VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Delano, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Delano

Atsiliepimai apie Delano, UAB

CanCan Pizza

Parašyk savo nuomonę apie Delano, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Visada buvau pastovi jūsų kliente, bet kuo toliau tuo labiau jusu meniu prastėja, išeina populiarios picos. Jau kas liečia užsakymą į namus aplamai nėr kalbos, picos vėluoja net po 2 val, atvaziuoja sudegusios, turi pastovei skambinti ir ieškoti savo užsakymo pristatymo, atsibodo. Konkurentai cili geriau dirba ir skaniau gaminia, atia!!! Žinau, vieni kada išeina jums nusispjauti, bet tikiuosi mūsų bus dauguma ir jus tai pajausite
Atsakyti
Naglumo virsune !!!!!!! Skambinu uzsisakit picos i namus 21:25min. Cancan liepkalnio g 112. Vilnius dirba iki 22:00..... Sako jusu uzsakimas bus paruostas per 30min... Atvazioju atsijimt o man sako jusu picos nera ir nebus nes pickepis isejo namo... Gero vakaro ir vaziokite namo!!!!!!... Cia tipo normalu kad darbotuojiai dirba iki keliu nori ir visem dzin????!!!!
Atsakyti
Sulaukėm picos per 1, 5 val kaip ir žadėta. Bet kai atidarėm dėžę likom nusivylę.. Picos kraštai apdegę, picos priedų mažai. Pica visiškai sausa, šalta. Visi picos kraštai buvo tiesiog nevalgomi ir juos reikėjo nupjauti, tai iš 50 cm, liko tik 30 cm.... Can can plėšia tokius pinigus už picas, o nėra ką valgyti kai atveža. Tai paskutinis kartas, kai valgom iš ten..
Atsakyti
Lauris 2019-01-02 00:23:58
Užsisakiau 2 picas apie 19h, buvo pateikta, jog bus pristatyta per 2h. Nei skambučio iš vežėjo, nei iš aptarnavimo linijos negavau.Bandžiau susisiekti apie 21h, bet prisiskambinti išvis nebeišėjo apie 21h, o picų taip ir dabar nėra. Užsakymas buvo apmokėtas, bet nei užsakymo pristatė, nei pinigus grąžino, jei rytoj negrąžins pinigus kreipsiuos į vartotojų teisių apsaugos tarnybą...
Kuria diena cia jums taip nepristate picu? Man Sausio 1d irgi nepristate, o aptarnavimo linijoje dirbancios vistos tiesiog issityciojo savo elgesiu is kliento kuris negavo savo uzsakymo. 21h taip pat jau nebegalejau prisiskambinti. Sekancia diena tik gavau skambuti is ju vadoves su nurodytu el.pastu kuriuo turejau kreiptis del pinigu grazinimo, bet tuo pasti man niekas taip ir neatsake. Cancan savo FB paskyroje parase, kad susieke su manimi asmeniskai del iskilusios situacijos, nors istiesu niekas man nei zodziu FB asmenine zinute neparase.
Atsakyti
Užsisakiau 2 picas apie 19h, buvo pateikta, jog bus pristatyta per 2h. Nei skambučio iš vežėjo, nei iš aptarnavimo linijos negavau.Bandžiau susisiekti apie 21h, bet prisiskambinti išvis nebeišėjo apie 21h, o picų taip ir dabar nėra. Užsakymas buvo apmokėtas, bet nei užsakymo pristatė, nei pinigus grąžino, jei rytoj negrąžins pinigus kreipsiuos į vartotojų teisių apsaugos tarnybą...
Atsakyti
Picu taip ir nesulaukiau. Aptarnavimo linijoje dirbancios mergaites nusimuilino nuo atsakomybes ir klienta paliko nezinioje, 21h jau buvo neimanoma prisiskambinti jiems. Gavau vadovo tel numeri, kuris koordinauoja uzsakymu veikla, tuo numeriu taip pat niekas nekelia tel.nr: 865920783. Tai kaip suprantu ne tik darbuotojos nusispjove i klienta kuris negavo uzsakymo, nos uz ji sumokejo, bet ir darbus koordinuojantis vadovas taip pat nedirba savo darbo ir nekoordinuoja veiklos, visiskai nedalyvauja aiskinantis tokia dilema. Klientas liko apvogtas, nezinioje ir negaves savo uzsakymo (uz kuri is anksto buvo sumoketa). Tokie ju veiksmai taip paprastai nepraeis, bus kreiptasi i Valstybine vartotoju teisiu apsaugos tarnyba ir i Valstybine maisto ir veterinarijos tarnyba, kad istirtu restoranu veikla.
