VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Bitė Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Bitė Lietuva

Atsiliepimai apie Bitė Lietuva, UAB

BITĖ. Taip lengviau
Dextera
Parašyk savo nuomonę apie Bitė Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
UAB BITĖ LIETUVA
2021-05-14 12:10:10 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Filosofas 2021-05-14 07:51:57
Aš gal truputį iš kitos pusės parašysiu ir mano pastebėjimai, nežinau ateina turbūt toks metas, kai visi Lietuvos operatoriai, tame tarpe ir BITĖ, giriasi esą kainos mažėja, klausimas ar tikrai? Su kiekvieną dieną, vis kyla ir kuomet žmogus, kuris nėra kažkoks tai verslininkas, užtenka minimalios sąskaitos išankstinio mokėjimo tai ir, tą, pakelia kainas, jau nekalbu apie tai, kad turėk daugiau pinigų sąskaitoj tai įjungia visokius internetus, kiša visokias paslaugas, kurių tau nereikia. Tai vadinasi "Mums svarbi žmonių nuomonė ir pastebėjimai", abejuoju. Ir nesistebiu, kad žmonės keikia Jus, kurie turi sąskaitas, nes darote, kad tik Jums būtų naudingiau. Matyt ateina, toks periodas, kad teks atsisakyti BITĖS paslaugų ir kontaktuoti su žmonėmis laiškais ar baltais balandžiais, kaip senovėje, nes tikrai kartais moki užtai, ko nenaudoji ar netgi permoki, kad tik Jus gyventumete ir egzistuotumetė, o kažkada tikrai buvote savo vardą laikantis operatorius, ko pradedu pasigesti dabar. Todėl nesistebiu, kad žmonės Jus taip keikia, nes Jums tik svarbu, marketingas, gražūs žodžiai ir pinigai. Kišat visokį šlamštą: televizijas visokias, planus kvailus su kainom nesąmoningom. Geriau tobulintumete ryšį, telefonų planus, paslaugas, nes dabar tikrai jos neatitinka kainos. Netikiu, kad kažkas pasikeis, bet pąmastymui BITE Jums....
Sveiki, tam, kad galėtume peržiūrėti Jūsų užklausą, prašome susisiekti su mumis klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba +37069923230 arba asmenine užklausa užpildant formą https://www.bite.lt/pagalba, kurią rasite puslapio apačioje.

Jūsų BITĖ.
Atsakyti
Aš gal truputį iš kitos pusės parašysiu ir mano pastebėjimai, nežinau ateina turbūt toks metas, kai visi Lietuvos operatoriai, tame tarpe ir BITĖ, giriasi esą kainos mažėja, klausimas ar tikrai? Su kiekvieną dieną, vis kyla ir kuomet žmogus, kuris nėra kažkoks tai verslininkas, užtenka minimalios sąskaitos išankstinio mokėjimo tai ir, tą, pakelia kainas, jau nekalbu apie tai, kad turėk daugiau pinigų sąskaitoj tai įjungia visokius internetus, kiša visokias paslaugas, kurių tau nereikia. Tai vadinasi "Mums svarbi žmonių nuomonė ir pastebėjimai", abejuoju. Ir nesistebiu, kad žmonės keikia Jus, kurie turi sąskaitas, nes darote, kad tik Jums būtų naudingiau. Matyt ateina, toks periodas, kad teks atsisakyti BITĖS paslaugų ir kontaktuoti su žmonėmis laiškais ar baltais balandžiais, kaip senovėje, nes tikrai kartais moki užtai, ko nenaudoji ar netgi permoki, kad tik Jus gyventumete ir egzistuotumetė, o kažkada tikrai buvote savo vardą laikantis operatorius, ko pradedu pasigesti dabar. Todėl nesistebiu, kad žmonės Jus taip keikia, nes Jums tik svarbu, marketingas, gražūs žodžiai ir pinigai. Kišat visokį šlamštą: televizijas visokias, planus kvailus su kainom nesąmoningom. Geriau tobulintumete ryšį, telefonų planus, paslaugas, nes dabar tikrai jos neatitinka kainos. Netikiu, kad kažkas pasikeis, bet pąmastymui BITE Jums....
UAB BITĖ LIETUVA
2021-05-13 16:06:41 IP 66ik9bbt
Atsakyti
BITE baisios patirtys 2021-05-13 15:06:37
Bite uab, siulo viena plana, o moketi reikia uz kita ir aisku brangesni. Niekaip neinformave, pakeite i beveik 3 kartus brangesni nei patys siule email atsiustame pasiulyme. Gal, verslo planas toks, tipo, kalbi su / is uzsienio/iu, nepastebesi didesniu saskaitu. Reakcija i laiskus totaliai apie skirtingus dalykus.

Prasau Bite, nerasykite, man, cia, viesai - rekvizitai.vz.lt, standartinio “Sveiki, kad galetume detaliau.... AR, Sveiki, kiekvieno kliento atsiliepimas, komentaras,...”

Isspreskite problemas, kurias patys kuriate. Kas, puikiai matosi is kasdieniu komentaru apie Jusu poziuri i klientus
Sveiki, tam, kad galėtume peržiūrėti Jūsų užklausą, prašome susisiekti su mumis klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba +37069923230 arba asmenine užklausa užpildant formą https://www.bite.lt/pagalba, kurią rasite puslapio apačioje.

