VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Delano, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Delano

Atsiliepimai apie Delano, UAB

CanCan Pizza

Columbia SMAGIAM LAIKUI LAUKE Hiatus
Parašyk savo nuomonę apie Delano, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Karantino metu nesilaikote vyriausybes nustatytu istatymu. Su veido skydeliu jus neaptarnaujate, o vyras su kauke dengiancia tik buna ne nosi yra maloniai aptarnaujamas, nes gi patikrinimas negalima!!!
Visu pirma isnagrinekite istatymus, visu antra zmones su kvepavimo sutrikimais né privalo detis kaukiu, na ir darbuotoju ismokykit bent jau teisingu reikalavimu, o ne skieskit realybes neatitinkancia informacija.

Karantine esančių savivaldybių gyventojams (vyresniems nei 6 metų) privaloma viešosiose vietose dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones (veido kaukes, respiratorius ar kitas priemones).

Šis reikalavimas netaikomas:
asmenims, kai jie sportuoja;
aukšto meistriškumo sporto pratybose ar varžybose dalyvaujantiems aukšto meistriškumo sporto ir fizinio aktyvumo specialistams, aukšto meistriškumo sporto ir fizinio aktyvumo instruktoriams ir teisėjams;
viešojo maitinimo įstaigose sėdint prie stalo ar baro, taip pat paslaugos teikimo metu, kai paslaugos negalima suteikti paslaugos gavėjui būnant su kauke;
atlikėjams renginių metu; neįgalumą turintiems asmenims, kurie dėl savo sveikatos būklės kaukių dėvėti negali ar jų dėvėjimas gali pakenkti asmens sveikatos būklei.

