VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Centro poliklinika, VŠĮ

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Centro poliklinika

Atsiliepimai apie Centro poliklinika, VŠĮ

Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Centro poliklinika, VŠĮ
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Pati prasčiausia gydymo įstaiga Vilniuje, kurioje teko lankytis. Pradedant registratūra, baigiant šeimos gydytoju - dirbama atmestinai. Šiandien skambinau porą valandų, tačiau taip prisiskambinti ir nepavyko. Laukiau, laukiau, skambinau, skambinau, bet vis pranešdavo, jog šiuo metu laisvų operatorių nėra. Na taip, po karantino, turbūt visi skambina, registruojasi, todėl nuvykau pati. Na taip, kaip ir buvo galima tikėtis, prie registratūros žmonių nėra, nes poliklinikoje valdomi srautai. Priėjus prie langelio ir pasakius, jog labai prastai jaučiuosi ir reikalinga būtinoji pagalba, man buvo pasakyta eiti į šalia esančią vaistinę pasimatuoti spaudimo. Spaudimą pasimatavau, jis buvo gana aukštas. Ypač didelis buvo pulsas. Registratūroje dirbanti moteris nukreipė pas kolegę prie kito langelio, sakė nukreips pas gydytoją. Prie langelio pralaukiau apie 10 min., kol prie manęs priėjo darbuotoja kalbanti mobiliuoju telefonu. Pokalbis buvo asmenimis su pasikikenimais. Net nepadėjusi telefono, moteris manęs paklausė ko noriu. Parodžiau aukšto spaudimo lapelį ir paprašiau pagalbos. Darbuotoja paėmė mano asmens dokumentą ir baigusi pokalbį mobiliuoju telefonu, ėmė ieškoti galinčio mane priimti specialisto, nes anot jos laisvo laiko nėra, viskas užimta. Stoviu prie registratūros su aukštu kraujo spaudimu, sukasi galva, pila karštas prakaitas, o moteriškė naršo kompiuteryje. Galiausiai paskambino 07-26 d. po pietų budinčiam šeimos gydytojui. Apibūdino situaciją, pasakė mano amžių ir paklausė ar galėtų priimti. Tuo metu dirbusios gydytojos klausimas buvo: kodėl tik dabar kreipiasi, kodėl nesikreipė, kai jos gydytoja dirbo? Tik pastebėsiu, jog mano gydytoja dirbo iš ryto, o aš kreipiausi pagalbos po pietų, kada supratau, jog pati su šia situacija nesusitvarkysiu. Pasakiau, jog nepavyko prisikabinti. Sekantis gydytojos teiginys - tegul laukia 20.00 val., kuomet darbą pradės budintis gydytojas. Niekuo padėti negaliu. Na žinokit, likau be žado. Aš stoviu čia vietoje, pirmame aukšte, man tereikia pakilti vienu aukštu aukščiau ir gauti pagalbą, o ji man atšauna laukti daugiau nei 4 valandas iki budinčio gydytojo. Registratūroje gavau atsakymą, jog ir ji nežino ką daryti, tiesiog situacija tokia. Ir įdomiausia, jog net greitosios nepasiūlė iškviesti. Tiesiog murktelėjo, jog išėjus galite išsikviesti pati taip bus paprasčiau ir greičiau. Sakau taip, tai bus paprasčiau...
Todėl turiu klausimą, kodėl aš moku mokesčius? Kam aš juos moku, jei pagalbos, kurios man reika - aš nesulaukiu?! Ši įstaiga ir jos kai kurie darbuotojai - pasibaisėtini. Beje, jei kam kiltų noras pasakyti, jog registruokitės vizitui, tai informuoju, jog pas šeimos gydytoją artimiausias laikas 09-03 dieną! Taip ir numirti galima, o kas už tai bus atsakingas? Turbūt pats žmogus, nes kreipėsi pagalbos, bet užtaikė ant blogos nuotaikos?
Na ką, privačių klinikų sąrašas, kuriose lankausi dėl kitų paslaugų plečiasi, ieškau privataus šeimos gydytojo...
Esu pasibaisėjusi! Niekam nerekomenduoju!
Atsakyti
Skambinau kelis kartus į registratūrą norėdamas užsirašyti pas gastrenologą. Turėjau siuntimą, deja registratorė tiesiog padėjo telefono ragelį į šoną ir po 15 minučių laukimo pokalbis atsijungė. Ar tai yra normalu? Antrą kartą skambinęs paklausiau ar galima užsiregistruoti mokamai pasakė nėra vietų. Vertinu 1 balu.
Atsakyti
Kelias dienas iš eilės niekaip negalėjau prisiskambinti į registratūrą, vis sako, kad užimta. Nors ištisai skambinau. Reikėjo vieno tyrimo, už kurį būčiau pati sumokėjusi. Negalėdama prisiskambinti kreipiausi į privačią kliniką.
Irina Jastrebovič
2021-07-12 08:33:14 IP 2e7r3rci
Atsakyti
Labai dekinga skambuciu centro vadovei Danguolei Misiunienei už rupestinga ir gera darba.Neabejinga žmoniu problemoms ir skausmui.Visada stengesi surasti vizita pas gyditoja ir atsiradus laisvam talonui netgi skambina pacientui pati. Paliginus su kitom poliklinikom labai gerai dirba Centro poliklinikos skambuciu centras.