Atsakyti
Sausio 1d 17h uzsakiau 2 picas. Po padaryto uzsakymo ir isankstinio apmokejimo perskambino ju darbuotoja patvirtindama uzsakyma ir pranese, kad uztruks laukti picu 2.5 -3h (kadangi sventes), jau 4h praejo - picu nesulaukiu, bandau skambinti aptarnavimo linija, puse valandos niekas tel nekelia, pagaliau po valandos prisiskambinu, man pareiskia, kad patikslins uzsakyma ir perskambins. Nesulaukiu nei uzsakymo nei ju skambucio, vel jiems skambinu, aiskina, kad kazkas ivyko su ju programa, todel darbuotojos aiskinasi su restoranu (kaip suprantu jos ten aiskinasi visa valanda ir laiko klienta nezinioje). Ant klientu kaip matau joms nusispjauti, zmones nesulaukia nei uzsakymu nei pasiaiskinimu kodel ju nesulaukia. Manau atejo laikas siai istaigai atsakyti uz nevykdomus isipareigojimus ir vartotoju teisiu pazeidinejima. Manau grupinis ieskinys (nukentejusiuju nuo sios istaigos veiksmu) greitai pasieks teisma.
Atsakyti
Sausio 1 diena 15.45 uzsisakem dvi dideles picas i namus ir pranesem kad mokesime kortele.Pranese kad po 2h bus sutikom laukti.Po 2.30 min skambinu sako bus po 10-15 min..Pralaukem isviso 3 su puse valandos gaunam skambuti gal turit galimybe susimoketi grynais nes mat vairuotojas pamirso korteles aparata.Surinkom ka turejom is grynu picos saltut saltuteles..Tikrai nepaliksiu tokio reikalo su vairuotoju..Ir dar teko man eiti i lauka atsiimti picu nes mat ponas negalejo surasti numerio musu buto.Nors aiskiai parasyta buvo buto ir namo numeris..Nusivyliau labai
Atsakyti
Mažeikiu Cancan užsisakiau WOK makaronus su vištiena. Atnešė nuo puodo dugno nukrapštytus trupinukais, permirkuskus makaronus ir dar padavėja akis drasko, kad matai čia pas juos tokie standartiniai! Kur po galais tokie WOK makaronai patiekiami!!!
Atsakyti
Sveiki, gruodžio 21d. atėjau į can can kavinę. Tada mane papiktino padavėjos elgesys. Ši padavėja mane jau nepirmą kartą papiktina. Ji elgiasi grubiai ir nemandagiai su klijentais. Kai atėjau į kavinę su drauge, padavėja pasakė, kad vietos nėra, nors tuo metu ruošėsi išeiti žmonės. Aš ir draugė nuėjome ir atsisėdome ten. Tuo metu padavėja šviesiais plaukais su tatuiruote ant rankos mus išvarė iš ten, ir pasakė, kad yra rezervuota. Ant staliuko kortelės “ rezervuota, , nebuvo. Tuo metu atėjo moteris ir atsisėdo prie didelio stalo viena. Ši padavėja nunešė meniu. Prie kito staliuko sėdėjo žmonės, kurie taip pat ruošėsi išeiti. Mes nedrįsome su drauge paklausti ar galime ten atsisėsti ir išėjome iš kavinės.
Atsakyti
Can Can akropolis, Vilnius. Nuotraukos kalba pačios už save...
Atsakyti
Neisiu daugiau niekada gyvenime. Suvalgiau pusę picos. Po jos visa naktį vėmiau. Klaipėdos akropolio can can.
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju eiti!!! Su vaikais uzejome pavakarieniauti. Kol laukem uzsakymo, padavejos sugebejo du kartus sumaisyti uzsakymus, atnesti kazkieno uzsakytus ir is po nosies juos paimti ir nunesti. Sulauke savo picos pamateme, kad gavome vel gi ne savo uzsakyta pica. Be jokio atsiprasymo mums pasiule valgyt ja. Mes jos grieztai atsisakem. Vel alkani sedejom toliau ir laukem. Pica atnese be prieskoniniu zoleliu, nes gavom paaiskinima-baigesi. Tokio absurdo sestadienio vakara patirti neplanavom. Can can pica, uzsidaryk!!! Veiksmas vyko Kauna, pramones maximoje: (((
Atsakyti
Tomas 2018-11-24 21:27:03
