VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Beta Media, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Beta Media

Atsiliepimai apie Beta Media, UAB

BETA.LT

Parašyk savo nuomonę apie Beta Media, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Labai norėjau pagirti gaivesniu įvaizdžiu pulsuojantį puslapį. Esu daugiametė portalo beta.lt klientė ir nuolat čia randu tai, ko ieškau!
Atsakyti
Pirkau su seima per beta.lt kelione i Madagaskara. Viskas labai maloniai nustebino. Dokumentus sutvarke operatyviai, visa informacija pateike laiku. Kelione visai seimai labai patiko. Butu gerai, kad keliones seimai betoje butu labiau isskirtos. Aciu. Sekmes.
Atsakyti
Džiaugiuosi kokybišku ir greitu aptarnavimu.
Užsisakiusi kuponą, gavau labai greitai ir gražiai supakuotą.
Rekomenduoju beta.lt, kaip puikų dovanų portalą!
Atsakyti
Labai liudna, kai dovanoji dovana Kaledoms fotosesijai pas Ruta, ir visus metus negali prisiskambinti arba kai sutari, nebekelia ragelio!Maniau, kad Beta.lt rimta firma ir sudarineja su patikimais partneriais sutartis, pasirodo paskaicius komentarus apie ta ale fotografe Ruta, sudaro nuomone, kad Betai.lt, nesvarbu su kuo tureti reikalu.Labai nusivyliau, megau is cia pirkti dovanas ir pramogas, bet daugiau nebenoriu tureti reikalu!
Atsakyti
Daiva 2017-11-02 14:31:41
Panašu, kad dirba nesąžiningai. Įsigijau kuponą anglų k. kursams. Registracija su jų nurodytu kodu į kursus neįmanoma. Skambučius įmonei, siųstus laiškus el. paštu, žinutes FB ignoruoja. Norėčiau atgauti pinigus.
P. Daiva,
Matome, kad su Jumis tą pačią dieną buvo susisiekta ir išsiaiškinta situacija.
Jei kiltų daugiau klausimų kreipkitės, mielai pagelbėsime.
Atsakyti
Panašu, kad dirba nesąžiningai. Įsigijau kuponą anglų k. kursams. Registracija su jų nurodytu kodu į kursus neįmanoma. Skambučius įmonei, siųstus laiškus el. paštu, žinutes FB ignoruoja. Norėčiau atgauti pinigus.
Atsakyti
Pirmąkart pirkau iš beta.lt ir likau labai nusivylusi. Pirkau kelionę, jos organizatorius, kaip vėliau išsiaiškinau, dar tik mokosi vystyt tokią veiklą, o mokytis dar tikrai yra ko. Kelionės data buvo nukelta. Ir ne kartą. Galiausiai pasiūlyta grąžinti pinigus. Parašiau prašymą beta.lt rugsėjo 14 d., pinigus pažadėjo grąžint ne vėliau kaip per dvi savaites. Terminas jau praėjo, rašiau jiems, atsiprašė už vėlavimą ir dar kartą prižadėjo, kad kuo skubiau perves man pinigus. Deja, vis dar laukiu.
Atsakyti
Apgailėtina įmonės prekių grąžinimo politika. Pirkau ausines, kurios po metų sugedo. Kadangi joms taikomas dviejų metų garantinis laikotarpis, grąžinau jas kartu su prekės grąžinimo forma, kurioje aiškiai nurodžiau, kad, jei garantinio aptarnavimo servisas nustatys, kad ausinės yra nekokybiškos, pageidauju, kad man būtų grąžinti už jas sumokėti pinigai. Kartu įvardinau ir konkretų LR Civilinio kodekso straipsnį, kuris reglamentuoja nekokybiškų prekių grąžinimą. Po kiek laiko sulaukiau skambučio ir buvau informuotas, kad ausines iš tiesų yra nekokybiškos, bet jie gali tik pakeisti jas naujomis, t.y. negali grąžinti pinigų. Man paklausus, kuo vadovaujantis yra ignoruojamas mano teisėtas reikalavimas atgauti už prekę sumokėtus pinigus, skambinusi darbuotoja atsakė, kad ji nėra teisininkė ir kaip vienintelė išeitį pasiūlė kreiptis į vartotojų teisių apsaugos instituciją. Ką ir padariau - praėjus kelioms savaitėms sulaukiau skambučio, kuris informavo, kad man bus grąžinti pinigai.
Gal įmonės atstovas galėtų pakomentuoti:
1. Ar tikrai reikia būti teisininkų, kad mokėt perskaityt LR CK 363 st. 7 dalį? Kuris teigia - "Pirkėjas, kuriam buvo parduotas netinkamos kokybės daiktas, savo pasirinkimu turi teisę per šio kodekso 6.338 straipsnyje nurodytą terminą, vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą".
2. Nejaugi kiekvieną tokį ginčą reikia būtinai spręsti pasitelkiant Vartotojų teisių apsaugos instituciją? Juk jūs, kaip įmonė, puikiai žinote savo įsipareigojimus ir vartotojo teises. Tai kodėl reikia gaišti laiką ir vartotojo teisėtą reikalavimą įvykdyti tik, kai to pareikalauja Vartotojų teisių apsaugos institucija?
Atsakyti
Daiva 2017-04-05 14:21:56
Ar galima sužinot kodėl visos organizuojamos kelionės autobusu yra tik iš Vilniaus, Kauno ir Panevėžio? Kodėl nėra iš Klaipėdos???