Ačiu labai už gera darba.
Atsakyti
Šiandien skambinau į registratūrą. Laukiau kaip visada 20 min. Galiausiai atsiliepė, bet buvo pasakyta, kad gydytoja atostogauja liepos mėn... Nepriskirtas kitas gydytojas, aš dabar pati atostogauju... Mums reikia tik praeiti daktarus, dėl medicininės pažymos. Tai dabar lauk iki rugpjūčio mėn., kol sugrįš daktarė. O man ką daryti poto, aš išeinu jau į darbą.... Galiausiai registratorė numetė ragelį, taip problema liko neišspręsta. Šiandien vyksiu į polikliniką. JUS NORS KELKIT RAGELIUS, KAD NELAUKTI NEZINIA KIEK! IR NEDEKIT RAGELIU!
Atsakyti
Noriu padėkoti registratorei Irenai Lavinskienei už supratingumą, pagalbą ir kantrybę.
Bogusevičienė Regina 1953 birželio 25 d. stiprei sužeidė kairės kojos blauzdą, didelė plėštinė žaizda. Gijo lyg neblogai bet per karščius prasidėjo komplikacijos, Ponia Irena padėjo patekti pas chirurgą nors taloņų nebuvo.
Dar kartą AČIŪ už pagalbą.
Atsakyti
Diana 2021-06-29 18:00:18
Labai esu nepatenkinta, del registratūros darbo. Rytais skambini i registratūra. Atmeta rageli. Diena sedi prie galsekalbio valanda laiko. Prie telefono. Visalaika uzimta nors skambinu ivairiai tai po 30 min. Vienu kartu nepertraukinetai. Kita sik. 10 min. Tada numetu vel po 15 po 20 min. Sedziu paukiu! Saakaita eina. Neivieno atiliepimo. Neimanoma vaika uzregistruoti skiepui nuo erkiu encifalito. Nekalbu jau apie jokius ten berimus. Ar pas pediatra lankima. Labai gaila. Del tokios didelios problemos. Gidimo istaigose. Planuoju rasyti laiska sveikatos ministerijai. Mes darbas isvis neviksta. Tyk laiko ir pinigu svaistimas. Geda turi budi.!!!
Kaip bebūtų gaila, bet į sveikatos apsaugos ministerija prisiskambinti taipogi nėra sansu... Duotu nemokamu ilguoju numeriu skambinau pirmadienį 4 kartus, ilgiausiai iskenciau nepadėti ragelio 23 minutės. Beviltiška... Tokia valdžia išsirinko... Tie į ministerijas savų tokiu pat asilų prikišo... Žiauru, lezbes do p*****i aktualiausios bėdos. Pfu bl....
Atsakyti
Labai esu nepatenkinta, del registratūros darbo. Rytais skambini i registratūra. Atmeta rageli. Diena sedi prie galsekalbio valanda laiko. Prie telefono. Visalaika uzimta nors skambinu ivairiai tai po 30 min. Vienu kartu nepertraukinetai. Kita sik. 10 min. Tada numetu vel po 15 po 20 min. Sedziu paukiu! Saakaita eina. Neivieno atiliepimo. Neimanoma vaika uzregistruoti skiepui nuo erkiu encifalito. Nekalbu jau apie jokius ten berimus. Ar pas pediatra lankima. Labai gaila. Del tokios didelios problemos. Gidimo istaigose. Planuoju rasyti laiska sveikatos ministerijai. Mes darbas isvis neviksta. Tyk laiko ir pinigu svaistimas. Geda turi budi.!!!
Atsakyti
Namie visiškai nevaikštantis žmogus, nejudantis, negali savimi nei pasirūpinti nei pats pavalgyti. Visą SAVAITĘ NEįmanoma prisiskambinti į registratūrą, kai žmogui su kiekviena diena vis blogiau. Atvykus į polikliniką išvaro, užtrenkia duris prieš nosį ir iškolioja. Liepė atvykti ryte pas vedėja, kuri taip pat išvarė senyvo amžiaus žmogų nesuteikus jokios reikiamos informacijos, kai reikėjo tik konsultacijos ką daryti su namie savimi negalinčiu pasirūpinti žmogumi. Atsiprašau, bet taip laimingai viskas Jums, mielieji dirbantys toje centro poliklinikoje, nesibaigs, tikiuosi, atsisveikinsitensu savo darbu ir jokia klinika jūsų daugiau nebepriims. :)
Atsakyti
Jus ten ka b**t miegat ar ka registratura neimanoma dasiskambint iki jusu po 1h telefonas groja ir niekas nekelia kas per bardakas ? ? ? ?
Atsakyti
Su centro poliklinika vyksta mistiniai dalykai..
Mes juokiames ir Rusijos ar Baltarusijos, pasiziurekite, kas Lietuvos sostinėje Vilniaus m. savivaldybėje darosi. Jau daugiau kaip puse metu neimanoma prisiskambinti i centro poliklinika. Pas gydytojus papulti lengvai susirgus ar susizeidus neimanoma... Gydytojai tokie kaip Lilija Sencianko tik ziuri tau i pinigine, seni vos pasijudinantys, korumpuoti ir su sypsena kada gauna 20 euru i kisenę. Senai reikėjo tokius atleisti. Susipjausciau pirštą. Vargais negalais per 3 valandas vargo atknisau Sencianko kabineto numeri, nes Nr. 852442244, net nejunge, o internetu registravo tik liepos 12 dienai. Daktare Sencianko net neisklause, liepe kviest greitaja, pasakė, kad neturi vietos ir padejo rageli. Dėl piršto greitąją? Man reikėjo tik konsultacijos.
Erika Barauskaitė
2021-06-17 20:54:30 IP 29mbb7ji
Atsakyti
Ginekologe pas kuria vaikščiojau dėl nėštumo, nesirūpina, nepastebi, kad kažkas blogai. Per jos nerūpestinga darbą praradau kūdiki... Nesuprantu kaip gali dirbt tokie žmonės kurie net nemyli savo darbo... Galėtu rimčiau žiūrėti savo darbą... Kai bandysiu pastot tikrai neisiu pas ja... Ar pas kitas šioje poliklinikoje.. ;)
Atsakyti
Tikiuosi kad vadovybė skaito kas čia parašyta. Aš suprantu, kad prisiskambinti sunku, žmonės negali atsakyti į visus skambučius, nes mūsų pacientų daugiau negu darbuotojų. Bet jeigu jau pavyko prisiskambinti, tai būkit geri, suteikit visą informaciją, o ne atjunginekit lig tai techninės nesklandumai. Gaila neišgirdau vardo operatorės, bet ta pati moteriškė šią savaite jau 2 kartus taip pasielgė.
Atsakyti
Gydytojas Rolandas Sausdravas - tikras stebuklas Centro poliklinikoje.
Atsakyti
Seselės pliurpia, ir lauki prie kabineto kol pakvies, žmonės yra visiškai dzin. Gal dėl to tokių ir neima į privačias klinikas, niekam nereikia veltėdžių :)
Geros dienos
Atsakyti
Prisiskambinti neįmanoma! Laukiu laisvo operatoriaus mažiausiai 30minučių, atsiliepus po kelių sekundžių nutrunka ryšys!
Ir taip vyksta jau kelis mėnesius!!!
Apgailėtina aptarnavimo kokybė!
Atsakyti
Susirgus seimos gydytoja israse bilieteni, taciau pamirso man tai prizadejusi ir kita diena vel paskambinus nustebo ir pasake, kad dabar jau atgaline data negalima israsyti. :)

