VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Bitė Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Bitė Lietuva

Atsiliepimai apie Bitė Lietuva, UAB

Jumis rūpinamės geriau
Parašyk savo nuomonę apie Bitė Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
nepirkite niekas telefono iš Bitės, nes pas juos telefonus taiso tik MTTC, o tai reiškia, kad telefonas automatiškai yra negarantinis, nes ras priežastį visada, kodėl yra netaisoma, ir dar už tai turėsite susimokėti 15€.

ir pats Bitės požiūris paskambinus jiems "čia mūsų partneriai, mes nieko negalim padaryti, patys jais nepatenkinti, bet taip yra",

tarkim Tele2 turi be MTTC dar savo telefonų taisyklą
Atsakyti
Nusivyliau ir aš paslaugomis atrodo žmogus naudojiesi ir vis tęsi sutartį, o gauni šlamštą paslėptą po gražiu pavadinimu, , neriboti GB namams " sparta taip apribota, kad naudotis negali... O ką jau bekalbėti, kai prieš kelis mėnesius gauni sąskaitą trigubą 55 eurų, kai nueini aiškintis, tai neva pavėluotai sumokėjai plius naujo mėnesio sąskaita, bet pagal mano mokamą suma (18) tai čia gaunasi jau trys mėnesiai... Suprantu aš irgi kartais vėluoju ir daug ką pamirštu... Bet auganti sąskaita valandomis ne itin džiugina...
Atsakyti
Jurgis 2018-07-11 20:51:23
Nežinau kas atsitiko su šita įmone, bet ji nusirito laaabai žemai. Užsisakius planą "geltonas" telefonu, buvo minėta kad papildomas paslaugas galėsiu atsisakyti kada noriu, nes jos po termino automatiškai pratesiamos ir tada mokama pilna kaina (geras kabliukas, a? Turėk visąlaik ant galvos rūpestį kad tik nepamirštum kada "nemokama" paslauga baigias). Bet problema tame, kad net jei tą prisimeni ir bandai nutraukti papildomas paslaugas kad ir savaitę prieš jų galiojimo pasibaigimą, to padaryti negali, nes "išjungti" mygtukas bitės svetainėje paprasčiausiai neveikia. "Veikti" jis pradeda tik pirmą sekančio mėnesio dieną, kada už tas papildomas paslaugas jau yra priskaičiuota suma.
Antras niuansas: tarifai į užsienį. Atsidarom bitės puslapį ir jame gražiai surašyta kad skambinant į ES šalis, tarifas yra 0, 01 eur/min. Apačioje taip pat paminėta, kad planas automatiškai persijungia, jeigu gyvenate ne Lietuvoje ir kad tada taikomi kiti ES tarifai. Gerai. Gyvenu Lietuvoje, skambinau į ES šalį 9 minutėm, gavau 6 eur išaugusią sąskaita.
Pridedant tai kad naudotis jų internetine svetaine tampa vis sudėtingiau (Svetainė kažkodėl pradėjo dirbti lėčiau, nors anksčiau problemų su greičiu nebuvo. Dabar visos svetainės nuorodos atidaromos super lėtai - tikitės kad klientas spjaus ir nebelys aiškintis kodėl jo sąskaita išaugo kone dvigubai, jeigu reiks palaukt dvigubai ilgiau? :)).
Žodžiu, gražu.
Sveiki,

dėkojame už pastabas bei išsakytą kritiką. Dėl kilusių klausimų susisieksime su Jumis asmeniškai.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Piktas Henrikas 2018-06-09 15:09:20
Bite, kaip paslaugu teikeja yra visiskas nesusipratimas. Puse metu kiek teko bendrauti su bite buvo vieni nesusipratimai, nesamones ir pyktis. Daugiau nenoriu tureti reikalu su bite, net jei tai butu vienintelis telekomunikaciniu paslaugu teikejas Lietuvoje.
Uzsisakiau telemetrines paslaugas signalizacijai, o tada viskas ir prasidejo:
1. Sake, kad telemetrine kortele gali priimti ir skambucius ir is jos galima skambinti. Suveikus signalizacijai pasirode, kad negali nei to nei to. Paskambinau, issaiskinom ko man reikia, sake sorry, nesusipratimas, skambucius ijunge.
2. Sake, ir i sutarti irase, kad 100 sms nemokamai, gavau saskaita, pasirode, kad mokamai. Parasiau laiska, issaiskinom, sake sorry, nesusipratimas, padare nemokamai.
3. Pasirasant sutarti snekejo apie vienokia paslaugos kaina, gaves trecia saskaita supratau, kad kaina visai kitokia. Nuejau i vieta, issiaiskinau, kad pasirodo pasirasant sutarti visa laika kalbejom kainom be PVM. Sake sorry, nesusipratimas Nu kas sneka su fiziniu vartotoju kainom be PVM. Juk fiziniai asmenys duona parduotuvej ne be PVM perkam.
4. Nuejau atsisakyti paslaugu, sakau as nenoriu kiekviena menesi jums skambinti ir vel is naujo aptarineti savo salygu, sako gerai, ateik menesio gale. Atejau menesio gale, sako, sorry, nesusiptarimas atjungsim kita menesi, si menesi jau nebespesim. Nu gerai sakau, atjunkit kita menesi, 100 kartu nevaiksciosiu.
5. Paslaugas atjunge, gavau uz kita menesi saskaita, ja apmokejau. Bet pasirodo, kad sutarties nenutrauke, todel saskaita gavau dar ir uz trecia menesi. Parasiau pikta laiska, sake sorry, nesusipratimas, sutarti nutrauke.
6. Paskutiniam laiske sake, jei dar vartosiu necenzurine leksika, tai su manim daugiau nebendraus. Tai as jum ir sakau, bite yra ***** tai daugiau su manim nebendraukit, saskaitu man daugiau nesiuskit, i sita kritika neatsakinekit, laisku nerasykit ir neskambinkit. Nieko nenoriu daugiau apie bite girdeti.
O svarbiausia, kiek laiko is manes bite pavoge, kiek veltui issvaisciau laiko aiskindamasis situacija, skambinedamas, rasydamas laiskus, pykdamas ir sita komentara rasydamas. Del to labiausiai ir pikta. Todel ir sakau- niekada daugiau nenoriu tureti jokiu tiesioginiu reikalu su bite.
Visiškai identiška situacija.
Kai pradedi su jais rimtai kalbėtis ir reikalauti neišsidirbinėti- tada pradeda vaizduoti įsižeidusius. Pritariu ir pasirašau po kiekvienu Piktas Henrikas žodžiu. Tuo pačiu Bitę informuoju- spalio 30 d. baigiasi mano sutartis Bitėje. Ir jos atnaujinti, kaip ir didesnė dalis jos klientų, NEKETINU. Bitė- darykite išvadas! Ir dar pridėsiu nuo savęs- kur tik galėsiu, ten skelbsiu, kad Bitė- blogis.
Atsakyti
BITĖ LIETUVA 2018-07-13 08:42:45
Sveiki, Aušra. Iš tiesų labai gaila, kad sukėlėme Jums abejonių teikiamomis paslaugomis. Parašykite mums el. paštu bendraukime@bite.lt, peržvelgsime Jūsų situaciją dar kartą, patikrinsime, ar pateiktas atsakymas yra detalus bei ar neįsivėlė klaida. Viliamės, kad pavyks rasti abiem pusėms palankų sprendimą.