Jūsų BITĖ.
BITE baisios patirtys
2021-05-13 15:06:37 IP 28ot3tjg
Atsakyti
Bite uab, siulo viena plana, o moketi reikia uz kita ir aisku brangesni. Niekaip neinformave, pakeite i beveik 3 kartus brangesni nei patys siule email atsiustame pasiulyme. Gal, verslo planas toks, tipo, kalbi su / is uzsienio/iu, nepastebesi didesniu saskaitu. Reakcija i laiskus totaliai apie skirtingus dalykus.

Prasau Bite, nerasykite, man, cia, viesai - rekvizitai.vz.lt, standartinio “Sveiki, kad galetume detaliau.... AR, Sveiki, kiekvieno kliento atsiliepimas, komentaras,...”

Isspreskite problemas, kurias patys kuriate. Kas, puikiai matosi is kasdieniu komentaru apie Jusu poziuri i klientus
UAB Bitė Lietuva
2021-05-11 12:28:06 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Martyna 2021-05-11 11:31:55
Jau bite daro ką nori! Giminaitei praeitais metais rugsėjį baigėsi sutartis, sulaukė skambučio su pasiūlymu sutartį prasitesti, moteris pasake kad turi pasitarti su vaikais ir tada atvyks į saloną pati.Tuo pokalbis baigėsi.Sekantį mėnesį gavo sąskaitą kuri buvo didesnė nei prieš tai, nuvykus pasiteirauti kodėl sąskaita ženkliai didesnė buvo labai nemaloniai aptarnauta, buvo pasakyta kad tokios kainos ir vėlgi tuom viskas pasibaigė. Nepaslaptis kad karantinas visiems sujaukė planus, tačiau vakar nusprendėm nuvykti ir susidaryti sutartį pas kitą operatorių, nes bitėje sutartis neterminuota ir jokių kitų įsipareigojimų šiam operatoriui kaip ir nebėra. Vakare sulaukiame žinutės iš bitės, kad nutraukėme sutartį del to turime sumokėti beveik 100eu netesybas, giminaitei šokas, tada sulaukia skambučio iš labai nemalonios bitės darbuotojos, kuri aiškina kad spalio mėn sutartis buvo pratesta 24mėn.elektroniniu paštu. Pasižiūrime el.paštą, kuriuo nesinaudojame ir tikrai, ten yra sutaris laiškas, kurio moteris nematė, nes nesinaudoja tuo paštu. Paaiškinus visą situaciją darbuotojai, ši pareiškia kad ne jų problemos, jog nežiurit laiškų.šiandien nuvažiavus i bitės saloną mums aiškina, kad turėjome gauti dar ir sms žinutę, kad sutartis pratęsta, gerai tikrinam sms, tik ten jokios žinutės nėra! Tai dabar man paaiškinkit, nuo kada be žmogaus sutikimo galima pratęsti sutartį, jokių parašų nėra!
Sveiki.

Kad galėtume detaliau peržvelgti Jūsų situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba +37069923230 arba asmenine užklausa užpildant formą https://www.bite.lt/pagalba, kurią rasite puslapio apačioje.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Jau bite daro ką nori! Giminaitei praeitais metais rugsėjį baigėsi sutartis, sulaukė skambučio su pasiūlymu sutartį prasitesti, moteris pasake kad turi pasitarti su vaikais ir tada atvyks į saloną pati.Tuo pokalbis baigėsi.Sekantį mėnesį gavo sąskaitą kuri buvo didesnė nei prieš tai, nuvykus pasiteirauti kodėl sąskaita ženkliai didesnė buvo labai nemaloniai aptarnauta, buvo pasakyta kad tokios kainos ir vėlgi tuom viskas pasibaigė. Nepaslaptis kad karantinas visiems sujaukė planus, tačiau vakar nusprendėm nuvykti ir susidaryti sutartį pas kitą operatorių, nes bitėje sutartis neterminuota ir jokių kitų įsipareigojimų šiam operatoriui kaip ir nebėra. Vakare sulaukiame žinutės iš bitės, kad nutraukėme sutartį del to turime sumokėti beveik 100eu netesybas, giminaitei šokas, tada sulaukia skambučio iš labai nemalonios bitės darbuotojos, kuri aiškina kad spalio mėn sutartis buvo pratesta 24mėn.elektroniniu paštu. Pasižiūrime el.paštą, kuriuo nesinaudojame ir tikrai, ten yra sutaris laiškas, kurio moteris nematė, nes nesinaudoja tuo paštu. Paaiškinus visą situaciją darbuotojai, ši pareiškia kad ne jų problemos, jog nežiurit laiškų.šiandien nuvažiavus i bitės saloną mums aiškina, kad turėjome gauti dar ir sms žinutę, kad sutartis pratęsta, gerai tikrinam sms, tik ten jokios žinutės nėra! Tai dabar man paaiškinkit, nuo kada be žmogaus sutikimo galima pratęsti sutartį, jokių parašų nėra!
UAB BITĖ LIETUVA
2021-05-11 10:42:23 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Klientė 2021-05-11 00:03:46
Bitės konsultantams siūlyčiau pakeisti savo bendravimo stilių. Apsilankiau salone Klaipėdos Akropolyje dėl vienos paslaugos, tai per tą laiką, kol ta paslauga buvo įjungiama, man spėjo pasiūlyti namų internetą, paspirtuką, robotą siurblį, nusistebėti, kaip čia aš tik vieną numerį turiu, o kur kiti šeimos nariai (ar tikrai čia konsultantės reikalas?), o kai pasakiau, kad neperku naujos namų įrangos prieš tai nepasidomėjusi ir neįsigilinusi (kalba ėjo apie siurblį), konsultantė atšovė, kad "ką čia skaityt, siurbia ir plauna". Patikėkit, su tokia įkyria bendravimo strategija ir prekių kišimu jūs ne pritraukiat, o kaip tik atstumiat klientus. Teko su šeimos nariu prieš savaitę apsilankyti kito operatoriaus salone, tai nėra net ką lyginti.
Sveiki.

