VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Bitė Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Bitė Lietuva

Atsiliepimai apie Bitė Lietuva, UAB

BITĖ. Taip lengviau
Dextera
Parašyk savo nuomonę apie Bitė Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
UAB Bitė Lietuva
2020-05-27 12:39:08 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Rimantas Macijauskas 2020-05-27 10:25:42
Vakar turejau labai įkyru skambutį. Skambinusio numeris 8650 09646 (neprisistatė). Bitės darbuotojas primygtinai siūlė pratęsti sutartį ir net nekreipė dėmėsio į tai, kad aš net keletą kartų sakiau šiuo metu neturintis laiko kalbėti. Teko padėti ragelį. Nekoks įspūdis.
Sveiki, atsiprašome, jei Jūsų pokalbis su įmonės darbuotoju nebuvo malonus. Tikimės, kad ateityje, bendravimas su konsultantais bus sklandus ir norėsite pratęsti pokalbį. Jei turėsite klausimų, susisiekite su mumis numeriu 1501, +37069923230 arba el.paštu bendraukime@bite.lt
Rimantas Macijauskas
2020-05-27 10:25:42 IP 2e7r3oge
Atsakyti
Vakar turejau labai įkyru skambutį. Skambinusio numeris 8650 09646 (neprisistatė). Bitės darbuotojas primygtinai siūlė pratęsti sutartį ir net nekreipė dėmėsio į tai, kad aš net keletą kartų sakiau šiuo metu neturintis laiko kalbėti. Teko padėti ragelį. Nekoks įspūdis.
UAB Bitė Lietuva
2020-05-26 13:29:28 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Saidas 2020-05-25 20:20:23
Intikas vos vos krauna jau 5 diena rodo 4g telefonas naujas prieš diena pirktas irgi taipat krauna rasiau gmail labas nieko nepadeda
Laba diena,

Susisiekite su mumis numeriu 1501, +37069923230 arba el.paštu bendraukime@bite.lt ir detaliau galėsime aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Intikas vos vos krauna jau 5 diena rodo 4g telefonas naujas prieš diena pirktas irgi taipat krauna rasiau gmail labas nieko nepadeda
Atsakyti
Namų internetas yra prastas, nėra gaunama nė 10mbps ši problema atsirado iš kart po 14d, bandomo laikotarpio, buvo bandoma eiti į saloną, ten dirbantis žmogus prižadėjo, jog technikas susisieks su manim per iki 3d.d; skambučio laukiu jau metus, kas kart nuėjus į salona pakeičia kortelę ir toliau padėt nėra pajėgus, tą suprantu, jog ten niekas neatsikia kas yra Mbps ir MB/s, neperseniai nuvykus ten, vėl pakeitė kortelę. Padarius šiokį tokį testa, darbuotojo DOWNLOAD greitis buvo 2x geresnis, nei kliento. Parašius į bendraukime@bite.lt jie atrėžė, jog aš patiriu greitį, kuris yra virš 20mbps, Taipogi minėjo, jog antena yra per toli ir perkrauta, nors jis stovi vos už kelių kilometrų nuo namo... taipogi pasiūlė nusipirkti ryšio stiprinimo anteną ir t.t. Toks jausmas susidaro, jog kllientas yra laikomas kaip šuo ant pavadėlio ir paleist jo niekur nesiruošia, Taipogi buvo minima jog maršrutizatorius bus tik nuomojamas, o dabar pasirodo aš jau jį perku ir bus priskaičiuojamos netesybos...
Klaiku ir šlykštu.
UAB BITĖ LIETUVA
2020-05-22 14:45:02 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Kristina 2020-05-21 15:10:49
Labai liūdna, bet pirmą kartą gyvenime palieku blogą atsiliepimą, ir niekada nemaniau, kad tai bus Jūsų įmonė. Daug metų tiek tėvai, tiek aš buvom bitės klientai, bet tai, kokia situacija nutiko vakar, jokioje įmonėje nesu girdėjus didesnės nesąmonės. Pasikeitus mano asmeniniams planams, sutartį perrašyti norėjau kitam asmeniui (ne nutraukti, o perrašyti!), maniau viskas bus padaryta sklandžiai, kaip ir kitose įmonėse pritaikys kelių eurų perrašymo mokestį ir perrašysim tą sutartį. Visų pirmą, tai atėjus į saloną ir pasakius, kad noriu perrašyt sutartį, konsultantė piktai dirstelėjo "tai o kur tas kitas asmuo?", paaiškinus, kad kartu tikrai negalime atvykti, liepė sužinoti į kurį tiksliai saloną vyks tas asmuo, nu viskas ok. Tada pamatė, kad sutartis yra terminuota, ir pasakė, jog tam, kad sutartį perrašyti, aš turėsiu susimokėti netesybas 70 eurų ir tik tada tas kitas žmogus galės jungtis, naujomis sąlygomis! Jūs tikrai galvojat, kad susimokėjus netesybas mes dar jungsimės Jūsų tinklą? Mes naudojomės šiuo tinklu visa šeima, bet panašu, kad jeigu negebate priimti palankių sąlygų tiek Jums, tiek klientui (aš perrašau kitam, Jūs neprarandate kliento, visi patenkinti), tokiu atveju reikės sutartį nutraukti su visomis netesybomis ir tą patį rekomenduoti visai šeimai, kurių sutartys yra bent jau neterminuotos.. Ačiū, bite, kad "puikiai leidžiatės į kompromisus"!
Sveiki, Kristina,

rekomenduojame susisiekti su mumis klientų aptarnavimo linijos numeriu 1501 (+37069923230 kitų operatorių klientams bei skambinant iš užsienio) arba el. paštu bendraukime@bite.lt, kad galėtumėme detaliau aptarti perrašymo sąlygas.

Geros dienos.

Jūsų BITĖ
UAB Bitė Lietuva
2020-05-22 10:42:48 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Ernestas 2020-05-21 16:47:43
Aš su Jumis susisiekiu, reikiamo atsakymo negaunu, noriu nutraukt sutartį, tai vienas konsultantas siunčia į saloną, salone sako, kad internetu galima sutvarkyt, o kita sako telefono pokalbio metu nutrauksime, kai bite perskambins, bet iš Jūsų skambučio niekada taip ir nesulaukiu. Jau savaitę bandau nutraukti sutartį, tačiau, siekiant išpešti pinigų, tempiate laiką.. ko gero susimatysime teisme, iki greito :)
Sveiki, Ernestai.

