VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Bitė Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Bitė Lietuva

Atsiliepimai apie Bitė Lietuva, UAB

Jumis rūpinamės geriau
Parašyk savo nuomonę apie Bitė Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Audra 2018-05-26 23:44:53
Užblokuokit mane nuo savo interneto ar ką nors darykit bet NEBEVOKIT MANO SASKAITOS!!!!!!!! Toliau kuo puikiausiai nuskaitote pinigus už NENAUDOJAMĄ PASLAUGĄ!!!! Atsokit Bitė Lietuva!!! Jei norėsiu interneto užsisakysiu pati!!!!!
Sveiki,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Susisiekėme su Jumis asmeniškai.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
BITĖ LIETUVA 2018-05-18 15:18:19
Sveiki,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Susisiekėme su Jumis asmeniškai.

Jūsų BITĖ
Užblokuokit mane nuo savo interneto ar ką nors darykit bet NEBEVOKIT MANO SASKAITOS!!!!!!!! Toliau kuo puikiausiai nuskaitote pinigus už NENAUDOJAMĄ PASLAUGĄ!!!! Atsokit Bitė Lietuva!!! Jei norėsiu interneto užsisakysiu pati!!!!!
Atsakyti
Klientas 2018-05-25 17:58:29
Pirkau telefona pries 1, 5m. uz 250eur is bites salono. Pradejo durniuot mikrafonas ir atrakinimas pirsto antspaudu. Nunesiau i garantini. Liepe susimoket 350eur uz ekrana nors jis puikiai veike ir del jo nesiskundziau. Nieko netaise ir pagrazino. Ta prasme issiblaivykit tiek telefonas nevertas.
Sveiki,

dėkojame už išsakytas pastabas bei pateiktą informaciją. Kad galėtume detaliau patikrinti, kokį atsakymą gavote iš specializuoto garantinio aptarnavimo serviso, susisieksime su Jumis elektroniniu paštu.

Jūsų Bitė
Atsakyti
UAB "Unipuras" 2018-05-25 14:41:53
Kažkada labai gražiom kalbom ir pažadais Bitė perkalbėjo mus iš Omnitel. Pasigailėjom labai greitai, dabar laukiam, kad tik greičiau pasibaigtų sutartis ir, kuo toliau nuo tokio aptarnavimo. Vadybininkai keičiasi kas mėnesį, skambinant nekelia ragelio, pažada atvažiuot, daugiau nei mėnuo laukiam. Pateikus konkrečius klausimus, nė karto neatsako, pažada, kad išsiaiškins. Vadybininkai tai suserga, tai dekretas, ko pasekoje mūsų įmonė patiria nuostolius. Sutartis pakiša pasirašyti per kurjerius, sąlygas "aptaria" telefonu ir paskui jau keisti nieko negalima, grasina kad suskaičiuos nuolaidas ir pateiks papildomą sąskaitą. Kai ir jei pavyksta prisiskambint įmonę aptarnaujantiems vadybininkams kalba mandagiai ir pripažįsta savo klaidas... Bet mums sąskaitų niekas nesumažina dėl jų klaidų... Net parašius skundą "aukštesniems" vadybininkams susidaro įspūdis, kad skundą perima tie patys aptarnaujantys vadybininkai ir visiškai NIEKAS nesikeičia. Kuo toliau nuo tokių paslaugų tiekėjo.
Sveiki,

atleiskite, kad iki šio bendravimas su vadybininkais nebuvo sklandus. Pasirūpinsime, kad artimiausiu metu su Jumis susisiektų Bitės vadybininkas bei aptartų su Jumis visus kilusius klausimus.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Pirkau telefona pries 1, 5m. uz 250eur is bites salono. Pradejo durniuot mikrafonas ir atrakinimas pirsto antspaudu. Nunesiau i garantini. Liepe susimoket 350eur uz ekrana nors jis puikiai veike ir del jo nesiskundziau. Nieko netaise ir pagrazino. Ta prasme issiblaivykit tiek telefonas nevertas.
Atsakyti
Srrgoejus 2018-05-24 23:59:22
Esu senas abonentas ir labai nusivyles jusu paslaugom..
Sveiki,

atleiskite, jei nuvylėme Jus. Susisieksime su Jumis dėl detalesnės informacijos.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Kažkada labai gražiom kalbom ir pažadais Bitė perkalbėjo mus iš Omnitel. Pasigailėjom labai greitai, dabar laukiam, kad tik greičiau pasibaigtų sutartis ir, kuo toliau nuo tokio aptarnavimo. Vadybininkai keičiasi kas mėnesį, skambinant nekelia ragelio, pažada atvažiuot, daugiau nei mėnuo laukiam. Pateikus konkrečius klausimus, nė karto neatsako, pažada, kad išsiaiškins. Vadybininkai tai suserga, tai dekretas, ko pasekoje mūsų įmonė patiria nuostolius. Sutartis pakiša pasirašyti per kurjerius, sąlygas "aptaria" telefonu ir paskui jau keisti nieko negalima, grasina kad suskaičiuos nuolaidas ir pateiks papildomą sąskaitą. Kai ir jei pavyksta prisiskambint įmonę aptarnaujantiems vadybininkams kalba mandagiai ir pripažįsta savo klaidas... Bet mums sąskaitų niekas nesumažina dėl jų klaidų... Net parašius skundą "aukštesniems" vadybininkams susidaro įspūdis, kad skundą perima tie patys aptarnaujantys vadybininkai ir visiškai NIEKAS nesikeičia. Kuo toliau nuo tokių paslaugų tiekėjo.
Atsakyti
Esu senas abonentas ir labai nusivyles jusu paslaugom..
Atsakyti
Jovita 2018-05-23 10:42:12
Laba diena, esu baisiai nusivylusi jusu sistema. Jeigu per 20 min isigaliojus planui, nebegalima ji atsaukti ir pakeisti, o dar netgi netesybas susimoketi, tai cia yra klientu isnaudojimas ir apgaudinejimas, as esu baisiai nusivylusi ir izeista.
Sveiki, Jovita,

netrukus susisieksime su Jumis asmeniškai el.paštu ir išsiaiškinsime šią situaciją. Tikimės, jog pakeisite nuomonę.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Laba diena, esu baisiai nusivylusi jusu sistema. Jeigu per 20 min isigaliojus planui, nebegalima ji atsaukti ir pakeisti, o dar netgi netesybas susimoketi, tai cia yra klientu isnaudojimas ir apgaudinejimas, as esu baisiai nusivylusi ir izeista.
Atsakyti
Audrius guogis 2018-05-21 23:37:53
kdl nebeveikia mano abonentas
Sveiki, Audriau,

susisieksime su Jumis el. paštu, kad galėtume detaliau aptarti priežastis.