Kiekvienas kliento atsiliepimas, komentaras, nuomonė ar pastaba mums yra labai svarbi. Siekiame kurti teigiamą kliento patirtį, priimame ir atidžiai nagrinėjame visus klientų atsiliepimus, prašymus.

Jūsų BITĖ.
UAB Bitė Lietuva
2021-05-11 08:56:17 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Ernestas 2021-05-10 17:45:03
Pirkau vakar telefona su sutartimi Megos salone. Priklause dovanų samsung galaxy watch active 2. Galvojau kad vakar užmiršo įdeti, tad nuvykau į tą patį salona šiandien tikedamasis atsiimti dovana, tačiau nuvykus pradejus kalbeti su kita konsultante. Priejo vakar dienos konsultante ir jai į ausį pašnibždejo kažką ir po to prasidėjo įrodinėjimai kad man jis nepriklauso nes esim paslaugos neužsisakau, skambinausi į konsultacijų tel. 1501 ir rašiau į internetinį puslapį, kur mane patikino, kad dovana man priklauso, galiausiai salone pasakė, kad jo neturi ir pasiūlė į kitą saloną nuvykti. Atvykau į hyper maximos Kaune salone ir ten atgavau savo dovaną ir tai turejo paskutinį dydį. Sugaišau 3valandas, kad gauti tai kas priklauso.. labai nemaloni situacija ir gaila kad taip vyksta...
Sveiki.

Kad galėtume detaliau peržvelgti Jūsų situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba +37069923230 arba asmenine užklausa užpildant formą https://www.bite.lt/pagalba, kurią rasite puslapio apačioje.

Jūsų BITĖ
UAB BITĖ LIETUVA
2021-05-11 08:54:55 IP 66ik9bbt
Atsakyti
VšĮ Meno bangos 2021-05-05 12:47:39
2021 metų gegužės 05 dieną buvau itin nemaloniai sutikta Švenčionių Bitėje. Apie tai rašau faile, pavadintame skundas.
Sveiki.

Kiekvienas kliento atsiliepimas, komentaras, nuomonė ar pastaba mums yra labai svarbi, kadangi tik gavę grįžtamąjį ryšį iš klientų užtikrinsime aukščiausią teikiamų paslaugų, produktų bei aptarnavimo kokybę. Jūsų situaciją perdavėme salono vadovui.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Bitės konsultantams siūlyčiau pakeisti savo bendravimo stilių. Apsilankiau salone Klaipėdos Akropolyje dėl vienos paslaugos, tai per tą laiką, kol ta paslauga buvo įjungiama, man spėjo pasiūlyti namų internetą, paspirtuką, robotą siurblį, nusistebėti, kaip čia aš tik vieną numerį turiu, o kur kiti šeimos nariai (ar tikrai čia konsultantės reikalas?), o kai pasakiau, kad neperku naujos namų įrangos prieš tai nepasidomėjusi ir neįsigilinusi (kalba ėjo apie siurblį), konsultantė atšovė, kad "ką čia skaityt, siurbia ir plauna". Patikėkit, su tokia įkyria bendravimo strategija ir prekių kišimu jūs ne pritraukiat, o kaip tik atstumiat klientus. Teko su šeimos nariu prieš savaitę apsilankyti kito operatoriaus salone, tai nėra net ką lyginti.
Atsakyti
Pirkau vakar telefona su sutartimi Megos salone. Priklause dovanų samsung galaxy watch active 2. Galvojau kad vakar užmiršo įdeti, tad nuvykau į tą patį salona šiandien tikedamasis atsiimti dovana, tačiau nuvykus pradejus kalbeti su kita konsultante. Priejo vakar dienos konsultante ir jai į ausį pašnibždejo kažką ir po to prasidėjo įrodinėjimai kad man jis nepriklauso nes esim paslaugos neužsisakau, skambinausi į konsultacijų tel. 1501 ir rašiau į internetinį puslapį, kur mane patikino, kad dovana man priklauso, galiausiai salone pasakė, kad jo neturi ir pasiūlė į kitą saloną nuvykti. Atvykau į hyper maximos Kaune salone ir ten atgavau savo dovaną ir tai turejo paskutinį dydį. Sugaišau 3valandas, kad gauti tai kas priklauso.. labai nemaloni situacija ir gaila kad taip vyksta...
UAB BITĖ LIETUVA
2021-05-09 10:37:27 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Rokas 2021-05-08 14:53:02
Labai prastas internetas. Jau kankintis reiki 4/5 men sakė viskas bus sutvarkyta.
Sveiki.

Kad galėtume detaliau peržvelgti Jūsų situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba +37069923230 arba asmenine užklausa užpildant formą https://www.bite.lt/pagalba, kurią rasite puslapio apačioje.

Jūsų BITĖ
UAB Bitė Lietuva
2021-05-09 09:24:42 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Donatas 2021-05-08 09:49:21
Galvojom perkelti du numerius į bitę. Siūlė mums priimtinus planus. Po poros dienų, susisiekus su bitės konsultantu, teko labai nusivilti jų psalaugomis, atmestinas konsultavimas. Gerai, kad ir neperėjom iš kito tinklo.
Sveiki.

