VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Bijola, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Bijola

Atsiliepimai apie Bijola, UAB

Tortų, pyragų, pyragaičių gamyba

Tortai, pyragai, pyragaičiai, desertai, sausainiai ir INTERNETU!
Varle.lt 10€ NUOLAIDOS KODAS ČIA
Parašyk savo nuomonę apie Bijola, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Rita 2020-11-09 11:58:09
Nereikia čia skambių marketinginių frazių, kaip Jūsų komanda stengiasi, dirba dėl kliento, pergyvena... Dirbate dėl pinigų ir stengiatės kiekvieną eurą ištraukti iš kliento.
Galvojate, jog neturiu ką veikti, kaip tik išsigalvoti nebūtas istorijas, ar tuo labiau nežinau kaip laikyti pyragą šaldytuve.
Tepalų nutekėjimas iš aparatų įmanomas ne tik teoriškai, tad nereikia čia apgaudinėti klientų, kurie galbūt perskaitys atsiliepimus.
Apie kokias kompensacijas čia rašote, norėjome tiesiog susigrąžinti pinigus is nekokybišką pyragą, čekio nebeturime, bet mokėjome kortele, tad nesunku tikrai atsekti, bet matau, jog šitos įmonės ir jos vadovės godumas begalinis.
Kaip milijoninę apyvartą gaunanti įmonė galėtumėte pamąstyti nusipirkti mokymus kaip reikia elgtis su klientais ar ką daryti tokių situacijų metu, nes šiuo metu požiūris į nuolatinį klientą labai liūdina.
Socialiniai tinklai, vieši portalai sukuria galimybes kiekvienam vartotojui reikštis, komentuoti. Tai puiku, nes tokiu būdu konstruktyviais pasiūlymais, komentarais mes įgaliname gamintojus tobulėti, augti, taisyti klaidas. Tačiau apmaudu, kai yra nepagrįstai metami kaltinimai vieno žmogaus iš dešimčių tą dieną pirkusiųjų ir patenkintų, nepateikiant nei menkiausių įrodymų. Mes esame už atvirą diskusiją su visais klientais, reaguojame į menkiausią pastabą, nesvarbu, kokiu būdu ji mus pasiekia. Tačiau taip pat turime teisę ir prievolę ginti darbuotojų, pandemijos įtampoje kasdien sąžiningai atliekančių pareigas, garbę. Viešumas - gera priemonė, jei naudojama su žmogiška atsakomybe, pagarba, gerumo intencija.
Atsakyti
UAB "Bijola" 2020-11-09 10:56:42
Gerb. Rita, būtų korektiška ir sąžininga, jei pateiktumėte visą istoriją. Kaip pati rašėte, nusipirkę vakare valgėte, viskas buvo gerai. Jūsų teigimu, problemos kilo vėliau, kai tortas jau buvo laikomas jūsų sąlygomis. Nežiūrint nuostabos ir abejonių, mes nuodugniai viską patikrinome, jūs turite atsakymus, argumentus ir kitas detales. Jūsų keliamos versijos neįmanomos net teoriškai. Nepagrįsti, lengva ranka žeriami kaltinimai skaudžiai žeidžia visą komandą - juk stengiamės, dirbame daug ir sunkiai. Nuolaidą pasiūlėme kaip pagarbos klientams ženklą. Apmaudu, kad deklaruojamą rūpestį kokybe užgožia beatodairiškas kompensacijų reikalavimas
Nereikia čia skambių marketinginių frazių, kaip Jūsų komanda stengiasi, dirba dėl kliento, pergyvena... Dirbate dėl pinigų ir stengiatės kiekvieną eurą ištraukti iš kliento.
Galvojate, jog neturiu ką veikti, kaip tik išsigalvoti nebūtas istorijas, ar tuo labiau nežinau kaip laikyti pyragą šaldytuve.
Tepalų nutekėjimas iš aparatų įmanomas ne tik teoriškai, tad nereikia čia apgaudinėti klientų, kurie galbūt perskaitys atsiliepimus.
Apie kokias kompensacijas čia rašote, norėjome tiesiog susigrąžinti pinigus is nekokybišką pyragą, čekio nebeturime, bet mokėjome kortele, tad nesunku tikrai atsekti, bet matau, jog šitos įmonės ir jos vadovės godumas begalinis.
Kaip milijoninę apyvartą gaunanti įmonė galėtumėte pamąstyti nusipirkti mokymus kaip reikia elgtis su klientais ar ką daryti tokių situacijų metu, nes šiuo metu požiūris į nuolatinį klientą labai liūdina.
Atsakyti
