VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Bitė Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Bitė Lietuva

Atsiliepimai apie Bitė Lietuva, UAB

BITĖ. Taip lengviau
Kulik Company LT Užsisakykite ergonominių kėdžių Test-Drive nemokamai!
Parašyk savo nuomonę apie Bitė Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Brigita 2019-10-12 11:34:19
Esu Bitės kliente virš 10 metu, šiandien nakti t.y 10-12 apie 3val. buvo nuskaičiuota 81.38 pinigu suma, vietoj 37 eur su centais (nepamenu tiksliai). Taigi, meginau susisiekti Bites klientu aptarnavimo numeriais : 869923230 ir 865600656 gal 15 kartu, tačiau niekas man neatsiliepė. Atvykus į Bitės salona esantį Mindaugo g. 11 Vilnius, darbuotojos teigė, kad esu nesumokėjusi kažkurios saskaitos, turėjau joms įrodinėti isijungusi saskaitos išrašus kad viskas yra sumokėta, nors šita info jos pačios turi matyti. (Taigi saskaita yra apmokėta). Darbuotojos imones vardu net nesugebėjo atsiprašyti, teigė kad nuskaityta suma bus gražinta, gražinimo termino neivardino, tačiau paminėjo, kad savaitgali pervesti nepavyks, nors nuskaičiuoti puikiai sugebėjo.
Sveiki,

Atsiprašome, kad teko susidurti su tokia situacija. Šiuo metu sulaukiame daug klientų užklausų, dėl to gali tekti šiek tiek palaukti kol atsakysime. Susisiekite su mumis nemokamu klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba el. paštu bendraukime@bite.lt ir spręsime susiklosčiusią situaciją.

Jūsų BITĖ.
Atsakyti
BITĖ Lietuva 2019-10-15 09:18:42
Sveiki, susisiekite su mumis el.paštu bendraukime@bite.lt arba telefonu 1501; +37069923230, jog galėtume nuodugniai išsiaiškinti situaciją.

Jūsų BITĖ.
Atsiųstus laiškus el.paštu jūs ignoruojate. Paskambinus 1501 pažadėjo susisiekti atsakingas asmuo ir susisiekė ta pati vadybininkė, kuri ir įkišo šį planą, ji neieško jokių kompromisų, o tiesiog dėsto savo įmonės taisykles. Susisiekite jūs +37064725451 galita.transport@gmail.com
Atsakyti
V. 2019-10-11 09:23:50
Jau seniai esame Bitės klientai ir visuomet likdavome patenkinti jų teikiamomis paslaugomis, tačiau dabar akivaizdu, kad klientas nėra visiškai svarbus, o svarbu tiesiog įkišti paslaugas. Jūsų darbuotoja Natalija tel.nr. ‪+37069900766‬ prisistačiusi mūsų įmonės vadybininke pasiūlė naują planą. Paskaičiavusi apmokamas sąskaitas, pasiūlė apie 18-20e mėnesinę įmoka ir, kad viskas - skambučiai, žinutės, internetas būtų neribotai tiek užsienyje tiek Lietuvoje. Ilgai bendravau su jūsų darbuotoja ir klausiau ne kartą ar tikrai viskas bus neribota užsienyje, kai ji tiksliai patvirtino, kad neribota, sutikau su naujuoju planu. Tačiau po poros mėnesių sužinojau, kad šis planas galioja tik tuo atveju jei asmuo naudojasi paslaugomis lygiai tiek pat Lietuvoje kiek ir užsienyje. Šios sąlygos jūsų darbuotoja nepaminėjo! Ir pripažino, kad užmiršo pasakyti. Manau, jei patys siūlote paslaugas, turite užtikrinti, kad jas siūlantis asmuo tikrai suteiks visą informaciją. Šiuo atveju jūsų darbuotoja nuslėpė mums aktualiausią informaciją, nes numeriu naudojasi įmonės vilkiko vairuotojas, kuris Lietuvoje per metus būna tik kelis mėnesius. Bandydami išsiaiškinti visą situaciją su minėtąja Natalija dar sužinojome, kad ne tik pasirašėme naują sutartį, kurios mėnesinį mokestį žadėjo 18-20e, bet ir pratęsėme Mobilusis 50gb planą. Apskritai ta 50gb kortelė atsirado įmonėje per klaidą ir mes jos net neturime ir ja nesinaudojame, todėl tikrai nebūtume pratęsę sutarties, laukėme kol pasibaigs ir galėsime nebemokėti už nieką. Dabar Gerb. Natalija jau teigia, kad ta kortelė Mobilusis 50gb eina kaip dovana prie plano. Bet plano mokestį ji sake 18-20e, o mokame 27e plius papildomai būnant ilgiau užsienyje už paslaugas. Visuomet pokalbio pradžioje pasakote, kad pokalbis įrašomas. Taigi, prašau išklausyti pokalbius su ja ir nutraukti mūsų sutartį. Pasirašydami sutartį neįsigilinome į ją, nes visuomet bendraujant su ankstesniais jūsų vadybininkais nekildavo problemų. Ir jie apgaulės būdu nesistengdavo įkišti plano. Ršiau laišką, kad norime nutraukti...
Sveiki, susisiekite su mumis el.paštu bendraukime@bite.lt arba telefonu 1501; +37069923230, jog galėtume nuodugniai išsiaiškinti situaciją.

