VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Barbora

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Barbora

Atsiliepimai apie UAB "Barbora"

Amsterdam Plaza
Parašyk savo nuomonę apie UAB "Barbora"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Baisu prekes nekokybiškos ir visais ne tos kur buvo užsakyta
Atsakyti
Šiandien man pirma patirtis su Barbora. Viskas labai tiksliai, laiku. Esu labai patenkinta. AČIŪ
Atsakyti
AČIŪ Vilniaus "Barborai". Be jos būtų labai sunku gyventi. "Barbora" naudojuosi nuo pat jos įkūrimo.
Esu labai ir labai patenkinta. Prekių pasirinkimas gausus, juk veža iš didžiausios Maximos.
Visada atveža laiku ir puikios kokybės produktus. Vieną kartą man nepatiko cukinija, tai gražino pinigus.
Šaldytus produktus veža mašinos šaldikliuose. Kitus vėsioje aplinkoje.
Prekių pasirinkimas patogus namie internetu. Matosi prekių kilmė, sudėtis, naudingumas, ko parduotuvėje ant etiketės mažomis raidėmis neperskaityčiau. Nereikia lakstyti parduotuvėje per lentynas. Renkantis produktus matosi akcijos.

Per karantiną sunku buvo rasti "Barboros" laisvą atvežimo laiką. Mėginau ieškoti kitų vežėjų.
Visi kiti vežėjai yra šlamštas. Nieko panašaus negali pasiūlyti r negali nė truputį prilygti BARBORAI.
Tik pikti ir savimi nepatenkinti žmonės gali tyčia peikti "Barborą".
Atsakyti
Labai patenkinta ☺ Tiek pasirinkimas, tiek kokybė bei pristatymas, puikūs. Perku nemažai ir tikrai dar ilgai planuoju pirkti, tol kol gyvuos "Barbora" Sėkmės kolektyvui!
Atsakyti
2020.08.21 apie 12val apsipirkinėjau Klaipėdoje bigo maximoje. Ir visai netyčia pamačiau kaip barbora darbuotoja (jauna mergina tamsiais plaukais) surinkibėja prekes.. Pasibaisėtina. Iš didelio atstumo prekes tiesiog meta į vežimą. O metė ledą ir dar kažką iš šaldytų produktų. Jei tau nepatinka šis darbas, kam išvis dirbi? Pamačius kaip prekės yra surenkamos niekada iš ten neužsisakysiu.
Edvinas Levkovičius
2020-08-20 21:05:48 IP 2e7r3maf
Atsakyti
Mažas prekių pasirinkimas, galėtu būti didesnis. (Barbora express)
Atsakyti
BARBORA paslaugomis Klaipėdoje naudojamės jau kurį laiką, užsakom nemažai... Iš esmės mane daug kas džiugina. Greitas, punktualus pristatymas, visgi pasirinkimas prekių yra, panašiai kaip parduotuvėje, pinigų grąžinimas, mandagumas. Bet prekių kokybė tikrai ne visada patenkinama... Pinigus už sugedusius produktus taip pat grąžina ne visada... Pastarąjį kartą atvežė džiovintas goji uogas, suplyšusiais maišeliais, viduje sudrėkusias ir prapelijusias. Gerai, kad parašius iš karto grąžino € už du pakelius iš 4. Deja, kiti du bus nuostolis, prekės visgi brangios, o valgyti tai būtų apsinuodyti dar kartą, nes šeimoj jau pora asmenų paragavę paskui su skaudančiais pilvais porą dienų vaikščiojome. Pakuotė iš karto buvo matyti, jog yra net nublukusi, skylėta, nubrozdinta. Gyvenime nebepirksiu iš Barboros tam tikrų prekių, patys kalti. Ir klientams vežti tokias prekes, gėda, o dar, deja, ir negali pakeisti, Pnigai išmesti lauk. Labai nusivyliau. Negrąžinta nei už sugedusias šaldytas daržoves, nes ne iškart pranešta - kaip jūsų manymu, klientas turi atidaryti visus šaldytų daržovių pakelius ir paragauti? Avokadai supuvę būna, arba neprinokę akmeniniai vaisiai. Šviežia mėsa n kartų buvo prarūgusi, nes vežiota kelias valandas be šaldytuvo, tiesiog maišeliuose autobusiuke. Žodžiu, tai yra LIETUVA. Aš visgi labai džiaugiuosi Barboros aptarnavimu ir paslaugomis... Bet sunku vis dar gauti už mokamus pinigus kokybiškų prekių. Grįžus iš užsienio tikrai visas lietuviškas aptarnavimas šokiruoja... Nors yra labai daug pažengę į priekį su paslaugų ir prekių pasiūla, bet tas minusiukas, kad galima kažkaip kliento nuostolių sąskaita krautis sau pelną yra neišdilęs.
