VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Bitė Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Bitė Lietuva

Atsiliepimai apie Bitė Lietuva, UAB

Jumis rūpinamės geriau
Parašyk savo nuomonę apie Bitė Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
BUUUUKIT ATSARGUS IR NEAPSIGAUKITE su bites neribotu internetu.apgavo juodai mus operatorius Marijus, siulino plana su neribotu internetu plius dovanu plansete, uhuuu jega, internetas neribotas plansete turi, naudojiesi kur nori tiek sodyboj tiek palangoj ir tt.na ir ka praejus puse men.uzriso interneta, pasiskambinus paaiskino kad yra lubos 150gb ko neminejo opertarius, nu ir prasidejo pasaka be galo, darbai stovi, vaiku dienynai neatidaromi ir tt..3dienas pati sjambinejau vis gaudavau atsakyma susisieksime bet siekiuosi vis pati MARIJUS NET NEKELIA TEL KAI SKAMBINU nes bijo, nedrista pripazint klaidos negana to dar uz iranga reik sumoket 230e kuri atseit yra naudota tai palaukit buciau zinojus kad ribotas internetas vadinasi neribotu tai i kalbas buciau net nesileidus, nesiruosiu nieko moket tegul MARIJUS SUSIMOKA UZ SAVO KLAIDAS!!!!IR PASIIMA SAU DOVANA NEMOKAMA KURIA MAN DOVANOJO NEMOKAMAI UZ 230E.TIKRAI SITO TAIP NEPALIKSIU IR KREIPSIUOSI I VARTOTOJU TEISES tegul viena kart atsako uz savo veiksmus nes yra irasas kuris buvo perklausytas ir patvirtinta kad pamirso paminet:)ZMOOOONES BUKIT ATSARGUUUUUUUS
Atsakyti
Jevgenij 2017-11-21 13:43:39
Bitės klientais esam virš 2 metų. Atėjus pasidomėti dėl naujų sutarčių, pirmą klausimą korį gavom: "ką siulo konkurentai?" (Buvau sakęs, jog domėjausi ką kiti operatoriai siulo.)
Atsisakęs sakyti kitų operatorių pasiūlimus buvo pasakyta, jog jokios informacijos ir jokių pasiūlimų nesuteiks.
Kagi, už labai "malonų" bendravimą ir atsisakymą informuoti "Bitei" sakome ATE.
P.S. PC Mada.
Sveiki,

mums labai nemalonu dėl šios situacijos, atsiprašome už nemandagų bendravimą. Parašėme Jums laišką asmenine žinute, tikimės, jog nuspręsite likti mūsų klientu.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Bitės klientais esam virš 2 metų. Atėjus pasidomėti dėl naujų sutarčių, pirmą klausimą korį gavom: "ką siulo konkurentai?" (Buvau sakęs, jog domėjausi ką kiti operatoriai siulo.)
Atsisakęs sakyti kitų operatorių pasiūlimus buvo pasakyta, jog jokios informacijos ir jokių pasiūlimų nesuteiks.
Kagi, už labai "malonų" bendravimą ir atsisakymą informuoti "Bitei" sakome ATE.
P.S. PC Mada.
Atsakyti
Klientas 2017-11-21 11:26:56
Nusivyliau bites paslaugomis. Bites atstovybe apgaudineja zmones, negana to kad tvirtina jog tokiu sutarciu nera kurias sudarineja dar ir nusukineja pinigus. Tarkim sutartis yra 9.99 jie tvirtina kad po 10€. Tai jei siuo atveju skaiciuojant nuo kiekvieno kliento po 0.01€ susidaro padori suma. Mms mokami, kainos uz paslaugas nerealios, virsijus interneta be ispejimu jungiami kiti tarifai ir zymiai didesni nei kitu operatoriu. Negana to tikejomes geresniu paslaugu nei sugeba duoti. Rysio kokybe tikrai nieko ispudingo kaip jie giriasi ir bando iteigti kad nauju stociu pristate ir dauguma 4G isties tik blefas. Siuo atveju omnitel "Telia" pirmauja aisku tele2 stengiasi neatsilikti bet uz bite sunku pripazinti bet yra isties geresnis tinklas. Tele 2 bent jau fiktyviu saskaitu nesudarineja ir kitokiu dalyku nepriraso. Kaip ne kaip kiek metu buvau tele2 klientas taipogi ir omnitelio man nereikejo aiskintis uz ka ir kiek moketi. Visada tokios pat saskaitos ne trupuciu daugiau tiek telia tiek tele2 tiekeju.
Sveiki,

dėkojame už Jūsų pareikštą nuomonę. Parašėme Jums asmeniškai el.paštu, kad galėtume detaliau išsiaiškinti situaciją.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Nusivyliau bites paslaugomis. Bites atstovybe apgaudineja zmones, negana to kad tvirtina jog tokiu sutarciu nera kurias sudarineja dar ir nusukineja pinigus. Tarkim sutartis yra 9.99 jie tvirtina kad po 10€. Tai jei siuo atveju skaiciuojant nuo kiekvieno kliento po 0.01€ susidaro padori suma. Mms mokami, kainos uz paslaugas nerealios, virsijus interneta be ispejimu jungiami kiti tarifai ir zymiai didesni nei kitu operatoriu. Negana to tikejomes geresniu paslaugu nei sugeba duoti. Rysio kokybe tikrai nieko ispudingo kaip jie giriasi ir bando iteigti kad nauju stociu pristate ir dauguma 4G isties tik blefas. Siuo atveju omnitel "Telia" pirmauja aisku tele2 stengiasi neatsilikti bet uz bite sunku pripazinti bet yra isties geresnis tinklas. Tele 2 bent jau fiktyviu saskaitu nesudarineja ir kitokiu dalyku nepriraso. Kaip ne kaip kiek metu buvau tele2 klientas taipogi ir omnitelio man nereikejo aiskintis uz ka ir kiek moketi. Visada tokios pat saskaitos ne trupuciu daugiau tiek telia tiek tele2 tiekeju.
Atsakyti
Bitė Lietuva 2017-11-21 09:59:38
Sveiki, Gintare,

parašėme Jums laišką asmeniškai el.paštu. Atsiprašome dėl sukeltų nepatogumų naudojantis mūsų paslaugomis.