Jūsų BITĖ.
UAB Bitė Lietuva
2019-10-15 08:21:44 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Sangaudas 2019-10-11 12:19:19
Siunčiu pretenziją dėl vaizdo stebėjimo paslaugos.
Laba diena Sangaudai,

Apgailestaujame, dėl patirtų nepatogumų. Norime detaliai patikrinti Jūsų situaciją, prašome susisiekti su mumis nemokamu telefonu 1501 arba +37069923230 (skambinant iš užsienio ar kito operatoriaus), bei galite susisiekti raštu el. paštu bendraukime@bite.lt.
Atsakyti
Eitmante 2019-10-10 16:32:30
Esu labai nusivylusi!!!! Ir kaip matau ne aš viena dėl dovanų jūsų skundziuosi! Pirma paskambinate pasakot kad turite dovanų ir taip toliau, paskui ateina sąskaitą, kad už tą dovaną reikia mokėti! Nors sutartyje to neparašyta kuri atėjo iš kurjerio su "dovana" ! Atsisakyti irgi negalima.... Beprotnamis... Turiu mokėti už tai ko man nereikia... Viena sakot kita darot! Paskambinus išsiaiškinti, perklausėt pokalbio ir pasakėt, kad pokalby žodžio "dovana" išvis nebuvo! Apsurrdas! Pokalbio pati išgirst ir negaliu kuris buvo įrašytas! Neturiu zodziu...
Sveiki,

apgailestaujame už patirtus nesklandumus. Susisiekti telefonu 1501 arba +37069923230 (jeigu skambinate iš kito operatoriaus arba iš užsienio, skambučio kaina kaip skambinant į Bitės tinklą) arba el.paštu bendraukime@bite.lt patikrinsime Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė.
Atsakyti
Ramūnas Nekrašas 2019-10-10 22:14:44
v***s, s*****i, a*******i: sutartį nutraukiau rugsėjo (apie 02 d.); nuo tada atjungta sim kortelė, savitarnos paskyra neprieinama, bet už rugsėjį atėjo sąskaita 40 eur, kai tuo tarpu pagal planą turėjo būti 9, - Eur... bardakas visiškas. PROFAI jie tik ir yra apgavysčių srityje. Niekada gyvenime neturėsiu su Bite reikalų ir kitems nepatariu.
Sveiki,
Apgailestaujame už patirtus nesklandumus. Susisiekti telefonu 1501 arba +37069923230 (jeigu skambinate iš kito operatoriaus arba iš užsienio, skambučio kaina kaip skambinant į Bitės tinklą) arba el.paštu bendraukime@bite.lt patikrinsime Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė.
Atsakyti
Nuo pernai metu esu perejusi i Bites tinkla, nes man buvo patikinta kad mano gyvenamojoje vietoje Bites rysys yra geras ir neturesiu jokiu problemu. Metai laiko, rasau skundus, skambinu, siunciu emai. lankausi atstovybese, NIEKAS-NEREAGUOJA!!!Vos tik griztu i namus is kart telefone dingsta rysys, vaiko laikrodukas taip pat neveikia, moku metai laiko uz paslauga kuria NEGALIU naudotis ne del savo kaltes, o del BITES NEKOKYBIKOS PASLAUGOS. Paskabina konsultantai, siulo susimoketi likusia abonimento suma ir iseiti, sprendimo jokio. Uz ka moketi??? esu pasiemusi tik SIM korteles, kodel tureciau dar uz 12men likusiu sumoketi i prieki kuriais nesinaudosiu nes NERA RYSIO is operatoriaus puses. Issiunciau skunda i Vartotoju teises, cia yra zmoniu apgaudinejimas. Jau ir taip metai laiko moku uz paslaugas kuriomis naudis negaliu. Paskambino 3 kartus vadybinikai, sako ok spresim sia beda-perskambinsim TAIP IR DINGSTA KAIP I VANDENI. Zodziu zmones bukit atsargus, NESIULAU NIEKAM prasideti su sita MELAGIU gauja.
Atsakyti
S 2019-10-14 09:42:42
Ne jums vieniems tokią dovaną ikišo. Bitė nepatikima, maudo žmones. Nerekomenduoju.
S.Gal galite papasakoti plačiau kaip pas jus viskas buvo.Ir ar bandete kaip nors su jais aiškintis.Ir dar visų žmonių noriu perspėti niekada nesutikti jokiai dovanai kai jie skambina.Nes tai 100% apgaulė.Ir dar jie sako kad pokalbis bus įrašytas., irgi apgaulė, nes įrašytas tik tai poto kai jie pasako savo nuostabias sąlygas neva viskas nemokamai., ir išeina kad yra įrašoma tik visi jūsų sutikimai..Ir jau negalėsi įrodyti kad buvo siūloma viskas nemokamai.
Atsakyti
Lilija 2019-10-10 15:40:53
Noriu jums palinkėti kad jūs kas nors taip galėtų apgauti kaip jūs apgaudinejat žmonės.Taip gal čia buvo mūsų klaida kad iš vis sutikimom priimti kažkokia dovana už ilgametę bendradarbiavimą (plansetas ir nemokamas internetas.)Šimtą kartu paklausta kiek reikės mokėti už šitą dovana, buvo atsakyta irgi šimtą kartų kad nieko mokėti nereikia., kad tai yra dovana, kad mums reikia tik sutikti ją priimti iš kurjerio.Ir lyg tai pokalbis įrašytas, bet aišku jums poh.Vyras sutiko, dovana pristatė konsultantė pora kartų dar paskambino įsitikinti ar jau pristatė.Ir vualia pasaka baigėsi, atėjo sąskaitą 30eu.Ir aš taip suprantu kad tai tu sąskaitų tik pradžia.Nes jums paskabinus jūs malat kažkokį suda.
Ne jums vieniems tokią dovaną ikišo. Bitė nepatikima, maudo žmones. Nerekomenduoju.
Ramūnas Nekrašas
2019-10-12 23:51:47 IP 2ivrpc52
Atsakyti
Sangaudas 2019-10-11 12:19:19
Siunčiu pretenziją dėl vaizdo stebėjimo paslaugos.
miela BITE, Jūs labai gražiai mokate atsakyti į pretenzijas, bet nesugebate jų gražiai išspręsti, nes Jūsų nagai lenkti į save, jums svarbiau kuo daugiau $ susigriebti klientų neapsižiūrėjimo sąskaita... juk viskas legalu, pagal sutartį...
Bėkit merginos ar moterys kuo toliau nuo šitos šūdmalių kontoros.
Ramūnas Nekrašas
2019-10-12 23:43:48 IP 2ivrpc52
Atsakyti
BITĖ Lietuva 2019-10-11 18:39:29
Sveiki,