Apsilankėme CanCan picerijoje PC Rimi Ukmerges g.233 ir labai nusivylėme. Turbūt tai buvo paskutinis apsilankymas. Kodel? Galiu atsakyti lengvai ir paprastai. Atėję į kavinę, turėjome laukti maždaug 10-15min. Kol priėjo barmenė ir atnešė meniu. Užsisakėme dvi dideles picas, arbatos ir stalo vandens. Po to pasakė, kad neturi arbatos tam tikros rūšies ir negali padaryti vandens su greipfrūtais nes jų neturi.. Tada paprašėme jog arbatą atneštų greičiau nei picas, nes buvome sušalę, norėjome atsigerti. Tačiau arbatą atnešė tik už maždaug 30 min... Beveik kartu su picomis.. Picas turėjome valgyti vietoje, tačiau barmenė kažkaip sugalvojo, kad picos išsinešimui.. Nuėjo į virtuvę ir sudėjo picas į lėkštes. Atnešus picas pamatėme jog picos jau šaltos ir labai "skurdžios". Beveik nieko ant jų nebuvo.. Paskui patys turėjome prašyti, kad atneštų sąskaitą už maistą. Kai pamatėme čekį, buvome nustebę, jog barmenės vėl apsiriko ir įmušo daugiau picų nei mes pirkome. Aptarnavimas buvo tragiškas nors kavinėje buvo 4 barmenės ir 5 užimti staliukai. Daugiau niekada neisime į jokią CanCan piceriją..
Ši picerija yra tikra tragedija, ypač esanti šiuo adresu, su šeima ankščiau dažnai lankydavomės Can Can picerijose, bet po apsilnakymo būtent šioje dingo visas noras, laukėm beveik pusvalandį, kol priėjo priimti užsakymą, laukem dar pusvalandį, kol atnešė maistą, picos buvo šaltos, gėrimų neatnešė iš pat pradžių, nors buvo prašyta, vaikai neturėjo ko atsigert ir pusvalandį laukė... tikrai niekam nerekomenduoajm lankytis šioje picerijoje ir patys čia daugiau kojos nekelsim..
Atsakyti
Uzsisakeme pica 18.10val, uzsisakeme internetu (akcija: perki viena seimynine- antra nemokamai), rode ~1val trukme pristatymui, galvojome gal ~1.5val uztruks- tiekto, buna ir uz pusvalandzio atveza. Po 2, 5val valandu neiskenteme, paskambinome, pasitikslino, kad bus uz 15-20min. Atveze. Uztruko visumoje geras tris valandas, visi jau susinervine, alkani... ir kas juokingiausia- picos abi saltos, truko zodziu, galvoju nesakysiu nieko, pavalgysiu, nusiraminsiu ir praeis. Atsikeliu ryte, pyktis nepraejas, tad norejau pasisakyti :) Aciu uz nemalonumus.
Atsakyti
Užsisakėme picą, sakė, kad reikės laukti iki 2h. Praėjus 2h, sulaukėme skambučio, kad atidarytu duris. Išėjus į lauką, ten nieko nebuvo, paskambinome vežėjui, pasakė, kad sumaišė adresus. Praėjo jau valanda, o picos dar nėra, bandėm prisiskambinti, bet ragelio niekas nepakėlė. Labai nusivylėme.
Atsakyti
Sake atves uz 2 val maista. Praejo jau 3. Paskambinau, sake isvezta. Pristate po 5 valandu. Uzsakyme buvo kokteilis kuri vairuotojas ispyle "netycia" stovedamas prie duru. Likusi maista pasiemiau ir atidariau pries sumokant, maistas buvo saltu saltutelis ir vairuotojas dar picos gabaliuka suvalge, sake nezino kodel vieno gabaliuko nera. Viska atgal grazinau ir pasiunciau n****j. Daugiau nepirksiu, geros dienos.
Atsakyti
Apsilankėme CanCan picerijoje PC Rimi Ukmerges g.233 ir labai nusivylėme. Turbūt tai buvo paskutinis apsilankymas. Kodel? Galiu atsakyti lengvai ir paprastai. Atėję į kavinę, turėjome laukti maždaug 10-15min. Kol priėjo barmenė ir atnešė meniu. Užsisakėme dvi dideles picas, arbatos ir stalo vandens. Po to pasakė, kad neturi arbatos tam tikros rūšies ir negali padaryti vandens su greipfrūtais nes jų neturi.. Tada paprašėme jog arbatą atneštų greičiau nei picas, nes buvome sušalę, norėjome atsigerti. Tačiau arbatą atnešė tik už maždaug 30 min... Beveik kartu su picomis.. Picas turėjome valgyti vietoje, tačiau barmenė kažkaip sugalvojo, kad picos išsinešimui.. Nuėjo į virtuvę ir sudėjo picas į lėkštes. Atnešus picas pamatėme jog picos jau šaltos ir labai "skurdžios". Beveik nieko ant jų nebuvo.. Paskui patys turėjome prašyti, kad atneštų sąskaitą už maistą. Kai pamatėme čekį, buvome nustebę, jog barmenės vėl apsiriko ir įmušo daugiau picų nei mes pirkome. Aptarnavimas buvo tragiškas nors kavinėje buvo 4 barmenės ir 5 užimti staliukai. Daugiau niekada neisime į jokią CanCan piceriją..