Kad galėtume detaliau peržvelgti Jūsų situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba +37069923230 arba asmenine užklausa užpildant formą https://www.bite.lt/pagalba, kurią rasite puslapio apačioje.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Labai prastas internetas. Jau kankintis reiki 4/5 men sakė viskas bus sutvarkyta.
Atsakyti
Galvojom perkelti du numerius į bitę. Siūlė mums priimtinus planus. Po poros dienų, susisiekus su bitės konsultantu, teko labai nusivilti jų psalaugomis, atmestinas konsultavimas. Gerai, kad ir neperėjom iš kito tinklo.
Atsakyti
mindaugas 2021-05-06 06:44:15
jau daug metu esu bites klientas turiu du abonentus.Dabar apgavo be mano sutikimo pratese sutarti aisku pabrangino pamenu tai buvo ponaitis Titas kiek kartu skambinau ir klausiau kodel taip darot sako issiaiskinsim bet vistiek atejo didesne saskaita visi mano pokalbiai irasyti.Jeigu dar ateis tokia saskaita kreipsiuos i vartotoju teises.Atsargiai su sita kontora
Skambinau ne viena karta zadejo anuliuoti neteiseta sutarti bet niekas nepasikeite
UAB BITĖ LIETUVA
2021-05-06 10:44:12 IP 66ik9bbt
Atsakyti
mindaugas 2021-05-06 06:44:15
jau daug metu esu bites klientas turiu du abonentus.Dabar apgavo be mano sutikimo pratese sutarti aisku pabrangino pamenu tai buvo ponaitis Titas kiek kartu skambinau ir klausiau kodel taip darot sako issiaiskinsim bet vistiek atejo didesne saskaita visi mano pokalbiai irasyti.Jeigu dar ateis tokia saskaita kreipsiuos i vartotoju teises.Atsargiai su sita kontora
Sveiki.

Kad galėtume detaliau peržvelgti Jūsų situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba +37069923230 arba asmenine užklausa užpildant formą https://www.bite.lt/pagalba, kurią rasite puslapio apačioje.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
jau daug metu esu bites klientas turiu du abonentus.Dabar apgavo be mano sutikimo pratese sutarti aisku pabrangino pamenu tai buvo ponaitis Titas kiek kartu skambinau ir klausiau kodel taip darot sako issiaiskinsim bet vistiek atejo didesne saskaita visi mano pokalbiai irasyti.Jeigu dar ateis tokia saskaita kreipsiuos i vartotoju teises.Atsargiai su sita kontora
UAB BITE LIETUVA
2021-05-05 13:09:15 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Antanas 2021-05-05 11:27:11
Vienas blogiausių sprendimų buvo pasirinkti bite. Šlykštus aptarnavimas Vilniaus Akropolio salone, konsultantas Darius darbą atlieka atmestinai, jautėsi spaudimas, kad esu nepageidaujamas. 0 balų
Sveiki,
Atsiprašome, kad bendravimas su mūsų darbuotojais nebuvo sklandus. Jūsų atsiliepimas bei pastebėjimai mums yra labai svarbūs, kad galėtumėme gerinti klientų patirtį. Taip pat kad galėtume detaliau peržvelgti Jūsų situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba +37069923230 arba asmenine užklausa užpildant formą https://www.bite.lt/pagalba, kurią rasite puslapio apačioje.

Jūsų BITĖ,
VšĮ Meno bangos
2021-05-05 12:47:39 IP 2cfq63dt
Atsakyti
2021 metų gegužės 05 dieną buvau itin nemaloniai sutikta Švenčionių Bitėje. Apie tai rašau faile, pavadintame skundas.
Atsakyti
Vienas blogiausių sprendimų buvo pasirinkti bite. Šlykštus aptarnavimas Vilniaus Akropolio salone, konsultantas Darius darbą atlieka atmestinai, jautėsi spaudimas, kad esu nepageidaujamas. 0 balų
UAB BITĖ LIETUVA
2021-05-04 14:47:40 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Ivan korkut 2021-05-04 13:33:31
Sveiki jau daug metu esu jusu klientas ir daug metu jusu planuose nekas nesikieicia, klientas pats negali pasirinkti kiek jam reikia min. kiek sms ir sudeliuoti sau plana o ta ka siulot tai yra brangu ir neefektivu. Perziurekit prasom artimiausiu metu savo bites tarifus privatiems klientams.
Su pagarba Ivan
Sveiki.

Kad galėtume detaliau peržvelgti Jūsų situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba +37069923230 arba asmenine užklausa užpildant formą https://www.bite.lt/pagalba, kurią rasite puslapio apačioje.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Sveiki jau daug metu esu jusu klientas ir daug metu jusu planuose nekas nesikieicia, klientas pats negali pasirinkti kiek jam reikia min. kiek sms ir sudeliuoti sau plana o ta ka siulot tai yra brangu ir neefektivu. Perziurekit prasom artimiausiu metu savo bites tarifus privatiems klientams.
Su pagarba Ivan
UAB BITĖ LIETUVA
2021-05-03 12:21:18 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Eva 2021-05-03 12:12:27
Prastas internetas. Per go3 nespėja filmų užkraut pastoviai pastringa.. Šiais metais labai stipriai nusivyliau bitės paslaugomis. Po sutarties pasibaigimo išeisiu...
Sveiki.

