VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Bitė Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Bitė Lietuva

Atsiliepimai apie Bitė Lietuva, UAB

Jumis rūpinamės geriau
Parašyk savo nuomonę apie Bitė Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
UAB METALEDAS 2018-09-20 09:09:32
"Pagirtinas" vadybininkų darbas, net nesugeba informuoti klientų apie galiojančias sutartis, kai kreipiasi dėl sutarties nutraukimo, ir ramiai išstato sąskaitą, kaip niekur nieko.Bitė, atsakomybės neprisiima už aplaidų darbuotojų darbą, o įmonei dabar tenka sumokėti baudą.Kai sutartį reikia pasirašyti, gali ir 5 kartus per dieną paskambinti, o kai problema iškyla, tai su žiburiu nerasi.
Jūsų šūkis Jumis rūpinamės geriau, toli gražu neatspindi situacijos su kuria teko susidurti man.Tikrai kur turite tobulėti.

"Linkėjimai" vadybininkei Gintarei ir ją pavadavusiam kolegai

UAB METALEDAS
Laba diena,

netrukus su Jumis susisieksime asmenine žinute.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Israsyneja sasktas uz nesuteiktas paslaugas, dirba vaikai, jokio kompetetingumo!
Atsakyti
Ilgamečiams klientams nauji planai pateikiami, kaip specialūs pasiūlymai, nors sutartyje viskas pateikiama kaip nuolaida už kurią po to pareikalaujama susimokėti. Daugelyje vietų labai silpnas 4G internetas, Bitės darbuotojai tai paaiškina apsurdiškai, jei esi mieste tai kalti pastatai esantys aplinkui, o jeigu esi gamtoje esi per toli ryšio stoteles, taip išeina, kad moki už internetą, kurio negauni niekur.
Atsakyti
"Pagirtinas" vadybininkų darbas, net nesugeba informuoti klientų apie galiojančias sutartis, kai kreipiasi dėl sutarties nutraukimo, ir ramiai išstato sąskaitą, kaip niekur nieko.Bitė, atsakomybės neprisiima už aplaidų darbuotojų darbą, o įmonei dabar tenka sumokėti baudą.Kai sutartį reikia pasirašyti, gali ir 5 kartus per dieną paskambinti, o kai problema iškyla, tai su žiburiu nerasi.
Jūsų šūkis Jumis rūpinamės geriau, toli gražu neatspindi situacijos su kuria teko susidurti man.Tikrai kur turite tobulėti.

"Linkėjimai" vadybininkei Gintarei ir ją pavadavusiam kolegai

UAB METALEDAS
Atsakyti
Sveiki, Karolina,

Mūsų klientai, pasirašydami terminuotas sutartis ir įsipareigodami jų nenutraukti atitinkamą laikotarpį, gali naudotis išskirtinėmis sąlygomis ir nuolaidomis. Nutraukus sutartį, prašome grąžinti suteiktas nuolaidas dėl įsipareigojimo nevykdymo. Apie grąžintinos sumos didį visada informuojame.