Jūsų Bitė
Jau susisiekėt tris kartus ir bandėt įtikinti, kad šis planas yra nuostabus! Jokio kompromiso nesiūlėt, o labiausiai patiko: "na tai jei jums nereikia tos planšetės, tai grąžinkite" -"tikrai galiu? Planas pasikeis?" -"ne, planas nepasikeis". Pavargau, žinokit, nuo skambučių ir įtikinėjimų, kad pati kalta arba, kad esu nepatenkinta NUOSTABIU pasiūlymu. Tegu šį reikalą sprendžia nešališki atstovai.
Atsakyti
Aušra 2018-07-10 18:08:57
Esu nusivylusi ir pasibaisėjusi Bite. Ilgą laiką turėjau neribotą planą bitėje ir mokėdavau už jį apie 20eur., plius parkingo mokesčiai, tad susikaupdavo tikrai daug. Pasibaigus sutarčiai, perėjau į neva pigesnį planą, tačiau ribotų GB man neužtekdavo, mokėjau tą pačią, arba dar didesnę sumą už sąskaitas, kaip ir buvo anksčiau, tad kai kovo pabaigoje paskambino vadybininkė ir pasiūlė DOVANŲ planšetinį kompiuterį su sąlyga, kad pereisiu į kitą - neribotų pokalbių, bei interneto planą už 17eur., apsidžiaugiau! Juk tai pigiau, tai yra tas, ko man reikia - plano su neribotais GB ir skambučiais už mažesnę sumą, nei buvo anksčiau, o dovana, kuri man visiškai nereikalinga, tebunie pravers, ją įmečiau į stalčių. Tačiau sąskaitos pradėjo plaukti dar didesnės - 34eur., vietoje žadėtų 17eur. Nors skambinusios vadybininkės net keletą kartų klausiau AR TIKRAI UŽ VISKĄ 17eur ??? Ar tikrai tikrai viskas yra 17eur??? Man patvirtino, kad taip. Reziume: 17eur. telefono planas, 17eur. planšetės planas. Lygu - 34eur. Telefoniniame plane, koks buvo, toks liko. Planšetėje - internetas neribotas, bet jis man nereikalingas!!!!!!!! Kreipiausi į Bitę, prašiau perklausyti pokalbio. Žadėjo perskambinti per parą, susisiekė po dviejų savaičių ir tik mano paraginti. Atsakymas - neva buvo perklausytas pokalbis, žinoma nuspręsta, kad aš neteisi! Kodėl taip nevertinate klientų? Kodėl neieškote sprendimų ir kompromisų? Kodėl juos apgaudinėjate? Kodėl patys verčiate juos bėgti į kitus tinklus? Sakot, sutartis? Žemiau, yra komentaras apie sutartis ir kurjerius. Žmogus tai rašęs, visiškai teisus. Aš labai pagalvosiu ką daryti toliau - vartotojų teisės, televizija, facebookas, na negalima taip tyčiotis iš žmonių. Tiesiog, negalima!!!
Sveiki, Aušra. Iš tiesų labai gaila, kad sukėlėme Jums abejonių teikiamomis paslaugomis. Parašykite mums el. paštu bendraukime@bite.lt, peržvelgsime Jūsų situaciją dar kartą, patikrinsime, ar pateiktas atsakymas yra detalus bei ar neįsivėlė klaida. Viliamės, kad pavyks rasti abiem pusėms palankų sprendimą.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Dar viena istorija.

2018.02 sulaukiau vadybiniko "Vido" skambučio su pasiūlymu pasikeisti planus į naujus ir pigesnius. Taip ir padarėme. Pasikeitėm. Toliau kas mėnesį ateidavo sąskaitos už senus planus. 2018.04 pabaigoje pradėjau skambinti "Vidui". Vidas negalėjo, pakomentuoti, kodėl taip yra, o vėliau nebekėlė ragelio. Tada pasikeitėm vadybininką, dar per mėnesį laiko i "Laurą", atsisakėme Bitės paslaugų ir jos prašome jau 1.5 mėn perskaičiuoti sąskaitą pagal pasirinktus planus. Kas kart žada tai padaryti ir vis registruoja Mūsų prašymą arba nekelia ragelio arba tai ne jos kompetencija, o sujungti su kuo reikia negali. Laurą pitmo pokalbio metu informavome, kad sąskaitą apmokėsine iškart, kai ji bus perrašyta. Šiandien gavau skolos raštą iš Bitė, nors, vis dar su sena suma.
Ir i Credit info išsiunte informaciją skolų registrui. TERORAS IR KLIENTŲ MULKINIMAS. Turine įsirašę visus atsikalbinėjimus vadybininkų ir administracijos. Į ką kreiptis? Policiją, teisininkus ar į žiniasklaidą "R.I.T.A" LAISVĖS TV?

Prieš visą šią istoriją dar žiemą 4 mėnesius mėginome atsisakyti paslaugos "Mobilus verslui". Pavyko bet lb per dideles kančias.

Nerekomenduoju Bitės nei verslui nei privačiam žmogui.
Atsakyti
Kokia proga saskaita pakilo nuo 4€ iki 50? Jokiu skolu nebuvo, jokiu skamdučiu i užseni taip pat nebuvo, gal jus burtus traukiat kam kek moketi?
Atsakyti
Pritariu visiems pasisakousiems Bite mulkina savo klijantus!! Balandzio 6 pasiraziau sutarti metams, buvo zadeta kad man ir mano vyrui 3 men nereikes nieko moketi. Atejo balandzio galas siuncia kad turiu susimoketi, skambinu del ko gerai viska sutvarke atsiprase kita men vel atejo saskaita kad nesumokejau uz balandi atjunge man telefona, ko pasekoje sirgo mano dukra negalejau pasiskambint gyd. Siandien situacija kartojasi israsyta saskaita man ir mano vyrui, konsultante Karolina nekelia!!! Kur kreiptis? Nerekomenduoju niekam Bites paslaugu jie tik mulkina!!!
Atsakyti
Nežinau kas atsitiko su šita įmone, bet ji nusirito laaabai žemai. Užsisakius planą "geltonas" telefonu, buvo minėta kad papildomas paslaugas galėsiu atsisakyti kada noriu, nes jos po termino automatiškai pratesiamos ir tada mokama pilna kaina (geras kabliukas, a? Turėk visąlaik ant galvos rūpestį kad tik nepamirštum kada "nemokama" paslauga baigias). Bet problema tame, kad net jei tą prisimeni ir bandai nutraukti papildomas paslaugas kad ir savaitę prieš jų galiojimo pasibaigimą, to padaryti negali, nes "išjungti" mygtukas bitės svetainėje paprasčiausiai neveikia. "Veikti" jis pradeda tik pirmą sekančio mėnesio dieną, kada už tas papildomas paslaugas jau yra priskaičiuota suma.
Antras niuansas: tarifai į užsienį. Atsidarom bitės puslapį ir jame gražiai surašyta kad skambinant į ES šalis, tarifas yra 0, 01 eur/min. Apačioje taip pat paminėta, kad planas automatiškai persijungia, jeigu gyvenate ne Lietuvoje ir kad tada taikomi kiti ES tarifai. Gerai. Gyvenu Lietuvoje, skambinau į ES šalį 9 minutėm, gavau 6 eur išaugusią sąskaita.
Pridedant tai kad naudotis jų internetine svetaine tampa vis sudėtingiau (Svetainė kažkodėl pradėjo dirbti lėčiau, nors anksčiau problemų su greičiu nebuvo. Dabar visos svetainės nuorodos atidaromos super lėtai - tikitės kad klientas spjaus ir nebelys aiškintis kodėl jo sąskaita išaugo kone dvigubai, jeigu reiks palaukt dvigubai ilgiau? :)).
Žodžiu, gražu.
Atsakyti
Aušra 2018-07-10 18:08:57
Esu nusivylusi ir pasibaisėjusi Bite. Ilgą laiką turėjau neribotą planą bitėje ir mokėdavau už jį apie 20eur., plius parkingo mokesčiai, tad susikaupdavo tikrai daug. Pasibaigus sutarčiai, perėjau į neva pigesnį planą, tačiau ribotų GB man neužtekdavo, mokėjau tą pačią, arba dar didesnę sumą už sąskaitas, kaip ir buvo anksčiau, tad kai kovo pabaigoje paskambino vadybininkė ir pasiūlė DOVANŲ planšetinį kompiuterį su sąlyga, kad pereisiu į kitą - neribotų pokalbių, bei interneto planą už 17eur., apsidžiaugiau! Juk tai pigiau, tai yra tas, ko man reikia - plano su neribotais GB ir skambučiais už mažesnę sumą, nei buvo anksčiau, o dovana, kuri man visiškai nereikalinga, tebunie pravers, ją įmečiau į stalčių. Tačiau sąskaitos pradėjo plaukti dar didesnės - 34eur., vietoje žadėtų 17eur. Nors skambinusios vadybininkės net keletą kartų klausiau AR TIKRAI UŽ VISKĄ 17eur ??? Ar tikrai tikrai viskas yra 17eur??? Man patvirtino, kad taip. Reziume: 17eur. telefono planas, 17eur. planšetės planas. Lygu - 34eur. Telefoniniame plane, koks buvo, toks liko. Planšetėje - internetas neribotas, bet jis man nereikalingas!!!!!!!! Kreipiausi į Bitę, prašiau perklausyti pokalbio. Žadėjo perskambinti per parą, susisiekė po dviejų savaičių ir tik mano paraginti. Atsakymas - neva buvo perklausytas pokalbis, žinoma nuspręsta, kad aš neteisi! Kodėl taip nevertinate klientų? Kodėl neieškote sprendimų ir kompromisų? Kodėl juos apgaudinėjate? Kodėl patys verčiate juos bėgti į kitus tinklus? Sakot, sutartis? Žemiau, yra komentaras apie sutartis ir kurjerius. Žmogus tai rašęs, visiškai teisus. Aš labai pagalvosiu ką daryti toliau - vartotojų teisės, televizija, facebookas, na negalima taip tyčiotis iš žmonių. Tiesiog, negalima!!!
Mane lygiai taip pat apsuko aplink pirsta tik su namu internetu ir nesiteikia nei paskambinti nei susisiekti
Atsakyti
Irena 2018-06-20 21:23:02
Niekad negalvojau jog anksciau turejusi gera varda imone Bite taip nukris zemyn. Kaip ir dauguma zmoniu apgavo pensininka su savo "dovana" plansete. Paskambino is Viasat imones, kadangi bendradarbiauja su Bite ir padovanojo visiskai nemokamai plansete.Vargsas, sergantis pensininkas neteisingai suprato kad uz dovana reiks ilgai moketi..nors ji jam visiskai nereikalinga...gaila kad suzinojau praejus 2 menesiams ir negaliu grazinti nei plansetes nei Bites korteles interneto. O konsultante Viasato dave suprast tavo bedos kad kvailas ir senas zmogus uzkibo.Laukiu dar atsakymo is vadovu bites. Gal yra dar nukentejusiu del tokios "dovanu" akcijos? susisiekite su manim.
Taip. Esu. Nereikia būti pensininku, kad "užkibtum" ant jų melagysčių. Susisiekite su manimi, tikrai esu nusiteikusi vienytis.
Atsakyti
BITĖ LIETUVA 2018-06-29 08:17:38
Labas rytas, Egidijau. Mums rūpi Jūsų situacija, todėl norėdami ją išspręsti, parašėme Jums asmeninę žinutę. Tikiuosi, kad pavyks išsiaiškinti visus neaiškumus.

