VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Bitė Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Bitė Lietuva

Atsiliepimai apie Bitė Lietuva, UAB

BITĖ. Taip lengviau
Kulik Company LT Užsisakykite ergonominių kėdžių Test-Drive nemokamai!
Parašyk savo nuomonę apie Bitė Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Bite-tokia meslo kruva, a*******i, s*****i!!!pasiziurekit zmones visi ar jusu neapgaudineja sitoe oficialus v***s!!!!
Paskambina konsultantas, sutariam del gero plano, telefono, jo spalvos, zodziu sako lek viskas paruosta as paskambinu ir atvaziaves rasi..Piko metu per visa miesta lekiu, deginu ne tik kura, bet ir brangu savo laika..o atvaziaves ir pakluses pardavejos-ji tik atrezia jog nieko nezino..Valio, skambinu konsultantui ir kaip jus manot..a*******s nekelia ragelio..kelias dienas bandziau prisiskambint, deja..matyt pilna burna buvo arba su kokiu daiktu burnoj..Zodziu pasiimu as kita plana, 8€/men neriboti sms, pokalbiai interneto daug, kaip ir viskas ok.Kaip ir zmogus nukentejas cia rase, jog po darbo gryzes prase, taip ir as aiskinau kazkokiai apsirasant besmegeniai debilei, jog ndomina, jog esu uzsieni isvykes, tikrai neturiu kada kalbeti, bet ant tiek ikyriai skambino, tiek to ten tie keli eur brangiau ir sutikau..Bite gi geradariai sudarankiai..gi niekad nenuskriaus saves..net nepasiteirave piks ir ijungia dvi paslaugas kelioniu draudima ir interneto apsauga..sako sms siuntem...idomu kam siunte, asmeniskai nieko nesu gaves is ju..sios paslaugos kainuoja standartiskai abi po 1.49€/men, bet keturis men suma vis skiresi viena nuo kitos..Pradejome aiskintis el.pastu, tai uzpykau ir skola buvo apie 30€, galvoju kol neisiaiskinsiu nemokesiu.Gaunu sms zinute jog man bus apribotos paslaugos, negalesiu siusti sms ir pokalbiu, apie priemima nieko nei zodzio..Vaziuoju i Vokietija, biznio reikalais ir vidury vokieciu, bites pokstas..pilnai viska uzblokuoja, sedziu be rysio ir nei zmogus laukiantis prisiskambint gali, tad teku patirti nemazu nuostoliu ir gryzti atgal..o cia bite teatraso..atsiprasome uz nesklandumus..cia normalu??suknistu prasmirdusiu sudu kruva esate, suknista bite..begti ir kuo toliau nuo tokiu a******u!!!
UAB BITĖ LIETUVA
2019-11-14 14:48:48 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Klientas 2019-11-14 13:56:08
Sveiki,

Trumpai papasakosiu apie savo patirti su Bite. Reikejo abonimento, tai nuejau i salona nusipirkti, ten agente isiule plana uz 8eur 8gb ir neribotus skambucius, sms. Kartu su planu bovu prideta ivairiu "dovanu", kurios pora menesiu nemokamos, o poto prasideda mokesciai. Agentes prasiau is karto isjungti, dievagojosi isjunks, cia nesirupinkit, tik pasirasykit sutarti ir laisvas. Zinoma, nieko neisjunge, prasidejo mokesciai uz ora. Facebook GB, interneto apsauga, la la la, dabar jau planas 13EUR i menesi. Bet mano kantrybe plienine, galvoju kas cia tokio, gal saziningai agente uzmirso, ka padarysi. Nuejau ir pats visas nesamones internete isjungiau.

Tada, ir cia blogiausia dalis, sulaukiu skambucio sau ramiai snausdamas po naktines darbo pamainos, ten skambina agente ir siulo man plana, nors, vel gi, as galvojau visas marketingo prievoles isjungiau, ir agentei minejau ir dar karta pries tai kai skambino sakiau, kad neskambintu. Siaip ar taip, skambina ta agente, pazadina mane, o as, d*****s, mandagiai su ja sneku, sakau, kad man tikrai plano nereikia didesnio, brangesnio, sakau, kad man 8GB uztenka, kad niekada neisnaudoju, mandagiai jos klausau, o ji svaigsta nesamones, savo kalbele gieda ir as jau nebeklausydamas, pasakiau "gerai gerai, viso gero". Ir to uzteko mano plana pakeisti i daug daug brangesni.

Dabar gavau laiska is bites, kad as jiems skolingas, nors vos tik pamates, kas pridirbta ejau ir viso numerio atsisakiau.

Jeigu yra devintas pragaro ratas, tai jis rezervuotas bites pardavimu komandai :) Izulus cinikai, jus ne zmogus su individualiais poreikiais, o pinjata is kurios pinigai byra.
Sveiki.

Susisiekite su mumis numeriu 1501 arba el.paštu - bendraukime@bite.lt., jog detaliau galėtume peržvelgti susidariusią situaciją.

Jūsų BITĖ.
Atsakyti
Sonata 2019-11-12 14:37:09
Esu visiškai šokiruota operatorės profesionalumu. Paskambinusi nudžiugino, kad man priklauso 'dovana' - tai planšetinis kompiuteris. Viskas kaip ir gerai ką pasakojo, tik neįstrigo tas momentas, kur paminėjo jog prideda internetą už SAVIKAINĄ - 19.90€, kada už savąjį pilna kaina moku mažiau. Na tebūnie, susimokėčiau ir už tai, jei būtū galimybė jo atisakyti. Bet ne, vėliau per visus įmanomus pažįstamus dirbančius bitėje išsiaiškinu, kad sutartis TERMINUOTA 24 mėn. Esu dirbusi telekomunikacojų srityje, lygiai tokį patį darbą. Nė karto minties nekilo nuslėpt sutarties termino nuo žmogaus. Manau puikiai žinot įstatymus. Tai yra amoralu iš darbuotojos pusės, bandant taip įvykdyti dienos planą. Dėkoju internetu aptarnavusiai konsultantei, kuri paaiškino, kad turiu nepriimti siuntos, tokiu atveju sutartis neįsigalios. O tai turėčiau dabar 2 internetus namuose. Išeisiu iš botės pati ir visiems draugams rekomenduosiu tai padaryti, kad jiems nežinant niekas neįbruktų 24 mėn sutarties. Dar gerai, kad ne koks iphone už 1000€, o tik visiškai man nereikalingas internetas, už kurį būčiau susimokėjusi 480€ per tuos du metus. Ačiū už super 'dovanas', bite! Gal jau laikas patikrint kaip operatoriai dirba.
Lygiai tas pats atsitiko, as garantuoju, kad operatoriai yra skatinami "upsellint" kuo daugiau ir bites paprasciausiai toks verslo planas, parduot kuo daugiau, belenkam, kas tinges atsisakyt tai jiems viskas tik i pliusa
Atsakyti
Sveiki,

Trumpai papasakosiu apie savo patirti su Bite. Reikejo abonimento, tai nuejau i salona nusipirkti, ten agente isiule plana uz 8eur 8gb ir neribotus skambucius, sms. Kartu su planu bovu prideta ivairiu "dovanu", kurios pora menesiu nemokamos, o poto prasideda mokesciai. Agentes prasiau is karto isjungti, dievagojosi isjunks, cia nesirupinkit, tik pasirasykit sutarti ir laisvas. Zinoma, nieko neisjunge, prasidejo mokesciai uz ora. Facebook GB, interneto apsauga, la la la, dabar jau planas 13EUR i menesi. Bet mano kantrybe plienine, galvoju kas cia tokio, gal saziningai agente uzmirso, ka padarysi. Nuejau ir pats visas nesamones internete isjungiau.

Tada, ir cia blogiausia dalis, sulaukiu skambucio sau ramiai snausdamas po naktines darbo pamainos, ten skambina agente ir siulo man plana, nors, vel gi, as galvojau visas marketingo prievoles isjungiau, ir agentei minejau ir dar karta pries tai kai skambino sakiau, kad neskambintu. Siaip ar taip, skambina ta agente, pazadina mane, o as, d*****s, mandagiai su ja sneku, sakau, kad man tikrai plano nereikia didesnio, brangesnio, sakau, kad man 8GB uztenka, kad niekada neisnaudoju, mandagiai jos klausau, o ji svaigsta nesamones, savo kalbele gieda ir as jau nebeklausydamas, pasakiau "gerai gerai, viso gero". Ir to uzteko mano plana pakeisti i daug daug brangesni.