Taip pat labai linkiu susitvarkyti elektronine sistema nes neimanoma uzsiregistruoti o paskambinus i registratura galite tik pasiklausyti grazios daineles.

Labai apgailetina, kad tai sostines centro poliklinika...
Donata Ivickaite
2021-05-18 11:22:19 IP 28m86ped
Atsakyti
Labaa rytas, neimanoma prisiskambinti i registratura, jau 3 savaites kas antra diena bandau prisiskambint, nieks neatsiliepia!!! susitvarkykit skambucius! Jau manau ne viena as nusiskundima rasau
Atsakyti
Labas vakaras, kodel neveikia registracija internetu (pas odontologa, burnos higienista)????
Kada pavyko prisiskambinti i registratura, uzklausiau del sistemos neveikimo. Gavau atsakyma, kad negali buti to.
PRASAU SUTVARKYTI SAVO INTERNETINE SISTEMA, kad galima butu registruotis internetu, teko i registratura skambinti valanda laiko tinklas uzimtas, jokio laukimo skambuciu eileje.
Kodel registraturos nr. buna neprieinamas skambinant jos darbo laiku? Bandziau laime veliau irgi teko laukti, bet jau grojo muzika, laukiau skambinanciu eileje...
Kaip venos delno išorėje ieškojo gydytojos Bacevičės kabinete
2021-05-15 09:37:47 IP 19tf012l
Atsakyti
Balandį atlikau kolonoskopiją. Gydytojos Bacevičės kabinete. Labai mandagios gydytoja ir jos padėjėjos pašnekėti buvo, procedūra atlikta gerai, tačiau, kaip daugybę tokių procedūrų atlikus galima ieškoti venos dešinės rankos delno išorinėje dalyje?? Bet be parkių, anesteziologė suvarė arklišką adatą į išorinę delno pusę, ir, atvirai pati nustebo, kad nieko nebus, ištraukė adatą ir tada jau į kairės rankos vidinę alkūnės pusę (nei ačiū, nei atsiprašau) - ten kur visi daktarai leidžia, atsijungiau, atliko procedūrą. Mano, kaip pakankamai susipažinusio su medicina paciento, klausimas anesteziologei: kaip galima ieškoti venos anestetikams mažo spindžio kraujagyslėse??? Ar čia buvo užuomina pakišai, ar nepasitenkinimas kažkuo, ar elementari klaida, nesuprantu. Žinau tik tiek, kad net ir mėnesiui nuo procedūros praėjus darydamas atsispaudimus jaučiu dešinėje plaštakoje skausmą, arba keldamas sunkesnius daiktus. Patinimas atslūgo tik po 2 savaičių - žodžiu, padarė man nuoširdžią akupunktūrą, kurios padarinius jaučiu iki šiol. Kiek po to buvau pas gydytojus, visi kraipė galvas, kaip galima tokiose vietose iš viso sugalvoti ieškoti venų... Unikali patirtis, bet kuriuo atveju, už procedūrą iš esmės gydytojai padėkojau, tačiau, nemanau, kad eksperimentavimas su adatomis ir venų paieškomis procedūriniame yra tinkama vieta.
Atsakyti
Laba diena.Dėl atsiradusių pėdos problemų, kreipiausi pas chirurgą Ganenko.Nuoširdus ačiū šiam jaunam, gabiam Daktarui ir jo darbščiai asistentei už suteiktą profesionalią pagalbą, už nuoširdumą, už žmogiškumą.Pagarba!Telydi Jus sėkmė šiame sunkiame darbe.
Agnė Čepulytė
2021-04-12 14:38:08 IP 2i5857m6
Atsakyti
Laba diena, kyla klausimas registratūroje dirba darbuotojai ar ne? Rytą, vakarą po 20kartų tenka skambinti, niekas neatsiliepia. Pas odontologus internetu taip pat nėra galimybės užsirašyti. Šeimos gydytojo skambučio, kad sulaukti reikia 2savaites laukti, norint užsiregistruoti.... Žmogus numirt gali kol sulauks savo eilės.
Genovaitė Vaičiūnienė
2021-04-09 10:30:29 IP 1b2ce10s
Atsakyti
Laba diena,
Labai dėkinga Slaugos skyriaus komandai už pagalbą slaugant mamą Pranę Šiaučiūnienę.
Pristatė kėdę maudymui su ratukais, neapsakomas patogumas.
Padeda personalas maudyti sutartu laiku. Nepajėgčiau viena.
O kineziterapeuto Igno Gečo visada labai laukia.
Atsakyti
Kodėl negalima internetu užsiregistruoti pas odontologą? Visada duoda tokį tekstą
"'Deja, Jūsų pasirinktos specialybės gydytojai registracijai skirto laiko neturi. Toliau registruotis internetu pas šios specialybės gydytojus nebegalite.''
Atsakyti
Kristina T. 2021-02-15 17:53:31
Centro poliklinika - darbo medicinos klinika (profilaktiniams tikrinimams) nurodo tik vieną bendrąjį numerį, kuriuo galima registruotis patikrinimui. Ateiti iš anksto neužsiregistravus negalima. Skambinant šiuo numeriu jis visada yra užimtas (mėginu tai padaryti jau kelias dienas) ir jokio autoatsakiklio nėra. Paskambinus bendruoju telefonu pasitikslinti ar yra kokia nors registracija internetu bei ar turimas numeris yra veikiantis ir teisingas gaunamas atsakymas, kad numeris teisingas ir reikia tiesiog KANTRIAI skambinti kol prisiskambinsi ir padedamas ragelis. Mano akimis, būtent taip atrodo biurokratija, sisteminis nejautrumas ir įstaigos neefektyvumas. Bet jei norite gauti med.patikrą vairuotojo pažymėjimo pratęsimui tiesiog kantriai skambinkite kol prisiskambinsite, nes šioje poliklinikoje tai atlieka ne šeimos gydytojai, o darbo medicinos klinika į kurią karantino metu patekti neįmanoma (bent jau mano tokia patirtis).