Kaip ir minėjome, susisiekite su mumis el. paštu, peržvelgsime Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
UAB BITĖ LIETUVA 2020-05-18 16:56:52
Sveiki, Ernestai.
Susisiekite su mumis numeriu 1501, +37069923230 arba el.paštu bendraukime@bite.lt ir detaliau galėsime aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė.
Aš su Jumis susisiekiu, reikiamo atsakymo negaunu, noriu nutraukt sutartį, tai vienas konsultantas siunčia į saloną, salone sako, kad internetu galima sutvarkyt, o kita sako telefono pokalbio metu nutrauksime, kai bite perskambins, bet iš Jūsų skambučio niekada taip ir nesulaukiu. Jau savaitę bandau nutraukti sutartį, tačiau, siekiant išpešti pinigų, tempiate laiką.. ko gero susimatysime teisme, iki greito :)
Atsakyti
Labai liūdna, bet pirmą kartą gyvenime palieku blogą atsiliepimą, ir niekada nemaniau, kad tai bus Jūsų įmonė. Daug metų tiek tėvai, tiek aš buvom bitės klientai, bet tai, kokia situacija nutiko vakar, jokioje įmonėje nesu girdėjus didesnės nesąmonės. Pasikeitus mano asmeniniams planams, sutartį perrašyti norėjau kitam asmeniui (ne nutraukti, o perrašyti!), maniau viskas bus padaryta sklandžiai, kaip ir kitose įmonėse pritaikys kelių eurų perrašymo mokestį ir perrašysim tą sutartį. Visų pirmą, tai atėjus į saloną ir pasakius, kad noriu perrašyt sutartį, konsultantė piktai dirstelėjo "tai o kur tas kitas asmuo?", paaiškinus, kad kartu tikrai negalime atvykti, liepė sužinoti į kurį tiksliai saloną vyks tas asmuo, nu viskas ok. Tada pamatė, kad sutartis yra terminuota, ir pasakė, jog tam, kad sutartį perrašyti, aš turėsiu susimokėti netesybas 70 eurų ir tik tada tas kitas žmogus galės jungtis, naujomis sąlygomis! Jūs tikrai galvojat, kad susimokėjus netesybas mes dar jungsimės Jūsų tinklą? Mes naudojomės šiuo tinklu visa šeima, bet panašu, kad jeigu negebate priimti palankių sąlygų tiek Jums, tiek klientui (aš perrašau kitam, Jūs neprarandate kliento, visi patenkinti), tokiu atveju reikės sutartį nutraukti su visomis netesybomis ir tą patį rekomenduoti visai šeimai, kurių sutartys yra bent jau neterminuotos.. Ačiū, bite, kad "puikiai leidžiatės į kompromisus"!
UAB BITĖ LIETUVA
2020-05-20 15:19:57 IP 66ik9bbt
Atsakyti
erika 2020-05-19 20:39:23
Detektyvas su mobiliuoju parašu tęsiasi, vėlgi nuvažiuoju į tą patį Pramonės pr.esantį saloną, vėl pralaukiu 30 min, nes dabar jau mergaitė su klientu aiškinasi kaip kokį kanalą pasijungti ir pasižiūrėti home 3 TV, na matomai bitė daug uždirba iš tos TV, Sulaukiu šiaip ne taip pasirodo višta pirma diena po atostogų ir nepasiėmusi kažkokių prisijungimų be kurių ji negali nieko padaryti, prisijungti, pasirašyti ir t.t, bet tikriausiai gaus atlyginimą už tai kad prašvilpavo visą dieną, taigi 20 min kažkam skambinėjo kad gauti kažkieno prisijungumus kad galėtų pasirašyti sutartį, bet matomai gera žioplė, kad nieks ja nepasitiki, po 20 min gavau pasiųlymą važiuoti į kitą saloną. Tipo neturiu ką veikti, o tik vėžintis, kurą man užpila BITĖ, tai man dzin, , kad gaištu laiką penktadienį val, šiandien valandą tai irgi dzin tikiuosi apmokės, rytoj vėl važiuosiu, apie nuotykius parašysiu/
Sveiki, Erika,

kiekvienas klientas, kad ir kokiu klausimu besikreiptų, mums yra vienodai svarbus, todėl kartais kokybiškas kliento aptarnavimas gali užtrukti šiek tiek ilgiau, negu tikimasi. Bitės salonuose yra gyvos klientų eilės, todėl tenka palaukti, kol aptarnausime prieš Jus atvykusius klientus.

Atsiprašome, jog mūsų darbuotoja galbūt neatidžiai pamiršo reikiamus prisijungimus ir dėl to buvo sugaištas Jūsų laikas bei teko vykti į kitą mūsų saloną.

Gražios Jums dienos.

Jūsų BITĖ
UAB Bitė Lietuva
2020-05-20 12:52:33 IP 66ik9bbt
Atsakyti
VYTAUTAS 2020-05-19 16:26:57
nusipirkom telefonus su zmona biteje. telefonai stringa, neveikia wifi, bluetooth, kaista. garantinis tvarke vistiek tas pats. mes jau nebenorim situ sudu daugiau taisyt. norim kad bite pasiimtu savo suda ir atiduotu pinigus. tai salone paaiskino kad jus patys kalti kad perkat suda
Laba diena,

