VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Barbora

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Barbora

Atsiliepimai apie UAB "Barbora"

Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie UAB "Barbora"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Tragiškas pristatymo laikas. Użsakai prekių pristatymą nuo 16 iki 17, tai pristato po 17 20 ir net neatsiprašo. Dabar vėl sėdžiu laukiu, prekės turėjo pristatyti iki 17 val., iki šiol nėra. Aš gal savo laiką planuoju, man išvykti reikia. Nerimta įmonė, stengsiuosi uzsakineti jo rečiau, nors iš pradžių labai patiko.
Atsakyti
Viskas kaip ir gerai tik liūdina darbuotojų aplaidumas. Balandžio mėnesį norėjau užsisakyti į namus maisto, bet nebuvo randamas mano adresas todėl parašiau į Barboros pagalba kad galbūt galėtų pridėti kadangi vežiuoja toliau negu gyvenu aš prasukdami pro šalį. Kodel gi ne užsukt? Man parašė kad viską suziures ir informuos el paštu. Praėjo 2 mėnesiai žinučių jokių negaunu. Šią dieną prisijungiau prie Barboros paskyros, peržiūrėjau pristatymo teritorijas mano miestelis yra įtrauktas į žemėlapį viskas būtų kaip ir puiku tik bėda tame kad vedant adresą neranda nei mano miestelio nei gatvės nei nieko. Taip kad formaliai esam įtraukti bet užsisakyti nieko nepavyksta. Barbora kreipiuosi į jus susiimkit pagaliau ir pradekit vertinti savo klientus. Labai nemalonu kai darbai nenudirbami iki galo ir dar negalima patogiai gauti maisto į namus esant kritinei situacijai (kai dėl ligos nėra galimybės lankytis parduotuvėje).
Atsakyti
Nesąžiningesnio darbo nesu dirbus! Valandinis atlyginimas ant popieriaus 5eur/val, į rankas gaunasi 4.02eur/val, bet jį mažiną už viską.... darbo daug, vadyninkai vaidina kažką daugiau nei surinkėjai, labai pasikėlę, o atlyginimas neatitinka darbo krūvio.. puse etatu dirbant net 300eur per mėn nesigauna, o dirbi po 12val per dieną, kelnoji sunkias dėžės, maišus ir tt.
NEREKOMENDUOJU
Atsakyti
Neišjungia garsinio signalo. Atvyksta dažnai.
Atsakyti
Mano kažkada gerus atsiliepimus jau keičia blogi, pristatė prekes ir negavau salotų, vertė 1.69€ salotos induke paruoštos valgymui, laukiu kol bus grąžinami automatiškai pinigai, o ju kaip nėra taip nėra, parašiau emaila, o gi sako per vėlai kreipetes ir pinigų neatgausit, čia rimtai??????ar tai jau tampa mano darbu peržiūrinėti ar jie sudėjo visas prekes ir rašyt kiekvieną kartą emailus kas buvo neideta???? nusirito!
Atsakyti
seniau tikrai užsisakinėdavau ir dažnai, nu bet dabar kažkos košmaras, agurkus atveža supuvusius, prašo foto, nusiuntus išviso 0 atsakymų, nei pinigų grąžintų, nei atsiprašymo. Dabar dar geresni cirkai prasidėjo, patrigubino užsakymą, parašiau kodėl taip atsitiko, tai vat laukiu įdomių atsakymų, bet spėju liksiu kalta aš, nes gi kitaip ir būt negali... taip pat panaikino atsiskaitymą grynaisiais, vienu žodžiu prarandate klientus.....
Atsakyti
MDN462 vairuotojau, pagal ket negalma vazinetis A juosta, ir degant raudonai sviesai
2022.05.11 11:35 vilnius kalvariju gatve
Atsakyti
Teko susidurti su labai nemaloniais BARBORA įmonės darbuotojais Roma ir Karolis. Labai nemandagius laiškus rašo, kalba telefonu neįvertindami to, jog pokalbis vyksta su kitos įmonės vadyba, kuris taip pat, kaip ir Jūs yra žmogus.