Atsiprašome, kad teko susidurti su tokia situacija. Šiuo metu sulaukiame daug klientų užklausų, dėl to gali tekti šiek tiek palaukti kol atsakysime. Susisiekite su mumis nemokamu klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba el. paštu bendraukime@bite.lt ir spręsime susiklosčiusią situaciją.

Jūsų BITĖ.
taigi jie - PROFAI, tik išdūrinėjimo, pinigų išmušinėjimo sityje...
Atsakyti
Esu Bitės kliente virš 10 metu, šiandien nakti t.y 10-12 apie 3val. buvo nuskaičiuota 81.38 pinigu suma, vietoj 37 eur su centais (nepamenu tiksliai). Taigi, meginau susisiekti Bites klientu aptarnavimo numeriais : 869923230 ir 865600656 gal 15 kartu, tačiau niekas man neatsiliepė. Atvykus į Bitės salona esantį Mindaugo g. 11 Vilnius, darbuotojos teigė, kad esu nesumokėjusi kažkurios saskaitos, turėjau joms įrodinėti isijungusi saskaitos išrašus kad viskas yra sumokėta, nors šita info jos pačios turi matyti. (Taigi saskaita yra apmokėta). Darbuotojos imones vardu net nesugebėjo atsiprašyti, teigė kad nuskaityta suma bus gražinta, gražinimo termino neivardino, tačiau paminėjo, kad savaitgali pervesti nepavyks, nors nuskaičiuoti puikiai sugebėjo.
Atsakyti
Larisa Juškienė 2019-10-09 21:15:07
Laba diena. Niekada nebuvau ir nesu dabar bitės abonentu. Kelintas mėnuo iš eilės, dėl man nežinomu aplinkybiu gaunu sąskaitas į savo numerį apie įsiskolinimą. Sąskaitos, kurias gaunu, yra dvieju abonentų.Vakar paskambinus bitės tinklo operatoriams man pasakė, kad ši problema išspresta, tačiau šiandien vėl gavau sąskaitą.... Šiandien deja niekas bitėje neatsiliepė (skambinau ne du ir ne tris kartus). Visa ši situacija man yra labai nemaloni. Kodėl dėl kažkieno neatsakingo požiūrio į savo darbą ir pareigas jame, man daroma moralinė žala. Manau dėl darbuotojų kompetencijos stokos, labai nukenčia jūsų operatoriaus reputacija.
Sveiki,

Atsiprašome, kad teko susidurti su tokia situacija. Šiuo metu sulaukiame daug klientų užklausų, dėl to gali tekti šiek tiek palaukti kol atsakysime. Susisiekite su mumis nemokamu klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba el. paštu bendraukime@bite.lt ir spręsime susiklosčiusią situaciją.

Jūsų BITĖ.
Atsakyti
Rugilė 2019-10-09 18:57:00
Ką darbuotojai veikia visą darbo dieną, jei neįmanoma sulaukti atsakymo iš konsultantų intercom platformoje. Gaunu žinutę dėl įsiskolinimo, nors sumokėjau ir susisiekus dar neįmanoma išspręsti situacijos. Žinutę išsiunčiau ryte, o ji septintą valandą vakaro dar nė neperžiūrėta ir konsultantai darbą pratęs rytoj ryte. Tai kaip spręsti problemas, jeigu nei vienas darbuotojas nėra suinteresuotas į savo klientus?
Sveiki,

Atsiprašome, jog ilgai tenka laukti atsakymo. Šiuo metu klientų aptarnavimo skyrius sulaukia daug užklausų. Į Jūsų kreipimąsi bus atsakyta eilės tvarka.

Jūsų BITĖ.
Atsakyti
Jurgita 2019-10-09 13:35:44
Apsurdo teatras! Užsisakiau kelionės draudimą telefonu, aiškiai pasakyta buvo, kad reikia iki rugsėjo 20d.ir ką jūs manot, spalio einamojoj sąskaitoj matau už kelionės draudimą!skambinu į Bitę, sako nieko negalim padėti, reiks ir šį mėnesį mokėti!!! Dar tokio bajerio nežinojau...ir draugei taip pat, nes kartu keliavom.baigias sutartis, ir aš su savo dar 3 numeriais keliauju į Tele2, nes tokių nesąmonių nemačiusi
Sveiki,
Atsiprašome dėl tokios susiklosčiusios situacijos. Tikimės, kad ateityje dar teks bendradarbiauti.

Geros dienos.