Šiems asmenims rekomenduojama nešioti veido skydel
Atsakyti
Vidttorio 2019-12-24 15:22:07
Vakar apsilankeme Siauliuose Tilzes prekybos centre esanciame can can restorane, atvykome apie 18.30 val., mazdaug 10 minuciu begyje vaikunukas padavejas atnese meniu, ir bandeme uzsakyti maista, bet puses meniu nurodyto maisto nebuvo, tai bandeles pasibaige, tai padavejo zodziais "uzsisakykit ka nors paprasciau, uzsakeme "paprasta" maista. Apie 19.25 val. mums atnese kavos ir sriuba ir kaip veliau paaiskejo padavejas tik tada sistemoje pazymejo uzsakyma (tai nesunku patikrinti perziurint vaizdo irasa). Bunant restorane mateme kaip aptarnaujami pilnai veliau uz mus ateje lankytojai, kaip 5-6 maisto isveziotojai isveze picas, o mes uzsakytu makaronu ir picos taip ir nesulaukeme. Apie 20.00 val. praeinancio pro sali padavejo paklausiau koda gi pagaliau gausime maista, atsakymas buvo paprastas - tu cia nesauk, Nors tikrai kalbu ramiai. Neskubedamas nuejo i virtuve ir zmonai atnese atsalusius makaronus. Greta buve aplinkiniai pradejo klausineti kokia as cia "egzotine" pica uzsisakiau, nes gamina pusantros valandos. Suprates kad uzsakymo kaip ir papildomai uzsakytu desertu mums nepatieks. Nuejau prie baro kur buvusios merginos paprasiau atsaukti nepatiekta maista. Is sone buvusios picu kepejos isgirdau fraze - tuoj iskepsiu, padekojau ir pasakiau kad nebereikia. Uz baro buvusi mergina pasiule pica issinesimui bet atsisakiau.Tuo metu padavejas vaikinukas priejes garsiai kad girdetu visi aplinkiniai pasake: " tu dar bl... skunda parasyk". Paklausiau jo vardo ir pavardes, gavau atsakyma - nesvarbu. Tada pradejau kito personalo klausineti kas tas padavejas rusiskais keiksmazodziais bendraujantis su klientais. Uz baro buvusi mergina pradejo atsiprasineti uz padavejo elgesi. Tada pamates kad kito personalo klausineju jo duomenu, priejes pasake Tomas Bagdonavicius ir kazka po nosim sumurmejo-daug darbo. Apmokant saskaita paaiskejo, kad uzsakyti desrtai net nera itraukti i uzsakyma. Padavejo elgesi mate restorano lankytojai buvo sokiruoti Tomo Bagdonaviciaus elgesiu ir mano zmonai perdave savo telefono numerius, pasake kad jei reikes ir teisme patvirtins Tomo Bagdonaviciaus elgesi. UAB Delano gal tai nauja verslo strategija - siuskim visus klientus rusiskais keiksmazodziais toliau.... Paskambinus maisto i namus uzsakymo telefonu ir paaiskinus situacija, man buvo pasakyta kad su manim susisieks vadove... spekite is vieno karto ar susisieke ir bent atsiprase? :-D Kazkaip jaustis kaip apspjaudytam restorano personalo nesinori, vadovams kiek suprantu kaip elgiasi ju personalas tai iki tam tikros vietos... Tai kol kas manau vertetu pamokeliu duoti 1. atlikti ivertinima per vartotojų teisių apsaugos tarnyba. 2. Gavus atsakyma - pateikti ieskini UAB Delano vadovaujantis LR CV 2 k. 2.24 straipsnis. Asmens garbės ir orumo gynimas. 3. Viesinti visus procesus naujienu portale.
Prašau pašalintį šį pranešimą, kuris neatitinka tikrovės, naudojamas vardas ir pavardė pažeidžiantis asmens duomenis ir yra šmeižiamas žmogaus bei jo orumas.
Atsakyti
Užsisakant maistą išsinešimui ir pristatymą į namus, maistas pristatomas be įrankių, be priedų, padažų. (rašo svetainėje ir patvirtina žodžiu, pvz. : pica+pepsi. Paduoda tik picą.).
Užsisakant prie maisto, vaikams sulčių, paprašius tam tikro skonio, vistiek įdeda kitokio skonio sultis...
Nusivylėme ir tikrai nerekomenduosime.
Atsakyti
Atvyke i can can esanti oze 2020-10-25 iskart po varzybu siemens arenoje, specialiai iseja anksciau, kad greitai be daug zmoniu galetume pavalgyti ir atsigerti ateja 19, 11 uzsisakeme alaus kuri gavome 19, 53 nezinau ar tai normalu jusu restorane,
Bet man atrodo aptarnavimas tragiskas jei del alaus reikejo perklausti keturis kartus, plius buvo atsakoma kad tuoj bus visus keturis kartus, plius picos laukiame jau 50 minuciu, neaisku ar dvigubai tiek reiks laukti, mano nuomone reiktu keisti kolektyva arba bent kazka kas reguliuotu tvarka.
Atsakyti
Valgėm su draugė Vilniuje, Gedimino pr. Užsisakiau stikline stalo vandens, padavėja įkyriai pradėjo įrodinėti, kad galima tik 0, 5L arba 1L paimti ! Tada parodžiau meniu, kad galima ir 0, 2 L užsakyti. Nesklandumai nesibaigė. Pirkom maistą iš kuponų, kuponus padavėm, sąskaitas man ir draugei atnešė su didesnėmis sumomis!!! Atsiprašė grąžino man ir draugei pinigų minusą, nuėjus pamatėm grąžą, kad ir vėl apgavo, per mažai grąžino, tada ėjom prašyti, kad visą sumą atiduotų. Labai nemaloniai praleistas laikas. Centras Vilniaus, o su tokiom vištom įmonė darosi sau gėdą...
Atsakyti
Gavus perkeptą picą, administratorė priėjus pasakė, jog tai jau yra paruošta pagal mūsų technologiją. Pica atrodė taip pat, o gal net baisiau. Apie skonį nekalbu... kraštai apdegę, svogūnai vėl apsvilę, šonai išsipūtę, tuščiaviduriai. Toks jausmas, kad picų kepėjas tą pačią pagardino daugiau vištienos ir pašildė
Atsakyti
Dienos pietų BBQ vištienos pica, - baisi, špinatai sudžiūvę, pica sausa, plona. Maža to, kad nevalgau jos, padavėja nemato ir nepasiteirauja, kodėl picos nevalgau. Baisu.
Atsakyti
Gedas 2020-10-01 22:34:49