Kad galėtume detaliau peržvelgti Jūsų situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba +37069923230 arba asmenine užklausa užpildant formą https://www.bite.lt/pagalba, kurią rasite puslapio apačioje.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Prastas internetas. Per go3 nespėja filmų užkraut pastoviai pastringa.. Šiais metais labai stipriai nusivyliau bitės paslaugomis. Po sutarties pasibaigimo išeisiu...
UAB Bitė Lietuva
2021-05-03 09:31:58 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Andrius 2021-04-25 17:26:10
Kas per nesąmones.
Turėdamas bites numerį gal 10 metu tikrai daugiau nesinaudosiu. Turiu Žalia plana, kartas nuo karto tenka važinėti po užsienį, atsiranda problemos su tuo su....tu internetų. Be to ir ryšis ne pats geriausias. Kai jis baigęs pradeda skaičiuoti kaip jiems I galva šauna. Siunčia žinutes:

Sveiki, informuojame, kad Jūs jau išnaudojote 80% Jūsų plano suteikiamo ES/EEE duomenų kiekio limito. Jei išnaudosite 100% ir ES/EEE šalyse naršysite ir toliau, iki mėnesio pabaigos Jūsų plano MB kainuos 0, 0035 Eur/MB. Jūsų BITĖ

Jau kita diena siunčia :

Sveiki! Norime priminti, jog visose ES/EEE šalyse skambučio kaina į Lietuvą ir kitas ES/EEE šalis - 0 Eur/min., SMS ir atsiliepti - 0 Eur, o kiekvienas MB kainuos 0, 0041 Eur. Informacija apie kitas kainas ir BITĖS pagalba nemokamai +37065600568. BITĖ

Bandau skambinti sako o jusu planas pasenes
Sveiki, Andriau.

Kad galėtume detaliau peržvelgti Jūsų situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba +37069923230 arba asmenine užklausa užpildant formą https://www.bite.lt/pagalba, kurią rasite puslapio apačioje.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Esam labai pasipiktine Bitės kompanija. Vyras pirko telefoną ir domėjosi ar perkant naują telefoną nėra duodamos kokios dovanos šalia, nes telefoną norėjo įsigyti pakankamai brangų. Paskambinusi moteris iš Bitės informacijos patikino, kad šiuo metu dovanų nėra ir tikriausiai nebus. Patikėjime jos pasakymu ir tą pačia dieną nusipirkome telefoną pilna kaina be jokių dovanų. Tačiau kitą dieną jau atsirado dovanos prie šito telefono (Samsung S21 Ultra), laikrodžiai. Tai kaip suprasti? Nejaugi personalas nėra iš anksto informuojamas apie dovanas? Pati dirbu pardavimų srityje ir apie nuolaidas ir dovanas sužinome tikrai ankščiau nei tą pačią dieną. Kam reikalinga tada ta informacija jei žmogui negali pasakyti informacijos? Būtume palauke vieną dieną, o dabar.... Salone niekas padėti negalėjo, nes aiškino tą patį, kad apie dovanas sužinojo tik tą dieną. Esame Bitės klientai, bet esame labai nusivylę jų aptarnavimu ir bendravimu su nuolatiniais klientais
UAB BITĖ LIETUVA
2021-04-28 10:42:14 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Olga 2021-04-27 23:46:55
Bite apgauna tuo kad aš parašiau sutartį ant metams sau, o savo nepilnamečius vaikui ant 2 JU METŲ!!!!! IR KAIP ŠNEKEJAU TUO ĮRODYTI NEGALĮ MAN!!!!!!KUR LOGIKA!!!! IŠEJAU IŠ BITĖS!!!!
Sveiki,

kad galėtume detaliau peržvelgti Jūsų situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba +37069923230 arba asmenine užklausa užpildant formą https://www.bite.lt/pagalba, kurią rasite puslapio apačioje.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Bite apgauna tuo kad aš parašiau sutartį ant metams sau, o savo nepilnamečius vaikui ant 2 JU METŲ!!!!! IR KAIP ŠNEKEJAU TUO ĮRODYTI NEGALĮ MAN!!!!!!KUR LOGIKA!!!! IŠEJAU IŠ BITĖS!!!!
UAB BITĖ LIETUVA
2021-04-26 13:01:48 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Nile 2021-04-26 09:57:51
Kuo toliau nuo šito operatoriaus. Atsargiai imant gudručius, nes pririša prie jūsų numerio ir pasibaigus numerio planui, automatiškai turi likti pas juos kol baigsis laikroduko planas, kitaip paliekant šį operatorių su numeriu, nors laikroduko planu naudojies, vistiek tau anuliuojamos nuolaidosnir turi susimokėti!
Sveiki,

kad galėtume detaliau peržvelgti Jūsų situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba +37069923230 arba asmenine užklausa užpildant formą https://www.bite.lt/pagalba, kurią rasite puslapio apačioje.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Kuo toliau nuo šito operatoriaus. Atsargiai imant gudručius, nes pririša prie jūsų numerio ir pasibaigus numerio planui, automatiškai turi likti pas juos kol baigsis laikroduko planas, kitaip paliekant šį operatorių su numeriu, nors laikroduko planu naudojies, vistiek tau anuliuojamos nuolaidosnir turi susimokėti!
Atsakyti
Kas per nesąmones.
Turėdamas bites numerį gal 10 metu tikrai daugiau nesinaudosiu. Turiu Žalia plana, kartas nuo karto tenka važinėti po užsienį, atsiranda problemos su tuo su....tu internetų. Be to ir ryšis ne pats geriausias. Kai jis baigęs pradeda skaičiuoti kaip jiems I galva šauna. Siunčia žinutes:

