VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Bitė Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Bitė Lietuva

Atsiliepimai apie Bitė Lietuva, UAB

BITĖ. Taip lengviau
Kulik Company LT Užsisakykite ergonominių kėdžių Test-Drive nemokamai!
Parašyk savo nuomonę apie Bitė Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Baisi savivalė, apgaulė, tiesiog tyčiojimasis iš senų pastovių klientų! Kam ta savitarnos svetainė, jei nereaguojama į jokius siūlymus ar prašymus!? Visų suktybių neįmanoma aprašyti.......... Bėgte visi iš BITĖS!!!
Atsakyti
Sveiki Bitė,

kadangi negaliu prisiskambinti niekam iš Jūsų, o prisiskambinus bendru numeriu vėl duoda tuos pačius numerius kur vėl ir vėl niekas nekelia ragelio. Lauksiu Jūsų skambučio kad išspręstume penkių mėn klausimą.

Ramūnas
Atsakyti
Sveiki..prizadejo uzsieny laisvu 20gb..tik damoket.damokejau..irka..issunke pinigus ir dabar reik moketi uz kiekviena mb..
Atsakyti
Labai puiku ispudi paliko konsultantas Lukas is Zirmunu HyperRimi esancio Bites salono. Puikiai ir greitai parinktas planas, greitai viskas paaiskinta ir begalo malonus aptarnavimas. Aciu! Visada malonu sugristi :)
Atsakyti
mi daugas 2019-07-25 17:08:40
a******u KONTORA. Nuutraukiau sutarty su bite dar 2018 rugpjucuo menesy, bites salone pasake kokia suma turiu sumoketi, kad ja nutrauktu is karto viska sumokejau, kaip ir sutartis nutraukta, siandien gaunu laiska jau is anstoliu po 11men kad esu nesumokejes, nors is ju nei menkiausio laisko neesu gaves apie ysiskolinima. gal esate dar kas nors su panasia situacija susiddure??
Na reikėtų jiems pasiskambinti, visus nesklandumus sutvarko su tokiais dalykais.
Atsakyti
a******u KONTORA. Nuutraukiau sutarty su bite dar 2018 rugpjucuo menesy, bites salone pasake kokia suma turiu sumoketi, kad ja nutrauktu is karto viska sumokejau, kaip ir sutartis nutraukta, siandien gaunu laiska jau is anstoliu po 11men kad esu nesumokejes, nors is ju nei menkiausio laisko neesu gaves apie ysiskolinima. gal esate dar kas nors su panasia situacija susiddure??
Atsakyti
Aureus 2019-07-20 21:51:31
Pilnai pritariu.
Sveiki,

Atsiprašome už patirtus nesklandumus. Susisiekite su mumis el. paštu bendraukime@bite.lt arba numeriu 1501; +37069923230, jog galėtume išspręsti susidariusią situaciją.

Jūsų BITĖ.
Atsakyti
BITĖ LIETUVA 2019-07-24 11:31:35
Sveiki,

Atsiprašome už patirtus nesklandumus. Susisiekite su mumis el. paštu bendraukime@bite.lt arba numeriu 1501; +37069923230, jog galėtume išspręsti susidariusią situaciją.

Jūsų BITĖ.
Sveiki dar,. Nėra prasmės susisiekti,. Aš jau prisibendravau su jūsų darbuotojais, Sočiai.!!!! Dar vieno beprasmio rašymo ar pokalbio nereikia..
Atsakyti
Kuo toliau nuo Bitės. Lt 2019-07-17 14:48:03
Kuo toliau nuo Bitės. Lt. Jei kas skambis, ar siulis iš jų paslaugą, griežtai ne. 1, jie per telefoną meluoja, siūlo viena sutartį o padaro padaro kitą,. 2, jai jau tikrai sutikote su telefonine sutartim, kai gausite popierinė tikrai pažiūrėkit kas ten parašyta, nes ten visai kas kita bus parašyta. 3, jei jau užkibot už ant 1 ir 2, tada bus dar blogiau, teisybės ten nerasit,. Ten sėdi melagiai ir jūsų pinigų v***s. Kurie net nesistengia jums padėt, tuo labiau išsprest jūsų problema, bėda,. Su jumis susieks paštu, kaip minimum po 3 parų po jūsų laiško jiems,. Bet tai dar ne viskas, nes bendraujant elektroniniu paštu net nesistengia gylintis jūsų problemoje. Nes ji ir kieka jūsų problema. Ko toliau nuo jų.
Sveiki,

Atsiprašome už patirtus nesklandumus. Susisiekite su mumis el. paštu bendraukime@bite.lt arba numeriu 1501; +37069923230, jog galėtume išspręsti susidariusią situaciją.

Jūsų BITĖ.
Atsakyti
Dovydas 2019-07-23 12:09:30
Apie Bitės ryšio operatorių negaliu pasakyt nei vieno gero žodžio tik tiek kad žmonės bėkit ko toliau, kaip ir dauguma minėjo už konsultantų klaidas moka klijentas. Visa šeima buvome bitėje bet teko pakeist operatoriu.
Sveiki,

Atsiprašome už patirtus nesklandumus. Tikimės, jog ateityje nuspręsite toliau bendradarbiauti su mumis.

