VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Bitė Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Bitė Lietuva

Atsiliepimai apie Bitė Lietuva, UAB

Jumis rūpinamės geriau
Parašyk savo nuomonę apie Bitė Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
KLIENTŲ NEGERBIMAS!

Esame verslo klientai. Tokio atmestino požiūriu į klientus, niekur neteko matyti. O dėl vadybininko Sauliaus Bakšaičio, tai visiškai nesuprantama kaip save gerbianti įmonė gali leisti dirbti tokiam asmeniui. Telefonu pažada vienu dalykus, į sutartis įrašo visiškai kitus dalykus. Pradėjus skaityti sutartis ir aiškinti iš kur atsirado nesutarti punktai, atšauna "tai ką jūs neskaitote sutarčių!. Apgaudinėja kaip tik gali ir nori.Prieš mėnesi pateikėme prašymą nutraukti, kai kuriuos numerius, po mėnesio laiko kažkas atrašo, kad netinkama forma prašymas parašytas!! Klausimas kas mokės tuos numerius, kurių per mėnesį laiko nesugeba sutarčių nutraukti. Ar tai nepiktavališkas pasipelnymas? Sąskaitos nuo sutarties pasirašymo padidėjo mažiausia 4 kartus už tuos pačius numerius. Čia skaitosi gavom palankesnes sąlygas. Baisu Baisu Baisu.
Atsakyti
Valentina 2018-02-13 15:29:11
Mano 78m motinai buvo įsiūlytas Šiaulių Akropolio Bites salone Bites telefono numeris, už kuri ji nieko nepasirašė ir nieko paaiškinta nebuvo. Pasinaudojus keletą mėnesiu ir tvarkingai pranešus kad išvyksta is Lietuvos, ji apmokėjo sąskaitos. Atvykus radom kad atsirado kažkas neapmokėto (nor nesinaudojom) ir paduota antstoliams. Susisiekiau su antstoliais, apmokėjau, parodžiau vel tame pačiame Šiaulių Akropolio Bites salone kad antstoliai apmokėti ir Bites darbuotojas patikrino kad daugiau nieko neskolingi.
Grizus po keliu mėnesiu vel radau antstoliu laišką su reikalavimu mokėti, grasinimu teismais ir turto areštu. Sumokėjau, ir vel Bites darbuotojai sako kad čia paskutini karta.
Svarbiausia kad jau virs metu neturim to numerio, ir yra labai apgailėtina, kad Bite pelnosi is garbingo amžiaus žmonių ir is minimalios pensijos reik išlaikyti visokiausius antstolius ir arogantiškus Bites darbuotojus.
Sveiki, Valentina,

atsiprašome dėl nemalonios situacijos. Parašėme Jums laišką asmenine žinute, kad galėtume išsiaiškinti detaliau.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
NEITIKĖTINAS KLIENTŲ NEGERBIMAS!
Esame verslo klientai.
Neįsivaizduoju kas vyksta bitėje, bet paskutinių metų bėgyje aptarnavimas yra apgailėtinas (tiksliau jo išvis nėra).
Pusę metų bandau priprašyti, kad pakeistų keletos telefonų planus, nes nepakanka užsakyto interneto duomenų kiekio. Bandymai susisiekti su vadybininku/e trunka savaitėmis, jau praeitais metais žadėjo pakoreguoti planus, bet vadybininkas nebeperskambina, dingsta.
Šiais metais bandymas susisiekti pavyko tik praeitą savaitę, vėl nauja vadybininķė, paaiškinus situacija pažadėjo susisiekti po 15min, savaitė - jokios žinios. Skambinant neatsiliepia. Paskambinau į administracija, pažadėjo kad ispės vadybininke ir ji paskambins šiandien tikrai. Atspėkit ar paskambino? Paaiškinkit kodėl turime permokėti kas mėnesį uż paslaugas, ir apskritai kaip galima bendradarbiauti su tokia įmone?
Atsakyti
Algis 2018-02-15 12:33:27
Nusiviliau bite labai.... DIDZIAUSIA KLAIDA BUVO APSKRITAI KREITIS I JUOS

Vadybininkai atrodo kaip ateiviai - nesupranta ko nori klientas, atsakymai ir paaiskinimai "ne i tema"
Pavyzdziui norejome pasikeisti interneto plana i toki kuris vakarais neletetu, o gavome plana su kuriuo jis vakarais buvo toks pats ir dar plius savaite iki menesio pabaigos suletedavo, tik kaina triguba. Tai kaip verslo klientu ambasadorius isklauses klienta ir linkciodamas galva gali taip daryti ?

Dėl sutarties nutraukimo. Rašinėjimas ir skambinėjimas nepadeda, mes skambinėjome ir rašinėjome pora mėnesių, tuščiai. Jokio atsakymo. Nuėjome į saloną ir raštu su bitės antspaudu nutraukėme rugsėjo 8 d. Bet bitė vis tiek išrašė sąskaitą iki gruodžio 1 d. !!!!
Tokio prasto ir atmestino aptarnavimo neteko matyti.
Kadangi nutraukėme sutartį priskaičiavo netesybas. Netesybų suma ženkliai prasilenkia su mūsų skaičiavimais, todėl jau 2 mėnesius prašome atsiūsti netesybų sumos detalizaciją. Atrašo bet ką, tik ne tai ko prašome.

Jau nusibodo norisi kuo greičiau pabaigti ir pamiršti.
Tai gal vis dėlto atsiūsite kada nors tą detalizaciją ?
Sveiki, Algi,

patikrinsime informaciją ir susisieksime su Jumis asmeniškai el.paštu. Atsiprašome už sukeltus nepatogmus.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Alimpija 2018-02-12 23:41:04
Tokio apgaules dar nemaciau niekur.mazai to kad internetas 4g sudinas.tai dar saskaita atejo ne 19 eur.o 69 eur.zinociau kad taip bus isvis ne pasirasiciau su bite sutarti.tokia apgale....o su vadybininkais nesusikalbet.ar gal bijo tokius durnu klientus prarast.
Sveiki,

susisiekėme su Jumis asmeniškai. Tikimės pavyks viską išsiaiškinti ir toliau naudositės mūsų paslaugomis.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Justina 2018-02-15 11:00:29
Sveiki, situacija tokia. Rugsėjo mėnesi PLC Megoje esančiame Bitės salone pirkau naują mobilųjį įrenginį. Atėjau kaip visiškai naujas klientas, nė karto nesusidūręs su Bite. Mane aptarnavo konsultantė Laura Varnaitė. Labai maloni moteris, tačiau man ji suteikė ne pilną informaciją apie įrenginį ir draudimus. Tik paklausė ar reikalingas ekrano draudimas, aš, savaime aišku, atsakiau teigiamai, nes ir taip prastovėjau ten gal porą valandų. Ir daugiau apie draudimą jokių kalbų nebuvo, galvojau jau priskaičiavo. Aišku aš apsiskaičius turėjau ateiti, bet salone man turėjo suteikti pilną informaciją apie visus draudimus ir kitus dalykus. Dabar sudužus mob. įrenginio ekranui aš jį pridaviau taisyti. Man pranešė, kad įrenginys nėra taisomas ir jį reikia keisti nauju, tokiu atveju man reikia primokėti beveik 200 eur. Kadangi draudimo jau keisti nebegaliu, tai sutikau. Nepaisant tokios didelės priemokos gavau iš draudimo laišką, kad sistemoje nėra pakeistas mano įrenginio imei nr. (telefonas buvo keistas dėl garantinių gedimų), todėl kol Bitė savo sistemoje jo nepakeis nebus galimi jokie remonto darbai. Ar aš turiu aiškintis kuris darbuotojas kurioje vietoje blogai kažką pažymėjo ar išvis nieko nepadarė? Išsiaiškinau viską pati. Pateikus naują imei nr. gavau žinią, kad remontas vitiek negali būti tesiamas todėl, kad Bitė nėra atnaujinus mano įrenginio draudimo poliso. Tai leiskite paklausti už kokį draudimą aš mokėjau beveik 4 mėnesius? Už orą? Negana to, turėjau pati nueiti į artimiausią Bitės saloną ir pasirašinėti dokumentus, kad atnaujintų man polisą. Telefoną taisymui pridaviau 18.02.06 ir tik nuo šiandien man pradės remonto darbus, kadangi savaitę laiko turėjau pati aiškintis kuris darbuotas kurioje vietoje neatliko savo darbo. Labai esu nepatenkinta Bitės darbuotojais, visų pirma kad Varnaitė nesuteikė pilnos informacijos naujam klientui ir dėl to turiu mokėti didžiulius pinigus už taisymus, toliau kad kažkurie darbuotojai atmestinai žiūrėjo į savo darbą.
Sveiki, Justina,