Panašios taisyklės galioja ir kitose ryšio tiekimo įmonėse. Linkime ateityje išvengti netikėtų mokesčių.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
simas 2018-09-15 22:40:13
Na tikrai nevykusi bite, nusivyliau nebe pirma karta, savaidgali dukra isvyko i uzsieni ir ka, telefonas neveikia nera rysio jokiu galimybiu prisijunkti prie tinklo, as, tevas lt.paskambinu i bite sako rysio gedimas per 24 val. sutvarkysime deja visa savaidgali niekas nepasitvarke, supraskit mano busena kai su dukra neina susisiekti tel.isjunktas, gali isproteti, biteja atsako, kad savaidgali dirba tik vienas technikas, nespeja, o man nusispjaut man neina dukrai paskambinti, sitokia imone ir vienas technikas ir dar jeigu atsakysite bite i mano nusiskundima tik nesakykite {labai apgailestaujame] ikyrejo iki gyvo kaulo tie zodziai. Tokia imone vienas technikas, juokinga.
Sveiki, Simai. Dėkoju, kad radote laiko pasidalinti konstruktyvia kritika bei pastabomis apie aptarnavimą. Netrukus su Jumis susieksime asmenine žinute, kad galėtume viską išspręsti taikiai.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
2017-10-12 sudariau sutartį mokėjimo planui Oranžinis 12, 50 Eur su PVM. Apie 5 mėn., gal daugiau, pradėjau gauti sąskaitas, kuriose nurodyta nuolaida 12, 39 Eur be PVM, o PVM 2, 60 Eur ir turiu sumokėti 14, 99 Eur. Kodėl taip pasielgėte?
Atsakyti
Prieš tai buvęs Jūsų paslaugų planas mus tenkino, bet deja, po naujų metų Jūs neatsižvelgiant į mūsų norus, pakeitėt planą Jums teigiant senojo pabaiga, mes sutikome tris mėnesius nuo Sausio iki Kovo, gaudavom abėjotinai užkeltas sąskaitas, jas apmokėdavom. Dabar pereinant man į kitą tinklą nesibaigus 12 mėnesių sutarties, Jūs reikalaujat už savo pasiūlyto plano užkeltas nuolaidas susimokėti. Man tai primena lyg dovanotų gėlių puokštės atsiėmimas. Įžulumo viršūne. Na, visi mokomės iš klaidų, va, perėjome visa šeima į Tele2 ir dar visiems pažįstamiems paplatinome ir taip "puikią" Bitės reputaciją. Tik labai gaila, Jums, "miela" Bite, nelabai sekasi mokytis iš savų klaidų, kai neigiami komentarai tiesiog be sustojimo plūsta.
Atsakyti
Sveiki, Si menesi ir mane" nudziugino"Bite gavau saskaita 96e, kaip paskambinau paaiskino, kad 30e sudare saskaitoje vaizdo zinuciu siuntimai, perziurejusi sutartis nera nurodyta kad mms zinutes mokamos, Teks atsisakyti Jusu paslaugu.liudina tokie dalykai.
Atsakyti
Na tikrai nevykusi bite, nusivyliau nebe pirma karta, savaidgali dukra isvyko i uzsieni ir ka, telefonas neveikia nera rysio jokiu galimybiu prisijunkti prie tinklo, as, tevas lt.paskambinu i bite sako rysio gedimas per 24 val. sutvarkysime deja visa savaidgali niekas nepasitvarke, supraskit mano busena kai su dukra neina susisiekti tel.isjunktas, gali isproteti, biteja atsako, kad savaidgali dirba tik vienas technikas, nespeja, o man nusispjaut man neina dukrai paskambinti, sitokia imone ir vienas technikas ir dar jeigu atsakysite bite i mano nusiskundima tik nesakykite {labai apgailestaujame] ikyrejo iki gyvo kaulo tie zodziai. Tokia imone vienas technikas, juokinga.
Atsakyti
Daug metų esu Bitė tinklo klientė, esu labai patenkinta. Įvykus klaidai, viskas išsprendžiama greitai ir sąžiningai. Dėkoju
Atsakyti
KNL 2018-09-13 14:56:57
Katastrofa... kaip verlso atstovas- prabuvome uzsienyje "be rysio" Bites tinkle visa savaite- nei skambinimo galimybes, nei sms, nei interneto........ Atsakymas is ju puses labai paprastas: "Pabandykite rankiniu būdu prisiregistruoti prie Wana tinklo ir išjunkite telefone LTE." Lyg pirma karta butumem uzsienyje ir nebutume isbande ivairiausiu "junginejimo"metodu.
Sveiki,
Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Kiekvieno kliento nuomonė ar komentaras mums yra labai svarbus, nes tik gavę grįžtamąjį ryšį iš Klientų užtikrinsime aukščiausią teikiamų paslaugų, produktų kokybę.

Jūsų Bitė
Atsakyti
BITĖ LIETUVA 2018-09-13 15:23:25
Sveiki,

dėkoju, kad informuojate apie situaciją. Jei pastebėjote įrangos gedimą, kreipkitės į artimiausią Bitės saloną. Nustačius gedimo priežastį bus priimtas galutinis sprendimas. Viliamės, kad situacija bus išpręsta Jums palankiu būdu.

Jūsų Bitė
Mes jau kreipėmės, ir nieko. Vienas nuo kito stumdo. Juk mes tai šiaip esame žmonės. Kalbėta su pačios bitės atstovu dėl gedimo patys nusprendė kad gražint reikia bet..... nepasakė kad išpakuoto jau niekas nebepriims. Va tokia ir" bėdelė". Kad niekam niekas nerūpi tai FAKTAS. Kai kalba pradėjo eiti apie gražinimą tai kiek skambinta buvo visi skirtingai kalbejo.
Gaila kad va kaip irangą patikrinti visiškai neišpakuotą niekas mums nepasakė.
Atsakyti
Asta 2018-09-13 09:26:09
Sveiki. O mes susidūrėme su didžiausia problema gražinant visą irangą. Pasirodo norint gražinti turi būti visiškai nepaliesta, neišpakuota, nepažiūrėta, nepatikrinta. Žodžiu gavot ir laikykit. Absurdas koks begali būti. Tempiama buvo iki paskutinės dienos. Svarbiausia kad su pačia bite buvo sutarta kad gražinsime juk kažkokie gedimai buvo gavus prekę. Pasirodo net ikišo mums neveikiantį maršrutizatorių ir neleidžia gražinti! Nusivylimas siaubingas! Niekada nebetikėsime bitės salonu ir kitiems nepatariame. Tiesiog nepatikimi.
Sveiki,