Jūsų BITĖ
Esu nusivylusi ir pasibaisėjusi Bite. Ilgą laiką turėjau neribotą planą bitėje ir mokėdavau už jį apie 20eur., plius parkingo mokesčiai, tad susikaupdavo tikrai daug. Pasibaigus sutarčiai, perėjau į neva pigesnį planą, tačiau ribotų GB man neužtekdavo, mokėjau tą pačią, arba dar didesnę sumą už sąskaitas, kaip ir buvo anksčiau, tad kai kovo pabaigoje paskambino vadybininkė ir pasiūlė DOVANŲ planšetinį kompiuterį su sąlyga, kad pereisiu į kitą - neribotų pokalbių, bei interneto planą už 17eur., apsidžiaugiau! Juk tai pigiau, tai yra tas, ko man reikia - plano su neribotais GB ir skambučiais už mažesnę sumą, nei buvo anksčiau, o dovana, kuri man visiškai nereikalinga, tebunie pravers, ją įmečiau į stalčių. Tačiau sąskaitos pradėjo plaukti dar didesnės - 34eur., vietoje žadėtų 17eur. Nors skambinusios vadybininkės net keletą kartų klausiau AR TIKRAI UŽ VISKĄ 17eur ??? Ar tikrai tikrai viskas yra 17eur??? Man patvirtino, kad taip. Reziume: 17eur. telefono planas, 17eur. planšetės planas. Lygu - 34eur. Telefoniniame plane, koks buvo, toks liko. Planšetėje - internetas neribotas, bet jis man nereikalingas!!!!!!!! Kreipiausi į Bitę, prašiau perklausyti pokalbio. Žadėjo perskambinti per parą, susisiekė po dviejų savaičių ir tik mano paraginti. Atsakymas - neva buvo perklausytas pokalbis, žinoma nuspręsta, kad aš neteisi! Kodėl taip nevertinate klientų? Kodėl neieškote sprendimų ir kompromisų? Kodėl juos apgaudinėjate? Kodėl patys verčiate juos bėgti į kitus tinklus? Sakot, sutartis? Žemiau, yra komentaras apie sutartis ir kurjerius. Žmogus tai rašęs, visiškai teisus. Aš labai pagalvosiu ką daryti toliau - vartotojų teisės, televizija, facebookas, na negalima taip tyčiotis iš žmonių. Tiesiog, negalima!!!
Atsakyti
Gabija 2018-07-10 09:44:44
2018-07-07 dieną sudariau sutarį, kuri turėjo įsigalioti liepos 30 dieną, aktyvavo liepos 9 dieną, nes konsultantas padarė klaidą. Prieš įteikdamas naują bitės kortelę, patviritno, kad liepos 30 dieną 23 valandą, mano numeris persikels į bitę. Paskambinus telefoniniu klientų centro numeriu, labai nemandagus konsultantas, pasakė, kad viskas nurodyta sutartyje, ir pretenzijai pagrindo nėra. Leido suprasti, kad ko čia skambini. Labai jau neprofesionalu apgaudinėti klientus arba samdyti meluojančius bei klaidas darančius darbuotojus, atkreipsiu dėmesį, kad teko net porą kartų taisyti blogai įvestą pavardę. O patikrinti sutarties, kuomet priartina vietą parašui plančetėje, galimybės nėra. Klientus prisivilioja, bet jei rūpintis nežada. Niekam nerekomenduočiau.
Sveiki, Gabija,

dėkoju už pateiktą informaciją. Vertiname, kad esate su Bite. Atleiskite, kad sukėleme Jums nepatogumų numerį perkėlus anksčiau, nei pageidavote. Pasirūpinsime, kad ateityje bendravimas būtų sklandus.