Jūsų BITĖ
Taip bet deja konsultantas to nepasake, o cia ir yra didziausias minusas!!!!!!
Atsakyti
Gintare 2017-11-20 18:31:29
Bukit atsargus imdami bites interneta su neribotais gb..apgavo juodai!!!!tas neribotas internetas toks kad isnaudojus 150 uzrisa iki naujos saskaitos pradzios..kosmaras galima ir be darbo likt su ju tokiais bajeriais..tikrai sito taip nepaliksiu yra irasyti pokalbiai kur viskas isdestoma nuo iki bet svarbiausias dalykas nutylimas.ir dar nutraukt neleidzia o siulina dar didesni mokesti uz plana..tikrai sito taip nepaliksiu ir jeigu kolsuntantasMARIJUS neistaisys savo klaidos TIKRAI KREIPSIUOSI I VARTOTOJU TEISES..cia ne juokais be darbo gali ir net vaiku dienyno negalima patikrint..virsune.BITES INTERNETAS-AKMENS AMZIUSinterneta turi moki 20e i men bet naudotis negali...
Sveiki, Gintare,

parašėme Jums laišką asmeniškai el.paštu. Atsiprašome dėl sukeltų nepatogumų naudojantis mūsų paslaugomis.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Gintare 2017-11-20 18:31:29
Bukit atsargus imdami bites interneta su neribotais gb..apgavo juodai!!!!tas neribotas internetas toks kad isnaudojus 150 uzrisa iki naujos saskaitos pradzios..kosmaras galima ir be darbo likt su ju tokiais bajeriais..tikrai sito taip nepaliksiu yra irasyti pokalbiai kur viskas isdestoma nuo iki bet svarbiausias dalykas nutylimas.ir dar nutraukt neleidzia o siulina dar didesni mokesti uz plana..tikrai sito taip nepaliksiu ir jeigu kolsuntantasMARIJUS neistaisys savo klaidos TIKRAI KREIPSIUOSI I VARTOTOJU TEISES..cia ne juokais be darbo gali ir net vaiku dienyno negalima patikrint..virsune.BITES INTERNETAS-AKMENS AMZIUSinterneta turi moki 20e i men bet naudotis negali...
Man lygiai taip pat nutiko! a*******i savo puslapyje nerašo, kad realiai tai ribotas internetas !!! Jie pasiūlyme rašo, kad jis neribotas ir jo greitį!!! Bet nerašo kad ribotas !!! Po mėnesio pirmo naudojimo sulėtėja internetas !!!
Atsakyti
Bukit atsargus imdami bites interneta su neribotais gb..apgavo juodai!!!!tas neribotas internetas toks kad isnaudojus 150 uzrisa iki naujos saskaitos pradzios..kosmaras galima ir be darbo likt su ju tokiais bajeriais..tikrai sito taip nepaliksiu yra irasyti pokalbiai kur viskas isdestoma nuo iki bet svarbiausias dalykas nutylimas.ir dar nutraukt neleidzia o siulina dar didesni mokesti uz plana..tikrai sito taip nepaliksiu ir jeigu kolsuntantasMARIJUS neistaisys savo klaidos TIKRAI KREIPSIUOSI I VARTOTOJU TEISES..cia ne juokais be darbo gali ir net vaiku dienyno negalima patikrint..virsune.BITES INTERNETAS-AKMENS AMZIUSinterneta turi moki 20e i men bet naudotis negali...
Atsakyti
Justinas Jarockis 2017-11-19 16:59:26
Sdaruova, krc pirkau nauja mobiliaka, isirinkau, kol ten sutvarke prie kompa kazka tai ilgai buvo, bet didziausia beda kad mane apgavo ir pardaveja susimove, manes klausia sako nori dekliuka, as sakau aisku reik, bet ne atverciamo, tai krc issirinkau, BET man padave SAMSUNG J5 2016 m. dekliuka o mano telefonas tai 2017, tai tas dekliukas netas, ausines atsijungineja labai nepatogus, ir as pasitikejau pardaveja ir nusipirkau. Tai va. Dekliukas 6 eurai. Dezute dekliuka sudeginau. Pardaveja neatsakinga.
Sveiki,

dėkojame už skirtą laiką mums parašyti. Perkant dėkliuką salone, reikėtų iš karto patikrinti, ar dėkliukas tinka. Kokybiškos prekės atgal nepriimamos.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Sdaruova, krc pirkau nauja mobiliaka, isirinkau, kol ten sutvarke prie kompa kazka tai ilgai buvo, bet didziausia beda kad mane apgavo ir pardaveja susimove, manes klausia sako nori dekliuka, as sakau aisku reik, bet ne atverciamo, tai krc issirinkau, BET man padave SAMSUNG J5 2016 m. dekliuka o mano telefonas tai 2017, tai tas dekliukas netas, ausines atsijungineja labai nepatogus, ir as pasitikejau pardaveja ir nusipirkau. Tai va. Dekliukas 6 eurai. Dezute dekliuka sudeginau. Pardaveja neatsakinga.
Atsakyti
neringa 2017-11-18 14:08:42
noreciau suzinoti kur kreiptis, kaip dirba raseiniu bites salonas kada tik benueisi uzdarytas, o darbuotoja ne savo vietoje, ar taip galima? ejau kelias dienas norejau pasijimt telefona bet kadangi kaip nera darbuotojos taip nera, teko is kito salono imt.
Sveiki, Neringa,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir labai atsiprašome dėl nepatogumų. Dėl Jūsų nurodytos situacijos informuosime salonų vadovą.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
rytis 2017-11-18 18:43:38
tikrai noriu padekoti uz aptarnavima kaune bites salone kuris randasi pramones prospekte 29 tikrai nustebino darbuotojos mandagumas tikrai reik daugiau jusu kolektyve tokiu darbuotoju
Sveiki, Ryti,