dėkui už Jūsų pastebėjimus ir atsiprašome dėl nepatogumų. Išnagrinėsime situaciją ir parašysime Jums asmeniškai el.paštu.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Mb startekos prekyba 2018-02-12 20:42:34
Nežinau kur kreiptis, bet su tokiu aferizmu dar nesu susidūrusi.įmonė turėjo tris numerius, bet Kai vyras grįžo iš užsienio paprašiau, kad atjungtų vieną numerį, vadybininkė Vida visaip atkalbinėjo, bet Kai prieš Naujuosius Metus pasakiau.kad visdėlto noriu pasilikti du numerius, vadybininkė pasakė, kad atsiųs sutartį pasirašyti ir nuo 18 Metų turėsime du numerius.vasarį gavome už sausio mėn.didelę sąskaitą, Kai paskambinau pasiteirauti už ką tokiadidelė suma, tai paaiškino.kad visi trys numeriai pririšti diems metams, o vadybininkė išėjo dekretinių atostogų, nauja vadybininkė sakė, kad mato, kad per didelė suma išrašyta, bet klados neištaiso jau 7 dienas.už gruodį buvo išrašę virš 200 eurų sąskaitą, Kai paskambinau sumažino iki 80 eurų.prašau patarkite kaip kovoti su tais A********S.vietoj dvieju pririšo tris, nors apie pririšimą nebuvo jokios kalbos.
Sveiki,

labai atsiprašome dėl šios nemalonios situacijos. Išsiaiškinsime situaciją ir su Jumis susisieksime.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Nusiviliau bite labai.... DIDZIAUSIA KLAIDA BUVO APSKRITAI KREITIS I JUOS

Vadybininkai atrodo kaip ateiviai - nesupranta ko nori klientas, atsakymai ir paaiskinimai "ne i tema"
Pavyzdziui norejome pasikeisti interneto plana i toki kuris vakarais neletetu, o gavome plana su kuriuo jis vakarais buvo toks pats ir dar plius savaite iki menesio pabaigos suletedavo, tik kaina triguba. Tai kaip verslo klientu ambasadorius isklauses klienta ir linkciodamas galva gali taip daryti ?

Dėl sutarties nutraukimo. Rašinėjimas ir skambinėjimas nepadeda, mes skambinėjome ir rašinėjome pora mėnesių, tuščiai. Jokio atsakymo. Nuėjome į saloną ir raštu su bitės antspaudu nutraukėme rugsėjo 8 d. Bet bitė vis tiek išrašė sąskaitą iki gruodžio 1 d. !!!!
Tokio prasto ir atmestino aptarnavimo neteko matyti.
Kadangi nutraukėme sutartį priskaičiavo netesybas. Netesybų suma ženkliai prasilenkia su mūsų skaičiavimais, todėl jau 2 mėnesius prašome atsiūsti netesybų sumos detalizaciją. Atrašo bet ką, tik ne tai ko prašome.

Jau nusibodo norisi kuo greičiau pabaigti ir pamiršti.
Tai gal vis dėlto atsiūsite kada nors tą detalizaciją ?
Atsakyti
Sveiki, situacija tokia. Rugsėjo mėnesi PLC Megoje esančiame Bitės salone pirkau naują mobilųjį įrenginį. Atėjau kaip visiškai naujas klientas, nė karto nesusidūręs su Bite. Mane aptarnavo konsultantė Laura Varnaitė. Labai maloni moteris, tačiau man ji suteikė ne pilną informaciją apie įrenginį ir draudimus. Tik paklausė ar reikalingas ekrano draudimas, aš, savaime aišku, atsakiau teigiamai, nes ir taip prastovėjau ten gal porą valandų. Ir daugiau apie draudimą jokių kalbų nebuvo, galvojau jau priskaičiavo. Aišku aš apsiskaičius turėjau ateiti, bet salone man turėjo suteikti pilną informaciją apie visus draudimus ir kitus dalykus. Dabar sudužus mob. įrenginio ekranui aš jį pridaviau taisyti. Man pranešė, kad įrenginys nėra taisomas ir jį reikia keisti nauju, tokiu atveju man reikia primokėti beveik 200 eur. Kadangi draudimo jau keisti nebegaliu, tai sutikau. Nepaisant tokios didelės priemokos gavau iš draudimo laišką, kad sistemoje nėra pakeistas mano įrenginio imei nr. (telefonas buvo keistas dėl garantinių gedimų), todėl kol Bitė savo sistemoje jo nepakeis nebus galimi jokie remonto darbai. Ar aš turiu aiškintis kuris darbuotojas kurioje vietoje blogai kažką pažymėjo ar išvis nieko nepadarė? Išsiaiškinau viską pati. Pateikus naują imei nr. gavau žinią, kad remontas vitiek negali būti tesiamas todėl, kad Bitė nėra atnaujinus mano įrenginio draudimo poliso. Tai leiskite paklausti už kokį draudimą aš mokėjau beveik 4 mėnesius? Už orą? Negana to, turėjau pati nueiti į artimiausią Bitės saloną ir pasirašinėti dokumentus, kad atnaujintų man polisą. Telefoną taisymui pridaviau 18.02.06 ir tik nuo šiandien man pradės remonto darbus, kadangi savaitę laiko turėjau pati aiškintis kuris darbuotas kurioje vietoje neatliko savo darbo. Labai esu nepatenkinta Bitės darbuotojais, visų pirma kad Varnaitė nesuteikė pilnos informacijos naujam klientui ir dėl to turiu mokėti didžiulius pinigus už taisymus, toliau kad kažkurie darbuotojai atmestinai žiūrėjo į savo darbą.
Atsakyti
Mano 78m motinai buvo įsiūlytas Šiaulių Akropolio Bites salone Bites telefono numeris, už kuri ji nieko nepasirašė ir nieko paaiškinta nebuvo. Pasinaudojus keletą mėnesiu ir tvarkingai pranešus kad išvyksta is Lietuvos, ji apmokėjo sąskaitos. Atvykus radom kad atsirado kažkas neapmokėto (nor nesinaudojom) ir paduota antstoliams. Susisiekiau su antstoliais, apmokėjau, parodžiau vel tame pačiame Šiaulių Akropolio Bites salone kad antstoliai apmokėti ir Bites darbuotojas patikrino kad daugiau nieko neskolingi.
Grizus po keliu mėnesiu vel radau antstoliu laišką su reikalavimu mokėti, grasinimu teismais ir turto areštu. Sumokėjau, ir vel Bites darbuotojai sako kad čia paskutini karta.
Svarbiausia kad jau virs metu neturim to numerio, ir yra labai apgailėtina, kad Bite pelnosi is garbingo amžiaus žmonių ir is minimalios pensijos reik išlaikyti visokiausius antstolius ir arogantiškus Bites darbuotojus.
Atsakyti
Bites klientai buvome kone 20 metų. Su vyru turime 5 numerius. Per tą laiką nesulaukėme nė vieno tinkamo pasiūlymo ar nuolaidos nei mobiliam telefonui, nei kitai mob. priemonei. Pasiūlymus paskambinęs vadybininkas išberdavo paskubomis ir liepdavo skubiai apsispręsti... nors labiau pasidomėjus, jokių nuolaidų tame pasiūlyme net ir nebuvo... Kai dar pradėjo kilti ir planų kainos, pradėjome mąstyti jog atėjo laikas keisti mob. ryšio operatorių. Juolab, kad beveik identiškas planas kitam tinkle buvo kone dvigubai pigesnis.
Taip jau atsitiko, kad su 3 numeriais išėjome viso labo mėnesiu anksčiau nei baigiasi sutartis. Ir gavome susimokėti už suteiktas nuolaidas... Ištikimam lojaliam klientui.. už nuolaidas! Protu nesuvokiama.
Prieš apsispręsdami pratęsti sutartį ar išeiti apsilankėmė keleto operatorių salonuose. Gavome pasiūlymus. Ir labai nustebino, kad Bites pasiūlymas buvo pats brangiausias. Kodel? Kai nusprendėme išeiti ir jau buvome pasirašę sutartį su kitu operatoriumi, sulaukėme skambučio su pasiūlymu kur tas pats prieš tai siūlytas planas buvo jau dvigubai pigesnis.
Labai gaila...