Atsakyti
Vairuotojai visiškai nesilaiko kelių eismo taisyklių, važinėja viršydami greiti, lenkia mašinas žvyrkelio keli taip sudaužo aplenkto automobilio langą, bet visiem viskas dzin, pretenzijų galima net nereikšt nes 0 reakcijos.
Atsakyti
Negrąžina pinigų už nepristatytas prekes ir dar supportas visiškai ignoruoja emails. Matyt jau nebeuždirba pelno, kad iš klientų pinigus reik savintis.
Atsakyti
Siaurais pravaziavimais ir kiemu gatvelemis chuliganiskas vairavimas skraido 50-60 km/h gadina kelio danga ir purvina kiemu masinas taskydami per balas, zmonems poto plauti masinas.
Atsakyti
Teko dirbti UAB Barbora surinkėju, užsakymų mažai, darbo mažai, o valdžia (administracija) aiškina, kad blogai dirbi ir priverčia išeiti iš darbo. Visiškai ne argumentuotai priima daug naujokų, darbo duoda atrodo pagal grožį, vienam daugiau, kitam mažiau. Visiškas chaosas ir tikrai nepatariu dirbti, nes jeigu žmonės neužsisako prekių ir nepatinki pamainos vadovei - negauni darbo, ko pasekoje - blogai dirbi, mažas efektyvumas, reikia atsisveikinti.
Atsakyti
Neteko per Barborą užsisakyti prekių, bet matau dažnai savo gyvenvietėje (sodų bendrijoje) Barboros autobusiukus važiuojančius, t. y. lakstančius gatvelėmis kur greitis
ribojamas iki 20, o pralekia tarsi greičio varžybose dalyvautų????. Neatsakingas ir nesaugus elgesys darbuotojų.
Atsakyti
Rasa 2021-12-05 19:44:27
Pritariu. Kad ir kokie nesusipratimai ivyktu, viska galima issiaiskinti pasiskambinus i barbora. As labai patenkinta barboros darbu ir ypac kurjeriais. Niekada nepykstu, jei vieluoja ar kazka sumaiso-viskas gi yra zmoniska. Ir viska galima istaisyti! Labai uzjauciu kurjerius del sudetingu vairavimo situaciju, del sunkiu krepsiu nesiojimo, labai jiems esu dekinga uz ju darba.
Urte, pasiskaityk 481 straipsnį.
Atsakyti
Siaubas. Tiesiog baisu, kokie žmones neadekvatus komentuoja. Vien už tai, kad atkreipė dėmesį už KET pažeidimą tiek įžeidinėjimų. Manau, kad policija tirai turi užsiimti šituo chuliganu.
Atsakyti
Tik patys geriausi atsiliepimai, kurjeriai dėmesingi, paslaugūs. Visda įsiklauso, prekes pritato nepriekaišingos būklės ir sutartu laiku!
Atsakyti
Kam jums tas customer support, jei nepristatoma dalis prekių, negaunama refund ir dar ignoruojami laiškai į [email protected] ?
Atsakyti
Kurjeriai patys nuostabiausi. Visada mandagūs, malonūs su šypsena. Ne taip, kaip dauguma kurjerių, kur pasižiūrėjus į miną ar iš balso tono pasijauti kaltas, kad užsakei prekes.
Atsakyti
Negaliu prisijungti prie e-parduotuvės, slaptažodžio reikia o aš jo nepamenu
Atsakyti
Screens padaryti. Pareiškimas į policiją parašytas. Susitiksime teisme už įžeidimą.
Atsakyti
Tragedija, ne įmonė. Nepaisant blogų komentarų, dėl susiklosčiusios situacijos, teko užsisakyti maisto į namus. Laukiau 3 valandas, kad po 3 val pristačius prekes sužinočiau, kad neįdėjo svarbiausios prekės. Iš paties pirmo karto jau susidūriau su problemomis. Kodėl tuomet leidžiate įdėti prekes i krepšelį, jei jų nėra? O informuoti iš anksto nereikia, kad tos prekės nėra? Pinigai už prekę bus gražinti per 10 d.d. Svarbu paimti pinigus. Vieną kartą pabandžiau pasinaudoti Barboros paslaugomis, ir ačiū užteko, tai buvo pirmas ir paskutinis kartas. Tiesiog apgailėtina.