Sveiki, informuojame, kad Jūs jau išnaudojote 80% Jūsų plano suteikiamo ES/EEE duomenų kiekio limito. Jei išnaudosite 100% ir ES/EEE šalyse naršysite ir toliau, iki mėnesio pabaigos Jūsų plano MB kainuos 0, 0035 Eur/MB. Jūsų BITĖ

Jau kita diena siunčia :

Sveiki! Norime priminti, jog visose ES/EEE šalyse skambučio kaina į Lietuvą ir kitas ES/EEE šalis - 0 Eur/min., SMS ir atsiliepti - 0 Eur, o kiekvienas MB kainuos 0, 0041 Eur. Informacija apie kitas kainas ir BITĖS pagalba nemokamai +37065600568. BITĖ

Bandau skambinti sako o jusu planas pasenes
UAB BITĖ LIETUVA
2021-04-25 13:04:36 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Viktor 2021-04-25 09:34:51
Nupirkau degalinije bite pakote begalybę Interneto 8gb ir kaip pakotije nurodytas "nori aktivoti Labas tesiog paskambink ar issiusk SMS draugui bet kurio numeri ir Viskas" Beda prasidejo idejau i Interneto modema ir rodo, kad LTE rysio ar 4G Nero ir siulo tik 2G kaip rysis pries kokias 20 metu, nu gerai bandau issiusti tesiog nesiuncia jokios zinutes kaip nurodyta instrukcijoje, tada bandau skambinti ir malonu balselis jusu saskaitoje nepakanka lesu, tada is kito Omnitel operatoriaus skambino i bitrs pagalba o ten atsakymas papildykit saskaita 1-2eur ir tada gal veiks. Vien nesuprantu, kodel is karto nepapildyti pakote 1 Eur daugiau ir parduoti ne uz 2.99 Eur bet uz 3.99 Eur klaidino zmoniu ir viskas ir rysis apgailetinas 2G-Blogiausias operatoriaus Lietuvoje.
Sveiki,

kad galėtume detaliau peržvelgti Jūsų situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba +37069923230 arba asmenine užklausa užpildant formą https://www.bite.lt/pagalba, kurią rasite puslapio apačioje.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Nupirkau degalinije bite pakote begalybę Interneto 8gb ir kaip pakotije nurodytas "nori aktivoti Labas tesiog paskambink ar issiusk SMS draugui bet kurio numeri ir Viskas" Beda prasidejo idejau i Interneto modema ir rodo, kad LTE rysio ar 4G Nero ir siulo tik 2G kaip rysis pries kokias 20 metu, nu gerai bandau issiusti tesiog nesiuncia jokios zinutes kaip nurodyta instrukcijoje, tada bandau skambinti ir malonu balselis jusu saskaitoje nepakanka lesu, tada is kito Omnitel operatoriaus skambino i bitrs pagalba o ten atsakymas papildykit saskaita 1-2eur ir tada gal veiks. Vien nesuprantu, kodel is karto nepapildyti pakote 1 Eur daugiau ir parduoti ne uz 2.99 Eur bet uz 3.99 Eur klaidino zmoniu ir viskas ir rysis apgailetinas 2G-Blogiausias operatoriaus Lietuvoje.
Atsakyti
Mešlas totalus!!!!!!! Ziuriu šuda mala konkrečiai.!!
Atsakyti
Tadas Baranauskas 2021-04-23 11:53:11
Bitė prastas operatorius, apgaudinėja sąžiningai!
Sveiki,

kad galėtume detaliau peržvelgti Jūsų situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba +37069923230 arba asmenine užklausa užpildant formą https://www.bite.lt/pagalba, kurią rasite puslapio apačioje.

Jūsų BITĖ
Tadas Baranauskas
2021-04-23 12:16:44 IP 2e7r3og1
Atsakyti
Prastas operatorius turiu įrodymų!
Tadas Baranauskas
2021-04-23 11:53:11 IP 2e7r3og1
Atsakyti
Bitė prastas operatorius, apgaudinėja sąžiningai!
UAB BITE LIETUVA
2021-04-21 16:53:58 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Rolandas 2021-04-21 16:30:34
Bitė bent kartą pagalvokit apie savo klientus ir gerbkite juos, nes kiek matau tai atsiliepimų neigiamų tikrai daug. Aš neiššimtis, tad prieš siūlant savo prekes, gal išmokykit savo vadybininkus kultūros, nes vos ne per prievartą kiša TV Go3, nors sakai, kad nereikia, dar papildomos informacijos susirenka ar tai jums svarbu, koks skirtumas kur aš gyvenu, koks mano vardas, jei aš ne suinteresuotas tuom ką siūlot, nes tikrai už to slepiasi papildomi mokesčiai, plius ir paslaugos neatitinka kainos santykio. Suprantu, kad reikia vykdyti mėnesio normatyvus, bet nu nekiškit šlamšto ir išmokit truputį kultūringiau bendrauti, nes tas per prievartą prie gero neprives.
Sveiki,
Atsiprašome, kad bendravimas su mūsų darbuotojais nebuvo sklandus. Jūsų atsiliepimas bei pastebėjimai mums yra labai svarbūs, kad galėtumėme gerinti klientų patirtį.
Jūsų BITĖ,
Atsakyti
Bitė bent kartą pagalvokit apie savo klientus ir gerbkite juos, nes kiek matau tai atsiliepimų neigiamų tikrai daug. Aš neiššimtis, tad prieš siūlant savo prekes, gal išmokykit savo vadybininkus kultūros, nes vos ne per prievartą kiša TV Go3, nors sakai, kad nereikia, dar papildomos informacijos susirenka ar tai jums svarbu, koks skirtumas kur aš gyvenu, koks mano vardas, jei aš ne suinteresuotas tuom ką siūlot, nes tikrai už to slepiasi papildomi mokesčiai, plius ir paslaugos neatitinka kainos santykio. Suprantu, kad reikia vykdyti mėnesio normatyvus, bet nu nekiškit šlamšto ir išmokit truputį kultūringiau bendrauti, nes tas per prievartą prie gero neprives.
UAB BITĖ LIETUVA
2021-04-16 18:45:58 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Justina 2021-04-16 16:50:42
Laba diena. Esu pasibaisėjusi bitės personalo darbu, jau pusė metu mažiausiai vaikštau i salona aiškintis dėl per didelės sumos saskaitos... Vis tas pats atsakymas gal skambinot i užsieni ar siuntėte sms žinutes ir saskaita didesnė nieko konkretaus. NE aš neskambinau ir nerašiau nes neturiu kam ir taip jau minimum pusė metu... Vasario mėn trūkus kantrybei išėjau lauk i kita tinkla kur psiūlė per pus mažesni plana. Tada po keliu dienu skambina bitė siūlydama dar per pus mažesni plana nei siūlė kitas tinklas aišku sutikau. Kelis kartus klausiau ar suma nepadidės sakė ne. ir tada gaunu vėl kosmine suma, na ir vėl aš i salona aiškintis tada pasitaikė normalesnė konsultantė ir pasakė, kad kažkoks neaiškus virusas man prie saskaitos prideda dar po minimum 20eur. Tai kas ten dedasi, kad negaunu tikslios info ir moku tiek laiko neaišku už ka? Kas man gražins tuos pinigus už tai, kad negaunu info, bet permoku... Tai ka daryt duot i teisma nes suma tikrai didelė... esu be galo nepasitenkinusi bitės personalo darbu... saskaitas visas turiu su permokėtom sumom..
Sveiki,