p.s. pas kitą operatorių išėjome laikinai... turėjome vilčių grįžti, juolab, kad dar 2 numeriai лико Biteje, bet dabar, kai gavome dar ir TOOOKIĄ "dovaną" išėjimo proga...
Atsakyti
Tokio apgaules dar nemaciau niekur.mazai to kad internetas 4g sudinas.tai dar saskaita atejo ne 19 eur.o 69 eur.zinociau kad taip bus isvis ne pasirasiciau su bite sutarti.tokia apgale....o su vadybininkais nesusikalbet.ar gal bijo tokius durnu klientus prarast.
Mb startekos prekyba
2018-02-12 20:42:34 IP 78.63.51.168
Atsakyti
Nežinau kur kreiptis, bet su tokiu aferizmu dar nesu susidūrusi.įmonė turėjo tris numerius, bet Kai vyras grįžo iš užsienio paprašiau, kad atjungtų vieną numerį, vadybininkė Vida visaip atkalbinėjo, bet Kai prieš Naujuosius Metus pasakiau.kad visdėlto noriu pasilikti du numerius, vadybininkė pasakė, kad atsiųs sutartį pasirašyti ir nuo 18 Metų turėsime du numerius.vasarį gavome už sausio mėn.didelę sąskaitą, Kai paskambinau pasiteirauti už ką tokiadidelė suma, tai paaiškino.kad visi trys numeriai pririšti diems metams, o vadybininkė išėjo dekretinių atostogų, nauja vadybininkė sakė, kad mato, kad per didelė suma išrašyta, bet klados neištaiso jau 7 dienas.už gruodį buvo išrašę virš 200 eurų sąskaitą, Kai paskambinau sumažino iki 80 eurų.prašau patarkite kaip kovoti su tais A********S.vietoj dvieju pririšo tris, nors apie pririšimą nebuvo jokios kalbos.
Atsakyti
Vytautas Oksas 2018-02-10 13:21:38
Turiu nemalonia patirti su BITE, taip pat esu nepatenkintas visiku ignoravimu.
Sakaita, uz 2018m sausi gavau apie 30 euru didesne nei yprasta, uz einama menesi jau buvo priskaiciuota 10 euru daugiau taippat. Nieko neyprasto nebuvau dares tuo laikotarpiu, todel 2018.vasario 07d nusiunciau uzklausa BITES savitarnoje, kad suzinociau isaugusios saskaitos priezasti, gavau patvirtinima del uzklausos ir kad iprastai atsakoma per viena diena. Atsakymo taip ir negavau. Pasiziurejes savitarnoje veliau pamaciau, kad yra aktyvuotos dvi prenumeratos, ju atsisakiau, nors jokiu papildomu paslaugu nebuvau uzsisakinejes. 09 d pakartojau uzklausa, ir paprasiau nukreipti mano uzklausa ten kur man galetu padeti, jei jie negali, taciau jokiu atsakymo vis dar negavau. Gal kas yra susidures su panasia situacija ir gali man padeti, jauciuosi nesaziningai apmokestintas uz neaiskias paslaugas.
Sveiki, Vytautai,

atleiskite, jei vis dar nesulaukėte mūsų atsakymo. Norime atsakyti Jums į visus klausimus kilusius dėl sąskaitos, tad parašėme Jums el. paštu.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Arūnas 2018-02-11 11:01:03
Bitės 4G padengimas išties geras, veikia be sutrikimų, greitis apie 10 megabaitų per sekundę. Tačiau su 3G yra problema. Esant geroje ryšio zonoje, toje pačioje vietoje, nuolat šokinėja ryšys, tai pilnos padalos, tai viena, tai išvis nelieka. Kažkokie techniniai sutrikimai tinkle, kurie jau ilgą laiką nepastebimi ir nieko nedaroma. Jau ir feisbuke mačiau ne vienas tuo skundžiasi, tai reiškia masinis reiškinys.
Laba diena, Arūnai,

dėkoju, kad informavote apie situaciją. Kad galėtume pasiaiškinti detaliau, kokioje vietovėje naudojatės paslauga, parašėme jums asmeninę žinutę.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Artas 2018-02-10 13:58:13
1501 info NIEKADA NEKELIA RAGELIO. Dvi dienas iš eilės po 3 kartus skirtingais intervalais skambinant nieks nekėlė ragelio. Nu n***i kaip suprastėjo aptarnavimas. Nesikeikt neina!
Sveiki,