Atsakyti
Likau pasibaisėjusi atsakingų asmenų sprendimais. Paskambinę tel. 19:30 val. darbuotojas praneša, jog negali prekių palikti užsakymų stotelėje nurodytu laiku, ir kitu laiku taip pat (turėjo kažkokių trikdžių neva). Liepia atvykti per 15 min.ir tada tiesiogiai iš vežėjo pasiimti prekes, man taip nesutikus praneša, kad grąžins pinigus per 5 darbo dienas. Tai likau 20:00 val.vakaro be prekių ir be pinigų. Atvežti man tų prekių- atsisakė, kitoj stotelėje palikti - atsisakė, pinigus grąžinti iškart -atsisakė, palaukti 1 val.kol iš kito miesto galo atvyksiu -atsisakė, perkelti užsakymą kitai dienai - atsisakė. Likau visiškam šoke... O kur vartotojo teisės, koks požiūris į klientą ir t.t.
Atsakyti
Barboros pristatymu į namus teko nusivilti, vaisiai - persikai ir nektarinai atvežti toki kieti kaip akmenys, o barboros prekes atvežusi ziperė buvo nemaloni, įžūli. Vietoje to, kad paskambinusi į duris, tiesiog įėjo į buto vidų pagriebusi už rankenos, galima sakyti, taip kaip grįžusi namo, jokios kultūros ir mandagumo...Alytus
Atsakyti
Aciu, Paslauga esu labai patenkinta, poziuris i klienta geranoriskas, kurjeriai visada mandagus. Kaunas.
Atsakyti
Labai noretusi kad Barbora vairuotojai nelakstitu pasiutusiu greiciu Vilniaus r. Viktariskiu kaime, nes cia zaidzia vaikai ir laksto gyvunai, o vairuotojai pralekia nezmonisku greiciu.
Atsakyti
Laba diena,
Noriu pasidžiaugt, kad jau nepirmas kartas kai Jūsų vairuotojai nustebina savo įžvalgumu. Pamate, kad tarp užsakytų prekių yra kūdikiams prekių į duris neskambina, o pabeldžia. Super - šaunuoliai. Sekmės darbuose. Ačiū
Atsakyti
Na aisku, i atsiliepimus dazniausiai ateina zmones kurie nori pasiskusti :D, o tesiog pagyrti zmones tingi. :D Na as irgi parasysiu, visada viskas idealiai buvo. Bet dabar jie beveik niekada neatveza pyragu. Neimanoma tesiog uzsisakyti... visa laika nera. Jau ir neuzsisakynesiu, nes tesiog neatveza. O siaip tai dirba pukiai.
Atsakyti
Tragedija, esu pasibaisėjusi požiūriu į klientus. Buvo pasirinktas atsiėmimas punkte, kurjeris išvyko anksčiau laiko, užuot patys pristatę užsakymą - tiesiog gražino pinigus, ir jokios kompensacijos už mano išeikvotą laiką renkant prekes į krepšelį, už vyro sudegintą papildomą laiką laukiant kurjerio, ir žinoma už papildomą vykimą į parduotuvę, nes užsakyme buvo produktai skirti svečių vakarienei, bei kiti svarbūs ir reikalingi dalykai. Bendrauta su konsultante Monika. Linkiu būti lankstesniems ir nesklandumus spręsti kliento naudai..
Atsakyti
Rimi zymiai geresne
Atsakyti
Labai ši kartą esu nepatenkinta pristatytomis prekėmis, viskas sutraiskyta, suglamdita. Plius ilgą laiką negalėjau įeiti į savo akaunta pakeista viskas mano duomenyse prieš karantina gaudavau duovanu, po karantino negavau nors Barbora atsiuntė prisijungimus, nzn kodėl viskas pakeista. Žodžių nusivylimai ir draugams nerekomenduosiu. Prieš tai visada rekomendavau. Nerekomenduoju BARBORA. Gaila foto tik 3 leidžia ideti
Atsakyti
Sveiki, jusu vairuotojas visiskai uzblokavo pravaziavima 10min. del to as pavelavau i darba, nukentejo mano verslas. Tas buvo birzelio 7d. sekmadieni 8:40val. vietoje to, kad atsiprasytu, naufojo keiksmazodzius. Geda daro jusu imonei!!!! Prasau nesti atsakomybe uz savo neisaukletus darbuotojus. Prisegu foto.