Dabar gavau laiska is bites, kad as jiems skolingas, nors vos tik pamates, kas pridirbta ejau ir viso numerio atsisakiau.

Jeigu yra devintas pragaro ratas, tai jis rezervuotas bites pardavimu komandai :) Izulus cinikai, jus ne zmogus su individualiais poreikiais, o pinjata is kurios pinigai byra.
UAB Bitė Lietuva
2019-11-14 12:02:38 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Rimanta Niuklienė 2019-11-09 11:06:11
Labas rytas. Labai esu nepatenkinta jūsų darbuotojom dirbančiom Marijamopolė V.Kudirkos 3, aptarnavimas grubus, neišmanymas apie įrenginiu, informacijos nežinojimas, nemokėjimas elgtis su nauju įrenginiu. Grubiai ir nekultūringai elgiasi su klijentu, nepatinka kokia pinigų kupiūrą duoda neva neturi grąžos. Pirmiausia ką sugeba tai siūlyti planus, o jeigu klijentas nenori plano, o tik paslaugos kad gauti nusipirkti korte ir ją įdėti į įrenginy, pajunkti. Tokių darbuotojų neturėtų būti. Esam labai nepatenkinti jūsų darbuotojais, tikiuosi kad tokių neišmanančių, nesugebančių dirbti darbuotojų daugiau nebus. Su pagarba R. N,
Apgailestaujame, kad Jūsų patirtis salone su mūsų atstovais nebuvo sklandi. Informaciją perduosime salono vadovui, kad ateityje tokios situacijos nepasikartotų ir kad klientai būtų visada patenkinti.
UAB BITĖ LIETUVA
2019-11-12 17:26:30 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Sonata 2019-11-12 14:37:09
Esu visiškai šokiruota operatorės profesionalumu. Paskambinusi nudžiugino, kad man priklauso 'dovana' - tai planšetinis kompiuteris. Viskas kaip ir gerai ką pasakojo, tik neįstrigo tas momentas, kur paminėjo jog prideda internetą už SAVIKAINĄ - 19.90€, kada už savąjį pilna kaina moku mažiau. Na tebūnie, susimokėčiau ir už tai, jei būtū galimybė jo atisakyti. Bet ne, vėliau per visus įmanomus pažįstamus dirbančius bitėje išsiaiškinu, kad sutartis TERMINUOTA 24 mėn. Esu dirbusi telekomunikacojų srityje, lygiai tokį patį darbą. Nė karto minties nekilo nuslėpt sutarties termino nuo žmogaus. Manau puikiai žinot įstatymus. Tai yra amoralu iš darbuotojos pusės, bandant taip įvykdyti dienos planą. Dėkoju internetu aptarnavusiai konsultantei, kuri paaiškino, kad turiu nepriimti siuntos, tokiu atveju sutartis neįsigalios. O tai turėčiau dabar 2 internetus namuose. Išeisiu iš botės pati ir visiems draugams rekomenduosiu tai padaryti, kad jiems nežinant niekas neįbruktų 24 mėn sutarties. Dar gerai, kad ne koks iphone už 1000€, o tik visiškai man nereikalingas internetas, už kurį būčiau susimokėjusi 480€ per tuos du metus. Ačiū už super 'dovanas', bite! Gal jau laikas patikrint kaip operatoriai dirba.
Sveiki Sonata,
Apgailestaujame, kad bendravimas su mūsų darbuotojais nebuvo sklandus. Manome, kad ir Jūsų situacijoje galėtumėme rasti tinkamą sprendimą. Suteikite mums progą susisiekdama su mumis nemokamu klientų aptarnavimo numeriu 1501 (+37069923230 kitų operatorių klientams bei skambinant iš užsienio) arba el. paštu bendraukime@bite.lt.

Jūsų Bitė
UAB Bitė Lietuva
2019-11-12 16:59:39 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Jonas 2019-11-12 15:06:12
Buvau bites klientas 5 metus, del rysio nusiskundimu kaip ir nera, bet kai nusprendziau pakeisti operatoriu, susisiekti su vadybininku ir suderinti sutarties nutraukima uztruko 3 savaites. APTARNAVIMAS BAISUS. Visada bando isiulyti tai kas nera racionalu, paskutinis atvejis, pasiule plana skambuciams i uzsieni, tipo bus pigiau, bet kad vietoje + galima rinkti 1060 ir i kai kurias salis skambinti pigesniu tarifu istorija nutyli.
Sveiki,

Apgailestaujame, kad bendravimas su mūsų darbuotojais ne visada buvo sklandus. Siekiame visose situacijose rasti kompromisus, kad mūsų klientai būtų patenkinti. Manome, kad ir Jūsų situacijoje galėtumėme rasti tinkamą sprendimą. Suteikite mums progą susisiekdama su mumis nemokamu klientų aptarnavimo numeriu 1501 (+37069923230 kitų operatorių klientams bei skambinant iš užsienio) arba el. paštu bendraukime@bite.lt

Geros dienos!

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Buvau bites klientas 5 metus, del rysio nusiskundimu kaip ir nera, bet kai nusprendziau pakeisti operatoriu, susisiekti su vadybininku ir suderinti sutarties nutraukima uztruko 3 savaites. APTARNAVIMAS BAISUS. Visada bando isiulyti tai kas nera racionalu, paskutinis atvejis, pasiule plana skambuciams i uzsieni, tipo bus pigiau, bet kad vietoje + galima rinkti 1060 ir i kai kurias salis skambinti pigesniu tarifu istorija nutyli.
UAB BITĖ LIETUVA
2019-11-12 14:58:34 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Vaida 2019-11-12 11:52:27
As nesuprantu kodel bite atsikrato atsakomybe grazinti vaiku pinigus kur nakti nuskaiciavo ir net siuntineja ir net neatsako kur nuejo pinigai ir negrazina o kaip man 5 vaikus is laikyt ir dar naujagimi turiu
Sveiki.

Susisiekite su mumis numeriu 1501 arba el.paštu - bendraukime@bite.lt., jog detaliau galėtume peržvelgti susidariusią situaciją.

Jūsų BITĖ.
Atsakyti
Esu visiškai šokiruota operatorės profesionalumu. Paskambinusi nudžiugino, kad man priklauso 'dovana' - tai planšetinis kompiuteris. Viskas kaip ir gerai ką pasakojo, tik neįstrigo tas momentas, kur paminėjo jog prideda internetą už SAVIKAINĄ - 19.90€, kada už savąjį pilna kaina moku mažiau. Na tebūnie, susimokėčiau ir už tai, jei būtū galimybė jo atisakyti. Bet ne, vėliau per visus įmanomus pažįstamus dirbančius bitėje išsiaiškinu, kad sutartis TERMINUOTA 24 mėn. Esu dirbusi telekomunikacojų srityje, lygiai tokį patį darbą. Nė karto minties nekilo nuslėpt sutarties termino nuo žmogaus. Manau puikiai žinot įstatymus. Tai yra amoralu iš darbuotojos pusės, bandant taip įvykdyti dienos planą. Dėkoju internetu aptarnavusiai konsultantei, kuri paaiškino, kad turiu nepriimti siuntos, tokiu atveju sutartis neįsigalios. O tai turėčiau dabar 2 internetus namuose. Išeisiu iš botės pati ir visiems draugams rekomenduosiu tai padaryti, kad jiems nežinant niekas neįbruktų 24 mėn sutarties. Dar gerai, kad ne koks iphone už 1000€, o tik visiškai man nereikalingas internetas, už kurį būčiau susimokėjusi 480€ per tuos du metus. Ačiū už super 'dovanas', bite! Gal jau laikas patikrint kaip operatoriai dirba.
Atsakyti
As nesuprantu kodel bite atsikrato atsakomybe grazinti vaiku pinigus kur nakti nuskaiciavo ir net siuntineja ir net neatsako kur nuejo pinigai ir negrazina o kaip man 5 vaikus is laikyt ir dar naujagimi turiu
Atsakyti
UAB BITĖ LIETUVA 2019-11-11 13:15:27
Sveiki,

Apgailestaujame, kad bendravimas su mūsų darbuotojais ne visada buvo sklandus. Siekiame visose situacijose rasti kompromisus, kad mūsų klientai būtų patenkinti. Manome, kad ir Jūsų situacijoje galėtumėme rasti tinkamą sprendimą. Suteikite mums progą susisiekdama su mumis nemokamu klientų aptarnavimo numeriu 1501 (+37069923230 kitų operatorių klientams bei skambinant iš užsienio) arba el. paštu bendraukime@bite.lt

Geros dienos!