Jūsų BITĖ.
Atsakyti
Andrius 2019-07-14 23:07:22
Internetas nebuvo jungiamas, atsikėlęs ryte žiūriu užsakytas STANDARTINIS už 0.99 eurus parai. Nereik net judint telefono, bitė pati užsako ką ji nori.. Čaraškinų kontora konkreti, tik vogt ir apgaudinėt.
Laba diena,

atsiprašome dėl nemalonumų. Susisiekite su mumis el. paštu bendraukime@bite.lt nurodant kontaktinį numerį, bei pateikiant detalesnę informaciją apie susidariusią situaciją. Norime padėti išspręsti susidariusią situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Evelina 2019-07-16 00:36:15
Paskambino man mergina iš bitė, pasiūlė nupirkti kompiuterį, pasakė, kad man išskirtinis pasiūlymas, kad jis kainuoja 700 €, bet kaip man 600 kažkiek. Paklausius modelį kompiuterio pasakė ne pilna pavadinimą, trūko dar kai kuriu skaičiukų. Po ilgo bendravimo vis gi pavyko sužinoti tuos paskutinius skaičiukus. Tada pažiūrėjau internete.. kompiuterio reali kaina apie 400€.. aš nesuprantu kaip galima taip apgaudinėti žmonės...
Laba diena,

Atsiprašome dėl nemalonumų. Susisiekite su mumis el. paštu bendraukime@bite.lt nurodant kontaktinį numerį. Norime padėti atsakyti į iškilusius klausimus..

Jūsų Bitė
Atsakyti
Apie Bitės ryšio operatorių negaliu pasakyt nei vieno gero žodžio tik tiek kad žmonės bėkit ko toliau, kaip ir dauguma minėjo už konsultantų klaidas moka klijentas. Visa šeima buvome bitėje bet teko pakeist operatoriu.
Atsakyti
Mig 2019-07-14 22:02:37
Pati blogiausia patirtis naudojant Jūsų tinklą Bitė. Pradedant nuo to, kad buvo siūlomas planas "Mėlynas" už mėnesinį mokestį 9eur. Toks mokestis buvo taikomas apie pusę metų, tada sąskaitų suma staiga pradėjo augti, kas mėnesį gaudavau sąskaitas po 11, 12, 13 eur. Kodėl išaugo mėnesinis mokestis, nė vienas konsultantas tiesiai šviesiai negalėjo paaiškinti. Galiausiai gegužės mėnesį gavau sąskaitą, kad turiu sumokėti apie 80eur., nes bitė sugalvojo susigrąžinti taikytas nuolaidas. Nuėjus į saloną konsultantė "sutvarkė" reikalą. Kitą mėnesį negaunu sąskaitos. Laukiau ir nesulaukiau, galiausiai nuėjus konsultantė pasakė, kad įsivėlė klaida ir dirbusi konsultantė padarė 62eur. permoką, todėl negaunu sąskaitos. Už žioplas darbuotojų klaidas turi mokėti klientai. Galiausiai kita konsultantė parašė raštą, kad būtų sutvarkyta permoka. Po kelių dienų gaunu sms, kad turiu sumokėti jau susikaupusią sumą (dėl konsultantės klaidų, negavau sąskaitos, todėl nebuvo mokėta) 24eur. Nuvykus Marijampolėje pas konsultantę, pasakė, kad nieko aš jau nebepadarysiu ir teks mokėti už DARBUOTOJŲ klaidas. Esu pasibaisėjus kaip darbuotojai vedžioja už nosies klientus ir galiausiai tenka mokėti už jų klaidas.
Laba diena,

atsiprašome dėl nemalonumų. Susisiekite su mumis el. paštu bendraukime@bite.lt nurodant kontaktinį numerį. Norime padėti išspręsti susidariusią situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Evaldas 2019-07-13 09:36:22
Bite likau nusivyles, ir pabandysiu viska isdestyti nuosekliai. Susiduriau su prisijungimu prie mano bite svetaines. Daugiau nei menesi skambineju, kekviena karta tenka viska pasakoti vis ta pati, ir pokalbiai trunka po 10 - 15 minuciu. O naudos jokios. Is pradziu irodinejo, kad del telefono kaltes negaliu pasijungti. Bet kaip ir per kompiuteri neleido prisijungti, padariau isvada, kad laiko uz durneli. Nes jie net nebando ieskoti priezasciu, ir spresti sios problemos. Gal butu laikas pasieskotitikrai ismananciu savo darba konsultantu?
Laba diena,