Sveiki, p. Daiva,
Kai kuriuose pasiūlymuose kelionės organizatorius siūlo išvykimą ir iš Klaipėdos, kurį galima įsigyti už papildomą mokestį. Jeigu turėsite daugiau klausimų, lauksime Jūsų skambučio tel. 8 5 207 3000 arba el. paštu pagalba@beta.lt.
Atsakyti
Ar galima sužinot kodėl visos organizuojamos kelionės autobusu yra tik iš Vilniaus, Kauno ir Panevėžio? Kodėl nėra iš Klaipėdos???
Atsakyti
Danguole 2017-04-05 10:53:53
Parasiau i jusu nurodyta pasta, bet niekas nesiteikia atrasyti.Si preke turi buti dovana, todel labai pavedet.Vis dar tikejausi, kad isspresit iskilusia problema, bet siandien jau kreipsiuosi i vartotoju teises.
P. Danguole,
Šiandien Jus el. paštu informavome, jog prekės pardavėjui yra pateikta užklausa dėl Jūsų vėluojančios prekės. Kuomet gausime atsakymą, nedelsiant Jus informuosime.
Atsakyti
Beta Media 2017-04-04 08:50:06
Sveiki, p. Danguole,
Labai apgailestaujame dėl nemalonios situacijos. Susisiekite su mumis el. paštu egle@beta.lt ir mes padėsime išspręsti iškilusią problemą.
Parasiau i jusu nurodyta pasta, bet niekas nesiteikia atrasyti.Si preke turi buti dovana, todel labai pavedet.Vis dar tikejausi, kad isspresit iskilusia problema, bet siandien jau kreipsiuosi i vartotoju teises.
Atsakyti
Danguole 2017-04-04 06:39:47
Kovo 17d.isigjau kupona.Pristatymo laikas buvo nurodytas 7-10d.d.Kol nepradejau pati ieskoti savo prekes, niekas nesiteike pranesti, kad jos baigesi sandelyje.Praeita savaite gavau laiska, kad preke gausiu sia savaite, o vakar jau parase, kad tik kitos savaites pabaigoj.Dabar galvoju, ar isvis as ja begausiu.Noriu susigrazinti pinigus.Zadu kreiptis i tam tikras instancijas.Labai nusivyliau Grupinis.lt.
Sveiki, p. Danguole,
Labai apgailestaujame dėl nemalonios situacijos. Susisiekite su mumis el. paštu egle@beta.lt ir mes padėsime išspręsti iškilusią problemą.
Atsakyti
Kovo 17d.isigjau kupona.Pristatymo laikas buvo nurodytas 7-10d.d.Kol nepradejau pati ieskoti savo prekes, niekas nesiteike pranesti, kad jos baigesi sandelyje.Praeita savaite gavau laiska, kad preke gausiu sia savaite, o vakar jau parase, kad tik kitos savaites pabaigoj.Dabar galvoju, ar isvis as ja begausiu.Noriu susigrazinti pinigus.Zadu kreiptis i tam tikras instancijas.Labai nusivyliau Grupinis.lt.
Atsakyti
Isigijau kuponus is grupinis.lt. Parasyta prekiu pristatymas 2-4 darbo dienos. Sesta darbo diena pati pradejau ieskoti savo prekiu, nes nieks net nebande manes informuoti, kad uzsakymas gerokai veluos, nes pasibaige prekes sandelyje.
NUSIVYLIAU ZIAURIAI-NEREKOMENDUOJU!!!
Atsakyti
Sveiki Beta.lt pirkėjai,
Gruodžio pradžioje Beta.lt įsigijau kuponus į koncertą, kuris, deja, neįvyks. Beta.lt grąžino pinigus, tačiau patyriau nuostolių už banko mokesčius. Beta.lt grąžino į sąskaitą už kiekvieną kuponą atskirai, už kurį nuo kiekvienos įmokos į sąskaitą buvo nuskaityti mokesčiai. Kai kreipiausi į juos dėl nuostolių kompensacijos, atrašė, kad ne Beta.lt kalti dėl neįvykusio koncerto, tačiau būtent jie įvardinti kaip "pardavėjas". Kaip kompensaciją pasiūlė 5 Eur dovanų kuponą, kurį turiu panaudoti praktiškai per savaitę perkant prekių nemažiau kaip už 25 eurus.
Nelabai suprantu, kodėl turiu priverstinai kažką pirkti ir dar už tokią nemažą sumą.
Kartą kavinėje kolegos užsakymą sumaišė, tai atsiprašydama padovanojo metinį 50 Lt (iki 2015 m.) čekį. Ta pati Maxima už neteisingą kainą suteikia metinį 5 eurų dovanų čekį. O štai Beta.lt negana, kad patyrei nuostolį, - tai dar pirk...
Pagarbiai.
Rasa
Atsakyti
!!! 2016-12-16 20:55:32
Padariau didžiulę klaida uzsisakydama is cia.. uzsisakiau kvepalus 2016-12-05 eme kilti itarimas jau praejus atsiuntimo terminui 6-9darbo dienos kai buvo rasoma kad per jas atsius preke. Praejus 10 dienu parasiau laiska adresu pagalba@beta.lt taciau jokio atsakymo nesulaukiau! paskambinau telefonu nurodytu ju svetaineje, man paaiskino, jog preke gausiu sia savaite arba kita. Atsiprasau bet buvo nurodyta kad atsius per 6-9darbo dienas.. esu nusivylusi ir noriu atgauti savo pinigus, nepirksiu is sios svetaines daugiau niekada, kaip paskaiciau atsiliepimus pasibaisejau... vien neigiami.. tesugebat visiems ta pati teksta atkomentuoti kad susiiekite su mumis ir pan. nors jus jokio atsakymo neduodate! Parasiau laiska kad grazintu pinigus, laukiu atsakymo.. pirmadieni skambinsiu dar karta i sia imone, ir jei jie vilkins pinigu grazinima kaip kitiems zmonems, bus kreipiamasi i tam tikras instancijas, epolicija. Labai tikiuosi jog to neprireiks.
