimokėjome už paslaugas, kitą dieną gavome rengenogramos tyrimo išvadą, vaikui buvo nustatyta pneumonija ir buvo nurodyta skubiai susisiekti su vaiko gydytoja, vėl gi kreipėmės į registratūrą paprašėme sujungti su gydytojos kabinetu, buvo pasakyta kokiu pagringu yra reikalingas pokalbis su gydytoja, po paaiškinimo registratorė pasakė, kad jokiu konsultacijų gyd. telefonu neteikia, ir nesujungė, grubiai paklausė kada jus atvyksite, nes gyd. dirba iki 13.30, (buvo jau po 12 h, nes tuo metu sužinojome vaiko rengenogramos atsakymus), pasakiau kad nespėsime atvykti, nes dar turime pasiimti tyrimų atsakymus iš kitos gydymo įstaigos. Labai gaila ir pikta, kad problemos nebuvo bandoma išspręsti, man nebuvo pasiūlyta jokia išeitis, nebuvo įsigilinta į mano problemą, neatsižvelgta į mano žodžius, juk buvo nurodyta, kad vaikui nustatyta pneumoniją, reiškia be jokių išimčių vaikas tą pačią dieną turėjo būti priimtas pas bet kurį gydytoją terepeutą, negavome jokios pagalbos, tikrai labai apmaudu, kad toks aplaidus požiūris į pacientą. Vėl gi turėjome kreiptis į kitą gydymo įstaiga dėl gydymo paskyrimo. Tai tiesiog apsurdiška, nelieka nieko kito, kaip tik keisti gydymo įstaigą, nes sveikata o ypač kai tai susiję su tavo vaikais, yra neįkainojama.
Atsakyti
2019-08-05 apie 09.45 val buvau Kauno centro poliklinikos 102 kabinete, man darė rentgeno nuotrauką. Liepė nusiimti auskarus, kurie buvo mažiukai, auksiniai iveriami. Po tyrimo juos pamiršau kabinete. Grįžusi po 15 minučių tame kabinete jų jau neberadau. Dirbo dvi darbuotojos, sakė po manęs buvo tik viena pacientė. Kažkodėl darbuotojos manęs neįtikino, aš praradau pasitikėjimą šita įstaiga. Vagių šalis, turėtų gėdos.
Atsakyti
Sveiki, labai norečiau padėkoti gydytojos D. Baliukonienės pavadaduojančiai seseliai, kuri dirbo 2019m rugpjūčio 2 d už jos
geranoriškumą vardas berots Kristina. Ačiū Gydytojai D. Baliukonienei bei jos seseliai Reginai Girčieniai