kad galėtume detaliau peržvelgti Jūsų situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba +37069923230 arba asmenine užklausa užpildant formą https://www.bite.lt/pagalba, kurią rasite puslapio apačioje.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Laba diena. Esu pasibaisėjusi bitės personalo darbu, jau pusė metu mažiausiai vaikštau i salona aiškintis dėl per didelės sumos saskaitos... Vis tas pats atsakymas gal skambinot i užsieni ar siuntėte sms žinutes ir saskaita didesnė nieko konkretaus. NE aš neskambinau ir nerašiau nes neturiu kam ir taip jau minimum pusė metu... Vasario mėn trūkus kantrybei išėjau lauk i kita tinkla kur psiūlė per pus mažesni plana. Tada po keliu dienu skambina bitė siūlydama dar per pus mažesni plana nei siūlė kitas tinklas aišku sutikau. Kelis kartus klausiau ar suma nepadidės sakė ne. ir tada gaunu vėl kosmine suma, na ir vėl aš i salona aiškintis tada pasitaikė normalesnė konsultantė ir pasakė, kad kažkoks neaiškus virusas man prie saskaitos prideda dar po minimum 20eur. Tai kas ten dedasi, kad negaunu tikslios info ir moku tiek laiko neaišku už ka? Kas man gražins tuos pinigus už tai, kad negaunu info, bet permoku... Tai ka daryt duot i teisma nes suma tikrai didelė... esu be galo nepasitenkinusi bitės personalo darbu... saskaitas visas turiu su permokėtom sumom..
UAB BITĖ LIETUVA
2021-04-16 14:16:54 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Gintaras 2021-04-15 22:27:23
Laba diena. Pirma kart rasau komentara. Riba pasiekta.
Bendravimas su Bite.lt per vienintelius ju pateiktus vartus bendraukime@bite.lt yra kazkas nesuvokiamai ir nesuprantamai neatsakingas. I pateiktus klausimus atsakymas apie nieka ir reikia keleto laisku, kad atsakytu. Kitas konsultantas, kita nuomone... Laisku atsakymo stilius, kaip tame multike “laiskas is rugpieniu kaimo” - visi, matyt, imeta po minti.
Gal kazkas is vadovybes galetu pasidometi atsakinejanciu Bites vardu bei teikiamu atsakymu prasme ir kokybe.
Gerb. Vadovai, pagal mano duomenis, prasau, galite, paziurekite susirasinejimus, kaip yra sprendziamos problemos ir kokie jusu atsakymai.
Laba diena,

kad galėtume detaliau peržvelgti Jūsų situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba +37069923230 arba asmenine užklausa užpildant formą https://www.bite.lt/pagalba, kurią rasite puslapio apačioje.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Laba diena. Pirma kart rasau komentara. Riba pasiekta.
Bendravimas su Bite.lt per vienintelius ju pateiktus vartus bendraukime@bite.lt yra kazkas nesuvokiamai ir nesuprantamai neatsakingas. I pateiktus klausimus atsakymas apie nieka ir reikia keleto laisku, kad atsakytu. Kitas konsultantas, kita nuomone... Laisku atsakymo stilius, kaip tame multike “laiskas is rugpieniu kaimo” - visi, matyt, imeta po minti.
Gal kazkas is vadovybes galetu pasidometi atsakinejanciu Bites vardu bei teikiamu atsakymu prasme ir kokybe.
Gerb. Vadovai, pagal mano duomenis, prasau, galite, paziurekite susirasinejimus, kaip yra sprendziamos problemos ir kokie jusu atsakymai.
UAB BITĖ LIETUVA
2021-04-14 16:37:46 IP 66ik9bbt
Atsakyti
algimantas 2021-04-08 10:21:47
Ryšio operatorius BITĖ tapo labai nepatikima bendrove.Paprasčiausiai pradėjo apgaudinėti klientus, į užduodamus klausimus neatsakinėja.Jau trečias mėn.iš eilės siunčia padidintas sąskaitas už paslaugas, nors sutartyje nurodyta kitokia (mažesnė)plano kaina.Kodėl ir kas yra kaltas dėl "klaidų", atsakyti vengia. Kiekvieną einamąjį mėn., po pareikštų pretenzijų "klaidą" ištaiso, tačiau sekantį mėn.vėl viskas pasikartoja.Manau tokių klientų yra ne viena dešimtis tūkatančių.
Tikrinkite gaunamas sąskaitas nuolatos, neabejoju-atrasite apgavystės atvejų.Išvada-keiskite operatorių.
Pagarbiai-ALGIMANTAS JUDICKAS, a.k.36001090094, tel.:868641666.
Laba diena, Algimantai,