Atsakyti
Buvo patogu naudotis šiomis paslaugomis. Bet nuo šiol atsisakysiu jų paslaugų. (Jiems tik lašas jūroje :) bet..) situacija tokia: per programėle uzsisakiau prekės, nuskaito pinigus, ir laukiu tos valandos kada bus galima pasiimti prekės. Pinigus nuskaito 11 val, o atsiėmimas 19 val. Žinutės nėra, prisiskambinau į klientų aptarnavimo centra, sako pinigų negavom ???? liepiu ieškoti buhalterijoje, tipo ieškosime ir perskambinsim. Nesulaukiu, vėl skambinu, atsiliepė kita operatorė, nu padėk Dieve tokio žmogaus ???? net nesiruošia klausyti, monologu šneka ir net neklauso ką sakai, ta prasme aš kalbu o ji kalba savo litaniją tuo pačiu metu. Galiausiai ji supykusi???? numetė ragelį. Kelių min bėgyje perskambino tą operatorė, kuri žadėjo paskambinti. Taip pinigai buvo pas juos, bet nematė. Užsakymas neįvykdytas, pinigus grazinsime per 5 dienas, bet gali užsakyti iš naujo, apmokėti iš naujo ir paruosime ???? prasiau, kad pinigus grąžintu kuo skubiau, nes perku gausiai šeimai ir ne keliom dienom - nesimeto tokios sumos :) bet kur tau... pinigus atgavau standartiškai, nors ne mano kaltė :) sakiau gana, geriau su kūdikiu rankose eisiu į parduotuvę, bet daugiau pas juos NIEKADA.
Atsakyti
Barbora sugalvojo labai gerą planą… už manęs padarė, kad aš sutinku su prekių pakeitimų. Ir prasidėjo.., pakeitė mano išrinkta į man netinkančia, už kuria sumokėjau ir turiu išmesti. Ir neprisikabinsi… jie sukūrė taisyklių atnaujinimą (dėl prekių keitimą)-jeigu nepriimsi-neapsipirksi. O dabar man sako-pakeiskite nustatymus. Bet aš nenustatinėjau pati prekių keitimą. Ir ką svarbu-neatsiunčia lydrastį kol neatvež prekių. Kad nematyčiau jų savivaliavimą. Jų pasiteisinimas-stringa programos ir mes nespėjome dėl darbo krūvio. Niekam nerekomenduoju čia pirkti !!!
Atsakyti
Deividas 2022-03-14 07:55:39
Tik nereikia lialia tūkstančiai tokiu važinėja ir jie nekliūna, o jau Barbora kliūna? Čia dėl spalvos gal?
Bet tu ir durnas...
Atsakyti
Kieme pilna vietos, bet reikia užvažiuoti ant šaligatvio. Pažeistos KET, laužiama miesto infrastruktūra. GĖDA.
KOVO 16 D., 13.00 VAL.
Atsakyti
Audra 2021-10-26 16:39:15
Sveiki, esu pakraupusi nuo Barboros vairuotojų vairavimo. Negalioja jokie greičio ribojimo ženkai.
Tik nereikia lialia tūkstančiai tokiu važinėja ir jie nekliūna, o jau Barbora kliūna? Čia dėl spalvos gal?
Atsakyti
Labai netikes variantas i Barbora pirma kart kreipiausi ir pasigailėjau neatveze dalies pagrindiniu produktu atsakymai paskambinus gavosi lyg kalbėti su auto atsakikliu jokio sprendimo vien tuk sugadintas vakaras NEREKOMENDUOJU. Kreiptis i BARBORA NEPATARIU !!
Atsakyti
Kažkoks "durnių laivas" ta Barbora....El, parduotuvėje rodo, kad prekė yra.Gerai.Užsakau prekę, nuskaičiuoja man už ją nuo sąskaitos pinigus...Nepraėjus nei 20 minučių gaunu į e-mail patvirtinimą, kad užsakymas gautas, bet be užsakytos prekės..Svarbu, kad pinigus nurašė.Kas man iš jų "malonės", kad grąžins per 10 darbo dienų, o diena tai ir planai visi sugadinti...