Jūsų Bitė
Atsakyti
2018-07-07 dieną sudariau sutarį, kuri turėjo įsigalioti liepos 30 dieną, aktyvavo liepos 9 dieną, nes konsultantas padarė klaidą. Prieš įteikdamas naują bitės kortelę, patviritno, kad liepos 30 dieną 23 valandą, mano numeris persikels į bitę. Paskambinus telefoniniu klientų centro numeriu, labai nemandagus konsultantas, pasakė, kad viskas nurodyta sutartyje, ir pretenzijai pagrindo nėra. Leido suprasti, kad ko čia skambini. Labai jau neprofesionalu apgaudinėti klientus arba samdyti meluojančius bei klaidas darančius darbuotojus, atkreipsiu dėmesį, kad teko net porą kartų taisyti blogai įvestą pavardę. O patikrinti sutarties, kuomet priartina vietą parašui plančetėje, galimybės nėra. Klientus prisivilioja, bet jei rūpintis nežada. Niekam nerekomenduočiau.
Atsakyti
Pritariu kiekvienam komentarui, kur rašoma, kad Bitėje visai nesirūpinama klientais. Net verslo klientai su ne vienu numeriu negali sulaukti atsakymo mėnesiais (tai yra neperdėta informacija, tikrai menesiais net po priminimų)... Kai tik baigsis terminuota sutartis, pereisime į kitą bendrovę. Niekam nerekomenduosiu Bitės. Linkiu šituos komentarus perskaityti Bitės vadovams ir padaryti išvadas, juk tiek žmonių ne veltui skundžiasi blogu aptarnavimu.
Atsakyti
Petras Trinskis 2018-07-07 15:56:23
2015m05.m26 diena sudariau su Bite neterminuota paslaugu teikimo sutarti, pagal mokejimo plana Tik, kaina 2, 85 euro men, bei tel. draudimo sutarti 2, 9 euro men.O siais metais, gaunu saskaitas, kad reikia moketi 7, 8 euro, nuejus i Bites salona aiskina, kad atseit jie pakeite plana, manes neinformave, t.y. be mano sutikimo.Todel perejau Tele2 tinkla, taciau mano nustebimui, gaunu 51, 71 euro saskaita, atseit reikia sumoketi uz taikyta nuolaida, apie kura as nieko nezinau, SAUGOKITES.
Sveiki, Petrai. Labai nesmagu, kad atsiliepimas apie BITĖS paslaugas ir aptarnavimą yra iš neigiamos pusės. Skubame šią padėtį ištaisyti, tad netrukus su Jumis susisieksime asmenine žinute. Tikiuosi, kad pavyks išsklaidyti visas kylančias abejones ir atsakyti į rūpimus klausimus.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
2015m05.m26 diena sudariau su Bite neterminuota paslaugu teikimo sutarti, pagal mokejimo plana Tik, kaina 2, 85 euro men, bei tel. draudimo sutarti 2, 9 euro men.O siais metais, gaunu saskaitas, kad reikia moketi 7, 8 euro, nuejus i Bites salona aiskina, kad atseit jie pakeite plana, manes neinformave, t.y. be mano sutikimo.Todel perejau Tele2 tinkla, taciau mano nustebimui, gaunu 51, 71 euro saskaita, atseit reikia sumoketi uz taikyta nuolaida, apie kura as nieko nezinau, SAUGOKITES.
Atsakyti
Juozas 2018-07-06 22:15:06
Kaišiadoriu rajone Ringailių kaime sinoptikai pastate bokšta gal su jeis sutarti galit ir savo antena primontuot nes pas mus ringailių km silpnas ryšys.
Sveiki, Juozai,

Nuolat plečiame Bitės ryšio teritoriją ir tobuliname paslaugų kokybę. Atsižvelgsime į Jūsų komentarą. Ačiū.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Verslo klientas 2018-07-05 14:36:18
Lygiai taip pat esame nukentėję... O dabar pasirodo, kad per anksti nutraukėme sutartį or priskaiciavo baudą tik 500eu už 3 numerius =)
Sveiki,

Nutraukiant termintuotas sutartis, yra prašoma grąžinti paslaugoms suteiktas nuolaidas, kuriomis buvo pasinaudota įsipareigojus nenutraukti sutarties iki sutarto laiko. Savo skundą galite pateikti asmeniškai Jūsų įmonės vadybininkui Bitėje, esame tikri, kad rasime kompromisą. Savo klientus vertiname ir visada ieškome sprendimo.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Kaišiadoriu rajone Ringailių kaime sinoptikai pastate bokšta gal su jeis sutarti galit ir savo antena primontuot nes pas mus ringailių km silpnas ryšys.
Atsakyti
Prisijungiu ir aš į begalę nukentėjusių nuo BITĖS. Siaubingai atmestinai žiūri į klientus. Pasiūlyti bet kokius pasiūlymus pirmi... Tačiau kai klientas kreipiasi dėl telefono yra delsiama, nesusisiekiama ir kas pažadama neįvykdo. Esu abstulbusi nuo visiškai atmestino požiūrio į verslo klientus ir jų poreikius. Per 3 savaites taip ir negavau žadėto telefono. Vadybininkas Laimis neatlieka savo darbo ir nežinau kaip taip besireklamuojanti įmonė, kuri teigia jog žiūri į klientus, taip abejingai ir pro pirštus žiūri ir nori išbarstyti ne tik pavienius, tačiau ir verslo klientus. Kelis kartus prašiau, kad susisiektų su manim skyriaus vadovas, tačiau per 3 dienas taip ir nesugebėjo paskambinti. Tai parodo visišką abejingumą.
Atsakyti
Verslo klientas 2018-02-23 13:41:18
KLIENTŲ NEGERBIMAS!

Esame verslo klientai. Tokio atmestino požiūriu į klientus, niekur neteko matyti. O dėl vadybininko Sauliaus Bakšaičio, tai visiškai nesuprantama kaip save gerbianti įmonė gali leisti dirbti tokiam asmeniui. Telefonu pažada vienu dalykus, į sutartis įrašo visiškai kitus dalykus. Pradėjus skaityti sutartis ir aiškinti iš kur atsirado nesutarti punktai, atšauna "tai ką jūs neskaitote sutarčių!. Apgaudinėja kaip tik gali ir nori.Prieš mėnesi pateikėme prašymą nutraukti, kai kuriuos numerius, po mėnesio laiko kažkas atrašo, kad netinkama forma prašymas parašytas!! Klausimas kas mokės tuos numerius, kurių per mėnesį laiko nesugeba sutarčių nutraukti. Ar tai nepiktavališkas pasipelnymas? Sąskaitos nuo sutarties pasirašymo padidėjo mažiausia 4 kartus už tuos pačius numerius. Čia skaitosi gavom palankesnes sąlygas. Baisu Baisu Baisu.
Lygiai taip pat esame nukentėję... O dabar pasirodo, kad per anksti nutraukėme sutartį or priskaiciavo baudą tik 500eu už 3 numerius =)
Vilmanto Paškausko įmonė
2018-07-03 14:11:05 IP 46.249.171.63
Atsakyti
Esame labai nusivylę "Bitė Lietuva". Vadybininkų darbas apgailėtinas.Jokio lankstumo, tikra sovietmiečio stagnacija. Nesiskaitoma su lojalias klientais. Nuolaidos, lyginant su kitais operatoriais, minimalios. Visas žaidimas tik jų naudai. Pasibaigus sutarčiai, perėjimas pas konkurentus - garantuotas. Kantrybė trūko.
Atsakyti
Turiu labai nemalonią situaciją su BITE, konsultantas telefonu pasiūlė telefoną su planu už vieną kainą, atvykus į Bitės atstovybę, kaina jau buvo daug didesnė. Mačiau vieną labai paprastą problemos sprendimo būdą - pokalbio įrašo perklausymą. Kreipiausi ir į Bitės konsultantus salone, trumpuoju numeriu, el. paštu bendraukime@bite.lt (el. paštu, po kelių laiškų net nesiteikė atrašyt). Galiausiai susisiekiau per bitės facebook messenger'į. Pokalbio perklausymo laukiu jau 2mėn mokėdamas kitokią kainą, nei buvo pateiktas pasiūlymas. Turiu spėjimą, kad dėl pokalbio įrašo perklausymo gausiu neigiamą atsakymą. Būtinai pasidalinsiu kaip BITEI sekasi spresti tokias mažas savo klientų problemas.
Atsakyti
Monika 2018-06-29 12:20:48
Labai nusivyliau, žmones už durnus laiko, užsisakiau televizorių, Ale viskas tvarkoj, sutarėm kada atveš, duomenis ir mokumą patikrino. Kurjeris atvežė, paskambino į bite o bitė jiems pasakė jog Sodra nepraleidžia ir neleidžia palikti, tai kam žmones trukdyti? Užsakymo metu sakė jog viskas tvarkoje, žodžiu durniu laivas daugiau niekuomet nesiruošiu turėti reikalų su šia įmone. Ps. Telia davė televizorių ir jiems Sodra kažko neprisikabino
Laba diena,

