VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Delano, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Delano

Atsiliepimai apie Delano, UAB

CanCan Pizza

Parašyk savo nuomonę apie Delano, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Valgiau Kaune hyper maxsimos can can pizza, užsisakiau cezario salotas, jose nebuvo skrudintų duoniukų, ir visą laiką valgydama jaučiau žalių bulvių skonį, o ant galo radau žalių bulvių mažyčių gabalėlių, buvo šlykštu.... Padavėja mane aptarnavusi elgėsi maloniai jai priekaištų neturiu, bet virtuvė turėtų susimąstyti kokį maistą patiekia klientui... buvau apie11h ryto, o jau šitaip nekokybiškai gamina...
Atsakyti
Sveiki,

šiandien užsisakėme picą į namus. Telefonu atsiliepė ir bendravo mandagiai, pristatė per nurodyta laiką ir pica buvo pakankamai karšta. Deja Užsakyta Grand pica priminė maža (20cm) pica su burbuluotu tešlos kraštu. Pirma kartą teko matyti tiek sausos tešlos per kraštus. Jei būtume picerijoje paklaustume ką apie tai mano virtuvės darbuotojai, bet kai užsisakėme į namus nebuvo kur dėtis... Nuotrauka seilėms pavarvinti žėmiau ("Gurmanų" pica, siūlau pervadinti į "Keptos tešlos įpatyngoji").
Atsakyti
Kažkokia tragedija !!!! Atėjom į piceriją, stalai nenurinkti, užsisakėm 2 picas, silkės su bulvėm, 2 kepsnius, vienas jautienos, kitas kiaulienos, vištienos lazdeles, limonado, sidro ir 80 gr. degtinės. Gėrimų laukėm 20 minučių, dar po 20 minučių atnešė karštus patiekalus, kurie buvo visai nekaršti. Picų laukėm dar 15 minučių, vištienos nesulaukėme, nes ją tiesiog pamiršo. Vietoj degtinės atnešė vandenį, paprašėme- pakeitė. Žmonių buvo gal 4-5 staliukai, kokie 5-6 stalai apkrauti indais, 2 padavėjai atsirėmę į staliuką savo snekučiuojasi, veiksmas vyko sekmadienį 17.30- 19.00 val. Čia nauja picerija, neseniai atidarytame prekybos centre Rimi Ukmergės 233. Jūs man pasakykit kas čia per betvarkė pas jus ?
Atsakyti
Mindaugo maximoje esancio kavineje labai nemandagus bendravimas ir maisto kokybe. 2018 07 24 21:07 atnesti ledai braskes su pajuodusiais lapais visuose leduose imaisytos. Paprasius pakeisti padaveja atsisake.
Atsakyti
Dirbau padavėju, kasdien po 12-13 valandų su pasiruošimu prieš darbą ir susitvarkymu, tikėjausi gauti minimumą + arbatpinigius, na, minimumą + "arbatpinigius" ir gavau, tik ta šlykštynė, taip vadinamoji "direktorė", man už kiekvieną dieną įrašė ne 12 pradirbtų valandų, o tik 8, taigi gavau 1.5 karto mažiau, nei turėjau, bet ką aš, mažas žmogelis galiu padaryti su tokiu darbo kodeksu - net laimėjęs teismą nieko iš to neišloščiau.
Atsakyti
jog, , Delano'' valgykloje surenkami maisto likuciai po klientu ir panaudojami' ' dar syki girdejau ne syki jau, siandien tuo isitikinau. Paemiau cepelinu su spirguciu (?) padazu. Nepaisant jau to, kad cepelinai buvo beskoniai, atkreipiau demesi i padaza: miltiniame padaze buvo ne spirguciai, o rukytu desreliu gabaleliai ir net pora tokiu didesniu desreliu gabaleliu. Ar jums cia normalu??? Tikrai nesistebiu dabar tuo, kad zmones sneka, jogpanaudojate maisto likucius. Buvo slykstu, aciu!
Nusivylusi klientė
2018-07-26 12:16:06 IP 81.7.102.178
Atsakyti
Pritariu daugumai. Jonavos g. įsikūrusiame Can Can restorane pastebiu grubias klientų aptarnavimo klaidas.

Manau, kad reikėtų keisti požiūrį į aptarnavimo procesą ir klientą.
Nesilaikau nuomonės, jog klientas visada teisus, nes tikrai būna ir įžūlių klientų. Tačiau šioje vietoje aptarnavimo kokybė yra labai prasta. Padavėjos, kaip sakote, išmokusios šabloniškas mandagmo frazes, nesidomi kliento poreikiais, nesirūpina aptarnavimo kokybe.
Maistas - neypatingas. Laukimo laikas dirbančiam asmeniui, kuris ateina per pietus pavalgyti - nesuvokiamas. Keista, kai kavinėje yra tik keli klientai, o dienos pietų tenka laukti apie 15 - 20 min. Sąskaitos - ne ką trumpiau.
Valgymo vieta taip pat dažnai būna neparuošta, nenuvalyta. Tenka ilgai luktelėti, kol būna sutvarkyta netgi jau atssiėdus ir pradėjus vartyti meniu.
Nors nemėgstu reikšti nepasitenkinimo kitų atliekamu darbu tačiau apmaudu, jog Lietuvoje yra propoguojama tokia prasta aptarnavimo kokybė.