Atsakyti
Ko jus ant tos Barboros pykstate, tai juk ta pati maxima, tad ir aptarnavimas kaip maximoje, atlyginimai minimumas, klientas šiukšlė “ nes esame dideli, tai jei ne TU atsiras kitas durnelis”...o ypač sveriami produktai imami tie kurie po ranka papuola, juk lentynoje turi likti gražus
Atsakyti
Vairuotojus reiktu perduot keliu policijai, Kauno raj Varluvos km laksto nezmonisku greiciu, gyvenamojoje zonoje!!!! Kelia pavoju ne tik vaikams, bet ir zmoniu augintiniams. Niekada nebesinaudosiu ju paslaugomis
Atsakyti
Esant daugiau nei valandai iki pasirinkto pristatymo laiko kurjeris atsiuntė žinutę kad nori pristatyti anksčiau. Mūsų nebuvo namie, tai atrašėme, pasiūlymas netinka ir kad būsime sutartu laiku. Grįžę namo likus 10 min iki pristatymo, laiptinėje prie buto durų radome numestas prekes. Ledai po valandos stovėjimo buvo visiškai ištirpę, o jų nusipirkome labai daug, nes laukėme svečių. Dar ir pūvančių morkų mums įbruko, kurios siaubingai dvokė atrišus maišelį.
Atsakyti
Be ištirpusių ledų ir supūvusių morkų dar gavome puikių svogūnų.
Atsakyti
Liaudies ismintis 2020-05-02 17:54:37
Tingite patys sau prekes nusipirkti? Gal cia neigalus dauguma esate? Ieskote asilu, kas jus aptarnautu, jums temptu maisus, patys nei cento arbatpinigiu nepaliekat kurjeriams, tai vat ir turekites... skundus :)
O tu palieki arbatpinigių už visus darbus? Moki mokesčius nuo jų? Darbdavys tau turi mokėti atlyginimą, o ne klientas...
Atsakyti
Užsisakiau akcijinių trešnių ir nėra ką valgyti. Visos supuvusios arba žalios.
Atsakyti
Buvo užsakytos prekės iš Barbora, kurjeris atvežė. Dėliodami prekes į šaldytuvą pamatėme, kad kelių trūksta. Netrukus namo Facebook grupėje atsirado pranešimas, kad 1 aukšte voliojasi išmėtyti produktai, būtent tie kurių mums trūko. Pieno pakelis buvo praplyšęs, ištekėjęs per visas grindis, susigėręs į kaimynų kilimėlį. Teko atsiprašinėti viso namo gyventojų, eiti valyti laiptinę, plauti kaimynų kilimėlį. Piktas paskambinau į Barborą pareiklavau bent jau grąžinti pinigus už negautas prekes. Pažadėjo išisiaiškinti ir informuoti Praėjo jau 2 savaitės niekas neperskambino, pinigų taip pat negražino.
Atsakyti
Sveiki, nežinau ar išimtis yra Barbora vairuotojams vežant prekes, ar suges prekės laiku nenuvežus, tačiau nemanau, kad jie gali prieš eismą važinėti ir po to "pakirtinėti" lėčiau važiuojanti automobilį. O situacija labai paprasta. Apie 18:40 2020-05-18 išvažiavau aš iš ozo aikštelės netoli barbora automobilių stovėjimo aikštelės, ten greitis yra maksimaliai yra 20 km/h. Ir iš galo "parlekia" jūsų vairuotojas (valst. Nr. KBF 098). Pamatęs, kad važiuoju per lėtai, jis pradėjo mane lenkti ir kirsdamas ištisinę juostą, siauroje gatvėje važiuojant nuo kalniuko sukėlė neįsivaizduojamo pavojingumo situaciją. Po to jam nepavykus aplenkti, nes atvažiavome prie sankryžos, jis mane aplenkė ir pradėjo "pakirtinėti", matyt labai nepatiko, kad lėtai važiuoju prekybos centro keliuku. Norėčiau jūsų paklausti ar tokie vairuotojai gali taip važinėti ir ar jūsų automobiliai yra filmuojami? Nes mano registratorius nufilmavo situaciją (tik iš priekio).
Atsakyti
Zinokit, esu labai nusivilusi Barbora servisu. Geguzes 4d buvo pristatytos prekes, tarp kuriu nebuvo 6 skirtingu prekiu. Nors saskaitoj viskas tiksliai surasyta. Kurjeris informavo, kad neturi nieko daugiau, nei jau atnese. Valandos begyje parasiau laiska i barboros pagalba. Sisndien eina 10 darbo diena, ir jokio atsakymo, jokios reakcijos. Pikta, nes tsi buvo pirmas mano uzsakymas. Ir visiskai nevykes. Nereikia aiskinti del darbo kruvio, zmoniu trukumo. Imkite pvz is jusu konkurentu Lastmile, sprendzia visus klausimus operatyviai, kai truko zmoniu, samde is gatves.
Atsakyti
04 22 neatvežėte pilnai užsakytų prekių. Sugrąžinote keletą eurų už neatrinktas (neatkrautas) prekes, bet už neatvežtas prekes pinigėlių iki šiol nėra. Du kartus telefonu derinome sąrašą negautų prekių. Prižadėjote sugrąžinti lėšas, taigi norėtųsi ir jų sulaukti (apie 17 eurų).
užsak. Nr./315/ X485.