Gintarė,
Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Siunčiu pretenziją dėl vaizdo stebėjimo paslaugos.
Atsakyti
Jau seniai esame Bitės klientai ir visuomet likdavome patenkinti jų teikiamomis paslaugomis, tačiau dabar akivaizdu, kad klientas nėra visiškai svarbus, o svarbu tiesiog įkišti paslaugas. Jūsų darbuotoja Natalija tel.nr. ‪+37069900766‬ prisistačiusi mūsų įmonės vadybininke pasiūlė naują planą. Paskaičiavusi apmokamas sąskaitas, pasiūlė apie 18-20e mėnesinę įmoka ir, kad viskas - skambučiai, žinutės, internetas būtų neribotai tiek užsienyje tiek Lietuvoje. Ilgai bendravau su jūsų darbuotoja ir klausiau ne kartą ar tikrai viskas bus neribota užsienyje, kai ji tiksliai patvirtino, kad neribota, sutikau su naujuoju planu. Tačiau po poros mėnesių sužinojau, kad šis planas galioja tik tuo atveju jei asmuo naudojasi paslaugomis lygiai tiek pat Lietuvoje kiek ir užsienyje. Šios sąlygos jūsų darbuotoja nepaminėjo! Ir pripažino, kad užmiršo pasakyti. Manau, jei patys siūlote paslaugas, turite užtikrinti, kad jas siūlantis asmuo tikrai suteiks visą informaciją. Šiuo atveju jūsų darbuotoja nuslėpė mums aktualiausią informaciją, nes numeriu naudojasi įmonės vilkiko vairuotojas, kuris Lietuvoje per metus būna tik kelis mėnesius. Bandydami išsiaiškinti visą situaciją su minėtąja Natalija dar sužinojome, kad ne tik pasirašėme naują sutartį, kurios mėnesinį mokestį žadėjo 18-20e, bet ir pratęsėme Mobilusis 50gb planą. Apskritai ta 50gb kortelė atsirado įmonėje per klaidą ir mes jos net neturime ir ja nesinaudojame, todėl tikrai nebūtume pratęsę sutarties, laukėme kol pasibaigs ir galėsime nebemokėti už nieką. Dabar Gerb. Natalija jau teigia, kad ta kortelė Mobilusis 50gb eina kaip dovana prie plano. Bet plano mokestį ji sake 18-20e, o mokame 27e plius papildomai būnant ilgiau užsienyje už paslaugas. Visuomet pokalbio pradžioje pasakote, kad pokalbis įrašomas. Taigi, prašau išklausyti pokalbius su ja ir nutraukti mūsų sutartį. Pasirašydami sutartį neįsigilinome į ją, nes visuomet bendraujant su ankstesniais jūsų vadybininkais nekildavo problemų. Ir jie apgaulės būdu nesistengdavo įkišti plano. Ršiau laišką, kad norime nutraukti...
Ramūnas Nekrašas
2019-10-10 22:14:44 IP 2ivrpc52
Atsakyti
v***s, s*****i, a*******i: sutartį nutraukiau rugsėjo (apie 02 d.); nuo tada atjungta sim kortelė, savitarnos paskyra neprieinama, bet už rugsėjį atėjo sąskaita 40 eur, kai tuo tarpu pagal planą turėjo būti 9, - Eur... bardakas visiškas. PROFAI jie tik ir yra apgavysčių srityje. Niekada gyvenime neturėsiu su Bite reikalų ir kitems nepatariu.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi!!!! Ir kaip matau ne aš viena dėl dovanų jūsų skundziuosi! Pirma paskambinate pasakot kad turite dovanų ir taip toliau, paskui ateina sąskaitą, kad už tą dovaną reikia mokėti! Nors sutartyje to neparašyta kuri atėjo iš kurjerio su "dovana" ! Atsisakyti irgi negalima.... Beprotnamis... Turiu mokėti už tai ko man nereikia... Viena sakot kita darot! Paskambinus išsiaiškinti, perklausėt pokalbio ir pasakėt, kad pokalby žodžio "dovana" išvis nebuvo! Apsurrdas! Pokalbio pati išgirst ir negaliu kuris buvo įrašytas! Neturiu zodziu...
Atsakyti
UAB Bitė Lietuva 2019-09-25 13:25:47
Sveiki,
Apgailestaujame už patirtus nesklandumus. Susisiekti telefonu 1501 arba +37069923230 (jeigu skambinate iš kito operatoriaus arba iš užsienio, skambučio kaina kaip skambinant į Bitės tinklą) arba el.paštu bendraukime@bite.lt patikrinsime Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė.
Noriu jums palinkėti kad jūs kas nors taip galėtų apgauti kaip jūs apgaudinejat žmonės.Taip gal čia buvo mūsų klaida kad iš vis sutikimom priimti kažkokia dovana už ilgametę bendradarbiavimą (plansetas ir nemokamas internetas.)Šimtą kartu paklausta kiek reikės mokėti už šitą dovana, buvo atsakyta irgi šimtą kartų kad nieko mokėti nereikia., kad tai yra dovana, kad mums reikia tik sutikti ją priimti iš kurjerio.Ir lyg tai pokalbis įrašytas, bet aišku jums poh.Vyras sutiko, dovana pristatė konsultantė pora kartų dar paskambino įsitikinti ar jau pristatė.Ir vualia pasaka baigėsi, atėjo sąskaitą 30eu.Ir aš taip suprantu kad tai tu sąskaitų tik pradžia.Nes jums paskabinus jūs malat kažkokį suda.
Larisa Juškienė
2019-10-09 21:15:07 IP 2i577tan
Atsakyti
Laba diena. Niekada nebuvau ir nesu dabar bitės abonentu. Kelintas mėnuo iš eilės, dėl man nežinomu aplinkybiu gaunu sąskaitas į savo numerį apie įsiskolinimą. Sąskaitos, kurias gaunu, yra dvieju abonentų.Vakar paskambinus bitės tinklo operatoriams man pasakė, kad ši problema išspresta, tačiau šiandien vėl gavau sąskaitą.... Šiandien deja niekas bitėje neatsiliepė (skambinau ne du ir ne tris kartus). Visa ši situacija man yra labai nemaloni. Kodėl dėl kažkieno neatsakingo požiūrio į savo darbą ir pareigas jame, man daroma moralinė žala. Manau dėl darbuotojų kompetencijos stokos, labai nukenčia jūsų operatoriaus reputacija.
Atsakyti
Ką darbuotojai veikia visą darbo dieną, jei neįmanoma sulaukti atsakymo iš konsultantų intercom platformoje. Gaunu žinutę dėl įsiskolinimo, nors sumokėjau ir susisiekus dar neįmanoma išspręsti situacijos. Žinutę išsiunčiau ryte, o ji septintą valandą vakaro dar nė neperžiūrėta ir konsultantai darbą pratęs rytoj ryte. Tai kaip spręsti problemas, jeigu nei vienas darbuotojas nėra suinteresuotas į savo klientus?
Atsakyti
Apsurdo teatras! Užsisakiau kelionės draudimą telefonu, aiškiai pasakyta buvo, kad reikia iki rugsėjo 20d.ir ką jūs manot, spalio einamojoj sąskaitoj matau už kelionės draudimą!skambinu į Bitę, sako nieko negalim padėti, reiks ir šį mėnesį mokėti!!! Dar tokio bajerio nežinojau...ir draugei taip pat, nes kartu keliavom.baigias sutartis, ir aš su savo dar 3 numeriais keliauju į Tele2, nes tokių nesąmonių nemačiusi
Atsakyti
Jau nusibodo tas savavališkas paslaugų įjunginėjimas. Ne tai kad klaustų jei norit užsisakyti siųskit SMS žinutę XXX numeriu YYY, bet "mes jums įjungiam paslaugą už 1, 49eur, jei nenorit paskambinkit arba atvažiuokit į saloną". Kas taip daro? Ir kas svarbiausia jau nebėra galimybės tas jų paslaugas išjungti svetainėj po to kai ją atnaujino per savitarną. Man įdomų ką vartotojų apsauga veikia šitoj vietoj, gal verta būtų pasiklaust ar galima taip vienašališkai įjunginėt paslaugas klientams?
UAB Bitė Lietuva
2019-10-01 16:25:07 IP 66ik9bbt
Atsakyti
GTV SOLUTIONS 2019-09-30 14:34:13
Kaip visada tos pačios problemos, užsienio numerių nerenka iš nė vieno įmonės telefono.
Tiesiog tragedija !!!!!!!
Laba diena,