Manau, pats restoranas ir vadovai turėtų susirūpinti savo teikiamų paslaugų kokybe ir tinkamų darbuotojų samdymu, jeigu nori išlaikyti savo klientūrą.
Klientai nėra kvaili, o atsiliepimai sklinda dideliu greičiu ir mastu, tad sėkmės restorano vadovams ir personalui keičiant požiūrį į savo darbą ir klientą. :)
Can can vis nuvilia
2018-07-26 11:37:34 IP 81.7.102.178
Atsakyti
Kiek Can Can teko valgyti - vis kažkokie nesusipratimai. Naujai atsidaręs Can Can Kaune, Jonavos gatvėje irgi ne išimtis. Dienos pietų reikia laukti vienodai kaip bet kurio patiekalo iš meniu (ne vienas kartas). Padavėjos dirbtinai sveikinasi ir atsisveikina 10 kartų, klausia ar skanu, bet esminius dalykus pamiršta - atnešti padažą, prieiti, kai tikrai reikia arba tyliau kalbėti apie tvyrančią betvarkę ir negadinti žmonėms nuotaikos. O maistas beje irgi neypatingas, porcijos ir ingridientai neverti meniu kainų. Can Can'e yra didelė betvarkė.
Atsakyti
Daugiau nei pusė valandos laukiame ledų, prieš tai gal 10 minučių laukėme, kol prieis ir priims užsakymą. Nesulaukus nuėjau prie pačios padavėjos ir užsisakiau. Žmonių tikrai ne daug, o darbuotojų tikrai yra. Gal pas jus vėžliai dirba ar kas? Megos Can Can.
Atsakyti
Stiklinės ir įrankiai purvini, salotų laukt valandą be jokio įspėjimo, padavėja nemaloni. Mokam pinigus už tai, kad susigadintumėm nuotaiką. Ačiū labai.
Atsakyti
Sveiki Turiu nusiskundima ant Jusu kavines nes prieš pasirenkant patiekalą kuri turite taip vadinamose kuponuose jokiu salygu nera kad tam tikras kuponas negaluoja toi ar anoi kavinei Atejom Su Draugu pavalgyt sriubos aitrios bei mesainio iš kuponu bet Mums atsakė be jokių paaisknimu kad būtent šioj kavinei sie du koponai negalioja pradėjom ieškot jūsų puslapį kad ar tiesa tai bet jokių paaiškinimų tam neradom nusivylem šia kavine nors ir esam pastovus klientai teks pasirinkt kita kavine ačiū ir gražios dienos Apsilankymo adresas Mindaugo gatve 11 cancan data 2018-06-22 19:34
Atsakyti
Sveiki. Buvau birzelio11 diena ozo gatvėj cancan, nu likau labai nustebus ir nusivylus, padavėja buvo viena ir administratorė kaip supratau, buvau 10, 40 ryte, viena padavėja tiek lauke tiek viduj, kaip supratau nespėja, o administratorė stovėjo bare ir nepadėjo, giros nebuvo naminės, dienos pietų paklausus kas yra nežinojo sako aš dar nežinau tik pradėjau dirbti, net nežinojo kokia dienos sriuba, tai kaip gali eit į salę nežinojus tokiu dalyku, maistas buvo skanus valgiau Kijevo kotletai, sriubyte. Kol atėjo kad paprasyciau sąskaitos praėjo pusvalandis pavalgius laukiau, norėjau jau ieškoti. Gal rytais jums darbuotojų trūksta, arba kažkas tegu bare nestovi. Sėkmės darbuose.
Atsakyti
Šiandiena nusprendėme pietus valgyti kartu su vyru pasirinkome Mažeikiuose CanCan picerija. Padavėja ganėtinai greitai pateikė meniu. Ir gana greitai buvo priimtas užsakymas. Kadangi laiko nėra itin daug, bet ir ne mažai skirta pietums tik valanda, tai tikėjomės spėti pavalgyti. Užsisakėme, kad būtų greičiau dienos pietus, tačiau tiek sriubos tiek picos teko laukti daugiau kaip puse valandos, gavome ganėtinai greitai viską suvalgyti - suryti, kad nepavėluotume į darbą, nes pica buvo atnešta lygiai po valandos. Aš manu sriuba turėtu būti jau paruošta ir atnešama pirmoje eilėje per 10min bet ne po puses valandos. Kokiu tikslu yra siūlomi dienos pietūs, jei per pietų pertrauka nesuspėjama žmogiškai pavalgyti ir sulaukti užsakymo. Jei nėra galimybė teikti tokį pasiūlymą, tai išbraukite iš meniu ar bent jau informuokite klientą, kad gali užtrukti ir teks ilgiau laukti. Ir šis įvykis pasikartojo jau ne pirmą kartą esu labai nepatenkinta požiūriu į klientą ir teikiamus pasiūlymus. Moralas būtų tame, kad noriu informuoti skaitytojus atidžiau rinktis pietauti skirtas vietas.