Atsakyti
Begalo nusivyliau Can Can darbuotojų neprofesionalumu. Užsakymą priimti darbuotoja atėjo tik paprašyta (iki tol laukėm 10)min. Užsisakius gėrimus jų sulaukėmė tik po 30min (nors gėrimai tikrai nebuvo kažkokie ypatingi - vanduo, arbata), negana to, karštam pasiflorų gėrimui neturėjo tyrės, tad teko rinktis kitą. Picas atnešė išsinešimui, nors vietoje užsisakinėjome prisėdę prie stalelio ir sakėme, kad valgysim taip pat čia. Picos buvo šaltos. Sąskaitos reikėjo prašyti patiems, primušė į čekį papildomų patiekalų, reikėjo eiti aiškintis ir t.t keisčiausia, kad darbuotojų buvo 4, o staliukų užimti 4-5.
Aptarnavimas tragiškas.
Tai buvo paskutinis apsilankymas Can Can.
Ukmergės 233
Atsakyti
sake kad pica bus uz 10-15 min bet atnese uz 1.5h.
Atsakyti
Noriu pagirti Can Can pizza Megos padalinio kolektyva. Picos buvo ypatingai skanios ! Smagu, kad gereja maisto kokybe ir aptarnavimas.
Atsakyti
Pica buvo pjaustoma nehigieniškai be pirštinių ir tai atliko ne kepėjas. Taip pat administratorė, spėjama nes su balta apykakle, buvo su treninginiu megztuku. CanCan piza, šiaulių tilžė
Atsakyti
Užsakyta pica į namus keliavo 2 valandas. Prabėgus valandėlei, operatorė telefonu tvirtino, kad 1.5 - 2 valandos pristatyti užsakymą pas juos yra, , normalus'' laukimo laikas, nes turi daug užsakymų, nors cancan puslapyje nėra informacijos apie pristatymo laikus. Taigi, spręskite ar norite laukti porą valandų truputi šiltos picos Vilniuje.
Atsakyti
Užsakyta pica mūsų namus pasiekė laiku, tiesa šalta. Papildomai užsakyti padažai taip ir neatvyko : (. Susisiekėme su užsakymų koordinatore, buvo patikinta, kad įvyko klaida ir padažai bus atvežti vėliau t.y. už pusvalanduko :D. Dėl skonio ginčytis negalima tačiau pica buvo šlykšti.
Atsakyti
Can can Klaipėdoje picerijoje padavėja Deimantė su mumis piktai bendravo, neatnešė įrankių, padažo, valgėm pirštais:).Kavą su cukrine trenkė ant stalo.Sugadino mums nuotaiką.
Atsakyti
Norėčiau atkreipti dėmesį į DELANO Vilniaus akropolyje kasininkės Jakaterinos įžulų elgesį ir nekompetenciją. Ačiū už skanius pietus kabutėse, išvedė iš kantrybės ir maisto atsisakiau. Į tokią gėdingą situacijoją dar nesu papuolusi.
Atsakyti
Musu didele kompanija penktadieni lankesi Ukmerges g. 233 Cancan picerijoje. Norime padekoti uz labai skanu maista ir greita aptarnavima.
Aciu ir sekmes visam kolektyvui
Atsakyti
Ar taip turi atrodyti patiekiamas obuolių pyragas? Atrodo kaip jovalas, ištizęs. Ką jau kalbėti apie patiektus cepelinus. Užsisakiau šaltibarščius ir cepelinus, benešant cepelinus padavėja užklausė ar pirmai sriuba valgysiu, pasakiau taip, grįžo atgal, o vėliau atnešė tuos pačius cepelinus, bet gerokai atšalusius.
Atsakyti
Vakar su seima apsilankeme Megos can can. Nu baisu.. picos uz kaina neatitinka kokybes, permatomos, sausos. Kaina plesia kaip reikiant, atnaujintame can can baldai visiskai nepraktiski, reikia pastumti stala ir kedes kad galetum atsisesti. Pasidare visiska landyne, daugiau kojos ten nekelsime.
Atsakyti
2018.10.12. Buvome Ozo g. 18 CAN CAN kavinėje, su drauge užsakėme iš kuponų picą 50cm. Atnešė pradėjome valgyti suvalgėm po 2 gabaliukus, paėmus 3 gabaliuką atsikandau ir pamačiau juodą plauką... tas plaukas buvo po pamidoru užsikabinęs... atėjo padavėja, mes jai pasakėm kad radom plauką ir daugiau nei pusę picos palikome, nes apetitas visiškai dingo. Bet padavėja net nepasiūlė pakeisti gal į kažką, ar kažkaip atsiprašyti... už tokią picą teko visą sumą sumokėti, apgailėtina!
Atsakyti
Anonimas 2018-10-11 13:18:49
Atnesa klientui nenuplautus indus.

