VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Bitė Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Bitė Lietuva

Atsiliepimai apie Bitė Lietuva, UAB

Jumis rūpinamės geriau
Parašyk savo nuomonę apie Bitė Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Lijana 2018-11-21 08:39:01
Sveiki,
Jūsų šūkis: " Jumis rūpinamės geriau" neatitinka tikrovės... Jūsų kliente kaip fizinis asmuo buvau daugiau kaip 15 metų ir mūsų tarpusavio bendravimas tuo laikotarpiu buvo pakankamai konstruktyvus. Šiek tiek daugiau kaip prieš 2 metus tapau jūsų verslo kliento ir man buvo priskirtas vadybininkas vardu Laurynas Kavaliauskas. Ir viskas prasidėjo nuo š.m gegužės mėn., kai atvykau į Klaipėdos Akropolio aptarnavimo skyrių įsigyti papildomą naują mobilų telefoną su minimaliausiu mokėjimu planu. Tokia poziciją aš išreiškiau savo vadybininkui, kuris dirba Kaune ir man telefonu tai patvirtino, kad taip bus, kitu atveju aš jo bučiau nepirkusi ir rinkusi iš kitų paslaugų teikėjų. Taip ir įvyko, planas man pritaikytas 3 kartus didesnis ir taip tesiasi 6 mėn. Iš dar pradžių bendravo p. Laurynas, atsiprašė, išrašė kreditinę sąskaitą, tačiau naujas mėnuo ir vėl tas pats. Aš ir vėl p. Laurynui Kavaliauskui bandau skambinti kaip išpręsti tą problemą visiems laikams ir jūs manote! Skambučiai šio mėnesio: 2018-11-05 13:41, 2018-11-08 11:00, 2018-11-14 12:20, 2018-11-19 10:45, 2018-11-19 14:29, 2018-11-20 11:45 ir mano vadybininkas matydamas, kad noriu su pasikalbėti, nesugebėjo perskambinti. Mieli vadovai, ar nereiktų įrašinėti vadybininko ir kliento tarpusavio pokalbio? Jie pažada vieną, o daro ką kitą. Kam priskiriate vadybininkus, kurie nebendrauja su klientais?
Sveiki, Lijana,

atleiskite, jei vadybininkas Jus nuvylė. Susisieksime su Jumis asmeniškai, kad galėtume išspręsti kilusius nesklandumus.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Sveiki,
Jūsų šūkis: " Jumis rūpinamės geriau" neatitinka tikrovės... Jūsų kliente kaip fizinis asmuo buvau daugiau kaip 15 metų ir mūsų tarpusavio bendravimas tuo laikotarpiu buvo pakankamai konstruktyvus. Šiek tiek daugiau kaip prieš 2 metus tapau jūsų verslo kliento ir man buvo priskirtas vadybininkas vardu Laurynas Kavaliauskas. Ir viskas prasidėjo nuo š.m gegužės mėn., kai atvykau į Klaipėdos Akropolio aptarnavimo skyrių įsigyti papildomą naują mobilų telefoną su minimaliausiu mokėjimu planu. Tokia poziciją aš išreiškiau savo vadybininkui, kuris dirba Kaune ir man telefonu tai patvirtino, kad taip bus, kitu atveju aš jo bučiau nepirkusi ir rinkusi iš kitų paslaugų teikėjų. Taip ir įvyko, planas man pritaikytas 3 kartus didesnis ir taip tesiasi 6 mėn. Iš dar pradžių bendravo p. Laurynas, atsiprašė, išrašė kreditinę sąskaitą, tačiau naujas mėnuo ir vėl tas pats. Aš ir vėl p. Laurynui Kavaliauskui bandau skambinti kaip išpręsti tą problemą visiems laikams ir jūs manote! Skambučiai šio mėnesio: 2018-11-05 13:41, 2018-11-08 11:00, 2018-11-14 12:20, 2018-11-19 10:45, 2018-11-19 14:29, 2018-11-20 11:45 ir mano vadybininkas matydamas, kad noriu su pasikalbėti, nesugebėjo perskambinti. Mieli vadovai, ar nereiktų įrašinėti vadybininko ir kliento tarpusavio pokalbio? Jie pažada vieną, o daro ką kitą. Kam priskiriate vadybininkus, kurie nebendrauja su klientais?
Atsakyti
Inga 2018-11-15 17:36:00
Esu labai nusivylusi Bitės bendravimu su ilgamečiu klientu. Kai baiginėjosi planas, darbuotojai paskambino ir pasiūlė prasitesti planą. Tuo metu negalėjau priimti jų pasiūlymo ir po kurio laiko bandžiau susisiekti su Bitės atstovais dėl plano keitimo.
El. paštu bendravau su Bitės atstove, kuri pasakė, kad jokio kitokio plano suteikti negalime, išskyrus tą patį kurį turėjote, arba planas 18€/mėn ir neriboti pokalbiai, sms ir GB. Parašiau, kad siūlomi planai mano poreikiams netinka. Tuo ir baigėsi bendravimas. Po mėnesio vėl bandžiau susisiekti su Bite, tačiau buvo visiška tyla. Niekas su manimi nesusisiekė. Tai taip vertinat ir bandot išlaikyti savo lojalius klijientus? Nors ir nenorėjau, tačiau teko pereiti i kitą operatorių. O Bitės daugiau nerekomenduočiau niekam!!!
Sveiki, Inga,