Atsakyti
Šiandien lankėmės "Cancan" picerijoje "Maximos" PC adresu Pramonės pr. 29, Kaunas. Ir likome labai blogai nustebinti, užsisakėme picas, kurias gamino apie 20min, prieš tai nebuvo perspėti, kad reikės tiek laukti, klientų buvo mažai, todėl manėme, kad neužilgo sulauksime savo užsakymo, sulaukus maisto ir atsipjovus pirmą gabaliuką picos radome plauką, esame labai nepatenkinti, nes pasakius padavėjai ji iškart nepatikėjo, dar kelias minutes apžiūrinėjo, kol pamatė plauką. Galiausiai viskas ką padarė personalas tai tik 2e nuolaida, gerai, kad nors atsiprašė, nemanau, kad išvis turėjome už tai mokėti, nepagarba klientui visiška. Tikrai daugiau ten negrįšime ir draugams nerekomenduosime.
Atsakyti
Noriu pasakyti didelį ačiū ozo prekybos centro picerijoje dirbančiai padavėjai Viktorijai, kuri profesionaliai, mandagiai ir šiltai mus aptarnavo. Nustebino moters išlaikytos manieros ir geras tonas aptarnaujant ir šalia esančio staliuko sėdinčius klientus, kurie elgėsi nemandagiai ir nebuvo itin mieli. Kuo daugiau tokių darbuotojų Jums!
Atsakyti
Elena 2018-06-01 22:59:58
Labas vakaras,
Šįvakar lankėmės "CanCan" picerijoje "Ozo" prekybos centre ir teko susidurti su visai neadekvačiu klientų požiūriu į aptarnaujantį personalą. Pati mačiau, kaip viena picerijos darbuotoja aptarnavo netoli manęs sėdinčius keturis klietus, kurie liko nepatenkinti padavėjos darbu ir atsiliepime visai neadekvačiai ją įvertino. Mergina, nors ir nespinduliavo šypsena nuo ausies prie ausies, deramai ir gerai atliko savo darbą, taigi nereikėtų be reikalo drumsti vandens. O jeigu mes, klientai, norime, kad mus pasitiktų su šypsena, pirmiausia šypsokimės patys. :)
P.s. Teiginys dėl emocijų rodymo taip pat yra perdėtas - nemačiau jokio nederamo darbuotojos nesusivaldymo.
Lavinti darbuotojų elgesio kultūrą - reikia, bet klientams ugdyti savo elgesį yra ne mažiau svarbu ir būtina.
Atsakyti
Labas vakaras,
Šįvakar lankėmės "CanCan" picerijoje "Ozo" prekybos centre ir teko susidurti su visai neadekvačiu klientų požiūriu į aptarnaujantį personalą. Pati mačiau, kaip viena picerijos darbuotoja aptarnavo netoli manęs sėdinčius keturis klietus, kurie liko nepatenkinti padavėjos darbu ir atsiliepime visai neadekvačiai ją įvertino. Mergina, nors ir nespinduliavo šypsena nuo ausies prie ausies, deramai ir gerai atliko savo darbą, taigi nereikėtų be reikalo drumsti vandens. O jeigu mes, klientai, norime, kad mus pasitiktų su šypsena, pirmiausia šypsokimės patys. :)
Atsakyti
Sveiki. Šiandien 2018/06/01 buvome 4 žmones CAN CAN Picerijoje Ozo g. 25 17.30 ir mus aptarnavo jūsų picerijos padavėja Virginija kuri buvo nemaloni, nepatenkinta, labai šiurkšti, kai jos paklausi, kad pakartotų mūsų užsakymą, labai supyko, susinervino ir pradėjo rodyti savo emocijas, kai jai kažkas nepatinka. Ilgą laiką nesulaukėme padavėjo/jos patys turėjome susirinkti meniu nuo stalų. Mano nuomonė būtų tokia, kad padavėjoms nederėtų prie kliento reikšti savo emocijų. O jeigu nepatinka bendrauti su klientais, manau derėtų jai duoti darbą kur mažiau reikia bendrauti su žmonėmis. Po šio karto neberekomenduosių jūsų picerijos draugams ir pati daugiau nebesilankysiu jūsų picerijose, o buvau nuolatus klientas.