Jūsų BITĖ
Sveiki dar kartą, skambinau trumpuoju numeriu dar prieš parašydama savo nuomonę apie BITĘ.Trumpuoju numeriu atsiliepusi moteris buvo labai mandagi ir supratinga, tikrai stengėsi suprasti ir įeiti į mano padėtį, bet sugrąžinti viską kaip buvo sakė nebeina.Kad vieno numerio abonentą kažkiek sumažinčiau, turiu kitą padidinti.Čia ne sprendimas.
Geros Jums dienos!
UAB BITĖ LIETUVA
2019-11-11 13:15:27 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Rasa 2019-11-09 19:34:15
Sveiki, pasirodo ne aš viena čia nusivylusi.Kiek turiu telefoną, tiek esu BITĖJE, niekada net nesidomėjau kitais operatoriais, kitus įtraukinėjau, šeimos nariai visi BITĖJE.Bet šiandien labai nusivyliau nuėjusi pasidomėti apie paskutinių mėnesių gaunamas nekuklias sąskaitas.Daug nesiplėsiu, bet negražiai ir nesąžiningai elgiasi konsultantai norėdami įkišti naują planą, kuris yra daugiau kaip du kartus didesnis.Kelis mėnesius viskas kaip ir gerai, o kai vėlu kažką keisti, tai opa ir sąskaitos gerokai pakyla.Rezultatas - moki 20-30 eurų daugiau, o paslaugas gauni tas pačias.Aš tikiu gerumu, sąžiningumu ir kitais tokiais dalykais, nepuolu smerkti, einu išsiaiškinti, juk visi klystam, gal kažkas kažkur suklydo ir tiek, viskas ištaisoma.Bet va, nuėjus, kaip šlapiu skuduru per veidą konsultantas atkerta, kad nieks per prievartą nevertė pasirašyti, reikėjo sutartį skaityti, o kad ta sutartis tik pasirašius į paštą ateina niekam neįdomu.Jaučiuosi apgauta ir dar norėdama atsisakyti turiu susimokėti.Va taip pasitikėjimą žmonėmis, įmonėmis ir sugriauna.Apsisprendžiau.Geriau sumokėsiu netesybas, bet neleisiu saves durninti ir žeminti, palieku BITĘ, o kuriuos įtraukiau, tuos ir ištrauksiu.Žmonės, nepasimaukit!
Sveiki,

Apgailestaujame, kad bendravimas su mūsų darbuotojais ne visada buvo sklandus. Siekiame visose situacijose rasti kompromisus, kad mūsų klientai būtų patenkinti. Manome, kad ir Jūsų situacijoje galėtumėme rasti tinkamą sprendimą. Suteikite mums progą susisiekdama su mumis nemokamu klientų aptarnavimo numeriu 1501 (+37069923230 kitų operatorių klientams bei skambinant iš užsienio) arba el. paštu bendraukime@bite.lt

Geros dienos!

Jūsų BITĖ
UAB BITĖ LIETUVA
2019-11-11 12:28:40 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Gabija 2019-11-09 12:53:46
Daugiau gyvenime nebesirinksiu bites paslaugu, susisiekus su konsultantais ko reikia to negausi, saskaitos pastoviai skiriasi, isvykus i uzsieni man atejo tokia saskaitele uz nieka, budama uzsieni uzblokavo rysi visas paslaugas o sumele atejo didele. Niekas nesirinkit bites paslaugu tai vienas blogausiu mano sprendimu
Sveiki,

Siekdami, kad mūsų klientai būtų patenkinti, tikime, kad susiklosčiusioje situacijoje galime rasti taikų sprendimą. Susisiekite su mumis nemokamu klientų aptarnavimo numeriu 1501 (+37069923230 kitų operatorių klientams bei skambinant iš užsienio arba el. paštu bendraukime@bite.lt\

Geros dienos!

Jūsų BITĖ
UAB BITĖ LIETUVA
2019-11-11 11:40:31 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Violeta 2019-11-08 19:54:45
Noriu padėkoti nemokamos klientų aptarnavimo linijos (1501) konsultantei Dominykai už operatyvumą, nuoširdumą, mandagų pokalbį ir kantrybę sprendžiant mums iškilusius klausimus.Geriausios kloties Jūsų nelengvame darbe.

Pagarbiai Violeta U.
Sveiki,

Džiaugiamės, kad bendravimas su mūsų konsultante buvo sklandus. Tikimės tokio bendravimo ir ateityje.

Geros dienos!

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Sveiki, pasirodo ne aš viena čia nusivylusi.Kiek turiu telefoną, tiek esu BITĖJE, niekada net nesidomėjau kitais operatoriais, kitus įtraukinėjau, šeimos nariai visi BITĖJE.Bet šiandien labai nusivyliau nuėjusi pasidomėti apie paskutinių mėnesių gaunamas nekuklias sąskaitas.Daug nesiplėsiu, bet negražiai ir nesąžiningai elgiasi konsultantai norėdami įkišti naują planą, kuris yra daugiau kaip du kartus didesnis.Kelis mėnesius viskas kaip ir gerai, o kai vėlu kažką keisti, tai opa ir sąskaitos gerokai pakyla.Rezultatas - moki 20-30 eurų daugiau, o paslaugas gauni tas pačias.Aš tikiu gerumu, sąžiningumu ir kitais tokiais dalykais, nepuolu smerkti, einu išsiaiškinti, juk visi klystam, gal kažkas kažkur suklydo ir tiek, viskas ištaisoma.Bet va, nuėjus, kaip šlapiu skuduru per veidą konsultantas atkerta, kad nieks per prievartą nevertė pasirašyti, reikėjo sutartį skaityti, o kad ta sutartis tik pasirašius į paštą ateina niekam neįdomu.Jaučiuosi apgauta ir dar norėdama atsisakyti turiu susimokėti.Va taip pasitikėjimą žmonėmis, įmonėmis ir sugriauna.Apsisprendžiau.Geriau sumokėsiu netesybas, bet neleisiu saves durninti ir žeminti, palieku BITĘ, o kuriuos įtraukiau, tuos ir ištrauksiu.Žmonės, nepasimaukit!
Atsakyti
Daugiau gyvenime nebesirinksiu bites paslaugu, susisiekus su konsultantais ko reikia to negausi, saskaitos pastoviai skiriasi, isvykus i uzsieni man atejo tokia saskaitele uz nieka, budama uzsieni uzblokavo rysi visas paslaugas o sumele atejo didele. Niekas nesirinkit bites paslaugu tai vienas blogausiu mano sprendimu
Rimanta Niuklienė
2019-11-09 11:06:11 IP 4ljfjmi
Atsakyti
Labas rytas. Labai esu nepatenkinta jūsų darbuotojom dirbančiom Marijamopolė V.Kudirkos 3, aptarnavimas grubus, neišmanymas apie įrenginiu, informacijos nežinojimas, nemokėjimas elgtis su nauju įrenginiu. Grubiai ir nekultūringai elgiasi su klijentu, nepatinka kokia pinigų kupiūrą duoda neva neturi grąžos. Pirmiausia ką sugeba tai siūlyti planus, o jeigu klijentas nenori plano, o tik paslaugos kad gauti nusipirkti korte ir ją įdėti į įrenginy, pajunkti. Tokių darbuotojų neturėtų būti. Esam labai nepatenkinti jūsų darbuotojais, tikiuosi kad tokių neišmanančių, nesugebančių dirbti darbuotojų daugiau nebus. Su pagarba R. N,
Margarita povilaviciene
2019-11-08 20:14:41 IP 2e7r3pad
Atsakyti
Neigimas atselepimas salone Zirmunu Rimi apgavo pasirasant sutarti pasiule greitesni interneta uz ta pati kaina kuri mokou ikiso dar vena kortele man visiskai nereikalinga dabar saskaita padidejo ant 20 euru sutartis dvem metam o sake kad neterminotas nuvazevau i Zemaites g.15 isiaiskint ten tesei pasake pati kalta reike skaitit sutarti o nutraukimas kainos 30 euru bet nusprendzau kad nutrauksiu ir keisiu risio opiratori pavargau buti apgauta
Atsakyti
Noriu padėkoti nemokamos klientų aptarnavimo linijos (1501) konsultantei Dominykai už operatyvumą, nuoširdumą, mandagų pokalbį ir kantrybę sprendžiant mums iškilusius klausimus.Geriausios kloties Jūsų nelengvame darbe.