Šiandien apie 16 valandą su žmona atvykome į CanCan Piza esančią adresu Marijampolėje, Kauno skg. 3A, pavalgyti, prisėdome prie staliuko, po kurio laiko priėjo akivaidžiai nepatenkinta šviesiaplaukė padavėja, kuri pakeltu tonu pasakė, kad pasiimtumėm daiktus nuo staliuko, kadangi ji dezinfekuos staliuką, nes prieš tai šioje vietoje sėdėjo kiti klijantai, net nepaprašiusi atsistoti pradėjo ant stalo purkšti dezinfekcinį skystį, kuris apipurškė ir mus, jai baigus valyti staliuką žmona paklausė kokia yra dienos sriuba, ji atsakė, kai pasakiau, kad jos norėsiu, ji akivaizdžiai su nepasitenkinimu ir pakeltu balso tonu atsakė "ar Jums atrodo, kad man patogu priimti Jūsų užsakymus?", ji apsisuko ir nuėjo. Žinoma ji tuo metu rankose laikė dezinfekcijos priemones ir mes iš jos tikrai nereikalavome tuoj pat priimti užsakymą, tačiau toks pakeltas balso tonas ir dezinfekcinio skysčio purškimas ant žmonių yra nepriimtinas, todėl pakilome nuo staliuko ir išėjome pavalgyti kitur kur su mumis elgėsi mandagiai. Dažnai valgome šioje picerijoje ir iki šiol visi kolektyvo nariai buvo mandagūs ir draugiški, dėl to labai nustebome, tačiau šis nemalonus apsilankymas buvo paskutinis.
Šiuo atveju, manau tikrai patys kalti. Kam sėsti prie nenuvalyto stalo, juolabiau tokiu metu? Juk jį būtina dezinfekuoti po kiekvienų klientų. O apie etiketą turbūt net neverta kalbėti..:) todėl iš aprašymo sprendžiant, padavėja dar ir taip buvo su jumis kantri :D
Atsakyti
Šiandien apie 16 valandą su žmona atvykome į CanCan Piza esančią adresu Marijampolėje, Kauno skg. 3A, pavalgyti, prisėdome prie staliuko, po kurio laiko priėjo akivaidžiai nepatenkinta šviesiaplaukė padavėja, kuri pakeltu tonu pasakė, kad pasiimtumėm daiktus nuo staliuko, kadangi ji dezinfekuos staliuką, nes prieš tai šioje vietoje sėdėjo kiti klijantai, net nepaprašiusi atsistoti pradėjo ant stalo purkšti dezinfekcinį skystį, kuris apipurškė ir mus, jai baigus valyti staliuką žmona paklausė kokia yra dienos sriuba, ji atsakė, kai pasakiau, kad jos norėsiu, ji akivaizdžiai su nepasitenkinimu ir pakeltu balso tonu atsakė "ar Jums atrodo, kad man patogu priimti Jūsų užsakymus?", ji apsisuko ir nuėjo. Žinoma ji tuo metu rankose laikė dezinfekcijos priemones ir mes iš jos tikrai nereikalavome tuoj pat priimti užsakymą, tačiau toks pakeltas balso tonas ir dezinfekcinio skysčio purškimas ant žmonių yra nepriimtinas, todėl pakilome nuo staliuko ir išėjome pavalgyti kitur kur su mumis elgėsi mandagiai. Dažnai valgome šioje picerijoje ir iki šiol visi kolektyvo nariai buvo mandagūs ir draugiški, dėl to labai nustebome, tačiau šis nemalonus apsilankymas buvo paskutinis.
Atsakyti
Šiandien 17:20h užsakėm su dukra dvi picas. Gavome 21h50min ir labai gaila jau šaltas ir ne tokias skanias : (... jau nekalbu, kad mano buvo ne mexikietiška, o kažkokia kita su saliami :D viskas būtų be principo, bet tas šaltas sūris ir kieti kaip vakarykštės picos (o gal ji vakarykštė?) kraštai- liūdina...
Atsakyti
Paskutinį kartą mums atėjus į DELANO ir padavus nuolaidų korteles kasininkė nuskaičiavo visiems po 1, 5 Euro KODĖL??? Ir kodėl 1, 5 Eur? UŽ KĄ?
Mums VISIEMS metai dar nebuvo praėję + 3mėn. buvo KARANTINAS.
LIKOM VISI NEPATENKINTI.
Prašome pratęsti kortelių galiojimus, bent dar 3 mėn. kol NEDIRBOTE ir mes negalėjome naudotis Jūsų paslaugomis!!!
Atsakyti
Jei salotų Pramonės 29, Kaune reikia laukti 45 minute, tai ką jau čia ir bepridursi....
Atsakyti
Šeštadienį iš vakaro užsisakiau picas internetu, pasiūlė atsiimti iš Cup Vilniaus retorano, sakė jie žinos, užsakymas užregistruotos, picų asortimento nepriėmė iš vakaro. Sekmadienį paskambinau tiesiogiai į Cup ir pasakiau kurių reikia, apie užsakymą jie žinojo. Atsiimant maža, kad negavau pepsi nors yra siūloma užsisakant internetu, nes užsakiau maxi, kurios su nuolaida, tai dar ir paskaičiavo pilną kainą. Pasiteisinimas buvo toks: ne tuo numeriu paskambinau, užtai kaina dviguba. Šeštadienį iš vakaro nieks neperspėjo, kad reikia skambinti būtent tuo numeriu. Tai kodėl asortimento iš vakaro negalima buvo priimti? Jeigu buvo užregistruotas užsakymas kodėl dvigubą kainą turėjau mokėti? Jokio atsiprašymo dėl susiklosčiusios situacijos, dar įžūliai teigia, kad čia normalu.
Atsakyti
Lankėmės Can can picerijoje Šiauliu Akropolyje, užsisakėme dienos pietus, bet likome alkani, sulaukėme tik gėrimu, atėje vėliau svečiai maista gavo anksčiau nei mes. Idomu ar čia virtuvės klaida ar padavėjos.
Atsakyti
Užsisakius maistą, operatorė informavo kad laukti reikes valandą, laukiau 2!!!maistas atšalęs, burgerio mėsa sausa strigo gerklėje, pilna svogūno žievės.., dukra pamačius klausė ar svogūno neturėjo nulupti, bulvytės ne keptos o virtos tikriausiai... tragedija... užsisakius grand picą rašo jog 2padažai nemokamai, o kur jie??Šiauliai.
Dažnai sakydavaus į namus maistą, bet užsisakius apie 20h matyt paskubom sumetė ką rado...
Atsakyti
Aptarnavimas siaubingas.Užsakius maisto, gauni ne tą, ką užsakei ir gauni per 2-3 valandas vietoje 1, 5 val.Paprašius pakeisti ir atvežti tą, kas buvo užsakyta, pareiškia, kad paims per valandą.Tai reiškia, kad pilnas užsakymas atkeliaus per 5 val.Tai normalu???? Paskambinus užsakymo numeriu, meluoja, nieko nežino ir dar gazdina, kad sekantį kartą nepriims užsakymo.Tai normalu???