atsiprašome dėl nemalonumų. Susisiekite su mumis el. paštu bendraukime@bite.lt nurodant kontaktinį numerį, bei pateikiant detalesnę informaciją apie susidariusią situaciją. Norime padėti išspręsti susidariusią situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Bitei ne. 2019-07-19 13:42:38
Pritariu.
Pilnai pritariu.
Atsakyti
vladas 2019-06-29 08:50:59
sveiki bitės klientai,
per paskutinius apie 5 mėn. nesisekė bendrauti su bitės administratoriais, gauti tinkamą interneto paslaugą, kosminiais įkainiais ir padariau "kojas" dėl pokalbių ir interneto. Manau, kad tai nesąžininga įmonė prisidengdama gudriai surašytomis taisyklėmis kurios prieštarauja protingumui, teisingumui " grobia" iš savo klientų per didelius mokesčius už paslaugas, nesugeba tinkamai (mano atvejis) suteikti paslaugų dėl interneto, atsisakė pakeisti sutartį kai negalima buvo laisvai naudotis interneto paslaugomis telefone ir prašant pakeisti sutartį ir naudojimą prietaiso pagalba. Atsisakė atvykti į vietą faktui dėl netinkamos paslaugos fiksavimui, nustatymui, nereagavo į pateiktus įrodymus dėl interneto greičio kuris buvo iki 2 megabitų ir neveikdavo. Taisyklės dėl plano keitimo parašytos neteisingos, kad planą į mažesnį galima keisti tik mėnesio pabaigoje ir jeigu užsisakai pradžioje pakeitimą skaičiuoja mokesčius pagal buvusį didesnį planą, kai į didesnį planą pradeda skaičiuoti iš karto nuo pareiškimo dienos, neteisingai skaičiuoja plano mokestį išeinant iš bitės, taipogi nepriklausomai nuo išėjimo dienos skaičiuos iki mėnesio pabaigos nors ir nesinaudosi paslaugomis. Prijunginėja papildomų paslaugų, pvz. tokias kaip interneto apsauga kuri manau stabdo interneto greitį, netgi blokuoja pvz. radijo internetu naudojimą (mano atvejis) stabdo-lėtina interneto greitį. Papildomos paslaugos įjungiamos ne kliento užsakymu, bet bitės gudriomis taisyklėmis-sutartimi su sąlyga, kad gali išjungti paprašęs, nors teisingumas reikalautų tai daryti atvirkščiai. Bitės administratoriai veikia kaip a*******i kai pasiūlymus teikia paskambinę, tai yra neišsamiai supažindina....akcentuoja tik privalumus ir taip gaudo klientus, o ten vėlgi gudrios shemos-taisyklės, tokiu skambučių sulaukiau ne vieną.
Išėjau į tele2, tikriausiai bus geriau, bent mokestis per mėnesį 5-8 Eur. mažesnis negu bitės.
Taigi, siūlau keistis, nustoti "plėšikauti" nesąžiningai surašant taisykles -planus- sutartis, automatiškai įjunginėti papildomas paslaugas, mažinti įkainius už paslaugas nes dabartiniai yra kosminiai :)
Šį komentarą su prašymu persiunčiu ir Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.
Pritariu.
Atsakyti
Mig 2019-07-14 22:02:37
Pati blogiausia patirtis naudojant Jūsų tinklą Bitė. Pradedant nuo to, kad buvo siūlomas planas "Mėlynas" už mėnesinį mokestį 9eur. Toks mokestis buvo taikomas apie pusę metų, tada sąskaitų suma staiga pradėjo augti, kas mėnesį gaudavau sąskaitas po 11, 12, 13 eur. Kodėl išaugo mėnesinis mokestis, nė vienas konsultantas tiesiai šviesiai negalėjo paaiškinti. Galiausiai gegužės mėnesį gavau sąskaitą, kad turiu sumokėti apie 80eur., nes bitė sugalvojo susigrąžinti taikytas nuolaidas. Nuėjus į saloną konsultantė "sutvarkė" reikalą. Kitą mėnesį negaunu sąskaitos. Laukiau ir nesulaukiau, galiausiai nuėjus konsultantė pasakė, kad įsivėlė klaida ir dirbusi konsultantė padarė 62eur. permoką, todėl negaunu sąskaitos. Už žioplas darbuotojų klaidas turi mokėti klientai. Galiausiai kita konsultantė parašė raštą, kad būtų sutvarkyta permoka. Po kelių dienų gaunu sms, kad turiu sumokėti jau susikaupusią sumą (dėl konsultantės klaidų, negavau sąskaitos, todėl nebuvo mokėta) 24eur. Nuvykus Marijampolėje pas konsultantę, pasakė, kad nieko aš jau nebepadarysiu ir teks mokėti už DARBUOTOJŲ klaidas. Esu pasibaisėjus kaip darbuotojai vedžioja už nosies klientus ir galiausiai tenka mokėti už jų klaidas.
Aš pilnai pritariu jums,. Pas mane tokia pat problema.
Kuo toliau nuo Bitės. Lt
2019-07-17 14:48:03 IP 2g5vdjp1
Atsakyti
Kuo toliau nuo Bitės. Lt. Jei kas skambis, ar siulis iš jų paslaugą, griežtai ne. 1, jie per telefoną meluoja, siūlo viena sutartį o padaro padaro kitą,. 2, jai jau tikrai sutikote su telefonine sutartim, kai gausite popierinė tikrai pažiūrėkit kas ten parašyta, nes ten visai kas kita bus parašyta. 3, jei jau užkibot už ant 1 ir 2, tada bus dar blogiau, teisybės ten nerasit,. Ten sėdi melagiai ir jūsų pinigų v***s. Kurie net nesistengia jums padėt, tuo labiau išsprest jūsų problema, bėda,. Su jumis susieks paštu, kaip minimum po 3 parų po jūsų laiško jiems,. Bet tai dar ne viskas, nes bendraujant elektroniniu paštu net nesistengia gylintis jūsų problemoje. Nes ji ir kieka jūsų problema. Ko toliau nuo jų.
Atsakyti
pries menesi uzsisakiau bites nesiojama interneta, rysys katastrofiskas. Bunant kitame kambaryje, nei marsrutizatorius interneto kaip ir nelabai yra. Tenka dazniau naudotis kito tiekejo mobiliasiais duomenimis. 40 min seriala ziuriu virs valandos, strigineja viskas ir nuolat. apie filmo pasiuntima nei kalbo snera, Is pradziu rodo jog siusis 3 val ir galiausiai nutruksta del interneto rysio.
O buvo rekomenduotas kaip geriausias ir sparciausias pagal mano gyvenama vieta (gyvenu mieste). deja net atsisakyti negaliu nes trumpuoju numeriu neiseina susiekti. Bite paslaugomis naudojuosi pirma kart ir deja supratau, kad nebuvo verta nei pradeti...
Atsakyti
Paskambino man mergina iš bitė, pasiūlė nupirkti kompiuterį, pasakė, kad man išskirtinis pasiūlymas, kad jis kainuoja 700 €, bet kaip man 600 kažkiek. Paklausius modelį kompiuterio pasakė ne pilna pavadinimą, trūko dar kai kuriu skaičiukų. Po ilgo bendravimo vis gi pavyko sužinoti tuos paskutinius skaičiukus. Tada pažiūrėjau internete.. kompiuterio reali kaina apie 400€.. aš nesuprantu kaip galima taip apgaudinėti žmonės...
Atsakyti
Internetas nebuvo jungiamas, atsikėlęs ryte žiūriu užsakytas STANDARTINIS už 0.99 eurus parai. Nereik net judint telefono, bitė pati užsako ką ji nori.. Čaraškinų kontora konkreti, tik vogt ir apgaudinėt.
Atsakyti
Pati blogiausia patirtis naudojant Jūsų tinklą Bitė. Pradedant nuo to, kad buvo siūlomas planas "Mėlynas" už mėnesinį mokestį 9eur. Toks mokestis buvo taikomas apie pusę metų, tada sąskaitų suma staiga pradėjo augti, kas mėnesį gaudavau sąskaitas po 11, 12, 13 eur. Kodėl išaugo mėnesinis mokestis, nė vienas konsultantas tiesiai šviesiai negalėjo paaiškinti. Galiausiai gegužės mėnesį gavau sąskaitą, kad turiu sumokėti apie 80eur., nes bitė sugalvojo susigrąžinti taikytas nuolaidas. Nuėjus į saloną konsultantė "sutvarkė" reikalą. Kitą mėnesį negaunu sąskaitos. Laukiau ir nesulaukiau, galiausiai nuėjus konsultantė pasakė, kad įsivėlė klaida ir dirbusi konsultantė padarė 62eur. permoką, todėl negaunu sąskaitos. Už žioplas darbuotojų klaidas turi mokėti klientai. Galiausiai kita konsultantė parašė raštą, kad būtų sutvarkyta permoka. Po kelių dienų gaunu sms, kad turiu sumokėti jau susikaupusią sumą (dėl konsultantės klaidų, negavau sąskaitos, todėl nebuvo mokėta) 24eur. Nuvykus Marijampolėje pas konsultantę, pasakė, kad nieko aš jau nebepadarysiu ir teks mokėti už DARBUOTOJŲ klaidas. Esu pasibaisėjus kaip darbuotojai vedžioja už nosies klientus ir galiausiai tenka mokėti už jų klaidas.
Atsakyti
Esu Biteje beveik 2 metus. Visu pirma, nuo pat pradziu negaliu prisijungti prie savo savitarnos (paklausus darbuotojo kodel negaliu, man tiesiog isdave kortele su kuria galiu apmoketi kiekviena menesi saskaita, o i atsakyma kodel negaliu prisijungti nebuvo atsakyta). Toliau.. rysys stringa mieste bunant, internetas keli menesiai atsijungineja, video kokybe tragiska (kartais isvis neuzkrauna). Paprasciausiame instagrame negalima normliai panarsyti. Moku uz plana beveik 20 € ir negaliu normaliai naudotis teikiamomis paslaugomis. Gailiuosi, kad pratesiau plana, nes del problemu buvo skambinta i bendra info ir net eita i bites salona (apkaltino iphone 7 telefona
Atsakyti
Bite likau nusivyles, ir pabandysiu viska isdestyti nuosekliai. Susiduriau su prisijungimu prie mano bite svetaines. Daugiau nei menesi skambineju, kekviena karta tenka viska pasakoti vis ta pati, ir pokalbiai trunka po 10 - 15 minuciu. O naudos jokios. Is pradziu irodinejo, kad del telefono kaltes negaliu pasijungti. Bet kaip ir per kompiuteri neleido prisijungti, padariau isvada, kad laiko uz durneli. Nes jie net nebando ieskoti priezasciu, ir spresti sios problemos. Gal butu laikas pasieskotitikrai ismananciu savo darba konsultantu?
Atsakyti
Linas 2019-07-03 17:49:44
Sąskaitos auga kas mėnesį, paklausus kodėl taip, neturi atsakymo. Ryšys priemiestyje ar galbūt kokiam kaimelyje apgailėtinas. Planai negali būti žeminami, sudarant sutartis kalbama yra apie viena sumą, kuri turėtų būti nuolatinė, praėjus keliems mėnesiams atsako, kad tai tebuvo akcija. Tikrai nerekomenduoju šios įmonės paslaugų, nes tikrai nusivilsite!
Laba diena,