Sveiki,
Gavome Jūsų laišką el. paštu, į kurį išsiuntėme atsakymą kartu su kompensacija.
Atsiprašome Jūsų už nepatogumus.
Atsakyti
Padariau didžiulę klaida uzsisakydama is cia.. uzsisakiau kvepalus 2016-12-05 eme kilti itarimas jau praejus atsiuntimo terminui 6-9darbo dienos kai buvo rasoma kad per jas atsius preke. Praejus 10 dienu parasiau laiska adresu pagalba@beta.lt taciau jokio atsakymo nesulaukiau! paskambinau telefonu nurodytu ju svetaineje, man paaiskino, jog preke gausiu sia savaite arba kita. Atsiprasau bet buvo nurodyta kad atsius per 6-9darbo dienas.. esu nusivylusi ir noriu atgauti savo pinigus, nepirksiu is sios svetaines daugiau niekada, kaip paskaiciau atsiliepimus pasibaisejau... vien neigiami.. tesugebat visiems ta pati teksta atkomentuoti kad susiiekite su mumis ir pan. nors jus jokio atsakymo neduodate! Parasiau laiska kad grazintu pinigus, laukiu atsakymo.. pirmadieni skambinsiu dar karta i sia imone, ir jei jie vilkins pinigu grazinima kaip kitiems zmonems, bus kreipiamasi i tam tikras instancijas, epolicija. Labai tikiuosi jog to neprireiks.
Atsakyti
Evaldas 2016-12-14 14:16:48
Tinklapyje pateikta informacija nesutapo su informacija ant jau nusipirktos paslaugos aprašymo atsiųstame biliete. Parašiau jiems elektroninį laišką ir žinutė jų pačių tinklapyje. Net neprašiau grąžinti pinigų, tiesiog parašiau, kad yra toks nesutapimas ir, kad žmonės yra klaidinami. Ne tik, kad nesulaukiau jokio atsako, bet ir kiek mačiau informacija buvo palikta nepakeista ir žmonės toliau buvo klaidinami. Labai nusivyliau ir daugiau niekada nenoriu turėti reikalų su šia bendrove.
Sveiki, p. Evaldai,
Aprašykite mums susidariusią situaciją detaliai el. paštu egle@beta.lt ir padėsime Jums išspręsti iškilusią problemą. Gražios dienos.
Atsakyti
Tinklapyje pateikta informacija nesutapo su informacija ant jau nusipirktos paslaugos aprašymo atsiųstame biliete. Parašiau jiems elektroninį laišką ir žinutė jų pačių tinklapyje. Net neprašiau grąžinti pinigų, tiesiog parašiau, kad yra toks nesutapimas ir, kad žmonės yra klaidinami. Ne tik, kad nesulaukiau jokio atsako, bet ir kiek mačiau informacija buvo palikta nepakeista ir žmonės toliau buvo klaidinami. Labai nusivyliau ir daugiau niekada nenoriu turėti reikalų su šia bendrove.
Atsakyti
Vytautas 2016-11-30 09:52:47
Neatsakanti už savo klaidas įmonė. Puslapyje buvo pateikta klaidinga informacija, dėl ko buvo suklaidintas klientas ir pavėlavo pasinaudoti paslauga. Užpildžius pinigų grąžinimo formą, buvo gautas atsakymas, kad pinigai negrąžinami ir pateikti juokingi paaiškinimai. Niekam nerekomenduoju naudotis šios įmonės paslaugomis, nes jei nepasinaudosite jų pasiūlymu (nesvarbu dėl savo ar jų kaltės), pinigus atgauti, manau, nėra vilčių.
Laba diena, p. Vytautai,
Šiuo atveju, prašytume kreiptis el. paštu egle@beta.lt, detaliai nurodyti susidariusią situaciją ir atsakysime į visus Jums kilusius klausimus.
Gražios dienos
Atsakyti
Neatsakanti už savo klaidas įmonė. Puslapyje buvo pateikta klaidinga informacija, dėl ko buvo suklaidintas klientas ir pavėlavo pasinaudoti paslauga. Užpildžius pinigų grąžinimo formą, buvo gautas atsakymas, kad pinigai negrąžinami ir pateikti juokingi paaiškinimai. Niekam nerekomenduoju naudotis šios įmonės paslaugomis, nes jei nepasinaudosite jų pasiūlymu (nesvarbu dėl savo ar jų kaltės), pinigus atgauti, manau, nėra vilčių.
Atsakyti
Jolita 2016-09-02 17:33:05
Nusipirkau moterišką tuniką. Gavau greitai, per tris darbo dienas. Deja nusivyliau. Visų pirma - išplėšta etiketė, likusi skylė. Antra, apačia, kaklas ir rankovės apsiūtos tokia kaip išvirkščia medžiaga. viskas būtų gerai, deja, nugaroje apačia apsiūta ne išvirkščia, o gerąja medžiagos puse. Manau, kad tai buvo mano paskutinis apsipirkimas beta.lt.
Sveiki, p. Jolita,
Susisiekite su mumis el. paštu egle@beta.lt ir mes padėsime Jums išspręsti šią situaciją.
