Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Baltoptik

Atsiliepimai apie Baltoptik, UAB

Dextera
Parašyk savo nuomonę apie Baltoptik, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Šiaip viskas normaliai, aptarnavimas geras, bet kaina priklauso nuo akinių stiprumo, tai kaip tipiška žmonėms, netipiškiems kuo nors, mokėsite daugiau... Galimą kainą įsivertinau pagal svetainės informaciją, o atėjus į atstovybę ji beveik padvigubėjo, bet jau po akių patikros, tai neliko galimybės persigalvoti... Gal per daug noriu, bet būtų norėjęsi pakankamai informacijos svetainėje, nemėgstu būti 'sužvejojama'. Kadangi mažesnės blogybės principu susimokėjau už tai, ko man šiuo metu nereikia (bet panaudosiu), kitą kartą pas jus kreipsiuosi tik jei nebus visai kitokios išeities....
Atsakyti
Nuostabi darbo kultūra. Malonu bendradarbiauti.
Akiniai: Fielmann
2022-03-22 17:41:10 IP 65hih4tm
Atsakyti
Klientė 2022-03-21 16:12:58
Noriu padėkoti konsultantei Editai iš H.Manto Klaipėdoje salono- puiki darbuotoja (nors visada malonu šiame salone apsilankyti), bet šiandien užtrukome ilgai - nes niekaip vaikas negalėjo apsispręsti- jokio skubinimo, nekantrumo iš darbuotojos pusės nebuvo. Patarė kokius lęšius išsirinkti ir t.t.
Nuoširdus AČIŪ už tokius šiltus atsiliepimus apie mūsų darbuotoją - būtinai Jūsų padėka pasidalinsime su H. Manto g. salono komanda, specialiste Edita, ir pasidžiaugsime kartu su jais. Visuomet mielai lauksime Jūsų apsilankant artimiausiame „Fielmann" ir palepinsime Jūsų akinukus SPA procedūra.
Atsakyti
Noriu padėkoti konsultantei Editai iš H.Manto Klaipėdoje salono- puiki darbuotoja (nors visada malonu šiame salone apsilankyti), bet šiandien užtrukome ilgai - nes niekaip vaikas negalėjo apsispręsti- jokio skubinimo, nekantrumo iš darbuotojos pusės nebuvo. Patarė kokius lęšius išsirinkti ir t.t.
Akiniai: Fielmann
2022-03-14 19:24:08 IP 5f4sof9h
Atsakyti
Rūta 2022-03-08 11:37:28
Ozo Fielmann salone kovo 06d išsirinkau akinių rėmelį, bet stikliukus norėjau įsidėti kitur.Buvau labai nemaloniai nustebinta, nes tik čia turėjau užsisakyti ir stikliukus.Stiklai yra progresiniai, kaina tikrai l. didelė. Daug metų buvau aš ir dukra Fielmann klientės.Nelabai suprantu, negi už 130 eur parduoti rėmus neapsimoka.Gal įmonė visdėlto gales pakeisti savo požiūrį į savo klientus.
Darbuotoja, kuri mane aptarnavo sugaišo gal 40 min.Tikrai parodė daug rėmelių, patarė.Puikiai aptarnavo. Tik vardo neįsidėmėjau.
Laukiu pokyčių.
Gerbiama, Rūta, dėkojame už Jūsų išreikštą nuomonę. Korekciniai akiniai yra individualiai gaminama medicinos priemonė, susidedanti iš dviejų dalių - akinių rėmelių ir korekcinių lęšių. Skirtingai nuo kitų optikos prekių ir paslaugų įmonių, mūsų įmonė pagal EVRK2 (ekonominės veiklos rūšių klasifikatorių) priklauso medicinos ir odontologijos prietaisų, instrumentų ir reikmenų gamybos įmonių kategorijai, tuo pačiu turime asmens sveikatos priežiūros įstaigos statusą, kas reiškia, kad nesame mažmeninės prekybos įmonė ir LR įstatymai mūsų neįpareigoja parduoti atskirų medicinos priemonės dalių. Kitos optikos prekių ir paslaugų įmonės Lietuvoje pagal anksčiau minėtą klasifikatorių priklauso mažmeninės prekybos kategorijai, kas reiškia, kad medicinos priemonės (korekcinių akinių) dedamosios dalys gali būti parduodamos atskirai. Apie šią Fielmann optikos salonuose galiojančią tvarką mūsų klientai yra supažindami atkreipiant dėmesį į po akinių rėmelių stendais stovinčius informacinius stovelius.
Jei anksčiau klientams suteikdavome galimybę įsigyti akinių rėmelius negaminant korekcinių akinių į juos, ši tvarka buvo pakeista dėl dar vienos labai svarbios priežasties - garantinių įsipareigojimų. Kadangi korekciniams akiniams suteikiame dviejų metų garantiją (išskirtinai Fielmann kolekcijos rėmeliams taikomas net trijų metų garantijos laikotarpis), parduodant klientui tik rėmelį, galėtume jam suteikti tik įstatymų tvarka numatytą 14d. garantiją. Jei rėmelis yra modifikuojamas, t.y. į jį montuojami kitur pagaminti akinių lęšiai, ši garantija nustoja galioti tuo momentu, kai yra dedami ne Fielmann optikoje pagaminti lęšiai. Jei akinių lęšių montavimo momentu rėmelis suluš, mes negalėtume už tai atsakyti, kadangi negalėtume būti tikri dėl meistrų kvalifikacijos.
Tokia pati tvarka galioja, jei klientas pageidauja įsigyti tik korekcinius lęšius ir juos sumontuoti į savo atsineštą rėmelį, t.y. prieš gaminant akinius, visuomet įvertiname rėmelio kokybę (ypač jei jis yra nenaujas ir mums nežinomo gamintojo), tačiau taip pat neatsakome už tai, jei akinių montavimo momentu rėmelis suluš.
Siekdami išvengti panašių situacijų ir klientų nepasitenkinimo sulūžus akiniams, visuomet rekomenduojame pilnai gamintis korekcinius akinius Fielmann optikose, t.y. įsigyjant ir rėmelį, ir akinių lęšius. Tokiu atveju, garantiniu laikotarpiu, visuomet keičiame detales, o jei negalime sulūžusių akinių suremontuoti dėl gamintojo nebetiekiamų detalių, pasiūlome klientui išsirinkti naujus tokios pačios vertės akinius nemokamai.
Tuo pačiu norime Jus informuoti, kad Fielmann teikia žemos kainos garantiją, t.y. jei identiškus akinių lęšius (to paties gamintojo ir parametrų) kitur rasite pigiau, mes parduosime už tokią pačią kainą. Tokiu atveju būtų reikalingas kitoje optikoje pateikto akinių lęšių pasiūlymo nuorašas su detalizacija.
Jei turėtumėte daugiau klausimų ar pastebėjimų, mielai lauksime Jūsų laiško el. paštu [email protected]
Atsakyti
Ozo Fielmann salone kovo 06d išsirinkau akinių rėmelį, bet stikliukus norėjau įsidėti kitur.Buvau labai nemaloniai nustebinta, nes tik čia turėjau užsisakyti ir stikliukus.Stiklai yra progresiniai, kaina tikrai l. didelė. Daug metų buvau aš ir dukra Fielmann klientės.Nelabai suprantu, negi už 130 eur parduoti rėmus neapsimoka.Gal įmonė visdėlto gales pakeisti savo požiūrį į savo klientus.
Darbuotoja, kuri mane aptarnavo sugaišo gal 40 min.Tikrai parodė daug rėmelių, patarė.Puikiai aptarnavo. Tik vardo neįsidėmėjau.
Laukiu pokyčių.
Atsakyti
Šiandien buvau Ozo Fielmann. Noriu padėkoti konsultantei Agnieškai už labai malonų ir greitą aptarnavimą.
Atsakyti
Dar tokio klaikaus aptarnavimo nesu patyręs jūsų Panoramos parduotuvėje Vilniuje, bet jau išsidirbinėjimas jūsų darbuotojų ir nepatenkintų veido už nugaros alsavimas viską pasako kas yra klientas.