https://i.imgur.com/0UCc6U4.jpg
Papildau - zirmunuose cancan.
Atsakyti
Atnesa klientui nenuplautus indus.

https://i.imgur.com/0UCc6U4.jpg
Atsakyti
Visada pirkau akcijoje grybų pica 20cm. Kaip pridera gaunu normalią per visą lėkštę o dabar užėjus į kitą can can picerija štai ką gavau. Nustebau aš ir padavėja.
Atsakyti
Atėjom vakare, labai skubėjom, tačiau 10min laukėm kol kantrybe truko ir nuėjau paprasyti, kad atneštu meniu. Tai man “miela” padavėja Monika pareiškė, kad meniu atneš tada kada nuvalys staliuką, tonas tikrai nemaloniausias buvo. Dar praėjo 5min kol teikėsi nuvalyti staliuką, tai nieko nespėjom užsisakyti, nes turėjom pusvalandį, o kai paprašėme užkandžių ir paklausėme kiek užtruks pasake 15min :D Nepaminėjau, alaus laukėm dar 10min. Visiskas nusivylimas Vilniaus Akropolio Can can... Apie pačios picerijos tvarka net nekalbu, po staliukais šiukšles, staliuką nuvalė tik ten kur buvo indai, kiti stalai dulkini, aš nuosirdziai neturiu žodžiu. Prieš kokius 5-6 metus buvo geriausia Akropolio vieta pavalgyti, o db landyne su aukštomis kainomis neaisku už ką.
Atsakyti
Laukta 3, 5h, o gauta mililimetrinis tešlos sluoksnis, gabaliukas vištienos, ir gal netyčia trečdalis svogūno.
Atsakyti
Pica atnesa pirma, nors dar nera irankiu.
Vinas be apelsino! as moku 3 eur uz vyna kuris nepaduotas kaip pridera!, kojos mano Akropolyje nebus. Kam griebi lekstes su maistu kai dar irankius zmonem nenunesei, atnese pizza dingo apie 10 min. Nuostabu. Nei padazu nei irankiu!!! Aciu! Nepriekaistingas aptarnavimas!
Atsakyti
Upes 9g. CUP.
Ar cia normalu???
Atsakyti
Buvome su mama Oze can cane noretumem labai padekoti labai malonus aptarnavimas klausinejo ar viskas gerai ar skanu kelis kartus, super esam patenkinti dabar retas kartas kur sutiksime malonu aptarnavima. Retas kartas kai tenka rasyt atiliepima bet si karta tesiog malonu rasyt nes tikrai vau nustebino ;) prikabinsiu prie failo kad aptarnavo :)
Atsakyti
Pagal patirti ir atsiliepimus supratau, kad tai - Š- nesilankysime ir pazystamiems patarsime vengti sios uzeigos.
Atsakyti
Siaubinga! Pirkau grand pica - viena perki kita nemokamai. Sicilija ir barbekiu Virsuliskiu g. 30. Vien plona tesla ir padazo kazkiek. Nuotraukoje barbekiu pica!
Atsakyti
Valgau į savaitę, 5-6 kartus UAB "DELANO" restorane.
Ir ką galiu pasakyti, viskas yra puiku iš 10, 9 su pliusu.
Šiandien vėl valgiau mėsą, su bulvytėmis ir agurkinių padažu, negaliu apsakyti mėsos skonio, visad klausiu recepto, bet pasigaminti, taip nesigauna. O kodėl 9 su pliusu, tai visad vienos pamainos mėsa tirpsta burnoje, kaip šiandien, o kitos kitoks skonis, bet irgi labai skanu! Ačiū už skanius pietūs ir puiku aptarnavimą. Visi jauni kasininkai visad šypsosi ir dirba, kaip robotai greit, nespėju paruošti kortelės, o jie jau sako sumą :D pas vyresnę vieną ėjau, tai dėl padažo mane aprekė, daugiau pas ją neisiu-bijau :D
Atsakyti
Visada valgau Akropolio, Delano savitarnoje savo mėgstamiausia patiekalą - bulvės su padažu. Žinot, nebesuskaičiuosiu kiek kartu, bet esu dažnas klientas. Buvo bulvių galas, negalvojau, kad dėl to man dabar pilvą skaudės ir bus hujova. :) tai, kad atsižvelkit į galines bulves keptas gal prieš nežinia kiek dienų
Atsakyti
2018.08.24 21h vakare nusprendeme pavalgyti Delano. Papraseme, kad idetu kiaulienos kepsni su bulvytemis', kaip mateme uzrase kepsnys kainuoja 1.80€. Pirkome dvi porcijas, 0, 5 pepsi ir surio pyraga. Sumokejome 11, 65€. Arba dirbantiems prie kasos zmonems reiketu buti atidesniems arba reiketu pasikeisti kainas. Likome nusivyle ir nepatenkinti!
Atsakyti
Valgiau Kaune hyper maxsimos can can pizza, užsisakiau cezario salotas, jose nebuvo skrudintų duoniukų, ir visą laiką valgydama jaučiau žalių bulvių skonį, o ant galo radau žalių bulvių mažyčių gabalėlių, buvo šlykštu.... Padavėja mane aptarnavusi elgėsi maloniai jai priekaištų neturiu, bet virtuvė turėtų susimąstyti kokį maistą patiekia klientui... buvau apie11h ryto, o jau šitaip nekokybiškai gamina...
Atsakyti
Sveiki,