Pagarbiai Violeta U.
Atsakyti
Jau nuo seno naudojau “labas” dabar “bites” abonimentas. Blogiausia tai, kad rysio kokybe turetu gereti, o ji kasmet vis prasteja.
UAB BITĖ LIETUVA
2019-11-07 15:16:10 IP 66ik9bbt
Atsakyti
P 2019-11-07 13:31:24
Sveiki, pasibaigus 1 metu sutarciai, ar gali sutarti pratesti be mano zinios ir sutikimo?
Sveiki,

sutartys ar įsipareigojimai nėra pratęsiami be kliento sutikimo.
Kilus daugiau klausimų susisiekite su mumis 1501 nemokama klientų aptarnavimo linija (+37069923230 kitų operatorių klientams bei skambinant iš užsienio).

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Sveiki, pasibaigus 1 metu sutarciai, ar gali sutarti pratesti be mano zinios ir sutikimo?
UAB BITĖ LIETUVA
2019-11-07 09:09:59 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Elvyra Ajauskaite 2019-11-06 18:30:55
Esu nuolatinė jūsų klientė, tačiau po tam tikrų įvykių esu nusivylusi Bitės paslaugomis. Bitės konsultantai siūlo vienas sąlygas o po sutarties sudarymo sąlygos keičiasi. Tam tam tikrą laiką naudojausi maršrutizatoriumi, kuris sugedo nepasibaigus sutarties terminui. Bitės konsultantas paaiškino, kad prietaisas jau atgyvenęs, todėl jį taisyti nėra prasmės. Po to išreklamavo naują įrangą, kuri pagal jo pagal jo nuomonę daug pranašesne. Konsultantas pasiūlė sudaryti man sutartį, aptarė sąlygas. Buvusi mano nuolaida išnyko. Po dviejų mėnesių mokestis padidėjo dvigubai, dar pridėjo mokestį už seną įrangą. Su nauja iranga internetas veikia lėtai, duomenų sparta nepastovi.
Suprantu, kad manipulialiacijos ir apgavystes padeda laimėti sandorius, gauti naudą. Labai gailiuosi pasikliovus Bitės paslaugomis ir dėl to, kad su jumis susidėjau. Su nekantrumu laukiu, kada galėsiu visko atsisakyti.
Sveiki, Elvyra,

Apgailestaujame, kad bendravimas su įmonės darbuotojais nebuvo sklandus. Rekomenduojame susisiekti su mumis numeriu 1501 arba el.paštu - bendraukime@bite.lt., jog detaliau galėtume peržvelgti susidariusią situaciją.

Jūsų Bitė
Elvyra Ajauskaite
2019-11-06 18:30:55 IP 2e7r4036
Atsakyti
Esu nuolatinė jūsų klientė, tačiau po tam tikrų įvykių esu nusivylusi Bitės paslaugomis. Bitės konsultantai siūlo vienas sąlygas o po sutarties sudarymo sąlygos keičiasi. Tam tam tikrą laiką naudojausi maršrutizatoriumi, kuris sugedo nepasibaigus sutarties terminui. Bitės konsultantas paaiškino, kad prietaisas jau atgyvenęs, todėl jį taisyti nėra prasmės. Po to išreklamavo naują įrangą, kuri pagal jo pagal jo nuomonę daug pranašesne. Konsultantas pasiūlė sudaryti man sutartį, aptarė sąlygas. Buvusi mano nuolaida išnyko. Po dviejų mėnesių mokestis padidėjo dvigubai, dar pridėjo mokestį už seną įrangą. Su nauja iranga internetas veikia lėtai, duomenų sparta nepastovi.
Suprantu, kad manipulialiacijos ir apgavystes padeda laimėti sandorius, gauti naudą. Labai gailiuosi pasikliovus Bitės paslaugomis ir dėl to, kad su jumis susidėjau. Su nekantrumu laukiu, kada galėsiu visko atsisakyti.
UAB Bitė Lietuva
2019-11-06 16:21:22 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Kęstas 2019-11-06 16:05:31
Liepą iš Bitės gavau pranešimą, kad baigiasi neribotas naršymas FB, Lrytas, Delfi ir kt. Kadangi telefone šia paslauga visiškai nesinaudoju, paskambinau, kad man ją išjungtų. Mergelka patikino, kad viską sutvarkė, bet nuo rugpjūčio mėn. kažkodėl vis gaunu 1, 85 eurų mokestį už šią paslaugą?!
Sveiki, Kęstai,

Apgailestaujame, kad bendravimas su įmonės darbuotojais nebuvo sklandus. Rekomenduojame susisiekti su mumis numeriu 1501 arba el.paštu - bendraukime@bite.lt., jog detaliau galėtume peržvelgti susidariusią situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Liepą iš Bitės gavau pranešimą, kad baigiasi neribotas naršymas FB, Lrytas, Delfi ir kt. Kadangi telefone šia paslauga visiškai nesinaudoju, paskambinau, kad man ją išjungtų. Mergelka patikino, kad viską sutvarkė, bet nuo rugpjūčio mėn. kažkodėl vis gaunu 1, 85 eurų mokestį už šią paslaugą?!
UAB Bitė Lietuva
2019-11-06 08:55:23 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Alfredas Ušinskas 2019-11-05 21:47:01
Bitė išstatė sąskaitą 190, 53 eurų už mėnesį. Neva, rugsėjo mėnesį aš, būdamas su žmona Turkijoje vienas su kitu telefonu prakalbėjome 115 minučių. Aš žinau kokie tarifai ten ir tokio pokalbio būti negalėjo. Po mėnesio po pareikštų pretenzijų man pareiškė, kad turkai patvirtino tokį pokalbį buvus. Išklotinėje irgi kažkokia painiava - tuo pačiu metu registruoti keli skambučiai. Skambutis 20:11 trukmė 01:00:00, skambutis 20:11 trukmė 01:55:24, skambutis 20:12 trukmė 00:00:25 skambutis 21:11 trukmė 00:55:25. Viskas tą pačią dieną. Man įdomu, kaip techniškai tai įmanoma padaryti? Kas gali paaiškinti? Su Bite nutariau atsisveikinti
Sveiki, Alfredai,

Apgailestaujame, kad bendravimas su įmonės darbuotojais nebuvo sklandus. Rekomenduojame susisiekti su mumis numeriu 1501 arba el.paštu - bendraukime@bite.lt., jog detaliau galėtume peržvelgti susidariusią situaciją.