dėkojame, kad informuojate apie situaciją. Dėl sutarties sąlygų susisieksime su Jumis asmeniškai.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Romanas 2018-06-29 09:01:14
Zmones niekada nepasirasinekite sutarciu kurias atveza kurjeris. Arba negailekite kurjerio laiko ir atidziai skaitykite sutarti. Didele tikimybe kad joje rasite tai kas nebuvo pamineta pokalbio metu kai jums buvo siulomas planas ar kazkas panasaus. Mano nuomone tai tik nauja zmoniu mulkinimo schema i kuria ir pats papuoles esu. Telefonu viskas skamba graziai bet tiketina kad sutartyje gali buti nepaminetu kabliuku. Kurjeris pristato sutarti. Jus budamas geru zmogum netrugdote jo laiko ir negalvoje pasirasote. Norejau nutraukti ta sutarti bet sukandes dantis kenciu ir laukiu kol pasibaigs sutartis (zinoma moku nemazus pinigus) nes tuo metu buvo reikalingos tos paslaugos.
Laba diena,

dėkojame, kad informuojate apie situaciją. Dėl sutarties sąlygų patikslinimo susisieksime su Jumis asmeniškai.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Labai nusivyliau, žmones už durnus laiko, užsisakiau televizorių, Ale viskas tvarkoj, sutarėm kada atveš, duomenis ir mokumą patikrino. Kurjeris atvežė, paskambino į bite o bitė jiems pasakė jog Sodra nepraleidžia ir neleidžia palikti, tai kam žmones trukdyti? Užsakymo metu sakė jog viskas tvarkoje, žodžiu durniu laivas daugiau niekuomet nesiruošiu turėti reikalų su šia įmone. Ps. Telia davė televizorių ir jiems Sodra kažko neprisikabino
Atsakyti
Zmones niekada nepasirasinekite sutarciu kurias atveza kurjeris. Arba negailekite kurjerio laiko ir atidziai skaitykite sutarti. Didele tikimybe kad joje rasite tai kas nebuvo pamineta pokalbio metu kai jums buvo siulomas planas ar kazkas panasaus. Mano nuomone tai tik nauja zmoniu mulkinimo schema i kuria ir pats papuoles esu. Telefonu viskas skamba graziai bet tiketina kad sutartyje gali buti nepaminetu kabliuku. Kurjeris pristato sutarti. Jus budamas geru zmogum netrugdote jo laiko ir negalvoje pasirasote. Norejau nutraukti ta sutarti bet sukandes dantis kenciu ir laukiu kol pasibaigs sutartis (zinoma moku nemazus pinigus) nes tuo metu buvo reikalingos tos paslaugos.
Atsakyti
Egidijus 2018-06-28 13:53:39
Sveiki, neveltui tiek daug neigiamų atsiliepimų.... išėjau iš Bitės jau virš 4metų, bet jais atsikratyti iki šiol negaliu, išeidamas sumokėjau už jų paslaugas, jau buvau ramus, po 3 mėnesių atėjo laiškas vėl sumokėjau už nepaskaičiuotą likuti, tiek to gal kažko nedaskaičiavo, po paskutinio apmokėjimo patikino, kad viskas tvarkoje už vikską atsiskaičiau, dabar po 4 METŲ vėl gavau laišką jog esu skoloje. Pabrėšiu po 4 metų, jūs galite pagalvoti, nesuvokiama, kur jus buvote tuos 4metus.... Esu labai nusivylęs UAB Bitė, reklamos gražios, kol nepasirašai sutarties....
Labas rytas, Egidijau. Mums rūpi Jūsų situacija, todėl norėdami ją išspręsti, parašėme Jums asmeninę žinutę. Tikiuosi, kad pavyks išsiaiškinti visus neaiškumus.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Sveiki, neveltui tiek daug neigiamų atsiliepimų.... išėjau iš Bitės jau virš 4metų, bet jais atsikratyti iki šiol negaliu, išeidamas sumokėjau už jų paslaugas, jau buvau ramus, po 3 mėnesių atėjo laiškas vėl sumokėjau už nepaskaičiuotą likuti, tiek to gal kažko nedaskaičiavo, po paskutinio apmokėjimo patikino, kad viskas tvarkoje už vikską atsiskaičiau, dabar po 4 METŲ vėl gavau laišką jog esu skoloje. Pabrėšiu po 4 metų, jūs galite pagalvoti, nesuvokiama, kur jus buvote tuos 4metus.... Esu labai nusivylęs UAB Bitė, reklamos gražios, kol nepasirašai sutarties....
Atsakyti
Jau tokios aferos su ta, , nemokama "planšete dovanų, kad tikrai siūlyčiau apgautiems jungtis.Buvau darbe, paskambino, pasiūlė ir sutikau.Net atvežė darban, ten nėra kada aiškintis, pasirašiau kurjeriui ir nepaskaičiau tų popierių vėliau.Kai pradėjo eiti priminimai apie skolą, tik tada supratau kad esu apmautas.Niekada nesinaudojau bitės paslaugomis, tik Viasatu.Kai Viasat pakeitė savo televizijos korteles, kurias reikėjo atsiimti bitės salonuose, matyt perdavė bitei kontaktus.Prieš atsiunnčiat planšetę, paskambino ir pasakė kad dovana nuo Viasat.Susimoku už Viasat ir ramus, o čia pilasi laiškai, kad skolingas bitei.
Būkit atsargūs su šiom a******ų kompanijom.Vos ne telefoniniai s*****i.
Atsakyti
Laba diena,

Noriu Jums padėkoti, už šiltą, betarpišką bei labai kokybišką aptarnavimą dirbančiai Kauno Akropolyje Kristinai Kazlauskaitei. 2018-06-26 dieną atėjęs likau maloniai nustebintas ir sužavėtas Jos profesionalumu, kantrumu aiškinant apie naujas paslaugas, naujam ir žaliam Jūsų klientui :) Linkiu kuo didžiausios sėkmės tiek Jai tiek ir Jūsų įmonei, kad saugotumėte ir mylėtumėte tokius darbščius ir nuoširdžius darbuotojus.

Su geriausiais linkėjimas!
Žydrūnas Birbilas - naujas šviežias ir žalias Jūsų klientas... :)
Atsakyti
Jurgita 2018-06-24 15:21:06
Sveiki, atleiskit, bet kitaip jusu negaliu pavadinti tik A********S, viena diena paskambina pasiulo dovanu planciatini kompiuteri, sekancia diena kompiuteri gaunu per kurjeri, sekanti menesi gaunu daug didesne saskaita, kaip eilini karta..gerai pagalvoju gal vaikas kazka prisiunte, kita menesi vel tas pats, susisiekiu su konsultante, pasikalbam atrodo viena kita suprantam ji man pasako jog perskambins tada ir tada, ir taip beveik 3 savaites, kol galiausiai suzinau jog moku pinigus uz planciatinio kompiuterio korteles laikmena, kuriuos bite man net neatsiunte, po vos ne 3 menesiu pasiulo man ja atsiusti?tai pasakykit prasau tai normalu pas jus?uz ka as turejau, ir turiu moketi pinigus?
Laba diena, Jurgita. Labai norėtume visą situaciją su Jumis aptarti ir išspręsti iki galo. Parašykite mums el. paštu bendraukime@bite.lt ir pasidalinkite šia istorija nurodydama sutarties duomenis bei mokėtojo kodą. Dėkojame.
Atsakyti
Laba diena, įsigyjau prekę kurios man nereikia nors telefonu atrodo suprantamai kalbėjome su bitės atstovu pasirodo jiems nusispjaut ko jums konkrečiai reikia ir atsiunčia daikta neatitinkančia jūsų poreikiu. bandai susisiekti išgirsti tuoj busiu laisvas perskambysiu jau antra savaite perskambina. teks aukoti savo brangu laiką, kad gražinti prwke į saloną tik įtariu tai nebus taip paprasta. Bet eisiu iki galo taip nedaroma susidaro toks jausmas kad kuo daugiau žmonės pasirašytu sutarčių ir kabiną makaronus ant ausų, o galineme rezultate gauni tą kas tau visai netinka
Atsakyti
Sveiki, atleiskit, bet kitaip jusu negaliu pavadinti tik A********S, viena diena paskambina pasiulo dovanu planciatini kompiuteri, sekancia diena kompiuteri gaunu per kurjeri, sekanti menesi gaunu daug didesne saskaita, kaip eilini karta..gerai pagalvoju gal vaikas kazka prisiunte, kita menesi vel tas pats, susisiekiu su konsultante, pasikalbam atrodo viena kita suprantam ji man pasako jog perskambins tada ir tada, ir taip beveik 3 savaites, kol galiausiai suzinau jog moku pinigus uz planciatinio kompiuterio korteles laikmena, kuriuos bite man net neatsiunte, po vos ne 3 menesiu pasiulo man ja atsiusti?tai pasakykit prasau tai normalu pas jus?uz ka as turejau, ir turiu moketi pinigus?
Atsakyti
Sveiki,