Reziume: KOKYBĖ - SIAUBINGA, APTARNAVIMAS - TRAGEDIJA.
Atsakyti
2020-07-12 17.30 val. Uzsakem is can can maista. Burgeris tragedija!!! Bandele visa slapia, atsalus, maltinukas sausas, prastas ir slykstus!!! Po pirmo kasnio isspjoviau! Bulvytes saltos ir sjp ziauriai neskanios, tokios plonos, baltos kazkokios be jokiu prieskoniu, nu kaip virtos! Pinigai i bala!!! Net neziurekit i ju maisto nuotraukas prie meniu, melas, net nepanasu. Pridedu savo grazuolio burgerio su jautiena foto :D kas netingit palyginkit su ju nuotrauka, vadinasi rask 1000 skirtumu :D
Atsakyti
Pica paprašiau be mozarelos sūrio (tiesiog su fermentinių) Gavau paplotėlį su pomidorų padažu, paprašiau kad padarytu man normalią pica. Gavau va tokia, pašildytą mikrobangėje už poros minučių, su juoda žole ant vursaus (foto) padaveja rėkė kad viskas paskaičiuota gramais. Ar darbuotojai patys norėtų tokia pica gaut? Ar tai normalu kad picoj su mėsa daugiau sūrio negu sūrio picoj? Nuo kokios dienos picos gaminamos mikrobangėje ?Paprasiau ir vėl perdaryt. Gavau ta pačia pica, ant viršaus uždėta tiesios sūrio ir lapu, po pačia dar buvo tie juodi lapai.Pica visiškai šalta Pirma karta valgau picerijoj kur nesugeba padaryt normalią Margarita. Can can Gedimino pr. Vilnius.
Atsakyti
Būtų smagu, jei 12 val. dar turėtumėte pasirinktus dienos pietų variantus (Ukmergės g., Vilnius).
Atsakyti
Šiandienos (06-28 tarp 18:00-19:30) apsilankymas VCUP cancane buvo tragiškas. Puse patiekalų net neturėjo, teko vis iš naujo galvoti ką užsisakyti. Kai sakėm užsakymus, padavėja (blondinė šviesiais plaukais) nieko nesirašė ir paklausus ar tikrai viską atsimins, pasakė, kad taip, tačiau savo šaltibarščių dar vis laukiu iki šiol, nes taip ir neatnešė. Pačio užsakymo laukėm labai ilgai ir, kai galiausiai atnešė, padavėja nusijuokdama pasakė, kad mano užsakymą išmetė ant žemės ir net neatsiklausus jau paruošė visai kitą ir atnešė. Sultys buvo praskiestos vandeniu, bulvytės šaltos ir sausos, namie šaldytas geriau išsikepu. Suskaičiuotos grąžos laukėm gal pusvalandį, kol galiausiai teko tiesiog pakviesti kitą padavėją, kuri irgi tik numetė kibirėlį pas save ir nuėjo savo reikalais. Įvaizdis visiškai sugadintas ir niekam neberekomenduočiau, nors anksčiau buvo viskas gerai.
Atsakyti
Vis dar negaliu atsigauti po šiandienos. Su drauge buvom nusiųstos prie purvino stalo. Purvinos stiklinės, šaltos ir apdegusios picos (kurių laukėme labai ilgai). Užsisakėme sriubą, kurios taip ir neatnešė. Kas baisiausia, kad tai ne pirmas kartas, niekas nesikeičia, o kaip matau žmonių nusiskundimų labai daug. Tai buvo mano paskutinis apsilankymas.
Atsakyti
Stiklinės purvinos, pamiršo pusę užsakymo, picų reikėjo laukti valandą ir kai atnešė buvo šaltos ir SUDEGINTOS!!!!! Tikrai neikit čia, Gedimino pr. 26, SIAUBAS!!!
Atsakyti
Labas vakaras. Šiandiena valgėme Klaipėdos akropoli can can picerijoje. Lankomės cia retai nes esam iš kito miesto. Na ir likome labai nustebinti. Maistas tiesiog puikus, ir norėtumėme pasakyti dideli Ačiū Simonai kuri mus aptarnavo ir rekomendavo mums maista.Kai būsime Klaipedoje butinai dar užsuksime :)
Atsakyti
Tragiška! Negaliu per puslapį pateikti užšalimo. Iš pradžiu rašo, kad užsakymų nepriima, paskui tiesiog neįmanoma pasirinkti migtuka pristatymas į namus. O dar verslas skundžiasi, kad krizė ir darbo trūksta? Nenorite aptarnauti klientų tiesiog. Į ateitį tai pat nesikreipsiu I tokią nerimta įmonė. Picas bandžiau užsakyti 3 dienas iš eilės ir nesėkmingai. Sėkmės versle!
Atsakyti
Cancan Vilniuje: tragiskai blogas ir nemandagus operatores darbas. Operatore neperduoda uzsakymu vykdymui. Uzsakymo i namus laukeme 3 valandas, ir pagaliau sulaukeme saltos picos. Klaiku.
Atsakyti
Sveiki. Šiandien lankėmės picerijoje cancan pica esančioje Gedimino pr. Vilniuje. Palaukus 10-15min reikėjo patiems nueiti pasiimti meniu, nes padavėja nesiteikė paduoti. Išsirinkus maistą dar reikėjo tiek pat laiko laukti kol padavėja prieis priimt užsakymą. Nors restorane tikrai nebuvo daug žmonių pilna laisvų staliukų. Buvo užsakyta late kava ji atnešta po kurio laiko beveik šalta sūrio padažas prie užkandžių taip pat šaltas nors meniu parašyta karštas. Esam nusivylę šiuo restoranų. Ypač padėvėjų darbų.
Atsakyti