Atsakyti
Kelis metus užsakinėju iš Barboros. Bet paskutinį pusmetį visai atsipalaidavo. Atveža produktus su pasibaigusiu galiojimu net 20 dienų ! Galiojimas būna - paskutinė diena, vaisius atveža supuvusius. Kas per darbuotojai renka produktus? Vis maniau kitą kartą bus gerai..bet jiems klientai nesvarbu. Nerekomenduoju su jais žaisti. Tikrai rinktis kitą kompaniją.Sakys, eikite į parduotuvę ir apsipirkite, tai būtų atsakymas: Įkūrėte tokia įmonę, kuri tokias paslaugas atlieka, už tai mokama, tada daryti išvadas reiktų dėl darbo..
Atsakyti
Renkam blogiausia įmonė Klaipėdoje - BARBORA
Atsakyti
Blogiausia įmonė, negerbia klientu, nesikaiko savo paskelbtų taisyklių. Bendravimas telefonu- neišlaiko jokios konkurencijos, nepristačius visų prekių, aiškinimas toks, arba grąžinsim pinigus (penkių dienų laikotarpyje), arba pristatisyme prekės nuo 21.00 iki 22.00, o jeigu mano šeima visus pinigus išleido spsipirkimui Barboroje???!!!
Atsakyti
Jau porą metų-nuo pandemijos pradžios, perku per Jūsų sistemą,
tokios nesamonės dar nebuvo ir tokių durnų klausymų ir pasiūlymų (papildykit dar viena preke -tada pabandykit apmokėt) dar nebuvo...Naudoju visada minimalų krepšelį, nes du kartus per savaitę apsipirkdavau,
jau kelintą dieną -minimalus krepšelis t.y virš 21, 00 euro " CheckoutMinBasketPriceException "keista valstybinė kalba yra lietuvių-jūsų programos suformuoti atsakymai angliškai-tikriausiai iš Londono daugiausiai vyksta apsipirkimas ? ????
Atsakyti
Trys dienas negaliu pateikti užsakymo internetu-siūlo papildyti krepšelį, nors pasirinktas krepšelis 21, 75 eurai
minimalus krepšelis -pagal jų informaciją -nepasikeitė-Nesuprantu kodėl tada turiu papildyti krepšelį...?
Atsakyti
Elanija 2021-11-06 17:16:53
Kaune prie molo, barbora pasidarė rūkimo vieta, dūmai eina į taromatą šalia stovinti, žmonės pro šalį eina į parduotuve, jie ten kates dar šeria, keiksmažodžiai.Gal policija susidomės?
Tai gal dar ir rūkyti uždrausk, gal ant pastato stogo rūkymo vieta turi būti. Kas kur nori ten ir rūko. O kas blogai, kad kates šeria, turbūt Jūsų gyvenimas nuobodus, nes neturite ką veikti.
Atsakyti
Greitai pristatė prekes, prekės sudėtos tvarkingai.Ačiū už jūsų darbą
Atsakyti
Živilė 2022-02-10 20:18:22
Labas vakaras, užsisakiau prekės iš Barboros (Kaune) 2022-02-10 ir atvežė apie 17val. Atvežė du batonus ir duoną, kurių galiojimas iki 2022-02-11. Domėjausi pas Maxima darbuotojus ir informavo, kad duonos galiojimas turėjo būti iki 2022-02-14.
Ar šioje situacijoje blogai atliktas darbas? Jeigu taip, laukiu atsakymo ir problemos sprendimo.
Na matyt dar už tokį darba dabar ir po 2 eu ims????
Atsakyti
Labas vakaras, užsisakiau prekės iš Barboros (Kaune) 2022-02-10 ir atvežė apie 17val. Atvežė du batonus ir duoną, kurių galiojimas iki 2022-02-11. Domėjausi pas Maxima darbuotojus ir informavo, kad duonos galiojimas turėjo būti iki 2022-02-14.
Ar šioje situacijoje blogai atliktas darbas? Jeigu taip, laukiu atsakymo ir problemos sprendimo.
Atsakyti
Sveiki.Aš labai džiaugiuosi Klaipėdos Barboros darbu. Prekės kokybiškos, atvažiuoja laiku.Šaunu. Užsisakinėsiu ir toliau.
Atsakyti
Įdomu, ar dar Panevėžyje yra Barbora, neįleidžia į internetinės prekybos puslapį???