Jūsų Bitė
UAB Bitė Lietuva
2019-11-06 08:05:32 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Deimantas 2019-11-05 18:15:51
Esu nusiviliąs bite, žodžiu sutarėm vieną kainą gavosi kita, žadėjo perklausyti pokalbį praėjo jau beveik mėnuo nieko, susisiekiau taip pat žadėjo perklausyti ir susisiekti su manimi, nieko. Po to parašiau atrašė ir vėl žadėjo perklausyti...Dar galvojau kitą abonentą perkelti į Bitę, bet jau geriau atėjus laikui atsisakysiu Bitės paslaugų ir pasiliksiu prie Telia, ji ŠND man atrodo patikimesnė....
Sveiki Deimantai,
Apgailestaujame, kad bendravimas su įmonės darbuotojais nebuvo sklandus. Rekomenduojame susisiekti su mumis numeriu 1501 arba el.paštu - bendraukime@bite.lt., jog detaliau galėtume peržvelgti susidariusią situaciją.
Alfredas Ušinskas
2019-11-05 21:47:01 IP 2fc3mfpe
Atsakyti
Bitė išstatė sąskaitą 190, 53 eurų už mėnesį. Neva, rugsėjo mėnesį aš, būdamas su žmona Turkijoje vienas su kitu telefonu prakalbėjome 115 minučių. Aš žinau kokie tarifai ten ir tokio pokalbio būti negalėjo. Po mėnesio po pareikštų pretenzijų man pareiškė, kad turkai patvirtino tokį pokalbį buvus. Išklotinėje irgi kažkokia painiava - tuo pačiu metu registruoti keli skambučiai. Skambutis 20:11 trukmė 01:00:00, skambutis 20:11 trukmė 01:55:24, skambutis 20:12 trukmė 00:00:25 skambutis 21:11 trukmė 00:55:25. Viskas tą pačią dieną. Man įdomu, kaip techniškai tai įmanoma padaryti? Kas gali paaiškinti? Su Bite nutariau atsisveikinti
Atsakyti
Esu nusiviliąs bite, žodžiu sutarėm vieną kainą gavosi kita, žadėjo perklausyti pokalbį praėjo jau beveik mėnuo nieko, susisiekiau taip pat žadėjo perklausyti ir susisiekti su manimi, nieko. Po to parašiau atrašė ir vėl žadėjo perklausyti...Dar galvojau kitą abonentą perkelti į Bitę, bet jau geriau atėjus laikui atsisakysiu Bitės paslaugų ir pasiliksiu prie Telia, ji ŠND man atrodo patikimesnė....
Atsakyti
Emilija 2019-11-05 12:15:36
Esu labai nusivylusi Bitės salono, Šiauliuose "Akropolyje" konsultančių aptarnavimu. Atėjusi sužinoti tikslesnės informacijos apie savo įrenginį likau nemaloniai nustebinta. Į mano klausimus buvo atsakinėta su sarkazmu ir nemandagiu tonu. Esu nuolatinė jūsų klientė, tačiau po šių įvykių nemanau ar naudosiuosi jūsų paslaugomis ir taip pat nerekomenduosiu kitiems, sėkmės:)
Sveiki, Emilija,

Apgailestaujame, kad bendravimas su įmonės darbuotojais nebuvo sklandus. Rekomenduojame susisiekti su mumis numeriu 1501 arba el.paštu - bendraukime@bite.lt., jog detaliau galėtume peržvelgti susidariusią situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Esu labai nusivylusi Bitės salono, Šiauliuose "Akropolyje" konsultančių aptarnavimu. Atėjusi sužinoti tikslesnės informacijos apie savo įrenginį likau nemaloniai nustebinta. Į mano klausimus buvo atsakinėta su sarkazmu ir nemandagiu tonu. Esu nuolatinė jūsų klientė, tačiau po šių įvykių nemanau ar naudosiuosi jūsų paslaugomis ir taip pat nerekomenduosiu kitiems, sėkmės:)
UAB Bitė Lietuva
2019-10-30 09:03:00 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Toma 2019-10-29 20:49:00
Esu be galo pasipiktinusi ir nusivylusi bitėje dirbančiais darbuotojais. Prasidėjo istorijos nuo to, kad gyvendama užsienyje 2 metus, niekada negalėjau naudotis internetu (viską išbandžiau pasiūlius operatoriui), niekada niekas neveikė, apart naudojimosi Lietuvoje. Neturėjau tam galimybių gilintis, todėl tiesiog mokėjau už planą, draudimą ir patį telefoną, nes pasiėmusi išsimokėtinai buvau. Pirkimo metu buvo patikinta, kad pasibaigus sutarčiai, tiek draudimas, tiek visos kitos paslaugos bus nutrauktos. Tačiau po gero pusmečio pastebėjus, kad suma nežymiai pakito buvo kreiptasi į patį bitės saloną, kur man paaiškino, kad draudimas "savaime" negali pasibaigti, jį reikia nutraukti. Čia ir sustokime, nes pirkimo metu, man buvo suteikta visai kitokia informacija. Tuomet bandė darbuotoja man sutvarkyti, kad padengtų mano išlaidas ir už vieną mėnesį teko mokėti tik 1, 24eu, buvau patenkinta. Tačiau sekantį mėnesį man buvo atjungtos VISOS paslaugos, nes rodė, kad yra skolų. Paskambinus į bitės paslaugų aptarnavimo skyrių, man patikino, kad suma 1, 24eu raudonuoja. Akimirką nusistebėjau, nes tikinau, kad ši juokinga suma tikrai buvo sumokėta, jie pasakė, kad jau vėluojama 51dieną. Patikinau operatorę, kad tučtuojau susimoku, tik tam man prireiks interneto, ji man pasakė, kad perkraučiau telefoną ir susimokėčiau įsijungus. Taip ir padariau. Susimokėjau, pasirodo jau antrą kartą... Turiu visus banko išrašus. Spalio 28dieną man vėl buvo taip pat padaryta, atjungtos paslaugos VISIŠKAI. Jau juokdamasi skambinau į bitę ir klausiau ar ir vėl raudonuoja 1, 24eu. Pasakė, kad dabar yra praėjusio mėnesio skola. Tuomet pasiteiravau, kodėl man teko 2 kartus mokėti 1, 24eu, operatorė (korios vardą puikiai atsimenu) į tai atsakymo neturėjo, bet pasakė, kad mato, jog mokėta 2 kartus. Tuomet į kiekvieną klausimą buvau "užmute'inta" ir ji tarėsi ar aptarinėjo, kaip tvarkytis su šia situacija, kadangi aš neturėjau jokios prieigos prie savo interneto duomenų, bei skambučių ar sms. Paprašiau įjungti internetą, kad galėčiau susimokėti tą skolą, mane vėl paliko vieną, kol operatorė su kažkuo tarėsi. Sugrįžus operatorei, ji patikino, kad nėra tikra ar internetas veiks, tai gali būti 50/50. Sakau tai kaip man susimokėti? Sako galime atsiųsti rekvizitus arba galite susimokėti bankininkyste. Patikinau, kad susimokėsiu bankininkyste. Tuomet ji vėl dingo ir likau kalbėtis su savimi. Vėl atspaudė tą "užtildymo" mygtuką ir paklausė per kokį banką mokėsiu. Atsakiau į visus klausimus ir ji vėl dingo. Kai sugrįžo išgirdau pasakymą "apgailestaujame, bet neįjungsime jums paslaugų, kol nebus sumokėta". Visą savo laiką gaišau klausydamasi, kaip kur ir per kur aš mokėsiu, kol po gerų 20-25 min pokalbio (jei taip galima pavadinti) išgirdau, kad nieko negali padaryti ir man teks mokėtis rekvizitais. Buvau šokiruota, nes minėjau, kad esu darbe ir mano darbo valandos baigiasi 23val. Mergina vėl dingo ir paliko mane tyloje. Kai sugrįžo dar kartą atsiprašė, kad nieko daugiau negali padaryti. Tuomet klausimas, dėl 1, 24eu buvo iš karto viskas sutvarkyta, bet kai buvo didesnė suma, tai jau JOKIŲ ŠANSŲ?
Ir taip, bėgau aš 17val, gavusi pietų pertrauką mokėtis už telefoną. Iš karto buvo paskambinta vėl į bitės aptarnavimo tarnybą. Moteris patikino, kad mokantis per perlo terminalą, pavedimą gaus tik kitos dienos iki 14val. Man nusviro rankos, nes darbui reikalingas internetas, grįžimui namo reikalinga taxi programėlė, važiavimui ryte į darbą vėl taxi... paprašė atsiųsti mokėjimo kvitą nurodytu el.paštu - viską padariau, o man pasakė, kad kai gaus pavedimą, tuomet su manimi ir bus susisiekta. Pavedimą gavo, kitą dieną, žinoma, bet susisiekta nebuvo.
Labai liūdna, kad tokiose be galo reikalingose įmonėse dirba tokie nekompetetingi asmenys, kurie ne tik neišmano savo darbo ir gaišina laiką, pasitardami su kolegomis, bet ir trukdo kitų darbą. Suprantu, kad visur yra naujai apmokomi žmonės, visi mes mokomės, ypač iš savų klaidų, bet ši situacija jau buvo nevaldoma ir niekas negalėjo paaiškinti ir atsakyti į mano klausimus, su tinkamais atsakymais, apart "negaliu pakomentuoti", "nesu tikra kodėl", "matau, bet nežinau" ir labiausiai siutino, tas pokalbio "užtildymas" ir asistentės dingimai iš pokalbio... Liūdna.
Sveiki, Toma,