Atsakyti
Balandzio 24 diena neatvezė 6 prekiu uz 12, 21eur, uzsakymo nr ZDOMP454GAU40ZB. Niekas nesiruosia atrasyti i el pasta, nors praejo jau 10 darbo dienu. Prasau grazinti pinigus.
Atsakyti
Šiandien atvežė prekes. Ir vėl trūksta. Šįkart daržovių sulčių. Praeitą kart 10 kiaušinių. Toks veiksmas, kaip pinigų grąžinimas, BARBPRPJ matyt neegzistuoja
Atsakyti
Balandžio 29d užsakiau prekių virš 53.24 €. Užsakinėjau naktį, džiaugiausi, radusi pristatymo laiką tą pačią dieną. Netgi sulaukiau vairuotojo žinutės- gali atvežti ankščiau. Vairuotojas paskambino į duris, man atidarius pasiimti prekes, leidosi laiptais. Mačiau: produktų kiekis per mažas, bet gi rašote: "atsiprašome, jei neturėsime visų prekių, pinigus grąžinsime".
Atvežtų arba trūkstamų produktų sąrašo krepšiuose juk nebūna. Prekių negavau už 15.67 €. Bandžiau skambinti. Parašiau laišką su trūkstamų produktų sąrašu. Gegužės 6d į sąskaitą grąžino 3.05 € ! Sąskaita -faktūra atsiųsta 50.19 € sumai.
O šiandien gaunu, kaip pasityčiojimą, jūsų pasiūlymus...
Atsakyti
Balandzio 16d. Užsakiau prekių uz 50€ pristatyti turėjo balandžio 17d. 17val.kaip atvežė prekės manęs nebuvo namie, buvo vaikai, paliko maišą prie durų vaikai atidarė ir paėmė prekės. Grizus namo tiesiog apsalau, prekių buvo tik mažas maišelis, tik 5 prekes. Paskambinau vauruotojui kur visos prekės, kiek turėjau tiek atnešiau, kreipkitės ivyko klaida. Maza to prisiskambinti neįmanoma i laiskus neatraso, kažkaip po 3d dasiskambinau, pasakė per 10d perves pinigus, šiandien yra gegužės 6d.pinigų savo dar neatgavau, turiu pastoviau skambinti ir prašyti kad grąžintų prekės. Jau net neįsivaizduoju kur reikės kreipkis kad atgaut savo pinigus.
Atsakyti
Prekes pristatė kaip ir buvau užsakius laiku. Esu patenkinta prekių kokybe. Barbora nenuvylė. Ačiū
Atsakyti
negaunu mano uzsakytu saldytu produktu.apie tai rasiau balandzio 24d paske palaukti savaite,.vakar paskambinau jusu telefonu pazadejo siandien atvesti 9val, bet neatveze. kiek dar laukti?
Atsakyti
Mes su šeima karantine nuo kovo5d. Vyras rizikos grupėje. Mažas vaikas. Taigi visad iki pat šiol užsakinėjame Barboroje. Buvo sunku kelias sunkias savaitės rasti laiką kuris neužimtas, tekdavo naktimis užsakinėti. Kartais neatvykdavo prekės kurias užsakiau. Bet visada pinigai 3d laike būdavo grąžinami. Prekės gerai supakuotos, visad šviežios daržovės ir vaisiai. Taigi, aš su savo šeima esame begalo dėkingi jūsų komandai. Klaipėda-Slengiai
Liaudies ismintis
2020-05-02 17:54:37 IP 28m80gd1
Atsakyti
Tingite patys sau prekes nusipirkti? Gal cia neigalus dauguma esate? Ieskote asilu, kas jus aptarnautu, jums temptu maisus, patys nei cento arbatpinigiu nepaliekat kurjeriams, tai vat ir turekites... skundus :)
Atsakyti
Pirma kartą nebuvo prekų už ~15€, antrą kartą maždaug už ~5€.
Aišku prisiskambinti neįmanoma, į laiškus - jokio atsakymo. O, bet, tačiau atgal į sąskaitą įkrito ~2€. Vau. Jau kokius 3 metus užsisakinėju iš ten, ir problemų nebuvo iki šiol.