Atsakyti
Nusipirkau moterišką tuniką. Gavau greitai, per tris darbo dienas. Deja nusivyliau. Visų pirma - išplėšta etiketė, likusi skylė. Antra, apačia, kaklas ir rankovės apsiūtos tokia kaip išvirkščia medžiaga. viskas būtų gerai, deja, nugaroje apačia apsiūta ne išvirkščia, o gerąja medžiagos puse. Manau, kad tai buvo mano paskutinis apsipirkimas beta.lt.
Atsakyti
Beta.lt 2016-08-22 09:28:03
Sveiki, p. Mindaugai,
Susisiekite su mumis el. paštu egle@beta.lt ir mes padėsime Jums išspręsti šią situaciją.
Laba diena. Jau senokai susisiekiau su pagalba@beta.lt ir jau už poros dienų laišką perduosiu vartotojų teisėms (nesvarbu bus beta.lt atsakymas ar ne). Ačiū už pastangas.
Atsakyti
Jurga 2016-08-11 18:11:33
Prekiauja kvepalų padirbiniais.
Sveiki, p. Jurga,
Prašytume parašyti mums laišką el. paštu egle@beta.lt, su kupono kodu bei kas negerai su Jūsų įsigytais kvepalais, tokiu atveju galėsime padėti išspręsti šį nesusipratimą.
Atsakyti
Mindaugas 2016-08-11 08:55:39
Gavome dovanų savaitgalinį apsilankymą kurorto viešbutyje, galioja jis dar mėnesį ar net daugiau, bet paskambinus į viešbutį užsiregistruoti sako, kad visi savaitgaliai pusei metų į priekį yra užimti ir liepia skambinti į beta (grupinis.lt) prasitęsti kupono. Paskambinus šiems - jie liepia skambinti į viešbutį ir tartis su jais. Ir taip jau 5 kartus! Kai pasakiau, kad daugiau niekur nebeskaminsiu ir ką nors darytų, beta.lt pasakė, kad perduos vadybininkui. Po to karto skambinau dar du kartus ir jie pažadėjo PRIMINTI vadybininkui, kad čia kažką reikia daryti. Jau antra savaitė niekas neskambina ir niekas nieko nedaro. Galima paklausti kas čia per toks didelis reikalas pratęsti kuponą? Na žinoma, už kuponą sumokėta 200€ ir tai labai palanku, kad pasibaigtų jo galiojimo laikas. Beta.lt gaus 200 už nieką! T.y. už tai, kad vadybininkas vilkina laiką. Tragiška kontora.
Sveiki, p. Mindaugai,
Susisiekite su mumis el. paštu egle@beta.lt ir mes padėsime Jums išspręsti šią situaciją.
Atsakyti
Prekiauja kvepalų padirbiniais.
Atsakyti
Rugpjūčio 10d. įsigijome šeimyninį abonementą į Savicko sporto klubą (Klaipėda). Pagal info supratome, kad galėsime trise apsilankyti 8 kartus. Atėjus į klubą buvo iš karto nuskaičiuoti 3 kartai, vadinasi su abonementu galėsime apsilankyti tik 2, 5 karto. Mes manome, kad buvo pateikta klaidinanti informacija. Klubas pinigų grąžinti negali, nes paslauga pirkta beta.lt. Kupono kodas, deja, jau suvestas į sistemą, todėl jo grąžinti nebegalime.
Atsakyti
Gavome dovanų savaitgalinį apsilankymą kurorto viešbutyje, galioja jis dar mėnesį ar net daugiau, bet paskambinus į viešbutį užsiregistruoti sako, kad visi savaitgaliai pusei metų į priekį yra užimti ir liepia skambinti į beta (grupinis.lt) prasitęsti kupono. Paskambinus šiems - jie liepia skambinti į viešbutį ir tartis su jais. Ir taip jau 5 kartus! Kai pasakiau, kad daugiau niekur nebeskaminsiu ir ką nors darytų, beta.lt pasakė, kad perduos vadybininkui. Po to karto skambinau dar du kartus ir jie pažadėjo PRIMINTI vadybininkui, kad čia kažką reikia daryti. Jau antra savaitė niekas neskambina ir niekas nieko nedaro. Galima paklausti kas čia per toks didelis reikalas pratęsti kuponą? Na žinoma, už kuponą sumokėta 200€ ir tai labai palanku, kad pasibaigtų jo galiojimo laikas. Beta.lt gaus 200 už nieką! T.y. už tai, kad vadybininkas vilkina laiką. Tragiška kontora.
Atsakyti
Giedrė 2016-08-10 10:43:34
Nuo gegužės mėnesio laukiu kada perskambinsit :D Iš asmeninės patirties ir kitų komentarų akivaizdu, kad sparčiai ritatės žemyn su aptarnavimo kokybe ir jum visiskai nusispjaust ant klientų, gėda. "Toli" eisit.
Sveiki, p. Giedre,

Apgailestaujame, dėl Jūsų nusivylimo, todėl prašome susisiekti su mumis el. paštu egle@beta.lt ir mielai padėsime išspręsti šį nesusipratimą.
Atsakyti
Nuo gegužės mėnesio laukiu kada perskambinsit :D Iš asmeninės patirties ir kitų komentarų akivaizdu, kad sparčiai ritatės žemyn su aptarnavimo kokybe ir jum visiskai nusispjaust ant klientų, gėda. "Toli" eisit.
Atsakyti
Sveiki, p. Kotryna,

Prašome susisiekti su mumis, el. paštu egle@beta.lt ir mes padėsime Jums kuo skubiau išspręsti iškilusią problemą.
Atsakyti
Paskaicius komentarius dabar bijau uzsakineti baseino, gal atsius kai bus ruduo jau....