Susisiekite su mumis numeriu 1501, +37069923230 arba el.paštu bendraukime@bite.lt ir detaliau galėsime aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Detektyvas su mobiliuoju parašu tęsiasi, vėlgi nuvažiuoju į tą patį Pramonės pr.esantį saloną, vėl pralaukiu 30 min, nes dabar jau mergaitė su klientu aiškinasi kaip kokį kanalą pasijungti ir pasižiūrėti home 3 TV, na matomai bitė daug uždirba iš tos TV, Sulaukiu šiaip ne taip pasirodo višta pirma diena po atostogų ir nepasiėmusi kažkokių prisijungimų be kurių ji negali nieko padaryti, prisijungti, pasirašyti ir t.t, bet tikriausiai gaus atlyginimą už tai kad prašvilpavo visą dieną, taigi 20 min kažkam skambinėjo kad gauti kažkieno prisijungumus kad galėtų pasirašyti sutartį, bet matomai gera žioplė, kad nieks ja nepasitiki, po 20 min gavau pasiųlymą važiuoti į kitą saloną. Tipo neturiu ką veikti, o tik vėžintis, kurą man užpila BITĖ, tai man dzin, , kad gaištu laiką penktadienį val, šiandien valandą tai irgi dzin tikiuosi apmokės, rytoj vėl važiuosiu, apie nuotykius parašysiu/
Atsakyti
nusipirkom telefonus su zmona biteje. telefonai stringa, neveikia wifi, bluetooth, kaista. garantinis tvarke vistiek tas pats. mes jau nebenorim situ sudu daugiau taisyt. norim kad bite pasiimtu savo suda ir atiduotu pinigus. tai salone paaiskino kad jus patys kalti kad perkat suda
Atsakyti
zmones bukite atsargus Bite yra sudariusi sutarti su kai kuriomis telemarketingo imonemis kad reklamuotu ju prekes. taip kad jums gali skambinti ne tik is Bites o is bet kurios imones ir siulyti plansete ir tik paskui prasitars kad sutartis bus sudaroma su Bite. pvz man is pigu.lt skambino ir siule Bites paslaugas. o paskui jie gauna procentus is Bites uz priviliuotus klientus. tiesiog bukite finansiskai rastingi jei kazkas kazka siulo visada isklausinekite su kuo bus pasirasoma sutartis ir kokia menesio imoka. taip pat nepasirasinekite sutarties neperskaite visu sutarties punktu. bet finansiskai nerastingus zmogelius jie prigauna ir taiko labai agresyvia rinkodaros strategija. bet kadangi pats esu marketingistas as juos atstumiu su ju pasiulimais. ir dar bobelkos is Bites nerasynekite savo spama "susisiekite su mumis" geriau eikite i kaima sieno raveti
UAB BITĖ LIETUVA
2020-05-19 11:58:18 IP 66jd4kqa
Atsakyti
erika 2020-05-15 17:37:37
Nesuprantu kas vyksta bitės darbuotojams, ar įmonės vadovams, nes dirbama bet kaip, pirmiausia vadybininkės buvo paprašyta perkelti numerius, ji kaip tais mėnesį delsė, paskui nepranešusi perkėlė, aišku dingo mobilusis parašas, man kaip buhalteriui tai labai aktualu, kad parašas dingo 15 d., specialiai važuoju į saloną esantį Pramonės gatvėje, Maksimoje, aišku pralaukiu pusę valandos, kadangi vadybininkas praveda mokymus kaip telefone naudotis televizija, vietoj to kad duotų instrukcijas ir nemarinuotų laiko, pagaliau teikiasi ir mane aptarnauti, pasirašom naują sutartį dėl mobilaus parašo, garantuoja gad max per valandą veiks, o bet tačiau neveikia, vėl skambinu į bitę perduoda mano linkėjimus technikams, po valandos praneša, kad vėl turiu atvykti, ir ataskaitų negaliu priduoti, ir gyvenu už Kauno, tai man viso pirmyn atgal 80km.,.Matomai per dauk turite klientų, todėl tyčiojatės iš jų.Matomai reikia kažkokių didesnių sukrėtimų, bankroto kad pradėtumėt vertinti klientus
Sveiki! Nuoširdžiai apgailesaujame, kad susidūrėte su nemalonia patirtimi. Susisiekite su mumis numeriu 1501, +37069923230 arba el.paštu bendraukime@bite.lt ir detaliau galėsime aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė.
UAB BITĖ LIETUVA
2020-05-18 16:56:52 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Ernestas 2020-05-17 21:30:02
Jei žadat imt namų internetą pas Bite, pagalvokit dar kartą! Pasiėmiau 2 neriboto internetines korteles: vieną į telefoną ir vieną į jų modemą internetui namams. Sutarta kaina buvo ~15€ už mėnesį. Pradėjo eit sąskaitos po 29-30€, nes ale po 7€ prisidėjo nuo kiekvienos kortelės (kas net nebuvo užsiminta) ir tai dar ne viskas!!! Interneto išsiuntimo greitis nu ŽIAURIAI DAŽNAI nukrenta iki 1mbps, o paskambinus jiems sako, kad perskambins - bl*t..., jau 6 kartus nesugebėjo perskambint, visą mėnesį nesugebėjo nei sutvarkyt nei atskambint. Teko nuėiti į saloną, o salone tas pats “matome, kad turite bėdą, perduosime technikams” o kas toliau? NIEKO, visiškai nieko ir tai dar ne viskas. Paskambinau VĖL ir pasakiau, kad noriu atsisakyti paslaugų, tai pripaišė sumokėti papildomai 40€ už “suteiktas nuolaidas” ir 100€ už modemą, kuris nihuja Vilniaus centre neveikia kaip turėtų. Prikabinu nuotrauką iš speedtest.net
Būkit geri, apeikit tą Bitę!!
Sveiki, Ernestai.
Susisiekite su mumis numeriu 1501, +37069923230 arba el.paštu bendraukime@bite.lt ir detaliau galėsime aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė.
Atsakyti
Jei žadat imt namų internetą pas Bite, pagalvokit dar kartą! Pasiėmiau 2 neriboto internetines korteles: vieną į telefoną ir vieną į jų modemą internetui namams. Sutarta kaina buvo ~15€ už mėnesį. Pradėjo eit sąskaitos po 29-30€, nes ale po 7€ prisidėjo nuo kiekvienos kortelės (kas net nebuvo užsiminta) ir tai dar ne viskas!!! Interneto išsiuntimo greitis nu ŽIAURIAI DAŽNAI nukrenta iki 1mbps, o paskambinus jiems sako, kad perskambins - bl*t..., jau 6 kartus nesugebėjo perskambint, visą mėnesį nesugebėjo nei sutvarkyt nei atskambint. Teko nuėiti į saloną, o salone tas pats “matome, kad turite bėdą, perduosime technikams” o kas toliau? NIEKO, visiškai nieko ir tai dar ne viskas. Paskambinau VĖL ir pasakiau, kad noriu atsisakyti paslaugų, tai pripaišė sumokėti papildomai 40€ už “suteiktas nuolaidas” ir 100€ už modemą, kuris nihuja Vilniaus centre neveikia kaip turėtų. Prikabinu nuotrauką iš speedtest.net
Būkit geri, apeikit tą Bitę!!
UAB BITĖ LIETUVA
2020-05-16 16:47:51 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Angelina 2020-05-14 18:26:55
Sveiki. Šiandien atsiduriau labai įdomioje situacijoje, kurioje pasijaučiau tikrai APGAUTA. Vakar gavau skambutį iš vienos iš BITĖS konsultančių, kuri man pranėšė, kad tapau auksine kliente, kadangi esu ilgametė klientė, kuri laiku apmoka sąskaitas. Visų šių pagyrimų rezultatas - DOVANA - planšetinis kompiuteris. Tikrai buvau užtikrinta, kad nieko mokėti nereikės. Šiandien, gavus siuntą, randu kartu pridetą sutartį. Sutartyje ant skirtingų puslapių surašytos skirtingos sumos, galutinė suma neaiški. Jokios galutinės suvestinės irgi nepridėta. Pagal idėją, jokios sumos iš vis neturėjo būti, taigi tai yra dovana. Paskambinus į kliento aptarnavimo centrą, paaiškėjo, kad ši dovana turi priedų, kurie kiekvieną mėnesį apsieis beveik 26 eurus (konsultantės skambučio metu tokių dalykų nebuvo minėta). Likau tikrai šokiruota. Tikrų tikriausia apgaulė! Gerai, kad nespėjau nieko išpakuoti, nes dar skambučio metu pasirodė tikrai keista, kad čia tokios dovanos krenta iš dangaus. Buvo pasakojama apie kažkokį vykdomą projektą, į kurį papuolė vos 15 žmonių, ir kaip aš turėčiau džiaugtis, kad tapau viena iš laimingųjų. Deja, jokios laimės nėra. Jaučiuosi apgauta ir apkvailinta. Planuoju kuo greičiau atsisakyti BITĖS paslaugų dėl susiklosčiusios situacijos. Būkite atsargūs, netikėkite tokiais pasiūlymais.
Laba diena,