Apgailestaujame, kad bendravimas su įmonės darbuotojais nebuvo sklandus. Rekomenduojame su mumis susisiekti rašant į bendraukime@bite.lt, kad galėtume nuodugniai įsigilinti į Jūsų situaciją ir rasti Jums palankų sprendimą.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Esu be galo pasipiktinusi ir nusivylusi bitėje dirbančiais darbuotojais. Prasidėjo istorijos nuo to, kad gyvendama užsienyje 2 metus, niekada negalėjau naudotis internetu (viską išbandžiau pasiūlius operatoriui), niekada niekas neveikė, apart naudojimosi Lietuvoje. Neturėjau tam galimybių gilintis, todėl tiesiog mokėjau už planą, draudimą ir patį telefoną, nes pasiėmusi išsimokėtinai buvau. Pirkimo metu buvo patikinta, kad pasibaigus sutarčiai, tiek draudimas, tiek visos kitos paslaugos bus nutrauktos. Tačiau po gero pusmečio pastebėjus, kad suma nežymiai pakito buvo kreiptasi į patį bitės saloną, kur man paaiškino, kad draudimas "savaime" negali pasibaigti, jį reikia nutraukti. Čia ir sustokime, nes pirkimo metu, man buvo suteikta visai kitokia informacija. Tuomet bandė darbuotoja man sutvarkyti, kad padengtų mano išlaidas ir už vieną mėnesį teko mokėti tik 1, 24eu, buvau patenkinta. Tačiau sekantį mėnesį man buvo atjungtos VISOS paslaugos, nes rodė, kad yra skolų. Paskambinus į bitės paslaugų aptarnavimo skyrių, man patikino, kad suma 1, 24eu raudonuoja. Akimirką nusistebėjau, nes tikinau, kad ši juokinga suma tikrai buvo sumokėta, jie pasakė, kad jau vėluojama 51dieną. Patikinau operatorę, kad tučtuojau susimoku, tik tam man prireiks interneto, ji man pasakė, kad perkraučiau telefoną ir susimokėčiau įsijungus. Taip ir padariau. Susimokėjau, pasirodo jau antrą kartą... Turiu visus banko išrašus. Spalio 28dieną man vėl buvo taip pat padaryta, atjungtos paslaugos VISIŠKAI. Jau juokdamasi skambinau į bitę ir klausiau ar ir vėl raudonuoja 1, 24eu. Pasakė, kad dabar yra praėjusio mėnesio skola. Tuomet pasiteiravau, kodėl man teko 2 kartus mokėti 1, 24eu, operatorė (korios vardą puikiai atsimenu) į tai atsakymo neturėjo, bet pasakė, kad mato, jog mokėta 2 kartus. Tuomet į kiekvieną klausimą buvau "užmute'inta" ir ji tarėsi ar aptarinėjo, kaip tvarkytis su šia situacija, kadangi aš neturėjau jokios prieigos prie savo interneto duomenų, bei skambučių ar sms. Paprašiau įjungti internetą, kad galėčiau susimokėti tą skolą, mane vėl paliko vieną, kol operatorė su kažkuo tarėsi. Sugrįžus operatorei, ji patikino, kad nėra tikra ar internetas veiks, tai gali būti 50/50. Sakau tai kaip man susimokėti? Sako galime atsiųsti rekvizitus arba galite susimokėti bankininkyste. Patikinau, kad susimokėsiu bankininkyste. Tuomet ji vėl dingo ir likau kalbėtis su savimi. Vėl atspaudė tą "užtildymo" mygtuką ir paklausė per kokį banką mokėsiu. Atsakiau į visus klausimus ir ji vėl dingo. Kai sugrįžo išgirdau pasakymą "apgailestaujame, bet neįjungsime jums paslaugų, kol nebus sumokėta". Visą savo laiką gaišau klausydamasi, kaip kur ir per kur aš mokėsiu, kol po gerų 20-25 min pokalbio (jei taip galima pavadinti) išgirdau, kad nieko negali padaryti ir man teks mokėtis rekvizitais. Buvau šokiruota, nes minėjau, kad esu darbe ir mano darbo valandos baigiasi 23val. Mergina vėl dingo ir paliko mane tyloje. Kai sugrįžo dar kartą atsiprašė, kad nieko daugiau negali padaryti. Tuomet klausimas, dėl 1, 24eu buvo iš karto viskas sutvarkyta, bet kai buvo didesnė suma, tai jau JOKIŲ ŠANSŲ?
Ir taip, bėgau aš 17val, gavusi pietų pertrauką mokėtis už telefoną. Iš karto buvo paskambinta vėl į bitės aptarnavimo tarnybą. Moteris patikino, kad mokantis per perlo terminalą, pavedimą gaus tik kitos dienos iki 14val. Man nusviro rankos, nes darbui reikalingas internetas, grįžimui namo reikalinga taxi programėlė, važiavimui ryte į darbą vėl taxi... paprašė atsiųsti mokėjimo kvitą nurodytu el.paštu - viską padariau, o man pasakė, kad kai gaus pavedimą, tuomet su manimi ir bus susisiekta. Pavedimą gavo, kitą dieną, žinoma, bet susisiekta nebuvo.
Labai liūdna, kad tokiose be galo reikalingose įmonėse dirba tokie nekompetetingi asmenys, kurie ne tik neišmano savo darbo ir gaišina laiką, pasitardami su kolegomis, bet ir trukdo kitų darbą. Suprantu, kad visur yra naujai apmokomi žmonės, visi mes mokomės, ypač iš savų klaidų, bet ši situacija jau buvo nevaldoma ir niekas negalėjo paaiškinti ir atsakyti į mano klausimus, su tinkamais atsakymais, apart "negaliu pakomentuoti", "nesu tikra kodėl", "matau, bet nežinau" ir labiausiai siutino, tas pokalbio "užtildymas" ir asistentės dingimai iš pokalbio... Liūdna.
UAB BITĖ LIETUVA
2019-10-28 11:25:22 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Mindaugas 2019-10-28 11:03:49
Bitės paslaugomis naudojuosi labai seniai, viskas buvo gerai. Dabar kažkoks nesusipratimas. Klientas nebesvarbus. Moku 100€+ sąskaitą už mėnesį. Bet kadangi pažeidžiau sąžiningo naudojimo taisyklę. Siunčiau per didelį kiekį sms žinučių. Apribojo paslaugas ir jau 3 diena negaliu naudotis paslaugomis. Apsurdas.
Sveiki.

Susisiekite su mumis numeriu 1501 arba el.paštu - bendraukime@bite.lt., jog detaliau galėtume peržvelgti susidariusią situaciją.