labai smagu gauti gražių atsiliepimų iš klientų. Ačiū Jums, kad parašėte.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
tikrai noriu padekoti uz aptarnavima kaune bites salone kuris randasi pramones prospekte 29 tikrai nustebino darbuotojos mandagumas tikrai reik daugiau jusu kolektyve tokiu darbuotoju
Atsakyti
noreciau suzinoti kur kreiptis, kaip dirba raseiniu bites salonas kada tik benueisi uzdarytas, o darbuotoja ne savo vietoje, ar taip galima? ejau kelias dienas norejau pasijimt telefona bet kadangi kaip nera darbuotojos taip nera, teko is kito salono imt.
Atsakyti
Laura 2017-11-16 12:21:55
Na apsilankiusi Jūsų skyriuje Vilniaus akropolyje pasibaisėjau konsultantu bendravimo kultūra. Džiaugiuosi perėjusi į kitą tinklą.
Sveiki, Laura,

ačiū už Jūsų atsiliepimą. Labai gaila, jog nusprendėte nebesinaudoti mūsų paslaugomis. Atsiprašome dėl patirtų nepatogumų. Tikimės, jog ateityje nuspręsite vėl tapti mūsų kliente.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Na apsilankiusi Jūsų skyriuje Vilniaus akropolyje pasibaisėjau konsultantu bendravimo kultūra. Džiaugiuosi perėjusi į kitą tinklą.
Atsakyti
tadas 2017-11-14 21:11:22
Esu senas bites klientas, bet manau teks palikti sia vagiu imone, telefonu naudojuosi tik paskambinimui, bite is kazkur priskaiciavo, kad siunciausi nezinia ka, nors telefonas net nepajegus tiek priimti duomenu, kad dar anksciau naudojausi internetu keliata paru nesustojus.si karta jau atsiunte ispejima, kad nepilnai sumoketa, kad isjungs jei 3 dienu begije nesumokesiu.taip iseina, kad ten sedintys darbuotojai naudojasi klientu duomenimis, prie kuriu laisvai prieina, o klientas turi moketi uz ju parsisiustus duomenis.ir dar vyresniems zmonems nereikalingas internetas, nesinaudoja juo visai, bet moka, ar tai sazininga.
Sveiki, Tadai,

apgailestaujame, jei sąskaita sukėlė abejonių. Detalesnę informaciją dėl sąskaitos pateiksime Jums asmeniškai el.paštu.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Gabrielė 2017-11-14 15:28:33
Visiškas klientu negerbimas! Taip apgaudinėti žmoniù negalima, jokios atsakomybės. Prieš 3 mėnesius pasirašiau sutarti metams, ėmiau kad turėčiau interneta užsienyje. Prieš imdama man niekas neperspėjo, kad intermetas galios tik 3 mėnesius užsienyje, nors buvo aiškiai sakyta kad interneto užsienyje reikės visiems metams. Gavusi žinute, kad nuo kito mėnesio nebegalios man šis planas, paskambinus i bite jie sako kad sutartį taip parašyta, bet ėmus niekas nei nenorėjo pasakyti kad taip bus ir gausiu mokėti kosmiškus pinigus už GB, ir dar planas kainuoja nemežai, pinigu metimas kaip i balá!
P.S jūsù ištikima kliente..
Sveiki,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Netrukus Jums pateiksime atsakymą asmeniškai el.paštu.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Esu senas bites klientas, bet manau teks palikti sia vagiu imone, telefonu naudojuosi tik paskambinimui, bite is kazkur priskaiciavo, kad siunciausi nezinia ka, nors telefonas net nepajegus tiek priimti duomenu, kad dar anksciau naudojausi internetu keliata paru nesustojus.si karta jau atsiunte ispejima, kad nepilnai sumoketa, kad isjungs jei 3 dienu begije nesumokesiu.taip iseina, kad ten sedintys darbuotojai naudojasi klientu duomenimis, prie kuriu laisvai prieina, o klientas turi moketi uz ju parsisiustus duomenis.ir dar vyresniems zmonems nereikalingas internetas, nesinaudoja juo visai, bet moka, ar tai sazininga.
Atsakyti
Visiškas klientu negerbimas! Taip apgaudinėti žmoniù negalima, jokios atsakomybės. Prieš 3 mėnesius pasirašiau sutarti metams, ėmiau kad turėčiau interneta užsienyje. Prieš imdama man niekas neperspėjo, kad intermetas galios tik 3 mėnesius užsienyje, nors buvo aiškiai sakyta kad interneto užsienyje reikės visiems metams. Gavusi žinute, kad nuo kito mėnesio nebegalios man šis planas, paskambinus i bite jie sako kad sutartį taip parašyta, bet ėmus niekas nei nenorėjo pasakyti kad taip bus ir gausiu mokėti kosmiškus pinigus už GB, ir dar planas kainuoja nemežai, pinigu metimas kaip i balá!
P.S jūsù ištikima kliente..
Atsakyti
UAB "Goncas" 2017-11-13 19:02:10
Visiskas nesiskaitymas su klientu. uz rugsejo menesi gavau didele saskaita, nieko virsijus nebuvau. Pasiskambinus i informacija, issiaiskinom, kad jau rugpjucio menesi, (kazkur viduryje menesio) buvo pasibaigusi mano plano akcija, bet manes niekas apie tai neinformavo. Sujunge mane su atsakinga vadybininke, ji kalte pripazino ir pazadejo pateikti kompensacija nuo pat akcijos pasibaigimo datos, pridurus, kad dabar turi neatideliotinu darbu. Zadejo paskambinti kita diena, nesulaukiau, pati paskambinau, vel turejo neatideliotinu darbu ir po 20min pazadejo perskambinti. Aisku niekas neperskambino, kai rytojaus diena vel pati skambinau - niekas neatsiliepe. Tada nuvaziavau i salona, sake su verslo planu niekuo padeti negali salone, tada nuvaziavau i kita, ten konsultantas parase laiska vadovybei, surase situacija. Tada po savaitgalio sulaukiau vadybininkes skambucio (prisistate tuo paciu vardu, kaip ir buvusios, bet pasak jos, tai ne ji). Vel isdesciau visa situacija, sake, kad kompensacija pateikta, dar pakartos ir poros dienu bus aiski kompensacijos suma. Skambino, bendravom, kol ikalbejo pasirasyti sutarti...Tuomet vel prasidejo neatsiliepimai. Perskambino, tik kai ieskojau per 1501 pagalbos ir vel kaip nieko nezinanciai turejau pasakoti visa istorija, sake, kad kompensacija tikrai paduota ir ji ateis su sekancia saskaita. Taigi.. Gaunu spali saskaita..Be jokiu kompensaciju! Ir negana to, saskaitos israse nurodytas mano senas planas (tik aisku be jokiu akciju), kai jau nuo rugsejo 13d. pasirasytas kitas. Ka gi, vel skambinu, vel neatsiliepia, is kelinto karto atsiliepia, aiskina, kad viskas gerai, sumokekit jus ta suma, o mes paskui kompensuosim, dar paklause ar kazkokia kreditine man atsiuntus, bet taip ir neatsiunte. Kiek laukt??? Pusantro menesio neuztenka kompensacijai suskaiciuoti??? Vel pazada po poros valandu, issiaiskinus visa situacija, perskambinti. Tai tos pora valandu jau eina antra savaite... O siandiena gavau topine zinute: "versle visi skaiciuojame savo finansus, ta darome ir mes biteje. Todel primename, kad Jusu imones skola siekia tiek ir tiek."Tai palaukit, o mes neskaiciuojame savo finansu, paprasti zmones??? Moketi toki kosmosa uz paslaugas siais laikais yra nesamone. Juolab, kai tiek konkurentu pasiulymu. Jei man nebutu pazadejus bite kompensacijos, as joje tikrai nebuciau likus po tokiu nesusipratimu! Buvo tempiamas laikas, o pasirasius sutarti, nustojo ir apie kompensacijas kalbeti. Nusivylimas visiskas, noriu tik sutvarkymo saskaitu ir atsisveikinimo! Turbut bites sekantis zingsnis bus tinklo atjungimas del skolos! Sutvarkykit saskaitas, netempdami laiko ir bus apmokejimas!
Sveiki,

labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Susisieksime su Jumis asmeniškai el.paštu. Tikimės, jog pavyks susigrąžinti Jūsų pasitikėjimą ir toliau liksite mūsų klientai.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Algirdas 2017-11-13 10:31:49
1, 5 mėnesio stengiamės atsisakyti mobilaus interneto "spartusis biurui". Skambučių ir laiškų buvo rašyta N x K10. Galiausiai paslauga dar vis neišjungta ir vis žadama, kad "...šiandien "Kažkas" būtinai susisieks, pažadame." Praeina dvi dienos ir niekas nesusisiekia. Pinigai kapsi už paslaugą kuria nesinaudojame.
Ar tokiai įmonei toks elgesys yra deramas?
Sveiki, Algirdai,

labai atsiprašome dėl nepatogumų. Dėl detalesnės informacijos susisiekėme su Jumis asmeniškai el.paštu.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Visiskas nesiskaitymas su klientu. uz rugsejo menesi gavau didele saskaita, nieko virsijus nebuvau. Pasiskambinus i informacija, issiaiskinom, kad jau rugpjucio menesi, (kazkur viduryje menesio) buvo pasibaigusi mano plano akcija, bet manes niekas apie tai neinformavo. Sujunge mane su atsakinga vadybininke, ji kalte pripazino ir pazadejo pateikti kompensacija nuo pat akcijos pasibaigimo datos, pridurus, kad dabar turi neatideliotinu darbu. Zadejo paskambinti kita diena, nesulaukiau, pati paskambinau, vel turejo neatideliotinu darbu ir po 20min pazadejo perskambinti. Aisku niekas neperskambino, kai rytojaus diena vel pati skambinau - niekas neatsiliepe. Tada nuvaziavau i salona, sake su verslo planu niekuo padeti negali salone, tada nuvaziavau i kita, ten konsultantas parase laiska vadovybei, surase situacija. Tada po savaitgalio sulaukiau vadybininkes skambucio (prisistate tuo paciu vardu, kaip ir buvusios, bet pasak jos, tai ne ji). Vel isdesciau visa situacija, sake, kad kompensacija pateikta, dar pakartos ir poros dienu bus aiski kompensacijos suma. Skambino, bendravom, kol ikalbejo pasirasyti sutarti...Tuomet vel prasidejo neatsiliepimai. Perskambino, tik kai ieskojau per 1501 pagalbos ir vel kaip nieko nezinanciai turejau pasakoti visa istorija, sake, kad kompensacija tikrai paduota ir ji ateis su sekancia saskaita. Taigi.. Gaunu spali saskaita..Be jokiu kompensaciju! Ir negana to, saskaitos israse nurodytas mano senas planas (tik aisku be jokiu akciju), kai jau nuo rugsejo 13d. pasirasytas kitas. Ka gi, vel skambinu, vel neatsiliepia, is kelinto karto atsiliepia, aiskina, kad viskas gerai, sumokekit jus ta suma, o mes paskui kompensuosim, dar paklause ar kazkokia kreditine man atsiuntus, bet taip ir neatsiunte. Kiek laukt??? Pusantro menesio neuztenka kompensacijai suskaiciuoti??? Vel pazada po poros valandu, issiaiskinus visa situacija, perskambinti. Tai tos pora valandu jau eina antra savaite... O siandiena gavau topine zinute: "versle visi skaiciuojame savo finansus, ta darome ir mes biteje. Todel primename, kad Jusu imones skola siekia tiek ir tiek."Tai palaukit, o mes neskaiciuojame savo finansu, paprasti zmones??? Moketi toki kosmosa uz paslaugas siais laikais yra nesamone. Juolab, kai tiek konkurentu pasiulymu. Jei man nebutu pazadejus bite kompensacijos, as joje tikrai nebuciau likus po tokiu nesusipratimu! Buvo tempiamas laikas, o pasirasius sutarti, nustojo ir apie kompensacijas kalbeti. Nusivylimas visiskas, noriu tik sutvarkymo saskaitu ir atsisveikinimo! Turbut bites sekantis zingsnis bus tinklo atjungimas del skolos! Sutvarkykit saskaitas, netempdami laiko ir bus apmokejimas!
Atsakyti
1, 5 mėnesio stengiamės atsisakyti mobilaus interneto "spartusis biurui". Skambučių ir laiškų buvo rašyta N x K10. Galiausiai paslauga dar vis neišjungta ir vis žadama, kad "...šiandien "Kažkas" būtinai susisieks, pažadame." Praeina dvi dienos ir niekas nesusisiekia. Pinigai kapsi už paslaugą kuria nesinaudojame.
Ar tokiai įmonei toks elgesys yra deramas?
Atsakyti
Kreipiuosi į Jus dėl mobilaus įrenginio, kadangi esu nepatenkinta jo veikimu, metų eigoje jis buvo sugedęs net 5 kartus. Prašau atsižvelgti į mano pretenziją.
Atsakyti
Eimutė 2017-11-08 13:01:12
situacija tokia: pries pora menesiu ruosiausi pereiti y telia tinkla, del biteje gaunamu man per dideliu saskaitu, tada su manim susisieke bites konsultante bandydama itikinti pasilikti biteje ir pasiule zymiai pigesni plana, as nesutikau, nes telia man pasiule ta pati, tada konsultante dar pasiule 4 menesiam kompensacija, kad uz plana nereikes moketi isvis. tai vat praejusi menesi gavau saskaita, bandziau bites interniatiniame puslapyje aiskintis kodel taip atsitiko, atsakymas buvo apmokekit saskaita ir nuo kito menesio pritaikysim kompensacija, tai jus man paaiskinkit kodel vel gavau ta saskaita? beje vel rasiau y internetini bites puslapi, bet kolkas niekas neatraso. tikiuosi sykart Negauti tokio pacio atsakymo, nes jau nusibodo tokios melagystes, pereiciau y kita tinkla ir ramybe butu o dabar kas menesi tik vis kokia nesamone islenda
Sveiki, Eimute,