Vilnius. Can can šalia outlet. Tragedija.. pirmiausia, padavėja buvo labai pasimetusi, vos girdėjosi, ką kalba. Antra. Maistas. Pirma atnešė duoną. Užsisakėm duoną su sūriu, bet gavot tik duoną. Viskas paskende riebaluose. Po duonos iš karto atnešė picą, pica yra pica. Įpatingo skonio nebuvo, na bet priekaištų taip pat nebuvo. Toliau laukėme ir draugės patiekalo, bet jį gavome tik kai buvau suvalgiusi pusė picos. Kiek žinau, karštus reikia atnešti kartu :) makaronai su vištiena. Viskas vandenį, nedavire, kieti, padažas.. na tikriausiai skiestas tiek su vandeniu, kad prarado ir savo skonio savybes. Ak, ir taip. Stalas buvo nenuvalytas, pilna druskos. Padavėja nesiteikė jo nuvalyti. Teko patiems. Linkime pataisyti šias klaidas ;)
Atsakyti
Sveiki, valgėme Klaipedos can can picerijoje ryte ir likome labai nustebinti, tos mergytės lakste pirmyn atgal abi apšokinejo mus, kad net pasijutome kaip karaliai, tai norėtumėm dar kartą padėkoti joms už viską, daugiau tokiu kaip jų reikia.Apsilankysim butinai dar karta:)
Atsakyti
Sveiki, atėjau su drauge į Can Can kavinė kuri randasi Šiauliuose, Aido 8, Akropolyje 2 aukšte, sėdėjome prie 23 staliuko, atėjome i Can Can kavinė nes žinojome, kad ledai labai skanūs Can Can kavinėje, užsisakėme dvejas cepelinų porcijas ir vienus Ledus su vaisiais,. Atnešė cepelinus, pradėjome valgyti ir beveig pabaigus valgyti atneša ledus, padėjo ledus ir su drauge likome nustebę ledai su vaisiais... Greičiau buva ištirpę ledai su 1 gabaliuku persiko, bananas jautėsi apačioje, 1 metos lapelis, atrodė kad vietoje braškių tyrės buva dėta braškiniai ledai, braškių nebuva nei vienos, kivio tai pat nebuvo, o išvaizda atrodo taip kad būtume užsisakė ledus su persikų, o skonis tragiškas palyginus kokie turėjo būti, nes vasario 14d. Valgėme Šiauliuose Tilzes Can Can kavinėje, tai pat užsisakėme vyne marinuota, ir šašlykų, bei ledų tai buva žymiai skaniau ir gražiau pateikta, ledai pateikti kaip nuotraukoje,.
Kas liečia aptarnavimas:
Mus pasitiko ir pasisveikino, pateikė meniu greičiau nei per 2 minutės, ir t.t aptarnavimas priekaištų nėra, padavėjas tikrai atlieka sava darva gerai paprastai, jei būčiau slaptas klientas nebūtu 100proc bet nebūtų ir nusiskundimų, ir tikrai esu tas žmogus, kuris palieka arbatpinigiu, jei aptarnavimas tinkamas, ir viskas tvarkoje, bet va ledai buva tragiški. Neturėjome laiko aiškintis, kodėl ledai tokie kur vaisiai ir t.t nes skubėjome i darba. Vasario 17d. Pirmadienis lailas, 18val.
Atsakyti
Labai prastas aptarnavimas telefonu, apsimelavę.Pradinis pažadas atvešim 1 val bėgyje.Po 1, 5 val nėra skambinam.Aiškina, kad varuotojas jau išvažiavęs pristatys bet kurią akimirką.Po dviejų valandų nėra, skambinam vėl ta pati dainelė -vairuotojas išvažiavęs bus bet kurią akimirką. Atvežė po 3 valandų.
Atsakyti
Sveiki, ir as noreciau pasidalinti patirtimi apie Palangos Can Can picerija esancia autobusu stotyje.Atvykus teko laukti meniu vos ne paskutiniem nors tie kurie atejo veliau uz mus pirmiau sulauke..Padavejos velniai zino kur vaiksto savaitgali bet savo vietoj nebuna tai i lauka tai i Maxsima.Pavalgem, atejo paklaust gal dar deserto noretumem ar taip ko apie saskaita net nebuvo kalbos...Praktiskai apie valanda prasedejom laukdami saskaitos taip ir niekas nepriejo, kol patys nepriejom prie barmenes.Po geros valandos pati is lauko kazkur parejus net nesiteike prieit paklaust o mum prieinant kita jos kolege pasake kaip gerai kad gryzai jau zadejau pakviest.Tai kaip cia kavinese yra palike patys zmones turi prasyt ar gali saskaita susimoket??? Pasakius kad tikrai liko nekoks atsiliepimas apie jusu kavine atsove:, , Tai gerai"...Dar pries tai buve zmones uzejo paklause ar gales kazka patiekti pasake ne nusisuko ir isbego i virsu..Taip ir isejo lauk kliantai..Tarp kitko kavine buvo praktiskai tuscia tai kaip tiek laiko gali niekas nevykti.....
Atsakyti
Nerekomenduoju darbintis į šią įmonę, labai ilgai tampo gumas su atrankomis, o kai galu gale sustari dėl darbo pradžios ir pažada paskambinti regiono (ar kokia ten) vadybininkė tiesiog dingsta....Medijose rėkiama, kad trūksta darbuotojų, užveš ukrainiečių, artistai. Su tokia darbo kultūra eikit jūs visi na***!!!
Eilinis valgytojas
2020-02-03 18:06:04 IP 5cgu5okv
Atsakyti
2020 02 03 Can Can restorano Saulėtekio al, Vilniuje dienos pietų vištienos šnicelis. Toks pavojingai nedakeptas. Jau negana to, kad dienos pietų maistas visada būna šaldytas ir mikrobanginėje šildomas tai dar ir netinkamas valgyti, pavarot chebryte. Atrodo jog virtuvės darbuotojai šiame restorane tik mikrobanginėje maistą moka šildyti. Keista, kad išvis gavote leidimą įsikurti universitete, aplinkui pilna geresnių ir pigesnių valgyklėlių.
Atsakyti