Jūsų Bitė
Atsakyti
kdl nebeveikia mano abonentas
Atsakyti
Irmantas 2018-05-21 14:24:45
Nusivyliau!!! Manau bite apvogė ir toliau tai tęsiasi. šeimoje dar 4 abonentai ir labas kortele bėgsime neatsisukdami kai baigsis sutartys.
Laba diena, Irmantai,

Mums rūpi kiekvienas klientas, todėl susisieksime su Jumis nurodytu e. adresu, kad galėtume išspręsti Jums nemalonią situaciją.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Edvardas 2018-05-20 22:18:31
Bendravimas aptarnavimo centro vadybininkų įžulus, problemos nesprendžiamos...Ir numetamas telefonas..Tikrai vau...Paskutinis kartas kai naudojuosi jūsų paslaugomis.
Užsakai planą, isijungia visai kitas planas (problema jau ne pirma karta pasilartojanti) (anksčiau lengvai sutvarkydavo ir pakeisdavo) tuo labiau, kai planas ijungtas prieš vos pora min, ir iš kart pranešta.
Bet kategoriškai atsisakoma...Spręsti problema.
Sveikinimai, praradote dar vieną klientą.Nuoširdžiai linkiu niekam nesinaudoti šio tinklo paslaugomis.
Sveiki, Edvardai,

Apgailestaujame dėl tokios Jūsų patirties bendraujant su Bite. Mes vertiname kiekvieną klientą ir stengiamės išvengti nemalonių situacijų.

Dėl Jūsų situacijos susisieksime asmeniškai nurodytu e. adresu.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Nusivyliau!!! Manau bite apvogė ir toliau tai tęsiasi. šeimoje dar 4 abonentai ir labas kortele bėgsime neatsisukdami kai baigsis sutartys.
Atsakyti
Bendravimas aptarnavimo centro vadybininkų įžulus, problemos nesprendžiamos...Ir numetamas telefonas..Tikrai vau...Paskutinis kartas kai naudojuosi jūsų paslaugomis.
Užsakai planą, isijungia visai kitas planas (problema jau ne pirma karta pasilartojanti) (anksčiau lengvai sutvarkydavo ir pakeisdavo) tuo labiau, kai planas ijungtas prieš vos pora min, ir iš kart pranešta.
Bet kategoriškai atsisakoma...Spręsti problema.
Sveikinimai, praradote dar vieną klientą.Nuoširdžiai linkiu niekam nesinaudoti šio tinklo paslaugomis.
Atsakyti
Audra 2018-05-18 09:16:16
Sveiki, kodėl man jungiantis prie savo asmeninio wifi ryšio įjungiamas planas STANDARTINIS ir nuskaičiuojami pinigai? Nors aš šio plano nesu užsisakiusi ir telefone nebūna įjungti mobilūs duomenys.
Sveiki,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Susisiekėme su Jumis asmeniškai.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Sveiki, kodėl man jungiantis prie savo asmeninio wifi ryšio įjungiamas planas STANDARTINIS ir nuskaičiuojami pinigai? Nors aš šio plano nesu užsisakiusi ir telefone nebūna įjungti mobilūs duomenys.
Atsakyti
Jovita 2018-05-14 13:44:34
Sveiki, mums ta pati situacija, nuo sausio mėnesio niekaip nesugebam pabaigti aiškintis, vyksta siuntinėjimas nuo vieno pas kitą, kuris arba neatsako į skambučius, arba nedirba arba dar nieko nežino, mes tikrai nusivylę Jų kompetencija, o sąskaitos vistiek eina, kas turbūt UAB Bite naudinga taip elgtis, čia turbūt tokia strategija. Labai norėčiau susisiekti su vadovu.
Laba diena, Jovita. Labai atsiprašome, jei bendravimas su vadybininku nebuvo sklandus, dėl ko kilusios problemos nebuvo išspręstos laiku. Mums Jūsų situacija rūpi, todėl papildomai su Jumis susisiekėme asmenine žinute. Jūsų BITĖ
Atsakyti
Evaldas 2018-05-14 11:35:38
Kaip galima susisiekti su jūsų kompanijos vadovais? Nes vadybininkai visiškai nekompetetingi ir dar meto ragelius.
Jau penki mėnesiai nesugeba nieko išspresti.

Kai pokalbis įrašomas vienaip kalba kai jie paskambina ir niekas neįrašinėja visiškai kitaip.

Tikrai nerekomenduoju šios kompanijos
Laba diena, Evaldai,

Apgailestaujame dėl šios situacijos. Su jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
JOLANTA 2018-05-14 23:32:32
Sveiki, galite parašyti į elektroninį paštą-jolina@splius.lt
Sveiki, su Jumis susisiekėme asmeniškai.
Atsakyti
Bitė Lietuva 2018-05-13 12:29:06
Laba diena, Jolanta,

Apgailestaujame dėl Jūsų neigiamos patirties bandraujant su Bite. Kaip galėtume su Jumis susisiekti dėl šios situacijos?
Sveiki, galite parašyti į elektroninį paštą-jolina@splius.lt
Atsakyti
Gabrielė 2018-05-13 13:05:27
Tel. Nr. 861557271
Sveiki, mums ta pati situacija, nuo sausio mėnesio niekaip nesugebam pabaigti aiškintis, vyksta siuntinėjimas nuo vieno pas kitą, kuris arba neatsako į skambučius, arba nedirba arba dar nieko nežino, mes tikrai nusivylę Jų kompetencija, o sąskaitos vistiek eina, kas turbūt UAB Bite naudinga taip elgtis, čia turbūt tokia strategija. Labai norėčiau susisiekti su vadovu.
Atsakyti
Kaip galima susisiekti su jūsų kompanijos vadovais? Nes vadybininkai visiškai nekompetetingi ir dar meto ragelius.
Jau penki mėnesiai nesugeba nieko išspresti.

