VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Bitė Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Bitė Lietuva

Atsiliepimai apie Bitė Lietuva, UAB

Jumis rūpinamės geriau
Parašyk savo nuomonę apie Bitė Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Oooo taip... Pritariu Viktorijai ir Virmantui, baisu kas su bite darosi, sąskaitos nežinia iš kur didelės, paaiškinti normaliai, kaip paskambini nesugeba, buvau prasius isklotiniu, tai nieko, o su planetiniu kompiuterių - dovana ir 50 euro centų taip ir iklimpau, kaip ir daugelis kitų, apdumia akis paskambinę, ką moka tai įkalbėti klientą fu pasibaisejau, laukiu sutarčių pasibaigimo termino ir išeisiu iš šio tinklo
Atsakyti
Viktorija 2019-03-20 14:15:09
Esu žiauriai pikta ant Bitės. Esu lojali klientė jau keletą metų, sąskaitas moku skrupulingai, tai vietoj kažkokios pagarbos klientui paskutinius mėnesius matau vis augančias sąskaitas, pasikeitusias planų kainas be jokio perspėjimo (aišku į didesnę pusę). Negana to, paskambinusi konsultantė apgaulingai įsiųlė kažkokį planą "interneto vartotojų grupė", dorai nesupratau, kas tai ir kam man to reikia, bet pasitikslinus, ar man tai papildomai kainuos, konsultantė teigė, kad man sąskaitos nesikeis, sutikau. Po mėnesio gaunu sąskaitą +7 eur. Nuvykus į skyrių, paprašiau, kad perklausytų pokalbį ir tą planą atšauktų. Per dvi savaites niekas su manimi nesusisiekė. Paskambinus trumpuoju tel., konsultantė rado atsakymą, kad iš jų pusės viskas gerai buvo padaryta. Tiesa, seniau rašytas komentaras apie "dovanojamą" planšetinį - visiška tiesa. Papuoliau lygiai taip pat. Labai laukiu kada baigsis sutartis ir atsisveikinsiu su šia kontora visiems laikams.
Sveiki, Viktorija,

atleiskite, jei nesulaukėte Jums svarbaus atsakymo. Būtinai su Jumis susisieksime asmeniškai, kad galėtume detaliau išnagrinėti pateiktą situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Vakar paskambino ir pasakė, kad dovanoja planšetę su SIM. Kelis kartus paklausiau ar bus kažkokie papildomi mokesčiai ar įmokos. Atsakė, kad per mėnesį dasidės tik 50 centų ir daugiau nieko. Sutikau, tegul atsiunčia, pažiūrėsim. Šiandien ryte dar kartą paskambino ir priminė, kad įdėjus SIM kortelę ji aktyvuosis per 2-3val. Po kiek laiko DPD atvežė planšetę, sutartyje 36men po 5, 5€ už planšetę + interneto planas už 11, 5€. Tiesiog ieško žmonių, kurie nepaskaito sutarties ir pasirašo.
Atsakyti
Blogiausiai operatorius, visiškai neturi ką pasiulyti, tragedija, žadetas intenetas europoje nemokamai bet nebuvo psakyta kad tik 2gb o kiti virš 5eur už GB... Nors buvo tik ir pereita pas juos dėl inteneto Europoi, sąskaitos kosmosas. Darbuotojai dirba už nepastove alga o už įkištus planus, pratestus planus, kad būtų kuo labiau motyvuoti apgauti klienta... Plius skambina ir siulo ypatinga pasiulyma tik jums kurį siulo absoliučiai visiem tą pati. Pasiulo pigu plana po to norint jo atsisakyti turi susimoketi tą pritaikyta akcija už kiekvieną menesį kur prieš pasirašant sutartį niekas net nepraneša. a*******s, neveltui tokie pelnai, Lietuvoi sąlygos geros. NIEKADA NEPASITIKEKIT KONSULTANTU IR LABAI ATIDŽIAI PERSKAITYKIT VISUS PASIRAŠOMUS DOKUMENTUS.
Atsakyti
Paskambines konsultantas skleidzia klaidinga informacija, neinformuoja apie įrasinejamus skambučius, ne pirma karta nuvyle sitas tinklas
Atsakyti
Esu žiauriai pikta ant Bitės. Esu lojali klientė jau keletą metų, sąskaitas moku skrupulingai, tai vietoj kažkokios pagarbos klientui paskutinius mėnesius matau vis augančias sąskaitas, pasikeitusias planų kainas be jokio perspėjimo (aišku į didesnę pusę). Negana to, paskambinusi konsultantė apgaulingai įsiųlė kažkokį planą "interneto vartotojų grupė", dorai nesupratau, kas tai ir kam man to reikia, bet pasitikslinus, ar man tai papildomai kainuos, konsultantė teigė, kad man sąskaitos nesikeis, sutikau. Po mėnesio gaunu sąskaitą +7 eur. Nuvykus į skyrių, paprašiau, kad perklausytų pokalbį ir tą planą atšauktų. Per dvi savaites niekas su manimi nesusisiekė. Paskambinus trumpuoju tel., konsultantė rado atsakymą, kad iš jų pusės viskas gerai buvo padaryta. Tiesa, seniau rašytas komentaras apie "dovanojamą" planšetinį - visiška tiesa. Papuoliau lygiai taip pat. Labai laukiu kada baigsis sutartis ir atsisveikinsiu su šia kontora visiems laikams.
Atsakyti
realiai a*******i... pakeitė sutarta įmoku data be jokio įspėjimo, be jokios žinios, ir dabar kniskis žmogau kaip nori, visiškai nieko gero neradau su šituo paslaugų tiekėju...
Atsakyti
Dovile 2019-03-15 18:45:55
Labai nusivyliau BITE pirkau telefona na ir zinoma prie jo dekliuka isiule, labai gaila taciau po 2 savaiciu mano telefono dekliuko magnetukas iskrito na pagalvojau nieko isiklijuosiu pati, po 1men. pradejo yrti siulai, na ka as uz dekliuko ir i BITES salonola taciau salone pasake kad niekuo negali padeti. Juokingiausia kad uz dekla "originalu" sumoketa 20€ ir telefonas tikrai nebuvo metomas ar kitaip gadinamas. Dabar deklui lygiai 2men. O ji is kisenes geda istraukti.. na suprasciau jai butu pirktas turguje. Jus man atsakykit kaip gali deklas taip nusideveti per 2menesius?
Sveiki, dėkojame, kad pasidalinote nuomone apie įsigytą prekę, tačiau labai gaila, kad nuvylėte jos kokybe. Parašykite mums el. paštu bendraukime@bite.lt, prisekite dėkliuko nuotraukas bei pirkimo kvitą. Pažiūrėsime, kaip galėtume Jums padėti bei išspręsti šįią situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Sveiki. Per paskutinius keleta menesiu suprastejo rysys, daznai dingsta internetas.
Atsakyti
Osvaldas 2019-03-15 17:03:08
Noriu gauti atsakyma is Bites.Pirkau ismanuji telefona Huawei y6 2019.03.08d.Juo jau naudojuosi 8 d.Jis man nepatinka ir noriu ji pakeisti i migtukini telefona. Operatoriai tai grieztai atsisake tai pakeisti, kadangi jau naudojuosi keleta dienu. Iki dvieju savaiciu dar liko keliatas dienu. Tad labai prasyciau man padeti.Esu nuolatinis Jusu klientas
Sveiki, Osvaldai,