Atsakyti
Agnė 2020-04-23 21:46:03
Prekių užsakymas į Aleksoto Maxima Bazė atsiėmimo punktą. Užsakymo suma - apie 80eur. Atvyksti pasiimti - maloniai aptarnauja, sukrauna maišus į automobilį, apsisuki, išvažiuoji. Grįžti namo, žiūri, kad tuose penkiuose maišuose vos kelios prekės mėtosi, realiai trečdalis ar dar mažiau užsakymo. 11 kartų darbo metu skambini į aptarnavimą, be abejo, nekelia (ką jau ten galvot apie perskambnimą, kaip kad užsirašę savo www - kai kuriems perskambiname). Ok, vidury darbo dienos sėdi atgal į mašiną, važiuoji atgal į tą punktą ir ieškai teisybės. Barboros darbuotojai paklausinėja, kas čia buvo, eina kažko tikrint, grįžta su "negalim nieko padėt, skambinkit į aptarnavimą". Skambinam - 0 sveikų. Rašai laiškus - savaitė praėjus, net auto atskymo, kad "gavom jūsų užklausą" nėra. Bet užtai atėjo lydraštis, kuris sako, kad gavom visas preke :)))) Super. Įdomu, pavyks atgauti apie 50 - 60 eur sumą? Ar nelabai? Paskutinis kartas, kai užsisakinėjau per čia. Nors prieš tai nemažai teko naudotis. Krūviai dideli, sunku, tikriausiai trūksta darbuotojų - ok. Pati dirbu paslaugas klientams teikiančioje įmonėje. Deja, net milžiniškų krūvių metu kažkokia kokybė egzistuoja. Jei negalit dabar išspręsti problemos, gal galit bent jau duoti suprasti klientui, kad kas nors į ją kada pažiūrės, atrašys, kad išvis gavo užklausą? Labai pikta. Jei tai būtų 10eur numotum ranka. Bet ne kai tai yra didelė suma.
Lygiai taip pat šiandien tik Hyper Maxima.Krepšelis 150€ 91prekė.Atvežė iki mašinos sukrovė ir labai gražiai ir mandagiai bendravo.Tik grižus namo iškraunant prekes pasimatė ko tas mandagumas vertas.19 prekių nėra, bet jos visos įrašytos lydraštije.
Atsakyti
Labai ačiū, kad esate (ekspress pavidalu) ir Ukmergėje. Kadangi priklausau senjorams, tai prekes pargabena kaimynas. Pirmą kartą užsisakius buvo kiek neramu, nes nemažai prastų atsiliepimų apie "Barborą". Buvau maloniai nustebinta: prekės buvo tvarkingai sudėtos, kiek įmanoma ilgesni vartojimo terminai. Trūko dviejų prekių, tačiau labai greitai buvo grąžinti pinigai už permoką. Ačiū, kad esate. Linkiu sėkmės!
Atsakyti
Labai blogas prekių rusiuojamas. Varskes buvo sudėtos taip, kad buvo pradurti abu pakeliai. Vaiko košė buvo padėta prie hemijos. Indų ploviklis buvo atidarytas, ir prabego, tai jau ta kose valgyti negalima!!! Ir jau ne pirma karta!
Atsakyti
Tragedija ne imone pasidariau rezervacija ir jie ja atsauke likus daugau nei 24h iki mano uzsakymo, baisu nesisakykit niekas is cia vargas vienas geriau zmogui sumoki nei jiems kurie nemoka savo darbo atlikti...
Atsakyti
Prekių užsakymas į Aleksoto Maxima Bazė atsiėmimo punktą. Užsakymo suma - apie 80eur. Atvyksti pasiimti - maloniai aptarnauja, sukrauna maišus į automobilį, apsisuki, išvažiuoji. Grįžti namo, žiūri, kad tuose penkiuose maišuose vos kelios prekės mėtosi, realiai trečdalis ar dar mažiau užsakymo. 11 kartų darbo metu skambini į aptarnavimą, be abejo, nekelia (ką jau ten galvot apie perskambnimą, kaip kad užsirašę savo www - kai kuriems perskambiname). Ok, vidury darbo dienos sėdi atgal į mašiną, važiuoji atgal į tą punktą ir ieškai teisybės. Barboros darbuotojai paklausinėja, kas čia buvo, eina kažko tikrint, grįžta su "negalim nieko padėt, skambinkit į aptarnavimą". Skambinam - 0 sveikų. Rašai laiškus - savaitė praėjus, net auto atskymo, kad "gavom jūsų užklausą" nėra. Bet užtai atėjo lydraštis, kuris sako, kad gavom visas preke :)))) Super. Įdomu, pavyks atgauti apie 50 - 60 eur sumą? Ar nelabai? Paskutinis kartas, kai užsisakinėjau per čia. Nors prieš tai nemažai teko naudotis. Krūviai dideli, sunku, tikriausiai trūksta darbuotojų - ok. Pati dirbu paslaugas klientams teikiančioje įmonėje. Deja, net milžiniškų krūvių metu kažkokia kokybė egzistuoja. Jei negalit dabar išspręsti problemos, gal galit bent jau duoti suprasti klientui, kad kas nors į ją kada pažiūrės, atrašys, kad išvis gavo užklausą? Labai pikta. Jei tai būtų 10eur numotum ranka. Bet ne kai tai yra didelė suma.