dėkoju, kad informuojate apie situaciją. Jei pastebėjote įrangos gedimą, kreipkitės į artimiausią Bitės saloną. Nustačius gedimo priežastį bus priimtas galutinis sprendimas. Viliamės, kad situacija bus išpręsta Jums palankiu būdu.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Katastrofa... kaip verlso atstovas- prabuvome uzsienyje "be rysio" Bites tinkle visa savaite- nei skambinimo galimybes, nei sms, nei interneto........ Atsakymas is ju puses labai paprastas: "Pabandykite rankiniu būdu prisiregistruoti prie Wana tinklo ir išjunkite telefone LTE." Lyg pirma karta butumem uzsienyje ir nebutume isbande ivairiausiu "junginejimo"metodu.
Atsakyti
Sveiki. O mes susidūrėme su didžiausia problema gražinant visą irangą. Pasirodo norint gražinti turi būti visiškai nepaliesta, neišpakuota, nepažiūrėta, nepatikrinta. Žodžiu gavot ir laikykit. Absurdas koks begali būti. Tempiama buvo iki paskutinės dienos. Svarbiausia kad su pačia bite buvo sutarta kad gražinsime juk kažkokie gedimai buvo gavus prekę. Pasirodo net ikišo mums neveikiantį maršrutizatorių ir neleidžia gražinti! Nusivylimas siaubingas! Niekada nebetikėsime bitės salonu ir kitiems nepatariame. Tiesiog nepatikimi.
Atsakyti
Supista kontora. Išleidau virš 200 eurų, o kai reikėjo paskambinti mylimai moteriai, gavau bybį. Prakeikiu jus ir jūsų rinkodarą ir kainodarą. Čia ne bajeris. Greitai pajusite. Sėkmės.
Atsakyti
Laba diena
Gal čia rasiu atsakymą. Rugpjūčio 23 diena buvau užregistravęs draudiminį įvykį viska papasakojau kaip kas buvo sako atsiųsime į elektroninį pasta jums kodą su kuriuo nuėję į saloną paims ir sutvarkys plančeye. Jis taip ir ne atėjau vis paskambinus į bitė 1501 rengdavo pasakoti viską iš naujo ir taip pat pasakydavo visi ta patį užregistruota atsiųsime kodą. Taip ir negaunu nieko išskyrus pažadus kur kreiptis kad paradėtumėte reaguoti. Viskas yra mokama laiku kodel aš kaip klijentas negaunu to paties iš jūsų ar jum yra nesvarbūs klijentai ? Kodel niekas nereaguoja
Atsakyti
Violeta 2018-09-11 13:11:28
iki 2018-09-05 buvo pratęstas planas Begalybė už 4, 34. 09-05 gavau žin, kad sask. likutis (1, 66) nepakankamas pratęsti, pasipildžius, prasitęs automatiškai. 09-07 Papildžiau 5 eur. Pakalbejus kelias minutes, sask vel liko tučšia (00-00). Nors likutis 07 dienai buvo 6, 66 eur. Kur dingo pinigai?
Sveiki,

dėkoju, kad informuojate. Jums parašėme asmeninį laišką, kad galėtume detaliau aptarti plano sąlygas.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Karolina 2018-09-11 09:28:09
iš pradžiu labai džiaugiausi BITES salonu, pasiulymais ir personalu, bet kuo toliau tuo labiau nusivyliau, nes tik išvykus i užsieni prasidejo visokie papildomi mokesciai : interneto apsauga, kelioniu draudimas, nors nieko visiškai nesisakiau, todel mane papiktino toks savivaliskas elgesys. toliau suklydusi parsisiunciau programa uz 30 e bet ja atsaukiau ir aisku buvo, kad man jos apmoketi nereikes, bet bite tvirtina kad negavo uzklausos ir moketi reikes.. po daugiau nei menesio atejo saskaita kad minusuoja 20 e tik, ir 10e uz ta programa turesiu damoketi..paskambinus darbuotojai ji man sako palaukit pora min, o laukiau puse h.. tai taip iseina kad turiu laikyti telefona prie ausies ta puse h ir laukti kol kazkas teiksis man paaiskint.. galvoju apie isejima, nors tik kelis menesius esu biteje..
Sveiki, Karolina,

dėkojame už išsakytas pastabas bei kritiką. Viliamės, kad ateityje bendravimas bus sklandus. Jei turite mums papildomų klausimų dėl Jūsų numeriu galiojančių paslaugų, mielai lauksime Jūsų užklausų telefonu 1501, ar +37069923230 (jeigu skambinate iš kito operatoriaus arba iš užsienio, skambučio kaina kaip skambinant į Bitės tinklą), arba el. paštu bendraukime@bite.lt.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Darius 2018-09-10 13:38:38
O čia man nevienas stebuklingai internetas užsisako kaip mobilus duomenys išjungti, apgaviku kompanija kiek kartu kreipiausi dėl tokio interneto užsakimo gaudavau komentarą musu įrangą fiksavo nieko negalime padėti.tegu naudojasi savo paslaugom patys perkeliu savo numeri į kita tinklą.nes moketi už standartinį interneta po 0, 80 centu aš neketinu.
Laba diena, Dariau,

Informuojame, kad Labas interneto tarifas „Standartinis“ aktyvuojasi tik tuomet, kai telefonas jungiasi prie interneto ir naudoja interneto duomenis. Išmanieji telefonai naudoja duomenis automatiškai tikrindami paštą, atnaujindami orus, ieškodami telefone esančių programėlių atnaujinimų. Taip pat mobilieji duomenys gali įsijungti automatiškai, jeigu tuo metu naudojamas Wifi ryšys yra silpnas arba nutrūksta. Jei telefone mūsų internetu nesinaudojate, galima numeriui užblokuoti prieigą prie interneto iš tinklo pusės, tai nekainuoja.