Atsakyti
Sveiki. Šiandien 2018-05-17 su sese lankemės Šiaulių akropolio Can can picerijoje. Esu labai nepatenkinta aptarnavimu ir kokybe. Mus aptarnavo Deimantė Vaitkutė. Teko ilgokai pralaukti meniu. Užsisakius maistą ir gėrimus, padavėja pasitikslino ar norite gėrimo su apelsinais? Bet atnešė su citrinom ir mėtom. Tada nunešiau atgal prie baro, pasakiau, jog ne tokį užsisakėme ir paprašiau dar dviejų stiklinių. Atnešus maistą nebuvo įrankių. O limonado sulaukėme pavalgius ir to pačio su citrinom, tik papildyta sirupu ir tai tik po laiko. Buvome užsisakiusios pasiflorų limonado. Nepalinkėjo nei skanaus, nei atsiprašė. Jokios pagarbos ir mandagumo klientui. Tikiuosi padarysite išvadas.
Atsakyti
Buvau cancan pica ukmerges g. 233 pica atnese sudegusia laukti teko daugiau kaip valanda! Nerekomenduoju!!
Atsakyti
Pentadienį vakare apsilankėme cancan Šiauliuose Tilžės g. pralaukėme apie 15 min niekas nepriėjo meniu nepasiūlė, nors klientų buvo apie 4-6, nesulaukėme ir įšėjome.
Atsakyti
Savanoriu Pr. Maxima. Žinai alų gert pastovėjusi, kažkokį nusistovėjusių putų per visa diena supiltu ir atneštu man... daugiau gyvenime negersiu ir neisiu į tokia vieta.. šlykštu
Atsakyti
Vilniuje (Gedimino pr.) dažnai nueinu į CanCan suvalgyti dienos pietų ir dažniausiai būnu patenkinta, taigi pabandžiau užsisakyti picą išsinešimui Pašilaičiuose, Ukmergės g. Suprantu, jog buvau pati kalta ir nepamačiau mažų raidžių puslapio viršuje, kad svetainėje pateiktos kainos galioja tik užsisakant į namus ar biurą, bet labiausiai nuvylė ne tai, kad reikėjo mokėti 11, 99, o ne 6, 49, kaip nurodyta kaina su akcija, o pati pica, už kurią ir 6, 49 būtų per didelė kaina. Pica buvo maža ir su menku turiniu ant viršaus. Taip pat nesuprantu nelankstumo: jeigu picą užsisakau išsinešimui, ar tai nėra tas pats, kas užsisakymas į namus/ biurą, tik dar geriau, nes pasiimu pati? Kadangi gyvenu šalia, galėjau prašyti, kad man atneštų picą į namus, tuomet būčiau sumokėjusi mažiau...Dirbo labai maloni padavėja, tik dėl to paėmiau tą ypatingai prastos kokybės picą, nes suprantu, kad ne jos nustato taisykles, kainas, o ir ne pačios picas kepa.
Atsakyti
Pusvalandis prie nevalyto stalo be meniu... Išėjome taip ir nesulaukę padavėjos (can can Fabijoniškės)
Atsakyti
Pirma ir paskutinį kartą sakiausi picas į namus iš jų. Užsakymas buvo padarytas 12.14, sakė pusantros valandos bėgyje bus.
Atvežė 15.05, visiškai šaltas. Vilnius. Negana to, viena pica buvo mažesnė nei 30cm (abi buvo užsakytos 30cm)
Atsakyti
(2018-04-05) Jau ne pirmą kartą atėjus į Šiaulių akropolio can can kavinę tenka nusivilti vienos merginos aptarnavimu. Šiurkštus elgesys, atmestinis darbas, kol sedėjome ir laukėme, padavėja prieš priimant užsakymą nemažą laiko dalį šnekučiavosi su bendradarbe. Esu patenkinta maistu, bet dėja padavėja Deimantė sugadina visą kavinės įvaizdį.
Atsakyti
Šiandien apie 15-16h valgėme Savanorių pr. Can can picerijoje, aptarnavimas 100% malonus, mandagus, mergina nereali, tokia miela, kad jai pasiulius suvalgyti dar po deserta (kurio jau nebenorėjome) vistiek jį užisakėme, ir nepasigailėjome! Buvo verta! O žiedinių kopustu sriubytė nereali! Užsisakėme jas 4 - kažkas nerealaus ir aukšto lygio.. padavėja visa laika su šypsena - nors reikia dirbi per velykas !! Mergina aptarnavusi mus antrame aukšte prie vaikų žaidimų aikštutės N-E-R-E-A-L-I padavėja, operatyvumas, greitas aptarnavimas. Vertinkite tokius darbuotojus, o mes dar sugryšim - ir dėl aptarnavimo, ir dėl maisto! Lauksime kitų jūsų menių naujienų!