Pagarbiai Dainius Zigmantas
Atsakyti
Šiandien skambinau skirtingais laikais į registratūrą, -niekas nekelia, laukiau po 2-3 minutes kaskart skambindama. Nuėjau į internetinę svetainę, -neįmanoma užsiregistruoti, nes nefunkcionuoja puslapis normaliai, iki tam tikro paspaudimo viskas gerai, o po to pirmyn niekas nejuda, tik atgal gali eiti. Tai nejaugi tik į vietą nuėjus galima užsirašyti....
Atsakyti
Registratūra vis nekelia ragelio, o puslapis, kad užsiregistruoti labai blogas.:) rašo, kad nėra vietų pas dermatologą, ta prasme nėra, po 6 mėnesių irgi nėra? :) tikiuosi pakels ragelį registratūra.
Atsakyti
Kodel daktare dirba nuo 12iki20.00val ir nekele ragialio kad atsakit pacientui del tirimu nirs pati sake siandien paskambint
Atsakyti
Kodel registratura visa diena ragelio nekelia ???
Kokybiskas aptarnavimas....
Atsakyti
Tyrimų kainos kosminės, kaip ir eilės juos atlikti. Rekomenduoju geriau eiti į privačias klinikas-Inmedica, Antėja. Ir kainos mažesnės, ir eilėj dvi valandas sėdėti nereiks. Labai nusivyliau.
Atsakyti
Šiandien 2019.06.26, buvai ignoruota.Velavau 3 minutės bet, laikau ne priimta į procedūros.
Atsakyti
Į registratūrą prisiskambinti neįmanoma. 10 karta skamibu, nuskas nekelia!! Paskirlit pagaliau nors vieną žmogų, kuris dirbs tok su skambučiais!!!
Ir apie registraturoj dirbančias iš vis patys blogiausi atsilislimai. Visada grubios, piktos. Kartą nuėjau į polikliniką apie 8val ryto, registratūroje buvau aprėkta, kad ka tik čia buvo ilga eilė, o aš gudrutė atėjau po visų eilių užsiregistruoti. Nesupratau koks joms skirtumas ar aš eilėse stovėsiu tarp sergbčių, ar ateisiu, kada man tinkamas metas!
Nepatinka darbas poliklinikos registratūroj, tegu darbą keičia, o ne ant žmonių išsilieja!
Atsakyti
Baisus regustratūros aptarnavimas-kalbėjomas pakeltu tonu, labai grubiai. Skambinau gegužės pabaigoje, kad užrašyčiau vaiką pas ortodontą-sakė užrašymas birželio 3 iš pat ryto kad gauti vietą, paskambinau birželio 3 - pasakė bandykit po 90 dienų. Košmaras!!! Kai bandžiau paklausti kaip viską suprasti-metė ragelį, paskambinau vėl-kita kalbėjo vėl pakeltu tonu ir taip pat nepaaiškinus nieko-metė ragelį. Ir pasakė-nepatinka-kreipkytes kitur, ortodontas nebūtiniausias jos manimu daktaras ir kad vaikui priekiniai dantys auga kreivai, tai nielo tokio, su tuo galima gyventi!!!
Kai gydžiausi peties uždegimą-daktaras buvo grubus, kalbėjo nemandagiai.
Taip pikta, kad žmogus turi patirti tiek streso, kad papraščiausiai užsirašyti pas daktarą.
Atsakyti
Beprotiška betvarkė šitoje poliklinikoje. Net užsirašius mokamai konsultacijai pas gyditoją neįmanoma laiku patekti. O pinigus ima žvėriškus. Vasarą visada trūksta daktarų, nes visi atostogauja, pas specialistus patekti galima tik po mėnesio ar pusantro (kaip mano atveju). Patys blogiausi atsiliepimai apie šitą įstaigą.
Atsakyti
Ar verta ši įstaiga poliklinikos vardo? Prisiskambinti neįmanomą iki vakaro. Registratūroje senos ir piktos moterys. Atėjus ligoniui sergančiam, sukaustytam ir su temperatūra, varomas lauk (šeimos daktare atostogose), nes nelaiku susirgo. Tai po didelių barnių patekome prie kabineto. Ilgai laukėme, bet paskui buvo pranešta, kad nepriims, nes baigiasi darbo laikas, tai reikės laukti dar dvi valandas kitos daktares. Atrodo, kad daugiau gydytojų nėra!!!! Ligonis Isvaziavo namo, nebeistvere. Spaudimas 150-90. Pulsas 106. Vėl per pykcius isprasiau vaistų nuo skausmo, dėl temperatūros pasakė, kad tai normalu.... Normalu, kad žmogus su temperatūra. Kiek galima tyčiotis!!!!! Paprasiau biliotenio, tai pasakė, kad negali, nes nematė ligonio, o kad jis taip ilgai laukė, kol visai bloga pasidarė, tai nesvarbu... Pati esu didelio ligonis ir negaliu nervintis, o tokioj įstaigoj turi pyktis, bartis ir kenkti savo sveikatai... Poliklinikoj, kur rūpinasi sergančiais!!!!!!
Atsakyti
Atvažiuoji į polikliniką, nes nepavykstą visą rytą prisiskambinti į registratūrą, su didžiausiu ausies skausmu, visą naktį nemiegojus, ir registratūroj pasakai, kad skubiai reikia pas LOR, nes ausis užgulus, skaudą visą galvą, o tave užregistruoja pas šeimos gydytoją. Sakai - ne man skubiai reikia pas ausų gydytoją, o registratūroje man atsako - jūs pirmiausia turite eiti pas savo šeimos gydytoją. Tai klausiu ką man daryt? Labai skauda? Ar į ligoninę važiuot? Sako - nepriims, nes dirba jūsų poliklinika. Po ilgų įkalbinėjimų, prašymų patekti pas ausų gydytoją, gavau tik vizit paskirtą vakare pas šeimos gydytoją.