Su Jumis susisieksime asmeniškai.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Vita 2019-03-13 10:40:19
Pirkau telefonui plėvele bites salone esančiame Kaune pramonės Pr. 29, pardavėjos paprašiau uždėti plėvelę ant telefono, uždėjo, tačiau labai kreivai ir vien burbulai, o plevele vis delto 25€ kainavo, nemažai visgi. Pardavėjos vardas Karolina kiek pamenu.
Sveiki, Vita,

Siūlome kreiptis į saloną, kad būtų Jums perklijuota telefono ekrano apsauga.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Sveiki, Justai,

Dėkojame pasidalinta patirtimi. Kiekvieno kliento nuomonė ir patirtis mums yra labai svarbi, nes tik gavę grįžtamąjį ryšį galime gerinti paslaugų ir aptarnavimo kokybę. Justai, su Jumis susisieksime asmeniškai.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
BITĖ LIETUVA 2019-03-07 11:31:27
Sveiki, Silvija, dėkojame už kreipimąsi. Kad galėtume aptarti šią situaciją, su Jumis netrukus susisieksime asmeniškai.

Jūsų BITĖ
Sveiki, esu Vokietijoje, vel nerasta rysio ir negaliu sms issiusti.Siaubeli, gailiuosi.kad perejau is Tele-2, o dar prirista metams, tarifai brangiausi, tiek skambuciu, tiek sms.
Atsakyti
Labai nusivyliau BITE pirkau telefona na ir zinoma prie jo dekliuka isiule, labai gaila taciau po 2 savaiciu mano telefono dekliuko magnetukas iskrito na pagalvojau nieko isiklijuosiu pati, po 1men. pradejo yrti siulai, na ka as uz dekliuko ir i BITES salonola taciau salone pasake kad niekuo negali padeti. Juokingiausia kad uz dekla "originalu" sumoketa 20€ ir telefonas tikrai nebuvo metomas ar kitaip gadinamas. Dabar deklui lygiai 2men. O ji is kisenes geda istraukti.. na suprasciau jai butu pirktas turguje. Jus man atsakykit kaip gali deklas taip nusideveti per 2menesius?
Atsakyti
Noriu gauti atsakyma is Bites.Pirkau ismanuji telefona Huawei y6 2019.03.08d.Juo jau naudojuosi 8 d.Jis man nepatinka ir noriu ji pakeisti i migtukini telefona. Operatoriai tai grieztai atsisake tai pakeisti, kadangi jau naudojuosi keleta dienu. Iki dvieju savaiciu dar liko keliatas dienu. Tad labai prasyciau man padeti.Esu nuolatinis Jusu klientas
Atsakyti
Na tikrai jau.. su tais Bitės planais yra tikras vargas.
Moki ir nežinai už ką, konsultantės irgi, viena sako vieną, kita - kitą. Imk ir suprask žmogau.
Kas planuojate, tikrai nerekomenduoju, kadangi vieni nesusipratimai. Galvos skausmas.
Atsakyti
Eimantas 2019-03-11 23:35:00
Su bitė pastovios bėdos sąskaitas kosminės siunti moki pastoviai ir patys sugalvojo nutraukė sutartys ir žmonėm nepraneša nemoka visiškai dirbti ir su žmonėm bendrauti paklausus kodėl negavau raštiško kad sutartis yra nutraukta sakė per 30 dienų atsius nors jau nutraukė prieš 3 mėnesius tai ce kokie darbuotojai nesuprantu daugiau gyvenime neeisiu į tą bitė pastovus klijantas net planų normaliu pasiulit negali nusiviles visiškai ir neparciau kitiem eiti į bite
Sveiki, Eimantai,

Kiekvienas kliento atsiliepimas, komentaras, nuomonė mums yra labai svarbi, kadangi tik gavę grįžtamąjį ryšį iš Klientų užtikrinsime aukščiausią teikiamų paslaugų, produktų bei aptarnavimo kokybę. Siekiame kurti teigiamą Kliento patirtį, priimame ir atidžiai nagrinėjame visus Klientų atsiliepimus, prašymus.