atsakėme Jums el.paštu. Situaciją išsiaiškinome ir pažadėta kompensacija suteikta. Atsiprašome dėl nepatogumų.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Vilma 2017-11-08 18:53:56
Esu labai nusivylusi bite, pastoviai nera rysio, internetas strigineja, net nesuprontu uz ka jiems renka ir moket jei negausi kokybiskos paklaus, vyras naudojasi telsiuos paslaugomis tai visada yra internetas ir risys.
Sveiki,
parašėme Jums el.paštu. Tikimės pavyks išsiaiškinti situaciją dėl ryšio.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Alma 2017-11-07 19:37:11
Dėl nesusipratimų bandant prisijungti prie internetinio vartotojo, bei neaiškios sąskaitos, maloniai prašyčiau su manimi susisiekti aukščiau nurodytu tel.Nr.Jūsų operatoriai padėti negalėjo, bet patikino, kad mano prašymu su manimi bus susisiekta 3-jų val.bėgyje.Deja, laukiau 5val.Pagarbiai, Alma.
P.S.Jūsų ištikimas klientas.
Sveiki, Alma,

netrukus su Jumis susisieksime telefonu. Tikimės, jog toliau naudojantis mūsų paslaugomis nepatogumų nebekils.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Esu labai nusivylusi bite, pastoviai nera rysio, internetas strigineja, net nesuprontu uz ka jiems renka ir moket jei negausi kokybiskos paklaus, vyras naudojasi telsiuos paslaugomis tai visada yra internetas ir risys.
Atsakyti
situacija tokia: pries pora menesiu ruosiausi pereiti y telia tinkla, del biteje gaunamu man per dideliu saskaitu, tada su manim susisieke bites konsultante bandydama itikinti pasilikti biteje ir pasiule zymiai pigesni plana, as nesutikau, nes telia man pasiule ta pati, tada konsultante dar pasiule 4 menesiam kompensacija, kad uz plana nereikes moketi isvis. tai vat praejusi menesi gavau saskaita, bandziau bites interniatiniame puslapyje aiskintis kodel taip atsitiko, atsakymas buvo apmokekit saskaita ir nuo kito menesio pritaikysim kompensacija, tai jus man paaiskinkit kodel vel gavau ta saskaita? beje vel rasiau y internetini bites puslapi, bet kolkas niekas neatraso. tikiuosi sykart Negauti tokio pacio atsakymo, nes jau nusibodo tokios melagystes, pereiciau y kita tinkla ir ramybe butu o dabar kas menesi tik vis kokia nesamone islenda
Atsakyti
Laima 2017-11-07 19:12:38
Ozo salono darbuotojas — vaikinas, dirbęs 11.07 apie 16.30 nemoka bendrauti. Neišsiaiškinęs situacijos, nepagrįstai priekaištavo.
Sveiki,

labai dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Būtinai informuosime salono vadovą. Jeigu dar turėtumėte kokių papildomų klausimų/pastebėjimų, parašykite mums bendraukime@bite.lt.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Dėl nesusipratimų bandant prisijungti prie internetinio vartotojo, bei neaiškios sąskaitos, maloniai prašyčiau su manimi susisiekti aukščiau nurodytu tel.Nr.Jūsų operatoriai padėti negalėjo, bet patikino, kad mano prašymu su manimi bus susisiekta 3-jų val.bėgyje.Deja, laukiau 5val.Pagarbiai, Alma.
P.S.Jūsų ištikimas klientas.
Atsakyti
Ozo salono darbuotojas — vaikinas, dirbęs 11.07 apie 16.30 nemoka bendrauti. Neišsiaiškinęs situacijos, nepagrįstai priekaištavo.
Atsakyti
Sveiki, Judita,