Nesu susidūrusi su tiek nekompetentingų /neatsakingų darbuotojų esančių vienoje įmonėje. Nusprendžiau įsigyti naują telefoną ir pereiti į kitą tinklą ir išsirinkau Bitės operatorių. Susisiekus vadybininkui su manimi ir gavusi pasiūlymą, norėjau jį apsvarstyti ir susitarėme jog perskambinsiu jam. Bandžiau skambinti n kartų, bet vis sulaukdavau atsakymo, jog vadybininkas kalbasi kita linija ir perskambins man. Žinoma perskambina man iki šiol...Susisiekiau su kita vadybininke, su kuria sutarėme visas sąlygas ir kitą dieną jau gavau su kurjeriu sutartį ir telefoną. Kadangi buvau užsakiusi numerio perkėlimą į Jūsų tinklą, sutartyje pastebėjau, jog perkeliamas visai kitas numeris nei kuris turi būti. Pagalvojau kas ne dirba tas neklysta, visiems pasitaiko. Pasiskambinau vadybininkams jūsų ir paprašiau sujungti su mane aptarnavusia vadybininkei, tačiau išgirdau, jog tokia nedirba, o kai paprašiau patikrinti, koks numeris turi būti perkeliamas į Jūsų tinklą gavau atsakymą, jog sistemoje nemato mano užsakymo bei sutarties. Nusiunčiau elektroniniu paštu sutarties kopiją vadybininkei, kuri pažadėjo man pasižiūrėti ir informuoti mane, kokia yra situacija. Taip ir nesulaukiau skambučio, į elektroninį laišką irgi neatsakė. Pasiskambinau kitai vadybininkei, paaiškinau situaciją, informavo mane, jog sistemoje nėra užsakytas joks numerio perkėlimas į kitą tinklą. Padiktavau numerį, kuris turi būti perkeltas, pakartojau 5 kartus, kad kelti numerį ne iš kurio skambinu, o kurį padiktavau. Susitarėme, jog paskambins man kitą dieną 13 h ir pasakys kaip vyksta procesas numerio perkėlimo. Kitą dieną taip ir nesulaukiau skambučio. Gavau sms žinutę į numerį, iš kurio skambinau, jog nepavyko perkelti jo į Jūsų tinklą. Nesuprantu kaip vadybininkė, parengusi man sutartį, nepasidomi ar iki galo užbaigtas pardavimas, ir jos klaidas turi taisyti kiti vadybininkai. Jau gaila man savo laiką gaišti, parašant ir kaskart iš naujo aiškinant situaciją, kad būtų perkeltas numeris į Jūsų tinklą ir galėčiau naudotis Jūsų paslaugomis. Maža to, sutartyje nebuvo nurodyta, jokia informacija apie pasirinkto plano kainą, galiojimo laiką.

Turite didelę spragą su klientų aptarnavimo vadybininkais arba vadybininkai yra tiek apkrauti, kad nespėja pasirūpinti tinkamai kiekvienu klientu.
Atsakyti
Martynas 2018-06-22 11:58:00
Turiu Bites ekrano draudimą. Taip atsitiko, kad teko man juo pasinaudoti ir išsiųsti telefona į remontą, kad pakeistu ekraną. Kaip ir viskas butų gerai, bet pasirodo kai pirkau telefona iš bites salono darbuotoja užregistravo kaip ekrano draudimą visai kita telefona, ne ta kur pirkau tai įmonė grąžino mano įrenginį nesutvarkyta praėjus dviem savaitėm nuo išsiuntimo. Pranešiau bitei apie šita problema ir jie pažadėjo kaip galėdami greiciau sutvarkyti, bet praėjo dar savaite ir jokių žinių. Siuo metu jau tris savaites kaip sėdžiu be mobilaus telefona, moku už ji pinigus ir už ekrano draudimą, bet man atsisako tvarkyt ir nesvarbu, kad tai jų darbuotojos klaida. Kitas dalykas jei nuspręs tvarkyt mano telefona tai užtruks minimum pora savaičių tai pilnai man viskas bus uztruke 5 savaites. Norejau paklausti tai už ką aš moku pinigus jei jus netvarkos mano telefono, o aš ir toliau privalau mokėt už ji ir ekrano draudimą, nors tai nebuvo mano kaltė? Kas per nesąmones? Čia jau primena kažkokias machinacijas... esu tikrai labai nusivylęs bite. Ir pažadu kai tik baigsis mano sutartis su jais išeinu į kita tinklą. Tikiuosi šitas mano skundas palies tiek bites darbuotojus kurie nesugeba sutvaryt savo klaidų tiek kitus žmones kurie galvoja, kad verta naudotis bites paslaugomis.
Martynai, dėkojame už išsakyta nuomonę bei pastebėjimus. Su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Levas 2018-06-08 00:27:47
Internetas prie Kauno marių nulinis. Net ir pokalbiai nevyksta. Konkurentų kontoros rodo 4G, o labas rodo no service arba kartais atsiranda E ar H. Tik kokia nauda, kai internetas neveikia. Užtat tik jei tik neišjungi mobilių duomenų, iškarto - jums užsakytas planas.

Seniau keliauni į užsienį- roamingas veikia. Skambučius gauni ir dzin tas tarifas. Dabar nei paskambisi, nei priimsi skambutį, nei SMS. Užtat jiems nekainuoja atsiusti rekalmines SMS- užsisakyk planą! Vietoje kiekvienos įeinančios SMS ar skambučio.

Žiu prikabintas faila. Atspekit is 2 kartu kur labas.
Levai, dėkojame už išsakytus pastebėjimus. Su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Irena 2018-06-20 21:23:02
Niekad negalvojau jog anksciau turejusi gera varda imone Bite taip nukris zemyn. Kaip ir dauguma zmoniu apgavo pensininka su savo "dovana" plansete. Paskambino is Viasat imones, kadangi bendradarbiauja su Bite ir padovanojo visiskai nemokamai plansete.Vargsas, sergantis pensininkas neteisingai suprato kad uz dovana reiks ilgai moketi..nors ji jam visiskai nereikalinga...gaila kad suzinojau praejus 2 menesiams ir negaliu grazinti nei plansetes nei Bites korteles interneto. O konsultante Viasato dave suprast tavo bedos kad kvailas ir senas zmogus uzkibo.Laukiu dar atsakymo is vadovu bites. Gal yra dar nukentejusiu del tokios "dovanu" akcijos? susisiekite su manim.
Kiekvienas kliento atsiliepimas, komentaras, nuomonė mums yra labai svarbi, kadangi tik gavę grįžtamąjį ryšį iš Klientų užtikrinsime aukščiausią teikiamų paslaugų, produktų bei aptarnavimo kokybę. Siekiame kurti teigiamą Kliento patirtį, priimame ir atidžiai nagrinėjame visus Klientų atsiliepimus, prašymus. Su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Turiu Bites ekrano draudimą. Taip atsitiko, kad teko man juo pasinaudoti ir išsiųsti telefona į remontą, kad pakeistu ekraną. Kaip ir viskas butų gerai, bet pasirodo kai pirkau telefona iš bites salono darbuotoja užregistravo kaip ekrano draudimą visai kita telefona, ne ta kur pirkau tai įmonė grąžino mano įrenginį nesutvarkyta praėjus dviem savaitėm nuo išsiuntimo. Pranešiau bitei apie šita problema ir jie pažadėjo kaip galėdami greiciau sutvarkyti, bet praėjo dar savaite ir jokių žinių. Siuo metu jau tris savaites kaip sėdžiu be mobilaus telefona, moku už ji pinigus ir už ekrano draudimą, bet man atsisako tvarkyt ir nesvarbu, kad tai jų darbuotojos klaida. Kitas dalykas jei nuspręs tvarkyt mano telefona tai užtruks minimum pora savaičių tai pilnai man viskas bus uztruke 5 savaites. Norejau paklausti tai už ką aš moku pinigus jei jus netvarkos mano telefono, o aš ir toliau privalau mokėt už ji ir ekrano draudimą, nors tai nebuvo mano kaltė? Kas per nesąmones? Čia jau primena kažkokias machinacijas... esu tikrai labai nusivylęs bite. Ir pažadu kai tik baigsis mano sutartis su jais išeinu į kita tinklą. Tikiuosi šitas mano skundas palies tiek bites darbuotojus kurie nesugeba sutvaryt savo klaidų tiek kitus žmones kurie galvoja, kad verta naudotis bites paslaugomis.
Atsakyti
Irena 2018-06-20 21:23:02
Niekad negalvojau jog anksciau turejusi gera varda imone Bite taip nukris zemyn. Kaip ir dauguma zmoniu apgavo pensininka su savo "dovana" plansete. Paskambino is Viasat imones, kadangi bendradarbiauja su Bite ir padovanojo visiskai nemokamai plansete.Vargsas, sergantis pensininkas neteisingai suprato kad uz dovana reiks ilgai moketi..nors ji jam visiskai nereikalinga...gaila kad suzinojau praejus 2 menesiams ir negaliu grazinti nei plansetes nei Bites korteles interneto. O konsultante Viasato dave suprast tavo bedos kad kvailas ir senas zmogus uzkibo.Laukiu dar atsakymo is vadovu bites. Gal yra dar nukentejusiu del tokios "dovanu" akcijos? susisiekite su manim.
Laba diena,