Atsakyti
Sveiki. Nuo balandžio 10-os dienos laukiu pinigų grąžinimo už neprsitatytas prekes. Man nebuvo pristatyta 10 vnt prekių už 30 eu. Prisiskambinus, visą laiką ilginamas pinigų grąžinimo terminas. Į laiškus neatrašo
Atsakyti
Židrūnė 2020-04-21 11:30:02
Sveiki, šios dienos pristatymas mane pribloškė, tikrai nebuvo jokių problemų niekad, šiandien turėjau gauti prekės 10-11val intervale, gavau žinutę 10val 10min, , kad po 20 min gausiu prekės, bet pasiskambinus 11val pasakė, kad visko būna pasitaiko, kad veluoja prekės, nu ką darysi gerai, o žinutė sakė šeip išsiunte ankščiau.. Nu ok, laukiu prekių, prekės gavau po 11val22min, nežinau kur tas kurjeris jas voliojo, gal kieme gal dar kur, bet aš tiesiog nusterau, pamačius purvinas prekės, o kurjeris greit spruko nuo durų paskambinęs, net nepamačiau jo.. Labai gaila, kad nebėra kokybės kuri buvo.
Sveikinu-tai nors gavot- as dar negavau- a siandien jau balandzio 22-
Atsakyti
Sveiki, šios dienos pristatymas mane pribloškė, tikrai nebuvo jokių problemų niekad, šiandien turėjau gauti prekės 10-11val intervale, gavau žinutę 10val 10min, , kad po 20 min gausiu prekės, bet pasiskambinus 11val pasakė, kad visko būna pasitaiko, kad veluoja prekės, nu ką darysi gerai, o žinutė sakė šeip išsiunte ankščiau.. Nu ok, laukiu prekių, prekės gavau po 11val22min, nežinau kur tas kurjeris jas voliojo, gal kieme gal dar kur, bet aš tiesiog nusterau, pamačius purvinas prekės, o kurjeris greit spruko nuo durų paskambinęs, net nepamačiau jo.. Labai gaila, kad nebėra kokybės kuri buvo.
Atsakyti
Sveiki, su Barbora draugaujame nuo 2016 m. Prekes užsakinėjame du kartus per mėn. Pastaruoju metu net tris kartus. Per tą laikotarpį nebuvo jokių nesusipratimų. Prekes pristato laiku, nieko netrūksta, atneša ir palieka laiptinėje (karantinas). Atveža tą pačią dieną. Kurjeriai malonųs.Labai pasidarė pikti žmonės, nebėra jokio draugiškumo. Klaidų padarome visi, negi tuoj reikia grąsinti. Ačiū, Barbora draugausime ir toliau. Sėkmės Jums !
Nijolė Barauskienė
2020-04-20 13:29:45 IP 4ljj661
Atsakyti
Esu pasipiktinusi Šiandieną gavau šeštadienį užsakytas prekes. Pirkinių krepšelyje neradau užsakytos ir apmokėtos varškės, kiaušinių, grietinėlės. Vietoj, užsakytų 1 kg obuolių, gavau 2 obuolius. Gauti agurkai - minkšti. Salota išpakuota ir tinkanti tik šiūkšlynui. Taip pat gavau visai ne tą, kuri buvo užsakyta, duoną: užsakiau sėklų duoneles, gavau duoneles su avižomis. Štai, kaip Jūs "puikiai" dirbate.
Atsakyti
Raselė 2020-04-18 19:24:59
Kaip tik knygą ir skaitau, o jūs man trukdote savo atsakymais. Aš darbo dienom dirbu, o savaitgaliais ilsiuosi, tai man, žinokit, visiškai neįdomu su jumis diskutuot, laiko tam neturiu. Tik parašiau, kad jūsų problema yra komiška. Jūs čia įsivaidavote gal, kad mes pradėsime diskutuoti? Daugiau neturite kuom užsiimti?
Apie ką diskutuot, kai tamsta akivaizdžiai menko proto esate? :D Komiški jūsų komentarai, o ne mano iškelta problema. Tikriausiai turiu reikalų su tarybine boba, nes kitaip ir būt negali. Juk jei iškyla problemų, reik tylėt, neduok dieve bandysi jas išspręst ir už save pastovėt :D
Šiandien lyg ir ne pilnatis, o lunatikai vis tiek, kaip matau, lunatikuoja. Skaitykit tą savo knygą ir užsiimkit savo reikalais, nežarsčiusi čia savo 'išminties'.
Atsakyti
Rugilė 2020-04-18 18:52:53
Tai kai veža, noriu, jog visas iškart ir atvežtų, o ne po vieną visą dieną vežiotų. Ir ne už dyką vežioja, o už tuos pinigus, kuriuos už neatvežtas prekes nuskaičiavo nuo mano sąskaitos. Kodėl aš turiu gerbt jų darbą, kai jie negerbia manęs kaip pirkėjos? Nei į skambučius neatsako, nei į laiškus, dar ir visų prekių nesugeba atvežt per du kartus. Ir skambinėju visą dieną ne iš dyko buvimo, o dėl to, jog įmonė dirba neprofesionaliai ir kontrproduktyviai. Jei taip patogu, tai ten ir apsipirkinėkit, o aš darau taip, kaip man patogu. Gal pati knyga paskaitykit, o ne patarimus barboros atsiliepimų skiltyje žarstykit? Nes akivaizdu, jog neturit ką veikt.