Kažkoks siaubas. Vilnius. 2020-01-10 apie 17 val užsakėm dvi grand picas. Operatorė pasakė kad picos bus 1, 5 val bėgyje. Praėjus laikui ir dar nesulaukus picu skambinome teirautis kur musu užsakymas. Operatorė psakė kad picos išvažiuos už 15 min. Bet buvo labai nemaloni, ižūli. Vėl laukiame picu. Praėjo 1.10 h vėl nėra, vėl skambiname. Sakau kad tuoj bus trys valandos kaip laukiame picu. Operatorė ginčijosi, melavo, buvo tiesiog ižuli. Nei atsiprašė o tik nemandagiai numetė rageli. Kai gavome tas picas jos tragiškos. Sudžiuvusios, sausos, produktai sumesti i viena guza, pievagrybiai visi beveik zali. Sausa pluta o ne pica. Daugiau gyvenime nepirksim ir niekam nerekomenduosim! O savo personala tvarkykite, tokios mergelės be kultūros su aptarnavimu dirbt negali!
Atsakyti
Vakar apsilankeme Siauliuose Tilzes prekybos centre esanciame can can restorane, atvykome apie 18.30 val., mazdaug 10 minuciu begyje vaikunukas padavejas atnese meniu, ir bandeme uzsakyti maista, bet puses meniu nurodyto maisto nebuvo, tai bandeles pasibaige, tai padavejo zodziais "uzsisakykit ka nors paprasciau, uzsakeme "paprasta" maista. Apie 19.25 val. mums atnese kavos ir sriuba ir kaip veliau paaiskejo padavejas tik tada sistemoje pazymejo uzsakyma (tai nesunku patikrinti perziurint vaizdo irasa). Bunant restorane mateme kaip aptarnaujami pilnai veliau uz mus ateje lankytojai, kaip 5-6 maisto isveziotojai isveze picas, o mes uzsakytu makaronu ir picos taip ir nesulaukeme. Apie 20.00 val. praeinancio pro sali padavejo paklausiau koda gi pagaliau gausime maista, atsakymas buvo paprastas - tu cia nesauk, Nors tikrai kalbu ramiai. Neskubedamas nuejo i virtuve ir zmonai atnese atsalusius makaronus. Greta buve aplinkiniai pradejo klausineti kokia as cia "egzotine" pica uzsisakiau, nes gamina pusantros valandos. Suprates kad uzsakymo kaip ir papildomai uzsakytu desertu mums nepatieks. Nuejau prie baro kur buvusios merginos paprasiau atsaukti nepatiekta maista. Is sone buvusios picu kepejos isgirdau fraze - tuoj iskepsiu, padekojau ir pasakiau kad nebereikia. Uz baro buvusi mergina pasiule pica issinesimui bet atsisakiau.Tuo metu padavejas vaikinukas priejes garsiai kad girdetu visi aplinkiniai pasake: " tu dar bl... skunda parasyk". Paklausiau jo vardo ir pavardes, gavau atsakyma - nesvarbu. Tada pradejau kito personalo klausineti kas tas padavejas rusiskais keiksmazodziais bendraujantis su klientais. Uz baro buvusi mergina pradejo atsiprasineti uz padavejo elgesi. Tada pamates kad kito personalo klausineju jo duomenu, priejes pasake Tomas Bagdonavicius ir kazka po nosim sumurmejo-daug darbo. Apmokant saskaita paaiskejo, kad uzsakyti desrtai net nera itraukti i uzsakyma. Padavejo elgesi mate restorano lankytojai buvo sokiruoti Tomo Bagdonaviciaus elgesiu ir mano zmonai perdave savo telefono numerius, pasake kad jei reikes ir teisme patvirtins Tomo Bagdonaviciaus elgesi. UAB Delano gal tai nauja verslo strategija - siuskim visus klientus rusiskais keiksmazodziais toliau.... Paskambinus maisto i namus uzsakymo telefonu ir paaiskinus situacija, man buvo pasakyta kad su manim susisieks vadove... spekite is vieno karto ar susisieke ir bent atsiprase? :-D Kazkaip jaustis kaip apspjaudytam restorano personalo nesinori, vadovams kiek suprantu kaip elgiasi ju personalas tai iki tam tikros vietos... Tai kol kas manau vertetu pamokeliu duoti 1. atlikti ivertinima per vartotojų teisių apsaugos tarnyba. 2. Gavus atsakyma - pateikti ieskini UAB Delano vadovaujantis LR CV 2 k. 2.24 straipsnis. Asmens garbės ir orumo gynimas. 3. Viesinti visus procesus naujienu portale.
Atsakyti
Nerekomenduoju!!! Nemoka dirbti! Nesugeba informuoti klientų išsamiai!
Atsakyti
Vakarieniauti užėjome i Šiauliuose esančią Can Can. Patiekalo laukėme valandą. Pasiteiravus kodėl neatneša maisto, pasakė, kad virtuvėje nesklandumai. Pralaukus dar 20 min atejo kita padaveja ir pradejo teisintis dėl nesklandumu... Pasakius kad nebelauksime, atnešė ir demonstratyviai padėjo indėlį su sąskaita. Buvau šokiruota tokio elgesio!
Atsakyti
Noriu pasakyti, kad niekada nepirkti iš can can picerijos Palangoje bulvyčių Fri, labai neskanios be jokios druskos tik padažas kažkiek gelbėjo bet labai minimaliai, o vairuotojas pasiėmė labai daug už atvežima mums reikėjo mokėti 9 EUR su viršum o buvo jau įskaičiuotas atvezimas davėme 20 EUR atmetė tik 10eur
Atsakyti
Noriu pareiksti padeka JULIJAI.dirbanciai can can pcerijoje prekybos centre CUP.upes gatv. Labai dekui uz nuosirduma sypsena ir gera aptarnavima.
Atsakyti
2019 10 26 Klaipėdos Delano su vyru valgėm po skorpionžuve. Abu siaubingai apsinuodijom skrandžius. Gaila nepaėmėm čekio. Maisto skonis šlykštus p.s. Mažiau nei puse suvalgėm ir palikom.