Su Jumis susisieksime asmeniškai.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Virginijus 2019-03-10 19:49:05
Tikrai niekam nepatarciau.Pas mane net internetiniam radijui neuztenka greicio.
Sveiki,

dėkoju, kad skyrėte laiko parašyti. Susisieksime su Jumis asmeniškai, kad galėtume padėti Jums.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Pirkau telefonui plėvele bites salone esančiame Kaune pramonės Pr. 29, pardavėjos paprašiau uždėti plėvelę ant telefono, uždėjo, tačiau labai kreivai ir vien burbulai, o plevele vis delto 25€ kainavo, nemažai visgi. Pardavėjos vardas Karolina kiek pamenu.
Atsakyti
Su bitė pastovios bėdos sąskaitas kosminės siunti moki pastoviai ir patys sugalvojo nutraukė sutartys ir žmonėm nepraneša nemoka visiškai dirbti ir su žmonėm bendrauti paklausus kodėl negavau raštiško kad sutartis yra nutraukta sakė per 30 dienų atsius nors jau nutraukė prieš 3 mėnesius tai ce kokie darbuotojai nesuprantu daugiau gyvenime neeisiu į tą bitė pastovus klijantas net planų normaliu pasiulit negali nusiviles visiškai ir neparciau kitiem eiti į bite
Atsakyti
Tikrai niekam nepatarciau.Pas mane net internetiniam radijui neuztenka greicio.
Atsakyti
Vilma 2019-03-07 23:01:54
Sveiki, Bites paslaugomis naudojausi du ir nebuvo jokių problemu, bet pastaruosius šešis mėnesius interneto ryšys buvo tiesiog siaubingas ir kur buvus kur nebuvus paskambina konsultante, lyg žinodama mano problema. Žinoma man pasiūlo specialų planą, kuris visas mano problemas išspręs, žinoma už žymiai brangesni planą, kuris turejo kainuoti maždaug 14 euru, bet atsirado papildomos paslaugos ir mokesčiai, kurie man visiškai nereikalingi ir mano plano suma išaugo. Aš jau prieš kelis mėnesius buvau atsisakiusių interneto apsaugos, dabar vėl tenka už ji mokėti. Labai nesąžiningai Bitė elgiasi su savo klientais.
Sveiki, Vilma, dėkojame, kad pasidalinote savo problema. Atsiprašome jei papildoma paslauga Jūsų prašymu nebuvo išjungta. Jei ši problema dar neišspręsta, būtinai su mumis susisiekite el. paštu bendraukime@bite.lt, kad galėtume Jums padėti. Laiške nepamirškite nurodykite Bitės numerį, dėl kurio kreipiatės.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Sveiki, Bites paslaugomis naudojausi du ir nebuvo jokių problemu, bet pastaruosius šešis mėnesius interneto ryšys buvo tiesiog siaubingas ir kur buvus kur nebuvus paskambina konsultante, lyg žinodama mano problema. Žinoma man pasiūlo specialų planą, kuris visas mano problemas išspręs, žinoma už žymiai brangesni planą, kuris turejo kainuoti maždaug 14 euru, bet atsirado papildomos paslaugos ir mokesčiai, kurie man visiškai nereikalingi ir mano plano suma išaugo. Aš jau prieš kelis mėnesius buvau atsisakiusių interneto apsaugos, dabar vėl tenka už ji mokėti. Labai nesąžiningai Bitė elgiasi su savo klientais.
Atsakyti
silvija 2019-03-05 20:57:29
Sveiki, noreciau suzinoti, kode jus man blokuojate tel.IMEI 355233081448738, pas jus jokiu sutarciu neturiu, skolu ir negali buti, nes paslaugomis nesinaudoju, aciu
Sveiki, Silvija, dėkojame už kreipimąsi. Kad galėtume aptarti šią situaciją, su Jumis netrukus susisieksime asmeniškai.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Sveiki,

rašau čia, kad niekas neužkibtumėt ant bitės metodikos įvelti klientus į nesibaigiančius mokėjimus už paslaugas kurių jums iš tiesų visai NEREIKIA.

Taigi mano patirtis tokia 2019 m. vsario 28 d. paskambina konsultatnė ir sako:

- Kadangi esate bitės klientė jau 4 metus turime jums dovaną - Planšetinį kompiuterį..

(klausiu kaip ten kas, už ką visgi reikeikės mokėti)

- Mokėti reikės už internetą 17 eur/mėn 2 metus.

(ok, susimažinsiu savo mobilaus planą o internetą turėsiu planšetėje visgi nemokama planšetė, tada vis tiek nesitiki kaip čia galima gaut dovanų įrenginį tiesiog taip, klausiu ar galima gauti sutartį el. paštu pasižiūrėti)

- Ne, čia nekomercinis pasiųlymas tram pam pat čia tik jums už lojalumą dovanojam.

Sutinku, galvoju na savo klientų gal neapgaudinės.. Išsiunčia per dpd kurjerį. Ateina kurjeris liepa pasirašyt ant bitės popierių, skaityt nėr kada kas ten pasirašyta, atsidarau pakuotę skaitau sutartį.

PASIRODO, įrenginį aš perku iš mokilizingas įmonės planšetė už 189 eur, kuri šiaip rinkoje 130 kainuoja. Sutartis yra 36 mėn po 5, 5 eur. Ką bitė IŠTIKRŲJŲ man duoda tai NUOLAIDĄ interneto planui. Kaip ir konsutantė sakė gaunasi 17 eur/mėn.

Įrenginį galima grąžinti per 14 d.d BET apmokėti grąžinimo išlaidas. ĮDOMU KAS TOLIAU. Prašom UAB "Bitė Lietuva" susisiekti su manimi ir sprendžiam situaciją, nes apgauta likti nesiruošiu.