Galima paklausti, kam šitie skundai yra rašomi? Nei į vienà iš jù nėra paaiškinimo o tuo labiau atsiprašymo. Toks jausmas, kad mes rašom o jie pasislėpe už sienù juokiasi iš mūsù. Žuvis pūna nuo galvos!!!
Atsakyti
02.26 mano mama buvo pakviesta skiepytis nuo covid19. Buvom labai maloniai nustebinti suorganizuota tvarka. Viskas buvo super greitai laiku. Aciu durbusiam personalui, kuris buvo labai malonus senoliams, labai kantrus ir paslaugus. Visad galvojau, kad taip gali buti tik privaciose istaigose.. ACIU.
Atsakyti
Centro poliklinika - darbo medicinos klinika (profilaktiniams tikrinimams) nurodo tik vieną bendrąjį numerį, kuriuo galima registruotis patikrinimui. Ateiti iš anksto neužsiregistravus negalima. Skambinant šiuo numeriu jis visada yra užimtas (mėginu tai padaryti jau kelias dienas) ir jokio autoatsakiklio nėra. Paskambinus bendruoju telefonu pasitikslinti ar yra kokia nors registracija internetu bei ar turimas numeris yra veikiantis ir teisingas gaunamas atsakymas, kad numeris teisingas ir reikia tiesiog KANTRIAI skambinti kol prisiskambinsi ir padedamas ragelis. Mano akimis, būtent taip atrodo biurokratija, sisteminis nejautrumas ir įstaigos neefektyvumas. Bet jei norite gauti med.patikrą vairuotojo pažymėjimo pratęsimui tiesiog kantriai skambinkite kol prisiskambinsite, nes šioje poliklinikoje tai atlieka ne šeimos gydytojai, o darbo medicinos klinika į kurią karantino metu patekti neįmanoma (bent jau mano tokia patirtis).
Atsakyti
Paskambinus bendruoju nr (2442244) atsiliepė "KIAULĖ". Nežinau jos vardo, neprisistate, bet jai tikrai reikia psichologo pagalbos. Toliau paskaičius komentarus suprantu, kad kai kurie gydytojai, seselės ir t.t. GAUNA LABAI PER DIDELĮ ATLYGINIMĄ ir dirbti jiems galima išskirtinai tik su gyvunais (nors gyvunų irgi gaila).
Atsakyti
Centro poliklinika - Sovietinis reliktas, niekas nepasikeitę, mokėkite sveikatos draudimą jiems, o paslaugų negausite, lukiškių filiale labai prasti šeimos gydytojai ir odontologai
Atsakyti
Atsiliepimas apie odontologę Laimutę Levickienę. Vizito reikėjo laukti 50 minučių, gali būti kad man skirtas vizito laikas buvo išnaudotas "saviems". Po paciento išėjimo buvau pakviesta po poros minučių, kas kelia klausimą ar patalpa, įrankiai ir prietaisai buvo dezenfikuoti po paciento..?. Darbas buvo daromas labai paskubomis, be atsargos ir žmogiškumo. Jaučiausi tampoma kaip mėsos gabalas, skysčiais aptaškytas visas veidas bei akys. Mėtaliniu aparatu buvo sumušti priekiniai bei gydomosios pusės dantys. Taip pat neturėjau pasirinkimo rinktis nuskausminamųjų vaistų, nes gydytoja pati nusprendė kad man jų nereikia. Nors matė, kad sunkiai tvardausi, vis ramino kad nieko čia tokio, kad turiu kentėti ir man neturėtų taip skaudėti, kaip rodau. Suprantu kad galėjau rankomis stabdyti jos darbą, bet bijojau, kad su aparatu nepažeistu kitų burnos ertmės audinių. Didelis nežmogiškumas, nepagarba savo pacientui. Gydytojos darbo įvertinti negaliu, įvertins kitas gydytojas odontologas.
Atsakyti
Padėka skambučių centro darbuotojoms. Visada maloniai užregistruoja pas gydytojus, pataria kaip greičiau gauti reikalingą pagalbą.
Atsakyti
2021 01 13d lankiausi CP pas gyd.reumatologę J. Eidžiūnienę, norėčiau padėkoti gydytojai už jos šilumą, rūpestį. Matosi, kad žmogus dirba ir atsiduoda visa save, nežiūrint į dabartinę situaciją. Nors daugelis gydytojų šiuo metu mėgsta mus gydyti nuotoliniu būdu arba net ne apžiūrėjęs išrašo vaistų (kurie mums kartais ir ne tinkantys). Nuoširdus Ačiū nuostabiai gydytojai.
Atsakyti
Skundas 2020-12-18 12:31:54