Susisiekite su mumis numeriu 1501, +37069923230 arba el.paštu bendraukime@bite.lt ir detaliau galėsime aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Nesuprantu kas vyksta bitės darbuotojams, ar įmonės vadovams, nes dirbama bet kaip, pirmiausia vadybininkės buvo paprašyta perkelti numerius, ji kaip tais mėnesį delsė, paskui nepranešusi perkėlė, aišku dingo mobilusis parašas, man kaip buhalteriui tai labai aktualu, kad parašas dingo 15 d., specialiai važuoju į saloną esantį Pramonės gatvėje, Maksimoje, aišku pralaukiu pusę valandos, kadangi vadybininkas praveda mokymus kaip telefone naudotis televizija, vietoj to kad duotų instrukcijas ir nemarinuotų laiko, pagaliau teikiasi ir mane aptarnauti, pasirašom naują sutartį dėl mobilaus parašo, garantuoja gad max per valandą veiks, o bet tačiau neveikia, vėl skambinu į bitę perduoda mano linkėjimus technikams, po valandos praneša, kad vėl turiu atvykti, ir ataskaitų negaliu priduoti, ir gyvenu už Kauno, tai man viso pirmyn atgal 80km.,.Matomai per dauk turite klientų, todėl tyčiojatės iš jų.Matomai reikia kažkokių didesnių sukrėtimų, bankroto kad pradėtumėt vertinti klientus
Atsakyti
Sveiki. Šiandien atsiduriau labai įdomioje situacijoje, kurioje pasijaučiau tikrai APGAUTA. Vakar gavau skambutį iš vienos iš BITĖS konsultančių, kuri man pranėšė, kad tapau auksine kliente, kadangi esu ilgametė klientė, kuri laiku apmoka sąskaitas. Visų šių pagyrimų rezultatas - DOVANA - planšetinis kompiuteris. Tikrai buvau užtikrinta, kad nieko mokėti nereikės. Šiandien, gavus siuntą, randu kartu pridetą sutartį. Sutartyje ant skirtingų puslapių surašytos skirtingos sumos, galutinė suma neaiški. Jokios galutinės suvestinės irgi nepridėta. Pagal idėją, jokios sumos iš vis neturėjo būti, taigi tai yra dovana. Paskambinus į kliento aptarnavimo centrą, paaiškėjo, kad ši dovana turi priedų, kurie kiekvieną mėnesį apsieis beveik 26 eurus (konsultantės skambučio metu tokių dalykų nebuvo minėta). Likau tikrai šokiruota. Tikrų tikriausia apgaulė! Gerai, kad nespėjau nieko išpakuoti, nes dar skambučio metu pasirodė tikrai keista, kad čia tokios dovanos krenta iš dangaus. Buvo pasakojama apie kažkokį vykdomą projektą, į kurį papuolė vos 15 žmonių, ir kaip aš turėčiau džiaugtis, kad tapau viena iš laimingųjų. Deja, jokios laimės nėra. Jaučiuosi apgauta ir apkvailinta. Planuoju kuo greičiau atsisakyti BITĖS paslaugų dėl susiklosčiusios situacijos. Būkite atsargūs, netikėkite tokiais pasiūlymais.
Atsakyti
Kliente 2020-05-12 19:00:49
Neprofesionalus vadybininkai, neaiskios saskaitos, nenoras spresti nesutarimus, daug metu buvome bites klientai, bandem zmoniskai bendrauti, spresti, tikejome viskuo. nebebusime klientais ir kitiems rekomenduociau rinktis kitus.
Laba diena,