Laukite tęsinio, parašysiu kaip sekėsi.
Atsakyti
BITĖ LIETUVA 2019-03-05 08:52:02
Sveiki, Domante, atsiprašome dėl kilusio nesusipratimo dėl papildomų paslaugų. Situacija išspręsta, paslaugos buvo atšauktos ir mokesčiai panaikinti. Jei netenkina ryšio kokybė, galite mums parašyti laišką bendraukime@bite.lt, nurodyti savo vietovės adresą ir mes patikrinsime ryšio padengimą, taip pat galėsime aptarti interneto plano sąlygų gerinimą.

Jūsų BITĖ
Aš tai laukiu sutarties pabaigos ir tarsiu " SUDIE, BITUTE". Jie sugeba surašyti sutartį telefonu. Paėmė pavyzdį iš telefoninių sukčių. Ir parašo nereikia.
Atsakyti
Sveiki, noreciau suzinoti, kode jus man blokuojate tel.IMEI 355233081448738, pas jus jokiu sutarciu neturiu, skolu ir negali buti, nes paslaugomis nesinaudoju, aciu
Atsakyti
uzsisakiau telefona is anksto, iskart po samsungo s10 pristatymo, uzsisakant buvo aiskiai parasyta kad is anksto uzsisake jau kovo ketvirta gales pasiimti, bet pasirodo be sansu ir neaisku dar ar kovo 8 bus, vienu zodziu apsimelavo ta bite nusivyliau, galvojau rimtas tinklas, bet jie tik ziuri kaip prisitraukt klientu o kaip paskui issisukti prisimelavus nebezino, nieko gero ta bite
Atsakyti
Domantė 2019-03-03 18:35:24
Nerekomenduoju naudotis Bitės paslaugomis. Užsisakai planą ir po to pamatai, kad šalia plano dar visokiausi papildomi mokesčiai prisideda pasalugoms, kurios net nėra reikalingos, paskambini atsisakyti tų paslaugų, tai jas išjungia, bet vis tiek sąskaitos pareina. Ir apgaudinėja žmones, ale internetas be ribų, bet iš tikro riba 150GB, o po to greitis toks, kad neįmanoma net pašto pasitikrinti. nors ir šiaip internetas baisiai lėtas, ryšys trūkinėja.
Laukiu, kada greičiau sutartis pasibaigs ://
Sveiki, Domante, atsiprašome dėl kilusio nesusipratimo dėl papildomų paslaugų. Situacija išspręsta, paslaugos buvo atšauktos ir mokesčiai panaikinti. Jei netenkina ryšio kokybė, galite mums parašyti laišką bendraukime@bite.lt, nurodyti savo vietovės adresą ir mes patikrinsime ryšio padengimą, taip pat galėsime aptarti interneto plano sąlygų gerinimą.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Nerekomenduoju naudotis Bitės paslaugomis. Užsisakai planą ir po to pamatai, kad šalia plano dar visokiausi papildomi mokesčiai prisideda pasalugoms, kurios net nėra reikalingos, paskambini atsisakyti tų paslaugų, tai jas išjungia, bet vis tiek sąskaitos pareina. Ir apgaudinėja žmones, ale internetas be ribų, bet iš tikro riba 150GB, o po to greitis toks, kad neįmanoma net pašto pasitikrinti. nors ir šiaip internetas baisiai lėtas, ryšys trūkinėja.
Laukiu, kada greičiau sutartis pasibaigs ://
Atsakyti
Evaldas 2019-02-28 21:33:40
Nepatarčiau naudotis bite.. su planais daro nesamones.. Ijungia viena plana, paskui kitą dieną gauni žinutę, kad pyst pakeičia planą nuo kovo 1-os dienos ir reiks mokėt 10-kart daugiau nei prieš tai kurį pasirinkom plana prieš pora dienų.. ABSURDAS
Sveiki, Evaldai.

Atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Jog galėtume išsiaiškinti ir kuo greičiau išspręsti šią problemą, su Jumis susisieksime asmenine žinute.

Jūsų BITĖ.
Atsakyti
Apie bitės ryšio paslaugas, labai daug pasiūlymų, reklamų ir t.t. Bet kaip atsisakyti, kurios nors paslaugos, tikrai nerasite.
Pvz. kaip atsisakyti interneto apsaugos nė su žiburiu nerasite. Ir dar, per huawei maršrutizatorių internetas labai jau silpnas.
Tikrai laukiu sutarties pabaigos.
Atsakyti
Simona 2019-02-27 02:13:47
Esu labai nusivylusi šios įmonės paslaugomis taip pat ir klientų aptarnavimo centru. Teko skambinti 5 kartus, jog gaučiau reikiamą informaciją. Susidūrusi su problema dėl mokėjimų, norėjau pasiteirauti ar už paslaugas yra atsiskaityta. Dvi konsultantės patikino, jog viskas gerai, trečioji konsultantė vardu Živilė, pareiškė, jog atliktų mokėjimų nėra, apkaltino mane, kai pasakiau vieno euro netikslumu sumokėtą sąskaitą, paklaususi ar galiu atsiųsti mokėjimo kvitą, ji pasakė, jog tai nieko nepakeis.Taip pat kalbėjo labai nemaloniai, sakė su ja geriau nesiginčyti, net neįsiklausė į mano problemą. Tik viena konsultantė iš penkių bent jau įsiklausė dėl ko skambinu. Man tik kyla klausimas kaip konsultantai pokalbio metu gali matyti skirtingą informaciją, taip yra klaidinamas žmogus. Esu labai pasipiktinusi.
Laba diena, Simona,

Dėkojame už Jūsų komentarą. Kiekvienas kliento komentaras mums yra labai svarbus, kadangi tik taip galime gerinti savo aptarnavimo ir paslaugų kokybę.
Nuoširdžiai atsiprašome už sukeltus nepatogumus.