Susisieksime su Jumis asmeniškai, kad galėtume išspręsti kilusius nesklandumus.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Su buvusiais klientais "tobulai" komunikuojama. Išėjus iš "Bitės", buvo paprašyta atsiųst visą sumą, kurią dar esu skolingas. Buvo sumokėta iš karto. Tačiau po pusės metų ateina žinutė iš įsiskolinimų įmonės, jog esu skolingas "Bitė" Lietuva. Jei ir esu skolingas, tai būkit malonūs, pradžiai gal bandykit su manim susisiekt. Ar čia reikia būt ekstrasensu, kad žinot, kad dar esu skolingas??? Įisiskolinimų įmonė atsiuntė žinutė ir tik tada sužinojau, kad dar esu jums skolingas. O paskui turi mokėt ne tik jums, bet ir įisiskolinimų įmonei mistinius administravimo mokesčius. Daugiau gyvenime su jumis reikalų neturėsiu. Sėkmės.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi Bitės bendravimu su ilgamečiu klientu. Kai baiginėjosi planas, darbuotojai paskambino ir pasiūlė prasitesti planą. Tuo metu negalėjau priimti jų pasiūlymo ir po kurio laiko bandžiau susisiekti su Bitės atstovais dėl plano keitimo.
El. paštu bendravau su Bitės atstove, kuri pasakė, kad jokio kitokio plano suteikti negalime, išskyrus tą patį kurį turėjote, arba planas 18€/mėn ir neriboti pokalbiai, sms ir GB. Parašiau, kad siūlomi planai mano poreikiams netinka. Tuo ir baigėsi bendravimas. Po mėnesio vėl bandžiau susisiekti su Bite, tačiau buvo visiška tyla. Niekas su manimi nesusisiekė. Tai taip vertinat ir bandot išlaikyti savo lojalius klijientus? Nors ir nenorėjau, tačiau teko pereiti i kitą operatorių. O Bitės daugiau nerekomenduočiau niekam!!!
Atsakyti
Mazvile 2018-11-11 14:16:02
Laba diena, esu daug metu bites klijente. Esu pasipiktinusi Jonavoje Plento g. Maximoje esancio bites salono darbuotoja. Ji ten dirba daug metu, vardo tikslaus as nepamenu lyg Sandra, tiksliai nezinau. Siandien 2018-11-11 mano mamai apsilankius biteje buvo nemaloniai aptarnauta, nesuteikta jokia imformacija apie mano padaryta plana uz ka atejo tokia saskaita. Konsultante puikiai pamena mano mama, pasiulius mano mamai parodyti dokumenta jog ji mama musu pavardes vienodos ir paskambinti man nuotoliniu budu kad galeciau pati su ja pakalbeti ji atsisake ir pareske kad tokiu dalyku ji nedaro, jokios imformacijos jai nebus suteikta. Kadangi siai konsultantei yra sakyta kad as gyvenu uzsenyje ir mano saskaitas tvarko mama, ji visiskai atsisake padeti. Nepirmi meta ji yra nemandagi, daug nemaloniu situaciju yra buve su ja. Dirbantis tame paciame salone vyras zadejo mums pakeisti plana ir "RETAI" sumokejome sakaita pusei metu i prieki, dabar atejo sakaitos 19.25euru, nors pagal ji reikejo moketi tik 1.49euro, planas nuo 2017nebuvo pakeistas, sis darbuotojas mus galiu sakyti apgavo, labai malonu is jusu puses. Galiu teigti jog kiek metu esu bites klijente tiek vis kazkokios bedos su planais ir aptarnavimu butent Jonavoje esanciame bites salone.
Sveiki, dėkoju, kad pasidalinote pastabomis. Norime Jūsų atsiprašyti visos įmonės vardu, kad teko susidurti su nemaloniu konsultanto aptarnavimu. Situacija vadovams jau žinoma.

Tuo pačiu norėtume Jus informuoti, kad įsigaliojus bendrajam duomenų apsaugos reglamentui, neturime teisės teikti informacijos apie klientą kitam asmeniui. Šiuo atveju rekomenduojame paslaugas tvarkyti nuotoliniu būdu - skambučiu klientų aptarnavimo numeriu 1501 arba +37069923230 (jeigu skambinate iš kito operatoriaus arba iš užsienio, skambučio kaina kaip skambinant į Bitės tinklą).

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Rolandas Statulevicius 2018-11-12 08:52:52
Bitės klientas kokia 15 meų. Prasidėjo nuo "dovanų". Kaip geram "klientui" davė, sakė nieko nekainuos. Kai papraiau balso įrašus peržiūrėti, negalėjo, sako tik vidaus reikmėms. Nes kurjeriui atvažiavus, tiesiog pasirašiau, nes patikėjau vadybininke, kad tai nekainuos. Pasirodo 12 mėnesių įsipareigojimas. Tiesa, po derybų pažadėjo sumažinti iki 6 mėnesių. Vėl patikėjau. Atejus laikui, vadybininkės gal kelios pasikeitė, apie pakeitimą nei minties.
Kantriai laukiau įsipareigojimų pabaigos, kad nutraukti nereikalingas sutartis, tai dabar prisiskambinti ir gauti atsakymą tiesiog neįmanoma. Kieviena atsiliepusi vadybininkė būna nauja, nežino nieko, pažada sužinoti ir perskambinti, nepadaro. Net perėjus pas kitą tiekėją, skačiuoja toliau mokęstį, kaip lyg naudočiausi jų paslaugomis. O buvo tikrai gera kompanija.
Sveiki, Rolandai,

atleiskite, jei vadybininkė Jus nuvylė. Susisieksime su Jumis asmeniškai, kad galėtume išspręsti kilusius nesklandumus.

Jūsų Bitė
Rolandas Statulevicius
2018-11-12 08:52:52 IP 162.255.57.156
Atsakyti
Bitės klientas kokia 15 meų. Prasidėjo nuo "dovanų". Kaip geram "klientui" davė, sakė nieko nekainuos. Kai papraiau balso įrašus peržiūrėti, negalėjo, sako tik vidaus reikmėms. Nes kurjeriui atvažiavus, tiesiog pasirašiau, nes patikėjau vadybininke, kad tai nekainuos. Pasirodo 12 mėnesių įsipareigojimas. Tiesa, po derybų pažadėjo sumažinti iki 6 mėnesių. Vėl patikėjau. Atejus laikui, vadybininkės gal kelios pasikeitė, apie pakeitimą nei minties.
Kantriai laukiau įsipareigojimų pabaigos, kad nutraukti nereikalingas sutartis, tai dabar prisiskambinti ir gauti atsakymą tiesiog neįmanoma. Kieviena atsiliepusi vadybininkė būna nauja, nežino nieko, pažada sužinoti ir perskambinti, nepadaro. Net perėjus pas kitą tiekėją, skačiuoja toliau mokęstį, kaip lyg naudočiausi jų paslaugomis. O buvo tikrai gera kompanija.
Atsakyti
Arūnas Juškaitis 2018-11-11 11:34:57
Mulkinimas aukščiausiu lygmeniu. Bitės klientai esame apie 20 metų. Bet kam įdomu? Ar lojalumas Jums ne vertybė? Prieš du mėnesius pirkome išsimokėtinai telefoną Huawei Pro 20. Žinoma, pasidomėjome visais pasiūlymais ir kitose prekybos įmonėse. Bitėje pasiūlymas buvo patraukliausias. Susisiekėme su vadybininku, jis patikino, kad taip čia galutinė telefono kaina. Vyras kelis kartus perklausė. Atsakymas buvo teigiamas. Ir įprūdino "ale" dovaną 50 GB kortelę. Kuri mums visiškai nereikalinga, nes turim mobilų ir namų internetą. Ir ką gi siurprizas:gaunam sąskaitą, o ten beveik 10 eurų už šios kortelės paslaugas. Skambinama konsultantui, jis mus tikina, kad mes sutikom su šiomis sąlygomis. Tikina, kad šio telefono vertė iš tikro didesnė, todėl tokių būdu pakeliama telefono vertė... Jūs supratote? Mes nelabai... Esame tikrai apmulkinti. Niekada būtume neėmę telefono iš Bitės, kuris, dėl šios paslaugos mums pabrangs 240 Eur. O sutartyje paslaugų kaina pažymėta xxx???? O tai gal kitą mėnesį bus jau 20 Eur? Aš pirkdama duoną parduotuvėje, kainą sužinau tik kasoje? Esame labai labai pasipiktinę Jūsų žodžio nesilaikymu.. Labai tikiuosi, kad į skundą bus redaguota. Jei ne, tikrai ieškosi kitų būdų.
Sveiki, Arūnai,