Jūsų BITĖ.
Atsakyti
Bitės paslaugomis naudojuosi labai seniai, viskas buvo gerai. Dabar kažkoks nesusipratimas. Klientas nebesvarbus. Moku 100€+ sąskaitą už mėnesį. Bet kadangi pažeidžiau sąžiningo naudojimo taisyklę. Siunčiau per didelį kiekį sms žinučių. Apribojo paslaugas ir jau 3 diena negaliu naudotis paslaugomis. Apsurdas.
Atsakyti
Sveiki
Nusivyliau jusu komanda smarkiai
1. Nekarta prasiau susitarkykit rysi ir perziurekit mano saskaitas del uzsienio operatoriu budamas nuo rusijos apie 8 km man vis pareidavo saskaitosyg buciau uzsienyje ne gana to paskutine saskaita parėjo per 18 euru kur turiu moketi tik per10 euru
2.budamas sventojoj latvijos tinklai pristojo vėl tas pats

3.jau kulminacija sakaita gavau rugsejo 11 18.84 apmokėjau 09.29 gavau sms spalio men.24 snd 25 sumokejau su kitu einamu menesiu perziurejau banko ataskaita jog dukart apmokėjau ta pacia sakaita musu seimos islaidos apie 200 kas menenesi jums tad jau mastom kad jusu nesamonio per daug mums ir ieskosime kitu operatoriu nes jus nesusitvarkote savam darze ir kitus paskatinsiu nes panasus atsiliepimai yra
Atsakyti
Tomas 2019-10-18 16:24:10
Namie wifi visur, o telefonas kazkaip ima ir pasigauna bites labas ir uzsako standartini plana uz 99 centus, kuris man nereikalingas. Kaip jus galite nuimineti pinigus is zmoniu be ju sutikimo. Vienintelis telefonas kada tas planas neuzsakomas automatiskai yra FLIGHT MODE. Ir tai jau nebe pirmas kartas...
Sveiki, Tomai,

Prašome, susisiekite su mumis numeriu 1501 nemokama klientų aptarnavimo linija (+37069923230 kitų operatorių klientams bei skambinant iš užsienio) arba el. paštu bendraukime@bite.lt, kad galėtumėme rasti tinkamą sprendimą šiai situacijai.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Namie wifi visur, o telefonas kazkaip ima ir pasigauna bites labas ir uzsako standartini plana uz 99 centus, kuris man nereikalingas. Kaip jus galite nuimineti pinigus is zmoniu be ju sutikimo. Vienintelis telefonas kada tas planas neuzsakomas automatiskai yra FLIGHT MODE. Ir tai jau nebe pirmas kartas...
Atsakyti
RSF 2019-10-17 18:29:07
Bitė - velniškas greitis. Esu klientas amžinybę. Mobiliojo ryšio paslaugomis niekada nesiskundžiau, kol neįkišo 4G interneto su planšete. Dirbu darbą, kuriame reikalingas pastovus internetas, nebūtinai super greičio, tačiau stabilus. Apie tris savaites negaliu normaliai dirbti, praradinėju pajamas, nes Bitės internetas vieną dieną akimirkomis būna geras, bet valandos bėgyję du - tris sykius atjungia visiškai. Kitą dieną kas valandą greitis kinta, momentais net 2 Mbps nesiekia. Kiekvieną dieną skambinu į 1501, pažadama, kad paslaptingieji technikai viską išspręs. Tiesiog dėl nekokybiškos paslaugos norėčiau nutraukti sutartį be netesybų ir pakeisti operatorių, tačiau salone buvo pasakyta, kad iš technikų pusės viskas gerai ir nutraukti sutarties nėra pagrindo.Greičiai užfiksuoti, visi siūlyti sprendimo būdai išbandyti. Paslauga teikiama nekokybiškai. Viso gero Bite, laba diena Vartotojų teisės ir kitas operatoriau.
Sveiki,

Susisiekite su mumis, kad galėtumėme pasigilinti į situaciją ir rasti tinkamą sprendimą, vienu iš numerių : 1501 nemokama klientų aptarnavimo linija. +37069923230 kitų operatorių klientams bei skambinant iš užsienio.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Bitė - velniškas greitis. Esu klientas amžinybę. Mobiliojo ryšio paslaugomis niekada nesiskundžiau, kol neįkišo 4G interneto su planšete. Dirbu darbą, kuriame reikalingas pastovus internetas, nebūtinai super greičio, tačiau stabilus. Apie tris savaites negaliu normaliai dirbti, praradinėju pajamas, nes Bitės internetas vieną dieną akimirkomis būna geras, bet valandos bėgyję du - tris sykius atjungia visiškai. Kitą dieną kas valandą greitis kinta, momentais net 2 Mbps nesiekia. Kiekvieną dieną skambinu į 1501, pažadama, kad paslaptingieji technikai viską išspręs. Tiesiog dėl nekokybiškos paslaugos norėčiau nutraukti sutartį be netesybų ir pakeisti operatorių, tačiau salone buvo pasakyta, kad iš technikų pusės viskas gerai ir nutraukti sutarties nėra pagrindo.Greičiai užfiksuoti, visi siūlyti sprendimo būdai išbandyti. Paslauga teikiama nekokybiškai. Viso gero Bite, laba diena Vartotojų teisės ir kitas operatoriau.
Atsakyti
Nerekomenduoju sudaryti verslo sutarties su Uab Bite Lietuva. Tai laiko gaišimas ir vieni nuostoliai. Aiškiai buvo sutarta dėl neribojimo interneto, bet deja internetas pas juos yra neribojimas su apribojimais. Būtinai patikrinkite sąskaitas ir greičiausiai kaip ir mes rasite nesutapimų, o jeigu juos rasite, trygubos kompensacijos kaip yra žadėta bitės negausite.
Taip pat jeigu labai norėsite nutraukti sutartį iš pirmo karto nepavyks, nes vis dar gauname sąskaitas. Labai norėjome gražiai susitarti, nes esame nepiktybiški, bet jau nervai nelaiko. Bloguoju aiškinsimės. Visi susirašinėjimai ir pokalbiai yra įrašyti. Visiems linkime atsisakyti bitės paslaugų, kad nepapulti į tokią situaciją.
Atsakyti
Bitės paslaugomis naudojamės jau seniai, visada viskas vyko sklandžiai ir nesusipratimų išvengdavome. Bet prieš pusantrų metų sulaukiau skambučio iš bitės. Buvau išgirta, kaip lojali ir sąžininga klientė, kas yra labai malonu. Pasiūlė man dovanų planšetinį kompiuterį, kas gi atsisakytu dovanų, sutariau, kad nuvyksiu į saloną viską aptarti. Taip ir padariau. Nuvykusiai man, buvo pasiūlytas planšetinis kompiuteris dovanu, su sąlyga, kad pasirašysiu 2-jų metų sutarti internetinei kortelei, kuria galėsiu naudotis ''planšetėje'', neriboti GB Lt ir EU ir fiksuotas mėnesinis mokestis. Puiku, pasirašiau ilgiau negalvojus, viskas kaip ir aišku. Mokėjau įprasta tvarka, už senąjį plana ir + naujoji interneto kortelė, problemų nekilo, bet mokama suma kartais nežymiai pakildavo, nelabai kreipdavau dėmesio del kelių centų, gal tai kažkur paskambinau į mokamą linija. Bet kai gavau sąskaita už 1 men - 260e o už sekanti dar +40e šiek tiek pasimečiau. Už ką??? Nuvykus į saloną paprastai buvo paaiškinta, kad suma susikaupė už skambučius iš internetui skirtos kortelės, kuri buvo naudojama planšetiniame kompiuteryje. paaiškino, kad iš jos skambinti KAIP IR nerekomenduojama, nei skambint nei rašyt žinučių, nes kainos labai aukštos. Šito aš nežinojau, manes apie tai niekas nebuvo informavęs. Tokio tipo kortele naudojausi pirmą kartą.
Matydami, kad yra skambinama is kortelės kuri nėra skirta skambinimui, manes Bite taip pat neinformavo. Neperspėjo, kad vertėtu galbūt kokį tai plana pigesni pasiimti, matant kad kortele naudojama ne pagal paskirti. Tik gavus tokio dydžio sąskaitas supratome, kokio pobūdžio dovaną gavome. Skambinta į Bitės aprantavimo skyrių jau keletą kartų, salone taip pat lankėmės, paaiškinimas: nu tai juk interneto kortelė, savaime suprantama, kad skambinti negalite. Bet tai po velniais, kodėl is jos išvis yra galimybė skambinti?! Kitas paaiškinimas: skaitykite sutarti, ir nekils nesusipratimu. Taip tai tiesa, bet kai pakiša po nosim 22psl krūvą su smulkaus šrifto tekstu, ir ant viršaus kalbina, rodo naujojo aparato privalumus, siūlo įvairius priedus, draudimus ir tt... laiko skaitymui kaip ir nebelieka.
Labai gailiuosi pasikliovus Bites paslaugomis. Laukiu, kada baigsis sutartys ir galėsiu visko atsisakyti. Būkite atidūs visi!!!
Planuose vartotojų teisės. Teisyb
UAB Bitė Lietuva
2019-10-17 08:23:29 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Armandas 2019-10-16 14:16:26
Patarimas nesudarineti sutarciu telefonu nes paskuj sunku kazka yrodyti plius kad nematote pries akis o tik girdite kaip koks cigonas bure nefasako arba blogai pasako. pac taip padariau ant zodziu gaudo mokedavau 9.50€ uz plana interneto o paskambino sako jum siulom nauja plana jus daba mokate 22.50 € bendrai o daba moketumete 24 eurus reziume pakeite plana y 12 € plana tipo gavom tavo sutikima patvirtinima. Nors nera sazininga nes pakele kaina daugiau negu isbure.suprantu kan reiktu teisininku konsultacijos siuo klausimu nes sudaryta dvisale sutartis o gincas neisprestas. Bite kratosi atsakomybes.
Sveiki,

Atsiprašome, kad teko susidurti su tokia situacija. Susisiekite su mumis nemokamu klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba el. paštu bendraukime@bite.lt ir spręsime susiklosčiusią situaciją.