Susisiekite su mumis el.paštu bendraukime@bite.lt arba telefonu 1501; +37069923230, jog galėtume nuodugniai išsiaiškinti šią situaciją.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
gitana 2019-09-29 20:59:34
Bites salone emeu telefonus su numereis perejom is pildyk i Bite susikaupe isiskolinimas bet ji mes mokame aisku savo numereis negalim naudotis po kiek laiko suzinom kad musu numereis naudojasi jau kiti klijentai o tai kiek zinau eina pries istatyma idomu tik kaip baiksiu moketi skola kaip jie man grazins mano numeri NU TIKRI EFERISTAI KITO ZODZIO NERANDU
Laba diena, Gitana,

susisiekite su mumis el.paštu bendraukime@bite.lt arba telefonu 1501; +37069923230, jog galėtume nuodugniai išsiaiškinti šią situaciją.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Kaip visada tos pačios problemos, užsienio numerių nerenka iš nė vieno įmonės telefono.
Tiesiog tragedija !!!!!!!
Atsakyti
Bites salone emeu telefonus su numereis perejom is pildyk i Bite susikaupe isiskolinimas bet ji mes mokame aisku savo numereis negalim naudotis po kiek laiko suzinom kad musu numereis naudojasi jau kiti klijentai o tai kiek zinau eina pries istatyma idomu tik kaip baiksiu moketi skola kaip jie man grazins mano numeri NU TIKRI EFERISTAI KITO ZODZIO NERANDU
Atsakyti
BITĖ LIETUVA 2019-09-26 14:47:22
Laba diena, Agne,

susisiekite su mumis el.paštu bendraukime@bite.lt arba telefonu 1501; +37069923230, jog galėtume nuodugniai patikrinti Jūsų situaciją.

Jūsų BITĖ.
Nejuokinkit tiktais, jus niekada nesugebat issprest problemu, tik suda malat
Atsakyti
Nerekomenduoju. Pastoviai dainuoja ta pacia dainele, pudrina smegenis vietoj to, kad kazka konkreciai padetu del savo nevykusiu paslaugu. Jei nesugebat islaikyt tinkamos kokybes, tinkamu paslaugu ir tinkamos etikos-uzsidarykit ir nebegrizkit.
Atsakyti
Agne 2019-09-25 22:59:45
Esu labas kliente. Pastowiai problems su planai nuima pinigus 3savaites skambinau nei vienas konaultantas nesugebejo pasakyt kad neteisingas irasomas kodas. Nors sistemoje viskas matoma. Galiausiai norejau patiekti skunda pareiske kreiptis I bite
Laba diena, Agne,

susisiekite su mumis el.paštu bendraukime@bite.lt arba telefonu 1501; +37069923230, jog galėtume nuodugniai patikrinti Jūsų situaciją.