Tikimės, kad ši informacija padės Jums ateityje išvengti panašių situacijų.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
iki 2018-09-05 buvo pratęstas planas Begalybė už 4, 34. 09-05 gavau žin, kad sask. likutis (1, 66) nepakankamas pratęsti, pasipildžius, prasitęs automatiškai. 09-07 Papildžiau 5 eur. Pakalbejus kelias minutes, sask vel liko tučšia (00-00). Nors likutis 07 dienai buvo 6, 66 eur. Kur dingo pinigai?
Atsakyti
Sevastijanas Šeršniovas 2018-09-07 17:52:37
Laba diena,

Esu labai nepatenkintas dėl neteisingo mokesčio už paslaugas.Turiu kontrakta sudarytą 2018.06.14d, pasirašytą Gintarės Čepulytės, kur juodu ant balto parašyta, kad už paslaugas turiu mokėti 2, 90 euro.Kai tik sumoku šią sumą, gaunu žinutę, kad dar primokėčiau 1 eurą.Taip jau kelintas mėnuo.Bandžiau skambinti ir aiškintis, pažada, kad ištaisys klaidą, bet sekantį menesį vėl tas pats.Tikriausiai tyčiojatės iš seno žmogaus.Kam tada reikalingas kontraktas? Tokia politika man nepatinka.Rašysiu skunda į vartotojų teises.
Sveiki, Sevastijanai. Norime atsiprašyti dėl susiklosčiusios situacijos, ji yra mums žinoma ir šiuo metu sprendžiama. Netrukus su Jumis susisieksime asmenine žinute. Jūsų BITĖ
Atsakyti
iš pradžiu labai džiaugiausi BITES salonu, pasiulymais ir personalu, bet kuo toliau tuo labiau nusivyliau, nes tik išvykus i užsieni prasidejo visokie papildomi mokesciai : interneto apsauga, kelioniu draudimas, nors nieko visiškai nesisakiau, todel mane papiktino toks savivaliskas elgesys. toliau suklydusi parsisiunciau programa uz 30 e bet ja atsaukiau ir aisku buvo, kad man jos apmoketi nereikes, bet bite tvirtina kad negavo uzklausos ir moketi reikes.. po daugiau nei menesio atejo saskaita kad minusuoja 20 e tik, ir 10e uz ta programa turesiu damoketi..paskambinus darbuotojai ji man sako palaukit pora min, o laukiau puse h.. tai taip iseina kad turiu laikyti telefona prie ausies ta puse h ir laukti kol kazkas teiksis man paaiskint.. galvoju apie isejima, nors tik kelis menesius esu biteje..
Atsakyti
O čia man nevienas stebuklingai internetas užsisako kaip mobilus duomenys išjungti, apgaviku kompanija kiek kartu kreipiausi dėl tokio interneto užsakimo gaudavau komentarą musu įrangą fiksavo nieko negalime padėti.tegu naudojasi savo paslaugom patys perkeliu savo numeri į kita tinklą.nes moketi už standartinį interneta po 0, 80 centu aš neketinu.
Atsakyti
RASA 2018-09-07 19:17:45
2018-04-17d. pasirasiau dvi naujas sutartys.Mokejimo planas Oranzinis 6.50eur.Tai bendra suma 13 eur.Saskaita eina visada didesne moku 14.87eur.Tai rugseji sulaukiau dar didesnes saskaitos 18.48eur.Ar nemanote, kad savivaliaujate!!!?
Sveiki, Rasa,

netrukus su Jumis susisieksime asmenine žinute.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
2018-04-17d. pasirasiau dvi naujas sutartys.Mokejimo planas Oranzinis 6.50eur.Tai bendra suma 13 eur.Saskaita eina visada didesne moku 14.87eur.Tai rugseji sulaukiau dar didesnes saskaitos 18.48eur.Ar nemanote, kad savivaliaujate!!!?
Sevastijanas Šeršniovas
2018-09-07 17:52:37 IP 85.206.211.147
Atsakyti
Laba diena,

Esu labai nepatenkintas dėl neteisingo mokesčio už paslaugas.Turiu kontrakta sudarytą 2018.06.14d, pasirašytą Gintarės Čepulytės, kur juodu ant balto parašyta, kad už paslaugas turiu mokėti 2, 90 euro.Kai tik sumoku šią sumą, gaunu žinutę, kad dar primokėčiau 1 eurą.Taip jau kelintas mėnuo.Bandžiau skambinti ir aiškintis, pažada, kad ištaisys klaidą, bet sekantį menesį vėl tas pats.Tikriausiai tyčiojatės iš seno žmogaus.Kam tada reikalingas kontraktas? Tokia politika man nepatinka.Rašysiu skunda į vartotojų teises.
Atsakyti
Adas 2018-09-06 16:32:32
turiu klausima bitei-labas... Pas mane isjungtas duomenu rysys, tai kodel man pasipildzius saskaita isijungia standartinis planas (internetas)?
Sveiki, Adai,

netrukus su Jumis susisieksime asmenine žinute.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
LABAS 2018-09-06 21:16:04
Nenoriu daug skustis, bet yra esminiu problemu su LABAS kuriu metu metus nesugeba pasalinti.