vertiname, kad esate mūsų ilgametis Klientas, tad nuodugniai peržiūrėję turimą informaciją, sprendimą pateiksime Jums asmeniškai.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Laba diena, esu daug metu bites klijente. Esu pasipiktinusi Jonavoje Plento g. Maximoje esancio bites salono darbuotoja. Ji ten dirba daug metu, vardo tikslaus as nepamenu lyg Sandra, tiksliai nezinau. Siandien 2018-11-11 mano mamai apsilankius biteje buvo nemaloniai aptarnauta, nesuteikta jokia imformacija apie mano padaryta plana uz ka atejo tokia saskaita. Konsultante puikiai pamena mano mama, pasiulius mano mamai parodyti dokumenta jog ji mama musu pavardes vienodos ir paskambinti man nuotoliniu budu kad galeciau pati su ja pakalbeti ji atsisake ir pareske kad tokiu dalyku ji nedaro, jokios imformacijos jai nebus suteikta. Kadangi siai konsultantei yra sakyta kad as gyvenu uzsenyje ir mano saskaitas tvarko mama, ji visiskai atsisake padeti. Nepirmi meta ji yra nemandagi, daug nemaloniu situaciju yra buve su ja. Dirbantis tame paciame salone vyras zadejo mums pakeisti plana ir "RETAI" sumokejome sakaita pusei metu i prieki, dabar atejo sakaitos 19.25euru, nors pagal ji reikejo moketi tik 1.49euro, planas nuo 2017nebuvo pakeistas, sis darbuotojas mus galiu sakyti apgavo, labai malonu is jusu puses. Galiu teigti jog kiek metu esu bites klijente tiek vis kazkokios bedos su planais ir aptarnavimu butent Jonavoje esanciame bites salone.
Atsakyti
Mulkinimas aukščiausiu lygmeniu. Bitės klientai esame apie 20 metų. Bet kam įdomu? Ar lojalumas Jums ne vertybė? Prieš du mėnesius pirkome išsimokėtinai telefoną Huawei Pro 20. Žinoma, pasidomėjome visais pasiūlymais ir kitose prekybos įmonėse. Bitėje pasiūlymas buvo patraukliausias. Susisiekėme su vadybininku, jis patikino, kad taip čia galutinė telefono kaina. Vyras kelis kartus perklausė. Atsakymas buvo teigiamas. Ir įprūdino "ale" dovaną 50 GB kortelę. Kuri mums visiškai nereikalinga, nes turim mobilų ir namų internetą. Ir ką gi siurprizas:gaunam sąskaitą, o ten beveik 10 eurų už šios kortelės paslaugas. Skambinama konsultantui, jis mus tikina, kad mes sutikom su šiomis sąlygomis. Tikina, kad šio telefono vertė iš tikro didesnė, todėl tokių būdu pakeliama telefono vertė... Jūs supratote? Mes nelabai... Esame tikrai apmulkinti. Niekada būtume neėmę telefono iš Bitės, kuris, dėl šios paslaugos mums pabrangs 240 Eur. O sutartyje paslaugų kaina pažymėta xxx???? O tai gal kitą mėnesį bus jau 20 Eur? Aš pirkdama duoną parduotuvėje, kainą sužinau tik kasoje? Esame labai labai pasipiktinę Jūsų žodžio nesilaikymu.. Labai tikiuosi, kad į skundą bus redaguota. Jei ne, tikrai ieškosi kitų būdų.
Atsakyti
Nerijus 2018-11-08 17:30:47
Vilniaus verslo klientai, jei susidursit su bites vadybininku Naurimu - bekit kuo toliau, didesnio melagio nesu mates. Pagarbos nulis.
Sveiki,

atleiskite, jei vadybininkas Jus nuvylė. Susisieksime su Jumis asmeniškai, kad galėtume išspręsti kilusius nesklandumus.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Baigiantis galioti sutarčiai, paskambina Bitės vadybininkas ir pasiūlo įmonei puikiomis sąlygomis prasitęsti sutartį, tuo pačiu susimažinam Gigabaitus, kurių neišnaudojame. Vadybininkas įbruka papildomą SIMą, kuri, anot jo, papildomai nekainuos.

Po tokio fantastiško pasiūlymo pradedame gauti sąskaitas ir žiūrime:

- papildomai įbruktas SIM`as kainuoja kaip ir normali kortelė,
- sąskaitoje atsiranda mokamos papildomos paslaugos, kurių mums visai nereikia ir apie kurias sutarties pratęsimo metu net nebuvo užsiminta,
- bendra įmonės sąskaitos suma išauga 1, 5 karto.

Noriu įspėti visus, neapsigaukit, įrašinėkit pokalbius, prieš pasirašymą reikalaukit atsiųsti sutarties kopiją susipažinti.

Esu Bitės klientas beveik 20 metų, bet tokio vadybininkų įžūlumo dar neregėjau. Kalba tai, kas aktualu Jiems, kliento lūkesčiai ir poreikiai paskutinėje vietoje.
Po išsakytų pretenzijų bendruoju telefonu, vadybininkas paskambina už kokio mėnesio ir, dainuodamas dainelę, kaip jis vardan kliento nieko negali pakeisti, toliau atvirai tyčiojasi iš mūsų.
Anksčiau turėjome kitą asmeninę vadybininkę, kuri išties rūpinosi mumis. Nuolat sekė skelbiamas akcijas, žiūrėjo, kokius planus turime ir ką galėtume padaryti geriau, kad mūsų įmonės ryšio sąskaitos būtų priimtinos. Trumpai sakant, žmogus dirbo nuolat mūsų labui. Dar ir šiandien Jai nunešu gėlių, jau kelinti metai dirbančiai kitoje įmonėje.

Mieli vadybininkai, supraskit, kad vaikydamiesi trumpalaikių tikslų, Jūs prarandate ilgalaikių klientų pasitikėjimą ir pajamas. Verslas yra grindžiamas pasitikėjimu, o ne vienadienėmis apgavystėmis. Jeigu Jums klientas pirmoje vietoje, tai ir dirbkite dėl jo, užuot vykdę savo mėnesinius/ketvirtinius/metinius pardavimo planus įžūliais būdais.

Migruojame ten, kur "Mumis rūpinsis geriau".
Atsakyti
Vilniaus verslo klientai, jei susidursit su bites vadybininku Naurimu - bekit kuo toliau, didesnio melagio nesu mates. Pagarbos nulis.
Atsakyti
Andrius 2018-11-06 22:10:47
Sveiki. Ar iki siol biteje yra ribojamas greitis su planais neribotai? Nes turiu sena (neribota) plana ir man riboja po 125gb limito.
Sveiki, Andriau,

su naujuoju neriboto interneto planu "Mobilusis Neriboti GB" ribojimas nėra taikomas. Dėl plano sąlygų ir pakeitimo prašome kreiptis nemokamu telefonu 1501 (iš kito tinklo +37069923230).