Jūsų BITĖ.
Atsakyti
Esu labas kliente. Pastowiai problems su planai nuima pinigus 3savaites skambinau nei vienas konaultantas nesugebejo pasakyt kad neteisingas irasomas kodas. Nors sistemoje viskas matoma. Galiausiai norejau patiekti skunda pareiske kreiptis I bite
Atsakyti
UAB Bitė Lietuva 2019-09-25 09:42:05
Sveiki, apgailestaujame už patirtus nesklandumus. Susisiekti telefonu 1501 arba +37069923230 (jeigu skambinate iš kito operatoriaus arba iš užsienio, skambučio kaina kaip skambinant į Bitės tinklą) arba el.paštu bendraukime@bite.lt patikrinsime Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė.
Jau tiek skambučių buvo ir nei vienas iš jų nebuvo konkretus. Žmonės, dirbantys ten, kiekvieną kartą vis skirtingai šneka. Galų gale ir salone nesuteikiama išsami informacija. Akių dūmimas ir tiek.
NEREKOMENDUOJU.
UAB Bitė Lietuva
2019-09-25 13:25:47 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Margarita 2019-09-23 22:27:01
Įsigijau planšetuką - t.y. man įsiulė mergina prisistačius nuo SBA.Lizingas su labai geromis sąlygomis (kaip jai atrodė). Huawei planšetukas tikrai geras, tik pasirodo, kad tai, , BITĖS'' paslauga, tokiu būdu mane pririšo prie BITĖS tinklo, nors nebuvau jo vartotoja. Toliau - sutartis surašyta tokiu mažu šriftu, kad BITĖ turėtų pasirūpinti ir kartu pateikti padidinamąjį stiklą, nes sutartis, kuri tik gražiai atrodo bet neįskaitoma turėtų būti vertinama kaip niekinė. Be to, tai p[ati tikriausia nepagarba klientui. Toliau, pagal šią sutartį ir mokėjimo pavedimą aš moku už SIM kortelę, kurios aš su įrenginiu negavau. Pabandžius įjungti įrenginį pirmiausia jis pareikalavo įdėti SIM kortelę. Prie įrenginio ji įpokuota nebuvo, Kurjeris, pristatęs siuntą jos man neįteikė. KLAUSIMAS - KODĖL TURIU MOKĖTI UŽ PASLAUGĄ KURI MAN NESUTEIKTA? Kitas klausimas - kaip man tą kortelę, gauti? JUK AŠ UŽ JĄ SUMOKĖJAU. Pagarbiai, Margarita Nomeikienė.
Sveiki,
Apgailestaujame už patirtus nesklandumus. Susisiekti telefonu 1501 arba +37069923230 (jeigu skambinate iš kito operatoriaus arba iš užsienio, skambučio kaina kaip skambinant į Bitės tinklą) arba el.paštu bendraukime@bite.lt patikrinsime Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė.
UAB Bitė Lietuva
2019-09-25 12:20:04 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Vestina 2019-09-23 12:28:04
Krentate žemyn.. Sparčiai. Pasiūlote Bitė planą metams:
Neriboti skambučiai;
Neribotos SMS žinutės;
10GB interneto.
Viskas gerai, sutinkame su šiuo. Tačiau po valandos pagalvojame, jog mums nereikia to BITĖS plano. Ir tuoj pat atsisakome pasirašyti sutartį.
Galiausiai BITĖS darbuotojas klausia: Kodėl atsisakote? Tokiu atveju, mes Jums galime pasiūlyti pusę metų nemokamą internetą..
Klausimas: Ar nuo žmonių persigalvojimo keičiasi Jūsų siūlomų paslaugų kainos? :D
Taip pat buvo ir vasaros pradžioje, baigėsi metų sutartis pasiūlė planą už beveik 22, 00 eur.
Atsisakius ir pasakius, jog renkuosi kito tinklo paslaugas. Nuo 22, 00 eur. kaina nukrito iki 9, 00 eur. mėnesiui.
Kodėl Jūs taip apgaudinėjate klientus ir išvis kaip turite sąžinės?
Laba diena, Vestina,

susisiekite su mumis el.paštu bendraukime@bite.lt arba telefonu 1501; +37069923230, jog galėtume nuodugniai patikrinti Jūsų situaciją.

Jūsų BITĖ.
UAB Bitė Lietuva
2019-09-25 09:42:05 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Ovidijus 2019-09-22 13:30:30
Patys prasčiausi atsiliepimai. Apgaudinėjami žmonės, sąlygų keitimas, sutarčių nepristatymas, siekiant išvengti atsakomybės.
Sveiki, apgailestaujame už patirtus nesklandumus. Susisiekti telefonu 1501 arba +37069923230 (jeigu skambinate iš kito operatoriaus arba iš užsienio, skambučio kaina kaip skambinant į Bitės tinklą) arba el.paštu bendraukime@bite.lt patikrinsime Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė.
Atsakyti
BITĖ lietuva 2019-09-24 10:12:02
Sveiki, susisiekite su mumis el.paštu bendraukime@bite.lt arba telefonu 1501; +37069923230, jog galėtume nuodugniai išsiaiškinti situaciją.

Jūsų BITĖ.
Su jumis bandoma susisiekti kiekviena diena jau dvi savaites, gaunamas tik automatinis atsakiklis jog zinute gavote ir susisieksite artimiausiu laiku, tai noreciau Jusu paklausti, kada pas Jus yra artimiausias laikas? Nes jau praejo dvi sav! Prisegu nuotrauka, kad pamatytumet!!!
Atsakyti
Vilius 2019-09-18 11:27:50
Perejau is kito tinklo i bite su savo numeriu, pasirasem sutarti, nurode kad rugsejo12d mano nr jau bus bites rysyje. To nebuvo nei12d, nei 13, nei 14.. skambinejau, klausinejau kame reikalas, kokios bedos, bet visi mane nukreipinejo pas kitus, neatsake nei kame beda, nei kada tai bus sutvarkyta. Jau praejo daugiau kaip savaite ir vis dar tas pats, o visi konsultantai jauciasi kazkokie nelieciami, jie nekalti ale, vadovu kontaktu jokiu nenurodyta, kad issakyti pretenzijas apie konsultantu nekompetencijas.. absurdiska imone!
Sveiki, susisiekite su mumis el.paštu bendraukime@bite.lt arba telefonu 1501; +37069923230, jog galėtume nuodugniai išsiaiškinti situaciją.