Kai pokalbis įrašomas vienaip kalba kai jie paskambina ir niekas neįrašinėja visiškai kitaip.

Tikrai nerekomenduoju šios kompanijos
Atsakyti
Bitė Lietuva 2018-05-13 12:42:49
Laba diena, Gabriele,

Dėkojame už Jūsų komentarą, apgailestaujame dėl šios situacijos. Jei nurodytumėte savo kontaktus, susisiektume su Jumis dėl šios problemos sprendimo.

Jūsų BITĖ
Tel. Nr. 861557271
Atsakyti
Vitalijus 2018-05-13 11:30:33
Sveiki, susiduriau su tokia problema užsisakiau internetu telefona iš bites. Ir iš telia tinklo perejau i bites. Kaip ir viskas gerai kirjeris atveže kortele, o aš nauja telefona turejau pasimti bites salone nuejus i bites salona apie mano užsakyma niekas nieko nežino ir apie kortele atsiusta nieko nežino ir iki šiol negaunu jokio telefono. Paprašiau viska nutraukti tai man pasake, kad turesiu sumoketi nutraukimo mokesti. O realiai aš jokiu paslaugu negavau tai už ka moketi. Pradejo skambineti iš bites skirtingi darbuotojai ir visiem aiškinu situacija visi sako meginsiu išspresti bet nieko nesprendžia ir toliau siulo telefonus. Be to as tos bites korteles nenaudoju o mano numeris turejo persikelti, bet ir tai nepersikialia del visko kaltas Lukas Eidukaitis pakalbeti gražiai moka o kai reikia spresti problemas nebepaskambina. Nuejau i kita salona be jokiu problemu viska susitvarkiau. Biteje tiek visko nutiko per kelias dienas kad če netilptu surašyti kaip bendrauja bites salone dirbantis personalas...... tiesiog baisu......
Sveiki, Vitalijau,

Dėkojame už Jūsų komentarą, atsižvelgsime į pastabas. Apgailestaujame dėl Jūsų neigiamos patirties bandraujant su Bite.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Gabrielė 2018-05-12 13:32:57
Pasirodo dėl viso šito atsakingas asmuo yra VAIDAS NENORTA. Su juo net jūsų įmonėje dirbantys žmonės nenori turėti reikalų. Pasidomėkite apie šį žmogų, kuris išsidirbinėja iš klientų, nes būtent dėl tokių žmonių nwbesinaudosiu jūsų paslaugomis.
Laba diena, Gabriele,

Dėkojame už Jūsų nuomonę bei pastabą.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Juozas 2018-05-12 09:03:06
Nusipirkau telefona Lumia 95xl ir užėjau į Bitės salona Vilniui žemaites g15 kad pakeistu kortele ir padeto usiregistruoti Mikrosofte ir paiškito apie telefona kaip interneta į junkti nes buvau katik nusipirkęs tai kortele pakeitė o padėti atsisake buvo apie keturi darbuotojai ir neivienas nepadėjo dave suprasti dink iš čia ačiū Bite.
Sveiki, Juozai,

Apgailestaujame, kad konsultantų elgesys pasirodė nederamas. Mielai Jums padėsime, jei dar reikia pagalbos būtinai kreipkitės.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
ingrida 2018-05-11 09:17:07
Del Bites issidirbinejimu teko nutraukti sutarti.Konsultantas norejo sulaikyti del neismoketo planset.kompiuterio.Padengeme likusia imoku dali, su kvitu grizome i salona ir atsisakeme paslaugu.Turejome 5 numerius.Visus persikeleme i Tele2.
Po 9 men.suzinome kad jau esame perduoti skolu isieskojimo firmai.
Pasirodo, kad Bite sutarties nenutrauke ir toliau siuntinejo saskaitas, tik bala zino kokiais adresais.Paskambinus pasake kad iv
yko gal but nesusipratimas.Paskui jau teige kad tai musu kalte ir turime susimoketi, kitaip isieskos.tiesa bandeme irodyti visa men.Tik nervus susigadinome.Ginca padejo isspresti Rysiu Reguliavimo Tarnyba.Bite buvo ipareigota grazinti pinigus uz tai neva teiktas paslaugas.Ir kas keisciausia, nezinojome kad tebesame ju klientais sugebedavome virsyti limitus :0
Pinigus grazino, , , , , bet atsiprasymo nesulaukeme....gaila....
Laba diena, Ingrida,