Šiandien 2020-12-18 buvau registruota 11.40val. Tačiau reikėjo pralaukti savo eilės daugiau, nei valandą. Nes gydytoja su seselę su pacienatais kalbasi ne tik apie sveikatos būklę, tačiau ir bendrauja neformaliai. Dėl ko vieną pacientą užima apžiūrėti daugiau, nei 1val. Po paciento gydytoja su sesele vėl sėdi vienos apie 20-30min ir tik tada kviečia kitą pacientą. Tai kam tada registruojames ir laukiame eilėse pas gydytojus, jei galima ateiti bet kada, nes priims tai neaišku kada.
Kabinetas 203kab. Kalinausko g.
Atsakyti
Šiandien 2020-12-18 buvau registruota 11.40val. Tačiau reikėjo pralaukti savo eilės daugiau, nei valandą. Nes gydytoja su seselę su pacienatais kalbasi ne tik apie sveikatos būklę, tačiau ir bendrauja neformaliai. Dėl ko vieną pacientą užima apžiūrėti daugiau, nei 1val. Po paciento gydytoja su sesele vėl sėdi vienos apie 20-30min ir tik tada kviečia kitą pacientą. Tai kam tada registruojames ir laukiame eilėse pas gydytojus, jei galima ateiti bet kada, nes priims tai neaišku kada.
Atsakyti
Šiandien paskambino man budintis gydytojas, paklausė kuo skundžiuosi, aš viską paaiškinau ir pasakiau kad noriu tyrimų. Jis man pasiūlė vaistų nuo nugaros skausmo, o aš noriu siuntimo ir tyrimų. Jūs man galite pakomentuoti kaip medikai kaip jūs galite išrašyti pacientui vaistų, kai jūs nepadarote tyrimų ir neapžiūrite paciento? Man tai nesuvokiama? Tai gydytojai iš nuojautos diagnozuoja ligą? Kitas dalykas budintis gydytojas, pavardės nepamenu, su manim kalbėjo su pašaipa. Aš kai pasakiau kad vaistų nenoriu o noriu tyrimų, nes man svarbu išsiaiškinti kas su mano sveikata negerai, budintis gydytojas man pasakė kad čia jis sprendžia ko man reikia, ir jam neįdomu ko aš noriu ir ko nenoriu. Jūs išsitraukite pokalbio įrašą ir pasiklausykite kaip kalba medikai su pacientais. Kitas dalykas po kelių minučių man perskambino jo sesutė ir man išrašė siuntimus tyrimams, bet pats gydytojas jau su manimi kalbėti nebesugebėjo, jam gelbėjo med sesuo, kuri maloniai su manimi bendravo. Bet gydytojo elgesys baisus, aš esu seniai nusprendusi kreiptis į sveikatos ministeriją dėl centro poliklinikos darbo, nes kai tik noriu kažką išsitirti, ar kad mane apžiūrėtų, dar nei vieno karto nėra buvę, kad būtų malonūs gydytojai, kad būtų normaliai atlikta apžiūra, kad būtų laiku sureaguota į nusiskundimus.Pastoviai turiu skambinti vedėjai ir skųsti jos personalą. Ar tai jums normalu?
Atsakyti
Sveiki prieš 2menesius virš dariausi biopsija, palikau grandinėle spinteleje, noriu pagirti 4auksto chirurgijos skyriaus moteriške vardu Kristina, už malonų bendravimą ir daikto išsaugojimą! Kaina šaunu kad yra tokių teisingu žmonių!
Atsakyti
Šiandien, po mėnesio laukimo eilėje ėjau darytis MRI tyrimo. Turiu širdies stimuliatorių, (ENDURITY MRI™ modelis, REF: PM2172). Šis širdies stimuliatorius leidžia daryti MRI tyrimą. Gydytojos nesileido į jokias kalbas apie MRI tyrimo darymą, net nepaėmė į rankas duodamo stimuliatoriaus paso, kuriame yra nurodytas modelis ir visa joms reikalinga informacija, tai dabar per jų nekompetenciją ir aklą pasenusių protokolų sekimą aš turiu eiti iš naujo registruotis kitam tyrimui. Tai kokio velnio kuria naujas, žmogaus ir specialistų gyvenimus lengvinančias technologijas? Prašau peržiūrėti minėtus protokolus, kurie neleidžia jokiom aplinkybėm daryti MRI tyrimo esant implantuotam širdies stimuliatoriui, kelti specialistų kvalifikaciją, nes poliklinika dėl tokių ir panašių epizodų atrodo labai silpnai.
Roma Rasimavičienė
2020-10-21 11:10:12 IP 2i24uqo6
Atsakyti
2020 10 20 gydytoja Marija Janulionienė, pas kuria lankausi jau senai, vietoje pagalbos gavau nuosprendį, man visai tas pats kas tau nutiks, išrašė vaistus žinodama, kad man jie netinka, man nuo jų darosi bloga, aš tampu nedarbinga, man sunku net vaikščioti, aš nieko nenoriu, man stresas nuo visko. Kai pamačiau šita pakuotę vaistinėje, tai man iškato pasidarė blogą, stresas aš likau be vaistų. Manau, kad tai buvo padaryta piktybiškai, kur ieškoti pagalbos, Laukiu atsakymo.
Atsakyti
Mano vyras turi rimtu ligu, invalidas, darningumas 35%. Po insulto blogai girdi ir sunkiau suvoke informacija. Kadangi isai rusakalbis jam sio metu sunku bendrauti lietuviu kalba. Sianden atvykus pas gyd.endokrinologe G.M. 7 val. (kuri deja pavelavo 15 min.) pasiteiravo ar galetu bendrauti rusu kalba, gavo atsakyma jog kam cia tokius siuncia. Ar tai normalus bendravimas su ligoniu. Centro poliklinikoja tai pirmas toks atvejis. Po to vyras atsisveikino ir isejo, jokia konsultacija jam suteikta nebuvo.