atsiprašome dėl nemalonumų. Susisiekite su mumis el. paštu bendraukime@bite.lt nurodant kontaktinį numerį, bei pateikiant detalesnę informaciją apie susidariusią situaciją. Norime padėti išspręsti susidariusią situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Danutė 2019-07-03 22:52:46
Sveiki. Mano istorija paprasta, sužinojau, kad ilgus metus naudotas planas "Vertingas" 6, 99 Eur/mėn prieš mano norą nuo rugpjūčio 1d. bus pakeistas į kažkokį už 9, 50 Eur/mėn. Pabrangimas 2, 50 vadinasi per vienerius metus sumokėsiu 30 eurų brangiau. Esu pensininkė, man neaktualu internetas Europos sąjungoje, Facebook'as, kadangi gyvenu kaime ir skambinu iš taip vadinamos "guminės Nokijos". Nesuprantu Bitės logikos, iš kur tas noras klientui įkišti paslaugas, kurių jam nereikia ir niekada nesinaudojo. Akivaizdu neteks dar vieno abonento. Jūs teisūs - "Bitė.Taip lengviau", tikrai palengvės su Jumis atsisveikinus. Sėkmės.
Laba diena,

Danute, laiške apie Jūsų pokalbių plano keitimą esamę nurodę:

Tikime, jog susipažinę su šiame laiške pateiktais naujųjų mokėjimo planų privalumais nuspręsite išnaudoti jų suteikiamas galimybes. Jei vis dėlto nė vienas iš pasiūlytų variantų Jums nėra priimtinas, Jūs turite teisę pasinaudoti Elektroninių ryšių paslaugų teikimo taisyklių 12 p. nurodytomis teisėmis ir atsisakyti iki šiol naudoto mokėjimo plano be netesybų.