Atsakyti
Ketinau įsidarbinti Barboroje, buvo iš anksto sutartas pokalbis 9 val. ryte. Atvykus į pokalbį man buvo pasakyta, kad teks pusvalandį palaukti, nes jie atsikraudinėja. Nustebau, kodėl niekas iš anksto neinformavo, kad galiu atvykti vėliau, bet sutikau palaukti. Laukiu, praėjo pusvalandis, valanda, galiausiai po pusantros val. baigėsi mano kantrybė susirinkau daiktus ir išėjau :) pamainos vadovė per tą laiką nė karto nebuvo sugrįžusi informuoti, kiek dar reikės laukti. Labai profesionalu ir mandagu :)))
Atsakyti
Labai blogai vertinu šią įmonę ir jos aptarnavimo lygį.
Pastoviai priveža prekių trumpo galiojimo. Daug kartų buvo prašyta tokių išvis nedėt, nes sudėjus žalią mėsą kartais būna net 10kg, kurias turi suvartoti per 2 dienas, juolab paskutinę dieną jau viskas būna pašvinkę.
Konsultančių darbas dažnai būna tragiškas. Jei parašai trumpą laišką su faktais- pinigų negrąžina už nekokybiškas perkes, jei tapeto ilgio, tik tada eina į kalbas. Beto, paskambinus, nei atsiprašome, nei nieko panašaus. Nesugeba greitai valdyti informacijos. Savo buhalterijai pasiskambinti negali, nes neturi telefono numerio, tik email. Tai labai rimtai skamba.
Atlikus apmokėjimą už pirkinius, programėlė išmetė, kad neapmokėta, nors pinigai momentaliai nuskaičiuoti buvo, man aiškina, kad čia bankas mano kaltas. Per daug fantastinių filmų žiūri :) Sako, kad paskambins, susisieks, vos tik buhalterija patvirtins pavedimo kopiją, bet nesugebėjo laiško persiųsti ir teko dar kartą skambinti, tipo pakartotinai siuntė laišką ir iškart patvirtino užklausą. Tai arba mergaitė nemoka forward padaryti, arba nesugebėjo per 2h nei vieno karto paklausti dėl patvirtino ir užbaigti kliento užklausą. Beto, vietoj to, kad savo nemokšiškumą tvarkytų prioritetine tvarka, užsakymą nusprendė vėluoti sąmoningai 3 val.:) tai 2 val nesugebėjo persiųsti emailo, dėl to teko dar 3val laukti veluojančio užsakymo:) tai jau visos 5val:) tik įdomu, sakė susisieks patys, tai jei nebūčiau dar kartą skambinus, ar išvis būčiau gavusi prekes :)
Labai rekomenduočiau pasiklausyti pokalbių, kad jau įrašinėjat.
Atsakyti
Aptarnavimas zemo lygio, saugokites ir ne rekomenduoju.
Atsakyti
Atidziai stebekit kaip krepselyje keiciasi kainos, nes daro fokusus su prekiu kainomis. Tos prekes kur yra % zenkliukas, kai eini apmoket krepselyje jau pasikeicia ju kaina i pilna ir pabrangsta pvz: darzoves ir vaisiai. Per paieska prekes akcijines nerodo, o pagrindiniam puslapi rodo. Su kitom prekem buna apmokant jos atpinga pvz: juros druska. Tiek visko privelta, kad sunku buna atsekti.