Atsakyti
Aneta 2016-06-14 16:24:57
Laba diena,
savo užsakymo nesulaukiau, todėl man buvo grąžinti pinigai už prekę.

Patarimas, nežadėkite perskambinti klientui jeigu žinote, kad skambučio jis nesulauks. Man buvo pažadėta perskambinti tris kartus- iš Jūsų nei vieno skambučio nesulaukiau. Pasityčiojimas iš kliento? Manau, kad taip.
Labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Perduosime Jūsų pastabas atsakingiems asmenims. Mes stengiamės užtikrinti kuo geresnį klientų aptarnavimą, dar kartą Jūsų atsiprašome. Gražios saulėtos dienos!
Atsakyti
Beta.lt 2016-06-14 11:36:41
Sveiki, Aneta, gal galite susisiekti šiuo el. paštu ingrida.merkininke@betamedia.lt ir plačiau papasakoti kokią prekę įsigijote. Mes pasistengsime kuo greičiau išspręsti šį nesusipratimą. Gražios dienos!
Laba diena,
savo užsakymo nesulaukiau, todėl man buvo grąžinti pinigai už prekę.

Patarimas, nežadėkite perskambinti klientui jeigu žinote, kad skambučio jis nesulauks. Man buvo pažadėta perskambinti tris kartus- iš Jūsų nei vieno skambučio nesulaukiau. Pasityčiojimas iš kliento? Manau, kad taip.
Atsakyti
Elena 2016-06-13 13:18:40
Laba diena, mano bendravimas su šią įmonę taip pat mane nuvylė. 2016.04.23 įsigijau kvepalus su atsiėmimu Šiaulių prekių atsiėmimo punkte. Kvepalų dėžutę gavau be apsauginės plėveles, dėžutės dangtelis akivaizdžiai buvo nė kartą darinėjamas. Kadangi buteliukas yra tamsaus stiklo, vizualiai patikrinti esamą kvepalų kiekį buvo neįmanoma. Prekės nepriėmiau ir pasirašiau grąžinimą. Kadangi šitos prekės norėjau, 2016 gegužės 16 d. pakartojau užsakymą, tikėdama, kad šį kartą gausiu kokybišką. Apie Beta. lt užsakymo vykdymo terminų nesilaikymą jau buvo daug rašoma, tad nesikartosiu. Po mano skambučio į Klientų aptarnavimą pagaliau, birželio 13 (!) kurjeris pristatė siuntą. Atidarius siuntos įpakavimą pamačiau tą patį, ką ir anksčiau - praimtą kvepalų dėžutę, gal net ir tą pačią, kurios atsisakiau pirmą kartą. Pasipiktinusi, paskambinau įmonės atstovei Kristinai ir išsakiau savo pretenzijas dėl įmonės požiūrio į klientus. Man buvo pasiūlyta : 1) grąžinti kurjeriui prekę ir atsiimti pinigus, arba 2) daryti keitimą, tuomet man butų atsiųsta nauja prekė, kurios pristatymas gali užtrūkti. Nebenoriu daugiau nervuotis ir pasirinkau grąžinimą.
Perskaičiau internete daug neigiamų atsiliepimų apie Beta. lt klientų aptarnavimą, prekių bei paslaugų kokybę. Gaila, kad nepadariau to anksčiau - tuomet gal nebūčiau taip nusivylusi ir nebūtų taip sugadinta nuotaika. Pati dirbu pardavimuose, tad puikiai žinau, kas yra kova dėl kliento, įmonės reputacija, todėl nesuprantu Beta pozicijos - viskas «dzin»... Pirmas kartas man su Beta buvo nesėkmingas, antras - taip pat. Trečio - nebus ! Nepatariu apsipirkinėti Beta. lt, nes nėra jokių garantijų, kad neteks nusivilti.
Labas diena, apmaudu, kad susidarėte neigiamą nuomonę apie mūsų internetinę parduotuvę. Taip mes padarome klaidų, bet taip pat stengiamės jas visada ištaisyti. Dar kartą labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Gražios dienos.
Atsakyti
Giedrė 2016-06-12 22:45:22
Laba diena. Esu labai nusivylusi ir pasipiktinusi beta.lt teikiamomis paslaugomis. Gegužės 21 d. Įsigijau moteriškų kvepalų kuponą. Prekę pasirinkau atsiimti pati, iš Kaune esančio prekių atsiėmimo skyriaus. Internetinio puslapio skelbiamose sąlygose buvo nurodyta, jog prekė bus pristatyta po 6-9 d.d., tačiau sms žinute gavau informaciją, jog įsigijau kuponą, pagal kurį prekė bus pristatyta per 8-11 d.d. Šioks toks neatitikimas, bet dėl tiek dar nesirūpinau. Gegužės 30 d. Gavau el. Laišką, kuriame buvau informuota, jog nuo gegužės 31 d. Uždaromas prekių atsiėmimo skyrius esantis Kaune, ko pasekoje reikia pasirinkti kitą pristatymo būdą. Tą ir padariau, pasirinkau pristatymą į Omniva paštomatą. Praėjus jau net 14 d.d. kreipiausi į beta.lt informaciją su klausimu kada gi pagaliau bus pristatyta mano prekė. Tačiau operatorius apie prekės pristatymą negalėjo atsakyti, tik tai, kad artimiausiu metu su manimi susisieks. Nesulaukiau skambučio nei tą pačią, nei kitą dieną. Skambinau vėl. Šį kartą atsiliepė operatorė, kuri taip pat pasakė jog su manimi susisieks jos kolega! Ir vėl laukimo dienos... trečiąjį kartą man jau baigėsi kantrybė, paskambinusi, pareikalavau paaiškinimo, kada gi gausiu bent kokią informaciją apie savo įsigytą prekę (jau nekalbu net apie ją pačią). Taigi pavyko operatorę iškamantinėti, ir šįkart man pasakė, jog negauna informacijos iš sandėlio (taigi mano prekė net ne pakeliui į paštomatą!), greičiausiai, kad jos nebeturi. Sandėlys turi susisiekti su tiekėjais, kad gautų naują siuntą. Tiesioginio susisiekimo su sandėliu nėra, kada tiekėjas išsiųs prekes- neaišku. Kada aš gausiu prekę, taip pat neaišku!