Jūsų BITĖ.
Atsakyti
Armandas 2019-10-16 14:16:26
Patarimas nesudarineti sutarciu telefonu nes paskuj sunku kazka yrodyti plius kad nematote pries akis o tik girdite kaip koks cigonas bure nefasako arba blogai pasako. pac taip padariau ant zodziu gaudo mokedavau 9.50€ uz plana interneto o paskambino sako jum siulom nauja plana jus daba mokate 22.50 € bendrai o daba moketumete 24 eurus reziume pakeite plana y 12 € plana tipo gavom tavo sutikima patvirtinima. Nors nera sazininga nes pakele kaina daugiau negu isbure.suprantu kan reiktu teisininku konsultacijos siuo klausimu nes sudaryta dvisale sutartis o gincas neisprestas. Bite kratosi atsakomybes.
O taigi jie neturi Kaune vadybininkų kurie dirbtų su įmonėmis.Absurdas.Daro viską telefonu.Ir tada galai į vandenį nes sunku atsimint kada kalbėjai.Tiesa sako pokalbis bus įrašytas.Kam? Reikia žinot valandą kada skambinai.Su Bite tikrai Žiauru darosi.
Bandysiu ieškot teisybes.Už pusantro mėnesio iš Jų kaltės nepadaryto plano įmonei vienam abonentui 336, 46 euro.Kas sau tiek leidžiat mokėt už internetą?
Atsakyti
Kas neturit problemų, o norit streso pasirinkite bendradarbiavimą su Bitė Lietuva.Tai jie sugalvoja dovanot korteles, pabrėžiu dovanot.Ir mokestis išauga trigubai.Tai už internetą vienam numeriui per pusantro mėnesio 336, 46 eur. Koks abonentas yra sumokėjęs? Įdomu būtų sužinot.Ir svarbiausia, kad bendravimas tokiam lygmeny, kad niekaip nesurasi, kas priima konkrečius sprendimus ir kas kontroliuoja juos belinkaip priėmusius.Gal patarsit kur kreiptis.Su pagarba Vida Balčiuvienė.Uab "Juozo transportas"direktorė.
Atsakyti
Patarimas nesudarineti sutarciu telefonu nes paskuj sunku kazka yrodyti plius kad nematote pries akis o tik girdite kaip koks cigonas bure nefasako arba blogai pasako. pac taip padariau ant zodziu gaudo mokedavau 9.50€ uz plana interneto o paskambino sako jum siulom nauja plana jus daba mokate 22.50 € bendrai o daba moketumete 24 eurus reziume pakeite plana y 12 € plana tipo gavom tavo sutikima patvirtinima. Nors nera sazininga nes pakele kaina daugiau negu isbure.suprantu kan reiktu teisininku konsultacijos siuo klausimu nes sudaryta dvisale sutartis o gincas neisprestas. Bite kratosi atsakomybes.
UAB Bitė Lietuva
2019-10-15 12:51:20 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Deimante 2019-10-14 12:29:16
Nuo pernai metu esu perejusi i Bites tinkla, nes man buvo patikinta kad mano gyvenamojoje vietoje Bites rysys yra geras ir neturesiu jokiu problemu. Metai laiko, rasau skundus, skambinu, siunciu emai. lankausi atstovybese, NIEKAS-NEREAGUOJA!!!Vos tik griztu i namus is kart telefone dingsta rysys, vaiko laikrodukas taip pat neveikia, moku metai laiko uz paslauga kuria NEGALIU naudotis ne del savo kaltes, o del BITES NEKOKYBIKOS PASLAUGOS. Paskabina konsultantai, siulo susimoketi likusia abonimento suma ir iseiti, sprendimo jokio. Uz ka moketi??? esu pasiemusi tik SIM korteles, kodel tureciau dar uz 12men likusiu sumoketi i prieki kuriais nesinaudosiu nes NERA RYSIO is operatoriaus puses. Issiunciau skunda i Vartotoju teises, cia yra zmoniu apgaudinejimas. Jau ir taip metai laiko moku uz paslaugas kuriomis naudis negaliu. Paskambino 3 kartus vadybinikai, sako ok spresim sia beda-perskambinsim TAIP IR DINGSTA KAIP I VANDENI. Zodziu zmones bukit atsargus, NESIULAU NIEKAM prasideti su sita MELAGIU gauja.
Sveiki,

Atsiprašome, kad teko susidurti su tokia situacija. Šiuo metu sulaukiame daug klientų užklausų, dėl to gali tekti šiek tiek palaukti kol atsakysime. Susisiekite su mumis nemokamu klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba el. paštu bendraukime@bite.lt ir spręsime susiklosčiusią situaciją.

Jūsų BITĖ.
Atsakyti
Ramūnas Nekrašas 2019-10-12 23:51:47
miela BITE, Jūs labai gražiai mokate atsakyti į pretenzijas, bet nesugebate jų gražiai išspręsti, nes Jūsų nagai lenkti į save, jums svarbiau kuo daugiau $ susigriebti klientų neapsižiūrėjimo sąskaita... juk viskas legalu, pagal sutartį...
Bėkit merginos ar moterys kuo toliau nuo šitos šūdmalių kontoros.
Sveiki, susisiekite su mumis el.paštu bendraukime@bite.lt arba telefonu 1501; +37069923230, jog galėtume nuodugniai išsiaiškinti situaciją. Jūsų BITĖ.

Taip pat rekomenduojame

MTTC
Mobiliųjų įrenginių aptarnavimas

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Mobile Technics
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą, superka naujus ir naudotus telefonus. GSMarena.lt siekia užtikrinti savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kokybiški VIVA LANGAI langai: kodėl verta?
Kokybiški VIVA LANGAI langai: kodėl verta? 11-13 16:28
Namo renovacija ar naujo pastato statyba kiekvienam apie tai galvojančiam padovanoja keletą iššūkių - statybos ar remonto kaštai, atliktų darbų tvarumas ir energinis...
„Skrendu.lt“ paskelbė TOP 15 lietuvių mėgstamiausių skrydžių krypčių
„Skrendu.lt“ paskelbė TOP 15 lietuvių mėgstamiausių skrydžių krypčių 11-11 15:17
Nepaisant nusistovėjusių tarp Lietuvos žmonių pamėgtų krypčių, lėktuvu lankomos šalys kasmet keičiasi. Pigių skrydžių paieškos ir pardavimo sistema „Skrendu.lt" suskaičiavo 15...
"Akropolis" ruošiasi "Jamam"
"Akropolis" ruošiasi "Jamam" 11-18 17:31
Lapkričio 22-23 dienomis keturių didžiųjų miestų prekybos ir pramogų centruose "Akropolis" vyks didžiųjų nuolaidų akcija "Jamam". 700 parduotuvių ir paslaugų vietų tikisi pritraukti pirkėjų...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reikia apmokestinti bankus papildomai?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Humana 335,55 +5,52%
Macy's 16,85 +3,76%
CBS 38,57 +2,50%
Nokia 3,45 +2,37%
Walmart 118,87 -1,48%
Walt Disney 144,67 -1,69%
Goodyear 16,05 -1,83%
NVIDIA 204,19 -2,67%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 4,86 +4,52%
Cukrus 0,57 0,00%
Dujos (JAV) 2,33 -9,69%
Varis 5757,30 -0,03%
Kava 2,80 -1,41%
Benzinas 1,73 0,00%
Vištiena 1,85 0,00%
Sidabras 17,65 -2,81%