Atsakyti
Vakar 2018.03.21 vakare su mergina užsukom i Delano, esantį Vilniaus Akropolyje. Pasiimėm Vištienos su ananasu ir kalafijorais su žirniais ir špinatais. Buvo skanu, tačiau ryte abu atsikėlėm lyg po karo - Pykinimas, muša karštis, prakaitas ir vėmimas. Daugiau niekada nevalgysiu jūsų savitarnos valgykloje. Spėju vištiena ar kalafijorai kaip buvo puode šildomi per visą dieną, taip ir niekas jų nepakeitė.
Atsakyti
Šenden buvau Can cano picerijoi VCUP
Su savo drauge užsukome pavakariniauti mus aptarnavo labai fainas padavejas!
Buvo labai mandagus, malonus ir nuoširdus.
Gaila neatsimenu vardo...Bet jis nešioja akinius ir turi barzda..Labai esu patenkinta šio aptarnavimu.
Atsakyti
Padavėja Agata.Viskas ant tiek paprasta, kad net juokinga. Perku picą, paklausiu padavėjos ar galiu papildomai užsisakyti aštrios dešros. Atsako, kad galiu. Parodau, kas noriu tokios pat, aštrios dešros kaip ant Amerikana picos ir parodau pirštu. Picą gaunu au visiškai kita dešra. Padavėjai pasakau tai, tikėjausi, kad gal kažką pasiūlys, bet dėja nieko nepasakiusi nuėjo. Nei atsiprašau nei prašau. Jei neišmanot savo meniu ar sudėties tai pats laikas pasiskaityt tas knygutes su paveiksliukais... Tikrai nebūčiau pykusi jei padavėja būtų atsiprašiusi, ar pasiūliusi kokią nuolaidą. Tiesiog, norėjosi dėmesio kažkokio, jei jau tokia situacija..
. Nes kaltė jos, o gavosi lyg mano.. Minimalus kontaktavimaa ie bendravimas su klientu. Šiaip viską gavau greitai, maistas skanus. Bet nemandagi ir be šypsenos panelė tikrai daug ką gadina. Atrodo kad jai nerūpi nei kavinės nei jos pačios joje įvaizdis prieš klientą. Dirba dzin principu. Daugiau nenorėčiau būti aptarnauta jos. Plius, nenoriu priaikurti, bet manau, kad panelė Agata matė ant stalo gulinti telefoną zi įjungtu sundu puslapiu, po to mačiau ją kalbant su kolege ir žiūrint vėl gi toli gražu ne su šypsena į mane. Bet nenoriu to teigti 100 proc. Hal gi či jau man pasirodė:)))))
Atsakyti
Pirma karta lankausi Can Can Ogmios mieste. Dabar 18.00 sestadienio pavakarys ir va Jums situacija. Vietos tikrai yra. Lengvai radome vietos. Laikeme meniu 5-10 min. Uzsakeme greitai gerimu nes jau meniu laukti ilgai reikejo. Atnese 3 gerimus po 15min. Bandome issirinkta maista uzsakyti ir va prasidejo... Picos nera, saltibarsciu nera tiesa maisto laukti nuo 30min. nes nespeja personalas ar kazkas panasaus nes zmoniu nera daug. Prasome uzkandziu nes atnesa greiciau, taciau tik ne cia! 21amzius zmones. Atsidarote restorana 70 zmoniu + ir neturite maisto sestadiejio pavakaryje!! Pirma karta lankausi cia ir paskutini. Klienta susigrazinti yra sunku mielieji. Tokie laikai. Svarstantiems apsilankyti, nerekomenduoju.
Atsakyti
Mažeikių can can, aptarnavimas geras, dažnai čia lankausi, bet po šio sykio čia picu nebepirksiu. Vienoje picoje, tiksliau jos pade radau net 2 plaukus, matosi, kad tešla gaminta kitos pamainos nes picininkė kuri kepė picas buvo tamsiaplaukė, o picos pade rasti šviesūs plaukai.
Atsakyti
Sveiki, pietavome Can Can Akropolyje, bendraminčių kompanijos vardu noriu padėkoti už malonų aptarnavimą, paslaugumą.
Puikūs barščiai su minkštomis bandelėmis, tikrai geras virtuvės vadovo darbas.Rekomenduosime draugams. Sėkmės !
Atsakyti
Labai nusivyliau cancanu atvežė šaltą picą po 2, 5 val. laukimo ir padažai buvo kažkokie skysti. Taigi darykite išvadas žmonės už tai pinigus moka.
Atsakyti
Sveiki,