Dėkojame už kartu su mumis praleistą laiką ir tikimės, kad bendradarbiavimą ateityje atnaujinsime.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Greta 2019-07-03 01:03:34
Praėjo daugiau nei 5 savaitės, tačiau mano telefonas vis dar tvarkomas. Iš bitės darbuotojų platesnės informacijos, nei pati galiu matyti internete, negaunu. Atnešus telefoną buvo pranešta, jog remontas truks iki dviejų savaičių. Nesugebėjus laiku jo sutaisyti, į kelionę, kurioje buvo svarbi kamera, teko išvykti su bitės salone įduotu senu, aplaužytu pakaitiniu telefonu, kuriame, kaip galima numanyti, kamera tikrai nėra geros kokybės. Vėliau paaiškėjo, jog dabar telefonas tvarkomas Latvijoje. Bet jeigu nesutaisys ir ten, kur siųs toliau? Amerika? Rytų Europa?
Labai liūdna, kad pasirenkate bendradarbiauti su įmonėmis, nesugebančiomis tinkamai atlikti savo darbo. Bitės darbuotojai plaunasi rankas, esą jie už tai neatsakingi. Bet restorano padavėjas negamina maisto taip pat, tačiau kliento nuogąstavimus ir skundus apie prisvilusį kepsnį išklausyti ir viso restorano vardu atsiprašyti turi jis. Lygiai taip pat ir jūs esate tarpininkas tarp kliento ir šiuo atveju, įmonės, taisančios mano telefoną. O kepsnys šį kartą tikrai labai prisvilęs. Butu malonu, kad savo darba sugebėtumėte atlikti kokybiškiau ir produktyviau.
Laba diena, apgailestaujame dėl nemalonios patirties užtrukus įrenginio remontui. Jei problema dar nėra išspręsta, susisiekite su mumis el. paštu bendraukime@bite.lt. Laiške būtinai nurodykite, kieno vardu yra sudaryta sutartis (savo vardą, pavardę, paskutinius 4 asmens kodo skaičius), pateikite įrenginio IMEI kodą. Tikimės, kad patikrinę turimą informaciją, galėsime Jums padėti.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Klaipeda BIG1, tragedija, parduotuve pilna zmoniu, dirba vienas konsultantas... nuvyle
Atsakyti
Tomas 2019-07-05 10:11:35
Kiek galima LABAS!!!... Tą pačią dieną baigiasi planas HIP. Sąskaitoje nepakankamas likutis užsakyti tokio pat plano... po 10min automatiškai užsisako Internetas STANDARTINIS už 0, 99Eur... KAS JŪSŲ PRAŠĖ UŽSAKINĖTI PLANUS UŽ MANE!!!! Bligiausias planas Lietuvoje, pereinu į Pildyk. AČIŪ
Laba diena, nesmagu, kad likote nusivylęs LABAS paslaugomis. Parašykite mums laišką info@labas.lt, kad galėtume patikrinti Jūsų aprašomą situaciją. Laiške būtinai nurodykite numerį.

Jūsų Bitė
Atsakyti
BITĖ LIETUVA 2019-07-05 14:20:39
Laba diena, Aidai, suprantame, kad nutikęs įvykis Jums sukelia nepatogumų. Tačiau suteikti pakaitinio telefono neturime galimybės jei salone jų nebelikę. Pakaitinis įrenginys nėra suteikiamas ir ekrano dūžio metu jei registruojamas draudiminis ekrano įvykis. Jeigu telefonas vis dar nėra sutaisytas, atneškite jį remontui į autorizuotą mobiliųjų įrenginių remonto centrą MTTC, o jei Jūsų mieste centro nėra, atvykite su įrenginiu į Bitės saloną.