Mums yra svarbus kiekvienas klientas ir jo nuomonė. Atsiprašome dėl šios situacijos.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Gabrielė 2018-05-10 23:58:01
Laba diena,
dar niekada neteko susidurti su tokia įmone, kuri į klientą ne tik visiškai nusispjauna, bet ir laužo sutarties sąlygas. Sudaryti sutartis vadybininkai labai turi laiko, bet norint tą sutartį nutraukti jie kažkaip stebuklingai yra užsiėmę. Žada perskambinti už 4 valandų, bet nepaskambina. Ir taip, deja ne viena kartą, taip penkis kartus. Prisiskambinus (kas jautėsi lyg metai), praradus daug brangaus laiko, prižadama, kad kitą dieną bus viskas sutvarkyta, bet kaip galima tikėtis tų taip užsiemusių vadybininkų, jie jau milijoninį kartą savo žodžio nesilaiko. O mes prieš tai rašėme nutraukimą ranka ir nusiuntus į paštą (ką jūs patys ir liepėte padaryti ir kas atrodo JUOKINGA žinant kaip paprastai, be jokiu rašymų sutartis buvo pradėta), esame ignoruojami du mėnesius, nuėjus ir TĄ PATĮ padarius salone, taip pat esame ignoruojami tris mėnesius. Dar niekada nėra teke susidurti su tokia neprofesonalia įmone. Klientai čia yra niekas, jūsų pačių sudarytos sutartys yra jūsų pačių laužomos. Gal tai ir tiesiog klaida, bet tada jums gerokai reikėtų sutvarkyti savo sistemą. Nežinau kas turėtų atsitikti, kad su šia įmone norėtųsi turėti reikalų, nes jau juokinga darosi stebint jūsų neprofesonalumą. Nieko įžeidinėti nenoriu, bet taip elgdamiesi jūs patys, parodote savo lygį ir kaip įžeidinėjate savo klientus patys.
Gražios jums dienos.
Laba diena, Gabriele,

Dėkojame už Jūsų komentarą, apgailestaujame dėl šios situacijos. Jei nurodytumėte savo kontaktus, susisiektume su Jumis dėl šios problemos sprendimo.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Donatas 2018-05-10 22:32:01
Ikišo kompą su "namų" internetu, prie kompo dave modemą, kuris padorų greitį skleidžia tik būdamas šalia kompiuterio. Parašius susidariusią situaciją, pasiūlė arba netesybas sumokėti 800 eurų, arba nusipirkti dar vieną modemą, brangesnį už 9eur/mėn. Jau nežiūrint ir į tai, kad tas modemas pas kitą ryšio operatorių beveik 100 eurų yra pigesnis. Va toks ir yra rūpestis klientu :)
Sveiki, Donatai,

Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Vertiname savo klientus ir sprendžiame iškilusias problemas. Jei nurodytumėte savo kontaktus, susisiektume su Jumis dėl šios situacijos.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
JOLANTA 2018-05-10 17:59:27
Sveiki, esu labai pikta ant konsultanto Andrejaus, paskambinus Balandžio 19d.norėjau pasitikslinti ar telefonai (kurių turiu tris abonentus)veiks užsienyje, ir ar turėsim internetą.Patikino kad viskas gerai, tačiau nuskridus į Ispaniją, dukros telefonas nerodė jokių gyvybės ženklų.Paskambinus į Bitę, pasakė kad be ryto nieko pagelbėti negali.Jei dukra būtų buvusi viena svečioje šalyje-nei paskambinti nei susisiekti nei su niekuo negalima!!!Sekantį rytą vėl skambutis į Bitę-patikino kad viskas gerai, perkraukite telefoną-ir vėl nieko!Susiskambinus dar kartą pasakė kad buvo uždėtas apribojimas plano mokesčiui ir dėl to negalėjo veikti telefonas.Ar nemato konsultantas kompiuteryje kad yra apribojimas?Nebuvau informuota kad nebus ryšio užsienyje dėl apribojimo.Jei pagal planą pas ją viskas neribota, tai kaip suskaičiuojama kiek GB jai liko užsienyje, arba kad pokalbių sąskaita išnaudota???Konsultantas Andrejus sakė kad yra 8GB, paskui liko tik 3GB.Jei būtų išnaudojusi 8GB kas būtų dėl konsultanto klaidos už juos turėjęs mokėti???Esu labai labai labai pikta, dėl tokių Jūsų nesąmonių.
Laba diena, Jolanta,