kad galėtume detaliau peržvelgti Jūsų situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba +37069923230 arba asmenine užklausa užpildant formą https://www.bite.lt/pagalba, kurią rasite puslapio apačioje.

Jūsų BITĖ
UAB BITĖ LIETUVA
2021-04-14 16:17:37 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Irma 2021-04-14 15:28:22
Klaidinanti reklama ir apgaudinėjama sudarant sutartis. Informaciją ir rekomendacijas darbuotojai pateikia klaidinančias. problemos ir rūpesčiai prsideda sudarius sutartį ar įsigyjus įrangą. reklama neatitinka tikrovės.
Laba diena, Irma,

kad galėtume detaliau peržvelgti Jūsų situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba +37069923230 arba asmenine užklausa užpildant formą https://www.bite.lt/pagalba, kurią rasite puslapio apačioje.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Klaidinanti reklama ir apgaudinėjama sudarant sutartis. Informaciją ir rekomendacijas darbuotojai pateikia klaidinančias. problemos ir rūpesčiai prsideda sudarius sutartį ar įsigyjus įrangą. reklama neatitinka tikrovės.
UAB BITĖ LIETUVA
2021-04-14 11:02:44 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Msrois 2021-04-13 21:02:10
Neimanoma naudotis stringa kas 20sekundziu.pasksmbini uzregistruoja ir nieko nesprendzia.nesiulyciau
Laba diena,

kad galėtume detaliau peržvelgti Jūsų situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba +37069923230 arba asmenine užklausa užpildant formą https://www.bite.lt/pagalba, kurią rasite puslapio apačioje.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Neimanoma naudotis stringa kas 20sekundziu.pasksmbini uzregistruoja ir nieko nesprendzia.nesiulyciau
UAB BITĖ LIETUVA
2021-04-13 15:11:15 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Vanda Gudauskienė 2021-04-13 12:08:55
Go3 įenginys sugędo. Pasiėmė. Jau 2 savaitės tylu. Paliko be televizijos, nedavė jokio pakaitinio. Interneto ryšys siaubingas, juk pagal gyvenamą vietą jie turi išsiaiškinti.
Laba diena,

kad galėtume detaliau peržvelgti Jūsų situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba +37069923230 arba asmenine užklausa užpildant formą https://www.bite.lt/pagalba, kurią rasite puslapio apačioje.

Jūsų BITĖ

Taip pat rekomenduojame

MTTC
Mobiliųjų įrenginių aptarnavimas

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškės, LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Mobile Technics
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; interneto parduotuvės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą. GSMarena.lt užtikrina savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje ir Kaune. Prekybos salonas...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: Pranciškaus Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kūrybiškumo festivalis "ADC*LT" skelbia startą
Kūrybiškumo festivalis "ADC*LT" skelbia startą 05-16 18:59
Lietuvos dizaino asociacija antrąjį kartą rengia kūrybiškumo festivalį "ADC*LT". Geriausių praėjusių metų kūrybos darbų apdovanojimai, konferencija, jaunųjų talentų programa ir kūrybinės dirbtuvės...
IBM vadovas: lustų trūks dar dvejus metus
IBM vadovas: lustų trūks dar dvejus metus 05-16 18:59
JAV technologijų milžinės IBM prezidentas Jimas Whitehurstas pareiškė, kad pasaulinis lustų trūkumas gali būti juntamas dar dvejus metus.
Socialinių tinklų vartotojai grįžta prie "tradicinių" temų
Socialinių tinklų vartotojai grįžta prie "tradicinių" temų 05-16 18:45
Socialiniuose tinkluose daugiau nei metus vyraujant su koronavirusu susijusiai tematikai, gyventojų dėmesys šiai informacijai ima slopti. Vis daugiau socialinių tinklų vartotojų grįžta prie...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate patenkinti savo atlyginimu?

Akcijų kainos

Macy's 18,08 +14,00%
Western Digital 71,87 +8,29%
Xerox 24,21 +4,49%
NVIDIA 569,72 +4,23%
Kraft Heinz Co 43,73 -0,21%
AutoZone 1527,58 -0,40%
Humana 452,75 -0,70%
Walt Disney 173,70 -2,60%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 5,17 +9,53%
Dujos (JAV) 2,61 +1,95%
Varis 9324,82 +3,74%
Cukrus 0,69 +2,99%
Nafta 63,82 -3,42%
Apelsinai 0,59 -1,67%
Auksas 1760,04 +2,43%
Anglis 92,22 -2,84%