Jūsų BITĖ.
Atsakyti
Nepatarčiau naudotis bite.. su planais daro nesamones.. Ijungia viena plana, paskui kitą dieną gauni žinutę, kad pyst pakeičia planą nuo kovo 1-os dienos ir reiks mokėt 10-kart daugiau nei prieš tai kurį pasirinkom plana prieš pora dienų.. ABSURDAS
Atsakyti
Kažkokia beprotybe čia su ta Bite vyksta! Kasdiena vis gaunu email, prašome paaiškinkite savo situacija. Paaiškini, parašai, kita diena vėl kitas vadybininkas vėl ta pati email, prašome paaiškinkite savo situacija. Ir taip jau gal 20 email paaiškinau, bet rezultato jokio!noriu nutraukti sutartį, neįmanoma naudotis tinklu, visiskas apsurdas. Tai sako susimokėkite ir nutrauksime, whatttt??? Už ką mokėti jeigu aš jau 2men už dyka moku bet negaliu naudotis! Ne dėl savo kaltes nutraukti noriu! Dėl Jūsų problemu Bite! Nesusitvarkote su savo tinklo kokybe ir aptarnavimas siaubingas! Tokioj š*******o kontoroj tai net ir aptarnaujančio personalo truksta, nes tik sugeba 1 ir ta pati email siuntinėti “copy-paste” ir viskas.
Atsakyti
nesvarbu 2019-02-27 09:23:03
Zmones neimkit kameras Arlo apgailetina sako puse metu laiko pakrovejas ne velnio gal tik 5 min kokybe paty prasciausia o nuejom pas darbotoja pasakem priezastys ji sedi juokiasi Parduotuve Big Bites salonas.
Sveiki, labai gaila, kad nusivylėte įsigytu įrenginiu. Taip pat atsiprašome dėl nemalonaus aptarnavimo salone. Kad galėtume išsiaiškinti priežastis, kurios kilo dėl įrangos, netrukus su Jumis susisieksime asmenine žinute.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Sveiki. Noriu pasakyti kad esu nusivilusi bites tinklo paslaugomis. Nes daznai buna taip, kad internetas slubuoja. Jau skambinausi kelis kartus lyg ir pataise, bet dabar vel tas pats.
Atsakyti
Sonata 2019-02-25 15:52:50
bite pratesineja sutartis ir padidina interneto sasakita neisku ir kur gaudamos sutikima, nei skambucio nebuvo nei laisko negavom nei zinutes. O saskaita atejo didesne. Konsultantu paklausus is kur didesne, teigia kad buvo skambinta, o paprasius irodyt ar tikrai buvo skambinta, prasideda siuntinejimas. Skambinkite ten ir ten... o paskambinus atsakymas, kad reikia eiti i bite. Zodziu pasaka be galo. Be to mano tecio vardu bites sutartis, o jis niekada su konsultantais nekalba, tai kaip galejo padidint interneto greiti be savininko sutikimo?
Lieka kreiptis i vartotoju teises, tegul aiskinasi
Sveiki, Sonata, atsiprašome dėl iškilusios problemos ir dėl aptarnavimo kokybės. Minėjote, kad sutartis be sutikimo buvo sudaryta Jūsų tėčio vardu. Informuokite tėtį, kad mums parašytų el. laišką bendraukime@bite.lt nurodant savo duomenis, kad galėtume detaliai patikrinti turimą medžiagą jei nei skambučiu, nei salone kolegos negalėjo padėti.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Zmones neimkit kameras Arlo apgailetina sako puse metu laiko pakrovejas ne velnio gal tik 5 min kokybe paty prasciausia o nuejom pas darbotoja pasakem priezastys ji sedi juokiasi Parduotuve Big Bites salonas.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi šios įmonės paslaugomis taip pat ir klientų aptarnavimo centru. Teko skambinti 5 kartus, jog gaučiau reikiamą informaciją. Susidūrusi su problema dėl mokėjimų, norėjau pasiteirauti ar už paslaugas yra atsiskaityta. Dvi konsultantės patikino, jog viskas gerai, trečioji konsultantė vardu Živilė, pareiškė, jog atliktų mokėjimų nėra, apkaltino mane, kai pasakiau vieno euro netikslumu sumokėtą sąskaitą, paklaususi ar galiu atsiųsti mokėjimo kvitą, ji pasakė, jog tai nieko nepakeis.Taip pat kalbėjo labai nemaloniai, sakė su ja geriau nesiginčyti, net neįsiklausė į mano problemą. Tik viena konsultantė iš penkių bent jau įsiklausė dėl ko skambinu. Man tik kyla klausimas kaip konsultantai pokalbio metu gali matyti skirtingą informaciją, taip yra klaidinamas žmogus. Esu labai pasipiktinusi.
Atsakyti
Sonata 2019-02-26 08:54:01
O ar pavyko sutarti atkeisti atgal? Ar taip ir paliko didesne suma?
Prasidėjo nesąmoningai didelės sąskaitos.O viršūnė buvo, kai Ispanijoje nebeliko ryšio.Išlipus iš lėktuvo, reikia susirišti su draugu-nepaskambinsi, nesiriša prie jokio vietinio tinklo. Gerai, turėjau galimybę iš kitur paskambinti į Lietuvą, tai Bitė įjungė ryšį. Ir tą pačią dieną skambina vadybininkė, siūlo naują planą ir planšetę (gal kokį 6-tą kartą turbūt). Pasiunčiau ją toli toli, nes nežinojau, ką dar jai atsakyti...
Buvau pasiėmęs telefoną su terminuota sutartimi, kai tik ji baigėsi, išėjau pas kitą operatorių. Aiškintis su jais beviltiška, ir pakalbėjęs su vienu "bitininku", paklausk to paties kito- paaiškins kitaip.Matyt, išdresiruoti atsakyti standartinėmis frazėmis į visus klausimus, tik vienas prisiminė vienas frazes, kitas- kitas
Atsakyti
Deimante 2019-02-21 15:33:30
Esu labai nusivylusi Bite. Buvau su kito rysio operatoriumi, taciau turejau rysio problemu. Pasidomejau kokia situacija su Bites rysiu mano gyvenamojoje zonoje. Zinoma Bites zemelapyje rodo "zalia grazu ir viskas ok". Susisiekiau su Bite tiesiogiai pasidometi, buvau patikinta, jog rysio problemu nebus viskas veiks puikiai! o jeigu atsirastu neskalndumu, bus imtąsi veiksmu jas issipresti. Deja, perejus i Bites tinkla is karto susiduriau su rysio problema dar didesne nei pries tai turejau, susisiekiau su mane aptarnavusia vadybinke, patikino kad problema isspres, uzsakys rysio stiprintuva, su manim susisieks inzinierius. Nuo to laiko ji ir dingo, nei ragelio nebekelia nei skambina. Paskutini karta i mano daugybe email ir skundu paskambinti teikesi ir sureagavo kitas vadybininkas, ta pati dainele, per 2dd su jumis susisieksime, atsiusime iranga ir pakonsultuosime kaip viska pasijungti. Deja vel dingo...Jau antras menuo su Bite bendrauju tik email, vis kitas vadybininkas atraso ir girdziu "kad ju zemelapyje rodo kad rysio zona yra gera" Siunciu foto is ivairiu vietu savo namuose, kuriose matosi rysio visikai nulis. Galiausiai pasiule iseiti is Bites, pasiimti savo abu abonimentus ir susimoketi uz sutarties nutraukima. Nors as to visai neprasiau ir nenoriu. Vis dar laukiau ir tikejausi irangos...Beviltiska situacija, esu labai nusivylusi, neorganizuota imone, visiskai nesirupina savo klientais.
Sveiki,