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Sveiki. Ar iki siol biteje yra ribojamas greitis su planais neribotai? Nes turiu sena (neribota) plana ir man riboja po 125gb limito.
Virginija Mikulėnienė
2018-11-06 19:20:19 IP 84.15.186.38
Atsakyti
Noriu grąžinti Arlo įrangą, maršrutizatorių ir Sim kortelę planšetei, kadangi ši įranga neatitiko mano ir sūnaus lūkesčių, be to, mūsų telefonai seni, kad net Bitės salone Panoramos prekybos centre negalėjo atsiųsti programėlės į mano telefoną. Nesakau, kad ši įranga nepaklausi, bet šiuo metu ji mums nebūtina ir nereikalinga.Aš prie jos net neprisiliečiau, "pirkau" spalio 31 d. salone sūnui, bet jis kategoriškai nenori būti stebimas kamera.Be to, salone galbūt geranoriškai, bet neapgalvotai įsiūlė "pirkti"kompiuteriui papildomą nešiojamą maršrutizatorių ar pan., bei papildomą Sim kortelę planšetei gera kaina. Šiuo metu turiu neišmokėtą planšetę su neribotu internetu, todėl iki pat birželio mėnesio tos kortelės man nereikės.Noriu viską grąžinti, nes manau, kad mokėti aštuonis mėnesius veltui nesąžininga mano ir mano galimybių atžvilgiu.
Atsakyti
Inesa 2018-11-06 13:09:36
papuoliau ir as i tokia situacija: biteje, pasiemiau nauja tel su sutartimi. ikiso visai ne ta kuri norejau, plius pakeite mano sena plana neterminuota i daug brangesni, pasake, kad kitaip negalima imt telefono. nu suvele pasiemiau, viska surae, padave ta tel, ir sako viskas, o tai sakau man is seno i nauja nieko neperkelsit, sako nera profo, ateikit kita diena. Ateinu kita diena, vel nera profo... jos perkelt nemoka, pradejU KELT veja, visvien tas pat.... atvaziavo draugas kazkaip berniuko priprase, sukele info, sako kad jusu kortele l sena, ja ir reik keist, sakau man niekas kai pirkau nedave jos ir nepakeite. nu pakeite jis ta kortele, bet niekas netikrino to naujo tel ar jis veikia!!! gryzau namo pradedu, naudotis.... as girdziu, manes negirdi.... as vel kita diena su tuo tel i bite.... bitej profas paziurejo, nu jo cia kazkas negerai su mikrofonu, sako eikit i mttc, nuejau i mttc palikau tel.... taI jau elios dienos laukiu atsakymo tyla...dvi sav vargo, pinigai uz paslaugas kapsi, bet neturiu nei tel, nei interneto uz kuri moku
Sveiki,

dėkoju, kad dalinatės situacija. Apmaudu, kad turėjote nepatogumų pasiimant naują įrenginį. Viliamės, kad situacija nesikartos ir, kad netrukus atgausite telefoną. Patikslinu, kad garantinio remonto eigą galite stebėti čia: https://www.mttc.lt/.

Jūsų Bitė
Atsakyti
papuoliau ir as i tokia situacija: biteje, pasiemiau nauja tel su sutartimi. ikiso visai ne ta kuri norejau, plius pakeite mano sena plana neterminuota i daug brangesni, pasake, kad kitaip negalima imt telefono. nu suvele pasiemiau, viska surae, padave ta tel, ir sako viskas, o tai sakau man is seno i nauja nieko neperkelsit, sako nera profo, ateikit kita diena. Ateinu kita diena, vel nera profo... jos perkelt nemoka, pradejU KELT veja, visvien tas pat.... atvaziavo draugas kazkaip berniuko priprase, sukele info, sako kad jusu kortele l sena, ja ir reik keist, sakau man niekas kai pirkau nedave jos ir nepakeite. nu pakeite jis ta kortele, bet niekas netikrino to naujo tel ar jis veikia!!! gryzau namo pradedu, naudotis.... as girdziu, manes negirdi.... as vel kita diena su tuo tel i bite.... bitej profas paziurejo, nu jo cia kazkas negerai su mikrofonu, sako eikit i mttc, nuejau i mttc palikau tel.... taI jau elios dienos laukiu atsakymo tyla...dvi sav vargo, pinigai uz paslaugas kapsi, bet neturiu nei tel, nei interneto uz kuri moku
Atsakyti
Erika 2018-11-05 14:06:09
Laba diena, norėčiau sužinoti kada baigsis neskalndumai su elektoriniu parašu, kažkas pas jus pastoviai negerai.Kiek galima bandyt kantrybę mano nuomone parašas yra ne žaisliukas ir naudojamas rintiem reikalam.Reikia dirbti ir pastoviai trukdoma.
Sveiki.

Pirmadienį apie 10 val. sutriko mobilaus parašo partnerio SK ID Solutions (SK) paslaugos tiekimas visoje Lietuvoje, todėl mobiliojo parašo paslauga, deja, nebuvo teikiama pas visus operatorius.
Šiuo metu paslaugos teikimas yra atstatytas. Apgailestaujame dėl nepatogumų.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Laba diena, norėčiau sužinoti kada baigsis neskalndumai su elektoriniu parašu, kažkas pas jus pastoviai negerai.Kiek galima bandyt kantrybę mano nuomone parašas yra ne žaisliukas ir naudojamas rintiem reikalam.Reikia dirbti ir pastoviai trukdoma.
Arūnas Sakalauskas
2018-11-04 21:54:05 IP 84.15.187.63
Atsakyti
Labas vakaras, nesuprantu žadat pastiprinti interneto ryšį vilkaviškio rajone tačiau nieko nedarote jau pora metų. Tai kaip suprast? Bandote taip prisitraukti daugiau klientų nepradėkit apgaudinėti vėl prašymas sustiprinti ryšį Vilkaviškio raj. Ačiū iš anksto
Atsakyti
Gita 2018-10-28 21:08:40
Paprasiau Siauliuose Saules mieste Biteje dirbancio techniko paziureti, ar galima pataisyti telefona, kuris po nukritimo ant zemes nebereagavo i prisilietimus.Siaip ne taip atitraukes akis nuo zaidimu kompiuterio ekrane, debtelejo kazkur per peti ir konstatavo : "Jeigu ekranas i nieka nebereaguoja - telefonas nebepataisomas"... Turbut uzdaviau savo niekinga klausima paciame zaidimo ikarstyje... Po kiek laiko telefonas issikrove ir... atsigavo. Tik kam tokie specialistai Bitei reikalingi ? Akivaizdu, kad jiems nei klientai rupi, nei darbas idomus.
Sveiki, Gita,

dėkoju, kad dalinatės situacija. Atleiskite, prašau, už netaktišką vadybininko elgesį. Jei dar Jums galime padėti, prašau kreipkitės į mus telefonu 1501 arba +37069923230 (jeigu skambinate iš kito operatoriaus arba iš užsienio, skambučio kaina kaip skambinant į Bitės tinklą), ar el. paštu bendraukime@bite.lt.