šiandien užsisakėme picą į namus. Telefonu atsiliepė ir bendravo mandagiai, pristatė per nurodyta laiką ir pica buvo pakankamai karšta. Deja Užsakyta Grand pica priminė maža (20cm) pica su burbuluotu tešlos kraštu. Pirma kartą teko matyti tiek sausos tešlos per kraštus. Jei būtume picerijoje paklaustume ką apie tai mano virtuvės darbuotojai, bet kai užsisakėme į namus nebuvo kur dėtis... Nuotrauka seilėms pavarvinti žėmiau ("Gurmanų" pica, siūlau pervadinti į "Keptos tešlos įpatyngoji").
Atsakyti
Kažkokia tragedija !!!! Atėjom į piceriją, stalai nenurinkti, užsisakėm 2 picas, silkės su bulvėm, 2 kepsnius, vienas jautienos, kitas kiaulienos, vištienos lazdeles, limonado, sidro ir 80 gr. degtinės. Gėrimų laukėm 20 minučių, dar po 20 minučių atnešė karštus patiekalus, kurie buvo visai nekaršti. Picų laukėm dar 15 minučių, vištienos nesulaukėme, nes ją tiesiog pamiršo. Vietoj degtinės atnešė vandenį, paprašėme- pakeitė. Žmonių buvo gal 4-5 staliukai, kokie 5-6 stalai apkrauti indais, 2 padavėjai atsirėmę į staliuką savo snekučiuojasi, veiksmas vyko sekmadienį 17.30- 19.00 val. Čia nauja picerija, neseniai atidarytame prekybos centre Rimi Ukmergės 233. Jūs man pasakykit kas čia per betvarkė pas jus ?
Atsakyti
Mindaugo maximoje esancio kavineje labai nemandagus bendravimas ir maisto kokybe. 2018 07 24 21:07 atnesti ledai braskes su pajuodusiais lapais visuose leduose imaisytos. Paprasius pakeisti padaveja atsisake.
Atsakyti
Dirbau padavėju, kasdien po 12-13 valandų su pasiruošimu prieš darbą ir susitvarkymu, tikėjausi gauti minimumą + arbatpinigius, na, minimumą + "arbatpinigius" ir gavau, tik ta šlykštynė, taip vadinamoji "direktorė", man už kiekvieną dieną įrašė ne 12 pradirbtų valandų, o tik 8, taigi gavau 1.5 karto mažiau, nei turėjau, bet ką aš, mažas žmogelis galiu padaryti su tokiu darbo kodeksu - net laimėjęs teismą nieko iš to neišloščiau.
Atsakyti
jog, , Delano'' valgykloje surenkami maisto likuciai po klientu ir panaudojami' ' dar syki girdejau ne syki jau, siandien tuo isitikinau. Paemiau cepelinu su spirguciu (?) padazu. Nepaisant jau to, kad cepelinai buvo beskoniai, atkreipiau demesi i padaza: miltiniame padaze buvo ne spirguciai, o rukytu desreliu gabaleliai ir net pora tokiu didesniu desreliu gabaleliu. Ar jums cia normalu??? Tikrai nesistebiu dabar tuo, kad zmones sneka, jogpanaudojate maisto likucius. Buvo slykstu, aciu!
Nusivylusi klientė
2018-07-26 12:16:06 IP 81.7.102.178
Atsakyti
Pritariu daugumai. Jonavos g. įsikūrusiame Can Can restorane pastebiu grubias klientų aptarnavimo klaidas.