Atsakyti
Aciu uz supuvusių granatagranatap
Atsakyti
Barbora jau pradėjo šiukšlintis kuo toliau, tuo labiau. Visų pirma, tai jie už mus be mūsų sutikimo pažymi, kad sutinkame gauti pakaitalus ir neleidžia pasirinkti, kad nenorime gauti jokių pakaitalų. Antra, šiandien užsisakinėjau prekes iš Barboros. Tai, kaip visada, pažymėjo, kad kažką pakeitė kažkuo, ką jie laiko pakaitalo (nors prekė buvo mažesnės vertės ir prastesnės kokybės). Kai atvažiavo kurjeris, aš jam iškart sakau, kad tą prekę grąžinu, o kitas imu ir taip moku tiesiog mažesnę sumą pinigų. Tai kurjeris ėmė akyse raudonuoti, atrodė, kad tuo sprogs iš pykčio. Tai jis man pradėjo isteriškai kelti sceną. Tiek rėkė, tiek žviegė, jog net paslydo ir pargriuvo ant gatvės grindinio, atrodo, lyg būtų girtas atvažiavęs prekių pristatyti. Pasak jo, čia privalau už viską susimokėti pirma, o tik tada įgysiu, pasak jo, teisę paskambinti į vartotojų aptarnavimą ir jau ten susitarti dėl tos prekės grąžinimo ar pakeitimo. Tai pasakiau jam valinti velniop su viskuo ir nieko nemokėjau, nes kodėl turiu mokėti už viską, jeigu atsisako priimti prekę atgal? Na tai tada grąžinau viską, jeigu neleido grąžinti tik vienos prekės. Po to kažkokia višta man paskambina ir cypauja isteriškai irgi, lyg nuplikytos žiurkės balseliu, kaip aš čia išdrįsau atsisakyti prekės, net teismais pradėjo grasinti (dėl 17eur teismai? xDDD). Va taip, barborytės, jums bus verslavimo pamoka, kad reikia verslauti vakarietiškai, o ne slaviškai ar sovietiškai. Dėl duonos kepalo aš savo brangaus laiko tikrai negaišiu skambinėdamas ir prašinėdamas grąžinti pinigus, ypač žinant, kad duona greitai genda.

O žmonėms patarimas toks. Nustokite jūs su tomis Barboromis čia švelniai elgtis ir juos čiūčiuoti. Jeigu šūdą daro, siunčiant juos velniop, kad pradėtų normaliai dirbti. Dar tą ant gatvės grindinio girtą besivartantį kurjerį kažkiek galiu suprasti (bet tikrai ne už vairavimą išgėrus, gaila, kad mašinos numerio neįsiminiau, būčiau tikrai policijai paskambinęs, kad jį sustabdytų ir patikrintų). Jie ten priedais gauna algą nuo įvykdytų užsakymų. Bet sorry, kurjeriai, jeigu jūs nesugebate susikurti normalios profesinės sąjungos ir prispardyti subinę Barborai, kad jums algas mokėtų baltai ir priedus duotų ne už darbą, o tik už ekstremaliai puikiai atliktą darbą kaip tai yra normaliose šalyse, tai aš nebūsiu tas, kuris jūsų nuostolius padenginės. Kaltinkite savo rinkėjas višteles, kurios vis nenori sudėti to, kas yra užsakyta.
Atsakyti
Vaisiai atrinkti patys praščiausi, pavargę, pernokę ir panašiai. Atrinktos duonos galiojimo data jau visai į pabaigą... Kiaušiniai net netikrinti - pora sudužusių ir pagedusių... Prekių pakavimo komentuoti net neverta - trapūs pirkiniai pačioje apačioje, o sunkiausi, kažkodėl pačiame viršuje. Dėl saviizoliacijos teko užsisakinėti per Barborą, bet, deja, tai buvo pirmas ir paskutinis kartas.
Atsakyti
Kadangi esame su vyru izoliuoti, pirmą kartą pasinaudojau Barboros paslauga. Pirmą, bet tikrai ne paskutinį. Buvau girdėjusi daug blogų atsiliepimų, bet aš tik noriu pagirti prekių surinkėjų nuostabų darbą. Visi produktai tvarkingai supakuoti. Sunkesni produktai sudėti į maišo dugną, lengvesni, trapesni - ant viršaus. Šaldyta žuvis su koldūnais sudėti į papildomą didelį maišelį, kad neišteptų kitų pakuočių. Atvežė tiksliu laiku. Barboros kosmanda yra nuostabi????????????