Rita 2020-11-06 16:56:28
Pirkdami iš Bijolos galite APSINUODYTI AR SUTRIKDYTI SVEIKATĄ.
Esame nuolatiniai klientai, pastoviai perkame iš Bijolos.
Praeitą penktadienį įsigyjome pyragą "Magija", kurioje bevalgant radome nemalonią staigmeną-tepalų, taip tai kuo tikriausi mašininiai tepalai, kurie naudojami pyragų maišytuvuose. Pinigai išleisti, pyragas išmestas.
Susisiekus su gamybos vadove buvo pasiūlyta 10 proc. nuolaida sekančiam tortui. Ar toks turi būti problemos sprendimas tokios didelės įmonės kaip Bijola? Apie pinigų grąžinimą nenorėjo net girdėti, mat nepristatėme čekio ir torto. Mes galėjome nusinuodyti
VISIŠKAS ABSURDAS, o jei pyragą būtų valgęs vaikas ir nesupratęs, jog reikia išspjauti ir išsivemti.
Nerekomenduojame Bijolos niekam! Saugokite pinigus ir sveikatą.
Gerb. Rita, būtų korektiška ir sąžininga, jei pateiktumėte visą istoriją. Kaip pati rašėte, nusipirkę vakare valgėte, viskas buvo gerai. Jūsų teigimu, problemos kilo vėliau, kai tortas jau buvo laikomas jūsų sąlygomis. Nežiūrint nuostabos ir abejonių, mes nuodugniai viską patikrinome, jūs turite atsakymus, argumentus ir kitas detales. Jūsų keliamos versijos neįmanomos net teoriškai. Nepagrįsti, lengva ranka žeriami kaltinimai skaudžiai žeidžia visą komandą - juk stengiamės, dirbame daug ir sunkiai. Nuolaidą pasiūlėme kaip pagarbos klientams ženklą. Apmaudu, kad deklaruojamą rūpestį kokybe užgožia beatodairiškas kompensacijų reikalavimas
Atsakyti
Tortas nevalgomas, kurį teko išmesti. Ypač nuvylė problemos sprendimo būdas. Neprisiemė jokios atsakomybės.
Atsakyti
Pirkdami iš Bijolos galite APSINUODYTI AR SUTRIKDYTI SVEIKATĄ.
Esame nuolatiniai klientai, pastoviai perkame iš Bijolos.
Praeitą penktadienį įsigyjome pyragą "Magija", kurioje bevalgant radome nemalonią staigmeną-tepalų, taip tai kuo tikriausi mašininiai tepalai, kurie naudojami pyragų maišytuvuose. Pinigai išleisti, pyragas išmestas.
Susisiekus su gamybos vadove buvo pasiūlyta 10 proc. nuolaida sekančiam tortui. Ar toks turi būti problemos sprendimas tokios didelės įmonės kaip Bijola? Apie pinigų grąžinimą nenorėjo net girdėti, mat nepristatėme čekio ir torto. Mes galėjome nusinuodyti
VISIŠKAS ABSURDAS, o jei pyragą būtų valgęs vaikas ir nesupratęs, jog reikia išspjauti ir išsivemti.
Nerekomenduojame Bijolos niekam! Saugokite pinigus ir sveikatą.
Atsakyti
Užsakiau tortą prieš mėnesį internetu. Šiandien buvo parašyta laiške, kad nepateikiau atsakymo, todėl tortas nebuvo pagamintas. Kokio atsakymo nepateikiau net nesiteikė paaiškinti. Mačiau prieš savaitę po darbo val. išėjusi (darbe telefonu naudotis neturiu galimybės) praleistus skambučius, perskambinus - numeris nenaudojamas. Net nesugebėjo el. laiško parašyti, jeigu dar kažkas buvo neaišku. Šiandien numetė trumpą info, kad torto nepagamino ir daugiau jokio atsakymo, ignoras. Gimtadienio dieną lakščiau ir ieškojau torto. Nuotaika sugadinta, šventė irgi. Toks bendravimas su klientais yra nenormalus. Anščiau taip nebuvo, keletą metų užsakau tortus internetu jų įmonėje. Nuo šiandien to nebedarysiu. Yra pasirinkimas tortus kepančių įmonių.
Atsakyti
Sveiki, buvau užsakius 26 keksiukus (13 vanilinių ir 13 šokoladinių) su vyšnia vaikams į mokyklą, keksiukai šleikščiai saldūs, suprantu, kad desertas turi būti saldus ir visiems skoniu neįtiksi, bet kelis vaikus net supykino, ar tikrai jie turi būti perdėtai saldūs? Niekad daugiau nepirksiu ir tikrai niekam nerekomenduosiu.
Atsakyti
Tortas buvo užsakytas 2020-08-12, mano jubiliejui 2020-09-12 dienai pagal torto užsakymo anketa, pardavėja Galina, gaminio