dėkoju, kad pasidalinote situacija. apgailestaujame, kad patyrėte nepatogumų. Susisieksime su Jumis asmeniškai.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Ovidijus 2019-02-25 22:03:11
Man irgi panašiai buvo- paskambino vadybininkė iš Bitės, ėmė isteriškai rėkauti, kad pasikeistume planą. O kodėl aš turiu keisti planą, jei pasirašiau sutartį kitokiomis sąlygomis? Nesutikau. Bet po mėnesio atėjo kitokia sąskaita. Jie patys pakeitė sutartį, o paskui paaiškino- jūs nepasirinkote plano, tai mes jums pritaikėme kitą planą. Bitė- tai 90-tųjų metodais veikiantis Uabas, turintis vieną tikslą- ištraukti iš kliento pinigų Čia ir Dabar. Net nesitiki, kad jie gali veikti su tokiu įžūlumu
O ar pavyko sutarti atkeisti atgal? Ar taip ir paliko didesne suma?
Atsakyti
Sonata 2019-02-25 15:52:50
bite pratesineja sutartis ir padidina interneto sasakita neisku ir kur gaudamos sutikima, nei skambucio nebuvo nei laisko negavom nei zinutes. O saskaita atejo didesne. Konsultantu paklausus is kur didesne, teigia kad buvo skambinta, o paprasius irodyt ar tikrai buvo skambinta, prasideda siuntinejimas. Skambinkite ten ir ten... o paskambinus atsakymas, kad reikia eiti i bite. Zodziu pasaka be galo. Be to mano tecio vardu bites sutartis, o jis niekada su konsultantais nekalba, tai kaip galejo padidint interneto greiti be savininko sutikimo?
Lieka kreiptis i vartotoju teises, tegul aiskinasi
Man irgi panašiai buvo- paskambino vadybininkė iš Bitės, ėmė isteriškai rėkauti, kad pasikeistume planą. O kodėl aš turiu keisti planą, jei pasirašiau sutartį kitokiomis sąlygomis? Nesutikau. Bet po mėnesio atėjo kitokia sąskaita. Jie patys pakeitė sutartį, o paskui paaiškino- jūs nepasirinkote plano, tai mes jums pritaikėme kitą planą. Bitė- tai 90-tųjų metodais veikiantis Uabas, turintis vieną tikslą- ištraukti iš kliento pinigų Čia ir Dabar. Net nesitiki, kad jie gali veikti su tokiu įžūlumu
Atsakyti
bite pratesineja sutartis ir padidina interneto sasakita neisku ir kur gaudamos sutikima, nei skambucio nebuvo nei laisko negavom nei zinutes. O saskaita atejo didesne. Konsultantu paklausus is kur didesne, teigia kad buvo skambinta, o paprasius irodyt ar tikrai buvo skambinta, prasideda siuntinejimas. Skambinkite ten ir ten... o paskambinus atsakymas, kad reikia eiti i bite. Zodziu pasaka be galo. Be to mano tecio vardu bites sutartis, o jis niekada su konsultantais nekalba, tai kaip galejo padidint interneto greiti be savininko sutikimo?
Lieka kreiptis i vartotoju teises, tegul aiskinasi
Atsakyti
Deimante 2019-02-23 13:41:06
Apsurdas kažkoks ta Bite, visa savaite laukiu skambučio, nėra laiko o gal atsakymu nėra ką daryti klientams kai iškyla bėda? Ištrinkite ten viršuje parašyta frazę “Jumis rūpinamės geriau” nes tai yra visiskas melas. Na manau principinė kova prasidės, kreipsimės į visur kur tik įmanoma, kad pagaliau baigtumete apgaudinėti žmones norėdami iš jų tik pasipelnyti. 5km nuo Kauno ribos, pažiūrėkite foto kaip puikiai veikia ryšys namuose...nuostabu! Klientai jus mokėkite už orą! Nes taip galima pavadinti jūsų paslaugas.
Sveiki, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Susisieksime su Jumis el.paštu, jog galėtumėte detaliau išsiaikšinti susiklosčiusią situaciją.