Apgailestaujame dėl Jūsų neigiamos patirties bandraujant su Bite. Kaip galėtume su Jumis susisiekti dėl šios situacijos?
Atsakyti
Sveiki, susiduriau su tokia problema užsisakiau internetu telefona iš bites. Ir iš telia tinklo perejau i bites. Kaip ir viskas gerai kirjeris atveže kortele, o aš nauja telefona turejau pasimti bites salone nuejus i bites salona apie mano užsakyma niekas nieko nežino ir apie kortele atsiusta nieko nežino ir iki šiol negaunu jokio telefono. Paprašiau viska nutraukti tai man pasake, kad turesiu sumoketi nutraukimo mokesti. O realiai aš jokiu paslaugu negavau tai už ka moketi. Pradejo skambineti iš bites skirtingi darbuotojai ir visiem aiškinu situacija visi sako meginsiu išspresti bet nieko nesprendžia ir toliau siulo telefonus. Be to as tos bites korteles nenaudoju o mano numeris turejo persikelti, bet ir tai nepersikialia del visko kaltas Lukas Eidukaitis pakalbeti gražiai moka o kai reikia spresti problemas nebepaskambina. Nuejau i kita salona be jokiu problemu viska susitvarkiau. Biteje tiek visko nutiko per kelias dienas kad če netilptu surašyti kaip bendrauja bites salone dirbantis personalas...... tiesiog baisu......
Atsakyti
Gabrielė 2018-05-10 23:58:01
Laba diena,
dar niekada neteko susidurti su tokia įmone, kuri į klientą ne tik visiškai nusispjauna, bet ir laužo sutarties sąlygas. Sudaryti sutartis vadybininkai labai turi laiko, bet norint tą sutartį nutraukti jie kažkaip stebuklingai yra užsiėmę. Žada perskambinti už 4 valandų, bet nepaskambina. Ir taip, deja ne viena kartą, taip penkis kartus. Prisiskambinus (kas jautėsi lyg metai), praradus daug brangaus laiko, prižadama, kad kitą dieną bus viskas sutvarkyta, bet kaip galima tikėtis tų taip užsiemusių vadybininkų, jie jau milijoninį kartą savo žodžio nesilaiko. O mes prieš tai rašėme nutraukimą ranka ir nusiuntus į paštą (ką jūs patys ir liepėte padaryti ir kas atrodo JUOKINGA žinant kaip paprastai, be jokiu rašymų sutartis buvo pradėta), esame ignoruojami du mėnesius, nuėjus ir TĄ PATĮ padarius salone, taip pat esame ignoruojami tris mėnesius. Dar niekada nėra teke susidurti su tokia neprofesonalia įmone. Klientai čia yra niekas, jūsų pačių sudarytos sutartys yra jūsų pačių laužomos. Gal tai ir tiesiog klaida, bet tada jums gerokai reikėtų sutvarkyti savo sistemą. Nežinau kas turėtų atsitikti, kad su šia įmone norėtųsi turėti reikalų, nes jau juokinga darosi stebint jūsų neprofesonalumą. Nieko įžeidinėti nenoriu, bet taip elgdamiesi jūs patys, parodote savo lygį ir kaip įžeidinėjate savo klientus patys.
Gražios jums dienos.
Pasirodo dėl viso šito atsakingas asmuo yra VAIDAS NENORTA. Su juo net jūsų įmonėje dirbantys žmonės nenori turėti reikalų. Pasidomėkite apie šį žmogų, kuris išsidirbinėja iš klientų, nes būtent dėl tokių žmonių nwbesinaudosiu jūsų paslaugomis.
Atsakyti
Nusipirkau telefona Lumia 95xl ir užėjau į Bitės salona Vilniui žemaites g15 kad pakeistu kortele ir padeto usiregistruoti Mikrosofte ir paiškito apie telefona kaip interneta į junkti nes buvau katik nusipirkęs tai kortele pakeitė o padėti atsisake buvo apie keturi darbuotojai ir neivienas nepadėjo dave suprasti dink iš čia ačiū Bite.
Atsakyti
Del Bites issidirbinejimu teko nutraukti sutarti.Konsultantas norejo sulaikyti del neismoketo planset.kompiuterio.Padengeme likusia imoku dali, su kvitu grizome i salona ir atsisakeme paslaugu.Turejome 5 numerius.Visus persikeleme i Tele2.
Po 9 men.suzinome kad jau esame perduoti skolu isieskojimo firmai.
Pasirodo, kad Bite sutarties nenutrauke ir toliau siuntinejo saskaitas, tik bala zino kokiais adresais.Paskambinus pasake kad iv
yko gal but nesusipratimas.Paskui jau teige kad tai musu kalte ir turime susimoketi, kitaip isieskos.tiesa bandeme irodyti visa men.Tik nervus susigadinome.Ginca padejo isspresti Rysiu Reguliavimo Tarnyba.Bite buvo ipareigota grazinti pinigus uz tai neva teiktas paslaugas.Ir kas keisciausia, nezinojome kad tebesame ju klientais sugebedavome virsyti limitus :0
Pinigus grazino, , , , , bet atsiprasymo nesulaukeme....gaila....
Atsakyti
Laba diena,
dar niekada neteko susidurti su tokia įmone, kuri į klientą ne tik visiškai nusispjauna, bet ir laužo sutarties sąlygas. Sudaryti sutartis vadybininkai labai turi laiko, bet norint tą sutartį nutraukti jie kažkaip stebuklingai yra užsiėmę. Žada perskambinti už 4 valandų, bet nepaskambina. Ir taip, deja ne viena kartą, taip penkis kartus. Prisiskambinus (kas jautėsi lyg metai), praradus daug brangaus laiko, prižadama, kad kitą dieną bus viskas sutvarkyta, bet kaip galima tikėtis tų taip užsiemusių vadybininkų, jie jau milijoninį kartą savo žodžio nesilaiko. O mes prieš tai rašėme nutraukimą ranka ir nusiuntus į paštą (ką jūs patys ir liepėte padaryti ir kas atrodo JUOKINGA žinant kaip paprastai, be jokiu rašymų sutartis buvo pradėta), esame ignoruojami du mėnesius, nuėjus ir TĄ PATĮ padarius salone, taip pat esame ignoruojami tris mėnesius. Dar niekada nėra teke susidurti su tokia neprofesonalia įmone. Klientai čia yra niekas, jūsų pačių sudarytos sutartys yra jūsų pačių laužomos. Gal tai ir tiesiog klaida, bet tada jums gerokai reikėtų sutvarkyti savo sistemą. Nežinau kas turėtų atsitikti, kad su šia įmone norėtųsi turėti reikalų, nes jau juokinga darosi stebint jūsų neprofesonalumą. Nieko įžeidinėti nenoriu, bet taip elgdamiesi jūs patys, parodote savo lygį ir kaip įžeidinėjate savo klientus patys.
Gražios jums dienos.
Atsakyti
Ikišo kompą su "namų" internetu, prie kompo dave modemą, kuris padorų greitį skleidžia tik būdamas šalia kompiuterio. Parašius susidariusią situaciją, pasiūlė arba netesybas sumokėti 800 eurų, arba nusipirkti dar vieną modemą, brangesnį už 9eur/mėn. Jau nežiūrint ir į tai, kad tas modemas pas kitą ryšio operatorių beveik 100 eurų yra pigesnis. Va toks ir yra rūpestis klientu :)
Atsakyti
Sveiki, esu labai pikta ant konsultanto Andrejaus, paskambinus Balandžio 19d.norėjau pasitikslinti ar telefonai (kurių turiu tris abonentus)veiks užsienyje, ir ar turėsim internetą.Patikino kad viskas gerai, tačiau nuskridus į Ispaniją, dukros telefonas nerodė jokių gyvybės ženklų.Paskambinus į Bitę, pasakė kad be ryto nieko pagelbėti negali.Jei dukra būtų buvusi viena svečioje šalyje-nei paskambinti nei susisiekti nei su niekuo negalima!!!Sekantį rytą vėl skambutis į Bitę-patikino kad viskas gerai, perkraukite telefoną-ir vėl nieko!Susiskambinus dar kartą pasakė kad buvo uždėtas apribojimas plano mokesčiui ir dėl to negalėjo veikti telefonas.Ar nemato konsultantas kompiuteryje kad yra apribojimas?Nebuvau informuota kad nebus ryšio užsienyje dėl apribojimo.Jei pagal planą pas ją viskas neribota, tai kaip suskaičiuojama kiek GB jai liko užsienyje, arba kad pokalbių sąskaita išnaudota???Konsultantas Andrejus sakė kad yra 8GB, paskui liko tik 3GB.Jei būtų išnaudojusi 8GB kas būtų dėl konsultanto klaidos už juos turėjęs mokėti???Esu labai labai labai pikta, dėl tokių Jūsų nesąmonių.
Atsakyti
Gita Gelažytė 2018-05-08 18:03:55
Sveiki.
Per Motinos dieną lankiausi Pasvalio raj. Pušaloto miestelyje Stoties gatvėje.
Visą dieną visiškai nebuvo BITĖS ryšio.Man niekas negalėjo prisiskambinti ir aš niekam. Vietiniai sakė, kad šio tinklo ryšio niekada nebūna.
Labai nusivyliau, nes Pušalotas yra rajoninės paskirties miestelis - nei koks vienkiemis, nei užkampis...
Pasijutau kaip viduramžiuose. Būtų labai gerai jei ši problema būtų išspręsta.
Sveiki, Gita. Dėkojame už konstruktyvią kritiką apie teikiamą paslaugų kokybę. Su Jumis susieksime asmenine žinute detaliau aptarti susidariusios problemos. Jūsų BITĖ
Atsakyti
Stasys 2018-05-09 09:40:29
Esu pasipiktinęs, dėl ko daugiau niekam niekada nerekomenduosiu ir nepatarsiu Bitės paslaugų.
Noriu atsisakyti interneto, kuris Vilniaus centre netraukia daugiau nei 2 MBIT/s (4G skaitosi), nuėjau į jų VCUP padalinį, pasakė, kad nieko padaryti negali, nes reikia skambinti, paskambinau jiems, sakė jie nenutraukia, nutraukia vadybininkai ir jis su manim susisieks tą pačią dieną (05 07), TREČIA DIENĄ LAUKIU!
Rašiau el. paštu bendraukime@bite.lt, ten išvis nesuprasi ar kas nors dirba, vieną el. laišką sugeba parašyti per dieną, ir su klausimu kodėl norite nutraukti sutartį, atsakiau, vėl IGNORAVIMAS, aš jūsų vietoje atleisčiau visus tokius darbuotojus. Tad išeina taip, padalinyje nutraukti negalima, el. paštu niekas neatsako, o telefonu šneka tą patį per tą patį mes nenutraukiame, susisieks, tai kiek po galais aš lauksiu? Pasiteisinimas, kad darbuotojai užimti man visiškai nerūpi.