Kaip tik knygą ir skaitau, o jūs man trukdote savo atsakymais. Aš darbo dienom dirbu, o savaitgaliais ilsiuosi, tai man, žinokit, visiškai neįdomu su jumis diskutuot, laiko tam neturiu. Tik parašiau, kad jūsų problema yra komiška. Jūs čia įsivaidavote gal, kad mes pradėsime diskutuoti? Daugiau neturite kuom užsiimti?
Atsakyti
Raselė 2020-04-18 18:09:47
Kažkaip nusuprantu, ko jūs tokia pasipiktinusi? Keletą kartų jums prekes vežė, ir vis tiek blogai. Gal truputį gerbkime kitų darbą? Kažkas jums po parduotuvę laksto, prekes renka, nemokamai atveža, visi bėgioja su tais jūsų pirkiniais, o jūs tesugebate skųstis ir visą dieną į barborą skambinėti bei kurjerius varinėti. Tai pakelkite vieną vietą nuo lovos ir apsipirkite pati, kaip jums tinka ir patinka. Atvažiuokite į parduotuvę, o ne vien kurjerius varinėkite pirmyn atgal. Ko jūs čia keliat paniką? Ar iš bado mirštate be tų 2 prekių? Galite pvz knygą paskaityti, o ne vien valgyti ir barboroj apsipirkinėt. Paskui per tokias pirkėjas normalūs žmonės negauna vietų apsipirkti. Aš perku drive in ir labai esu patenkinta, sutaupau ir laiko, ir pinigų, visada maloniai aptarnauja ir nieko nepamiršta įdėt.
Tai kai veža, noriu, jog visas iškart ir atvežtų, o ne po vieną visą dieną vežiotų. Ir ne už dyką vežioja, o už tuos pinigus, kuriuos už neatvežtas prekes nuskaičiavo nuo mano sąskaitos. Kodėl aš turiu gerbt jų darbą, kai jie negerbia manęs kaip pirkėjos? Nei į skambučius neatsako, nei į laiškus, dar ir visų prekių nesugeba atvežt per du kartus. Ir skambinėju visą dieną ne iš dyko buvimo, o dėl to, jog įmonė dirba neprofesionaliai ir kontrproduktyviai. Jei taip patogu, tai ten ir apsipirkinėkit, o aš darau taip, kaip man patogu. Gal pati knyga paskaitykit, o ne patarimus barboros atsiliepimų skiltyje žarstykit? Nes akivaizdu, jog neturit ką veikt.
Atsakyti
Rugilė 2020-04-07 19:30:32
Visą dieną bandau prisiskambinti svetainėje nurodytu numeriu, palaukus 15 min atmeta, tenka numerį rinkti vėl ir vėl iš naujo. Nesuprantu kaip taip galima. Dar nesu niekada susidūrusi su tokiu atveju, jog įmonė vidury darbo dienos atmetinėtų klientų skambučius. Galiausiai laukiau maždaug valandą, kol pagaliau teikėsi atsiliepti. Operatorė buvo maloni, pasiūlė trūkstamas prekes vakare atvežti. Kadangi trūkstamų prekių man reikėjo šiandien, aš sutikau. Žadėjo užvežti 16-17 val. Taip ir nesulaukiau. Vėl skambinau. Šį kartą pasisekė, nes nei kart neatmetė, bet teko laukti apie 30 min. Sako 'turbūt įvyko klaida, sistemoje nenurodyta, jog jūs būtumėte ankščiau skambinusi ir paprašiusi atvežti trūkstamas prekes, bet tuojau atvešime tai ko trūksta'. Laukiau gal valandą su puse. Na atvežė nemažą maišelį. Išpakavau, žiūriu, jog ir vėl trūksta dviejų prekių iš tų septynių, kurias dar ankščiau turėjo atvežti su visomis prekėmis. Kažkoks košmaras. Ir vėl aš jiems skambinu, niekas nekelia, numeta ragelį, tada renku numerį iš naujo, laukiu, atmeta... Į el. laiškus irgi niekas nesiteikia atrašyti. Niekaip nepavyksta su jais susisiekti. Būtinai kreipsiuosi į vartotojų teises, taip nepaliksiu.