Atsakyti
Zita 2021-12-27 18:45:31
Užsisakiau prekes Kūčioms 24 dieną, kad atvežtų ryte, bet pusės prekių neatvžė, o prie mano užsakymo pridėjo visai kito užsakymo prekes, paskambinau, labai maloniai kalbėjo, kurjeris pasiėmė ne mano prekes, bet Kūčios jau buvo sugadintos, nes negavau tų salotų ir kulinarijos gaminių, kurie buvo užsakyti būtent šios dienos vakarienei, daugiau niekada nepasitikėsiu Barbora, kad ir kaip būtų patogu☹️
Tiesiog yra per daug naivu tikėtis gauti viską kūčių rytą. Nes gi prekės yra renkamos iš maximos salės, o pirkėjų šiomis dienomis tikrai yra daug palyginus su kitomis dienomis. Tad ponia, per didelis pasitikėjimas buvo savimi darant užsakymą vos ne paskutine minute. ☺️
Atsakyti
Užsisakiau prekes Kūčioms 24 dieną, kad atvežtų ryte, bet pusės prekių neatvžė, o prie mano užsakymo pridėjo visai kito užsakymo prekes, paskambinau, labai maloniai kalbėjo, kurjeris pasiėmė ne mano prekes, bet Kūčios jau buvo sugadintos, nes negavau tų salotų ir kulinarijos gaminių, kurie buvo užsakyti būtent šios dienos vakarienei, daugiau niekada nepasitikėsiu Barbora, kad ir kaip būtų patogu☹️
Atsakyti
Nebe pirmą kartą perkame iš Barboros ir esame ypatingai patenkinti jūsų greitu ir mandagiu aptarnavimu, gauname gražias, šviežias ir skanias prekes už ką nuoširdžiai dėkojame! Tikėsimės ir tolimesnėje ateityje naudotis jūsų paslaugomis:).Daug gerų ir laimingų klientų jums ir gražių bei jaukių švenčių! ????❤️

Taip pat rekomenduojame

Nikadita
Event Guru

Adresas: Vytauto g. 37-1, LT-08122 Vilnius.
Veiklos sritys: kavinės, klubai, barai, restoranai; maistas į namus, biurą; maisto gamyba; renginių organizavimas.
Apie mus 2011 m. vasario mėn. duris atvėrė restoranas "Natali" Žalgirio g. 92, Vilnius, "Kernavės verslo centre", II aukšte. Jūsų paslaugoms erdvi salė (galime priimti: banketo metu - iki 150 svečių, furšeto metu - iki 250 svečių). VIDEO: http://youtu.be/FOx4w7g_gvY Šaunus restoranų "Natali" kolektyvas padės Jums...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Ilgą laiką medicinoje naudota trombocitais papildyta plazma (PRP) buvo vienintelis trombocitų kilmės produktas, skirtas audiniams gydyti. 2013 m. prancūzų profesorius anesteziologijos gydytojas ir...
"Eurovaistinė internete" darbo užkulisiai: griežtos kontrolės ir intuityvaus aptarnavimo balansas
"Eurovaistinė internete" darbo užkulisiai: griežtos kontrolės ir intuityvaus aptarnavimo balansas 07-01 01:30
Nors e. vaistinių sektoriaus specifika paremta griežtu reguliavimu ir kontrole, jai galioja bendri e. komercijos dėsniai – vartotojai internetu apsiperka vis drąsiau ir dažniau, tikisi...
D. Libeskindo sukurtame "Artery" net ir dideli vasaros karščiai nevargins žmonių
D. Libeskindo sukurtame "Artery" net ir dideli vasaros karščiai nevargins žmonių 06-30 01:04
Nors dėmesį paprastai pirmiausiai atkreipia pastatų architektūra, jų eksterjero ir interjero sprendimai, verslo centrų vertė slypi ne tik juose. Ne mažiau svarbu ir tai, kas lieka nematoma, tačiau...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kokiu kuru varomas Jūsų automobilis?

Akcijų kainos

Pfizer 52,43 +2,93%
Procter & Gamble 143,79 +1,12%
Oracle 69,87 +0,95%
Harley-Davidson 31,66 +0,70%
Exxon Mobil 85,64 -2,81%
FedEx 226,71 -3,04%
Ford 11,13 -3,39%
Goodyear 10,71 -5,64%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 8,14 +24,66%
Auksas 1848,50 -4,56%
Apelsinai 0,92 +1,10%
Jautiena 6,08 -0,82%
Ryžiai 464,00 +7,66%
Kava 5,74 -1,88%
Vištiena 3,70 +0,82%
Nafta 109,78 -1,77%