ir sakykite, kiek aš turiu laukti kada nutrauksite interneto sutartį? ar čia jūs patys ir ruošiatės sumokėti už tą laikotarpį 20 EUR/mėn?
Nes dėl jūsų neveiklumo, aš to daryti nesiruošiu!

Jei nenorite straipsnio į 15min, siūlyčiau problemą spręsti čia ir dabar! Interneto numeris: 638 22765
Sveiki,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Stengiamės klientams atsakyti kaip įmanoma greičiau. Labai atsiprašome, jog užtrunka ir tenka laukti. Netrukus susisieksime su Jumis telefonu dėl sutarties nutraukimo.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Esu pasipiktinęs, dėl ko daugiau niekam niekada nerekomenduosiu ir nepatarsiu Bitės paslaugų.
Noriu atsisakyti interneto, kuris Vilniaus centre netraukia daugiau nei 2 MBIT/s (4G skaitosi), nuėjau į jų VCUP padalinį, pasakė, kad nieko padaryti negali, nes reikia skambinti, paskambinau jiems, sakė jie nenutraukia, nutraukia vadybininkai ir jis su manim susisieks tą pačią dieną (05 07), TREČIA DIENĄ LAUKIU!
Rašiau el. paštu bendraukime@bite.lt, ten išvis nesuprasi ar kas nors dirba, vieną el. laišką sugeba parašyti per dieną, ir su klausimu kodėl norite nutraukti sutartį, atsakiau, vėl IGNORAVIMAS, aš jūsų vietoje atleisčiau visus tokius darbuotojus. Tad išeina taip, padalinyje nutraukti negalima, el. paštu niekas neatsako, o telefonu šneka tą patį per tą patį mes nenutraukiame, susisieks, tai kiek po galais aš lauksiu? Pasiteisinimas, kad darbuotojai užimti man visiškai nerūpi.

ir sakykite, kiek aš turiu laukti kada nutrauksite interneto sutartį? ar čia jūs patys ir ruošiatės sumokėti už tą laikotarpį 20 EUR/mėn?
Nes dėl jūsų neveiklumo, aš to daryti nesiruošiu!