Susisiekite su mumis numeriu 1501, +37069923230 arba el.paštu bendraukime@bite.lt ir detaliau galėsime aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Nuo 2016 metų esu bites kliantė, ir nebuvo metų, jog nekiltų bedų turiu dvi korteles su internetu ir nei viena netraukia visa diena bitė normaliai nesugeba išspresti bėdos manau teks nutraukti sutartis jeigu nesugebėsit sutvarkyt kėblumų.
Atsakyti
Irmantas 2020-05-12 08:51:54
Užsisakiau namų internetą su modemu. Internetas neveikė. Keturiais dienas įjunginejo sim kortele. Paskui galu gale pasakė kad brokuotas modemas. Dabar važiuot pasikeist toliausiai nes mano mieste salono nėra. Kiekvienas konsultantas šneka skirtingai. Vienas sako daryk taip, kitas daryk taip. Trūksta susidirbimo bietei. Būčiau paskaitęs atsiliepimus prieš uzsisakydamas, būčiau nesisakes paslaugu
Laba diena,

Susisiekite su mumis numeriu 1501, +37069923230 arba el.paštu bendraukime@bite.lt ir detaliau galėsime aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Neprofesionalus vadybininkai, neaiskios saskaitos, nenoras spresti nesutarimus, daug metu buvome bites klientai, bandem zmoniskai bendrauti, spresti, tikejome viskuo. nebebusime klientais ir kitiems rekomenduociau rinktis kitus.
UAB Bitė Lietuva
2020-05-12 15:21:49 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Rūta 2020-05-10 15:54:27
Skambinau į Bitę dėl netinkamos sąskaitos dydžio-lizingą buvau išmokėjus, bet sąskaitoje dominuoja ta pati suma.Mokėjau bankiniu pavedimu, nusiunčiau nuskenuotus mokėjimus, kad jie matytų, ypatingai mokėjimo paskirtį.Ir ką jūs manote-gegužio sąskaitoje visai nerodo, kad atsiskaičiau, o rašo, kad SUMOKĖJOTE DAUGIAU.Tiek nervinuosi dėl tokio aptarnavimo, skambinėju jiems-kaskart atsiliepia kitas darbuotojas ir kiekviemas kalba skirtingai.Žinokit, galima išeit iš proto, kol su jais išsiaiškinsi kažką.
Niekam nerekomenduočiau Bitės dėl ten dirbančių, jie daro biznį klientų sąskaita, apgaudinėja, net nemirksėdami, todėl su džiaugsmu juos palieku, nors prabuvau labai daug metų,
Laba diena,

Susisiekite su mumis numeriu 1501, +37069923230 arba el.paštu bendraukime@bite.lt ir detaliau galėsime aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė.
Atsakyti
Užsisakiau namų internetą su modemu. Internetas neveikė. Keturiais dienas įjunginejo sim kortele. Paskui galu gale pasakė kad brokuotas modemas. Dabar važiuot pasikeist toliausiai nes mano mieste salono nėra. Kiekvienas konsultantas šneka skirtingai. Vienas sako daryk taip, kitas daryk taip. Trūksta susidirbimo bietei. Būčiau paskaitęs atsiliepimus prieš uzsisakydamas, būčiau nesisakes paslaugu
Atsakyti
Dovilė 2020-05-08 09:05:14
Sveiki, noriu, sužinoti kada galima atsisakyti abonento? Ar yra kažkoks laiko terminas iki kada galima jau atsisakyti? Bitė man pasiūlė planą 10Gb, neriboti skambučiai ir sms...Kai gyvenau mieste, tai man buvo aktualu, naudojausi ir mokėjau tik 9€, bet kai tik grįžau į kaimą, kadangi čia yra internetas ir mobiliojo ryšio man jau ir nereikia, tai man ateina į mėnesį 12€, 14€, nors aš to mobiliojo ryšio beveik nenaudoju....laukiu kada dingsiu iš tos bitės ir jau geriau taip pildytis sąskaitą nei paskui būti apgautam ir iš oro mokėti už didėjančią sumą.........
Laba diena, Dovile,

Susisiekite su mumis numeriu 1501, +37069923230 arba el.paštu bendraukime@bite.lt ir detaliau galėsime aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Susidūriau su neįtikėtinai atsainiu, abejingu požiūriu į klientą, kokio nebuvau patyrusi jokioje institucijoje. Kaip supratau išdėsčius konsultantui problemą, šis, negebėdamas jos išspręsti ar atsakyti į klausimą, jo niekam nė neperduoda.Teko mėnesio eigoje bendrauti su keturiais konsultantais, rašyti kelis laiškus, bet niekas nieko nežino ir nė nesiteikia raštu atsakyti ar bent jau perduoti kompetentingam asmeniui, kuris susisiektų su klientu. Sutartis dėl interneto yra atsiunčiama į elektroninį paštą ir be kliento raštiško sutikimo, parašo imami skaičiuoti mokesčiai. Ir, vargas klientui, jei laiku nepatikrini savo elektroninio pašto - tu jau Bitės klientas, nors jokio interneto tau nė nereikia. Pokalbiai su konsultantais saugomi tik pusę metų, o po to visi galai į vandenį. Niekam nerekomenduoju tapti Bitės klientu ir pati nekantrauju sulaukti, kada baigsis sutartis.
Atsakyti
Skambinau į Bitę dėl netinkamos sąskaitos dydžio-lizingą buvau išmokėjus, bet sąskaitoje dominuoja ta pati suma.Mokėjau bankiniu pavedimu, nusiunčiau nuskenuotus mokėjimus, kad jie matytų, ypatingai mokėjimo paskirtį.Ir ką jūs manote-gegužio sąskaitoje visai nerodo, kad atsiskaičiau, o rašo, kad SUMOKĖJOTE DAUGIAU.Tiek nervinuosi dėl tokio aptarnavimo, skambinėju jiems-kaskart atsiliepia kitas darbuotojas ir kiekviemas kalba skirtingai.Žinokit, galima išeit iš proto, kol su jais išsiaiškinsi kažką.
Niekam nerekomenduočiau Bitės dėl ten dirbančių, jie daro biznį klientų sąskaita, apgaudinėja, net nemirksėdami, todėl su džiaugsmu juos palieku, nors prabuvau labai daug metų,
Atsakyti
s*****i su savo nuolatiniais pasiūlymais žmonėms kurie nenusimano apie tai, sakydami kad jiems reikia daugiau GB, kaip jie per mėnesį beveik išnaudoja limitą, kai išnaudotų GB iki limito dar toli gražu, įsiūlydami kuo brangesnį planą ar planšetę kurios jau niekam nebereikia. Išnaudojimas. Būtent vien dėl šios priežasties ir perbėgau į kitą tinklą.
Atsakyti
Sveiki, noriu, sužinoti kada galima atsisakyti abonento? Ar yra kažkoks laiko terminas iki kada galima jau atsisakyti? Bitė man pasiūlė planą 10Gb, neriboti skambučiai ir sms...Kai gyvenau mieste, tai man buvo aktualu, naudojausi ir mokėjau tik 9€, bet kai tik grįžau į kaimą, kadangi čia yra internetas ir mobiliojo ryšio man jau ir nereikia, tai man ateina į mėnesį 12€, 14€, nors aš to mobiliojo ryšio beveik nenaudoju....laukiu kada dingsiu iš tos bitės ir jau geriau taip pildytis sąskaitą nei paskui būti apgautam ir iš oro mokėti už didėjančią sumą.........
UAB Bitė Lietuva
2020-05-07 10:57:20 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Rytis 2020-05-04 19:42:06
Klientu aptarnavimas pasibaisetinas. Nesugeba isdestyti ir suvokti teksto, vietoj plano gavau metus laiko streso. Pridare man nuostoliu, net neatsiprase, istryne mano saskaitu istorija ir savo klaidu virtine kuriom as buvau kaltintas,. Sugadino mano moketojo istorija... Pakele mokesti uz plana be mano zinios ir pratese imokas uz iranga.
Laba diena,