Čia yra pasityčiojimas iš kliento, jo negerbimas aukščiausiame laipsnyje. Man buvo pasiūlyta susigrąžinti pinigus. Man nereikia pinigų, man reikia prekės! Gerai, kad pirkau sau, o ne kaip dovaną kitam žmogui. Ką tektų daryti? Atsiprašyti, jog numatytą dieną jos tiesiog negavau iš pardavėjo?!
Taip pat ši prekė net neišimta iš prekybos, neskelbiama apie prailgintą prekės pristatymo laiką. Taigi ir toliau mulkinami žmonės...
http://beta.lt/visa-lietuva/kvepalai/448260781/givenchy-play-for-her-kvapusis-vanduo-moterims-edp-75-ml
Sveiki, ačiū už Jūsų atsiliepimą, atsiprašome, jog patyrėte nepatogumų. Gal galėtumėte parašyti laišką su nurodytu kupono numeriu ingrida.merkininke@betamedia.lt ir mes operatyviai išsiaiškinsime, koks Jūsų užsakymo statusas. Dar kartą atsiprašome.
Atsakyti
gintaras 2016-06-10 17:00:36
2016-03-23 užsakiau kvepalus, pristatymas per3 -5 darbo dienas. Iki šiol negavau, tiek skambinantis, tiek rašant el paštu aiškino, kad išsiuntė, siuntė paklausimus į sandėlį, tačiau ten per savaitę niekas atsakyti negalėjo, o po savaitės parašė, kad prekė į sandėlį dar negrįžusi, todėl negali grąžinti pinigų, nors aš tos prekės ir negavau, tad neaišku iš kur ji turėjo grįžti. Susidaro nuomonė, kad tai yra apgavikų kompanija, ir niekam nerekomenduočiau rinktis šios, mano manymu apgavikų bendrovės. Visus susirašinėjimus ruošiu vartotojų teisių apsaugai nes tokios bendrovės negali dirbti.
Labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Susisiekite šiuo el. pašto adresu ingrida.merkininke@betamedia.lt ir pasistengsime operatyviai išspręsti susidariusią situaciją! Dar kartą atsiprašome ir linkime gražios dienos!
Atsakyti
Laura 2016-06-09 07:11:44
sveiki, deja gaila bet ir as esu is tu apgautuju, uzsisakiau preke laukiau iki kupono pasibaigimo (beje nesuprantu kam to reikia?) o prekes nei zenklo jau lygiai menuo praejo ir ziniu jokiu. GEDA BETAI.LT GEDA! nezinau nei ka daryti jokios informacijos nesugeba pateikti.
Sveiki, Laura, mes nuoširdžiai atsiprašome dėl susidariusios situacijos. Prašytume kreiptis šiuo el. pašto adresu ingrida.merkininke@betamedia.lt. ir pasistengsime kaip įmanoma greičiau Jums padėti. Gražios dienos.
Atsakyti
Jolanta 2016-06-03 22:24:24
Na tikrai nesitikėjau iš beta.lt tokių teikiamų paslaugų kokybės.Užsisakėm poilsį Palangoje.Buvo sąlyga rezervuoti vėliausiai prieš tris dienas.Vyras pasiėmė atostogų, likus 10 dienų pabandėm rezervuoti, kad nepavėluot.Iš viešbučio atsakymas, kad tokių kaip mes''gudručių''daug.Vietų nėra ir bandykit gražintis pinigus.Tai gerai, kad dar nepraėjo 14 d.gražinimo terminas, nes nesvarbu kad mums nesuteikta paslauga, dar ir pinigai nuplauks.Na kažkaip įsivaizdavau, kad esant sveikos konkurencijos sąlygoms, tokio tipo apgavystėms kelių nėra.Pasiūlymą perskaičiau gal 10 kartų, dar ir artimiesiems paprašiau perskaityti.Atrodė viskas paprasta ir aišku, pasirodo ne.Taigi raginu visus prieš užsisakant bet kokį pasiūlymą iš beta.lt paskaityt atsiliepimus.Gaila kad aš to nepadariau.
Sveiki, Jolanta, dėkojame, kad pasidalinote savo patirtimi ir labai apgailestaujame, kad nepavyko suplanuotos Jūsų atostogos. Gražios dienos!
Atsakyti
Pasipiktinusi 2016-05-31 13:51:22
Ta pati situacija, kaip ir anksčiau minėtų asmenų. Gegužės 18 d. užsisakiau prekę dovanai. Turėjo būti pristatyta per 3-5 dienas. Iki šiandien negaunu nei prekės, nei situacijos paaiškinimo. Rašiau el. žinutes bent tris, jokio paaiškinimo. Skambinau į klientų aptarnavimo skyrių, vakar žadėjo perskambinti. Šiandien niekas nešneka. Ar kada nors gausiu prekę ar susigrąžinsiu pinigus?
Daugiau pasitikėjimo jokio. Pritariu Anetai, teks kreiptis į VVTAT.