parašėme Jums el.paštu. Tikimės pavyks visą išsiaiškinti dėl mokėjimų. Atsiprašome dėl nepatogumų.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Visiškas kliento negerbimas, skirtingi konsultantai, skirtingą informaciją pateikia. Pačių sisteminė klaida padarė skolą, dabar verčia mane ją sumoki!!! Visiškas kliento nevertinimas išbuvus eilę metų!!!!
Atsakyti
Lina 2017-11-06 12:28:06
Prieš 8men. Biteje nusipirkom iphone 6s. Ant telefono ekrano atsirado baltos dėmės. Naudojomes, kol viena diena telefonas galutinai pastrigo. Kreipemes i garantini. Salono vadybininke atjunge myphone funkcija prie mano akių ir išsiunte telefona i mttc. Po savaites laiko mttc puslapyje pamatau, kad telefonas pratestuotas, gedimų nerasta. Skambinu i bite, klausiu kaip taip gali būti, gaunu atsakymą, kad telefonas neturi gedimų. Telefonas grizta po savaites be jokio remonto, taip pat sekmingai pakibes, kaip ir isvaziavo. Paaiškinimas toks, telefonui neatjungta myphone funkcina, todel nieko negalejom daryti. Tai niekaip nesuprantu ar nebuvo galima paskambinti, ar kai as skambinau pasakyti, kad myphone funkcija neatjungta, mes nieko negalim daryti. Tai va, noriu informuoti bites meistrus kad ta funkcija galima atjungti is bet kur. Nebutinai tureti telefona rankoje. Kitas dalykas niekaip nesuprantu, kodel mano telefonas dvi savaites vazinejosi i Olandija remontuotis jei Lietuvone yra Ideal kompanija kuri tvarko iphone telefonus. Konsultantu kalbejimas telefonu tragiskas.
Sveiki, Lina,

labai atsiprašome dėl nepatogumų. Dėl detalesnės informacijos susisiekėme su Jumis asmeniškai el.paštu.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Prieš 8men. Biteje nusipirkom iphone 6s. Ant telefono ekrano atsirado baltos dėmės. Naudojomes, kol viena diena telefonas galutinai pastrigo. Kreipemes i garantini. Salono vadybininke atjunge myphone funkcija prie mano akių ir išsiunte telefona i mttc. Po savaites laiko mttc puslapyje pamatau, kad telefonas pratestuotas, gedimų nerasta. Skambinu i bite, klausiu kaip taip gali būti, gaunu atsakymą, kad telefonas neturi gedimų. Telefonas grizta po savaites be jokio remonto, taip pat sekmingai pakibes, kaip ir isvaziavo. Paaiškinimas toks, telefonui neatjungta myphone funkcina, todel nieko negalejom daryti. Tai niekaip nesuprantu ar nebuvo galima paskambinti, ar kai as skambinau pasakyti, kad myphone funkcija neatjungta, mes nieko negalim daryti. Tai va, noriu informuoti bites meistrus kad ta funkcija galima atjungti is bet kur. Nebutinai tureti telefona rankoje. Kitas dalykas niekaip nesuprantu, kodel mano telefonas dvi savaites vazinejosi i Olandija remontuotis jei Lietuvone yra Ideal kompanija kuri tvarko iphone telefonus. Konsultantu kalbejimas telefonu tragiskas.
Atsakyti
Gvidas 2017-11-04 10:08:20
Naudojantis LABAS kortele neriboti pokalbiai visgi yra labai ribojami. Žmogus, kuris nelabai turi draugų ir artimųjų savame mieste negali palaikyti ryšio nepalaikytas sukčiumi ir nesąžiningu žmogumi! Planą išjungė jam nepasibaigus ir dar pagrasino apriboti paslaugų tiekimą.
Jeigu reklamuojami pokalbiai visgi riboti, tai būkite malonūs ir parašykite. Bent mažomis raidelėmis, o ne diskriminuokite bendraujančius virtualiai. Taip, dauguma žmonių nekalba į dieną po valandą ar daugiau telefonų, tačiau daug kalbėdamas tik su dviem numeriais verslo ar nusikaltimų irgi nepadarysi.
Sveiki, Gvidai,

dėkoju, kad skyrėte laiko mums parašyti. LABAS paslaugoms yra numatytos sąžiningo naudojimosi taisyklės ir jos ties planų sąlygomis yra skelbiamos: https://www.labas.lt/saziningo-naudojimosi-taisykles
Jei pageidaujate, kad detaliau patikintume situaciją, lauksime jūsų užklausos info@labas.lt.

Jūsų Bitė
Atsakyti
situacija tokia, pamečiau telefoną, kurioje buvo mano sim kortelė, nusipirkau naują ir atsirado tie nauji planai, osum ok ir t.t. žodžiu man netiko jų kainos, nes kai žinau, kokia kokybiška, , labas" paslauga net krūptelėjau pamatęs, jog nauji planai kainuoja 1-3, 5euro brangiau. mėginau susisiekti internetu, gal man užsakys seno numerio planą (bendrauk lasvai) kuris dabar pervadintas osum ir kainuoja 2, 5 euro brangiau, atsakymo negavau, greičiau tik, , ignorą" iš jų pusės. tad nerekomenduoju niekam imti, , labas" kortelės vien to dėl, kad kainos ir kokybės santykis neatitinka. realiai gyvenu už kėdainių, kaime. ir kaip Bitė bei labas teigia, kad 97proc. lietuvos turi 4g+ tai sveikinu, net gi mano išmanusis samsung s7 papuola į tuos 3proc, kurie atrodo tokie neįmanomi. nusivyliau visa šita melo kompanija.
Atsakyti
Naudojantis LABAS kortele neriboti pokalbiai visgi yra labai ribojami. Žmogus, kuris nelabai turi draugų ir artimųjų savame mieste negali palaikyti ryšio nepalaikytas sukčiumi ir nesąžiningu žmogumi! Planą išjungė jam nepasibaigus ir dar pagrasino apriboti paslaugų tiekimą.
Jeigu reklamuojami pokalbiai visgi riboti, tai būkite malonūs ir parašykite. Bent mažomis raidelėmis, o ne diskriminuokite bendraujančius virtualiai. Taip, dauguma žmonių nekalba į dieną po valandą ar daugiau telefonų, tačiau daug kalbėdamas tik su dviem numeriais verslo ar nusikaltimų irgi nepadarysi.
Atsakyti
ana 2017-11-03 13:00:04
Esu tikrai sena Bitės klientė ir visada gyriau, bet dabar pasakysiu tiek kad likau nepatenkinta esu truputi skoloi uz paslaugos tik 59 eur ir man uzblokavo imei telefona nors tik vakar buvau susitariusi del skolos susimokejimo gale menesio ir man buvo pajunge telefona.tikrai moku nemazas saskaitos uz telefonu paslaugos, ir siandien vel negavusi nei sms nei skambucio kad man atjung imei telefona prasau susisekit su manim asmeniskai jei nonorit prarasti klijenta.
Sveiki, Ana,