Atsakyti
Skundas dėl aplaidaus gydytojų darbo, kaina-kainavusią žmogaus gyvybę.
Kadangi brolis jau papasakoti ir paklausti nieko nebegali, kalbėsiu aš, jo sesuo. Lisauskas Alvydas gim. 1960.07.16 2020.08 mėn.kreipėsi į šeimos gydytoją T.Kunčinienę dėl kosulio ir sunkumo krūtinėj. Gavęs daug siuntimų pas įvairius specialistus, pradėjo tirtis. 2020.09.08 gyd. pulmonologas kažko blogo nenustatė, rekomandavo tolesnį išsityrimą dėl aortos. 2020.09.25 (iki šito vizito jam pradėjo labai blogėti sveikata) kardiologo k-jos metu smarkiai skaudėjo krūtinę, iš skausmo net negalėjo išgulėti ant nugaros atliekant kardiogramą, spaudimas pakilo 170/100 pulsas 93. Brolis į namus išleistas nesuteikus jokios pagalbos-nei vaistų nuo spaudimo, nei pasiūlymas kviesti greitąją, nei pasiuntus pas budintį gydytoją. Jam labai pasidarius silpna, 2020.09.29 teko į namus iškviesti greitąją, kuri brolį išveža i Lazdynų ligoninę, tikrinamas Covid-19-neigiamas, guldomas į terapijos skyrių. Sekančią dieną brolį ištinka koma. Perkeltas į reanimacijos skyrių, gydo pneumoniją, 2020.10.05 neprabudęs iš komos, miršta-ligos dgn.J18.8 (kita pneumonija, sukelėjas nepatikslintas).
Liko 5 nepanaudoti talonėliai pas poliklinikos specialistus.
Sakykit prašom, kodėl per visą ligos ieškojimo laikotarpį jam nebuvo skirtas kraujo tyrimas, kurio pasekoje galima buvo nustatyti pneumoniją ir skirti vaistų? Jis gydytojams visą laiką skundėsi stipriu kosuliu, skausmu krūtinės plote, vėliau ir skrepliais?
Brolio nebesugrąžinsit, bet apie tokį požiūrį į sergantį, kuris kreipiasi pagalbos ir jos negauna, tylėti negalima.
Atsakyti
Ne nu, trūksta kantrybes. Prisiskambinti i registraturą užtrunka 15 min. tada sujungia ir numeta ragelį, kas, ryšis blogas ar kas ? Ir vel lauk 15 min... kol vel sujungs.. cia dar geriausiu atveju. Trūksta personalo ar registratūroje tingi dirbti ?
Irena Karpičienė
2020-10-09 13:20:37 IP 2anaqrrg
Atsakyti
Laba diena,
Jau daug metų gydausi jūsų poliklinikoje, bet tai, su kuo teko susidurti vakar 2020-10-09, tikrai neturėtų būti nutylėta ir į tai nebūtų atkreiptas dėmesys! Taip, suprantu, kad situacija yra neeilinė ir tuomet tie, kuriems tenka dirbti su žmonėmis, o ypač su pacientais, turėtų nepamiršti, kad žmogiškumas ir atjauta, tai turėtų būti gydytojų prioritetas.Dėja, arogancija, abėjingumas, štai su kuo susiduriau, kai atėjau į chirurgės Svetlanos Lyčkovaitės kabinetą! Prieš pusmetį turėjau trūkusio apendicito operaciją, dabar pilvo rando srityje susidarė gūzas, dėl kurio ir nutarė mane pasiųsti pasikonsultuoti mano šeimos gydytoja! Atėjau ne iš gatvės, o siunčiama vieno specialisto pas kitą specialistą konsultacijai! Gydytoja Lyčkovaitė net neišklausė manęs iki galo, visą laiką lakstė su dezinfekcinių skysčių ir purškė vos ne į burną juo! Kaži, ar gali purkšti tuo metu, kai yra pacientas kabinete? Po to liepė išeiti man į koridorių, kol ji perskaitys mano ligos istoriją! Išėjau, grįžus, gydytoja ir vėl pradėjo lakstyti su tuo purškikliu! Nedavė man net pasakyt, ko aš pas ją atėjau! Po to užrašė mane konsultacijai pas pilvo chirurgą! Pasirodo-mokamai konsultacijai, ar turėjo tam teisę, net neatsiklausus manęs? Manyčiau, kad gydytoja Svetlana, turėtų labai pasvarstyti, ar jai tinka dirbti su žmonėmis, jeigu jie tiek vargina ir erzina ją?
Laukiu jūsų atsakymo, neatmesdama galimybės kreiptis į SAM.
Pagarbiai,
Irena Karpičienė
Atsakyti
Atvykau su 2 men kudikiu i apziura pas auksine gyd. S.Gailiene. Atvykom anksciau 20 min. Teko isklaisiti personalo nepatenkinima del atvykimo anksciau. Teko ta laika laukti lauke. Ar nera motynos ir kudikio kambario islaukt to laiko? Givenu uz Vilniaus ir nezinau kiek uztruks kielione.
Atsakyti
Kadangi gydytojas atostogauja, tai plaučiu nuotraukos atsakymo niekas negali pasakyti telefonu, reikalauja atvykti i vieta. Nesuprantu koks čia nuotolinis gydymas, kai reikalauja atvykti į vieta, gripai, virusai..
Atsakyti
visą mėn laukiau gyd Bivainienės skambučio ir 16d paskambino 8.40tuo metu negalėjau atsiliepti, lygiai po 4min perskambinau. Dėja niekas nekėlė ir taip visą diena !!! KOKS GYD NEATSAKINGUMAS ! Pasiaiškinimas AŠ GI JAI SKAMBINAU‐NETINKA.Vėl registruosiuosi, bet bandysiu laime pas kitą medika...oi oi.....