Laba diena, norime Jūsų atsiprašyti už sukeltus nepatogumus. Taip pat prašome susisiekti šiuo el. pašto adresu ingrida.merkininke@betamedia.lt. ir mes pasistengsime kuo greičiau išsiaiškinti dėl kokių priežasčių prekės negavote laiku.
Atsakyti
Aneta 2016-05-31 12:16:54
Laba diena,
gailiuosi, kad prieš pirkdama neperskaičiau komentarų. Įmonė nesilaiko pristatymo terminų, prekė turėjo būti pristatyta šiandien (paskutinis terminas), bet tik vakar sulaukiau el. laiško, kad skyrius, kuriame turiu atsiimti prekę nuo šiandien, uždaromas. Klientų aptarnavimo telefonu neatsiliepia (nors vakar du kartus žadėjo perskambinti, nei vieno skambučio nesulaukiau) ir į el. laišką neatsako. Kada sulauksiu (apmokėtos) prekės, neįsivaizduoju. Greitu metu kreipsiuos į VVTAT.
Sveiki, Aneta, gal galite susisiekti šiuo el. paštu ingrida.merkininke@betamedia.lt ir plačiau papasakoti kokią prekę įsigijote. Mes pasistengsime kuo greičiau išspręsti šį nesusipratimą. Gražios dienos!
Atsakyti
jurga 2016-05-31 11:51:28
Kada grazinsit pinigus uz preke? Kodel nesilaikot terminu? Pagalbos telefonu dvi dienas skambinant niekas neatsako? Kaip jum leidziama dar dirbti apgaudinejant zmones? Tai zmoniu apvaginimas ir kaupimas apyvartiniu lesu, neturint dar prekiu!!! Kur vartotoju teises?
Sveiki, labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Parašykite laišką su nurodytu kupono numeriu šiuo adresu ingrida.merkininke@betamedia.lt ir mes pasistengsime pagreitinti Jūsų pinigų grąžinimo procesą.
Atsakyti
Laba diena, mano bendravimas su šią įmonę taip pat mane nuvylė. 2016.04.23 įsigijau kvepalus su atsiėmimu Šiaulių prekių atsiėmimo punkte. Kvepalų dėžutę gavau be apsauginės plėveles, dėžutės dangtelis akivaizdžiai buvo nė kartą darinėjamas. Kadangi buteliukas yra tamsaus stiklo, vizualiai patikrinti esamą kvepalų kiekį buvo neįmanoma. Prekės nepriėmiau ir pasirašiau grąžinimą. Kadangi šitos prekės norėjau, 2016 gegužės 16 d. pakartojau užsakymą, tikėdama, kad šį kartą gausiu kokybišką. Apie Beta. lt užsakymo vykdymo terminų nesilaikymą jau buvo daug rašoma, tad nesikartosiu. Po mano skambučio į Klientų aptarnavimą pagaliau, birželio 13 (!) kurjeris pristatė siuntą. Atidarius siuntos įpakavimą pamačiau tą patį, ką ir anksčiau - praimtą kvepalų dėžutę, gal net ir tą pačią, kurios atsisakiau pirmą kartą. Pasipiktinusi, paskambinau įmonės atstovei Kristinai ir išsakiau savo pretenzijas dėl įmonės požiūrio į klientus. Man buvo pasiūlyta : 1) grąžinti kurjeriui prekę ir atsiimti pinigus, arba 2) daryti keitimą, tuomet man butų atsiųsta nauja prekė, kurios pristatymas gali užtrūkti. Nebenoriu daugiau nervuotis ir pasirinkau grąžinimą.
Perskaičiau internete daug neigiamų atsiliepimų apie Beta. lt klientų aptarnavimą, prekių bei paslaugų kokybę. Gaila, kad nepadariau to anksčiau - tuomet gal nebūčiau taip nusivylusi ir nebūtų taip sugadinta nuotaika. Pati dirbu pardavimuose, tad puikiai žinau, kas yra kova dėl kliento, įmonės reputacija, todėl nesuprantu Beta pozicijos - viskas «dzin»... Pirmas kartas man su Beta buvo nesėkmingas, antras - taip pat. Trečio - nebus ! Nepatariu apsipirkinėti Beta. lt, nes nėra jokių garantijų, kad neteks nusivilti.
Atsakyti
Laba diena. Esu labai nusivylusi ir pasipiktinusi beta.lt teikiamomis paslaugomis. Gegužės 21 d. Įsigijau moteriškų kvepalų kuponą. Prekę pasirinkau atsiimti pati, iš Kaune esančio prekių atsiėmimo skyriaus. Internetinio puslapio skelbiamose sąlygose buvo nurodyta, jog prekė bus pristatyta po 6-9 d.d., tačiau sms žinute gavau informaciją, jog įsigijau kuponą, pagal kurį prekė bus pristatyta per 8-11 d.d. Šioks toks neatitikimas, bet dėl tiek dar nesirūpinau. Gegužės 30 d. Gavau el. Laišką, kuriame buvau informuota, jog nuo gegužės 31 d. Uždaromas prekių atsiėmimo skyrius esantis Kaune, ko pasekoje reikia pasirinkti kitą pristatymo būdą. Tą ir padariau, pasirinkau pristatymą į Omniva paštomatą. Praėjus jau net 14 d.d. kreipiausi į beta.lt informaciją su klausimu kada gi pagaliau bus pristatyta mano prekė. Tačiau operatorius apie prekės pristatymą negalėjo atsakyti, tik tai, kad artimiausiu metu su manimi susisieks. Nesulaukiau skambučio nei tą pačią, nei kitą dieną. Skambinau vėl. Šį kartą atsiliepė operatorė, kuri taip pat pasakė jog su manimi susisieks jos kolega! Ir vėl laukimo dienos... trečiąjį kartą man jau baigėsi kantrybė, paskambinusi, pareikalavau paaiškinimo, kada gi gausiu bent kokią informaciją apie savo įsigytą prekę (jau nekalbu net apie ją pačią). Taigi pavyko operatorę iškamantinėti, ir šįkart man pasakė, jog negauna informacijos iš sandėlio (taigi mano prekė net ne pakeliui į paštomatą!), greičiausiai, kad jos nebeturi. Sandėlys turi susisiekti su tiekėjais, kad gautų naują siuntą. Tiesioginio susisiekimo su sandėliu nėra, kada tiekėjas išsiųs prekes- neaišku. Kada aš gausiu prekę, taip pat neaišku!