Susisiekite su mumis numeriu 1501, +37069923230 arba el.paštu bendraukime@bite.lt ir detaliau galėsime aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė.
Atsakyti
Klientu aptarnavimas pasibaisetinas. Nesugeba isdestyti ir suvokti teksto, vietoj plano gavau metus laiko streso. Pridare man nuostoliu, net neatsiprase, istryne mano saskaitu istorija ir savo klaidu virtine kuriom as buvau kaltintas,. Sugadino mano moketojo istorija... Pakele mokesti uz plana be mano zinios ir pratese imokas uz iranga.
UAB Bitė Lietuva
2020-04-29 13:16:30 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Asta 2020-04-29 12:34:46
Laukiu nesulaukiu sutarties pabaigos, sąskaitos nesuprantamos, priskaičiuojama kaip nori, paaiškinimai nesuprantami, aš kaip klientė suprantu jei užsisakė planą tai moki ta suma kiekvieną mėn, bet aš pastoviai gaunu tai eurų daugiau tai keliais centais daugiau,
Laba diena,

Susisiekite su mumis numeriu 1501, +37069923230 arba el.paštu bendraukime@bite.lt ir detaliau galėsime aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė.
Atsakyti
Laukiu nesulaukiu sutarties pabaigos, sąskaitos nesuprantamos, priskaičiuojama kaip nori, paaiškinimai nesuprantami, aš kaip klientė suprantu jei užsisakė planą tai moki ta suma kiekvieną mėn, bet aš pastoviai gaunu tai eurų daugiau tai keliais centais daugiau,
Atsakyti
DK 2020-04-24 16:06:53
Bitė - Taip sunkiau.
Įmonė teikianti pačias brangiausiai ir nekokybiškiausias telekomunikacijų paslaugas Lietuvoje. Požiūris į klientą kaip vilko į avį. Akivaizdžiai užsiima sukčiavimu, apgaudinėja savo verslo klientus. Venkite visi, ypač verslo klientai.
Laba diena,

Susisiekite su mumis numeriu 1501, +37069923230 arba el.paštu bendraukime@bite.lt ir detaliau galėsime aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
BITĖ LIETUVA 2020-04-25 09:50:02
Laba diena,

Susisiekite su mumis numeriu 1501, +37069923230 arba el.paštu bendraukime@bite.lt ir detaliau galėsime aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė.
tai vat susisekiau su bites darbuotoju ir sake kad perskambins po 2h ir jau antra diena laukiu kol paskambins... netinka cia pavadinimas bite, nes bites dirba:)
Atsakyti
UAB BITĖ LIETUVA 2020-04-25 09:52:30
Laba diena,

Susisiekite su mumis numeriu 1501, +37069923230 arba el.paštu bendraukime@bite.lt ir detaliau galėsime aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė.
Ačiū, jau viskas aptarta, beveik visą mėnesį rašinėjausi, kalbėjausi, ką buvo galima išsiaiškinti per dieną. Na ryšio pralaidumo padidinimas tikiu, ne vieną dieną tvarkomas...
UAB BITĖ LIETUVA
2020-04-25 09:52:30 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Vygandas 2020-04-24 13:56:18
Taip, žinoma... bet kodėl man siūlo gamyklinius telefone atstatyti, kai emailu susirašinėjant siunčiau telefono screen shoot'us ir video įrašus iš skirtingų vietovių su stipriai skirtingais greičiais prie to pačio ryšio lygio.? Jei telefonas stabdytų, tas uploade būtų visur panašus, bet didžiausia bėda Gargždai ir kartais Klaipėda, pietinė pusė. Kitur greitis žemesnis nei Telia, bet dar pakenčiamas.
Būtų užtekę pasakyti - ", o taip, matome nesklandumus su mūsų imtuvu, sistema. Per mėnesį sutvarkysim ar kažką". Dabar manau, nė pirštas nebuvo pajudintas, apart prie klaviatūros. Greičiai vakarų Lietuvoje nekito, nė paskelbus karantiną.