Jūsų BITĖ.
Atsakyti
Įsigijau planšetuką - t.y. man įsiulė mergina prisistačius nuo SBA.Lizingas su labai geromis sąlygomis (kaip jai atrodė). Huawei planšetukas tikrai geras, tik pasirodo, kad tai, , BITĖS'' paslauga, tokiu būdu mane pririšo prie BITĖS tinklo, nors nebuvau jo vartotoja. Toliau - sutartis surašyta tokiu mažu šriftu, kad BITĖ turėtų pasirūpinti ir kartu pateikti padidinamąjį stiklą, nes sutartis, kuri tik gražiai atrodo bet neįskaitoma turėtų būti vertinama kaip niekinė. Be to, tai p[ati tikriausia nepagarba klientui. Toliau, pagal šią sutartį ir mokėjimo pavedimą aš moku už SIM kortelę, kurios aš su įrenginiu negavau. Pabandžius įjungti įrenginį pirmiausia jis pareikalavo įdėti SIM kortelę. Prie įrenginio ji įpokuota nebuvo, Kurjeris, pristatęs siuntą jos man neįteikė. KLAUSIMAS - KODĖL TURIU MOKĖTI UŽ PASLAUGĄ KURI MAN NESUTEIKTA? Kitas klausimas - kaip man tą kortelę, gauti? JUK AŠ UŽ JĄ SUMOKĖJAU. Pagarbiai, Margarita Nomeikienė.
Atsakyti
Kaunas 2019-09-17 16:12:07
Prieš pasirašant sutartį man sakė kad pasibaigus interneto duomenims papildomai niekas neužsisakys. Bet vistiek išnaudojus man nuskaičiuoja 3, 85e už papildomą 1GB. Paskambinus ir paprašius kad išjungtų papildomus GB man pasakė kad tai yra neįmanoma. Vietoj to man siūlė užsisakyti daug brangesnį planą nei yra dabar. Nuo kada 1gb kainuoja 3, 85? Greičiau baigtųsi sutartis ir atsisveikinsiu su bite.
Laba diena,

susisiekite su mumis el.paštu bendraukime@bite.lt arba telefonu 1501; +37069923230, jog galėtume nuodugniai išsiaiškinti situaciją.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Valdonė 2019-09-17 09:57:42
Turiu nusiskundimą, jog lėtas internetas žiūrint filmus, žiūrint laidas per mediateką. Neina be strigimų pažiūrėti, ištisai kas kelias sekundes sustoja video, tas labai erzina ir gaišina laiką.
Laba diena, Valdone,

susisiekite su mumis el.paštu bendraukime@bite.lt arba telefonu 1501; +37069923230, jog galėtume nuodugniai patikrinti Jūsų situaciją.

Jūsų BITĖ.
Atsakyti
Krentate žemyn.. Sparčiai. Pasiūlote Bitė planą metams:
Neriboti skambučiai;
Neribotos SMS žinutės;
10GB interneto.
Viskas gerai, sutinkame su šiuo. Tačiau po valandos pagalvojame, jog mums nereikia to BITĖS plano. Ir tuoj pat atsisakome pasirašyti sutartį.
Galiausiai BITĖS darbuotojas klausia: Kodėl atsisakote? Tokiu atveju, mes Jums galime pasiūlyti pusę metų nemokamą internetą..
Klausimas: Ar nuo žmonių persigalvojimo keičiasi Jūsų siūlomų paslaugų kainos? :D
Taip pat buvo ir vasaros pradžioje, baigėsi metų sutartis pasiūlė planą už beveik 22, 00 eur.
Atsisakius ir pasakius, jog renkuosi kito tinklo paslaugas. Nuo 22, 00 eur. kaina nukrito iki 9, 00 eur. mėnesiui.
Kodėl Jūs taip apgaudinėjate klientus ir išvis kaip turite sąžinės?
Atsakyti
Patys prasčiausi atsiliepimai. Apgaudinėjami žmonės, sąlygų keitimas, sutarčių nepristatymas, siekiant išvengti atsakomybės.
Atsakyti
Sergejus 2019-09-08 17:36:10
Melagiu kompanija. Daug vazineju i uzsieni tai atejau i Kauno Savanoriu pr. maximos esanti salona paklausti ar yra koks planas daug keliaujantiems po uzsieni ES. Pasiule lengviau 50 plana su 50 GB interneto tipo 20 uzsieniui 30 LT. tik isvaziavom atostogaut atsiunte zinute kad 1gb jums kainuos 5 eurus, skambinti apie 4 centai atsiliepti apie 1 centas skambinu i bite sako taip negali buti grizom is atostogu atostogos graikojoje nuejau i salona parodziau zinute oi atsiprasom cia sistemos klaida gerai isvaziuoju vel i uzsieni ateina zinute kad po 14 dienu jus busite pripazintas nesaziningu nes jau 4 men. daugiau laiko leidziate uzsienyje nei LT nors planas paimtas pries maziau nei menesi o jau skaiciuoja kad 4 menesius buni uzsienyje ilgiau nei LT skambinu nurodytais bites telefonais 869923230 tai tik skiescioja rankomis tipo pats kaltas kad emei toki plana tada klausiu ju kaip as galejau pats paimti toki plana kam man 50 gb interneto lietuvoje jei as daug bunu uzsienyje tada sako kad reikia pokalbio iraso is salono kad jie pasiule jums netinkanti plana tai finale likau su planu uz 17 euru men kuriuos mokesiu uz ora metus laiko ir dar papildomai mokesiu uz skambucius bei GB ES
Laba diena, Sergejau,

Atsiprašome už patirtus nesklandumus. Šios sąlygos yra nurodytos ir Jūsų sutartyje.