Čia yra pasityčiojimas iš kliento, jo negerbimas aukščiausiame laipsnyje. Man buvo pasiūlyta susigrąžinti pinigus. Man nereikia pinigų, man reikia prekės! Gerai, kad pirkau sau, o ne kaip dovaną kitam žmogui. Ką tektų daryti? Atsiprašyti, jog numatytą dieną jos tiesiog negavau iš pardavėjo?!
Taip pat ši prekė net neišimta iš prekybos, neskelbiama apie prailgintą prekės pristatymo laiką. Taigi ir toliau mulkinami žmonės...
http://beta.lt/visa-lietuva/kvepalai/448260781/givenchy-play-for-her-kvapusis-vanduo-moterims-edp-75-ml
Atsakyti
2016-03-23 užsakiau kvepalus, pristatymas per3 -5 darbo dienas. Iki šiol negavau, tiek skambinantis, tiek rašant el paštu aiškino, kad išsiuntė, siuntė paklausimus į sandėlį, tačiau ten per savaitę niekas atsakyti negalėjo, o po savaitės parašė, kad prekė į sandėlį dar negrįžusi, todėl negali grąžinti pinigų, nors aš tos prekės ir negavau, tad neaišku iš kur ji turėjo grįžti. Susidaro nuomonė, kad tai yra apgavikų kompanija, ir niekam nerekomenduočiau rinktis šios, mano manymu apgavikų bendrovės. Visus susirašinėjimus ruošiu vartotojų teisių apsaugai nes tokios bendrovės negali dirbti.
Svieciantys akmenukai
2016-06-10 15:23:25 IP 2e913giu
Atsakyti
Nerekomenduoju pirkti tamsoje šviečiančių akmenukų. Prieš mėnesį nusipirkom papuošti sodybą, kad jaukiau būtų lauke kai sutemsta. Laukėm VAU, o teliko tik MIAU :), kadangi jokios šviesos tie akmenukai neskleidė. Kadangi net i galvą nešovė mintis, kad tie akmenukai galėjo būti apgaulė, pakuotės buvo neišsaugotos. O kadangi nėra pakuotės, Beta.lt atsisako priimti NEKOKYBISKĄ prekę. Ką gi, bandysim teisybės ieškoti.
Atsakyti
sveiki, deja gaila bet ir as esu is tu apgautuju, uzsisakiau preke laukiau iki kupono pasibaigimo (beje nesuprantu kam to reikia?) o prekes nei zenklo jau lygiai menuo praejo ir ziniu jokiu. GEDA BETAI.LT GEDA! nezinau nei ka daryti jokios informacijos nesugeba pateikti.

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Kubiliaus g. 21, LT-09108 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Nauja „Solemlux“ elektroninė parduotuvė siūlo žaliuzes įsigyti internetu
Nauja „Solemlux“ elektroninė parduotuvė siūlo žaliuzes įsigyti internetu 08-19 11:50
Greitas gyvenimo tempas, laiko branginimas ir noras apsipirkti patogiai lemia tai, kad vis daugiau parduotuvių kraustosi į virtualią erdvę. Siekdama patenkinti šiuos vartotojų poreikius...
Į ką atkreipti dėmesį perkant oro kondicionierių? BALTIC MASTER ekspertai padės Jums išsirinkti geriausią variantą!
Į ką atkreipti dėmesį perkant oro kondicionierių? BALTIC MASTER ekspertai padės Jums išsirinkti geriausią variantą! 08-13 11:10
Vasaros metu Jūs dažniausiai esate nualintas nepaprastai didelių karščių, o šaltą žiemą radiatoriai nesuteikia pakankamai šilumos? Geriausias sprendimas šioms...
Dantų implantai – saugūs, inovatyvūs ir ilgaamžiai
Dantų implantai – saugūs, inovatyvūs ir ilgaamžiai 08-09 14:44
Dantų netekimas turi įtakos ne tik burnos sveikatai, bet ir bendrai organizmo būklei bei psichologinei gerovei - sunkiau sukramtyti maistą, padaugėja odontologinių problemų, ima silpti visas...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar Lietuva turėtų mažinti akcizus alkoholiui?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

NVIDIA 170,78 +7,03%
ConocoPhillips 53,94 +4,80%
Western Digital 57,25 +3,73%
Cisco 48,50 +3,28%
American Express 124,40 -0,18%
Keurig Dr Pepper 27,95 -0,21%
Xerox 28,36 -0,74%
General Electric 8,67 -1,37%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,54 0,00%
Jautiena 4,63 0,00%
Ryžiai 416,00 -0,95%
Kava 2,99 +4,55%
Cukrus 0,57 -1,72%
Nafta 54,87 +0,73%
Benzinas 1,89 +8,62%
Vištiena 1,99 -3,86%