P.S. dabar bandžiau išsiūsti atsakymą, bet nepavyko, dėl MAŽO UPLOADE GREIČIO, netyčia palikau lte.
Laba diena,

Susisiekite su mumis numeriu 1501, +37069923230 arba el.paštu bendraukime@bite.lt ir detaliau galėsime aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė.
Atsakyti
Marjanas 2020-04-24 16:36:58
tai va, pries isvaziuodamas i vokietija pakeiciau plana kad butu rysis ir internetas. lietuvoj mokejau uz plana 15euru, o dabar moku 20. praejus 3 menesiam ateina sms kad as daugiau bunu ne Lietuvoj o europoj, del to man ijungs saziningumo plana isgalvota kazkoki, ir ikainius atsiunte. norejau pakeist plana i pigesni kad liktu nr tai sako uz nuolaidas suteiktas sumokek!! o tai kad as daugiau mokejau niekas nemato. situacija tokia dbr, nori pakeist mokek!! nenori keist tai mokek uz plana 20 euru ir plius uz skambucius, ir uz interneta 1gb 4eurai!! nu naglumas
Laba diena,

Susisiekite su mumis numeriu 1501, +37069923230 arba el.paštu bendraukime@bite.lt ir detaliau galėsime aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė.
Atsakyti
tai va, pries isvaziuodamas i vokietija pakeiciau plana kad butu rysis ir internetas. lietuvoj mokejau uz plana 15euru, o dabar moku 20. praejus 3 menesiam ateina sms kad as daugiau bunu ne Lietuvoj o europoj, del to man ijungs saziningumo plana isgalvota kazkoki, ir ikainius atsiunte. norejau pakeist plana i pigesni kad liktu nr tai sako uz nuolaidas suteiktas sumokek!! o tai kad as daugiau mokejau niekas nemato. situacija tokia dbr, nori pakeist mokek!! nenori keist tai mokek uz plana 20 euru ir plius uz skambucius, ir uz interneta 1gb 4eurai!! nu naglumas
Atsakyti
Bitė - Taip sunkiau.
Įmonė teikianti pačias brangiausiai ir nekokybiškiausias telekomunikacijų paslaugas Lietuvoje. Požiūris į klientą kaip vilko į avį. Akivaizdžiai užsiima sukčiavimu, apgaudinėja savo verslo klientus. Venkite visi, ypač verslo klientai.
Atsakyti
Taip, žinoma... bet kodėl man siūlo gamyklinius telefone atstatyti, kai emailu susirašinėjant siunčiau telefono screen shoot'us ir video įrašus iš skirtingų vietovių su stipriai skirtingais greičiais prie to pačio ryšio lygio.? Jei telefonas stabdytų, tas uploade būtų visur panašus, bet didžiausia bėda Gargždai ir kartais Klaipėda, pietinė pusė. Kitur greitis žemesnis nei Telia, bet dar pakenčiamas.
Būtų užtekę pasakyti - ", o taip, matome nesklandumus su mūsų imtuvu, sistema. Per mėnesį sutvarkysim ar kažką". Dabar manau, nė pirštas nebuvo pajudintas, apart prie klaviatūros. Greičiai vakarų Lietuvoje nekito, nė paskelbus karantiną.

P.S. dabar bandžiau išsiūsti atsakymą, bet nepavyko, dėl MAŽO UPLOADE GREIČIO, netyčia palikau lte.
UAB BITĖ LIETUVA
2020-04-24 11:39:51 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Vygandas 2020-04-22 19:12:39
Nemaniau, kad šiais laikais gali būti toks lėtas internetas nemažam miestelyje kaip Gargždai ir neretai stipriai ryšio pralaidumas krenta, net Klaipėdoje. Ką??? Jūsų bokštai ant vario, ne optikos eina??? Buvau Telia klientas nuo 2010m, kai pradėjau intensyviai naudotis internetu, tai nė karto, apart miške, neturėjau tokios sąvokos, kaip lagas visoje vakarų Lietuvoje, nuo Skuodo iki Telšių, Šilalės. Prieš daugiau nei mėnesį perėjau į bitę, dėl gero pasiūlymo, nenuostabu kodėl dabar taip pigiai, nes nėra kokybės ryšio!!! Rodo telefonas nuo pirmos dienos 2-5 padalas LTE+ ir kas iš to, kai Download 2-15 kartus žemesnis, o uploade 5-40 (NEPERDEDANT!) kartų žemesnis nei Telia didesniuose miestuose. Susirašinėjau su konsultantais beveik mėnesį, o jie kaltę verčia telefonui, ne savo bokštų pralaidumui... Kol po galiausiai Jus užknisęs, gavau pasiūlymą palikti Bitę ir nemokėti kažkokių nuolaidų kompensavimų. Bet nepripažino, kad kažkas blogai pas jus. Dabar suprantu už ką mokėdavau pinigus, kai buvau pas normalų operatorių... Kol kas dėl karantino ir kitų darbų nepakeičiau operatoriaus. Situacija su internetu negerėja ir po šiai dienai... Situacija identiška ir kolegai Bitei, bet dėl neriboto interneto už puikią kainą, neketina pasitraukti.
Sveiki, Vygandai.

Interneto sutrikimai skirtingose vietovėse gali būti skirtingi, situacijas sprendžiame individualiai atsižvelgdami į konkrečioje vietovėje juntamus sutrikimus. Apgailestaujame, kad naudojantis mūsų paslaugomis patyrėte nesklandumų.
Atsakyti
Nemaniau, kad šiais laikais gali būti toks lėtas internetas nemažam miestelyje kaip Gargždai ir neretai stipriai ryšio pralaidumas krenta, net Klaipėdoje. Ką??? Jūsų bokštai ant vario, ne optikos eina??? Buvau Telia klientas nuo 2010m, kai pradėjau intensyviai naudotis internetu, tai nė karto, apart miške, neturėjau tokios sąvokos, kaip lagas visoje vakarų Lietuvoje, nuo Skuodo iki Telšių, Šilalės. Prieš daugiau nei mėnesį perėjau į bitę, dėl gero pasiūlymo, nenuostabu kodėl dabar taip pigiai, nes nėra kokybės ryšio!!! Rodo telefonas nuo pirmos dienos 2-5 padalas LTE+ ir kas iš to, kai Download 2-15 kartus žemesnis, o uploade 5-40 (NEPERDEDANT!) kartų žemesnis nei Telia didesniuose miestuose. Susirašinėjau su konsultantais beveik mėnesį, o jie kaltę verčia telefonui, ne savo bokštų pralaidumui... Kol po galiausiai Jus užknisęs, gavau pasiūlymą palikti Bitę ir nemokėti kažkokių nuolaidų kompensavimų. Bet nepripažino, kad kažkas blogai pas jus. Dabar suprantu už ką mokėdavau pinigus, kai buvau pas normalų operatorių... Kol kas dėl karantino ir kitų darbų nepakeičiau operatoriaus. Situacija su internetu negerėja ir po šiai dienai... Situacija identiška ir kolegai Bitei, bet dėl neriboto interneto už puikią kainą, neketina pasitraukti.
Atsakyti
BITĖ LIETUVA 2020-04-21 09:11:40
Sveiki, Ingrida,