Jūsų Bitė
Atsakyti
UAB KAVOS NAMAS 2018-10-28 20:44:59
Sveiki, naudojames Bites teikiamu internetu. Dieną interneto greitis yra puikus. Atsiuntimas ir išsiuntimas yra apie 20-30 Mbs. Kai tik ateina vakaras ar savaitgalis greitis buna 0.3 Mbs o atsisiuntimas kai kada nulinis.
Yra kelios korteles, todel galiu pratestuoti ir viena ir kitą kortele.
Toks ryšio svyravimas labai apsunkina darbą ir laisvalaikį.
Sveiki, dėkojame už atsiliepimą. Norėtume Jums padėti išspręsti ryšio klausimą, tad netrukus su Jumis susisieksime asmenine žinute.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Sveiki,
Pagaliau sukūrėte pirmieji tai, ko laukiau 8 metus !!!
Kalbu apie "Išmanaus pokalbių valdymo“ - aktualiausios paslaugos verslui".
Dar nežinau ar bus visos funkcijos, paslaugos neišbandžiau - bet bet kokiu atveju tai labai didelis pliusas Jums, nes pagrindinės funkcijos čia jau yra.
Atsakyti
Paprasiau Siauliuose Saules mieste Biteje dirbancio techniko paziureti, ar galima pataisyti telefona, kuris po nukritimo ant zemes nebereagavo i prisilietimus.Siaip ne taip atitraukes akis nuo zaidimu kompiuterio ekrane, debtelejo kazkur per peti ir konstatavo : "Jeigu ekranas i nieka nebereaguoja - telefonas nebepataisomas"... Turbut uzdaviau savo niekinga klausima paciame zaidimo ikarstyje... Po kiek laiko telefonas issikrove ir... atsigavo. Tik kam tokie specialistai Bitei reikalingi ? Akivaizdu, kad jiems nei klientai rupi, nei darbas idomus.
Atsakyti
Sveiki, naudojames Bites teikiamu internetu. Dieną interneto greitis yra puikus. Atsiuntimas ir išsiuntimas yra apie 20-30 Mbs. Kai tik ateina vakaras ar savaitgalis greitis buna 0.3 Mbs o atsisiuntimas kai kada nulinis.
Yra kelios korteles, todel galiu pratestuoti ir viena ir kitą kortele.
Toks ryšio svyravimas labai apsunkina darbą ir laisvalaikį.
Atsakyti
Sveiki, daug metų naudojamės "bitės" paslaugomis, tačiau šį kartą mus ji labai nuvylė. Gavome žinutę, kad parduotuvėje parodžius žinutę galima nemokamai gauti įkroviklį automobilyje. Panevėžyje "RYO" Bitės salone laukėme valandą eilėje, nes iš penkių aptarnavimo stalelių dirbo tik dvi moterys. Pralaukus eilėje mums pasakė, kad įkroviklių kiekis ribotas ir jų jau nebėra. Siūlau Panevėžio "RYO" Bitės salono aptarnavimo skyrių truputėli pertvarkyti ir žinutes siųsti su visa informacija (kad kiekis ribotas).
Atsakyti
UAB UNIVERSE GROUP 2018-10-22 16:31:46
Sveiki, esam Bitės klientai nuo įmonės įsikūrimo pradžios.Nuo šių metų pradžios kažkas įvyko su jūsų įmonės politika, su vadybininkais komunikuoti nebeįmanoma. Patikėję žadamomis didelėmis nuolaidom skambučiams, sutikome pasirašyti sutartį dėl 5 interneto kortelių, vietoj žadėtos sąskaitos 135, gavom 600 eur. Skambinam, rašom nuo vasario mėnesio, problemos išspręst neišeina. Perėjom su abonentais į kitą tinklą, atsiskaitėm...Ir toliau gaunam sąskaitas už internetą, kuriuo nesinaudojam (vien dėl to perėjom į kitą tinklą). Parašėm raštiškai, kad sutartį nutraukiam. Sutinkam susimokėti net už paslaugas kuriomis nesinaudojom, bet negalim gauti atsakymo, ar mūsų sutartis nutraukta. Nes susimokėjus tikriausiai vėl gausim sąskaitą... Nesinori kreiptis į teismą, tam reikia laiko ir papildomų darbuotojų, bet neišsprendus problemos ir jei toliau Bitė mus ignoruos, neturėsim kitos išeities.Turim visus įrašytus pokalbius, susirašinėjimus. Prašom susisiekit su mūsų įmone, nenorim būti skolininkai, norim tik nutraukti tai, kas mums nereikalinga...
Laba diena,

dėkojame, kad informuojate apie Jums kilusius nepatogumus. Susisieksime su Jumis asmeniškai, kad galėtume detaliau aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Dalia Jokubuskienė 2018-10-21 20:40:24
Nesuprantu kas nutiko su Bitės vadyba, bet žmonės nustojo komunikuoti. Ar po kažkurio laiko klientai tampa mažiau svarbūs? Ir ne jau problemos sprendžiamos tik per "viešumą"?
Laba diena, Dalia,

dėkojame, kad informuojate apie Jums kilusius nepatogumus. Susisieksime su Jumis asmeniškai, kad galėtume detaliau aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Daiva 2018-10-15 16:02:45
Sumos sąskaitose didėja be jokių paaiškinamų priežaščių. Bandant susisiekti su BITĖ bet kuriuo būdu, tai yra misija neįmanoma. Prisiregistruoti prie MANO BITĖ - taip pat jokių galimybių. Jūs kokiu nors būdu su klientais bendraujat?
Sveiki, Daiva, apgailestaujame, jei niekaip nepavyko su mumis susisiekti. Visuomet su mumis galite susiekti skambučiu nemokamu telefonu Bitės klientams 1501 arba +37069923230 (iš kitų tinklų), taip pat el. paštu bendraukime@bite.lt arba atvykus į saloną. Kad galėtume atsakyti į kilusius klausimus, netrukus parašysime Jums asmeninę žinutę

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Sveiki, esam Bitės klientai nuo įmonės įsikūrimo pradžios.Nuo šių metų pradžios kažkas įvyko su jūsų įmonės politika, su vadybininkais komunikuoti nebeįmanoma. Patikėję žadamomis didelėmis nuolaidom skambučiams, sutikome pasirašyti sutartį dėl 5 interneto kortelių, vietoj žadėtos sąskaitos 135, gavom 600 eur. Skambinam, rašom nuo vasario mėnesio, problemos išspręst neišeina. Perėjom su abonentais į kitą tinklą, atsiskaitėm...Ir toliau gaunam sąskaitas už internetą, kuriuo nesinaudojam (vien dėl to perėjom į kitą tinklą). Parašėm raštiškai, kad sutartį nutraukiam. Sutinkam susimokėti net už paslaugas kuriomis nesinaudojom, bet negalim gauti atsakymo, ar mūsų sutartis nutraukta. Nes susimokėjus tikriausiai vėl gausim sąskaitą... Nesinori kreiptis į teismą, tam reikia laiko ir papildomų darbuotojų, bet neišsprendus problemos ir jei toliau Bitė mus ignoruos, neturėsim kitos išeities.Turim visus įrašytus pokalbius, susirašinėjimus. Prašom susisiekit su mūsų įmone, nenorim būti skolininkai, norim tik nutraukti tai, kas mums nereikalinga...
Atsakyti
Gitanas 2018-10-22 07:38:25
Nepasimaukit ant Bites nematomu keslu, internetas kuri as pasiemiau ir spejau sugrazinti pasirodo yra ribojamas greiciu, jei isnaudosit 250 gb jums bus sumazinamas greitis, o tai reiskia nei filmu nepaziuresit nei TV. Kai pasirasinejau sutarti niekas nesake kad bus ribojami megabaitai greiciu.
Sveiki, Gintanai. Labai dėkojame už pasidalintą pastebėjimą. Komentare minimi planai Bitėje jau nėra pateikiamai, tačiau visas sąlygas klientams pristatydavome ne tik pokalbio metu, bet ir BITĖS internetiniame puslapyje. Šiuo metu galime pasiūlyti interneto planą, kuris suteikia 50GB limitą, bei neribotą internetą (nėra nei greičio, nei duomenų limito).