Manau, kad reikėtų keisti požiūrį į aptarnavimo procesą ir klientą.
Nesilaikau nuomonės, jog klientas visada teisus, nes tikrai būna ir įžūlių klientų. Tačiau šioje vietoje aptarnavimo kokybė yra labai prasta. Padavėjos, kaip sakote, išmokusios šabloniškas mandagmo frazes, nesidomi kliento poreikiais, nesirūpina aptarnavimo kokybe.
Maistas - neypatingas. Laukimo laikas dirbančiam asmeniui, kuris ateina per pietus pavalgyti - nesuvokiamas. Keista, kai kavinėje yra tik keli klientai, o dienos pietų tenka laukti apie 15 - 20 min. Sąskaitos - ne ką trumpiau.
Valgymo vieta taip pat dažnai būna neparuošta, nenuvalyta. Tenka ilgai luktelėti, kol būna sutvarkyta netgi jau atssiėdus ir pradėjus vartyti meniu.
Nors nemėgstu reikšti nepasitenkinimo kitų atliekamu darbu tačiau apmaudu, jog Lietuvoje yra propoguojama tokia prasta aptarnavimo kokybė.

Manau, pats restoranas ir vadovai turėtų susirūpinti savo teikiamų paslaugų kokybe ir tinkamų darbuotojų samdymu, jeigu nori išlaikyti savo klientūrą.
Klientai nėra kvaili, o atsiliepimai sklinda dideliu greičiu ir mastu, tad sėkmės restorano vadovams ir personalui keičiant požiūrį į savo darbą ir klientą. :)

Taip pat rekomenduojame

Sūkuriškės
Karpynė

Adresas: Karpynės g. 2, Gabšių k., LT-60192 Raseinių r.
Veiklos sritys: kaimo turizmas; kavinės, klubai, barai, restoranai; pramogos ir poilsis; renginių organizavimas; spa centrai; viešbučiai, moteliai; žūklės ir medžioklės reikmenys, paslaugos; žuvininkystė, žuvies produktai.
Vidury Lietuvos įsikūrusi kaimo turizmo sodyba "KARPYNĖ" leis atsipalaiduoti įvairų poilsį mėgstantiems žmonėms. Norintys pramogų čia galės žaisti boulingą, pūlą. Žvajams čia taip pat rojus, kadangi aplink esančiuose tvenkiniuose galima pagauti karpių, lydekų ir kitų žuvų. Išalkę apsilankykite restoranuose...
Atostogų parkas
SPA, BASEINAI, APGYVENDINIMAS

Adresas: Venecijos aklg. 2, Žibininkų k., LT-97231 Kretingos r.
Veiklos sritys: kaimo turizmas; kavinės, klubai, barai, restoranai; poilsio namai, sanatorijos; pramogos ir poilsis; spa centrai; viešbučiai, moteliai.
„ATOSTOGŲ PARKAS“ – tai didžiausias poilsio ir sveikatinimo kompleksas Vakarų Lietuvoje, kuriame – 15 baseinų Jūsų poilsiui ir sveikatai. Kompleksas įsikūręs Palangos pakraštyje, Žibininkuose. Tai – strategiškai puikioje vietoje esantis gamtos prieglobstis, nuo Baltijos jūros ir Palangos kurorto nutolęs 6 km, nuo...
Beta Media
BETA.LT