Jei nenorite straipsnio į 15min, siūlyčiau problemą spręsti čia ir dabar! Interneto numeris: 638 22765
Atsakyti
Sveiki.
Per Motinos dieną lankiausi Pasvalio raj. Pušaloto miestelyje Stoties gatvėje.
Visą dieną visiškai nebuvo BITĖS ryšio.Man niekas negalėjo prisiskambinti ir aš niekam. Vietiniai sakė, kad šio tinklo ryšio niekada nebūna.
Labai nusivyliau, nes Pušalotas yra rajoninės paskirties miestelis - nei koks vienkiemis, nei užkampis...
Pasijutau kaip viduramžiuose. Būtų labai gerai jei ši problema būtų išspręsta.
Atsakyti
Algirdas Tuma 2018-05-08 08:46:27
sveiki, labai nemalonus konsultantas ar kas jis toks, skambino is tel 868588547;isiule nauja plana aisku brangesni, norint atsisakyti kyla problemos, labai arogantiskas ir jauciantis virsesnis uz kitus, , esu ilgametis klientas, bet tikrai atsisakysiu sio tinklo paslaugu
Sveiki, Algirdai. Vertiname pateiktą informaciją apie aptarnavimą bei konsultanto bendravimą. Netrukus su Jumis susisieksime asmenine žinute, kad galėtume detaliau aptarti nemalonią situaciją.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Modestas 2018-04-22 21:22:39
Esu nepatenkintas bites planu, kuri man ikiso pries kelias dienas bites konsultante nepapasakojus visos teisybes. Kadangi mano planas buvo i pabaiga ji man pasiule isigyti plana Melsvas, viska papasakojo, bet nepasake jog planu negalesiu naudotis jeigu daugiau laiko praleidziu uzsienyje ir man bus ijungti visai kiti tarifai, esu nusivyles, nes man toks planas nereikalingas. Kogero isvis atsisakysiu Bites paslaugu ir eisiu i kita su 2 savo numeriais. Pasinaudojas planu 1 diena jau gavau ispejima apie kitus tarifus...
ta melsva visiem kisa, matyt penkmecio planas
Atsakyti
sveiki, labai nemalonus konsultantas ar kas jis toks, skambino is tel 868588547;isiule nauja plana aisku brangesni, norint atsisakyti kyla problemos, labai arogantiskas ir jauciantis virsesnis uz kitus, , esu ilgametis klientas, bet tikrai atsisakysiu sio tinklo paslaugu
Atsakyti
Andrius 2018-05-02 16:01:35
NIEKADA NESINAUDOKITE BITES telefonu draudimu!!!imone sugeba viso labo pinigus paimti uz draudima, o visa kita jiems neaktualu.Mano atveju telefona taise virs dvieju savaiciu, kol pats nepaskambinau ir uz 20min grazino broko akta, antraip turbut ir metus butu teke laukti, bet viskas tuo nesibaige, nes atvykus i BITE atstovybe, mano telefono likutine verte paverte sau tinkama linkme, mat as pats negaliu issirinkti telefono kokio noriu, suprask viskas konsultanto galiose, kuris kur kas geriau zino kokio telefono reikia klientui.Nezinau konsultanto kompetencijos, galbut jis viso labo pirma savaite dirba salone, bet jis gali spresti ka daryti su svetimo zmogaus asmeniniu turtu, tuo pasinaudojes numete ant stalo du latviu gamybos just5 telefonus ir liepe rinktis, kitu variantu nera, na nebent pasiimk sim kortele ir lauk pro duris be telefono.teko rinktis, bet tuo neapsidziaugiau, nes pora dienu pasinaudojus pamaciau, jog jis man visiskai nepatogus (ta zinoma iskart buvau pastebejes), baterija kraunasi 11val., o naudojantis internetu issikrauna per 2val, vadinasi internetu negaliu naudotis, nors plana esu pasirinkes neribota interneta, moki uz tai, kuo negali naudotis.Ieskant teisybes visur buvo atsakymas, ko tu nori, pasirinkai pats telefona?jo parametrai kaip ir sony buvusio, kamera gera, atminties daug, spalva juoda, o kad as kamera naudoju du sykius per metus niekam nerupi, kad man jos gali ir nebuti.Moralas toks-jei apdraudei savo raudona ferrari ir sudauzei nepataisomai, vadinasi gausi sunkvezimi, kas negerai?juk parametrai panasus, varikliai galingi, galios daug, kuro sanaudos dideles, belieka spalva atitaikyt, svetimi visada zino geriau ko tau zmogau reikia...drauskite telefonus bet kur, bet tik ne BITEJE!!!
Sveiki, Andriau,

detaliau išnagrinėsime šią situaciją ir pateiksime Jums atsakymą el.paštu artimiausiu metu. Apgailestaujame dėl nemalonios patirties naudojantis mūsų paslaugomis.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
NIEKADA NESINAUDOKITE BITES telefonu draudimu!!!imone sugeba viso labo pinigus paimti uz draudima, o visa kita jiems neaktualu.Mano atveju telefona taise virs dvieju savaiciu, kol pats nepaskambinau ir uz 20min grazino broko akta, antraip turbut ir metus butu teke laukti, bet viskas tuo nesibaige, nes atvykus i BITE atstovybe, mano telefono likutine verte paverte sau tinkama linkme, mat as pats negaliu issirinkti telefono kokio noriu, suprask viskas konsultanto galiose, kuris kur kas geriau zino kokio telefono reikia klientui.Nezinau konsultanto kompetencijos, galbut jis viso labo pirma savaite dirba salone, bet jis gali spresti ka daryti su svetimo zmogaus asmeniniu turtu, tuo pasinaudojes numete ant stalo du latviu gamybos just5 telefonus ir liepe rinktis, kitu variantu nera, na nebent pasiimk sim kortele ir lauk pro duris be telefono.teko rinktis, bet tuo neapsidziaugiau, nes pora dienu pasinaudojus pamaciau, jog jis man visiskai nepatogus (ta zinoma iskart buvau pastebejes), baterija kraunasi 11val., o naudojantis internetu issikrauna per 2val, vadinasi internetu negaliu naudotis, nors plana esu pasirinkes neribota interneta, moki uz tai, kuo negali naudotis.Ieskant teisybes visur buvo atsakymas, ko tu nori, pasirinkai pats telefona?jo parametrai kaip ir sony buvusio, kamera gera, atminties daug, spalva juoda, o kad as kamera naudoju du sykius per metus niekam nerupi, kad man jos gali ir nebuti.Moralas toks-jei apdraudei savo raudona ferrari ir sudauzei nepataisomai, vadinasi gausi sunkvezimi, kas negerai?juk parametrai panasus, varikliai galingi, galios daug, kuro sanaudos dideles, belieka spalva atitaikyt, svetimi visada zino geriau ko tau zmogau reikia...drauskite telefonus bet kur, bet tik ne BITEJE!!!
Atsakyti
Siandien is labas kontraktas gavau zinute kad nuo geguzes 1 baigia galioti mano pasirinktas planas ir pradeda galioti kitas.ar man neturejo pranesti is anksto man jis gal netinka.neparase nei kiek reiks moketi.reiks gryzti i tele2
Atsakyti
Agresyvus Marketingas 2018-04-24 14:39:42
Turiu du skundus, šiaip esu LABAS vartotojas, bet vis tiek, priklausot Bitei, todėl parašysiu čia.