Jūsų Bitė
Ekranas neduzes, Telefono baterija ispusta, iskrauna per 30 minuciu... naudojuosi jusu paslaugomis, moku uz jas ir negalit padeti. Turiu vazinet po salonus ir ieskot pagalbos? Kai darbuotojai tik sugeba isiulyt pasirasyt sutarti... nemazai darbo nudirbu telefonu, dabar negaliu to normaliai daryti, kas visa tai kompensuos ???
Atsakyti
AIDAS 2019-07-01 11:37:10
Atsiprasot? Ir viskas? Man vis dar nesigebat telefono sutaisyt....
Laba diena, Aidai, suprantame, kad nutikęs įvykis Jums sukelia nepatogumų. Tačiau suteikti pakaitinio telefono neturime galimybės jei salone jų nebelikę. Pakaitinis įrenginys nėra suteikiamas ir ekrano dūžio metu jei registruojamas draudiminis ekrano įvykis. Jeigu telefonas vis dar nėra sutaisytas, atneškite jį remontui į autorizuotą mobiliųjų įrenginių remonto centrą MTTC, o jei Jūsų mieste centro nėra, atvykite su įrenginiu į Bitės saloną.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Kiek galima LABAS!!!... Tą pačią dieną baigiasi planas HIP. Sąskaitoje nepakankamas likutis užsakyti tokio pat plano... po 10min automatiškai užsisako Internetas STANDARTINIS už 0, 99Eur... KAS JŪSŲ PRAŠĖ UŽSAKINĖTI PLANUS UŽ MANE!!!! Bligiausias planas Lietuvoje, pereinu į Pildyk. AČIŪ
Atsakyti
Sveiki. Mano istorija paprasta, sužinojau, kad ilgus metus naudotas planas "Vertingas" 6, 99 Eur/mėn prieš mano norą nuo rugpjūčio 1d. bus pakeistas į kažkokį už 9, 50 Eur/mėn. Pabrangimas 2, 50 vadinasi per vienerius metus sumokėsiu 30 eurų brangiau. Esu pensininkė, man neaktualu internetas Europos sąjungoje, Facebook'as, kadangi gyvenu kaime ir skambinu iš taip vadinamos "guminės Nokijos". Nesuprantu Bitės logikos, iš kur tas noras klientui įkišti paslaugas, kurių jam nereikia ir niekada nesinaudojo. Akivaizdu neteks dar vieno abonento. Jūs teisūs - "Bitė.Taip lengviau", tikrai palengvės su Jumis atsisveikinus. Sėkmės.
Atsakyti
Sąskaitos auga kas mėnesį, paklausus kodėl taip, neturi atsakymo. Ryšys priemiestyje ar galbūt kokiam kaimelyje apgailėtinas. Planai negali būti žeminami, sudarant sutartis kalbama yra apie viena sumą, kuri turėtų būti nuolatinė, praėjus keliems mėnesiams atsako, kad tai tebuvo akcija. Tikrai nerekomenduoju šios įmonės paslaugų, nes tikrai nusivilsite!
Atsakyti
Ieva 2019-06-27 13:17:00
Nesirinkite bitės, laukiu nesulaukusi, kada baigsis sutarties terminas, kad galėčiau pereiti į kitą tinklą. Vienas kainas sako, kitas mokėti reikia. Dar kai neturėjau abonemento, o labas kortelę, jau būdavo problemų, tipo nemokamas naršymas Facebook ir kitose svetainėse kažkodėl visada ištuštindavo sąskaitos likutį, sakydavo dėl to, kad veikia programos ir nenaudojamos, planą už eurą automatiškai be perspėjimo įjungdavo, išjungti gali, sumokėtų pinigų negrąžina, naudotis internetu negali. Dabar norėjau pasikeisti planą, kuri vieną dieną siūlo už 12€, sekančią jau 15€, klausiu kodėl kitam klientui pavyko už tuos pačius 22_, atsakymas, čia vieną dieną būna taip, kitą kitaip kiekvienam atskirai. Tai kaip suprasti? Nuo jo sąlygos priklauso? Kodėl to nežino patys darbuotojai?
Laba diena, dėkojame už išsakytas pastabas. Pasiūlymų kainos bei specialios nuolaidos varijuoja kas dieną, todėl natūralu, kad po kažkurio laiko planui akcija nebėra taikoma arba taikoma mažesnė/didesnė. Jei norite atsinaujinti planą, galite mums parašyti bendraukime@bite.lt arba užsukti į Bitės saloną, patikrinsime, ar tuo metu turime Jūsų lūkesčius atitinkantį pasiūlymą.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Naudojausi Omnitelio paslaugomis 5 metus, po to Tele2 4, 5 metų, dabar jau beveik 8 metai Bitėje su savo 7 numeriais. Bitės paslaugos man geriausios. Ne idealas, bet ryšys geresnis negu Tele2, kaina mažesnė už Telia, savitarnos svetainė pati geriausia, o planus kaip lojaliam klientui pasiūlo iki 2x pigiau negu oficialūs. Interneto greitis sodyboje prie miško, kur ryšys blogesnis, žemiau 10 Mbps retai kada nukrenta, tiesa, būna, kad trumpam visai dingsta, bet pas kaimyną Telia tai ir jam tas pats. O jeigu kas sugalvojo bėgt iš Bitės pas kitą operatorių, patarčiau neskaityt apie juos atsiliepimų, o tai dar persigalvosit...:)
Atsakyti
Praėjo daugiau nei 5 savaitės, tačiau mano telefonas vis dar tvarkomas. Iš bitės darbuotojų platesnės informacijos, nei pati galiu matyti internete, negaunu. Atnešus telefoną buvo pranešta, jog remontas truks iki dviejų savaičių. Nesugebėjus laiku jo sutaisyti, į kelionę, kurioje buvo svarbi kamera, teko išvykti su bitės salone įduotu senu, aplaužytu pakaitiniu telefonu, kuriame, kaip galima numanyti, kamera tikrai nėra geros kokybės. Vėliau paaiškėjo, jog dabar telefonas tvarkomas Latvijoje. Bet jeigu nesutaisys ir ten, kur siųs toliau? Amerika? Rytų Europa?
Labai liūdna, kad pasirenkate bendradarbiauti su įmonėmis, nesugebančiomis tinkamai atlikti savo darbo. Bitės darbuotojai plaunasi rankas, esą jie už tai neatsakingi. Bet restorano padavėjas negamina maisto taip pat, tačiau kliento nuogąstavimus ir skundus apie prisvilusį kepsnį išklausyti ir viso restorano vardu atsiprašyti turi jis. Lygiai taip pat ir jūs esate tarpininkas tarp kliento ir šiuo atveju, įmonės, taisančios mano telefoną. O kepsnys šį kartą tikrai labai prisvilęs. Butu malonu, kad savo darba sugebėtumėte atlikti kokybiškiau ir produktyviau.
Atsakyti
UAB Kertu 2019-06-27 14:00:19
Internetas uzsakytas neribotas, rysis labai blogas.Aptarnavimas nieko nesprendzia tik siula isigyti dar numerius.Kreipsimes i teisma kad atsisakyti nuo bites
Laba diena,

Apgailestaujame, kad bendravimas su Bitės vadybininku nebuvo sklandus. Tikimės, jog ir ateityje padėsime išspręsti iškilusias problemas greitai ir sklandžiai.