dėkojame, kad informuojate apie situaciją. Dėl sutarties sąlygų patikslinimo susisieksime su Jumis asmeniškai.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Svajūnas Tamulionis 2018-06-20 16:28:41
Pasibaisėtinas elgesys su "Verslo" klientais. Gailimes įsitrauke į jų apgavystes.
Su klientu iki sutarties pasirašymo maloniai elgiamasi, skiriamas didelis dėmesys, žadami puikūs planai, tačiau pasirašius sutarti staiga visas bendravimas išnyksta, neatsiliepia į skambučius, atsiliepus kiekvienas vadybininkas perdavinėja vis kitam, neišeina susišnekėti, susitarti. Suma visai kitokia, negu parašyta sutartyje. Vis neigia paaiškinti, kodėl taip yra.
Iki sutarties pasirašymo tarėmės dėl telefono įsigijimo. Jie teigia, jog tokia PIGI suma taikoma tik "verslo" klientams. Tačiau pasidomėjus radome, kad lygiai tokia pat suma siūloma "Privatiems" klientams. Paaiškinus vadynininkams kodėl taip yra atsakė paprastai "negali būti", bet jiems patikrinus visgi pasidarė tiesa. Bet vistiek teigė, jog šitai akcijai liko kelios dienos su "tokiu puikiu pasiūlymu" tad greičiau turime įsigyti šį telefoną ir labai neatstojo, skambinėjo, klausinėjo. (bet ačiū, kad nesusigundėm) nes melas tesėsi ir šita akcija tesėsi lygiai mėnesį.
Neakcentuoja, kad pasiūloma kaina yra be pvm.
Visiška nesamonėje, jog norint įsigyti telefoną, turi turėti planą, kur viskas "neribota". Planas labai brangus, ir nevisiems žmonėms to reikia.. o tik su šiuo planu gausi telefoną. Absurdas.
Manėme, kad perėjus į "verslo" sutartį, sutaupysime ir viskas bus sklandžiai. Prieš tai turėjome sutartį- gerą 5-6e į mėnesį. Vadyninkai pradėjo aiškinti jog tai senas planas, ir būtina jį keisti. Dabar turime ta planą už 10-11e į mėnesį. Planas būtų likęs, bet perėjus į verslo planą jį pakeitė.....
Niekam nerekomenduočiau įsivelti į šiuos reikalus. Niekad nebus taip, jog užsisakai planą, kokį žadėjo ir ramiai gyveni. Tačiau kiekvieną mėnesį vis stebina, privalai skambinėti, aiškintis, dar net nesiteikia su tavimi kalbėtis. Bjauru. Laiko gaišinimas. Norėtumėm sutarties nutraukimo. Ilgiau tai tęstis negali.
Sveiki, Svajūnai. Labai gaila, kad teko nusivilti BITĖS aptarnavimu. Kadangi mums Jūsų situacija rūpi, informavome vadovą, kad problema būtų kuo skubiau išspręsta.
Atsakyti
Niekad negalvojau jog anksciau turejusi gera varda imone Bite taip nukris zemyn. Kaip ir dauguma zmoniu apgavo pensininka su savo "dovana" plansete. Paskambino is Viasat imones, kadangi bendradarbiauja su Bite ir padovanojo visiskai nemokamai plansete.Vargsas, sergantis pensininkas neteisingai suprato kad uz dovana reiks ilgai moketi..nors ji jam visiskai nereikalinga...gaila kad suzinojau praejus 2 menesiams ir negaliu grazinti nei plansetes nei Bites korteles interneto. O konsultante Viasato dave suprast tavo bedos kad kvailas ir senas zmogus uzkibo.Laukiu dar atsakymo is vadovu bites. Gal yra dar nukentejusiu del tokios "dovanu" akcijos? susisiekite su manim.
Svajūnas Tamulionis
2018-06-20 17:00:34 IP 78.61.182.243
Atsakyti
Laisvydas 2018-06-11 12:47:23
Bitės darbas su esamais kliantais - atsakomybės 0, reikiamos pagalbos neimanoma išpešti. Verslo vadybininkai prižada kokybę, puikias paslaugas ir specialias kainas, o kai pasirašai paslaugų sutartis - nebebendrauja nei telefonu, nei el. paštu- tiesiog atsakingu NĖRA, keista kai tokios įmonės darbuotojai sako kad šiuo metu nėra kam išrašyti Kreditine saskaita - na jo gal ir nėra nes saskaita reikia rašyti tai kredititine :).
Prakalbus apie sutarties nutraukima ir to paprašius raštu - tai galiausiai pavyko padaryti per 4 mėn. (nors mes visiškai sutinkome su netesybomis ir nutraukimo prašėme iš anksto raštu informave) - na o kreditinės taip ir dar negavome iki šiol
Rekomenduoju nepasitikėti. Na bet gal po šio komentaro su mumis susisieks ir sutvarkys likusius klausimus :) tikiuosi.
Sveiki, kaip jūs nutraukėte sutartį? Mane ir domina.
Svajūnas Tamulionis
2018-06-20 16:28:41 IP 78.61.182.243
Atsakyti
Pasibaisėtinas elgesys su "Verslo" klientais. Gailimes įsitrauke į jų apgavystes.
Su klientu iki sutarties pasirašymo maloniai elgiamasi, skiriamas didelis dėmesys, žadami puikūs planai, tačiau pasirašius sutarti staiga visas bendravimas išnyksta, neatsiliepia į skambučius, atsiliepus kiekvienas vadybininkas perdavinėja vis kitam, neišeina susišnekėti, susitarti. Suma visai kitokia, negu parašyta sutartyje. Vis neigia paaiškinti, kodėl taip yra.
Iki sutarties pasirašymo tarėmės dėl telefono įsigijimo. Jie teigia, jog tokia PIGI suma taikoma tik "verslo" klientams. Tačiau pasidomėjus radome, kad lygiai tokia pat suma siūloma "Privatiems" klientams. Paaiškinus vadynininkams kodėl taip yra atsakė paprastai "negali būti", bet jiems patikrinus visgi pasidarė tiesa. Bet vistiek teigė, jog šitai akcijai liko kelios dienos su "tokiu puikiu pasiūlymu" tad greičiau turime įsigyti šį telefoną ir labai neatstojo, skambinėjo, klausinėjo. (bet ačiū, kad nesusigundėm) nes melas tesėsi ir šita akcija tesėsi lygiai mėnesį.
Neakcentuoja, kad pasiūloma kaina yra be pvm.
Visiška nesamonėje, jog norint įsigyti telefoną, turi turėti planą, kur viskas "neribota". Planas labai brangus, ir nevisiems žmonėms to reikia.. o tik su šiuo planu gausi telefoną. Absurdas.
Manėme, kad perėjus į "verslo" sutartį, sutaupysime ir viskas bus sklandžiai. Prieš tai turėjome sutartį- gerą 5-6e į mėnesį. Vadyninkai pradėjo aiškinti jog tai senas planas, ir būtina jį keisti. Dabar turime ta planą už 10-11e į mėnesį. Planas būtų likęs, bet perėjus į verslo planą jį pakeitė.....
Niekam nerekomenduočiau įsivelti į šiuos reikalus. Niekad nebus taip, jog užsisakai planą, kokį žadėjo ir ramiai gyveni. Tačiau kiekvieną mėnesį vis stebina, privalai skambinėti, aiškintis, dar net nesiteikia su tavimi kalbėtis. Bjauru. Laiko gaišinimas. Norėtumėm sutarties nutraukimo. Ilgiau tai tęstis negali.
Atsakyti
Bitė užsuko neregėto masto ir bjaurumo aferą. Nesileiskite su jais į jokias kalbas, kaip nutiko man. Gerai dar, kad laiku susidomėjau jų pateiktais dokumentais. O apgaulė tame, kad man paskambino jų darbuotoja ir pasiteiravo, ar prisimenu, kiek metų esu jų klientė, ir kaip lojaliam, auksiniam klientui man jie paskyrė 340 eurų dovaną, t. y. planšetę, tris metus neribojamą internetą, ekrano draudimą ir dar sumažina mėnesinį mokestį iki 17 eurų, tai yra pusė tos sumos, kokią mokėjau iki dabar, kadangi turiu paėmusi sūnui telefoną. Aš dar jos paklausiau, ar tikrai sumažina, nes dar liko du mėnesiai mokėti už telefoną, kas už jį sumokės, patikslino, kad tikrai tik 17 eurų. Ir toliau, tai aukščiausia naglumo viršūnė, paklausė, ar jūs džiaugiatės dovana, sakau, džiaugiuosiu, jeigu tai yra tiesa. O džiaugsmas baigėsi, kai gavau tą jų "dovaną" ir perskaičiau pridėtas sutartis su priedais. Pasirodo, galima iki tiek apš.kti klientą, kad neva dovana tapo lizingo sutartimi su paslaugos mokesčiu net trims metams. Už tą 17 eurų mokestį per tris metus jiems kaip patiklus klientas būčiau sunešusi dar šešis tokius plan. kompus, kurie nieko verti, ir kaip pasidomėjau atsiliepimuose, net internetas prastas. Paskambinus tai darbuotojai, puolė aiškintis, kad neva įvyko nesusipratimas, neva aš nesupratau, kad tai nauja sutartis, nors apie ją tik perskaičiusi sužinojau, kad gaunu dovaną lizingo būdu, bet moku tik už interneto paslaugą ir tai man labai gerai, nes ne visi tokią nuolaidą gauna, kad ji duos kuponą degalams ar bilietus į kiną, kad nuslopinti nesutarimą. Norėjau susisiekti su uab vadovu, bet manęs nesujungė, nes jo biuras neva kitoje gatvėje randasi. Išsiaiškinau, kad per 14 dienų tą šlamštą galima gražinti jų ofisuose, bet kas atlygins patirtas laiko, nervų ir kitas išlaidas, numykė kai gaus ir ištirs pretenziją. Neužkibkite už šios aferos sumanytojų kabliuko, perspėkite visus, kad tai afera ir neškite tą laužą jiems atgal, tegul patys paspringsta savo dovanomis. Taip, aš buvau senas jų klientas, bet po šios aferos taškas tai firmelei padėtas. Ne bitė lietuva, bet sukčių lizdas. Dar kartą perspėju, būkite labai budrūs, neprasidėkite su bite.
Atsakyti
Įdomus žodžio "netrukus" vartojimas.Nuomonė apie įmonę kasdien prastėja.Tai jau darosi panašu į pinigų prievartavimą, vilkinant sprendimą
Atsakyti
Danguolė 2018-06-17 19:50:19
Siaubingas požiūris į klientą, nuolatiniai pažadai susisiekti dėl problemos, kuri nevykdomi, nereaguoja net į raštiškas pretenzijas.
Sveiki, Danguole,