Atsakyti
Sveiki, šiandien su šeima valgėme akropolio cancan. Iš pradžių pamatę nemažai žmonių, pagalvojome kad teks ilgai laukti, bet surizikavome. Suradus antrame aukšte laisva, tačiau nesutvarkytą stalą, paklausėme šalia stovėjusios padavėjos ar galima būtu prisėsti, ji pasakė gerai, ir nuėjo sutvarkyti stalo. Tai padarė greitai ir kokybiškai, ir mum neteko laukti ilgai kol prisėsime, meniu atnešė iškarto. Užsakėme gėrimus ir picas. Padavėja pakartojo užsakyma, bendravo gražiai ir maloniai, nors matėsi, kad šiek tiek pavargus, bet to neparodė būdama šalia mūsų. Gėrimų laukti ilgai nereikėjo, nustebome, nes kaip minėjau žmonių buvo beveik pilna salė. Kadangi gėrimus gavome greitai, galvojome jau picų tikrai reiks palaukti, tačiau neskubėjome tai ramiai laukėme. Praėjus 15-20min atnešė ir picas. Mūsų akimis jos atrodė gražiai, nekreivos, netuščios, skanios. Taigi prirašiau daug, bet norėjau tiesiog pagirti jūsų darbuotojus, jie yra šaunuoliai. Padavėja vardu Aistė, jeigu gerai įžiurėjau, kepėju vardų nežinau, tačiau ačiū jiems už skanų maistą :) Žmonių daug tačiau vistiek bendrauja ne kaip su gyvuliais :) tikrai užeisime dar kartą.
Atsakyti
Šiandien užsakinėjome picą ir gėrimus į namus. Labai maloni darbuotoja telefonu sakė, kad pristatys per pusantros valandos, kurjeris pristatė mažiau negu per valandą, tas labai nudžiugino. Kurjeris labai malonus, nuolat šypsojosi, tad negalėjome nepalikti arbatpinigių :) Kas labai nustebino, pristatymas buvo nemokamas, tuo labiau mums nemokamai įdėjo gazuoto uogų gėrimo bonkutę, kurios neužsakinėjome. Už 50cm picą (kuri buvo pakankamai karšta pristatymo metu!), du butelius pepsi ir uogų gėrimo dovanėlę, greitą ir kokybišką pristatymą sumokėjome tik 7, 49€! Labai dėkojame Can can picos personalui už kokybišką ir malonų servisą! Jūs nuostabūs :)
Atsakyti
Siaubas, šiandien 2019-10-10 lankėmės MEGA esančiame cancan. Paklausus kiek reiks laukt maisto pasakė 15-20min. Pralaukėme vos ne valandą. Draugas užsisakė kepsnį su fri bulvėm ir salotom paprastom. Atnešė keptas daržoves ir ne fri bulves ir visai ne tokį padažą. Užkandžių rinkinys kainavo 6€, nors buvo keli svogūnų žiedai, 3 gabaliukai keptos duonos ir 4 spurgos sūrio. Padavėjos visos piktos gėrimą vos nenutrenkė ant stalo atnešus, pastoviai piktai žiūrėjo.
Atsakyti
T R A G E D I J A !
Lankemes Delano Vilniaus 2019-10-05, 18:01.
Paprasius Jekaterinos KASININKES issinesimui dezutes, pradejo mojuoti rankomis ir kazka burbuliuoti. Pakartojus grieztai, pradejo mus ignoruoti!! Pradejus sakyt pretenzijas, atbego Kasininke Inga ir pradejo ginti savo kasininke !! Kur matyta atbegti ir draskyt akis... klientas lygus zemiau zemes !! Gerai, kad buvo salia Grazina ar Greta vardu kasininke kuri pakviete Tamsia administratore, atsiprase iki kol administratore atejo. Administratore irgi atsiprasinejo, o Inga ir Ponia Jekaterina kaip sedejo ir ziurejo naglomis akimis. Norejau rasyt ofisui, bet tikiuosi isvados bus ir cia. Nes turite ir labai geru darbuotoju!!!!
Atsakyti
Šiandiena teko pirma karta pietauti Delano maistas tikrai skanus, bet labiausiai nudžiugino vienos darbuotojos elgesis, lyg Gražina vardu. Labai malonu kai pasitinka su šypsena ir su ja išlydi. Uzdavus klausima atsako maloniai ir pataria. Daugiau tokių darbuotojų jums linkiu.
Atsakyti
Gana dažnai tenka valgyti Delano, buvau pasigedusi vienos darbuotojos ir šiandien labai apsidžiaugiau, kad sugryžo į šį darbą Gražina, visada su šypsena veide, malonus aptarnavimas ir pagalba. Šiandien su vaiku pietavome tai net padėklą nunešė. Kad daugiau tokių darbuotojų ir visada norėsis sugrįžti
Atsakyti
2019 09 16 ~20val mano vyras nuejo pavalgyti i Akropolio can cana, nezinau ka TU (picu kepejas) idejiai jam į picą, bet jisai visa nakti praveme.Ziurekite ka dedate i maista!jeigu kumpis ar dešreles baigia galioti jas reikia išmesti o ne duoti zmonems!
Atsakyti
Vilniaus Akropolija buvau užėjus į CanCan papietaut personalas buvo labai draugiškas užsisakiau vištienos salotas ir apelsinų sulčių buvo labai skanu bet man pasirodė sūris biski suruges bet taip tai viskas patiko
Atsakyti
Nepatinka kažkas valgykite namie bulka su dešra bus ir greitai ir skanu...dar kečupo ant viršaus nepamirškite.
Atsakyti
2019-07-29 Panevėžio prekybos centre "Babilonas" Can Can'e užsisakėme dvi porcijas ledų ir laukėme 20min. nors šalia, vėliau atėję žmonės šiltą patiekalą gavo anksčiau. Tad, siūlyčiau šiek tiek pasiskirstyti darbus padavėjoms, nes, mano nuomone, ledus įdėti į dvejus indelius nereikia 20-ties minučių.