Nuoširdus ačiū Rokui Leonavičiui už profesionalų aptarnavimą UAB, , Delano" (Ozo g. 25, Vilnius).
Likome labai patenkinti: malonus aptarnavimas, dėmesingumas, pozityvumas, Kliento poreikių išgirdimas ir lūkesčių viršijimas. Siūlome šį darbuotoją atitinkamai pamotyvuoti.
Atsakyti
Šiandien valgiau VCUP cancane 15:00, viskas kaip ir gerai, aptarnavimas geras, bet buvo daug žmonių o padavėjų per visą salę mačiau tik 3, kurie matomai nieko nespeja. Nesuprantu kur žiuri vadovė. Teko dirbti padavėju ir žinau, kad jeigu norima gauti gera aptarnavimą, tai vienas padavėjas turi tureti nu daugiausia 5-6 staliukus.
Atsakyti
Palangos Can Cane autobusu stoties pastate, tai pats lėciausias aptarnavimas iš visų koks tik gali būti turbūt. 30 minučių lauki kol priims užsakyma, ~1h kol atnes patiekala ir tik saskaita sios aptarnavimo istaigos greiciais gauni greit, per kokias 10-15 minuciu, nors klientu neperdaugiausia atejusiu yra....
Atsakyti
2018-02-04 OZAS Dviese atėjome užsisakyti picos išsinešimui. Per trejetą kartų neišėjo susišnekėti su personalu ir negavome tikslios informacijos apie picų kainas ir akcijas. Norėjome vienos picos, bet iškepė dvi. Sakėme kelis kartus, kad norime vienos ir galiausiai mokėjome už vieną. Būtų gerai, jeigu taip ir būtų viskas pasibaigę, tačiau labiau patyrusi personalo darbuotoja neapykantą parodė grąžą atiduodama smulkiais centais.