Pvz, jeigu man nereikia interneto, taciau saskaitoje yra pakankamai pinigu, planas dienai yra uzsakomas automatiskai. Jeigu netycia tavo telefonas kazkodel nusprende ijungti mobilju interneta, ar kad pats netycia kazka nuspaudei iskarto esi negailestingai baudziamas ir tau iskarto nuskaiciuoja virs 70 centu, zodziu moki uz paslauga kurios tau nereikia, arba kaip bauda jei netycia kazka paspaudei. Nezinau jau kiek kartu tiek nutiko, bandziau susisiekti su konsultantais tai jie daugmaz suverte kalte man ir mano telefonui. Kiek teko matyti Pildyk arba Ezy, tai ijungus interneta pirmiausia papraso pasirinkti kokio plano man reikia, jo nepasirinkus internetu naudotis neleidzia ir tiek, turi "saugikli" kaip sakant. O jus pinigus zmonem siurbiat, kyla net itarimas kad taip specialiai darot, nes si problema jum tikrai yra zinoma ;)

Labas mobilioji programele irgi yra tragedija, jei tai programele isviso galima butu pavadinti, per wifi neveikia, butinai turi tureti interneta, ir siaip tiesiog atvaizduojamas jusu puslapis ten ir tiek.. Jeigu pasidalini internetu su kuom nors, tas zmogus laisvai gali matyti tavo saskaitos likuti, isklotine, o jei net esi pridejas kreditine kortele gali uz tave pradet saskaita pildyt, nereikia nei slaptazodzio, nieko. Nesuprantu kodel naudojamas toks bukas autentifikavimo budas.

2018 metai o technologijos taip durnai, ir taip primityviai padarytos... Ir kas bus del to padaryta? Visiskai nieko. Noreciau paaiskinimo kodel taip yra ir kodel ignoruojamos mano zinutes...
Sveiki,

dėkojame už Jūsų išsakytas pastabas. Dėl detalesnės informacijos susisieksime su Jumis asmeniškai el.paštu.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Marius 2018-09-06 14:20:05
I klientus Klaipedoje ziurima atlaidziai ka pazada to neistesi
Sveiki, Mariau. Dėkojame, kad pasidalinote pastebėjimais. Norėtume apie šią situaciją sužinoti plačiau, tad netrukus su Jumis susisieksime asmenine žinute.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Nenoriu daug skustis, bet yra esminiu problemu su LABAS kuriu metu metus nesugeba pasalinti.

Pvz, jeigu man nereikia interneto, taciau saskaitoje yra pakankamai pinigu, planas dienai yra uzsakomas automatiskai. Jeigu netycia tavo telefonas kazkodel nusprende ijungti mobilju interneta, ar kad pats netycia kazka nuspaudei iskarto esi negailestingai baudziamas ir tau iskarto nuskaiciuoja virs 70 centu, zodziu moki uz paslauga kurios tau nereikia, arba kaip bauda jei netycia kazka paspaudei. Nezinau jau kiek kartu tiek nutiko, bandziau susisiekti su konsultantais tai jie daugmaz suverte kalte man ir mano telefonui. Kiek teko matyti Pildyk arba Ezy, tai ijungus interneta pirmiausia papraso pasirinkti kokio plano man reikia, jo nepasirinkus internetu naudotis neleidzia ir tiek, turi "saugikli" kaip sakant. O jus pinigus zmonem siurbiat, kyla net itarimas kad taip specialiai darot, nes si problema jum tikrai yra zinoma ;)

Labas mobilioji programele irgi yra tragedija, jei tai programele isviso galima butu pavadinti, per wifi neveikia, butinai turi tureti interneta, ir siaip tiesiog atvaizduojamas jusu puslapis ten ir tiek.. Jeigu pasidalini internetu su kuom nors, tas zmogus laisvai gali matyti tavo saskaitos likuti, isklotine, o jei net esi pridejas kreditine kortele gali uz tave pradet saskaita pildyt, nereikia nei slaptazodzio, nieko. Nesuprantu kodel naudojamas toks bukas autentifikavimo budas.

2018 metai o technologijos taip durnai, ir taip primityviai padarytos... Ir kas bus del to padaryta? Visiskai nieko. Noreciau paaiskinimo kodel taip yra ir kodel ignoruojamos mano zinutes...
Atsakyti
bites paslaugomis naudojuosi jau seniai, naudojamės visa šeima, bet greitu laiku ruošiamės pereiti pas jų konkurentus, nes kuo toliau tuo daugiau pradeda "grybaut", siūlo brangius planus neva " senasis nebegalioja", tačiau pagrasinus išeit, staiga stebuklingai planai toliau galioja, + dukrai nustačius limitą, staiga limitas dingo, bei gali šnekėt kiek nori, internetas pradžioje vartojimo veikė puikiai, bet laikui bėgant ryšys labai suprastėjo, be to buvau apgautas bitės " telefoninio vadybininko", nes buvo prižadėta keliaujant užsienyje, kad ir kiek keliaujant man pokalbiai nekainuos, kadangi aš turiu Europinį planą, bet įsijungė nesąžininga vartotojo politika, tačiau buvau informuotas, jog to nebus.
Atsakyti
Sveiki,