Nepaklausiau su kokiu asmeniu registratūroje bendravau, bet po šito iškeliauju į kitą polikliniką. Kažkoks siaubas, kam reikalingas tas PSD, jei esant skausmui negali gauti pagalbos? Paskambinau į Kardiolitą, tai pas LOR gali patekti už poros valandų, aišku mokamai, bet bent jau pateksi ten kur tau reikia.
Atsakyti
Ar normalu, kad vaiku skiepu kabinetas yra tame paciame koridoriuje, kuriame eiles laukia sergantys zmones! Atnesiau paskiepyti kudiki, o salia sedejo vaikas sergantis vejaraupiais! Eileje pralaukeme ilgiau nei valanda, nes gydytoju darbo metu buvo surengtas mediku susirinkimas! Tai yra nenormalu!
Atsakyti
Budinčio gydytojo tarnyba tiesiog siaubinga. Pralauki eilėje 2 valandas, tik tam kad įėjus į kabinetą išgirstum " vaikų iki 7 metų negalime priimti. Jums reikia į 105 kabinetą. Bet ten gydytojas tuoj išeis pietauti, tai eikite į 206 kabinetą, ten tuoj ateis pediatras". Ir vėliau dar pralauki. Visiškai jokios pagarbos žmogaus laikui. Toks jausmas, kad tik poliklinikoje visą dieną prasėdėti norisi. Ačiū už sugadintas šventes.
Atsakyti
Prisiskambinti bendruoju telefonu neįmanoma. Skambiname šiandien nuo 6.55 ryto iki 8.04 nesujungia net. Tarsi linijos uždarytos. Kai pagaliau pavyksta išgirsti muziką lauki virš 5 min. Bet valio jau dirbama ir bent muzika groja, laukiam kol atsilieps. Pasigirsta signalas tada dar 30 sek. laukiame kol atsilieps. Ir ir galiausiai išgirstu, kad vietų nėra net būtinai pagalbai, reikėjo skambinti 7, bet aš tą ir dariau..
Labai grubiai gerokai pakeltu balso tonu liepė laukti su karsčiuojančiu vaikų prie gydytojos kabineto duru.
Taigi reziumė gaunasi. Neprisiskambinat tai patys kalti, kol kalbam dar 20 skambučių laukia, vietų nėra, norit pagalbos laukite, gal ir gausite. Ir atstokit nuo mūsų.
Atsakyti
Sveiki, kaip nuo jūsų atsikratyti? Pas šeimos gyditoją sunkiau patekt nei prezidentūron tik išėjus iš ligoninės, palikus net be diuaretikų, reikalingų širdininkams. Atjunkit regi\strą kompiutwriu, neveikia net prisijungus per el.valdžios vartus, radus skylę grafike tik po mėnesio nuo išrąšymo iš ligoninės. Koks ministras-tokia ir tvarka, kai vietoj devynių gyditojų dirba tik keturi, pervargę, laukiantys, dantis sukandus, pensijos. Pensininkui su dviem šimtais mėnesiui alternatyva-brangus malonumas. Ne už tokį bardaką tampėmės pasienyję Medininkuose per žudynes. Su pagarba-buvęs pasienio tarnybos viršila Virginijus Petkevičius.
Atsakyti
Prašau pasikeiskite Lukiškių filialo duris! Kadangi su vaiko vežimėliu negalima įvažiuoti, jos yra siauros ir iš skirtingų pusių atsidaro. Durys nepritaikytos neįgaliems ir senjorams.
Atsakyti
Sios istaigos paslaugu nerekomenduoju niekam! Gydziausi cia daugiau nei 10 metu ir jau uztektinai prisiziurejau. Betvarke visiska, jau pradedant nuo bandymo uzsiregistruoti pas gydytoja. Paskambinus ir pasakius, kad nori pasiimti pas gydytoja biuleteni, seka klausimas: o jus ka, sergat? (Atsiprasau, o kam dar reikalingas biuletenis?). Tuomet dazniausiai suzinai, kad vietos pas gydytoja nera ir prasideda visas smagumas. Liepia ateiti ir laukti nezinia kiek, nors vietos nera. Paklausi ar galima papulti pas kita gydytoja - ne, negali, nes dirba tavo gydytoja, tai turesi laukti. Pasirodzius prie kabineto, prasideda gydytojos padejejos isterija ir visada buni zmogus apsauktas, kad turejo paskirti pas rezidentus, juk vietu nera! Zodziu kiekviena karta, kaip i kara. Tenka apsiginkluoti plienine kantrybe ir atkenteti visus situs nesusipratimus ir kaltes jausma, kad susirgai ir atsigrudai cia nezinia ko. Toks vaizdas, kad registratura dirba sau, gydytojai sau. Nera bendros rislios tvarkos. Ant taves saukia, siuntineja is vieno kabineto i kita, kai norisi tiesiog pasiimti biuleteni ir skubeti ramiai gydytis namuose.