apgailestauju, jei su mumis nepavyko susisiekti. Parašėme Jums el. paštu, kad galėtume atsakyti į Jums rūpimus klausimus.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Sveiki, matau kad BITE kaip reikiant pasisiukslino nevienam man. Reik begt is tokiu kompaniju, prisivilioja graziai sneka poto melas per mela. Teisybes nerasi, paskambini tai sneka kaip i pusi trenkti, jausmas kad isvis nesupranta arba nenori suprast ko nori. Mano saskaitos planas 12.50€, per pastaruosius menesius maziau kaip 35€neteko moket. Meginant aiskintis irgi nepavyksta. Nusprendziau iseiti, nuo 2018 01 04 jau nebites klijentas, o saskaita tai paskutine ispudinga gavau 45.11€, iseidamas sumokejau 13.50. Jie aiskina kad skola, tik niekaip neisaiskina is kur ji. Ko paklausi to nezino, paprasiau pakviest ameni kuris zino, tai negalima tai vadovo nera nei pavaduojancio. Ziauru. Daro kas ka nori, jokios atsakomybes nei pries nieka. Kur kokia kontrole kur jos spokso? Per tokias kompanijas kaip Bite ir nyksta lietuviu tauta. Zmones taip reketuoja kad priversti begti is Lietuvos. GEDOS a*******i bent lasa turekit
Atsakyti
Bitės 4G padengimas išties geras, veikia be sutrikimų, greitis apie 10 megabaitų per sekundę. Tačiau su 3G yra problema. Esant geroje ryšio zonoje, toje pačioje vietoje, nuolat šokinėja ryšys, tai pilnos padalos, tai viena, tai išvis nelieka. Kažkokie techniniai sutrikimai tinkle, kurie jau ilgą laiką nepastebimi ir nieko nedaroma. Jau ir feisbuke mačiau ne vienas tuo skundžiasi, tai reiškia masinis reiškinys.
Atsakyti
1501 info NIEKADA NEKELIA RAGELIO. Dvi dienas iš eilės po 3 kartus skirtingais intervalais skambinant nieks nekėlė ragelio. Nu n***i kaip suprastėjo aptarnavimas. Nesikeikt neina!
Atsakyti
Turiu nemalonia patirti su BITE, taip pat esu nepatenkintas visiku ignoravimu.
Sakaita, uz 2018m sausi gavau apie 30 euru didesne nei yprasta, uz einama menesi jau buvo priskaiciuota 10 euru daugiau taippat. Nieko neyprasto nebuvau dares tuo laikotarpiu, todel 2018.vasario 07d nusiunciau uzklausa BITES savitarnoje, kad suzinociau isaugusios saskaitos priezasti, gavau patvirtinima del uzklausos ir kad iprastai atsakoma per viena diena. Atsakymo taip ir negavau. Pasiziurejes savitarnoje veliau pamaciau, kad yra aktyvuotos dvi prenumeratos, ju atsisakiau, nors jokiu papildomu paslaugu nebuvau uzsisakinejes. 09 d pakartojau uzklausa, ir paprasiau nukreipti mano uzklausa ten kur man galetu padeti, jei jie negali, taciau jokiu atsakymo vis dar negavau. Gal kas yra susidures su panasia situacija ir gali man padeti, jauciuosi nesaziningai apmokestintas uz neaiskias paslaugas.
Atsakyti
Dovile 2018-02-06 20:19:32
Sveiki,

Praeitä savaitę skambinau pasitikslinti tarifü. Buvau informuota apie įkainius skambinant į Švedijä (1.5 ct/min.). Skambinau. Säskaita rodo kä kitä - 6 minutės man kainavo 4.16 eur. TAIP PAT- apmokėjau gruodžio mėnesio säskaitä sausio pabaigoje (mokėjau už einamä mėnesį ir papildomai preliminariai už ateinantį mėnesį), gavau informacinę žinutę, jog gavote įmokä. Šiandien atėjusi säskaita rodo skolä. Prašau paaiškinti kas čia nutiko.
Sveiki, Dovile.

Apgailestaujame jei sukėlėme nemalonių emocijų. Į Jums iškilusius klausimus netrukus atsakysime asmenine žinute.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Klientu aptarnavimas veikia ar ne?

Zinot, apmokesiu ta padidinta saskaita, kad tik nereiktu daugiau su jumis reikalu tureti.

Paskui tegul niekas tik neskambina ir nesiulo nemokamai prekiu uz kurias reikia moketi. Kada jau isejau is jusu tinklo, skambina kazkas ir klausia, ka galetu padaryti, kad neiseiciau..

Gal tiesiog dirbkite taip, kad klientai nebegtu nuo jusu.
Atsakyti
BITĖ LIETUVA 2018-02-07 11:53:40
Sveiki Rolandai,

atleiskite už jums sukeltus nepatogumus. Susisieksime su Jumis netrukus el. paštu asmeniškai.

Jūsų BITĖ
vakar skambinau konsultantui, negalejo paaiskinti ir sake perskambins siandien. Nepaskambino niekas. Kaip minejote, kad susisieks kazkas el pastu, niekas nesusisieke.
Atsakyti
Egidijus 2018-02-02 00:11:18
Turiu problemą su Bite nuo 2017.12.22 kai sugalvojau perkelt savo nr. iš privataus kliento i verslo, nes atsidariau įmonę.
Nuėjau i Bitės saloną Klaipėdos Akropolyje dėl perkėlimo ir ten man parekomendavo vadybininką Vaidą, neva superinis vadybininkas. Štai čia ir prasidėjo bėdos. Sutarėm kad perkels numeriuką ir dar pasiimsiu lizingu telefoną (beje kaina abonento ir telefono tikrai gera pasiūlė) ir atsiūs paštu per kurjeri. Prašiau kad siūstų į saloną bet perkalbėjo nes neva taip bus patogiau. Sounta turėjo ateiti vėliausiai 2017.12.22 (prieš pat Kalėdas). Žinoma laiku negavau, prisiskambint ponui Vaidui tapo nebeimanoma, nes matyt bendrovės politika yra parėjusi nuo Gariūnų t.y. pirk ir mirk. Pats pradėjau ieškot siuntos, nuvykau į kurjerių terminalus (DPD ir LP Expres) ten reikalauja siuntos numerio, skambinu Vaidui, po kokio 10 karto kažkas pakelia ragelį. Išpasakoju bėdas sakau reikia siuntos numerio, sako gerai mes susisieksim. Tyla.
Po Kalėdu praėjus porai dienų vėl kimbu į darbus siutos ieškot, skambinu Vaidui, nekelia. Skambinu 1501 sako susisieks. Siutas ima vos valdaus. Pagaliau atskambina Vaido kolega atsiprašinėdamas padiktuoja siuntos numerį ir kaip konpensaciją švenčių proga pažada atsiūsti 4 bilietus į kiną sms žinute. Žinoma žinutės negaunu :D
Su siuntos numeriu nuvykęs į Lp expres atsiimu siuntą, sakau kaip čia suprast? Sako paprastai, nurodytas blogas tel.nr. tikrinam keturiese, tikrai taip! :DDD
Susinervines sudedu parašus pasiimu siuntą ir važiuoju namo, papasakoju viską žmonai, jinai varto sutarti ir sako: tai kad ir ant sutarties ne tas numeris! Sumaišytas kodas, mano 8689***** o sutartyje 8699***** na bet aparatas veikia, kortelė veikia viskas valio. Po naujų metų man prireikė el parašo, pasirodo keičiant kortelę el parašas dingo, reikia naujos kortelės. Einu i saloną Akropolyje, papasakoju situaciją, konsultantė kraipo galvą ir šypsosi, sako jūsų numeriui kaip ir negalim išduot nes numeris ne tas, man jau visai alergija nuo Bitės vos valdausi sakau ar galit pakeist tą akuratna vadybininką, sako mes negalim, skambinkit 1501. Dar kiek pabendravus el parašo kortelę vistik gaunu.
Skambinu į 1501 kad pakeist vadybininką kokius5-6 kartus bevaisiai. Atsakymas toks pats, mes nusiūsim laišką vadovei ir ji susisieks su jumis. Be abejo nieks neskambina. Tada aš vėl skambinuir pagaliau po 3 savaičių pastangų kažkas įvyksta, kad man paskambina pats jo didenybė Vaidas! Klausia kas ne taip, maždaug nupasakoju kaip buvo jis sako aš tikrai įrašiau gerai! Aš jam sakau galiu atsiūst sutarties nuotrauka kur viskas aiškiai matosi. Na jis tada glaistyt situacija, sako atsiūsių jums dovanų kažką ten sms'u sakau jūs pasitikrinkit numerį, nes salone mato vis dar klaidingą, kis sako bet čia geras, aš sakau todėl geras kad išprašiau kad pakeistu ir t.t.
Žodžiu, pokalbį baigėm, važiuoju su reikalais, galvoju vėl nėra pažadėtu dovanų sms. Paėmiau ir pats paskambinau į tą klaidingą numeriuką, sakau čia toks ir toks, ar gavot katik iš Bitės sms? Sako taip gavau, bet kolkas neskaičiau :DDDDDDD
Taigi klausimas bendrovei Bitė, ar galit išliuobt dabar tą jovalą? Nes gaunasi kad kažkas paskubėjo prieš šventes pabarškint klavišus ir bėgt namo, o kažkam dabar dubliuosis sąskaitos, beje už gruodį teko Jums primint kad atsiūstumėt, nes matyt mano sąskaita su visu lizingu sukorėt tam nelaimingam numeriui :DDD beje kyla ir teisinis kazusas, ar galioja sutartis kur nurodytas neteisingas numeris ir kuris yra galiojantis ant kito žmogaus? Ir kur mano išnaudoti duomenys kur jo?
Ir didelis prašymas nedėkit po šiuo straipsniu savo standartinio šūdo (Ačiū už komentarus mes su Jumis susisieksime) jei galit mažiau beletristikos, daugiau konstruktyvaus darbo.
Sveiki, Egidijau,