pretenziją gavome. Išanalizuosime situaciją ir Jums pateiksime atsakymą. Atsiprašome už nepatogumus.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Rūta Žygienė 2018-06-15 17:27:35
Esu nepatenkinta.Š.m.06.11 Oleg Marudin, pateikęs nepilną informaciją, išpešė sutikimą keisti dviejų telefonų planus.Sutartį atsiuntė per kelias minutes, tačiau jos atsisakymas, perskaičius sąlygas, ne toks jau paprastas.Su vadybininku susisiekti nepavyksta, per saloną prašymas nagrinėjamas ir neaišku kada bus išnagrinėtas.O man jau savaitę tiksi auksinis mokestis.Gal reikės keisti operatorių?Po pokalbio su vadybininku dar gaunu žinutę, kurioje prašoma pasidalinti nuomone apie aptarnavimą. Parašau "išdūrė" ir... neišsiunčiu, nes ir už nuomonę reikia susimokėti. Išdūrė dar kartą
Sveiki Rūta,

Netrukus su Jumis susisieksime asmenine žinute.

Jūsų Bitė

Taip pat rekomenduojame

Mobiliųjų telefonų techninis centras
MTTC

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
GSM LINIJA
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą, superka naujus ir naudotus telefonus. GSMarena.lt siekia užtikrinti savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Naujieji Hyster XT serijos šakiniai krautuvai – technika, keičianti požiūrį į darbą!
Naujieji Hyster XT serijos šakiniai krautuvai – technika, keičianti požiūrį į darbą! 06-18 17:25
Naujieji HYSTER® XT serijos šakiniai krautuvai - tai išskirtinis galios, greičio, komforto, mažų sąnaudų ir efektyvumo derinys. Esminis XT serijos bruožas - galimybė pritaikyti...
Po įvarčių fiestos pasaulio čempionato finale triumfavo prancūzai
Po įvarčių fiestos pasaulio čempionato finale triumfavo prancūzai 07-15 20:02
Pasaulio futbolo čempionato finalas žaidimo gerbėjams visame pasaulyje padovanojo nepaprastai rezultatyvias rungtynes, kuriose Prancūzija rezultatu 4:2 įveikė Kroatiją ir pelnė planetos pirmenybių...
Į biurų ir prekybos projektą Klaipėdoje investuoja 12 mln. Eur
Į biurų ir prekybos projektą Klaipėdoje investuoja 12 mln. Eur 07-15 20:02
Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė "Viremidos investicijos" gaivina anksčiau įstrigusį projektą buvusioje medžio apdirbimo kombinato katilinių teritorijoje Klaipėdoje. Šiuo metu čia kyla du...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate progresiniams gyventojų pajamų mokesčiams?

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Manchester United 21,50 +2,87%
Starbucks 51,62 +2,73%
Walt Disney 110,00 +1,62%
Adobe Systems 258,59 +1,46%
AT&T 31,67 -1,74%
Citigroup 67,00 -2,20%
Goodyear 22,68 -2,41%
Cisco 41,78 -4,13%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 2,23 +7,21%
Benzinas 2,13 +6,50%
Dujos (JAV) 4,76 +26,60%
Bananai 1,15 -0,86%
Varis 6825,27 -0,38%
Nafta 70,33 -0,07%
Ryžiai 451,00 0,00%
Dujos (Rusijos) 7,19 -7,94%