1. Jei nesi užsisakęs jokio interneto plano, ir jeigu sąskaitoje yra pinigų, automatiškai užsisako internetas dienai, kuris kainuoja 0.79 eur/ct. Turiu dvi SIM korteles, viena yra skirta tik tam kad galėtu man paskambinti, ir kartais išėjus iš namų, ir atsijungus nuo Wi-Fi tinklo man automatiškai užsakomas internetas, daug kartu kreipiausi į Bitės konsultantus, bet jie kaltę suverčia man, nes telefonas pats bando prisijungti prie interneto ir todėl ši paslauga užsakoma automatiškai... Ok.

Nejaugi jūs man norite pasakyti kad 2018 metais neturite techniniu galimybių padaryti taip, kad jeigu neturi interneto, prieš jį įjungiant būtumėme nukreipiami į jūsų svetainę kur reiktu pasirinkti interneto planą, ir patvirtinti bei uždėti varnelę, jog TIKRAI noriu užsisakyti internetą??? Nes man tikrai atrodo, kad čia toks specialiai sukurtas automatinis sistemos dizainas, kad tik kuo daugiau pinigų nulupti nuo vartotojo. Užsienio operatoriai nuolat prašo patvirtinimo, prieš užsakant paslaugą. O savo automatinę praktiką jūs jau tęsiate labai ilgą laiką, net jūsų LABAS Facebook puslapyje pilna skundu su šia problema, tačiau nieko dėl to nedarote. Ir neverskite kaltės ant savo vartotojų, nes tikrai, galite išspręsti šią problema iš savo pusės, jei kiti operatoriai tai padaryti gali, kodėl jūs ne?

2. Kaip sakiau, turiu dvi LABAS korteles, kitą naudoju kasdien, kurios pakanka ir esu dažniausiai patenkintas, bet buvo tokia situacija, gavau naują telefoną ir dar turėjau seną SIM kortelę, kurioje nebuvo 4G, nuėjau į Bitės saloną su paprastu prašymu kad man pakeistu SIM kortelę, kurioje veiktu 4G.

Taigi nuėjau į Bitės saloną, jame užtrukau gal nepilnas 15 minučių. Turėjau paprastą prašymą pakeisti SIM, kas neturėjo užimti daug laiko, bet konsultante žūtbūt bandė mane pervesti į abonentą, manau turėjo ji susivokti kad to nenoriu po pirmų penkių mano pasakytu "ne nedomina"... LABAS turiu paprastą planą kur moku 5 eurus, yra interneto ir pakankamai minučių pokalbiams, o ji vis bandė mane pervesti į Bitę, kur bučiau gavęs panašų planą kaip LABAS, tik už tai mokėjas jau 10 eurų, t.y dvigubai brangiau, siūlė neribotus pokalbius, bet aš daug nešneku todėl man jų nereikia. Ir taip visą tą laiką turėjau su ją ginčytis, jog nenoriu tapti abonentu ir man tik reikia pakeisti SIM, galiausiai suprato kad nieko nebus, visa susiraukė, ir bambėdama kaip aš galėjau atsisakyti tokio jos gero pasiūlymo kur mokėčiau dvigubai brangiau, pagaliau pakeitė tą SIM kortelę, kuri neveikė, nuvažiavau į kitą saloną kitame miesto gale, ten vėl daug ginčyjaus jog nenoriu tapti abonentu, bet daugmaž greit susiprato kad nieko nebus, tai išdavė kitą SIM kuris jau veikė... Toks jausmas toms konsultantėms aktualiau pritraukti naujų klientų į abonentą, nei padėti esamiems, kad ir labas, bet vis tiek juk bitė...
Sveiki,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Susisiekėme su Jumis asmeniškai.

Jūsų BITĖ

Taip pat rekomenduojame

Mobiliųjų telefonų techninis centras
MTTC

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
GSM LINIJA
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą, superka naujus ir naudotus telefonus. GSMarena.lt siekia užtikrinti savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Akropolis" svarstė atsisakyti knygyno
"Akropolis" svarstė atsisakyti knygyno 05-28 07:11
Saulė Zabulionytė, "Akropolis group" valdybos pirmininkė, "Verslo žinių" organizuojamoje konferencijoje "Baltijos NT investicijų forumas" užsiminė, kad vienu metu buvo svarstoma iš Vilniaus...
"Luminor": kitų bankų sąskaitas pervedimai pasieks šiandien
"Luminor": kitų bankų sąskaitas pervedimai pasieks šiandien 05-28 07:04
Per savaitgalį techniniai "Luminor" sutrikimai pašalinti – įeinantys pavedimai klientų sąskaitose atsispindėjo šeštadienį, o išeinantys, tikisi bankas, kitų bankų sąskaitas pasieks pirmadienį.
Gal vokelių ir nebesinorės
Gal vokelių ir nebesinorės 05-28 06:22
Į Seimą nusiųstas Vyriausybės parengtas mokestinių ir kitų struktūrinių pertvarkų įstatymų paketas vienareikšmiško vertinimo nesulaukė, kai buvo svarstomas, regis, nelengva bus susitarti ir...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Sutikimas su interneto svetainėse pateikiamomis "Slapukų" taisyklėmis Jums:

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Colgate-Palmolive 63,75 +2,02%
Intel 55,44 +1,26%
Kraft Heinz Co 57,77 +1,24%
Manchester United 21,05 +1,20%
Exxon Mobil 78,71 -1,94%
Avon 1,85 -2,12%
Chevron 122,19 -3,49%
ConocoPhillips 65,47 -4,35%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 6851,51 +0,77%
Vištiena 2,34 +7,83%
Dujos (JAV) 3,76 +39,78%
Bananai 1,16 0,00%
Benzinas 2,00 +9,29%
Jautiena 4,21 -1,41%
Kava 2,96 -0,67%
Dujos (Rusijos) 7,81 +11,10%