Visad galvojau, kad tokios įmonės turi tam tikras ribas, pasirodo - ne. Šiandien, mane pensinio amžiaus tėvui paskambino vadybininkas iš Bitės, kadangi jo palanas baigiasi. (Už jį jis mokėdavo 7.5 eur). Darbuotojas tiesiai šviesiai pradėjo mulkinti mano tėvą: pirmiausiai - pasakė kad jo plano, tokio, koks yra dabar pratesimas negalimas, todėl primygtinai siūlė planą "Oranžinis", kuris, aišku, žymiai brangesnis. Tėvui atsisakius ir nutraukus pokalbį, po kelių min atėjo žinutės, kad planas "Oranžinis" yra užsakytas, nors LEIDIMO NIEKAS NESUTEIKĖ. Aš visą laiką buvau su juo ir girdėjau pokalbį. Iš karto nuvykome į Bitės aptarnavimo skyrių. Ten darbuotojas susisiekė su vadovu, buvo perklausytas pokalbis ir nustatyta, kad palanas buvo užsakytas BE leidimo. Ir dar vienas dalykas - kadangi jo sutartis terminas baigėsi, stebuklingai atsirado galimybė tokį patį planą gauti dar metams (nors prieš tai kalbėjęs vadybininkas sakė, kad tas yra neįmanoma). BITE mulkina vyresnio amžiaus žmones, gerai, kad aš buvau su juo ir greitai viską išsiaiškinome. Jeigu toks atvėjis dar kartą pasikartos, reikės kreiptis į atitinkamas institucijas, Ateityje visa mūsų šeima pereisime pas jūsų konkurentus.
Atsakyti
turiu klausima bitei-labas... Pas mane isjungtas duomenu rysys, tai kodel man pasipildzius saskaita isijungia standartinis planas (internetas)?
Atsakyti
I klientus Klaipedoje ziurima atlaidziai ka pazada to neistesi
Atsakyti
Sveiki, esu priblokšta Bitės darbu ir jos draudiminės kompanijos " Screen Care" ar " Aon Baltic" darbu, perkant telefoną primygtinai siūlo draustis o įvykus draudiminiam įvykiui telefoną atgal atgauti prisiprašyti negali, draudimo kompanija kaip įslaptinta, susisiekti neįmanoma, ryšių jokių, visur nurodyti Bitės telefonai, kur jokios informacijos neduoda, draudimo kompanijos žalų telefonas niekada neatsiliepia, el. paštas dėžutė, kuri atgalinių laiškų nepriima, kažkoks siaubas, siūlau nesinaudoti išvis šia jų siūloma paslauga.
Atsakyti
Nesvarbu 2018-09-03 22:58:58
Esame "apšalę" nuo požiūrio į klientus...Su priskirta vadybininke neina susisiekti jau antra savaitė (esame verslo klientai, skambinant neatsiliepia ir neperskambina) susisiekus bendruoju telefonu 1501 jau antra savaitė žada perskambint...ir nieko...
Sveiki,

dėkojame, kad informuojate apie situaciją. Susisieksime su Jumis asmeniškai.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Esame "apšalę" nuo požiūrio į klientus...Su priskirta vadybininke neina susisiekti jau antra savaitė (esame verslo klientai, skambinant neatsiliepia ir neperskambina) susisiekus bendruoju telefonu 1501 jau antra savaitė žada perskambint...ir nieko...
Atsakyti
Raimonda 2018-08-28 15:32:51
Nelabai suprantu kokiu tikslu paskambinusios bitės konsultantės meluoja. Juoką kelią ir tuo pačiu pikta. Priburia tokių dalykų, vieną kartą paskambino dėl į pabaigą einančio plano, paprašius pačio pigiausio plano (žmogus vyresnis, nesinaudoja internetu, nerašo žinučių) užsakė planą už 29 €. Kai pradėjo eit sąskaita... visi apstulbom. Taip ir naudojasi naiviais žmonėmis, kurie sunkiai gaudosi. Kitas atvėjis - man paskabino pranešti, kad mano planas baigiasi ir pasakė kad aš būtinai čia ir dabar (pokalbio metu) turiu būtinai pasakyt kokį planą užsisakau, nes anot bitės konsultantės bitės salone jau NEBEGALIMA prasitęsti planų. Žinoma ji liko labai nepatenkinta, kai aš visko atsisakiau, nes labai jau bandė įbrukti planą, kuriam atseit buvo didelė nuolaida...
Laba diena,