situaciją dėl įsiskolinimo Jums pateikėme asmeniškai el.paštu.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Esu tikrai sena Bitės klientė ir visada gyriau, bet dabar pasakysiu tiek kad likau nepatenkinta esu truputi skoloi uz paslaugos tik 59 eur ir man uzblokavo imei telefona nors tik vakar buvau susitariusi del skolos susimokejimo gale menesio ir man buvo pajunge telefona.tikrai moku nemazas saskaitos uz telefonu paslaugos, ir siandien vel negavusi nei sms nei skambucio kad man atjung imei telefona prasau susisekit su manim asmeniskai jei nonorit prarasti klijenta.
Atsakyti
Lina 2017-11-02 20:17:10
Esu tikrai sena Bitės klientė ir visada gyriau, bet dabar pasakysiu tiek kad ryšys prastas, o jau užsienyje dar prastesnis ir internetas neveikia. Kiekvieną kartą išvažiuodama pasitikslinu skambučiu 1501, ar viskas gerai, ar veiks ryšys ir internetas/ Deja, neveikė nei Slovakijoj, nei Skandinavijoj ir net Latvijoj prisijungus prie Bitės LV. Jei paskambini, su tavim kalba kaip su žmogumi, kuris nesigaudo technologijose, tarsi iš medžio išlipau vakar, tačiau kiti tinklai veikia. Sako skambint gi reikėjo, kur skambint, jei nėra normalaus ryšio, nekalbu apie internetą, kurio net Prienų miške nėra. Siūlyčiau pakeisti savo požiūrį į klientus.
Sveiki, Lina,

esame dėkingi už Jūsų nuomonę ir pastabas. Stengiamės užtrikrinti sklandų paslaugų tiekimą tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, ir apgailestaujame, kad teko susidurti su nepatogumais.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Esu tikrai sena Bitės klientė ir visada gyriau, bet dabar pasakysiu tiek kad ryšys prastas, o jau užsienyje dar prastesnis ir internetas neveikia. Kiekvieną kartą išvažiuodama pasitikslinu skambučiu 1501, ar viskas gerai, ar veiks ryšys ir internetas/ Deja, neveikė nei Slovakijoj, nei Skandinavijoj ir net Latvijoj prisijungus prie Bitės LV. Jei paskambini, su tavim kalba kaip su žmogumi, kuris nesigaudo technologijose, tarsi iš medžio išlipau vakar, tačiau kiti tinklai veikia. Sako skambint gi reikėjo, kur skambint, jei nėra normalaus ryšio, nekalbu apie internetą, kurio net Prienų miške nėra. Siūlyčiau pakeisti savo požiūrį į klientus.
Atsakyti
Varrtotojas 2017-10-31 02:49:31
2017- spalio gale buvo atliekam techniniai dažnių reikalai (reguliavimai, programavimai, atnaujinimai, profilaktiniai darbai ir pan.).
Vieną dieną likau be ryšio. Pikta ne todėl, kad atliko tinklo planinius darbus, bet pikta todėl, kad vartotojai iš anksto SMS žinutėmis nebuvo informuojami apie tinklo planinius darbus ir galimus trikdžius tinkle.
Savaitgalį kaip tik išvažiavau iš namų į kaimą. Telefonas neveikia. : (Atsarginį bent pasiėmęs būčiau jei būčiau žinojęs.

Manau darbuotojas, kuris planavo darbus ir nesugebėjo įžvelgti visumos ir apgalvoti kaip nukentės klientai ir kaip reikia pasirūpinti jais - turėtų būti atleidžiamas iš užimamų pareigų, nes nesugeba apibendrintai ir plačiai mastyti ir nesugeba įtikinti savo vadovybės, kad visų pirma klientas svarbiausia. Tikriausiai bijo būti atleistas, ir vadovai visada teisūs : (
Liūdna.

Šiuo metu turime 2 bitės numerius. Pasiūlymo sulaukėme ir iš kito operatoriaus. Bėgioti tarp operatorių kaip maži vaikai nežadame, nemėgstame, bet dar keli bajeriai - ir pereisime kitur. Tada net mažesne kaina mūsų jau nesusigrąžinsite. Pagalvokite. O atsakymo, su standartinėmis frazėmis " atsiprašome", "kompensuosime" - net nebandykit siųsti. Man reikia veiksmų, realių pokyčių o ne klaidų taisymų.
Sveiki,

dėkojame už pastabas, Kiekvienas kliento atsiliepimas, komentaras, nuomonė, mums yra labai svarbi, kadangi tik gavę grįžtamąjį ryšį iš klientų užtikrinsime aukščiausią teikiamų paslaugų, produktų bei aptarnavimo kokybę. Siekiame kurti teigiamą kliento patirtį, priimame ir atidžiai nagrinėjame visus klientų atsiliepimus, prašymus.
Šiuo atveju norėtume pažymėti. jog dažnių perskirstymo darbai buvo atliekami bendrai visuose operatoriuose, o apie šiuos darbus vartotojus buvo perspėjusi ir Ryšių reguliavimo tarnyba.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Nerijus 2017-11-01 13:29:02
Bitė perėmė telefoninių sukčių modelį. Paskambino pensininkui telefonu, įsiūlė paslaugų + įrangos už 1000 eur ir skubiai atsiuntė kurjerį paimti parašo. Žinoma žmogus supratimo neturi nei ką čia jam pardavė, nei tuo labiau neturės galimybių niekuom naudotis. Kurjeris atvažiavo anksčiau, nei spėjo paskambinti vaikams pasitarti.