labai nesmagu dėl šios situacijos. Detaliai patikrinsime ir Jums pateiksime atsakymą el.paštu.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Rolandas 2018-02-06 18:48:52
Negalima apmokestinti uz dar nesuteiktas paslaugas, LAT yra isaiskinimas del atlygintinu paslaugu teikimo. BITE yra samdoma t.y. paslaugos teikejas.
Isejau i telia, bite nesinaudojau sausio men taciau gavau vistiek saskaita, ir zenkliai didesne nei abonementas, vietoj 12 gavau 16 eur, nu kas per nesamone zmones? sutarties nepratesiau ir isejau, planas buvo be jokiu nuolaidu.

Pries metus imone isejo is jusu su 75 abonementais, islaukiau kol pasibaige asmenine sutartis irgi palikau jus. Net nutraukus sutarti siunciate kosmines saskaitas.

visada buvau priblokstas ant kiek baisios yra lietuvos pasto paslaugos bet bite pastaraisiais metais pralenke lietuvos pasta.
Sveiki Rolandai,

atleiskite už jums sukeltus nepatogumus. Susisieksime su Jumis netrukus el. paštu asmeniškai.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Sveiki,

Praeitä savaitę skambinau pasitikslinti tarifü. Buvau informuota apie įkainius skambinant į Švedijä (1.5 ct/min.). Skambinau. Säskaita rodo kä kitä - 6 minutės man kainavo 4.16 eur. TAIP PAT- apmokėjau gruodžio mėnesio säskaitä sausio pabaigoje (mokėjau už einamä mėnesį ir papildomai preliminariai už ateinantį mėnesį), gavau informacinę žinutę, jog gavote įmokä. Šiandien atėjusi säskaita rodo skolä. Prašau paaiškinti kas čia nutiko.
Atsakyti
Negalima apmokestinti uz dar nesuteiktas paslaugas, LAT yra isaiskinimas del atlygintinu paslaugu teikimo. BITE yra samdoma t.y. paslaugos teikejas.
Isejau i telia, bite nesinaudojau sausio men taciau gavau vistiek saskaita, ir zenkliai didesne nei abonementas, vietoj 12 gavau 16 eur, nu kas per nesamone zmones? sutarties nepratesiau ir isejau, planas buvo be jokiu nuolaidu.

Pries metus imone isejo is jusu su 75 abonementais, islaukiau kol pasibaige asmenine sutartis irgi palikau jus. Net nutraukus sutarti siunciate kosmines saskaitas.

visada buvau priblokstas ant kiek baisios yra lietuvos pasto paslaugos bet bite pastaraisiais metais pralenke lietuvos pasta.
Atsakyti
BITĖ LIETUVA 2018-01-17 10:07:53
Sveiki,

Nesmagu, kad patyrėte nepatogumų. Norime išspręsti galutinai situaciją, tad parašėme jums asmeniškai.

Jūsų Bitė
3 savaites ir jokio progreso!! Jau keli mėnesiai negaliu nutraukt, šiandien sulaukiau vadybininkės skambučio, sakė negalėjo nutraukti nes ir kitiems numeriams tada nebebus nuolaidos, kas čia per nesąmonė ? Turbut nebežinojo kaip is situacijos reikia išsisukti? Dar siūlot dar pratęsti sutartį, ar jums neaisku aš noriu nutraukti ir vėl turiu laukti kol vadybininkas teiksis paskambint ir vėl reiks derinti tik nesuprantu ką? Na mielieji būsimi bites klientai, pažiūrėkit kas jus laukia. Beveik kiekviena diena neigiami atsiliepimai gėda...... O dėl namų interneto suprantu, kad mokėjom bitei už aplaidų vadybininku darbą 4 mėnesius, nors skambinkim ir rašėme raštišką prašymą nutraukimui ir vėl situacija kartojasi.. gėda
Atsakyti
Laura 2018-02-05 22:50:24
Sveiki. Norėjau iš tele2 pereiti į bitę. Pirmiausia buvau bites salone, man ten pasiūlė planą, aš sutikau, pasirašiau sutartį. Sekančią dieną norėjau nutraukti, nes tele2 priskaičiavo už išėjimą po 27 eurus asmeniui. Nuėjus i bites saloną man pasakė, jog nebeįmanoma nutraukti numerio perkėlimo į bitės tinklą, nors vasario 1d. pasirašiau sutartį, o numeris persikels tik vasario 5d. Gaila, jog vasario 5d. nuėjus i bites saloną tik kitam mieste nei buvau iš pradžių man pasakė, jog buvo įmanoma sustabdyti numerio perkėlimą ir nutraukti sutartį, tik apmaudu, kad galimybė nutraukti buvo įmanoma iki PIETŲ vasario 5d, o vasario 1d man teigė, kad nėra galimybes tai padaryti. Todėl dabar jei noriu išeiti iš bites turiu susimoketi lygiai taip pat 27 eurus, apmaudu, kad apgaudinėjama taip baisiai! Sako, kad neimanoma nieko nutraukti nors buvo imanoma, o dabar reikia tokius pinigus moketi už darbuotojų klaidas.
Sveiki, Laura,

atleiskite už jums sukeltus nepatogumus. Susisieksime su Jumis netrukus el. paštu asmeniškai.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Emilija 2018-02-05 20:24:10
Sveiki dar kart,
Norėčiau paprašyti, kad visos papildomos paslaugos, už kurias reikės papildomai mokėti - būtų nutrauktos.
Apmaudu, jog tai nėra akcentuojama siūlant pasirašyti naują sutartį.
Pasirašant sutartį viskas įvardijama kaip standartinė paslaugų kaina, o vėliau paaiškėja, kad tam tikros paslaugos yra tik laikinai nemokamos. Keista, kad kai norima kažką papildomai įbrukti yra skambinama kelis kart per mėnesį, o apie papildomų paslaugų kainas klientas sužino tik pamatęs jau praėjusio mėnesio sąskaitą.