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Nepasimaukit ant Bites nematomu keslu, internetas kuri as pasiemiau ir spejau sugrazinti pasirodo yra ribojamas greiciu, jei isnaudosit 250 gb jums bus sumazinamas greitis, o tai reiskia nei filmu nepaziuresit nei TV. Kai pasirasinejau sutarti niekas nesake kad bus ribojami megabaitai greiciu.
Atsakyti
Nesuprantu kas nutiko su Bitės vadyba, bet žmonės nustojo komunikuoti. Ar po kažkurio laiko klientai tampa mažiau svarbūs? Ir ne jau problemos sprendžiamos tik per "viešumą"?
Atsakyti
Aušra 2018-10-17 11:48:27
Esu labai nusivylusi Bitės darbu. Per dvi savaites taip ir nesugebėjo perkelti numerio iš kito operatoriaus. Jiems svarbiausia tik pasirašyti sutartį o po to net i laiškus neatsakyti. To pasekoje dabar turiu susimokėti už dvi savaites virs 10eurų nes tiek man nuolaidų tipo buvo suteikta ir visai nesvarbu kad man jų to laikino numerio visai nereikėjo. Esu baisiai pikta ir niekam daugiau nerekomenduočiau tokios įmonės kur klientas paskutinėj vietoj
Sveiki,

dėkoju, kad informuojate apie Jums kilusius nepatogumus. Susisieksime su Jumis asmeniškai, kad galėtume detaliau aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Labai labai nerekomenduoju pasirašyti sutartis su Bite ypač įmonėms, jei norit sutaupyt savo laiko ir nervų. Kad išvilioti iš kito operatoriaus -tiek buvo prižadėta ir primeluota, nors viskas toli gražu..... aišku Bitės tinklą palikom jau po 2 mėn, kai pamatėm, kad apgaudinėja ir LABAI stipriai, bet nutraukti visus sutarčių punktus irgi pasirodo sudėtinga, ypač su automatiniu atsakikliu...dar tokio nesiskaitymo su klientu nesam matę.....
Būkit normalūs nors kiek-nerašykit, kad susisieksit, o SUSISIEKIT ir išspręskit.
Atsakyti
Edvinas 2018-10-13 15:49:33
Įsigijau planšetinį kompiuterį su Bitės neriboto interneto planu liepos gale. Viskas buvo tvarkoj, kol nepradėjau gaut grasinančių žinučių iš nežinomo numerio. Megos Bitės salone pakeitė telefono numerį ir prasidėjo linksmybės. Internetas pradėjo nekrauti YouTube video pačia žemiausia kokybe, apie filmų krovimą iš vis patyliu. Nuvykau į Bitės saloną, esantį Pramonės Maximoje, ten užregistravo mano skundą dėl interneto kokybės. Sekančią dieną sulaukiu skambučio iš tos konsultantės, kad aš išnaudojau tik 200MB. Kaip man naudoti internetą, jei jis nekrauna? Dar kart nuvykau į tą patį saloną 2018-09-30 su planšete, dirbo kita konsultanė (šaunu, kad moka bendraut su klientais ir susirašinėt SMS), jai paaiškinimo visą situaciją, parodžiau, kad visai nieko nekrauna internetas, pakeitė mums kortelę, tačiau situacija visiškai nepasikeitė. Konsultantė pasakė, kad užregiatruos dar kartą, gali būt, kad reiks keist planšetę. 2 savaites nesulaukiau jokio skambučio, šiandien (2018-10-13) vėl nuvykau į tą patį slaoną Pramonės pr., dirbo ta pati konsultantė, kuri dirbo ir 09-30 dieną. Kai pasakiau, kad noriu atsisakyt plano, tada sugebėjo paskambint savo kolegei paklaust meistrų atsakymų, paaiškėjo, kad prieš 2 savaites ji nieko neužregistravo ir kaip visada nukreipė pas Jūsų meistrą Akropolyje. Ten nuvykęs sužinojau, kad man įjungtas duomenų apribojimas, nes išnaudojau 150GB. Kaip aš juos galėjau išnaudot, jei jie pas mane neriboti? Kaip aš galėjau juos išnaudot, jei internetu neįmanoma naudotis? Kodėl man viso šito negalėjo pasakyti Bitės salone, kuris yra Pramonės pr.? Kodėl turiu eikvoti savo laiką ir kurą ieškodamas problemos, kuri yra dėl Jūsų kaltės? Kompensacijos pasiūlymo jokio nesulaukiau. Apmokykit savo konsultantes Pramonės pr. esančiam salone dirbti, kad galėtų klientams suteikti visą reikiamą informaciją, o nesiuntinėt į kitus skyrius. Esu visiškai nusivylęs aptarnavimu.
Sveiki,