Jūsų BITĖ.
Atsakyti
Apsurdas kažkoks ta Bite, visa savaite laukiu skambučio, nėra laiko o gal atsakymu nėra ką daryti klientams kai iškyla bėda? Ištrinkite ten viršuje parašyta frazę “Jumis rūpinamės geriau” nes tai yra visiskas melas. Na manau principinė kova prasidės, kreipsimės į visur kur tik įmanoma, kad pagaliau baigtumete apgaudinėti žmones norėdami iš jų tik pasipelnyti. 5km nuo Kauno ribos, pažiūrėkite foto kaip puikiai veikia ryšys namuose...nuostabu! Klientai jus mokėkite už orą! Nes taip galima pavadinti jūsų paslaugas.
Atsakyti
Turėjau du numerius Bitėje, bet prieš metus perėjau pas kitą operatorių, ir gailiuosi tik vieno-kad to nepadariau ansčiau... Bet Bitė nebūtų Bitė- prieš porą savaičių vėl priminė apie save. (Man nuo jūsų tkrai bloga).Gaunu SMSą iš skolų išieškojimo įmonės UAB Julianus, jie rašo, kad esu skolingas Uabui Eurocom ir reikia skubiai apmokėti, kitaip perduos į teismą. Kadangi su Eurocomu neturėjau jokių reikalų, nekreipiau dėmesio- maža kokie s*****i rašinėja... Po kelių dienų vėl tas pats SMSas. Nueinu Klaipėdoje į Eurocomo aptarnavimo skyrių Klaipėdoje Šilutės pl. 2, jie kompiuteryje randa, kad esu skolingas Bitei, o Eurokomas tik tvarko Bitės skolas. Bitė turėjo atsiūsti bent du laiškus apie skolą, bet, aišku, nieko nesiuntė, bet perdavė skolų išieškojimui. Tada skambinu į Bitę, jie aiškinasi, po kelių valandų perskambina- esu skolingas 75 ct, nes už vieną sąskaitą permokėta, o kitoje skola, tai saldo- 75 ct. Užmokėjau tam Julijanui 9, 64 euro. Gal pagaliau atsikabinsite?
Atsakyti
Mantas 2019-02-20 11:58:57
Laba diena, vakar sulaukiau skambučio iš Bitės. Atsiliepus pasveikino, jog naudojuosi "labas" paslaugomis jau 10 metų ir pasiūlė sutartį, su neribotais skambučiais, sms, bei 10gb už 10eu per mėnesį. Tačiau dabar nesuprantu, ar priklausau Bitei ar labas. Jungiantis prie labas paskyros internete rašoma, jog toks numeris neegzistuoja, užsiregistravus Bitės paskiroje, taip pat rašo, jog toks telefono numeris neegzistuoja.
Sveiki, Mantai,