Panašu, kad teks apmąstyti galimybę rinktis sąžiningesnį mobiliojo ryšio operatorių.
Sveiki,

apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Su Jumis netrukus susisieksime asmeniškai.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Laura 2018-02-06 10:19:30
Situacija tokia: turiu Labas papildymo kortelę. Nusprendžiau įsigyti Telia abonentą, perkelti savo numerį ten. Gavau naują kortelę, pasirašiau sutartį, niekas neįspėjo, kad reikėjo Labas savitarnoje užpildyti duomenis perkėlimui. Atėjus minėtai perkėlimo datai, numeris į Telia nebuvo perkeltas, tuomet užpildžiau Labas savitarnoje perkėlimo prašymą. Tą pačią dieną paskambino Bitės atstovė ir pasiūlė geresnį abonento planą. Sutikau, sakė su Telia viską sutvarkys. Tai buvo berods sausio 29 diena. Bitės kortelę turėjau gauti vasario 2, tad tas kelias dienas turėjo būti aktyvuotas Telia abonentas. Telia abonentas aktyvuotas nebuvo, nes Bitė susisiekus su Telia, tai atšaukė. Vasario 5 turėjo būti aktyvuotas Bitės abonentas su nauja kortele mano senajam numeriui. Nei vakar, nei šiandien jokios info negavau, vis dar veikia mano Labas kortelė. Parašiau Bitės konsultantei, atrašė, jog numerio perkėlimas nebuvo atliktas, tačiau priskyrė laikiną telefono numerį.ir gali užpildyti prašymą dar kartą, kad Jūsų Telia numerį perkeltų ant priskirto laikino. (nors Telia net nebuvo aktyvuota). Jei nebūčiau pati parašius, net nežinočiau, kad priskirtas tas laikinas numeris, kuriam jau kapsi abonento sąskaita. Be to, naujo numerio nenoriu ir nereikia kelioms dienoms. Žodžiu, per porą savaičių nesugebėta perkelti numerio, svarbiausia buvo įkalbėti pasiimti planą.
Sveiki, Laura,

atleiskite už jums sukeltus nepatogumus. Susisieksime su jumis el. paštu, kad galėtume kuo skubiau išspręsti kilusią situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Situacija tokia: turiu Labas papildymo kortelę. Nusprendžiau įsigyti Telia abonentą, perkelti savo numerį ten. Gavau naują kortelę, pasirašiau sutartį, niekas neįspėjo, kad reikėjo Labas savitarnoje užpildyti duomenis perkėlimui. Atėjus minėtai perkėlimo datai, numeris į Telia nebuvo perkeltas, tuomet užpildžiau Labas savitarnoje perkėlimo prašymą. Tą pačią dieną paskambino Bitės atstovė ir pasiūlė geresnį abonento planą. Sutikau, sakė su Telia viską sutvarkys. Tai buvo berods sausio 29 diena. Bitės kortelę turėjau gauti vasario 2, tad tas kelias dienas turėjo būti aktyvuotas Telia abonentas. Telia abonentas aktyvuotas nebuvo, nes Bitė susisiekus su Telia, tai atšaukė. Vasario 5 turėjo būti aktyvuotas Bitės abonentas su nauja kortele mano senajam numeriui. Nei vakar, nei šiandien jokios info negavau, vis dar veikia mano Labas kortelė. Parašiau Bitės konsultantei, atrašė, jog numerio perkėlimas nebuvo atliktas, tačiau priskyrė laikiną telefono numerį.ir gali užpildyti prašymą dar kartą, kad Jūsų Telia numerį perkeltų ant priskirto laikino. (nors Telia net nebuvo aktyvuota). Jei nebūčiau pati parašius, net nežinočiau, kad priskirtas tas laikinas numeris, kuriam jau kapsi abonento sąskaita. Be to, naujo numerio nenoriu ir nereikia kelioms dienoms. Žodžiu, per porą savaičių nesugebėta perkelti numerio, svarbiausia buvo įkalbėti pasiimti planą.
Atsakyti
Sveiki. Norėjau iš tele2 pereiti į bitę. Pirmiausia buvau bites salone, man ten pasiūlė planą, aš sutikau, pasirašiau sutartį. Sekančią dieną norėjau nutraukti, nes tele2 priskaičiavo už išėjimą po 27 eurus asmeniui. Nuėjus i bites saloną man pasakė, jog nebeįmanoma nutraukti numerio perkėlimo į bitės tinklą, nors vasario 1d. pasirašiau sutartį, o numeris persikels tik vasario 5d. Gaila, jog vasario 5d. nuėjus i bites saloną tik kitam mieste nei buvau iš pradžių man pasakė, jog buvo įmanoma sustabdyti numerio perkėlimą ir nutraukti sutartį, tik apmaudu, kad galimybė nutraukti buvo įmanoma iki PIETŲ vasario 5d, o vasario 1d man teigė, kad nėra galimybes tai padaryti. Todėl dabar jei noriu išeiti iš bites turiu susimoketi lygiai taip pat 27 eurus, apmaudu, kad apgaudinėjama taip baisiai! Sako, kad neimanoma nieko nutraukti nors buvo imanoma, o dabar reikia tokius pinigus moketi už darbuotojų klaidas.
Atsakyti
Sveiki dar kart,
Norėčiau paprašyti, kad visos papildomos paslaugos, už kurias reikės papildomai mokėti - būtų nutrauktos.
Apmaudu, jog tai nėra akcentuojama siūlant pasirašyti naują sutartį.
Pasirašant sutartį viskas įvardijama kaip standartinė paslaugų kaina, o vėliau paaiškėja, kad tam tikros paslaugos yra tik laikinai nemokamos. Keista, kad kai norima kažką papildomai įbrukti yra skambinama kelis kart per mėnesį, o apie papildomų paslaugų kainas klientas sužino tik pamatęs jau praėjusio mėnesio sąskaitą.