dėkoju, kad informuojate apie Jums kilusius nepatogumus. Susisieksime su Jumis asmeniškai, kad galėtume detaliau aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Esu labai nusivylusi Bitės darbu. Per dvi savaites taip ir nesugebėjo perkelti numerio iš kito operatoriaus. Jiems svarbiausia tik pasirašyti sutartį o po to net i laiškus neatsakyti. To pasekoje dabar turiu susimokėti už dvi savaites virs 10eurų nes tiek man nuolaidų tipo buvo suteikta ir visai nesvarbu kad man jų to laikino numerio visai nereikėjo. Esu baisiai pikta ir niekam daugiau nerekomenduočiau tokios įmonės kur klientas paskutinėj vietoj
Atsakyti
Visiem kas nenorit turėti galvos skausmo patariu vengti Bitės. Kada nori pakelia plano mokestį ir nors nuėjus į bitę man ten paaiškino jog jums turėjo būti atsiūstas laiškas su visa informacija jokio panašaus laikško negavau ir apskritai jokiais kitais būdais nebuvau informuotas apie pakeitimus.
O kas liečia jų kainas tai galima butų pavadinti tik vienu žodžiu - Vagystė. Kai sudariau sutartį už man suteiktas paslaugas reikėjo mokėti vos 9 eur. Dar prieš mėnesį už ši plana sumokėjau 17 eur, beje plana turėjau nepilnai dvejus metus. Dabar džiaugiuosi atsisakęs visų bitės paslaugų ir patariu visiems pereiti pas kitą operatorių.
Atsakyti
Bitė vienašališkai pakėlė mokestį, daugiau nei pusę metų bandėme susisiekti su aptarnaujančiu vadybininku, pasirodo tai beveik neįmanoma. Po pusės metų pastangų gavau paaiškinimą - sutartis keitėme visiems, siuntėme jums laišką dėl to...
Ir tobuliausias pasakymas iš vadybininkės - bandysime spręsti problemas, matau, kad čia kažkas negerai, Bitėje dabar toks truputį bardakėlis... o po dviejų savaičių jau kitaip: kalbėjau su vadovybe ir ji pasakė, kad jokios kompensacijos jums nepriklauso.
Vienintelis džiugus dalykas, kad pagaliau išėjome iš Bitės
Atsakyti
Sumos sąskaitose didėja be jokių paaiškinamų priežaščių. Bandant susisiekti su BITĖ bet kuriuo būdu, tai yra misija neįmanoma. Prisiregistruoti prie MANO BITĖ - taip pat jokių galimybių. Jūs kokiu nors būdu su klientais bendraujat?
Atsakyti
Įsigijau planšetinį kompiuterį su Bitės neriboto interneto planu liepos gale. Viskas buvo tvarkoj, kol nepradėjau gaut grasinančių žinučių iš nežinomo numerio. Megos Bitės salone pakeitė telefono numerį ir prasidėjo linksmybės. Internetas pradėjo nekrauti YouTube video pačia žemiausia kokybe, apie filmų krovimą iš vis patyliu. Nuvykau į Bitės saloną, esantį Pramonės Maximoje, ten užregistravo mano skundą dėl interneto kokybės. Sekančią dieną sulaukiu skambučio iš tos konsultantės, kad aš išnaudojau tik 200MB. Kaip man naudoti internetą, jei jis nekrauna? Dar kart nuvykau į tą patį saloną 2018-09-30 su planšete, dirbo kita konsultanė (šaunu, kad moka bendraut su klientais ir susirašinėt SMS), jai paaiškinimo visą situaciją, parodžiau, kad visai nieko nekrauna internetas, pakeitė mums kortelę, tačiau situacija visiškai nepasikeitė. Konsultantė pasakė, kad užregiatruos dar kartą, gali būt, kad reiks keist planšetę. 2 savaites nesulaukiau jokio skambučio, šiandien (2018-10-13) vėl nuvykau į tą patį slaoną Pramonės pr., dirbo ta pati konsultantė, kuri dirbo ir 09-30 dieną. Kai pasakiau, kad noriu atsisakyt plano, tada sugebėjo paskambint savo kolegei paklaust meistrų atsakymų, paaiškėjo, kad prieš 2 savaites ji nieko neužregistravo ir kaip visada nukreipė pas Jūsų meistrą Akropolyje. Ten nuvykęs sužinojau, kad man įjungtas duomenų apribojimas, nes išnaudojau 150GB. Kaip aš juos galėjau išnaudot, jei jie pas mane neriboti? Kaip aš galėjau juos išnaudot, jei internetu neįmanoma naudotis? Kodėl man viso šito negalėjo pasakyti Bitės salone, kuris yra Pramonės pr.? Kodėl turiu eikvoti savo laiką ir kurą ieškodamas problemos, kuri yra dėl Jūsų kaltės? Kompensacijos pasiūlymo jokio nesulaukiau. Apmokykit savo konsultantes Pramonės pr. esančiam salone dirbti, kad galėtų klientams suteikti visą reikiamą informaciją, o nesiuntinėt į kitus skyrius. Esu visiškai nusivylęs aptarnavimu.
Atsakyti
Egidijus 2018-10-09 18:33:25
DEMESIO
Bite pradejo pelnytis, nesuvokiamu budu. Nutiko toks atvejis pas mane telefone nera pajungtas @, bet jie sugebejo man priskaiciuoti apie 80. eur uz @ paslaugas, keliavau tai pasake kad galbut kur kaip ijungiau telf jis persikrove (turejo galvoje kad as turiu @), ir buvo isnaudota 0, 80 MB, Tai kiek reiktu moketi uz1GB Biteje ? :), jau salone pamate kad uzpjove gryba ir vietoj pritaike 20 eur nuolaida, kaip ir gerai, BET KAIP PAGALVOJI KAD TU ISVIS NETURI @ NU VISTIEK NESAMONE.
P.S. gerbiamoji bite tiesiog prarandate lojalius klijentus buvau apie 20 metu, pries kelis metus ir su tais pajungimais neatsiklausus klijentu junginejote uzsienije savo planus, jau tada planavau begti is jusu nu bet iskentejau.DABAR VIRSINOTE GALIMYBES
Sveiki,

Apgailestaujame dėl susidariusios nuomonės.
Patikinu, kad paslaugų vartojimo išklotinėje tiksliai pateikiama kiekviena paslauga, kuri buvo naudojama. Viliamės, kad ateityje nekils nepatogumų.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Nijolė 2018-10-12 09:35:35
Jau "N" metų esame Bitės klientais, bet susidūrėme su neįveikiamomis kliūtimis. Neįgaliai giminaitei, kurią atstovauju ir turiu įgaliojimą tvarkyti visus jos reikalus, pabrėžiu - VISUS, bet Bitei toks įgaliojimas netinka. Įgaliojime aiškiai parašyta, kad esu įgaliotas: "valdyti, naudoti ir disponuoti VISĄ mano turtą bei turtines teises ir prievoles, tuo tikslu sudaryti VISUS įstatymų leidžiamus sandorius......... sutartis, sandorius papildyti, pakeisti, panaikinti..... atstovauti man VISOSE kitose įstaigose, įmonėse ir organizacijose ir t.t.", bet Bitei toks įgaliojimas netinka, kadangi nėra įrašyta įgaliojime "telekomunikacijos įstaigų". Kadangi mano atstovaujamas žmogus yra nevaikštantis ir mažai kalbantis ligonis (po insulto), pati ji negali atvykti į Bitę ir nutraukti abonento, už kurį, jau pasibaigus sutarčiai, turi mokėti keliskart daugiau nei mokėjome galiojant sutarčiai. Ji norėtų pereiti į kitą tinklą, bet negali, kadangi pati negali atvykti į Bites saloną, o įgaliojimas, kurį aš turiu, Bitei NETINKA. Kažkoks absurdas!!! Teks turbūt kreiptis per teismą, nes teismams ir bankams mano turimas įgaliojimas tinkamas.
Sveiki,