dėkojame už Jūsų užklausą. Susisieksime su Jumis asmeniškai el. paštu, kad galėtume pateikti detaliasnę informaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Eglė 2019-01-30 17:24:57
Aš esu tokia pikta ir nusivylusi, kad nepatingėsiu parašyti paklodę apie baisiausią įmonę, su kokia tik yra tekę susidurti. Tikrai nesu konfliktiškas žmogus, ir niekada nesu papuolusi į jokią panašią situaciją. Bet tai, kas vyksta dabar, yra nesuvokiama ir virš visų naglumo ribų. Nors mūsų situaciją bitė turėtų žinot puikiai, bet ją parašysiu čia dar vien dėl to, kad žmonės suprastų, kokie bjaurūs esate. Visada turėjome Telia internetą ir televiziją. Užsisakėme iš bitės namų internetą su televizija, nes mąstėme apie paslaugų tiekėjo pakeitimą. Visų pirma, gavę maršrutizatorių su kortele nesulaukėme jokių paaiškinimų, nieko. Mums niekas nepaskambino, niekas nepaaiškino, kaip pasijungti televiziją, ir panašiai. Praėjo keletas dienų, kol po keleto mūsų priminimų skambučių konsultantai teikėsi mums atskambinti ir padėti susitvarkyti su televizija. Kai išbandėme televiziją ir ji visiškai nepateisino mūsų lūkesčių (vaizdo kokybė labai bloga, lyginant su Telia, išmaniosios televizijos valdymas kur kas nepatogesnis), paskambinus konsultantei ji patikino, kad laisvai galime įrangą grąžinti atgal į bet kurį bitės saloną per 14 d.d. Kadangi mano vyras stipriai susirgo, o nenorėjome praleisti grąžinimo termino, į saloną su maršrutizatoriumi nuvyko jo tėtis, kuriam (kaip jis vėliau pabrėžė - labai nemalonios) konsultantės pasakė, kad mes negalime grąžinti įrangos, nes į ją jau buvo įdėta kortelė. Tada kyla klausimas - kaip žmogui išbandyti įrangą neįdėjus į ją kortelės?? Taip pat pasakė, kad jau išnaudota 9 gb, nors jiems dėl to neturėtų būti jokio skirtumo, nes planą rinkomės su neribotais gb, o ir už tuos 9 gb būtume be problemų sumokėję. Kitą dieną aš pasiskambinau į bitę, kur mane dar kartą patikino, kad jie privalo priimti įrenginį, tada pati nuvykau į tą patį saloną, kur man pasakė, kad jau išnaudota 30 gb (kas iš viso yra kosmosas, nes per visą tą laiką įrenginys jau buvo atjungtas ir supakuotas atgal, nenaudojamas), ir neįmanoma grąžinti įrenginio. Kadangi ir taip pilna problemų dėl vyro ligos, jis supykęs nuvyko į tą patį saloną ir ten tiesiog paliko supakuotą rauterį. Nes mums jo nereikia. O už jį dabar liepia susimokėti 200 eu. Dar keletą kartų skambinome į bitę. Ir visais kartais buvo pabrėžta, kad įrenginį jie turėjo ir turi priimti. O, štai, ką tik paskambino atgal iš bitės ir pasakė, kad mes pridavėme įrenginį, PRARADUSĮ PREKINĘ IŠVAIZDĄ, nors jis atrodė idealiai: nebuvo nei subraižytas, nei, apskritai, turėjo kokį defektą, buvo originaliame įpakavime, kartu su visais dokumentais, su absoliučiai viskuo, ir aš esu absoliučiai tikra, kad dabar jie, kad vis tiek priverstų mus UŽ NIEKĄ mokėti 200 eu., specialiai sugadino rauterį, kurį jiems palikome. Bite, aš esu visiškai, visiškai nusivylusi. Jūs neturite žmogiškumo. Nejau taip prastai laikotės, kad tokia save atseit gerbianti firma daro tokias intrigas, kad paimtų pinigus, kurių neturėjo paimti? Kas jums yra? Kodėl laikote savo salone akiplėšas? (neturiu nieko prieš prieš šviesiaplaukę merginą Megos salone ir atsiprašau, jei mano vyras kalbėjo piktai, bet supraskite ir mus - ši situacija jau baigia išvaryti iš proto! O tamsiaplaukė, iš pažiūros, mėgstanti pavalgyti, konsultantė buvo labai bjauraus būdo ir manau, kad jai dirbti su žmonėmis, apskritai, nėra prasmės). Galų gale, paskaičiusi čia atsiliepimus aš visiškai pakraupau ir dar labiau nesigailiu, kad atsisakėme jų interneto, nes, kaip matau, jo kokybė tragiška. Bite, esate kol kas nr.1 prasčiausia kompanija Lietuvoje, su kokia man tik yra tekę susidurti. Kai tokia bloga situacija šiuo metu gyvenime, jūs sugebėjote ją sušikti iki pat kosmoso su savo arogancija ir kompetencijos stoka. Galų gale, susitarkite tarpusavyje, kokios jūsų prekių grąžinimo taisyklės ir nustokite melavę, nes pridarote problemų lygioje vietoje, tiesiog, iš savo godumo. Nu tiesiog žiauriai liūdna ir gaila, per jus verkiu antrą dieną, ir net ne dėl pinigų, o dėl tokio akiplėšiškumo savo ir savo sergančio vyro atžvilgiu. Kiekviena save gerbianti paslaugų teikimo įmonė mėgintų BENT surasti kompromisą.
Aš jus labai puikiai suprantu Egle..net netikiu kad Bite atrasys koki komentarą ar imsis veiksmu...nusivyliau ir aš šia “š****e” kitaip ir pavadinti negalima...turiu 2 abonementus už kuriuos turiu mokėti, tačiau naudotis negaliu, nes amžinai nėra ryšio o apie mobilųjį internetą isviso pamiršau, nuolatos rodo E..net ne 2G ar 3G bet E..tai kokio lygio čia paslaugos, paskutinio 0 lygio...

Taip pat rekomenduojame

MTTC
MTTC

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Mobile Technics
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą, superka naujus ir naudotus telefonus. GSMarena.lt siekia užtikrinti savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Anglų ir rusų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su galimybe gauti iki 80% išlaidų kompensaciją
Anglų ir rusų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su galimybe gauti iki 80% išlaidų kompensaciją 03-18 12:40
Užsienio kalbos žinios - įmonės sėkmės kriterijus Niekas nenuginčys fakto, kad anglų kalba jau daugiau kaip keli dešimtmečiai yra tapusi universalia verslo kalba, kuri vartojama beveik...
Lazerinis sezonas atidarytas
Lazerinis sezonas atidarytas 03-18 09:53
Išsiplėtę kojų kapiliarai vargina daugelį žmonių, ypač moteris. Tikriausiai kas antra moteris pastebi keletą, keliolika ar kelis šimtus išsiplėtusių kapiliarų kojų odoje...
"Kino pavasaris" beldžiasi ir į širdį, ir į skrandį
"Kino pavasaris" beldžiasi ir į širdį, ir į skrandį 03-23 18:20
Kovo 21 d. prasidėjusio tarptautinio festivalio "Kino pavasaris" (KP) didžiosios programos sudarytojai šiemet pasiūlė nei daug, nei mažai – 170 filmų ir, kaip kasmet, palengvindami rinkimosi...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kuris kandidatas gautų Jūsų balsą, jei Prezidento rinkimai vyktų rytoj?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Avon 3,06 +10,07%
Twitter 33,02 +1,26%
PepsiCo 120,72 +1,07%
Coca-Cola 45,93 +0,92%
Xerox 31,07 -5,59%
Nokia 5,88 -6,07%
Western Digital 48,39 -6,55%
Nike 82,19 -6,61%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 15,82 +1,28%
Jautiena 4,28 +0,94%
Anglis 95,42 -3,19%
Benzinas 1,57 +9,79%
Cukrus 0,57 +1,79%
Nafta 59,98 +0,25%
Ryžiai 408,00 -0,49%
Kava 2,83 0,00%