Ozo centre Fielmann Vilnius dar klaikesnis aptaravimas, kai viena darbuotoja visame parduotuvėje pakeltu tonu aiškina pirkėjui, kad negali aptarnauti ir suteikti paslaugų nes tuo metu turi prižiūrėti parduotuvę. Akcentavo su manimi nebendraukite, nes negaliu atlikti kelių darbų, buvo klaikus tonas.

Per dvi parduotuves keli asmenys negalėjo išsirinkti akinių ir užsisakyti gamybai, dėl pardavėjų netaktiško elgesio.
Atsakyti
Labai gaila, kad neįsidėmėjau vardo, tačiau noriu padėkoti šiandien (pirmad.) vakare Kauno Akropolyje dirbusiai specialistei. Rausvu kardiganu, tamsiais su rožiniu vidiniu apvedimu akiniais, ilgais plaukais. Apskritai visada rekomenduoju Fielman ir ypač personalą, tačiau šiandien noriu parašyti padėką. Darbuotoja iš karto suprato kokių rėmelių ieškau, davė rekomendacijų ir paaiškino kodėl ir kokios man reikalingos dangos, išsirinkau man tinkanti stiklo ploninimą ir pan. Tikrai supranta savo darbą, na o bendravimas Fielman visada malonus. Perku jau virš 10 metų ir tikrai grįšiu, saugokite šitą darbuotoją. Sėkmės.
Atsakyti
Ačiū Fielmann Panoramos filialui. Labai gerai parinko akiniams stiklus pagal mano regėjimą, atsižvelgė į visus mano pageidavimus, suteikė visokeriopą konsultaciją, atliko darbus pagal garantiją.
Patikima įmonė, rekomenduoju.
Atsakyti
Nuoširdus ačiū parduotuvės "Fielmann" Tilto g. 35/ Vilniaus g. 4 Vilniuje konsultantei, gydytojai ir akinių meistrei Linai už puikų darbą ir nuoširdų aptarnavimą. Puikiai parinkti akiniai. Esu šios parduotuvės klientė ir dėl tokių specialistų (gaila konsultantės ir gydytojos vardų neįsiminiau) norisi ten vėl sugrįžti.
Atsakyti
Sveiki, noriu padėkoti optikos Laisvės pr., Vilniuje, darbuotojoms, ypač regėjimą tikrinusiai ir akinius padėjusiai rinktis gydytojai. Ačiū už malonų, dėmesingą ir kantrų aptarnavimą.
Atsakyti
Labai noriu padėkoti ir pasidžiaugti Fielmann darbuotojomis iš Panevėžio (Laisvės a. 24, Panevėžys). Profesionalus ir malonus aptarnavimas, taip pat likau labai nustebintas, kad akinių tiesinimo paslauga bei stikliukų pakeitimo paslauga nekainavo, o naujiems rėmeliams dar buvo pritaikyta nuolaida! Labai ačiū!
Štai taip išsiugdomi lojalūs klientai.
Atsakyti
Sveiki,
ačiū už profesionalų ir dėmesingą aptarnavimą Klaipėdos Akropolio skyriuje. Akinius buvau pirkęs Kauno Megoje, bet be jokių garantinių lapelių (galiojanti) suremontavo (akinių kojelę) Klaipėdos Akropolyje. Nuoširdžiausia padėka. Fielmann yra Fielmann :). Ačiū.