Jūsų Bitė
Atsakyti
BITĖ LIETUVA 2019-07-01 11:02:43
Sveiki, Aidai, atsiprašome už patirtus nepatogumus. Tikimės, jog ateityje mūsų tolimesnė partnerystė klostysis sklandžiai
Atsiprasot? Ir viskas? Man vis dar nesigebat telefono sutaisyt....
Atsakyti
audrius 2019-06-25 16:08:29
BITĖ- Taip sunkiau...
Atsirado dvigubos sąskaitos.. nuėjus į saloną, paaiškino, kad esu prisijungęs prie kažkokios Estera''. ir ji nuskaito pinigus. nežinau kas jie, nes niekur neprisijunginėjau ir nieko nepirkau.
neužregistravo jokio skundo, pasakė: - o iš kur męs žinom, kad nepirkot... (netiki savo klientu) kažką ten užblokavo- laukit kito mėnesio kaip bus... kitą mėnesį- vėl dviguba. mokėkit, nieko negalim padaryt, sako... ir taip keturis mėnesius vaikščiojau ir privalėjau mokėti. kuo nesinaudojau ir neprivalėjau mokėti. negana to, priskaičiavo dar delspinigius.. kad laiku nesumokėdavau.
aš laukiu ar jie sutvarkė problemą, o jie ne tik nesutvarkė, bet dar baudžia... paprašius, nesuteikė net naujo tel. nr. vidury sutarties atsiranda papildomų mokesčių.
Bėkit žmonės kuo toliau nuo Bitė tinklo. o nauji neprasidėkit. nes mokėsit- ir niekam nerūpėsit...
Laba diena,

apgailestaujame, kad bendravimas su vadybininku nebuvo sklandus. Tikimės, jog kitą kartą pavyks išvengti nesklandumų salone.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Aidas 2019-06-26 15:06:29
Moku pinigus uz sutarti, o sugedus telefonui prastoviu kelias valandas salone ir nesugeba paimti taisyt, net neturi pakaitinio telefono... o as priverstas ir toliau moketi pinigus uz sugedusi tel....
Sveiki, Aidai, atsiprašome už patirtus nepatogumus. Tikimės, jog ateityje mūsų tolimesnė partnerystė klostysis sklandžiai
Atsakyti
sveiki bitės klientai,
per paskutinius apie 5 mėn. nesisekė bendrauti su bitės administratoriais, gauti tinkamą interneto paslaugą, kosminiais įkainiais ir padariau "kojas" dėl pokalbių ir interneto. Manau, kad tai nesąžininga įmonė prisidengdama gudriai surašytomis taisyklėmis kurios prieštarauja protingumui, teisingumui " grobia" iš savo klientų per didelius mokesčius už paslaugas, nesugeba tinkamai (mano atvejis) suteikti paslaugų dėl interneto, atsisakė pakeisti sutartį kai negalima buvo laisvai naudotis interneto paslaugomis telefone ir prašant pakeisti sutartį ir naudojimą prietaiso pagalba. Atsisakė atvykti į vietą faktui dėl netinkamos paslaugos fiksavimui, nustatymui, nereagavo į pateiktus įrodymus dėl interneto greičio kuris buvo iki 2 megabitų ir neveikdavo. Taisyklės dėl plano keitimo parašytos neteisingos, kad planą į mažesnį galima keisti tik mėnesio pabaigoje ir jeigu užsisakai pradžioje pakeitimą skaičiuoja mokesčius pagal buvusį didesnį planą, kai į didesnį planą pradeda skaičiuoti iš karto nuo pareiškimo dienos, neteisingai skaičiuoja plano mokestį išeinant iš bitės, taipogi nepriklausomai nuo išėjimo dienos skaičiuos iki mėnesio pabaigos nors ir nesinaudosi paslaugomis. Prijunginėja papildomų paslaugų, pvz. tokias kaip interneto apsauga kuri manau stabdo interneto greitį, netgi blokuoja pvz. radijo internetu naudojimą (mano atvejis) stabdo-lėtina interneto greitį. Papildomos paslaugos įjungiamos ne kliento užsakymu, bet bitės gudriomis taisyklėmis-sutartimi su sąlyga, kad gali išjungti paprašęs, nors teisingumas reikalautų tai daryti atvirkščiai. Bitės administratoriai veikia kaip a*******i kai pasiūlymus teikia paskambinę, tai yra neišsamiai supažindina....akcentuoja tik privalumus ir taip gaudo klientus, o ten vėlgi gudrios shemos-taisyklės, tokiu skambučių sulaukiau ne vieną.
Išėjau į tele2, tikriausiai bus geriau, bent mokestis per mėnesį 5-8 Eur. mažesnis negu bitės.
Taigi, siūlau keistis, nustoti "plėšikauti" nesąžiningai surašant taisykles -planus- sutartis, automatiškai įjunginėti papildomas paslaugas, mažinti įkainius už paslaugas nes dabartiniai yra kosminiai :)
Šį komentarą su prašymu persiunčiu ir Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.
Atsakyti
Robertas 2019-06-23 11:29:13
Laba diena, turiu neigiamos patirties su Jūsų kompanija.
Po naujų metų buvau nutraukęs sutarti su Bite, dėl neadekvačių sąskaitų. Sąskaitos būdavo per didelės, o kai kreipdavausi į saloną, tai po ilgų diskusijų pripažindavo savo klaidas. Nebeapsikentęs šios įmonės apgaudinėjimo nutraukiau sutartį, perėjau pas kitą operatorių. Tačiau vakare, sulaukiau skambučio iš Bitės. Buvo pasiūlyti palankūs planai. Turėjau du numerius. Sutikau sugrįžti, nes patikino, kad tikrai laikysis sutartų planų.
Vienas numeris persikėlė, o dėl kito teko paplušėti. Klaipėdoje, Akropolio aptarnavimo skyriuje kreipiausi dėl neperkelto numerio. Darbuotoja už suteiktus nepatogumus padovanojo bilietą į kiną. Ji neinformavusi manęs pakeitė planą, tiesiog pakišo planšetinį pasirašyti ir įsigaliojo jos pakeitimai. Turbūt Bitės darbuotojai taip užsidirba savo atlyginimą.
Šią apgaulę supratau, gavęs sąskaitą. Vėl kreipiausi į Akropolį pas Simoną, atsiprašė už nepatogumus, pripažino savo klaidą, bet grąžinti plano nesugebėjo. Aš juk ir grįžau į Bitę tik dėl mažesnių planų. Esu apgautas, visiškai sužlugdytas pasitikėjimas įmone darbuotojais. Kaip žadate ištaisyti šias klaidas?
Laba diena, Robertai. Nuoširdžiai apgailestaujame, kad bendravimas su salono vadybininkais bei patirtis naudojantis Bitės paslaugomis nebuvo malonūs. Jeigu dar liko neatsakytų klausimų ir neišspręstų problemų, būtinai parašykite mums el. paštu bendraukime@bite.lt nurodant savo asmeninius duomenis patikrinti bei įvardinat neišspręstą problemą. Tikimės, kad galėsime Jums padėti.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Internetas uzsakytas neribotas, rysis labai blogas.Aptarnavimas nieko nesprendzia tik siula isigyti dar numerius.Kreipsimes i teisma kad atsisakyti nuo bites
Atsakyti
Nesirinkite bitės, laukiu nesulaukusi, kada baigsis sutarties terminas, kad galėčiau pereiti į kitą tinklą. Vienas kainas sako, kitas mokėti reikia. Dar kai neturėjau abonemento, o labas kortelę, jau būdavo problemų, tipo nemokamas naršymas Facebook ir kitose svetainėse kažkodėl visada ištuštindavo sąskaitos likutį, sakydavo dėl to, kad veikia programos ir nenaudojamos, planą už eurą automatiškai be perspėjimo įjungdavo, išjungti gali, sumokėtų pinigų negrąžina, naudotis internetu negali. Dabar norėjau pasikeisti planą, kuri vieną dieną siūlo už 12€, sekančią jau 15€, klausiu kodėl kitam klientui pavyko už tuos pačius 22_, atsakymas, čia vieną dieną būna taip, kitą kitaip kiekvienam atskirai. Tai kaip suprasti? Nuo jo sąlygos priklauso? Kodėl to nežino patys darbuotojai?
Atsakyti
Sveiki. Kaip paaiskinti toki dalyka : Telefonas yra ekrano draudimo tvakyme ir rodo mane aktyvu "Facebook'e" as siuo metu neturiu telefono su prieeiga prie sios programos... ???
Atsakyti
Moku pinigus uz sutarti, o sugedus telefonui prastoviu kelias valandas salone ir nesugeba paimti taisyt, net neturi pakaitinio telefono... o as priverstas ir toliau moketi pinigus uz sugedusi tel....
Atsakyti
Nunesiau telefona taisyi bet neturi pakaitinio ir net nerodo jokio noro man pagelbeti
Atsakyti
BITĖ- Taip sunkiau...
Atsirado dvigubos sąskaitos.. nuėjus į saloną, paaiškino, kad esu prisijungęs prie kažkokios Estera''. ir ji nuskaito pinigus. nežinau kas jie, nes niekur neprisijunginėjau ir nieko nepirkau.
neužregistravo jokio skundo, pasakė: - o iš kur męs žinom, kad nepirkot... (netiki savo klientu) kažką ten užblokavo- laukit kito mėnesio kaip bus... kitą mėnesį- vėl dviguba. mokėkit, nieko negalim padaryt, sako... ir taip keturis mėnesius vaikščiojau ir privalėjau mokėti. kuo nesinaudojau ir neprivalėjau mokėti. negana to, priskaičiavo dar delspinigius.. kad laiku nesumokėdavau.
aš laukiu ar jie sutvarkė problemą, o jie ne tik nesutvarkė, bet dar baudžia... paprašius, nesuteikė net naujo tel. nr. vidury sutarties atsiranda papildomų mokesčių.
Bėkit žmonės kuo toliau nuo Bitė tinklo. o nauji neprasidėkit. nes mokėsit- ir niekam nerūpėsit...