pavadinimas traškutis+j. miškas. Užmokėjau apie 67 EUR, du neaukšti blynai sujngti didžiausia nevalgoma kaip iš popieriaus
gėlė, bet tie atseit šokolodiniai blynai su neaiškiu kremu buvo neskanus, jei mano šventėje dalyvavo apie 70 žmonių ir jūsų
gaminio liko pusė neliesto, tiktai balta poperinė gėlė liko ant torto kaip priekaištas man už sugadintą nuotaiką. Pardavėja Galina užtikrino, kad tas tortas laimėjo Paryžiuje prizą. Aišku pardavėja nekalta, bet norėčiau pamatyti tą konditerę, kuri gamino šį tortą
Atsakyti
Užsakymas 2020-08-29 14:46:45
Užsakėme internetu tortâ. Gavome patvirtinimâ, kad užsaymas priimtas. Atvykę nurodytâ dienâ atsiimti užsakyto torto, jo nerado. Nepatikimi.
Kaip žinote, įvyko klaida - jums pagaminome didesnį tortą nei buvo užsakyta. Dėl klaidos atsiprašome.
Atsakyti
Vilma 2020-08-31 17:59:39
Užsakant internetu dėl klientų nesistengę. Gal bijo telefonu šnekėti, nes bendrauja tik laiškais. Ir jeigu paprašai pakeitimo, bet nepamatai laiško, tai pakeitimo nebus, nes sunku paskambinti ir pasitikslinti.
Užsakius gaunamas mažesnis kiekis nei užsakyta.
Nuliūdome perskaitę, nes dėl klientų stengiasi visas kolektyvas. Užsakymus ir pakeitimus priimame tiek el.laiškais, tiek skambučiais arba galima visą užsakymą pateikti tik internetu mūsų svetainėje. Problema, kai klientai pakeitimus siunčia nedarbo ar savaitgalio dienomis. Labai tikimės, kad suprasite, jog ir mes galime turėti laisvadienius. Todėl raginame visus mielus klientus pakeitimus, papildomus norus ir užsakymus stengtis pateikti darbo dienomis.
Atsakyti
Užsakant internetu dėl klientų nesistengę. Gal bijo telefonu šnekėti, nes bendrauja tik laiškais. Ir jeigu paprašai pakeitimo, bet nepamatai laiško, tai pakeitimo nebus, nes sunku paskambinti ir pasitikslinti.
Užsakius gaunamas mažesnis kiekis nei užsakyta.
Atsakyti
Užsakėme internetu tortâ. Gavome patvirtinimâ, kad užsaymas priimtas. Atvykę nurodytâ dienâ atsiimti užsakyto torto, jo nerado. Nepatikimi.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Trūkstamų profesijų sąrašą papildys medicinos gydytojai, vaistininkai, farmakologai
Trūkstamų profesijų sąrašą papildys medicinos gydytojai, vaistininkai, farmakologai 12-05 19:00
Trūkstamų profesijų sąrašą papildys medicinos gydytojai, vaistininkai, farmakologai, trečiadienį nusprendė kadenciją baigianti Vyriausybė.
Armėnijoje tūkstančiai žmonių vėl reikalauja premjero atstatydinimo
Armėnijoje tūkstančiai žmonių vėl reikalauja premjero atstatydinimo 12-05 16:40
Jerevene dešimtys tūkstančių protestuotojų šeštadienį vėl reikalavo, kad atsistatydintų Armėnijos ministras pirmininkas Nikolas Pašinianas, pasirašęs prieštaringai vertinamą taikos susitarimą su...
Uždraudus poilsį kabinose, vilkikų vairuotojams tenka rizikuoti
Uždraudus poilsį kabinose, vilkikų vairuotojams tenka rizikuoti 12-05 14:24
Vasaros pabaigoje įsigaliojus daliai vežėjų veiklą Europos Sąjungos (ES) rinkoje reglamentuojančio Mobilumo paketo nuostatų, draudžiančių poilsį vilkikų kabinose, vairuotojams tenka rizikuoti ir...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Karantino metu Jūs:

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

ConocoPhillips 44,27 +7,45%
Western Digital 51,75 +6,75%
Goodyear 11,09 +5,52%
Macy's 11,72 +4,36%
Amazon.com 3162,58 -0,76%
Western Union 21,70 -1,05%
Hasbro 91,07 -1,72%
Boeing 232,71 -1,89%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 58,40 +6,96%
Vištiena 1,50 +2,04%
Nafta 45,64 +0,80%
Cukrus 0,61 +3,39%
Dujos (JAV) 2,17 +13,02%
Sidabras 24,23 -5,87%
Auksas 1900,27 -1,13%
Ryžiai 471,00 -7,10%