Negana to, neseniai sulaukiau kvietimo pasidaryti prevencinius gimdos kaklelio vezio tyrimus. Man paskambino, pasake kad priklauso toks tyrimas, sutareme laika ir diena. Atejus vizito dienai nuvykau i poliklinika, o pasirodo tam kabinete joks gydytojas sia diena isvis nedirba. Rankom skescioja informacijoje, mato kad esu uzregistruota, o niekas nedirba. Ir jokio ispejimo is anksto!
Pas sios poliklinikos ginekologes taip pat nerekomenduoju lankytis, labai neisprususios, netaktiskos ir grubios. Esant jautriai situacijai, atejus i konsultacija gali ir emocine trauma gauti. Be to realiai fiziskai yra grubus elgesys. Jau net nesipletosiu. Bet po paskutinio apsilankymo sioje gydymo istaigoje kantrybe truko galutinai. Butinai pakeisiu gydymosi vieta!
Atsakyti
Š.m kovo 4 d. Operatorė Greta nemandagiai grubiai priima klientų registracijas.
Atsakyti
Susitvarkykit pylimo g. 56 skyrius, nes tragedija nuolatinė. Laukti reikia po 2 ir daugiau valandų eilėse, higiena taip pat tragiška.
Baisu net ir eiti kaskart.
Atsakyti
Lukiškių filiale gydytoja man liepė tiesiog gerti daug arbatų, nes, anot jos, to buvo gana. Akivaizdu, kad eini pas gydytoją, kai žinai, kad negerai jautiesi, nes savo kūną tu pažįsti. Kitą dieną atsikėliau su temperatūra, matyt, arbatos nepadėjo :) kitą kartą apsilankius dėl kraujo tyrimų, ji man pristatė, kad poliklinikoj ODONTOLOGAI irgi geri, kodėl gi čia pas juos neinu, o lankausi privačiai?? Ne to pas gydytoją atėjus buvau:) bamdant persiregistruoti pas kitą šeimos gydytoją arčiau namų (Pylimo g.) aiškina, kad neįmanoma registracija - nėra vietų. Artimesnės poliklinikos aš nematau. Siūlau patikrinti darbuotojų gydymo metodiką. Į šią polikliniką daugiau negrįšiu.
Atsakyti
Rašau iš patirties, kad neužkibtumėt ant to paties kabliuko. Teko po stacionarinio gydymo kreiptis į reabilitologą. Buvo pasiūlytos procedūros ir masažas. Buvau informuota, kad už masažus reiks susimokėti, ar aš sutinku? Klausiu, negi nei 3 nei 5 negaliu nemokamai gauti? Ne. Mūsų poliklinikoje tokia, , politika". Nesigilinau į tai, patikėjau ir pasirašiau reikiamus dokumentus. Užkalbino koridoriuje, , patyręs" pacientas. Privalo duoti, rinkit kvitelius ir į ligonių kasas. Susimąsčiau. Parašiau užklausimą, kvitelių nesiunčiau. Gavau atsakymą, kad gydymo įstaigos, kurios sudariusios sutartis su ligonių kasom, privalo skirti nemokamus masažus (na nors kelis pradžiai pagal poliklinikos vidines tvarkas, kurių mes neskaitome), nebent pacientas pats prašo papildomų paslaugų. Dėl pinigų nesikreipiau, nes pati pasirašiau, kad sutinku mokėti...nors masažo neprašiau, o paskyrė gydytoja, apgaudama mane (pasinaudojusi mano neišmanymu). Dabar atidžiai skaitysiu kiekvieną popierėlį. Nesiduokite maustomi!
Atsakyti
Jonas 2018-05-27 08:17:49
Esu maloniai nustebintas po apsilankymo pas gydytoją E. Mickų. Išvis stebiuosi, kaip tokie daktarai dar dirba viešosiose įstaigose. Maloniai savo registracijos laiku buvau pakviestas į kabinetą, atliko ne tik mano apylinkės gydytojo paskirtą tyrimą, bet dar ir papildomai pažiūrėjo kitus organus. Labai plačiai ir man suprantama kalba, o ne gydytojų žargonu, paaiškino, kas ir kaip, kokios bėdos ir ką toliau daryti. Pateikė rekomendacijas dėl tolimesnių tyrimų. Gavau išsamų echoskopijos aprašymą. Dėkui daktarui, dar ne vieną kartą grįšiu pas jį ir į šią polikliniką.
Visiškai pritariu