Adresas: Savanorių pr. 178A, LT-03154 Vilnius.
Veiklos sritys: dovanos; fotografijos paslaugos, įranga; grožio salonai ir kirpyklos; interneto parduotuvės; kalbų kursai; kavinės, klubai, barai, restoranai; kelionės; medicinos įstaigos, paslaugos; odontologija, paslaugos; pramogos ir poilsis; spa centrai; teatrai; viešbučiai, moteliai.
UAB „BETA MEDIA“ yra įkurta 2010-07-09. Bendrovė valdo ilgiausiai Lietuvoje veikiančius ir auksčiausią vartotojų patikimumą pelniusius internetinius paslaugų portalus www.beta.lt ir www.grupinis.lt. 2016 metų pradžioje įmonė pradėjo verslo procesų optimizavimo bei verslo administravimo kokybės gerinimo pagal...
Jazz Villa
Sodyba Trakų rajone

Adresas: Senojo Tarpupio k., Senųjų Trakų sen., LT-21148 Trakų r.
Veiklos sritys: individuali veikla; kaimo turizmas; pramogos ir poilsis; renginių organizavimas; viešbučiai, moteliai.
Apie Jazz Villa Konferencijų ir pokylių centras Jazz Villa yra 30 min. važiavimo atstumu nuo Vilniaus centro, šalia kelio Vilnius-Druskininkai, 24-ame km. Villa ir salės įvairioms progoms Turite galimybė organizuoti savo šventę ar susitikimą pasirinkdami vieną ar kelias renginių sales iš karto: Villa, Panoraminę...
Bijola
Tortų, pyragų, pyragaičių gamyba

Adresas: Kovo 11-osios g. 67, LT-50357 Kaunas.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; eksportas; gamyba; kavinės, klubai, barai, restoranai; konditerija, saldumynai; maisto gamyba; maisto produktai; mažmeninė prekyba.
UAB „BIJOLA“ – jau du dešimtmečius konditerijos gaminius gaminanti įmonė. Kepame apie 100 rūšių tortų, pyragų, pyragaičių, sausainių, gaminame vyniotinius, saldainius, šokolado figūrėles, florentinus ir keksus. Pagrindinis įmonės principas – aukšta produkcijos kokybė, geras skonis, kuris pasiekiamas naudojant...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

D. Grybauskaitė: klausimai apie moteris Lietuvos Vyriausybėje Davose nebus malonūs
D. Grybauskaitė: klausimai apie moteris Lietuvos Vyriausybėje Davose nebus malonūs 01-23 08:39
Davoso ekonomikos forume apie moterų lyderystę diskutuosianti prezidentė Dalia Grybauskaitė sako, kad klausimai apie be moterų likusią Lietuvos Vyriausybę nebus malonūs.
Ar užteks parako iššūkiams nugalėti?
Ar užteks parako iššūkiams nugalėti? 01-22 21:31
Pasaulyje, ypač – Europoje, 2018 m. senkant tiesioginėms užsienio investicijoms (TUI), Lietuva šiame kontekste atrodo gana gerai. Naujausios ekspertų prognozės žada, kad šiais metais laukiama TUI...
Atsistatydina vyriausiasis JAV diplomatas Europos reikalams W. Mitchellas
Atsistatydina vyriausiasis JAV diplomatas Europos reikalams W. Mitchellas 01-22 19:46
JAV valstybės sekretoriaus pavaduotojas Europos ir Eurazijos reikalams Wessas Mitchellas ateinantį mėnesį pasitrauks iš pareigų, tvyrant įtampai su Senojo žemyno lyderiais, keliančiais klausimų...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ko tikitės iš 2019-ųjų?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

eBay 32,90 +6,13%
McDonald's 184,57 +1,10%
Humana 298,78 +1,09%
Starbucks 65,39 +1,07%
Amazon.com 1632,17 -3,77%
Western Digital 37,56 -4,18%
General Electric 8,66 -4,42%
NVIDIA 148,77 -5,20%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 1,46 -10,43%
Dujos (JAV) 3,98 -3,86%
Dyzelis 1,82 -11,22%
Nafta 53,80 0,00%
Varis 6075,32 -1,95%
Ryžiai 404,00 +0,75%
Anglis 101,37 +0,64%
Kava 2,80 -7,28%