Taip pat rekomenduojame

MTTC
Mobiliųjų įrenginių aptarnavimas

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Mobile Technics
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą, superka naujus ir naudotus telefonus. GSMarena.lt siekia užtikrinti savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kokybiški VIVA LANGAI langai: kodėl verta?
Kokybiški VIVA LANGAI langai: kodėl verta? 11-13 16:28
Namo renovacija ar naujo pastato statyba kiekvienam apie tai galvojančiam padovanoja keletą iššūkių - statybos ar remonto kaštai, atliktų darbų tvarumas ir energinis...
„Skrendu.lt“ paskelbė TOP 15 lietuvių mėgstamiausių skrydžių krypčių
„Skrendu.lt“ paskelbė TOP 15 lietuvių mėgstamiausių skrydžių krypčių 11-11 15:17
Nepaisant nusistovėjusių tarp Lietuvos žmonių pamėgtų krypčių, lėktuvu lankomos šalys kasmet keičiasi. Pigių skrydžių paieškos ir pardavimo sistema „Skrendu.lt" suskaičiavo 15...
"Ignitis grupė" derėsis dėl naujos centrinės būstinės
"Ignitis grupė" derėsis dėl naujos centrinės būstinės 11-18 18:31
Valstybės valdoma energetikos grupė "Ignitis grupė" (buvusi "Lietuvos energija") patvirtino pakvietusi plėtotojus teikti pasiūlymus deryboms dėl naujos centrinės būstinės nuomos.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reikia apmokestinti bankus papildomai?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Humana 335,55 +5,52%
Macy's 16,85 +3,76%
CBS 38,57 +2,50%
Nokia 3,45 +2,37%
Walmart 118,87 -1,48%
Walt Disney 144,67 -1,69%
Goodyear 16,05 -1,83%
NVIDIA 204,19 -2,67%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,57 0,00%
Jautiena 4,86 +4,52%
Nafta 56,77 -0,61%
Benzinas 1,73 0,00%
Dujos (JAV) 2,33 -9,69%
Sidabras 17,65 -2,81%
Vištiena 1,85 0,00%
Dyzelis 1,94 0,00%