Taip pat rekomenduojame

Affidea Lietuva
Radiologijos paslaugos

Adresas: Savanorių pr. 184, LT-44150 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos; laboratorijos, įranga; tyrimai, ekspertizės.
„Affidea Lietuva“ yra Europoje pirmaujančio diagnsotinio vaizdinimo ir ambulatorinių paslaugų „Affidea“ tinklo, veikiančio 16-oje Europos šalių, dalis Lietuvoje. „Affidea Lietuva“ turi 26 asmens sveikatos priežiūros įstaigas, kuriose dirba per 600 savo srities profesionalų ir kiekvienais metais aptarnaujama beveik...
ESTETUS KLINIKA
LAZERINĖS IR ESTETINĖS DERMATOLOGIJOS KLINIKA

Adresas: Europos pr. 122, LT-46351 Kaunas.
Veiklos sritys: grožio salonai ir kirpyklos; kosmetika, parfumerija; medicinos įstaigos, paslaugos.
Estetus Klinika atidaryta 2010 m rugpjūčio mėn. Kaune, Plastinės chirurgijos centre. Po dvejų metų atvėrė duris ir Vilniaus širdyje. Tai privati medicinos, estetikos ir grožio įstaiga, kur Jūsų laukia profesionali komanda, pasiruošusi padėti ir patarti. Estetus klinikos specialistai ne tik pritaiko savo daugiametę...
AND KLINIKA
Privati medicina prieinama kiekvienam.

Adresas: Žirmūnų g. 107, LT-09116 Vilnius.
Veiklos sritys: laboratorijos, įranga; medicinos įstaigos, paslaugos; odontologija, paslaugos; optika, akiniai; tyrimai, ekspertizės.
AND KLINIKA profesionalūs gydytojai ir personalas pasirūpins Jūsų sveikata, pasiūlys efektyviausias profilaktikos priemones, kad ilgiau išliktumėte sveiki, energingi, darbingi. Juk ne paslaptis, kad nuolatinis skubėjimas, didelė nervinė įtampa, nesibaigiantis kasdieninių rūpesčių srautas gali tapti Jūsų sveikatos...
Sveika oda, UAB
Dermatologijos ir estetinės medicinos klinika

Adresas: Savanorių pr. 79, LT-44208 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos.
Teisingai sakoma, kad oda yra viso organizmo veidrodis. Sveika oda spinduliuoja vidinį ir išorinį žmogaus grožį bei harmoniją. Vis tik daugelis mūsų nors kartą gyvenime susidūrėme su mažesnėmis ar didesnėmis odos problemomis. Klinika „Sveika oda’’ – specializuota odos ligų ir estetinės medicinos klinika. Joje dirba...
SAULIAUS VIKŠRAIČIO PLASTINĖS CHIRURGIJOS CENTRAS
PLASTINĖ, REKONSTRUKCINĖ CHIRURGIJA

Adresas: Savanorių pr. 75, LT-44208 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos.
SV plastinės chirurgijos centras, įsikūręs pačiame Kauno centre – Savanorių prospekto pradžioje, turintis strategiškai patogų susisiekimą su kitais miestais, Vilniaus bei Kauno oro uostais, o miesto širdis - senamiestis, matomas tiesiog pro langus. SV plastinės chirurgijos centras – tai prestižinis plastinės ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Ispanijoje praėjusią parą neužregistruota naujų mirčių nuo COVID-19
Ispanijoje praėjusią parą neužregistruota naujų mirčių nuo COVID-19 06-01 20:26
Ispanijoje pirmąkart nuo kovo nebuvo užfiksuota naujų mirties nuo koronavirusinės infekcijos COVID-19 atvejų, pirmadienį pranešė Sveikatos apsaugos ministerija.
Kino projektams paskirstyta beveik 400.000 Eur, skirtų kovai su koronaviruso krize
Kino projektams paskirstyta beveik 400.000 Eur, skirtų kovai su koronaviruso krize 06-01 19:51
26 kino projektams paskirstyti 394.000 Eur, skirtų sektoriui spręsti koronaviruso sukeltas problemas, pirmadienį informavo Lietuvos kino centras (LKC).
Kariuomenė: melagingos informacijos kampanija siekta diskredituoti JAV pajėgas Europoje
Kariuomenė: melagingos informacijos kampanija siekta diskredituoti JAV pajėgas Europoje 06-01 18:49
Praėjusią savaitę fiksuota melaginga informacijos kampanija, kuria siekta diskredituoti Jungtinių Valstijų karines pajėgas Europoje, pirmadienį pranešė Lietuvos kariuomenė.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar gavote valstybės paramą karantino metu?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Cisco 47,82 +4,87%
NVIDIA 355,02 +4,58%
CBS 40,77 +3,63%
eBay 45,54 +2,96%
AIG 30,06 -3,41%
Xerox 15,88 -5,53%
Macy's 6,36 -6,88%
Harley-Davidson 21,34 -9,00%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 0,88 -26,05%
Benzinas 0,59 -33,71%
Cukrus 0,57 -5,00%
Varis 5057,97 -2,41%
Ryžiai 564,00 +14,17%
Vištiena 1,27 -29,44%
Nafta 33,71 +2,74%
Apelsinai 0,58 +5,45%