Atsakyti
Turėjome talonėli 09.16d 14val.45min.pas okulistą į 303 kab.Laukėme 1, 5 mėnesio. Nuvažiavus į poliklinika minėtu laiku registratūroje pasakė, kad nemato mano dukros pavardės, ir nors parodžiau talonėli, gydytoja B. Stulgienė atsisakė priimti. Gydimo įstaiga padarė paslauga - išrašė taloneli kitai dienai. Negi gydytoja negalėjo skirti 10min. ir ištaisyti kolegų klaida.Rašot kaip įmanoma rečiau lankytis poliklinikoje, o išeina atvirkščai.Pacientai nulio vietoje.
Atsakyti
Sveiki, mama nuotoliniam vizitui pas gyd.Cadkiene 2020.09.11d. 13, 45. Ryte paskambinau į skambučiu centra, kad man patikslintu laiką, nes ėsu darbe ir sėdėti prie telefono negaliu.Man operatorė patikslino, kad laikas 13, 45 ir daktarė man paskambins, bet dėja net po 15 val. skambučio nesulaukiau.Vėl skambinu į centra ir kalbu su operatorė Lida, kuri man aiškina, kad pas mane papildomas numeriukas ir daktarė paskambins, kai turės laiko.Kaip tai gali buti?viena operatorė užrašo tam tikram laikui, o kita aiškina, kad pas mane nuotolinis vizitas papildomas?Dabar aš net nežinau kelinta paskambins daktarė, kelinta ji turės laiko.AR TAI NORMALU?
Atsakyti
Kodel skqmbinant į jūsų užsiregistravimo ar informacijos numerius niekas neatsako?? Kodėl skambinant yra sakoma, kad jums svarbi aptarnavimo kokybė, nors net telefonu niekas neatsiliepia?? Ar jūs išvis skaitote savo atsiliepimus?? Ar jie sukurti, nu nes reikia pagal įstatymą. Jūs esate eilinė buržujinė įstaiga, posovietiniu mąstymu ir požiūriu. Ironiškai juokingam kad skelbiates, kad jums rūpi aptarnavimo kokybė. Senai laikas pakeist sovietines "bobas", susiraukusias nuo gyvenimo aptarnauti klientus. Ne tie laikai jau. Jei išvis šios klinikos vadovas turi bent minimaliai košės savo galvoje, paskaitytų visus komentarus ką žmonės rašo apie šitą š*******o kontorą.
Atsakyti
Dar tokio nebuvo. Mokam mokesčius, o jie nori gydyti nuotolinių būdų. Prieš mėnesį paskambinau, kad užsirašyti vaiką sveikatos patikrinimui (prieš mokykla) užraše šiai dienai. Laukiu ir nesuprantu kelinta valanda, nes sakė daktarė paskambins.... Skambinu į registratūra, registratore, vardu Loreta sako, aš jums nieko nepasakysiu jei jus man nepasakysit vaiko a/k paskutinius 4 skaičius, aš nieko nematau, sakau vardą, pavardė, gimimo data, ne, to neužtenka. Aš darbe, aš neturiu su savimi vaikų dokumentų, nejaugi neužtenka to, ką pasakiau, visada užtekdavo, bet tai Poniai ne. Pasakė, aš nieko nematau ir neiškosiu, Kultūros jokios. Nėra žodžiu...Mes visi dirbam ir visi turim savo problemos, bet bukit žmonės. Dabar man paskambins daktarė ir nuotolinių būdu nuspręs ar mano vaikas sveikas ar ne. Aš taip supratau. Tėvas, 75 metu, kuris turi jau labai daug metu invalidumą, kuriam turėjo būti kraujo tyrimai atlikinėjime karta per mėnesi, nuo to karantino pradžios ne karta ne buvo imamas tyrimas, žmogus nekarto nebuvo patikrintas. Kol aš nepradėjau skambinti ir reikalauti, kad jam paimtu tyrimus. Vilniaus rajone pvz. žmonėms suteikiamos visos paslaugos. O pas mus ne. Kodėl taip, kas tai sprendžia. Kodėl man turi būti nuotolinis gydymas? Reikia paskambinti į registratūrą, užsirašys pas šeimos gydytoja po mėnesio (čia dar gerai jei po mėnesio), paskui šeimos gydytoja (net ne gydytoja, o slaugytoja) paskambins ir daktarė nuspręs, ar galima man duoti kokį siuntimą ar ne. Tai ir mirti galima kol jie visi nuspręs. O mokesčius mokam... Norėčiau gauti atsakymą iš tos įstaigos vedėjos.
Atsakyti
Šių metų liepos 29 d 12val 52 min skambinome telefonu 2442244 atsiliepusios vardo neisiminiau skambinau dėl vaistų kurių skubiai reikia mamai ir močiutei. Pas gydytoja buvo užregistruotos liepos 24 d., bet del el. sistemos gedimo vaistų gydytoja išrašyti negalėjo tai seselė paskambino ir informavo, kad pirmadienį išrašys, tačiau sistema dar neveikė, o 29 liepos gydytoja išėjo atostogų. Paskambinus aukščiau nurodytu tel.nr. buvo pasakyta, kad mus užregistravo 29 d. 15 val. Tačiau skambučio nesulaukėme, paskambinome vėl atsiliepusi operatorė neprisistatė ir informavo, kad niekas mūsų neužregistravo. Vaistai močiutei nuo asmos be jų ji dūsta, o darbuotoja nesugeba atlikti savo pareigų. Atsakymo lauksiu į savo el. paštą.