Atsiprašome už sukeltus nemalonumus. Labai dėkojame, kad pasidalinote, ir viliamės, kad situaciją pavyks išspręsti taikiai, o aprašyti nesklandumai daugiau niekada nepasikartos.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Snieguolė Kiškienė 2018-08-31 09:02:26
Beveik prieš metus įsigijau Arlo kameras. Tai neatsirado nei vieno žioplio vadybininkas, kad gerai instaliuotų. Pasidariau viską pati. Dabar jau 2 mėnesiai nesugeba pakeist plansetei plano, vis pritrūksta G B. Bet matyt taip patogiau. Kai pirkau, tai kainos buvo ryškiai mažesnės, o dabar velnias žino kokios sąskaitos. Vadybininko neįmanoma prisišaukti. Žodžiu žmonės, pirkite tas ARLO kameras iš JAV internetu, o interneto planą pasijungti galite pigiausią. a*******i ir tiek....
Sveiki, Snieguole. Dėkojome, už Jūsų išsakytą nuomonę. Netrukus su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Sveiki!!! As nesuprantu jusu mastymo? Rasau antra savaite is eiles jus atrasot susisieksit padesit? Klausimas kada kitais metais! Taip jus darot klientus kad butu patenkinti? Grysiu kitais metais o telefonas pas jus kitas asmuo negali paimt tokie istatymai!!! O kai preke uzsakyta atvaziuoja internetu tai ja jau gali pajimt belekas nebereikia savininko? Kaip cia taip gaunas gudrociai !!! Grysiu ir tikrai atsisakysiu bites nes vien problemos !!!
Snieguolė Kiškienė
2018-08-31 09:02:26 IP 84.15.190.113
Atsakyti
Beveik prieš metus įsigijau Arlo kameras. Tai neatsirado nei vieno žioplio vadybininkas, kad gerai instaliuotų. Pasidariau viską pati. Dabar jau 2 mėnesiai nesugeba pakeist plansetei plano, vis pritrūksta G B. Bet matyt taip patogiau. Kai pirkau, tai kainos buvo ryškiai mažesnės, o dabar velnias žino kokios sąskaitos. Vadybininko neįmanoma prisišaukti. Žodžiu žmonės, pirkite tas ARLO kameras iš JAV internetu, o interneto planą pasijungti galite pigiausią. a*******i ir tiek....
Atsakyti
Ramūnas 2018-08-23 18:52:39
Labai prastai esu uzsieni ir dingo rysys ir neaciranda antra diena
Sveiki,

dėkoju, kad informuojate apie situaciją. Susisieksime su Jumis asmeniškai dėl detalesnės informacijos.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Valdas Gaule 2018-08-23 13:58:14
Laba diena,

mano situacija tokia pati: mamai buvau uzsakes "Norma" bet dabar kazkodel atsirado 2GB duomeu. Niekas nieko nepranese, SAVAVALISKAI pridejo nereikalingus gigabaitus ir reikalauja moketi, nors uzsakant NORMA kaip tik ir buvo pazymima kad tai tik pokalbiai ir SMS. Mano mamai nereikia JOKIU duomenu ir JOKIU pokalbiu uzsienyje. Ir deja, Bite jau nebe musu : (Saviskiai taip nesielgia. Atia, Bite! Kita menesi tikrai mano mamos LABAS nebebus.
Sveiki. Dėkojame už konstruktyvią ir geranorišką kritiką. Norėdami paaiškinti visą situaciją, netrukus susisieksime asmenine žinute.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Nelabai suprantu kokiu tikslu paskambinusios bitės konsultantės meluoja. Juoką kelią ir tuo pačiu pikta. Priburia tokių dalykų, vieną kartą paskambino dėl į pabaigą einančio plano, paprašius pačio pigiausio plano (žmogus vyresnis, nesinaudoja internetu, nerašo žinučių) užsakė planą už 29 €. Kai pradėjo eit sąskaita... visi apstulbom. Taip ir naudojasi naiviais žmonėmis, kurie sunkiai gaudosi. Kitas atvėjis - man paskabino pranešti, kad mano planas baigiasi ir pasakė kad aš būtinai čia ir dabar (pokalbio metu) turiu būtinai pasakyt kokį planą užsisakau, nes anot bitės konsultantės bitės salone jau NEBEGALIMA prasitęsti planų. Žinoma ji liko labai nepatenkinta, kai aš visko atsisakiau, nes labai jau bandė įbrukti planą, kuriam atseit buvo didelė nuolaida...
Atsakyti
Bitė Lietuva 2018-08-23 13:26:28
Laba diena, Židrūnai,

Dėkojame, kad parašėte. Su Jumis susisieksime e. paštu ir būtinai pasistengsime padėti šioje situacijoje.

Jūsų BITĖ
Sveiki gyvi dar karta! Laukiu nesulaukiukada su manim susisieksite? Nes man tai ganetinai svarbu reikia telefono !
Ar cia taip ir atstuminejat zmones? Kad palaukit palaukit kiek laukti draudima jus mokesit ?
Atsakyti
Dainius 2018-08-20 16:51:29
Nusivylėme bendrovės „Bitė Lietuva“ aptarnavimu.
Skambinome prieš dvi savaites penktadienį dėl namų interneto plano keitimo. Konsultantė, pažadėjo, kad kitą dieną su mumis susisieks atsakingas darbuotojas.
Savaitgalį niekas nesusisiekė. Na bala nematė savaitgalis- visi turi pailsėti.
Pirmadienį jokio kontakto. Skambiname į Bitę. Konsultantė atsiprašo, su kažkuo pakalba, išsiaiškina, kas mumis rūpinasi. Pažada nedelsiant pateikti pasiūlymą. Kantriai visą savaitę laukiame iki šio pirmadienio, kaip jau įprasta, nieko nesulaukiame. Skambiname į Bitę. Informuojame. Po kiek laiko atsiunčiamas kontaktinis telefono nr.. Suprask tavo problema, pats ir skambink :) Skambinu du kartus, nusiunčiu SMS. Jokio rezultato. Negi dar taip gali būti? Visada maniau, kad Bitė Lietuva itin orientuota į klientą.
Gaila tik, kad Bites darbuotojai iš karto nepasakė, kad klientai jiems nereikalingi. Būtume sutaupę laiko........
Sveiki,