dėkoju, kad informuojate apie Jums kilusius nepatogumus. Susisieksime su Jumis asmeniškai, kad galėtume detaliau aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Jau "N" metų esame Bitės klientais, bet susidūrėme su neįveikiamomis kliūtimis. Neįgaliai giminaitei, kurią atstovauju ir turiu įgaliojimą tvarkyti visus jos reikalus, pabrėžiu - VISUS, bet Bitei toks įgaliojimas netinka. Įgaliojime aiškiai parašyta, kad esu įgaliotas: "valdyti, naudoti ir disponuoti VISĄ mano turtą bei turtines teises ir prievoles, tuo tikslu sudaryti VISUS įstatymų leidžiamus sandorius......... sutartis, sandorius papildyti, pakeisti, panaikinti..... atstovauti man VISOSE kitose įstaigose, įmonėse ir organizacijose ir t.t.", bet Bitei toks įgaliojimas netinka, kadangi nėra įrašyta įgaliojime "telekomunikacijos įstaigų". Kadangi mano atstovaujamas žmogus yra nevaikštantis ir mažai kalbantis ligonis (po insulto), pati ji negali atvykti į Bitę ir nutraukti abonento, už kurį, jau pasibaigus sutarčiai, turi mokėti keliskart daugiau nei mokėjome galiojant sutarčiai. Ji norėtų pereiti į kitą tinklą, bet negali, kadangi pati negali atvykti į Bites saloną, o įgaliojimas, kurį aš turiu, Bitei NETINKA. Kažkoks absurdas!!! Teks turbūt kreiptis per teismą, nes teismams ir bankams mano turimas įgaliojimas tinkamas.
Atsakyti
Dėkoju telefoninei pagalbai 1501. Konsultuoja profesionaliai, nemėto ragelio kaip kitos bendrovės. KANTRIAI Išklauso klientą,
pataria tiksliai, aiškiai, konkrečiai, bet kartu ir kantriai, rūpestingai ir išsamiai. Konsultantas Karolis nuostabus. Bitės Profas prekybos centre OZAS - irgi profesionalus ir rūpestingas.
Dėkoju, kad turime galimybę rinktis ne pigiausią, tačiau kokybiškiausią operatorių.
Truputį brangiau mokėti tikrai apsimoka - nes paslaugų kokybė to verta. Kas iš to, kad kitoje bendrovėje gausim planą vienu euru pigesnį bet ragelį verslo klientų vadybininkė mėtys. :)) Nežinau kaip nuskriaustiems kaimiečiams, kurie nesupranta po kuo pasirašo ir naiviai tikintys tai ką sako salonuose... bet mes bendraudami su vadybininku telefonu bei skambindami 1501 telefonu visada gauname teisingą informaciją.

Maži, bet ištaisomi minusiukai:
Dėl bitės svetainės dizaino - ne per kiekvieną telefoną pavyksta man pilnai naudotis svetaine. Kai kurių telefonų naršyklės neleidžia slinkti bitės puslapio. Ir rodo tik puslapio dalį. Bet kai visi dabar turi ne po vieną telefoną tai menka bėda... Ko nepavyksta vienur - pavyksta kitur.
Dėl vartotojų kurie nori atsisakyti paslaugų duosiu patarimą. SIM kortelę dėkite į stalčių, bitėje susimokėkite visų ateinančių mėnesių sumą ir bus ramu.

Sėkmės darbuose. Po kelių mėnesių vėl parašysiu kaip toliau sekasi naudotis bite :)
Atsakyti
Bites salonuose dirba nieko neismanantys darbuotojai.Vyras norejo ismoketi galutinai uz telefona, atsisakyti vieno abonento nebenaudojamo ir inese nemaza suma.Taciau darbuotojai nesugebejo isaiskinti, kad abonento atsisakius, reikes sumoketi dar 180e. Per tokiu “geru, , darbuotoju klaidas zmones turi papildomai moketi tokius pinigus. Visa menesi ejom per kelis salonus ir aiskinomes, bet nieko nepesem.
Atsakyti
Tiesiog baisus bite.lt internetines svetaines dizainas. Esate vieni is didziausiu telekomunikacijas teikianciu imoniu, taciau jusu svetaines naudojimas telefone yra neimanomas.
Atsakyti
Bitė Lietuva 2018-09-19 16:14:46
Sveiki, Karolina,

Mūsų klientai, pasirašydami terminuotas sutartis ir įsipareigodami jų nenutraukti atitinkamą laikotarpį, gali naudotis išskirtinėmis sąlygomis ir nuolaidomis. Nutraukus sutartį, prašome grąžinti suteiktas nuolaidas dėl įsipareigojimo nevykdymo. Apie grąžintinos sumos didį visada informuojame.

Panašios taisyklės galioja ir kitose ryšio tiekimo įmonėse. Linkime ateityje išvengti netikėtų mokesčių.

Jūsų BITĖ
klausykit jus... patys pakeitet plana, patys isiulet, apie terminus neuzsiminet atseit automatiskai pakeitet kaip ir nuolaidas, mes klijentai ne vieneri metai buvom pasiziurekit savo bazej, aplamai jusu tam avily medus prarugo, bet geluoniai dar gyvi, pervedziai as jum tuos 68 eu nuolaidinius galesit dziaugtis, priminsiu visiems kad neskaitant isgalvotos nuolaidos tikra jusu paslaugu kaina butu didziausia istorijoj, netikejau kad galejot sitaip pasielgti, neatsakinekit i mano pasisakyma nes primenat autoatsakikli

Taip pat rekomenduojame

Mobiliųjų telefonų techninis centras
MTTC

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Forum sporto klubas
Forum sporto klubas 11-20 17:20
Holistinį mąstymą apie sveikatingumą puoselėjanti „meilės sau" teorija atliepia modernaus asmens poreikius Skirti laiko sau, subalansuoti psichinę bei fizinę sveikatą ir sąmoningai...
Didesnes algas mokančioms įmonėms – pranašumas viešuosiuose pirkimuose
Didesnes algas mokančioms įmonėms – pranašumas viešuosiuose pirkimuose 11-21 16:05
Vyriausybė pritarė Ūkio ministerijos siūlymui papildomų balų suteikti viešųjų pirkimų konkursuose didesnius atlyginimus darbuotojams mokančioms bendrovėms. Taip pat siūloma supaprastinti...
EBPO: norint toliau augti Lietuvai reikia didinti ekonominį produktyvumą
EBPO: norint toliau augti Lietuvai reikia didinti ekonominį produktyvumą 11-21 15:41
Lietuvos ekonomika šiemet dar stiebsis 3,4%, tačiau dėl silpnėjančios išorės paklausos ir darbuotojų stygiaus ekonomikos augimas sulėtės: 2019 m. jis sieks 2,9%, o 2020 m. – 2,6%, skelbiama...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ką manote apie ekonominę krizę?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

NVIDIA 149,08 +3,03%
Texas Instruments 96,84 +2,35%
Western Digital 45,68 +1,26%
eBay 28,16 +0,72%
AutoZone 793,11 -4,37%
Xerox 25,29 -4,67%
Apple 176,98 -4,78%
Manchester United 18,19 -8,68%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 409,00 +0,99%
Dyzelis 2,33 +3,56%
Cukrus 0,56 0,00%
Apelsinai 0,75 -6,25%
Dujos (JAV) 3,29 +10,03%
Nafta 56,76 +0,53%
Varis 6219,59 +2,79%
Sidabras 14,60 +2,31%