Paprašius pačių pakomentuoti situacija - aklana tyla - suprask, apgavom ir patenkinti. Žinoma šeimoj kiti žmonės sutartis su Bite nutrauksim, ir daugiau reikalų niekada niekada, bet finansinės problemos liks. Ačiū
Sveiki, Nerijau,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Informaciją apie sutartį pateikėme Jums asmeniškai el.paštu.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Bitė perėmė telefoninių sukčių modelį. Paskambino pensininkui telefonu, įsiūlė paslaugų + įrangos už 1000 eur ir skubiai atsiuntė kurjerį paimti parašo. Žinoma žmogus supratimo neturi nei ką čia jam pardavė, nei tuo labiau neturės galimybių niekuom naudotis. Kurjeris atvažiavo anksčiau, nei spėjo paskambinti vaikams pasitarti.

Paprašius pačių pakomentuoti situacija - aklana tyla - suprask, apgavom ir patenkinti. Žinoma šeimoj kiti žmonės sutartis su Bite nutrauksim, ir daugiau reikalų niekada niekada, bet finansinės problemos liks. Ačiū
Atsakyti
dale 2017-10-30 18:00:38
pirkau telefona bites internetinej parduotuvej, kai gavau siuntini atidarius pamaciau kad dezute perklijuota, tikriausiai paskutinis telefonas is vitrinos, o as tikejausi nusipirkti nauja, galetumet (kaip ir visur) parasyti kad telefonas is vitrinos : (
Sveiki,

tam, kad galėtume detaliau išsiaiškinti Jūsų aprašytą situaciją, prašome parašyti mums el.paštu bendraukime@bite.lt- nurodant užsakymo numerį.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
2017- spalio gale buvo atliekam techniniai dažnių reikalai (reguliavimai, programavimai, atnaujinimai, profilaktiniai darbai ir pan.).
Vieną dieną likau be ryšio. Pikta ne todėl, kad atliko tinklo planinius darbus, bet pikta todėl, kad vartotojai iš anksto SMS žinutėmis nebuvo informuojami apie tinklo planinius darbus ir galimus trikdžius tinkle.
Savaitgalį kaip tik išvažiavau iš namų į kaimą. Telefonas neveikia. : (Atsarginį bent pasiėmęs būčiau jei būčiau žinojęs.

Manau darbuotojas, kuris planavo darbus ir nesugebėjo įžvelgti visumos ir apgalvoti kaip nukentės klientai ir kaip reikia pasirūpinti jais - turėtų būti atleidžiamas iš užimamų pareigų, nes nesugeba apibendrintai ir plačiai mastyti ir nesugeba įtikinti savo vadovybės, kad visų pirma klientas svarbiausia. Tikriausiai bijo būti atleistas, ir vadovai visada teisūs : (
Liūdna.

Šiuo metu turime 2 bitės numerius. Pasiūlymo sulaukėme ir iš kito operatoriaus. Bėgioti tarp operatorių kaip maži vaikai nežadame, nemėgstame, bet dar keli bajeriai - ir pereisime kitur. Tada net mažesne kaina mūsų jau nesusigrąžinsite. Pagalvokite. O atsakymo, su standartinėmis frazėmis " atsiprašome", "kompensuosime" - net nebandykit siųsti. Man reikia veiksmų, realių pokyčių o ne klaidų taisymų.

Taip pat rekomenduojame

Mobiliųjų telefonų techninis centras
MTTC

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
GSM LINIJA
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą, superka naujus ir naudotus telefonus. GSMarena.lt siekia užtikrinti savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

„Kalėdinės žaidynės” suvienys visą Lietuvą
„Kalėdinės žaidynės” suvienys visą Lietuvą 11-21 15:56
Jau septintus metus vyksianti itin laukiama sporto ir džiaugsmingų emocijų kupina šventė "Kalėdinės Žaidynės 2017", šiemet gruodžio 5 dieną visus sukvies į Jonavos sporto areną. Į...
Pripažintos Izraelio kompanijos “SANO” oficialus atstovas Lietuvoje - Viduržemio perlas
Pripažintos Izraelio kompanijos “SANO” oficialus atstovas Lietuvoje - Viduržemio perlas 11-21 14:12
Viduržemio perlas - tai oficialus „Sano", „Careline", „Natural Formula" ir „Crema" prekės ženklų atstovas bei produkcijos platintojas Lietuvoje. Kompanijos Viduržemio...
Estijoje jungiasi "Ellex Raidla" ir "Primus" advokatų kontoros
Estijoje jungiasi "Ellex Raidla" ir "Primus" advokatų kontoros 11-22 12:51
Estijos advokatų kontora "Ellex Raidla", priklausanti vienai didžiausių Baltijos šalių advokatų kontorų grupei "Ellex", susijungia su Estijos advokatų kontora "Primus".
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar jau laikas mažinti PVM?

Partneriai

SANO
Veiksmingesnė buitine chemija. Kokybė iš Izraelio.

Akcijų kainos

Manchester United 20,70 +4,81%
Twitter 21,88 +3,55%
Avon 1,98 +2,06%
Apple 173,14 +1,86%
General Electric 17,83 -0,83%
AT&T 34,33 -0,89%
Wal-Mart 96,52 -0,98%
Macy's 20,42 -1,83%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 2,87 -3,04%
Kiauliena 82,05 +20,22%
Cukrus 0,60 +1,69%
Vištiena 148,38 +5,51%
Mediena 697,44 -1,00%
Kava 3,10 -4,02%
Ryžiai 394,00 -1,99%
Dyzelis 1,80 +0,56%