dėkoju už skirtą laiką parašyti apie susidariusią situaciją. Susisieksime su Jumis artimiausiu metu išspręsti kilusių klausimų.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Sveiki....... Bitės, salonui esančiam
J. Basanavičiaus g. 93, PC "Maxima", Kėdainiai, norime nuoširdžiai padėkoti konsultantei Ievai ir Bitės salo administracijai, kurių dėka - padėjote išsipildyti mergaitės (iš vaikų namų) svajonei. Mergaitei nusipirkusiai telefoną - padovanojote priedus: telefono dėklą ir apsauginės plėvelę telefonų ekranui apsaugoti. ačiū
Atsakyti
Ramunė 2018-08-17 01:24:40
Tokia situacija pas mus...mama ilga laika naudojo numeri bitej kuris buvo kito zmogaus vardu...ok cia viskas tvarkoj.....laikuj begant pasieme plancete su internetu...ir cia viskas buvo gerai iki kol nesibaige sutartis...tada abi ponios nuvazevo jog nutraukti sutarti plancetes kartu su internetu ir ta numeri pagaliau persirasyti ant saves...nu alia viska lyg ir padare sutvarke...kol galiausiai pradejo gaut sms su alia neapmoketa saskaita...nors moka kiekviena men....nuvazevo i salona viska issiaiskint...ir ka pasiroda tokio vartotojo nera...nes numeris likes pas sena seimininka perasytas....nu ok perase alia vel per nauja....tada dar karta mama pasiklause ar viskas tvarkoj nebus cia vel kokiu skolu ir visa ka..patikslino kad ne....nu ir ka..vis ateina sms jog yra vel isiskolinimas ir kuo toliau tuo jis auga...skambina vel...patikino jog viskas gerai sutikrino mokejimus visa ka...tvarkoj...sako matyt jums siuncia kito zmogaus saskaita...sako panaikinsim ir viskas ok bus...nu gerai gyvenam alia toliau...ir ka viena diena tai kaimynei ant kurios buvo sutartys paskambina is bites ir sako jus skolingi 80€ uz intrtneta....ta sako koki dar interneta...kaip pradejo aiskintis pasirodo tas kartu su plancete kur yra...tai ta sako palaukit mes jo seniai atsisakem ir apamai visa numeri perasem kitam zmoguj....tai sako nuvaziuokit i ta salona alia kur buvot ir viska issiaiskinsit....na ka...nuvazevo...patikslino viska...sako niekas neatsakyta ir niekas nepetasyta...o tos darbuotojos seniai nera...sako mes viska issiaiskinsim ir duosim zinot....ir galiausiai ka...paskambina ir pasake jog alia cia musu bedos jog mes nenutraukem ir nepersirasem...tai tada man pasakykit kokio velnio vaziuoji kalbi...nutraukineji sutartis jei nesugena nei to padaryt...tai kokios ten kvaisos dirba....ir juo lab kad dar skambini ir patikina jog viskas tvarkoj..tai jau nervai nelaiko visai...mama sako sumokes nors nei naudojosi nei ka...ir juo lab cia ne jos kalte....as sakiau kreipsimes i vartotoju teises...nes yra mazdaug zinomas laikas kada buta kada kalbeta...tegul irasus atsiauka...kameras pasiziuri...del kazkokiu tupu konsuntanciu teikia moketi uz ora.....
Laba diena, Ramune. Atsiprašome dėl Jūsų mamai sukeltų nepatogumų bei salono darbuotojų kompetencijos trūkumo. Jūsų žinutę gavome kitu kanalu. Labai dėkojame, kad pasidalinote, ir viliamės, kad situaciją pavyks išspręsti taikiai, o aprašyti nesklandumai daugiau niekada nepasikartos.

Jūsų BITĖ

Taip pat rekomenduojame

Mobiliųjų telefonų techninis centras
MTTC

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Grušas: turiu vilties, kad popiežius mus uždegs džiaugsmu ir viltimi
Grušas: turiu vilties, kad popiežius mus uždegs džiaugsmu ir viltimi 09-21 21:50
Vilniaus arkivyskupas metropolitas Gintaras Grušas sako tikįs, kad į Lietuvą šeštadienį ilgai laukto vizito atvykstantis popiežius Pranciškus tikinčiuosius uždegs džiaugsmu ir viltimi.
Kelto tragedijos Tanzanijoje aukų skaičius auga
Kelto tragedijos Tanzanijoje aukų skaičius auga 09-21 20:58
Tanzanijos Viktorijos ežere vakar nuskendus keltui gelbėtojai skaičiuoja aukas. Jų skaičius dramatiškai auga, vis dar yra dingusių be žinios.
Pateiktas oficialus prašymas sinchronizuotis su Vakarų Europa
Pateiktas oficialus prašymas sinchronizuotis su Vakarų Europa 09-21 19:47
Penktadienį Lenkija Europos elektros perdavimo sistemų operatoriams pateikė Baltijos šalių prašymą sinchronizacijai, t. y. paraišką prisijungimui prie kontinentinės Europos elektros tinklų.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kai susergate, Jūs..

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Avon 2,40 +3,45%
Western Digital 60,05 +2,84%
Intel 47,20 +2,28%
Caterpillar 156,00 +2,12%
Hasbro 107,01 -1,82%
NVIDIA 266,28 -2,10%
General Electric 12,46 -3,11%
Red Hat 133,81 -6,53%