Susisiekite su mumis numeriu 1501, +37069923230 arba el.paštu bendraukime@bite.lt ir detaliau galėsime aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė.
jūs galvojat, neskambinau?:D net atsiliepęs konsultantas nusistebėjo ir sutiko, kad buvau apgauta. nieko negalėjo padaryti dėl situacijos, tik išjungė ekrano draudimą ir pnš., būsimą sąskaitą sumažino per 6 eurus., bet tai kas iš to
UAB Bitė Lietuva
2020-04-21 14:00:13 IP 66ik9bbt
Atsakyti
Ingrida 2020-04-20 13:09:03
man nutiko tas pats.. tik klientė esu metus laiko. pasveikino su metais ir padovanojo "dovanų"
Sveiki,

Susisiekite su mumis numeriu 1501, +37069923230 arba el.paštu bendraukime@bite.lt ir detaliau galėsime aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė.
Atsakyti
Ingrida 2020-04-20 13:06:22
SCAMMERIAI!

lapkritį su man paskambino iš Bitės ir įtikino, kad gaunu lenovo planšetinį kompiuterį D O V A N Ų, nes jau metus esu jų klientė ir laiku apmoku sąskaitas. buvo minėta, kad 24 mėn. turėsiu mokėti už interneto planą 5eur./mėn.. buvau neapasakomai naivi ir įkliuvau. šiuo metu moku MAŽIAUSIAI 36 EUR./MĖN.. prieš planšetinio kompiuterio gavimą mokėdavau 16 eur/mėn už telefono planą.. mane nėra lengva apgauti, niekad negalvojau, kad daiktai būna dalinami dykai. nepatikėjau skambinusia boba, vis teiraudavausi plačiau, o ji mane įtikinėjo, kad nieko mokėti nereiks.
noriu atsisakyti Bitės paslaugų visam laikui.
Sveiki, Ingrida,

Susisiekite su mumis numeriu 1501, +37069923230 arba el.paštu bendraukime@bite.lt ir detaliau galėsime aptarti Jūsų situaciją.

Jūsų Bitė.
Atsakyti
Teko ir mums UAB Meditransa nusivilti Bites vadybininku pazadais.Gal yra daugiau nukentejusiu imoniu, nuo Bites pazadu, ypac transporto sektoriuje?Butu prasymas susisiekti su UAB Meditransa, kartu mes galime daugiau...
UAB BITĖ LIETUVA
2020-04-20 13:26:03 IP 66jd4kqa
Atsakyti
Vaidas 2020-04-19 13:25:09
Labai prasta interneto kokybe uplode 0, 2mb/s downloade 0, 1mb/s. Paskambinus i aptarnavimo tarnyba duoda patarimus kaip pvz perkrauti routeri arba nuvalyti sim kortele. Gerai kad baigiasi sutartis dar siemet tikrai nepratesiu su jais sutarties.
Sveiki, Vaidai. Atsiprašome, jei konsultanto atsakymas nepadėjo išspręsti esančios problemos. Susisiekite su mumis el.paštu bendraukime@bite.lt., jog detaliau galėtume peržvelgti esančią situaciją.

Jūsų Bitė.

Taip pat rekomenduojame

MTTC
Mobiliųjų įrenginių aptarnavimas

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškės, LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Mobile Technics
GSMarena.lt

Adresas: Gedimino pr. 45-4, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Prekiaujame mobiliaisiais telefonais mažiausiomis kainomis Lietuvoje. GSMarena.lt siūlo platų mobiliųjų telefonų pasirinkimą. GSMarena.lt užtikrina savo klientams mažiausias kainas bei didžiausią prekių asortimentą. Mūsų prekybos salonai yra didžiausiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje ir Kaune. Prekybos salonas...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Ignitis grupės" pajamos pirmąjį ketvirtį mažėjo, pelnas augo
"Ignitis grupės" pajamos pirmąjį ketvirtį mažėjo, pelnas augo 05-29 20:54
Tarptautinės energetikos įmonės "Ignitis grupė" koreguotas pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją (koreguota EBITDA) šių metų pirmąjį ketvirtį, lyginant su tuo pačiu...
"Auga group" valdomos įmonės įgijo "Grybai LT" kontrolę
"Auga group" valdomos įmonės įgijo "Grybai LT" kontrolę 05-29 20:22
AB "Auga group" valdomos įmonės – kooperatinės bendrovės "AgroMilk", "Juodmargėlis" ir "Šventosios pievos" – ketvirtadienį su buvusiais pajininkais pasirašė pajų pirkimo-pardavimo sutartis dėl...
Švedijos ekonomika pirmąjį ketvirtį augo – priešingai nei tikėtasi
Švedijos ekonomika pirmąjį ketvirtį augo – priešingai nei tikėtasi 05-29 20:08
Švedijos statistikos tarnybos patikslintais duomenimis, per pirmąjį šių metų ketvirtį šalis sukūrė 0,1% solidesnį nei ankstesnį laikotarpį bendrąjį vidaus produktą.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar gavote valstybės paramą karantino metu?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Cisco 47,82 +4,87%
NVIDIA 355,02 +4,58%
CBS 40,77 +3,63%
eBay 45,54 +2,96%
AIG 30,06 -3,41%
Xerox 15,88 -5,53%
Macy's 6,36 -6,88%
Harley-Davidson 21,34 -9,00%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 0,59 -33,71%
Auksas 1683,17 +5,73%
Ryžiai 564,00 +14,17%
Kava 3,41 +4,28%
Apelsinai 0,58 +5,45%
Jautiena 4,45 -0,45%
Nafta 33,71 +2,74%
Sidabras 15,07 +1,28%