Kad ir kokios būtų akcijos Can Can daugiau neisiu.
Atsakyti
a*******i tas CanCanas... akcija pica grand dydžio imi antra tokio pat dydžio nemokamai. Okey. Tai kokio velnio čekyje išmušat kaina už dvi?? O pasiteiainimas toks kad neperspėjome padavėjos. Matai reikėjo pasakyt iškart. Nei picos atšaukt nei gražint picos nepavyko. Dievagojosi padavėja kad jai teks iš savo kišenes už tai mokėt. Davė nuolaida su savo darbuotojos kortele. Bet vistiek absurdas. Pranešk prueš valgant. Nors akcija tokia yra.
Atsakyti
Prieš metus valgėme Can can picoje Vilniuje CUP'e apkeptus koldūnus. Apsinuodijom taip, kad teko gerti antibiotikus ir savaitei imti biuletenį. Galvojom nesusipratimas. Praėjusį sekmadienį vėl apsilankėme tame pačiame Can Can, mama valgė kijevo kotletą. Šiuo metu guli infekcinėje ligoninėje. Čekių neturime, nesaugojame, bet gal galite kas pasidalinti patirtimi tokiu atveju kur reikėtų kreiptis?
Atsakyti
Donata 2017-12-29 17:43:36
Labai dziaugiames can canu. Uzsisakom visad i namus maista Šiauliuose ir niekad nenusiviliam, taip pat ir siandien.
Labai patinka ši kavinė.maistas skanus, kava -superinė. Darbuotojai visada maloniai aptarnauja!!!)Ačiū Jums
Atsakyti
2018-01-26 CanCan Pizza Klaipėdos Akropolyje užsisakiau cepelinų...Cepelinai buvo tokio neskanumo, jog pagalvojau, kad virėjas pirmą kartą gaminą savo gyvenime ir net nežino kas tie cepelinai. Labai nusivyliau, negrįšiu tikrai
Atsakyti
Kasdien valgydavau Viršuliškių g. Cancan, iki kol radau per salotas einanti vabala, o iki to nekartą radom maiste juodų plaukų.
Atsakyti
Keleta kartu teko pietauti Klaipedos Can Can (Akropolyje). Aptarnavimas siaubingas, labai ilgai reikia laukti, kol padaveja prieis, nors jie stovi ir nieko nedaro, tik kalbasi. O siandien isvis niekas nepriejo. Viena padaveja stovejo ir kalbejo su draugais. Jei nenorit prarasti klientus, laikas keisti personala. Daugiau i Can Can neeisiu ir kietiems nesiulau, jei nenorite kad nuotaika butu sugadinta.
Atsakyti
Sveiki.2018.01.14 diena su savo 8 metu dukra užsukome papietauti į Delano Akropolyje Vilniuje.Dukra paprašė lietini bliną be įdaro.Priejus prie viriškio (blinu kepėjo) paprašėme iškepti mums viena blina be įdaro į ką jis mums atsakė kad jisai yra labai užimtas ir jam nera kada mums cia kept tos blinus ir kad esamu blogai išaukleja savo dukra nes ta nevalgo lietinius su įdarais ir pastate save kaip pavizdį kad jisai vaikystei valge viską kas jam buvo paduota o mes blogai išauklėjo savo vaiką nes vaikas turi teise rinktis ką norėtų suvalgius.Va tokia pamoka išklausėme iš blinu kepėjo taip ir negavus ko atėjom.APSURDAS...TVARKIKIT DARBUOTOJUS!!!Jems nedera taip kalbėtis su klijentais.Tikiosi kad jaunuolis su tatoo ant rankos gaus pastaba už savo ilga liežuvį.
Atsakyti
Sveiki. Lankiausi Panevėžio CanCan kavinėje Laisvės aikštėje ir likau nusivylusi. Viena kartą leidžiate naudotis elektroniais kuponėliais, kitą kartą sakote, kad jau nebegalima ir kad reikia popierinės jų versijos. O štai kitą kartą vėl leidžiate naudotis el.kuponėliais. Tai siūlau vieną kartą apsispręsti ir taikyti tas pačias taisykles visiems klientams. Tikiuosi pasitaisysite.
Atsakyti
Klaipėdos Can Can (Akropolyje) viena blogiaisiu vietų pavalgyti Klaipėdoje. 20 min. pralaukėme kol padavėjos sugalvojo prieiti. Labai atmestinas požiūris į klientą. Geriau badas nei CanCanas..
Atsakyti
Norėčiau atkreipti dėmesį į kavinės DELANO maisto kokybę. Kartas nuo karto tekdavo apsilankyti šioje kavinėje, nes nereikia užsisakinėti iš meniu ir ilgai laukti. BET šiandien (2018-01-09) DELANO labai nuvylė. Įsigijus dienos pietus norėjosi skaniai pavalgyti, bet užsisakyta kalukutienos krūtinėlė buvo ŽALIA. Tikrai nemanau, kad iškepusi kalukutienos krūtinėlė turėtų būti rausvos spalvos. Ačiū už "skanius" pietus, vos neapsivėmiau. Daugiau nebegrįšiu.
Atsakyti
Buvau 2018-01-09 užsisakiau kokteili, , Snicers ". Notraukoje atrodė kitaip, o atnešė visiskai ne pagal nuotrauka. Nusivyliau ir nebe pirmą kartą.
Atsakyti
Margarita 2018-01-02 20:18:05
Sveiki. Noriu pasakyti, kad esu labai nepatenkinta, kad nevežate maistą iš Čili picos į Skaidiškės rajoną. Nežinau, ką šis rajonas jums yra padaręs ir pnš. tai nereiškia, kad išvis nereikia vežti maisto į šį rajoną. O gal yra tokių žmonių, kurie negali vairuot dar automobilio, negali daeiti iki autobuso stoteles, kaip pvz. mano drauge, ji guli su sulaužyta koja, o aš dar negaliu vairuot mašinos, nes nėra teisių, kartu mes užsinorejome picos, ir pagalvojame, kad būtų visai smagu kad pica mums atveš į namus, tačiau ne.
Čia yra labai apmaudu. Esam labai nepatenkintos, kad taip yra.
Jeigu jum kažka yra padaręs šis rajonas, jus užsirašynekit gal adresus ir numerius kurie jums skambino ir galbut nuskriaude, kad po jų nebevežate čia maisto. Tai nereiškia, kad čia visi gyvenantys žmonės yra tokie patys...
Cia skundas apie “Delano” cancan pica- prie ko cia “Cili”.