Panašu, kad teks apmąstyti galimybę rinktis sąžiningesnį mobiliojo ryšio operatorių.
Atsakyti
Turiu problemą su Bite nuo 2017.12.22 kai sugalvojau perkelt savo nr. iš privataus kliento i verslo, nes atsidariau įmonę.
Nuėjau i Bitės saloną Klaipėdos Akropolyje dėl perkėlimo ir ten man parekomendavo vadybininką Vaidą, neva superinis vadybininkas. Štai čia ir prasidėjo bėdos. Sutarėm kad perkels numeriuką ir dar pasiimsiu lizingu telefoną (beje kaina abonento ir telefono tikrai gera pasiūlė) ir atsiūs paštu per kurjeri. Prašiau kad siūstų į saloną bet perkalbėjo nes neva taip bus patogiau. Sounta turėjo ateiti vėliausiai 2017.12.22 (prieš pat Kalėdas). Žinoma laiku negavau, prisiskambint ponui Vaidui tapo nebeimanoma, nes matyt bendrovės politika yra parėjusi nuo Gariūnų t.y. pirk ir mirk. Pats pradėjau ieškot siuntos, nuvykau į kurjerių terminalus (DPD ir LP Expres) ten reikalauja siuntos numerio, skambinu Vaidui, po kokio 10 karto kažkas pakelia ragelį. Išpasakoju bėdas sakau reikia siuntos numerio, sako gerai mes susisieksim. Tyla.
Po Kalėdu praėjus porai dienų vėl kimbu į darbus siutos ieškot, skambinu Vaidui, nekelia. Skambinu 1501 sako susisieks. Siutas ima vos valdaus. Pagaliau atskambina Vaido kolega atsiprašinėdamas padiktuoja siuntos numerį ir kaip konpensaciją švenčių proga pažada atsiūsti 4 bilietus į kiną sms žinute. Žinoma žinutės negaunu :D
Su siuntos numeriu nuvykęs į Lp expres atsiimu siuntą, sakau kaip čia suprast? Sako paprastai, nurodytas blogas tel.nr. tikrinam keturiese, tikrai taip! :DDD
Susinervines sudedu parašus pasiimu siuntą ir važiuoju namo, papasakoju viską žmonai, jinai varto sutarti ir sako: tai kad ir ant sutarties ne tas numeris! Sumaišytas kodas, mano 8689***** o sutartyje 8699***** na bet aparatas veikia, kortelė veikia viskas valio. Po naujų metų man prireikė el parašo, pasirodo keičiant kortelę el parašas dingo, reikia naujos kortelės. Einu i saloną Akropolyje, papasakoju situaciją, konsultantė kraipo galvą ir šypsosi, sako jūsų numeriui kaip ir negalim išduot nes numeris ne tas, man jau visai alergija nuo Bitės vos valdausi sakau ar galit pakeist tą akuratna vadybininką, sako mes negalim, skambinkit 1501. Dar kiek pabendravus el parašo kortelę vistik gaunu.
Skambinu į 1501 kad pakeist vadybininką kokius5-6 kartus bevaisiai. Atsakymas toks pats, mes nusiūsim laišką vadovei ir ji susisieks su jumis. Be abejo nieks neskambina. Tada aš vėl skambinuir pagaliau po 3 savaičių pastangų kažkas įvyksta, kad man paskambina pats jo didenybė Vaidas! Klausia kas ne taip, maždaug nupasakoju kaip buvo jis sako aš tikrai įrašiau gerai! Aš jam sakau galiu atsiūst sutarties nuotrauka kur viskas aiškiai matosi. Na jis tada glaistyt situacija, sako atsiūsių jums dovanų kažką ten sms'u sakau jūs pasitikrinkit numerį, nes salone mato vis dar klaidingą, kis sako bet čia geras, aš sakau todėl geras kad išprašiau kad pakeistu ir t.t.
Žodžiu, pokalbį baigėm, važiuoju su reikalais, galvoju vėl nėra pažadėtu dovanų sms. Paėmiau ir pats paskambinau į tą klaidingą numeriuką, sakau čia toks ir toks, ar gavot katik iš Bitės sms? Sako taip gavau, bet kolkas neskaičiau :DDDDDDD
Taigi klausimas bendrovei Bitė, ar galit išliuobt dabar tą jovalą? Nes gaunasi kad kažkas paskubėjo prieš šventes pabarškint klavišus ir bėgt namo, o kažkam dabar dubliuosis sąskaitos, beje už gruodį teko Jums primint kad atsiūstumėt, nes matyt mano sąskaita su visu lizingu sukorėt tam nelaimingam numeriui :DDD beje kyla ir teisinis kazusas, ar galioja sutartis kur nurodytas neteisingas numeris ir kuris yra galiojantis ant kito žmogaus? Ir kur mano išnaudoti duomenys kur jo?
Ir didelis prašymas nedėkit po šiuo straipsniu savo standartinio šūdo (Ačiū už komentarus mes su Jumis susisieksime) jei galit mažiau beletristikos, daugiau konstruktyvaus darbo.
Atsakyti
Ina 2018-01-31 11:38:07
Sveiki, noriu išsiaiškinti dėl sąskaitos už 2017m gruodžio mėn.Išklotinėje nurodyta, kad skambinau į Rusiją, ko esu nedariusi Man skambino pagal skelbimą dėl automobilio pardavimo..Kai paprašiau, kad nurodytų skambučius, kas skambino man gruodžio 26d, negavau jokio atsakymo.Prašau išsiaiškinti situaciją, nes vadybininkas neatsako.

Pagarbiai, Ina +37068533191
Sveiki,

atleiskite dėl nepatogumų. Su Jumis netrukus susisieksime asmeniškai.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Sveiki, noriu išsiaiškinti dėl sąskaitos už 2017m gruodžio mėn.Išklotinėje nurodyta, kad skambinau į Rusiją, ko esu nedariusi Man skambino pagal skelbimą dėl automobilio pardavimo..Kai paprašiau, kad nurodytų skambučius, kas skambino man gruodžio 26d, negavau jokio atsakymo.Prašau išsiaiškinti situaciją, nes vadybininkas neatsako.

Pagarbiai, Ina +37068533191
Atsakyti
BITĖ LIETUVA 2018-01-26 16:16:50
Sveiki,

situacija iš tiesų labai nemaloni. Atsiprašome, kad iš mūsų pusės problemos sprendimas nebuvo priimtas laiku. Visko taip nepaliksime ir išspręsime kilusius nemalonumus kaip galima greičiau.
siais metais bus?
Fraze: “Kaip galima greiciau” is jusu turi koki nors aiski termina?
Atsakyti
Laba diena,

Ačiū už komentarą. Patikrinsime visą Jums rūpimą informaciją ir netrukus susisieksime su Jumis.

Pagarbiai,

BITĖ LIETUVA
Atsakyti
kodel nerodot viso teksto
Atsakyti
Hi Kaare yep+- all ok
Atsakyti
vat uz tokia zinute tie Bites su..skiai i Norvegija man nuskaiciavo kaip penkias zinutes po0, 39 nors aiskai siunciau viena ir isviso 1, 95 euro apvogimas vidury baltos dienos pabandyk is maximos iseit su maiseliu iskratys ir i teisma nutemps ir dar i kupra duos kokiam uzkapi be kameru
Hi Kaare yep+- all ok
Atsakyti
arnoldas 2018-01-29 18:26:48
vat uz tokia zinute tie Bites suskiai i Norvegija man nuskaiciavo kaip penkias zinutes po0, 39 nors aiskai siunciau viena
ir isviso 1, 95 euro
apvogimas vidury baltos dienos
pabandyk is maximos iseit su maiseliu iskratys ir i teisma nutemps ir dar i kupra duos kokiam uzkapi be kameru

Hi Kaare yep+- all ok
vat uz tokia zinute tie Bites suskiai i Norvegija man nuskaiciavo kaip penkias zinutes po0, 39 nors aiskai siunciau viena
ir isviso 1, 95 euro
apvogimas vidury baltos dienos
pabandyk is maximos iseit su maiseliu iskratys ir i teisma nutemps ir dar i kupra duos kokiam uzkapi be kameru

Hi Kaare yep+- all ok
Atsakyti
vat uz tokia zinute tie Bites suskiai i Norvegija man nuskaiciavo kaip penkias zinutes po0, 39 nors aiskai siunciau viena
ir isviso 1, 95 euro
apvogimas vidury baltos dienos
pabandyk is maximos iseit su maiseliu iskratys ir i teisma nutemps ir dar i kupra duos kokiam uzkapi be kameru