Jūsų BITĖ.
Atsakyti
Perejau is kito tinklo i bite su savo numeriu, pasirasem sutarti, nurode kad rugsejo12d mano nr jau bus bites rysyje. To nebuvo nei12d, nei 13, nei 14.. skambinejau, klausinejau kame reikalas, kokios bedos, bet visi mane nukreipinejo pas kitus, neatsake nei kame beda, nei kada tai bus sutvarkyta. Jau praejo daugiau kaip savaite ir vis dar tas pats, o visi konsultantai jauciasi kazkokie nelieciami, jie nekalti ale, vadovu kontaktu jokiu nenurodyta, kad issakyti pretenzijas apie konsultantu nekompetencijas.. absurdiska imone!
Atsakyti
Aptarnavimas TRAGIŠKAS kitaip negaliu įvardinti. Susisiekti neįmanoma. Teikiate Live Chato paslaugą, bet tai yra išvis komedija. Nurodyta "įprastai atsakome per kelias valandas". Tai koks čia Live chatas? Automatinis autoatsakiklis nurodo, kad susisieksime el.paštu, jokio susisiekimo el.paštu žinoma nesulaukiu. Savaitės pradžioje pagaliau chate atsake konsultantė Viktorija, pateikiau klausimą, nurodžiau reikiamus duomenis, bet Viktorija išėjo iš chato net neinformavusi ir nepradavusi chato kitam kolegai. Čia koks klientų aptarnavimas? Klientų aptarnavimo standartus žinote, suprantate kaip turi vykti klientų aptarnavimas? Prieš keletą mėn. paskambino "mano asmeninis telefono numerio vadybininkas". Įbruko interneto planą su planšetė. Informavo, kad planšetė gaunu "dovanų" ir visiškai nereikės nieko mokėti tik už interneto planą. Pribūrė, buvo svarbu padaryti pardavimą, nes greičiausiai gaus bonusą. Reziume šiai dienai, planšetė išsimokėtinai. Gaunu sąskaitas su kosminiais mokesčiais, kur neaišku už ką skaičiuojate ir dar negaliu gauti jokios informacijos dėl sutarties nutraukimo.
Atsakyti
Prieš pasirašant sutartį man sakė kad pasibaigus interneto duomenims papildomai niekas neužsisakys. Bet vistiek išnaudojus man nuskaičiuoja 3, 85e už papildomą 1GB. Paskambinus ir paprašius kad išjungtų papildomus GB man pasakė kad tai yra neįmanoma. Vietoj to man siūlė užsisakyti daug brangesnį planą nei yra dabar. Nuo kada 1gb kainuoja 3, 85? Greičiau baigtųsi sutartis ir atsisveikinsiu su bite.
Atsakyti
Turiu nusiskundimą, jog lėtas internetas žiūrint filmus, žiūrint laidas per mediateką. Neina be strigimų pažiūrėti, ištisai kas kelias sekundes sustoja video, tas labai erzina ir gaišina laiką.
Atsakyti
Savavališkai keicia pokalbių planus. Pokalbių įrašais nesidalina, kuriuose aiškiai nebuvo šnekos apie pokalbių plano keitima. s*****i
Atsakyti
BITĖ LIETUVA 2019-09-12 15:39:39
Sveiki, susisiekite su mumis el.paštu bendraukime@bite.lt arba telefonu 1501; +37069923230, jog galėtume nuodugniai išsiaiškinti situaciją.

Jūsų BITĖ.
Jau buvau susisiekes, aciu. Jus nieko nesprendzete tik graziai toliau burete. Savaite laiko siuntinejau laiskus kad internas strigineja ir letas nors zada stebuklus.aciu. Kokybes inspekcija issiaiskins

Taip pat rekomenduojame

MTTC
Mobiliųjų įrenginių aptarnavimas

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Mobile Technics
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą, superka naujus ir naudotus telefonus. GSMarena.lt siekia užtikrinti savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kokybiški VIVA LANGAI langai: kodėl verta?
Kokybiški VIVA LANGAI langai: kodėl verta? 11-13 16:28
Namo renovacija ar naujo pastato statyba kiekvienam apie tai galvojančiam padovanoja keletą iššūkių - statybos ar remonto kaštai, atliktų darbų tvarumas ir energinis...
„Skrendu.lt“ paskelbė TOP 15 lietuvių mėgstamiausių skrydžių krypčių
„Skrendu.lt“ paskelbė TOP 15 lietuvių mėgstamiausių skrydžių krypčių 11-11 15:17
Nepaisant nusistovėjusių tarp Lietuvos žmonių pamėgtų krypčių, lėktuvu lankomos šalys kasmet keičiasi. Pigių skrydžių paieškos ir pardavimo sistema „Skrendu.lt" suskaičiavo 15...
A. Lukašenka kituose rinkimuose dalyvaus, jeigu žmonės to paprašys
A. Lukašenka kituose rinkimuose dalyvaus, jeigu žmonės to paprašys 11-17 14:21
Baltarusijoje sekmadienį vykstant parlamento rinkimams, kurių rezultatai jau iš anksto nulemti, Baltarusijos prezidentas Aliaksandras Lukašenka laidė dviprasmiškas užuominas apie dalyvavimą...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reikia apmokestinti bankus papildomai?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Humana 335,55 +5,52%
Macy's 16,85 +3,76%
CBS 38,57 +2,50%
Nokia 3,45 +2,37%
Walmart 118,87 -1,48%
Walt Disney 144,67 -1,69%
Goodyear 16,05 -1,83%
NVIDIA 204,19 -2,67%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 4,86 +4,52%
Anglis 68,92 +4,50%
Benzinas 1,73 0,00%
Dujos (JAV) 2,33 -9,69%
Kava 2,80 -1,41%
Apelsinai 0,52 -1,89%
Sidabras 17,65 -2,81%
Dyzelis 1,94 0,00%