Taip pat rekomenduojame

Affidea Lietuva
Gydytojų konsultacijos. Tyrimai. Sporto medicina

Adresas: Savanorių pr. 184, LT-44150 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos; laboratorijos, įranga; tyrimai, ekspertizės.
„Affidea Lietuva“ yra Europoje pirmaujančio diagnsotinio vaizdinimo ir ambulatorinių paslaugų „Affidea“ tinklo, veikiančio 16-oje Europos šalių, dalis Lietuvoje. „Affidea Lietuva“ turi 27 asmens sveikatos priežiūros įstaigas, kuriose dirba per 600 savo srities profesionalų ir kiekvienais metais aptarnaujama beveik...
ESTETUS KLINIKA
LAZERINĖS IR ESTETINĖS DERMATOLOGIJOS KLINIKA

Adresas: Europos pr. 122, LT-46351 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos; grožio salonai ir kirpyklos; kosmetika, parfumerija.
Estetus Klinika atidaryta 2010 m rugpjūčio mėn. Kaune, Plastinės chirurgijos centre. Po dvejų metų atvėrė duris ir Vilniaus širdyje. Tai privati medicinos, estetikos ir grožio įstaiga, kur Jūsų laukia profesionali komanda, pasiruošusi padėti ir patarti. Estetus klinikos specialistai ne tik pritaiko savo daugiametę...
Rezus.lt
Kraujo laboratorija | Medicinos tyrimų tinklas

Adresas: Santariškių g. 5, LT-08406 Vilnius.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos; laboratorijos, įranga; medicininė įranga; tyrimai, ekspertizės.
Rezus.lt kraujo laboratorija - tai medicinos laboratorinių tyrimų tinklas Lietuvoje. Atliekame 10000 įvairių tyrimų kas dieną! 96000 lojalių klientų! Virš 4 milijonų atliktų tyrimų! Užsakius medicininius tyrimus, sukuriame prisijungimus, kad klientai savo tyrimų rezultatus galėtų rasti ir kaupti vienoje vietoje...
"Ave Vita" klinika
Šeimos klinika

Adresas: Kovo 11-osios g. 22, LT-51349 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos; odontologija, paslaugos; psichologai, psichoterapeutai.
UAB „AVE VITA“ klinika – tai medicinos įstaiga, subūrusi aukštos kvalifikacijos sveikatos priežiūros specialistų komandą. Čia Jūsų laukia maloni aplinka, paslaugus personalas ir profesionalios sveikatos priežiūros paslaugos. „AVE VITA“ klinikoje veikia: ŠEIMOS KLINIKA Šeimos klinika, kurioje gydytojai siūlo Jums ir...
Sveika oda, UAB
Dermatologijos ir estetinės medicinos klinika

Adresas: Savanorių pr. 79, LT-44208 Kaunas.
Veiklos sritys: medicinos įstaigos, paslaugos.
Teisingai sakoma, kad oda yra viso organizmo veidrodis. Sveika oda spinduliuoja vidinį ir išorinį žmogaus grožį bei harmoniją. Vis tik daugelis mūsų nors kartą gyvenime susidūrėme su mažesnėmis ar didesnėmis odos problemomis. Klinika „Sveika oda’’ – specializuota odos ligų ir estetinės medicinos klinika. Joje dirba...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

DEXTERA pristato naujus, antivirusinius audinius – mūsų visų saugumui
DEXTERA pristato naujus, antivirusinius audinius – mūsų visų saugumui 08-02 15:59
Pastaraisiais metais svarbiausias mūsų visų prioritetas tapo sveikata. Jau nebeįsivaizduojame viešojo sektoriaus be dezinfekcinio skysčio ir kitų prevencinių priemonių. Saulės kontrolės...
Sukilėliai Etiopijoje užėmė UNESCO saugomą Lalibelos miestą
Sukilėliai Etiopijoje užėmė UNESCO saugomą Lalibelos miestą 08-05 21:02
Tigrajų regiono sukilėliai užėmė UNESCO pasaulio paveldo saugomą istorinį Lalibelos miestą Etiopijoje.
Latvijos "Eco Baltia" gavo leidimą įsigyti "Ecoservice" ir kitas įmones
Latvijos "Eco Baltia" gavo leidimą įsigyti "Ecoservice" ir kitas įmones 08-05 18:59
Latvijos bendrovė "Eco Baltia", Lietuvoje per susijusias įmones prekiaujanti antrinėmis žaliavomis, perdirbto plastiko produkcija, gavo Konkurencijos tarybos leidimą įsigyti investicijų bendrovės...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

NVIDIA 202,74 +2,32%
Facebook 358,92 +2,19%
Texas Instruments 192,38 +1,61%
Moody's 382,76 +0,95%
Xerox 23,44 -3,82%
Goodyear 14,97 -4,71%
Ford 13,32 -4,99%
Kraft Heinz Co 36,94 -5,14%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 4,24 +3,16%
Benzinas 2,17 +2,36%
Sidabras 27,00 -1,82%
Dyzelis 2,12 +4,95%
Vištiena 2,38 +0,42%
Cukrus 0,73 +2,82%
Nafta 68,15 -3,42%
Auksas 1834,57 -0,85%