Taip pat rekomenduojame

Sūkuriškės
Karpynė

Adresas: Karpynės g. 2, Gabšių k., LT-60192 Raseinių r.
Veiklos sritys: kaimo turizmas; kavinės, klubai, barai, restoranai; pramogos ir poilsis; renginių organizavimas; spa centrai; viešbučiai, moteliai; žūklės ir medžioklės reikmenys, paslaugos; žuvininkystė, žuvies produktai.
Vidury Lietuvos įsikūrusi kaimo turizmo sodyba "KARPYNĖ" leis atsipalaiduoti įvairų poilsį mėgstantiems žmonėms. Norintys pramogų čia galės žaisti boulingą, pūlą. Žvajams čia taip pat rojus, kadangi aplink esančiuose tvenkiniuose galima pagauti karpių, lydekų ir kitų žuvų. Išalkę apsilankykite restoranuose...
Atostogų parkas
SPA, BASEINAI, APGYVENDINIMAS

Adresas: Venecijos aklg. 2, Žibininkų k., LT-97231 Kretingos r.
Veiklos sritys: kaimo turizmas; kavinės, klubai, barai, restoranai; poilsio namai, sanatorijos; pramogos ir poilsis; spa centrai; viešbučiai, moteliai.
„ATOSTOGŲ PARKAS“ – tai didžiausias poilsio ir sveikatinimo kompleksas Vakarų Lietuvoje, kuriame – 15 baseinų Jūsų poilsiui ir sveikatai. Kompleksas įsikūręs Palangos pakraštyje, Žibininkuose. Tai – strategiškai puikioje vietoje esantis gamtos prieglobstis, nuo Baltijos jūros ir Palangos kurorto nutolęs 6 km, nuo...
Beta Media
BETA.LT

Adresas: Savanorių pr. 178A, LT-03154 Vilnius.
Veiklos sritys: dovanos; fotografijos paslaugos, įranga; grožio salonai ir kirpyklos; interneto parduotuvės; kalbų kursai; kavinės, klubai, barai, restoranai; kelionės; medicinos įstaigos, paslaugos; odontologija, paslaugos; pramogos ir poilsis; spa centrai; teatrai; viešbučiai, moteliai.
UAB „Beta Media“ – įmonė, valdanti ilgiausiai Lietuvoje veikiančius internetinių paslaugų portalus Beta.lt, Grupinis.lt. Nuo 2017 m. birželio įmonė rinkai pateikė naują prekės ženklą – Triplovers.lt – nišinį portalą, skirtą kelionių mėgėjams bei planuotojams. 2017 metų spalio mėn. „Verslo žinių” oficialiais...
Jazz Villa
Sodyba Trakų rajone

Adresas: Senojo Tarpupio k., Senųjų Trakų sen., LT-21148 Trakų r.
Veiklos sritys: individuali veikla; kaimo turizmas; pramogos ir poilsis; renginių organizavimas; viešbučiai, moteliai.
Apie viešbutį Konferencijų ir pokylių centras viešbutis Jazzhotel yra 30 min. važiavimo atstumu nuo Vilniaus centro, šalia kelio Vilnius-Druskininkai, 24-ame km. Viešbutyje rasite puikias sąlygas laikinai apgyvendinti iki 34 svečių. Naujai įrengti kambariai su vaizdu į ramų ežerą, du lux klasės kambariai. Viešbučio...
Bijola
Tortų, pyragų, pyragaičių gamyba

Adresas: Kovo 11-osios g. 67, LT-50357 Kaunas.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; eksportas; kavinės, klubai, barai, restoranai; konditerija, saldumynai; maisto gamyba; maisto produktai; mažmeninė prekyba.
UAB „BIJOLA“ – jau du dešimtmečius konditerijos gaminius gaminanti įmonė. Kepame apie 100 rūšių tortų, pyragų, pyragaičių, sausainių, gaminame vyniotinius, saldainius, šokolado figūrėles, florentinus ir keksus. Pagrindinis įmonės principas – aukšta produkcijos kokybė, geras skonis, kuris pasiekiamas naudojant...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

IT specialistai ir jų uždarbis: Baltijos šalių, Baltarusijos ir Ukrainos apžvalga
IT specialistai ir jų uždarbis: Baltijos šalių, Baltarusijos ir Ukrainos apžvalga 08-21 18:42
Skaičiuojama, kad Estijoje didžiausia populiacijos dalis tiesiogiai dirba informacinių technologijų (IT) srityje. Iš apžvelgiamų rinkų didžiausi atlyginimai taip pat fiksuojami Estijoje...
"Biovelos" grupė pernai augo 8%
"Biovelos" grupė pernai augo 8% 08-21 18:42
Viena didžiausių Lietuvoje maisto pramonės bendrovių "Biovela" pernai gavo 116,427 mln. Eur konsoliduotų pajamų – 7,8% daugiau nei 2016 metais (107,956 mln. Eur).
Turkija svarsto atsisakyti turistų pamėgto "viskas įskaičiuota"
Turkija svarsto atsisakyti turistų pamėgto "viskas įskaičiuota" 08-21 18:41
"Turkiją reikia gelbėti nuo turistų, kurie leidžia laiką įstrigę viešbučiuose", – tokie teiginiai pasirodė Turkijos žiniasklaidoje, mat šalyje vėl imta kalbėti apie būtinybę atsisakyti tarp...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Primenybe teikiate..

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Macy's 38,21 +6,05%
Nike 82,18 +3,05%
Goodyear 24,44 +1,79%
Ford 9,72 +1,78%
Western Digital 64,02 -0,94%
Apple 215,46 -0,97%
Intel 46,50 -1,27%
Walmart 96,00 -1,89%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kiauliena 82,05 +20,22%
Dujos (JAV) 4,76 +26,60%
Dyzelis 2,23 +7,21%
Sidabras 16,49 -0,96%
Jautiena 4,15 -1,43%
Auksas 1303,45 -2,35%
Ryžiai 451,00 0,00%
Kava 2,99 +1,01%