Kažkaip nusuprantu, ko jūs tokia pasipiktinusi? Keletą kartų jums prekes vežė, ir vis tiek blogai. Gal truputį gerbkime kitų darbą? Kažkas jums po parduotuvę laksto, prekes renka, nemokamai atveža, visi bėgioja su tais jūsų pirkiniais, o jūs tesugebate skųstis ir visą dieną į barborą skambinėti bei kurjerius varinėti. Tai pakelkite vieną vietą nuo lovos ir apsipirkite pati, kaip jums tinka ir patinka. Atvažiuokite į parduotuvę, o ne vien kurjerius varinėkite pirmyn atgal. Ko jūs čia keliat paniką? Ar iš bado mirštate be tų 2 prekių? Galite pvz knygą paskaityti, o ne vien valgyti ir barboroj apsipirkinėt. Paskui per tokias pirkėjas normalūs žmonės negauna vietų apsipirkti. Aš perku drive in ir labai esu patenkinta, sutaupau ir laiko, ir pinigų, visada maloniai aptarnauja ir nieko nepamiršta įdėt.

Taip pat rekomenduojame

Nikadita
Event Guru

Adresas: Vytauto g. 37-1, LT-08122 Vilnius.
Veiklos sritys: kavinės, klubai, barai, restoranai; maistas į namus, biurą; maisto gamyba; renginių organizavimas.
Apie mus 2011 m. vasario mėn. duris atvėrė restoranas "Natali" Žalgirio g. 92, Vilnius, "Kernavės verslo centre", II aukšte. Jūsų paslaugoms erdvi salė (galime priimti: banketo metu - iki 150 svečių, furšeto metu - iki 250 svečių). VIDEO: http://youtu.be/FOx4w7g_gvY Šaunus restoranų "Natali" kolektyvas padės Jums...
Gražinos Starkuvienės firma
kavinė KURŠIS Nidoje

Adresas: Naglių g. 29, LT-93123 Neringa.
Veiklos sritys: kavinės, klubai, barai, restoranai; konditerija, saldumynai; maistas į namus, biurą; maisto gamyba; renginių organizavimas.
Pageidaujate skaniai pavalgyti Nidoje? Jus nuolat erzina per didelės kainos ir per mažos porcijos? Neturite kur sutalpinti svečių? Nenusiminkite! Mes padėsime Jums išspręsti visas šias problemas. Pačiame Nidos miestelio centre įsikūrusi kavinė – baras „Kuršis“ savo lankytojus aptarnauja jau 15 metų. Per šį laiką...
Sraigių delikatesai
Sraigių degustacijos

Adresas: Raudondvario pl. 99, LT-47184 Kaunas.
Veiklos sritys: sveiki produktai; kavinės, klubai, barai, restoranai; maistas į namus, biurą; maisto produktai; pramogos ir poilsis.
SRAIGIŲ DEGUSTACIJOS BEI SRAIGIŲ SU BURGINDIŠKU PADAŽU PREKYBA Atstovaujame Lietuvos sraigių augintojus, kurie augina Helix Aspersa Maxima sraiges. UNIKALI UŽSAKOMOJI SRAIGIŲ DEGUSTACIJA Sraigių degustacija įmonių šventėse Sraigių degustacija vestuvėse Sraigių degustacija krikštynose Sraigių degustacija...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Lietuvoje – JAV valiutų keitimo paslaugų įmonė
Lietuvoje – JAV valiutų keitimo paslaugų įmonė 09-25 20:08
Lietuvoje kuriasi JAV bendrovė "GPS Capital Markets", teikianti valiutos keitimo paslaugas verslui.
Teismas: bauda "Eurovaistinei" skirta teisingai
Teismas: bauda "Eurovaistinei" skirta teisingai 09-25 20:08
8.700 Eur bauda vaistinių tinklui "Eurovaistinė" už klaidinančią reklamą skirta pagrįstai, nusprendė teismas.
Naujas konsorciumas skatins skaitmenizavimą ūkyje
Naujas konsorciumas skatins skaitmenizavimą ūkyje 09-25 20:00
Lietuvoje kuriamas skaitmeninių inovacijų centras sieks vidurio ir vakarų Lietuvos regionuose paskatinti pramonės, žemės ūkio, maisto ir energetikos sektorių skaitmeninę transformaciją.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate gavę pašalpą iš valstybės per paskutinius 6 mėn.?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Goldman Sachs 195,11 +4,83%
CBS 40,77 +3,63%
eBay 51,78 +2,17%
Wells Fargo 23,32 +2,15%
Goodyear 7,46 -2,36%
Boeing 146,05 -3,39%
Western Digital 37,53 -3,57%
Twitter 43,14 -4,83%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 1,51 -3,82%
Auksas 1846,51 +6,60%
Dujos (JAV) 1,74 +7,41%
Cukrus 0,59 +3,51%
Varis 6372,46 +10,74%
Anglis 51,56 -1,24%
Jautiena 4,70 -7,84%
Ryžiai 480,00 -7,69%