Hi Kaare yep+- all ok
Atsakyti
UAB Arch-1 2018-01-24 15:34:14
Perskaicius komentarus suprantu, kad Bite turi ryskiu bedu su beganciais klientais.
Musu imone bando sumazinti arba visai atsisakyti vieno is numeriu jau penkis menesius.
Vadybininkas graziai kalba, zada viska padaryti. Taciau saskaitos siunciamos nekeiciant salygu.
Paskutini karta zadejo padaryti kreditine uz nenaudojama numeri. Nurode kolkas einamu saskaitu nemoketi kol negausime kreditines. Tai buvo pries du menesius. O siandien bite apribojo galimybes skambinti, nes saskaitos nemoketos du menesius ju paciu prasymu.
Bandymai aiskintis beverciai. 17 metu buvau siame tinkle.
Sveiki,

situacija iš tiesų labai nemaloni. Atsiprašome, kad iš mūsų pusės problemos sprendimas nebuvo priimtas laiku. Visko taip nepaliksime ir išspręsime kilusius nemalonumus kaip galima greičiau.
Atsakyti
Mikros makros, UAB 2018-01-26 11:17:32
Kaip juridinis asmuo mokam Bitei po 300 eur už paslaugas kas mėnesį, tačiau mūsų vadybininkas mūsų skambučius atkakliai ignoruoja, maža to, Bitė net nesiteikia atsakyti į oficialią pretenziją. Tokio požiūrio į klientą dar niekada neteko matyti per visą savo gyvenimą.
Sveiki,

atleiskite dėl nepatogumų. Su Jumis netrukus susisieksime asmeniškai. Tikimės, jog pavyks viską išspręsti ir toliau naudositės mūsų paslaugomis.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Jurga 2018-01-24 17:03:29
Atejus į bite salona, kuris yra Vilniaus Akropolyje. Konsultantas nemokantis pagarbiai bendrauti su klientų. Atėjus į salona vartoja ne garbingus žodžius, kai atsisakai jų paslaugos. Labai nuvylė jūsų bendravimas su klientais.
Sveiki,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Visos klientų pastabos mums labai svarbios. Būtinai apie šią situaciją informuosime salono vadovą. Atsiprašome Jūsų už nemandagų bendravimą.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Kaip juridinis asmuo mokam Bitei po 300 eur už paslaugas kas mėnesį, tačiau mūsų vadybininkas mūsų skambučius atkakliai ignoruoja, maža to, Bitė net nesiteikia atsakyti į oficialią pretenziją. Tokio požiūrio į klientą dar niekada neteko matyti per visą savo gyvenimą.
Andrius Radžiūnas
2018-01-26 00:42:23 IP 5.20.201.88
Atsakyti
Suviliojo pereiti iš kito operatoriaus waze neribotais gb, prieš kelias dienas pastebėjau, kad nebeveikia, kai jau pasibaigė 3 gb duomenų limitas, dar pats planą savo pasitikrinau mano.bite savitarnoje parašyta waze neriboti gb. Paskambinau, sakau, gal kas nutiko, tai ne sako, čia tik pabandymui buvo jums skirta. Na ką gi sėkmės Jums bitė kontraktas baigsis ir kliento neteksit.
Taip pat pasiūlysiu keisti ir draugui, kuris įmonėj moka akivaizdu pernelyg daug.
Atsakyti
Greta 2018-01-22 19:34:26
Pirkau prieš tris menesius telefoną Bitės salone Oze. Pirkdama jį mokėjau depozitą 240€, suma ne maža. Bet galvoju tiek to, nes sakė, kad po trijų mėnesių galėsiu jį susigražinti arba už jį dengti įmokas. Na galvoju gerai, po trijų mėnesių susigražinsiu jį atgal. Nors telia manęs užstato net neprašė, galvojau sumokėsiu biteje tą depozitą, poto susigražinsiu, nes kažkaip būtent pas juos norėjau pirkti telefoną, bet siaubingai nuvylė. Parašiau jiems po trijų mėnesių, kad noriu susigražinti depozitą, kaip minėjo, kai pirkau telefoną, jog bet kurian salone galiu nuėjus jį pasiimti, aišku, man jo niekas nedavė. Skambinau telefonu 1501 dėl konsultacijos. Man pasakė tada, kad jį perves, pasakiau savo saskaitą ir sakė, kad po trijų dienų perves. Kaip nesulaukiau taip nesulaukiau. Poto į paštą rašo jog jau nebegražins, zodziu meluoja kaip beišmano. Ozo vedejai konsultantė perdave duomenis viską, sakė susisieks, tai dabar lauksiu, jei neperves man depozito kaip žadėjo, kreipsiuos kitur, o jau nebe čia. Nes realiai vieną dieną sako, kad perves, kitą jau nebe ir t.t. kaip taip apgaudinėti žmones. Pažistamoms taip pat buvo, tad žinokit, kad jie apgaudinėja klientus. Dabar visi mano draugai sužinos, kaip jie apgaudinėja žmones. Tuoj nebeturės klientų. :) Taip niekas nesielgia su žmonėmis. Toks vaizdas, kad ka nori ta daro su mano uzstatu, kaio nusprendzia patys. Savavaliskai naudojasi mano pinigais.Nors kai pirkau buvo pasakyta, kad po triju menesiu man ji grazins. Tad su klientais jie nežais, jei negražins mano depozito kreipsiuosi kitur.
Sveiki, Greta.

Labai apgailestaujame, kad Jums teko patirti tiek nemalonių emocijų. Dėl tolimesnės situacijos sprendimo susisiekėme su Jumis asmenine žinute.

Jūsų BITĖ

Taip pat rekomenduojame

Mobiliųjų telefonų techninis centras
MTTC

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
GSM LINIJA
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą, superka naujus ir naudotus telefonus. GSMarena.lt siekia užtikrinti savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

ENDORET GELIS – NATŪRALUS  JŪSŲ UŽPILDAS
ENDORET GELIS – NATŪRALUS JŪSŲ UŽPILDAS 02-15 14:03
ENDORET GELIS yra naujovė grožio medicinos srityje, sukurta Biotechnologijos instituto (BTI, Ispanija) ir atliekama Pošiūno klinikoje. Mokslinių ir praktinių tyrimų dėka, paciento nuosavo...
"Inter RAO" pelnas mažėjo 29%
"Inter RAO" pelnas mažėjo 29% 02-25 21:12
AB "Inter RAO Lietuva" pajamos pernai augo 2%, tačiau dėl mažesnių elektros kainų rinkoje pelnas traukėsi 29,4%.
Rusija uždraudžia baltarusiškų pieno produktų importą
Rusija uždraudžia baltarusiškų pieno produktų importą 02-25 20:37
Nuo rytojaus, vasario 26 d., į Rusiją nebegalės būti importuojami kai kurie pieno produktai iš Baltarusijos.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar naudojatės taksi paslaugomis?

Partneriai

Mamaimam

Akcijų kainos

Western Digital 89,14 +4,22%
Intel 47,73 +4,21%
ConocoPhillips 57,05 +3,90%
Adobe Systems 209,74 +3,52%
Wal-Mart 92,89 +0,13%
Harley-Davidson 46,61 -0,13%
Manchester United 19,70 -0,25%
General Electric 14,49 -0,89%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (Rusijos) 7,56 +15,24%
Mediena 697,44 -1,00%
Jautiena 4,14 +1,72%
Apelsinai 0,76 -1,30%
Sidabras 17,13 +5,94%
Vištiena 2,09 +6,09%
Benzinas 1,90 +7,95%
Kiauliena 82,05 +20,22%