Taip pat rekomenduojame

Jordano Kenstavičiaus IV
Kaimo turizmo sodyba “Karpynė”

Adresas: Karpynės g. 2, Gabšių k., LT-60192 Raseinių r.
Veiklos sritys: kaimo turizmas; kavinės, klubai, barai, restoranai; pramogos ir poilsis; renginių organizavimas; spa centrai; viešbučiai, moteliai; žūklės ir medžioklės reikmenys, paslaugos; žuvininkystė, žuvies produktai.
Vidury Lietuvos įsikūrusi kaimo turizmo sodyba "KARPYNĖ" leis atsipalaiduoti įvairų poilsį mėgstantiems žmonėms. Norintys pramogų čia galės žaisti boulingą, pūlą. Žvajams čia taip pat rojus, kadangi aplink esančiuose tvenkiniuose galima pagauti karpių, lydekų ir kitų žuvų. Išalkę apsilankykite restoranuose...
Vidginta
Restoranas PILIALAUKIS, Aludė ALAUS NAMAI

Adresas: A. Goštauto g. 8, LT-01108 Vilnius.
Veiklos sritys: gėrimai (alkoholiniai); kavinės, klubai, barai, restoranai; pramogos ir poilsis; renginių organizavimas.
Erdvus ir vis dar augantis RESTORANAS PILIALAUKIS kviečia organizuoti asmenines šventes, įmonių vakarus, konferencijas, mokymus, sąskrydžius, pramoginius, kultūrinius bei kitus renginius, suburiančius iki 1000 Jūsų svečių ! Restoranas PILIALAUKIS įsikūręs tarp Vilniaus ir Trakų. Vos 20 minučių kelio nuo sostinės...
Gražinos Starkuvienės firma
kavinė KURŠIS Nidoje

Adresas: Naglių g. 29, LT-93123 Neringa.
Veiklos sritys: kavinės, klubai, barai, restoranai; konditerija, saldumynai; maistas į namus, biurą; maisto gamyba; renginių organizavimas.
Pageidaujate skaniai pavalgyti Nidoje? Jus nuolat erzina per didelės kainos ir per mažos porcijos? Neturite kur sutalpinti svečių? Nenusiminkite! Mes padėsime Jums išspręsti visas šias problemas. Pačiame Nidos miestelio centre įsikūrusi kavinė – baras „Kuršis“ savo lankytojus aptarnauja jau 15 metų. Per šį laiką...
Atostogų parkas
SPA, BASEINAI, APGYVENDINIMAS, GINTARO PIRTIS

Adresas: Venecijos aklg. 2, Žibininkai, LT-97231 Kretingos r.
Veiklos sritys: kaimo turizmas; kavinės, klubai, barai, restoranai; poilsio namai, sanatorijos; pramogos ir poilsis; spa centrai; viešbučiai, moteliai.
„ATOSTOGŲ PARKAS“ – tai didžiausias poilsio ir sveikatinimo kompleksas Vakarų Lietuvoje, kuriame – 15 baseinų Jūsų poilsiui ir sveikatai. Kompleksas įsikūręs Palangos pakraštyje, Žibininkuose. Tai – strategiškai puikioje vietoje esantis gamtos prieglobstis, nuo Baltijos jūros ir Palangos kurorto nutolęs 6 km, nuo...
Jazz Villa
Sodyba Trakų rajone

Adresas: Senojo Tarpupio k., Senųjų Trakų sen., LT-21148 Trakų r.
Veiklos sritys: individuali veikla; kaimo turizmas; pramogos ir poilsis; renginių organizavimas; viešbučiai, moteliai.
Apie Jazz Villa Konferencijų ir pokylių centras Jazz Villa yra 30 min. važiavimo atstumu nuo Vilniaus centro, šalia kelio Vilnius-Druskininkai, 24-ame km. Villa ir salės įvairioms progoms Turite galimybė organizuoti savo šventę ar susitikimą pasirinkdami vieną ar kelias renginių sales iš karto: Villa, Panoraminę...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

D. Trumpas suteikė malonę savo buvusiam patarėjui M. Flynnui
D. Trumpas suteikė malonę savo buvusiam patarėjui M. Flynnui 11-26 07:28
Kadenciją baigiantis JAV prezidentas Donaldas Trumpas trečiadienį suteikė malonę savo buvusiam nacionalinio saugumo patarėjui Michaelui Flynnui, kuris 2017 metais prisipažino pateikęs Federaliniam...
Aštrėjanti transporto sektoriaus problema: kas sės už vilkiko vairo?
Aštrėjanti transporto sektoriaus problema: kas sės už vilkiko vairo? 11-26 01:25
Ir šią problemą sukels ne dažniausiai linksniuojama klimato kaita, o... vilkikai be vairuotojų. Tolimojo transporto sektoriuje ima aštrėti vairuotojų trūkumo problema. Jaunimas šio darbo imasi...
Saugumo operacijų centrai – koncentruota gynyba prieš kibernetines atakas
Saugumo operacijų centrai – koncentruota gynyba prieš kibernetines atakas 11-26 01:21
Šiemet pandemija ne tik išmušė iš po kojų patikimas verslo strategijas, bet ir tapo padažnėjusių atakų virtualiojoje erdvėje katalizatoriumi. Nesvarumo būsenoje atsidūrusios įmonės tapo lengvesniu...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Karantino metu Jūs:

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Twitter 46,43 +2,65%
Hewlett-Packard 22,25 +2,30%
Amazon.com 3185,07 +2,15%
Goodyear 11,02 -3,16%
Chevron 92,14 -3,64%
Kraft Heinz Co 32,54 -3,81%
Ford 9,08 -3,92%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 4,42 -3,91%
Nafta 44,91 +4,30%
Benzinas 1,20 -2,44%
Kava 3,35 -8,72%
Auksas 1900,27 -1,13%
Ryžiai 471,00 -7,10%
Apelsinai 0,61 0,00%
Vištiena 1,50 +2,04%